Četvrtak, 21.12.2017.

08:09

Srpsko NBA veče – Jokić 22, Bogdan 14, Teo 6, Bobi 4

Protekle noći nastupila su četvorica od petorice srpskih igrača u NBA ligi i imali zapažene učinke.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Srpsko NBA veèe – Jokiæ 22, Bogdan 14, Teo 6, Bobi 4 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Šoi

pre 6 godina

Bio sam na utakmici Kingsa sinoc, i Bogdan je bio solidan. Deluje kao da nije dovoljno agresivan, kao da se plasi. Ima potencijal ali za sada je prosecan. Trebace vremena da se navike.
Gledao sam highlights Tea, odlicne asistencije. Trebaju mu jos dve po utakmici i on je odlican.
Navijam za sve nase momke u NBA iz sveg srca.

Srbin

pre 6 godina

gledaj ti ove hrvate, sto komentarisu, bolje vam je, da gledat na vase igrace, neki dan vas Bogdanovic usro se u zadnjem napadu protiv Celtecs, koda igra protiv srbije!

Bojan

pre 6 godina

(Wo, 21. decembar 2017 12:51)

Ne znam sta si mislio reci, komentar ti je kranje ne razuman. Cini mi se da si hteo, onako podrugljivo da kazes da je Teo nesto izmislio sto vec postoji. Procitaj moj komentar ponovo i videces da ja to nigde nisam napisao i ne mislim da on izmislja sad neke novine, nego samo kazem, da u sred utakmice u sekundi donosi najbolja resenja, a da je nama to lako videti na snimcima, hajde uradi to na utakmici. To je poenta bila.

Powerslave

pre 6 godina

Jokić odigrao očajno, to što je dao 22 poena ne može da promeni utisak da je bio kao da se još nije otreznio od slave. Gubio lopte, klatio se po terenu (više nego inače), totalno bezvoljan, ne sme da šutira... Bolje od njega su igrali i Plamli i Lajls, bez obzira šta statistika kaže i to je dokaz da statistiku ne treba lepo pratiti.

Magiko

pre 6 godina

Pricajte sta hocete...Teo izadje na teren i bukvalno vozi kliperse. Bukvalno. Non stop prica i mlati rukama. Kad je on na terenu imaju smislene napade, kad nije igraju kosarku 1-1.

tralalala

pre 6 godina

@Mikii - nece da mi objave komentar, al eto mogu da se kladam da sam makar jedan stepen iznad tebe, a sveta sto sam video ti neces za 3 zivota. Najveci uspeh u zivotu ti je 6p Bogdanovica u proslom mecu. Neverovatne frustracije sinovac.

nwa

pre 6 godina

Ima nesto sto statistika ne pokazuje, kao sto je trener Klipersa rekao pre neki dan, tj koliko Teo utice na igru kada je na parketu. Vidi se da je fizički slabiji i sporiji, tako da ce to morati u teretani da popravi, u sta iskreno sumnjam. Izasao je iz povrede tek, videcemo mi Tea u pravom svetlu, sigurno.

tocka

pre 6 godina

Ovaj Denver ako uskoro ne dobije neku tesku utakmicu ce totalno puci. Ovo je vec cetvrta ili peta utakmica u kojoj oni vode, pa izgube u poslednjoj cetvrtini. Pre neki dan Vestbruk ih sam slomio. Stvarno je bilo jadno gledati onu nemoc trenera i ekipe. Ajde sto ih je punio kada je napadao, ali kao da su u glavi vec imali "evo i ovu gubimo" i napad im se totalno ugasio. Vidi se da su mlada ekipa i fali im neki veteran... Dzefersona imaju, ali mi nije jasno sto su ga uzimali kada ga nikada ne ubacuju u igru. On bi im bio covek za poslednju cetvrtinu. Mator je ali toliko moze da istrci. Ali Melon obicno baca sve na Bartona ili Mareja koji su zeleni. To jedino mogu da objasnim time sto pokusavaju ovima da izgrade karakter, ali sad su vec opako zaglibili. Jokic tesko da moze sta tu da promeni. Odlicno je igrao i sinoc, davao neke neverovatne koseve, ali izgubio i dosta lopti sto je opet neiskustvo.
Ostali OK, Teo solidan. Bogdan jednu partiju dobar, drugu los. Bobi, pa bilo bi zanimljivo videti ga u nekoj drugoj ekipi, ovo je odavno postalo besmisleno.

Scout

pre 6 godina

@Qwerty sta ti znas o plati u Srbiji sobzirom da nisi Srbin i stoposto nikada nisi ni bio u Srbiji? Mogu se kladiti da ste ti i onaj jumko jedno te isto iskompleksirano stvorenje. visis na srpskim portalima 24/7 i samo pljujes. Sta tebe boli za Srbiju i Srbe? Sta te muci, ajd reci iskreno.

ivan

pre 6 godina

klasična balkanska mitomanija. 8 poena i par lepih paseva protiv decjeg vrtića i najgore ekipe lige ovde su dominacija. odeš na espn ni ne pomenu ga...

NbgDeki

pre 6 godina

@tralala Evo me, brate moj, nemoj da brines. Mnogo me je potreslo Bogijevo All-star izdanje, pa nisam mogao da se saberem do sada. 14 poena, a placen samo 27.000.000! Bolji od Vestbruka bokte...

www

pre 6 godina

Teo dao 6 koseva protiv najgore ekipe u nba , i ovde ljudi pisu hahaha, da se on igra kosarke. Jokic direktni krivac za poraz. Izgubio 10 lopti , i ovde ljudi pisu"dominira" ..Kakvi znalci. 
(Mr_Melbourne, 21. decembar 2017 09:30)

Ma jok bojan dominira sa 10p posle 3 sezone u nba...
(petarczv, 21. decembar 2017 11:55)

Bojan 19, Hezonja 12, Bender 8 poena
Ništa bolje nije prošla ni vaša trojka..

zemunski kej

pre 6 godina

E ovo su asistencije u Teo stilu,preko celog terena ,jedna smekerska bez gledanja pod kosem ,iz coska u suprotan ugao,Nocas je castio za N,Godinu malo i gledaoci da uzivaju jer je i protivnik slabiji,Denver nemocan protiv ekipa sa viSokim postavama,Jokic se tesko nosio sa Gibsonom,poceo je da stagnira,uostalom u Minesoti je jedan Bjelica rezervni igrac, Sacramento izgleda bolje nego sto sam mislio, Bogdan jedini uspeo da sacuva Harisa koga je isao sut, sve vecu ulogu ima u odbrani glavnih sutera,

jд123

pre 6 godina

Е мој Qwerty, пази да не добијеш чир на желцу од толике "смирености". Нема никакве везе да ли је Тео дао 6 или 66 кошева. Проглашен је за играча утакмице. Ако ти нешто није јасно погледај снимак утакмице или упути јавни протест НБА, хе, хе, хе

Bojan

pre 6 godina

Ovi sto pisu kakav Teo, dao 6 poena itd., samo govori o tome koliko ne znaju o kosarci. Pogledajte pazljivije ovaj snimak i videcete da je covek doktor i da ima u glavi vise nego pola plej igraca u ligi zajedno. Evo samo npr., neke situacije, na kraju 2/4, na 30-tak sec. sutira trojku u ranoj fazi napada i pogadja, da bi ekipi obezbedio jos jedan napad. Na kraju 3/4 cetvrtine, na 3 sec. do kraja ulazi u aut i trazi loptu da je izvede, a njegov saigrac ga bledo gleda, kao u fazonu, gde ces, trebam ti dodati. Daje mu loptu u autu i on baca pas preko celog terena (garantujem da bi 99% igraca u ovoj situaciji primilo loptu i bacili je na kos sa vise od polovine terena) . Da je primio loptu u terenu, vreme bi isteklo i nikom nista. Sustina je, da dok mi gledamo snimak, lako nam je zakljuciti sta je hteo, ali hajde na terenu donesi takve odluke u sekundi. Dakle covek je DOKTOR.

Millennium

pre 6 godina

Teo me oduševljava. Ne treba obraćati pažnju na njegove poene jer to njemu i nije primarna uloga. Bitno je da se njegovo prisustvo i odsustvo sa terena itekako primećuju.

Вељко

pre 6 godina

Neko napisa pre neki dan kakvi ste majstori(redakcija),da u naslovu od prosečnih igara naših igrača,napravite vrlodobre!
Kada bolje razmislim,u pravu su.
Jokić( igra ispod prošlogodišnjeg nivoa cele sezone) sinoć blagi užas.10 izgubljenih lopti🤔😢👎.
Teo za nijansu bolji,Bogdan prelazna ocena...
Sve u svemu-tanko!!

akron

pre 6 godina

Još jednom se pokazalo da Bogdan, Hild i Mejson ne mogu da odigraju dobro isti meč, Hild ne zna da proceni gde mu je protivnik dok šutira, 5 banana je dobio u zadnje dve utakmice, takođe ne ume ni završnicu da igra, Bogdan odličan sem mašenja jednog ultra lakog zicera, a pokazao je da bi sasvim solidno mogao da živi i bez šuta za tri, Kufos se nije brukao ko što zna, Rendolf motor ekipe, sve u svemu zanimljivi ovi Kingsi

Qwerty

pre 6 godina

Sinko ne bi verovao kako sam smiren i leepo raspolozen. Tamo je normalno da ce Jordan da pohvali svog saigraca, pa nece ga pljuvati. Igrac utakmice sa 6 poena mozes biti ako nisi imao promasaj i dodao 15 ast 10 reb 5 stl. Bogdanovic potpuno prosecan igrac, 10 ppg, uz procente kao u Evropi, malo slabije. Jokic nije los, ali losiji nego lane, a ocekivalo se da ce napredovati. Mali narodi sa balkana, posto imaju 200 dinara u dzepu, nemaju svoj zivot, onda sta ce, zive tudje zivote, hvale i sto jeste i sto nije za pohvalu, pa onda pljuju kada neko ne moze ili nece da igra za reprezentaciju. Kao da vas neko pita da li npr Jokic hoce/moze/zeli da igra za Srbiju. On gura svoju KARIJERU a ne igra da bi PREDSTAVIO srbiju u svetu. Srbija je divno predstavljena sa najgorim standardom u evropi. Nemaju kosarkasi, nolo i ostali sportisti ama bas nikakve veze sa predstavljanjem srbije u svetu. Profi sportisti koji igraju za svoj dzep. Kuzis sinak?

znanje-imanje

pre 6 godina

Denver je jedina ekipa u NBA u kojoj su oba najbolja - a maltene i jedina - plejmejkera 2 najvišlja igrača. Čak je i Plamli povučen Nikolom masovno počeo da proigrava. Pošto to sad svi znaju... A prosto Nikola još nije fit za igru. Još, kao što su mnogi već napisali, i nije oran za igru. I dalje u reketu nemaju Milsapa a sad ni Farida. A njihov trener ponovo i opet ne zna da vodi utakmicu. Ima niz igrača kao npr. Chandler za koje nema akcije i koji kao da su u tim upali tako što su auto-stopirali...
Denver je dvaput imao veliku prednost. Ali iako mu se u 3. 4tini isplatilo da igraju zajedno Nikola i Plamli - to je na kraju i izgubilo. Trener prekoputa je to istrpeo, sačuvao Townsa da izdominira u reketu a sve drugo su mu uradili odlični Butler i Crawford. Odlični! Obratno trener Denvera je iscrpeo Nikolu pa je počeo da greši - a kada ga je na kraju opet uveo grešio je još više! Zašto ne koristi na 5 minuta bilo koga: Hernangomeza, Jeffersona ne zna ni on. Samo da je na vreme i on odigrao small ball, i istrošio prvo Plamlija a sačuvao Nikolu imao bi duplo veće šanse.
Na diletantizam trenera koji gubi drugu ključnu utakmicu uzastopce nadodaje se teško shvatljivo suđenje u NBA. Kada se lomilo, oba tima sa malom rotacijom umorna, dali su Minesoti 2 ili 3 lopte i to je bilo to. Iz čista mira.
Ovogodišnja NBA je zanimljiva samo jer je nepredvidljiva: 10 timova ima bar 6-7% šansi za titulu. A Denver pada umesto da kao Minesota ode u plej-of. Nikola će morati kroz svoju krizu...

poslednji džedaj

pre 6 godina

Čovek bi rekao ol star tim, nema boljih na svetu i okolici kada je preterivanje u pitanju, sem Nikole niko tamo ništa ne predstavlja, Teo unapredio ligu.. bože...

petarczv

pre 6 godina

Teo dao 6 koseva protiv najgore ekipe u nba , i ovde ljudi pisu hahaha, da se on igra kosarke. Jokic direktni krivac za poraz. Izgubio 10 lopti , i ovde ljudi pisu"dominira" ..Kakvi znalci.
(Mr_Melbourne, 21. decembar 2017 09:30)

Ma jok bojan dominira sa 10p posle 3 sezone u nba...

vince carter

pre 6 godina

Teodosic je dao 8 vrhunskih pravih asistencija a ovi se uhvatili za poene a jos njegov tim dobio ccc!!! Ovo su asistencije za razliku od nekih smesnih sto pojedini igraci skupljaju za statistiku.

Milos

pre 6 godina

Bogdanovic - nas najbolji igrac trenutno. Svestran je i igra racionalno. Od njega ocekujem da bude sve bolji. Generalno Sakramento igra dosta solo akcije a Bogdan je odlican kreator iz pika sto oni ne koriste.

Teodosic - po meni razocarenje. Ok, dodavanja, pa trebao bi beleziti 8 svako vece u NBA je lakse zabeleziti asistenciju. U poenterskom smislu slab, ne moze pg koji ne sutira u modernom NBA. Imao je povredu pa ajde da vidimo kad se adaptira i oporavi skroz.

Jokic - Mnogo nervozan, nakon leta provedenog vezbajuci to se ne vidi. Nekako je van ritma. Mora bolje jer talenta ima. Ne kazem da je los, ali ocekivalo se vise nakon prosle sezone.

Bjelica i Bobi kuci u Evropu. Vise bi nam znacilo za reprezentaciju da imaju takmicarske minute u Evroligi. Bobi je na klupi Bjelica kad nije povredjen igra 14 minuta 6 poena.

Inace gledam kako ce Kanada biti brutalna u godinama koje dolaze. Mi moramo nesto da uradimo po pitanju dece, jer osim Pecarskog koji je dominantan u svojoj generaciji i Miskovica ja ne vidim da imamo nekog ko bi mogao da ode u NBA u skorije vreme.

laza89

pre 6 godina

Reporter rekao da je rekord sezone Jokicevih 10izgubljenih lopti(čudi me da to nije Vestburk)...Mene je najviše zaboleleo, kada je u jednom odlučujih napada, umesto da sutira trojku sam, on zeli da asistira i dodaje loptu protivnickom igracu...Popraviće se Jokara,ne sumnjam :)

jд123

pre 6 godina

Lozenje srBalja od ranoga jutra
(Qwerty, 21. decembar 2017 10:10)

Не само "србаља", него и Американаца. Нису Срби прогласили Теодосића најбољим играчем утакмице, него Американци, као што амерички, не српски коментатори за време утакмице стално причају како је Јокић најбољи играч Денвера. Код Сакрамента је Хил синић био најбољи, док одмах иза Рендолф и Богдановић, како рекоше амерички, не српски коментатори утакмице.

Зато смири доживљај.

Mikii

pre 6 godina

Ma loš je Bogdan, NBG Deki je bolji. Zato je jedan u NBA, a drugi kod mame i tate, jbg oni imaju para za internet.
(tralalala, 21. decembar 2017 08:23)

A ti kazes da je "Bogdan" dobar, a ipak si kod keve i caleta. Gde je razlika medju vama? Jedino u tome sto je ovaj prvi objektivniji i ne zeli da od gonica lopti pravi male Bogove. A verovatno vas deli i stepen obrazovanja. Ti ako si neku srednju zavrsio, dobar si.

Šlager_pevač

pre 6 godina

Pa ova Srpska petorka(+Bjelica). Pobedila bi svaku evropsku reprez. u svako vreme. 
Teo 
Bogdan 
Beli 
Jokic i 
Bobi.
(Zoran, 21. decembar 2017 09:05)
Da li si siguran da bi dobili petorku:Bodiroga,Jarić,Stojaković,Divac i recimo Gurović ??

Qwerty

pre 6 godina

Ma kakva +/- kolona, covek je dao 6 poena za 27 min Phoenixu, krs ekipi. Kako crni najbolji igrac utakmice sa 6 poena?! Jokic ne zna de bije, bez njega su vise pobedjivali. Bogdan iznenadjenje, 14 poena, realno to je kao 25 nekog ozbiljnog igraca jelte. Lozenje srBalja od ranoga jutra

јд123

pre 6 godina

Тео на крају дао интервју као најбољи играч. У једном тренутку велики осмех на лицу, рекох шта је сад, кад му прилази Џордан и грли га ;)

Srksa

pre 6 godina

Bogdan je dobar kosarkas,Jokic je sjajan NBA igrac, ali je Teo liga za sebe. Cini mi se da on unapredjuje najbolju ligu sveta. Steta sto ranije nije otisao tamo jer mislim da bi bio jedan od najboljih svih vremena. Milos je prava zvezda, jednom recju MAGIJA...

gledo i ja

pre 6 godina

Kako je Jokić uspeo da izgubi 10 lopti?
(Milan, 21. decembar 2017 08:19)

Gledao sam ja. Prvo je izgbio 5 a u nstavku utakmice još 5.
(Nikola, 21. decembar 2017 09:08)

NE, nije bilo tako!
Prvo je izgubio jednu (izgledalo je kao da su dvije, ali nisu, usporeni snimak je pokazao jednu), pa u nastavku još 8, da bi na kraju izgubio samo (još) jednu.

Roki

pre 6 godina

Max Payne i Deficit

Shvatite da ne mogu svi da budu na vasem nivou. Jer i vi ste bili u nba i imali mnogo bolje partije, je li tako? Mozda ipak i niste. Nadam se da se osecate makar malo bolje jer samo osteceni ljudi vredjaju druge da bi se dobro osecali.

vlado

pre 6 godina

Teo sa prosecnom statistikom proglasen za najboljeg igraca utakmice. Jednostavno toliko toga cini za ekipu da su nocas sa njim imali +29 u odnosu na protivnika. Bila je jedna vrlo interesantna situacija kada je lopta bila kod Riversa, a Teo krenuo da "rotira" saigrace i da ih tera na kretnju bez lopte, jednog koji mu je bio najblizi je cak rukama gurnuo da krene na drugu stranu i oslobodi prostor Riversu.Naravno akcija se zavrsila laganim pogotkom. Onu minijaturu iz auta na 3 sek do kraja cetvrtine njega, Lua i Doka Riversa ne treba ni komentarisati �� Bodan nakon jedne "off utakmice" odigrao odlicno, racionalno, agresivno ka kosu, nije uzimao suteve za tri jer su Netsi toliko suplji u reketu da je to neverovatno. Nocas su sa druge strane, posle odlicne utakmice protiv File, Hild i Mejson imali "pomracenje", a Templ umalo na kraju da sve upropasti (ko je gledao zna o cemu pricam), samo ih je smirenost Z Boa i Hila spasila. Klipersima se u narednih par nedelja odlicno otvara raspored i do polovine januara bi trebalo da dodju do 50% uspesnosti a onda krece borba za plej of.

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Teo dao 6 koseva protiv najgore ekipe u nba , i ovde ljudi pisu hahaha, da se on igra kosarke. Jokic direktni krivac za poraz. Izgubio 10 lopti , i ovde ljudi pisu"dominira" ..Kakvi znalci.

boki

pre 6 godina

milos je u koloni +/- imao +29!!! skoro tri puta vise od ostalih clanova prve petorke. iako lose sutira za njegove standarde to nikoga ne brine, doc rivers je sam to covek rekao, da ga cekaju jer znaju sta moze. bogdan je odigrao dobru partiju ali u toj ekipi sve zavisi od zeka rendolfa sto je neverovatno imajuci u vidu godine coveka. mnogo tanak sac na centru. kod denvera samo je plumli!!! bio u plusu, svi ostali cabar, ali ko je gledao tekmu zna da je istu prodao will the thrill barton sa drugarom chendlerom jer su imali sut oko 30% i zajedno svega 11 poena. bledo. jokara sasvim ok osim izgubljenih lopti sto me cudi pomalo.

Sale Jagodina

pre 6 godina

Igrao sam basket,amaterski,35 godina.Teodosićeve poteze vraćam snimak sve po dva puta,da bih uživao i pohvatao sve što radi.Molim redakciju da nam poteze ponavlja u usporenom snimku.Da vam ne dodjem tamo.Pozdrav.

Nikki

pre 6 godina

Ponizavajuce sve osim Jokica
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Deficit, 21. decembar 2017 08:38)

Bas naprotiv. Teo i Bogi sinoc sjajni a Jokic ocajan. Pored rekordnih 10 gresaka mnogo ali mnogo je los u odbrani. Tea je zadovoljstvo gledati i vredi se buditi zbog njega. Jedan od najvecih majstora u nba.

saša

pre 6 godina

Dobro,šta,u čemu je problem?Grešio je u dodavanju,isčitavali su ga i to je to.Da Minesotu nije zadnjih par minuta nenormalno krenulo,Denver bi slavio u Pepsi centru.Po meni, od svih naših igrača Jokić igra sa najviše motivacije.

Max Payne

pre 6 godina

Ovaj Teodosić je Jarić no.2 sa ovim skromnim poenčićima koje konstantno ubacuje i tih pišljivih 20%. Eto njega za godinu-dve nazad sa gđom Jelisavetom kad joj dosadi šopong po El Eju (mog'o je bolju ribu da nađe).

ElHombre

pre 6 godina

Imao sam srece da su sva trojica ( Jokic,Bogi,Teo) super odigrali.
Zao mi Jokica zbog poraza ali decko kida, u sva 3 tima se vidi velika razlika kada su nasi momci na parketu, Teo kakav pregled igre ima to nema niko ali vidi se da nije toliko fizicki jak, dok recimo vec se vidi da je Jokic mnogo ojacao i da je Bogi dosta snazan i brz i resava napade brzo i tacno, bar ovoga puta.

NNN

pre 6 godina

Tako je Bogdane, agresivno na kos! Teo odlican, lepe asistencije. Jokic isto odlican, ali kao da se posvadjao sa rukama. Ispadala mu mnogo lopta na mnogo cudan nacin. Odlicni su bili

svasta

pre 6 godina

Bogdanovic - vrlo dobar. Decko igra ozbiljnu i pametnu kosarku. Steta sto nema jos nekog istinski timskog igraca.
Teodosic - Ovakvog carobnjaka tesko da mozemo opet imati. Njegovo shvatanje kosarke i nacin na koji igra su poezija. Sinoc je sa samo 6 poena proglasen igracem utakmice. :) Razlog je pre svega nacin na koji je vodio tim i uticaj na igru. Imao je nekoliko fantasticnih asistencija.
Jokic - Moj utisak je da je zapravo bio katastrofalan, ali ne toliko zbog izgubljenih lopti koliko zbog njegovog odnosa prema igri. Potpuno je neshvatljivo da takav fantastican talenat ne zeli da sutira. Sinoc je poceo da sutira nakon sto mu je Marej rekao da to radi. Strasno. Kako bilo, u 4. cetvrtini se vratio u ovosezonsko raspolozenje i nije sutirao ni kada je bio sam. Razumljivo, otud i veliki broj izgubljenih lopti - previse bespotrebnih dodavanja. Cini se da je nezreo ili da njega kosarka zaoravo i ne zanima nesto preterano. Zaista me ne bi iznenadio da potpise max ugovor, prve sezone bude mvp, a onda nakon 2-3 godine se smori i napusti kosarku. Jako cudan lik.

Depaulo

pre 6 godina

Teo se igrao kosarke.. Najopustenija partija do sada i primjetna je ogromna razlika u igri Klipersa sa Teom na parketu i na klupi, uostalom +/- statistika sve govori.. Svaka cast Bogdanu i Jokicu takodje!

Shokaku

pre 6 godina

Teodosic je TATA za 60% NBA, sto se tice znanja kosarke, ova to utakmica potvrdjuje. Moglo bi se reci da je ovo uradio protiv raspalih Sansa pa da kao nema neku tezinu. Ali one asistencije su NEbranjive, mogao je na drugoj strani biti bilo ko i isto bi bilo. Sve zavisi od njega i kada bi uspevao da vezuje ovakve utakmice cesce ne bi mu kraja bilo...

aloalo

pre 6 godina

teo je bas dobar, ali ga osim dzordana i lua niko ne kapira nego cekaju da sutne. bez preterivanja, kada je teo na terenu postoji protok lopte, akcija, kosarka...cim izadje rivers uzme loptu i krene u prodor ili sut za tri. Lu vilijams je klasa.

HBSCNR

pre 6 godina

10 izgubljenih lopti, kao da je plej, kao da je stalno lopta kod njega. Da je igrao za Srbiju na leto, mislim da mu se ne bi ovo desavalo, bio bi u boljoj formi sigurno.

JPR24

pre 6 godina

Posto nisam gledao Denver, moze li neko ko je gledao da nam objasni sta je igrao ? Pleja tokom cele utakmice ili sta ?? Izgubio sam vise lopti nego protivnik skupa !! Hajde pet sest mogu da razumem,ali 10 ! Puno bajo puno. Teodosica dam gledao, lagano se vraca u ritam, dobre asistencije, samo jos Grifin da im se vrati pa da vidimo bolje Kliperse.

Shokaku

pre 6 godina

Teodosic je TATA za 60% NBA, sto se tice znanja kosarke, ova to utakmica potvrdjuje. Moglo bi se reci da je ovo uradio protiv raspalih Sansa pa da kao nema neku tezinu. Ali one asistencije su NEbranjive, mogao je na drugoj strani biti bilo ko i isto bi bilo. Sve zavisi od njega i kada bi uspevao da vezuje ovakve utakmice cesce ne bi mu kraja bilo...

NNN

pre 6 godina

Tako je Bogdane, agresivno na kos! Teo odlican, lepe asistencije. Jokic isto odlican, ali kao da se posvadjao sa rukama. Ispadala mu mnogo lopta na mnogo cudan nacin. Odlicni su bili

Depaulo

pre 6 godina

Teo se igrao kosarke.. Najopustenija partija do sada i primjetna je ogromna razlika u igri Klipersa sa Teom na parketu i na klupi, uostalom +/- statistika sve govori.. Svaka cast Bogdanu i Jokicu takodje!

svasta

pre 6 godina

Bogdanovic - vrlo dobar. Decko igra ozbiljnu i pametnu kosarku. Steta sto nema jos nekog istinski timskog igraca.
Teodosic - Ovakvog carobnjaka tesko da mozemo opet imati. Njegovo shvatanje kosarke i nacin na koji igra su poezija. Sinoc je sa samo 6 poena proglasen igracem utakmice. :) Razlog je pre svega nacin na koji je vodio tim i uticaj na igru. Imao je nekoliko fantasticnih asistencija.
Jokic - Moj utisak je da je zapravo bio katastrofalan, ali ne toliko zbog izgubljenih lopti koliko zbog njegovog odnosa prema igri. Potpuno je neshvatljivo da takav fantastican talenat ne zeli da sutira. Sinoc je poceo da sutira nakon sto mu je Marej rekao da to radi. Strasno. Kako bilo, u 4. cetvrtini se vratio u ovosezonsko raspolozenje i nije sutirao ni kada je bio sam. Razumljivo, otud i veliki broj izgubljenih lopti - previse bespotrebnih dodavanja. Cini se da je nezreo ili da njega kosarka zaoravo i ne zanima nesto preterano. Zaista me ne bi iznenadio da potpise max ugovor, prve sezone bude mvp, a onda nakon 2-3 godine se smori i napusti kosarku. Jako cudan lik.

JPR24

pre 6 godina

Posto nisam gledao Denver, moze li neko ko je gledao da nam objasni sta je igrao ? Pleja tokom cele utakmice ili sta ?? Izgubio sam vise lopti nego protivnik skupa !! Hajde pet sest mogu da razumem,ali 10 ! Puno bajo puno. Teodosica dam gledao, lagano se vraca u ritam, dobre asistencije, samo jos Grifin da im se vrati pa da vidimo bolje Kliperse.

aloalo

pre 6 godina

teo je bas dobar, ali ga osim dzordana i lua niko ne kapira nego cekaju da sutne. bez preterivanja, kada je teo na terenu postoji protok lopte, akcija, kosarka...cim izadje rivers uzme loptu i krene u prodor ili sut za tri. Lu vilijams je klasa.

ElHombre

pre 6 godina

Imao sam srece da su sva trojica ( Jokic,Bogi,Teo) super odigrali.
Zao mi Jokica zbog poraza ali decko kida, u sva 3 tima se vidi velika razlika kada su nasi momci na parketu, Teo kakav pregled igre ima to nema niko ali vidi se da nije toliko fizicki jak, dok recimo vec se vidi da je Jokic mnogo ojacao i da je Bogi dosta snazan i brz i resava napade brzo i tacno, bar ovoga puta.

Bojan

pre 6 godina

Ovi sto pisu kakav Teo, dao 6 poena itd., samo govori o tome koliko ne znaju o kosarci. Pogledajte pazljivije ovaj snimak i videcete da je covek doktor i da ima u glavi vise nego pola plej igraca u ligi zajedno. Evo samo npr., neke situacije, na kraju 2/4, na 30-tak sec. sutira trojku u ranoj fazi napada i pogadja, da bi ekipi obezbedio jos jedan napad. Na kraju 3/4 cetvrtine, na 3 sec. do kraja ulazi u aut i trazi loptu da je izvede, a njegov saigrac ga bledo gleda, kao u fazonu, gde ces, trebam ti dodati. Daje mu loptu u autu i on baca pas preko celog terena (garantujem da bi 99% igraca u ovoj situaciji primilo loptu i bacili je na kos sa vise od polovine terena) . Da je primio loptu u terenu, vreme bi isteklo i nikom nista. Sustina je, da dok mi gledamo snimak, lako nam je zakljuciti sta je hteo, ali hajde na terenu donesi takve odluke u sekundi. Dakle covek je DOKTOR.

boki

pre 6 godina

milos je u koloni +/- imao +29!!! skoro tri puta vise od ostalih clanova prve petorke. iako lose sutira za njegove standarde to nikoga ne brine, doc rivers je sam to covek rekao, da ga cekaju jer znaju sta moze. bogdan je odigrao dobru partiju ali u toj ekipi sve zavisi od zeka rendolfa sto je neverovatno imajuci u vidu godine coveka. mnogo tanak sac na centru. kod denvera samo je plumli!!! bio u plusu, svi ostali cabar, ali ko je gledao tekmu zna da je istu prodao will the thrill barton sa drugarom chendlerom jer su imali sut oko 30% i zajedno svega 11 poena. bledo. jokara sasvim ok osim izgubljenih lopti sto me cudi pomalo.

Roki

pre 6 godina

Max Payne i Deficit

Shvatite da ne mogu svi da budu na vasem nivou. Jer i vi ste bili u nba i imali mnogo bolje partije, je li tako? Mozda ipak i niste. Nadam se da se osecate makar malo bolje jer samo osteceni ljudi vredjaju druge da bi se dobro osecali.

јд123

pre 6 godina

Тео на крају дао интервју као најбољи играч. У једном тренутку велики осмех на лицу, рекох шта је сад, кад му прилази Џордан и грли га ;)

jд123

pre 6 godina

Lozenje srBalja od ranoga jutra
(Qwerty, 21. decembar 2017 10:10)

Не само "србаља", него и Американаца. Нису Срби прогласили Теодосића најбољим играчем утакмице, него Американци, као што амерички, не српски коментатори за време утакмице стално причају како је Јокић најбољи играч Денвера. Код Сакрамента је Хил синић био најбољи, док одмах иза Рендолф и Богдановић, како рекоше амерички, не српски коментатори утакмице.

Зато смири доживљај.

Sale Jagodina

pre 6 godina

Igrao sam basket,amaterski,35 godina.Teodosićeve poteze vraćam snimak sve po dva puta,da bih uživao i pohvatao sve što radi.Molim redakciju da nam poteze ponavlja u usporenom snimku.Da vam ne dodjem tamo.Pozdrav.

gledo i ja

pre 6 godina

Kako je Jokić uspeo da izgubi 10 lopti?
(Milan, 21. decembar 2017 08:19)

Gledao sam ja. Prvo je izgbio 5 a u nstavku utakmice još 5.
(Nikola, 21. decembar 2017 09:08)

NE, nije bilo tako!
Prvo je izgubio jednu (izgledalo je kao da su dvije, ali nisu, usporeni snimak je pokazao jednu), pa u nastavku još 8, da bi na kraju izgubio samo (još) jednu.

HBSCNR

pre 6 godina

10 izgubljenih lopti, kao da je plej, kao da je stalno lopta kod njega. Da je igrao za Srbiju na leto, mislim da mu se ne bi ovo desavalo, bio bi u boljoj formi sigurno.

vince carter

pre 6 godina

Teodosic je dao 8 vrhunskih pravih asistencija a ovi se uhvatili za poene a jos njegov tim dobio ccc!!! Ovo su asistencije za razliku od nekih smesnih sto pojedini igraci skupljaju za statistiku.

Nikki

pre 6 godina

Ponizavajuce sve osim Jokica
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Deficit, 21. decembar 2017 08:38)

Bas naprotiv. Teo i Bogi sinoc sjajni a Jokic ocajan. Pored rekordnih 10 gresaka mnogo ali mnogo je los u odbrani. Tea je zadovoljstvo gledati i vredi se buditi zbog njega. Jedan od najvecih majstora u nba.

Max Payne

pre 6 godina

Ovaj Teodosić je Jarić no.2 sa ovim skromnim poenčićima koje konstantno ubacuje i tih pišljivih 20%. Eto njega za godinu-dve nazad sa gđom Jelisavetom kad joj dosadi šopong po El Eju (mog'o je bolju ribu da nađe).

Magiko

pre 6 godina

Pricajte sta hocete...Teo izadje na teren i bukvalno vozi kliperse. Bukvalno. Non stop prica i mlati rukama. Kad je on na terenu imaju smislene napade, kad nije igraju kosarku 1-1.

laza89

pre 6 godina

Reporter rekao da je rekord sezone Jokicevih 10izgubljenih lopti(čudi me da to nije Vestburk)...Mene je najviše zaboleleo, kada je u jednom odlučujih napada, umesto da sutira trojku sam, on zeli da asistira i dodaje loptu protivnickom igracu...Popraviće se Jokara,ne sumnjam :)

Srksa

pre 6 godina

Bogdan je dobar kosarkas,Jokic je sjajan NBA igrac, ali je Teo liga za sebe. Cini mi se da on unapredjuje najbolju ligu sveta. Steta sto ranije nije otisao tamo jer mislim da bi bio jedan od najboljih svih vremena. Milos je prava zvezda, jednom recju MAGIJA...

vlado

pre 6 godina

Teo sa prosecnom statistikom proglasen za najboljeg igraca utakmice. Jednostavno toliko toga cini za ekipu da su nocas sa njim imali +29 u odnosu na protivnika. Bila je jedna vrlo interesantna situacija kada je lopta bila kod Riversa, a Teo krenuo da "rotira" saigrace i da ih tera na kretnju bez lopte, jednog koji mu je bio najblizi je cak rukama gurnuo da krene na drugu stranu i oslobodi prostor Riversu.Naravno akcija se zavrsila laganim pogotkom. Onu minijaturu iz auta na 3 sek do kraja cetvrtine njega, Lua i Doka Riversa ne treba ni komentarisati �� Bodan nakon jedne "off utakmice" odigrao odlicno, racionalno, agresivno ka kosu, nije uzimao suteve za tri jer su Netsi toliko suplji u reketu da je to neverovatno. Nocas su sa druge strane, posle odlicne utakmice protiv File, Hild i Mejson imali "pomracenje", a Templ umalo na kraju da sve upropasti (ko je gledao zna o cemu pricam), samo ih je smirenost Z Boa i Hila spasila. Klipersima se u narednih par nedelja odlicno otvara raspored i do polovine januara bi trebalo da dodju do 50% uspesnosti a onda krece borba za plej of.

Powerslave

pre 6 godina

Jokić odigrao očajno, to što je dao 22 poena ne može da promeni utisak da je bio kao da se još nije otreznio od slave. Gubio lopte, klatio se po terenu (više nego inače), totalno bezvoljan, ne sme da šutira... Bolje od njega su igrali i Plamli i Lajls, bez obzira šta statistika kaže i to je dokaz da statistiku ne treba lepo pratiti.

nwa

pre 6 godina

Ima nesto sto statistika ne pokazuje, kao sto je trener Klipersa rekao pre neki dan, tj koliko Teo utice na igru kada je na parketu. Vidi se da je fizički slabiji i sporiji, tako da ce to morati u teretani da popravi, u sta iskreno sumnjam. Izasao je iz povrede tek, videcemo mi Tea u pravom svetlu, sigurno.

saša

pre 6 godina

Dobro,šta,u čemu je problem?Grešio je u dodavanju,isčitavali su ga i to je to.Da Minesotu nije zadnjih par minuta nenormalno krenulo,Denver bi slavio u Pepsi centru.Po meni, od svih naših igrača Jokić igra sa najviše motivacije.

Šlager_pevač

pre 6 godina

Pa ova Srpska petorka(+Bjelica). Pobedila bi svaku evropsku reprez. u svako vreme. 
Teo 
Bogdan 
Beli 
Jokic i 
Bobi.
(Zoran, 21. decembar 2017 09:05)
Da li si siguran da bi dobili petorku:Bodiroga,Jarić,Stojaković,Divac i recimo Gurović ??

petarczv

pre 6 godina

Teo dao 6 koseva protiv najgore ekipe u nba , i ovde ljudi pisu hahaha, da se on igra kosarke. Jokic direktni krivac za poraz. Izgubio 10 lopti , i ovde ljudi pisu"dominira" ..Kakvi znalci.
(Mr_Melbourne, 21. decembar 2017 09:30)

Ma jok bojan dominira sa 10p posle 3 sezone u nba...

Šoi

pre 6 godina

Bio sam na utakmici Kingsa sinoc, i Bogdan je bio solidan. Deluje kao da nije dovoljno agresivan, kao da se plasi. Ima potencijal ali za sada je prosecan. Trebace vremena da se navike.
Gledao sam highlights Tea, odlicne asistencije. Trebaju mu jos dve po utakmici i on je odlican.
Navijam za sve nase momke u NBA iz sveg srca.

Qwerty

pre 6 godina

Ma kakva +/- kolona, covek je dao 6 poena za 27 min Phoenixu, krs ekipi. Kako crni najbolji igrac utakmice sa 6 poena?! Jokic ne zna de bije, bez njega su vise pobedjivali. Bogdan iznenadjenje, 14 poena, realno to je kao 25 nekog ozbiljnog igraca jelte. Lozenje srBalja od ranoga jutra

Bojan

pre 6 godina

(Wo, 21. decembar 2017 12:51)

Ne znam sta si mislio reci, komentar ti je kranje ne razuman. Cini mi se da si hteo, onako podrugljivo da kazes da je Teo nesto izmislio sto vec postoji. Procitaj moj komentar ponovo i videces da ja to nigde nisam napisao i ne mislim da on izmislja sad neke novine, nego samo kazem, da u sred utakmice u sekundi donosi najbolja resenja, a da je nama to lako videti na snimcima, hajde uradi to na utakmici. To je poenta bila.

Milos

pre 6 godina

Bogdanovic - nas najbolji igrac trenutno. Svestran je i igra racionalno. Od njega ocekujem da bude sve bolji. Generalno Sakramento igra dosta solo akcije a Bogdan je odlican kreator iz pika sto oni ne koriste.

Teodosic - po meni razocarenje. Ok, dodavanja, pa trebao bi beleziti 8 svako vece u NBA je lakse zabeleziti asistenciju. U poenterskom smislu slab, ne moze pg koji ne sutira u modernom NBA. Imao je povredu pa ajde da vidimo kad se adaptira i oporavi skroz.

Jokic - Mnogo nervozan, nakon leta provedenog vezbajuci to se ne vidi. Nekako je van ritma. Mora bolje jer talenta ima. Ne kazem da je los, ali ocekivalo se vise nakon prosle sezone.

Bjelica i Bobi kuci u Evropu. Vise bi nam znacilo za reprezentaciju da imaju takmicarske minute u Evroligi. Bobi je na klupi Bjelica kad nije povredjen igra 14 minuta 6 poena.

Inace gledam kako ce Kanada biti brutalna u godinama koje dolaze. Mi moramo nesto da uradimo po pitanju dece, jer osim Pecarskog koji je dominantan u svojoj generaciji i Miskovica ja ne vidim da imamo nekog ko bi mogao da ode u NBA u skorije vreme.

jд123

pre 6 godina

Е мој Qwerty, пази да не добијеш чир на желцу од толике "смирености". Нема никакве везе да ли је Тео дао 6 или 66 кошева. Проглашен је за играча утакмице. Ако ти нешто није јасно погледај снимак утакмице или упути јавни протест НБА, хе, хе, хе

zemunski kej

pre 6 godina

E ovo su asistencije u Teo stilu,preko celog terena ,jedna smekerska bez gledanja pod kosem ,iz coska u suprotan ugao,Nocas je castio za N,Godinu malo i gledaoci da uzivaju jer je i protivnik slabiji,Denver nemocan protiv ekipa sa viSokim postavama,Jokic se tesko nosio sa Gibsonom,poceo je da stagnira,uostalom u Minesoti je jedan Bjelica rezervni igrac, Sacramento izgleda bolje nego sto sam mislio, Bogdan jedini uspeo da sacuva Harisa koga je isao sut, sve vecu ulogu ima u odbrani glavnih sutera,

Srbin

pre 6 godina

gledaj ti ove hrvate, sto komentarisu, bolje vam je, da gledat na vase igrace, neki dan vas Bogdanovic usro se u zadnjem napadu protiv Celtecs, koda igra protiv srbije!

tralalala

pre 6 godina

@Mikii - nece da mi objave komentar, al eto mogu da se kladam da sam makar jedan stepen iznad tebe, a sveta sto sam video ti neces za 3 zivota. Najveci uspeh u zivotu ti je 6p Bogdanovica u proslom mecu. Neverovatne frustracije sinovac.

akron

pre 6 godina

Još jednom se pokazalo da Bogdan, Hild i Mejson ne mogu da odigraju dobro isti meč, Hild ne zna da proceni gde mu je protivnik dok šutira, 5 banana je dobio u zadnje dve utakmice, takođe ne ume ni završnicu da igra, Bogdan odličan sem mašenja jednog ultra lakog zicera, a pokazao je da bi sasvim solidno mogao da živi i bez šuta za tri, Kufos se nije brukao ko što zna, Rendolf motor ekipe, sve u svemu zanimljivi ovi Kingsi

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Teo dao 6 koseva protiv najgore ekipe u nba , i ovde ljudi pisu hahaha, da se on igra kosarke. Jokic direktni krivac za poraz. Izgubio 10 lopti , i ovde ljudi pisu"dominira" ..Kakvi znalci.

Millennium

pre 6 godina

Teo me oduševljava. Ne treba obraćati pažnju na njegove poene jer to njemu i nije primarna uloga. Bitno je da se njegovo prisustvo i odsustvo sa terena itekako primećuju.

znanje-imanje

pre 6 godina

Denver je jedina ekipa u NBA u kojoj su oba najbolja - a maltene i jedina - plejmejkera 2 najvišlja igrača. Čak je i Plamli povučen Nikolom masovno počeo da proigrava. Pošto to sad svi znaju... A prosto Nikola još nije fit za igru. Još, kao što su mnogi već napisali, i nije oran za igru. I dalje u reketu nemaju Milsapa a sad ni Farida. A njihov trener ponovo i opet ne zna da vodi utakmicu. Ima niz igrača kao npr. Chandler za koje nema akcije i koji kao da su u tim upali tako što su auto-stopirali...
Denver je dvaput imao veliku prednost. Ali iako mu se u 3. 4tini isplatilo da igraju zajedno Nikola i Plamli - to je na kraju i izgubilo. Trener prekoputa je to istrpeo, sačuvao Townsa da izdominira u reketu a sve drugo su mu uradili odlični Butler i Crawford. Odlični! Obratno trener Denvera je iscrpeo Nikolu pa je počeo da greši - a kada ga je na kraju opet uveo grešio je još više! Zašto ne koristi na 5 minuta bilo koga: Hernangomeza, Jeffersona ne zna ni on. Samo da je na vreme i on odigrao small ball, i istrošio prvo Plamlija a sačuvao Nikolu imao bi duplo veće šanse.
Na diletantizam trenera koji gubi drugu ključnu utakmicu uzastopce nadodaje se teško shvatljivo suđenje u NBA. Kada se lomilo, oba tima sa malom rotacijom umorna, dali su Minesoti 2 ili 3 lopte i to je bilo to. Iz čista mira.
Ovogodišnja NBA je zanimljiva samo jer je nepredvidljiva: 10 timova ima bar 6-7% šansi za titulu. A Denver pada umesto da kao Minesota ode u plej-of. Nikola će morati kroz svoju krizu...

Qwerty

pre 6 godina

Sinko ne bi verovao kako sam smiren i leepo raspolozen. Tamo je normalno da ce Jordan da pohvali svog saigraca, pa nece ga pljuvati. Igrac utakmice sa 6 poena mozes biti ako nisi imao promasaj i dodao 15 ast 10 reb 5 stl. Bogdanovic potpuno prosecan igrac, 10 ppg, uz procente kao u Evropi, malo slabije. Jokic nije los, ali losiji nego lane, a ocekivalo se da ce napredovati. Mali narodi sa balkana, posto imaju 200 dinara u dzepu, nemaju svoj zivot, onda sta ce, zive tudje zivote, hvale i sto jeste i sto nije za pohvalu, pa onda pljuju kada neko ne moze ili nece da igra za reprezentaciju. Kao da vas neko pita da li npr Jokic hoce/moze/zeli da igra za Srbiju. On gura svoju KARIJERU a ne igra da bi PREDSTAVIO srbiju u svetu. Srbija je divno predstavljena sa najgorim standardom u evropi. Nemaju kosarkasi, nolo i ostali sportisti ama bas nikakve veze sa predstavljanjem srbije u svetu. Profi sportisti koji igraju za svoj dzep. Kuzis sinak?

Scout

pre 6 godina

@Qwerty sta ti znas o plati u Srbiji sobzirom da nisi Srbin i stoposto nikada nisi ni bio u Srbiji? Mogu se kladiti da ste ti i onaj jumko jedno te isto iskompleksirano stvorenje. visis na srpskim portalima 24/7 i samo pljujes. Sta tebe boli za Srbiju i Srbe? Sta te muci, ajd reci iskreno.

Вељко

pre 6 godina

Neko napisa pre neki dan kakvi ste majstori(redakcija),da u naslovu od prosečnih igara naših igrača,napravite vrlodobre!
Kada bolje razmislim,u pravu su.
Jokić( igra ispod prošlogodišnjeg nivoa cele sezone) sinoć blagi užas.10 izgubljenih lopti🤔😢👎.
Teo za nijansu bolji,Bogdan prelazna ocena...
Sve u svemu-tanko!!

tocka

pre 6 godina

Ovaj Denver ako uskoro ne dobije neku tesku utakmicu ce totalno puci. Ovo je vec cetvrta ili peta utakmica u kojoj oni vode, pa izgube u poslednjoj cetvrtini. Pre neki dan Vestbruk ih sam slomio. Stvarno je bilo jadno gledati onu nemoc trenera i ekipe. Ajde sto ih je punio kada je napadao, ali kao da su u glavi vec imali "evo i ovu gubimo" i napad im se totalno ugasio. Vidi se da su mlada ekipa i fali im neki veteran... Dzefersona imaju, ali mi nije jasno sto su ga uzimali kada ga nikada ne ubacuju u igru. On bi im bio covek za poslednju cetvrtinu. Mator je ali toliko moze da istrci. Ali Melon obicno baca sve na Bartona ili Mareja koji su zeleni. To jedino mogu da objasnim time sto pokusavaju ovima da izgrade karakter, ali sad su vec opako zaglibili. Jokic tesko da moze sta tu da promeni. Odlicno je igrao i sinoc, davao neke neverovatne koseve, ali izgubio i dosta lopti sto je opet neiskustvo.
Ostali OK, Teo solidan. Bogdan jednu partiju dobar, drugu los. Bobi, pa bilo bi zanimljivo videti ga u nekoj drugoj ekipi, ovo je odavno postalo besmisleno.

NbgDeki

pre 6 godina

@tralala Evo me, brate moj, nemoj da brines. Mnogo me je potreslo Bogijevo All-star izdanje, pa nisam mogao da se saberem do sada. 14 poena, a placen samo 27.000.000! Bolji od Vestbruka bokte...

poslednji džedaj

pre 6 godina

Čovek bi rekao ol star tim, nema boljih na svetu i okolici kada je preterivanje u pitanju, sem Nikole niko tamo ništa ne predstavlja, Teo unapredio ligu.. bože...

ivan

pre 6 godina

klasična balkanska mitomanija. 8 poena i par lepih paseva protiv decjeg vrtića i najgore ekipe lige ovde su dominacija. odeš na espn ni ne pomenu ga...

Mikii

pre 6 godina

Ma loš je Bogdan, NBG Deki je bolji. Zato je jedan u NBA, a drugi kod mame i tate, jbg oni imaju para za internet.
(tralalala, 21. decembar 2017 08:23)

A ti kazes da je "Bogdan" dobar, a ipak si kod keve i caleta. Gde je razlika medju vama? Jedino u tome sto je ovaj prvi objektivniji i ne zeli da od gonica lopti pravi male Bogove. A verovatno vas deli i stepen obrazovanja. Ti ako si neku srednju zavrsio, dobar si.

www

pre 6 godina

Teo dao 6 koseva protiv najgore ekipe u nba , i ovde ljudi pisu hahaha, da se on igra kosarke. Jokic direktni krivac za poraz. Izgubio 10 lopti , i ovde ljudi pisu"dominira" ..Kakvi znalci. 
(Mr_Melbourne, 21. decembar 2017 09:30)

Ma jok bojan dominira sa 10p posle 3 sezone u nba...
(petarczv, 21. decembar 2017 11:55)

Bojan 19, Hezonja 12, Bender 8 poena
Ništa bolje nije prošla ni vaša trojka..

Max Payne

pre 6 godina

Ovaj Teodosić je Jarić no.2 sa ovim skromnim poenčićima koje konstantno ubacuje i tih pišljivih 20%. Eto njega za godinu-dve nazad sa gđom Jelisavetom kad joj dosadi šopong po El Eju (mog'o je bolju ribu da nađe).

Qwerty

pre 6 godina

Ma kakva +/- kolona, covek je dao 6 poena za 27 min Phoenixu, krs ekipi. Kako crni najbolji igrac utakmice sa 6 poena?! Jokic ne zna de bije, bez njega su vise pobedjivali. Bogdan iznenadjenje, 14 poena, realno to je kao 25 nekog ozbiljnog igraca jelte. Lozenje srBalja od ranoga jutra

Šlager_pevač

pre 6 godina

Pa ova Srpska petorka(+Bjelica). Pobedila bi svaku evropsku reprez. u svako vreme. 
Teo 
Bogdan 
Beli 
Jokic i 
Bobi.
(Zoran, 21. decembar 2017 09:05)
Da li si siguran da bi dobili petorku:Bodiroga,Jarić,Stojaković,Divac i recimo Gurović ??

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Teo dao 6 koseva protiv najgore ekipe u nba , i ovde ljudi pisu hahaha, da se on igra kosarke. Jokic direktni krivac za poraz. Izgubio 10 lopti , i ovde ljudi pisu"dominira" ..Kakvi znalci.

Milos

pre 6 godina

Bogdanovic - nas najbolji igrac trenutno. Svestran je i igra racionalno. Od njega ocekujem da bude sve bolji. Generalno Sakramento igra dosta solo akcije a Bogdan je odlican kreator iz pika sto oni ne koriste.

Teodosic - po meni razocarenje. Ok, dodavanja, pa trebao bi beleziti 8 svako vece u NBA je lakse zabeleziti asistenciju. U poenterskom smislu slab, ne moze pg koji ne sutira u modernom NBA. Imao je povredu pa ajde da vidimo kad se adaptira i oporavi skroz.

Jokic - Mnogo nervozan, nakon leta provedenog vezbajuci to se ne vidi. Nekako je van ritma. Mora bolje jer talenta ima. Ne kazem da je los, ali ocekivalo se vise nakon prosle sezone.

Bjelica i Bobi kuci u Evropu. Vise bi nam znacilo za reprezentaciju da imaju takmicarske minute u Evroligi. Bobi je na klupi Bjelica kad nije povredjen igra 14 minuta 6 poena.

Inace gledam kako ce Kanada biti brutalna u godinama koje dolaze. Mi moramo nesto da uradimo po pitanju dece, jer osim Pecarskog koji je dominantan u svojoj generaciji i Miskovica ja ne vidim da imamo nekog ko bi mogao da ode u NBA u skorije vreme.

Qwerty

pre 6 godina

Sinko ne bi verovao kako sam smiren i leepo raspolozen. Tamo je normalno da ce Jordan da pohvali svog saigraca, pa nece ga pljuvati. Igrac utakmice sa 6 poena mozes biti ako nisi imao promasaj i dodao 15 ast 10 reb 5 stl. Bogdanovic potpuno prosecan igrac, 10 ppg, uz procente kao u Evropi, malo slabije. Jokic nije los, ali losiji nego lane, a ocekivalo se da ce napredovati. Mali narodi sa balkana, posto imaju 200 dinara u dzepu, nemaju svoj zivot, onda sta ce, zive tudje zivote, hvale i sto jeste i sto nije za pohvalu, pa onda pljuju kada neko ne moze ili nece da igra za reprezentaciju. Kao da vas neko pita da li npr Jokic hoce/moze/zeli da igra za Srbiju. On gura svoju KARIJERU a ne igra da bi PREDSTAVIO srbiju u svetu. Srbija je divno predstavljena sa najgorim standardom u evropi. Nemaju kosarkasi, nolo i ostali sportisti ama bas nikakve veze sa predstavljanjem srbije u svetu. Profi sportisti koji igraju za svoj dzep. Kuzis sinak?

Mikii

pre 6 godina

Ma loš je Bogdan, NBG Deki je bolji. Zato je jedan u NBA, a drugi kod mame i tate, jbg oni imaju para za internet.
(tralalala, 21. decembar 2017 08:23)

A ti kazes da je "Bogdan" dobar, a ipak si kod keve i caleta. Gde je razlika medju vama? Jedino u tome sto je ovaj prvi objektivniji i ne zeli da od gonica lopti pravi male Bogove. A verovatno vas deli i stepen obrazovanja. Ti ako si neku srednju zavrsio, dobar si.

poslednji džedaj

pre 6 godina

Čovek bi rekao ol star tim, nema boljih na svetu i okolici kada je preterivanje u pitanju, sem Nikole niko tamo ništa ne predstavlja, Teo unapredio ligu.. bože...

Вељко

pre 6 godina

Neko napisa pre neki dan kakvi ste majstori(redakcija),da u naslovu od prosečnih igara naših igrača,napravite vrlodobre!
Kada bolje razmislim,u pravu su.
Jokić( igra ispod prošlogodišnjeg nivoa cele sezone) sinoć blagi užas.10 izgubljenih lopti🤔😢👎.
Teo za nijansu bolji,Bogdan prelazna ocena...
Sve u svemu-tanko!!

Srksa

pre 6 godina

Bogdan je dobar kosarkas,Jokic je sjajan NBA igrac, ali je Teo liga za sebe. Cini mi se da on unapredjuje najbolju ligu sveta. Steta sto ranije nije otisao tamo jer mislim da bi bio jedan od najboljih svih vremena. Milos je prava zvezda, jednom recju MAGIJA...

Shokaku

pre 6 godina

Teodosic je TATA za 60% NBA, sto se tice znanja kosarke, ova to utakmica potvrdjuje. Moglo bi se reci da je ovo uradio protiv raspalih Sansa pa da kao nema neku tezinu. Ali one asistencije su NEbranjive, mogao je na drugoj strani biti bilo ko i isto bi bilo. Sve zavisi od njega i kada bi uspevao da vezuje ovakve utakmice cesce ne bi mu kraja bilo...

HBSCNR

pre 6 godina

10 izgubljenih lopti, kao da je plej, kao da je stalno lopta kod njega. Da je igrao za Srbiju na leto, mislim da mu se ne bi ovo desavalo, bio bi u boljoj formi sigurno.

ivan

pre 6 godina

klasična balkanska mitomanija. 8 poena i par lepih paseva protiv decjeg vrtića i najgore ekipe lige ovde su dominacija. odeš na espn ni ne pomenu ga...

www

pre 6 godina

Teo dao 6 koseva protiv najgore ekipe u nba , i ovde ljudi pisu hahaha, da se on igra kosarke. Jokic direktni krivac za poraz. Izgubio 10 lopti , i ovde ljudi pisu"dominira" ..Kakvi znalci. 
(Mr_Melbourne, 21. decembar 2017 09:30)

Ma jok bojan dominira sa 10p posle 3 sezone u nba...
(petarczv, 21. decembar 2017 11:55)

Bojan 19, Hezonja 12, Bender 8 poena
Ništa bolje nije prošla ni vaša trojka..

Sale Jagodina

pre 6 godina

Igrao sam basket,amaterski,35 godina.Teodosićeve poteze vraćam snimak sve po dva puta,da bih uživao i pohvatao sve što radi.Molim redakciju da nam poteze ponavlja u usporenom snimku.Da vam ne dodjem tamo.Pozdrav.

Depaulo

pre 6 godina

Teo se igrao kosarke.. Najopustenija partija do sada i primjetna je ogromna razlika u igri Klipersa sa Teom na parketu i na klupi, uostalom +/- statistika sve govori.. Svaka cast Bogdanu i Jokicu takodje!

ElHombre

pre 6 godina

Imao sam srece da su sva trojica ( Jokic,Bogi,Teo) super odigrali.
Zao mi Jokica zbog poraza ali decko kida, u sva 3 tima se vidi velika razlika kada su nasi momci na parketu, Teo kakav pregled igre ima to nema niko ali vidi se da nije toliko fizicki jak, dok recimo vec se vidi da je Jokic mnogo ojacao i da je Bogi dosta snazan i brz i resava napade brzo i tacno, bar ovoga puta.

svasta

pre 6 godina

Bogdanovic - vrlo dobar. Decko igra ozbiljnu i pametnu kosarku. Steta sto nema jos nekog istinski timskog igraca.
Teodosic - Ovakvog carobnjaka tesko da mozemo opet imati. Njegovo shvatanje kosarke i nacin na koji igra su poezija. Sinoc je sa samo 6 poena proglasen igracem utakmice. :) Razlog je pre svega nacin na koji je vodio tim i uticaj na igru. Imao je nekoliko fantasticnih asistencija.
Jokic - Moj utisak je da je zapravo bio katastrofalan, ali ne toliko zbog izgubljenih lopti koliko zbog njegovog odnosa prema igri. Potpuno je neshvatljivo da takav fantastican talenat ne zeli da sutira. Sinoc je poceo da sutira nakon sto mu je Marej rekao da to radi. Strasno. Kako bilo, u 4. cetvrtini se vratio u ovosezonsko raspolozenje i nije sutirao ni kada je bio sam. Razumljivo, otud i veliki broj izgubljenih lopti - previse bespotrebnih dodavanja. Cini se da je nezreo ili da njega kosarka zaoravo i ne zanima nesto preterano. Zaista me ne bi iznenadio da potpise max ugovor, prve sezone bude mvp, a onda nakon 2-3 godine se smori i napusti kosarku. Jako cudan lik.

boki

pre 6 godina

milos je u koloni +/- imao +29!!! skoro tri puta vise od ostalih clanova prve petorke. iako lose sutira za njegove standarde to nikoga ne brine, doc rivers je sam to covek rekao, da ga cekaju jer znaju sta moze. bogdan je odigrao dobru partiju ali u toj ekipi sve zavisi od zeka rendolfa sto je neverovatno imajuci u vidu godine coveka. mnogo tanak sac na centru. kod denvera samo je plumli!!! bio u plusu, svi ostali cabar, ali ko je gledao tekmu zna da je istu prodao will the thrill barton sa drugarom chendlerom jer su imali sut oko 30% i zajedno svega 11 poena. bledo. jokara sasvim ok osim izgubljenih lopti sto me cudi pomalo.

Bojan

pre 6 godina

Ovi sto pisu kakav Teo, dao 6 poena itd., samo govori o tome koliko ne znaju o kosarci. Pogledajte pazljivije ovaj snimak i videcete da je covek doktor i da ima u glavi vise nego pola plej igraca u ligi zajedno. Evo samo npr., neke situacije, na kraju 2/4, na 30-tak sec. sutira trojku u ranoj fazi napada i pogadja, da bi ekipi obezbedio jos jedan napad. Na kraju 3/4 cetvrtine, na 3 sec. do kraja ulazi u aut i trazi loptu da je izvede, a njegov saigrac ga bledo gleda, kao u fazonu, gde ces, trebam ti dodati. Daje mu loptu u autu i on baca pas preko celog terena (garantujem da bi 99% igraca u ovoj situaciji primilo loptu i bacili je na kos sa vise od polovine terena) . Da je primio loptu u terenu, vreme bi isteklo i nikom nista. Sustina je, da dok mi gledamo snimak, lako nam je zakljuciti sta je hteo, ali hajde na terenu donesi takve odluke u sekundi. Dakle covek je DOKTOR.

petarczv

pre 6 godina

Teo dao 6 koseva protiv najgore ekipe u nba , i ovde ljudi pisu hahaha, da se on igra kosarke. Jokic direktni krivac za poraz. Izgubio 10 lopti , i ovde ljudi pisu"dominira" ..Kakvi znalci.
(Mr_Melbourne, 21. decembar 2017 09:30)

Ma jok bojan dominira sa 10p posle 3 sezone u nba...

NbgDeki

pre 6 godina

@tralala Evo me, brate moj, nemoj da brines. Mnogo me je potreslo Bogijevo All-star izdanje, pa nisam mogao da se saberem do sada. 14 poena, a placen samo 27.000.000! Bolji od Vestbruka bokte...

JPR24

pre 6 godina

Posto nisam gledao Denver, moze li neko ko je gledao da nam objasni sta je igrao ? Pleja tokom cele utakmice ili sta ?? Izgubio sam vise lopti nego protivnik skupa !! Hajde pet sest mogu da razumem,ali 10 ! Puno bajo puno. Teodosica dam gledao, lagano se vraca u ritam, dobre asistencije, samo jos Grifin da im se vrati pa da vidimo bolje Kliperse.

NNN

pre 6 godina

Tako je Bogdane, agresivno na kos! Teo odlican, lepe asistencije. Jokic isto odlican, ali kao da se posvadjao sa rukama. Ispadala mu mnogo lopta na mnogo cudan nacin. Odlicni su bili

Roki

pre 6 godina

Max Payne i Deficit

Shvatite da ne mogu svi da budu na vasem nivou. Jer i vi ste bili u nba i imali mnogo bolje partije, je li tako? Mozda ipak i niste. Nadam se da se osecate makar malo bolje jer samo osteceni ljudi vredjaju druge da bi se dobro osecali.

vlado

pre 6 godina

Teo sa prosecnom statistikom proglasen za najboljeg igraca utakmice. Jednostavno toliko toga cini za ekipu da su nocas sa njim imali +29 u odnosu na protivnika. Bila je jedna vrlo interesantna situacija kada je lopta bila kod Riversa, a Teo krenuo da "rotira" saigrace i da ih tera na kretnju bez lopte, jednog koji mu je bio najblizi je cak rukama gurnuo da krene na drugu stranu i oslobodi prostor Riversu.Naravno akcija se zavrsila laganim pogotkom. Onu minijaturu iz auta na 3 sek do kraja cetvrtine njega, Lua i Doka Riversa ne treba ni komentarisati �� Bodan nakon jedne "off utakmice" odigrao odlicno, racionalno, agresivno ka kosu, nije uzimao suteve za tri jer su Netsi toliko suplji u reketu da je to neverovatno. Nocas su sa druge strane, posle odlicne utakmice protiv File, Hild i Mejson imali "pomracenje", a Templ umalo na kraju da sve upropasti (ko je gledao zna o cemu pricam), samo ih je smirenost Z Boa i Hila spasila. Klipersima se u narednih par nedelja odlicno otvara raspored i do polovine januara bi trebalo da dodju do 50% uspesnosti a onda krece borba za plej of.

gledo i ja

pre 6 godina

Kako je Jokić uspeo da izgubi 10 lopti?
(Milan, 21. decembar 2017 08:19)

Gledao sam ja. Prvo je izgbio 5 a u nstavku utakmice još 5.
(Nikola, 21. decembar 2017 09:08)

NE, nije bilo tako!
Prvo je izgubio jednu (izgledalo je kao da su dvije, ali nisu, usporeni snimak je pokazao jednu), pa u nastavku još 8, da bi na kraju izgubio samo (još) jednu.

tocka

pre 6 godina

Ovaj Denver ako uskoro ne dobije neku tesku utakmicu ce totalno puci. Ovo je vec cetvrta ili peta utakmica u kojoj oni vode, pa izgube u poslednjoj cetvrtini. Pre neki dan Vestbruk ih sam slomio. Stvarno je bilo jadno gledati onu nemoc trenera i ekipe. Ajde sto ih je punio kada je napadao, ali kao da su u glavi vec imali "evo i ovu gubimo" i napad im se totalno ugasio. Vidi se da su mlada ekipa i fali im neki veteran... Dzefersona imaju, ali mi nije jasno sto su ga uzimali kada ga nikada ne ubacuju u igru. On bi im bio covek za poslednju cetvrtinu. Mator je ali toliko moze da istrci. Ali Melon obicno baca sve na Bartona ili Mareja koji su zeleni. To jedino mogu da objasnim time sto pokusavaju ovima da izgrade karakter, ali sad su vec opako zaglibili. Jokic tesko da moze sta tu da promeni. Odlicno je igrao i sinoc, davao neke neverovatne koseve, ali izgubio i dosta lopti sto je opet neiskustvo.
Ostali OK, Teo solidan. Bogdan jednu partiju dobar, drugu los. Bobi, pa bilo bi zanimljivo videti ga u nekoj drugoj ekipi, ovo je odavno postalo besmisleno.

Nikki

pre 6 godina

Ponizavajuce sve osim Jokica
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Deficit, 21. decembar 2017 08:38)

Bas naprotiv. Teo i Bogi sinoc sjajni a Jokic ocajan. Pored rekordnih 10 gresaka mnogo ali mnogo je los u odbrani. Tea je zadovoljstvo gledati i vredi se buditi zbog njega. Jedan od najvecih majstora u nba.

znanje-imanje

pre 6 godina

Denver je jedina ekipa u NBA u kojoj su oba najbolja - a maltene i jedina - plejmejkera 2 najvišlja igrača. Čak je i Plamli povučen Nikolom masovno počeo da proigrava. Pošto to sad svi znaju... A prosto Nikola još nije fit za igru. Još, kao što su mnogi već napisali, i nije oran za igru. I dalje u reketu nemaju Milsapa a sad ni Farida. A njihov trener ponovo i opet ne zna da vodi utakmicu. Ima niz igrača kao npr. Chandler za koje nema akcije i koji kao da su u tim upali tako što su auto-stopirali...
Denver je dvaput imao veliku prednost. Ali iako mu se u 3. 4tini isplatilo da igraju zajedno Nikola i Plamli - to je na kraju i izgubilo. Trener prekoputa je to istrpeo, sačuvao Townsa da izdominira u reketu a sve drugo su mu uradili odlični Butler i Crawford. Odlični! Obratno trener Denvera je iscrpeo Nikolu pa je počeo da greši - a kada ga je na kraju opet uveo grešio je još više! Zašto ne koristi na 5 minuta bilo koga: Hernangomeza, Jeffersona ne zna ni on. Samo da je na vreme i on odigrao small ball, i istrošio prvo Plamlija a sačuvao Nikolu imao bi duplo veće šanse.
Na diletantizam trenera koji gubi drugu ključnu utakmicu uzastopce nadodaje se teško shvatljivo suđenje u NBA. Kada se lomilo, oba tima sa malom rotacijom umorna, dali su Minesoti 2 ili 3 lopte i to je bilo to. Iz čista mira.
Ovogodišnja NBA je zanimljiva samo jer je nepredvidljiva: 10 timova ima bar 6-7% šansi za titulu. A Denver pada umesto da kao Minesota ode u plej-of. Nikola će morati kroz svoju krizu...

jд123

pre 6 godina

Lozenje srBalja od ranoga jutra
(Qwerty, 21. decembar 2017 10:10)

Не само "србаља", него и Американаца. Нису Срби прогласили Теодосића најбољим играчем утакмице, него Американци, као што амерички, не српски коментатори за време утакмице стално причају како је Јокић најбољи играч Денвера. Код Сакрамента је Хил синић био најбољи, док одмах иза Рендолф и Богдановић, како рекоше амерички, не српски коментатори утакмице.

Зато смири доживљај.

Scout

pre 6 godina

@Qwerty sta ti znas o plati u Srbiji sobzirom da nisi Srbin i stoposto nikada nisi ni bio u Srbiji? Mogu se kladiti da ste ti i onaj jumko jedno te isto iskompleksirano stvorenje. visis na srpskim portalima 24/7 i samo pljujes. Sta tebe boli za Srbiju i Srbe? Sta te muci, ajd reci iskreno.

aloalo

pre 6 godina

teo je bas dobar, ali ga osim dzordana i lua niko ne kapira nego cekaju da sutne. bez preterivanja, kada je teo na terenu postoji protok lopte, akcija, kosarka...cim izadje rivers uzme loptu i krene u prodor ili sut za tri. Lu vilijams je klasa.

saša

pre 6 godina

Dobro,šta,u čemu je problem?Grešio je u dodavanju,isčitavali su ga i to je to.Da Minesotu nije zadnjih par minuta nenormalno krenulo,Denver bi slavio u Pepsi centru.Po meni, od svih naših igrača Jokić igra sa najviše motivacije.

јд123

pre 6 godina

Тео на крају дао интервју као најбољи играч. У једном тренутку велики осмех на лицу, рекох шта је сад, кад му прилази Џордан и грли га ;)

vince carter

pre 6 godina

Teodosic je dao 8 vrhunskih pravih asistencija a ovi se uhvatili za poene a jos njegov tim dobio ccc!!! Ovo su asistencije za razliku od nekih smesnih sto pojedini igraci skupljaju za statistiku.

laza89

pre 6 godina

Reporter rekao da je rekord sezone Jokicevih 10izgubljenih lopti(čudi me da to nije Vestburk)...Mene je najviše zaboleleo, kada je u jednom odlučujih napada, umesto da sutira trojku sam, on zeli da asistira i dodaje loptu protivnickom igracu...Popraviće se Jokara,ne sumnjam :)

Millennium

pre 6 godina

Teo me oduševljava. Ne treba obraćati pažnju na njegove poene jer to njemu i nije primarna uloga. Bitno je da se njegovo prisustvo i odsustvo sa terena itekako primećuju.

jд123

pre 6 godina

Е мој Qwerty, пази да не добијеш чир на желцу од толике "смирености". Нема никакве везе да ли је Тео дао 6 или 66 кошева. Проглашен је за играча утакмице. Ако ти нешто није јасно погледај снимак утакмице или упути јавни протест НБА, хе, хе, хе

Magiko

pre 6 godina

Pricajte sta hocete...Teo izadje na teren i bukvalno vozi kliperse. Bukvalno. Non stop prica i mlati rukama. Kad je on na terenu imaju smislene napade, kad nije igraju kosarku 1-1.

tralalala

pre 6 godina

@Mikii - nece da mi objave komentar, al eto mogu da se kladam da sam makar jedan stepen iznad tebe, a sveta sto sam video ti neces za 3 zivota. Najveci uspeh u zivotu ti je 6p Bogdanovica u proslom mecu. Neverovatne frustracije sinovac.

Powerslave

pre 6 godina

Jokić odigrao očajno, to što je dao 22 poena ne može da promeni utisak da je bio kao da se još nije otreznio od slave. Gubio lopte, klatio se po terenu (više nego inače), totalno bezvoljan, ne sme da šutira... Bolje od njega su igrali i Plamli i Lajls, bez obzira šta statistika kaže i to je dokaz da statistiku ne treba lepo pratiti.

Šoi

pre 6 godina

Bio sam na utakmici Kingsa sinoc, i Bogdan je bio solidan. Deluje kao da nije dovoljno agresivan, kao da se plasi. Ima potencijal ali za sada je prosecan. Trebace vremena da se navike.
Gledao sam highlights Tea, odlicne asistencije. Trebaju mu jos dve po utakmici i on je odlican.
Navijam za sve nase momke u NBA iz sveg srca.

akron

pre 6 godina

Još jednom se pokazalo da Bogdan, Hild i Mejson ne mogu da odigraju dobro isti meč, Hild ne zna da proceni gde mu je protivnik dok šutira, 5 banana je dobio u zadnje dve utakmice, takođe ne ume ni završnicu da igra, Bogdan odličan sem mašenja jednog ultra lakog zicera, a pokazao je da bi sasvim solidno mogao da živi i bez šuta za tri, Kufos se nije brukao ko što zna, Rendolf motor ekipe, sve u svemu zanimljivi ovi Kingsi

zemunski kej

pre 6 godina

E ovo su asistencije u Teo stilu,preko celog terena ,jedna smekerska bez gledanja pod kosem ,iz coska u suprotan ugao,Nocas je castio za N,Godinu malo i gledaoci da uzivaju jer je i protivnik slabiji,Denver nemocan protiv ekipa sa viSokim postavama,Jokic se tesko nosio sa Gibsonom,poceo je da stagnira,uostalom u Minesoti je jedan Bjelica rezervni igrac, Sacramento izgleda bolje nego sto sam mislio, Bogdan jedini uspeo da sacuva Harisa koga je isao sut, sve vecu ulogu ima u odbrani glavnih sutera,

nwa

pre 6 godina

Ima nesto sto statistika ne pokazuje, kao sto je trener Klipersa rekao pre neki dan, tj koliko Teo utice na igru kada je na parketu. Vidi se da je fizički slabiji i sporiji, tako da ce to morati u teretani da popravi, u sta iskreno sumnjam. Izasao je iz povrede tek, videcemo mi Tea u pravom svetlu, sigurno.

Bojan

pre 6 godina

(Wo, 21. decembar 2017 12:51)

Ne znam sta si mislio reci, komentar ti je kranje ne razuman. Cini mi se da si hteo, onako podrugljivo da kazes da je Teo nesto izmislio sto vec postoji. Procitaj moj komentar ponovo i videces da ja to nigde nisam napisao i ne mislim da on izmislja sad neke novine, nego samo kazem, da u sred utakmice u sekundi donosi najbolja resenja, a da je nama to lako videti na snimcima, hajde uradi to na utakmici. To je poenta bila.

Srbin

pre 6 godina

gledaj ti ove hrvate, sto komentarisu, bolje vam je, da gledat na vase igrace, neki dan vas Bogdanovic usro se u zadnjem napadu protiv Celtecs, koda igra protiv srbije!