Ponedeljak, 30.01.2017.

13:30

Cene ga Srbi i Nemci: Mercedes sa milion km u točkovima

Izvor: B92

Cene ga Srbi i Nemci: Mercedes sa milion km u toèkovima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

Pedja

pre 4 godine

Nisam znao da je popravka vozila skuplja od goriva. Ovde se prica o nekom kvalitetu vozila, ali meni ova cifra govori da nije upitanju kvalitet kada su skuplje poravke od goriva

Ne diraj mi 124 Legendu

pre 7 godina

servo koji si mogao prstom da okrećeš (to je bio standard) i još puno toga. 
(Ne diraj mi 124 Legendu, 02. februar 2017 10:44)" 
Bas taj servo mu je bila mana.
(zvrx, 05. februar 2017 07:18)

To prvi put čujem od tebe,imam ga preko 10 godina i nikada nikakav problem nisam imao sa servom.

zvrx

pre 7 godina

"servo koji si mogao prstom da okrećeš (to je bio standard) i još puno toga.
(Ne diraj mi 124 Legendu, 02. februar 2017 10:44)"
Bas taj servo mu je bila mana.

Ne diraj mi 124 Legendu

pre 7 godina

Dobro, super je to, ali zasto? Vozis se u 25 godina starom krsu koji nedaj boze da te neko cukne ode glava. Pitanje je dal ima i ABS o ESP-u da ne pricamo. A gde je automatska klima, hands free, grejac vetrobrana, sigurnosni sistemi automatskog kocenja, tempomat, sesta brzina, parking senzori, grejanje i hladjenje sedista itd. Mogao je da uzme konja kao prevozno sredstvo pa da se hvali kako je duze ziveo. Da ne spominjemo da je puz od auta. Ja bi radje za to vreme promenio 2-3 automobila C segmenta.
(hiavata, 01. februar 2017 20:24)

Možda ti,ja bih 100 godina vozio 124 tenk od auta nego tvog krša iz C segmenta.Cenim da je W124 sigurniji od bilo kojeg sepeta od dačije,renoa i ostalih plastičnih igračaka za decu,imao sam nekoliko puta priliku da se uverim u to.I da za kraj,Mercedes W124 je uz dobplatu imao i ABS,ASD,SRS Airbag,servo koji si mogao prstom da okrećeš (to je bio standard) i još puno toga.

Haha

pre 7 godina

(Igor, 1. februar 2017 12:57)

Zavisi od konstrukcije motora, specifikacije i kvaliteta ulja, uslovima u kojima se vozi, kako se auto vozi i koliko je auto star tj u kakvom je stanju motor. Sto stariji auto, kraci intervali i to je to. Manji motori imaju propisane redje intervale gledano u predjenim km, najbolji primer je pogledati u EU i SAD propisane servise od strane proizvodjaca (mali i veliki motori)

hiavata

pre 7 godina

Dobro, super je to, ali zasto? Vozis se u 25 godina starom krsu koji nedaj boze da te neko cukne ode glava. Pitanje je dal ima i ABS o ESP-u da ne pricamo. A gde je automatska klima, hands free, grejac vetrobrana, sigurnosni sistemi automatskog kocenja, tempomat, sesta brzina, parking senzori, grejanje i hladjenje sedista itd. Mogao je da uzme konja kao prevozno sredstvo pa da se hvali kako je duze ziveo. Da ne spominjemo da je puz od auta. Ja bi radje za to vreme promenio 2-3 automobila C segmenta.

Nišlija

pre 7 godina

U Leskovcu postoji opel vektra 2.0_16v '91. godište sa 150 ks koja je prešla oko 1.100.000 km, od toga od 2006. do danas oko 900.000. Na motoru do sad ništa nije rađeno, a oko njega su menjani potrošni delovi: paknovi, auspusi itd... Vozi se dva rezervoara na plin, pa jedan na benzin.

bbb

pre 7 godina

dosta toga zavisi kako se auto vozi, dal je vozac vozacem il je drndavac neki.
Ja sam kupio Punta starog 1god. Italijanska proizvodnja. Na 40 000km sam mu ugradio LPG sekvent, danas sluzi kao drugo auto za pecanje i do sela ima 330 000 km predjenih. Sem redovnog servisa kako na motoru tako i na plinu ja nisam imao nikakvih ulaganja. Cak su na njemu jos uvek fabricki amortizeri...

Almighty

pre 7 godina

Igor je objasnio. Svi se hvataju za pare koje je covek dao za odrzavanje. Zapitajte se, koliko je para zaradio tim autom, kada je presao toliku kilometrazu?! Sto se tice odrzavanja, ne cudi me jer covek koji radi u mercedesu ce ga i odrzavati tamo, a to kosta. Sto se same 124-e tice, malo ko zna da standardi koje je ona postavila pre 34 god. i dalje vaze u E segmentu automobila..! Radi se o raznim detaljima, buka u kabini, radijus kretanja, komfor, ergonomija itd... Posle se zapitajte o kakvom se autu radi.
Bila je epizoda SAT-a kada su uporedjivali troskove odrzavanja punta i E klase i kada se sve sabere, punto je kosta oko 9 din. vise po predjenom km ako se dobro secam...

Igor

pre 7 godina

@Sta kazete 4-5 malih servisa i jedan veliki na 40 000 km? Hahhahah
Svaki iole bolji auto radi mali servis na 15 000 do 25000 km...
(Trol, 31. januar 2017 19:36)

Probaj ti da na auto koji je presao preko 500k km menjas ulje na 25000km. To ce ti biti zadnja zamena ulja pre generalne. Dok je ganc nov mozda i istera toliko km sa jednom zamenom ali ce ti svaki automehanicar reci da to ne valja za motor. Ulje, kakvo god da je, realno moze da ima iste karakteristike tek 10.000km, preko toga je suludo cuvati ga u motoru. A preporucuje se menjati ga i na manje km.

de

pre 7 godina

Na mobile.de kada pretražite automobile sa pređenih 500 hiljada km +
izadje oko 400 mercedesa i oko 300 vw i jos malo forda i ševroleta.
To je to.

NIKOLA

pre 7 godina

Svaka čast na kvalitetu.Medjutim ovo je samo nostalgičarska priča.Vozio tenk od 75 konja i na popravke i delove davao u proseku godišnje jednu dobru Nemačku platu.Meni je mnogo bolja priča mojih poznanika koji su ceo život radili u Mercedesu,uzmu nov model po neverovatnim uslovima voze par godina vrate i ponovo uzmu novi i te povoljnosti im važe zauvek bez obzira što su odavno u penziji.I baš ih briga baba i deda uživaju uvek u novoj E klasi,jednom se živi.

Mr. Realno

pre 7 godina

Održavanje kida za Mercedes. Mog šefa ubiše u ovlašćenom servisu sa cenama popravki. Ovako ja lepo vozim Puntaća, 235.000km prešao i godišnje u njega ode oko 300€ za održavanje. išao je po pesku, ledu, snegu, blatu... stotine kaljuga na putu za pecanje prođosmo. Star 15 godina i dalje na otvorenom troši ne više od 5l/100km. Mogu da ga pljuju koliko god hoće a ja spomenik da mu dignem kad se raziđemo.

ethan hunt

pre 7 godina

Za skoro 9 godina više sam para dao za registraciju nego za sve redovne servise i minimalne opravke na Renault Laguni 2004 1.9dci, ali to je Srbija.

milos

pre 7 godina

za one koji ne znaju Mercedes je najjeftiniji auto na svetu za odrzavanje i sto se tice sigurnosti i udobnosti,posebno 124 moj je 1985.godiste i ja sam prezadovoljan i potpuno siguran da krenem bilo gde nigde me nije ostavio.

mile rizik

pre 7 godina

2300 evra davao godisnje na odrzavanje?!!! ej bre! pa to ne da je kanta bila uvek nego kršina! pa 2300 evra ja nisam dao za 10 god na odrzavanje superba,nikad ozbiljnog kvara ne videh! 
pa on je budala totalna!
(deki, 30. januar 2017 21:46)

A presao si koliko za 10 godina? 100.000? I sad ti se auto raspada. Sreca tvoja da ima budala koje se loze na VW grupu pa ces ga lako uvaliti nekom sebi slicnom.

mile rizik

pre 7 godina

evo racunam sada amortizaciju, gorivo i sve za oktaviju 2011 1.9 tdi ukupno godisnje 2300e, neka bude i 2500e za 25 izađe 60ooo e. 
ne znam koliko kosta amortizacija za neku slicnu mecku danas
(Da li zna neko, 30. januar 2017 22:10)

Ne moze oktavija toliko da traje ma kakvo odrzavanje bilo.

aleksandar

pre 7 godina

skoro je kod nas lik sa skodom oktaviom pregazio milionce odrzavao u ovlascenom servisu i nadjite na tube pa se uverite koliko kosta godisnje odrzavanje vozila...

dragan

pre 7 godina

Mogao je na svake 3-4 godine da kupuje sasvim dobar polovnjak, reda cene 6-8.000eur , sa manjom potrosnjom , sigurniji , manji zagadjivac.

Nisu ni svi Nemci izgleda - Nemci.

dzoni

pre 7 godina

Moj matori je presao 1 150 000 km sa golfom 2 1.6 dizel,kupljen u Nemackoj star 4 meseca od auto kuce kao probni model.,znam da neki sad ne veruju u ovo sto pisem ali tako je bilo.Na kraju ga je ofarbao kompletnog i stavio 4 nove gume i uzeo 2 hiljade maraka za njega.
(mihajlo, 31. januar 2017 09:08) # Link komentara
I moj komsija isto ..al zato mu generalanu radi svake 2-3 godine al kad ga pitas on to smatra u redovno odrzavanje...kod srbina se nijedan u auto ne kvari a najbolje u srbiji zive AUTO MEHANICARI..kod ovog u ulici pored mene uvek mora cekas red od bar 100 auta pre tebe a sve nemacke i francuske limuzine..na oko ko nove a ispod haube raspad sistema

VladNS

pre 7 godina

Dakle hajde ovako: 58.000 eur na milion km je 0,058EUR/km!!! Znači ja sam mog fiata vozio 10 god i prešao s njim 130.000km pre nego što sam ga potpuno ispravnog i održavanog prodao: (10 x ulje full sinth selenia+filteri cca 7000 + 22.000 original kaiš španeri u ak stojanov, 1x sajla za birač brzina original 9500din, 3 x svećice ngk ili bosch-najbolje 3600 rsd, gume 1x zimske nove good year 280eur i 1 komplet novih dunlop letnjih 300eur, metlice brisača nove 3000rsd i akumulator varta 5500rsd) Uzmimo prosek eur za ove godine da je 115rsd Moji ukupni troškovi po 1km su 1047eur + 280 +300 = 1627eur/130.000km odnosno 0,0125EUR/KM!!! Vozio sam se tačno 4,63puta jeftinije od ovog glupog Nemca u daleko modernijem i startnijem automobilu, koji je i mnogo manje potrošio goriva (to nisam ni računao!!!) U svakom slučaju veoma glupo i veoma skupo, ali to vam je kad hoćete skuplji auto, više troši, skuplje održavanje! S obzirom da je taj auto odavno tehnološki prevaziđen, tvrdim da se Nemac u proseku vozio čak i neudobnije od mene!!! Majstorska posla.. kada tamo doktor kupi auto on ga izvoza 4-5 godina i zameni ponovo za novi, suma sumarum i vozi se kao doktor, a za iste pare, kao ovaj Nemac iz članka!Pozdrav!

Pera Kojot Stariji

pre 7 godina

Pre nekoliko godina je bio tekst o sanitetskom vozilu marke Citroen koje je prešlo 1.300.000km. Pa, dobro - mašina je to. Ako se nešto pokvari, popraviš i ide dalje. Nije to meni bilo čudno. Ali zaprepastio sam se kada sam shvatio da na 1.300.000km vi možete na svaki metar staviti po jednog Kineza (pošto ih ima preko 1,3 milijarde). Zamislete sad: vozite 1.300.000km, a pored puta stoje Kinezi i mašu...

Dax...A.M.G

pre 7 godina

Mrtvo puvalo od motora.Robusna sasija,kvalitetno uradjen enterijer,i motor koji se "vrti" na 2000obrtaja.Performanse ravne nuli,a trosi ko kamion.Zgazilo ga vreme.
(alfista, 30. januar 2017 21:54)

Eto...ljubitellj Alfe napise za Mercedes da ima...Mrtvo puvalo od motora. A to mrtvo puvalo preslo milion kilometara i ko zna koliko jos moze da predje...

Jel ima neka Alfa da je presla milion???

blinkikoala

pre 7 godina

124 250D je najbolji automobil koji je ikada napravljen,moze da predje po milion km bez generalne i ima voznju najudobniju od svih automobila

Igor

pre 7 godina

@ovaj nije bas potpuno cist u glavi kad je davao 2300e godisnje na odrzavanje. 58,000e ne bi bilo odrzavanje za w12 s600
(ognjen, 31. januar 2017 04:21)

Ako hoces da vozis auto moras i da ga odrzavas. Sa tolikom kilometrazom on je godisnje morao da uradi jedan veliki servis i bar 5 malih. Mali servis neka bude 150e, veliki 300 u nemackoj pa racunaj. Na toliki broj km, godisnje je odlazio jedan set pneumatika. 80e po gumi pa racunaj. A gde je sav ostali potrosni materijal? Diskovi, paknovi, kvacilo, amortizeri, vesanje, raznorazne pumpe... 1400e je islo samo na ono obavezno na predjenih 40.000km godisnje. Sa 900e godisnje je menjao sve to a i kozmetiku kao sto su metlice brisaca, presvlake sedista, antifriz... Druga stvar, on tamo sigurno nije kupovao turske delove, nego je placao nemacke delove sa nemackom cenom radne snage u servisu. Nije to druze mnogo, nego je problem sto srbin ima dve tipicne karakteristike, hoce da vozi a da ne plati ni dinar i ne zna da racuna.

BTW, i sam vozim auto star 26 godina koji vredi 800e. U njega ulazem dosta para, godisnje nekih 300-500e, redovno menjam sve sto treba i ne cekam da se nesto raspadne da bi to zamenio. Auto mi je uvek u takvom stanju da mogu da sednem u njega i da idem gde hocu. Jednostavno ne zelim da razmisljam da li ce negde da stane zato sto nisam hteo da u neki deo ulozim 100e kad je trebalo.

Zoks

pre 7 godina

Kupio sam 15 godina staru korolu i vozio je sledecih 8 godina nekih 120000 km bez ijednog jedinog kvara...
Samo servis svakih 10 k i gume neverovatno izdrzljiv auto
90 godiste

u pravu si

pre 7 godina

Jao bree pa i Yugo je mogao toliko da predje
(akso, 31. januar 2017 09:57)

U jednoj epizodi Top Gear-a su imali zadatak da svako predstavi jedam mali auto, Hamond je koristio Fiestu u nekoj top opremi a Mej Sandero. Ispalo je da je Fiesta vise od dvaput skuplja od Sandera, sto je Mej prokomentarisao sa mogu da slupam Daciu i kupim novu i opet sam prosao jeftinije od Hamonda.

Slovenec

pre 7 godina

A jedino sto je Srbinu nejasno, je to da budala odrzava auto. Nesto sto je u SRB nezamislivo. Pa vi stestvarno ko pali s Marsa, majke mi!

Novosadjanin

pre 7 godina

Imam 123 iz 1982 godine u dobrom stanju. 15 godina ne zna šta je ključ i šrafciger sem zamene ulja i filtera. Sa njom sam prešao 520000 km a nisam je kupio novu. I sigurno će doživeti 50 rodjendan ako je ne zabrane zbog dizela..

mihajlo

pre 7 godina

Moj matori je presao 1 150 000 km sa golfom 2 1.6 dizel,kupljen u Nemackoj star 4 meseca od auto kuce kao probni model.,znam da neki sad ne veruju u ovo sto pisem ali tako je bilo.Na kraju ga je ofarbao kompletnog i stavio 4 nove gume i uzeo 2 hiljade maraka za njega.

CarloNS

pre 7 godina

ovaj nije bas potpuno cist u glavi kad je davao 2300e godisnje na odrzavanje. 58,000e ne bi bilo odrzavanje za w12 s600
(ognjen, 31. januar 2017 04:21)

Čovek je prešao milion kilometara! To znači da je odradio najmanje 100 redovnih servisa (4-5 puta godišnje). Ne znam pošto je redovan servis u Nemačkoj, kod nas je za male automobile oko 150e. Ako je davao 300e samo za redovan servis to je već 30.000e. Koliko je guma potrošio? Diskova, pločica, antifriza? Koliko puta ga je nosio na pranje? Sve to košta, samo malo ko to računa.

ha ha ha

pre 7 godina

"izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra"

Ko mu je kriv kad ne zivi u Srbiji pa ne zna da se nemacki automobili nikad ne kvare pa im zato ne treba nikakvo odrzavanje.

andrijano

pre 7 godina

imao sam prilike da vozim ovaj auto u dve verzije...ovaj 200 d i dosta jači benzinac...ovaj dizel je tako trom i težak auto i preticanje je bas rizično ali tu udobnost nikada nisam osetio ni u jednom autu posle...imam druga kome je otac radio u mercedesu u nemackoj i slična je priča...imao je popust 20 posto i uzeo 124... milion kilometara auto je prešao do 2009 godine a kupio ga krajem '80.auto je posle 2000 dao sinovima a on uzimao novije verzije...novije verzije su posustajale vremenom i imale dosta kvarova ali 124 se i dalje vozi i nema nameru da stane...da ne bude zabune, tojota je u tim godinama pravila corole koje su išle milion kilometara bez kvarova...ali onda je došla elektronika,turbine,itd. kao i tekstil i visoka moda svojevremeno u italiji, ona danas nema taj kvalitet kao nekad.slucajno ili namerno, procenite sami.

Оће то

pre 7 godina

@Nikl, koji i dan danas radi u Mercedesovoj fabrici, izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra, dok je u istom periodu potrošio gotovo 54.000 evra na gorivo. Toliko o smislu posedovanja automobila. OK,Nikl makar ima neki smisao jer zaradjuje svoju platu u Mercedesovoj fabrici. Nekako mi je smislenije potrositi oko 100,000 evra tokom cetvrt veka na putovanja i ostale zivotne radosti nego na odrzavanje automobila ali ionako ne zivimo u Nemackoj pa su sva poredjenja sa Srbijom na ivici apsurda
(Boki, 30. januar 2017 14:25) Pa šta je radio nego putovao?

Aleksa

pre 7 godina

Covek placa 200 evra mesecno na odrzavanje...plus gorivo, registracija i osiguranje...a vozi auto star 25 godina...gde je tu ekonomska racunica??? Ludost...

Da li zna neko

pre 7 godina

evo racunam sada amortizaciju, gorivo i sve za oktaviju 2011 1.9 tdi ukupno godisnje 2300e, neka bude i 2500e za 25 izađe 60ooo e.
ne znam koliko kosta amortizacija za neku slicnu mecku danas

deki

pre 7 godina

2300 evra davao godisnje na odrzavanje?!!! ej bre! pa to ne da je kanta bila uvek nego kršina! pa 2300 evra ja nisam dao za 10 god na odrzavanje superba,nikad ozbiljnog kvara ne videh!
pa on je budala totalna!

zoki

pre 7 godina

9
Nikl, koji i dan danas radi u Mercedesovoj fabrici, izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra, dok je u istom periodu potrošio gotovo 54.000 evra na gorivo.

Toliko o smislu posedovanja automobila. OK,Nikl makar ima neki smisao jer zaradjuje svoju platu u Mercedesovoj fabrici. Nekako mi je smislenije potrositi oko 100,000 evra tokom cetvrt veka na putovanja i ostale zivotne radosti nego na odrzavanje automobila ali ionako ne zivimo u Nemackoj pa su sva poredjenja sa Srbijom na ivici apsurda
(Boki, 30. januar 2017 14:25)

Boki, prijatelju, pa valjda mu je ta mecka i sluzila za putovanja i to veoma daleka, ne verujem da mu je stojala na tavanu :) otkud joj tolika kilometraza ?!
Znam sta si zeleo da kazes, lose si se izrazio. Pozdrav.

alfista

pre 7 godina

Mrtvo puvalo od motora.Robusna sasija,kvalitetno uradjen enterijer,i motor koji se "vrti" na 2000obrtaja.Performanse ravne nuli,a trosi ko kamion.Zgazilo ga vreme.

S6-Sline

pre 7 godina

Vozim se nekad sa taxiem u 124-ku, auto se unutra raspada, a smem ruku da stavim na panj da je i dalje udobniji nego 50% vozila na trzistu :)

Njam Njam

pre 7 godina

Za one koji komentarisu cenu odrzavanja covek je verovatno urucunao cenu odrzavanja u servisu ne samo cenu delova...Drugo s obzirom da je radi u mercedesovoj fabrici sigurno zna kad se koji deo menja i koliko moze da traje time se dobija tolika cena troskova drugim recima MENJAO JE KAD JE PREDVIDJENO to sto vecina ljudi u srbiji su pametniji od inzenjera koji su stvorili auto je druga prica kod nas se svodi dok se ne raspadne il ne crkne nece promeniti gume kad sara predje polovinu nego dok guma ne postane celava nece menjati filtere sve dok se motor ne ugushi nece menjati kais dok ne pukne zato i ima toliko krseva na ulicama nema veze to sa delovima kao ovde svi se vade da je sve zivo fal nego nemarnost i neodrzavanje.....

Mighty Hawk Ukhtar

pre 7 godina

@...Današnji automatski menjači imaju servis na 60.000 km na kome se menja ulje i filter ulja u menjaču.
(Vozač, 30. januar 2017 14:22)

Pa?

...

masinac

pre 7 godina

uzmite digitron ljudi i preracunajte
ako je covjek presao 1000000/100=10000*6.5l(goriva)=65000l dizela,neka je gorivo bilo 1DM a dansnji ekvivalent 1€ dobije se cifra 65000€

Lala

pre 7 godina

Ja vozim Astru H 2006g 1.7 cdti i uskoro ce 700.000.Nikakvih problema nemam,menjao kais na 300.000 pa na 600.000 hiljada,ulje vise ne menjam na 30.000 nego na 20.000 hiljada.Ne fali joj apsolutno nista bas.

Buljiša

pre 7 godina

Na temu da je za održavanje u periodu od 25g čovek dao 58000 evra...to je verovatno realna cena održavanja (registracija, gume, zamene ulja pa tek onda veći kvarovi) u Nemačkoj gde je radni sat u servisu nekoliko puta veći nego u Srbiji. Baš danas sam računao koliko je koštalo održavanje 3 vozila iz firme...i u proseku sa registracijama od 600-1000 evra u 2016toj. A o isplativosti investicije i potrošenih 100000 evra za 25 godina ne vredi pisati...javni prevoz je zakon.

Maxx80

pre 7 godina

Golf 2 1.6 dizel i mercedes w123 200 d su najpouzdaniji automobili ikada napravljeni. Moj rodjak ima golfa iz 1984. Svaki dan ga vozi i nije bilo jutra da nije upalio . Sve sto je novo ne mora znaciti da je i dobro. Ovakvu 124 coupe bi licno rado vozio. Nije brz kao neki moderrni renoic ili citroencic ali je zato udoban.

Miki

pre 7 godina

Sve receno je istina ali svedok sam i nekoliko taksi Dacija sa 1.4 motorom iz 2007-8 god koje su presle oko 900 000 km i dalje su u svakodnevnom saobracaju.

DiDi

pre 7 godina

Moj otac je vozio miniku 220d od 1984. do 2013. 1972. godiste, nikada nas nije ostavio na putu, jedini problem je bio parafin u dizelu zimi. A bolje se zatvarala vrata nego na novom Audiju A4 i novoj Opel Korsi. A sedista sa oprugama, kada se sedne kao u fotelji. Moj prvi auto koji sam vozio i pored pomenutih najbolji.

mozaks

pre 7 godina

sad vi cenjeni.kupci,kad budete citali oglase za prodaju.polovnjaka razmislite o km koju imaju vozila koja se prodaju..uglavnom se krece od 160-210 h.km.
pitam se pitam..koliko su ta vozila obisla svet??

Dejan

pre 7 godina

Pre nekoliko godina u americi neki lik je presao sa hondom akord milion milja ,i od honde je dobio nov akord.a stari akord i dalje ga vozi

www

pre 7 godina

Mene i dan danas kada je vidim odusevi elegancija 124ke,po gotovu njen zadnji deo kao na ovoj slici, i enterijer. Posle nje sve E klase su mi nekako nezgrapne

Boki

pre 7 godina

Nikl, koji i dan danas radi u Mercedesovoj fabrici, izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra, dok je u istom periodu potrošio gotovo 54.000 evra na gorivo.

Toliko o smislu posedovanja automobila. OK,Nikl makar ima neki smisao jer zaradjuje svoju platu u Mercedesovoj fabrici. Nekako mi je smislenije potrositi oko 100,000 evra tokom cetvrt veka na putovanja i ostale zivotne radosti nego na odrzavanje automobila ali ionako ne zivimo u Nemackoj pa su sva poredjenja sa Srbijom na ivici apsurda

Joc@

pre 7 godina

Tajnu velike kilometraže najbolje možemo videti na primeru taksista, među kojima je najveći broj rekordera. Zašto? 75% svog habanja motor doživi u periodima hladnog starta, dok za sve ostalo vreme rada motora na svojoj radnoj temperaturi njegovo habanje je svega 25%. Taksista ima 1 hladan start dnevno i potom pređe npr. 500 km, za razliku od prosečnog vozača netaksiste koji s jednim hladnim startom pređe npr. 20 km. Na ovaj način za milion km taksista ima 2.000 žestokih habanja motora dok netaksista ima 50.000.
*
Ovo nam ukazuje kako treba da vozimo ukoliko želimo da nam motor dugo potraje. Treba da u periodu zagrevanja postupamo brižno i bez velikih potraživanja - obrtaja, brzine i ubrzavanja. A kada se motor zagreje, tada od njega bez suzdržavanja možemo tražiti svu njegovu snagu i žestinu.

nope

pre 7 godina

ponosni vlasnik w124 300E iz 1989. auto je fantazija, redni šestak miran i tih, a može fino i povući. na satu ima 960 000 km, a u sve ove godine nema nikakvog značajnijeg kvara sem potrošnih delova, zadnje promenjen kiler. auto kakvo se nažalost više ne proizvodi

Milan_etf

pre 7 godina

Automobil za to vreme prelepog dizajna, enterijer je takodje odskakao. Sta tek reci za kvalitet vozila. Savrsenstvo. Kao klinac mastao sam da cu ovaj automobil imati jednog dana, stalno kada bih prosao pored nekog modela zastaja i gledao. Zakljucak je da se danas ovaj kvalitet vise ne pravi!

Boki

pre 7 godina

Nikl, koji i dan danas radi u Mercedesovoj fabrici, izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra, dok je u istom periodu potrošio gotovo 54.000 evra na gorivo.

Toliko o smislu posedovanja automobila. OK,Nikl makar ima neki smisao jer zaradjuje svoju platu u Mercedesovoj fabrici. Nekako mi je smislenije potrositi oko 100,000 evra tokom cetvrt veka na putovanja i ostale zivotne radosti nego na odrzavanje automobila ali ionako ne zivimo u Nemackoj pa su sva poredjenja sa Srbijom na ivici apsurda

Boki 1403

pre 7 godina

Ja moju W-124 vozio na taksiju 7 godina i prodao sa predjenih 2.000.000 km . Naravno da nisam ja presao svih dva mil. auto je u Nemackoj vozen na taxiju a kod nas ga je pre mene vozio vlasnik cirkusa i ringispila .

Timer

pre 7 godina

"Nikl je izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra

Mene ovaj slucaj podseca na onaj sa trigerovom metlom. :)

Miki

pre 7 godina

Mercedes zajedno sa ostalim velikim brendovima nije više što je bio. Suština današnje ekonomije je konstantni rast potrošnje, tako da se automobili prave kako bi se što češće menjali. Zar niste primetili da se novi modeli lansiraju na godišnjem nivou.

Vozač

pre 7 godina

U Auto Bildu je 2015e bio BMW serije 5 iz 1998e sa 1.000.000 km, automatski Zf menjač, nikad otvaran.Današnji automatski menjači imaju servis na 60.000 km na kome se menja ulje i filter ulja u menjaču.

Timer

pre 7 godina

"Nikl je izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra

Mene ovaj slucaj podseca na onaj sa trigerovom metlom. :)

Milan_etf

pre 7 godina

Automobil za to vreme prelepog dizajna, enterijer je takodje odskakao. Sta tek reci za kvalitet vozila. Savrsenstvo. Kao klinac mastao sam da cu ovaj automobil imati jednog dana, stalno kada bih prosao pored nekog modela zastaja i gledao. Zakljucak je da se danas ovaj kvalitet vise ne pravi!

nope

pre 7 godina

ponosni vlasnik w124 300E iz 1989. auto je fantazija, redni šestak miran i tih, a može fino i povući. na satu ima 960 000 km, a u sve ove godine nema nikakvog značajnijeg kvara sem potrošnih delova, zadnje promenjen kiler. auto kakvo se nažalost više ne proizvodi

Boki 1403

pre 7 godina

Ja moju W-124 vozio na taksiju 7 godina i prodao sa predjenih 2.000.000 km . Naravno da nisam ja presao svih dva mil. auto je u Nemackoj vozen na taxiju a kod nas ga je pre mene vozio vlasnik cirkusa i ringispila .

Miki

pre 7 godina

Mercedes zajedno sa ostalim velikim brendovima nije više što je bio. Suština današnje ekonomije je konstantni rast potrošnje, tako da se automobili prave kako bi se što češće menjali. Zar niste primetili da se novi modeli lansiraju na godišnjem nivou.

Vozač

pre 7 godina

U Auto Bildu je 2015e bio BMW serije 5 iz 1998e sa 1.000.000 km, automatski Zf menjač, nikad otvaran.Današnji automatski menjači imaju servis na 60.000 km na kome se menja ulje i filter ulja u menjaču.

Boki

pre 7 godina

Nikl, koji i dan danas radi u Mercedesovoj fabrici, izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra, dok je u istom periodu potrošio gotovo 54.000 evra na gorivo.

Toliko o smislu posedovanja automobila. OK,Nikl makar ima neki smisao jer zaradjuje svoju platu u Mercedesovoj fabrici. Nekako mi je smislenije potrositi oko 100,000 evra tokom cetvrt veka na putovanja i ostale zivotne radosti nego na odrzavanje automobila ali ionako ne zivimo u Nemackoj pa su sva poredjenja sa Srbijom na ivici apsurda

Dax...A.M.G

pre 7 godina

Mrtvo puvalo od motora.Robusna sasija,kvalitetno uradjen enterijer,i motor koji se "vrti" na 2000obrtaja.Performanse ravne nuli,a trosi ko kamion.Zgazilo ga vreme.
(alfista, 30. januar 2017 21:54)

Eto...ljubitellj Alfe napise za Mercedes da ima...Mrtvo puvalo od motora. A to mrtvo puvalo preslo milion kilometara i ko zna koliko jos moze da predje...

Jel ima neka Alfa da je presla milion???

Slovenec

pre 7 godina

A jedino sto je Srbinu nejasno, je to da budala odrzava auto. Nesto sto je u SRB nezamislivo. Pa vi stestvarno ko pali s Marsa, majke mi!

ha ha ha

pre 7 godina

"izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra"

Ko mu je kriv kad ne zivi u Srbiji pa ne zna da se nemacki automobili nikad ne kvare pa im zato ne treba nikakvo odrzavanje.

CarloNS

pre 7 godina

ovaj nije bas potpuno cist u glavi kad je davao 2300e godisnje na odrzavanje. 58,000e ne bi bilo odrzavanje za w12 s600
(ognjen, 31. januar 2017 04:21)

Čovek je prešao milion kilometara! To znači da je odradio najmanje 100 redovnih servisa (4-5 puta godišnje). Ne znam pošto je redovan servis u Nemačkoj, kod nas je za male automobile oko 150e. Ako je davao 300e samo za redovan servis to je već 30.000e. Koliko je guma potrošio? Diskova, pločica, antifriza? Koliko puta ga je nosio na pranje? Sve to košta, samo malo ko to računa.

andrijano

pre 7 godina

imao sam prilike da vozim ovaj auto u dve verzije...ovaj 200 d i dosta jači benzinac...ovaj dizel je tako trom i težak auto i preticanje je bas rizično ali tu udobnost nikada nisam osetio ni u jednom autu posle...imam druga kome je otac radio u mercedesu u nemackoj i slična je priča...imao je popust 20 posto i uzeo 124... milion kilometara auto je prešao do 2009 godine a kupio ga krajem '80.auto je posle 2000 dao sinovima a on uzimao novije verzije...novije verzije su posustajale vremenom i imale dosta kvarova ali 124 se i dalje vozi i nema nameru da stane...da ne bude zabune, tojota je u tim godinama pravila corole koje su išle milion kilometara bez kvarova...ali onda je došla elektronika,turbine,itd. kao i tekstil i visoka moda svojevremeno u italiji, ona danas nema taj kvalitet kao nekad.slucajno ili namerno, procenite sami.

Igor

pre 7 godina

@ovaj nije bas potpuno cist u glavi kad je davao 2300e godisnje na odrzavanje. 58,000e ne bi bilo odrzavanje za w12 s600
(ognjen, 31. januar 2017 04:21)

Ako hoces da vozis auto moras i da ga odrzavas. Sa tolikom kilometrazom on je godisnje morao da uradi jedan veliki servis i bar 5 malih. Mali servis neka bude 150e, veliki 300 u nemackoj pa racunaj. Na toliki broj km, godisnje je odlazio jedan set pneumatika. 80e po gumi pa racunaj. A gde je sav ostali potrosni materijal? Diskovi, paknovi, kvacilo, amortizeri, vesanje, raznorazne pumpe... 1400e je islo samo na ono obavezno na predjenih 40.000km godisnje. Sa 900e godisnje je menjao sve to a i kozmetiku kao sto su metlice brisaca, presvlake sedista, antifriz... Druga stvar, on tamo sigurno nije kupovao turske delove, nego je placao nemacke delove sa nemackom cenom radne snage u servisu. Nije to druze mnogo, nego je problem sto srbin ima dve tipicne karakteristike, hoce da vozi a da ne plati ni dinar i ne zna da racuna.

BTW, i sam vozim auto star 26 godina koji vredi 800e. U njega ulazem dosta para, godisnje nekih 300-500e, redovno menjam sve sto treba i ne cekam da se nesto raspadne da bi to zamenio. Auto mi je uvek u takvom stanju da mogu da sednem u njega i da idem gde hocu. Jednostavno ne zelim da razmisljam da li ce negde da stane zato sto nisam hteo da u neki deo ulozim 100e kad je trebalo.

Joc@

pre 7 godina

Tajnu velike kilometraže najbolje možemo videti na primeru taksista, među kojima je najveći broj rekordera. Zašto? 75% svog habanja motor doživi u periodima hladnog starta, dok za sve ostalo vreme rada motora na svojoj radnoj temperaturi njegovo habanje je svega 25%. Taksista ima 1 hladan start dnevno i potom pređe npr. 500 km, za razliku od prosečnog vozača netaksiste koji s jednim hladnim startom pređe npr. 20 km. Na ovaj način za milion km taksista ima 2.000 žestokih habanja motora dok netaksista ima 50.000.
*
Ovo nam ukazuje kako treba da vozimo ukoliko želimo da nam motor dugo potraje. Treba da u periodu zagrevanja postupamo brižno i bez velikih potraživanja - obrtaja, brzine i ubrzavanja. A kada se motor zagreje, tada od njega bez suzdržavanja možemo tražiti svu njegovu snagu i žestinu.

zoki

pre 7 godina

9
Nikl, koji i dan danas radi u Mercedesovoj fabrici, izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra, dok je u istom periodu potrošio gotovo 54.000 evra na gorivo.

Toliko o smislu posedovanja automobila. OK,Nikl makar ima neki smisao jer zaradjuje svoju platu u Mercedesovoj fabrici. Nekako mi je smislenije potrositi oko 100,000 evra tokom cetvrt veka na putovanja i ostale zivotne radosti nego na odrzavanje automobila ali ionako ne zivimo u Nemackoj pa su sva poredjenja sa Srbijom na ivici apsurda
(Boki, 30. januar 2017 14:25)

Boki, prijatelju, pa valjda mu je ta mecka i sluzila za putovanja i to veoma daleka, ne verujem da mu je stojala na tavanu :) otkud joj tolika kilometraza ?!
Znam sta si zeleo da kazes, lose si se izrazio. Pozdrav.

mihajlo

pre 7 godina

Moj matori je presao 1 150 000 km sa golfom 2 1.6 dizel,kupljen u Nemackoj star 4 meseca od auto kuce kao probni model.,znam da neki sad ne veruju u ovo sto pisem ali tako je bilo.Na kraju ga je ofarbao kompletnog i stavio 4 nove gume i uzeo 2 hiljade maraka za njega.

u pravu si

pre 7 godina

Jao bree pa i Yugo je mogao toliko da predje
(akso, 31. januar 2017 09:57)

U jednoj epizodi Top Gear-a su imali zadatak da svako predstavi jedam mali auto, Hamond je koristio Fiestu u nekoj top opremi a Mej Sandero. Ispalo je da je Fiesta vise od dvaput skuplja od Sandera, sto je Mej prokomentarisao sa mogu da slupam Daciu i kupim novu i opet sam prosao jeftinije od Hamonda.

Njam Njam

pre 7 godina

Za one koji komentarisu cenu odrzavanja covek je verovatno urucunao cenu odrzavanja u servisu ne samo cenu delova...Drugo s obzirom da je radi u mercedesovoj fabrici sigurno zna kad se koji deo menja i koliko moze da traje time se dobija tolika cena troskova drugim recima MENJAO JE KAD JE PREDVIDJENO to sto vecina ljudi u srbiji su pametniji od inzenjera koji su stvorili auto je druga prica kod nas se svodi dok se ne raspadne il ne crkne nece promeniti gume kad sara predje polovinu nego dok guma ne postane celava nece menjati filtere sve dok se motor ne ugushi nece menjati kais dok ne pukne zato i ima toliko krseva na ulicama nema veze to sa delovima kao ovde svi se vade da je sve zivo fal nego nemarnost i neodrzavanje.....

Novosadjanin

pre 7 godina

Imam 123 iz 1982 godine u dobrom stanju. 15 godina ne zna šta je ključ i šrafciger sem zamene ulja i filtera. Sa njom sam prešao 520000 km a nisam je kupio novu. I sigurno će doživeti 50 rodjendan ako je ne zabrane zbog dizela..

blinkikoala

pre 7 godina

124 250D je najbolji automobil koji je ikada napravljen,moze da predje po milion km bez generalne i ima voznju najudobniju od svih automobila

Zoks

pre 7 godina

Kupio sam 15 godina staru korolu i vozio je sledecih 8 godina nekih 120000 km bez ijednog jedinog kvara...
Samo servis svakih 10 k i gume neverovatno izdrzljiv auto
90 godiste

S6-Sline

pre 7 godina

Vozim se nekad sa taxiem u 124-ku, auto se unutra raspada, a smem ruku da stavim na panj da je i dalje udobniji nego 50% vozila na trzistu :)

Оће то

pre 7 godina

@Nikl, koji i dan danas radi u Mercedesovoj fabrici, izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra, dok je u istom periodu potrošio gotovo 54.000 evra na gorivo. Toliko o smislu posedovanja automobila. OK,Nikl makar ima neki smisao jer zaradjuje svoju platu u Mercedesovoj fabrici. Nekako mi je smislenije potrositi oko 100,000 evra tokom cetvrt veka na putovanja i ostale zivotne radosti nego na odrzavanje automobila ali ionako ne zivimo u Nemackoj pa su sva poredjenja sa Srbijom na ivici apsurda
(Boki, 30. januar 2017 14:25) Pa šta je radio nego putovao?

Miki

pre 7 godina

Sve receno je istina ali svedok sam i nekoliko taksi Dacija sa 1.4 motorom iz 2007-8 god koje su presle oko 900 000 km i dalje su u svakodnevnom saobracaju.

mozaks

pre 7 godina

sad vi cenjeni.kupci,kad budete citali oglase za prodaju.polovnjaka razmislite o km koju imaju vozila koja se prodaju..uglavnom se krece od 160-210 h.km.
pitam se pitam..koliko su ta vozila obisla svet??

DiDi

pre 7 godina

Moj otac je vozio miniku 220d od 1984. do 2013. 1972. godiste, nikada nas nije ostavio na putu, jedini problem je bio parafin u dizelu zimi. A bolje se zatvarala vrata nego na novom Audiju A4 i novoj Opel Korsi. A sedista sa oprugama, kada se sedne kao u fotelji. Moj prvi auto koji sam vozio i pored pomenutih najbolji.

Pera Kojot Stariji

pre 7 godina

Pre nekoliko godina je bio tekst o sanitetskom vozilu marke Citroen koje je prešlo 1.300.000km. Pa, dobro - mašina je to. Ako se nešto pokvari, popraviš i ide dalje. Nije to meni bilo čudno. Ali zaprepastio sam se kada sam shvatio da na 1.300.000km vi možete na svaki metar staviti po jednog Kineza (pošto ih ima preko 1,3 milijarde). Zamislete sad: vozite 1.300.000km, a pored puta stoje Kinezi i mašu...

mile rizik

pre 7 godina

2300 evra davao godisnje na odrzavanje?!!! ej bre! pa to ne da je kanta bila uvek nego kršina! pa 2300 evra ja nisam dao za 10 god na odrzavanje superba,nikad ozbiljnog kvara ne videh! 
pa on je budala totalna!
(deki, 30. januar 2017 21:46)

A presao si koliko za 10 godina? 100.000? I sad ti se auto raspada. Sreca tvoja da ima budala koje se loze na VW grupu pa ces ga lako uvaliti nekom sebi slicnom.

Mr. Realno

pre 7 godina

Održavanje kida za Mercedes. Mog šefa ubiše u ovlašćenom servisu sa cenama popravki. Ovako ja lepo vozim Puntaća, 235.000km prešao i godišnje u njega ode oko 300€ za održavanje. išao je po pesku, ledu, snegu, blatu... stotine kaljuga na putu za pecanje prođosmo. Star 15 godina i dalje na otvorenom troši ne više od 5l/100km. Mogu da ga pljuju koliko god hoće a ja spomenik da mu dignem kad se raziđemo.

www

pre 7 godina

Mene i dan danas kada je vidim odusevi elegancija 124ke,po gotovu njen zadnji deo kao na ovoj slici, i enterijer. Posle nje sve E klase su mi nekako nezgrapne

Dejan

pre 7 godina

Pre nekoliko godina u americi neki lik je presao sa hondom akord milion milja ,i od honde je dobio nov akord.a stari akord i dalje ga vozi

Lala

pre 7 godina

Ja vozim Astru H 2006g 1.7 cdti i uskoro ce 700.000.Nikakvih problema nemam,menjao kais na 300.000 pa na 600.000 hiljada,ulje vise ne menjam na 30.000 nego na 20.000 hiljada.Ne fali joj apsolutno nista bas.

de

pre 7 godina

Na mobile.de kada pretražite automobile sa pređenih 500 hiljada km +
izadje oko 400 mercedesa i oko 300 vw i jos malo forda i ševroleta.
To je to.

Da li zna neko

pre 7 godina

evo racunam sada amortizaciju, gorivo i sve za oktaviju 2011 1.9 tdi ukupno godisnje 2300e, neka bude i 2500e za 25 izađe 60ooo e.
ne znam koliko kosta amortizacija za neku slicnu mecku danas

dzoni

pre 7 godina

Moj matori je presao 1 150 000 km sa golfom 2 1.6 dizel,kupljen u Nemackoj star 4 meseca od auto kuce kao probni model.,znam da neki sad ne veruju u ovo sto pisem ali tako je bilo.Na kraju ga je ofarbao kompletnog i stavio 4 nove gume i uzeo 2 hiljade maraka za njega.
(mihajlo, 31. januar 2017 09:08) # Link komentara
I moj komsija isto ..al zato mu generalanu radi svake 2-3 godine al kad ga pitas on to smatra u redovno odrzavanje...kod srbina se nijedan u auto ne kvari a najbolje u srbiji zive AUTO MEHANICARI..kod ovog u ulici pored mene uvek mora cekas red od bar 100 auta pre tebe a sve nemacke i francuske limuzine..na oko ko nove a ispod haube raspad sistema

NIKOLA

pre 7 godina

Svaka čast na kvalitetu.Medjutim ovo je samo nostalgičarska priča.Vozio tenk od 75 konja i na popravke i delove davao u proseku godišnje jednu dobru Nemačku platu.Meni je mnogo bolja priča mojih poznanika koji su ceo život radili u Mercedesu,uzmu nov model po neverovatnim uslovima voze par godina vrate i ponovo uzmu novi i te povoljnosti im važe zauvek bez obzira što su odavno u penziji.I baš ih briga baba i deda uživaju uvek u novoj E klasi,jednom se živi.

masinac

pre 7 godina

uzmite digitron ljudi i preracunajte
ako je covjek presao 1000000/100=10000*6.5l(goriva)=65000l dizela,neka je gorivo bilo 1DM a dansnji ekvivalent 1€ dobije se cifra 65000€

Maxx80

pre 7 godina

Golf 2 1.6 dizel i mercedes w123 200 d su najpouzdaniji automobili ikada napravljeni. Moj rodjak ima golfa iz 1984. Svaki dan ga vozi i nije bilo jutra da nije upalio . Sve sto je novo ne mora znaciti da je i dobro. Ovakvu 124 coupe bi licno rado vozio. Nije brz kao neki moderrni renoic ili citroencic ali je zato udoban.

milos

pre 7 godina

za one koji ne znaju Mercedes je najjeftiniji auto na svetu za odrzavanje i sto se tice sigurnosti i udobnosti,posebno 124 moj je 1985.godiste i ja sam prezadovoljan i potpuno siguran da krenem bilo gde nigde me nije ostavio.

alfista

pre 7 godina

Mrtvo puvalo od motora.Robusna sasija,kvalitetno uradjen enterijer,i motor koji se "vrti" na 2000obrtaja.Performanse ravne nuli,a trosi ko kamion.Zgazilo ga vreme.

ethan hunt

pre 7 godina

Za skoro 9 godina više sam para dao za registraciju nego za sve redovne servise i minimalne opravke na Renault Laguni 2004 1.9dci, ali to je Srbija.

Mighty Hawk Ukhtar

pre 7 godina

@...Današnji automatski menjači imaju servis na 60.000 km na kome se menja ulje i filter ulja u menjaču.
(Vozač, 30. januar 2017 14:22)

Pa?

...

Buljiša

pre 7 godina

Na temu da je za održavanje u periodu od 25g čovek dao 58000 evra...to je verovatno realna cena održavanja (registracija, gume, zamene ulja pa tek onda veći kvarovi) u Nemačkoj gde je radni sat u servisu nekoliko puta veći nego u Srbiji. Baš danas sam računao koliko je koštalo održavanje 3 vozila iz firme...i u proseku sa registracijama od 600-1000 evra u 2016toj. A o isplativosti investicije i potrošenih 100000 evra za 25 godina ne vredi pisati...javni prevoz je zakon.

Igor

pre 7 godina

@Sta kazete 4-5 malih servisa i jedan veliki na 40 000 km? Hahhahah
Svaki iole bolji auto radi mali servis na 15 000 do 25000 km...
(Trol, 31. januar 2017 19:36)

Probaj ti da na auto koji je presao preko 500k km menjas ulje na 25000km. To ce ti biti zadnja zamena ulja pre generalne. Dok je ganc nov mozda i istera toliko km sa jednom zamenom ali ce ti svaki automehanicar reci da to ne valja za motor. Ulje, kakvo god da je, realno moze da ima iste karakteristike tek 10.000km, preko toga je suludo cuvati ga u motoru. A preporucuje se menjati ga i na manje km.

aleksandar

pre 7 godina

skoro je kod nas lik sa skodom oktaviom pregazio milionce odrzavao u ovlascenom servisu i nadjite na tube pa se uverite koliko kosta godisnje odrzavanje vozila...

Aleksa

pre 7 godina

Covek placa 200 evra mesecno na odrzavanje...plus gorivo, registracija i osiguranje...a vozi auto star 25 godina...gde je tu ekonomska racunica??? Ludost...

mile rizik

pre 7 godina

evo racunam sada amortizaciju, gorivo i sve za oktaviju 2011 1.9 tdi ukupno godisnje 2300e, neka bude i 2500e za 25 izađe 60ooo e. 
ne znam koliko kosta amortizacija za neku slicnu mecku danas
(Da li zna neko, 30. januar 2017 22:10)

Ne moze oktavija toliko da traje ma kakvo odrzavanje bilo.

Ne diraj mi 124 Legendu

pre 7 godina

Dobro, super je to, ali zasto? Vozis se u 25 godina starom krsu koji nedaj boze da te neko cukne ode glava. Pitanje je dal ima i ABS o ESP-u da ne pricamo. A gde je automatska klima, hands free, grejac vetrobrana, sigurnosni sistemi automatskog kocenja, tempomat, sesta brzina, parking senzori, grejanje i hladjenje sedista itd. Mogao je da uzme konja kao prevozno sredstvo pa da se hvali kako je duze ziveo. Da ne spominjemo da je puz od auta. Ja bi radje za to vreme promenio 2-3 automobila C segmenta.
(hiavata, 01. februar 2017 20:24)

Možda ti,ja bih 100 godina vozio 124 tenk od auta nego tvog krša iz C segmenta.Cenim da je W124 sigurniji od bilo kojeg sepeta od dačije,renoa i ostalih plastičnih igračaka za decu,imao sam nekoliko puta priliku da se uverim u to.I da za kraj,Mercedes W124 je uz dobplatu imao i ABS,ASD,SRS Airbag,servo koji si mogao prstom da okrećeš (to je bio standard) i još puno toga.

Nišlija

pre 7 godina

U Leskovcu postoji opel vektra 2.0_16v '91. godište sa 150 ks koja je prešla oko 1.100.000 km, od toga od 2006. do danas oko 900.000. Na motoru do sad ništa nije rađeno, a oko njega su menjani potrošni delovi: paknovi, auspusi itd... Vozi se dva rezervoara na plin, pa jedan na benzin.

Almighty

pre 7 godina

Igor je objasnio. Svi se hvataju za pare koje je covek dao za odrzavanje. Zapitajte se, koliko je para zaradio tim autom, kada je presao toliku kilometrazu?! Sto se tice odrzavanja, ne cudi me jer covek koji radi u mercedesu ce ga i odrzavati tamo, a to kosta. Sto se same 124-e tice, malo ko zna da standardi koje je ona postavila pre 34 god. i dalje vaze u E segmentu automobila..! Radi se o raznim detaljima, buka u kabini, radijus kretanja, komfor, ergonomija itd... Posle se zapitajte o kakvom se autu radi.
Bila je epizoda SAT-a kada su uporedjivali troskove odrzavanja punta i E klase i kada se sve sabere, punto je kosta oko 9 din. vise po predjenom km ako se dobro secam...

bbb

pre 7 godina

dosta toga zavisi kako se auto vozi, dal je vozac vozacem il je drndavac neki.
Ja sam kupio Punta starog 1god. Italijanska proizvodnja. Na 40 000km sam mu ugradio LPG sekvent, danas sluzi kao drugo auto za pecanje i do sela ima 330 000 km predjenih. Sem redovnog servisa kako na motoru tako i na plinu ja nisam imao nikakvih ulaganja. Cak su na njemu jos uvek fabricki amortizeri...

Ne diraj mi 124 Legendu

pre 7 godina

servo koji si mogao prstom da okrećeš (to je bio standard) i još puno toga. 
(Ne diraj mi 124 Legendu, 02. februar 2017 10:44)" 
Bas taj servo mu je bila mana.
(zvrx, 05. februar 2017 07:18)

To prvi put čujem od tebe,imam ga preko 10 godina i nikada nikakav problem nisam imao sa servom.

deki

pre 7 godina

2300 evra davao godisnje na odrzavanje?!!! ej bre! pa to ne da je kanta bila uvek nego kršina! pa 2300 evra ja nisam dao za 10 god na odrzavanje superba,nikad ozbiljnog kvara ne videh!
pa on je budala totalna!

VladNS

pre 7 godina

Dakle hajde ovako: 58.000 eur na milion km je 0,058EUR/km!!! Znači ja sam mog fiata vozio 10 god i prešao s njim 130.000km pre nego što sam ga potpuno ispravnog i održavanog prodao: (10 x ulje full sinth selenia+filteri cca 7000 + 22.000 original kaiš španeri u ak stojanov, 1x sajla za birač brzina original 9500din, 3 x svećice ngk ili bosch-najbolje 3600 rsd, gume 1x zimske nove good year 280eur i 1 komplet novih dunlop letnjih 300eur, metlice brisača nove 3000rsd i akumulator varta 5500rsd) Uzmimo prosek eur za ove godine da je 115rsd Moji ukupni troškovi po 1km su 1047eur + 280 +300 = 1627eur/130.000km odnosno 0,0125EUR/KM!!! Vozio sam se tačno 4,63puta jeftinije od ovog glupog Nemca u daleko modernijem i startnijem automobilu, koji je i mnogo manje potrošio goriva (to nisam ni računao!!!) U svakom slučaju veoma glupo i veoma skupo, ali to vam je kad hoćete skuplji auto, više troši, skuplje održavanje! S obzirom da je taj auto odavno tehnološki prevaziđen, tvrdim da se Nemac u proseku vozio čak i neudobnije od mene!!! Majstorska posla.. kada tamo doktor kupi auto on ga izvoza 4-5 godina i zameni ponovo za novi, suma sumarum i vozi se kao doktor, a za iste pare, kao ovaj Nemac iz članka!Pozdrav!

hiavata

pre 7 godina

Dobro, super je to, ali zasto? Vozis se u 25 godina starom krsu koji nedaj boze da te neko cukne ode glava. Pitanje je dal ima i ABS o ESP-u da ne pricamo. A gde je automatska klima, hands free, grejac vetrobrana, sigurnosni sistemi automatskog kocenja, tempomat, sesta brzina, parking senzori, grejanje i hladjenje sedista itd. Mogao je da uzme konja kao prevozno sredstvo pa da se hvali kako je duze ziveo. Da ne spominjemo da je puz od auta. Ja bi radje za to vreme promenio 2-3 automobila C segmenta.

Haha

pre 7 godina

(Igor, 1. februar 2017 12:57)

Zavisi od konstrukcije motora, specifikacije i kvaliteta ulja, uslovima u kojima se vozi, kako se auto vozi i koliko je auto star tj u kakvom je stanju motor. Sto stariji auto, kraci intervali i to je to. Manji motori imaju propisane redje intervale gledano u predjenim km, najbolji primer je pogledati u EU i SAD propisane servise od strane proizvodjaca (mali i veliki motori)

dragan

pre 7 godina

Mogao je na svake 3-4 godine da kupuje sasvim dobar polovnjak, reda cene 6-8.000eur , sa manjom potrosnjom , sigurniji , manji zagadjivac.

Nisu ni svi Nemci izgleda - Nemci.

Boki

pre 7 godina

Nikl, koji i dan danas radi u Mercedesovoj fabrici, izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra, dok je u istom periodu potrošio gotovo 54.000 evra na gorivo.

Toliko o smislu posedovanja automobila. OK,Nikl makar ima neki smisao jer zaradjuje svoju platu u Mercedesovoj fabrici. Nekako mi je smislenije potrositi oko 100,000 evra tokom cetvrt veka na putovanja i ostale zivotne radosti nego na odrzavanje automobila ali ionako ne zivimo u Nemackoj pa su sva poredjenja sa Srbijom na ivici apsurda

zvrx

pre 7 godina

"servo koji si mogao prstom da okrećeš (to je bio standard) i još puno toga.
(Ne diraj mi 124 Legendu, 02. februar 2017 10:44)"
Bas taj servo mu je bila mana.

Pedja

pre 4 godine

Nisam znao da je popravka vozila skuplja od goriva. Ovde se prica o nekom kvalitetu vozila, ali meni ova cifra govori da nije upitanju kvalitet kada su skuplje poravke od goriva

Boki

pre 7 godina

Nikl, koji i dan danas radi u Mercedesovoj fabrici, izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra, dok je u istom periodu potrošio gotovo 54.000 evra na gorivo.

Toliko o smislu posedovanja automobila. OK,Nikl makar ima neki smisao jer zaradjuje svoju platu u Mercedesovoj fabrici. Nekako mi je smislenije potrositi oko 100,000 evra tokom cetvrt veka na putovanja i ostale zivotne radosti nego na odrzavanje automobila ali ionako ne zivimo u Nemackoj pa su sva poredjenja sa Srbijom na ivici apsurda

deki

pre 7 godina

2300 evra davao godisnje na odrzavanje?!!! ej bre! pa to ne da je kanta bila uvek nego kršina! pa 2300 evra ja nisam dao za 10 god na odrzavanje superba,nikad ozbiljnog kvara ne videh!
pa on je budala totalna!

alfista

pre 7 godina

Mrtvo puvalo od motora.Robusna sasija,kvalitetno uradjen enterijer,i motor koji se "vrti" na 2000obrtaja.Performanse ravne nuli,a trosi ko kamion.Zgazilo ga vreme.

Aleksa

pre 7 godina

Covek placa 200 evra mesecno na odrzavanje...plus gorivo, registracija i osiguranje...a vozi auto star 25 godina...gde je tu ekonomska racunica??? Ludost...

VladNS

pre 7 godina

Dakle hajde ovako: 58.000 eur na milion km je 0,058EUR/km!!! Znači ja sam mog fiata vozio 10 god i prešao s njim 130.000km pre nego što sam ga potpuno ispravnog i održavanog prodao: (10 x ulje full sinth selenia+filteri cca 7000 + 22.000 original kaiš španeri u ak stojanov, 1x sajla za birač brzina original 9500din, 3 x svećice ngk ili bosch-najbolje 3600 rsd, gume 1x zimske nove good year 280eur i 1 komplet novih dunlop letnjih 300eur, metlice brisača nove 3000rsd i akumulator varta 5500rsd) Uzmimo prosek eur za ove godine da je 115rsd Moji ukupni troškovi po 1km su 1047eur + 280 +300 = 1627eur/130.000km odnosno 0,0125EUR/KM!!! Vozio sam se tačno 4,63puta jeftinije od ovog glupog Nemca u daleko modernijem i startnijem automobilu, koji je i mnogo manje potrošio goriva (to nisam ni računao!!!) U svakom slučaju veoma glupo i veoma skupo, ali to vam je kad hoćete skuplji auto, više troši, skuplje održavanje! S obzirom da je taj auto odavno tehnološki prevaziđen, tvrdim da se Nemac u proseku vozio čak i neudobnije od mene!!! Majstorska posla.. kada tamo doktor kupi auto on ga izvoza 4-5 godina i zameni ponovo za novi, suma sumarum i vozi se kao doktor, a za iste pare, kao ovaj Nemac iz članka!Pozdrav!

Boki

pre 7 godina

Nikl, koji i dan danas radi u Mercedesovoj fabrici, izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra, dok je u istom periodu potrošio gotovo 54.000 evra na gorivo.

Toliko o smislu posedovanja automobila. OK,Nikl makar ima neki smisao jer zaradjuje svoju platu u Mercedesovoj fabrici. Nekako mi je smislenije potrositi oko 100,000 evra tokom cetvrt veka na putovanja i ostale zivotne radosti nego na odrzavanje automobila ali ionako ne zivimo u Nemackoj pa su sva poredjenja sa Srbijom na ivici apsurda

Dax...A.M.G

pre 7 godina

Mrtvo puvalo od motora.Robusna sasija,kvalitetno uradjen enterijer,i motor koji se "vrti" na 2000obrtaja.Performanse ravne nuli,a trosi ko kamion.Zgazilo ga vreme.
(alfista, 30. januar 2017 21:54)

Eto...ljubitellj Alfe napise za Mercedes da ima...Mrtvo puvalo od motora. A to mrtvo puvalo preslo milion kilometara i ko zna koliko jos moze da predje...

Jel ima neka Alfa da je presla milion???

hiavata

pre 7 godina

Dobro, super je to, ali zasto? Vozis se u 25 godina starom krsu koji nedaj boze da te neko cukne ode glava. Pitanje je dal ima i ABS o ESP-u da ne pricamo. A gde je automatska klima, hands free, grejac vetrobrana, sigurnosni sistemi automatskog kocenja, tempomat, sesta brzina, parking senzori, grejanje i hladjenje sedista itd. Mogao je da uzme konja kao prevozno sredstvo pa da se hvali kako je duze ziveo. Da ne spominjemo da je puz od auta. Ja bi radje za to vreme promenio 2-3 automobila C segmenta.

Vozač

pre 7 godina

U Auto Bildu je 2015e bio BMW serije 5 iz 1998e sa 1.000.000 km, automatski Zf menjač, nikad otvaran.Današnji automatski menjači imaju servis na 60.000 km na kome se menja ulje i filter ulja u menjaču.

nope

pre 7 godina

ponosni vlasnik w124 300E iz 1989. auto je fantazija, redni šestak miran i tih, a može fino i povući. na satu ima 960 000 km, a u sve ove godine nema nikakvog značajnijeg kvara sem potrošnih delova, zadnje promenjen kiler. auto kakvo se nažalost više ne proizvodi

Lala

pre 7 godina

Ja vozim Astru H 2006g 1.7 cdti i uskoro ce 700.000.Nikakvih problema nemam,menjao kais na 300.000 pa na 600.000 hiljada,ulje vise ne menjam na 30.000 nego na 20.000 hiljada.Ne fali joj apsolutno nista bas.

Milan_etf

pre 7 godina

Automobil za to vreme prelepog dizajna, enterijer je takodje odskakao. Sta tek reci za kvalitet vozila. Savrsenstvo. Kao klinac mastao sam da cu ovaj automobil imati jednog dana, stalno kada bih prosao pored nekog modela zastaja i gledao. Zakljucak je da se danas ovaj kvalitet vise ne pravi!

dragan

pre 7 godina

Mogao je na svake 3-4 godine da kupuje sasvim dobar polovnjak, reda cene 6-8.000eur , sa manjom potrosnjom , sigurniji , manji zagadjivac.

Nisu ni svi Nemci izgleda - Nemci.

Miki

pre 7 godina

Mercedes zajedno sa ostalim velikim brendovima nije više što je bio. Suština današnje ekonomije je konstantni rast potrošnje, tako da se automobili prave kako bi se što češće menjali. Zar niste primetili da se novi modeli lansiraju na godišnjem nivou.

blinkikoala

pre 7 godina

124 250D je najbolji automobil koji je ikada napravljen,moze da predje po milion km bez generalne i ima voznju najudobniju od svih automobila

Boki 1403

pre 7 godina

Ja moju W-124 vozio na taksiju 7 godina i prodao sa predjenih 2.000.000 km . Naravno da nisam ja presao svih dva mil. auto je u Nemackoj vozen na taxiju a kod nas ga je pre mene vozio vlasnik cirkusa i ringispila .

Maxx80

pre 7 godina

Golf 2 1.6 dizel i mercedes w123 200 d su najpouzdaniji automobili ikada napravljeni. Moj rodjak ima golfa iz 1984. Svaki dan ga vozi i nije bilo jutra da nije upalio . Sve sto je novo ne mora znaciti da je i dobro. Ovakvu 124 coupe bi licno rado vozio. Nije brz kao neki moderrni renoic ili citroencic ali je zato udoban.

Timer

pre 7 godina

"Nikl je izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra

Mene ovaj slucaj podseca na onaj sa trigerovom metlom. :)

ethan hunt

pre 7 godina

Za skoro 9 godina više sam para dao za registraciju nego za sve redovne servise i minimalne opravke na Renault Laguni 2004 1.9dci, ali to je Srbija.

Ne diraj mi 124 Legendu

pre 7 godina

Dobro, super je to, ali zasto? Vozis se u 25 godina starom krsu koji nedaj boze da te neko cukne ode glava. Pitanje je dal ima i ABS o ESP-u da ne pricamo. A gde je automatska klima, hands free, grejac vetrobrana, sigurnosni sistemi automatskog kocenja, tempomat, sesta brzina, parking senzori, grejanje i hladjenje sedista itd. Mogao je da uzme konja kao prevozno sredstvo pa da se hvali kako je duze ziveo. Da ne spominjemo da je puz od auta. Ja bi radje za to vreme promenio 2-3 automobila C segmenta.
(hiavata, 01. februar 2017 20:24)

Možda ti,ja bih 100 godina vozio 124 tenk od auta nego tvog krša iz C segmenta.Cenim da je W124 sigurniji od bilo kojeg sepeta od dačije,renoa i ostalih plastičnih igračaka za decu,imao sam nekoliko puta priliku da se uverim u to.I da za kraj,Mercedes W124 je uz dobplatu imao i ABS,ASD,SRS Airbag,servo koji si mogao prstom da okrećeš (to je bio standard) i još puno toga.

zvrx

pre 7 godina

"servo koji si mogao prstom da okrećeš (to je bio standard) i još puno toga.
(Ne diraj mi 124 Legendu, 02. februar 2017 10:44)"
Bas taj servo mu je bila mana.

Buljiša

pre 7 godina

Na temu da je za održavanje u periodu od 25g čovek dao 58000 evra...to je verovatno realna cena održavanja (registracija, gume, zamene ulja pa tek onda veći kvarovi) u Nemačkoj gde je radni sat u servisu nekoliko puta veći nego u Srbiji. Baš danas sam računao koliko je koštalo održavanje 3 vozila iz firme...i u proseku sa registracijama od 600-1000 evra u 2016toj. A o isplativosti investicije i potrošenih 100000 evra za 25 godina ne vredi pisati...javni prevoz je zakon.

mile rizik

pre 7 godina

2300 evra davao godisnje na odrzavanje?!!! ej bre! pa to ne da je kanta bila uvek nego kršina! pa 2300 evra ja nisam dao za 10 god na odrzavanje superba,nikad ozbiljnog kvara ne videh! 
pa on je budala totalna!
(deki, 30. januar 2017 21:46)

A presao si koliko za 10 godina? 100.000? I sad ti se auto raspada. Sreca tvoja da ima budala koje se loze na VW grupu pa ces ga lako uvaliti nekom sebi slicnom.

mile rizik

pre 7 godina

evo racunam sada amortizaciju, gorivo i sve za oktaviju 2011 1.9 tdi ukupno godisnje 2300e, neka bude i 2500e za 25 izađe 60ooo e. 
ne znam koliko kosta amortizacija za neku slicnu mecku danas
(Da li zna neko, 30. januar 2017 22:10)

Ne moze oktavija toliko da traje ma kakvo odrzavanje bilo.

milos

pre 7 godina

za one koji ne znaju Mercedes je najjeftiniji auto na svetu za odrzavanje i sto se tice sigurnosti i udobnosti,posebno 124 moj je 1985.godiste i ja sam prezadovoljan i potpuno siguran da krenem bilo gde nigde me nije ostavio.

Mr. Realno

pre 7 godina

Održavanje kida za Mercedes. Mog šefa ubiše u ovlašćenom servisu sa cenama popravki. Ovako ja lepo vozim Puntaća, 235.000km prešao i godišnje u njega ode oko 300€ za održavanje. išao je po pesku, ledu, snegu, blatu... stotine kaljuga na putu za pecanje prođosmo. Star 15 godina i dalje na otvorenom troši ne više od 5l/100km. Mogu da ga pljuju koliko god hoće a ja spomenik da mu dignem kad se raziđemo.

mihajlo

pre 7 godina

Moj matori je presao 1 150 000 km sa golfom 2 1.6 dizel,kupljen u Nemackoj star 4 meseca od auto kuce kao probni model.,znam da neki sad ne veruju u ovo sto pisem ali tako je bilo.Na kraju ga je ofarbao kompletnog i stavio 4 nove gume i uzeo 2 hiljade maraka za njega.

Igor

pre 7 godina

@ovaj nije bas potpuno cist u glavi kad je davao 2300e godisnje na odrzavanje. 58,000e ne bi bilo odrzavanje za w12 s600
(ognjen, 31. januar 2017 04:21)

Ako hoces da vozis auto moras i da ga odrzavas. Sa tolikom kilometrazom on je godisnje morao da uradi jedan veliki servis i bar 5 malih. Mali servis neka bude 150e, veliki 300 u nemackoj pa racunaj. Na toliki broj km, godisnje je odlazio jedan set pneumatika. 80e po gumi pa racunaj. A gde je sav ostali potrosni materijal? Diskovi, paknovi, kvacilo, amortizeri, vesanje, raznorazne pumpe... 1400e je islo samo na ono obavezno na predjenih 40.000km godisnje. Sa 900e godisnje je menjao sve to a i kozmetiku kao sto su metlice brisaca, presvlake sedista, antifriz... Druga stvar, on tamo sigurno nije kupovao turske delove, nego je placao nemacke delove sa nemackom cenom radne snage u servisu. Nije to druze mnogo, nego je problem sto srbin ima dve tipicne karakteristike, hoce da vozi a da ne plati ni dinar i ne zna da racuna.

BTW, i sam vozim auto star 26 godina koji vredi 800e. U njega ulazem dosta para, godisnje nekih 300-500e, redovno menjam sve sto treba i ne cekam da se nesto raspadne da bi to zamenio. Auto mi je uvek u takvom stanju da mogu da sednem u njega i da idem gde hocu. Jednostavno ne zelim da razmisljam da li ce negde da stane zato sto nisam hteo da u neki deo ulozim 100e kad je trebalo.

dzoni

pre 7 godina

Moj matori je presao 1 150 000 km sa golfom 2 1.6 dizel,kupljen u Nemackoj star 4 meseca od auto kuce kao probni model.,znam da neki sad ne veruju u ovo sto pisem ali tako je bilo.Na kraju ga je ofarbao kompletnog i stavio 4 nove gume i uzeo 2 hiljade maraka za njega.
(mihajlo, 31. januar 2017 09:08) # Link komentara
I moj komsija isto ..al zato mu generalanu radi svake 2-3 godine al kad ga pitas on to smatra u redovno odrzavanje...kod srbina se nijedan u auto ne kvari a najbolje u srbiji zive AUTO MEHANICARI..kod ovog u ulici pored mene uvek mora cekas red od bar 100 auta pre tebe a sve nemacke i francuske limuzine..na oko ko nove a ispod haube raspad sistema

Igor

pre 7 godina

@Sta kazete 4-5 malih servisa i jedan veliki na 40 000 km? Hahhahah
Svaki iole bolji auto radi mali servis na 15 000 do 25000 km...
(Trol, 31. januar 2017 19:36)

Probaj ti da na auto koji je presao preko 500k km menjas ulje na 25000km. To ce ti biti zadnja zamena ulja pre generalne. Dok je ganc nov mozda i istera toliko km sa jednom zamenom ali ce ti svaki automehanicar reci da to ne valja za motor. Ulje, kakvo god da je, realno moze da ima iste karakteristike tek 10.000km, preko toga je suludo cuvati ga u motoru. A preporucuje se menjati ga i na manje km.

www

pre 7 godina

Mene i dan danas kada je vidim odusevi elegancija 124ke,po gotovu njen zadnji deo kao na ovoj slici, i enterijer. Posle nje sve E klase su mi nekako nezgrapne

Mighty Hawk Ukhtar

pre 7 godina

@...Današnji automatski menjači imaju servis na 60.000 km na kome se menja ulje i filter ulja u menjaču.
(Vozač, 30. januar 2017 14:22)

Pa?

...

Joc@

pre 7 godina

Tajnu velike kilometraže najbolje možemo videti na primeru taksista, među kojima je najveći broj rekordera. Zašto? 75% svog habanja motor doživi u periodima hladnog starta, dok za sve ostalo vreme rada motora na svojoj radnoj temperaturi njegovo habanje je svega 25%. Taksista ima 1 hladan start dnevno i potom pređe npr. 500 km, za razliku od prosečnog vozača netaksiste koji s jednim hladnim startom pređe npr. 20 km. Na ovaj način za milion km taksista ima 2.000 žestokih habanja motora dok netaksista ima 50.000.
*
Ovo nam ukazuje kako treba da vozimo ukoliko želimo da nam motor dugo potraje. Treba da u periodu zagrevanja postupamo brižno i bez velikih potraživanja - obrtaja, brzine i ubrzavanja. A kada se motor zagreje, tada od njega bez suzdržavanja možemo tražiti svu njegovu snagu i žestinu.

Оће то

pre 7 godina

@Nikl, koji i dan danas radi u Mercedesovoj fabrici, izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra, dok je u istom periodu potrošio gotovo 54.000 evra na gorivo. Toliko o smislu posedovanja automobila. OK,Nikl makar ima neki smisao jer zaradjuje svoju platu u Mercedesovoj fabrici. Nekako mi je smislenije potrositi oko 100,000 evra tokom cetvrt veka na putovanja i ostale zivotne radosti nego na odrzavanje automobila ali ionako ne zivimo u Nemackoj pa su sva poredjenja sa Srbijom na ivici apsurda
(Boki, 30. januar 2017 14:25) Pa šta je radio nego putovao?

NIKOLA

pre 7 godina

Svaka čast na kvalitetu.Medjutim ovo je samo nostalgičarska priča.Vozio tenk od 75 konja i na popravke i delove davao u proseku godišnje jednu dobru Nemačku platu.Meni je mnogo bolja priča mojih poznanika koji su ceo život radili u Mercedesu,uzmu nov model po neverovatnim uslovima voze par godina vrate i ponovo uzmu novi i te povoljnosti im važe zauvek bez obzira što su odavno u penziji.I baš ih briga baba i deda uživaju uvek u novoj E klasi,jednom se živi.

DiDi

pre 7 godina

Moj otac je vozio miniku 220d od 1984. do 2013. 1972. godiste, nikada nas nije ostavio na putu, jedini problem je bio parafin u dizelu zimi. A bolje se zatvarala vrata nego na novom Audiju A4 i novoj Opel Korsi. A sedista sa oprugama, kada se sedne kao u fotelji. Moj prvi auto koji sam vozio i pored pomenutih najbolji.

S6-Sline

pre 7 godina

Vozim se nekad sa taxiem u 124-ku, auto se unutra raspada, a smem ruku da stavim na panj da je i dalje udobniji nego 50% vozila na trzistu :)

Slovenec

pre 7 godina

A jedino sto je Srbinu nejasno, je to da budala odrzava auto. Nesto sto je u SRB nezamislivo. Pa vi stestvarno ko pali s Marsa, majke mi!

Zoks

pre 7 godina

Kupio sam 15 godina staru korolu i vozio je sledecih 8 godina nekih 120000 km bez ijednog jedinog kvara...
Samo servis svakih 10 k i gume neverovatno izdrzljiv auto
90 godiste

CarloNS

pre 7 godina

ovaj nije bas potpuno cist u glavi kad je davao 2300e godisnje na odrzavanje. 58,000e ne bi bilo odrzavanje za w12 s600
(ognjen, 31. januar 2017 04:21)

Čovek je prešao milion kilometara! To znači da je odradio najmanje 100 redovnih servisa (4-5 puta godišnje). Ne znam pošto je redovan servis u Nemačkoj, kod nas je za male automobile oko 150e. Ako je davao 300e samo za redovan servis to je već 30.000e. Koliko je guma potrošio? Diskova, pločica, antifriza? Koliko puta ga je nosio na pranje? Sve to košta, samo malo ko to računa.

Nišlija

pre 7 godina

U Leskovcu postoji opel vektra 2.0_16v '91. godište sa 150 ks koja je prešla oko 1.100.000 km, od toga od 2006. do danas oko 900.000. Na motoru do sad ništa nije rađeno, a oko njega su menjani potrošni delovi: paknovi, auspusi itd... Vozi se dva rezervoara na plin, pa jedan na benzin.

masinac

pre 7 godina

uzmite digitron ljudi i preracunajte
ako je covjek presao 1000000/100=10000*6.5l(goriva)=65000l dizela,neka je gorivo bilo 1DM a dansnji ekvivalent 1€ dobije se cifra 65000€

Njam Njam

pre 7 godina

Za one koji komentarisu cenu odrzavanja covek je verovatno urucunao cenu odrzavanja u servisu ne samo cenu delova...Drugo s obzirom da je radi u mercedesovoj fabrici sigurno zna kad se koji deo menja i koliko moze da traje time se dobija tolika cena troskova drugim recima MENJAO JE KAD JE PREDVIDJENO to sto vecina ljudi u srbiji su pametniji od inzenjera koji su stvorili auto je druga prica kod nas se svodi dok se ne raspadne il ne crkne nece promeniti gume kad sara predje polovinu nego dok guma ne postane celava nece menjati filtere sve dok se motor ne ugushi nece menjati kais dok ne pukne zato i ima toliko krseva na ulicama nema veze to sa delovima kao ovde svi se vade da je sve zivo fal nego nemarnost i neodrzavanje.....

ha ha ha

pre 7 godina

"izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra"

Ko mu je kriv kad ne zivi u Srbiji pa ne zna da se nemacki automobili nikad ne kvare pa im zato ne treba nikakvo odrzavanje.

Novosadjanin

pre 7 godina

Imam 123 iz 1982 godine u dobrom stanju. 15 godina ne zna šta je ključ i šrafciger sem zamene ulja i filtera. Sa njom sam prešao 520000 km a nisam je kupio novu. I sigurno će doživeti 50 rodjendan ako je ne zabrane zbog dizela..

Almighty

pre 7 godina

Igor je objasnio. Svi se hvataju za pare koje je covek dao za odrzavanje. Zapitajte se, koliko je para zaradio tim autom, kada je presao toliku kilometrazu?! Sto se tice odrzavanja, ne cudi me jer covek koji radi u mercedesu ce ga i odrzavati tamo, a to kosta. Sto se same 124-e tice, malo ko zna da standardi koje je ona postavila pre 34 god. i dalje vaze u E segmentu automobila..! Radi se o raznim detaljima, buka u kabini, radijus kretanja, komfor, ergonomija itd... Posle se zapitajte o kakvom se autu radi.
Bila je epizoda SAT-a kada su uporedjivali troskove odrzavanja punta i E klase i kada se sve sabere, punto je kosta oko 9 din. vise po predjenom km ako se dobro secam...

Pedja

pre 4 godine

Nisam znao da je popravka vozila skuplja od goriva. Ovde se prica o nekom kvalitetu vozila, ali meni ova cifra govori da nije upitanju kvalitet kada su skuplje poravke od goriva

Dejan

pre 7 godina

Pre nekoliko godina u americi neki lik je presao sa hondom akord milion milja ,i od honde je dobio nov akord.a stari akord i dalje ga vozi

Miki

pre 7 godina

Sve receno je istina ali svedok sam i nekoliko taksi Dacija sa 1.4 motorom iz 2007-8 god koje su presle oko 900 000 km i dalje su u svakodnevnom saobracaju.

Da li zna neko

pre 7 godina

evo racunam sada amortizaciju, gorivo i sve za oktaviju 2011 1.9 tdi ukupno godisnje 2300e, neka bude i 2500e za 25 izađe 60ooo e.
ne znam koliko kosta amortizacija za neku slicnu mecku danas

andrijano

pre 7 godina

imao sam prilike da vozim ovaj auto u dve verzije...ovaj 200 d i dosta jači benzinac...ovaj dizel je tako trom i težak auto i preticanje je bas rizično ali tu udobnost nikada nisam osetio ni u jednom autu posle...imam druga kome je otac radio u mercedesu u nemackoj i slična je priča...imao je popust 20 posto i uzeo 124... milion kilometara auto je prešao do 2009 godine a kupio ga krajem '80.auto je posle 2000 dao sinovima a on uzimao novije verzije...novije verzije su posustajale vremenom i imale dosta kvarova ali 124 se i dalje vozi i nema nameru da stane...da ne bude zabune, tojota je u tim godinama pravila corole koje su išle milion kilometara bez kvarova...ali onda je došla elektronika,turbine,itd. kao i tekstil i visoka moda svojevremeno u italiji, ona danas nema taj kvalitet kao nekad.slucajno ili namerno, procenite sami.

de

pre 7 godina

Na mobile.de kada pretražite automobile sa pređenih 500 hiljada km +
izadje oko 400 mercedesa i oko 300 vw i jos malo forda i ševroleta.
To je to.

Haha

pre 7 godina

(Igor, 1. februar 2017 12:57)

Zavisi od konstrukcije motora, specifikacije i kvaliteta ulja, uslovima u kojima se vozi, kako se auto vozi i koliko je auto star tj u kakvom je stanju motor. Sto stariji auto, kraci intervali i to je to. Manji motori imaju propisane redje intervale gledano u predjenim km, najbolji primer je pogledati u EU i SAD propisane servise od strane proizvodjaca (mali i veliki motori)

zoki

pre 7 godina

9
Nikl, koji i dan danas radi u Mercedesovoj fabrici, izračunao je da je za 25 godina na redovno održavanje i popravke svog automobila dao preko 58.000 evra, dok je u istom periodu potrošio gotovo 54.000 evra na gorivo.

Toliko o smislu posedovanja automobila. OK,Nikl makar ima neki smisao jer zaradjuje svoju platu u Mercedesovoj fabrici. Nekako mi je smislenije potrositi oko 100,000 evra tokom cetvrt veka na putovanja i ostale zivotne radosti nego na odrzavanje automobila ali ionako ne zivimo u Nemackoj pa su sva poredjenja sa Srbijom na ivici apsurda
(Boki, 30. januar 2017 14:25)

Boki, prijatelju, pa valjda mu je ta mecka i sluzila za putovanja i to veoma daleka, ne verujem da mu je stojala na tavanu :) otkud joj tolika kilometraza ?!
Znam sta si zeleo da kazes, lose si se izrazio. Pozdrav.

Pera Kojot Stariji

pre 7 godina

Pre nekoliko godina je bio tekst o sanitetskom vozilu marke Citroen koje je prešlo 1.300.000km. Pa, dobro - mašina je to. Ako se nešto pokvari, popraviš i ide dalje. Nije to meni bilo čudno. Ali zaprepastio sam se kada sam shvatio da na 1.300.000km vi možete na svaki metar staviti po jednog Kineza (pošto ih ima preko 1,3 milijarde). Zamislete sad: vozite 1.300.000km, a pored puta stoje Kinezi i mašu...

aleksandar

pre 7 godina

skoro je kod nas lik sa skodom oktaviom pregazio milionce odrzavao u ovlascenom servisu i nadjite na tube pa se uverite koliko kosta godisnje odrzavanje vozila...

bbb

pre 7 godina

dosta toga zavisi kako se auto vozi, dal je vozac vozacem il je drndavac neki.
Ja sam kupio Punta starog 1god. Italijanska proizvodnja. Na 40 000km sam mu ugradio LPG sekvent, danas sluzi kao drugo auto za pecanje i do sela ima 330 000 km predjenih. Sem redovnog servisa kako na motoru tako i na plinu ja nisam imao nikakvih ulaganja. Cak su na njemu jos uvek fabricki amortizeri...

mozaks

pre 7 godina

sad vi cenjeni.kupci,kad budete citali oglase za prodaju.polovnjaka razmislite o km koju imaju vozila koja se prodaju..uglavnom se krece od 160-210 h.km.
pitam se pitam..koliko su ta vozila obisla svet??

u pravu si

pre 7 godina

Jao bree pa i Yugo je mogao toliko da predje
(akso, 31. januar 2017 09:57)

U jednoj epizodi Top Gear-a su imali zadatak da svako predstavi jedam mali auto, Hamond je koristio Fiestu u nekoj top opremi a Mej Sandero. Ispalo je da je Fiesta vise od dvaput skuplja od Sandera, sto je Mej prokomentarisao sa mogu da slupam Daciu i kupim novu i opet sam prosao jeftinije od Hamonda.

Ne diraj mi 124 Legendu

pre 7 godina

servo koji si mogao prstom da okrećeš (to je bio standard) i još puno toga. 
(Ne diraj mi 124 Legendu, 02. februar 2017 10:44)" 
Bas taj servo mu je bila mana.
(zvrx, 05. februar 2017 07:18)

To prvi put čujem od tebe,imam ga preko 10 godina i nikada nikakav problem nisam imao sa servom.