Ponedeljak, 30.01.2017.

13:47

Izetbegovićeva inicijativa - spin ili početak kraja BiH?

Ukoliko član Predsedništva BiH Bakir Izetbegović zaista planira da uloži apelaciju Ustavnom sudu BiH da se preispita ustavnost imena RS, time "kopa grob" BiH.

Izvor: Tanjug

Izetbegoviæeva inicijativa - spin ili poèetak kraja BiH? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

40 Komentari

Sortiraj po:

laburista sljaker

pre 7 godina

Cini mi se da je i kod nas 90etih Milosevic menjao imena ulicama

lozeci ljude da se nesto kao menja. Glavna tema u tadasnjem parlamentu

bilo je hoce li se te nedelje promeniti ime ulice Djure Salaja ili

Patrisa Lumumbe i sto je jos vaznije, a kako ce se te ulice zvati ?

I tako 8 godina do big boom a.

Izgleda da ni g din Izetbegovic zapravo ne namerava nista novo da

napravi za svoju zemlju.

20 godina kasnije ...

Kakva država takav i ustavni sud

pre 7 godina

Baš me zanima da vidim taj ustavni sud koji ukida ustavnu kategoriju (naziv jednog od entiteta) pri čemu ta sudska institucija ima obavezu da štiti ustav u okviru kojeg su jasno navedene prethodno pomenute ustavne kategorije (nazivi entiteta). To je samo neupućenima nelogično, jer se ionako odluke tog suda fakultativno prihvataju i primenjuju (od slučaja do slučaja).

Ja nisam odavle

pre 7 godina

Dobro je poštovani glumac gospodin Enes Beslagic rekao politicarima. " Da ste zadnjih 20 godina samo išli na posao i ništa ne pričali mi bi već bili u evropi".
Molim objavite komentar.

Tako nekako

pre 7 godina

@PC Broj protjeranih iz cijele RS je gotovo jednak broju protjeranih Srba iz Sarajeva. Koliko se Srba vratilo u Sarajevo ?
(Nikola, 30. januar 2017 14:45)
Da, vjerovatno si u pravu sto se brojki tice ali 90 % Srba iz i nakon rata oko Sarajeva je otislo pod pritiskom i prijetnjama Krajisnika, nisu ih Bosnjaci tjerali.Ljude su zaplasivali do te mjere da su cak i svoje mrtve iskopavali i nosili sa sobom iako su tu generacijama zivjeli.
Bosnjaci u Prijedoru su recimo sa bijelim trakama oko ruke morali da hodaju do logora u jednom pravcu, ne mozete nikad izjednaciti zlocinca i zrtvu koliko god da vam je propagnda ispraznila glavu.
PC je nastala na etnickom ciscenju Bosnjaka a bogme i Srba iz Sarajeva recimo (za Bosnu je odlazak Srba iz FBIH imao strasne posljedice)i za sve su krive vlasti PC a i zato PC dugorocno ne moze opstati, ne n ovaj nacin

Zeljko

pre 7 godina

Ovo pokazuje koliko muslimani iz Federacije zele da uniste srpski narod. Umjesto da razmisljaju kako da poboljsaju ekonomiju i zivotni standard, njima je Srpska najveci problem u zivotu.

Predlazem im da se oslobode mrznje i da se okrenu prema sebi i svojim problemima.

Srpska ce postojati i opstati sve dok Srbi zive na toj teritoriji. Ako ustavni sud donese odluku da se ukida njen naziv, zajednicke institucije ce biti blokirane i svi Srbi ce iskazati gradjansku neposlusnost.

kljusina

pre 7 godina

Nije mi jasno zašto se na silu održava ''mala Jugoslavija'' Ratovali jedni protiv drugih a sad bogati neka tamo federacija, to podeliti na manje države i doviđenja. A posle nek rade šta hoće.

Aна

pre 7 godina

To nije isto, to su nacionalne države koje imaju svoje istorijsko uporište i opravdanje zašto se tako zovu, tako je npr. Srbija u biti srpska nacionalna država koja se zove po većinskom narodu, isto kao i Austrija, Italija, Irska, Francuska, i da ne nabrajam dalje.
A Republika Srpska nema nikakvo istorijsko opravdanje,
(Profesor Doktor

Није ми јасно ко одређује да ли је то исто или није и да ли нешто има историјско оправдање или не? Ни Русија, ни Аустрија нису настале непосредно после Биг Бенг-а, ни после леденог доба. Чак ни у неолиту нису примећене. А, онда су настале и ево их, још увек су ту. Такође, Република Српска има више смисла да постоји него данашња Босна из једноставног разлога јер већина, и то убедљива већина становника жели њено постојање, док за Босна без стране силе не може да постоји јер је сопствени грађани не желе.

Dzilou

pre 7 godina

@ Profesor doktor, ... RS nije nikakva izmisljotina vec istorijska relanost, medjunarodno priznata i potvrdjena u Dejtonu. Legalna i legitimna. Pomiri se sa tim.

Dragan

pre 7 godina

Hvala Dejtonu koji su samo zaustavili rat u BiH, i nista drugo.Ko je bio pametan otisao je iz te vjestacke drzave koja je proznata taka kakva je.Tu nikada nema zajednickog zivota dok kolo vode nacionalne vodje i vode narod u jos jedan rat bez pobednika.Rat je dobar samo za ratne profitere i nikoga vise.Bakiru povedi malo racuna dok jos nije kasno.Ko je taj sto ce da ratuje za tvoje ciljeve koje si zacrtao u svojoj glavi i ko je taj ko te vise podrzava.

Profesor Doktor

pre 7 godina

Onda da se ukinu i nazivi Hrvatska, Srbija, Makedonija, Rusija, Nemacka.....
(bane, 30. januar 2017 16:38)

To nije isto, to su nacionalne države koje imaju svoje istorijsko uporište i opravdanje zašto se tako zovu, tako je npr. Srbija u biti srpska nacionalna država koja se zove po većinskom narodu, isto kao i Austrija, Italija, Irska, Francuska, i da ne nabrajam dalje.
A Republika Srpska nema nikakvo istorijsko opravdanje, Bosna je u manje-više istom obliku postojala preko hiljadu godina kao cjelina, a Republika Srpska je friška izmišljotina od prije 20 i kusur godina koja ni u kakvom obliku nikad prije nije postojala.
Znači Srbi već imaju državu koja se zove po njima, kojim pravom i zašto bi trebali imati dvije?!

seljadin

pre 7 godina

problem u Bosni je taj sto nema kupovne moci, pa samim tim ne postoji trzisna privreda, narodi se bore za sto vecu pre-vlast u Bosni, kako bi mogli zaposljavati svoje rodjake, drzavne sluzbe su jedino mesto gde ljudi mogu sebi obezbediti egzistenciju.
Zato je i uspostavljena Federacija i RS, kako bi svaki narod mogao obezbediti kakvu takvu egzistenciju, i ako ukinete RS i sve stavite pod Federaciju, mozete ocekivati da se desi isto sto i u ostatku Federacije gde Srba danas nema, tj. ima oko 2%, a nekada ih je bilo samo u Sarajevu 150.000, ili 40-50 %.

Huligan

pre 7 godina

Svi stvaraoci Republike Srpske su osuđeni ratni zločinci, s tih prostora je "počišćeno" preko pola miliona nesrpskog stanovništva koje se nikad nije vratilo. Mislim da pitanje nije u zakonitosti imena nije jedini problem, nego u pitanje dolazi i zakonska utemeljenost samog postojanja te "republike", zašto Srbi kojih ima 30% imaju pola teritorija koji se zove Srpska, dok druga dva naroda kojih ima 70% su na drugoj polovici su u nečemu što ima generičko ime Federacija?!

zvonko

pre 7 godina

... alo ljudi. Pre neki dan u Parizu pusten u promet autobus gradskog prevoza bez vozaca.

A cime se mi bakcemo-koji dan da se slavi, kako da se zove entitet.

Pusti to, zove se kako se zove, gledaj da stvoris uslove da privuces investicije i zaposlis narod, a to ce se postici izmedju ostalog-tako da se ne podizu tenzije svaka 2-3 meseca.

Crni bakire-odose i Bosnjaci i Srbi i Hrvati iz Bosne, sa zeljom da se ne vracaju, za 50 godina ce se oba entiteta zvati-federacija nicega i republika nikoga, jer niko i nista nece ostati u toj prokletoj avliji. Nazalost.

milisav

pre 7 godina

Predlog gospodina Izetbegovića je suštinski veoma dobar. Takvo uređenje ima većina zemalja, od Italije, Švajcarske, Nemačke pa nadalje. Regije ilikantoni ili kako god se već zvali, su zaokružene teritorijalne celine sa velikim stepenom integriteta, uključujući čak i poreske doprinose, a sve pod okriljem jedne države.

Neko

pre 7 godina

Ukinuti entitete, zemlju podeliti na nekoliko kantona i mirna kuca. Dejtonski sporazum je samo zaustavio rat. Sada treba traziti bolje resenje za sva narode u Bosni.

Абдулах Бошњак

pre 7 godina

У претходној верзији Устава Републике Српске - прије усвајања одредби о конститутивности сва три народа у БиХ на сваком њеном педљу - у члану 1. стајало је:"Република Српска је држава српског народа и свих њених грађана." Тада је сасвим логично било да носи назив "Српска", односно да има етнички предзнак јер је тако и дефинисана Уставом, као "држава српског народа" и осталих грађана, не спомињући више ниједан народ, само српски. Међутим, након усвајања одредби о конститутивности свих народа (три народа), дошло је до измјене Устава Републике Српске гдје сада, између осталог, стоји: "Република Српска је један од два равноправна ентитета у Босни и Херцеговини. Срби, Бошњаци и Хрвати, као конститутивни народи, Остали и грађани, равноправно и без дискриминације учествују у вршењу власти у Републици Српској."

Komša

pre 7 godina

Nije spin a nije ni počrtak kraja.To je probni balon.Realno, sve što je udaljilo BIH od izvornog Dejtona je išlo mic po mic.Pa i ova frka oko dana RS.Zamislite da je to krenulo '98. godine.Oočetak kraja Dejstonske BIH je bio čim se potpisalo.

Balkanac

pre 7 godina

Cist spin ili mozda Bakir i posalje apelaciju U. sudu,ali ce ista biti odbijena, tako bi se sud opravdao da ne radi samo protiv Srba.

Zbog cega mislim ovako, zato sto Bakir nije budala, Dejtonom, odnosno ustavom je garantovano ime Republike Srpske, tako da bi to bilo krsenje Dejtona, Bakir bi izgubio kredibilitet kod Zapada, bolje navuci Dodika da krsi Dejton, sto je i uradio.

Ustavni sud je sacinjen od 2+2+2 i jos 3 stranca, ustavom je predvidjeno da se nakon prvih 5 godina dogovorimo oko ova 3 stranca, ali politicari RS i Hrvati su bili toliko nesposobni da nisu za 20 god. uspjeli otjerati strance, jednosnavno Bosnjaci su bili uspjesniji, znali su koga i gdje treba pocesati.

Ustavom je predvidjeno da entiteti biraju svoje praznike, odnosno donose zakone, ali ti zakoni moraju biti u skladu sa ustavom BiH, to znaci da se moraju postovati prava ostali naroda...

Kako Bosnjacima smeta 9.jan., a i RS nije blagovremeno donijela zakon o praznicima, vec su prvo isli glavom kroz zid (galama, referendum, pretnje..) Bakir je imao pravo da podnese apelaciju sudu, a kako dan RS nije garantovan Dejtonom, vec zakonom entiteta, koji se ne svidja Bosnjacima, sud presudi da se ne postuju prava svih kons. naroda.. i zabrani praznik, naravno da sastav suda ima veliki uticaj.

Predsjednik RS iz sveg glasa i na svim medijima + referendum, kaze da ne postuje odluku suda, sto je krsenje Dejtona, Bakir likuje, Mili sankcije.

Mi smo sami sebi krivi, vode nas tikvani.

Dragan Banjaluka

pre 7 godina

Više od pola stanovnika PC-a je nasilno protjerano. 
Do danas se vratilo cca 15-20 % tog stanovništva (nesrba naravno) 
Mislite li stvarno da je u redu da se taj BH entitet treba nazivati po samo jednom narodu?
(PC, 30. januar 2017 14:05)

Cuj vratilo se 15 do 20%. Care hajde ti nekoga ko je otisao u Svedsku Dansku Norvesku Belgiju i ostale zapadne zemlje nagovori da te iste zemlje napusti (da napusti platu od par hiljada eura) i da se vrati da zivi u BiH. Pa nije niko toliko lud. Ja licno u Banjaluci znam 10 bosnjackih porodica koje zive i rade u Skandinavskim zemljama a ovde u B.Luci su pokupovali stanove u kojima borave samo tokom augusta. I oni sami kazu da im nije bilo rata da nikada ne bi mogli dobiti inostrana drzavljanstve (trazili azil kao izbjeglice) i bili bi osudjeni da ostanu u BiH da prezivljavaju sa 300 eura.
A ovako im je najveca briga hoce li ljetovati na Crnom moru ili Azurnoj obali.
Da se razumemo, ovo vazi za sve koji su izbjegli u Europu, bez obzira na nacionalnu pripadnost, mada je velika vecina njih bisnjacke nacionalnosti

EU

pre 7 godina

Ja mislim da su imena oba entiteta neustavna i da ih treba ukinuti i dati neutralna imena po rjekama. Npr. Posavsko-Drinski i Unsko-Neretvanski entitet. I zastave treba prilagoditi ustavnom pravu sva tri naroda. Oba entiteta rebaju imati oznake sva tri naroda ili ni jednog naroda odnosno samo države BiH. Tako bi se maknuli mnogi konflikti.

Vuk

pre 7 godina

Ne zna se ko je ludji, Bosnjaci ili Srbi.. Umesto da u zemlji u kojoj cine 86 % stanovnika sednu lepo , dogovore se oko klucnih stvari, naprave kompromise u kojima svako po nesto dobije i necega se odrekne, priznaju zlocine i naprave snaznu drzavu, oni se trve u svakoj mogucoj prilici. A to koriste Hrvati dobijajuci ustupke od jednih i od drugih , koje brojnoscu objektivno nikada ne bi dobili..Ovo se desava kada na celu imate neodgovorne ljude, politikante i nijednog drzavnika. Tipovi kao Dodik i Izetbegovic dusu uzimaju Bosni. Dok se ne pojave prave alternative u mladjoj generaciji politicara , ta zemlja nece mrdnuti..

President

pre 7 godina

Ovo je poklon Srbima. Ja bih prihvatio bez razmisljanja. Republika SBH onda nikoga ne diskriminise i kao takva ima pravo da sama odredjuje svoju buducnost. To znaci da ima i pravo na referendum pa neka vecina odluci da li je za nezavisnu RSBH. A kad vecina odluci da jeste onda raspisati jos jedan referendum sa pitanjem "Da li ste za to da RSBH promeni ime u RS"? Pa neka vecina odluci bas kao sto su to svojevremeno radile RH i RBiH u Jugoslaviji. Demokratski.

PC

pre 7 godina

Više od pola stanovnika PC-a je nasilno protjerano.
Do danas se vratilo cca 15-20 % tog stanovništva (nesrba naravno)
Mislite li stvarno da je u redu da se taj BH entitet treba nazivati po samo jednom narodu?

Swarog

pre 7 godina

"Mislite li stvarno da je u redu da se taj BH entitet treba nazivati po samo jednom narodu?"

Da, to misli vecina stanovnistva. RS nisu (u principu) stvorili ni Bosnjaci ni Hrvati. Njihovu politiku devedesetih da se pitalo, situacija bi danas bila mnogo drugacija. Mislis li ti da je bilo u redu protivustavno ignorisati volju trecine stanovnistva Bosne, rusiti SFRJ i proglasavati neku isforsiranu nezavisnost bez ikakve veze i smisla?

Dragan Markovic

pre 7 godina

Bakire, Bakire... ta fiksacija RS, to prividjanje neprijatelja zaista moze da otudji i Srbe i Hrvate od BIH projekta (Ja nisam video mnogo Hrvata koji su 'zaljubljeni' u ime Federacija). A Ja se pitam takodje - a za sta su sve te izjave paravan? Sta to krijete Bakire Izetbegovicu? (I da bude jasno, Milu Dodika mnogi imaju u saci tako da on sam uopste nije problem). I bajdvej naziv Republika Srpska je potpisao Vas tata...

HOKUS-POKUS

pre 7 godina

Više od pola stanovnika PC-a je nasilno protjerano.
Do danas se vratilo cca 15-20 % tog stanovništva (nesrba naravno)
Mislite li stvarno da je u redu da se taj BH entitet treba nazivati po samo jednom narodu?
@(PC, 30. januar 2017 14:05)

Ljudi se vracaju u svoje domove po celoj Bosni, mislis li onda da je uredu i da se cela Bosna naziva po sva tri naroda, da umesto BiH na primer bude: republika bosnjaka, srba i hrvata ili RBSH?

munz

pre 7 godina

Izetbegović ne može ni na nivou Federacije da izgura odluke Ustavnog suda. U "hrvatskim" kantonima se vijore šahovnice, što u kantonalnim organima što u javnim službama - i nikom ništa. Srbi u Drvaru, Glamoču i Grahovu, gde čine ubedljivu većinu, nemaju pravo ni na svoj jezik i ćirilicu. U Drvaru, gde Srbi čine 85% stanovnika, od 42 policajca, 40 su Hrvati... Ali on bi da se bavi Srpskom.

munz

pre 7 godina

Izetbegović ne može ni na nivou Federacije da izgura odluke Ustavnog suda. U "hrvatskim" kantonima se vijore šahovnice, što u kantonalnim organima što u javnim službama - i nikom ništa. Srbi u Drvaru, Glamoču i Grahovu, gde čine ubedljivu većinu, nemaju pravo ni na svoj jezik i ćirilicu. U Drvaru, gde Srbi čine 85% stanovnika, od 42 policajca, 40 su Hrvati... Ali on bi da se bavi Srpskom.

President

pre 7 godina

Ovo je poklon Srbima. Ja bih prihvatio bez razmisljanja. Republika SBH onda nikoga ne diskriminise i kao takva ima pravo da sama odredjuje svoju buducnost. To znaci da ima i pravo na referendum pa neka vecina odluci da li je za nezavisnu RSBH. A kad vecina odluci da jeste onda raspisati jos jedan referendum sa pitanjem "Da li ste za to da RSBH promeni ime u RS"? Pa neka vecina odluci bas kao sto su to svojevremeno radile RH i RBiH u Jugoslaviji. Demokratski.

Swarog

pre 7 godina

"Mislite li stvarno da je u redu da se taj BH entitet treba nazivati po samo jednom narodu?"

Da, to misli vecina stanovnistva. RS nisu (u principu) stvorili ni Bosnjaci ni Hrvati. Njihovu politiku devedesetih da se pitalo, situacija bi danas bila mnogo drugacija. Mislis li ti da je bilo u redu protivustavno ignorisati volju trecine stanovnistva Bosne, rusiti SFRJ i proglasavati neku isforsiranu nezavisnost bez ikakve veze i smisla?

Dragan Banjaluka

pre 7 godina

Više od pola stanovnika PC-a je nasilno protjerano. 
Do danas se vratilo cca 15-20 % tog stanovništva (nesrba naravno) 
Mislite li stvarno da je u redu da se taj BH entitet treba nazivati po samo jednom narodu?
(PC, 30. januar 2017 14:05)

Cuj vratilo se 15 do 20%. Care hajde ti nekoga ko je otisao u Svedsku Dansku Norvesku Belgiju i ostale zapadne zemlje nagovori da te iste zemlje napusti (da napusti platu od par hiljada eura) i da se vrati da zivi u BiH. Pa nije niko toliko lud. Ja licno u Banjaluci znam 10 bosnjackih porodica koje zive i rade u Skandinavskim zemljama a ovde u B.Luci su pokupovali stanove u kojima borave samo tokom augusta. I oni sami kazu da im nije bilo rata da nikada ne bi mogli dobiti inostrana drzavljanstve (trazili azil kao izbjeglice) i bili bi osudjeni da ostanu u BiH da prezivljavaju sa 300 eura.
A ovako im je najveca briga hoce li ljetovati na Crnom moru ili Azurnoj obali.
Da se razumemo, ovo vazi za sve koji su izbjegli u Europu, bez obzira na nacionalnu pripadnost, mada je velika vecina njih bisnjacke nacionalnosti

zvonko

pre 7 godina

... alo ljudi. Pre neki dan u Parizu pusten u promet autobus gradskog prevoza bez vozaca.

A cime se mi bakcemo-koji dan da se slavi, kako da se zove entitet.

Pusti to, zove se kako se zove, gledaj da stvoris uslove da privuces investicije i zaposlis narod, a to ce se postici izmedju ostalog-tako da se ne podizu tenzije svaka 2-3 meseca.

Crni bakire-odose i Bosnjaci i Srbi i Hrvati iz Bosne, sa zeljom da se ne vracaju, za 50 godina ce se oba entiteta zvati-federacija nicega i republika nikoga, jer niko i nista nece ostati u toj prokletoj avliji. Nazalost.

Dragan Markovic

pre 7 godina

Bakire, Bakire... ta fiksacija RS, to prividjanje neprijatelja zaista moze da otudji i Srbe i Hrvate od BIH projekta (Ja nisam video mnogo Hrvata koji su 'zaljubljeni' u ime Federacija). A Ja se pitam takodje - a za sta su sve te izjave paravan? Sta to krijete Bakire Izetbegovicu? (I da bude jasno, Milu Dodika mnogi imaju u saci tako da on sam uopste nije problem). I bajdvej naziv Republika Srpska je potpisao Vas tata...

HOKUS-POKUS

pre 7 godina

Više od pola stanovnika PC-a je nasilno protjerano.
Do danas se vratilo cca 15-20 % tog stanovništva (nesrba naravno)
Mislite li stvarno da je u redu da se taj BH entitet treba nazivati po samo jednom narodu?
@(PC, 30. januar 2017 14:05)

Ljudi se vracaju u svoje domove po celoj Bosni, mislis li onda da je uredu i da se cela Bosna naziva po sva tri naroda, da umesto BiH na primer bude: republika bosnjaka, srba i hrvata ili RBSH?

Aна

pre 7 godina

To nije isto, to su nacionalne države koje imaju svoje istorijsko uporište i opravdanje zašto se tako zovu, tako je npr. Srbija u biti srpska nacionalna država koja se zove po većinskom narodu, isto kao i Austrija, Italija, Irska, Francuska, i da ne nabrajam dalje.
A Republika Srpska nema nikakvo istorijsko opravdanje,
(Profesor Doktor

Није ми јасно ко одређује да ли је то исто или није и да ли нешто има историјско оправдање или не? Ни Русија, ни Аустрија нису настале непосредно после Биг Бенг-а, ни после леденог доба. Чак ни у неолиту нису примећене. А, онда су настале и ево их, још увек су ту. Такође, Република Српска има више смисла да постоји него данашња Босна из једноставног разлога јер већина, и то убедљива већина становника жели њено постојање, док за Босна без стране силе не може да постоји јер је сопствени грађани не желе.

Dzilou

pre 7 godina

@ Profesor doktor, ... RS nije nikakva izmisljotina vec istorijska relanost, medjunarodno priznata i potvrdjena u Dejtonu. Legalna i legitimna. Pomiri se sa tim.

kljusina

pre 7 godina

Nije mi jasno zašto se na silu održava ''mala Jugoslavija'' Ratovali jedni protiv drugih a sad bogati neka tamo federacija, to podeliti na manje države i doviđenja. A posle nek rade šta hoće.

Komša

pre 7 godina

Nije spin a nije ni počrtak kraja.To je probni balon.Realno, sve što je udaljilo BIH od izvornog Dejtona je išlo mic po mic.Pa i ova frka oko dana RS.Zamislite da je to krenulo '98. godine.Oočetak kraja Dejstonske BIH je bio čim se potpisalo.

seljadin

pre 7 godina

problem u Bosni je taj sto nema kupovne moci, pa samim tim ne postoji trzisna privreda, narodi se bore za sto vecu pre-vlast u Bosni, kako bi mogli zaposljavati svoje rodjake, drzavne sluzbe su jedino mesto gde ljudi mogu sebi obezbediti egzistenciju.
Zato je i uspostavljena Federacija i RS, kako bi svaki narod mogao obezbediti kakvu takvu egzistenciju, i ako ukinete RS i sve stavite pod Federaciju, mozete ocekivati da se desi isto sto i u ostatku Federacije gde Srba danas nema, tj. ima oko 2%, a nekada ih je bilo samo u Sarajevu 150.000, ili 40-50 %.

Dragan

pre 7 godina

Hvala Dejtonu koji su samo zaustavili rat u BiH, i nista drugo.Ko je bio pametan otisao je iz te vjestacke drzave koja je proznata taka kakva je.Tu nikada nema zajednickog zivota dok kolo vode nacionalne vodje i vode narod u jos jedan rat bez pobednika.Rat je dobar samo za ratne profitere i nikoga vise.Bakiru povedi malo racuna dok jos nije kasno.Ko je taj sto ce da ratuje za tvoje ciljeve koje si zacrtao u svojoj glavi i ko je taj ko te vise podrzava.

Vuk

pre 7 godina

Ne zna se ko je ludji, Bosnjaci ili Srbi.. Umesto da u zemlji u kojoj cine 86 % stanovnika sednu lepo , dogovore se oko klucnih stvari, naprave kompromise u kojima svako po nesto dobije i necega se odrekne, priznaju zlocine i naprave snaznu drzavu, oni se trve u svakoj mogucoj prilici. A to koriste Hrvati dobijajuci ustupke od jednih i od drugih , koje brojnoscu objektivno nikada ne bi dobili..Ovo se desava kada na celu imate neodgovorne ljude, politikante i nijednog drzavnika. Tipovi kao Dodik i Izetbegovic dusu uzimaju Bosni. Dok se ne pojave prave alternative u mladjoj generaciji politicara , ta zemlja nece mrdnuti..

PC

pre 7 godina

Više od pola stanovnika PC-a je nasilno protjerano.
Do danas se vratilo cca 15-20 % tog stanovništva (nesrba naravno)
Mislite li stvarno da je u redu da se taj BH entitet treba nazivati po samo jednom narodu?

Huligan

pre 7 godina

Svi stvaraoci Republike Srpske su osuđeni ratni zločinci, s tih prostora je "počišćeno" preko pola miliona nesrpskog stanovništva koje se nikad nije vratilo. Mislim da pitanje nije u zakonitosti imena nije jedini problem, nego u pitanje dolazi i zakonska utemeljenost samog postojanja te "republike", zašto Srbi kojih ima 30% imaju pola teritorija koji se zove Srpska, dok druga dva naroda kojih ima 70% su na drugoj polovici su u nečemu što ima generičko ime Federacija?!

Zeljko

pre 7 godina

Ovo pokazuje koliko muslimani iz Federacije zele da uniste srpski narod. Umjesto da razmisljaju kako da poboljsaju ekonomiju i zivotni standard, njima je Srpska najveci problem u zivotu.

Predlazem im da se oslobode mrznje i da se okrenu prema sebi i svojim problemima.

Srpska ce postojati i opstati sve dok Srbi zive na toj teritoriji. Ako ustavni sud donese odluku da se ukida njen naziv, zajednicke institucije ce biti blokirane i svi Srbi ce iskazati gradjansku neposlusnost.

EU

pre 7 godina

Ja mislim da su imena oba entiteta neustavna i da ih treba ukinuti i dati neutralna imena po rjekama. Npr. Posavsko-Drinski i Unsko-Neretvanski entitet. I zastave treba prilagoditi ustavnom pravu sva tri naroda. Oba entiteta rebaju imati oznake sva tri naroda ili ni jednog naroda odnosno samo države BiH. Tako bi se maknuli mnogi konflikti.

Neko

pre 7 godina

Ukinuti entitete, zemlju podeliti na nekoliko kantona i mirna kuca. Dejtonski sporazum je samo zaustavio rat. Sada treba traziti bolje resenje za sva narode u Bosni.

milisav

pre 7 godina

Predlog gospodina Izetbegovića je suštinski veoma dobar. Takvo uređenje ima većina zemalja, od Italije, Švajcarske, Nemačke pa nadalje. Regije ilikantoni ili kako god se već zvali, su zaokružene teritorijalne celine sa velikim stepenom integriteta, uključujući čak i poreske doprinose, a sve pod okriljem jedne države.

Ja nisam odavle

pre 7 godina

Dobro je poštovani glumac gospodin Enes Beslagic rekao politicarima. " Da ste zadnjih 20 godina samo išli na posao i ništa ne pričali mi bi već bili u evropi".
Molim objavite komentar.

Profesor Doktor

pre 7 godina

Onda da se ukinu i nazivi Hrvatska, Srbija, Makedonija, Rusija, Nemacka.....
(bane, 30. januar 2017 16:38)

To nije isto, to su nacionalne države koje imaju svoje istorijsko uporište i opravdanje zašto se tako zovu, tako je npr. Srbija u biti srpska nacionalna država koja se zove po većinskom narodu, isto kao i Austrija, Italija, Irska, Francuska, i da ne nabrajam dalje.
A Republika Srpska nema nikakvo istorijsko opravdanje, Bosna je u manje-više istom obliku postojala preko hiljadu godina kao cjelina, a Republika Srpska je friška izmišljotina od prije 20 i kusur godina koja ni u kakvom obliku nikad prije nije postojala.
Znači Srbi već imaju državu koja se zove po njima, kojim pravom i zašto bi trebali imati dvije?!

Balkanac

pre 7 godina

Cist spin ili mozda Bakir i posalje apelaciju U. sudu,ali ce ista biti odbijena, tako bi se sud opravdao da ne radi samo protiv Srba.

Zbog cega mislim ovako, zato sto Bakir nije budala, Dejtonom, odnosno ustavom je garantovano ime Republike Srpske, tako da bi to bilo krsenje Dejtona, Bakir bi izgubio kredibilitet kod Zapada, bolje navuci Dodika da krsi Dejton, sto je i uradio.

Ustavni sud je sacinjen od 2+2+2 i jos 3 stranca, ustavom je predvidjeno da se nakon prvih 5 godina dogovorimo oko ova 3 stranca, ali politicari RS i Hrvati su bili toliko nesposobni da nisu za 20 god. uspjeli otjerati strance, jednosnavno Bosnjaci su bili uspjesniji, znali su koga i gdje treba pocesati.

Ustavom je predvidjeno da entiteti biraju svoje praznike, odnosno donose zakone, ali ti zakoni moraju biti u skladu sa ustavom BiH, to znaci da se moraju postovati prava ostali naroda...

Kako Bosnjacima smeta 9.jan., a i RS nije blagovremeno donijela zakon o praznicima, vec su prvo isli glavom kroz zid (galama, referendum, pretnje..) Bakir je imao pravo da podnese apelaciju sudu, a kako dan RS nije garantovan Dejtonom, vec zakonom entiteta, koji se ne svidja Bosnjacima, sud presudi da se ne postuju prava svih kons. naroda.. i zabrani praznik, naravno da sastav suda ima veliki uticaj.

Predsjednik RS iz sveg glasa i na svim medijima + referendum, kaze da ne postuje odluku suda, sto je krsenje Dejtona, Bakir likuje, Mili sankcije.

Mi smo sami sebi krivi, vode nas tikvani.

Абдулах Бошњак

pre 7 godina

У претходној верзији Устава Републике Српске - прије усвајања одредби о конститутивности сва три народа у БиХ на сваком њеном педљу - у члану 1. стајало је:"Република Српска је држава српског народа и свих њених грађана." Тада је сасвим логично било да носи назив "Српска", односно да има етнички предзнак јер је тако и дефинисана Уставом, као "држава српског народа" и осталих грађана, не спомињући више ниједан народ, само српски. Међутим, након усвајања одредби о конститутивности свих народа (три народа), дошло је до измјене Устава Републике Српске гдје сада, између осталог, стоји: "Република Српска је један од два равноправна ентитета у Босни и Херцеговини. Срби, Бошњаци и Хрвати, као конститутивни народи, Остали и грађани, равноправно и без дискриминације учествују у вршењу власти у Републици Српској."

Kakva država takav i ustavni sud

pre 7 godina

Baš me zanima da vidim taj ustavni sud koji ukida ustavnu kategoriju (naziv jednog od entiteta) pri čemu ta sudska institucija ima obavezu da štiti ustav u okviru kojeg su jasno navedene prethodno pomenute ustavne kategorije (nazivi entiteta). To je samo neupućenima nelogično, jer se ionako odluke tog suda fakultativno prihvataju i primenjuju (od slučaja do slučaja).

Tako nekako

pre 7 godina

@PC Broj protjeranih iz cijele RS je gotovo jednak broju protjeranih Srba iz Sarajeva. Koliko se Srba vratilo u Sarajevo ?
(Nikola, 30. januar 2017 14:45)
Da, vjerovatno si u pravu sto se brojki tice ali 90 % Srba iz i nakon rata oko Sarajeva je otislo pod pritiskom i prijetnjama Krajisnika, nisu ih Bosnjaci tjerali.Ljude su zaplasivali do te mjere da su cak i svoje mrtve iskopavali i nosili sa sobom iako su tu generacijama zivjeli.
Bosnjaci u Prijedoru su recimo sa bijelim trakama oko ruke morali da hodaju do logora u jednom pravcu, ne mozete nikad izjednaciti zlocinca i zrtvu koliko god da vam je propagnda ispraznila glavu.
PC je nastala na etnickom ciscenju Bosnjaka a bogme i Srba iz Sarajeva recimo (za Bosnu je odlazak Srba iz FBIH imao strasne posljedice)i za sve su krive vlasti PC a i zato PC dugorocno ne moze opstati, ne n ovaj nacin

laburista sljaker

pre 7 godina

Cini mi se da je i kod nas 90etih Milosevic menjao imena ulicama

lozeci ljude da se nesto kao menja. Glavna tema u tadasnjem parlamentu

bilo je hoce li se te nedelje promeniti ime ulice Djure Salaja ili

Patrisa Lumumbe i sto je jos vaznije, a kako ce se te ulice zvati ?

I tako 8 godina do big boom a.

Izgleda da ni g din Izetbegovic zapravo ne namerava nista novo da

napravi za svoju zemlju.

20 godina kasnije ...

PC

pre 7 godina

Više od pola stanovnika PC-a je nasilno protjerano.
Do danas se vratilo cca 15-20 % tog stanovništva (nesrba naravno)
Mislite li stvarno da je u redu da se taj BH entitet treba nazivati po samo jednom narodu?

Huligan

pre 7 godina

Svi stvaraoci Republike Srpske su osuđeni ratni zločinci, s tih prostora je "počišćeno" preko pola miliona nesrpskog stanovništva koje se nikad nije vratilo. Mislim da pitanje nije u zakonitosti imena nije jedini problem, nego u pitanje dolazi i zakonska utemeljenost samog postojanja te "republike", zašto Srbi kojih ima 30% imaju pola teritorija koji se zove Srpska, dok druga dva naroda kojih ima 70% su na drugoj polovici su u nečemu što ima generičko ime Federacija?!

milisav

pre 7 godina

Predlog gospodina Izetbegovića je suštinski veoma dobar. Takvo uređenje ima većina zemalja, od Italije, Švajcarske, Nemačke pa nadalje. Regije ilikantoni ili kako god se već zvali, su zaokružene teritorijalne celine sa velikim stepenom integriteta, uključujući čak i poreske doprinose, a sve pod okriljem jedne države.

Neko

pre 7 godina

Ukinuti entitete, zemlju podeliti na nekoliko kantona i mirna kuca. Dejtonski sporazum je samo zaustavio rat. Sada treba traziti bolje resenje za sva narode u Bosni.

EU

pre 7 godina

Ja mislim da su imena oba entiteta neustavna i da ih treba ukinuti i dati neutralna imena po rjekama. Npr. Posavsko-Drinski i Unsko-Neretvanski entitet. I zastave treba prilagoditi ustavnom pravu sva tri naroda. Oba entiteta rebaju imati oznake sva tri naroda ili ni jednog naroda odnosno samo države BiH. Tako bi se maknuli mnogi konflikti.

Profesor Doktor

pre 7 godina

Onda da se ukinu i nazivi Hrvatska, Srbija, Makedonija, Rusija, Nemacka.....
(bane, 30. januar 2017 16:38)

To nije isto, to su nacionalne države koje imaju svoje istorijsko uporište i opravdanje zašto se tako zovu, tako je npr. Srbija u biti srpska nacionalna država koja se zove po većinskom narodu, isto kao i Austrija, Italija, Irska, Francuska, i da ne nabrajam dalje.
A Republika Srpska nema nikakvo istorijsko opravdanje, Bosna je u manje-više istom obliku postojala preko hiljadu godina kao cjelina, a Republika Srpska je friška izmišljotina od prije 20 i kusur godina koja ni u kakvom obliku nikad prije nije postojala.
Znači Srbi već imaju državu koja se zove po njima, kojim pravom i zašto bi trebali imati dvije?!

Абдулах Бошњак

pre 7 godina

У претходној верзији Устава Републике Српске - прије усвајања одредби о конститутивности сва три народа у БиХ на сваком њеном педљу - у члану 1. стајало је:"Република Српска је држава српског народа и свих њених грађана." Тада је сасвим логично било да носи назив "Српска", односно да има етнички предзнак јер је тако и дефинисана Уставом, као "држава српског народа" и осталих грађана, не спомињући више ниједан народ, само српски. Међутим, након усвајања одредби о конститутивности свих народа (три народа), дошло је до измјене Устава Републике Српске гдје сада, између осталог, стоји: "Република Српска је један од два равноправна ентитета у Босни и Херцеговини. Срби, Бошњаци и Хрвати, као конститутивни народи, Остали и грађани, равноправно и без дискриминације учествују у вршењу власти у Републици Српској."

Balkanac

pre 7 godina

Cist spin ili mozda Bakir i posalje apelaciju U. sudu,ali ce ista biti odbijena, tako bi se sud opravdao da ne radi samo protiv Srba.

Zbog cega mislim ovako, zato sto Bakir nije budala, Dejtonom, odnosno ustavom je garantovano ime Republike Srpske, tako da bi to bilo krsenje Dejtona, Bakir bi izgubio kredibilitet kod Zapada, bolje navuci Dodika da krsi Dejton, sto je i uradio.

Ustavni sud je sacinjen od 2+2+2 i jos 3 stranca, ustavom je predvidjeno da se nakon prvih 5 godina dogovorimo oko ova 3 stranca, ali politicari RS i Hrvati su bili toliko nesposobni da nisu za 20 god. uspjeli otjerati strance, jednosnavno Bosnjaci su bili uspjesniji, znali su koga i gdje treba pocesati.

Ustavom je predvidjeno da entiteti biraju svoje praznike, odnosno donose zakone, ali ti zakoni moraju biti u skladu sa ustavom BiH, to znaci da se moraju postovati prava ostali naroda...

Kako Bosnjacima smeta 9.jan., a i RS nije blagovremeno donijela zakon o praznicima, vec su prvo isli glavom kroz zid (galama, referendum, pretnje..) Bakir je imao pravo da podnese apelaciju sudu, a kako dan RS nije garantovan Dejtonom, vec zakonom entiteta, koji se ne svidja Bosnjacima, sud presudi da se ne postuju prava svih kons. naroda.. i zabrani praznik, naravno da sastav suda ima veliki uticaj.

Predsjednik RS iz sveg glasa i na svim medijima + referendum, kaze da ne postuje odluku suda, sto je krsenje Dejtona, Bakir likuje, Mili sankcije.

Mi smo sami sebi krivi, vode nas tikvani.

Tako nekako

pre 7 godina

@PC Broj protjeranih iz cijele RS je gotovo jednak broju protjeranih Srba iz Sarajeva. Koliko se Srba vratilo u Sarajevo ?
(Nikola, 30. januar 2017 14:45)
Da, vjerovatno si u pravu sto se brojki tice ali 90 % Srba iz i nakon rata oko Sarajeva je otislo pod pritiskom i prijetnjama Krajisnika, nisu ih Bosnjaci tjerali.Ljude su zaplasivali do te mjere da su cak i svoje mrtve iskopavali i nosili sa sobom iako su tu generacijama zivjeli.
Bosnjaci u Prijedoru su recimo sa bijelim trakama oko ruke morali da hodaju do logora u jednom pravcu, ne mozete nikad izjednaciti zlocinca i zrtvu koliko god da vam je propagnda ispraznila glavu.
PC je nastala na etnickom ciscenju Bosnjaka a bogme i Srba iz Sarajeva recimo (za Bosnu je odlazak Srba iz FBIH imao strasne posljedice)i za sve su krive vlasti PC a i zato PC dugorocno ne moze opstati, ne n ovaj nacin

Vuk

pre 7 godina

Ne zna se ko je ludji, Bosnjaci ili Srbi.. Umesto da u zemlji u kojoj cine 86 % stanovnika sednu lepo , dogovore se oko klucnih stvari, naprave kompromise u kojima svako po nesto dobije i necega se odrekne, priznaju zlocine i naprave snaznu drzavu, oni se trve u svakoj mogucoj prilici. A to koriste Hrvati dobijajuci ustupke od jednih i od drugih , koje brojnoscu objektivno nikada ne bi dobili..Ovo se desava kada na celu imate neodgovorne ljude, politikante i nijednog drzavnika. Tipovi kao Dodik i Izetbegovic dusu uzimaju Bosni. Dok se ne pojave prave alternative u mladjoj generaciji politicara , ta zemlja nece mrdnuti..

President

pre 7 godina

Ovo je poklon Srbima. Ja bih prihvatio bez razmisljanja. Republika SBH onda nikoga ne diskriminise i kao takva ima pravo da sama odredjuje svoju buducnost. To znaci da ima i pravo na referendum pa neka vecina odluci da li je za nezavisnu RSBH. A kad vecina odluci da jeste onda raspisati jos jedan referendum sa pitanjem "Da li ste za to da RSBH promeni ime u RS"? Pa neka vecina odluci bas kao sto su to svojevremeno radile RH i RBiH u Jugoslaviji. Demokratski.

Swarog

pre 7 godina

"Mislite li stvarno da je u redu da se taj BH entitet treba nazivati po samo jednom narodu?"

Da, to misli vecina stanovnistva. RS nisu (u principu) stvorili ni Bosnjaci ni Hrvati. Njihovu politiku devedesetih da se pitalo, situacija bi danas bila mnogo drugacija. Mislis li ti da je bilo u redu protivustavno ignorisati volju trecine stanovnistva Bosne, rusiti SFRJ i proglasavati neku isforsiranu nezavisnost bez ikakve veze i smisla?

zvonko

pre 7 godina

... alo ljudi. Pre neki dan u Parizu pusten u promet autobus gradskog prevoza bez vozaca.

A cime se mi bakcemo-koji dan da se slavi, kako da se zove entitet.

Pusti to, zove se kako se zove, gledaj da stvoris uslove da privuces investicije i zaposlis narod, a to ce se postici izmedju ostalog-tako da se ne podizu tenzije svaka 2-3 meseca.

Crni bakire-odose i Bosnjaci i Srbi i Hrvati iz Bosne, sa zeljom da se ne vracaju, za 50 godina ce se oba entiteta zvati-federacija nicega i republika nikoga, jer niko i nista nece ostati u toj prokletoj avliji. Nazalost.

Dzilou

pre 7 godina

@ Profesor doktor, ... RS nije nikakva izmisljotina vec istorijska relanost, medjunarodno priznata i potvrdjena u Dejtonu. Legalna i legitimna. Pomiri se sa tim.

Aна

pre 7 godina

To nije isto, to su nacionalne države koje imaju svoje istorijsko uporište i opravdanje zašto se tako zovu, tako je npr. Srbija u biti srpska nacionalna država koja se zove po većinskom narodu, isto kao i Austrija, Italija, Irska, Francuska, i da ne nabrajam dalje.
A Republika Srpska nema nikakvo istorijsko opravdanje,
(Profesor Doktor

Није ми јасно ко одређује да ли је то исто или није и да ли нешто има историјско оправдање или не? Ни Русија, ни Аустрија нису настале непосредно после Биг Бенг-а, ни после леденог доба. Чак ни у неолиту нису примећене. А, онда су настале и ево их, још увек су ту. Такође, Република Српска има више смисла да постоји него данашња Босна из једноставног разлога јер већина, и то убедљива већина становника жели њено постојање, док за Босна без стране силе не може да постоји јер је сопствени грађани не желе.

munz

pre 7 godina

Izetbegović ne može ni na nivou Federacije da izgura odluke Ustavnog suda. U "hrvatskim" kantonima se vijore šahovnice, što u kantonalnim organima što u javnim službama - i nikom ništa. Srbi u Drvaru, Glamoču i Grahovu, gde čine ubedljivu većinu, nemaju pravo ni na svoj jezik i ćirilicu. U Drvaru, gde Srbi čine 85% stanovnika, od 42 policajca, 40 su Hrvati... Ali on bi da se bavi Srpskom.

seljadin

pre 7 godina

problem u Bosni je taj sto nema kupovne moci, pa samim tim ne postoji trzisna privreda, narodi se bore za sto vecu pre-vlast u Bosni, kako bi mogli zaposljavati svoje rodjake, drzavne sluzbe su jedino mesto gde ljudi mogu sebi obezbediti egzistenciju.
Zato je i uspostavljena Federacija i RS, kako bi svaki narod mogao obezbediti kakvu takvu egzistenciju, i ako ukinete RS i sve stavite pod Federaciju, mozete ocekivati da se desi isto sto i u ostatku Federacije gde Srba danas nema, tj. ima oko 2%, a nekada ih je bilo samo u Sarajevu 150.000, ili 40-50 %.

kljusina

pre 7 godina

Nije mi jasno zašto se na silu održava ''mala Jugoslavija'' Ratovali jedni protiv drugih a sad bogati neka tamo federacija, to podeliti na manje države i doviđenja. A posle nek rade šta hoće.

HOKUS-POKUS

pre 7 godina

Više od pola stanovnika PC-a je nasilno protjerano.
Do danas se vratilo cca 15-20 % tog stanovništva (nesrba naravno)
Mislite li stvarno da je u redu da se taj BH entitet treba nazivati po samo jednom narodu?
@(PC, 30. januar 2017 14:05)

Ljudi se vracaju u svoje domove po celoj Bosni, mislis li onda da je uredu i da se cela Bosna naziva po sva tri naroda, da umesto BiH na primer bude: republika bosnjaka, srba i hrvata ili RBSH?

Zeljko

pre 7 godina

Ovo pokazuje koliko muslimani iz Federacije zele da uniste srpski narod. Umjesto da razmisljaju kako da poboljsaju ekonomiju i zivotni standard, njima je Srpska najveci problem u zivotu.

Predlazem im da se oslobode mrznje i da se okrenu prema sebi i svojim problemima.

Srpska ce postojati i opstati sve dok Srbi zive na toj teritoriji. Ako ustavni sud donese odluku da se ukida njen naziv, zajednicke institucije ce biti blokirane i svi Srbi ce iskazati gradjansku neposlusnost.

Dragan Markovic

pre 7 godina

Bakire, Bakire... ta fiksacija RS, to prividjanje neprijatelja zaista moze da otudji i Srbe i Hrvate od BIH projekta (Ja nisam video mnogo Hrvata koji su 'zaljubljeni' u ime Federacija). A Ja se pitam takodje - a za sta su sve te izjave paravan? Sta to krijete Bakire Izetbegovicu? (I da bude jasno, Milu Dodika mnogi imaju u saci tako da on sam uopste nije problem). I bajdvej naziv Republika Srpska je potpisao Vas tata...

Dragan Banjaluka

pre 7 godina

Više od pola stanovnika PC-a je nasilno protjerano. 
Do danas se vratilo cca 15-20 % tog stanovništva (nesrba naravno) 
Mislite li stvarno da je u redu da se taj BH entitet treba nazivati po samo jednom narodu?
(PC, 30. januar 2017 14:05)

Cuj vratilo se 15 do 20%. Care hajde ti nekoga ko je otisao u Svedsku Dansku Norvesku Belgiju i ostale zapadne zemlje nagovori da te iste zemlje napusti (da napusti platu od par hiljada eura) i da se vrati da zivi u BiH. Pa nije niko toliko lud. Ja licno u Banjaluci znam 10 bosnjackih porodica koje zive i rade u Skandinavskim zemljama a ovde u B.Luci su pokupovali stanove u kojima borave samo tokom augusta. I oni sami kazu da im nije bilo rata da nikada ne bi mogli dobiti inostrana drzavljanstve (trazili azil kao izbjeglice) i bili bi osudjeni da ostanu u BiH da prezivljavaju sa 300 eura.
A ovako im je najveca briga hoce li ljetovati na Crnom moru ili Azurnoj obali.
Da se razumemo, ovo vazi za sve koji su izbjegli u Europu, bez obzira na nacionalnu pripadnost, mada je velika vecina njih bisnjacke nacionalnosti

Dragan

pre 7 godina

Hvala Dejtonu koji su samo zaustavili rat u BiH, i nista drugo.Ko je bio pametan otisao je iz te vjestacke drzave koja je proznata taka kakva je.Tu nikada nema zajednickog zivota dok kolo vode nacionalne vodje i vode narod u jos jedan rat bez pobednika.Rat je dobar samo za ratne profitere i nikoga vise.Bakiru povedi malo racuna dok jos nije kasno.Ko je taj sto ce da ratuje za tvoje ciljeve koje si zacrtao u svojoj glavi i ko je taj ko te vise podrzava.

Komša

pre 7 godina

Nije spin a nije ni počrtak kraja.To je probni balon.Realno, sve što je udaljilo BIH od izvornog Dejtona je išlo mic po mic.Pa i ova frka oko dana RS.Zamislite da je to krenulo '98. godine.Oočetak kraja Dejstonske BIH je bio čim se potpisalo.

Kakva država takav i ustavni sud

pre 7 godina

Baš me zanima da vidim taj ustavni sud koji ukida ustavnu kategoriju (naziv jednog od entiteta) pri čemu ta sudska institucija ima obavezu da štiti ustav u okviru kojeg su jasno navedene prethodno pomenute ustavne kategorije (nazivi entiteta). To je samo neupućenima nelogično, jer se ionako odluke tog suda fakultativno prihvataju i primenjuju (od slučaja do slučaja).

laburista sljaker

pre 7 godina

Cini mi se da je i kod nas 90etih Milosevic menjao imena ulicama

lozeci ljude da se nesto kao menja. Glavna tema u tadasnjem parlamentu

bilo je hoce li se te nedelje promeniti ime ulice Djure Salaja ili

Patrisa Lumumbe i sto je jos vaznije, a kako ce se te ulice zvati ?

I tako 8 godina do big boom a.

Izgleda da ni g din Izetbegovic zapravo ne namerava nista novo da

napravi za svoju zemlju.

20 godina kasnije ...

Ja nisam odavle

pre 7 godina

Dobro je poštovani glumac gospodin Enes Beslagic rekao politicarima. " Da ste zadnjih 20 godina samo išli na posao i ništa ne pričali mi bi već bili u evropi".
Molim objavite komentar.