Utorak, 23.01.2018.

07:14

"Govori mi otac da ne potpisujem ništa, a ja ga pitam..."

Predsednik Srbije i SNS Aleksandar Vučić rekao je da “nam neće dozvoliti ulazak u EU bez jasno rešenog pitanja granica".

Izvor: Tanjug

"Govori mi otac da ne potpisujem ništa, a ja ga pitam..." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

Obelix

pre 6 godina

Apsolutno jedva cekam da mu vidim ledja, pogotovu ovima iz njegove stranke. Medjutim, sto se tice Ustava i Kosova je nazalost upravu. Svi izbegavaju to pitanje. Ok, ja ne da ga ne volim (predsednika), ali mi kao drzava moramo da imamo zajednicki stav. Jer jedino tada ce nas neko shvatiti ozbiljno. Takodje i Vucic mora svoj ego da smiri i da uvazi i neke zahteve opozicije. Sto se te politike prema Kosovu tice, tu je DS a pogotovu Borko Stefanovic dobro plivao.

History repeating

pre 6 godina

"Svi misle ''ti Vučiću završi to, mi ćemo ti odrubiti glavu, a u sebi ćemo govoriti hvala Bogu da ne moramo da se bavimo time'", primetio je Vučić.

Pa mozda bi i trebalo. Crveno - Crni su sve i poceli.

Komša

pre 6 godina

@Marijana (ili Marijan ,potpisuješ se kao žensko a pišeš u muškom rodu)
Natalitet jeste problem u Srbiji ali natalitet je problem koji nije vezan za Albance - ako budemo nestali zbog nataliteta nestaćemo svakako,priznali Kosovo ili ne.A ne cvetaju ni njima ruže ali vešto kriju - prijavljivanje u više balkanskih država ,bojkoti popisa...kada bi Srbija,CG i Makedonija zatvprile granice na jedan dan i obavile popis sasvim bi drugačija slika bila...
Takodje ni nedostatak demokratije i gradjanskog društva ne može biti razlog da se prizna Kosovo - priča o tome da nas EU može naterati da stvorimo takve uslove za život je samo delimično tačna.Što nije vršila pritisak u tom smeru od 2000. nego su glavni uslovi bili ustupci zarad ostvarenja geopolitičkih interesa njenih država članica? Prvo da uznu šta su zamislili a onda da nam pomognu da živimo kao ljudi - ako hoćemo (to već nije pod obavezno).
To je do nas,gradjansko društvo se stvara sbaki dan,poštovanjem zakona,kontrolom vlasti (institucionalnom i gradjanskom) i otvorenom,nesmetanom kritikom vlasti...ali i poštovanjem svojih nacionalnih interesa jer onaj ko ti ugrožava nacionalni interes danas,sigurno neće imati razumevanja za neki tvoj lični ,materijalni interes...
Bez potpisa.
Neka otmu.

Niksa

pre 6 godina

Veoma je ocigledno da je Pristina prilicno povlascena u medjunarodnim krugovima a dok je tako pregovori se ne mogu odvijati na jednakim osnovama i naci trajno resenje.

Miki kontiki

pre 6 godina

Види се по броју коментара који дају за право и процењују да је Вучић способан и овлашћен да решава питање Косова, да је кампања СНС већ почела. По реакцији оне "праве" Србије такође се види да је 3-4 пута више оних који се не слажу са овим првима. Више је него очигледно да ће Вучић себе само да искомпромитује, а да од независног Косова ни у једној форми и ни са каквом поделом, па макар То било 99% наше, а њухиво 1%,нема ништа.

srki

pre 6 godina

teške odluke su pred nama kako god bio ishod onaj ko bude to morao da potpiše biće ili heroj ili žrtva najlakše je reći nepotpisuj ništa ali ljdi ajte dajte predloge razgovarajte svi

provincijalka

pre 6 godina

Dosta mi je onih koji beže od odgovornosti. Potpiši, Vučiću, ono što najbolje možeš da izdejstvuješ za Srbiju. Ja te u tome podržavam. I stavi tačku na naše državne probleme. Mnogi će da urlaju da si pogrešio, ali ja znam da će to biti ispravna stvar za Srbiju.

Komša

pre 6 godina

@Marko K
U prvih nekoliko godina posle rata komunisti su oteli stanove,zemlju,fabrike mnogima.Dobar deo te imovine je vraćen ili će biti vraćen jer je nezakonito uzet- otet.
Koliko je prošlo? Više od 70 godina a procesi još traju.I neki će trajati još deceniju.Ali ishod je neminovan - mora da,se vrati oteto.
Naravno,tim ljudima nisu oteli samo imovinu,oteli su im živote jer nisu živeli onako kako su njihove porodice planirale dok su siticale.To ne može da se nadoknadi.
Trpeli su,ćutali i čekali svojih pet minuta - neke i lično poznajem.Evo,prijateljima moje porodice su ostavili 60 kvadrata od porodične kuće koja ima šesr stanova i tri lokala - sve vraćeno.Ljudi su se mučili - jedna generacija je čitav vek provela u rom stančiću gledajući kako se otimači šire u njihovoj dedovini...Ali nisu odustali.
Bez potpisa.
Neka otmu i nema problema.Jači su.

Marko

pre 6 godina

Zar neko ozbiljan može da ospori dosadašnji doprinos Aleksandra Vučića u rešavanju problema na KiM. Opozicija je za vreme Slobodana Miloševića od tog problema bežala i sada to čini. Čak štaviše, u ovoj teškoj borbi se trude da pronađu i najamanju navodnu grešku, ne bi li je sa strane, podmuklo i mizerno koristili protiv vlasti.

Wladimir

pre 6 godina

Ako je neko dovoljno sposoban da se uhvati u koštac sa ovako teškim i važnim pitanjem onda je to Vučić. Kompetencije ima, podršku naroda je dobio tako da su svi elementi ispunjeni.

Naivni ko veverice

pre 6 godina

@Postavio bih pitanje onima koji su za to da Kosovo ostane u Srbiji?Nedavno je izasla statistika da mi izumiremo 16% godisnje,a albanci imaju rast nataliteta 16%,pa po prirodi stvari ce nseliti celu Srbiju bez zrna baruta?!Drugo,da prihvate i ostanu sa nama,sutra izbori(njih 2.miliona..)i posta Taci predsednik a Haradinaj premijer Srbjne?!!!
(Marijana, 23. januar 2018 19:28)

Za one kojima treba da se crta. Od nas se trazi da priznamo Kosovo, ne bi li eventualno, mozda (a znamo da je nikada) usli u EU, plus da ne ometamo "Kosovo" pri uclanjenju u UN i EU. I u tom hipotetickom slucaju da mi udjemo u EU za 10 godina, a oni za 20, posto u EU nema granica i moze svako da zivi gde hoce, sta njih sprecava da nastave dalje "ka Nisu", kao sto kazu? Da li neko nekom u EU moze da zabrani da se naseli negde?

Marijana

pre 6 godina

Postavio bih pitanje onima koji su za to da Kosovo ostane u Srbiji?Nedavno je izasla statistika da mi izumiremo 16% godisnje,a albanci imaju rast nataliteta 16%,pa po prirodi stvari ce nseliti celu Srbiju bez zrna baruta?!Drugo,da prihvate i ostanu sa nama,sutra izbori(njih 2.miliona..)i posta Taci predsednik a Haradinaj premijer Srbjne?!!!

Zoran Simic

pre 6 godina

S’ jedne strane mi je muka od ovog Vucicevog prenemaganja a opet, s druge strane, razumem potrebu da uvije u oblande tu zabu koju treba progutat Svakom zdravomislecem coveku je jasno da je teritorija KiM izgubljena za Srbiju. I nije se to desilo ni juce ni pre 20 godina, nego je to proces koji traje jos od pre 1. prizrenske lige pa do danasnjih dana. Ljudi jednostavno nece da vide kako Albanci, funkcionisu u plemenskim zajednicama, sa jasnim ciljem sta hoce vec 100-tinu godina. Uz obrazovanje koje su stekli u SFRJ, uz migracionu politiku susedne Albanije a sa podrskom vlasti SFRJ, uz novac bogatih Albanaca iz Amerike I crnog narko novca I na kraju uz vojnu pomoc Amerike, uspeli su da nam otmu deo teritorije. Mi sad mozemo da se duri jos 50 godina ali dok Srbija ne postane jaca nego sad, dok se ne promene prilike u svetu (citaj dok je Amerika sef planete), nista se nece izmeniti. Potpisali mi to sad ili ne potpisali nikad, to NISTA NECE IZMENITI!!! Setite se kako je izgledala karta Evrope pre 100 godina a kako danas. Bile su dve Nemacke 50 godina pa nista. Bili su Turci na Kosovu 500 godina pa odose…sve prolazi, sve se menja.
Hocu da kazem da se treba manuti mitova I krupnih reci, pamet u glavu I ici napred. Potpisi sta hoces, al’ daj ljudima da zive, daj posao, daj pomoc mladim strucnjacima, ukini porez novim firmama prvih godina, ukini stranacko zaposljavanje, oslobodi medije…ima tu stvari koje valja uradit, a Kosovo…danas nije tu a sutra…ma, bice opet. Zivela Srbija.

i.j.kv

pre 6 godina

Ima li jedan politicar u Srbiji koji je drzao vlast od 90-ih do danas da izadje pred narod i kaze zasto su onda bili potrebni svi ovi ratovi,kada su granice republika ostale gde jesu,i kada je Kosovo kao autonomija moralo da postane drzava?Znaci li to da ce i Vojvodina u buducnosti postati isto?Zasto je bilo potrebno da zivote izgube hiljade ljudi,ako je sve bilo jasno!Nema tih politicara Srbija...kao sto ni danas ne ume niko da objasni zasto mi moramo dobrovoljno da priznamo Kosovo!Pa jesu li Hrvatska i Slovenija u EU..cini mi se da jesu,jesu li resile pitanje granice...cini mi se da nisu!Zasto Spanija i EU ne priznaju realnost da je Katalonija nova drzava...mozda i neko priznao ali Spanija nece nikada!Zasto Srbija mora...ako mora recite to i sa tim izadjite na referendum,a ne sa nekim pitanjem koje ce navesti ljude da glasaju kako oni koji su smislili sve ovo hoce!Trajno resenje za KIM je podela i to sa garancijama za ostatak enklava i opstina koje bi pripale Kosovu...i TACKA!Sve ostalo ce se obijati o glavu i Srbima i Albancima i strancima!!!

laki

pre 6 godina

“Vise stranih investicija..” ova floskula stoji u definiciji pojma koji se zove - globalizacija. Jasna je Vuciceva ideja, to je ideja prosperiteta i ostalih sra..a koje nam bacaju kao kosku da glodjemo već vekovima, to je ideja gubitka dela teritorije zarad nekih novaca koje kao i uvek ne završe u džepovima naroda. Ja samo znam da Vucica gledaju svi vekovi a isto tako znam da za sve vreme tog mira koji je kupio nije uradjeno ništa da se napravi nacionalna strategija. Idemo ka istoj situaciji gde je danas Makedoniji.. bratoubilački rat preti iz raške. Ako se ne okreneš kini vučicu nestacemo hteo ti to da priznas ili ne. Nas niko neće prebaciti iz Evrope u Afriku ali ćemo itekako sačuvati identitet ako zauzmemo stav i jedno veliko NE Evropskoj Uniji!

Zemun grad SPO

pre 6 godina

Osnovna kocnica dosadasnjeg dijaloga je kontinuitet vlada u Pristini i Beogradu sa proslim vrenenom i izbegavanje priznanja tadasnjih gresaka i nepravdi nanesenih i jednom i drugom narodu. Tu je kriva i EU, jer ne insistira na medjusobnom pokajanju i izvinjenju predstavnika Srba i Albanaca. Strasne stvari su se desavale civilima. Stotine hiljada albanskih je proterivano u vreme bombardovanja, a poznati su i slucajevi masovnih grobnica. Kidnapovan je i ubijen veliki broj srpskih civila, a UCK je pobedu zloupotrebio sa ciljem da smanji broj Srba na KiM otmicama, ubistvima i drugim oblicima zastrasivanja. Ove cinjenice vlasti u Pristini i Beogradu moraju da priznaju i izvinu se porodicama zrtava. Dobro je sto je specijalni sud za zlocine UCK osnovan i sto to vode stranci.To ce jedno vreme destabilizovati tamosnje politicke prilike, ali dugorocno ce pomoci Albancima i dati im sansu da se suoce sa istinom i odstrane svoj kukolj.
Konacan dogovor Srba i Albanaca mora podrazumevati i skupstinske rezolucije u Beogradu i Pristini u kojima se priznaju nesporna desavanja i zlocini jednih prema drugima, uz izvinjenje i pouku da se takvo ludilo vise nikada ne ponovi. Samo tako ce buduci sporazum doneti pomirenje, a time osigurati i dugorocni mir. Prepreku za to predstavlja politicka, drustvena i verska elita koja je svoju slavu stekla u vremenu kojeg svi treba da se stidimo. Umesto da promeni retoriku, ta elita uspesno pliva u naopakom sistemu vrednosti kojeg je kreirala.

Miroslav

pre 6 godina

E pa sad', neki dan ste se i vi zajedno sa drugim medijima udružili u opšti napad na Amfilohija, koji je išao dotle da ste čak puštali komentare tipa "gdje je bio kad' se Crna Gora odvajala" ili kako s' Milom šuruje, premda znate odlično u kakvoj je ljubavi sa vlašću u Crnoj Gori i da bi ga Milo najrađe šutn'o na doživotnu robiju, samo kad' bi smio od naroda. Sve samo zato što je rekao šta će Vučić uraditi po pitanju Kosova i danas je to i sam Vučić potvrdio. Malo je još zapakovano u celofan, ali je paket dovoljno otvoren da se sve vidi. Ostaje samo prepariranje naroda i kraj priče. Da se razumijemo, ne smeta mi mnogo, to je realnost, ali mi smeta što vi kao slobodni mediji, kako kažete, ne smijete da iznesete svoj stav dok ne viditi stav vrha države. Pa nismo više u komunizmu da morate čekati stav KPJ ili slijedi Goli otok. Prvi medij koji bude počeo iznositi sopstvene kritičke stavove prema vlasti, naravno i opoziciji biće najpopularniji medij u Srbiji. Možda ne vjerujete, ali brzo će sva naručena istraživanja biti demantovana u stvarnosti. Živi bili, pa vidjeli.

007 Bond

pre 6 godina

Да ли је неко размишљао о томе да Србија поново постане краљевина? Јер имамо престолонаследника Карађорђевића, а он има три сина. И можда би они могли поново да уједине све српске земље под једну круну, и то уз помоћ других светских краљевских породица са којим имају везе, и уз помоћ светских сила! Али да траже територије по =Лондонском уговору из 1915-те=... Јер Карађорђевићи нису испрљани ратовима из 90-тих, и нису ни четници, а ни комунисти, и имају поштовање и углед у свету, а нису ни у власти од 1941, па нису низашта ни криви! И вероватно би били поштенији, јер образованији су и господа су за ове данас... и више би бринули за српски народ - него што то раде ови од 1945, па до данас.

bob

pre 6 godina

"Toma Nikolić i ja, pa čak i Šešelj nije imao ništa protiv toga, podržali smo donošenje Ustava 2006. godine iako smo bili opozicija, ali smo imali državnotvorni pristup. Ovi danas neće da razgovaraju o Ustavu, niti o nijednoj ozbiljnoj temi, zato što ne znaju šta bi rekli"...Zasto lazes? Tada je drzatvorna politika bila da se izruce haski optuzenici, radi "brzih" evropskih integracija, pa si se tome suprostavljao. Takodje si bio protiv tadasnjih razgovora i pregovora Beograda i Pristine, a sada si to usavrsio na jos visi nivo i dao albancima i ono sto ovi pre tebe nisu ni sanjali da ce dati...

my way

pre 6 godina

Ne mogu da se ponasam kao da imam informacije kao sto ima Vucic, ali mislim da i njemu podrska koju ima u narodu i zelja da bude veliki lider upamcen u istoriji zamagljuje vid. Znate, veliki intelektualci iz najboljih namera nisu zeleli da cuju glas naroda, pa su nas sa kojekakvim Jugoslavijama doveli dovde. Pogledajmo stvari malo ne iz naseg crnog uglo nego i iz drugog. Kosovo nije izborilo medjunarodno priznanje. Kosovo nakon Katalonije nece moci da bude clan EU, kamoli UN. Kosovo bi realno bilo mnogo nezavisnije u sastavu Srbije nego sto je to ovako. Pojavile su se drzave koje povlace priznanje. Odnosi u svetu se menjaju. Tu je i pitanje Republike Srpske povezano. Zatim, nije priznanje Kosova nikakav garant ulaska u EU, a jos je manje jedini uslov. Tu su i sankcije Rusiji, GMO i sve drugo na sta mi nismo spremni trkajuci se Jugom medju formulama. Iskreno se nadam da to resenje koje ce Vucic ponuditi za par meseci mece biti patetika i poraz, jer ako on misli da je to preuzimanje odgovornosti gresi. Nekad koliko god pucina bila stoka jedna grdna treba poslusati narodnu mudrost koju ja zaista prepoznajem u savetu "sine, samo nemoj nista da potpisujes", isto kao sto sam je prepoznavao u protivljenju srpskog seljaka i vojnika stvaranju kraljevine SHS, postavljanju dojucerasnjih neprijatelja koji su unistavali Srbiju na visoke pozicije...

janbo

pre 6 godina

Situacija je jednostavna, naizgled. Da, u pravu si Vučiću niko ne želi da preseče i donese neku bitnu odluku jer je svima vama bitna vlast, a ne budućnost države.Jedini koji je hteo da donosi bitne stvari je bio Điniđić, a on je završio, posle njega su došli samo oni koji odugovlače i kupuju vreme sebi za bogaćenje, pa umesto odluka dobijamo martovski pogrom, pa nezavisnost Kosova, ali ni to nije bilo dovoljno oni i dalje nisu odlučivali ništa. E sad je tvoj red, da u pravu si, ako bi ti presekao, završio bi političku karijeru, drugi koji bi dobili poene na tome bi u sebi bili srećni jer oni to ne moraju da rade, ali narode budi siguran da ne bi poništili tu odluku.
E sad je pitanje naroda, poslednje i najvažnije. Koliko ja vidim oko sebe EU protivnici su glasniji i možda mnogobrojniji, rekao bih da ako odlučiš i ne potpišeš ništa da bi te slavili i vladao bi još dugo.
Šta bi bilo sa nama normalnima koji malo razmišljamo, pa ništa ko i do sada pomirili bi se da živimo i radimo u državi bez ekon. perpektive za 350e, a velika većina bi presekla i otišla baš u tu EU ili možda još dalje.

Damnjan

pre 6 godina

Možda neko da konačno izađe i objasni ovom sluđenom narodu otkud takva ultimativnost Zapada oko nezavisnosti Kosova. Da prestanu bajke i motovi koji će se olupati o glav u i samom Vućiću jer je u njihovom raspirivanju i sam učestvovao decenijama. Dakle šta je to tačno što je tačka posle koj eniko ne želi da nas sluša oko KiM? Jel neki strašan zloćin? Koji? Jel neka strašna korupcija ? Koja? Jel neki veliki interes USA? Koji? Jel neka strašna greška ? Koja? NAravno da se treba rešavati pitanje Kosova i Metohije. Samo ne da ga rešavaju Vučić i njegovi poltroni pošto su oni poznati po ne razumevanju duha vremena i kašnjenju u svemu. Što se tiče Briselskih sporazuma sam se ofirao otkud mu podrška Zapada uprkos svom apsolutizmu koji pokazuje u Srbiji. Budi kooperativan oko Kosova a u Srbiji radi šta hoćeš. Sram ih bilo sve.

Maks

pre 6 godina

Voleo bih da gospodin predsednik pročita moj komentar. Da li gospodine predsedniče garantujete boljitak za Srbiju, ako priznamo nezavisnost kosova, jer ako ustanovite granice, priznali ste formalno nezavisnost. Da li garantujete da ćemo ulaskom EU biti u ravnopravnom položaju sa ostalim članicama? Da li će nam biti veće plate i dovoljne za normalan život? Ili bolje, šta mi uopšte dobijamo priznanjem Kosova???? Iz dosadašnjih priča gospodina Vučića ja na žalost nisam svatio da će naš položaj biti i bolji i da će nas svetski moćnici pustiti da živimo svoj život. Lično mislim da se ništa na bolje neće promenuti, jer sem naših ustupaka ničega drugog nema. Hvalite se ovorenim fabrikama? Zar stvarno mislite da je to za hvalu. Pokretni radni logori, danas ovde sutra u nekoj drugoj zemlj, gde je radna snaga jeftinija. Kažu mi ljudi sa Zapada, vaša je prednost jer ste jeftini i sposobni da živite sa malo para.

Kosta

pre 6 godina

Naravno da jedan čovek, ili manja grupa ljudi, ne treba da odlučuje o najvitalnijim pitanjima opstanka države i naroda. Kad dodje vreme, odlučićemo svi o tome, a pre toga vlast treba da obezbedi najbolje moguće uslove za zaštitu nacionalnih interesa države i naroda. Ova sadašnja vlast to dobro radi i uveren sam da će se to i u budućnosti nastaviti.

Vlade

pre 6 godina

Kako je Kipar ušao u EU sa nerešenim granicama? Naravno, samo grčki deo Kipra je ušao u EU. Dakle, sve se može kada moćnici žele nekoga. Ali Srbiju većina evropskih država ne želi u EU, i to će se tek pokazati. Ni da predamo našu južnu pokrajinu otimačima, ni to ništa neće promeniti, i dalje nas neće želeti u EU, slično kao što Tursku ne žele i drže je na kraju štapa već decenijama. Tako da, mali Alek nema pravo da potpiše u ime srpskog naroda nešto sa čim se srpski narod suštinski ne slaže. Ili će biti onako kako Srbi žele - i EU i Kosovo ostaje deo Srbije, ili ne ulazimo u EU poniženi i lišeni dostojanstva.

Alergolog

pre 6 godina

Cinjenica je da drzis vruc krompir, ali zar to nije deo tvog posla, koji si odabrao? Nemoj da kukas. Izmedju redova, u tekstu, provlacis NAROD,jedan deo njega te je izglasao, ali ogromna vecina nije. Mogao si i njihovo poverenje da steknes, da nisi, na lokalu, dozvolio da u fotelje zasedne fukara i polusvet, nepismene i nesposobne poslusnike, koji misle samo na svoj dzep, i koji su toliko bahati i glupi da se time hvale. E zbog takvih siroke podrske nema, a KOSOVO, zar to davno, nazalost, nije ispricana prica? Zato stavljaj tacku, to je samo preostalo, ne zamajavaj onaj narod dole. SRBIJA je na zalost na samom dnu, valjda ce neki novi Hrebeljanovici, Obilici .... i KOSOVO i SRBIJU vratiti gde je mesto i gde pripada. Ajd u zdravlje.

Nikola

pre 6 godina

Tesko pitanje a resenja dobrog nema, ustav se mora postovati a sa druge strane imamo kocnice iz EU koje moze da uspori razvoj Srbije.
Ne sumanjam da ce Vucic najbolje zastupati interesa kako srba na Kosovu tako i van njega i da ce iznaci najbolje moguce resenje koje nam moze biti ponudjeno.

Zlopamtilo

pre 6 godina

""Svi misle ''ti Vučiću završi to, mi ćemo ti odrubiti glavu, a u sebi ćemo govoriti hvala Bogu da ne moramo da se bavimo time''", primetio je Vučić.

Podsetio je da mu je i u Lapljem selu gospođa Vulićević rekla "samo, sine, ne potpisuj ništa", kao što mu i njegov otac govori.

"Ja ga pitam ''a šta misliš ti, je l mora neko da donese neku odluku u ovoj zemlji''. To ne potpisuj, beži, i prebacuj na sve druge''", rekao je Vučić."
Tačno tako ali , ti si to znao i pre šest sedam godina kada ti je Mama Merkel dala vlast koju je vratio Tadić ne želeći to isto što ti danas ne želiš a kao tata ti ne da, tandara mandara.Mislio si malo ćeš da vladaš pa ćeš opet u opoziciju međutim dešava se nešto bizarno bez obzira što organizuješ izbore malte ne godišnje , niko ozbiljno i ne želi na vlast , problem .....Referendum nije opcija jer prosto odgovor je unapred poznat i ne odgovara planovima moćnih .Pozdravite vašeg tatu....

Stevan

pre 6 godina

Ja ne razumem Vučića,on kaže da mu je otac rekao da ne potpisuje ništa,a ovaj odgovara ako ja ne potpišem potpisaće neko drugi ili unedogled da prebacujemo to pitanje drugima.A šta to mi moramo da potpišemo,da se odreknemo naše teritorije koju su uz pomoć Amera I ostalih belosvetskih hohštaplera nama privremeno oteli I dali kao na upravljanje šiptarima.Pa onda potpišite I granice sa Vojvodinom,sa Istočnom Srbijom I sve tako dok ne svedete ovu zemlju na beogradski pašaluk ili ti za pod jednu šljivu.Kakav referendum kakve gluposti se pričaju.Ne moramo I ne trebamo da dajemo nešto što je naše za nešto što ti obećavaju da će biti a u stvari nikad se to obećanje neće ispuniti a mi ćemo se odreći naše teritorije.A to je njima primarni cilj.

киза Д

pre 6 godina

Да смо 90 прво уредили наше двориште, да нисте хушкали Милошевића на Карлобаг ,Вировитица Огулин...да нисте направили црвено-црну коалицију са баба Јулом као ментором...да ниси био министар иформисања по узору на Г.....да твој председник Воја заједно са необавештеним Коштуницом није подметао Ђинђићу и нацртао мету на леђима...да Ти и Тома на сваки наговештај преговора са Албанцима на КиМ нисте у Београду правили нереде...са фаталним последицама погибијомдвојице људи и паљењем амбасада....Да си некад негде радио па да имаш право да НАС зовеш нерадницима...Да стално говориш истину па да ти верујемо.....За разлику од неких добро памтим и зато молим Беле листиће оне који се двоме изађите 4Марта.

