Petak, 21.10.2016.

16:11

Dačić Briselu: Neće biti napretka? Pa ne mora da ga bude

Problemi u pregovorima Beograda doveli su u pitanje nastavak dijaloga u Briselu.

Izvor: B92

Daèiæ Briselu: Neæe biti napretka? Pa ne mora da ga bude IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

B

pre 7 godina

(sale, 21. oktobar 2016 16:18)

A kako to postici bez pomoci Evrope,objasni molim te!
(EU, 21. oktobar 2016 16:27)

E, ovkve komentare sam cekao. Dragi EU, nece nama EU nikad pomoci, oni gledaju svoje interese. Oni ce se, recimo, boriti da im neko ne proda prepakovani secer kao Kole (nesto slicno su uradili i Rusi s nasim mesom pre neku godinu). A protiv nase unutrasnje korupcije nece prstom mrdnuti.
Njih nije broga sto hocemo ili moramo da potplacujemo saobracajce, doktore, profesore, sudije, cinovnike. Oni brinu za svoje pare koje su nam dali i tu korupcije ne sme biti.
Ostalo ce biti jos gore, nego pre ulaska u EU. Vidi primer Bugarske koja je ostala bez 2 milijarde EUR za poljoprivredu i Hrvatske gde ljudi masovno propadaju pokusavajuci da se takmice na evropskom trzistu... Samo ce politicari profitirati od EU, desetak ljudi ce biti izabrano u Evropski parlament i to je to...
Ulazak u EU je politicka odluka, da bi se osiguralo zaledje NATO za napad na Rusiju, ona zavisi od politicke procene mnogo vise nego od naseg (ne)rada. Naravno da cemo morati uci i u NATO.

50 nijansi *****

pre 7 godina

Ne laže pas radi sela nego radi sebe.
Ili u prijevodu njemu se ne ide u EU. Pa izmišlja razloge. Danas jedan sutra drugi. On i Mali Vuk su sada upravna sudska i izvršna vlast. Više koncentrirana vlast nije bila ni u puno razvikanijim diktaturama. A do sada ni jedan diktator nije sebi ukinuo ovlasti. Jasno im je da u EU ne bi mogli raditi što im se prohtije.
Njima se ne ide u EU, ali to nisu rekli ni jednom investitoru koji dolazi otvarati pogon. Ukratko lažu vama, lažu njima. Barem neka konstanta (sa izuzetkom Đinđića) u srpskoj politici.
Istaknuti političari bi trebali biti ljudi sa vizijom. Ja ovdje čujem ne ćemo, nismo i slične negacije. Ovi političari vas neće - nigdje dovesti.

Ovdje se uporno ponavlja da EU nekoga ucjenjuje jer traži ispunjenje nekih uvjeta. Pa ne sile nas oni u EU. Oni vas drže u čekaonici do ispunjenja zahtjeva. I što je tu za ljutnju. Ili ih ispunite. Ili ne.

Nikola

pre 7 godina

Dacic je pragmatican, pa se na talasu euro-odusevljenja tako i postavljao. Ali je u srcu evroskeptik, i ceka povoljan momenat da to i pokaze. Ne zaboravimo ko je on zaista. Kao politicaru, nema mu ravnog u ovoj zemlji, jer je androgen i suptilan. Ova dileja sto se predstavlja za cara je emotivac; dakle, maltene, kafanski politicar.

TTD

pre 7 godina

Угледајмо се на швајцарску и скандинавске земље.......ни запад ни русија.........гледамо своје двориште
(ИБАРСКА ЗУМЗАРА, 21. oktobar 2016 19:26)


Ja se apsolutno slazem.
Svedska, Finska i Danska u EU, Norveska i Danska u NATO.
Svajcarska u Sengenu i ima zajednicko trziste sa EU....

Znaci, po tvom komentaru, Srbija u EU i NATO.

Zemun grad SPO

pre 7 godina

Imas i ostale drzave koje nisu clanice EU & NATO ali su usaglasile svoje zakone zakonima EU i samim time namamili investitore...
(Aleksandar Jovanovic, 21. oktobar 2016 18:32)

Ovo je trusno podrucje sa problemima u BiH,Makedoniji,C.Gori, na Kosovu...Za sve te sporove, arbitar ce biti EU i NATO. Ako nismo punopravni clanovi tih organizacija uvek ce odluke biti na nasu stetu.To onda stvara iritaciju koja nas sa polja neutralnosti prebacuje u faze losih odnosa sa Zapadom.To onda dovodi do nestabilnosti, a time i do izbegavanja investiranja stranih kompanija.Srbi van Srbije bi bili u daleko nepovoljnijem polozaju, jer bi smo bili nemocni da uticemo na njihov status.
Svajcarska i Norveska nemaju problematicno okruzenje i imaju svoje potencijale koji ih dovode do boljeg standarda.Mi smo drzava privredno oronula, sa korupcijom u svim institucijama. Poglavlja EU i sluze da se sistem dovede u red. Politicarima poput Dacica standardi i vrednosti EU ne odgovaraju. Njima odgovara postojeci truli sistem koji koriste za sticanje politicke i ekonomske moci.U sistemu kakav je u EU, recimo, ne bi mogli da se izvuku iz toliko afera bez politicke i krivicne odgovornosti.

ИБАРСКА ЗУМЗАРА

pre 7 godina

Угледајмо се на швајцарску и скандинавске земље.......ни запад ни русија.........гледамо своје двориште

JohnnyCash

pre 7 godina

Trepču nisu trebali niti spominjati samo huškate narod time. znase da to nikad više Srbsko biti kao ni kosovo.
A što se tiče diploma to nije nikakvo čudo kad predsjednik države ima lažnu diplomu. I čemu onda pobuna oko takvih stvari???? Sve ste vi to znali a sad huškate narod kao EU kriva

anti EU

pre 7 godina

Mnogi vicu kako je dosadan Vucic i da nam cak iskace i iz frizidera.A kako se niko ne seti da nam ta EU iskace cak i iz frizidera.Gde god se okrenemo samo se trubi EU,pa EU integracije nemaju alternativu.To je postala pomama,neka shizofrenija,neka manija ili fetish.Kao pokvarene ploce samo nase vlasti vec 16 godina trube o toj EU.Pa ziveli smo i bez nje,i to smo bolje ziveli dok nismo odlucili da idemo u EU.

Pedja

pre 7 godina

Skupljanje politickih poena preko grbace ovog naroda. Za svaki zastoj na putu ka EU ceh placa narod. Dacicu i ekipi odgovara da nikada ne udjemo u EU da bi nastavili da zive kao bubrezi u loju.

miloje

pre 7 godina

kako mi njima da verujemo kad smo u dva svetska rata bili neprijatelji. Oni misle da ce ovog puta uz pomoc Jenkija porobljivaca da naplate sve. Zajebace se i ovog puta. Bog i pravda su na nasoj strani

vladivostoknamoru

pre 7 godina

Vozim Hyundai automobil, mobilni telefon Huawei, pisem ovo sa Lenovo laptopa, nosim Adidas patike proizvedene u Aziji, dakle uglavnom se snabdevam sa azijskom robom, kao i vecina gradjana i EU i Rusije. I sta sad sa tvojom kafanskom teorijom?
(ma da, 21. oktobar 2016 18:14)
Pa nista...sto si se upalio?
Skini jednu straftu sa patika,da ne lice na adidas i idi pali ambasadu.

Paja

pre 7 godina

Ivica Dačić, Tomislav Nikolić, Aleksandar Vučić, Aleksandar Vulin, Nebojša Stefanović, Aleksandar Antić, Milan Krkobabić ... Zar vam ovo liči na ekipu koja će omogućiti ulazak Srbije u EU? Od naroda koji ima Teslu, Pupina, Milankovića, Cvijića, ... na šta smo spali. Koliko smo jadni kada smo dozvolili da nas ovakvi mediokriteti vode i predstavljaju u svetu.

Dejan

pre 7 godina

Prvi put se slazem sa Dacicem,dosadila je ta EU vise i Bogu i narodu,nece biti smak sveta i da nikad ne udjemo tamo,a i onako polako svi izlaze odatle

Dejan

pre 7 godina

Prvi put se slazem sa Dacicem,dosadila je ta EU vise i Bogu i narodu,nece biti smak sveta i da nikad ne udjemo tamo,a i onako polako svi izlaze odatle

Dejan Kostic

pre 7 godina

Svi koji zele u EU srecan im put. Vize su ukinute pa idite usrecite se tamo ako mislite da ce vam procvetati ruze. Ja jednostavno nisam zainteresovan i siguran sam da se ulazak u EU sa svim mogucim ucenama ne isplati. Samo ovog puta puna podrska Ivici Davicu.

ma da

pre 7 godina

@vladivostoknamoru

Vozim Hyundai automobil, mobilni telefon Huawei, pisem ovo sa Lenovo laptopa, nosim Adidas patike proizvedene u Aziji, dakle uglavnom se snabdevam sa azijskom robom, kao i vecina gradjana i EU i Rusije. I sta sad sa tvojom kafanskom teorijom?

Aleksandar Jovanovic

pre 7 godina

(Zemun grad SPO, 21. oktobar 2016 17:36


Imas i ostale drzave koje nisu clanice EU & NATO ali su usaglasile svoje zakone zakonima EU i samim time namamili investitore. Sto se tice korupcije mislis da u Istocnim drzavama EU i bivsim republikama SFRJ koje su sad au EU nema korupcije i da su oni to iskorenili pre nego sto su usli u EU? Zavaravas se moj prijatelju, treba samo sprovesti ono sto je napisato i drzati se zakona.Srbija ima odlicne zakone ali niko ih NE postuje na zalost!

Kada Srbin ode u EU da vidis kako zna da postuje zakone i pridrzava se reda jer zna da tamo zakon funkcionise a zakon nefunkcionise sam od sebe vec ljudi moraju da ga sprovedu inac eje mrtvo slovo na papiru, dok kod nas u Srbiji ma kakav zakon imam ja onog moga on ce mi to srediti.

Srbi se drze zakona po onoj definiciji kad budem vidio ostale da se pridrzavaju i ja cu. E zato i jeste tako kako je jer nikoga nije briga za zakon. Neka dadnu vece plate sudijama policiji inspektorima raznim, da vidis onda kako se zakon sprovodi.

Jednom kada stavis potpis da si se odrekao Kosova ti si zapecatio sudbinu te pokrajine. Nista nije vecno i ova tiranija Americka i pro zapadna eto samo vi stavite potpis pa cemo mi da poletim oda otvaramo fabrike u Srbiji. Jest kad bi se z...ali. Srbi su trpili TURKE 500 godina, Jevrejski narod hiljadama godina a vi bi veru za veceru da prodate.Ako ti se ne dopada a ti pravac Nemacka radi 3-6 meseci moleraj na crno vratis se u Srbiju pa opet tako.

Meister Jakob

pre 7 godina

Mislim da lepo priznamo Kosovo uvedemo sankcije Rusiji udjemo odmah u Eu pa da mozemo da radimo bez Viza u Nemackoj. Ovde zivimo kao zarobljenici u Srbiji sa platom od 200e u unutrasnjosti. Jedva se snalazimo.
(Nikola, 21. oktobar 2016 16:54)

Ne ide prijatelju to tako.
Svaka EU zemlja ima pravo odgoditi novim članicama do 7 godina slobodan rad. Konkretno Hrvatska još uvijek treba radnu dozvolu za Englesku, Austriju i Holandiju, mislim da treba i za Sloveniju ali u Hrvatskoj postoji otprilike 0 interesa za život u Sloveniji.
Od ulaska u EU možeš živjeti u tim zemljama i imati svoju firmu, ali sve zemlje u principu novim članicama zabrani slobodan rad na 2 godine, tako je bilo s nama, jedino nam je Irska odmah po ulasku dozvolila slobodan rad, ostale zemlje su uvele čekanje od 2 godine.

mina

pre 7 godina

@Mladen Mladenovic

Procitajte komentar potpisan sa " Zemun grad SPO", pa malo razmislite.... Nije vas nacin misljenja jedini moguc, ima ih jos...

Vojvoda Momcilo

pre 7 godina

(sale, 21. oktobar 2016 16:18)

A kako to postici bez pomoci Evrope,objasni molim te!
(EU, 21. oktobar 2016 16:27)

Nije ti potrebna EU za to. Smeni korumpiranu sudsku vlast, donesi prave zakone i sprovodi. Umesto subvencija strancima za radna mesta placena po 200-300 evra, daj podsticaj malom i srednjem preduzetnistvu. Eliminisi partokratiju kako skolovani strucnjaci ne bi odlazili. Smanji poreze, oteraj MMF, investiraj u komparativne prednosti odnosno selo i poljoprivredu. Probudi se, nemoj da te zaslepljuju EU fanatizmom.

evric

pre 7 godina

Da evroameri zele da se docepaju ono malo nase imovine na kosovu vec je svima jasno. pa nisu ga valjda priznali zbog albanaca.Pazi, traze da MI uspostavimo Dobre odnose sa "kosovom", sto znaci da prihvatimo sve sto evroameri traze, u ime albanaca, a ko posle koristi resurse zna se.I kada mi uspostavimo DOBRE odnose sa KOSOVOM, umesto obrnuto, albanci ce samo uci u evropu na gotovo.neka neko ko zeli "nezavisnost" uspostavi DOBRE odnose sa svojom maticnom drzavom.

ziks

pre 7 godina

@Mladen Mladenovic

Srecom, ne misle bas svi ovde kao vi.....
Uostalom, pitajte vase unuke za misljenje, ili ako ih nemate,onda unuke vasih prijarelja....

zimzeleni

pre 7 godina

Jel to politika tvoje stranke, Vlade Srbije ili tvoja predsednicka kampanja? U svakom slucaju je - amaterizam. Kad god nas stis, mi nadrljamo. Daj da ti platimo neki veciti godisnji sa penzijom i bonusima... samo da vise ne stitis nase interese.

bachi

pre 7 godina

Mislim da lepo priznamo Kosovo uvedemo sankcije Rusiji udjemo odmah u Eu pa da mozemo da radimo bez Viza u Nemackoj. Ovde zivimo kao zarobljenici u Srbiji sa platom od 200e u unutrasnjosti. Jedva se snalazimo.
(Nikola, 21. oktobar 2016 16:54)
I u beogradu su tolike plate kod privatnika pa čak i nekim državnim ustanovama (vozač u domu zdravlja u beogradu ima platu 25 hiljada).

vladivostoknamoru

pre 7 godina

Zamolio bih sve,koji su za E.U.da ne voze vise Lade i ne nose Ruske satove.niti da se oblace u Ruska odela i da ne idu u Rusiju na odmor.
Isto tako...one koju su za savez sa Rusijom a protiv ulaska u E.U.da prestanu da voze,Mercedese,BMW,Opele,RenoePezoe,Citroene...da ne nose njihove satove i odela.da ne idu tamo ni na odmor a ni da rade.ako imate malo bar morala...pa ne mozes ovde da mi pricas o sugavoj i propaloj E.U,a jedva cekas da sednes u Mercedes.

italy

pre 7 godina

EU je insititucija u propasti, za manje od deset godina nece je vise biti. Ali, ako u medjuvremenu, vi im mozete uzeti novac za kakav resurs, uzmite ga.

Jkl

pre 7 godina

Ne mora da se slaze sa ovim, ali ovo nije jezik diplomatije. Prevazisao je cak i Slobu.
Videli smo kako smo prosli sa onim "Uh al im ga rece" ili tako nekako.

miodrag

pre 7 godina

@vladivostoknamoru
da ne ispadne da branim dačića, ti druže misliš da su brendovi potrošačkog društva sve po čemu se vrednuje neka civilizacija? Neko ulaže u auto indistriju neko pravi dobre satove, neko mobilne telefone...neko obrazuje vrhunske stručnjake, neko ulaže u energetski sektor i snabdeva pola evroazije energentima. Nije cela istina samo ono što ti vidiš....obrazuje ovaj svet još ponešto osim brendova

mmm

pre 7 godina

Zamolio bih sve,koji su za E.U.da ne voze vise Lade i ne nose Ruske satove.niti da se oblace u Ruska odela i da ne idu u Rusiju na odmor.
Isto tako...one koju su za savez sa Rusijom a protiv ulaska u E.U.da prestanu da voze,Mercedese,BMW,Opele,RenoePezoe,Citroene...da ne nose njihove satove i odela.da ne idu tamo ni na odmor a ni da rade.ako imate malo bar morala...pa ne mozes ovde da mi pricas o sugavoj i propaloj E.U,a jedva cekas da sednes u Mercedes.
(vladivostoknamoru, 21. oktobar 2016 17:03)

- Zasto? Pa nisu ljudi u Srbiji "saksije" (barem ja tako mislim), da se ogranicavaju na EU ili Rusiju! Normalan covek ce gledati da uzme (kupi) ono sta misli da je najbolje za njega. Dolazilo ono iz EU, USA, RUS, Kine... Primera radi, kupio sam mobilni telefon Kineskog proizvodjaca Xiaomi (Redmi 3 Pro 32GB), ne zato sto sam ljubitelj Kine, vec zato sto sam za malo para (150e) dobio odlican telefon, koji mi zavrsava posao...

Aleksandar Jovanovic

pre 7 godina

Jedno pitanje za sve. Sta bi ste vi vise hteli da budete socialni slucaj EU da budete na njihovom dnevnom kazanu, ili da imate jaku Srpsku ekonomiju da niste u EU ?

Ja bih pre posao a ne socialu.


Vise fabrika vise IT kompanija u Srbiji a za EU ako se dogovorimo i ako nam se isplati ok ucicemo ako ne barem imamo jaku ekonomsku drzavu.

Marko

pre 7 godina

Kakva providna predsednicka kampanja malog Ivice.....pa sve ali sve se zna Srbija ce uci u EU 2021 zajedno sa CG.....kasnije postati i NATO član....ali izigravanje "hardcore" nacionaliste donese po neki glas...zar ne Ivice

Dorijan

pre 7 godina

Pa I vi sami ponizavate narod koji zivi u ovoj zemlji I koga je sve manje zasto bi se onda oni prema vama političarima odnosili drugačije...

Mars

pre 7 godina

"Pa da, sta njega briga, nije da ce njemu biti ista bolje ako Srbija udje u EU. Sto bi Dacic zurio...
(Milan, 21. oktobar 2016 17:02)"
Pa ne "ulaze" oni u EU da bi TEBI bilo bolje...

da li sam sizofren?

pre 7 godina

iako zivim u eu i planiram da se za nekoliko meseci vratim u srbiju, veliki sam protivnik iste! jednostavno me zamaraju vise ucene i pritisci, nacionalizam u eu koji buja svakog dana, za mene je ovo sasvim ok odgovor. nisam ni za rusiju, postujem je kao veliku zemlju, jos manje za nato! jesam za slobodnu i nezavisnu srbiju koja saradjuje s kim ona hoce, a najbolje sa svima. ali bez ucena! srbija nikad nije trebalo da ide putem eu, vec je trebalo da trazi privilegovano partnerstvo sa eu, to je ono sto su nudili turskoj!

djuro

pre 7 godina

@vladivostoknamoru
a zašto ne možeš? Ti uvek kad odeš u McDonalds staviš ruku na srce i u sebi izrecituješ onaj njihov pledge of allegiance? Jer, ako ne, šta ćeš tamo? Idi jedi ruske hamburgere.
Kod nas je kvalitet kritičkog mišljenja i logičkog rasuđivanja zapanjujuće nizak. Tako je vrlo lako ljude navući na svakakve gluposti, od komunističkog jednoumlja, preko vulgarnog nacionalizma i šovinizma, do ovog, kako bi ga nazvali, ideološkog konzumerizma.

light

pre 7 godina

(@Veerghoen 21. oktobar 2016. 17:13

Srbija Rusija ne treba nam Unija!)

Zasto su Nemci,po cenu zivota,bezali iz Istocne u Zapadnu Nemacku,a ne obrnuto?!?
Zasto su Rusi bezali iz SSSR-a na Zapad a ne obrnuto?
Zasto su s v e drzave Varsavskog pakta pobegle u EU i NATO cim se moglo?!?

Bucko razmisljam

pre 7 godina

I takooooo, dok se Vucic zahvaljuje Namibiji na stavu o Kosovu i dok Tomislav Nikolic ne zna ko bi mogao biti bolji Predsednik Srbije od njega
Ivica Dačić kaze Briselu: Neće biti napretka? Pa ne mora da ga bude

Vala i ne mora !

Ante Bot

pre 7 godina

Kakva providna predsednicka kampanja malog Ivice.....pa sve ali sve se zna Srbija ce uci u EU 2021 zajedno sa CG.....kasnije postati i NATO član....ali izigravanje "hardcore" nacionaliste donese po neki glas...zar ne Ivice
(Marko, 21. oktobar 2016 17:37)

Ma bogati, iz kojeg izvora si to saznao?!
Srbija ni slučajno neće ući u EU prije Kosova, u najboljoj varijanti zajedno, jer EU ne želi da Srbija ima priliku kočiti Kosovo!

lord

pre 7 godina

ima dacic precutnu podrsku od nekih sila sa zapada, zato ovo i prica...americi i britaniji ne odgovara da srbija udje u eu jer bi se otvorila mogucnost da nemacka u vecoj meri bude zastupljena na balkanu a i da preko rumunije i bugarske izadje na crno more pa da ima otvorenu rutu za saradnju sa rusijom a i sa kinom... ta ruta je dunav naravno... a saradnja nemacke i rusije je nesto protiv cega se zapad bori duzi period ...

Luka

pre 7 godina

Srbi moji spremite se da vas jos milion dva napusti Srbiju kao sto sam i sam morao. Samo zato jer nema napredka a zasto ? Pa generacijama isto, zbog Kosova, u prevodu trpite jer se sanja o necemu sto se vise nikada ne moze vratiti Zao mi je samo mladih ljudi koji su kao u kavezu i iako mladi automatski i puni zivota, prisiljeni su na svenacionalnu frustraciju i opstu apatiju koja drzi Srbiju na mestu vec vekovima. Tuzno i place mi se zbog onih koji su mi dole i gledam kako da ih sve izvucem odande sto pre.

Stru

pre 7 godina

Ma ljudi, sve je jasno: srbija zamajava EU dok moze da uzima milijone od prikljucnih fondova, a onda ce partiJOte da kazu, ma ko vas J... mi gubernisemo po Ruski. Kako bi ova ekipa mogla da bude deo neke Evrope sa Dacicem&Co. na vlasti!

Aleksandar

pre 7 godina

Osnovni problem i nije u stavu "pa nek ne bude napretka u pregovorima i poglavljima", jer je stav ispravan, pristali smo do sad na sve sto su nam tutnuli pod nos.

Problem je sa vizijom sta cemo da radimo ako ne bude poglavlja i EU. Mene za EU odavno nije briga, ali za Srbiju jeste. Ovako kako je ne valja posao. Moramo da sredimo prvo sudstvo i policiju, napravimo zakone primerene nasem drustvu a ne da prepisujemo Svedske koji su ovde neprimenljivi. Pa onda da ih sprovedemo. I da vaze za sve. E onda mozemo dalje.

Cekam da se pojavi neko sa takvom idejom. Ovi svi zajedno od Milosevica pa preko Tadica do Vucica samo znaju sta nece ili ne mogu da urade a ne sta hoce ili bi bilo dobro ili ne daj boze bi trebalo da se uradi.

Zemun grad SPO

pre 7 godina

(Aleksandar Jovanovic, 21. oktobar 2016 17:04)

E moj prijatelju... Kako mislis da stvorimo jaku ekonomiju, ako budemo izolovano ostrvo okruzeno drzavama clanicama EU. Nama trebaju evropski mehanizmi kako bi smanjili korupciju. Treba nam slobodno trziste EU gde zivi stotine miliona ljudi.Gotovo sve sto se danas gradi u Srbiji podpomognuto je donacijama EU. Koliko toliko smo izasli iz posledica poplava zahvaljujuci Uniji koja je za poplavljena podrucja u Srbiji, BiH i Hrvatskoj izdvojila skoro milijardu evra.Ukoliko odustanemo od evropskog puta politicka, ekonomska i nacionalna steta za Srbiju i Srbe u okruzenju bila bi nenadohnadiva.

Ja

pre 7 godina

U pravu je, EU nam nije neophodna.
Ali ako ne pristajemo na njihove ucene, onda treba sami da sredimo svoju devastiranu ekonomiju, bez pomoći EU (koja bi ionako bila minimalna jer EU ima previše svojih problema da bi se još i nama bavila).
To možda zvuči teško, ali je moguće, jedini problem je što za to već duže od decenije ne postoji politička volja.

milosh

pre 7 godina

@Rapa Nui

Nisam glasao za Dacica, Milosevica, ni dok su sile bili,a sto bih sad?!?
(Dacic je na vlasti od 2004. u koaliciji sa svim vladama....dobro pliva u svim vodama...sa kofercetom i bez....)

voodoo

pre 7 godina

Svi znamo da Eu nije fer, ali isto tako su stranke koje su na vlasti u svojim predizbornim programina napisale da su za Eu, a pritom zastita drzave se ne radi na konferencijama za stampu i u izjavama, vec na delima. Zastiti vi domace poljorivrednike od zakona u kome ste dozvolili kupovinu poljoprivrenog zemljista od strane stranih firmi, zastite i razvijajte domacu privredu domacu, a ne stranim proizvodjacima 10 hiljada evra po radniku, a domacim ni hiljadu, i domace proizvode zastite carinom, a ne da omucavate uvoznicke lobije da zaradjuju duplo dok pritom unistavaju domacu proizvodnju, zastite skole od preimenovanja iz Sveti Sava u Bin Zajed al Nahjan, kako je skoro uradjeno u Novom Pazaru, i vrtice, vrtic je dobio ime Abu Dabu. To je zastita drzave, a ne prodate sve principe za kovertu, ili koferce i malo moci i vlasti, a onda nam jos pametujete i krivite neki Eu, ili koga vec za vasu nerad, pa naravno da je Eu zemljama i njihovim lobijima, firmama u interesu da kupuju jeftinu zemlju kod nas, da otvore fabriku sa rokom trajanja 5-10 godina uzmu par desetina miliona subvencija za radnike i placaju ih minimalac i proizvode neke tamo delove za usisivace i spajalice ili sta vec, ali to ne znaci da mi moramo sve to tek tako da im damo. Kada, ako ikada pristupimo tim Eu fondovima, nece nam nista ni znaciti, jer cemo zapravo taj novac ulagati u infrastrukturu za njih i u razvoj trzista opet za njih, jer ce najveci deo profita izlaziti iz zemlje, tj jos veci nego sada.

aooo

pre 7 godina

Zaludjivanje naroda,niti nase politicare zanima ulazak u EU niti EU zanima Srbija u EU.Nasima odgovara da se kriju iza EU mantre a evropskim politicarima odgovara da nas drze u saci istom tom mantrom.I jedni I drugi sve punijih dzepova a mi sve bedniji.

nenad12

pre 7 godina

Kasno,Kasno...
kad neko bezbroj puta pod pritiskom popusti ne može 1001 put da glumi dostojanstvo - ili ga imaš ili ga nemaš a mi ga očigledno nemamo..

Nikola

pre 7 godina

Mislim da lepo priznamo Kosovo uvedemo sankcije Rusiji udjemo odmah u Eu pa da mozemo da radimo bez Viza u Nemackoj. Ovde zivimo kao zarobljenici u Srbiji sa platom od 200e u unutrasnjosti. Jedva se snalazimo.

Rapa Nui

pre 7 godina

''Srpska strana očekuje da do kraja godine budu otvorena tri poglavlja, od poglavlja 5 koje se tiče javnih nabavki i 25 i 26 koja se odnosi na nauku, kulturu i obrazovanje.''

Dačićevim riječnikom; ''Pa i ne moraju da budu otvorena.''

panzer general

pre 7 godina

Mislim da ljubav cvjeta obostrano. EU zbog svojih unutarnjih problema nema niti volje niti kapaciteta da vodi pregovore o proširenju, a s druge strane većini srpskih političara niti ne odgovara EU. Nažalost ispaštat će obični ljudi, ne zbog činjenice da niste u EU (od toga i onako nema neke prevelike koristi), već od političkog mrcvarenja gdje se neće rješavati stvarni problemi, prije svega ekonomski.

Mladen Mladenović

pre 7 godina

Unapred znam da će mnogi sa podsmehom komentarisati ovakav "nediplomatski" rečnik gospodina Dačića, uprkos tome što je izgovorio sasvim korektan odgovor na neprestano neprincipijelno i ucenjivačko ponašanje evro-atlantskih ljubimaca sa Kosova i Metohije. Na njihov svakodnevni teror i razbojničko ponašanje EU i SAD se uglavnom ne mešaju ili se "prave ludi". Možda je glupo o tome govoriti sada ali, još davno je bilo jasno da je EU stalo da nas drži na užetu, da nas zamajava dok nam, u isto vreme, zateže omču oko vrata i "pomažući nam" dovodi do svršenog čina. Lepo je gospodin Dačić rekao. Nama je EU prioritet ali, ako po tu cenu treba da izgubimo državu onda nam je sve uzalud. Znam da bi mnogi pristali da izgube i državu samo za nemačku radnu vizu ili američki "zeleni karton" ali, zvanični predstavnici Srbije imaju svetu dužnost da se bore za interese ove države a ne za interese pojedinaca. Nadam se da je većini gradjana Srbije važnija njihova država od punih kolica piletine, ili svinjetine, kljukane hormonima, kupljene u "Aldiju", u Frankfurtu, ili na nekoj farmi u SAD ili Kanadi. Srbija je do sada "pregovarala" tako što je ispunjavala albanske zahteve ne insistirajući da Albanci ispune ono što je njihova obaveza. Vreme je da se sa pregovorima ,"A la Rambuje" prestane.

saša

pre 7 godina

"..da ne upotrebim neki narodski izraz".
Ja moram da kažem da je fascinatno i neobjašnjivo opstajanje ovakvog čoveka u politici i to kao ministra spoljnih poslova. Neizmerna količina srama me savlada kada pogledam njegovo izlaganje na "engleskom" i onda daje ovakve nadmene izjave bez pokrića. Kao, mnogo je važan lik. Zemljo, "otvori se".

sale

pre 7 godina

Ako uredimo državu po EU standardima, smanjimo nezaposlenost, birokratiju, povećamo standard da mog da živim kao većina u EU od svoje plate, mene lično baš briga da li ćemo biti u EU ili nećemo. Veoma prosto i jednostavno.

Z

pre 7 godina

Uh krenula predsednicka kampanja. Premijer otvara hiljade fabrika i brine samo o boljem zivotu, a Dacic se setio svog satro nacionalnog ponosa. Koliko li ce nam vremena trebati da ispeglamo sva ova lupetanja koja cemo cuti do izbora a koja su namenjena samo na lozenje siromasnog srpskog glasaca kojem nista u zivotu nije ostalo osim nekog laznog ponosa koji mu ekipa plasira? Bolje bi bilo da se seti da mu nista nije ostalo u zivotu zbog Dacica i takvih kao on koji vec 20 godina zivi od praznog lupetanja o trosku glasaca.

Populisticka vlada

pre 7 godina

Ovaj Dacic se ponasa kao da je Srbija njegova prcija, pa moze s njom da radi sta hoce. Igra se sa sedam miliona ljudi. Ko je njega ovlastio da daje ovakve izjave? Vucic? Vjerovatno. Vucic pred EU stoji kao mali djacic, a ono sto on misli izgovara Dacic. Dacic jos izjavi da ne moze Srbija bez cele svoje teritorije, a predao njegov sef Kosovo, a njegov Predsednik vlade sve to potpisao, a sada se svi prave blesavi, treniraju strogocu, a narod guraju od EU radi politickih poena. Lazno su izjavljivali pred izbore o prioritetima I EU, sada kad su na vlasti prave narod budalama, huskaju ga protiv svakoga, samo ne protiv Rusije. E moj narode.

leptirica

pre 7 godina

Ako uredimo državu po EU standardima, smanjimo nezaposlenost, birokratiju, povećamo standard da mog da živim kao većina u EU od svoje plate, mene lično baš briga da li ćemo biti u EU ili nećemo. Veoma prosto i jednostavno.
(sale, 21. oktobar 2016 16:18)

Da je to moguce,vec bi bilo. Samo toliko.

Možda, možda

pre 7 godina

Tebe nece biti na tom mestu. Narod se pita a ne ti kao pojedinac koji je u svakoj vladi samo da ometa put u u EU. Na tome ste dobili izbore, pa biraj, možeš u Dveri ili DSS.

Ujka Vasa

pre 7 godina

Ovome liku što gore to bolje!On je deo ekipe koja najbolje funkcioniše u haosu,bezakonju i sličnim situacijama,što su nam više puta i pokazali.

Milan Nis

pre 7 godina

Ako uredimo državu po EU standardima, smanjimo nezaposlenost, birokratiju, povećamo standard da mog da živim kao većina u EU od svoje plate, mene lično baš briga da li ćemo biti u EU ili nećemo. Veoma prosto i jednostavno.
(sale, 21. oktobar 2016 16:18)
Tacno,samo sto nijedna bivsa komunisticka zemlja nije sama uredila zivot po EU standardima,nego je na to naterana.A sto se tice nasih politicara,njima svakako ne ide u prilog da zemlja prihvata EU standarde,jer onda nema drpanja na angro.

B

pre 7 godina

Ne znam da li će život u Evropi biti uvek zadovoljavajući, obzirom da finansijski izdržavaju svakojake nezaposlene migrante, pa zato ne treba istrčavati pred rudu i ne treba žuriti po svaku cenu za ulazak u EU. Srbija samo celovita jeste Srbija! Poštujmo sebe da bi nas i drugi poštovali! A pregovori sa nekakvim Albancima na Kosovu su izlišni,, jer srbski narod ,Kosovo kao državu ,NE priznaje!

Rapa Nui

pre 7 godina

@Rapa Nui

Dacicevim recima...i recima njegovog vodje.....nista ne mora,oni vec dobro zive.
A mi?
(milosh, 21. oktobar 2016 16:42)

A vi ih zaokružite i sljedeće izbore pa skupa snjima živite dobro.

N

pre 7 godina

Godinama/decenijama su sve poklonili/rasprodali zbog EU (preduzeca, teritoriju, gradjane (Hag)), zarad EU, i sad ne mora.
Od pocetka se dobro zna da su uslovi za EU odricanje Kosova i Rusije, i sad kao otkud to...
Samo kupuju vrijeme da bi pucanstvo mislilo da brane interes drzave.

Zemun grad SPO

pre 7 godina

Dacicu i drugovima se ne ide u EU. Ovde na zalost strateske odluke ne donose politicari, vec interesne grupe. Njima se ne izlazi na slobodno evropsko trziste, jer su navikli na ekstremni profit putem raznih oblika korupcije. Politikanti poput Dacica uzivaju u ulozi koja im je dodeljena. Brane oni Srbiju od ,,zlog Zapada" evo vec cetvrt veka. Oni se bogate, a Srbija sve siromasnija i manja. Setimo se onog ,,Srbija se saginjati nece", pa ,,necemo strane cizme na KiM"...Doveli su tako drzavu do prosjackog stapa, jer ne moze da opstane bez strane pomoci.
Ceo njihov politicki vek su u ,,lovu na vestice" odn. izdajnike, ne bi li sakrili svoje katastrofalne rezultate. Porazi u ratovima, sankcije, propast industrije, pljacka gradjana Zajmom za Srbiju i piramidalnim bankama,politicka ubistva, egzodus iz Krajine i gubitak KiM, afere kojima su unistili bezbroj preduzeca... sve su to njihovi rezultati koje nam ne bi pozeleo ni najveci neprijatelj. Nastave li da nas ,,brane" od ove napacene drzave nista nece ostati.

stasha

pre 7 godina

@sale

Naravno,ako mozemo da uredimo drzavu kao one koje su u EU i ako budemo ziveli pristojno,kao da smo u EU,onda nam je svejedno da li smo ili nismo u EU...

Slazem se...samo mi nije jasno kako to da sredimo bez pomoci EU....ziveci sami i uzolovani, ili u nekoj Evroazijskoj uniji....

Ako znas odgovor,javi....

sale

pre 7 godina

Ako uredimo državu po EU standardima, smanjimo nezaposlenost, birokratiju, povećamo standard da mog da živim kao većina u EU od svoje plate, mene lično baš briga da li ćemo biti u EU ili nećemo. Veoma prosto i jednostavno.

Milan Nis

pre 7 godina

Ako uredimo državu po EU standardima, smanjimo nezaposlenost, birokratiju, povećamo standard da mog da živim kao većina u EU od svoje plate, mene lično baš briga da li ćemo biti u EU ili nećemo. Veoma prosto i jednostavno.
(sale, 21. oktobar 2016 16:18)
Tacno,samo sto nijedna bivsa komunisticka zemlja nije sama uredila zivot po EU standardima,nego je na to naterana.A sto se tice nasih politicara,njima svakako ne ide u prilog da zemlja prihvata EU standarde,jer onda nema drpanja na angro.

Rapa Nui

pre 7 godina

''Srpska strana očekuje da do kraja godine budu otvorena tri poglavlja, od poglavlja 5 koje se tiče javnih nabavki i 25 i 26 koja se odnosi na nauku, kulturu i obrazovanje.''

Dačićevim riječnikom; ''Pa i ne moraju da budu otvorena.''

leptirica

pre 7 godina

Ako uredimo državu po EU standardima, smanjimo nezaposlenost, birokratiju, povećamo standard da mog da živim kao većina u EU od svoje plate, mene lično baš briga da li ćemo biti u EU ili nećemo. Veoma prosto i jednostavno.
(sale, 21. oktobar 2016 16:18)

Da je to moguce,vec bi bilo. Samo toliko.

Ujka Vasa

pre 7 godina

Ovome liku što gore to bolje!On je deo ekipe koja najbolje funkcioniše u haosu,bezakonju i sličnim situacijama,što su nam više puta i pokazali.

Paja

pre 7 godina

Ivica Dačić, Tomislav Nikolić, Aleksandar Vučić, Aleksandar Vulin, Nebojša Stefanović, Aleksandar Antić, Milan Krkobabić ... Zar vam ovo liči na ekipu koja će omogućiti ulazak Srbije u EU? Od naroda koji ima Teslu, Pupina, Milankovića, Cvijića, ... na šta smo spali. Koliko smo jadni kada smo dozvolili da nas ovakvi mediokriteti vode i predstavljaju u svetu.

saša

pre 7 godina

"..da ne upotrebim neki narodski izraz".
Ja moram da kažem da je fascinatno i neobjašnjivo opstajanje ovakvog čoveka u politici i to kao ministra spoljnih poslova. Neizmerna količina srama me savlada kada pogledam njegovo izlaganje na "engleskom" i onda daje ovakve nadmene izjave bez pokrića. Kao, mnogo je važan lik. Zemljo, "otvori se".

Pedja

pre 7 godina

Skupljanje politickih poena preko grbace ovog naroda. Za svaki zastoj na putu ka EU ceh placa narod. Dacicu i ekipi odgovara da nikada ne udjemo u EU da bi nastavili da zive kao bubrezi u loju.

Nikola

pre 7 godina

Mislim da lepo priznamo Kosovo uvedemo sankcije Rusiji udjemo odmah u Eu pa da mozemo da radimo bez Viza u Nemackoj. Ovde zivimo kao zarobljenici u Srbiji sa platom od 200e u unutrasnjosti. Jedva se snalazimo.

light

pre 7 godina

(@Veerghoen 21. oktobar 2016. 17:13

Srbija Rusija ne treba nam Unija!)

Zasto su Nemci,po cenu zivota,bezali iz Istocne u Zapadnu Nemacku,a ne obrnuto?!?
Zasto su Rusi bezali iz SSSR-a na Zapad a ne obrnuto?
Zasto su s v e drzave Varsavskog pakta pobegle u EU i NATO cim se moglo?!?

JohnnyCash

pre 7 godina

Trepču nisu trebali niti spominjati samo huškate narod time. znase da to nikad više Srbsko biti kao ni kosovo.
A što se tiče diploma to nije nikakvo čudo kad predsjednik države ima lažnu diplomu. I čemu onda pobuna oko takvih stvari???? Sve ste vi to znali a sad huškate narod kao EU kriva

Dejan

pre 7 godina

Prvi put se slazem sa Dacicem,dosadila je ta EU vise i Bogu i narodu,nece biti smak sveta i da nikad ne udjemo tamo,a i onako polako svi izlaze odatle

nenad12

pre 7 godina

Kasno,Kasno...
kad neko bezbroj puta pod pritiskom popusti ne može 1001 put da glumi dostojanstvo - ili ga imaš ili ga nemaš a mi ga očigledno nemamo..

vladivostoknamoru

pre 7 godina

Vozim Hyundai automobil, mobilni telefon Huawei, pisem ovo sa Lenovo laptopa, nosim Adidas patike proizvedene u Aziji, dakle uglavnom se snabdevam sa azijskom robom, kao i vecina gradjana i EU i Rusije. I sta sad sa tvojom kafanskom teorijom?
(ma da, 21. oktobar 2016 18:14)
Pa nista...sto si se upalio?
Skini jednu straftu sa patika,da ne lice na adidas i idi pali ambasadu.

Bucko razmisljam

pre 7 godina

I takooooo, dok se Vucic zahvaljuje Namibiji na stavu o Kosovu i dok Tomislav Nikolic ne zna ko bi mogao biti bolji Predsednik Srbije od njega
Ivica Dačić kaze Briselu: Neće biti napretka? Pa ne mora da ga bude

Vala i ne mora !

Populisticka vlada

pre 7 godina

Ovaj Dacic se ponasa kao da je Srbija njegova prcija, pa moze s njom da radi sta hoce. Igra se sa sedam miliona ljudi. Ko je njega ovlastio da daje ovakve izjave? Vucic? Vjerovatno. Vucic pred EU stoji kao mali djacic, a ono sto on misli izgovara Dacic. Dacic jos izjavi da ne moze Srbija bez cele svoje teritorije, a predao njegov sef Kosovo, a njegov Predsednik vlade sve to potpisao, a sada se svi prave blesavi, treniraju strogocu, a narod guraju od EU radi politickih poena. Lazno su izjavljivali pred izbore o prioritetima I EU, sada kad su na vlasti prave narod budalama, huskaju ga protiv svakoga, samo ne protiv Rusije. E moj narode.

Zemun grad SPO

pre 7 godina

Dacicu i drugovima se ne ide u EU. Ovde na zalost strateske odluke ne donose politicari, vec interesne grupe. Njima se ne izlazi na slobodno evropsko trziste, jer su navikli na ekstremni profit putem raznih oblika korupcije. Politikanti poput Dacica uzivaju u ulozi koja im je dodeljena. Brane oni Srbiju od ,,zlog Zapada" evo vec cetvrt veka. Oni se bogate, a Srbija sve siromasnija i manja. Setimo se onog ,,Srbija se saginjati nece", pa ,,necemo strane cizme na KiM"...Doveli su tako drzavu do prosjackog stapa, jer ne moze da opstane bez strane pomoci.
Ceo njihov politicki vek su u ,,lovu na vestice" odn. izdajnike, ne bi li sakrili svoje katastrofalne rezultate. Porazi u ratovima, sankcije, propast industrije, pljacka gradjana Zajmom za Srbiju i piramidalnim bankama,politicka ubistva, egzodus iz Krajine i gubitak KiM, afere kojima su unistili bezbroj preduzeca... sve su to njihovi rezultati koje nam ne bi pozeleo ni najveci neprijatelj. Nastave li da nas ,,brane" od ove napacene drzave nista nece ostati.

zimzeleni

pre 7 godina

Jel to politika tvoje stranke, Vlade Srbije ili tvoja predsednicka kampanja? U svakom slucaju je - amaterizam. Kad god nas stis, mi nadrljamo. Daj da ti platimo neki veciti godisnji sa penzijom i bonusima... samo da vise ne stitis nase interese.

panzer general

pre 7 godina

Mislim da ljubav cvjeta obostrano. EU zbog svojih unutarnjih problema nema niti volje niti kapaciteta da vodi pregovore o proširenju, a s druge strane većini srpskih političara niti ne odgovara EU. Nažalost ispaštat će obični ljudi, ne zbog činjenice da niste u EU (od toga i onako nema neke prevelike koristi), već od političkog mrcvarenja gdje se neće rješavati stvarni problemi, prije svega ekonomski.

vladivostoknamoru

pre 7 godina

Zamolio bih sve,koji su za E.U.da ne voze vise Lade i ne nose Ruske satove.niti da se oblace u Ruska odela i da ne idu u Rusiju na odmor.
Isto tako...one koju su za savez sa Rusijom a protiv ulaska u E.U.da prestanu da voze,Mercedese,BMW,Opele,RenoePezoe,Citroene...da ne nose njihove satove i odela.da ne idu tamo ni na odmor a ni da rade.ako imate malo bar morala...pa ne mozes ovde da mi pricas o sugavoj i propaloj E.U,a jedva cekas da sednes u Mercedes.

Zemun grad SPO

pre 7 godina

(Aleksandar Jovanovic, 21. oktobar 2016 17:04)

E moj prijatelju... Kako mislis da stvorimo jaku ekonomiju, ako budemo izolovano ostrvo okruzeno drzavama clanicama EU. Nama trebaju evropski mehanizmi kako bi smanjili korupciju. Treba nam slobodno trziste EU gde zivi stotine miliona ljudi.Gotovo sve sto se danas gradi u Srbiji podpomognuto je donacijama EU. Koliko toliko smo izasli iz posledica poplava zahvaljujuci Uniji koja je za poplavljena podrucja u Srbiji, BiH i Hrvatskoj izdvojila skoro milijardu evra.Ukoliko odustanemo od evropskog puta politicka, ekonomska i nacionalna steta za Srbiju i Srbe u okruzenju bila bi nenadohnadiva.

Mladen Mladenović

pre 7 godina

Unapred znam da će mnogi sa podsmehom komentarisati ovakav "nediplomatski" rečnik gospodina Dačića, uprkos tome što je izgovorio sasvim korektan odgovor na neprestano neprincipijelno i ucenjivačko ponašanje evro-atlantskih ljubimaca sa Kosova i Metohije. Na njihov svakodnevni teror i razbojničko ponašanje EU i SAD se uglavnom ne mešaju ili se "prave ludi". Možda je glupo o tome govoriti sada ali, još davno je bilo jasno da je EU stalo da nas drži na užetu, da nas zamajava dok nam, u isto vreme, zateže omču oko vrata i "pomažući nam" dovodi do svršenog čina. Lepo je gospodin Dačić rekao. Nama je EU prioritet ali, ako po tu cenu treba da izgubimo državu onda nam je sve uzalud. Znam da bi mnogi pristali da izgube i državu samo za nemačku radnu vizu ili američki "zeleni karton" ali, zvanični predstavnici Srbije imaju svetu dužnost da se bore za interese ove države a ne za interese pojedinaca. Nadam se da je većini gradjana Srbije važnija njihova država od punih kolica piletine, ili svinjetine, kljukane hormonima, kupljene u "Aldiju", u Frankfurtu, ili na nekoj farmi u SAD ili Kanadi. Srbija je do sada "pregovarala" tako što je ispunjavala albanske zahteve ne insistirajući da Albanci ispune ono što je njihova obaveza. Vreme je da se sa pregovorima ,"A la Rambuje" prestane.

Zemun grad SPO

pre 7 godina

Imas i ostale drzave koje nisu clanice EU & NATO ali su usaglasile svoje zakone zakonima EU i samim time namamili investitore...
(Aleksandar Jovanovic, 21. oktobar 2016 18:32)

Ovo je trusno podrucje sa problemima u BiH,Makedoniji,C.Gori, na Kosovu...Za sve te sporove, arbitar ce biti EU i NATO. Ako nismo punopravni clanovi tih organizacija uvek ce odluke biti na nasu stetu.To onda stvara iritaciju koja nas sa polja neutralnosti prebacuje u faze losih odnosa sa Zapadom.To onda dovodi do nestabilnosti, a time i do izbegavanja investiranja stranih kompanija.Srbi van Srbije bi bili u daleko nepovoljnijem polozaju, jer bi smo bili nemocni da uticemo na njihov status.
Svajcarska i Norveska nemaju problematicno okruzenje i imaju svoje potencijale koji ih dovode do boljeg standarda.Mi smo drzava privredno oronula, sa korupcijom u svim institucijama. Poglavlja EU i sluze da se sistem dovede u red. Politicarima poput Dacica standardi i vrednosti EU ne odgovaraju. Njima odgovara postojeci truli sistem koji koriste za sticanje politicke i ekonomske moci.U sistemu kakav je u EU, recimo, ne bi mogli da se izvuku iz toliko afera bez politicke i krivicne odgovornosti.

Luka

pre 7 godina

Srbi moji spremite se da vas jos milion dva napusti Srbiju kao sto sam i sam morao. Samo zato jer nema napredka a zasto ? Pa generacijama isto, zbog Kosova, u prevodu trpite jer se sanja o necemu sto se vise nikada ne moze vratiti Zao mi je samo mladih ljudi koji su kao u kavezu i iako mladi automatski i puni zivota, prisiljeni su na svenacionalnu frustraciju i opstu apatiju koja drzi Srbiju na mestu vec vekovima. Tuzno i place mi se zbog onih koji su mi dole i gledam kako da ih sve izvucem odande sto pre.

TTD

pre 7 godina

Угледајмо се на швајцарску и скандинавске земље.......ни запад ни русија.........гледамо своје двориште
(ИБАРСКА ЗУМЗАРА, 21. oktobar 2016 19:26)


Ja se apsolutno slazem.
Svedska, Finska i Danska u EU, Norveska i Danska u NATO.
Svajcarska u Sengenu i ima zajednicko trziste sa EU....

Znaci, po tvom komentaru, Srbija u EU i NATO.

ИБАРСКА ЗУМЗАРА

pre 7 godina

Угледајмо се на швајцарску и скандинавске земље.......ни запад ни русија.........гледамо своје двориште

Možda, možda

pre 7 godina

Tebe nece biti na tom mestu. Narod se pita a ne ti kao pojedinac koji je u svakoj vladi samo da ometa put u u EU. Na tome ste dobili izbore, pa biraj, možeš u Dveri ili DSS.

aooo

pre 7 godina

Zaludjivanje naroda,niti nase politicare zanima ulazak u EU niti EU zanima Srbija u EU.Nasima odgovara da se kriju iza EU mantre a evropskim politicarima odgovara da nas drze u saci istom tom mantrom.I jedni I drugi sve punijih dzepova a mi sve bedniji.

Vojvoda Momcilo

pre 7 godina

(sale, 21. oktobar 2016 16:18)

A kako to postici bez pomoci Evrope,objasni molim te!
(EU, 21. oktobar 2016 16:27)

Nije ti potrebna EU za to. Smeni korumpiranu sudsku vlast, donesi prave zakone i sprovodi. Umesto subvencija strancima za radna mesta placena po 200-300 evra, daj podsticaj malom i srednjem preduzetnistvu. Eliminisi partokratiju kako skolovani strucnjaci ne bi odlazili. Smanji poreze, oteraj MMF, investiraj u komparativne prednosti odnosno selo i poljoprivredu. Probudi se, nemoj da te zaslepljuju EU fanatizmom.

Ante Bot

pre 7 godina

Kakva providna predsednicka kampanja malog Ivice.....pa sve ali sve se zna Srbija ce uci u EU 2021 zajedno sa CG.....kasnije postati i NATO član....ali izigravanje "hardcore" nacionaliste donese po neki glas...zar ne Ivice
(Marko, 21. oktobar 2016 17:37)

Ma bogati, iz kojeg izvora si to saznao?!
Srbija ni slučajno neće ući u EU prije Kosova, u najboljoj varijanti zajedno, jer EU ne želi da Srbija ima priliku kočiti Kosovo!

Jkl

pre 7 godina

Ne mora da se slaze sa ovim, ali ovo nije jezik diplomatije. Prevazisao je cak i Slobu.
Videli smo kako smo prosli sa onim "Uh al im ga rece" ili tako nekako.

Z

pre 7 godina

Uh krenula predsednicka kampanja. Premijer otvara hiljade fabrika i brine samo o boljem zivotu, a Dacic se setio svog satro nacionalnog ponosa. Koliko li ce nam vremena trebati da ispeglamo sva ova lupetanja koja cemo cuti do izbora a koja su namenjena samo na lozenje siromasnog srpskog glasaca kojem nista u zivotu nije ostalo osim nekog laznog ponosa koji mu ekipa plasira? Bolje bi bilo da se seti da mu nista nije ostalo u zivotu zbog Dacica i takvih kao on koji vec 20 godina zivi od praznog lupetanja o trosku glasaca.

Marko

pre 7 godina

Kakva providna predsednicka kampanja malog Ivice.....pa sve ali sve se zna Srbija ce uci u EU 2021 zajedno sa CG.....kasnije postati i NATO član....ali izigravanje "hardcore" nacionaliste donese po neki glas...zar ne Ivice

anti EU

pre 7 godina

Mnogi vicu kako je dosadan Vucic i da nam cak iskace i iz frizidera.A kako se niko ne seti da nam ta EU iskace cak i iz frizidera.Gde god se okrenemo samo se trubi EU,pa EU integracije nemaju alternativu.To je postala pomama,neka shizofrenija,neka manija ili fetish.Kao pokvarene ploce samo nase vlasti vec 16 godina trube o toj EU.Pa ziveli smo i bez nje,i to smo bolje ziveli dok nismo odlucili da idemo u EU.

miloje

pre 7 godina

kako mi njima da verujemo kad smo u dva svetska rata bili neprijatelji. Oni misle da ce ovog puta uz pomoc Jenkija porobljivaca da naplate sve. Zajebace se i ovog puta. Bog i pravda su na nasoj strani

Dejan

pre 7 godina

Prvi put se slazem sa Dacicem,dosadila je ta EU vise i Bogu i narodu,nece biti smak sveta i da nikad ne udjemo tamo,a i onako polako svi izlaze odatle

milosh

pre 7 godina

@Rapa Nui

Nisam glasao za Dacica, Milosevica, ni dok su sile bili,a sto bih sad?!?
(Dacic je na vlasti od 2004. u koaliciji sa svim vladama....dobro pliva u svim vodama...sa kofercetom i bez....)

Rapa Nui

pre 7 godina

@Rapa Nui

Dacicevim recima...i recima njegovog vodje.....nista ne mora,oni vec dobro zive.
A mi?
(milosh, 21. oktobar 2016 16:42)

A vi ih zaokružite i sljedeće izbore pa skupa snjima živite dobro.

Dejan Kostic

pre 7 godina

Svi koji zele u EU srecan im put. Vize su ukinute pa idite usrecite se tamo ako mislite da ce vam procvetati ruze. Ja jednostavno nisam zainteresovan i siguran sam da se ulazak u EU sa svim mogucim ucenama ne isplati. Samo ovog puta puna podrska Ivici Davicu.

stasha

pre 7 godina

@sale

Naravno,ako mozemo da uredimo drzavu kao one koje su u EU i ako budemo ziveli pristojno,kao da smo u EU,onda nam je svejedno da li smo ili nismo u EU...

Slazem se...samo mi nije jasno kako to da sredimo bez pomoci EU....ziveci sami i uzolovani, ili u nekoj Evroazijskoj uniji....

Ako znas odgovor,javi....

Dorijan

pre 7 godina

Pa I vi sami ponizavate narod koji zivi u ovoj zemlji I koga je sve manje zasto bi se onda oni prema vama političarima odnosili drugačije...

Meister Jakob

pre 7 godina

Mislim da lepo priznamo Kosovo uvedemo sankcije Rusiji udjemo odmah u Eu pa da mozemo da radimo bez Viza u Nemackoj. Ovde zivimo kao zarobljenici u Srbiji sa platom od 200e u unutrasnjosti. Jedva se snalazimo.
(Nikola, 21. oktobar 2016 16:54)

Ne ide prijatelju to tako.
Svaka EU zemlja ima pravo odgoditi novim članicama do 7 godina slobodan rad. Konkretno Hrvatska još uvijek treba radnu dozvolu za Englesku, Austriju i Holandiju, mislim da treba i za Sloveniju ali u Hrvatskoj postoji otprilike 0 interesa za život u Sloveniji.
Od ulaska u EU možeš živjeti u tim zemljama i imati svoju firmu, ali sve zemlje u principu novim članicama zabrani slobodan rad na 2 godine, tako je bilo s nama, jedino nam je Irska odmah po ulasku dozvolila slobodan rad, ostale zemlje su uvele čekanje od 2 godine.

da li sam sizofren?

pre 7 godina

iako zivim u eu i planiram da se za nekoliko meseci vratim u srbiju, veliki sam protivnik iste! jednostavno me zamaraju vise ucene i pritisci, nacionalizam u eu koji buja svakog dana, za mene je ovo sasvim ok odgovor. nisam ni za rusiju, postujem je kao veliku zemlju, jos manje za nato! jesam za slobodnu i nezavisnu srbiju koja saradjuje s kim ona hoce, a najbolje sa svima. ali bez ucena! srbija nikad nije trebalo da ide putem eu, vec je trebalo da trazi privilegovano partnerstvo sa eu, to je ono sto su nudili turskoj!

bachi

pre 7 godina

Mislim da lepo priznamo Kosovo uvedemo sankcije Rusiji udjemo odmah u Eu pa da mozemo da radimo bez Viza u Nemackoj. Ovde zivimo kao zarobljenici u Srbiji sa platom od 200e u unutrasnjosti. Jedva se snalazimo.
(Nikola, 21. oktobar 2016 16:54)
I u beogradu su tolike plate kod privatnika pa čak i nekim državnim ustanovama (vozač u domu zdravlja u beogradu ima platu 25 hiljada).

Stru

pre 7 godina

Ma ljudi, sve je jasno: srbija zamajava EU dok moze da uzima milijone od prikljucnih fondova, a onda ce partiJOte da kazu, ma ko vas J... mi gubernisemo po Ruski. Kako bi ova ekipa mogla da bude deo neke Evrope sa Dacicem&Co. na vlasti!

Aleksandar Jovanovic

pre 7 godina

(Zemun grad SPO, 21. oktobar 2016 17:36


Imas i ostale drzave koje nisu clanice EU & NATO ali su usaglasile svoje zakone zakonima EU i samim time namamili investitore. Sto se tice korupcije mislis da u Istocnim drzavama EU i bivsim republikama SFRJ koje su sad au EU nema korupcije i da su oni to iskorenili pre nego sto su usli u EU? Zavaravas se moj prijatelju, treba samo sprovesti ono sto je napisato i drzati se zakona.Srbija ima odlicne zakone ali niko ih NE postuje na zalost!

Kada Srbin ode u EU da vidis kako zna da postuje zakone i pridrzava se reda jer zna da tamo zakon funkcionise a zakon nefunkcionise sam od sebe vec ljudi moraju da ga sprovedu inac eje mrtvo slovo na papiru, dok kod nas u Srbiji ma kakav zakon imam ja onog moga on ce mi to srediti.

Srbi se drze zakona po onoj definiciji kad budem vidio ostale da se pridrzavaju i ja cu. E zato i jeste tako kako je jer nikoga nije briga za zakon. Neka dadnu vece plate sudijama policiji inspektorima raznim, da vidis onda kako se zakon sprovodi.

Jednom kada stavis potpis da si se odrekao Kosova ti si zapecatio sudbinu te pokrajine. Nista nije vecno i ova tiranija Americka i pro zapadna eto samo vi stavite potpis pa cemo mi da poletim oda otvaramo fabrike u Srbiji. Jest kad bi se z...ali. Srbi su trpili TURKE 500 godina, Jevrejski narod hiljadama godina a vi bi veru za veceru da prodate.Ako ti se ne dopada a ti pravac Nemacka radi 3-6 meseci moleraj na crno vratis se u Srbiju pa opet tako.

N

pre 7 godina

Godinama/decenijama su sve poklonili/rasprodali zbog EU (preduzeca, teritoriju, gradjane (Hag)), zarad EU, i sad ne mora.
Od pocetka se dobro zna da su uslovi za EU odricanje Kosova i Rusije, i sad kao otkud to...
Samo kupuju vrijeme da bi pucanstvo mislilo da brane interes drzave.

djuro

pre 7 godina

@vladivostoknamoru
a zašto ne možeš? Ti uvek kad odeš u McDonalds staviš ruku na srce i u sebi izrecituješ onaj njihov pledge of allegiance? Jer, ako ne, šta ćeš tamo? Idi jedi ruske hamburgere.
Kod nas je kvalitet kritičkog mišljenja i logičkog rasuđivanja zapanjujuće nizak. Tako je vrlo lako ljude navući na svakakve gluposti, od komunističkog jednoumlja, preko vulgarnog nacionalizma i šovinizma, do ovog, kako bi ga nazvali, ideološkog konzumerizma.

voodoo

pre 7 godina

Svi znamo da Eu nije fer, ali isto tako su stranke koje su na vlasti u svojim predizbornim programina napisale da su za Eu, a pritom zastita drzave se ne radi na konferencijama za stampu i u izjavama, vec na delima. Zastiti vi domace poljorivrednike od zakona u kome ste dozvolili kupovinu poljoprivrenog zemljista od strane stranih firmi, zastite i razvijajte domacu privredu domacu, a ne stranim proizvodjacima 10 hiljada evra po radniku, a domacim ni hiljadu, i domace proizvode zastite carinom, a ne da omucavate uvoznicke lobije da zaradjuju duplo dok pritom unistavaju domacu proizvodnju, zastite skole od preimenovanja iz Sveti Sava u Bin Zajed al Nahjan, kako je skoro uradjeno u Novom Pazaru, i vrtice, vrtic je dobio ime Abu Dabu. To je zastita drzave, a ne prodate sve principe za kovertu, ili koferce i malo moci i vlasti, a onda nam jos pametujete i krivite neki Eu, ili koga vec za vasu nerad, pa naravno da je Eu zemljama i njihovim lobijima, firmama u interesu da kupuju jeftinu zemlju kod nas, da otvore fabriku sa rokom trajanja 5-10 godina uzmu par desetina miliona subvencija za radnike i placaju ih minimalac i proizvode neke tamo delove za usisivace i spajalice ili sta vec, ali to ne znaci da mi moramo sve to tek tako da im damo. Kada, ako ikada pristupimo tim Eu fondovima, nece nam nista ni znaciti, jer cemo zapravo taj novac ulagati u infrastrukturu za njih i u razvoj trzista opet za njih, jer ce najveci deo profita izlaziti iz zemlje, tj jos veci nego sada.

mmm

pre 7 godina

Zamolio bih sve,koji su za E.U.da ne voze vise Lade i ne nose Ruske satove.niti da se oblace u Ruska odela i da ne idu u Rusiju na odmor.
Isto tako...one koju su za savez sa Rusijom a protiv ulaska u E.U.da prestanu da voze,Mercedese,BMW,Opele,RenoePezoe,Citroene...da ne nose njihove satove i odela.da ne idu tamo ni na odmor a ni da rade.ako imate malo bar morala...pa ne mozes ovde da mi pricas o sugavoj i propaloj E.U,a jedva cekas da sednes u Mercedes.
(vladivostoknamoru, 21. oktobar 2016 17:03)

- Zasto? Pa nisu ljudi u Srbiji "saksije" (barem ja tako mislim), da se ogranicavaju na EU ili Rusiju! Normalan covek ce gledati da uzme (kupi) ono sta misli da je najbolje za njega. Dolazilo ono iz EU, USA, RUS, Kine... Primera radi, kupio sam mobilni telefon Kineskog proizvodjaca Xiaomi (Redmi 3 Pro 32GB), ne zato sto sam ljubitelj Kine, vec zato sto sam za malo para (150e) dobio odlican telefon, koji mi zavrsava posao...

ma da

pre 7 godina

@vladivostoknamoru

Vozim Hyundai automobil, mobilni telefon Huawei, pisem ovo sa Lenovo laptopa, nosim Adidas patike proizvedene u Aziji, dakle uglavnom se snabdevam sa azijskom robom, kao i vecina gradjana i EU i Rusije. I sta sad sa tvojom kafanskom teorijom?

evric

pre 7 godina

Da evroameri zele da se docepaju ono malo nase imovine na kosovu vec je svima jasno. pa nisu ga valjda priznali zbog albanaca.Pazi, traze da MI uspostavimo Dobre odnose sa "kosovom", sto znaci da prihvatimo sve sto evroameri traze, u ime albanaca, a ko posle koristi resurse zna se.I kada mi uspostavimo DOBRE odnose sa KOSOVOM, umesto obrnuto, albanci ce samo uci u evropu na gotovo.neka neko ko zeli "nezavisnost" uspostavi DOBRE odnose sa svojom maticnom drzavom.

B

pre 7 godina

Ne znam da li će život u Evropi biti uvek zadovoljavajući, obzirom da finansijski izdržavaju svakojake nezaposlene migrante, pa zato ne treba istrčavati pred rudu i ne treba žuriti po svaku cenu za ulazak u EU. Srbija samo celovita jeste Srbija! Poštujmo sebe da bi nas i drugi poštovali! A pregovori sa nekakvim Albancima na Kosovu su izlišni,, jer srbski narod ,Kosovo kao državu ,NE priznaje!

ziks

pre 7 godina

@Mladen Mladenovic

Srecom, ne misle bas svi ovde kao vi.....
Uostalom, pitajte vase unuke za misljenje, ili ako ih nemate,onda unuke vasih prijarelja....

Mars

pre 7 godina

"Pa da, sta njega briga, nije da ce njemu biti ista bolje ako Srbija udje u EU. Sto bi Dacic zurio...
(Milan, 21. oktobar 2016 17:02)"
Pa ne "ulaze" oni u EU da bi TEBI bilo bolje...

italy

pre 7 godina

EU je insititucija u propasti, za manje od deset godina nece je vise biti. Ali, ako u medjuvremenu, vi im mozete uzeti novac za kakav resurs, uzmite ga.

Aleksandar

pre 7 godina

Osnovni problem i nije u stavu "pa nek ne bude napretka u pregovorima i poglavljima", jer je stav ispravan, pristali smo do sad na sve sto su nam tutnuli pod nos.

Problem je sa vizijom sta cemo da radimo ako ne bude poglavlja i EU. Mene za EU odavno nije briga, ali za Srbiju jeste. Ovako kako je ne valja posao. Moramo da sredimo prvo sudstvo i policiju, napravimo zakone primerene nasem drustvu a ne da prepisujemo Svedske koji su ovde neprimenljivi. Pa onda da ih sprovedemo. I da vaze za sve. E onda mozemo dalje.

Cekam da se pojavi neko sa takvom idejom. Ovi svi zajedno od Milosevica pa preko Tadica do Vucica samo znaju sta nece ili ne mogu da urade a ne sta hoce ili bi bilo dobro ili ne daj boze bi trebalo da se uradi.

Aleksandar Jovanovic

pre 7 godina

Jedno pitanje za sve. Sta bi ste vi vise hteli da budete socialni slucaj EU da budete na njihovom dnevnom kazanu, ili da imate jaku Srpsku ekonomiju da niste u EU ?

Ja bih pre posao a ne socialu.


Vise fabrika vise IT kompanija u Srbiji a za EU ako se dogovorimo i ako nam se isplati ok ucicemo ako ne barem imamo jaku ekonomsku drzavu.

lord

pre 7 godina

ima dacic precutnu podrsku od nekih sila sa zapada, zato ovo i prica...americi i britaniji ne odgovara da srbija udje u eu jer bi se otvorila mogucnost da nemacka u vecoj meri bude zastupljena na balkanu a i da preko rumunije i bugarske izadje na crno more pa da ima otvorenu rutu za saradnju sa rusijom a i sa kinom... ta ruta je dunav naravno... a saradnja nemacke i rusije je nesto protiv cega se zapad bori duzi period ...

Ja

pre 7 godina

U pravu je, EU nam nije neophodna.
Ali ako ne pristajemo na njihove ucene, onda treba sami da sredimo svoju devastiranu ekonomiju, bez pomoći EU (koja bi ionako bila minimalna jer EU ima previše svojih problema da bi se još i nama bavila).
To možda zvuči teško, ali je moguće, jedini problem je što za to već duže od decenije ne postoji politička volja.

miodrag

pre 7 godina

@vladivostoknamoru
da ne ispadne da branim dačića, ti druže misliš da su brendovi potrošačkog društva sve po čemu se vrednuje neka civilizacija? Neko ulaže u auto indistriju neko pravi dobre satove, neko mobilne telefone...neko obrazuje vrhunske stručnjake, neko ulaže u energetski sektor i snabdeva pola evroazije energentima. Nije cela istina samo ono što ti vidiš....obrazuje ovaj svet još ponešto osim brendova

mina

pre 7 godina

@Mladen Mladenovic

Procitajte komentar potpisan sa " Zemun grad SPO", pa malo razmislite.... Nije vas nacin misljenja jedini moguc, ima ih jos...

50 nijansi *****

pre 7 godina

Ne laže pas radi sela nego radi sebe.
Ili u prijevodu njemu se ne ide u EU. Pa izmišlja razloge. Danas jedan sutra drugi. On i Mali Vuk su sada upravna sudska i izvršna vlast. Više koncentrirana vlast nije bila ni u puno razvikanijim diktaturama. A do sada ni jedan diktator nije sebi ukinuo ovlasti. Jasno im je da u EU ne bi mogli raditi što im se prohtije.
Njima se ne ide u EU, ali to nisu rekli ni jednom investitoru koji dolazi otvarati pogon. Ukratko lažu vama, lažu njima. Barem neka konstanta (sa izuzetkom Đinđića) u srpskoj politici.
Istaknuti političari bi trebali biti ljudi sa vizijom. Ja ovdje čujem ne ćemo, nismo i slične negacije. Ovi političari vas neće - nigdje dovesti.

Ovdje se uporno ponavlja da EU nekoga ucjenjuje jer traži ispunjenje nekih uvjeta. Pa ne sile nas oni u EU. Oni vas drže u čekaonici do ispunjenja zahtjeva. I što je tu za ljutnju. Ili ih ispunite. Ili ne.

Nikola

pre 7 godina

Dacic je pragmatican, pa se na talasu euro-odusevljenja tako i postavljao. Ali je u srcu evroskeptik, i ceka povoljan momenat da to i pokaze. Ne zaboravimo ko je on zaista. Kao politicaru, nema mu ravnog u ovoj zemlji, jer je androgen i suptilan. Ova dileja sto se predstavlja za cara je emotivac; dakle, maltene, kafanski politicar.

B

pre 7 godina

(sale, 21. oktobar 2016 16:18)

A kako to postici bez pomoci Evrope,objasni molim te!
(EU, 21. oktobar 2016 16:27)

E, ovkve komentare sam cekao. Dragi EU, nece nama EU nikad pomoci, oni gledaju svoje interese. Oni ce se, recimo, boriti da im neko ne proda prepakovani secer kao Kole (nesto slicno su uradili i Rusi s nasim mesom pre neku godinu). A protiv nase unutrasnje korupcije nece prstom mrdnuti.
Njih nije broga sto hocemo ili moramo da potplacujemo saobracajce, doktore, profesore, sudije, cinovnike. Oni brinu za svoje pare koje su nam dali i tu korupcije ne sme biti.
Ostalo ce biti jos gore, nego pre ulaska u EU. Vidi primer Bugarske koja je ostala bez 2 milijarde EUR za poljoprivredu i Hrvatske gde ljudi masovno propadaju pokusavajuci da se takmice na evropskom trzistu... Samo ce politicari profitirati od EU, desetak ljudi ce biti izabrano u Evropski parlament i to je to...
Ulazak u EU je politicka odluka, da bi se osiguralo zaledje NATO za napad na Rusiju, ona zavisi od politicke procene mnogo vise nego od naseg (ne)rada. Naravno da cemo morati uci i u NATO.

Dejan

pre 7 godina

Prvi put se slazem sa Dacicem,dosadila je ta EU vise i Bogu i narodu,nece biti smak sveta i da nikad ne udjemo tamo,a i onako polako svi izlaze odatle

Mladen Mladenović

pre 7 godina

Unapred znam da će mnogi sa podsmehom komentarisati ovakav "nediplomatski" rečnik gospodina Dačića, uprkos tome što je izgovorio sasvim korektan odgovor na neprestano neprincipijelno i ucenjivačko ponašanje evro-atlantskih ljubimaca sa Kosova i Metohije. Na njihov svakodnevni teror i razbojničko ponašanje EU i SAD se uglavnom ne mešaju ili se "prave ludi". Možda je glupo o tome govoriti sada ali, još davno je bilo jasno da je EU stalo da nas drži na užetu, da nas zamajava dok nam, u isto vreme, zateže omču oko vrata i "pomažući nam" dovodi do svršenog čina. Lepo je gospodin Dačić rekao. Nama je EU prioritet ali, ako po tu cenu treba da izgubimo državu onda nam je sve uzalud. Znam da bi mnogi pristali da izgube i državu samo za nemačku radnu vizu ili američki "zeleni karton" ali, zvanični predstavnici Srbije imaju svetu dužnost da se bore za interese ove države a ne za interese pojedinaca. Nadam se da je većini gradjana Srbije važnija njihova država od punih kolica piletine, ili svinjetine, kljukane hormonima, kupljene u "Aldiju", u Frankfurtu, ili na nekoj farmi u SAD ili Kanadi. Srbija je do sada "pregovarala" tako što je ispunjavala albanske zahteve ne insistirajući da Albanci ispune ono što je njihova obaveza. Vreme je da se sa pregovorima ,"A la Rambuje" prestane.

miloje

pre 7 godina

kako mi njima da verujemo kad smo u dva svetska rata bili neprijatelji. Oni misle da ce ovog puta uz pomoc Jenkija porobljivaca da naplate sve. Zajebace se i ovog puta. Bog i pravda su na nasoj strani

Dejan

pre 7 godina

Prvi put se slazem sa Dacicem,dosadila je ta EU vise i Bogu i narodu,nece biti smak sveta i da nikad ne udjemo tamo,a i onako polako svi izlaze odatle

Dejan Kostic

pre 7 godina

Svi koji zele u EU srecan im put. Vize su ukinute pa idite usrecite se tamo ako mislite da ce vam procvetati ruze. Ja jednostavno nisam zainteresovan i siguran sam da se ulazak u EU sa svim mogucim ucenama ne isplati. Samo ovog puta puna podrska Ivici Davicu.

anti EU

pre 7 godina

Mnogi vicu kako je dosadan Vucic i da nam cak iskace i iz frizidera.A kako se niko ne seti da nam ta EU iskace cak i iz frizidera.Gde god se okrenemo samo se trubi EU,pa EU integracije nemaju alternativu.To je postala pomama,neka shizofrenija,neka manija ili fetish.Kao pokvarene ploce samo nase vlasti vec 16 godina trube o toj EU.Pa ziveli smo i bez nje,i to smo bolje ziveli dok nismo odlucili da idemo u EU.

ИБАРСКА ЗУМЗАРА

pre 7 godina

Угледајмо се на швајцарску и скандинавске земље.......ни запад ни русија.........гледамо своје двориште

Nikola

pre 7 godina

Mislim da lepo priznamo Kosovo uvedemo sankcije Rusiji udjemo odmah u Eu pa da mozemo da radimo bez Viza u Nemackoj. Ovde zivimo kao zarobljenici u Srbiji sa platom od 200e u unutrasnjosti. Jedva se snalazimo.

da li sam sizofren?

pre 7 godina

iako zivim u eu i planiram da se za nekoliko meseci vratim u srbiju, veliki sam protivnik iste! jednostavno me zamaraju vise ucene i pritisci, nacionalizam u eu koji buja svakog dana, za mene je ovo sasvim ok odgovor. nisam ni za rusiju, postujem je kao veliku zemlju, jos manje za nato! jesam za slobodnu i nezavisnu srbiju koja saradjuje s kim ona hoce, a najbolje sa svima. ali bez ucena! srbija nikad nije trebalo da ide putem eu, vec je trebalo da trazi privilegovano partnerstvo sa eu, to je ono sto su nudili turskoj!

Pedja

pre 7 godina

Skupljanje politickih poena preko grbace ovog naroda. Za svaki zastoj na putu ka EU ceh placa narod. Dacicu i ekipi odgovara da nikada ne udjemo u EU da bi nastavili da zive kao bubrezi u loju.

B

pre 7 godina

Ne znam da li će život u Evropi biti uvek zadovoljavajući, obzirom da finansijski izdržavaju svakojake nezaposlene migrante, pa zato ne treba istrčavati pred rudu i ne treba žuriti po svaku cenu za ulazak u EU. Srbija samo celovita jeste Srbija! Poštujmo sebe da bi nas i drugi poštovali! A pregovori sa nekakvim Albancima na Kosovu su izlišni,, jer srbski narod ,Kosovo kao državu ,NE priznaje!

sale

pre 7 godina

Ako uredimo državu po EU standardima, smanjimo nezaposlenost, birokratiju, povećamo standard da mog da živim kao većina u EU od svoje plate, mene lično baš briga da li ćemo biti u EU ili nećemo. Veoma prosto i jednostavno.

lord

pre 7 godina

ima dacic precutnu podrsku od nekih sila sa zapada, zato ovo i prica...americi i britaniji ne odgovara da srbija udje u eu jer bi se otvorila mogucnost da nemacka u vecoj meri bude zastupljena na balkanu a i da preko rumunije i bugarske izadje na crno more pa da ima otvorenu rutu za saradnju sa rusijom a i sa kinom... ta ruta je dunav naravno... a saradnja nemacke i rusije je nesto protiv cega se zapad bori duzi period ...

evric

pre 7 godina

Da evroameri zele da se docepaju ono malo nase imovine na kosovu vec je svima jasno. pa nisu ga valjda priznali zbog albanaca.Pazi, traze da MI uspostavimo Dobre odnose sa "kosovom", sto znaci da prihvatimo sve sto evroameri traze, u ime albanaca, a ko posle koristi resurse zna se.I kada mi uspostavimo DOBRE odnose sa KOSOVOM, umesto obrnuto, albanci ce samo uci u evropu na gotovo.neka neko ko zeli "nezavisnost" uspostavi DOBRE odnose sa svojom maticnom drzavom.

Zemun grad SPO

pre 7 godina

(Aleksandar Jovanovic, 21. oktobar 2016 17:04)

E moj prijatelju... Kako mislis da stvorimo jaku ekonomiju, ako budemo izolovano ostrvo okruzeno drzavama clanicama EU. Nama trebaju evropski mehanizmi kako bi smanjili korupciju. Treba nam slobodno trziste EU gde zivi stotine miliona ljudi.Gotovo sve sto se danas gradi u Srbiji podpomognuto je donacijama EU. Koliko toliko smo izasli iz posledica poplava zahvaljujuci Uniji koja je za poplavljena podrucja u Srbiji, BiH i Hrvatskoj izdvojila skoro milijardu evra.Ukoliko odustanemo od evropskog puta politicka, ekonomska i nacionalna steta za Srbiju i Srbe u okruzenju bila bi nenadohnadiva.

italy

pre 7 godina

EU je insititucija u propasti, za manje od deset godina nece je vise biti. Ali, ako u medjuvremenu, vi im mozete uzeti novac za kakav resurs, uzmite ga.

saša

pre 7 godina

"..da ne upotrebim neki narodski izraz".
Ja moram da kažem da je fascinatno i neobjašnjivo opstajanje ovakvog čoveka u politici i to kao ministra spoljnih poslova. Neizmerna količina srama me savlada kada pogledam njegovo izlaganje na "engleskom" i onda daje ovakve nadmene izjave bez pokrića. Kao, mnogo je važan lik. Zemljo, "otvori se".

Ja

pre 7 godina

U pravu je, EU nam nije neophodna.
Ali ako ne pristajemo na njihove ucene, onda treba sami da sredimo svoju devastiranu ekonomiju, bez pomoći EU (koja bi ionako bila minimalna jer EU ima previše svojih problema da bi se još i nama bavila).
To možda zvuči teško, ali je moguće, jedini problem je što za to već duže od decenije ne postoji politička volja.

JohnnyCash

pre 7 godina

Trepču nisu trebali niti spominjati samo huškate narod time. znase da to nikad više Srbsko biti kao ni kosovo.
A što se tiče diploma to nije nikakvo čudo kad predsjednik države ima lažnu diplomu. I čemu onda pobuna oko takvih stvari???? Sve ste vi to znali a sad huškate narod kao EU kriva

Aleksandar Jovanovic

pre 7 godina

Jedno pitanje za sve. Sta bi ste vi vise hteli da budete socialni slucaj EU da budete na njihovom dnevnom kazanu, ili da imate jaku Srpsku ekonomiju da niste u EU ?

Ja bih pre posao a ne socialu.


Vise fabrika vise IT kompanija u Srbiji a za EU ako se dogovorimo i ako nam se isplati ok ucicemo ako ne barem imamo jaku ekonomsku drzavu.

leptirica

pre 7 godina

Ako uredimo državu po EU standardima, smanjimo nezaposlenost, birokratiju, povećamo standard da mog da živim kao većina u EU od svoje plate, mene lično baš briga da li ćemo biti u EU ili nećemo. Veoma prosto i jednostavno.
(sale, 21. oktobar 2016 16:18)

Da je to moguce,vec bi bilo. Samo toliko.

Ujka Vasa

pre 7 godina

Ovome liku što gore to bolje!On je deo ekipe koja najbolje funkcioniše u haosu,bezakonju i sličnim situacijama,što su nam više puta i pokazali.

light

pre 7 godina

(@Veerghoen 21. oktobar 2016. 17:13

Srbija Rusija ne treba nam Unija!)

Zasto su Nemci,po cenu zivota,bezali iz Istocne u Zapadnu Nemacku,a ne obrnuto?!?
Zasto su Rusi bezali iz SSSR-a na Zapad a ne obrnuto?
Zasto su s v e drzave Varsavskog pakta pobegle u EU i NATO cim se moglo?!?

Aleksandar Jovanovic

pre 7 godina

(Zemun grad SPO, 21. oktobar 2016 17:36


Imas i ostale drzave koje nisu clanice EU & NATO ali su usaglasile svoje zakone zakonima EU i samim time namamili investitore. Sto se tice korupcije mislis da u Istocnim drzavama EU i bivsim republikama SFRJ koje su sad au EU nema korupcije i da su oni to iskorenili pre nego sto su usli u EU? Zavaravas se moj prijatelju, treba samo sprovesti ono sto je napisato i drzati se zakona.Srbija ima odlicne zakone ali niko ih NE postuje na zalost!

Kada Srbin ode u EU da vidis kako zna da postuje zakone i pridrzava se reda jer zna da tamo zakon funkcionise a zakon nefunkcionise sam od sebe vec ljudi moraju da ga sprovedu inac eje mrtvo slovo na papiru, dok kod nas u Srbiji ma kakav zakon imam ja onog moga on ce mi to srediti.

Srbi se drze zakona po onoj definiciji kad budem vidio ostale da se pridrzavaju i ja cu. E zato i jeste tako kako je jer nikoga nije briga za zakon. Neka dadnu vece plate sudijama policiji inspektorima raznim, da vidis onda kako se zakon sprovodi.

Jednom kada stavis potpis da si se odrekao Kosova ti si zapecatio sudbinu te pokrajine. Nista nije vecno i ova tiranija Americka i pro zapadna eto samo vi stavite potpis pa cemo mi da poletim oda otvaramo fabrike u Srbiji. Jest kad bi se z...ali. Srbi su trpili TURKE 500 godina, Jevrejski narod hiljadama godina a vi bi veru za veceru da prodate.Ako ti se ne dopada a ti pravac Nemacka radi 3-6 meseci moleraj na crno vratis se u Srbiju pa opet tako.

Marko

pre 7 godina

Kakva providna predsednicka kampanja malog Ivice.....pa sve ali sve se zna Srbija ce uci u EU 2021 zajedno sa CG.....kasnije postati i NATO član....ali izigravanje "hardcore" nacionaliste donese po neki glas...zar ne Ivice

zimzeleni

pre 7 godina

Jel to politika tvoje stranke, Vlade Srbije ili tvoja predsednicka kampanja? U svakom slucaju je - amaterizam. Kad god nas stis, mi nadrljamo. Daj da ti platimo neki veciti godisnji sa penzijom i bonusima... samo da vise ne stitis nase interese.

vladivostoknamoru

pre 7 godina

Zamolio bih sve,koji su za E.U.da ne voze vise Lade i ne nose Ruske satove.niti da se oblace u Ruska odela i da ne idu u Rusiju na odmor.
Isto tako...one koju su za savez sa Rusijom a protiv ulaska u E.U.da prestanu da voze,Mercedese,BMW,Opele,RenoePezoe,Citroene...da ne nose njihove satove i odela.da ne idu tamo ni na odmor a ni da rade.ako imate malo bar morala...pa ne mozes ovde da mi pricas o sugavoj i propaloj E.U,a jedva cekas da sednes u Mercedes.

Paja

pre 7 godina

Ivica Dačić, Tomislav Nikolić, Aleksandar Vučić, Aleksandar Vulin, Nebojša Stefanović, Aleksandar Antić, Milan Krkobabić ... Zar vam ovo liči na ekipu koja će omogućiti ulazak Srbije u EU? Od naroda koji ima Teslu, Pupina, Milankovića, Cvijića, ... na šta smo spali. Koliko smo jadni kada smo dozvolili da nas ovakvi mediokriteti vode i predstavljaju u svetu.

vladivostoknamoru

pre 7 godina

Vozim Hyundai automobil, mobilni telefon Huawei, pisem ovo sa Lenovo laptopa, nosim Adidas patike proizvedene u Aziji, dakle uglavnom se snabdevam sa azijskom robom, kao i vecina gradjana i EU i Rusije. I sta sad sa tvojom kafanskom teorijom?
(ma da, 21. oktobar 2016 18:14)
Pa nista...sto si se upalio?
Skini jednu straftu sa patika,da ne lice na adidas i idi pali ambasadu.

Vojvoda Momcilo

pre 7 godina

(sale, 21. oktobar 2016 16:18)

A kako to postici bez pomoci Evrope,objasni molim te!
(EU, 21. oktobar 2016 16:27)

Nije ti potrebna EU za to. Smeni korumpiranu sudsku vlast, donesi prave zakone i sprovodi. Umesto subvencija strancima za radna mesta placena po 200-300 evra, daj podsticaj malom i srednjem preduzetnistvu. Eliminisi partokratiju kako skolovani strucnjaci ne bi odlazili. Smanji poreze, oteraj MMF, investiraj u komparativne prednosti odnosno selo i poljoprivredu. Probudi se, nemoj da te zaslepljuju EU fanatizmom.

Milan Nis

pre 7 godina

Ako uredimo državu po EU standardima, smanjimo nezaposlenost, birokratiju, povećamo standard da mog da živim kao većina u EU od svoje plate, mene lično baš briga da li ćemo biti u EU ili nećemo. Veoma prosto i jednostavno.
(sale, 21. oktobar 2016 16:18)
Tacno,samo sto nijedna bivsa komunisticka zemlja nije sama uredila zivot po EU standardima,nego je na to naterana.A sto se tice nasih politicara,njima svakako ne ide u prilog da zemlja prihvata EU standarde,jer onda nema drpanja na angro.

Rapa Nui

pre 7 godina

''Srpska strana očekuje da do kraja godine budu otvorena tri poglavlja, od poglavlja 5 koje se tiče javnih nabavki i 25 i 26 koja se odnosi na nauku, kulturu i obrazovanje.''

Dačićevim riječnikom; ''Pa i ne moraju da budu otvorena.''

Populisticka vlada

pre 7 godina

Ovaj Dacic se ponasa kao da je Srbija njegova prcija, pa moze s njom da radi sta hoce. Igra se sa sedam miliona ljudi. Ko je njega ovlastio da daje ovakve izjave? Vucic? Vjerovatno. Vucic pred EU stoji kao mali djacic, a ono sto on misli izgovara Dacic. Dacic jos izjavi da ne moze Srbija bez cele svoje teritorije, a predao njegov sef Kosovo, a njegov Predsednik vlade sve to potpisao, a sada se svi prave blesavi, treniraju strogocu, a narod guraju od EU radi politickih poena. Lazno su izjavljivali pred izbore o prioritetima I EU, sada kad su na vlasti prave narod budalama, huskaju ga protiv svakoga, samo ne protiv Rusije. E moj narode.

ma da

pre 7 godina

@vladivostoknamoru

Vozim Hyundai automobil, mobilni telefon Huawei, pisem ovo sa Lenovo laptopa, nosim Adidas patike proizvedene u Aziji, dakle uglavnom se snabdevam sa azijskom robom, kao i vecina gradjana i EU i Rusije. I sta sad sa tvojom kafanskom teorijom?

TTD

pre 7 godina

Угледајмо се на швајцарску и скандинавске земље.......ни запад ни русија.........гледамо своје двориште
(ИБАРСКА ЗУМЗАРА, 21. oktobar 2016 19:26)


Ja se apsolutno slazem.
Svedska, Finska i Danska u EU, Norveska i Danska u NATO.
Svajcarska u Sengenu i ima zajednicko trziste sa EU....

Znaci, po tvom komentaru, Srbija u EU i NATO.

Luka

pre 7 godina

Srbi moji spremite se da vas jos milion dva napusti Srbiju kao sto sam i sam morao. Samo zato jer nema napredka a zasto ? Pa generacijama isto, zbog Kosova, u prevodu trpite jer se sanja o necemu sto se vise nikada ne moze vratiti Zao mi je samo mladih ljudi koji su kao u kavezu i iako mladi automatski i puni zivota, prisiljeni su na svenacionalnu frustraciju i opstu apatiju koja drzi Srbiju na mestu vec vekovima. Tuzno i place mi se zbog onih koji su mi dole i gledam kako da ih sve izvucem odande sto pre.

Možda, možda

pre 7 godina

Tebe nece biti na tom mestu. Narod se pita a ne ti kao pojedinac koji je u svakoj vladi samo da ometa put u u EU. Na tome ste dobili izbore, pa biraj, možeš u Dveri ili DSS.

Ante Bot

pre 7 godina

Kakva providna predsednicka kampanja malog Ivice.....pa sve ali sve se zna Srbija ce uci u EU 2021 zajedno sa CG.....kasnije postati i NATO član....ali izigravanje "hardcore" nacionaliste donese po neki glas...zar ne Ivice
(Marko, 21. oktobar 2016 17:37)

Ma bogati, iz kojeg izvora si to saznao?!
Srbija ni slučajno neće ući u EU prije Kosova, u najboljoj varijanti zajedno, jer EU ne želi da Srbija ima priliku kočiti Kosovo!

mmm

pre 7 godina

Zamolio bih sve,koji su za E.U.da ne voze vise Lade i ne nose Ruske satove.niti da se oblace u Ruska odela i da ne idu u Rusiju na odmor.
Isto tako...one koju su za savez sa Rusijom a protiv ulaska u E.U.da prestanu da voze,Mercedese,BMW,Opele,RenoePezoe,Citroene...da ne nose njihove satove i odela.da ne idu tamo ni na odmor a ni da rade.ako imate malo bar morala...pa ne mozes ovde da mi pricas o sugavoj i propaloj E.U,a jedva cekas da sednes u Mercedes.
(vladivostoknamoru, 21. oktobar 2016 17:03)

- Zasto? Pa nisu ljudi u Srbiji "saksije" (barem ja tako mislim), da se ogranicavaju na EU ili Rusiju! Normalan covek ce gledati da uzme (kupi) ono sta misli da je najbolje za njega. Dolazilo ono iz EU, USA, RUS, Kine... Primera radi, kupio sam mobilni telefon Kineskog proizvodjaca Xiaomi (Redmi 3 Pro 32GB), ne zato sto sam ljubitelj Kine, vec zato sto sam za malo para (150e) dobio odlican telefon, koji mi zavrsava posao...

Zemun grad SPO

pre 7 godina

Imas i ostale drzave koje nisu clanice EU & NATO ali su usaglasile svoje zakone zakonima EU i samim time namamili investitore...
(Aleksandar Jovanovic, 21. oktobar 2016 18:32)

Ovo je trusno podrucje sa problemima u BiH,Makedoniji,C.Gori, na Kosovu...Za sve te sporove, arbitar ce biti EU i NATO. Ako nismo punopravni clanovi tih organizacija uvek ce odluke biti na nasu stetu.To onda stvara iritaciju koja nas sa polja neutralnosti prebacuje u faze losih odnosa sa Zapadom.To onda dovodi do nestabilnosti, a time i do izbegavanja investiranja stranih kompanija.Srbi van Srbije bi bili u daleko nepovoljnijem polozaju, jer bi smo bili nemocni da uticemo na njihov status.
Svajcarska i Norveska nemaju problematicno okruzenje i imaju svoje potencijale koji ih dovode do boljeg standarda.Mi smo drzava privredno oronula, sa korupcijom u svim institucijama. Poglavlja EU i sluze da se sistem dovede u red. Politicarima poput Dacica standardi i vrednosti EU ne odgovaraju. Njima odgovara postojeci truli sistem koji koriste za sticanje politicke i ekonomske moci.U sistemu kakav je u EU, recimo, ne bi mogli da se izvuku iz toliko afera bez politicke i krivicne odgovornosti.

miodrag

pre 7 godina

@vladivostoknamoru
da ne ispadne da branim dačića, ti druže misliš da su brendovi potrošačkog društva sve po čemu se vrednuje neka civilizacija? Neko ulaže u auto indistriju neko pravi dobre satove, neko mobilne telefone...neko obrazuje vrhunske stručnjake, neko ulaže u energetski sektor i snabdeva pola evroazije energentima. Nije cela istina samo ono što ti vidiš....obrazuje ovaj svet još ponešto osim brendova

ziks

pre 7 godina

@Mladen Mladenovic

Srecom, ne misle bas svi ovde kao vi.....
Uostalom, pitajte vase unuke za misljenje, ili ako ih nemate,onda unuke vasih prijarelja....

stasha

pre 7 godina

@sale

Naravno,ako mozemo da uredimo drzavu kao one koje su u EU i ako budemo ziveli pristojno,kao da smo u EU,onda nam je svejedno da li smo ili nismo u EU...

Slazem se...samo mi nije jasno kako to da sredimo bez pomoci EU....ziveci sami i uzolovani, ili u nekoj Evroazijskoj uniji....

Ako znas odgovor,javi....

Jkl

pre 7 godina

Ne mora da se slaze sa ovim, ali ovo nije jezik diplomatije. Prevazisao je cak i Slobu.
Videli smo kako smo prosli sa onim "Uh al im ga rece" ili tako nekako.

mina

pre 7 godina

@Mladen Mladenovic

Procitajte komentar potpisan sa " Zemun grad SPO", pa malo razmislite.... Nije vas nacin misljenja jedini moguc, ima ih jos...

Zemun grad SPO

pre 7 godina

Dacicu i drugovima se ne ide u EU. Ovde na zalost strateske odluke ne donose politicari, vec interesne grupe. Njima se ne izlazi na slobodno evropsko trziste, jer su navikli na ekstremni profit putem raznih oblika korupcije. Politikanti poput Dacica uzivaju u ulozi koja im je dodeljena. Brane oni Srbiju od ,,zlog Zapada" evo vec cetvrt veka. Oni se bogate, a Srbija sve siromasnija i manja. Setimo se onog ,,Srbija se saginjati nece", pa ,,necemo strane cizme na KiM"...Doveli su tako drzavu do prosjackog stapa, jer ne moze da opstane bez strane pomoci.
Ceo njihov politicki vek su u ,,lovu na vestice" odn. izdajnike, ne bi li sakrili svoje katastrofalne rezultate. Porazi u ratovima, sankcije, propast industrije, pljacka gradjana Zajmom za Srbiju i piramidalnim bankama,politicka ubistva, egzodus iz Krajine i gubitak KiM, afere kojima su unistili bezbroj preduzeca... sve su to njihovi rezultati koje nam ne bi pozeleo ni najveci neprijatelj. Nastave li da nas ,,brane" od ove napacene drzave nista nece ostati.

nenad12

pre 7 godina

Kasno,Kasno...
kad neko bezbroj puta pod pritiskom popusti ne može 1001 put da glumi dostojanstvo - ili ga imaš ili ga nemaš a mi ga očigledno nemamo..

bachi

pre 7 godina

Mislim da lepo priznamo Kosovo uvedemo sankcije Rusiji udjemo odmah u Eu pa da mozemo da radimo bez Viza u Nemackoj. Ovde zivimo kao zarobljenici u Srbiji sa platom od 200e u unutrasnjosti. Jedva se snalazimo.
(Nikola, 21. oktobar 2016 16:54)
I u beogradu su tolike plate kod privatnika pa čak i nekim državnim ustanovama (vozač u domu zdravlja u beogradu ima platu 25 hiljada).

djuro

pre 7 godina

@vladivostoknamoru
a zašto ne možeš? Ti uvek kad odeš u McDonalds staviš ruku na srce i u sebi izrecituješ onaj njihov pledge of allegiance? Jer, ako ne, šta ćeš tamo? Idi jedi ruske hamburgere.
Kod nas je kvalitet kritičkog mišljenja i logičkog rasuđivanja zapanjujuće nizak. Tako je vrlo lako ljude navući na svakakve gluposti, od komunističkog jednoumlja, preko vulgarnog nacionalizma i šovinizma, do ovog, kako bi ga nazvali, ideološkog konzumerizma.

Bucko razmisljam

pre 7 godina

I takooooo, dok se Vucic zahvaljuje Namibiji na stavu o Kosovu i dok Tomislav Nikolic ne zna ko bi mogao biti bolji Predsednik Srbije od njega
Ivica Dačić kaze Briselu: Neće biti napretka? Pa ne mora da ga bude

Vala i ne mora !

Meister Jakob

pre 7 godina

Mislim da lepo priznamo Kosovo uvedemo sankcije Rusiji udjemo odmah u Eu pa da mozemo da radimo bez Viza u Nemackoj. Ovde zivimo kao zarobljenici u Srbiji sa platom od 200e u unutrasnjosti. Jedva se snalazimo.
(Nikola, 21. oktobar 2016 16:54)

Ne ide prijatelju to tako.
Svaka EU zemlja ima pravo odgoditi novim članicama do 7 godina slobodan rad. Konkretno Hrvatska još uvijek treba radnu dozvolu za Englesku, Austriju i Holandiju, mislim da treba i za Sloveniju ali u Hrvatskoj postoji otprilike 0 interesa za život u Sloveniji.
Od ulaska u EU možeš živjeti u tim zemljama i imati svoju firmu, ali sve zemlje u principu novim članicama zabrani slobodan rad na 2 godine, tako je bilo s nama, jedino nam je Irska odmah po ulasku dozvolila slobodan rad, ostale zemlje su uvele čekanje od 2 godine.

Stru

pre 7 godina

Ma ljudi, sve je jasno: srbija zamajava EU dok moze da uzima milijone od prikljucnih fondova, a onda ce partiJOte da kazu, ma ko vas J... mi gubernisemo po Ruski. Kako bi ova ekipa mogla da bude deo neke Evrope sa Dacicem&Co. na vlasti!

N

pre 7 godina

Godinama/decenijama su sve poklonili/rasprodali zbog EU (preduzeca, teritoriju, gradjane (Hag)), zarad EU, i sad ne mora.
Od pocetka se dobro zna da su uslovi za EU odricanje Kosova i Rusije, i sad kao otkud to...
Samo kupuju vrijeme da bi pucanstvo mislilo da brane interes drzave.

voodoo

pre 7 godina

Svi znamo da Eu nije fer, ali isto tako su stranke koje su na vlasti u svojim predizbornim programina napisale da su za Eu, a pritom zastita drzave se ne radi na konferencijama za stampu i u izjavama, vec na delima. Zastiti vi domace poljorivrednike od zakona u kome ste dozvolili kupovinu poljoprivrenog zemljista od strane stranih firmi, zastite i razvijajte domacu privredu domacu, a ne stranim proizvodjacima 10 hiljada evra po radniku, a domacim ni hiljadu, i domace proizvode zastite carinom, a ne da omucavate uvoznicke lobije da zaradjuju duplo dok pritom unistavaju domacu proizvodnju, zastite skole od preimenovanja iz Sveti Sava u Bin Zajed al Nahjan, kako je skoro uradjeno u Novom Pazaru, i vrtice, vrtic je dobio ime Abu Dabu. To je zastita drzave, a ne prodate sve principe za kovertu, ili koferce i malo moci i vlasti, a onda nam jos pametujete i krivite neki Eu, ili koga vec za vasu nerad, pa naravno da je Eu zemljama i njihovim lobijima, firmama u interesu da kupuju jeftinu zemlju kod nas, da otvore fabriku sa rokom trajanja 5-10 godina uzmu par desetina miliona subvencija za radnike i placaju ih minimalac i proizvode neke tamo delove za usisivace i spajalice ili sta vec, ali to ne znaci da mi moramo sve to tek tako da im damo. Kada, ako ikada pristupimo tim Eu fondovima, nece nam nista ni znaciti, jer cemo zapravo taj novac ulagati u infrastrukturu za njih i u razvoj trzista opet za njih, jer ce najveci deo profita izlaziti iz zemlje, tj jos veci nego sada.

Dorijan

pre 7 godina

Pa I vi sami ponizavate narod koji zivi u ovoj zemlji I koga je sve manje zasto bi se onda oni prema vama političarima odnosili drugačije...

panzer general

pre 7 godina

Mislim da ljubav cvjeta obostrano. EU zbog svojih unutarnjih problema nema niti volje niti kapaciteta da vodi pregovore o proširenju, a s druge strane većini srpskih političara niti ne odgovara EU. Nažalost ispaštat će obični ljudi, ne zbog činjenice da niste u EU (od toga i onako nema neke prevelike koristi), već od političkog mrcvarenja gdje se neće rješavati stvarni problemi, prije svega ekonomski.

milosh

pre 7 godina

@Rapa Nui

Nisam glasao za Dacica, Milosevica, ni dok su sile bili,a sto bih sad?!?
(Dacic je na vlasti od 2004. u koaliciji sa svim vladama....dobro pliva u svim vodama...sa kofercetom i bez....)

Rapa Nui

pre 7 godina

@Rapa Nui

Dacicevim recima...i recima njegovog vodje.....nista ne mora,oni vec dobro zive.
A mi?
(milosh, 21. oktobar 2016 16:42)

A vi ih zaokružite i sljedeće izbore pa skupa snjima živite dobro.

Z

pre 7 godina

Uh krenula predsednicka kampanja. Premijer otvara hiljade fabrika i brine samo o boljem zivotu, a Dacic se setio svog satro nacionalnog ponosa. Koliko li ce nam vremena trebati da ispeglamo sva ova lupetanja koja cemo cuti do izbora a koja su namenjena samo na lozenje siromasnog srpskog glasaca kojem nista u zivotu nije ostalo osim nekog laznog ponosa koji mu ekipa plasira? Bolje bi bilo da se seti da mu nista nije ostalo u zivotu zbog Dacica i takvih kao on koji vec 20 godina zivi od praznog lupetanja o trosku glasaca.

aooo

pre 7 godina

Zaludjivanje naroda,niti nase politicare zanima ulazak u EU niti EU zanima Srbija u EU.Nasima odgovara da se kriju iza EU mantre a evropskim politicarima odgovara da nas drze u saci istom tom mantrom.I jedni I drugi sve punijih dzepova a mi sve bedniji.

Aleksandar

pre 7 godina

Osnovni problem i nije u stavu "pa nek ne bude napretka u pregovorima i poglavljima", jer je stav ispravan, pristali smo do sad na sve sto su nam tutnuli pod nos.

Problem je sa vizijom sta cemo da radimo ako ne bude poglavlja i EU. Mene za EU odavno nije briga, ali za Srbiju jeste. Ovako kako je ne valja posao. Moramo da sredimo prvo sudstvo i policiju, napravimo zakone primerene nasem drustvu a ne da prepisujemo Svedske koji su ovde neprimenljivi. Pa onda da ih sprovedemo. I da vaze za sve. E onda mozemo dalje.

Cekam da se pojavi neko sa takvom idejom. Ovi svi zajedno od Milosevica pa preko Tadica do Vucica samo znaju sta nece ili ne mogu da urade a ne sta hoce ili bi bilo dobro ili ne daj boze bi trebalo da se uradi.

50 nijansi *****

pre 7 godina

Ne laže pas radi sela nego radi sebe.
Ili u prijevodu njemu se ne ide u EU. Pa izmišlja razloge. Danas jedan sutra drugi. On i Mali Vuk su sada upravna sudska i izvršna vlast. Više koncentrirana vlast nije bila ni u puno razvikanijim diktaturama. A do sada ni jedan diktator nije sebi ukinuo ovlasti. Jasno im je da u EU ne bi mogli raditi što im se prohtije.
Njima se ne ide u EU, ali to nisu rekli ni jednom investitoru koji dolazi otvarati pogon. Ukratko lažu vama, lažu njima. Barem neka konstanta (sa izuzetkom Đinđića) u srpskoj politici.
Istaknuti političari bi trebali biti ljudi sa vizijom. Ja ovdje čujem ne ćemo, nismo i slične negacije. Ovi političari vas neće - nigdje dovesti.

Ovdje se uporno ponavlja da EU nekoga ucjenjuje jer traži ispunjenje nekih uvjeta. Pa ne sile nas oni u EU. Oni vas drže u čekaonici do ispunjenja zahtjeva. I što je tu za ljutnju. Ili ih ispunite. Ili ne.

Mars

pre 7 godina

"Pa da, sta njega briga, nije da ce njemu biti ista bolje ako Srbija udje u EU. Sto bi Dacic zurio...
(Milan, 21. oktobar 2016 17:02)"
Pa ne "ulaze" oni u EU da bi TEBI bilo bolje...

B

pre 7 godina

(sale, 21. oktobar 2016 16:18)

A kako to postici bez pomoci Evrope,objasni molim te!
(EU, 21. oktobar 2016 16:27)

E, ovkve komentare sam cekao. Dragi EU, nece nama EU nikad pomoci, oni gledaju svoje interese. Oni ce se, recimo, boriti da im neko ne proda prepakovani secer kao Kole (nesto slicno su uradili i Rusi s nasim mesom pre neku godinu). A protiv nase unutrasnje korupcije nece prstom mrdnuti.
Njih nije broga sto hocemo ili moramo da potplacujemo saobracajce, doktore, profesore, sudije, cinovnike. Oni brinu za svoje pare koje su nam dali i tu korupcije ne sme biti.
Ostalo ce biti jos gore, nego pre ulaska u EU. Vidi primer Bugarske koja je ostala bez 2 milijarde EUR za poljoprivredu i Hrvatske gde ljudi masovno propadaju pokusavajuci da se takmice na evropskom trzistu... Samo ce politicari profitirati od EU, desetak ljudi ce biti izabrano u Evropski parlament i to je to...
Ulazak u EU je politicka odluka, da bi se osiguralo zaledje NATO za napad na Rusiju, ona zavisi od politicke procene mnogo vise nego od naseg (ne)rada. Naravno da cemo morati uci i u NATO.

Nikola

pre 7 godina

Dacic je pragmatican, pa se na talasu euro-odusevljenja tako i postavljao. Ali je u srcu evroskeptik, i ceka povoljan momenat da to i pokaze. Ne zaboravimo ko je on zaista. Kao politicaru, nema mu ravnog u ovoj zemlji, jer je androgen i suptilan. Ova dileja sto se predstavlja za cara je emotivac; dakle, maltene, kafanski politicar.