Subota, 04.11.2017.

12:58

Lebron najbrže do 29.000, može li ispred Karima?

Košarkaš Klivlend Kavalirsa Lebron Džejms postao je najmlađi igrač u istoriji NBA lige koji je uspeo da dođe do brojke od 29.000 poena.

Izvor: PT

Lebron najbrže do 29.000, može li ispred Karima? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

vol

pre 6 godina

Sigurno da ce moci da da 20 poena i kad omatori. 4-5 poena slobodna, i jos 7-8 koseva. Da sutne 20 puta sigurno ce uci 7-8. A vrlo verovatno ce Klivlend u narednih 5-6 godina biti u fazi obnove tako da ce im rezultat biti u drugom planu. Zrtvovace par sezona samo da LeBron odigra kako oce. Kao sto su Lakersi zrtvovali par sezona zbog Kobea i dali mu da sutira 30 puta kad nije bio u mogunosti da igra kao pre.

aaaa

pre 6 godina

Ako odigra jos 6 sezona kolko je igrao Karim:

To je 6*82=492 utakmice
Lebron ima obicaj da odmara 5-6 utakmica godisnje. Dakle ostaje oko 456 utakmica.
Da bi prestigao Karima treba mu oko 20-21 poena po mecu. 456*21+29049=38625

Zakljucak: Ako bude igrao do svoje 40. godine i ne bude se povredjivao prestici ce ga lagano. Jer je prosle sezone imao 26.4 poena prosecno, ove ce isto biti tu negde. Ne treba ocekivati da ce naredne da padne drasticno, mozda bude na oko 23-24. Dakle, sasvim sigurno ce biti iznad 20 poena, pitanje je samo da li ce igrati tako dugo.

Neznalica

pre 6 godina

Znači, u jednom trenutku će sigurno biti na trećem mestu večne liste. Karl Meloun je dostižan, ali dosta zavisi koliko još dugo će igrati. Za prvo mesto morao bi baš još dugo da igra. Mislim da nijednom vrhunskom sportisti to nije potrebno. Opet, LBJ je toliko popularan i plaćen kao marketinški proizvod da će teško da odoli da igra sve dok ga noge drže. Na kraju krajeva i MJ se vratio iz penzije zbog nenormalnih para koje su mu ponuđene.

CJ

pre 6 godina

opterecenost prosecima danas je nesnosna. Vestbruk je u karijeri trebao da odigra samo proslu sezonu i da ode u penziju sa najvecim prosekom poenau istoriji i TD prosekom na nivou karijere. Ljudi, stvarno je smesno tako gledati na stvari.
Pa vise cenim igraca koji je u stanju da 20 godina u ligi doprinosi i da dopusti da mu neke statisticke kateogrije padnu i da pri tome odlazi daleko u plejofu nego igrace koji se povuku cim ne mogu da igraju kao dominantni.
za vas je Federer bolji igrac da se povukao 2010. sa 3 slema manje i pozitivnim skorom protiv Novaka nego danas kada je u 35. uzeo 2 slema. Pa za mene je velicinu potvrdjivao finalima koja je gubio protiv Novaka, a ne sa ovogodisnja dva slema.
Majkl bi bio jos veci da je odigrao karijeru bez prekida i zavrsio sa eventualno 28 poena po mecu nego sto je sada.
(Bojan, 04. novembar 2017 16:43)

Naravno da se Federer ne može staviti u isti koš sa ovim koje sam nabrojao jer on igra odlično i danas kao što je igrao pre 10 godina. A Jordan i jeste pokvario statistiku u one dve sezone u Vizardsima.
A sad mi reci sta su Garnet i Karter uradili od 2011 na ovamo?

Banjaluka

pre 6 godina

O ukusima se ne raspravlja. Lebron je krilo, Majkl je bek znaci ne mogu se uporedjivati. Jednom je Bog dao da je najkompletniji ikad u svim segmentima i da sve moze igrati, a jednom da je kosarkaski Mocart, nesto poput Federera u tenisu, sto neko napisa da leti. E sad ko sta vise voli u igri, ali mislim da ce LBJ ako ga zdravlje posluzi otici kao najveci po statistickim parametrima, ali da ce ljudi i dalje Majkla smatrati najvecim, jer jedino u kosarci o najvecem nema diskusije.

vince carter

pre 6 godina

I dalje ljudi nabrajaju statistike i neke budalastine uz recenice "Dovoljno za Goat" i tako to,ne postoji nijedna statistika koja nekog cini najvecim...Legende se postaje ali tesko ostaje..Mnogi igraci imaju bolju statistiku od Maradone,ali svakog fudbalera porede sa njim,peleom itd...Michael Jordan je ubedljivo najveca legenda kosarke i dok ga milijarde ljudi nazivaju najvecim on ce to i biti,ovo sto vi svakog dana kad neki kosarkas uradi nesto wow polemisete iznova i iznova je presmesno...Niko u kosarci nema status Jordana a Lebrona ce zameniti neka nova zvezda koja ce biti uporedjivana sa Jordanom. A vreme ce pokazati da li ce Lebron imati neki status legende tek kad prodje neko vreme..Brajant dok je bio na vrhuncu imao je vise podrske od Lebrona ovde,cim je poceo slabije da igra i potom zavrsio karijeru vec se minimalno pominje,tako ce i sa Lebronom...to odvaja Jordana od ostalih...simbol kosarke a ko je najbolji ne moze se znati.

Memfis

pre 6 godina

Ne. MJ ce biti iznad LBJ i ostalih jer ono sto oni rade na parketu on radi u vazduhu. Dok ne nauce da lete nikada ga nece prestici.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 4. novembar 2017 15:58)

Karter je najbolje leteo. Karter je najbolji igrač ikad!

Buki

pre 6 godina

Open mnogi grese ovde spominju nekih 90-100 utakmica u sezoni na ovoj listi su samo poeni iz regularnog dela sezone za plej off listu ima druga lista i tu je Lebron vec prvi.Ako zeli da bude i na ovoj listi prvi ima sansu da to i ostvari jednostavno mora da u sezoni odigra nekih 70 utakmica sa prosekom ne ispod 25 poena i za pet sezona ce ga stici,naravno posto Lebron ima 33godine i nije realno da nastavi u ovom ritmu narednih pet godina realnije je da odigra jos nekih 7 sezona to jest do svoje 40 i da prestigne Jabara ali to sve pod uslovom da nema vecih povreda i pauza.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Ne. MJ ce biti iznad LBJ i ostalih jer ono sto oni rade na parketu on radi u vazduhu. Dok ne nauce da lete nikada ga nece prestici.
(nista o nicemu, 04. novembar 2017 15:58)

Svašta, Lebron itekako može da leti

Bojan

pre 6 godina

(CJ, 4. novembar 2017 15:35)
opterecenost prosecima danas je nesnosna. Vestbruk je u karijeri trebao da odigra samo proslu sezonu i da ode u penziju sa najvecim prosekom poenau istoriji i TD prosekom na nivou karijere. Ljudi, stvarno je smesno tako gledati na stvari.
Pa vise cenim igraca koji je u stanju da 20 godina u ligi doprinosi i da dopusti da mu neke statisticke kateogrije padnu i da pri tome odlazi daleko u plejofu nego igrace koji se povuku cim ne mogu da igraju kao dominantni.
za vas je Federer bolji igrac da se povukao 2010. sa 3 slema manje i pozitivnim skorom protiv Novaka nego danas kada je u 35. uzeo 2 slema. Pa za mene je velicinu potvrdjivao finalima koja je gubio protiv Novaka, a ne sa ovogodisnja dva slema.
Majkl bi bio jos veci da je odigrao karijeru bez prekida i zavrsio sa eventualno 28 poena po mecu nego sto je sada.

Jezekilj

pre 6 godina

Trebao bi da padne taj rekord Džabara. A što se tiče trajanja karijere, nedavno je LeBron u jednom intervjuu 'izletio' sa izjavom da mu je želja da igra protiv svog sina u NBA ligi. Sin mu ima 13 godina. Novinari su logički zaključili da je to minimum 5 godina, pa ćemo vidjeti.
A kako LeBron ne stari već igra sve bolje i bolje i čuva tijelo i pored toga što ga tuku svako drugo veče, ne vidim razlog da ne dostigne i brojku od 40k.
U inat onima koji ga ne vole i u inat onima koji slijepo obožavaju Džordana i Kobija. Go Cavs!

CJ

pre 6 godina

Ok, ako bude igrao do 40-te možda će ga i stići ali će mu broj poena po utakmici drastično opasti...Jordan je npr na 30.1...LeBron je sad valjda na 26-27 što je odlično ali ako bude pao ispod 25 onda će i neki dosta lošiji igrači od njega imati bolji PPG.
Evo živi primer Vins Karter i Kevin Garnet...da su se povukli pre 5-6 godina bili bi na 25 PPG a na koliko su sada ne smem ni da pogledam...isto mislim i za Dankana koji je zadnjih par sezona drastično upropastio svoju to tada odličnu statistiku...

Mookie Blaylock

pre 6 godina

Broj poena nema veze sa time da li je neko najbolji ili nije....niko za K.Melouna ne govori da je najbolji svih vremena,cak ni broj titula ne mora nuzno da odredjuje da li je neko najbolji ili nije...Sve manje ljudi od kosarke porede LBJ i MJ....MJ je iznad svih i to ce vam reci 80 posto igraca i trenera koji su ikada igrali ovu igru

nista o nicemu

pre 6 godina

Kada LBJ prestigne MJ po broju poena, onda će se poklonici crnog Isusa pozivati na broj titula verovatno ne znajući da od njihovog ljubimca više titula ima Robert Ori a Bil Rasela da ne pominjemo:)
(matematika, 04. novembar 2017 14:33)


Ne. MJ ce biti iznad LBJ i ostalih jer ono sto oni rade na parketu on radi u vazduhu. Dok ne nauce da lete nikada ga nece prestici.

kad si se probudio?U 6.25,6.35,6.55,7.15,7.35,8.15

pre 6 godina

Po mojoj racunici ako mu prosek bude oko 25 po utakmici racunajuci i plej of treba mu negde oko cetiri godine do Karima.

dalibor

pre 6 godina

Te brojke su samo za regularni deo sezone. Ameri posebno vode statistiku i poeni u play off-u se ne sabiraju sa poenima u regularnom delu sezone. Lebron je vec ubedljivo prvi sa najvise poena u istoriji play offa.

Bojan

pre 6 godina

(Gost, 4. novembar 2017 13:45)
kako se MJovci frljaju sa podacima to je najstrasnije.
kada je MJ pauzirao sezonu ipo zbog povrede i kada je pauzirao 2 sezone na vrhuncu formu.
Majkl je samo jednu sezonu celu propustio, 93-94, sezone 94-95 i 85-86 jeste vecim delom propustio, ranije u karijeri zbog povrede, ovo posle zbog povlacenja pa zbog vracanja.
drugo, sta bi bilo kad bi bilo je igra koja nikako ne odgovara Majklu. Jer da Wilt nije odlucio da poentiranje nije vise bitno u njegovoj karijeri odavno bismo imali igraca koji se penzionisao sa 40 000 poena i to sa prosekom od 40 poena po mecu. Cak je i KAJ mogao sa svojom dugackom karijerom (20 sezona u igri) da predje tih 40k poena, ali se u poslednje 3 godine maksimalno podredio ekipi u napadu i fokusirao na svoj posao. u te 3 godine je uzeo 2 titule, bas zbog takvog pristupa.

Sto se tice Lebrona, moze da izbije na prvo mesto, iako prosek poena spada, i dalje je na nivou karijere preko 27, nek od ovog trenutka do kraja karijere ima 20 poena po mecu, treba mu 450 meceva, to je 6 sezona, dakle vrlo realno, ukoliko nema povreda.
ja sam verovao da ce KD uspeti da prebaci tu cifru pre nego LBJ, ali desila se povreda i prelazak u GSW, tako da nema sansi.

matematika

pre 6 godina

@Gost
Džordan da nije pauzirao dve godine i da je ušao u NBA sa 17 godina i da je igrao do 45 godine bi sigurno postigao 50 000 poena:)
Obožavam komentare šta bi bilo kad bi bilo...
Kada LBJ prestigne MJ po broju poena, onda će se poklonici crnog Isusa pozivati na broj titula verovatno ne znajući da od njihovog ljubimca više titula ima Robert Ori a Bil Rasela da ne pominjemo:)

Topnik

pre 6 godina

Prilično sam siguran da neće prestići kareema,jer ne vjerujem da će igrati toliko dugo.LeBron je tip koji voli biti na vrhu,i mislim da će se povući kad osjeti da više nije na top razini,ne vidim ga u nekoj sporednijoj ulozi.To sve pod uvjetom da se ne ozlijedi,a ako se to dogodi,onda neće doći ni blizu kareemu.

Vlada

pre 6 godina

Dzordan da nije pauzirao 2 sezone,kad je bio na vrhuncu forme,i sezonu i po ukupno pre toga zbog povreda,sad bi on bio ubedljivo prvi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gost, 4. novembar 2017 13:45)

Džordan je beležio oko 2400 poena po sezoni (regularni deo i ove brojke su regularni deo sezone). To znači da bi trebalo da igra još tri sezone na tom nivou da bi samo prestigao Džabara. Bio bi ispred njega, tu si u pravu, ali ne baš ubedljivo.

Miki28

pre 6 godina

Ne rajma se plejof, znaci 82 meca ali kako sezone budu odmicale tako ce sve manje i manje igrati i prosjek ppena ce opadati ali mislim da moze stici Melouna pod uslovom da ne bude povreda. Isto ovako je isao Kobi i ocekivalo se da ce preci Melouna i doci blizu Dzabara a onda ona povreda i cao dovidjenja. Jedini za koga sam ubijedjen da ce prestici Karima jeste Durent, za njega mislim da ce i do 40000 stici ali otom potom

Sale Jagodina

pre 6 godina

Posijem sve,ali nekako Jordan je za mene ispred svih.Samo se cudim koliko je Karim Abdul Džabar bio mocan.Nisu ni postojale trojke kada je on igrao.Znaci sve dvojke.Stasan bilans.

Vlada

pre 6 godina

Najvise se oslanja na fizikalije koje ga posle 35-e nece sluziti kao ranije i prosek poena ce mu opasti. Mozda prestigne Kobija, i tu je plafon.

axaxt

pre 6 godina

Ako bude igrao do svoje 39te ili 40te onda verovatno. On je u ligi 13 sezona i zabeležio je 29000 dakle minimum još 4 godine, a pošto će godine sada svakako učiniti svoje, sigurno će mu trebati 5 ili 6 sezona. Naravno, pod uslovom da nema povreda!

DarioHubner

pre 6 godina

Zasto da ne, kako je predan i posvecen kosarci igrace minimum jos pet, sest godina, pa mozda i godinu dve vise. Kad mogu Djinobili i Novicki sa 40, a nisu ni priblizno fizicki kao Lebron, sigurno ce i on. Svakako tezak poduhvat ali ne sumnjam da ce svi pogurati malo ako bude zatrebalo, Amerikanci zive za statistiku i show, tako da sam ja licno siguran da ce oboriti taj rekord, sto opet ne mora da bude tako. Ali svakako najbolji igrac danasnjice, i to ne zbog same njegove igre i brojki i rezultata, tu svako ima svog favorita i o ukusima i stilovima je suvisno raspravljati. Ali kada jedan covek u tim godinama koji ima sve, a i dalje je posvecen 100%, vodi miran i povucen zivot, ne sumnjam i u humanitarni rad, onda je to olicenje sportiste u pravom smislu, takvi su retki i to moraju svi da postuju. Go King!

Gong

pre 6 godina

Teško. Jedino da mu prosek u naredne dve godine bude 25, a vremenom će (logično) da opada, da mu do 38. ukupan prosek bude 20, da po sezoni odigra 90 utakmica sa solidnom minutažom (ponavljam, što bude stariji, sve će da opada), cifra će se motati oko rekorda. Međutim, ono što mi se kod njega sviđa poslednjih par sezona je da je posvećen timu, zreliji je, pa neće suludo juriti neki teški dostižan rekord po cenu titule a to znači da će mu ipak proseci biti manji. Svakako je već ušao u košarkašku legendu, ma koliko ga osporavali (kao ja ranije. Sad mi se tek dopada ova nova uloga koju nosi).

jone

pre 6 godina

Bice jako tesko, ali uz malo srece moze. "Samo" da ga zaobidju ozbiljnije povrede. To bi ga sigurno zakucalo u najboljih 5 svih vremena.

DarioHubner

pre 6 godina

Zasto da ne, kako je predan i posvecen kosarci igrace minimum jos pet, sest godina, pa mozda i godinu dve vise. Kad mogu Djinobili i Novicki sa 40, a nisu ni priblizno fizicki kao Lebron, sigurno ce i on. Svakako tezak poduhvat ali ne sumnjam da ce svi pogurati malo ako bude zatrebalo, Amerikanci zive za statistiku i show, tako da sam ja licno siguran da ce oboriti taj rekord, sto opet ne mora da bude tako. Ali svakako najbolji igrac danasnjice, i to ne zbog same njegove igre i brojki i rezultata, tu svako ima svog favorita i o ukusima i stilovima je suvisno raspravljati. Ali kada jedan covek u tim godinama koji ima sve, a i dalje je posvecen 100%, vodi miran i povucen zivot, ne sumnjam i u humanitarni rad, onda je to olicenje sportiste u pravom smislu, takvi su retki i to moraju svi da postuju. Go King!

Gong

pre 6 godina

Teško. Jedino da mu prosek u naredne dve godine bude 25, a vremenom će (logično) da opada, da mu do 38. ukupan prosek bude 20, da po sezoni odigra 90 utakmica sa solidnom minutažom (ponavljam, što bude stariji, sve će da opada), cifra će se motati oko rekorda. Međutim, ono što mi se kod njega sviđa poslednjih par sezona je da je posvećen timu, zreliji je, pa neće suludo juriti neki teški dostižan rekord po cenu titule a to znači da će mu ipak proseci biti manji. Svakako je već ušao u košarkašku legendu, ma koliko ga osporavali (kao ja ranije. Sad mi se tek dopada ova nova uloga koju nosi).

axaxt

pre 6 godina

Ako bude igrao do svoje 39te ili 40te onda verovatno. On je u ligi 13 sezona i zabeležio je 29000 dakle minimum još 4 godine, a pošto će godine sada svakako učiniti svoje, sigurno će mu trebati 5 ili 6 sezona. Naravno, pod uslovom da nema povreda!

matematika

pre 6 godina

@Gost
Džordan da nije pauzirao dve godine i da je ušao u NBA sa 17 godina i da je igrao do 45 godine bi sigurno postigao 50 000 poena:)
Obožavam komentare šta bi bilo kad bi bilo...
Kada LBJ prestigne MJ po broju poena, onda će se poklonici crnog Isusa pozivati na broj titula verovatno ne znajući da od njihovog ljubimca više titula ima Robert Ori a Bil Rasela da ne pominjemo:)

jone

pre 6 godina

Bice jako tesko, ali uz malo srece moze. "Samo" da ga zaobidju ozbiljnije povrede. To bi ga sigurno zakucalo u najboljih 5 svih vremena.

Sale Jagodina

pre 6 godina

Posijem sve,ali nekako Jordan je za mene ispred svih.Samo se cudim koliko je Karim Abdul Džabar bio mocan.Nisu ni postojale trojke kada je on igrao.Znaci sve dvojke.Stasan bilans.

Memfis

pre 6 godina

Ne. MJ ce biti iznad LBJ i ostalih jer ono sto oni rade na parketu on radi u vazduhu. Dok ne nauce da lete nikada ga nece prestici.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 4. novembar 2017 15:58)

Karter je najbolje leteo. Karter je najbolji igrač ikad!

Mookie Blaylock

pre 6 godina

Broj poena nema veze sa time da li je neko najbolji ili nije....niko za K.Melouna ne govori da je najbolji svih vremena,cak ni broj titula ne mora nuzno da odredjuje da li je neko najbolji ili nije...Sve manje ljudi od kosarke porede LBJ i MJ....MJ je iznad svih i to ce vam reci 80 posto igraca i trenera koji su ikada igrali ovu igru

Jezekilj

pre 6 godina

Trebao bi da padne taj rekord Džabara. A što se tiče trajanja karijere, nedavno je LeBron u jednom intervjuu 'izletio' sa izjavom da mu je želja da igra protiv svog sina u NBA ligi. Sin mu ima 13 godina. Novinari su logički zaključili da je to minimum 5 godina, pa ćemo vidjeti.
A kako LeBron ne stari već igra sve bolje i bolje i čuva tijelo i pored toga što ga tuku svako drugo veče, ne vidim razlog da ne dostigne i brojku od 40k.
U inat onima koji ga ne vole i u inat onima koji slijepo obožavaju Džordana i Kobija. Go Cavs!

Vlada

pre 6 godina

Dzordan da nije pauzirao 2 sezone,kad je bio na vrhuncu forme,i sezonu i po ukupno pre toga zbog povreda,sad bi on bio ubedljivo prvi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gost, 4. novembar 2017 13:45)

Džordan je beležio oko 2400 poena po sezoni (regularni deo i ove brojke su regularni deo sezone). To znači da bi trebalo da igra još tri sezone na tom nivou da bi samo prestigao Džabara. Bio bi ispred njega, tu si u pravu, ali ne baš ubedljivo.

Vlada

pre 6 godina

Najvise se oslanja na fizikalije koje ga posle 35-e nece sluziti kao ranije i prosek poena ce mu opasti. Mozda prestigne Kobija, i tu je plafon.

Banjaluka

pre 6 godina

O ukusima se ne raspravlja. Lebron je krilo, Majkl je bek znaci ne mogu se uporedjivati. Jednom je Bog dao da je najkompletniji ikad u svim segmentima i da sve moze igrati, a jednom da je kosarkaski Mocart, nesto poput Federera u tenisu, sto neko napisa da leti. E sad ko sta vise voli u igri, ali mislim da ce LBJ ako ga zdravlje posluzi otici kao najveci po statistickim parametrima, ali da ce ljudi i dalje Majkla smatrati najvecim, jer jedino u kosarci o najvecem nema diskusije.

dalibor

pre 6 godina

Te brojke su samo za regularni deo sezone. Ameri posebno vode statistiku i poeni u play off-u se ne sabiraju sa poenima u regularnom delu sezone. Lebron je vec ubedljivo prvi sa najvise poena u istoriji play offa.

aaaa

pre 6 godina

Ako odigra jos 6 sezona kolko je igrao Karim:

To je 6*82=492 utakmice
Lebron ima obicaj da odmara 5-6 utakmica godisnje. Dakle ostaje oko 456 utakmica.
Da bi prestigao Karima treba mu oko 20-21 poena po mecu. 456*21+29049=38625

Zakljucak: Ako bude igrao do svoje 40. godine i ne bude se povredjivao prestici ce ga lagano. Jer je prosle sezone imao 26.4 poena prosecno, ove ce isto biti tu negde. Ne treba ocekivati da ce naredne da padne drasticno, mozda bude na oko 23-24. Dakle, sasvim sigurno ce biti iznad 20 poena, pitanje je samo da li ce igrati tako dugo.

Neznalica

pre 6 godina

Znači, u jednom trenutku će sigurno biti na trećem mestu večne liste. Karl Meloun je dostižan, ali dosta zavisi koliko još dugo će igrati. Za prvo mesto morao bi baš još dugo da igra. Mislim da nijednom vrhunskom sportisti to nije potrebno. Opet, LBJ je toliko popularan i plaćen kao marketinški proizvod da će teško da odoli da igra sve dok ga noge drže. Na kraju krajeva i MJ se vratio iz penzije zbog nenormalnih para koje su mu ponuđene.

Bojan

pre 6 godina

(Gost, 4. novembar 2017 13:45)
kako se MJovci frljaju sa podacima to je najstrasnije.
kada je MJ pauzirao sezonu ipo zbog povrede i kada je pauzirao 2 sezone na vrhuncu formu.
Majkl je samo jednu sezonu celu propustio, 93-94, sezone 94-95 i 85-86 jeste vecim delom propustio, ranije u karijeri zbog povrede, ovo posle zbog povlacenja pa zbog vracanja.
drugo, sta bi bilo kad bi bilo je igra koja nikako ne odgovara Majklu. Jer da Wilt nije odlucio da poentiranje nije vise bitno u njegovoj karijeri odavno bismo imali igraca koji se penzionisao sa 40 000 poena i to sa prosekom od 40 poena po mecu. Cak je i KAJ mogao sa svojom dugackom karijerom (20 sezona u igri) da predje tih 40k poena, ali se u poslednje 3 godine maksimalno podredio ekipi u napadu i fokusirao na svoj posao. u te 3 godine je uzeo 2 titule, bas zbog takvog pristupa.

Sto se tice Lebrona, moze da izbije na prvo mesto, iako prosek poena spada, i dalje je na nivou karijere preko 27, nek od ovog trenutka do kraja karijere ima 20 poena po mecu, treba mu 450 meceva, to je 6 sezona, dakle vrlo realno, ukoliko nema povreda.
ja sam verovao da ce KD uspeti da prebaci tu cifru pre nego LBJ, ali desila se povreda i prelazak u GSW, tako da nema sansi.

nista o nicemu

pre 6 godina

Kada LBJ prestigne MJ po broju poena, onda će se poklonici crnog Isusa pozivati na broj titula verovatno ne znajući da od njihovog ljubimca više titula ima Robert Ori a Bil Rasela da ne pominjemo:)
(matematika, 04. novembar 2017 14:33)


Ne. MJ ce biti iznad LBJ i ostalih jer ono sto oni rade na parketu on radi u vazduhu. Dok ne nauce da lete nikada ga nece prestici.

Buki

pre 6 godina

Open mnogi grese ovde spominju nekih 90-100 utakmica u sezoni na ovoj listi su samo poeni iz regularnog dela sezone za plej off listu ima druga lista i tu je Lebron vec prvi.Ako zeli da bude i na ovoj listi prvi ima sansu da to i ostvari jednostavno mora da u sezoni odigra nekih 70 utakmica sa prosekom ne ispod 25 poena i za pet sezona ce ga stici,naravno posto Lebron ima 33godine i nije realno da nastavi u ovom ritmu narednih pet godina realnije je da odigra jos nekih 7 sezona to jest do svoje 40 i da prestigne Jabara ali to sve pod uslovom da nema vecih povreda i pauza.

Topnik

pre 6 godina

Prilično sam siguran da neće prestići kareema,jer ne vjerujem da će igrati toliko dugo.LeBron je tip koji voli biti na vrhu,i mislim da će se povući kad osjeti da više nije na top razini,ne vidim ga u nekoj sporednijoj ulozi.To sve pod uvjetom da se ne ozlijedi,a ako se to dogodi,onda neće doći ni blizu kareemu.

vince carter

pre 6 godina

I dalje ljudi nabrajaju statistike i neke budalastine uz recenice "Dovoljno za Goat" i tako to,ne postoji nijedna statistika koja nekog cini najvecim...Legende se postaje ali tesko ostaje..Mnogi igraci imaju bolju statistiku od Maradone,ali svakog fudbalera porede sa njim,peleom itd...Michael Jordan je ubedljivo najveca legenda kosarke i dok ga milijarde ljudi nazivaju najvecim on ce to i biti,ovo sto vi svakog dana kad neki kosarkas uradi nesto wow polemisete iznova i iznova je presmesno...Niko u kosarci nema status Jordana a Lebrona ce zameniti neka nova zvezda koja ce biti uporedjivana sa Jordanom. A vreme ce pokazati da li ce Lebron imati neki status legende tek kad prodje neko vreme..Brajant dok je bio na vrhuncu imao je vise podrske od Lebrona ovde,cim je poceo slabije da igra i potom zavrsio karijeru vec se minimalno pominje,tako ce i sa Lebronom...to odvaja Jordana od ostalih...simbol kosarke a ko je najbolji ne moze se znati.

kad si se probudio?U 6.25,6.35,6.55,7.15,7.35,8.15

pre 6 godina

Po mojoj racunici ako mu prosek bude oko 25 po utakmici racunajuci i plej of treba mu negde oko cetiri godine do Karima.

Bojan

pre 6 godina

(CJ, 4. novembar 2017 15:35)
opterecenost prosecima danas je nesnosna. Vestbruk je u karijeri trebao da odigra samo proslu sezonu i da ode u penziju sa najvecim prosekom poenau istoriji i TD prosekom na nivou karijere. Ljudi, stvarno je smesno tako gledati na stvari.
Pa vise cenim igraca koji je u stanju da 20 godina u ligi doprinosi i da dopusti da mu neke statisticke kateogrije padnu i da pri tome odlazi daleko u plejofu nego igrace koji se povuku cim ne mogu da igraju kao dominantni.
za vas je Federer bolji igrac da se povukao 2010. sa 3 slema manje i pozitivnim skorom protiv Novaka nego danas kada je u 35. uzeo 2 slema. Pa za mene je velicinu potvrdjivao finalima koja je gubio protiv Novaka, a ne sa ovogodisnja dva slema.
Majkl bi bio jos veci da je odigrao karijeru bez prekida i zavrsio sa eventualno 28 poena po mecu nego sto je sada.

Miki28

pre 6 godina

Ne rajma se plejof, znaci 82 meca ali kako sezone budu odmicale tako ce sve manje i manje igrati i prosjek ppena ce opadati ali mislim da moze stici Melouna pod uslovom da ne bude povreda. Isto ovako je isao Kobi i ocekivalo se da ce preci Melouna i doci blizu Dzabara a onda ona povreda i cao dovidjenja. Jedini za koga sam ubijedjen da ce prestici Karima jeste Durent, za njega mislim da ce i do 40000 stici ali otom potom

CJ

pre 6 godina

Ok, ako bude igrao do 40-te možda će ga i stići ali će mu broj poena po utakmici drastično opasti...Jordan je npr na 30.1...LeBron je sad valjda na 26-27 što je odlično ali ako bude pao ispod 25 onda će i neki dosta lošiji igrači od njega imati bolji PPG.
Evo živi primer Vins Karter i Kevin Garnet...da su se povukli pre 5-6 godina bili bi na 25 PPG a na koliko su sada ne smem ni da pogledam...isto mislim i za Dankana koji je zadnjih par sezona drastično upropastio svoju to tada odličnu statistiku...

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Ne. MJ ce biti iznad LBJ i ostalih jer ono sto oni rade na parketu on radi u vazduhu. Dok ne nauce da lete nikada ga nece prestici.
(nista o nicemu, 04. novembar 2017 15:58)

Svašta, Lebron itekako može da leti

CJ

pre 6 godina

opterecenost prosecima danas je nesnosna. Vestbruk je u karijeri trebao da odigra samo proslu sezonu i da ode u penziju sa najvecim prosekom poenau istoriji i TD prosekom na nivou karijere. Ljudi, stvarno je smesno tako gledati na stvari.
Pa vise cenim igraca koji je u stanju da 20 godina u ligi doprinosi i da dopusti da mu neke statisticke kateogrije padnu i da pri tome odlazi daleko u plejofu nego igrace koji se povuku cim ne mogu da igraju kao dominantni.
za vas je Federer bolji igrac da se povukao 2010. sa 3 slema manje i pozitivnim skorom protiv Novaka nego danas kada je u 35. uzeo 2 slema. Pa za mene je velicinu potvrdjivao finalima koja je gubio protiv Novaka, a ne sa ovogodisnja dva slema.
Majkl bi bio jos veci da je odigrao karijeru bez prekida i zavrsio sa eventualno 28 poena po mecu nego sto je sada.
(Bojan, 04. novembar 2017 16:43)

Naravno da se Federer ne može staviti u isti koš sa ovim koje sam nabrojao jer on igra odlično i danas kao što je igrao pre 10 godina. A Jordan i jeste pokvario statistiku u one dve sezone u Vizardsima.
A sad mi reci sta su Garnet i Karter uradili od 2011 na ovamo?

vol

pre 6 godina

Sigurno da ce moci da da 20 poena i kad omatori. 4-5 poena slobodna, i jos 7-8 koseva. Da sutne 20 puta sigurno ce uci 7-8. A vrlo verovatno ce Klivlend u narednih 5-6 godina biti u fazi obnove tako da ce im rezultat biti u drugom planu. Zrtvovace par sezona samo da LeBron odigra kako oce. Kao sto su Lakersi zrtvovali par sezona zbog Kobea i dali mu da sutira 30 puta kad nije bio u mogunosti da igra kao pre.

Vlada

pre 6 godina

Najvise se oslanja na fizikalije koje ga posle 35-e nece sluziti kao ranije i prosek poena ce mu opasti. Mozda prestigne Kobija, i tu je plafon.

matematika

pre 6 godina

@Gost
Džordan da nije pauzirao dve godine i da je ušao u NBA sa 17 godina i da je igrao do 45 godine bi sigurno postigao 50 000 poena:)
Obožavam komentare šta bi bilo kad bi bilo...
Kada LBJ prestigne MJ po broju poena, onda će se poklonici crnog Isusa pozivati na broj titula verovatno ne znajući da od njihovog ljubimca više titula ima Robert Ori a Bil Rasela da ne pominjemo:)

nista o nicemu

pre 6 godina

Kada LBJ prestigne MJ po broju poena, onda će se poklonici crnog Isusa pozivati na broj titula verovatno ne znajući da od njihovog ljubimca više titula ima Robert Ori a Bil Rasela da ne pominjemo:)
(matematika, 04. novembar 2017 14:33)


Ne. MJ ce biti iznad LBJ i ostalih jer ono sto oni rade na parketu on radi u vazduhu. Dok ne nauce da lete nikada ga nece prestici.

Jezekilj

pre 6 godina

Trebao bi da padne taj rekord Džabara. A što se tiče trajanja karijere, nedavno je LeBron u jednom intervjuu 'izletio' sa izjavom da mu je želja da igra protiv svog sina u NBA ligi. Sin mu ima 13 godina. Novinari su logički zaključili da je to minimum 5 godina, pa ćemo vidjeti.
A kako LeBron ne stari već igra sve bolje i bolje i čuva tijelo i pored toga što ga tuku svako drugo veče, ne vidim razlog da ne dostigne i brojku od 40k.
U inat onima koji ga ne vole i u inat onima koji slijepo obožavaju Džordana i Kobija. Go Cavs!

dalibor

pre 6 godina

Te brojke su samo za regularni deo sezone. Ameri posebno vode statistiku i poeni u play off-u se ne sabiraju sa poenima u regularnom delu sezone. Lebron je vec ubedljivo prvi sa najvise poena u istoriji play offa.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Ne. MJ ce biti iznad LBJ i ostalih jer ono sto oni rade na parketu on radi u vazduhu. Dok ne nauce da lete nikada ga nece prestici.
(nista o nicemu, 04. novembar 2017 15:58)

Svašta, Lebron itekako može da leti

kad si se probudio?U 6.25,6.35,6.55,7.15,7.35,8.15

pre 6 godina

Po mojoj racunici ako mu prosek bude oko 25 po utakmici racunajuci i plej of treba mu negde oko cetiri godine do Karima.

Mookie Blaylock

pre 6 godina

Broj poena nema veze sa time da li je neko najbolji ili nije....niko za K.Melouna ne govori da je najbolji svih vremena,cak ni broj titula ne mora nuzno da odredjuje da li je neko najbolji ili nije...Sve manje ljudi od kosarke porede LBJ i MJ....MJ je iznad svih i to ce vam reci 80 posto igraca i trenera koji su ikada igrali ovu igru

Miki28

pre 6 godina

Ne rajma se plejof, znaci 82 meca ali kako sezone budu odmicale tako ce sve manje i manje igrati i prosjek ppena ce opadati ali mislim da moze stici Melouna pod uslovom da ne bude povreda. Isto ovako je isao Kobi i ocekivalo se da ce preci Melouna i doci blizu Dzabara a onda ona povreda i cao dovidjenja. Jedini za koga sam ubijedjen da ce prestici Karima jeste Durent, za njega mislim da ce i do 40000 stici ali otom potom

vince carter

pre 6 godina

I dalje ljudi nabrajaju statistike i neke budalastine uz recenice "Dovoljno za Goat" i tako to,ne postoji nijedna statistika koja nekog cini najvecim...Legende se postaje ali tesko ostaje..Mnogi igraci imaju bolju statistiku od Maradone,ali svakog fudbalera porede sa njim,peleom itd...Michael Jordan je ubedljivo najveca legenda kosarke i dok ga milijarde ljudi nazivaju najvecim on ce to i biti,ovo sto vi svakog dana kad neki kosarkas uradi nesto wow polemisete iznova i iznova je presmesno...Niko u kosarci nema status Jordana a Lebrona ce zameniti neka nova zvezda koja ce biti uporedjivana sa Jordanom. A vreme ce pokazati da li ce Lebron imati neki status legende tek kad prodje neko vreme..Brajant dok je bio na vrhuncu imao je vise podrske od Lebrona ovde,cim je poceo slabije da igra i potom zavrsio karijeru vec se minimalno pominje,tako ce i sa Lebronom...to odvaja Jordana od ostalih...simbol kosarke a ko je najbolji ne moze se znati.

Gong

pre 6 godina

Teško. Jedino da mu prosek u naredne dve godine bude 25, a vremenom će (logično) da opada, da mu do 38. ukupan prosek bude 20, da po sezoni odigra 90 utakmica sa solidnom minutažom (ponavljam, što bude stariji, sve će da opada), cifra će se motati oko rekorda. Međutim, ono što mi se kod njega sviđa poslednjih par sezona je da je posvećen timu, zreliji je, pa neće suludo juriti neki teški dostižan rekord po cenu titule a to znači da će mu ipak proseci biti manji. Svakako je već ušao u košarkašku legendu, ma koliko ga osporavali (kao ja ranije. Sad mi se tek dopada ova nova uloga koju nosi).

DarioHubner

pre 6 godina

Zasto da ne, kako je predan i posvecen kosarci igrace minimum jos pet, sest godina, pa mozda i godinu dve vise. Kad mogu Djinobili i Novicki sa 40, a nisu ni priblizno fizicki kao Lebron, sigurno ce i on. Svakako tezak poduhvat ali ne sumnjam da ce svi pogurati malo ako bude zatrebalo, Amerikanci zive za statistiku i show, tako da sam ja licno siguran da ce oboriti taj rekord, sto opet ne mora da bude tako. Ali svakako najbolji igrac danasnjice, i to ne zbog same njegove igre i brojki i rezultata, tu svako ima svog favorita i o ukusima i stilovima je suvisno raspravljati. Ali kada jedan covek u tim godinama koji ima sve, a i dalje je posvecen 100%, vodi miran i povucen zivot, ne sumnjam i u humanitarni rad, onda je to olicenje sportiste u pravom smislu, takvi su retki i to moraju svi da postuju. Go King!

Topnik

pre 6 godina

Prilično sam siguran da neće prestići kareema,jer ne vjerujem da će igrati toliko dugo.LeBron je tip koji voli biti na vrhu,i mislim da će se povući kad osjeti da više nije na top razini,ne vidim ga u nekoj sporednijoj ulozi.To sve pod uvjetom da se ne ozlijedi,a ako se to dogodi,onda neće doći ni blizu kareemu.

jone

pre 6 godina

Bice jako tesko, ali uz malo srece moze. "Samo" da ga zaobidju ozbiljnije povrede. To bi ga sigurno zakucalo u najboljih 5 svih vremena.

Bojan

pre 6 godina

(Gost, 4. novembar 2017 13:45)
kako se MJovci frljaju sa podacima to je najstrasnije.
kada je MJ pauzirao sezonu ipo zbog povrede i kada je pauzirao 2 sezone na vrhuncu formu.
Majkl je samo jednu sezonu celu propustio, 93-94, sezone 94-95 i 85-86 jeste vecim delom propustio, ranije u karijeri zbog povrede, ovo posle zbog povlacenja pa zbog vracanja.
drugo, sta bi bilo kad bi bilo je igra koja nikako ne odgovara Majklu. Jer da Wilt nije odlucio da poentiranje nije vise bitno u njegovoj karijeri odavno bismo imali igraca koji se penzionisao sa 40 000 poena i to sa prosekom od 40 poena po mecu. Cak je i KAJ mogao sa svojom dugackom karijerom (20 sezona u igri) da predje tih 40k poena, ali se u poslednje 3 godine maksimalno podredio ekipi u napadu i fokusirao na svoj posao. u te 3 godine je uzeo 2 titule, bas zbog takvog pristupa.

Sto se tice Lebrona, moze da izbije na prvo mesto, iako prosek poena spada, i dalje je na nivou karijere preko 27, nek od ovog trenutka do kraja karijere ima 20 poena po mecu, treba mu 450 meceva, to je 6 sezona, dakle vrlo realno, ukoliko nema povreda.
ja sam verovao da ce KD uspeti da prebaci tu cifru pre nego LBJ, ali desila se povreda i prelazak u GSW, tako da nema sansi.

CJ

pre 6 godina

opterecenost prosecima danas je nesnosna. Vestbruk je u karijeri trebao da odigra samo proslu sezonu i da ode u penziju sa najvecim prosekom poenau istoriji i TD prosekom na nivou karijere. Ljudi, stvarno je smesno tako gledati na stvari.
Pa vise cenim igraca koji je u stanju da 20 godina u ligi doprinosi i da dopusti da mu neke statisticke kateogrije padnu i da pri tome odlazi daleko u plejofu nego igrace koji se povuku cim ne mogu da igraju kao dominantni.
za vas je Federer bolji igrac da se povukao 2010. sa 3 slema manje i pozitivnim skorom protiv Novaka nego danas kada je u 35. uzeo 2 slema. Pa za mene je velicinu potvrdjivao finalima koja je gubio protiv Novaka, a ne sa ovogodisnja dva slema.
Majkl bi bio jos veci da je odigrao karijeru bez prekida i zavrsio sa eventualno 28 poena po mecu nego sto je sada.
(Bojan, 04. novembar 2017 16:43)

Naravno da se Federer ne može staviti u isti koš sa ovim koje sam nabrojao jer on igra odlično i danas kao što je igrao pre 10 godina. A Jordan i jeste pokvario statistiku u one dve sezone u Vizardsima.
A sad mi reci sta su Garnet i Karter uradili od 2011 na ovamo?

axaxt

pre 6 godina

Ako bude igrao do svoje 39te ili 40te onda verovatno. On je u ligi 13 sezona i zabeležio je 29000 dakle minimum još 4 godine, a pošto će godine sada svakako učiniti svoje, sigurno će mu trebati 5 ili 6 sezona. Naravno, pod uslovom da nema povreda!

Sale Jagodina

pre 6 godina

Posijem sve,ali nekako Jordan je za mene ispred svih.Samo se cudim koliko je Karim Abdul Džabar bio mocan.Nisu ni postojale trojke kada je on igrao.Znaci sve dvojke.Stasan bilans.

CJ

pre 6 godina

Ok, ako bude igrao do 40-te možda će ga i stići ali će mu broj poena po utakmici drastično opasti...Jordan je npr na 30.1...LeBron je sad valjda na 26-27 što je odlično ali ako bude pao ispod 25 onda će i neki dosta lošiji igrači od njega imati bolji PPG.
Evo živi primer Vins Karter i Kevin Garnet...da su se povukli pre 5-6 godina bili bi na 25 PPG a na koliko su sada ne smem ni da pogledam...isto mislim i za Dankana koji je zadnjih par sezona drastično upropastio svoju to tada odličnu statistiku...

Banjaluka

pre 6 godina

O ukusima se ne raspravlja. Lebron je krilo, Majkl je bek znaci ne mogu se uporedjivati. Jednom je Bog dao da je najkompletniji ikad u svim segmentima i da sve moze igrati, a jednom da je kosarkaski Mocart, nesto poput Federera u tenisu, sto neko napisa da leti. E sad ko sta vise voli u igri, ali mislim da ce LBJ ako ga zdravlje posluzi otici kao najveci po statistickim parametrima, ali da ce ljudi i dalje Majkla smatrati najvecim, jer jedino u kosarci o najvecem nema diskusije.

Vlada

pre 6 godina

Dzordan da nije pauzirao 2 sezone,kad je bio na vrhuncu forme,i sezonu i po ukupno pre toga zbog povreda,sad bi on bio ubedljivo prvi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gost, 4. novembar 2017 13:45)

Džordan je beležio oko 2400 poena po sezoni (regularni deo i ove brojke su regularni deo sezone). To znači da bi trebalo da igra još tri sezone na tom nivou da bi samo prestigao Džabara. Bio bi ispred njega, tu si u pravu, ali ne baš ubedljivo.

Bojan

pre 6 godina

(CJ, 4. novembar 2017 15:35)
opterecenost prosecima danas je nesnosna. Vestbruk je u karijeri trebao da odigra samo proslu sezonu i da ode u penziju sa najvecim prosekom poenau istoriji i TD prosekom na nivou karijere. Ljudi, stvarno je smesno tako gledati na stvari.
Pa vise cenim igraca koji je u stanju da 20 godina u ligi doprinosi i da dopusti da mu neke statisticke kateogrije padnu i da pri tome odlazi daleko u plejofu nego igrace koji se povuku cim ne mogu da igraju kao dominantni.
za vas je Federer bolji igrac da se povukao 2010. sa 3 slema manje i pozitivnim skorom protiv Novaka nego danas kada je u 35. uzeo 2 slema. Pa za mene je velicinu potvrdjivao finalima koja je gubio protiv Novaka, a ne sa ovogodisnja dva slema.
Majkl bi bio jos veci da je odigrao karijeru bez prekida i zavrsio sa eventualno 28 poena po mecu nego sto je sada.

Memfis

pre 6 godina

Ne. MJ ce biti iznad LBJ i ostalih jer ono sto oni rade na parketu on radi u vazduhu. Dok ne nauce da lete nikada ga nece prestici.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 4. novembar 2017 15:58)

Karter je najbolje leteo. Karter je najbolji igrač ikad!

aaaa

pre 6 godina

Ako odigra jos 6 sezona kolko je igrao Karim:

To je 6*82=492 utakmice
Lebron ima obicaj da odmara 5-6 utakmica godisnje. Dakle ostaje oko 456 utakmica.
Da bi prestigao Karima treba mu oko 20-21 poena po mecu. 456*21+29049=38625

Zakljucak: Ako bude igrao do svoje 40. godine i ne bude se povredjivao prestici ce ga lagano. Jer je prosle sezone imao 26.4 poena prosecno, ove ce isto biti tu negde. Ne treba ocekivati da ce naredne da padne drasticno, mozda bude na oko 23-24. Dakle, sasvim sigurno ce biti iznad 20 poena, pitanje je samo da li ce igrati tako dugo.

Buki

pre 6 godina

Open mnogi grese ovde spominju nekih 90-100 utakmica u sezoni na ovoj listi su samo poeni iz regularnog dela sezone za plej off listu ima druga lista i tu je Lebron vec prvi.Ako zeli da bude i na ovoj listi prvi ima sansu da to i ostvari jednostavno mora da u sezoni odigra nekih 70 utakmica sa prosekom ne ispod 25 poena i za pet sezona ce ga stici,naravno posto Lebron ima 33godine i nije realno da nastavi u ovom ritmu narednih pet godina realnije je da odigra jos nekih 7 sezona to jest do svoje 40 i da prestigne Jabara ali to sve pod uslovom da nema vecih povreda i pauza.

Neznalica

pre 6 godina

Znači, u jednom trenutku će sigurno biti na trećem mestu večne liste. Karl Meloun je dostižan, ali dosta zavisi koliko još dugo će igrati. Za prvo mesto morao bi baš još dugo da igra. Mislim da nijednom vrhunskom sportisti to nije potrebno. Opet, LBJ je toliko popularan i plaćen kao marketinški proizvod da će teško da odoli da igra sve dok ga noge drže. Na kraju krajeva i MJ se vratio iz penzije zbog nenormalnih para koje su mu ponuđene.

vol

pre 6 godina

Sigurno da ce moci da da 20 poena i kad omatori. 4-5 poena slobodna, i jos 7-8 koseva. Da sutne 20 puta sigurno ce uci 7-8. A vrlo verovatno ce Klivlend u narednih 5-6 godina biti u fazi obnove tako da ce im rezultat biti u drugom planu. Zrtvovace par sezona samo da LeBron odigra kako oce. Kao sto su Lakersi zrtvovali par sezona zbog Kobea i dali mu da sutira 30 puta kad nije bio u mogunosti da igra kao pre.