cars
pre 6 godina
Treba odati postovanje juznokorejskim filmovima. Neverovatno realisticni i bez imalo patetike.
pre 6 godina
Treba odati postovanje juznokorejskim filmovima. Neverovatno realisticni i bez imalo patetike.
pre 6 godina
ovo su uglavnom filmovi iz 2016.
pre 6 godina
The Autopsy of Jane Doe, odlican horor!
pre 6 godina
Kao veliki ljubitelj horora i fanstastike odgledao sam Get out i negde spomenuti A Cure for Wellness cim su se pojavili. E pa slobodno mozete da preskocite oba. Bolje ta tri cetiri sata svog zivota provedite u posmatranju ptica.
pre 6 godina
Digoh ruke nakon sto videh LaLa i Lego na listi.
(Automatska diskvalifikacija, 29. jun 2017 18:41)
Lego je film i po, domacine!
pre 6 godina
Nema dobrih filmova, ili su retki, jer je krem holivudskih scenarista prešao da radi na tv serijama. Trend traje već čitavu deceniju a razlozi su manji rizik kod serija i skoro pa podjednaki honorari a opet mnogo sigurniji posao na tv. Serije su napravile bum, budžeti su ogromni, nije više problem da imaju glumce sa A liste, lakše se prodaju i vezuju publiku na duže vreme. Filmovi su sve jeftiniji, nema priča i sve što iole vredi je ili rimejk ili neka nova ideja indijskog, iranskog, japanskog ili skandinavskog autora. Guraju se strip-filmovi koji više liče na ctraće nego na blokbaster akcije. Jednostavno, film kao forma gubi smisao u vremenu kada se nema vremena. Odgledaću epizodu a ako imam vremena, još jednu. Za film treba izdvojiti par sati, i ako ćeš da ga gledaš kako treba, bogami i podosta novca.
Elem, raspričah se, nema ih na listi a meni se svideli:
Perfetti Sconosciuti Aka Perfect Strangers
Lobster
The Invisible Guest aka Contratiempo
Trapped
Black Butterfly
pre 6 godina
Ako u necemu postoji subjektivno misljenje i ukus, onda je to film. Stotinu ljudi, stotinu cudi. To zavisi od vaseg karaktera i profila licnosti, godina starosti, zivotnih stavova, principa, sklonosti, smisla za humor, obrazovanja i kojecega. Covjek mi , recimo, kaze da Hitchcocka ne podnosi. OK.
Vecinu sam ovih pogledao. Ako volite autorske drame, svidjece vam se Toni Erdmann, Elle (odlican povratak Verhoevena, nakon Zwartboek) i sl. Za Moonlight ne mozete reci da je los film (i Oskar je nagrada Americkog Filmskog Instituta, normalno je da ih najvise zanjima njihova produkcija). Manchester By The Sea, koliko god tezak, ne moze da vam se ne dopadne – Oscar za Afflecka je jedan od najzasluznijih u nizu godina za musku ulogu. Takvo rasulo od covjeka se ne sjecam da mi je na filmu docarano. La La Land je jedan od rijetkih ‘’sarenih’’ filmova u moru teskih i sivih.
Predrasude nijesu dobre, ali mene (sa rijetkim izuzecima, tipa Nolanove Batman trilogije) filmovi o superherojima, u sustini, ne zanimaju.
Na ovoj listi ih nema, ali ja mislim da su trebali biti i da su i od kritike i od publike potcjenjeni odlicni Hell or High Water, zatim The Nice Guys, spanski Contratiempo, Linklaterov optimisticni Everybody Wants Some, zatim Gibsonov Hacksaw Ridge, odlicni Eastwoodov Sully, te za ljubitelje prave akcije John Wick chapter 2.
Pozdrav svima koji u ovim vrucim danima, u hladu bioskopa ili svoje sobe, gledaju filmove.
pre 6 godina
citiram "sem toga 2 sata mucenja u mucnoj, tuznoj, sporoj, i dosadnoj prici o ljudskoj patnji"
Manchester by the sea zaista nije za svakog, i prilicno je bzv zbog svoje licne frustracije reci ljudima da nesto preskoce. Prosto neko vise voli sarene limunade, i uvrede se na nesto iole ozbiljnije.
Oskar ili ne, potpuno je svejedno, ovo je odlican film, sa vrhunskom glumom. I da, nije za siroku publiku...
pre 6 godina
pogledajte, ko nije, spanski Contratiempo! triler
pre 6 godina
Guardians of the Galaxy 2. Neponovljivo bioskopsko iskustvo!!
pre 6 godina
Kong? guardians of the galaxy vol 2, kakve su ovo gluposti...
pre 6 godina
@Lazni Brkajlo nesto najbolje u poslednjih par godina!
pre 6 godina
ne znam zašto su neki ljudi niže u komentarima popljuvali la la land. film je primjer smislenog i dobrog ljubavnog filma, iskren film o ljubavi, životu i snovima. ako ne volite ljubavne filmove ili mjuzikle ne znači da je svaki takav loš jer se vama ne sviđaju
(autocorrect off)
Zato sto su ti ljudi dovoljno filmski obrazovani da znaju da postoji original (Serburski kisobrani), umesto da gube vreme na trecerazrednu kopiju. Ako imas zelje i vremena, pogledaj i sve ce ti biti jasno.
pre 6 godina
Znao sam da neću videti na ovoj listi, a najbolji je ove godine: Cure For Wellness.
pre 6 godina
@dr rockter
kucaj t2 kad tražiš prevod, a ne trainspoting 2, ja skinuo
pre recimo nedelju dana....
pre 6 godina
Izuzetna lista. Hvala za trud i divne preporuke! Bravo!
pre 6 godina
Gde je još Marvel filmova? To su najbolji filmovi! :)
pre 6 godina
Pa,jako tanak pocetak godine sto se tice filmske industrije. Od svih ovih gore navedenih filmova,jedino Manchester by the sea je za gledanje,posebno onaj momenat kad se glavni glumac sretne sa bivsom zenom,strasne emocije... I zasluzen Oscar za Aflecka.
(katatonia, 29. jun 2017 15:33)
Ta scena od 2 minuta je jedina koja zasluzuje paznju.... sem toga 2 sata mucenja u mucnoj, tuznoj, sporoj, i dosadnoj prici o ljudskoj patnji. Preskocite ovaj film ako zelite da izbegnete sve ovo. A za oskara nemam reci. Odglumio je sasvim ok, ali ako je to najbolja gluma godine onda oskar treba dobiti oskara za glupost. Dovoljno je pa videti da je Munlajt dobio nagradu za najbolji film, pa zakljuciti da li su im kriterijumi sa ukusom ili ne.
pre 6 godina
hacksaw ridge nije na listi?
pre 6 godina
Neka bude i najvece smece ali ja jedva cekam septembar i IT!!!
pre 6 godina
Digoh ruke nakon sto videh LaLa i Lego na listi.
pre 6 godina
Apelujem da neko konačno uradi srpski subtitle za Trainspotting 2. Čudi me da ga dosad nema.
pre 6 godina
Elle je iz 2016. i jedini je film koji sam pogledao sa ove liste. Vidim da ga neki preporučuju kako je odličan, baš me zanima šta je odlično sem glume Izabel Iper?
Kad se već stavljaju filmovi iz 2016. ja bih preporučio "Goksung", dugo nisam pogledao tako dobar film. Moram da upozorim(samim tim da navučem inteligentniju publiku) da je film malo zahtevniji, vidim da mnogi, uključujući i ljude koji se bave filmovima, nisu baš skapirali priču iako im se samo ostvarenje dopada. Naravno to ne treba da vas obeshrabri.
https://www.youtube.com/watch?v=43uAputjI4k
pre 6 godina
Lego Betman je presmesan, plakao sam od smeha ceo film
pre 6 godina
ne znam zašto su neki ljudi niže u komentarima popljuvali la la land. film je primjer smislenog i dobrog ljubavnog filma, iskren film o ljubavi, životu i snovima. ako ne volite ljubavne filmove ili mjuzikle ne znači da je svaki takav loš jer se vama ne sviđaju
pre 6 godina
Manchester by the sea - tužan film jako, ali dobar, efektan, solidnih 9/10
The Handmaiden - sjajan film, i uzbudljiv i smešan i ozbiljan i seksi, 10/10
Endless Poetry - onako, na momente jako zanimljiv, naročito vizuelno, ali sveukupno prilično bledo, dosta nadrealnog i simbolike, možda će se svideti hardkor ljubiteljima ovog režisera, meni 6/10
Ocene su naravno prilagođene žanru, vremenu itd, ako ćemo realno, nijedan od ovih filmova ne bi imao ni 7/10 na nekoj mojoj all times listi
pre 6 godina
Ts 2,samo bez prevelikih ocekivanja i vrlo ugodno cete se iznenaditi.
pre 6 godina
Najbolji je (ako nije film) Twin Peaks epizoda 8. Ko je gledao za vikend zna o cemu pricam.
pre 6 godina
Ako necete za dzabe da izgubite 2 X 2 sata obavezno preskocite Moonlight i Manchester by the Sea. Obavezno.
pre 6 godina
Najbolji filmovi!!! A jel ima neki iz 2017.g. da nije na ovom spisku
pre 6 godina
pa ovi carevi su postavili na listu sve filmove iz 2017.mogli su i poneki iz 2016. kratka im je lista
pre 6 godina
"Get Out"
Horor godine koji obožava i publika i kritika je paranoidni triler koji ruši sve tabue...
Ma daj mi na email kontakte 10 ljudi iz te "publike" da ih pitam sta obozavaju? Ma ovo je niskobudzetna glupost da nema dalje. Ovo nije videlo horora a ni filma! Iznervirah se!
pre 6 godina
LION super film , MANCHESTER dobar
pre 6 godina
Handmaiden je u svemu izuzetan! Park Chan-wook ("Oldboy") u punoj formi.
After the Storm je lep mali film. Ko voli Japance, uživaće.
Toni Erdmann je fina poslastica, ali samo za ljubitelje hermetičnog autorskog filma.
Manchester by the Sea je apsolutno besprekoran, mada, sudeći po nekim komentarima, nije za nestrpljive.
Graduation (Matura) je prilično moćan film o društvu naviklom na koruptivni sistem u kojem se sve radi preko veze, ali neka ne pomišlja na njega niko ko nije u stanju da proguta Manchester.
Elle je simpatičan. Samo simpatičan.
I tako...
pre 6 godina
Cudesna zena! Vrh
pre 6 godina
Lion i Manchester by the sea odlicni!
pre 6 godina
Nisam gledao sve sa liste ali ima dosta dobrih filmova. Manchester by the sea je fenomenalan. Lion, Elle i Handmaiden jako dobri. La la land i Moonlight klasična holivudska patetika. Preporučio bih odličan španski triler Contratiempo.
pre 6 godina
T2 - Odličan!
pre 6 godina
elle, odlican film, svaka preporuka..steta sto nisu uzeli oskara
pre 6 godina
Pa,jako tanak pocetak godine sto se tice filmske industrije. Od svih ovih gore navedenih filmova,jedino Manchester by the sea je za gledanje,posebno onaj momenat kad se glavni glumac sretne sa bivsom zenom,strasne emocije... I zasluzen Oscar za Aflecka. Naravno,da ne govorim da su ukusi razliciti i da svako uziva u necemu drugom,ali ne mogu a da nepomenem ove nove pakete filmova sa ovim superherojima tipa Logan,w woman,avengersi,capetani A,Ninja Kornjace itd mi stvarno nemaju smisla... sto je najgore ovakvi bas i budu na samom vrhu i sto se box offica tice. strasno :D U svakom slucaju lep i ugodan ostatak dana zelim svima
pre 6 godina
Pogledao Get out. Dobar film bez sumnje. Međutim, ne mogu se oteti utisku da je kriterijum za proglašavanje filma dobrim drastično opao tokom zadnjih godina.
Povucite paralelu sa jednim "Kad jaganci utihnu" ili "Sedam" i sve će vam biti jasno.
pre 6 godina
neverovatno je kako samo amerikanci znaju da naprave film
pre 6 godina
Moonlight je za mene totalni promasaj od filma. Gej diler droge...bez neke posebne radnje i taman kad ocekujete pocetak radnje i da ce nesto konkretno da se desi - kraj filma. Mnogo sam bise ocekivao od toliko hvaljenog filma.
pre 6 godina
Handmaiden najbolji sa liste, Get out i Lion Ok, Moonlight i Manchester dobri, Logan toliko pun nelogičnosti i nebulozan ('vataju na heroic end...). Od onih koje sam skorije pogledao Nocturnal Animals i Hell or high water najbolji... Scenario, rezija i pre svega soundtrack.
pre 6 godina
Preskocite Personal Shopper... Dosada ziva
pre 6 godina
Manchester by the sea je jedan od najdosadnijih filmova koje sam u zivotu pogledao.
pre 6 godina
Publika je ušla u "superherojski" kalup, Artur sto je spomenuo neko u komentarima je smeće koje može da se pogleda posle ručka.
pre 6 godina
Jon Vik 2 vrhunski film, mislim pobije on tamo xxx broj ljudi ali su scene borbe snimljene kao nikad do sad, a i cela prica je upakovana vrhunski
pre 6 godina
Ako su ovo najbolji,kakvi li su najgori.
pre 6 godina
Pirates of the Caribbean najbolji. Epski kraj epske price
pre 6 godina
Lion - fantastičan. Sve preporuke.
pre 6 godina
Očekujem Okja sa nestrpljenjem, zbog reditelja, ali nema trenutno baš pozitivne ocene. Bdw, La La prosečan film, sa dobrom muzikom, a nagrade je pokupuo najviše zbog nostalgije za šezdesetim.
pre 6 godina
manchester by the sea film je tako dosadan da sam ga negdje na 50 minuti izgasio i zabezeknuto pomislio "dal je moguce da su uzeli oskara"
pre 6 godina
@dragan bz: Pa nema jer je najobicnije djubre od komercijale, eto zasto.... jedan od onih filmova u koje me mozete da se uzivite ako vam je vise od 15 godina :) Budalastina. Skarlet je JAKO losa glumica.... a i bira neverovatne (komercijalne) gluposti u kojima glumi.
pre 6 godina
Ne znam kako niste stavili i film Alien...Ridli Skot je uradio ono sto najbolje zna...da napravi remek delo.
pre 6 godina
Handmaiden obavezno!
pre 6 godina
Gledao:
Elle - svaka preporuka, Izabel je za ovakve uloge već postala majstor zanata (npr Profesorka klavira), na momente potresan, sa neočekivanim obrtom
Get out - posle duže vremena, solidan triler, izmedju ostalog tretira i rasne stereotipe
pre 6 godina
Get out Mi je sasvim dobar. Glavni glumac neverovatno glumi. Logan 5 lestvica iznad marvelovih oficijalnih filmova jer ga mogu gledati i ljudi koji nisu ljubitelji marvelovih filmova ali ko je gledao prethodne delove, osetiće posebnu nostalgiju kroz ovaj.
pre 6 godina
Toni Erdmann- tesko smece od filma. Da sam gledao u plafon tri sata mislim da bi mi bilo zanimljivije.
pre 6 godina
Po meni je Logan najbolji do sada.
Jedva cekam Baby Driver, kazu da je fin film. Ne znam samo zasto je premijera kod nas mesec ili vise dana kasnije od premijere u Americi..
Inace, neki od filmova koje ste stavili su od prosle godine. Moonlight je dobio Oskara za proslu godinu.
pre 6 godina
lion je odlican film,neverovatna zivota prica.obavezno pogledati!!!
pre 6 godina
Meni odavde najbolji "Get Out", "Lion" i "Manchester by the Sea".
pre 6 godina
Po meni ,vrlo tanka filmska godina za sada ali zato serije odlicne
pre 6 godina
Gledao sam jedino get out sa ove liste, i svima preporucujem, odlicna prica.
pre 6 godina
Cuvari Glaksije 2! Dreks kako je unistio bioskopsku salu kad sam gledao, iskidali smo se svi od smeha! Slazem se za Artura da je dobar film, a svideo mi se i Wonder Woman pre svega zbog sjajnog pocetka i uvoda u pricu i naravno Gal Gado. Pun pogodak su napravili sa njom umesto nekom prsatom plavusom kao iz stripa.
pre 6 godina
Manchester by the sea mnogo jak film.Gluma fenomenalna. Emotivan familijaran jednostavno fantastičan.
pre 6 godina
T2 dobar, ali T1 je više bio hard core.
pre 6 godina
Pogledao jedino Moonlight.
pre 6 godina
ovaj lego mi jedino privlači pažnju...
pre 6 godina
Ne znam zasto se slabo pominje i lose je ocenjen, ali novi Artur je odlican film. Moje misljenje :-)
pre 6 godina
Handmaiden, за сваку препоруку
pre 6 godina
Ima li neko ovde da potvrdi ove filmove, nešto sam skeptičan :)
pre 6 godina
A sto nema Ghost in the shell?? bzvz
pre 6 godina
Ima li neko ovde da potvrdi ove filmove, nešto sam skeptičan :)
pre 6 godina
Po meni ,vrlo tanka filmska godina za sada ali zato serije odlicne
pre 6 godina
Publika je ušla u "superherojski" kalup, Artur sto je spomenuo neko u komentarima je smeće koje može da se pogleda posle ručka.
pre 6 godina
Manchester by the sea mnogo jak film.Gluma fenomenalna. Emotivan familijaran jednostavno fantastičan.
pre 6 godina
Handmaiden, за сваку препоруку
pre 6 godina
lion je odlican film,neverovatna zivota prica.obavezno pogledati!!!
pre 6 godina
Gledao:
Elle - svaka preporuka, Izabel je za ovakve uloge već postala majstor zanata (npr Profesorka klavira), na momente potresan, sa neočekivanim obrtom
Get out - posle duže vremena, solidan triler, izmedju ostalog tretira i rasne stereotipe
pre 6 godina
Manchester by the sea je jedan od najdosadnijih filmova koje sam u zivotu pogledao.
pre 6 godina
Pogledao Get out. Dobar film bez sumnje. Međutim, ne mogu se oteti utisku da je kriterijum za proglašavanje filma dobrim drastično opao tokom zadnjih godina.
Povucite paralelu sa jednim "Kad jaganci utihnu" ili "Sedam" i sve će vam biti jasno.
pre 6 godina
T2 dobar, ali T1 je više bio hard core.
pre 6 godina
manchester by the sea film je tako dosadan da sam ga negdje na 50 minuti izgasio i zabezeknuto pomislio "dal je moguce da su uzeli oskara"
pre 6 godina
"Get Out"
Horor godine koji obožava i publika i kritika je paranoidni triler koji ruši sve tabue...
Ma daj mi na email kontakte 10 ljudi iz te "publike" da ih pitam sta obozavaju? Ma ovo je niskobudzetna glupost da nema dalje. Ovo nije videlo horora a ni filma! Iznervirah se!
pre 6 godina
Handmaiden obavezno!
pre 6 godina
Ne znam zasto se slabo pominje i lose je ocenjen, ali novi Artur je odlican film. Moje misljenje :-)
pre 6 godina
Gledao sam jedino get out sa ove liste, i svima preporucujem, odlicna prica.
pre 6 godina
Ako su ovo najbolji,kakvi li su najgori.
pre 6 godina
Toni Erdmann- tesko smece od filma. Da sam gledao u plafon tri sata mislim da bi mi bilo zanimljivije.
pre 6 godina
Preskocite Personal Shopper... Dosada ziva
pre 6 godina
hacksaw ridge nije na listi?
pre 6 godina
Nisam gledao sve sa liste ali ima dosta dobrih filmova. Manchester by the sea je fenomenalan. Lion, Elle i Handmaiden jako dobri. La la land i Moonlight klasična holivudska patetika. Preporučio bih odličan španski triler Contratiempo.
pre 6 godina
Moonlight je za mene totalni promasaj od filma. Gej diler droge...bez neke posebne radnje i taman kad ocekujete pocetak radnje i da ce nesto konkretno da se desi - kraj filma. Mnogo sam bise ocekivao od toliko hvaljenog filma.
pre 6 godina
Ne znam kako niste stavili i film Alien...Ridli Skot je uradio ono sto najbolje zna...da napravi remek delo.
pre 6 godina
Lion - fantastičan. Sve preporuke.
pre 6 godina
Meni odavde najbolji "Get Out", "Lion" i "Manchester by the Sea".
pre 6 godina
Jon Vik 2 vrhunski film, mislim pobije on tamo xxx broj ljudi ali su scene borbe snimljene kao nikad do sad, a i cela prica je upakovana vrhunski
pre 6 godina
Po meni je Logan najbolji do sada.
Jedva cekam Baby Driver, kazu da je fin film. Ne znam samo zasto je premijera kod nas mesec ili vise dana kasnije od premijere u Americi..
Inace, neki od filmova koje ste stavili su od prosle godine. Moonlight je dobio Oskara za proslu godinu.
pre 6 godina
ne znam zašto su neki ljudi niže u komentarima popljuvali la la land. film je primjer smislenog i dobrog ljubavnog filma, iskren film o ljubavi, životu i snovima. ako ne volite ljubavne filmove ili mjuzikle ne znači da je svaki takav loš jer se vama ne sviđaju
(autocorrect off)
Zato sto su ti ljudi dovoljno filmski obrazovani da znaju da postoji original (Serburski kisobrani), umesto da gube vreme na trecerazrednu kopiju. Ako imas zelje i vremena, pogledaj i sve ce ti biti jasno.
pre 6 godina
ovaj lego mi jedino privlači pažnju...
pre 6 godina
Cuvari Glaksije 2! Dreks kako je unistio bioskopsku salu kad sam gledao, iskidali smo se svi od smeha! Slazem se za Artura da je dobar film, a svideo mi se i Wonder Woman pre svega zbog sjajnog pocetka i uvoda u pricu i naravno Gal Gado. Pun pogodak su napravili sa njom umesto nekom prsatom plavusom kao iz stripa.
pre 6 godina
@dragan bz: Pa nema jer je najobicnije djubre od komercijale, eto zasto.... jedan od onih filmova u koje me mozete da se uzivite ako vam je vise od 15 godina :) Budalastina. Skarlet je JAKO losa glumica.... a i bira neverovatne (komercijalne) gluposti u kojima glumi.
pre 6 godina
Digoh ruke nakon sto videh LaLa i Lego na listi.
pre 6 godina
Pirates of the Caribbean najbolji. Epski kraj epske price
pre 6 godina
Handmaiden najbolji sa liste, Get out i Lion Ok, Moonlight i Manchester dobri, Logan toliko pun nelogičnosti i nebulozan ('vataju na heroic end...). Od onih koje sam skorije pogledao Nocturnal Animals i Hell or high water najbolji... Scenario, rezija i pre svega soundtrack.
pre 6 godina
Pa,jako tanak pocetak godine sto se tice filmske industrije. Od svih ovih gore navedenih filmova,jedino Manchester by the sea je za gledanje,posebno onaj momenat kad se glavni glumac sretne sa bivsom zenom,strasne emocije... I zasluzen Oscar za Aflecka. Naravno,da ne govorim da su ukusi razliciti i da svako uziva u necemu drugom,ali ne mogu a da nepomenem ove nove pakete filmova sa ovim superherojima tipa Logan,w woman,avengersi,capetani A,Ninja Kornjace itd mi stvarno nemaju smisla... sto je najgore ovakvi bas i budu na samom vrhu i sto se box offica tice. strasno :D U svakom slucaju lep i ugodan ostatak dana zelim svima
pre 6 godina
Handmaiden je u svemu izuzetan! Park Chan-wook ("Oldboy") u punoj formi.
After the Storm je lep mali film. Ko voli Japance, uživaće.
Toni Erdmann je fina poslastica, ali samo za ljubitelje hermetičnog autorskog filma.
Manchester by the Sea je apsolutno besprekoran, mada, sudeći po nekim komentarima, nije za nestrpljive.
Graduation (Matura) je prilično moćan film o društvu naviklom na koruptivni sistem u kojem se sve radi preko veze, ali neka ne pomišlja na njega niko ko nije u stanju da proguta Manchester.
Elle je simpatičan. Samo simpatičan.
I tako...
pre 6 godina
Ako u necemu postoji subjektivno misljenje i ukus, onda je to film. Stotinu ljudi, stotinu cudi. To zavisi od vaseg karaktera i profila licnosti, godina starosti, zivotnih stavova, principa, sklonosti, smisla za humor, obrazovanja i kojecega. Covjek mi , recimo, kaze da Hitchcocka ne podnosi. OK.
Vecinu sam ovih pogledao. Ako volite autorske drame, svidjece vam se Toni Erdmann, Elle (odlican povratak Verhoevena, nakon Zwartboek) i sl. Za Moonlight ne mozete reci da je los film (i Oskar je nagrada Americkog Filmskog Instituta, normalno je da ih najvise zanjima njihova produkcija). Manchester By The Sea, koliko god tezak, ne moze da vam se ne dopadne – Oscar za Afflecka je jedan od najzasluznijih u nizu godina za musku ulogu. Takvo rasulo od covjeka se ne sjecam da mi je na filmu docarano. La La Land je jedan od rijetkih ‘’sarenih’’ filmova u moru teskih i sivih.
Predrasude nijesu dobre, ali mene (sa rijetkim izuzecima, tipa Nolanove Batman trilogije) filmovi o superherojima, u sustini, ne zanimaju.
Na ovoj listi ih nema, ali ja mislim da su trebali biti i da su i od kritike i od publike potcjenjeni odlicni Hell or High Water, zatim The Nice Guys, spanski Contratiempo, Linklaterov optimisticni Everybody Wants Some, zatim Gibsonov Hacksaw Ridge, odlicni Eastwoodov Sully, te za ljubitelje prave akcije John Wick chapter 2.
Pozdrav svima koji u ovim vrucim danima, u hladu bioskopa ili svoje sobe, gledaju filmove.
pre 6 godina
Lion i Manchester by the sea odlicni!
pre 6 godina
LION super film , MANCHESTER dobar
pre 6 godina
Pa,jako tanak pocetak godine sto se tice filmske industrije. Od svih ovih gore navedenih filmova,jedino Manchester by the sea je za gledanje,posebno onaj momenat kad se glavni glumac sretne sa bivsom zenom,strasne emocije... I zasluzen Oscar za Aflecka.
(katatonia, 29. jun 2017 15:33)
Ta scena od 2 minuta je jedina koja zasluzuje paznju.... sem toga 2 sata mucenja u mucnoj, tuznoj, sporoj, i dosadnoj prici o ljudskoj patnji. Preskocite ovaj film ako zelite da izbegnete sve ovo. A za oskara nemam reci. Odglumio je sasvim ok, ali ako je to najbolja gluma godine onda oskar treba dobiti oskara za glupost. Dovoljno je pa videti da je Munlajt dobio nagradu za najbolji film, pa zakljuciti da li su im kriterijumi sa ukusom ili ne.
pre 6 godina
Get out Mi je sasvim dobar. Glavni glumac neverovatno glumi. Logan 5 lestvica iznad marvelovih oficijalnih filmova jer ga mogu gledati i ljudi koji nisu ljubitelji marvelovih filmova ali ko je gledao prethodne delove, osetiće posebnu nostalgiju kroz ovaj.
pre 6 godina
Neka bude i najvece smece ali ja jedva cekam septembar i IT!!!
pre 6 godina
Kao veliki ljubitelj horora i fanstastike odgledao sam Get out i negde spomenuti A Cure for Wellness cim su se pojavili. E pa slobodno mozete da preskocite oba. Bolje ta tri cetiri sata svog zivota provedite u posmatranju ptica.
pre 6 godina
A sto nema Ghost in the shell?? bzvz
pre 6 godina
Cudesna zena! Vrh
pre 6 godina
ne znam zašto su neki ljudi niže u komentarima popljuvali la la land. film je primjer smislenog i dobrog ljubavnog filma, iskren film o ljubavi, životu i snovima. ako ne volite ljubavne filmove ili mjuzikle ne znači da je svaki takav loš jer se vama ne sviđaju
pre 6 godina
T2 - Odličan!
pre 6 godina
Ako necete za dzabe da izgubite 2 X 2 sata obavezno preskocite Moonlight i Manchester by the Sea. Obavezno.
pre 6 godina
Ts 2,samo bez prevelikih ocekivanja i vrlo ugodno cete se iznenaditi.
pre 6 godina
Najbolji je (ako nije film) Twin Peaks epizoda 8. Ko je gledao za vikend zna o cemu pricam.
pre 6 godina
Lego Betman je presmesan, plakao sam od smeha ceo film
pre 6 godina
Nema dobrih filmova, ili su retki, jer je krem holivudskih scenarista prešao da radi na tv serijama. Trend traje već čitavu deceniju a razlozi su manji rizik kod serija i skoro pa podjednaki honorari a opet mnogo sigurniji posao na tv. Serije su napravile bum, budžeti su ogromni, nije više problem da imaju glumce sa A liste, lakše se prodaju i vezuju publiku na duže vreme. Filmovi su sve jeftiniji, nema priča i sve što iole vredi je ili rimejk ili neka nova ideja indijskog, iranskog, japanskog ili skandinavskog autora. Guraju se strip-filmovi koji više liče na ctraće nego na blokbaster akcije. Jednostavno, film kao forma gubi smisao u vremenu kada se nema vremena. Odgledaću epizodu a ako imam vremena, još jednu. Za film treba izdvojiti par sati, i ako ćeš da ga gledaš kako treba, bogami i podosta novca.
Elem, raspričah se, nema ih na listi a meni se svideli:
Perfetti Sconosciuti Aka Perfect Strangers
Lobster
The Invisible Guest aka Contratiempo
Trapped
Black Butterfly
pre 6 godina
neverovatno je kako samo amerikanci znaju da naprave film
pre 6 godina
Najbolji filmovi!!! A jel ima neki iz 2017.g. da nije na ovom spisku
pre 6 godina
Apelujem da neko konačno uradi srpski subtitle za Trainspotting 2. Čudi me da ga dosad nema.
pre 6 godina
pogledajte, ko nije, spanski Contratiempo! triler
pre 6 godina
Treba odati postovanje juznokorejskim filmovima. Neverovatno realisticni i bez imalo patetike.
pre 6 godina
citiram "sem toga 2 sata mucenja u mucnoj, tuznoj, sporoj, i dosadnoj prici o ljudskoj patnji"
Manchester by the sea zaista nije za svakog, i prilicno je bzv zbog svoje licne frustracije reci ljudima da nesto preskoce. Prosto neko vise voli sarene limunade, i uvrede se na nesto iole ozbiljnije.
Oskar ili ne, potpuno je svejedno, ovo je odlican film, sa vrhunskom glumom. I da, nije za siroku publiku...
pre 6 godina
Gde je još Marvel filmova? To su najbolji filmovi! :)
pre 6 godina
Pogledao jedino Moonlight.
pre 6 godina
Očekujem Okja sa nestrpljenjem, zbog reditelja, ali nema trenutno baš pozitivne ocene. Bdw, La La prosečan film, sa dobrom muzikom, a nagrade je pokupuo najviše zbog nostalgije za šezdesetim.
pre 6 godina
elle, odlican film, svaka preporuka..steta sto nisu uzeli oskara
pre 6 godina
Kong? guardians of the galaxy vol 2, kakve su ovo gluposti...
pre 6 godina
Manchester by the sea - tužan film jako, ali dobar, efektan, solidnih 9/10
The Handmaiden - sjajan film, i uzbudljiv i smešan i ozbiljan i seksi, 10/10
Endless Poetry - onako, na momente jako zanimljiv, naročito vizuelno, ali sveukupno prilično bledo, dosta nadrealnog i simbolike, možda će se svideti hardkor ljubiteljima ovog režisera, meni 6/10
Ocene su naravno prilagođene žanru, vremenu itd, ako ćemo realno, nijedan od ovih filmova ne bi imao ni 7/10 na nekoj mojoj all times listi
pre 6 godina
pa ovi carevi su postavili na listu sve filmove iz 2017.mogli su i poneki iz 2016. kratka im je lista
pre 6 godina
Izuzetna lista. Hvala za trud i divne preporuke! Bravo!
pre 6 godina
ovo su uglavnom filmovi iz 2016.
pre 6 godina
Znao sam da neću videti na ovoj listi, a najbolji je ove godine: Cure For Wellness.
pre 6 godina
@dr rockter
kucaj t2 kad tražiš prevod, a ne trainspoting 2, ja skinuo
pre recimo nedelju dana....
pre 6 godina
The Autopsy of Jane Doe, odlican horor!
pre 6 godina
Elle je iz 2016. i jedini je film koji sam pogledao sa ove liste. Vidim da ga neki preporučuju kako je odličan, baš me zanima šta je odlično sem glume Izabel Iper?
Kad se već stavljaju filmovi iz 2016. ja bih preporučio "Goksung", dugo nisam pogledao tako dobar film. Moram da upozorim(samim tim da navučem inteligentniju publiku) da je film malo zahtevniji, vidim da mnogi, uključujući i ljude koji se bave filmovima, nisu baš skapirali priču iako im se samo ostvarenje dopada. Naravno to ne treba da vas obeshrabri.
https://www.youtube.com/watch?v=43uAputjI4k
pre 6 godina
Guardians of the Galaxy 2. Neponovljivo bioskopsko iskustvo!!
pre 6 godina
Digoh ruke nakon sto videh LaLa i Lego na listi.
(Automatska diskvalifikacija, 29. jun 2017 18:41)
Lego je film i po, domacine!
pre 6 godina
@Lazni Brkajlo nesto najbolje u poslednjih par godina!
pre 6 godina
Manchester by the sea je jedan od najdosadnijih filmova koje sam u zivotu pogledao.
pre 6 godina
manchester by the sea film je tako dosadan da sam ga negdje na 50 minuti izgasio i zabezeknuto pomislio "dal je moguce da su uzeli oskara"
pre 6 godina
Ne znam zasto se slabo pominje i lose je ocenjen, ali novi Artur je odlican film. Moje misljenje :-)
pre 6 godina
Pirates of the Caribbean najbolji. Epski kraj epske price
pre 6 godina
A sto nema Ghost in the shell?? bzvz
pre 6 godina
Cuvari Glaksije 2! Dreks kako je unistio bioskopsku salu kad sam gledao, iskidali smo se svi od smeha! Slazem se za Artura da je dobar film, a svideo mi se i Wonder Woman pre svega zbog sjajnog pocetka i uvoda u pricu i naravno Gal Gado. Pun pogodak su napravili sa njom umesto nekom prsatom plavusom kao iz stripa.
pre 6 godina
Ne znam kako niste stavili i film Alien...Ridli Skot je uradio ono sto najbolje zna...da napravi remek delo.
pre 6 godina
Po meni je Logan najbolji do sada.
Jedva cekam Baby Driver, kazu da je fin film. Ne znam samo zasto je premijera kod nas mesec ili vise dana kasnije od premijere u Americi..
Inace, neki od filmova koje ste stavili su od prosle godine. Moonlight je dobio Oskara za proslu godinu.
pre 6 godina
ovaj lego mi jedino privlači pažnju...
pre 6 godina
Pogledao jedino Moonlight.
pre 6 godina
neverovatno je kako samo amerikanci znaju da naprave film
pre 6 godina
Toni Erdmann- tesko smece od filma. Da sam gledao u plafon tri sata mislim da bi mi bilo zanimljivije.
pre 6 godina
Cudesna zena! Vrh
pre 6 godina
"Get Out"
Horor godine koji obožava i publika i kritika je paranoidni triler koji ruši sve tabue...
Ma daj mi na email kontakte 10 ljudi iz te "publike" da ih pitam sta obozavaju? Ma ovo je niskobudzetna glupost da nema dalje. Ovo nije videlo horora a ni filma! Iznervirah se!
pre 6 godina
Manchester by the sea mnogo jak film.Gluma fenomenalna. Emotivan familijaran jednostavno fantastičan.
pre 6 godina
Gde je još Marvel filmova? To su najbolji filmovi! :)
pre 6 godina
ne znam zašto su neki ljudi niže u komentarima popljuvali la la land. film je primjer smislenog i dobrog ljubavnog filma, iskren film o ljubavi, životu i snovima. ako ne volite ljubavne filmove ili mjuzikle ne znači da je svaki takav loš jer se vama ne sviđaju
pre 6 godina
Publika je ušla u "superherojski" kalup, Artur sto je spomenuo neko u komentarima je smeće koje može da se pogleda posle ručka.
pre 6 godina
Pa,jako tanak pocetak godine sto se tice filmske industrije. Od svih ovih gore navedenih filmova,jedino Manchester by the sea je za gledanje,posebno onaj momenat kad se glavni glumac sretne sa bivsom zenom,strasne emocije... I zasluzen Oscar za Aflecka. Naravno,da ne govorim da su ukusi razliciti i da svako uziva u necemu drugom,ali ne mogu a da nepomenem ove nove pakete filmova sa ovim superherojima tipa Logan,w woman,avengersi,capetani A,Ninja Kornjace itd mi stvarno nemaju smisla... sto je najgore ovakvi bas i budu na samom vrhu i sto se box offica tice. strasno :D U svakom slucaju lep i ugodan ostatak dana zelim svima
pre 6 godina
Ako necete za dzabe da izgubite 2 X 2 sata obavezno preskocite Moonlight i Manchester by the Sea. Obavezno.
pre 6 godina
Meni odavde najbolji "Get Out", "Lion" i "Manchester by the Sea".
pre 6 godina
Jon Vik 2 vrhunski film, mislim pobije on tamo xxx broj ljudi ali su scene borbe snimljene kao nikad do sad, a i cela prica je upakovana vrhunski
pre 6 godina
elle, odlican film, svaka preporuka..steta sto nisu uzeli oskara
pre 6 godina
Gledao sam jedino get out sa ove liste, i svima preporucujem, odlicna prica.
pre 6 godina
Gledao:
Elle - svaka preporuka, Izabel je za ovakve uloge već postala majstor zanata (npr Profesorka klavira), na momente potresan, sa neočekivanim obrtom
Get out - posle duže vremena, solidan triler, izmedju ostalog tretira i rasne stereotipe
pre 6 godina
T2 - Odličan!
pre 6 godina
Moonlight je za mene totalni promasaj od filma. Gej diler droge...bez neke posebne radnje i taman kad ocekujete pocetak radnje i da ce nesto konkretno da se desi - kraj filma. Mnogo sam bise ocekivao od toliko hvaljenog filma.
pre 6 godina
Digoh ruke nakon sto videh LaLa i Lego na listi.
pre 6 godina
hacksaw ridge nije na listi?
pre 6 godina
ne znam zašto su neki ljudi niže u komentarima popljuvali la la land. film je primjer smislenog i dobrog ljubavnog filma, iskren film o ljubavi, životu i snovima. ako ne volite ljubavne filmove ili mjuzikle ne znači da je svaki takav loš jer se vama ne sviđaju
(autocorrect off)
Zato sto su ti ljudi dovoljno filmski obrazovani da znaju da postoji original (Serburski kisobrani), umesto da gube vreme na trecerazrednu kopiju. Ako imas zelje i vremena, pogledaj i sve ce ti biti jasno.
pre 6 godina
Handmaiden najbolji sa liste, Get out i Lion Ok, Moonlight i Manchester dobri, Logan toliko pun nelogičnosti i nebulozan ('vataju na heroic end...). Od onih koje sam skorije pogledao Nocturnal Animals i Hell or high water najbolji... Scenario, rezija i pre svega soundtrack.
pre 6 godina
Očekujem Okja sa nestrpljenjem, zbog reditelja, ali nema trenutno baš pozitivne ocene. Bdw, La La prosečan film, sa dobrom muzikom, a nagrade je pokupuo najviše zbog nostalgije za šezdesetim.
pre 6 godina
Ima li neko ovde da potvrdi ove filmove, nešto sam skeptičan :)
pre 6 godina
T2 dobar, ali T1 je više bio hard core.
pre 6 godina
Nisam gledao sve sa liste ali ima dosta dobrih filmova. Manchester by the sea je fenomenalan. Lion, Elle i Handmaiden jako dobri. La la land i Moonlight klasična holivudska patetika. Preporučio bih odličan španski triler Contratiempo.
pre 6 godina
Digoh ruke nakon sto videh LaLa i Lego na listi.
(Automatska diskvalifikacija, 29. jun 2017 18:41)
Lego je film i po, domacine!
pre 6 godina
Ako su ovo najbolji,kakvi li su najgori.
pre 6 godina
Po meni ,vrlo tanka filmska godina za sada ali zato serije odlicne
pre 6 godina
lion je odlican film,neverovatna zivota prica.obavezno pogledati!!!
pre 6 godina
Lion i Manchester by the sea odlicni!
pre 6 godina
Pa,jako tanak pocetak godine sto se tice filmske industrije. Od svih ovih gore navedenih filmova,jedino Manchester by the sea je za gledanje,posebno onaj momenat kad se glavni glumac sretne sa bivsom zenom,strasne emocije... I zasluzen Oscar za Aflecka.
(katatonia, 29. jun 2017 15:33)
Ta scena od 2 minuta je jedina koja zasluzuje paznju.... sem toga 2 sata mucenja u mucnoj, tuznoj, sporoj, i dosadnoj prici o ljudskoj patnji. Preskocite ovaj film ako zelite da izbegnete sve ovo. A za oskara nemam reci. Odglumio je sasvim ok, ali ako je to najbolja gluma godine onda oskar treba dobiti oskara za glupost. Dovoljno je pa videti da je Munlajt dobio nagradu za najbolji film, pa zakljuciti da li su im kriterijumi sa ukusom ili ne.
pre 6 godina
Handmaiden, за сваку препоруку
pre 6 godina
Lion - fantastičan. Sve preporuke.
pre 6 godina
Pogledao Get out. Dobar film bez sumnje. Međutim, ne mogu se oteti utisku da je kriterijum za proglašavanje filma dobrim drastično opao tokom zadnjih godina.
Povucite paralelu sa jednim "Kad jaganci utihnu" ili "Sedam" i sve će vam biti jasno.
pre 6 godina
LION super film , MANCHESTER dobar
pre 6 godina
Znao sam da neću videti na ovoj listi, a najbolji je ove godine: Cure For Wellness.
pre 6 godina
Get out Mi je sasvim dobar. Glavni glumac neverovatno glumi. Logan 5 lestvica iznad marvelovih oficijalnih filmova jer ga mogu gledati i ljudi koji nisu ljubitelji marvelovih filmova ali ko je gledao prethodne delove, osetiće posebnu nostalgiju kroz ovaj.
pre 6 godina
Kao veliki ljubitelj horora i fanstastike odgledao sam Get out i negde spomenuti A Cure for Wellness cim su se pojavili. E pa slobodno mozete da preskocite oba. Bolje ta tri cetiri sata svog zivota provedite u posmatranju ptica.
pre 6 godina
Preskocite Personal Shopper... Dosada ziva
pre 6 godina
Manchester by the sea - tužan film jako, ali dobar, efektan, solidnih 9/10
The Handmaiden - sjajan film, i uzbudljiv i smešan i ozbiljan i seksi, 10/10
Endless Poetry - onako, na momente jako zanimljiv, naročito vizuelno, ali sveukupno prilično bledo, dosta nadrealnog i simbolike, možda će se svideti hardkor ljubiteljima ovog režisera, meni 6/10
Ocene su naravno prilagođene žanru, vremenu itd, ako ćemo realno, nijedan od ovih filmova ne bi imao ni 7/10 na nekoj mojoj all times listi
pre 6 godina
Neka bude i najvece smece ali ja jedva cekam septembar i IT!!!
pre 6 godina
Apelujem da neko konačno uradi srpski subtitle za Trainspotting 2. Čudi me da ga dosad nema.
pre 6 godina
Izuzetna lista. Hvala za trud i divne preporuke! Bravo!
pre 6 godina
Najbolji je (ako nije film) Twin Peaks epizoda 8. Ko je gledao za vikend zna o cemu pricam.
pre 6 godina
Lego Betman je presmesan, plakao sam od smeha ceo film
pre 6 godina
Guardians of the Galaxy 2. Neponovljivo bioskopsko iskustvo!!
pre 6 godina
Ako u necemu postoji subjektivno misljenje i ukus, onda je to film. Stotinu ljudi, stotinu cudi. To zavisi od vaseg karaktera i profila licnosti, godina starosti, zivotnih stavova, principa, sklonosti, smisla za humor, obrazovanja i kojecega. Covjek mi , recimo, kaze da Hitchcocka ne podnosi. OK.
Vecinu sam ovih pogledao. Ako volite autorske drame, svidjece vam se Toni Erdmann, Elle (odlican povratak Verhoevena, nakon Zwartboek) i sl. Za Moonlight ne mozete reci da je los film (i Oskar je nagrada Americkog Filmskog Instituta, normalno je da ih najvise zanjima njihova produkcija). Manchester By The Sea, koliko god tezak, ne moze da vam se ne dopadne – Oscar za Afflecka je jedan od najzasluznijih u nizu godina za musku ulogu. Takvo rasulo od covjeka se ne sjecam da mi je na filmu docarano. La La Land je jedan od rijetkih ‘’sarenih’’ filmova u moru teskih i sivih.
Predrasude nijesu dobre, ali mene (sa rijetkim izuzecima, tipa Nolanove Batman trilogije) filmovi o superherojima, u sustini, ne zanimaju.
Na ovoj listi ih nema, ali ja mislim da su trebali biti i da su i od kritike i od publike potcjenjeni odlicni Hell or High Water, zatim The Nice Guys, spanski Contratiempo, Linklaterov optimisticni Everybody Wants Some, zatim Gibsonov Hacksaw Ridge, odlicni Eastwoodov Sully, te za ljubitelje prave akcije John Wick chapter 2.
Pozdrav svima koji u ovim vrucim danima, u hladu bioskopa ili svoje sobe, gledaju filmove.
pre 6 godina
The Autopsy of Jane Doe, odlican horor!
pre 6 godina
Handmaiden obavezno!
pre 6 godina
@dragan bz: Pa nema jer je najobicnije djubre od komercijale, eto zasto.... jedan od onih filmova u koje me mozete da se uzivite ako vam je vise od 15 godina :) Budalastina. Skarlet je JAKO losa glumica.... a i bira neverovatne (komercijalne) gluposti u kojima glumi.
pre 6 godina
pa ovi carevi su postavili na listu sve filmove iz 2017.mogli su i poneki iz 2016. kratka im je lista
pre 6 godina
Kong? guardians of the galaxy vol 2, kakve su ovo gluposti...
pre 6 godina
Najbolji filmovi!!! A jel ima neki iz 2017.g. da nije na ovom spisku
pre 6 godina
Treba odati postovanje juznokorejskim filmovima. Neverovatno realisticni i bez imalo patetike.
pre 6 godina
citiram "sem toga 2 sata mucenja u mucnoj, tuznoj, sporoj, i dosadnoj prici o ljudskoj patnji"
Manchester by the sea zaista nije za svakog, i prilicno je bzv zbog svoje licne frustracije reci ljudima da nesto preskoce. Prosto neko vise voli sarene limunade, i uvrede se na nesto iole ozbiljnije.
Oskar ili ne, potpuno je svejedno, ovo je odlican film, sa vrhunskom glumom. I da, nije za siroku publiku...
pre 6 godina
pogledajte, ko nije, spanski Contratiempo! triler
pre 6 godina
ovo su uglavnom filmovi iz 2016.
pre 6 godina
Handmaiden je u svemu izuzetan! Park Chan-wook ("Oldboy") u punoj formi.
After the Storm je lep mali film. Ko voli Japance, uživaće.
Toni Erdmann je fina poslastica, ali samo za ljubitelje hermetičnog autorskog filma.
Manchester by the Sea je apsolutno besprekoran, mada, sudeći po nekim komentarima, nije za nestrpljive.
Graduation (Matura) je prilično moćan film o društvu naviklom na koruptivni sistem u kojem se sve radi preko veze, ali neka ne pomišlja na njega niko ko nije u stanju da proguta Manchester.
Elle je simpatičan. Samo simpatičan.
I tako...
pre 6 godina
Ts 2,samo bez prevelikih ocekivanja i vrlo ugodno cete se iznenaditi.
pre 6 godina
Elle je iz 2016. i jedini je film koji sam pogledao sa ove liste. Vidim da ga neki preporučuju kako je odličan, baš me zanima šta je odlično sem glume Izabel Iper?
Kad se već stavljaju filmovi iz 2016. ja bih preporučio "Goksung", dugo nisam pogledao tako dobar film. Moram da upozorim(samim tim da navučem inteligentniju publiku) da je film malo zahtevniji, vidim da mnogi, uključujući i ljude koji se bave filmovima, nisu baš skapirali priču iako im se samo ostvarenje dopada. Naravno to ne treba da vas obeshrabri.
https://www.youtube.com/watch?v=43uAputjI4k
pre 6 godina
Nema dobrih filmova, ili su retki, jer je krem holivudskih scenarista prešao da radi na tv serijama. Trend traje već čitavu deceniju a razlozi su manji rizik kod serija i skoro pa podjednaki honorari a opet mnogo sigurniji posao na tv. Serije su napravile bum, budžeti su ogromni, nije više problem da imaju glumce sa A liste, lakše se prodaju i vezuju publiku na duže vreme. Filmovi su sve jeftiniji, nema priča i sve što iole vredi je ili rimejk ili neka nova ideja indijskog, iranskog, japanskog ili skandinavskog autora. Guraju se strip-filmovi koji više liče na ctraće nego na blokbaster akcije. Jednostavno, film kao forma gubi smisao u vremenu kada se nema vremena. Odgledaću epizodu a ako imam vremena, još jednu. Za film treba izdvojiti par sati, i ako ćeš da ga gledaš kako treba, bogami i podosta novca.
Elem, raspričah se, nema ih na listi a meni se svideli:
Perfetti Sconosciuti Aka Perfect Strangers
Lobster
The Invisible Guest aka Contratiempo
Trapped
Black Butterfly
pre 6 godina
@dr rockter
kucaj t2 kad tražiš prevod, a ne trainspoting 2, ja skinuo
pre recimo nedelju dana....
pre 6 godina
@Lazni Brkajlo nesto najbolje u poslednjih par godina!
73 Komentari
Sortiraj po: