Aleksandar
pre 6 godina
Koliko mi je drago sto se ni na listi ni u komentarima ne pominje gospodar prstenova.
Ponedeljak, 25.09.2017.
11:22
Izvor: Independent
pre 6 godina
Koliko mi je drago sto se ni na listi ni u komentarima ne pominje gospodar prstenova.
pre 6 godina
Kako sam video prvi film na spisku (Donnie Darko), znao sam da ce mi se lista, generalno, dopasti. Film je jedinstven i nenormalno nenormalan.
Eternal Sunshine of the Spotless Mind - sjajan!
pre 6 godina
1. Der Untergang (2004)
2. Memento (2001)
3. Inception (2010)
4. The Prestige (2006)
5. District 9 (2009)
6. No Country for Old Men (2007)
7. V for Vendetta (2005)
8. Donnie Darko (2001)
9. Enemy at the Gates (2001)
10. Million Dollar Baby (2004)
11. Super (2010)
12. Whiplash (2014)
13. The Dark Knight (2008)
14. Inglourious Basterds (2009)
15. In Bruges (2008)
16. Children of Men (2006)
17. Secretary (2002)
18. The Man from Earth (2007)
19. Moon (2009)
20. The Pledge (2001)
pre 6 godina
pogledao sam jedan deo ovih filmova i razlog za neke na listi mogu da razumem ali ova prica za donnie darko, e to ne mogu nikako. em je film konfuzan, da ne kazem dosadan, em je toliko izvikan, da pocinje na zivce da ide. kao da je neko hteo da napravi super zamrsen film, ali nije bas imao jasnu ideju kako, pa je onda napravio nesto sto ce braniti stavom "ma ti to ne razumes"...
da ne duzim, ni blizu mu nije mesto na ovoj listi...
pre 6 godina
donni darko i echo and bunny man...killing moon,prva scena...nema dalje!
pre 6 godina
drive, odlican film, mi je skroz clint eastwood ( spageti vestern ) fazon, odlicna kopija kultnog lika ( blondie ), prebacena u moderno doba.
pre 6 godina
Dodao bih Fukasakin "Battle Royale" Japan(2001)
pre 6 godina
Kakva glupa lista i koliko prosecnih filmova da bi samo nateralo ljude da komentarisu... Eto i ja se upecah :)
pre 6 godina
Ako mene pitate, nas film "Profesionalac" bi komotno mogao u tu grupu da upadne!
pre 6 godina
kriticari, americki film nije u krizi. u krizi je holivud. to nije isto.
pre 6 godina
moja lista:
zombeavers
sharkanado 1
killer tomatoes
sharkanado 2
sharkanado 3
sharkanado 4
sharkanado 5
killer condoms
sharkanado 6
medju ovim klasicima i "prohujalo s vihorom" izmedju treceg i cetvrtog šarknejda.
pre 6 godina
Na naslovnoj fotki ove vesti je skrinsot i scena iz "Inglourious Basterds" kada Bred Pit drzi govor svojoj ceti.
pre 6 godina
Zaboravili su La cite des enfants perdus - Grad izgubljene dece...
pre 6 godina
ocigledno ne pratite americku kinematografiju, nego skoro iskljucivo blokbastere i preforsirane hitove.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 25. septembar 2017 20:33)
Ја кривим наше биоскопе који на репертоару имају искључиво оно што гарантује пуне капацитете сала и гомилу хиперактивних ждерача кокица (читај -децу). Тако да људи и не знају да Амери сниме хиљаде филмова годишње и да ту итекако има квалитета.
pre 6 godina
16/20 i naravno da ima još, koji ako nisu bolji, onda bar podjednako zaslužuju da uđu na listu...
pre 6 godina
Da, ima malo komedije ali te surove scene koje su nažalost bile krajnje realne za tu priču su neverovano dočarane. Obavezno pogledati!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ludak_u_razvoju, 25. septembar 2017 19:50)
Ја сам био параноичан данима након тог филма. Да, одличан је и урађен је и превише реално а на крају апсолутно нисам схватио шта је порука тог филма осим "немој ни у лудилу да заилазиш међу сиротињу". Мене је баш такав филм "повукао" ка Западу (ту спадају и Јапан и Јужна Кореја) и одвукао од Брикса и сличних забити.
Филм нема ни трунке лепоте, само патња и бол, без икакве естетизације. Нека хвала, пре ћу да гледам романтичне комедије са Сандром Булок него драме о томе како се сиротиња дрогира и умире брзо и лако.
pre 6 godina
Pih, 20/20...
pre 6 godina
Posle pojave Lukasa i Spilberga u Holivudu kada je filmska umetnost krenula u sunovrat,ova lista filmova mi izgleda smesna,jad i beda.Kako neki mladi covek danas da se razvija uz ovakvo smece ako nije ni cuo a kamoli pogledao filmove ljudi koji su se zvali D.V.Grifit,Ajzenstajn,Vajler,Hoks,Hjuston,Ford,Bunjuel,Bergman,Vajlder,Kurosava,Dejvid Lin,Forman,Kjubrik,O.Vels,Tarkovski,Trifo,Godar,itd.itd.itdLjudi,manite se Tarantina i gledajte besmrtne Caplina ili
Kitona,pozdrav za sve postovaoce sedme umetnosti!I to nije problem,nazalost,samo sa filmom,nego i sa muzikom,knjizevnoscu,slikarstvom,kulturom i umetnoscu u celini,civilizacija je dotakla dno dna,zivimo u jednom ruznom i opasnom vremenu!
pre 6 godina
Na jednu listu je nemoguce staviti sve dobre filmove, a i ukusi su razliciti tako da se ne moze svima ugoditi. Ali za mene je Inception definitivno nesto najbolje. Koliko samo Nolan zna da zaludi coveka, svaka cast!
pre 6 godina
Donnie Darko nije samo kritika drustva u Americi. To je i sci fi koji priča o paralelnom univerzumu. Poprilično kompleksan film...
pre 6 godina
Bridesmaids i vršenje velike nužde u lavabou!
Ah, ti klasici...
pre 6 godina
Ko forsira taj zodiak toliko? Prosečan film...
pre 6 godina
Nijedan film na listi ne zasluzuje vise od jedne zvezdice osim mozda Act of Killing. Ali zato ako pratite filmove iz Koreje ima ih koji vrede pet zvezdica koliko volis. Unknown Currents, Housemaid, Spring summer fall winter, Hard day, City of Hate, Master itd.
pre 6 godina
A kako bi bilo da se svi malo oslobodimo pokusaja da nam se nametne da je americki film jedini film na svetu. A zapravo je upravo suprotno. Americki film je u ozbiljnoj krizi sto se umetnickog aspekta tice - finansije me ne zanimaju, to nisu krompiri.
(Ana, 25. septembar 2017 16:38)
ocigledno ne pratite americku kinematografiju, nego skoro iskljucivo blokbastere i preforsirane hitove.
pre 6 godina
Jedino je The act of killing vredan pomena.U kontekstu naslova.Neverovatno.
pre 6 godina
hipsteri otkidaju na iranske filmove.
pre 6 godina
Zasto nema bar jednog Indiskog filma ?!
pre 6 godina
Pošto je ovo američka lista filmova onda nedostaje i Forrest Gump.
pre 6 godina
Ana je potpuno upravo.To sam i ja pomislio čitajući ovu listu.Recimo ovi filmovi fale u prvih 20,po mom filmskom ukusu.
1.MEMORIES OF A MURDER
Y-H. Bong
KOR, 2003 +10 *****!!!!
2.GEGEN DIE WAND
Fatih Akin
Nem/Tur,2004.+10 *****!!!!
3.ONCE UPON A TIME IN ANATOLIA
N. B. Ceylan
TUR, 2011 +10 *****!!!!
4.Infernal Affairs 1-2-3
Wai-Keung Lau (as Andrew Lau), Alan Mak
HK 2002.;2003. +10 *****!!!!
5.Tropa de Elite 2
José Padilha
Bra,2010.+10 *****!!!!
6.Tropa de Elite
José Padilha
Bra,2007.+10 *****!!!!
7.Pouta/Walking Too Fast
Radim Spacek
Češ,2009.+10 *****!!!!
8.THE CHASER (Chugyeogja)
H-J. Na
KOR, 2008 +10 *****!!!!
9.PUSHER III
N.W. Refn
DEN, 2005 +10 *****!!!!
10.MULHOLLAND DRIVE
D. Lynch
USA, 2001 + 10 ***** !!!!
11.El Secreto de sus Ojos
Juan José Campanella
Arg,2009.+10 *****!!!!
12.Suburra
Stefano Sollima
Ita,2015.+10 *****!!!!
13.INCENDIES
D. Villeneuve
CAN, 2010 +10 *****!!!
14.THE RAID
G. Evans
INDO, 2011 +10 *****!!!
15.MARTYRS
P. Laugier
FRA, 2008 +10 *****!!!
16.Watchmen
Zack Snyder
USA,+10 *****!!!
17.Dead Mans Shoes
Shane Meadows
Uk,2004.+10 *****!!!
18.BRONSON
N.W. Refn
UK, 2009 +10 *****!!
19.VALHALLA RISING
N.W. Refn
DEN-UK, 2009 +10 *****!
20.OLDBOY
C-W. Park
KOR, 2003 +10 ****!!!!
pre 6 godina
Shutter island??????
pre 6 godina
Pravljenje ovakvih lista je prilicno nezahvalan posao jer ce uvek biti izostavljeni neki sjajni filmovi. Onako, na prvu loptu, padaju mi na pamet Apocalipto i Memories of Murder, dva filma koja se moraju pogledati.
pre 6 godina
Mnogo su bolji Evropski filmovi Francuski, Italijanski, Španski... ali marketing je čudo. Kvalitet i umetnost pre svega.
pre 6 godina
Božiji grad je fatastičan film! Sećam se da sam ga prvi put pogledao na TV-u i bio je u nekom baš kasnom terminu posle ponoći. Ujutru sam nenaspavan kao zombi otišao na posao i oduševljeno svima pričao o tom filmu. Da, ima malo komedije ali te surove scene koje su nažalost bile krajnje realne za tu priču su neverovano dočarane. Obavezno pogledati!
pre 6 godina
Broj 3. sa liste nije Americki. Ovde je pola filmova osrednjeg kvaliteta. Kao posebno los izdvajam Boyhood. Koliko hvaljen, toliko i patetican film.
pre 6 godina
gledao 80%
pre 6 godina
moze i brazilski Tropa de Elite, za promenu.
pre 6 godina
-“Donnie Darko” postao je kultni klasik koji je ovekovečio anksioznost mlađih generacija, koje su se, dok se film prikazivao u bioskopima, borile sa konfuznim svetom nakon rušenja Svetskog trgovinskog centra u Njujorku 11. septembra 2001. godine.-
???
pre 6 godina
bravo Ana.
pre 6 godina
....l, naravno film Idiocracy (2006) izostavljen. Slucajno? Ili da se ne pogledamo u ogledalo?
pre 6 godina
A kako bi bilo da se svi malo oslobodimo pokusaja da nam se nametne da je americki film jedini film na svetu. A zapravo je upravo suprotno. Americki film je u ozbiljnoj krizi sto se umetnickog aspekta tice - finansije me ne zanimaju, to nisu krompiri.
pre 6 godina
Previše potencirate Američke filmove , što je sa remek - djelima Francuske ili Juznokorejske kinematografije. Staviti na listu Djeveruse (!?!) a ignorisati Oldboy ili Martyrs
pre 6 godina
A kako bi bilo da se svi malo oslobodimo pokusaja da nam se nametne da je americki film jedini film na svetu. A zapravo je upravo suprotno. Americki film je u ozbiljnoj krizi sto se umetnickog aspekta tice - finansije me ne zanimaju, to nisu krompiri.
pre 6 godina
-“Donnie Darko” postao je kultni klasik koji je ovekovečio anksioznost mlađih generacija, koje su se, dok se film prikazivao u bioskopima, borile sa konfuznim svetom nakon rušenja Svetskog trgovinskog centra u Njujorku 11. septembra 2001. godine.-
???
pre 6 godina
Donnie Darko nije samo kritika drustva u Americi. To je i sci fi koji priča o paralelnom univerzumu. Poprilično kompleksan film...
pre 6 godina
hipsteri otkidaju na iranske filmove.
pre 6 godina
Ko forsira taj zodiak toliko? Prosečan film...
pre 6 godina
Bridesmaids i vršenje velike nužde u lavabou!
Ah, ti klasici...
pre 6 godina
ocigledno ne pratite americku kinematografiju, nego skoro iskljucivo blokbastere i preforsirane hitove.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 25. septembar 2017 20:33)
Ја кривим наше биоскопе који на репертоару имају искључиво оно што гарантује пуне капацитете сала и гомилу хиперактивних ждерача кокица (читај -децу). Тако да људи и не знају да Амери сниме хиљаде филмова годишње и да ту итекако има квалитета.
pre 6 godina
Previše potencirate Američke filmove , što je sa remek - djelima Francuske ili Juznokorejske kinematografije. Staviti na listu Djeveruse (!?!) a ignorisati Oldboy ili Martyrs
pre 6 godina
A kako bi bilo da se svi malo oslobodimo pokusaja da nam se nametne da je americki film jedini film na svetu. A zapravo je upravo suprotno. Americki film je u ozbiljnoj krizi sto se umetnickog aspekta tice - finansije me ne zanimaju, to nisu krompiri.
(Ana, 25. septembar 2017 16:38)
ocigledno ne pratite americku kinematografiju, nego skoro iskljucivo blokbastere i preforsirane hitove.
pre 6 godina
Božiji grad je fatastičan film! Sećam se da sam ga prvi put pogledao na TV-u i bio je u nekom baš kasnom terminu posle ponoći. Ujutru sam nenaspavan kao zombi otišao na posao i oduševljeno svima pričao o tom filmu. Da, ima malo komedije ali te surove scene koje su nažalost bile krajnje realne za tu priču su neverovano dočarane. Obavezno pogledati!
pre 6 godina
Ana je potpuno upravo.To sam i ja pomislio čitajući ovu listu.Recimo ovi filmovi fale u prvih 20,po mom filmskom ukusu.
1.MEMORIES OF A MURDER
Y-H. Bong
KOR, 2003 +10 *****!!!!
2.GEGEN DIE WAND
Fatih Akin
Nem/Tur,2004.+10 *****!!!!
3.ONCE UPON A TIME IN ANATOLIA
N. B. Ceylan
TUR, 2011 +10 *****!!!!
4.Infernal Affairs 1-2-3
Wai-Keung Lau (as Andrew Lau), Alan Mak
HK 2002.;2003. +10 *****!!!!
5.Tropa de Elite 2
José Padilha
Bra,2010.+10 *****!!!!
6.Tropa de Elite
José Padilha
Bra,2007.+10 *****!!!!
7.Pouta/Walking Too Fast
Radim Spacek
Češ,2009.+10 *****!!!!
8.THE CHASER (Chugyeogja)
H-J. Na
KOR, 2008 +10 *****!!!!
9.PUSHER III
N.W. Refn
DEN, 2005 +10 *****!!!!
10.MULHOLLAND DRIVE
D. Lynch
USA, 2001 + 10 ***** !!!!
11.El Secreto de sus Ojos
Juan José Campanella
Arg,2009.+10 *****!!!!
12.Suburra
Stefano Sollima
Ita,2015.+10 *****!!!!
13.INCENDIES
D. Villeneuve
CAN, 2010 +10 *****!!!
14.THE RAID
G. Evans
INDO, 2011 +10 *****!!!
15.MARTYRS
P. Laugier
FRA, 2008 +10 *****!!!
16.Watchmen
Zack Snyder
USA,+10 *****!!!
17.Dead Mans Shoes
Shane Meadows
Uk,2004.+10 *****!!!
18.BRONSON
N.W. Refn
UK, 2009 +10 *****!!
19.VALHALLA RISING
N.W. Refn
DEN-UK, 2009 +10 *****!
20.OLDBOY
C-W. Park
KOR, 2003 +10 ****!!!!
pre 6 godina
Broj 3. sa liste nije Americki. Ovde je pola filmova osrednjeg kvaliteta. Kao posebno los izdvajam Boyhood. Koliko hvaljen, toliko i patetican film.
pre 6 godina
Mnogo su bolji Evropski filmovi Francuski, Italijanski, Španski... ali marketing je čudo. Kvalitet i umetnost pre svega.
pre 6 godina
moja lista:
zombeavers
sharkanado 1
killer tomatoes
sharkanado 2
sharkanado 3
sharkanado 4
sharkanado 5
killer condoms
sharkanado 6
medju ovim klasicima i "prohujalo s vihorom" izmedju treceg i cetvrtog šarknejda.
pre 6 godina
moze i brazilski Tropa de Elite, za promenu.
pre 6 godina
Pravljenje ovakvih lista je prilicno nezahvalan posao jer ce uvek biti izostavljeni neki sjajni filmovi. Onako, na prvu loptu, padaju mi na pamet Apocalipto i Memories of Murder, dva filma koja se moraju pogledati.
pre 6 godina
Shutter island??????
pre 6 godina
Posle pojave Lukasa i Spilberga u Holivudu kada je filmska umetnost krenula u sunovrat,ova lista filmova mi izgleda smesna,jad i beda.Kako neki mladi covek danas da se razvija uz ovakvo smece ako nije ni cuo a kamoli pogledao filmove ljudi koji su se zvali D.V.Grifit,Ajzenstajn,Vajler,Hoks,Hjuston,Ford,Bunjuel,Bergman,Vajlder,Kurosava,Dejvid Lin,Forman,Kjubrik,O.Vels,Tarkovski,Trifo,Godar,itd.itd.itdLjudi,manite se Tarantina i gledajte besmrtne Caplina ili
Kitona,pozdrav za sve postovaoce sedme umetnosti!I to nije problem,nazalost,samo sa filmom,nego i sa muzikom,knjizevnoscu,slikarstvom,kulturom i umetnoscu u celini,civilizacija je dotakla dno dna,zivimo u jednom ruznom i opasnom vremenu!
pre 6 godina
....l, naravno film Idiocracy (2006) izostavljen. Slucajno? Ili da se ne pogledamo u ogledalo?
pre 6 godina
Kakva glupa lista i koliko prosecnih filmova da bi samo nateralo ljude da komentarisu... Eto i ja se upecah :)
pre 6 godina
kriticari, americki film nije u krizi. u krizi je holivud. to nije isto.
pre 6 godina
pogledao sam jedan deo ovih filmova i razlog za neke na listi mogu da razumem ali ova prica za donnie darko, e to ne mogu nikako. em je film konfuzan, da ne kazem dosadan, em je toliko izvikan, da pocinje na zivce da ide. kao da je neko hteo da napravi super zamrsen film, ali nije bas imao jasnu ideju kako, pa je onda napravio nesto sto ce braniti stavom "ma ti to ne razumes"...
da ne duzim, ni blizu mu nije mesto na ovoj listi...
pre 6 godina
Ako mene pitate, nas film "Profesionalac" bi komotno mogao u tu grupu da upadne!
pre 6 godina
Na jednu listu je nemoguce staviti sve dobre filmove, a i ukusi su razliciti tako da se ne moze svima ugoditi. Ali za mene je Inception definitivno nesto najbolje. Koliko samo Nolan zna da zaludi coveka, svaka cast!
pre 6 godina
Pošto je ovo američka lista filmova onda nedostaje i Forrest Gump.
pre 6 godina
Zaboravili su La cite des enfants perdus - Grad izgubljene dece...
pre 6 godina
Nijedan film na listi ne zasluzuje vise od jedne zvezdice osim mozda Act of Killing. Ali zato ako pratite filmove iz Koreje ima ih koji vrede pet zvezdica koliko volis. Unknown Currents, Housemaid, Spring summer fall winter, Hard day, City of Hate, Master itd.
pre 6 godina
Da, ima malo komedije ali te surove scene koje su nažalost bile krajnje realne za tu priču su neverovano dočarane. Obavezno pogledati!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ludak_u_razvoju, 25. septembar 2017 19:50)
Ја сам био параноичан данима након тог филма. Да, одличан је и урађен је и превише реално а на крају апсолутно нисам схватио шта је порука тог филма осим "немој ни у лудилу да заилазиш међу сиротињу". Мене је баш такав филм "повукао" ка Западу (ту спадају и Јапан и Јужна Кореја) и одвукао од Брикса и сличних забити.
Филм нема ни трунке лепоте, само патња и бол, без икакве естетизације. Нека хвала, пре ћу да гледам романтичне комедије са Сандром Булок него драме о томе како се сиротиња дрогира и умире брзо и лако.
pre 6 godina
gledao 80%
pre 6 godina
Na naslovnoj fotki ove vesti je skrinsot i scena iz "Inglourious Basterds" kada Bred Pit drzi govor svojoj ceti.
pre 6 godina
bravo Ana.
pre 6 godina
1. Der Untergang (2004)
2. Memento (2001)
3. Inception (2010)
4. The Prestige (2006)
5. District 9 (2009)
6. No Country for Old Men (2007)
7. V for Vendetta (2005)
8. Donnie Darko (2001)
9. Enemy at the Gates (2001)
10. Million Dollar Baby (2004)
11. Super (2010)
12. Whiplash (2014)
13. The Dark Knight (2008)
14. Inglourious Basterds (2009)
15. In Bruges (2008)
16. Children of Men (2006)
17. Secretary (2002)
18. The Man from Earth (2007)
19. Moon (2009)
20. The Pledge (2001)
pre 6 godina
Jedino je The act of killing vredan pomena.U kontekstu naslova.Neverovatno.
pre 6 godina
16/20 i naravno da ima još, koji ako nisu bolji, onda bar podjednako zaslužuju da uđu na listu...
pre 6 godina
Zasto nema bar jednog Indiskog filma ?!
pre 6 godina
donni darko i echo and bunny man...killing moon,prva scena...nema dalje!
pre 6 godina
Pih, 20/20...
pre 6 godina
drive, odlican film, mi je skroz clint eastwood ( spageti vestern ) fazon, odlicna kopija kultnog lika ( blondie ), prebacena u moderno doba.
pre 6 godina
Dodao bih Fukasakin "Battle Royale" Japan(2001)
pre 6 godina
Kako sam video prvi film na spisku (Donnie Darko), znao sam da ce mi se lista, generalno, dopasti. Film je jedinstven i nenormalno nenormalan.
Eternal Sunshine of the Spotless Mind - sjajan!
pre 6 godina
Koliko mi je drago sto se ni na listi ni u komentarima ne pominje gospodar prstenova.
pre 6 godina
Zasto nema bar jednog Indiskog filma ?!
pre 6 godina
Nijedan film na listi ne zasluzuje vise od jedne zvezdice osim mozda Act of Killing. Ali zato ako pratite filmove iz Koreje ima ih koji vrede pet zvezdica koliko volis. Unknown Currents, Housemaid, Spring summer fall winter, Hard day, City of Hate, Master itd.
pre 6 godina
Pošto je ovo američka lista filmova onda nedostaje i Forrest Gump.
pre 6 godina
A kako bi bilo da se svi malo oslobodimo pokusaja da nam se nametne da je americki film jedini film na svetu. A zapravo je upravo suprotno. Americki film je u ozbiljnoj krizi sto se umetnickog aspekta tice - finansije me ne zanimaju, to nisu krompiri.
pre 6 godina
A kako bi bilo da se svi malo oslobodimo pokusaja da nam se nametne da je americki film jedini film na svetu. A zapravo je upravo suprotno. Americki film je u ozbiljnoj krizi sto se umetnickog aspekta tice - finansije me ne zanimaju, to nisu krompiri.
(Ana, 25. septembar 2017 16:38)
ocigledno ne pratite americku kinematografiju, nego skoro iskljucivo blokbastere i preforsirane hitove.
pre 6 godina
Posle pojave Lukasa i Spilberga u Holivudu kada je filmska umetnost krenula u sunovrat,ova lista filmova mi izgleda smesna,jad i beda.Kako neki mladi covek danas da se razvija uz ovakvo smece ako nije ni cuo a kamoli pogledao filmove ljudi koji su se zvali D.V.Grifit,Ajzenstajn,Vajler,Hoks,Hjuston,Ford,Bunjuel,Bergman,Vajlder,Kurosava,Dejvid Lin,Forman,Kjubrik,O.Vels,Tarkovski,Trifo,Godar,itd.itd.itdLjudi,manite se Tarantina i gledajte besmrtne Caplina ili
Kitona,pozdrav za sve postovaoce sedme umetnosti!I to nije problem,nazalost,samo sa filmom,nego i sa muzikom,knjizevnoscu,slikarstvom,kulturom i umetnoscu u celini,civilizacija je dotakla dno dna,zivimo u jednom ruznom i opasnom vremenu!
pre 6 godina
Da, ima malo komedije ali te surove scene koje su nažalost bile krajnje realne za tu priču su neverovano dočarane. Obavezno pogledati!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ludak_u_razvoju, 25. septembar 2017 19:50)
Ја сам био параноичан данима након тог филма. Да, одличан је и урађен је и превише реално а на крају апсолутно нисам схватио шта је порука тог филма осим "немој ни у лудилу да заилазиш међу сиротињу". Мене је баш такав филм "повукао" ка Западу (ту спадају и Јапан и Јужна Кореја) и одвукао од Брикса и сличних забити.
Филм нема ни трунке лепоте, само патња и бол, без икакве естетизације. Нека хвала, пре ћу да гледам романтичне комедије са Сандром Булок него драме о томе како се сиротиња дрогира и умире брзо и лако.
pre 6 godina
moja lista:
zombeavers
sharkanado 1
killer tomatoes
sharkanado 2
sharkanado 3
sharkanado 4
sharkanado 5
killer condoms
sharkanado 6
medju ovim klasicima i "prohujalo s vihorom" izmedju treceg i cetvrtog šarknejda.
pre 6 godina
Mnogo su bolji Evropski filmovi Francuski, Italijanski, Španski... ali marketing je čudo. Kvalitet i umetnost pre svega.
pre 6 godina
Ko forsira taj zodiak toliko? Prosečan film...
pre 6 godina
Shutter island??????
pre 6 godina
Na jednu listu je nemoguce staviti sve dobre filmove, a i ukusi su razliciti tako da se ne moze svima ugoditi. Ali za mene je Inception definitivno nesto najbolje. Koliko samo Nolan zna da zaludi coveka, svaka cast!
pre 6 godina
pogledao sam jedan deo ovih filmova i razlog za neke na listi mogu da razumem ali ova prica za donnie darko, e to ne mogu nikako. em je film konfuzan, da ne kazem dosadan, em je toliko izvikan, da pocinje na zivce da ide. kao da je neko hteo da napravi super zamrsen film, ali nije bas imao jasnu ideju kako, pa je onda napravio nesto sto ce braniti stavom "ma ti to ne razumes"...
da ne duzim, ni blizu mu nije mesto na ovoj listi...
pre 6 godina
Jedino je The act of killing vredan pomena.U kontekstu naslova.Neverovatno.
pre 6 godina
Ana je potpuno upravo.To sam i ja pomislio čitajući ovu listu.Recimo ovi filmovi fale u prvih 20,po mom filmskom ukusu.
1.MEMORIES OF A MURDER
Y-H. Bong
KOR, 2003 +10 *****!!!!
2.GEGEN DIE WAND
Fatih Akin
Nem/Tur,2004.+10 *****!!!!
3.ONCE UPON A TIME IN ANATOLIA
N. B. Ceylan
TUR, 2011 +10 *****!!!!
4.Infernal Affairs 1-2-3
Wai-Keung Lau (as Andrew Lau), Alan Mak
HK 2002.;2003. +10 *****!!!!
5.Tropa de Elite 2
José Padilha
Bra,2010.+10 *****!!!!
6.Tropa de Elite
José Padilha
Bra,2007.+10 *****!!!!
7.Pouta/Walking Too Fast
Radim Spacek
Češ,2009.+10 *****!!!!
8.THE CHASER (Chugyeogja)
H-J. Na
KOR, 2008 +10 *****!!!!
9.PUSHER III
N.W. Refn
DEN, 2005 +10 *****!!!!
10.MULHOLLAND DRIVE
D. Lynch
USA, 2001 + 10 ***** !!!!
11.El Secreto de sus Ojos
Juan José Campanella
Arg,2009.+10 *****!!!!
12.Suburra
Stefano Sollima
Ita,2015.+10 *****!!!!
13.INCENDIES
D. Villeneuve
CAN, 2010 +10 *****!!!
14.THE RAID
G. Evans
INDO, 2011 +10 *****!!!
15.MARTYRS
P. Laugier
FRA, 2008 +10 *****!!!
16.Watchmen
Zack Snyder
USA,+10 *****!!!
17.Dead Mans Shoes
Shane Meadows
Uk,2004.+10 *****!!!
18.BRONSON
N.W. Refn
UK, 2009 +10 *****!!
19.VALHALLA RISING
N.W. Refn
DEN-UK, 2009 +10 *****!
20.OLDBOY
C-W. Park
KOR, 2003 +10 ****!!!!
pre 6 godina
hipsteri otkidaju na iranske filmove.
pre 6 godina
Broj 3. sa liste nije Americki. Ovde je pola filmova osrednjeg kvaliteta. Kao posebno los izdvajam Boyhood. Koliko hvaljen, toliko i patetican film.
pre 6 godina
Donnie Darko nije samo kritika drustva u Americi. To je i sci fi koji priča o paralelnom univerzumu. Poprilično kompleksan film...
pre 6 godina
....l, naravno film Idiocracy (2006) izostavljen. Slucajno? Ili da se ne pogledamo u ogledalo?
pre 6 godina
Na naslovnoj fotki ove vesti je skrinsot i scena iz "Inglourious Basterds" kada Bred Pit drzi govor svojoj ceti.
pre 6 godina
Previše potencirate Američke filmove , što je sa remek - djelima Francuske ili Juznokorejske kinematografije. Staviti na listu Djeveruse (!?!) a ignorisati Oldboy ili Martyrs
pre 6 godina
Pih, 20/20...
pre 6 godina
ocigledno ne pratite americku kinematografiju, nego skoro iskljucivo blokbastere i preforsirane hitove.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 25. septembar 2017 20:33)
Ја кривим наше биоскопе који на репертоару имају искључиво оно што гарантује пуне капацитете сала и гомилу хиперактивних ждерача кокица (читај -децу). Тако да људи и не знају да Амери сниме хиљаде филмова годишње и да ту итекако има квалитета.
pre 6 godina
bravo Ana.
pre 6 godina
gledao 80%
pre 6 godina
Ako mene pitate, nas film "Profesionalac" bi komotno mogao u tu grupu da upadne!
pre 6 godina
drive, odlican film, mi je skroz clint eastwood ( spageti vestern ) fazon, odlicna kopija kultnog lika ( blondie ), prebacena u moderno doba.
pre 6 godina
Kakva glupa lista i koliko prosecnih filmova da bi samo nateralo ljude da komentarisu... Eto i ja se upecah :)
pre 6 godina
-“Donnie Darko” postao je kultni klasik koji je ovekovečio anksioznost mlađih generacija, koje su se, dok se film prikazivao u bioskopima, borile sa konfuznim svetom nakon rušenja Svetskog trgovinskog centra u Njujorku 11. septembra 2001. godine.-
???
pre 6 godina
Božiji grad je fatastičan film! Sećam se da sam ga prvi put pogledao na TV-u i bio je u nekom baš kasnom terminu posle ponoći. Ujutru sam nenaspavan kao zombi otišao na posao i oduševljeno svima pričao o tom filmu. Da, ima malo komedije ali te surove scene koje su nažalost bile krajnje realne za tu priču su neverovano dočarane. Obavezno pogledati!
pre 6 godina
donni darko i echo and bunny man...killing moon,prva scena...nema dalje!
pre 6 godina
Dodao bih Fukasakin "Battle Royale" Japan(2001)
pre 6 godina
Pravljenje ovakvih lista je prilicno nezahvalan posao jer ce uvek biti izostavljeni neki sjajni filmovi. Onako, na prvu loptu, padaju mi na pamet Apocalipto i Memories of Murder, dva filma koja se moraju pogledati.
pre 6 godina
moze i brazilski Tropa de Elite, za promenu.
pre 6 godina
Zaboravili su La cite des enfants perdus - Grad izgubljene dece...
pre 6 godina
16/20 i naravno da ima još, koji ako nisu bolji, onda bar podjednako zaslužuju da uđu na listu...
pre 6 godina
Bridesmaids i vršenje velike nužde u lavabou!
Ah, ti klasici...
pre 6 godina
Koliko mi je drago sto se ni na listi ni u komentarima ne pominje gospodar prstenova.
pre 6 godina
kriticari, americki film nije u krizi. u krizi je holivud. to nije isto.
pre 6 godina
1. Der Untergang (2004)
2. Memento (2001)
3. Inception (2010)
4. The Prestige (2006)
5. District 9 (2009)
6. No Country for Old Men (2007)
7. V for Vendetta (2005)
8. Donnie Darko (2001)
9. Enemy at the Gates (2001)
10. Million Dollar Baby (2004)
11. Super (2010)
12. Whiplash (2014)
13. The Dark Knight (2008)
14. Inglourious Basterds (2009)
15. In Bruges (2008)
16. Children of Men (2006)
17. Secretary (2002)
18. The Man from Earth (2007)
19. Moon (2009)
20. The Pledge (2001)
pre 6 godina
Kako sam video prvi film na spisku (Donnie Darko), znao sam da ce mi se lista, generalno, dopasti. Film je jedinstven i nenormalno nenormalan.
Eternal Sunshine of the Spotless Mind - sjajan!
41 Komentari
Sortiraj po: