Aktuelno

Subota, 03.12.2016.

11:25

Rešena misterija piramide na Antarktiku

Izvor: Radiosarajevo.ba

Rešena misterija piramide na Antarktiku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

Unnamed

pre 7 godina

@zoran @LOL

Govorite o naučnicima kao da je to neka posebna klasa ljudi, koje niko nije video i koji imaju neki svoj interes da vas drže u zabludi. I naši ljudi se školuju, objavljuju radove i učestvuju u naučnim projektima. Postoje i kod nas univerziteti, predavanja nisu zatvorenog tipa, slobodni ste da prisustvujete i saznate šta vas zanima. Stručna literatura je takođe u slobodnoj prodaji. Kritičko razmišljanje je poželjno u nauci jer ništa nije upisano u kamenu. Ali džaba vam pričati, jer šta god da vam se objasni, vaš jedini odgovor je: Ja to ne priznajem, nisi mi dao dokaz! A u startu dokaz niti razumete, niti zaista želite da razumete. Zato ste ignorisani, i dobro je što ste ignorisani :-)

Mina

pre 7 godina

@zoran

Ja ne verujem slepo mišljenju nekoga ko je naučni autoritet, ali im to svakako daje neki kredibiletet. Veruj mi, još dok spremala ispite na fakultetu, nisam prelazila na sledeću rečenicu dok ne razumem apsolutno sve pre toga. Kad mi nije bilo jasno, istraživala bih dok mi ne postane jasno. U većini slučajeva naučnici bar znaju da kritički razmišljaju. I ne može u ozbiljnim časopisima da prođe rad bez kontrole. I kada prođe, drugi ljudi pokušavaju da reprodukuju rezultat, i naravno prijave ako nađu grešku. Tako da zavere teško mogu da prođu. Kad je to pokušao neki biolog, kolege su ga otkrile.

A ja sam lično radila mnoge eksperimente, tako da mogu da tvrdim neke stvari, svojim očima sam videla i sama sam došla do nekih zaključaka.

Ovo što si rekao za knjige - pa poenta je u tome da ja obrazovanom čoveku mogu da objasnim i dokažem neke stvari. I on će zaista razumeti. Ali nisu svi obrazovani. Nemaju svi ni elementarno znanje na nivou osnovne.

Jedno pitanje za tebe: ako bi ti bio potreban lekar, na primer za operaciju, da li bi išao kod nekoga ko se za to školovao i ko ima dosta prakse, ili ipak misliš da on nije dovoljno stručan i da ti treba neko ko je odgledao hiljade llipova na YouTube-u?

"TUP-TUP" Tačno u podne. Minimaks.

pre 7 godina

Ma, ja verujem samo "Dr." Semiru Osmanagiću, "pronalazaču" bosanskih piramida. To je, bre, nauka, a ne ovo.

Goran

pre 7 godina

Svi koji veruju da je rec o piramidi, ne moraju bas do Antarktika. Postoji kod nas u Srbiji planina Rtanj piramidalnog oblika, a mozete i da skoknete do Bosne i posetite Visoko, tamo ih ima nekoliko.

boba

pre 7 godina

"vetar"je pravilno "duvao" na celu Zemlju i ostavljao "tragove" po istoj.Sa istim orijentirom sever-jug i "pogled" na sazvezdje Orion.
Stvar je u tome sto se nista ne zna.Zele da znaju,ali se nisu "razvili" da pricaju i teoretisu.
Ili...Verovatno znaju i onda cute,a nas "zalivaju"sa nekim priglupim odgovorima.
Treceg nema!!!

LOL

pre 7 godina

Šta vi imate toliko protiv teoretičara zavere. S obzirom na to u kakvom svetu živimo sasvim je logično da se budi svest kod ljudi i da počinju da razmišljaju svojom glavom a ne da prihvataju sve kako im se nameće. Svako ima pravo da na osnovu sopstvenih saznanja i sumnji iznosi svoju teoriju sve dok neka druga strana ne iznese čvrste i neoborive dokaze tako da "teoretičari zavere" to moraju da priznaju kao istinu. Kad ovi budu dali čvršće dokaze osim "slučajnosti" sasvim je normalno da ja kao i većina drugih sumnjamo da je možda ovo ostatak neke civilizacije koju ne znam ko i zašto skriva od javnosti npr.
(JocaBg, 03. decembar 2016 14:05)

Pa upravo ovakvo tvoje zaključivanje je problem- dok se naučno ne dokaže onda veruješ da neko ima potrebu da tebe zavlači, i zaključuješ na osnovu svog neznanja i nivoa vere u to. Sve mi se čini da tebi ni ne treba naučno objašnjenje...
(Brontosaurus, 3. decembar 2016 17:17)

@Brontosaurus
Tvoj problem je što veruješ u sve što ti kažu iako još ništa nije dokazano..to je verovatno odlika veoma inteligentnih ljudi...

Pera Detlic

pre 7 godina

Ajde neko ko zna neka kaze ko to brani istrazivanja u dubinu Antarktika. Jel Rusi Amerima? Filipinci Nemcima i Albanci Nigerijcima?

zoran

pre 7 godina

Ali za nauku je potrebno čitati (za takve ljude) dosadne naučne knjige sa mnogo izraza za koje obični ljudi nisu čuli. I potrebno je malo dublje razmišljanje kako nešto funkcioniše. I često i apstraktno razmišljanje i osnovna znanja npr fizike, hemije, matematike. Zar nije onda lakše da se gledaju (takođe ne-naučni) klipovi sa YouTube-a koje je neko sličnog mentalnog sklopa snimio? Neće se to nikad promeniti, dokle god se celokupno školstvo ne sredi. Mogla bih sad o tome i previše da pišem... :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mina, 3. decembar 2016 19:01)

Sa druge strane jos smesniji oni koji svojim ocima ne veruju, svoje iskustvo potiskuju, vec traze objasnjenje nekoga ko je navodni autoritet. NA taj nacin i religije opstaju hiljadama godina, a religija novog doba je nauka. Nista se ti ne razlikujes on religioznih fanatika, na zalost. TAko su nekada govorili da religiozne knjige je nemoguce razumeti, pa evo svestenstva da objasni...i.t.d...taj obrazac je poznat u psihologiji, a posto volis "teske" naucne knjige uzmi i citaj.
Kako Sokrat lepe rece:"Citao sam i pesme, pa odoh da popricam sa pesnicima, te videh da ne razumeju ono sto pisu."

zivela nauka

pre 7 godina

@ Aca,ono sto je stvarno divno za primetiti je da ima razlicitih razmisljanja,jer ako bi svi mislili isto niko nebi mislio nista;)

Mina

pre 7 godina

@Leks

Ali za nauku je potrebno čitati (za takve ljude) dosadne naučne knjige sa mnogo izraza za koje obični ljudi nisu čuli. I potrebno je malo dublje razmišljanje kako nešto funkcioniše. I često i apstraktno razmišljanje i osnovna znanja npr fizike, hemije, matematike. Zar nije onda lakše da se gledaju (takođe ne-naučni) klipovi sa YouTube-a koje je neko sličnog mentalnog sklopa snimio? Neće se to nikad promeniti, dokle god se celokupno školstvo ne sredi. Mogla bih sad o tome i previše da pišem... :)

Mina

pre 7 godina

@Svetlana

Kako ne stvara u ravnim linijama, zar nije Zemlja ravna? :D

Šalu na stranu, Bog možda ne stvara, ali razmisli o eroziji :)

Ramzes 49.

pre 7 godina

Pa dobro, ljudi moji, zar je iko od vas ikada video planinu koja nije kupasta, piramidalna ili bar jednim delom sa kosim padinama?

Ana

pre 7 godina

@Unnamed

Ma koje knjige bre, tu je YouTube :D

Ali džabe pričaš takvim ljudima. Ja sam shvatila da koliko god im objašnjavaš nešto sa naučne strane, oni to ne razumeju jer nemaju ni elementarnu logiku, a o znanju da i ne govorim. Zato se ja pravim da im verujem i čak su mi i zanimljivi sa svojim teorijama, svaki put se dobro ismejem :D

poljoprivrednik

pre 7 godina

@Poenta je u tome sto nikome nije dozvoljeno da ide na Antartik...moze se ici samo u priobalnom delu ali dublje nikako...niti je moguce dobiti bilo kakvu dozvolu za ekspediciju...Izguglaj malo pa se uveri i sam.
(Bitanga, 3. decembar 2016 16:47)

Moguce, ali to nije zbog "piramida", nego zbog neceg drugog:

https://en.wikipedia.org/wiki/New_Swabia

http://www.bibliotecapleyades.net/antarctica/antartica11.htm

https://www.youtube.com/watch?v=IbGuRKeCexw

Misha

pre 7 godina

Ovaj hrišćanski pisac na osnovu vizija opisuje izgled Zemlje pre Potopa i novonastale promene u izgledu Zemlje posle Potopa, te jasno otkriva da planine pre Potopa nisu imale posledice erozivnih uticaja, već su izgledale savršeno, jer ih je Bog takvima napravio:

"Zemlja je bila ispremetana i opustošena, neopisivog izgleda. Planine, nekad tako divne i perfektne simetrije, postale su sada nepravilnog i okrnjenog izgleda. Kamenje, grebeni i oštre stene bili su razasuti po zemljinoj površini. Nestala su neka brda i planine, ne ostavljajući tragove svog negdašnjeg postojanja, a na mestu nekadašnjih ravnica sada su se uzdizali planinski venci. Ove su promene na nekim mestima bile vidljivije. Tamo gde su se nekada nalazila najbogatija nalazišta zlata, srebra i dragog kamenja, znakovi prokletstva su bili najvidljiviji. U zemljama koje nisu bile nastanjene ili tamo gde je zločin bio manji i prokletstvo je bilo manje." (Elen Vajt, Patrijarsi i proroci, godina 1890.)

Na polovima je Bog smrznuo suvišnu vodu posle Potopa i tako konzervirao planine kakbve su bile pre Potopa, lišene erozivnog uticaja. A tih planina ima i inače po svetu (U Bosni Visočica, kod nas Rtanj, i druge).

Brontosaurus

pre 7 godina

Šta vi imate toliko protiv teoretičara zavere. S obzirom na to u kakvom svetu živimo sasvim je logično da se budi svest kod ljudi i da počinju da razmišljaju svojom glavom a ne da prihvataju sve kako im se nameće. Svako ima pravo da na osnovu sopstvenih saznanja i sumnji iznosi svoju teoriju sve dok neka druga strana ne iznese čvrste i neoborive dokaze tako da "teoretičari zavere" to moraju da priznaju kao istinu. Kad ovi budu dali čvršće dokaze osim "slučajnosti" sasvim je normalno da ja kao i većina drugih sumnjamo da je možda ovo ostatak neke civilizacije koju ne znam ko i zašto skriva od javnosti npr.
(JocaBg, 03. decembar 2016 14:05)
Pa upravo ovakvo tvoje zaključivanje je problem- dok se naučno ne dokaže onda veruješ da neko ima potrebu da tebe zavlači, i zaključuješ na osnovu svog neznanja i nivoa vere u to. Sve mi se čini da tebi ni ne treba naučno objašnjenje...

Unnamed

pre 7 godina

@jocaBG Ne ide to tako. U normalnom svetu naučnici dokažu nešto, a ti ako tvrdiš suprotno, na tebi je da dokažeš svoju tvrdnju. Zamisli kada bi oni svakog nevernog Tomu koji voli Dosije X i ima viška slobodnog vremena ubeđivali da je 2+2=4. I treba vas ignorisati. Zamisli da neko ko veruje da je Zemlja ravna ploča dođe do vlasti i preusmeri fondove za nauku na dokazivanje svoje sumanute tvrdnje. Ili da ukine rad na vakcinama jer ih se boji i ne razume na koji način deluju.

Aca

pre 7 godina

moram da primetim kako je divno sto ima ovih ljudi koji znaju u kakvim linijama stvaraju Bog I priroda. verovatno su bili prisutni dok se to desavalo

Bitanga

pre 7 godina

eto vidite,nema tamo nista,mozete slobodno na antarktik kad god hocete - niko vam ne brani;)
(navali narode, 3. decembar 2016 13:00)

Poenta je u tome sto nikome nije dozvoljeno da ide na Antartik...moze se ici samo u priobalnom delu ali dublje nikako...niti je moguce dobiti bilo kakvu dozvolu za ekspediciju...Izguglaj malo pa se uveri i sam.

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

Vec sam poslao komentar i nije prosao iz meni nepoznatih razloga. Da ne pisem sve ponovo, kratko receno je: pravilni piramidalni oblici planinskih vrhova nastaju glecerskom erozijom, v. "Pyramidal peak" na Wikipediji i primer "Geodom Pyramid" na Grenlandu koja jako lici na ovu antarkticku. (ne dajem linkove jer mi se cini da komentar sa linkom teze prolazi, nemam pojma zasto).

napr.

pre 7 godina

"Iako se na društvenim mrežama pojavio veliki broj teorija, naučnici upozoravaju ovakvi planinski vrhovi nisu retkost: Materhorn u Alpima i Bulandstindur na Islandu samo su neki od primera".

Retkost je to da ovaj vrh odlicno pozicioniran ka stranama sveta kao i neke piramide.

Unnamed

pre 7 godina

E moji teoretičari zavera, radite nešto pametno, ne gubite vreme na gluposti. Uostalom, skupite keš, nabavite opremu i ljudstvo, pa krenite na sopstvenu ekspediciju. Tako ćete najbolje saznati šta je istina a šta je laž. A to što se palite na ravnu zemlju, HAARP, Bibirururubibiru planetu, ljude-guštere, telekinezu, proročanstva, vlašku magiju, uroke i šta sve ne, nije pokazatelj inteligencije, već baš suprotno. Neverovatno mi je da više verujete YouTube kanalu koji zarađuje od vaše naivnosti, nego naučnicima koji su vam obezbedili taj YouTube. Mogu da se kladim da prosečan teoretičar zavere nije pročitao više od tri ozbiljne knjige u životu. Mada je pitanje da li sam i sa tri knjige preterao.

laki

pre 7 godina

Priroda ne pravi pravilne geometrijske forme od stena i kamenja
Ovo poprilicno savrseno izgkeda kao piramida da bi bila slucajnost

ok nikad ne reci nikad mozda i jeste slucajnost

ALI

dok ne budu poslali ekspediciju da ispitaju taj vrh
za mene ce to i dalje biti misterija!!!

ALI ZANIMLJIVO JE. da nikada nece poslati ekspediciju (zvanicno) da ispitaju neobicna mesta

SECATE SE fotografije Marsa na kojoj se vidi struktura koja neodoljivo izgkeda kao lice

Naravno nece da posalju rovera tamo to da ispita zvanicno
Niti su objavili fotigrafije tog lica sa vecom rezolucijom i vecim zumom

Beljo

pre 7 godina

Sad ce da dodju neki da pisu kako milionima godina tu je led, bla, bla...
A evo sad se istopilo, a tek ce za 20 godina moci da se gradi, pai neka je hladno. Neko je htio da pokaze prestiz, mozda zbog energije........

AntiSNSBot

pre 7 godina

Meni je ovo isuvise ostrih linija i preciznih ivica, da bi bilo delo prirode. U stvari sve manje verujem naucnicima koji onako 'u letu'daju izjave o necemu gde nisu bili i sto nije ispitano u sustini.

SoLiLaC

pre 7 godina

Pa i da jeste piramida dali bi priznali da jeste. NIKAD jer bi doslo totalne promene celokupne istorije postoji nesto slicno i u Kini planina piramidnog oblika kineske vlasti nedozvoljavaju da se istrazuje ta oblast.

nedostizni

pre 7 godina

Materhorn je već pravi primer slučajnosti dok je ovo mnogo pravilnijih ivica. No, siguran sam da niko neće u skorije vreme tamo ići tako da možemo samo da nagađamo.

baba

pre 7 godina

Ledeni pokrivac je na Antarktiku nastao mnogo pre nego sto su ljudi evoluirali u Africi. Jednostavno, nismo imali kad da sagradimo piramidu, hronoloski gledano. Eto mozda malo strucnije objasnjenje :)

Leks

pre 7 godina

A da vam je dato geološko objašnjenje koje ne bi razumeli onda bi bilo "ma vidi ga kako se pravi pametan, namerno koristi komplikovane izraze". Ne može se svetu ugoditi, ako kreneš stručno onda filozofiraš, ako kažeš jednostavno onda nisi stručan.

Ako je stena podjednako izložena eroziji sa svih strana normalno je i zapravo jedino moguće da nastane upravo piramidalni oblik. Negde sa tri, negde četiri strane, pa i više, sve do kupastog. Negde se uslovi za to stvore a negde ne. Retkost je da se intenzitet erozije podjednako oseti sa svih strana ali je daleko od nemogućeg. Zato su samo neki vrhovi takvi a ne svaki oko nas. Zavisi od padavina, vetrova, sastava zemljišta itd. Na polovima pored vetra najveći erozivni element je voda, tačnije led. Sneg ravnomerno pada celom površinom i uvlači se u pukotine. Kad je vreme toplije led se širi i stena puca. I još mali milion efekata koji dovode do tačno određene erozije. Ali nauka nije zanimljiva (iako joj upravo ovakva kompleksnost i povezanost efekata daje na čaru), zanimljivije su tupave teorije.

JocaBg

pre 7 godina

Šta vi imate toliko protiv teoretičara zavere. S obzirom na to u kakvom svetu živimo sasvim je logično da se budi svest kod ljudi i da počinju da razmišljaju svojom glavom a ne da prihvataju sve kako im se nameće. Svako ima pravo da na osnovu sopstvenih saznanja i sumnji iznosi svoju teoriju sve dok neka druga strana ne iznese čvrste i neoborive dokaze tako da "teoretičari zavere" to moraju da priznaju kao istinu. Kad ovi budu dali čvršće dokaze osim "slučajnosti" sasvim je normalno da ja kao i većina drugih sumnjamo da je možda ovo ostatak neke civilizacije koju ne znam ko i zašto skriva od javnosti npr.

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

Pa valjda se ocekivalo od geologa da vam da geolosko objasnjenje... Vrh planine oblikovan glecerskom erozijom. Ne budite razocarani. A, vise verujete ludom cika Ljubi Jutjubi nego naucnicima? Vas problem.

https://en.wikipedia.org/wiki/Pyramidal_peak

na primer, evo slicnog vrha koji nije izazvao nikakve kontroverze i paranoje:

http://www.arcticsummits.de/pics/Berge/GeodomPyramide%20600.jpg

Odoh i ja na pivo

pre 7 godina

Ma jok, nije slučajnost, isklesali su je vanzemaljci, ono, bilo im dosadno, doleteli, isklesali piramidu, i otišli na pivo, ostavljajući najinteligentniju životinju da razmišlja o njenom poreklu.

da se ne lazemo

pre 7 godina

Zadivljen sam stručnim objašnjenjem gospodina geologa. Isto objašnjenje sam i ja mogao da dam a nemam pojma o geologiji.
(absolutezero, 03. decembar 2016 12:07)

Ne, ti bi dao objasnjenje da je ta piramida zavestanje cibilizacije Anunaki.

Kontras

pre 7 godina

Prema ovim kvazi geolozima, to sto nesto izgleda maltene kao savrsena piramida uopste ne treba da nas navede na zakljucak da ju je neko napravio. Po njima je naprotiv mnogo logicnije da pravilni geometrijski oblici nastaju tek tako slucajno.

Idete tako ledenom pustinjom, naletite na piramidu i jednostavno logicki zakljucite da je ona tu slucajno nastala. Desava se to.

I posle se cude sto se broj skeptika u danasnju mainstream nauku povecava. Antarktik je veoma moguce samo ledeni prsten oko ravne Zemlje. Civilna istrazivanja u dubini Antarktika nisu dozvoljena.

melon

pre 7 godina

Ljudi, kada ćete shvatiti da slučajnosti ovakvog tipa ne postoje. Slučajnost je kada u gradu sretnem nekog poznanika ili kada stanem u red na kasi u supermarketu a osoba ispred mene plaća karticom. Piramide nikako nisu slučajnosti i definitivno ih nije gradio čovek.

zoran

pre 7 godina

E, sada kada nam je ovaj "naucnik" "objasnio" mozemo mirno da spavamo.
Kako da ne, planine sa cetiri pravilno isklesane strane se srecu svaki dan. Ja kao planinar nikada ne sretoh tako nesto, a obidjoh dobar broj vrhova i moje kolege takodje. No, ovaj vrli "naucnik" je video mnogo takvih prirodnih oblika. Gospode moj, ko se sve ne bavi naukom danas..!!!???

eki

pre 7 godina

meni je smejurija ko placa te kvazi naucnike? oni sede i razvijaju teorije na teorije o teorijama umesto da na takve tvrdnje odu tamo istraze i pokazu svetu na primeru da li je ili nije....

OMGOMGOMG

pre 7 godina

Ja sam mislila da je planina, ali sad kad sam na ovoj slici odozgore videla ovaj trag od snega koji se seče pod pravim uglom... Jesu li to žlebovi u kojima se zadržao sneg? Padina je gola, sneg se zadržao samo u tom krstu

OMGOMGOMG

pre 7 godina

Ja sam mislila da je planina, ali sad kad sam na ovoj slici odozgore videla ovaj trag od snega koji se seče pod pravim uglom... Jesu li to žlebovi u kojima se zadržao sneg? Padina je gola, sneg se zadržao samo u tom krstu

SoLiLaC

pre 7 godina

Pa i da jeste piramida dali bi priznali da jeste. NIKAD jer bi doslo totalne promene celokupne istorije postoji nesto slicno i u Kini planina piramidnog oblika kineske vlasti nedozvoljavaju da se istrazuje ta oblast.

laki

pre 7 godina

Priroda ne pravi pravilne geometrijske forme od stena i kamenja
Ovo poprilicno savrseno izgkeda kao piramida da bi bila slucajnost

ok nikad ne reci nikad mozda i jeste slucajnost

ALI

dok ne budu poslali ekspediciju da ispitaju taj vrh
za mene ce to i dalje biti misterija!!!

ALI ZANIMLJIVO JE. da nikada nece poslati ekspediciju (zvanicno) da ispitaju neobicna mesta

SECATE SE fotografije Marsa na kojoj se vidi struktura koja neodoljivo izgkeda kao lice

Naravno nece da posalju rovera tamo to da ispita zvanicno
Niti su objavili fotigrafije tog lica sa vecom rezolucijom i vecim zumom

eki

pre 7 godina

meni je smejurija ko placa te kvazi naucnike? oni sede i razvijaju teorije na teorije o teorijama umesto da na takve tvrdnje odu tamo istraze i pokazu svetu na primeru da li je ili nije....

da se ne lazemo

pre 7 godina

Zadivljen sam stručnim objašnjenjem gospodina geologa. Isto objašnjenje sam i ja mogao da dam a nemam pojma o geologiji.
(absolutezero, 03. decembar 2016 12:07)

Ne, ti bi dao objasnjenje da je ta piramida zavestanje cibilizacije Anunaki.

Mina

pre 7 godina

@Leks

Ali za nauku je potrebno čitati (za takve ljude) dosadne naučne knjige sa mnogo izraza za koje obični ljudi nisu čuli. I potrebno je malo dublje razmišljanje kako nešto funkcioniše. I često i apstraktno razmišljanje i osnovna znanja npr fizike, hemije, matematike. Zar nije onda lakše da se gledaju (takođe ne-naučni) klipovi sa YouTube-a koje je neko sličnog mentalnog sklopa snimio? Neće se to nikad promeniti, dokle god se celokupno školstvo ne sredi. Mogla bih sad o tome i previše da pišem... :)

Odoh i ja na pivo

pre 7 godina

Ma jok, nije slučajnost, isklesali su je vanzemaljci, ono, bilo im dosadno, doleteli, isklesali piramidu, i otišli na pivo, ostavljajući najinteligentniju životinju da razmišlja o njenom poreklu.

zoran

pre 7 godina

E, sada kada nam je ovaj "naucnik" "objasnio" mozemo mirno da spavamo.
Kako da ne, planine sa cetiri pravilno isklesane strane se srecu svaki dan. Ja kao planinar nikada ne sretoh tako nesto, a obidjoh dobar broj vrhova i moje kolege takodje. No, ovaj vrli "naucnik" je video mnogo takvih prirodnih oblika. Gospode moj, ko se sve ne bavi naukom danas..!!!???

melon

pre 7 godina

Ljudi, kada ćete shvatiti da slučajnosti ovakvog tipa ne postoje. Slučajnost je kada u gradu sretnem nekog poznanika ili kada stanem u red na kasi u supermarketu a osoba ispred mene plaća karticom. Piramide nikako nisu slučajnosti i definitivno ih nije gradio čovek.

JocaBg

pre 7 godina

Šta vi imate toliko protiv teoretičara zavere. S obzirom na to u kakvom svetu živimo sasvim je logično da se budi svest kod ljudi i da počinju da razmišljaju svojom glavom a ne da prihvataju sve kako im se nameće. Svako ima pravo da na osnovu sopstvenih saznanja i sumnji iznosi svoju teoriju sve dok neka druga strana ne iznese čvrste i neoborive dokaze tako da "teoretičari zavere" to moraju da priznaju kao istinu. Kad ovi budu dali čvršće dokaze osim "slučajnosti" sasvim je normalno da ja kao i većina drugih sumnjamo da je možda ovo ostatak neke civilizacije koju ne znam ko i zašto skriva od javnosti npr.

Unnamed

pre 7 godina

@jocaBG Ne ide to tako. U normalnom svetu naučnici dokažu nešto, a ti ako tvrdiš suprotno, na tebi je da dokažeš svoju tvrdnju. Zamisli kada bi oni svakog nevernog Tomu koji voli Dosije X i ima viška slobodnog vremena ubeđivali da je 2+2=4. I treba vas ignorisati. Zamisli da neko ko veruje da je Zemlja ravna ploča dođe do vlasti i preusmeri fondove za nauku na dokazivanje svoje sumanute tvrdnje. Ili da ukine rad na vakcinama jer ih se boji i ne razume na koji način deluju.

Kontras

pre 7 godina

Prema ovim kvazi geolozima, to sto nesto izgleda maltene kao savrsena piramida uopste ne treba da nas navede na zakljucak da ju je neko napravio. Po njima je naprotiv mnogo logicnije da pravilni geometrijski oblici nastaju tek tako slucajno.

Idete tako ledenom pustinjom, naletite na piramidu i jednostavno logicki zakljucite da je ona tu slucajno nastala. Desava se to.

I posle se cude sto se broj skeptika u danasnju mainstream nauku povecava. Antarktik je veoma moguce samo ledeni prsten oko ravne Zemlje. Civilna istrazivanja u dubini Antarktika nisu dozvoljena.

Unnamed

pre 7 godina

E moji teoretičari zavera, radite nešto pametno, ne gubite vreme na gluposti. Uostalom, skupite keš, nabavite opremu i ljudstvo, pa krenite na sopstvenu ekspediciju. Tako ćete najbolje saznati šta je istina a šta je laž. A to što se palite na ravnu zemlju, HAARP, Bibirururubibiru planetu, ljude-guštere, telekinezu, proročanstva, vlašku magiju, uroke i šta sve ne, nije pokazatelj inteligencije, već baš suprotno. Neverovatno mi je da više verujete YouTube kanalu koji zarađuje od vaše naivnosti, nego naučnicima koji su vam obezbedili taj YouTube. Mogu da se kladim da prosečan teoretičar zavere nije pročitao više od tri ozbiljne knjige u životu. Mada je pitanje da li sam i sa tri knjige preterao.

Leks

pre 7 godina

A da vam je dato geološko objašnjenje koje ne bi razumeli onda bi bilo "ma vidi ga kako se pravi pametan, namerno koristi komplikovane izraze". Ne može se svetu ugoditi, ako kreneš stručno onda filozofiraš, ako kažeš jednostavno onda nisi stručan.

Ako je stena podjednako izložena eroziji sa svih strana normalno je i zapravo jedino moguće da nastane upravo piramidalni oblik. Negde sa tri, negde četiri strane, pa i više, sve do kupastog. Negde se uslovi za to stvore a negde ne. Retkost je da se intenzitet erozije podjednako oseti sa svih strana ali je daleko od nemogućeg. Zato su samo neki vrhovi takvi a ne svaki oko nas. Zavisi od padavina, vetrova, sastava zemljišta itd. Na polovima pored vetra najveći erozivni element je voda, tačnije led. Sneg ravnomerno pada celom površinom i uvlači se u pukotine. Kad je vreme toplije led se širi i stena puca. I još mali milion efekata koji dovode do tačno određene erozije. Ali nauka nije zanimljiva (iako joj upravo ovakva kompleksnost i povezanost efekata daje na čaru), zanimljivije su tupave teorije.

Aca

pre 7 godina

moram da primetim kako je divno sto ima ovih ljudi koji znaju u kakvim linijama stvaraju Bog I priroda. verovatno su bili prisutni dok se to desavalo

Ana

pre 7 godina

@Unnamed

Ma koje knjige bre, tu je YouTube :D

Ali džabe pričaš takvim ljudima. Ja sam shvatila da koliko god im objašnjavaš nešto sa naučne strane, oni to ne razumeju jer nemaju ni elementarnu logiku, a o znanju da i ne govorim. Zato se ja pravim da im verujem i čak su mi i zanimljivi sa svojim teorijama, svaki put se dobro ismejem :D

Brontosaurus

pre 7 godina

Šta vi imate toliko protiv teoretičara zavere. S obzirom na to u kakvom svetu živimo sasvim je logično da se budi svest kod ljudi i da počinju da razmišljaju svojom glavom a ne da prihvataju sve kako im se nameće. Svako ima pravo da na osnovu sopstvenih saznanja i sumnji iznosi svoju teoriju sve dok neka druga strana ne iznese čvrste i neoborive dokaze tako da "teoretičari zavere" to moraju da priznaju kao istinu. Kad ovi budu dali čvršće dokaze osim "slučajnosti" sasvim je normalno da ja kao i većina drugih sumnjamo da je možda ovo ostatak neke civilizacije koju ne znam ko i zašto skriva od javnosti npr.
(JocaBg, 03. decembar 2016 14:05)
Pa upravo ovakvo tvoje zaključivanje je problem- dok se naučno ne dokaže onda veruješ da neko ima potrebu da tebe zavlači, i zaključuješ na osnovu svog neznanja i nivoa vere u to. Sve mi se čini da tebi ni ne treba naučno objašnjenje...

baba

pre 7 godina

Ledeni pokrivac je na Antarktiku nastao mnogo pre nego sto su ljudi evoluirali u Africi. Jednostavno, nismo imali kad da sagradimo piramidu, hronoloski gledano. Eto mozda malo strucnije objasnjenje :)

Bitanga

pre 7 godina

eto vidite,nema tamo nista,mozete slobodno na antarktik kad god hocete - niko vam ne brani;)
(navali narode, 3. decembar 2016 13:00)

Poenta je u tome sto nikome nije dozvoljeno da ide na Antartik...moze se ici samo u priobalnom delu ali dublje nikako...niti je moguce dobiti bilo kakvu dozvolu za ekspediciju...Izguglaj malo pa se uveri i sam.

poljoprivrednik

pre 7 godina

@Poenta je u tome sto nikome nije dozvoljeno da ide na Antartik...moze se ici samo u priobalnom delu ali dublje nikako...niti je moguce dobiti bilo kakvu dozvolu za ekspediciju...Izguglaj malo pa se uveri i sam.
(Bitanga, 3. decembar 2016 16:47)

Moguce, ali to nije zbog "piramida", nego zbog neceg drugog:

https://en.wikipedia.org/wiki/New_Swabia

http://www.bibliotecapleyades.net/antarctica/antartica11.htm

https://www.youtube.com/watch?v=IbGuRKeCexw

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

Pa valjda se ocekivalo od geologa da vam da geolosko objasnjenje... Vrh planine oblikovan glecerskom erozijom. Ne budite razocarani. A, vise verujete ludom cika Ljubi Jutjubi nego naucnicima? Vas problem.

https://en.wikipedia.org/wiki/Pyramidal_peak

na primer, evo slicnog vrha koji nije izazvao nikakve kontroverze i paranoje:

http://www.arcticsummits.de/pics/Berge/GeodomPyramide%20600.jpg

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

Vec sam poslao komentar i nije prosao iz meni nepoznatih razloga. Da ne pisem sve ponovo, kratko receno je: pravilni piramidalni oblici planinskih vrhova nastaju glecerskom erozijom, v. "Pyramidal peak" na Wikipediji i primer "Geodom Pyramid" na Grenlandu koja jako lici na ovu antarkticku. (ne dajem linkove jer mi se cini da komentar sa linkom teze prolazi, nemam pojma zasto).

nedostizni

pre 7 godina

Materhorn je već pravi primer slučajnosti dok je ovo mnogo pravilnijih ivica. No, siguran sam da niko neće u skorije vreme tamo ići tako da možemo samo da nagađamo.

Beljo

pre 7 godina

Sad ce da dodju neki da pisu kako milionima godina tu je led, bla, bla...
A evo sad se istopilo, a tek ce za 20 godina moci da se gradi, pai neka je hladno. Neko je htio da pokaze prestiz, mozda zbog energije........

AntiSNSBot

pre 7 godina

Meni je ovo isuvise ostrih linija i preciznih ivica, da bi bilo delo prirode. U stvari sve manje verujem naucnicima koji onako 'u letu'daju izjave o necemu gde nisu bili i sto nije ispitano u sustini.

napr.

pre 7 godina

"Iako se na društvenim mrežama pojavio veliki broj teorija, naučnici upozoravaju ovakvi planinski vrhovi nisu retkost: Materhorn u Alpima i Bulandstindur na Islandu samo su neki od primera".

Retkost je to da ovaj vrh odlicno pozicioniran ka stranama sveta kao i neke piramide.

Misha

pre 7 godina

Ovaj hrišćanski pisac na osnovu vizija opisuje izgled Zemlje pre Potopa i novonastale promene u izgledu Zemlje posle Potopa, te jasno otkriva da planine pre Potopa nisu imale posledice erozivnih uticaja, već su izgledale savršeno, jer ih je Bog takvima napravio:

"Zemlja je bila ispremetana i opustošena, neopisivog izgleda. Planine, nekad tako divne i perfektne simetrije, postale su sada nepravilnog i okrnjenog izgleda. Kamenje, grebeni i oštre stene bili su razasuti po zemljinoj površini. Nestala su neka brda i planine, ne ostavljajući tragove svog negdašnjeg postojanja, a na mestu nekadašnjih ravnica sada su se uzdizali planinski venci. Ove su promene na nekim mestima bile vidljivije. Tamo gde su se nekada nalazila najbogatija nalazišta zlata, srebra i dragog kamenja, znakovi prokletstva su bili najvidljiviji. U zemljama koje nisu bile nastanjene ili tamo gde je zločin bio manji i prokletstvo je bilo manje." (Elen Vajt, Patrijarsi i proroci, godina 1890.)

Na polovima je Bog smrznuo suvišnu vodu posle Potopa i tako konzervirao planine kakbve su bile pre Potopa, lišene erozivnog uticaja. A tih planina ima i inače po svetu (U Bosni Visočica, kod nas Rtanj, i druge).

Goran

pre 7 godina

Svi koji veruju da je rec o piramidi, ne moraju bas do Antarktika. Postoji kod nas u Srbiji planina Rtanj piramidalnog oblika, a mozete i da skoknete do Bosne i posetite Visoko, tamo ih ima nekoliko.

Mina

pre 7 godina

@zoran

Ja ne verujem slepo mišljenju nekoga ko je naučni autoritet, ali im to svakako daje neki kredibiletet. Veruj mi, još dok spremala ispite na fakultetu, nisam prelazila na sledeću rečenicu dok ne razumem apsolutno sve pre toga. Kad mi nije bilo jasno, istraživala bih dok mi ne postane jasno. U većini slučajeva naučnici bar znaju da kritički razmišljaju. I ne može u ozbiljnim časopisima da prođe rad bez kontrole. I kada prođe, drugi ljudi pokušavaju da reprodukuju rezultat, i naravno prijave ako nađu grešku. Tako da zavere teško mogu da prođu. Kad je to pokušao neki biolog, kolege su ga otkrile.

A ja sam lično radila mnoge eksperimente, tako da mogu da tvrdim neke stvari, svojim očima sam videla i sama sam došla do nekih zaključaka.

Ovo što si rekao za knjige - pa poenta je u tome da ja obrazovanom čoveku mogu da objasnim i dokažem neke stvari. I on će zaista razumeti. Ali nisu svi obrazovani. Nemaju svi ni elementarno znanje na nivou osnovne.

Jedno pitanje za tebe: ako bi ti bio potreban lekar, na primer za operaciju, da li bi išao kod nekoga ko se za to školovao i ko ima dosta prakse, ili ipak misliš da on nije dovoljno stručan i da ti treba neko ko je odgledao hiljade llipova na YouTube-u?

Pera Detlic

pre 7 godina

Ajde neko ko zna neka kaze ko to brani istrazivanja u dubinu Antarktika. Jel Rusi Amerima? Filipinci Nemcima i Albanci Nigerijcima?

"TUP-TUP" Tačno u podne. Minimaks.

pre 7 godina

Ma, ja verujem samo "Dr." Semiru Osmanagiću, "pronalazaču" bosanskih piramida. To je, bre, nauka, a ne ovo.

Ramzes 49.

pre 7 godina

Pa dobro, ljudi moji, zar je iko od vas ikada video planinu koja nije kupasta, piramidalna ili bar jednim delom sa kosim padinama?

Unnamed

pre 7 godina

@zoran @LOL

Govorite o naučnicima kao da je to neka posebna klasa ljudi, koje niko nije video i koji imaju neki svoj interes da vas drže u zabludi. I naši ljudi se školuju, objavljuju radove i učestvuju u naučnim projektima. Postoje i kod nas univerziteti, predavanja nisu zatvorenog tipa, slobodni ste da prisustvujete i saznate šta vas zanima. Stručna literatura je takođe u slobodnoj prodaji. Kritičko razmišljanje je poželjno u nauci jer ništa nije upisano u kamenu. Ali džaba vam pričati, jer šta god da vam se objasni, vaš jedini odgovor je: Ja to ne priznajem, nisi mi dao dokaz! A u startu dokaz niti razumete, niti zaista želite da razumete. Zato ste ignorisani, i dobro je što ste ignorisani :-)

Mina

pre 7 godina

@Svetlana

Kako ne stvara u ravnim linijama, zar nije Zemlja ravna? :D

Šalu na stranu, Bog možda ne stvara, ali razmisli o eroziji :)

zivela nauka

pre 7 godina

@ Aca,ono sto je stvarno divno za primetiti je da ima razlicitih razmisljanja,jer ako bi svi mislili isto niko nebi mislio nista;)

LOL

pre 7 godina

Šta vi imate toliko protiv teoretičara zavere. S obzirom na to u kakvom svetu živimo sasvim je logično da se budi svest kod ljudi i da počinju da razmišljaju svojom glavom a ne da prihvataju sve kako im se nameće. Svako ima pravo da na osnovu sopstvenih saznanja i sumnji iznosi svoju teoriju sve dok neka druga strana ne iznese čvrste i neoborive dokaze tako da "teoretičari zavere" to moraju da priznaju kao istinu. Kad ovi budu dali čvršće dokaze osim "slučajnosti" sasvim je normalno da ja kao i većina drugih sumnjamo da je možda ovo ostatak neke civilizacije koju ne znam ko i zašto skriva od javnosti npr.
(JocaBg, 03. decembar 2016 14:05)

Pa upravo ovakvo tvoje zaključivanje je problem- dok se naučno ne dokaže onda veruješ da neko ima potrebu da tebe zavlači, i zaključuješ na osnovu svog neznanja i nivoa vere u to. Sve mi se čini da tebi ni ne treba naučno objašnjenje...
(Brontosaurus, 3. decembar 2016 17:17)

@Brontosaurus
Tvoj problem je što veruješ u sve što ti kažu iako još ništa nije dokazano..to je verovatno odlika veoma inteligentnih ljudi...

boba

pre 7 godina

"vetar"je pravilno "duvao" na celu Zemlju i ostavljao "tragove" po istoj.Sa istim orijentirom sever-jug i "pogled" na sazvezdje Orion.
Stvar je u tome sto se nista ne zna.Zele da znaju,ali se nisu "razvili" da pricaju i teoretisu.
Ili...Verovatno znaju i onda cute,a nas "zalivaju"sa nekim priglupim odgovorima.
Treceg nema!!!

zoran

pre 7 godina

Ali za nauku je potrebno čitati (za takve ljude) dosadne naučne knjige sa mnogo izraza za koje obični ljudi nisu čuli. I potrebno je malo dublje razmišljanje kako nešto funkcioniše. I često i apstraktno razmišljanje i osnovna znanja npr fizike, hemije, matematike. Zar nije onda lakše da se gledaju (takođe ne-naučni) klipovi sa YouTube-a koje je neko sličnog mentalnog sklopa snimio? Neće se to nikad promeniti, dokle god se celokupno školstvo ne sredi. Mogla bih sad o tome i previše da pišem... :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mina, 3. decembar 2016 19:01)

Sa druge strane jos smesniji oni koji svojim ocima ne veruju, svoje iskustvo potiskuju, vec traze objasnjenje nekoga ko je navodni autoritet. NA taj nacin i religije opstaju hiljadama godina, a religija novog doba je nauka. Nista se ti ne razlikujes on religioznih fanatika, na zalost. TAko su nekada govorili da religiozne knjige je nemoguce razumeti, pa evo svestenstva da objasni...i.t.d...taj obrazac je poznat u psihologiji, a posto volis "teske" naucne knjige uzmi i citaj.
Kako Sokrat lepe rece:"Citao sam i pesme, pa odoh da popricam sa pesnicima, te videh da ne razumeju ono sto pisu."

laki

pre 7 godina

Priroda ne pravi pravilne geometrijske forme od stena i kamenja
Ovo poprilicno savrseno izgkeda kao piramida da bi bila slucajnost

ok nikad ne reci nikad mozda i jeste slucajnost

ALI

dok ne budu poslali ekspediciju da ispitaju taj vrh
za mene ce to i dalje biti misterija!!!

ALI ZANIMLJIVO JE. da nikada nece poslati ekspediciju (zvanicno) da ispitaju neobicna mesta

SECATE SE fotografije Marsa na kojoj se vidi struktura koja neodoljivo izgkeda kao lice

Naravno nece da posalju rovera tamo to da ispita zvanicno
Niti su objavili fotigrafije tog lica sa vecom rezolucijom i vecim zumom

SoLiLaC

pre 7 godina

Pa i da jeste piramida dali bi priznali da jeste. NIKAD jer bi doslo totalne promene celokupne istorije postoji nesto slicno i u Kini planina piramidnog oblika kineske vlasti nedozvoljavaju da se istrazuje ta oblast.

Unnamed

pre 7 godina

E moji teoretičari zavera, radite nešto pametno, ne gubite vreme na gluposti. Uostalom, skupite keš, nabavite opremu i ljudstvo, pa krenite na sopstvenu ekspediciju. Tako ćete najbolje saznati šta je istina a šta je laž. A to što se palite na ravnu zemlju, HAARP, Bibirururubibiru planetu, ljude-guštere, telekinezu, proročanstva, vlašku magiju, uroke i šta sve ne, nije pokazatelj inteligencije, već baš suprotno. Neverovatno mi je da više verujete YouTube kanalu koji zarađuje od vaše naivnosti, nego naučnicima koji su vam obezbedili taj YouTube. Mogu da se kladim da prosečan teoretičar zavere nije pročitao više od tri ozbiljne knjige u životu. Mada je pitanje da li sam i sa tri knjige preterao.

Misha

pre 7 godina

Ovaj hrišćanski pisac na osnovu vizija opisuje izgled Zemlje pre Potopa i novonastale promene u izgledu Zemlje posle Potopa, te jasno otkriva da planine pre Potopa nisu imale posledice erozivnih uticaja, već su izgledale savršeno, jer ih je Bog takvima napravio:

"Zemlja je bila ispremetana i opustošena, neopisivog izgleda. Planine, nekad tako divne i perfektne simetrije, postale su sada nepravilnog i okrnjenog izgleda. Kamenje, grebeni i oštre stene bili su razasuti po zemljinoj površini. Nestala su neka brda i planine, ne ostavljajući tragove svog negdašnjeg postojanja, a na mestu nekadašnjih ravnica sada su se uzdizali planinski venci. Ove su promene na nekim mestima bile vidljivije. Tamo gde su se nekada nalazila najbogatija nalazišta zlata, srebra i dragog kamenja, znakovi prokletstva su bili najvidljiviji. U zemljama koje nisu bile nastanjene ili tamo gde je zločin bio manji i prokletstvo je bilo manje." (Elen Vajt, Patrijarsi i proroci, godina 1890.)

Na polovima je Bog smrznuo suvišnu vodu posle Potopa i tako konzervirao planine kakbve su bile pre Potopa, lišene erozivnog uticaja. A tih planina ima i inače po svetu (U Bosni Visočica, kod nas Rtanj, i druge).

OMGOMGOMG

pre 7 godina

Ja sam mislila da je planina, ali sad kad sam na ovoj slici odozgore videla ovaj trag od snega koji se seče pod pravim uglom... Jesu li to žlebovi u kojima se zadržao sneg? Padina je gola, sneg se zadržao samo u tom krstu

baba

pre 7 godina

Ledeni pokrivac je na Antarktiku nastao mnogo pre nego sto su ljudi evoluirali u Africi. Jednostavno, nismo imali kad da sagradimo piramidu, hronoloski gledano. Eto mozda malo strucnije objasnjenje :)

da se ne lazemo

pre 7 godina

Zadivljen sam stručnim objašnjenjem gospodina geologa. Isto objašnjenje sam i ja mogao da dam a nemam pojma o geologiji.
(absolutezero, 03. decembar 2016 12:07)

Ne, ti bi dao objasnjenje da je ta piramida zavestanje cibilizacije Anunaki.

Kontras

pre 7 godina

Prema ovim kvazi geolozima, to sto nesto izgleda maltene kao savrsena piramida uopste ne treba da nas navede na zakljucak da ju je neko napravio. Po njima je naprotiv mnogo logicnije da pravilni geometrijski oblici nastaju tek tako slucajno.

Idete tako ledenom pustinjom, naletite na piramidu i jednostavno logicki zakljucite da je ona tu slucajno nastala. Desava se to.

I posle se cude sto se broj skeptika u danasnju mainstream nauku povecava. Antarktik je veoma moguce samo ledeni prsten oko ravne Zemlje. Civilna istrazivanja u dubini Antarktika nisu dozvoljena.

Leks

pre 7 godina

A da vam je dato geološko objašnjenje koje ne bi razumeli onda bi bilo "ma vidi ga kako se pravi pametan, namerno koristi komplikovane izraze". Ne može se svetu ugoditi, ako kreneš stručno onda filozofiraš, ako kažeš jednostavno onda nisi stručan.

Ako je stena podjednako izložena eroziji sa svih strana normalno je i zapravo jedino moguće da nastane upravo piramidalni oblik. Negde sa tri, negde četiri strane, pa i više, sve do kupastog. Negde se uslovi za to stvore a negde ne. Retkost je da se intenzitet erozije podjednako oseti sa svih strana ali je daleko od nemogućeg. Zato su samo neki vrhovi takvi a ne svaki oko nas. Zavisi od padavina, vetrova, sastava zemljišta itd. Na polovima pored vetra najveći erozivni element je voda, tačnije led. Sneg ravnomerno pada celom površinom i uvlači se u pukotine. Kad je vreme toplije led se širi i stena puca. I još mali milion efekata koji dovode do tačno određene erozije. Ali nauka nije zanimljiva (iako joj upravo ovakva kompleksnost i povezanost efekata daje na čaru), zanimljivije su tupave teorije.

Brontosaurus

pre 7 godina

Šta vi imate toliko protiv teoretičara zavere. S obzirom na to u kakvom svetu živimo sasvim je logično da se budi svest kod ljudi i da počinju da razmišljaju svojom glavom a ne da prihvataju sve kako im se nameće. Svako ima pravo da na osnovu sopstvenih saznanja i sumnji iznosi svoju teoriju sve dok neka druga strana ne iznese čvrste i neoborive dokaze tako da "teoretičari zavere" to moraju da priznaju kao istinu. Kad ovi budu dali čvršće dokaze osim "slučajnosti" sasvim je normalno da ja kao i većina drugih sumnjamo da je možda ovo ostatak neke civilizacije koju ne znam ko i zašto skriva od javnosti npr.
(JocaBg, 03. decembar 2016 14:05)
Pa upravo ovakvo tvoje zaključivanje je problem- dok se naučno ne dokaže onda veruješ da neko ima potrebu da tebe zavlači, i zaključuješ na osnovu svog neznanja i nivoa vere u to. Sve mi se čini da tebi ni ne treba naučno objašnjenje...

Ana

pre 7 godina

@Unnamed

Ma koje knjige bre, tu je YouTube :D

Ali džabe pričaš takvim ljudima. Ja sam shvatila da koliko god im objašnjavaš nešto sa naučne strane, oni to ne razumeju jer nemaju ni elementarnu logiku, a o znanju da i ne govorim. Zato se ja pravim da im verujem i čak su mi i zanimljivi sa svojim teorijama, svaki put se dobro ismejem :D

Odoh i ja na pivo

pre 7 godina

Ma jok, nije slučajnost, isklesali su je vanzemaljci, ono, bilo im dosadno, doleteli, isklesali piramidu, i otišli na pivo, ostavljajući najinteligentniju životinju da razmišlja o njenom poreklu.

melon

pre 7 godina

Ljudi, kada ćete shvatiti da slučajnosti ovakvog tipa ne postoje. Slučajnost je kada u gradu sretnem nekog poznanika ili kada stanem u red na kasi u supermarketu a osoba ispred mene plaća karticom. Piramide nikako nisu slučajnosti i definitivno ih nije gradio čovek.

eki

pre 7 godina

meni je smejurija ko placa te kvazi naucnike? oni sede i razvijaju teorije na teorije o teorijama umesto da na takve tvrdnje odu tamo istraze i pokazu svetu na primeru da li je ili nije....

Bitanga

pre 7 godina

eto vidite,nema tamo nista,mozete slobodno na antarktik kad god hocete - niko vam ne brani;)
(navali narode, 3. decembar 2016 13:00)

Poenta je u tome sto nikome nije dozvoljeno da ide na Antartik...moze se ici samo u priobalnom delu ali dublje nikako...niti je moguce dobiti bilo kakvu dozvolu za ekspediciju...Izguglaj malo pa se uveri i sam.

Beljo

pre 7 godina

Sad ce da dodju neki da pisu kako milionima godina tu je led, bla, bla...
A evo sad se istopilo, a tek ce za 20 godina moci da se gradi, pai neka je hladno. Neko je htio da pokaze prestiz, mozda zbog energije........

Mina

pre 7 godina

@Leks

Ali za nauku je potrebno čitati (za takve ljude) dosadne naučne knjige sa mnogo izraza za koje obični ljudi nisu čuli. I potrebno je malo dublje razmišljanje kako nešto funkcioniše. I često i apstraktno razmišljanje i osnovna znanja npr fizike, hemije, matematike. Zar nije onda lakše da se gledaju (takođe ne-naučni) klipovi sa YouTube-a koje je neko sličnog mentalnog sklopa snimio? Neće se to nikad promeniti, dokle god se celokupno školstvo ne sredi. Mogla bih sad o tome i previše da pišem... :)

JocaBg

pre 7 godina

Šta vi imate toliko protiv teoretičara zavere. S obzirom na to u kakvom svetu živimo sasvim je logično da se budi svest kod ljudi i da počinju da razmišljaju svojom glavom a ne da prihvataju sve kako im se nameće. Svako ima pravo da na osnovu sopstvenih saznanja i sumnji iznosi svoju teoriju sve dok neka druga strana ne iznese čvrste i neoborive dokaze tako da "teoretičari zavere" to moraju da priznaju kao istinu. Kad ovi budu dali čvršće dokaze osim "slučajnosti" sasvim je normalno da ja kao i većina drugih sumnjamo da je možda ovo ostatak neke civilizacije koju ne znam ko i zašto skriva od javnosti npr.

AntiSNSBot

pre 7 godina

Meni je ovo isuvise ostrih linija i preciznih ivica, da bi bilo delo prirode. U stvari sve manje verujem naucnicima koji onako 'u letu'daju izjave o necemu gde nisu bili i sto nije ispitano u sustini.

Unnamed

pre 7 godina

@jocaBG Ne ide to tako. U normalnom svetu naučnici dokažu nešto, a ti ako tvrdiš suprotno, na tebi je da dokažeš svoju tvrdnju. Zamisli kada bi oni svakog nevernog Tomu koji voli Dosije X i ima viška slobodnog vremena ubeđivali da je 2+2=4. I treba vas ignorisati. Zamisli da neko ko veruje da je Zemlja ravna ploča dođe do vlasti i preusmeri fondove za nauku na dokazivanje svoje sumanute tvrdnje. Ili da ukine rad na vakcinama jer ih se boji i ne razume na koji način deluju.

zoran

pre 7 godina

E, sada kada nam je ovaj "naucnik" "objasnio" mozemo mirno da spavamo.
Kako da ne, planine sa cetiri pravilno isklesane strane se srecu svaki dan. Ja kao planinar nikada ne sretoh tako nesto, a obidjoh dobar broj vrhova i moje kolege takodje. No, ovaj vrli "naucnik" je video mnogo takvih prirodnih oblika. Gospode moj, ko se sve ne bavi naukom danas..!!!???

napr.

pre 7 godina

"Iako se na društvenim mrežama pojavio veliki broj teorija, naučnici upozoravaju ovakvi planinski vrhovi nisu retkost: Materhorn u Alpima i Bulandstindur na Islandu samo su neki od primera".

Retkost je to da ovaj vrh odlicno pozicioniran ka stranama sveta kao i neke piramide.

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

Vec sam poslao komentar i nije prosao iz meni nepoznatih razloga. Da ne pisem sve ponovo, kratko receno je: pravilni piramidalni oblici planinskih vrhova nastaju glecerskom erozijom, v. "Pyramidal peak" na Wikipediji i primer "Geodom Pyramid" na Grenlandu koja jako lici na ovu antarkticku. (ne dajem linkove jer mi se cini da komentar sa linkom teze prolazi, nemam pojma zasto).

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

Pa valjda se ocekivalo od geologa da vam da geolosko objasnjenje... Vrh planine oblikovan glecerskom erozijom. Ne budite razocarani. A, vise verujete ludom cika Ljubi Jutjubi nego naucnicima? Vas problem.

https://en.wikipedia.org/wiki/Pyramidal_peak

na primer, evo slicnog vrha koji nije izazvao nikakve kontroverze i paranoje:

http://www.arcticsummits.de/pics/Berge/GeodomPyramide%20600.jpg

Aca

pre 7 godina

moram da primetim kako je divno sto ima ovih ljudi koji znaju u kakvim linijama stvaraju Bog I priroda. verovatno su bili prisutni dok se to desavalo

poljoprivrednik

pre 7 godina

@Poenta je u tome sto nikome nije dozvoljeno da ide na Antartik...moze se ici samo u priobalnom delu ali dublje nikako...niti je moguce dobiti bilo kakvu dozvolu za ekspediciju...Izguglaj malo pa se uveri i sam.
(Bitanga, 3. decembar 2016 16:47)

Moguce, ali to nije zbog "piramida", nego zbog neceg drugog:

https://en.wikipedia.org/wiki/New_Swabia

http://www.bibliotecapleyades.net/antarctica/antartica11.htm

https://www.youtube.com/watch?v=IbGuRKeCexw

nedostizni

pre 7 godina

Materhorn je već pravi primer slučajnosti dok je ovo mnogo pravilnijih ivica. No, siguran sam da niko neće u skorije vreme tamo ići tako da možemo samo da nagađamo.

zoran

pre 7 godina

Ali za nauku je potrebno čitati (za takve ljude) dosadne naučne knjige sa mnogo izraza za koje obični ljudi nisu čuli. I potrebno je malo dublje razmišljanje kako nešto funkcioniše. I često i apstraktno razmišljanje i osnovna znanja npr fizike, hemije, matematike. Zar nije onda lakše da se gledaju (takođe ne-naučni) klipovi sa YouTube-a koje je neko sličnog mentalnog sklopa snimio? Neće se to nikad promeniti, dokle god se celokupno školstvo ne sredi. Mogla bih sad o tome i previše da pišem... :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mina, 3. decembar 2016 19:01)

Sa druge strane jos smesniji oni koji svojim ocima ne veruju, svoje iskustvo potiskuju, vec traze objasnjenje nekoga ko je navodni autoritet. NA taj nacin i religije opstaju hiljadama godina, a religija novog doba je nauka. Nista se ti ne razlikujes on religioznih fanatika, na zalost. TAko su nekada govorili da religiozne knjige je nemoguce razumeti, pa evo svestenstva da objasni...i.t.d...taj obrazac je poznat u psihologiji, a posto volis "teske" naucne knjige uzmi i citaj.
Kako Sokrat lepe rece:"Citao sam i pesme, pa odoh da popricam sa pesnicima, te videh da ne razumeju ono sto pisu."

boba

pre 7 godina

"vetar"je pravilno "duvao" na celu Zemlju i ostavljao "tragove" po istoj.Sa istim orijentirom sever-jug i "pogled" na sazvezdje Orion.
Stvar je u tome sto se nista ne zna.Zele da znaju,ali se nisu "razvili" da pricaju i teoretisu.
Ili...Verovatno znaju i onda cute,a nas "zalivaju"sa nekim priglupim odgovorima.
Treceg nema!!!

LOL

pre 7 godina

Šta vi imate toliko protiv teoretičara zavere. S obzirom na to u kakvom svetu živimo sasvim je logično da se budi svest kod ljudi i da počinju da razmišljaju svojom glavom a ne da prihvataju sve kako im se nameće. Svako ima pravo da na osnovu sopstvenih saznanja i sumnji iznosi svoju teoriju sve dok neka druga strana ne iznese čvrste i neoborive dokaze tako da "teoretičari zavere" to moraju da priznaju kao istinu. Kad ovi budu dali čvršće dokaze osim "slučajnosti" sasvim je normalno da ja kao i većina drugih sumnjamo da je možda ovo ostatak neke civilizacije koju ne znam ko i zašto skriva od javnosti npr.
(JocaBg, 03. decembar 2016 14:05)

Pa upravo ovakvo tvoje zaključivanje je problem- dok se naučno ne dokaže onda veruješ da neko ima potrebu da tebe zavlači, i zaključuješ na osnovu svog neznanja i nivoa vere u to. Sve mi se čini da tebi ni ne treba naučno objašnjenje...
(Brontosaurus, 3. decembar 2016 17:17)

@Brontosaurus
Tvoj problem je što veruješ u sve što ti kažu iako još ništa nije dokazano..to je verovatno odlika veoma inteligentnih ljudi...

zivela nauka

pre 7 godina

@ Aca,ono sto je stvarno divno za primetiti je da ima razlicitih razmisljanja,jer ako bi svi mislili isto niko nebi mislio nista;)

Pera Detlic

pre 7 godina

Ajde neko ko zna neka kaze ko to brani istrazivanja u dubinu Antarktika. Jel Rusi Amerima? Filipinci Nemcima i Albanci Nigerijcima?

Unnamed

pre 7 godina

@zoran @LOL

Govorite o naučnicima kao da je to neka posebna klasa ljudi, koje niko nije video i koji imaju neki svoj interes da vas drže u zabludi. I naši ljudi se školuju, objavljuju radove i učestvuju u naučnim projektima. Postoje i kod nas univerziteti, predavanja nisu zatvorenog tipa, slobodni ste da prisustvujete i saznate šta vas zanima. Stručna literatura je takođe u slobodnoj prodaji. Kritičko razmišljanje je poželjno u nauci jer ništa nije upisano u kamenu. Ali džaba vam pričati, jer šta god da vam se objasni, vaš jedini odgovor je: Ja to ne priznajem, nisi mi dao dokaz! A u startu dokaz niti razumete, niti zaista želite da razumete. Zato ste ignorisani, i dobro je što ste ignorisani :-)

Mina

pre 7 godina

@Svetlana

Kako ne stvara u ravnim linijama, zar nije Zemlja ravna? :D

Šalu na stranu, Bog možda ne stvara, ali razmisli o eroziji :)

Ramzes 49.

pre 7 godina

Pa dobro, ljudi moji, zar je iko od vas ikada video planinu koja nije kupasta, piramidalna ili bar jednim delom sa kosim padinama?

"TUP-TUP" Tačno u podne. Minimaks.

pre 7 godina

Ma, ja verujem samo "Dr." Semiru Osmanagiću, "pronalazaču" bosanskih piramida. To je, bre, nauka, a ne ovo.

Goran

pre 7 godina

Svi koji veruju da je rec o piramidi, ne moraju bas do Antarktika. Postoji kod nas u Srbiji planina Rtanj piramidalnog oblika, a mozete i da skoknete do Bosne i posetite Visoko, tamo ih ima nekoliko.

Mina

pre 7 godina

@zoran

Ja ne verujem slepo mišljenju nekoga ko je naučni autoritet, ali im to svakako daje neki kredibiletet. Veruj mi, još dok spremala ispite na fakultetu, nisam prelazila na sledeću rečenicu dok ne razumem apsolutno sve pre toga. Kad mi nije bilo jasno, istraživala bih dok mi ne postane jasno. U većini slučajeva naučnici bar znaju da kritički razmišljaju. I ne može u ozbiljnim časopisima da prođe rad bez kontrole. I kada prođe, drugi ljudi pokušavaju da reprodukuju rezultat, i naravno prijave ako nađu grešku. Tako da zavere teško mogu da prođu. Kad je to pokušao neki biolog, kolege su ga otkrile.

A ja sam lično radila mnoge eksperimente, tako da mogu da tvrdim neke stvari, svojim očima sam videla i sama sam došla do nekih zaključaka.

Ovo što si rekao za knjige - pa poenta je u tome da ja obrazovanom čoveku mogu da objasnim i dokažem neke stvari. I on će zaista razumeti. Ali nisu svi obrazovani. Nemaju svi ni elementarno znanje na nivou osnovne.

Jedno pitanje za tebe: ako bi ti bio potreban lekar, na primer za operaciju, da li bi išao kod nekoga ko se za to školovao i ko ima dosta prakse, ili ipak misliš da on nije dovoljno stručan i da ti treba neko ko je odgledao hiljade llipova na YouTube-u?