Utorak, 13.09.2016.

19:08

Nacistički zločinci koji nikada nisu uhvaćeni

Izvor: express.hr

Nacistièki zloèinci koji nikada nisu uhvaæeni IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

2 i 2 su 4

pre 7 godina

A sad malo o Skorceniju (ali ozbiljno, dakle slobodno možeš prestati dalje da čitaš, nije za tebe).

Suđeno mu je na takozvanom "Dahau procesu" pod optužbom za upotrebu nedozvoljenih sredstava borbe - da je njegova jedinica nosila američke uniforme tokom bitke u Ardenima. Skorceni je to priznao. Ali se poslednjeg dana suđenja pojavio potpukovnik RAF-a (za vreme rata agent SOE, odlikovan Džordžovim krstom, Legijom časti, Ratnim krstom...) i svedočio da su Britanci, preciznije on lično i njegovi operativci radili to isto.
(John, 14. septembar 2016 14:03)

Ako je Skorcenji presao da radi za SAD i Britance pa zar je cudno da su Britanci i Amerikanci "presudili" da nije kriv? Isti scenario kao za Nasera Orica, Tacija, Haradinaja, Limaja, Gotovinu... Svi su oni oslobodjeni krivice jer je sud odlucio da nisu ratni zlocinci, a samo zato sto su saveznici sa onima koji kontrolisu rad suda. A svi znamo da pomenuti jesu zlocinci jer se njihove zrtve nisu same poubijale. Prema tome, ti i dalje veruj u bajke, to nije zabranjeno.

John

pre 7 godina

Ako je Skorcenji presao da radi za SAD i Britance
(2 i 2 su 4, 15. septembar 2016 11:23)

Skorceni nikada nije radio ni za SAD ni za Britance. Radio je prvo za Egipat, a potom za Izrael.
U bajke ne verujem, kao ni u laži, izmišljotine i podmetačine kojima se očigledno služiš.

P.S. Ne postoji SkorceNJi, već SkorceNi.

?

pre 7 godina

@Mnogi su se izvukli
Ma jok, niko ga nije trazio ni jurio, zato je ovaj bezao... Od cetnika nije bezao jer su cetnici i ustase zajedno bezali od partizana. A Pavelic sa Drazom bio veliki drugar, saveznik, nijednu bitku nisu vodili jedan protiv drugog, zajedno su pomagali nacistima.

John

pre 7 godina

(Varangian, 14. septembar 2016 16:48)

Apsolutno svi koji su insistirali da su i komunizam i fašizam/nacizam dva podjednaka zla su uvek završavali na strani fašista.
Svi vi "Herren Revisionisten" postojite samo zahvaljujući onima koje toliko prezirete - komunistima.

"u savezništvu s njima"
Pakt o nenapadanju nije savezništvo. Da si ga bar jednom pročitao znao bi to.

"već u junu"
A kad je trebalo? Već 18. aprila? Podigao si toliko ustanaka pa znaš koliko je vremena potrebno za to? I to u državi koja je upravo ostala bez više od 300 hiljada vojno sposobnih muškaraca.

"do nepobitnog zaključka"
Jedino što je Staljin rekao da moraju odložiti rat sa NEmačkom što je više moguće, jer '39 i '40 nemaju nikakve šanse protiv njih (a i '41 je bilo blizu), ali koga je briga za činjenice kad imamo "nepobitne zaključke"

"Na koji god način ih pokušali glorifikovati, radne akcije su bile upravo to - eksploatacija radne snage"
Sa sve prisilnim utovarivanjem u kamione i stočne vagone, boravak iza bodljikave žice gde ih je više pomrlo nego što se vratilo...

"Ikarus, Rogožarski..."
Misliš - Soko Mostar, IKL Beograd, Ikarus (posle 2SR,)...

Varangian

pre 7 godina

@"nema sta nisam citao", 14. septembar 2016 07:10
(Ali i sve dežurne commie apologete.)
Gospodo - pardon - "drugovi" komunisti, suočite se već jednom s istinom. I komunizam i nacizam su Zlo. Dve totalitarne ideologije koje su, između sebe, odgovorne za smrt preko 140 miliona ljudi. Komunisti su "oslobađali" Europu - i svet - od nacista. Naravno. Nakon što su inicijalno omogućili tim istim nacistima da pokrenu proizvodnju ratne opreme. A u međuvremenu u savezništvu s njima rasparčavali Poljsku.
Lokalni komunisti nisu krenuli u "oslobađanje" okupirane Jugoslavije aprila 1941. - kada je ista okupirana - već u junu, nakon početka operacije "Barbarossa". Što svakog razumnog može dovesti do nepobitnog zaključka kako lokalni komunisti i ne bi podigli ustanak/ustanke protiv okupatora, da je savezništvo između Reicha i SSSR-a (pakt Ribbentrop-Molotov) opstalo.
Glede "podizanja zemlje na noge" nakon WWII, kada će se komunisti suočiti i s činjenicom da je isto sprovedeno kroz jedan od najgorih primera eksploatacije radne snage u novijoj istoriji? Na koji god način ih pokušali glorifikovati, radne akcije su bile upravo to - eksploatacija radne snage. I sve u režiji političkog sistema koji je za jedan od svojih osnovnih ciljeva imao borbu protiv eksploatacije radnika. Oh, the irony.
A šta je i sa svim onim što su commies prosto uništili po dolasku na vlast? Znače li ikom među komunistima, commie apologetama i simpatizerima, imena "Rogožarski", "Zmaj" (pre-WWII), "Ikarus" (pre-WWII)?

John

pre 7 godina

Oto Skorzenji se javno pohvalio da je licno ubio Nikolu Teslu tako sto ga je ugusio jastukom u hotelskoj sobi u Njujorku 1943.
(slike ne lazu, 14. septembar 2016 11:22)

O ovoj budalaštini pojma nisi imao dok juče ja to nisam stavio u svoj komentar. Sad si bukvalno preko noći postao stručnjak za to. Rekao bi čovek da si bio prisutan to veče u hotelu...
ZNAM - ti si Oto Skorceni za koga je lično Mengele napravio lek protiv smrti.

A sad malo o Skorceniju (ali ozbiljno, dakle slobodno možeš prestati dalje da čitaš, nije za tebe).

Suđeno mu je na takozvanom "Dahau procesu" pod optužbom za upotrebu nedozvoljenih sredstava borbe - da je njegova jedinica nosila američke uniforme tokom bitke u Ardenima. Skorceni je to priznao. Ali se poslednjeg dana suđenja pojavio potpukovnik RAF-a (za vreme rata agent SOE, odlikovan Džordžovim krstom, Legijom časti, Ratnim krstom...) i svedočio da su Britanci, preciznije on lično i njegovi operativci radili to isto.

Mikloš

pre 7 godina

Nevažno da li su nacistički, fašistički, komunistički, islamistički ili ovi, oni, bitno da nisu odgovarali. Na žalost mnogi zločinci su se izvuklii bez kazne. Još tragićnije je da su mnogi uživali sve moguće povlastice počasti i doživjeli duboku starost privilegirani. To je još neshvatljivije.

John

pre 7 godina

Potkrala ti se greškica, šef SS-a i Gestapoa se je zvao Heinrich Himmler, ne Miler.
(Lukas aus Agram, 13. septembar 2016 23:31)

Nije greška. Na ovoga mislim: https://en.wikipedia.org/wiki/Heinrich_M%C3%BCller_(Gestapo)
Himler je bio nadležan za sve nemaćke bezbednosne strukture, uključujući i Gestapo (otprilike, ministar unutrašnjih poslova), a Miler je bio šef samo Gestapoa (direktor policije, načelnik...)

slike ne lazu

pre 7 godina

Oto Sorseznji nije bio zločinac. Bio je neprijatelj, ali ne i ratni zločinac. Pored toga što je bio otac modernog nekonvencionalnog ratovanja, odradio je par akcija koje su u vojnim udzbenicima, od spasavanja Musolinija preko otmice sina M. Hortija. Ono što je moglo da mu legalno skine glavu, a jeste i mnogim njegovim saborcima, je to što su posle dana D svesno nosili američke uniforme i mesecima dovodili do ludila saveznike svojim sabotažama - ispod američkih ili britanskih uniformi NISU nosili nemačke, što se smatralo kršenjem pravila ratovanja te su oni koji su uhvaćeni streljani. Skorseznji je zarobljen, prčkano je po njegovoj istoriji ali nisu nikada našli bilo šta inkriminišuće.
Ne treba stavljati koljače i vojnike u isti koš, mada je to najlakša zabluda sa istorijske distance.
(20kinte, 14. septembar 2016 09:20)

Skorzenji jeste bio zlocinac! Izvori na koje se pozivas da je on cist su ISKLJUCIVO zapadni. Onaj ko ga je angazovao, odlucio je da on "nije" zlocinac. Oto Skorzenji se javno pohvalio da je licno ubio Nikolu Teslu tako sto ga je ugusio jastukom u hotelskoj sobi u Njujorku 1943. Do ubistva je doslo jer Tesla nije zeleo da radi za naciste, a ovi su se plasili da neko njegovo novo oruzje ne padne u ruke Amerima ili Rusima. Inace, asistent u Teslinoj laboratoriji je bio Dzordz Bus(ranije prezime Scherf) Stariji. A Oto Skorzenji je bio kucni prijatelj porodice Bus. Kasnije Dzordz Bus postaje direktor CIA i predsednik SAD, a nacisti slobodno setaju Amerikom.

