Smuleco
pre 7 godina
@Kvazimodo Sorabius: Bravo za komentar, na komentar!
Nedelja, 23.10.2016.
20:46
Izvor: News.com.au
pre 7 godina
@Kvazimodo Sorabius: Bravo za komentar, na komentar!
pre 7 godina
@@...Ne znam i ne bih zeleo da saznam. Pre 2 godine mi je supruga bila zivotno ugrozena zbog lekarske greske (2x doza istog leka, u ambulanti i u bolnici), pa sam bio na granici da "postanem Hulk". Ne znam. Tesko je ubiti drugo ljudsko bice, cak iako mislis da si u pravu. Bolje 2 laksa pitanja.
pre 7 godina
Među osuđenicima nad kojima je izvršena smrtna kazna ima čak 15% nevinih (svaki sedmi). Među osuđenima taj broj je još veći. Uvijek se treba voditi klasičnim načelom da je bolje pustiti 100 krivih nego pogubiti jednog nedužnog.
(point_of_sale, 24. oktobar 2016 11:19)
Da ali po zakonu verovatnoće če tih 100 krivih a puštenih ubica (jer samo ubice se osuđuju na smrt), ubiti posle toga barem nekoliko nevinih ljudi. Tako da su nedužni tu opet na gubitku.
pre 7 godina
@Trovach
Mene zanima kako bi se osecao ti da ti neki manijak siluje, ubije i iskasapi dete samo zato sto mu se moze, i da onda slusas kako neki borci za ljudska prava pricaju o tome kako je taj ubica zasluzio sansu da se promeni i kako o trosku drzave treba da zivi u POSEBNOM odeljenju zatvora, kako bi imao potrebne uslove da se tokom izdrzavanja kazne rehabilituje? Da ga gledas kako pije, jede, gleda TV, ide u teretanu, bavi se sportom, jer nama je vazno da se on rehabilituje i ponovo uklopi u drustvo. Da mu ne fali dlaka s glave, iako je ubio dete ? Kako bi se osecao, mozes li to da zamislis uopste?
pre 7 godina
Da ne bude zabune, ja sam za mnogo strozije kazne, a pogotovo da kriminalci i monstrumi ne misle da ih u zatvoru ocekuje samo dozivotni odmor. Treba da odrade svoj smestaj, a ako je moguce, pogotovo kod nekih blazih slucajeva, da se pokusaju popraviti. Naravno da neko ko ubije iz afekta, ili iz koristi, ili iz "zadovoljstva" ne moze isto da se tretira.
pre 7 godina
Svima koji se ne slazu samnom, preporucujem da samo zamisle sebe, znate da ste nevini, a vode vas na gubiliste. Naravno da i zrtve ubica imaju pravo na zivot, ali nepravdu ne treba ispravljati nepravdom (ako je greska u pitanju).
(Trovach, 24. oktobar 2016 10:32)
Ево, ја се не слажем. Замисли ти да си невин, да су те са 22 стрпали на доживотну и да ти са 82 кажу "извини, грешка...". Неискупиве грешке су, дакле, могуће у обе варијанте. Залажем да најтежи злочинци буду убијени. Одмазда? Да. Много је, братац, свет постао свилен и лицемеран.
pre 7 godina
Ako nema spaljivanja na lomači onda ništa.
pre 7 godina
Među osuđenicima nad kojima je izvršena smrtna kazna ima čak 15% nevinih (svaki sedmi). Među osuđenima taj broj je još veći. Uvijek se treba voditi klasičnim načelom da je bolje pustiti 100 krivih nego pogubiti jednog nedužnog.
(point_of_sale, 24. oktobar 2016 11:19)
Не причај урбане легенде, него поткрепи доказом.
pre 7 godina
budi covek od casti a ne ona stvar,jesi moro smaknit nekoga,jesam i opet bi,evo sudite mi i zdravo
(ako vec,onda vec, 24. oktobar 2016 13:43)
tako je! a ne kao oni "nasi" mucavci u hagu, te "nisam znao, nisam bio tamo, svedoci lazu..." - gomila jadnih izgovora.
pre 7 godina
Niko nema pravo da oduzme nekome zivot jer mu ga taj nije ni darovao. Ma kakav god zlocin da je neko ucinio, svakome treba dati sansu za pokajanje pa makar nevideo svetlost dana do kraja zivota. A imamo pregrst takvih primera gde su se mnogi razbojnici, ubice, kriminalci i najgori prestupnici pokajali i okrenuli svetom zivotu. Bog zato cesto i ostavlja mnoge nepravednike i bezboznike da dozive dubogu starost ne bi li im dao vreme za pokajanje. Pa kada tako cini Onaj koji daruje zivot i Koji ima vlast nad njim, ko smo onda mi da sudimo drugacije ?
pre 7 godina
budi covek od casti a ne ona stvar,jesi moro smaknit nekoga,jesam i opet bi,evo sudite mi i zdravo
pre 7 godina
Pojedinac može da ubije i za to bude adekvatno kažnjen. Smrtna kazna je moralno pitanje koje društvo sebi mora da postavi. Da li smo spremni da bilo ko u naše ime bude ubijen. Ja nisam. Smatram da je maksimalnih 40 godina, bez prava na pomilovanje sasvim dovoljno.
PS.Dodala bih da se slažem i sa @Trovačevim argumentom.
pre 7 godina
Rusije nema na listi verovatno zato sto zvanicna Rusija (po nekadasnjem sovjeticarskom modelu) ne objavljuje podatke.
pre 7 godina
Ubistvo iz osvete nikada nije resenje. Cak ni kada ga sprovodi drzava.
pre 7 godina
"Pravo na život" je samo apstrakcija, sloboda se mora stalno braniti i čuvati, jer inače sva ta demagogija o "pravima" ne vredi pišljivog boba. U svakom slučaju, čak i da nije tako, ubica s predumišljajem ili silovatelj dece to pravo na život svakako gubi tim činom, smrtna kazna je neophodna za zveri u ljudskom obliku, jer se ničega drugog ne plaše, mada bi, naravno, trebalo da se primenjuje samo kada je krivica nesporno i nesumnjivo dokazana.
pre 7 godina
@(ne)neutralni felsh
Kaze neko ko o islamu ne zna mnogo, sem naravno, onoga sto cuje na tv-u, procita u novinama, a sto cesto i nije tacno (mislim na terorizam koji se islamu podmece)...
Otkud vam pravo da tako pisete o religiji u koju oko jedna trecina planete veruje..? Vredjate sve njih?
Ne zelim da raspravljam sa vama, jer mislim da na osnovu nekih vasih prethodnih komentara mogu da pretpostavim vas trenutni odnos prema Bogu i religiji uopste, ali imajte postovanja prema drugima koji imaju drugacija uverenja.
pre 7 godina
Drzava, niti bilo ko nema pravo da bilo kome oduzme zivot. Jedino ako bi to pomoglo da se vrati u zivot zrtva. Kako to nije moguce, ostaje samo jedan jedini razlog a to je osveta. Nikada I nigde strah od kazne smrcu nije sprecio da se nesto ucini. Jer da jeste zlocina ne bi bilo. Zlocinac ili nesto uradi u afektu (10%) ili se nada ne da ga nece ubiti, vec da ga nece uopste uhvatiti (90%).
Ne postoji apsolutno ni jedna statistika koja je potvrdila da je uvodjenje smrtne kazna smanjilo zlocine. Stavise obicno ide u suprotnom pravcu. Najmanje zlocina ima u zemljama koje nemaju smrtnu kaznu (tipa skandinavske zemlje, Holandija...).
I naravno uvek ostaje da I najgora kazna zatvora ako se utvrdi a je poresno izrecena, moguce je kako tako ispraviti. Ako nekog streljate I utvrdi se da ste pogresili, ceo pravosudni sistem je obesmisljen. Da ne pominjem da se smrtne kazne cesto dosudjuju zarad iracionalnig razloga a ne zlocina (preljuba, bogohuljenje I slicno)
pre 7 godina
Među osuđenicima nad kojima je izvršena smrtna kazna ima čak 15% nevinih (svaki sedmi). Među osuđenima taj broj je još veći. Uvijek se treba voditi klasičnim načelom da je bolje pustiti 100 krivih nego pogubiti jednog nedužnog.
pre 7 godina
Svima koji se ne slazu samnom, preporucujem da samo zamisle sebe, znate da ste nevini, a vode vas na gubiliste. Naravno da i zrtve ubica imaju pravo na zivot, ali nepravdu ne treba ispravljati nepravdom (ako je greska u pitanju).
pre 7 godina
Nema na ovoj listi mnogima omrazene, diktatorske i necivilizovane Rusije, dok su neke demokratske i civilizovane zemlje medju vodecima.
pre 7 godina
Mozda jeste nehumano, ali u zemljama sa velikom populacijom ljudi bukvalno treba diktatura, jer ko ce sve to drzati pod kontrolom. Jedan vid diktature i sprovodjenja vlasti je i ovo. Samo zamislite sve mafijoze kod nas da su bile smaknute ovako. Pa bilo bi nam svima 3 puta bolje !
pre 7 godina
"Palestinska teritorija u oblasti Gaze" sramota šta se ovde piše a posle mi kukamo za Kosovom...
pre 7 godina
@trovach
Ok, razumem te u potpunosti...pravosuđe nije idealno i dešava se da strada nevina osoba. Svakako veoma loša stvar.
Moje pitanje tebi:
Pročitah da se AI poziva na "pravo na život". Neka osoba oduzme život nekome...šta je sa žrtvinim pravom na život (ja ovde govorim o hladnokrvnim ubistvima u fazonu "eto došlo mi")? Koja je adekvatna kazna za serijskog ubicu?
pre 7 godina
AI je FARSA od humanosti!?
"Ugrozen je ljudski zivot i dostojanstvo" ubica???
A,sta je sa zrtvama???
Imaju li ubice pravo oduzeti nekome zivot???
Ako oduzimas tudji zivot,moras biti svestan da si zalozio svoj!?
