Subota, 24.06.2017.

16:48

"Prelio" se sukob, Izrael gađao sirijsku armiju

Izrael je napao pozicije sirijske armije nakon što se sukob u Siriji slučajno, kako se veruje, prelio na izraelsku teritoriju, javljaju izraelski mediji.

Izvor: Beta

"Prelio" se sukob, Izrael gaðao sirijsku armiju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

32 Komentari

Sortiraj po:

jasdf

pre 6 godina

@brdoviti balka
Nastao je na britanskoj teritoriji. Palestina je ta koja nikada nije postojala, Izrael jeste pre rimske okupacije.

salvatore

pre 6 godina

@Brdoviti Balkan
Da, glupo je prepucavati se o tuđim problemima, pogotovu ako nam nisu poznate ni najelementarnije činjenice o njima. "Arapi nikad neće priznati Izrael" je tvrdnja koja možda važi na Marsu, ali ne i u svetu u kojem živimo. Arapske države su redovno predlagale rezolucije o miru i punom diplomatskom priznanju Izraela. Punom priznanju Izraela u granicama koje su definisane međunarodnim konsenzusom, koji je danas totalan, uz dva izuzetka. I svaki put SAD nalažu veto u SB UN, svaki put u Generalnoj skupštini UN jedino SAD, čiji negativan glas faktički znači veto, i Izrael glasaju protiv. Ponekad im se iz nepoznatih razloga pridruži i Tuvalu i još neke tihookenske ostrva-države koja ukupno imaju 5 stanovnika.
Izrael je jedan od glavnih razloga nestabilnosti na Bliskom Istoku, koja ima posledice po čitav svet s obzirom na značaj tog regiona. Tako da mislim da je bitno bar biti informisan o tuđim problemima, a možda čak i pokušati da se na njih utiče.

muhamad

pre 6 godina

Sirija je 1967 napala Izrael zajedno sa svim ostalim arapskim okolnim zemljama.Briljantnom pobedom nad daleko brojcanom neprijateljskom vojskom su osvojili Golan. Sta je sporno?Da, sporne su prave informacije.

Brdoviti Balkan

pre 6 godina

Volim ova prepucavanja o tudjim problemima, nasih nemamo pa da resimo svetske. Inace samo radi potpunog razjasnjenja posto neki kao i obicno barataju delimicnim podacima. Izrael je nastao na arapskoj teritoriji ili preciznije na palestinskoj i nikada nije postojao pre 1948. godine kada je formiran silom i to zahvaljujuci kome.... naravno nasim prijateljima britancima. Prema tome price o nekim udruzenim napadima na tzv. drzavu Izrael ne piju vodu jer Arapi nikada nece priznati Izrael kao sto mi necemo priznati Kosovo i tacka.

1+1=?

pre 6 godina

Nekako u isto vreme kad je Izrael napao Sirijsku Armiju, i "umereni džihadisti" su pokrenuli dobro isplaniranu operaciju "Put za Damask" i osvojili deo grada koji napadnut od strane Izraela.
Interesantno, zar ne?

Nema između

pre 6 godina

Golan ne pripada Izraelu, i to su rekle i Ujedinjene Nacije i SAD i svi koji se nešto pitaju.
A ako smatrate da mišljenje UN nije važno i da Izrael ima pravo da radi šta hoće, budite ljubazni pa se više ne pozivajte na bilo kakvo Međunarodno Pravo, kao što se pozivate kad god vam to odgovara. Međunarodno Pravo ili postoji ili ne postoji.

ninepi

pre 6 godina

Objasni meni ovako naivnom , molim te, kako je to Golan "okupiran" od strane Izraela, a Vojvodina nije od strane Srbije?
(Nik, 24. jun 2017 20:40

Evo ja cu da ti objasnim, da ne bi lupetao vise. Vojvodina nije okupirana od strane Srbije, vec joj je pripala nakon II sv.rata u danasnjim granicama, zato sto su tvoji izabrali pogresnu okupatorsku stranu u ratu. Golanska visoravan je okupirana vojnom akcijom i krsenjem povelje i principa UN-a. Da li to razumes? Osecam li da si sada vec malo pametniji?

neko_treci

pre 6 godina

Znaci suverenitet se shvata kako kome odgovara, brane svoj, a narusavaju tudji suverenitet. Bez obzira na to koje su "pobude", izraelska vojska je napala tj. granatirala konvoj na teritoriji druge zemlje i samim tim narusili granice te druge suverene zemlje i koji god da navedu "razlog" za to, oni su neosporno narusili granice druge zemlje.

jasdf

pre 6 godina

Zanimljivi komentari, da na brzinu probam da odgovorim svima.
Sedmodnevni rat zvanicno pocinje napadom Izraela na Jordan, medjutim pre tog napada je Egipat izvrsio napad na Izrael, a i iz Sirije su bili artiljerijski napadi. Jom kipurski rat pocinje zdruzenim napadom Egipta i Sirije na Izrael. Izrael je pobedio u oba rata, i u momentu primirja imao pid kontrolom ceo Golan. Siriji je pinudjeno vracanje Golana u zamenu za potpisivanje mira, priznanje i garancije da se ta visoravan nece koristiti za napade na Izrael. Sirija je odbila. Sta je Izrael trebao da uradi? Uzgred, od tada je bilo nekoliko referenduma u izraelskim delobima Golana, stanovnistvo je uvek bilo velikom vecinom za ostanak pod suverenitetom Izraela.
ISIS nema teritorije u okolini Kintere. Inace, sam program te organizacije poziva na unidtenje Izraela. Ogranci te organizacije iz Gaze su vrsili napade na Izrael.
Ovaj konkretan odgovor je usledio nakon napada sirijske vojske na teritoriju Izraela. Gadjane su samo lokacije sa kojih je izvrsen napad. Kako bi se ponasala bilo koja druga drzava da je neko granatira? Koji bi bio odgovor, recimi, Rusije?
Neko je spomenuo napad kod Palmire, to je bio napad na konvoj oruzja namenjen Hezbolahu. Da je to oruzje zavrsilobkod tih teroridta ono bi bilo iskoristeno protiv Izraela. Prevencija je majka svake odbrane.

YttrIUm

pre 6 godina

Ma bas ce Sirijska vojska gadjati Izrael dok napreduje na nekoliko pozicija u samoj Siriji. Prije da Izrael pokusava isprovocirati sukob, oslabiti Sirijski vojsku i usporiti ofanzivu zbog ko zna "cijih" interesa

Nik

pre 6 godina

@Licemeri
Objasni meni ovako naivnom , molim te, kako je to Golan "okupiran" od strane Izraela, a Vojvodina nije od strane Srbije? potpuno identicni slucaj, s tom razlikom sto je Izrael napadnut vise puta s tog istog Golana pre nego ga je "okupirao".

?

pre 6 godina

@licemeri
Da, deo sirijske teritorije koji je Izrael okupirao posle pobede nad Sirijom koja je pokusala da okupira i unisti citav Izrael. Sta nije jasno?

deda

pre 6 godina

prav za prav golan je okupirana teritorija i nije izraelska, drugo uz granicu su isil i pobunjenici, oni ladno prelaze tuda niko ih nedira a ove provokacije su americko zakuvavanje, da isil nije americko cedo rokale bi bombe po izraelu, toliko je ocigledno da bode oci

marko_sthlm

pre 6 godina

@ "više projektila je pogodilo deo Golanske visije pod kontrolom Izraela. " 

Golanska Visoravan je teritorija Sirije koju je Izrael silom okupirao tj. oteo tudju teritoriju i proglasio svojom i to je nešto sasvim drugo a da ne pominjemo prethodne akcije njihove avijacije kad nije bilo "incidenata" na Golanskoj Visoravni...
(licemeri, 24. jun 2017 17:31)"


Da, da...ali nakon što su se Sirija, Jordana i Egipat dogovorili i istovremeno napali Izrael sa svih strana sa ciljem da ga unište i zbrišu sa lica Zemlje!

Šta je trebalo Izrael da uradi?
Da kaže "u redu izvolite uništite nas! "???

A da Sirija nije napala Izrael i pokušala da ga eliminiše Izrael ne bi ni taknuo Golan. Izraelu ta visoravan nizašta ne služi i oni tu ništa i ne.rade...to im je buffert-zona koja obezbeđuje njihovu sigurnost i opstanak jer ko kontroliše Golan ima Izrael na dlanu. Pa ako su to nedobronamerni susedi onda im jednostavno uzmeš mogućnost da te napadnu i unište sa Golanske visoravni.

Nije mi jasno zašto iko očekuje da se Izrael ne bbrani na svaki mogući način.

U prevodu ko se s vatrom igra neka bude spreman da bude opržen.

?

pre 6 godina

@bljak
Zato sto Izrael nije ni Sirija ni Irak i samo ludak moze da udje u sukob sa Izraelom. Zato se i ID drzi podalje od sukoba sa njima, jer da su usli u sukob sa Izraelom ne bi postojali.

sole

pre 6 godina

(licemeri, 24. jun 2017 17:31)

Mozda ce to otimanje nauciti pameti asadovce da vise ne vrse invazije na okolne zemlje? Oni mogu slobodno da napadaju Izrael, Joradan i da drze Liban pod okupacijom 20 godina ali isto to je zabranjeno drugima? Vidi bogati!

Srle

pre 6 godina

Izrael je sve samo ne zrtva u ovom sukobu. Ne simpatisem nikoga pogotovo ne ISIS, Asada ili takozvane pobunjenike ali Izrael ne moze da nekome soli pamet.

bravo

pre 6 godina

kako volim ove sveznalice i pametnjakovice koji brane islamske teroriste od Izraela!! vi znate ko koga podrzava!? Izrael ima pravo na samoodbranu,zato i postoji i opstaje u danasnjem svetu. Pozdrav i SHALOM

kraja

pre 6 godina

...siriji ovo nikako ne odgovara, a ima samo jedna zemlja koja zeli da se sukob u siriji produzi u nedogled...
...neverovatno je sta se sve americi tolerise...

Dddd

pre 6 godina

"Golanska Visoravan je teritorija Sirije koju je Izrael silom okupirao tj. oteo tudju teritoriju i proglasio svojom i to je nešto sasvim drugo a da ne pominjemo prethodne akcije njihove avijacije kad nije bilo "incidenata" na Golanskoj Visoravni...
(licemeri, 24. jun 2017 17:31)"

Uhm, Sirija je bila agresor, napala je Izrael, pa je dobila po turu, sada i u proslosti. Postoji xyz drzava u svetu koje su osnovane na svakakve nacine, to ne znaci da bi te drzave trebalo izgubiti pravo na postojanje.

licemeri

pre 6 godina

"više projektila je pogodilo deo Golanske visije pod kontrolom Izraela. "

Golanska Visoravan je teritorija Sirije koju je Izrael silom okupirao tj. oteo tudju teritoriju i proglasio svojom i to je nešto sasvim drugo a da ne pominjemo prethodne akcije njihove avijacije kad nije bilo "incidenata" na Golanskoj Visoravni...

Lav

pre 6 godina

Izraelci ce iskoristiti prvu priliku da zagrabe neki deo sirijske teritorije, cim bude pukao ionako krhk dogovor izmedju Bashara i Kurda na severu. Nekom to mozda zvuci nepovezano, ali mene samo interesuje razlog koji ce Izraelci navesti za upad. U to da planovi vec postoje, ni malo ne sumnjam.

Bojan

pre 6 godina

Nije se prelio nikakav sukob već Izrael podržava teroriste od prvog dana. Naoružava ih, pruža logističku podršku, smešta ranjene teroriste u poljske bolnice u Izraelu i dejstvuje artiljerijom i avijacijom po položajima sirijske vojske uz Golan u koordinisanim akcijama sa teroristima.
Dakle ovde se eventualno može govoriti o prelivanju sukoba iz Izraela u Siriju - nikako obrnuto.

bljak

pre 6 godina

kako to da se izraelskoj armiji nije omaklo da bombarduje pobunjenicke polozaje ili islamske drzave? kako to da ID nije nikad zapretila unistenjem Izraela?

Nikola

pre 6 godina

Do sada su svaki put optuzivali Sirijsku armiju. Cisto sumnjam da je bas svaki put ona gadjala Golansku visoravan.
A kaze Sirijiska vlada je odgovorna za sve sto se desava u Siriji. Pa hajde onda pomozite i sprijecite ulazak pobunjenika preko vase i Jordanske granice. Zaustavite dotok oruzja. Prestanite da lijecite i trenirate dzihadiste, koje posle saljete u Siriju. Ali ne, svima je jasno da Izraelu odgovara haos na bliskom istoku, a ne stabilna i normalna Sirija.

Začuđeni u zemlji čuda

pre 6 godina

@bljak
UPRAVO TAKO
Stalni to govorim. Kako to da isis nikad ne preti niti pokušava ništa protiv Izraela? Kako to da se Izrael nije uključio u borbu protiv isis-a? Izvode akcije svuda po evropi a u Izraelu niti jedne...

bljak

pre 6 godina

kako to da se izraelskoj armiji nije omaklo da bombarduje pobunjenicke polozaje ili islamske drzave? kako to da ID nije nikad zapretila unistenjem Izraela?

Bojan

pre 6 godina

Nije se prelio nikakav sukob već Izrael podržava teroriste od prvog dana. Naoružava ih, pruža logističku podršku, smešta ranjene teroriste u poljske bolnice u Izraelu i dejstvuje artiljerijom i avijacijom po položajima sirijske vojske uz Golan u koordinisanim akcijama sa teroristima.
Dakle ovde se eventualno može govoriti o prelivanju sukoba iz Izraela u Siriju - nikako obrnuto.

licemeri

pre 6 godina

"više projektila je pogodilo deo Golanske visije pod kontrolom Izraela. "

Golanska Visoravan je teritorija Sirije koju je Izrael silom okupirao tj. oteo tudju teritoriju i proglasio svojom i to je nešto sasvim drugo a da ne pominjemo prethodne akcije njihove avijacije kad nije bilo "incidenata" na Golanskoj Visoravni...

Nikola

pre 6 godina

Do sada su svaki put optuzivali Sirijsku armiju. Cisto sumnjam da je bas svaki put ona gadjala Golansku visoravan.
A kaze Sirijiska vlada je odgovorna za sve sto se desava u Siriji. Pa hajde onda pomozite i sprijecite ulazak pobunjenika preko vase i Jordanske granice. Zaustavite dotok oruzja. Prestanite da lijecite i trenirate dzihadiste, koje posle saljete u Siriju. Ali ne, svima je jasno da Izraelu odgovara haos na bliskom istoku, a ne stabilna i normalna Sirija.

Začuđeni u zemlji čuda

pre 6 godina

@bljak
UPRAVO TAKO
Stalni to govorim. Kako to da isis nikad ne preti niti pokušava ništa protiv Izraela? Kako to da se Izrael nije uključio u borbu protiv isis-a? Izvode akcije svuda po evropi a u Izraelu niti jedne...

Srle

pre 6 godina

Izrael je sve samo ne zrtva u ovom sukobu. Ne simpatisem nikoga pogotovo ne ISIS, Asada ili takozvane pobunjenike ali Izrael ne moze da nekome soli pamet.

kraja

pre 6 godina

...siriji ovo nikako ne odgovara, a ima samo jedna zemlja koja zeli da se sukob u siriji produzi u nedogled...
...neverovatno je sta se sve americi tolerise...

Lav

pre 6 godina

Izraelci ce iskoristiti prvu priliku da zagrabe neki deo sirijske teritorije, cim bude pukao ionako krhk dogovor izmedju Bashara i Kurda na severu. Nekom to mozda zvuci nepovezano, ali mene samo interesuje razlog koji ce Izraelci navesti za upad. U to da planovi vec postoje, ni malo ne sumnjam.

YttrIUm

pre 6 godina

Ma bas ce Sirijska vojska gadjati Izrael dok napreduje na nekoliko pozicija u samoj Siriji. Prije da Izrael pokusava isprovocirati sukob, oslabiti Sirijski vojsku i usporiti ofanzivu zbog ko zna "cijih" interesa

ninepi

pre 6 godina

Objasni meni ovako naivnom , molim te, kako je to Golan "okupiran" od strane Izraela, a Vojvodina nije od strane Srbije?
(Nik, 24. jun 2017 20:40

Evo ja cu da ti objasnim, da ne bi lupetao vise. Vojvodina nije okupirana od strane Srbije, vec joj je pripala nakon II sv.rata u danasnjim granicama, zato sto su tvoji izabrali pogresnu okupatorsku stranu u ratu. Golanska visoravan je okupirana vojnom akcijom i krsenjem povelje i principa UN-a. Da li to razumes? Osecam li da si sada vec malo pametniji?

deda

pre 6 godina

prav za prav golan je okupirana teritorija i nije izraelska, drugo uz granicu su isil i pobunjenici, oni ladno prelaze tuda niko ih nedira a ove provokacije su americko zakuvavanje, da isil nije americko cedo rokale bi bombe po izraelu, toliko je ocigledno da bode oci

bravo

pre 6 godina

kako volim ove sveznalice i pametnjakovice koji brane islamske teroriste od Izraela!! vi znate ko koga podrzava!? Izrael ima pravo na samoodbranu,zato i postoji i opstaje u danasnjem svetu. Pozdrav i SHALOM

marko_sthlm

pre 6 godina

@ "više projektila je pogodilo deo Golanske visije pod kontrolom Izraela. " 

Golanska Visoravan je teritorija Sirije koju je Izrael silom okupirao tj. oteo tudju teritoriju i proglasio svojom i to je nešto sasvim drugo a da ne pominjemo prethodne akcije njihove avijacije kad nije bilo "incidenata" na Golanskoj Visoravni...
(licemeri, 24. jun 2017 17:31)"


Da, da...ali nakon što su se Sirija, Jordana i Egipat dogovorili i istovremeno napali Izrael sa svih strana sa ciljem da ga unište i zbrišu sa lica Zemlje!

Šta je trebalo Izrael da uradi?
Da kaže "u redu izvolite uništite nas! "???

A da Sirija nije napala Izrael i pokušala da ga eliminiše Izrael ne bi ni taknuo Golan. Izraelu ta visoravan nizašta ne služi i oni tu ništa i ne.rade...to im je buffert-zona koja obezbeđuje njihovu sigurnost i opstanak jer ko kontroliše Golan ima Izrael na dlanu. Pa ako su to nedobronamerni susedi onda im jednostavno uzmeš mogućnost da te napadnu i unište sa Golanske visoravni.

Nije mi jasno zašto iko očekuje da se Izrael ne bbrani na svaki mogući način.

U prevodu ko se s vatrom igra neka bude spreman da bude opržen.

Nema između

pre 6 godina

Golan ne pripada Izraelu, i to su rekle i Ujedinjene Nacije i SAD i svi koji se nešto pitaju.
A ako smatrate da mišljenje UN nije važno i da Izrael ima pravo da radi šta hoće, budite ljubazni pa se više ne pozivajte na bilo kakvo Međunarodno Pravo, kao što se pozivate kad god vam to odgovara. Međunarodno Pravo ili postoji ili ne postoji.

neko_treci

pre 6 godina

Znaci suverenitet se shvata kako kome odgovara, brane svoj, a narusavaju tudji suverenitet. Bez obzira na to koje su "pobude", izraelska vojska je napala tj. granatirala konvoj na teritoriji druge zemlje i samim tim narusili granice te druge suverene zemlje i koji god da navedu "razlog" za to, oni su neosporno narusili granice druge zemlje.

?

pre 6 godina

@bljak
Zato sto Izrael nije ni Sirija ni Irak i samo ludak moze da udje u sukob sa Izraelom. Zato se i ID drzi podalje od sukoba sa njima, jer da su usli u sukob sa Izraelom ne bi postojali.

Dddd

pre 6 godina

"Golanska Visoravan je teritorija Sirije koju je Izrael silom okupirao tj. oteo tudju teritoriju i proglasio svojom i to je nešto sasvim drugo a da ne pominjemo prethodne akcije njihove avijacije kad nije bilo "incidenata" na Golanskoj Visoravni...
(licemeri, 24. jun 2017 17:31)"

Uhm, Sirija je bila agresor, napala je Izrael, pa je dobila po turu, sada i u proslosti. Postoji xyz drzava u svetu koje su osnovane na svakakve nacine, to ne znaci da bi te drzave trebalo izgubiti pravo na postojanje.

sole

pre 6 godina

(licemeri, 24. jun 2017 17:31)

Mozda ce to otimanje nauciti pameti asadovce da vise ne vrse invazije na okolne zemlje? Oni mogu slobodno da napadaju Izrael, Joradan i da drze Liban pod okupacijom 20 godina ali isto to je zabranjeno drugima? Vidi bogati!

?

pre 6 godina

@licemeri
Da, deo sirijske teritorije koji je Izrael okupirao posle pobede nad Sirijom koja je pokusala da okupira i unisti citav Izrael. Sta nije jasno?

jasdf

pre 6 godina

Zanimljivi komentari, da na brzinu probam da odgovorim svima.
Sedmodnevni rat zvanicno pocinje napadom Izraela na Jordan, medjutim pre tog napada je Egipat izvrsio napad na Izrael, a i iz Sirije su bili artiljerijski napadi. Jom kipurski rat pocinje zdruzenim napadom Egipta i Sirije na Izrael. Izrael je pobedio u oba rata, i u momentu primirja imao pid kontrolom ceo Golan. Siriji je pinudjeno vracanje Golana u zamenu za potpisivanje mira, priznanje i garancije da se ta visoravan nece koristiti za napade na Izrael. Sirija je odbila. Sta je Izrael trebao da uradi? Uzgred, od tada je bilo nekoliko referenduma u izraelskim delobima Golana, stanovnistvo je uvek bilo velikom vecinom za ostanak pod suverenitetom Izraela.
ISIS nema teritorije u okolini Kintere. Inace, sam program te organizacije poziva na unidtenje Izraela. Ogranci te organizacije iz Gaze su vrsili napade na Izrael.
Ovaj konkretan odgovor je usledio nakon napada sirijske vojske na teritoriju Izraela. Gadjane su samo lokacije sa kojih je izvrsen napad. Kako bi se ponasala bilo koja druga drzava da je neko granatira? Koji bi bio odgovor, recimi, Rusije?
Neko je spomenuo napad kod Palmire, to je bio napad na konvoj oruzja namenjen Hezbolahu. Da je to oruzje zavrsilobkod tih teroridta ono bi bilo iskoristeno protiv Izraela. Prevencija je majka svake odbrane.

Nik

pre 6 godina

@Licemeri
Objasni meni ovako naivnom , molim te, kako je to Golan "okupiran" od strane Izraela, a Vojvodina nije od strane Srbije? potpuno identicni slucaj, s tom razlikom sto je Izrael napadnut vise puta s tog istog Golana pre nego ga je "okupirao".

muhamad

pre 6 godina

Sirija je 1967 napala Izrael zajedno sa svim ostalim arapskim okolnim zemljama.Briljantnom pobedom nad daleko brojcanom neprijateljskom vojskom su osvojili Golan. Sta je sporno?Da, sporne su prave informacije.

1+1=?

pre 6 godina

Nekako u isto vreme kad je Izrael napao Sirijsku Armiju, i "umereni džihadisti" su pokrenuli dobro isplaniranu operaciju "Put za Damask" i osvojili deo grada koji napadnut od strane Izraela.
Interesantno, zar ne?

salvatore

pre 6 godina

@Brdoviti Balkan
Da, glupo je prepucavati se o tuđim problemima, pogotovu ako nam nisu poznate ni najelementarnije činjenice o njima. "Arapi nikad neće priznati Izrael" je tvrdnja koja možda važi na Marsu, ali ne i u svetu u kojem živimo. Arapske države su redovno predlagale rezolucije o miru i punom diplomatskom priznanju Izraela. Punom priznanju Izraela u granicama koje su definisane međunarodnim konsenzusom, koji je danas totalan, uz dva izuzetka. I svaki put SAD nalažu veto u SB UN, svaki put u Generalnoj skupštini UN jedino SAD, čiji negativan glas faktički znači veto, i Izrael glasaju protiv. Ponekad im se iz nepoznatih razloga pridruži i Tuvalu i još neke tihookenske ostrva-države koja ukupno imaju 5 stanovnika.
Izrael je jedan od glavnih razloga nestabilnosti na Bliskom Istoku, koja ima posledice po čitav svet s obzirom na značaj tog regiona. Tako da mislim da je bitno bar biti informisan o tuđim problemima, a možda čak i pokušati da se na njih utiče.

jasdf

pre 6 godina

@brdoviti balka
Nastao je na britanskoj teritoriji. Palestina je ta koja nikada nije postojala, Izrael jeste pre rimske okupacije.

Brdoviti Balkan

pre 6 godina

Volim ova prepucavanja o tudjim problemima, nasih nemamo pa da resimo svetske. Inace samo radi potpunog razjasnjenja posto neki kao i obicno barataju delimicnim podacima. Izrael je nastao na arapskoj teritoriji ili preciznije na palestinskoj i nikada nije postojao pre 1948. godine kada je formiran silom i to zahvaljujuci kome.... naravno nasim prijateljima britancima. Prema tome price o nekim udruzenim napadima na tzv. drzavu Izrael ne piju vodu jer Arapi nikada nece priznati Izrael kao sto mi necemo priznati Kosovo i tacka.

bravo

pre 6 godina

kako volim ove sveznalice i pametnjakovice koji brane islamske teroriste od Izraela!! vi znate ko koga podrzava!? Izrael ima pravo na samoodbranu,zato i postoji i opstaje u danasnjem svetu. Pozdrav i SHALOM

Nik

pre 6 godina

@Licemeri
Objasni meni ovako naivnom , molim te, kako je to Golan "okupiran" od strane Izraela, a Vojvodina nije od strane Srbije? potpuno identicni slucaj, s tom razlikom sto je Izrael napadnut vise puta s tog istog Golana pre nego ga je "okupirao".

sole

pre 6 godina

(licemeri, 24. jun 2017 17:31)

Mozda ce to otimanje nauciti pameti asadovce da vise ne vrse invazije na okolne zemlje? Oni mogu slobodno da napadaju Izrael, Joradan i da drze Liban pod okupacijom 20 godina ali isto to je zabranjeno drugima? Vidi bogati!

Dddd

pre 6 godina

"Golanska Visoravan je teritorija Sirije koju je Izrael silom okupirao tj. oteo tudju teritoriju i proglasio svojom i to je nešto sasvim drugo a da ne pominjemo prethodne akcije njihove avijacije kad nije bilo "incidenata" na Golanskoj Visoravni...
(licemeri, 24. jun 2017 17:31)"

Uhm, Sirija je bila agresor, napala je Izrael, pa je dobila po turu, sada i u proslosti. Postoji xyz drzava u svetu koje su osnovane na svakakve nacine, to ne znaci da bi te drzave trebalo izgubiti pravo na postojanje.

jasdf

pre 6 godina

Zanimljivi komentari, da na brzinu probam da odgovorim svima.
Sedmodnevni rat zvanicno pocinje napadom Izraela na Jordan, medjutim pre tog napada je Egipat izvrsio napad na Izrael, a i iz Sirije su bili artiljerijski napadi. Jom kipurski rat pocinje zdruzenim napadom Egipta i Sirije na Izrael. Izrael je pobedio u oba rata, i u momentu primirja imao pid kontrolom ceo Golan. Siriji je pinudjeno vracanje Golana u zamenu za potpisivanje mira, priznanje i garancije da se ta visoravan nece koristiti za napade na Izrael. Sirija je odbila. Sta je Izrael trebao da uradi? Uzgred, od tada je bilo nekoliko referenduma u izraelskim delobima Golana, stanovnistvo je uvek bilo velikom vecinom za ostanak pod suverenitetom Izraela.
ISIS nema teritorije u okolini Kintere. Inace, sam program te organizacije poziva na unidtenje Izraela. Ogranci te organizacije iz Gaze su vrsili napade na Izrael.
Ovaj konkretan odgovor je usledio nakon napada sirijske vojske na teritoriju Izraela. Gadjane su samo lokacije sa kojih je izvrsen napad. Kako bi se ponasala bilo koja druga drzava da je neko granatira? Koji bi bio odgovor, recimi, Rusije?
Neko je spomenuo napad kod Palmire, to je bio napad na konvoj oruzja namenjen Hezbolahu. Da je to oruzje zavrsilobkod tih teroridta ono bi bilo iskoristeno protiv Izraela. Prevencija je majka svake odbrane.

marko_sthlm

pre 6 godina

@ "više projektila je pogodilo deo Golanske visije pod kontrolom Izraela. " 

Golanska Visoravan je teritorija Sirije koju je Izrael silom okupirao tj. oteo tudju teritoriju i proglasio svojom i to je nešto sasvim drugo a da ne pominjemo prethodne akcije njihove avijacije kad nije bilo "incidenata" na Golanskoj Visoravni...
(licemeri, 24. jun 2017 17:31)"


Da, da...ali nakon što su se Sirija, Jordana i Egipat dogovorili i istovremeno napali Izrael sa svih strana sa ciljem da ga unište i zbrišu sa lica Zemlje!

Šta je trebalo Izrael da uradi?
Da kaže "u redu izvolite uništite nas! "???

A da Sirija nije napala Izrael i pokušala da ga eliminiše Izrael ne bi ni taknuo Golan. Izraelu ta visoravan nizašta ne služi i oni tu ništa i ne.rade...to im je buffert-zona koja obezbeđuje njihovu sigurnost i opstanak jer ko kontroliše Golan ima Izrael na dlanu. Pa ako su to nedobronamerni susedi onda im jednostavno uzmeš mogućnost da te napadnu i unište sa Golanske visoravni.

Nije mi jasno zašto iko očekuje da se Izrael ne bbrani na svaki mogući način.

U prevodu ko se s vatrom igra neka bude spreman da bude opržen.

?

pre 6 godina

@licemeri
Da, deo sirijske teritorije koji je Izrael okupirao posle pobede nad Sirijom koja je pokusala da okupira i unisti citav Izrael. Sta nije jasno?

Bojan

pre 6 godina

Nije se prelio nikakav sukob već Izrael podržava teroriste od prvog dana. Naoružava ih, pruža logističku podršku, smešta ranjene teroriste u poljske bolnice u Izraelu i dejstvuje artiljerijom i avijacijom po položajima sirijske vojske uz Golan u koordinisanim akcijama sa teroristima.
Dakle ovde se eventualno može govoriti o prelivanju sukoba iz Izraela u Siriju - nikako obrnuto.

licemeri

pre 6 godina

"više projektila je pogodilo deo Golanske visije pod kontrolom Izraela. "

Golanska Visoravan je teritorija Sirije koju je Izrael silom okupirao tj. oteo tudju teritoriju i proglasio svojom i to je nešto sasvim drugo a da ne pominjemo prethodne akcije njihove avijacije kad nije bilo "incidenata" na Golanskoj Visoravni...

Srle

pre 6 godina

Izrael je sve samo ne zrtva u ovom sukobu. Ne simpatisem nikoga pogotovo ne ISIS, Asada ili takozvane pobunjenike ali Izrael ne moze da nekome soli pamet.

bljak

pre 6 godina

kako to da se izraelskoj armiji nije omaklo da bombarduje pobunjenicke polozaje ili islamske drzave? kako to da ID nije nikad zapretila unistenjem Izraela?

?

pre 6 godina

@bljak
Zato sto Izrael nije ni Sirija ni Irak i samo ludak moze da udje u sukob sa Izraelom. Zato se i ID drzi podalje od sukoba sa njima, jer da su usli u sukob sa Izraelom ne bi postojali.

Nikola

pre 6 godina

Do sada su svaki put optuzivali Sirijsku armiju. Cisto sumnjam da je bas svaki put ona gadjala Golansku visoravan.
A kaze Sirijiska vlada je odgovorna za sve sto se desava u Siriji. Pa hajde onda pomozite i sprijecite ulazak pobunjenika preko vase i Jordanske granice. Zaustavite dotok oruzja. Prestanite da lijecite i trenirate dzihadiste, koje posle saljete u Siriju. Ali ne, svima je jasno da Izraelu odgovara haos na bliskom istoku, a ne stabilna i normalna Sirija.

Lav

pre 6 godina

Izraelci ce iskoristiti prvu priliku da zagrabe neki deo sirijske teritorije, cim bude pukao ionako krhk dogovor izmedju Bashara i Kurda na severu. Nekom to mozda zvuci nepovezano, ali mene samo interesuje razlog koji ce Izraelci navesti za upad. U to da planovi vec postoje, ni malo ne sumnjam.

ninepi

pre 6 godina

Objasni meni ovako naivnom , molim te, kako je to Golan "okupiran" od strane Izraela, a Vojvodina nije od strane Srbije?
(Nik, 24. jun 2017 20:40

Evo ja cu da ti objasnim, da ne bi lupetao vise. Vojvodina nije okupirana od strane Srbije, vec joj je pripala nakon II sv.rata u danasnjim granicama, zato sto su tvoji izabrali pogresnu okupatorsku stranu u ratu. Golanska visoravan je okupirana vojnom akcijom i krsenjem povelje i principa UN-a. Da li to razumes? Osecam li da si sada vec malo pametniji?

YttrIUm

pre 6 godina

Ma bas ce Sirijska vojska gadjati Izrael dok napreduje na nekoliko pozicija u samoj Siriji. Prije da Izrael pokusava isprovocirati sukob, oslabiti Sirijski vojsku i usporiti ofanzivu zbog ko zna "cijih" interesa

kraja

pre 6 godina

...siriji ovo nikako ne odgovara, a ima samo jedna zemlja koja zeli da se sukob u siriji produzi u nedogled...
...neverovatno je sta se sve americi tolerise...

Začuđeni u zemlji čuda

pre 6 godina

@bljak
UPRAVO TAKO
Stalni to govorim. Kako to da isis nikad ne preti niti pokušava ništa protiv Izraela? Kako to da se Izrael nije uključio u borbu protiv isis-a? Izvode akcije svuda po evropi a u Izraelu niti jedne...

deda

pre 6 godina

prav za prav golan je okupirana teritorija i nije izraelska, drugo uz granicu su isil i pobunjenici, oni ladno prelaze tuda niko ih nedira a ove provokacije su americko zakuvavanje, da isil nije americko cedo rokale bi bombe po izraelu, toliko je ocigledno da bode oci

Nema između

pre 6 godina

Golan ne pripada Izraelu, i to su rekle i Ujedinjene Nacije i SAD i svi koji se nešto pitaju.
A ako smatrate da mišljenje UN nije važno i da Izrael ima pravo da radi šta hoće, budite ljubazni pa se više ne pozivajte na bilo kakvo Međunarodno Pravo, kao što se pozivate kad god vam to odgovara. Međunarodno Pravo ili postoji ili ne postoji.

neko_treci

pre 6 godina

Znaci suverenitet se shvata kako kome odgovara, brane svoj, a narusavaju tudji suverenitet. Bez obzira na to koje su "pobude", izraelska vojska je napala tj. granatirala konvoj na teritoriji druge zemlje i samim tim narusili granice te druge suverene zemlje i koji god da navedu "razlog" za to, oni su neosporno narusili granice druge zemlje.

Brdoviti Balkan

pre 6 godina

Volim ova prepucavanja o tudjim problemima, nasih nemamo pa da resimo svetske. Inace samo radi potpunog razjasnjenja posto neki kao i obicno barataju delimicnim podacima. Izrael je nastao na arapskoj teritoriji ili preciznije na palestinskoj i nikada nije postojao pre 1948. godine kada je formiran silom i to zahvaljujuci kome.... naravno nasim prijateljima britancima. Prema tome price o nekim udruzenim napadima na tzv. drzavu Izrael ne piju vodu jer Arapi nikada nece priznati Izrael kao sto mi necemo priznati Kosovo i tacka.

muhamad

pre 6 godina

Sirija je 1967 napala Izrael zajedno sa svim ostalim arapskim okolnim zemljama.Briljantnom pobedom nad daleko brojcanom neprijateljskom vojskom su osvojili Golan. Sta je sporno?Da, sporne su prave informacije.

jasdf

pre 6 godina

@brdoviti balka
Nastao je na britanskoj teritoriji. Palestina je ta koja nikada nije postojala, Izrael jeste pre rimske okupacije.

1+1=?

pre 6 godina

Nekako u isto vreme kad je Izrael napao Sirijsku Armiju, i "umereni džihadisti" su pokrenuli dobro isplaniranu operaciju "Put za Damask" i osvojili deo grada koji napadnut od strane Izraela.
Interesantno, zar ne?

salvatore

pre 6 godina

@Brdoviti Balkan
Da, glupo je prepucavati se o tuđim problemima, pogotovu ako nam nisu poznate ni najelementarnije činjenice o njima. "Arapi nikad neće priznati Izrael" je tvrdnja koja možda važi na Marsu, ali ne i u svetu u kojem živimo. Arapske države su redovno predlagale rezolucije o miru i punom diplomatskom priznanju Izraela. Punom priznanju Izraela u granicama koje su definisane međunarodnim konsenzusom, koji je danas totalan, uz dva izuzetka. I svaki put SAD nalažu veto u SB UN, svaki put u Generalnoj skupštini UN jedino SAD, čiji negativan glas faktički znači veto, i Izrael glasaju protiv. Ponekad im se iz nepoznatih razloga pridruži i Tuvalu i još neke tihookenske ostrva-države koja ukupno imaju 5 stanovnika.
Izrael je jedan od glavnih razloga nestabilnosti na Bliskom Istoku, koja ima posledice po čitav svet s obzirom na značaj tog regiona. Tako da mislim da je bitno bar biti informisan o tuđim problemima, a možda čak i pokušati da se na njih utiče.