Covek
pre 6 godina
Kako mu je usao u kucu kad ga ubio ispred dvorista,a i kaze da su se poznavali od ranije,da su imali nerasciscene racune,nisu to cista posla izmedju njih,tako da nikog ne treba osudjivati. Nek mu je laka crna zemlja
Subota, 13.01.2018.
22:05
P. K. (27) ubijen je u pucnjavi koja se dogodila u kući u Ulici Đorđa Zličića na Salajci u Novom Sadu. Ranjen je 38-godišnji R.A.
Izvor: B92
pre 6 godina
Kako mu je usao u kucu kad ga ubio ispred dvorista,a i kaze da su se poznavali od ranije,da su imali nerasciscene racune,nisu to cista posla izmedju njih,tako da nikog ne treba osudjivati. Nek mu je laka crna zemlja
pre 6 godina
Ovo u ns strasno brate kad pomislim prodaja oruzija civilima uzas i sramota zasto ako su posteni imaju pistolj nepravda do bola
pre 6 godina
@Miki
E sad kada bi sudije jos to skapirale, gde bi bio kraj.
pre 6 godina
Lepo što mediji izveštavaju o događanjima u našem gradu. Vest mije lepa, ali...
Bilo bi lepo da onaj ko piše o dogadjaju zna bar nešto o gradu u kom se nešto dogodilo. ULICA DJORDJA ZLIČIĆA NIJE U NASELJU SALAJKA. Sasvim drugi kraj grada.
pre 6 godina
Dugovao mu kintu sto posto
pre 6 godina
Mozda se i izvuce jer je bio smrtno ugrozen.
Ali jeste problem sto je koristio vatreno oruzje a napadac hladno.
E sad ako je bio smrtno ugrozen a nije imao pri ruci nesto drugo, morao je da se brani pistoljem.
Ja bih iskreno upucao nekoga cim bih cuo da mi se vrzma po kuci a jos naoruzan, pa stradao bi istog momenta ne bi taj stigao da me ubode.
pre 6 godina
Kad vam u sred noci naoruzan provalnik upadne u kucu dok deca i zena spavaju, ispecite mu kafu pa se lepo izrazgovarajte koje su njegove namere pa shodno tome postupite. To bi trebalo da je po zakonu.
pre 6 godina
Tuzilastvo ce sigurno podneti krivicnu prijavu,jer je njima bitno samo da procesuiraju ljude,a ne da utvrde cinjenice koje vlasniku kuce idu u prilog. Pozadina je ko zna kakva,za proces je nebitna,ali sigurno da postoji materijal da se oslobodi odgovornosti.
pre 6 godina
Ako je kao sto pisu nema odgovornosti i ako ima dozvolu za oruzije
pre 6 godina
Ne razumem se u nase sudstvo i pravosudje pa cu da pitam bez obzira sto cu mozda nekima ispasti smesan ili glup. Postoji li kod nas porota kao u SAD? Pa u vezi ovakvih slucajeva da odluci par ljudi o sudbini optuzenika jer realno covek je branio svoj zivot i zivote svoje porodice, dom.
(Nije sve u parama nesto je i u novcu, 14. januar 2018 09:02)
Ne postoji u obliku kao u SAD. Kod nas porotu čine sudije porotnici i dva građanina koja su se ranije prijavila za porotničku dužnost, generalno ima protokolarnu funkciju. (neka me ispravi neko stručniji ako grešim)
pre 6 godina
Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da učinilac od svog dobra ili dobra drugoga odbije istovremen protivpravan napad.(čl. 19.st.2.KZ).
Da li ce biti podneta krivicna prijava i da li ce tuzilaštvo podneti sudu optužni akt zavisice od cinjenica koje se utvrde u toku istrage. Sada je preuranjeno donositi bilo kakve zakljucke.
(ŽE, 14. januar 2018 09:03) # Link komentara
Kako u delicu sekunde cekati da napadac prvi krene na tebe u nameri da te ubije. Svako ko sa nozem upada na tudji posed, potencijalni je ubica. Tu ne treba da je dilema ni najmanje. Zamislite neku zenu, koja treba da ceka da napadac krene na nju, pa tek onda da se brani!
pre 6 godina
Nužna odbrana
Član 19
(1) Nije krivično delo ono delo koje je učinjeno u nužnoj odbrani.
(2) Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da učinilac od svog dobra ili dobra drugoga odbije istovremen protivpravan napad.
(3) Učiniocu koji je prekoračio granice nužne odbrane može se kazna ublažiti. Ako je učinilac prekoračio granice nužne odbrane usled jake razdraženosti ili prepasti izazvane napadom može se i osloboditi od kazne.
pre 6 godina
Sto bi nas poznati advokat odgovorio na pitanje sta ako mi naoruzan lopov, napadac i td upadne u kucu?
Odgovor je bio da je lakse izvuci coveka iz zatvora nego iz groba.
Pametnom dosta
pre 6 godina
Pre par godina sam gledao neku emisiju na ovu temu,ali u Americi. Mislim da je Teksas bio u pitanju. Trudna zena,udovica vec par dana. Muz umro od raka. U sred neci neko se muva oko njene kuce. Ona to cuje i primeti,ode po muzevljevu sacmaru i pozove 911. Operater trazi sve podatke,zena prica u kakvoj je situaciji,da je trudna,da joj je muz skoro umro itd. i to sada traje. Odjednom zena kaze da cuje da neko pokusava da joj razvali vrata i udje u kucu i pita operatera: Da li smem da ga ubijem.
Operater: Ne mogu da vam kazem da smete da ga ubijete,ali ucinite sve da bi ste zastitili sebe i svoje dete.
U sred razgovora za operaterom provalnik uspeva da otvori vrata,zena ga sacekuje sa sacmarom i prosipa pa ga po dvoristu. Drugi bezi glavom bez obzira. Murija dosla na uvidjaj,da naprave zapisnik i da pokupe tela. Zena nastavila da zivi normalno i porodila se malo posle toga.
pre 6 godina
Nego sta nam kaze “voljeni” nam gradonacelnik, jer ga bar malo sramota sto se NS pretvorio u ratnu zonu? A ulice su nam ko Vukovar posle rata!
pre 6 godina
kod nas, pre par godina, lopovi upali u sred noci coveku u dvoriste i poceli da skidaju oluke sa kuce. covek izadje napolje sa bezbolkon, nalupa ih...i dobije tuzbu...koju je izgubio naravno...
pre 6 godina
Ko meni upadne naoruzan i nepozvan u kucu izlazi iz nje sa nogama napred bez obzira sta zakon kaze.
pre 6 godina
U Novi Sad posle 1995 na destine i destine hiljada ljudi je doslo iz Bosne i Hrvatske i njihove dece, i od tada taj grad vise nije nikad isti. Kriminal je jako porastao, struktura stanovistva je znatno promenjena, kao rodjeni bivsi Novosadjanin vam to kazem.
pre 6 godina
Bas se razumete u nase i americko pravo. Po nasem pravu i zakonu a verovatno i po celom svetu ako ne bar u najvecem delu, ako uspes da dokazes da je napadac imao nameru da te ubije i da ti je jedini spas bila nuzna samoodbrana, nema tu sta mnogo da se diskutuje, bices lako oslobodjen. Dakle, ovde imamo slucaj vlasnika kome je provalnik upao u kucu sa nozem ubadajuci ga nekoliko puta sto jasno kaze da je provalnik imao nameru da ubije vlasnika kuce i da ovaj nije uspeo da dohvati pistolj verovatno bi uspeo u tome tako da je ovde u pitanju cista ko suza nuzna samoodbrana bez ikakvog prekoracenja kao sto neki lupaju ovde. Na primer, da ga ovaj nije nijednom uboo e onda bi bilo nezgodno i diskutabilno po vlasnika kuce...
pre 6 godina
Ko zna šta je tu i zbog čega bilo.Sa komentarima tek posle zvanicne istrage.Ludo vreme proizvodi iste takve ljude.
pre 6 godina
Odlicno. Na jednom mestu 27 godina. Dve recenice kasnije 28. U drugim novinama koje pisu cirilicnim pismom, ime je P.K. U vasim novinama, latinicom, takodje P.K. Imamo mi jednu izreku o verovanju, ali eto..... Divni, verodostojni mediji....
pre 6 godina
Ne razumem se u nase sudstvo i pravosudje pa cu da pitam bez obzira sto cu mozda nekima ispasti smesan ili glup. Postoji li kod nas porota kao u SAD? Pa u vezi ovakvih slucajeva da odluci par ljudi o sudbini optuzenika jer realno covek je branio svoj zivot i zivote svoje porodice, dom.
pre 6 godina
Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da učinilac od svog dobra ili dobra drugoga odbije istovremen protivpravan napad.(čl. 19.st.2.KZ).
Da li ce biti podneta krivicna prijava i da li ce tuzilaštvo podneti sudu optužni akt zavisice od cinjenica koje se utvrde u toku istrage. Sada je preuranjeno donositi bilo kakve zakljucke.
pre 6 godina
I onda policija ustanovi da su njih dvojca pre dvadeset minuta telefonirali,hteli nesto da rasciste :(
pre 6 godina
Krajem prošle godine Aleksandar Stevanović iz DJB je predlagao Skupštini da na dnevi red dođe zakon po kome bi se u ovakvim slučajevima vlasnik nekretnine odmah oslobodio krivice ako se dokaže da je napadnut od provalnika na svom posedu. Izignorisali su ga i mediji i skupštinska većina.
