Utorak, 08.08.2017.

12:11

NS:Prekrečen mural na školi "Nema predaje, Kosovo, Srbija"

Mural sa jasnom političkom porukom "Nema predaje, Kosovo, Srbija" nedavno je osvanuo na zidu Osnovne škole "Vasa Stajić" na Grbavici.

Izvor: 021.rs

NS:Prekreèen mural na školi "Nema predaje, Kosovo, Srbija" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

29 Komentari

Sortiraj po:

statisticar

pre 6 godina

@ (Miloš, 8. avgust 2017 13:27)

Hteo bih samo da dodam na tvoj komentar sledece - od oko 500 do danas dodeljenih Nobelovih nagrada oko 100 je pripalo Jevrejima.

Srbistanka

pre 6 godina

Kljucna recenica "skola nije dala dozvolu da se ovakav mural uradi" i sta vam tu nije jasno? Za vreme onih krvavih ratova, oni sto su tvrdili za sebe da su najvece patriJote, su bezali prekom glavom bez obzira ili su isli da pljackaju u razorenim i ratom zahvacenim mestima. Nece nama skoro osvanuti 21.vek, a kad malo bolje pogledam, nismo ga ni zasluzili.

nd

pre 6 godina

Evo da ja pokusam da ti objasnim. Zivim u Engleskoj i znas i sam sa su englezi izuzetno tradicionalan i patriotski narod koji mnogo voli svoju zemlju, ali nigde, bas NIGDE neces videti kvazi patriotske zvrljotine na javnim mestima a pogotovo na skolskim ustanovama. Biti kulturan i mudar je daleko bolji i jaci vid patriotizma od huliganisanja i zvrljanja na javnim povrsinama.
(Damir, 08. avgust 2017 13:32)

U pitanju nije žvrljotina već lepo iscrtan mural sličan onima koji krase mnoge zidove u evropskim "kulturnim" gradovima. Obišao sam mnoge i video slične stvari. Opet ne pročitah ni jednu činjenicu. I zašto je ova poruka politička?

nd

pre 6 godina

A one nalepnice sa evropskom unijom na stolicama i stolovima nisu politicka poruka xD 
(gringo-yt, 8. avgust 2017 12:53) 
Pa ako je EU platila te stolove i stolice onda nisu
(Mali fizicar, 08. avgust 2017 13:13)

Eto, upravo to je nažalost tipično razmišljanje mnogih mladih i školovanih ljudi. Ako je platila… Platili su reklamu, to je čist marketing.
Evo jedno poređenje, mislim da je prikladno. Nedavno sam čitao da je koka kola kupila opremu za porodilište u nekom gradu u istočnoj Evropi. Da li to znači da je koka kola zdravo piće?

Ivan NG

pre 6 godina

Srpske patriote cak i u komentarima dokazuju da ne znaju gde vise biju. Patriotizam je za njih zvrljanje po zgradama, a ne cistoca, kultura, red, disciplina.. Kako neko rece dole, omasili ste onu tezu o Jevrejima dogodine u Jerusalimu, totalno. Gospodo, vi tzv.srpske patriote ste u najvecoj meri krivi za nase tragedije zadnjih 27 god.

Nemanja

pre 6 godina

Ko smatra da je Kosovo u Srbiji, nek' ide dole da ga brani, umesto što se sve takve vajne patriote doseljavaju u Novi Sad ko sirijski migranti oko štajge.

Mali fizicar

pre 6 godina

(Miki, 8. avgust 2017 12:49)
Mnogima, mozda cak i vecini uopste ne smeta da se krade, vara, ubija. Pa je opet kaznjivo.
A cinkarenje je pojam koji vazi kad jedan krimos otkuca drugog kako bi sebi olaksao (kaznu, posao, itd.) dakle kad od npr. 2 ista 1 izda drugog. Kad normalan, posten prijavi krimosa, tu nema nikakvog cinkarenja

Damir

pre 6 godina

(nd, 8. avgust 2017 12:23) # Link komentara

Evo da ja pokusam da ti objasnim. Zivim u Engleskoj i znas i sam sa su englezi izuzetno tradicionalan i patriotski narod koji mnogo voli svoju zemlju, ali nigde, bas NIGDE neces videti kvazi patriotske zvrljotine na javnim mestima a pogotovo na skolskim ustanovama. Biti kulturan i mudar je daleko bolji i jaci vid patriotizma od huliganisanja i zvrljanja na javnim povrsinama.

Igor

pre 6 godina

I ja bih prijavio. Muka mi je vise srbskih patrijota, hocu da nam se deca zanimaju za iste stvari koje su nas zanimale. Niti jednog osnovca ne treba da interesuje politika niti on to moze da razume, sve i da hoce. To je cista manipulacija. Ajde sad jos dok su vrticima da ih ucimo da vicu "Kosovo je Srbija" i tako cemo da ucinimo nesto dobro za ovu zemlju, kako da ne...

Mali fizicar

pre 6 godina

A one nalepnice sa evropskom unijom na stolicama i stolovima nisu politicka poruka xD
(gringo-yt, 8. avgust 2017 12:53)
Pa ako je EU platila te stolove i stolice onda nisu

Miloš

pre 6 godina

Kosovo se brani svuda,ali pre svega u Beogradu,Njujorku(UN),Parizu(Unesco),Briselu(EU)...
(blato, 8. avgust 2017 12:48)

Ne, care, Kosovo se brani(lo) na Kosovu. Branilo se decom, branilo se prodajom imovine, branilo se odnosom prema prvim komšijama, itd. I kako se branilo, tako se i odbranilo. Kasno je za murale po novosadskim osnovnim školama.

Srbi vole da ovu situaciju porede sa Jevrejima, njihovim čekanjem od 2000 godina da se vrate u Jerusalem, i sve je to lepo, ali postoje dva problema - prvo, Jevreji su osim što su ponavljali "dogodine u Jerusalemu" radili ozbiljne poslove, zarađivali novac, postali strašno uticajni i znali su kako to da ostvare dogodine, dok mi samo pričamo. Drugo, naših 2000 godina tek počinje.

Aleksandar

pre 6 godina

Murali, papirni zidovi plača, grafiti... kada će Srbija izgraditi jedan pristojan muzej za sve Srbe, Rome i jevreje(bilo je i njih, moj komsija sa Kosova je jevrej, proteran) koji su izgubili svoje zivote dole? Komunisti izgradili hiljade spomenika poginulim u Drugom svetskom ratu, da li ljudski zivoti iz jugoslovenskih ratova manje vrede?

nd

pre 6 godina

Neprikladno? Kako li će ova zemlja opstati kad su patriotske poruke neprikladne? Šta bi na to rekli veliki srpski pesnici, pisci, naučnici i ostali intelektualci iz XlX, XX veka? Valjda se u školi uči između ostalog i patriotizmu. Neka mi neko objasni, ali hoću jake činjenice zašto je pogrešno voleti i čuvati svoju zemlju. Nije li i to kultura? Zar samo zato što se plašimo jačih? Zar smo takve kukavice postali? A kakav smo narod bili…

blato

pre 6 godina

Ne brani se Kosovo u Novom Sadu, ne protestuje se protiv EU/UEFA/itd. u Beogradu, ne buni se zbog malih plata i niskog standarda kod kuce ili u kafani, itd, itd, itd.(Mali fizicar, 08. avgust 2017 12:31)

Kosovo se brani svuda,ali pre svega u Beogradu,Njujorku(UN),Parizu(Unesco),Briselu(EU)...Možete protestvovati bilo gde i protiv bilo koga nije bitno ni mesto ni vreme gde i kada možete izneti svoje mišljenje i (ne)slaganje.Druga stvar je što nas uče da treba da ćutimo i prihvatimo realnost,bez obzira da li se radilo o Kosovu ili robovskim uslovima radnika u Srbiji.Jer ima neko drugi,koji misli i radi za naše bolje sutra.

pera

pre 6 godina

i treba,to su napisali "junaci" koji i ne znaju gde je Kosovo a da im sad daju pozive za mobilizaciju,ne bi vise mogli da ih nadju. Srbija je postala zemlja kukavica

Građančić

pre 6 godina

Ovo stvarno počinje da biva vrlo lose. Mislim da bi bilo odgovorno od strane valsti, ako im je imalo stalo do zemlje i naroda, da bez odlaganja raspišu referendum sa jasnim piatnjem: "Da li ste zato da Srbija prizna Kosovo kao nezavisnu državu?" Može i da se doda "...ako bi to bio uslova za priejm Srbije u punopravno članstvo EU" . Čisto racinalnosti radi može o istom trošku i da se pita narod da li je zato da Srbija pristupi EU i isto tako NATO-u. Tri listića tri pitanja i da jednom sve to rašistimo i da imamo polaznu osnovu za dalje pa kako nam bude.

Mali fizicar

pre 6 godina

Ne brani se Kosovo u Novom Sadu, ne protestuje se protiv EU/UEFA/itd. u Beogradu, ne buni se zbog malih plata i niskog standarda kod kuce ili u kafani, itd, itd, itd.

Miki

pre 6 godina

Koliko samo ima tih dušebrižnika koji cinkarenjem i tužakanjem zaista misle da su nešto doprineli napretku društva? Kao i u ovom slučaju, mnogo je onih koji su invalidi u glavi. Požurila da prijavi slučaj, da se pročuje za njenu odgovornost kao savesnog građanina, kao da u školi nema nikog ko bi to isto mogao da primeti. A to što je njoj konkretno zasmetalo, mnogima, možda čak i većini uopšte ne smeta. I šta ćemo onda?

Iza brda

pre 6 godina

"...nije sadržaj koji deca treba da gledaju u školskom dvorištu."
Ne znam, pokušavam da shvatim postupak ove majke. Ne razumem kojim ona vrednostima uči svoje dete. Kursu evra, liboru i euriboru? Šta se dešava u glavama mondijalista i EUmunista to samo oni znaju.

Lacerta

pre 6 godina

Neka taj mural nacrtaju negde u Prištini ili Peći. Šta, malo je opasno?!

Dobro, onda neka ga nacrtaju na nekom vozu.

A, da, to već ima. Sa istim efektom...

drmatoriks

pre 6 godina

Poruka je sasvim u redu, i to treba svaki srpski roditelj da "ugravira" u svest svog deteta. Ali ružiti školu autolakom nije u redu.

Iza brda

pre 6 godina

"...nije sadržaj koji deca treba da gledaju u školskom dvorištu."
Ne znam, pokušavam da shvatim postupak ove majke. Ne razumem kojim ona vrednostima uči svoje dete. Kursu evra, liboru i euriboru? Šta se dešava u glavama mondijalista i EUmunista to samo oni znaju.

nd

pre 6 godina

Neprikladno? Kako li će ova zemlja opstati kad su patriotske poruke neprikladne? Šta bi na to rekli veliki srpski pesnici, pisci, naučnici i ostali intelektualci iz XlX, XX veka? Valjda se u školi uči između ostalog i patriotizmu. Neka mi neko objasni, ali hoću jake činjenice zašto je pogrešno voleti i čuvati svoju zemlju. Nije li i to kultura? Zar samo zato što se plašimo jačih? Zar smo takve kukavice postali? A kakav smo narod bili…

Mali fizicar

pre 6 godina

Ne brani se Kosovo u Novom Sadu, ne protestuje se protiv EU/UEFA/itd. u Beogradu, ne buni se zbog malih plata i niskog standarda kod kuce ili u kafani, itd, itd, itd.

pera

pre 6 godina

i treba,to su napisali "junaci" koji i ne znaju gde je Kosovo a da im sad daju pozive za mobilizaciju,ne bi vise mogli da ih nadju. Srbija je postala zemlja kukavica

blato

pre 6 godina

Ne brani se Kosovo u Novom Sadu, ne protestuje se protiv EU/UEFA/itd. u Beogradu, ne buni se zbog malih plata i niskog standarda kod kuce ili u kafani, itd, itd, itd.(Mali fizicar, 08. avgust 2017 12:31)

Kosovo se brani svuda,ali pre svega u Beogradu,Njujorku(UN),Parizu(Unesco),Briselu(EU)...Možete protestvovati bilo gde i protiv bilo koga nije bitno ni mesto ni vreme gde i kada možete izneti svoje mišljenje i (ne)slaganje.Druga stvar je što nas uče da treba da ćutimo i prihvatimo realnost,bez obzira da li se radilo o Kosovu ili robovskim uslovima radnika u Srbiji.Jer ima neko drugi,koji misli i radi za naše bolje sutra.

Aleksandar

pre 6 godina

Murali, papirni zidovi plača, grafiti... kada će Srbija izgraditi jedan pristojan muzej za sve Srbe, Rome i jevreje(bilo je i njih, moj komsija sa Kosova je jevrej, proteran) koji su izgubili svoje zivote dole? Komunisti izgradili hiljade spomenika poginulim u Drugom svetskom ratu, da li ljudski zivoti iz jugoslovenskih ratova manje vrede?

Miki

pre 6 godina

Koliko samo ima tih dušebrižnika koji cinkarenjem i tužakanjem zaista misle da su nešto doprineli napretku društva? Kao i u ovom slučaju, mnogo je onih koji su invalidi u glavi. Požurila da prijavi slučaj, da se pročuje za njenu odgovornost kao savesnog građanina, kao da u školi nema nikog ko bi to isto mogao da primeti. A to što je njoj konkretno zasmetalo, mnogima, možda čak i većini uopšte ne smeta. I šta ćemo onda?

Građančić

pre 6 godina

Ovo stvarno počinje da biva vrlo lose. Mislim da bi bilo odgovorno od strane valsti, ako im je imalo stalo do zemlje i naroda, da bez odlaganja raspišu referendum sa jasnim piatnjem: "Da li ste zato da Srbija prizna Kosovo kao nezavisnu državu?" Može i da se doda "...ako bi to bio uslova za priejm Srbije u punopravno članstvo EU" . Čisto racinalnosti radi može o istom trošku i da se pita narod da li je zato da Srbija pristupi EU i isto tako NATO-u. Tri listića tri pitanja i da jednom sve to rašistimo i da imamo polaznu osnovu za dalje pa kako nam bude.

drmatoriks

pre 6 godina

Poruka je sasvim u redu, i to treba svaki srpski roditelj da "ugravira" u svest svog deteta. Ali ružiti školu autolakom nije u redu.

Lacerta

pre 6 godina

Neka taj mural nacrtaju negde u Prištini ili Peći. Šta, malo je opasno?!

Dobro, onda neka ga nacrtaju na nekom vozu.

A, da, to već ima. Sa istim efektom...

Miloš

pre 6 godina

Kosovo se brani svuda,ali pre svega u Beogradu,Njujorku(UN),Parizu(Unesco),Briselu(EU)...
(blato, 8. avgust 2017 12:48)

Ne, care, Kosovo se brani(lo) na Kosovu. Branilo se decom, branilo se prodajom imovine, branilo se odnosom prema prvim komšijama, itd. I kako se branilo, tako se i odbranilo. Kasno je za murale po novosadskim osnovnim školama.

Srbi vole da ovu situaciju porede sa Jevrejima, njihovim čekanjem od 2000 godina da se vrate u Jerusalem, i sve je to lepo, ali postoje dva problema - prvo, Jevreji su osim što su ponavljali "dogodine u Jerusalemu" radili ozbiljne poslove, zarađivali novac, postali strašno uticajni i znali su kako to da ostvare dogodine, dok mi samo pričamo. Drugo, naših 2000 godina tek počinje.

nd

pre 6 godina

Evo da ja pokusam da ti objasnim. Zivim u Engleskoj i znas i sam sa su englezi izuzetno tradicionalan i patriotski narod koji mnogo voli svoju zemlju, ali nigde, bas NIGDE neces videti kvazi patriotske zvrljotine na javnim mestima a pogotovo na skolskim ustanovama. Biti kulturan i mudar je daleko bolji i jaci vid patriotizma od huliganisanja i zvrljanja na javnim povrsinama.
(Damir, 08. avgust 2017 13:32)

U pitanju nije žvrljotina već lepo iscrtan mural sličan onima koji krase mnoge zidove u evropskim "kulturnim" gradovima. Obišao sam mnoge i video slične stvari. Opet ne pročitah ni jednu činjenicu. I zašto je ova poruka politička?

nd

pre 6 godina

A one nalepnice sa evropskom unijom na stolicama i stolovima nisu politicka poruka xD 
(gringo-yt, 8. avgust 2017 12:53) 
Pa ako je EU platila te stolove i stolice onda nisu
(Mali fizicar, 08. avgust 2017 13:13)

Eto, upravo to je nažalost tipično razmišljanje mnogih mladih i školovanih ljudi. Ako je platila… Platili su reklamu, to je čist marketing.
Evo jedno poređenje, mislim da je prikladno. Nedavno sam čitao da je koka kola kupila opremu za porodilište u nekom gradu u istočnoj Evropi. Da li to znači da je koka kola zdravo piće?

Igor

pre 6 godina

I ja bih prijavio. Muka mi je vise srbskih patrijota, hocu da nam se deca zanimaju za iste stvari koje su nas zanimale. Niti jednog osnovca ne treba da interesuje politika niti on to moze da razume, sve i da hoce. To je cista manipulacija. Ajde sad jos dok su vrticima da ih ucimo da vicu "Kosovo je Srbija" i tako cemo da ucinimo nesto dobro za ovu zemlju, kako da ne...

Mali fizicar

pre 6 godina

A one nalepnice sa evropskom unijom na stolicama i stolovima nisu politicka poruka xD
(gringo-yt, 8. avgust 2017 12:53)
Pa ako je EU platila te stolove i stolice onda nisu

Nemanja

pre 6 godina

Ko smatra da je Kosovo u Srbiji, nek' ide dole da ga brani, umesto što se sve takve vajne patriote doseljavaju u Novi Sad ko sirijski migranti oko štajge.

Damir

pre 6 godina

(nd, 8. avgust 2017 12:23) # Link komentara

Evo da ja pokusam da ti objasnim. Zivim u Engleskoj i znas i sam sa su englezi izuzetno tradicionalan i patriotski narod koji mnogo voli svoju zemlju, ali nigde, bas NIGDE neces videti kvazi patriotske zvrljotine na javnim mestima a pogotovo na skolskim ustanovama. Biti kulturan i mudar je daleko bolji i jaci vid patriotizma od huliganisanja i zvrljanja na javnim povrsinama.

Mali fizicar

pre 6 godina

(Miki, 8. avgust 2017 12:49)
Mnogima, mozda cak i vecini uopste ne smeta da se krade, vara, ubija. Pa je opet kaznjivo.
A cinkarenje je pojam koji vazi kad jedan krimos otkuca drugog kako bi sebi olaksao (kaznu, posao, itd.) dakle kad od npr. 2 ista 1 izda drugog. Kad normalan, posten prijavi krimosa, tu nema nikakvog cinkarenja

Ivan NG

pre 6 godina

Srpske patriote cak i u komentarima dokazuju da ne znaju gde vise biju. Patriotizam je za njih zvrljanje po zgradama, a ne cistoca, kultura, red, disciplina.. Kako neko rece dole, omasili ste onu tezu o Jevrejima dogodine u Jerusalimu, totalno. Gospodo, vi tzv.srpske patriote ste u najvecoj meri krivi za nase tragedije zadnjih 27 god.

Srbistanka

pre 6 godina

Kljucna recenica "skola nije dala dozvolu da se ovakav mural uradi" i sta vam tu nije jasno? Za vreme onih krvavih ratova, oni sto su tvrdili za sebe da su najvece patriJote, su bezali prekom glavom bez obzira ili su isli da pljackaju u razorenim i ratom zahvacenim mestima. Nece nama skoro osvanuti 21.vek, a kad malo bolje pogledam, nismo ga ni zasluzili.

statisticar

pre 6 godina

@ (Miloš, 8. avgust 2017 13:27)

Hteo bih samo da dodam na tvoj komentar sledece - od oko 500 do danas dodeljenih Nobelovih nagrada oko 100 je pripalo Jevrejima.

pera

pre 6 godina

i treba,to su napisali "junaci" koji i ne znaju gde je Kosovo a da im sad daju pozive za mobilizaciju,ne bi vise mogli da ih nadju. Srbija je postala zemlja kukavica

Iza brda

pre 6 godina

"...nije sadržaj koji deca treba da gledaju u školskom dvorištu."
Ne znam, pokušavam da shvatim postupak ove majke. Ne razumem kojim ona vrednostima uči svoje dete. Kursu evra, liboru i euriboru? Šta se dešava u glavama mondijalista i EUmunista to samo oni znaju.

Lacerta

pre 6 godina

Neka taj mural nacrtaju negde u Prištini ili Peći. Šta, malo je opasno?!

Dobro, onda neka ga nacrtaju na nekom vozu.

A, da, to već ima. Sa istim efektom...

Mali fizicar

pre 6 godina

Ne brani se Kosovo u Novom Sadu, ne protestuje se protiv EU/UEFA/itd. u Beogradu, ne buni se zbog malih plata i niskog standarda kod kuce ili u kafani, itd, itd, itd.

nd

pre 6 godina

Neprikladno? Kako li će ova zemlja opstati kad su patriotske poruke neprikladne? Šta bi na to rekli veliki srpski pesnici, pisci, naučnici i ostali intelektualci iz XlX, XX veka? Valjda se u školi uči između ostalog i patriotizmu. Neka mi neko objasni, ali hoću jake činjenice zašto je pogrešno voleti i čuvati svoju zemlju. Nije li i to kultura? Zar samo zato što se plašimo jačih? Zar smo takve kukavice postali? A kakav smo narod bili…

Nemanja

pre 6 godina

Ko smatra da je Kosovo u Srbiji, nek' ide dole da ga brani, umesto što se sve takve vajne patriote doseljavaju u Novi Sad ko sirijski migranti oko štajge.

drmatoriks

pre 6 godina

Poruka je sasvim u redu, i to treba svaki srpski roditelj da "ugravira" u svest svog deteta. Ali ružiti školu autolakom nije u redu.

Miki

pre 6 godina

Koliko samo ima tih dušebrižnika koji cinkarenjem i tužakanjem zaista misle da su nešto doprineli napretku društva? Kao i u ovom slučaju, mnogo je onih koji su invalidi u glavi. Požurila da prijavi slučaj, da se pročuje za njenu odgovornost kao savesnog građanina, kao da u školi nema nikog ko bi to isto mogao da primeti. A to što je njoj konkretno zasmetalo, mnogima, možda čak i većini uopšte ne smeta. I šta ćemo onda?

Igor

pre 6 godina

I ja bih prijavio. Muka mi je vise srbskih patrijota, hocu da nam se deca zanimaju za iste stvari koje su nas zanimale. Niti jednog osnovca ne treba da interesuje politika niti on to moze da razume, sve i da hoce. To je cista manipulacija. Ajde sad jos dok su vrticima da ih ucimo da vicu "Kosovo je Srbija" i tako cemo da ucinimo nesto dobro za ovu zemlju, kako da ne...

Ivan NG

pre 6 godina

Srpske patriote cak i u komentarima dokazuju da ne znaju gde vise biju. Patriotizam je za njih zvrljanje po zgradama, a ne cistoca, kultura, red, disciplina.. Kako neko rece dole, omasili ste onu tezu o Jevrejima dogodine u Jerusalimu, totalno. Gospodo, vi tzv.srpske patriote ste u najvecoj meri krivi za nase tragedije zadnjih 27 god.

blato

pre 6 godina

Ne brani se Kosovo u Novom Sadu, ne protestuje se protiv EU/UEFA/itd. u Beogradu, ne buni se zbog malih plata i niskog standarda kod kuce ili u kafani, itd, itd, itd.(Mali fizicar, 08. avgust 2017 12:31)

Kosovo se brani svuda,ali pre svega u Beogradu,Njujorku(UN),Parizu(Unesco),Briselu(EU)...Možete protestvovati bilo gde i protiv bilo koga nije bitno ni mesto ni vreme gde i kada možete izneti svoje mišljenje i (ne)slaganje.Druga stvar je što nas uče da treba da ćutimo i prihvatimo realnost,bez obzira da li se radilo o Kosovu ili robovskim uslovima radnika u Srbiji.Jer ima neko drugi,koji misli i radi za naše bolje sutra.

Damir

pre 6 godina

(nd, 8. avgust 2017 12:23) # Link komentara

Evo da ja pokusam da ti objasnim. Zivim u Engleskoj i znas i sam sa su englezi izuzetno tradicionalan i patriotski narod koji mnogo voli svoju zemlju, ali nigde, bas NIGDE neces videti kvazi patriotske zvrljotine na javnim mestima a pogotovo na skolskim ustanovama. Biti kulturan i mudar je daleko bolji i jaci vid patriotizma od huliganisanja i zvrljanja na javnim povrsinama.

Mali fizicar

pre 6 godina

A one nalepnice sa evropskom unijom na stolicama i stolovima nisu politicka poruka xD
(gringo-yt, 8. avgust 2017 12:53)
Pa ako je EU platila te stolove i stolice onda nisu

Aleksandar

pre 6 godina

Murali, papirni zidovi plača, grafiti... kada će Srbija izgraditi jedan pristojan muzej za sve Srbe, Rome i jevreje(bilo je i njih, moj komsija sa Kosova je jevrej, proteran) koji su izgubili svoje zivote dole? Komunisti izgradili hiljade spomenika poginulim u Drugom svetskom ratu, da li ljudski zivoti iz jugoslovenskih ratova manje vrede?

Miloš

pre 6 godina

Kosovo se brani svuda,ali pre svega u Beogradu,Njujorku(UN),Parizu(Unesco),Briselu(EU)...
(blato, 8. avgust 2017 12:48)

Ne, care, Kosovo se brani(lo) na Kosovu. Branilo se decom, branilo se prodajom imovine, branilo se odnosom prema prvim komšijama, itd. I kako se branilo, tako se i odbranilo. Kasno je za murale po novosadskim osnovnim školama.

Srbi vole da ovu situaciju porede sa Jevrejima, njihovim čekanjem od 2000 godina da se vrate u Jerusalem, i sve je to lepo, ali postoje dva problema - prvo, Jevreji su osim što su ponavljali "dogodine u Jerusalemu" radili ozbiljne poslove, zarađivali novac, postali strašno uticajni i znali su kako to da ostvare dogodine, dok mi samo pričamo. Drugo, naših 2000 godina tek počinje.

nd

pre 6 godina

Evo da ja pokusam da ti objasnim. Zivim u Engleskoj i znas i sam sa su englezi izuzetno tradicionalan i patriotski narod koji mnogo voli svoju zemlju, ali nigde, bas NIGDE neces videti kvazi patriotske zvrljotine na javnim mestima a pogotovo na skolskim ustanovama. Biti kulturan i mudar je daleko bolji i jaci vid patriotizma od huliganisanja i zvrljanja na javnim povrsinama.
(Damir, 08. avgust 2017 13:32)

U pitanju nije žvrljotina već lepo iscrtan mural sličan onima koji krase mnoge zidove u evropskim "kulturnim" gradovima. Obišao sam mnoge i video slične stvari. Opet ne pročitah ni jednu činjenicu. I zašto je ova poruka politička?

Građančić

pre 6 godina

Ovo stvarno počinje da biva vrlo lose. Mislim da bi bilo odgovorno od strane valsti, ako im je imalo stalo do zemlje i naroda, da bez odlaganja raspišu referendum sa jasnim piatnjem: "Da li ste zato da Srbija prizna Kosovo kao nezavisnu državu?" Može i da se doda "...ako bi to bio uslova za priejm Srbije u punopravno članstvo EU" . Čisto racinalnosti radi može o istom trošku i da se pita narod da li je zato da Srbija pristupi EU i isto tako NATO-u. Tri listića tri pitanja i da jednom sve to rašistimo i da imamo polaznu osnovu za dalje pa kako nam bude.

Mali fizicar

pre 6 godina

(Miki, 8. avgust 2017 12:49)
Mnogima, mozda cak i vecini uopste ne smeta da se krade, vara, ubija. Pa je opet kaznjivo.
A cinkarenje je pojam koji vazi kad jedan krimos otkuca drugog kako bi sebi olaksao (kaznu, posao, itd.) dakle kad od npr. 2 ista 1 izda drugog. Kad normalan, posten prijavi krimosa, tu nema nikakvog cinkarenja

nd

pre 6 godina

A one nalepnice sa evropskom unijom na stolicama i stolovima nisu politicka poruka xD 
(gringo-yt, 8. avgust 2017 12:53) 
Pa ako je EU platila te stolove i stolice onda nisu
(Mali fizicar, 08. avgust 2017 13:13)

Eto, upravo to je nažalost tipično razmišljanje mnogih mladih i školovanih ljudi. Ako je platila… Platili su reklamu, to je čist marketing.
Evo jedno poređenje, mislim da je prikladno. Nedavno sam čitao da je koka kola kupila opremu za porodilište u nekom gradu u istočnoj Evropi. Da li to znači da je koka kola zdravo piće?

Srbistanka

pre 6 godina

Kljucna recenica "skola nije dala dozvolu da se ovakav mural uradi" i sta vam tu nije jasno? Za vreme onih krvavih ratova, oni sto su tvrdili za sebe da su najvece patriJote, su bezali prekom glavom bez obzira ili su isli da pljackaju u razorenim i ratom zahvacenim mestima. Nece nama skoro osvanuti 21.vek, a kad malo bolje pogledam, nismo ga ni zasluzili.

statisticar

pre 6 godina

@ (Miloš, 8. avgust 2017 13:27)

Hteo bih samo da dodam na tvoj komentar sledece - od oko 500 do danas dodeljenih Nobelovih nagrada oko 100 je pripalo Jevrejima.