Maki BG

pre 6 godina

Niko ne može da ospori dostignuća ove vlasti na čelu sa Vučićem!
Za 5 godina smo Albancima na Kosovu dali međunarodni pozivni broj, policijsku kontrolu nad severom, doveli njihove carinike na severnu granicu sa Srbijom i tako uspostavili tu granicu. Naterali su srpske sudije da daju otkaze, zaposle se u pravosuđu tzv. Republike Kosovo i polože zakletvu toj "državi". Naterali su srpske firme da plaćaju porez toj državi. Na kraju, SNS je kao koalicioni partner podržao Haradinaja... koji je do tada bio na srpskoj optužnici za ratne zločine.
Zauzvrat smo dobili tapšanje po leđima čelnika EU, nova uslovljavanja, kao i pomeranje planiranog datuma ulaska u EU nekoliko godina kasnije - pa je sada ciljani datum 2025. god.
Pored toga, za 5 godina je prema zvaničnim podacima državni dug povećan sa 14 na 24 milijardi evra, a rast privrede je najniži u regiji.
Od drugog svetskog rata do danas nismo imali nesposobniju vlast od ove.

M

pre 6 godina

Čitam intervju i zaključujem da ovaj
ne razmišlja trezveno!
Mislim da nije dovoljno inteligentan ,da se bavi tim pitanjem!
Ne možeš nekome pokloniti 15% sopstvene države,
iz više razloga:
Jedan je da država Srbija nije samo tvoja,i
moraš da shvatiš da si na vlasti samo trenutno!
Drugi razlog je , što nas niko neće ceniti nakon toga.
Treći je ekonomski.
Kosovo je bogato rudom a to su Srpske pare.
Četvrti,Srbi će to doživeti kao uvredu i sramotu,a
iz tih osećanja može svašta da se izrodi!
I td i td...!
Ima ih koliko hoćeš!
Kad na jednu stranu vage staviš članstvo u EU i
sve ovo napred navedeno,može se zaključiti,
da samo retardiran čovek,može dati 15% terotorije
sopstvene države za članstvo u EU!
Pogotovu zato,jer EU ima alternativu,a to je EEZ!
Jedinu alternativa koju Srbija nema je to,da ima samu sebe!

Sima

pre 6 godina

Pred nama su teška pitanja, Vučić je na prvoj liniji, i on mora da donese odluku u ime svih nas. Naravno da će biti i mnogo onih koji se neće složiti i koji će na sav glas napadati i kritikovati, kao što i sada čine, a da ni se ni pomakli nisu da načine nešto bolje, da iznađu drugo rešenje. Nije lako sedeti i pregovarati, jer i druga strana za sebe želi najbolje i najviše, često ne želi ni kompromis. Neka se narod na referndumu izjasni šta želi, pa tako neka Vučić i postupi.

gavrilo

pre 6 godina

Zamisli da su ljudi koji su vodili Srbiju 1914. pristali na ultimatum Austrougarske monarhuje. Srbija tek izasla iz Balkanskih ratova, potpuno iscrpljena u svakom pogledu. Mogli su da kazu narodu mi ovo moramo da potpisemo jer u suprotnom idemo u rat. Njihov izbor nije bio da li ce uci ili nece u neku ekonomsku zajednicu nego da li ce im drzava biti okupirana ili narod izginuti. Sredi ti, kad si vec tako veliki patriota, kriminal i korupciu u Srbiji umesto sto zuris da se zvanicno odreknes 25% teritorije...za to ti ne treba EU.

Realista

pre 6 godina

Imamo nekoliko opcija.
1.Da prihvatimo ponudu jakih clanica EU i SAD (koje bi se slozile sa tim) da potpisemo ugovor sa Kosovom koji ne znaci zvanicno priznanje niti otvaranje ambasada i slanje ambasadora i postenom clanica EU i obavezemo se da ne kocimo Kosovo na putu ka prvo UN a onda posle i clanstvu u EU. Valjda je i nama cilj da Kosovo i Srbi sa KIM sto pre udju u EU.
2. Da nastavimo sa ovom politikom i da nam se desi da jake clanice dil koji su ponudili zamene sa mnogo tezom ponudom za clanstov u EU a to je priznanje Kosova zvanicno .
3. Da nastavimo sa ovom politkom, i da nam se desi da sve drzave oko nas postanu clanice NATO i EU da budemo crna rupa Evrope, da budemo neki ex ruski kolonijalni satelit u ovom delu evrope, i da nam se desi da cak Kosovo postane clanica NATO, EU a mozda i UN bez naseg priznanja ako se promeni nacin glasanja u EU, NATO i da npr 2 clanice SB UN koje se protive , jedan vise druga bi vereovatno bila uzdrana od glasanaj ako bi ova prva pristala, dobiju neku dobru ponudu da ne koce prijem Kosova u UN

Mirko

pre 6 godina

Vucicu, Srbija ima reseno pitanje granica. Zna se gde su granice Srbije i sa kojima je primljena u UN. Drugo je pitanje kontrole medjunarodne granice na Kosovu i Metohiji prema Albaniji, Crnoj Gori i FYROM. To nemamo reseno. Tako da ne sviraj u gajde. Uostalom, tvoja platforma s kojom si osvajao izbore u Srbiji u proteklih par godina nije bilo potpisivanje da se Srbija slaze i prihvati okupaciju Kosova kao definitivnu. I nemoj da brigas, budes li uradio taj Brankovicevski potez, naravno da ce tebi i tvojim potomcima za vjecna vremena ostati "zig na celu" ili kao sto kazes "odrubice ti narod glavu". Sto se tice investicija nista tebe ne sprecava da imas investicije, ako imas pravnu sigurnost i pravnu drzavu, bar na onom delu koji kontrolise srpska vlada. Tako i Kipar ne kontrolise sve, ali tamo gde kontrolise je sve kako treba i ne smeta da budu uredjenija drzava od Srbije. Mani se demagogije.

Vlada Joksimovic

pre 6 godina

Ima neke logike u recenom. Ako se oslobodimo i Raske oblasti, Vojvodine i Medvedje, Preseva, Bujanovca sigurno cemo biti jos bogatiji. Verovatno i bogatiji od bogatosti u najavi ako ostavimo samo Beograd.
Sta su ono Tarabici rekli? Svi Srbi pod jednu sljivu? Verovatno nisu mislili na brojcanu velicinu naroda nego na povrsinu teritorije Srbije, koliko jedna krosnja sljive.

Kole

pre 6 godina

Izbeći sukob po svaku cenu... Velike sile će biti na strani Albanaca i opet će Srbi biti krivci... Mirno rešenje i da ne ginemo više za nešto što ne možemo da promenimo...Izvući najviše što se može i to je to.

Novosadjanin

pre 6 godina

Nije uloga predsednika da prebacuje teske odluke na narod nego da ih sam donese.
Setite se svih odluka koje su se prepustale narodu pa pogledajte dokle smo dosli.
Ovo druze sam treba da odlucis i objasnis ljudima sta je i kako je.
A ne da stalno govoris kako je neko prodao Kosovo, izdao Srbiju na Kosovu, a ti se boris za Kosovo.

majorfips

pre 6 godina

Mislim da o vucicu imam identicno misljenje kao veliki broj gradjana.Dakle imam utisak da je prvi koji (makar mi deluje tako) pokusava da od srbije napravi bolje mesto za zivot.E ali ima i ona druga strana a to je njegova proslost u SRS.Kako mozes juce da pricas nako a danas vako?? onda one price sto dovoze ljude autobusima iz cele srbije na njegove skupove.Dakle bas se dvoumim sto se njega tice.Neznam dal da ga gotivim ili ne?!

draganche

pre 6 godina

Hehe. Sad stidljivo sppminju referendum. Ispipavaju javnost i kuvaju zabu. Svako sa koeficijentom inteligencije vecim od broja cipela koje nosi zna da referenduma nece biti sve dok ne budu sigurni u rezultat istog. Treba im opravdanje za potpis. Do tad mogu da se igraju igrica ali ako Amerikenjci pritisnu skupstina ce dati dozvolu za nezavisnost. Ako ih puste u UN to je sledeci korak.
Svaka vlast je dovedena i ima samo jedan zadatak a to je slepa poslusnost atlantistima.

Zeko

pre 6 godina

Pa ovako, priznali ga mi ili ne Kosovo je otislo i tacka. Ljudi ja sam umoran vise od ovih prica, ja vidim dosta vaznijih pitanja od ovog. Alo bre pa mi radimo za 15-20 hiljada dinara, citav sistem nam se raspao, zdravstvo kao u Ugandi, skolstvo katastrofa, omladina nam se iselila, sve ostaje pusto, najstarija smo nacija u Evropi a ovi pricaju o Kosovu. Ama daj referendum da zaokruzim ”pristajem” i zdravo, da idemo dalje. Sta kao Albanci ustali samo jedno jutro i hteli da se otcepe jeli? Surova istina je da su se nekadasnji idoli tadasnje omladine (Arkan i kompanija) obogatili na istom tom Kosovu a na racun Albanaca. Sta je Milosevic radio sve dole? Sve su popljackali i tretirali Albance kao stanovnike devetog reda i sta smo mogli da ocekujemo? Ama daj referendum vise bre, pa neka ide sve u p.m

draganche

pre 6 godina

Hehe. Sad stidljivo sppminju referendum. Ispipavaju javnost i kuvaju zabu. Svako sa koeficijentom inteligencije vecim od broja cipela koje nosi zna da referenduma nece biti sve dok ne budu sigurni u rezultat istog. Treba im opravdanje za potpis. Do tad mogu da se igraju igrica ali ako Amerikenjci pritisnu skupstina ce dati dozvolu za nezavisnost. Ako ih puste u UN to je sledeci korak.
Svaka vlast je dovedena i ima samo jedan zadatak a to je slepa poslusnost atlantistima.

Mirko

pre 6 godina

Vucicu, Srbija ima reseno pitanje granica. Zna se gde su granice Srbije i sa kojima je primljena u UN. Drugo je pitanje kontrole medjunarodne granice na Kosovu i Metohiji prema Albaniji, Crnoj Gori i FYROM. To nemamo reseno. Tako da ne sviraj u gajde. Uostalom, tvoja platforma s kojom si osvajao izbore u Srbiji u proteklih par godina nije bilo potpisivanje da se Srbija slaze i prihvati okupaciju Kosova kao definitivnu. I nemoj da brigas, budes li uradio taj Brankovicevski potez, naravno da ce tebi i tvojim potomcima za vjecna vremena ostati "zig na celu" ili kao sto kazes "odrubice ti narod glavu". Sto se tice investicija nista tebe ne sprecava da imas investicije, ako imas pravnu sigurnost i pravnu drzavu, bar na onom delu koji kontrolise srpska vlada. Tako i Kipar ne kontrolise sve, ali tamo gde kontrolise je sve kako treba i ne smeta da budu uredjenija drzava od Srbije. Mani se demagogije.

gavrilo

pre 6 godina

Zamisli da su ljudi koji su vodili Srbiju 1914. pristali na ultimatum Austrougarske monarhuje. Srbija tek izasla iz Balkanskih ratova, potpuno iscrpljena u svakom pogledu. Mogli su da kazu narodu mi ovo moramo da potpisemo jer u suprotnom idemo u rat. Njihov izbor nije bio da li ce uci ili nece u neku ekonomsku zajednicu nego da li ce im drzava biti okupirana ili narod izginuti. Sredi ti, kad si vec tako veliki patriota, kriminal i korupciu u Srbiji umesto sto zuris da se zvanicno odreknes 25% teritorije...za to ti ne treba EU.

Maki BG

pre 6 godina

Niko ne može da ospori dostignuća ove vlasti na čelu sa Vučićem!
Za 5 godina smo Albancima na Kosovu dali međunarodni pozivni broj, policijsku kontrolu nad severom, doveli njihove carinike na severnu granicu sa Srbijom i tako uspostavili tu granicu. Naterali su srpske sudije da daju otkaze, zaposle se u pravosuđu tzv. Republike Kosovo i polože zakletvu toj "državi". Naterali su srpske firme da plaćaju porez toj državi. Na kraju, SNS je kao koalicioni partner podržao Haradinaja... koji je do tada bio na srpskoj optužnici za ratne zločine.
Zauzvrat smo dobili tapšanje po leđima čelnika EU, nova uslovljavanja, kao i pomeranje planiranog datuma ulaska u EU nekoliko godina kasnije - pa je sada ciljani datum 2025. god.
Pored toga, za 5 godina je prema zvaničnim podacima državni dug povećan sa 14 na 24 milijardi evra, a rast privrede je najniži u regiji.
Od drugog svetskog rata do danas nismo imali nesposobniju vlast od ove.