Ovde izuzimam kazne po "serijatskom pravu", koje su verski fanatizam,ili montirane politicke procese!?
pre 7 godina
Србија под хитно мора да уведе неку од ових казни. Сви имамо право на живот а шта је са педофилима или особама који су некоме узели живот...
pre 7 godina
Streljanje je zakon!
pre 7 godina
Obzirom na monstruozne zločine lica koji su sigurno dokazani, ne vidim mogućnost da se takvi resocijalizuju. Kazna ima dve dimenzije: odmazdu i edukaciju društva pa predlažem da se u Srbiji uvede SMRTNA KAZNA!
pre 7 godina
Procitao sam negdje podatak da je u Engleskoj prije ohoho godina kazna za samoubojstvo bila smrt. Dakle ako si se probao ubiti pa nisi uspio, ceka te smrt. Ironicno...
pre 7 godina
Štaaaaa ? Pa singapursko šibanje da se uvede planetarno... ostalo se slažem...
pre 7 godina
zatucani islam... vazda i zauvek.
pre 7 godina
Trovach@, lepo nam pokaza da si uspesno, u skladu s imenom, usao u psihu ubica, ali ni ne pokusa da udjes u psihu ubijenih!
Ako je psiha i razvijena kod bebe od deset meseci, od tri godine, dok je siluju a potom kamenicama razbijaju glavu.
Da se tvom bliznjem desilo ovakvo sta, sigurno bi lelekao: oko za oko, zub za zub.
Smrtna kazna bi morala biti civilizacijska vrednost za dokazane ubice nemocnih, ubistvo iz koristoljublja i OBREDNA ubistva. I to javna kazna, na ocigled ostecenih.
Sansa da se nevin egzekutira, uz enormni napredak forenzike, je prakticno nepostojeca.
Dakle, kad neko ubije bebu da dovrsi silovanje, ubije maloletnicu, ali i uvek kad postoji namera da se ubije, drustvo MORA da ima na umu pravo na zivot zrtve, a ne ubice. Sve ostalo je patolosko filozofiranje, mudrijasenje i analiza desenog DRUGOME.
Svakako treba spreciti ubistva zbog bilo kakvog politickog delovanja, kradja, i sl. A narocito treba skratiti proces od utvrdjivanja vinosti do egzekucije, ali ne kao u islamskim zemljama, gde muz prijavi preljubu zene - da bi je se otarasio, a ona isti dan bude kamenovana.
Nesumnjivo treba postojati smrtna kazna za najsurovija ubistva, zarad pravde za ubijene, a narocito za porodice zrtava.
pre 7 godina
Nigde Malog debelog velikog vodje S. Koreje a on je pola porodice pobio i dao lavovima
pre 7 godina
Postoji snima iz Saudijske Arabije na kojem zeni zbog navodne preljube na sred ulice odseku glavu iz dva udarca. Posle prvog sam povracao...
pre 7 godina
Ameri su bas u lepom drustvu. A toliku demokrstiju rasirise po narodu.
A S. Koreju ne videh nigde
pre 7 godina
Od zemalja uglavnom SAD se ponavlja uredno u skoro svakoj kazni.
pre 7 godina
Kamenovanje, javno odrubljivanje glave..Saudijska Arabija. Inače, vidi se, ko je "inspiracija" ID.
pre 7 godina
Sa sibanjem se slazem,i mogu odmah da kazne onog vozaca sto je vukao psa po Grocjoj .A primetio samda je USA uvek na listi sa Bangladesom,Avganistanom,Bocvanom i Papuom Novom Gvinejom :(
pre 7 godina
Ko vam daje za pravo da nekom oduzmete život,a da za tako nešto budete blaže kažnjeni nego što ste vi svoju žrtvu kaznili?
Smrtna kazna?
Apsolutno da!
pre 7 godina
bolja je dozivotna robija ali robija, znaci proizvodnja u zatvoru itd.. znaci od prodaje te robe, zatvor moze da bude samoodrziv a ovi da rade, jbg kakva je to kazna ako ceo dan lezis imas.pravo na tv. knjige ..
pre 7 godina
Bastion 'demonkratije' SAD u 3/7 stavki spiska.
pre 7 godina
@trovach
Slažem se da postoji verovatnoća da je neki broj osuđenika na smrt pogrešno osuđen i da naravno niko ne bi voleo da se nađe u toj situaciji, i baš ova konstatacija je najčešća kod zagovornika ukidanja smrtne kazne. Isto tako zagovara se stav da država nema pravo nikoga da liši života, međutim postavlja se pitanje šta je sa pravom onih koji su lišeni života od strane pedofila, silovatelja, bahatih pijanih vozača ili zašto ne reći i surovo opljačkani od strane bankara i političara prilikom čega im je uništena fizička egzistencija i njih i njihovih porodica! Nisam zagovornik smrtne kazne, ali pravosuđe bi definitivno trebalo da ima mnogo efikasije metode kažnjavanja koje bi na bolji način vodile smanjenju broja krivičnih dela.
pre 7 godina
Zasto mislite da je ovakav nacin nehuman?
Zar silovatelj neduznog deteta ili nevine zene ne zasluzuje smrtnu kaznu ili nesto od pomenutog?
Zar onaj koji ubije neduznog coveka ne zasluzuje da mu se vrati istom merom ili ce biti nekoliko godina u zatvoru (kao sto je slucaj u nasoj bednoj drzavi) i izaci ce kao da nista bilo nije?
Totalno podrzavam ovakav vid kazne, iz razloga sto ako neko ubije coveka i vrati mu se istom merom, sledecem ako padne na pamet da ubije nekog, odvratice ga od toga.
Isto kao za odsecanje sake, kao sto je izrazeno u Saudijskoj Arabiji, onaj koji bude ukrao nesto i dokaze se da je on ukrao, odseca mu se ruka, i onom sledecem kad padne nesto na pamet da ukrade, setice se kazne koja ga sleduje ako ukrade nesto. Razmislite o tome...
Zato u Saudijskoj Arabiji je dokazano najmanji procenat kriminala, silovanja, ubijanja i slicno.
svako dobro
pre 7 godina
Ne pisano pravilo je: što je zemlja zatucanija - to su načini izvršenja smrtne kazne odvratniji, a krivična dela zbog kojih su ljudi osuđeni - besmisleniji. Većina bi želela da se i u Srbiji vrati smrtna kazna, a da publika kao u kakvom rijalitiju gleda uživo iz prvog reda ili "preko televizora".
pre 7 godina
USA moraju da se nađu u svakoj boraniji...
pre 7 godina
Kod nas smrtna kazna glasovanjem uzrokovanim malim platama uz pomoc politickih lazi.
pre 7 godina
za terorizam i nije nista drugo nego smrtna kazna!
pre 7 godina
Bičevanje postoji i u Saudijskoj Arabiji
pre 7 godina
Sve same "demokratske" države!
pre 7 godina
Trovach
Slažem se . Rimljani su rekli: Bolje osloboditi stotinu krivaca,nego osuditi jednog nedužnog.
pre 7 godina
Za neka zlodela, slažem se sa smrtnom kaznom i to samo u slučaju da je to zlodelo nepobitno dokazano, npr pedofili, ubice dece, razni sadisti itd. Mada, ta kazna vrlo kratko traje, mozda je bolje da ovakvi provedu život muceci se i ispastajuci za svoja zlodela. Ne slažem se smrtnim kaznama u pojedinim arapskim zemljama gde osuđuju ljude na smrt za svakojake gluposti...
pre 7 godina
Zato mene te zemlje videti neće
pre 7 godina
A ja u Nigeriji. ?
pre 7 godina
Kad sam čitao o kamenju...jeza me je probila od te surovosti...Sve ostalo izuzev "šibanja" je uglavnom brza smrt i opet na kraju i sigurna...al' kamenovanje,zamislite samo da je taj neko do struka ukopan i ladno gas iz sve snage gadjaju kamenjem dok se on bori da se iščupa i tako dok ga u 90% slučajeva ne ubiju...ccccccc
pre 7 godina
@Trovach. Poštujem mišljenje ali šta u slučaju kada dokazi crno na belo pokazuju da je osumnjičeni zaista počinio zločin?
pre 7 godina
Meni bi veca kazna bila da do kraja zivota trunem u zatvoru nego da me ubiju.
pre 7 godina
Чим узмеш нечији живот (или квалитет живота) убиством, сакаћењем, силовањем, продајом дроге, издајом... одрекао си се свог права на живот. Живот јесте светиња, али не на начин Амнести Интернешнела који се бави лажночовекољубачком пропагандом.
pre 7 godina
Ova Amerika mi nije jasna. Ajde ove republikice muslimanske. Od njih sta drugo ocekivati, ali Amerika i ta njena demokratija i razvijenost ne idu sa ubijanjem :)
pre 7 godina
@Trovach
Ne slazem se s tobom, jer se taj tvoj argument moze primjeniti na bilo koju kaznu i sve ih ukinuti. Naravno da postoji mogucnost greske, ali rjesenje sigurno nije ukidanje kaznjavanja, vec veca dosljednost u dokaznom postupku, kao i kazna za pogresno donesene presude.
pre 7 godina
Svi pisu kako u Rusiji ne postoje ili su na jako niskom nivou ljudska prava,kad ono vidi nema je nigde na ovoj listi za pogubljenja a Amerika se nasla u cak 3-4 brutalne stvari.O cemu mi ovde pricamo?
pre 7 godina
Bez obzira kakvo delo je (mozda) pocinio osudjenik, uvek postoji mogucnost da je nevina osoba osudjena i pogubljena. Postoji mnogo potvrdjenih slucaja. Zato sam protiv smrtne kazne, bez obzira koliko se neki nece sloziti samnom. Oni misle da je taj mali procenat nevino osudjenih zanemarljiv, ali bas me interesuje kako bi se oni osecali u takvoj situaciji i da li bi im to i tada bilo OK?
(Trovach, 23. oktobar 2016 20:57)
Slazem se sa Vama da postoje i takvi slucajevi. I ne znam da li je veci greh da je i tu ukljucena smrtna kazna, ili da nevin covek bude dozivotno zatvoren. Ne bih o sumnjivim delima. Vec o konkretnim slucajevima... Svedjanin Brejvik, pobio 90 ljudi- sad u zatvoru pise knjige, drugi ga hrane + zdrastveno i briga o njemu, a jos koristi i internet. Ili onaj iz Ivance sto zavio u crno celo selo. Ja u takvim slucajevima ne vidim nista drugo od smrtne kazne i to po hitnom postupku.
pre 7 godina
Na svakoj listi SAD...demokratija u punom sjaju!
pre 7 godina
Smrtna kazna ne treba da postoji i trebalo bi je ukinuti u svim zemljama sveta. Nadam se, da će se ljudi dozvati pameti i jednom za svagda prestati sa tim divljaštvom.
pre 7 godina
Sibanje je poprilicno dobra kazna. Dilerima, lopovima, lazovima, siledzijama nema boljeg. Nece narednih mese dana sesti na du*e, pa posle nek probaju da ponove krivicno delo. Da vidis samo kako bi se smanjili kriminal i korupcija u Srbiji.
pre 7 godina
@Bez obzira kakvo delo je (mozda) pocinio osudjenik, uvek postoji mogucnost da je nevina osoba osudjena i pogubljena. Postoji mnogo potvrdjenih slucaja. Zato sam protiv smrtne kazne, bez obzira koliko se neki nece sloziti samnom. Oni misle da je taj mali procenat nevino osudjenih zanemarljiv, ali bas me interesuje kako bi se oni osecali u takvoj situaciji i da li bi im to i tada bilo OK?
(Trovach, 23. oktobar 2016 20:57)
A sa druge strane zasto gradjani da finansiraju zivot zatvorenika koji je npr. silovao i ubio maloletno lice?
pre 7 godina
Kina,iran,pakistan,saudijska arabija i SAD!i lepo se drustvo ameri umetnuli
pre 7 godina
U Maleziju ako pokusate da prosvercujete bilo kakvu vrstu opijata i uhvate vas odmah dobijate presudu smrtna kazna.
pre 7 godina
"bacanje sa visine"...jbt koja bolestina !!
pre 7 godina
Laganje do srmrti! Politicari pricaju kako je pojedincu dobro i kako mu je bolje nego dok je bila prethodna vlast dok ovaj umire polako od gladi, hladnoce i stresa.
Srbija
pre 7 godina
SAD, masinerija za ubijanje.Skoro sve smrtne kazne ima, u krvi im je da ubijaju cak i to nehumano.
pre 7 godina
# Trovach #
Jel nevin onaj mesar sto je ubio Tijanu Juric od 15 god?
Kao i mnogi drugi....steta sto je kod nas nema...odnoano sto smo poklekli pred svetom pa je ukinuli...
pre 7 godina
i onda kažu da je Rusija ne civilizovana zemlja. E moji Ameri
pre 7 godina
Pravo na život je univerzalna kategorija.Ako ubica ima pravo na život onda je tu neravnoteža pred zakonom prirode, jer je onda žrtva uskraćena za tu univerzalnu kategoriju prava na život.Zato se zalažem za smrtnu kaznu jer se organizovana zajednica mora boriti za uravnotežavanje zakona prirode.Svaka neravnoteža u odnosima sa prirodom ide na kraju pogubnosti organizovanih zajednica.Isti slučaj je i sa očuvanjem prirode.
pre 7 godina
Zanimljivo. Uskoro će ih biti i u EU.
pre 7 godina
Ljudi su neverovatno sadisticka stvorenja !
pre 7 godina
Mislim da je bolja varijanta osuditi ih na dozivotni prisilni rad, korisnije je drustvu, humanije je a istovremeno okrutnije prema osudjeniku.
pre 7 godina
Kazu da je otsecanje glave macetom najhumaniji nacin izvrsenja smrtne kazne.Ne dao Bog nikome!
pre 7 godina
(Trovach, 23. oktobar 2016 20:57)
Ja se i slazem i ne slazem sa tobom,smrtne kazne bih vratio povratnicima pedofilima,silovateljima,masovnim ubicama itd..mada kao i svugde i taj oblik kaznjavanja se zloupotrebljava u nekim zemljama...
pre 7 godina
Kod nas se smrtna kazna izvrsava godinama.
Egzekutori politicari.
I vrlo je bolna.
pre 7 godina
@trovac: a politicari, dokazani izdajnici svoga naroda?
pre 7 godina
Dodao bih jos na komentar Trovach-a da smrtna kazna moze i da poveća broj ubistava. Kada kriminalac zna da je počinio zločin za smrtnu kaznu, ubiće svakoga ko bi mogao da svedoči protiv njega, jer nema šta da izgubi.
pre 7 godina
Pa zamislite kako bi to bilo vrh da kod nas uvesti za kradju da se odsece ruka. Samo da se primenjuje ne bi se prodala ni jedna zimska rukavica :-)
pre 7 godina
Bez obzira kakvo delo je (mozda) pocinio osudjenik, uvek postoji mogucnost da je nevina osoba osudjena i pogubljena. Postoji mnogo potvrdjenih slucaja. Zato sam protiv smrtne kazne, bez obzira koliko se neki nece sloziti samnom. Oni misle da je taj mali procenat nevino osudjenih zanemarljiv, ali bas me interesuje kako bi se oni osecali u takvoj situaciji i da li bi im to i tada bilo OK?
(Trovach, 23. oktobar 2016 20:57)
Jedan od onih boljih komentara
pre 7 godina
@Trovach Slazem se i razumem sta zelis da kazes. Medjutim, nepravde i nepravedno osudjenih ljudi ce nazalost uvek biti, to niko ne moze da spreci, ma koliko se trudili i uvodili ne znam kakve sankcije ili sta vec. Ali, sa druge strane, postoje krvnici koji (sada ce neki pomisliti- a ko si pa ti da delis pravdu?) zaista zasluzuju ovo. Jer se nikad nece promeniti.. A i nase pravosudje je, opet nazalost, takvo da nasilnike, ubice, kriminalce osudi na par godina, pa posle slobodno setaju ulicom i nastavljaju sa zlocinima. :( Zar da pustim dete sutra u grad, pa da ga saceka ubica male Tijane?! TREBA TO SASECI U KORENU.
pre 7 godina
Sine...
... po meni je mnogo gore dobiti doživotnu nego smrtnu... a i u slučaju greške, ima velikog smisla... ... ali zatviri koštaju dosta. tako da se tu verovatno "lomi"...
pre 7 godina
Sreća što živim u Srbiji...
pre 7 godina
Ma sve ok,ljudska prava,ne sme drzava da ubija,bla,bla,bla...ali za neke zemlje,smrtna kazna bi bila lekovita,npr.za ovo ovde,ovaj Divlji zapad. Glasao bih za Filipinskog Predsednika!
pre 7 godina
zasto nema podataka koliko se egzekucija godisnje izvrsi u SAD-u?
pre 7 godina
Svaki normalan čovek je protiv smrtne kazne.
pre 7 godina
Većinom islamske države, jer Islam je religija ''mira i tolerancije''.
pre 7 godina
Bez obzira kakvo delo je (mozda) pocinio osudjenik, uvek postoji mogucnost da je nevina osoba osudjena i pogubljena. Postoji mnogo potvrdjenih slucaja. Zato sam protiv smrtne kazne, bez obzira koliko se neki nece sloziti samnom. Oni misle da je taj mali procenat nevino osudjenih zanemarljiv, ali bas me interesuje kako bi se oni osecali u takvoj situaciji i da li bi im to i tada bilo OK?
pre 7 godina
Bez obzira kakvo delo je (mozda) pocinio osudjenik, uvek postoji mogucnost da je nevina osoba osudjena i pogubljena. Postoji mnogo potvrdjenih slucaja. Zato sam protiv smrtne kazne, bez obzira koliko se neki nece sloziti samnom. Oni misle da je taj mali procenat nevino osudjenih zanemarljiv, ali bas me interesuje kako bi se oni osecali u takvoj situaciji i da li bi im to i tada bilo OK?
pre 7 godina
Nema na ovoj listi mnogima omrazene, diktatorske i necivilizovane Rusije, dok su neke demokratske i civilizovane zemlje medju vodecima.
pre 7 godina
Mozda jeste nehumano, ali u zemljama sa velikom populacijom ljudi bukvalno treba diktatura, jer ko ce sve to drzati pod kontrolom. Jedan vid diktature i sprovodjenja vlasti je i ovo. Samo zamislite sve mafijoze kod nas da su bile smaknute ovako. Pa bilo bi nam svima 3 puta bolje !
pre 7 godina
zatucani islam... vazda i zauvek.
pre 7 godina
Nigde Malog debelog velikog vodje S. Koreje a on je pola porodice pobio i dao lavovima
pre 7 godina
Србија под хитно мора да уведе неку од ових казни. Сви имамо право на живот а шта је са педофилима или особама који су некоме узели живот...
pre 7 godina
Procitao sam negdje podatak da je u Engleskoj prije ohoho godina kazna za samoubojstvo bila smrt. Dakle ako si se probao ubiti pa nisi uspio, ceka te smrt. Ironicno...
pre 7 godina
"Palestinska teritorija u oblasti Gaze" sramota šta se ovde piše a posle mi kukamo za Kosovom...
pre 7 godina
Kamenovanje, javno odrubljivanje glave..Saudijska Arabija. Inače, vidi se, ko je "inspiracija" ID.
pre 7 godina
Postoji snima iz Saudijske Arabije na kojem zeni zbog navodne preljube na sred ulice odseku glavu iz dva udarca. Posle prvog sam povracao...
pre 7 godina
Trovach@, lepo nam pokaza da si uspesno, u skladu s imenom, usao u psihu ubica, ali ni ne pokusa da udjes u psihu ubijenih!
Ako je psiha i razvijena kod bebe od deset meseci, od tri godine, dok je siluju a potom kamenicama razbijaju glavu.
Da se tvom bliznjem desilo ovakvo sta, sigurno bi lelekao: oko za oko, zub za zub.
Smrtna kazna bi morala biti civilizacijska vrednost za dokazane ubice nemocnih, ubistvo iz koristoljublja i OBREDNA ubistva. I to javna kazna, na ocigled ostecenih.
Sansa da se nevin egzekutira, uz enormni napredak forenzike, je prakticno nepostojeca.
Dakle, kad neko ubije bebu da dovrsi silovanje, ubije maloletnicu, ali i uvek kad postoji namera da se ubije, drustvo MORA da ima na umu pravo na zivot zrtve, a ne ubice. Sve ostalo je patolosko filozofiranje, mudrijasenje i analiza desenog DRUGOME.
Svakako treba spreciti ubistva zbog bilo kakvog politickog delovanja, kradja, i sl. A narocito treba skratiti proces od utvrdjivanja vinosti do egzekucije, ali ne kao u islamskim zemljama, gde muz prijavi preljubu zene - da bi je se otarasio, a ona isti dan bude kamenovana.
Nesumnjivo treba postojati smrtna kazna za najsurovija ubistva, zarad pravde za ubijene, a narocito za porodice zrtava.
pre 7 godina
AI je FARSA od humanosti!?
"Ugrozen je ljudski zivot i dostojanstvo" ubica???
A,sta je sa zrtvama???
Imaju li ubice pravo oduzeti nekome zivot???
Ako oduzimas tudji zivot,moras biti svestan da si zalozio svoj!?
Ovde izuzimam kazne po "serijatskom pravu", koje su verski fanatizam,ili montirane politicke procese!?
pre 7 godina
Dodao bih jos na komentar Trovach-a da smrtna kazna moze i da poveća broj ubistava. Kada kriminalac zna da je počinio zločin za smrtnu kaznu, ubiće svakoga ko bi mogao da svedoči protiv njega, jer nema šta da izgubi.
pre 7 godina
Ne pisano pravilo je: što je zemlja zatucanija - to su načini izvršenja smrtne kazne odvratniji, a krivična dela zbog kojih su ljudi osuđeni - besmisleniji. Većina bi želela da se i u Srbiji vrati smrtna kazna, a da publika kao u kakvom rijalitiju gleda uživo iz prvog reda ili "preko televizora".
pre 7 godina
bolja je dozivotna robija ali robija, znaci proizvodnja u zatvoru itd.. znaci od prodaje te robe, zatvor moze da bude samoodrziv a ovi da rade, jbg kakva je to kazna ako ceo dan lezis imas.pravo na tv. knjige ..
pre 7 godina
Od zemalja uglavnom SAD se ponavlja uredno u skoro svakoj kazni.
pre 7 godina
Bez obzira kakvo delo je (mozda) pocinio osudjenik, uvek postoji mogucnost da je nevina osoba osudjena i pogubljena. Postoji mnogo potvrdjenih slucaja. Zato sam protiv smrtne kazne, bez obzira koliko se neki nece sloziti samnom. Oni misle da je taj mali procenat nevino osudjenih zanemarljiv, ali bas me interesuje kako bi se oni osecali u takvoj situaciji i da li bi im to i tada bilo OK?
(Trovach, 23. oktobar 2016 20:57)
Jedan od onih boljih komentara
pre 7 godina
Svaki normalan čovek je protiv smrtne kazne.
pre 7 godina
@trovach
Ok, razumem te u potpunosti...pravosuđe nije idealno i dešava se da strada nevina osoba. Svakako veoma loša stvar.
Moje pitanje tebi:
Pročitah da se AI poziva na "pravo na život". Neka osoba oduzme život nekome...šta je sa žrtvinim pravom na život (ja ovde govorim o hladnokrvnim ubistvima u fazonu "eto došlo mi")? Koja je adekvatna kazna za serijskog ubicu?
pre 7 godina
Ameri su bas u lepom drustvu. A toliku demokrstiju rasirise po narodu.
A S. Koreju ne videh nigde
pre 7 godina
Većinom islamske države, jer Islam je religija ''mira i tolerancije''.
pre 7 godina
Pojedinac može da ubije i za to bude adekvatno kažnjen. Smrtna kazna je moralno pitanje koje društvo sebi mora da postavi. Da li smo spremni da bilo ko u naše ime bude ubijen. Ja nisam. Smatram da je maksimalnih 40 godina, bez prava na pomilovanje sasvim dovoljno.
PS.Dodala bih da se slažem i sa @Trovačevim argumentom.
pre 7 godina
"bacanje sa visine"...jbt koja bolestina !!
pre 7 godina
Svi pisu kako u Rusiji ne postoje ili su na jako niskom nivou ljudska prava,kad ono vidi nema je nigde na ovoj listi za pogubljenja a Amerika se nasla u cak 3-4 brutalne stvari.O cemu mi ovde pricamo?
pre 7 godina
Kod nas se smrtna kazna izvrsava godinama.
Egzekutori politicari.
I vrlo je bolna.
pre 7 godina
Trovach
Slažem se . Rimljani su rekli: Bolje osloboditi stotinu krivaca,nego osuditi jednog nedužnog.
pre 7 godina
Bastion 'demonkratije' SAD u 3/7 stavki spiska.
pre 7 godina
Kad sam čitao o kamenju...jeza me je probila od te surovosti...Sve ostalo izuzev "šibanja" je uglavnom brza smrt i opet na kraju i sigurna...al' kamenovanje,zamislite samo da je taj neko do struka ukopan i ladno gas iz sve snage gadjaju kamenjem dok se on bori da se iščupa i tako dok ga u 90% slučajeva ne ubiju...ccccccc
pre 7 godina
@trovach
Slažem se da postoji verovatnoća da je neki broj osuđenika na smrt pogrešno osuđen i da naravno niko ne bi voleo da se nađe u toj situaciji, i baš ova konstatacija je najčešća kod zagovornika ukidanja smrtne kazne. Isto tako zagovara se stav da država nema pravo nikoga da liši života, međutim postavlja se pitanje šta je sa pravom onih koji su lišeni života od strane pedofila, silovatelja, bahatih pijanih vozača ili zašto ne reći i surovo opljačkani od strane bankara i političara prilikom čega im je uništena fizička egzistencija i njih i njihovih porodica! Nisam zagovornik smrtne kazne, ali pravosuđe bi definitivno trebalo da ima mnogo efikasije metode kažnjavanja koje bi na bolji način vodile smanjenju broja krivičnih dela.
pre 7 godina
Sa sibanjem se slazem,i mogu odmah da kazne onog vozaca sto je vukao psa po Grocjoj .A primetio samda je USA uvek na listi sa Bangladesom,Avganistanom,Bocvanom i Papuom Novom Gvinejom :(
pre 7 godina
Bez obzira kakvo delo je (mozda) pocinio osudjenik, uvek postoji mogucnost da je nevina osoba osudjena i pogubljena. Postoji mnogo potvrdjenih slucaja. Zato sam protiv smrtne kazne, bez obzira koliko se neki nece sloziti samnom. Oni misle da je taj mali procenat nevino osudjenih zanemarljiv, ali bas me interesuje kako bi se oni osecali u takvoj situaciji i da li bi im to i tada bilo OK?
(Trovach, 23. oktobar 2016 20:57)
Slazem se sa Vama da postoje i takvi slucajevi. I ne znam da li je veci greh da je i tu ukljucena smrtna kazna, ili da nevin covek bude dozivotno zatvoren. Ne bih o sumnjivim delima. Vec o konkretnim slucajevima... Svedjanin Brejvik, pobio 90 ljudi- sad u zatvoru pise knjige, drugi ga hrane + zdrastveno i briga o njemu, a jos koristi i internet. Ili onaj iz Ivance sto zavio u crno celo selo. Ja u takvim slucajevima ne vidim nista drugo od smrtne kazne i to po hitnom postupku.
pre 7 godina
Чим узмеш нечији живот (или квалитет живота) убиством, сакаћењем, силовањем, продајом дроге, издајом... одрекао си се свог права на живот. Живот јесте светиња, али не на начин Амнести Интернешнела који се бави лажночовекољубачком пропагандом.
pre 7 godina
USA moraju da se nađu u svakoj boraniji...
pre 7 godina
@Trovach
Mene zanima kako bi se osecao ti da ti neki manijak siluje, ubije i iskasapi dete samo zato sto mu se moze, i da onda slusas kako neki borci za ljudska prava pricaju o tome kako je taj ubica zasluzio sansu da se promeni i kako o trosku drzave treba da zivi u POSEBNOM odeljenju zatvora, kako bi imao potrebne uslove da se tokom izdrzavanja kazne rehabilituje? Da ga gledas kako pije, jede, gleda TV, ide u teretanu, bavi se sportom, jer nama je vazno da se on rehabilituje i ponovo uklopi u drustvo. Da mu ne fali dlaka s glave, iako je ubio dete ? Kako bi se osecao, mozes li to da zamislis uopste?
pre 7 godina
Sibanje je poprilicno dobra kazna. Dilerima, lopovima, lazovima, siledzijama nema boljeg. Nece narednih mese dana sesti na du*e, pa posle nek probaju da ponove krivicno delo. Da vidis samo kako bi se smanjili kriminal i korupcija u Srbiji.
pre 7 godina
Sve same "demokratske" države!
pre 7 godina
Za neka zlodela, slažem se sa smrtnom kaznom i to samo u slučaju da je to zlodelo nepobitno dokazano, npr pedofili, ubice dece, razni sadisti itd. Mada, ta kazna vrlo kratko traje, mozda je bolje da ovakvi provedu život muceci se i ispastajuci za svoja zlodela. Ne slažem se smrtnim kaznama u pojedinim arapskim zemljama gde osuđuju ljude na smrt za svakojake gluposti...
pre 7 godina
Zasto mislite da je ovakav nacin nehuman?
Zar silovatelj neduznog deteta ili nevine zene ne zasluzuje smrtnu kaznu ili nesto od pomenutog?
Zar onaj koji ubije neduznog coveka ne zasluzuje da mu se vrati istom merom ili ce biti nekoliko godina u zatvoru (kao sto je slucaj u nasoj bednoj drzavi) i izaci ce kao da nista bilo nije?
Totalno podrzavam ovakav vid kazne, iz razloga sto ako neko ubije coveka i vrati mu se istom merom, sledecem ako padne na pamet da ubije nekog, odvratice ga od toga.
Isto kao za odsecanje sake, kao sto je izrazeno u Saudijskoj Arabiji, onaj koji bude ukrao nesto i dokaze se da je on ukrao, odseca mu se ruka, i onom sledecem kad padne nesto na pamet da ukrade, setice se kazne koja ga sleduje ako ukrade nesto. Razmislite o tome...
Zato u Saudijskoj Arabiji je dokazano najmanji procenat kriminala, silovanja, ubijanja i slicno.
svako dobro
pre 7 godina
Drzava, niti bilo ko nema pravo da bilo kome oduzme zivot. Jedino ako bi to pomoglo da se vrati u zivot zrtva. Kako to nije moguce, ostaje samo jedan jedini razlog a to je osveta. Nikada I nigde strah od kazne smrcu nije sprecio da se nesto ucini. Jer da jeste zlocina ne bi bilo. Zlocinac ili nesto uradi u afektu (10%) ili se nada ne da ga nece ubiti, vec da ga nece uopste uhvatiti (90%).
Ne postoji apsolutno ni jedna statistika koja je potvrdila da je uvodjenje smrtne kazna smanjilo zlocine. Stavise obicno ide u suprotnom pravcu. Najmanje zlocina ima u zemljama koje nemaju smrtnu kaznu (tipa skandinavske zemlje, Holandija...).
I naravno uvek ostaje da I najgora kazna zatvora ako se utvrdi a je poresno izrecena, moguce je kako tako ispraviti. Ako nekog streljate I utvrdi se da ste pogresili, ceo pravosudni sistem je obesmisljen. Da ne pominjem da se smrtne kazne cesto dosudjuju zarad iracionalnig razloga a ne zlocina (preljuba, bogohuljenje I slicno)
pre 7 godina
Ljudi su neverovatno sadisticka stvorenja !
pre 7 godina
U Maleziju ako pokusate da prosvercujete bilo kakvu vrstu opijata i uhvate vas odmah dobijate presudu smrtna kazna.
pre 7 godina
Rusije nema na listi verovatno zato sto zvanicna Rusija (po nekadasnjem sovjeticarskom modelu) ne objavljuje podatke.
pre 7 godina
Pa zamislite kako bi to bilo vrh da kod nas uvesti za kradju da se odsece ruka. Samo da se primenjuje ne bi se prodala ni jedna zimska rukavica :-)
pre 7 godina
Mislim da je bolja varijanta osuditi ih na dozivotni prisilni rad, korisnije je drustvu, humanije je a istovremeno okrutnije prema osudjeniku.
pre 7 godina
@Bez obzira kakvo delo je (mozda) pocinio osudjenik, uvek postoji mogucnost da je nevina osoba osudjena i pogubljena. Postoji mnogo potvrdjenih slucaja. Zato sam protiv smrtne kazne, bez obzira koliko se neki nece sloziti samnom. Oni misle da je taj mali procenat nevino osudjenih zanemarljiv, ali bas me interesuje kako bi se oni osecali u takvoj situaciji i da li bi im to i tada bilo OK?
(Trovach, 23. oktobar 2016 20:57)
A sa druge strane zasto gradjani da finansiraju zivot zatvorenika koji je npr. silovao i ubio maloletno lice?
pre 7 godina
Ko vam daje za pravo da nekom oduzmete život,a da za tako nešto budete blaže kažnjeni nego što ste vi svoju žrtvu kaznili?
Smrtna kazna?
Apsolutno da!
pre 7 godina
Obzirom na monstruozne zločine lica koji su sigurno dokazani, ne vidim mogućnost da se takvi resocijalizuju. Kazna ima dve dimenzije: odmazdu i edukaciju društva pa predlažem da se u Srbiji uvede SMRTNA KAZNA!
pre 7 godina
"Pravo na život" je samo apstrakcija, sloboda se mora stalno braniti i čuvati, jer inače sva ta demagogija o "pravima" ne vredi pišljivog boba. U svakom slučaju, čak i da nije tako, ubica s predumišljajem ili silovatelj dece to pravo na život svakako gubi tim činom, smrtna kazna je neophodna za zveri u ljudskom obliku, jer se ničega drugog ne plaše, mada bi, naravno, trebalo da se primenjuje samo kada je krivica nesporno i nesumnjivo dokazana.
pre 7 godina
@Trovach Slazem se i razumem sta zelis da kazes. Medjutim, nepravde i nepravedno osudjenih ljudi ce nazalost uvek biti, to niko ne moze da spreci, ma koliko se trudili i uvodili ne znam kakve sankcije ili sta vec. Ali, sa druge strane, postoje krvnici koji (sada ce neki pomisliti- a ko si pa ti da delis pravdu?) zaista zasluzuju ovo. Jer se nikad nece promeniti.. A i nase pravosudje je, opet nazalost, takvo da nasilnike, ubice, kriminalce osudi na par godina, pa posle slobodno setaju ulicom i nastavljaju sa zlocinima. :( Zar da pustim dete sutra u grad, pa da ga saceka ubica male Tijane?! TREBA TO SASECI U KORENU.
pre 7 godina
Na svakoj listi SAD...demokratija u punom sjaju!
pre 7 godina
Kina,iran,pakistan,saudijska arabija i SAD!i lepo se drustvo ameri umetnuli
pre 7 godina
Smrtna kazna ne treba da postoji i trebalo bi je ukinuti u svim zemljama sveta. Nadam se, da će se ljudi dozvati pameti i jednom za svagda prestati sa tim divljaštvom.
pre 7 godina
Ubistvo iz osvete nikada nije resenje. Cak ni kada ga sprovodi drzava.
pre 7 godina
Ako nema spaljivanja na lomači onda ništa.
pre 7 godina
Sreća što živim u Srbiji...
pre 7 godina
zasto nema podataka koliko se egzekucija godisnje izvrsi u SAD-u?
pre 7 godina
Pravo na život je univerzalna kategorija.Ako ubica ima pravo na život onda je tu neravnoteža pred zakonom prirode, jer je onda žrtva uskraćena za tu univerzalnu kategoriju prava na život.Zato se zalažem za smrtnu kaznu jer se organizovana zajednica mora boriti za uravnotežavanje zakona prirode.Svaka neravnoteža u odnosima sa prirodom ide na kraju pogubnosti organizovanih zajednica.Isti slučaj je i sa očuvanjem prirode.
pre 7 godina
Meni bi veca kazna bila da do kraja zivota trunem u zatvoru nego da me ubiju.
pre 7 godina
Sine...
... po meni je mnogo gore dobiti doživotnu nego smrtnu... a i u slučaju greške, ima velikog smisla... ... ali zatviri koštaju dosta. tako da se tu verovatno "lomi"...
pre 7 godina
# Trovach #
Jel nevin onaj mesar sto je ubio Tijanu Juric od 15 god?
Kao i mnogi drugi....steta sto je kod nas nema...odnoano sto smo poklekli pred svetom pa je ukinuli...
pre 7 godina
Zato mene te zemlje videti neće
pre 7 godina
Svima koji se ne slazu samnom, preporucujem da samo zamisle sebe, znate da ste nevini, a vode vas na gubiliste. Naravno da i zrtve ubica imaju pravo na zivot, ali nepravdu ne treba ispravljati nepravdom (ako je greska u pitanju).
pre 7 godina
Niko nema pravo da oduzme nekome zivot jer mu ga taj nije ni darovao. Ma kakav god zlocin da je neko ucinio, svakome treba dati sansu za pokajanje pa makar nevideo svetlost dana do kraja zivota. A imamo pregrst takvih primera gde su se mnogi razbojnici, ubice, kriminalci i najgori prestupnici pokajali i okrenuli svetom zivotu. Bog zato cesto i ostavlja mnoge nepravednike i bezboznike da dozive dubogu starost ne bi li im dao vreme za pokajanje. Pa kada tako cini Onaj koji daruje zivot i Koji ima vlast nad njim, ko smo onda mi da sudimo drugacije ?
pre 7 godina
Laganje do srmrti! Politicari pricaju kako je pojedincu dobro i kako mu je bolje nego dok je bila prethodna vlast dok ovaj umire polako od gladi, hladnoce i stresa.
Srbija
pre 7 godina
Među osuđenicima nad kojima je izvršena smrtna kazna ima čak 15% nevinih (svaki sedmi). Među osuđenima taj broj je još veći. Uvijek se treba voditi klasičnim načelom da je bolje pustiti 100 krivih nego pogubiti jednog nedužnog.
pre 7 godina
(Trovach, 23. oktobar 2016 20:57)
Ja se i slazem i ne slazem sa tobom,smrtne kazne bih vratio povratnicima pedofilima,silovateljima,masovnim ubicama itd..mada kao i svugde i taj oblik kaznjavanja se zloupotrebljava u nekim zemljama...
pre 7 godina
A ja u Nigeriji. ?
pre 7 godina
budi covek od casti a ne ona stvar,jesi moro smaknit nekoga,jesam i opet bi,evo sudite mi i zdravo
(ako vec,onda vec, 24. oktobar 2016 13:43)
tako je! a ne kao oni "nasi" mucavci u hagu, te "nisam znao, nisam bio tamo, svedoci lazu..." - gomila jadnih izgovora.
pre 7 godina
Među osuđenicima nad kojima je izvršena smrtna kazna ima čak 15% nevinih (svaki sedmi). Među osuđenima taj broj je još veći. Uvijek se treba voditi klasičnim načelom da je bolje pustiti 100 krivih nego pogubiti jednog nedužnog.
(point_of_sale, 24. oktobar 2016 11:19)
Не причај урбане легенде, него поткрепи доказом.
pre 7 godina
i onda kažu da je Rusija ne civilizovana zemlja. E moji Ameri
pre 7 godina
SAD, masinerija za ubijanje.Skoro sve smrtne kazne ima, u krvi im je da ubijaju cak i to nehumano.
pre 7 godina
Ova Amerika mi nije jasna. Ajde ove republikice muslimanske. Od njih sta drugo ocekivati, ali Amerika i ta njena demokratija i razvijenost ne idu sa ubijanjem :)
pre 7 godina
Štaaaaa ? Pa singapursko šibanje da se uvede planetarno... ostalo se slažem...
pre 7 godina
budi covek od casti a ne ona stvar,jesi moro smaknit nekoga,jesam i opet bi,evo sudite mi i zdravo
pre 7 godina
Kazu da je otsecanje glave macetom najhumaniji nacin izvrsenja smrtne kazne.Ne dao Bog nikome!
pre 7 godina
@Trovach
Ne slazem se s tobom, jer se taj tvoj argument moze primjeniti na bilo koju kaznu i sve ih ukinuti. Naravno da postoji mogucnost greske, ali rjesenje sigurno nije ukidanje kaznjavanja, vec veca dosljednost u dokaznom postupku, kao i kazna za pogresno donesene presude.
pre 7 godina
za terorizam i nije nista drugo nego smrtna kazna!
pre 7 godina
Bičevanje postoji i u Saudijskoj Arabiji
pre 7 godina
Kod nas smrtna kazna glasovanjem uzrokovanim malim platama uz pomoc politickih lazi.
pre 7 godina
@@...Ne znam i ne bih zeleo da saznam. Pre 2 godine mi je supruga bila zivotno ugrozena zbog lekarske greske (2x doza istog leka, u ambulanti i u bolnici), pa sam bio na granici da "postanem Hulk". Ne znam. Tesko je ubiti drugo ljudsko bice, cak iako mislis da si u pravu. Bolje 2 laksa pitanja.
pre 7 godina
Svima koji se ne slazu samnom, preporucujem da samo zamisle sebe, znate da ste nevini, a vode vas na gubiliste. Naravno da i zrtve ubica imaju pravo na zivot, ali nepravdu ne treba ispravljati nepravdom (ako je greska u pitanju).
(Trovach, 24. oktobar 2016 10:32)
Ево, ја се не слажем. Замисли ти да си невин, да су те са 22 стрпали на доживотну и да ти са 82 кажу "извини, грешка...". Неискупиве грешке су, дакле, могуће у обе варијанте. Залажем да најтежи злочинци буду убијени. Одмазда? Да. Много је, братац, свет постао свилен и лицемеран.
pre 7 godina
Među osuđenicima nad kojima je izvršena smrtna kazna ima čak 15% nevinih (svaki sedmi). Među osuđenima taj broj je još veći. Uvijek se treba voditi klasičnim načelom da je bolje pustiti 100 krivih nego pogubiti jednog nedužnog.
(point_of_sale, 24. oktobar 2016 11:19)
Da ali po zakonu verovatnoće če tih 100 krivih a puštenih ubica (jer samo ubice se osuđuju na smrt), ubiti posle toga barem nekoliko nevinih ljudi. Tako da su nedužni tu opet na gubitku.
pre 7 godina
Streljanje je zakon!
pre 7 godina
Da ne bude zabune, ja sam za mnogo strozije kazne, a pogotovo da kriminalci i monstrumi ne misle da ih u zatvoru ocekuje samo dozivotni odmor. Treba da odrade svoj smestaj, a ako je moguce, pogotovo kod nekih blazih slucajeva, da se pokusaju popraviti. Naravno da neko ko ubije iz afekta, ili iz koristi, ili iz "zadovoljstva" ne moze isto da se tretira.
pre 7 godina
Ma sve ok,ljudska prava,ne sme drzava da ubija,bla,bla,bla...ali za neke zemlje,smrtna kazna bi bila lekovita,npr.za ovo ovde,ovaj Divlji zapad. Glasao bih za Filipinskog Predsednika!
pre 7 godina
@Trovach. Poštujem mišljenje ali šta u slučaju kada dokazi crno na belo pokazuju da je osumnjičeni zaista počinio zločin?
pre 7 godina
@(ne)neutralni felsh
Kaze neko ko o islamu ne zna mnogo, sem naravno, onoga sto cuje na tv-u, procita u novinama, a sto cesto i nije tacno (mislim na terorizam koji se islamu podmece)...
Otkud vam pravo da tako pisete o religiji u koju oko jedna trecina planete veruje..? Vredjate sve njih?
Ne zelim da raspravljam sa vama, jer mislim da na osnovu nekih vasih prethodnih komentara mogu da pretpostavim vas trenutni odnos prema Bogu i religiji uopste, ali imajte postovanja prema drugima koji imaju drugacija uverenja.
pre 7 godina
@trovac: a politicari, dokazani izdajnici svoga naroda?
pre 7 godina
Zanimljivo. Uskoro će ih biti i u EU.
pre 7 godina
@Kvazimodo Sorabius: Bravo za komentar, na komentar!
pre 7 godina
Bez obzira kakvo delo je (mozda) pocinio osudjenik, uvek postoji mogucnost da je nevina osoba osudjena i pogubljena. Postoji mnogo potvrdjenih slucaja. Zato sam protiv smrtne kazne, bez obzira koliko se neki nece sloziti samnom. Oni misle da je taj mali procenat nevino osudjenih zanemarljiv, ali bas me interesuje kako bi se oni osecali u takvoj situaciji i da li bi im to i tada bilo OK?
pre 7 godina
Србија под хитно мора да уведе неку од ових казни. Сви имамо право на живот а шта је са педофилима или особама који су некоме узели живот...
pre 7 godina
Niko nema pravo da oduzme nekome zivot jer mu ga taj nije ni darovao. Ma kakav god zlocin da je neko ucinio, svakome treba dati sansu za pokajanje pa makar nevideo svetlost dana do kraja zivota. A imamo pregrst takvih primera gde su se mnogi razbojnici, ubice, kriminalci i najgori prestupnici pokajali i okrenuli svetom zivotu. Bog zato cesto i ostavlja mnoge nepravednike i bezboznike da dozive dubogu starost ne bi li im dao vreme za pokajanje. Pa kada tako cini Onaj koji daruje zivot i Koji ima vlast nad njim, ko smo onda mi da sudimo drugacije ?
pre 7 godina
Mozda jeste nehumano, ali u zemljama sa velikom populacijom ljudi bukvalno treba diktatura, jer ko ce sve to drzati pod kontrolom. Jedan vid diktature i sprovodjenja vlasti je i ovo. Samo zamislite sve mafijoze kod nas da su bile smaknute ovako. Pa bilo bi nam svima 3 puta bolje !
pre 7 godina
Zasto mislite da je ovakav nacin nehuman?
Zar silovatelj neduznog deteta ili nevine zene ne zasluzuje smrtnu kaznu ili nesto od pomenutog?
Zar onaj koji ubije neduznog coveka ne zasluzuje da mu se vrati istom merom ili ce biti nekoliko godina u zatvoru (kao sto je slucaj u nasoj bednoj drzavi) i izaci ce kao da nista bilo nije?
Totalno podrzavam ovakav vid kazne, iz razloga sto ako neko ubije coveka i vrati mu se istom merom, sledecem ako padne na pamet da ubije nekog, odvratice ga od toga.
Isto kao za odsecanje sake, kao sto je izrazeno u Saudijskoj Arabiji, onaj koji bude ukrao nesto i dokaze se da je on ukrao, odseca mu se ruka, i onom sledecem kad padne nesto na pamet da ukrade, setice se kazne koja ga sleduje ako ukrade nesto. Razmislite o tome...
Zato u Saudijskoj Arabiji je dokazano najmanji procenat kriminala, silovanja, ubijanja i slicno.
svako dobro
pre 7 godina
@(ne)neutralni felsh
Kaze neko ko o islamu ne zna mnogo, sem naravno, onoga sto cuje na tv-u, procita u novinama, a sto cesto i nije tacno (mislim na terorizam koji se islamu podmece)...
Otkud vam pravo da tako pisete o religiji u koju oko jedna trecina planete veruje..? Vredjate sve njih?
Ne zelim da raspravljam sa vama, jer mislim da na osnovu nekih vasih prethodnih komentara mogu da pretpostavim vas trenutni odnos prema Bogu i religiji uopste, ali imajte postovanja prema drugima koji imaju drugacija uverenja.
pre 7 godina
# Trovach #
Jel nevin onaj mesar sto je ubio Tijanu Juric od 15 god?
Kao i mnogi drugi....steta sto je kod nas nema...odnoano sto smo poklekli pred svetom pa je ukinuli...
pre 7 godina
@Trovach
Ne slazem se s tobom, jer se taj tvoj argument moze primjeniti na bilo koju kaznu i sve ih ukinuti. Naravno da postoji mogucnost greske, ali rjesenje sigurno nije ukidanje kaznjavanja, vec veca dosljednost u dokaznom postupku, kao i kazna za pogresno donesene presude.
pre 7 godina
Trovach@, lepo nam pokaza da si uspesno, u skladu s imenom, usao u psihu ubica, ali ni ne pokusa da udjes u psihu ubijenih!
Ako je psiha i razvijena kod bebe od deset meseci, od tri godine, dok je siluju a potom kamenicama razbijaju glavu.
Da se tvom bliznjem desilo ovakvo sta, sigurno bi lelekao: oko za oko, zub za zub.
Smrtna kazna bi morala biti civilizacijska vrednost za dokazane ubice nemocnih, ubistvo iz koristoljublja i OBREDNA ubistva. I to javna kazna, na ocigled ostecenih.
Sansa da se nevin egzekutira, uz enormni napredak forenzike, je prakticno nepostojeca.
Dakle, kad neko ubije bebu da dovrsi silovanje, ubije maloletnicu, ali i uvek kad postoji namera da se ubije, drustvo MORA da ima na umu pravo na zivot zrtve, a ne ubice. Sve ostalo je patolosko filozofiranje, mudrijasenje i analiza desenog DRUGOME.
Svakako treba spreciti ubistva zbog bilo kakvog politickog delovanja, kradja, i sl. A narocito treba skratiti proces od utvrdjivanja vinosti do egzekucije, ali ne kao u islamskim zemljama, gde muz prijavi preljubu zene - da bi je se otarasio, a ona isti dan bude kamenovana.
Nesumnjivo treba postojati smrtna kazna za najsurovija ubistva, zarad pravde za ubijene, a narocito za porodice zrtava.
pre 7 godina
Nema na ovoj listi mnogima omrazene, diktatorske i necivilizovane Rusije, dok su neke demokratske i civilizovane zemlje medju vodecima.
pre 7 godina
Smrtna kazna ne treba da postoji i trebalo bi je ukinuti u svim zemljama sveta. Nadam se, da će se ljudi dozvati pameti i jednom za svagda prestati sa tim divljaštvom.
pre 7 godina
Obzirom na monstruozne zločine lica koji su sigurno dokazani, ne vidim mogućnost da se takvi resocijalizuju. Kazna ima dve dimenzije: odmazdu i edukaciju društva pa predlažem da se u Srbiji uvede SMRTNA KAZNA!
pre 7 godina
Чим узмеш нечији живот (или квалитет живота) убиством, сакаћењем, силовањем, продајом дроге, издајом... одрекао си се свог права на живот. Живот јесте светиња, али не на начин Амнести Интернешнела који се бави лажночовекољубачком пропагандом.
pre 7 godina
Ko vam daje za pravo da nekom oduzmete život,a da za tako nešto budete blaže kažnjeni nego što ste vi svoju žrtvu kaznili?
Smrtna kazna?
Apsolutno da!
pre 7 godina
Streljanje je zakon!
pre 7 godina
Rusije nema na listi verovatno zato sto zvanicna Rusija (po nekadasnjem sovjeticarskom modelu) ne objavljuje podatke.
pre 7 godina
Među osuđenicima nad kojima je izvršena smrtna kazna ima čak 15% nevinih (svaki sedmi). Među osuđenima taj broj je još veći. Uvijek se treba voditi klasičnim načelom da je bolje pustiti 100 krivih nego pogubiti jednog nedužnog.
(point_of_sale, 24. oktobar 2016 11:19)
Da ali po zakonu verovatnoće če tih 100 krivih a puštenih ubica (jer samo ubice se osuđuju na smrt), ubiti posle toga barem nekoliko nevinih ljudi. Tako da su nedužni tu opet na gubitku.
pre 7 godina
Ma sve ok,ljudska prava,ne sme drzava da ubija,bla,bla,bla...ali za neke zemlje,smrtna kazna bi bila lekovita,npr.za ovo ovde,ovaj Divlji zapad. Glasao bih za Filipinskog Predsednika!
pre 7 godina
@Bez obzira kakvo delo je (mozda) pocinio osudjenik, uvek postoji mogucnost da je nevina osoba osudjena i pogubljena. Postoji mnogo potvrdjenih slucaja. Zato sam protiv smrtne kazne, bez obzira koliko se neki nece sloziti samnom. Oni misle da je taj mali procenat nevino osudjenih zanemarljiv, ali bas me interesuje kako bi se oni osecali u takvoj situaciji i da li bi im to i tada bilo OK?
(Trovach, 23. oktobar 2016 20:57)
A sa druge strane zasto gradjani da finansiraju zivot zatvorenika koji je npr. silovao i ubio maloletno lice?
pre 7 godina
AI je FARSA od humanosti!?
"Ugrozen je ljudski zivot i dostojanstvo" ubica???
A,sta je sa zrtvama???
Imaju li ubice pravo oduzeti nekome zivot???
Ako oduzimas tudji zivot,moras biti svestan da si zalozio svoj!?
Ovde izuzimam kazne po "serijatskom pravu", koje su verski fanatizam,ili montirane politicke procese!?
pre 7 godina
Pojedinac može da ubije i za to bude adekvatno kažnjen. Smrtna kazna je moralno pitanje koje društvo sebi mora da postavi. Da li smo spremni da bilo ko u naše ime bude ubijen. Ja nisam. Smatram da je maksimalnih 40 godina, bez prava na pomilovanje sasvim dovoljno.
PS.Dodala bih da se slažem i sa @Trovačevim argumentom.
pre 7 godina
Ubistvo iz osvete nikada nije resenje. Cak ni kada ga sprovodi drzava.
pre 7 godina
Svima koji se ne slazu samnom, preporucujem da samo zamisle sebe, znate da ste nevini, a vode vas na gubiliste. Naravno da i zrtve ubica imaju pravo na zivot, ali nepravdu ne treba ispravljati nepravdom (ako je greska u pitanju).
(Trovach, 24. oktobar 2016 10:32)
Ево, ја се не слажем. Замисли ти да си невин, да су те са 22 стрпали на доживотну и да ти са 82 кажу "извини, грешка...". Неискупиве грешке су, дакле, могуће у обе варијанте. Залажем да најтежи злочинци буду убијени. Одмазда? Да. Много је, братац, свет постао свилен и лицемеран.
pre 7 godina
@Trovach Slazem se i razumem sta zelis da kazes. Medjutim, nepravde i nepravedno osudjenih ljudi ce nazalost uvek biti, to niko ne moze da spreci, ma koliko se trudili i uvodili ne znam kakve sankcije ili sta vec. Ali, sa druge strane, postoje krvnici koji (sada ce neki pomisliti- a ko si pa ti da delis pravdu?) zaista zasluzuju ovo. Jer se nikad nece promeniti.. A i nase pravosudje je, opet nazalost, takvo da nasilnike, ubice, kriminalce osudi na par godina, pa posle slobodno setaju ulicom i nastavljaju sa zlocinima. :( Zar da pustim dete sutra u grad, pa da ga saceka ubica male Tijane?! TREBA TO SASECI U KORENU.
pre 7 godina
@trovac: a politicari, dokazani izdajnici svoga naroda?
pre 7 godina
Svi pisu kako u Rusiji ne postoje ili su na jako niskom nivou ljudska prava,kad ono vidi nema je nigde na ovoj listi za pogubljenja a Amerika se nasla u cak 3-4 brutalne stvari.O cemu mi ovde pricamo?
pre 7 godina
Bez obzira kakvo delo je (mozda) pocinio osudjenik, uvek postoji mogucnost da je nevina osoba osudjena i pogubljena. Postoji mnogo potvrdjenih slucaja. Zato sam protiv smrtne kazne, bez obzira koliko se neki nece sloziti samnom. Oni misle da je taj mali procenat nevino osudjenih zanemarljiv, ali bas me interesuje kako bi se oni osecali u takvoj situaciji i da li bi im to i tada bilo OK?
(Trovach, 23. oktobar 2016 20:57)
Slazem se sa Vama da postoje i takvi slucajevi. I ne znam da li je veci greh da je i tu ukljucena smrtna kazna, ili da nevin covek bude dozivotno zatvoren. Ne bih o sumnjivim delima. Vec o konkretnim slucajevima... Svedjanin Brejvik, pobio 90 ljudi- sad u zatvoru pise knjige, drugi ga hrane + zdrastveno i briga o njemu, a jos koristi i internet. Ili onaj iz Ivance sto zavio u crno celo selo. Ja u takvim slucajevima ne vidim nista drugo od smrtne kazne i to po hitnom postupku.
pre 7 godina
zatucani islam... vazda i zauvek.
pre 7 godina
"Pravo na život" je samo apstrakcija, sloboda se mora stalno braniti i čuvati, jer inače sva ta demagogija o "pravima" ne vredi pišljivog boba. U svakom slučaju, čak i da nije tako, ubica s predumišljajem ili silovatelj dece to pravo na život svakako gubi tim činom, smrtna kazna je neophodna za zveri u ljudskom obliku, jer se ničega drugog ne plaše, mada bi, naravno, trebalo da se primenjuje samo kada je krivica nesporno i nesumnjivo dokazana.
pre 7 godina
Pravo na život je univerzalna kategorija.Ako ubica ima pravo na život onda je tu neravnoteža pred zakonom prirode, jer je onda žrtva uskraćena za tu univerzalnu kategoriju prava na život.Zato se zalažem za smrtnu kaznu jer se organizovana zajednica mora boriti za uravnotežavanje zakona prirode.Svaka neravnoteža u odnosima sa prirodom ide na kraju pogubnosti organizovanih zajednica.Isti slučaj je i sa očuvanjem prirode.
pre 7 godina
@Trovach. Poštujem mišljenje ali šta u slučaju kada dokazi crno na belo pokazuju da je osumnjičeni zaista počinio zločin?
pre 7 godina
@trovach
Slažem se da postoji verovatnoća da je neki broj osuđenika na smrt pogrešno osuđen i da naravno niko ne bi voleo da se nađe u toj situaciji, i baš ova konstatacija je najčešća kod zagovornika ukidanja smrtne kazne. Isto tako zagovara se stav da država nema pravo nikoga da liši života, međutim postavlja se pitanje šta je sa pravom onih koji su lišeni života od strane pedofila, silovatelja, bahatih pijanih vozača ili zašto ne reći i surovo opljačkani od strane bankara i političara prilikom čega im je uništena fizička egzistencija i njih i njihovih porodica! Nisam zagovornik smrtne kazne, ali pravosuđe bi definitivno trebalo da ima mnogo efikasije metode kažnjavanja koje bi na bolji način vodile smanjenju broja krivičnih dela.
pre 7 godina
i onda kažu da je Rusija ne civilizovana zemlja. E moji Ameri
pre 7 godina
Sibanje je poprilicno dobra kazna. Dilerima, lopovima, lazovima, siledzijama nema boljeg. Nece narednih mese dana sesti na du*e, pa posle nek probaju da ponove krivicno delo. Da vidis samo kako bi se smanjili kriminal i korupcija u Srbiji.
pre 7 godina
@trovach
Ok, razumem te u potpunosti...pravosuđe nije idealno i dešava se da strada nevina osoba. Svakako veoma loša stvar.
Moje pitanje tebi:
Pročitah da se AI poziva na "pravo na život". Neka osoba oduzme život nekome...šta je sa žrtvinim pravom na život (ja ovde govorim o hladnokrvnim ubistvima u fazonu "eto došlo mi")? Koja je adekvatna kazna za serijskog ubicu?
pre 7 godina
Svaki normalan čovek je protiv smrtne kazne.
pre 7 godina
Zanimljivo. Uskoro će ih biti i u EU.
pre 7 godina
Na svakoj listi SAD...demokratija u punom sjaju!
pre 7 godina
Ne pisano pravilo je: što je zemlja zatucanija - to su načini izvršenja smrtne kazne odvratniji, a krivična dela zbog kojih su ljudi osuđeni - besmisleniji. Većina bi želela da se i u Srbiji vrati smrtna kazna, a da publika kao u kakvom rijalitiju gleda uživo iz prvog reda ili "preko televizora".
pre 7 godina
budi covek od casti a ne ona stvar,jesi moro smaknit nekoga,jesam i opet bi,evo sudite mi i zdravo
pre 7 godina
SAD, masinerija za ubijanje.Skoro sve smrtne kazne ima, u krvi im je da ubijaju cak i to nehumano.
pre 7 godina
Ameri su bas u lepom drustvu. A toliku demokrstiju rasirise po narodu.
A S. Koreju ne videh nigde
pre 7 godina
"Palestinska teritorija u oblasti Gaze" sramota šta se ovde piše a posle mi kukamo za Kosovom...
pre 7 godina
Među osuđenicima nad kojima je izvršena smrtna kazna ima čak 15% nevinih (svaki sedmi). Među osuđenima taj broj je još veći. Uvijek se treba voditi klasičnim načelom da je bolje pustiti 100 krivih nego pogubiti jednog nedužnog.
pre 7 godina
Drzava, niti bilo ko nema pravo da bilo kome oduzme zivot. Jedino ako bi to pomoglo da se vrati u zivot zrtva. Kako to nije moguce, ostaje samo jedan jedini razlog a to je osveta. Nikada I nigde strah od kazne smrcu nije sprecio da se nesto ucini. Jer da jeste zlocina ne bi bilo. Zlocinac ili nesto uradi u afektu (10%) ili se nada ne da ga nece ubiti, vec da ga nece uopste uhvatiti (90%).
Ne postoji apsolutno ni jedna statistika koja je potvrdila da je uvodjenje smrtne kazna smanjilo zlocine. Stavise obicno ide u suprotnom pravcu. Najmanje zlocina ima u zemljama koje nemaju smrtnu kaznu (tipa skandinavske zemlje, Holandija...).
I naravno uvek ostaje da I najgora kazna zatvora ako se utvrdi a je poresno izrecena, moguce je kako tako ispraviti. Ako nekog streljate I utvrdi se da ste pogresili, ceo pravosudni sistem je obesmisljen. Da ne pominjem da se smrtne kazne cesto dosudjuju zarad iracionalnig razloga a ne zlocina (preljuba, bogohuljenje I slicno)
pre 7 godina
Među osuđenicima nad kojima je izvršena smrtna kazna ima čak 15% nevinih (svaki sedmi). Među osuđenima taj broj je još veći. Uvijek se treba voditi klasičnim načelom da je bolje pustiti 100 krivih nego pogubiti jednog nedužnog.
(point_of_sale, 24. oktobar 2016 11:19)
Не причај урбане легенде, него поткрепи доказом.
pre 7 godina
Sine...
... po meni je mnogo gore dobiti doživotnu nego smrtnu... a i u slučaju greške, ima velikog smisla... ... ali zatviri koštaju dosta. tako da se tu verovatno "lomi"...
pre 7 godina
Ova Amerika mi nije jasna. Ajde ove republikice muslimanske. Od njih sta drugo ocekivati, ali Amerika i ta njena demokratija i razvijenost ne idu sa ubijanjem :)
pre 7 godina
Nigde Malog debelog velikog vodje S. Koreje a on je pola porodice pobio i dao lavovima
pre 7 godina
budi covek od casti a ne ona stvar,jesi moro smaknit nekoga,jesam i opet bi,evo sudite mi i zdravo
(ako vec,onda vec, 24. oktobar 2016 13:43)
tako je! a ne kao oni "nasi" mucavci u hagu, te "nisam znao, nisam bio tamo, svedoci lazu..." - gomila jadnih izgovora.
pre 7 godina
@Trovach
Mene zanima kako bi se osecao ti da ti neki manijak siluje, ubije i iskasapi dete samo zato sto mu se moze, i da onda slusas kako neki borci za ljudska prava pricaju o tome kako je taj ubica zasluzio sansu da se promeni i kako o trosku drzave treba da zivi u POSEBNOM odeljenju zatvora, kako bi imao potrebne uslove da se tokom izdrzavanja kazne rehabilituje? Da ga gledas kako pije, jede, gleda TV, ide u teretanu, bavi se sportom, jer nama je vazno da se on rehabilituje i ponovo uklopi u drustvo. Da mu ne fali dlaka s glave, iako je ubio dete ? Kako bi se osecao, mozes li to da zamislis uopste?
pre 7 godina
zasto nema podataka koliko se egzekucija godisnje izvrsi u SAD-u?
pre 7 godina
Većinom islamske države, jer Islam je religija ''mira i tolerancije''.
pre 7 godina
Bez obzira kakvo delo je (mozda) pocinio osudjenik, uvek postoji mogucnost da je nevina osoba osudjena i pogubljena. Postoji mnogo potvrdjenih slucaja. Zato sam protiv smrtne kazne, bez obzira koliko se neki nece sloziti samnom. Oni misle da je taj mali procenat nevino osudjenih zanemarljiv, ali bas me interesuje kako bi se oni osecali u takvoj situaciji i da li bi im to i tada bilo OK?
(Trovach, 23. oktobar 2016 20:57)
Jedan od onih boljih komentara
pre 7 godina
Dodao bih jos na komentar Trovach-a da smrtna kazna moze i da poveća broj ubistava. Kada kriminalac zna da je počinio zločin za smrtnu kaznu, ubiće svakoga ko bi mogao da svedoči protiv njega, jer nema šta da izgubi.
pre 7 godina
Kod nas se smrtna kazna izvrsava godinama.
Egzekutori politicari.
I vrlo je bolna.
pre 7 godina
Laganje do srmrti! Politicari pricaju kako je pojedincu dobro i kako mu je bolje nego dok je bila prethodna vlast dok ovaj umire polako od gladi, hladnoce i stresa.
Srbija
pre 7 godina
Sa sibanjem se slazem,i mogu odmah da kazne onog vozaca sto je vukao psa po Grocjoj .A primetio samda je USA uvek na listi sa Bangladesom,Avganistanom,Bocvanom i Papuom Novom Gvinejom :(
pre 7 godina
Štaaaaa ? Pa singapursko šibanje da se uvede planetarno... ostalo se slažem...
pre 7 godina
Ako nema spaljivanja na lomači onda ništa.
pre 7 godina
(Trovach, 23. oktobar 2016 20:57)
Ja se i slazem i ne slazem sa tobom,smrtne kazne bih vratio povratnicima pedofilima,silovateljima,masovnim ubicama itd..mada kao i svugde i taj oblik kaznjavanja se zloupotrebljava u nekim zemljama...
pre 7 godina
Meni bi veca kazna bila da do kraja zivota trunem u zatvoru nego da me ubiju.
pre 7 godina
Trovach
Slažem se . Rimljani su rekli: Bolje osloboditi stotinu krivaca,nego osuditi jednog nedužnog.
pre 7 godina
Za neka zlodela, slažem se sa smrtnom kaznom i to samo u slučaju da je to zlodelo nepobitno dokazano, npr pedofili, ubice dece, razni sadisti itd. Mada, ta kazna vrlo kratko traje, mozda je bolje da ovakvi provedu život muceci se i ispastajuci za svoja zlodela. Ne slažem se smrtnim kaznama u pojedinim arapskim zemljama gde osuđuju ljude na smrt za svakojake gluposti...
pre 7 godina
za terorizam i nije nista drugo nego smrtna kazna!
pre 7 godina
USA moraju da se nađu u svakoj boraniji...
pre 7 godina
Kod nas smrtna kazna glasovanjem uzrokovanim malim platama uz pomoc politickih lazi.
pre 7 godina
Od zemalja uglavnom SAD se ponavlja uredno u skoro svakoj kazni.
pre 7 godina
Procitao sam negdje podatak da je u Engleskoj prije ohoho godina kazna za samoubojstvo bila smrt. Dakle ako si se probao ubiti pa nisi uspio, ceka te smrt. Ironicno...
pre 7 godina
Postoji snima iz Saudijske Arabije na kojem zeni zbog navodne preljube na sred ulice odseku glavu iz dva udarca. Posle prvog sam povracao...
pre 7 godina
Svima koji se ne slazu samnom, preporucujem da samo zamisle sebe, znate da ste nevini, a vode vas na gubiliste. Naravno da i zrtve ubica imaju pravo na zivot, ali nepravdu ne treba ispravljati nepravdom (ako je greska u pitanju).
pre 7 godina
Pa zamislite kako bi to bilo vrh da kod nas uvesti za kradju da se odsece ruka. Samo da se primenjuje ne bi se prodala ni jedna zimska rukavica :-)
pre 7 godina
Mislim da je bolja varijanta osuditi ih na dozivotni prisilni rad, korisnije je drustvu, humanije je a istovremeno okrutnije prema osudjeniku.
pre 7 godina
Ljudi su neverovatno sadisticka stvorenja !
pre 7 godina
U Maleziju ako pokusate da prosvercujete bilo kakvu vrstu opijata i uhvate vas odmah dobijate presudu smrtna kazna.
pre 7 godina
Kina,iran,pakistan,saudijska arabija i SAD!i lepo se drustvo ameri umetnuli
pre 7 godina
"bacanje sa visine"...jbt koja bolestina !!
pre 7 godina
Zato mene te zemlje videti neće
pre 7 godina
Bičevanje postoji i u Saudijskoj Arabiji
pre 7 godina
Kamenovanje, javno odrubljivanje glave..Saudijska Arabija. Inače, vidi se, ko je "inspiracija" ID.
pre 7 godina
bolja je dozivotna robija ali robija, znaci proizvodnja u zatvoru itd.. znaci od prodaje te robe, zatvor moze da bude samoodrziv a ovi da rade, jbg kakva je to kazna ako ceo dan lezis imas.pravo na tv. knjige ..
pre 7 godina
@@...Ne znam i ne bih zeleo da saznam. Pre 2 godine mi je supruga bila zivotno ugrozena zbog lekarske greske (2x doza istog leka, u ambulanti i u bolnici), pa sam bio na granici da "postanem Hulk". Ne znam. Tesko je ubiti drugo ljudsko bice, cak iako mislis da si u pravu. Bolje 2 laksa pitanja.
pre 7 godina
Sreća što živim u Srbiji...
pre 7 godina
Kazu da je otsecanje glave macetom najhumaniji nacin izvrsenja smrtne kazne.Ne dao Bog nikome!
pre 7 godina
Kad sam čitao o kamenju...jeza me je probila od te surovosti...Sve ostalo izuzev "šibanja" je uglavnom brza smrt i opet na kraju i sigurna...al' kamenovanje,zamislite samo da je taj neko do struka ukopan i ladno gas iz sve snage gadjaju kamenjem dok se on bori da se iščupa i tako dok ga u 90% slučajeva ne ubiju...ccccccc
pre 7 godina
A ja u Nigeriji. ?
pre 7 godina
Sve same "demokratske" države!
pre 7 godina
Bastion 'demonkratije' SAD u 3/7 stavki spiska.
pre 7 godina
Da ne bude zabune, ja sam za mnogo strozije kazne, a pogotovo da kriminalci i monstrumi ne misle da ih u zatvoru ocekuje samo dozivotni odmor. Treba da odrade svoj smestaj, a ako je moguce, pogotovo kod nekih blazih slucajeva, da se pokusaju popraviti. Naravno da neko ko ubije iz afekta, ili iz koristi, ili iz "zadovoljstva" ne moze isto da se tretira.
pre 7 godina
@Kvazimodo Sorabius: Bravo za komentar, na komentar!
90 Komentari
Sortiraj po: