Sreda, 03.05.2017.

12:44

Džaferi uneo u kabinet i zastavice Albanije FOTO/VIDEO

Novoizabrani predsednik Sobranja Talat Džaferi, iz albanske partije DUI, koji je preuzeo dužnost, po ulasku u svoj kabinet uneo je i zastavu Albanije.

Izvor: Tanjug

Džaferi uneo u kabinet i zastavice Albanije FOTO/VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Aleksandar

pre 7 godina

@(А. Петров, 3. maj 2017 13:49)

Dođi ovde u Holandiju pa to objasni mom komšiji Švajcarcu i makedonskom restoranu u susednoj ulici koji su okačili na svoje zgrade zastave veće od mog čaršafa... I, zamisli, nikome ne smeta...

*sssssssss###

pre 7 godina

Sta je sporno sa zastavom? Emocije i patetiku na stranu, albancima ustav dozvoljava koristenje nacionalnih simbola (clan 48). Medjutim ovdje uglavnom preovladavaju paranoicne konstrukcije a ne ustavne cinjenice

Sizif

pre 7 godina

Makedonci izgubili državu...ne verujete? Samo gledajte buduće događaje. Velika Srbija se ne ostvaruje, ali se ostvaruje Velika Albanija. Zašto? Zato što Srbe vode ku..eviti, brzopleti indijanci puni sebe koji samo galame i koji ostavljaju utisak da su kao pametni, a Albanci mirni i kooperativni, sa odličnim lobiranjem i tajmingom. Sa odličnim poznavanjem prava, mape uticaja i interesa što respektuju, dok mi blejimo. Srbima sledi smanjenje teritorije na Severu i Jugu, Albancima proširenje. Albanci prvo pripreme teren pa rade, Srbi rade pa kasnije spasavaju što se spasiti može. Ko je ovde pametan, a ko glup? Ko ovde ima potrebu da stalno kuka "to je velika nepravda, videćete vi jednog dana", a ko ćuti, radi i uspeva... Nešto debelo ne valja sa našom strateškom inteligencijom, a ova bezvezna, svakodnevna, za politički marketing i za obmanu širokih masa radi punjenja džepova, radi punom parom i odlična je. Dobro da im je NATO izbio oružje iz ruku jer bi ovi naši već prolivali krv naše dece radi visokih nacionalnih interesa, kao da nije najviši da upravo ta deca budu živa i zdrava i da rade u zemlji i razvijaju je. Da, sada će patrijote smanjene uračunljivosti ovo sve da negiraju i popljuju. Nevolja je samo u tome što te patrijote negira Stvarnost. Inače, ako to zanemarimo, oni su potpuno u pravu...

Igor

pre 7 godina

U vecini od komentara citam da se radi o Zastavi druge drzave, ali ne znajuci da je ta ista zastava Albanskim ustavom prvenstveno nacionalna zastava a tek onda drzavna, znaci ona je za razliku od vasih drugih samo drzavnih zastava, zastava svih Albanaca ma gde oni ziveli, znaci Ustavom Albanije.
(Rex, 3. maj 2017 17:13)

A ustav Albanije je relevantan u Makedoniji kako tacno?

najdemagog

pre 7 godina

(ej bre, 3. maj 2017 16:21)
Raspadi nikad ne pocinju davanjem nego oduzimanjem autonomije. I vladajucom manjinom (10% vladalo nad 90%). Nauci ljudsku psihologiju i sociologiju pre tumacenja istorije

mile rizik

pre 7 godina

Pa sta ako je uneo? Koliko vidim tu su i zastave Makedonije i EU. Sta je sporno?
(Milivoj, 03. maj 2017 14:03)

E Milivoje, Milivoje.
U Austriji, kada imas njihovo drzavljanstvo, ti vise nisi Srbin, nego Austrijanac. I ako imas neku zvanicnu funkciju, ne mozes da istaknes srpsku zastavu, samo austrijsku i zastavu EU. Ovaj Dzaferi je makedonski drzavljanin i moze da istice samo makedonsku zastavu. Ako bi bio albanski drzavljanin, onda ne bi mogao da ima tu funkciju u Makedoniji. To je prosto kao pasulj. I Donald Tramp je poreklom Nemac, pa nigde nemacke zastave na njegovom stolu.

Zoki

pre 7 godina

@plava riba

Cemu je bitno dal oni vole ili ne vole svoju zastavu??? Volim i ja burek pa ga ne drzim na stolu u kancelariji...
Mani me se te price kako oni vole... svi mi volimo nesto... ali treba da se zna red i zakon

Rex

pre 7 godina

U vecini od komentara citam da se radi o Zastavi druge drzave, ali ne znajuci da je ta ista zastava Albanskim ustavom prvenstveno nacionalna zastava a tek onda drzavna, znaci ona je za razliku od vasih drugih samo drzavnih zastava, zastava svih Albanaca ma gde oni ziveli, znaci Ustavom Albanije.

Bojan

pre 7 godina

U vecini od komentara citam da se radi o Zastavi druge drzave, ali ne znajuci da je ta ista zastava Albanskim ustavom prvenstveno nacionalna zastava a tek onda drzavna, znaci ona je za razliku od vasih drugih samo drzavnih zastava, zastava svih Albanaca ma gde oni ziveli, znaci Ustavom Albanije.
(Rex, 3. maj 2017 17:13)
Dokle god je identicnog izgleda kao i albanska drzavna zastava, imacete taj problem. Meni izgleda kao da Albanci jednostavno ovo ne shvataju, ili ne zele da shvate. Onda promenite izgled drzavne zastave pa do mile volje isticite tu crvenu sa orlom gde god hocete.

ej bre

pre 7 godina

Treba se podsetiti da je raspad Srbije poceo ukidanjem autonomije Kosovu 1991. Uz parolu, Srbija od 3 dela ponovo ce biti cela.
(BB8, 03. maj 2017 15:23)
Ne, raspad Srbije je poceo ustavom iz 1974 kada su pokrajni Kosovo date nadleznosti gotovo kao republike.
1991 je pokusano da se vrate stvari na staro...
Tu autonomiju im je dao Tito a nesto pre toga i danasnji sever Kosova.
Nauci bar svoju istoriju pa posle komentarisi.

Bojan

pre 7 godina

on je Albanac i ta zastava ne predstvalja samo Albaniju nego nacionalnost kao takvu.
(faton, 3. maj 2017 13:26)

Gospodine faton, to da ta zastava na predstavlja samo Albaniju nego i albansku nacionalnost izgleda samo postoji u albanskim glavama. Imate pravo da mislite sta hocete, ali postoje zakoni koji regulisu isticanje zastave druge drzave, i ti zakoni nisu ni makedonska ni srpska izmisljotina, nego vaze u svakoj civilizovanoj zemlji na svetu, ukljucujuci i samu Albaniju. Tako da vas stav ne samo da je odraz vase indoktriniranosti nego i je i licemeran, jer trazite od drugih specijalne privilegije za Albance i njihovu zastavu, koje ne vaze ni za jednu drugu naciju nigde na svetu.

Objektiv

pre 7 godina

Samo radi objektivnog informisanja i onih sado-mazo Srba koji su spremni sami sebe da kaljaju do besvjesti i kada ih niko ili ništa na to ne tjera.

Nije tačno da se po Republci Srpskoj viore zastave Republike Srbije, barem ne na javnim mjestima. (Da li neko eventualno kači nekakve zastave na svoj prozor kuće, auto i sl., to je već neka druga tema, mada ni to svakako nije masovna pojava)

Prije nekoliko godina bila se digla tolika galama kada je bila postavljena jedna takva zastava na ulazu u Republiku Srpsku iz pravca Sarajeva prema Palama, tako da je ona skinuta u roku od dva dana:

http://www.palelive.com/aktuelnosti-pale/romanijaputevi-zastavu-srbije-smo-postavili-jer-nismo-imali-drugu-u-magacinu

Da ne govorim da u javnim ustanovama, nigdje nećete naći istaknuti zastavu Republike Srbije. Ako bi to neko od političara ranga Džaferija u BJRM učinio, ne bi dugo tako ostalo. Ili on ili zastava, ili čak oboje bi vrlo brzo izletjeli napolje. (I ovo je veoma bitno za razumijevanje konteksta odnosa na Balkanu.)

A oni koji tvrde drugačije ili su neznalice (koje ne razlikuju zastavu Republike Srpske, od zastave Republike Srbije ili su krajnje zlonamjerni.

plava riba

pre 7 godina

Mnogo komentara ali je ocito da se u Srbiji ne razume pitanje zastave . Albanci imaju specifican odnos prema svojoj zastavi. Crvena zastava sa dvoglavim crnim orlom od strane Albanaca ne smatra se u punom smislu simbolom drzave Albanije jer je starija i ima bar 550 godina. To je zastava Skenderbega iz XV vijeka sa vizantijskim porjeklom . Razlika je od "trikolora" Srbije koja je uvedena u XIX v. i nije vezana sa srpskom istorijom.
Albancima je ta zastava puno vise od drzave Albanije. Pogledajte na google kako se njome i danas identifikuju pravoslavni Albanci (Arbreshe) izbjegli u Kalabriju i Siciliju
nakon 1470 godine i sloma otpora Skenderbega pred Otomanskom najezdom.
Ako neko zeli da pokaze minimum razboritosti onda mora da vodi racuna o ovome. Drugo ne vidim kuda vodi.

BB8

pre 7 godina

Ha, pa mi se sablaznjujemo zbog zastavice na radnom stolu, a u RS kad udjete postoje samo zastave Srbije, na svim mogucim javnim I nejavnim institucijama se vijore trobojke od 40m2, cak postiji I tabla 15x5 metara Dobrodosli u RS. Ja nesto se ne secam da mo bili tako ostri.
Kako god, ako nekome u Mkd toliko smeta ta zastavica neka proglase novu vecinu I idemo dalje.
Treba se podsetiti da je raspad Srbije poceo ukidanjem autonomije Kosovu 1991. Uz parolu, Srbija od 3 dela ponovo ce biti cela.

Dex

pre 7 godina

Pitao bih Angelu Merkel kako bi reagovala da predsednik skupštine Nemačke pored nemačke i EU zastavice stavi zastavicu Turske.
(Dragan, 3. maj 2017 13:05)

Njoj albanska zastava u makedonskom parlamentu smeta isto koliko bi i makedonskoj vladi smetala turska zastava u nemackom parlamentu. Zasto bi to, pobogu, njoj smetalo. Ove nase drzave nisu gubitnicke jer je nekom bas zapelo da tako bude, vec je to olicenje nase sposobnosti. Naravno, drugi je uvek kriv. Ti drugi su uspesni, bogati, stanovnistvo im zivi prilicno dobro. Mi zivimo kao... Merkel moze da ima stav kakav god hoce, ali je ovo izvedeno makedonskom voljom (bez koje bi sve bilo apsolutno nemoguce). Ali nista lepse da spase lokalne politicare svake odgovornosti - neki stranci su za sve krivi. Oni ce gledati svoje interese, a nasi politicari ce gledati... Cije interese zapravo? Ko vam je kriv, birali ste, uzivajte.

Ludi konj

pre 7 godina

@re
Vidiš šta je najžalosnije - ti si mene okarakterisao odmah po etničkom principu i počeo sa podelama naše - vaše. Odmah da te informišem (iako je krajnje irelevantno za ovu raspravu), ja sam Srbin i po majčinoj strani sam već peta generacija Beograđanin. Ali, zaboga, kakve to veze ima sa pravom da jedan predstavnik drugog naroda istakne svoju zastavu u zemlji u kojoj živi?!? Neko je napisao za srpski narod u Cg - potpuno se slažem da je srpski narod tamo obespravljen, ali zašto onda mi radimo Albancima (i drugima) ono što boli naše sunarodnike u drugim državama? Ponavljam, stvari se menjaju, nekad silom, nekad razumnim dogovorom i kompromisom. Da smo na vreme prepoznali problem Kosova, danas bi sigurno deo te teritorije (ako ne i cela) bili deo Srbije. Ali ne, mi smo pokazivali mišiće i nismo umeli da prepoznamo kako će se stvari razvijati. Možda je najveća greška bila težnja tadašnje političke i vojne elite da pripoji Kosovo i celu Staru Srbiju tadašnjoj državi - očito nije bilo kapaciteta i još uvek plaćamo ceh tome. Jedino rešenje da Mkd opstane i ne uguši se u sopstvenoj krvi jeste dogovor između dva dominantna naroda i pružanje prostora Albancima da budu aktivan deo makedonske države. Postoji i opcija mirne podele. Sve drugo vodi u ratne sukobe koji neće ostaviti nikoga mirnim i ravnodušnim u okruženju.

Magista

pre 7 godina

Moram samo da odgovorim ovim ljudima sto lupetaju da je Albanaca u Crnoj Gori 100.000...sto je nidje veze. Prema popisu iz 2011-te godine Albanaca u CG je bilo 27.213 od cega najvise u Ulcinju 14.000, Tuzima 4.500, Gusinju oko 2.500 i nesto u Baru i Podgorici.
E sad, posto je stanje u CG ovakvo kakvo jeste, gotovo da je 3.000 Albanaca napustilo CG drzavljanstvo i odselilo u Svajcarsku, Kanadu, SAD, VB itd.
Danas se procjenjuje da je Albanaca kod nas ispod 25.000. Od ovog broja 60% su katolici iliti etnicki Malisori iz Malesije koji u vecini naseljavaju Ulcinj i Tuzi. Muslimani mahom naseljavaju Gusinje, Vojno Selo, Stoj, Medojevo, i okolna sela na granici sa Albaniji.
U Oktobru na Parlamentarnim izborima kod nas, pravo glasa od etnickih manjina imali su: Bosnjaci: 32.000, Albanci: 18.700, Hrvati: 4.500.
A sad jedna druga konstatacija: Posto predsjednicki izbori idu sledece godine, vec sad se vrse pripreme da se ukljuce 2 Ruske partije koje ce predstavljati gle CUDA: skoro 35.000 Rusa u CG. Od koji ni manje ni vise nego 10.000 zivi i radi u Budvi. Vidjecemo da li ce Vlada ovo dozvoliti, ali vec sad je vise Rusa kod nas nego sto ce Albanaca ikad bit. I sto je najjace ovi Rusi ni ne prestaju da dolaze...Toliko ih je mnogo!

seljadin

pre 7 godina

@Ludi konj, mirna podela ima problem u Makedoniji, Albanci nisu bili na popisu, i ne zna se gde su u vecini i koliko ih ima, znaci trazili bi verovatno i one delove Makedonije koji im ne bi inace pripali da je popis zavrsen. Po meni je mirna podela po etnickim granicama najbolje resenje, ne samo za Makedoniju, nego za ceo Balkan, ali je problem sto velike sile imaju neke svoje planove, a ne pravedne podele i trajan mir.

tomislav

pre 7 godina

zastavuca po zastavica pa za neko vreme ode pola makedonije u albanske ruke kao sto je i Kosovo izgubljeno.Moze im se kad im je tata amerikanac koji mesa prste gde hoce i gde ima interesa.
Tomislav.

Саша С.

pre 7 godina

Pa sta ako je uneo? Koliko vidim tu su i zastave Makedonije i EU. Sta je sporno?
(Milivoj, 03. maj 2017 14:03)

Миливоје, да ли си свестан шта си написао. Обележје државе је застава, и шта тражи застава друге државе на столу Македоније!? Застава европске уније се користи и код нас, јер смо претеденти за чланство у истој! Како ти није јасно да је ово чиста провокација!

Predrag

pre 7 godina

@Turci nisu nacionalna manjina u Nemačkoj, pa je tvoje pitanje "za Angelu Merkel" besmisleno.

A zašto niste napisali i zašto nisu nacionalna manjina, da li zato što ih ima malo ili zbog nečeg drugog? Da biste dobili nemačko državljanstvo morate da se odreknete svog predhodnog državljanstva. Dakle ako hoćeš da budeš nemački državljanin ne možeš da imaš rezervnu domovinu.Dakle oni su Nemci turskog porekla ili Turci, kako god, ali im je matična država Nemačka i ne mogu propagirati da se deo Nemačke pripoji Turskoj.

Tomislav Srbija

pre 7 godina

Za sve koji smatraju da treba Albanska zastava da bude u kabinetu, jedno pitanje.
Kada je zadnji put urađen popis stanovništva u Makedoniji ili na Kosovu? Albanskog stanovništva.
Trebalo bi to prvo uraditi pa onda utvrditi da li neko može da menja ustav, zastavu, himnu i tako dalje.
Koliko se sećam i bivši predsednik Makedonije Kiro Gligorov je obećao Albancima i državu i himnu i zastavu i sve ostalo šta god hoće samo da urade popis stanovništva, da se stvarno vidi koliko ih ima.To nikada nisu uradili a na njega je posle izvršen atentat.
Isto tako na Kosovu nema više od 500,000 kosovara.Da smo to ranije znali možda bi drugačije razmišljali.

dzon

pre 7 godina

@Ludi konj, evo ja zivim u Crnoj Gori gdje je procenat Srba slican procentu Albanaca u Makedoniji. Ne samo da ne daju nasu zastavu, nego nas ubjedjuju da nismo Srbi. Nego najgore je kada nas i Srbijanci ne prihvataju. Vlast odavno, ali narod u skorije vrijeme. Pa kaze koliko Crnogoraca studira u Srbiji, a imaju ista prava bla bla. Ljudi, to su uglavnom Srbi. Tesko ce neki montenegrin doci u BG da studira. Ima on svoje privatne po CG, ne brinite se. Samo se mozemo ugledati na Albance po pitanju sloge, i prestati da koristimo onaj glupi slogan.

prcko

pre 7 godina

sramota, kao oficijelni predstavnik makedonije drzati bilo koju drugu zastavu sem makedonske u svom kabinetu granici sa cistom provokacijom. srbija i sve juzne zemlje blakana, cg, makedonija treba da uvedu da svi pripadnici nacionalnih manjina potpisu izjave da priznaju maticne drzave kao svoju domovinu i da je bilo kakva ideja otcepljenja po nacionalnoj osnovi protivustavna i nezakonita.

nagna

pre 7 godina

Ako su makedonski Albanci izabrali tu zastavu za svoje obilježje, onda to nije sporno. I ovdje bi u Hrvatskoj desničari Srbima zabranili srpsku trobojku, ali to ne mogu.

Što se tiče "tiranske deklaracije" većina stavki iz tog dogovora treba dvotrećinsku većinu, pa ako se VMRO ne složi sa tim stavkama, onda oni i neće proći. VMRO ne želi predati vlast jednostavno zato jer će ih u tom slučaju sudovi proganjati zbog korupcije i nezakonitog prisluškivanja.

ANALITICAR AMATER

pre 7 godina

@Milivoj
Sporno je zato sto je to parlament Makedonije koja je kandidat za clanstvo u EU.

Po tvojoj logici, onda bi tu morale da budu istaknute i zastave svih ostalih manjina zastupljenih u parlamentu Makednije, zasto bi predsednik parlamenta bio povlascen?

Ovo je cista provokacija albanaca, zato sto im se trenutno moze, tipicno slepilo u trenucima kad misle da su najjaci na svetu, a relanost je sasvim drugacija.

