Petak, 15.12.2017.

12:36

Kreće "lov" na neprijavljene, kazna i 500.000 RSD

Pre tri dana je istekao rok za upis u Registar stambenih zajednica.

Izvor: Veèernje novosti

Kreæe "lov" na neprijavljene, kazna i 500.000 RSD IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

d.ignjatovic

pre 6 godina

da li nasa lenja i nestrucna administracija i poreska uprava hoce da umesto njih neko drugi radi njihov pisAo.sramota.nije duznost upravnika da spijunira i potkauje vec da vodi racuna o zgradi i kvalitetu zivota u njoj.o poreskim duznicima mora da vode racuna oni koji za to primaju platu.odnosi medju stanari a su daleko slozenina nego sto to misli drzava i pisci zakona koji o ovoj materiji neznaju nista.drzava koja huligane nine u stanju da kazni decenijama sada ce da kaznjava stanere i upravnike.smesno i uzaludno.bahatost administracije nikad ne zavrsi dobro.

Rhynchinoi

pre 6 godina

Sve ovo može da se reši promenom brave na ulazu u zgradu i postavljanjem elektronske sa kontrolom pristupa (potreban čip/token za ulazak i otisak prsta za verifikaciju a za sve npr. 12+,14+,16+ samo čip; čip sadrži samo serijski broj kartice i u slučaju da je kartica, fotografiju korisnika sa imenom). Upravitelj zgrade lepo ispred ulaza i obavesti stanare da im dostave spisak stanara za personalizovane čipove. Podizanje čipova uz biometrijski dokument na uvid i uplatom osiguranja od gubljenja čipa. Ilegalni podstanari mogu da imaju ključeve od stana, ali ne o da uđu u zgradu jer im je potreban otisak prsta. Naravno broj čipova po stanu odgovara broju ukućana. Ko hoće AirBnB moraće takođe da prijavi upravniku jer u protivnom, kao i za ilegalne podstanare nema ulaska. U slučaju da stan koristi treće lice, kopija ugovora overena kod notara, a notarima zabraniti obraćanje stanodavnih ugovora sa iznosom 0.

Кики

pre 6 godina

.... власт “да” земљу у закуп арапима, они не плаћају порез, ја личну својину могу да дам коме ја хоћу на коришћење, а као морам на то да платим порез ... бесмислено ...

Pablo

pre 6 godina

Vi meni uzimate porez što izdajem svoj stan? Mora da niste normalni. Dajte mi porez i na život pa da se ubijem. Kakvi su to komunistički fazoni, rokaj poreze i sve pesma. Ukidaj poreze!!!!!!!!

Katczinsky

pre 6 godina

Da vodi evidenciju o vlasnicima stanova? A čemu služi onda katastar nepokretnosti? To je jedina relevantna evidencija. Sledeće je da vodi popis stanara. Otkud pravo upravniku da ulazi u nečiji stan i otkud pravo upravniku da legitimiše osobe? A kazne su tu. E pa draga vlasti, ja cu izaći na ulicu da protestvujem, a nadam se i drugi.

Suke

pre 6 godina

Meni i dalje nije jasno kako oni dokazuju bilo sta? Ja sam vlasnik stana. Pustio sam brata od kuma da zivi u njemu - besplatno. Kako besplatno? Lepo, moj stan moze mi se. Nema nikakvih uplata na racun nema nista, zivi besplatno nemam primanja nemam prihode, koji porez???

bbb

pre 6 godina

Zakon je i napisan samo da bi se zaposlili botovi kao profi upravniic i da bi se punio budzet kaznama. A i vidimo i apsurd , da ce zgrada biti kaznjena sa 50 do 500 hilajda dinara ako upravnik kojeg su postavili ne preda godisnji izvestaj a i on ce biit kaznjen sa 5 do 50 hilajda dinara. Mene plasi da ne bude dili sa vlastima, upravnici zakasne sa prijavom i onda zgrada tj stanari plate 500 hiljada upravnik 5 hiljada a zaradu od 495 hilajda dele gradovi tj opstine i upravnici kako se dogovore

djolence

pre 6 godina

Samo vi kaznjavajte, kad vam sve to dodje na naplatu bice kuku lele, nesposobna bagro koja nista drugo ni ne ume osim da udara harac.

Skids

pre 6 godina

Iz mog iskustva ove nove upravnike apsolutno boli uvo da rade svoj posao.

Koji je njihov motiv da idu po ulazu da se svadjaju, tuku, uhode, vracaju sto puta na adresu? Napisace ili prepisati ofrlje one spiskove stanra i to je to. Ko u zivotu zeli probleme i vecitu svadju?

Ako je bezobrazan i revnosan stanari mu jednostavno daju otkaz i nadje drugog koji vise odgovara.

Igor

pre 6 godina

Koliko sam razumeo..Ko izdaje stan ili sobe u privatnoj kuci on je izuzet od svega ovoga???
(Remi, 15. decembar 2017 19:35)
Da, njemu je utaja poreza mnogo jednostavnija.

maremare

pre 6 godina

@hell

Da bi uzeo iole ozbiljan kredit prvo moraš da imaš određene uslove a to su npr stalan posao, solidnu platu.... a prilikom prijave osim adrese moraš da upišeš da li živiš u svom stanu, stanu roditelja, stanu rođaka ili u izajmljenom stanu. Ako živiš u svom stanu treba ti kopija ugovora overena kod notara i tako dalje i tako dalje. Ovde na komentarima pročitah da su podstanari žešći kriminalci od likova koji neće da plaćaju komunalije do toga da podižu kredite sa adresom prijave stana. Gluposti

Bole

pre 6 godina

Prvo put kažem da se slažem sa jednim od komentatora: blago onima koji su se otcepili od nas. Svaka čast Crnogorcima, svaka čast Hrvatima, svaka čast Slovencima i Makedoncima, blago onima u Bosni i Hercegovini! Svima je bolje i bolje žive od nas! Ako je istina šta kaže Radulović da smo kasu sredili povećanjem poreza... Mnogo sam nezadovoljan što živim u ovoj zemlji. Mnogo. Srećom, nisam u Etiopiji ili tako negde, ali smo mnogo jadni. Stvarno smo mnogo jadni i očajni.

I umesto da se borimo protiv ugnjetavača (mada, koga dovesti na vlast?), ubijaju nas silnim propisima na lokalnom nivou, o toliko gluposti mali čovek treba da brine da ne stiže da vide šta mu rade. To je verovatno cilj. Uz neprekidno plašenje bolestima: neprekidno se na TV pominje rak, razni unesrećeni ljudi i slično.

Hvala dragoj vlasti na takvoj sreći koju unose u narod!

Dexterijus

pre 6 godina

Ja nameravam da od aprila ..maja pocnem iznajmljivati stan. Prvi put u zivotu. Moram da prijavim stanare jer je upravnik u zavadi sa nama. Jer smo vukli I pokusavali da u zgradi napravimo red. Dovodio nam opstinske I komunalne inspektore 3 PUTA za neku glupost, cak i policiju , ovi se krstili I upisali ga da je prijavljivao neosnovano....

Superhik

pre 6 godina

Vile na Dedinju koje se izdaju nemaju upravnika, pa i dalje ne mora porez da se placa. Ovo važi samo za solitere. Uzmi sirotinji i daj bogatunima.

saller.ns

pre 6 godina

Svaki vlasnik stana u zgradi ima pravo da zna koliko ima stanara.Zbog zajedničke potrošnje vode do reda i mira.To što vlasnik izda jednom,a ovaj dovede još petoro da bi jeftinije prošao,po vama je to OK??I na kraju prijava relevantnoj službi se podnosi anonimno,a vi gledajte u pasulj ko je.Upravnik nema pravo da vam ulazi u stan niti da vas ubeđuje da sarađujete,ali ima ko može.

Hell

pre 6 godina

@ Re: Neće Vam napraviti nikakav dug ukoliko kao i ja sa kirijom daje mesečno i sve plaćene račune. Cakum-pakum. Znate dosta je bilo i da mi stanari plaćamo sve a gazde neće da nas prijave na mesto gde stenujemo to je katastrofa.
(Peđa, 15. decembar 2017 16:28)

Pa nisu dugovi samo racuni za struju,vodu... Ali vi botovi to ne razumete,za vas je komplikovano. Ode covek ladno u banku uzme kredit i ispari iz vaseg stana na koji je prijavljen,onda banka posalje izvrsitelje i popisu vam sve u stanu jer po zakonu o izvrsenju imaju na to pravo,pa vi idite po sudovima i dokatujte da je imovina vasa

Čukileta

pre 6 godina

Ja sam za red, ali... Kupiš stan i platiš porez 2,5%, godišnji porez je veći ako ne živiš u njemu. Za izdavanje porez još 20%. Svi dugovi za račune na tvoje ime uz zaplenu imovine zbog tih dugova, a država ti ne obezbeđuje zaštitu imovine. Ako stanar ima neka leva dugovanja pelene tvoje stvari, a ti uz troškove dokazuj da su tvoje. Zato ljudi neće da prijavljuju podstanare, jer po našim zakonima platiš porez i nagrabusiš

Zoki

pre 6 godina

Dajte da vidimo kako ce upravnik da popise stanare. Zvoni na vrata i pita ko tu zivi? Ko otvori moze da mu kaze koje ime hoce, ovaj ne moze da trazi licnu kartu. Takodje, moze da mu kaze da je tu da pocisti stan. A moze i da ne otvori vrata. Onda upravnik moze da ostavi poruku vlasniku da mu se javi. Vlasnik se javi i kaze da zivi on, ili da ne zivi niko. Moze u sva to da su onda ukljuci i policija i ispita prebivaliste, ali to su mogli i do sada, a obicno imaju pametnija posla. Nego predlazem da neko postavi pitanje Djilasu, Sapicu, SNS-u, i ostalima koji je njihov odnos prema ovom pitanju, pa da vidimo kako cemo da glasamo.

Sizofrenija medju nama

pre 6 godina

Po ovim komentarima se vidi da Srbistanci nisu za normalan sistem vrednosti, to naviklo da nista ne placa i da nema nikakvu odgovornost...Ubi nas komunisticko-azijatski mentaliet...

maremare

pre 6 godina

Za sve one koji misle da ako potpišu ugovor sa podstanarom i da će ih podstanar prevariti evo vam rešenja. Napravite ugovor na 6 meseci sa opcijom produženja saradnje na još 6 meseci i tako u nedogled tj sve dok su obe strane zainteresovane. Pritom se i uzima depozit u visini bar jedne kirije a ugovor je tu da zaštiti vlasnika stana jer se iz ugovora vidi vremenski period od kada do kada je na snazi a isto se može proveriti u kom vremenskom periodu je dug napravljen tj ako je napravljen u vreme ugovora sve to mora isplatiti podstanar jer će njega drzava teretiti. A ovi pametni što misle da mogu da naprave ugovor na 10e a ostatak da plaćaju u kešu grdno se varaju. Postoje procenitelji koji će kada vide visinu ugovora proveriti kolika je prosečna cena iznajmljenog stana u tom delu grada. Nisam na strani države jer mislim da je ovo pljačka naroda ali su mi pojedini komentari više nego smešni. Mislim da država ima mnogo bitnijih problema da reši ali najlakše je udariti po narodu.

Sizofrenija medju nama

pre 6 godina

Koliko je samo puta ponovljena reč "kazna"! 

Kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna.....
(Hajzenberg sedmi, 15. decembar 2017 13:36
Sa nevaspitanim, nekulturnim i bahatim narodom ne moze drugacije!!!

dženkins

pre 6 godina

Kad se povuče crta sve će da traje dok naprednjaci traju. Kad izgube naprednjaci sve pare će opet građani vraćati koje će naprednjaci u međuvremenu ukrasti, kao i penzije koje će na kraju da se vrate za 5-10 godina budite sigurni. Ne može porez da bude 20%. za takvu vrstu usluge to može biti maksimum 12 posto..i to posebno uređeno određenim pravilnikom o zonama,dnevnom ili mesecnom najmu itd.

Zoran

pre 6 godina

Da, da, prijavis ga i onda vise ne mozes da ga iselis dok ne dobijes sudsku presudu! A nju dobijes za 2-3 godine.. Za to vreme on ti gomila dugove i unistava stan, a sve to neces nikada da mu naplatis zato sto nema odakle da mu naplatis. A da, moraces da platis i sudsku taksu i troskove advokata.
(navijac, 15. decembar 2017 14:31)

Dve...tri godine... Al' si ti optimista.
Mi oko nekog stana (lepa suma) vodimo ostavinski sudski spor od jeseni 2002. Teško da će biti gotovo do jeseni 2022. Pola naslednika capnulo u međuvremenu...
Kaže naš advokat lepo: "Pa kad bi bilo gotovo za godinu...dve ne bi se zvao SPOR"...

Da Pancevo bude Trst

pre 6 godina

Verujem da se svi iz bivsih Yu republika, koji su pobegli od nas, sada tapsu po ramenu kako su bili pametni ! Svi ovi nasi lopovluci bi i njih snasli da nisu pobegli !

Slav

pre 6 godina

Kako zaposliti glasacki kadar SNS-a? Lako, evo kako... A Ja cu sa vlasnikom stana onda da potpisem ugovor o zakupu za 1 din mesecno, pa neka uzmu porez od toga. A ako nije dovoljno, neka pokriju parama koje su dali Nikolicu da vodi kancelariju za saradnju sa ne znam kim...

Milan

pre 6 godina

@Pedja, Irska i UK su u EU (UK ne jos zadugo) a tamo ne postoji ni licna karta. Znaci nisi u obavezi ni policiji da kazes gde zivis, a tek te u zgradi niko nista ne pita.

Milan

pre 6 godina

@Pedja, opet, to sto ti podstanar daje sve racune da vidis da su placeni to ne znaci da nije uzeo neki nenamenski kredit, telefon od mobilnig ooeratera na otplatu, da nije nekome zirant, ili da nema neke dugove od ranije. Znaci ne prijavljujes nikoga, kome to ne odgovara slobodan je da se javi na neki drugi oglas i sve je cakum-pakum.

nisamneznamkakosamzavršioosnovnuškolu

pre 6 godina

ima jedna tjuberka penzionerka I ona ima uzrecicu "zaobidjite baku" !!!

vrati se Kaligula sve ti je oprosteno !

pretpostavka

pre 6 godina

Vidite ovako, ja recimo primim osobu/osobe da brinu o mom stanu i uredno plaćaju račune. Zauzvrat, ne naplaćujem im kiriju. Porez je dakle 20% od 0. E sad, što oni meni u znak zahvalnosti mesečno poklanjaju npr. 200 evra, to ne podleže porezu, to je poklon a ne kirija. Naplaćivati porez na taj poklon bilo bi kao kad bi se naplaćivao porez na poklon za rodjendan detetu. Da mu stric/ujak/teča 20 evra pa da plati porez 4 evra, je l'?

Ukrotitelj protiv stanara

pre 6 godina

"Kada se podvuče crta, jasno je da se novim zakonom povećava odgovornost, a kazne su paprene i za upravnike i za stambene zajednice"

Kada se podvuče crta, ovi činovnici su državni žbiri, a cilj države je samo: kazna, kazna, kazna,... i usput kroćenje ljudi i zdravog razuma.

Misha ZR

pre 6 godina

Kako to da niko u komentarima ne spominje razne agencije i pojedince koji su upravnici u vise zgrada cak i u gradovima u kojima ne zive ???? U mojoj zgradi "predlozena su" dva kandidata musko i zensko pri cemu je zenska zaposlena u agenciji ovoga prvog !!??? U jednom kvartu kojeg cini nekih 6 zgrada postavljen je jedan te isti upravnik koji zivi u gradu koji je 80 km udaljen !!! Ovo pouzdano znam jer u tim zgradama zive moji roditelji i roditelji moje supruge .
I jedno pitanje - sta ako moj stan dam nekome da stanuje bez ikakve stanarine uz uslov da redovno placa rezije ??? Upravo dok ovo pisem sedim sa svojim prijateljima u netcafeu od kojih dvoje imaju takvu situaciju .

vikendaš

pre 6 godina

Koristim stan za ženske samo, vodi se na tetku koja je u inostranstvu, dolazi jednom u par godina, i to ne u stan, i šta će da mi popise , kad svratim subotom na par sati???? Bas da vidim

Sonja

pre 6 godina

A ko je Upravnik da popisuje osobe u zgradi tj stanare !? Ima status službenog lica pa da to radi ... ???
To se moze tumačiti i kao kršenje moje privatnosti.
Ja licno ne zelim tako nešto u zgradi kojoj živim. Imam pravo na izbor i ne želim da plaćam tako nešto jer mi se ne sviđja ... i ko može da me natera ili kazni jer mislim da nam to ne treba pogotovo ne sa unapred određenim cenovnikom.

Stefan

pre 6 godina

Koja smo mi banana drzava. Xoce li neki oravnik da skupi petlju i kaze ovim pecinskim ljudima da se zakoni medjusobno povezuju? I da ce cena stanova skociti za 20% a da niko nece da prijavi coveka jer u zakonu takodje stoji da ako je prijavljen na moju adresu dugovi postaju i moji?

Jel ste nenormalni ili samo neverovatno glupi mamini i tatini sinovi na vlasti?

Dipl. Inz.

pre 6 godina

Ko meni kao podstanaru brani da sa vlasnikom stana zakljucim ugovor o iznajmljivanju od 10 evra a ostatak da mu platim na ruke kao i do sada? Neka se ne nadaju nekom velikom porezu od ovog maltretiranja ljudi.

Biba

pre 6 godina

Molim novinara da procita zakon, pa da onda pise o neprofitnim stambenim organizacijama. To nisu stambene zgrade, vec javne agencije koje osniva lokalna samouprava, stambene zadruge i slicno. Dakle, ne stambene zgrade. Upravnik podnosi izvetaj stanarima, ne ministarstvu i lokalnoj samoupravi.

Peđa

pre 6 godina

Ja sad kao treba da potpisem ugovor sa podstanorom, pa on ode u MUP i prijavi se na moju adresu sa tim ugovorom, pa onda napravi neki dug i ode, a meni dodje izvrsitelj da pleni imovinu.Neka hvala.
(Nije nego, 15. decembar 2017 15:42)

Re: Neće Vam napraviti nikakav dug ukoliko kao i ja sa kirijom daje mesečno i sve plaćene račune. Cakum-pakum. Znate dosta je bilo i da mi stanari plaćamo sve a gazde neće da nas prijave na mesto gde stenujemo to je katastrofa.

Samosvesna gradjanka

pre 6 godina

vidim da se mnogi zale da su samo kazne u pitanju, pa kako drugacije do nekog reda. pa ta zgrada je moje dvoriste, meni je u cilju da se sredi, da sve radi. ne da mi kosija sa prozemlja kaze nedam pare za lift, meni ne treba a posle ide liftom na kafu kod komsije. da svi plate odrzavanje., da zgrada bude uredna, sredjena, da mogu da prodam stan, izdam, da znam da neko brine o svemu. ako taj koji ne brine a trebao bi, šut karta i drugi
(krle, 15. decembar 2017 15:32)

Vi ste u manjini, nažalost. Da su takvi u apsolutnoj većini, ovo društvo bi bilo odlično. Ali, kao što je vidljivo i po komentarima: zagovornici divljeg opstajanja divljeg društva u ovoj državi, oni su apsolutna većina - njima zbog njihovih ko zna kakvih i kolikih dobiti ili samo zbog nedostatka samo/svesti o povoljnom značaju uređenog građanskog društva ne odgovara da žive u uređenom društvu.

Peđa

pre 6 godina

Re:Alo bre, šta je ovo? Severna Koreja? Ko bre da mi ulazi u stan i da me popisuje, neki SNS nesposobnjakovići koji ništa drugo nisu znali u životu da rade?Otpor do promene zakona.
(Predrag, 15. decembar 2017 15:34).

Gospodo. Svuda u EU je strogo popisano ko gde i u kom stanu živi. Do zadnje osobe. Znam kako je u Francuskoj. Tako da nije reč o S. Koreji. Ovo je i kraj sakrivanju pri kriminalu. Na jednoj smo prijavljeni adresi na drugoj se živi. Malo reda ipak.

SNS

pre 6 godina

Nema od toga ništa, dok se sudstvo ne sredi.
Ja sam podstanar, ali da sam stanodavac ni u ludilu ne bih prijavljivao stanare, jer bih time sam sebi zabio nož.
Prijaviš ga, i on u startu odbije da plaća bilo šta. I šta sad? Dođe policija, on pokaže papir, i policija mu ništa ne može. MOžeš samo da ga tužiš sudu, a to kod nas traje godinama, dok ti on gomila račune i kirije.
Ako ga ne prijaviš, policija može da ga izbaci kao uljeza.
KOd nas je klasika da najgore prođeš ako želiš da radiš sve po zakonu, zato ljudi i traže rupe svugde.

doberman

pre 6 godina

cekaj, placam masan porez na imovinu, i privatna svojina je neprikosnovena, kaze ustav, i moje stanove mogu da koristim kako hocu dok ne ugrozavam druge, i sta sad? more... uredjuju ustav uredbama i odlukama, nije ovo zimbabve i ako tezimo svim silama da budemo.

Nije nego

pre 6 godina

Ja sad kao treba da potpisem ugovor sa podstanorom, pa on ode u MUP i prijavi se na moju adresu sa tim ugovorom, pa onda napravi neki dug i ode, a meni dodje izvrsitelj da pleni imovinu.
Neka hvala.

+SAVO

pre 6 godina

Како им је иритирајуће лако одрезати казну за мученике који су престећни што су подстанари!
Кад бих доживео ЈЕДНОМ да видим да неки гузоња, који уништава земљу - плати казну од 500 динара...

Predrag

pre 6 godina

Alo bre, šta je ovo? Severna Koreja? Ko bre da mi ulazi u stan i da me popisuje, neki SNS nesposobnjakovići koji ništa drugo nisu znali u životu da rade?
Otpor do promene zakona.

Dijaspora

pre 6 godina

Kakvi bre upravnici stanova?Toga nema u EU!Stanodavac je duzan da ti obezbedi ugovor i zgrada mora da ima hausmajstora koji stanuje u zgradi za minimalnu naknadu a neretko i dzabe i onodrzava sve od cistoce do zamene sijalica u hodniku.Ali Vucic ima jos zasluznih koje treba da zaposli pre nego sto ne ode sa vlasti.

krle

pre 6 godina

vidim da se mnogi zale da su samo kazne u pitanju, pa kako drugacije do nekog reda. pa ta zgrada je moje dvoriste, meni je u cilju da se sredi, da sve radi. ne da mi kosija sa prozemlja kaze nedam pare za lift, meni ne treba a posle ide liftom na kafu kod komsije. da svi plate odrzavanje., da zgrada bude uredna, sredjena, da mogu da prodam stan, izdam, da znam da neko brine o svemu. ako taj koji ne brine a trebao bi, šut karta i drugi

Mirko

pre 6 godina

@slavko

Mozes samo da se slikas kao i do sada i da budes ljubomoran. Ja ako tvrdim da u mom stanu nema niko i da ne primam pare od bilo kog koga zatekne inspekcija u stanu (bilo da je moj rodjak ili podstanar) ne moze mi niko nista jer treba da se dokaze da sam primio novac za izdavanje stana. Posto novac primam samo u kesu, bez svedoka, to niko (pa ni upravitelj) ne moze da dokaze. Posle toga je ugasio jer cu da ga tuzim za povredu ugleda i casti pa ce da razmisli kad ce sledeci put da prijavi da ima podstanare u zgradi.

majvuk

pre 6 godina

kod mene u zgradi ih ima nekoliko. kako mogu da ih lrijavim?
(slavko, 15. decembar 2017 13:37)

Prijavis ih i onda zgrada placa kaznu u kojoj ucestvujes i ti kao stanar...bravo...pametno nema sta...a tek sto ces imati "koristi" posle od tog komsije to pogotovo.

carli

pre 6 godina

za cojansa pa jos ako stanar ima dug koji je utužen lepo đođe izvršitelj popiše tvoje stvari pa ih proda na licitaciji da namiri dug a ti vitlaj vetar na planini

navijac

pre 6 godina

@da se ne kažemo, nije ovo tako loše. prijavite podstanara jer ako vam nešto ostane dužan zbog te prijave moći ćete da ga tužiteljka i putem suda da dobijete dugovanje. ovako može da vam napravi štetu više stotina eura i da nestane...... imao sam priliku to da gledam......
(cojans, 15. decembar 2017 13:31)

Da, da, prijavis ga i onda vise ne mozes da ga iselis dok ne dobijes sudsku presudu! A nju dobijes za 2-3 godine.. Za to vreme on ti gomila dugove i unistava stan, a sve to neces nikada da mu naplatis zato sto nema odakle da mu naplatis. A da, moraces da platis i sudsku taksu i troskove advokata.

Mile pile

pre 6 godina

Drzavni sluzbenici na grbaci stanara, drzava i upravnici su u dobitku a stanari na gubitku. tako reci upravnici su tu da spijuniraju stanare da im nista ne promakne, da se svaka promena prijavi u poresku upravu. Stanari ce biti u obavezi da mu obezbede licni dohodak a od njega nece imati nikakve koristi, sve to sto ce on da radi mogu i stanari sami da odrade a licni dohodak za upravnika da ulazu u odrzavanje zgrade.

Новосадиста

pre 6 godina

Ако ја као станар пријавим неправилност и иста се утврди, зграда ће морати да плати 100.000 динара казне?

Astrid

pre 6 godina

Uvodjenje kontrole, popisivanje, prijavljivanje, naplata poreza..sve je to u principu u redu i treba tako. Ali, ne moze se stalno nesto najavljivati i nikako da zvanicno krene, da se primenjuje. U ovoj situaciji sto se tice prijavljivanja i zakupci stanova , ali i stanodavci su na nekom cekanju. Ako se prijavljuju onda se prijavljuju svi. Ugovor mora da postoji, sve jasno regulisano zakonom o stanovanju. Visina kaucije, nacin placanja...to ce sve podici cene kirija , ali i rentiranja stanova uopste. Zato je neophodno da drzava koordinisano i temeljno udje u ovu materiju, da se svuda istovremeno pocne. Ovako neko prijavljuje, ogromna vecina ne prijavljuje, to garantujem, pa sta zar ce sad sve da kazne? Nece sigurno, ali je potrebno lepo objasniti svima od kada, kako, kome da se obrate, kako izgleda ugovor, ko ga overava, visina kaucije, troskovi posredovanja oko izdavanja....materija koja je kod nas totalno neregulisana. Na zapadu porez na nekretninu placa onaj ko u njoj stanuje, a ne vlasnik. Kod nas kao i uvek nedostaje sistemski prilaz problemu, koordinacija, dobra volja da se nesto istera pravedno i do kraja. Pisati stalno u medijima, pretiti nekim kaznama je totalno suludo.

cojans

pre 6 godina

da se ne kažemo, nije ovo tako loše. prijavite podstanara jer ako vam nešto ostane dužan zbog te prijave moći ćete da ga tužiteljka i putem suda da dobijete dugovanje. ovako može da vam napravi štetu više stotina eura i da nestane...... imao sam priliku to da gledam......

Реално

pre 6 godina

Од овога нема ништа. Циљ је да ко се уплаши ових претњи оде и сам се пријави да плаћа порез. Остало је немогућа мисија, а обашка што је у супротности са више закона.

ZiveleReforme

pre 6 godina

Srecan lov! Kaznjavajte prebogat i drski narod pun para. Sta se oni mangupiraju i ne daju pare drzavi kojoj uvek treba novca. Treba uvesti narod u totalnu poslusnost, da politicari i tajkuni mogu neometano da rade...

ZiveleReforme

pre 6 godina

Srecan lov! Kaznjavajte prebogat i drski narod pun para. Sta se oni mangupiraju i ne daju pare drzavi kojoj uvek treba novca. Treba uvesti narod u totalnu poslusnost, da politicari i tajkuni mogu neometano da rade...

navijac

pre 6 godina

@da se ne kažemo, nije ovo tako loše. prijavite podstanara jer ako vam nešto ostane dužan zbog te prijave moći ćete da ga tužiteljka i putem suda da dobijete dugovanje. ovako može da vam napravi štetu više stotina eura i da nestane...... imao sam priliku to da gledam......
(cojans, 15. decembar 2017 13:31)

Da, da, prijavis ga i onda vise ne mozes da ga iselis dok ne dobijes sudsku presudu! A nju dobijes za 2-3 godine.. Za to vreme on ti gomila dugove i unistava stan, a sve to neces nikada da mu naplatis zato sto nema odakle da mu naplatis. A da, moraces da platis i sudsku taksu i troskove advokata.

Новосадиста

pre 6 godina

Ако ја као станар пријавим неправилност и иста се утврди, зграда ће морати да плати 100.000 динара казне?

Predrag

pre 6 godina

Alo bre, šta je ovo? Severna Koreja? Ko bre da mi ulazi u stan i da me popisuje, neki SNS nesposobnjakovići koji ništa drugo nisu znali u životu da rade?
Otpor do promene zakona.

Реално

pre 6 godina

Од овога нема ништа. Циљ је да ко се уплаши ових претњи оде и сам се пријави да плаћа порез. Остало је немогућа мисија, а обашка што је у супротности са више закона.

Mirko

pre 6 godina

@slavko

Mozes samo da se slikas kao i do sada i da budes ljubomoran. Ja ako tvrdim da u mom stanu nema niko i da ne primam pare od bilo kog koga zatekne inspekcija u stanu (bilo da je moj rodjak ili podstanar) ne moze mi niko nista jer treba da se dokaze da sam primio novac za izdavanje stana. Posto novac primam samo u kesu, bez svedoka, to niko (pa ni upravitelj) ne moze da dokaze. Posle toga je ugasio jer cu da ga tuzim za povredu ugleda i casti pa ce da razmisli kad ce sledeci put da prijavi da ima podstanare u zgradi.

+SAVO

pre 6 godina

Како им је иритирајуће лако одрезати казну за мученике који су престећни што су подстанари!
Кад бих доживео ЈЕДНОМ да видим да неки гузоња, који уништава земљу - плати казну од 500 динара...

Nije nego

pre 6 godina

Ja sad kao treba da potpisem ugovor sa podstanorom, pa on ode u MUP i prijavi se na moju adresu sa tim ugovorom, pa onda napravi neki dug i ode, a meni dodje izvrsitelj da pleni imovinu.
Neka hvala.

majvuk

pre 6 godina

kod mene u zgradi ih ima nekoliko. kako mogu da ih lrijavim?
(slavko, 15. decembar 2017 13:37)

Prijavis ih i onda zgrada placa kaznu u kojoj ucestvujes i ti kao stanar...bravo...pametno nema sta...a tek sto ces imati "koristi" posle od tog komsije to pogotovo.

Mile pile

pre 6 godina

Drzavni sluzbenici na grbaci stanara, drzava i upravnici su u dobitku a stanari na gubitku. tako reci upravnici su tu da spijuniraju stanare da im nista ne promakne, da se svaka promena prijavi u poresku upravu. Stanari ce biti u obavezi da mu obezbede licni dohodak a od njega nece imati nikakve koristi, sve to sto ce on da radi mogu i stanari sami da odrade a licni dohodak za upravnika da ulazu u odrzavanje zgrade.

doberman

pre 6 godina

cekaj, placam masan porez na imovinu, i privatna svojina je neprikosnovena, kaze ustav, i moje stanove mogu da koristim kako hocu dok ne ugrozavam druge, i sta sad? more... uredjuju ustav uredbama i odlukama, nije ovo zimbabve i ako tezimo svim silama da budemo.

Dijaspora

pre 6 godina

Kakvi bre upravnici stanova?Toga nema u EU!Stanodavac je duzan da ti obezbedi ugovor i zgrada mora da ima hausmajstora koji stanuje u zgradi za minimalnu naknadu a neretko i dzabe i onodrzava sve od cistoce do zamene sijalica u hodniku.Ali Vucic ima jos zasluznih koje treba da zaposli pre nego sto ne ode sa vlasti.

Zoki

pre 6 godina

Dajte da vidimo kako ce upravnik da popise stanare. Zvoni na vrata i pita ko tu zivi? Ko otvori moze da mu kaze koje ime hoce, ovaj ne moze da trazi licnu kartu. Takodje, moze da mu kaze da je tu da pocisti stan. A moze i da ne otvori vrata. Onda upravnik moze da ostavi poruku vlasniku da mu se javi. Vlasnik se javi i kaze da zivi on, ili da ne zivi niko. Moze u sva to da su onda ukljuci i policija i ispita prebivaliste, ali to su mogli i do sada, a obicno imaju pametnija posla. Nego predlazem da neko postavi pitanje Djilasu, Sapicu, SNS-u, i ostalima koji je njihov odnos prema ovom pitanju, pa da vidimo kako cemo da glasamo.

SNS

pre 6 godina

Nema od toga ništa, dok se sudstvo ne sredi.
Ja sam podstanar, ali da sam stanodavac ni u ludilu ne bih prijavljivao stanare, jer bih time sam sebi zabio nož.
Prijaviš ga, i on u startu odbije da plaća bilo šta. I šta sad? Dođe policija, on pokaže papir, i policija mu ništa ne može. MOžeš samo da ga tužiš sudu, a to kod nas traje godinama, dok ti on gomila račune i kirije.
Ako ga ne prijaviš, policija može da ga izbaci kao uljeza.
KOd nas je klasika da najgore prođeš ako želiš da radiš sve po zakonu, zato ljudi i traže rupe svugde.

Superhik

pre 6 godina

Vile na Dedinju koje se izdaju nemaju upravnika, pa i dalje ne mora porez da se placa. Ovo važi samo za solitere. Uzmi sirotinji i daj bogatunima.

Astrid

pre 6 godina

Uvodjenje kontrole, popisivanje, prijavljivanje, naplata poreza..sve je to u principu u redu i treba tako. Ali, ne moze se stalno nesto najavljivati i nikako da zvanicno krene, da se primenjuje. U ovoj situaciji sto se tice prijavljivanja i zakupci stanova , ali i stanodavci su na nekom cekanju. Ako se prijavljuju onda se prijavljuju svi. Ugovor mora da postoji, sve jasno regulisano zakonom o stanovanju. Visina kaucije, nacin placanja...to ce sve podici cene kirija , ali i rentiranja stanova uopste. Zato je neophodno da drzava koordinisano i temeljno udje u ovu materiju, da se svuda istovremeno pocne. Ovako neko prijavljuje, ogromna vecina ne prijavljuje, to garantujem, pa sta zar ce sad sve da kazne? Nece sigurno, ali je potrebno lepo objasniti svima od kada, kako, kome da se obrate, kako izgleda ugovor, ko ga overava, visina kaucije, troskovi posredovanja oko izdavanja....materija koja je kod nas totalno neregulisana. Na zapadu porez na nekretninu placa onaj ko u njoj stanuje, a ne vlasnik. Kod nas kao i uvek nedostaje sistemski prilaz problemu, koordinacija, dobra volja da se nesto istera pravedno i do kraja. Pisati stalno u medijima, pretiti nekim kaznama je totalno suludo.

Čukileta

pre 6 godina

Ja sam za red, ali... Kupiš stan i platiš porez 2,5%, godišnji porez je veći ako ne živiš u njemu. Za izdavanje porez još 20%. Svi dugovi za račune na tvoje ime uz zaplenu imovine zbog tih dugova, a država ti ne obezbeđuje zaštitu imovine. Ako stanar ima neka leva dugovanja pelene tvoje stvari, a ti uz troškove dokazuj da su tvoje. Zato ljudi neće da prijavljuju podstanare, jer po našim zakonima platiš porez i nagrabusiš

Stefan

pre 6 godina

Koja smo mi banana drzava. Xoce li neki oravnik da skupi petlju i kaze ovim pecinskim ljudima da se zakoni medjusobno povezuju? I da ce cena stanova skociti za 20% a da niko nece da prijavi coveka jer u zakonu takodje stoji da ako je prijavljen na moju adresu dugovi postaju i moji?

Jel ste nenormalni ili samo neverovatno glupi mamini i tatini sinovi na vlasti?

Da Pancevo bude Trst

pre 6 godina

Verujem da se svi iz bivsih Yu republika, koji su pobegli od nas, sada tapsu po ramenu kako su bili pametni ! Svi ovi nasi lopovluci bi i njih snasli da nisu pobegli !

carli

pre 6 godina

za cojansa pa jos ako stanar ima dug koji je utužen lepo đođe izvršitelj popiše tvoje stvari pa ih proda na licitaciji da namiri dug a ti vitlaj vetar na planini

pretpostavka

pre 6 godina

Vidite ovako, ja recimo primim osobu/osobe da brinu o mom stanu i uredno plaćaju račune. Zauzvrat, ne naplaćujem im kiriju. Porez je dakle 20% od 0. E sad, što oni meni u znak zahvalnosti mesečno poklanjaju npr. 200 evra, to ne podleže porezu, to je poklon a ne kirija. Naplaćivati porez na taj poklon bilo bi kao kad bi se naplaćivao porez na poklon za rodjendan detetu. Da mu stric/ujak/teča 20 evra pa da plati porez 4 evra, je l'?

Zoran

pre 6 godina

Da, da, prijavis ga i onda vise ne mozes da ga iselis dok ne dobijes sudsku presudu! A nju dobijes za 2-3 godine.. Za to vreme on ti gomila dugove i unistava stan, a sve to neces nikada da mu naplatis zato sto nema odakle da mu naplatis. A da, moraces da platis i sudsku taksu i troskove advokata.
(navijac, 15. decembar 2017 14:31)

Dve...tri godine... Al' si ti optimista.
Mi oko nekog stana (lepa suma) vodimo ostavinski sudski spor od jeseni 2002. Teško da će biti gotovo do jeseni 2022. Pola naslednika capnulo u međuvremenu...
Kaže naš advokat lepo: "Pa kad bi bilo gotovo za godinu...dve ne bi se zvao SPOR"...

Dipl. Inz.

pre 6 godina

Ko meni kao podstanaru brani da sa vlasnikom stana zakljucim ugovor o iznajmljivanju od 10 evra a ostatak da mu platim na ruke kao i do sada? Neka se ne nadaju nekom velikom porezu od ovog maltretiranja ljudi.

Hell

pre 6 godina

@ Re: Neće Vam napraviti nikakav dug ukoliko kao i ja sa kirijom daje mesečno i sve plaćene račune. Cakum-pakum. Znate dosta je bilo i da mi stanari plaćamo sve a gazde neće da nas prijave na mesto gde stenujemo to je katastrofa.
(Peđa, 15. decembar 2017 16:28)

Pa nisu dugovi samo racuni za struju,vodu... Ali vi botovi to ne razumete,za vas je komplikovano. Ode covek ladno u banku uzme kredit i ispari iz vaseg stana na koji je prijavljen,onda banka posalje izvrsitelje i popisu vam sve u stanu jer po zakonu o izvrsenju imaju na to pravo,pa vi idite po sudovima i dokatujte da je imovina vasa

Bole

pre 6 godina

Prvo put kažem da se slažem sa jednim od komentatora: blago onima koji su se otcepili od nas. Svaka čast Crnogorcima, svaka čast Hrvatima, svaka čast Slovencima i Makedoncima, blago onima u Bosni i Hercegovini! Svima je bolje i bolje žive od nas! Ako je istina šta kaže Radulović da smo kasu sredili povećanjem poreza... Mnogo sam nezadovoljan što živim u ovoj zemlji. Mnogo. Srećom, nisam u Etiopiji ili tako negde, ali smo mnogo jadni. Stvarno smo mnogo jadni i očajni.

I umesto da se borimo protiv ugnjetavača (mada, koga dovesti na vlast?), ubijaju nas silnim propisima na lokalnom nivou, o toliko gluposti mali čovek treba da brine da ne stiže da vide šta mu rade. To je verovatno cilj. Uz neprekidno plašenje bolestima: neprekidno se na TV pominje rak, razni unesrećeni ljudi i slično.

Hvala dragoj vlasti na takvoj sreći koju unose u narod!

Slav

pre 6 godina

Kako zaposliti glasacki kadar SNS-a? Lako, evo kako... A Ja cu sa vlasnikom stana onda da potpisem ugovor o zakupu za 1 din mesecno, pa neka uzmu porez od toga. A ako nije dovoljno, neka pokriju parama koje su dali Nikolicu da vodi kancelariju za saradnju sa ne znam kim...

Ukrotitelj protiv stanara

pre 6 godina

"Kada se podvuče crta, jasno je da se novim zakonom povećava odgovornost, a kazne su paprene i za upravnike i za stambene zajednice"

Kada se podvuče crta, ovi činovnici su državni žbiri, a cilj države je samo: kazna, kazna, kazna,... i usput kroćenje ljudi i zdravog razuma.

Misha ZR

pre 6 godina

Kako to da niko u komentarima ne spominje razne agencije i pojedince koji su upravnici u vise zgrada cak i u gradovima u kojima ne zive ???? U mojoj zgradi "predlozena su" dva kandidata musko i zensko pri cemu je zenska zaposlena u agenciji ovoga prvog !!??? U jednom kvartu kojeg cini nekih 6 zgrada postavljen je jedan te isti upravnik koji zivi u gradu koji je 80 km udaljen !!! Ovo pouzdano znam jer u tim zgradama zive moji roditelji i roditelji moje supruge .
I jedno pitanje - sta ako moj stan dam nekome da stanuje bez ikakve stanarine uz uslov da redovno placa rezije ??? Upravo dok ovo pisem sedim sa svojim prijateljima u netcafeu od kojih dvoje imaju takvu situaciju .

dženkins

pre 6 godina

Kad se povuče crta sve će da traje dok naprednjaci traju. Kad izgube naprednjaci sve pare će opet građani vraćati koje će naprednjaci u međuvremenu ukrasti, kao i penzije koje će na kraju da se vrate za 5-10 godina budite sigurni. Ne može porez da bude 20%. za takvu vrstu usluge to može biti maksimum 12 posto..i to posebno uređeno određenim pravilnikom o zonama,dnevnom ili mesecnom najmu itd.

Biba

pre 6 godina

Molim novinara da procita zakon, pa da onda pise o neprofitnim stambenim organizacijama. To nisu stambene zgrade, vec javne agencije koje osniva lokalna samouprava, stambene zadruge i slicno. Dakle, ne stambene zgrade. Upravnik podnosi izvetaj stanarima, ne ministarstvu i lokalnoj samoupravi.

Sonja

pre 6 godina

A ko je Upravnik da popisuje osobe u zgradi tj stanare !? Ima status službenog lica pa da to radi ... ???
To se moze tumačiti i kao kršenje moje privatnosti.
Ja licno ne zelim tako nešto u zgradi kojoj živim. Imam pravo na izbor i ne želim da plaćam tako nešto jer mi se ne sviđja ... i ko može da me natera ili kazni jer mislim da nam to ne treba pogotovo ne sa unapred određenim cenovnikom.

Milan

pre 6 godina

@Pedja, Irska i UK su u EU (UK ne jos zadugo) a tamo ne postoji ni licna karta. Znaci nisi u obavezi ni policiji da kazes gde zivis, a tek te u zgradi niko nista ne pita.

Suke

pre 6 godina

Meni i dalje nije jasno kako oni dokazuju bilo sta? Ja sam vlasnik stana. Pustio sam brata od kuma da zivi u njemu - besplatno. Kako besplatno? Lepo, moj stan moze mi se. Nema nikakvih uplata na racun nema nista, zivi besplatno nemam primanja nemam prihode, koji porez???

maremare

pre 6 godina

Za sve one koji misle da ako potpišu ugovor sa podstanarom i da će ih podstanar prevariti evo vam rešenja. Napravite ugovor na 6 meseci sa opcijom produženja saradnje na još 6 meseci i tako u nedogled tj sve dok su obe strane zainteresovane. Pritom se i uzima depozit u visini bar jedne kirije a ugovor je tu da zaštiti vlasnika stana jer se iz ugovora vidi vremenski period od kada do kada je na snazi a isto se može proveriti u kom vremenskom periodu je dug napravljen tj ako je napravljen u vreme ugovora sve to mora isplatiti podstanar jer će njega drzava teretiti. A ovi pametni što misle da mogu da naprave ugovor na 10e a ostatak da plaćaju u kešu grdno se varaju. Postoje procenitelji koji će kada vide visinu ugovora proveriti kolika je prosečna cena iznajmljenog stana u tom delu grada. Nisam na strani države jer mislim da je ovo pljačka naroda ali su mi pojedini komentari više nego smešni. Mislim da država ima mnogo bitnijih problema da reši ali najlakše je udariti po narodu.

vikendaš

pre 6 godina

Koristim stan za ženske samo, vodi se na tetku koja je u inostranstvu, dolazi jednom u par godina, i to ne u stan, i šta će da mi popise , kad svratim subotom na par sati???? Bas da vidim

Dexterijus

pre 6 godina

Ja nameravam da od aprila ..maja pocnem iznajmljivati stan. Prvi put u zivotu. Moram da prijavim stanare jer je upravnik u zavadi sa nama. Jer smo vukli I pokusavali da u zgradi napravimo red. Dovodio nam opstinske I komunalne inspektore 3 PUTA za neku glupost, cak i policiju , ovi se krstili I upisali ga da je prijavljivao neosnovano....

Milan

pre 6 godina

@Pedja, opet, to sto ti podstanar daje sve racune da vidis da su placeni to ne znaci da nije uzeo neki nenamenski kredit, telefon od mobilnig ooeratera na otplatu, da nije nekome zirant, ili da nema neke dugove od ranije. Znaci ne prijavljujes nikoga, kome to ne odgovara slobodan je da se javi na neki drugi oglas i sve je cakum-pakum.

Katczinsky

pre 6 godina

Da vodi evidenciju o vlasnicima stanova? A čemu služi onda katastar nepokretnosti? To je jedina relevantna evidencija. Sledeće je da vodi popis stanara. Otkud pravo upravniku da ulazi u nečiji stan i otkud pravo upravniku da legitimiše osobe? A kazne su tu. E pa draga vlasti, ja cu izaći na ulicu da protestvujem, a nadam se i drugi.

bbb

pre 6 godina

Zakon je i napisan samo da bi se zaposlili botovi kao profi upravniic i da bi se punio budzet kaznama. A i vidimo i apsurd , da ce zgrada biti kaznjena sa 50 do 500 hilajda dinara ako upravnik kojeg su postavili ne preda godisnji izvestaj a i on ce biit kaznjen sa 5 do 50 hilajda dinara. Mene plasi da ne bude dili sa vlastima, upravnici zakasne sa prijavom i onda zgrada tj stanari plate 500 hiljada upravnik 5 hiljada a zaradu od 495 hilajda dele gradovi tj opstine i upravnici kako se dogovore

nisamneznamkakosamzavršioosnovnuškolu

pre 6 godina

ima jedna tjuberka penzionerka I ona ima uzrecicu "zaobidjite baku" !!!

vrati se Kaligula sve ti je oprosteno !

djolence

pre 6 godina

Samo vi kaznjavajte, kad vam sve to dodje na naplatu bice kuku lele, nesposobna bagro koja nista drugo ni ne ume osim da udara harac.

maremare

pre 6 godina

@hell

Da bi uzeo iole ozbiljan kredit prvo moraš da imaš određene uslove a to su npr stalan posao, solidnu platu.... a prilikom prijave osim adrese moraš da upišeš da li živiš u svom stanu, stanu roditelja, stanu rođaka ili u izajmljenom stanu. Ako živiš u svom stanu treba ti kopija ugovora overena kod notara i tako dalje i tako dalje. Ovde na komentarima pročitah da su podstanari žešći kriminalci od likova koji neće da plaćaju komunalije do toga da podižu kredite sa adresom prijave stana. Gluposti

krle

pre 6 godina

vidim da se mnogi zale da su samo kazne u pitanju, pa kako drugacije do nekog reda. pa ta zgrada je moje dvoriste, meni je u cilju da se sredi, da sve radi. ne da mi kosija sa prozemlja kaze nedam pare za lift, meni ne treba a posle ide liftom na kafu kod komsije. da svi plate odrzavanje., da zgrada bude uredna, sredjena, da mogu da prodam stan, izdam, da znam da neko brine o svemu. ako taj koji ne brine a trebao bi, šut karta i drugi

saller.ns

pre 6 godina

Svaki vlasnik stana u zgradi ima pravo da zna koliko ima stanara.Zbog zajedničke potrošnje vode do reda i mira.To što vlasnik izda jednom,a ovaj dovede još petoro da bi jeftinije prošao,po vama je to OK??I na kraju prijava relevantnoj službi se podnosi anonimno,a vi gledajte u pasulj ko je.Upravnik nema pravo da vam ulazi u stan niti da vas ubeđuje da sarađujete,ali ima ko može.

Igor

pre 6 godina

Koliko sam razumeo..Ko izdaje stan ili sobe u privatnoj kuci on je izuzet od svega ovoga???
(Remi, 15. decembar 2017 19:35)
Da, njemu je utaja poreza mnogo jednostavnija.

Peđa

pre 6 godina

Re:Alo bre, šta je ovo? Severna Koreja? Ko bre da mi ulazi u stan i da me popisuje, neki SNS nesposobnjakovići koji ništa drugo nisu znali u životu da rade?Otpor do promene zakona.
(Predrag, 15. decembar 2017 15:34).

Gospodo. Svuda u EU je strogo popisano ko gde i u kom stanu živi. Do zadnje osobe. Znam kako je u Francuskoj. Tako da nije reč o S. Koreji. Ovo je i kraj sakrivanju pri kriminalu. Na jednoj smo prijavljeni adresi na drugoj se živi. Malo reda ipak.

Sizofrenija medju nama

pre 6 godina

Koliko je samo puta ponovljena reč "kazna"! 

Kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna.....
(Hajzenberg sedmi, 15. decembar 2017 13:36
Sa nevaspitanim, nekulturnim i bahatim narodom ne moze drugacije!!!

Skids

pre 6 godina

Iz mog iskustva ove nove upravnike apsolutno boli uvo da rade svoj posao.

Koji je njihov motiv da idu po ulazu da se svadjaju, tuku, uhode, vracaju sto puta na adresu? Napisace ili prepisati ofrlje one spiskove stanra i to je to. Ko u zivotu zeli probleme i vecitu svadju?

Ako je bezobrazan i revnosan stanari mu jednostavno daju otkaz i nadje drugog koji vise odgovara.

Sizofrenija medju nama

pre 6 godina

Po ovim komentarima se vidi da Srbistanci nisu za normalan sistem vrednosti, to naviklo da nista ne placa i da nema nikakvu odgovornost...Ubi nas komunisticko-azijatski mentaliet...

Samosvesna gradjanka

pre 6 godina

vidim da se mnogi zale da su samo kazne u pitanju, pa kako drugacije do nekog reda. pa ta zgrada je moje dvoriste, meni je u cilju da se sredi, da sve radi. ne da mi kosija sa prozemlja kaze nedam pare za lift, meni ne treba a posle ide liftom na kafu kod komsije. da svi plate odrzavanje., da zgrada bude uredna, sredjena, da mogu da prodam stan, izdam, da znam da neko brine o svemu. ako taj koji ne brine a trebao bi, šut karta i drugi
(krle, 15. decembar 2017 15:32)

Vi ste u manjini, nažalost. Da su takvi u apsolutnoj većini, ovo društvo bi bilo odlično. Ali, kao što je vidljivo i po komentarima: zagovornici divljeg opstajanja divljeg društva u ovoj državi, oni su apsolutna većina - njima zbog njihovih ko zna kakvih i kolikih dobiti ili samo zbog nedostatka samo/svesti o povoljnom značaju uređenog građanskog društva ne odgovara da žive u uređenom društvu.

cojans

pre 6 godina

da se ne kažemo, nije ovo tako loše. prijavite podstanara jer ako vam nešto ostane dužan zbog te prijave moći ćete da ga tužiteljka i putem suda da dobijete dugovanje. ovako može da vam napravi štetu više stotina eura i da nestane...... imao sam priliku to da gledam......

Pablo

pre 6 godina

Vi meni uzimate porez što izdajem svoj stan? Mora da niste normalni. Dajte mi porez i na život pa da se ubijem. Kakvi su to komunistički fazoni, rokaj poreze i sve pesma. Ukidaj poreze!!!!!!!!

Кики

pre 6 godina

.... власт “да” земљу у закуп арапима, они не плаћају порез, ја личну својину могу да дам коме ја хоћу на коришћење, а као морам на то да платим порез ... бесмислено ...

Peđa

pre 6 godina

Ja sad kao treba da potpisem ugovor sa podstanorom, pa on ode u MUP i prijavi se na moju adresu sa tim ugovorom, pa onda napravi neki dug i ode, a meni dodje izvrsitelj da pleni imovinu.Neka hvala.
(Nije nego, 15. decembar 2017 15:42)

Re: Neće Vam napraviti nikakav dug ukoliko kao i ja sa kirijom daje mesečno i sve plaćene račune. Cakum-pakum. Znate dosta je bilo i da mi stanari plaćamo sve a gazde neće da nas prijave na mesto gde stenujemo to je katastrofa.

Rhynchinoi

pre 6 godina

Sve ovo može da se reši promenom brave na ulazu u zgradu i postavljanjem elektronske sa kontrolom pristupa (potreban čip/token za ulazak i otisak prsta za verifikaciju a za sve npr. 12+,14+,16+ samo čip; čip sadrži samo serijski broj kartice i u slučaju da je kartica, fotografiju korisnika sa imenom). Upravitelj zgrade lepo ispred ulaza i obavesti stanare da im dostave spisak stanara za personalizovane čipove. Podizanje čipova uz biometrijski dokument na uvid i uplatom osiguranja od gubljenja čipa. Ilegalni podstanari mogu da imaju ključeve od stana, ali ne o da uđu u zgradu jer im je potreban otisak prsta. Naravno broj čipova po stanu odgovara broju ukućana. Ko hoće AirBnB moraće takođe da prijavi upravniku jer u protivnom, kao i za ilegalne podstanare nema ulaska. U slučaju da stan koristi treće lice, kopija ugovora overena kod notara, a notarima zabraniti obraćanje stanodavnih ugovora sa iznosom 0.

d.ignjatovic

pre 6 godina

da li nasa lenja i nestrucna administracija i poreska uprava hoce da umesto njih neko drugi radi njihov pisAo.sramota.nije duznost upravnika da spijunira i potkauje vec da vodi racuna o zgradi i kvalitetu zivota u njoj.o poreskim duznicima mora da vode racuna oni koji za to primaju platu.odnosi medju stanari a su daleko slozenina nego sto to misli drzava i pisci zakona koji o ovoj materiji neznaju nista.drzava koja huligane nine u stanju da kazni decenijama sada ce da kaznjava stanere i upravnike.smesno i uzaludno.bahatost administracije nikad ne zavrsi dobro.

cojans

pre 6 godina

da se ne kažemo, nije ovo tako loše. prijavite podstanara jer ako vam nešto ostane dužan zbog te prijave moći ćete da ga tužiteljka i putem suda da dobijete dugovanje. ovako može da vam napravi štetu više stotina eura i da nestane...... imao sam priliku to da gledam......

Sizofrenija medju nama

pre 6 godina

Po ovim komentarima se vidi da Srbistanci nisu za normalan sistem vrednosti, to naviklo da nista ne placa i da nema nikakvu odgovornost...Ubi nas komunisticko-azijatski mentaliet...

Peđa

pre 6 godina

Re:Alo bre, šta je ovo? Severna Koreja? Ko bre da mi ulazi u stan i da me popisuje, neki SNS nesposobnjakovići koji ništa drugo nisu znali u životu da rade?Otpor do promene zakona.
(Predrag, 15. decembar 2017 15:34).

Gospodo. Svuda u EU je strogo popisano ko gde i u kom stanu živi. Do zadnje osobe. Znam kako je u Francuskoj. Tako da nije reč o S. Koreji. Ovo je i kraj sakrivanju pri kriminalu. Na jednoj smo prijavljeni adresi na drugoj se živi. Malo reda ipak.

Sizofrenija medju nama

pre 6 godina

Koliko je samo puta ponovljena reč "kazna"! 

Kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna, kazna.....
(Hajzenberg sedmi, 15. decembar 2017 13:36
Sa nevaspitanim, nekulturnim i bahatim narodom ne moze drugacije!!!

saller.ns

pre 6 godina

Svaki vlasnik stana u zgradi ima pravo da zna koliko ima stanara.Zbog zajedničke potrošnje vode do reda i mira.To što vlasnik izda jednom,a ovaj dovede još petoro da bi jeftinije prošao,po vama je to OK??I na kraju prijava relevantnoj službi se podnosi anonimno,a vi gledajte u pasulj ko je.Upravnik nema pravo da vam ulazi u stan niti da vas ubeđuje da sarađujete,ali ima ko može.

Peđa

pre 6 godina

Ja sad kao treba da potpisem ugovor sa podstanorom, pa on ode u MUP i prijavi se na moju adresu sa tim ugovorom, pa onda napravi neki dug i ode, a meni dodje izvrsitelj da pleni imovinu.Neka hvala.
(Nije nego, 15. decembar 2017 15:42)

Re: Neće Vam napraviti nikakav dug ukoliko kao i ja sa kirijom daje mesečno i sve plaćene račune. Cakum-pakum. Znate dosta je bilo i da mi stanari plaćamo sve a gazde neće da nas prijave na mesto gde stenujemo to je katastrofa.

krle

pre 6 godina

vidim da se mnogi zale da su samo kazne u pitanju, pa kako drugacije do nekog reda. pa ta zgrada je moje dvoriste, meni je u cilju da se sredi, da sve radi. ne da mi kosija sa prozemlja kaze nedam pare za lift, meni ne treba a posle ide liftom na kafu kod komsije. da svi plate odrzavanje., da zgrada bude uredna, sredjena, da mogu da prodam stan, izdam, da znam da neko brine o svemu. ako taj koji ne brine a trebao bi, šut karta i drugi

Samosvesna gradjanka

pre 6 godina

vidim da se mnogi zale da su samo kazne u pitanju, pa kako drugacije do nekog reda. pa ta zgrada je moje dvoriste, meni je u cilju da se sredi, da sve radi. ne da mi kosija sa prozemlja kaze nedam pare za lift, meni ne treba a posle ide liftom na kafu kod komsije. da svi plate odrzavanje., da zgrada bude uredna, sredjena, da mogu da prodam stan, izdam, da znam da neko brine o svemu. ako taj koji ne brine a trebao bi, šut karta i drugi
(krle, 15. decembar 2017 15:32)

Vi ste u manjini, nažalost. Da su takvi u apsolutnoj većini, ovo društvo bi bilo odlično. Ali, kao što je vidljivo i po komentarima: zagovornici divljeg opstajanja divljeg društva u ovoj državi, oni su apsolutna većina - njima zbog njihovih ko zna kakvih i kolikih dobiti ili samo zbog nedostatka samo/svesti o povoljnom značaju uređenog građanskog društva ne odgovara da žive u uređenom društvu.

Astrid

pre 6 godina

Uvodjenje kontrole, popisivanje, prijavljivanje, naplata poreza..sve je to u principu u redu i treba tako. Ali, ne moze se stalno nesto najavljivati i nikako da zvanicno krene, da se primenjuje. U ovoj situaciji sto se tice prijavljivanja i zakupci stanova , ali i stanodavci su na nekom cekanju. Ako se prijavljuju onda se prijavljuju svi. Ugovor mora da postoji, sve jasno regulisano zakonom o stanovanju. Visina kaucije, nacin placanja...to ce sve podici cene kirija , ali i rentiranja stanova uopste. Zato je neophodno da drzava koordinisano i temeljno udje u ovu materiju, da se svuda istovremeno pocne. Ovako neko prijavljuje, ogromna vecina ne prijavljuje, to garantujem, pa sta zar ce sad sve da kazne? Nece sigurno, ali je potrebno lepo objasniti svima od kada, kako, kome da se obrate, kako izgleda ugovor, ko ga overava, visina kaucije, troskovi posredovanja oko izdavanja....materija koja je kod nas totalno neregulisana. Na zapadu porez na nekretninu placa onaj ko u njoj stanuje, a ne vlasnik. Kod nas kao i uvek nedostaje sistemski prilaz problemu, koordinacija, dobra volja da se nesto istera pravedno i do kraja. Pisati stalno u medijima, pretiti nekim kaznama je totalno suludo.

maremare

pre 6 godina

Za sve one koji misle da ako potpišu ugovor sa podstanarom i da će ih podstanar prevariti evo vam rešenja. Napravite ugovor na 6 meseci sa opcijom produženja saradnje na još 6 meseci i tako u nedogled tj sve dok su obe strane zainteresovane. Pritom se i uzima depozit u visini bar jedne kirije a ugovor je tu da zaštiti vlasnika stana jer se iz ugovora vidi vremenski period od kada do kada je na snazi a isto se može proveriti u kom vremenskom periodu je dug napravljen tj ako je napravljen u vreme ugovora sve to mora isplatiti podstanar jer će njega drzava teretiti. A ovi pametni što misle da mogu da naprave ugovor na 10e a ostatak da plaćaju u kešu grdno se varaju. Postoje procenitelji koji će kada vide visinu ugovora proveriti kolika je prosečna cena iznajmljenog stana u tom delu grada. Nisam na strani države jer mislim da je ovo pljačka naroda ali su mi pojedini komentari više nego smešni. Mislim da država ima mnogo bitnijih problema da reši ali najlakše je udariti po narodu.

Mirko

pre 6 godina

@slavko

Mozes samo da se slikas kao i do sada i da budes ljubomoran. Ja ako tvrdim da u mom stanu nema niko i da ne primam pare od bilo kog koga zatekne inspekcija u stanu (bilo da je moj rodjak ili podstanar) ne moze mi niko nista jer treba da se dokaze da sam primio novac za izdavanje stana. Posto novac primam samo u kesu, bez svedoka, to niko (pa ni upravitelj) ne moze da dokaze. Posle toga je ugasio jer cu da ga tuzim za povredu ugleda i casti pa ce da razmisli kad ce sledeci put da prijavi da ima podstanare u zgradi.

Hell

pre 6 godina

@ Re: Neće Vam napraviti nikakav dug ukoliko kao i ja sa kirijom daje mesečno i sve plaćene račune. Cakum-pakum. Znate dosta je bilo i da mi stanari plaćamo sve a gazde neće da nas prijave na mesto gde stenujemo to je katastrofa.
(Peđa, 15. decembar 2017 16:28)

Pa nisu dugovi samo racuni za struju,vodu... Ali vi botovi to ne razumete,za vas je komplikovano. Ode covek ladno u banku uzme kredit i ispari iz vaseg stana na koji je prijavljen,onda banka posalje izvrsitelje i popisu vam sve u stanu jer po zakonu o izvrsenju imaju na to pravo,pa vi idite po sudovima i dokatujte da je imovina vasa

majvuk

pre 6 godina

kod mene u zgradi ih ima nekoliko. kako mogu da ih lrijavim?
(slavko, 15. decembar 2017 13:37)

Prijavis ih i onda zgrada placa kaznu u kojoj ucestvujes i ti kao stanar...bravo...pametno nema sta...a tek sto ces imati "koristi" posle od tog komsije to pogotovo.

navijac

pre 6 godina

@da se ne kažemo, nije ovo tako loše. prijavite podstanara jer ako vam nešto ostane dužan zbog te prijave moći ćete da ga tužiteljka i putem suda da dobijete dugovanje. ovako može da vam napravi štetu više stotina eura i da nestane...... imao sam priliku to da gledam......
(cojans, 15. decembar 2017 13:31)

Da, da, prijavis ga i onda vise ne mozes da ga iselis dok ne dobijes sudsku presudu! A nju dobijes za 2-3 godine.. Za to vreme on ti gomila dugove i unistava stan, a sve to neces nikada da mu naplatis zato sto nema odakle da mu naplatis. A da, moraces da platis i sudsku taksu i troskove advokata.

Rhynchinoi

pre 6 godina

Sve ovo može da se reši promenom brave na ulazu u zgradu i postavljanjem elektronske sa kontrolom pristupa (potreban čip/token za ulazak i otisak prsta za verifikaciju a za sve npr. 12+,14+,16+ samo čip; čip sadrži samo serijski broj kartice i u slučaju da je kartica, fotografiju korisnika sa imenom). Upravitelj zgrade lepo ispred ulaza i obavesti stanare da im dostave spisak stanara za personalizovane čipove. Podizanje čipova uz biometrijski dokument na uvid i uplatom osiguranja od gubljenja čipa. Ilegalni podstanari mogu da imaju ključeve od stana, ali ne o da uđu u zgradu jer im je potreban otisak prsta. Naravno broj čipova po stanu odgovara broju ukućana. Ko hoće AirBnB moraće takođe da prijavi upravniku jer u protivnom, kao i za ilegalne podstanare nema ulaska. U slučaju da stan koristi treće lice, kopija ugovora overena kod notara, a notarima zabraniti obraćanje stanodavnih ugovora sa iznosom 0.

maremare

pre 6 godina

@hell

Da bi uzeo iole ozbiljan kredit prvo moraš da imaš određene uslove a to su npr stalan posao, solidnu platu.... a prilikom prijave osim adrese moraš da upišeš da li živiš u svom stanu, stanu roditelja, stanu rođaka ili u izajmljenom stanu. Ako živiš u svom stanu treba ti kopija ugovora overena kod notara i tako dalje i tako dalje. Ovde na komentarima pročitah da su podstanari žešći kriminalci od likova koji neće da plaćaju komunalije do toga da podižu kredite sa adresom prijave stana. Gluposti

Nije nego

pre 6 godina

Ja sad kao treba da potpisem ugovor sa podstanorom, pa on ode u MUP i prijavi se na moju adresu sa tim ugovorom, pa onda napravi neki dug i ode, a meni dodje izvrsitelj da pleni imovinu.
Neka hvala.

Predrag

pre 6 godina

Alo bre, šta je ovo? Severna Koreja? Ko bre da mi ulazi u stan i da me popisuje, neki SNS nesposobnjakovići koji ništa drugo nisu znali u životu da rade?
Otpor do promene zakona.

pretpostavka

pre 6 godina

Vidite ovako, ja recimo primim osobu/osobe da brinu o mom stanu i uredno plaćaju račune. Zauzvrat, ne naplaćujem im kiriju. Porez je dakle 20% od 0. E sad, što oni meni u znak zahvalnosti mesečno poklanjaju npr. 200 evra, to ne podleže porezu, to je poklon a ne kirija. Naplaćivati porez na taj poklon bilo bi kao kad bi se naplaćivao porez na poklon za rodjendan detetu. Da mu stric/ujak/teča 20 evra pa da plati porez 4 evra, je l'?

Dijaspora

pre 6 godina

Kakvi bre upravnici stanova?Toga nema u EU!Stanodavac je duzan da ti obezbedi ugovor i zgrada mora da ima hausmajstora koji stanuje u zgradi za minimalnu naknadu a neretko i dzabe i onodrzava sve od cistoce do zamene sijalica u hodniku.Ali Vucic ima jos zasluznih koje treba da zaposli pre nego sto ne ode sa vlasti.

ZiveleReforme

pre 6 godina

Srecan lov! Kaznjavajte prebogat i drski narod pun para. Sta se oni mangupiraju i ne daju pare drzavi kojoj uvek treba novca. Treba uvesti narod u totalnu poslusnost, da politicari i tajkuni mogu neometano da rade...

Da Pancevo bude Trst

pre 6 godina

Verujem da se svi iz bivsih Yu republika, koji su pobegli od nas, sada tapsu po ramenu kako su bili pametni ! Svi ovi nasi lopovluci bi i njih snasli da nisu pobegli !

doberman

pre 6 godina

cekaj, placam masan porez na imovinu, i privatna svojina je neprikosnovena, kaze ustav, i moje stanove mogu da koristim kako hocu dok ne ugrozavam druge, i sta sad? more... uredjuju ustav uredbama i odlukama, nije ovo zimbabve i ako tezimo svim silama da budemo.

Milan

pre 6 godina

@Pedja, opet, to sto ti podstanar daje sve racune da vidis da su placeni to ne znaci da nije uzeo neki nenamenski kredit, telefon od mobilnig ooeratera na otplatu, da nije nekome zirant, ili da nema neke dugove od ranije. Znaci ne prijavljujes nikoga, kome to ne odgovara slobodan je da se javi na neki drugi oglas i sve je cakum-pakum.

Реално

pre 6 godina

Од овога нема ништа. Циљ је да ко се уплаши ових претњи оде и сам се пријави да плаћа порез. Остало је немогућа мисија, а обашка што је у супротности са више закона.

Mile pile

pre 6 godina

Drzavni sluzbenici na grbaci stanara, drzava i upravnici su u dobitku a stanari na gubitku. tako reci upravnici su tu da spijuniraju stanare da im nista ne promakne, da se svaka promena prijavi u poresku upravu. Stanari ce biti u obavezi da mu obezbede licni dohodak a od njega nece imati nikakve koristi, sve to sto ce on da radi mogu i stanari sami da odrade a licni dohodak za upravnika da ulazu u odrzavanje zgrade.

Čukileta

pre 6 godina

Ja sam za red, ali... Kupiš stan i platiš porez 2,5%, godišnji porez je veći ako ne živiš u njemu. Za izdavanje porez još 20%. Svi dugovi za račune na tvoje ime uz zaplenu imovine zbog tih dugova, a država ti ne obezbeđuje zaštitu imovine. Ako stanar ima neka leva dugovanja pelene tvoje stvari, a ti uz troškove dokazuj da su tvoje. Zato ljudi neće da prijavljuju podstanare, jer po našim zakonima platiš porez i nagrabusiš

Новосадиста

pre 6 godina

Ако ја као станар пријавим неправилност и иста се утврди, зграда ће морати да плати 100.000 динара казне?

Sonja

pre 6 godina

A ko je Upravnik da popisuje osobe u zgradi tj stanare !? Ima status službenog lica pa da to radi ... ???
To se moze tumačiti i kao kršenje moje privatnosti.
Ja licno ne zelim tako nešto u zgradi kojoj živim. Imam pravo na izbor i ne želim da plaćam tako nešto jer mi se ne sviđja ... i ko može da me natera ili kazni jer mislim da nam to ne treba pogotovo ne sa unapred određenim cenovnikom.

Slav

pre 6 godina

Kako zaposliti glasacki kadar SNS-a? Lako, evo kako... A Ja cu sa vlasnikom stana onda da potpisem ugovor o zakupu za 1 din mesecno, pa neka uzmu porez od toga. A ako nije dovoljno, neka pokriju parama koje su dali Nikolicu da vodi kancelariju za saradnju sa ne znam kim...

Zoki

pre 6 godina

Dajte da vidimo kako ce upravnik da popise stanare. Zvoni na vrata i pita ko tu zivi? Ko otvori moze da mu kaze koje ime hoce, ovaj ne moze da trazi licnu kartu. Takodje, moze da mu kaze da je tu da pocisti stan. A moze i da ne otvori vrata. Onda upravnik moze da ostavi poruku vlasniku da mu se javi. Vlasnik se javi i kaze da zivi on, ili da ne zivi niko. Moze u sva to da su onda ukljuci i policija i ispita prebivaliste, ali to su mogli i do sada, a obicno imaju pametnija posla. Nego predlazem da neko postavi pitanje Djilasu, Sapicu, SNS-u, i ostalima koji je njihov odnos prema ovom pitanju, pa da vidimo kako cemo da glasamo.

vikendaš

pre 6 godina

Koristim stan za ženske samo, vodi se na tetku koja je u inostranstvu, dolazi jednom u par godina, i to ne u stan, i šta će da mi popise , kad svratim subotom na par sati???? Bas da vidim

Milan

pre 6 godina

@Pedja, Irska i UK su u EU (UK ne jos zadugo) a tamo ne postoji ni licna karta. Znaci nisi u obavezi ni policiji da kazes gde zivis, a tek te u zgradi niko nista ne pita.

carli

pre 6 godina

za cojansa pa jos ako stanar ima dug koji je utužen lepo đođe izvršitelj popiše tvoje stvari pa ih proda na licitaciji da namiri dug a ti vitlaj vetar na planini

Dipl. Inz.

pre 6 godina

Ko meni kao podstanaru brani da sa vlasnikom stana zakljucim ugovor o iznajmljivanju od 10 evra a ostatak da mu platim na ruke kao i do sada? Neka se ne nadaju nekom velikom porezu od ovog maltretiranja ljudi.

dženkins

pre 6 godina

Kad se povuče crta sve će da traje dok naprednjaci traju. Kad izgube naprednjaci sve pare će opet građani vraćati koje će naprednjaci u međuvremenu ukrasti, kao i penzije koje će na kraju da se vrate za 5-10 godina budite sigurni. Ne može porez da bude 20%. za takvu vrstu usluge to može biti maksimum 12 posto..i to posebno uređeno određenim pravilnikom o zonama,dnevnom ili mesecnom najmu itd.

Bole

pre 6 godina

Prvo put kažem da se slažem sa jednim od komentatora: blago onima koji su se otcepili od nas. Svaka čast Crnogorcima, svaka čast Hrvatima, svaka čast Slovencima i Makedoncima, blago onima u Bosni i Hercegovini! Svima je bolje i bolje žive od nas! Ako je istina šta kaže Radulović da smo kasu sredili povećanjem poreza... Mnogo sam nezadovoljan što živim u ovoj zemlji. Mnogo. Srećom, nisam u Etiopiji ili tako negde, ali smo mnogo jadni. Stvarno smo mnogo jadni i očajni.

I umesto da se borimo protiv ugnjetavača (mada, koga dovesti na vlast?), ubijaju nas silnim propisima na lokalnom nivou, o toliko gluposti mali čovek treba da brine da ne stiže da vide šta mu rade. To je verovatno cilj. Uz neprekidno plašenje bolestima: neprekidno se na TV pominje rak, razni unesrećeni ljudi i slično.

Hvala dragoj vlasti na takvoj sreći koju unose u narod!

Pablo

pre 6 godina

Vi meni uzimate porez što izdajem svoj stan? Mora da niste normalni. Dajte mi porez i na život pa da se ubijem. Kakvi su to komunistički fazoni, rokaj poreze i sve pesma. Ukidaj poreze!!!!!!!!

Stefan

pre 6 godina

Koja smo mi banana drzava. Xoce li neki oravnik da skupi petlju i kaze ovim pecinskim ljudima da se zakoni medjusobno povezuju? I da ce cena stanova skociti za 20% a da niko nece da prijavi coveka jer u zakonu takodje stoji da ako je prijavljen na moju adresu dugovi postaju i moji?

Jel ste nenormalni ili samo neverovatno glupi mamini i tatini sinovi na vlasti?

nisamneznamkakosamzavršioosnovnuškolu

pre 6 godina

ima jedna tjuberka penzionerka I ona ima uzrecicu "zaobidjite baku" !!!

vrati se Kaligula sve ti je oprosteno !

+SAVO

pre 6 godina

Како им је иритирајуће лако одрезати казну за мученике који су престећни што су подстанари!
Кад бих доживео ЈЕДНОМ да видим да неки гузоња, који уништава земљу - плати казну од 500 динара...

SNS

pre 6 godina

Nema od toga ništa, dok se sudstvo ne sredi.
Ja sam podstanar, ali da sam stanodavac ni u ludilu ne bih prijavljivao stanare, jer bih time sam sebi zabio nož.
Prijaviš ga, i on u startu odbije da plaća bilo šta. I šta sad? Dođe policija, on pokaže papir, i policija mu ništa ne može. MOžeš samo da ga tužiš sudu, a to kod nas traje godinama, dok ti on gomila račune i kirije.
Ako ga ne prijaviš, policija može da ga izbaci kao uljeza.
KOd nas je klasika da najgore prođeš ako želiš da radiš sve po zakonu, zato ljudi i traže rupe svugde.

Biba

pre 6 godina

Molim novinara da procita zakon, pa da onda pise o neprofitnim stambenim organizacijama. To nisu stambene zgrade, vec javne agencije koje osniva lokalna samouprava, stambene zadruge i slicno. Dakle, ne stambene zgrade. Upravnik podnosi izvetaj stanarima, ne ministarstvu i lokalnoj samoupravi.

Dexterijus

pre 6 godina

Ja nameravam da od aprila ..maja pocnem iznajmljivati stan. Prvi put u zivotu. Moram da prijavim stanare jer je upravnik u zavadi sa nama. Jer smo vukli I pokusavali da u zgradi napravimo red. Dovodio nam opstinske I komunalne inspektore 3 PUTA za neku glupost, cak i policiju , ovi se krstili I upisali ga da je prijavljivao neosnovano....

Igor

pre 6 godina

Koliko sam razumeo..Ko izdaje stan ili sobe u privatnoj kuci on je izuzet od svega ovoga???
(Remi, 15. decembar 2017 19:35)
Da, njemu je utaja poreza mnogo jednostavnija.

Katczinsky

pre 6 godina

Da vodi evidenciju o vlasnicima stanova? A čemu služi onda katastar nepokretnosti? To je jedina relevantna evidencija. Sledeće je da vodi popis stanara. Otkud pravo upravniku da ulazi u nečiji stan i otkud pravo upravniku da legitimiše osobe? A kazne su tu. E pa draga vlasti, ja cu izaći na ulicu da protestvujem, a nadam se i drugi.

Misha ZR

pre 6 godina

Kako to da niko u komentarima ne spominje razne agencije i pojedince koji su upravnici u vise zgrada cak i u gradovima u kojima ne zive ???? U mojoj zgradi "predlozena su" dva kandidata musko i zensko pri cemu je zenska zaposlena u agenciji ovoga prvog !!??? U jednom kvartu kojeg cini nekih 6 zgrada postavljen je jedan te isti upravnik koji zivi u gradu koji je 80 km udaljen !!! Ovo pouzdano znam jer u tim zgradama zive moji roditelji i roditelji moje supruge .
I jedno pitanje - sta ako moj stan dam nekome da stanuje bez ikakve stanarine uz uslov da redovno placa rezije ??? Upravo dok ovo pisem sedim sa svojim prijateljima u netcafeu od kojih dvoje imaju takvu situaciju .

Superhik

pre 6 godina

Vile na Dedinju koje se izdaju nemaju upravnika, pa i dalje ne mora porez da se placa. Ovo važi samo za solitere. Uzmi sirotinji i daj bogatunima.

Ukrotitelj protiv stanara

pre 6 godina

"Kada se podvuče crta, jasno je da se novim zakonom povećava odgovornost, a kazne su paprene i za upravnike i za stambene zajednice"

Kada se podvuče crta, ovi činovnici su državni žbiri, a cilj države je samo: kazna, kazna, kazna,... i usput kroćenje ljudi i zdravog razuma.

Suke

pre 6 godina

Meni i dalje nije jasno kako oni dokazuju bilo sta? Ja sam vlasnik stana. Pustio sam brata od kuma da zivi u njemu - besplatno. Kako besplatno? Lepo, moj stan moze mi se. Nema nikakvih uplata na racun nema nista, zivi besplatno nemam primanja nemam prihode, koji porez???

Кики

pre 6 godina

.... власт “да” земљу у закуп арапима, они не плаћају порез, ја личну својину могу да дам коме ја хоћу на коришћење, а као морам на то да платим порез ... бесмислено ...

Skids

pre 6 godina

Iz mog iskustva ove nove upravnike apsolutno boli uvo da rade svoj posao.

Koji je njihov motiv da idu po ulazu da se svadjaju, tuku, uhode, vracaju sto puta na adresu? Napisace ili prepisati ofrlje one spiskove stanra i to je to. Ko u zivotu zeli probleme i vecitu svadju?

Ako je bezobrazan i revnosan stanari mu jednostavno daju otkaz i nadje drugog koji vise odgovara.

Zoran

pre 6 godina

Da, da, prijavis ga i onda vise ne mozes da ga iselis dok ne dobijes sudsku presudu! A nju dobijes za 2-3 godine.. Za to vreme on ti gomila dugove i unistava stan, a sve to neces nikada da mu naplatis zato sto nema odakle da mu naplatis. A da, moraces da platis i sudsku taksu i troskove advokata.
(navijac, 15. decembar 2017 14:31)

Dve...tri godine... Al' si ti optimista.
Mi oko nekog stana (lepa suma) vodimo ostavinski sudski spor od jeseni 2002. Teško da će biti gotovo do jeseni 2022. Pola naslednika capnulo u međuvremenu...
Kaže naš advokat lepo: "Pa kad bi bilo gotovo za godinu...dve ne bi se zvao SPOR"...

djolence

pre 6 godina

Samo vi kaznjavajte, kad vam sve to dodje na naplatu bice kuku lele, nesposobna bagro koja nista drugo ni ne ume osim da udara harac.

bbb

pre 6 godina

Zakon je i napisan samo da bi se zaposlili botovi kao profi upravniic i da bi se punio budzet kaznama. A i vidimo i apsurd , da ce zgrada biti kaznjena sa 50 do 500 hilajda dinara ako upravnik kojeg su postavili ne preda godisnji izvestaj a i on ce biit kaznjen sa 5 do 50 hilajda dinara. Mene plasi da ne bude dili sa vlastima, upravnici zakasne sa prijavom i onda zgrada tj stanari plate 500 hiljada upravnik 5 hiljada a zaradu od 495 hilajda dele gradovi tj opstine i upravnici kako se dogovore

d.ignjatovic

pre 6 godina

da li nasa lenja i nestrucna administracija i poreska uprava hoce da umesto njih neko drugi radi njihov pisAo.sramota.nije duznost upravnika da spijunira i potkauje vec da vodi racuna o zgradi i kvalitetu zivota u njoj.o poreskim duznicima mora da vode racuna oni koji za to primaju platu.odnosi medju stanari a su daleko slozenina nego sto to misli drzava i pisci zakona koji o ovoj materiji neznaju nista.drzava koja huligane nine u stanju da kazni decenijama sada ce da kaznjava stanere i upravnike.smesno i uzaludno.bahatost administracije nikad ne zavrsi dobro.