Nedelja, 21.01.2018.

13:50

Nemački mediji: Rusija ima "pakleno oružje"

U Rusiji c&#769;e se pojaviti modifikacija jednog od najjačih oružja, teškog raketnog lansernog sistema TOS-1, piše nemački list “Štern“, a prenosi “<a href="https://rs-lat.sputniknews.com/naoruzanje/201801211114256570-rusija-pakleno-oruzje-stern/" class="text-link" target= "_blank">Sputnjik</a>“.

Izvor: Sputnjik

Nemaèki mediji: Rusija ima "pakleno oružje" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

19 Komentari

Sortiraj po:

jasdf

pre 6 godina

@sahalin
A koji je garant da Rusija nece napasti SAD?
Tu teznju ruskog maroda za slobodom bas i nismo videli. Od cara, preki komunista do Putina nikada nisu uzivali slobodu, a i nisu se nesto borili za nju.

Profesionalac

pre 6 godina

(артиљерац, 21. januar 2018 20:10)

Cilj rata u Vijetnamu nije bila pobeda na terenu, nego zaduživanje kod FED-a za potrebe rata. Zato je i trajao 10 godina. Isto je sa današnjim Avganistanom i Irakom.

артиљерац

pre 6 godina

@ aca Северни Вијетнам је имао 100-200 пута мањи БДП од САД.Па су ипак САД
побегле из Вијетнама.Кад је Џингис Кан напао царство Хорезма(13 век)њихови се
приходи уопште нису могли мерити.Монголи нису имали НИШТА,али су ипак срушили
царство Хорезма.Кад си у кафанској тучи,небитно је колико имаш пара,него како
се бијеш.

sale

pre 6 godina

Dokle god Rusija ima BDP duplo manji od npr Nemacke, Britanije, 15 puta nizi od SAD ili 12 puta manjibod EU I Kine, Rusija ne pretstavlja ozbilljniju pretnju, st naravno ne znaci da nije velika sila u vojnom smislu.
(aca, 21. januar 2018 14:39)

Zasto bi Rusija bila pretnja ikome, zar svet nije globalno selo, zar ne bi trebalo na ravnopravnim osnovama da saradjuju. Ne nego se ti isti, sem Kine, boje konkurencije. Zagovaralo se fer i slobodna trgovina, dok je njima odgovaralo, sada kada neke druge drzave hoce to, ajmo da menjamo pravila. Ajmo sankcije, ajmo zatvaranje trzista za Kineske kunkurentske proizvode. Znas , politika i ekonomija su debelo umrezene stvari. Kolač zapada koji su jeli zadnjih 50 i kusur godina je sve manji. Plus, jaka vojska je samo garant slobode ruskog naroda. Sjeti se izjave Olbrajtove, ona je predstavnik te ""duboke " drzave zapada. Ps naravno da je zapad superioran, uredjen i bolji sistem, al samo kazem dozivicemo i ti i ja smjenu ""generacija", vrlo brzo ili bar ravnopravno stanje.

bystander

pre 6 godina

@ (Zgubidanije, 21. januar 2018 14:59)
Da, kod nas se nešto radilo na razvoju tog oružja, ali nije nastavljeno - tragedija u "Grmeču" je samo stavila tačku na ono za šta je već bilo evidentno da se ne može završiti zbog nedostatka sredstava i nedovoljno razvijene tehnološke baze. Ekonomija je već bila devastirana zbog sankcija i ratova, država je oskudevala u svemu i naprosto bilo uslova da se dovrši jedan tako složen poduhvat. Za vreme mobilizacije 1999.g., od jednog oficira sam čuo da su Rusi već usavršili tu tehnologiju i da imaju nameru da je upotrebe u Čečeniji, gde su pre toga doživeli totalni fijasko. Krajem leta te godine je počeo novi sukob u toj otcepljenoj republici i Rusi su do proleća bukvalno "zbrisali" glavninu separatističkih formacija. Kada se ima u vidu koliko je prethodni sukob od 1994. do 1996. bio katastrofalan po rusku stranu (jer su separatističke snage bile brojne, krajnje fanatične, jako dobro organizovane, naoružane i odlično utvrđene), ishod tog drugog sukoba zaista ukazuje da su Rusi koristili neka nova i vrlo efikasna oružja. Logično je pretpostaviti da su ih u međuvremenu i dodatno usavršili, tako da zaista nije pametno provocirati ih i testirati njihove nerve. Naravno, nisu oni jedini koji imaju zatrašujuća oružja bazirana na novim tehnologijama, ali žestoka antiruska retorika mi se ne čini nimalo pametnom, naročito kada stiže od malih i iskompleksiranih vazala koji ne shvataju da služe kao potrošni pioni.