киза Д

pre 6 godina

Да смо 90 прво уредили наше двориште, да нисте хушкали Милошевића на Карлобаг ,Вировитица Огулин...да нисте направили црвено-црну коалицију са баба Јулом као ментором...да ниси био министар иформисања по узору на Г.....да твој председник Воја заједно са необавештеним Коштуницом није подметао Ђинђићу и нацртао мету на леђима...да Ти и Тома на сваки наговештај преговора са Албанцима на КиМ нисте у Београду правили нереде...са фаталним последицама погибијомдвојице људи и паљењем амбасада....Да си некад негде радио па да имаш право да НАС зовеш нерадницима...Да стално говориш истину па да ти верујемо.....За разлику од неких добро памтим и зато молим Беле листиће оне који се двоме изађите 4Марта.

bob

pre 6 godina

"Toma Nikolić i ja, pa čak i Šešelj nije imao ništa protiv toga, podržali smo donošenje Ustava 2006. godine iako smo bili opozicija, ali smo imali državnotvorni pristup. Ovi danas neće da razgovaraju o Ustavu, niti o nijednoj ozbiljnoj temi, zato što ne znaju šta bi rekli"...Zasto lazes? Tada je drzatvorna politika bila da se izruce haski optuzenici, radi "brzih" evropskih integracija, pa si se tome suprostavljao. Takodje si bio protiv tadasnjih razgovora i pregovora Beograda i Pristine, a sada si to usavrsio na jos visi nivo i dao albancima i ono sto ovi pre tebe nisu ni sanjali da ce dati...

Damnjan

pre 6 godina

Možda neko da konačno izađe i objasni ovom sluđenom narodu otkud takva ultimativnost Zapada oko nezavisnosti Kosova. Da prestanu bajke i motovi koji će se olupati o glav u i samom Vućiću jer je u njihovom raspirivanju i sam učestvovao decenijama. Dakle šta je to tačno što je tačka posle koj eniko ne želi da nas sluša oko KiM? Jel neki strašan zloćin? Koji? Jel neka strašna korupcija ? Koja? Jel neki veliki interes USA? Koji? Jel neka strašna greška ? Koja? NAravno da se treba rešavati pitanje Kosova i Metohije. Samo ne da ga rešavaju Vučić i njegovi poltroni pošto su oni poznati po ne razumevanju duha vremena i kašnjenju u svemu. Što se tiče Briselskih sporazuma sam se ofirao otkud mu podrška Zapada uprkos svom apsolutizmu koji pokazuje u Srbiji. Budi kooperativan oko Kosova a u Srbiji radi šta hoćeš. Sram ih bilo sve.

Maks

pre 6 godina

Voleo bih da gospodin predsednik pročita moj komentar. Da li gospodine predsedniče garantujete boljitak za Srbiju, ako priznamo nezavisnost kosova, jer ako ustanovite granice, priznali ste formalno nezavisnost. Da li garantujete da ćemo ulaskom EU biti u ravnopravnom položaju sa ostalim članicama? Da li će nam biti veće plate i dovoljne za normalan život? Ili bolje, šta mi uopšte dobijamo priznanjem Kosova???? Iz dosadašnjih priča gospodina Vučića ja na žalost nisam svatio da će naš položaj biti i bolji i da će nas svetski moćnici pustiti da živimo svoj život. Lično mislim da se ništa na bolje neće promenuti, jer sem naših ustupaka ničega drugog nema. Hvalite se ovorenim fabrikama? Zar stvarno mislite da je to za hvalu. Pokretni radni logori, danas ovde sutra u nekoj drugoj zemlj, gde je radna snaga jeftinija. Kažu mi ljudi sa Zapada, vaša je prednost jer ste jeftini i sposobni da živite sa malo para.

i.j.kv

pre 6 godina

Ima li jedan politicar u Srbiji koji je drzao vlast od 90-ih do danas da izadje pred narod i kaze zasto su onda bili potrebni svi ovi ratovi,kada su granice republika ostale gde jesu,i kada je Kosovo kao autonomija moralo da postane drzava?Znaci li to da ce i Vojvodina u buducnosti postati isto?Zasto je bilo potrebno da zivote izgube hiljade ljudi,ako je sve bilo jasno!Nema tih politicara Srbija...kao sto ni danas ne ume niko da objasni zasto mi moramo dobrovoljno da priznamo Kosovo!Pa jesu li Hrvatska i Slovenija u EU..cini mi se da jesu,jesu li resile pitanje granice...cini mi se da nisu!Zasto Spanija i EU ne priznaju realnost da je Katalonija nova drzava...mozda i neko priznao ali Spanija nece nikada!Zasto Srbija mora...ako mora recite to i sa tim izadjite na referendum,a ne sa nekim pitanjem koje ce navesti ljude da glasaju kako oni koji su smislili sve ovo hoce!Trajno resenje za KIM je podela i to sa garancijama za ostatak enklava i opstina koje bi pripale Kosovu...i TACKA!Sve ostalo ce se obijati o glavu i Srbima i Albancima i strancima!!!

laki

pre 6 godina

“Vise stranih investicija..” ova floskula stoji u definiciji pojma koji se zove - globalizacija. Jasna je Vuciceva ideja, to je ideja prosperiteta i ostalih sra..a koje nam bacaju kao kosku da glodjemo već vekovima, to je ideja gubitka dela teritorije zarad nekih novaca koje kao i uvek ne završe u džepovima naroda. Ja samo znam da Vucica gledaju svi vekovi a isto tako znam da za sve vreme tog mira koji je kupio nije uradjeno ništa da se napravi nacionalna strategija. Idemo ka istoj situaciji gde je danas Makedoniji.. bratoubilački rat preti iz raške. Ako se ne okreneš kini vučicu nestacemo hteo ti to da priznas ili ne. Nas niko neće prebaciti iz Evrope u Afriku ali ćemo itekako sačuvati identitet ako zauzmemo stav i jedno veliko NE Evropskoj Uniji!

Miroslav

pre 6 godina

E pa sad', neki dan ste se i vi zajedno sa drugim medijima udružili u opšti napad na Amfilohija, koji je išao dotle da ste čak puštali komentare tipa "gdje je bio kad' se Crna Gora odvajala" ili kako s' Milom šuruje, premda znate odlično u kakvoj je ljubavi sa vlašću u Crnoj Gori i da bi ga Milo najrađe šutn'o na doživotnu robiju, samo kad' bi smio od naroda. Sve samo zato što je rekao šta će Vučić uraditi po pitanju Kosova i danas je to i sam Vučić potvrdio. Malo je još zapakovano u celofan, ali je paket dovoljno otvoren da se sve vidi. Ostaje samo prepariranje naroda i kraj priče. Da se razumijemo, ne smeta mi mnogo, to je realnost, ali mi smeta što vi kao slobodni mediji, kako kažete, ne smijete da iznesete svoj stav dok ne viditi stav vrha države. Pa nismo više u komunizmu da morate čekati stav KPJ ili slijedi Goli otok. Prvi medij koji bude počeo iznositi sopstvene kritičke stavove prema vlasti, naravno i opoziciji biće najpopularniji medij u Srbiji. Možda ne vjerujete, ali brzo će sva naručena istraživanja biti demantovana u stvarnosti. Živi bili, pa vidjeli.

Zeko

pre 6 godina

Pa ovako, priznali ga mi ili ne Kosovo je otislo i tacka. Ljudi ja sam umoran vise od ovih prica, ja vidim dosta vaznijih pitanja od ovog. Alo bre pa mi radimo za 15-20 hiljada dinara, citav sistem nam se raspao, zdravstvo kao u Ugandi, skolstvo katastrofa, omladina nam se iselila, sve ostaje pusto, najstarija smo nacija u Evropi a ovi pricaju o Kosovu. Ama daj referendum da zaokruzim ”pristajem” i zdravo, da idemo dalje. Sta kao Albanci ustali samo jedno jutro i hteli da se otcepe jeli? Surova istina je da su se nekadasnji idoli tadasnje omladine (Arkan i kompanija) obogatili na istom tom Kosovu a na racun Albanaca. Sta je Milosevic radio sve dole? Sve su popljackali i tretirali Albance kao stanovnike devetog reda i sta smo mogli da ocekujemo? Ama daj referendum vise bre, pa neka ide sve u p.m

M

pre 6 godina

Čitam intervju i zaključujem da ovaj
ne razmišlja trezveno!
Mislim da nije dovoljno inteligentan ,da se bavi tim pitanjem!
Ne možeš nekome pokloniti 15% sopstvene države,
iz više razloga:
Jedan je da država Srbija nije samo tvoja,i
moraš da shvatiš da si na vlasti samo trenutno!
Drugi razlog je , što nas niko neće ceniti nakon toga.
Treći je ekonomski.
Kosovo je bogato rudom a to su Srpske pare.
Četvrti,Srbi će to doživeti kao uvredu i sramotu,a
iz tih osećanja može svašta da se izrodi!
I td i td...!
Ima ih koliko hoćeš!
Kad na jednu stranu vage staviš članstvo u EU i
sve ovo napred navedeno,može se zaključiti,
da samo retardiran čovek,može dati 15% terotorije
sopstvene države za članstvo u EU!
Pogotovu zato,jer EU ima alternativu,a to je EEZ!
Jedinu alternativa koju Srbija nema je to,da ima samu sebe!

Vlade

pre 6 godina

Kako je Kipar ušao u EU sa nerešenim granicama? Naravno, samo grčki deo Kipra je ušao u EU. Dakle, sve se može kada moćnici žele nekoga. Ali Srbiju većina evropskih država ne želi u EU, i to će se tek pokazati. Ni da predamo našu južnu pokrajinu otimačima, ni to ništa neće promeniti, i dalje nas neće želeti u EU, slično kao što Tursku ne žele i drže je na kraju štapa već decenijama. Tako da, mali Alek nema pravo da potpiše u ime srpskog naroda nešto sa čim se srpski narod suštinski ne slaže. Ili će biti onako kako Srbi žele - i EU i Kosovo ostaje deo Srbije, ili ne ulazimo u EU poniženi i lišeni dostojanstva.

Zlopamtilo

pre 6 godina

""Svi misle ''ti Vučiću završi to, mi ćemo ti odrubiti glavu, a u sebi ćemo govoriti hvala Bogu da ne moramo da se bavimo time''", primetio je Vučić.

Podsetio je da mu je i u Lapljem selu gospođa Vulićević rekla "samo, sine, ne potpisuj ništa", kao što mu i njegov otac govori.

"Ja ga pitam ''a šta misliš ti, je l mora neko da donese neku odluku u ovoj zemlji''. To ne potpisuj, beži, i prebacuj na sve druge''", rekao je Vučić."
Tačno tako ali , ti si to znao i pre šest sedam godina kada ti je Mama Merkel dala vlast koju je vratio Tadić ne želeći to isto što ti danas ne želiš a kao tata ti ne da, tandara mandara.Mislio si malo ćeš da vladaš pa ćeš opet u opoziciju međutim dešava se nešto bizarno bez obzira što organizuješ izbore malte ne godišnje , niko ozbiljno i ne želi na vlast , problem .....Referendum nije opcija jer prosto odgovor je unapred poznat i ne odgovara planovima moćnih .Pozdravite vašeg tatu....

Wladimir

pre 6 godina

Ako je neko dovoljno sposoban da se uhvati u koštac sa ovako teškim i važnim pitanjem onda je to Vučić. Kompetencije ima, podršku naroda je dobio tako da su svi elementi ispunjeni.

Stevan

pre 6 godina

Ja ne razumem Vučića,on kaže da mu je otac rekao da ne potpisuje ništa,a ovaj odgovara ako ja ne potpišem potpisaće neko drugi ili unedogled da prebacujemo to pitanje drugima.A šta to mi moramo da potpišemo,da se odreknemo naše teritorije koju su uz pomoć Amera I ostalih belosvetskih hohštaplera nama privremeno oteli I dali kao na upravljanje šiptarima.Pa onda potpišite I granice sa Vojvodinom,sa Istočnom Srbijom I sve tako dok ne svedete ovu zemlju na beogradski pašaluk ili ti za pod jednu šljivu.Kakav referendum kakve gluposti se pričaju.Ne moramo I ne trebamo da dajemo nešto što je naše za nešto što ti obećavaju da će biti a u stvari nikad se to obećanje neće ispuniti a mi ćemo se odreći naše teritorije.A to je njima primarni cilj.

Vlada Joksimovic

pre 6 godina

Ima neke logike u recenom. Ako se oslobodimo i Raske oblasti, Vojvodine i Medvedje, Preseva, Bujanovca sigurno cemo biti jos bogatiji. Verovatno i bogatiji od bogatosti u najavi ako ostavimo samo Beograd.
Sta su ono Tarabici rekli? Svi Srbi pod jednu sljivu? Verovatno nisu mislili na brojcanu velicinu naroda nego na povrsinu teritorije Srbije, koliko jedna krosnja sljive.

my way

pre 6 godina

Ne mogu da se ponasam kao da imam informacije kao sto ima Vucic, ali mislim da i njemu podrska koju ima u narodu i zelja da bude veliki lider upamcen u istoriji zamagljuje vid. Znate, veliki intelektualci iz najboljih namera nisu zeleli da cuju glas naroda, pa su nas sa kojekakvim Jugoslavijama doveli dovde. Pogledajmo stvari malo ne iz naseg crnog uglo nego i iz drugog. Kosovo nije izborilo medjunarodno priznanje. Kosovo nakon Katalonije nece moci da bude clan EU, kamoli UN. Kosovo bi realno bilo mnogo nezavisnije u sastavu Srbije nego sto je to ovako. Pojavile su se drzave koje povlace priznanje. Odnosi u svetu se menjaju. Tu je i pitanje Republike Srpske povezano. Zatim, nije priznanje Kosova nikakav garant ulaska u EU, a jos je manje jedini uslov. Tu su i sankcije Rusiji, GMO i sve drugo na sta mi nismo spremni trkajuci se Jugom medju formulama. Iskreno se nadam da to resenje koje ce Vucic ponuditi za par meseci mece biti patetika i poraz, jer ako on misli da je to preuzimanje odgovornosti gresi. Nekad koliko god pucina bila stoka jedna grdna treba poslusati narodnu mudrost koju ja zaista prepoznajem u savetu "sine, samo nemoj nista da potpisujes", isto kao sto sam je prepoznavao u protivljenju srpskog seljaka i vojnika stvaranju kraljevine SHS, postavljanju dojucerasnjih neprijatelja koji su unistavali Srbiju na visoke pozicije...

