Ponedeljak, 10.07.2017.

10:17

"Tatin sin" ne zna ko je Teodosić

Ok, Miloš Teodosić možda jeste novo lice u NBA, ali je neverovatno da njegovi budući saigrači ne znaju ko im je došao u tim.

Izvor: B92

"Tatin sin" ne zna ko je Teodosiæ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

99 Komentari

Sortiraj po:

Cry me a rivers

pre 6 godina

Za sve koji su u fazonu sto bi prosecan NBA igrac uopste znao ko je Teo:

U pravu ste!

Ali propustate najbitnije detalje:

1. Mali igra plejmejkera u LAC tj. zamena je prvom plejmejkeru tima
2. Prvi plej odlazi iz kluba
3. Cale mu je trener tima

Toliko je uzbudjen zbog toga da ga uopste ne zanima ko ce da nasledi (bivseg) prvog pleja on ili neko drugi. Ako je on prvi plej sada onda ga boli uvo ko ce da mu bude zamena/deli minute, a ako je on opet drugi plej, ko ce da dodje da bude prvi plej. U sustini bas ga briga, jer kod caleta ima osigurane minute bilo sta da bude. Da je iole ozbiljan u svom poslu bilo bi bar ono "E cale ko ce da dodje umesto Krisa" ili "E cale ko ce da me menja sledece sezone".
5. Toliko ga zanima situacija u klubu da misli da taj neki evropljanin sto dolazi igra beka, a ne pleja.

Do ovog klipa sam mislio da je prica o protekciji i zagarantovanoj poziciji u klubu bez obzira na realni doprinos timu mladjeg Riversa preterivanje, a sada sam siguran da je tako.

P.S. Posto vidim da je to jako bitno u komentarisanju ove vesti, zamolicu dezurne filologe, lektore i sve one pismenije od mene, sa naglaskom na SVE, da mi ne umecu, izmecu zareze, tacke ova slova, ona slova...

Quincy Miller - Železnik

pre 6 godina

@mrkal

Aha znači on je tek posle utakmice pitao ko je onaj mali brzi plej što ga je izlomio?I onda rekao nije los taj Ajverson...

fortitudo

pre 6 godina

zasto se palite. da ima neku vrijednost za nba dobio bi min.10-15 mil po godini. igraci sa ovih prostora kao telatovic I dragic imaju 10 m I 17 m. po godini.
u nba nikoga ne zanima kosarka u evropi.

Vidim

pre 6 godina

Ljjxi pricaju tatin sin .Pa nijd go bas tako to su ekipe od milijarxu dolara ,Rivsrs jd bio kvslitetna zamena Pola ,al istina je da ipak nije ispunio s oj potencijal za sad . Coek ga pits za Teodosica ,to je kao sad meni neko da kaze sta mislis o nemom tamo Litvvacu a ne mogu da mu igovorim ni ime kako valja .Kad ga jd pitao zs novog saigraca onda je odmah odgovorio .

nista o nicemu

pre 6 godina

Lol koja glupost, pa je l' vaterpolo reprezentacija Zambije bila druga na OI i SP i je l' taj vaterpolista Zambije bio u najboljem timu prvenstva?
(Valjevska podvala, 10. jul 2017 17:46)

Jeste. I sta ces sad?

sempervivum

pre 6 godina

Ma nema veze... On tapka loptu i od toga lepo zarađuje. Samo mu je to bitno. Očigledno da njega košarka suštinski ne zanima, jer ozbiljan zaljubljenik u košarku prati sve događaje i zna sve.
Inače... za Amere je Evropa neka stara, dosadna, muzejska zemlja, a ostatak sveta su neki zaostali divljaci.

Toni

pre 6 godina

U Americi je sve prosto.
Talk the talk but walk the walk.
Kakve veze ima da li ga mali zna ko je Teo ili ne? Zašto je to vest ?Koji kompleksi se time leče što će neko da zna ili ne zna ko je Teo ? ? Bitno je samo koliko je para Teo dobio da dodje, to je jedina indikacija koliko ga znaju PRE, a to koliko će ga znati posle će Teo sam da odredi svojim igrama. Ako bude imao dobru sezonu pitajte onda malog da li zna ko je Teo. Ako bude imao lošu sezonu, priče od Kulina bana i šta god da je ranije urađeno na evropskim parketima neće nikog ( bar ne u Americi) interesovati. To može nama da znači jer se sećamo cele karijere, ali što bi to njih interesovalo. To je isto kao da mene interesuje kakvu je karijeru imao bilo koji levak koji trenutno igra u FK Crvena Zvezda pre dolaska u Zvezdu. Jeste, zbog toga ću sigurno La Teleka ili Frimponga da gledam drugim očima.

Milosav

pre 6 godina

Sta se palite, pa ne zna decko, zasto bi i znao, za Amere je evropska basket liga nepostojeca, tako da me ne cudi sto nisu culi za Teodosica. Ali to nema veze ako mu podje dobro u NBA ima da ga zapamte preko noci, kao sto su Divca, Pedju, Jokica.

Valjevska podvala

pre 6 godina

Kao sto Filip Filipovic nije cuo za vaterpolistu Zambije.
(nista o nicemu, 10. jul 2017 16:27)

Lol koja glupost, pa je l' vaterpolo reprezentacija Zambije bila druga na OI i SP i je l' taj vaterpolista Zambije bio u najboljem timu prvenstva?

nista o nicemu

pre 6 godina

Ovo oslikava surovu istinu. Oni ne prate kosarku van Amerike, tu su najbolji, to oh zanima. Decko jednostavno ne zna, ne znam zasto mu odmah zamerate. Kao sto Filip Filipovic nije cuo za vaterpolistu Zambije.

Kralj Beljo

pre 6 godina

Da budem kratak, jer ne bih volio da mi opet bude neobjavljen dug i kvalitetan komentar... Ne budite iznenadjeni ako Teo bude rezerva Ostinu Riversu.
A to nema nikakve veze sa Dokom. Ljudi koji prate NBA znaju o cemu pricam i kakav je mali Rivers i kakve zasluge ima.

teodor

pre 6 godina

Ja prvi put cujem za njega. Mada ne pratim sad nesto spec. NBA ali znam za 80% igrača. Imam i igricu 2k17 pa me čudi da nisam ga zapamtio. Mora da nije nešto posebno.

Nikad nisi igrao igrace u kladionici? Gde ti zivis....

nista o nicemu

pre 6 godina

A ko je dzordan ? Pises o njemu kao da se podrazumeva da svi znaju ko je on, pa ko je taj ? Lozis se na njega ?
(foka, 10. jul 2017 14:19)

Sramotno je da u eri interneta ti pitas ko je Dzordan ovde u komentarima. Znamo da znas, jako los pokusaj brale.

gimpel

pre 6 godina

U Svedskoj imam par prijatelja sa posla koji vole kosarku i prate NBA, takodje nikada nisu culi za nijednog srpskog kosarkasa. Nije vam evropska kosarka popularna kao fudbal pa da ljudi u svetu znaju imena srpskih kosarkasa. Teo i ekipa su zvezde u Srbiji ali nikako svetske zvezde
(Milan, 10. jul 2017 12:00)

Sigurno prate, ali rezultate na kladionici...više od toga, teško. Inače bi čuli, bar, za Divca i Stojakovića ili, od ovih mlađih, za Jokića. Pratim i ja, i NBA, a i fudbal, ali nisam čuo ni za jednog košarkaša i fudbalera, osim za one koji su iz Srbije. Za mene će Divac, Stojaković,Danilović, Đorđević, Jokić, Krstić, Bogdanović i Teodosić, uvek biti veće zvezde i interesantniji igrači od bilo kojeg Amera, Nemca, Engleza ili nekog petog.

Da, hokej na ledu je jako popularan i raširen sport u svetu, još malo pa kao vaterpolo...igra se ozbiljno u čitavih 7 država sveta ili ono krljanje... ragbi ili tzv. američki fudbal (hrkljuš)..jako popularan, raširen i zanimljiv "sport", pa Amerima ne smeta da se na te stvari pale kao mladi majmuni, a šta tek reći o bejzbolu (palijanju) ...SAD, Japan i Kuba...tu lopticu možeš promašiti, ali medalju ni slučajno. A tu su još i svetski popularni hokej na livadi, hokej na konjima (polo), Šveđanima omiljeni karling , tu je i...hitni lopticu u šumicu....ali su zato atletika, tenis, odbojka, i plivanje..obična.boranija...ko se još toga igra...

dundo maroje

pre 6 godina

A da neko spomene da je vanja marinkovic bio najbolji u timu sa 24p i obezbedio pobedu nad turskom,na ep za mlade?Ništa a? samo o zvezdinoj deci se piše
(ada, 10. jul 2017 14:09)

Nije EP, već pripremna utakmica za EP. Vanji svaka čast, ali danas ti je tako, ako mediji ne objave kao da nije ni dao tih 24 poena i uopšte da je igrao. Ima neke veze i sa ovom temom.
Teodosić može biti sjajan igrač koliko hoće, kao što i jeste, ali dok to američki mediji ne objave, obična je "talašika" i evropski "nemač pojma". Da nije bilo medija u Džordanovo vreme, malo ko bi znao da je Džordan i igrao košarku i bio vrhunski košarkaš.

foka

pre 6 godina

(mrkal, 10. jul 2017 10:52)

A ko je dzordan ? Pises o njemu kao da se podrazumeva da svi znaju ko je on, pa ko je taj ? Lozis se na njega ?

antiDebil

pre 6 godina

treba da se pomirimo da nismo najbitniji na svetu i da ne moze svako da nas voli. tako i Vilandera ne volimo jer kritikuje Novaka. Opustite se nismo centar sveta.
(Little red rooster, 10. jul 2017 10:48)

A ko je Wilander, stanovnik centra sveta ??

ada

pre 6 godina

A da neko spomene da je vanja marinkovic bio najbolji u timu sa 24p i obezbedio pobedu nad turskom,na ep za mlade?Ništa a? samo o zvezdinoj deci se piše

tigres

pre 6 godina

Profesionalni košarkaš mora ovo znati, pogtovu sto mu je budući saigrač... Nego se uplasio da neće igrati pa se pravi lud. Ovo da je istina bi samo značilo koliko su LAC neozbiljan tim, sta kao igraci se ne znaju mdaaaaj

kaokakao

pre 6 godina

 tome vam ja uvek i pričam i molim vas da shvatite koliko su vaterpolisti, djokovic, ivana španović, zvezdina titula lige šampiona, partizanova evroliga itd nebitni u svetu. To se samo mi ložimo jer smo dobri u nekim sportovima koje realno niko ne prati a mislimo da prati jer smo mi jaki u njima. Džordan nije znao nikog sem saigrača zato je i postao najveći jer je gledao sebe i svoj tim čoveka nije interesovalo ništa drugo, tako rade svi na zapadu u svakom poslu ne samo u sportu i zato su uvek ispred nas. A nama je važnije da se federer i njegovi navijači nerviraju nego da se slavi nevažna đokovićeva pobeda jer nije konačna, igraće još 50 mečeva sa njim.Ljudi koji prate košarku u svetu njih zanima samo vrh a to je nba. Mislite da će Rivers da ustaje u 2 ujutru po njihovom vremenu da gleda Todosića i F4 evrolige ? On ne zna ni da se igralo to kao ni većina svetske populacije i prestanite da se ložite. 
(mrkal, 10. jul 2017 10:52) 

Djokovica ne znaju u svijetu? Na cemu si ti? A znas li ti nekog NFL igraca ili NHL?

Miki

pre 6 godina

@ništa o ničemu, kad već potežeš tuđe (ne)poznavanje gramatike, ne bi bilo loše da znaš i da se to Tvoje dal piše kao da li ili da l'. Takođe nije de već gde.
Nemam ništa protiv toga da se tuđe gramatičke greške ispravljaju, ali treba paziti da se pritom ne prave slične greške...
(dežurni..., 10. jul 2017 11:26) # Link komentara

Izvini, nisam znao da sam dosao na Filoloski fakultet da ostavim komentar.
(Nista o Nicemu, 10. jul 2017 11:37)

Piše se Filološki a ne Filoloski, čekamo sledeći komentar, da li ćeš pogrešiti ili ne ...

pedja

pre 6 godina

dežurni-Ajde i ja tebe. Nisi u pravu za DAL. Da l' uopšte ne treba, to je potpuno nepotrebno trošenje mesta u kucanju, prepisci i sl., nego ili napišeš "dal..." ili napišeš "da li...", a nikako "da l'".

the simpsons

pre 6 godina

Piše se Filološki a ne Filoloski, čekamo sledeći komentar, da li ćeš pogrešiti ili ne ...
(Miki, 10. jul 2017 13:17)
Ma čovek ne zna da mu se nadimak pod kojim se predstavlja piše ništa ni o čemu, a ne ništa o ničemu, a vi ga tu ispravljate za "teže" prekršaje.

ubih se od smeha

pre 6 godina

Druze nije uopste tema da li smo mi kao nacija centar svetq ili ne. Cinjenica je da je Teo najbolji evropski play i svakako bolji igrac od riversa. To je kao da neko kaze da nije cuo za bolta zato sto jamajka nije centar sveta. Zato ne smaraj..
(petarczv, 10. jul 2017 13:08)

Haha, covek `ladno uporedi Bolta i Tea:))) Brate, Bolt je svetska zvezda za koju je cuo ceo svet, a za Tea je cula Srbija, i par hiljada ljudi iz Evrope koji prate Evroligu! Tea na instagramu i fejsbuku prati 50 puta manje ljudi od jednog prosecnog fudbalera, a otprilike 200 puta manje od jednog prosecnog NBA igraca. Koliko god voleli ili ne voleli te drustvene mreze, one su zaista najbolji pokazatelj necije popularnosti i slave u svetu.

nista o nicemu

pre 6 godina

Izvini, nisam znao da sam dosao na Filoloski fakultet da ostavim komentar.
(Nista o Nicemu, 10. jul 2017 11:37)

Piše se Filološki a ne Filoloski, čekamo sledeći komentar, da li ćeš pogrešiti ili ne ...
(Miki, 10. jul 2017 13:17)

Miki, fali ti zarez jedan. Na kraju rečenice ne ide razmak pre tački.

petarczv

pre 6 godina

O tome vam ja uvek i pričam i molim vas da shvatite koliko su vaterpolisti, djokovic, ivana španović, zvezdina titula lige šampiona, partizanova evroliga itd nebitni u svetu. To se samo mi ložimo jer smo dobri u nekim sportovima koje realno niko ne prati a mislimo da prati jer smo mi jaki u njima. Džordan nije znao nikog sem saigrača zato je i postao najveći jer je gledao sebe i svoj tim čoveka nije interesovalo ništa drugo, tako rade svi na zapadu u svakom poslu ne samo u sportu i zato su uvek ispred nas. A nama je važnije da se federer i njegovi navijači nerviraju nego da se slavi nevažna đokovićeva pobeda jer nije konačna, igraće još 50 mečeva sa njim.Ljudi koji prate košarku u svetu njih zanima samo vrh a to je nba. Mislite da će Rivers da ustaje u 2 ujutru po njihovom vremenu da gleda Todosića i F4 evrolige ? On ne zna ni da se igralo to kao ni većina svetske populacije i prestanite da se ložite.
(mrkal, 10. jul 2017 10:52)

Ne radi se o tome da li on gleda evroligu ili ne radi se o tome da ne zna za novog saigraca!?

Vlada

pre 6 godina

OK nije cuo, big deal, cuce uskoro. Inace decko je sasvim solidan igrac, nema potrebe za omalovazavanjem, verovatno ce dobiti ulogu da krpi Tea u odbrani. ;)

Humska 1

pre 6 godina

U Svedskoj imam par prijatelja sa posla koji vole kosarku i prate NBA, takodje nikada nisu culi za nijednog srpskog kosarkasa. Nije vam evropska kosarka popularna kao fudbal pa da ljudi u svetu znaju imena srpskih kosarkasa. Teo i ekipa su zvezde u Srbiji ali nikako svetske zvezde
(Milan, 10. jul 2017 12:00)

Mnogo slicnih komentara ali ne znam sta hocete da kazete. Pa ni u Pakistanu niko nije cuo za Majkla Dzordana, jer je tamo najpopularniji sport, hokej na travi. Naravno da je Teo poznat u kosarkaskim krugovima, a Svedska to sigurno nije. Neko rece da ni Novak nije poznat u svetu, a i to je moguce kod onih koji prate Dzejmija Olivera. Verovatno da i oni koji prate karling i polo, nisu culi za Mesija, no zaista je bezobrazno i oholo da saigrac iz tima ne zna ko je Teodosic. Uskoro ce da nauci i neku fintu, a ne samo ime.

Sole

pre 6 godina

@ništa o ničemu, kad već potežeš tuđe (ne)poznavanje gramatike, ne bi bilo loše da znaš i da se to Tvoje dal piše kao da li ili da l'. Takođe nije de već gde.
Nemam ništa protiv toga da se tuđe gramatičke greške ispravljaju, ali treba paziti da se pritom ne prave slične greške...
(dežurni..., 10. jul 2017 11:26)

Izvini, nisam znao da sam dosao na Filoloski fakultet da ostavim komentar.
(Nista o Nicemu, 10. jul 2017 11:37)

Ako tebi ne smeta da budeš predmet podsmevanja , onda OK.

džeremaja dokov

pre 6 godina

On nezna ni gde je Evropa a kamoli da je čuo za Teodosića.Ne krivim ga prosto Amrički sistem je takav:" samo sam ja bitan i eventualno Amerika".
(misko, 10. jul 2017 10:28)
Brat mu je igrao u Mega vizuri.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sale, 10. jul 2017 11:19)

Tačno, Jeremija-boj...i ko se njega još seća i koliko naših ljudi, uopšte, zna da je igrao u Megi, Beogradu, Srbiji.

petarczv

pre 6 godina

treba da se pomirimo da nismo najbitniji na svetu i da ne moze svako da nas voli. tako i Vilandera ne volimo jer kritikuje Novaka. Opustite se nismo centar sveta.
(Little red rooster, 10. jul 2017 10:48)

Druze nije uopste tema da li smo mi kao nacija centar svetq ili ne. Cinjenica je da je Teo najbolji evropski play i svakako bolji igrac od riversa. To je kao da neko kaze da nije cuo za bolta zato sto jamajka nije centar sveta. Zato ne smaraj..

smesno

pre 6 godina

Evroliga je popularno takmicenje samo u par zemalja u Evropi.
Veci deo Evrope poput Skandinavije, Nemacke, Velike Britanije, Poljske, Ceske, Slovacke, Ukrajine, Austrije, Svajcarske... zatim SAD, Australija, Afrika, Azija ne prate Evroligu i NEMAJU POJMA KO JE TEODOSIC! Sta vama ovde nije jasno? Ljudi u svetu koji prate kosarku, prate samo NBA, i ako se vi u Srbiji lozite na Tea i Bogdana, otkud vam ideja da su oni zvezde u ostatku sveta?:)

Gde ja živim

pre 6 godina

@mrkal

Evo ga još jedan što smatra da je atletika sport koji niko ne prati. Gde vi živite narode, na kojoj planini, u kojoj pećini? Slažem se da se ložimo ponekad i previše, ali reći da baš niko ne prati te sportove i da je sve nebitno je isto tako preterano. Ispada da smo mi izmislili vaterpolo da bismo se ložili i dominirali svetom. Vaterpolo su izmislili Britanci, a Ameri su bili 2 puta svetski prvaci (91-e i 97-e), jednom olimpijski (doduše jako davno) i imaju dosta srebrnih medalja. Imaju jako puno timova, to što ne pumpaju ogromne pare ne znači da ne prate i ne znaju ama baš ništa. Tačno je da ja npr. ne pratim MLS, nemam kablovsku i vremena. To ne znači da ne poštujem to što rade, čak mislim da su bolji od nas. Pre jedan lik na vest da je Amela napravila dobar rezultat kaže „Zašto dajemo pare na sportove koje niko ne prati“. Ej, atletika „Kraljica sportova“. Valjda su Bartoleta, Ris, Dreksler, Pauel, Luis, Bimon nenormalni što su „skakali u pesak“. Onom komšiji što je rekao da smo izmislili 3x3 da bismo se palili mogu da oprostim jer očigledno zeza i provocira, ali našima ne. Ivana se bavi atletikom, isto kao i Amela, Asmir, Emir, ona mala Sara iz Hrv, Sandra i Blanka. Ja za njihove uspehe nikada neću reći da su nebitni, pa makar bili u onim golubovima i voleo bih da imamo i mi jednog takvog, a verovatno nemamo zbog ljudi kao što ste vi kojima je jedino fudbal i NBA ozbiljna stvar.

Milan

pre 6 godina

U Svedskoj imam par prijatelja sa posla koji vole kosarku i prate NBA, takodje nikada nisu culi za nijednog srpskog kosarkasa. Nije vam evropska kosarka popularna kao fudbal pa da ljudi u svetu znaju imena srpskih kosarkasa. Teo i ekipa su zvezde u Srbiji ali nikako svetske zvezde

nnidza

pre 6 godina

Postoji dosta američkih igrača za koje sam čuo, onih koji prave razliku. Ali prvi put čujem za ovog lika... I njegovog oca ne mogu da se setim iako je očigledno mnogo poznatije ime...Nista čudno. I da je cuo ili video teško mu je da upamti ili izgovori njegovo prezime.

Miro

pre 6 godina

Bio u Kaliforniji, leteo iz Londona za LA. Nikom zivom tamo nisam mogao da objasnim odakle sam doleteo, niko nikad cuo za Englesku i London :), tako da...

ok

pre 6 godina

jedna od najbogatijih zemalja sa najrezvijenijim svim segmentima društva, nastanjena sa preko 320 miliona stanovnika, na drugom kontinentu...

dežurni...

pre 6 godina

On nezna ni gde je Evropa a kamoli da je čuo za Teodosića.Ne krivim ga prosto Amrički sistem je takav:" samo sam ja bitan i eventualno Amerika".
(misko, 10. jul 2017 10:28)

Ne zna se pise odvojeno, ne smem ni da pitam dal znas de je Amerika na karti sveta.
(nista o nicemu, 10. jul 2017 10:59)

@ništa o ničemu, kad već potežeš tuđe (ne)poznavanje gramatike, ne bi bilo loše da znaš i da se to Tvoje dal piše kao da li ili da l'. Takođe nije de već gde.
Nemam ništa protiv toga da se tuđe gramatičke greške ispravljaju, ali treba paziti da se pritom ne prave slične greške...

as

pre 6 godina

Kao sto se vrhunski fudbal igra samo u evropi tako se i vrhunska kosarka igra samo u NBA..kao sto mi ne znamo za igrace americke lige u fudbalu(osim veterana koji su igrali u evropi)tako ni oni ne znaju evropske kosarkase.sta se lozite

Sajmon

pre 6 godina

Mislim da se Teo nece snaci u NBA jer je to jedna druga dimenzija kosarke..on nema dovoljnu brzinu i fizicke predispozicije potrebne za NBA tako da se nece naigrati..

Nista o Nicemu

pre 6 godina

@ništa o ničemu, kad već potežeš tuđe (ne)poznavanje gramatike, ne bi bilo loše da znaš i da se to Tvoje dal piše kao da li ili da l'. Takođe nije de već gde.
Nemam ništa protiv toga da se tuđe gramatičke greške ispravljaju, ali treba paziti da se pritom ne prave slične greške...
(dežurni..., 10. jul 2017 11:26) # Link komentara

Izvini, nisam znao da sam dosao na Filoloski fakultet da ostavim komentar.

korman

pre 6 godina

Amerikanci gotovo da neznaju da postoji ostatak sveta. A doduše, nije im ni potrebno da znaju.
Upoznao sam jednog mladog Amerikanca koji je prvi put došao u Evropu. Muke sam imao da mu objasnim šta je menjačnica i čemu služi.

Djiiiiibril

pre 6 godina

Kruze price da ih je CP3 napustio zbog svadje sa Doc Riversom u vezi sa minutazom njegovog sina. Iskreno se nadam da ce Klipersi dovesti novog trenera. Doc je ekstremno precenjen trener kome je jedina svetla tacka u karijeri titula sa super timom Bostona. Godinama nije mogao da prodje prvu rundu sa izuzetno dobrim Klipersima(na papiru), a da je stvarno tako dobar trener nasao bi nacin da bar jednom dodje do finala konferencije. Teo pokazi im obojici kako se igra kosarka.

marko

pre 6 godina

Ne vidim zašto bi se ovo predstavljalo kao neki skandal. Genaralno, Amerikanci (izuzev košarkaških skauta) nemaju nikakav razlog da se zanimaju za evropske lige. Tamo se prati NBA kao vrhunac košarke, i koledž i srednjoškolska košarka kao sportska tradicija i primarni način za igrače da dođu do NBA. Uostalom, i ljubitelji fudbala u Evropi slabo se zanimaju za MLS. Teo je stekao izvesnu slavu u američkoj javnosti tokom Olimpijskih igara, ali on je za njih samo još jedan igrač sa talentom koji tek treba da se dokaže u NBA. Većini NBA igrača je verovatno bio poznat od ranije, ali ne treba da čudi što nekima nije.

A Rivers je kao klinac bio smatran za izuzetnog talenta, ali za sada nije pokazao da može mnogo da ostvari u NBA.

Sale

pre 6 godina

On nezna ni gde je Evropa a kamoli da je čuo za Teodosića.Ne krivim ga prosto Amrički sistem je takav:" samo sam ja bitan i eventualno Amerika". 
(misko, 10. jul 2017 10:28) 
Brat mu je igrao u Mega vizuri.

Zvezdan

pre 6 godina

Ja prvi put cujem za njega. Mada ne pratim sad nesto spec. NBA ali znam za 80% igrača. Imam i igricu 2k17 pa me čudi da nisam ga zapamtio. Mora da nijr nešto posebno.

Danilo

pre 6 godina

Definitivno,postoji ta svest o samodovoljnosti u USA, na kraju krajeva, šampiona u NBA oni zovu prvak sveta.
Onda je logično da solidni NBA igrač sa vrlo solidnim ugovorom, duplo većim od Teovog, ne zna za Miloša.
Valjda će saznati dok ga sa klupe bude gledao?

alibaba

pre 6 godina

Teo je odlican kosarkas ali nista nece uraditi u NBA, jednostavno nije tip igraca za tu ligu, za takav nacin igre mislim. Daj Boze da gresim.

misko

pre 6 godina

On nezna ni gde je Evropa a kamoli da je čuo za Teodosića.Ne krivim ga prosto Amrički sistem je takav:" samo sam ja bitan i eventualno Amerika".

LFC

pre 6 godina

Ne lozite se,lepo je rekao da je Teo talentovan bek. Naravno da nije odusevljen jer zna da ce sa njim da se bori za minute. Beverli je igrac za odbranu ipak,Rivers atleta plej a Teo suter i paser.

Little red rooster

pre 6 godina

treba da se pomirimo da nismo najbitniji na svetu i da ne moze svako da nas voli. tako i Vilandera ne volimo jer kritikuje Novaka. Opustite se nismo centar sveta.

mrkal

pre 6 godina

O tome vam ja uvek i pričam i molim vas da shvatite koliko su vaterpolisti, djokovic, ivana španović, zvezdina titula lige šampiona, partizanova evroliga itd nebitni u svetu. To se samo mi ložimo jer smo dobri u nekim sportovima koje realno niko ne prati a mislimo da prati jer smo mi jaki u njima. Džordan nije znao nikog sem saigrača zato je i postao najveći jer je gledao sebe i svoj tim čoveka nije interesovalo ništa drugo, tako rade svi na zapadu u svakom poslu ne samo u sportu i zato su uvek ispred nas. A nama je važnije da se federer i njegovi navijači nerviraju nego da se slavi nevažna đokovićeva pobeda jer nije konačna, igraće još 50 mečeva sa njim.Ljudi koji prate košarku u svetu njih zanima samo vrh a to je nba. Mislite da će Rivers da ustaje u 2 ujutru po njihovom vremenu da gleda Todosića i F4 evrolige ? On ne zna ni da se igralo to kao ni većina svetske populacije i prestanite da se ložite.

Boston

pre 6 godina

(misko, 10. jul 2017 10:28)

Nije to nista, imam ja prijatelja koji je isto tako pricao za Amere, i jednog dana slucajno dosli na temu grada Bostona, covjek je mislio da je Boston na zapadnoj obali ahahahaha. Od tad vise ne komentira Amere i njihovo nepoznavanje geografije.

fantom iz opere

pre 6 godina

Teo će fantastično asistirati peškir do Ostina Riversa na tajm autima! A možda čak i getorejd! To će biti njegova uloga u NBA-u!
(menađer, 10. jul 2017 10:36)
Jedino u cemu je Rivers bolji je Tea jeste OTAC inace Rivers je propali tatin sin koji uspeva samo uz njegovu pomoc

nista o nicemu

pre 6 godina

On nezna ni gde je Evropa a kamoli da je čuo za Teodosića.Ne krivim ga prosto Amrički sistem je takav:" samo sam ja bitan i eventualno Amerika".
(misko, 10. jul 2017 10:28)

Ne zna se pise odvojeno, ne smem ni da pitam dal znas de je Amerika na karti sveta.

misko

pre 6 godina

On nezna ni gde je Evropa a kamoli da je čuo za Teodosića.Ne krivim ga prosto Amrički sistem je takav:" samo sam ja bitan i eventualno Amerika".

Danilo

pre 6 godina

Definitivno,postoji ta svest o samodovoljnosti u USA, na kraju krajeva, šampiona u NBA oni zovu prvak sveta.
Onda je logično da solidni NBA igrač sa vrlo solidnim ugovorom, duplo većim od Teovog, ne zna za Miloša.
Valjda će saznati dok ga sa klupe bude gledao?

as

pre 6 godina

Kao sto se vrhunski fudbal igra samo u evropi tako se i vrhunska kosarka igra samo u NBA..kao sto mi ne znamo za igrace americke lige u fudbalu(osim veterana koji su igrali u evropi)tako ni oni ne znaju evropske kosarkase.sta se lozite

mrkal

pre 6 godina

O tome vam ja uvek i pričam i molim vas da shvatite koliko su vaterpolisti, djokovic, ivana španović, zvezdina titula lige šampiona, partizanova evroliga itd nebitni u svetu. To se samo mi ložimo jer smo dobri u nekim sportovima koje realno niko ne prati a mislimo da prati jer smo mi jaki u njima. Džordan nije znao nikog sem saigrača zato je i postao najveći jer je gledao sebe i svoj tim čoveka nije interesovalo ništa drugo, tako rade svi na zapadu u svakom poslu ne samo u sportu i zato su uvek ispred nas. A nama je važnije da se federer i njegovi navijači nerviraju nego da se slavi nevažna đokovićeva pobeda jer nije konačna, igraće još 50 mečeva sa njim.Ljudi koji prate košarku u svetu njih zanima samo vrh a to je nba. Mislite da će Rivers da ustaje u 2 ujutru po njihovom vremenu da gleda Todosića i F4 evrolige ? On ne zna ni da se igralo to kao ni većina svetske populacije i prestanite da se ložite.

fantom iz opere

pre 6 godina

Teo će fantastično asistirati peškir do Ostina Riversa na tajm autima! A možda čak i getorejd! To će biti njegova uloga u NBA-u!
(menađer, 10. jul 2017 10:36)
Jedino u cemu je Rivers bolji je Tea jeste OTAC inace Rivers je propali tatin sin koji uspeva samo uz njegovu pomoc

Boston

pre 6 godina

(misko, 10. jul 2017 10:28)

Nije to nista, imam ja prijatelja koji je isto tako pricao za Amere, i jednog dana slucajno dosli na temu grada Bostona, covjek je mislio da je Boston na zapadnoj obali ahahahaha. Od tad vise ne komentira Amere i njihovo nepoznavanje geografije.

Djiiiiibril

pre 6 godina

Kruze price da ih je CP3 napustio zbog svadje sa Doc Riversom u vezi sa minutazom njegovog sina. Iskreno se nadam da ce Klipersi dovesti novog trenera. Doc je ekstremno precenjen trener kome je jedina svetla tacka u karijeri titula sa super timom Bostona. Godinama nije mogao da prodje prvu rundu sa izuzetno dobrim Klipersima(na papiru), a da je stvarno tako dobar trener nasao bi nacin da bar jednom dodje do finala konferencije. Teo pokazi im obojici kako se igra kosarka.

dežurni...

pre 6 godina

On nezna ni gde je Evropa a kamoli da je čuo za Teodosića.Ne krivim ga prosto Amrički sistem je takav:" samo sam ja bitan i eventualno Amerika".
(misko, 10. jul 2017 10:28)

Ne zna se pise odvojeno, ne smem ni da pitam dal znas de je Amerika na karti sveta.
(nista o nicemu, 10. jul 2017 10:59)

@ništa o ničemu, kad već potežeš tuđe (ne)poznavanje gramatike, ne bi bilo loše da znaš i da se to Tvoje dal piše kao da li ili da l'. Takođe nije de već gde.
Nemam ništa protiv toga da se tuđe gramatičke greške ispravljaju, ali treba paziti da se pritom ne prave slične greške...

marko

pre 6 godina

Ne vidim zašto bi se ovo predstavljalo kao neki skandal. Genaralno, Amerikanci (izuzev košarkaških skauta) nemaju nikakav razlog da se zanimaju za evropske lige. Tamo se prati NBA kao vrhunac košarke, i koledž i srednjoškolska košarka kao sportska tradicija i primarni način za igrače da dođu do NBA. Uostalom, i ljubitelji fudbala u Evropi slabo se zanimaju za MLS. Teo je stekao izvesnu slavu u američkoj javnosti tokom Olimpijskih igara, ali on je za njih samo još jedan igrač sa talentom koji tek treba da se dokaže u NBA. Većini NBA igrača je verovatno bio poznat od ranije, ali ne treba da čudi što nekima nije.

A Rivers je kao klinac bio smatran za izuzetnog talenta, ali za sada nije pokazao da može mnogo da ostvari u NBA.

LFC

pre 6 godina

Ne lozite se,lepo je rekao da je Teo talentovan bek. Naravno da nije odusevljen jer zna da ce sa njim da se bori za minute. Beverli je igrac za odbranu ipak,Rivers atleta plej a Teo suter i paser.

korman

pre 6 godina

Amerikanci gotovo da neznaju da postoji ostatak sveta. A doduše, nije im ni potrebno da znaju.
Upoznao sam jednog mladog Amerikanca koji je prvi put došao u Evropu. Muke sam imao da mu objasnim šta je menjačnica i čemu služi.

Zvezdan

pre 6 godina

Ja prvi put cujem za njega. Mada ne pratim sad nesto spec. NBA ali znam za 80% igrača. Imam i igricu 2k17 pa me čudi da nisam ga zapamtio. Mora da nijr nešto posebno.

Little red rooster

pre 6 godina

treba da se pomirimo da nismo najbitniji na svetu i da ne moze svako da nas voli. tako i Vilandera ne volimo jer kritikuje Novaka. Opustite se nismo centar sveta.

Miro

pre 6 godina

Bio u Kaliforniji, leteo iz Londona za LA. Nikom zivom tamo nisam mogao da objasnim odakle sam doleteo, niko nikad cuo za Englesku i London :), tako da...

Sale

pre 6 godina

On nezna ni gde je Evropa a kamoli da je čuo za Teodosića.Ne krivim ga prosto Amrički sistem je takav:" samo sam ja bitan i eventualno Amerika". 
(misko, 10. jul 2017 10:28) 
Brat mu je igrao u Mega vizuri.

Gde ja živim

pre 6 godina

@mrkal

Evo ga još jedan što smatra da je atletika sport koji niko ne prati. Gde vi živite narode, na kojoj planini, u kojoj pećini? Slažem se da se ložimo ponekad i previše, ali reći da baš niko ne prati te sportove i da je sve nebitno je isto tako preterano. Ispada da smo mi izmislili vaterpolo da bismo se ložili i dominirali svetom. Vaterpolo su izmislili Britanci, a Ameri su bili 2 puta svetski prvaci (91-e i 97-e), jednom olimpijski (doduše jako davno) i imaju dosta srebrnih medalja. Imaju jako puno timova, to što ne pumpaju ogromne pare ne znači da ne prate i ne znaju ama baš ništa. Tačno je da ja npr. ne pratim MLS, nemam kablovsku i vremena. To ne znači da ne poštujem to što rade, čak mislim da su bolji od nas. Pre jedan lik na vest da je Amela napravila dobar rezultat kaže „Zašto dajemo pare na sportove koje niko ne prati“. Ej, atletika „Kraljica sportova“. Valjda su Bartoleta, Ris, Dreksler, Pauel, Luis, Bimon nenormalni što su „skakali u pesak“. Onom komšiji što je rekao da smo izmislili 3x3 da bismo se palili mogu da oprostim jer očigledno zeza i provocira, ali našima ne. Ivana se bavi atletikom, isto kao i Amela, Asmir, Emir, ona mala Sara iz Hrv, Sandra i Blanka. Ja za njihove uspehe nikada neću reći da su nebitni, pa makar bili u onim golubovima i voleo bih da imamo i mi jednog takvog, a verovatno nemamo zbog ljudi kao što ste vi kojima je jedino fudbal i NBA ozbiljna stvar.

Humska 1

pre 6 godina

U Svedskoj imam par prijatelja sa posla koji vole kosarku i prate NBA, takodje nikada nisu culi za nijednog srpskog kosarkasa. Nije vam evropska kosarka popularna kao fudbal pa da ljudi u svetu znaju imena srpskih kosarkasa. Teo i ekipa su zvezde u Srbiji ali nikako svetske zvezde
(Milan, 10. jul 2017 12:00)

Mnogo slicnih komentara ali ne znam sta hocete da kazete. Pa ni u Pakistanu niko nije cuo za Majkla Dzordana, jer je tamo najpopularniji sport, hokej na travi. Naravno da je Teo poznat u kosarkaskim krugovima, a Svedska to sigurno nije. Neko rece da ni Novak nije poznat u svetu, a i to je moguce kod onih koji prate Dzejmija Olivera. Verovatno da i oni koji prate karling i polo, nisu culi za Mesija, no zaista je bezobrazno i oholo da saigrac iz tima ne zna ko je Teodosic. Uskoro ce da nauci i neku fintu, a ne samo ime.

nista o nicemu

pre 6 godina

On nezna ni gde je Evropa a kamoli da je čuo za Teodosića.Ne krivim ga prosto Amrički sistem je takav:" samo sam ja bitan i eventualno Amerika".
(misko, 10. jul 2017 10:28)

Ne zna se pise odvojeno, ne smem ni da pitam dal znas de je Amerika na karti sveta.

petarczv

pre 6 godina

O tome vam ja uvek i pričam i molim vas da shvatite koliko su vaterpolisti, djokovic, ivana španović, zvezdina titula lige šampiona, partizanova evroliga itd nebitni u svetu. To se samo mi ložimo jer smo dobri u nekim sportovima koje realno niko ne prati a mislimo da prati jer smo mi jaki u njima. Džordan nije znao nikog sem saigrača zato je i postao najveći jer je gledao sebe i svoj tim čoveka nije interesovalo ništa drugo, tako rade svi na zapadu u svakom poslu ne samo u sportu i zato su uvek ispred nas. A nama je važnije da se federer i njegovi navijači nerviraju nego da se slavi nevažna đokovićeva pobeda jer nije konačna, igraće još 50 mečeva sa njim.Ljudi koji prate košarku u svetu njih zanima samo vrh a to je nba. Mislite da će Rivers da ustaje u 2 ujutru po njihovom vremenu da gleda Todosića i F4 evrolige ? On ne zna ni da se igralo to kao ni većina svetske populacije i prestanite da se ložite.
(mrkal, 10. jul 2017 10:52)

Ne radi se o tome da li on gleda evroligu ili ne radi se o tome da ne zna za novog saigraca!?

alibaba

pre 6 godina

Teo je odlican kosarkas ali nista nece uraditi u NBA, jednostavno nije tip igraca za tu ligu, za takav nacin igre mislim. Daj Boze da gresim.

Milosav

pre 6 godina

Sta se palite, pa ne zna decko, zasto bi i znao, za Amere je evropska basket liga nepostojeca, tako da me ne cudi sto nisu culi za Teodosica. Ali to nema veze ako mu podje dobro u NBA ima da ga zapamte preko noci, kao sto su Divca, Pedju, Jokica.

Milan

pre 6 godina

U Svedskoj imam par prijatelja sa posla koji vole kosarku i prate NBA, takodje nikada nisu culi za nijednog srpskog kosarkasa. Nije vam evropska kosarka popularna kao fudbal pa da ljudi u svetu znaju imena srpskih kosarkasa. Teo i ekipa su zvezde u Srbiji ali nikako svetske zvezde

Valjevska podvala

pre 6 godina

Kao sto Filip Filipovic nije cuo za vaterpolistu Zambije.
(nista o nicemu, 10. jul 2017 16:27)

Lol koja glupost, pa je l' vaterpolo reprezentacija Zambije bila druga na OI i SP i je l' taj vaterpolista Zambije bio u najboljem timu prvenstva?

gimpel

pre 6 godina

U Svedskoj imam par prijatelja sa posla koji vole kosarku i prate NBA, takodje nikada nisu culi za nijednog srpskog kosarkasa. Nije vam evropska kosarka popularna kao fudbal pa da ljudi u svetu znaju imena srpskih kosarkasa. Teo i ekipa su zvezde u Srbiji ali nikako svetske zvezde
(Milan, 10. jul 2017 12:00)

Sigurno prate, ali rezultate na kladionici...više od toga, teško. Inače bi čuli, bar, za Divca i Stojakovića ili, od ovih mlađih, za Jokića. Pratim i ja, i NBA, a i fudbal, ali nisam čuo ni za jednog košarkaša i fudbalera, osim za one koji su iz Srbije. Za mene će Divac, Stojaković,Danilović, Đorđević, Jokić, Krstić, Bogdanović i Teodosić, uvek biti veće zvezde i interesantniji igrači od bilo kojeg Amera, Nemca, Engleza ili nekog petog.

Da, hokej na ledu je jako popularan i raširen sport u svetu, još malo pa kao vaterpolo...igra se ozbiljno u čitavih 7 država sveta ili ono krljanje... ragbi ili tzv. američki fudbal (hrkljuš)..jako popularan, raširen i zanimljiv "sport", pa Amerima ne smeta da se na te stvari pale kao mladi majmuni, a šta tek reći o bejzbolu (palijanju) ...SAD, Japan i Kuba...tu lopticu možeš promašiti, ali medalju ni slučajno. A tu su još i svetski popularni hokej na livadi, hokej na konjima (polo), Šveđanima omiljeni karling , tu je i...hitni lopticu u šumicu....ali su zato atletika, tenis, odbojka, i plivanje..obična.boranija...ko se još toga igra...

Sajmon

pre 6 godina

Mislim da se Teo nece snaci u NBA jer je to jedna druga dimenzija kosarke..on nema dovoljnu brzinu i fizicke predispozicije potrebne za NBA tako da se nece naigrati..

petarczv

pre 6 godina

treba da se pomirimo da nismo najbitniji na svetu i da ne moze svako da nas voli. tako i Vilandera ne volimo jer kritikuje Novaka. Opustite se nismo centar sveta.
(Little red rooster, 10. jul 2017 10:48)

Druze nije uopste tema da li smo mi kao nacija centar svetq ili ne. Cinjenica je da je Teo najbolji evropski play i svakako bolji igrac od riversa. To je kao da neko kaze da nije cuo za bolta zato sto jamajka nije centar sveta. Zato ne smaraj..

antiDebil

pre 6 godina

treba da se pomirimo da nismo najbitniji na svetu i da ne moze svako da nas voli. tako i Vilandera ne volimo jer kritikuje Novaka. Opustite se nismo centar sveta.
(Little red rooster, 10. jul 2017 10:48)

A ko je Wilander, stanovnik centra sveta ??

smesno

pre 6 godina

Evroliga je popularno takmicenje samo u par zemalja u Evropi.
Veci deo Evrope poput Skandinavije, Nemacke, Velike Britanije, Poljske, Ceske, Slovacke, Ukrajine, Austrije, Svajcarske... zatim SAD, Australija, Afrika, Azija ne prate Evroligu i NEMAJU POJMA KO JE TEODOSIC! Sta vama ovde nije jasno? Ljudi u svetu koji prate kosarku, prate samo NBA, i ako se vi u Srbiji lozite na Tea i Bogdana, otkud vam ideja da su oni zvezde u ostatku sveta?:)

kaokakao

pre 6 godina

 tome vam ja uvek i pričam i molim vas da shvatite koliko su vaterpolisti, djokovic, ivana španović, zvezdina titula lige šampiona, partizanova evroliga itd nebitni u svetu. To se samo mi ložimo jer smo dobri u nekim sportovima koje realno niko ne prati a mislimo da prati jer smo mi jaki u njima. Džordan nije znao nikog sem saigrača zato je i postao najveći jer je gledao sebe i svoj tim čoveka nije interesovalo ništa drugo, tako rade svi na zapadu u svakom poslu ne samo u sportu i zato su uvek ispred nas. A nama je važnije da se federer i njegovi navijači nerviraju nego da se slavi nevažna đokovićeva pobeda jer nije konačna, igraće još 50 mečeva sa njim.Ljudi koji prate košarku u svetu njih zanima samo vrh a to je nba. Mislite da će Rivers da ustaje u 2 ujutru po njihovom vremenu da gleda Todosića i F4 evrolige ? On ne zna ni da se igralo to kao ni većina svetske populacije i prestanite da se ložite. 
(mrkal, 10. jul 2017 10:52) 

Djokovica ne znaju u svijetu? Na cemu si ti? A znas li ti nekog NFL igraca ili NHL?

dundo maroje

pre 6 godina

A da neko spomene da je vanja marinkovic bio najbolji u timu sa 24p i obezbedio pobedu nad turskom,na ep za mlade?Ništa a? samo o zvezdinoj deci se piše
(ada, 10. jul 2017 14:09)

Nije EP, već pripremna utakmica za EP. Vanji svaka čast, ali danas ti je tako, ako mediji ne objave kao da nije ni dao tih 24 poena i uopšte da je igrao. Ima neke veze i sa ovom temom.
Teodosić može biti sjajan igrač koliko hoće, kao što i jeste, ali dok to američki mediji ne objave, obična je "talašika" i evropski "nemač pojma". Da nije bilo medija u Džordanovo vreme, malo ko bi znao da je Džordan i igrao košarku i bio vrhunski košarkaš.

nnidza

pre 6 godina

Postoji dosta američkih igrača za koje sam čuo, onih koji prave razliku. Ali prvi put čujem za ovog lika... I njegovog oca ne mogu da se setim iako je očigledno mnogo poznatije ime...Nista čudno. I da je cuo ili video teško mu je da upamti ili izgovori njegovo prezime.

nista o nicemu

pre 6 godina

Izvini, nisam znao da sam dosao na Filoloski fakultet da ostavim komentar.
(Nista o Nicemu, 10. jul 2017 11:37)

Piše se Filološki a ne Filoloski, čekamo sledeći komentar, da li ćeš pogrešiti ili ne ...
(Miki, 10. jul 2017 13:17)

Miki, fali ti zarez jedan. Na kraju rečenice ne ide razmak pre tački.

Toni

pre 6 godina

U Americi je sve prosto.
Talk the talk but walk the walk.
Kakve veze ima da li ga mali zna ko je Teo ili ne? Zašto je to vest ?Koji kompleksi se time leče što će neko da zna ili ne zna ko je Teo ? ? Bitno je samo koliko je para Teo dobio da dodje, to je jedina indikacija koliko ga znaju PRE, a to koliko će ga znati posle će Teo sam da odredi svojim igrama. Ako bude imao dobru sezonu pitajte onda malog da li zna ko je Teo. Ako bude imao lošu sezonu, priče od Kulina bana i šta god da je ranije urađeno na evropskim parketima neće nikog ( bar ne u Americi) interesovati. To može nama da znači jer se sećamo cele karijere, ali što bi to njih interesovalo. To je isto kao da mene interesuje kakvu je karijeru imao bilo koji levak koji trenutno igra u FK Crvena Zvezda pre dolaska u Zvezdu. Jeste, zbog toga ću sigurno La Teleka ili Frimponga da gledam drugim očima.

the simpsons

pre 6 godina

Piše se Filološki a ne Filoloski, čekamo sledeći komentar, da li ćeš pogrešiti ili ne ...
(Miki, 10. jul 2017 13:17)
Ma čovek ne zna da mu se nadimak pod kojim se predstavlja piše ništa ni o čemu, a ne ništa o ničemu, a vi ga tu ispravljate za "teže" prekršaje.

Sole

pre 6 godina

@ništa o ničemu, kad već potežeš tuđe (ne)poznavanje gramatike, ne bi bilo loše da znaš i da se to Tvoje dal piše kao da li ili da l'. Takođe nije de već gde.
Nemam ništa protiv toga da se tuđe gramatičke greške ispravljaju, ali treba paziti da se pritom ne prave slične greške...
(dežurni..., 10. jul 2017 11:26)

Izvini, nisam znao da sam dosao na Filoloski fakultet da ostavim komentar.
(Nista o Nicemu, 10. jul 2017 11:37)

Ako tebi ne smeta da budeš predmet podsmevanja , onda OK.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ovo oslikava surovu istinu. Oni ne prate kosarku van Amerike, tu su najbolji, to oh zanima. Decko jednostavno ne zna, ne znam zasto mu odmah zamerate. Kao sto Filip Filipovic nije cuo za vaterpolistu Zambije.

sempervivum

pre 6 godina

Ma nema veze... On tapka loptu i od toga lepo zarađuje. Samo mu je to bitno. Očigledno da njega košarka suštinski ne zanima, jer ozbiljan zaljubljenik u košarku prati sve događaje i zna sve.
Inače... za Amere je Evropa neka stara, dosadna, muzejska zemlja, a ostatak sveta su neki zaostali divljaci.

nista o nicemu

pre 6 godina

A ko je dzordan ? Pises o njemu kao da se podrazumeva da svi znaju ko je on, pa ko je taj ? Lozis se na njega ?
(foka, 10. jul 2017 14:19)

Sramotno je da u eri interneta ti pitas ko je Dzordan ovde u komentarima. Znamo da znas, jako los pokusaj brale.

ok

pre 6 godina

jedna od najbogatijih zemalja sa najrezvijenijim svim segmentima društva, nastanjena sa preko 320 miliona stanovnika, na drugom kontinentu...

ubih se od smeha

pre 6 godina

Druze nije uopste tema da li smo mi kao nacija centar svetq ili ne. Cinjenica je da je Teo najbolji evropski play i svakako bolji igrac od riversa. To je kao da neko kaze da nije cuo za bolta zato sto jamajka nije centar sveta. Zato ne smaraj..
(petarczv, 10. jul 2017 13:08)

Haha, covek `ladno uporedi Bolta i Tea:))) Brate, Bolt je svetska zvezda za koju je cuo ceo svet, a za Tea je cula Srbija, i par hiljada ljudi iz Evrope koji prate Evroligu! Tea na instagramu i fejsbuku prati 50 puta manje ljudi od jednog prosecnog fudbalera, a otprilike 200 puta manje od jednog prosecnog NBA igraca. Koliko god voleli ili ne voleli te drustvene mreze, one su zaista najbolji pokazatelj necije popularnosti i slave u svetu.

Vlada

pre 6 godina

OK nije cuo, big deal, cuce uskoro. Inace decko je sasvim solidan igrac, nema potrebe za omalovazavanjem, verovatno ce dobiti ulogu da krpi Tea u odbrani. ;)

džeremaja dokov

pre 6 godina

On nezna ni gde je Evropa a kamoli da je čuo za Teodosića.Ne krivim ga prosto Amrički sistem je takav:" samo sam ja bitan i eventualno Amerika".
(misko, 10. jul 2017 10:28)
Brat mu je igrao u Mega vizuri.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sale, 10. jul 2017 11:19)

Tačno, Jeremija-boj...i ko se njega još seća i koliko naših ljudi, uopšte, zna da je igrao u Megi, Beogradu, Srbiji.

Nista o Nicemu

pre 6 godina

@ništa o ničemu, kad već potežeš tuđe (ne)poznavanje gramatike, ne bi bilo loše da znaš i da se to Tvoje dal piše kao da li ili da l'. Takođe nije de već gde.
Nemam ništa protiv toga da se tuđe gramatičke greške ispravljaju, ali treba paziti da se pritom ne prave slične greške...
(dežurni..., 10. jul 2017 11:26) # Link komentara

Izvini, nisam znao da sam dosao na Filoloski fakultet da ostavim komentar.

Kralj Beljo

pre 6 godina

Da budem kratak, jer ne bih volio da mi opet bude neobjavljen dug i kvalitetan komentar... Ne budite iznenadjeni ako Teo bude rezerva Ostinu Riversu.
A to nema nikakve veze sa Dokom. Ljudi koji prate NBA znaju o cemu pricam i kakav je mali Rivers i kakve zasluge ima.

tigres

pre 6 godina

Profesionalni košarkaš mora ovo znati, pogtovu sto mu je budući saigrač... Nego se uplasio da neće igrati pa se pravi lud. Ovo da je istina bi samo značilo koliko su LAC neozbiljan tim, sta kao igraci se ne znaju mdaaaaj

fortitudo

pre 6 godina

zasto se palite. da ima neku vrijednost za nba dobio bi min.10-15 mil po godini. igraci sa ovih prostora kao telatovic I dragic imaju 10 m I 17 m. po godini.
u nba nikoga ne zanima kosarka u evropi.

Quincy Miller - Železnik

pre 6 godina

@mrkal

Aha znači on je tek posle utakmice pitao ko je onaj mali brzi plej što ga je izlomio?I onda rekao nije los taj Ajverson...

Miki

pre 6 godina

@ništa o ničemu, kad već potežeš tuđe (ne)poznavanje gramatike, ne bi bilo loše da znaš i da se to Tvoje dal piše kao da li ili da l'. Takođe nije de već gde.
Nemam ništa protiv toga da se tuđe gramatičke greške ispravljaju, ali treba paziti da se pritom ne prave slične greške...
(dežurni..., 10. jul 2017 11:26) # Link komentara

Izvini, nisam znao da sam dosao na Filoloski fakultet da ostavim komentar.
(Nista o Nicemu, 10. jul 2017 11:37)

Piše se Filološki a ne Filoloski, čekamo sledeći komentar, da li ćeš pogrešiti ili ne ...

teodor

pre 6 godina

Ja prvi put cujem za njega. Mada ne pratim sad nesto spec. NBA ali znam za 80% igrača. Imam i igricu 2k17 pa me čudi da nisam ga zapamtio. Mora da nije nešto posebno.

Nikad nisi igrao igrace u kladionici? Gde ti zivis....

Cry me a rivers

pre 6 godina

Za sve koji su u fazonu sto bi prosecan NBA igrac uopste znao ko je Teo:

U pravu ste!

Ali propustate najbitnije detalje:

1. Mali igra plejmejkera u LAC tj. zamena je prvom plejmejkeru tima
2. Prvi plej odlazi iz kluba
3. Cale mu je trener tima

Toliko je uzbudjen zbog toga da ga uopste ne zanima ko ce da nasledi (bivseg) prvog pleja on ili neko drugi. Ako je on prvi plej sada onda ga boli uvo ko ce da mu bude zamena/deli minute, a ako je on opet drugi plej, ko ce da dodje da bude prvi plej. U sustini bas ga briga, jer kod caleta ima osigurane minute bilo sta da bude. Da je iole ozbiljan u svom poslu bilo bi bar ono "E cale ko ce da dodje umesto Krisa" ili "E cale ko ce da me menja sledece sezone".
5. Toliko ga zanima situacija u klubu da misli da taj neki evropljanin sto dolazi igra beka, a ne pleja.

Do ovog klipa sam mislio da je prica o protekciji i zagarantovanoj poziciji u klubu bez obzira na realni doprinos timu mladjeg Riversa preterivanje, a sada sam siguran da je tako.

P.S. Posto vidim da je to jako bitno u komentarisanju ove vesti, zamolicu dezurne filologe, lektore i sve one pismenije od mene, sa naglaskom na SVE, da mi ne umecu, izmecu zareze, tacke ova slova, ona slova...

ada

pre 6 godina

A da neko spomene da je vanja marinkovic bio najbolji u timu sa 24p i obezbedio pobedu nad turskom,na ep za mlade?Ništa a? samo o zvezdinoj deci se piše

Vidim

pre 6 godina

Ljjxi pricaju tatin sin .Pa nijd go bas tako to su ekipe od milijarxu dolara ,Rivsrs jd bio kvslitetna zamena Pola ,al istina je da ipak nije ispunio s oj potencijal za sad . Coek ga pits za Teodosica ,to je kao sad meni neko da kaze sta mislis o nemom tamo Litvvacu a ne mogu da mu igovorim ni ime kako valja .Kad ga jd pitao zs novog saigraca onda je odmah odgovorio .

foka

pre 6 godina

(mrkal, 10. jul 2017 10:52)

A ko je dzordan ? Pises o njemu kao da se podrazumeva da svi znaju ko je on, pa ko je taj ? Lozis se na njega ?

nista o nicemu

pre 6 godina

Lol koja glupost, pa je l' vaterpolo reprezentacija Zambije bila druga na OI i SP i je l' taj vaterpolista Zambije bio u najboljem timu prvenstva?
(Valjevska podvala, 10. jul 2017 17:46)

Jeste. I sta ces sad?

pedja

pre 6 godina

dežurni-Ajde i ja tebe. Nisi u pravu za DAL. Da l' uopšte ne treba, to je potpuno nepotrebno trošenje mesta u kucanju, prepisci i sl., nego ili napišeš "dal..." ili napišeš "da li...", a nikako "da l'".

mrkal

pre 6 godina

O tome vam ja uvek i pričam i molim vas da shvatite koliko su vaterpolisti, djokovic, ivana španović, zvezdina titula lige šampiona, partizanova evroliga itd nebitni u svetu. To se samo mi ložimo jer smo dobri u nekim sportovima koje realno niko ne prati a mislimo da prati jer smo mi jaki u njima. Džordan nije znao nikog sem saigrača zato je i postao najveći jer je gledao sebe i svoj tim čoveka nije interesovalo ništa drugo, tako rade svi na zapadu u svakom poslu ne samo u sportu i zato su uvek ispred nas. A nama je važnije da se federer i njegovi navijači nerviraju nego da se slavi nevažna đokovićeva pobeda jer nije konačna, igraće još 50 mečeva sa njim.Ljudi koji prate košarku u svetu njih zanima samo vrh a to je nba. Mislite da će Rivers da ustaje u 2 ujutru po njihovom vremenu da gleda Todosića i F4 evrolige ? On ne zna ni da se igralo to kao ni većina svetske populacije i prestanite da se ložite.

alibaba

pre 6 godina

Teo je odlican kosarkas ali nista nece uraditi u NBA, jednostavno nije tip igraca za tu ligu, za takav nacin igre mislim. Daj Boze da gresim.

nista o nicemu

pre 6 godina

On nezna ni gde je Evropa a kamoli da je čuo za Teodosića.Ne krivim ga prosto Amrički sistem je takav:" samo sam ja bitan i eventualno Amerika".
(misko, 10. jul 2017 10:28)

Ne zna se pise odvojeno, ne smem ni da pitam dal znas de je Amerika na karti sveta.

Sajmon

pre 6 godina

Mislim da se Teo nece snaci u NBA jer je to jedna druga dimenzija kosarke..on nema dovoljnu brzinu i fizicke predispozicije potrebne za NBA tako da se nece naigrati..

Nista o Nicemu

pre 6 godina

@ništa o ničemu, kad već potežeš tuđe (ne)poznavanje gramatike, ne bi bilo loše da znaš i da se to Tvoje dal piše kao da li ili da l'. Takođe nije de već gde.
Nemam ništa protiv toga da se tuđe gramatičke greške ispravljaju, ali treba paziti da se pritom ne prave slične greške...
(dežurni..., 10. jul 2017 11:26) # Link komentara

Izvini, nisam znao da sam dosao na Filoloski fakultet da ostavim komentar.

Milan

pre 6 godina

U Svedskoj imam par prijatelja sa posla koji vole kosarku i prate NBA, takodje nikada nisu culi za nijednog srpskog kosarkasa. Nije vam evropska kosarka popularna kao fudbal pa da ljudi u svetu znaju imena srpskih kosarkasa. Teo i ekipa su zvezde u Srbiji ali nikako svetske zvezde

ok

pre 6 godina

jedna od najbogatijih zemalja sa najrezvijenijim svim segmentima društva, nastanjena sa preko 320 miliona stanovnika, na drugom kontinentu...

misko

pre 6 godina

On nezna ni gde je Evropa a kamoli da je čuo za Teodosića.Ne krivim ga prosto Amrički sistem je takav:" samo sam ja bitan i eventualno Amerika".

ada

pre 6 godina

A da neko spomene da je vanja marinkovic bio najbolji u timu sa 24p i obezbedio pobedu nad turskom,na ep za mlade?Ništa a? samo o zvezdinoj deci se piše

Kralj Beljo

pre 6 godina

Da budem kratak, jer ne bih volio da mi opet bude neobjavljen dug i kvalitetan komentar... Ne budite iznenadjeni ako Teo bude rezerva Ostinu Riversu.
A to nema nikakve veze sa Dokom. Ljudi koji prate NBA znaju o cemu pricam i kakav je mali Rivers i kakve zasluge ima.

Little red rooster

pre 6 godina

treba da se pomirimo da nismo najbitniji na svetu i da ne moze svako da nas voli. tako i Vilandera ne volimo jer kritikuje Novaka. Opustite se nismo centar sveta.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ovo oslikava surovu istinu. Oni ne prate kosarku van Amerike, tu su najbolji, to oh zanima. Decko jednostavno ne zna, ne znam zasto mu odmah zamerate. Kao sto Filip Filipovic nije cuo za vaterpolistu Zambije.

smesno

pre 6 godina

Evroliga je popularno takmicenje samo u par zemalja u Evropi.
Veci deo Evrope poput Skandinavije, Nemacke, Velike Britanije, Poljske, Ceske, Slovacke, Ukrajine, Austrije, Svajcarske... zatim SAD, Australija, Afrika, Azija ne prate Evroligu i NEMAJU POJMA KO JE TEODOSIC! Sta vama ovde nije jasno? Ljudi u svetu koji prate kosarku, prate samo NBA, i ako se vi u Srbiji lozite na Tea i Bogdana, otkud vam ideja da su oni zvezde u ostatku sveta?:)

ubih se od smeha

pre 6 godina

Druze nije uopste tema da li smo mi kao nacija centar svetq ili ne. Cinjenica je da je Teo najbolji evropski play i svakako bolji igrac od riversa. To je kao da neko kaze da nije cuo za bolta zato sto jamajka nije centar sveta. Zato ne smaraj..
(petarczv, 10. jul 2017 13:08)

Haha, covek `ladno uporedi Bolta i Tea:))) Brate, Bolt je svetska zvezda za koju je cuo ceo svet, a za Tea je cula Srbija, i par hiljada ljudi iz Evrope koji prate Evroligu! Tea na instagramu i fejsbuku prati 50 puta manje ljudi od jednog prosecnog fudbalera, a otprilike 200 puta manje od jednog prosecnog NBA igraca. Koliko god voleli ili ne voleli te drustvene mreze, one su zaista najbolji pokazatelj necije popularnosti i slave u svetu.

Boston

pre 6 godina

(misko, 10. jul 2017 10:28)

Nije to nista, imam ja prijatelja koji je isto tako pricao za Amere, i jednog dana slucajno dosli na temu grada Bostona, covjek je mislio da je Boston na zapadnoj obali ahahahaha. Od tad vise ne komentira Amere i njihovo nepoznavanje geografije.

fantom iz opere

pre 6 godina

Teo će fantastično asistirati peškir do Ostina Riversa na tajm autima! A možda čak i getorejd! To će biti njegova uloga u NBA-u!
(menađer, 10. jul 2017 10:36)
Jedino u cemu je Rivers bolji je Tea jeste OTAC inace Rivers je propali tatin sin koji uspeva samo uz njegovu pomoc

Zvezdan

pre 6 godina

Ja prvi put cujem za njega. Mada ne pratim sad nesto spec. NBA ali znam za 80% igrača. Imam i igricu 2k17 pa me čudi da nisam ga zapamtio. Mora da nijr nešto posebno.

Miki

pre 6 godina

@ništa o ničemu, kad već potežeš tuđe (ne)poznavanje gramatike, ne bi bilo loše da znaš i da se to Tvoje dal piše kao da li ili da l'. Takođe nije de već gde.
Nemam ništa protiv toga da se tuđe gramatičke greške ispravljaju, ali treba paziti da se pritom ne prave slične greške...
(dežurni..., 10. jul 2017 11:26) # Link komentara

Izvini, nisam znao da sam dosao na Filoloski fakultet da ostavim komentar.
(Nista o Nicemu, 10. jul 2017 11:37)

Piše se Filološki a ne Filoloski, čekamo sledeći komentar, da li ćeš pogrešiti ili ne ...

nista o nicemu

pre 6 godina

Lol koja glupost, pa je l' vaterpolo reprezentacija Zambije bila druga na OI i SP i je l' taj vaterpolista Zambije bio u najboljem timu prvenstva?
(Valjevska podvala, 10. jul 2017 17:46)

Jeste. I sta ces sad?

foka

pre 6 godina

(mrkal, 10. jul 2017 10:52)

A ko je dzordan ? Pises o njemu kao da se podrazumeva da svi znaju ko je on, pa ko je taj ? Lozis se na njega ?

as

pre 6 godina

Kao sto se vrhunski fudbal igra samo u evropi tako se i vrhunska kosarka igra samo u NBA..kao sto mi ne znamo za igrace americke lige u fudbalu(osim veterana koji su igrali u evropi)tako ni oni ne znaju evropske kosarkase.sta se lozite

Danilo

pre 6 godina

Definitivno,postoji ta svest o samodovoljnosti u USA, na kraju krajeva, šampiona u NBA oni zovu prvak sveta.
Onda je logično da solidni NBA igrač sa vrlo solidnim ugovorom, duplo većim od Teovog, ne zna za Miloša.
Valjda će saznati dok ga sa klupe bude gledao?

pedja

pre 6 godina

dežurni-Ajde i ja tebe. Nisi u pravu za DAL. Da l' uopšte ne treba, to je potpuno nepotrebno trošenje mesta u kucanju, prepisci i sl., nego ili napišeš "dal..." ili napišeš "da li...", a nikako "da l'".

dežurni...

pre 6 godina

On nezna ni gde je Evropa a kamoli da je čuo za Teodosića.Ne krivim ga prosto Amrički sistem je takav:" samo sam ja bitan i eventualno Amerika".
(misko, 10. jul 2017 10:28)

Ne zna se pise odvojeno, ne smem ni da pitam dal znas de je Amerika na karti sveta.
(nista o nicemu, 10. jul 2017 10:59)

@ništa o ničemu, kad već potežeš tuđe (ne)poznavanje gramatike, ne bi bilo loše da znaš i da se to Tvoje dal piše kao da li ili da l'. Takođe nije de već gde.
Nemam ništa protiv toga da se tuđe gramatičke greške ispravljaju, ali treba paziti da se pritom ne prave slične greške...

gimpel

pre 6 godina

U Svedskoj imam par prijatelja sa posla koji vole kosarku i prate NBA, takodje nikada nisu culi za nijednog srpskog kosarkasa. Nije vam evropska kosarka popularna kao fudbal pa da ljudi u svetu znaju imena srpskih kosarkasa. Teo i ekipa su zvezde u Srbiji ali nikako svetske zvezde
(Milan, 10. jul 2017 12:00)

Sigurno prate, ali rezultate na kladionici...više od toga, teško. Inače bi čuli, bar, za Divca i Stojakovića ili, od ovih mlađih, za Jokića. Pratim i ja, i NBA, a i fudbal, ali nisam čuo ni za jednog košarkaša i fudbalera, osim za one koji su iz Srbije. Za mene će Divac, Stojaković,Danilović, Đorđević, Jokić, Krstić, Bogdanović i Teodosić, uvek biti veće zvezde i interesantniji igrači od bilo kojeg Amera, Nemca, Engleza ili nekog petog.

Da, hokej na ledu je jako popularan i raširen sport u svetu, još malo pa kao vaterpolo...igra se ozbiljno u čitavih 7 država sveta ili ono krljanje... ragbi ili tzv. američki fudbal (hrkljuš)..jako popularan, raširen i zanimljiv "sport", pa Amerima ne smeta da se na te stvari pale kao mladi majmuni, a šta tek reći o bejzbolu (palijanju) ...SAD, Japan i Kuba...tu lopticu možeš promašiti, ali medalju ni slučajno. A tu su još i svetski popularni hokej na livadi, hokej na konjima (polo), Šveđanima omiljeni karling , tu je i...hitni lopticu u šumicu....ali su zato atletika, tenis, odbojka, i plivanje..obična.boranija...ko se još toga igra...

Vidim

pre 6 godina

Ljjxi pricaju tatin sin .Pa nijd go bas tako to su ekipe od milijarxu dolara ,Rivsrs jd bio kvslitetna zamena Pola ,al istina je da ipak nije ispunio s oj potencijal za sad . Coek ga pits za Teodosica ,to je kao sad meni neko da kaze sta mislis o nemom tamo Litvvacu a ne mogu da mu igovorim ni ime kako valja .Kad ga jd pitao zs novog saigraca onda je odmah odgovorio .

Miro

pre 6 godina

Bio u Kaliforniji, leteo iz Londona za LA. Nikom zivom tamo nisam mogao da objasnim odakle sam doleteo, niko nikad cuo za Englesku i London :), tako da...

tigres

pre 6 godina

Profesionalni košarkaš mora ovo znati, pogtovu sto mu je budući saigrač... Nego se uplasio da neće igrati pa se pravi lud. Ovo da je istina bi samo značilo koliko su LAC neozbiljan tim, sta kao igraci se ne znaju mdaaaaj

teodor

pre 6 godina

Ja prvi put cujem za njega. Mada ne pratim sad nesto spec. NBA ali znam za 80% igrača. Imam i igricu 2k17 pa me čudi da nisam ga zapamtio. Mora da nije nešto posebno.

Nikad nisi igrao igrace u kladionici? Gde ti zivis....

petarczv

pre 6 godina

treba da se pomirimo da nismo najbitniji na svetu i da ne moze svako da nas voli. tako i Vilandera ne volimo jer kritikuje Novaka. Opustite se nismo centar sveta.
(Little red rooster, 10. jul 2017 10:48)

Druze nije uopste tema da li smo mi kao nacija centar svetq ili ne. Cinjenica je da je Teo najbolji evropski play i svakako bolji igrac od riversa. To je kao da neko kaze da nije cuo za bolta zato sto jamajka nije centar sveta. Zato ne smaraj..

Sale

pre 6 godina

On nezna ni gde je Evropa a kamoli da je čuo za Teodosića.Ne krivim ga prosto Amrički sistem je takav:" samo sam ja bitan i eventualno Amerika". 
(misko, 10. jul 2017 10:28) 
Brat mu je igrao u Mega vizuri.

Gde ja živim

pre 6 godina

@mrkal

Evo ga još jedan što smatra da je atletika sport koji niko ne prati. Gde vi živite narode, na kojoj planini, u kojoj pećini? Slažem se da se ložimo ponekad i previše, ali reći da baš niko ne prati te sportove i da je sve nebitno je isto tako preterano. Ispada da smo mi izmislili vaterpolo da bismo se ložili i dominirali svetom. Vaterpolo su izmislili Britanci, a Ameri su bili 2 puta svetski prvaci (91-e i 97-e), jednom olimpijski (doduše jako davno) i imaju dosta srebrnih medalja. Imaju jako puno timova, to što ne pumpaju ogromne pare ne znači da ne prate i ne znaju ama baš ništa. Tačno je da ja npr. ne pratim MLS, nemam kablovsku i vremena. To ne znači da ne poštujem to što rade, čak mislim da su bolji od nas. Pre jedan lik na vest da je Amela napravila dobar rezultat kaže „Zašto dajemo pare na sportove koje niko ne prati“. Ej, atletika „Kraljica sportova“. Valjda su Bartoleta, Ris, Dreksler, Pauel, Luis, Bimon nenormalni što su „skakali u pesak“. Onom komšiji što je rekao da smo izmislili 3x3 da bismo se palili mogu da oprostim jer očigledno zeza i provocira, ali našima ne. Ivana se bavi atletikom, isto kao i Amela, Asmir, Emir, ona mala Sara iz Hrv, Sandra i Blanka. Ja za njihove uspehe nikada neću reći da su nebitni, pa makar bili u onim golubovima i voleo bih da imamo i mi jednog takvog, a verovatno nemamo zbog ljudi kao što ste vi kojima je jedino fudbal i NBA ozbiljna stvar.

antiDebil

pre 6 godina

treba da se pomirimo da nismo najbitniji na svetu i da ne moze svako da nas voli. tako i Vilandera ne volimo jer kritikuje Novaka. Opustite se nismo centar sveta.
(Little red rooster, 10. jul 2017 10:48)

A ko je Wilander, stanovnik centra sveta ??

fortitudo

pre 6 godina

zasto se palite. da ima neku vrijednost za nba dobio bi min.10-15 mil po godini. igraci sa ovih prostora kao telatovic I dragic imaju 10 m I 17 m. po godini.
u nba nikoga ne zanima kosarka u evropi.

LFC

pre 6 godina

Ne lozite se,lepo je rekao da je Teo talentovan bek. Naravno da nije odusevljen jer zna da ce sa njim da se bori za minute. Beverli je igrac za odbranu ipak,Rivers atleta plej a Teo suter i paser.

Humska 1

pre 6 godina

U Svedskoj imam par prijatelja sa posla koji vole kosarku i prate NBA, takodje nikada nisu culi za nijednog srpskog kosarkasa. Nije vam evropska kosarka popularna kao fudbal pa da ljudi u svetu znaju imena srpskih kosarkasa. Teo i ekipa su zvezde u Srbiji ali nikako svetske zvezde
(Milan, 10. jul 2017 12:00)

Mnogo slicnih komentara ali ne znam sta hocete da kazete. Pa ni u Pakistanu niko nije cuo za Majkla Dzordana, jer je tamo najpopularniji sport, hokej na travi. Naravno da je Teo poznat u kosarkaskim krugovima, a Svedska to sigurno nije. Neko rece da ni Novak nije poznat u svetu, a i to je moguce kod onih koji prate Dzejmija Olivera. Verovatno da i oni koji prate karling i polo, nisu culi za Mesija, no zaista je bezobrazno i oholo da saigrac iz tima ne zna ko je Teodosic. Uskoro ce da nauci i neku fintu, a ne samo ime.

Djiiiiibril

pre 6 godina

Kruze price da ih je CP3 napustio zbog svadje sa Doc Riversom u vezi sa minutazom njegovog sina. Iskreno se nadam da ce Klipersi dovesti novog trenera. Doc je ekstremno precenjen trener kome je jedina svetla tacka u karijeri titula sa super timom Bostona. Godinama nije mogao da prodje prvu rundu sa izuzetno dobrim Klipersima(na papiru), a da je stvarno tako dobar trener nasao bi nacin da bar jednom dodje do finala konferencije. Teo pokazi im obojici kako se igra kosarka.

nnidza

pre 6 godina

Postoji dosta američkih igrača za koje sam čuo, onih koji prave razliku. Ali prvi put čujem za ovog lika... I njegovog oca ne mogu da se setim iako je očigledno mnogo poznatije ime...Nista čudno. I da je cuo ili video teško mu je da upamti ili izgovori njegovo prezime.

nista o nicemu

pre 6 godina

A ko je dzordan ? Pises o njemu kao da se podrazumeva da svi znaju ko je on, pa ko je taj ? Lozis se na njega ?
(foka, 10. jul 2017 14:19)

Sramotno je da u eri interneta ti pitas ko je Dzordan ovde u komentarima. Znamo da znas, jako los pokusaj brale.

Valjevska podvala

pre 6 godina

Kao sto Filip Filipovic nije cuo za vaterpolistu Zambije.
(nista o nicemu, 10. jul 2017 16:27)

Lol koja glupost, pa je l' vaterpolo reprezentacija Zambije bila druga na OI i SP i je l' taj vaterpolista Zambije bio u najboljem timu prvenstva?

korman

pre 6 godina

Amerikanci gotovo da neznaju da postoji ostatak sveta. A doduše, nije im ni potrebno da znaju.
Upoznao sam jednog mladog Amerikanca koji je prvi put došao u Evropu. Muke sam imao da mu objasnim šta je menjačnica i čemu služi.

petarczv

pre 6 godina

O tome vam ja uvek i pričam i molim vas da shvatite koliko su vaterpolisti, djokovic, ivana španović, zvezdina titula lige šampiona, partizanova evroliga itd nebitni u svetu. To se samo mi ložimo jer smo dobri u nekim sportovima koje realno niko ne prati a mislimo da prati jer smo mi jaki u njima. Džordan nije znao nikog sem saigrača zato je i postao najveći jer je gledao sebe i svoj tim čoveka nije interesovalo ništa drugo, tako rade svi na zapadu u svakom poslu ne samo u sportu i zato su uvek ispred nas. A nama je važnije da se federer i njegovi navijači nerviraju nego da se slavi nevažna đokovićeva pobeda jer nije konačna, igraće još 50 mečeva sa njim.Ljudi koji prate košarku u svetu njih zanima samo vrh a to je nba. Mislite da će Rivers da ustaje u 2 ujutru po njihovom vremenu da gleda Todosića i F4 evrolige ? On ne zna ni da se igralo to kao ni većina svetske populacije i prestanite da se ložite.
(mrkal, 10. jul 2017 10:52)

Ne radi se o tome da li on gleda evroligu ili ne radi se o tome da ne zna za novog saigraca!?

sempervivum

pre 6 godina

Ma nema veze... On tapka loptu i od toga lepo zarađuje. Samo mu je to bitno. Očigledno da njega košarka suštinski ne zanima, jer ozbiljan zaljubljenik u košarku prati sve događaje i zna sve.
Inače... za Amere je Evropa neka stara, dosadna, muzejska zemlja, a ostatak sveta su neki zaostali divljaci.

Cry me a rivers

pre 6 godina

Za sve koji su u fazonu sto bi prosecan NBA igrac uopste znao ko je Teo:

U pravu ste!

Ali propustate najbitnije detalje:

1. Mali igra plejmejkera u LAC tj. zamena je prvom plejmejkeru tima
2. Prvi plej odlazi iz kluba
3. Cale mu je trener tima

Toliko je uzbudjen zbog toga da ga uopste ne zanima ko ce da nasledi (bivseg) prvog pleja on ili neko drugi. Ako je on prvi plej sada onda ga boli uvo ko ce da mu bude zamena/deli minute, a ako je on opet drugi plej, ko ce da dodje da bude prvi plej. U sustini bas ga briga, jer kod caleta ima osigurane minute bilo sta da bude. Da je iole ozbiljan u svom poslu bilo bi bar ono "E cale ko ce da dodje umesto Krisa" ili "E cale ko ce da me menja sledece sezone".
5. Toliko ga zanima situacija u klubu da misli da taj neki evropljanin sto dolazi igra beka, a ne pleja.

Do ovog klipa sam mislio da je prica o protekciji i zagarantovanoj poziciji u klubu bez obzira na realni doprinos timu mladjeg Riversa preterivanje, a sada sam siguran da je tako.

P.S. Posto vidim da je to jako bitno u komentarisanju ove vesti, zamolicu dezurne filologe, lektore i sve one pismenije od mene, sa naglaskom na SVE, da mi ne umecu, izmecu zareze, tacke ova slova, ona slova...

the simpsons

pre 6 godina

Piše se Filološki a ne Filoloski, čekamo sledeći komentar, da li ćeš pogrešiti ili ne ...
(Miki, 10. jul 2017 13:17)
Ma čovek ne zna da mu se nadimak pod kojim se predstavlja piše ništa ni o čemu, a ne ništa o ničemu, a vi ga tu ispravljate za "teže" prekršaje.

Sole

pre 6 godina

@ništa o ničemu, kad već potežeš tuđe (ne)poznavanje gramatike, ne bi bilo loše da znaš i da se to Tvoje dal piše kao da li ili da l'. Takođe nije de već gde.
Nemam ništa protiv toga da se tuđe gramatičke greške ispravljaju, ali treba paziti da se pritom ne prave slične greške...
(dežurni..., 10. jul 2017 11:26)

Izvini, nisam znao da sam dosao na Filoloski fakultet da ostavim komentar.
(Nista o Nicemu, 10. jul 2017 11:37)

Ako tebi ne smeta da budeš predmet podsmevanja , onda OK.

kaokakao

pre 6 godina

 tome vam ja uvek i pričam i molim vas da shvatite koliko su vaterpolisti, djokovic, ivana španović, zvezdina titula lige šampiona, partizanova evroliga itd nebitni u svetu. To se samo mi ložimo jer smo dobri u nekim sportovima koje realno niko ne prati a mislimo da prati jer smo mi jaki u njima. Džordan nije znao nikog sem saigrača zato je i postao najveći jer je gledao sebe i svoj tim čoveka nije interesovalo ništa drugo, tako rade svi na zapadu u svakom poslu ne samo u sportu i zato su uvek ispred nas. A nama je važnije da se federer i njegovi navijači nerviraju nego da se slavi nevažna đokovićeva pobeda jer nije konačna, igraće još 50 mečeva sa njim.Ljudi koji prate košarku u svetu njih zanima samo vrh a to je nba. Mislite da će Rivers da ustaje u 2 ujutru po njihovom vremenu da gleda Todosića i F4 evrolige ? On ne zna ni da se igralo to kao ni većina svetske populacije i prestanite da se ložite. 
(mrkal, 10. jul 2017 10:52) 

Djokovica ne znaju u svijetu? Na cemu si ti? A znas li ti nekog NFL igraca ili NHL?

Milosav

pre 6 godina

Sta se palite, pa ne zna decko, zasto bi i znao, za Amere je evropska basket liga nepostojeca, tako da me ne cudi sto nisu culi za Teodosica. Ali to nema veze ako mu podje dobro u NBA ima da ga zapamte preko noci, kao sto su Divca, Pedju, Jokica.

marko

pre 6 godina

Ne vidim zašto bi se ovo predstavljalo kao neki skandal. Genaralno, Amerikanci (izuzev košarkaških skauta) nemaju nikakav razlog da se zanimaju za evropske lige. Tamo se prati NBA kao vrhunac košarke, i koledž i srednjoškolska košarka kao sportska tradicija i primarni način za igrače da dođu do NBA. Uostalom, i ljubitelji fudbala u Evropi slabo se zanimaju za MLS. Teo je stekao izvesnu slavu u američkoj javnosti tokom Olimpijskih igara, ali on je za njih samo još jedan igrač sa talentom koji tek treba da se dokaže u NBA. Većini NBA igrača je verovatno bio poznat od ranije, ali ne treba da čudi što nekima nije.

A Rivers je kao klinac bio smatran za izuzetnog talenta, ali za sada nije pokazao da može mnogo da ostvari u NBA.

Vlada

pre 6 godina

OK nije cuo, big deal, cuce uskoro. Inace decko je sasvim solidan igrac, nema potrebe za omalovazavanjem, verovatno ce dobiti ulogu da krpi Tea u odbrani. ;)

nista o nicemu

pre 6 godina

Izvini, nisam znao da sam dosao na Filoloski fakultet da ostavim komentar.
(Nista o Nicemu, 10. jul 2017 11:37)

Piše se Filološki a ne Filoloski, čekamo sledeći komentar, da li ćeš pogrešiti ili ne ...
(Miki, 10. jul 2017 13:17)

Miki, fali ti zarez jedan. Na kraju rečenice ne ide razmak pre tački.

dundo maroje

pre 6 godina

A da neko spomene da je vanja marinkovic bio najbolji u timu sa 24p i obezbedio pobedu nad turskom,na ep za mlade?Ništa a? samo o zvezdinoj deci se piše
(ada, 10. jul 2017 14:09)

Nije EP, već pripremna utakmica za EP. Vanji svaka čast, ali danas ti je tako, ako mediji ne objave kao da nije ni dao tih 24 poena i uopšte da je igrao. Ima neke veze i sa ovom temom.
Teodosić može biti sjajan igrač koliko hoće, kao što i jeste, ali dok to američki mediji ne objave, obična je "talašika" i evropski "nemač pojma". Da nije bilo medija u Džordanovo vreme, malo ko bi znao da je Džordan i igrao košarku i bio vrhunski košarkaš.

džeremaja dokov

pre 6 godina

On nezna ni gde je Evropa a kamoli da je čuo za Teodosića.Ne krivim ga prosto Amrički sistem je takav:" samo sam ja bitan i eventualno Amerika".
(misko, 10. jul 2017 10:28)
Brat mu je igrao u Mega vizuri.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sale, 10. jul 2017 11:19)

Tačno, Jeremija-boj...i ko se njega još seća i koliko naših ljudi, uopšte, zna da je igrao u Megi, Beogradu, Srbiji.

Toni

pre 6 godina

U Americi je sve prosto.
Talk the talk but walk the walk.
Kakve veze ima da li ga mali zna ko je Teo ili ne? Zašto je to vest ?Koji kompleksi se time leče što će neko da zna ili ne zna ko je Teo ? ? Bitno je samo koliko je para Teo dobio da dodje, to je jedina indikacija koliko ga znaju PRE, a to koliko će ga znati posle će Teo sam da odredi svojim igrama. Ako bude imao dobru sezonu pitajte onda malog da li zna ko je Teo. Ako bude imao lošu sezonu, priče od Kulina bana i šta god da je ranije urađeno na evropskim parketima neće nikog ( bar ne u Americi) interesovati. To može nama da znači jer se sećamo cele karijere, ali što bi to njih interesovalo. To je isto kao da mene interesuje kakvu je karijeru imao bilo koji levak koji trenutno igra u FK Crvena Zvezda pre dolaska u Zvezdu. Jeste, zbog toga ću sigurno La Teleka ili Frimponga da gledam drugim očima.

Quincy Miller - Železnik

pre 6 godina

@mrkal

Aha znači on je tek posle utakmice pitao ko je onaj mali brzi plej što ga je izlomio?I onda rekao nije los taj Ajverson...