Subota, 02.12.2017.

08:13

Rekord karijere Bogdana za triler pobedu Kingsa!

Bogdan Bogdanović pružio je partiju karijere od kada je stigao u NBA ligu, donevši Sakramento Kingsima novu dramatičnu pobedu.

Izvor:

Rekord karijere Bogdana za triler pobedu Kingsa! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

el_darinjo

pre 6 godina

Gledao utakmicu uzivo. Bogdan odlican, usao tek pred kraj 1/4, ali do kraja utakmice nakupio lepu minutazu. Konkretan, sa dobrim kretnjama, bez samoisticanja i zelje za samopromocijom. Nekoliko puta sam kao duh, ali mu ne dodaju ekstra pas, sa druge strane uvek je dodavao loptu saigracu ako je u boljoj poziciji. Ima podrsku saigraca, primetio sam da ga legenda i jedan od mojih omiljenih igraca Vince Carter stalno bodri i deli savete sto je super stvar za jednog novajliju u NBA. Na kraju je malo pokvario utisak sa nekoliko promasenih suteva i bacanja, ali ukupno, sasvim ok. Na kraju, ne mogu da verujem koliko ostrascenih komentara vidim ovde. Toliko mi je muka od tog prepucavanja da nemam reci. Shvatite da je decko ostvario svoje snove, igra na najvecem mogucem nivou, u poslednjih 4,5 godina meteorski napreduje i svi bi trebali da budemo ponosni na njega. Za vas koji ga na drugi nacin dozivljavate nemam nikakvo opravdanje, nastavite da ga kritikujete, mozda ce vam tako biti bolje u zivotu.

aleksandar

pre 6 godina

'Srpski reprezentativac preuzeo je odgovornost u poslednja dva i po minuta igre, promašio je trojku i dvojku, ali nije menjao pristup. Nastavio je da bude agresivan, napadao je koš, da bi dva od četiri slobodna bacanja bila dovoljna za sedmo slavlje Kingsa u sezoni. '' 

Pa ovo kao kad Pink daje nešto o AVAV-u. ^^
(Bya-Bya, 02. decembar 2017 17:33)sta ces,teodosije nikad nece resiti neku utakmicu u nba,bb je vec resio dve.

stavio ih u džep

pre 6 godina

Inače, drago mi je da je Kris Dan proigrao u bulsima. On mi je bio gotivan iz prošle generacije i baš navijam za njega. Pozdrav.

(leandro, 2. decembar 2017 13:18)

"..That's good defence by Bogdanovic on Dunn.." reče komentator, a inače su sve vreme komentarisali koliko je dobar u odbrani

stavio ih u džep

pre 6 godina

Inače, drago mi je da je Kris Dan proigrao u bulsima. On mi je bio gotivan iz prošle generacije i baš navijam za njega. Pozdrav.

(leandro, 2. decembar 2017 13:18)

"..That's good defence by Bogdanovic on Dunn.." reče komentator, a inače su sve vreme komentarisali koliko je dobar u odbrani

Bya-Bya

pre 6 godina

''Srpski reprezentativac preuzeo je odgovornost u poslednja dva i po minuta igre, promašio je trojku i dvojku, ali nije menjao pristup. Nastavio je da bude agresivan, napadao je koš, da bi dva od četiri slobodna bacanja bila dovoljna za sedmo slavlje Kingsa u sezoni. ''

Pa ovo kao kad Pink daje nešto o AVAV-u. ^^

eto prijatelju srbiine

pre 6 godina

@realan , i zaboravljas jednu cinjenicu i Novak i Bogdan su poreklom SRBI , rodjeni u Srbiji i nastali od srpskih trenera , Novak od Jelene Gencic , Bogdan od srpskog sustava , ovi krajevi koje si nabrojao su delovi stare Hercegovine , taj deo i danas cine vecinom SRBI.... ne vidim nigdje mogucnost svojatanja crnogoraca , a ako cemo jos pravu istinu napisati , Zeta je nastala raspadom Dusanovog carstva

NecuZvaku

pre 6 godina

@REALAN
Realni covece, to sto je neko rodjen na teritoriji jedne zemlje ne cini da je taj neko i istinski pripadnik te nacije (narocito ne na Balkanu)
Da je tako, ni Crnogoraca ni Srba ni Hrvata ni Bosanaca danas ne bi bilo jer smo svi mi vekovima bili pod tudjom okupacijom. Ali to nije izbrisalo nas nacionalni identitet, zar ne? Tako da to sto je Srbin rodjen u Crnoj Gori - nije jednako Crnogorac. A primer sa Katarom je totalno druga prica

Petrovic

pre 6 godina

REALAN, 02. decembar 2017 14:38)... A sta su Crnogorci nego Srbi, da nismo pali sa Marsa? Evo ja sam stara Crnogorska familija, casna i ponosna i svi su mi bili i bice Srbi. 50% naroda se i sada zvanicno izjasnjava Srbima, care moj. Koliko njih je samo prisiljeno rec da nijesu Srbi u strahu od otkaza u drzavnoj sluzbi i inspekcija u privatnom sektoru itd. Crna Gora je drzava srpska kao i Srbija i RS. Ako meni ne vjerujes procitaj poziv narodu kralja Nikole za oba svjetska rata. A kad procitas, onda sjedi i stidi se nesreco. Njegosa ti necu preporucit jer da si iole pismen ne bi odje gluposti pisao. Proce i ova vlast u CG a sa njom i razna fukara... nicija nije do zore gorjela...

Dusan8

pre 6 godina

E ovakva treba da mu bide svaka partija. Inace, sjajan defanzivno otkad je dosao u NBA.

Negoooo, Donovan Micel, a ko bi rekao za njega da ce tako eksplodirati

anica

pre 6 godina

(Petrovic, 2. decembar 2017 16:04)
Ocigledno da ste ovde novi, morate se navici na svakakve bljuvotine, jer tastatura trpi sve i ne mozete razumno pricati sa nekim kao sto i na silu morate biti deo medijsko politicke toksicnosti. Jeste plićak u pitanju ali kad si mali udavis se. To je narod Srbije i CG naspram zlih dusa.

Bravo Bogdane...nadam se da ce i Nikola uskoro na teren kad se oporavi.

Phoenix

pre 6 godina

Kao superlativi Bogdanu a ovamo si potcenio za medalju! Ne znas ti nista o njemu..
(nikola, 02. decembar 2017 12:32)
Vec sam jednom slicnom komentatoru odgovorio pa cu i tebi. Nisam ga potcenio ni malo, vec sam napisao kakva mislim da ce mu karijera biti u NBA. Ako bude takva kakvu sam predvideo, moci cemo ga porediti sa Djinobilijem recimo a to je vrlo ozbiljan reper. O momku mislim sve najbolje.
A sad o tebi. Vidis, ja ne mislim da ti nemas pojma iako nam se misljenja vrlo razlikuju. Ko je u pravu pokazace vreme. A tebi kao i tvom kolegi savetujem malo manje iskljucivosti i malo vise postovanja prema drugima. To ti samo dobra moze doneti.

Savjest

pre 6 godina

Sustina cijele priče je da su Srbi motor kosarke u svim zemljama ex-yu!
Nema reprezentacije u ex-yu a da im najbolji igrač nije Srbin. Ostale nacije su jako netalentovane.

REALAN

pre 6 godina

Od istine se ne mozd bjezati! Bogdanov otac je rodjen u Pivi,selu udaljenom od Niksica 30 km a selo Jasenovo polje odakle je porijeklom Novak Djokovic je tacno na sredini pute izmedju Niksica i Pive tj. 15km od Niksica. Oni su odlucili da brane boje Srbije zemlje dje su rodjeni i to je najpravednije u reprezetativnom sportu, da sportisti mogu samo da igraju za zemlju u kojoj su rodjeni. Sve ostalo je komercijala i vjestacki stvorene reprezentacije kao u rukometu Qatar za koji igraju i tri igraca iz Crne gore i s njima osvojili srebro na svjetskom prvenstvu.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Kazem ja lepo pre par dana da ce Bogi biti sve bolji. Ako ovim tempom nastavi da radi i da se razvija bice bolji od individualnog Jokica vec sledece sezone.

joki

pre 6 godina

Ma, šta nam napriča?! Sad ne treba potezati tu temu kad je u pitanju BB, a kad ste smarali za medalju tokom EP o Dončiću i Dragiću, onda je moglo. Da nam nije momaka poreklom iz CG koji su odlučili.igrati za Srbiju mi.pola medalja iz vaterpola ne bismo videli. Slično.je i sa košarkom.
Prekinite više sa ovim nebuloznim prozivanjima i gledajte sport.
(Boki, 2. decembar 2017 12:31)

gledaj ima logike sto ti pises.
bogadnovic je iz crne gore,kuzmic i raduljica iz republike srpske,i sve je to ok jer oni su srbi iz crne gore i republike srpske,
mi se svojih sunarodnika iz okolnih zemalja ne odricemo.

ali glavna poenta je tvoja ogorcenost pa mislis sto ces napisati da je on iz crne gore da ces nas uvrediti,jer ocigledno ti mislis da srba nema u crnoj gori,i ponavljam ti si ogorcen covek.
mi se nasih sunarodnika bilo gde ne odricemo pa ni u crnoj gori.
a tebe i slicnih tebi smo se odrekli jos 2006 god.tako da imas lep pozz.

Kol

pre 6 godina

Odlican je mali, jeste da ce Kingsi verovatno biti medju najgorim timovima ove sezone ali ce makar Bogdan dobiti odlicnu minutazu a to je najbitnije za igraca!

Ljubitelj sporta

pre 6 godina

Биће Богдановић одличан. Мене је синоћ импресионирала његова одбрана. Не знам да ли су Булси иједан кош дали преко њега, а покушавали су. Синоћ сам гледао два наша одлична одбрамбена играча: прво Лазића против Луке (колико је могуће Дончића сачувати), а онда и Богдана.
(Иван, 02. decembar 2017 12:52)
Slazem se sve sa tobom, samo zaboravio si Gagija koji je sinoc isto izdominirao u odbrani. Inace navijam za Zvezdu.

Иван

pre 6 godina

@Ljubitelj sporta

Могуће да је и Гаги био одличан. Утолико боље! Нисам гледао Уникаху, нажалост. Па не може човек баш све да погледа.

leandro

pre 6 godina

@(brko radoje, 02. decembar 2017 09:05)

Odlican je mali. I ja ga pratim iako mi je Juta dosadna franšiza. Jedini problem koji može da mu se nametne je nedovoljna visina. Brz jeste, skočan, ima šut, dribling, prodor, igra jako zrelo, ali slično kao i Denis Smith JR iz Dalasa - fali mu koji cm visine da bi bio moćan i jak bek koji može da brani krila. Sve u svemu, Snajder je odličan trener, baš kao i Karlajl. Obojica su strogi i to je jako dobro za rukija koji ima veći posed lopte u rukama. Zato će i Mitchell i Smith JR biti super igrači za sezonu dve. Inače, drago mi je da je Kris Dan proigrao u bulsima. On mi je bio gotivan iz prošle generacije i baš navijam za njega. Pozdrav.

Tozovac

pre 6 godina

Hahaha kako je vas srbe lako bocnuti, smijesni ste! 
(eviva, 02. decembar 2017 09:56) 

Ma mozda smo mi smesni ali mi je toplo oko srca kad vidim dvojcu Srba, Bogdanovica i Mirotica, da kidaju u nba. A vi kako ste? Jeste pratili zreb za Rusiju juce? Igraju vam zapadna braca pa cete bar imati za koga da navijate.
(analiticar_amater, 02. decembar 2017 12:10)

Igraju im i braća za Svajcarce. imace za koga da navijaju

Иван

pre 6 godina

Биће Богдановић одличан. Мене је синоћ импресионирала његова одбрана. Не знам да ли су Булси иједан кош дали преко њега, а покушавали су. Синоћ сам гледао два наша одлична одбрамбена играча: прво Лазића против Луке (колико је могуће Дончића сачувати), а онда и Богдана.

Boki

pre 6 godina

@ Mislim da njegovo poreklo zanima samo vas iz Nikšića :D Ja ne znam u Srbiji mnogo ljudi koji će, ko neke dede, da započnu razgovor na tu temu... niti ikog to zanima... ali kod vas je to izgleda nepresušna tema za ubijanje dosade, ili je to možda najdosadnija tema ;).
(SrbinsonKruso, 2. decembar 2017 09:13)
Ma, šta nam napriča?! Sad ne treba potezati tu temu kad je u pitanju BB, a kad ste smarali za medalju tokom EP o Dončiću i Dragiću, onda je moglo. Da nam nije momaka poreklom iz CG koji su odlučili.igrati za Srbiju mi.pola medalja iz vaterpola ne bismo videli. Slično.je i sa košarkom.
Prekinite više sa ovim nebuloznim prozivanjima i gledajte sport.

big

pre 6 godina

Biće Bogdan sve bolji i bolji, dovoljno je mlad, a i iskusan, zna kako se predvodi tim, za liderstvo se izborio još u mlađim kategorijama, potom u Partizanu, Feneru, Reprezentaciji, izboriće se i u NBA. Sredina je odlična, i Bogdan polako raste sa timom. Vidi se i po njemu da se sve više opušta, a raduje i dobra saradnja sa centrom.
Ne treba da se zaboravi da je Bogdan sarađivao sa trenerima tipa Željko, Duda, Sale, Dule...da je odškolovan košarkaš, a pritom marljiv i pametan. Samo napred Bogdane!

Dzordanov brat od tetke

pre 6 godina

Solidna partija , bice jos bolje u napadu kad izbaci Obradovica iz glave ( podvesno mu vristi sa klupe : razmisli ,dodaj ,gledaj itd ..) Ono sto su ga ceo zivot ucili najbloji ne pije vodu u ovoj kaubojskoj ekipi . Malo dasstisne petlju i da bude drskiji i sve dolazi na svoje mesto .

Komša

pre 6 godina

Samopouzdanja ima koliko hoćeš,prihvataju ga već,za par meseci izgradiće piziciju lepu.
Posle je sve moguće.
Nema zezanja,momak zna šta hoće i posvećen je cilju.
Svaka čast.

analiticar_amater

pre 6 godina

Ma, šta nam napriča?! Sad ne treba potezati tu temu kad je u pitanju BB, a kad ste smarali za medalju tokom EP o Dončiću i Dragiću, onda je moglo. Da nam nije momaka poreklom iz CG koji su odlučili.igrati za Srbiju mi.pola medalja iz vaterpola ne bismo videli. Slično.je i sa košarkom.
Prekinite više sa ovim nebuloznim prozivanjima i gledajte sport.
(Boki, 2. decembar 2017 12:31)

Opa, kakve izmisljotine i bemsislice. U kosarci ne bi smo videli pola medalja da nam nije momaka poreklom iz CG koji su odlucili igrati za nas? Ma nemoj, ajde koji su to momci? Mislis na Bogdana, Srbina koji je rodjen i odrastao u Srbiji, ali je ipak odlucio da igra za Srbiju? Hahaha, kakve besmislice. Kad vec pricas o vaterpolistima, idi pitaj Srbe iz CG zasto nece da igraju za CG nego za Srbiju? I poredis babe i zabe, Dragic i Doncic su poreklom Srbi, isto kao sto je i Bogdanovic poreklom Srbin. Kakve veze ovi Crnogorci koji se ovde javljaju imaju sa Srbima koji igraju za Srbiju? Ubise vas kompleksi i mrznja, a Srbija dere redom i osvajaj medalje. Bas mi vas je zao.

Kimi

pre 6 godina

@Phoenix Kakav komentar, nemam reči. Napisati za jednog od najboljih igrača naše zemlje, da nema talenat i pritom dobiti ovoliko lajkova, pa ovo je pravo stanje uma kod nas. Svi drugi su bolji kada nisu naši, dok većina tako pametnih komentatora ne uživa ni u dozi prosečnosti, već je negde na dnu "lanca ishrane". Ništa nisu bolji ni dotični koji su lajkovali.
Kao prvo i pored ogromnog rada, Bogdanu sigurno niko ne može osporiti ni talenat, koji je više nego očigledan.

analiticar_amater

pre 6 godina

Hahaha kako je vas srbe lako bocnuti, smijesni ste!
(eviva, 02. decembar 2017 09:56)

Ma mozda smo mi smesni ali mi je toplo oko srca kad vidim dvojcu Srba, Bogdanovica i Mirotica, da kidaju u nba. A vi kako ste? Jeste pratili zreb za Rusiju juce? Igraju vam zapadna braca pa cete bar imati za koga da navijate.

Samo čovek

pre 6 godina

Vredelo je ne spavati sinoc, na kraju sam se iznervirao sto je promasio neka bacanja jer je mogao prebaciti 20 poena, nekako lepse zvuci i dalo bi mu dodatno samopouzdanje, ali sve u svemu igrao je pooslednjih 15, 16 mimuta bez izmene, mislim da mu je ovo najveca minutaza do sad (igrao 30 min), stigao ga i umor malo, ali pogodio je taman dovoljno za pobedu. Ima poverenje i trenera i ekipe jer je lopta bila uvek u njegovim rukama u poslednjim minutima kada se biralo koga ce da posalju na bacanja. Sve u svemu svaka cast, da igra uvek 30+ minuta siguran sam da bi imao laganih 15+ poena prosek, ali ajde bitno da igra, Kingsi ce se ispostaviti kao pravi pogodak za njega, u prvoj sezoni najbitnija je minutaza, a Boze moj bice vremena i za jurenje plejofa.

kako drugacije

pre 6 godina

beli Manu Đinobili
(sas, 02. decembar 2017 08:29)


Jeste...Manu je belac(kakva moc zapazanja), ali ovo je vest o jednom drugom belcu - sa Balkana.

Stara kuka

pre 6 godina

I treba da place kad gubi finale od neke lijeve Slo enije. Bez obzira na Bogdanovo porijeklo on treba da igra i igrace za Srbiju jer je tamo je rodjen. I za to sam da uopste sportisti mogu da igraju za onu zemlju u kojoj su rodjeni.Pozdrav od CRNOGORCA iz Niksica!!!
(REALAN, 02. decembar 2017 09:28)
Realno je da ste vi za sve SRBE presmensi u sportu.Sta cete vi ovde?

istoricar

pre 6 godina

ko su ovi sto sebe zovu crno gorcima? jesu to albanci? ili muslimani? posto u crnoj gori samo zive srbi i muslimani? ko su ti novi neki sad?

Stara kuka

pre 6 godina

Hahaha kako je vas srbe lako bocnuti, smijesni ste!
(eviva, 02. decembar 2017 09:56)
Posebno smo smesni u sportu.Sta ces.Sa kim je evivica u Rusiji u grupi?

Shigman

pre 6 godina

Ali ovi pozdravi i zelje od vatrenih, ovakvih ili onakvih Zvezdasa...Koga zanima za koga navijate..sta, je l tako vas komentar treba da dobije na tezini kad naglasite da navijate za Zvezdu.

Phoenix

pre 6 godina

Momak je svoju NBA karijeru zapoceo isto kao i karijeru u Partizanu i Feneru. Strpljivo i marljivo. Svestan da nista ne dolazi preko noci, voljan da uci ali i da bude drzak kada je to potrebno. Zbog svega toga ce i imati slican uspeh kao i sa prethodnim klubovima.
Momak cvrsto stoji na zemlji. Cuti i radi. Svestan je on da nije talenat kalibra Milicica ili nekih drugih. Svestan je da njegova uloga nikada nece biti da daje 25p po utakmici i predvodi tim. Ali je isto tako svestan da moze da bude vrhunski sesti igrac ili treca opcija u napadu gde god da bude igrao. A to ce mu doneti dugu karijeru, dovoljno minuta, 10-14p proseka i puno miliona na racunu. Sve ono sto je svojim radom i zasluzio. Dovoljno je pogledati oci i osmeh nakon dobre akcije, kosa, asistencije. To sliku treneri mladjih kategorija trebaju da zamrznu kada pustaju klipove klincima i kazu im "e, zbog toga se igra kosarka".

Jezekilj

pre 6 godina

Aron Gordon iz Orlanda se već sada nameće kao najozbiljiniji kandidat za MIP-a. Momak je drastično popravio statistiku u svim segmentima igre, pogotovo u šutu za 3p. A nameće se i kao vođa tima. Ovo će definitivno biti njegova godina.

scout

pre 6 godina

''Ali ovi pozdravi i zelje od vatrenih, ovakvih ili onakvih Zvezdasa...Koga zanima za koga navijate..sta, je l tako vas komentar treba da dobije na tezini kad naglasite da navijate za Zvezdu.''
Pa ja milsim da to naglase zato sto je logika grobara da svi zvezdasi mrze bogdana?

beogradski

pre 6 godina

(REALAN, 02. decembar 2017 09:28)

čim ti moraš da naglasiš da si crnogorac, znači da duboko u sebi znaš da to nisi.....čitaj njegoša, kralja nikolu, pa ćeš videti i možda shvatiti ko si i šta si....srbin, poreklom iz pljevalja....

marko

pre 6 godina

Svaka cast Bogdanu polako to dolazi na svoje. Ono sto meni bode oci, jeste sta se sve smatra asistencijom u NBA. Kao da je asistencija dodavanje koje je prethodilo kosu, nebitno da li je igrac koji je postigao kos sam zasluzan kao sto smo ovde videli, Bogdan doda loptu ovaj tapka, zaleti se u prodor i na kraju da kos, a Bogdanu ni krivom ni duznom asistencija. Mislim nema veze ovo sa Bogdanom nego uopsteno sa NBA i asistencijama

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Pogodite odakle je porijeklo Bogdanu?
Naravno-NIKSIC. Otac mu je iz Niksica i 90-tih preselio u BG
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (REALAN, 2. decembar 2017 08:54)
Mislim da njegovo poreklo zanima samo vas iz Nikšića :D Ja ne znam u Srbiji mnogo ljudi koji će, ko neke dede, da započnu razgovor na tu temu... niti ikog to zanima... ali kod vas je to izgleda nepresušna tema za ubijanje dosade, ili je to možda najdosadnija tema ;).

Dragan Kojić Piksi

pre 6 godina

do sada BB oko 10p po utakmici a danas 19p. Razlika je u slobidnim bacanjima. Nisam siguran da li je Bogdan do sada ukupno izveo slobidnih kao na ovoj utakmici. U svakom slučaju slobodnjaci su uvek bili bitan deo njegove igre i tu uvek ima 4-5 sigurnih poena a to je razlika u proseku od 10p i odličnih 15p po utakmici. Dobro je što je agresivan i što stiče respekt od saigrača, zaista dečko isključivo svojim radom uspe da se snadje u svakoj sredini i nametne svakom treneru.

Stara kuka

pre 6 godina

Pogodite odakle je porijeklo Bogdanu?Naravno-NIKSIC. Otac mu je iz Niksica i 90-tih preselio u BG
(REALAN, 02. decembar 2017 08:54)
Da,Stara Hercegovina.Sta je problem?

Duck Dodgers

pre 6 godina

Znate ono kad vam je slava i tu se zateknu dva, ne dao bog, crnogorca i počnu na temu ko je odakle do sto devedeset trećeg kolena, i svi požele da počne priča o politici.

REALAN

pre 6 godina

I treba da place kad gubi finale od neke lijeve Slo enije. Bez obzira na Bogdanovo porijeklo on treba da igra i igrace za Srbiju jer je tamo je rodjen. I za to sam da uopste sportisti mogu da igraju za onu zemlju u kojoj su rodjeni.Pozdrav od CRNOGORCA iz Niksica!!!

Bogdan je Srbin ,da je crnogorac igrao bi kosarku lezeci

pre 6 godina

@eviva , to mjesto i dan danas ima preko 60 posto Srba ,tako da na tvoju zalost Bogdan nema nikakve veze s Crnom Gorom , @realan - Bogdan nema nikave veze s Niksicem , informacije su ti krive, a kompleksi jos veci

телетаби

pre 6 godina

@евива Нема горих и досаднијих људи на свету од вас Монтенегрина. Сва срећа па вас је и у рођеној држави свега 5%.

brko radoje

pre 6 godina

Navijac sam Jute od kad pratim NBA od kraja 80-ih i vremena Stoktona i Melouna posle petnaestak godina osrednjosti(nakon njihovog povlacenja) izgleda su konacno uboli pravu zvezdu na ovogodisnjem draftu ( svaka cast Hejvordu odlican je i on igrac) ali Donovan Micel je po meni uz Tejtuma iz Bostona buduca top zvezda lige. Pogledajte nocasnji highlights kako je klinac setao kroz reket izmedju Dejvisa i Kazinsa. Jedna partija ga ne cini zvezdom ali kao navijac pratim ga od pocetka sezone i raste iz meca u mec.

brko radoje

pre 6 godina

Navijac sam Jute od kad pratim NBA od kraja 80-ih i vremena Stoktona i Melouna posle petnaestak godina osrednjosti(nakon njihovog povlacenja) izgleda su konacno uboli pravu zvezdu na ovogodisnjem draftu ( svaka cast Hejvordu odlican je i on igrac) ali Donovan Micel je po meni uz Tejtuma iz Bostona buduca top zvezda lige. Pogledajte nocasnji highlights kako je klinac setao kroz reket izmedju Dejvisa i Kazinsa. Jedna partija ga ne cini zvezdom ali kao navijac pratim ga od pocetka sezone i raste iz meca u mec.

Stara kuka

pre 6 godina

Bravo za momka iz Pluzina! Posle utakmice susret dva majstora iz Crne Gore, Mirotica i Bogdanovica!
(eviva, 02. decembar 2017 08:52)
Ma Bogdan pravi Milogorac.Samo je plakao kad je Srbija izgubila finale od Slovenije.

Kalid

pre 6 godina

Teodosić vrsan plejmejker i šuter u odlučujućim trenucima, Bogdanović odličan poenter, Bjelica odličan u odbrani i multifunkcionalan u napadu, Jokić superstar i Marjanovic zver pod obručem. Možemo na SP da pariramo USA u napadu. Kalinić da u slobodno vreme izučava Džejmsa i Durenta i da mu to bude glavni zadatak kako njih da kontroliše u odbrani. Još 1,2 defanzivca da imamo koji će da bukvalno studiraju svoje USA protivnike, možda Hardena pre svega a to bi mogao Nedović koji je slična atleta. Mora mnogo ozbiljnije da se pristupi ako hoćemo da budemo u igri za zlato, a ovo nam je sjajna generacija. Realno Španci prave smenu generacije, svi ostali su slabiji od nas, USA naravno horor za sve. Marjanovic može da se nosi sa Džordanom, ali Kazinsa mora neko da izučava tipa Kuzmic i da ga svede na sto manje koševa. Jokić - Dejvis na 4. je ok. Na 3. su Durent, Džejms na njih ide Bjelica, Kalinic i od njih pre svega mora da se traži da zaustave kako znaju taj dvojac. Thompson i Harden opet klasa za Bogdanovica i Nedovica ali Nedovic da igra odbranu Bogdanovic napad zavisi ko je na terenu i kako raspoložen. Plej Kari, Irving, Jedino Micic i Penjo pošto je tamnoput i verovatno atletski moćan da ih lome a Teo da igra utakmicu života. Moramo mnogo ozbiljnije ako hoćemo konačno zlato, a ovi igrači imaju potencijal samo moraju da zacrtaju USA kako ih pobediti i to max ozbiljno. Inače USA ima da šalje petliće na SP

Цветак зановетак

pre 6 godina

Браво Богдане! Рокај само! Ево ово пише Звездаш, али сам ја прво Србин па све остало.

antiDebil

pre 6 godina

Kukun

Sta tacno govore procenti suta, budi malo precizniji i odredjeniji ? Naravno valjalo bi te procente suta uporediti sa drugim igracima da vidimo kako tu stoje stvari, a sto se tice onoga sta tamo najvise gledaju, najvise gledaju ono sto je Bogdanovic uradio protiv GS !!

Milan

pre 6 godina

Jako zrela partija. Dečko ima samo 25 godina, ali više iskustva nego mnogi što steknu za tri karijere. Ali stvarno ne razumem zašto se ovde prepucavaju navijači večitih oko ovog momka, oko neke epizode od pre mnogo godina? Valjda klinci, mi stariji zvezdaši ne hajemo mnogo za gluposti. Bogi je naš najbolji bek, i možemo biti ponosni na njega, vidi se da ima i zavidne ljudske kvalitete, rekao bih kompletna ličnost.

Aleksa

pre 6 godina

@ Ian Thorp... mnogo ti je dobar komentar.... svaka ti cast... od ranog jutra briljiras... a pored tvog komentara jos nekoliko koji su podrska Bogdanu i to od Zvezdasa koje si prozvao... evo i od mene puna podrska i zelja da rekord pada na svakoj sledecoj utakmici...

Kukun

pre 6 godina

Bogdan jeste nas najbolji bek, ali procenti suta sve govore a to je ono sto se u NBA najvise gleda. Nocas je imao 50% protiv slabog Cikaga, a obicno je to izmedju 30-40%. Ipak nadam se da ce se odlazak u NBA pokazati kao pun pogodak.

zemunski kej

pre 6 godina

Zeleo sam da gledam ali ne mogu jer sam se poremetio zbog satnice NBA, pisali smo i kada mu nije islo da ce da proradi,jednostavno uporan je, da ima kvalitet ima.

vlado

pre 6 godina

Odlican je bio, ali umalo na kraju da uprska stvar. Stigao ga je malo bio i umor, a osetilo se da je i pod pritisko. Rendolf ga je iscupao kad je sutnuo air ball na 50ak sekundi do kraja, a Bulsi nisu uspeli da iskoriste tu stegnutost i polovicna bacanja na kraju. Sve u svemu odigrao je hrabro, napadao je kos svo vreme ulazom, trazio kontakt i faul i izveo do sada najvise slobodnih bacanja u sezoni 9. Otprilike se sada vec vidi njegova uloga u ovim Kingsima. Kombo bek, koji moze da odigra i nisko krilo za nuzdu a u odbrani da izrotira sve pozicije od 1-3, nesto vrlo slicno Manuu u Sparsima (mada mora jos mnoooogo da radi). Takav set vestina mu daje pravo da se nada dobroj minutazi gde god da bude igrao nebitno da li je starter ili prva rezerva. Treneri obozavaju takve igrace jer im otvaraju mnogo mogucnosti kako u napadu tako i u odbrani. P.s. i dalje se nije navikao na NBA trojku 😃 U skoro svakoj utakmici ima po jednu pogodjenu duuuguuu dvojku jer je za malo gazio liniju.

Milan

pre 6 godina

Jako zrela partija. Dečko ima samo 25 godina, ali više iskustva nego mnogi što steknu za tri karijere. Ali stvarno ne razumem zašto se ovde prepucavaju navijači večitih oko ovog momka, oko neke epizode od pre mnogo godina? Valjda klinci, mi stariji zvezdaši ne hajemo mnogo za gluposti. Bogi je naš najbolji bek, i možemo biti ponosni na njega, vidi se da ima i zavidne ljudske kvalitete, rekao bih kompletna ličnost.

vlado

pre 6 godina

Odlican je bio, ali umalo na kraju da uprska stvar. Stigao ga je malo bio i umor, a osetilo se da je i pod pritisko. Rendolf ga je iscupao kad je sutnuo air ball na 50ak sekundi do kraja, a Bulsi nisu uspeli da iskoriste tu stegnutost i polovicna bacanja na kraju. Sve u svemu odigrao je hrabro, napadao je kos svo vreme ulazom, trazio kontakt i faul i izveo do sada najvise slobodnih bacanja u sezoni 9. Otprilike se sada vec vidi njegova uloga u ovim Kingsima. Kombo bek, koji moze da odigra i nisko krilo za nuzdu a u odbrani da izrotira sve pozicije od 1-3, nesto vrlo slicno Manuu u Sparsima (mada mora jos mnoooogo da radi). Takav set vestina mu daje pravo da se nada dobroj minutazi gde god da bude igrao nebitno da li je starter ili prva rezerva. Treneri obozavaju takve igrace jer im otvaraju mnogo mogucnosti kako u napadu tako i u odbrani. P.s. i dalje se nije navikao na NBA trojku 😃 U skoro svakoj utakmici ima po jednu pogodjenu duuuguuu dvojku jer je za malo gazio liniju.

Stara kuka

pre 6 godina

Pogodite odakle je porijeklo Bogdanu?Naravno-NIKSIC. Otac mu je iz Niksica i 90-tih preselio u BG
(REALAN, 02. decembar 2017 08:54)
Da,Stara Hercegovina.Sta je problem?

телетаби

pre 6 godina

@евива Нема горих и досаднијих људи на свету од вас Монтенегрина. Сва срећа па вас је и у рођеној држави свега 5%.

Duck Dodgers

pre 6 godina

Znate ono kad vam je slava i tu se zateknu dva, ne dao bog, crnogorca i počnu na temu ko je odakle do sto devedeset trećeg kolena, i svi požele da počne priča o politici.

Stara kuka

pre 6 godina

Bravo za momka iz Pluzina! Posle utakmice susret dva majstora iz Crne Gore, Mirotica i Bogdanovica!
(eviva, 02. decembar 2017 08:52)
Ma Bogdan pravi Milogorac.Samo je plakao kad je Srbija izgubila finale od Slovenije.

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Pogodite odakle je porijeklo Bogdanu?
Naravno-NIKSIC. Otac mu je iz Niksica i 90-tih preselio u BG
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (REALAN, 2. decembar 2017 08:54)
Mislim da njegovo poreklo zanima samo vas iz Nikšića :D Ja ne znam u Srbiji mnogo ljudi koji će, ko neke dede, da započnu razgovor na tu temu... niti ikog to zanima... ali kod vas je to izgleda nepresušna tema za ubijanje dosade, ili je to možda najdosadnija tema ;).

Phoenix

pre 6 godina

Momak je svoju NBA karijeru zapoceo isto kao i karijeru u Partizanu i Feneru. Strpljivo i marljivo. Svestan da nista ne dolazi preko noci, voljan da uci ali i da bude drzak kada je to potrebno. Zbog svega toga ce i imati slican uspeh kao i sa prethodnim klubovima.
Momak cvrsto stoji na zemlji. Cuti i radi. Svestan je on da nije talenat kalibra Milicica ili nekih drugih. Svestan je da njegova uloga nikada nece biti da daje 25p po utakmici i predvodi tim. Ali je isto tako svestan da moze da bude vrhunski sesti igrac ili treca opcija u napadu gde god da bude igrao. A to ce mu doneti dugu karijeru, dovoljno minuta, 10-14p proseka i puno miliona na racunu. Sve ono sto je svojim radom i zasluzio. Dovoljno je pogledati oci i osmeh nakon dobre akcije, kosa, asistencije. To sliku treneri mladjih kategorija trebaju da zamrznu kada pustaju klipove klincima i kazu im "e, zbog toga se igra kosarka".

Bogdan je Srbin ,da je crnogorac igrao bi kosarku lezeci

pre 6 godina

@eviva , to mjesto i dan danas ima preko 60 posto Srba ,tako da na tvoju zalost Bogdan nema nikakve veze s Crnom Gorom , @realan - Bogdan nema nikave veze s Niksicem , informacije su ti krive, a kompleksi jos veci

Aleksa

pre 6 godina

@ Ian Thorp... mnogo ti je dobar komentar.... svaka ti cast... od ranog jutra briljiras... a pored tvog komentara jos nekoliko koji su podrska Bogdanu i to od Zvezdasa koje si prozvao... evo i od mene puna podrska i zelja da rekord pada na svakoj sledecoj utakmici...

marko

pre 6 godina

Svaka cast Bogdanu polako to dolazi na svoje. Ono sto meni bode oci, jeste sta se sve smatra asistencijom u NBA. Kao da je asistencija dodavanje koje je prethodilo kosu, nebitno da li je igrac koji je postigao kos sam zasluzan kao sto smo ovde videli, Bogdan doda loptu ovaj tapka, zaleti se u prodor i na kraju da kos, a Bogdanu ni krivom ni duznom asistencija. Mislim nema veze ovo sa Bogdanom nego uopsteno sa NBA i asistencijama

Dragan Kojić Piksi

pre 6 godina

do sada BB oko 10p po utakmici a danas 19p. Razlika je u slobidnim bacanjima. Nisam siguran da li je Bogdan do sada ukupno izveo slobidnih kao na ovoj utakmici. U svakom slučaju slobodnjaci su uvek bili bitan deo njegove igre i tu uvek ima 4-5 sigurnih poena a to je razlika u proseku od 10p i odličnih 15p po utakmici. Dobro je što je agresivan i što stiče respekt od saigrača, zaista dečko isključivo svojim radom uspe da se snadje u svakoj sredini i nametne svakom treneru.

istoricar

pre 6 godina

ko su ovi sto sebe zovu crno gorcima? jesu to albanci? ili muslimani? posto u crnoj gori samo zive srbi i muslimani? ko su ti novi neki sad?

zemunski kej

pre 6 godina

Zeleo sam da gledam ali ne mogu jer sam se poremetio zbog satnice NBA, pisali smo i kada mu nije islo da ce da proradi,jednostavno uporan je, da ima kvalitet ima.

Цветак зановетак

pre 6 godina

Браво Богдане! Рокај само! Ево ово пише Звездаш, али сам ја прво Србин па све остало.

Stara kuka

pre 6 godina

I treba da place kad gubi finale od neke lijeve Slo enije. Bez obzira na Bogdanovo porijeklo on treba da igra i igrace za Srbiju jer je tamo je rodjen. I za to sam da uopste sportisti mogu da igraju za onu zemlju u kojoj su rodjeni.Pozdrav od CRNOGORCA iz Niksica!!!
(REALAN, 02. decembar 2017 09:28)
Realno je da ste vi za sve SRBE presmensi u sportu.Sta cete vi ovde?

beogradski

pre 6 godina

(REALAN, 02. decembar 2017 09:28)

čim ti moraš da naglasiš da si crnogorac, znači da duboko u sebi znaš da to nisi.....čitaj njegoša, kralja nikolu, pa ćeš videti i možda shvatiti ko si i šta si....srbin, poreklom iz pljevalja....

Samo čovek

pre 6 godina

Vredelo je ne spavati sinoc, na kraju sam se iznervirao sto je promasio neka bacanja jer je mogao prebaciti 20 poena, nekako lepse zvuci i dalo bi mu dodatno samopouzdanje, ali sve u svemu igrao je pooslednjih 15, 16 mimuta bez izmene, mislim da mu je ovo najveca minutaza do sad (igrao 30 min), stigao ga i umor malo, ali pogodio je taman dovoljno za pobedu. Ima poverenje i trenera i ekipe jer je lopta bila uvek u njegovim rukama u poslednjim minutima kada se biralo koga ce da posalju na bacanja. Sve u svemu svaka cast, da igra uvek 30+ minuta siguran sam da bi imao laganih 15+ poena prosek, ali ajde bitno da igra, Kingsi ce se ispostaviti kao pravi pogodak za njega, u prvoj sezoni najbitnija je minutaza, a Boze moj bice vremena i za jurenje plejofa.

Stara kuka

pre 6 godina

Hahaha kako je vas srbe lako bocnuti, smijesni ste!
(eviva, 02. decembar 2017 09:56)
Posebno smo smesni u sportu.Sta ces.Sa kim je evivica u Rusiji u grupi?

big

pre 6 godina

Biće Bogdan sve bolji i bolji, dovoljno je mlad, a i iskusan, zna kako se predvodi tim, za liderstvo se izborio još u mlađim kategorijama, potom u Partizanu, Feneru, Reprezentaciji, izboriće se i u NBA. Sredina je odlična, i Bogdan polako raste sa timom. Vidi se i po njemu da se sve više opušta, a raduje i dobra saradnja sa centrom.
Ne treba da se zaboravi da je Bogdan sarađivao sa trenerima tipa Željko, Duda, Sale, Dule...da je odškolovan košarkaš, a pritom marljiv i pametan. Samo napred Bogdane!

Komša

pre 6 godina

Samopouzdanja ima koliko hoćeš,prihvataju ga već,za par meseci izgradiće piziciju lepu.
Posle je sve moguće.
Nema zezanja,momak zna šta hoće i posvećen je cilju.
Svaka čast.

antiDebil

pre 6 godina

Kukun

Sta tacno govore procenti suta, budi malo precizniji i odredjeniji ? Naravno valjalo bi te procente suta uporediti sa drugim igracima da vidimo kako tu stoje stvari, a sto se tice onoga sta tamo najvise gledaju, najvise gledaju ono sto je Bogdanovic uradio protiv GS !!

Kimi

pre 6 godina

@Phoenix Kakav komentar, nemam reči. Napisati za jednog od najboljih igrača naše zemlje, da nema talenat i pritom dobiti ovoliko lajkova, pa ovo je pravo stanje uma kod nas. Svi drugi su bolji kada nisu naši, dok većina tako pametnih komentatora ne uživa ni u dozi prosečnosti, već je negde na dnu "lanca ishrane". Ništa nisu bolji ni dotični koji su lajkovali.
Kao prvo i pored ogromnog rada, Bogdanu sigurno niko ne može osporiti ni talenat, koji je više nego očigledan.

brko radoje

pre 6 godina

Navijac sam Jute od kad pratim NBA od kraja 80-ih i vremena Stoktona i Melouna posle petnaestak godina osrednjosti(nakon njihovog povlacenja) izgleda su konacno uboli pravu zvezdu na ovogodisnjem draftu ( svaka cast Hejvordu odlican je i on igrac) ali Donovan Micel je po meni uz Tejtuma iz Bostona buduca top zvezda lige. Pogledajte nocasnji highlights kako je klinac setao kroz reket izmedju Dejvisa i Kazinsa. Jedna partija ga ne cini zvezdom ali kao navijac pratim ga od pocetka sezone i raste iz meca u mec.

scout

pre 6 godina

''Ali ovi pozdravi i zelje od vatrenih, ovakvih ili onakvih Zvezdasa...Koga zanima za koga navijate..sta, je l tako vas komentar treba da dobije na tezini kad naglasite da navijate za Zvezdu.''
Pa ja milsim da to naglase zato sto je logika grobara da svi zvezdasi mrze bogdana?

joki

pre 6 godina

Ma, šta nam napriča?! Sad ne treba potezati tu temu kad je u pitanju BB, a kad ste smarali za medalju tokom EP o Dončiću i Dragiću, onda je moglo. Da nam nije momaka poreklom iz CG koji su odlučili.igrati za Srbiju mi.pola medalja iz vaterpola ne bismo videli. Slično.je i sa košarkom.
Prekinite više sa ovim nebuloznim prozivanjima i gledajte sport.
(Boki, 2. decembar 2017 12:31)

gledaj ima logike sto ti pises.
bogadnovic je iz crne gore,kuzmic i raduljica iz republike srpske,i sve je to ok jer oni su srbi iz crne gore i republike srpske,
mi se svojih sunarodnika iz okolnih zemalja ne odricemo.

ali glavna poenta je tvoja ogorcenost pa mislis sto ces napisati da je on iz crne gore da ces nas uvrediti,jer ocigledno ti mislis da srba nema u crnoj gori,i ponavljam ti si ogorcen covek.
mi se nasih sunarodnika bilo gde ne odricemo pa ni u crnoj gori.
a tebe i slicnih tebi smo se odrekli jos 2006 god.tako da imas lep pozz.

Shigman

pre 6 godina

Ali ovi pozdravi i zelje od vatrenih, ovakvih ili onakvih Zvezdasa...Koga zanima za koga navijate..sta, je l tako vas komentar treba da dobije na tezini kad naglasite da navijate za Zvezdu.

Ljubitelj sporta

pre 6 godina

Биће Богдановић одличан. Мене је синоћ импресионирала његова одбрана. Не знам да ли су Булси иједан кош дали преко њега, а покушавали су. Синоћ сам гледао два наша одлична одбрамбена играча: прво Лазића против Луке (колико је могуће Дончића сачувати), а онда и Богдана.
(Иван, 02. decembar 2017 12:52)
Slazem se sve sa tobom, samo zaboravio si Gagija koji je sinoc isto izdominirao u odbrani. Inace navijam za Zvezdu.

Kol

pre 6 godina

Odlican je mali, jeste da ce Kingsi verovatno biti medju najgorim timovima ove sezone ali ce makar Bogdan dobiti odlicnu minutazu a to je najbitnije za igraca!

Иван

pre 6 godina

Биће Богдановић одличан. Мене је синоћ импресионирала његова одбрана. Не знам да ли су Булси иједан кош дали преко њега, а покушавали су. Синоћ сам гледао два наша одлична одбрамбена играча: прво Лазића против Луке (колико је могуће Дончића сачувати), а онда и Богдана.

kako drugacije

pre 6 godina

beli Manu Đinobili
(sas, 02. decembar 2017 08:29)


Jeste...Manu je belac(kakva moc zapazanja), ali ovo je vest o jednom drugom belcu - sa Balkana.

Tozovac

pre 6 godina

Hahaha kako je vas srbe lako bocnuti, smijesni ste! 
(eviva, 02. decembar 2017 09:56) 

Ma mozda smo mi smesni ali mi je toplo oko srca kad vidim dvojcu Srba, Bogdanovica i Mirotica, da kidaju u nba. A vi kako ste? Jeste pratili zreb za Rusiju juce? Igraju vam zapadna braca pa cete bar imati za koga da navijate.
(analiticar_amater, 02. decembar 2017 12:10)

Igraju im i braća za Svajcarce. imace za koga da navijaju

analiticar_amater

pre 6 godina

Ma, šta nam napriča?! Sad ne treba potezati tu temu kad je u pitanju BB, a kad ste smarali za medalju tokom EP o Dončiću i Dragiću, onda je moglo. Da nam nije momaka poreklom iz CG koji su odlučili.igrati za Srbiju mi.pola medalja iz vaterpola ne bismo videli. Slično.je i sa košarkom.
Prekinite više sa ovim nebuloznim prozivanjima i gledajte sport.
(Boki, 2. decembar 2017 12:31)

Opa, kakve izmisljotine i bemsislice. U kosarci ne bi smo videli pola medalja da nam nije momaka poreklom iz CG koji su odlucili igrati za nas? Ma nemoj, ajde koji su to momci? Mislis na Bogdana, Srbina koji je rodjen i odrastao u Srbiji, ali je ipak odlucio da igra za Srbiju? Hahaha, kakve besmislice. Kad vec pricas o vaterpolistima, idi pitaj Srbe iz CG zasto nece da igraju za CG nego za Srbiju? I poredis babe i zabe, Dragic i Doncic su poreklom Srbi, isto kao sto je i Bogdanovic poreklom Srbin. Kakve veze ovi Crnogorci koji se ovde javljaju imaju sa Srbima koji igraju za Srbiju? Ubise vas kompleksi i mrznja, a Srbija dere redom i osvajaj medalje. Bas mi vas je zao.

Dzordanov brat od tetke

pre 6 godina

Solidna partija , bice jos bolje u napadu kad izbaci Obradovica iz glave ( podvesno mu vristi sa klupe : razmisli ,dodaj ,gledaj itd ..) Ono sto su ga ceo zivot ucili najbloji ne pije vodu u ovoj kaubojskoj ekipi . Malo dasstisne petlju i da bude drskiji i sve dolazi na svoje mesto .

analiticar_amater

pre 6 godina

Hahaha kako je vas srbe lako bocnuti, smijesni ste!
(eviva, 02. decembar 2017 09:56)

Ma mozda smo mi smesni ali mi je toplo oko srca kad vidim dvojcu Srba, Bogdanovica i Mirotica, da kidaju u nba. A vi kako ste? Jeste pratili zreb za Rusiju juce? Igraju vam zapadna braca pa cete bar imati za koga da navijate.

brko radoje

pre 6 godina

Navijac sam Jute od kad pratim NBA od kraja 80-ih i vremena Stoktona i Melouna posle petnaestak godina osrednjosti(nakon njihovog povlacenja) izgleda su konacno uboli pravu zvezdu na ovogodisnjem draftu ( svaka cast Hejvordu odlican je i on igrac) ali Donovan Micel je po meni uz Tejtuma iz Bostona buduca top zvezda lige. Pogledajte nocasnji highlights kako je klinac setao kroz reket izmedju Dejvisa i Kazinsa. Jedna partija ga ne cini zvezdom ali kao navijac pratim ga od pocetka sezone i raste iz meca u mec.

Kalid

pre 6 godina

Teodosić vrsan plejmejker i šuter u odlučujućim trenucima, Bogdanović odličan poenter, Bjelica odličan u odbrani i multifunkcionalan u napadu, Jokić superstar i Marjanovic zver pod obručem. Možemo na SP da pariramo USA u napadu. Kalinić da u slobodno vreme izučava Džejmsa i Durenta i da mu to bude glavni zadatak kako njih da kontroliše u odbrani. Još 1,2 defanzivca da imamo koji će da bukvalno studiraju svoje USA protivnike, možda Hardena pre svega a to bi mogao Nedović koji je slična atleta. Mora mnogo ozbiljnije da se pristupi ako hoćemo da budemo u igri za zlato, a ovo nam je sjajna generacija. Realno Španci prave smenu generacije, svi ostali su slabiji od nas, USA naravno horor za sve. Marjanovic može da se nosi sa Džordanom, ali Kazinsa mora neko da izučava tipa Kuzmic i da ga svede na sto manje koševa. Jokić - Dejvis na 4. je ok. Na 3. su Durent, Džejms na njih ide Bjelica, Kalinic i od njih pre svega mora da se traži da zaustave kako znaju taj dvojac. Thompson i Harden opet klasa za Bogdanovica i Nedovica ali Nedovic da igra odbranu Bogdanovic napad zavisi ko je na terenu i kako raspoložen. Plej Kari, Irving, Jedino Micic i Penjo pošto je tamnoput i verovatno atletski moćan da ih lome a Teo da igra utakmicu života. Moramo mnogo ozbiljnije ako hoćemo konačno zlato, a ovi igrači imaju potencijal samo moraju da zacrtaju USA kako ih pobediti i to max ozbiljno. Inače USA ima da šalje petliće na SP

Petrovic

pre 6 godina

REALAN, 02. decembar 2017 14:38)... A sta su Crnogorci nego Srbi, da nismo pali sa Marsa? Evo ja sam stara Crnogorska familija, casna i ponosna i svi su mi bili i bice Srbi. 50% naroda se i sada zvanicno izjasnjava Srbima, care moj. Koliko njih je samo prisiljeno rec da nijesu Srbi u strahu od otkaza u drzavnoj sluzbi i inspekcija u privatnom sektoru itd. Crna Gora je drzava srpska kao i Srbija i RS. Ako meni ne vjerujes procitaj poziv narodu kralja Nikole za oba svjetska rata. A kad procitas, onda sjedi i stidi se nesreco. Njegosa ti necu preporucit jer da si iole pismen ne bi odje gluposti pisao. Proce i ova vlast u CG a sa njom i razna fukara... nicija nije do zore gorjela...

Savjest

pre 6 godina

Sustina cijele priče je da su Srbi motor kosarke u svim zemljama ex-yu!
Nema reprezentacije u ex-yu a da im najbolji igrač nije Srbin. Ostale nacije su jako netalentovane.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Kazem ja lepo pre par dana da ce Bogi biti sve bolji. Ako ovim tempom nastavi da radi i da se razvija bice bolji od individualnog Jokica vec sledece sezone.

leandro

pre 6 godina

@(brko radoje, 02. decembar 2017 09:05)

Odlican je mali. I ja ga pratim iako mi je Juta dosadna franšiza. Jedini problem koji može da mu se nametne je nedovoljna visina. Brz jeste, skočan, ima šut, dribling, prodor, igra jako zrelo, ali slično kao i Denis Smith JR iz Dalasa - fali mu koji cm visine da bi bio moćan i jak bek koji može da brani krila. Sve u svemu, Snajder je odličan trener, baš kao i Karlajl. Obojica su strogi i to je jako dobro za rukija koji ima veći posed lopte u rukama. Zato će i Mitchell i Smith JR biti super igrači za sezonu dve. Inače, drago mi je da je Kris Dan proigrao u bulsima. On mi je bio gotivan iz prošle generacije i baš navijam za njega. Pozdrav.

anica

pre 6 godina

(Petrovic, 2. decembar 2017 16:04)
Ocigledno da ste ovde novi, morate se navici na svakakve bljuvotine, jer tastatura trpi sve i ne mozete razumno pricati sa nekim kao sto i na silu morate biti deo medijsko politicke toksicnosti. Jeste plićak u pitanju ali kad si mali udavis se. To je narod Srbije i CG naspram zlih dusa.

Bravo Bogdane...nadam se da ce i Nikola uskoro na teren kad se oporavi.

Kukun

pre 6 godina

Bogdan jeste nas najbolji bek, ali procenti suta sve govore a to je ono sto se u NBA najvise gleda. Nocas je imao 50% protiv slabog Cikaga, a obicno je to izmedju 30-40%. Ipak nadam se da ce se odlazak u NBA pokazati kao pun pogodak.

Jezekilj

pre 6 godina

Aron Gordon iz Orlanda se već sada nameće kao najozbiljiniji kandidat za MIP-a. Momak je drastično popravio statistiku u svim segmentima igre, pogotovo u šutu za 3p. A nameće se i kao vođa tima. Ovo će definitivno biti njegova godina.

eto prijatelju srbiine

pre 6 godina

@realan , i zaboravljas jednu cinjenicu i Novak i Bogdan su poreklom SRBI , rodjeni u Srbiji i nastali od srpskih trenera , Novak od Jelene Gencic , Bogdan od srpskog sustava , ovi krajevi koje si nabrojao su delovi stare Hercegovine , taj deo i danas cine vecinom SRBI.... ne vidim nigdje mogucnost svojatanja crnogoraca , a ako cemo jos pravu istinu napisati , Zeta je nastala raspadom Dusanovog carstva

Dusan8

pre 6 godina

E ovakva treba da mu bide svaka partija. Inace, sjajan defanzivno otkad je dosao u NBA.

Negoooo, Donovan Micel, a ko bi rekao za njega da ce tako eksplodirati

NecuZvaku

pre 6 godina

@REALAN
Realni covece, to sto je neko rodjen na teritoriji jedne zemlje ne cini da je taj neko i istinski pripadnik te nacije (narocito ne na Balkanu)
Da je tako, ni Crnogoraca ni Srba ni Hrvata ni Bosanaca danas ne bi bilo jer smo svi mi vekovima bili pod tudjom okupacijom. Ali to nije izbrisalo nas nacionalni identitet, zar ne? Tako da to sto je Srbin rodjen u Crnoj Gori - nije jednako Crnogorac. A primer sa Katarom je totalno druga prica

Bya-Bya

pre 6 godina

''Srpski reprezentativac preuzeo je odgovornost u poslednja dva i po minuta igre, promašio je trojku i dvojku, ali nije menjao pristup. Nastavio je da bude agresivan, napadao je koš, da bi dva od četiri slobodna bacanja bila dovoljna za sedmo slavlje Kingsa u sezoni. ''

Pa ovo kao kad Pink daje nešto o AVAV-u. ^^

REALAN

pre 6 godina

I treba da place kad gubi finale od neke lijeve Slo enije. Bez obzira na Bogdanovo porijeklo on treba da igra i igrace za Srbiju jer je tamo je rodjen. I za to sam da uopste sportisti mogu da igraju za onu zemlju u kojoj su rodjeni.Pozdrav od CRNOGORCA iz Niksica!!!

Phoenix

pre 6 godina

Kao superlativi Bogdanu a ovamo si potcenio za medalju! Ne znas ti nista o njemu..
(nikola, 02. decembar 2017 12:32)
Vec sam jednom slicnom komentatoru odgovorio pa cu i tebi. Nisam ga potcenio ni malo, vec sam napisao kakva mislim da ce mu karijera biti u NBA. Ako bude takva kakvu sam predvideo, moci cemo ga porediti sa Djinobilijem recimo a to je vrlo ozbiljan reper. O momku mislim sve najbolje.
A sad o tebi. Vidis, ja ne mislim da ti nemas pojma iako nam se misljenja vrlo razlikuju. Ko je u pravu pokazace vreme. A tebi kao i tvom kolegi savetujem malo manje iskljucivosti i malo vise postovanja prema drugima. To ti samo dobra moze doneti.

stavio ih u džep

pre 6 godina

Inače, drago mi je da je Kris Dan proigrao u bulsima. On mi je bio gotivan iz prošle generacije i baš navijam za njega. Pozdrav.

(leandro, 2. decembar 2017 13:18)

"..That's good defence by Bogdanovic on Dunn.." reče komentator, a inače su sve vreme komentarisali koliko je dobar u odbrani

Иван

pre 6 godina

@Ljubitelj sporta

Могуће да је и Гаги био одличан. Утолико боље! Нисам гледао Уникаху, нажалост. Па не може човек баш све да погледа.

el_darinjo

pre 6 godina

Gledao utakmicu uzivo. Bogdan odlican, usao tek pred kraj 1/4, ali do kraja utakmice nakupio lepu minutazu. Konkretan, sa dobrim kretnjama, bez samoisticanja i zelje za samopromocijom. Nekoliko puta sam kao duh, ali mu ne dodaju ekstra pas, sa druge strane uvek je dodavao loptu saigracu ako je u boljoj poziciji. Ima podrsku saigraca, primetio sam da ga legenda i jedan od mojih omiljenih igraca Vince Carter stalno bodri i deli savete sto je super stvar za jednog novajliju u NBA. Na kraju je malo pokvario utisak sa nekoliko promasenih suteva i bacanja, ali ukupno, sasvim ok. Na kraju, ne mogu da verujem koliko ostrascenih komentara vidim ovde. Toliko mi je muka od tog prepucavanja da nemam reci. Shvatite da je decko ostvario svoje snove, igra na najvecem mogucem nivou, u poslednjih 4,5 godina meteorski napreduje i svi bi trebali da budemo ponosni na njega. Za vas koji ga na drugi nacin dozivljavate nemam nikakvo opravdanje, nastavite da ga kritikujete, mozda ce vam tako biti bolje u zivotu.

Boki

pre 6 godina

@ Mislim da njegovo poreklo zanima samo vas iz Nikšića :D Ja ne znam u Srbiji mnogo ljudi koji će, ko neke dede, da započnu razgovor na tu temu... niti ikog to zanima... ali kod vas je to izgleda nepresušna tema za ubijanje dosade, ili je to možda najdosadnija tema ;).
(SrbinsonKruso, 2. decembar 2017 09:13)
Ma, šta nam napriča?! Sad ne treba potezati tu temu kad je u pitanju BB, a kad ste smarali za medalju tokom EP o Dončiću i Dragiću, onda je moglo. Da nam nije momaka poreklom iz CG koji su odlučili.igrati za Srbiju mi.pola medalja iz vaterpola ne bismo videli. Slično.je i sa košarkom.
Prekinite više sa ovim nebuloznim prozivanjima i gledajte sport.

REALAN

pre 6 godina

Od istine se ne mozd bjezati! Bogdanov otac je rodjen u Pivi,selu udaljenom od Niksica 30 km a selo Jasenovo polje odakle je porijeklom Novak Djokovic je tacno na sredini pute izmedju Niksica i Pive tj. 15km od Niksica. Oni su odlucili da brane boje Srbije zemlje dje su rodjeni i to je najpravednije u reprezetativnom sportu, da sportisti mogu samo da igraju za zemlju u kojoj su rodjeni. Sve ostalo je komercijala i vjestacki stvorene reprezentacije kao u rukometu Qatar za koji igraju i tri igraca iz Crne gore i s njima osvojili srebro na svjetskom prvenstvu.

stavio ih u džep

pre 6 godina

Inače, drago mi je da je Kris Dan proigrao u bulsima. On mi je bio gotivan iz prošle generacije i baš navijam za njega. Pozdrav.

(leandro, 2. decembar 2017 13:18)

"..That's good defence by Bogdanovic on Dunn.." reče komentator, a inače su sve vreme komentarisali koliko je dobar u odbrani

aleksandar

pre 6 godina

'Srpski reprezentativac preuzeo je odgovornost u poslednja dva i po minuta igre, promašio je trojku i dvojku, ali nije menjao pristup. Nastavio je da bude agresivan, napadao je koš, da bi dva od četiri slobodna bacanja bila dovoljna za sedmo slavlje Kingsa u sezoni. '' 

Pa ovo kao kad Pink daje nešto o AVAV-u. ^^
(Bya-Bya, 02. decembar 2017 17:33)sta ces,teodosije nikad nece resiti neku utakmicu u nba,bb je vec resio dve.

Kukun

pre 6 godina

Bogdan jeste nas najbolji bek, ali procenti suta sve govore a to je ono sto se u NBA najvise gleda. Nocas je imao 50% protiv slabog Cikaga, a obicno je to izmedju 30-40%. Ipak nadam se da ce se odlazak u NBA pokazati kao pun pogodak.

Kalid

pre 6 godina

Teodosić vrsan plejmejker i šuter u odlučujućim trenucima, Bogdanović odličan poenter, Bjelica odličan u odbrani i multifunkcionalan u napadu, Jokić superstar i Marjanovic zver pod obručem. Možemo na SP da pariramo USA u napadu. Kalinić da u slobodno vreme izučava Džejmsa i Durenta i da mu to bude glavni zadatak kako njih da kontroliše u odbrani. Još 1,2 defanzivca da imamo koji će da bukvalno studiraju svoje USA protivnike, možda Hardena pre svega a to bi mogao Nedović koji je slična atleta. Mora mnogo ozbiljnije da se pristupi ako hoćemo da budemo u igri za zlato, a ovo nam je sjajna generacija. Realno Španci prave smenu generacije, svi ostali su slabiji od nas, USA naravno horor za sve. Marjanovic može da se nosi sa Džordanom, ali Kazinsa mora neko da izučava tipa Kuzmic i da ga svede na sto manje koševa. Jokić - Dejvis na 4. je ok. Na 3. su Durent, Džejms na njih ide Bjelica, Kalinic i od njih pre svega mora da se traži da zaustave kako znaju taj dvojac. Thompson i Harden opet klasa za Bogdanovica i Nedovica ali Nedovic da igra odbranu Bogdanovic napad zavisi ko je na terenu i kako raspoložen. Plej Kari, Irving, Jedino Micic i Penjo pošto je tamnoput i verovatno atletski moćan da ih lome a Teo da igra utakmicu života. Moramo mnogo ozbiljnije ako hoćemo konačno zlato, a ovi igrači imaju potencijal samo moraju da zacrtaju USA kako ih pobediti i to max ozbiljno. Inače USA ima da šalje petliće na SP

REALAN

pre 6 godina

I treba da place kad gubi finale od neke lijeve Slo enije. Bez obzira na Bogdanovo porijeklo on treba da igra i igrace za Srbiju jer je tamo je rodjen. I za to sam da uopste sportisti mogu da igraju za onu zemlju u kojoj su rodjeni.Pozdrav od CRNOGORCA iz Niksica!!!

REALAN

pre 6 godina

Od istine se ne mozd bjezati! Bogdanov otac je rodjen u Pivi,selu udaljenom od Niksica 30 km a selo Jasenovo polje odakle je porijeklom Novak Djokovic je tacno na sredini pute izmedju Niksica i Pive tj. 15km od Niksica. Oni su odlucili da brane boje Srbije zemlje dje su rodjeni i to je najpravednije u reprezetativnom sportu, da sportisti mogu samo da igraju za zemlju u kojoj su rodjeni. Sve ostalo je komercijala i vjestacki stvorene reprezentacije kao u rukometu Qatar za koji igraju i tri igraca iz Crne gore i s njima osvojili srebro na svjetskom prvenstvu.

Jezekilj

pre 6 godina

Aron Gordon iz Orlanda se već sada nameće kao najozbiljiniji kandidat za MIP-a. Momak je drastično popravio statistiku u svim segmentima igre, pogotovo u šutu za 3p. A nameće se i kao vođa tima. Ovo će definitivno biti njegova godina.

Boki

pre 6 godina

@ Mislim da njegovo poreklo zanima samo vas iz Nikšića :D Ja ne znam u Srbiji mnogo ljudi koji će, ko neke dede, da započnu razgovor na tu temu... niti ikog to zanima... ali kod vas je to izgleda nepresušna tema za ubijanje dosade, ili je to možda najdosadnija tema ;).
(SrbinsonKruso, 2. decembar 2017 09:13)
Ma, šta nam napriča?! Sad ne treba potezati tu temu kad je u pitanju BB, a kad ste smarali za medalju tokom EP o Dončiću i Dragiću, onda je moglo. Da nam nije momaka poreklom iz CG koji su odlučili.igrati za Srbiju mi.pola medalja iz vaterpola ne bismo videli. Slično.je i sa košarkom.
Prekinite više sa ovim nebuloznim prozivanjima i gledajte sport.

Phoenix

pre 6 godina

Momak je svoju NBA karijeru zapoceo isto kao i karijeru u Partizanu i Feneru. Strpljivo i marljivo. Svestan da nista ne dolazi preko noci, voljan da uci ali i da bude drzak kada je to potrebno. Zbog svega toga ce i imati slican uspeh kao i sa prethodnim klubovima.
Momak cvrsto stoji na zemlji. Cuti i radi. Svestan je on da nije talenat kalibra Milicica ili nekih drugih. Svestan je da njegova uloga nikada nece biti da daje 25p po utakmici i predvodi tim. Ali je isto tako svestan da moze da bude vrhunski sesti igrac ili treca opcija u napadu gde god da bude igrao. A to ce mu doneti dugu karijeru, dovoljno minuta, 10-14p proseka i puno miliona na racunu. Sve ono sto je svojim radom i zasluzio. Dovoljno je pogledati oci i osmeh nakon dobre akcije, kosa, asistencije. To sliku treneri mladjih kategorija trebaju da zamrznu kada pustaju klipove klincima i kazu im "e, zbog toga se igra kosarka".

Milan

pre 6 godina

Jako zrela partija. Dečko ima samo 25 godina, ali više iskustva nego mnogi što steknu za tri karijere. Ali stvarno ne razumem zašto se ovde prepucavaju navijači večitih oko ovog momka, oko neke epizode od pre mnogo godina? Valjda klinci, mi stariji zvezdaši ne hajemo mnogo za gluposti. Bogi je naš najbolji bek, i možemo biti ponosni na njega, vidi se da ima i zavidne ljudske kvalitete, rekao bih kompletna ličnost.

Shigman

pre 6 godina

Ali ovi pozdravi i zelje od vatrenih, ovakvih ili onakvih Zvezdasa...Koga zanima za koga navijate..sta, je l tako vas komentar treba da dobije na tezini kad naglasite da navijate za Zvezdu.

brko radoje

pre 6 godina

Navijac sam Jute od kad pratim NBA od kraja 80-ih i vremena Stoktona i Melouna posle petnaestak godina osrednjosti(nakon njihovog povlacenja) izgleda su konacno uboli pravu zvezdu na ovogodisnjem draftu ( svaka cast Hejvordu odlican je i on igrac) ali Donovan Micel je po meni uz Tejtuma iz Bostona buduca top zvezda lige. Pogledajte nocasnji highlights kako je klinac setao kroz reket izmedju Dejvisa i Kazinsa. Jedna partija ga ne cini zvezdom ali kao navijac pratim ga od pocetka sezone i raste iz meca u mec.

brko radoje

pre 6 godina

Navijac sam Jute od kad pratim NBA od kraja 80-ih i vremena Stoktona i Melouna posle petnaestak godina osrednjosti(nakon njihovog povlacenja) izgleda su konacno uboli pravu zvezdu na ovogodisnjem draftu ( svaka cast Hejvordu odlican je i on igrac) ali Donovan Micel je po meni uz Tejtuma iz Bostona buduca top zvezda lige. Pogledajte nocasnji highlights kako je klinac setao kroz reket izmedju Dejvisa i Kazinsa. Jedna partija ga ne cini zvezdom ali kao navijac pratim ga od pocetka sezone i raste iz meca u mec.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Kazem ja lepo pre par dana da ce Bogi biti sve bolji. Ako ovim tempom nastavi da radi i da se razvija bice bolji od individualnog Jokica vec sledece sezone.

scout

pre 6 godina

''Ali ovi pozdravi i zelje od vatrenih, ovakvih ili onakvih Zvezdasa...Koga zanima za koga navijate..sta, je l tako vas komentar treba da dobije na tezini kad naglasite da navijate za Zvezdu.''
Pa ja milsim da to naglase zato sto je logika grobara da svi zvezdasi mrze bogdana?

Stara kuka

pre 6 godina

Pogodite odakle je porijeklo Bogdanu?Naravno-NIKSIC. Otac mu je iz Niksica i 90-tih preselio u BG
(REALAN, 02. decembar 2017 08:54)
Da,Stara Hercegovina.Sta je problem?

Bya-Bya

pre 6 godina

''Srpski reprezentativac preuzeo je odgovornost u poslednja dva i po minuta igre, promašio je trojku i dvojku, ali nije menjao pristup. Nastavio je da bude agresivan, napadao je koš, da bi dva od četiri slobodna bacanja bila dovoljna za sedmo slavlje Kingsa u sezoni. ''

Pa ovo kao kad Pink daje nešto o AVAV-u. ^^

телетаби

pre 6 godina

@евива Нема горих и досаднијих људи на свету од вас Монтенегрина. Сва срећа па вас је и у рођеној држави свега 5%.

Stara kuka

pre 6 godina

Bravo za momka iz Pluzina! Posle utakmice susret dva majstora iz Crne Gore, Mirotica i Bogdanovica!
(eviva, 02. decembar 2017 08:52)
Ma Bogdan pravi Milogorac.Samo je plakao kad je Srbija izgubila finale od Slovenije.

beogradski

pre 6 godina

(REALAN, 02. decembar 2017 09:28)

čim ti moraš da naglasiš da si crnogorac, znači da duboko u sebi znaš da to nisi.....čitaj njegoša, kralja nikolu, pa ćeš videti i možda shvatiti ko si i šta si....srbin, poreklom iz pljevalja....

istoricar

pre 6 godina

ko su ovi sto sebe zovu crno gorcima? jesu to albanci? ili muslimani? posto u crnoj gori samo zive srbi i muslimani? ko su ti novi neki sad?

kako drugacije

pre 6 godina

beli Manu Đinobili
(sas, 02. decembar 2017 08:29)


Jeste...Manu je belac(kakva moc zapazanja), ali ovo je vest o jednom drugom belcu - sa Balkana.

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Pogodite odakle je porijeklo Bogdanu?
Naravno-NIKSIC. Otac mu je iz Niksica i 90-tih preselio u BG
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (REALAN, 2. decembar 2017 08:54)
Mislim da njegovo poreklo zanima samo vas iz Nikšića :D Ja ne znam u Srbiji mnogo ljudi koji će, ko neke dede, da započnu razgovor na tu temu... niti ikog to zanima... ali kod vas je to izgleda nepresušna tema za ubijanje dosade, ili je to možda najdosadnija tema ;).

Stara kuka

pre 6 godina

I treba da place kad gubi finale od neke lijeve Slo enije. Bez obzira na Bogdanovo porijeklo on treba da igra i igrace za Srbiju jer je tamo je rodjen. I za to sam da uopste sportisti mogu da igraju za onu zemlju u kojoj su rodjeni.Pozdrav od CRNOGORCA iz Niksica!!!
(REALAN, 02. decembar 2017 09:28)
Realno je da ste vi za sve SRBE presmensi u sportu.Sta cete vi ovde?

marko

pre 6 godina

Svaka cast Bogdanu polako to dolazi na svoje. Ono sto meni bode oci, jeste sta se sve smatra asistencijom u NBA. Kao da je asistencija dodavanje koje je prethodilo kosu, nebitno da li je igrac koji je postigao kos sam zasluzan kao sto smo ovde videli, Bogdan doda loptu ovaj tapka, zaleti se u prodor i na kraju da kos, a Bogdanu ni krivom ni duznom asistencija. Mislim nema veze ovo sa Bogdanom nego uopsteno sa NBA i asistencijama

Duck Dodgers

pre 6 godina

Znate ono kad vam je slava i tu se zateknu dva, ne dao bog, crnogorca i počnu na temu ko je odakle do sto devedeset trećeg kolena, i svi požele da počne priča o politici.

Stara kuka

pre 6 godina

Hahaha kako je vas srbe lako bocnuti, smijesni ste!
(eviva, 02. decembar 2017 09:56)
Posebno smo smesni u sportu.Sta ces.Sa kim je evivica u Rusiji u grupi?

Цветак зановетак

pre 6 godina

Браво Богдане! Рокај само! Ево ово пише Звездаш, али сам ја прво Србин па све остало.

Aleksa

pre 6 godina

@ Ian Thorp... mnogo ti je dobar komentar.... svaka ti cast... od ranog jutra briljiras... a pored tvog komentara jos nekoliko koji su podrska Bogdanu i to od Zvezdasa koje si prozvao... evo i od mene puna podrska i zelja da rekord pada na svakoj sledecoj utakmici...

Bogdan je Srbin ,da je crnogorac igrao bi kosarku lezeci

pre 6 godina

@eviva , to mjesto i dan danas ima preko 60 posto Srba ,tako da na tvoju zalost Bogdan nema nikakve veze s Crnom Gorom , @realan - Bogdan nema nikave veze s Niksicem , informacije su ti krive, a kompleksi jos veci

analiticar_amater

pre 6 godina

Ma, šta nam napriča?! Sad ne treba potezati tu temu kad je u pitanju BB, a kad ste smarali za medalju tokom EP o Dončiću i Dragiću, onda je moglo. Da nam nije momaka poreklom iz CG koji su odlučili.igrati za Srbiju mi.pola medalja iz vaterpola ne bismo videli. Slično.je i sa košarkom.
Prekinite više sa ovim nebuloznim prozivanjima i gledajte sport.
(Boki, 2. decembar 2017 12:31)

Opa, kakve izmisljotine i bemsislice. U kosarci ne bi smo videli pola medalja da nam nije momaka poreklom iz CG koji su odlucili igrati za nas? Ma nemoj, ajde koji su to momci? Mislis na Bogdana, Srbina koji je rodjen i odrastao u Srbiji, ali je ipak odlucio da igra za Srbiju? Hahaha, kakve besmislice. Kad vec pricas o vaterpolistima, idi pitaj Srbe iz CG zasto nece da igraju za CG nego za Srbiju? I poredis babe i zabe, Dragic i Doncic su poreklom Srbi, isto kao sto je i Bogdanovic poreklom Srbin. Kakve veze ovi Crnogorci koji se ovde javljaju imaju sa Srbima koji igraju za Srbiju? Ubise vas kompleksi i mrznja, a Srbija dere redom i osvajaj medalje. Bas mi vas je zao.

analiticar_amater

pre 6 godina

Hahaha kako je vas srbe lako bocnuti, smijesni ste!
(eviva, 02. decembar 2017 09:56)

Ma mozda smo mi smesni ali mi je toplo oko srca kad vidim dvojcu Srba, Bogdanovica i Mirotica, da kidaju u nba. A vi kako ste? Jeste pratili zreb za Rusiju juce? Igraju vam zapadna braca pa cete bar imati za koga da navijate.

Dzordanov brat od tetke

pre 6 godina

Solidna partija , bice jos bolje u napadu kad izbaci Obradovica iz glave ( podvesno mu vristi sa klupe : razmisli ,dodaj ,gledaj itd ..) Ono sto su ga ceo zivot ucili najbloji ne pije vodu u ovoj kaubojskoj ekipi . Malo dasstisne petlju i da bude drskiji i sve dolazi na svoje mesto .

Savjest

pre 6 godina

Sustina cijele priče je da su Srbi motor kosarke u svim zemljama ex-yu!
Nema reprezentacije u ex-yu a da im najbolji igrač nije Srbin. Ostale nacije su jako netalentovane.

joki

pre 6 godina

Ma, šta nam napriča?! Sad ne treba potezati tu temu kad je u pitanju BB, a kad ste smarali za medalju tokom EP o Dončiću i Dragiću, onda je moglo. Da nam nije momaka poreklom iz CG koji su odlučili.igrati za Srbiju mi.pola medalja iz vaterpola ne bismo videli. Slično.je i sa košarkom.
Prekinite više sa ovim nebuloznim prozivanjima i gledajte sport.
(Boki, 2. decembar 2017 12:31)

gledaj ima logike sto ti pises.
bogadnovic je iz crne gore,kuzmic i raduljica iz republike srpske,i sve je to ok jer oni su srbi iz crne gore i republike srpske,
mi se svojih sunarodnika iz okolnih zemalja ne odricemo.

ali glavna poenta je tvoja ogorcenost pa mislis sto ces napisati da je on iz crne gore da ces nas uvrediti,jer ocigledno ti mislis da srba nema u crnoj gori,i ponavljam ti si ogorcen covek.
mi se nasih sunarodnika bilo gde ne odricemo pa ni u crnoj gori.
a tebe i slicnih tebi smo se odrekli jos 2006 god.tako da imas lep pozz.

vlado

pre 6 godina

Odlican je bio, ali umalo na kraju da uprska stvar. Stigao ga je malo bio i umor, a osetilo se da je i pod pritisko. Rendolf ga je iscupao kad je sutnuo air ball na 50ak sekundi do kraja, a Bulsi nisu uspeli da iskoriste tu stegnutost i polovicna bacanja na kraju. Sve u svemu odigrao je hrabro, napadao je kos svo vreme ulazom, trazio kontakt i faul i izveo do sada najvise slobodnih bacanja u sezoni 9. Otprilike se sada vec vidi njegova uloga u ovim Kingsima. Kombo bek, koji moze da odigra i nisko krilo za nuzdu a u odbrani da izrotira sve pozicije od 1-3, nesto vrlo slicno Manuu u Sparsima (mada mora jos mnoooogo da radi). Takav set vestina mu daje pravo da se nada dobroj minutazi gde god da bude igrao nebitno da li je starter ili prva rezerva. Treneri obozavaju takve igrace jer im otvaraju mnogo mogucnosti kako u napadu tako i u odbrani. P.s. i dalje se nije navikao na NBA trojku 😃 U skoro svakoj utakmici ima po jednu pogodjenu duuuguuu dvojku jer je za malo gazio liniju.

antiDebil

pre 6 godina

Kukun

Sta tacno govore procenti suta, budi malo precizniji i odredjeniji ? Naravno valjalo bi te procente suta uporediti sa drugim igracima da vidimo kako tu stoje stvari, a sto se tice onoga sta tamo najvise gledaju, najvise gledaju ono sto je Bogdanovic uradio protiv GS !!

Samo čovek

pre 6 godina

Vredelo je ne spavati sinoc, na kraju sam se iznervirao sto je promasio neka bacanja jer je mogao prebaciti 20 poena, nekako lepse zvuci i dalo bi mu dodatno samopouzdanje, ali sve u svemu igrao je pooslednjih 15, 16 mimuta bez izmene, mislim da mu je ovo najveca minutaza do sad (igrao 30 min), stigao ga i umor malo, ali pogodio je taman dovoljno za pobedu. Ima poverenje i trenera i ekipe jer je lopta bila uvek u njegovim rukama u poslednjim minutima kada se biralo koga ce da posalju na bacanja. Sve u svemu svaka cast, da igra uvek 30+ minuta siguran sam da bi imao laganih 15+ poena prosek, ali ajde bitno da igra, Kingsi ce se ispostaviti kao pravi pogodak za njega, u prvoj sezoni najbitnija je minutaza, a Boze moj bice vremena i za jurenje plejofa.

zemunski kej

pre 6 godina

Zeleo sam da gledam ali ne mogu jer sam se poremetio zbog satnice NBA, pisali smo i kada mu nije islo da ce da proradi,jednostavno uporan je, da ima kvalitet ima.

Kimi

pre 6 godina

@Phoenix Kakav komentar, nemam reči. Napisati za jednog od najboljih igrača naše zemlje, da nema talenat i pritom dobiti ovoliko lajkova, pa ovo je pravo stanje uma kod nas. Svi drugi su bolji kada nisu naši, dok većina tako pametnih komentatora ne uživa ni u dozi prosečnosti, već je negde na dnu "lanca ishrane". Ništa nisu bolji ni dotični koji su lajkovali.
Kao prvo i pored ogromnog rada, Bogdanu sigurno niko ne može osporiti ni talenat, koji je više nego očigledan.

Tozovac

pre 6 godina

Hahaha kako je vas srbe lako bocnuti, smijesni ste! 
(eviva, 02. decembar 2017 09:56) 

Ma mozda smo mi smesni ali mi je toplo oko srca kad vidim dvojcu Srba, Bogdanovica i Mirotica, da kidaju u nba. A vi kako ste? Jeste pratili zreb za Rusiju juce? Igraju vam zapadna braca pa cete bar imati za koga da navijate.
(analiticar_amater, 02. decembar 2017 12:10)

Igraju im i braća za Svajcarce. imace za koga da navijaju

leandro

pre 6 godina

@(brko radoje, 02. decembar 2017 09:05)

Odlican je mali. I ja ga pratim iako mi je Juta dosadna franšiza. Jedini problem koji može da mu se nametne je nedovoljna visina. Brz jeste, skočan, ima šut, dribling, prodor, igra jako zrelo, ali slično kao i Denis Smith JR iz Dalasa - fali mu koji cm visine da bi bio moćan i jak bek koji može da brani krila. Sve u svemu, Snajder je odličan trener, baš kao i Karlajl. Obojica su strogi i to je jako dobro za rukija koji ima veći posed lopte u rukama. Zato će i Mitchell i Smith JR biti super igrači za sezonu dve. Inače, drago mi je da je Kris Dan proigrao u bulsima. On mi je bio gotivan iz prošle generacije i baš navijam za njega. Pozdrav.

Иван

pre 6 godina

@Ljubitelj sporta

Могуће да је и Гаги био одличан. Утолико боље! Нисам гледао Уникаху, нажалост. Па не може човек баш све да погледа.

Petrovic

pre 6 godina

REALAN, 02. decembar 2017 14:38)... A sta su Crnogorci nego Srbi, da nismo pali sa Marsa? Evo ja sam stara Crnogorska familija, casna i ponosna i svi su mi bili i bice Srbi. 50% naroda se i sada zvanicno izjasnjava Srbima, care moj. Koliko njih je samo prisiljeno rec da nijesu Srbi u strahu od otkaza u drzavnoj sluzbi i inspekcija u privatnom sektoru itd. Crna Gora je drzava srpska kao i Srbija i RS. Ako meni ne vjerujes procitaj poziv narodu kralja Nikole za oba svjetska rata. A kad procitas, onda sjedi i stidi se nesreco. Njegosa ti necu preporucit jer da si iole pismen ne bi odje gluposti pisao. Proce i ova vlast u CG a sa njom i razna fukara... nicija nije do zore gorjela...

Komša

pre 6 godina

Samopouzdanja ima koliko hoćeš,prihvataju ga već,za par meseci izgradiće piziciju lepu.
Posle je sve moguće.
Nema zezanja,momak zna šta hoće i posvećen je cilju.
Svaka čast.

Иван

pre 6 godina

Биће Богдановић одличан. Мене је синоћ импресионирала његова одбрана. Не знам да ли су Булси иједан кош дали преко њега, а покушавали су. Синоћ сам гледао два наша одлична одбрамбена играча: прво Лазића против Луке (колико је могуће Дончића сачувати), а онда и Богдана.

Ljubitelj sporta

pre 6 godina

Биће Богдановић одличан. Мене је синоћ импресионирала његова одбрана. Не знам да ли су Булси иједан кош дали преко њега, а покушавали су. Синоћ сам гледао два наша одлична одбрамбена играча: прво Лазића против Луке (колико је могуће Дончића сачувати), а онда и Богдана.
(Иван, 02. decembar 2017 12:52)
Slazem se sve sa tobom, samo zaboravio si Gagija koji je sinoc isto izdominirao u odbrani. Inace navijam za Zvezdu.

Dragan Kojić Piksi

pre 6 godina

do sada BB oko 10p po utakmici a danas 19p. Razlika je u slobidnim bacanjima. Nisam siguran da li je Bogdan do sada ukupno izveo slobidnih kao na ovoj utakmici. U svakom slučaju slobodnjaci su uvek bili bitan deo njegove igre i tu uvek ima 4-5 sigurnih poena a to je razlika u proseku od 10p i odličnih 15p po utakmici. Dobro je što je agresivan i što stiče respekt od saigrača, zaista dečko isključivo svojim radom uspe da se snadje u svakoj sredini i nametne svakom treneru.

big

pre 6 godina

Biće Bogdan sve bolji i bolji, dovoljno je mlad, a i iskusan, zna kako se predvodi tim, za liderstvo se izborio još u mlađim kategorijama, potom u Partizanu, Feneru, Reprezentaciji, izboriće se i u NBA. Sredina je odlična, i Bogdan polako raste sa timom. Vidi se i po njemu da se sve više opušta, a raduje i dobra saradnja sa centrom.
Ne treba da se zaboravi da je Bogdan sarađivao sa trenerima tipa Željko, Duda, Sale, Dule...da je odškolovan košarkaš, a pritom marljiv i pametan. Samo napred Bogdane!

Kol

pre 6 godina

Odlican je mali, jeste da ce Kingsi verovatno biti medju najgorim timovima ove sezone ali ce makar Bogdan dobiti odlicnu minutazu a to je najbitnije za igraca!

eto prijatelju srbiine

pre 6 godina

@realan , i zaboravljas jednu cinjenicu i Novak i Bogdan su poreklom SRBI , rodjeni u Srbiji i nastali od srpskih trenera , Novak od Jelene Gencic , Bogdan od srpskog sustava , ovi krajevi koje si nabrojao su delovi stare Hercegovine , taj deo i danas cine vecinom SRBI.... ne vidim nigdje mogucnost svojatanja crnogoraca , a ako cemo jos pravu istinu napisati , Zeta je nastala raspadom Dusanovog carstva

anica

pre 6 godina

(Petrovic, 2. decembar 2017 16:04)
Ocigledno da ste ovde novi, morate se navici na svakakve bljuvotine, jer tastatura trpi sve i ne mozete razumno pricati sa nekim kao sto i na silu morate biti deo medijsko politicke toksicnosti. Jeste plićak u pitanju ali kad si mali udavis se. To je narod Srbije i CG naspram zlih dusa.

Bravo Bogdane...nadam se da ce i Nikola uskoro na teren kad se oporavi.

aleksandar

pre 6 godina

'Srpski reprezentativac preuzeo je odgovornost u poslednja dva i po minuta igre, promašio je trojku i dvojku, ali nije menjao pristup. Nastavio je da bude agresivan, napadao je koš, da bi dva od četiri slobodna bacanja bila dovoljna za sedmo slavlje Kingsa u sezoni. '' 

Pa ovo kao kad Pink daje nešto o AVAV-u. ^^
(Bya-Bya, 02. decembar 2017 17:33)sta ces,teodosije nikad nece resiti neku utakmicu u nba,bb je vec resio dve.

Phoenix

pre 6 godina

Kao superlativi Bogdanu a ovamo si potcenio za medalju! Ne znas ti nista o njemu..
(nikola, 02. decembar 2017 12:32)
Vec sam jednom slicnom komentatoru odgovorio pa cu i tebi. Nisam ga potcenio ni malo, vec sam napisao kakva mislim da ce mu karijera biti u NBA. Ako bude takva kakvu sam predvideo, moci cemo ga porediti sa Djinobilijem recimo a to je vrlo ozbiljan reper. O momku mislim sve najbolje.
A sad o tebi. Vidis, ja ne mislim da ti nemas pojma iako nam se misljenja vrlo razlikuju. Ko je u pravu pokazace vreme. A tebi kao i tvom kolegi savetujem malo manje iskljucivosti i malo vise postovanja prema drugima. To ti samo dobra moze doneti.

NecuZvaku

pre 6 godina

@REALAN
Realni covece, to sto je neko rodjen na teritoriji jedne zemlje ne cini da je taj neko i istinski pripadnik te nacije (narocito ne na Balkanu)
Da je tako, ni Crnogoraca ni Srba ni Hrvata ni Bosanaca danas ne bi bilo jer smo svi mi vekovima bili pod tudjom okupacijom. Ali to nije izbrisalo nas nacionalni identitet, zar ne? Tako da to sto je Srbin rodjen u Crnoj Gori - nije jednako Crnogorac. A primer sa Katarom je totalno druga prica

stavio ih u džep

pre 6 godina

Inače, drago mi je da je Kris Dan proigrao u bulsima. On mi je bio gotivan iz prošle generacije i baš navijam za njega. Pozdrav.

(leandro, 2. decembar 2017 13:18)

"..That's good defence by Bogdanovic on Dunn.." reče komentator, a inače su sve vreme komentarisali koliko je dobar u odbrani

stavio ih u džep

pre 6 godina

Inače, drago mi je da je Kris Dan proigrao u bulsima. On mi je bio gotivan iz prošle generacije i baš navijam za njega. Pozdrav.

(leandro, 2. decembar 2017 13:18)

"..That's good defence by Bogdanovic on Dunn.." reče komentator, a inače su sve vreme komentarisali koliko je dobar u odbrani

Dusan8

pre 6 godina

E ovakva treba da mu bide svaka partija. Inace, sjajan defanzivno otkad je dosao u NBA.

Negoooo, Donovan Micel, a ko bi rekao za njega da ce tako eksplodirati

el_darinjo

pre 6 godina

Gledao utakmicu uzivo. Bogdan odlican, usao tek pred kraj 1/4, ali do kraja utakmice nakupio lepu minutazu. Konkretan, sa dobrim kretnjama, bez samoisticanja i zelje za samopromocijom. Nekoliko puta sam kao duh, ali mu ne dodaju ekstra pas, sa druge strane uvek je dodavao loptu saigracu ako je u boljoj poziciji. Ima podrsku saigraca, primetio sam da ga legenda i jedan od mojih omiljenih igraca Vince Carter stalno bodri i deli savete sto je super stvar za jednog novajliju u NBA. Na kraju je malo pokvario utisak sa nekoliko promasenih suteva i bacanja, ali ukupno, sasvim ok. Na kraju, ne mogu da verujem koliko ostrascenih komentara vidim ovde. Toliko mi je muka od tog prepucavanja da nemam reci. Shvatite da je decko ostvario svoje snove, igra na najvecem mogucem nivou, u poslednjih 4,5 godina meteorski napreduje i svi bi trebali da budemo ponosni na njega. Za vas koji ga na drugi nacin dozivljavate nemam nikakvo opravdanje, nastavite da ga kritikujete, mozda ce vam tako biti bolje u zivotu.