Ja

pre 7 godina

Igor

Ne moze se porediti polozaj Srba u BiH i polozaj Albanaca u Makedoniji, nemaju isti ustavni status, to su dve potpuno drugacije uredjene drzave.

dejvid

pre 7 godina

Zastave su zvanicne, samo one koje su istaknute na Jarbolu ispred institucija drzave, dok zastavice na radnom stolu pripadnika institucije, su licno obelezje i ndividua koji zelji da ukrasi radni sto svog kabineta ili kancelarije. Sto znaci da zastava, koju su prihvatilji albanci u Makedoniju za svoje nacionalno obelezje nije drzavna zastava.!

re:

pre 7 godina

@Ludi konj
Kada u vasoj maticnoj Albaniji u institucijama drzave budu prisutne i zastave naroda koji zive u Albaniji ili kada manjinama u Albaniji omogucite prava koja trazite za sebe a ti nam dodji da nam solis pamet o suzivotu i toleranciji. Albanska zastava u makedonskom parlamentu je prizemna, primitivna nacional-sovinisticka provokacija i nista vise.

trn u oku

pre 7 godina

E moji Makedonci...
(Pedja, 03. maj 2017 12:53)
Po čemu su gori od nas? I mi imamo predsednika opštine kojem je Rama zvanični predsednik.

Moje zastave uvek su iste boje

pre 7 godina

Pre nego što krenete da lupetate:
ISTI čovek je ISTU ovakvu zastavicu imao i u svom kabinetu dok je bio ministar odbrane. Naravno, za vreme Vlade Nikole Gruevskog i VMRO DPMNE.

Marko

pre 7 godina

Hahaha iako je u Americi španski jezik ravnopravan sa engleskim,naročito na Floridi i u Kaliforniji.Čisto sumnjam da neko u svojoj kancelariji pored Američke,ima i Kubansku ili Meksičku zastavicu.A vala samo u Majamiju,gradu od 5 miliona stanovnika ima nesto preko 2 miliona Kubanaca.Na aerodromu više čujete španski nego engleski.Pozdrav

Milan

pre 7 godina

Ja bih sada pitao ove nase ovde, ako je ovo u redu, pa da i nas predsednik skupstine stavi na svoj sto i zastave:
Madjarske, Hrvatske, Rumunije, Bugarske, Makedonije, Albanije, Crne GOre, BIH...a mozda i Slovacke, i slovaka ima kod nas.

Вања

pre 7 godina

Мора својим гласачима да испоручи ово, да му се не би десило поново 70.000 да не гласају за њега него за мкд странку. Њима треба посао, водовод по селима, новац за сигуран живот а не звона и прапорци у виду заставе, химне и грба.

Igor

pre 7 godina

Pitao bih Angelu Merkel kako bi reagovala da predsednik skupštine Nemačke pored nemačke i EU zastavice stavi zastavicu Turske.
(Dragan, 3. maj 2017 13:05)
Turci nisu nacionalna manjina u Nemačkoj, pa je tvoje pitanje "za Angelu Merkel" besmisleno. Za Džaferija je glasala zvanična albanska manjina u MKD, on je njihov zvanični predstavnik.
A možeš da pitaš Dodika da li drži zastavu Srbije na svom stolu, iako živi i radi u B&H. Takođe pitaj Vučića da li u opštinskim organima na jugu Srbije stoje samo Srpske ili i Albanske zastave. Naš problem nisu albanske zastave, već to što je narod neobrazovan i ne razume pojam građanskih sloboda, ne znaju šta je normalan život bez mržnje prema drugoj naciji ili boji kože - dok god ovde bude bitnije koja/čija je zastava na stolu umesto toga šta će i kako će taj čovek da radi i da li će adekvatno da se kontroliše njegov rad, kao i rad svih članova Vlade, neće nikome biti bolje.
I na kraju jedno pitanje za tebe - šta sprečava etničke makedonske stranke da naprave Vladu? Sprečava ih sujete, lopovluk i ludilo u glavama naroda koje niko normalan na zapadu ne može da razume. Zato sve nas sa Balkana gledaju kao da smo juče iz pećine izašli, a kako se ponašamo prema svojima i prema sredini u kojoj živimo i nismo daleko od pećinske zajednice...mada, to je bar bila zajednica, a sada zajedničkog interesa više nema..

Ludi konj

pre 7 godina

Ne znam šta je sporno. Potpuno je u redu da i albanska zastava bude u kabinetu predsednika Parlamenta, jer Makedonija i jeste država u kojoj albanski narod živi u velikom procentu i treba da je smatra svojom zemljom koliko i makedonski narod. Čak ima više osnova da bude istaknuta zastava Albanije (pored zastave Mkd), od zastave EU. Budućnost regiona je u saradnji i suživotu, ne u nacionalno čistim državama. Osim ako ne želimo još ratova?!?

faton

pre 7 godina

a zasto da ne stavi, i kada bi bio Srbin ili druge nacionalnoisti.

on je Albanac i ta zastava ne predstvalja samo Albaniju nego nacionalnost kao takvu.

Pedja

pre 7 godina

E moji Makedonci... 
(Pedja, 03. maj 2017 12:53) 
Po čemu su gori od nas? I mi imamo predsednika opštine kojem je Rama zvanični predsednik.
(trn u oku, 03. maj 2017 13:08)
Gde si procitao da sam rekao da su gori od nas? mi svakako trebamo da gledamo nase dvoriste. moj komentar aludira na ono sto se njima sprema a to je vec vidjeno kod nas na kosovu i ne trebamo.da.dozvolimo da nam se ponovi.

OX

pre 7 godina

Oni koji spominju da je zastavu imao i dok je bio ministar odbrane trebaju samo da znaju da zvanje Predsednik Skupstine je ipak nekoliko nivoa iznad ministra po pitanju ingerencija. To ti je komparacija "epa sta ima veze sto je predsednik opstine i ima zastavu na stolu, istu takvu ima i kod kuce". A to da i SDSM i VMRO u kontinutetu rade pogresne korake poslednjih 25 godina, rade. Drzava Makedonija se brise sve vise i vise.

Marko

pre 7 godina

(faton, 03. maj 2017 13:26)
E nije baš tako. Srbima u Hrvatskoj i BiH nije dozvoljen dvoglavi orao na zastavi poßto trobojka za grbom predstavlja državu Srbiju. Trobojka kao zastava bez orla nije sporna. Tako bi trebalo biti i sa Albancima. Zastava sa orlom predstavlja državu Albaniju. Neka izbace orla i koriste samo crvenu zastavu!

А. Петров

pre 7 godina

@(faton, 03. maj 2017 13:26)
Заставицу Албаније не сме да стави јер она представља државу, а не народност. Срби у Хрватској, Руси у Естонији и Украјини, Мађари у Србији и Румунији, Аустријанци у Италији - сви они не могу да истичу заставе страних држава као симбол своје етничке групе.

Marko

pre 7 godina

Hahaha iako je u Americi španski jezik ravnopravan sa engleskim,naročito na Floridi i u Kaliforniji.Čisto sumnjam da neko u svojoj kancelariji pored Američke,ima i Kubansku ili Meksičku zastavicu.A vala samo u Majamiju,gradu od 5 miliona stanovnika ima nesto preko 2 miliona Kubanaca.Na aerodromu više čujete španski nego engleski.Pozdrav

trn u oku

pre 7 godina

E moji Makedonci...
(Pedja, 03. maj 2017 12:53)
Po čemu su gori od nas? I mi imamo predsednika opštine kojem je Rama zvanični predsednik.

Moje zastave uvek su iste boje

pre 7 godina

Pre nego što krenete da lupetate:
ISTI čovek je ISTU ovakvu zastavicu imao i u svom kabinetu dok je bio ministar odbrane. Naravno, za vreme Vlade Nikole Gruevskog i VMRO DPMNE.

Pedja

pre 7 godina

E moji Makedonci... 
(Pedja, 03. maj 2017 12:53) 
Po čemu su gori od nas? I mi imamo predsednika opštine kojem je Rama zvanični predsednik.
(trn u oku, 03. maj 2017 13:08)
Gde si procitao da sam rekao da su gori od nas? mi svakako trebamo da gledamo nase dvoriste. moj komentar aludira na ono sto se njima sprema a to je vec vidjeno kod nas na kosovu i ne trebamo.da.dozvolimo da nam se ponovi.

Саша С.

pre 7 godina

Pa sta ako je uneo? Koliko vidim tu su i zastave Makedonije i EU. Sta je sporno?
(Milivoj, 03. maj 2017 14:03)

Миливоје, да ли си свестан шта си написао. Обележје државе је застава, и шта тражи застава друге државе на столу Македоније!? Застава европске уније се користи и код нас, јер смо претеденти за чланство у истој! Како ти није јасно да је ово чиста провокација!

re:

pre 7 godina

@Ludi konj
Kada u vasoj maticnoj Albaniji u institucijama drzave budu prisutne i zastave naroda koji zive u Albaniji ili kada manjinama u Albaniji omogucite prava koja trazite za sebe a ti nam dodji da nam solis pamet o suzivotu i toleranciji. Albanska zastava u makedonskom parlamentu je prizemna, primitivna nacional-sovinisticka provokacija i nista vise.

dzon

pre 7 godina

@Ludi konj, evo ja zivim u Crnoj Gori gdje je procenat Srba slican procentu Albanaca u Makedoniji. Ne samo da ne daju nasu zastavu, nego nas ubjedjuju da nismo Srbi. Nego najgore je kada nas i Srbijanci ne prihvataju. Vlast odavno, ali narod u skorije vrijeme. Pa kaze koliko Crnogoraca studira u Srbiji, a imaju ista prava bla bla. Ljudi, to su uglavnom Srbi. Tesko ce neki montenegrin doci u BG da studira. Ima on svoje privatne po CG, ne brinite se. Samo se mozemo ugledati na Albance po pitanju sloge, i prestati da koristimo onaj glupi slogan.

Milan

pre 7 godina

Ja bih sada pitao ove nase ovde, ako je ovo u redu, pa da i nas predsednik skupstine stavi na svoj sto i zastave:
Madjarske, Hrvatske, Rumunije, Bugarske, Makedonije, Albanije, Crne GOre, BIH...a mozda i Slovacke, i slovaka ima kod nas.

Igor

pre 7 godina

Pitao bih Angelu Merkel kako bi reagovala da predsednik skupštine Nemačke pored nemačke i EU zastavice stavi zastavicu Turske.
(Dragan, 3. maj 2017 13:05)
Turci nisu nacionalna manjina u Nemačkoj, pa je tvoje pitanje "za Angelu Merkel" besmisleno. Za Džaferija je glasala zvanična albanska manjina u MKD, on je njihov zvanični predstavnik.
A možeš da pitaš Dodika da li drži zastavu Srbije na svom stolu, iako živi i radi u B&H. Takođe pitaj Vučića da li u opštinskim organima na jugu Srbije stoje samo Srpske ili i Albanske zastave. Naš problem nisu albanske zastave, već to što je narod neobrazovan i ne razume pojam građanskih sloboda, ne znaju šta je normalan život bez mržnje prema drugoj naciji ili boji kože - dok god ovde bude bitnije koja/čija je zastava na stolu umesto toga šta će i kako će taj čovek da radi i da li će adekvatno da se kontroliše njegov rad, kao i rad svih članova Vlade, neće nikome biti bolje.
I na kraju jedno pitanje za tebe - šta sprečava etničke makedonske stranke da naprave Vladu? Sprečava ih sujete, lopovluk i ludilo u glavama naroda koje niko normalan na zapadu ne može da razume. Zato sve nas sa Balkana gledaju kao da smo juče iz pećine izašli, a kako se ponašamo prema svojima i prema sredini u kojoj živimo i nismo daleko od pećinske zajednice...mada, to je bar bila zajednica, a sada zajedničkog interesa više nema..

OX

pre 7 godina

Oni koji spominju da je zastavu imao i dok je bio ministar odbrane trebaju samo da znaju da zvanje Predsednik Skupstine je ipak nekoliko nivoa iznad ministra po pitanju ingerencija. To ti je komparacija "epa sta ima veze sto je predsednik opstine i ima zastavu na stolu, istu takvu ima i kod kuce". A to da i SDSM i VMRO u kontinutetu rade pogresne korake poslednjih 25 godina, rade. Drzava Makedonija se brise sve vise i vise.

Marko

pre 7 godina

(faton, 03. maj 2017 13:26)
E nije baš tako. Srbima u Hrvatskoj i BiH nije dozvoljen dvoglavi orao na zastavi poßto trobojka za grbom predstavlja državu Srbiju. Trobojka kao zastava bez orla nije sporna. Tako bi trebalo biti i sa Albancima. Zastava sa orlom predstavlja državu Albaniju. Neka izbace orla i koriste samo crvenu zastavu!

Ludi konj

pre 7 godina

Ne znam šta je sporno. Potpuno je u redu da i albanska zastava bude u kabinetu predsednika Parlamenta, jer Makedonija i jeste država u kojoj albanski narod živi u velikom procentu i treba da je smatra svojom zemljom koliko i makedonski narod. Čak ima više osnova da bude istaknuta zastava Albanije (pored zastave Mkd), od zastave EU. Budućnost regiona je u saradnji i suživotu, ne u nacionalno čistim državama. Osim ako ne želimo još ratova?!?

ej bre

pre 7 godina

Treba se podsetiti da je raspad Srbije poceo ukidanjem autonomije Kosovu 1991. Uz parolu, Srbija od 3 dela ponovo ce biti cela.
(BB8, 03. maj 2017 15:23)
Ne, raspad Srbije je poceo ustavom iz 1974 kada su pokrajni Kosovo date nadleznosti gotovo kao republike.
1991 je pokusano da se vrate stvari na staro...
Tu autonomiju im je dao Tito a nesto pre toga i danasnji sever Kosova.
Nauci bar svoju istoriju pa posle komentarisi.

Tomislav Srbija

pre 7 godina

Za sve koji smatraju da treba Albanska zastava da bude u kabinetu, jedno pitanje.
Kada je zadnji put urađen popis stanovništva u Makedoniji ili na Kosovu? Albanskog stanovništva.
Trebalo bi to prvo uraditi pa onda utvrditi da li neko može da menja ustav, zastavu, himnu i tako dalje.
Koliko se sećam i bivši predsednik Makedonije Kiro Gligorov je obećao Albancima i državu i himnu i zastavu i sve ostalo šta god hoće samo da urade popis stanovništva, da se stvarno vidi koliko ih ima.To nikada nisu uradili a na njega je posle izvršen atentat.
Isto tako na Kosovu nema više od 500,000 kosovara.Da smo to ranije znali možda bi drugačije razmišljali.

tomislav

pre 7 godina

zastavuca po zastavica pa za neko vreme ode pola makedonije u albanske ruke kao sto je i Kosovo izgubljeno.Moze im se kad im je tata amerikanac koji mesa prste gde hoce i gde ima interesa.
Tomislav.

А. Петров

pre 7 godina

@(faton, 03. maj 2017 13:26)
Заставицу Албаније не сме да стави јер она представља државу, а не народност. Срби у Хрватској, Руси у Естонији и Украјини, Мађари у Србији и Румунији, Аустријанци у Италији - сви они не могу да истичу заставе страних држава као симбол своје етничке групе.

Predrag

pre 7 godina

@Turci nisu nacionalna manjina u Nemačkoj, pa je tvoje pitanje "za Angelu Merkel" besmisleno.

A zašto niste napisali i zašto nisu nacionalna manjina, da li zato što ih ima malo ili zbog nečeg drugog? Da biste dobili nemačko državljanstvo morate da se odreknete svog predhodnog državljanstva. Dakle ako hoćeš da budeš nemački državljanin ne možeš da imaš rezervnu domovinu.Dakle oni su Nemci turskog porekla ili Turci, kako god, ali im je matična država Nemačka i ne mogu propagirati da se deo Nemačke pripoji Turskoj.

Bojan

pre 7 godina

on je Albanac i ta zastava ne predstvalja samo Albaniju nego nacionalnost kao takvu.
(faton, 3. maj 2017 13:26)

Gospodine faton, to da ta zastava na predstavlja samo Albaniju nego i albansku nacionalnost izgleda samo postoji u albanskim glavama. Imate pravo da mislite sta hocete, ali postoje zakoni koji regulisu isticanje zastave druge drzave, i ti zakoni nisu ni makedonska ni srpska izmisljotina, nego vaze u svakoj civilizovanoj zemlji na svetu, ukljucujuci i samu Albaniju. Tako da vas stav ne samo da je odraz vase indoktriniranosti nego i je i licemeran, jer trazite od drugih specijalne privilegije za Albance i njihovu zastavu, koje ne vaze ni za jednu drugu naciju nigde na svetu.

faton

pre 7 godina

a zasto da ne stavi, i kada bi bio Srbin ili druge nacionalnoisti.

on je Albanac i ta zastava ne predstvalja samo Albaniju nego nacionalnost kao takvu.

Zoki

pre 7 godina

@plava riba

Cemu je bitno dal oni vole ili ne vole svoju zastavu??? Volim i ja burek pa ga ne drzim na stolu u kancelariji...
Mani me se te price kako oni vole... svi mi volimo nesto... ali treba da se zna red i zakon

plava riba

pre 7 godina

Mnogo komentara ali je ocito da se u Srbiji ne razume pitanje zastave . Albanci imaju specifican odnos prema svojoj zastavi. Crvena zastava sa dvoglavim crnim orlom od strane Albanaca ne smatra se u punom smislu simbolom drzave Albanije jer je starija i ima bar 550 godina. To je zastava Skenderbega iz XV vijeka sa vizantijskim porjeklom . Razlika je od "trikolora" Srbije koja je uvedena u XIX v. i nije vezana sa srpskom istorijom.
Albancima je ta zastava puno vise od drzave Albanije. Pogledajte na google kako se njome i danas identifikuju pravoslavni Albanci (Arbreshe) izbjegli u Kalabriju i Siciliju
nakon 1470 godine i sloma otpora Skenderbega pred Otomanskom najezdom.
Ako neko zeli da pokaze minimum razboritosti onda mora da vodi racuna o ovome. Drugo ne vidim kuda vodi.

ANALITICAR AMATER

pre 7 godina

@Milivoj
Sporno je zato sto je to parlament Makedonije koja je kandidat za clanstvo u EU.

Po tvojoj logici, onda bi tu morale da budu istaknute i zastave svih ostalih manjina zastupljenih u parlamentu Makednije, zasto bi predsednik parlamenta bio povlascen?

Ovo je cista provokacija albanaca, zato sto im se trenutno moze, tipicno slepilo u trenucima kad misle da su najjaci na svetu, a relanost je sasvim drugacija.

prcko

pre 7 godina

sramota, kao oficijelni predstavnik makedonije drzati bilo koju drugu zastavu sem makedonske u svom kabinetu granici sa cistom provokacijom. srbija i sve juzne zemlje blakana, cg, makedonija treba da uvedu da svi pripadnici nacionalnih manjina potpisu izjave da priznaju maticne drzave kao svoju domovinu i da je bilo kakva ideja otcepljenja po nacionalnoj osnovi protivustavna i nezakonita.

nagna

pre 7 godina

Ako su makedonski Albanci izabrali tu zastavu za svoje obilježje, onda to nije sporno. I ovdje bi u Hrvatskoj desničari Srbima zabranili srpsku trobojku, ali to ne mogu.

Što se tiče "tiranske deklaracije" većina stavki iz tog dogovora treba dvotrećinsku većinu, pa ako se VMRO ne složi sa tim stavkama, onda oni i neće proći. VMRO ne želi predati vlast jednostavno zato jer će ih u tom slučaju sudovi proganjati zbog korupcije i nezakonitog prisluškivanja.

Objektiv

pre 7 godina

Samo radi objektivnog informisanja i onih sado-mazo Srba koji su spremni sami sebe da kaljaju do besvjesti i kada ih niko ili ništa na to ne tjera.

Nije tačno da se po Republci Srpskoj viore zastave Republike Srbije, barem ne na javnim mjestima. (Da li neko eventualno kači nekakve zastave na svoj prozor kuće, auto i sl., to je već neka druga tema, mada ni to svakako nije masovna pojava)

Prije nekoliko godina bila se digla tolika galama kada je bila postavljena jedna takva zastava na ulazu u Republiku Srpsku iz pravca Sarajeva prema Palama, tako da je ona skinuta u roku od dva dana:

http://www.palelive.com/aktuelnosti-pale/romanijaputevi-zastavu-srbije-smo-postavili-jer-nismo-imali-drugu-u-magacinu

Da ne govorim da u javnim ustanovama, nigdje nećete naći istaknuti zastavu Republike Srbije. Ako bi to neko od političara ranga Džaferija u BJRM učinio, ne bi dugo tako ostalo. Ili on ili zastava, ili čak oboje bi vrlo brzo izletjeli napolje. (I ovo je veoma bitno za razumijevanje konteksta odnosa na Balkanu.)

A oni koji tvrde drugačije ili su neznalice (koje ne razlikuju zastavu Republike Srpske, od zastave Republike Srbije ili su krajnje zlonamjerni.

Ludi konj

pre 7 godina

@re
Vidiš šta je najžalosnije - ti si mene okarakterisao odmah po etničkom principu i počeo sa podelama naše - vaše. Odmah da te informišem (iako je krajnje irelevantno za ovu raspravu), ja sam Srbin i po majčinoj strani sam već peta generacija Beograđanin. Ali, zaboga, kakve to veze ima sa pravom da jedan predstavnik drugog naroda istakne svoju zastavu u zemlji u kojoj živi?!? Neko je napisao za srpski narod u Cg - potpuno se slažem da je srpski narod tamo obespravljen, ali zašto onda mi radimo Albancima (i drugima) ono što boli naše sunarodnike u drugim državama? Ponavljam, stvari se menjaju, nekad silom, nekad razumnim dogovorom i kompromisom. Da smo na vreme prepoznali problem Kosova, danas bi sigurno deo te teritorije (ako ne i cela) bili deo Srbije. Ali ne, mi smo pokazivali mišiće i nismo umeli da prepoznamo kako će se stvari razvijati. Možda je najveća greška bila težnja tadašnje političke i vojne elite da pripoji Kosovo i celu Staru Srbiju tadašnjoj državi - očito nije bilo kapaciteta i još uvek plaćamo ceh tome. Jedino rešenje da Mkd opstane i ne uguši se u sopstvenoj krvi jeste dogovor između dva dominantna naroda i pružanje prostora Albancima da budu aktivan deo makedonske države. Postoji i opcija mirne podele. Sve drugo vodi u ratne sukobe koji neće ostaviti nikoga mirnim i ravnodušnim u okruženju.

Ja

pre 7 godina

Igor

Ne moze se porediti polozaj Srba u BiH i polozaj Albanaca u Makedoniji, nemaju isti ustavni status, to su dve potpuno drugacije uredjene drzave.

BB8

pre 7 godina

Ha, pa mi se sablaznjujemo zbog zastavice na radnom stolu, a u RS kad udjete postoje samo zastave Srbije, na svim mogucim javnim I nejavnim institucijama se vijore trobojke od 40m2, cak postiji I tabla 15x5 metara Dobrodosli u RS. Ja nesto se ne secam da mo bili tako ostri.
Kako god, ako nekome u Mkd toliko smeta ta zastavica neka proglase novu vecinu I idemo dalje.
Treba se podsetiti da je raspad Srbije poceo ukidanjem autonomije Kosovu 1991. Uz parolu, Srbija od 3 dela ponovo ce biti cela.

mile rizik

pre 7 godina

Pa sta ako je uneo? Koliko vidim tu su i zastave Makedonije i EU. Sta je sporno?
(Milivoj, 03. maj 2017 14:03)

E Milivoje, Milivoje.
U Austriji, kada imas njihovo drzavljanstvo, ti vise nisi Srbin, nego Austrijanac. I ako imas neku zvanicnu funkciju, ne mozes da istaknes srpsku zastavu, samo austrijsku i zastavu EU. Ovaj Dzaferi je makedonski drzavljanin i moze da istice samo makedonsku zastavu. Ako bi bio albanski drzavljanin, onda ne bi mogao da ima tu funkciju u Makedoniji. To je prosto kao pasulj. I Donald Tramp je poreklom Nemac, pa nigde nemacke zastave na njegovom stolu.

Dex

pre 7 godina

Pitao bih Angelu Merkel kako bi reagovala da predsednik skupštine Nemačke pored nemačke i EU zastavice stavi zastavicu Turske.
(Dragan, 3. maj 2017 13:05)

Njoj albanska zastava u makedonskom parlamentu smeta isto koliko bi i makedonskoj vladi smetala turska zastava u nemackom parlamentu. Zasto bi to, pobogu, njoj smetalo. Ove nase drzave nisu gubitnicke jer je nekom bas zapelo da tako bude, vec je to olicenje nase sposobnosti. Naravno, drugi je uvek kriv. Ti drugi su uspesni, bogati, stanovnistvo im zivi prilicno dobro. Mi zivimo kao... Merkel moze da ima stav kakav god hoce, ali je ovo izvedeno makedonskom voljom (bez koje bi sve bilo apsolutno nemoguce). Ali nista lepse da spase lokalne politicare svake odgovornosti - neki stranci su za sve krivi. Oni ce gledati svoje interese, a nasi politicari ce gledati... Cije interese zapravo? Ko vam je kriv, birali ste, uzivajte.

Bojan

pre 7 godina

U vecini od komentara citam da se radi o Zastavi druge drzave, ali ne znajuci da je ta ista zastava Albanskim ustavom prvenstveno nacionalna zastava a tek onda drzavna, znaci ona je za razliku od vasih drugih samo drzavnih zastava, zastava svih Albanaca ma gde oni ziveli, znaci Ustavom Albanije.
(Rex, 3. maj 2017 17:13)
Dokle god je identicnog izgleda kao i albanska drzavna zastava, imacete taj problem. Meni izgleda kao da Albanci jednostavno ovo ne shvataju, ili ne zele da shvate. Onda promenite izgled drzavne zastave pa do mile volje isticite tu crvenu sa orlom gde god hocete.

Magista

pre 7 godina

Moram samo da odgovorim ovim ljudima sto lupetaju da je Albanaca u Crnoj Gori 100.000...sto je nidje veze. Prema popisu iz 2011-te godine Albanaca u CG je bilo 27.213 od cega najvise u Ulcinju 14.000, Tuzima 4.500, Gusinju oko 2.500 i nesto u Baru i Podgorici.
E sad, posto je stanje u CG ovakvo kakvo jeste, gotovo da je 3.000 Albanaca napustilo CG drzavljanstvo i odselilo u Svajcarsku, Kanadu, SAD, VB itd.
Danas se procjenjuje da je Albanaca kod nas ispod 25.000. Od ovog broja 60% su katolici iliti etnicki Malisori iz Malesije koji u vecini naseljavaju Ulcinj i Tuzi. Muslimani mahom naseljavaju Gusinje, Vojno Selo, Stoj, Medojevo, i okolna sela na granici sa Albaniji.
U Oktobru na Parlamentarnim izborima kod nas, pravo glasa od etnickih manjina imali su: Bosnjaci: 32.000, Albanci: 18.700, Hrvati: 4.500.
A sad jedna druga konstatacija: Posto predsjednicki izbori idu sledece godine, vec sad se vrse pripreme da se ukljuce 2 Ruske partije koje ce predstavljati gle CUDA: skoro 35.000 Rusa u CG. Od koji ni manje ni vise nego 10.000 zivi i radi u Budvi. Vidjecemo da li ce Vlada ovo dozvoliti, ali vec sad je vise Rusa kod nas nego sto ce Albanaca ikad bit. I sto je najjace ovi Rusi ni ne prestaju da dolaze...Toliko ih je mnogo!

dejvid

pre 7 godina

Zastave su zvanicne, samo one koje su istaknute na Jarbolu ispred institucija drzave, dok zastavice na radnom stolu pripadnika institucije, su licno obelezje i ndividua koji zelji da ukrasi radni sto svog kabineta ili kancelarije. Sto znaci da zastava, koju su prihvatilji albanci u Makedoniju za svoje nacionalno obelezje nije drzavna zastava.!

seljadin

pre 7 godina

@Ludi konj, mirna podela ima problem u Makedoniji, Albanci nisu bili na popisu, i ne zna se gde su u vecini i koliko ih ima, znaci trazili bi verovatno i one delove Makedonije koji im ne bi inace pripali da je popis zavrsen. Po meni je mirna podela po etnickim granicama najbolje resenje, ne samo za Makedoniju, nego za ceo Balkan, ali je problem sto velike sile imaju neke svoje planove, a ne pravedne podele i trajan mir.

Вања

pre 7 godina

Мора својим гласачима да испоручи ово, да му се не би десило поново 70.000 да не гласају за њега него за мкд странку. Њима треба посао, водовод по селима, новац за сигуран живот а не звона и прапорци у виду заставе, химне и грба.

Rex

pre 7 godina

U vecini od komentara citam da se radi o Zastavi druge drzave, ali ne znajuci da je ta ista zastava Albanskim ustavom prvenstveno nacionalna zastava a tek onda drzavna, znaci ona je za razliku od vasih drugih samo drzavnih zastava, zastava svih Albanaca ma gde oni ziveli, znaci Ustavom Albanije.

Igor

pre 7 godina

U vecini od komentara citam da se radi o Zastavi druge drzave, ali ne znajuci da je ta ista zastava Albanskim ustavom prvenstveno nacionalna zastava a tek onda drzavna, znaci ona je za razliku od vasih drugih samo drzavnih zastava, zastava svih Albanaca ma gde oni ziveli, znaci Ustavom Albanije.
(Rex, 3. maj 2017 17:13)

A ustav Albanije je relevantan u Makedoniji kako tacno?

Sizif

pre 7 godina

Makedonci izgubili državu...ne verujete? Samo gledajte buduće događaje. Velika Srbija se ne ostvaruje, ali se ostvaruje Velika Albanija. Zašto? Zato što Srbe vode ku..eviti, brzopleti indijanci puni sebe koji samo galame i koji ostavljaju utisak da su kao pametni, a Albanci mirni i kooperativni, sa odličnim lobiranjem i tajmingom. Sa odličnim poznavanjem prava, mape uticaja i interesa što respektuju, dok mi blejimo. Srbima sledi smanjenje teritorije na Severu i Jugu, Albancima proširenje. Albanci prvo pripreme teren pa rade, Srbi rade pa kasnije spasavaju što se spasiti može. Ko je ovde pametan, a ko glup? Ko ovde ima potrebu da stalno kuka "to je velika nepravda, videćete vi jednog dana", a ko ćuti, radi i uspeva... Nešto debelo ne valja sa našom strateškom inteligencijom, a ova bezvezna, svakodnevna, za politički marketing i za obmanu širokih masa radi punjenja džepova, radi punom parom i odlična je. Dobro da im je NATO izbio oružje iz ruku jer bi ovi naši već prolivali krv naše dece radi visokih nacionalnih interesa, kao da nije najviši da upravo ta deca budu živa i zdrava i da rade u zemlji i razvijaju je. Da, sada će patrijote smanjene uračunljivosti ovo sve da negiraju i popljuju. Nevolja je samo u tome što te patrijote negira Stvarnost. Inače, ako to zanemarimo, oni su potpuno u pravu...

*sssssssss###

pre 7 godina

Sta je sporno sa zastavom? Emocije i patetiku na stranu, albancima ustav dozvoljava koristenje nacionalnih simbola (clan 48). Medjutim ovdje uglavnom preovladavaju paranoicne konstrukcije a ne ustavne cinjenice

najdemagog

pre 7 godina

(ej bre, 3. maj 2017 16:21)
Raspadi nikad ne pocinju davanjem nego oduzimanjem autonomije. I vladajucom manjinom (10% vladalo nad 90%). Nauci ljudsku psihologiju i sociologiju pre tumacenja istorije

Aleksandar

pre 7 godina

@(А. Петров, 3. maj 2017 13:49)

Dođi ovde u Holandiju pa to objasni mom komšiji Švajcarcu i makedonskom restoranu u susednoj ulici koji su okačili na svoje zgrade zastave veće od mog čaršafa... I, zamisli, nikome ne smeta...

Ludi konj

pre 7 godina

Ne znam šta je sporno. Potpuno je u redu da i albanska zastava bude u kabinetu predsednika Parlamenta, jer Makedonija i jeste država u kojoj albanski narod živi u velikom procentu i treba da je smatra svojom zemljom koliko i makedonski narod. Čak ima više osnova da bude istaknuta zastava Albanije (pored zastave Mkd), od zastave EU. Budućnost regiona je u saradnji i suživotu, ne u nacionalno čistim državama. Osim ako ne želimo još ratova?!?

faton

pre 7 godina

a zasto da ne stavi, i kada bi bio Srbin ili druge nacionalnoisti.

on je Albanac i ta zastava ne predstvalja samo Albaniju nego nacionalnost kao takvu.

Igor

pre 7 godina

Pitao bih Angelu Merkel kako bi reagovala da predsednik skupštine Nemačke pored nemačke i EU zastavice stavi zastavicu Turske.
(Dragan, 3. maj 2017 13:05)
Turci nisu nacionalna manjina u Nemačkoj, pa je tvoje pitanje "za Angelu Merkel" besmisleno. Za Džaferija je glasala zvanična albanska manjina u MKD, on je njihov zvanični predstavnik.
A možeš da pitaš Dodika da li drži zastavu Srbije na svom stolu, iako živi i radi u B&H. Takođe pitaj Vučića da li u opštinskim organima na jugu Srbije stoje samo Srpske ili i Albanske zastave. Naš problem nisu albanske zastave, već to što je narod neobrazovan i ne razume pojam građanskih sloboda, ne znaju šta je normalan život bez mržnje prema drugoj naciji ili boji kože - dok god ovde bude bitnije koja/čija je zastava na stolu umesto toga šta će i kako će taj čovek da radi i da li će adekvatno da se kontroliše njegov rad, kao i rad svih članova Vlade, neće nikome biti bolje.
I na kraju jedno pitanje za tebe - šta sprečava etničke makedonske stranke da naprave Vladu? Sprečava ih sujete, lopovluk i ludilo u glavama naroda koje niko normalan na zapadu ne može da razume. Zato sve nas sa Balkana gledaju kao da smo juče iz pećine izašli, a kako se ponašamo prema svojima i prema sredini u kojoj živimo i nismo daleko od pećinske zajednice...mada, to je bar bila zajednica, a sada zajedničkog interesa više nema..

plava riba

pre 7 godina

Mnogo komentara ali je ocito da se u Srbiji ne razume pitanje zastave . Albanci imaju specifican odnos prema svojoj zastavi. Crvena zastava sa dvoglavim crnim orlom od strane Albanaca ne smatra se u punom smislu simbolom drzave Albanije jer je starija i ima bar 550 godina. To je zastava Skenderbega iz XV vijeka sa vizantijskim porjeklom . Razlika je od "trikolora" Srbije koja je uvedena u XIX v. i nije vezana sa srpskom istorijom.
Albancima je ta zastava puno vise od drzave Albanije. Pogledajte na google kako se njome i danas identifikuju pravoslavni Albanci (Arbreshe) izbjegli u Kalabriju i Siciliju
nakon 1470 godine i sloma otpora Skenderbega pred Otomanskom najezdom.
Ako neko zeli da pokaze minimum razboritosti onda mora da vodi racuna o ovome. Drugo ne vidim kuda vodi.

BB8

pre 7 godina

Ha, pa mi se sablaznjujemo zbog zastavice na radnom stolu, a u RS kad udjete postoje samo zastave Srbije, na svim mogucim javnim I nejavnim institucijama se vijore trobojke od 40m2, cak postiji I tabla 15x5 metara Dobrodosli u RS. Ja nesto se ne secam da mo bili tako ostri.
Kako god, ako nekome u Mkd toliko smeta ta zastavica neka proglase novu vecinu I idemo dalje.
Treba se podsetiti da je raspad Srbije poceo ukidanjem autonomije Kosovu 1991. Uz parolu, Srbija od 3 dela ponovo ce biti cela.

Rex

pre 7 godina

U vecini od komentara citam da se radi o Zastavi druge drzave, ali ne znajuci da je ta ista zastava Albanskim ustavom prvenstveno nacionalna zastava a tek onda drzavna, znaci ona je za razliku od vasih drugih samo drzavnih zastava, zastava svih Albanaca ma gde oni ziveli, znaci Ustavom Albanije.

Moje zastave uvek su iste boje

pre 7 godina

Pre nego što krenete da lupetate:
ISTI čovek je ISTU ovakvu zastavicu imao i u svom kabinetu dok je bio ministar odbrane. Naravno, za vreme Vlade Nikole Gruevskog i VMRO DPMNE.

dejvid

pre 7 godina

Zastave su zvanicne, samo one koje su istaknute na Jarbolu ispred institucija drzave, dok zastavice na radnom stolu pripadnika institucije, su licno obelezje i ndividua koji zelji da ukrasi radni sto svog kabineta ili kancelarije. Sto znaci da zastava, koju su prihvatilji albanci u Makedoniju za svoje nacionalno obelezje nije drzavna zastava.!

Ludi konj

pre 7 godina

@re
Vidiš šta je najžalosnije - ti si mene okarakterisao odmah po etničkom principu i počeo sa podelama naše - vaše. Odmah da te informišem (iako je krajnje irelevantno za ovu raspravu), ja sam Srbin i po majčinoj strani sam već peta generacija Beograđanin. Ali, zaboga, kakve to veze ima sa pravom da jedan predstavnik drugog naroda istakne svoju zastavu u zemlji u kojoj živi?!? Neko je napisao za srpski narod u Cg - potpuno se slažem da je srpski narod tamo obespravljen, ali zašto onda mi radimo Albancima (i drugima) ono što boli naše sunarodnike u drugim državama? Ponavljam, stvari se menjaju, nekad silom, nekad razumnim dogovorom i kompromisom. Da smo na vreme prepoznali problem Kosova, danas bi sigurno deo te teritorije (ako ne i cela) bili deo Srbije. Ali ne, mi smo pokazivali mišiće i nismo umeli da prepoznamo kako će se stvari razvijati. Možda je najveća greška bila težnja tadašnje političke i vojne elite da pripoji Kosovo i celu Staru Srbiju tadašnjoj državi - očito nije bilo kapaciteta i još uvek plaćamo ceh tome. Jedino rešenje da Mkd opstane i ne uguši se u sopstvenoj krvi jeste dogovor između dva dominantna naroda i pružanje prostora Albancima da budu aktivan deo makedonske države. Postoji i opcija mirne podele. Sve drugo vodi u ratne sukobe koji neće ostaviti nikoga mirnim i ravnodušnim u okruženju.

Magista

pre 7 godina

Moram samo da odgovorim ovim ljudima sto lupetaju da je Albanaca u Crnoj Gori 100.000...sto je nidje veze. Prema popisu iz 2011-te godine Albanaca u CG je bilo 27.213 od cega najvise u Ulcinju 14.000, Tuzima 4.500, Gusinju oko 2.500 i nesto u Baru i Podgorici.
E sad, posto je stanje u CG ovakvo kakvo jeste, gotovo da je 3.000 Albanaca napustilo CG drzavljanstvo i odselilo u Svajcarsku, Kanadu, SAD, VB itd.
Danas se procjenjuje da je Albanaca kod nas ispod 25.000. Od ovog broja 60% su katolici iliti etnicki Malisori iz Malesije koji u vecini naseljavaju Ulcinj i Tuzi. Muslimani mahom naseljavaju Gusinje, Vojno Selo, Stoj, Medojevo, i okolna sela na granici sa Albaniji.
U Oktobru na Parlamentarnim izborima kod nas, pravo glasa od etnickih manjina imali su: Bosnjaci: 32.000, Albanci: 18.700, Hrvati: 4.500.
A sad jedna druga konstatacija: Posto predsjednicki izbori idu sledece godine, vec sad se vrse pripreme da se ukljuce 2 Ruske partije koje ce predstavljati gle CUDA: skoro 35.000 Rusa u CG. Od koji ni manje ni vise nego 10.000 zivi i radi u Budvi. Vidjecemo da li ce Vlada ovo dozvoliti, ali vec sad je vise Rusa kod nas nego sto ce Albanaca ikad bit. I sto je najjace ovi Rusi ni ne prestaju da dolaze...Toliko ih je mnogo!

Tomislav Srbija

pre 7 godina

Za sve koji smatraju da treba Albanska zastava da bude u kabinetu, jedno pitanje.
Kada je zadnji put urađen popis stanovništva u Makedoniji ili na Kosovu? Albanskog stanovništva.
Trebalo bi to prvo uraditi pa onda utvrditi da li neko može da menja ustav, zastavu, himnu i tako dalje.
Koliko se sećam i bivši predsednik Makedonije Kiro Gligorov je obećao Albancima i državu i himnu i zastavu i sve ostalo šta god hoće samo da urade popis stanovništva, da se stvarno vidi koliko ih ima.To nikada nisu uradili a na njega je posle izvršen atentat.
Isto tako na Kosovu nema više od 500,000 kosovara.Da smo to ranije znali možda bi drugačije razmišljali.

nagna

pre 7 godina

Ako su makedonski Albanci izabrali tu zastavu za svoje obilježje, onda to nije sporno. I ovdje bi u Hrvatskoj desničari Srbima zabranili srpsku trobojku, ali to ne mogu.

Što se tiče "tiranske deklaracije" većina stavki iz tog dogovora treba dvotrećinsku većinu, pa ako se VMRO ne složi sa tim stavkama, onda oni i neće proći. VMRO ne želi predati vlast jednostavno zato jer će ih u tom slučaju sudovi proganjati zbog korupcije i nezakonitog prisluškivanja.

Саша С.

pre 7 godina

Pa sta ako je uneo? Koliko vidim tu su i zastave Makedonije i EU. Sta je sporno?
(Milivoj, 03. maj 2017 14:03)

Миливоје, да ли си свестан шта си написао. Обележје државе је застава, и шта тражи застава друге државе на столу Македоније!? Застава европске уније се користи и код нас, јер смо претеденти за чланство у истој! Како ти није јасно да је ово чиста провокација!

trn u oku

pre 7 godina

E moji Makedonci...
(Pedja, 03. maj 2017 12:53)
Po čemu su gori od nas? I mi imamo predsednika opštine kojem je Rama zvanični predsednik.

Dex

pre 7 godina

Pitao bih Angelu Merkel kako bi reagovala da predsednik skupštine Nemačke pored nemačke i EU zastavice stavi zastavicu Turske.
(Dragan, 3. maj 2017 13:05)

Njoj albanska zastava u makedonskom parlamentu smeta isto koliko bi i makedonskoj vladi smetala turska zastava u nemackom parlamentu. Zasto bi to, pobogu, njoj smetalo. Ove nase drzave nisu gubitnicke jer je nekom bas zapelo da tako bude, vec je to olicenje nase sposobnosti. Naravno, drugi je uvek kriv. Ti drugi su uspesni, bogati, stanovnistvo im zivi prilicno dobro. Mi zivimo kao... Merkel moze da ima stav kakav god hoce, ali je ovo izvedeno makedonskom voljom (bez koje bi sve bilo apsolutno nemoguce). Ali nista lepse da spase lokalne politicare svake odgovornosti - neki stranci su za sve krivi. Oni ce gledati svoje interese, a nasi politicari ce gledati... Cije interese zapravo? Ko vam je kriv, birali ste, uzivajte.

re:

pre 7 godina

@Ludi konj
Kada u vasoj maticnoj Albaniji u institucijama drzave budu prisutne i zastave naroda koji zive u Albaniji ili kada manjinama u Albaniji omogucite prava koja trazite za sebe a ti nam dodji da nam solis pamet o suzivotu i toleranciji. Albanska zastava u makedonskom parlamentu je prizemna, primitivna nacional-sovinisticka provokacija i nista vise.

Marko

pre 7 godina

(faton, 03. maj 2017 13:26)
E nije baš tako. Srbima u Hrvatskoj i BiH nije dozvoljen dvoglavi orao na zastavi poßto trobojka za grbom predstavlja državu Srbiju. Trobojka kao zastava bez orla nije sporna. Tako bi trebalo biti i sa Albancima. Zastava sa orlom predstavlja državu Albaniju. Neka izbace orla i koriste samo crvenu zastavu!

prcko

pre 7 godina

sramota, kao oficijelni predstavnik makedonije drzati bilo koju drugu zastavu sem makedonske u svom kabinetu granici sa cistom provokacijom. srbija i sve juzne zemlje blakana, cg, makedonija treba da uvedu da svi pripadnici nacionalnih manjina potpisu izjave da priznaju maticne drzave kao svoju domovinu i da je bilo kakva ideja otcepljenja po nacionalnoj osnovi protivustavna i nezakonita.

Ja

pre 7 godina

Igor

Ne moze se porediti polozaj Srba u BiH i polozaj Albanaca u Makedoniji, nemaju isti ustavni status, to su dve potpuno drugacije uredjene drzave.

ej bre

pre 7 godina

Treba se podsetiti da je raspad Srbije poceo ukidanjem autonomije Kosovu 1991. Uz parolu, Srbija od 3 dela ponovo ce biti cela.
(BB8, 03. maj 2017 15:23)
Ne, raspad Srbije je poceo ustavom iz 1974 kada su pokrajni Kosovo date nadleznosti gotovo kao republike.
1991 je pokusano da se vrate stvari na staro...
Tu autonomiju im je dao Tito a nesto pre toga i danasnji sever Kosova.
Nauci bar svoju istoriju pa posle komentarisi.

Bojan

pre 7 godina

on je Albanac i ta zastava ne predstvalja samo Albaniju nego nacionalnost kao takvu.
(faton, 3. maj 2017 13:26)

Gospodine faton, to da ta zastava na predstavlja samo Albaniju nego i albansku nacionalnost izgleda samo postoji u albanskim glavama. Imate pravo da mislite sta hocete, ali postoje zakoni koji regulisu isticanje zastave druge drzave, i ti zakoni nisu ni makedonska ni srpska izmisljotina, nego vaze u svakoj civilizovanoj zemlji na svetu, ukljucujuci i samu Albaniju. Tako da vas stav ne samo da je odraz vase indoktriniranosti nego i je i licemeran, jer trazite od drugih specijalne privilegije za Albance i njihovu zastavu, koje ne vaze ni za jednu drugu naciju nigde na svetu.

Marko

pre 7 godina

Hahaha iako je u Americi španski jezik ravnopravan sa engleskim,naročito na Floridi i u Kaliforniji.Čisto sumnjam da neko u svojoj kancelariji pored Američke,ima i Kubansku ili Meksičku zastavicu.A vala samo u Majamiju,gradu od 5 miliona stanovnika ima nesto preko 2 miliona Kubanaca.Na aerodromu više čujete španski nego engleski.Pozdrav

Pedja

pre 7 godina

E moji Makedonci... 
(Pedja, 03. maj 2017 12:53) 
Po čemu su gori od nas? I mi imamo predsednika opštine kojem je Rama zvanični predsednik.
(trn u oku, 03. maj 2017 13:08)
Gde si procitao da sam rekao da su gori od nas? mi svakako trebamo da gledamo nase dvoriste. moj komentar aludira na ono sto se njima sprema a to je vec vidjeno kod nas na kosovu i ne trebamo.da.dozvolimo da nam se ponovi.

dzon

pre 7 godina

@Ludi konj, evo ja zivim u Crnoj Gori gdje je procenat Srba slican procentu Albanaca u Makedoniji. Ne samo da ne daju nasu zastavu, nego nas ubjedjuju da nismo Srbi. Nego najgore je kada nas i Srbijanci ne prihvataju. Vlast odavno, ali narod u skorije vrijeme. Pa kaze koliko Crnogoraca studira u Srbiji, a imaju ista prava bla bla. Ljudi, to su uglavnom Srbi. Tesko ce neki montenegrin doci u BG da studira. Ima on svoje privatne po CG, ne brinite se. Samo se mozemo ugledati na Albance po pitanju sloge, i prestati da koristimo onaj glupi slogan.

OX

pre 7 godina

Oni koji spominju da je zastavu imao i dok je bio ministar odbrane trebaju samo da znaju da zvanje Predsednik Skupstine je ipak nekoliko nivoa iznad ministra po pitanju ingerencija. To ti je komparacija "epa sta ima veze sto je predsednik opstine i ima zastavu na stolu, istu takvu ima i kod kuce". A to da i SDSM i VMRO u kontinutetu rade pogresne korake poslednjih 25 godina, rade. Drzava Makedonija se brise sve vise i vise.

А. Петров

pre 7 godina

@(faton, 03. maj 2017 13:26)
Заставицу Албаније не сме да стави јер она представља државу, а не народност. Срби у Хрватској, Руси у Естонији и Украјини, Мађари у Србији и Румунији, Аустријанци у Италији - сви они не могу да истичу заставе страних држава као симбол своје етничке групе.

ANALITICAR AMATER

pre 7 godina

@Milivoj
Sporno je zato sto je to parlament Makedonije koja je kandidat za clanstvo u EU.

Po tvojoj logici, onda bi tu morale da budu istaknute i zastave svih ostalih manjina zastupljenih u parlamentu Makednije, zasto bi predsednik parlamenta bio povlascen?

Ovo je cista provokacija albanaca, zato sto im se trenutno moze, tipicno slepilo u trenucima kad misle da su najjaci na svetu, a relanost je sasvim drugacija.

mile rizik

pre 7 godina

Pa sta ako je uneo? Koliko vidim tu su i zastave Makedonije i EU. Sta je sporno?
(Milivoj, 03. maj 2017 14:03)

E Milivoje, Milivoje.
U Austriji, kada imas njihovo drzavljanstvo, ti vise nisi Srbin, nego Austrijanac. I ako imas neku zvanicnu funkciju, ne mozes da istaknes srpsku zastavu, samo austrijsku i zastavu EU. Ovaj Dzaferi je makedonski drzavljanin i moze da istice samo makedonsku zastavu. Ako bi bio albanski drzavljanin, onda ne bi mogao da ima tu funkciju u Makedoniji. To je prosto kao pasulj. I Donald Tramp je poreklom Nemac, pa nigde nemacke zastave na njegovom stolu.

seljadin

pre 7 godina

@Ludi konj, mirna podela ima problem u Makedoniji, Albanci nisu bili na popisu, i ne zna se gde su u vecini i koliko ih ima, znaci trazili bi verovatno i one delove Makedonije koji im ne bi inace pripali da je popis zavrsen. Po meni je mirna podela po etnickim granicama najbolje resenje, ne samo za Makedoniju, nego za ceo Balkan, ali je problem sto velike sile imaju neke svoje planove, a ne pravedne podele i trajan mir.

Zoki

pre 7 godina

@plava riba

Cemu je bitno dal oni vole ili ne vole svoju zastavu??? Volim i ja burek pa ga ne drzim na stolu u kancelariji...
Mani me se te price kako oni vole... svi mi volimo nesto... ali treba da se zna red i zakon

tomislav

pre 7 godina

zastavuca po zastavica pa za neko vreme ode pola makedonije u albanske ruke kao sto je i Kosovo izgubljeno.Moze im se kad im je tata amerikanac koji mesa prste gde hoce i gde ima interesa.
Tomislav.

Objektiv

pre 7 godina

Samo radi objektivnog informisanja i onih sado-mazo Srba koji su spremni sami sebe da kaljaju do besvjesti i kada ih niko ili ništa na to ne tjera.

Nije tačno da se po Republci Srpskoj viore zastave Republike Srbije, barem ne na javnim mjestima. (Da li neko eventualno kači nekakve zastave na svoj prozor kuće, auto i sl., to je već neka druga tema, mada ni to svakako nije masovna pojava)

Prije nekoliko godina bila se digla tolika galama kada je bila postavljena jedna takva zastava na ulazu u Republiku Srpsku iz pravca Sarajeva prema Palama, tako da je ona skinuta u roku od dva dana:

http://www.palelive.com/aktuelnosti-pale/romanijaputevi-zastavu-srbije-smo-postavili-jer-nismo-imali-drugu-u-magacinu

Da ne govorim da u javnim ustanovama, nigdje nećete naći istaknuti zastavu Republike Srbije. Ako bi to neko od političara ranga Džaferija u BJRM učinio, ne bi dugo tako ostalo. Ili on ili zastava, ili čak oboje bi vrlo brzo izletjeli napolje. (I ovo je veoma bitno za razumijevanje konteksta odnosa na Balkanu.)

A oni koji tvrde drugačije ili su neznalice (koje ne razlikuju zastavu Republike Srpske, od zastave Republike Srbije ili su krajnje zlonamjerni.

Predrag

pre 7 godina

@Turci nisu nacionalna manjina u Nemačkoj, pa je tvoje pitanje "za Angelu Merkel" besmisleno.

A zašto niste napisali i zašto nisu nacionalna manjina, da li zato što ih ima malo ili zbog nečeg drugog? Da biste dobili nemačko državljanstvo morate da se odreknete svog predhodnog državljanstva. Dakle ako hoćeš da budeš nemački državljanin ne možeš da imaš rezervnu domovinu.Dakle oni su Nemci turskog porekla ili Turci, kako god, ali im je matična država Nemačka i ne mogu propagirati da se deo Nemačke pripoji Turskoj.

Bojan

pre 7 godina

U vecini od komentara citam da se radi o Zastavi druge drzave, ali ne znajuci da je ta ista zastava Albanskim ustavom prvenstveno nacionalna zastava a tek onda drzavna, znaci ona je za razliku od vasih drugih samo drzavnih zastava, zastava svih Albanaca ma gde oni ziveli, znaci Ustavom Albanije.
(Rex, 3. maj 2017 17:13)
Dokle god je identicnog izgleda kao i albanska drzavna zastava, imacete taj problem. Meni izgleda kao da Albanci jednostavno ovo ne shvataju, ili ne zele da shvate. Onda promenite izgled drzavne zastave pa do mile volje isticite tu crvenu sa orlom gde god hocete.

najdemagog

pre 7 godina

(ej bre, 3. maj 2017 16:21)
Raspadi nikad ne pocinju davanjem nego oduzimanjem autonomije. I vladajucom manjinom (10% vladalo nad 90%). Nauci ljudsku psihologiju i sociologiju pre tumacenja istorije

Milan

pre 7 godina

Ja bih sada pitao ove nase ovde, ako je ovo u redu, pa da i nas predsednik skupstine stavi na svoj sto i zastave:
Madjarske, Hrvatske, Rumunije, Bugarske, Makedonije, Albanije, Crne GOre, BIH...a mozda i Slovacke, i slovaka ima kod nas.

Вања

pre 7 godina

Мора својим гласачима да испоручи ово, да му се не би десило поново 70.000 да не гласају за њега него за мкд странку. Њима треба посао, водовод по селима, новац за сигуран живот а не звона и прапорци у виду заставе, химне и грба.

*sssssssss###

pre 7 godina

Sta je sporno sa zastavom? Emocije i patetiku na stranu, albancima ustav dozvoljava koristenje nacionalnih simbola (clan 48). Medjutim ovdje uglavnom preovladavaju paranoicne konstrukcije a ne ustavne cinjenice

Sizif

pre 7 godina

Makedonci izgubili državu...ne verujete? Samo gledajte buduće događaje. Velika Srbija se ne ostvaruje, ali se ostvaruje Velika Albanija. Zašto? Zato što Srbe vode ku..eviti, brzopleti indijanci puni sebe koji samo galame i koji ostavljaju utisak da su kao pametni, a Albanci mirni i kooperativni, sa odličnim lobiranjem i tajmingom. Sa odličnim poznavanjem prava, mape uticaja i interesa što respektuju, dok mi blejimo. Srbima sledi smanjenje teritorije na Severu i Jugu, Albancima proširenje. Albanci prvo pripreme teren pa rade, Srbi rade pa kasnije spasavaju što se spasiti može. Ko je ovde pametan, a ko glup? Ko ovde ima potrebu da stalno kuka "to je velika nepravda, videćete vi jednog dana", a ko ćuti, radi i uspeva... Nešto debelo ne valja sa našom strateškom inteligencijom, a ova bezvezna, svakodnevna, za politički marketing i za obmanu širokih masa radi punjenja džepova, radi punom parom i odlična je. Dobro da im je NATO izbio oružje iz ruku jer bi ovi naši već prolivali krv naše dece radi visokih nacionalnih interesa, kao da nije najviši da upravo ta deca budu živa i zdrava i da rade u zemlji i razvijaju je. Da, sada će patrijote smanjene uračunljivosti ovo sve da negiraju i popljuju. Nevolja je samo u tome što te patrijote negira Stvarnost. Inače, ako to zanemarimo, oni su potpuno u pravu...

Igor

pre 7 godina

U vecini od komentara citam da se radi o Zastavi druge drzave, ali ne znajuci da je ta ista zastava Albanskim ustavom prvenstveno nacionalna zastava a tek onda drzavna, znaci ona je za razliku od vasih drugih samo drzavnih zastava, zastava svih Albanaca ma gde oni ziveli, znaci Ustavom Albanije.
(Rex, 3. maj 2017 17:13)

A ustav Albanije je relevantan u Makedoniji kako tacno?

Aleksandar

pre 7 godina

@(А. Петров, 3. maj 2017 13:49)

Dođi ovde u Holandiju pa to objasni mom komšiji Švajcarcu i makedonskom restoranu u susednoj ulici koji su okačili na svoje zgrade zastave veće od mog čaršafa... I, zamisli, nikome ne smeta...