ljubomir

pre 6 godina

Svaki mesec , Rusi izbace neko novo " zastrašujuće " oružje..kaže ..Sputnjik ! Braćo Rusi , ...smanjite malo ..više će vam verovati !!

sahalin

pre 6 godina

Kada je Oliver Stone postavio pitanje Putinu da li je nuklearno oružije garant da zapad neće izvršiti agresiju na Rusiju,ovaj mu na to odgovorio da garancija nije oružije,već ruski narod,koji nikada u istoriji nije poklekao pod okupatorom.Dodao je da zapad ne razume ruski narod i njegovu težnju za slobodom.

Predragg

pre 6 godina

Sila za respekt.Uvek bila ,uvek bice. Jos kad bi od vrhunske nauke i tehnologije ,korist imali njeni gradjani i covecanstvo,a ne interesna grupa kojoj KGB obezbedjuje bogatstvo i uspeh,bio bi kao Slaven,puno sretniji,pretpostavljam i sami Rusi.

XXL

pre 6 godina

Upravo zahvaljujući nemačkim vojnicima iz drugog svetskog rata rusi su razvili ovakva ubojita oružja za neprijateljsku živu silu da NIKAD više ruski vojnik NE juriša GOLORUK na neprijatelja, a sve je počelo sa "staljinovim orguljama" tj. 'muzikom' "Kaćuša" višecevnih bacača raketa montiranih na šasiju kamiona. Mada je jedan francuski Napoleonov oficir rekao "... i drveće se sklanja kada goloruki ruski vojnik juriša ...".

sparta

pre 6 godina

Moze da ih ne volis,da ih se bojis,da im se divis,svu propagandu protiv njih,podmicujes,sta god...No oni iznova prave oruzje bolje od svih.I ne samo oruzje,rakete,vec i avione,brodove,podmornice,pa zbog toga i ne smeju
da ih napadnu mada bi to jako zeleli i spremaju se za to od pamtiveka!

aca

pre 6 godina

Dokle god Rusija ima BDP duplo manji od npr Nemacke, Britanije, 15 puta nizi od SAD ili 12 puta manjibod EU I Kine, Rusija ne pretstavlja ozbilljniju pretnju, st naravno ne znaci da nije velika sila u vojnom smislu.

Zgubidanije

pre 6 godina

Наши су деведесетох експериментисали са вишецевним ракетним системом који је требало да ради на сличном принципу, па су престали након велике експлозије у фабрици "Грмеч", у којој је, ако ме сећање добро служи, пигинуло 11 људи 1995. Чини ми се да је оруђе требало да се зове "Кошава". Званична прича је била (и о томе су тада чак новине писале) да се развија "ватрогасни" ВБР, као одговор на шумске пожаре на неприступачним теренима који ће дејствовати тако што се цео плотун испали на део шуме или планине захваћен снажним пожаром. Он у тој зони "усиса" сав кисеоник (без кога ватра не може да гори) и спречи даље ширење ватре. Још тада сам се питао "А шта бива са живим светом (животињама, биљкама, инсектима, залуталим сељанима или ватрогасцима...) који се затекну у зони дејства таквог оруђа? Или шта би било да неко то испали изнад ровова непријатељске војске или насељеног места које покушава да заузме? Да ли је то прикривено оружје за масовно уништење, ништа мање опасно од хемијског или биолошког?" Међутим, након што се десила та трагедија, не само да више нико није писао о даљем раду на таквом оруђу, него су са интернета нестали и раније објављени текстови. Замишљам шта је могло бити да је Милошевић успео да овлада том технологијом пре "Дејтона", "Бљеска" и "Олује", а управо у тим годинама се писало о раду на њој. Иначе управо за систем ТОС-1 "Буратино" (Пинокио) су Украјинци оптуживали Русе да су њиме очистили аеродром у Доњецку, али нису успели да пруже доказе за то.

lord

pre 6 godina

najjace rusko oruzje je najnovija hipersonicna raketa zirkon... a kad je uspeju ispaliti iz najnovije baze koja se nalazi na severnom polu, to ce ruse dovesti u polozaj da budu ubedljivo najjaca sila na svetu... e sad onaj ko se razume u rakete i trajektorije i putanje rakete i ostaloga zna sta to znaci

sparta

pre 6 godina

Moze da ih ne volis,da ih se bojis,da im se divis,svu propagandu protiv njih,podmicujes,sta god...No oni iznova prave oruzje bolje od svih.I ne samo oruzje,rakete,vec i avione,brodove,podmornice,pa zbog toga i ne smeju
da ih napadnu mada bi to jako zeleli i spremaju se za to od pamtiveka!

sahalin

pre 6 godina

Kada je Oliver Stone postavio pitanje Putinu da li je nuklearno oružije garant da zapad neće izvršiti agresiju na Rusiju,ovaj mu na to odgovorio da garancija nije oružije,već ruski narod,koji nikada u istoriji nije poklekao pod okupatorom.Dodao je da zapad ne razume ruski narod i njegovu težnju za slobodom.

lord

pre 6 godina

najjace rusko oruzje je najnovija hipersonicna raketa zirkon... a kad je uspeju ispaliti iz najnovije baze koja se nalazi na severnom polu, to ce ruse dovesti u polozaj da budu ubedljivo najjaca sila na svetu... e sad onaj ko se razume u rakete i trajektorije i putanje rakete i ostaloga zna sta to znaci

XXL

pre 6 godina

Upravo zahvaljujući nemačkim vojnicima iz drugog svetskog rata rusi su razvili ovakva ubojita oružja za neprijateljsku živu silu da NIKAD više ruski vojnik NE juriša GOLORUK na neprijatelja, a sve je počelo sa "staljinovim orguljama" tj. 'muzikom' "Kaćuša" višecevnih bacača raketa montiranih na šasiju kamiona. Mada je jedan francuski Napoleonov oficir rekao "... i drveće se sklanja kada goloruki ruski vojnik juriša ...".

Zgubidanije

pre 6 godina

Наши су деведесетох експериментисали са вишецевним ракетним системом који је требало да ради на сличном принципу, па су престали након велике експлозије у фабрици "Грмеч", у којој је, ако ме сећање добро служи, пигинуло 11 људи 1995. Чини ми се да је оруђе требало да се зове "Кошава". Званична прича је била (и о томе су тада чак новине писале) да се развија "ватрогасни" ВБР, као одговор на шумске пожаре на неприступачним теренима који ће дејствовати тако што се цео плотун испали на део шуме или планине захваћен снажним пожаром. Он у тој зони "усиса" сав кисеоник (без кога ватра не може да гори) и спречи даље ширење ватре. Још тада сам се питао "А шта бива са живим светом (животињама, биљкама, инсектима, залуталим сељанима или ватрогасцима...) који се затекну у зони дејства таквог оруђа? Или шта би било да неко то испали изнад ровова непријатељске војске или насељеног места које покушава да заузме? Да ли је то прикривено оружје за масовно уништење, ништа мање опасно од хемијског или биолошког?" Међутим, након што се десила та трагедија, не само да више нико није писао о даљем раду на таквом оруђу, него су са интернета нестали и раније објављени текстови. Замишљам шта је могло бити да је Милошевић успео да овлада том технологијом пре "Дејтона", "Бљеска" и "Олује", а управо у тим годинама се писало о раду на њој. Иначе управо за систем ТОС-1 "Буратино" (Пинокио) су Украјинци оптуживали Русе да су њиме очистили аеродром у Доњецку, али нису успели да пруже доказе за то.

aca

pre 6 godina

Dokle god Rusija ima BDP duplo manji od npr Nemacke, Britanije, 15 puta nizi od SAD ili 12 puta manjibod EU I Kine, Rusija ne pretstavlja ozbilljniju pretnju, st naravno ne znaci da nije velika sila u vojnom smislu.

Predragg

pre 6 godina

Sila za respekt.Uvek bila ,uvek bice. Jos kad bi od vrhunske nauke i tehnologije ,korist imali njeni gradjani i covecanstvo,a ne interesna grupa kojoj KGB obezbedjuje bogatstvo i uspeh,bio bi kao Slaven,puno sretniji,pretpostavljam i sami Rusi.

ljubomir

pre 6 godina

Svaki mesec , Rusi izbace neko novo " zastrašujuće " oružje..kaže ..Sputnjik ! Braćo Rusi , ...smanjite malo ..više će vam verovati !!

bystander

pre 6 godina

@ (Zgubidanije, 21. januar 2018 14:59)
Da, kod nas se nešto radilo na razvoju tog oružja, ali nije nastavljeno - tragedija u "Grmeču" je samo stavila tačku na ono za šta je već bilo evidentno da se ne može završiti zbog nedostatka sredstava i nedovoljno razvijene tehnološke baze. Ekonomija je već bila devastirana zbog sankcija i ratova, država je oskudevala u svemu i naprosto bilo uslova da se dovrši jedan tako složen poduhvat. Za vreme mobilizacije 1999.g., od jednog oficira sam čuo da su Rusi već usavršili tu tehnologiju i da imaju nameru da je upotrebe u Čečeniji, gde su pre toga doživeli totalni fijasko. Krajem leta te godine je počeo novi sukob u toj otcepljenoj republici i Rusi su do proleća bukvalno "zbrisali" glavninu separatističkih formacija. Kada se ima u vidu koliko je prethodni sukob od 1994. do 1996. bio katastrofalan po rusku stranu (jer su separatističke snage bile brojne, krajnje fanatične, jako dobro organizovane, naoružane i odlično utvrđene), ishod tog drugog sukoba zaista ukazuje da su Rusi koristili neka nova i vrlo efikasna oružja. Logično je pretpostaviti da su ih u međuvremenu i dodatno usavršili, tako da zaista nije pametno provocirati ih i testirati njihove nerve. Naravno, nisu oni jedini koji imaju zatrašujuća oružja bazirana na novim tehnologijama, ali žestoka antiruska retorika mi se ne čini nimalo pametnom, naročito kada stiže od malih i iskompleksiranih vazala koji ne shvataju da služe kao potrošni pioni.

sale

pre 6 godina

Dokle god Rusija ima BDP duplo manji od npr Nemacke, Britanije, 15 puta nizi od SAD ili 12 puta manjibod EU I Kine, Rusija ne pretstavlja ozbilljniju pretnju, st naravno ne znaci da nije velika sila u vojnom smislu.
(aca, 21. januar 2018 14:39)

Zasto bi Rusija bila pretnja ikome, zar svet nije globalno selo, zar ne bi trebalo na ravnopravnim osnovama da saradjuju. Ne nego se ti isti, sem Kine, boje konkurencije. Zagovaralo se fer i slobodna trgovina, dok je njima odgovaralo, sada kada neke druge drzave hoce to, ajmo da menjamo pravila. Ajmo sankcije, ajmo zatvaranje trzista za Kineske kunkurentske proizvode. Znas , politika i ekonomija su debelo umrezene stvari. Kolač zapada koji su jeli zadnjih 50 i kusur godina je sve manji. Plus, jaka vojska je samo garant slobode ruskog naroda. Sjeti se izjave Olbrajtove, ona je predstavnik te ""duboke " drzave zapada. Ps naravno da je zapad superioran, uredjen i bolji sistem, al samo kazem dozivicemo i ti i ja smjenu ""generacija", vrlo brzo ili bar ravnopravno stanje.

артиљерац

pre 6 godina

@ aca Северни Вијетнам је имао 100-200 пута мањи БДП од САД.Па су ипак САД
побегле из Вијетнама.Кад је Џингис Кан напао царство Хорезма(13 век)њихови се
приходи уопште нису могли мерити.Монголи нису имали НИШТА,али су ипак срушили
царство Хорезма.Кад си у кафанској тучи,небитно је колико имаш пара,него како
се бијеш.

Profesionalac

pre 6 godina

(артиљерац, 21. januar 2018 20:10)

Cilj rata u Vijetnamu nije bila pobeda na terenu, nego zaduživanje kod FED-a za potrebe rata. Zato je i trajao 10 godina. Isto je sa današnjim Avganistanom i Irakom.

jasdf

pre 6 godina

@sahalin
A koji je garant da Rusija nece napasti SAD?
Tu teznju ruskog maroda za slobodom bas i nismo videli. Od cara, preki komunista do Putina nikada nisu uzivali slobodu, a i nisu se nesto borili za nju.

aca

pre 6 godina

Dokle god Rusija ima BDP duplo manji od npr Nemacke, Britanije, 15 puta nizi od SAD ili 12 puta manjibod EU I Kine, Rusija ne pretstavlja ozbilljniju pretnju, st naravno ne znaci da nije velika sila u vojnom smislu.

ljubomir

pre 6 godina

Svaki mesec , Rusi izbace neko novo " zastrašujuće " oružje..kaže ..Sputnjik ! Braćo Rusi , ...smanjite malo ..više će vam verovati !!

lord

pre 6 godina

najjace rusko oruzje je najnovija hipersonicna raketa zirkon... a kad je uspeju ispaliti iz najnovije baze koja se nalazi na severnom polu, to ce ruse dovesti u polozaj da budu ubedljivo najjaca sila na svetu... e sad onaj ko se razume u rakete i trajektorije i putanje rakete i ostaloga zna sta to znaci

Predragg

pre 6 godina

Sila za respekt.Uvek bila ,uvek bice. Jos kad bi od vrhunske nauke i tehnologije ,korist imali njeni gradjani i covecanstvo,a ne interesna grupa kojoj KGB obezbedjuje bogatstvo i uspeh,bio bi kao Slaven,puno sretniji,pretpostavljam i sami Rusi.

sparta

pre 6 godina

Moze da ih ne volis,da ih se bojis,da im se divis,svu propagandu protiv njih,podmicujes,sta god...No oni iznova prave oruzje bolje od svih.I ne samo oruzje,rakete,vec i avione,brodove,podmornice,pa zbog toga i ne smeju
da ih napadnu mada bi to jako zeleli i spremaju se za to od pamtiveka!

XXL

pre 6 godina

Upravo zahvaljujući nemačkim vojnicima iz drugog svetskog rata rusi su razvili ovakva ubojita oružja za neprijateljsku živu silu da NIKAD više ruski vojnik NE juriša GOLORUK na neprijatelja, a sve je počelo sa "staljinovim orguljama" tj. 'muzikom' "Kaćuša" višecevnih bacača raketa montiranih na šasiju kamiona. Mada je jedan francuski Napoleonov oficir rekao "... i drveće se sklanja kada goloruki ruski vojnik juriša ...".

sahalin

pre 6 godina

Kada je Oliver Stone postavio pitanje Putinu da li je nuklearno oružije garant da zapad neće izvršiti agresiju na Rusiju,ovaj mu na to odgovorio da garancija nije oružije,već ruski narod,koji nikada u istoriji nije poklekao pod okupatorom.Dodao je da zapad ne razume ruski narod i njegovu težnju za slobodom.

Zgubidanije

pre 6 godina

Наши су деведесетох експериментисали са вишецевним ракетним системом који је требало да ради на сличном принципу, па су престали након велике експлозије у фабрици "Грмеч", у којој је, ако ме сећање добро служи, пигинуло 11 људи 1995. Чини ми се да је оруђе требало да се зове "Кошава". Званична прича је била (и о томе су тада чак новине писале) да се развија "ватрогасни" ВБР, као одговор на шумске пожаре на неприступачним теренима који ће дејствовати тако што се цео плотун испали на део шуме или планине захваћен снажним пожаром. Он у тој зони "усиса" сав кисеоник (без кога ватра не може да гори) и спречи даље ширење ватре. Још тада сам се питао "А шта бива са живим светом (животињама, биљкама, инсектима, залуталим сељанима или ватрогасцима...) који се затекну у зони дејства таквог оруђа? Или шта би било да неко то испали изнад ровова непријатељске војске или насељеног места које покушава да заузме? Да ли је то прикривено оружје за масовно уништење, ништа мање опасно од хемијског или биолошког?" Међутим, након што се десила та трагедија, не само да више нико није писао о даљем раду на таквом оруђу, него су са интернета нестали и раније објављени текстови. Замишљам шта је могло бити да је Милошевић успео да овлада том технологијом пре "Дејтона", "Бљеска" и "Олује", а управо у тим годинама се писало о раду на њој. Иначе управо за систем ТОС-1 "Буратино" (Пинокио) су Украјинци оптуживали Русе да су њиме очистили аеродром у Доњецку, али нису успели да пруже доказе за то.

jasdf

pre 6 godina

@sahalin
A koji je garant da Rusija nece napasti SAD?
Tu teznju ruskog maroda za slobodom bas i nismo videli. Od cara, preki komunista do Putina nikada nisu uzivali slobodu, a i nisu se nesto borili za nju.

артиљерац

pre 6 godina

@ aca Северни Вијетнам је имао 100-200 пута мањи БДП од САД.Па су ипак САД
побегле из Вијетнама.Кад је Џингис Кан напао царство Хорезма(13 век)њихови се
приходи уопште нису могли мерити.Монголи нису имали НИШТА,али су ипак срушили
царство Хорезма.Кад си у кафанској тучи,небитно је колико имаш пара,него како
се бијеш.

sale

pre 6 godina

Dokle god Rusija ima BDP duplo manji od npr Nemacke, Britanije, 15 puta nizi od SAD ili 12 puta manjibod EU I Kine, Rusija ne pretstavlja ozbilljniju pretnju, st naravno ne znaci da nije velika sila u vojnom smislu.
(aca, 21. januar 2018 14:39)

Zasto bi Rusija bila pretnja ikome, zar svet nije globalno selo, zar ne bi trebalo na ravnopravnim osnovama da saradjuju. Ne nego se ti isti, sem Kine, boje konkurencije. Zagovaralo se fer i slobodna trgovina, dok je njima odgovaralo, sada kada neke druge drzave hoce to, ajmo da menjamo pravila. Ajmo sankcije, ajmo zatvaranje trzista za Kineske kunkurentske proizvode. Znas , politika i ekonomija su debelo umrezene stvari. Kolač zapada koji su jeli zadnjih 50 i kusur godina je sve manji. Plus, jaka vojska je samo garant slobode ruskog naroda. Sjeti se izjave Olbrajtove, ona je predstavnik te ""duboke " drzave zapada. Ps naravno da je zapad superioran, uredjen i bolji sistem, al samo kazem dozivicemo i ti i ja smjenu ""generacija", vrlo brzo ili bar ravnopravno stanje.

bystander

pre 6 godina

@ (Zgubidanije, 21. januar 2018 14:59)
Da, kod nas se nešto radilo na razvoju tog oružja, ali nije nastavljeno - tragedija u "Grmeču" je samo stavila tačku na ono za šta je već bilo evidentno da se ne može završiti zbog nedostatka sredstava i nedovoljno razvijene tehnološke baze. Ekonomija je već bila devastirana zbog sankcija i ratova, država je oskudevala u svemu i naprosto bilo uslova da se dovrši jedan tako složen poduhvat. Za vreme mobilizacije 1999.g., od jednog oficira sam čuo da su Rusi već usavršili tu tehnologiju i da imaju nameru da je upotrebe u Čečeniji, gde su pre toga doživeli totalni fijasko. Krajem leta te godine je počeo novi sukob u toj otcepljenoj republici i Rusi su do proleća bukvalno "zbrisali" glavninu separatističkih formacija. Kada se ima u vidu koliko je prethodni sukob od 1994. do 1996. bio katastrofalan po rusku stranu (jer su separatističke snage bile brojne, krajnje fanatične, jako dobro organizovane, naoružane i odlično utvrđene), ishod tog drugog sukoba zaista ukazuje da su Rusi koristili neka nova i vrlo efikasna oružja. Logično je pretpostaviti da su ih u međuvremenu i dodatno usavršili, tako da zaista nije pametno provocirati ih i testirati njihove nerve. Naravno, nisu oni jedini koji imaju zatrašujuća oružja bazirana na novim tehnologijama, ali žestoka antiruska retorika mi se ne čini nimalo pametnom, naročito kada stiže od malih i iskompleksiranih vazala koji ne shvataju da služe kao potrošni pioni.

Profesionalac

pre 6 godina

(артиљерац, 21. januar 2018 20:10)

Cilj rata u Vijetnamu nije bila pobeda na terenu, nego zaduživanje kod FED-a za potrebe rata. Zato je i trajao 10 godina. Isto je sa današnjim Avganistanom i Irakom.