Kole

pre 6 godina

Izbeći sukob po svaku cenu... Velike sile će biti na strani Albanaca i opet će Srbi biti krivci... Mirno rešenje i da ne ginemo više za nešto što ne možemo da promenimo...Izvući najviše što se može i to je to.

Alergolog

pre 6 godina

Cinjenica je da drzis vruc krompir, ali zar to nije deo tvog posla, koji si odabrao? Nemoj da kukas. Izmedju redova, u tekstu, provlacis NAROD,jedan deo njega te je izglasao, ali ogromna vecina nije. Mogao si i njihovo poverenje da steknes, da nisi, na lokalu, dozvolio da u fotelje zasedne fukara i polusvet, nepismene i nesposobne poslusnike, koji misle samo na svoj dzep, i koji su toliko bahati i glupi da se time hvale. E zbog takvih siroke podrske nema, a KOSOVO, zar to davno, nazalost, nije ispricana prica? Zato stavljaj tacku, to je samo preostalo, ne zamajavaj onaj narod dole. SRBIJA je na zalost na samom dnu, valjda ce neki novi Hrebeljanovici, Obilici .... i KOSOVO i SRBIJU vratiti gde je mesto i gde pripada. Ajd u zdravlje.

srki

pre 6 godina

teške odluke su pred nama kako god bio ishod onaj ko bude to morao da potpiše biće ili heroj ili žrtva najlakše je reći nepotpisuj ništa ali ljdi ajte dajte predloge razgovarajte svi

Marko

pre 6 godina

Zar neko ozbiljan može da ospori dosadašnji doprinos Aleksandra Vučića u rešavanju problema na KiM. Opozicija je za vreme Slobodana Miloševića od tog problema bežala i sada to čini. Čak štaviše, u ovoj teškoj borbi se trude da pronađu i najamanju navodnu grešku, ne bi li je sa strane, podmuklo i mizerno koristili protiv vlasti.

Sima

pre 6 godina

Pred nama su teška pitanja, Vučić je na prvoj liniji, i on mora da donese odluku u ime svih nas. Naravno da će biti i mnogo onih koji se neće složiti i koji će na sav glas napadati i kritikovati, kao što i sada čine, a da ni se ni pomakli nisu da načine nešto bolje, da iznađu drugo rešenje. Nije lako sedeti i pregovarati, jer i druga strana za sebe želi najbolje i najviše, često ne želi ni kompromis. Neka se narod na referndumu izjasni šta želi, pa tako neka Vučić i postupi.

Kosta

pre 6 godina

Naravno da jedan čovek, ili manja grupa ljudi, ne treba da odlučuje o najvitalnijim pitanjima opstanka države i naroda. Kad dodje vreme, odlučićemo svi o tome, a pre toga vlast treba da obezbedi najbolje moguće uslove za zaštitu nacionalnih interesa države i naroda. Ova sadašnja vlast to dobro radi i uveren sam da će se to i u budućnosti nastaviti.

Zoran Simic

pre 6 godina

S’ jedne strane mi je muka od ovog Vucicevog prenemaganja a opet, s druge strane, razumem potrebu da uvije u oblande tu zabu koju treba progutat Svakom zdravomislecem coveku je jasno da je teritorija KiM izgubljena za Srbiju. I nije se to desilo ni juce ni pre 20 godina, nego je to proces koji traje jos od pre 1. prizrenske lige pa do danasnjih dana. Ljudi jednostavno nece da vide kako Albanci, funkcionisu u plemenskim zajednicama, sa jasnim ciljem sta hoce vec 100-tinu godina. Uz obrazovanje koje su stekli u SFRJ, uz migracionu politiku susedne Albanije a sa podrskom vlasti SFRJ, uz novac bogatih Albanaca iz Amerike I crnog narko novca I na kraju uz vojnu pomoc Amerike, uspeli su da nam otmu deo teritorije. Mi sad mozemo da se duri jos 50 godina ali dok Srbija ne postane jaca nego sad, dok se ne promene prilike u svetu (citaj dok je Amerika sef planete), nista se nece izmeniti. Potpisali mi to sad ili ne potpisali nikad, to NISTA NECE IZMENITI!!! Setite se kako je izgledala karta Evrope pre 100 godina a kako danas. Bile su dve Nemacke 50 godina pa nista. Bili su Turci na Kosovu 500 godina pa odose…sve prolazi, sve se menja.
Hocu da kazem da se treba manuti mitova I krupnih reci, pamet u glavu I ici napred. Potpisi sta hoces, al’ daj ljudima da zive, daj posao, daj pomoc mladim strucnjacima, ukini porez novim firmama prvih godina, ukini stranacko zaposljavanje, oslobodi medije…ima tu stvari koje valja uradit, a Kosovo…danas nije tu a sutra…ma, bice opet. Zivela Srbija.

007 Bond

pre 6 godina

Да ли је неко размишљао о томе да Србија поново постане краљевина? Јер имамо престолонаследника Карађорђевића, а он има три сина. И можда би они могли поново да уједине све српске земље под једну круну, и то уз помоћ других светских краљевских породица са којим имају везе, и уз помоћ светских сила! Али да траже територије по =Лондонском уговору из 1915-те=... Јер Карађорђевићи нису испрљани ратовима из 90-тих, и нису ни четници, а ни комунисти, и имају поштовање и углед у свету, а нису ни у власти од 1941, па нису низашта ни криви! И вероватно би били поштенији, јер образованији су и господа су за ове данас... и више би бринули за српски народ - него што то раде ови од 1945, па до данас.

Nikola

pre 6 godina

Tesko pitanje a resenja dobrog nema, ustav se mora postovati a sa druge strane imamo kocnice iz EU koje moze da uspori razvoj Srbije.
Ne sumanjam da ce Vucic najbolje zastupati interesa kako srba na Kosovu tako i van njega i da ce iznaci najbolje moguce resenje koje nam moze biti ponudjeno.

janbo

pre 6 godina

Situacija je jednostavna, naizgled. Da, u pravu si Vučiću niko ne želi da preseče i donese neku bitnu odluku jer je svima vama bitna vlast, a ne budućnost države.Jedini koji je hteo da donosi bitne stvari je bio Điniđić, a on je završio, posle njega su došli samo oni koji odugovlače i kupuju vreme sebi za bogaćenje, pa umesto odluka dobijamo martovski pogrom, pa nezavisnost Kosova, ali ni to nije bilo dovoljno oni i dalje nisu odlučivali ništa. E sad je tvoj red, da u pravu si, ako bi ti presekao, završio bi političku karijeru, drugi koji bi dobili poene na tome bi u sebi bili srećni jer oni to ne moraju da rade, ali narode budi siguran da ne bi poništili tu odluku.
E sad je pitanje naroda, poslednje i najvažnije. Koliko ja vidim oko sebe EU protivnici su glasniji i možda mnogobrojniji, rekao bih da ako odlučiš i ne potpišeš ništa da bi te slavili i vladao bi još dugo.
Šta bi bilo sa nama normalnima koji malo razmišljamo, pa ništa ko i do sada pomirili bi se da živimo i radimo u državi bez ekon. perpektive za 350e, a velika većina bi presekla i otišla baš u tu EU ili možda još dalje.

Zemun grad SPO

pre 6 godina

Osnovna kocnica dosadasnjeg dijaloga je kontinuitet vlada u Pristini i Beogradu sa proslim vrenenom i izbegavanje priznanja tadasnjih gresaka i nepravdi nanesenih i jednom i drugom narodu. Tu je kriva i EU, jer ne insistira na medjusobnom pokajanju i izvinjenju predstavnika Srba i Albanaca. Strasne stvari su se desavale civilima. Stotine hiljada albanskih je proterivano u vreme bombardovanja, a poznati su i slucajevi masovnih grobnica. Kidnapovan je i ubijen veliki broj srpskih civila, a UCK je pobedu zloupotrebio sa ciljem da smanji broj Srba na KiM otmicama, ubistvima i drugim oblicima zastrasivanja. Ove cinjenice vlasti u Pristini i Beogradu moraju da priznaju i izvinu se porodicama zrtava. Dobro je sto je specijalni sud za zlocine UCK osnovan i sto to vode stranci.To ce jedno vreme destabilizovati tamosnje politicke prilike, ali dugorocno ce pomoci Albancima i dati im sansu da se suoce sa istinom i odstrane svoj kukolj.
Konacan dogovor Srba i Albanaca mora podrazumevati i skupstinske rezolucije u Beogradu i Pristini u kojima se priznaju nesporna desavanja i zlocini jednih prema drugima, uz izvinjenje i pouku da se takvo ludilo vise nikada ne ponovi. Samo tako ce buduci sporazum doneti pomirenje, a time osigurati i dugorocni mir. Prepreku za to predstavlja politicka, drustvena i verska elita koja je svoju slavu stekla u vremenu kojeg svi treba da se stidimo. Umesto da promeni retoriku, ta elita uspesno pliva u naopakom sistemu vrednosti kojeg je kreirala.

Novosadjanin

pre 6 godina

Nije uloga predsednika da prebacuje teske odluke na narod nego da ih sam donese.
Setite se svih odluka koje su se prepustale narodu pa pogledajte dokle smo dosli.
Ovo druze sam treba da odlucis i objasnis ljudima sta je i kako je.
A ne da stalno govoris kako je neko prodao Kosovo, izdao Srbiju na Kosovu, a ti se boris za Kosovo.

Komša

pre 6 godina

@Marko K
U prvih nekoliko godina posle rata komunisti su oteli stanove,zemlju,fabrike mnogima.Dobar deo te imovine je vraćen ili će biti vraćen jer je nezakonito uzet- otet.
Koliko je prošlo? Više od 70 godina a procesi još traju.I neki će trajati još deceniju.Ali ishod je neminovan - mora da,se vrati oteto.
Naravno,tim ljudima nisu oteli samo imovinu,oteli su im živote jer nisu živeli onako kako su njihove porodice planirale dok su siticale.To ne može da se nadoknadi.
Trpeli su,ćutali i čekali svojih pet minuta - neke i lično poznajem.Evo,prijateljima moje porodice su ostavili 60 kvadrata od porodične kuće koja ima šesr stanova i tri lokala - sve vraćeno.Ljudi su se mučili - jedna generacija je čitav vek provela u rom stančiću gledajući kako se otimači šire u njihovoj dedovini...Ali nisu odustali.
Bez potpisa.
Neka otmu i nema problema.Jači su.

Marijana

pre 6 godina

Postavio bih pitanje onima koji su za to da Kosovo ostane u Srbiji?Nedavno je izasla statistika da mi izumiremo 16% godisnje,a albanci imaju rast nataliteta 16%,pa po prirodi stvari ce nseliti celu Srbiju bez zrna baruta?!Drugo,da prihvate i ostanu sa nama,sutra izbori(njih 2.miliona..)i posta Taci predsednik a Haradinaj premijer Srbjne?!!!

provincijalka

pre 6 godina

Dosta mi je onih koji beže od odgovornosti. Potpiši, Vučiću, ono što najbolje možeš da izdejstvuješ za Srbiju. Ja te u tome podržavam. I stavi tačku na naše državne probleme. Mnogi će da urlaju da si pogrešio, ali ja znam da će to biti ispravna stvar za Srbiju.

Naivni ko veverice

pre 6 godina

@Postavio bih pitanje onima koji su za to da Kosovo ostane u Srbiji?Nedavno je izasla statistika da mi izumiremo 16% godisnje,a albanci imaju rast nataliteta 16%,pa po prirodi stvari ce nseliti celu Srbiju bez zrna baruta?!Drugo,da prihvate i ostanu sa nama,sutra izbori(njih 2.miliona..)i posta Taci predsednik a Haradinaj premijer Srbjne?!!!
(Marijana, 23. januar 2018 19:28)

Za one kojima treba da se crta. Od nas se trazi da priznamo Kosovo, ne bi li eventualno, mozda (a znamo da je nikada) usli u EU, plus da ne ometamo "Kosovo" pri uclanjenju u UN i EU. I u tom hipotetickom slucaju da mi udjemo u EU za 10 godina, a oni za 20, posto u EU nema granica i moze svako da zivi gde hoce, sta njih sprecava da nastave dalje "ka Nisu", kao sto kazu? Da li neko nekom u EU moze da zabrani da se naseli negde?

majorfips

pre 6 godina

Mislim da o vucicu imam identicno misljenje kao veliki broj gradjana.Dakle imam utisak da je prvi koji (makar mi deluje tako) pokusava da od srbije napravi bolje mesto za zivot.E ali ima i ona druga strana a to je njegova proslost u SRS.Kako mozes juce da pricas nako a danas vako?? onda one price sto dovoze ljude autobusima iz cele srbije na njegove skupove.Dakle bas se dvoumim sto se njega tice.Neznam dal da ga gotivim ili ne?!

History repeating

pre 6 godina

"Svi misle ''ti Vučiću završi to, mi ćemo ti odrubiti glavu, a u sebi ćemo govoriti hvala Bogu da ne moramo da se bavimo time'", primetio je Vučić.

Pa mozda bi i trebalo. Crveno - Crni su sve i poceli.

Realista

pre 6 godina

Imamo nekoliko opcija.
1.Da prihvatimo ponudu jakih clanica EU i SAD (koje bi se slozile sa tim) da potpisemo ugovor sa Kosovom koji ne znaci zvanicno priznanje niti otvaranje ambasada i slanje ambasadora i postenom clanica EU i obavezemo se da ne kocimo Kosovo na putu ka prvo UN a onda posle i clanstvu u EU. Valjda je i nama cilj da Kosovo i Srbi sa KIM sto pre udju u EU.
2. Da nastavimo sa ovom politikom i da nam se desi da jake clanice dil koji su ponudili zamene sa mnogo tezom ponudom za clanstov u EU a to je priznanje Kosova zvanicno .
3. Da nastavimo sa ovom politkom, i da nam se desi da sve drzave oko nas postanu clanice NATO i EU da budemo crna rupa Evrope, da budemo neki ex ruski kolonijalni satelit u ovom delu evrope, i da nam se desi da cak Kosovo postane clanica NATO, EU a mozda i UN bez naseg priznanja ako se promeni nacin glasanja u EU, NATO i da npr 2 clanice SB UN koje se protive , jedan vise druga bi vereovatno bila uzdrana od glasanaj ako bi ova prva pristala, dobiju neku dobru ponudu da ne koce prijem Kosova u UN

Niksa

pre 6 godina

Veoma je ocigledno da je Pristina prilicno povlascena u medjunarodnim krugovima a dok je tako pregovori se ne mogu odvijati na jednakim osnovama i naci trajno resenje.

Miki kontiki

pre 6 godina

Види се по броју коментара који дају за право и процењују да је Вучић способан и овлашћен да решава питање Косова, да је кампања СНС већ почела. По реакцији оне "праве" Србије такође се види да је 3-4 пута више оних који се не слажу са овим првима. Више је него очигледно да ће Вучић себе само да искомпромитује, а да од независног Косова ни у једној форми и ни са каквом поделом, па макар То било 99% наше, а њухиво 1%,нема ништа.

Komša

pre 6 godina

@Marijana (ili Marijan ,potpisuješ se kao žensko a pišeš u muškom rodu)
Natalitet jeste problem u Srbiji ali natalitet je problem koji nije vezan za Albance - ako budemo nestali zbog nataliteta nestaćemo svakako,priznali Kosovo ili ne.A ne cvetaju ni njima ruže ali vešto kriju - prijavljivanje u više balkanskih država ,bojkoti popisa...kada bi Srbija,CG i Makedonija zatvprile granice na jedan dan i obavile popis sasvim bi drugačija slika bila...
Takodje ni nedostatak demokratije i gradjanskog društva ne može biti razlog da se prizna Kosovo - priča o tome da nas EU može naterati da stvorimo takve uslove za život je samo delimično tačna.Što nije vršila pritisak u tom smeru od 2000. nego su glavni uslovi bili ustupci zarad ostvarenja geopolitičkih interesa njenih država članica? Prvo da uznu šta su zamislili a onda da nam pomognu da živimo kao ljudi - ako hoćemo (to već nije pod obavezno).
To je do nas,gradjansko društvo se stvara sbaki dan,poštovanjem zakona,kontrolom vlasti (institucionalnom i gradjanskom) i otvorenom,nesmetanom kritikom vlasti...ali i poštovanjem svojih nacionalnih interesa jer onaj ko ti ugrožava nacionalni interes danas,sigurno neće imati razumevanja za neki tvoj lični ,materijalni interes...
Bez potpisa.
Neka otmu.

Obelix

pre 6 godina

Apsolutno jedva cekam da mu vidim ledja, pogotovu ovima iz njegove stranke. Medjutim, sto se tice Ustava i Kosova je nazalost upravu. Svi izbegavaju to pitanje. Ok, ja ne da ga ne volim (predsednika), ali mi kao drzava moramo da imamo zajednicki stav. Jer jedino tada ce nas neko shvatiti ozbiljno. Takodje i Vucic mora svoj ego da smiri i da uvazi i neke zahteve opozicije. Sto se te politike prema Kosovu tice, tu je DS a pogotovu Borko Stefanovic dobro plivao.

Zeko

pre 6 godina

Pa ovako, priznali ga mi ili ne Kosovo je otislo i tacka. Ljudi ja sam umoran vise od ovih prica, ja vidim dosta vaznijih pitanja od ovog. Alo bre pa mi radimo za 15-20 hiljada dinara, citav sistem nam se raspao, zdravstvo kao u Ugandi, skolstvo katastrofa, omladina nam se iselila, sve ostaje pusto, najstarija smo nacija u Evropi a ovi pricaju o Kosovu. Ama daj referendum da zaokruzim ”pristajem” i zdravo, da idemo dalje. Sta kao Albanci ustali samo jedno jutro i hteli da se otcepe jeli? Surova istina je da su se nekadasnji idoli tadasnje omladine (Arkan i kompanija) obogatili na istom tom Kosovu a na racun Albanaca. Sta je Milosevic radio sve dole? Sve su popljackali i tretirali Albance kao stanovnike devetog reda i sta smo mogli da ocekujemo? Ama daj referendum vise bre, pa neka ide sve u p.m

majorfips

pre 6 godina

Mislim da o vucicu imam identicno misljenje kao veliki broj gradjana.Dakle imam utisak da je prvi koji (makar mi deluje tako) pokusava da od srbije napravi bolje mesto za zivot.E ali ima i ona druga strana a to je njegova proslost u SRS.Kako mozes juce da pricas nako a danas vako?? onda one price sto dovoze ljude autobusima iz cele srbije na njegove skupove.Dakle bas se dvoumim sto se njega tice.Neznam dal da ga gotivim ili ne?!

i.j.kv

pre 6 godina

Ima li jedan politicar u Srbiji koji je drzao vlast od 90-ih do danas da izadje pred narod i kaze zasto su onda bili potrebni svi ovi ratovi,kada su granice republika ostale gde jesu,i kada je Kosovo kao autonomija moralo da postane drzava?Znaci li to da ce i Vojvodina u buducnosti postati isto?Zasto je bilo potrebno da zivote izgube hiljade ljudi,ako je sve bilo jasno!Nema tih politicara Srbija...kao sto ni danas ne ume niko da objasni zasto mi moramo dobrovoljno da priznamo Kosovo!Pa jesu li Hrvatska i Slovenija u EU..cini mi se da jesu,jesu li resile pitanje granice...cini mi se da nisu!Zasto Spanija i EU ne priznaju realnost da je Katalonija nova drzava...mozda i neko priznao ali Spanija nece nikada!Zasto Srbija mora...ako mora recite to i sa tim izadjite na referendum,a ne sa nekim pitanjem koje ce navesti ljude da glasaju kako oni koji su smislili sve ovo hoce!Trajno resenje za KIM je podela i to sa garancijama za ostatak enklava i opstina koje bi pripale Kosovu...i TACKA!Sve ostalo ce se obijati o glavu i Srbima i Albancima i strancima!!!

Mirko

pre 6 godina

Vucicu, Srbija ima reseno pitanje granica. Zna se gde su granice Srbije i sa kojima je primljena u UN. Drugo je pitanje kontrole medjunarodne granice na Kosovu i Metohiji prema Albaniji, Crnoj Gori i FYROM. To nemamo reseno. Tako da ne sviraj u gajde. Uostalom, tvoja platforma s kojom si osvajao izbore u Srbiji u proteklih par godina nije bilo potpisivanje da se Srbija slaze i prihvati okupaciju Kosova kao definitivnu. I nemoj da brigas, budes li uradio taj Brankovicevski potez, naravno da ce tebi i tvojim potomcima za vjecna vremena ostati "zig na celu" ili kao sto kazes "odrubice ti narod glavu". Sto se tice investicija nista tebe ne sprecava da imas investicije, ako imas pravnu sigurnost i pravnu drzavu, bar na onom delu koji kontrolise srpska vlada. Tako i Kipar ne kontrolise sve, ali tamo gde kontrolise je sve kako treba i ne smeta da budu uredjenija drzava od Srbije. Mani se demagogije.

007 Bond

pre 6 godina

Да ли је неко размишљао о томе да Србија поново постане краљевина? Јер имамо престолонаследника Карађорђевића, а он има три сина. И можда би они могли поново да уједине све српске земље под једну круну, и то уз помоћ других светских краљевских породица са којим имају везе, и уз помоћ светских сила! Али да траже територије по =Лондонском уговору из 1915-те=... Јер Карађорђевићи нису испрљани ратовима из 90-тих, и нису ни четници, а ни комунисти, и имају поштовање и углед у свету, а нису ни у власти од 1941, па нису низашта ни криви! И вероватно би били поштенији, јер образованији су и господа су за ове данас... и више би бринули за српски народ - него што то раде ови од 1945, па до данас.

draganche

pre 6 godina

Hehe. Sad stidljivo sppminju referendum. Ispipavaju javnost i kuvaju zabu. Svako sa koeficijentom inteligencije vecim od broja cipela koje nosi zna da referenduma nece biti sve dok ne budu sigurni u rezultat istog. Treba im opravdanje za potpis. Do tad mogu da se igraju igrica ali ako Amerikenjci pritisnu skupstina ce dati dozvolu za nezavisnost. Ako ih puste u UN to je sledeci korak.
Svaka vlast je dovedena i ima samo jedan zadatak a to je slepa poslusnost atlantistima.

Wladimir

pre 6 godina

Ako je neko dovoljno sposoban da se uhvati u koštac sa ovako teškim i važnim pitanjem onda je to Vučić. Kompetencije ima, podršku naroda je dobio tako da su svi elementi ispunjeni.

laki

pre 6 godina

“Vise stranih investicija..” ova floskula stoji u definiciji pojma koji se zove - globalizacija. Jasna je Vuciceva ideja, to je ideja prosperiteta i ostalih sra..a koje nam bacaju kao kosku da glodjemo već vekovima, to je ideja gubitka dela teritorije zarad nekih novaca koje kao i uvek ne završe u džepovima naroda. Ja samo znam da Vucica gledaju svi vekovi a isto tako znam da za sve vreme tog mira koji je kupio nije uradjeno ništa da se napravi nacionalna strategija. Idemo ka istoj situaciji gde je danas Makedoniji.. bratoubilački rat preti iz raške. Ako se ne okreneš kini vučicu nestacemo hteo ti to da priznas ili ne. Nas niko neće prebaciti iz Evrope u Afriku ali ćemo itekako sačuvati identitet ako zauzmemo stav i jedno veliko NE Evropskoj Uniji!

Zemun grad SPO

pre 6 godina

Osnovna kocnica dosadasnjeg dijaloga je kontinuitet vlada u Pristini i Beogradu sa proslim vrenenom i izbegavanje priznanja tadasnjih gresaka i nepravdi nanesenih i jednom i drugom narodu. Tu je kriva i EU, jer ne insistira na medjusobnom pokajanju i izvinjenju predstavnika Srba i Albanaca. Strasne stvari su se desavale civilima. Stotine hiljada albanskih je proterivano u vreme bombardovanja, a poznati su i slucajevi masovnih grobnica. Kidnapovan je i ubijen veliki broj srpskih civila, a UCK je pobedu zloupotrebio sa ciljem da smanji broj Srba na KiM otmicama, ubistvima i drugim oblicima zastrasivanja. Ove cinjenice vlasti u Pristini i Beogradu moraju da priznaju i izvinu se porodicama zrtava. Dobro je sto je specijalni sud za zlocine UCK osnovan i sto to vode stranci.To ce jedno vreme destabilizovati tamosnje politicke prilike, ali dugorocno ce pomoci Albancima i dati im sansu da se suoce sa istinom i odstrane svoj kukolj.
Konacan dogovor Srba i Albanaca mora podrazumevati i skupstinske rezolucije u Beogradu i Pristini u kojima se priznaju nesporna desavanja i zlocini jednih prema drugima, uz izvinjenje i pouku da se takvo ludilo vise nikada ne ponovi. Samo tako ce buduci sporazum doneti pomirenje, a time osigurati i dugorocni mir. Prepreku za to predstavlja politicka, drustvena i verska elita koja je svoju slavu stekla u vremenu kojeg svi treba da se stidimo. Umesto da promeni retoriku, ta elita uspesno pliva u naopakom sistemu vrednosti kojeg je kreirala.

Zoran Simic

pre 6 godina

S’ jedne strane mi je muka od ovog Vucicevog prenemaganja a opet, s druge strane, razumem potrebu da uvije u oblande tu zabu koju treba progutat Svakom zdravomislecem coveku je jasno da je teritorija KiM izgubljena za Srbiju. I nije se to desilo ni juce ni pre 20 godina, nego je to proces koji traje jos od pre 1. prizrenske lige pa do danasnjih dana. Ljudi jednostavno nece da vide kako Albanci, funkcionisu u plemenskim zajednicama, sa jasnim ciljem sta hoce vec 100-tinu godina. Uz obrazovanje koje su stekli u SFRJ, uz migracionu politiku susedne Albanije a sa podrskom vlasti SFRJ, uz novac bogatih Albanaca iz Amerike I crnog narko novca I na kraju uz vojnu pomoc Amerike, uspeli su da nam otmu deo teritorije. Mi sad mozemo da se duri jos 50 godina ali dok Srbija ne postane jaca nego sad, dok se ne promene prilike u svetu (citaj dok je Amerika sef planete), nista se nece izmeniti. Potpisali mi to sad ili ne potpisali nikad, to NISTA NECE IZMENITI!!! Setite se kako je izgledala karta Evrope pre 100 godina a kako danas. Bile su dve Nemacke 50 godina pa nista. Bili su Turci na Kosovu 500 godina pa odose…sve prolazi, sve se menja.
Hocu da kazem da se treba manuti mitova I krupnih reci, pamet u glavu I ici napred. Potpisi sta hoces, al’ daj ljudima da zive, daj posao, daj pomoc mladim strucnjacima, ukini porez novim firmama prvih godina, ukini stranacko zaposljavanje, oslobodi medije…ima tu stvari koje valja uradit, a Kosovo…danas nije tu a sutra…ma, bice opet. Zivela Srbija.

Alergolog

pre 6 godina

Cinjenica je da drzis vruc krompir, ali zar to nije deo tvog posla, koji si odabrao? Nemoj da kukas. Izmedju redova, u tekstu, provlacis NAROD,jedan deo njega te je izglasao, ali ogromna vecina nije. Mogao si i njihovo poverenje da steknes, da nisi, na lokalu, dozvolio da u fotelje zasedne fukara i polusvet, nepismene i nesposobne poslusnike, koji misle samo na svoj dzep, i koji su toliko bahati i glupi da se time hvale. E zbog takvih siroke podrske nema, a KOSOVO, zar to davno, nazalost, nije ispricana prica? Zato stavljaj tacku, to je samo preostalo, ne zamajavaj onaj narod dole. SRBIJA je na zalost na samom dnu, valjda ce neki novi Hrebeljanovici, Obilici .... i KOSOVO i SRBIJU vratiti gde je mesto i gde pripada. Ajd u zdravlje.

janbo

pre 6 godina

Situacija je jednostavna, naizgled. Da, u pravu si Vučiću niko ne želi da preseče i donese neku bitnu odluku jer je svima vama bitna vlast, a ne budućnost države.Jedini koji je hteo da donosi bitne stvari je bio Điniđić, a on je završio, posle njega su došli samo oni koji odugovlače i kupuju vreme sebi za bogaćenje, pa umesto odluka dobijamo martovski pogrom, pa nezavisnost Kosova, ali ni to nije bilo dovoljno oni i dalje nisu odlučivali ništa. E sad je tvoj red, da u pravu si, ako bi ti presekao, završio bi političku karijeru, drugi koji bi dobili poene na tome bi u sebi bili srećni jer oni to ne moraju da rade, ali narode budi siguran da ne bi poništili tu odluku.
E sad je pitanje naroda, poslednje i najvažnije. Koliko ja vidim oko sebe EU protivnici su glasniji i možda mnogobrojniji, rekao bih da ako odlučiš i ne potpišeš ništa da bi te slavili i vladao bi još dugo.
Šta bi bilo sa nama normalnima koji malo razmišljamo, pa ništa ko i do sada pomirili bi se da živimo i radimo u državi bez ekon. perpektive za 350e, a velika većina bi presekla i otišla baš u tu EU ili možda još dalje.

Realista

pre 6 godina

Imamo nekoliko opcija.
1.Da prihvatimo ponudu jakih clanica EU i SAD (koje bi se slozile sa tim) da potpisemo ugovor sa Kosovom koji ne znaci zvanicno priznanje niti otvaranje ambasada i slanje ambasadora i postenom clanica EU i obavezemo se da ne kocimo Kosovo na putu ka prvo UN a onda posle i clanstvu u EU. Valjda je i nama cilj da Kosovo i Srbi sa KIM sto pre udju u EU.
2. Da nastavimo sa ovom politikom i da nam se desi da jake clanice dil koji su ponudili zamene sa mnogo tezom ponudom za clanstov u EU a to je priznanje Kosova zvanicno .
3. Da nastavimo sa ovom politkom, i da nam se desi da sve drzave oko nas postanu clanice NATO i EU da budemo crna rupa Evrope, da budemo neki ex ruski kolonijalni satelit u ovom delu evrope, i da nam se desi da cak Kosovo postane clanica NATO, EU a mozda i UN bez naseg priznanja ako se promeni nacin glasanja u EU, NATO i da npr 2 clanice SB UN koje se protive , jedan vise druga bi vereovatno bila uzdrana od glasanaj ako bi ova prva pristala, dobiju neku dobru ponudu da ne koce prijem Kosova u UN

Damnjan

pre 6 godina

Možda neko da konačno izađe i objasni ovom sluđenom narodu otkud takva ultimativnost Zapada oko nezavisnosti Kosova. Da prestanu bajke i motovi koji će se olupati o glav u i samom Vućiću jer je u njihovom raspirivanju i sam učestvovao decenijama. Dakle šta je to tačno što je tačka posle koj eniko ne želi da nas sluša oko KiM? Jel neki strašan zloćin? Koji? Jel neka strašna korupcija ? Koja? Jel neki veliki interes USA? Koji? Jel neka strašna greška ? Koja? NAravno da se treba rešavati pitanje Kosova i Metohije. Samo ne da ga rešavaju Vučić i njegovi poltroni pošto su oni poznati po ne razumevanju duha vremena i kašnjenju u svemu. Što se tiče Briselskih sporazuma sam se ofirao otkud mu podrška Zapada uprkos svom apsolutizmu koji pokazuje u Srbiji. Budi kooperativan oko Kosova a u Srbiji radi šta hoćeš. Sram ih bilo sve.

Sima

pre 6 godina

Pred nama su teška pitanja, Vučić je na prvoj liniji, i on mora da donese odluku u ime svih nas. Naravno da će biti i mnogo onih koji se neće složiti i koji će na sav glas napadati i kritikovati, kao što i sada čine, a da ni se ni pomakli nisu da načine nešto bolje, da iznađu drugo rešenje. Nije lako sedeti i pregovarati, jer i druga strana za sebe želi najbolje i najviše, često ne želi ni kompromis. Neka se narod na referndumu izjasni šta želi, pa tako neka Vučić i postupi.

gavrilo

pre 6 godina

Zamisli da su ljudi koji su vodili Srbiju 1914. pristali na ultimatum Austrougarske monarhuje. Srbija tek izasla iz Balkanskih ratova, potpuno iscrpljena u svakom pogledu. Mogli su da kazu narodu mi ovo moramo da potpisemo jer u suprotnom idemo u rat. Njihov izbor nije bio da li ce uci ili nece u neku ekonomsku zajednicu nego da li ce im drzava biti okupirana ili narod izginuti. Sredi ti, kad si vec tako veliki patriota, kriminal i korupciu u Srbiji umesto sto zuris da se zvanicno odreknes 25% teritorije...za to ti ne treba EU.

Miroslav

pre 6 godina

E pa sad', neki dan ste se i vi zajedno sa drugim medijima udružili u opšti napad na Amfilohija, koji je išao dotle da ste čak puštali komentare tipa "gdje je bio kad' se Crna Gora odvajala" ili kako s' Milom šuruje, premda znate odlično u kakvoj je ljubavi sa vlašću u Crnoj Gori i da bi ga Milo najrađe šutn'o na doživotnu robiju, samo kad' bi smio od naroda. Sve samo zato što je rekao šta će Vučić uraditi po pitanju Kosova i danas je to i sam Vučić potvrdio. Malo je još zapakovano u celofan, ali je paket dovoljno otvoren da se sve vidi. Ostaje samo prepariranje naroda i kraj priče. Da se razumijemo, ne smeta mi mnogo, to je realnost, ali mi smeta što vi kao slobodni mediji, kako kažete, ne smijete da iznesete svoj stav dok ne viditi stav vrha države. Pa nismo više u komunizmu da morate čekati stav KPJ ili slijedi Goli otok. Prvi medij koji bude počeo iznositi sopstvene kritičke stavove prema vlasti, naravno i opoziciji biće najpopularniji medij u Srbiji. Možda ne vjerujete, ali brzo će sva naručena istraživanja biti demantovana u stvarnosti. Živi bili, pa vidjeli.

my way

pre 6 godina

Ne mogu da se ponasam kao da imam informacije kao sto ima Vucic, ali mislim da i njemu podrska koju ima u narodu i zelja da bude veliki lider upamcen u istoriji zamagljuje vid. Znate, veliki intelektualci iz najboljih namera nisu zeleli da cuju glas naroda, pa su nas sa kojekakvim Jugoslavijama doveli dovde. Pogledajmo stvari malo ne iz naseg crnog uglo nego i iz drugog. Kosovo nije izborilo medjunarodno priznanje. Kosovo nakon Katalonije nece moci da bude clan EU, kamoli UN. Kosovo bi realno bilo mnogo nezavisnije u sastavu Srbije nego sto je to ovako. Pojavile su se drzave koje povlace priznanje. Odnosi u svetu se menjaju. Tu je i pitanje Republike Srpske povezano. Zatim, nije priznanje Kosova nikakav garant ulaska u EU, a jos je manje jedini uslov. Tu su i sankcije Rusiji, GMO i sve drugo na sta mi nismo spremni trkajuci se Jugom medju formulama. Iskreno se nadam da to resenje koje ce Vucic ponuditi za par meseci mece biti patetika i poraz, jer ako on misli da je to preuzimanje odgovornosti gresi. Nekad koliko god pucina bila stoka jedna grdna treba poslusati narodnu mudrost koju ja zaista prepoznajem u savetu "sine, samo nemoj nista da potpisujes", isto kao sto sam je prepoznavao u protivljenju srpskog seljaka i vojnika stvaranju kraljevine SHS, postavljanju dojucerasnjih neprijatelja koji su unistavali Srbiju na visoke pozicije...

Marijana

pre 6 godina

Postavio bih pitanje onima koji su za to da Kosovo ostane u Srbiji?Nedavno je izasla statistika da mi izumiremo 16% godisnje,a albanci imaju rast nataliteta 16%,pa po prirodi stvari ce nseliti celu Srbiju bez zrna baruta?!Drugo,da prihvate i ostanu sa nama,sutra izbori(njih 2.miliona..)i posta Taci predsednik a Haradinaj premijer Srbjne?!!!

Marko

pre 6 godina

Zar neko ozbiljan može da ospori dosadašnji doprinos Aleksandra Vučića u rešavanju problema na KiM. Opozicija je za vreme Slobodana Miloševića od tog problema bežala i sada to čini. Čak štaviše, u ovoj teškoj borbi se trude da pronađu i najamanju navodnu grešku, ne bi li je sa strane, podmuklo i mizerno koristili protiv vlasti.

Novosadjanin

pre 6 godina

Nije uloga predsednika da prebacuje teske odluke na narod nego da ih sam donese.
Setite se svih odluka koje su se prepustale narodu pa pogledajte dokle smo dosli.
Ovo druze sam treba da odlucis i objasnis ljudima sta je i kako je.
A ne da stalno govoris kako je neko prodao Kosovo, izdao Srbiju na Kosovu, a ti se boris za Kosovo.

M

pre 6 godina

Čitam intervju i zaključujem da ovaj
ne razmišlja trezveno!
Mislim da nije dovoljno inteligentan ,da se bavi tim pitanjem!
Ne možeš nekome pokloniti 15% sopstvene države,
iz više razloga:
Jedan je da država Srbija nije samo tvoja,i
moraš da shvatiš da si na vlasti samo trenutno!
Drugi razlog je , što nas niko neće ceniti nakon toga.
Treći je ekonomski.
Kosovo je bogato rudom a to su Srpske pare.
Četvrti,Srbi će to doživeti kao uvredu i sramotu,a
iz tih osećanja može svašta da se izrodi!
I td i td...!
Ima ih koliko hoćeš!
Kad na jednu stranu vage staviš članstvo u EU i
sve ovo napred navedeno,može se zaključiti,
da samo retardiran čovek,može dati 15% terotorije
sopstvene države za članstvo u EU!
Pogotovu zato,jer EU ima alternativu,a to je EEZ!
Jedinu alternativa koju Srbija nema je to,da ima samu sebe!

Nikola

pre 6 godina

Tesko pitanje a resenja dobrog nema, ustav se mora postovati a sa druge strane imamo kocnice iz EU koje moze da uspori razvoj Srbije.
Ne sumanjam da ce Vucic najbolje zastupati interesa kako srba na Kosovu tako i van njega i da ce iznaci najbolje moguce resenje koje nam moze biti ponudjeno.

Maks

pre 6 godina

Voleo bih da gospodin predsednik pročita moj komentar. Da li gospodine predsedniče garantujete boljitak za Srbiju, ako priznamo nezavisnost kosova, jer ako ustanovite granice, priznali ste formalno nezavisnost. Da li garantujete da ćemo ulaskom EU biti u ravnopravnom položaju sa ostalim članicama? Da li će nam biti veće plate i dovoljne za normalan život? Ili bolje, šta mi uopšte dobijamo priznanjem Kosova???? Iz dosadašnjih priča gospodina Vučića ja na žalost nisam svatio da će naš položaj biti i bolji i da će nas svetski moćnici pustiti da živimo svoj život. Lično mislim da se ništa na bolje neće promenuti, jer sem naših ustupaka ničega drugog nema. Hvalite se ovorenim fabrikama? Zar stvarno mislite da je to za hvalu. Pokretni radni logori, danas ovde sutra u nekoj drugoj zemlj, gde je radna snaga jeftinija. Kažu mi ljudi sa Zapada, vaša je prednost jer ste jeftini i sposobni da živite sa malo para.

киза Д

pre 6 godina

Да смо 90 прво уредили наше двориште, да нисте хушкали Милошевића на Карлобаг ,Вировитица Огулин...да нисте направили црвено-црну коалицију са баба Јулом као ментором...да ниси био министар иформисања по узору на Г.....да твој председник Воја заједно са необавештеним Коштуницом није подметао Ђинђићу и нацртао мету на леђима...да Ти и Тома на сваки наговештај преговора са Албанцима на КиМ нисте у Београду правили нереде...са фаталним последицама погибијомдвојице људи и паљењем амбасада....Да си некад негде радио па да имаш право да НАС зовеш нерадницима...Да стално говориш истину па да ти верујемо.....За разлику од неких добро памтим и зато молим Беле листиће оне који се двоме изађите 4Марта.

Vlade

pre 6 godina

Kako je Kipar ušao u EU sa nerešenim granicama? Naravno, samo grčki deo Kipra je ušao u EU. Dakle, sve se može kada moćnici žele nekoga. Ali Srbiju većina evropskih država ne želi u EU, i to će se tek pokazati. Ni da predamo našu južnu pokrajinu otimačima, ni to ništa neće promeniti, i dalje nas neće želeti u EU, slično kao što Tursku ne žele i drže je na kraju štapa već decenijama. Tako da, mali Alek nema pravo da potpiše u ime srpskog naroda nešto sa čim se srpski narod suštinski ne slaže. Ili će biti onako kako Srbi žele - i EU i Kosovo ostaje deo Srbije, ili ne ulazimo u EU poniženi i lišeni dostojanstva.

Kosta

pre 6 godina

Naravno da jedan čovek, ili manja grupa ljudi, ne treba da odlučuje o najvitalnijim pitanjima opstanka države i naroda. Kad dodje vreme, odlučićemo svi o tome, a pre toga vlast treba da obezbedi najbolje moguće uslove za zaštitu nacionalnih interesa države i naroda. Ova sadašnja vlast to dobro radi i uveren sam da će se to i u budućnosti nastaviti.

Komša

pre 6 godina

@Marko K
U prvih nekoliko godina posle rata komunisti su oteli stanove,zemlju,fabrike mnogima.Dobar deo te imovine je vraćen ili će biti vraćen jer je nezakonito uzet- otet.
Koliko je prošlo? Više od 70 godina a procesi još traju.I neki će trajati još deceniju.Ali ishod je neminovan - mora da,se vrati oteto.
Naravno,tim ljudima nisu oteli samo imovinu,oteli su im živote jer nisu živeli onako kako su njihove porodice planirale dok su siticale.To ne može da se nadoknadi.
Trpeli su,ćutali i čekali svojih pet minuta - neke i lično poznajem.Evo,prijateljima moje porodice su ostavili 60 kvadrata od porodične kuće koja ima šesr stanova i tri lokala - sve vraćeno.Ljudi su se mučili - jedna generacija je čitav vek provela u rom stančiću gledajući kako se otimači šire u njihovoj dedovini...Ali nisu odustali.
Bez potpisa.
Neka otmu i nema problema.Jači su.

Stevan

pre 6 godina

Ja ne razumem Vučića,on kaže da mu je otac rekao da ne potpisuje ništa,a ovaj odgovara ako ja ne potpišem potpisaće neko drugi ili unedogled da prebacujemo to pitanje drugima.A šta to mi moramo da potpišemo,da se odreknemo naše teritorije koju su uz pomoć Amera I ostalih belosvetskih hohštaplera nama privremeno oteli I dali kao na upravljanje šiptarima.Pa onda potpišite I granice sa Vojvodinom,sa Istočnom Srbijom I sve tako dok ne svedete ovu zemlju na beogradski pašaluk ili ti za pod jednu šljivu.Kakav referendum kakve gluposti se pričaju.Ne moramo I ne trebamo da dajemo nešto što je naše za nešto što ti obećavaju da će biti a u stvari nikad se to obećanje neće ispuniti a mi ćemo se odreći naše teritorije.A to je njima primarni cilj.

bob

pre 6 godina

"Toma Nikolić i ja, pa čak i Šešelj nije imao ništa protiv toga, podržali smo donošenje Ustava 2006. godine iako smo bili opozicija, ali smo imali državnotvorni pristup. Ovi danas neće da razgovaraju o Ustavu, niti o nijednoj ozbiljnoj temi, zato što ne znaju šta bi rekli"...Zasto lazes? Tada je drzatvorna politika bila da se izruce haski optuzenici, radi "brzih" evropskih integracija, pa si se tome suprostavljao. Takodje si bio protiv tadasnjih razgovora i pregovora Beograda i Pristine, a sada si to usavrsio na jos visi nivo i dao albancima i ono sto ovi pre tebe nisu ni sanjali da ce dati...

Zlopamtilo

pre 6 godina

""Svi misle ''ti Vučiću završi to, mi ćemo ti odrubiti glavu, a u sebi ćemo govoriti hvala Bogu da ne moramo da se bavimo time''", primetio je Vučić.

Podsetio je da mu je i u Lapljem selu gospođa Vulićević rekla "samo, sine, ne potpisuj ništa", kao što mu i njegov otac govori.

"Ja ga pitam ''a šta misliš ti, je l mora neko da donese neku odluku u ovoj zemlji''. To ne potpisuj, beži, i prebacuj na sve druge''", rekao je Vučić."
Tačno tako ali , ti si to znao i pre šest sedam godina kada ti je Mama Merkel dala vlast koju je vratio Tadić ne želeći to isto što ti danas ne želiš a kao tata ti ne da, tandara mandara.Mislio si malo ćeš da vladaš pa ćeš opet u opoziciju međutim dešava se nešto bizarno bez obzira što organizuješ izbore malte ne godišnje , niko ozbiljno i ne želi na vlast , problem .....Referendum nije opcija jer prosto odgovor je unapred poznat i ne odgovara planovima moćnih .Pozdravite vašeg tatu....

Vlada Joksimovic

pre 6 godina

Ima neke logike u recenom. Ako se oslobodimo i Raske oblasti, Vojvodine i Medvedje, Preseva, Bujanovca sigurno cemo biti jos bogatiji. Verovatno i bogatiji od bogatosti u najavi ako ostavimo samo Beograd.
Sta su ono Tarabici rekli? Svi Srbi pod jednu sljivu? Verovatno nisu mislili na brojcanu velicinu naroda nego na povrsinu teritorije Srbije, koliko jedna krosnja sljive.

Maki BG

pre 6 godina

Niko ne može da ospori dostignuća ove vlasti na čelu sa Vučićem!
Za 5 godina smo Albancima na Kosovu dali međunarodni pozivni broj, policijsku kontrolu nad severom, doveli njihove carinike na severnu granicu sa Srbijom i tako uspostavili tu granicu. Naterali su srpske sudije da daju otkaze, zaposle se u pravosuđu tzv. Republike Kosovo i polože zakletvu toj "državi". Naterali su srpske firme da plaćaju porez toj državi. Na kraju, SNS je kao koalicioni partner podržao Haradinaja... koji je do tada bio na srpskoj optužnici za ratne zločine.
Zauzvrat smo dobili tapšanje po leđima čelnika EU, nova uslovljavanja, kao i pomeranje planiranog datuma ulaska u EU nekoliko godina kasnije - pa je sada ciljani datum 2025. god.
Pored toga, za 5 godina je prema zvaničnim podacima državni dug povećan sa 14 na 24 milijardi evra, a rast privrede je najniži u regiji.
Od drugog svetskog rata do danas nismo imali nesposobniju vlast od ove.

Kole

pre 6 godina

Izbeći sukob po svaku cenu... Velike sile će biti na strani Albanaca i opet će Srbi biti krivci... Mirno rešenje i da ne ginemo više za nešto što ne možemo da promenimo...Izvući najviše što se može i to je to.

srki

pre 6 godina

teške odluke su pred nama kako god bio ishod onaj ko bude to morao da potpiše biće ili heroj ili žrtva najlakše je reći nepotpisuj ništa ali ljdi ajte dajte predloge razgovarajte svi

provincijalka

pre 6 godina

Dosta mi je onih koji beže od odgovornosti. Potpiši, Vučiću, ono što najbolje možeš da izdejstvuješ za Srbiju. Ja te u tome podržavam. I stavi tačku na naše državne probleme. Mnogi će da urlaju da si pogrešio, ali ja znam da će to biti ispravna stvar za Srbiju.

Obelix

pre 6 godina

Apsolutno jedva cekam da mu vidim ledja, pogotovu ovima iz njegove stranke. Medjutim, sto se tice Ustava i Kosova je nazalost upravu. Svi izbegavaju to pitanje. Ok, ja ne da ga ne volim (predsednika), ali mi kao drzava moramo da imamo zajednicki stav. Jer jedino tada ce nas neko shvatiti ozbiljno. Takodje i Vucic mora svoj ego da smiri i da uvazi i neke zahteve opozicije. Sto se te politike prema Kosovu tice, tu je DS a pogotovu Borko Stefanovic dobro plivao.

Miki kontiki

pre 6 godina

Види се по броју коментара који дају за право и процењују да је Вучић способан и овлашћен да решава питање Косова, да је кампања СНС већ почела. По реакцији оне "праве" Србије такође се види да је 3-4 пута више оних који се не слажу са овим првима. Више је него очигледно да ће Вучић себе само да искомпромитује, а да од независног Косова ни у једној форми и ни са каквом поделом, па макар То било 99% наше, а њухиво 1%,нема ништа.

History repeating

pre 6 godina

"Svi misle ''ti Vučiću završi to, mi ćemo ti odrubiti glavu, a u sebi ćemo govoriti hvala Bogu da ne moramo da se bavimo time'", primetio je Vučić.

Pa mozda bi i trebalo. Crveno - Crni su sve i poceli.

Naivni ko veverice

pre 6 godina

@Postavio bih pitanje onima koji su za to da Kosovo ostane u Srbiji?Nedavno je izasla statistika da mi izumiremo 16% godisnje,a albanci imaju rast nataliteta 16%,pa po prirodi stvari ce nseliti celu Srbiju bez zrna baruta?!Drugo,da prihvate i ostanu sa nama,sutra izbori(njih 2.miliona..)i posta Taci predsednik a Haradinaj premijer Srbjne?!!!
(Marijana, 23. januar 2018 19:28)

Za one kojima treba da se crta. Od nas se trazi da priznamo Kosovo, ne bi li eventualno, mozda (a znamo da je nikada) usli u EU, plus da ne ometamo "Kosovo" pri uclanjenju u UN i EU. I u tom hipotetickom slucaju da mi udjemo u EU za 10 godina, a oni za 20, posto u EU nema granica i moze svako da zivi gde hoce, sta njih sprecava da nastave dalje "ka Nisu", kao sto kazu? Da li neko nekom u EU moze da zabrani da se naseli negde?

Niksa

pre 6 godina

Veoma je ocigledno da je Pristina prilicno povlascena u medjunarodnim krugovima a dok je tako pregovori se ne mogu odvijati na jednakim osnovama i naci trajno resenje.

Komša

pre 6 godina

@Marijana (ili Marijan ,potpisuješ se kao žensko a pišeš u muškom rodu)
Natalitet jeste problem u Srbiji ali natalitet je problem koji nije vezan za Albance - ako budemo nestali zbog nataliteta nestaćemo svakako,priznali Kosovo ili ne.A ne cvetaju ni njima ruže ali vešto kriju - prijavljivanje u više balkanskih država ,bojkoti popisa...kada bi Srbija,CG i Makedonija zatvprile granice na jedan dan i obavile popis sasvim bi drugačija slika bila...
Takodje ni nedostatak demokratije i gradjanskog društva ne može biti razlog da se prizna Kosovo - priča o tome da nas EU može naterati da stvorimo takve uslove za život je samo delimično tačna.Što nije vršila pritisak u tom smeru od 2000. nego su glavni uslovi bili ustupci zarad ostvarenja geopolitičkih interesa njenih država članica? Prvo da uznu šta su zamislili a onda da nam pomognu da živimo kao ljudi - ako hoćemo (to već nije pod obavezno).
To je do nas,gradjansko društvo se stvara sbaki dan,poštovanjem zakona,kontrolom vlasti (institucionalnom i gradjanskom) i otvorenom,nesmetanom kritikom vlasti...ali i poštovanjem svojih nacionalnih interesa jer onaj ko ti ugrožava nacionalni interes danas,sigurno neće imati razumevanja za neki tvoj lični ,materijalni interes...
Bez potpisa.
Neka otmu.