(Rade, 13. januar 2018 22:42)
Zasto? Zaista pokusavam da shvatim zasto se ne usvoji takav zakon? Ako neko ko je pravnik moze da mi pojasni. Ovde u Americi je zastita privatne svojine, a ne kao u ovom slucaju sopstvenog zivota, SVETINJA! Ja koji vozim kamion i ako bi mi neko usao sa namjerom da me opljacka a na moju procjenu da mi je ugrozen zivot, imam pravo da koristim vatreno oruzje, koje mogu da kupim uz I.D tj, licnu/vozacku.
pre 6 godina
Na stranu to što su možda u pitanju "nerašćišćeni računi" i što su možda obojica "od ranije poznati policiji". Radi se o nečemu drugom, a to je da doomaći "zakon" slično Evropskim, a najsličnije Turskim, ne dozvoljava samoodbranu, bilo čime, a pogotovo ne oružjem. Sa druge strane u SAD je posedovanje oružja ustavno pravo (2 amandman) i tačno se zna šta je samoodbrana, a šta zloupotreba iste. Naravno, tamo niko ne mlatara napunjenim oružjem kada mu lepo i kulturno pozvonite na vrata, ali ako ste nasilni, ili bez dozvole upadnete nekome u kuću, ambar, stan, auto.. on ima pravo da kao opomenu opali hitac u vazduh, a ako ste nasilni, ima pravo i da vas upuca. Kod nas, provalnika ne smeš da takneš, može i da te upuca, a ako kojim slučajem upotrebiš vatreno ili hladno oružje u samoodbrani, prolaziš gore od provalnika i nasilnika. Razlog? Pitajte "humano" Evropsko društvo, i naravno Tursko. U suštini razlog je u želji "države" da očuva monopol na silu, nepoverenju prema građanima (jer naoružani građani mogu da pomisle da menjaju vlas'), želja da se bude human prema nasilnicima, ali i to što mi generalno nismo baš sposobni, za razliku od "tupavih" amerikanaca razlikujemo samoodbranu od ispravljanja krivih drina, razračunavanja sa komšijama, "prijateljima", preteranog šenlučenja i tome slično.
pre 6 godina
Divlji zapad. Ako nisi siguran u svojoj kuci, gde jesi? Ovaj treba orden da dobije. A svi lopovi da se nauce za upadanje u kuce sta sledi.
pre 6 godina
@(Miskec, 13. januar 2018 23:28)
Pa dobro. Koliko je onda dozvoljeno da popiješ uboda, olova pre nego što smeš da likvidiraš lopova? U Srbiji ovo teži beskonačno pa me interesuje koliko je u SAD?
pre 6 godina
Uganda je za Srbiju mala maca. A.V. da li se stidis sekunde? Kad gledamo vesti mislimo da zivimo u Svajcarskoj ali bukvalno.
pre 6 godina
'Boljitak' sve više utiče na mlade, a Boga mi ne zaobilazi ni starije pravo - čudo.
pre 6 godina
Prekoračenje nužne odbrane.
pre 6 godina
ajde polako. Mozda jeste lopov ali pise da su ne rascisceni racuni pa lako moze biti da je dosao po svoje pare koje nije ovaj hteo da mu da. Cekajte prvo da cujemo celu pricu.
pre 6 godina
Naš zakon dobro definiše nužnu odbranu, druga je priča kako sudovi tumače taj institut. Jedna pouka, niste dužni da čekate da neko ostvari napad da biste mogli da se branite, možete i u pripremi napada da preduzmete odbranu. Npr, neko repetira pištolj sa namerom da puca, ne morate da čekate da zapuca, možete se odmah hraniti.
pre 6 godina
Да се уведе закон неповредивости дома и себе не би имали толико разбојништава.
pre 6 godina
Negi sta.
cim je usao nepozvan u kucu udri i ne gkedaj gde pucas!
pre 6 godina
navijači
pre 6 godina
Ovde su bili nerascisceni racuni odranije, tako da mozda ni izbodeni nije bas sasvim cist, bez obzira sto je napadnut u svom stanu. Ali, svakako mu je zivot bio ugrozen i za ovo ne bi trebalo da bude gonjen, narocito zato sto je ovo ucinio ocigledno iz krajnje nuzde. Prema izvestaju pitanje je da li ce covek da prezivi. Ali, da li se neko seca slicnog slucaja od pre nekoliko godina, da li u BG ili NS, ne secam se, ali mi se cini da se napadnuti i ubijeni nisu poznavali? Da li neko zna sta je bio epilog, da li je covek koji je napadnut u svojoj kuci potpuno oslobodjen? Nisam siguran. A bas u to vreme su bila dva slucaja u SAD gde su dve zene (jedna 18-godisnjakinja sa bebom) ubile napadace (ova je cak zvala dispecera da pita sta da radi) i naravno bile oslobodjene.
pre 6 godina
O čemu vi ovde, neki se klade da li će ovaj da odgovara ili neće.
Niko ne gleda suštinu. Vratile se devedesete ljudi, ali sto posto. Skoro će pa bombardovanje.
pre 6 godina
Usao lopov i vlasnik kuce ga ubio. Sada ce pravna srbija da sudi vlasniku kuce i osuditi ga za ubistvo. Dragi organi reda, kada zateknem lopova u kuci, kojom kafom da ga ponudim? Sta ako nemam espresso?
pre 6 godina
Mozda ubijeni nije bio poznat policiji od ranije, ali sam skoro siguran da su se izbodeni i ubijeni poznavali.
(Z&Z, 13. januar 2018 23:59)
Ne volim da komentarisem ovakve vesti i naravno da necu ali moram reci da to sto si ti zakljucio pise u drugoj recenici teksta.
pre 6 godina
Sve neki fini ljudi. Srecom, ovaj odmah potegao pistolj. Mora da su iz istog miljea, podzemnog.
pre 6 godina
U sta se pretvorio moj lepi Novi Sad :(. Tuga.
pre 6 godina
u americi je privatna imovina svetinja, i ako ubijete lopova na svome imanju, necete odgovarati... ali u srbiji ono sto smatrate da je vasa imovina to samo mislite da je vase, u ovakvim slucajevima nesmete da se branite, morate pustiti lopova da vas opljacka ubije ili ko vec zna sta..... i na zalost nece se nista promeniti na bolje.....
pre 6 godina
" ... u americi je privatna imovina svetinja, i ako ubijete lopova na svome imanju, necete odgovarati ..."
Ne pisite o stvarima o kojima znate gledajuci filmove. U USA se tacno zna u kojim slucajevima imate pravo da pucate braneci svoju imovinu i zivot, zar stvarno mislite da tamo moze da se puca cim vam neko preskoci ogradu i udje u dvoriste? To je regulisano zakonima jos iz vremena 'divljeg zapada' upravo da se ne bi pretvorilo u masovno ubijanje!
pre 6 godina
Da se kladimo u iljadarku da nece odgovarati.
pre 6 godina
tacno je da je u USA zakonom regulisano da postoji situacija u kojoj mozete da ubijete provalnika i sta je nuzna odbrana. Medjutim zaboravljate da kazete da u USA imate potpuno pravo sa repetiranim pistoljem ili puskom pitate nepoznatu osobu sta joj treba, naravno u USA cete videti malo slucajeva da neko nekome upada na posed. U filmovima da ali u stvarnom zivotu svakako ne, bas zato da ne biste popili koji olovnjak onako slucajno i domacinski.
pre 6 godina
Da se kladimo u iljadarku da nece odgovarati.
(Cista samoodbrana, 13. januar 2018 23:37)
Hajde da se kladimo u 6 hiljadarki da CE odgovarati.
pre 6 godina
Ja mislim da je ovaj prekršio pravilo nužne odbrane. Trebalo je da i on uzme nož iste veličine i da napadaču zada isti broj uboda u iste delove tela. Sve preko toga je kažnjivo.
pre 6 godina
sta bre lupate pa nije uopste bitno da li je lopov ili ne.Ne mozes da upadnes u tudju kucu i da izbodes vlasnika stana pa da ti duguje i milijardu dolara.Ajde sad svi na ucenje prava.
pre 6 godina
Za ovo neće odgovarati i ako je lopov u pitanju i ako nije, ovo je po opisanom u tekstu tipičan primer ubistva u samoodbrani. Da ga je samo napao nožem a ovaj ga ubio iz pištolja po našem nakaradnom zakonu bi odgovarao zbog prekoračenja nužne odbrane, ali pošto ga je ovaj dva puta ubo onda je ubistvo u samoodbrani! Verujem da bi on više voleo da ga je ubio odmah kada je krenuo na njega sa nožem, ali bi i odležao neko vreme u zatvoru, ovako ako se izvuče zbog uboda slobodan je kao ptica!
pre 6 godina
Mozda ubijeni nije bio poznat policiji od ranije, ali sam skoro siguran da su se izbodeni i ubijeni poznavali.
pre 6 godina
Cim mu zasiju poslace ga u zatvor po nasem zakonu!
pre 6 godina
Eto ispostavi se da su "nerasčišćeni računi". Lepo reče jedan od komentatora da se ovakve stvari više dešavaju u amerčikim filmovima nego realnosti, da neko upadne običnom čoveku u kuću izbode ga a ovaj izvadi pištolj i ubije ga na licu mesta. Pa ljudi moji čak i da je u samoodbrani, ja bi flipnuo od pomilsli da sam ubio čoveka, potresem se kad vidim da je neko kuče udario a ne čoveka...Ne mogu ja te krimose nikako da shvatim, ali nikako.
pre 6 godina
letos sam ima iskustvo kada mi je u 03,h neko provalio u garazu i lupao u vrata,u kuci smo bili ja,majka snajka i bratanac od 3god, onako nag i sanjiv opalio sam par hitaca iz lovacke puske kroz prozor zvao policiju skupio se komsiluk,kada su doslu uzeli su otiske ustanovili provalu protiv nn lica,a ja popio krivicnu prijavu i oduzeta puska koja nije moj vec mog oca koji ima papire a u inostranstvu je.. toliko o nasem pravosudju i zakonu
pre 6 godina
Kakav lopov, price za malu decu. Ova dvojica su imala neke nerasciscene odnose. I ko u kuci drzi pistolj uvek pri ruci, kao dok ga je ovaj ubadao, on je isao po neku metalnu kutiju u kojoj drzi legalan pistolj? Za one koji ne znaju: postoje propisi kako se drzi legalno oruzje u kuci, ne mozete mlatarati pistoljem na kaucu.
P.S. Ni u SAD ne mozete tek tako ubiti provalnika, a da ne odgovarate. Ne zanosite se bajkama.
P.S.2) Neko je spomenuo poslanika DJB i njegov idiotski predlog - hvala, sad znam za koga necu glasati iako jednom vec jesam.
pre 6 godina
Ajde da vidimo sta vreme donosi. Moje misljenje je da te price iz americkih filmova kako neko vam banjava u kucu a vi ga u samoodbrani ubijete su rezervisane za filmove. Sigurno su poznati policiji ,imali nerasciscene racune, i slicno. Da vidimo ko su akteri. Cisto sumnjam da je napadnuti profesor lepih umetnosti a neko je nasumicno mu banuo u kucu. zivim u prizemlju ceo zivoit, nikad mi niko nije upao,niti dzedzim naoruzan iza kreveta, verovanto kao i vecina normalnih ljudi.
pre 6 godina
ako ga je lopov prvi napao i izbo nožem u rođenoj kući, osloboditi čoveka odmah!
pre 6 godina
...odavno je vec ovo moralo da se uvrsti u zakone srbije...
...odbrana vlastitog doma je conditio sine qua non mirnog zivota...
...ne bi hiljade kriminalaca bezbrizno polazilo u pljacke kuca, svesni da im preti par meseci zatvora ili mozda ni to, a da se pokradeni vlasnici upucuju na parnice za pokradeno i osteceno...
...ulazak u kucu ili tudje dvoriste bez dozvole vlasnika trebalo bi da bude nocna mnora...
...ogroman je procenat povratnika koji zivot provode izmedju zatvora i obijanja stanova i kuca, a da vlasnici nikada ne budu namireni za pricinjenu stetu...
pre 6 godina
Ako je sve ovo istina, nažalost, ne gine mu robija, jer smo Honduras.
pre 6 godina
Njega ce sad zatvoriti...
pre 6 godina
Ako je ubio lopova osloboditi čoveka odmah.
pre 6 godina
Krajem prošle godine Aleksandar Stevanović iz DJB je predlagao Skupštini da na dnevi red dođe zakon po kome bi se u ovakvim slučajevima vlasnik nekretnine odmah oslobodio krivice ako se dokaže da je napadnut od provalnika na svom posedu. Izignorisali su ga i mediji i skupštinska većina.
pre 6 godina
@Nadam se samo da ovaj izbodeni mucenik na kraju nece zavrsiti na robiji sto je ubio lopova u svojoj kuci koji ga je iznabadao nozem.
(Bane, 13. januar 2018 22:20)
Verovatno nece, ali mu prestoji jedno trogodisnje vucaranje po sudovima i brojna rocista i dokazivanja, vestacenja itd kako bi dokazao svoju nevinost. Jer tako to ide kod nas.
pre 6 godina
cudno da lopov dodje u 20:00 nocu covek bi ocekivao da upadaju u kucu nocu oko 02:00-03:00 kad ukucani spavaju...
pre 6 godina
@yugo
Potpuno se slazem. Ali ovo je Apsurdistan i nesrecnom coveku ne gine duza robija, a da je bilo obrnuto pljackas bi dobio nanogicu...
pre 6 godina
Sada ce po srpskom zakonu, jadan covek odgovarati za ubistvo razbojnika. Pod hitno izmena zakona o privatnoj svojini i pravu na samoodbranu u takvim situacijama. U Americi covek ne bi bio ni priveden da je napadnut u svojoj kuci. U Srbiji je po tom pitanju katastrofa.
pre 6 godina
Pod hitno doneti zakon o zaštiti privatne svojine.Biće manje ovakvih slučajeve kada lopov zna da vlasnik ima zakonsko pravo na odbranu sebe,svoje porodice i svoje imovine.
pre 6 godina
u srbiji kad ti neko upadne da te opljacka imas dve opcije, da budes ubijen ili da zavrsis na robiji :)
pre 6 godina
ovaj nesretnik ce najverovatnije na neku robiju... trebalo je da ima noz sa manjim ili jednakim secivom od napadaca... nikako postolj... ispade provalnik/napadac zasticeniji od zrtve!... udje ti neko u kucu, a ti moras prvo malo istrazivanje/ anketu sta nosi sa sobom, koje su dimenzije/kalibar, sta namerava sa tim da uradi i slicno... a zivoti porodice i imovina su manje bitni... bitno je ispostovati gos'n provalnika...
pre 6 godina
Prođe li dan u naprednom srbistanu da neko (mlad) ne bude ubijen? Ja imam utisak da živim u Kolumbiji poslednjih par godina. Užas.
pre 6 godina
Nadam se samo da ovaj izbodeni mucenik na kraju nece zavrsiti na robiji sto je ubio lopova u svojoj kuci koji ga je iznabadao nozem.
pre 6 godina
Ako je ubio lopova osloboditi čoveka odmah.
(yugo, 13. januar 2018 22:26)
Ne da ga nece osloboditi, vec ce ga, ako prezivi, optuziti za prekoracenje nuzne odbrane sa smrtnim ishodom, a ako jos nije imao dozvolu za posedovanje oruzja, tek ce da nastrada. Ovde je drzava ODUZELA pravo gradjanima na samoodbranu i gradjaninu je ostalo samo da se nada da nece niko na njega i nekog njegovog, jer, ako dodje do napada, tu drzave nema, samo "posle" dodju drzavni sluzbenici na uvidjaj i da zbrinu sto mrtve sto prezivele. Ja jos nisam cuo da je drzava(policija) sprecila napad na obicnog gradjanina, ali napade na banke,zlatare i samu sebe je sprecavala, pa vi vidite u kakvom drustvu zivimo.
pre 6 godina
Klasičan slučaj samoodbrane.
pre 6 godina
Pa da ga nije ubio ubio bi on njega
pre 6 godina
Ako je ubio lopova osloboditi čoveka odmah.
pre 6 godina
Nadam se samo da ovaj izbodeni mucenik na kraju nece zavrsiti na robiji sto je ubio lopova u svojoj kuci koji ga je iznabadao nozem.
pre 6 godina
ako ga je lopov prvi napao i izbo nožem u rođenoj kući, osloboditi čoveka odmah!
pre 6 godina
letos sam ima iskustvo kada mi je u 03,h neko provalio u garazu i lupao u vrata,u kuci smo bili ja,majka snajka i bratanac od 3god, onako nag i sanjiv opalio sam par hitaca iz lovacke puske kroz prozor zvao policiju skupio se komsiluk,kada su doslu uzeli su otiske ustanovili provalu protiv nn lica,a ja popio krivicnu prijavu i oduzeta puska koja nije moj vec mog oca koji ima papire a u inostranstvu je.. toliko o nasem pravosudju i zakonu
pre 6 godina
Krajem prošle godine Aleksandar Stevanović iz DJB je predlagao Skupštini da na dnevi red dođe zakon po kome bi se u ovakvim slučajevima vlasnik nekretnine odmah oslobodio krivice ako se dokaže da je napadnut od provalnika na svom posedu. Izignorisali su ga i mediji i skupštinska većina.
pre 6 godina
Ako je sve ovo istina, nažalost, ne gine mu robija, jer smo Honduras.
pre 6 godina
Ja mislim da je ovaj prekršio pravilo nužne odbrane. Trebalo je da i on uzme nož iste veličine i da napadaču zada isti broj uboda u iste delove tela. Sve preko toga je kažnjivo.
pre 6 godina
sta bre lupate pa nije uopste bitno da li je lopov ili ne.Ne mozes da upadnes u tudju kucu i da izbodes vlasnika stana pa da ti duguje i milijardu dolara.Ajde sad svi na ucenje prava.
pre 6 godina
ovaj nesretnik ce najverovatnije na neku robiju... trebalo je da ima noz sa manjim ili jednakim secivom od napadaca... nikako postolj... ispade provalnik/napadac zasticeniji od zrtve!... udje ti neko u kucu, a ti moras prvo malo istrazivanje/ anketu sta nosi sa sobom, koje su dimenzije/kalibar, sta namerava sa tim da uradi i slicno... a zivoti porodice i imovina su manje bitni... bitno je ispostovati gos'n provalnika...
pre 6 godina
u srbiji kad ti neko upadne da te opljacka imas dve opcije, da budes ubijen ili da zavrsis na robiji :)
pre 6 godina
Prođe li dan u naprednom srbistanu da neko (mlad) ne bude ubijen? Ja imam utisak da živim u Kolumbiji poslednjih par godina. Užas.
pre 6 godina
Ako je ubio lopova osloboditi čoveka odmah.
