Ponedeljak, 20.11.2017.

07:25

Umro najozloglašeniji masovni ubica Čarls Menson

Umro je masovni ubica Čarls Menson, lider sekte koji je tokom šezdesetih upravljao ubistvima koja su počinili sledbenici njegove "Porodice".

Izvor: B92

Umro najozloglašeniji masovni ubica Èarls Menson IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

39 Komentari

Sortiraj po:

Џони

pre 6 godina

@Dejanv



Катарина Медичи, Ендру Џексон, Леополд II Белгијски и Мао Це Тунг нису имали трауматична детињства (у сваком случају, није документовано да су имали) па су ипак израсли у масовне убице?

Ја верујем да је индивидуални однос према сопственој слободној вољи посреди сваке приче о одрастању. Чак и ако душевни поремећаји по себи јесу судбински феномен и ожиљци за које особа код које су се развили није крива, о доменима моралног и друштвено прихватљивог понашања одлучујемо само ми.

Лично, буде ми лакше када признам самом себи да за моје негативне или лоше процењене поступке нису криви другови из основне који су ме прогањали или отац који је често урлао на мене, него – ја сâм. Мислим да непраштање себи или другима проистиче из бежања од самог себе, као и из преферирања позиције жртве (судбине или других). Када особа постане свесна тога да је њена судбина најбољим делом ипак зависила од ње саме, чини се као да и пехови који је прогоне, ко год за њих био крив, постану знатно мање ужасни.

Komša

pre 6 godina

Bolesnik koji je dao povod drugim bolesnicima da ubijaju.Puna je istorija takvih,a neke od njih još uvek izučavamo kao ideologe koji su "promenili svet".
U svakom vremenu ima ljudi koji žude da njihov patološki pogled na svet dobije neki smisao.Pojavi se neki ovakav i objasni im da je to u redu,da misle ispravno i eto zla u najavi...U svim previranjima,ratovima,revolucijama takvi više ili manje isplivaju.
Već sada znamo da su neki od inspiratora (Lenjin,Hitler) imali ozbiljnih zdravstvenih problema.Istorija ne pamti "zdravstvene kartone" Robespijera,Inspiratora inkvizicicije niti nekih "svetaca" iz srednjeg veka jer društvo nije beležilo to ali možemo da slutimo kako su vere i ideje "stavljale u funkciju" razne bolesnike i davale smisao njihovim porivima.
Osobi otudjenoj,labilnoj treba malo- lepa reč,prihvatanje i zlo je oslobodjeno ili zaključano.Zavisi ko vrši uticaj.

s.

pre 6 godina

Steta sto nije ranije umro.
(oklagija, 20. novembar 2017 10:07)

Nije šteta, njemu je smrt olakšanje.
Trebao je još da robija.
Znaš kako kažu (ko veruje u to), u Paklu su večne muke.

svi zakazali

pre 6 godina

Patologija psihe izazvana odbacivanjem od strane roditelja i odrastanjem na ulici. Strašan život i strašne posledice. Opsesija “porodicom” i osveta za napuštenost i izdaju. Proizvoditi mržnju i ogorčenost u drugima (na bilo kojoj osnovi) je takođe inspirasanje na najgora dela. Da razmisle političari, akademici, novinari i anonimni komentatori na portalima da li ljude inspirišu na mržnju ili na prijateljstvo. Odgovorni smo jedni za druge.

Aldebaran

pre 6 godina

Ovaj čovek je osuđen od strane vlasti a i javnosti a da pritom nije analiziran
uzrok ovakvog njegovog monstruoznog ponašanja. Elem evidentno je da ga je otac napustio a majka nije želela i da se ta trauma desila u ranoj mladosti. Odrastao na ulici. Zamislite koliko gorčine to proizvodi u čoveku kad zna da je od najbližih odbačen i nepoželjan od malih nogu..
(Dejanv, 20. novembar 2017 08:54)

Tačno. Koliko je loše startovao u životu, bilo bi čudo da je nešto pozitivno od njega ispalo. Ali da li je "imao je teško i nesrećno detinjstvo" univerazalni izgovor i opravdanje za sve užasno što čovek učini kasnije u životu? Da li je isključivo "krivo društvo" što mu nije obezbedilo bolje startno mesto u životu? Ne bih se složio.

Hitlera je u detinjstvu otac tako bezrazložno i besomučno tukao da nije mogao da hoda! Jedinu utehu je nalazio kod majke. Ali rano je obolela od raka i lečila se, neuspešno, kod jednog doktora Jevrejina, pa je navodno zbog toga zamrzeo Jevreje. Da li zbog toga treba oprostiti Hitleru što je pobio 6 miliona Jevreja?

Mnogi ljudi već na startu u životu dobiju loše ili veoma loše karte i imaju veoma teško i traumatično detinjstvo, od kojeg im ostaju ožiljci do kraja života. Ali ipak ne postanu svi ni masovne ubice, ni psihopate. Možda ni ne sasvim uravnoteženi ljudi, ali ipak ljudi koji neće naškoditi drugima i koji se kako tako ipak uklope u društvo i imaju manje više normalan život.

Flash

pre 6 godina

Oduvek me je fasciniralo kako je ovaj covek uspeo da ispere mozak tolikim ljudima, da ih dovede do te tacke da ubijaju za njega:
Covek koji je bio nepismen, visok 1,57 metara, do osnivanja kulta pola zivota je proveo u zatvoru, a uspeo je neverovatnom harizmom i ispiranjem mozga da zavede preko 30 devojaka, uglavnom uzorne obrazovane pripadnice srednje klase, do tacke da ih je nagovorio da ucine uzasno brutalna ubistva. Imao je kult ljudi spremnih da zive i umru za njega, a okupio ih je samo zahvaljujuci svojim recima. Suludo i jezivo. Neki koji su imali isti takav dar ali bolje uslove, isto su uradili sa citavim narodima i nacijama (Hitler recimo), uvek sam se pitao sta su to imali sto im je omogucilo da zavedu toliko ljudi.

Sale

pre 6 godina

Masovni ubica nije.
Inicijator ubistava jeste, sto je jos gore, jer je navukao drugo lice da ubije za njega i zbog toga je proveo ostatak zivota kako zasluzuje.

Sve u svemu, budala manje na svetu...problem su isti takvi kao on ali koji su na slobodi.

Nenad-EU

pre 6 godina

Zasto je ovakvo nesto udarna vest?
Ne mislite li da ste jednog masovnog ubicu nagradili time, a jasno je da je zasluzio upravo suprotno?
(Pitanje, 20. novembar 2017 07:34)

To sam se i ja zapitao ali posle kontam, treba ljudi da znaju kako u urejenim drzavama zavrse ovakvi neljudi. U Srbiji bi bio pomilovan posle 17 godina.

Miloš

pre 6 godina

Zasto je ovakvo nesto udarna vest?
Ne mislite li da ste jednog masovnog ubicu nagradili time, a jasno je da je zasluzio upravo suprotno?
(Pitanje, 20. novembar 2017 07:34)

Ako pročitaš vest ili znaš nešto od ranije o njemu, videćeš da su ga roditelji ostavili na ulici što naravno nije moralo da dovede do svega ovoga ali jeste uticalo. Rasni sukobi i nuklearni rat takođe nisu njegova fikcija. Hteli mi to ili ne, ovakvi ljudi su proizod društva i naravno da ne treba da ignorišemo vesti o njima.

CipiripiiliEurokrem

pre 6 godina

Vec se vidi u komentarima koliko je medijska popularnost jednog ludaka i ubice zainteresovala neke ljude da istog tog ludaka i ubicu, kao i njegove postupke, razmisljanja i zivot "analiziraju". Ako je tako u Srbiji, plasim se da pomislim kako je u USA.

Back in Black

pre 6 godina

Zasto je ovakvo nesto udarna vest?
Ne mislite li da ste jednog masovnog ubicu nagradili time, a jasno je da je zasluzio upravo suprotno?
(Pitanje, 20. novembar 2017 07:34)
To je brate zato sto se toliko pisalo o njemu,snimali dokumentarci,filmovi.O svakom seijskom ubici ima dokumentarac i film evo sada imas o Dzefri Dameru vec drugi film.Ted Bandi serijski ubica ima bezbroj dokumentaraca a znam za tri filma.Ruski serijski ubica Andrej Cikatilo takodje ima mali milion dokumantaraca o njemu.Imas filmove o mafiji svi zivi znaju ko je Dzon Goti.Imas coveka koji verovatno predstavlja najvece zlo koje je hodalo na ovoj planeti Hitlera o kojem verovatno svakog dana izadje neki tekst,dokumentarac ili neki film.Toliko pricanje i prepricavanje o tim ljudima dobija kontra efekat gde oni postaju mnogima idoli.Zaboravio sam da spomenem Pablo Eskobara znaci serije,filmovi,dokumentarci,knjige o njemu koliko ti dusa zeli.Imas primer kod nas sa dokumentarcem" Vidimo se u citulju"koji je snimljen i pusten u pogresno vreme i imao je totalno kontra efekat na omladinu 90-tih.Gde su klinci poceli da se oblace i šišaju kao ti krimosi i da citiraju njihove replike.Da se toliko ne pise snima o njima svi bi ih zaboravili e sada zasto se to radi to je pitanje.Verovatno zato sto je to gledano i citano,zato sto to ljudi vole.

JPR24

pre 6 godina

Aman vise. On je inspirator ubistava, a ne ubica. Je l' vi trolujete ili stvarno ne vidite razliku?
(Sole, 20. novembar 2017 07:47)
Po toj tvojoj logici i Hitler je samo “inspirator”... I ti pričaš o razlici ?!

VUK

pre 6 godina

Američka logika.. pre neki dan zbog jedne reči izdvojene iz konteksta, imigraciono odeljenja je trajno proteralo majku dva odrasla sina koje je rodila na tlu USA, a ubicu svojih građana hranila je i lečila do 83 god. života!?

Gotz

pre 6 godina

(Mirko Pantic, 20. novembar 2017 07:50)

Imas krivu predodzbu. Slucajevi smrtne kazne su daleko najskuplji slucajevi zbog posebnog postupka koji se vodi u tom slucaju. Prosjecno cekanje na izvrsenje smrtne kazne u SAD-u je - 21 godina. I tijekom tih 21 godine se vrse stalna saslusanja i dodatne provjere i preispitivanja od strane razlicitih sudaca i odvjetnika. Kad se izvrsi kazna nakon 20 godina, ukupni troskovi premasuju nekoliko puta kaznu dozivotnog zatvora.

infidel

pre 6 godina

Mediji su krivi - on je najpoznatiji i o njemu sve znamo. O žrtvama ništa. Tako je sa svakim zločinom u zapadnom svetu... Time se bukvalno glorifikuje ubica i njegova nedela i stvara se novi, vođen idolom.

zenica

pre 6 godina

"Oca nikada nije upoznao, a majka ga nije zelela", nazalost ovo je okidac za mnoge poremecaje u licnosti deteta, takodje, njegova sekta se zvala "Porodica", ocigledno nesto sto mu falilo, horor.

radijator

pre 6 godina

Koliko ograničenih komentara. Covek vredan divljenja...vrhunski manipulator... probajte vi tako nesto pa cete da vidite koliko ljudi ce da vas poslusa. Sve sami moralisti... R.I.P.
Odsluzio je i vise nego dovoljno... ljudi koji su vise ubijali (iako on nije nikoga) bivaju nagradjeni da vode drzave, postaju premijeri...cak i Nobelove nagrade dobijaju..

ja

pre 6 godina

"Aman vise. On je inspirator ubistava, a ne ubica. Je l' vi trolujete ili stvarno ne vidite razliku?
(Sole, 20. novembar 2017 07:47)"

Da... To je gore!

Blackwater

pre 6 godina

Pogledao sam valjda stotine dokumentaraca o masovnim i serijeskim ubicama, organiziranom kriminalu i nacistima, mislim da sam autoritet za istoriju bolesnih umova.
Charles Manson nije nikoga ubio, nego članovi njegove sekte.
Prva ubistva su bila slučajna, to je bila kuća od muzičkog producenta Trry Melchera, inače sin od Doris Day koji je navodno ukrao Mansonu neku pjesmu i on je bio cilj tog ubistva. Ali u međuvremenu je Polanski od njega iznajmio kuću pa su njegovi nadrogirani prolupanci zaklali njegovu 8 mjeseci trudnu ženu Sharon Tate i još četvero drugih, bili su u krivo vrijeme na krivom mjestu.
A drugo ubistvo je bilo samo bonus, bračni par Lio i Rosemary Labianca.
Manson je imao neku suludu ideju da time izazove međurasni rat, pa da crnci pobijede ali ne bi bili sposobni vladati pa bi za pomoć zamolili bijelce, to mi do danas nije jasno kako tako nešto nekom može pasti na pamet.
Inače je Manson iz zatvora izdao 27 albuma, ima na Youtube, muzika mu je sranje.
Iza sebe je ostavio pretpostavljam teško shrvane ucviljene djece!

B...

pre 6 godina

Aman vise. On je inspirator ubistava, a ne ubica. Je l' vi trolujete ili stvarno ne vidite razliku?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sole, 20. novembar 2017 07:47)

Možda nije direktno okrvavio ruke, ali je krvolok, pa se može nazvati ubicom. Kao i Hitler, Musolini, Staljin i da se ne vraćam još dalje u prošlost.

Dejanv

pre 6 godina

Ovaj čovek je osuđen od strane vlasti a i javnosti a da pritom nije analiziran
uzrok ovakvog njegovog monstruoznog ponašanja. Elem evidentno je da ga je otac napustio a majka nije želela i da se ta trauma desila u ranoj mladosti. Odrastao na ulici. Zamislite koliko gorčine to proizvodi u čoveku kad zna da je od najbližih odbačen i nepoželjan od malih nogu..

sasa

pre 6 godina

Koga briga za neke tamo psihopate,ubice,monstrumie koji su ekranizovani,faktichki i proslavljeni u USA.Devijacija koja ima svoje posledice je izgleda pozeljna u svetu showbiznisa.Ne mislim da ne njegova dugogodisnja kazna mnogo ostetila USA porezne obveznike zato sto je mnogo dokumentaraca i filmova snimano o ovom slucaju,tako da su verovatno dobro i zaradili na ekranizaciji.Ovakve i slichne njemu netreba popularizovati vec sklanjati u misije rupe da im se ime nikada nespomene.Ali showbiz i novac izgleda dominiraju bez obzira na sve negativne posledice koje ovakvi slucajevi nose sa sobom

Mirko Pantic

pre 6 godina

Koliko je samo taj kostao americke poreske obveznike....?
Cisto sumnjam da je njemu tesko pao zatvorski zivot,posto je bio psihopata i tezak ludak...

Smrtna kazna je daleko bolje resenje za ovakve slucajeve,zato sto se stedi na njihovom cuvanju,a svet se oslobadja njihovog stetnog prisustva.

malisa

pre 6 godina

Ima neke uvrnute pravde u tome što je istog dana ( na žalost) umro i Malkom Jang iz iz grupe AC/DC te su novine bile prepune infomacija o njemu a ne o ovom krvoloku.

Mirko Pantic

pre 6 godina

Koliko je samo taj kostao americke poreske obveznike....?
Cisto sumnjam da je njemu tesko pao zatvorski zivot,posto je bio psihopata i tezak ludak...

Smrtna kazna je daleko bolje resenje za ovakve slucajeve,zato sto se stedi na njihovom cuvanju,a svet se oslobadja njihovog stetnog prisustva.

malisa

pre 6 godina

Ima neke uvrnute pravde u tome što je istog dana ( na žalost) umro i Malkom Jang iz iz grupe AC/DC te su novine bile prepune infomacija o njemu a ne o ovom krvoloku.

JPR24

pre 6 godina

Aman vise. On je inspirator ubistava, a ne ubica. Je l' vi trolujete ili stvarno ne vidite razliku?
(Sole, 20. novembar 2017 07:47)
Po toj tvojoj logici i Hitler je samo “inspirator”... I ti pričaš o razlici ?!

zenica

pre 6 godina

"Oca nikada nije upoznao, a majka ga nije zelela", nazalost ovo je okidac za mnoge poremecaje u licnosti deteta, takodje, njegova sekta se zvala "Porodica", ocigledno nesto sto mu falilo, horor.

infidel

pre 6 godina

Mediji su krivi - on je najpoznatiji i o njemu sve znamo. O žrtvama ništa. Tako je sa svakim zločinom u zapadnom svetu... Time se bukvalno glorifikuje ubica i njegova nedela i stvara se novi, vođen idolom.

Back in Black

pre 6 godina

Zasto je ovakvo nesto udarna vest?
Ne mislite li da ste jednog masovnog ubicu nagradili time, a jasno je da je zasluzio upravo suprotno?
(Pitanje, 20. novembar 2017 07:34)
To je brate zato sto se toliko pisalo o njemu,snimali dokumentarci,filmovi.O svakom seijskom ubici ima dokumentarac i film evo sada imas o Dzefri Dameru vec drugi film.Ted Bandi serijski ubica ima bezbroj dokumentaraca a znam za tri filma.Ruski serijski ubica Andrej Cikatilo takodje ima mali milion dokumantaraca o njemu.Imas filmove o mafiji svi zivi znaju ko je Dzon Goti.Imas coveka koji verovatno predstavlja najvece zlo koje je hodalo na ovoj planeti Hitlera o kojem verovatno svakog dana izadje neki tekst,dokumentarac ili neki film.Toliko pricanje i prepricavanje o tim ljudima dobija kontra efekat gde oni postaju mnogima idoli.Zaboravio sam da spomenem Pablo Eskobara znaci serije,filmovi,dokumentarci,knjige o njemu koliko ti dusa zeli.Imas primer kod nas sa dokumentarcem" Vidimo se u citulju"koji je snimljen i pusten u pogresno vreme i imao je totalno kontra efekat na omladinu 90-tih.Gde su klinci poceli da se oblace i šišaju kao ti krimosi i da citiraju njihove replike.Da se toliko ne pise snima o njima svi bi ih zaboravili e sada zasto se to radi to je pitanje.Verovatno zato sto je to gledano i citano,zato sto to ljudi vole.

B...

pre 6 godina

Aman vise. On je inspirator ubistava, a ne ubica. Je l' vi trolujete ili stvarno ne vidite razliku?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sole, 20. novembar 2017 07:47)

Možda nije direktno okrvavio ruke, ali je krvolok, pa se može nazvati ubicom. Kao i Hitler, Musolini, Staljin i da se ne vraćam još dalje u prošlost.

CipiripiiliEurokrem

pre 6 godina

Vec se vidi u komentarima koliko je medijska popularnost jednog ludaka i ubice zainteresovala neke ljude da istog tog ludaka i ubicu, kao i njegove postupke, razmisljanja i zivot "analiziraju". Ako je tako u Srbiji, plasim se da pomislim kako je u USA.

Miloš

pre 6 godina

Zasto je ovakvo nesto udarna vest?
Ne mislite li da ste jednog masovnog ubicu nagradili time, a jasno je da je zasluzio upravo suprotno?
(Pitanje, 20. novembar 2017 07:34)

Ako pročitaš vest ili znaš nešto od ranije o njemu, videćeš da su ga roditelji ostavili na ulici što naravno nije moralo da dovede do svega ovoga ali jeste uticalo. Rasni sukobi i nuklearni rat takođe nisu njegova fikcija. Hteli mi to ili ne, ovakvi ljudi su proizod društva i naravno da ne treba da ignorišemo vesti o njima.

Nenad-EU

pre 6 godina

Zasto je ovakvo nesto udarna vest?
Ne mislite li da ste jednog masovnog ubicu nagradili time, a jasno je da je zasluzio upravo suprotno?
(Pitanje, 20. novembar 2017 07:34)

To sam se i ja zapitao ali posle kontam, treba ljudi da znaju kako u urejenim drzavama zavrse ovakvi neljudi. U Srbiji bi bio pomilovan posle 17 godina.

ja

pre 6 godina

"Aman vise. On je inspirator ubistava, a ne ubica. Je l' vi trolujete ili stvarno ne vidite razliku?
(Sole, 20. novembar 2017 07:47)"

Da... To je gore!

Gotz

pre 6 godina

(Mirko Pantic, 20. novembar 2017 07:50)

Imas krivu predodzbu. Slucajevi smrtne kazne su daleko najskuplji slucajevi zbog posebnog postupka koji se vodi u tom slucaju. Prosjecno cekanje na izvrsenje smrtne kazne u SAD-u je - 21 godina. I tijekom tih 21 godine se vrse stalna saslusanja i dodatne provjere i preispitivanja od strane razlicitih sudaca i odvjetnika. Kad se izvrsi kazna nakon 20 godina, ukupni troskovi premasuju nekoliko puta kaznu dozivotnog zatvora.

sasa

pre 6 godina

Koga briga za neke tamo psihopate,ubice,monstrumie koji su ekranizovani,faktichki i proslavljeni u USA.Devijacija koja ima svoje posledice je izgleda pozeljna u svetu showbiznisa.Ne mislim da ne njegova dugogodisnja kazna mnogo ostetila USA porezne obveznike zato sto je mnogo dokumentaraca i filmova snimano o ovom slucaju,tako da su verovatno dobro i zaradili na ekranizaciji.Ovakve i slichne njemu netreba popularizovati vec sklanjati u misije rupe da im se ime nikada nespomene.Ali showbiz i novac izgleda dominiraju bez obzira na sve negativne posledice koje ovakvi slucajevi nose sa sobom

Flash

pre 6 godina

Oduvek me je fasciniralo kako je ovaj covek uspeo da ispere mozak tolikim ljudima, da ih dovede do te tacke da ubijaju za njega:
Covek koji je bio nepismen, visok 1,57 metara, do osnivanja kulta pola zivota je proveo u zatvoru, a uspeo je neverovatnom harizmom i ispiranjem mozga da zavede preko 30 devojaka, uglavnom uzorne obrazovane pripadnice srednje klase, do tacke da ih je nagovorio da ucine uzasno brutalna ubistva. Imao je kult ljudi spremnih da zive i umru za njega, a okupio ih je samo zahvaljujuci svojim recima. Suludo i jezivo. Neki koji su imali isti takav dar ali bolje uslove, isto su uradili sa citavim narodima i nacijama (Hitler recimo), uvek sam se pitao sta su to imali sto im je omogucilo da zavedu toliko ljudi.

VUK

pre 6 godina

Američka logika.. pre neki dan zbog jedne reči izdvojene iz konteksta, imigraciono odeljenja je trajno proteralo majku dva odrasla sina koje je rodila na tlu USA, a ubicu svojih građana hranila je i lečila do 83 god. života!?

radijator

pre 6 godina

Koliko ograničenih komentara. Covek vredan divljenja...vrhunski manipulator... probajte vi tako nesto pa cete da vidite koliko ljudi ce da vas poslusa. Sve sami moralisti... R.I.P.
Odsluzio je i vise nego dovoljno... ljudi koji su vise ubijali (iako on nije nikoga) bivaju nagradjeni da vode drzave, postaju premijeri...cak i Nobelove nagrade dobijaju..

Aldebaran

pre 6 godina

Ovaj čovek je osuđen od strane vlasti a i javnosti a da pritom nije analiziran
uzrok ovakvog njegovog monstruoznog ponašanja. Elem evidentno je da ga je otac napustio a majka nije želela i da se ta trauma desila u ranoj mladosti. Odrastao na ulici. Zamislite koliko gorčine to proizvodi u čoveku kad zna da je od najbližih odbačen i nepoželjan od malih nogu..
(Dejanv, 20. novembar 2017 08:54)

Tačno. Koliko je loše startovao u životu, bilo bi čudo da je nešto pozitivno od njega ispalo. Ali da li je "imao je teško i nesrećno detinjstvo" univerazalni izgovor i opravdanje za sve užasno što čovek učini kasnije u životu? Da li je isključivo "krivo društvo" što mu nije obezbedilo bolje startno mesto u životu? Ne bih se složio.

Hitlera je u detinjstvu otac tako bezrazložno i besomučno tukao da nije mogao da hoda! Jedinu utehu je nalazio kod majke. Ali rano je obolela od raka i lečila se, neuspešno, kod jednog doktora Jevrejina, pa je navodno zbog toga zamrzeo Jevreje. Da li zbog toga treba oprostiti Hitleru što je pobio 6 miliona Jevreja?

Mnogi ljudi već na startu u životu dobiju loše ili veoma loše karte i imaju veoma teško i traumatično detinjstvo, od kojeg im ostaju ožiljci do kraja života. Ali ipak ne postanu svi ni masovne ubice, ni psihopate. Možda ni ne sasvim uravnoteženi ljudi, ali ipak ljudi koji neće naškoditi drugima i koji se kako tako ipak uklope u društvo i imaju manje više normalan život.

Sale

pre 6 godina

Masovni ubica nije.
Inicijator ubistava jeste, sto je jos gore, jer je navukao drugo lice da ubije za njega i zbog toga je proveo ostatak zivota kako zasluzuje.

Sve u svemu, budala manje na svetu...problem su isti takvi kao on ali koji su na slobodi.

svi zakazali

pre 6 godina

Patologija psihe izazvana odbacivanjem od strane roditelja i odrastanjem na ulici. Strašan život i strašne posledice. Opsesija “porodicom” i osveta za napuštenost i izdaju. Proizvoditi mržnju i ogorčenost u drugima (na bilo kojoj osnovi) je takođe inspirasanje na najgora dela. Da razmisle političari, akademici, novinari i anonimni komentatori na portalima da li ljude inspirišu na mržnju ili na prijateljstvo. Odgovorni smo jedni za druge.

Dejanv

pre 6 godina

Ovaj čovek je osuđen od strane vlasti a i javnosti a da pritom nije analiziran
uzrok ovakvog njegovog monstruoznog ponašanja. Elem evidentno je da ga je otac napustio a majka nije želela i da se ta trauma desila u ranoj mladosti. Odrastao na ulici. Zamislite koliko gorčine to proizvodi u čoveku kad zna da je od najbližih odbačen i nepoželjan od malih nogu..

Blackwater

pre 6 godina

Pogledao sam valjda stotine dokumentaraca o masovnim i serijeskim ubicama, organiziranom kriminalu i nacistima, mislim da sam autoritet za istoriju bolesnih umova.
Charles Manson nije nikoga ubio, nego članovi njegove sekte.
Prva ubistva su bila slučajna, to je bila kuća od muzičkog producenta Trry Melchera, inače sin od Doris Day koji je navodno ukrao Mansonu neku pjesmu i on je bio cilj tog ubistva. Ali u međuvremenu je Polanski od njega iznajmio kuću pa su njegovi nadrogirani prolupanci zaklali njegovu 8 mjeseci trudnu ženu Sharon Tate i još četvero drugih, bili su u krivo vrijeme na krivom mjestu.
A drugo ubistvo je bilo samo bonus, bračni par Lio i Rosemary Labianca.
Manson je imao neku suludu ideju da time izazove međurasni rat, pa da crnci pobijede ali ne bi bili sposobni vladati pa bi za pomoć zamolili bijelce, to mi do danas nije jasno kako tako nešto nekom može pasti na pamet.
Inače je Manson iz zatvora izdao 27 albuma, ima na Youtube, muzika mu je sranje.
Iza sebe je ostavio pretpostavljam teško shrvane ucviljene djece!

Џони

pre 6 godina

@Dejanv



Катарина Медичи, Ендру Џексон, Леополд II Белгијски и Мао Це Тунг нису имали трауматична детињства (у сваком случају, није документовано да су имали) па су ипак израсли у масовне убице?

Ја верујем да је индивидуални однос према сопственој слободној вољи посреди сваке приче о одрастању. Чак и ако душевни поремећаји по себи јесу судбински феномен и ожиљци за које особа код које су се развили није крива, о доменима моралног и друштвено прихватљивог понашања одлучујемо само ми.

Лично, буде ми лакше када признам самом себи да за моје негативне или лоше процењене поступке нису криви другови из основне који су ме прогањали или отац који је често урлао на мене, него – ја сâм. Мислим да непраштање себи или другима проистиче из бежања од самог себе, као и из преферирања позиције жртве (судбине или других). Када особа постане свесна тога да је њена судбина најбољим делом ипак зависила од ње саме, чини се као да и пехови који је прогоне, ко год за њих био крив, постану знатно мање ужасни.

Komša

pre 6 godina

Bolesnik koji je dao povod drugim bolesnicima da ubijaju.Puna je istorija takvih,a neke od njih još uvek izučavamo kao ideologe koji su "promenili svet".
U svakom vremenu ima ljudi koji žude da njihov patološki pogled na svet dobije neki smisao.Pojavi se neki ovakav i objasni im da je to u redu,da misle ispravno i eto zla u najavi...U svim previranjima,ratovima,revolucijama takvi više ili manje isplivaju.
Već sada znamo da su neki od inspiratora (Lenjin,Hitler) imali ozbiljnih zdravstvenih problema.Istorija ne pamti "zdravstvene kartone" Robespijera,Inspiratora inkvizicicije niti nekih "svetaca" iz srednjeg veka jer društvo nije beležilo to ali možemo da slutimo kako su vere i ideje "stavljale u funkciju" razne bolesnike i davale smisao njihovim porivima.
Osobi otudjenoj,labilnoj treba malo- lepa reč,prihvatanje i zlo je oslobodjeno ili zaključano.Zavisi ko vrši uticaj.

s.

pre 6 godina

Steta sto nije ranije umro.
(oklagija, 20. novembar 2017 10:07)

Nije šteta, njemu je smrt olakšanje.
Trebao je još da robija.
Znaš kako kažu (ko veruje u to), u Paklu su večne muke.

radijator

pre 6 godina

Koliko ograničenih komentara. Covek vredan divljenja...vrhunski manipulator... probajte vi tako nesto pa cete da vidite koliko ljudi ce da vas poslusa. Sve sami moralisti... R.I.P.
Odsluzio je i vise nego dovoljno... ljudi koji su vise ubijali (iako on nije nikoga) bivaju nagradjeni da vode drzave, postaju premijeri...cak i Nobelove nagrade dobijaju..

Blackwater

pre 6 godina

Pogledao sam valjda stotine dokumentaraca o masovnim i serijeskim ubicama, organiziranom kriminalu i nacistima, mislim da sam autoritet za istoriju bolesnih umova.
Charles Manson nije nikoga ubio, nego članovi njegove sekte.
Prva ubistva su bila slučajna, to je bila kuća od muzičkog producenta Trry Melchera, inače sin od Doris Day koji je navodno ukrao Mansonu neku pjesmu i on je bio cilj tog ubistva. Ali u međuvremenu je Polanski od njega iznajmio kuću pa su njegovi nadrogirani prolupanci zaklali njegovu 8 mjeseci trudnu ženu Sharon Tate i još četvero drugih, bili su u krivo vrijeme na krivom mjestu.
A drugo ubistvo je bilo samo bonus, bračni par Lio i Rosemary Labianca.
Manson je imao neku suludu ideju da time izazove međurasni rat, pa da crnci pobijede ali ne bi bili sposobni vladati pa bi za pomoć zamolili bijelce, to mi do danas nije jasno kako tako nešto nekom može pasti na pamet.
Inače je Manson iz zatvora izdao 27 albuma, ima na Youtube, muzika mu je sranje.
Iza sebe je ostavio pretpostavljam teško shrvane ucviljene djece!

Dejanv

pre 6 godina

Ovaj čovek je osuđen od strane vlasti a i javnosti a da pritom nije analiziran
uzrok ovakvog njegovog monstruoznog ponašanja. Elem evidentno je da ga je otac napustio a majka nije želela i da se ta trauma desila u ranoj mladosti. Odrastao na ulici. Zamislite koliko gorčine to proizvodi u čoveku kad zna da je od najbližih odbačen i nepoželjan od malih nogu..

VUK

pre 6 godina

Američka logika.. pre neki dan zbog jedne reči izdvojene iz konteksta, imigraciono odeljenja je trajno proteralo majku dva odrasla sina koje je rodila na tlu USA, a ubicu svojih građana hranila je i lečila do 83 god. života!?

Mirko Pantic

pre 6 godina

Koliko je samo taj kostao americke poreske obveznike....?
Cisto sumnjam da je njemu tesko pao zatvorski zivot,posto je bio psihopata i tezak ludak...

Smrtna kazna je daleko bolje resenje za ovakve slucajeve,zato sto se stedi na njihovom cuvanju,a svet se oslobadja njihovog stetnog prisustva.

malisa

pre 6 godina

Ima neke uvrnute pravde u tome što je istog dana ( na žalost) umro i Malkom Jang iz iz grupe AC/DC te su novine bile prepune infomacija o njemu a ne o ovom krvoloku.

JPR24

pre 6 godina

Aman vise. On je inspirator ubistava, a ne ubica. Je l' vi trolujete ili stvarno ne vidite razliku?
(Sole, 20. novembar 2017 07:47)
Po toj tvojoj logici i Hitler je samo “inspirator”... I ti pričaš o razlici ?!

Miloš

pre 6 godina

Zasto je ovakvo nesto udarna vest?
Ne mislite li da ste jednog masovnog ubicu nagradili time, a jasno je da je zasluzio upravo suprotno?
(Pitanje, 20. novembar 2017 07:34)

Ako pročitaš vest ili znaš nešto od ranije o njemu, videćeš da su ga roditelji ostavili na ulici što naravno nije moralo da dovede do svega ovoga ali jeste uticalo. Rasni sukobi i nuklearni rat takođe nisu njegova fikcija. Hteli mi to ili ne, ovakvi ljudi su proizod društva i naravno da ne treba da ignorišemo vesti o njima.

sasa

pre 6 godina

Koga briga za neke tamo psihopate,ubice,monstrumie koji su ekranizovani,faktichki i proslavljeni u USA.Devijacija koja ima svoje posledice je izgleda pozeljna u svetu showbiznisa.Ne mislim da ne njegova dugogodisnja kazna mnogo ostetila USA porezne obveznike zato sto je mnogo dokumentaraca i filmova snimano o ovom slucaju,tako da su verovatno dobro i zaradili na ekranizaciji.Ovakve i slichne njemu netreba popularizovati vec sklanjati u misije rupe da im se ime nikada nespomene.Ali showbiz i novac izgleda dominiraju bez obzira na sve negativne posledice koje ovakvi slucajevi nose sa sobom

CipiripiiliEurokrem

pre 6 godina

Vec se vidi u komentarima koliko je medijska popularnost jednog ludaka i ubice zainteresovala neke ljude da istog tog ludaka i ubicu, kao i njegove postupke, razmisljanja i zivot "analiziraju". Ako je tako u Srbiji, plasim se da pomislim kako je u USA.

infidel

pre 6 godina

Mediji su krivi - on je najpoznatiji i o njemu sve znamo. O žrtvama ništa. Tako je sa svakim zločinom u zapadnom svetu... Time se bukvalno glorifikuje ubica i njegova nedela i stvara se novi, vođen idolom.

Nenad-EU

pre 6 godina

Zasto je ovakvo nesto udarna vest?
Ne mislite li da ste jednog masovnog ubicu nagradili time, a jasno je da je zasluzio upravo suprotno?
(Pitanje, 20. novembar 2017 07:34)

To sam se i ja zapitao ali posle kontam, treba ljudi da znaju kako u urejenim drzavama zavrse ovakvi neljudi. U Srbiji bi bio pomilovan posle 17 godina.

B...

pre 6 godina

Aman vise. On je inspirator ubistava, a ne ubica. Je l' vi trolujete ili stvarno ne vidite razliku?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sole, 20. novembar 2017 07:47)

Možda nije direktno okrvavio ruke, ali je krvolok, pa se može nazvati ubicom. Kao i Hitler, Musolini, Staljin i da se ne vraćam još dalje u prošlost.

ja

pre 6 godina

"Aman vise. On je inspirator ubistava, a ne ubica. Je l' vi trolujete ili stvarno ne vidite razliku?
(Sole, 20. novembar 2017 07:47)"

Da... To je gore!

Back in Black

pre 6 godina

Zasto je ovakvo nesto udarna vest?
Ne mislite li da ste jednog masovnog ubicu nagradili time, a jasno je da je zasluzio upravo suprotno?
(Pitanje, 20. novembar 2017 07:34)
To je brate zato sto se toliko pisalo o njemu,snimali dokumentarci,filmovi.O svakom seijskom ubici ima dokumentarac i film evo sada imas o Dzefri Dameru vec drugi film.Ted Bandi serijski ubica ima bezbroj dokumentaraca a znam za tri filma.Ruski serijski ubica Andrej Cikatilo takodje ima mali milion dokumantaraca o njemu.Imas filmove o mafiji svi zivi znaju ko je Dzon Goti.Imas coveka koji verovatno predstavlja najvece zlo koje je hodalo na ovoj planeti Hitlera o kojem verovatno svakog dana izadje neki tekst,dokumentarac ili neki film.Toliko pricanje i prepricavanje o tim ljudima dobija kontra efekat gde oni postaju mnogima idoli.Zaboravio sam da spomenem Pablo Eskobara znaci serije,filmovi,dokumentarci,knjige o njemu koliko ti dusa zeli.Imas primer kod nas sa dokumentarcem" Vidimo se u citulju"koji je snimljen i pusten u pogresno vreme i imao je totalno kontra efekat na omladinu 90-tih.Gde su klinci poceli da se oblace i šišaju kao ti krimosi i da citiraju njihove replike.Da se toliko ne pise snima o njima svi bi ih zaboravili e sada zasto se to radi to je pitanje.Verovatno zato sto je to gledano i citano,zato sto to ljudi vole.

zenica

pre 6 godina

"Oca nikada nije upoznao, a majka ga nije zelela", nazalost ovo je okidac za mnoge poremecaje u licnosti deteta, takodje, njegova sekta se zvala "Porodica", ocigledno nesto sto mu falilo, horor.

Gotz

pre 6 godina

(Mirko Pantic, 20. novembar 2017 07:50)

Imas krivu predodzbu. Slucajevi smrtne kazne su daleko najskuplji slucajevi zbog posebnog postupka koji se vodi u tom slucaju. Prosjecno cekanje na izvrsenje smrtne kazne u SAD-u je - 21 godina. I tijekom tih 21 godine se vrse stalna saslusanja i dodatne provjere i preispitivanja od strane razlicitih sudaca i odvjetnika. Kad se izvrsi kazna nakon 20 godina, ukupni troskovi premasuju nekoliko puta kaznu dozivotnog zatvora.

svi zakazali

pre 6 godina

Patologija psihe izazvana odbacivanjem od strane roditelja i odrastanjem na ulici. Strašan život i strašne posledice. Opsesija “porodicom” i osveta za napuštenost i izdaju. Proizvoditi mržnju i ogorčenost u drugima (na bilo kojoj osnovi) je takođe inspirasanje na najgora dela. Da razmisle političari, akademici, novinari i anonimni komentatori na portalima da li ljude inspirišu na mržnju ili na prijateljstvo. Odgovorni smo jedni za druge.

Flash

pre 6 godina

Oduvek me je fasciniralo kako je ovaj covek uspeo da ispere mozak tolikim ljudima, da ih dovede do te tacke da ubijaju za njega:
Covek koji je bio nepismen, visok 1,57 metara, do osnivanja kulta pola zivota je proveo u zatvoru, a uspeo je neverovatnom harizmom i ispiranjem mozga da zavede preko 30 devojaka, uglavnom uzorne obrazovane pripadnice srednje klase, do tacke da ih je nagovorio da ucine uzasno brutalna ubistva. Imao je kult ljudi spremnih da zive i umru za njega, a okupio ih je samo zahvaljujuci svojim recima. Suludo i jezivo. Neki koji su imali isti takav dar ali bolje uslove, isto su uradili sa citavim narodima i nacijama (Hitler recimo), uvek sam se pitao sta su to imali sto im je omogucilo da zavedu toliko ljudi.

Aldebaran

pre 6 godina

Ovaj čovek je osuđen od strane vlasti a i javnosti a da pritom nije analiziran
uzrok ovakvog njegovog monstruoznog ponašanja. Elem evidentno je da ga je otac napustio a majka nije želela i da se ta trauma desila u ranoj mladosti. Odrastao na ulici. Zamislite koliko gorčine to proizvodi u čoveku kad zna da je od najbližih odbačen i nepoželjan od malih nogu..
(Dejanv, 20. novembar 2017 08:54)

Tačno. Koliko je loše startovao u životu, bilo bi čudo da je nešto pozitivno od njega ispalo. Ali da li je "imao je teško i nesrećno detinjstvo" univerazalni izgovor i opravdanje za sve užasno što čovek učini kasnije u životu? Da li je isključivo "krivo društvo" što mu nije obezbedilo bolje startno mesto u životu? Ne bih se složio.

Hitlera je u detinjstvu otac tako bezrazložno i besomučno tukao da nije mogao da hoda! Jedinu utehu je nalazio kod majke. Ali rano je obolela od raka i lečila se, neuspešno, kod jednog doktora Jevrejina, pa je navodno zbog toga zamrzeo Jevreje. Da li zbog toga treba oprostiti Hitleru što je pobio 6 miliona Jevreja?

Mnogi ljudi već na startu u životu dobiju loše ili veoma loše karte i imaju veoma teško i traumatično detinjstvo, od kojeg im ostaju ožiljci do kraja života. Ali ipak ne postanu svi ni masovne ubice, ni psihopate. Možda ni ne sasvim uravnoteženi ljudi, ali ipak ljudi koji neće naškoditi drugima i koji se kako tako ipak uklope u društvo i imaju manje više normalan život.

Sale

pre 6 godina

Masovni ubica nije.
Inicijator ubistava jeste, sto je jos gore, jer je navukao drugo lice da ubije za njega i zbog toga je proveo ostatak zivota kako zasluzuje.

Sve u svemu, budala manje na svetu...problem su isti takvi kao on ali koji su na slobodi.

s.

pre 6 godina

Steta sto nije ranije umro.
(oklagija, 20. novembar 2017 10:07)

Nije šteta, njemu je smrt olakšanje.
Trebao je još da robija.
Znaš kako kažu (ko veruje u to), u Paklu su večne muke.

Komša

pre 6 godina

Bolesnik koji je dao povod drugim bolesnicima da ubijaju.Puna je istorija takvih,a neke od njih još uvek izučavamo kao ideologe koji su "promenili svet".
U svakom vremenu ima ljudi koji žude da njihov patološki pogled na svet dobije neki smisao.Pojavi se neki ovakav i objasni im da je to u redu,da misle ispravno i eto zla u najavi...U svim previranjima,ratovima,revolucijama takvi više ili manje isplivaju.
Već sada znamo da su neki od inspiratora (Lenjin,Hitler) imali ozbiljnih zdravstvenih problema.Istorija ne pamti "zdravstvene kartone" Robespijera,Inspiratora inkvizicicije niti nekih "svetaca" iz srednjeg veka jer društvo nije beležilo to ali možemo da slutimo kako su vere i ideje "stavljale u funkciju" razne bolesnike i davale smisao njihovim porivima.
Osobi otudjenoj,labilnoj treba malo- lepa reč,prihvatanje i zlo je oslobodjeno ili zaključano.Zavisi ko vrši uticaj.

Џони

pre 6 godina

@Dejanv



Катарина Медичи, Ендру Џексон, Леополд II Белгијски и Мао Це Тунг нису имали трауматична детињства (у сваком случају, није документовано да су имали) па су ипак израсли у масовне убице?

Ја верујем да је индивидуални однос према сопственој слободној вољи посреди сваке приче о одрастању. Чак и ако душевни поремећаји по себи јесу судбински феномен и ожиљци за које особа код које су се развили није крива, о доменима моралног и друштвено прихватљивог понашања одлучујемо само ми.

Лично, буде ми лакше када признам самом себи да за моје негативне или лоше процењене поступке нису криви другови из основне који су ме прогањали или отац који је често урлао на мене, него – ја сâм. Мислим да непраштање себи или другима проистиче из бежања од самог себе, као и из преферирања позиције жртве (судбине или других). Када особа постане свесна тога да је њена судбина најбољим делом ипак зависила од ње саме, чини се као да и пехови који је прогоне, ко год за њих био крив, постану знатно мање ужасни.