Aktuelno

Subota, 03.02.2018.

13:00

Ni Mercedes, ni BMW – nešto treće je na tronu u Rusiji

Izvor: B92

Ni Mercedes, ni BMW – nešto treæe je na tronu u Rusiji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

tony

pre 6 godina

pa znaju ruje sta valja. salu na stranu, leksus je stvarno dobar auto. mislim, sigurno sam jedini ovde koji ima tj. vozi leksusa pa mogu to da kazem. jedini problem su felne. tesko ih je naci jer su razlicite. zadnje gume i felne su vece tj. sire od prednjih i to je problem. zimske gume sam jedva nasao, letnjih ima ali felni ni za lek.

Drajver

pre 6 godina

Da prekinem ovu epizodu "tri karte za Holivud"... Rusi preferiraju pouzdanije benzince, izlozeni su im automobili drasticnim klimatskim promenama pa to ima prioritet.

Dzonikg

pre 6 godina

Klasika u Rusiji.Kupuje se najskuplje,mali deo i najetinije,ogroman deo populacije,ili se kupuje nista.Nema srednje klase.Samo mali broj bogatasa i sirotinja.Jel bi mi to hteli i u Srbiji?
(Mita, 04. februar 2018 10:56
Hteli bi..pogledaj broj prodatih novih auta u Srbiji a pogledaj u Rusiji..i na 100 000 stanovnika..videćeš da je Srbija i za Rusiju teska beda..u Srbiji se voze raspali polovnjaci sa zapada kojima vitalnih 90% delova za hitnu zamenu i koji seju rak gde god se pojave..i u toj jadnoj prodaji novih auta u Srbiji vecina su firme.

HanSolo

pre 6 godina

To je japanski mercedes! 
(cls, 03. februar 2018 14:47) 

Ja bi pre rekao za Mercedesa da je on nemački Leksus.. Siguran sam da je jedan 10g star Lexus bolji od 10g starog Mercedesa.. Japanci su jednostavno jači u pravom kvalitetu.. Znam jednog zubara u Švedskoj koji ima jednog starog Lexusa od 2000g..prešao je 460000km bez I jednog kvara.. Samo mu se vrši normalan servis.. Mislim da ga nije prao najmanje 2g..to mu je auto za svašta i nikako ga drži u stanju, sem servisa.. Ima još dva Lexusa..

vlajko

pre 6 godina

Gde ti vidis srednju klasu tamo samo ti znas.
(Georgije ubiva azdahu, 4. februar 2018 13:10)
Pa evo sad u februaru obeležavam 20 godina kako je gledam.

cefur

pre 6 godina

Ziveo sam u Petersburgu 8 meseci. Voze se kola da se smrznes, toliko dobrih auta na jednom mestu nisam video nigde. Medjutim to imaju samo bogatasi. Vecina rusa voze stare lade i polovnjake. Nema gladnih kao sto neko prica ali zive u katastrofalnim uslovima. Zgrade oronule bolnice gore nego nas cz., sve u svemu zemlja ogrezla u korupciju gde se putinova bratija bahati na racun obicnog naroda. Tu je razlika izmedju istoka i zapada.

iq85

pre 6 godina

Da li ste vozili Lexus,Mercedes, BMW, Audi? Verujem da vecina nije, ali ipak svi pisu komentare... Naravno da su Nemci jos uvek broj 1 u auto industriji, nikako ne znaci da drugi prave lose automobile, naprotiv! Motori, mehanika itd, to je vecina uspela da savlada na najbolji nacin, ali zavrsna obrada, zvucna izolacija, izolacija podvozja, detalji... tu mora jos da se uci, ustvari, ne da se uci, to jednostavno kosta..

Bmw

pre 6 godina

Gde ti vidis srednju klasu tamo samo ti znas.
(Georgije ubiva azdahu, 04. februar 2018 13:10)

Има је и те како. Живео 5 година тамо.

Mazda 6 Driver

pre 6 godina

@pepi “skupi nemački krsevi”, krsevi? Dobro sta nije u redu sa vama. Mi pricamo ladno da Nemci proizvode krseve. Mi, Srbi?! Daj Boze da je ovo trolovanje. Samo se plašim da nije
(Gross, 3. februar 2018 16:01)

Ne znam kako ti, ali ja se cesto vozikam po Evropi pa imam prilike da vidim koje marke automobila najcesce stoje na rubu puta sa otvorenom haubom. Obicno su to nemacka, francuska ili italijanska vozila...ima i Fordova. Japanska vozila mi do sada nisu upala u oko.

Brojac krvnih zrnaca

pre 6 godina

Rusija Nije EVROPSKA ZEMLJA.
(точка, 4. februar 2018 11:14)

Sve jedno i da nije, ali vise Ruskinja i Rusa plavokosih i plavookih nego Nemaca i Svedjana zajedno. Sad se pitam ko je tu Arijevac, plave krvi?

Georgije ubiva azdahu

pre 6 godina

Meni je nesto drugo cudno. 10% svih prodatih automobila je iz premium segmenta. Meni se cini da Rusija skoro pa nema srednju klasu. Tajkuni, golotinja i nesto malo izmedju.
(Georgije ubiva azdahu, 3. februar 2018 20:52)

Stativa. Upravo srednja klasa je vrlo jaka, to se vidi baš po automobilima. Nije teško izguglati.
(vlajko, 4. februar 2018 10:21)

Gde ti vidis srednju klasu tamo samo ti znas.

Milan

pre 6 godina

@mita
Pa mi to vec imamo i to u mnogo goroj formi. Ako izuzmemo luksuzne automobile koje kupe superbogati i sluzbene koje kupe firme (to je 70% trzista) preostanu par VW za srednju klasu i dacija. Sreca pa nema jeftinijeg auta od dacije.
Kod Leksusa je sve odlicno osim ocajnog izbora motora koji su upareni u hibrid.

kurajbeR

pre 6 godina

Nema razloga za zucne rasprave, i uvrede. Svi mi imamo simpatije u automobilima. Lexus RX je stvarno vrh automobil, ne da se osporiti. Isto tako su odlični automobili Audi, BMW i Mercedes. Možda nisam u pravu, negde ljudi kupuju automobile kakvi njima trebaju, a mi možda kupujemo aute da pokažemo status. Ukusi su različiti, pa i potrebe ljudi za različitim vozilima. Na kraju krajeva, koliko para toliko muzike.

Mita

pre 6 godina

Klasika u Rusiji.Kupuje se najskuplje,mali deo i najetinije,ogroman deo populacije,ili se kupuje nista.Nema srednje klase.Samo mali broj bogatasa i sirotinja.Jel bi mi to hteli i u Srbiji?

Gagi

pre 6 godina

Ma nije tamo samo skupi "Leksus" popularan - idu samo tako i "Tojotini", da tako kažem "narodni" - "Kamri", RAV4 (oba idu u preko 20k komada godišnje) i "Lend Kruzeri" - i "obični" i "Prado". A sitnež tipa "Jaris" ili "Korola" baš i nisu na čemu tamo "Tojota" zarađuje neke pare.

vlajko

pre 6 godina

Meni je nesto drugo cudno. 10% svih prodatih automobila je iz premium segmenta. Meni se cini da Rusija skoro pa nema srednju klasu. Tajkuni, golotinja i nesto malo izmedju.
(Georgije ubiva azdahu, 3. februar 2018 20:52)
Stativa. Upravo srednja klasa je vrlo jaka, to se vidi baš po automobilima. Nije teško izguglati.

nikola

pre 6 godina

Fakti. Pre dve godine, 2016. bio sam službeno u Moskvi. Januar mesec. Napolju -26 stepeni C. Sastanak u 09h po Moskovskom vremenu. Polovina, njih desetak kasne. Komentar prisutnih je bio, pošto se poznaju, da su došli samo oni koji voze Lexus, Volvo i Subaru. Uglavnom SUV. Nijedan Mercedes i BMW. Možda je bila slučajnost. U Srbiji vozim Volvo SX 90.

C i n i k

pre 6 godina

Dok se zaludni komentatori svadjaju dal su "bolji" nemci ili japanci, a svadjaju se ko da maltene imaju profit od toga sta voze, neko treci odnosi pobedu.
Da, to su francuzi.
Ja nisam nikad vozio ni Reno ni Pezo ali kako vidim, to sta PSA i Renault izbacuju zadnje 3,4 godine je extra.Nikakvi nemci ili japanci ne mogu ni da im pridju.
Ja na aute gledam pragmaticno i realno.Ne pada mi na pamet da drugom solim pamet sta je "bolje" za njegove pare..

