Ponedeljak, 13.11.2017.

08:45

Nerealni procenti Jokića na startu sezone

Košarkaš Denver Nagetsa Nikola Jokić ima fantastičan početak svoje treće sezone u najjačoj ligi na svetu.

Izvor: PT

Nerealni procenti Jokiæa na startu sezone IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

Srpski Notingem Forest

pre 6 godina

nije, dete, život samo poljem proći, nije sve u novcu, nije ni u medaljama, postoji i nešto što se zove dobro kućno vaspitanje - ako je časti, morala i zdravog razuma, ma ko da je selektor, ovog momka nikada više ne bi trebalo pozivati u reprezentaciju, za primer!
(mladići borovi, devojke jele, 13. novembar 2017 17:53)

Ako je to pravilo prekršeno kod Marjanovića, zašto bi se poštovalo kod Jokića?

zemunski kej

pre 6 godina

Sada ,Denveru predstoji serija gostovanja prvo nocas jako tesko Liland i Jurkic,Portland, tu se Jokic nije naigrao prosle godine, Ako veceras zaigraju dobro play off je tu.

mladići borovi, devojke jele

pre 6 godina

@mladići borovi, devojke jele
E ako ćeš ti nekome da pričas o časti, moralu i razumu...
Bljak.
(Kendra Lust, 13. novembar 2017 14:38)

da, ja, i to mislim sa punim pravom.
kako se iz tvog komentara da zaključiti da me lično poznaješ, izvoli slobodno reci - šta sam ja to u životu učinio a da je bilo u suprotnosti sa čašću, moralom i razumom?

nije, dete, život samo poljem proći, nije sve u novcu, nije ni u medaljama, postoji i nešto što se zove dobro kućno vaspitanje - ako je časti, morala i zdravog razuma, ma ko da je selektor, ovog momka nikada više ne bi trebalo pozivati u reprezentaciju, za primer!

realno samo realno

pre 6 godina

Od velikog Medzika nije bilo u NBA takvog igraca kao sto je Jokic. Prevodjenje lopte, asistencije jednom rukom, iza ledja, bez gledanja, strasni procenti. Recimo da uzima suteva ko Porzingis imao bi prosecno 40 poena ali njemu to nije potrebno. Da nas Ameri toliko ne mrze siguran sam da bi Jokic bio i MVP ali njemu to i ne treba. Jokic ce mnogo popraviti imidz Srbije tako i da nema potrebe da igra za reprezentaciju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nedja, 13. novembar 2017 10:52)

Ili si sns bot ili si ironican.
Jokic ne moze uzimati toliko suteva kao Porzingis jer nema kondicije kao Porzingis, da to radi na svakoj utakmici. "Mali" Porzingis kazu ne izlazi iz teretane.
Ameri nas ne mrze, briga ih za nas kao i za ostatak sveta. To misljenje zastupljeno u nasim medijima, da nas mrze, klasicna je politicka dogma.

Imidz Srbije nece popraviti Jokic, jer, kao sto rekoh, Amere bas briga za Srbiju.
Mislis da je ikoga osim nas briga da li neki Jokic igra u Megi ili Denveru?

john doe

pre 6 godina

Onda kada je bilo najpotrebnije, on je odbio da igra za reprezentaciju.....statistika je nebitna, sta nasa reprezentacija ima od njegove statistike, ako on ne zeli da igra za Srbiju.

JeRemija

pre 6 godina

@vlado
Ovi igrači koje si pobrojao svi zajedno tokom čitave karijere neće zaraditi ni 20% od sledećeg Jokićevog četvorogodišnjeg ugovora...
Tako da je Jokić imao svo pravo ovog sveta da se ne odazove pozivu i pripremi se za NBA sezonu. Njegove ovogodišnje partije to dokazuju.
Biće vremena za reprezentaciju. A takvi kao ti će prvi pisati hvalospeve o Jokiću kada dečko bude sam nosio Srbiju do titule!

mladići borovi, devojke jele

pre 6 godina

(vlado, 13. novembar 2017 11:49)

komentare slične tvom pišem otkako je počela ova farsična jokić saga, pisaću ih i dalje iako ih ne objavljuju, jer ako i sada čast, moral i razum zaćute - povratka nema, hipokrizija i sunovrat svih vrednosti postaće obrazac ponašanja ovog društva...

Mica

pre 6 godina

Stojakovic u sezoni 2003-2004

51.1% za dva
43.3% za tri
92.7% slobodna bacanja

;)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (o_O O_o O_O, 13. novembar 2017 09:37)

Stojakovic nije bio centar u tome je razlika ;)

milee

pre 6 godina

(RR) Jokici su poreklom iz Niksica, Nikola je ime poreklom iz Niksica, cak i sam bog je poreklom iz Crne Gore, doduse on je sa Cetinja dok su Adam i Eva Kotorani...

RR

pre 6 godina

Ne mogu se sjetiti odakle vode porijeklo ovi Jokici? Ako neko zna, neka mi pomogne, bicu zahvalan.
P.S. Cuo sam da su iz Niksica,svi, koliko ih ima!

el

pre 6 godina

A poreze i dalje ubira amerika, a ne Srbija. Sto veci procenti, vise Srbija gubi.
(OmaeWaMouShindeiru, 13. novembar 2017 12:59)

Kazi mi, ekonomski magu, koliko bi poreza platio srbiji da igra npr u zvezdi? Mislis da bi i tu imao platu kao u americi ili zvezda vec placa svoje igrace shodno svojim plateznim mocima, pa bez obzira ko igra za te pare. Mada, koliko su nasi klubovi duzni, mnogo se i usrecismo sa tim doprinosom budzetu.

milan

pre 6 godina

veliki napredak denvera na pocetku ove sezone.poceli su da lice na tim.iznenadjujuce trece mesto na zapadu.ako bi nocas pobedili portland i u naredne tri utakmice igraju sa sakramentom i lejkersima( koje bi realno trebali da dobiju) ustalice se lepo u sigurnoj zoni za plej of.

Srpski Notingem Forest

pre 6 godina

Da je Nikola igrao na EP....sigurno ne bi igrao centra, već četvorku..
plus.. nema šanse da bi Sale dozvolio Jokiću,da organizuje napade..
znači..imali bi Nikolu Jokića..koji ne bi igrao, kao Nikola Jokić...
i možda, bi ostali i bez medalje..i svi bi ga opet pljuvali,u fazonu..
..za lovu dobro igra,a u reprezentaciji ništa...
(Miloš Bećiri, 13. novembar 2017 10:40)

A ko bi igrao centra? Dodavač peškira, Kuzmić i Štimac? Pa videli smo, protiv Slovenaca, da smo baš na 5 najtanji, totalno su nas nadskočili i kupili lopte pod košem... Kad se Jokić vrati na sledećem takmičenju, ostali centri mogu da sakupe desetak minuta po utakmici, čisto da se čovek odmori... Za četvorku nije problem... Zna Sale šta radi...

antiDebil

pre 6 godina

Prbi centar u istoriji NBA? A šta je Dirk Novicki?
(Kibo, 13. novembar 2017 09:33)

Glupo mi da ti odgovorim...

A kad bi iscoolirali glupe jumkove komentare i ovih sto smaraju za reprezentaciju za nedelju dana max niko vise od njih ne bi ostavljao komentare. Pokazite da ste bolji i da niste iskompleksirani...
(petarczv, 13. novembar 2017 10:26)

Komentari tog izroda nisu glupi, a cisto sumnjam da su nasumicni i da ih on pise eto tek tako da bi ih napisao, velika je verovatnoca da neko to finansira.
Reprezentacija je u ovoj zemlji najbitnija i zbog toga je kosarka i postala popularna. Ako neko odbije da igra za reprezentaciju 2 puta u 3 godine zbog istog razloga koji nije povreda, a ima tek 22 godine, onda to treba stalno naglasavati. Dalipagic je pre 40 godina odbio da ode u nba zato sto u tom slucaju ne bi mogao da igra za reprezentaciju, isto je to uradio Oskar Smit. Zato su oni legende a ovi koji odbijaju da igraju su neki nasi drzavljani na privremenom radu u inostranstvu ! Jokic je odbio da igra i to je njegova stvar, on je tako izabrao. Zato ce kod ogromnog broja ljud Bogdanovic, Teodosic, Bjelica... uvek biti ispred Jokica, dok ovaj to ne ispravi ! Mada nesto skeptican po tom pitanju...

Stefan Simonovic

pre 6 godina

Sigurno je da su ljakseri manjina, glupo je pridavati toliko paznje njihovoj verbalnoj djiareji.
Jokic ima samo 22g a vec je top igrac. Recimo Pedja Stojakovic je vrhunske partije pruzao tek sa 24,25 god. Tako da Nidza ce verovatno biti najbolji srpski kosarkas svih vremena. Trebalo bi da igra za reprezentaciju ako hoce bude legenda i da se njegovo ime pamti.

GNU JE GNUSAN

pre 6 godina

I šta sad, pogodi prvu trojku koju sutne u prvoj tekmi i više ne šuta trojke i ima procenat 100% na kraju sezone i bude prvi ovo ono koji je ovo ono... Bzv

Rade

pre 6 godina

Ne prijatelju, grešiš, njima je cilj da oteraju sve što je dobro, da unište sve što valja. Prave državu spram svojih ograničenih mogućnosti, skup neobrazovanih, nepismenih neznalica, sa kupljenim diplomama bez trunke znanja.

Baš zato treba da se vraća i da svraća.
(Skakač, 13. novembar 2017 11:52)



Baš tako. Zato ostavljajte komentare, objavljujte postove, budite glasni jer oni stid ne osećaju/nemaju. Ne govorim o dve Srbije, govorim o jednoj. Koja je ponižena.

dan

pre 6 godina

bez nekih pretenzija, treba samo pogledati jedan podatak: covjek je prvi strijelac, prvi skakac i prvi asistent ekipe. bolje od toga ne može.

nismo veverice

pre 6 godina

@delim poklone

Nema Misko nista od Jokica, Jokicev NBA agent je veliki igrac, Jeff Schwartz.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zre, 13. novembar 2017 09:35)

Ne mogu da razumem da neko u današnje vreme Interneta pokušava da dezinformiše nekoga. Miško Ražnatović jeste Jokićev agent, a tu su i Michael Lindeman i Jeff Schwartz. Naravno da Miško IMA PROCENAT od Jokića, ne radi za kivi i pomorandže.

http://hoopshype.com/reps/misko-raznatovic/

marko

pre 6 godina

nerealni ali za 2 p vise od 10 % losiji od prosle godine , malone g pogresno koristi , 3/4 njegovih poena ove god dolaze dugim sutevima prosle god je to bila igra na postu ... pogledaj te samo usg% , jokic i ako najbolji igrac denvera najmanje akcije se igraju za njega ... vise igraju za millsapa murraya i mudija sto je greh imajuci u vidu koliko je nikola eficijentan ... zar jokic da ti ceka u corneru , malone odlazi!

Skakač

pre 6 godina

"jbt citam ove komentare i da sam jokic, ne bi vise nikada ni dosao u srbiju... kakva smo mi marva... iskompleksirani i zatucani ljakseri....
(sdf, 13. novembar 2017 09:46)"

Ne prijatelju, grešiš, njima je cilj da oteraju sve što je dobro, da unište sve što valja. Prave državu spram svojih ograničenih mogućnosti, skup neobrazovanih, nepismenih neznalica, sa kupljenim diplomama bez trunke znanja.

Baš zato treba da se vraća i da svraća.

grobarče

pre 6 godina

pišem domaći i nešto razmišljam, ako je jokić naš, a izgleda da jeste čim je bio na inauguraciji - onda je ispravno što se nije odazvao; ako je zvezdaš - onda sram ga bilo.

vlado

pre 6 godina

Nadam se da Bogdan, Jovic, Kalinic, Lucic i svi ostali reprezentativci prate ove komentare i Boga molim da se sledeci put niko od njih ne odazove reprezentaciji vec da kao Jokic rade individualno, izjave da su zasiceni, da im treba odmor, da treba da potpisu novi ugovor pa nece da rizikuju povrede bla bla bla... ovaj narod ne zasluzuje one koji nikad nisu svojoj reprezentaciji rekli ne. Vecina komentara dize Jokica u nebesa, maltene ga hvale sto je otkazao, a ko god spomene njegov otkaz Srbiji (drugi u tri godine) dobije gomilu minusa. A po otkazu i tokom EP svi koji ga sada dizu u nebesa su ga zvali prevrtac guma, individualac, pitali ga sarkasticno jel ti zao i krivili zbog neosvojene zlatne medalje. Znate kako se Spanski mediji ponasaju prema igracima koji odbiju selekciju Spanije? Ne objavljuju nista o njima do sledeceg takmicenja. P.s. a ako cemo posteno Jokic je jedini od bivsih reprezentativaca koji se nije udostojio ni da cestita drugarima srebro bar preko Tvitera, a to je priznacete mnooogooo lose... a mi kao narod nazalost nikada nismo znali da cenimo nase ljude koji su se zrtvovali za ovu zemlju (vojvodu Putnika smo sahranili 10 godina posle njegove smrti i to na insistiranje Francuza).

komsha

pre 6 godina

Da nas Ameri toliko ne mrze siguran sam da bi Jokic bio i MVP ali njemu to i ne treba. Jokic ce mnogo popraviti imidz Srbije tako i da nema potrebe da igra za reprezentaciju.
(Nedja, 13. novembar 2017 10:52)

Da li si nekada bio negde van Srbije? Ne mrzi nas niko, uglavnom nemaju pojma sta je Srbija uopste. A i za pricu o MVP-ju je jos rano, mozda za par godina kad jos sazri kao igrac. U ovom trenutku svakako ima dosta boljih igraca od njega.

zdrav razum više ne stanuje ovde

pre 6 godina

Da je Nikola igrao na EP....sigurno ne bi igrao centra, već četvorku..
plus.. nema šanse da bi Sale dozvolio Jokiću,da organizuje napade..
znači..imali bi Nikolu Jokića..koji ne bi igrao, kao Nikola Jokić...
i možda, bi ostali i bez medalje..i svi bi ga opet pljuvali,u fazonu..
..za lovu dobro igra,a u reprezentaciji ništa...
(Miloš Bećiri, 13. novembar 2017 10:40)


ma, šta ti je, siguran sam da bi te đorđević poveo umesto mute nikolića, ti bi mu objasnio ono što on ne kapira, i sve bi leglo na mesto ko tvoja guza na nošu.

koma

pre 6 godina

Kako ovo bizarno zvuci - '69 utakmica do kraja ligaskog dela'. Pa mene smori ova EL sa 30 meceva, jos mi igra Zvezda. A oni se ganjaju 80 komada bez rezultatskog i takmicarskog naboja i znacaja, tek poneka utakmica pre plej ofa to ima. Ali eto svet i Amerika su veliki pa se uvek nadje neka gomila koja ce da to gleda i jos i plati za to.

aaaa

pre 6 godina

Te price kao osvojili bismo da smo imali ovog ili onog ne piju vodu. Pa 2015. smo imali i Tea, Bjelicu, Nedovica, Kalinica, Ercega, Markovica pa nas opet izbacise Litvanci.

mare

pre 6 godina

E Jokara brate da si pametan pa da vise nikad ni ne zaigras za reprenzetaciju,zbog ovih nazovi "patriota" i velikih srbendi. Zbog tih bolida sto te pljuju nekad me sramota sto sam Srbin!
(Zli, 13. novembar 2017 09:45)

Ako bude igrao, igrace samo zbog predsednika, ne zbog tebe.

nebitan srbin

pre 6 godina

dragi jumko procenat slobodnih bacanja i suteva za tri opada u trecoj i cetvrtoj cetvrtini.nije isto kada istrcis efektivno pola sata i kad si na pocetku utakmice veruj mi.

bajo moj

pre 6 godina

Kako bi bilo mocno da niko ne igra za reprezentaciju. Da svi cepaju induvidualno i imaju brojke po NBA. Pa da se mi lozimo kako smo najjaci

stevan

pre 6 godina

veceras protiv ekstra motivisanog Nurkica. Bice cupavac. Nurkicu je prosli njohov susret bila utakmica karijere. Videcemo da li Jokic moze da se revansira.

petarczv

pre 6 godina

Prbi centar u istoriji NBA? A šta je Dirk Novicki?
(Kibo, 13. novembar 2017 09:33)

Glupo mi da ti odgovorim...

A kad bi iscoolirali glupe jumkove komentare i ovih sto smaraju za reprezentaciju za nedelju dana max niko vise od njih ne bi ostavljao komentare. Pokazite da ste bolji i da niste iskompleksirani...

Miloš Bećiri

pre 6 godina

"E kad bi i mi srbi imali jednog takvog igraca, kao sto je Jokic,
gde bi nam bila granica na evropskom i svetskom takmicenju..."
(Bobinator, 13. novembar 2017 09:27)

Da je Nikola igrao na EP....sigurno ne bi igrao centra, već četvorku..
plus.. nema šanse da bi Sale dozvolio Jokiću,da organizuje napade..
znači..imali bi Nikolu Jokića..koji ne bi igrao, kao Nikola Jokić...
i možda, bi ostali i bez medalje..i svi bi ga opet pljuvali,u fazonu..
..za lovu dobro igra,a u reprezentaciji ništa...

Nedja

pre 6 godina

Od velikog Medzika nije bilo u NBA takvog igraca kao sto je Jokic. Prevodjenje lopte, asistencije jednom rukom, iza ledja, bez gledanja, strasni procenti. Recimo da uzima suteva ko Porzingis imao bi prosecno 40 poena ali njemu to nije potrebno. Da nas Ameri toliko ne mrze siguran sam da bi Jokic bio i MVP ali njemu to i ne treba. Jokic ce mnogo popraviti imidz Srbije tako i da nema potrebe da igra za reprezentaciju.

alf

pre 6 godina

Sto su dosadni, .........,
...........,........ovi"papagaji"koji pominju reprezentaciju,Srbiju..izadjite iz prošlosti i zivite u sadašnjosti sa pogledom u budućnost.

Bravo za Jokica i sve igrače sa ovih"nasih"prostora koji igraju u nba.

markonato

pre 6 godina

Ne potcenjujuci kvalitet Jokica ni jednog trenutka, smatram da malo preterujete sa ovom statistikom. Odigrano je tek nekoliko utakmica...

vs

pre 6 godina

ovo nije baš tačno... Da bi ušao u klub 50-40-90 igrač mora da se kvalifikuje za tkz. League leaders tabelu( broj utakmica, minuta i šuteva koje mora da ispuni) kako bi se sprečilo da igrač odigra 10 minuta ukupno i nabije statisku. Najbizarniji slučaj je Kalderon koji je ispunio sve preduslove osim dovoljnog broja šuteva sa linije penala i nije ušao u kategoriju... Tako da je rano pričati o ovoj sedmorici, mnogo toga mora da se poklopi da se neko njima pridruži... Iskreno se nadam da će se Jokić domoći ove elitne grupe...

Peki

pre 6 godina

A jel Srbija pamti sto smo igrali bez pleja koji je otkazao pred samo prvenstvo jer je kao povredjen a 20 dana kasnije je zaigrao u NBA i to sa odlicnom predsezonom??? A ovaj momak barem nije nikome zauzeo mesto.
Teodosicu niko ne zamera otkaz pred pocetak prvenstva a zauzeo je mesto nekom drugom igracu, a Jokicu svi zameraju sto nije zauzeo nikome mesto???

Ajde Srbi jel bi ste vi igrali kad bi vam neko dao 1milion? Ne bi. Sto bi oni igrali kad dobiju i po 5-10miliona eura vise ugovora.

alek

pre 6 godina

(o_O O_o O_O, 13. novembar 2017 09:37)

Za dva, ali za 50-40-90 se gleda ukupan fg%, sto mozda i nema smisla da se gleda ukupno + za tri. Vise bi i imalo smisla da se gleda za 2, pa za 3 i konacno bacanja. Ali oni su tako odlucili.

Jumko

pre 6 godina

Odlicni procenti, mada sut za tri poena i slobodna bacanja ce mu malo opasti kako sezona odmice.
Ali za sada vrlo dobro, napredak u odbrani primetan.

neko ko zna

pre 6 godina

Hahaha, evo ovih Nba statistika... Jedna, jednostavna, je puno bolja... Medalja za reprezentaciju!
(Jumko, 13. novembar 2017 09:24)

Srebro na Olimpijadi.
Ta?

Navijač

pre 6 godina

Individualac i gurac guma!! Srbija pamti..
(bbrs, 13. novembar 2017 09:32)
Ne znam kako si uspeo da smislis ovako dobru foru, evo zagrcnuo sam se kafom od smeha. Hehe, samo nastavi!

Poslednji mohikanac

pre 6 godina

Hahaha, evo ovih Nba statistika... Jedna, jednostavna, je puno bolja... Medalja za reprezentaciju!
(Jumko, 13. novembar 2017 09:24)

Pusti medalju, lako cemo za medalju... nego, aj pogledaj koliko je praziluk kod tebe na selu, kupio bih 2-3 dzaka. Ali gledaj nek je dobar kvalitet...
za zlatnu nedalju sto bi se reklo...
Aj pa javi...

dado

pre 6 godina

odlicne brojke, iako je tek pocetak sezone, tako da ce biti veoma tesko imate takav prosjek na kraju----

ali nadam se i to iskreno, da cemo njegove vragolije moci gledati na ep/sp/oi u dresu srbije, jer je inace sve ovo bez veze......

Valjamte Popesku

pre 6 godina

Hahaha, evo ovih Nba statistika... Jedna, jednostavna, je puno bolja... Medalja za reprezentaciju!
(Jumko, 13. novembar 2017 09:24)

Ne razumem komentar. Jokic ima dve medalje sa reprezentacijom.. sa SP i OI.

asd

pre 6 godina

ne mora da sutne vise nijednom do kraja sezone i imace taj procenat i bice prvi centar kome je to uspelo.
mislim koja je poenta ovakvog teksta 69 utakmica pre kraja sezone!!?

Gagi013

pre 6 godina

Polako junaci!Ovo je zagrevanje.Nikola će imati karijeru kakvu niko od naših nije imao u NBA.Slažu se kockice,lagano.
Za ove "individual(ce)no",žalim ih...

Vlajzi

pre 6 godina

(Jumko, 13. novembar 2017 09:24)

Ovaj je u rangu Batka. Visi ovde 24h na dan.
Jedino sto su mu komentari gluplji cak i od Batkovih.
Trudi se covek, alal neka mu je!
hahahahahahahahahhaah

Mladen

pre 6 godina

Prestanite vise da kmecite na vestima o Jokicu. Decko je propustio jedno takmicenje i Srbija moze bez njega. Unapredio je sebe, nije lezao i gledao u nebo. Tako da smanjite to kmecenje, jer bi 90% vas uradilo isto. Nemoj te samo da merite ko je veci Srbin...

Zli

pre 6 godina

E Jokara brate da si pametan pa da vise nikad ni ne zaigras za reprenzetaciju,zbog ovih nazovi "patriota" i velikih srbendi. Zbog tih bolida sto te pljuju nekad me sramota sto sam Srbin!

postar

pre 6 godina

Ovi kaze medalja bolja, pa ima on sa Olimpisku medalju.
On ce dogodine oprimati 20-30miliona godisnje onda ce moci i igrati za reprezentaciju kada ima ugovor toliki, sta ce sa 900.000dolara igrati i povrediti se i ode sve zivo, polako momci.
Stimac kada se docepao Efesa utekao iz reprezentacije.

klaas-jan huntelaar

pre 6 godina

Polako ljudi, nema potrebe za ovakvim tekstom, daleko od toga da ne verujem u Joku ali ima jos mnogoooooo da se ivra. Srecno mali. Samo gazi.

drugar

pre 6 godina

@kibo dirk mozda sada igra povremeno na poziciji centra. ako bar nikad nisi cuo da se dirk pominje kao jedan od najboljih cetvorki ja ne znam koju kosarku si ti pratio

Gagi013

pre 6 godina

Polako junaci!Ovo je zagrevanje.Nikola će imati karijeru kakvu niko od naših nije imao u NBA.Slažu se kockice,lagano.
Za ove "individual(ce)no",žalim ih...

neko ko zna

pre 6 godina

Hahaha, evo ovih Nba statistika... Jedna, jednostavna, je puno bolja... Medalja za reprezentaciju!
(Jumko, 13. novembar 2017 09:24)

Srebro na Olimpijadi.
Ta?

klaas-jan huntelaar

pre 6 godina

Polako ljudi, nema potrebe za ovakvim tekstom, daleko od toga da ne verujem u Joku ali ima jos mnogoooooo da se ivra. Srecno mali. Samo gazi.

Zli

pre 6 godina

E Jokara brate da si pametan pa da vise nikad ni ne zaigras za reprenzetaciju,zbog ovih nazovi "patriota" i velikih srbendi. Zbog tih bolida sto te pljuju nekad me sramota sto sam Srbin!

Mladen

pre 6 godina

Prestanite vise da kmecite na vestima o Jokicu. Decko je propustio jedno takmicenje i Srbija moze bez njega. Unapredio je sebe, nije lezao i gledao u nebo. Tako da smanjite to kmecenje, jer bi 90% vas uradilo isto. Nemoj te samo da merite ko je veci Srbin...

Navijač

pre 6 godina

Individualac i gurac guma!! Srbija pamti..
(bbrs, 13. novembar 2017 09:32)
Ne znam kako si uspeo da smislis ovako dobru foru, evo zagrcnuo sam se kafom od smeha. Hehe, samo nastavi!

Valjamte Popesku

pre 6 godina

Hahaha, evo ovih Nba statistika... Jedna, jednostavna, je puno bolja... Medalja za reprezentaciju!
(Jumko, 13. novembar 2017 09:24)

Ne razumem komentar. Jokic ima dve medalje sa reprezentacijom.. sa SP i OI.

Poslednji mohikanac

pre 6 godina

Hahaha, evo ovih Nba statistika... Jedna, jednostavna, je puno bolja... Medalja za reprezentaciju!
(Jumko, 13. novembar 2017 09:24)

Pusti medalju, lako cemo za medalju... nego, aj pogledaj koliko je praziluk kod tebe na selu, kupio bih 2-3 dzaka. Ali gledaj nek je dobar kvalitet...
za zlatnu nedalju sto bi se reklo...
Aj pa javi...

asd

pre 6 godina

ne mora da sutne vise nijednom do kraja sezone i imace taj procenat i bice prvi centar kome je to uspelo.
mislim koja je poenta ovakvog teksta 69 utakmica pre kraja sezone!!?

komsha

pre 6 godina

Da nas Ameri toliko ne mrze siguran sam da bi Jokic bio i MVP ali njemu to i ne treba. Jokic ce mnogo popraviti imidz Srbije tako i da nema potrebe da igra za reprezentaciju.
(Nedja, 13. novembar 2017 10:52)

Da li si nekada bio negde van Srbije? Ne mrzi nas niko, uglavnom nemaju pojma sta je Srbija uopste. A i za pricu o MVP-ju je jos rano, mozda za par godina kad jos sazri kao igrac. U ovom trenutku svakako ima dosta boljih igraca od njega.

alf

pre 6 godina

Sto su dosadni, .........,
...........,........ovi"papagaji"koji pominju reprezentaciju,Srbiju..izadjite iz prošlosti i zivite u sadašnjosti sa pogledom u budućnost.

Bravo za Jokica i sve igrače sa ovih"nasih"prostora koji igraju u nba.

Peki

pre 6 godina

A jel Srbija pamti sto smo igrali bez pleja koji je otkazao pred samo prvenstvo jer je kao povredjen a 20 dana kasnije je zaigrao u NBA i to sa odlicnom predsezonom??? A ovaj momak barem nije nikome zauzeo mesto.
Teodosicu niko ne zamera otkaz pred pocetak prvenstva a zauzeo je mesto nekom drugom igracu, a Jokicu svi zameraju sto nije zauzeo nikome mesto???

Ajde Srbi jel bi ste vi igrali kad bi vam neko dao 1milion? Ne bi. Sto bi oni igrali kad dobiju i po 5-10miliona eura vise ugovora.

stevan

pre 6 godina

veceras protiv ekstra motivisanog Nurkica. Bice cupavac. Nurkicu je prosli njohov susret bila utakmica karijere. Videcemo da li Jokic moze da se revansira.

Vlajzi

pre 6 godina

(Jumko, 13. novembar 2017 09:24)

Ovaj je u rangu Batka. Visi ovde 24h na dan.
Jedino sto su mu komentari gluplji cak i od Batkovih.
Trudi se covek, alal neka mu je!
hahahahahahahahahhaah

Jumko

pre 6 godina

Odlicni procenti, mada sut za tri poena i slobodna bacanja ce mu malo opasti kako sezona odmice.
Ali za sada vrlo dobro, napredak u odbrani primetan.

vs

pre 6 godina

ovo nije baš tačno... Da bi ušao u klub 50-40-90 igrač mora da se kvalifikuje za tkz. League leaders tabelu( broj utakmica, minuta i šuteva koje mora da ispuni) kako bi se sprečilo da igrač odigra 10 minuta ukupno i nabije statisku. Najbizarniji slučaj je Kalderon koji je ispunio sve preduslove osim dovoljnog broja šuteva sa linije penala i nije ušao u kategoriju... Tako da je rano pričati o ovoj sedmorici, mnogo toga mora da se poklopi da se neko njima pridruži... Iskreno se nadam da će se Jokić domoći ove elitne grupe...

milee

pre 6 godina

(RR) Jokici su poreklom iz Niksica, Nikola je ime poreklom iz Niksica, cak i sam bog je poreklom iz Crne Gore, doduse on je sa Cetinja dok su Adam i Eva Kotorani...

drugar

pre 6 godina

@kibo dirk mozda sada igra povremeno na poziciji centra. ako bar nikad nisi cuo da se dirk pominje kao jedan od najboljih cetvorki ja ne znam koju kosarku si ti pratio

petarczv

pre 6 godina

Prbi centar u istoriji NBA? A šta je Dirk Novicki?
(Kibo, 13. novembar 2017 09:33)

Glupo mi da ti odgovorim...

A kad bi iscoolirali glupe jumkove komentare i ovih sto smaraju za reprezentaciju za nedelju dana max niko vise od njih ne bi ostavljao komentare. Pokazite da ste bolji i da niste iskompleksirani...

postar

pre 6 godina

Ovi kaze medalja bolja, pa ima on sa Olimpisku medalju.
On ce dogodine oprimati 20-30miliona godisnje onda ce moci i igrati za reprezentaciju kada ima ugovor toliki, sta ce sa 900.000dolara igrati i povrediti se i ode sve zivo, polako momci.
Stimac kada se docepao Efesa utekao iz reprezentacije.

mare

pre 6 godina

E Jokara brate da si pametan pa da vise nikad ni ne zaigras za reprenzetaciju,zbog ovih nazovi "patriota" i velikih srbendi. Zbog tih bolida sto te pljuju nekad me sramota sto sam Srbin!
(Zli, 13. novembar 2017 09:45)

Ako bude igrao, igrace samo zbog predsednika, ne zbog tebe.

Miloš Bećiri

pre 6 godina

"E kad bi i mi srbi imali jednog takvog igraca, kao sto je Jokic,
gde bi nam bila granica na evropskom i svetskom takmicenju..."
(Bobinator, 13. novembar 2017 09:27)

Da je Nikola igrao na EP....sigurno ne bi igrao centra, već četvorku..
plus.. nema šanse da bi Sale dozvolio Jokiću,da organizuje napade..
znači..imali bi Nikolu Jokića..koji ne bi igrao, kao Nikola Jokić...
i možda, bi ostali i bez medalje..i svi bi ga opet pljuvali,u fazonu..
..za lovu dobro igra,a u reprezentaciji ništa...

nebitan srbin

pre 6 godina

dragi jumko procenat slobodnih bacanja i suteva za tri opada u trecoj i cetvrtoj cetvrtini.nije isto kada istrcis efektivno pola sata i kad si na pocetku utakmice veruj mi.

zdrav razum više ne stanuje ovde

pre 6 godina

Da je Nikola igrao na EP....sigurno ne bi igrao centra, već četvorku..
plus.. nema šanse da bi Sale dozvolio Jokiću,da organizuje napade..
znači..imali bi Nikolu Jokića..koji ne bi igrao, kao Nikola Jokić...
i možda, bi ostali i bez medalje..i svi bi ga opet pljuvali,u fazonu..
..za lovu dobro igra,a u reprezentaciji ništa...
(Miloš Bećiri, 13. novembar 2017 10:40)


ma, šta ti je, siguran sam da bi te đorđević poveo umesto mute nikolića, ti bi mu objasnio ono što on ne kapira, i sve bi leglo na mesto ko tvoja guza na nošu.

Skakač

pre 6 godina

"jbt citam ove komentare i da sam jokic, ne bi vise nikada ni dosao u srbiju... kakva smo mi marva... iskompleksirani i zatucani ljakseri....
(sdf, 13. novembar 2017 09:46)"

Ne prijatelju, grešiš, njima je cilj da oteraju sve što je dobro, da unište sve što valja. Prave državu spram svojih ograničenih mogućnosti, skup neobrazovanih, nepismenih neznalica, sa kupljenim diplomama bez trunke znanja.

Baš zato treba da se vraća i da svraća.

dan

pre 6 godina

bez nekih pretenzija, treba samo pogledati jedan podatak: covjek je prvi strijelac, prvi skakac i prvi asistent ekipe. bolje od toga ne može.

vlado

pre 6 godina

Nadam se da Bogdan, Jovic, Kalinic, Lucic i svi ostali reprezentativci prate ove komentare i Boga molim da se sledeci put niko od njih ne odazove reprezentaciji vec da kao Jokic rade individualno, izjave da su zasiceni, da im treba odmor, da treba da potpisu novi ugovor pa nece da rizikuju povrede bla bla bla... ovaj narod ne zasluzuje one koji nikad nisu svojoj reprezentaciji rekli ne. Vecina komentara dize Jokica u nebesa, maltene ga hvale sto je otkazao, a ko god spomene njegov otkaz Srbiji (drugi u tri godine) dobije gomilu minusa. A po otkazu i tokom EP svi koji ga sada dizu u nebesa su ga zvali prevrtac guma, individualac, pitali ga sarkasticno jel ti zao i krivili zbog neosvojene zlatne medalje. Znate kako se Spanski mediji ponasaju prema igracima koji odbiju selekciju Spanije? Ne objavljuju nista o njima do sledeceg takmicenja. P.s. a ako cemo posteno Jokic je jedini od bivsih reprezentativaca koji se nije udostojio ni da cestita drugarima srebro bar preko Tvitera, a to je priznacete mnooogooo lose... a mi kao narod nazalost nikada nismo znali da cenimo nase ljude koji su se zrtvovali za ovu zemlju (vojvodu Putnika smo sahranili 10 godina posle njegove smrti i to na insistiranje Francuza).

nismo veverice

pre 6 godina

@delim poklone

Nema Misko nista od Jokica, Jokicev NBA agent je veliki igrac, Jeff Schwartz.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zre, 13. novembar 2017 09:35)

Ne mogu da razumem da neko u današnje vreme Interneta pokušava da dezinformiše nekoga. Miško Ražnatović jeste Jokićev agent, a tu su i Michael Lindeman i Jeff Schwartz. Naravno da Miško IMA PROCENAT od Jokića, ne radi za kivi i pomorandže.

http://hoopshype.com/reps/misko-raznatovic/

Rade

pre 6 godina

Ne prijatelju, grešiš, njima je cilj da oteraju sve što je dobro, da unište sve što valja. Prave državu spram svojih ograničenih mogućnosti, skup neobrazovanih, nepismenih neznalica, sa kupljenim diplomama bez trunke znanja.

Baš zato treba da se vraća i da svraća.
(Skakač, 13. novembar 2017 11:52)



Baš tako. Zato ostavljajte komentare, objavljujte postove, budite glasni jer oni stid ne osećaju/nemaju. Ne govorim o dve Srbije, govorim o jednoj. Koja je ponižena.

aaaa

pre 6 godina

Te price kao osvojili bismo da smo imali ovog ili onog ne piju vodu. Pa 2015. smo imali i Tea, Bjelicu, Nedovica, Kalinica, Ercega, Markovica pa nas opet izbacise Litvanci.

milan

pre 6 godina

veliki napredak denvera na pocetku ove sezone.poceli su da lice na tim.iznenadjujuce trece mesto na zapadu.ako bi nocas pobedili portland i u naredne tri utakmice igraju sa sakramentom i lejkersima( koje bi realno trebali da dobiju) ustalice se lepo u sigurnoj zoni za plej of.

bajo moj

pre 6 godina

Kako bi bilo mocno da niko ne igra za reprezentaciju. Da svi cepaju induvidualno i imaju brojke po NBA. Pa da se mi lozimo kako smo najjaci

el

pre 6 godina

A poreze i dalje ubira amerika, a ne Srbija. Sto veci procenti, vise Srbija gubi.
(OmaeWaMouShindeiru, 13. novembar 2017 12:59)

Kazi mi, ekonomski magu, koliko bi poreza platio srbiji da igra npr u zvezdi? Mislis da bi i tu imao platu kao u americi ili zvezda vec placa svoje igrace shodno svojim plateznim mocima, pa bez obzira ko igra za te pare. Mada, koliko su nasi klubovi duzni, mnogo se i usrecismo sa tim doprinosom budzetu.

markonato

pre 6 godina

Ne potcenjujuci kvalitet Jokica ni jednog trenutka, smatram da malo preterujete sa ovom statistikom. Odigrano je tek nekoliko utakmica...

Mica

pre 6 godina

Stojakovic u sezoni 2003-2004

51.1% za dva
43.3% za tri
92.7% slobodna bacanja

;)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (o_O O_o O_O, 13. novembar 2017 09:37)

Stojakovic nije bio centar u tome je razlika ;)

dado

pre 6 godina

odlicne brojke, iako je tek pocetak sezone, tako da ce biti veoma tesko imate takav prosjek na kraju----

ali nadam se i to iskreno, da cemo njegove vragolije moci gledati na ep/sp/oi u dresu srbije, jer je inace sve ovo bez veze......

Nedja

pre 6 godina

Od velikog Medzika nije bilo u NBA takvog igraca kao sto je Jokic. Prevodjenje lopte, asistencije jednom rukom, iza ledja, bez gledanja, strasni procenti. Recimo da uzima suteva ko Porzingis imao bi prosecno 40 poena ali njemu to nije potrebno. Da nas Ameri toliko ne mrze siguran sam da bi Jokic bio i MVP ali njemu to i ne treba. Jokic ce mnogo popraviti imidz Srbije tako i da nema potrebe da igra za reprezentaciju.

Srpski Notingem Forest

pre 6 godina

Da je Nikola igrao na EP....sigurno ne bi igrao centra, već četvorku..
plus.. nema šanse da bi Sale dozvolio Jokiću,da organizuje napade..
znači..imali bi Nikolu Jokića..koji ne bi igrao, kao Nikola Jokić...
i možda, bi ostali i bez medalje..i svi bi ga opet pljuvali,u fazonu..
..za lovu dobro igra,a u reprezentaciji ništa...
(Miloš Bećiri, 13. novembar 2017 10:40)

A ko bi igrao centra? Dodavač peškira, Kuzmić i Štimac? Pa videli smo, protiv Slovenaca, da smo baš na 5 najtanji, totalno su nas nadskočili i kupili lopte pod košem... Kad se Jokić vrati na sledećem takmičenju, ostali centri mogu da sakupe desetak minuta po utakmici, čisto da se čovek odmori... Za četvorku nije problem... Zna Sale šta radi...

JeRemija

pre 6 godina

@vlado
Ovi igrači koje si pobrojao svi zajedno tokom čitave karijere neće zaraditi ni 20% od sledećeg Jokićevog četvorogodišnjeg ugovora...
Tako da je Jokić imao svo pravo ovog sveta da se ne odazove pozivu i pripremi se za NBA sezonu. Njegove ovogodišnje partije to dokazuju.
Biće vremena za reprezentaciju. A takvi kao ti će prvi pisati hvalospeve o Jokiću kada dečko bude sam nosio Srbiju do titule!

koma

pre 6 godina

Kako ovo bizarno zvuci - '69 utakmica do kraja ligaskog dela'. Pa mene smori ova EL sa 30 meceva, jos mi igra Zvezda. A oni se ganjaju 80 komada bez rezultatskog i takmicarskog naboja i znacaja, tek poneka utakmica pre plej ofa to ima. Ali eto svet i Amerika su veliki pa se uvek nadje neka gomila koja ce da to gleda i jos i plati za to.

john doe

pre 6 godina

Onda kada je bilo najpotrebnije, on je odbio da igra za reprezentaciju.....statistika je nebitna, sta nasa reprezentacija ima od njegove statistike, ako on ne zeli da igra za Srbiju.

mladići borovi, devojke jele

pre 6 godina

(vlado, 13. novembar 2017 11:49)

komentare slične tvom pišem otkako je počela ova farsična jokić saga, pisaću ih i dalje iako ih ne objavljuju, jer ako i sada čast, moral i razum zaćute - povratka nema, hipokrizija i sunovrat svih vrednosti postaće obrazac ponašanja ovog društva...

alek

pre 6 godina

(o_O O_o O_O, 13. novembar 2017 09:37)

Za dva, ali za 50-40-90 se gleda ukupan fg%, sto mozda i nema smisla da se gleda ukupno + za tri. Vise bi i imalo smisla da se gleda za 2, pa za 3 i konacno bacanja. Ali oni su tako odlucili.

grobarče

pre 6 godina

pišem domaći i nešto razmišljam, ako je jokić naš, a izgleda da jeste čim je bio na inauguraciji - onda je ispravno što se nije odazvao; ako je zvezdaš - onda sram ga bilo.

realno samo realno

pre 6 godina

Od velikog Medzika nije bilo u NBA takvog igraca kao sto je Jokic. Prevodjenje lopte, asistencije jednom rukom, iza ledja, bez gledanja, strasni procenti. Recimo da uzima suteva ko Porzingis imao bi prosecno 40 poena ali njemu to nije potrebno. Da nas Ameri toliko ne mrze siguran sam da bi Jokic bio i MVP ali njemu to i ne treba. Jokic ce mnogo popraviti imidz Srbije tako i da nema potrebe da igra za reprezentaciju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nedja, 13. novembar 2017 10:52)

Ili si sns bot ili si ironican.
Jokic ne moze uzimati toliko suteva kao Porzingis jer nema kondicije kao Porzingis, da to radi na svakoj utakmici. "Mali" Porzingis kazu ne izlazi iz teretane.
Ameri nas ne mrze, briga ih za nas kao i za ostatak sveta. To misljenje zastupljeno u nasim medijima, da nas mrze, klasicna je politicka dogma.

Imidz Srbije nece popraviti Jokic, jer, kao sto rekoh, Amere bas briga za Srbiju.
Mislis da je ikoga osim nas briga da li neki Jokic igra u Megi ili Denveru?

antiDebil

pre 6 godina

Prbi centar u istoriji NBA? A šta je Dirk Novicki?
(Kibo, 13. novembar 2017 09:33)

Glupo mi da ti odgovorim...

A kad bi iscoolirali glupe jumkove komentare i ovih sto smaraju za reprezentaciju za nedelju dana max niko vise od njih ne bi ostavljao komentare. Pokazite da ste bolji i da niste iskompleksirani...
(petarczv, 13. novembar 2017 10:26)

Komentari tog izroda nisu glupi, a cisto sumnjam da su nasumicni i da ih on pise eto tek tako da bi ih napisao, velika je verovatnoca da neko to finansira.
Reprezentacija je u ovoj zemlji najbitnija i zbog toga je kosarka i postala popularna. Ako neko odbije da igra za reprezentaciju 2 puta u 3 godine zbog istog razloga koji nije povreda, a ima tek 22 godine, onda to treba stalno naglasavati. Dalipagic je pre 40 godina odbio da ode u nba zato sto u tom slucaju ne bi mogao da igra za reprezentaciju, isto je to uradio Oskar Smit. Zato su oni legende a ovi koji odbijaju da igraju su neki nasi drzavljani na privremenom radu u inostranstvu ! Jokic je odbio da igra i to je njegova stvar, on je tako izabrao. Zato ce kod ogromnog broja ljud Bogdanovic, Teodosic, Bjelica... uvek biti ispred Jokica, dok ovaj to ne ispravi ! Mada nesto skeptican po tom pitanju...

marko

pre 6 godina

nerealni ali za 2 p vise od 10 % losiji od prosle godine , malone g pogresno koristi , 3/4 njegovih poena ove god dolaze dugim sutevima prosle god je to bila igra na postu ... pogledaj te samo usg% , jokic i ako najbolji igrac denvera najmanje akcije se igraju za njega ... vise igraju za millsapa murraya i mudija sto je greh imajuci u vidu koliko je nikola eficijentan ... zar jokic da ti ceka u corneru , malone odlazi!

Stefan Simonovic

pre 6 godina

Sigurno je da su ljakseri manjina, glupo je pridavati toliko paznje njihovoj verbalnoj djiareji.
Jokic ima samo 22g a vec je top igrac. Recimo Pedja Stojakovic je vrhunske partije pruzao tek sa 24,25 god. Tako da Nidza ce verovatno biti najbolji srpski kosarkas svih vremena. Trebalo bi da igra za reprezentaciju ako hoce bude legenda i da se njegovo ime pamti.

GNU JE GNUSAN

pre 6 godina

I šta sad, pogodi prvu trojku koju sutne u prvoj tekmi i više ne šuta trojke i ima procenat 100% na kraju sezone i bude prvi ovo ono koji je ovo ono... Bzv

RR

pre 6 godina

Ne mogu se sjetiti odakle vode porijeklo ovi Jokici? Ako neko zna, neka mi pomogne, bicu zahvalan.
P.S. Cuo sam da su iz Niksica,svi, koliko ih ima!

zemunski kej

pre 6 godina

Sada ,Denveru predstoji serija gostovanja prvo nocas jako tesko Liland i Jurkic,Portland, tu se Jokic nije naigrao prosle godine, Ako veceras zaigraju dobro play off je tu.

mladići borovi, devojke jele

pre 6 godina

@mladići borovi, devojke jele
E ako ćeš ti nekome da pričas o časti, moralu i razumu...
Bljak.
(Kendra Lust, 13. novembar 2017 14:38)

da, ja, i to mislim sa punim pravom.
kako se iz tvog komentara da zaključiti da me lično poznaješ, izvoli slobodno reci - šta sam ja to u životu učinio a da je bilo u suprotnosti sa čašću, moralom i razumom?

nije, dete, život samo poljem proći, nije sve u novcu, nije ni u medaljama, postoji i nešto što se zove dobro kućno vaspitanje - ako je časti, morala i zdravog razuma, ma ko da je selektor, ovog momka nikada više ne bi trebalo pozivati u reprezentaciju, za primer!

Srpski Notingem Forest

pre 6 godina

nije, dete, život samo poljem proći, nije sve u novcu, nije ni u medaljama, postoji i nešto što se zove dobro kućno vaspitanje - ako je časti, morala i zdravog razuma, ma ko da je selektor, ovog momka nikada više ne bi trebalo pozivati u reprezentaciju, za primer!
(mladići borovi, devojke jele, 13. novembar 2017 17:53)

Ako je to pravilo prekršeno kod Marjanovića, zašto bi se poštovalo kod Jokića?

Nedja

pre 6 godina

Od velikog Medzika nije bilo u NBA takvog igraca kao sto je Jokic. Prevodjenje lopte, asistencije jednom rukom, iza ledja, bez gledanja, strasni procenti. Recimo da uzima suteva ko Porzingis imao bi prosecno 40 poena ali njemu to nije potrebno. Da nas Ameri toliko ne mrze siguran sam da bi Jokic bio i MVP ali njemu to i ne treba. Jokic ce mnogo popraviti imidz Srbije tako i da nema potrebe da igra za reprezentaciju.

mare

pre 6 godina

E Jokara brate da si pametan pa da vise nikad ni ne zaigras za reprenzetaciju,zbog ovih nazovi "patriota" i velikih srbendi. Zbog tih bolida sto te pljuju nekad me sramota sto sam Srbin!
(Zli, 13. novembar 2017 09:45)

Ako bude igrao, igrace samo zbog predsednika, ne zbog tebe.

bajo moj

pre 6 godina

Kako bi bilo mocno da niko ne igra za reprezentaciju. Da svi cepaju induvidualno i imaju brojke po NBA. Pa da se mi lozimo kako smo najjaci

Zli

pre 6 godina

E Jokara brate da si pametan pa da vise nikad ni ne zaigras za reprenzetaciju,zbog ovih nazovi "patriota" i velikih srbendi. Zbog tih bolida sto te pljuju nekad me sramota sto sam Srbin!

Gagi013

pre 6 godina

Polako junaci!Ovo je zagrevanje.Nikola će imati karijeru kakvu niko od naših nije imao u NBA.Slažu se kockice,lagano.
Za ove "individual(ce)no",žalim ih...

RR

pre 6 godina

Ne mogu se sjetiti odakle vode porijeklo ovi Jokici? Ako neko zna, neka mi pomogne, bicu zahvalan.
P.S. Cuo sam da su iz Niksica,svi, koliko ih ima!

GNU JE GNUSAN

pre 6 godina

I šta sad, pogodi prvu trojku koju sutne u prvoj tekmi i više ne šuta trojke i ima procenat 100% na kraju sezone i bude prvi ovo ono koji je ovo ono... Bzv

neko ko zna

pre 6 godina

Hahaha, evo ovih Nba statistika... Jedna, jednostavna, je puno bolja... Medalja za reprezentaciju!
(Jumko, 13. novembar 2017 09:24)

Srebro na Olimpijadi.
Ta?

vlado

pre 6 godina

Nadam se da Bogdan, Jovic, Kalinic, Lucic i svi ostali reprezentativci prate ove komentare i Boga molim da se sledeci put niko od njih ne odazove reprezentaciji vec da kao Jokic rade individualno, izjave da su zasiceni, da im treba odmor, da treba da potpisu novi ugovor pa nece da rizikuju povrede bla bla bla... ovaj narod ne zasluzuje one koji nikad nisu svojoj reprezentaciji rekli ne. Vecina komentara dize Jokica u nebesa, maltene ga hvale sto je otkazao, a ko god spomene njegov otkaz Srbiji (drugi u tri godine) dobije gomilu minusa. A po otkazu i tokom EP svi koji ga sada dizu u nebesa su ga zvali prevrtac guma, individualac, pitali ga sarkasticno jel ti zao i krivili zbog neosvojene zlatne medalje. Znate kako se Spanski mediji ponasaju prema igracima koji odbiju selekciju Spanije? Ne objavljuju nista o njima do sledeceg takmicenja. P.s. a ako cemo posteno Jokic je jedini od bivsih reprezentativaca koji se nije udostojio ni da cestita drugarima srebro bar preko Tvitera, a to je priznacete mnooogooo lose... a mi kao narod nazalost nikada nismo znali da cenimo nase ljude koji su se zrtvovali za ovu zemlju (vojvodu Putnika smo sahranili 10 godina posle njegove smrti i to na insistiranje Francuza).

john doe

pre 6 godina

Onda kada je bilo najpotrebnije, on je odbio da igra za reprezentaciju.....statistika je nebitna, sta nasa reprezentacija ima od njegove statistike, ako on ne zeli da igra za Srbiju.

Miloš Bećiri

pre 6 godina

"E kad bi i mi srbi imali jednog takvog igraca, kao sto je Jokic,
gde bi nam bila granica na evropskom i svetskom takmicenju..."
(Bobinator, 13. novembar 2017 09:27)

Da je Nikola igrao na EP....sigurno ne bi igrao centra, već četvorku..
plus.. nema šanse da bi Sale dozvolio Jokiću,da organizuje napade..
znači..imali bi Nikolu Jokića..koji ne bi igrao, kao Nikola Jokić...
i možda, bi ostali i bez medalje..i svi bi ga opet pljuvali,u fazonu..
..za lovu dobro igra,a u reprezentaciji ništa...

Navijač

pre 6 godina

Individualac i gurac guma!! Srbija pamti..
(bbrs, 13. novembar 2017 09:32)
Ne znam kako si uspeo da smislis ovako dobru foru, evo zagrcnuo sam se kafom od smeha. Hehe, samo nastavi!

Valjamte Popesku

pre 6 godina

Hahaha, evo ovih Nba statistika... Jedna, jednostavna, je puno bolja... Medalja za reprezentaciju!
(Jumko, 13. novembar 2017 09:24)

Ne razumem komentar. Jokic ima dve medalje sa reprezentacijom.. sa SP i OI.

Peki

pre 6 godina

A jel Srbija pamti sto smo igrali bez pleja koji je otkazao pred samo prvenstvo jer je kao povredjen a 20 dana kasnije je zaigrao u NBA i to sa odlicnom predsezonom??? A ovaj momak barem nije nikome zauzeo mesto.
Teodosicu niko ne zamera otkaz pred pocetak prvenstva a zauzeo je mesto nekom drugom igracu, a Jokicu svi zameraju sto nije zauzeo nikome mesto???

Ajde Srbi jel bi ste vi igrali kad bi vam neko dao 1milion? Ne bi. Sto bi oni igrali kad dobiju i po 5-10miliona eura vise ugovora.

Mica

pre 6 godina

Stojakovic u sezoni 2003-2004

51.1% za dva
43.3% za tri
92.7% slobodna bacanja

;)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (o_O O_o O_O, 13. novembar 2017 09:37)

Stojakovic nije bio centar u tome je razlika ;)

koma

pre 6 godina

Kako ovo bizarno zvuci - '69 utakmica do kraja ligaskog dela'. Pa mene smori ova EL sa 30 meceva, jos mi igra Zvezda. A oni se ganjaju 80 komada bez rezultatskog i takmicarskog naboja i znacaja, tek poneka utakmica pre plej ofa to ima. Ali eto svet i Amerika su veliki pa se uvek nadje neka gomila koja ce da to gleda i jos i plati za to.

markonato

pre 6 godina

Ne potcenjujuci kvalitet Jokica ni jednog trenutka, smatram da malo preterujete sa ovom statistikom. Odigrano je tek nekoliko utakmica...

Mladen

pre 6 godina

Prestanite vise da kmecite na vestima o Jokicu. Decko je propustio jedno takmicenje i Srbija moze bez njega. Unapredio je sebe, nije lezao i gledao u nebo. Tako da smanjite to kmecenje, jer bi 90% vas uradilo isto. Nemoj te samo da merite ko je veci Srbin...

Poslednji mohikanac

pre 6 godina

Hahaha, evo ovih Nba statistika... Jedna, jednostavna, je puno bolja... Medalja za reprezentaciju!
(Jumko, 13. novembar 2017 09:24)

Pusti medalju, lako cemo za medalju... nego, aj pogledaj koliko je praziluk kod tebe na selu, kupio bih 2-3 dzaka. Ali gledaj nek je dobar kvalitet...
za zlatnu nedalju sto bi se reklo...
Aj pa javi...

antiDebil

pre 6 godina

Prbi centar u istoriji NBA? A šta je Dirk Novicki?
(Kibo, 13. novembar 2017 09:33)

Glupo mi da ti odgovorim...

A kad bi iscoolirali glupe jumkove komentare i ovih sto smaraju za reprezentaciju za nedelju dana max niko vise od njih ne bi ostavljao komentare. Pokazite da ste bolji i da niste iskompleksirani...
(petarczv, 13. novembar 2017 10:26)

Komentari tog izroda nisu glupi, a cisto sumnjam da su nasumicni i da ih on pise eto tek tako da bi ih napisao, velika je verovatnoca da neko to finansira.
Reprezentacija je u ovoj zemlji najbitnija i zbog toga je kosarka i postala popularna. Ako neko odbije da igra za reprezentaciju 2 puta u 3 godine zbog istog razloga koji nije povreda, a ima tek 22 godine, onda to treba stalno naglasavati. Dalipagic je pre 40 godina odbio da ode u nba zato sto u tom slucaju ne bi mogao da igra za reprezentaciju, isto je to uradio Oskar Smit. Zato su oni legende a ovi koji odbijaju da igraju su neki nasi drzavljani na privremenom radu u inostranstvu ! Jokic je odbio da igra i to je njegova stvar, on je tako izabrao. Zato ce kod ogromnog broja ljud Bogdanovic, Teodosic, Bjelica... uvek biti ispred Jokica, dok ovaj to ne ispravi ! Mada nesto skeptican po tom pitanju...

grobarče

pre 6 godina

pišem domaći i nešto razmišljam, ako je jokić naš, a izgleda da jeste čim je bio na inauguraciji - onda je ispravno što se nije odazvao; ako je zvezdaš - onda sram ga bilo.

milee

pre 6 godina

(RR) Jokici su poreklom iz Niksica, Nikola je ime poreklom iz Niksica, cak i sam bog je poreklom iz Crne Gore, doduse on je sa Cetinja dok su Adam i Eva Kotorani...

alf

pre 6 godina

Sto su dosadni, .........,
...........,........ovi"papagaji"koji pominju reprezentaciju,Srbiju..izadjite iz prošlosti i zivite u sadašnjosti sa pogledom u budućnost.

Bravo za Jokica i sve igrače sa ovih"nasih"prostora koji igraju u nba.

postar

pre 6 godina

Ovi kaze medalja bolja, pa ima on sa Olimpisku medalju.
On ce dogodine oprimati 20-30miliona godisnje onda ce moci i igrati za reprezentaciju kada ima ugovor toliki, sta ce sa 900.000dolara igrati i povrediti se i ode sve zivo, polako momci.
Stimac kada se docepao Efesa utekao iz reprezentacije.

asd

pre 6 godina

ne mora da sutne vise nijednom do kraja sezone i imace taj procenat i bice prvi centar kome je to uspelo.
mislim koja je poenta ovakvog teksta 69 utakmica pre kraja sezone!!?

mladići borovi, devojke jele

pre 6 godina

@mladići borovi, devojke jele
E ako ćeš ti nekome da pričas o časti, moralu i razumu...
Bljak.
(Kendra Lust, 13. novembar 2017 14:38)

da, ja, i to mislim sa punim pravom.
kako se iz tvog komentara da zaključiti da me lično poznaješ, izvoli slobodno reci - šta sam ja to u životu učinio a da je bilo u suprotnosti sa čašću, moralom i razumom?

nije, dete, život samo poljem proći, nije sve u novcu, nije ni u medaljama, postoji i nešto što se zove dobro kućno vaspitanje - ako je časti, morala i zdravog razuma, ma ko da je selektor, ovog momka nikada više ne bi trebalo pozivati u reprezentaciju, za primer!

mladići borovi, devojke jele

pre 6 godina

(vlado, 13. novembar 2017 11:49)

komentare slične tvom pišem otkako je počela ova farsična jokić saga, pisaću ih i dalje iako ih ne objavljuju, jer ako i sada čast, moral i razum zaćute - povratka nema, hipokrizija i sunovrat svih vrednosti postaće obrazac ponašanja ovog društva...

alek

pre 6 godina

(o_O O_o O_O, 13. novembar 2017 09:37)

Za dva, ali za 50-40-90 se gleda ukupan fg%, sto mozda i nema smisla da se gleda ukupno + za tri. Vise bi i imalo smisla da se gleda za 2, pa za 3 i konacno bacanja. Ali oni su tako odlucili.

zdrav razum više ne stanuje ovde

pre 6 godina

Da je Nikola igrao na EP....sigurno ne bi igrao centra, već četvorku..
plus.. nema šanse da bi Sale dozvolio Jokiću,da organizuje napade..
znači..imali bi Nikolu Jokića..koji ne bi igrao, kao Nikola Jokić...
i možda, bi ostali i bez medalje..i svi bi ga opet pljuvali,u fazonu..
..za lovu dobro igra,a u reprezentaciji ništa...
(Miloš Bećiri, 13. novembar 2017 10:40)


ma, šta ti je, siguran sam da bi te đorđević poveo umesto mute nikolića, ti bi mu objasnio ono što on ne kapira, i sve bi leglo na mesto ko tvoja guza na nošu.

Srpski Notingem Forest

pre 6 godina

Da je Nikola igrao na EP....sigurno ne bi igrao centra, već četvorku..
plus.. nema šanse da bi Sale dozvolio Jokiću,da organizuje napade..
znači..imali bi Nikolu Jokića..koji ne bi igrao, kao Nikola Jokić...
i možda, bi ostali i bez medalje..i svi bi ga opet pljuvali,u fazonu..
..za lovu dobro igra,a u reprezentaciji ništa...
(Miloš Bećiri, 13. novembar 2017 10:40)

A ko bi igrao centra? Dodavač peškira, Kuzmić i Štimac? Pa videli smo, protiv Slovenaca, da smo baš na 5 najtanji, totalno su nas nadskočili i kupili lopte pod košem... Kad se Jokić vrati na sledećem takmičenju, ostali centri mogu da sakupe desetak minuta po utakmici, čisto da se čovek odmori... Za četvorku nije problem... Zna Sale šta radi...

klaas-jan huntelaar

pre 6 godina

Polako ljudi, nema potrebe za ovakvim tekstom, daleko od toga da ne verujem u Joku ali ima jos mnogoooooo da se ivra. Srecno mali. Samo gazi.

dado

pre 6 godina

odlicne brojke, iako je tek pocetak sezone, tako da ce biti veoma tesko imate takav prosjek na kraju----

ali nadam se i to iskreno, da cemo njegove vragolije moci gledati na ep/sp/oi u dresu srbije, jer je inace sve ovo bez veze......

Vlajzi

pre 6 godina

(Jumko, 13. novembar 2017 09:24)

Ovaj je u rangu Batka. Visi ovde 24h na dan.
Jedino sto su mu komentari gluplji cak i od Batkovih.
Trudi se covek, alal neka mu je!
hahahahahahahahahhaah

komsha

pre 6 godina

Da nas Ameri toliko ne mrze siguran sam da bi Jokic bio i MVP ali njemu to i ne treba. Jokic ce mnogo popraviti imidz Srbije tako i da nema potrebe da igra za reprezentaciju.
(Nedja, 13. novembar 2017 10:52)

Da li si nekada bio negde van Srbije? Ne mrzi nas niko, uglavnom nemaju pojma sta je Srbija uopste. A i za pricu o MVP-ju je jos rano, mozda za par godina kad jos sazri kao igrac. U ovom trenutku svakako ima dosta boljih igraca od njega.

Skakač

pre 6 godina

"jbt citam ove komentare i da sam jokic, ne bi vise nikada ni dosao u srbiju... kakva smo mi marva... iskompleksirani i zatucani ljakseri....
(sdf, 13. novembar 2017 09:46)"

Ne prijatelju, grešiš, njima je cilj da oteraju sve što je dobro, da unište sve što valja. Prave državu spram svojih ograničenih mogućnosti, skup neobrazovanih, nepismenih neznalica, sa kupljenim diplomama bez trunke znanja.

Baš zato treba da se vraća i da svraća.

marko

pre 6 godina

nerealni ali za 2 p vise od 10 % losiji od prosle godine , malone g pogresno koristi , 3/4 njegovih poena ove god dolaze dugim sutevima prosle god je to bila igra na postu ... pogledaj te samo usg% , jokic i ako najbolji igrac denvera najmanje akcije se igraju za njega ... vise igraju za millsapa murraya i mudija sto je greh imajuci u vidu koliko je nikola eficijentan ... zar jokic da ti ceka u corneru , malone odlazi!

Stefan Simonovic

pre 6 godina

Sigurno je da su ljakseri manjina, glupo je pridavati toliko paznje njihovoj verbalnoj djiareji.
Jokic ima samo 22g a vec je top igrac. Recimo Pedja Stojakovic je vrhunske partije pruzao tek sa 24,25 god. Tako da Nidza ce verovatno biti najbolji srpski kosarkas svih vremena. Trebalo bi da igra za reprezentaciju ako hoce bude legenda i da se njegovo ime pamti.

Jumko

pre 6 godina

Odlicni procenti, mada sut za tri poena i slobodna bacanja ce mu malo opasti kako sezona odmice.
Ali za sada vrlo dobro, napredak u odbrani primetan.

aaaa

pre 6 godina

Te price kao osvojili bismo da smo imali ovog ili onog ne piju vodu. Pa 2015. smo imali i Tea, Bjelicu, Nedovica, Kalinica, Ercega, Markovica pa nas opet izbacise Litvanci.

el

pre 6 godina

A poreze i dalje ubira amerika, a ne Srbija. Sto veci procenti, vise Srbija gubi.
(OmaeWaMouShindeiru, 13. novembar 2017 12:59)

Kazi mi, ekonomski magu, koliko bi poreza platio srbiji da igra npr u zvezdi? Mislis da bi i tu imao platu kao u americi ili zvezda vec placa svoje igrace shodno svojim plateznim mocima, pa bez obzira ko igra za te pare. Mada, koliko su nasi klubovi duzni, mnogo se i usrecismo sa tim doprinosom budzetu.

petarczv

pre 6 godina

Prbi centar u istoriji NBA? A šta je Dirk Novicki?
(Kibo, 13. novembar 2017 09:33)

Glupo mi da ti odgovorim...

A kad bi iscoolirali glupe jumkove komentare i ovih sto smaraju za reprezentaciju za nedelju dana max niko vise od njih ne bi ostavljao komentare. Pokazite da ste bolji i da niste iskompleksirani...

stevan

pre 6 godina

veceras protiv ekstra motivisanog Nurkica. Bice cupavac. Nurkicu je prosli njohov susret bila utakmica karijere. Videcemo da li Jokic moze da se revansira.

JeRemija

pre 6 godina

@vlado
Ovi igrači koje si pobrojao svi zajedno tokom čitave karijere neće zaraditi ni 20% od sledećeg Jokićevog četvorogodišnjeg ugovora...
Tako da je Jokić imao svo pravo ovog sveta da se ne odazove pozivu i pripremi se za NBA sezonu. Njegove ovogodišnje partije to dokazuju.
Biće vremena za reprezentaciju. A takvi kao ti će prvi pisati hvalospeve o Jokiću kada dečko bude sam nosio Srbiju do titule!

realno samo realno

pre 6 godina

Od velikog Medzika nije bilo u NBA takvog igraca kao sto je Jokic. Prevodjenje lopte, asistencije jednom rukom, iza ledja, bez gledanja, strasni procenti. Recimo da uzima suteva ko Porzingis imao bi prosecno 40 poena ali njemu to nije potrebno. Da nas Ameri toliko ne mrze siguran sam da bi Jokic bio i MVP ali njemu to i ne treba. Jokic ce mnogo popraviti imidz Srbije tako i da nema potrebe da igra za reprezentaciju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nedja, 13. novembar 2017 10:52)

Ili si sns bot ili si ironican.
Jokic ne moze uzimati toliko suteva kao Porzingis jer nema kondicije kao Porzingis, da to radi na svakoj utakmici. "Mali" Porzingis kazu ne izlazi iz teretane.
Ameri nas ne mrze, briga ih za nas kao i za ostatak sveta. To misljenje zastupljeno u nasim medijima, da nas mrze, klasicna je politicka dogma.

Imidz Srbije nece popraviti Jokic, jer, kao sto rekoh, Amere bas briga za Srbiju.
Mislis da je ikoga osim nas briga da li neki Jokic igra u Megi ili Denveru?

drugar

pre 6 godina

@kibo dirk mozda sada igra povremeno na poziciji centra. ako bar nikad nisi cuo da se dirk pominje kao jedan od najboljih cetvorki ja ne znam koju kosarku si ti pratio

nebitan srbin

pre 6 godina

dragi jumko procenat slobodnih bacanja i suteva za tri opada u trecoj i cetvrtoj cetvrtini.nije isto kada istrcis efektivno pola sata i kad si na pocetku utakmice veruj mi.

dan

pre 6 godina

bez nekih pretenzija, treba samo pogledati jedan podatak: covjek je prvi strijelac, prvi skakac i prvi asistent ekipe. bolje od toga ne može.

Rade

pre 6 godina

Ne prijatelju, grešiš, njima je cilj da oteraju sve što je dobro, da unište sve što valja. Prave državu spram svojih ograničenih mogućnosti, skup neobrazovanih, nepismenih neznalica, sa kupljenim diplomama bez trunke znanja.

Baš zato treba da se vraća i da svraća.
(Skakač, 13. novembar 2017 11:52)



Baš tako. Zato ostavljajte komentare, objavljujte postove, budite glasni jer oni stid ne osećaju/nemaju. Ne govorim o dve Srbije, govorim o jednoj. Koja je ponižena.

milan

pre 6 godina

veliki napredak denvera na pocetku ove sezone.poceli su da lice na tim.iznenadjujuce trece mesto na zapadu.ako bi nocas pobedili portland i u naredne tri utakmice igraju sa sakramentom i lejkersima( koje bi realno trebali da dobiju) ustalice se lepo u sigurnoj zoni za plej of.

vs

pre 6 godina

ovo nije baš tačno... Da bi ušao u klub 50-40-90 igrač mora da se kvalifikuje za tkz. League leaders tabelu( broj utakmica, minuta i šuteva koje mora da ispuni) kako bi se sprečilo da igrač odigra 10 minuta ukupno i nabije statisku. Najbizarniji slučaj je Kalderon koji je ispunio sve preduslove osim dovoljnog broja šuteva sa linije penala i nije ušao u kategoriju... Tako da je rano pričati o ovoj sedmorici, mnogo toga mora da se poklopi da se neko njima pridruži... Iskreno se nadam da će se Jokić domoći ove elitne grupe...

nismo veverice

pre 6 godina

@delim poklone

Nema Misko nista od Jokica, Jokicev NBA agent je veliki igrac, Jeff Schwartz.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zre, 13. novembar 2017 09:35)

Ne mogu da razumem da neko u današnje vreme Interneta pokušava da dezinformiše nekoga. Miško Ražnatović jeste Jokićev agent, a tu su i Michael Lindeman i Jeff Schwartz. Naravno da Miško IMA PROCENAT od Jokića, ne radi za kivi i pomorandže.

http://hoopshype.com/reps/misko-raznatovic/

zemunski kej

pre 6 godina

Sada ,Denveru predstoji serija gostovanja prvo nocas jako tesko Liland i Jurkic,Portland, tu se Jokic nije naigrao prosle godine, Ako veceras zaigraju dobro play off je tu.

Srpski Notingem Forest

pre 6 godina

nije, dete, život samo poljem proći, nije sve u novcu, nije ni u medaljama, postoji i nešto što se zove dobro kućno vaspitanje - ako je časti, morala i zdravog razuma, ma ko da je selektor, ovog momka nikada više ne bi trebalo pozivati u reprezentaciju, za primer!
(mladići borovi, devojke jele, 13. novembar 2017 17:53)

Ako je to pravilo prekršeno kod Marjanovića, zašto bi se poštovalo kod Jokića?