(yugo, 13. januar 2018 22:26)
Ne da ga nece osloboditi, vec ce ga, ako prezivi, optuziti za prekoracenje nuzne odbrane sa smrtnim ishodom, a ako jos nije imao dozvolu za posedovanje oruzja, tek ce da nastrada. Ovde je drzava ODUZELA pravo gradjanima na samoodbranu i gradjaninu je ostalo samo da se nada da nece niko na njega i nekog njegovog, jer, ako dodje do napada, tu drzave nema, samo "posle" dodju drzavni sluzbenici na uvidjaj i da zbrinu sto mrtve sto prezivele. Ja jos nisam cuo da je drzava(policija) sprecila napad na obicnog gradjanina, ali napade na banke,zlatare i samu sebe je sprecavala, pa vi vidite u kakvom drustvu zivimo.
pre 6 godina
tacno je da je u USA zakonom regulisano da postoji situacija u kojoj mozete da ubijete provalnika i sta je nuzna odbrana. Medjutim zaboravljate da kazete da u USA imate potpuno pravo sa repetiranim pistoljem ili puskom pitate nepoznatu osobu sta joj treba, naravno u USA cete videti malo slucajeva da neko nekome upada na posed. U filmovima da ali u stvarnom zivotu svakako ne, bas zato da ne biste popili koji olovnjak onako slucajno i domacinski.
pre 6 godina
Sada ce po srpskom zakonu, jadan covek odgovarati za ubistvo razbojnika. Pod hitno izmena zakona o privatnoj svojini i pravu na samoodbranu u takvim situacijama. U Americi covek ne bi bio ni priveden da je napadnut u svojoj kuci. U Srbiji je po tom pitanju katastrofa.
pre 6 godina
@Nadam se samo da ovaj izbodeni mucenik na kraju nece zavrsiti na robiji sto je ubio lopova u svojoj kuci koji ga je iznabadao nozem.
(Bane, 13. januar 2018 22:20)
Verovatno nece, ali mu prestoji jedno trogodisnje vucaranje po sudovima i brojna rocista i dokazivanja, vestacenja itd kako bi dokazao svoju nevinost. Jer tako to ide kod nas.
pre 6 godina
u americi je privatna imovina svetinja, i ako ubijete lopova na svome imanju, necete odgovarati... ali u srbiji ono sto smatrate da je vasa imovina to samo mislite da je vase, u ovakvim slucajevima nesmete da se branite, morate pustiti lopova da vas opljacka ubije ili ko vec zna sta..... i na zalost nece se nista promeniti na bolje.....
pre 6 godina
...odavno je vec ovo moralo da se uvrsti u zakone srbije...
...odbrana vlastitog doma je conditio sine qua non mirnog zivota...
...ne bi hiljade kriminalaca bezbrizno polazilo u pljacke kuca, svesni da im preti par meseci zatvora ili mozda ni to, a da se pokradeni vlasnici upucuju na parnice za pokradeno i osteceno...
...ulazak u kucu ili tudje dvoriste bez dozvole vlasnika trebalo bi da bude nocna mnora...
...ogroman je procenat povratnika koji zivot provode izmedju zatvora i obijanja stanova i kuca, a da vlasnici nikada ne budu namireni za pricinjenu stetu...
pre 6 godina
@yugo
Potpuno se slazem. Ali ovo je Apsurdistan i nesrecnom coveku ne gine duza robija, a da je bilo obrnuto pljackas bi dobio nanogicu...
pre 6 godina
Pa da ga nije ubio ubio bi on njega
pre 6 godina
Pod hitno doneti zakon o zaštiti privatne svojine.Biće manje ovakvih slučajeve kada lopov zna da vlasnik ima zakonsko pravo na odbranu sebe,svoje porodice i svoje imovine.
pre 6 godina
Klasičan slučaj samoodbrane.
pre 6 godina
" ... u americi je privatna imovina svetinja, i ako ubijete lopova na svome imanju, necete odgovarati ..."
Ne pisite o stvarima o kojima znate gledajuci filmove. U USA se tacno zna u kojim slucajevima imate pravo da pucate braneci svoju imovinu i zivot, zar stvarno mislite da tamo moze da se puca cim vam neko preskoci ogradu i udje u dvoriste? To je regulisano zakonima jos iz vremena 'divljeg zapada' upravo da se ne bi pretvorilo u masovno ubijanje!
pre 6 godina
Mozda ubijeni nije bio poznat policiji od ranije, ali sam skoro siguran da su se izbodeni i ubijeni poznavali.
pre 6 godina
Za ovo neće odgovarati i ako je lopov u pitanju i ako nije, ovo je po opisanom u tekstu tipičan primer ubistva u samoodbrani. Da ga je samo napao nožem a ovaj ga ubio iz pištolja po našem nakaradnom zakonu bi odgovarao zbog prekoračenja nužne odbrane, ali pošto ga je ovaj dva puta ubo onda je ubistvo u samoodbrani! Verujem da bi on više voleo da ga je ubio odmah kada je krenuo na njega sa nožem, ali bi i odležao neko vreme u zatvoru, ovako ako se izvuče zbog uboda slobodan je kao ptica!
pre 6 godina
Da se kladimo u iljadarku da nece odgovarati.
(Cista samoodbrana, 13. januar 2018 23:37)
Hajde da se kladimo u 6 hiljadarki da CE odgovarati.
pre 6 godina
Odlicno. Na jednom mestu 27 godina. Dve recenice kasnije 28. U drugim novinama koje pisu cirilicnim pismom, ime je P.K. U vasim novinama, latinicom, takodje P.K. Imamo mi jednu izreku o verovanju, ali eto..... Divni, verodostojni mediji....
pre 6 godina
Ko meni upadne naoruzan i nepozvan u kucu izlazi iz nje sa nogama napred bez obzira sta zakon kaze.
pre 6 godina
Njega ce sad zatvoriti...
pre 6 godina
Ajde da vidimo sta vreme donosi. Moje misljenje je da te price iz americkih filmova kako neko vam banjava u kucu a vi ga u samoodbrani ubijete su rezervisane za filmove. Sigurno su poznati policiji ,imali nerasciscene racune, i slicno. Da vidimo ko su akteri. Cisto sumnjam da je napadnuti profesor lepih umetnosti a neko je nasumicno mu banuo u kucu. zivim u prizemlju ceo zivoit, nikad mi niko nije upao,niti dzedzim naoruzan iza kreveta, verovanto kao i vecina normalnih ljudi.
pre 6 godina
Eto ispostavi se da su "nerasčišćeni računi". Lepo reče jedan od komentatora da se ovakve stvari više dešavaju u amerčikim filmovima nego realnosti, da neko upadne običnom čoveku u kuću izbode ga a ovaj izvadi pištolj i ubije ga na licu mesta. Pa ljudi moji čak i da je u samoodbrani, ja bi flipnuo od pomilsli da sam ubio čoveka, potresem se kad vidim da je neko kuče udario a ne čoveka...Ne mogu ja te krimose nikako da shvatim, ali nikako.
pre 6 godina
cudno da lopov dodje u 20:00 nocu covek bi ocekivao da upadaju u kucu nocu oko 02:00-03:00 kad ukucani spavaju...
pre 6 godina
Cim mu zasiju poslace ga u zatvor po nasem zakonu!
pre 6 godina
Na stranu to što su možda u pitanju "nerašćišćeni računi" i što su možda obojica "od ranije poznati policiji". Radi se o nečemu drugom, a to je da doomaći "zakon" slično Evropskim, a najsličnije Turskim, ne dozvoljava samoodbranu, bilo čime, a pogotovo ne oružjem. Sa druge strane u SAD je posedovanje oružja ustavno pravo (2 amandman) i tačno se zna šta je samoodbrana, a šta zloupotreba iste. Naravno, tamo niko ne mlatara napunjenim oružjem kada mu lepo i kulturno pozvonite na vrata, ali ako ste nasilni, ili bez dozvole upadnete nekome u kuću, ambar, stan, auto.. on ima pravo da kao opomenu opali hitac u vazduh, a ako ste nasilni, ima pravo i da vas upuca. Kod nas, provalnika ne smeš da takneš, može i da te upuca, a ako kojim slučajem upotrebiš vatreno ili hladno oružje u samoodbrani, prolaziš gore od provalnika i nasilnika. Razlog? Pitajte "humano" Evropsko društvo, i naravno Tursko. U suštini razlog je u želji "države" da očuva monopol na silu, nepoverenju prema građanima (jer naoružani građani mogu da pomisle da menjaju vlas'), želja da se bude human prema nasilnicima, ali i to što mi generalno nismo baš sposobni, za razliku od "tupavih" amerikanaca razlikujemo samoodbranu od ispravljanja krivih drina, razračunavanja sa komšijama, "prijateljima", preteranog šenlučenja i tome slično.
pre 6 godina
Krajem prošle godine Aleksandar Stevanović iz DJB je predlagao Skupštini da na dnevi red dođe zakon po kome bi se u ovakvim slučajevima vlasnik nekretnine odmah oslobodio krivice ako se dokaže da je napadnut od provalnika na svom posedu. Izignorisali su ga i mediji i skupštinska većina.
