Gross
pre 7 godina
@leki izvini, oni nama nisu nikakva braca. Sto se mene tice, najsvetlija tačka u istoriji Srbije, posle I svetskog rata je izlazak Crne Gore iz drzavne zajednice i proglašenje nezavisnosti Srbije.
Četvrtak, 15.09.2016.
16:32
Premijer Crne Gore Milo Đukanović izjavio je u Evropskom parlamentu u Strazburu da EU treba da pruži opipljiviju podršku integraciji Zapadnog Balkana.
Izvor: B92
pre 7 godina
@leki izvini, oni nama nisu nikakva braca. Sto se mene tice, najsvetlija tačka u istoriji Srbije, posle I svetskog rata je izlazak Crne Gore iz drzavne zajednice i proglašenje nezavisnosti Srbije.
pre 7 godina
Nije htela da povredi Srbiju? Ovaj nam se sprda! Ako Srbijo, nisi bolje zasluzila.
pre 7 godina
primecuje li iko da nas skoro sve komsije mrze - cg, bosanci, hrvati, madjari, bugari, makedonci, albanci? pitate li se zasto?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hm, 15. septembar 2016 21:05)
Slovenci, Madjari, Srbi, Bosnjaci ne podnose Hrvate. Makedonce ne podnose Albanci, Grci, Bugari, Bugare ne vole Turci, Grci i Makedonci, Albance ne voli bas niko na Balkanu, pa ni Hrvati i Bosnjaci. Pitas li se ti zasto je to tako? Niko nikog ne voli zato sto smo sta, mi Srbi najgori na svetu?
pre 7 godina
Svi državljani CG su Crnogorci, htjeli oni to ili ne. Oni su obavezni biti politički Crnogorci. To znači da u državi CG imaju prava ali i obaveze. Jedna od važnih obaveza je braniti državu CG, braniti njezinu državnost jer zabranjeno je i kažnjivo rušiti državu. I gdje žive Srbi u CG? Naseljavaju li neki određeni teritorij gdje su etnićki većinski? Ili zive u gradovima izmješano sa ostalim Crnogorcima? Naravno da su izmješani i da nemaju nikakvu mogućnost niti pravo otcjepljivati teritorij CG. Pa koja je onda korist od "srbovanja" u Crnoj Gori kad se ništa ne može politički izboriti niti promijeniti?
(Stefan, 15. septembar 2016 20:16)
Ne, nisu svi drzavljani Crne Gore crnogorci, niti su icim obavezani da budu "politicki" Crnogorci. Gradjanin mora da postuje zakon da ne bi zavrsio u zatvoru i to je to. Ne mora da voli tu drzavu, ne mora da se identifikuje sa njom, da izlazi na izbore ili da navija za reprezentaciju te drzave. Tako da ne-crnogorci u CG nisu obavezni da budu ono sto nisu - Crnogorci. Srbi su Srbi, Albanci su Albanci. Negiranje necijeg identiteta je fasizam. Koncept nacionalnih, etnickih, regionalnih, verskih manjina postoji i normalan je u celom svetu pa i u zapadnoj Evropi gde se razlicitost identiteta veoma postuje, tako da tvoja logika po kojoj neka manjina koja ne moze da se "otcepi" treba da odustane od svog identiteta nema veze s mozgom. Madjari u Subotici su Madjari, Srbi u Budvi su Srbi.
pre 7 godina
Hteli ne hteli, ovi nasi mogu da uce od njega kako se vodi drzava.
Bravo, Milo...
pre 7 godina
primecuje li iko da nas skoro sve komsije mrze - cg, bosanci, hrvati, madjari, bugari, makedonci, albanci? pitate li se zasto?
pre 7 godina
Стефане није у питању србовање већ анти-србовање, укидање ћирилице која је и црногорска а не само српска затим покушај одузимања српских цркава и на крају вечити страх од Срба.Зашто?Све што је Мило могао да уради са самосталном Црном Гором је да послушнички брже боље призна Косово и тиме показао да нема ни говора о самосталности.
pre 7 godina
Pa koja je onda korist od "srbovanja" u Crnoj Gori kad se ništa ne može politički izboriti niti promijeniti?
Ne mogu shvatiti komentare poput vašeg. Navršavam 50 godina, rođen na zapadu, fakultet , deca završavaju fakultet u EU, pričam "domaćim jezikom" bolje nego pola sa ovih prostora, supruga takođe, nikad živeli na Balkanu.Ne moramo biti braća, ako može bar da se poštujemo. A svako se danas potpisuje sa ?:)):)&;5€?.)...... Moje ime i prezime poznato redakciji. Sa poštovanjem
pre 7 godina
@cojstvo i junastvo - Pravi (privatni) život i politika nisu isto, u politici je sve interes i to moramo jednom da shvatimo, ne može emocijama da se vodi politika.
pre 7 godina
Na proslavu godisnjice Mojkovacke bitke isti "gospodin" je izjavio da je to bila najveca greska u istoriji crnogorske vojske. Takodje Gavrila Principa je nazvao teroristom.
pre 7 godina
Svi državljani CG su Crnogorci, htjeli oni to ili ne. Oni su obavezni biti politički Crnogorci. To znači da u državi CG imaju prava ali i obaveze. Jedna od važnih obaveza je braniti državu CG, braniti njezinu državnost jer zabranjeno je i kažnjivo rušiti državu. I gdje žive Srbi u CG? Naseljavaju li neki određeni teritorij gdje su etnićki većinski? Ili zive u gradovima izmješano sa ostalim Crnogorcima? Naravno da su izmješani i da nemaju nikakvu mogućnost niti pravo otcjepljivati teritorij CG. Pa koja je onda korist od "srbovanja" u Crnoj Gori kad se ništa ne može politički izboriti niti promijeniti?
pre 7 godina
Hvala ti Milo sto si otcepio Cg i tako nam napravio samostalnu Srbiju. Inace bi mi jos slepali propalu ideju jugoslavenstva koja nas je kostala mnogo zivota u zadnjih 100 godina. Kako bilo , ne gledam na Crnogorce nikako drugacije nego kao na bracu pravoslavnu. A kako ce da vode politiku , to je njihova stvar. Kako god zele. Iskreno , mislim da Milova politika ni priblizno ne oslikava stav vecine gradjana Cg. Kako god. Dok je njima dobar Milo , sto bismo mi imali sta protiv toga.
(Zex, 15. septembar 2016 19:25)
Braća pravoslavna koja su podrzala pokusaj Pristine da nam preko Unesca ukradu kulturno-istorijsko nasledje na KiM? Braća pravoslavna koja uz pomoć Zagreba prekrajaju istoriju Srba sa podrucja današnji Crne Gore, pri tom nazivajući Nemanjiće okupatorima? To pravoslavna braća? I kako lepa floskula "većina gradjana ne deli Milovo mišljenje", samo ga uvek izglasaju i ne bune se. Braća nikad bili i nikad nećemo biti. A ti ako si stvarno pravoslavac ne bi smeo preći preko pokušaja kradje Decana i Gračanice u Unesco, sto je Crna Gora prva podrzala. Neka vode politiku kako god zele, ali uvek po našim ledjima. To braća nisu. Ne može ti biti brat neko ko je uvek protiv tebe.
pre 7 godina
Nije htela, ali je povredila. To je kao kad neko šenluči i puca iz pištolja pa slučajno pogodi drugara, a onda mu kaže da nije hteo njega da povredi. Nisu bitne namere, već dela, odnosno rezultati.
pre 7 godina
Zvonko Kojić, 15. septembar 2016 20:47)
Poštovani gospodine šta ste hteli da kažete vašim komentarem?
pre 7 godina
У реду, морали сте да признате Косово, али баш међу првима и нисте морали ...
pre 7 godina
njega, i 90% sveta boli da ne kažem sta za srbiju, zasto uporno mislimo da smo mnogo bitni?
pre 7 godina
Згазиш пјешака на пјешачком прелазу и онда кажеш да ниси хтио да га повриједиш.
Кајање је добра ствар. То ипак, не значи да ти негине затвор.
(Lexx_nl, 15. septembar 2016 18:36)
Nije ti dobro poredjenje. Taj sto je zgazio pesaka je svakako bio neoprezan, ali nije imao nameru da to uradi. Ovi su svesno to ucinili, a sad nam se i rugaju.
pre 7 godina
...Đura će ti oprostiti što te je tukao.
pre 7 godina
Mozda je racionalno, ali sigurno nije bratski. A bili smo...
pre 7 godina
Hvala ti Milo sto si otcepio Cg i tako nam napravio samostalnu Srbiju. Inace bi mi jos slepali propalu ideju jugoslavenstva koja nas je kostala mnogo zivota u zadnjih 100 godina. Kako bilo , ne gledam na Crnogorce nikako drugacije nego kao na bracu pravoslavnu. A kako ce da vode politiku , to je njihova stvar. Kako god zele. Iskreno , mislim da Milova politika ni priblizno ne oslikava stav vecine gradjana Cg. Kako god. Dok je njima dobar Milo , sto bismo mi imali sta protiv toga.
pre 7 godina
po vasem onda je bilo ludo dizati ustanke protiv turaka. u zivotu nista nije izgubljeno dok sam ne dignes ruke od toga. svi srbi koji kazu da je izguljeno su digli ruke oni koji kazu da nije nisu digli ruke od kosova. sam izraz dici ruke ima neko znacenje, zar ne?
pre 7 godina
...he, he...nije hteo...prvi je priznao tzv. Kosovo, Srbe u CG tretira kao gradjane drugog reda, ukida im pravo na jezik, crkvu, nacionalnu pripadnost...i onda kaže nije hteo...kako li bismo prošli da je hteo da da nas povredi?
