Nedelja, 02.04.2017.

22:02

Kratka izborna noć: Šta dalje za Belog, Jeremića, DJB, SPS

Izborna noć kod predsedničkih izbora nosi mnogo manju neizvesnost nego kada se održavaju parlamentarni izbori. Ova će izgleda trajati veoma kratko.

Izvor: B92

Kratka izborna noæ: Šta dalje za Belog, Jeremiæa, DJB, SPS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

asomakum

pre 7 godina

@banned
lepo je to sto ne zelite, ali to o cemu govoris ovde ne prolazi, mozda samo u EU, skandinaviji i sl. Ako planiras neagresivnim putem da u Srbistanu menjas svest ljudi, onda izvolte borite se 50 godina sa sns masinerijom slicno Mahatmi Gandiju, ako vi imate toliko vremena na raspolaganju, ja nemam. Ako sns krene na tebe "kamenom", ti na njega moras " stenom", jedino tako ovde moze nesto da se promeni, ako me razumes?

Samuraj

pre 7 godina

Zvezda jos 4 godine prvak u fudbalu?(Uros, 03. april 2017 12:18)

Ne, nego ćete naredne četiri godine umesto "Hvala premijeru" uzvikivati " Hvala preCedniku!"

student

pre 7 godina

Kao što je Preletačević rekao, kada vidite da je 10% (350.000) ljudi od 54% koji su glasali, dali svoj glas izmišljenom liku, onda shvatite da nešto nije u redu sa državom.

ns ja

pre 7 godina

Čestitam pobedu novom predsedniku! Ali sada ovog puta zaista i od srca!!! Vi kukavci ovde, među kojima sam i ja, shvatite: nije AV kriv što je pobedio! Pogledajte opoziciju! Pogledajte sujetu klike i logistike oko kandidata Jankovića kojega je iznedrio DS, DS kojem smo rekli NE, pa rekli NE i ponovili više puta NE, NE i NE!!!

I šta radi DS!? DS Insistira!! Ili će biti veliki come back DS-a, ili će biti AV!! EEE, neka bude AV, nije mi žao uopšte, DS su najbolji mogući "koalicioni partneri" SNS-u: po 3.put su omogućili pobedu SNS-a, a ništa za uzvrat ne traže, jer ne kohabituju u vlasti!!! :))) E Bože, ovakvog sado-mazohizma prema sebi i državi, ali i prema narodu, nisam nikada video!

Šteta što ozbiljni ljudi nisu mnogo ozbiljnije shvatili Belog, pogotovo u ovoj prevelikoj drskosti i bezobrazluku opozicije okupljene uglavnom samo oko jednog cilja - vaskrsnuća DS-a !!!

Ave Beli, Vučić što se mene tiče treba da nam vlada dok god postoji i jedan jedini glasač koji želi da veruje u povratak DS-a, kao jedinu protivtežu vladavini SNS-a! Čestitam pobedniku još jedanput, bez obzira što njegova pobeda nema ama baš nikave veze sa njim niti sa radom i kampanjom SNS-a, nego sa pre-prelošom strategijom iz upokojenog DS-a, koji je, izgleda zauvek, potrošio sve lepo iz čega je inicijalno nastao !!!

del boj

pre 7 godina

Teško zemlji u kojoj Boško Obradović, i ta klerofašistička ruska peta kolona koju predvodi, važe za modernu desnicu. Aktualnu ili buduću, svejedno je.
(Low Key Lyesmith, 3. april 2017 10:24

Eldepeovac, kako je u SNS-u? Otcepljenje KiM, gej brakovi, EU bez alternative i te fore.

Dejan

pre 7 godina

Ја имам 45 година и први пут нисам гласао,кад сам требао да одем и гласам за белога схватио сам да је то сувише неозбиљно.не разумем ко је гласао за вучића.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (качарево, 2. april 2017 22:52)

Ti si glasao jer nisi izašao na izbore.

nenad

pre 7 godina

Poraz Jeremica, pre svega , je dokaz da Srbi vise ne galsaju ni za kakvu nacionalnu politiku. Nje jednostavno kod Srba - nema. Jeremiceve izjave da "nikada ne bi priznao Kosovo", da vojnu neutralnost treba upisati u ustav, da vi vodio srpsku Vladu u Banjaluku, da ne treba rasprodavati Nis i druge domaće kompanije - deluju neinteresantno za srpske birače. Ni Kosovo ni sve to - više NIJE TEMA. Da li je to dobro sto je tako - to je drugo pitanje.Vucic je iscedio nacionalnu politiku i od nje napravio farsu - on je prakticno dao zeleno svetlo za nezavisnost Kosova , a ujedno je najveci "zastitnik" Srba dole. U tako sizofrenom drustvu nema nikakve nacionalne politike. Oybiljna politička biografija Jeremica u Srbiji ne znači ništa ako nema partijsku logistiku i pristup ESTRADI, tj medijima. Njegov pristup bio je tradioconalan - sa programom i nacionalnim porukama - ali to je u Srbiji mrtva priča. Zato je prošao kako je prošao. I zato se vise verovtano neće ni ražati u sepsku opolitiku. Zabavljač Beli postaje ozbiljan faktor, mada nema ni programa ni ideja. Samo se dobro zeza. To znaci da je u srpskom društvu sve OK. Jer, onaj kome nije dobro taj se buni. Kod nas se niko ne buni. Ni sindikati, ni opozicija, niko. Kod nas jedini programi na koje biraci reaguju jesu - Pinkov, RTS-ov, progam tv Hepi itd..Opozocija? kankovic? Sacekaate da mu DS zatvori "slavine" pa cete videti. Mi smo društvo u rangu Nazarbajeva i mnogo slično Bjeloruskom. Prijatno.

Low Key Lyesmith

pre 7 godina

Izbori čiji rezultat sjajno pokazuje šta se dešava kada se opšti interes podredi ličnom. Ili kada postane žrtvom ostrašćenosti. Da je opozicija izašla na izbore u "jednoj koloni", mogli su pobediti ovog nadmenog fiškala čiji su inicijali onomatopeja laveža. Ovako... Preletačević (Maksimović) je prijatno iznenađenje, doduše. Možda najava nekih značajnijih promena na političkoj sceni Srbije?
Naravoučenije ovih izbora: opozicija bi se trebala bolje organizovati za naredne izbore - lokalne, pokrajinske, parlamentarne, koje već - odabrati ljude čiji se integritet uopšte ne može dovesti u pitanje, i pokušati poslati ove radikale sa uklonjenim serijskim brojem i njihove trabante na smetlište istorije.
And another thing - diskriminatorski i (pseudo)elitistički stav koji, čini se, većina ljudi nezadovoljnih ishodom netom završenih izbora ima prema penzionerima, seljacima i uopšte ljudima koji se percipiraju kao neinformisani i neobrazovani, je pogrešan i sramotan. Ne zaboravite to.

@aleksa, 3. april 2017 01:07
"I mozda za mene najvece negativno iznenadjenje Bosko-cenio sam ga na 8 procenata po meni buduca moderna desnica samo 2 procenta jako jako slabo."
Teško zemlji u kojoj Boško Obradović, i ta klerofašistička ruska peta kolona koju predvodi, važe za modernu desnicu. Aktualnu ili buduću, svejedno je.

paja

pre 7 godina

Jankovic je stekao jako uporiste u Beogradu i Novom Sadu. Istina, nije ni tu pobedio ali po 25% u ova dva grada je veliki potencijal. Zato je situacija prilicno jasna: treba ici na dobijanje lokalnih izbora naredne godine. Kao sto je Milosevicev pad poceo gubitkom najvecih gradova, tako bi se moglo desiti i sa Vucicem. Ako se osvoje Beograd i Novi Sad onda ima nade na sledecim parlamentarnim izborima.

tić cikotić

pre 7 godina

Našli Srbijanci svoga Mila Đukanovića. Ajd pa nek vam je na zdravlje i na dug život! Otsele se nemojte œekirat. Nemate što izlazit na izbore vaši glasovi će biti uredno unešeni sa ili bez vas. Živite opušteno i radujte se životu jer se o izborima od sad pa nadalje i ubuduće ne morate brinuti. E da ako vam je ko umro slobodno na sledeće izbore do biračkog mjesta, mi se tamo nalazimo s njima i proćaskamo kad nam je do toga.

Tepavac

pre 7 godina

Zašto je DJB katastrofalno vodio kampanju?

Zato sto je do pre mesec dana bilo nejasno sta DJB uopste hoce? Radulovic je dao nekoliko intervjua, procitao sam ih, u kojima se bavio nekom samo njemu poznatom matematikom - sta ce biti ako bude - pokusavajuci da natera opoziciju da izadje sa jednim kandidatom?!?!?! Ko je on da bilo koga tera i postavlja uslove? Onda je zapretio da ce DJB izaci sa kandidatom najboljim od svih (u opticaju je bilo dvoje za koje je malo ko cuo), i onda kandidovao - SEBE?!?!?!?!
U intervjuu rekao da ce u slucaju loseg rezultata na izborima stranke morati da snose posledice (misleci na DS itd) a kada ga je novinar upitao da li ce u slucaju loseg rezultata DJB i on snositi posledice, nije odgovorio, tojes mudro je preskocio odgovor.
Dakle, moze da kritikuje druge ali ne i sebe.
Drugi treba da snose odgovornost losih odluka ali ne i on.

A da se malo podsetimo, on je bio u Vucicevoj vladi, hm...dakle nije gadljiv (u prevodu - spreman je na sve samo da bi bio na i u vlasti)

ispran mozak

pre 7 godina

Cedomir Jovanovic je najveci pobednik na politickoj sceni Srbije. Njegovu politiku u interpretaciji drugih, podrzava oko 95% gradjana. Kada bi se organizovao referendum o nezavisnosti KiM, kladim se da bi bar 65 % podrzalo isto.

nnidza

pre 7 godina

@aleksa
Nisi u pravu. Poznajem mnogo visokoobrzovanih ljudi koji su u SNS -u. Ima dosta i studenata, veliki broj srednjoškolaca. Ne dozvoli da ti pune glavu takvim glupostima. A "ovce" su te koje čine većinu, donose pobede. Bilo je to za vreme Miloševića (gladni, korumpirani), 5. oktobra (navijači, huligani, večni studenti), SNS (očajni ljudi bez posla). Svako je kontrolisao svoju masu i njome manipulisao... Ne brini se, biće na vlasti isti ljudi koje gledam već 25 godina. Ako ništa drugo kao savetnici...

Milan

pre 7 godina

'I što ćemo sad...? Kud odoše glumci,pevači i sve te mudre face što su nas lepo zabavljali i držali zapaljive govore tokom kampanje? Ocigledno je da je trebalo mnogo više pljuvačine da bude,jer ovako su stvarno slabi rezultati..I da li su svesni da su ispljuvali dva miliona i kusur glasača...? Ne dobijaju se tako izbori,gospodo intelektualci.
(Neko iz mase, 03. april 2017 00:52)' oni nisu pljuvali po glasacima vec glasackoj masi! Pljuvali su po onima sto ne znaju za bolje od Stanije i Soraje, sto ne vide dalje od Peconija i Mitrovica, sto ne citaju vise od Informera!

tacno

pre 7 godina

@Pitanje

ukupno se prijavilo 11000 glasača u inostranstvu. Dakle naši glasovi neće bitno uticati. Naravno, sistem je takav da nam oteža prijavljivanje i glasanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan M, 2. april 2017 23:58)

Nije tacno ovo sto si rekao, nemoj molim te sa opravdanjima!

Ja sam glasao u UAE, broj prijavljenih biraca je bio 180. Od oko 5000 Srba ovde.

A prijava za glasanje je bila sledeca (prosao kroz to, tako da 100% tacno) - skines formular, popunis, potpises, skeniras i zajedno sa kopijom pasosa posaljes na email! Dakle, 5 minuta posla!

Nego, Srbin kad ode iz Srbije zaboravi odakle je dosao (sem kad treba da se navija za Noleta ili kosarkase), a da da neki humanitrani prilog, glasa, ili nesto drugo - eto odmah 1000 opravdanja zasto ne.

Sto rece neko dole, daleko smo mi od ozbiljnog naroda.

Milan

pre 7 godina

Sto se tice DJB-a ipak treba uzeti u obzir da su oni terali SJ i VJ da se dogovore do poslednjeg trenutka. I sami su rekli da je to bila greska. Hteli su da kandiduju Miroslavu Milenovic, ali su zbog neprepoznatljivosti i nedostatka vremena kandidovali Radulovica. To je bila nova greska jer se Radulovic nametnuo kao buduci premijer i dosta glasaca DJB-a ne zeli njega na mestu predsednika. Ipak treba uzeti u obzir da je Vucic osvojio ispod 45% u BG-u, a da su izbori sledece godine. Verujem da ce DJB preuzeti vlast i da ce Radulovic biti gradonacelnik. Sto se SJ i VJ tice verujem da ce i oni osnovati partije i da ce biti koalicioni partneri DJB-u u BG-u.

Slobodni Klikeri

pre 7 godina

Evo i ja da iznesem analizu.:)
Kljucni problem je neazuriran biracki spisak. Dok se to ne odradi dzabe prica. Ali...
-Smesni su mi komentari u kojima se Jankovic predstavlja kao neki buduci veliki vodja opozocije. Covek nema nikakvu harizmu,jedva prica,mucno ga je slusati,usporen,flegmatican.Na jedvide jade namakao 15-16% od cega su vise od pola glasaci DS-a,DJB i jos nekih manjih stranaka. Opoziciji je tesko,ali bice joj jos teze ako joj Jankovic bude lider.Za mene varijanta za njim nema blage veze.
-Radulovic manje vise ocekivano. Vecina njegovih je glasala ili Jankovica ili Jeremica,verovatno i Belog. Realno,losa procena (iznudjena) da vise kandidata povecava izlaznost sto se nije desilo. To je glavni problem opozicije-nisu animirali apstinente NI MALO!
-Obradovic ocekivano. Covek se zaneo posle proslih izbora kao da je osvojio 20%,a ne jedva 5% i to sa DSS na misice posle pomoci cele opozicije. Oko 2,5-3% je njegova mera vec par godina.Da se spusti na zemlju.
-Seselj,jedina SVETLA tacka ovih izbora i vrlo mi je drago zbog njegovog DEBAKLA. Radulovic pogodio kada je rekao da Seselj nema ni 5%. Izuzetno mi je drago sto je tako.
-Jeremic,TOTALNI FIJASKO. Greska sto se uopste i kandidovao. Iz jednog poraza uleteo je u drugi jos tezi,sto bitno urusava njegov integritet.
-Beli iznenadio vrlo. Ali nije podigao izlaznost,vec su se samo razocarani glasovi prelili kod njega. Znam puno njih koji su prosli put umesto DS glasali Tomu,iz inata,a sada Belog,jer su razocarani.

boka

pre 7 godina

Do juce je bilo "gotov je",danas "ovo je novi pocetak"ovaj dole prica kako su AV izabrali seljaci i neobrazovani van Bg.Ja cu da vam kazem ko ga je izabrao,izabrao ga je narod,onaj koji kad okrene glavu i vidi ko je sve u opoziciji dodje mu da povraca.Pa oni su svi isli protiv AV a nisu mogli da se ujedine u jednu liniju i da podrze jednog kandidata da se bori protiv istog.Mnogo sujete,mnogo stvari koje znaju jedan o drugom,mnogo ucena i mnogo neozbiljnosti.Kada pogledam Belog ja u njemu ne vidim vlast nego opoziciju.Samo oni to ne shvataju.Pored ovakve opozicije vlada ce on jos dugo,dugo...Laku noc.

aleksa

pre 7 godina

ovo je uzasan rezultat za:Vuka Jeremica-covek je ulozio milione u kampanju zaista sam ocekivao barem 10 posto ako ne I vise da ce imati
Seselj-on moze I zvanicno da se povuce iz politike njegovo vreme je proslo davno
DJB-od najprijatnijeg iznenadjenja pre godinu dana do danasnjeg debakla I sam lepo kaze ocekivao sam barem 3,4 procenta
I mozda za mene najvece negativno iznenadjenje Bosko-cenio sam ga na 8 procenata po meni buduca moderna desnica samo 2 procenta jako jako slabo.
Sve u svemu najveci pobednik ovih izbora mozda nije Vucic vec Dacic gledano kratkorocno jer verujem da ce njega staviti za premijera.Zaista se brinem u kakvoj mi zemlji zivimo da je skoro dva miliona,brojevima 2000000 ljudi glasalo za njega.Od toga je 90 posto siguran sam ljudi bez fakultetske diplome(ne racunajuci sege,mege) ili respektabilne srednje skole plus vecina penzionera koji u po ceo dan gledaju Parove,Pink I citaju informer.Ljudi osvestite se Srbija nije samo Beograd I krug dvojke cim odete malo dalje zalazite u neobrazovani svet seljaka koji nisu ni culi za Jankovica ni za Jeremica.Nadam se da ce Sasa I Jeremic uz pokret DJB napraviti neku novu gradjansku opciju,DS je u narodu previse oklevetan.Takodje da ce Seselj otici u penziju,a da ce novi vodja desnice biti Bosko Obradovic.I nadam se da ce za na nekim sledecim izborima u drugom krugu moci da se bira izmedju na primer Sase Jankovica I Boska Obradovica a ne za I protiv Vucica.

asomakum

pre 7 godina

Naravoucenije opoziciji. Ne moze se na bager (sns) ici s motkom! Sns je od svojih clanova napravio vojsku, poslusnu, mobilnu. Apsolutnim medijskim silovanjem je dobio izbore, kad to kazem mislim na tv, radio, youtube. A sta je opozicija radila... mlaka kampanja (za Srbiju bez straha, bolji ljudi i sl), to ne ostavlja utisak na prosecnog Srbina (tu ne ubrajam intelektualce, mlade).

momo dobri

pre 7 godina

Ajd ovako,u ovoj Srbiji da kazem nesto.Mladi su otisli(za vreme DS),otisli(za ovo vreme SNS) i planiraju da idu?!Bar 30-40% a ostali se snalaze i proklinju Srbiju i vlast(i) razne.A mladi radjaju i prave ono na cemu se zasniva jedno drustvo u buducnosti za pokolenja.Pricam jer imam 29 god dakle znam.I svi hocemo da menjamo nesto,pri tom u mom okruzenju niko ne voli AV i nije plnirao da glasa za njega a onda rezultat da on razbuca sve.E pa ljudi Srbi moji prepametni sto vicete i kukate a ovamo milion i po do dva nije glasalo tako ispada???Pa kukajte i kukajmo sta je sad.BIRACKI SPISKOVI moraju da se srede pod hitno inace je manipulacija moguca..Eeeee do sutra bih mogao ovako...

maja

pre 7 godina

Novi lider opozicije je sada nesporno Sasa Jankovic. Hitno da osnuje stranku ili nekakav pokret i sprema se za sledece izbore za grad Beograd i parlamentarne izbore..Skoro 18 posto glasova, blizu milion u ovakvim uslovima nije malo. Pretekao je sve stranke i SPS...Covek imao par nedelja kampanje..preko fejsa i tvitera, dobro je i toliko dobio!!Bez straha i borba za slobodu se nastavlja..

Nexus

pre 7 godina

@Вања Apsolutno netacno. Vecina SPS-ovaca je izasla na izbore. Izlaznost je ista kao i na prethodnim izborima. Jug je glasao preko 70% za vucica a na jugu SPS ima dosta biraca. Drugo Dacic nije pobednik jer nece biti premijer kao sto se nadao. Vucic nece da stavi nekog jakog na premijersko mesto, jer ne moze da ima kontrolu. Pre ce da bude Nesa.

Igor Mitrović

pre 7 godina

Zašto je DJB katastrofalno vodio kampanju? Kad nemaš novca, ovo sa autobusom i 25 dana obilaskom Srbije je najbolje što se moglo izvući. :) Radulović je imao samo jedan pravi cilj, da pokuša da izvuče na birališta još nekog. Nije očito uspeo ali ni ulog a ni očekivanja nisu bila nešto visoka. Ovo apsolutno ništa ne govori o DJB kao parlamentarnoj stranci. Ne bojmo se mi za njih. :) Ideje, energija i doslednost im garantuju mesto u politici. Spor ali jasan napredak. Živi bili pa videli.

Janković je potreban Srbiji, sa njegovom novom strankom. Al ne znam kako će se to razvijati. Ili da se preliju oni iz DS-a kod njega il da stvara od nule, kao DJB. Al primetimo da DJB ima veoma profilisanu politiku (anti partokratija, socijalni program, lične karte, stop subvencijama i ostalo) dok SJ tek treba da artikuliše. Meni Janković liči na novi levi centar, neki novi DS, ali je to i najveća opasnost jer ako već neće da se učlani u DS, previše liči na njih. Nejasno je to još. Uglavnom, DJB treba samo da tera svoje jer gađa upravo neuralgične tačke i to radi kao pit bul. Volim ih iz principa upravo zbog toga. Nisu metiljavi. I idu u tom smeru pratio ih neko ili ne; voleli ih mediji ili ih (indikativno) zaobilaziali u luku.

Вања

pre 7 godina

@jednostavno Prijatelju, pa SPS je najveći pobednik ovih izbora. Nisu se laktali, a dobiće sve sto su i do sada. Apstinencija njihovih birača je dovela do toga da ne bude drugog kruga. Oni su poslušni birači.

ivan

pre 7 godina

Sasa Jankovic da osnuje svoju stranku-pokret, hitno. Da se oslobodi Sutanovca odmah, jer mu je samo odmogao. Da osnuje infrastranacku strukturu i sprema se i za izbore u Beogradu, gde ce biti pocetak kraja ovog rezima. Sada je nesporni lider opozicije i to mora da iskoristi. Sloboda medija mora biti garantovana i to svojim ugledom u svetu mora da izbori, twiter i fejsbuk nisu dovoljni. Bice brzo novih parlamentarnih izbora..Bez straha, ovo je tek pocetak borbe!!!

s

pre 7 godina

Sve u svemu za manje od godinu dana vladajuća koalicija oko Av-Ava, uprkos brutalno skupoj kampanji, pala je više 5%-10% tako da na sledećim izborima gubi većinu.
(14., 2. april 2017 22:24)

Jel se ti to tesis??? Kako si dosao do racunice da su pali uopste? Gube vecinu ??? To mozda apsolutnu , ali onda jos 2,3 mandata u koaliciji i mozda 2050 ovaj sidje s vlasti. Neverovatan ti je komentar. Napisi slobodno da je razbio sve kao malu zvecku .Ima vise glasova nego svi zajedno . E to je realno . A to ko je glasao za njega , to je bespredmetno . Da li neko ima mozga ili nema kad glasa za njega ? Koga to briga , treba da imas vise od 18 godina i to je to.

misljenje

pre 7 godina

@Filip

Da li mozes argumentovano i konkretno da objasnis sa kojim politicarem bi nam bilo to bolje ?? Pa zar se nisu sve politicke opcije vec izmenjale ? I ? Da li nam je bilo ikad bolje ? Dok god vi cekate nekog mesiju, umesto da krenete prvo sebe da menjate pre nego sto druge kritikujete, nece nama nikada biti bolje. Ja garantujem da kada bi anonimno pitali svakog gradjana Srbije da biraju izmedju licne koristi i interesa i buducnosti drustva ogromna vecina bi izabrala ovo prvo. Upravo to je razlika izmedju razvijenih i zaostalih drzava. Politicari su samo reflekcija naroda.

Munja Ostrozubi

pre 7 godina

(menjam nick, 02. april 2017 22:45)

Moje musljenje je da mali regionalni pokreti se trebaju ujediniti i osnovati partiju koja ce biti vidljiva u celoj Srbiji. Ljudi zive i glasaju i van Beograda, ali trenutna opozicija je nevidljiva van Beograda. I jedan od problema opozicije je taj sto sve ljude koji ne glasaju za njih karakterise bezubim i neobrazovanim, a ako mislis da neko da tebi glas moras biti jednak sa svima pa i sa bezubom i neobrazovanom Srbijom.

Neko iz mase

pre 7 godina

I što ćemo sad...? Kud odoše glumci,pevači i sve te mudre face što su nas lepo zabavljali i držali zapaljive govore tokom kampanje? Ocigledno je da je trebalo mnogo više pljuvačine da bude,jer ovako su stvarno slabi rezultati..I da li su svesni da su ispljuvali dva miliona i kusur glasača...? Ne dobijaju se tako izbori,gospodo intelektualci.

model13

pre 7 godina

Ја имам 45 година и први пут нисам гласао,кад сам требао да одем и гласам за белога схватио сам да је то сувише неозбиљно.не разумем ко је гласао за вучића.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (качарево, 2. april 2017 22:52)

Pa upravo si ti glasao za Vucica.

starleta dr

pre 7 godina

Ma bas me briga sta ce oni. Sta cemo MI? Novi Sad je pokazao da je bilo moguce i da smo mogli. Ali nema nas dovoljno. Evo u krusevcu trubaci nemaju pauzu... Nista onda, vracamo se nazad u rijaliti...

Miki Avala

pre 7 godina

 Beli bi mogao da bude novi važan činilac u srpskoj političkoj areni.

Kao prvo svi koji su ispod rezultata Belog, bi trebali javno da se izvinu narodu i zauvek prestanu da se bave politikom.
Kao drugo decko je uspeo da pokaze koja smo mi sprdnja od naroda i drzave.O ovima na vlasti da i ne govorim...

dragan

pre 7 godina

"Velika nepoznanica će ostati SPS i to kakav je udarac stranka pretrpela nakon odluke da podrži Vučića." Naprotiv. SPS je, osim Vucica, najbolje prosao. Zbog podrske Vucicu dobice jos vise izvrsne vlasti. NI luk jeo ni luk mirisao, a brkove ce omastiti. Kakavo crno gasenje, pa to je stranska koje je neprekidno u vlasti. Naprevejaniji, kapa dole.

Millennium

pre 7 godina

Bez ujedinjenja opozicije, zajedničkog kandidata i konretnog plana nema ništa. Opet se pogubnom pokazala politika izlaska u više frontova. Sportskim rečnikom, Vučić je nametnuo ritam utakmice, opozicija je pokušala da se prilagodi.

Ivan M

pre 7 godina

@Pitanje

ukupno se prijavilo 11000 glasača u inostranstvu. Dakle naši glasovi neće bitno uticati. Naravno, sistem je takav da nam oteža prijavljivanje i glasanje.

dZoni

pre 7 godina

DJB katastrofalno vodio kampanju. Do sledecih izbora moraju ozbiljno da rade na marketingu i infrastrukturi inace ce nestati. Bila bi steta, imaju dobru ideju, ali politika je nemilosrdna.

Sava i Lola, Kovačević i Ribar

pre 7 godina

Beli, Luka, brate, prijatelju, komšija, rođače, druže iz vojske: ti si vratio osmeh na lica mnogima pa i meni, veru u život. Samo jako.

Nas dva brata oba ratujemo, ne plač majko ako poginemo.

Ne brinite ljudi, biće kad tad, do tada, volite se, pomažite i uživajte u životu, širite što bi rekli neki dobre vibracije. Saši J. svako poštovanje, novom predsednikku sve najbolje i pamet u glavu, narcisoidnost da smanji za 90% i biće podnošljivo. Zezam se naravno, ali makar to, pa možeš valjda to, ne kukaj kako te svi mrze paćeniče, jado, mrčo.

S.F.S.N.

Jovan

pre 7 godina

Podrska Radulovicu uprkos ovom medijskom mraku.Dosta glasaca je glasalo za Jankovica\Jeremica, a mozda najvise je glasalo za Belog, zato je Radulovic lose prosao. Ali, ako neko zna kako da probudi Srbiju, i da je postavi na zdrave noge, to je on. Jankovic\Jeremic pa i Beli su samo licnosti, DJB je pokret, stranka ako bog da.
Na moj glas ce moci da racuna, kad god se bude kandidovao.

menjam nick

pre 7 godina

Kad nam je najjači u opoziciji Saša Janković.. Mi ljudi nemamo opozociju normalnu, koliko nemamo ni normalnu vlast i dokle god je tako, ovi ima da nas ljuljaju i ljuljaju.. Ubacio nas je Vučić u mašinu iz koje ne namerava u skorije vreme da nas ispusti, a ukoliko se ne pojavi neki ozbiljniji opozicioni pokret, tako će nažalost i biti..

Fajtont republikanac

pre 7 godina

beli da nastavi jos jace, na pravom je putu, DJB ozbiljno da se zapita a sps nek se ugasi slobodno jer ce ih vucko potisnuti u zavorav! laku noć!

качарево

pre 7 godina

Ја имам 45 година и први пут нисам гласао,кад сам требао да одем и гласам за белога схватио сам да је то сувише неозбиљно.не разумем ко је гласао за вучића.

Filip

pre 7 godina

Kakva tuga sta se desava.
Ljudi vide da lose zive,vide da bukvalno gore ne moze ali ubrzo ce shvatiti da moze.
Niste hteli da izadjete nemate prava na kukanje,prava da pretsedniku vicete da je p*d*r ili bilo sta slicno jer kad ste imali priliku da to promenite vi ste ostali kuci i uzivalu u lepom danu.
Nece nam biti bolje svi smo znali da je tesko uz Vucica bio je i Dacic sa drugom strankom po snazi iako je verovatno izgubio neke glasace time on je sebi obezbedio do naradnih izbora premijersko mesto. Imacemo na vlasti Karica,Dacica,Malog,Vulina ne znate kako je bilo za vreme Milosevica e pa bice vam gore ali tako ste hteli.

14.

pre 7 godina

Sve u svemu za manje od godinu dana vladajuća koalicija oko Av-Ava, uprkos brutalno skupoj kampanji, pala je više 5%-10% tako da na sledećim izborima gubi većinu.

jednostavno

pre 7 godina

SPS i DS od veceras vise ne postoje.... SPS se ugasio sam od sebe, a DS nestaje ako ne prihvati cinjenicu da su sadasnji lideri stranke prevazidjeni i da je Jankovic nova realnost...

Filip

pre 7 godina

Kakva tuga sta se desava.
Ljudi vide da lose zive,vide da bukvalno gore ne moze ali ubrzo ce shvatiti da moze.
Niste hteli da izadjete nemate prava na kukanje,prava da pretsedniku vicete da je p*d*r ili bilo sta slicno jer kad ste imali priliku da to promenite vi ste ostali kuci i uzivalu u lepom danu.
Nece nam biti bolje svi smo znali da je tesko uz Vucica bio je i Dacic sa drugom strankom po snazi iako je verovatno izgubio neke glasace time on je sebi obezbedio do naradnih izbora premijersko mesto. Imacemo na vlasti Karica,Dacica,Malog,Vulina ne znate kako je bilo za vreme Milosevica e pa bice vam gore ali tako ste hteli.

model13

pre 7 godina

Ја имам 45 година и први пут нисам гласао,кад сам требао да одем и гласам за белога схватио сам да је то сувише неозбиљно.не разумем ко је гласао за вучића.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (качарево, 2. april 2017 22:52)

Pa upravo si ti glasao za Vucica.

jednostavno

pre 7 godina

SPS i DS od veceras vise ne postoje.... SPS se ugasio sam od sebe, a DS nestaje ako ne prihvati cinjenicu da su sadasnji lideri stranke prevazidjeni i da je Jankovic nova realnost...

Fajtont republikanac

pre 7 godina

beli da nastavi jos jace, na pravom je putu, DJB ozbiljno da se zapita a sps nek se ugasi slobodno jer ce ih vucko potisnuti u zavorav! laku noć!

14.

pre 7 godina

Sve u svemu za manje od godinu dana vladajuća koalicija oko Av-Ava, uprkos brutalno skupoj kampanji, pala je više 5%-10% tako da na sledećim izborima gubi većinu.

menjam nick

pre 7 godina

Kad nam je najjači u opoziciji Saša Janković.. Mi ljudi nemamo opozociju normalnu, koliko nemamo ni normalnu vlast i dokle god je tako, ovi ima da nas ljuljaju i ljuljaju.. Ubacio nas je Vučić u mašinu iz koje ne namerava u skorije vreme da nas ispusti, a ukoliko se ne pojavi neki ozbiljniji opozicioni pokret, tako će nažalost i biti..

asomakum

pre 7 godina

Naravoucenije opoziciji. Ne moze se na bager (sns) ici s motkom! Sns je od svojih clanova napravio vojsku, poslusnu, mobilnu. Apsolutnim medijskim silovanjem je dobio izbore, kad to kazem mislim na tv, radio, youtube. A sta je opozicija radila... mlaka kampanja (za Srbiju bez straha, bolji ljudi i sl), to ne ostavlja utisak na prosecnog Srbina (tu ne ubrajam intelektualce, mlade).

momo dobri

pre 7 godina

Ajd ovako,u ovoj Srbiji da kazem nesto.Mladi su otisli(za vreme DS),otisli(za ovo vreme SNS) i planiraju da idu?!Bar 30-40% a ostali se snalaze i proklinju Srbiju i vlast(i) razne.A mladi radjaju i prave ono na cemu se zasniva jedno drustvo u buducnosti za pokolenja.Pricam jer imam 29 god dakle znam.I svi hocemo da menjamo nesto,pri tom u mom okruzenju niko ne voli AV i nije plnirao da glasa za njega a onda rezultat da on razbuca sve.E pa ljudi Srbi moji prepametni sto vicete i kukate a ovamo milion i po do dva nije glasalo tako ispada???Pa kukajte i kukajmo sta je sad.BIRACKI SPISKOVI moraju da se srede pod hitno inace je manipulacija moguca..Eeeee do sutra bih mogao ovako...

starleta dr

pre 7 godina

Ma bas me briga sta ce oni. Sta cemo MI? Novi Sad je pokazao da je bilo moguce i da smo mogli. Ali nema nas dovoljno. Evo u krusevcu trubaci nemaju pauzu... Nista onda, vracamo se nazad u rijaliti...

Neko iz mase

pre 7 godina

I što ćemo sad...? Kud odoše glumci,pevači i sve te mudre face što su nas lepo zabavljali i držali zapaljive govore tokom kampanje? Ocigledno je da je trebalo mnogo više pljuvačine da bude,jer ovako su stvarno slabi rezultati..I da li su svesni da su ispljuvali dva miliona i kusur glasača...? Ne dobijaju se tako izbori,gospodo intelektualci.

maja

pre 7 godina

Novi lider opozicije je sada nesporno Sasa Jankovic. Hitno da osnuje stranku ili nekakav pokret i sprema se za sledece izbore za grad Beograd i parlamentarne izbore..Skoro 18 posto glasova, blizu milion u ovakvim uslovima nije malo. Pretekao je sve stranke i SPS...Covek imao par nedelja kampanje..preko fejsa i tvitera, dobro je i toliko dobio!!Bez straha i borba za slobodu se nastavlja..

misljenje

pre 7 godina

@Filip

Da li mozes argumentovano i konkretno da objasnis sa kojim politicarem bi nam bilo to bolje ?? Pa zar se nisu sve politicke opcije vec izmenjale ? I ? Da li nam je bilo ikad bolje ? Dok god vi cekate nekog mesiju, umesto da krenete prvo sebe da menjate pre nego sto druge kritikujete, nece nama nikada biti bolje. Ja garantujem da kada bi anonimno pitali svakog gradjana Srbije da biraju izmedju licne koristi i interesa i buducnosti drustva ogromna vecina bi izabrala ovo prvo. Upravo to je razlika izmedju razvijenih i zaostalih drzava. Politicari su samo reflekcija naroda.

Jovan

pre 7 godina

Podrska Radulovicu uprkos ovom medijskom mraku.Dosta glasaca je glasalo za Jankovica\Jeremica, a mozda najvise je glasalo za Belog, zato je Radulovic lose prosao. Ali, ako neko zna kako da probudi Srbiju, i da je postavi na zdrave noge, to je on. Jankovic\Jeremic pa i Beli su samo licnosti, DJB je pokret, stranka ako bog da.
Na moj glas ce moci da racuna, kad god se bude kandidovao.

s

pre 7 godina

Sve u svemu za manje od godinu dana vladajuća koalicija oko Av-Ava, uprkos brutalno skupoj kampanji, pala je više 5%-10% tako da na sledećim izborima gubi većinu.
(14., 2. april 2017 22:24)

Jel se ti to tesis??? Kako si dosao do racunice da su pali uopste? Gube vecinu ??? To mozda apsolutnu , ali onda jos 2,3 mandata u koaliciji i mozda 2050 ovaj sidje s vlasti. Neverovatan ti je komentar. Napisi slobodno da je razbio sve kao malu zvecku .Ima vise glasova nego svi zajedno . E to je realno . A to ko je glasao za njega , to je bespredmetno . Da li neko ima mozga ili nema kad glasa za njega ? Koga to briga , treba da imas vise od 18 godina i to je to.

Nexus

pre 7 godina

@Вања Apsolutno netacno. Vecina SPS-ovaca je izasla na izbore. Izlaznost je ista kao i na prethodnim izborima. Jug je glasao preko 70% za vucica a na jugu SPS ima dosta biraca. Drugo Dacic nije pobednik jer nece biti premijer kao sto se nadao. Vucic nece da stavi nekog jakog na premijersko mesto, jer ne moze da ima kontrolu. Pre ce da bude Nesa.

Miki Avala

pre 7 godina

 Beli bi mogao da bude novi važan činilac u srpskoj političkoj areni.

Kao prvo svi koji su ispod rezultata Belog, bi trebali javno da se izvinu narodu i zauvek prestanu da se bave politikom.
Kao drugo decko je uspeo da pokaze koja smo mi sprdnja od naroda i drzave.O ovima na vlasti da i ne govorim...

ivan

pre 7 godina

Sasa Jankovic da osnuje svoju stranku-pokret, hitno. Da se oslobodi Sutanovca odmah, jer mu je samo odmogao. Da osnuje infrastranacku strukturu i sprema se i za izbore u Beogradu, gde ce biti pocetak kraja ovog rezima. Sada je nesporni lider opozicije i to mora da iskoristi. Sloboda medija mora biti garantovana i to svojim ugledom u svetu mora da izbori, twiter i fejsbuk nisu dovoljni. Bice brzo novih parlamentarnih izbora..Bez straha, ovo je tek pocetak borbe!!!

aleksa

pre 7 godina

ovo je uzasan rezultat za:Vuka Jeremica-covek je ulozio milione u kampanju zaista sam ocekivao barem 10 posto ako ne I vise da ce imati
Seselj-on moze I zvanicno da se povuce iz politike njegovo vreme je proslo davno
DJB-od najprijatnijeg iznenadjenja pre godinu dana do danasnjeg debakla I sam lepo kaze ocekivao sam barem 3,4 procenta
I mozda za mene najvece negativno iznenadjenje Bosko-cenio sam ga na 8 procenata po meni buduca moderna desnica samo 2 procenta jako jako slabo.
Sve u svemu najveci pobednik ovih izbora mozda nije Vucic vec Dacic gledano kratkorocno jer verujem da ce njega staviti za premijera.Zaista se brinem u kakvoj mi zemlji zivimo da je skoro dva miliona,brojevima 2000000 ljudi glasalo za njega.Od toga je 90 posto siguran sam ljudi bez fakultetske diplome(ne racunajuci sege,mege) ili respektabilne srednje skole plus vecina penzionera koji u po ceo dan gledaju Parove,Pink I citaju informer.Ljudi osvestite se Srbija nije samo Beograd I krug dvojke cim odete malo dalje zalazite u neobrazovani svet seljaka koji nisu ni culi za Jankovica ni za Jeremica.Nadam se da ce Sasa I Jeremic uz pokret DJB napraviti neku novu gradjansku opciju,DS je u narodu previse oklevetan.Takodje da ce Seselj otici u penziju,a da ce novi vodja desnice biti Bosko Obradovic.I nadam se da ce za na nekim sledecim izborima u drugom krugu moci da se bira izmedju na primer Sase Jankovica I Boska Obradovica a ne za I protiv Vucica.

Вања

pre 7 godina

@jednostavno Prijatelju, pa SPS je najveći pobednik ovih izbora. Nisu se laktali, a dobiće sve sto su i do sada. Apstinencija njihovih birača je dovela do toga da ne bude drugog kruga. Oni su poslušni birači.

Igor Mitrović

pre 7 godina

Zašto je DJB katastrofalno vodio kampanju? Kad nemaš novca, ovo sa autobusom i 25 dana obilaskom Srbije je najbolje što se moglo izvući. :) Radulović je imao samo jedan pravi cilj, da pokuša da izvuče na birališta još nekog. Nije očito uspeo ali ni ulog a ni očekivanja nisu bila nešto visoka. Ovo apsolutno ništa ne govori o DJB kao parlamentarnoj stranci. Ne bojmo se mi za njih. :) Ideje, energija i doslednost im garantuju mesto u politici. Spor ali jasan napredak. Živi bili pa videli.

Janković je potreban Srbiji, sa njegovom novom strankom. Al ne znam kako će se to razvijati. Ili da se preliju oni iz DS-a kod njega il da stvara od nule, kao DJB. Al primetimo da DJB ima veoma profilisanu politiku (anti partokratija, socijalni program, lične karte, stop subvencijama i ostalo) dok SJ tek treba da artikuliše. Meni Janković liči na novi levi centar, neki novi DS, ali je to i najveća opasnost jer ako već neće da se učlani u DS, previše liči na njih. Nejasno je to još. Uglavnom, DJB treba samo da tera svoje jer gađa upravo neuralgične tačke i to radi kao pit bul. Volim ih iz principa upravo zbog toga. Nisu metiljavi. I idu u tom smeru pratio ih neko ili ne; voleli ih mediji ili ih (indikativno) zaobilaziali u luku.

dragan

pre 7 godina

"Velika nepoznanica će ostati SPS i to kakav je udarac stranka pretrpela nakon odluke da podrži Vučića." Naprotiv. SPS je, osim Vucica, najbolje prosao. Zbog podrske Vucicu dobice jos vise izvrsne vlasti. NI luk jeo ni luk mirisao, a brkove ce omastiti. Kakavo crno gasenje, pa to je stranska koje je neprekidno u vlasti. Naprevejaniji, kapa dole.

Ivan M

pre 7 godina

@Pitanje

ukupno se prijavilo 11000 glasača u inostranstvu. Dakle naši glasovi neće bitno uticati. Naravno, sistem je takav da nam oteža prijavljivanje i glasanje.

Sava i Lola, Kovačević i Ribar

pre 7 godina

Beli, Luka, brate, prijatelju, komšija, rođače, druže iz vojske: ti si vratio osmeh na lica mnogima pa i meni, veru u život. Samo jako.

Nas dva brata oba ratujemo, ne plač majko ako poginemo.

Ne brinite ljudi, biće kad tad, do tada, volite se, pomažite i uživajte u životu, širite što bi rekli neki dobre vibracije. Saši J. svako poštovanje, novom predsednikku sve najbolje i pamet u glavu, narcisoidnost da smanji za 90% i biće podnošljivo. Zezam se naravno, ali makar to, pa možeš valjda to, ne kukaj kako te svi mrze paćeniče, jado, mrčo.

S.F.S.N.

Munja Ostrozubi

pre 7 godina

(menjam nick, 02. april 2017 22:45)

Moje musljenje je da mali regionalni pokreti se trebaju ujediniti i osnovati partiju koja ce biti vidljiva u celoj Srbiji. Ljudi zive i glasaju i van Beograda, ali trenutna opozicija je nevidljiva van Beograda. I jedan od problema opozicije je taj sto sve ljude koji ne glasaju za njih karakterise bezubim i neobrazovanim, a ako mislis da neko da tebi glas moras biti jednak sa svima pa i sa bezubom i neobrazovanom Srbijom.

dZoni

pre 7 godina

DJB katastrofalno vodio kampanju. Do sledecih izbora moraju ozbiljno da rade na marketingu i infrastrukturi inace ce nestati. Bila bi steta, imaju dobru ideju, ali politika je nemilosrdna.

Millennium

pre 7 godina

Bez ujedinjenja opozicije, zajedničkog kandidata i konretnog plana nema ništa. Opet se pogubnom pokazala politika izlaska u više frontova. Sportskim rečnikom, Vučić je nametnuo ritam utakmice, opozicija je pokušala da se prilagodi.

nenad

pre 7 godina

Poraz Jeremica, pre svega , je dokaz da Srbi vise ne galsaju ni za kakvu nacionalnu politiku. Nje jednostavno kod Srba - nema. Jeremiceve izjave da "nikada ne bi priznao Kosovo", da vojnu neutralnost treba upisati u ustav, da vi vodio srpsku Vladu u Banjaluku, da ne treba rasprodavati Nis i druge domaće kompanije - deluju neinteresantno za srpske birače. Ni Kosovo ni sve to - više NIJE TEMA. Da li je to dobro sto je tako - to je drugo pitanje.Vucic je iscedio nacionalnu politiku i od nje napravio farsu - on je prakticno dao zeleno svetlo za nezavisnost Kosova , a ujedno je najveci "zastitnik" Srba dole. U tako sizofrenom drustvu nema nikakve nacionalne politike. Oybiljna politička biografija Jeremica u Srbiji ne znači ništa ako nema partijsku logistiku i pristup ESTRADI, tj medijima. Njegov pristup bio je tradioconalan - sa programom i nacionalnim porukama - ali to je u Srbiji mrtva priča. Zato je prošao kako je prošao. I zato se vise verovtano neće ni ražati u sepsku opolitiku. Zabavljač Beli postaje ozbiljan faktor, mada nema ni programa ni ideja. Samo se dobro zeza. To znaci da je u srpskom društvu sve OK. Jer, onaj kome nije dobro taj se buni. Kod nas se niko ne buni. Ni sindikati, ni opozicija, niko. Kod nas jedini programi na koje biraci reaguju jesu - Pinkov, RTS-ov, progam tv Hepi itd..Opozocija? kankovic? Sacekaate da mu DS zatvori "slavine" pa cete videti. Mi smo društvo u rangu Nazarbajeva i mnogo slično Bjeloruskom. Prijatno.

paja

pre 7 godina

Jankovic je stekao jako uporiste u Beogradu i Novom Sadu. Istina, nije ni tu pobedio ali po 25% u ova dva grada je veliki potencijal. Zato je situacija prilicno jasna: treba ici na dobijanje lokalnih izbora naredne godine. Kao sto je Milosevicev pad poceo gubitkom najvecih gradova, tako bi se moglo desiti i sa Vucicem. Ako se osvoje Beograd i Novi Sad onda ima nade na sledecim parlamentarnim izborima.

качарево

pre 7 godina

Ја имам 45 година и први пут нисам гласао,кад сам требао да одем и гласам за белога схватио сам да је то сувише неозбиљно.не разумем ко је гласао за вучића.

tić cikotić

pre 7 godina

Našli Srbijanci svoga Mila Đukanovića. Ajd pa nek vam je na zdravlje i na dug život! Otsele se nemojte œekirat. Nemate što izlazit na izbore vaši glasovi će biti uredno unešeni sa ili bez vas. Živite opušteno i radujte se životu jer se o izborima od sad pa nadalje i ubuduće ne morate brinuti. E da ako vam je ko umro slobodno na sledeće izbore do biračkog mjesta, mi se tamo nalazimo s njima i proćaskamo kad nam je do toga.

Dejan

pre 7 godina

Ја имам 45 година и први пут нисам гласао,кад сам требао да одем и гласам за белога схватио сам да је то сувише неозбиљно.не разумем ко је гласао за вучића.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (качарево, 2. april 2017 22:52)

Ti si glasao jer nisi izašao na izbore.

Milan

pre 7 godina

'I što ćemo sad...? Kud odoše glumci,pevači i sve te mudre face što su nas lepo zabavljali i držali zapaljive govore tokom kampanje? Ocigledno je da je trebalo mnogo više pljuvačine da bude,jer ovako su stvarno slabi rezultati..I da li su svesni da su ispljuvali dva miliona i kusur glasača...? Ne dobijaju se tako izbori,gospodo intelektualci.
(Neko iz mase, 03. april 2017 00:52)' oni nisu pljuvali po glasacima vec glasackoj masi! Pljuvali su po onima sto ne znaju za bolje od Stanije i Soraje, sto ne vide dalje od Peconija i Mitrovica, sto ne citaju vise od Informera!

Low Key Lyesmith

pre 7 godina

Izbori čiji rezultat sjajno pokazuje šta se dešava kada se opšti interes podredi ličnom. Ili kada postane žrtvom ostrašćenosti. Da je opozicija izašla na izbore u "jednoj koloni", mogli su pobediti ovog nadmenog fiškala čiji su inicijali onomatopeja laveža. Ovako... Preletačević (Maksimović) je prijatno iznenađenje, doduše. Možda najava nekih značajnijih promena na političkoj sceni Srbije?
Naravoučenije ovih izbora: opozicija bi se trebala bolje organizovati za naredne izbore - lokalne, pokrajinske, parlamentarne, koje već - odabrati ljude čiji se integritet uopšte ne može dovesti u pitanje, i pokušati poslati ove radikale sa uklonjenim serijskim brojem i njihove trabante na smetlište istorije.
And another thing - diskriminatorski i (pseudo)elitistički stav koji, čini se, većina ljudi nezadovoljnih ishodom netom završenih izbora ima prema penzionerima, seljacima i uopšte ljudima koji se percipiraju kao neinformisani i neobrazovani, je pogrešan i sramotan. Ne zaboravite to.

@aleksa, 3. april 2017 01:07
"I mozda za mene najvece negativno iznenadjenje Bosko-cenio sam ga na 8 procenata po meni buduca moderna desnica samo 2 procenta jako jako slabo."
Teško zemlji u kojoj Boško Obradović, i ta klerofašistička ruska peta kolona koju predvodi, važe za modernu desnicu. Aktualnu ili buduću, svejedno je.

ns ja

pre 7 godina

Čestitam pobedu novom predsedniku! Ali sada ovog puta zaista i od srca!!! Vi kukavci ovde, među kojima sam i ja, shvatite: nije AV kriv što je pobedio! Pogledajte opoziciju! Pogledajte sujetu klike i logistike oko kandidata Jankovića kojega je iznedrio DS, DS kojem smo rekli NE, pa rekli NE i ponovili više puta NE, NE i NE!!!

I šta radi DS!? DS Insistira!! Ili će biti veliki come back DS-a, ili će biti AV!! EEE, neka bude AV, nije mi žao uopšte, DS su najbolji mogući "koalicioni partneri" SNS-u: po 3.put su omogućili pobedu SNS-a, a ništa za uzvrat ne traže, jer ne kohabituju u vlasti!!! :))) E Bože, ovakvog sado-mazohizma prema sebi i državi, ali i prema narodu, nisam nikada video!

Šteta što ozbiljni ljudi nisu mnogo ozbiljnije shvatili Belog, pogotovo u ovoj prevelikoj drskosti i bezobrazluku opozicije okupljene uglavnom samo oko jednog cilja - vaskrsnuća DS-a !!!

Ave Beli, Vučić što se mene tiče treba da nam vlada dok god postoji i jedan jedini glasač koji želi da veruje u povratak DS-a, kao jedinu protivtežu vladavini SNS-a! Čestitam pobedniku još jedanput, bez obzira što njegova pobeda nema ama baš nikave veze sa njim niti sa radom i kampanjom SNS-a, nego sa pre-prelošom strategijom iz upokojenog DS-a, koji je, izgleda zauvek, potrošio sve lepo iz čega je inicijalno nastao !!!

Slobodni Klikeri

pre 7 godina

Evo i ja da iznesem analizu.:)
Kljucni problem je neazuriran biracki spisak. Dok se to ne odradi dzabe prica. Ali...
-Smesni su mi komentari u kojima se Jankovic predstavlja kao neki buduci veliki vodja opozocije. Covek nema nikakvu harizmu,jedva prica,mucno ga je slusati,usporen,flegmatican.Na jedvide jade namakao 15-16% od cega su vise od pola glasaci DS-a,DJB i jos nekih manjih stranaka. Opoziciji je tesko,ali bice joj jos teze ako joj Jankovic bude lider.Za mene varijanta za njim nema blage veze.
-Radulovic manje vise ocekivano. Vecina njegovih je glasala ili Jankovica ili Jeremica,verovatno i Belog. Realno,losa procena (iznudjena) da vise kandidata povecava izlaznost sto se nije desilo. To je glavni problem opozicije-nisu animirali apstinente NI MALO!
-Obradovic ocekivano. Covek se zaneo posle proslih izbora kao da je osvojio 20%,a ne jedva 5% i to sa DSS na misice posle pomoci cele opozicije. Oko 2,5-3% je njegova mera vec par godina.Da se spusti na zemlju.
-Seselj,jedina SVETLA tacka ovih izbora i vrlo mi je drago zbog njegovog DEBAKLA. Radulovic pogodio kada je rekao da Seselj nema ni 5%. Izuzetno mi je drago sto je tako.
-Jeremic,TOTALNI FIJASKO. Greska sto se uopste i kandidovao. Iz jednog poraza uleteo je u drugi jos tezi,sto bitno urusava njegov integritet.
-Beli iznenadio vrlo. Ali nije podigao izlaznost,vec su se samo razocarani glasovi prelili kod njega. Znam puno njih koji su prosli put umesto DS glasali Tomu,iz inata,a sada Belog,jer su razocarani.

tacno

pre 7 godina

@Pitanje

ukupno se prijavilo 11000 glasača u inostranstvu. Dakle naši glasovi neće bitno uticati. Naravno, sistem je takav da nam oteža prijavljivanje i glasanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan M, 2. april 2017 23:58)

Nije tacno ovo sto si rekao, nemoj molim te sa opravdanjima!

Ja sam glasao u UAE, broj prijavljenih biraca je bio 180. Od oko 5000 Srba ovde.

A prijava za glasanje je bila sledeca (prosao kroz to, tako da 100% tacno) - skines formular, popunis, potpises, skeniras i zajedno sa kopijom pasosa posaljes na email! Dakle, 5 minuta posla!

Nego, Srbin kad ode iz Srbije zaboravi odakle je dosao (sem kad treba da se navija za Noleta ili kosarkase), a da da neki humanitrani prilog, glasa, ili nesto drugo - eto odmah 1000 opravdanja zasto ne.

Sto rece neko dole, daleko smo mi od ozbiljnog naroda.

boka

pre 7 godina

Do juce je bilo "gotov je",danas "ovo je novi pocetak"ovaj dole prica kako su AV izabrali seljaci i neobrazovani van Bg.Ja cu da vam kazem ko ga je izabrao,izabrao ga je narod,onaj koji kad okrene glavu i vidi ko je sve u opoziciji dodje mu da povraca.Pa oni su svi isli protiv AV a nisu mogli da se ujedine u jednu liniju i da podrze jednog kandidata da se bori protiv istog.Mnogo sujete,mnogo stvari koje znaju jedan o drugom,mnogo ucena i mnogo neozbiljnosti.Kada pogledam Belog ja u njemu ne vidim vlast nego opoziciju.Samo oni to ne shvataju.Pored ovakve opozicije vlada ce on jos dugo,dugo...Laku noc.

del boj

pre 7 godina

Teško zemlji u kojoj Boško Obradović, i ta klerofašistička ruska peta kolona koju predvodi, važe za modernu desnicu. Aktualnu ili buduću, svejedno je.
(Low Key Lyesmith, 3. april 2017 10:24

Eldepeovac, kako je u SNS-u? Otcepljenje KiM, gej brakovi, EU bez alternative i te fore.

Tepavac

pre 7 godina

Zašto je DJB katastrofalno vodio kampanju?

Zato sto je do pre mesec dana bilo nejasno sta DJB uopste hoce? Radulovic je dao nekoliko intervjua, procitao sam ih, u kojima se bavio nekom samo njemu poznatom matematikom - sta ce biti ako bude - pokusavajuci da natera opoziciju da izadje sa jednim kandidatom?!?!?! Ko je on da bilo koga tera i postavlja uslove? Onda je zapretio da ce DJB izaci sa kandidatom najboljim od svih (u opticaju je bilo dvoje za koje je malo ko cuo), i onda kandidovao - SEBE?!?!?!?!
U intervjuu rekao da ce u slucaju loseg rezultata na izborima stranke morati da snose posledice (misleci na DS itd) a kada ga je novinar upitao da li ce u slucaju loseg rezultata DJB i on snositi posledice, nije odgovorio, tojes mudro je preskocio odgovor.
Dakle, moze da kritikuje druge ali ne i sebe.
Drugi treba da snose odgovornost losih odluka ali ne i on.

A da se malo podsetimo, on je bio u Vucicevoj vladi, hm...dakle nije gadljiv (u prevodu - spreman je na sve samo da bi bio na i u vlasti)

ispran mozak

pre 7 godina

Cedomir Jovanovic je najveci pobednik na politickoj sceni Srbije. Njegovu politiku u interpretaciji drugih, podrzava oko 95% gradjana. Kada bi se organizovao referendum o nezavisnosti KiM, kladim se da bi bar 65 % podrzalo isto.

Milan

pre 7 godina

Sto se tice DJB-a ipak treba uzeti u obzir da su oni terali SJ i VJ da se dogovore do poslednjeg trenutka. I sami su rekli da je to bila greska. Hteli su da kandiduju Miroslavu Milenovic, ali su zbog neprepoznatljivosti i nedostatka vremena kandidovali Radulovica. To je bila nova greska jer se Radulovic nametnuo kao buduci premijer i dosta glasaca DJB-a ne zeli njega na mestu predsednika. Ipak treba uzeti u obzir da je Vucic osvojio ispod 45% u BG-u, a da su izbori sledece godine. Verujem da ce DJB preuzeti vlast i da ce Radulovic biti gradonacelnik. Sto se SJ i VJ tice verujem da ce i oni osnovati partije i da ce biti koalicioni partneri DJB-u u BG-u.

nnidza

pre 7 godina

@aleksa
Nisi u pravu. Poznajem mnogo visokoobrzovanih ljudi koji su u SNS -u. Ima dosta i studenata, veliki broj srednjoškolaca. Ne dozvoli da ti pune glavu takvim glupostima. A "ovce" su te koje čine većinu, donose pobede. Bilo je to za vreme Miloševića (gladni, korumpirani), 5. oktobra (navijači, huligani, večni studenti), SNS (očajni ljudi bez posla). Svako je kontrolisao svoju masu i njome manipulisao... Ne brini se, biće na vlasti isti ljudi koje gledam već 25 godina. Ako ništa drugo kao savetnici...

student

pre 7 godina

Kao što je Preletačević rekao, kada vidite da je 10% (350.000) ljudi od 54% koji su glasali, dali svoj glas izmišljenom liku, onda shvatite da nešto nije u redu sa državom.

asomakum

pre 7 godina

@banned
lepo je to sto ne zelite, ali to o cemu govoris ovde ne prolazi, mozda samo u EU, skandinaviji i sl. Ako planiras neagresivnim putem da u Srbistanu menjas svest ljudi, onda izvolte borite se 50 godina sa sns masinerijom slicno Mahatmi Gandiju, ako vi imate toliko vremena na raspolaganju, ja nemam. Ako sns krene na tebe "kamenom", ti na njega moras " stenom", jedino tako ovde moze nesto da se promeni, ako me razumes?

Samuraj

pre 7 godina

Zvezda jos 4 godine prvak u fudbalu?(Uros, 03. april 2017 12:18)

Ne, nego ćete naredne četiri godine umesto "Hvala premijeru" uzvikivati " Hvala preCedniku!"

asomakum

pre 7 godina

Naravoucenije opoziciji. Ne moze se na bager (sns) ici s motkom! Sns je od svojih clanova napravio vojsku, poslusnu, mobilnu. Apsolutnim medijskim silovanjem je dobio izbore, kad to kazem mislim na tv, radio, youtube. A sta je opozicija radila... mlaka kampanja (za Srbiju bez straha, bolji ljudi i sl), to ne ostavlja utisak na prosecnog Srbina (tu ne ubrajam intelektualce, mlade).

starleta dr

pre 7 godina

Ma bas me briga sta ce oni. Sta cemo MI? Novi Sad je pokazao da je bilo moguce i da smo mogli. Ali nema nas dovoljno. Evo u krusevcu trubaci nemaju pauzu... Nista onda, vracamo se nazad u rijaliti...

model13

pre 7 godina

Ја имам 45 година и први пут нисам гласао,кад сам требао да одем и гласам за белога схватио сам да је то сувише неозбиљно.не разумем ко је гласао за вучића.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (качарево, 2. april 2017 22:52)

Pa upravo si ti glasao za Vucica.

aleksa

pre 7 godina

ovo je uzasan rezultat za:Vuka Jeremica-covek je ulozio milione u kampanju zaista sam ocekivao barem 10 posto ako ne I vise da ce imati
Seselj-on moze I zvanicno da se povuce iz politike njegovo vreme je proslo davno
DJB-od najprijatnijeg iznenadjenja pre godinu dana do danasnjeg debakla I sam lepo kaze ocekivao sam barem 3,4 procenta
I mozda za mene najvece negativno iznenadjenje Bosko-cenio sam ga na 8 procenata po meni buduca moderna desnica samo 2 procenta jako jako slabo.
Sve u svemu najveci pobednik ovih izbora mozda nije Vucic vec Dacic gledano kratkorocno jer verujem da ce njega staviti za premijera.Zaista se brinem u kakvoj mi zemlji zivimo da je skoro dva miliona,brojevima 2000000 ljudi glasalo za njega.Od toga je 90 posto siguran sam ljudi bez fakultetske diplome(ne racunajuci sege,mege) ili respektabilne srednje skole plus vecina penzionera koji u po ceo dan gledaju Parove,Pink I citaju informer.Ljudi osvestite se Srbija nije samo Beograd I krug dvojke cim odete malo dalje zalazite u neobrazovani svet seljaka koji nisu ni culi za Jankovica ni za Jeremica.Nadam se da ce Sasa I Jeremic uz pokret DJB napraviti neku novu gradjansku opciju,DS je u narodu previse oklevetan.Takodje da ce Seselj otici u penziju,a da ce novi vodja desnice biti Bosko Obradovic.I nadam se da ce za na nekim sledecim izborima u drugom krugu moci da se bira izmedju na primer Sase Jankovica I Boska Obradovica a ne za I protiv Vucica.

momo dobri

pre 7 godina

Ajd ovako,u ovoj Srbiji da kazem nesto.Mladi su otisli(za vreme DS),otisli(za ovo vreme SNS) i planiraju da idu?!Bar 30-40% a ostali se snalaze i proklinju Srbiju i vlast(i) razne.A mladi radjaju i prave ono na cemu se zasniva jedno drustvo u buducnosti za pokolenja.Pricam jer imam 29 god dakle znam.I svi hocemo da menjamo nesto,pri tom u mom okruzenju niko ne voli AV i nije plnirao da glasa za njega a onda rezultat da on razbuca sve.E pa ljudi Srbi moji prepametni sto vicete i kukate a ovamo milion i po do dva nije glasalo tako ispada???Pa kukajte i kukajmo sta je sad.BIRACKI SPISKOVI moraju da se srede pod hitno inace je manipulacija moguca..Eeeee do sutra bih mogao ovako...

14.

pre 7 godina

Sve u svemu za manje od godinu dana vladajuća koalicija oko Av-Ava, uprkos brutalno skupoj kampanji, pala je više 5%-10% tako da na sledećim izborima gubi većinu.

maja

pre 7 godina

Novi lider opozicije je sada nesporno Sasa Jankovic. Hitno da osnuje stranku ili nekakav pokret i sprema se za sledece izbore za grad Beograd i parlamentarne izbore..Skoro 18 posto glasova, blizu milion u ovakvim uslovima nije malo. Pretekao je sve stranke i SPS...Covek imao par nedelja kampanje..preko fejsa i tvitera, dobro je i toliko dobio!!Bez straha i borba za slobodu se nastavlja..

Nexus

pre 7 godina

@Вања Apsolutno netacno. Vecina SPS-ovaca je izasla na izbore. Izlaznost je ista kao i na prethodnim izborima. Jug je glasao preko 70% za vucica a na jugu SPS ima dosta biraca. Drugo Dacic nije pobednik jer nece biti premijer kao sto se nadao. Vucic nece da stavi nekog jakog na premijersko mesto, jer ne moze da ima kontrolu. Pre ce da bude Nesa.

menjam nick

pre 7 godina

Kad nam je najjači u opoziciji Saša Janković.. Mi ljudi nemamo opozociju normalnu, koliko nemamo ni normalnu vlast i dokle god je tako, ovi ima da nas ljuljaju i ljuljaju.. Ubacio nas je Vučić u mašinu iz koje ne namerava u skorije vreme da nas ispusti, a ukoliko se ne pojavi neki ozbiljniji opozicioni pokret, tako će nažalost i biti..

качарево

pre 7 godina

Ја имам 45 година и први пут нисам гласао,кад сам требао да одем и гласам за белога схватио сам да је то сувише неозбиљно.не разумем ко је гласао за вучића.

Jovan

pre 7 godina

Podrska Radulovicu uprkos ovom medijskom mraku.Dosta glasaca je glasalo za Jankovica\Jeremica, a mozda najvise je glasalo za Belog, zato je Radulovic lose prosao. Ali, ako neko zna kako da probudi Srbiju, i da je postavi na zdrave noge, to je on. Jankovic\Jeremic pa i Beli su samo licnosti, DJB je pokret, stranka ako bog da.
Na moj glas ce moci da racuna, kad god se bude kandidovao.

Filip

pre 7 godina

Kakva tuga sta se desava.
Ljudi vide da lose zive,vide da bukvalno gore ne moze ali ubrzo ce shvatiti da moze.
Niste hteli da izadjete nemate prava na kukanje,prava da pretsedniku vicete da je p*d*r ili bilo sta slicno jer kad ste imali priliku da to promenite vi ste ostali kuci i uzivalu u lepom danu.
Nece nam biti bolje svi smo znali da je tesko uz Vucica bio je i Dacic sa drugom strankom po snazi iako je verovatno izgubio neke glasace time on je sebi obezbedio do naradnih izbora premijersko mesto. Imacemo na vlasti Karica,Dacica,Malog,Vulina ne znate kako je bilo za vreme Milosevica e pa bice vam gore ali tako ste hteli.

ivan

pre 7 godina

Sasa Jankovic da osnuje svoju stranku-pokret, hitno. Da se oslobodi Sutanovca odmah, jer mu je samo odmogao. Da osnuje infrastranacku strukturu i sprema se i za izbore u Beogradu, gde ce biti pocetak kraja ovog rezima. Sada je nesporni lider opozicije i to mora da iskoristi. Sloboda medija mora biti garantovana i to svojim ugledom u svetu mora da izbori, twiter i fejsbuk nisu dovoljni. Bice brzo novih parlamentarnih izbora..Bez straha, ovo je tek pocetak borbe!!!

Fajtont republikanac

pre 7 godina

beli da nastavi jos jace, na pravom je putu, DJB ozbiljno da se zapita a sps nek se ugasi slobodno jer ce ih vucko potisnuti u zavorav! laku noć!

Miki Avala

pre 7 godina

 Beli bi mogao da bude novi važan činilac u srpskoj političkoj areni.

Kao prvo svi koji su ispod rezultata Belog, bi trebali javno da se izvinu narodu i zauvek prestanu da se bave politikom.
Kao drugo decko je uspeo da pokaze koja smo mi sprdnja od naroda i drzave.O ovima na vlasti da i ne govorim...

Ivan M

pre 7 godina

@Pitanje

ukupno se prijavilo 11000 glasača u inostranstvu. Dakle naši glasovi neće bitno uticati. Naravno, sistem je takav da nam oteža prijavljivanje i glasanje.

Sava i Lola, Kovačević i Ribar

pre 7 godina

Beli, Luka, brate, prijatelju, komšija, rođače, druže iz vojske: ti si vratio osmeh na lica mnogima pa i meni, veru u život. Samo jako.

Nas dva brata oba ratujemo, ne plač majko ako poginemo.

Ne brinite ljudi, biće kad tad, do tada, volite se, pomažite i uživajte u životu, širite što bi rekli neki dobre vibracije. Saši J. svako poštovanje, novom predsednikku sve najbolje i pamet u glavu, narcisoidnost da smanji za 90% i biće podnošljivo. Zezam se naravno, ali makar to, pa možeš valjda to, ne kukaj kako te svi mrze paćeniče, jado, mrčo.

S.F.S.N.

dragan

pre 7 godina

"Velika nepoznanica će ostati SPS i to kakav je udarac stranka pretrpela nakon odluke da podrži Vučića." Naprotiv. SPS je, osim Vucica, najbolje prosao. Zbog podrske Vucicu dobice jos vise izvrsne vlasti. NI luk jeo ni luk mirisao, a brkove ce omastiti. Kakavo crno gasenje, pa to je stranska koje je neprekidno u vlasti. Naprevejaniji, kapa dole.

dZoni

pre 7 godina

DJB katastrofalno vodio kampanju. Do sledecih izbora moraju ozbiljno da rade na marketingu i infrastrukturi inace ce nestati. Bila bi steta, imaju dobru ideju, ali politika je nemilosrdna.

Millennium

pre 7 godina

Bez ujedinjenja opozicije, zajedničkog kandidata i konretnog plana nema ništa. Opet se pogubnom pokazala politika izlaska u više frontova. Sportskim rečnikom, Vučić je nametnuo ritam utakmice, opozicija je pokušala da se prilagodi.

paja

pre 7 godina

Jankovic je stekao jako uporiste u Beogradu i Novom Sadu. Istina, nije ni tu pobedio ali po 25% u ova dva grada je veliki potencijal. Zato je situacija prilicno jasna: treba ici na dobijanje lokalnih izbora naredne godine. Kao sto je Milosevicev pad poceo gubitkom najvecih gradova, tako bi se moglo desiti i sa Vucicem. Ako se osvoje Beograd i Novi Sad onda ima nade na sledecim parlamentarnim izborima.

Tepavac

pre 7 godina

Zašto je DJB katastrofalno vodio kampanju?

Zato sto je do pre mesec dana bilo nejasno sta DJB uopste hoce? Radulovic je dao nekoliko intervjua, procitao sam ih, u kojima se bavio nekom samo njemu poznatom matematikom - sta ce biti ako bude - pokusavajuci da natera opoziciju da izadje sa jednim kandidatom?!?!?! Ko je on da bilo koga tera i postavlja uslove? Onda je zapretio da ce DJB izaci sa kandidatom najboljim od svih (u opticaju je bilo dvoje za koje je malo ko cuo), i onda kandidovao - SEBE?!?!?!?!
U intervjuu rekao da ce u slucaju loseg rezultata na izborima stranke morati da snose posledice (misleci na DS itd) a kada ga je novinar upitao da li ce u slucaju loseg rezultata DJB i on snositi posledice, nije odgovorio, tojes mudro je preskocio odgovor.
Dakle, moze da kritikuje druge ali ne i sebe.
Drugi treba da snose odgovornost losih odluka ali ne i on.

A da se malo podsetimo, on je bio u Vucicevoj vladi, hm...dakle nije gadljiv (u prevodu - spreman je na sve samo da bi bio na i u vlasti)

Neko iz mase

pre 7 godina

I što ćemo sad...? Kud odoše glumci,pevači i sve te mudre face što su nas lepo zabavljali i držali zapaljive govore tokom kampanje? Ocigledno je da je trebalo mnogo više pljuvačine da bude,jer ovako su stvarno slabi rezultati..I da li su svesni da su ispljuvali dva miliona i kusur glasača...? Ne dobijaju se tako izbori,gospodo intelektualci.

nnidza

pre 7 godina

@aleksa
Nisi u pravu. Poznajem mnogo visokoobrzovanih ljudi koji su u SNS -u. Ima dosta i studenata, veliki broj srednjoškolaca. Ne dozvoli da ti pune glavu takvim glupostima. A "ovce" su te koje čine većinu, donose pobede. Bilo je to za vreme Miloševića (gladni, korumpirani), 5. oktobra (navijači, huligani, večni studenti), SNS (očajni ljudi bez posla). Svako je kontrolisao svoju masu i njome manipulisao... Ne brini se, biće na vlasti isti ljudi koje gledam već 25 godina. Ako ništa drugo kao savetnici...

nenad

pre 7 godina

Poraz Jeremica, pre svega , je dokaz da Srbi vise ne galsaju ni za kakvu nacionalnu politiku. Nje jednostavno kod Srba - nema. Jeremiceve izjave da "nikada ne bi priznao Kosovo", da vojnu neutralnost treba upisati u ustav, da vi vodio srpsku Vladu u Banjaluku, da ne treba rasprodavati Nis i druge domaće kompanije - deluju neinteresantno za srpske birače. Ni Kosovo ni sve to - više NIJE TEMA. Da li je to dobro sto je tako - to je drugo pitanje.Vucic je iscedio nacionalnu politiku i od nje napravio farsu - on je prakticno dao zeleno svetlo za nezavisnost Kosova , a ujedno je najveci "zastitnik" Srba dole. U tako sizofrenom drustvu nema nikakve nacionalne politike. Oybiljna politička biografija Jeremica u Srbiji ne znači ništa ako nema partijsku logistiku i pristup ESTRADI, tj medijima. Njegov pristup bio je tradioconalan - sa programom i nacionalnim porukama - ali to je u Srbiji mrtva priča. Zato je prošao kako je prošao. I zato se vise verovtano neće ni ražati u sepsku opolitiku. Zabavljač Beli postaje ozbiljan faktor, mada nema ni programa ni ideja. Samo se dobro zeza. To znaci da je u srpskom društvu sve OK. Jer, onaj kome nije dobro taj se buni. Kod nas se niko ne buni. Ni sindikati, ni opozicija, niko. Kod nas jedini programi na koje biraci reaguju jesu - Pinkov, RTS-ov, progam tv Hepi itd..Opozocija? kankovic? Sacekaate da mu DS zatvori "slavine" pa cete videti. Mi smo društvo u rangu Nazarbajeva i mnogo slično Bjeloruskom. Prijatno.

ispran mozak

pre 7 godina

Cedomir Jovanovic je najveci pobednik na politickoj sceni Srbije. Njegovu politiku u interpretaciji drugih, podrzava oko 95% gradjana. Kada bi se organizovao referendum o nezavisnosti KiM, kladim se da bi bar 65 % podrzalo isto.

Milan

pre 7 godina

'I što ćemo sad...? Kud odoše glumci,pevači i sve te mudre face što su nas lepo zabavljali i držali zapaljive govore tokom kampanje? Ocigledno je da je trebalo mnogo više pljuvačine da bude,jer ovako su stvarno slabi rezultati..I da li su svesni da su ispljuvali dva miliona i kusur glasača...? Ne dobijaju se tako izbori,gospodo intelektualci.
(Neko iz mase, 03. april 2017 00:52)' oni nisu pljuvali po glasacima vec glasackoj masi! Pljuvali su po onima sto ne znaju za bolje od Stanije i Soraje, sto ne vide dalje od Peconija i Mitrovica, sto ne citaju vise od Informera!

Milan

pre 7 godina

Sto se tice DJB-a ipak treba uzeti u obzir da su oni terali SJ i VJ da se dogovore do poslednjeg trenutka. I sami su rekli da je to bila greska. Hteli su da kandiduju Miroslavu Milenovic, ali su zbog neprepoznatljivosti i nedostatka vremena kandidovali Radulovica. To je bila nova greska jer se Radulovic nametnuo kao buduci premijer i dosta glasaca DJB-a ne zeli njega na mestu predsednika. Ipak treba uzeti u obzir da je Vucic osvojio ispod 45% u BG-u, a da su izbori sledece godine. Verujem da ce DJB preuzeti vlast i da ce Radulovic biti gradonacelnik. Sto se SJ i VJ tice verujem da ce i oni osnovati partije i da ce biti koalicioni partneri DJB-u u BG-u.

tacno

pre 7 godina

@Pitanje

ukupno se prijavilo 11000 glasača u inostranstvu. Dakle naši glasovi neće bitno uticati. Naravno, sistem je takav da nam oteža prijavljivanje i glasanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan M, 2. april 2017 23:58)

Nije tacno ovo sto si rekao, nemoj molim te sa opravdanjima!

Ja sam glasao u UAE, broj prijavljenih biraca je bio 180. Od oko 5000 Srba ovde.

A prijava za glasanje je bila sledeca (prosao kroz to, tako da 100% tacno) - skines formular, popunis, potpises, skeniras i zajedno sa kopijom pasosa posaljes na email! Dakle, 5 minuta posla!

Nego, Srbin kad ode iz Srbije zaboravi odakle je dosao (sem kad treba da se navija za Noleta ili kosarkase), a da da neki humanitrani prilog, glasa, ili nesto drugo - eto odmah 1000 opravdanja zasto ne.

Sto rece neko dole, daleko smo mi od ozbiljnog naroda.

Slobodni Klikeri

pre 7 godina

Evo i ja da iznesem analizu.:)
Kljucni problem je neazuriran biracki spisak. Dok se to ne odradi dzabe prica. Ali...
-Smesni su mi komentari u kojima se Jankovic predstavlja kao neki buduci veliki vodja opozocije. Covek nema nikakvu harizmu,jedva prica,mucno ga je slusati,usporen,flegmatican.Na jedvide jade namakao 15-16% od cega su vise od pola glasaci DS-a,DJB i jos nekih manjih stranaka. Opoziciji je tesko,ali bice joj jos teze ako joj Jankovic bude lider.Za mene varijanta za njim nema blage veze.
-Radulovic manje vise ocekivano. Vecina njegovih je glasala ili Jankovica ili Jeremica,verovatno i Belog. Realno,losa procena (iznudjena) da vise kandidata povecava izlaznost sto se nije desilo. To je glavni problem opozicije-nisu animirali apstinente NI MALO!
-Obradovic ocekivano. Covek se zaneo posle proslih izbora kao da je osvojio 20%,a ne jedva 5% i to sa DSS na misice posle pomoci cele opozicije. Oko 2,5-3% je njegova mera vec par godina.Da se spusti na zemlju.
-Seselj,jedina SVETLA tacka ovih izbora i vrlo mi je drago zbog njegovog DEBAKLA. Radulovic pogodio kada je rekao da Seselj nema ni 5%. Izuzetno mi je drago sto je tako.
-Jeremic,TOTALNI FIJASKO. Greska sto se uopste i kandidovao. Iz jednog poraza uleteo je u drugi jos tezi,sto bitno urusava njegov integritet.
-Beli iznenadio vrlo. Ali nije podigao izlaznost,vec su se samo razocarani glasovi prelili kod njega. Znam puno njih koji su prosli put umesto DS glasali Tomu,iz inata,a sada Belog,jer su razocarani.

del boj

pre 7 godina

Teško zemlji u kojoj Boško Obradović, i ta klerofašistička ruska peta kolona koju predvodi, važe za modernu desnicu. Aktualnu ili buduću, svejedno je.
(Low Key Lyesmith, 3. april 2017 10:24

Eldepeovac, kako je u SNS-u? Otcepljenje KiM, gej brakovi, EU bez alternative i te fore.

tić cikotić

pre 7 godina

Našli Srbijanci svoga Mila Đukanovića. Ajd pa nek vam je na zdravlje i na dug život! Otsele se nemojte œekirat. Nemate što izlazit na izbore vaši glasovi će biti uredno unešeni sa ili bez vas. Živite opušteno i radujte se životu jer se o izborima od sad pa nadalje i ubuduće ne morate brinuti. E da ako vam je ko umro slobodno na sledeće izbore do biračkog mjesta, mi se tamo nalazimo s njima i proćaskamo kad nam je do toga.

Dejan

pre 7 godina

Ја имам 45 година и први пут нисам гласао,кад сам требао да одем и гласам за белога схватио сам да је то сувише неозбиљно.не разумем ко је гласао за вучића.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (качарево, 2. april 2017 22:52)

Ti si glasao jer nisi izašao na izbore.

boka

pre 7 godina

Do juce je bilo "gotov je",danas "ovo je novi pocetak"ovaj dole prica kako su AV izabrali seljaci i neobrazovani van Bg.Ja cu da vam kazem ko ga je izabrao,izabrao ga je narod,onaj koji kad okrene glavu i vidi ko je sve u opoziciji dodje mu da povraca.Pa oni su svi isli protiv AV a nisu mogli da se ujedine u jednu liniju i da podrze jednog kandidata da se bori protiv istog.Mnogo sujete,mnogo stvari koje znaju jedan o drugom,mnogo ucena i mnogo neozbiljnosti.Kada pogledam Belog ja u njemu ne vidim vlast nego opoziciju.Samo oni to ne shvataju.Pored ovakve opozicije vlada ce on jos dugo,dugo...Laku noc.

jednostavno

pre 7 godina

SPS i DS od veceras vise ne postoje.... SPS se ugasio sam od sebe, a DS nestaje ako ne prihvati cinjenicu da su sadasnji lideri stranke prevazidjeni i da je Jankovic nova realnost...

s

pre 7 godina

Sve u svemu za manje od godinu dana vladajuća koalicija oko Av-Ava, uprkos brutalno skupoj kampanji, pala je više 5%-10% tako da na sledećim izborima gubi većinu.
(14., 2. april 2017 22:24)

Jel se ti to tesis??? Kako si dosao do racunice da su pali uopste? Gube vecinu ??? To mozda apsolutnu , ali onda jos 2,3 mandata u koaliciji i mozda 2050 ovaj sidje s vlasti. Neverovatan ti je komentar. Napisi slobodno da je razbio sve kao malu zvecku .Ima vise glasova nego svi zajedno . E to je realno . A to ko je glasao za njega , to je bespredmetno . Da li neko ima mozga ili nema kad glasa za njega ? Koga to briga , treba da imas vise od 18 godina i to je to.

Igor Mitrović

pre 7 godina

Zašto je DJB katastrofalno vodio kampanju? Kad nemaš novca, ovo sa autobusom i 25 dana obilaskom Srbije je najbolje što se moglo izvući. :) Radulović je imao samo jedan pravi cilj, da pokuša da izvuče na birališta još nekog. Nije očito uspeo ali ni ulog a ni očekivanja nisu bila nešto visoka. Ovo apsolutno ništa ne govori o DJB kao parlamentarnoj stranci. Ne bojmo se mi za njih. :) Ideje, energija i doslednost im garantuju mesto u politici. Spor ali jasan napredak. Živi bili pa videli.

Janković je potreban Srbiji, sa njegovom novom strankom. Al ne znam kako će se to razvijati. Ili da se preliju oni iz DS-a kod njega il da stvara od nule, kao DJB. Al primetimo da DJB ima veoma profilisanu politiku (anti partokratija, socijalni program, lične karte, stop subvencijama i ostalo) dok SJ tek treba da artikuliše. Meni Janković liči na novi levi centar, neki novi DS, ali je to i najveća opasnost jer ako već neće da se učlani u DS, previše liči na njih. Nejasno je to još. Uglavnom, DJB treba samo da tera svoje jer gađa upravo neuralgične tačke i to radi kao pit bul. Volim ih iz principa upravo zbog toga. Nisu metiljavi. I idu u tom smeru pratio ih neko ili ne; voleli ih mediji ili ih (indikativno) zaobilaziali u luku.

misljenje

pre 7 godina

@Filip

Da li mozes argumentovano i konkretno da objasnis sa kojim politicarem bi nam bilo to bolje ?? Pa zar se nisu sve politicke opcije vec izmenjale ? I ? Da li nam je bilo ikad bolje ? Dok god vi cekate nekog mesiju, umesto da krenete prvo sebe da menjate pre nego sto druge kritikujete, nece nama nikada biti bolje. Ja garantujem da kada bi anonimno pitali svakog gradjana Srbije da biraju izmedju licne koristi i interesa i buducnosti drustva ogromna vecina bi izabrala ovo prvo. Upravo to je razlika izmedju razvijenih i zaostalih drzava. Politicari su samo reflekcija naroda.

Munja Ostrozubi

pre 7 godina

(menjam nick, 02. april 2017 22:45)

Moje musljenje je da mali regionalni pokreti se trebaju ujediniti i osnovati partiju koja ce biti vidljiva u celoj Srbiji. Ljudi zive i glasaju i van Beograda, ali trenutna opozicija je nevidljiva van Beograda. I jedan od problema opozicije je taj sto sve ljude koji ne glasaju za njih karakterise bezubim i neobrazovanim, a ako mislis da neko da tebi glas moras biti jednak sa svima pa i sa bezubom i neobrazovanom Srbijom.

Low Key Lyesmith

pre 7 godina

Izbori čiji rezultat sjajno pokazuje šta se dešava kada se opšti interes podredi ličnom. Ili kada postane žrtvom ostrašćenosti. Da je opozicija izašla na izbore u "jednoj koloni", mogli su pobediti ovog nadmenog fiškala čiji su inicijali onomatopeja laveža. Ovako... Preletačević (Maksimović) je prijatno iznenađenje, doduše. Možda najava nekih značajnijih promena na političkoj sceni Srbije?
Naravoučenije ovih izbora: opozicija bi se trebala bolje organizovati za naredne izbore - lokalne, pokrajinske, parlamentarne, koje već - odabrati ljude čiji se integritet uopšte ne može dovesti u pitanje, i pokušati poslati ove radikale sa uklonjenim serijskim brojem i njihove trabante na smetlište istorije.
And another thing - diskriminatorski i (pseudo)elitistički stav koji, čini se, većina ljudi nezadovoljnih ishodom netom završenih izbora ima prema penzionerima, seljacima i uopšte ljudima koji se percipiraju kao neinformisani i neobrazovani, je pogrešan i sramotan. Ne zaboravite to.

@aleksa, 3. april 2017 01:07
"I mozda za mene najvece negativno iznenadjenje Bosko-cenio sam ga na 8 procenata po meni buduca moderna desnica samo 2 procenta jako jako slabo."
Teško zemlji u kojoj Boško Obradović, i ta klerofašistička ruska peta kolona koju predvodi, važe za modernu desnicu. Aktualnu ili buduću, svejedno je.

ns ja

pre 7 godina

Čestitam pobedu novom predsedniku! Ali sada ovog puta zaista i od srca!!! Vi kukavci ovde, među kojima sam i ja, shvatite: nije AV kriv što je pobedio! Pogledajte opoziciju! Pogledajte sujetu klike i logistike oko kandidata Jankovića kojega je iznedrio DS, DS kojem smo rekli NE, pa rekli NE i ponovili više puta NE, NE i NE!!!

I šta radi DS!? DS Insistira!! Ili će biti veliki come back DS-a, ili će biti AV!! EEE, neka bude AV, nije mi žao uopšte, DS su najbolji mogući "koalicioni partneri" SNS-u: po 3.put su omogućili pobedu SNS-a, a ništa za uzvrat ne traže, jer ne kohabituju u vlasti!!! :))) E Bože, ovakvog sado-mazohizma prema sebi i državi, ali i prema narodu, nisam nikada video!

Šteta što ozbiljni ljudi nisu mnogo ozbiljnije shvatili Belog, pogotovo u ovoj prevelikoj drskosti i bezobrazluku opozicije okupljene uglavnom samo oko jednog cilja - vaskrsnuća DS-a !!!

Ave Beli, Vučić što se mene tiče treba da nam vlada dok god postoji i jedan jedini glasač koji želi da veruje u povratak DS-a, kao jedinu protivtežu vladavini SNS-a! Čestitam pobedniku još jedanput, bez obzira što njegova pobeda nema ama baš nikave veze sa njim niti sa radom i kampanjom SNS-a, nego sa pre-prelošom strategijom iz upokojenog DS-a, koji je, izgleda zauvek, potrošio sve lepo iz čega je inicijalno nastao !!!

Вања

pre 7 godina

@jednostavno Prijatelju, pa SPS je najveći pobednik ovih izbora. Nisu se laktali, a dobiće sve sto su i do sada. Apstinencija njihovih birača je dovela do toga da ne bude drugog kruga. Oni su poslušni birači.

Samuraj

pre 7 godina

Zvezda jos 4 godine prvak u fudbalu?(Uros, 03. april 2017 12:18)

Ne, nego ćete naredne četiri godine umesto "Hvala premijeru" uzvikivati " Hvala preCedniku!"

asomakum

pre 7 godina

@banned
lepo je to sto ne zelite, ali to o cemu govoris ovde ne prolazi, mozda samo u EU, skandinaviji i sl. Ako planiras neagresivnim putem da u Srbistanu menjas svest ljudi, onda izvolte borite se 50 godina sa sns masinerijom slicno Mahatmi Gandiju, ako vi imate toliko vremena na raspolaganju, ja nemam. Ako sns krene na tebe "kamenom", ti na njega moras " stenom", jedino tako ovde moze nesto da se promeni, ako me razumes?

student

pre 7 godina

Kao što je Preletačević rekao, kada vidite da je 10% (350.000) ljudi od 54% koji su glasali, dali svoj glas izmišljenom liku, onda shvatite da nešto nije u redu sa državom.