Četvrtak, 09.11.2017.

08:06

Beli bez većeg učinka, Bobi dobro koristio minute

Protekle noći u NBA ligi od srpskih košarkaša igrali Nemanja Bjelica i Boban Marjanović, čiji su timovi bili polovično uspešni.

Izvor: PT

Beli bez veæeg uèinka, Bobi dobro koristio minute IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

Titus Pullo

pre 6 godina

Mogao je Milicic da bude i duplo talentovaniji, ali covek nema pobednickog duha. Za razliku od ljudi koji recimo ne uspeju da zavrse fakultet zbog slicnog stava, Milicic je unovcio svoj talenat. Jedino da mu izdrzi za zivota, valjda je toliko pametan.

real(D)no

pre 6 godina

Sve neki analitičari ovde, a niko nije primetio da Boban koliko minuta provede na terenu toliko koševa da i pola od toga skokova...sad 8 min. - 9 koševa i 4 skoka, prošli put 4 min.-4 kosa i 3 skoka, pre toga 11min - 10 koševa i 6 skokova...pa sad skontajte da igra 30 minuta...

Pera

pre 6 godina

Gledam u jednom napadu Kari čuva Bjelicu pod samim košem, naravno ne može mu ništa, Beli maše ko ludi al' ovi njegovi divljaci ni da ga pogledaju...
@osamdesetosmica
Da, bas sam o tome hteo, desilo se nekoliko puta, Curry, Thompson... A Teague ga gleda sa vrha reketa, drnda loptu, pa kad Bjelica mora da izadje zbog tri sec, zaleti se sam u guzvu i baci neku bombu promasi za metar... Bjelica se krece, otvara za trojku non-stop, najbolji trojkas lige, a saigraci se zalecu u guzvu, cela odbrana na njima, oni rokaju pa sta bude. Na kraju mu je konacno neko dodao, on pogodi bez koske, istog trenutka trener ga menja... Meni je bilo tesko da gledam, mogu misliti kako li je njemu. On place za dobrim timom, ali sigurno ga je vec neko primetio, neko ko ce znati da iskoristi njegov potencijal. Samo sto pre, godine mu prolaze.

the truth

pre 6 godina

@ Koji crni Kazins i Harden? Igraci koji imaju talenta, a losi za ekipu! Od svih Nba igraca treba se bojati Lebrona, Durenta, Kavia i Obrve! Ovi ostali su samo nabijaci statistike! Ameri kad god su imali ekipu koja ima 8, 9 vrhunskih igraca, mucili su se i gubili. Snaga Amerike je da uvijek imaju 12 odlicnih kosarkasa i lome te citav mec!! Ja ti garantujem da tim koji sam naveo bi dobio ih! U najgoru ruku bi bilo pata pata!

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Qwerty@ Volio bih da vidim Sastav svijeta protiv USA. Dragic, Teo, Rubio, Bogdan, Batum, Simons, Bjelica, Janis, Kristaps, Gobert, Jokic, Mark Gasol mislim da bi odvalili Amere 10 razlike. Svi ovi igraci su klase i nesebicni. Za razliku od USA tima. Morate da shvatite da u Nba ako ste iz Evrope mora te biti 30 posto bolji od Amera na toj poziciji da bi igrali. To je prosto tako!!
(the truth, 09. novembar 2017 14:19)

Protiv Karija, Hardena, Lebrona, Durenta i npr Kazinsa nemaju apsolutno nikakve šanse, 10 od 10 puta da igraju, gube, malo realnosti

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Hahahahahahahha gde je moj brat haos. Ako poslozi Tibodo klacemo se sa gsw... strucnjak
(Admiral, 09. novembar 2017 08:27)

Pogledaj tabelu, stručnjak

Mack

pre 6 godina

I Srpski NBA ludilo je krenulo! Niko ne valja u ekipi sem Srpskih igraca. Divno! Opet su svi drugi silovatelji lopte, broje im se sutevi, nemaju pojma, treneri nemaju pojma, itd ...

Pa Detroit i Minesota su u samom vrhu svojih konferencija i ubedljivo prvi u svojim divizijama a opet nevaljaju.

zemunski kej

pre 6 godina

Sve su to dobri kosarkasi ali otisli dosta kasno u NBA,ipak je to i drugacija kosarka od ove nase ,mnogo fizike,JOKIC je otisao sa 19 godina a i najveci je talenat sa ovih prostora,nadmasice sve sada ima 22 godine a najvazniji je igrac Denvera.Bolji od Drazena ,Divca ,Stojakovica.Kosarkaski inteligentan,

vlado

pre 6 godina

Bjelica i Bobi treba kao Bledso da odu do trenera, oteraju ga gde Srbi obicno teraju, napisu na tviteru "I don't wanna be here" i eto trejda dok si rekao piksla.

the truth

pre 6 godina

Qwerty@ Volio bih da vidim Sastav svijeta protiv USA. Dragic, Teo, Rubio, Bogdan, Batum, Simons, Bjelica, Janis, Kristaps, Gobert, Jokic, Mark Gasol mislim da bi odvalili Amere 10 razlike. Svi ovi igraci su klase i nesebicni. Za razliku od USA tima. Morate da shvatite da u Nba ako ste iz Evrope mora te biti 30 posto bolji od Amera na toj poziciji da bi igrali. To je prosto tako!!

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Ulazi sinoć Bjelica u igru a komentatori ga najavljuju i kažu, evo ga trenutno najbolji trojkaš nba lige u procentima.
Pa kad je popio rampu od ne sećam se koga, kaže, znaju od koga je pretnja sada.
Malo mi je žao što postaje klasičan nba trojkaš sa klupe jer je mnogo više od toga ali dobro ima ulogu koju ima.

JPR24

pre 6 godina

Ako pogledate snimak on ulazi na -11 razlike, igra tih nekoliko minuta, za to vreme igra extra, podiže celu ekipu i prelama meč u korist svoje ekipe - idu na +10. Šta radi trener? Ne pušta ga više ni sekund!!! Neverovatno! (Glas razuma, 09. novembar 2017 08:16) A ako pogledas mec, vidis da je bio na - 4 a Drummond na +28.
(LogenMNE, 09. novembar 2017 12:26)

Da, samo sto je zadnja 2 poena upisao kad je utakmica slomljena i tu su primili par koseva... Toliko o tvom gledanju utakmice.

Inace, trener da ima malo mozga, trebao bi da proba Bobi 5, Drumond 4, cisto da proba, mislim da bi bio iznenadjen, ali nema on mozga za to.

LogenMNE

pre 6 godina

Ako pogledate snimak on ulazi na -11 razlike, igra tih nekoliko minuta, za to vreme igra extra, podiže celu ekipu i prelama meč u korist svoje ekipe - idu na +10. Šta radi trener? Ne pušta ga više ni sekund!!! Neverovatno! 
(Glas razuma, 09. novembar 2017 08:16) 

A ako pogledas mec, vidis da je bio na - 4 a Drummond na +28.

the answer

pre 6 godina

@pogan
tibodo je mozda BIO nekad defanzivni trener, minesota je sada sve samo ne defanzivna ekipa..tako da s gibsonom na cetvorci umesto bjelice oni samo gube u napadu,odbrana ostaje ista

Pogan

pre 6 godina

Ako pogledate snimak on ulazi na -11 razlike, igra tih nekoliko minuta, za to vreme igra extra, podiže celu ekipu i prelama meč u korist svoje ekipe - idu na +10. Šta radi trener? Ne pušta ga više ni sekund!!! Neverovatno!
(Glas razuma, 09. novembar 2017 08:16)

Haha prelomio mec...Ako pogledas statistiku, dok je Boban bio na parketu imali su -4 kos razliku. Usput, Boban je napravio 3 faula i izgubio 2 lopte za 8min. Volimo ga svi, ali malo realnosti nije na odmet.

Иван

pre 6 godina

Детроит и Минесота су смрт екипе за наше кошаркаше. Боби и Бјелица би тако добро дошли Сакраменту, али мислим да је три Србина превише за једну НБА екипу. А и Дивац ће вероватно да јури Дончића. Штета, јер Кингси су безопасни на петици (она два Грка, Коли-Штајн и Скал су, реално, нуле), а на четворци им Рендолф прави више штете него користи. Плус, Џорџ Хил је интелигентан плеј, у кошарци са системом би имао велики допринос. Не знам колико би петорка Хил, Богдан, Лука, Немања, Боби била конкурентна на јаком Западу, али би била функционална, сви би дошли до пуног изражаја. А и лепа би за гледање била та кошарка. Која ће остати само слатки сан српских љубитеља кошарке.

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Ja sam taj mec gledao, ne samo pogledao cifre... Trebalo je vec nakon 3min tri ofanzivna faula da nakupi, sudije mu dale 1.
Tromi Dzeferson, koji ne zakucava, je zakucao pored njega... Trudi se i trci, skupi brojke, ali njegov uticaj na igru uopste nije toliko pozitivan.

petarczv

pre 6 godina

Kakva igra kayrija irwinga to je neverovatno. Mislio sam da je nemoguce da ima bolje vodjenje lopte nego sto je imao ali ove godine je jos bolji. Sinoc je bukvalno sam bez glavnih zvezda horforda i heyvorda dobio utakmicu a povredio se i tatum ali boston je u serijii 10-0

Pogan

pre 6 godina

Uzima mu Taj Gibson minute, a Taj Gibson je samo u skokovima bolji od Bjelice oni su PF pozicija. Ali Taj Gibson ima svaku tekmu 30+ minuta. Tako ide u NBA na početku sezone se rasporede minute i tu nema dalje.
(mare, 09. novembar 2017 08:09)

Taj Gibson je fizicki mnogo jaci od Belog, a osim skoka igra mnogo jacu odbranu. Tibodo je "defanzivni" trener, pa saberi 2 i 2.

goran

pre 6 godina

Stvarno ce biti steta ako Bobi ne dobije sansu da igra cs- 20 min po mecu i pokaze za sta je sposoban. Ni jednu utakmicu u kojoj je dobio sansu nije odigrao lose. Mnogi drugi igraju iz utakmice u utakmicu lose (na primjer Lonzo Ball sutira 2-13 ili 3- 15 katastrofa ali opet igra i ne samo on).Svi dave o odbrani a on je toliko dominantan u napadu da pametan trener to mora iskoristiti.

qwerty

pre 6 godina

Bobaj!

Vidi se da je Bobi omiljen, narod voli da vidi pristojnog i tihog ljudinu koji se mnogo razlikuje od tipicnog NBA igraca .
Sad je uobicajeno da se kezi, pumpa misice, izdire u facu jedni drugima , gura, a svi intervjui pocinju sa " Bili smo dobri jer smo bili agresivni"
Sve to Bobi ne radi, on tiho i pristojnodigne ruku i spusti loptu u kos. Postoji neka praiskonska zelja covjeka da vidi veliku ljudinu koja niej agresivna. To je lik iz prica.
Bobi je taj lik i zbog toga ga vole, a on kad dobije sansu, nikad ne iznevjeri.
(Macak, 9. novembar 2017 08:34)

Potpuno netacno. Navijaci vole da vide agresivnu brzu jaku kosarku, a ne presporog tromog Bobija. Koga briga da li je dobar covek? Uostalom niko ga licno ne zna pa da moze pricati o tome, a meni je licno simpatican. Ali NE ZNA da igra, sem sto ima 222 cm. Cak ni u napadu konkretno nista ne zna sem ako mu se ne odbije lopta u ruku pa zakuca sa prstiju. Nekada sutne ono njegovo sa jednom rukom. Nema horog, nema fade away, ne razgrce pa da zakuca iako ima 130+ kg. Odbrana losa za evropu a ne za NBA. Bjelica da vredi dobio bi vecu minutazu. Ajd sada opet pricu o zaverama i kako nas mrze. A sto Jokic igra 30+ minuta? Pa zato sto je najbolji igrac Denvera i realno dobar igrac, sa slabijom odbranom. Nema ovde mesta emocijama, oni, kosarkasi igraju kosarku zbog love a navijaci hoce sto bolju kosarku. To je to.

Nikola

pre 6 godina

Bjelica kao i uvek..covek sa vrhunskim procentom suta za 3 (mislim da trenutno cak i najbolji u NBA) a koliko puta sedi sam na trojci i mase rukama da mu bace a ovi se zalecu u gomilu i mase ukljucujicu i pleja..pa valjda plej treba da ima pregled igre a ne da mora da mu se mase rukama i opet ne vidi ili verovatanije ignorise..ono je tragikomocno.
A Marjanovica troluju ..stvarno covek ima debele zivce..do sad u celoj sezoni ukupno 12 minuta igrao i kad da kos svi skacu i kidaju se od smeha...al zato umesto njega igra onaj buzdovan koji ne zna kos da ubode a i odbrani je nula.

Ivan NS

pre 6 godina

Nevezano za temu,da je Darko Milicic,nekadasnji 2.pik imao ovoliku slobodu u igri i minute kao ovogodisnji 2.pik,sada bi bio prvi centar neke NBA ekipe,a ne bi se mlatio sa navijacima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dag Kristi, 9. novembar 2017 09:53)

Pa, što nije tražio trejd ako je bio nezadovoljan? Evo odmah i odgovora. Zato što je uzeo gomilu love za ruki ugovor. Da je Darko ovo ili ono, manite me sa tim glupim pričama. Svako bira svoj put, i tačka.

Divos

pre 6 godina

Бјелица мења ветерана и рутинера Гобсона, који није никад био екстра квалитет, али је константан, оно што треба да ради, ради, није склон гомилању личних, и тешко ће добити превише минута у овој сезони.
Тако су ствари постављене, и Немања ће у овој екипи Минесоте, код Тибодоа тешко добити третман који кввалитетом заслужује.

Боби већ другу сезону не игра такмичарску кошарку, добија и добијаће нешто минута у времену ката су мечеви одлучени.
Тако ће се и наставити у текућој сезони. У Детроиту на ниском посту је неприкосновен млади центар Драмонд, који игра са силном енергијом, мењају га крилни центри Луер и Морленд, и ту за Бобија нема места.

На овом мечу је добио нешто минута у 2/4 због чињенице што је Луер на листи повређених, пропустиће и меч против Атланте, и Боби би и ту могао добити који минут, касније мрка капа.

За Бобија би било добро да Детроит уђе у серију пораза, крене раније да танкује и са необавезном кошарком где ће резервисти добити више минута. То се неће десити, Детроит ће дуго бити високо пласиран, у борби за што бољу позицију, и ту Боби неће добијати прилика.

У ен-би-еју је тако. Да би се "остварили", морате поседовати квалитет, али је потребно и да вам се доста тога поклопи. Многима се не поклопи. Видећемо шта ће донети будућност.

osamdesetosmica

pre 6 godina

Gledam u jednom napadu Kari čuva Bjelicu pod samim košem, naravno ne može mu ništa, Beli maše ko ludi al' ovi njegovi divljaci ni da ga pogledaju, počeli nešto da kombinuju međusobno i izgubili loptu, a da ne spominjem koliko puta su ga iskulirali dok je imao otvoren šut za tri.. i još ga neki navijači vulvsa na Tviteru prozivaju posle utakmice kako je najlošiji u ekipi.. Ja da sam Bjelica pa pobegao bih iz te noćne more bilo gde..

Che Gevara

pre 6 godina

Koliko Bjelici ne prija klima u klubu i koliko je ispod proseka svoje igre!Ovsj covek daleko vise moze od ovoga i taj klub nije za njega!Ajmo Nemanja, potreban si nam!

Trollston

pre 6 godina

GSW su sinoc pokazali zasto ce i ove godine pocistiti sve do titule, ekipa koja ima onakve sutere i protok lopte je nezaustavljiva, i sve to bez Durenta sinoc, protiv Minestote koja je jedan od kandidata za prve cetiri pozicije na zapadu. Minesota je i dalje dosta divlja, cini mi se da tu vise igra svako za sebe, a dolazak JB nije nesto mnogo promenio u tom smislu.

Mbođ

pre 6 godina

Kad izadje, suvise je spor da se vrati. On moze da postigne 20 poena, ali da bude kriv za 30 primljenih. Zato i ne igra.
(Sejn, 9. novembar 2017 08:21)

U redu, ali kako to da tim uglavnom pobeđuje kada je Marjanović na parketu? Ta priča sa odbranom je preuveličana.

JPR24

pre 6 godina

Daj ne ložite. Bobi je odigrao sve u Garbage time-u, i to dok na parketu nije bilo Turner-a i Young-a, tj. svo vreme je igrao protiv matorog Al Jefersona koji ga je odučio od košarke. Bobi je bio bušan kao sir. Za 5 minuta Al Jeferson je postigao 15 poena, a za ostalih 15 min kada je igrao protiv Drumonda 4.Drumond je kralj reketa i odbrane.
(Ostin A, 09. novembar 2017 09:18)

Ti bolje glefaj utakmicu pa onda tek komentarisi.

Ostin A

pre 6 godina

Daj ne ložite. Bobi je odigrao sve u Garbage time-u, i to dok na parketu nije bilo Turner-a i Young-a, tj. svo vreme je igrao protiv matorog Al Jefersona koji ga je odučio od košarke. Bobi je bio bušan kao sir. Za 5 minuta Al Jeferson je postigao 15 poena, a za ostalih 15 min kada je igrao protiv Drumonda 4.

Drumond je kralj reketa i odbrane.

Navijač

pre 6 godina

Strasno koliko prave cirkusku nakazu od Bobija, reakcija klupe kod poslednjeg poena sve govori. Sva sreca pa je on pozitivac i neka je dobio te pare. Bjelica samo neka gleda ka vratima, dokazao je da moze ali ovo nije ekipa za njega, njemu treba minimum 25 min po utakmici. Steta sto nije trejdovan tokom leta, a bilo je price..

Dag Kristi

pre 6 godina

Nevezano za temu,da je Darko Milicic,nekadasnji 2.pik imao ovoliku slobodu u igri i minute kao ovogodisnji 2.pik,sada bi bio prvi centar neke NBA ekipe,a ne bi se mlatio sa navijacima.

Glas razuma

pre 6 godina

Majke mi mile - mnogo mi je žao našeg Bobija, nevezano koliko para uzima po sezoni... Ako pogledate snimak on ulazi na -11 razlike, igra tih nekoliko minuta, za to vreme igra extra, podiže celu ekipu i prelama meč u korist svoje ekipe - idu na +10. Šta radi trener? Ne pušta ga više ni sekund!!! Neverovatno! A da ne pričam o podršci sa klupe za koju bih voleo da je iskrena - a ne da se sprdaju i ismevaju ovi njegovi indijanci saigrači... Daj Bože da ga iskreno podržavaju ali nešto mi je sumnjivo...
Boban Marjanović - retko dobar lik. Dobroćudni džin!
Pozdrav svima

Sejn

pre 6 godina

Ljudi, aj skapirajte nesto u vezi Marjanovica. Jeste, tacno je da zbog svoje visine moze u napadu da napravi problem svakoj ekipi, ali odbrana mu je katastrofalna, ne samo za NBA standarde nego i za Evropske. Pa jel Djordjevic poludeo sa njim u vezi odbrane na EP. Jos u NBA imaju pravilo o defanzivne 3 sekunde u reketu. Kad izadje, suvise je spor da se vrati. On moze da postigne 20 poena, ali da bude kriv za 30 primljenih. Zato i ne igra.

Bratko SRB

pre 6 godina

Gledam obog Bobija i imam utisak da bi covek ovamo imao ladno 35-36 poena po utakmici i 12+ skokova kad bi mu davali bar 30 minuta ko covek da igra..ali on ima takav ugovor da bude placen i sedi na kluoi da ne uzima minute zvezdi tima..ali covek kad igra ovi mu nista ne mogu, bez zezanja.

mare

pre 6 godina

Uzima mu Taj Gibson minute, a Taj Gibson je samo u skokovima bolji od Bjelice oni su PF pozicija. Ali Taj Gibson ima svaku tekmu 30+ minuta. Tako ide u NBA na početku sezone se rasporede minute i tu nema dalje.

igor

pre 6 godina

Ljudi batalite vise Bobija, on ume da igra kosarku samo u jednom pravcu - napadu, a za ozbiljnu odbranu je suvise nepokretan, a kosarka se igra u oba pravca, tako da - sve je jasno...

Macak

pre 6 godina

Bobaj!

Vidi se da je Bobi omiljen, narod voli da vidi pristojnog i tihog ljudinu koji se mnogo razlikuje od tipicnog NBA igraca .
Sad je uobicajeno da se kezi, pumpa misice, izdire u facu jedni drugima , gura, a svi intervjui pocinju sa " Bili smo dobri jer smo bili agresivni"
Sve to Bobi ne radi, on tiho i pristojnodigne ruku i spusti loptu u kos. Postoji neka praiskonska zelja covjeka da vidi veliku ljudinu koja niej agresivna. To je lik iz prica.
Bobi je taj lik i zbog toga ga vole, a on kad dobije sansu, nikad ne iznevjeri.

Glas razuma

pre 6 godina

Majke mi mile - mnogo mi je žao našeg Bobija, nevezano koliko para uzima po sezoni... Ako pogledate snimak on ulazi na -11 razlike, igra tih nekoliko minuta, za to vreme igra extra, podiže celu ekipu i prelama meč u korist svoje ekipe - idu na +10. Šta radi trener? Ne pušta ga više ni sekund!!! Neverovatno! A da ne pričam o podršci sa klupe za koju bih voleo da je iskrena - a ne da se sprdaju i ismevaju ovi njegovi indijanci saigrači... Daj Bože da ga iskreno podržavaju ali nešto mi je sumnjivo...
Boban Marjanović - retko dobar lik. Dobroćudni džin!
Pozdrav svima

Macak

pre 6 godina

Bobaj!

Vidi se da je Bobi omiljen, narod voli da vidi pristojnog i tihog ljudinu koji se mnogo razlikuje od tipicnog NBA igraca .
Sad je uobicajeno da se kezi, pumpa misice, izdire u facu jedni drugima , gura, a svi intervjui pocinju sa " Bili smo dobri jer smo bili agresivni"
Sve to Bobi ne radi, on tiho i pristojnodigne ruku i spusti loptu u kos. Postoji neka praiskonska zelja covjeka da vidi veliku ljudinu koja niej agresivna. To je lik iz prica.
Bobi je taj lik i zbog toga ga vole, a on kad dobije sansu, nikad ne iznevjeri.

Bratko SRB

pre 6 godina

Gledam obog Bobija i imam utisak da bi covek ovamo imao ladno 35-36 poena po utakmici i 12+ skokova kad bi mu davali bar 30 minuta ko covek da igra..ali on ima takav ugovor da bude placen i sedi na kluoi da ne uzima minute zvezdi tima..ali covek kad igra ovi mu nista ne mogu, bez zezanja.

mare

pre 6 godina

Uzima mu Taj Gibson minute, a Taj Gibson je samo u skokovima bolji od Bjelice oni su PF pozicija. Ali Taj Gibson ima svaku tekmu 30+ minuta. Tako ide u NBA na početku sezone se rasporede minute i tu nema dalje.

osamdesetosmica

pre 6 godina

Gledam u jednom napadu Kari čuva Bjelicu pod samim košem, naravno ne može mu ništa, Beli maše ko ludi al' ovi njegovi divljaci ni da ga pogledaju, počeli nešto da kombinuju međusobno i izgubili loptu, a da ne spominjem koliko puta su ga iskulirali dok je imao otvoren šut za tri.. i još ga neki navijači vulvsa na Tviteru prozivaju posle utakmice kako je najlošiji u ekipi.. Ja da sam Bjelica pa pobegao bih iz te noćne more bilo gde..

Sejn

pre 6 godina

Ljudi, aj skapirajte nesto u vezi Marjanovica. Jeste, tacno je da zbog svoje visine moze u napadu da napravi problem svakoj ekipi, ali odbrana mu je katastrofalna, ne samo za NBA standarde nego i za Evropske. Pa jel Djordjevic poludeo sa njim u vezi odbrane na EP. Jos u NBA imaju pravilo o defanzivne 3 sekunde u reketu. Kad izadje, suvise je spor da se vrati. On moze da postigne 20 poena, ali da bude kriv za 30 primljenih. Zato i ne igra.

Navijač

pre 6 godina

Strasno koliko prave cirkusku nakazu od Bobija, reakcija klupe kod poslednjeg poena sve govori. Sva sreca pa je on pozitivac i neka je dobio te pare. Bjelica samo neka gleda ka vratima, dokazao je da moze ali ovo nije ekipa za njega, njemu treba minimum 25 min po utakmici. Steta sto nije trejdovan tokom leta, a bilo je price..

Che Gevara

pre 6 godina

Koliko Bjelici ne prija klima u klubu i koliko je ispod proseka svoje igre!Ovsj covek daleko vise moze od ovoga i taj klub nije za njega!Ajmo Nemanja, potreban si nam!

Mbođ

pre 6 godina

Kad izadje, suvise je spor da se vrati. On moze da postigne 20 poena, ali da bude kriv za 30 primljenih. Zato i ne igra.
(Sejn, 9. novembar 2017 08:21)

U redu, ali kako to da tim uglavnom pobeđuje kada je Marjanović na parketu? Ta priča sa odbranom je preuveličana.

Dag Kristi

pre 6 godina

Nevezano za temu,da je Darko Milicic,nekadasnji 2.pik imao ovoliku slobodu u igri i minute kao ovogodisnji 2.pik,sada bi bio prvi centar neke NBA ekipe,a ne bi se mlatio sa navijacima.

JPR24

pre 6 godina

Daj ne ložite. Bobi je odigrao sve u Garbage time-u, i to dok na parketu nije bilo Turner-a i Young-a, tj. svo vreme je igrao protiv matorog Al Jefersona koji ga je odučio od košarke. Bobi je bio bušan kao sir. Za 5 minuta Al Jeferson je postigao 15 poena, a za ostalih 15 min kada je igrao protiv Drumonda 4.Drumond je kralj reketa i odbrane.
(Ostin A, 09. novembar 2017 09:18)

Ti bolje glefaj utakmicu pa onda tek komentarisi.

igor

pre 6 godina

Ljudi batalite vise Bobija, on ume da igra kosarku samo u jednom pravcu - napadu, a za ozbiljnu odbranu je suvise nepokretan, a kosarka se igra u oba pravca, tako da - sve je jasno...

Nikola

pre 6 godina

Bjelica kao i uvek..covek sa vrhunskim procentom suta za 3 (mislim da trenutno cak i najbolji u NBA) a koliko puta sedi sam na trojci i mase rukama da mu bace a ovi se zalecu u gomilu i mase ukljucujicu i pleja..pa valjda plej treba da ima pregled igre a ne da mora da mu se mase rukama i opet ne vidi ili verovatanije ignorise..ono je tragikomocno.
A Marjanovica troluju ..stvarno covek ima debele zivce..do sad u celoj sezoni ukupno 12 minuta igrao i kad da kos svi skacu i kidaju se od smeha...al zato umesto njega igra onaj buzdovan koji ne zna kos da ubode a i odbrani je nula.

Ivan NS

pre 6 godina

Nevezano za temu,da je Darko Milicic,nekadasnji 2.pik imao ovoliku slobodu u igri i minute kao ovogodisnji 2.pik,sada bi bio prvi centar neke NBA ekipe,a ne bi se mlatio sa navijacima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dag Kristi, 9. novembar 2017 09:53)

Pa, što nije tražio trejd ako je bio nezadovoljan? Evo odmah i odgovora. Zato što je uzeo gomilu love za ruki ugovor. Da je Darko ovo ili ono, manite me sa tim glupim pričama. Svako bira svoj put, i tačka.

Divos

pre 6 godina

Бјелица мења ветерана и рутинера Гобсона, који није никад био екстра квалитет, али је константан, оно што треба да ради, ради, није склон гомилању личних, и тешко ће добити превише минута у овој сезони.
Тако су ствари постављене, и Немања ће у овој екипи Минесоте, код Тибодоа тешко добити третман који кввалитетом заслужује.

Боби већ другу сезону не игра такмичарску кошарку, добија и добијаће нешто минута у времену ката су мечеви одлучени.
Тако ће се и наставити у текућој сезони. У Детроиту на ниском посту је неприкосновен млади центар Драмонд, који игра са силном енергијом, мењају га крилни центри Луер и Морленд, и ту за Бобија нема места.

На овом мечу је добио нешто минута у 2/4 због чињенице што је Луер на листи повређених, пропустиће и меч против Атланте, и Боби би и ту могао добити који минут, касније мрка капа.

За Бобија би било добро да Детроит уђе у серију пораза, крене раније да танкује и са необавезном кошарком где ће резервисти добити више минута. То се неће десити, Детроит ће дуго бити високо пласиран, у борби за што бољу позицију, и ту Боби неће добијати прилика.

У ен-би-еју је тако. Да би се "остварили", морате поседовати квалитет, али је потребно и да вам се доста тога поклопи. Многима се не поклопи. Видећемо шта ће донети будућност.

Trollston

pre 6 godina

GSW su sinoc pokazali zasto ce i ove godine pocistiti sve do titule, ekipa koja ima onakve sutere i protok lopte je nezaustavljiva, i sve to bez Durenta sinoc, protiv Minestote koja je jedan od kandidata za prve cetiri pozicije na zapadu. Minesota je i dalje dosta divlja, cini mi se da tu vise igra svako za sebe, a dolazak JB nije nesto mnogo promenio u tom smislu.

Иван

pre 6 godina

Детроит и Минесота су смрт екипе за наше кошаркаше. Боби и Бјелица би тако добро дошли Сакраменту, али мислим да је три Србина превише за једну НБА екипу. А и Дивац ће вероватно да јури Дончића. Штета, јер Кингси су безопасни на петици (она два Грка, Коли-Штајн и Скал су, реално, нуле), а на четворци им Рендолф прави више штете него користи. Плус, Џорџ Хил је интелигентан плеј, у кошарци са системом би имао велики допринос. Не знам колико би петорка Хил, Богдан, Лука, Немања, Боби била конкурентна на јаком Западу, али би била функционална, сви би дошли до пуног изражаја. А и лепа би за гледање била та кошарка. Која ће остати само слатки сан српских љубитеља кошарке.

petarczv

pre 6 godina

Kakva igra kayrija irwinga to je neverovatno. Mislio sam da je nemoguce da ima bolje vodjenje lopte nego sto je imao ali ove godine je jos bolji. Sinoc je bukvalno sam bez glavnih zvezda horforda i heyvorda dobio utakmicu a povredio se i tatum ali boston je u serijii 10-0

JPR24

pre 6 godina

Ako pogledate snimak on ulazi na -11 razlike, igra tih nekoliko minuta, za to vreme igra extra, podiže celu ekipu i prelama meč u korist svoje ekipe - idu na +10. Šta radi trener? Ne pušta ga više ni sekund!!! Neverovatno! (Glas razuma, 09. novembar 2017 08:16) A ako pogledas mec, vidis da je bio na - 4 a Drummond na +28.
(LogenMNE, 09. novembar 2017 12:26)

Da, samo sto je zadnja 2 poena upisao kad je utakmica slomljena i tu su primili par koseva... Toliko o tvom gledanju utakmice.

Inace, trener da ima malo mozga, trebao bi da proba Bobi 5, Drumond 4, cisto da proba, mislim da bi bio iznenadjen, ali nema on mozga za to.

Pogan

pre 6 godina

Uzima mu Taj Gibson minute, a Taj Gibson je samo u skokovima bolji od Bjelice oni su PF pozicija. Ali Taj Gibson ima svaku tekmu 30+ minuta. Tako ide u NBA na početku sezone se rasporede minute i tu nema dalje.
(mare, 09. novembar 2017 08:09)

Taj Gibson je fizicki mnogo jaci od Belog, a osim skoka igra mnogo jacu odbranu. Tibodo je "defanzivni" trener, pa saberi 2 i 2.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Ulazi sinoć Bjelica u igru a komentatori ga najavljuju i kažu, evo ga trenutno najbolji trojkaš nba lige u procentima.
Pa kad je popio rampu od ne sećam se koga, kaže, znaju od koga je pretnja sada.
Malo mi je žao što postaje klasičan nba trojkaš sa klupe jer je mnogo više od toga ali dobro ima ulogu koju ima.

vlado

pre 6 godina

Bjelica i Bobi treba kao Bledso da odu do trenera, oteraju ga gde Srbi obicno teraju, napisu na tviteru "I don't wanna be here" i eto trejda dok si rekao piksla.

Pera

pre 6 godina

Gledam u jednom napadu Kari čuva Bjelicu pod samim košem, naravno ne može mu ništa, Beli maše ko ludi al' ovi njegovi divljaci ni da ga pogledaju...
@osamdesetosmica
Da, bas sam o tome hteo, desilo se nekoliko puta, Curry, Thompson... A Teague ga gleda sa vrha reketa, drnda loptu, pa kad Bjelica mora da izadje zbog tri sec, zaleti se sam u guzvu i baci neku bombu promasi za metar... Bjelica se krece, otvara za trojku non-stop, najbolji trojkas lige, a saigraci se zalecu u guzvu, cela odbrana na njima, oni rokaju pa sta bude. Na kraju mu je konacno neko dodao, on pogodi bez koske, istog trenutka trener ga menja... Meni je bilo tesko da gledam, mogu misliti kako li je njemu. On place za dobrim timom, ali sigurno ga je vec neko primetio, neko ko ce znati da iskoristi njegov potencijal. Samo sto pre, godine mu prolaze.

real(D)no

pre 6 godina

Sve neki analitičari ovde, a niko nije primetio da Boban koliko minuta provede na terenu toliko koševa da i pola od toga skokova...sad 8 min. - 9 koševa i 4 skoka, prošli put 4 min.-4 kosa i 3 skoka, pre toga 11min - 10 koševa i 6 skokova...pa sad skontajte da igra 30 minuta...

Ostin A

pre 6 godina

Daj ne ložite. Bobi je odigrao sve u Garbage time-u, i to dok na parketu nije bilo Turner-a i Young-a, tj. svo vreme je igrao protiv matorog Al Jefersona koji ga je odučio od košarke. Bobi je bio bušan kao sir. Za 5 minuta Al Jeferson je postigao 15 poena, a za ostalih 15 min kada je igrao protiv Drumonda 4.

Drumond je kralj reketa i odbrane.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Qwerty@ Volio bih da vidim Sastav svijeta protiv USA. Dragic, Teo, Rubio, Bogdan, Batum, Simons, Bjelica, Janis, Kristaps, Gobert, Jokic, Mark Gasol mislim da bi odvalili Amere 10 razlike. Svi ovi igraci su klase i nesebicni. Za razliku od USA tima. Morate da shvatite da u Nba ako ste iz Evrope mora te biti 30 posto bolji od Amera na toj poziciji da bi igrali. To je prosto tako!!
(the truth, 09. novembar 2017 14:19)

Protiv Karija, Hardena, Lebrona, Durenta i npr Kazinsa nemaju apsolutno nikakve šanse, 10 od 10 puta da igraju, gube, malo realnosti

Pogan

pre 6 godina

Ako pogledate snimak on ulazi na -11 razlike, igra tih nekoliko minuta, za to vreme igra extra, podiže celu ekipu i prelama meč u korist svoje ekipe - idu na +10. Šta radi trener? Ne pušta ga više ni sekund!!! Neverovatno!
(Glas razuma, 09. novembar 2017 08:16)

Haha prelomio mec...Ako pogledas statistiku, dok je Boban bio na parketu imali su -4 kos razliku. Usput, Boban je napravio 3 faula i izgubio 2 lopte za 8min. Volimo ga svi, ali malo realnosti nije na odmet.

goran

pre 6 godina

Stvarno ce biti steta ako Bobi ne dobije sansu da igra cs- 20 min po mecu i pokaze za sta je sposoban. Ni jednu utakmicu u kojoj je dobio sansu nije odigrao lose. Mnogi drugi igraju iz utakmice u utakmicu lose (na primjer Lonzo Ball sutira 2-13 ili 3- 15 katastrofa ali opet igra i ne samo on).Svi dave o odbrani a on je toliko dominantan u napadu da pametan trener to mora iskoristiti.

qwerty

pre 6 godina

Bobaj!

Vidi se da je Bobi omiljen, narod voli da vidi pristojnog i tihog ljudinu koji se mnogo razlikuje od tipicnog NBA igraca .
Sad je uobicajeno da se kezi, pumpa misice, izdire u facu jedni drugima , gura, a svi intervjui pocinju sa " Bili smo dobri jer smo bili agresivni"
Sve to Bobi ne radi, on tiho i pristojnodigne ruku i spusti loptu u kos. Postoji neka praiskonska zelja covjeka da vidi veliku ljudinu koja niej agresivna. To je lik iz prica.
Bobi je taj lik i zbog toga ga vole, a on kad dobije sansu, nikad ne iznevjeri.
(Macak, 9. novembar 2017 08:34)

Potpuno netacno. Navijaci vole da vide agresivnu brzu jaku kosarku, a ne presporog tromog Bobija. Koga briga da li je dobar covek? Uostalom niko ga licno ne zna pa da moze pricati o tome, a meni je licno simpatican. Ali NE ZNA da igra, sem sto ima 222 cm. Cak ni u napadu konkretno nista ne zna sem ako mu se ne odbije lopta u ruku pa zakuca sa prstiju. Nekada sutne ono njegovo sa jednom rukom. Nema horog, nema fade away, ne razgrce pa da zakuca iako ima 130+ kg. Odbrana losa za evropu a ne za NBA. Bjelica da vredi dobio bi vecu minutazu. Ajd sada opet pricu o zaverama i kako nas mrze. A sto Jokic igra 30+ minuta? Pa zato sto je najbolji igrac Denvera i realno dobar igrac, sa slabijom odbranom. Nema ovde mesta emocijama, oni, kosarkasi igraju kosarku zbog love a navijaci hoce sto bolju kosarku. To je to.

LogenMNE

pre 6 godina

Ako pogledate snimak on ulazi na -11 razlike, igra tih nekoliko minuta, za to vreme igra extra, podiže celu ekipu i prelama meč u korist svoje ekipe - idu na +10. Šta radi trener? Ne pušta ga više ni sekund!!! Neverovatno! 
(Glas razuma, 09. novembar 2017 08:16) 

A ako pogledas mec, vidis da je bio na - 4 a Drummond na +28.

zemunski kej

pre 6 godina

Sve su to dobri kosarkasi ali otisli dosta kasno u NBA,ipak je to i drugacija kosarka od ove nase ,mnogo fizike,JOKIC je otisao sa 19 godina a i najveci je talenat sa ovih prostora,nadmasice sve sada ima 22 godine a najvazniji je igrac Denvera.Bolji od Drazena ,Divca ,Stojakovica.Kosarkaski inteligentan,

Mack

pre 6 godina

I Srpski NBA ludilo je krenulo! Niko ne valja u ekipi sem Srpskih igraca. Divno! Opet su svi drugi silovatelji lopte, broje im se sutevi, nemaju pojma, treneri nemaju pojma, itd ...

Pa Detroit i Minesota su u samom vrhu svojih konferencija i ubedljivo prvi u svojim divizijama a opet nevaljaju.

the answer

pre 6 godina

@pogan
tibodo je mozda BIO nekad defanzivni trener, minesota je sada sve samo ne defanzivna ekipa..tako da s gibsonom na cetvorci umesto bjelice oni samo gube u napadu,odbrana ostaje ista

the truth

pre 6 godina

Qwerty@ Volio bih da vidim Sastav svijeta protiv USA. Dragic, Teo, Rubio, Bogdan, Batum, Simons, Bjelica, Janis, Kristaps, Gobert, Jokic, Mark Gasol mislim da bi odvalili Amere 10 razlike. Svi ovi igraci su klase i nesebicni. Za razliku od USA tima. Morate da shvatite da u Nba ako ste iz Evrope mora te biti 30 posto bolji od Amera na toj poziciji da bi igrali. To je prosto tako!!

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Hahahahahahahha gde je moj brat haos. Ako poslozi Tibodo klacemo se sa gsw... strucnjak
(Admiral, 09. novembar 2017 08:27)

Pogledaj tabelu, stručnjak

the truth

pre 6 godina

@ Koji crni Kazins i Harden? Igraci koji imaju talenta, a losi za ekipu! Od svih Nba igraca treba se bojati Lebrona, Durenta, Kavia i Obrve! Ovi ostali su samo nabijaci statistike! Ameri kad god su imali ekipu koja ima 8, 9 vrhunskih igraca, mucili su se i gubili. Snaga Amerike je da uvijek imaju 12 odlicnih kosarkasa i lome te citav mec!! Ja ti garantujem da tim koji sam naveo bi dobio ih! U najgoru ruku bi bilo pata pata!

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Ja sam taj mec gledao, ne samo pogledao cifre... Trebalo je vec nakon 3min tri ofanzivna faula da nakupi, sudije mu dale 1.
Tromi Dzeferson, koji ne zakucava, je zakucao pored njega... Trudi se i trci, skupi brojke, ali njegov uticaj na igru uopste nije toliko pozitivan.

Titus Pullo

pre 6 godina

Mogao je Milicic da bude i duplo talentovaniji, ali covek nema pobednickog duha. Za razliku od ljudi koji recimo ne uspeju da zavrse fakultet zbog slicnog stava, Milicic je unovcio svoj talenat. Jedino da mu izdrzi za zivota, valjda je toliko pametan.

Ostin A

pre 6 godina

Daj ne ložite. Bobi je odigrao sve u Garbage time-u, i to dok na parketu nije bilo Turner-a i Young-a, tj. svo vreme je igrao protiv matorog Al Jefersona koji ga je odučio od košarke. Bobi je bio bušan kao sir. Za 5 minuta Al Jeferson je postigao 15 poena, a za ostalih 15 min kada je igrao protiv Drumonda 4.

Drumond je kralj reketa i odbrane.

igor

pre 6 godina

Ljudi batalite vise Bobija, on ume da igra kosarku samo u jednom pravcu - napadu, a za ozbiljnu odbranu je suvise nepokretan, a kosarka se igra u oba pravca, tako da - sve je jasno...

Sejn

pre 6 godina

Ljudi, aj skapirajte nesto u vezi Marjanovica. Jeste, tacno je da zbog svoje visine moze u napadu da napravi problem svakoj ekipi, ali odbrana mu je katastrofalna, ne samo za NBA standarde nego i za Evropske. Pa jel Djordjevic poludeo sa njim u vezi odbrane na EP. Jos u NBA imaju pravilo o defanzivne 3 sekunde u reketu. Kad izadje, suvise je spor da se vrati. On moze da postigne 20 poena, ali da bude kriv za 30 primljenih. Zato i ne igra.

qwerty

pre 6 godina

Bobaj!

Vidi se da je Bobi omiljen, narod voli da vidi pristojnog i tihog ljudinu koji se mnogo razlikuje od tipicnog NBA igraca .
Sad je uobicajeno da se kezi, pumpa misice, izdire u facu jedni drugima , gura, a svi intervjui pocinju sa " Bili smo dobri jer smo bili agresivni"
Sve to Bobi ne radi, on tiho i pristojnodigne ruku i spusti loptu u kos. Postoji neka praiskonska zelja covjeka da vidi veliku ljudinu koja niej agresivna. To je lik iz prica.
Bobi je taj lik i zbog toga ga vole, a on kad dobije sansu, nikad ne iznevjeri.
(Macak, 9. novembar 2017 08:34)

Potpuno netacno. Navijaci vole da vide agresivnu brzu jaku kosarku, a ne presporog tromog Bobija. Koga briga da li je dobar covek? Uostalom niko ga licno ne zna pa da moze pricati o tome, a meni je licno simpatican. Ali NE ZNA da igra, sem sto ima 222 cm. Cak ni u napadu konkretno nista ne zna sem ako mu se ne odbije lopta u ruku pa zakuca sa prstiju. Nekada sutne ono njegovo sa jednom rukom. Nema horog, nema fade away, ne razgrce pa da zakuca iako ima 130+ kg. Odbrana losa za evropu a ne za NBA. Bjelica da vredi dobio bi vecu minutazu. Ajd sada opet pricu o zaverama i kako nas mrze. A sto Jokic igra 30+ minuta? Pa zato sto je najbolji igrac Denvera i realno dobar igrac, sa slabijom odbranom. Nema ovde mesta emocijama, oni, kosarkasi igraju kosarku zbog love a navijaci hoce sto bolju kosarku. To je to.

Mbođ

pre 6 godina

Kad izadje, suvise je spor da se vrati. On moze da postigne 20 poena, ali da bude kriv za 30 primljenih. Zato i ne igra.
(Sejn, 9. novembar 2017 08:21)

U redu, ali kako to da tim uglavnom pobeđuje kada je Marjanović na parketu? Ta priča sa odbranom je preuveličana.

Bratko SRB

pre 6 godina

Gledam obog Bobija i imam utisak da bi covek ovamo imao ladno 35-36 poena po utakmici i 12+ skokova kad bi mu davali bar 30 minuta ko covek da igra..ali on ima takav ugovor da bude placen i sedi na kluoi da ne uzima minute zvezdi tima..ali covek kad igra ovi mu nista ne mogu, bez zezanja.

Glas razuma

pre 6 godina

Majke mi mile - mnogo mi je žao našeg Bobija, nevezano koliko para uzima po sezoni... Ako pogledate snimak on ulazi na -11 razlike, igra tih nekoliko minuta, za to vreme igra extra, podiže celu ekipu i prelama meč u korist svoje ekipe - idu na +10. Šta radi trener? Ne pušta ga više ni sekund!!! Neverovatno! A da ne pričam o podršci sa klupe za koju bih voleo da je iskrena - a ne da se sprdaju i ismevaju ovi njegovi indijanci saigrači... Daj Bože da ga iskreno podržavaju ali nešto mi je sumnjivo...
Boban Marjanović - retko dobar lik. Dobroćudni džin!
Pozdrav svima

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Ja sam taj mec gledao, ne samo pogledao cifre... Trebalo je vec nakon 3min tri ofanzivna faula da nakupi, sudije mu dale 1.
Tromi Dzeferson, koji ne zakucava, je zakucao pored njega... Trudi se i trci, skupi brojke, ali njegov uticaj na igru uopste nije toliko pozitivan.

Pogan

pre 6 godina

Ako pogledate snimak on ulazi na -11 razlike, igra tih nekoliko minuta, za to vreme igra extra, podiže celu ekipu i prelama meč u korist svoje ekipe - idu na +10. Šta radi trener? Ne pušta ga više ni sekund!!! Neverovatno!
(Glas razuma, 09. novembar 2017 08:16)

Haha prelomio mec...Ako pogledas statistiku, dok je Boban bio na parketu imali su -4 kos razliku. Usput, Boban je napravio 3 faula i izgubio 2 lopte za 8min. Volimo ga svi, ali malo realnosti nije na odmet.

LogenMNE

pre 6 godina

Ako pogledate snimak on ulazi na -11 razlike, igra tih nekoliko minuta, za to vreme igra extra, podiže celu ekipu i prelama meč u korist svoje ekipe - idu na +10. Šta radi trener? Ne pušta ga više ni sekund!!! Neverovatno! 
(Glas razuma, 09. novembar 2017 08:16) 

A ako pogledas mec, vidis da je bio na - 4 a Drummond na +28.

Dag Kristi

pre 6 godina

Nevezano za temu,da je Darko Milicic,nekadasnji 2.pik imao ovoliku slobodu u igri i minute kao ovogodisnji 2.pik,sada bi bio prvi centar neke NBA ekipe,a ne bi se mlatio sa navijacima.

the truth

pre 6 godina

@ Koji crni Kazins i Harden? Igraci koji imaju talenta, a losi za ekipu! Od svih Nba igraca treba se bojati Lebrona, Durenta, Kavia i Obrve! Ovi ostali su samo nabijaci statistike! Ameri kad god su imali ekipu koja ima 8, 9 vrhunskih igraca, mucili su se i gubili. Snaga Amerike je da uvijek imaju 12 odlicnih kosarkasa i lome te citav mec!! Ja ti garantujem da tim koji sam naveo bi dobio ih! U najgoru ruku bi bilo pata pata!

Mack

pre 6 godina

I Srpski NBA ludilo je krenulo! Niko ne valja u ekipi sem Srpskih igraca. Divno! Opet su svi drugi silovatelji lopte, broje im se sutevi, nemaju pojma, treneri nemaju pojma, itd ...

Pa Detroit i Minesota su u samom vrhu svojih konferencija i ubedljivo prvi u svojim divizijama a opet nevaljaju.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Qwerty@ Volio bih da vidim Sastav svijeta protiv USA. Dragic, Teo, Rubio, Bogdan, Batum, Simons, Bjelica, Janis, Kristaps, Gobert, Jokic, Mark Gasol mislim da bi odvalili Amere 10 razlike. Svi ovi igraci su klase i nesebicni. Za razliku od USA tima. Morate da shvatite da u Nba ako ste iz Evrope mora te biti 30 posto bolji od Amera na toj poziciji da bi igrali. To je prosto tako!!
(the truth, 09. novembar 2017 14:19)

Protiv Karija, Hardena, Lebrona, Durenta i npr Kazinsa nemaju apsolutno nikakve šanse, 10 od 10 puta da igraju, gube, malo realnosti

Иван

pre 6 godina

Детроит и Минесота су смрт екипе за наше кошаркаше. Боби и Бјелица би тако добро дошли Сакраменту, али мислим да је три Србина превише за једну НБА екипу. А и Дивац ће вероватно да јури Дончића. Штета, јер Кингси су безопасни на петици (она два Грка, Коли-Штајн и Скал су, реално, нуле), а на четворци им Рендолф прави више штете него користи. Плус, Џорџ Хил је интелигентан плеј, у кошарци са системом би имао велики допринос. Не знам колико би петорка Хил, Богдан, Лука, Немања, Боби била конкурентна на јаком Западу, али би била функционална, сви би дошли до пуног изражаја. А и лепа би за гледање била та кошарка. Која ће остати само слатки сан српских љубитеља кошарке.

mare

pre 6 godina

Uzima mu Taj Gibson minute, a Taj Gibson je samo u skokovima bolji od Bjelice oni su PF pozicija. Ali Taj Gibson ima svaku tekmu 30+ minuta. Tako ide u NBA na početku sezone se rasporede minute i tu nema dalje.

Navijač

pre 6 godina

Strasno koliko prave cirkusku nakazu od Bobija, reakcija klupe kod poslednjeg poena sve govori. Sva sreca pa je on pozitivac i neka je dobio te pare. Bjelica samo neka gleda ka vratima, dokazao je da moze ali ovo nije ekipa za njega, njemu treba minimum 25 min po utakmici. Steta sto nije trejdovan tokom leta, a bilo je price..

Macak

pre 6 godina

Bobaj!

Vidi se da je Bobi omiljen, narod voli da vidi pristojnog i tihog ljudinu koji se mnogo razlikuje od tipicnog NBA igraca .
Sad je uobicajeno da se kezi, pumpa misice, izdire u facu jedni drugima , gura, a svi intervjui pocinju sa " Bili smo dobri jer smo bili agresivni"
Sve to Bobi ne radi, on tiho i pristojnodigne ruku i spusti loptu u kos. Postoji neka praiskonska zelja covjeka da vidi veliku ljudinu koja niej agresivna. To je lik iz prica.
Bobi je taj lik i zbog toga ga vole, a on kad dobije sansu, nikad ne iznevjeri.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Hahahahahahahha gde je moj brat haos. Ako poslozi Tibodo klacemo se sa gsw... strucnjak
(Admiral, 09. novembar 2017 08:27)

Pogledaj tabelu, stručnjak

the truth

pre 6 godina

Qwerty@ Volio bih da vidim Sastav svijeta protiv USA. Dragic, Teo, Rubio, Bogdan, Batum, Simons, Bjelica, Janis, Kristaps, Gobert, Jokic, Mark Gasol mislim da bi odvalili Amere 10 razlike. Svi ovi igraci su klase i nesebicni. Za razliku od USA tima. Morate da shvatite da u Nba ako ste iz Evrope mora te biti 30 posto bolji od Amera na toj poziciji da bi igrali. To je prosto tako!!

JPR24

pre 6 godina

Daj ne ložite. Bobi je odigrao sve u Garbage time-u, i to dok na parketu nije bilo Turner-a i Young-a, tj. svo vreme je igrao protiv matorog Al Jefersona koji ga je odučio od košarke. Bobi je bio bušan kao sir. Za 5 minuta Al Jeferson je postigao 15 poena, a za ostalih 15 min kada je igrao protiv Drumonda 4.Drumond je kralj reketa i odbrane.
(Ostin A, 09. novembar 2017 09:18)

Ti bolje glefaj utakmicu pa onda tek komentarisi.

JPR24

pre 6 godina

Ako pogledate snimak on ulazi na -11 razlike, igra tih nekoliko minuta, za to vreme igra extra, podiže celu ekipu i prelama meč u korist svoje ekipe - idu na +10. Šta radi trener? Ne pušta ga više ni sekund!!! Neverovatno! (Glas razuma, 09. novembar 2017 08:16) A ako pogledas mec, vidis da je bio na - 4 a Drummond na +28.
(LogenMNE, 09. novembar 2017 12:26)

Da, samo sto je zadnja 2 poena upisao kad je utakmica slomljena i tu su primili par koseva... Toliko o tvom gledanju utakmice.

Inace, trener da ima malo mozga, trebao bi da proba Bobi 5, Drumond 4, cisto da proba, mislim da bi bio iznenadjen, ali nema on mozga za to.

Titus Pullo

pre 6 godina

Mogao je Milicic da bude i duplo talentovaniji, ali covek nema pobednickog duha. Za razliku od ljudi koji recimo ne uspeju da zavrse fakultet zbog slicnog stava, Milicic je unovcio svoj talenat. Jedino da mu izdrzi za zivota, valjda je toliko pametan.

osamdesetosmica

pre 6 godina

Gledam u jednom napadu Kari čuva Bjelicu pod samim košem, naravno ne može mu ništa, Beli maše ko ludi al' ovi njegovi divljaci ni da ga pogledaju, počeli nešto da kombinuju međusobno i izgubili loptu, a da ne spominjem koliko puta su ga iskulirali dok je imao otvoren šut za tri.. i još ga neki navijači vulvsa na Tviteru prozivaju posle utakmice kako je najlošiji u ekipi.. Ja da sam Bjelica pa pobegao bih iz te noćne more bilo gde..

Trollston

pre 6 godina

GSW su sinoc pokazali zasto ce i ove godine pocistiti sve do titule, ekipa koja ima onakve sutere i protok lopte je nezaustavljiva, i sve to bez Durenta sinoc, protiv Minestote koja je jedan od kandidata za prve cetiri pozicije na zapadu. Minesota je i dalje dosta divlja, cini mi se da tu vise igra svako za sebe, a dolazak JB nije nesto mnogo promenio u tom smislu.

Pogan

pre 6 godina

Uzima mu Taj Gibson minute, a Taj Gibson je samo u skokovima bolji od Bjelice oni su PF pozicija. Ali Taj Gibson ima svaku tekmu 30+ minuta. Tako ide u NBA na početku sezone se rasporede minute i tu nema dalje.
(mare, 09. novembar 2017 08:09)

Taj Gibson je fizicki mnogo jaci od Belog, a osim skoka igra mnogo jacu odbranu. Tibodo je "defanzivni" trener, pa saberi 2 i 2.

zemunski kej

pre 6 godina

Sve su to dobri kosarkasi ali otisli dosta kasno u NBA,ipak je to i drugacija kosarka od ove nase ,mnogo fizike,JOKIC je otisao sa 19 godina a i najveci je talenat sa ovih prostora,nadmasice sve sada ima 22 godine a najvazniji je igrac Denvera.Bolji od Drazena ,Divca ,Stojakovica.Kosarkaski inteligentan,

Divos

pre 6 godina

Бјелица мења ветерана и рутинера Гобсона, који није никад био екстра квалитет, али је константан, оно што треба да ради, ради, није склон гомилању личних, и тешко ће добити превише минута у овој сезони.
Тако су ствари постављене, и Немања ће у овој екипи Минесоте, код Тибодоа тешко добити третман који кввалитетом заслужује.

Боби већ другу сезону не игра такмичарску кошарку, добија и добијаће нешто минута у времену ката су мечеви одлучени.
Тако ће се и наставити у текућој сезони. У Детроиту на ниском посту је неприкосновен млади центар Драмонд, који игра са силном енергијом, мењају га крилни центри Луер и Морленд, и ту за Бобија нема места.

На овом мечу је добио нешто минута у 2/4 због чињенице што је Луер на листи повређених, пропустиће и меч против Атланте, и Боби би и ту могао добити који минут, касније мрка капа.

За Бобија би било добро да Детроит уђе у серију пораза, крене раније да танкује и са необавезном кошарком где ће резервисти добити више минута. То се неће десити, Детроит ће дуго бити високо пласиран, у борби за што бољу позицију, и ту Боби неће добијати прилика.

У ен-би-еју је тако. Да би се "остварили", морате поседовати квалитет, али је потребно и да вам се доста тога поклопи. Многима се не поклопи. Видећемо шта ће донети будућност.

Nikola

pre 6 godina

Bjelica kao i uvek..covek sa vrhunskim procentom suta za 3 (mislim da trenutno cak i najbolji u NBA) a koliko puta sedi sam na trojci i mase rukama da mu bace a ovi se zalecu u gomilu i mase ukljucujicu i pleja..pa valjda plej treba da ima pregled igre a ne da mora da mu se mase rukama i opet ne vidi ili verovatanije ignorise..ono je tragikomocno.
A Marjanovica troluju ..stvarno covek ima debele zivce..do sad u celoj sezoni ukupno 12 minuta igrao i kad da kos svi skacu i kidaju se od smeha...al zato umesto njega igra onaj buzdovan koji ne zna kos da ubode a i odbrani je nula.

Ivan NS

pre 6 godina

Nevezano za temu,da je Darko Milicic,nekadasnji 2.pik imao ovoliku slobodu u igri i minute kao ovogodisnji 2.pik,sada bi bio prvi centar neke NBA ekipe,a ne bi se mlatio sa navijacima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dag Kristi, 9. novembar 2017 09:53)

Pa, što nije tražio trejd ako je bio nezadovoljan? Evo odmah i odgovora. Zato što je uzeo gomilu love za ruki ugovor. Da je Darko ovo ili ono, manite me sa tim glupim pričama. Svako bira svoj put, i tačka.

goran

pre 6 godina

Stvarno ce biti steta ako Bobi ne dobije sansu da igra cs- 20 min po mecu i pokaze za sta je sposoban. Ni jednu utakmicu u kojoj je dobio sansu nije odigrao lose. Mnogi drugi igraju iz utakmice u utakmicu lose (na primjer Lonzo Ball sutira 2-13 ili 3- 15 katastrofa ali opet igra i ne samo on).Svi dave o odbrani a on je toliko dominantan u napadu da pametan trener to mora iskoristiti.

petarczv

pre 6 godina

Kakva igra kayrija irwinga to je neverovatno. Mislio sam da je nemoguce da ima bolje vodjenje lopte nego sto je imao ali ove godine je jos bolji. Sinoc je bukvalno sam bez glavnih zvezda horforda i heyvorda dobio utakmicu a povredio se i tatum ali boston je u serijii 10-0

the answer

pre 6 godina

@pogan
tibodo je mozda BIO nekad defanzivni trener, minesota je sada sve samo ne defanzivna ekipa..tako da s gibsonom na cetvorci umesto bjelice oni samo gube u napadu,odbrana ostaje ista

Pera

pre 6 godina

Gledam u jednom napadu Kari čuva Bjelicu pod samim košem, naravno ne može mu ništa, Beli maše ko ludi al' ovi njegovi divljaci ni da ga pogledaju...
@osamdesetosmica
Da, bas sam o tome hteo, desilo se nekoliko puta, Curry, Thompson... A Teague ga gleda sa vrha reketa, drnda loptu, pa kad Bjelica mora da izadje zbog tri sec, zaleti se sam u guzvu i baci neku bombu promasi za metar... Bjelica se krece, otvara za trojku non-stop, najbolji trojkas lige, a saigraci se zalecu u guzvu, cela odbrana na njima, oni rokaju pa sta bude. Na kraju mu je konacno neko dodao, on pogodi bez koske, istog trenutka trener ga menja... Meni je bilo tesko da gledam, mogu misliti kako li je njemu. On place za dobrim timom, ali sigurno ga je vec neko primetio, neko ko ce znati da iskoristi njegov potencijal. Samo sto pre, godine mu prolaze.

Che Gevara

pre 6 godina

Koliko Bjelici ne prija klima u klubu i koliko je ispod proseka svoje igre!Ovsj covek daleko vise moze od ovoga i taj klub nije za njega!Ajmo Nemanja, potreban si nam!

real(D)no

pre 6 godina

Sve neki analitičari ovde, a niko nije primetio da Boban koliko minuta provede na terenu toliko koševa da i pola od toga skokova...sad 8 min. - 9 koševa i 4 skoka, prošli put 4 min.-4 kosa i 3 skoka, pre toga 11min - 10 koševa i 6 skokova...pa sad skontajte da igra 30 minuta...

vlado

pre 6 godina

Bjelica i Bobi treba kao Bledso da odu do trenera, oteraju ga gde Srbi obicno teraju, napisu na tviteru "I don't wanna be here" i eto trejda dok si rekao piksla.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Ulazi sinoć Bjelica u igru a komentatori ga najavljuju i kažu, evo ga trenutno najbolji trojkaš nba lige u procentima.
Pa kad je popio rampu od ne sećam se koga, kaže, znaju od koga je pretnja sada.
Malo mi je žao što postaje klasičan nba trojkaš sa klupe jer je mnogo više od toga ali dobro ima ulogu koju ima.