pre 7 godina
Црна Гора је признањем Косова пре свега пивредила саму себе, јер је погазила све оно што јој је Његош завештао и што је два века било основа њеног идентитета.
pre 7 godina
Ali je zato povrijedio nas 30% gradjana Crne Gore koji se na popisu izjasnjavamo kao Srbi ( na svakom popisu opada broj Srba zbog sistemskog ispiranja mozga i sakrivene prinude ) i oko 45% gradjana koji su glasali za ostanak zajednice na referendumu. Oni su se od trenutka proglasenja rezultata pa do sad ponasali kao da su imali 100% glasova, i kao da se 100% gradjana izjasnjava kao Crnogorci a ne samo 45%.
pre 7 godina
Vi sto podrzavate izjave doticne persone, da li to znaci da bi ste vi u stvatnom zivotu "zabili noz u ledja bratu ili sestri onda kada im je najteze"?!
Sramota!
pre 7 godina
Crna Gora se otcepljenjem preporodila! Djukanović je jedini ko je uspio nakon 1918 vratio državu!
pre 7 godina
Naravno
Pametni ljudi gledaju svoja posla i interese
A ne ko mi
Ljubav, bratstvo i ostale gluposti!
Bravo za crnogorce
pre 7 godina
Možete da mislite šta hoćete, čovek je istinu rekao. Pogledajte video pre komentarisanja.
pre 7 godina
Legitimna pozicija. Ne podržavam je, ali nije bez argumenata. I SR Jugoslavija je bila priznata i suverena zemlja, pa je ostala bez dela teritorije...
pre 7 godina
Ljudi noz u ledja ne postoji. Situacija na terenu je da je Kosovo izgubljeno. Zemlje koje nisu priznale Kosovo, ili imaju slicnu situaciju,ili im priznanje Kosova ne odgovara iz nekog drugog razloga. Ne slazem se sa politikom podele srpskog naroda koju vodi Djukanovic, ali je Crna Gora glasala racionalno. I Srbija treba da prihvati situaciju na terenu. U suprotnom, Kosovo koriste politicari za skretanje paznje sa vaznijih tema i za korupciju. Naravno, Srbima koji su ostali na Kosovu treba pruziti podrsku u svakoj prilici.
pre 7 godina
Згазиш пјешака на пјешачком прелазу и онда кажеш да ниси хтио да га повриједиш.
Кајање је добра ствар. То ипак, не значи да ти негине затвор.
pre 7 godina
Ako ćemo da budemo romantičari reći ćemo priznanje Kosova je izdaja, a ako praktično razmišljamo nikakvu štetu CG nije nanijela Srbiji priznanjem, ali baš nikakvu
pre 7 godina
Cuj njega, nije htela da povredi Srbiju priznanjem... Strasno...
pre 7 godina
Tako je Milo.Svaka ti je kao Njegoseva.
pre 7 godina
Nisam ti ja ništa uradio.
A i ako jesam nije bilo namerno.
A i ako je bilo namerno - nemoj to da shvatiš lično. Gledaj iz šire perspektive.
Uostalom to samo dokazuje koliko si ti bolji od mene, pa bi kad je već tako bio red da mi oprostiš. A ja neću nikad više.
Osim ako ne bude baš neophodno.
pre 7 godina
to je kao da ti je rodjeni brat zabio noz u ledja i kaze nisam hteo da te povredim.
pre 7 godina
Znaci slucajno nam Milo zakrko noz u ledja!? Dobro je sad nam je lakse!
pre 7 godina
Nije CG nego Milo morao da ostane jos na vlasti pa eto malo priznao Kosovo i trazio NATO
pre 7 godina
stidi se
pre 7 godina
stidi se
pre 7 godina
Znaci slucajno nam Milo zakrko noz u ledja!? Dobro je sad nam je lakse!
pre 7 godina
Cuj njega, nije htela da povredi Srbiju priznanjem... Strasno...
pre 7 godina
Nije CG nego Milo morao da ostane jos na vlasti pa eto malo priznao Kosovo i trazio NATO
pre 7 godina
Nisam ti ja ništa uradio.
A i ako jesam nije bilo namerno.
A i ako je bilo namerno - nemoj to da shvatiš lično. Gledaj iz šire perspektive.
Uostalom to samo dokazuje koliko si ti bolji od mene, pa bi kad je već tako bio red da mi oprostiš. A ja neću nikad više.
Osim ako ne bude baš neophodno.
pre 7 godina
Црна Гора је признањем Косова пре свега пивредила саму себе, јер је погазила све оно што јој је Његош завештао и што је два века било основа њеног идентитета.
pre 7 godina
to je kao da ti je rodjeni brat zabio noz u ledja i kaze nisam hteo da te povredim.
pre 7 godina
Згазиш пјешака на пјешачком прелазу и онда кажеш да ниси хтио да га повриједиш.
Кајање је добра ствар. То ипак, не значи да ти негине затвор.
(Lexx_nl, 15. septembar 2016 18:36)
Nije ti dobro poredjenje. Taj sto je zgazio pesaka je svakako bio neoprezan, ali nije imao nameru da to uradi. Ovi su svesno to ucinili, a sad nam se i rugaju.
pre 7 godina
У реду, морали сте да признате Косово, али баш међу првима и нисте морали ...
pre 7 godina
Hvala ti Milo sto si otcepio Cg i tako nam napravio samostalnu Srbiju. Inace bi mi jos slepali propalu ideju jugoslavenstva koja nas je kostala mnogo zivota u zadnjih 100 godina. Kako bilo , ne gledam na Crnogorce nikako drugacije nego kao na bracu pravoslavnu. A kako ce da vode politiku , to je njihova stvar. Kako god zele. Iskreno , mislim da Milova politika ni priblizno ne oslikava stav vecine gradjana Cg. Kako god. Dok je njima dobar Milo , sto bismo mi imali sta protiv toga.
pre 7 godina
Ali je zato povrijedio nas 30% gradjana Crne Gore koji se na popisu izjasnjavamo kao Srbi ( na svakom popisu opada broj Srba zbog sistemskog ispiranja mozga i sakrivene prinude ) i oko 45% gradjana koji su glasali za ostanak zajednice na referendumu. Oni su se od trenutka proglasenja rezultata pa do sad ponasali kao da su imali 100% glasova, i kao da se 100% gradjana izjasnjava kao Crnogorci a ne samo 45%.
pre 7 godina
...he, he...nije hteo...prvi je priznao tzv. Kosovo, Srbe u CG tretira kao gradjane drugog reda, ukida im pravo na jezik, crkvu, nacionalnu pripadnost...i onda kaže nije hteo...kako li bismo prošli da je hteo da da nas povredi?
pre 7 godina
Згазиш пјешака на пјешачком прелазу и онда кажеш да ниси хтио да га повриједиш.
Кајање је добра ствар. То ипак, не значи да ти негине затвор.
pre 7 godina
Vi sto podrzavate izjave doticne persone, da li to znaci da bi ste vi u stvatnom zivotu "zabili noz u ledja bratu ili sestri onda kada im je najteze"?!
Sramota!
pre 7 godina
po vasem onda je bilo ludo dizati ustanke protiv turaka. u zivotu nista nije izgubljeno dok sam ne dignes ruke od toga. svi srbi koji kazu da je izguljeno su digli ruke oni koji kazu da nije nisu digli ruke od kosova. sam izraz dici ruke ima neko znacenje, zar ne?
pre 7 godina
njega, i 90% sveta boli da ne kažem sta za srbiju, zasto uporno mislimo da smo mnogo bitni?
pre 7 godina
...Đura će ti oprostiti što te je tukao.
pre 7 godina
Naravno
Pametni ljudi gledaju svoja posla i interese
A ne ko mi
Ljubav, bratstvo i ostale gluposti!
Bravo za crnogorce
pre 7 godina
Ljudi noz u ledja ne postoji. Situacija na terenu je da je Kosovo izgubljeno. Zemlje koje nisu priznale Kosovo, ili imaju slicnu situaciju,ili im priznanje Kosova ne odgovara iz nekog drugog razloga. Ne slazem se sa politikom podele srpskog naroda koju vodi Djukanovic, ali je Crna Gora glasala racionalno. I Srbija treba da prihvati situaciju na terenu. U suprotnom, Kosovo koriste politicari za skretanje paznje sa vaznijih tema i za korupciju. Naravno, Srbima koji su ostali na Kosovu treba pruziti podrsku u svakoj prilici.
pre 7 godina
Hvala ti Milo sto si otcepio Cg i tako nam napravio samostalnu Srbiju. Inace bi mi jos slepali propalu ideju jugoslavenstva koja nas je kostala mnogo zivota u zadnjih 100 godina. Kako bilo , ne gledam na Crnogorce nikako drugacije nego kao na bracu pravoslavnu. A kako ce da vode politiku , to je njihova stvar. Kako god zele. Iskreno , mislim da Milova politika ni priblizno ne oslikava stav vecine gradjana Cg. Kako god. Dok je njima dobar Milo , sto bismo mi imali sta protiv toga.
(Zex, 15. septembar 2016 19:25)
Braća pravoslavna koja su podrzala pokusaj Pristine da nam preko Unesca ukradu kulturno-istorijsko nasledje na KiM? Braća pravoslavna koja uz pomoć Zagreba prekrajaju istoriju Srba sa podrucja današnji Crne Gore, pri tom nazivajući Nemanjiće okupatorima? To pravoslavna braća? I kako lepa floskula "većina gradjana ne deli Milovo mišljenje", samo ga uvek izglasaju i ne bune se. Braća nikad bili i nikad nećemo biti. A ti ako si stvarno pravoslavac ne bi smeo preći preko pokušaja kradje Decana i Gračanice u Unesco, sto je Crna Gora prva podrzala. Neka vode politiku kako god zele, ali uvek po našim ledjima. To braća nisu. Ne može ti biti brat neko ko je uvek protiv tebe.
pre 7 godina
Možete da mislite šta hoćete, čovek je istinu rekao. Pogledajte video pre komentarisanja.
pre 7 godina
Ako ćemo da budemo romantičari reći ćemo priznanje Kosova je izdaja, a ako praktično razmišljamo nikakvu štetu CG nije nanijela Srbiji priznanjem, ali baš nikakvu
pre 7 godina
Mozda je racionalno, ali sigurno nije bratski. A bili smo...
pre 7 godina
Tako je Milo.Svaka ti je kao Njegoseva.
pre 7 godina
Crna Gora se otcepljenjem preporodila! Djukanović je jedini ko je uspio nakon 1918 vratio državu!
pre 7 godina
Nije htela, ali je povredila. To je kao kad neko šenluči i puca iz pištolja pa slučajno pogodi drugara, a onda mu kaže da nije hteo njega da povredi. Nisu bitne namere, već dela, odnosno rezultati.
pre 7 godina
Legitimna pozicija. Ne podržavam je, ali nije bez argumenata. I SR Jugoslavija je bila priznata i suverena zemlja, pa je ostala bez dela teritorije...
pre 7 godina
Стефане није у питању србовање већ анти-србовање, укидање ћирилице која је и црногорска а не само српска затим покушај одузимања српских цркава и на крају вечити страх од Срба.Зашто?Све што је Мило могао да уради са самосталном Црном Гором је да послушнички брже боље призна Косово и тиме показао да нема ни говора о самосталности.
pre 7 godina
Na proslavu godisnjice Mojkovacke bitke isti "gospodin" je izjavio da je to bila najveca greska u istoriji crnogorske vojske. Takodje Gavrila Principa je nazvao teroristom.
pre 7 godina
Svi državljani CG su Crnogorci, htjeli oni to ili ne. Oni su obavezni biti politički Crnogorci. To znači da u državi CG imaju prava ali i obaveze. Jedna od važnih obaveza je braniti državu CG, braniti njezinu državnost jer zabranjeno je i kažnjivo rušiti državu. I gdje žive Srbi u CG? Naseljavaju li neki određeni teritorij gdje su etnićki većinski? Ili zive u gradovima izmješano sa ostalim Crnogorcima? Naravno da su izmješani i da nemaju nikakvu mogućnost niti pravo otcjepljivati teritorij CG. Pa koja je onda korist od "srbovanja" u Crnoj Gori kad se ništa ne može politički izboriti niti promijeniti?
pre 7 godina
primecuje li iko da nas skoro sve komsije mrze - cg, bosanci, hrvati, madjari, bugari, makedonci, albanci? pitate li se zasto?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hm, 15. septembar 2016 21:05)
Slovenci, Madjari, Srbi, Bosnjaci ne podnose Hrvate. Makedonce ne podnose Albanci, Grci, Bugari, Bugare ne vole Turci, Grci i Makedonci, Albance ne voli bas niko na Balkanu, pa ni Hrvati i Bosnjaci. Pitas li se ti zasto je to tako? Niko nikog ne voli zato sto smo sta, mi Srbi najgori na svetu?
pre 7 godina
Nije htela da povredi Srbiju? Ovaj nam se sprda! Ako Srbijo, nisi bolje zasluzila.
pre 7 godina
Svi državljani CG su Crnogorci, htjeli oni to ili ne. Oni su obavezni biti politički Crnogorci. To znači da u državi CG imaju prava ali i obaveze. Jedna od važnih obaveza je braniti državu CG, braniti njezinu državnost jer zabranjeno je i kažnjivo rušiti državu. I gdje žive Srbi u CG? Naseljavaju li neki određeni teritorij gdje su etnićki većinski? Ili zive u gradovima izmješano sa ostalim Crnogorcima? Naravno da su izmješani i da nemaju nikakvu mogućnost niti pravo otcjepljivati teritorij CG. Pa koja je onda korist od "srbovanja" u Crnoj Gori kad se ništa ne može politički izboriti niti promijeniti?
(Stefan, 15. septembar 2016 20:16)
Ne, nisu svi drzavljani Crne Gore crnogorci, niti su icim obavezani da budu "politicki" Crnogorci. Gradjanin mora da postuje zakon da ne bi zavrsio u zatvoru i to je to. Ne mora da voli tu drzavu, ne mora da se identifikuje sa njom, da izlazi na izbore ili da navija za reprezentaciju te drzave. Tako da ne-crnogorci u CG nisu obavezni da budu ono sto nisu - Crnogorci. Srbi su Srbi, Albanci su Albanci. Negiranje necijeg identiteta je fasizam. Koncept nacionalnih, etnickih, regionalnih, verskih manjina postoji i normalan je u celom svetu pa i u zapadnoj Evropi gde se razlicitost identiteta veoma postuje, tako da tvoja logika po kojoj neka manjina koja ne moze da se "otcepi" treba da odustane od svog identiteta nema veze s mozgom. Madjari u Subotici su Madjari, Srbi u Budvi su Srbi.
pre 7 godina
Pa koja je onda korist od "srbovanja" u Crnoj Gori kad se ništa ne može politički izboriti niti promijeniti?
Ne mogu shvatiti komentare poput vašeg. Navršavam 50 godina, rođen na zapadu, fakultet , deca završavaju fakultet u EU, pričam "domaćim jezikom" bolje nego pola sa ovih prostora, supruga takođe, nikad živeli na Balkanu.Ne moramo biti braća, ako može bar da se poštujemo. A svako se danas potpisuje sa ?:)):)&;5€?.)...... Moje ime i prezime poznato redakciji. Sa poštovanjem
pre 7 godina
@cojstvo i junastvo - Pravi (privatni) život i politika nisu isto, u politici je sve interes i to moramo jednom da shvatimo, ne može emocijama da se vodi politika.
pre 7 godina
primecuje li iko da nas skoro sve komsije mrze - cg, bosanci, hrvati, madjari, bugari, makedonci, albanci? pitate li se zasto?
pre 7 godina
Hteli ne hteli, ovi nasi mogu da uce od njega kako se vodi drzava.
Bravo, Milo...
pre 7 godina
@leki izvini, oni nama nisu nikakva braca. Sto se mene tice, najsvetlija tačka u istoriji Srbije, posle I svetskog rata je izlazak Crne Gore iz drzavne zajednice i proglašenje nezavisnosti Srbije.
pre 7 godina
Zvonko Kojić, 15. septembar 2016 20:47)
Poštovani gospodine šta ste hteli da kažete vašim komentarem?
pre 7 godina
Tako je Milo.Svaka ti je kao Njegoseva.
pre 7 godina
Naravno
Pametni ljudi gledaju svoja posla i interese
A ne ko mi
Ljubav, bratstvo i ostale gluposti!
Bravo za crnogorce
pre 7 godina
Ljudi noz u ledja ne postoji. Situacija na terenu je da je Kosovo izgubljeno. Zemlje koje nisu priznale Kosovo, ili imaju slicnu situaciju,ili im priznanje Kosova ne odgovara iz nekog drugog razloga. Ne slazem se sa politikom podele srpskog naroda koju vodi Djukanovic, ali je Crna Gora glasala racionalno. I Srbija treba da prihvati situaciju na terenu. U suprotnom, Kosovo koriste politicari za skretanje paznje sa vaznijih tema i za korupciju. Naravno, Srbima koji su ostali na Kosovu treba pruziti podrsku u svakoj prilici.
pre 7 godina
Možete da mislite šta hoćete, čovek je istinu rekao. Pogledajte video pre komentarisanja.
pre 7 godina
Crna Gora se otcepljenjem preporodila! Djukanović je jedini ko je uspio nakon 1918 vratio državu!
pre 7 godina
Ako ćemo da budemo romantičari reći ćemo priznanje Kosova je izdaja, a ako praktično razmišljamo nikakvu štetu CG nije nanijela Srbiji priznanjem, ali baš nikakvu
pre 7 godina
Svi državljani CG su Crnogorci, htjeli oni to ili ne. Oni su obavezni biti politički Crnogorci. To znači da u državi CG imaju prava ali i obaveze. Jedna od važnih obaveza je braniti državu CG, braniti njezinu državnost jer zabranjeno je i kažnjivo rušiti državu. I gdje žive Srbi u CG? Naseljavaju li neki određeni teritorij gdje su etnićki većinski? Ili zive u gradovima izmješano sa ostalim Crnogorcima? Naravno da su izmješani i da nemaju nikakvu mogućnost niti pravo otcjepljivati teritorij CG. Pa koja je onda korist od "srbovanja" u Crnoj Gori kad se ništa ne može politički izboriti niti promijeniti?
pre 7 godina
Legitimna pozicija. Ne podržavam je, ali nije bez argumenata. I SR Jugoslavija je bila priznata i suverena zemlja, pa je ostala bez dela teritorije...
pre 7 godina
stidi se
pre 7 godina
Znaci slucajno nam Milo zakrko noz u ledja!? Dobro je sad nam je lakse!
pre 7 godina
Cuj njega, nije htela da povredi Srbiju priznanjem... Strasno...
pre 7 godina
Згазиш пјешака на пјешачком прелазу и онда кажеш да ниси хтио да га повриједиш.
Кајање је добра ствар. То ипак, не значи да ти негине затвор.
pre 7 godina
Nije CG nego Milo morao da ostane jos na vlasti pa eto malo priznao Kosovo i trazio NATO
pre 7 godina
Црна Гора је признањем Косова пре свега пивредила саму себе, јер је погазила све оно што јој је Његош завештао и што је два века било основа њеног идентитета.
pre 7 godina
Hvala ti Milo sto si otcepio Cg i tako nam napravio samostalnu Srbiju. Inace bi mi jos slepali propalu ideju jugoslavenstva koja nas je kostala mnogo zivota u zadnjih 100 godina. Kako bilo , ne gledam na Crnogorce nikako drugacije nego kao na bracu pravoslavnu. A kako ce da vode politiku , to je njihova stvar. Kako god zele. Iskreno , mislim da Milova politika ni priblizno ne oslikava stav vecine gradjana Cg. Kako god. Dok je njima dobar Milo , sto bismo mi imali sta protiv toga.
pre 7 godina
to je kao da ti je rodjeni brat zabio noz u ledja i kaze nisam hteo da te povredim.
pre 7 godina
У реду, морали сте да признате Косово, али баш међу првима и нисте морали ...
pre 7 godina
njega, i 90% sveta boli da ne kažem sta za srbiju, zasto uporno mislimo da smo mnogo bitni?
pre 7 godina
Ali je zato povrijedio nas 30% gradjana Crne Gore koji se na popisu izjasnjavamo kao Srbi ( na svakom popisu opada broj Srba zbog sistemskog ispiranja mozga i sakrivene prinude ) i oko 45% gradjana koji su glasali za ostanak zajednice na referendumu. Oni su se od trenutka proglasenja rezultata pa do sad ponasali kao da su imali 100% glasova, i kao da se 100% gradjana izjasnjava kao Crnogorci a ne samo 45%.
pre 7 godina
primecuje li iko da nas skoro sve komsije mrze - cg, bosanci, hrvati, madjari, bugari, makedonci, albanci? pitate li se zasto?
pre 7 godina
Згазиш пјешака на пјешачком прелазу и онда кажеш да ниси хтио да га повриједиш.
Кајање је добра ствар. То ипак, не значи да ти негине затвор.
(Lexx_nl, 15. septembar 2016 18:36)
Nije ti dobro poredjenje. Taj sto je zgazio pesaka je svakako bio neoprezan, ali nije imao nameru da to uradi. Ovi su svesno to ucinili, a sad nam se i rugaju.
pre 7 godina
Vi sto podrzavate izjave doticne persone, da li to znaci da bi ste vi u stvatnom zivotu "zabili noz u ledja bratu ili sestri onda kada im je najteze"?!
Sramota!
pre 7 godina
po vasem onda je bilo ludo dizati ustanke protiv turaka. u zivotu nista nije izgubljeno dok sam ne dignes ruke od toga. svi srbi koji kazu da je izguljeno su digli ruke oni koji kazu da nije nisu digli ruke od kosova. sam izraz dici ruke ima neko znacenje, zar ne?
pre 7 godina
...he, he...nije hteo...prvi je priznao tzv. Kosovo, Srbe u CG tretira kao gradjane drugog reda, ukida im pravo na jezik, crkvu, nacionalnu pripadnost...i onda kaže nije hteo...kako li bismo prošli da je hteo da da nas povredi?
pre 7 godina
Nisam ti ja ništa uradio.
A i ako jesam nije bilo namerno.
A i ako je bilo namerno - nemoj to da shvatiš lično. Gledaj iz šire perspektive.
Uostalom to samo dokazuje koliko si ti bolji od mene, pa bi kad je već tako bio red da mi oprostiš. A ja neću nikad više.
Osim ako ne bude baš neophodno.
pre 7 godina
...Đura će ti oprostiti što te je tukao.
pre 7 godina
Hvala ti Milo sto si otcepio Cg i tako nam napravio samostalnu Srbiju. Inace bi mi jos slepali propalu ideju jugoslavenstva koja nas je kostala mnogo zivota u zadnjih 100 godina. Kako bilo , ne gledam na Crnogorce nikako drugacije nego kao na bracu pravoslavnu. A kako ce da vode politiku , to je njihova stvar. Kako god zele. Iskreno , mislim da Milova politika ni priblizno ne oslikava stav vecine gradjana Cg. Kako god. Dok je njima dobar Milo , sto bismo mi imali sta protiv toga.
(Zex, 15. septembar 2016 19:25)
Braća pravoslavna koja su podrzala pokusaj Pristine da nam preko Unesca ukradu kulturno-istorijsko nasledje na KiM? Braća pravoslavna koja uz pomoć Zagreba prekrajaju istoriju Srba sa podrucja današnji Crne Gore, pri tom nazivajući Nemanjiće okupatorima? To pravoslavna braća? I kako lepa floskula "većina gradjana ne deli Milovo mišljenje", samo ga uvek izglasaju i ne bune se. Braća nikad bili i nikad nećemo biti. A ti ako si stvarno pravoslavac ne bi smeo preći preko pokušaja kradje Decana i Gračanice u Unesco, sto je Crna Gora prva podrzala. Neka vode politiku kako god zele, ali uvek po našim ledjima. To braća nisu. Ne može ti biti brat neko ko je uvek protiv tebe.
pre 7 godina
Mozda je racionalno, ali sigurno nije bratski. A bili smo...
pre 7 godina
Hteli ne hteli, ovi nasi mogu da uce od njega kako se vodi drzava.
Bravo, Milo...
pre 7 godina
@cojstvo i junastvo - Pravi (privatni) život i politika nisu isto, u politici je sve interes i to moramo jednom da shvatimo, ne može emocijama da se vodi politika.
pre 7 godina
Nije htela, ali je povredila. To je kao kad neko šenluči i puca iz pištolja pa slučajno pogodi drugara, a onda mu kaže da nije hteo njega da povredi. Nisu bitne namere, već dela, odnosno rezultati.
pre 7 godina
Стефане није у питању србовање већ анти-србовање, укидање ћирилице која је и црногорска а не само српска затим покушај одузимања српских цркава и на крају вечити страх од Срба.Зашто?Све што је Мило могао да уради са самосталном Црном Гором је да послушнички брже боље призна Косово и тиме показао да нема ни говора о самосталности.
pre 7 godina
Pa koja je onda korist od "srbovanja" u Crnoj Gori kad se ništa ne može politički izboriti niti promijeniti?
Ne mogu shvatiti komentare poput vašeg. Navršavam 50 godina, rođen na zapadu, fakultet , deca završavaju fakultet u EU, pričam "domaćim jezikom" bolje nego pola sa ovih prostora, supruga takođe, nikad živeli na Balkanu.Ne moramo biti braća, ako može bar da se poštujemo. A svako se danas potpisuje sa ?:)):)&;5€?.)...... Moje ime i prezime poznato redakciji. Sa poštovanjem
pre 7 godina
Na proslavu godisnjice Mojkovacke bitke isti "gospodin" je izjavio da je to bila najveca greska u istoriji crnogorske vojske. Takodje Gavrila Principa je nazvao teroristom.
pre 7 godina
primecuje li iko da nas skoro sve komsije mrze - cg, bosanci, hrvati, madjari, bugari, makedonci, albanci? pitate li se zasto?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hm, 15. septembar 2016 21:05)
Slovenci, Madjari, Srbi, Bosnjaci ne podnose Hrvate. Makedonce ne podnose Albanci, Grci, Bugari, Bugare ne vole Turci, Grci i Makedonci, Albance ne voli bas niko na Balkanu, pa ni Hrvati i Bosnjaci. Pitas li se ti zasto je to tako? Niko nikog ne voli zato sto smo sta, mi Srbi najgori na svetu?
pre 7 godina
Nije htela da povredi Srbiju? Ovaj nam se sprda! Ako Srbijo, nisi bolje zasluzila.
pre 7 godina
@leki izvini, oni nama nisu nikakva braca. Sto se mene tice, najsvetlija tačka u istoriji Srbije, posle I svetskog rata je izlazak Crne Gore iz drzavne zajednice i proglašenje nezavisnosti Srbije.
pre 7 godina
Svi državljani CG su Crnogorci, htjeli oni to ili ne. Oni su obavezni biti politički Crnogorci. To znači da u državi CG imaju prava ali i obaveze. Jedna od važnih obaveza je braniti državu CG, braniti njezinu državnost jer zabranjeno je i kažnjivo rušiti državu. I gdje žive Srbi u CG? Naseljavaju li neki određeni teritorij gdje su etnićki većinski? Ili zive u gradovima izmješano sa ostalim Crnogorcima? Naravno da su izmješani i da nemaju nikakvu mogućnost niti pravo otcjepljivati teritorij CG. Pa koja je onda korist od "srbovanja" u Crnoj Gori kad se ništa ne može politički izboriti niti promijeniti?
(Stefan, 15. septembar 2016 20:16)
Ne, nisu svi drzavljani Crne Gore crnogorci, niti su icim obavezani da budu "politicki" Crnogorci. Gradjanin mora da postuje zakon da ne bi zavrsio u zatvoru i to je to. Ne mora da voli tu drzavu, ne mora da se identifikuje sa njom, da izlazi na izbore ili da navija za reprezentaciju te drzave. Tako da ne-crnogorci u CG nisu obavezni da budu ono sto nisu - Crnogorci. Srbi su Srbi, Albanci su Albanci. Negiranje necijeg identiteta je fasizam. Koncept nacionalnih, etnickih, regionalnih, verskih manjina postoji i normalan je u celom svetu pa i u zapadnoj Evropi gde se razlicitost identiteta veoma postuje, tako da tvoja logika po kojoj neka manjina koja ne moze da se "otcepi" treba da odustane od svog identiteta nema veze s mozgom. Madjari u Subotici su Madjari, Srbi u Budvi su Srbi.
pre 7 godina
Zvonko Kojić, 15. septembar 2016 20:47)
Poštovani gospodine šta ste hteli da kažete vašim komentarem?
39 Komentari
Sortiraj po: