Testovi

Subota, 30.12.2017.

09:55

Prva vožnja: Škoda Karoq

Izvor: B92

Prva vožnja: Škoda Karoq IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Grunf

pre 6 godina

@Ilija

Mislio sam da nisu tačni komentari u kojima se kaže da Karoq Ambition serijski ima samo ČETIRI vazdušna jastuka.

Onda sam pogledao cenovnik opcionala i video da se kod njega zaista doplaćuju vazdušne zavese.

Naizgled neobično. Ali, to je škoda u Srbiji.

Kod Fabije Style (najviši paket) u Srbiji se opciono doplaćuju i bočni air bagovi i zavese, jer ona ima samo DVA air baga, pa i onda ako košta oko 16.500 ili tačno DVA puta više nego bazna dačija sandero (8.100), koja ima ČETIRI air baga.

Ili, kod oktavije FL Active se u Srbiji doplaćuje i za centralno zaključavanje SA DALJINSKOM KOMANDOM (daljinska komanda je deo serijske opreme tek u Ambition).

Neku ljudi će reći da je Škoda u Srbiji najmanja vrednost za Vaš novac.
Ko zna.
Ja i dalje razmišljam.

Aleksandar

pre 6 godina

Neki ovdje uspoređuju Tucson i QQ-i. Za ovu Skodu ne znam jer je nisam vidio u živo. Kako imam troje djece prilikom kupovine obisao sam sve auto salone i mogu samo reci da je Tucson za pola broja veci. U QQ nije moguce komotno smjestiti tri odrasle osobe na stražnjoj klupi dok je kod Tucs. to puno lakse. Jedina prava konkurencija do dolaska Kodiaka je Mazda CX5 ali je osjetno skuplja. Kia je praktički isti auto pa ga ne spominjem

Dikh tu kava

pre 6 godina

(Odluci glavom, 31. decembar 2017 08:56)

Istine radi, osoba koju pominjete kao referentnu vrednost je, kažu neki, sujetni "ekspert" i iz određenih "nealtruističnih" razloga veliki "preporučilac" Toyote, tako da biste zaista mogli da budete iznenađeni koliko pogrešnu predstavu imate, a u svakom slučaju "diskvalifikovani" kao iole ozbiljan sagovornik u prvim rečenicama komentara u kojima referišete na dotičnog "poznavaoca".
Toyoti, inače, nemam šta mnogo da zamerim, osim katastrofalnog enterijera, vrlo upitniog eksterijera, apsolutno nepoželjnog CVT-a, i diletantsko-japanskog pristupa dodatnoj opremi. Dakle, kao što rekoh, RAV4 zaista je dobar izbor.. A Karoq me (više) ne privlači prosto jer me Škoda (više) ne privlači kao brend. Kao ni Fau-Ve, "an ženeral". Ako bih morao, verovatno bih izbor sveo na Seat, i Atecu. Iako mi vagenovski enterijer najviše prija, iako je Suzuki za 4 klase po tom pitanju lošiji, S-Cross 1.4 Boosterjet, 4WD, panorama, (prokleta) kožna sedišta, običan, normalan automatik, LED farovi, kamera, radarsko kočenje.. sve za cca 22.5K evra. Meni deluje kao bolja kupovina od većine konkurenata. Ko može da proguta sve (subjektivno) nesporne mane. Lično, da mogu da biram, u toj klasi bih apsolutno prvo "gađao" novi CX-5. Ali ne sa trenutnom cenom..

Ivan ZG

pre 6 godina

Pročitao sam svakakve komentare od kojih neki nemaju veze sa stvarnošću pa me ponukalo da i ja nešto napišem iz mog skromnog znanja o autima.
Ova Škoda mi izvana izgleda pristojno i ništa više od toga, a iznutra samo dovoljno dobro iako se na slici radi o najskupljoj verziji opreme. Sve skupa, sjedni 3.
Motor 1.0 sa 115 KS ide iznenađujuće dobro, ali samo ako ga jako gazite. Čak i u manjim autima troši preko 8 litara pri 130 km/h. U ovom bi zbog visine auta mogao trošiti i preko 9 i na to buduće vlasnike ovog auta u testu nitko nije upozorio. Dakle kupit će auto sa malim motorom i velikom potrošnjom ako ne ugradite plin(pitanje da li uopće možete ugraditi plin u ovaj mali turbo). Zato će se dizel puno bolje prodavati.
Toyota RAV 4 hibrid je odličan auto koji vozi rođakinja. Njezine riječi o potrošnji. U gradu 6,5 do 7,5. Po autocesti nikad ispod 10.
RAV je klasu veći i klasu bolji i isto toliko skuplji.

Nemojte mi samo pisati hvalospjeve o kvaliteti VW automobila kada to ne postoji u zadnjih 10 godina. Politika cijena njihovih auta je takva da puno traže za svaku doplatu ili dobiješ u 2018-toj godini - radio na centralnoj konzoli. Prijatelju se na Audiju A4 izlizao crni gumb na radiju i rekli su mu da mogu samo cijeli radio zamijeniti za 300 €. Da dobro ste pročitali - 300€.
Prodavati novi auto u 2018-toj bez 6 zračnih jastuka je kuriozitet. Moderni sustavi asistencije se u tekstu ni ne spominju, a ima ih jedan Polo u osnovnoj opremi. Očito je cilj Škodu unazaditi.

Dobro

pre 6 godina

Evo vam i link od ugledanih eksperta na b92...gde se jasno vidi da je prosecna potrosnja 4,9 litra.
[link]
(Odluci glavom, 1. januar 2018 17:25)

Ugledni eksperti sa B92 nisu merili potrosnju na ovom testu, ili bar tako ne stoji u tekstu. Tabela sa tehnickim podacima na kraju clanka je copy-paste.
Ipak, mislim da je verovatno da je u stvarnosti nesto oko 5.5 litara, zavisno od stila voznje.

Iz zemlje lala uvek vas,

rus

pre 6 godina

Toyotu Rav4 hibrid samo vozio i ide bas kao zmaj ( 0-100 km/h za 7 sec...1,3 sec brze nego u prospektu), u Austriji se na porez racunaju samo 155 benzinskih ks a 42 ks od elektromotora uopste ne, prema tome je znatno jeftiniji. U Austriji se taj auto sa super opremom lounge prodaje za 36.000...i daleko je od 42.000 evra a skoda karoq sa 2.0 tdi 4x4 kosta i do 39.000 evra. Evo gledajte na

(Odluci glavom, 1. januar 2018 00:29)

Ti iz Austrije predlažeš šta je bolje da se kupi u Srbiji???
To što u Austriji se plaća porez samo na 155ks ne znači da se tako obračunava i u Srbiji. Registracija novog Rav4 hybrid u Srbiji bez provizija banaka i cene tehničkog pregleda košta 80268 dinara, a registracija Rav4 2.0 dizel motorom je 32610 dinara takođe bez provizija i tehničkog. Dakle, u Srbiji posedovanje automobila kubikaže 2.5 i snage veće od 110 kw u odnosu na 2.0 i snage manje od 110 kw godišnje košta 400€ više. Sam izračunaj koliko kilometara je moguće preći sa tih 400€ godišnje.

Tvoja konstatacija da Rav4 hybrid ubrzava za 7 sekundi do 100 km/h je totalno nerealna. Čak i kataloško ubrzanje od 8,3s je upitno jer automobil ima preko 1600 kilograma na 197ks i uopšte nije aerodinamično.

Odluci glavom

pre 6 godina

Evo vam i link od ugledanih eksperta na b92...gde se jasno vidi da je prosecna potrosnja 4,9 litra.
https://www.b92.net/automobili/vozili_smo.php?yyyy=2016&mm=04&nav_id=1125842

buka

pre 6 godina

@odluci glavom
Aha,sad smo uvideli da ti u stvari živiš u Austriji i pitanje je kakve veze tvoj sud ima sa Srbijom pogotovo što si opet slagao.Ubrzanje RAV4 hybrid AWD je 8.6 sekundi do 100km/h a ono što je pogotovo porazno je da troši 9 litara na 100km i to po fabričkim specifikacijama.Opet prokleti internet dopušta svakom da piše šta poželi i ne bih se više zamarao neznalicama.

Maki

pre 6 godina

Ja vozim Kodiaqa 2.0 190KS 4x4, adaptivna sasija i prezadovoljan sam. Pokusavajuci da se odlucim za auto isprobao sam Kadjar-a, CRV-a, Outlander-a i jos par cenovno slicnih vozila i tek sam sad nakon 20k kilometara ubedjen da, iako nije atraktivni brend, Skoda je best buy u klasi. Ali ako vec neko daje toliki novac ne znam sto bi kupovao Karoqa a ne Kodiaqa...ja sam uvek pre za medjeda!

Milos

pre 6 godina

@Istina
Jeste li provozali neki od ova 2 automobila pre nego sto se ostavili komentar?
Da ste odvozali bar 10km po svakom primetili bi razlike. U Volksvagen grupaciji veliki broj automobila deli istu sasiju, komponente i motore pa se razlikuju bitno po kvalitetu, nivou zavrsne opreme, udobnosti i ceni... Audi, Volkswagen, Skoda i Seat uvek imaju bar jedan model sa potpuno istom konfiguracijom osim "znacke" kao sto Vi kazete, ali su razlike medju njima velike. Jednog dana ce te to i sami uvideti...
Svejedno, zelim vam svima srecnu Novu Godinu i sve najbolje!

Odluci glavom

pre 6 godina

Toyotu Rav4 hibrid samo vozio i ide bas kao zmaj ( 0-100 km/h za 7 sec...1,3 sec brze nego u prospektu), u Austriji se na porez racunaju samo 155 benzinskih ks a 42 ks od elektromotora uopste ne, prema tome je znatno jeftiniji. U Austriji se taj auto sa super opremom lounge prodaje za 36.000...i daleko je od 42.000 evra a skoda karoq sa 2.0 tdi 4x4 kosta i do 39.000 evra. Evo gledajte na
Www.gebrauchtwagen.at
Bas ima vw dobar marketing u Srbiji, ali dzabe, nema mu spasa, dizelasa ima svaki dan manje i manje i to je tako dobro. Mazda cx5 je takodje veoma dobra, ali imate u izboru samo dizel ( koji ce brzo nestati), ili benzinac koji vise trosi a znatno slabije ide nego ova Toyota.

Munze konza

pre 6 godina

Ovde čovek u komentarima može samo da pročita prepucavanja auto dilera... znači ništa pametno i korisno, samo trolovanje...

rus

pre 6 godina

Skoda karoq 2.0 tdi automatik kosta oko 34.000 evra, isto kao i toyota rav4 hybrid,koja je znatno veca, snaznija, kvalitetnija i u svakom pogledu bolja, ona sa 1.6 tdi oko 27.000, a ona mala igracka sa 1.0 kosta oko 23.000 evra.
(Odluci glavom, 31. decembar 2017 15:14)

U doba interneta kada je prava informacija na "dva klika" daleko iznositi ovakve neistine je blago rečeno bezobrazno.

http://www.skoda-auto.rs/models/Documents/Cenovnici/Karoq.pdf
Mogli bi i autori teksta da postave link ka zvaničnom cenovniku da spreče iznošenje ovakvih neistina.

Ko je ikada kupovao nov automobil zna da je cena koju vam predloži prodavac često značajno niža od prikazane u cenovniku. Takođe, svi prodavci uvek nude pojedine modele po sniženim cenama (npr. Ford Kuga za 16990€) a te cene nema u zvaničnom cenovniku.

Urke

pre 6 godina

Opel Grandland X pazario pre 10 dana… Gledao i Seata, provozao malo…
Oba dizela…
Definitivno u Opelu sve deluje luksuznije a i bolje se vozi…

SS

pre 6 godina

Igrom slučaja sam vozio novu Ibizu sa tim 1.0 motorom i auto ne ubrzava.
E sad, pitam se ko će kupiti 500 kilograma teži auto sa istim motorom i kako li se to vozi?

P.S. Što se dizajna tiče, koji problem imaju kad ovako dele farove? Mercedes je to radio na E klasi pre 10 godina i izgledalo je odvratno, pa su ubrzo redizajnirali. Čak mu je i cena jeziva, za 20.000€ se bira auto u Srbiji

buka

pre 6 godina

@odluci glavom
Odakle tebi te cifre?Je li to nema bonusa za prodaju RAV4 na kraju godine pa ste se uzbunili?Prokleti internet svakome dopušta da lupeta

Jovan

pre 6 godina

Ambition u Srbiji samo četiri vazdušna jastuka serijski?

Zar to sme da se uvozi? Kako dobiju papire za uvoz? Koji su to prevaranti. Da je 2007 godina, pa i da razumem. Ali, skoro je 2018. godina.

Beloved

pre 6 godina

A novi Kaškai sa 4 kamere, navigacijom, panoramom, još hiljadu drugih sitnica koje su više nego korisne i neuporedivo ozbiljnijim motorom 20.500€
Ali bitno da je to VW grupacija.

buka

pre 6 godina

@Odluci glavom
Jesi li realan da promovišeš RAV4 hibrid u Srbiji?Taj auto košta 37K€,ima motor od 2.5 litra i NIMh bateriju, ide kao mrtav konj i još povremeno zapišti u vožnji (nešto kao zvuk aviona pri sletanju).O enterijeru ne želim da trošim reči sem da naglasim da za te novce mora biti za 3 klase bolji nego što jeste (vidi Mazdu npr).To je navodno nova tehnologija koja koristi prastare baterije i "neverovatno agilni" CVT menjač koga može da voli samo onaj koga automobil ne zanima.Ima naravno CVTa koji su pristojni ali konkretno ovaj je užasan.I još zamislite da sve što uštedite na gorivu u Srbiji date na registraciju,RAV4 hibrid nema nikakvog smisla kod nas.

NT

pre 6 godina

Da ne pričamo napamet, evo cenovnika:

Rav4 hibrid - od 34700 do 42500
http://www.toyotaadria.com/rs/pdf/cenovnik_vozila/rav4_hibrid.pdf

Karoq - od 18756 do 29220
http://www.skoda-auto.rs/models/Documents/Cenovnici/Karoq.pdf

Dakle, najjača Škoda sa najboljom opremom je u startu više od 5000 EUR jeftija od najjeftinije Toyote.

Akcijska ponuda se ne računa, zato što isto može da se dogovori i u Škodi (samo trenutno nije akcija pa nije istaknuto u katalogu).

Odluci glavom

pre 6 godina

Skoda karoq 2.0 tdi automatik kosta oko 34.000 evra, isto kao i toyota rav4 hybrid,koja je znatno veca, snaznija, kvalitetnija i u svakom pogledu bolja, ona sa 1.6 tdi oko 27.000, a ona mala igracka sa 1.0 kosta oko 23.000 evra.

Papageno

pre 6 godina

Što se kvalteta tiče, to je VW & Škoda, znamo šta se može očekivati. I ono dobro i ono loše.

Ali što se dizajna tiče, ovo nije loše, ali to je otprilke to - "nije loše" i kraj. Ništa posebno, čak i prilično banalno. Nema tu nikakvog "wow!" faktora.

Ukratko, previše je tu Volkswagena, a premalo Škode. Nažalost, izgleda da je to generalno usmerenje Škode i zato su im modeli sve manje originalni i sve više liče na samo malo drugačije Volkswagene.

Poslednje originalno i stvarno svoje što su napravili bio je Roomster. Deset godina sam imao Fabiju I i bio sam vrlo zaovoljan. Krajem pretprošle godine sam kupovao novi auto i Roomster je bio vrlo ozbiljan kandidat, kad ono - ne rade ga više, a nova kockasta Fabia III mi se uopšte nije svidela. Šteta za Roomstera...

tsi

pre 6 godina

@dr Nis
Vidim da nikad nisi seo u takav auto sa manjim benzinskim motorima. Ali te to ne sprecava da se pravis pametan.
Pogledaj sta su ljudi pisali pre jedno 15-20 godina kada su u obicne diesel motore poceli da ugradjuju turbine...

limenke panteri

pre 6 godina

Kodiaq kao da se deli dzabe koliko ga ima na Bg ulicama, sta li ce tek biti sa ovim.. Steta za Yeti, msm da je bio mnogo vise cool od ovoga, al sta cemo kad je pomama za kvazi SUV-ovima...

Haha

pre 6 godina

@(Boki, 30. decembar 2017 23:12)

Kako ovi vagenovci preuvelicavaju kvalitet enterijera u raspalim skodama pa to je strasno. Al neka vam, odes probas i vidis da je sve to tu negde manje vise. Nijanse samo.

NT

pre 6 godina

Rav4 hibrid je nazalost oko 10k eur skuplji od Karoqa tako da jednostavno ne spada u istu klasu. Kazem nazalost jer mi je on bio prvi na listi kad sam krenuo da gledam, ali je zbog cene otpao kao i Mazda CX5.

Sto je najsmesnije, bio sam 99 posto resen da uzmem Tucsona ili Sportage ali sam odmah nakon posete salonima odustao. Na kraju su bas nijanse presudile izmedju Kuge, Ateca-e i Karoq-a posto sam za sva 3 imao slicne ponude. Npr. meni su Varioflex sedista veliki plus, a samo Skoda ih nudi.

dr Nis

pre 6 godina

Potrošnja sa motorom 1.0 tsi veća od potrošnje 1.5 tsi. Isto sa dizel varijantama 1.6 tdi troši više od 2.0 tdi . To je dokaz da motori nisu dobro izprojektovani prema veličini, odnosno težini auta. Zato su preopterećeni ovi slabiji motori pa i potrošnja je veća, o veku trajanja manjih motora bolje da ne pričamo. Znači manji motor obavezno znači i manja potrošnja, ali ako je preopterećen masom vozila i veličinom karoserija troši više.
Posebna teme je ekološko opravdanje za uvođenje ovih malih motora sa turbinom, navodno su oni manji zagađivači.

rog

pre 6 godina

(Milan, 30. decembar 2017 22:31)

Ford mondeo sa 1.5 ecoboost i 160ks kosta 17.000eur, ne znam otkud vam cena od 19.000eur za 1.0 jedino ako ste uzeli sa brdo opreme.

C i n i k

pre 6 godina

Vec ga ima ovde na ulicama,dobar je,ali bas lici na Audi Suv.Doduse mislim da je to i poenta Skode, da za manje pare dobijes vrlo slicno. Mislim da ce ga dosta biti u Srbiji.

Istina

pre 6 godina

Imam Seat Atecu koja je po meni (o ukusima ne vredi raspravljati) lepsa i dinamicnija od Skoda Kodiaka i Karoqa. Probao sam sva tri i mom stilu voznje apsolutno odgovara sportska Ateca (za neciji ukus malo tvrdja ali odlicna sto se tice pouzdanosti i upravljivosti). Jos jedna stvar, zaboravite na deklarisanu potrosnju. Po njima bi trebala da trosi 6.5l kombinovano. Moja cipovana Ateca u eco modu trosi 9l posle prvih predjenih 10000km.
(Milos, 30. decembar 2017 22:58)
@Milos
Škoda Karoq i Seat Ateca dva indentična automobila na istim šasijama, isti motori samo značka druga, o čemu Vi pričate, Vaš komentar je botovski nivo!!?

Odluci glavom

pre 6 godina

Ako zelite kvalitetan SUV sa veoma malom potrosnjom i veoma solidnim motorom zapremine 2,5 litra + hibridskim pogonom i snagom od 197 ks, onda uzimajte Toyota RAV4 Hybrid. Daleko je veci od ove skode, mnogo kvalitetniji od Hyundaja Tuscona ( citajte testove g. Todorovica), i nema problema sa mogucim zabranama voznje kao kod dizelasa. SUV benzinac ce vam trositi najmanje 10 l na 100 km, a tojota nece preci 6,5 l. Kontrola kvaliteta proizvodnje je temeljna,ovaj suv se proizvodi u japanu dok skoro svi audi q5 se proizvode u Meksiku. Ima toliko puno negativnih iskustva sirom sveta sa vw, audi, skoda...a poznajem sam ljude koji su sa audi a7, a6, q7... na 60.000km imali ozbiljne kvarove sa motorom ili menjacem, da se nikad ne bi usudio kupiti nesto slicno, i za mnogo manje novca, sve su to neki produkti kojima je najvaznije kozmetika, a ne pravi kvalitet i pouzdanost.

boris

pre 6 godina

Išao sam da ga vidim pre neki dan, izgleda da u škodi prodaja ide tako dobro da prodavci se ne trude da te bilo šta ubeđuju, stoje onako sa strana ili čak ih i nema pa ih tražiš. Kola su lepa, kvalitet i jednostavnost iznutra mene privlači, ništa ne ispada iz tog šlifea. Spolja bi mogao da bude lepši ali čini mi se da i kod ostalih njihovih modela oni to neće previše da "predizajniraju" jer bi tako izgubili ciljnu grupu kupaca koji vole kvalitet i jednostavnost. Obzirom da sam baš bio zagrejan da ga kupim i čekao ga da se pojavi opravdao je sve što očekujem sem cene, bezobrazno je škoda podigla cene skoro cele game pogotovo Kodiaka i Karoqa tako da najverovatnije odustajem. Očekivao sam diesel od 18000.. Gledao sam i Tucsona ali nekako mi unutrašnjost izgleda nekvalitetno, plastično, vrata i ručke totalno neuverljivo, tu ih Škoda dere samo tako ali spolja je zaista lep, cene su tu negde. Sa ovim cenama sad i ovom novom cenovnom politikom Škoda će polako izgubiti ono zbog čega je bila tražena i cenjena.

Argentto

pre 6 godina

Da postavimo stvari na pravo mesto. Vozilo sa slika iz testa je vozilo u maksimalnoj opremi, sa jos po nekim doplatama... i sve to nema bas puno veze da onim sto ce se prodavati kod nas. Ovako opremljen automobil je i vise nego duplo skuplji od istog u "drugom" paketu opreme. Ukoliko se ovom autu oduzme multimedijalni sistem, digitalni ekran sa instrumentima, klima u dve zone, LED svetla, stave mi se za dva broja manje felne (ili ratkapne), izgledace kao totalno drugi automobil. Primera radi, u firmi imamo "klot" jetija.. 1.2, od opreme "nista".. Moj otac je kupio Yeti, demo vozilo (kao ovo sa slika) staro 18 meseci u max opremi 2.0 4x4 (paborama, DSG, xenon, multimedija...) ta dva vozila, osim imena, nemaju vise nista slicno.. Skoro smo za firmu kupili 2 Oktavie, i potpuno je neverovatno da u svim paketima opreme dobijate samo SWING radio uredjaj ?!?! U prevodu, kupili Oktaviu ambient ili style (koja je duplo skuplja) dobicete osti radio unutra. Za sve ovo sto se vidi na slikama, cena je tolika da se moze kupiti za klasu bolji auto.

Boki

pre 6 godina

Са Тусоном сам за 4.000 евра мање добио неупоредиво више опреме и лепши ауто.
(VoiD, 30. decembar 2017 14:51)
@VoiD
Koliko košta taj Tuson, 14500eur??? Inače nisi sigurno dobio kvalitetniji auto, enterijer Tusona je kao plastika u Jugu 45 samo lepše oblikovana, zaista je unutra smešan, spolja je lep, priznajem. Probaj da sedneš u Kodiak i Karoq pa posle u Tuson, videćeš o čemu pričam.

heydrich

pre 6 godina

uvek kada se pojavi novi auto kod nas, a vecini je cenovno nedostizan, ovde iskoči milion postova, svi na isti kalup: ala je kiselo grozđe... Ne ložite e se sugrađani, na zapadu se kola menjaju na 3 do 5 godina, i kada neki zapadnjak (mozda vas komšija koji je zapalio pre neku godinu) izgustira neku, sada novu, škodu imaćete priliku iste da se navozate sa 200.000 km na satu, kao nova, baba vozila do pijace. I gle paradoksa, tada ćete se u isti taj auto kleti kao u svoga sveca, nigde boljih kola nema, ma to nista ne troši, ma ništa se ne kvari... Jao još ako ima četiri kruga na haubi, ili da ne pominjem propeler... Gde će vam kraj biti. Do tada vam ostaje da gledate ovakve automobile (istina malo) po ulicama, da ih ogovarate i sami sebe mrzite što ovde živite i što ćete ih voziti tek za nekih 10 godina, polovne i umorne.

kimi NS

pre 6 godina

Vozim Hjundai ix35 vec vise od 5 godina. Kupio nov. U startu mi se cinilo da je odlican odnos ulozeno i dobijeno. Nedavno sam zbog kvara, slucajno od druga pozajmio skodu Jeti i bio potpuno odusevljen. Pritom meni je to ruzan auto, ali je kvalitetniji auto od mog Hjunde. Hjunda ima sve od opreme, ali nije bas kvalitetna. Na kraju kao imas sve, ali nemas ono najvaznije, a to je kvalitetn i pouzdan auto.
Sada merkam Seat Ateku i mislim da je ona najbolji izbor. Sve je to u VW grupaciji gotovo isto, samo mi je ona malo lepsa.
A svima koji misle da je Hjunda i Kia super kupovina, samo cu reci da kod mene vise nisu u razmatranju.

Milan

pre 6 godina

Svako od vas koji prica o 1.0 motoru bez da je zna druge parametre (tezinu, elasticnost, ...) i da je auto probao, pise napamet.
(Mile, 30. decembar 2017 13:17)

Probah letos novi Mondeo 1.0 turbak, da to je onaj sto dobija nagrade za najbolji motor u klasi. Toliko sam se razocarao da nemam reci da opisem, na malo vecoj uzbrdici motor je mrtav i ako sam bio jedini putnik, na neka obicna preticanja sam mogao da zaboravim, plus mi se ne svidja zvuk motora sa 3 cilindra.
Da za to izdvojim 19 000 eura, neka hvala. Dakle licno iskustvo.
Proslog meseca uzmem od prijatelja Hyundai i40 1.6GDI atmo benzinca 135 konja, i ako na papiru Fordov 1.0 ima neznatno veci obr.moment i isporucuje ga na nizim obrtajima, stvarnost je potpuno drugacija.
Razlika u voznji je neuporediva i daleko sam se opustenije osecao u Hyundaiu, motor je za tu kubikazu bez turbine pravi dragulj u odnosu na taj 1.0 nasvirani teocilindras i tu parametri na papiru padaju u vodu. Potrosnja je cak veca kod malog turbaka. Da, umalo da zaboravim, ona blaga dugacka uzbrdica je savladana u 4-toj bez i malo naprezanja, a Fordov motor se gusio u istoj brzini kao starac na samrti.
Nije sve na papiru, nesto je i u praksi, pozdrav iz Svedske.

Milos

pre 6 godina

Imam Seat Atecu koja je po meni (o ukusima ne vredi raspravljati) lepsa i dinamicnija od Skoda Kodiaka i Karoqa. Probao sam sva tri i mom stilu voznje apsolutno odgovara sportska Ateca (za neciji ukus malo tvrdja ali odlicna sto se tice pouzdanosti i upravljivosti). Jos jedna stvar, zaboravite na deklarisanu potrosnju. Po njima bi trebala da trosi 6.5l kombinovano. Moja cipovana Ateca u eco modu trosi 9l posle prvih predjenih 10000km.

NT

pre 6 godina

Posle mesec i nešto dana detaljnog istraživanja, poređenja modela i probnih vožnji, naručio sam Karoq 1.5 TSI Style sa još dosta dodatne opreme. Proveravao sam cene na zapadu i nije ništa specijalno skuplji kod nas.

Dizajn eksterijera je možda dosadan u poređenju sa Tucsonom i Sportage, ali su zato kvalitet unutrašnjosti i završna obrada potpuno neuporedivi. Tucson u najjačem paketu opreme je po unutrašnjosti daleko bliži Dusteru nego Ateci, Karoq-u, Kugi i Japancima. Pri tome Tucson uopšte nije jeftiniji, kada se i u njega napakuje iole bolja oprema praktično je identičan po ceni.

Tricikl

pre 6 godina

Meni je nemoguće da neko kupi ovakav automobil sa 1.0 trocilindričnim motorom od 115 KS za gotovo 19.000 evra. Ko će to da uzme pored 1.5 TSI sa 150 KS za 20.500.

Mihovil miš

pre 6 godina

Rezervar za gorivo sa 50 lit. je neozbiljno za taj segment.
Nekada su škode bile ružni auti sa jako niskom cenom. Sada su još uvek ružni i sa jako napumpanom cenom.
Kad je u pitanju cena, mnogi će da razmisle o korejskor i francuskoj konkurenciji. Mnogo više auta za te pare.
Mora neko da plati sve te milijone pred američkim sudovima zbog fplcvagen afere o izduvnim gasovima. A to su kupci njihovih novih vozila.

mozak jedne kokoške ...

pre 6 godina

(zaštitnik životinja, 30. decembar 2017 12:14)

"Ko ovde nađe mane, ili je lud ili pakostan. :) Bravo za Škodu!!"

Slažem se. Evo, ja ću da ukažem na samo neke od prednosti Karoqa u Srbiji. Primera radi:

- Ambition u SLO ima 7 air bagova, u Srbiji čak 4 ( slovima: "četiri", pa i onda kada košta 26.000 );

- Ambition u SLO ima AEB, dual auto klimu, alu felne, zadnje parking senzore, električnu parkirnu kočnicu ... u Srbiji ima "duplo golo" od svega toga...

Doduše, ako može fobija Style (najviši paket) u Srbiji da ima samo 2 air baga i onda kada košta 16.000, što bi bilo čudno da Karoq Ambition ima 4 air baga za 26.000 ...

Prosto, čkoda je u Srbiji najveća vrednost za Vaš novac. Najbolja potvrda pravilnosti slogana "manje je više". Samo za odabrane, naravno ...

Dejan

pre 6 godina

Škoda je postala bezobrazno skupa. Hyundai Tucson sa boljim paketom opreme, daleko prostraniji je jeftiniji 10-20%. Da ne pominjem poslovičnu nemaštovitost Škode.

ETF Milan

pre 6 godina

Nije loše ali ostaje pitanje da li Škodini inženjeri i dalje poklanjaju poverenje Wattson komponentama u elektronici kontrole motora ili će kao i Nemci praviti ECU u domaćoj radinosti sa Thyssen vodovima i Siemens pločama? Znamo svi da je Škoda osuđena na večno generacijsko zaostajanje iza Wagena pa me zanima koliko su autonomni i da li se to pokazuje konkretnim napretkom u kvalitetu.

Bane

pre 6 godina

Pa ne znam, ok je Skoda, prakticno VW, i nema tu sta da se trazi mana ali to nije vise ono sto je Skoda bila. Skoda je zaista bila dobar kvalitet cak jednak VW za zaista pristojan novac i kao takva postala je ozbiljna konkurencija VW.....a onda je uprava resila da mu kvalitet malo spusti ispod VW a cenu malo digne i sada je to prosecan auto po solidnoj ceni....jedina u sustini olaksica za Skodu danas je sto ni konkurencija ne nudi nista bolje niti jeftinije pa prodaja i dalje ide na konto price kako je to ipak prepakovan VW.
Ja licno bih za taj novac uvek pre birao QQ ipak 1.2 turbo motor sa 4 cilindra mi lepse zvuci nego 1.0 sa tri cilindra....a i opreme se dosta vise dobije...

buka

pre 6 godina

Ok,ovo nije loše ali na žalost nema tu originalnost što je imao Yeti.Po prvi put ću stati na stranu uvoznika što se cene tiče jer nekako su kod nas novi automobili uglavnom jeftiniji nego preko,pri tome ne računam neku Dansku ili Francusku.Više puta sam potvrdio da potpuno isti automobil manje košta kod nas nego npr u Hrvatskoj (Volvo XC60,kod nas ona akcija 46K u Hrvatskoj 51,Škoda takođe).E sad,paketi opreme su veoma slični i ne znam da li je fora u tome ili u nečemu drugom što ponekad nisu baš baš isti.Da ne bude da ih hvalim,postprodaja i servisi su uglavnom užasni a tu ubrajam i uvoznika Škode.Ono što je takođe strašno su mogućnosti da se proba automobil na par dana,kod nas je to skoro nemoguće sem ako ne znate nekog direktora ili gazdu.Jednostavno ne razumem kako misle da se neko otvori za gomilu para a da ne može pošteno da proba auto.Premijum uvoznici su uglavnom bezobrazni što se cena tiče ali imaju test vozila gomilu i nemaju problem da se uzme na par dana šta god,čak i oni veoma skupi modeli.Sve u svemu,smešno smo tržište,zato Škoda vlada istim,pristojna vozila za korektnu cenu (i još omiljena kod državnih organa,jer ima mesta za noge pozadi).Ovo "korektnu cenu" treba uzeti sa rezervom,naravno.

vama kako volja

pre 6 godina

svaka cast skodi,al' ovo je malo za velike pare,danas ne treba platiti auto vise od nekih 10-15k evra,na daleke relacije avion dzaba,ovuda malo i okolo harac na svom cosku,nesmes ovo nesmes ono,jedino sto smes da se namestis i da te pomuze ko god stigne,zaboravi,uskoro stize nova lada vesta karavan sa modernim motorom 1.6 i full opremom za nekih 13k evra i zdravo,al' bas zdravo;)

Kobaja Grande

pre 6 godina

Motorizacija - i ja sam imao motor od 900 kubika...u Yugu 45.
Dizajn - previse konzervativno.
Cena - i posle se cude zasto se Hyundai Tucson tako dobro prodaje...

Ni lud ni pakostan

pre 6 godina

Ko ovde nađe mane, ili je lud ili pakostan. :) Bravo za Škodu!!
(zaštitnik životinja, 30. decembar 2017 12:14)
18.800 evra za 1.0 tsi sa prednjim pogonom, 4! vazdušna jastuka, u 2017oj godini,ratkapnama i osnovnom bojom.

mile rizik

pre 6 godina

Ko ovde nađe mane, ili je lud ili pakostan. :) Bravo za Škodu!!
(zaštitnik životinja, 30. decembar 2017 12:14)

Nema toliko slovnih mesta u polju komentara koliko ovaj ima mana. Niti si ti video ovo, niti bilo koji drugi ozbiljniji auto.

gle

pre 6 godina

Ali detalj na menjacu “DSG 4X4” predstavlja najsmeliji dizajnerski iskorak barem kod enterijera jos od poslednjeg modela felicije. Malo karikiram naravno, ali budimo iskreni enterijer mu nikako nije jaca strana, sto bi rekli pojedini citaoci “prst zamolo da mi odpadne kada sam pokucao po instrument tabli”. Interesantan mi je podatak da motor koj ima 1.5l i 150 konja i pritom vuce auto od skoro 1.5 tonu trosi 5.2 benzina na 100km, mislim da su malo preterali jer toliko trose trocilindrasi od 1l u malim gradskim automobilima...

Deki

pre 6 godina

0,99 litara motor u tolikom autu i još za 18.800 Eura??!!!! Da li su kupci postali veverice kad kupuju tako nešto, ili su uvoznici postavili bezobrazno visoke marže? Biće da je ovo drugo.

Frank Vercauteren

pre 6 godina

Ovo izgleda vise nego sjajno, mala zamerka sto ostaje "stepenik" u prtljazniku kad se obore zadnja sedista, sve ostalo je savrseno sto se mene tice. Medjutim, Skoda definitivno vise nije jevtin auto, narocito ako se doda malo vise dodatne opreme i motor 1.6 ili 2.0 tdi.

dzigi

pre 6 godina

U stvaranju imena korištene su reči autohtonog indijanskog plemena Arktika, naroda Alutiti - kakvo zamajvanje. Pritom su iskoristili samo pola te reči. Mogli bi sledeći put nešto od autohtonih Vlaha, iz plemena istočne Srbije.
Kod nas će njegov uspeh i popularnost dati isključivo cena, koja je inače sve viša i viša.

Ni lud ni pakostan

pre 6 godina

Ko ovde nađe mane, ili je lud ili pakostan. :) Bravo za Škodu!!
(zaštitnik životinja, 30. decembar 2017 12:14)
18.800 evra za 1.0 tsi sa prednjim pogonom, 4! vazdušna jastuka, u 2017oj godini,ratkapnama i osnovnom bojom.

Deki

pre 6 godina

0,99 litara motor u tolikom autu i još za 18.800 Eura??!!!! Da li su kupci postali veverice kad kupuju tako nešto, ili su uvoznici postavili bezobrazno visoke marže? Biće da je ovo drugo.

gle

pre 6 godina

Ali detalj na menjacu “DSG 4X4” predstavlja najsmeliji dizajnerski iskorak barem kod enterijera jos od poslednjeg modela felicije. Malo karikiram naravno, ali budimo iskreni enterijer mu nikako nije jaca strana, sto bi rekli pojedini citaoci “prst zamolo da mi odpadne kada sam pokucao po instrument tabli”. Interesantan mi je podatak da motor koj ima 1.5l i 150 konja i pritom vuce auto od skoro 1.5 tonu trosi 5.2 benzina na 100km, mislim da su malo preterali jer toliko trose trocilindrasi od 1l u malim gradskim automobilima...

Dejan

pre 6 godina

Škoda je postala bezobrazno skupa. Hyundai Tucson sa boljim paketom opreme, daleko prostraniji je jeftiniji 10-20%. Da ne pominjem poslovičnu nemaštovitost Škode.

Kobaja Grande

pre 6 godina

Motorizacija - i ja sam imao motor od 900 kubika...u Yugu 45.
Dizajn - previse konzervativno.
Cena - i posle se cude zasto se Hyundai Tucson tako dobro prodaje...

dzigi

pre 6 godina

U stvaranju imena korištene su reči autohtonog indijanskog plemena Arktika, naroda Alutiti - kakvo zamajvanje. Pritom su iskoristili samo pola te reči. Mogli bi sledeći put nešto od autohtonih Vlaha, iz plemena istočne Srbije.
Kod nas će njegov uspeh i popularnost dati isključivo cena, koja je inače sve viša i viša.

Mihovil miš

pre 6 godina

Rezervar za gorivo sa 50 lit. je neozbiljno za taj segment.
Nekada su škode bile ružni auti sa jako niskom cenom. Sada su još uvek ružni i sa jako napumpanom cenom.
Kad je u pitanju cena, mnogi će da razmisle o korejskor i francuskoj konkurenciji. Mnogo više auta za te pare.
Mora neko da plati sve te milijone pred američkim sudovima zbog fplcvagen afere o izduvnim gasovima. A to su kupci njihovih novih vozila.

Frank Vercauteren

pre 6 godina

Ovo izgleda vise nego sjajno, mala zamerka sto ostaje "stepenik" u prtljazniku kad se obore zadnja sedista, sve ostalo je savrseno sto se mene tice. Medjutim, Skoda definitivno vise nije jevtin auto, narocito ako se doda malo vise dodatne opreme i motor 1.6 ili 2.0 tdi.

mile rizik

pre 6 godina

Ko ovde nađe mane, ili je lud ili pakostan. :) Bravo za Škodu!!
(zaštitnik životinja, 30. decembar 2017 12:14)

Nema toliko slovnih mesta u polju komentara koliko ovaj ima mana. Niti si ti video ovo, niti bilo koji drugi ozbiljniji auto.

Argentto

pre 6 godina

Da postavimo stvari na pravo mesto. Vozilo sa slika iz testa je vozilo u maksimalnoj opremi, sa jos po nekim doplatama... i sve to nema bas puno veze da onim sto ce se prodavati kod nas. Ovako opremljen automobil je i vise nego duplo skuplji od istog u "drugom" paketu opreme. Ukoliko se ovom autu oduzme multimedijalni sistem, digitalni ekran sa instrumentima, klima u dve zone, LED svetla, stave mi se za dva broja manje felne (ili ratkapne), izgledace kao totalno drugi automobil. Primera radi, u firmi imamo "klot" jetija.. 1.2, od opreme "nista".. Moj otac je kupio Yeti, demo vozilo (kao ovo sa slika) staro 18 meseci u max opremi 2.0 4x4 (paborama, DSG, xenon, multimedija...) ta dva vozila, osim imena, nemaju vise nista slicno.. Skoro smo za firmu kupili 2 Oktavie, i potpuno je neverovatno da u svim paketima opreme dobijate samo SWING radio uredjaj ?!?! U prevodu, kupili Oktaviu ambient ili style (koja je duplo skuplja) dobicete osti radio unutra. Za sve ovo sto se vidi na slikama, cena je tolika da se moze kupiti za klasu bolji auto.

boris

pre 6 godina

Išao sam da ga vidim pre neki dan, izgleda da u škodi prodaja ide tako dobro da prodavci se ne trude da te bilo šta ubeđuju, stoje onako sa strana ili čak ih i nema pa ih tražiš. Kola su lepa, kvalitet i jednostavnost iznutra mene privlači, ništa ne ispada iz tog šlifea. Spolja bi mogao da bude lepši ali čini mi se da i kod ostalih njihovih modela oni to neće previše da "predizajniraju" jer bi tako izgubili ciljnu grupu kupaca koji vole kvalitet i jednostavnost. Obzirom da sam baš bio zagrejan da ga kupim i čekao ga da se pojavi opravdao je sve što očekujem sem cene, bezobrazno je škoda podigla cene skoro cele game pogotovo Kodiaka i Karoqa tako da najverovatnije odustajem. Očekivao sam diesel od 18000.. Gledao sam i Tucsona ali nekako mi unutrašnjost izgleda nekvalitetno, plastično, vrata i ručke totalno neuverljivo, tu ih Škoda dere samo tako ali spolja je zaista lep, cene su tu negde. Sa ovim cenama sad i ovom novom cenovnom politikom Škoda će polako izgubiti ono zbog čega je bila tražena i cenjena.

Bane

pre 6 godina

Pa ne znam, ok je Skoda, prakticno VW, i nema tu sta da se trazi mana ali to nije vise ono sto je Skoda bila. Skoda je zaista bila dobar kvalitet cak jednak VW za zaista pristojan novac i kao takva postala je ozbiljna konkurencija VW.....a onda je uprava resila da mu kvalitet malo spusti ispod VW a cenu malo digne i sada je to prosecan auto po solidnoj ceni....jedina u sustini olaksica za Skodu danas je sto ni konkurencija ne nudi nista bolje niti jeftinije pa prodaja i dalje ide na konto price kako je to ipak prepakovan VW.
Ja licno bih za taj novac uvek pre birao QQ ipak 1.2 turbo motor sa 4 cilindra mi lepse zvuci nego 1.0 sa tri cilindra....a i opreme se dosta vise dobije...

mozak jedne kokoške ...

pre 6 godina

(zaštitnik životinja, 30. decembar 2017 12:14)

"Ko ovde nađe mane, ili je lud ili pakostan. :) Bravo za Škodu!!"

Slažem se. Evo, ja ću da ukažem na samo neke od prednosti Karoqa u Srbiji. Primera radi:

- Ambition u SLO ima 7 air bagova, u Srbiji čak 4 ( slovima: "četiri", pa i onda kada košta 26.000 );

- Ambition u SLO ima AEB, dual auto klimu, alu felne, zadnje parking senzore, električnu parkirnu kočnicu ... u Srbiji ima "duplo golo" od svega toga...

Doduše, ako može fobija Style (najviši paket) u Srbiji da ima samo 2 air baga i onda kada košta 16.000, što bi bilo čudno da Karoq Ambition ima 4 air baga za 26.000 ...

Prosto, čkoda je u Srbiji najveća vrednost za Vaš novac. Najbolja potvrda pravilnosti slogana "manje je više". Samo za odabrane, naravno ...

heydrich

pre 6 godina

uvek kada se pojavi novi auto kod nas, a vecini je cenovno nedostizan, ovde iskoči milion postova, svi na isti kalup: ala je kiselo grozđe... Ne ložite e se sugrađani, na zapadu se kola menjaju na 3 do 5 godina, i kada neki zapadnjak (mozda vas komšija koji je zapalio pre neku godinu) izgustira neku, sada novu, škodu imaćete priliku iste da se navozate sa 200.000 km na satu, kao nova, baba vozila do pijace. I gle paradoksa, tada ćete se u isti taj auto kleti kao u svoga sveca, nigde boljih kola nema, ma to nista ne troši, ma ništa se ne kvari... Jao još ako ima četiri kruga na haubi, ili da ne pominjem propeler... Gde će vam kraj biti. Do tada vam ostaje da gledate ovakve automobile (istina malo) po ulicama, da ih ogovarate i sami sebe mrzite što ovde živite i što ćete ih voziti tek za nekih 10 godina, polovne i umorne.

Milan

pre 6 godina

Svako od vas koji prica o 1.0 motoru bez da je zna druge parametre (tezinu, elasticnost, ...) i da je auto probao, pise napamet.
(Mile, 30. decembar 2017 13:17)

Probah letos novi Mondeo 1.0 turbak, da to je onaj sto dobija nagrade za najbolji motor u klasi. Toliko sam se razocarao da nemam reci da opisem, na malo vecoj uzbrdici motor je mrtav i ako sam bio jedini putnik, na neka obicna preticanja sam mogao da zaboravim, plus mi se ne svidja zvuk motora sa 3 cilindra.
Da za to izdvojim 19 000 eura, neka hvala. Dakle licno iskustvo.
Proslog meseca uzmem od prijatelja Hyundai i40 1.6GDI atmo benzinca 135 konja, i ako na papiru Fordov 1.0 ima neznatno veci obr.moment i isporucuje ga na nizim obrtajima, stvarnost je potpuno drugacija.
Razlika u voznji je neuporediva i daleko sam se opustenije osecao u Hyundaiu, motor je za tu kubikazu bez turbine pravi dragulj u odnosu na taj 1.0 nasvirani teocilindras i tu parametri na papiru padaju u vodu. Potrosnja je cak veca kod malog turbaka. Da, umalo da zaboravim, ona blaga dugacka uzbrdica je savladana u 4-toj bez i malo naprezanja, a Fordov motor se gusio u istoj brzini kao starac na samrti.
Nije sve na papiru, nesto je i u praksi, pozdrav iz Svedske.

vama kako volja

pre 6 godina

svaka cast skodi,al' ovo je malo za velike pare,danas ne treba platiti auto vise od nekih 10-15k evra,na daleke relacije avion dzaba,ovuda malo i okolo harac na svom cosku,nesmes ovo nesmes ono,jedino sto smes da se namestis i da te pomuze ko god stigne,zaboravi,uskoro stize nova lada vesta karavan sa modernim motorom 1.6 i full opremom za nekih 13k evra i zdravo,al' bas zdravo;)

ETF Milan

pre 6 godina

Nije loše ali ostaje pitanje da li Škodini inženjeri i dalje poklanjaju poverenje Wattson komponentama u elektronici kontrole motora ili će kao i Nemci praviti ECU u domaćoj radinosti sa Thyssen vodovima i Siemens pločama? Znamo svi da je Škoda osuđena na večno generacijsko zaostajanje iza Wagena pa me zanima koliko su autonomni i da li se to pokazuje konkretnim napretkom u kvalitetu.

buka

pre 6 godina

Ok,ovo nije loše ali na žalost nema tu originalnost što je imao Yeti.Po prvi put ću stati na stranu uvoznika što se cene tiče jer nekako su kod nas novi automobili uglavnom jeftiniji nego preko,pri tome ne računam neku Dansku ili Francusku.Više puta sam potvrdio da potpuno isti automobil manje košta kod nas nego npr u Hrvatskoj (Volvo XC60,kod nas ona akcija 46K u Hrvatskoj 51,Škoda takođe).E sad,paketi opreme su veoma slični i ne znam da li je fora u tome ili u nečemu drugom što ponekad nisu baš baš isti.Da ne bude da ih hvalim,postprodaja i servisi su uglavnom užasni a tu ubrajam i uvoznika Škode.Ono što je takođe strašno su mogućnosti da se proba automobil na par dana,kod nas je to skoro nemoguće sem ako ne znate nekog direktora ili gazdu.Jednostavno ne razumem kako misle da se neko otvori za gomilu para a da ne može pošteno da proba auto.Premijum uvoznici su uglavnom bezobrazni što se cena tiče ali imaju test vozila gomilu i nemaju problem da se uzme na par dana šta god,čak i oni veoma skupi modeli.Sve u svemu,smešno smo tržište,zato Škoda vlada istim,pristojna vozila za korektnu cenu (i još omiljena kod državnih organa,jer ima mesta za noge pozadi).Ovo "korektnu cenu" treba uzeti sa rezervom,naravno.

Munze konza

pre 6 godina

Ovde čovek u komentarima može samo da pročita prepucavanja auto dilera... znači ništa pametno i korisno, samo trolovanje...

Tricikl

pre 6 godina

Meni je nemoguće da neko kupi ovakav automobil sa 1.0 trocilindričnim motorom od 115 KS za gotovo 19.000 evra. Ko će to da uzme pored 1.5 TSI sa 150 KS za 20.500.

kimi NS

pre 6 godina

Vozim Hjundai ix35 vec vise od 5 godina. Kupio nov. U startu mi se cinilo da je odlican odnos ulozeno i dobijeno. Nedavno sam zbog kvara, slucajno od druga pozajmio skodu Jeti i bio potpuno odusevljen. Pritom meni je to ruzan auto, ali je kvalitetniji auto od mog Hjunde. Hjunda ima sve od opreme, ali nije bas kvalitetna. Na kraju kao imas sve, ali nemas ono najvaznije, a to je kvalitetn i pouzdan auto.
Sada merkam Seat Ateku i mislim da je ona najbolji izbor. Sve je to u VW grupaciji gotovo isto, samo mi je ona malo lepsa.
A svima koji misle da je Hjunda i Kia super kupovina, samo cu reci da kod mene vise nisu u razmatranju.

Ivan ZG

pre 6 godina

Pročitao sam svakakve komentare od kojih neki nemaju veze sa stvarnošću pa me ponukalo da i ja nešto napišem iz mog skromnog znanja o autima.
Ova Škoda mi izvana izgleda pristojno i ništa više od toga, a iznutra samo dovoljno dobro iako se na slici radi o najskupljoj verziji opreme. Sve skupa, sjedni 3.
Motor 1.0 sa 115 KS ide iznenađujuće dobro, ali samo ako ga jako gazite. Čak i u manjim autima troši preko 8 litara pri 130 km/h. U ovom bi zbog visine auta mogao trošiti i preko 9 i na to buduće vlasnike ovog auta u testu nitko nije upozorio. Dakle kupit će auto sa malim motorom i velikom potrošnjom ako ne ugradite plin(pitanje da li uopće možete ugraditi plin u ovaj mali turbo). Zato će se dizel puno bolje prodavati.
Toyota RAV 4 hibrid je odličan auto koji vozi rođakinja. Njezine riječi o potrošnji. U gradu 6,5 do 7,5. Po autocesti nikad ispod 10.
RAV je klasu veći i klasu bolji i isto toliko skuplji.

Nemojte mi samo pisati hvalospjeve o kvaliteti VW automobila kada to ne postoji u zadnjih 10 godina. Politika cijena njihovih auta je takva da puno traže za svaku doplatu ili dobiješ u 2018-toj godini - radio na centralnoj konzoli. Prijatelju se na Audiju A4 izlizao crni gumb na radiju i rekli su mu da mogu samo cijeli radio zamijeniti za 300 €. Da dobro ste pročitali - 300€.
Prodavati novi auto u 2018-toj bez 6 zračnih jastuka je kuriozitet. Moderni sustavi asistencije se u tekstu ni ne spominju, a ima ih jedan Polo u osnovnoj opremi. Očito je cilj Škodu unazaditi.

Haha

pre 6 godina

@(Boki, 30. decembar 2017 23:12)

Kako ovi vagenovci preuvelicavaju kvalitet enterijera u raspalim skodama pa to je strasno. Al neka vam, odes probas i vidis da je sve to tu negde manje vise. Nijanse samo.

Beloved

pre 6 godina

A novi Kaškai sa 4 kamere, navigacijom, panoramom, još hiljadu drugih sitnica koje su više nego korisne i neuporedivo ozbiljnijim motorom 20.500€
Ali bitno da je to VW grupacija.

dr Nis

pre 6 godina

Potrošnja sa motorom 1.0 tsi veća od potrošnje 1.5 tsi. Isto sa dizel varijantama 1.6 tdi troši više od 2.0 tdi . To je dokaz da motori nisu dobro izprojektovani prema veličini, odnosno težini auta. Zato su preopterećeni ovi slabiji motori pa i potrošnja je veća, o veku trajanja manjih motora bolje da ne pričamo. Znači manji motor obavezno znači i manja potrošnja, ali ako je preopterećen masom vozila i veličinom karoserija troši više.
Posebna teme je ekološko opravdanje za uvođenje ovih malih motora sa turbinom, navodno su oni manji zagađivači.

buka

pre 6 godina

@Odluci glavom
Jesi li realan da promovišeš RAV4 hibrid u Srbiji?Taj auto košta 37K€,ima motor od 2.5 litra i NIMh bateriju, ide kao mrtav konj i još povremeno zapišti u vožnji (nešto kao zvuk aviona pri sletanju).O enterijeru ne želim da trošim reči sem da naglasim da za te novce mora biti za 3 klase bolji nego što jeste (vidi Mazdu npr).To je navodno nova tehnologija koja koristi prastare baterije i "neverovatno agilni" CVT menjač koga može da voli samo onaj koga automobil ne zanima.Ima naravno CVTa koji su pristojni ali konkretno ovaj je užasan.I još zamislite da sve što uštedite na gorivu u Srbiji date na registraciju,RAV4 hibrid nema nikakvog smisla kod nas.

Grunf

pre 6 godina

@Ilija

Mislio sam da nisu tačni komentari u kojima se kaže da Karoq Ambition serijski ima samo ČETIRI vazdušna jastuka.

Onda sam pogledao cenovnik opcionala i video da se kod njega zaista doplaćuju vazdušne zavese.

Naizgled neobično. Ali, to je škoda u Srbiji.

Kod Fabije Style (najviši paket) u Srbiji se opciono doplaćuju i bočni air bagovi i zavese, jer ona ima samo DVA air baga, pa i onda ako košta oko 16.500 ili tačno DVA puta više nego bazna dačija sandero (8.100), koja ima ČETIRI air baga.

Ili, kod oktavije FL Active se u Srbiji doplaćuje i za centralno zaključavanje SA DALJINSKOM KOMANDOM (daljinska komanda je deo serijske opreme tek u Ambition).

Neku ljudi će reći da je Škoda u Srbiji najmanja vrednost za Vaš novac.
Ko zna.
Ja i dalje razmišljam.

Boki

pre 6 godina

Са Тусоном сам за 4.000 евра мање добио неупоредиво више опреме и лепши ауто.
(VoiD, 30. decembar 2017 14:51)
@VoiD
Koliko košta taj Tuson, 14500eur??? Inače nisi sigurno dobio kvalitetniji auto, enterijer Tusona je kao plastika u Jugu 45 samo lepše oblikovana, zaista je unutra smešan, spolja je lep, priznajem. Probaj da sedneš u Kodiak i Karoq pa posle u Tuson, videćeš o čemu pričam.

Odluci glavom

pre 6 godina

Ako zelite kvalitetan SUV sa veoma malom potrosnjom i veoma solidnim motorom zapremine 2,5 litra + hibridskim pogonom i snagom od 197 ks, onda uzimajte Toyota RAV4 Hybrid. Daleko je veci od ove skode, mnogo kvalitetniji od Hyundaja Tuscona ( citajte testove g. Todorovica), i nema problema sa mogucim zabranama voznje kao kod dizelasa. SUV benzinac ce vam trositi najmanje 10 l na 100 km, a tojota nece preci 6,5 l. Kontrola kvaliteta proizvodnje je temeljna,ovaj suv se proizvodi u japanu dok skoro svi audi q5 se proizvode u Meksiku. Ima toliko puno negativnih iskustva sirom sveta sa vw, audi, skoda...a poznajem sam ljude koji su sa audi a7, a6, q7... na 60.000km imali ozbiljne kvarove sa motorom ili menjacem, da se nikad ne bi usudio kupiti nesto slicno, i za mnogo manje novca, sve su to neki produkti kojima je najvaznije kozmetika, a ne pravi kvalitet i pouzdanost.

NT

pre 6 godina

Posle mesec i nešto dana detaljnog istraživanja, poređenja modela i probnih vožnji, naručio sam Karoq 1.5 TSI Style sa još dosta dodatne opreme. Proveravao sam cene na zapadu i nije ništa specijalno skuplji kod nas.

Dizajn eksterijera je možda dosadan u poređenju sa Tucsonom i Sportage, ali su zato kvalitet unutrašnjosti i završna obrada potpuno neuporedivi. Tucson u najjačem paketu opreme je po unutrašnjosti daleko bliži Dusteru nego Ateci, Karoq-u, Kugi i Japancima. Pri tome Tucson uopšte nije jeftiniji, kada se i u njega napakuje iole bolja oprema praktično je identičan po ceni.

Istina

pre 6 godina

Imam Seat Atecu koja je po meni (o ukusima ne vredi raspravljati) lepsa i dinamicnija od Skoda Kodiaka i Karoqa. Probao sam sva tri i mom stilu voznje apsolutno odgovara sportska Ateca (za neciji ukus malo tvrdja ali odlicna sto se tice pouzdanosti i upravljivosti). Jos jedna stvar, zaboravite na deklarisanu potrosnju. Po njima bi trebala da trosi 6.5l kombinovano. Moja cipovana Ateca u eco modu trosi 9l posle prvih predjenih 10000km.
(Milos, 30. decembar 2017 22:58)
@Milos
Škoda Karoq i Seat Ateca dva indentična automobila na istim šasijama, isti motori samo značka druga, o čemu Vi pričate, Vaš komentar je botovski nivo!!?

Papageno

pre 6 godina

Što se kvalteta tiče, to je VW & Škoda, znamo šta se može očekivati. I ono dobro i ono loše.

Ali što se dizajna tiče, ovo nije loše, ali to je otprilke to - "nije loše" i kraj. Ništa posebno, čak i prilično banalno. Nema tu nikakvog "wow!" faktora.

Ukratko, previše je tu Volkswagena, a premalo Škode. Nažalost, izgleda da je to generalno usmerenje Škode i zato su im modeli sve manje originalni i sve više liče na samo malo drugačije Volkswagene.

Poslednje originalno i stvarno svoje što su napravili bio je Roomster. Deset godina sam imao Fabiju I i bio sam vrlo zaovoljan. Krajem pretprošle godine sam kupovao novi auto i Roomster je bio vrlo ozbiljan kandidat, kad ono - ne rade ga više, a nova kockasta Fabia III mi se uopšte nije svidela. Šteta za Roomstera...

Odluci glavom

pre 6 godina

Skoda karoq 2.0 tdi automatik kosta oko 34.000 evra, isto kao i toyota rav4 hybrid,koja je znatno veca, snaznija, kvalitetnija i u svakom pogledu bolja, ona sa 1.6 tdi oko 27.000, a ona mala igracka sa 1.0 kosta oko 23.000 evra.

Jovan

pre 6 godina

Ambition u Srbiji samo četiri vazdušna jastuka serijski?

Zar to sme da se uvozi? Kako dobiju papire za uvoz? Koji su to prevaranti. Da je 2007 godina, pa i da razumem. Ali, skoro je 2018. godina.

rus

pre 6 godina

Skoda karoq 2.0 tdi automatik kosta oko 34.000 evra, isto kao i toyota rav4 hybrid,koja je znatno veca, snaznija, kvalitetnija i u svakom pogledu bolja, ona sa 1.6 tdi oko 27.000, a ona mala igracka sa 1.0 kosta oko 23.000 evra.
(Odluci glavom, 31. decembar 2017 15:14)

U doba interneta kada je prava informacija na "dva klika" daleko iznositi ovakve neistine je blago rečeno bezobrazno.

http://www.skoda-auto.rs/models/Documents/Cenovnici/Karoq.pdf
Mogli bi i autori teksta da postave link ka zvaničnom cenovniku da spreče iznošenje ovakvih neistina.

Ko je ikada kupovao nov automobil zna da je cena koju vam predloži prodavac često značajno niža od prikazane u cenovniku. Takođe, svi prodavci uvek nude pojedine modele po sniženim cenama (npr. Ford Kuga za 16990€) a te cene nema u zvaničnom cenovniku.

rog

pre 6 godina

(Milan, 30. decembar 2017 22:31)

Ford mondeo sa 1.5 ecoboost i 160ks kosta 17.000eur, ne znam otkud vam cena od 19.000eur za 1.0 jedino ako ste uzeli sa brdo opreme.

Urke

pre 6 godina

Opel Grandland X pazario pre 10 dana… Gledao i Seata, provozao malo…
Oba dizela…
Definitivno u Opelu sve deluje luksuznije a i bolje se vozi…

Milos

pre 6 godina

Imam Seat Atecu koja je po meni (o ukusima ne vredi raspravljati) lepsa i dinamicnija od Skoda Kodiaka i Karoqa. Probao sam sva tri i mom stilu voznje apsolutno odgovara sportska Ateca (za neciji ukus malo tvrdja ali odlicna sto se tice pouzdanosti i upravljivosti). Jos jedna stvar, zaboravite na deklarisanu potrosnju. Po njima bi trebala da trosi 6.5l kombinovano. Moja cipovana Ateca u eco modu trosi 9l posle prvih predjenih 10000km.

SS

pre 6 godina

Igrom slučaja sam vozio novu Ibizu sa tim 1.0 motorom i auto ne ubrzava.
E sad, pitam se ko će kupiti 500 kilograma teži auto sa istim motorom i kako li se to vozi?

P.S. Što se dizajna tiče, koji problem imaju kad ovako dele farove? Mercedes je to radio na E klasi pre 10 godina i izgledalo je odvratno, pa su ubrzo redizajnirali. Čak mu je i cena jeziva, za 20.000€ se bira auto u Srbiji

Maki

pre 6 godina

Ja vozim Kodiaqa 2.0 190KS 4x4, adaptivna sasija i prezadovoljan sam. Pokusavajuci da se odlucim za auto isprobao sam Kadjar-a, CRV-a, Outlander-a i jos par cenovno slicnih vozila i tek sam sad nakon 20k kilometara ubedjen da, iako nije atraktivni brend, Skoda je best buy u klasi. Ali ako vec neko daje toliki novac ne znam sto bi kupovao Karoqa a ne Kodiaqa...ja sam uvek pre za medjeda!

limenke panteri

pre 6 godina

Kodiaq kao da se deli dzabe koliko ga ima na Bg ulicama, sta li ce tek biti sa ovim.. Steta za Yeti, msm da je bio mnogo vise cool od ovoga, al sta cemo kad je pomama za kvazi SUV-ovima...

NT

pre 6 godina

Da ne pričamo napamet, evo cenovnika:

Rav4 hibrid - od 34700 do 42500
http://www.toyotaadria.com/rs/pdf/cenovnik_vozila/rav4_hibrid.pdf

Karoq - od 18756 do 29220
http://www.skoda-auto.rs/models/Documents/Cenovnici/Karoq.pdf

Dakle, najjača Škoda sa najboljom opremom je u startu više od 5000 EUR jeftija od najjeftinije Toyote.

Akcijska ponuda se ne računa, zato što isto može da se dogovori i u Škodi (samo trenutno nije akcija pa nije istaknuto u katalogu).

Aleksandar

pre 6 godina

Neki ovdje uspoređuju Tucson i QQ-i. Za ovu Skodu ne znam jer je nisam vidio u živo. Kako imam troje djece prilikom kupovine obisao sam sve auto salone i mogu samo reci da je Tucson za pola broja veci. U QQ nije moguce komotno smjestiti tri odrasle osobe na stražnjoj klupi dok je kod Tucs. to puno lakse. Jedina prava konkurencija do dolaska Kodiaka je Mazda CX5 ali je osjetno skuplja. Kia je praktički isti auto pa ga ne spominjem

Milos

pre 6 godina

@Istina
Jeste li provozali neki od ova 2 automobila pre nego sto se ostavili komentar?
Da ste odvozali bar 10km po svakom primetili bi razlike. U Volksvagen grupaciji veliki broj automobila deli istu sasiju, komponente i motore pa se razlikuju bitno po kvalitetu, nivou zavrsne opreme, udobnosti i ceni... Audi, Volkswagen, Skoda i Seat uvek imaju bar jedan model sa potpuno istom konfiguracijom osim "znacke" kao sto Vi kazete, ali su razlike medju njima velike. Jednog dana ce te to i sami uvideti...
Svejedno, zelim vam svima srecnu Novu Godinu i sve najbolje!

buka

pre 6 godina

@odluci glavom
Aha,sad smo uvideli da ti u stvari živiš u Austriji i pitanje je kakve veze tvoj sud ima sa Srbijom pogotovo što si opet slagao.Ubrzanje RAV4 hybrid AWD je 8.6 sekundi do 100km/h a ono što je pogotovo porazno je da troši 9 litara na 100km i to po fabričkim specifikacijama.Opet prokleti internet dopušta svakom da piše šta poželi i ne bih se više zamarao neznalicama.

buka

pre 6 godina

@odluci glavom
Odakle tebi te cifre?Je li to nema bonusa za prodaju RAV4 na kraju godine pa ste se uzbunili?Prokleti internet svakome dopušta da lupeta

Dikh tu kava

pre 6 godina

(Odluci glavom, 31. decembar 2017 08:56)

Istine radi, osoba koju pominjete kao referentnu vrednost je, kažu neki, sujetni "ekspert" i iz određenih "nealtruističnih" razloga veliki "preporučilac" Toyote, tako da biste zaista mogli da budete iznenađeni koliko pogrešnu predstavu imate, a u svakom slučaju "diskvalifikovani" kao iole ozbiljan sagovornik u prvim rečenicama komentara u kojima referišete na dotičnog "poznavaoca".
Toyoti, inače, nemam šta mnogo da zamerim, osim katastrofalnog enterijera, vrlo upitniog eksterijera, apsolutno nepoželjnog CVT-a, i diletantsko-japanskog pristupa dodatnoj opremi. Dakle, kao što rekoh, RAV4 zaista je dobar izbor.. A Karoq me (više) ne privlači prosto jer me Škoda (više) ne privlači kao brend. Kao ni Fau-Ve, "an ženeral". Ako bih morao, verovatno bih izbor sveo na Seat, i Atecu. Iako mi vagenovski enterijer najviše prija, iako je Suzuki za 4 klase po tom pitanju lošiji, S-Cross 1.4 Boosterjet, 4WD, panorama, (prokleta) kožna sedišta, običan, normalan automatik, LED farovi, kamera, radarsko kočenje.. sve za cca 22.5K evra. Meni deluje kao bolja kupovina od većine konkurenata. Ko može da proguta sve (subjektivno) nesporne mane. Lično, da mogu da biram, u toj klasi bih apsolutno prvo "gađao" novi CX-5. Ali ne sa trenutnom cenom..

C i n i k

pre 6 godina

Vec ga ima ovde na ulicama,dobar je,ali bas lici na Audi Suv.Doduse mislim da je to i poenta Skode, da za manje pare dobijes vrlo slicno. Mislim da ce ga dosta biti u Srbiji.

rus

pre 6 godina

Toyotu Rav4 hibrid samo vozio i ide bas kao zmaj ( 0-100 km/h za 7 sec...1,3 sec brze nego u prospektu), u Austriji se na porez racunaju samo 155 benzinskih ks a 42 ks od elektromotora uopste ne, prema tome je znatno jeftiniji. U Austriji se taj auto sa super opremom lounge prodaje za 36.000...i daleko je od 42.000 evra a skoda karoq sa 2.0 tdi 4x4 kosta i do 39.000 evra. Evo gledajte na

(Odluci glavom, 1. januar 2018 00:29)

Ti iz Austrije predlažeš šta je bolje da se kupi u Srbiji???
To što u Austriji se plaća porez samo na 155ks ne znači da se tako obračunava i u Srbiji. Registracija novog Rav4 hybrid u Srbiji bez provizija banaka i cene tehničkog pregleda košta 80268 dinara, a registracija Rav4 2.0 dizel motorom je 32610 dinara takođe bez provizija i tehničkog. Dakle, u Srbiji posedovanje automobila kubikaže 2.5 i snage veće od 110 kw u odnosu na 2.0 i snage manje od 110 kw godišnje košta 400€ više. Sam izračunaj koliko kilometara je moguće preći sa tih 400€ godišnje.

Tvoja konstatacija da Rav4 hybrid ubrzava za 7 sekundi do 100 km/h je totalno nerealna. Čak i kataloško ubrzanje od 8,3s je upitno jer automobil ima preko 1600 kilograma na 197ks i uopšte nije aerodinamično.

NT

pre 6 godina

Rav4 hibrid je nazalost oko 10k eur skuplji od Karoqa tako da jednostavno ne spada u istu klasu. Kazem nazalost jer mi je on bio prvi na listi kad sam krenuo da gledam, ali je zbog cene otpao kao i Mazda CX5.

Sto je najsmesnije, bio sam 99 posto resen da uzmem Tucsona ili Sportage ali sam odmah nakon posete salonima odustao. Na kraju su bas nijanse presudile izmedju Kuge, Ateca-e i Karoq-a posto sam za sva 3 imao slicne ponude. Npr. meni su Varioflex sedista veliki plus, a samo Skoda ih nudi.

tsi

pre 6 godina

@dr Nis
Vidim da nikad nisi seo u takav auto sa manjim benzinskim motorima. Ali te to ne sprecava da se pravis pametan.
Pogledaj sta su ljudi pisali pre jedno 15-20 godina kada su u obicne diesel motore poceli da ugradjuju turbine...

Odluci glavom

pre 6 godina

Toyotu Rav4 hibrid samo vozio i ide bas kao zmaj ( 0-100 km/h za 7 sec...1,3 sec brze nego u prospektu), u Austriji se na porez racunaju samo 155 benzinskih ks a 42 ks od elektromotora uopste ne, prema tome je znatno jeftiniji. U Austriji se taj auto sa super opremom lounge prodaje za 36.000...i daleko je od 42.000 evra a skoda karoq sa 2.0 tdi 4x4 kosta i do 39.000 evra. Evo gledajte na
Www.gebrauchtwagen.at
Bas ima vw dobar marketing u Srbiji, ali dzabe, nema mu spasa, dizelasa ima svaki dan manje i manje i to je tako dobro. Mazda cx5 je takodje veoma dobra, ali imate u izboru samo dizel ( koji ce brzo nestati), ili benzinac koji vise trosi a znatno slabije ide nego ova Toyota.

Dobro

pre 6 godina

Evo vam i link od ugledanih eksperta na b92...gde se jasno vidi da je prosecna potrosnja 4,9 litra.
[link]
(Odluci glavom, 1. januar 2018 17:25)

Ugledni eksperti sa B92 nisu merili potrosnju na ovom testu, ili bar tako ne stoji u tekstu. Tabela sa tehnickim podacima na kraju clanka je copy-paste.
Ipak, mislim da je verovatno da je u stvarnosti nesto oko 5.5 litara, zavisno od stila voznje.

Iz zemlje lala uvek vas,

Odluci glavom

pre 6 godina

Evo vam i link od ugledanih eksperta na b92...gde se jasno vidi da je prosecna potrosnja 4,9 litra.
https://www.b92.net/automobili/vozili_smo.php?yyyy=2016&mm=04&nav_id=1125842

Mihovil miš

pre 6 godina

Rezervar za gorivo sa 50 lit. je neozbiljno za taj segment.
Nekada su škode bile ružni auti sa jako niskom cenom. Sada su još uvek ružni i sa jako napumpanom cenom.
Kad je u pitanju cena, mnogi će da razmisle o korejskor i francuskoj konkurenciji. Mnogo više auta za te pare.
Mora neko da plati sve te milijone pred američkim sudovima zbog fplcvagen afere o izduvnim gasovima. A to su kupci njihovih novih vozila.

Odluci glavom

pre 6 godina

Ako zelite kvalitetan SUV sa veoma malom potrosnjom i veoma solidnim motorom zapremine 2,5 litra + hibridskim pogonom i snagom od 197 ks, onda uzimajte Toyota RAV4 Hybrid. Daleko je veci od ove skode, mnogo kvalitetniji od Hyundaja Tuscona ( citajte testove g. Todorovica), i nema problema sa mogucim zabranama voznje kao kod dizelasa. SUV benzinac ce vam trositi najmanje 10 l na 100 km, a tojota nece preci 6,5 l. Kontrola kvaliteta proizvodnje je temeljna,ovaj suv se proizvodi u japanu dok skoro svi audi q5 se proizvode u Meksiku. Ima toliko puno negativnih iskustva sirom sveta sa vw, audi, skoda...a poznajem sam ljude koji su sa audi a7, a6, q7... na 60.000km imali ozbiljne kvarove sa motorom ili menjacem, da se nikad ne bi usudio kupiti nesto slicno, i za mnogo manje novca, sve su to neki produkti kojima je najvaznije kozmetika, a ne pravi kvalitet i pouzdanost.

Boki

pre 6 godina

Са Тусоном сам за 4.000 евра мање добио неупоредиво више опреме и лепши ауто.
(VoiD, 30. decembar 2017 14:51)
@VoiD
Koliko košta taj Tuson, 14500eur??? Inače nisi sigurno dobio kvalitetniji auto, enterijer Tusona je kao plastika u Jugu 45 samo lepše oblikovana, zaista je unutra smešan, spolja je lep, priznajem. Probaj da sedneš u Kodiak i Karoq pa posle u Tuson, videćeš o čemu pričam.

gle

pre 6 godina

Ali detalj na menjacu “DSG 4X4” predstavlja najsmeliji dizajnerski iskorak barem kod enterijera jos od poslednjeg modela felicije. Malo karikiram naravno, ali budimo iskreni enterijer mu nikako nije jaca strana, sto bi rekli pojedini citaoci “prst zamolo da mi odpadne kada sam pokucao po instrument tabli”. Interesantan mi je podatak da motor koj ima 1.5l i 150 konja i pritom vuce auto od skoro 1.5 tonu trosi 5.2 benzina na 100km, mislim da su malo preterali jer toliko trose trocilindrasi od 1l u malim gradskim automobilima...

Odluci glavom

pre 6 godina

Skoda karoq 2.0 tdi automatik kosta oko 34.000 evra, isto kao i toyota rav4 hybrid,koja je znatno veca, snaznija, kvalitetnija i u svakom pogledu bolja, ona sa 1.6 tdi oko 27.000, a ona mala igracka sa 1.0 kosta oko 23.000 evra.

Dejan

pre 6 godina

Škoda je postala bezobrazno skupa. Hyundai Tucson sa boljim paketom opreme, daleko prostraniji je jeftiniji 10-20%. Da ne pominjem poslovičnu nemaštovitost Škode.

NT

pre 6 godina

Posle mesec i nešto dana detaljnog istraživanja, poređenja modela i probnih vožnji, naručio sam Karoq 1.5 TSI Style sa još dosta dodatne opreme. Proveravao sam cene na zapadu i nije ništa specijalno skuplji kod nas.

Dizajn eksterijera je možda dosadan u poređenju sa Tucsonom i Sportage, ali su zato kvalitet unutrašnjosti i završna obrada potpuno neuporedivi. Tucson u najjačem paketu opreme je po unutrašnjosti daleko bliži Dusteru nego Ateci, Karoq-u, Kugi i Japancima. Pri tome Tucson uopšte nije jeftiniji, kada se i u njega napakuje iole bolja oprema praktično je identičan po ceni.

Deki

pre 6 godina

0,99 litara motor u tolikom autu i još za 18.800 Eura??!!!! Da li su kupci postali veverice kad kupuju tako nešto, ili su uvoznici postavili bezobrazno visoke marže? Biće da je ovo drugo.

kimi NS

pre 6 godina

Vozim Hjundai ix35 vec vise od 5 godina. Kupio nov. U startu mi se cinilo da je odlican odnos ulozeno i dobijeno. Nedavno sam zbog kvara, slucajno od druga pozajmio skodu Jeti i bio potpuno odusevljen. Pritom meni je to ruzan auto, ali je kvalitetniji auto od mog Hjunde. Hjunda ima sve od opreme, ali nije bas kvalitetna. Na kraju kao imas sve, ali nemas ono najvaznije, a to je kvalitetn i pouzdan auto.
Sada merkam Seat Ateku i mislim da je ona najbolji izbor. Sve je to u VW grupaciji gotovo isto, samo mi je ona malo lepsa.
A svima koji misle da je Hjunda i Kia super kupovina, samo cu reci da kod mene vise nisu u razmatranju.

Istina

pre 6 godina

Imam Seat Atecu koja je po meni (o ukusima ne vredi raspravljati) lepsa i dinamicnija od Skoda Kodiaka i Karoqa. Probao sam sva tri i mom stilu voznje apsolutno odgovara sportska Ateca (za neciji ukus malo tvrdja ali odlicna sto se tice pouzdanosti i upravljivosti). Jos jedna stvar, zaboravite na deklarisanu potrosnju. Po njima bi trebala da trosi 6.5l kombinovano. Moja cipovana Ateca u eco modu trosi 9l posle prvih predjenih 10000km.
(Milos, 30. decembar 2017 22:58)
@Milos
Škoda Karoq i Seat Ateca dva indentična automobila na istim šasijama, isti motori samo značka druga, o čemu Vi pričate, Vaš komentar je botovski nivo!!?

Maki

pre 6 godina

Ja vozim Kodiaqa 2.0 190KS 4x4, adaptivna sasija i prezadovoljan sam. Pokusavajuci da se odlucim za auto isprobao sam Kadjar-a, CRV-a, Outlander-a i jos par cenovno slicnih vozila i tek sam sad nakon 20k kilometara ubedjen da, iako nije atraktivni brend, Skoda je best buy u klasi. Ali ako vec neko daje toliki novac ne znam sto bi kupovao Karoqa a ne Kodiaqa...ja sam uvek pre za medjeda!

vama kako volja

pre 6 godina

svaka cast skodi,al' ovo je malo za velike pare,danas ne treba platiti auto vise od nekih 10-15k evra,na daleke relacije avion dzaba,ovuda malo i okolo harac na svom cosku,nesmes ovo nesmes ono,jedino sto smes da se namestis i da te pomuze ko god stigne,zaboravi,uskoro stize nova lada vesta karavan sa modernim motorom 1.6 i full opremom za nekih 13k evra i zdravo,al' bas zdravo;)

Kobaja Grande

pre 6 godina

Motorizacija - i ja sam imao motor od 900 kubika...u Yugu 45.
Dizajn - previse konzervativno.
Cena - i posle se cude zasto se Hyundai Tucson tako dobro prodaje...

mile rizik

pre 6 godina

Ko ovde nađe mane, ili je lud ili pakostan. :) Bravo za Škodu!!
(zaštitnik životinja, 30. decembar 2017 12:14)

Nema toliko slovnih mesta u polju komentara koliko ovaj ima mana. Niti si ti video ovo, niti bilo koji drugi ozbiljniji auto.

Haha

pre 6 godina

@(Boki, 30. decembar 2017 23:12)

Kako ovi vagenovci preuvelicavaju kvalitet enterijera u raspalim skodama pa to je strasno. Al neka vam, odes probas i vidis da je sve to tu negde manje vise. Nijanse samo.

Odluci glavom

pre 6 godina

Toyotu Rav4 hibrid samo vozio i ide bas kao zmaj ( 0-100 km/h za 7 sec...1,3 sec brze nego u prospektu), u Austriji se na porez racunaju samo 155 benzinskih ks a 42 ks od elektromotora uopste ne, prema tome je znatno jeftiniji. U Austriji se taj auto sa super opremom lounge prodaje za 36.000...i daleko je od 42.000 evra a skoda karoq sa 2.0 tdi 4x4 kosta i do 39.000 evra. Evo gledajte na
Www.gebrauchtwagen.at
Bas ima vw dobar marketing u Srbiji, ali dzabe, nema mu spasa, dizelasa ima svaki dan manje i manje i to je tako dobro. Mazda cx5 je takodje veoma dobra, ali imate u izboru samo dizel ( koji ce brzo nestati), ili benzinac koji vise trosi a znatno slabije ide nego ova Toyota.

Milos

pre 6 godina

Imam Seat Atecu koja je po meni (o ukusima ne vredi raspravljati) lepsa i dinamicnija od Skoda Kodiaka i Karoqa. Probao sam sva tri i mom stilu voznje apsolutno odgovara sportska Ateca (za neciji ukus malo tvrdja ali odlicna sto se tice pouzdanosti i upravljivosti). Jos jedna stvar, zaboravite na deklarisanu potrosnju. Po njima bi trebala da trosi 6.5l kombinovano. Moja cipovana Ateca u eco modu trosi 9l posle prvih predjenih 10000km.

Urke

pre 6 godina

Opel Grandland X pazario pre 10 dana… Gledao i Seata, provozao malo…
Oba dizela…
Definitivno u Opelu sve deluje luksuznije a i bolje se vozi…

dzigi

pre 6 godina

U stvaranju imena korištene su reči autohtonog indijanskog plemena Arktika, naroda Alutiti - kakvo zamajvanje. Pritom su iskoristili samo pola te reči. Mogli bi sledeći put nešto od autohtonih Vlaha, iz plemena istočne Srbije.
Kod nas će njegov uspeh i popularnost dati isključivo cena, koja je inače sve viša i viša.

ETF Milan

pre 6 godina

Nije loše ali ostaje pitanje da li Škodini inženjeri i dalje poklanjaju poverenje Wattson komponentama u elektronici kontrole motora ili će kao i Nemci praviti ECU u domaćoj radinosti sa Thyssen vodovima i Siemens pločama? Znamo svi da je Škoda osuđena na večno generacijsko zaostajanje iza Wagena pa me zanima koliko su autonomni i da li se to pokazuje konkretnim napretkom u kvalitetu.

Bane

pre 6 godina

Pa ne znam, ok je Skoda, prakticno VW, i nema tu sta da se trazi mana ali to nije vise ono sto je Skoda bila. Skoda je zaista bila dobar kvalitet cak jednak VW za zaista pristojan novac i kao takva postala je ozbiljna konkurencija VW.....a onda je uprava resila da mu kvalitet malo spusti ispod VW a cenu malo digne i sada je to prosecan auto po solidnoj ceni....jedina u sustini olaksica za Skodu danas je sto ni konkurencija ne nudi nista bolje niti jeftinije pa prodaja i dalje ide na konto price kako je to ipak prepakovan VW.
Ja licno bih za taj novac uvek pre birao QQ ipak 1.2 turbo motor sa 4 cilindra mi lepse zvuci nego 1.0 sa tri cilindra....a i opreme se dosta vise dobije...

NT

pre 6 godina

Rav4 hibrid je nazalost oko 10k eur skuplji od Karoqa tako da jednostavno ne spada u istu klasu. Kazem nazalost jer mi je on bio prvi na listi kad sam krenuo da gledam, ali je zbog cene otpao kao i Mazda CX5.

Sto je najsmesnije, bio sam 99 posto resen da uzmem Tucsona ili Sportage ali sam odmah nakon posete salonima odustao. Na kraju su bas nijanse presudile izmedju Kuge, Ateca-e i Karoq-a posto sam za sva 3 imao slicne ponude. Npr. meni su Varioflex sedista veliki plus, a samo Skoda ih nudi.

Beloved

pre 6 godina

A novi Kaškai sa 4 kamere, navigacijom, panoramom, još hiljadu drugih sitnica koje su više nego korisne i neuporedivo ozbiljnijim motorom 20.500€
Ali bitno da je to VW grupacija.

Ni lud ni pakostan

pre 6 godina

Ko ovde nađe mane, ili je lud ili pakostan. :) Bravo za Škodu!!
(zaštitnik životinja, 30. decembar 2017 12:14)
18.800 evra za 1.0 tsi sa prednjim pogonom, 4! vazdušna jastuka, u 2017oj godini,ratkapnama i osnovnom bojom.

buka

pre 6 godina

@Odluci glavom
Jesi li realan da promovišeš RAV4 hibrid u Srbiji?Taj auto košta 37K€,ima motor od 2.5 litra i NIMh bateriju, ide kao mrtav konj i još povremeno zapišti u vožnji (nešto kao zvuk aviona pri sletanju).O enterijeru ne želim da trošim reči sem da naglasim da za te novce mora biti za 3 klase bolji nego što jeste (vidi Mazdu npr).To je navodno nova tehnologija koja koristi prastare baterije i "neverovatno agilni" CVT menjač koga može da voli samo onaj koga automobil ne zanima.Ima naravno CVTa koji su pristojni ali konkretno ovaj je užasan.I još zamislite da sve što uštedite na gorivu u Srbiji date na registraciju,RAV4 hibrid nema nikakvog smisla kod nas.

SS

pre 6 godina

Igrom slučaja sam vozio novu Ibizu sa tim 1.0 motorom i auto ne ubrzava.
E sad, pitam se ko će kupiti 500 kilograma teži auto sa istim motorom i kako li se to vozi?

P.S. Što se dizajna tiče, koji problem imaju kad ovako dele farove? Mercedes je to radio na E klasi pre 10 godina i izgledalo je odvratno, pa su ubrzo redizajnirali. Čak mu je i cena jeziva, za 20.000€ se bira auto u Srbiji

Milos

pre 6 godina

@Istina
Jeste li provozali neki od ova 2 automobila pre nego sto se ostavili komentar?
Da ste odvozali bar 10km po svakom primetili bi razlike. U Volksvagen grupaciji veliki broj automobila deli istu sasiju, komponente i motore pa se razlikuju bitno po kvalitetu, nivou zavrsne opreme, udobnosti i ceni... Audi, Volkswagen, Skoda i Seat uvek imaju bar jedan model sa potpuno istom konfiguracijom osim "znacke" kao sto Vi kazete, ali su razlike medju njima velike. Jednog dana ce te to i sami uvideti...
Svejedno, zelim vam svima srecnu Novu Godinu i sve najbolje!

Frank Vercauteren

pre 6 godina

Ovo izgleda vise nego sjajno, mala zamerka sto ostaje "stepenik" u prtljazniku kad se obore zadnja sedista, sve ostalo je savrseno sto se mene tice. Medjutim, Skoda definitivno vise nije jevtin auto, narocito ako se doda malo vise dodatne opreme i motor 1.6 ili 2.0 tdi.

Odluci glavom

pre 6 godina

Evo vam i link od ugledanih eksperta na b92...gde se jasno vidi da je prosecna potrosnja 4,9 litra.
https://www.b92.net/automobili/vozili_smo.php?yyyy=2016&mm=04&nav_id=1125842

tsi

pre 6 godina

@dr Nis
Vidim da nikad nisi seo u takav auto sa manjim benzinskim motorima. Ali te to ne sprecava da se pravis pametan.
Pogledaj sta su ljudi pisali pre jedno 15-20 godina kada su u obicne diesel motore poceli da ugradjuju turbine...

rus

pre 6 godina

Skoda karoq 2.0 tdi automatik kosta oko 34.000 evra, isto kao i toyota rav4 hybrid,koja je znatno veca, snaznija, kvalitetnija i u svakom pogledu bolja, ona sa 1.6 tdi oko 27.000, a ona mala igracka sa 1.0 kosta oko 23.000 evra.
(Odluci glavom, 31. decembar 2017 15:14)

U doba interneta kada je prava informacija na "dva klika" daleko iznositi ovakve neistine je blago rečeno bezobrazno.

http://www.skoda-auto.rs/models/Documents/Cenovnici/Karoq.pdf
Mogli bi i autori teksta da postave link ka zvaničnom cenovniku da spreče iznošenje ovakvih neistina.

Ko je ikada kupovao nov automobil zna da je cena koju vam predloži prodavac često značajno niža od prikazane u cenovniku. Takođe, svi prodavci uvek nude pojedine modele po sniženim cenama (npr. Ford Kuga za 16990€) a te cene nema u zvaničnom cenovniku.

rus

pre 6 godina

Toyotu Rav4 hibrid samo vozio i ide bas kao zmaj ( 0-100 km/h za 7 sec...1,3 sec brze nego u prospektu), u Austriji se na porez racunaju samo 155 benzinskih ks a 42 ks od elektromotora uopste ne, prema tome je znatno jeftiniji. U Austriji se taj auto sa super opremom lounge prodaje za 36.000...i daleko je od 42.000 evra a skoda karoq sa 2.0 tdi 4x4 kosta i do 39.000 evra. Evo gledajte na

(Odluci glavom, 1. januar 2018 00:29)

Ti iz Austrije predlažeš šta je bolje da se kupi u Srbiji???
To što u Austriji se plaća porez samo na 155ks ne znači da se tako obračunava i u Srbiji. Registracija novog Rav4 hybrid u Srbiji bez provizija banaka i cene tehničkog pregleda košta 80268 dinara, a registracija Rav4 2.0 dizel motorom je 32610 dinara takođe bez provizija i tehničkog. Dakle, u Srbiji posedovanje automobila kubikaže 2.5 i snage veće od 110 kw u odnosu na 2.0 i snage manje od 110 kw godišnje košta 400€ više. Sam izračunaj koliko kilometara je moguće preći sa tih 400€ godišnje.

Tvoja konstatacija da Rav4 hybrid ubrzava za 7 sekundi do 100 km/h je totalno nerealna. Čak i kataloško ubrzanje od 8,3s je upitno jer automobil ima preko 1600 kilograma na 197ks i uopšte nije aerodinamično.

heydrich

pre 6 godina

uvek kada se pojavi novi auto kod nas, a vecini je cenovno nedostizan, ovde iskoči milion postova, svi na isti kalup: ala je kiselo grozđe... Ne ložite e se sugrađani, na zapadu se kola menjaju na 3 do 5 godina, i kada neki zapadnjak (mozda vas komšija koji je zapalio pre neku godinu) izgustira neku, sada novu, škodu imaćete priliku iste da se navozate sa 200.000 km na satu, kao nova, baba vozila do pijace. I gle paradoksa, tada ćete se u isti taj auto kleti kao u svoga sveca, nigde boljih kola nema, ma to nista ne troši, ma ništa se ne kvari... Jao još ako ima četiri kruga na haubi, ili da ne pominjem propeler... Gde će vam kraj biti. Do tada vam ostaje da gledate ovakve automobile (istina malo) po ulicama, da ih ogovarate i sami sebe mrzite što ovde živite i što ćete ih voziti tek za nekih 10 godina, polovne i umorne.

boris

pre 6 godina

Išao sam da ga vidim pre neki dan, izgleda da u škodi prodaja ide tako dobro da prodavci se ne trude da te bilo šta ubeđuju, stoje onako sa strana ili čak ih i nema pa ih tražiš. Kola su lepa, kvalitet i jednostavnost iznutra mene privlači, ništa ne ispada iz tog šlifea. Spolja bi mogao da bude lepši ali čini mi se da i kod ostalih njihovih modela oni to neće previše da "predizajniraju" jer bi tako izgubili ciljnu grupu kupaca koji vole kvalitet i jednostavnost. Obzirom da sam baš bio zagrejan da ga kupim i čekao ga da se pojavi opravdao je sve što očekujem sem cene, bezobrazno je škoda podigla cene skoro cele game pogotovo Kodiaka i Karoqa tako da najverovatnije odustajem. Očekivao sam diesel od 18000.. Gledao sam i Tucsona ali nekako mi unutrašnjost izgleda nekvalitetno, plastično, vrata i ručke totalno neuverljivo, tu ih Škoda dere samo tako ali spolja je zaista lep, cene su tu negde. Sa ovim cenama sad i ovom novom cenovnom politikom Škoda će polako izgubiti ono zbog čega je bila tražena i cenjena.

buka

pre 6 godina

Ok,ovo nije loše ali na žalost nema tu originalnost što je imao Yeti.Po prvi put ću stati na stranu uvoznika što se cene tiče jer nekako su kod nas novi automobili uglavnom jeftiniji nego preko,pri tome ne računam neku Dansku ili Francusku.Više puta sam potvrdio da potpuno isti automobil manje košta kod nas nego npr u Hrvatskoj (Volvo XC60,kod nas ona akcija 46K u Hrvatskoj 51,Škoda takođe).E sad,paketi opreme su veoma slični i ne znam da li je fora u tome ili u nečemu drugom što ponekad nisu baš baš isti.Da ne bude da ih hvalim,postprodaja i servisi su uglavnom užasni a tu ubrajam i uvoznika Škode.Ono što je takođe strašno su mogućnosti da se proba automobil na par dana,kod nas je to skoro nemoguće sem ako ne znate nekog direktora ili gazdu.Jednostavno ne razumem kako misle da se neko otvori za gomilu para a da ne može pošteno da proba auto.Premijum uvoznici su uglavnom bezobrazni što se cena tiče ali imaju test vozila gomilu i nemaju problem da se uzme na par dana šta god,čak i oni veoma skupi modeli.Sve u svemu,smešno smo tržište,zato Škoda vlada istim,pristojna vozila za korektnu cenu (i još omiljena kod državnih organa,jer ima mesta za noge pozadi).Ovo "korektnu cenu" treba uzeti sa rezervom,naravno.

Milan

pre 6 godina

Svako od vas koji prica o 1.0 motoru bez da je zna druge parametre (tezinu, elasticnost, ...) i da je auto probao, pise napamet.
(Mile, 30. decembar 2017 13:17)

Probah letos novi Mondeo 1.0 turbak, da to je onaj sto dobija nagrade za najbolji motor u klasi. Toliko sam se razocarao da nemam reci da opisem, na malo vecoj uzbrdici motor je mrtav i ako sam bio jedini putnik, na neka obicna preticanja sam mogao da zaboravim, plus mi se ne svidja zvuk motora sa 3 cilindra.
Da za to izdvojim 19 000 eura, neka hvala. Dakle licno iskustvo.
Proslog meseca uzmem od prijatelja Hyundai i40 1.6GDI atmo benzinca 135 konja, i ako na papiru Fordov 1.0 ima neznatno veci obr.moment i isporucuje ga na nizim obrtajima, stvarnost je potpuno drugacija.
Razlika u voznji je neuporediva i daleko sam se opustenije osecao u Hyundaiu, motor je za tu kubikazu bez turbine pravi dragulj u odnosu na taj 1.0 nasvirani teocilindras i tu parametri na papiru padaju u vodu. Potrosnja je cak veca kod malog turbaka. Da, umalo da zaboravim, ona blaga dugacka uzbrdica je savladana u 4-toj bez i malo naprezanja, a Fordov motor se gusio u istoj brzini kao starac na samrti.
Nije sve na papiru, nesto je i u praksi, pozdrav iz Svedske.

dr Nis

pre 6 godina

Potrošnja sa motorom 1.0 tsi veća od potrošnje 1.5 tsi. Isto sa dizel varijantama 1.6 tdi troši više od 2.0 tdi . To je dokaz da motori nisu dobro izprojektovani prema veličini, odnosno težini auta. Zato su preopterećeni ovi slabiji motori pa i potrošnja je veća, o veku trajanja manjih motora bolje da ne pričamo. Znači manji motor obavezno znači i manja potrošnja, ali ako je preopterećen masom vozila i veličinom karoserija troši više.
Posebna teme je ekološko opravdanje za uvođenje ovih malih motora sa turbinom, navodno su oni manji zagađivači.

Ivan ZG

pre 6 godina

Pročitao sam svakakve komentare od kojih neki nemaju veze sa stvarnošću pa me ponukalo da i ja nešto napišem iz mog skromnog znanja o autima.
Ova Škoda mi izvana izgleda pristojno i ništa više od toga, a iznutra samo dovoljno dobro iako se na slici radi o najskupljoj verziji opreme. Sve skupa, sjedni 3.
Motor 1.0 sa 115 KS ide iznenađujuće dobro, ali samo ako ga jako gazite. Čak i u manjim autima troši preko 8 litara pri 130 km/h. U ovom bi zbog visine auta mogao trošiti i preko 9 i na to buduće vlasnike ovog auta u testu nitko nije upozorio. Dakle kupit će auto sa malim motorom i velikom potrošnjom ako ne ugradite plin(pitanje da li uopće možete ugraditi plin u ovaj mali turbo). Zato će se dizel puno bolje prodavati.
Toyota RAV 4 hibrid je odličan auto koji vozi rođakinja. Njezine riječi o potrošnji. U gradu 6,5 do 7,5. Po autocesti nikad ispod 10.
RAV je klasu veći i klasu bolji i isto toliko skuplji.

Nemojte mi samo pisati hvalospjeve o kvaliteti VW automobila kada to ne postoji u zadnjih 10 godina. Politika cijena njihovih auta je takva da puno traže za svaku doplatu ili dobiješ u 2018-toj godini - radio na centralnoj konzoli. Prijatelju se na Audiju A4 izlizao crni gumb na radiju i rekli su mu da mogu samo cijeli radio zamijeniti za 300 €. Da dobro ste pročitali - 300€.
Prodavati novi auto u 2018-toj bez 6 zračnih jastuka je kuriozitet. Moderni sustavi asistencije se u tekstu ni ne spominju, a ima ih jedan Polo u osnovnoj opremi. Očito je cilj Škodu unazaditi.

mozak jedne kokoške ...

pre 6 godina

(zaštitnik životinja, 30. decembar 2017 12:14)

"Ko ovde nađe mane, ili je lud ili pakostan. :) Bravo za Škodu!!"

Slažem se. Evo, ja ću da ukažem na samo neke od prednosti Karoqa u Srbiji. Primera radi:

- Ambition u SLO ima 7 air bagova, u Srbiji čak 4 ( slovima: "četiri", pa i onda kada košta 26.000 );

- Ambition u SLO ima AEB, dual auto klimu, alu felne, zadnje parking senzore, električnu parkirnu kočnicu ... u Srbiji ima "duplo golo" od svega toga...

Doduše, ako može fobija Style (najviši paket) u Srbiji da ima samo 2 air baga i onda kada košta 16.000, što bi bilo čudno da Karoq Ambition ima 4 air baga za 26.000 ...

Prosto, čkoda je u Srbiji najveća vrednost za Vaš novac. Najbolja potvrda pravilnosti slogana "manje je više". Samo za odabrane, naravno ...

Jovan

pre 6 godina

Ambition u Srbiji samo četiri vazdušna jastuka serijski?

Zar to sme da se uvozi? Kako dobiju papire za uvoz? Koji su to prevaranti. Da je 2007 godina, pa i da razumem. Ali, skoro je 2018. godina.

buka

pre 6 godina

@odluci glavom
Odakle tebi te cifre?Je li to nema bonusa za prodaju RAV4 na kraju godine pa ste se uzbunili?Prokleti internet svakome dopušta da lupeta

Grunf

pre 6 godina

@Ilija

Mislio sam da nisu tačni komentari u kojima se kaže da Karoq Ambition serijski ima samo ČETIRI vazdušna jastuka.

Onda sam pogledao cenovnik opcionala i video da se kod njega zaista doplaćuju vazdušne zavese.

Naizgled neobično. Ali, to je škoda u Srbiji.

Kod Fabije Style (najviši paket) u Srbiji se opciono doplaćuju i bočni air bagovi i zavese, jer ona ima samo DVA air baga, pa i onda ako košta oko 16.500 ili tačno DVA puta više nego bazna dačija sandero (8.100), koja ima ČETIRI air baga.

Ili, kod oktavije FL Active se u Srbiji doplaćuje i za centralno zaključavanje SA DALJINSKOM KOMANDOM (daljinska komanda je deo serijske opreme tek u Ambition).

Neku ljudi će reći da je Škoda u Srbiji najmanja vrednost za Vaš novac.
Ko zna.
Ja i dalje razmišljam.

Aleksandar

pre 6 godina

Neki ovdje uspoređuju Tucson i QQ-i. Za ovu Skodu ne znam jer je nisam vidio u živo. Kako imam troje djece prilikom kupovine obisao sam sve auto salone i mogu samo reci da je Tucson za pola broja veci. U QQ nije moguce komotno smjestiti tri odrasle osobe na stražnjoj klupi dok je kod Tucs. to puno lakse. Jedina prava konkurencija do dolaska Kodiaka je Mazda CX5 ali je osjetno skuplja. Kia je praktički isti auto pa ga ne spominjem

Argentto

pre 6 godina

Da postavimo stvari na pravo mesto. Vozilo sa slika iz testa je vozilo u maksimalnoj opremi, sa jos po nekim doplatama... i sve to nema bas puno veze da onim sto ce se prodavati kod nas. Ovako opremljen automobil je i vise nego duplo skuplji od istog u "drugom" paketu opreme. Ukoliko se ovom autu oduzme multimedijalni sistem, digitalni ekran sa instrumentima, klima u dve zone, LED svetla, stave mi se za dva broja manje felne (ili ratkapne), izgledace kao totalno drugi automobil. Primera radi, u firmi imamo "klot" jetija.. 1.2, od opreme "nista".. Moj otac je kupio Yeti, demo vozilo (kao ovo sa slika) staro 18 meseci u max opremi 2.0 4x4 (paborama, DSG, xenon, multimedija...) ta dva vozila, osim imena, nemaju vise nista slicno.. Skoro smo za firmu kupili 2 Oktavie, i potpuno je neverovatno da u svim paketima opreme dobijate samo SWING radio uredjaj ?!?! U prevodu, kupili Oktaviu ambient ili style (koja je duplo skuplja) dobicete osti radio unutra. Za sve ovo sto se vidi na slikama, cena je tolika da se moze kupiti za klasu bolji auto.

rog

pre 6 godina

(Milan, 30. decembar 2017 22:31)

Ford mondeo sa 1.5 ecoboost i 160ks kosta 17.000eur, ne znam otkud vam cena od 19.000eur za 1.0 jedino ako ste uzeli sa brdo opreme.

limenke panteri

pre 6 godina

Kodiaq kao da se deli dzabe koliko ga ima na Bg ulicama, sta li ce tek biti sa ovim.. Steta za Yeti, msm da je bio mnogo vise cool od ovoga, al sta cemo kad je pomama za kvazi SUV-ovima...

buka

pre 6 godina

@odluci glavom
Aha,sad smo uvideli da ti u stvari živiš u Austriji i pitanje je kakve veze tvoj sud ima sa Srbijom pogotovo što si opet slagao.Ubrzanje RAV4 hybrid AWD je 8.6 sekundi do 100km/h a ono što je pogotovo porazno je da troši 9 litara na 100km i to po fabričkim specifikacijama.Opet prokleti internet dopušta svakom da piše šta poželi i ne bih se više zamarao neznalicama.

Dobro

pre 6 godina

Evo vam i link od ugledanih eksperta na b92...gde se jasno vidi da je prosecna potrosnja 4,9 litra.
[link]
(Odluci glavom, 1. januar 2018 17:25)

Ugledni eksperti sa B92 nisu merili potrosnju na ovom testu, ili bar tako ne stoji u tekstu. Tabela sa tehnickim podacima na kraju clanka je copy-paste.
Ipak, mislim da je verovatno da je u stvarnosti nesto oko 5.5 litara, zavisno od stila voznje.

Iz zemlje lala uvek vas,

Tricikl

pre 6 godina

Meni je nemoguće da neko kupi ovakav automobil sa 1.0 trocilindričnim motorom od 115 KS za gotovo 19.000 evra. Ko će to da uzme pored 1.5 TSI sa 150 KS za 20.500.

C i n i k

pre 6 godina

Vec ga ima ovde na ulicama,dobar je,ali bas lici na Audi Suv.Doduse mislim da je to i poenta Skode, da za manje pare dobijes vrlo slicno. Mislim da ce ga dosta biti u Srbiji.

Papageno

pre 6 godina

Što se kvalteta tiče, to je VW & Škoda, znamo šta se može očekivati. I ono dobro i ono loše.

Ali što se dizajna tiče, ovo nije loše, ali to je otprilke to - "nije loše" i kraj. Ništa posebno, čak i prilično banalno. Nema tu nikakvog "wow!" faktora.

Ukratko, previše je tu Volkswagena, a premalo Škode. Nažalost, izgleda da je to generalno usmerenje Škode i zato su im modeli sve manje originalni i sve više liče na samo malo drugačije Volkswagene.

Poslednje originalno i stvarno svoje što su napravili bio je Roomster. Deset godina sam imao Fabiju I i bio sam vrlo zaovoljan. Krajem pretprošle godine sam kupovao novi auto i Roomster je bio vrlo ozbiljan kandidat, kad ono - ne rade ga više, a nova kockasta Fabia III mi se uopšte nije svidela. Šteta za Roomstera...

NT

pre 6 godina

Da ne pričamo napamet, evo cenovnika:

Rav4 hibrid - od 34700 do 42500
http://www.toyotaadria.com/rs/pdf/cenovnik_vozila/rav4_hibrid.pdf

Karoq - od 18756 do 29220
http://www.skoda-auto.rs/models/Documents/Cenovnici/Karoq.pdf

Dakle, najjača Škoda sa najboljom opremom je u startu više od 5000 EUR jeftija od najjeftinije Toyote.

Akcijska ponuda se ne računa, zato što isto može da se dogovori i u Škodi (samo trenutno nije akcija pa nije istaknuto u katalogu).

Dikh tu kava

pre 6 godina

(Odluci glavom, 31. decembar 2017 08:56)

Istine radi, osoba koju pominjete kao referentnu vrednost je, kažu neki, sujetni "ekspert" i iz određenih "nealtruističnih" razloga veliki "preporučilac" Toyote, tako da biste zaista mogli da budete iznenađeni koliko pogrešnu predstavu imate, a u svakom slučaju "diskvalifikovani" kao iole ozbiljan sagovornik u prvim rečenicama komentara u kojima referišete na dotičnog "poznavaoca".
Toyoti, inače, nemam šta mnogo da zamerim, osim katastrofalnog enterijera, vrlo upitniog eksterijera, apsolutno nepoželjnog CVT-a, i diletantsko-japanskog pristupa dodatnoj opremi. Dakle, kao što rekoh, RAV4 zaista je dobar izbor.. A Karoq me (više) ne privlači prosto jer me Škoda (više) ne privlači kao brend. Kao ni Fau-Ve, "an ženeral". Ako bih morao, verovatno bih izbor sveo na Seat, i Atecu. Iako mi vagenovski enterijer najviše prija, iako je Suzuki za 4 klase po tom pitanju lošiji, S-Cross 1.4 Boosterjet, 4WD, panorama, (prokleta) kožna sedišta, običan, normalan automatik, LED farovi, kamera, radarsko kočenje.. sve za cca 22.5K evra. Meni deluje kao bolja kupovina od većine konkurenata. Ko može da proguta sve (subjektivno) nesporne mane. Lično, da mogu da biram, u toj klasi bih apsolutno prvo "gađao" novi CX-5. Ali ne sa trenutnom cenom..

Munze konza

pre 6 godina

Ovde čovek u komentarima može samo da pročita prepucavanja auto dilera... znači ništa pametno i korisno, samo trolovanje...