Utorak, 16.05.2017.

23:31

Traje sunovrat očajnog Marija, šansa za Novaka!

Italijanski teniser Fabio Fonjini napravio je najveće iznenađenje na Mastersu u Rimu, eliminisavši branioca titule Endija Marija u drugom kolu.

Izvor: ÐN

Traje sunovrat oèajnog Marija, šansa za Novaka! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

136 Komentari

Sortiraj po:

navijam za Djokovica, ali realno ...

pre 6 godina

@ neko
Apsolutno si u pravu, ali raja ovde voli da se pali i zari i sad se lozi da ce uzeti Rim, 'ajde i to cudo da vidimo.
Znam samo da ce izmedju ostalog ostati upamcen po spiskanoj razlici u bodovima kao niko i nikad i pristojnom broju losih finala GS i porazima kada (obavezno)gubi svoj servis na 4:4 ili 5:5. Mogao je biti najbolji, a onda je odlucio da ... Nije on nista veci u psihickom, mentalnom smislu od Nadala i Federera, sva trojica su vrhunski i pola-pola su resavali kriticne situacije u svoju korist, ali kao sto reko', raja ovde voli da se pali i zari. Ko se seca jednog od finala RG kad je kisa umesala prste, nije smeo da dozvoli prekid (priznajem da nisam siguran u vezi pravila da treba saglasnost oba igraca), u ponedeljak je mec izgubio jos u nedelju i ko je njemu sad kriv sto se nije postarao da odigra u ponedeljak kako ume i dobije Spanca.Kakva bre tranzicija, kakvi bakraci ... Neka prodje do subote i onda neka pokaze je l' mu se igra ili ce da bude tresenje krpe kao prosli vikend.

neko

pre 6 godina

Samo zelim da vas pitam kojih 4, 5 godina dominacije? 2011. je bilo dominacije, 2012. je imao srece da bude velika razlika na pocetku godine, i pored nje ga je Federer prestigao zbog boljih rezultata te godine, pa pogledajte skorove 2012. godine
Djokovic - Nadal 1:3
Djokovic - Federer 3:2
Ukupno : Djokovic 4 - Rivali 5.
2013. necu ni da pominjem, svi znamo sta je tada bilo i kakva je to sezona bila za spanca, ali ce sada neki srbin doci i zaboravice tu dominaciju od 2 grend slema i 4 mastersa koje je tad Nadal osvojio i spojice to sa ove cetri godine ( u smislu jedna ko nijedna)
2014. do jula nije bio prvi, Federer ga je iako je razlika izmedju njih bila 10000 bodova na pocetku godine stigao i odluka je tek pala u Londonu, ali neka, to je ta "dominacija" sa jednim grend slemom po sezoni.
2015. je bio dominantan zbog losih protivnika - Murray jos bio oskudan zbog operacije ledja kao i Federer, Nadal pauzirao, vratio se i pao na 10. mesto, i tada je Djokovic zapravo skupio 3 grend slema zbog vrlo losih protivnika.
2016. smo svi videli i to raspadanje.

5 godina dominacije? Pre bih rekao 2 i po najvise. Kakva je to dominacija u tenisu sa jednim grend slemom eto 2012., 2013., i 2014.? To zelim da mi objasnite. Hvala.

BBRS

pre 6 godina

Ноле, ближи се крај каријере, зато бих било одлично да ако можеш подигнеш мало ту форму и бар на кратко да играш као што си некада.
Да поново будеш бр1 и са те позиције се достојанствено повучеш у пензију!
Све што од тебе очекујемо је да кидаш за сваку лоптицу, да летиш по терену!!!

Jasno

pre 6 godina

Ja veceg stratega u zivotu nisam video. Bice prvi 3 god. Umesto da izgori on se cuva za bitne stvari. Jasno mu je da igra samo protiv Novaka a Nole ispada za 1-2 meca

TurboNator

pre 6 godina

"kakva sansa, Novak moze da bude prvi jedino ako osvoji 2 od 3 naredna grend slema, minimum jos 3 mastersa i recimo masters finale i onda je pitanje cak..."
ispirach mozga, 16. maj 2017 23:56

?? Ako neko osvoji 2 od 3 naredna Grand Slam-a, 3 Masters-a i WTF (world tour final) - ko ce biti prvi ako ne taj??

Noletov problem je to sto ne igra dovoljno dobro, ne to sto treba da osvoji mnogo da bi se vratio na vrh...

Dragon

pre 6 godina

Koliko znam obojica su očajni - nikad očajnijeg dvojca na vrhu ATP u istoriji tenisa. Ako osvoji RG, a tešjo da ga neko može zaustaviti, stoput otpisani Nadal bio bi valjda drugi, igra skoro kao nekad i sa ovom formom odrao bi Federera na AO kao i ranije. Ne znam hoće li RF osvojiti Wimbledon. Bojim se da će kao nja AO sve biti podređeno njemu (inače kukavički pobego sa šljake) ima tu mladih lavova, Nadal nema šanse na travi. On će verovatno biti konkurentan na Us open. Bilo bi lepo da se Novak vrati pa da uživamo u mečevima s Nadalom, ali teško da će to skoro da se desi - bar neće dok je Imaz tu.

MPet

pre 6 godina

Na koju foru je ovo Novakova sansa?! Zaboravljate da Rim i Rolan Garos uzima 100% Nadal, a kad krene sezona na travi i betonu na scenu stupa Federer. Treba cudo da se desi pa da Novak podigne nivo igre na maksimum, ili da se desi veliki pad u igri ove dvojice da bi neko imao sanse protiv njih. Jednostavno realnost, svidjalo se to nama ili ne.

Rade

pre 6 godina

Dobra vest,ali se bojim da Nole nije na nivou.Prvo da se oterasi onog gurua i da razmišlja svojom glavom.Ovaj kao da je hipnotiso.Nadal je trenutno u usponu!

Marko

pre 6 godina

Ako se računaju samo rezultati u 2017-toj, Endi je 11-ti, a Novak 16-ti...samopouzdanje se teško stiče, a lako gubi. Nadal je najbolji primer za to, jer mu je bilo potrebno skoro 3 godine da bi posle RG 2014. stigao do finala gren slema u Australiji ove godine. S obzirom da su Novak i Endi u očajnoj formi, a da Federer ne igra na šljaci ( koja inače nije njegova najbolja podloga ) jasno je da Nadal ove godine nema od koga da izgubi na šljaci.

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Milutin - Ako neko iza kulise upravlja sa svima njima onda je to objašnjenje zašto Novak i Marej ovako loše igraju . Možda i nije to u pitanju al vrlo je moguće jer sve je to postalo biznis u kome se vrte ogromne pare . Malo je previše da ovakva dva majstora tako naglo padnu , mnogo je providno , loša je to gluma .

Daki

pre 6 godina

Pa objasnjenje za Mareja i Djokovica je da su godinama trenirali i isli od turnira do turnira sad kad su okusili i drugu stranu zivota normalan je pad u igri.

Miskec

pre 6 godina

"Objasnjenje je jednostavno. Marej i Nolo su nezasluzeno na prva dva mesta ATP liste. Kvalitet nemaju, iskoristili su povrede Federera i Nadala da vladaju nekoliko godina, sada je to gotovo. Federer i Nadal su zdravi, a kada su oni zdravi i u formi Nolo i Marej ne mogu nista da osvoje. Uz to, stasale su nove generacije koje mlate Noloa i Mareja gde stignu. Jednostavno, Nolov i Marejev tenis je prevazidjen.
(?, 17. maj 2017 05:30)"
Imate analize vrhunskih strucnjaka u tenisu koji su objasnili Novakove kvalitete, ali, po obicaju, u Srbiji uvek ima neko pametniji koji bi i Tesli objasnio da je nezasluzeno bio ispred svog vremena i da je njegov generator naizmenicne struje prevazidjen u odnosu na Edisonov jednosmerne struje!

Јабучило

pre 6 godina

Imam jedno pitanje, za ove " velike znalce", Marej nema Pepa Imaza pa se raspada, gori od Đokovića, kako ćete to da objasnite? 
Ima li i on gurua?
(neki tamo, 16. maj 2017 23:58)

Код Мареја је нестабилност била константа, а време успеха изузетак. Код Новака је, до ере Пепеа, било обратно.

dojadin

pre 6 godina

@Koji vrag se dešava s ovom dvojicom prvih na ATP listi, to sam Bog zna...
(Vera, 16. maj 2017 23:52)
Pa postali su očevi! I hoće da budu i sa svojom decom dok rastu, možda bi moglo to da bude!! Postigli su dosta u tenisu, Novak skoro sve moguće, ali život je jedan i kratak, zar da ga proćerdaju radi zadovoljstva nezasite publike ili koga već? Federeru je žena teniserka, ide s njim po turnirima, dakle cela porodica, no pitanje je da li je i to moguće, pogotovo kako deca rastu, no to se, srećom:) poklapa s laganom završnicom karijere tj. održavanja forme na visokom nivou.

Deki

pre 6 godina

Problem je što Novak nije ni blizu onog nivoa kako je nekad igrao. Sve ostalo, može da stigne Mareja, da osvoji Garos, Vimbldon su nebitne stvari...

Milutin

pre 6 godina

Definitivno sa Djokovicem i Marejem nesto nije u redu. I jedan i drugi bljesnu na momente i onda padnu na nivo 150-og sa liste. Sta se tu desava, kako je moguce da velemajstori poput njih dvojice u igri padnu na nivo pacera, poput Mareja sinoc. Fonjini je igrao tako dobro jer je Marej bio ocajan. Igrao je Fonjini solidno i u Madridu ali je to daleko od onoga sto mogu Djokovic i Marej. Da su omatorili nisu. Tek im je 30 godina. Da odigraju meceve na nivou rekreativca odigraju. Objasnjenje? Tesko da ga neko ima.

hm

pre 6 godina

nije to sansa za noleta nego federera i nadala. jer nole s ovakvim oscilacijama nema sanse da osvoji nista u skorije vreme. al cekam RG i nadam se kad pocnu mecevi u 3 seta da ce.proigrati ako izdrzi do druge nedelje turnira. jer to konstantno udaranje loptice po 3 sata na dan pomaze.

PSL

pre 6 godina

Pa sad nije to baš toliko iznenadjenje. Fonjini je pobedjivao i Nadala na šljaci. Njemu se nikada ne zna kako će igrati, ali ako je u formi može da pobedi svakoga i isto tako da izgubi od svakoga. Što se tiče Novaka on mora da razmišlja samo o svojoj igri a ne o drugima. Juče je pobedio, ali igra je bila loša i opet sa previše grešaka. Sa takvom igrom teško će doći i do polufinala i borbe sa Nadalom, a finale je jako, jako daleko.

СЕНОВИЋ

pre 6 godina

Ово је шанса за Надала , а не за Ђоковића. Ђоковић може да пружи само солидан отпор. Исто као у Мадриду.

cili vili

pre 6 godina

(THE FINAL CUT, 16. maj 2017 23:35)
Ne brani Novak bodove iz Rima, jer su vec oduzeti pre pocetka, svakom sledecom pobedom on smanjuje zaostatak...

alex

pre 6 godina

Da, Marej je stvarno očajan u poslenje vreme, ali teško da Nole to trenutno može da iskoristi, jer nije ništa manje očajan. Bilo bi lepo da osvoji Rim, ali na putu mu se opet nalazi Nadal, a onakvim pristupom igri kao u Madridu, a i protiv Bedena u prvom setu teško da ima šta da traži u takvoj konkurenciji. Komentator na TV juče reče kako su se Noleta svi bojali, a sad čak priželjkuju da ga "izvuku", jer imaju dobru šansu da ga pobede. Žalosno, ali tako je. Da li će se trgnuti, teško je reći, ali hitno mora nešto da uradi, jer uskoro će biti godinu dana njegovog sunovrata. Naravno, želim mu sve najbolje i da prestane razmišljati o ljubavi u tenisu.

Labud

pre 6 godina

Imam jedno pitanje, za ove " velike znalce", Marej nema Pepa Imaza pa se raspada, gori od Đokovića, kako ćete to da objasnite?
Ima li i on gurua?
(neki tamo, 16. maj 2017 23:58)

To je jednostavno, samo sto si ti maluciozan pa govoris tako. Mari je na pocetku imao jednog Fonjinija koji je za dve klase bolji od Bedena.

Mladen

pre 6 godina

Narode,moramo shvatiti da su ovo prilike za neke druge tenisere,nazalost ne za naseg Novaka,njegova forma ma sta razlog bio za to je losa i ne mozemo ocekivati vrhunske rezultate u ovom periodu.Uz korekcije i posvecenost nadam se krajem godine onom Novaku ili barem priblizno njemu.Nazalost realnost je takva i shvatite bice Vam lakse.

bomba

pre 6 godina

Pa otprilike se ne zna ko je u goroj formi tako da je pitanje kakva je ovo šansa za Đokovića...Njih obojicu će preteći neko treći nažalost po Đokovića

Vojvoda Momcilo

pre 6 godina

Imam jedno pitanje, za ove " velike znalce", Marej nema Pepa Imaza pa se raspada, gori od Đokovića, kako ćete to da objasnite?
Ima li i on gurua?
(neki tamo, 16. maj 2017 23:58)

Njegov guru je Djokovic. Spomenik da mu digne jer nikad nista ne bi osvojio da se ovaj nije glupirao. Nikad nije postojala velika cetvorka jer ovaj ne moze da pridj Federeru, Nadalu i Djokovicu.

aaa

pre 6 godina

Sansa za Novaka ,.....Jedini problem je sto je Novak u mnogo gorem kosmaru od konkurencije i uopste ne izgleda kao neko ko izlazi iz problema odnosno tranzicionog perioda kako je sam rekao, na zalost...

Dani

pre 6 godina

Pa zar vi ne kontate i vidite ono sto se vidi iz aviona,Marej je samo dobar matematicar,namerno se ne trudi olaksava sebi posao za sledecu godinu zato sto je njemu bitno prvo mesto a ne osvajanja, znaci dokle god uspeva da bezi Novaku radice to gde ce malo vise da se potrudi vive na Garosu zivi bili pa videli.

?

pre 6 godina

@neki tamo
Objasnjenje je jednostavno. Marej i Nolo su nezasluzeno na prva dva mesta ATP liste. Kvalitet nemaju, iskoristili su povrede Federera i Nadala da vladaju nekoliko godina, sada je to gotovo. Federer i Nadal su zdravi, a kada su oni zdravi i u formi Nolo i Marej ne mogu nista da osvoje. Uz to, stasale su nove generacije koje mlate Noloa i Mareja gde stignu. Jednostavno, Nolov i Marejev tenis je prevazidjen.

Кривокапић

pre 6 godina

Енди је у већој кризи него Новак. То је очигледно. Надал доминира шљаком ове године и сугурно осваја РГ. Новак шансу може да тражи на трави, мада је Федерер фаворит да освоји Вимблдон. То му је циљ ове године. Што се тиче 1. места, Новак се на њега враћа до краја године. Ова криза ће проћи ускоро.

Djed Milutin

pre 6 godina

ProtivNovaka su igrali kao napaljeni(Veseli,Varvirka....).Ko moze tvrditi da to nije organizovano uz gledanje kroz prste u vezi kontrole dopinga.Kad to shvatiš padne ti motivacija.S druge strane Novak se ne bori sa onim žarom.Ko bi se borio ako shvati da su u igri nepošteni postupci?Sport je novac i tu nema fer pleja .Tu ti je sve dozvoljeno.

Djed Milutin

pre 6 godina

Mnogo potanja malo odgovora.Upotreba dozvoljenih i nedozvoljenih stimulativnih sredstava ima svoje cikluse i rezultate.Inspekcija ima svoje provere.Secate li se zbrke oko Nadala?Jedino izgleda Federera ni dira niko.No i on je imao svoj pad.Resenje je teško naći.Novak i Mari prolaze neku etapu.Da li je to ciklus ili prinudna apstinencija?To,zbog sponzorskih ugovora,neznamo.Da li Federera sad nema nigde posle AOP zato sto on to hoće ili je po sredi posledica provere dopinga?

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Prilika za Novaka? Hahaha! Ne zna se ko od ove dvojice ima veci sunovrat. Koliko znam nijedan od ove dvojice vec mesecima nije osvojio ni jedan turnir. Ispravite me ako gresim za Marija,vrlo slabo pratim tenis,ali mislim da ni on nije osvojio nijedan turnir od Londona u decembru prosle godine.

JPR24

pre 6 godina

Jeste da Mari nije prikazao maltene ništa od svog repertoara s kojim je prošle godine uz Novaka dominirao šljakom, ali ne sme se smetnuti s uma činjenica da je Fonjini igrao veoma dobro i potvrdio da nije slučajnost ona njegova odlična partija protiv Nadala u Madridu! Ne bi me čudilo da Fonjini uz veliku podršku njegove domaće publike dogura možda čak čak i do finala ove godine u Rimu!
(Ivan, 16. maj 2017 23:58)
Nije u tome pitanje. Nije prvi put da neki iz Top 5 nameti na nekog razigranog i cao... Mari nize lose reaultate, of kako je krenuo, na RG-u ce venetualno odigrati Z kriga i dovidjenja...

delboj

pre 6 godina

Od kad je tenisa 30-ta godina je gornja granica vrhunskog tenisa, makar sto se konstantnosti tice. I Federera je zahvatilo u tim godinama, mada se on odrzao na konope i vratio ne znam kojim cudom. Vjerovatno je razlog to sto Nadal, Djokovic i Marej nemaju vise po 25, 26. Mislim da ce se Nadal i Djokovic vrlo brzo svrgnuti Mareja, mada sva 4-ica nece bjezati jedno drugome previse.

Genije

pre 6 godina

Ovo rangiranje na ATP listi u opšte nije realno i kasni poprilično. Na listi Marej prvi Novak drugi a realno ni jedan trenutno ne opravdava mesto na kome se nalazi. Trenutno je Nadal prvi, Federer drugi, Nole treći a Marej četvrti. Moralo bi neki efikasniji sistem smisliti da bi odgovarao bar približno trenutku u kome se rangira.
(Džoni, 16. maj 2017 23:56)

Ako vec redjas, Federer je ispred Nadala, nikako obrnuto...

Vazduplohov

pre 6 godina

Nikad losiji broj 1. i br. 2. na ATP-u. Igraju na nivou pedesetog na svetu, a ni krivi ni duzni ce ostati na prva dva mesta jos bar pola godine.
Treba promeniti nacin bodovanja. Kakvo branjenje bodova. Pocnes sezonu 1.januara od nule, kao u svim ostalim sportovima i cao.

Cockneeey

pre 6 godina

Fabio igra izuzetno lep i agresivan tenis. Šteta što nema i tu mentalnu stabilnost, kapacitet i talenat za TOP 10 svakako ima. Navijam da što dalje dogura u domovini. Večeras je pošteno očitao lekciju prvom teniseru sveta.

Dragan

pre 6 godina

Kakvo iznenadjenje vi govorite.Fabio je razvalio i Rafu u Madridu, samo je dlaka odlucila da Rafa slavi.Mari je najbolji broj jedan koji je ikada vladao,ali u crtanim filmovima.On jos nije svestan kako je dosao do prve pozicije.To sam Novak zna i niko vise.Jos jedna sansa da Nole smanji razliku za ovim škotom.Idemo Novace, samo napred.

Robert

pre 6 godina

Ovo se ne moze zameriti Endiju. Fonjini pruzio mozda i najbolji i najstabilniji mec u svojoj karijeri, tako da bi dobio bilo kog igraca. Mari je samo imao peh da on bude taj koji ce mu naleteti vec u drugom kolu, povrh sve ove krize.

Wong

pre 6 godina

Nažalost, ispostavlja se da sam bio u pravu i da ove godine skoro sve veće turnire moraju osvojiti Nadal i Federer, a da će ostali misteriozno ili "padati u formi" ili davati smiješne izgovore. Profit je u igri, a najveći profit donose dva lažna medijska božanstva, koja su ove godine u tu svrhu izvađena iz naftalina.
Nakon što sam prošle godine vidio Novaka kako za samo par mjeseci olako gubi skoro 9000 bodova prednosti i kako se maltene sklanja Mareju, shvatio sam da je sve ovo jedan teatar za narod, a da ishod nekog teniskog meča često nije proporcionalan realnom odnosu snaga.

Da ne ispadne da paranoišem bezveze, recite mi, kako može jedan teniser maltene preko noći postati nepobjediv? Kažu kako je Nadal "napornim treningom" uspio da od novembra prošle godine do januara ove godine ojača. Pa kojeg đavola je radio do tad, sjedio pored kompa i žderao bureke? Svi ti teniseri treniraju svakodnevno i oni su svoj biološki vrhunac davno dosegli. Oni više ne mogu "napredovati", mogu se samo održavati na istom nivou ili padati. Ta priča da teniseri konstantno evoluiraju je smiješna, ne može se premašiti biološki limit. Uz naporne treninge samo se može doseći biološki predodređeni limit, bilo da se radi o mišićnoj masi, snazi ili brzini.

Stoga, nije tačno da Novak gubi zato što je navodno postao vegan, niti je tačno da je ušao u sektu ili da se je zasitio tenisa. Argumente više neću nabrajati, sto puta sam o tome govorio.

neutralni felsh

pre 6 godina

Imam jedno pitanje, za ove " velike znalce", Marej nema Pepa Imaza pa se raspada, gori od Đokovića, kako ćete to da objasnite? 
Ima li i on gurua?
(neki tamo, 16. maj 2017 23:58)


ne, nego ni on ne jede cvarke i kavurmu ;)

mlekadzija

pre 6 godina

Ovakva igra (losa) Mareja dokazuje da je postao br 1. samo zato sto je Djokovic odigrao katastrofalno drugu polovinu prosle godine i izgubio 8ooo bodova...sta li ce tek biti u drugoj polovini godine kada Marej treba da odbrani veliki broj bodova????

exSa

pre 6 godina

@Dzoni tenis ima ubedljivo najbolji sistem bodovanja.
Lista predstavlja prosjek turnira u 365 dana i osvježava se svakog ponedeljka u godini.
Što se trenutne situacije tiče Federer je dalekooo ispred konkurencije, a onda dolaze trava i tvrde podloge gdje će još bar 3-4 puta dobiti Nadala bez većih problema. Samo polako.

sempervivum

pre 6 godina

Kakva crna šansa za Novaka...
Na race ranking (ovogodišnjoj) listi Novak je tek na 13. mestu.
1. Nadal - 4745 bodova
2. Federer - 4045
...
11. Marej - 1210
13. Novak - 1105 bodova.

Boban

pre 6 godina

Hmmm, a da Marej mozda malo ne takticizira? Ima bezbedno vodjstvo na listi, pa sad gubi turnir za turnirom, da bi lakse grabio poene naredne sezone?

Alex

pre 6 godina

(Džoni, 16. maj 2017 23:56)

Džoni, Nadal je predlagao i još uvek se bori za uvođenje dvogodišnjeg renkinga - po njemu bi Nole još uvek bio prvi.

Nebojša

pre 6 godina

Rodzer lagano do ponovnog 1 mesta.
(Vlado, 16. maj 2017 23:48)


Pa vlado Roger ne igra ni Rim ni Roland garros a pošto već zaostaje za Nadalom nekih 700 poena posle RG bi moglo biti i 3700 bodova razlike za Nadala nije malo priznaćeš ali to naravno ukoliko Nadal osvoji oba turnira pre će Nadal završiti prvi nego li Federer a koliko su ga otpisivali zadnjih godina na to bi trebalo da misle svi koji sada tako otpisuju Novaka.

Domovina se brani lepotom...

pre 6 godina

Sansa? I dalje ne shavataju da Novak ne moze biti prvi , cak stavise pasce uskoro i nize
(Tennisman, 16. maj 2017 23:41)
Šta ti znači stavise?
Šta više se piše odvojeno a i ne ide jedno uz drugo pošto je pleonazam.
Nole je gromada, najbolje od nas. Nepismenim komentarima udaramo sami na sebe.
Izdrži Nole!

Larry

pre 6 godina

Iskreno Marej bi odavno spao sa trona da Novak ne igra ovako loše i da je konkurencija malo jača. Nikada nije bio igrač koga je krasila konstantnost, nema on glavu a sumnjam da će i imati ikad za dominaciju a nije ni taj kvalitet. Jurio je to prvo mesto i to ga je istrošilo, ispunio je još jedan san i time se zadovoljio i to je to. Nema tog žara da se održi tu na vrhu, on nema psihu za tako nešto. Znao sam da će kada bude bio broj 1. igrati lošije jer je tada pritisak mnogo veći kao i očekivanja, kako od sebe tako i navijača a znajući Mareja kroz karijeru nije bilo teško to predvideti. Očigledno da nije uspeo da prevaziđe te probleme i samo srećnim okolnostima je i dalje na vrhu.

Posmatrač

pre 6 godina

Slučajno prolazio gradom nakon posla kad vidoh na Tv-u Marej izgubio od Fonjinija..Nije me iznenadilo uopšte jer on je takvog sklopa tenisera da neće biti nikada svrstan sa Novakom,Nadalom i Federerom. Ima on rezlutate al" daleko da poseduje pobednički duh i karakter za konstatnost..Ovakve stvari pogotovo kad si NUMBER.1 IN THE WORLD ni u ludilu ne bi dozvolili najbolji zbog čega se razdvajaju od njega,ostalih..Tako da on pripada drugoj ligi tenisera i to jedino realnost njegova..Čestitke Fabiju uprkos što ga ne volim zbog ponašanja na terenu koje pravi al" večeras je Škota ponizio na terenu u pravom smislu te reči.

mk4

pre 6 godina

Cilicu otvoren put do finala, a u finalu je sve moguce!
(Matan, 16. maj 2017 23:33)

Hahaha pa koj cilic brate moj,pa novak bi ga lagano dobio, a tek rafa

ispirach mozga

pre 6 godina

kakva sansa, Novak moze da bude prvi jedino ako osvoji 2 od 3 naredna grend slema, minimum jos 3 mastersa i recimo masters finale i onda je pitanje cak, dakle to nije realno u ovom momentu, u ovom stadijimu Novaku je vazno da osvoji sto vise moze i spasi ovu sezonu koliko toliko, Prvo mesto je vec gotovo nemoguca misija pa cak i za Novaka..

Ivan

pre 6 godina

Nikada u istoriji tenisa broj 1 nije ovoliko brzo pao u svakom smislu te reci. Djokovicu se to desilo posle 4-5 godina suve dominacije, ovaj nije trajao par meseci.

Blue Moon 347

pre 6 godina

Marej uopšte nije odigrao loš meč, već je Fonjini odigrao savršeno. Udarao forhend kao DelPo, ubijao Endija drop šotovima, ceo meč slao duboke lopte, stvarno je odigrao sjajno.

Tomy

pre 6 godina

Rafa trenutno na sljaci nema konkurenciju i uzima Rim i RG a onda i on ispuhava kao Mary trenutno a Novak ce konstantan biti sa maksimumom od nekog polufinala.Wimbldon je Rodzerov.

Vera

pre 6 godina

Koji vrag se dešava s ovom dvojicom prvih na ATP listi, to sam Bog zna...Andy je večeras odigrao u rangu 150-og,Fabio ga je doslovno rasturio.Murray nije mršav, jede meso, nema Pepe Imaza u timu i "napornu"ženu pa svejedno loše igra i ne može se sastaviti, dakle...zaključak je da neke druge stvari mogu biti krivci za trenutno stanje našeg Noleta, a ne gore navedeno.Vidjet ćemo što će dalje biti, nadam se najboljem s vremenom.Manje pljuvanja,a više podrške neće biti naodmet.

Džoni

pre 6 godina

Ovo rangiranje na ATP listi u opšte nije realno i kasni poprilično. Na listi Marej prvi Novak drugi a realno ni jedan trenutno ne opravdava mesto na kome se nalazi. Trenutno je Nadal prvi, Federer drugi, Nole treći a Marej četvrti. Moralo bi neki efikasniji sistem smisliti da bi odgovarao bar približno trenutku u kome se rangira.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Nije ovo šansa za Novaka, jer on brani finale, i titulu na RG. Ovo je ogromna šansa za Nadala koji sakuplja sve vise poena, a Marej i Novak gube i gube... Rafa i Rodžer mogu do broja 1 i 2 na kraju godine, ukoliko se nastavi sunovrat Novaka i Endija.

Joksa

pre 6 godina

Po meni Mari uopšte nije bio toliko loš koliko je Fonjini briljirao, trenutno uz Nadala najbolji šljaker, tu je negde i mlađahni Tim.
Uglavnom, čeka nas baš zanimljiv turnir a o RG- u da i ne pričam.

neki tamo

pre 6 godina

Imam jedno pitanje, za ove " velike znalce", Marej nema Pepa Imaza pa se raspada, gori od Đokovića, kako ćete to da objasnite?
Ima li i on gurua?

Mrki

pre 6 godina

Koja bre šansa za Novaka...Šta je vama, zar ne vidite da je Novak jedva prošao Brdenea. Samo zbog sreće u žrebu je još na turniru a šanse da ga osvoji ima isto kao i ja koji nikada nije igrao tenis.

Ivan

pre 6 godina

Jeste da Mari nije prikazao maltene ništa od svog repertoara s kojim je prošle godine uz Novaka dominirao šljakom, ali ne sme se smetnuti s uma činjenica da je Fonjini igrao veoma dobro i potvrdio da nije slučajnost ona njegova odlična partija protiv Nadala u Madridu! Ne bi me čudilo da Fonjini uz veliku podršku njegove domaće publike dogura možda čak čak i do finala ove godine u Rimu!

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Novak i Marej ce poceti da igraju tek tek posle RGR malo mi nerealni ovi padovi u formi a mozda i gresim ps Marej nema gurua a opet kao da je zaboravio da igra tenis

DukiNS

pre 6 godina

Ne secam se da su skoro svetski i broj 1 i broj 2 ovako lose poceli sezonu. Sljaka ce biti Nadalova uklucujuci i RG, ali ce zato Vimbldon biti jedan od najinteresantnijih do sad.

ludilo

pre 6 godina

Kakvi sve strucnjaci ovde... Evo,Marej ne moze sa reketom da se sastavi od kad je dosao na prvo mesto.. Djokovic je tu bio 4 godine!!ej CETIRI godine je demolirao i drzao nivo koji nije niko nikada niti ce!Normalno je da padne,sta ste mislili da ce osvajati 3-4 slema
svake godine?! Pa jel imao Federer period od par godina kad jaci turnir nije mogao da uzme?! salju ga u penziju od 2010 a on nikad jaci sad! Nadal?! ista prica.. 2-3 godine nije znao gde bije.. i eto nas Novak upade u krizu od 10 meseci i sad svi vi pametni pa ga saljete u penziju i kad mi ostavite komentar tipa "povucu se da se ne brukas" ..

anica

pre 6 godina

Bas je Marej los, ne moze se sastavi...a Fonjini popaljen protiv tenisera iz vrha. Ako opet ide na Nadala mislim stvarno vise. Ono kad ga sanjas, a i na javi je.

neki tamo

pre 6 godina

Imam jedno pitanje, za ove " velike znalce", Marej nema Pepa Imaza pa se raspada, gori od Đokovića, kako ćete to da objasnite?
Ima li i on gurua?

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Nije ovo šansa za Novaka, jer on brani finale, i titulu na RG. Ovo je ogromna šansa za Nadala koji sakuplja sve vise poena, a Marej i Novak gube i gube... Rafa i Rodžer mogu do broja 1 i 2 na kraju godine, ukoliko se nastavi sunovrat Novaka i Endija.

ludilo

pre 6 godina

Kakvi sve strucnjaci ovde... Evo,Marej ne moze sa reketom da se sastavi od kad je dosao na prvo mesto.. Djokovic je tu bio 4 godine!!ej CETIRI godine je demolirao i drzao nivo koji nije niko nikada niti ce!Normalno je da padne,sta ste mislili da ce osvajati 3-4 slema
svake godine?! Pa jel imao Federer period od par godina kad jaci turnir nije mogao da uzme?! salju ga u penziju od 2010 a on nikad jaci sad! Nadal?! ista prica.. 2-3 godine nije znao gde bije.. i eto nas Novak upade u krizu od 10 meseci i sad svi vi pametni pa ga saljete u penziju i kad mi ostavite komentar tipa "povucu se da se ne brukas" ..

Vera

pre 6 godina

Koji vrag se dešava s ovom dvojicom prvih na ATP listi, to sam Bog zna...Andy je večeras odigrao u rangu 150-og,Fabio ga je doslovno rasturio.Murray nije mršav, jede meso, nema Pepe Imaza u timu i "napornu"ženu pa svejedno loše igra i ne može se sastaviti, dakle...zaključak je da neke druge stvari mogu biti krivci za trenutno stanje našeg Noleta, a ne gore navedeno.Vidjet ćemo što će dalje biti, nadam se najboljem s vremenom.Manje pljuvanja,a više podrške neće biti naodmet.

Ivan

pre 6 godina

Nikada u istoriji tenisa broj 1 nije ovoliko brzo pao u svakom smislu te reci. Djokovicu se to desilo posle 4-5 godina suve dominacije, ovaj nije trajao par meseci.

Ivan

pre 6 godina

Jeste da Mari nije prikazao maltene ništa od svog repertoara s kojim je prošle godine uz Novaka dominirao šljakom, ali ne sme se smetnuti s uma činjenica da je Fonjini igrao veoma dobro i potvrdio da nije slučajnost ona njegova odlična partija protiv Nadala u Madridu! Ne bi me čudilo da Fonjini uz veliku podršku njegove domaće publike dogura možda čak čak i do finala ove godine u Rimu!

ispirach mozga

pre 6 godina

kakva sansa, Novak moze da bude prvi jedino ako osvoji 2 od 3 naredna grend slema, minimum jos 3 mastersa i recimo masters finale i onda je pitanje cak, dakle to nije realno u ovom momentu, u ovom stadijimu Novaku je vazno da osvoji sto vise moze i spasi ovu sezonu koliko toliko, Prvo mesto je vec gotovo nemoguca misija pa cak i za Novaka..

DukiNS

pre 6 godina

Ne secam se da su skoro svetski i broj 1 i broj 2 ovako lose poceli sezonu. Sljaka ce biti Nadalova uklucujuci i RG, ali ce zato Vimbldon biti jedan od najinteresantnijih do sad.

Blue Moon 347

pre 6 godina

Marej uopšte nije odigrao loš meč, već je Fonjini odigrao savršeno. Udarao forhend kao DelPo, ubijao Endija drop šotovima, ceo meč slao duboke lopte, stvarno je odigrao sjajno.

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Novak i Marej ce poceti da igraju tek tek posle RGR malo mi nerealni ovi padovi u formi a mozda i gresim ps Marej nema gurua a opet kao da je zaboravio da igra tenis

Joksa

pre 6 godina

Po meni Mari uopšte nije bio toliko loš koliko je Fonjini briljirao, trenutno uz Nadala najbolji šljaker, tu je negde i mlađahni Tim.
Uglavnom, čeka nas baš zanimljiv turnir a o RG- u da i ne pričam.

Mrki

pre 6 godina

Koja bre šansa za Novaka...Šta je vama, zar ne vidite da je Novak jedva prošao Brdenea. Samo zbog sreće u žrebu je još na turniru a šanse da ga osvoji ima isto kao i ja koji nikada nije igrao tenis.

mk4

pre 6 godina

Cilicu otvoren put do finala, a u finalu je sve moguce!
(Matan, 16. maj 2017 23:33)

Hahaha pa koj cilic brate moj,pa novak bi ga lagano dobio, a tek rafa

Miskec

pre 6 godina

"Objasnjenje je jednostavno. Marej i Nolo su nezasluzeno na prva dva mesta ATP liste. Kvalitet nemaju, iskoristili su povrede Federera i Nadala da vladaju nekoliko godina, sada je to gotovo. Federer i Nadal su zdravi, a kada su oni zdravi i u formi Nolo i Marej ne mogu nista da osvoje. Uz to, stasale su nove generacije koje mlate Noloa i Mareja gde stignu. Jednostavno, Nolov i Marejev tenis je prevazidjen.
(?, 17. maj 2017 05:30)"
Imate analize vrhunskih strucnjaka u tenisu koji su objasnili Novakove kvalitete, ali, po obicaju, u Srbiji uvek ima neko pametniji koji bi i Tesli objasnio da je nezasluzeno bio ispred svog vremena i da je njegov generator naizmenicne struje prevazidjen u odnosu na Edisonov jednosmerne struje!

anica

pre 6 godina

Bas je Marej los, ne moze se sastavi...a Fonjini popaljen protiv tenisera iz vrha. Ako opet ide na Nadala mislim stvarno vise. Ono kad ga sanjas, a i na javi je.

Јабучило

pre 6 godina

Imam jedno pitanje, za ove " velike znalce", Marej nema Pepa Imaza pa se raspada, gori od Đokovića, kako ćete to da objasnite? 
Ima li i on gurua?
(neki tamo, 16. maj 2017 23:58)

Код Мареја је нестабилност била константа, а време успеха изузетак. Код Новака је, до ере Пепеа, било обратно.

Tomy

pre 6 godina

Rafa trenutno na sljaci nema konkurenciju i uzima Rim i RG a onda i on ispuhava kao Mary trenutno a Novak ce konstantan biti sa maksimumom od nekog polufinala.Wimbldon je Rodzerov.

hm

pre 6 godina

nije to sansa za noleta nego federera i nadala. jer nole s ovakvim oscilacijama nema sanse da osvoji nista u skorije vreme. al cekam RG i nadam se kad pocnu mecevi u 3 seta da ce.proigrati ako izdrzi do druge nedelje turnira. jer to konstantno udaranje loptice po 3 sata na dan pomaze.

Milutin

pre 6 godina

Definitivno sa Djokovicem i Marejem nesto nije u redu. I jedan i drugi bljesnu na momente i onda padnu na nivo 150-og sa liste. Sta se tu desava, kako je moguce da velemajstori poput njih dvojice u igri padnu na nivo pacera, poput Mareja sinoc. Fonjini je igrao tako dobro jer je Marej bio ocajan. Igrao je Fonjini solidno i u Madridu ali je to daleko od onoga sto mogu Djokovic i Marej. Da su omatorili nisu. Tek im je 30 godina. Da odigraju meceve na nivou rekreativca odigraju. Objasnjenje? Tesko da ga neko ima.

Džoni

pre 6 godina

Ovo rangiranje na ATP listi u opšte nije realno i kasni poprilično. Na listi Marej prvi Novak drugi a realno ni jedan trenutno ne opravdava mesto na kome se nalazi. Trenutno je Nadal prvi, Federer drugi, Nole treći a Marej četvrti. Moralo bi neki efikasniji sistem smisliti da bi odgovarao bar približno trenutku u kome se rangira.

MPet

pre 6 godina

Na koju foru je ovo Novakova sansa?! Zaboravljate da Rim i Rolan Garos uzima 100% Nadal, a kad krene sezona na travi i betonu na scenu stupa Federer. Treba cudo da se desi pa da Novak podigne nivo igre na maksimum, ili da se desi veliki pad u igri ove dvojice da bi neko imao sanse protiv njih. Jednostavno realnost, svidjalo se to nama ili ne.

Marko

pre 6 godina

Ako se računaju samo rezultati u 2017-toj, Endi je 11-ti, a Novak 16-ti...samopouzdanje se teško stiče, a lako gubi. Nadal je najbolji primer za to, jer mu je bilo potrebno skoro 3 godine da bi posle RG 2014. stigao do finala gren slema u Australiji ove godine. S obzirom da su Novak i Endi u očajnoj formi, a da Federer ne igra na šljaci ( koja inače nije njegova najbolja podloga ) jasno je da Nadal ove godine nema od koga da izgubi na šljaci.

Rade

pre 6 godina

Dobra vest,ali se bojim da Nole nije na nivou.Prvo da se oterasi onog gurua i da razmišlja svojom glavom.Ovaj kao da je hipnotiso.Nadal je trenutno u usponu!

Vojvoda Momcilo

pre 6 godina

Imam jedno pitanje, za ove " velike znalce", Marej nema Pepa Imaza pa se raspada, gori od Đokovića, kako ćete to da objasnite?
Ima li i on gurua?
(neki tamo, 16. maj 2017 23:58)

Njegov guru je Djokovic. Spomenik da mu digne jer nikad nista ne bi osvojio da se ovaj nije glupirao. Nikad nije postojala velika cetvorka jer ovaj ne moze da pridj Federeru, Nadalu i Djokovicu.

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Milutin - Ako neko iza kulise upravlja sa svima njima onda je to objašnjenje zašto Novak i Marej ovako loše igraju . Možda i nije to u pitanju al vrlo je moguće jer sve je to postalo biznis u kome se vrte ogromne pare . Malo je previše da ovakva dva majstora tako naglo padnu , mnogo je providno , loša je to gluma .

Dragon

pre 6 godina

Koliko znam obojica su očajni - nikad očajnijeg dvojca na vrhu ATP u istoriji tenisa. Ako osvoji RG, a tešjo da ga neko može zaustaviti, stoput otpisani Nadal bio bi valjda drugi, igra skoro kao nekad i sa ovom formom odrao bi Federera na AO kao i ranije. Ne znam hoće li RF osvojiti Wimbledon. Bojim se da će kao nja AO sve biti podređeno njemu (inače kukavički pobego sa šljake) ima tu mladih lavova, Nadal nema šanse na travi. On će verovatno biti konkurentan na Us open. Bilo bi lepo da se Novak vrati pa da uživamo u mečevima s Nadalom, ali teško da će to skoro da se desi - bar neće dok je Imaz tu.

СЕНОВИЋ

pre 6 godina

Ово је шанса за Надала , а не за Ђоковића. Ђоковић може да пружи само солидан отпор. Исто као у Мадриду.

Wong

pre 6 godina

Nažalost, ispostavlja se da sam bio u pravu i da ove godine skoro sve veće turnire moraju osvojiti Nadal i Federer, a da će ostali misteriozno ili "padati u formi" ili davati smiješne izgovore. Profit je u igri, a najveći profit donose dva lažna medijska božanstva, koja su ove godine u tu svrhu izvađena iz naftalina.
Nakon što sam prošle godine vidio Novaka kako za samo par mjeseci olako gubi skoro 9000 bodova prednosti i kako se maltene sklanja Mareju, shvatio sam da je sve ovo jedan teatar za narod, a da ishod nekog teniskog meča često nije proporcionalan realnom odnosu snaga.

Da ne ispadne da paranoišem bezveze, recite mi, kako može jedan teniser maltene preko noći postati nepobjediv? Kažu kako je Nadal "napornim treningom" uspio da od novembra prošle godine do januara ove godine ojača. Pa kojeg đavola je radio do tad, sjedio pored kompa i žderao bureke? Svi ti teniseri treniraju svakodnevno i oni su svoj biološki vrhunac davno dosegli. Oni više ne mogu "napredovati", mogu se samo održavati na istom nivou ili padati. Ta priča da teniseri konstantno evoluiraju je smiješna, ne može se premašiti biološki limit. Uz naporne treninge samo se može doseći biološki predodređeni limit, bilo da se radi o mišićnoj masi, snazi ili brzini.

Stoga, nije tačno da Novak gubi zato što je navodno postao vegan, niti je tačno da je ušao u sektu ili da se je zasitio tenisa. Argumente više neću nabrajati, sto puta sam o tome govorio.

TurboNator

pre 6 godina

"kakva sansa, Novak moze da bude prvi jedino ako osvoji 2 od 3 naredna grend slema, minimum jos 3 mastersa i recimo masters finale i onda je pitanje cak..."
ispirach mozga, 16. maj 2017 23:56

?? Ako neko osvoji 2 od 3 naredna Grand Slam-a, 3 Masters-a i WTF (world tour final) - ko ce biti prvi ako ne taj??

Noletov problem je to sto ne igra dovoljno dobro, ne to sto treba da osvoji mnogo da bi se vratio na vrh...

Mladen

pre 6 godina

Narode,moramo shvatiti da su ovo prilike za neke druge tenisere,nazalost ne za naseg Novaka,njegova forma ma sta razlog bio za to je losa i ne mozemo ocekivati vrhunske rezultate u ovom periodu.Uz korekcije i posvecenost nadam se krajem godine onom Novaku ili barem priblizno njemu.Nazalost realnost je takva i shvatite bice Vam lakse.

Daki

pre 6 godina

Pa objasnjenje za Mareja i Djokovica je da su godinama trenirali i isli od turnira do turnira sad kad su okusili i drugu stranu zivota normalan je pad u igri.

PSL

pre 6 godina

Pa sad nije to baš toliko iznenadjenje. Fonjini je pobedjivao i Nadala na šljaci. Njemu se nikada ne zna kako će igrati, ali ako je u formi može da pobedi svakoga i isto tako da izgubi od svakoga. Što se tiče Novaka on mora da razmišlja samo o svojoj igri a ne o drugima. Juče je pobedio, ali igra je bila loša i opet sa previše grešaka. Sa takvom igrom teško će doći i do polufinala i borbe sa Nadalom, a finale je jako, jako daleko.

alex

pre 6 godina

Da, Marej je stvarno očajan u poslenje vreme, ali teško da Nole to trenutno može da iskoristi, jer nije ništa manje očajan. Bilo bi lepo da osvoji Rim, ali na putu mu se opet nalazi Nadal, a onakvim pristupom igri kao u Madridu, a i protiv Bedena u prvom setu teško da ima šta da traži u takvoj konkurenciji. Komentator na TV juče reče kako su se Noleta svi bojali, a sad čak priželjkuju da ga "izvuku", jer imaju dobru šansu da ga pobede. Žalosno, ali tako je. Da li će se trgnuti, teško je reći, ali hitno mora nešto da uradi, jer uskoro će biti godinu dana njegovog sunovrata. Naravno, želim mu sve najbolje i da prestane razmišljati o ljubavi u tenisu.

aaa

pre 6 godina

Sansa za Novaka ,.....Jedini problem je sto je Novak u mnogo gorem kosmaru od konkurencije i uopste ne izgleda kao neko ko izlazi iz problema odnosno tranzicionog perioda kako je sam rekao, na zalost...

bomba

pre 6 godina

Pa otprilike se ne zna ko je u goroj formi tako da je pitanje kakva je ovo šansa za Đokovića...Njih obojicu će preteći neko treći nažalost po Đokovića

cili vili

pre 6 godina

(THE FINAL CUT, 16. maj 2017 23:35)
Ne brani Novak bodove iz Rima, jer su vec oduzeti pre pocetka, svakom sledecom pobedom on smanjuje zaostatak...

dojadin

pre 6 godina

@Koji vrag se dešava s ovom dvojicom prvih na ATP listi, to sam Bog zna...
(Vera, 16. maj 2017 23:52)
Pa postali su očevi! I hoće da budu i sa svojom decom dok rastu, možda bi moglo to da bude!! Postigli su dosta u tenisu, Novak skoro sve moguće, ali život je jedan i kratak, zar da ga proćerdaju radi zadovoljstva nezasite publike ili koga već? Federeru je žena teniserka, ide s njim po turnirima, dakle cela porodica, no pitanje je da li je i to moguće, pogotovo kako deca rastu, no to se, srećom:) poklapa s laganom završnicom karijere tj. održavanja forme na visokom nivou.

Deki

pre 6 godina

Problem je što Novak nije ni blizu onog nivoa kako je nekad igrao. Sve ostalo, može da stigne Mareja, da osvoji Garos, Vimbldon su nebitne stvari...

Кривокапић

pre 6 godina

Енди је у већој кризи него Новак. То је очигледно. Надал доминира шљаком ове године и сугурно осваја РГ. Новак шансу може да тражи на трави, мада је Федерер фаворит да освоји Вимблдон. То му је циљ ове године. Што се тиче 1. места, Новак се на њега враћа до краја године. Ова криза ће проћи ускоро.

Dragan

pre 6 godina

Kakvo iznenadjenje vi govorite.Fabio je razvalio i Rafu u Madridu, samo je dlaka odlucila da Rafa slavi.Mari je najbolji broj jedan koji je ikada vladao,ali u crtanim filmovima.On jos nije svestan kako je dosao do prve pozicije.To sam Novak zna i niko vise.Jos jedna sansa da Nole smanji razliku za ovim škotom.Idemo Novace, samo napred.

Jasno

pre 6 godina

Ja veceg stratega u zivotu nisam video. Bice prvi 3 god. Umesto da izgori on se cuva za bitne stvari. Jasno mu je da igra samo protiv Novaka a Nole ispada za 1-2 meca

Cockneeey

pre 6 godina

Fabio igra izuzetno lep i agresivan tenis. Šteta što nema i tu mentalnu stabilnost, kapacitet i talenat za TOP 10 svakako ima. Navijam da što dalje dogura u domovini. Večeras je pošteno očitao lekciju prvom teniseru sveta.

Nebojša

pre 6 godina

Rodzer lagano do ponovnog 1 mesta.
(Vlado, 16. maj 2017 23:48)


Pa vlado Roger ne igra ni Rim ni Roland garros a pošto već zaostaje za Nadalom nekih 700 poena posle RG bi moglo biti i 3700 bodova razlike za Nadala nije malo priznaćeš ali to naravno ukoliko Nadal osvoji oba turnira pre će Nadal završiti prvi nego li Federer a koliko su ga otpisivali zadnjih godina na to bi trebalo da misle svi koji sada tako otpisuju Novaka.

Domovina se brani lepotom...

pre 6 godina

Sansa? I dalje ne shavataju da Novak ne moze biti prvi , cak stavise pasce uskoro i nize
(Tennisman, 16. maj 2017 23:41)
Šta ti znači stavise?
Šta više se piše odvojeno a i ne ide jedno uz drugo pošto je pleonazam.
Nole je gromada, najbolje od nas. Nepismenim komentarima udaramo sami na sebe.
Izdrži Nole!

mlekadzija

pre 6 godina

Ovakva igra (losa) Mareja dokazuje da je postao br 1. samo zato sto je Djokovic odigrao katastrofalno drugu polovinu prosle godine i izgubio 8ooo bodova...sta li ce tek biti u drugoj polovini godine kada Marej treba da odbrani veliki broj bodova????

Djed Milutin

pre 6 godina

Mnogo potanja malo odgovora.Upotreba dozvoljenih i nedozvoljenih stimulativnih sredstava ima svoje cikluse i rezultate.Inspekcija ima svoje provere.Secate li se zbrke oko Nadala?Jedino izgleda Federera ni dira niko.No i on je imao svoj pad.Resenje je teško naći.Novak i Mari prolaze neku etapu.Da li je to ciklus ili prinudna apstinencija?To,zbog sponzorskih ugovora,neznamo.Da li Federera sad nema nigde posle AOP zato sto on to hoće ili je po sredi posledica provere dopinga?

Larry

pre 6 godina

Iskreno Marej bi odavno spao sa trona da Novak ne igra ovako loše i da je konkurencija malo jača. Nikada nije bio igrač koga je krasila konstantnost, nema on glavu a sumnjam da će i imati ikad za dominaciju a nije ni taj kvalitet. Jurio je to prvo mesto i to ga je istrošilo, ispunio je još jedan san i time se zadovoljio i to je to. Nema tog žara da se održi tu na vrhu, on nema psihu za tako nešto. Znao sam da će kada bude bio broj 1. igrati lošije jer je tada pritisak mnogo veći kao i očekivanja, kako od sebe tako i navijača a znajući Mareja kroz karijeru nije bilo teško to predvideti. Očigledno da nije uspeo da prevaziđe te probleme i samo srećnim okolnostima je i dalje na vrhu.

Labud

pre 6 godina

Imam jedno pitanje, za ove " velike znalce", Marej nema Pepa Imaza pa se raspada, gori od Đokovića, kako ćete to da objasnite?
Ima li i on gurua?
(neki tamo, 16. maj 2017 23:58)

To je jednostavno, samo sto si ti maluciozan pa govoris tako. Mari je na pocetku imao jednog Fonjinija koji je za dve klase bolji od Bedena.

neko

pre 6 godina

Samo zelim da vas pitam kojih 4, 5 godina dominacije? 2011. je bilo dominacije, 2012. je imao srece da bude velika razlika na pocetku godine, i pored nje ga je Federer prestigao zbog boljih rezultata te godine, pa pogledajte skorove 2012. godine
Djokovic - Nadal 1:3
Djokovic - Federer 3:2
Ukupno : Djokovic 4 - Rivali 5.
2013. necu ni da pominjem, svi znamo sta je tada bilo i kakva je to sezona bila za spanca, ali ce sada neki srbin doci i zaboravice tu dominaciju od 2 grend slema i 4 mastersa koje je tad Nadal osvojio i spojice to sa ove cetri godine ( u smislu jedna ko nijedna)
2014. do jula nije bio prvi, Federer ga je iako je razlika izmedju njih bila 10000 bodova na pocetku godine stigao i odluka je tek pala u Londonu, ali neka, to je ta "dominacija" sa jednim grend slemom po sezoni.
2015. je bio dominantan zbog losih protivnika - Murray jos bio oskudan zbog operacije ledja kao i Federer, Nadal pauzirao, vratio se i pao na 10. mesto, i tada je Djokovic zapravo skupio 3 grend slema zbog vrlo losih protivnika.
2016. smo svi videli i to raspadanje.

5 godina dominacije? Pre bih rekao 2 i po najvise. Kakva je to dominacija u tenisu sa jednim grend slemom eto 2012., 2013., i 2014.? To zelim da mi objasnite. Hvala.

Alex

pre 6 godina

(Džoni, 16. maj 2017 23:56)

Džoni, Nadal je predlagao i još uvek se bori za uvođenje dvogodišnjeg renkinga - po njemu bi Nole još uvek bio prvi.

sempervivum

pre 6 godina

Kakva crna šansa za Novaka...
Na race ranking (ovogodišnjoj) listi Novak je tek na 13. mestu.
1. Nadal - 4745 bodova
2. Federer - 4045
...
11. Marej - 1210
13. Novak - 1105 bodova.

Posmatrač

pre 6 godina

Slučajno prolazio gradom nakon posla kad vidoh na Tv-u Marej izgubio od Fonjinija..Nije me iznenadilo uopšte jer on je takvog sklopa tenisera da neće biti nikada svrstan sa Novakom,Nadalom i Federerom. Ima on rezlutate al" daleko da poseduje pobednički duh i karakter za konstatnost..Ovakve stvari pogotovo kad si NUMBER.1 IN THE WORLD ni u ludilu ne bi dozvolili najbolji zbog čega se razdvajaju od njega,ostalih..Tako da on pripada drugoj ligi tenisera i to jedino realnost njegova..Čestitke Fabiju uprkos što ga ne volim zbog ponašanja na terenu koje pravi al" večeras je Škota ponizio na terenu u pravom smislu te reči.

Robert

pre 6 godina

Ovo se ne moze zameriti Endiju. Fonjini pruzio mozda i najbolji i najstabilniji mec u svojoj karijeri, tako da bi dobio bilo kog igraca. Mari je samo imao peh da on bude taj koji ce mu naleteti vec u drugom kolu, povrh sve ove krize.

neutralni felsh

pre 6 godina

Imam jedno pitanje, za ove " velike znalce", Marej nema Pepa Imaza pa se raspada, gori od Đokovića, kako ćete to da objasnite? 
Ima li i on gurua?
(neki tamo, 16. maj 2017 23:58)


ne, nego ni on ne jede cvarke i kavurmu ;)

?

pre 6 godina

@neki tamo
Objasnjenje je jednostavno. Marej i Nolo su nezasluzeno na prva dva mesta ATP liste. Kvalitet nemaju, iskoristili su povrede Federera i Nadala da vladaju nekoliko godina, sada je to gotovo. Federer i Nadal su zdravi, a kada su oni zdravi i u formi Nolo i Marej ne mogu nista da osvoje. Uz to, stasale su nove generacije koje mlate Noloa i Mareja gde stignu. Jednostavno, Nolov i Marejev tenis je prevazidjen.

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Prilika za Novaka? Hahaha! Ne zna se ko od ove dvojice ima veci sunovrat. Koliko znam nijedan od ove dvojice vec mesecima nije osvojio ni jedan turnir. Ispravite me ako gresim za Marija,vrlo slabo pratim tenis,ali mislim da ni on nije osvojio nijedan turnir od Londona u decembru prosle godine.

Dani

pre 6 godina

Pa zar vi ne kontate i vidite ono sto se vidi iz aviona,Marej je samo dobar matematicar,namerno se ne trudi olaksava sebi posao za sledecu godinu zato sto je njemu bitno prvo mesto a ne osvajanja, znaci dokle god uspeva da bezi Novaku radice to gde ce malo vise da se potrudi vive na Garosu zivi bili pa videli.

exSa

pre 6 godina

@Dzoni tenis ima ubedljivo najbolji sistem bodovanja.
Lista predstavlja prosjek turnira u 365 dana i osvježava se svakog ponedeljka u godini.
Što se trenutne situacije tiče Federer je dalekooo ispred konkurencije, a onda dolaze trava i tvrde podloge gdje će još bar 3-4 puta dobiti Nadala bez većih problema. Samo polako.

Vazduplohov

pre 6 godina

Nikad losiji broj 1. i br. 2. na ATP-u. Igraju na nivou pedesetog na svetu, a ni krivi ni duzni ce ostati na prva dva mesta jos bar pola godine.
Treba promeniti nacin bodovanja. Kakvo branjenje bodova. Pocnes sezonu 1.januara od nule, kao u svim ostalim sportovima i cao.

Djed Milutin

pre 6 godina

ProtivNovaka su igrali kao napaljeni(Veseli,Varvirka....).Ko moze tvrditi da to nije organizovano uz gledanje kroz prste u vezi kontrole dopinga.Kad to shvatiš padne ti motivacija.S druge strane Novak se ne bori sa onim žarom.Ko bi se borio ako shvati da su u igri nepošteni postupci?Sport je novac i tu nema fer pleja .Tu ti je sve dozvoljeno.

Genije

pre 6 godina

Ovo rangiranje na ATP listi u opšte nije realno i kasni poprilično. Na listi Marej prvi Novak drugi a realno ni jedan trenutno ne opravdava mesto na kome se nalazi. Trenutno je Nadal prvi, Federer drugi, Nole treći a Marej četvrti. Moralo bi neki efikasniji sistem smisliti da bi odgovarao bar približno trenutku u kome se rangira.
(Džoni, 16. maj 2017 23:56)

Ako vec redjas, Federer je ispred Nadala, nikako obrnuto...

BBRS

pre 6 godina

Ноле, ближи се крај каријере, зато бих било одлично да ако можеш подигнеш мало ту форму и бар на кратко да играш као што си некада.
Да поново будеш бр1 и са те позиције се достојанствено повучеш у пензију!
Све што од тебе очекујемо је да кидаш за сваку лоптицу, да летиш по терену!!!

Boban

pre 6 godina

Hmmm, a da Marej mozda malo ne takticizira? Ima bezbedno vodjstvo na listi, pa sad gubi turnir za turnirom, da bi lakse grabio poene naredne sezone?

navijam za Djokovica, ali realno ...

pre 6 godina

@ neko
Apsolutno si u pravu, ali raja ovde voli da se pali i zari i sad se lozi da ce uzeti Rim, 'ajde i to cudo da vidimo.
Znam samo da ce izmedju ostalog ostati upamcen po spiskanoj razlici u bodovima kao niko i nikad i pristojnom broju losih finala GS i porazima kada (obavezno)gubi svoj servis na 4:4 ili 5:5. Mogao je biti najbolji, a onda je odlucio da ... Nije on nista veci u psihickom, mentalnom smislu od Nadala i Federera, sva trojica su vrhunski i pola-pola su resavali kriticne situacije u svoju korist, ali kao sto reko', raja ovde voli da se pali i zari. Ko se seca jednog od finala RG kad je kisa umesala prste, nije smeo da dozvoli prekid (priznajem da nisam siguran u vezi pravila da treba saglasnost oba igraca), u ponedeljak je mec izgubio jos u nedelju i ko je njemu sad kriv sto se nije postarao da odigra u ponedeljak kako ume i dobije Spanca.Kakva bre tranzicija, kakvi bakraci ... Neka prodje do subote i onda neka pokaze je l' mu se igra ili ce da bude tresenje krpe kao prosli vikend.

delboj

pre 6 godina

Od kad je tenisa 30-ta godina je gornja granica vrhunskog tenisa, makar sto se konstantnosti tice. I Federera je zahvatilo u tim godinama, mada se on odrzao na konope i vratio ne znam kojim cudom. Vjerovatno je razlog to sto Nadal, Djokovic i Marej nemaju vise po 25, 26. Mislim da ce se Nadal i Djokovic vrlo brzo svrgnuti Mareja, mada sva 4-ica nece bjezati jedno drugome previse.

JPR24

pre 6 godina

Jeste da Mari nije prikazao maltene ništa od svog repertoara s kojim je prošle godine uz Novaka dominirao šljakom, ali ne sme se smetnuti s uma činjenica da je Fonjini igrao veoma dobro i potvrdio da nije slučajnost ona njegova odlična partija protiv Nadala u Madridu! Ne bi me čudilo da Fonjini uz veliku podršku njegove domaće publike dogura možda čak čak i do finala ove godine u Rimu!
(Ivan, 16. maj 2017 23:58)
Nije u tome pitanje. Nije prvi put da neki iz Top 5 nameti na nekog razigranog i cao... Mari nize lose reaultate, of kako je krenuo, na RG-u ce venetualno odigrati Z kriga i dovidjenja...

Džoni

pre 6 godina

Ovo rangiranje na ATP listi u opšte nije realno i kasni poprilično. Na listi Marej prvi Novak drugi a realno ni jedan trenutno ne opravdava mesto na kome se nalazi. Trenutno je Nadal prvi, Federer drugi, Nole treći a Marej četvrti. Moralo bi neki efikasniji sistem smisliti da bi odgovarao bar približno trenutku u kome se rangira.

Tomy

pre 6 godina

Rafa trenutno na sljaci nema konkurenciju i uzima Rim i RG a onda i on ispuhava kao Mary trenutno a Novak ce konstantan biti sa maksimumom od nekog polufinala.Wimbldon je Rodzerov.

ispirach mozga

pre 6 godina

kakva sansa, Novak moze da bude prvi jedino ako osvoji 2 od 3 naredna grend slema, minimum jos 3 mastersa i recimo masters finale i onda je pitanje cak, dakle to nije realno u ovom momentu, u ovom stadijimu Novaku je vazno da osvoji sto vise moze i spasi ovu sezonu koliko toliko, Prvo mesto je vec gotovo nemoguca misija pa cak i za Novaka..

neki tamo

pre 6 godina

Imam jedno pitanje, za ove " velike znalce", Marej nema Pepa Imaza pa se raspada, gori od Đokovića, kako ćete to da objasnite?
Ima li i on gurua?

Mrki

pre 6 godina

Koja bre šansa za Novaka...Šta je vama, zar ne vidite da je Novak jedva prošao Brdenea. Samo zbog sreće u žrebu je još na turniru a šanse da ga osvoji ima isto kao i ja koji nikada nije igrao tenis.

?

pre 6 godina

@neki tamo
Objasnjenje je jednostavno. Marej i Nolo su nezasluzeno na prva dva mesta ATP liste. Kvalitet nemaju, iskoristili su povrede Federera i Nadala da vladaju nekoliko godina, sada je to gotovo. Federer i Nadal su zdravi, a kada su oni zdravi i u formi Nolo i Marej ne mogu nista da osvoje. Uz to, stasale su nove generacije koje mlate Noloa i Mareja gde stignu. Jednostavno, Nolov i Marejev tenis je prevazidjen.

neko

pre 6 godina

Samo zelim da vas pitam kojih 4, 5 godina dominacije? 2011. je bilo dominacije, 2012. je imao srece da bude velika razlika na pocetku godine, i pored nje ga je Federer prestigao zbog boljih rezultata te godine, pa pogledajte skorove 2012. godine
Djokovic - Nadal 1:3
Djokovic - Federer 3:2
Ukupno : Djokovic 4 - Rivali 5.
2013. necu ni da pominjem, svi znamo sta je tada bilo i kakva je to sezona bila za spanca, ali ce sada neki srbin doci i zaboravice tu dominaciju od 2 grend slema i 4 mastersa koje je tad Nadal osvojio i spojice to sa ove cetri godine ( u smislu jedna ko nijedna)
2014. do jula nije bio prvi, Federer ga je iako je razlika izmedju njih bila 10000 bodova na pocetku godine stigao i odluka je tek pala u Londonu, ali neka, to je ta "dominacija" sa jednim grend slemom po sezoni.
2015. je bio dominantan zbog losih protivnika - Murray jos bio oskudan zbog operacije ledja kao i Federer, Nadal pauzirao, vratio se i pao na 10. mesto, i tada je Djokovic zapravo skupio 3 grend slema zbog vrlo losih protivnika.
2016. smo svi videli i to raspadanje.

5 godina dominacije? Pre bih rekao 2 i po najvise. Kakva je to dominacija u tenisu sa jednim grend slemom eto 2012., 2013., i 2014.? To zelim da mi objasnite. Hvala.

ludilo

pre 6 godina

Kakvi sve strucnjaci ovde... Evo,Marej ne moze sa reketom da se sastavi od kad je dosao na prvo mesto.. Djokovic je tu bio 4 godine!!ej CETIRI godine je demolirao i drzao nivo koji nije niko nikada niti ce!Normalno je da padne,sta ste mislili da ce osvajati 3-4 slema
svake godine?! Pa jel imao Federer period od par godina kad jaci turnir nije mogao da uzme?! salju ga u penziju od 2010 a on nikad jaci sad! Nadal?! ista prica.. 2-3 godine nije znao gde bije.. i eto nas Novak upade u krizu od 10 meseci i sad svi vi pametni pa ga saljete u penziju i kad mi ostavite komentar tipa "povucu se da se ne brukas" ..

Vera

pre 6 godina

Koji vrag se dešava s ovom dvojicom prvih na ATP listi, to sam Bog zna...Andy je večeras odigrao u rangu 150-og,Fabio ga je doslovno rasturio.Murray nije mršav, jede meso, nema Pepe Imaza u timu i "napornu"ženu pa svejedno loše igra i ne može se sastaviti, dakle...zaključak je da neke druge stvari mogu biti krivci za trenutno stanje našeg Noleta, a ne gore navedeno.Vidjet ćemo što će dalje biti, nadam se najboljem s vremenom.Manje pljuvanja,a više podrške neće biti naodmet.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Nije ovo šansa za Novaka, jer on brani finale, i titulu na RG. Ovo je ogromna šansa za Nadala koji sakuplja sve vise poena, a Marej i Novak gube i gube... Rafa i Rodžer mogu do broja 1 i 2 na kraju godine, ukoliko se nastavi sunovrat Novaka i Endija.

Ivan

pre 6 godina

Jeste da Mari nije prikazao maltene ništa od svog repertoara s kojim je prošle godine uz Novaka dominirao šljakom, ali ne sme se smetnuti s uma činjenica da je Fonjini igrao veoma dobro i potvrdio da nije slučajnost ona njegova odlična partija protiv Nadala u Madridu! Ne bi me čudilo da Fonjini uz veliku podršku njegove domaće publike dogura možda čak čak i do finala ove godine u Rimu!

Miskec

pre 6 godina

"Objasnjenje je jednostavno. Marej i Nolo su nezasluzeno na prva dva mesta ATP liste. Kvalitet nemaju, iskoristili su povrede Federera i Nadala da vladaju nekoliko godina, sada je to gotovo. Federer i Nadal su zdravi, a kada su oni zdravi i u formi Nolo i Marej ne mogu nista da osvoje. Uz to, stasale su nove generacije koje mlate Noloa i Mareja gde stignu. Jednostavno, Nolov i Marejev tenis je prevazidjen.
(?, 17. maj 2017 05:30)"
Imate analize vrhunskih strucnjaka u tenisu koji su objasnili Novakove kvalitete, ali, po obicaju, u Srbiji uvek ima neko pametniji koji bi i Tesli objasnio da je nezasluzeno bio ispred svog vremena i da je njegov generator naizmenicne struje prevazidjen u odnosu na Edisonov jednosmerne struje!

MPet

pre 6 godina

Na koju foru je ovo Novakova sansa?! Zaboravljate da Rim i Rolan Garos uzima 100% Nadal, a kad krene sezona na travi i betonu na scenu stupa Federer. Treba cudo da se desi pa da Novak podigne nivo igre na maksimum, ili da se desi veliki pad u igri ove dvojice da bi neko imao sanse protiv njih. Jednostavno realnost, svidjalo se to nama ili ne.

Dani

pre 6 godina

Pa zar vi ne kontate i vidite ono sto se vidi iz aviona,Marej je samo dobar matematicar,namerno se ne trudi olaksava sebi posao za sledecu godinu zato sto je njemu bitno prvo mesto a ne osvajanja, znaci dokle god uspeva da bezi Novaku radice to gde ce malo vise da se potrudi vive na Garosu zivi bili pa videli.

DukiNS

pre 6 godina

Ne secam se da su skoro svetski i broj 1 i broj 2 ovako lose poceli sezonu. Sljaka ce biti Nadalova uklucujuci i RG, ali ce zato Vimbldon biti jedan od najinteresantnijih do sad.

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Milutin - Ako neko iza kulise upravlja sa svima njima onda je to objašnjenje zašto Novak i Marej ovako loše igraju . Možda i nije to u pitanju al vrlo je moguće jer sve je to postalo biznis u kome se vrte ogromne pare . Malo je previše da ovakva dva majstora tako naglo padnu , mnogo je providno , loša je to gluma .

Boban

pre 6 godina

Hmmm, a da Marej mozda malo ne takticizira? Ima bezbedno vodjstvo na listi, pa sad gubi turnir za turnirom, da bi lakse grabio poene naredne sezone?

mk4

pre 6 godina

Cilicu otvoren put do finala, a u finalu je sve moguce!
(Matan, 16. maj 2017 23:33)

Hahaha pa koj cilic brate moj,pa novak bi ga lagano dobio, a tek rafa

Wong

pre 6 godina

Nažalost, ispostavlja se da sam bio u pravu i da ove godine skoro sve veće turnire moraju osvojiti Nadal i Federer, a da će ostali misteriozno ili "padati u formi" ili davati smiješne izgovore. Profit je u igri, a najveći profit donose dva lažna medijska božanstva, koja su ove godine u tu svrhu izvađena iz naftalina.
Nakon što sam prošle godine vidio Novaka kako za samo par mjeseci olako gubi skoro 9000 bodova prednosti i kako se maltene sklanja Mareju, shvatio sam da je sve ovo jedan teatar za narod, a da ishod nekog teniskog meča često nije proporcionalan realnom odnosu snaga.

Da ne ispadne da paranoišem bezveze, recite mi, kako može jedan teniser maltene preko noći postati nepobjediv? Kažu kako je Nadal "napornim treningom" uspio da od novembra prošle godine do januara ove godine ojača. Pa kojeg đavola je radio do tad, sjedio pored kompa i žderao bureke? Svi ti teniseri treniraju svakodnevno i oni su svoj biološki vrhunac davno dosegli. Oni više ne mogu "napredovati", mogu se samo održavati na istom nivou ili padati. Ta priča da teniseri konstantno evoluiraju je smiješna, ne može se premašiti biološki limit. Uz naporne treninge samo se može doseći biološki predodređeni limit, bilo da se radi o mišićnoj masi, snazi ili brzini.

Stoga, nije tačno da Novak gubi zato što je navodno postao vegan, niti je tačno da je ušao u sektu ili da se je zasitio tenisa. Argumente više neću nabrajati, sto puta sam o tome govorio.

Vazduplohov

pre 6 godina

Nikad losiji broj 1. i br. 2. na ATP-u. Igraju na nivou pedesetog na svetu, a ni krivi ni duzni ce ostati na prva dva mesta jos bar pola godine.
Treba promeniti nacin bodovanja. Kakvo branjenje bodova. Pocnes sezonu 1.januara od nule, kao u svim ostalim sportovima i cao.

Ivan

pre 6 godina

Nikada u istoriji tenisa broj 1 nije ovoliko brzo pao u svakom smislu te reci. Djokovicu se to desilo posle 4-5 godina suve dominacije, ovaj nije trajao par meseci.

Dragon

pre 6 godina

Koliko znam obojica su očajni - nikad očajnijeg dvojca na vrhu ATP u istoriji tenisa. Ako osvoji RG, a tešjo da ga neko može zaustaviti, stoput otpisani Nadal bio bi valjda drugi, igra skoro kao nekad i sa ovom formom odrao bi Federera na AO kao i ranije. Ne znam hoće li RF osvojiti Wimbledon. Bojim se da će kao nja AO sve biti podređeno njemu (inače kukavički pobego sa šljake) ima tu mladih lavova, Nadal nema šanse na travi. On će verovatno biti konkurentan na Us open. Bilo bi lepo da se Novak vrati pa da uživamo u mečevima s Nadalom, ali teško da će to skoro da se desi - bar neće dok je Imaz tu.

Djed Milutin

pre 6 godina

ProtivNovaka su igrali kao napaljeni(Veseli,Varvirka....).Ko moze tvrditi da to nije organizovano uz gledanje kroz prste u vezi kontrole dopinga.Kad to shvatiš padne ti motivacija.S druge strane Novak se ne bori sa onim žarom.Ko bi se borio ako shvati da su u igri nepošteni postupci?Sport je novac i tu nema fer pleja .Tu ti je sve dozvoljeno.

dojadin

pre 6 godina

@Koji vrag se dešava s ovom dvojicom prvih na ATP listi, to sam Bog zna...
(Vera, 16. maj 2017 23:52)
Pa postali su očevi! I hoće da budu i sa svojom decom dok rastu, možda bi moglo to da bude!! Postigli su dosta u tenisu, Novak skoro sve moguće, ali život je jedan i kratak, zar da ga proćerdaju radi zadovoljstva nezasite publike ili koga već? Federeru je žena teniserka, ide s njim po turnirima, dakle cela porodica, no pitanje je da li je i to moguće, pogotovo kako deca rastu, no to se, srećom:) poklapa s laganom završnicom karijere tj. održavanja forme na visokom nivou.

Domovina se brani lepotom...

pre 6 godina

Sansa? I dalje ne shavataju da Novak ne moze biti prvi , cak stavise pasce uskoro i nize
(Tennisman, 16. maj 2017 23:41)
Šta ti znači stavise?
Šta više se piše odvojeno a i ne ide jedno uz drugo pošto je pleonazam.
Nole je gromada, najbolje od nas. Nepismenim komentarima udaramo sami na sebe.
Izdrži Nole!

anica

pre 6 godina

Bas je Marej los, ne moze se sastavi...a Fonjini popaljen protiv tenisera iz vrha. Ako opet ide na Nadala mislim stvarno vise. Ono kad ga sanjas, a i na javi je.

Genije

pre 6 godina

Ovo rangiranje na ATP listi u opšte nije realno i kasni poprilično. Na listi Marej prvi Novak drugi a realno ni jedan trenutno ne opravdava mesto na kome se nalazi. Trenutno je Nadal prvi, Federer drugi, Nole treći a Marej četvrti. Moralo bi neki efikasniji sistem smisliti da bi odgovarao bar približno trenutku u kome se rangira.
(Džoni, 16. maj 2017 23:56)

Ako vec redjas, Federer je ispred Nadala, nikako obrnuto...

Jasno

pre 6 godina

Ja veceg stratega u zivotu nisam video. Bice prvi 3 god. Umesto da izgori on se cuva za bitne stvari. Jasno mu je da igra samo protiv Novaka a Nole ispada za 1-2 meca

BBRS

pre 6 godina

Ноле, ближи се крај каријере, зато бих било одлично да ако можеш подигнеш мало ту форму и бар на кратко да играш као што си некада.
Да поново будеш бр1 и са те позиције се достојанствено повучеш у пензију!
Све што од тебе очекујемо је да кидаш за сваку лоптицу, да летиш по терену!!!

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Novak i Marej ce poceti da igraju tek tek posle RGR malo mi nerealni ovi padovi u formi a mozda i gresim ps Marej nema gurua a opet kao da je zaboravio da igra tenis

Djed Milutin

pre 6 godina

Mnogo potanja malo odgovora.Upotreba dozvoljenih i nedozvoljenih stimulativnih sredstava ima svoje cikluse i rezultate.Inspekcija ima svoje provere.Secate li se zbrke oko Nadala?Jedino izgleda Federera ni dira niko.No i on je imao svoj pad.Resenje je teško naći.Novak i Mari prolaze neku etapu.Da li je to ciklus ili prinudna apstinencija?To,zbog sponzorskih ugovora,neznamo.Da li Federera sad nema nigde posle AOP zato sto on to hoće ili je po sredi posledica provere dopinga?

Кривокапић

pre 6 godina

Енди је у већој кризи него Новак. То је очигледно. Надал доминира шљаком ове године и сугурно осваја РГ. Новак шансу може да тражи на трави, мада је Федерер фаворит да освоји Вимблдон. То му је циљ ове године. Што се тиче 1. места, Новак се на њега враћа до краја године. Ова криза ће проћи ускоро.

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Prilika za Novaka? Hahaha! Ne zna se ko od ove dvojice ima veci sunovrat. Koliko znam nijedan od ove dvojice vec mesecima nije osvojio ni jedan turnir. Ispravite me ako gresim za Marija,vrlo slabo pratim tenis,ali mislim da ni on nije osvojio nijedan turnir od Londona u decembru prosle godine.

Labud

pre 6 godina

Imam jedno pitanje, za ove " velike znalce", Marej nema Pepa Imaza pa se raspada, gori od Đokovića, kako ćete to da objasnite?
Ima li i on gurua?
(neki tamo, 16. maj 2017 23:58)

To je jednostavno, samo sto si ti maluciozan pa govoris tako. Mari je na pocetku imao jednog Fonjinija koji je za dve klase bolji od Bedena.

navijam za Djokovica, ali realno ...

pre 6 godina

@ neko
Apsolutno si u pravu, ali raja ovde voli da se pali i zari i sad se lozi da ce uzeti Rim, 'ajde i to cudo da vidimo.
Znam samo da ce izmedju ostalog ostati upamcen po spiskanoj razlici u bodovima kao niko i nikad i pristojnom broju losih finala GS i porazima kada (obavezno)gubi svoj servis na 4:4 ili 5:5. Mogao je biti najbolji, a onda je odlucio da ... Nije on nista veci u psihickom, mentalnom smislu od Nadala i Federera, sva trojica su vrhunski i pola-pola su resavali kriticne situacije u svoju korist, ali kao sto reko', raja ovde voli da se pali i zari. Ko se seca jednog od finala RG kad je kisa umesala prste, nije smeo da dozvoli prekid (priznajem da nisam siguran u vezi pravila da treba saglasnost oba igraca), u ponedeljak je mec izgubio jos u nedelju i ko je njemu sad kriv sto se nije postarao da odigra u ponedeljak kako ume i dobije Spanca.Kakva bre tranzicija, kakvi bakraci ... Neka prodje do subote i onda neka pokaze je l' mu se igra ili ce da bude tresenje krpe kao prosli vikend.

СЕНОВИЋ

pre 6 godina

Ово је шанса за Надала , а не за Ђоковића. Ђоковић може да пружи само солидан отпор. Исто као у Мадриду.

Јабучило

pre 6 godina

Imam jedno pitanje, za ove " velike znalce", Marej nema Pepa Imaza pa se raspada, gori od Đokovića, kako ćete to da objasnite? 
Ima li i on gurua?
(neki tamo, 16. maj 2017 23:58)

Код Мареја је нестабилност била константа, а време успеха изузетак. Код Новака је, до ере Пепеа, било обратно.

Joksa

pre 6 godina

Po meni Mari uopšte nije bio toliko loš koliko je Fonjini briljirao, trenutno uz Nadala najbolji šljaker, tu je negde i mlađahni Tim.
Uglavnom, čeka nas baš zanimljiv turnir a o RG- u da i ne pričam.

exSa

pre 6 godina

@Dzoni tenis ima ubedljivo najbolji sistem bodovanja.
Lista predstavlja prosjek turnira u 365 dana i osvježava se svakog ponedeljka u godini.
Što se trenutne situacije tiče Federer je dalekooo ispred konkurencije, a onda dolaze trava i tvrde podloge gdje će još bar 3-4 puta dobiti Nadala bez većih problema. Samo polako.

Milutin

pre 6 godina

Definitivno sa Djokovicem i Marejem nesto nije u redu. I jedan i drugi bljesnu na momente i onda padnu na nivo 150-og sa liste. Sta se tu desava, kako je moguce da velemajstori poput njih dvojice u igri padnu na nivo pacera, poput Mareja sinoc. Fonjini je igrao tako dobro jer je Marej bio ocajan. Igrao je Fonjini solidno i u Madridu ali je to daleko od onoga sto mogu Djokovic i Marej. Da su omatorili nisu. Tek im je 30 godina. Da odigraju meceve na nivou rekreativca odigraju. Objasnjenje? Tesko da ga neko ima.

mlekadzija

pre 6 godina

Ovakva igra (losa) Mareja dokazuje da je postao br 1. samo zato sto je Djokovic odigrao katastrofalno drugu polovinu prosle godine i izgubio 8ooo bodova...sta li ce tek biti u drugoj polovini godine kada Marej treba da odbrani veliki broj bodova????

Marko

pre 6 godina

Ako se računaju samo rezultati u 2017-toj, Endi je 11-ti, a Novak 16-ti...samopouzdanje se teško stiče, a lako gubi. Nadal je najbolji primer za to, jer mu je bilo potrebno skoro 3 godine da bi posle RG 2014. stigao do finala gren slema u Australiji ove godine. S obzirom da su Novak i Endi u očajnoj formi, a da Federer ne igra na šljaci ( koja inače nije njegova najbolja podloga ) jasno je da Nadal ove godine nema od koga da izgubi na šljaci.

Vojvoda Momcilo

pre 6 godina

Imam jedno pitanje, za ove " velike znalce", Marej nema Pepa Imaza pa se raspada, gori od Đokovića, kako ćete to da objasnite?
Ima li i on gurua?
(neki tamo, 16. maj 2017 23:58)

Njegov guru je Djokovic. Spomenik da mu digne jer nikad nista ne bi osvojio da se ovaj nije glupirao. Nikad nije postojala velika cetvorka jer ovaj ne moze da pridj Federeru, Nadalu i Djokovicu.

Deki

pre 6 godina

Problem je što Novak nije ni blizu onog nivoa kako je nekad igrao. Sve ostalo, može da stigne Mareja, da osvoji Garos, Vimbldon su nebitne stvari...

Blue Moon 347

pre 6 godina

Marej uopšte nije odigrao loš meč, već je Fonjini odigrao savršeno. Udarao forhend kao DelPo, ubijao Endija drop šotovima, ceo meč slao duboke lopte, stvarno je odigrao sjajno.

Dragan

pre 6 godina

Kakvo iznenadjenje vi govorite.Fabio je razvalio i Rafu u Madridu, samo je dlaka odlucila da Rafa slavi.Mari je najbolji broj jedan koji je ikada vladao,ali u crtanim filmovima.On jos nije svestan kako je dosao do prve pozicije.To sam Novak zna i niko vise.Jos jedna sansa da Nole smanji razliku za ovim škotom.Idemo Novace, samo napred.

Larry

pre 6 godina

Iskreno Marej bi odavno spao sa trona da Novak ne igra ovako loše i da je konkurencija malo jača. Nikada nije bio igrač koga je krasila konstantnost, nema on glavu a sumnjam da će i imati ikad za dominaciju a nije ni taj kvalitet. Jurio je to prvo mesto i to ga je istrošilo, ispunio je još jedan san i time se zadovoljio i to je to. Nema tog žara da se održi tu na vrhu, on nema psihu za tako nešto. Znao sam da će kada bude bio broj 1. igrati lošije jer je tada pritisak mnogo veći kao i očekivanja, kako od sebe tako i navijača a znajući Mareja kroz karijeru nije bilo teško to predvideti. Očigledno da nije uspeo da prevaziđe te probleme i samo srećnim okolnostima je i dalje na vrhu.

JPR24

pre 6 godina

Jeste da Mari nije prikazao maltene ništa od svog repertoara s kojim je prošle godine uz Novaka dominirao šljakom, ali ne sme se smetnuti s uma činjenica da je Fonjini igrao veoma dobro i potvrdio da nije slučajnost ona njegova odlična partija protiv Nadala u Madridu! Ne bi me čudilo da Fonjini uz veliku podršku njegove domaće publike dogura možda čak čak i do finala ove godine u Rimu!
(Ivan, 16. maj 2017 23:58)
Nije u tome pitanje. Nije prvi put da neki iz Top 5 nameti na nekog razigranog i cao... Mari nize lose reaultate, of kako je krenuo, na RG-u ce venetualno odigrati Z kriga i dovidjenja...

Daki

pre 6 godina

Pa objasnjenje za Mareja i Djokovica je da su godinama trenirali i isli od turnira do turnira sad kad su okusili i drugu stranu zivota normalan je pad u igri.

TurboNator

pre 6 godina

"kakva sansa, Novak moze da bude prvi jedino ako osvoji 2 od 3 naredna grend slema, minimum jos 3 mastersa i recimo masters finale i onda je pitanje cak..."
ispirach mozga, 16. maj 2017 23:56

?? Ako neko osvoji 2 od 3 naredna Grand Slam-a, 3 Masters-a i WTF (world tour final) - ko ce biti prvi ako ne taj??

Noletov problem je to sto ne igra dovoljno dobro, ne to sto treba da osvoji mnogo da bi se vratio na vrh...

delboj

pre 6 godina

Od kad je tenisa 30-ta godina je gornja granica vrhunskog tenisa, makar sto se konstantnosti tice. I Federera je zahvatilo u tim godinama, mada se on odrzao na konope i vratio ne znam kojim cudom. Vjerovatno je razlog to sto Nadal, Djokovic i Marej nemaju vise po 25, 26. Mislim da ce se Nadal i Djokovic vrlo brzo svrgnuti Mareja, mada sva 4-ica nece bjezati jedno drugome previse.

Rade

pre 6 godina

Dobra vest,ali se bojim da Nole nije na nivou.Prvo da se oterasi onog gurua i da razmišlja svojom glavom.Ovaj kao da je hipnotiso.Nadal je trenutno u usponu!

Posmatrač

pre 6 godina

Slučajno prolazio gradom nakon posla kad vidoh na Tv-u Marej izgubio od Fonjinija..Nije me iznenadilo uopšte jer on je takvog sklopa tenisera da neće biti nikada svrstan sa Novakom,Nadalom i Federerom. Ima on rezlutate al" daleko da poseduje pobednički duh i karakter za konstatnost..Ovakve stvari pogotovo kad si NUMBER.1 IN THE WORLD ni u ludilu ne bi dozvolili najbolji zbog čega se razdvajaju od njega,ostalih..Tako da on pripada drugoj ligi tenisera i to jedino realnost njegova..Čestitke Fabiju uprkos što ga ne volim zbog ponašanja na terenu koje pravi al" večeras je Škota ponizio na terenu u pravom smislu te reči.

aaa

pre 6 godina

Sansa za Novaka ,.....Jedini problem je sto je Novak u mnogo gorem kosmaru od konkurencije i uopste ne izgleda kao neko ko izlazi iz problema odnosno tranzicionog perioda kako je sam rekao, na zalost...

bomba

pre 6 godina

Pa otprilike se ne zna ko je u goroj formi tako da je pitanje kakva je ovo šansa za Đokovića...Njih obojicu će preteći neko treći nažalost po Đokovića

alex

pre 6 godina

Da, Marej je stvarno očajan u poslenje vreme, ali teško da Nole to trenutno može da iskoristi, jer nije ništa manje očajan. Bilo bi lepo da osvoji Rim, ali na putu mu se opet nalazi Nadal, a onakvim pristupom igri kao u Madridu, a i protiv Bedena u prvom setu teško da ima šta da traži u takvoj konkurenciji. Komentator na TV juče reče kako su se Noleta svi bojali, a sad čak priželjkuju da ga "izvuku", jer imaju dobru šansu da ga pobede. Žalosno, ali tako je. Da li će se trgnuti, teško je reći, ali hitno mora nešto da uradi, jer uskoro će biti godinu dana njegovog sunovrata. Naravno, želim mu sve najbolje i da prestane razmišljati o ljubavi u tenisu.

PSL

pre 6 godina

Pa sad nije to baš toliko iznenadjenje. Fonjini je pobedjivao i Nadala na šljaci. Njemu se nikada ne zna kako će igrati, ali ako je u formi može da pobedi svakoga i isto tako da izgubi od svakoga. Što se tiče Novaka on mora da razmišlja samo o svojoj igri a ne o drugima. Juče je pobedio, ali igra je bila loša i opet sa previše grešaka. Sa takvom igrom teško će doći i do polufinala i borbe sa Nadalom, a finale je jako, jako daleko.

cili vili

pre 6 godina

(THE FINAL CUT, 16. maj 2017 23:35)
Ne brani Novak bodove iz Rima, jer su vec oduzeti pre pocetka, svakom sledecom pobedom on smanjuje zaostatak...

Mladen

pre 6 godina

Narode,moramo shvatiti da su ovo prilike za neke druge tenisere,nazalost ne za naseg Novaka,njegova forma ma sta razlog bio za to je losa i ne mozemo ocekivati vrhunske rezultate u ovom periodu.Uz korekcije i posvecenost nadam se krajem godine onom Novaku ili barem priblizno njemu.Nazalost realnost je takva i shvatite bice Vam lakse.

hm

pre 6 godina

nije to sansa za noleta nego federera i nadala. jer nole s ovakvim oscilacijama nema sanse da osvoji nista u skorije vreme. al cekam RG i nadam se kad pocnu mecevi u 3 seta da ce.proigrati ako izdrzi do druge nedelje turnira. jer to konstantno udaranje loptice po 3 sata na dan pomaze.

Nebojša

pre 6 godina

Rodzer lagano do ponovnog 1 mesta.
(Vlado, 16. maj 2017 23:48)


Pa vlado Roger ne igra ni Rim ni Roland garros a pošto već zaostaje za Nadalom nekih 700 poena posle RG bi moglo biti i 3700 bodova razlike za Nadala nije malo priznaćeš ali to naravno ukoliko Nadal osvoji oba turnira pre će Nadal završiti prvi nego li Federer a koliko su ga otpisivali zadnjih godina na to bi trebalo da misle svi koji sada tako otpisuju Novaka.

sempervivum

pre 6 godina

Kakva crna šansa za Novaka...
Na race ranking (ovogodišnjoj) listi Novak je tek na 13. mestu.
1. Nadal - 4745 bodova
2. Federer - 4045
...
11. Marej - 1210
13. Novak - 1105 bodova.

Alex

pre 6 godina

(Džoni, 16. maj 2017 23:56)

Džoni, Nadal je predlagao i još uvek se bori za uvođenje dvogodišnjeg renkinga - po njemu bi Nole još uvek bio prvi.

neutralni felsh

pre 6 godina

Imam jedno pitanje, za ove " velike znalce", Marej nema Pepa Imaza pa se raspada, gori od Đokovića, kako ćete to da objasnite? 
Ima li i on gurua?
(neki tamo, 16. maj 2017 23:58)


ne, nego ni on ne jede cvarke i kavurmu ;)

Cockneeey

pre 6 godina

Fabio igra izuzetno lep i agresivan tenis. Šteta što nema i tu mentalnu stabilnost, kapacitet i talenat za TOP 10 svakako ima. Navijam da što dalje dogura u domovini. Večeras je pošteno očitao lekciju prvom teniseru sveta.

Robert

pre 6 godina

Ovo se ne moze zameriti Endiju. Fonjini pruzio mozda i najbolji i najstabilniji mec u svojoj karijeri, tako da bi dobio bilo kog igraca. Mari je samo imao peh da on bude taj koji ce mu naleteti vec u drugom kolu, povrh sve ove krize.