Serbon

pre 6 godina

(andjeo 88, 03. februar 2018 21:27)

Pročitao sam samo prvih par rečenica, dalje nisam želeo da čitam.
Lexus je nastao kao produkt Toyotine želje da osvoji američko tržište luksuznih automobila... A ne zbog nekih enormnih dažbina kao što si ti naveo. Nissan je po istoj formuli lansirao Infiniti.

achitwn

pre 6 godina

(andjeo 88, 03. februar 2018 21:27)
potpuno netacan komentar. vozio sam pet godina lexus gs i cesto dok sam cekao u servisu sam citao njhovu knjigu o nastanku lexusa. prvo lexus je toyota koliko je i audi vw. naravn oda dele neke komonente i jedni i drugi ali su dve klase automobila toyota je mas productio a lexux je low volume lucury.
80tih su iz toyote poslali grupu inzenjera i dizajenera da zive u California godinu dana i da istrazuju kakve navike amerikanci imaju kad su upitanju luksuzna vozila. interesantno je bilo citati kako su posmatrali majke kije su isle po decu. u privatne skole i sl da vi utvrdili njihove navike. tako je nastao legendarni lexus ls.
inace rx ipdolazi u hobridnoj i regularnoj verziji. imaju tvornicu u cananda kao sto ima i npr mercedespravi ML u alabami za ceo svet. neki modeli lexusa se rade u takaoka fabrici a rx se radi u Ontario. Canada.

achitwn

pre 6 godina

Ma nemoj, ti znas smecaru sta se vozi i ko sta vozi u Nemackoj??
(SRBIN, 03. februar 2018 19:57)
da nisi srbin ne ni sigurno upotrebio rec smecar. ali posto jesi nista novo.

zile

pre 6 godina

Dodje danas covek trazi mi za mazdu 6 amortizere, opruge i sve sto ide tu, procesljem 10 veleprodaja, jedva mu nasao samo amortizere. Isti je slucaj i sa ostalim japancima. Sta da pricamo o Lexusu? Mozda je u Rusiji to trziste razvijeno i trazeno, ok, kod nas - nikako

Nemanja

pre 6 godina

Braco Srbi jel mogu ja nesto da vam kazem o Rusiji? To nije zemlja na nivou Amerike (unazadile su ih 90-te) ali je nevidjeno napredovala tehnoloski u svim sferama. Tamo se voze sve svetske marke, bogati voze BMW, Mercedes, Lexus, Tojotu a srednja klasa vozi uglavnom Hjundai, Kiju ili nesto polovno od gore navedenih. Niza klasa vozi uglavnom Ladu (sto nove, sto polovne).Malo su ih uzdrmale sankcije ali se oporavljaju jer su zagrejali stolicu pa sami su poceli da rade za sebe. Evo citam pre par dana Meercedes otvara jos 3 fabrike za kompletnu prozivodnju vozila u okolini Moskve. A sto se tice automobla za Rusiju su potrebna kvalitetna vozila po svim parametrima jer nece izdrzati surove uslove voznje. Samo ljudi u Srbiji tripuju da su Rusi gladni i takve nebuloze.

andjeo 88

pre 6 godina

U clanku, koji je ocigledno skracen, neke stvari su ostale nedorecene pa zato i toliko razlicitih komentara! 1. Lexus je cerka firma Toyote a nastala je tako sto su Ameri udarili enormne dazbine na Toyota vozila jer su ih preplavili i pretili njihovoj autoindustriji (zuti kvarnjaci oteli nam leba iz usta, mogli smo jugic i dan danas da izvozimo u USA) pa je otvorena fabrika (vise njih) bas u Americi uz promenu imena, valjda da se Ameri ne bi setili? 2. znaci Lexus je MADE IN USA! 3. kao sto neko rece Lexus RX je HIBRID i ne znam da li uopste ga treba svrstavati u ovu klasu ali cinjenica je da su vozila Lexus luksuzna verzija Toyote tako da se manji modeli i ne prave u tim fabrikama! 4. vozio sam se i vozio Lexus RX 450h ali verzija iz 2015. i nema primedbe, naprotiv, najsladje kad krenem a putnici, koji to ne znaju, se iscudjavaju sto se motor ne cuje!!! Porediti Nemce i Japance je nemoguce kao i njihova vozila! Subaru je dugo godina u Nemackoj bio za podsmeh a skoro kada sam bio u Minhenu itekako ih ima i sto je najbitnije njihovi vlasnici ih se ne odricu lako a skoro obavezno ih menjaju za slican model jer su dokazali izdrzljivost i kvalitet! Lexus proizvodi lux verzije Toyote a sa novim dizajnom RX-a je napravio pometnju (nema sredine ili ti se bas dopada ili ti je totalno odvratan), a s obzirom da sam ga video i uzivo, jednostavno odudara od svih automobila okolo! Pogledajte LX i sve ce biti jasno! Zato rezultati i nisu cudni u ovom tekstu!

Georgije ubiva azdahu

pre 6 godina

(nucky thompson, 3. februar 2018 17:12)

Sta se sve ovde moze procitati ovde da covek nepoveruje ! Po pravilima STO maksimanla carina na uvoz automobila je 10% i vazi za sve (nema povlascenih) I pored 10% carine sve ti Japanci su jeftiniji on Nemackih ali se i dalje malo kupuju.

Meni je nesto drugo cudno. 10% svih prodatih automobila je iz premium segmenta. Meni se cini da Rusija skoro pa nema srednju klasu. Tajkuni, golotinja i nesto malo izmedju.

SRBIN

pre 6 godina

Decko oladi malo,uzmi 2 bensedina,utopli se malo i oladi mozak,ali najbolje bi bilo da sednes u svoju Korolu 88 godiste i da otperjas put Japana.. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nije valjda tako, 3. februar 2018 16:16) 

Hahahaha, pobeda !
(Ajs Nigrutin, 03. februar 2018 17:39)..

Nemam korolu, a i da je imam bio bih ponosan na nju, jer je kvalitetna, nije bedna kao ti i ostali koji svapsko smece obozavate, jer ste i sami SMECE.

SRBIN

pre 6 godina

U Nemackoj lexus voze dileri i makroi i to nova vozila..dok polovnjake voze rumuni ,bugari i rusi..toliko o lexusu
(Lala, 03. februar 2018 16:42)


Ma nemoj, ti znas smecaru sta se vozi i ko sta vozi u Nemackoj??

SRBIN

pre 6 godina

Srbin 
Ti si mi ovako vrlo civilizovan,sramota nika koji koristiš !
(markoni, 03. februar 2018 16:59)

Sramota je sto si jadan i nepismen.

Ajs Nigrutin

pre 6 godina

Srbin

Decko oladi malo,uzmi 2 bensedina,utopli se malo i oladi mozak,ali najbolje bi bilo da sednes u svoju Korolu 88 godiste i da otperjas put Japana..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nije valjda tako, 3. februar 2018 16:16)

Hahahaha, pobeda !

Palica

pre 6 godina

Preporučujem (+1)Ne preporučujem (0)
A u Lexusu BMWov dizel nego nevidim VW grupu a kom su oni mestu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Paul Banyan, 3. februar 2018 15:43)

Ovaj leksus Rxh je Hibrid,pozdrav

nucky thompson

pre 6 godina

@Markoni, razlog tome su zestoki nameti na japansla vozila u EU. EU stiti upravo Njemacku auto industriju. Niko pro zdravoj pameti ne bi uzeo recimo VW umjesto Toyote, Nissan, Mazde i Honde, Subaru

Филип

pre 6 godina

Русија има екстремне услове за употребу возила, као и рецимо Канада и неки делови САД, Аустралија, Африка... и наравно да се квалитет више цени него боље лежање, дизајн, име, историја итд. Тако да је разумљиво да се Toyota и Lexus добро продају тамо.

Web Design

pre 6 godina

Procitao sam pazljivo vest i nista mi nije jasno. Vec godinu dana citam kako Rusija propada, privreda na kolenima, ocekuje se propast svakog trenutka itd.A i nemaju pojma sta je kvalitetno vec kupuhu krseve?

nije valjda tako

pre 6 godina

Srbin

Decko oladi malo,uzmi 2 bensedina,utopli se malo i oladi mozak,ali najbolje bi bilo da sednes u svoju Korolu 88 godiste i da otperjas put Japana..

SRBIN

pre 6 godina

pepi 
U tim slučaju je i ostatak Evrope glup,jel Lexus mozes na prste jedne ruke nabrojati.Zar očekuješ da se u ovoj jadnoj zemljaci kupuje Lexus ?
(markoni, 03. februar 2018 15:10)

Izadji u civilizaciju pa ces videti da ih ima mnogo. Ne lupaj gluposti. Izadji i vido koliko oh je na zapadu, a ne da mislis da je golf3 ili bmw E 36 vrh tehnologije..

Aleksa

pre 6 godina

Ko u Rusiji i može da kupi ovaj auto? To je pitanje!!
(Johny O., 03. februar 2018 15:20)

Ne moraš otići u Moskvu, prošetaj se bilo kojim industrijskim gradom na istoku, Nižni Novgorod, Jekatarinburg, Ufa, Čeljabinsk, sve što ćeš videti na ulicama su Leksus i Tojota. Ne znam zašto su ljudi u tripu da u Rusiji nema para.

KS

pre 6 godina

Najpopularniji model je Lexus RX sa 9.415 prodatih jedinica, što je 20 odsto više u odnosu na 2016.
Na drugom mestu je BMW X5 sa 6.720 prodatih vozila, što je rast od skoro 30%, a na trećem mestu je Mercedes-Benz GLC sa 6.650, odnosno 27% više u odnosu na prethodnu godinu.
znaci 6720 BMW-a X5 + 6650 Mercedes Benz GLC je jednako 13370 nemackih krseva naspram 9415 japanskih ...

Srbin

pre 6 godina

Имам CT200h супер је, ево већ трећа година ни један квар! Само сам имао мали сервис

Gross

pre 6 godina

@pepi “skupi nemački krsevi”, krsevi? Dobro sta nije u redu sa vama. Mi pricamo ladno da Nemci proizvode krseve. Mi, Srbi?! Daj Boze da je ovo trolovanje. Samo se plašim da nije

wanna be pilot

pre 6 godina

Interesantan podadak a zanimljivo je i sledece:

LUXURY SEGMENT:

TOTAL in 2017 - 1,440 units. Rast od 18% u odnosu na 2016.

Mercedes-Benz Maybach S-Class 660 units,
Maserati 382 units,
Bentley 235 units,
Rolls-Royce 85 units,
Lamborghini 31,
Ferrari 29,
Aston Martin 18.

70% of the total volume of the Russian luxury car market falls on Moscow and the Moscow region, where it was sold 970 units in the last year.

Covece, ovo je ozbiljan vozni park... A nemojte sada da poredite sa NY i London-om, jer su ti isti automobili tamo daleko povoljniji.

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

Rusima je Lada dovoljno jer prema ovom izvestaju za celu godine toliko malo uvezenih luksuznih automobila za tako mnogobrojnu naciju je sasvim malo,cak bi reko simbolican uvoz
(abit, 03. februar 2018 15:18)

A da pažljivije pročitaš članak? Ili da ga uopšte pročitaš? Da ti pomognem: 140.000 vozila premium klase je uvezeno. Za ukupan broj prodatih vozila na ruskom tržištu pokušaj da se snađeš sam. Iznenadit ćeš se.

dd

pre 6 godina

pa lexus je jako kvalitetan i dobar automobil dolazi iz zemlje u kojoj se prave najpouzdaniji automobili na svetu japana,japanski automobili nemaju kokurenciju sto se tice pouzdanosti i tu su ubedljivo najbolji na svetu,i ovo nije iznenadjenje nego REALNA SLIKA.

ali ljudi na balkanu znaju samo za golfa 1,2...ogranicenost i to vrhunska...zato se u srbiji najvise traze nemacki polovnjaci i to wolksvagen....stara ljubav zaborava nema,japance retko koji diler se odluci da uveze jer nije siguran da ce ih prodati,nemaju potraznju...retko cete ih naci u oglasima.

meni je lexus trenutno najlepsi i najkvalitetniji premium automobil na svetu...i kraj price

Mazda 6 Driver

pre 6 godina

Rusi nisu glupi znaju ko pravi najkvalitetnije i najbolje automobile. Samo kod nas se palimo na skupe nemačke krševe.
(pepi, 3. februar 2018 14:47)

Da, na Golfa II, dizlo.

abit

pre 6 godina

Rusima je Lada dovoljno jer prema ovom izvestaju za celu godine toliko malo uvezenih luksuznih automobila za tako mnogobrojnu naciju je sasvim malo,cak bi reko simbolican uvoz

markoni

pre 6 godina

@pepi
U tim slučaju je i ostatak Evrope glup,jel Lexus mozes na prste jedne ruke nabrojati.Zar očekuješ da se u ovoj jadnoj zemljaci kupuje Lexus ?

SRBIN

pre 6 godina

Rusi nisu glupi znaju ko pravi najkvalitetnije i najbolje automobile. Samo kod nas se palimo na skupe nemačke krševe.
(pepi, 03. februar 2018 14:47)

Bas tako..Svapsko smece je za smecare. Pismeni i pametni kupuju kvalitet sa dalekog istoka, jer ga nigde vise nema osim na dalekom istoku,, po svim pitanjima gde je tehnologija u pitanju. Avioni, kamioni, telefoni, brodovi, televizori, motocikli, automobili,,ma bas sve je najkvalitetnije na dalekom istoku..

SRBIN

pre 6 godina

To je japanski mercedes!
(cls, 03. februar 2018 14:47)

To je JAPANSKI LEXUS,, ne ponizavajte ga i ne poredite sa svapskim smecem, kakav bedni i odvratni mercedes i ostale sklopocije.

loske

pre 6 godina

Ovo samo potvrdjuje da Rusi cene japanski kvalitet i vanvremenski dizajn, Ameri takodje. Shvatice to i Evropljani vrlo brzo. Lexus grabi krupnim koracima ka vrhu premium segmenta.

Aleksa

pre 6 godina

Ko u Rusiji i može da kupi ovaj auto? To je pitanje!!
(Johny O., 03. februar 2018 15:20)

Ne moraš otići u Moskvu, prošetaj se bilo kojim industrijskim gradom na istoku, Nižni Novgorod, Jekatarinburg, Ufa, Čeljabinsk, sve što ćeš videti na ulicama su Leksus i Tojota. Ne znam zašto su ljudi u tripu da u Rusiji nema para.

Gross

pre 6 godina

@pepi “skupi nemački krsevi”, krsevi? Dobro sta nije u redu sa vama. Mi pricamo ladno da Nemci proizvode krseve. Mi, Srbi?! Daj Boze da je ovo trolovanje. Samo se plašim da nije

SRBIN

pre 6 godina

To je japanski mercedes!
(cls, 03. februar 2018 14:47)

To je JAPANSKI LEXUS,, ne ponizavajte ga i ne poredite sa svapskim smecem, kakav bedni i odvratni mercedes i ostale sklopocije.

loske

pre 6 godina

Ovo samo potvrdjuje da Rusi cene japanski kvalitet i vanvremenski dizajn, Ameri takodje. Shvatice to i Evropljani vrlo brzo. Lexus grabi krupnim koracima ka vrhu premium segmenta.

Филип

pre 6 godina

Русија има екстремне услове за употребу возила, као и рецимо Канада и неки делови САД, Аустралија, Африка... и наравно да се квалитет више цени него боље лежање, дизајн, име, историја итд. Тако да је разумљиво да се Toyota и Lexus добро продају тамо.

Mazda 6 Driver

pre 6 godina

Rusi nisu glupi znaju ko pravi najkvalitetnije i najbolje automobile. Samo kod nas se palimo na skupe nemačke krševe.
(pepi, 3. februar 2018 14:47)

Da, na Golfa II, dizlo.

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

Rusima je Lada dovoljno jer prema ovom izvestaju za celu godine toliko malo uvezenih luksuznih automobila za tako mnogobrojnu naciju je sasvim malo,cak bi reko simbolican uvoz
(abit, 03. februar 2018 15:18)

A da pažljivije pročitaš članak? Ili da ga uopšte pročitaš? Da ti pomognem: 140.000 vozila premium klase je uvezeno. Za ukupan broj prodatih vozila na ruskom tržištu pokušaj da se snađeš sam. Iznenadit ćeš se.

dd

pre 6 godina

pa lexus je jako kvalitetan i dobar automobil dolazi iz zemlje u kojoj se prave najpouzdaniji automobili na svetu japana,japanski automobili nemaju kokurenciju sto se tice pouzdanosti i tu su ubedljivo najbolji na svetu,i ovo nije iznenadjenje nego REALNA SLIKA.

ali ljudi na balkanu znaju samo za golfa 1,2...ogranicenost i to vrhunska...zato se u srbiji najvise traze nemacki polovnjaci i to wolksvagen....stara ljubav zaborava nema,japance retko koji diler se odluci da uveze jer nije siguran da ce ih prodati,nemaju potraznju...retko cete ih naci u oglasima.

meni je lexus trenutno najlepsi i najkvalitetniji premium automobil na svetu...i kraj price

nucky thompson

pre 6 godina

@Markoni, razlog tome su zestoki nameti na japansla vozila u EU. EU stiti upravo Njemacku auto industriju. Niko pro zdravoj pameti ne bi uzeo recimo VW umjesto Toyote, Nissan, Mazde i Honde, Subaru

SRBIN

pre 6 godina

pepi 
U tim slučaju je i ostatak Evrope glup,jel Lexus mozes na prste jedne ruke nabrojati.Zar očekuješ da se u ovoj jadnoj zemljaci kupuje Lexus ?
(markoni, 03. februar 2018 15:10)

Izadji u civilizaciju pa ces videti da ih ima mnogo. Ne lupaj gluposti. Izadji i vido koliko oh je na zapadu, a ne da mislis da je golf3 ili bmw E 36 vrh tehnologije..

wanna be pilot

pre 6 godina

Interesantan podadak a zanimljivo je i sledece:

LUXURY SEGMENT:

TOTAL in 2017 - 1,440 units. Rast od 18% u odnosu na 2016.

Mercedes-Benz Maybach S-Class 660 units,
Maserati 382 units,
Bentley 235 units,
Rolls-Royce 85 units,
Lamborghini 31,
Ferrari 29,
Aston Martin 18.

70% of the total volume of the Russian luxury car market falls on Moscow and the Moscow region, where it was sold 970 units in the last year.

Covece, ovo je ozbiljan vozni park... A nemojte sada da poredite sa NY i London-om, jer su ti isti automobili tamo daleko povoljniji.

nije valjda tako

pre 6 godina

Srbin

Decko oladi malo,uzmi 2 bensedina,utopli se malo i oladi mozak,ali najbolje bi bilo da sednes u svoju Korolu 88 godiste i da otperjas put Japana..

Srbin

pre 6 godina

Имам CT200h супер је, ево већ трећа година ни један квар! Само сам имао мали сервис

Palica

pre 6 godina

Preporučujem (+1)Ne preporučujem (0)
A u Lexusu BMWov dizel nego nevidim VW grupu a kom su oni mestu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Paul Banyan, 3. februar 2018 15:43)

Ovaj leksus Rxh je Hibrid,pozdrav

Ajs Nigrutin

pre 6 godina

Srbin

Decko oladi malo,uzmi 2 bensedina,utopli se malo i oladi mozak,ali najbolje bi bilo da sednes u svoju Korolu 88 godiste i da otperjas put Japana..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nije valjda tako, 3. februar 2018 16:16)

Hahahaha, pobeda !

Nemanja

pre 6 godina

Braco Srbi jel mogu ja nesto da vam kazem o Rusiji? To nije zemlja na nivou Amerike (unazadile su ih 90-te) ali je nevidjeno napredovala tehnoloski u svim sferama. Tamo se voze sve svetske marke, bogati voze BMW, Mercedes, Lexus, Tojotu a srednja klasa vozi uglavnom Hjundai, Kiju ili nesto polovno od gore navedenih. Niza klasa vozi uglavnom Ladu (sto nove, sto polovne).Malo su ih uzdrmale sankcije ali se oporavljaju jer su zagrejali stolicu pa sami su poceli da rade za sebe. Evo citam pre par dana Meercedes otvara jos 3 fabrike za kompletnu prozivodnju vozila u okolini Moskve. A sto se tice automobla za Rusiju su potrebna kvalitetna vozila po svim parametrima jer nece izdrzati surove uslove voznje. Samo ljudi u Srbiji tripuju da su Rusi gladni i takve nebuloze.

Serbon

pre 6 godina

(andjeo 88, 03. februar 2018 21:27)

Pročitao sam samo prvih par rečenica, dalje nisam želeo da čitam.
Lexus je nastao kao produkt Toyotine želje da osvoji američko tržište luksuznih automobila... A ne zbog nekih enormnih dažbina kao što si ti naveo. Nissan je po istoj formuli lansirao Infiniti.

SRBIN

pre 6 godina

U Nemackoj lexus voze dileri i makroi i to nova vozila..dok polovnjake voze rumuni ,bugari i rusi..toliko o lexusu
(Lala, 03. februar 2018 16:42)


Ma nemoj, ti znas smecaru sta se vozi i ko sta vozi u Nemackoj??

Web Design

pre 6 godina

Procitao sam pazljivo vest i nista mi nije jasno. Vec godinu dana citam kako Rusija propada, privreda na kolenima, ocekuje se propast svakog trenutka itd.A i nemaju pojma sta je kvalitetno vec kupuhu krseve?

zile

pre 6 godina

Dodje danas covek trazi mi za mazdu 6 amortizere, opruge i sve sto ide tu, procesljem 10 veleprodaja, jedva mu nasao samo amortizere. Isti je slucaj i sa ostalim japancima. Sta da pricamo o Lexusu? Mozda je u Rusiji to trziste razvijeno i trazeno, ok, kod nas - nikako

markoni

pre 6 godina

@pepi
U tim slučaju je i ostatak Evrope glup,jel Lexus mozes na prste jedne ruke nabrojati.Zar očekuješ da se u ovoj jadnoj zemljaci kupuje Lexus ?

Georgije ubiva azdahu

pre 6 godina

(nucky thompson, 3. februar 2018 17:12)

Sta se sve ovde moze procitati ovde da covek nepoveruje ! Po pravilima STO maksimanla carina na uvoz automobila je 10% i vazi za sve (nema povlascenih) I pored 10% carine sve ti Japanci su jeftiniji on Nemackih ali se i dalje malo kupuju.

Meni je nesto drugo cudno. 10% svih prodatih automobila je iz premium segmenta. Meni se cini da Rusija skoro pa nema srednju klasu. Tajkuni, golotinja i nesto malo izmedju.

kurajbeR

pre 6 godina

Nema razloga za zucne rasprave, i uvrede. Svi mi imamo simpatije u automobilima. Lexus RX je stvarno vrh automobil, ne da se osporiti. Isto tako su odlični automobili Audi, BMW i Mercedes. Možda nisam u pravu, negde ljudi kupuju automobile kakvi njima trebaju, a mi možda kupujemo aute da pokažemo status. Ukusi su različiti, pa i potrebe ljudi za različitim vozilima. Na kraju krajeva, koliko para toliko muzike.

nikola

pre 6 godina

Fakti. Pre dve godine, 2016. bio sam službeno u Moskvi. Januar mesec. Napolju -26 stepeni C. Sastanak u 09h po Moskovskom vremenu. Polovina, njih desetak kasne. Komentar prisutnih je bio, pošto se poznaju, da su došli samo oni koji voze Lexus, Volvo i Subaru. Uglavnom SUV. Nijedan Mercedes i BMW. Možda je bila slučajnost. U Srbiji vozim Volvo SX 90.

SRBIN

pre 6 godina

Rusi nisu glupi znaju ko pravi najkvalitetnije i najbolje automobile. Samo kod nas se palimo na skupe nemačke krševe.
(pepi, 03. februar 2018 14:47)

Bas tako..Svapsko smece je za smecare. Pismeni i pametni kupuju kvalitet sa dalekog istoka, jer ga nigde vise nema osim na dalekom istoku,, po svim pitanjima gde je tehnologija u pitanju. Avioni, kamioni, telefoni, brodovi, televizori, motocikli, automobili,,ma bas sve je najkvalitetnije na dalekom istoku..

andjeo 88

pre 6 godina

U clanku, koji je ocigledno skracen, neke stvari su ostale nedorecene pa zato i toliko razlicitih komentara! 1. Lexus je cerka firma Toyote a nastala je tako sto su Ameri udarili enormne dazbine na Toyota vozila jer su ih preplavili i pretili njihovoj autoindustriji (zuti kvarnjaci oteli nam leba iz usta, mogli smo jugic i dan danas da izvozimo u USA) pa je otvorena fabrika (vise njih) bas u Americi uz promenu imena, valjda da se Ameri ne bi setili? 2. znaci Lexus je MADE IN USA! 3. kao sto neko rece Lexus RX je HIBRID i ne znam da li uopste ga treba svrstavati u ovu klasu ali cinjenica je da su vozila Lexus luksuzna verzija Toyote tako da se manji modeli i ne prave u tim fabrikama! 4. vozio sam se i vozio Lexus RX 450h ali verzija iz 2015. i nema primedbe, naprotiv, najsladje kad krenem a putnici, koji to ne znaju, se iscudjavaju sto se motor ne cuje!!! Porediti Nemce i Japance je nemoguce kao i njihova vozila! Subaru je dugo godina u Nemackoj bio za podsmeh a skoro kada sam bio u Minhenu itekako ih ima i sto je najbitnije njihovi vlasnici ih se ne odricu lako a skoro obavezno ih menjaju za slican model jer su dokazali izdrzljivost i kvalitet! Lexus proizvodi lux verzije Toyote a sa novim dizajnom RX-a je napravio pometnju (nema sredine ili ti se bas dopada ili ti je totalno odvratan), a s obzirom da sam ga video i uzivo, jednostavno odudara od svih automobila okolo! Pogledajte LX i sve ce biti jasno! Zato rezultati i nisu cudni u ovom tekstu!

achitwn

pre 6 godina

Ma nemoj, ti znas smecaru sta se vozi i ko sta vozi u Nemackoj??
(SRBIN, 03. februar 2018 19:57)
da nisi srbin ne ni sigurno upotrebio rec smecar. ali posto jesi nista novo.

abit

pre 6 godina

Rusima je Lada dovoljno jer prema ovom izvestaju za celu godine toliko malo uvezenih luksuznih automobila za tako mnogobrojnu naciju je sasvim malo,cak bi reko simbolican uvoz

achitwn

pre 6 godina

(andjeo 88, 03. februar 2018 21:27)
potpuno netacan komentar. vozio sam pet godina lexus gs i cesto dok sam cekao u servisu sam citao njhovu knjigu o nastanku lexusa. prvo lexus je toyota koliko je i audi vw. naravn oda dele neke komonente i jedni i drugi ali su dve klase automobila toyota je mas productio a lexux je low volume lucury.
80tih su iz toyote poslali grupu inzenjera i dizajenera da zive u California godinu dana i da istrazuju kakve navike amerikanci imaju kad su upitanju luksuzna vozila. interesantno je bilo citati kako su posmatrali majke kije su isle po decu. u privatne skole i sl da vi utvrdili njihove navike. tako je nastao legendarni lexus ls.
inace rx ipdolazi u hobridnoj i regularnoj verziji. imaju tvornicu u cananda kao sto ima i npr mercedespravi ML u alabami za ceo svet. neki modeli lexusa se rade u takaoka fabrici a rx se radi u Ontario. Canada.

Georgije ubiva azdahu

pre 6 godina

Meni je nesto drugo cudno. 10% svih prodatih automobila je iz premium segmenta. Meni se cini da Rusija skoro pa nema srednju klasu. Tajkuni, golotinja i nesto malo izmedju.
(Georgije ubiva azdahu, 3. februar 2018 20:52)

Stativa. Upravo srednja klasa je vrlo jaka, to se vidi baš po automobilima. Nije teško izguglati.
(vlajko, 4. februar 2018 10:21)

Gde ti vidis srednju klasu tamo samo ti znas.

Brojac krvnih zrnaca

pre 6 godina

Rusija Nije EVROPSKA ZEMLJA.
(точка, 4. februar 2018 11:14)

Sve jedno i da nije, ali vise Ruskinja i Rusa plavokosih i plavookih nego Nemaca i Svedjana zajedno. Sad se pitam ko je tu Arijevac, plave krvi?

SRBIN

pre 6 godina

Decko oladi malo,uzmi 2 bensedina,utopli se malo i oladi mozak,ali najbolje bi bilo da sednes u svoju Korolu 88 godiste i da otperjas put Japana.. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nije valjda tako, 3. februar 2018 16:16) 

Hahahaha, pobeda !
(Ajs Nigrutin, 03. februar 2018 17:39)..

Nemam korolu, a i da je imam bio bih ponosan na nju, jer je kvalitetna, nije bedna kao ti i ostali koji svapsko smece obozavate, jer ste i sami SMECE.

Gagi

pre 6 godina

Ma nije tamo samo skupi "Leksus" popularan - idu samo tako i "Tojotini", da tako kažem "narodni" - "Kamri", RAV4 (oba idu u preko 20k komada godišnje) i "Lend Kruzeri" - i "obični" i "Prado". A sitnež tipa "Jaris" ili "Korola" baš i nisu na čemu tamo "Tojota" zarađuje neke pare.

Mita

pre 6 godina

Klasika u Rusiji.Kupuje se najskuplje,mali deo i najetinije,ogroman deo populacije,ili se kupuje nista.Nema srednje klase.Samo mali broj bogatasa i sirotinja.Jel bi mi to hteli i u Srbiji?

KS

pre 6 godina

Najpopularniji model je Lexus RX sa 9.415 prodatih jedinica, što je 20 odsto više u odnosu na 2016.
Na drugom mestu je BMW X5 sa 6.720 prodatih vozila, što je rast od skoro 30%, a na trećem mestu je Mercedes-Benz GLC sa 6.650, odnosno 27% više u odnosu na prethodnu godinu.
znaci 6720 BMW-a X5 + 6650 Mercedes Benz GLC je jednako 13370 nemackih krseva naspram 9415 japanskih ...

C i n i k

pre 6 godina

Dok se zaludni komentatori svadjaju dal su "bolji" nemci ili japanci, a svadjaju se ko da maltene imaju profit od toga sta voze, neko treci odnosi pobedu.
Da, to su francuzi.
Ja nisam nikad vozio ni Reno ni Pezo ali kako vidim, to sta PSA i Renault izbacuju zadnje 3,4 godine je extra.Nikakvi nemci ili japanci ne mogu ni da im pridju.
Ja na aute gledam pragmaticno i realno.Ne pada mi na pamet da drugom solim pamet sta je "bolje" za njegove pare..

cefur

pre 6 godina

Ziveo sam u Petersburgu 8 meseci. Voze se kola da se smrznes, toliko dobrih auta na jednom mestu nisam video nigde. Medjutim to imaju samo bogatasi. Vecina rusa voze stare lade i polovnjake. Nema gladnih kao sto neko prica ali zive u katastrofalnim uslovima. Zgrade oronule bolnice gore nego nas cz., sve u svemu zemlja ogrezla u korupciju gde se putinova bratija bahati na racun obicnog naroda. Tu je razlika izmedju istoka i zapada.

Mazda 6 Driver

pre 6 godina

@pepi “skupi nemački krsevi”, krsevi? Dobro sta nije u redu sa vama. Mi pricamo ladno da Nemci proizvode krseve. Mi, Srbi?! Daj Boze da je ovo trolovanje. Samo se plašim da nije
(Gross, 3. februar 2018 16:01)

Ne znam kako ti, ali ja se cesto vozikam po Evropi pa imam prilike da vidim koje marke automobila najcesce stoje na rubu puta sa otvorenom haubom. Obicno su to nemacka, francuska ili italijanska vozila...ima i Fordova. Japanska vozila mi do sada nisu upala u oko.

SRBIN

pre 6 godina

Srbin 
Ti si mi ovako vrlo civilizovan,sramota nika koji koristiš !
(markoni, 03. februar 2018 16:59)

Sramota je sto si jadan i nepismen.

HanSolo

pre 6 godina

To je japanski mercedes! 
(cls, 03. februar 2018 14:47) 

Ja bi pre rekao za Mercedesa da je on nemački Leksus.. Siguran sam da je jedan 10g star Lexus bolji od 10g starog Mercedesa.. Japanci su jednostavno jači u pravom kvalitetu.. Znam jednog zubara u Švedskoj koji ima jednog starog Lexusa od 2000g..prešao je 460000km bez I jednog kvara.. Samo mu se vrši normalan servis.. Mislim da ga nije prao najmanje 2g..to mu je auto za svašta i nikako ga drži u stanju, sem servisa.. Ima još dva Lexusa..

vlajko

pre 6 godina

Meni je nesto drugo cudno. 10% svih prodatih automobila je iz premium segmenta. Meni se cini da Rusija skoro pa nema srednju klasu. Tajkuni, golotinja i nesto malo izmedju.
(Georgije ubiva azdahu, 3. februar 2018 20:52)
Stativa. Upravo srednja klasa je vrlo jaka, to se vidi baš po automobilima. Nije teško izguglati.

Bmw

pre 6 godina

Gde ti vidis srednju klasu tamo samo ti znas.
(Georgije ubiva azdahu, 04. februar 2018 13:10)

Има је и те како. Живео 5 година тамо.

iq85

pre 6 godina

Da li ste vozili Lexus,Mercedes, BMW, Audi? Verujem da vecina nije, ali ipak svi pisu komentare... Naravno da su Nemci jos uvek broj 1 u auto industriji, nikako ne znaci da drugi prave lose automobile, naprotiv! Motori, mehanika itd, to je vecina uspela da savlada na najbolji nacin, ali zavrsna obrada, zvucna izolacija, izolacija podvozja, detalji... tu mora jos da se uci, ustvari, ne da se uci, to jednostavno kosta..

Milan

pre 6 godina

@mita
Pa mi to vec imamo i to u mnogo goroj formi. Ako izuzmemo luksuzne automobile koje kupe superbogati i sluzbene koje kupe firme (to je 70% trzista) preostanu par VW za srednju klasu i dacija. Sreca pa nema jeftinijeg auta od dacije.
Kod Leksusa je sve odlicno osim ocajnog izbora motora koji su upareni u hibrid.

Dzonikg

pre 6 godina

Klasika u Rusiji.Kupuje se najskuplje,mali deo i najetinije,ogroman deo populacije,ili se kupuje nista.Nema srednje klase.Samo mali broj bogatasa i sirotinja.Jel bi mi to hteli i u Srbiji?
(Mita, 04. februar 2018 10:56
Hteli bi..pogledaj broj prodatih novih auta u Srbiji a pogledaj u Rusiji..i na 100 000 stanovnika..videćeš da je Srbija i za Rusiju teska beda..u Srbiji se voze raspali polovnjaci sa zapada kojima vitalnih 90% delova za hitnu zamenu i koji seju rak gde god se pojave..i u toj jadnoj prodaji novih auta u Srbiji vecina su firme.

Drajver

pre 6 godina

Da prekinem ovu epizodu "tri karte za Holivud"... Rusi preferiraju pouzdanije benzince, izlozeni su im automobili drasticnim klimatskim promenama pa to ima prioritet.

vlajko

pre 6 godina

Gde ti vidis srednju klasu tamo samo ti znas.
(Georgije ubiva azdahu, 4. februar 2018 13:10)
Pa evo sad u februaru obeležavam 20 godina kako je gledam.

tony

pre 6 godina

pa znaju ruje sta valja. salu na stranu, leksus je stvarno dobar auto. mislim, sigurno sam jedini ovde koji ima tj. vozi leksusa pa mogu to da kazem. jedini problem su felne. tesko ih je naci jer su razlicite. zadnje gume i felne su vece tj. sire od prednjih i to je problem. zimske gume sam jedva nasao, letnjih ima ali felni ni za lek.

SRBIN

pre 6 godina

To je japanski mercedes!
(cls, 03. februar 2018 14:47)

To je JAPANSKI LEXUS,, ne ponizavajte ga i ne poredite sa svapskim smecem, kakav bedni i odvratni mercedes i ostale sklopocije.

abit

pre 6 godina

Rusima je Lada dovoljno jer prema ovom izvestaju za celu godine toliko malo uvezenih luksuznih automobila za tako mnogobrojnu naciju je sasvim malo,cak bi reko simbolican uvoz

SRBIN

pre 6 godina

Rusi nisu glupi znaju ko pravi najkvalitetnije i najbolje automobile. Samo kod nas se palimo na skupe nemačke krševe.
(pepi, 03. februar 2018 14:47)

Bas tako..Svapsko smece je za smecare. Pismeni i pametni kupuju kvalitet sa dalekog istoka, jer ga nigde vise nema osim na dalekom istoku,, po svim pitanjima gde je tehnologija u pitanju. Avioni, kamioni, telefoni, brodovi, televizori, motocikli, automobili,,ma bas sve je najkvalitetnije na dalekom istoku..

nije valjda tako

pre 6 godina

Srbin

Decko oladi malo,uzmi 2 bensedina,utopli se malo i oladi mozak,ali najbolje bi bilo da sednes u svoju Korolu 88 godiste i da otperjas put Japana..

SRBIN

pre 6 godina

Decko oladi malo,uzmi 2 bensedina,utopli se malo i oladi mozak,ali najbolje bi bilo da sednes u svoju Korolu 88 godiste i da otperjas put Japana.. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nije valjda tako, 3. februar 2018 16:16) 

Hahahaha, pobeda !
(Ajs Nigrutin, 03. februar 2018 17:39)..

Nemam korolu, a i da je imam bio bih ponosan na nju, jer je kvalitetna, nije bedna kao ti i ostali koji svapsko smece obozavate, jer ste i sami SMECE.

KS

pre 6 godina

Najpopularniji model je Lexus RX sa 9.415 prodatih jedinica, što je 20 odsto više u odnosu na 2016.
Na drugom mestu je BMW X5 sa 6.720 prodatih vozila, što je rast od skoro 30%, a na trećem mestu je Mercedes-Benz GLC sa 6.650, odnosno 27% više u odnosu na prethodnu godinu.
znaci 6720 BMW-a X5 + 6650 Mercedes Benz GLC je jednako 13370 nemackih krseva naspram 9415 japanskih ...

SRBIN

pre 6 godina

U Nemackoj lexus voze dileri i makroi i to nova vozila..dok polovnjake voze rumuni ,bugari i rusi..toliko o lexusu
(Lala, 03. februar 2018 16:42)


Ma nemoj, ti znas smecaru sta se vozi i ko sta vozi u Nemackoj??

Web Design

pre 6 godina

Procitao sam pazljivo vest i nista mi nije jasno. Vec godinu dana citam kako Rusija propada, privreda na kolenima, ocekuje se propast svakog trenutka itd.A i nemaju pojma sta je kvalitetno vec kupuhu krseve?

nucky thompson

pre 6 godina

@Markoni, razlog tome su zestoki nameti na japansla vozila u EU. EU stiti upravo Njemacku auto industriju. Niko pro zdravoj pameti ne bi uzeo recimo VW umjesto Toyote, Nissan, Mazde i Honde, Subaru

SRBIN

pre 6 godina

Srbin 
Ti si mi ovako vrlo civilizovan,sramota nika koji koristiš !
(markoni, 03. februar 2018 16:59)

Sramota je sto si jadan i nepismen.

andjeo 88

pre 6 godina

U clanku, koji je ocigledno skracen, neke stvari su ostale nedorecene pa zato i toliko razlicitih komentara! 1. Lexus je cerka firma Toyote a nastala je tako sto su Ameri udarili enormne dazbine na Toyota vozila jer su ih preplavili i pretili njihovoj autoindustriji (zuti kvarnjaci oteli nam leba iz usta, mogli smo jugic i dan danas da izvozimo u USA) pa je otvorena fabrika (vise njih) bas u Americi uz promenu imena, valjda da se Ameri ne bi setili? 2. znaci Lexus je MADE IN USA! 3. kao sto neko rece Lexus RX je HIBRID i ne znam da li uopste ga treba svrstavati u ovu klasu ali cinjenica je da su vozila Lexus luksuzna verzija Toyote tako da se manji modeli i ne prave u tim fabrikama! 4. vozio sam se i vozio Lexus RX 450h ali verzija iz 2015. i nema primedbe, naprotiv, najsladje kad krenem a putnici, koji to ne znaju, se iscudjavaju sto se motor ne cuje!!! Porediti Nemce i Japance je nemoguce kao i njihova vozila! Subaru je dugo godina u Nemackoj bio za podsmeh a skoro kada sam bio u Minhenu itekako ih ima i sto je najbitnije njihovi vlasnici ih se ne odricu lako a skoro obavezno ih menjaju za slican model jer su dokazali izdrzljivost i kvalitet! Lexus proizvodi lux verzije Toyote a sa novim dizajnom RX-a je napravio pometnju (nema sredine ili ti se bas dopada ili ti je totalno odvratan), a s obzirom da sam ga video i uzivo, jednostavno odudara od svih automobila okolo! Pogledajte LX i sve ce biti jasno! Zato rezultati i nisu cudni u ovom tekstu!

C i n i k

pre 6 godina

Dok se zaludni komentatori svadjaju dal su "bolji" nemci ili japanci, a svadjaju se ko da maltene imaju profit od toga sta voze, neko treci odnosi pobedu.
Da, to su francuzi.
Ja nisam nikad vozio ni Reno ni Pezo ali kako vidim, to sta PSA i Renault izbacuju zadnje 3,4 godine je extra.Nikakvi nemci ili japanci ne mogu ni da im pridju.
Ja na aute gledam pragmaticno i realno.Ne pada mi na pamet da drugom solim pamet sta je "bolje" za njegove pare..

SRBIN

pre 6 godina

pepi 
U tim slučaju je i ostatak Evrope glup,jel Lexus mozes na prste jedne ruke nabrojati.Zar očekuješ da se u ovoj jadnoj zemljaci kupuje Lexus ?
(markoni, 03. februar 2018 15:10)

Izadji u civilizaciju pa ces videti da ih ima mnogo. Ne lupaj gluposti. Izadji i vido koliko oh je na zapadu, a ne da mislis da je golf3 ili bmw E 36 vrh tehnologije..

Aleksa

pre 6 godina

Ko u Rusiji i može da kupi ovaj auto? To je pitanje!!
(Johny O., 03. februar 2018 15:20)

Ne moraš otići u Moskvu, prošetaj se bilo kojim industrijskim gradom na istoku, Nižni Novgorod, Jekatarinburg, Ufa, Čeljabinsk, sve što ćeš videti na ulicama su Leksus i Tojota. Ne znam zašto su ljudi u tripu da u Rusiji nema para.

Mita

pre 6 godina

Klasika u Rusiji.Kupuje se najskuplje,mali deo i najetinije,ogroman deo populacije,ili se kupuje nista.Nema srednje klase.Samo mali broj bogatasa i sirotinja.Jel bi mi to hteli i u Srbiji?

Milan

pre 6 godina

@mita
Pa mi to vec imamo i to u mnogo goroj formi. Ako izuzmemo luksuzne automobile koje kupe superbogati i sluzbene koje kupe firme (to je 70% trzista) preostanu par VW za srednju klasu i dacija. Sreca pa nema jeftinijeg auta od dacije.
Kod Leksusa je sve odlicno osim ocajnog izbora motora koji su upareni u hibrid.

Georgije ubiva azdahu

pre 6 godina

Meni je nesto drugo cudno. 10% svih prodatih automobila je iz premium segmenta. Meni se cini da Rusija skoro pa nema srednju klasu. Tajkuni, golotinja i nesto malo izmedju.
(Georgije ubiva azdahu, 3. februar 2018 20:52)

Stativa. Upravo srednja klasa je vrlo jaka, to se vidi baš po automobilima. Nije teško izguglati.
(vlajko, 4. februar 2018 10:21)

Gde ti vidis srednju klasu tamo samo ti znas.

loske

pre 6 godina

Ovo samo potvrdjuje da Rusi cene japanski kvalitet i vanvremenski dizajn, Ameri takodje. Shvatice to i Evropljani vrlo brzo. Lexus grabi krupnim koracima ka vrhu premium segmenta.

markoni

pre 6 godina

@pepi
U tim slučaju je i ostatak Evrope glup,jel Lexus mozes na prste jedne ruke nabrojati.Zar očekuješ da se u ovoj jadnoj zemljaci kupuje Lexus ?

Ajs Nigrutin

pre 6 godina

Srbin

Decko oladi malo,uzmi 2 bensedina,utopli se malo i oladi mozak,ali najbolje bi bilo da sednes u svoju Korolu 88 godiste i da otperjas put Japana..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nije valjda tako, 3. februar 2018 16:16)

Hahahaha, pobeda !

dd

pre 6 godina

pa lexus je jako kvalitetan i dobar automobil dolazi iz zemlje u kojoj se prave najpouzdaniji automobili na svetu japana,japanski automobili nemaju kokurenciju sto se tice pouzdanosti i tu su ubedljivo najbolji na svetu,i ovo nije iznenadjenje nego REALNA SLIKA.

ali ljudi na balkanu znaju samo za golfa 1,2...ogranicenost i to vrhunska...zato se u srbiji najvise traze nemacki polovnjaci i to wolksvagen....stara ljubav zaborava nema,japance retko koji diler se odluci da uveze jer nije siguran da ce ih prodati,nemaju potraznju...retko cete ih naci u oglasima.

meni je lexus trenutno najlepsi i najkvalitetniji premium automobil na svetu...i kraj price

Nemanja

pre 6 godina

Braco Srbi jel mogu ja nesto da vam kazem o Rusiji? To nije zemlja na nivou Amerike (unazadile su ih 90-te) ali je nevidjeno napredovala tehnoloski u svim sferama. Tamo se voze sve svetske marke, bogati voze BMW, Mercedes, Lexus, Tojotu a srednja klasa vozi uglavnom Hjundai, Kiju ili nesto polovno od gore navedenih. Niza klasa vozi uglavnom Ladu (sto nove, sto polovne).Malo su ih uzdrmale sankcije ali se oporavljaju jer su zagrejali stolicu pa sami su poceli da rade za sebe. Evo citam pre par dana Meercedes otvara jos 3 fabrike za kompletnu prozivodnju vozila u okolini Moskve. A sto se tice automobla za Rusiju su potrebna kvalitetna vozila po svim parametrima jer nece izdrzati surove uslove voznje. Samo ljudi u Srbiji tripuju da su Rusi gladni i takve nebuloze.

Mazda 6 Driver

pre 6 godina

@pepi “skupi nemački krsevi”, krsevi? Dobro sta nije u redu sa vama. Mi pricamo ladno da Nemci proizvode krseve. Mi, Srbi?! Daj Boze da je ovo trolovanje. Samo se plašim da nije
(Gross, 3. februar 2018 16:01)

Ne znam kako ti, ali ja se cesto vozikam po Evropi pa imam prilike da vidim koje marke automobila najcesce stoje na rubu puta sa otvorenom haubom. Obicno su to nemacka, francuska ili italijanska vozila...ima i Fordova. Japanska vozila mi do sada nisu upala u oko.

Mazda 6 Driver

pre 6 godina

Rusi nisu glupi znaju ko pravi najkvalitetnije i najbolje automobile. Samo kod nas se palimo na skupe nemačke krševe.
(pepi, 3. februar 2018 14:47)

Da, na Golfa II, dizlo.

vlajko

pre 6 godina

Meni je nesto drugo cudno. 10% svih prodatih automobila je iz premium segmenta. Meni se cini da Rusija skoro pa nema srednju klasu. Tajkuni, golotinja i nesto malo izmedju.
(Georgije ubiva azdahu, 3. februar 2018 20:52)
Stativa. Upravo srednja klasa je vrlo jaka, to se vidi baš po automobilima. Nije teško izguglati.

nikola

pre 6 godina

Fakti. Pre dve godine, 2016. bio sam službeno u Moskvi. Januar mesec. Napolju -26 stepeni C. Sastanak u 09h po Moskovskom vremenu. Polovina, njih desetak kasne. Komentar prisutnih je bio, pošto se poznaju, da su došli samo oni koji voze Lexus, Volvo i Subaru. Uglavnom SUV. Nijedan Mercedes i BMW. Možda je bila slučajnost. U Srbiji vozim Volvo SX 90.

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

Rusima je Lada dovoljno jer prema ovom izvestaju za celu godine toliko malo uvezenih luksuznih automobila za tako mnogobrojnu naciju je sasvim malo,cak bi reko simbolican uvoz
(abit, 03. februar 2018 15:18)

A da pažljivije pročitaš članak? Ili da ga uopšte pročitaš? Da ti pomognem: 140.000 vozila premium klase je uvezeno. Za ukupan broj prodatih vozila na ruskom tržištu pokušaj da se snađeš sam. Iznenadit ćeš se.

Georgije ubiva azdahu

pre 6 godina

(nucky thompson, 3. februar 2018 17:12)

Sta se sve ovde moze procitati ovde da covek nepoveruje ! Po pravilima STO maksimanla carina na uvoz automobila je 10% i vazi za sve (nema povlascenih) I pored 10% carine sve ti Japanci su jeftiniji on Nemackih ali se i dalje malo kupuju.

Meni je nesto drugo cudno. 10% svih prodatih automobila je iz premium segmenta. Meni se cini da Rusija skoro pa nema srednju klasu. Tajkuni, golotinja i nesto malo izmedju.

Gross

pre 6 godina

@pepi “skupi nemački krsevi”, krsevi? Dobro sta nije u redu sa vama. Mi pricamo ladno da Nemci proizvode krseve. Mi, Srbi?! Daj Boze da je ovo trolovanje. Samo se plašim da nije

Srbin

pre 6 godina

Имам CT200h супер је, ево већ трећа година ни један квар! Само сам имао мали сервис

achitwn

pre 6 godina

Ma nemoj, ti znas smecaru sta se vozi i ko sta vozi u Nemackoj??
(SRBIN, 03. februar 2018 19:57)
da nisi srbin ne ni sigurno upotrebio rec smecar. ali posto jesi nista novo.

achitwn

pre 6 godina

(andjeo 88, 03. februar 2018 21:27)
potpuno netacan komentar. vozio sam pet godina lexus gs i cesto dok sam cekao u servisu sam citao njhovu knjigu o nastanku lexusa. prvo lexus je toyota koliko je i audi vw. naravn oda dele neke komonente i jedni i drugi ali su dve klase automobila toyota je mas productio a lexux je low volume lucury.
80tih su iz toyote poslali grupu inzenjera i dizajenera da zive u California godinu dana i da istrazuju kakve navike amerikanci imaju kad su upitanju luksuzna vozila. interesantno je bilo citati kako su posmatrali majke kije su isle po decu. u privatne skole i sl da vi utvrdili njihove navike. tako je nastao legendarni lexus ls.
inace rx ipdolazi u hobridnoj i regularnoj verziji. imaju tvornicu u cananda kao sto ima i npr mercedespravi ML u alabami za ceo svet. neki modeli lexusa se rade u takaoka fabrici a rx se radi u Ontario. Canada.

Brojac krvnih zrnaca

pre 6 godina

Rusija Nije EVROPSKA ZEMLJA.
(точка, 4. februar 2018 11:14)

Sve jedno i da nije, ali vise Ruskinja i Rusa plavokosih i plavookih nego Nemaca i Svedjana zajedno. Sad se pitam ko je tu Arijevac, plave krvi?

iq85

pre 6 godina

Da li ste vozili Lexus,Mercedes, BMW, Audi? Verujem da vecina nije, ali ipak svi pisu komentare... Naravno da su Nemci jos uvek broj 1 u auto industriji, nikako ne znaci da drugi prave lose automobile, naprotiv! Motori, mehanika itd, to je vecina uspela da savlada na najbolji nacin, ali zavrsna obrada, zvucna izolacija, izolacija podvozja, detalji... tu mora jos da se uci, ustvari, ne da se uci, to jednostavno kosta..

HanSolo

pre 6 godina

To je japanski mercedes! 
(cls, 03. februar 2018 14:47) 

Ja bi pre rekao za Mercedesa da je on nemački Leksus.. Siguran sam da je jedan 10g star Lexus bolji od 10g starog Mercedesa.. Japanci su jednostavno jači u pravom kvalitetu.. Znam jednog zubara u Švedskoj koji ima jednog starog Lexusa od 2000g..prešao je 460000km bez I jednog kvara.. Samo mu se vrši normalan servis.. Mislim da ga nije prao najmanje 2g..to mu je auto za svašta i nikako ga drži u stanju, sem servisa.. Ima još dva Lexusa..

wanna be pilot

pre 6 godina

Interesantan podadak a zanimljivo je i sledece:

LUXURY SEGMENT:

TOTAL in 2017 - 1,440 units. Rast od 18% u odnosu na 2016.

Mercedes-Benz Maybach S-Class 660 units,
Maserati 382 units,
Bentley 235 units,
Rolls-Royce 85 units,
Lamborghini 31,
Ferrari 29,
Aston Martin 18.

70% of the total volume of the Russian luxury car market falls on Moscow and the Moscow region, where it was sold 970 units in the last year.

Covece, ovo je ozbiljan vozni park... A nemojte sada da poredite sa NY i London-om, jer su ti isti automobili tamo daleko povoljniji.

zile

pre 6 godina

Dodje danas covek trazi mi za mazdu 6 amortizere, opruge i sve sto ide tu, procesljem 10 veleprodaja, jedva mu nasao samo amortizere. Isti je slucaj i sa ostalim japancima. Sta da pricamo o Lexusu? Mozda je u Rusiji to trziste razvijeno i trazeno, ok, kod nas - nikako

Филип

pre 6 godina

Русија има екстремне услове за употребу возила, као и рецимо Канада и неки делови САД, Аустралија, Африка... и наравно да се квалитет више цени него боље лежање, дизајн, име, историја итд. Тако да је разумљиво да се Toyota и Lexus добро продају тамо.

Bmw

pre 6 godina

Gde ti vidis srednju klasu tamo samo ti znas.
(Georgije ubiva azdahu, 04. februar 2018 13:10)

Има је и те како. Живео 5 година тамо.

vlajko

pre 6 godina

Gde ti vidis srednju klasu tamo samo ti znas.
(Georgije ubiva azdahu, 4. februar 2018 13:10)
Pa evo sad u februaru obeležavam 20 godina kako je gledam.

Serbon

pre 6 godina

(andjeo 88, 03. februar 2018 21:27)

Pročitao sam samo prvih par rečenica, dalje nisam želeo da čitam.
Lexus je nastao kao produkt Toyotine želje da osvoji američko tržište luksuznih automobila... A ne zbog nekih enormnih dažbina kao što si ti naveo. Nissan je po istoj formuli lansirao Infiniti.

Gagi

pre 6 godina

Ma nije tamo samo skupi "Leksus" popularan - idu samo tako i "Tojotini", da tako kažem "narodni" - "Kamri", RAV4 (oba idu u preko 20k komada godišnje) i "Lend Kruzeri" - i "obični" i "Prado". A sitnež tipa "Jaris" ili "Korola" baš i nisu na čemu tamo "Tojota" zarađuje neke pare.

cefur

pre 6 godina

Ziveo sam u Petersburgu 8 meseci. Voze se kola da se smrznes, toliko dobrih auta na jednom mestu nisam video nigde. Medjutim to imaju samo bogatasi. Vecina rusa voze stare lade i polovnjake. Nema gladnih kao sto neko prica ali zive u katastrofalnim uslovima. Zgrade oronule bolnice gore nego nas cz., sve u svemu zemlja ogrezla u korupciju gde se putinova bratija bahati na racun obicnog naroda. Tu je razlika izmedju istoka i zapada.

Palica

pre 6 godina

Preporučujem (+1)Ne preporučujem (0)
A u Lexusu BMWov dizel nego nevidim VW grupu a kom su oni mestu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Paul Banyan, 3. februar 2018 15:43)

Ovaj leksus Rxh je Hibrid,pozdrav

kurajbeR

pre 6 godina

Nema razloga za zucne rasprave, i uvrede. Svi mi imamo simpatije u automobilima. Lexus RX je stvarno vrh automobil, ne da se osporiti. Isto tako su odlični automobili Audi, BMW i Mercedes. Možda nisam u pravu, negde ljudi kupuju automobile kakvi njima trebaju, a mi možda kupujemo aute da pokažemo status. Ukusi su različiti, pa i potrebe ljudi za različitim vozilima. Na kraju krajeva, koliko para toliko muzike.

Dzonikg

pre 6 godina

Klasika u Rusiji.Kupuje se najskuplje,mali deo i najetinije,ogroman deo populacije,ili se kupuje nista.Nema srednje klase.Samo mali broj bogatasa i sirotinja.Jel bi mi to hteli i u Srbiji?
(Mita, 04. februar 2018 10:56
Hteli bi..pogledaj broj prodatih novih auta u Srbiji a pogledaj u Rusiji..i na 100 000 stanovnika..videćeš da je Srbija i za Rusiju teska beda..u Srbiji se voze raspali polovnjaci sa zapada kojima vitalnih 90% delova za hitnu zamenu i koji seju rak gde god se pojave..i u toj jadnoj prodaji novih auta u Srbiji vecina su firme.

tony

pre 6 godina

pa znaju ruje sta valja. salu na stranu, leksus je stvarno dobar auto. mislim, sigurno sam jedini ovde koji ima tj. vozi leksusa pa mogu to da kazem. jedini problem su felne. tesko ih je naci jer su razlicite. zadnje gume i felne su vece tj. sire od prednjih i to je problem. zimske gume sam jedva nasao, letnjih ima ali felni ni za lek.

Drajver

pre 6 godina

Da prekinem ovu epizodu "tri karte za Holivud"... Rusi preferiraju pouzdanije benzince, izlozeni su im automobili drasticnim klimatskim promenama pa to ima prioritet.