(Rade, 13. januar 2018 22:42)
Zasto? Zaista pokusavam da shvatim zasto se ne usvoji takav zakon? Ako neko ko je pravnik moze da mi pojasni. Ovde u Americi je zastita privatne svojine, a ne kao u ovom slucaju sopstvenog zivota, SVETINJA! Ja koji vozim kamion i ako bi mi neko usao sa namjerom da me opljacka a na moju procjenu da mi je ugrozen zivot, imam pravo da koristim vatreno oruzje, koje mogu da kupim uz I.D tj, licnu/vozacku.
pre 6 godina
Bas se razumete u nase i americko pravo. Po nasem pravu i zakonu a verovatno i po celom svetu ako ne bar u najvecem delu, ako uspes da dokazes da je napadac imao nameru da te ubije i da ti je jedini spas bila nuzna samoodbrana, nema tu sta mnogo da se diskutuje, bices lako oslobodjen. Dakle, ovde imamo slucaj vlasnika kome je provalnik upao u kucu sa nozem ubadajuci ga nekoliko puta sto jasno kaze da je provalnik imao nameru da ubije vlasnika kuce i da ovaj nije uspeo da dohvati pistolj verovatno bi uspeo u tome tako da je ovde u pitanju cista ko suza nuzna samoodbrana bez ikakvog prekoracenja kao sto neki lupaju ovde. Na primer, da ga ovaj nije nijednom uboo e onda bi bilo nezgodno i diskutabilno po vlasnika kuce...
pre 6 godina
Usao lopov i vlasnik kuce ga ubio. Sada ce pravna srbija da sudi vlasniku kuce i osuditi ga za ubistvo. Dragi organi reda, kada zateknem lopova u kuci, kojom kafom da ga ponudim? Sta ako nemam espresso?
pre 6 godina
Kakav lopov, price za malu decu. Ova dvojica su imala neke nerasciscene odnose. I ko u kuci drzi pistolj uvek pri ruci, kao dok ga je ovaj ubadao, on je isao po neku metalnu kutiju u kojoj drzi legalan pistolj? Za one koji ne znaju: postoje propisi kako se drzi legalno oruzje u kuci, ne mozete mlatarati pistoljem na kaucu.
P.S. Ni u SAD ne mozete tek tako ubiti provalnika, a da ne odgovarate. Ne zanosite se bajkama.
P.S.2) Neko je spomenuo poslanika DJB i njegov idiotski predlog - hvala, sad znam za koga necu glasati iako jednom vec jesam.
pre 6 godina
@(Miskec, 13. januar 2018 23:28)
Pa dobro. Koliko je onda dozvoljeno da popiješ uboda, olova pre nego što smeš da likvidiraš lopova? U Srbiji ovo teži beskonačno pa me interesuje koliko je u SAD?
pre 6 godina
Uganda je za Srbiju mala maca. A.V. da li se stidis sekunde? Kad gledamo vesti mislimo da zivimo u Svajcarskoj ali bukvalno.
pre 6 godina
Divlji zapad. Ako nisi siguran u svojoj kuci, gde jesi? Ovaj treba orden da dobije. A svi lopovi da se nauce za upadanje u kuce sta sledi.
pre 6 godina
Ne razumem se u nase sudstvo i pravosudje pa cu da pitam bez obzira sto cu mozda nekima ispasti smesan ili glup. Postoji li kod nas porota kao u SAD? Pa u vezi ovakvih slucajeva da odluci par ljudi o sudbini optuzenika jer realno covek je branio svoj zivot i zivote svoje porodice, dom.
pre 6 godina
'Boljitak' sve više utiče na mlade, a Boga mi ne zaobilazi ni starije pravo - čudo.
pre 6 godina
Ko zna šta je tu i zbog čega bilo.Sa komentarima tek posle zvanicne istrage.Ludo vreme proizvodi iste takve ljude.
pre 6 godina
Kad vam u sred noci naoruzan provalnik upadne u kucu dok deca i zena spavaju, ispecite mu kafu pa se lepo izrazgovarajte koje su njegove namere pa shodno tome postupite. To bi trebalo da je po zakonu.
pre 6 godina
Da se kladimo u iljadarku da nece odgovarati.
pre 6 godina
Да се уведе закон неповредивости дома и себе не би имали толико разбојништава.
pre 6 godina
Mozda ubijeni nije bio poznat policiji od ranije, ali sam skoro siguran da su se izbodeni i ubijeni poznavali.
(Z&Z, 13. januar 2018 23:59)
Ne volim da komentarisem ovakve vesti i naravno da necu ali moram reci da to sto si ti zakljucio pise u drugoj recenici teksta.
pre 6 godina
Pre par godina sam gledao neku emisiju na ovu temu,ali u Americi. Mislim da je Teksas bio u pitanju. Trudna zena,udovica vec par dana. Muz umro od raka. U sred neci neko se muva oko njene kuce. Ona to cuje i primeti,ode po muzevljevu sacmaru i pozove 911. Operater trazi sve podatke,zena prica u kakvoj je situaciji,da je trudna,da joj je muz skoro umro itd. i to sada traje. Odjednom zena kaze da cuje da neko pokusava da joj razvali vrata i udje u kucu i pita operatera: Da li smem da ga ubijem.
Operater: Ne mogu da vam kazem da smete da ga ubijete,ali ucinite sve da bi ste zastitili sebe i svoje dete.
U sred razgovora za operaterom provalnik uspeva da otvori vrata,zena ga sacekuje sa sacmarom i prosipa pa ga po dvoristu. Drugi bezi glavom bez obzira. Murija dosla na uvidjaj,da naprave zapisnik i da pokupe tela. Zena nastavila da zivi normalno i porodila se malo posle toga.
pre 6 godina
Sto bi nas poznati advokat odgovorio na pitanje sta ako mi naoruzan lopov, napadac i td upadne u kucu?
Odgovor je bio da je lakse izvuci coveka iz zatvora nego iz groba.
Pametnom dosta
pre 6 godina
Ovde su bili nerascisceni racuni odranije, tako da mozda ni izbodeni nije bas sasvim cist, bez obzira sto je napadnut u svom stanu. Ali, svakako mu je zivot bio ugrozen i za ovo ne bi trebalo da bude gonjen, narocito zato sto je ovo ucinio ocigledno iz krajnje nuzde. Prema izvestaju pitanje je da li ce covek da prezivi. Ali, da li se neko seca slicnog slucaja od pre nekoliko godina, da li u BG ili NS, ne secam se, ali mi se cini da se napadnuti i ubijeni nisu poznavali? Da li neko zna sta je bio epilog, da li je covek koji je napadnut u svojoj kuci potpuno oslobodjen? Nisam siguran. A bas u to vreme su bila dva slucaja u SAD gde su dve zene (jedna 18-godisnjakinja sa bebom) ubile napadace (ova je cak zvala dispecera da pita sta da radi) i naravno bile oslobodjene.
pre 6 godina
U Novi Sad posle 1995 na destine i destine hiljada ljudi je doslo iz Bosne i Hrvatske i njihove dece, i od tada taj grad vise nije nikad isti. Kriminal je jako porastao, struktura stanovistva je znatno promenjena, kao rodjeni bivsi Novosadjanin vam to kazem.
pre 6 godina
Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da učinilac od svog dobra ili dobra drugoga odbije istovremen protivpravan napad.(čl. 19.st.2.KZ).
Da li ce biti podneta krivicna prijava i da li ce tuzilaštvo podneti sudu optužni akt zavisice od cinjenica koje se utvrde u toku istrage. Sada je preuranjeno donositi bilo kakve zakljucke.
(ŽE, 14. januar 2018 09:03) # Link komentara
Kako u delicu sekunde cekati da napadac prvi krene na tebe u nameri da te ubije. Svako ko sa nozem upada na tudji posed, potencijalni je ubica. Tu ne treba da je dilema ni najmanje. Zamislite neku zenu, koja treba da ceka da napadac krene na nju, pa tek onda da se brani!
pre 6 godina
Negi sta.
cim je usao nepozvan u kucu udri i ne gkedaj gde pucas!
pre 6 godina
I onda policija ustanovi da su njih dvojca pre dvadeset minuta telefonirali,hteli nesto da rasciste :(
pre 6 godina
Mozda se i izvuce jer je bio smrtno ugrozen.
Ali jeste problem sto je koristio vatreno oruzje a napadac hladno.
E sad ako je bio smrtno ugrozen a nije imao pri ruci nesto drugo, morao je da se brani pistoljem.
Ja bih iskreno upucao nekoga cim bih cuo da mi se vrzma po kuci a jos naoruzan, pa stradao bi istog momenta ne bi taj stigao da me ubode.
pre 6 godina
O čemu vi ovde, neki se klade da li će ovaj da odgovara ili neće.
Niko ne gleda suštinu. Vratile se devedesete ljudi, ali sto posto. Skoro će pa bombardovanje.
pre 6 godina
U sta se pretvorio moj lepi Novi Sad :(. Tuga.
pre 6 godina
Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da učinilac od svog dobra ili dobra drugoga odbije istovremen protivpravan napad.(čl. 19.st.2.KZ).
Da li ce biti podneta krivicna prijava i da li ce tuzilaštvo podneti sudu optužni akt zavisice od cinjenica koje se utvrde u toku istrage. Sada je preuranjeno donositi bilo kakve zakljucke.
pre 6 godina
Nego sta nam kaze “voljeni” nam gradonacelnik, jer ga bar malo sramota sto se NS pretvorio u ratnu zonu? A ulice su nam ko Vukovar posle rata!
pre 6 godina
Nužna odbrana
Član 19
(1) Nije krivično delo ono delo koje je učinjeno u nužnoj odbrani.
(2) Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da učinilac od svog dobra ili dobra drugoga odbije istovremen protivpravan napad.
(3) Učiniocu koji je prekoračio granice nužne odbrane može se kazna ublažiti. Ako je učinilac prekoračio granice nužne odbrane usled jake razdraženosti ili prepasti izazvane napadom može se i osloboditi od kazne.
pre 6 godina
Naš zakon dobro definiše nužnu odbranu, druga je priča kako sudovi tumače taj institut. Jedna pouka, niste dužni da čekate da neko ostvari napad da biste mogli da se branite, možete i u pripremi napada da preduzmete odbranu. Npr, neko repetira pištolj sa namerom da puca, ne morate da čekate da zapuca, možete se odmah hraniti.
pre 6 godina
Ne razumem se u nase sudstvo i pravosudje pa cu da pitam bez obzira sto cu mozda nekima ispasti smesan ili glup. Postoji li kod nas porota kao u SAD? Pa u vezi ovakvih slucajeva da odluci par ljudi o sudbini optuzenika jer realno covek je branio svoj zivot i zivote svoje porodice, dom.
(Nije sve u parama nesto je i u novcu, 14. januar 2018 09:02)
Ne postoji u obliku kao u SAD. Kod nas porotu čine sudije porotnici i dva građanina koja su se ranije prijavila za porotničku dužnost, generalno ima protokolarnu funkciju. (neka me ispravi neko stručniji ako grešim)
pre 6 godina
ajde polako. Mozda jeste lopov ali pise da su ne rascisceni racuni pa lako moze biti da je dosao po svoje pare koje nije ovaj hteo da mu da. Cekajte prvo da cujemo celu pricu.
pre 6 godina
Sve neki fini ljudi. Srecom, ovaj odmah potegao pistolj. Mora da su iz istog miljea, podzemnog.
pre 6 godina
Ako je kao sto pisu nema odgovornosti i ako ima dozvolu za oruzije
pre 6 godina
Dugovao mu kintu sto posto
pre 6 godina
kod nas, pre par godina, lopovi upali u sred noci coveku u dvoriste i poceli da skidaju oluke sa kuce. covek izadje napolje sa bezbolkon, nalupa ih...i dobije tuzbu...koju je izgubio naravno...
pre 6 godina
Tuzilastvo ce sigurno podneti krivicnu prijavu,jer je njima bitno samo da procesuiraju ljude,a ne da utvrde cinjenice koje vlasniku kuce idu u prilog. Pozadina je ko zna kakva,za proces je nebitna,ali sigurno da postoji materijal da se oslobodi odgovornosti.
pre 6 godina
navijači
pre 6 godina
Lepo što mediji izveštavaju o događanjima u našem gradu. Vest mije lepa, ali...
Bilo bi lepo da onaj ko piše o dogadjaju zna bar nešto o gradu u kom se nešto dogodilo. ULICA DJORDJA ZLIČIĆA NIJE U NASELJU SALAJKA. Sasvim drugi kraj grada.
pre 6 godina
Prekoračenje nužne odbrane.
pre 6 godina
@Miki
E sad kada bi sudije jos to skapirale, gde bi bio kraj.
pre 6 godina
Ovo u ns strasno brate kad pomislim prodaja oruzija civilima uzas i sramota zasto ako su posteni imaju pistolj nepravda do bola
pre 6 godina
Kako mu je usao u kucu kad ga ubio ispred dvorista,a i kaze da su se poznavali od ranije,da su imali nerasciscene racune,nisu to cista posla izmedju njih,tako da nikog ne treba osudjivati. Nek mu je laka crna zemlja
pre 6 godina
Kakav lopov, price za malu decu. Ova dvojica su imala neke nerasciscene odnose. I ko u kuci drzi pistolj uvek pri ruci, kao dok ga je ovaj ubadao, on je isao po neku metalnu kutiju u kojoj drzi legalan pistolj? Za one koji ne znaju: postoje propisi kako se drzi legalno oruzje u kuci, ne mozete mlatarati pistoljem na kaucu.
P.S. Ni u SAD ne mozete tek tako ubiti provalnika, a da ne odgovarate. Ne zanosite se bajkama.
P.S.2) Neko je spomenuo poslanika DJB i njegov idiotski predlog - hvala, sad znam za koga necu glasati iako jednom vec jesam.
pre 6 godina
Da se kladimo u iljadarku da nece odgovarati.
pre 6 godina
Prođe li dan u naprednom srbistanu da neko (mlad) ne bude ubijen? Ja imam utisak da živim u Kolumbiji poslednjih par godina. Užas.
pre 6 godina
Prekoračenje nužne odbrane.
pre 6 godina
Ajde da vidimo sta vreme donosi. Moje misljenje je da te price iz americkih filmova kako neko vam banjava u kucu a vi ga u samoodbrani ubijete su rezervisane za filmove. Sigurno su poznati policiji ,imali nerasciscene racune, i slicno. Da vidimo ko su akteri. Cisto sumnjam da je napadnuti profesor lepih umetnosti a neko je nasumicno mu banuo u kucu. zivim u prizemlju ceo zivoit, nikad mi niko nije upao,niti dzedzim naoruzan iza kreveta, verovanto kao i vecina normalnih ljudi.
pre 6 godina
Ja mislim da je ovaj prekršio pravilo nužne odbrane. Trebalo je da i on uzme nož iste veličine i da napadaču zada isti broj uboda u iste delove tela. Sve preko toga je kažnjivo.
pre 6 godina
Eto ispostavi se da su "nerasčišćeni računi". Lepo reče jedan od komentatora da se ovakve stvari više dešavaju u amerčikim filmovima nego realnosti, da neko upadne običnom čoveku u kuću izbode ga a ovaj izvadi pištolj i ubije ga na licu mesta. Pa ljudi moji čak i da je u samoodbrani, ja bi flipnuo od pomilsli da sam ubio čoveka, potresem se kad vidim da je neko kuče udario a ne čoveka...Ne mogu ja te krimose nikako da shvatim, ali nikako.
pre 6 godina
" ... u americi je privatna imovina svetinja, i ako ubijete lopova na svome imanju, necete odgovarati ..."
Ne pisite o stvarima o kojima znate gledajuci filmove. U USA se tacno zna u kojim slucajevima imate pravo da pucate braneci svoju imovinu i zivot, zar stvarno mislite da tamo moze da se puca cim vam neko preskoci ogradu i udje u dvoriste? To je regulisano zakonima jos iz vremena 'divljeg zapada' upravo da se ne bi pretvorilo u masovno ubijanje!
pre 6 godina
Da se kladimo u iljadarku da nece odgovarati.
(Cista samoodbrana, 13. januar 2018 23:37)
Hajde da se kladimo u 6 hiljadarki da CE odgovarati.
pre 6 godina
cudno da lopov dodje u 20:00 nocu covek bi ocekivao da upadaju u kucu nocu oko 02:00-03:00 kad ukucani spavaju...
pre 6 godina
ajde polako. Mozda jeste lopov ali pise da su ne rascisceni racuni pa lako moze biti da je dosao po svoje pare koje nije ovaj hteo da mu da. Cekajte prvo da cujemo celu pricu.
pre 6 godina
u americi je privatna imovina svetinja, i ako ubijete lopova na svome imanju, necete odgovarati... ali u srbiji ono sto smatrate da je vasa imovina to samo mislite da je vase, u ovakvim slucajevima nesmete da se branite, morate pustiti lopova da vas opljacka ubije ili ko vec zna sta..... i na zalost nece se nista promeniti na bolje.....
pre 6 godina
Bas se razumete u nase i americko pravo. Po nasem pravu i zakonu a verovatno i po celom svetu ako ne bar u najvecem delu, ako uspes da dokazes da je napadac imao nameru da te ubije i da ti je jedini spas bila nuzna samoodbrana, nema tu sta mnogo da se diskutuje, bices lako oslobodjen. Dakle, ovde imamo slucaj vlasnika kome je provalnik upao u kucu sa nozem ubadajuci ga nekoliko puta sto jasno kaze da je provalnik imao nameru da ubije vlasnika kuce i da ovaj nije uspeo da dohvati pistolj verovatno bi uspeo u tome tako da je ovde u pitanju cista ko suza nuzna samoodbrana bez ikakvog prekoracenja kao sto neki lupaju ovde. Na primer, da ga ovaj nije nijednom uboo e onda bi bilo nezgodno i diskutabilno po vlasnika kuce...
pre 6 godina
Ako je sve ovo istina, nažalost, ne gine mu robija, jer smo Honduras.
pre 6 godina
Nadam se samo da ovaj izbodeni mucenik na kraju nece zavrsiti na robiji sto je ubio lopova u svojoj kuci koji ga je iznabadao nozem.
pre 6 godina
letos sam ima iskustvo kada mi je u 03,h neko provalio u garazu i lupao u vrata,u kuci smo bili ja,majka snajka i bratanac od 3god, onako nag i sanjiv opalio sam par hitaca iz lovacke puske kroz prozor zvao policiju skupio se komsiluk,kada su doslu uzeli su otiske ustanovili provalu protiv nn lica,a ja popio krivicnu prijavu i oduzeta puska koja nije moj vec mog oca koji ima papire a u inostranstvu je.. toliko o nasem pravosudju i zakonu
pre 6 godina
Ako je ubio lopova osloboditi čoveka odmah.
pre 6 godina
Krajem prošle godine Aleksandar Stevanović iz DJB je predlagao Skupštini da na dnevi red dođe zakon po kome bi se u ovakvim slučajevima vlasnik nekretnine odmah oslobodio krivice ako se dokaže da je napadnut od provalnika na svom posedu. Izignorisali su ga i mediji i skupštinska većina.
pre 6 godina
Mozda ubijeni nije bio poznat policiji od ranije, ali sam skoro siguran da su se izbodeni i ubijeni poznavali.
pre 6 godina
sta bre lupate pa nije uopste bitno da li je lopov ili ne.Ne mozes da upadnes u tudju kucu i da izbodes vlasnika stana pa da ti duguje i milijardu dolara.Ajde sad svi na ucenje prava.
pre 6 godina
ako ga je lopov prvi napao i izbo nožem u rođenoj kući, osloboditi čoveka odmah!
pre 6 godina
U Novi Sad posle 1995 na destine i destine hiljada ljudi je doslo iz Bosne i Hrvatske i njihove dece, i od tada taj grad vise nije nikad isti. Kriminal je jako porastao, struktura stanovistva je znatno promenjena, kao rodjeni bivsi Novosadjanin vam to kazem.
pre 6 godina
Sada ce po srpskom zakonu, jadan covek odgovarati za ubistvo razbojnika. Pod hitno izmena zakona o privatnoj svojini i pravu na samoodbranu u takvim situacijama. U Americi covek ne bi bio ni priveden da je napadnut u svojoj kuci. U Srbiji je po tom pitanju katastrofa.
pre 6 godina
Uganda je za Srbiju mala maca. A.V. da li se stidis sekunde? Kad gledamo vesti mislimo da zivimo u Svajcarskoj ali bukvalno.
pre 6 godina
Ako je ubio lopova osloboditi čoveka odmah.
(yugo, 13. januar 2018 22:26)
Ne da ga nece osloboditi, vec ce ga, ako prezivi, optuziti za prekoracenje nuzne odbrane sa smrtnim ishodom, a ako jos nije imao dozvolu za posedovanje oruzja, tek ce da nastrada. Ovde je drzava ODUZELA pravo gradjanima na samoodbranu i gradjaninu je ostalo samo da se nada da nece niko na njega i nekog njegovog, jer, ako dodje do napada, tu drzave nema, samo "posle" dodju drzavni sluzbenici na uvidjaj i da zbrinu sto mrtve sto prezivele. Ja jos nisam cuo da je drzava(policija) sprecila napad na obicnog gradjanina, ali napade na banke,zlatare i samu sebe je sprecavala, pa vi vidite u kakvom drustvu zivimo.
pre 6 godina
@yugo
Potpuno se slazem. Ali ovo je Apsurdistan i nesrecnom coveku ne gine duza robija, a da je bilo obrnuto pljackas bi dobio nanogicu...
pre 6 godina
...odavno je vec ovo moralo da se uvrsti u zakone srbije...
...odbrana vlastitog doma je conditio sine qua non mirnog zivota...
...ne bi hiljade kriminalaca bezbrizno polazilo u pljacke kuca, svesni da im preti par meseci zatvora ili mozda ni to, a da se pokradeni vlasnici upucuju na parnice za pokradeno i osteceno...
...ulazak u kucu ili tudje dvoriste bez dozvole vlasnika trebalo bi da bude nocna mnora...
...ogroman je procenat povratnika koji zivot provode izmedju zatvora i obijanja stanova i kuca, a da vlasnici nikada ne budu namireni za pricinjenu stetu...
pre 6 godina
tacno je da je u USA zakonom regulisano da postoji situacija u kojoj mozete da ubijete provalnika i sta je nuzna odbrana. Medjutim zaboravljate da kazete da u USA imate potpuno pravo sa repetiranim pistoljem ili puskom pitate nepoznatu osobu sta joj treba, naravno u USA cete videti malo slucajeva da neko nekome upada na posed. U filmovima da ali u stvarnom zivotu svakako ne, bas zato da ne biste popili koji olovnjak onako slucajno i domacinski.
pre 6 godina
U sta se pretvorio moj lepi Novi Sad :(. Tuga.
pre 6 godina
Lepo što mediji izveštavaju o događanjima u našem gradu. Vest mije lepa, ali...
Bilo bi lepo da onaj ko piše o dogadjaju zna bar nešto o gradu u kom se nešto dogodilo. ULICA DJORDJA ZLIČIĆA NIJE U NASELJU SALAJKA. Sasvim drugi kraj grada.
pre 6 godina
Pod hitno doneti zakon o zaštiti privatne svojine.Biće manje ovakvih slučajeve kada lopov zna da vlasnik ima zakonsko pravo na odbranu sebe,svoje porodice i svoje imovine.
pre 6 godina
Za ovo neće odgovarati i ako je lopov u pitanju i ako nije, ovo je po opisanom u tekstu tipičan primer ubistva u samoodbrani. Da ga je samo napao nožem a ovaj ga ubio iz pištolja po našem nakaradnom zakonu bi odgovarao zbog prekoračenja nužne odbrane, ali pošto ga je ovaj dva puta ubo onda je ubistvo u samoodbrani! Verujem da bi on više voleo da ga je ubio odmah kada je krenuo na njega sa nožem, ali bi i odležao neko vreme u zatvoru, ovako ako se izvuče zbog uboda slobodan je kao ptica!
pre 6 godina
Cim mu zasiju poslace ga u zatvor po nasem zakonu!
pre 6 godina
O čemu vi ovde, neki se klade da li će ovaj da odgovara ili neće.
Niko ne gleda suštinu. Vratile se devedesete ljudi, ali sto posto. Skoro će pa bombardovanje.
pre 6 godina
Ne razumem se u nase sudstvo i pravosudje pa cu da pitam bez obzira sto cu mozda nekima ispasti smesan ili glup. Postoji li kod nas porota kao u SAD? Pa u vezi ovakvih slucajeva da odluci par ljudi o sudbini optuzenika jer realno covek je branio svoj zivot i zivote svoje porodice, dom.
pre 6 godina
Ko meni upadne naoruzan i nepozvan u kucu izlazi iz nje sa nogama napred bez obzira sta zakon kaze.
pre 6 godina
ovaj nesretnik ce najverovatnije na neku robiju... trebalo je da ima noz sa manjim ili jednakim secivom od napadaca... nikako postolj... ispade provalnik/napadac zasticeniji od zrtve!... udje ti neko u kucu, a ti moras prvo malo istrazivanje/ anketu sta nosi sa sobom, koje su dimenzije/kalibar, sta namerava sa tim da uradi i slicno... a zivoti porodice i imovina su manje bitni... bitno je ispostovati gos'n provalnika...
pre 6 godina
navijači
pre 6 godina
Negi sta.
cim je usao nepozvan u kucu udri i ne gkedaj gde pucas!
pre 6 godina
Naš zakon dobro definiše nužnu odbranu, druga je priča kako sudovi tumače taj institut. Jedna pouka, niste dužni da čekate da neko ostvari napad da biste mogli da se branite, možete i u pripremi napada da preduzmete odbranu. Npr, neko repetira pištolj sa namerom da puca, ne morate da čekate da zapuca, možete se odmah hraniti.
pre 6 godina
I onda policija ustanovi da su njih dvojca pre dvadeset minuta telefonirali,hteli nesto da rasciste :(
pre 6 godina
u srbiji kad ti neko upadne da te opljacka imas dve opcije, da budes ubijen ili da zavrsis na robiji :)
pre 6 godina
Klasičan slučaj samoodbrane.
pre 6 godina
Sve neki fini ljudi. Srecom, ovaj odmah potegao pistolj. Mora da su iz istog miljea, podzemnog.
pre 6 godina
'Boljitak' sve više utiče na mlade, a Boga mi ne zaobilazi ni starije pravo - čudo.
pre 6 godina
Krajem prošle godine Aleksandar Stevanović iz DJB je predlagao Skupštini da na dnevi red dođe zakon po kome bi se u ovakvim slučajevima vlasnik nekretnine odmah oslobodio krivice ako se dokaže da je napadnut od provalnika na svom posedu. Izignorisali su ga i mediji i skupštinska većina.
(Rade, 13. januar 2018 22:42)
Zasto? Zaista pokusavam da shvatim zasto se ne usvoji takav zakon? Ako neko ko je pravnik moze da mi pojasni. Ovde u Americi je zastita privatne svojine, a ne kao u ovom slucaju sopstvenog zivota, SVETINJA! Ja koji vozim kamion i ako bi mi neko usao sa namjerom da me opljacka a na moju procjenu da mi je ugrozen zivot, imam pravo da koristim vatreno oruzje, koje mogu da kupim uz I.D tj, licnu/vozacku.
pre 6 godina
Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da učinilac od svog dobra ili dobra drugoga odbije istovremen protivpravan napad.(čl. 19.st.2.KZ).
Da li ce biti podneta krivicna prijava i da li ce tuzilaštvo podneti sudu optužni akt zavisice od cinjenica koje se utvrde u toku istrage. Sada je preuranjeno donositi bilo kakve zakljucke.
pre 6 godina
Ovo u ns strasno brate kad pomislim prodaja oruzija civilima uzas i sramota zasto ako su posteni imaju pistolj nepravda do bola
pre 6 godina
Kako mu je usao u kucu kad ga ubio ispred dvorista,a i kaze da su se poznavali od ranije,da su imali nerasciscene racune,nisu to cista posla izmedju njih,tako da nikog ne treba osudjivati. Nek mu je laka crna zemlja
pre 6 godina
Njega ce sad zatvoriti...
pre 6 godina
@Nadam se samo da ovaj izbodeni mucenik na kraju nece zavrsiti na robiji sto je ubio lopova u svojoj kuci koji ga je iznabadao nozem.
(Bane, 13. januar 2018 22:20)
Verovatno nece, ali mu prestoji jedno trogodisnje vucaranje po sudovima i brojna rocista i dokazivanja, vestacenja itd kako bi dokazao svoju nevinost. Jer tako to ide kod nas.
pre 6 godina
Usao lopov i vlasnik kuce ga ubio. Sada ce pravna srbija da sudi vlasniku kuce i osuditi ga za ubistvo. Dragi organi reda, kada zateknem lopova u kuci, kojom kafom da ga ponudim? Sta ako nemam espresso?
pre 6 godina
Odlicno. Na jednom mestu 27 godina. Dve recenice kasnije 28. U drugim novinama koje pisu cirilicnim pismom, ime je P.K. U vasim novinama, latinicom, takodje P.K. Imamo mi jednu izreku o verovanju, ali eto..... Divni, verodostojni mediji....
pre 6 godina
Pa da ga nije ubio ubio bi on njega
pre 6 godina
Да се уведе закон неповредивости дома и себе не би имали толико разбојништава.
pre 6 godina
@(Miskec, 13. januar 2018 23:28)
Pa dobro. Koliko je onda dozvoljeno da popiješ uboda, olova pre nego što smeš da likvidiraš lopova? U Srbiji ovo teži beskonačno pa me interesuje koliko je u SAD?
pre 6 godina
Na stranu to što su možda u pitanju "nerašćišćeni računi" i što su možda obojica "od ranije poznati policiji". Radi se o nečemu drugom, a to je da doomaći "zakon" slično Evropskim, a najsličnije Turskim, ne dozvoljava samoodbranu, bilo čime, a pogotovo ne oružjem. Sa druge strane u SAD je posedovanje oružja ustavno pravo (2 amandman) i tačno se zna šta je samoodbrana, a šta zloupotreba iste. Naravno, tamo niko ne mlatara napunjenim oružjem kada mu lepo i kulturno pozvonite na vrata, ali ako ste nasilni, ili bez dozvole upadnete nekome u kuću, ambar, stan, auto.. on ima pravo da kao opomenu opali hitac u vazduh, a ako ste nasilni, ima pravo i da vas upuca. Kod nas, provalnika ne smeš da takneš, može i da te upuca, a ako kojim slučajem upotrebiš vatreno ili hladno oružje u samoodbrani, prolaziš gore od provalnika i nasilnika. Razlog? Pitajte "humano" Evropsko društvo, i naravno Tursko. U suštini razlog je u želji "države" da očuva monopol na silu, nepoverenju prema građanima (jer naoružani građani mogu da pomisle da menjaju vlas'), želja da se bude human prema nasilnicima, ali i to što mi generalno nismo baš sposobni, za razliku od "tupavih" amerikanaca razlikujemo samoodbranu od ispravljanja krivih drina, razračunavanja sa komšijama, "prijateljima", preteranog šenlučenja i tome slično.
pre 6 godina
Ko zna šta je tu i zbog čega bilo.Sa komentarima tek posle zvanicne istrage.Ludo vreme proizvodi iste takve ljude.
pre 6 godina
Divlji zapad. Ako nisi siguran u svojoj kuci, gde jesi? Ovaj treba orden da dobije. A svi lopovi da se nauce za upadanje u kuce sta sledi.
pre 6 godina
Tuzilastvo ce sigurno podneti krivicnu prijavu,jer je njima bitno samo da procesuiraju ljude,a ne da utvrde cinjenice koje vlasniku kuce idu u prilog. Pozadina je ko zna kakva,za proces je nebitna,ali sigurno da postoji materijal da se oslobodi odgovornosti.
pre 6 godina
Dugovao mu kintu sto posto
pre 6 godina
Ovde su bili nerascisceni racuni odranije, tako da mozda ni izbodeni nije bas sasvim cist, bez obzira sto je napadnut u svom stanu. Ali, svakako mu je zivot bio ugrozen i za ovo ne bi trebalo da bude gonjen, narocito zato sto je ovo ucinio ocigledno iz krajnje nuzde. Prema izvestaju pitanje je da li ce covek da prezivi. Ali, da li se neko seca slicnog slucaja od pre nekoliko godina, da li u BG ili NS, ne secam se, ali mi se cini da se napadnuti i ubijeni nisu poznavali? Da li neko zna sta je bio epilog, da li je covek koji je napadnut u svojoj kuci potpuno oslobodjen? Nisam siguran. A bas u to vreme su bila dva slucaja u SAD gde su dve zene (jedna 18-godisnjakinja sa bebom) ubile napadace (ova je cak zvala dispecera da pita sta da radi) i naravno bile oslobodjene.
pre 6 godina
Mozda ubijeni nije bio poznat policiji od ranije, ali sam skoro siguran da su se izbodeni i ubijeni poznavali.
(Z&Z, 13. januar 2018 23:59)
Ne volim da komentarisem ovakve vesti i naravno da necu ali moram reci da to sto si ti zakljucio pise u drugoj recenici teksta.
pre 6 godina
Ne razumem se u nase sudstvo i pravosudje pa cu da pitam bez obzira sto cu mozda nekima ispasti smesan ili glup. Postoji li kod nas porota kao u SAD? Pa u vezi ovakvih slucajeva da odluci par ljudi o sudbini optuzenika jer realno covek je branio svoj zivot i zivote svoje porodice, dom.
(Nije sve u parama nesto je i u novcu, 14. januar 2018 09:02)
Ne postoji u obliku kao u SAD. Kod nas porotu čine sudije porotnici i dva građanina koja su se ranije prijavila za porotničku dužnost, generalno ima protokolarnu funkciju. (neka me ispravi neko stručniji ako grešim)
pre 6 godina
Mozda se i izvuce jer je bio smrtno ugrozen.
Ali jeste problem sto je koristio vatreno oruzje a napadac hladno.
E sad ako je bio smrtno ugrozen a nije imao pri ruci nesto drugo, morao je da se brani pistoljem.
Ja bih iskreno upucao nekoga cim bih cuo da mi se vrzma po kuci a jos naoruzan, pa stradao bi istog momenta ne bi taj stigao da me ubode.
pre 6 godina
Kad vam u sred noci naoruzan provalnik upadne u kucu dok deca i zena spavaju, ispecite mu kafu pa se lepo izrazgovarajte koje su njegove namere pa shodno tome postupite. To bi trebalo da je po zakonu.
pre 6 godina
Nego sta nam kaze “voljeni” nam gradonacelnik, jer ga bar malo sramota sto se NS pretvorio u ratnu zonu? A ulice su nam ko Vukovar posle rata!
pre 6 godina
Sto bi nas poznati advokat odgovorio na pitanje sta ako mi naoruzan lopov, napadac i td upadne u kucu?
Odgovor je bio da je lakse izvuci coveka iz zatvora nego iz groba.
Pametnom dosta
pre 6 godina
kod nas, pre par godina, lopovi upali u sred noci coveku u dvoriste i poceli da skidaju oluke sa kuce. covek izadje napolje sa bezbolkon, nalupa ih...i dobije tuzbu...koju je izgubio naravno...
pre 6 godina
Pre par godina sam gledao neku emisiju na ovu temu,ali u Americi. Mislim da je Teksas bio u pitanju. Trudna zena,udovica vec par dana. Muz umro od raka. U sred neci neko se muva oko njene kuce. Ona to cuje i primeti,ode po muzevljevu sacmaru i pozove 911. Operater trazi sve podatke,zena prica u kakvoj je situaciji,da je trudna,da joj je muz skoro umro itd. i to sada traje. Odjednom zena kaze da cuje da neko pokusava da joj razvali vrata i udje u kucu i pita operatera: Da li smem da ga ubijem.
Operater: Ne mogu da vam kazem da smete da ga ubijete,ali ucinite sve da bi ste zastitili sebe i svoje dete.
U sred razgovora za operaterom provalnik uspeva da otvori vrata,zena ga sacekuje sa sacmarom i prosipa pa ga po dvoristu. Drugi bezi glavom bez obzira. Murija dosla na uvidjaj,da naprave zapisnik i da pokupe tela. Zena nastavila da zivi normalno i porodila se malo posle toga.
pre 6 godina
Nužna odbrana
Član 19
(1) Nije krivično delo ono delo koje je učinjeno u nužnoj odbrani.
(2) Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da učinilac od svog dobra ili dobra drugoga odbije istovremen protivpravan napad.
(3) Učiniocu koji je prekoračio granice nužne odbrane može se kazna ublažiti. Ako je učinilac prekoračio granice nužne odbrane usled jake razdraženosti ili prepasti izazvane napadom može se i osloboditi od kazne.
pre 6 godina
Ako je kao sto pisu nema odgovornosti i ako ima dozvolu za oruzije
pre 6 godina
Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da učinilac od svog dobra ili dobra drugoga odbije istovremen protivpravan napad.(čl. 19.st.2.KZ).
Da li ce biti podneta krivicna prijava i da li ce tuzilaštvo podneti sudu optužni akt zavisice od cinjenica koje se utvrde u toku istrage. Sada je preuranjeno donositi bilo kakve zakljucke.
(ŽE, 14. januar 2018 09:03) # Link komentara
Kako u delicu sekunde cekati da napadac prvi krene na tebe u nameri da te ubije. Svako ko sa nozem upada na tudji posed, potencijalni je ubica. Tu ne treba da je dilema ni najmanje. Zamislite neku zenu, koja treba da ceka da napadac krene na nju, pa tek onda da se brani!
pre 6 godina
@Miki
E sad kada bi sudije jos to skapirale, gde bi bio kraj.
74 Komentari
Sortiraj po: