Četvrtak, 11.05.2017.

21:00

LE: Junajted i Ajaks za trofej i Ligu šampiona!

Posle izuzetno dramatičnih revanša polufinala, Mančester Junajted i Ajaks igraće 24. maja na 'Stadionu prijateljstva' u Solni u finalu Lige Evrope.

Izvor:

LE: Junajted i Ajaks za trofej i Ligu šampiona! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 6 godina

Neutralni ,nisi shvatio ironiju u komentaru.Za razliku od Galianija tvoje komentare poštujem.Inače, sportski pozdrav svima.
(nenad rs, 12. maj 2017 01:16)

zao mi je. pozdrav!

leo

pre 6 godina

Za galijanija
Rece da si najveci strucnjak na portalu a i sire.Ok evo jedno prosto pitanje za tebe.Ko je najbolji fudbaler svih vremena?Ako je tvoj odgovor mesi,smatracu te najvecim strucnjakom,a ako to nije tvoj odgovor onda ti blage veze sa fubdalom nemas.

aa

pre 6 godina

hvala na odgovorima,da li to znaci da i 6 ekipa iz PL moze da igra u LS?na primer da je ove sezone lester osvojio LS a mancester LE i da je 5. u ligi?

Slanina

pre 6 godina

Do juce, pogodio sam 7 meceva na tiketu, cekao United obican 1 i Lyon 1-1gg za 140.000 dinara, ulozio sam sicu... Sinoc sam legao oko pola 12, u pola 3 sam jos bio budan...

Dobro

pre 6 godina

Ajax je genijalan! E, voleo bih da uzmu LE, ako ni zbog cega drugog onda zbog dve stvari: svi igraci zajedno (ceo tim) im kostaju manje nego najjeftiniji igrac MU (proverite), i sto im prosecna starost igraca 21 godinu. A, da budem iskren, i zato sto mi je Murinjo antipatican.
Idemo, Ajax!

ComySB

pre 6 godina

ono kad ljubis sat....zbog ugovora u kom pise da ako igras LS....padne ti na racun jos koji milioncic....neprocenjivo...pre je bio i zanimljiv .....Murinjo smorinjo....ukupno gledano sva 4 tima odigrali lose...kvalitet ni za kvalifikacije LS.....

MILITO

pre 6 godina

Mourinhu se mozete samo pokloniti, prva sezona bit ce 3 trofeja ej 3 trofeja. Sta bi navijaci htjeli da igra prelijepo kao Arsenal pa da 20 godina nista ne osvoji haha,gledao sam United dosta puta ove godine igrali su extra , kad su utakmice na ispadanje tu nema puno ljepote i kad se rezultat cuva, i jos nesto Mou ne gubi finala.

pedja_71

pre 6 godina

Сматрам да сам највећи фудбалски стручњак не само на овом порталу, већ и у региону.
(adriano_galliani, 11. maj 2017 23:30) # Link komentara

Hahaaa, kralju!
Znao sam da svim komentarima ložiš ljude, jer su prilično neartikulisani.
Bravo.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ako je tacno da 5 timova iz engleske moze u LS objasnite mi onda situaciju iz sezone 2012/2013 kada totenhem nije igrao LS ni kvalifikacije iako je zavrsio 4. jer je direktno u grupnu fazu upao celsi koji je zavrsio na 6. poziciji(celsi je prethodne sezone osvojio LS)
(aa, 11. maj 2017 23:49)

Slabiji koeficijent vrv.

Valjevska podvala

pre 6 godina

Сматрам да сам највећи фудбалски стручњак не само на овом порталу, већ и у региону.
(adriano_galliani, 11. maj 2017 23:30)

Hahahaha, kralj

Milos

pre 6 godina

Mislim da ce i u klubskom fudbalu da preovlada isto sto u EP 2016. A to su kvalitetne, ne tako poznate ekipe. Nijedan "grand " danas nema nepobediv tim. Osim naravno beogradskih blizanaca, salim se.

Pa kako ne

pre 6 godina

Vrhunska utakmica Lyon-Ajax. Kakva borba, trcanje, igra. Ajax je imao doooosta srece sto nije primio vise od 3. Mada i pri 1:1 i kod 2:1 mogli i oni na dve kontre da daju dva komada. Ali opet imali su vise srece. Uzivanje je bilo gledati onu tekmu. Steta za Lyon, mislim da imaju ekipu za LS i to da dalje doguraju. Ekipu ko ekipu. Onaj mladi Diakhaby bice zlo stoper, vec je dobar a tek ce biti vrh. Morel i Fabio po bokovima, Toliso i Gonalons vrh veznjaci. Tolisa ce tek juriti najveci klubovi. Kornet isto strasan i mlad, takodje ce ga juriti najveci. Valbuena , Fekir i Lakazet. Stvarno odlicna ekipa ko ekipa. Kidali su sinoc, kada je svirao sudija kraj, popadali samo i jedni i drugi :) I Ajax je dobar tim, vidim Celzi i tamo ima neke pozajmice. Dobri su i jos mladi. Mancester pored onakve utakmice nisam ni pomisljao da pogledam, jer znam kakav fudbal igraju kod Murinja. Kad je Felaini u timu, sve je jasno. Kazete za Pogbu nije nesto. Igrac je prva klasa, bomba. Mozda ne vredi 100 miliona, ali da je u 3-4 najskuplja veznjaka, to jeste. Covek moze i zadnjeg veznog i klasicnog veznjaka. Dribler, odlican sut, pas, sa onom gradjom vrhunski pokretan, pogledajte njegove igre u Juveu. Ne moze on da pokrene ovakav Junajted, sa ovakvom igrom koju preferira Murinjo. Spustite ga u malo jacu ekipu, bice najbolji. Ni Messi ne bi uvek mogao da pokrene ovakav Junajted. Steta, a od klinackih dana gotivim Junajted, jos 90tih Bekam kad je rokao:)

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh, 11. maj 2017 23:26) 

Nismo, ti ne gledas tekmu, smisljas komentare protiv Murinja po ceo dan, sto se i vidi na vestima, gde je on tu si i ti.
(nista o nicemu, 11. maj 2017 23:38)


Ma jes tako je, ja se samo po Murinju upravljam ;)

Mikii

pre 6 godina

Сматрам да сам највећи фудбалски стручњак не само на овом порталу, већ и у региону.
(adriano_galliani, 11. maj 2017 23:30)

I ja sam to mislio dok nisam procitao tvoj komentar da je Real za klasu bolji tim od Barse u protekloj deceniji, hahahahaha

true_serb

pre 6 godina

A ko si ti da sudis da neko ne zna ili ne razume se u fudbal?
(Milan, 11. maj 2017 23:09)

Сматрам да сам највећи фудбалски стручњак не само на овом порталу, већ и у региону.
(adriano_galliani)

Možeš ti da smatraš i da si atomski mrav.

asdfghjkl

pre 6 godina

asevi i ostali tupsoni...
Moze pet ekipa iz jedne lige da ucestvuju u LS, od momenta kada je osvajanje Evropa lige donelo direktan ulaz u LS, pet ekipa iz Spanije je ucestvovalo prosle godine... Sve pre toga zaboravite, i Celzi, i Liverpul itd...

pablo

pre 6 godina

Kakva finala evropskih takmicenja , 4 najbolje kompanije u svojim zemljama i plus Real kao najbolji i najkomercijalniji klub svih vremena. Juventus , Ajax, Man.Junajted i Real Madrid.

A

pre 6 godina

Moze neko da mi objasni zasto je Pogba placen preko 100000000 eura?Za mene je on jedan prosecan fudbaler koji dolazi iz 5 najjacih liga evrope.
(Mister Bin, 11. maj 2017 23:13)

Moze brate vrlo lako da se objasni ali ne verujem da neko ima energije i vremena da tebi objasnjava tako nesto... Kao kad bi rekao sto se turisti slikaju kod tornja u Pizi kad je on kriv! kao aj razumem da stoji uspravno pa da mu se dive... Sto puta se pricalo: nije Pogbino da daje 20 golova i 30 asistencija on je dmf ili cmf ne napadac!!! Njegova uloga je drugacija (to ti ne mozes da shvatis ne maltretiraj se uopste). a drugo, matematika je vrlo jasna: od prodaje dresova Junajted vratio 70 posto te love plus u buducnosti ako ga proda nece da ga da za 250 kinte... jel razumes sad?

Eto ja rece nema niko vremena, a ja ti objasnih.....

Baba Stanojka

pre 6 godina

Da se igra dve utakmice MU ne bi imao sta da trazi protiv Ajaxa ali samo jedna u finalu... ima Murinjo da smori za sve novce.

Jiventino

pre 6 godina

3-1, ајмо Лион хехе! :) Да ли је могуће да се одушевљавате Ајаксом који једноставно има више простора па могу да играју тако? Јунајтед ће лагано против њих, де ће та наивна дечица против једног Жозеа? Све више увиђам колико људи се једноставно не разуме у фудбал, није ни чудо што мислите да је Меси најбољи.
(adriano_galliani, 11. maj 2017 22:46)
Dečko, ti imaš ozbiljan problem ali donekle mogu i da te razumijem, jer Milan koji je dva puta bio u Seriji B trenutno pojma nema, u rangu Empolija Krotonea i sličnih. Obrati se nekom stručnom pls i batali to pismo koje niko ne koristi. Ćao

oker

pre 6 godina

(aa, 11. maj 2017 23:49)

zato sto je tada bilo ograniceno na 4 ekipe iz jedne lige.
tek od kraja sezone 2014/15 (tj. od pocetka sezone 2015/16) je uvedeno da pobednik Lige Evrope dobija plasman u Ligu sampiona. time se dobila sansa da neka liga dobije pet predstavnika.
Te sezone o kojoj ti pricas je Celsi kao osvajac LS imao direktan plasman, samim tim je Totenhem izgubio sansu zbog ogranicenja od 4 ekipe (prve tri plus Celsi)

adriano_galliani

pre 6 godina

Ako je tacno da 5 timova iz engleske moze u LS objasnite mi onda situaciju iz sezone 2012/2013 kada totenhem nije igrao LS ni kvalifikacije iako je zavrsio 4. jer je direktno u grupnu fazu upao celsi koji je zavrsio na 6. poziciji(celsi je prethodne sezone osvojio LS)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (aa, 11. maj 2017 23:49)

Зато што је то новије правило које је донешено заједно са одлуком да тим који освоји ЛЕ се пласира директно у ЛШ.

Иначе, они који нe прате фудбал од трансфера Нејмара се сећају да је Евертон 2005. "страдао" када је Ливерпул освојио ЛШ (Ливерпул је био пети) па су играли квалификације и ту испали од Виљареала, који је играо 1/2 финале против Арсенала касније (Рикелме промашио пенал за финале).

Тако да, дешавале су се сличне ситуације, да постоји могућност да нека лига има чак пет представника у ЛШ али оба пута су ти тимови испадали у квалификацијама у Августу, месец дана након што своје такмичење стандардно заврши ФК Црвена Звездаспор.

Ливерпул боље да победи Вест Хем, иначе ће опет да извисе а неће моћи ни да доведу Дибалу за 20 милиона, што ће моћи ако се пласирају у ЛШ.

doom

pre 6 godina

@nista o nicemu
Порто играо овако? тај Порто је те две сезоне под Мурињом играо најбољи фудбал на планети, узели су УЕФА куп и следеће сезоне ЛШ. Интер никада неће имати такву игру као са Мурињом, победили су звучнија имена од себе тада и то су их опрали, и Барсу и Бајерн. Јунајтед са оваквим играчима али без тима не би без Муриња ништа урадио и само њему треба да буду захвални.
Ван тога, жао ми Лиона, испромашивали су се за све паре. Ајакс само инспирацијом може да победи Јунајтед у финалу мада сумњам јер "скам" јури тај трофеј и ЛШ директно.

Ikac Jagodinac

pre 6 godina

Igram vezani tiket u tri dana i čekam samo MU - 1 i 0-3 , i kilavci mi sruše 75.000din . Daće Bog da ništa više nikad ne osvoje . Ove godine su mi zeznuli 4 tiketa , bar jedno 250 soma . Nikad više ih ne stavljam na tiket .

RD7

pre 6 godina

@(aa, 11. maj 2017 23:49)

Može 5 timova iz Engleske zato što je pravilo promenjeno relativno skoro, nakon tog slučaja sa Tottenham-om koji si spomenuo.

Corleone

pre 6 godina

PRIMER I PITANJE:
Primer: Liverpul 4. Junajted 5. u premijer ligi, Mančester uzima LE i šta onda? Pitanje: Jel dobija mesto Liverpula ili Engleska ima 5 timova u LŠ?

neutralni felsh

pre 6 godina

selta odrzala cas fudbala unitedovim banderama. 
(neutralni felsh, 11. maj 2017 22:55) 

Ne. Cak je jedno vreme Junajted igrao preopusteno u napadu i nije dao gol, a mogao je. Na presing su odgovorili presingom i Selta je bila izgubljena u drugom poluvremenu do gola. Iz tebe samo govori mrznja prema Murinju, nista vise.
(nista o nicemu, 11. maj 2017 23:15)


junajted igrao preopusteno u napadu?
selta izgubljena u drugom poluvremenu?
na presing odgovorili presingom?

... ili ti i ja nismo gledali istu utakmicu ili si ti pobrkao koja je koja ekipa ;)

nista o nicemu

pre 6 godina

PRIMER I PITANJE:
Primer: Liverpul 4. Junajted 5. u premijer ligi, Mančester uzima LE i šta onda? Pitanje: Jel dobija mesto Liverpula ili Engleska ima 5 timova u LŠ?
(Corleone, 11. maj 2017 23:07)

Ne. Ide direktno, a Liverpul kroz kvalifikacije. Engleska ce imati 4 ako Junajted osvoji LE. Petog moze dobiti kroz kvalifikacije.

Red Veteran

pre 6 godina

Kroz iglene uši i velikom srećom, Murinjo u finalu! Kakva šansa za Seltu u zadnjim sekundama tekme, lopta već vidjena u mreži, al' nespretnost Seltine devetke za suze momaka iz Španije koji su sjajno igrali i borili se kao lavovi, za svako poštovanje!
Murinjo i njegovi precenjeni puleni imaju šansu u finalu protiv mladog tima Ajaksa al' ne s ovakvom igrom. Mora to mnogo bolje, ofanzivnine, brže.
Još jedan nerešen rezultat na nekada neosvojivoj tvrdjavi zvanoj Old Traford, rekord koji je teško ponoviti u jednoj sezoni.

nista o nicemu

pre 6 godina

Нетачно, лига може имати пет тимовa (Виљареал је испао у четвртом колу квалификација од Монака) са тиме да један иде у квалификације. Обично Енглески тимови имају висок коефицијент па добију лаке противнике, али ако Ливерпул заврши као четврти лако могу да добију Ницу, Севиљу или сличан тим па да испадну.
(adriano_galliani, 11. maj 2017 23:29)

To sam i napisao, dakle ne izmisljaj.

nista o nicemu

pre 6 godina

da li je neko jos igrao kao Junajted i dosao do finala bilo cega? a publika zvizdi sudiji jer je produzio mec sest minuta.
(kilovat, 11. maj 2017 23:05)

Porto, Inter. A Celzi bez Murinja, tada je Grant vodio ekipu ostatak sezone, al isto ti se vata.

Dusan

pre 6 godina

Antifudbal, a to sam i ocekivao...Samo trcanje i trcanje, a da sutne normalan sut , ne moze, jedino da povecaju gol na 15 metara, prijemi lopte uzas, davanje predugog "fora"...Razlika LS i LE nebo i zemlja

NebaCar

pre 6 godina

Gledam ovu utakmicu Lion-Ajaks. Zvezdasi se sad sigurno cude kako dosada nije bilo 15 crvenih, 18 penala i 578 ofsajda, i 20349 faulova. Nesto tu ne valja. 

Ps KAKAV 3. GOL LIONA!!!! Fantasticno!
(milan, 11. maj 2017 22:48)

Gledas polufinale Lyon vs Ajax a mislis na Zvezdu, neprocenjivo! Da se zna ko su velikani evropskog fudbala

sombor_ero

pre 6 godina

Sta promasise , pa stvarno Junajted kao da je zacaran, mislio sam samo Liverpul tako ne moze da se trgne nikako , ali evo I najveci klub ostrva (!) se grize I znoji protiv Selte, pritome 2:0 agg

adriano_galliani

pre 6 godina

A ko si ti da sudis da neko ne zna ili ne razume se u fudbal?
(Milan, 11. maj 2017 23:09)

Сматрам да сам највећи фудбалски стручњак не само на овом порталу, већ и у региону.

igor

pre 6 godina

junajted igra bunkericu na Old Trafordu protiv 12-og na tabeli spanskog prvenstva !!!??? da mi je ovo neko pricao pre par godina mislio bi da je lud covek !!! "kad ono medjutim" :))) !!! e moj murinjo !

agent promena

pre 6 godina

ostaje zal za lionom, bio bi daleko atraktivniji mec da su otisli u finale. mancester mozda i ne bi bio favorit u tom mecu. ovako jeste, ali i ajaks ima odlcine sanse..

aa

pre 6 godina

Ako je tacno da 5 timova iz engleske moze u LS objasnite mi onda situaciju iz sezone 2012/2013 kada totenhem nije igrao LS ni kvalifikacije iako je zavrsio 4. jer je direktno u grupnu fazu upao celsi koji je zavrsio na 6. poziciji(celsi je prethodne sezone osvojio LS)

adriano_galliani

pre 6 godina

Ne. Ide direktno, a Liverpul kroz kvalifikacije. Engleska ce imati 4 ako Junajted osvoji LE. Petog moze dobiti kroz kvalifikacije.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nista o nicemu, 11. maj 2017 23:11)

Нетачно, лига може имати пет тимовa (Виљареал је испао у четвртом колу квалификација од Монака) са тиме да један иде у квалификације. Обично Енглески тимови имају висок коефицијент па добију лаке противнике, али ако Ливерпул заврши као четврти лако могу да добију Ницу, Севиљу или сличан тим па да испадну.

Дакле, ако Јунајтед са шесте позиције у ПЛ освоји он иде директно у ЛШ, а четврти иде у квалификације. Пети иде у ЛЕ, ја се надам да ће то бити Ливерпул.

petrovic

pre 6 godina

PRIMER I PITANJE:
Primer: Liverpul 4. Junajted 5. u premijer ligi, Mančester uzima LE i šta onda? Pitanje: Jel dobija mesto Liverpula ili Engleska ima 5 timova u LŠ?

Ide i liverpul i mancester tako je sevilja,prosle godine otisla u ls,nego le uzima ajax,a mancester ce biti 6. na kraju

nista o nicemu

pre 6 godina

vise.
(nista o nicemu, 11. maj 2017 23:15)


junajted igrao preopusteno u napadu?
selta izgubljena u drugom poluvremenu?
na presing odgovorili presingom?

... ili ti i ja nismo gledali istu utakmicu ili si ti pobrkao koja je koja ekipa ;)
(neutralni felsh, 11. maj 2017 23:26)

Nismo, ti ne gledas tekmu, smisljas komentare protiv Murinja po ceo dan, sto se i vidi na vestima, gde je on tu si i ti.

nista o nicemu

pre 6 godina

selta odrzala cas fudbala unitedovim banderama.
(neutralni felsh, 11. maj 2017 22:55)

Ne. Cak je jedno vreme Junajted igrao preopusteno u napadu i nije dao gol, a mogao je. Na presing su odgovorili presingom i Selta je bila izgubljena u drugom poluvremenu do gola. Iz tebe samo govori mrznja prema Murinju, nista vise.

pedja

pre 6 godina

Zaljubio sam se 90 tih u MU kad je ih je vodio Ser Aleks i dan danas navijam za njih u Evropi posto je moja CZ odavno tu pokojna.Medjutim ovo sto igraju poslije Fergija a posebmo pod Murinjom.je bruk a z a klub gakve tradicije ,bruka i sramota!Muka za gledanje!Drago mi je sto su u finalu al cestitati iskreno ne mogu.

Mister Bin

pre 6 godina

Moze neko da mi objasni zasto je Pogba placen preko 100000000 eura?Za mene je on jedan prosecan fudbaler koji dolazi iz 5 najjacih liga evrope.

neutralni felsh

pre 6 godina

selta odlican fudbal igra. 
(neutralni felsh, 11. maj 2017 21:50) 


A Mancester daje golove :) Napred José Mourinho!
(Adriano_Galliani, 11. maj 2017 21:54)


cist nesporazum: ja o fudbalu, a ti o semaforu ;)

minister of silly walk

pre 6 godina

Pokusavam da zamislim utakmicu izmedju Zvezde ili Partizana protiv Liona ili Ajaksa...majko mila...ne smem ni da zamislim!
(boki, 11. maj 2017 22:19)
 Sto Partizan?Partizan igra lep i brz fudbal ,bas bi bile otvorene tekme
(S Y L A, 11. maj 2017 22:28)

ne znam da li su golovi iz prekida lepsi ili brzi.

adriano_galliani

pre 6 godina

3-1, ајмо Лион хехе! :) Да ли је могуће да се одушевљавате Ајаксом који једноставно има више простора па могу да играју тако? Јунајтед ће лагано против њих, де ће та наивна дечица против једног Жозеа? Све више увиђам колико људи се једноставно не разуме у фудбал, није ни чудо што мислите да је Меси најбољи.

bomba

pre 6 godina

Ajaks igra najlepši fudbal posle b-Barselone. Klinci, a neverovatno talentovani, sve dribleri, svaki napad šansa...Gledao sam kako su razbijali Šalke i sad Lion. Mada je i šalke uspeo da ih namuči, možda će i Lion, ali ovi momci kidaju i pravo ih je zadovoljstvo gledati. Iako mogu da gledam obe utakmice odabrao sam ovu šti neki kažu "rešenu" utakmicu jer melim da gledam nešto novo, a to je Ajaks.Voleo bih da osvoje LE jer igraju FUDBAL!

Dag Kristi

pre 6 godina

Setimo se samo kako je Gudelj pre par meseci javno negodovao sto ne dobija previse prostora,i sto nije standardan u timu iz Amsterdama.Gledajuci ovaj dvomec,mislim da je mogao barem da skuplja lopte standardno.

S Y L A

pre 6 godina

Pokusavam da zamislim utakmicu izmedju Zvezde ili Partizana protiv Liona ili Ajaksa...majko mila...ne smem ni da zamislim! (boki, 11. maj 2017 22:19)

Sto Partizan?Partizan igra lep i brz fudbal ,bas bi bile otvorene tekme

milan

pre 6 godina

Pokusavam da zamislim utakmicu izmedju Zvezde ili Partizana protiv Liona ili Ajaksa...majko mila...ne smem ni da zamislim! (boki, 11. maj 2017 22:19)

Gledam ovu utakmicu Lion-Ajaks. Zvezdasi se sad sigurno cude kako dosada nije bilo 15 crvenih, 18 penala i 578 ofsajda, i 20349 faulova. Nesto tu ne valja.

Ps KAKAV 3. GOL LIONA!!!! Fantasticno!

Gerland

pre 6 godina

Kakav amaterski gol prima Lion! Zenezio je zasluzio momentalni otkaz. Tri puta im igrac Ajaksa probija po levom boku i izlazi pred Lopeza i on ne skrece paznju svom timu na opasnost. Lionu za vece domete fali krsten trener i stoperski par.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Prvi put gledam Ajaks ove sezone i posle odgledanih 20 minuta mislim da ce da osvoje Ligu Evrope bez ikakvih problema!
(boki, 11. maj 2017 21:28)

Dr. Mourinho je lek za njih, pobedjuje Junajted sa 1-0. Lyon juri 3 gola zaostatka, zato Ajax izgleda bolje nego inace.

Mislim, dakle postojim

pre 6 godina

@A rts prenosi resenu tekmu.
(Misa, 11. maj 2017 21:00)
Ne, rts je konacno izabrao da prenosi bolju utakmicu (bolji fudbal).

chemistry

pre 6 godina

Koliko god ljudi pricali za njega da je los, Marijan Felaini napreduje iz dana u dan. Ipak, mislim da ce napustiti klub uskoro i preci u slabiji, a to ce mu i vise odgovarati (Vest Hem recimo). Ne uklapa se u igru Junajteda, ali u Vest Hemu bi bio idealan za Bilicevu strategiju.

Mislim, dakle postojim

pre 6 godina

@A rts prenosi resenu tekmu.
(Misa, 11. maj 2017 21:00)
Ne, rts je konacno izabrao da prenosi bolju utakmicu (bolji fudbal).

igor

pre 6 godina

junajted igra bunkericu na Old Trafordu protiv 12-og na tabeli spanskog prvenstva !!!??? da mi je ovo neko pricao pre par godina mislio bi da je lud covek !!! "kad ono medjutim" :))) !!! e moj murinjo !

neutralni felsh

pre 6 godina

selta odlican fudbal igra. 
(neutralni felsh, 11. maj 2017 21:50) 


A Mancester daje golove :) Napred José Mourinho!
(Adriano_Galliani, 11. maj 2017 21:54)


cist nesporazum: ja o fudbalu, a ti o semaforu ;)

Dag Kristi

pre 6 godina

Setimo se samo kako je Gudelj pre par meseci javno negodovao sto ne dobija previse prostora,i sto nije standardan u timu iz Amsterdama.Gledajuci ovaj dvomec,mislim da je mogao barem da skuplja lopte standardno.

pedja

pre 6 godina

Zaljubio sam se 90 tih u MU kad je ih je vodio Ser Aleks i dan danas navijam za njih u Evropi posto je moja CZ odavno tu pokojna.Medjutim ovo sto igraju poslije Fergija a posebmo pod Murinjom.je bruk a z a klub gakve tradicije ,bruka i sramota!Muka za gledanje!Drago mi je sto su u finalu al cestitati iskreno ne mogu.

bomba

pre 6 godina

Ajaks igra najlepši fudbal posle b-Barselone. Klinci, a neverovatno talentovani, sve dribleri, svaki napad šansa...Gledao sam kako su razbijali Šalke i sad Lion. Mada je i šalke uspeo da ih namuči, možda će i Lion, ali ovi momci kidaju i pravo ih je zadovoljstvo gledati. Iako mogu da gledam obe utakmice odabrao sam ovu šti neki kažu "rešenu" utakmicu jer melim da gledam nešto novo, a to je Ajaks.Voleo bih da osvoje LE jer igraju FUDBAL!

NebaCar

pre 6 godina

Gledam ovu utakmicu Lion-Ajaks. Zvezdasi se sad sigurno cude kako dosada nije bilo 15 crvenih, 18 penala i 578 ofsajda, i 20349 faulova. Nesto tu ne valja. 

Ps KAKAV 3. GOL LIONA!!!! Fantasticno!
(milan, 11. maj 2017 22:48)

Gledas polufinale Lyon vs Ajax a mislis na Zvezdu, neprocenjivo! Da se zna ko su velikani evropskog fudbala

agent promena

pre 6 godina

ostaje zal za lionom, bio bi daleko atraktivniji mec da su otisli u finale. mancester mozda i ne bi bio favorit u tom mecu. ovako jeste, ali i ajaks ima odlcine sanse..

Mister Bin

pre 6 godina

Moze neko da mi objasni zasto je Pogba placen preko 100000000 eura?Za mene je on jedan prosecan fudbaler koji dolazi iz 5 najjacih liga evrope.

Gerland

pre 6 godina

Kakav amaterski gol prima Lion! Zenezio je zasluzio momentalni otkaz. Tri puta im igrac Ajaksa probija po levom boku i izlazi pred Lopeza i on ne skrece paznju svom timu na opasnost. Lionu za vece domete fali krsten trener i stoperski par.

Red Veteran

pre 6 godina

Kroz iglene uši i velikom srećom, Murinjo u finalu! Kakva šansa za Seltu u zadnjim sekundama tekme, lopta već vidjena u mreži, al' nespretnost Seltine devetke za suze momaka iz Španije koji su sjajno igrali i borili se kao lavovi, za svako poštovanje!
Murinjo i njegovi precenjeni puleni imaju šansu u finalu protiv mladog tima Ajaksa al' ne s ovakvom igrom. Mora to mnogo bolje, ofanzivnine, brže.
Još jedan nerešen rezultat na nekada neosvojivoj tvrdjavi zvanoj Old Traford, rekord koji je teško ponoviti u jednoj sezoni.

petrovic

pre 6 godina

PRIMER I PITANJE:
Primer: Liverpul 4. Junajted 5. u premijer ligi, Mančester uzima LE i šta onda? Pitanje: Jel dobija mesto Liverpula ili Engleska ima 5 timova u LŠ?

Ide i liverpul i mancester tako je sevilja,prosle godine otisla u ls,nego le uzima ajax,a mancester ce biti 6. na kraju

nista o nicemu

pre 6 godina

vise.
(nista o nicemu, 11. maj 2017 23:15)


junajted igrao preopusteno u napadu?
selta izgubljena u drugom poluvremenu?
na presing odgovorili presingom?

... ili ti i ja nismo gledali istu utakmicu ili si ti pobrkao koja je koja ekipa ;)
(neutralni felsh, 11. maj 2017 23:26)

Nismo, ti ne gledas tekmu, smisljas komentare protiv Murinja po ceo dan, sto se i vidi na vestima, gde je on tu si i ti.

nista o nicemu

pre 6 godina

da li je neko jos igrao kao Junajted i dosao do finala bilo cega? a publika zvizdi sudiji jer je produzio mec sest minuta.
(kilovat, 11. maj 2017 23:05)

Porto, Inter. A Celzi bez Murinja, tada je Grant vodio ekipu ostatak sezone, al isto ti se vata.

adriano_galliani

pre 6 godina

A ko si ti da sudis da neko ne zna ili ne razume se u fudbal?
(Milan, 11. maj 2017 23:09)

Сматрам да сам највећи фудбалски стручњак не само на овом порталу, већ и у региону.

Dusan

pre 6 godina

Antifudbal, a to sam i ocekivao...Samo trcanje i trcanje, a da sutne normalan sut , ne moze, jedino da povecaju gol na 15 metara, prijemi lopte uzas, davanje predugog "fora"...Razlika LS i LE nebo i zemlja

adriano_galliani

pre 6 godina

3-1, ајмо Лион хехе! :) Да ли је могуће да се одушевљавате Ајаксом који једноставно има више простора па могу да играју тако? Јунајтед ће лагано против њих, де ће та наивна дечица против једног Жозеа? Све више увиђам колико људи се једноставно не разуме у фудбал, није ни чудо што мислите да је Меси најбољи.

nista o nicemu

pre 6 godina

Нетачно, лига може имати пет тимовa (Виљареал је испао у четвртом колу квалификација од Монака) са тиме да један иде у квалификације. Обично Енглески тимови имају висок коефицијент па добију лаке противнике, али ако Ливерпул заврши као четврти лако могу да добију Ницу, Севиљу или сличан тим па да испадну.
(adriano_galliani, 11. maj 2017 23:29)

To sam i napisao, dakle ne izmisljaj.

nista o nicemu

pre 6 godina

PRIMER I PITANJE:
Primer: Liverpul 4. Junajted 5. u premijer ligi, Mančester uzima LE i šta onda? Pitanje: Jel dobija mesto Liverpula ili Engleska ima 5 timova u LŠ?
(Corleone, 11. maj 2017 23:07)

Ne. Ide direktno, a Liverpul kroz kvalifikacije. Engleska ce imati 4 ako Junajted osvoji LE. Petog moze dobiti kroz kvalifikacije.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Prvi put gledam Ajaks ove sezone i posle odgledanih 20 minuta mislim da ce da osvoje Ligu Evrope bez ikakvih problema!
(boki, 11. maj 2017 21:28)

Dr. Mourinho je lek za njih, pobedjuje Junajted sa 1-0. Lyon juri 3 gola zaostatka, zato Ajax izgleda bolje nego inace.

neutralni felsh

pre 6 godina

selta odrzala cas fudbala unitedovim banderama. 
(neutralni felsh, 11. maj 2017 22:55) 

Ne. Cak je jedno vreme Junajted igrao preopusteno u napadu i nije dao gol, a mogao je. Na presing su odgovorili presingom i Selta je bila izgubljena u drugom poluvremenu do gola. Iz tebe samo govori mrznja prema Murinju, nista vise.
(nista o nicemu, 11. maj 2017 23:15)


junajted igrao preopusteno u napadu?
selta izgubljena u drugom poluvremenu?
na presing odgovorili presingom?

... ili ti i ja nismo gledali istu utakmicu ili si ti pobrkao koja je koja ekipa ;)

minister of silly walk

pre 6 godina

Pokusavam da zamislim utakmicu izmedju Zvezde ili Partizana protiv Liona ili Ajaksa...majko mila...ne smem ni da zamislim!
(boki, 11. maj 2017 22:19)
 Sto Partizan?Partizan igra lep i brz fudbal ,bas bi bile otvorene tekme
(S Y L A, 11. maj 2017 22:28)

ne znam da li su golovi iz prekida lepsi ili brzi.

nista o nicemu

pre 6 godina

selta odrzala cas fudbala unitedovim banderama.
(neutralni felsh, 11. maj 2017 22:55)

Ne. Cak je jedno vreme Junajted igrao preopusteno u napadu i nije dao gol, a mogao je. Na presing su odgovorili presingom i Selta je bila izgubljena u drugom poluvremenu do gola. Iz tebe samo govori mrznja prema Murinju, nista vise.

sombor_ero

pre 6 godina

Sta promasise , pa stvarno Junajted kao da je zacaran, mislio sam samo Liverpul tako ne moze da se trgne nikako , ali evo I najveci klub ostrva (!) se grize I znoji protiv Selte, pritome 2:0 agg

chemistry

pre 6 godina

Koliko god ljudi pricali za njega da je los, Marijan Felaini napreduje iz dana u dan. Ipak, mislim da ce napustiti klub uskoro i preci u slabiji, a to ce mu i vise odgovarati (Vest Hem recimo). Ne uklapa se u igru Junajteda, ali u Vest Hemu bi bio idealan za Bilicevu strategiju.

S Y L A

pre 6 godina

Pokusavam da zamislim utakmicu izmedju Zvezde ili Partizana protiv Liona ili Ajaksa...majko mila...ne smem ni da zamislim! (boki, 11. maj 2017 22:19)

Sto Partizan?Partizan igra lep i brz fudbal ,bas bi bile otvorene tekme

milan

pre 6 godina

Pokusavam da zamislim utakmicu izmedju Zvezde ili Partizana protiv Liona ili Ajaksa...majko mila...ne smem ni da zamislim! (boki, 11. maj 2017 22:19)

Gledam ovu utakmicu Lion-Ajaks. Zvezdasi se sad sigurno cude kako dosada nije bilo 15 crvenih, 18 penala i 578 ofsajda, i 20349 faulova. Nesto tu ne valja.

Ps KAKAV 3. GOL LIONA!!!! Fantasticno!

pedja_71

pre 6 godina

Сматрам да сам највећи фудбалски стручњак не само на овом порталу, већ и у региону.
(adriano_galliani, 11. maj 2017 23:30) # Link komentara

Hahaaa, kralju!
Znao sam da svim komentarima ložiš ljude, jer su prilično neartikulisani.
Bravo.

Corleone

pre 6 godina

PRIMER I PITANJE:
Primer: Liverpul 4. Junajted 5. u premijer ligi, Mančester uzima LE i šta onda? Pitanje: Jel dobija mesto Liverpula ili Engleska ima 5 timova u LŠ?

A

pre 6 godina

Moze neko da mi objasni zasto je Pogba placen preko 100000000 eura?Za mene je on jedan prosecan fudbaler koji dolazi iz 5 najjacih liga evrope.
(Mister Bin, 11. maj 2017 23:13)

Moze brate vrlo lako da se objasni ali ne verujem da neko ima energije i vremena da tebi objasnjava tako nesto... Kao kad bi rekao sto se turisti slikaju kod tornja u Pizi kad je on kriv! kao aj razumem da stoji uspravno pa da mu se dive... Sto puta se pricalo: nije Pogbino da daje 20 golova i 30 asistencija on je dmf ili cmf ne napadac!!! Njegova uloga je drugacija (to ti ne mozes da shvatis ne maltretiraj se uopste). a drugo, matematika je vrlo jasna: od prodaje dresova Junajted vratio 70 posto te love plus u buducnosti ako ga proda nece da ga da za 250 kinte... jel razumes sad?

Eto ja rece nema niko vremena, a ja ti objasnih.....

Valjevska podvala

pre 6 godina

Сматрам да сам највећи фудбалски стручњак не само на овом порталу, већ и у региону.
(adriano_galliani, 11. maj 2017 23:30)

Hahahaha, kralj

MILITO

pre 6 godina

Mourinhu se mozete samo pokloniti, prva sezona bit ce 3 trofeja ej 3 trofeja. Sta bi navijaci htjeli da igra prelijepo kao Arsenal pa da 20 godina nista ne osvoji haha,gledao sam United dosta puta ove godine igrali su extra , kad su utakmice na ispadanje tu nema puno ljepote i kad se rezultat cuva, i jos nesto Mou ne gubi finala.

Slanina

pre 6 godina

Do juce, pogodio sam 7 meceva na tiketu, cekao United obican 1 i Lyon 1-1gg za 140.000 dinara, ulozio sam sicu... Sinoc sam legao oko pola 12, u pola 3 sam jos bio budan...

Pa kako ne

pre 6 godina

Vrhunska utakmica Lyon-Ajax. Kakva borba, trcanje, igra. Ajax je imao doooosta srece sto nije primio vise od 3. Mada i pri 1:1 i kod 2:1 mogli i oni na dve kontre da daju dva komada. Ali opet imali su vise srece. Uzivanje je bilo gledati onu tekmu. Steta za Lyon, mislim da imaju ekipu za LS i to da dalje doguraju. Ekipu ko ekipu. Onaj mladi Diakhaby bice zlo stoper, vec je dobar a tek ce biti vrh. Morel i Fabio po bokovima, Toliso i Gonalons vrh veznjaci. Tolisa ce tek juriti najveci klubovi. Kornet isto strasan i mlad, takodje ce ga juriti najveci. Valbuena , Fekir i Lakazet. Stvarno odlicna ekipa ko ekipa. Kidali su sinoc, kada je svirao sudija kraj, popadali samo i jedni i drugi :) I Ajax je dobar tim, vidim Celzi i tamo ima neke pozajmice. Dobri su i jos mladi. Mancester pored onakve utakmice nisam ni pomisljao da pogledam, jer znam kakav fudbal igraju kod Murinja. Kad je Felaini u timu, sve je jasno. Kazete za Pogbu nije nesto. Igrac je prva klasa, bomba. Mozda ne vredi 100 miliona, ali da je u 3-4 najskuplja veznjaka, to jeste. Covek moze i zadnjeg veznog i klasicnog veznjaka. Dribler, odlican sut, pas, sa onom gradjom vrhunski pokretan, pogledajte njegove igre u Juveu. Ne moze on da pokrene ovakav Junajted, sa ovakvom igrom koju preferira Murinjo. Spustite ga u malo jacu ekipu, bice najbolji. Ni Messi ne bi uvek mogao da pokrene ovakav Junajted. Steta, a od klinackih dana gotivim Junajted, jos 90tih Bekam kad je rokao:)

true_serb

pre 6 godina

A ko si ti da sudis da neko ne zna ili ne razume se u fudbal?
(Milan, 11. maj 2017 23:09)

Сматрам да сам највећи фудбалски стручњак не само на овом порталу, већ и у региону.
(adriano_galliani)

Možeš ti da smatraš i da si atomski mrav.

adriano_galliani

pre 6 godina

Ne. Ide direktno, a Liverpul kroz kvalifikacije. Engleska ce imati 4 ako Junajted osvoji LE. Petog moze dobiti kroz kvalifikacije.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nista o nicemu, 11. maj 2017 23:11)

Нетачно, лига може имати пет тимовa (Виљареал је испао у четвртом колу квалификација од Монака) са тиме да један иде у квалификације. Обично Енглески тимови имају висок коефицијент па добију лаке противнике, али ако Ливерпул заврши као четврти лако могу да добију Ницу, Севиљу или сличан тим па да испадну.

Дакле, ако Јунајтед са шесте позиције у ПЛ освоји он иде директно у ЛШ, а четврти иде у квалификације. Пети иде у ЛЕ, ја се надам да ће то бити Ливерпул.

Baba Stanojka

pre 6 godina

Da se igra dve utakmice MU ne bi imao sta da trazi protiv Ajaxa ali samo jedna u finalu... ima Murinjo da smori za sve novce.

ComySB

pre 6 godina

ono kad ljubis sat....zbog ugovora u kom pise da ako igras LS....padne ti na racun jos koji milioncic....neprocenjivo...pre je bio i zanimljiv .....Murinjo smorinjo....ukupno gledano sva 4 tima odigrali lose...kvalitet ni za kvalifikacije LS.....

Dobro

pre 6 godina

Ajax je genijalan! E, voleo bih da uzmu LE, ako ni zbog cega drugog onda zbog dve stvari: svi igraci zajedno (ceo tim) im kostaju manje nego najjeftiniji igrac MU (proverite), i sto im prosecna starost igraca 21 godinu. A, da budem iskren, i zato sto mi je Murinjo antipatican.
Idemo, Ajax!

aa

pre 6 godina

Ako je tacno da 5 timova iz engleske moze u LS objasnite mi onda situaciju iz sezone 2012/2013 kada totenhem nije igrao LS ni kvalifikacije iako je zavrsio 4. jer je direktno u grupnu fazu upao celsi koji je zavrsio na 6. poziciji(celsi je prethodne sezone osvojio LS)

doom

pre 6 godina

@nista o nicemu
Порто играо овако? тај Порто је те две сезоне под Мурињом играо најбољи фудбал на планети, узели су УЕФА куп и следеће сезоне ЛШ. Интер никада неће имати такву игру као са Мурињом, победили су звучнија имена од себе тада и то су их опрали, и Барсу и Бајерн. Јунајтед са оваквим играчима али без тима не би без Муриња ништа урадио и само њему треба да буду захвални.
Ван тога, жао ми Лиона, испромашивали су се за све паре. Ајакс само инспирацијом може да победи Јунајтед у финалу мада сумњам јер "скам" јури тај трофеј и ЛШ директно.

Mikii

pre 6 godina

Сматрам да сам највећи фудбалски стручњак не само на овом порталу, већ и у региону.
(adriano_galliani, 11. maj 2017 23:30)

I ja sam to mislio dok nisam procitao tvoj komentar da je Real za klasu bolji tim od Barse u protekloj deceniji, hahahahaha

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh, 11. maj 2017 23:26) 

Nismo, ti ne gledas tekmu, smisljas komentare protiv Murinja po ceo dan, sto se i vidi na vestima, gde je on tu si i ti.
(nista o nicemu, 11. maj 2017 23:38)


Ma jes tako je, ja se samo po Murinju upravljam ;)

oker

pre 6 godina

(aa, 11. maj 2017 23:49)

zato sto je tada bilo ograniceno na 4 ekipe iz jedne lige.
tek od kraja sezone 2014/15 (tj. od pocetka sezone 2015/16) je uvedeno da pobednik Lige Evrope dobija plasman u Ligu sampiona. time se dobila sansa da neka liga dobije pet predstavnika.
Te sezone o kojoj ti pricas je Celsi kao osvajac LS imao direktan plasman, samim tim je Totenhem izgubio sansu zbog ogranicenja od 4 ekipe (prve tri plus Celsi)

pablo

pre 6 godina

Kakva finala evropskih takmicenja , 4 najbolje kompanije u svojim zemljama i plus Real kao najbolji i najkomercijalniji klub svih vremena. Juventus , Ajax, Man.Junajted i Real Madrid.

Jiventino

pre 6 godina

3-1, ајмо Лион хехе! :) Да ли је могуће да се одушевљавате Ајаксом који једноставно има више простора па могу да играју тако? Јунајтед ће лагано против њих, де ће та наивна дечица против једног Жозеа? Све више увиђам колико људи се једноставно не разуме у фудбал, није ни чудо што мислите да је Меси најбољи.
(adriano_galliani, 11. maj 2017 22:46)
Dečko, ti imaš ozbiljan problem ali donekle mogu i da te razumijem, jer Milan koji je dva puta bio u Seriji B trenutno pojma nema, u rangu Empolija Krotonea i sličnih. Obrati se nekom stručnom pls i batali to pismo koje niko ne koristi. Ćao

asdfghjkl

pre 6 godina

asevi i ostali tupsoni...
Moze pet ekipa iz jedne lige da ucestvuju u LS, od momenta kada je osvajanje Evropa lige donelo direktan ulaz u LS, pet ekipa iz Spanije je ucestvovalo prosle godine... Sve pre toga zaboravite, i Celzi, i Liverpul itd...

Ikac Jagodinac

pre 6 godina

Igram vezani tiket u tri dana i čekam samo MU - 1 i 0-3 , i kilavci mi sruše 75.000din . Daće Bog da ništa više nikad ne osvoje . Ove godine su mi zeznuli 4 tiketa , bar jedno 250 soma . Nikad više ih ne stavljam na tiket .

RD7

pre 6 godina

@(aa, 11. maj 2017 23:49)

Može 5 timova iz Engleske zato što je pravilo promenjeno relativno skoro, nakon tog slučaja sa Tottenham-om koji si spomenuo.

leo

pre 6 godina

Za galijanija
Rece da si najveci strucnjak na portalu a i sire.Ok evo jedno prosto pitanje za tebe.Ko je najbolji fudbaler svih vremena?Ako je tvoj odgovor mesi,smatracu te najvecim strucnjakom,a ako to nije tvoj odgovor onda ti blage veze sa fubdalom nemas.

adriano_galliani

pre 6 godina

Ako je tacno da 5 timova iz engleske moze u LS objasnite mi onda situaciju iz sezone 2012/2013 kada totenhem nije igrao LS ni kvalifikacije iako je zavrsio 4. jer je direktno u grupnu fazu upao celsi koji je zavrsio na 6. poziciji(celsi je prethodne sezone osvojio LS)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (aa, 11. maj 2017 23:49)

Зато што је то новије правило које је донешено заједно са одлуком да тим који освоји ЛЕ се пласира директно у ЛШ.

Иначе, они који нe прате фудбал од трансфера Нејмара се сећају да је Евертон 2005. "страдао" када је Ливерпул освојио ЛШ (Ливерпул је био пети) па су играли квалификације и ту испали од Виљареала, који је играо 1/2 финале против Арсенала касније (Рикелме промашио пенал за финале).

Тако да, дешавале су се сличне ситуације, да постоји могућност да нека лига има чак пет представника у ЛШ али оба пута су ти тимови испадали у квалификацијама у Августу, месец дана након што своје такмичење стандардно заврши ФК Црвена Звездаспор.

Ливерпул боље да победи Вест Хем, иначе ће опет да извисе а неће моћи ни да доведу Дибалу за 20 милиона, што ће моћи ако се пласирају у ЛШ.

Milos

pre 6 godina

Mislim da ce i u klubskom fudbalu da preovlada isto sto u EP 2016. A to su kvalitetne, ne tako poznate ekipe. Nijedan "grand " danas nema nepobediv tim. Osim naravno beogradskih blizanaca, salim se.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ako je tacno da 5 timova iz engleske moze u LS objasnite mi onda situaciju iz sezone 2012/2013 kada totenhem nije igrao LS ni kvalifikacije iako je zavrsio 4. jer je direktno u grupnu fazu upao celsi koji je zavrsio na 6. poziciji(celsi je prethodne sezone osvojio LS)
(aa, 11. maj 2017 23:49)

Slabiji koeficijent vrv.

neutralni felsh

pre 6 godina

Neutralni ,nisi shvatio ironiju u komentaru.Za razliku od Galianija tvoje komentare poštujem.Inače, sportski pozdrav svima.
(nenad rs, 12. maj 2017 01:16)

zao mi je. pozdrav!

aa

pre 6 godina

hvala na odgovorima,da li to znaci da i 6 ekipa iz PL moze da igra u LS?na primer da je ove sezone lester osvojio LS a mancester LE i da je 5. u ligi?

aa

pre 6 godina

Ako je tacno da 5 timova iz engleske moze u LS objasnite mi onda situaciju iz sezone 2012/2013 kada totenhem nije igrao LS ni kvalifikacije iako je zavrsio 4. jer je direktno u grupnu fazu upao celsi koji je zavrsio na 6. poziciji(celsi je prethodne sezone osvojio LS)

adriano_galliani

pre 6 godina

3-1, ајмо Лион хехе! :) Да ли је могуће да се одушевљавате Ајаксом који једноставно има више простора па могу да играју тако? Јунајтед ће лагано против њих, де ће та наивна дечица против једног Жозеа? Све више увиђам колико људи се једноставно не разуме у фудбал, није ни чудо што мислите да је Меси најбољи.

adriano_galliani

pre 6 godina

A ko si ti da sudis da neko ne zna ili ne razume se u fudbal?
(Milan, 11. maj 2017 23:09)

Сматрам да сам највећи фудбалски стручњак не само на овом порталу, већ и у региону.

S Y L A

pre 6 godina

Pokusavam da zamislim utakmicu izmedju Zvezde ili Partizana protiv Liona ili Ajaksa...majko mila...ne smem ni da zamislim! (boki, 11. maj 2017 22:19)

Sto Partizan?Partizan igra lep i brz fudbal ,bas bi bile otvorene tekme

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Prvi put gledam Ajaks ove sezone i posle odgledanih 20 minuta mislim da ce da osvoje Ligu Evrope bez ikakvih problema!
(boki, 11. maj 2017 21:28)

Dr. Mourinho je lek za njih, pobedjuje Junajted sa 1-0. Lyon juri 3 gola zaostatka, zato Ajax izgleda bolje nego inace.

adriano_galliani

pre 6 godina

Ne. Ide direktno, a Liverpul kroz kvalifikacije. Engleska ce imati 4 ako Junajted osvoji LE. Petog moze dobiti kroz kvalifikacije.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nista o nicemu, 11. maj 2017 23:11)

Нетачно, лига може имати пет тимовa (Виљареал је испао у четвртом колу квалификација од Монака) са тиме да један иде у квалификације. Обично Енглески тимови имају висок коефицијент па добију лаке противнике, али ако Ливерпул заврши као четврти лако могу да добију Ницу, Севиљу или сличан тим па да испадну.

Дакле, ако Јунајтед са шесте позиције у ПЛ освоји он иде директно у ЛШ, а четврти иде у квалификације. Пети иде у ЛЕ, ја се надам да ће то бити Ливерпул.

milan

pre 6 godina

Pokusavam da zamislim utakmicu izmedju Zvezde ili Partizana protiv Liona ili Ajaksa...majko mila...ne smem ni da zamislim! (boki, 11. maj 2017 22:19)

Gledam ovu utakmicu Lion-Ajaks. Zvezdasi se sad sigurno cude kako dosada nije bilo 15 crvenih, 18 penala i 578 ofsajda, i 20349 faulova. Nesto tu ne valja.

Ps KAKAV 3. GOL LIONA!!!! Fantasticno!

nista o nicemu

pre 6 godina

selta odrzala cas fudbala unitedovim banderama.
(neutralni felsh, 11. maj 2017 22:55)

Ne. Cak je jedno vreme Junajted igrao preopusteno u napadu i nije dao gol, a mogao je. Na presing su odgovorili presingom i Selta je bila izgubljena u drugom poluvremenu do gola. Iz tebe samo govori mrznja prema Murinju, nista vise.

NebaCar

pre 6 godina

Gledam ovu utakmicu Lion-Ajaks. Zvezdasi se sad sigurno cude kako dosada nije bilo 15 crvenih, 18 penala i 578 ofsajda, i 20349 faulova. Nesto tu ne valja. 

Ps KAKAV 3. GOL LIONA!!!! Fantasticno!
(milan, 11. maj 2017 22:48)

Gledas polufinale Lyon vs Ajax a mislis na Zvezdu, neprocenjivo! Da se zna ko su velikani evropskog fudbala

Mislim, dakle postojim

pre 6 godina

@A rts prenosi resenu tekmu.
(Misa, 11. maj 2017 21:00)
Ne, rts je konacno izabrao da prenosi bolju utakmicu (bolji fudbal).

Mister Bin

pre 6 godina

Moze neko da mi objasni zasto je Pogba placen preko 100000000 eura?Za mene je on jedan prosecan fudbaler koji dolazi iz 5 najjacih liga evrope.

nista o nicemu

pre 6 godina

vise.
(nista o nicemu, 11. maj 2017 23:15)


junajted igrao preopusteno u napadu?
selta izgubljena u drugom poluvremenu?
na presing odgovorili presingom?

... ili ti i ja nismo gledali istu utakmicu ili si ti pobrkao koja je koja ekipa ;)
(neutralni felsh, 11. maj 2017 23:26)

Nismo, ti ne gledas tekmu, smisljas komentare protiv Murinja po ceo dan, sto se i vidi na vestima, gde je on tu si i ti.

neutralni felsh

pre 6 godina

selta odlican fudbal igra. 
(neutralni felsh, 11. maj 2017 21:50) 


A Mancester daje golove :) Napred José Mourinho!
(Adriano_Galliani, 11. maj 2017 21:54)


cist nesporazum: ja o fudbalu, a ti o semaforu ;)

agent promena

pre 6 godina

ostaje zal za lionom, bio bi daleko atraktivniji mec da su otisli u finale. mancester mozda i ne bi bio favorit u tom mecu. ovako jeste, ali i ajaks ima odlcine sanse..

neutralni felsh

pre 6 godina

selta odrzala cas fudbala unitedovim banderama. 
(neutralni felsh, 11. maj 2017 22:55) 

Ne. Cak je jedno vreme Junajted igrao preopusteno u napadu i nije dao gol, a mogao je. Na presing su odgovorili presingom i Selta je bila izgubljena u drugom poluvremenu do gola. Iz tebe samo govori mrznja prema Murinju, nista vise.
(nista o nicemu, 11. maj 2017 23:15)


junajted igrao preopusteno u napadu?
selta izgubljena u drugom poluvremenu?
na presing odgovorili presingom?

... ili ti i ja nismo gledali istu utakmicu ili si ti pobrkao koja je koja ekipa ;)

chemistry

pre 6 godina

Koliko god ljudi pricali za njega da je los, Marijan Felaini napreduje iz dana u dan. Ipak, mislim da ce napustiti klub uskoro i preci u slabiji, a to ce mu i vise odgovarati (Vest Hem recimo). Ne uklapa se u igru Junajteda, ali u Vest Hemu bi bio idealan za Bilicevu strategiju.

petrovic

pre 6 godina

PRIMER I PITANJE:
Primer: Liverpul 4. Junajted 5. u premijer ligi, Mančester uzima LE i šta onda? Pitanje: Jel dobija mesto Liverpula ili Engleska ima 5 timova u LŠ?

Ide i liverpul i mancester tako je sevilja,prosle godine otisla u ls,nego le uzima ajax,a mancester ce biti 6. na kraju

bomba

pre 6 godina

Ajaks igra najlepši fudbal posle b-Barselone. Klinci, a neverovatno talentovani, sve dribleri, svaki napad šansa...Gledao sam kako su razbijali Šalke i sad Lion. Mada je i šalke uspeo da ih namuči, možda će i Lion, ali ovi momci kidaju i pravo ih je zadovoljstvo gledati. Iako mogu da gledam obe utakmice odabrao sam ovu šti neki kažu "rešenu" utakmicu jer melim da gledam nešto novo, a to je Ajaks.Voleo bih da osvoje LE jer igraju FUDBAL!

MILITO

pre 6 godina

Mourinhu se mozete samo pokloniti, prva sezona bit ce 3 trofeja ej 3 trofeja. Sta bi navijaci htjeli da igra prelijepo kao Arsenal pa da 20 godina nista ne osvoji haha,gledao sam United dosta puta ove godine igrali su extra , kad su utakmice na ispadanje tu nema puno ljepote i kad se rezultat cuva, i jos nesto Mou ne gubi finala.

igor

pre 6 godina

junajted igra bunkericu na Old Trafordu protiv 12-og na tabeli spanskog prvenstva !!!??? da mi je ovo neko pricao pre par godina mislio bi da je lud covek !!! "kad ono medjutim" :))) !!! e moj murinjo !

pedja

pre 6 godina

Zaljubio sam se 90 tih u MU kad je ih je vodio Ser Aleks i dan danas navijam za njih u Evropi posto je moja CZ odavno tu pokojna.Medjutim ovo sto igraju poslije Fergija a posebmo pod Murinjom.je bruk a z a klub gakve tradicije ,bruka i sramota!Muka za gledanje!Drago mi je sto su u finalu al cestitati iskreno ne mogu.

Dag Kristi

pre 6 godina

Setimo se samo kako je Gudelj pre par meseci javno negodovao sto ne dobija previse prostora,i sto nije standardan u timu iz Amsterdama.Gledajuci ovaj dvomec,mislim da je mogao barem da skuplja lopte standardno.

Corleone

pre 6 godina

PRIMER I PITANJE:
Primer: Liverpul 4. Junajted 5. u premijer ligi, Mančester uzima LE i šta onda? Pitanje: Jel dobija mesto Liverpula ili Engleska ima 5 timova u LŠ?

Dobro

pre 6 godina

Ajax je genijalan! E, voleo bih da uzmu LE, ako ni zbog cega drugog onda zbog dve stvari: svi igraci zajedno (ceo tim) im kostaju manje nego najjeftiniji igrac MU (proverite), i sto im prosecna starost igraca 21 godinu. A, da budem iskren, i zato sto mi je Murinjo antipatican.
Idemo, Ajax!

Dusan

pre 6 godina

Antifudbal, a to sam i ocekivao...Samo trcanje i trcanje, a da sutne normalan sut , ne moze, jedino da povecaju gol na 15 metara, prijemi lopte uzas, davanje predugog "fora"...Razlika LS i LE nebo i zemlja

nista o nicemu

pre 6 godina

Нетачно, лига може имати пет тимовa (Виљареал је испао у четвртом колу квалификација од Монака) са тиме да један иде у квалификације. Обично Енглески тимови имају висок коефицијент па добију лаке противнике, али ако Ливерпул заврши као четврти лако могу да добију Ницу, Севиљу или сличан тим па да испадну.
(adriano_galliani, 11. maj 2017 23:29)

To sam i napisao, dakle ne izmisljaj.

Jiventino

pre 6 godina

3-1, ајмо Лион хехе! :) Да ли је могуће да се одушевљавате Ајаксом који једноставно има више простора па могу да играју тако? Јунајтед ће лагано против њих, де ће та наивна дечица против једног Жозеа? Све више увиђам колико људи се једноставно не разуме у фудбал, није ни чудо што мислите да је Меси најбољи.
(adriano_galliani, 11. maj 2017 22:46)
Dečko, ti imaš ozbiljan problem ali donekle mogu i da te razumijem, jer Milan koji je dva puta bio u Seriji B trenutno pojma nema, u rangu Empolija Krotonea i sličnih. Obrati se nekom stručnom pls i batali to pismo koje niko ne koristi. Ćao

adriano_galliani

pre 6 godina

Ako je tacno da 5 timova iz engleske moze u LS objasnite mi onda situaciju iz sezone 2012/2013 kada totenhem nije igrao LS ni kvalifikacije iako je zavrsio 4. jer je direktno u grupnu fazu upao celsi koji je zavrsio na 6. poziciji(celsi je prethodne sezone osvojio LS)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (aa, 11. maj 2017 23:49)

Зато што је то новије правило које је донешено заједно са одлуком да тим који освоји ЛЕ се пласира директно у ЛШ.

Иначе, они који нe прате фудбал од трансфера Нејмара се сећају да је Евертон 2005. "страдао" када је Ливерпул освојио ЛШ (Ливерпул је био пети) па су играли квалификације и ту испали од Виљареала, који је играо 1/2 финале против Арсенала касније (Рикелме промашио пенал за финале).

Тако да, дешавале су се сличне ситуације, да постоји могућност да нека лига има чак пет представника у ЛШ али оба пута су ти тимови испадали у квалификацијама у Августу, месец дана након што своје такмичење стандардно заврши ФК Црвена Звездаспор.

Ливерпул боље да победи Вест Хем, иначе ће опет да извисе а неће моћи ни да доведу Дибалу за 20 милиона, што ће моћи ако се пласирају у ЛШ.

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh, 11. maj 2017 23:26) 

Nismo, ti ne gledas tekmu, smisljas komentare protiv Murinja po ceo dan, sto se i vidi na vestima, gde je on tu si i ti.
(nista o nicemu, 11. maj 2017 23:38)


Ma jes tako je, ja se samo po Murinju upravljam ;)

ComySB

pre 6 godina

ono kad ljubis sat....zbog ugovora u kom pise da ako igras LS....padne ti na racun jos koji milioncic....neprocenjivo...pre je bio i zanimljiv .....Murinjo smorinjo....ukupno gledano sva 4 tima odigrali lose...kvalitet ni za kvalifikacije LS.....

minister of silly walk

pre 6 godina

Pokusavam da zamislim utakmicu izmedju Zvezde ili Partizana protiv Liona ili Ajaksa...majko mila...ne smem ni da zamislim!
(boki, 11. maj 2017 22:19)
 Sto Partizan?Partizan igra lep i brz fudbal ,bas bi bile otvorene tekme
(S Y L A, 11. maj 2017 22:28)

ne znam da li su golovi iz prekida lepsi ili brzi.

nista o nicemu

pre 6 godina

da li je neko jos igrao kao Junajted i dosao do finala bilo cega? a publika zvizdi sudiji jer je produzio mec sest minuta.
(kilovat, 11. maj 2017 23:05)

Porto, Inter. A Celzi bez Murinja, tada je Grant vodio ekipu ostatak sezone, al isto ti se vata.

Ikac Jagodinac

pre 6 godina

Igram vezani tiket u tri dana i čekam samo MU - 1 i 0-3 , i kilavci mi sruše 75.000din . Daće Bog da ništa više nikad ne osvoje . Ove godine su mi zeznuli 4 tiketa , bar jedno 250 soma . Nikad više ih ne stavljam na tiket .

Red Veteran

pre 6 godina

Kroz iglene uši i velikom srećom, Murinjo u finalu! Kakva šansa za Seltu u zadnjim sekundama tekme, lopta već vidjena u mreži, al' nespretnost Seltine devetke za suze momaka iz Španije koji su sjajno igrali i borili se kao lavovi, za svako poštovanje!
Murinjo i njegovi precenjeni puleni imaju šansu u finalu protiv mladog tima Ajaksa al' ne s ovakvom igrom. Mora to mnogo bolje, ofanzivnine, brže.
Još jedan nerešen rezultat na nekada neosvojivoj tvrdjavi zvanoj Old Traford, rekord koji je teško ponoviti u jednoj sezoni.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ako je tacno da 5 timova iz engleske moze u LS objasnite mi onda situaciju iz sezone 2012/2013 kada totenhem nije igrao LS ni kvalifikacije iako je zavrsio 4. jer je direktno u grupnu fazu upao celsi koji je zavrsio na 6. poziciji(celsi je prethodne sezone osvojio LS)
(aa, 11. maj 2017 23:49)

Slabiji koeficijent vrv.

leo

pre 6 godina

Za galijanija
Rece da si najveci strucnjak na portalu a i sire.Ok evo jedno prosto pitanje za tebe.Ko je najbolji fudbaler svih vremena?Ako je tvoj odgovor mesi,smatracu te najvecim strucnjakom,a ako to nije tvoj odgovor onda ti blage veze sa fubdalom nemas.

Gerland

pre 6 godina

Kakav amaterski gol prima Lion! Zenezio je zasluzio momentalni otkaz. Tri puta im igrac Ajaksa probija po levom boku i izlazi pred Lopeza i on ne skrece paznju svom timu na opasnost. Lionu za vece domete fali krsten trener i stoperski par.

sombor_ero

pre 6 godina

Sta promasise , pa stvarno Junajted kao da je zacaran, mislio sam samo Liverpul tako ne moze da se trgne nikako , ali evo I najveci klub ostrva (!) se grize I znoji protiv Selte, pritome 2:0 agg

nista o nicemu

pre 6 godina

PRIMER I PITANJE:
Primer: Liverpul 4. Junajted 5. u premijer ligi, Mančester uzima LE i šta onda? Pitanje: Jel dobija mesto Liverpula ili Engleska ima 5 timova u LŠ?
(Corleone, 11. maj 2017 23:07)

Ne. Ide direktno, a Liverpul kroz kvalifikacije. Engleska ce imati 4 ako Junajted osvoji LE. Petog moze dobiti kroz kvalifikacije.

A

pre 6 godina

Moze neko da mi objasni zasto je Pogba placen preko 100000000 eura?Za mene je on jedan prosecan fudbaler koji dolazi iz 5 najjacih liga evrope.
(Mister Bin, 11. maj 2017 23:13)

Moze brate vrlo lako da se objasni ali ne verujem da neko ima energije i vremena da tebi objasnjava tako nesto... Kao kad bi rekao sto se turisti slikaju kod tornja u Pizi kad je on kriv! kao aj razumem da stoji uspravno pa da mu se dive... Sto puta se pricalo: nije Pogbino da daje 20 golova i 30 asistencija on je dmf ili cmf ne napadac!!! Njegova uloga je drugacija (to ti ne mozes da shvatis ne maltretiraj se uopste). a drugo, matematika je vrlo jasna: od prodaje dresova Junajted vratio 70 posto te love plus u buducnosti ako ga proda nece da ga da za 250 kinte... jel razumes sad?

Eto ja rece nema niko vremena, a ja ti objasnih.....

pedja_71

pre 6 godina

Сматрам да сам највећи фудбалски стручњак не само на овом порталу, већ и у региону.
(adriano_galliani, 11. maj 2017 23:30) # Link komentara

Hahaaa, kralju!
Znao sam da svim komentarima ložiš ljude, jer su prilično neartikulisani.
Bravo.

aa

pre 6 godina

hvala na odgovorima,da li to znaci da i 6 ekipa iz PL moze da igra u LS?na primer da je ove sezone lester osvojio LS a mancester LE i da je 5. u ligi?

Mikii

pre 6 godina

Сматрам да сам највећи фудбалски стручњак не само на овом порталу, већ и у региону.
(adriano_galliani, 11. maj 2017 23:30)

I ja sam to mislio dok nisam procitao tvoj komentar da je Real za klasu bolji tim od Barse u protekloj deceniji, hahahahaha

Valjevska podvala

pre 6 godina

Сматрам да сам највећи фудбалски стручњак не само на овом порталу, већ и у региону.
(adriano_galliani, 11. maj 2017 23:30)

Hahahaha, kralj

doom

pre 6 godina

@nista o nicemu
Порто играо овако? тај Порто је те две сезоне под Мурињом играо најбољи фудбал на планети, узели су УЕФА куп и следеће сезоне ЛШ. Интер никада неће имати такву игру као са Мурињом, победили су звучнија имена од себе тада и то су их опрали, и Барсу и Бајерн. Јунајтед са оваквим играчима али без тима не би без Муриња ништа урадио и само њему треба да буду захвални.
Ван тога, жао ми Лиона, испромашивали су се за све паре. Ајакс само инспирацијом може да победи Јунајтед у финалу мада сумњам јер "скам" јури тај трофеј и ЛШ директно.

RD7

pre 6 godina

@(aa, 11. maj 2017 23:49)

Može 5 timova iz Engleske zato što je pravilo promenjeno relativno skoro, nakon tog slučaja sa Tottenham-om koji si spomenuo.

pablo

pre 6 godina

Kakva finala evropskih takmicenja , 4 najbolje kompanije u svojim zemljama i plus Real kao najbolji i najkomercijalniji klub svih vremena. Juventus , Ajax, Man.Junajted i Real Madrid.

Baba Stanojka

pre 6 godina

Da se igra dve utakmice MU ne bi imao sta da trazi protiv Ajaxa ali samo jedna u finalu... ima Murinjo da smori za sve novce.

Milos

pre 6 godina

Mislim da ce i u klubskom fudbalu da preovlada isto sto u EP 2016. A to su kvalitetne, ne tako poznate ekipe. Nijedan "grand " danas nema nepobediv tim. Osim naravno beogradskih blizanaca, salim se.

Pa kako ne

pre 6 godina

Vrhunska utakmica Lyon-Ajax. Kakva borba, trcanje, igra. Ajax je imao doooosta srece sto nije primio vise od 3. Mada i pri 1:1 i kod 2:1 mogli i oni na dve kontre da daju dva komada. Ali opet imali su vise srece. Uzivanje je bilo gledati onu tekmu. Steta za Lyon, mislim da imaju ekipu za LS i to da dalje doguraju. Ekipu ko ekipu. Onaj mladi Diakhaby bice zlo stoper, vec je dobar a tek ce biti vrh. Morel i Fabio po bokovima, Toliso i Gonalons vrh veznjaci. Tolisa ce tek juriti najveci klubovi. Kornet isto strasan i mlad, takodje ce ga juriti najveci. Valbuena , Fekir i Lakazet. Stvarno odlicna ekipa ko ekipa. Kidali su sinoc, kada je svirao sudija kraj, popadali samo i jedni i drugi :) I Ajax je dobar tim, vidim Celzi i tamo ima neke pozajmice. Dobri su i jos mladi. Mancester pored onakve utakmice nisam ni pomisljao da pogledam, jer znam kakav fudbal igraju kod Murinja. Kad je Felaini u timu, sve je jasno. Kazete za Pogbu nije nesto. Igrac je prva klasa, bomba. Mozda ne vredi 100 miliona, ali da je u 3-4 najskuplja veznjaka, to jeste. Covek moze i zadnjeg veznog i klasicnog veznjaka. Dribler, odlican sut, pas, sa onom gradjom vrhunski pokretan, pogledajte njegove igre u Juveu. Ne moze on da pokrene ovakav Junajted, sa ovakvom igrom koju preferira Murinjo. Spustite ga u malo jacu ekipu, bice najbolji. Ni Messi ne bi uvek mogao da pokrene ovakav Junajted. Steta, a od klinackih dana gotivim Junajted, jos 90tih Bekam kad je rokao:)

oker

pre 6 godina

(aa, 11. maj 2017 23:49)

zato sto je tada bilo ograniceno na 4 ekipe iz jedne lige.
tek od kraja sezone 2014/15 (tj. od pocetka sezone 2015/16) je uvedeno da pobednik Lige Evrope dobija plasman u Ligu sampiona. time se dobila sansa da neka liga dobije pet predstavnika.
Te sezone o kojoj ti pricas je Celsi kao osvajac LS imao direktan plasman, samim tim je Totenhem izgubio sansu zbog ogranicenja od 4 ekipe (prve tri plus Celsi)

asdfghjkl

pre 6 godina

asevi i ostali tupsoni...
Moze pet ekipa iz jedne lige da ucestvuju u LS, od momenta kada je osvajanje Evropa lige donelo direktan ulaz u LS, pet ekipa iz Spanije je ucestvovalo prosle godine... Sve pre toga zaboravite, i Celzi, i Liverpul itd...

true_serb

pre 6 godina

A ko si ti da sudis da neko ne zna ili ne razume se u fudbal?
(Milan, 11. maj 2017 23:09)

Сматрам да сам највећи фудбалски стручњак не само на овом порталу, већ и у региону.
(adriano_galliani)

Možeš ti da smatraš i da si atomski mrav.

Slanina

pre 6 godina

Do juce, pogodio sam 7 meceva na tiketu, cekao United obican 1 i Lyon 1-1gg za 140.000 dinara, ulozio sam sicu... Sinoc sam legao oko pola 12, u pola 3 sam jos bio budan...

neutralni felsh

pre 6 godina

Neutralni ,nisi shvatio ironiju u komentaru.Za razliku od Galianija tvoje komentare poštujem.Inače, sportski pozdrav svima.
(nenad rs, 12. maj 2017 01:16)

zao mi je. pozdrav!