Nedelja, 10.12.2017.

23:36

Udarac Derozana i sjajna partija Bogdanovića

Srpski košarkaš Bogdan Bogdanović odigrao je odličnu utakmicu u porazu svog Sakramenta od Toronta, rezultatom 102:87.

Izvor: B92

Udarac Derozana i sjajna partija Bogdanoviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Ja

pre 6 godina

Sam prezadovoljan kako se Bogdanovic snalazi do sad .Samo malo veca doz drskosti kad jd lopta kod njega malo vise i samopozdanja .Nisam verovao al igra odlicnu odbranu nad bekovima koji su opasne atlete .Sakramento ima doata dobrih igraca u ekipi i trener im je odlican ,al treba sad ro sklopiti u ekipu ,a to je proces .

Miki

pre 6 godina

Dva lava u savani...
Bravo Bogdane, i ne daj na sebe koja god zvezda NBA da je u pitanju!
Period adaptacije na taj nivo košarke je neophodan, pa treba od njega očekivati još bolje partije u godinama koje dolaze.

Gospodin Pendula

pre 6 godina

Ljudi Moji kakav privatni preduzetnik onaj Fox , covek uzme loptu , predje pola neda nikom i zabija se u ruzu protivnickih igraca ?!!? Randolph igra ko sto i treba da igra ko "mator" ! Bogdan je najpismeniji igrac ovog tima Sacramenta!Znatno je popravio odbranu i isterao iz pameti DeRozena !Odomacio se Bogdan i samo treba da uzima vise suteve i bezobraznije da igra ..mada ga Kings forsiraju kao spot-up shootera ,mnogo manje ide na ulaz u NBA !

Krang

pre 6 godina

Mozda Foks bude zver kao sto neki prognoziraju, ali ja i dalje ne mogu da svarim igrace na poziciji 1 koji ne umeju da dodaju loptu i prvo gledaju kos.

enzo

pre 6 godina

@Sakaluda
Videlo se da je Bogdan ostao bez snage, al za koju godinu moci ce da igra odbranh tako 48 min. Drago mi sto su nasi igraci sve bolji u odbrani. Pa kad dodje SP mozda i uspemo sa Amerima u finalu da se bijemo

zemunski kej

pre 6 godina

Dobar je bio Bogi ,imam utisak da je tamo popularan ,igra jaku odbranu pa ga malo vise biju,Dao dve skolske trojke bez koske,sto je publika odusevljheno pozdravila i sada se to ocekuje od njega cesce.Derozan ga je udario u lice a nije dobio ni licnu gresku ,bek FOX ispadale mu lopte iz ruku i dodavao u aut pa su se REPTORI odvojili jos na pocetku,pred kraj su pokusali na silu nesto da urade ,brzi sutevi,prodori ali nije proslo, Sve u svemu Bogi ima svoje mesto juce je ponovo bio starter.

pravnik

pre 6 godina

gledao sam utakmicu srećom bila počela u pola 10. Bogdan je super stvarno. Ali ono je anti košarka. Razumem ovi mladi da hoće da se dokažu to je super ali onaj broj nerezonskih šuteva treba da zabrine trenera. Foks ide na ulaz protiv Ibake koji je strašan defanzivac. Mislim u sebi dečko gde si ti pošao? Čak i Bogdan kad je krenuo na ulaz ali odigrao je pametnije dosta. Ali Foks... Dečko je zicer promašio jednom. Ovaj trener ništa drugo ne radi osim što menja igrače. Da im je Obradović trener šta bi tek bilo... Verovatno bi pobio 90% tima a posle doživeo srčani udar. Ili obrnuto. Sad se šalim ali mislim da treba takav neki trener da radi sa mladima da ih lepo usmerava i vodi a ne da bude ova divljina...

cuko

pre 6 godina

Pedja Stojakovic, jedan od najboljih nba sutera ikada, je govorio kako je za njih sutere bitno da imaju procenat od 40% i da je to odlicno.

Hogar

pre 6 godina

Sjajna partija, 15 poena i poraz 15 razlike?! Pa Air Bodzan toliko daje kad mu nije vece i plus mu ekipa ne gubi pa nema ovakvih naslova...
(drago, 11. decembar 2017 09:25)
Koliko je Air Bodzan dao u finalu Evropskog prvenstva i koju su medalju doneli doma.A da, zaboravio sam...

drago

pre 6 godina

Sjajna partija, 15 poena i poraz 15 razlike?! Pa Air Bodzan toliko daje kad mu nije vece i plus mu ekipa ne gubi pa nema ovakvih naslova...

Isotricar

pre 6 godina

"Ponavljam, svaka dobra partija jednog igraca Sakramenta izaziva tektonski poremecaj u jednom beogradskom predgradju" i ti stvarno misliš da si duhovit sada? Ne kontam ovaj komentar uopšte. Koje je to naselje? U kom predgradju? Stvarno ste jadni vi grobari i delije. Ne zna se ko je jadniji.

nips

pre 6 godina

Bogdan nije ni u top 10 rukija po poenima, tu je oko 9.5 u proseku.
Ima ga u kradjama lopte sa oko 1.5 u proseku, u skokovima ga nema, u trojkama ga nema u blokadama isto.
On ima iza sebe mnogo profi sezona u Evropi. Šta on treba da radi, pa jednostavno da uzima više šuteva u proseku on mora da uzima 15 šuteva po utakmici i da bude sebičniji.

maxy

pre 6 godina

Bogdanova sreca je ta sto ovde ima dovoljno minuta, inace od silovatelja nikad ne bi stizao na red. Rendolf i Fox kad uzmu loptu, u 95% situacija zavrsavaju napad, to je toliko frustrirajuce za gledanje da nemam reci. Bogdan stvarno igra bas pametno i skolski. Sto se tice Derozana, ne razumem da li je fora u tome da svaki put trazis kontakt pri sutu da bi isao na bacanje ili je ipak fora da sutnes i pogodis? Sraman igrac, ali tako svake sezone, pa ih onda Lebron pocisti kad krene ispadanje.

Milos M

pre 6 godina

Slažem se sa komentarima da ovo nije odlična partija jer je zvaničan indeks korisnosti Bogdana na ovom meču -25. Šuterski je dobra partija, ali dosta loša po pitanju asistencija i odbrane. Svakako, biće Bogdan sjajan dok se još malo privikne na NBA.

јд123

pre 6 godina

Стварно је фасцинантно како Богдан од почетка игра добро одбрану. Неко спомену да је одбрану поправио у Фенеру. Пустите те приче, не може се НБА поредити са Евролигом. Па наша репрезентација је позната по томе да игра најбољу одбрану у Европи, да су специјалци за одбрану, и опет нас Американци накантају са 30 разлике.

Јуче су и коментатори приметили да је Богдан кориснији на двојци, да би Хилд требао играти тројку, јер се боље сналази на тој позицији од Богдана.

Види се да тренер још експериментише, Богдан је опет стартер. Мени се чини да тражи прву петорку за будућност у којој би млади играчи требали водити главну реч, поред Богдана Фокс и Лабисијер. Али ту су још и Бади Хилд и Мејсон... Волео бих да видим Богдана и Хилда у првој петорци. Не знам да ли су се Хилд и Богдан спријатељили, али Хилд је од почетка Богдану давао јавно подршку, иако играју исту позицију.

То што Богдан у НБА игра тако добро одбрану, има позитивног ефекта и на његов напад, јер му то даје самопоуздање, види да противници нису баук. Што је уосталом већ и показао нпр. против Грина, једног од најбољих одбрамбених играча у НБА.

4k4.Dex

pre 6 godina

Kako koze da bude sjajna partija sa 15 ponea i samo 1 asistwncijom i 1 skokom? Pa to je smesan uci ak za pola sata igre? ali smesan bukvalno.

NbgDeki

pre 6 godina

Srecom nije sutirao 1/1 ili ne daj Boze 2/2, bio bi vise nego duplo bolji suter od Karija koji sutira samo 40.5% za tri u sezoni! Hahahahahahah

веверица

pre 6 godina

богдан је 3. најплаћенији у сакраменту, тренер и винс картер су више пута јавно говорили да богдан мора "да шутира више", тј. да повуче, а он иако одлично игра, игра са великом резервом, као да не жели да изнервира дулоа да га не удави.
кад се буде опустио, покидаће их све.

ratata

pre 6 godina

pa da je osutao vise puta taj procenat bi sigurno opao, a I sta vrijedi ta statistika kad njegov tim gubi, pobjeda je najbitnija na kraju krajeva

Filip998

pre 6 godina

Sramotna igra Diarona Foksa! Pa covek je izgubio 7 lopti uz sut iz igre mozda jedno 30%
(Lex, 10. decembar 2017 23:55)

Foks će da bude zver, to se odmah vidi. Jedini dečko, koji uz Z Bo i Bogdana razume košarku donekle (uz naravno Vinsa Kartera).
Mislim da je Foks najmanji problem ovde, npr ovaj Mejson, lik kad udje u igru drži loptu svaki napad minimum po 15 sekundi, i onda na kraju ili sutne, ili uvali neki pas.. Tako ispadne da on na kraju ima najjaču statistiku, al na terenu deluje to mnogo drugačije.
Hild verujem da ako dodje take loptu , šansa da će da uputi šut je 80%..
Razliku u odbrani koju igraju Bogdan I Fox u odnosu na ostale bekove nema smisla uporedjivati.

Vidim da ovaj trener bas zna dosta, zbog toga i uloga Bogdana raste iz meča u meč, a on mu sve više veruje.

Mik

pre 6 godina

da, s tim da decko nema prosek 50% za tri tokom sezone. Daleko od toga. Dokle vise ovo dizanje u nebesa Bogdanovica?
(Moskovac, 11. decembar 2017 00:18)

U regularnom delu prošle sezone samo jedan igrač je imao preko 50% šuta za tri i to P. Gasol, ali na malom uzorku uzetih šuteva. Iznad 45% je bio još jedino Korver. Deset igrača je šutalo iznad 42%.

Da Bogdan ima 50% u šutu za tri bio bi ubedljivo najbolji šuter lige.

'ajde da se dogovorimo

pre 6 godina

A sta, sad vise ne ocenjujemo igre nasih kosarkasa na osnovu cuvene ,,+/-" kolone??? Vratili smo se na brojanje postignutih poena? Bogdan na -25 veceras, pa nam dragi ,,+/-" vise nije relevantan? Ok, ok... Ja samo da proverim...

Nemke

pre 6 godina

Evo i konacno malo utege za crno bele...ovih dana su mnogo propatili a evo malo srece veceras - Bogdan dao vise od jedne trojke na jednoj utakmici.Slavite do srede,posle nema.

Samo kazem...

pre 6 godina

Mozgu jedan, tebi je 50% za 3 poena lose ??? Kari sutira manje od 45%.
(Zorowitzki, 11. decembar 2017 00:07)

Da, u celoj dosadasnjoj karijeri, Kari sutira mozda malo manje od 45% za tri. Bogi je dobar bio, odlican je odbrambeni igrac i ume da zasija i poenterski. Ipak nije on taj lvl sutera kao Kari. Niti je izraziti suter (to ti dodje negde oko 40% za 3 u karijeri plus minus 2%). Kari ako zadrzi procenat suta na ovom nivou, bice najbolji suter NBA lige u istoriji. Neki mu vec to priznanje dodeljuju iako je relativno mlad.

A Bogi je odlican kosarkas na oba kraja terena. All around kakve svi treneri vole u timu, ali vanserijski nije. I mnogo volim da ga gledam jer pozitivno utice na oba kraja ali smaraju pojedinci na ovom portalu i prave od njega novog Stojakovica.. A taj Stojakovic je Hall of Fame NBA lige, jedan od najboljih trojkasa u istoriji..

Mile

pre 6 godina

Bogijeva odbrana je za mene otkrovenje, smatrao sam da će mu to biti najveća mana za ozbiljniju NBA košarku, ali on je itekeko u stanju da je igra.

Mi u NBA nikada nismo imali pismene defanzivce, pogotovo na spoljnim pozicijama. Na spoljnim pozicijama jedino je Jarić peglao ozbiljnu odbranu i to dok mu se to htelo. Na unutrašnjim pozicijama jedino Divac u periodu kada je igrao za LAL, odnosno dok se nije natovio, jer je tada bio u stanju da zaustavi svaki pik i da preuzme bekove.

Ako Bogdan ovako nastavi imaće ozbiljnu NBA karijeru. A što se tiče stegnutosti u napadu i to će proći kada prestane da se boji atleticizma NBA centara, jer za sada imam osećaj da na ulaz kreće jedino kada vidi belog centra sa druge strane.

zek

pre 6 godina

gledao sam na reditu
bogdan igrao super i bio on fire a onda ga na pola trece cetvrtine odbacise trener i saigraci, sacramento nema timski duh jos uvek.

tocka

pre 6 godina

Dobar Bogdan. Inace najbolji mi je komentar nekog amerikanca na igru Bogdana "Mr. Consistent Inconsistent". I stvarno je tako, jedna utakmica dobra, jedna losa. Znaci sledecu ne moram gledati.
Onaj mali Fox ce biti opak igrac.

sasa jokic

pre 6 godina

Razlika izmedju strucnjaka (umisljenih) i nas realnih je sledeca; Za strucnjake je sut 50% za tri odlican, tako ih uce. Za mene realistu je to katastrofa. Ceo zivot ides na treninge bacas tu loptu,na kos, i onda ostanes sam na sutu i promasis pola!? Da ne pricam koliko su placeni za to! Ne znam, za mene je to lose, mada nisam strucnjak.

Panton Hol

pre 6 godina

Bogdan ih je pokidao dok je igrao.Indeks mu je bio -25 poena. Kad su ga zamenili drugi na kraju izgubise samo sa 15".Tako da je sve jasno po pitanju zasto je izveden.

Sasa

pre 6 godina

Ono kad ne mozes da napises dobru statistiku o igracu a pritom moras da objavis clanak o njema pa pricas da mu je odlicna odbrana ali da se to ne vidi po brojevima. A narod samo klima glavom. Nas trojkas kad ubode 4 od 8 je sjajna partija

lust for kendra

pre 6 godina

Mason i Fox uništili Kingse,Kufous prodao nekoliko lopti svojom losom koordinacijom pokreta. Randolph zvijer,tako pametna igra da mi je to nestvarno. Bogdanova najbolja suterska rola dosad (iako nije postigao carreer high) ,pogadjao je ono za sta je doveden,promasivao kada je napad bio pri kraju. Nije ni dobivao puno lopti za sut,vecinom je Mason silovao loptu. Bravo Bogi,ovo ce mu valjda malo vratiti samopouzdanje pri sutu.

Dragan

pre 6 godina

Bogdan je bio dobar. Od ta 4 suta za 3 sto je promasio, bar 2 su bila iznudjena u zadnjim sekundama. Ali ona 2 playa sto igraju,samo sebe gledaju...nigde asistencije...Bogdan trci,otvara se...nista,ovaj klinac se zakucava u 3 igraca...Sutiraju iz nemogucih pozicija,ali da dodaju....nema sanse....Jos su dobro i drzali prikljucak kad toliko losu organizaciju imaju. Sto neko pre rece, Bogdan je tu najpismeniji igrac. I odbrana i napad,otkrivanje,trci kao lud okolo,ali retko mu dodaju napaljeni klinci sto igraju za statistiku.

Bya-Bya

pre 6 godina

'Sjajan u odbrani... Držao priključak...'

A šta kaže zvanična statistika?
Sa BB u igri Sakramento -25, jedino je Rendolf bio gori tu sa -27. Utakmica završena 102:87(15 razlike)

U prevodu sa ovom dvojcom u igri su ih žešće nakantali. Rendolfa Ibaka i Valčijunas, a BB-a Derozan i Lauri.

drmr

pre 6 godina

Uz duzno postovanje al evroliga je kosarka za ovo u pravom smislu te reci.. Smor....Gledam jedino zbog Bogdana i navijao za njegove poene ostalo NULA.

Republika Srpska

pre 6 godina

Kakve mi sve strucnjake imamo, to je strasno kakvi komentari, sve neke sveznalice! I vise nego dobar sut za tri u ovoj utakmici,Bogdan jednostavno ne dobija dovoljno loptu, svi soliraju, jedino BB igra dobru odbranu! Fox i Mason su po meni izuzetno losi, a posebno Fox koji se previse forsira, a momak nista posebno, osim ulaza nema bas nista i izuzetno skrt igrac... Divac napravio gresku zbog ovog pika po meni, medjutim vrijeme ce pokazati...

bujas

pre 6 godina

Fox i mason nula, strasno koliko izgubljenih lopti i isforsiranih suteva. Bogi je promasio samo jedan cist sut, ostale nije imao ko da sutne pa je morao da se snadje. Nedostaju malo ulazi.

vlado

pre 6 godina

Nadam se da je vecina veceras imala priliku da vidi "igru Kingsa". Da sam Jerger sutra bi nazad u razvojnu ligu vratio Jacksona, Labisiea a zajedno sa njima poslao Foxa i Hilda. Ova dvojica su zajedno prodali 13 LOPTI. Fox, Labisie i Jackson ne znam sta su ali kosarkasi nisu. Da li ce postati, vreme ce pokazati. Ovako kako za sada igraju nece. Sto se tice Bogdana, gledajuci +/- on i Rendolf su bili najgori u timu, a situacija je upravo bila obrnuta. Najbolji pojedinci Kingsa su bili Z Bo pa Bogi pa Jakar Sampson pa tek onda Hild. Mejson je promasio veceras skoro sve a nesretni Kosta KuPus je veci uzas nego sto je nas Kosta Perovic ikada bio.

zvezdaš

pre 6 godina

Sta je bre ovde odlicno 4/8 za 3, sta je tu odlicno ne kapiram???
(Balkanac, 10. decembar 2017 23:56)

Prosečnog srbina ne bi mogao da fascinira ni, na primer, učinak 10/9 za tri iako bi to bilo fizički nemoguće, tj. preko 100%. E sad, ako je vama malo 50% za tri u ligi gde Kari šutira 40,45% onda ste pobrkali neke konce ili vam nisu sve na broju.

očigledno

pre 6 godina

Sta je bre ovde odlicno 4/8 za 3, sta je tu odlicno ne kapiram???
(Balkanac, 10. decembar 2017 23:56)

Jeste to jako dobro, mozda ne bas odlicno, ali 50% suta za 3 je dobar procenat. Takav procenat tokom cele sezone je vec odlican. Pogledaj neke od najboljih sutera lige i njihove procente, ubace po 30p, a sut im je na 30% i opet su heroji svog tima...

Sakaluda

pre 6 godina

Dok je Bogi cuvao Derozana, ovaj je dao cini mi se samo JEDAN kos i to posto je Bogdana blokirao njihov centar, pa mu ovaj pobegao. Brutalnu odbranu je igrao Bogi na njemu, pa je to i iznerviralo Derozana, te je ovako odreagovao.
Ne znam samo zasto u nastavku Jerger nije ostavio Bogija na njemu...

Neki nikad ne ukapiraju...

pre 6 godina

Sta je bre ovde odlicno 4/8 za 3, sta je tu odlicno ne kapiram???
(Balkanac, 10. decembar 2017 23:56)

50% šuta za tri poena je odličan procenat šuta. Dečko, drži se ovaca, nije za tebe komentarisanje košarke.

antiDebil

pre 6 godina

NIje mi jasno kako je Sakramento toliko dugo bio u igri za pobedu pored tolikih izgubljenih lopti, tolikih katastrofalnih odluka, tolikih losih suteva i svih tih gluposti koje su napravili !!
Zasto Bogdanovic nije agresivniji kada se jasno vidi da je najpismeniji od svih njih to vec ostaje misterija...

student

pre 6 godina

Sasvim normalna pojava. Bogdan je ruki, nema još poštovanje kod sudija. Niko još neće suditi u njegovu korist i toga ćemo se nagledati još dok ne izgradi reputaciju.

zvezdaš

pre 6 godina

Sta je bre ovde odlicno 4/8 za 3, sta je tu odlicno ne kapiram???
(Balkanac, 10. decembar 2017 23:56)

Prosečnog srbina ne bi mogao da fascinira ni, na primer, učinak 10/9 za tri iako bi to bilo fizički nemoguće, tj. preko 100%. E sad, ako je vama malo 50% za tri u ligi gde Kari šutira 40,45% onda ste pobrkali neke konce ili vam nisu sve na broju.

Neki nikad ne ukapiraju...

pre 6 godina

Sta je bre ovde odlicno 4/8 za 3, sta je tu odlicno ne kapiram???
(Balkanac, 10. decembar 2017 23:56)

50% šuta za tri poena je odličan procenat šuta. Dečko, drži se ovaca, nije za tebe komentarisanje košarke.

antiDebil

pre 6 godina

NIje mi jasno kako je Sakramento toliko dugo bio u igri za pobedu pored tolikih izgubljenih lopti, tolikih katastrofalnih odluka, tolikih losih suteva i svih tih gluposti koje su napravili !!
Zasto Bogdanovic nije agresivniji kada se jasno vidi da je najpismeniji od svih njih to vec ostaje misterija...

student

pre 6 godina

Sasvim normalna pojava. Bogdan je ruki, nema još poštovanje kod sudija. Niko još neće suditi u njegovu korist i toga ćemo se nagledati još dok ne izgradi reputaciju.

Sakaluda

pre 6 godina

Dok je Bogi cuvao Derozana, ovaj je dao cini mi se samo JEDAN kos i to posto je Bogdana blokirao njihov centar, pa mu ovaj pobegao. Brutalnu odbranu je igrao Bogi na njemu, pa je to i iznerviralo Derozana, te je ovako odreagovao.
Ne znam samo zasto u nastavku Jerger nije ostavio Bogija na njemu...

očigledno

pre 6 godina

Sta je bre ovde odlicno 4/8 za 3, sta je tu odlicno ne kapiram???
(Balkanac, 10. decembar 2017 23:56)

Jeste to jako dobro, mozda ne bas odlicno, ali 50% suta za 3 je dobar procenat. Takav procenat tokom cele sezone je vec odlican. Pogledaj neke od najboljih sutera lige i njihove procente, ubace po 30p, a sut im je na 30% i opet su heroji svog tima...

lust for kendra

pre 6 godina

Mason i Fox uništili Kingse,Kufous prodao nekoliko lopti svojom losom koordinacijom pokreta. Randolph zvijer,tako pametna igra da mi je to nestvarno. Bogdanova najbolja suterska rola dosad (iako nije postigao carreer high) ,pogadjao je ono za sta je doveden,promasivao kada je napad bio pri kraju. Nije ni dobivao puno lopti za sut,vecinom je Mason silovao loptu. Bravo Bogi,ovo ce mu valjda malo vratiti samopouzdanje pri sutu.

drmr

pre 6 godina

Uz duzno postovanje al evroliga je kosarka za ovo u pravom smislu te reci.. Smor....Gledam jedino zbog Bogdana i navijao za njegove poene ostalo NULA.

bujas

pre 6 godina

Fox i mason nula, strasno koliko izgubljenih lopti i isforsiranih suteva. Bogi je promasio samo jedan cist sut, ostale nije imao ko da sutne pa je morao da se snadje. Nedostaju malo ulazi.

maxy

pre 6 godina

Bogdanova sreca je ta sto ovde ima dovoljno minuta, inace od silovatelja nikad ne bi stizao na red. Rendolf i Fox kad uzmu loptu, u 95% situacija zavrsavaju napad, to je toliko frustrirajuce za gledanje da nemam reci. Bogdan stvarno igra bas pametno i skolski. Sto se tice Derozana, ne razumem da li je fora u tome da svaki put trazis kontakt pri sutu da bi isao na bacanje ili je ipak fora da sutnes i pogodis? Sraman igrac, ali tako svake sezone, pa ih onda Lebron pocisti kad krene ispadanje.

nips

pre 6 godina

Bogdan nije ni u top 10 rukija po poenima, tu je oko 9.5 u proseku.
Ima ga u kradjama lopte sa oko 1.5 u proseku, u skokovima ga nema, u trojkama ga nema u blokadama isto.
On ima iza sebe mnogo profi sezona u Evropi. Šta on treba da radi, pa jednostavno da uzima više šuteva u proseku on mora da uzima 15 šuteva po utakmici i da bude sebičniji.

веверица

pre 6 godina

богдан је 3. најплаћенији у сакраменту, тренер и винс картер су више пута јавно говорили да богдан мора "да шутира више", тј. да повуче, а он иако одлично игра, игра са великом резервом, као да не жели да изнервира дулоа да га не удави.
кад се буде опустио, покидаће их све.

јд123

pre 6 godina

Стварно је фасцинантно како Богдан од почетка игра добро одбрану. Неко спомену да је одбрану поправио у Фенеру. Пустите те приче, не може се НБА поредити са Евролигом. Па наша репрезентација је позната по томе да игра најбољу одбрану у Европи, да су специјалци за одбрану, и опет нас Американци накантају са 30 разлике.

Јуче су и коментатори приметили да је Богдан кориснији на двојци, да би Хилд требао играти тројку, јер се боље сналази на тој позицији од Богдана.

Види се да тренер још експериментише, Богдан је опет стартер. Мени се чини да тражи прву петорку за будућност у којој би млади играчи требали водити главну реч, поред Богдана Фокс и Лабисијер. Али ту су још и Бади Хилд и Мејсон... Волео бих да видим Богдана и Хилда у првој петорци. Не знам да ли су се Хилд и Богдан спријатељили, али Хилд је од почетка Богдану давао јавно подршку, иако играју исту позицију.

То што Богдан у НБА игра тако добро одбрану, има позитивног ефекта и на његов напад, јер му то даје самопоуздање, види да противници нису баук. Што је уосталом већ и показао нпр. против Грина, једног од најбољих одбрамбених играча у НБА.

Isotricar

pre 6 godina

"Ponavljam, svaka dobra partija jednog igraca Sakramenta izaziva tektonski poremecaj u jednom beogradskom predgradju" i ti stvarno misliš da si duhovit sada? Ne kontam ovaj komentar uopšte. Koje je to naselje? U kom predgradju? Stvarno ste jadni vi grobari i delije. Ne zna se ko je jadniji.

Mik

pre 6 godina

da, s tim da decko nema prosek 50% za tri tokom sezone. Daleko od toga. Dokle vise ovo dizanje u nebesa Bogdanovica?
(Moskovac, 11. decembar 2017 00:18)

U regularnom delu prošle sezone samo jedan igrač je imao preko 50% šuta za tri i to P. Gasol, ali na malom uzorku uzetih šuteva. Iznad 45% je bio još jedino Korver. Deset igrača je šutalo iznad 42%.

Da Bogdan ima 50% u šutu za tri bio bi ubedljivo najbolji šuter lige.

Mile

pre 6 godina

Bogijeva odbrana je za mene otkrovenje, smatrao sam da će mu to biti najveća mana za ozbiljniju NBA košarku, ali on je itekeko u stanju da je igra.

Mi u NBA nikada nismo imali pismene defanzivce, pogotovo na spoljnim pozicijama. Na spoljnim pozicijama jedino je Jarić peglao ozbiljnu odbranu i to dok mu se to htelo. Na unutrašnjim pozicijama jedino Divac u periodu kada je igrao za LAL, odnosno dok se nije natovio, jer je tada bio u stanju da zaustavi svaki pik i da preuzme bekove.

Ako Bogdan ovako nastavi imaće ozbiljnu NBA karijeru. A što se tiče stegnutosti u napadu i to će proći kada prestane da se boji atleticizma NBA centara, jer za sada imam osećaj da na ulaz kreće jedino kada vidi belog centra sa druge strane.

cuko

pre 6 godina

Pedja Stojakovic, jedan od najboljih nba sutera ikada, je govorio kako je za njih sutere bitno da imaju procenat od 40% i da je to odlicno.

Dragan

pre 6 godina

Bogdan je bio dobar. Od ta 4 suta za 3 sto je promasio, bar 2 su bila iznudjena u zadnjim sekundama. Ali ona 2 playa sto igraju,samo sebe gledaju...nigde asistencije...Bogdan trci,otvara se...nista,ovaj klinac se zakucava u 3 igraca...Sutiraju iz nemogucih pozicija,ali da dodaju....nema sanse....Jos su dobro i drzali prikljucak kad toliko losu organizaciju imaju. Sto neko pre rece, Bogdan je tu najpismeniji igrac. I odbrana i napad,otkrivanje,trci kao lud okolo,ali retko mu dodaju napaljeni klinci sto igraju za statistiku.

Filip998

pre 6 godina

Sramotna igra Diarona Foksa! Pa covek je izgubio 7 lopti uz sut iz igre mozda jedno 30%
(Lex, 10. decembar 2017 23:55)

Foks će da bude zver, to se odmah vidi. Jedini dečko, koji uz Z Bo i Bogdana razume košarku donekle (uz naravno Vinsa Kartera).
Mislim da je Foks najmanji problem ovde, npr ovaj Mejson, lik kad udje u igru drži loptu svaki napad minimum po 15 sekundi, i onda na kraju ili sutne, ili uvali neki pas.. Tako ispadne da on na kraju ima najjaču statistiku, al na terenu deluje to mnogo drugačije.
Hild verujem da ako dodje take loptu , šansa da će da uputi šut je 80%..
Razliku u odbrani koju igraju Bogdan I Fox u odnosu na ostale bekove nema smisla uporedjivati.

Vidim da ovaj trener bas zna dosta, zbog toga i uloga Bogdana raste iz meča u meč, a on mu sve više veruje.

pravnik

pre 6 godina

gledao sam utakmicu srećom bila počela u pola 10. Bogdan je super stvarno. Ali ono je anti košarka. Razumem ovi mladi da hoće da se dokažu to je super ali onaj broj nerezonskih šuteva treba da zabrine trenera. Foks ide na ulaz protiv Ibake koji je strašan defanzivac. Mislim u sebi dečko gde si ti pošao? Čak i Bogdan kad je krenuo na ulaz ali odigrao je pametnije dosta. Ali Foks... Dečko je zicer promašio jednom. Ovaj trener ništa drugo ne radi osim što menja igrače. Da im je Obradović trener šta bi tek bilo... Verovatno bi pobio 90% tima a posle doživeo srčani udar. Ili obrnuto. Sad se šalim ali mislim da treba takav neki trener da radi sa mladima da ih lepo usmerava i vodi a ne da bude ova divljina...

zek

pre 6 godina

gledao sam na reditu
bogdan igrao super i bio on fire a onda ga na pola trece cetvrtine odbacise trener i saigraci, sacramento nema timski duh jos uvek.

vlado

pre 6 godina

Nadam se da je vecina veceras imala priliku da vidi "igru Kingsa". Da sam Jerger sutra bi nazad u razvojnu ligu vratio Jacksona, Labisiea a zajedno sa njima poslao Foxa i Hilda. Ova dvojica su zajedno prodali 13 LOPTI. Fox, Labisie i Jackson ne znam sta su ali kosarkasi nisu. Da li ce postati, vreme ce pokazati. Ovako kako za sada igraju nece. Sto se tice Bogdana, gledajuci +/- on i Rendolf su bili najgori u timu, a situacija je upravo bila obrnuta. Najbolji pojedinci Kingsa su bili Z Bo pa Bogi pa Jakar Sampson pa tek onda Hild. Mejson je promasio veceras skoro sve a nesretni Kosta KuPus je veci uzas nego sto je nas Kosta Perovic ikada bio.

Hogar

pre 6 godina

Sjajna partija, 15 poena i poraz 15 razlike?! Pa Air Bodzan toliko daje kad mu nije vece i plus mu ekipa ne gubi pa nema ovakvih naslova...
(drago, 11. decembar 2017 09:25)
Koliko je Air Bodzan dao u finalu Evropskog prvenstva i koju su medalju doneli doma.A da, zaboravio sam...

Samo kazem...

pre 6 godina

Mozgu jedan, tebi je 50% za 3 poena lose ??? Kari sutira manje od 45%.
(Zorowitzki, 11. decembar 2017 00:07)

Da, u celoj dosadasnjoj karijeri, Kari sutira mozda malo manje od 45% za tri. Bogi je dobar bio, odlican je odbrambeni igrac i ume da zasija i poenterski. Ipak nije on taj lvl sutera kao Kari. Niti je izraziti suter (to ti dodje negde oko 40% za 3 u karijeri plus minus 2%). Kari ako zadrzi procenat suta na ovom nivou, bice najbolji suter NBA lige u istoriji. Neki mu vec to priznanje dodeljuju iako je relativno mlad.

A Bogi je odlican kosarkas na oba kraja terena. All around kakve svi treneri vole u timu, ali vanserijski nije. I mnogo volim da ga gledam jer pozitivno utice na oba kraja ali smaraju pojedinci na ovom portalu i prave od njega novog Stojakovica.. A taj Stojakovic je Hall of Fame NBA lige, jedan od najboljih trojkasa u istoriji..

zemunski kej

pre 6 godina

Dobar je bio Bogi ,imam utisak da je tamo popularan ,igra jaku odbranu pa ga malo vise biju,Dao dve skolske trojke bez koske,sto je publika odusevljheno pozdravila i sada se to ocekuje od njega cesce.Derozan ga je udario u lice a nije dobio ni licnu gresku ,bek FOX ispadale mu lopte iz ruku i dodavao u aut pa su se REPTORI odvojili jos na pocetku,pred kraj su pokusali na silu nesto da urade ,brzi sutevi,prodori ali nije proslo, Sve u svemu Bogi ima svoje mesto juce je ponovo bio starter.

Krang

pre 6 godina

Mozda Foks bude zver kao sto neki prognoziraju, ali ja i dalje ne mogu da svarim igrace na poziciji 1 koji ne umeju da dodaju loptu i prvo gledaju kos.

Republika Srpska

pre 6 godina

Kakve mi sve strucnjake imamo, to je strasno kakvi komentari, sve neke sveznalice! I vise nego dobar sut za tri u ovoj utakmici,Bogdan jednostavno ne dobija dovoljno loptu, svi soliraju, jedino BB igra dobru odbranu! Fox i Mason su po meni izuzetno losi, a posebno Fox koji se previse forsira, a momak nista posebno, osim ulaza nema bas nista i izuzetno skrt igrac... Divac napravio gresku zbog ovog pika po meni, medjutim vrijeme ce pokazati...

Gospodin Pendula

pre 6 godina

Ljudi Moji kakav privatni preduzetnik onaj Fox , covek uzme loptu , predje pola neda nikom i zabija se u ruzu protivnickih igraca ?!!? Randolph igra ko sto i treba da igra ko "mator" ! Bogdan je najpismeniji igrac ovog tima Sacramenta!Znatno je popravio odbranu i isterao iz pameti DeRozena !Odomacio se Bogdan i samo treba da uzima vise suteve i bezobraznije da igra ..mada ga Kings forsiraju kao spot-up shootera ,mnogo manje ide na ulaz u NBA !

enzo

pre 6 godina

@Sakaluda
Videlo se da je Bogdan ostao bez snage, al za koju godinu moci ce da igra odbranh tako 48 min. Drago mi sto su nasi igraci sve bolji u odbrani. Pa kad dodje SP mozda i uspemo sa Amerima u finalu da se bijemo

Miki

pre 6 godina

Dva lava u savani...
Bravo Bogdane, i ne daj na sebe koja god zvezda NBA da je u pitanju!
Period adaptacije na taj nivo košarke je neophodan, pa treba od njega očekivati još bolje partije u godinama koje dolaze.

'ajde da se dogovorimo

pre 6 godina

A sta, sad vise ne ocenjujemo igre nasih kosarkasa na osnovu cuvene ,,+/-" kolone??? Vratili smo se na brojanje postignutih poena? Bogdan na -25 veceras, pa nam dragi ,,+/-" vise nije relevantan? Ok, ok... Ja samo da proverim...

4k4.Dex

pre 6 godina

Kako koze da bude sjajna partija sa 15 ponea i samo 1 asistwncijom i 1 skokom? Pa to je smesan uci ak za pola sata igre? ali smesan bukvalno.

Milos M

pre 6 godina

Slažem se sa komentarima da ovo nije odlična partija jer je zvaničan indeks korisnosti Bogdana na ovom meču -25. Šuterski je dobra partija, ali dosta loša po pitanju asistencija i odbrane. Svakako, biće Bogdan sjajan dok se još malo privikne na NBA.

NbgDeki

pre 6 godina

Srecom nije sutirao 1/1 ili ne daj Boze 2/2, bio bi vise nego duplo bolji suter od Karija koji sutira samo 40.5% za tri u sezoni! Hahahahahahah

tocka

pre 6 godina

Dobar Bogdan. Inace najbolji mi je komentar nekog amerikanca na igru Bogdana "Mr. Consistent Inconsistent". I stvarno je tako, jedna utakmica dobra, jedna losa. Znaci sledecu ne moram gledati.
Onaj mali Fox ce biti opak igrac.

drago

pre 6 godina

Sjajna partija, 15 poena i poraz 15 razlike?! Pa Air Bodzan toliko daje kad mu nije vece i plus mu ekipa ne gubi pa nema ovakvih naslova...

Panton Hol

pre 6 godina

Bogdan ih je pokidao dok je igrao.Indeks mu je bio -25 poena. Kad su ga zamenili drugi na kraju izgubise samo sa 15".Tako da je sve jasno po pitanju zasto je izveden.

sasa jokic

pre 6 godina

Razlika izmedju strucnjaka (umisljenih) i nas realnih je sledeca; Za strucnjake je sut 50% za tri odlican, tako ih uce. Za mene realistu je to katastrofa. Ceo zivot ides na treninge bacas tu loptu,na kos, i onda ostanes sam na sutu i promasis pola!? Da ne pricam koliko su placeni za to! Ne znam, za mene je to lose, mada nisam strucnjak.

Ja

pre 6 godina

Sam prezadovoljan kako se Bogdanovic snalazi do sad .Samo malo veca doz drskosti kad jd lopta kod njega malo vise i samopozdanja .Nisam verovao al igra odlicnu odbranu nad bekovima koji su opasne atlete .Sakramento ima doata dobrih igraca u ekipi i trener im je odlican ,al treba sad ro sklopiti u ekipu ,a to je proces .

Bya-Bya

pre 6 godina

'Sjajan u odbrani... Držao priključak...'

A šta kaže zvanična statistika?
Sa BB u igri Sakramento -25, jedino je Rendolf bio gori tu sa -27. Utakmica završena 102:87(15 razlike)

U prevodu sa ovom dvojcom u igri su ih žešće nakantali. Rendolfa Ibaka i Valčijunas, a BB-a Derozan i Lauri.

Nemke

pre 6 godina

Evo i konacno malo utege za crno bele...ovih dana su mnogo propatili a evo malo srece veceras - Bogdan dao vise od jedne trojke na jednoj utakmici.Slavite do srede,posle nema.

ratata

pre 6 godina

pa da je osutao vise puta taj procenat bi sigurno opao, a I sta vrijedi ta statistika kad njegov tim gubi, pobjeda je najbitnija na kraju krajeva

Sasa

pre 6 godina

Ono kad ne mozes da napises dobru statistiku o igracu a pritom moras da objavis clanak o njema pa pricas da mu je odlicna odbrana ali da se to ne vidi po brojevima. A narod samo klima glavom. Nas trojkas kad ubode 4 od 8 je sjajna partija

4k4.Dex

pre 6 godina

Kako koze da bude sjajna partija sa 15 ponea i samo 1 asistwncijom i 1 skokom? Pa to je smesan uci ak za pola sata igre? ali smesan bukvalno.

sasa jokic

pre 6 godina

Razlika izmedju strucnjaka (umisljenih) i nas realnih je sledeca; Za strucnjake je sut 50% za tri odlican, tako ih uce. Za mene realistu je to katastrofa. Ceo zivot ides na treninge bacas tu loptu,na kos, i onda ostanes sam na sutu i promasis pola!? Da ne pricam koliko su placeni za to! Ne znam, za mene je to lose, mada nisam strucnjak.

drmr

pre 6 godina

Uz duzno postovanje al evroliga je kosarka za ovo u pravom smislu te reci.. Smor....Gledam jedino zbog Bogdana i navijao za njegove poene ostalo NULA.

drago

pre 6 godina

Sjajna partija, 15 poena i poraz 15 razlike?! Pa Air Bodzan toliko daje kad mu nije vece i plus mu ekipa ne gubi pa nema ovakvih naslova...

Milos M

pre 6 godina

Slažem se sa komentarima da ovo nije odlična partija jer je zvaničan indeks korisnosti Bogdana na ovom meču -25. Šuterski je dobra partija, ali dosta loša po pitanju asistencija i odbrane. Svakako, biće Bogdan sjajan dok se još malo privikne na NBA.

NbgDeki

pre 6 godina

Srecom nije sutirao 1/1 ili ne daj Boze 2/2, bio bi vise nego duplo bolji suter od Karija koji sutira samo 40.5% za tri u sezoni! Hahahahahahah

Nemke

pre 6 godina

Evo i konacno malo utege za crno bele...ovih dana su mnogo propatili a evo malo srece veceras - Bogdan dao vise od jedne trojke na jednoj utakmici.Slavite do srede,posle nema.

Neki nikad ne ukapiraju...

pre 6 godina

Sta je bre ovde odlicno 4/8 za 3, sta je tu odlicno ne kapiram???
(Balkanac, 10. decembar 2017 23:56)

50% šuta za tri poena je odličan procenat šuta. Dečko, drži se ovaca, nije za tebe komentarisanje košarke.

Sasa

pre 6 godina

Ono kad ne mozes da napises dobru statistiku o igracu a pritom moras da objavis clanak o njema pa pricas da mu je odlicna odbrana ali da se to ne vidi po brojevima. A narod samo klima glavom. Nas trojkas kad ubode 4 od 8 je sjajna partija

Bya-Bya

pre 6 godina

'Sjajan u odbrani... Držao priključak...'

A šta kaže zvanična statistika?
Sa BB u igri Sakramento -25, jedino je Rendolf bio gori tu sa -27. Utakmica završena 102:87(15 razlike)

U prevodu sa ovom dvojcom u igri su ih žešće nakantali. Rendolfa Ibaka i Valčijunas, a BB-a Derozan i Lauri.

'ajde da se dogovorimo

pre 6 godina

A sta, sad vise ne ocenjujemo igre nasih kosarkasa na osnovu cuvene ,,+/-" kolone??? Vratili smo se na brojanje postignutih poena? Bogdan na -25 veceras, pa nam dragi ,,+/-" vise nije relevantan? Ok, ok... Ja samo da proverim...

Panton Hol

pre 6 godina

Bogdan ih je pokidao dok je igrao.Indeks mu je bio -25 poena. Kad su ga zamenili drugi na kraju izgubise samo sa 15".Tako da je sve jasno po pitanju zasto je izveden.

tocka

pre 6 godina

Dobar Bogdan. Inace najbolji mi je komentar nekog amerikanca na igru Bogdana "Mr. Consistent Inconsistent". I stvarno je tako, jedna utakmica dobra, jedna losa. Znaci sledecu ne moram gledati.
Onaj mali Fox ce biti opak igrac.

zvezdaš

pre 6 godina

Sta je bre ovde odlicno 4/8 za 3, sta je tu odlicno ne kapiram???
(Balkanac, 10. decembar 2017 23:56)

Prosečnog srbina ne bi mogao da fascinira ni, na primer, učinak 10/9 za tri iako bi to bilo fizički nemoguće, tj. preko 100%. E sad, ako je vama malo 50% za tri u ligi gde Kari šutira 40,45% onda ste pobrkali neke konce ili vam nisu sve na broju.

očigledno

pre 6 godina

Sta je bre ovde odlicno 4/8 za 3, sta je tu odlicno ne kapiram???
(Balkanac, 10. decembar 2017 23:56)

Jeste to jako dobro, mozda ne bas odlicno, ali 50% suta za 3 je dobar procenat. Takav procenat tokom cele sezone je vec odlican. Pogledaj neke od najboljih sutera lige i njihove procente, ubace po 30p, a sut im je na 30% i opet su heroji svog tima...

Isotricar

pre 6 godina

"Ponavljam, svaka dobra partija jednog igraca Sakramenta izaziva tektonski poremecaj u jednom beogradskom predgradju" i ti stvarno misliš da si duhovit sada? Ne kontam ovaj komentar uopšte. Koje je to naselje? U kom predgradju? Stvarno ste jadni vi grobari i delije. Ne zna se ko je jadniji.

ratata

pre 6 godina

pa da je osutao vise puta taj procenat bi sigurno opao, a I sta vrijedi ta statistika kad njegov tim gubi, pobjeda je najbitnija na kraju krajeva

Sakaluda

pre 6 godina

Dok je Bogi cuvao Derozana, ovaj je dao cini mi se samo JEDAN kos i to posto je Bogdana blokirao njihov centar, pa mu ovaj pobegao. Brutalnu odbranu je igrao Bogi na njemu, pa je to i iznerviralo Derozana, te je ovako odreagovao.
Ne znam samo zasto u nastavku Jerger nije ostavio Bogija na njemu...

antiDebil

pre 6 godina

NIje mi jasno kako je Sakramento toliko dugo bio u igri za pobedu pored tolikih izgubljenih lopti, tolikih katastrofalnih odluka, tolikih losih suteva i svih tih gluposti koje su napravili !!
Zasto Bogdanovic nije agresivniji kada se jasno vidi da je najpismeniji od svih njih to vec ostaje misterija...

student

pre 6 godina

Sasvim normalna pojava. Bogdan je ruki, nema još poštovanje kod sudija. Niko još neće suditi u njegovu korist i toga ćemo se nagledati još dok ne izgradi reputaciju.

веверица

pre 6 godina

богдан је 3. најплаћенији у сакраменту, тренер и винс картер су више пута јавно говорили да богдан мора "да шутира више", тј. да повуче, а он иако одлично игра, игра са великом резервом, као да не жели да изнервира дулоа да га не удави.
кад се буде опустио, покидаће их све.

lust for kendra

pre 6 godina

Mason i Fox uništili Kingse,Kufous prodao nekoliko lopti svojom losom koordinacijom pokreta. Randolph zvijer,tako pametna igra da mi je to nestvarno. Bogdanova najbolja suterska rola dosad (iako nije postigao carreer high) ,pogadjao je ono za sta je doveden,promasivao kada je napad bio pri kraju. Nije ni dobivao puno lopti za sut,vecinom je Mason silovao loptu. Bravo Bogi,ovo ce mu valjda malo vratiti samopouzdanje pri sutu.

Hogar

pre 6 godina

Sjajna partija, 15 poena i poraz 15 razlike?! Pa Air Bodzan toliko daje kad mu nije vece i plus mu ekipa ne gubi pa nema ovakvih naslova...
(drago, 11. decembar 2017 09:25)
Koliko je Air Bodzan dao u finalu Evropskog prvenstva i koju su medalju doneli doma.A da, zaboravio sam...

pravnik

pre 6 godina

gledao sam utakmicu srećom bila počela u pola 10. Bogdan je super stvarno. Ali ono je anti košarka. Razumem ovi mladi da hoće da se dokažu to je super ali onaj broj nerezonskih šuteva treba da zabrine trenera. Foks ide na ulaz protiv Ibake koji je strašan defanzivac. Mislim u sebi dečko gde si ti pošao? Čak i Bogdan kad je krenuo na ulaz ali odigrao je pametnije dosta. Ali Foks... Dečko je zicer promašio jednom. Ovaj trener ništa drugo ne radi osim što menja igrače. Da im je Obradović trener šta bi tek bilo... Verovatno bi pobio 90% tima a posle doživeo srčani udar. Ili obrnuto. Sad se šalim ali mislim da treba takav neki trener da radi sa mladima da ih lepo usmerava i vodi a ne da bude ova divljina...

bujas

pre 6 godina

Fox i mason nula, strasno koliko izgubljenih lopti i isforsiranih suteva. Bogi je promasio samo jedan cist sut, ostale nije imao ko da sutne pa je morao da se snadje. Nedostaju malo ulazi.

Samo kazem...

pre 6 godina

Mozgu jedan, tebi je 50% za 3 poena lose ??? Kari sutira manje od 45%.
(Zorowitzki, 11. decembar 2017 00:07)

Da, u celoj dosadasnjoj karijeri, Kari sutira mozda malo manje od 45% za tri. Bogi je dobar bio, odlican je odbrambeni igrac i ume da zasija i poenterski. Ipak nije on taj lvl sutera kao Kari. Niti je izraziti suter (to ti dodje negde oko 40% za 3 u karijeri plus minus 2%). Kari ako zadrzi procenat suta na ovom nivou, bice najbolji suter NBA lige u istoriji. Neki mu vec to priznanje dodeljuju iako je relativno mlad.

A Bogi je odlican kosarkas na oba kraja terena. All around kakve svi treneri vole u timu, ali vanserijski nije. I mnogo volim da ga gledam jer pozitivno utice na oba kraja ali smaraju pojedinci na ovom portalu i prave od njega novog Stojakovica.. A taj Stojakovic je Hall of Fame NBA lige, jedan od najboljih trojkasa u istoriji..

nips

pre 6 godina

Bogdan nije ni u top 10 rukija po poenima, tu je oko 9.5 u proseku.
Ima ga u kradjama lopte sa oko 1.5 u proseku, u skokovima ga nema, u trojkama ga nema u blokadama isto.
On ima iza sebe mnogo profi sezona u Evropi. Šta on treba da radi, pa jednostavno da uzima više šuteva u proseku on mora da uzima 15 šuteva po utakmici i da bude sebičniji.

Filip998

pre 6 godina

Sramotna igra Diarona Foksa! Pa covek je izgubio 7 lopti uz sut iz igre mozda jedno 30%
(Lex, 10. decembar 2017 23:55)

Foks će da bude zver, to se odmah vidi. Jedini dečko, koji uz Z Bo i Bogdana razume košarku donekle (uz naravno Vinsa Kartera).
Mislim da je Foks najmanji problem ovde, npr ovaj Mejson, lik kad udje u igru drži loptu svaki napad minimum po 15 sekundi, i onda na kraju ili sutne, ili uvali neki pas.. Tako ispadne da on na kraju ima najjaču statistiku, al na terenu deluje to mnogo drugačije.
Hild verujem da ako dodje take loptu , šansa da će da uputi šut je 80%..
Razliku u odbrani koju igraju Bogdan I Fox u odnosu na ostale bekove nema smisla uporedjivati.

Vidim da ovaj trener bas zna dosta, zbog toga i uloga Bogdana raste iz meča u meč, a on mu sve više veruje.

maxy

pre 6 godina

Bogdanova sreca je ta sto ovde ima dovoljno minuta, inace od silovatelja nikad ne bi stizao na red. Rendolf i Fox kad uzmu loptu, u 95% situacija zavrsavaju napad, to je toliko frustrirajuce za gledanje da nemam reci. Bogdan stvarno igra bas pametno i skolski. Sto se tice Derozana, ne razumem da li je fora u tome da svaki put trazis kontakt pri sutu da bi isao na bacanje ili je ipak fora da sutnes i pogodis? Sraman igrac, ali tako svake sezone, pa ih onda Lebron pocisti kad krene ispadanje.

vlado

pre 6 godina

Nadam se da je vecina veceras imala priliku da vidi "igru Kingsa". Da sam Jerger sutra bi nazad u razvojnu ligu vratio Jacksona, Labisiea a zajedno sa njima poslao Foxa i Hilda. Ova dvojica su zajedno prodali 13 LOPTI. Fox, Labisie i Jackson ne znam sta su ali kosarkasi nisu. Da li ce postati, vreme ce pokazati. Ovako kako za sada igraju nece. Sto se tice Bogdana, gledajuci +/- on i Rendolf su bili najgori u timu, a situacija je upravo bila obrnuta. Najbolji pojedinci Kingsa su bili Z Bo pa Bogi pa Jakar Sampson pa tek onda Hild. Mejson je promasio veceras skoro sve a nesretni Kosta KuPus je veci uzas nego sto je nas Kosta Perovic ikada bio.

zek

pre 6 godina

gledao sam na reditu
bogdan igrao super i bio on fire a onda ga na pola trece cetvrtine odbacise trener i saigraci, sacramento nema timski duh jos uvek.

Mile

pre 6 godina

Bogijeva odbrana je za mene otkrovenje, smatrao sam da će mu to biti najveća mana za ozbiljniju NBA košarku, ali on je itekeko u stanju da je igra.

Mi u NBA nikada nismo imali pismene defanzivce, pogotovo na spoljnim pozicijama. Na spoljnim pozicijama jedino je Jarić peglao ozbiljnu odbranu i to dok mu se to htelo. Na unutrašnjim pozicijama jedino Divac u periodu kada je igrao za LAL, odnosno dok se nije natovio, jer je tada bio u stanju da zaustavi svaki pik i da preuzme bekove.

Ako Bogdan ovako nastavi imaće ozbiljnu NBA karijeru. A što se tiče stegnutosti u napadu i to će proći kada prestane da se boji atleticizma NBA centara, jer za sada imam osećaj da na ulaz kreće jedino kada vidi belog centra sa druge strane.

Mik

pre 6 godina

da, s tim da decko nema prosek 50% za tri tokom sezone. Daleko od toga. Dokle vise ovo dizanje u nebesa Bogdanovica?
(Moskovac, 11. decembar 2017 00:18)

U regularnom delu prošle sezone samo jedan igrač je imao preko 50% šuta za tri i to P. Gasol, ali na malom uzorku uzetih šuteva. Iznad 45% je bio još jedino Korver. Deset igrača je šutalo iznad 42%.

Da Bogdan ima 50% u šutu za tri bio bi ubedljivo najbolji šuter lige.

јд123

pre 6 godina

Стварно је фасцинантно како Богдан од почетка игра добро одбрану. Неко спомену да је одбрану поправио у Фенеру. Пустите те приче, не може се НБА поредити са Евролигом. Па наша репрезентација је позната по томе да игра најбољу одбрану у Европи, да су специјалци за одбрану, и опет нас Американци накантају са 30 разлике.

Јуче су и коментатори приметили да је Богдан кориснији на двојци, да би Хилд требао играти тројку, јер се боље сналази на тој позицији од Богдана.

Види се да тренер још експериментише, Богдан је опет стартер. Мени се чини да тражи прву петорку за будућност у којој би млади играчи требали водити главну реч, поред Богдана Фокс и Лабисијер. Али ту су још и Бади Хилд и Мејсон... Волео бих да видим Богдана и Хилда у првој петорци. Не знам да ли су се Хилд и Богдан спријатељили, али Хилд је од почетка Богдану давао јавно подршку, иако играју исту позицију.

То што Богдан у НБА игра тако добро одбрану, има позитивног ефекта и на његов напад, јер му то даје самопоуздање, види да противници нису баук. Што је уосталом већ и показао нпр. против Грина, једног од најбољих одбрамбених играча у НБА.

enzo

pre 6 godina

@Sakaluda
Videlo se da je Bogdan ostao bez snage, al za koju godinu moci ce da igra odbranh tako 48 min. Drago mi sto su nasi igraci sve bolji u odbrani. Pa kad dodje SP mozda i uspemo sa Amerima u finalu da se bijemo

Republika Srpska

pre 6 godina

Kakve mi sve strucnjake imamo, to je strasno kakvi komentari, sve neke sveznalice! I vise nego dobar sut za tri u ovoj utakmici,Bogdan jednostavno ne dobija dovoljno loptu, svi soliraju, jedino BB igra dobru odbranu! Fox i Mason su po meni izuzetno losi, a posebno Fox koji se previse forsira, a momak nista posebno, osim ulaza nema bas nista i izuzetno skrt igrac... Divac napravio gresku zbog ovog pika po meni, medjutim vrijeme ce pokazati...

Dragan

pre 6 godina

Bogdan je bio dobar. Od ta 4 suta za 3 sto je promasio, bar 2 su bila iznudjena u zadnjim sekundama. Ali ona 2 playa sto igraju,samo sebe gledaju...nigde asistencije...Bogdan trci,otvara se...nista,ovaj klinac se zakucava u 3 igraca...Sutiraju iz nemogucih pozicija,ali da dodaju....nema sanse....Jos su dobro i drzali prikljucak kad toliko losu organizaciju imaju. Sto neko pre rece, Bogdan je tu najpismeniji igrac. I odbrana i napad,otkrivanje,trci kao lud okolo,ali retko mu dodaju napaljeni klinci sto igraju za statistiku.

cuko

pre 6 godina

Pedja Stojakovic, jedan od najboljih nba sutera ikada, je govorio kako je za njih sutere bitno da imaju procenat od 40% i da je to odlicno.

zemunski kej

pre 6 godina

Dobar je bio Bogi ,imam utisak da je tamo popularan ,igra jaku odbranu pa ga malo vise biju,Dao dve skolske trojke bez koske,sto je publika odusevljheno pozdravila i sada se to ocekuje od njega cesce.Derozan ga je udario u lice a nije dobio ni licnu gresku ,bek FOX ispadale mu lopte iz ruku i dodavao u aut pa su se REPTORI odvojili jos na pocetku,pred kraj su pokusali na silu nesto da urade ,brzi sutevi,prodori ali nije proslo, Sve u svemu Bogi ima svoje mesto juce je ponovo bio starter.

Krang

pre 6 godina

Mozda Foks bude zver kao sto neki prognoziraju, ali ja i dalje ne mogu da svarim igrace na poziciji 1 koji ne umeju da dodaju loptu i prvo gledaju kos.

Ja

pre 6 godina

Sam prezadovoljan kako se Bogdanovic snalazi do sad .Samo malo veca doz drskosti kad jd lopta kod njega malo vise i samopozdanja .Nisam verovao al igra odlicnu odbranu nad bekovima koji su opasne atlete .Sakramento ima doata dobrih igraca u ekipi i trener im je odlican ,al treba sad ro sklopiti u ekipu ,a to je proces .

Gospodin Pendula

pre 6 godina

Ljudi Moji kakav privatni preduzetnik onaj Fox , covek uzme loptu , predje pola neda nikom i zabija se u ruzu protivnickih igraca ?!!? Randolph igra ko sto i treba da igra ko "mator" ! Bogdan je najpismeniji igrac ovog tima Sacramenta!Znatno je popravio odbranu i isterao iz pameti DeRozena !Odomacio se Bogdan i samo treba da uzima vise suteve i bezobraznije da igra ..mada ga Kings forsiraju kao spot-up shootera ,mnogo manje ide na ulaz u NBA !

Miki

pre 6 godina

Dva lava u savani...
Bravo Bogdane, i ne daj na sebe koja god zvezda NBA da je u pitanju!
Period adaptacije na taj nivo košarke je neophodan, pa treba od njega očekivati još bolje partije u godinama koje dolaze.