Voodoo

pre 7 godina

Da li su Nemci ikog izrucili, smejurija, a danas izigravaju neku silu i faktor, umesto oni da budu pod sankcijama za ne resavanje statusa zlocinaca.

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 7 godina

Da. To je zbog toga što tzv. medjunarodna zajednica, na čelu sa državom, u kojoj su na početku bizoni bila najveća populacija, nije uvela sankcije Nemačkoj.

20kinte

pre 7 godina

Oto Sorseznji nije bio zločinac. Ako gledamo Balkan, da ratovao je ovde, učestvovao u izgradnji pontona preko naših reka. Bio je neprijatelj, ali ne i ratni zločinac. Pored toga što je bio otac modernog nekonvencionalnog ratovanja, odradio je par akcija koje su u vojnim udzbenicima, od spasavanja Musolinija preko otmice sina M. Hortija. Ono što je moglo da mu legalno skine glavu, a jeste i mnogim njegovim saborcima, je to što su posle dana D svesno nosili američke uniforme i mesecima dovodili do ludila saveznike svojim sabotažama - ispod američkih ili britanskih uniformi NISU nosili nemačke, što se smatralo kršenjem pravila ratovanja te su oni koji su uhvaćeni streljani. Skorseznji je zarobljen, prčkano je po njegovoj istoriji ali nisu nikada našli bilo šta inkriminišuće. Za Centuriona dole koji kaže da je Oto služio kao poster, naravno da jeste, ali mu to ne osporava vojnička dostignuća. Svako bi u sred rata na poster stavio čoveka koga pogodi šrapnel u glavu, a ovaj odbije morfijum, stavi krpu oko rane i nastavi da se bori. Inače, posle rata dugo je vodio Paladin, grupu za obučavanje spec. jedinica, a njihove usluge je, pored recimo Gadafija, sigurno, mada nezvanično, koristila i SFRJ.
Ne treba stavljati koljače i vojnike u isti koš, mada je to najlakša zabluda sa istorijske distance.

Varangian

pre 7 godina

@Ce Gevara?, 13. septembar 2016 22:02
Wernher (von Braun), ne Oto. I da, Amerikanci su ga slavili kao nacionalnog heroja. I trebali su. Štaviše, ceo svet bi ga trebao slaviti. Uz Ciolkovskog, von Braun je najzaslužniji za to što smo načinili prve korake u osvajanju svemira. Bio je član NSDAP-a, ali sve upućuje na to da je istoj pristupio iz istog razloga iz koga brojni ljudi (naročito mladi) u Srbiji (a i šire) pristupaju strankama koje su u datom momentu u vlasti - dakle, ne iz ubeđenja, već iz želje za nekakvim materijalnim obezbeđenjem. Da li je, dakle, bio nepopravljivi, nepokajani nacista? To je još uvek predmet debata, ali verovatno ne. Za razliku od Hubertusa Strugholda. Njegov status u SS je takođe vrlo čudan - bio je član i imao nekakav čin (ekvivalent majora, ili beše pukovnika), ali nije bio član Waffen SS (koliko mi je poznato). Da li je znao za tretman zarobljenika, prisilni rad, mučenja? Da. Da li je mogao zaista uraditi nešto da to spreči? Ne. Na kraju, ne postoje dokazi da je ikada lično učestvovao u zločinima.

Usput, Ernesto "Che" Guevara je za razliku od von Brauna bio neko ko je aktivno učestvovao u egzekucijama zarobljenika, sociopata (za šta postoje brojni dokazi), rasista (ne govorim o izjavama - verovatno netačnim - koje mu se obično pripusuju, već o mišljenju koje je imao o Angolskim borcima). A ljudi ga ipak slave, dok von Brauna...
Lično mislim da je jedina pozitivna stvar kod Chea, bila ta što je voleo poeziju Keatsa i Nerude.

Јабучило

pre 7 godina

"Престар", "нарушеног здравља", "дементан". Док су чинили зло, сваки је био у пуној снази, не марећи за жртве. А сада уживају. А када би их неко убио, одговарао би као за човека.
На делу је ревизија историје, а погана идеологија се враћа у новом руху.

Vujke

pre 7 godina

Na stotine nacistickih ubica i zlocinaca nije kaznjeno. Oni su se posle 45 god. slobodno setali svetom. Da li je njih neko trazio ili kaznio? Ne. Kao u Jugoslaviji. Promenili uniformu i sve je bilo u redu.

"nema sta nisam citao"

pre 7 godina

Najjaci su ovi koji prvo spominju Mao-a, Staljina, Tita, a ovde se prica o nacistima. Jasno da je cilj relativizacija komunista i nacista. E pa nece moci drugovi, komunisti su ti koji su dali najvise zrtava za oslobodjenje i odbranu od nacista. Ne demokrate, ne kraljevine, vec komunisti, isti oni koji su i posle rata i podigli zemlju na noge za neverovatno vreme, sto nije poslo za rukom na ovom prostoru nikom. I dokle god je to tako, ima da se dubokim naklonom pozdravite sa komunistima. A te fore draza i ekipa, radili su sa nacistima, to im je kao ljaga, a od kreativnosti su jedino napravili kazan za rakiju i razanj. Hvala i dovidjenja, zivite u svojim atarima od mitova.

dragan

pre 7 godina

Na Histori kažu da posle osuđenih dvadesetak iz vrha rajha više nije bilo interesovanja ni kod zapada ni kod istoka za hvatanje i suđenja za zločine a spremao se i hladan rat

Igor D.

pre 7 godina

Hm... zanimljivo da niko ne pominje onu čuvenu teoriju da je i sam Hitler umro kasnije u Argentini (doduše, navodno 60-ih - nije dočekao duboku starost jer je prilično bolovao), s obzirom na taj sumnjivi nalaz poređenjem otiska vilice lobanje (nekog) izgorelog leša sa zubarskim kartonom...

Rusi

pre 7 godina

Nadam se da ce jednog dana ljudi da shvate, amerika nije usla u rat da bi spasila Evropu. Oni su usli u rat da koliko toliko sacuvaju nemce da ih braca Rusi ne pregaze ko pijan gov*a.

car

pre 7 godina

Mislis na Vernera fon Brauna. Raketni inzenjer i direktor NASA. Naucnika kao on svaka bi se drzava otimala. inace tvorac je V2 rakete i otac merkuri programa. Zhvaljujuci njemu danas imamo gps, satelite ...istrazivanje svemira.

russia forever

pre 7 godina

A što bi nemci bilo koga izručili. Vrana vrani oči ne vadi. Veliko suđenje glavnim akterima je davno završeno. Ušli smo u razdoblje kada ovakve tekstove većina ne čita. Posle ovoga nastupa doba kada će isti ti žločinci biti proglašeni za nepravedno osuđene a ubrzo posle toga će biti proglašeni za heroje. I dizaće im se spomenici i nazivaće ulice po njima. Zvuči poznato?
(drmr, 13. septembar 2016 21:29)

Da. Mislis na Djindjica..

russia forever

pre 7 godina

hitler staljin tito spomenulo se ne povratilo se..
(b, 13. septembar 2016 19:56)
Ajde ti prvo opet u osnovnu na pravopis a te k onda prelistaj istoriju a teeek onda komentarisi...

vase ime

pre 7 godina

Gelen je postao sef BND, ostalo sto si odvalio je samo tebi znano. Skorceni je bio figura...
(CENTURION, 13. septembar 2016 21:27)

Martin Bormann se je ubio odmah nakon pada Berlina i tijelo su mu našli tek 1972., a Otto Skorzeny nije bio naci zločinac, držali su ga 3 godine u logoru i onda su ga saveznici pustili, nakon čega je otišao na par godina u Irsku i onda u Šapnjolsku odakle nije mrduo do kraja života 1975. kad je umro od raka pluća.
Ai Mengele nema šanse da je stigao do Sjeverne Amerike, prvo je bio nekih 15ak godina u Argentini a kad su 1960. Izraelci čopili Eichmanna zbrisao je u Paragvaj gdje je dobio njihovo državljanstvo gdje je proveo isto nekih 5-10 godina ali pod pritiskom Wiesenthala da ga izruče zbrisao je u Brazil gdje je na plaži u gradiću Embu dok se je kupao strefio ga moždani udar i utopio se 1979. i tijelo su mu iskopali 1985.
(Lukas aus Agram, 13. septembar 2016 21:01)

Gelen je penziju primao od CIA i to je zvanican podatak, nije tajna. A za vreme Hitlera bio nacisticki general. Kako objasniti taj fenomen? Skorcenji je obavio mnoge konkretne zlocine/ubistva i bio je jedno vreme pratilac Hitlera. Nakon rata uzivao u slobodi i lagodnom zivotu. Ko ga je finansirao i zasto? Postoje fotke(google) sa jedne svadbe u SAD posle rata gde su medju zvanicama Skorzenji, Gelen, Borman i Mengele. Lukas, nije li cudno da su svi koje si nabrojao dugo ziveli, a da se nije znalo sta su tacno radili nego se to naknadno "saznalo"?

Ojha

pre 7 godina

Ovakve moralne nakaze u ljudskom obliku dozive duboku starost, a oko mene za nepunih pet godina je otislo sijaset najboljih ljudi koje sam ikad upoznao i to svi relativno mladi, od najgorih bolesti... Ovaj zivot nije pravedan...

Lukas aus Agram

pre 7 godina

A recimo na spisku fali Hajnrih Miler (šef Gestapoa) - nema nikakvih dokaza šta se desilo sa njim, ni da je pobegao ni da je poginuo.
(John, 13. septembar 2016 20:55)

Potkrala ti se greškica, šef SS-a i Gestapoa se je zvao Heinrich Himmler, ne Miler.
I točno je šta si rekao, ima bezbroj teroija kako je skončao, Englezi su file zapečatili na 100 godina, do 2045., nadam se da ću tada biti živ, imat ću 68 godina. Najvjerojatnija je teorija da su ga ubili da Ameri i Rusi ne bi saznali o njihovom pregovaranju s Himmlerom, jer je Himmler dok je Hitler još bio živ ponudio Eisenhoweru bezuvjetnu predaju koji su onda odbili.

Povidon

pre 7 godina

(Milos, 13. septembar 2016 21:28)
Nemacka je velika sila a mi smo mala, bedna i nebitna tacka na karti sveta koja zavisi od takvih kao sto je Nemacka. Cak je i takvoj sili bio pogazen suverenitet kada su u sred Nemacke osudili i obesili vecinu rukovodilaca drzave i nacisticke partije dok su Rusi kontrolisali istok Nemacke do 1991g. Danas Nemacka moze da ne izruci zlocinca jer je sila a mi moramo. I da, Milosevic nije bio legitimno izabran za predsednika SRJ vec je pogazio ustav i sam sebe proglasio za predsednika i ako nije imao pravo na treci mandat.

John

pre 7 godina

i niko nikada nije odgovarao za te zlocine!!!
(Human Pablo Don Fernando, 13. septembar 2016 21:05)

Niko. Ako izuzmeš osuđene na "Talačkom procesu" 1948 - Feldmaršale Lista i Vajksa, generala Rendulića... (Beme se ubio pre suđenja).

Uzgred, streljanja u Kraljevu i Kragujevcu se ratni zločin isključivo zbog broja pobijenih (što piše i u presudi). Po tada važećem ratnom pravu, okupaciona vlast (svaka, ne samo nemačka) je imala pravo da sprovodi mere odmazde nad stanovništvom, uključujući tu i streljanje. Problem je bio to što su streljai nesrazmerno.
Drugim rečima - da su streljali 100-200 ljudi bilo bi nikom ništa.1

boki

pre 7 godina

Kako bi bilo da UN udare sankcije nemackoj koja je sada ujedinjena naprimer zamrzavanjem imovine u inostranstvu plus embrgo na naftu dok ih sve ne pronadju zive ili mrtve.

ja

pre 7 godina

Žive dugo zato što nisu spoznali strahotu koju su počinili i žive kao miševi. Neki ovde spominju kosmičku pravdu a ja sam mišljenja da je to ustvari ta kosmička pravda jer da su svesni šta su učinili davno bi umrli.

Kako drugacije

pre 7 godina

O ovome bih mogao da pisem danima, koliko sam citao, gledao i ucio o WW2...
Ali jedna stvar mi upada u oko kod komentara...pogresno misljenje o Skorzeny-u.
Covek je bio samo maskota tadasnje Nemacke propagande - karijera mu je bila traganje, po nalogu Himlera, za Svetim Gralom i kao spasao je Musolinija (u vec dogovorenoj primopredaji sa Italijanskim cuvarima).

PS. Mnogo je zlocinaca, ali to je bio globalni rat - tesko je tu naci nevinu personu, na svim stranama!

#logika

pre 7 godina

(zoran, 13. septembar 2016 21:29)
30.000.000 mrtvih u gulazima? Fascinantno da postoje ljudi koji jos uvek veruju u ove hladnoratovske nebuloze.. Imas google, nadji demografiju Sovjetske Rusije, i pogledaj kako se kretao broj stanovnika..
-1920: 137.000.000
-1941: 196.000.000
-1946: 170.000.000 (usled ww2)
-1959: 200.000.000
-1977: 250.000.000
Pa ko je pobio tolike ljude ako se populacija ovako brzo povecavala??

A sto se tice prosecnog zivotnog veka, 1900. je bio 32,3 godine, 1926. 44,4 godine, a 1959. 68,6 godina, i u tom trenutku je bio veci nego zivotni vek u SAD. O Staljinu i ostalima nemam nista lepo da kazem, ali to nije razlog da se izmisljaju neke brojke od 30.000.000 ubijenih ljudi.

Dragan

pre 7 godina

1. Gerhard Zomer - Nemačka (Italija)
Nece da mu sude jer je bolestan?! Alo, ovaj covek nije konkurisao za pilota aviona ili ronioca niti ga trazi Real Madrig ili Barcelona pa da mora da ima zdravstveno uverenje! Upstalom, i u zatvorima postoje bolnice.

John

pre 7 godina

(Ce Gevara?, 13. septembar 2016 22:02)

Fon Braun (Verner, a ne Oto) je bio toliki nacista da su ga nacisti uhapsili pod sumnjom da je komunista.
Amerikance je odveo u svemir i na Mesec, slavili bi i tebe da si im to omogućio.
Ni Rusi nisu bili gadljivi na nemačke naučnike. Na primer, Manfred Fon Arden - učestvovao u njihovom nuklearnom programu. Kada je zarobljen lično mu je Berija pretio da će da bude ubijen, a kasnije je dobio Staljinovu nagradu i Medalju Lenjina (Manfred, ne Berija).
Jedini problem im je bio što ih nisu imali u izobilju. To je i bila poenta operacije "Spajalica" - "Da ih pohvatamo mi pre nego što to isto urade Rusi"
Plus što je neistina da ga je Vizental tražio zbog zločina.
I rakete nisu WAU, već V, a čita se "fau".

BGpoznanik

pre 7 godina

Da se nadovezem. General Gelen, Martin Borman, Jozef Mengele, Oto Skorzenji. Svi pomenuti se mogu videti na fotografijama nastalim na porodicnom druzenju sa familijom Bus u njihovoj kuci. U to vreme je Dzordz Bus Stariji bio mladic. Kasnije postao direktor CIA pa potpredsednik i na kraju predsednik SAD. A njegov sin postao predsednik SAD. Zanimljivo da ih nikada niko nije javno pitao za veze sa nacistima. Pitan se kako je to moguce u demokratskoj Anerici?
(Slike ne lazu, 13. septembar 2016 19:57)

Izvini al kako. Borman se ubio u Berlinu DNK analiza je pokazala, a Mengele se krio ko pacov ostatak zivota. Gelen jeste poceo da radi za Amere posle rata i bio general vojske i osnivac BND

Ce Gevara?

pre 7 godina

Oto fon Braun je bio ss oficir.Amerikanci su ga slavili kao nacionalnog heroja ( zbog svemirskog programa) a Simon Vizental ga je potrazivao za zlocine.Inace je poznat kao tvorac WAU 1 i WAU 2 raketa za ww2.

Ananas

pre 7 godina

Ja koliko znam Pavelica je Titova udba tražila posle ww2 i našli su ga '58 u južnoj americi gde je plaćeni ubica iz udbe završio "posao"

Milos

pre 7 godina

Iz ovoga se vidi kako drzava moze da stane iza svojih vojnika koji su se za nju borili, pa cak i prekrsili ratno pravo i direktno cinili teske zlocine pritom je ta drzava izgubila taj rat.To se zove suverenost.A kod nas aktuelna vlast isporucuje svoje generale i vojnike koji su drzavu branili od agresije nekom sudu koji su osnovali oni koji su nas napali.I ne samo vojnike vec i legitimno izabranog predsednika koliko god on bio diktator. Da li jos neko misli da smo suvereni?

Lukas aus Agram

pre 7 godina

Da se nadovezem. General Gelen, Martin Borman, Jozef Mengele, Oto Skorzenji. Svi pomenuti se mogu videti na fotografijama nastalim na porodicnom druzenju sa familijom Bus u njihovoj kuci. U to vreme je Dzordz Bus Stariji bio mladic. Kasnije postao direktor CIA pa potpredsednik i na kraju predsednik SAD. A njegov sin postao predsednik SAD. Zanimljivo da ih nikada niko nije javno pitao za veze sa nacistima. Pitan se kako je to moguce u demokratskoj Anerici?
(Slike ne lazu, 13. septembar 2016 19:57)

Već si nekoliko puta objavio ovaj kometar, a bez linka na tu famoznu sliku.
Martin Bormann se je ubio odmah nakon pada Berlina i tijelo su mu našli tek 1972., a Otto Skorzeny nije bio naci zločinac, držali su ga 3 godine u logoru i onda su ga saveznici pustili, nakon čega je otišao na par godina u Irsku i onda u Šapnjolsku odakle nije mrduo do kraja života 1975. kad je umro od raka pluća.
Ai Mengele nema šanse da je stigao do Sjeverne Amerike, prvo je bio nekih 15ak godina u Argentini a kad su 1960. Izraelci čopili Eichmanna zbrisao je u Paragvaj gdje je dobio njihovo državljanstvo gdje je proveo isto nekih 5-10 godina ali pod pritiskom Wiesenthala da ga izruče zbrisao je u Brazil gdje je na plaži u gradiću Embu dok se je kupao strefio ga moždani udar i utopio se 1979. i tijelo su mu iskopali 1985.

drmr

pre 7 godina

A što bi nemci bilo koga izručili. Vrana vrani oči ne vadi. Veliko suđenje glavnim akterima je davno završeno. Ušli smo u razdoblje kada ovakve tekstove većina ne čita. Posle ovoga nastupa doba kada će isti ti žločinci biti proglašeni za nepravedno osuđene a ubrzo posle toga će biti proglašeni za heroje. I dizaće im se spomenici i nazivaće ulice po njima. Zvuči poznato?

zoran

pre 7 godina

zanimljivo da niko ne pita za one koji pobise 30.000.000 Rusa po gulazima u Sibiru !? Ili su oni nebitni jer su ih sami Rusi pobili od 1920 do 1941

Human Pablo Don Fernando

pre 7 godina

kako to da su svi oni prestari i nesposobni za sudjenja, a ratko mladic koji ne zna gde je levo, posle ko zna koliko slogova i mozdanih udara jeste sposoban!!! a i sta je sa silnim zlocinima pocinjenih nad srbima sirom jugoslavije u drugom svetskom ratu, pa samo su u kraljevu nemci streljali nekoliko hiljada kraljevcana, pa djake u kragujevcu...i niko nikada nije odgovarao za te zlocine!!!

CENTURION

pre 7 godina

Gelen je postao sef BND, ostalo sto si odvalio je samo tebi znano. Skorceni je bio figura, cisto da bi Nemacka imala nekog ko bi po legendi mogao da parira Britanskim komandosima.

Sremac

pre 7 godina

Kakve veze ima sto ne mogu da se brane na sudu. Ubijeni civili, zene i deca nisu bili u stanju da se bore i brane svoj zivot, pa to ovu stoku nije sprecilo da ih ubije. Sto bi nas zanimalo njihovo zdravstveno stanje i godine?

John

pre 7 godina

(Slike ne lazu, 13. septembar 2016 19:57)

Borman je poginuo u Berlinu '45 i telo mu je nađeno sedamdesetih. Oto Skorceni? On ne spada na ovaj spisak. Suđeno mu je za ratne zločine i oslobođen je pošto su u njegovu odbranu svedočili saveznički oficiri (Batalite paralelu sa Hagom, kad npr. Srbin bude svedočio u odbranu Nasera Orića onda možemo da razgovaramo). Da je zaista bio zločinac, ne bi ga posle angažovao Mosad, već bi s njim nešto drugo uradili.
A recimo na spisku fali Hajnrih Miler (šef Gestapoa) - nema nikakvih dokaza šta se desilo sa njim, ni da je pobegao ni da je poginuo.

Što se tiče Bušovih - batali teorije zavere. Ali ako ti je toliko stalo, ima jedna bolja - "Bermen heard from Skorzeny that he had personally suffocated Nikola Tesla on January 6, 1943, assisted by fellow-Nazi Reinhard Gehlen. Tesla was then 86 years old."

Ivan

pre 7 godina

Niko nije pobegao od pravde.Kazna stigne kad tad pa makar i na onom svetu.Samo je problem što se bezbožnicima to nemože dokazati pa se zato i ne plaše.

Mnogi su se izvukli

pre 7 godina

Dodao bih i Antu Pavelica koga niko nije ni trazio ni procesuirao posebno ne Tito.
Na srecu, kao lični cin, veliki heroj, antifašista, prvo partizan pa cetnik, Gdin Blagoje Jovovic ga je pronasao i smrtno ranio. U suprotnom bi verovatno Ante završio u dubokoj starosti u blagostanju.
U Beogradu postoje mnoge ulice izmišljenih heroja a Blagoja niko ne pominje.

Lukas aus Agram

pre 7 godina

@slike ne lažu

Ajde, ne lupetaj!
Martin Bormann se ubio nakon pada Berlina i tijelo su mu našli tek '72. a Otto Skorzeny nije bio naci zločinac, bio je 3 godine nakon rata u logoru i onda su ga saveznici pustili. Na par godina je otišao u Irsku i onda u Španjolsku otkuda nije mrdnuo cijeli život.

Milos

pre 7 godina

Tolikr zlocine ucinise a zove po 100 godina, kako to da tumacima....Ako ih je Bog ostavio da zive u muci i mislima da ih progone citav svoj zivot onda razumem i neka.....

nista novo

pre 7 godina

Javna je tajna da su uz pomoc Vatikana o njegovih bozijih lica otisli preko okeana i tamo ziveli najnormalnije.
Nikada nije i nece Nemce napustiti ubedjenje o pripadnosti cuvenoj arijevskoj rasi.
I sada 85% njih misli ono sto AfD prica na glas, ali od Nemca nikada neces saznati sta misli, o njima naravno.

Џејмс 007Bond

pre 7 godina

А шта мислите колико су наших нацистичких и ,,западних сусједа,, (оних =U=) после 1945 збрисали у земље јужне Америке?
...
Али неке су партизани, а и четници пуно касније успели да скрате заглаву...

Има их још...

pre 7 godina

Петар Брзица, усташки нацистички злочинац који је нпр. за само једну ноћ у Јасеновцу поставио "рекорд" заклавши 1360 логораша, већином Срба.

Обратите пажњу да је само тај број много већи од неких овде поменутих злочина и масакрираних целих места.

Пред крај рата је побегао у Сједињене Америчке Државе где му се губи сваки траг. Он је био на листи 59 нациста које су јеврејске организације тражиле од САД служби за имиграцију око 1970. Није ухваћен, нeки наводе због промене идентитета и сл.

Ima nade

pre 7 godina

I danas, na žalost, ima zloičana nad nevinim ljudima, ali ipak se nešto bitno mijenja u stavovima ljudi. Imam dojam da se razina svijesti o nužnosti etičnog ponašanja znatno podigla. Svijet se ipak nezaustavljivo razvija prema boljem. I međunarodno pravo danas reagira i šalje poruku da se ne može provoditi agresivna i zločinačka politika bez međunarodne kazne. To je dobra poruka za sve ljude a posebno za one slabije koji bi postali lak plijen.

dragan

pre 7 godina

To sto je neko prestar, i kao nije sposoban za sudjenje i zatvor je izrugiavanje pravei. Koliko god bio star, mogu mu se obzebediti zatvorski uslovi za zivot. Bitno je da spozna da je osudjen, a to moze i dementan, i da je u zatvoru do kraja zivota, da ga je pravda konacno stigla. I jos bitnije, da je to poruka svima koji izmicu pravdi.

Slike ne lazu

pre 7 godina

Da se nadovezem. General Gelen, Martin Borman, Jozef Mengele, Oto Skorzenji. Svi pomenuti se mogu videti na fotografijama nastalim na porodicnom druzenju sa familijom Bus u njihovoj kuci. U to vreme je Dzordz Bus Stariji bio mladic. Kasnije postao direktor CIA pa potpredsednik i na kraju predsednik SAD. A njegov sin postao predsednik SAD. Zanimljivo da ih nikada niko nije javno pitao za veze sa nacistima. Pitan se kako je to moguce u demokratskoj Anerici?

David

pre 7 godina

Brojni mega zločinci nikad nisu uhapšeni već su vladali do smrti. Skoro ni jedan komunistički zločinac koji su skrivili mučeničku smrt oko 100 mil. ljudi nikada nisu uhapšeni niti suđeni. Po kratkom postupku likvidirani su samo Čaušeskui. A Mao Ce Tung, Staljin, Lenjin, Pol Pot, Tito... Isto tako brojni fašisti ili nacionalisti su izmakli ruci pravde, kao i brojni ratni zločinci na raznim stranama. Ne ponovilo strašno zlo se nikad i nikom više. 20-to stoljeće je najkrvavije stoljeće u povijesti, to je stoljeće stradanja i patnje stotina milijuna nevinih ljudi.

dufko

pre 7 godina

Ne, zna se gde su, čuva ih njihova domovina, koja brine za svoj narod za razliku od Srbije koja je izručila šakom i kapom i one koji ništa nisu uradili...

Karlo

pre 7 godina

Nije mi nikad bilo jasno to objasnjenje da je neko suvise star ili bolestan za zatvor. Ako je dokazano da su ubijali stotine ljudi i decu siguran sam da se nisu brinuli sto su ona suvise mlada da umru pa sto bi se mi sad sekirali za njih. To je i najprimernija kazna, da umru sami u bolovima i sopstvenoj prljavstini. Opet su racunovodje izracunali da ako po zakonu moraju da im pruze potrebnu nego to ce mnogo da kosta...a za zrtve ih nije briga, njih ionako ne mogu da vrate...pravda i pravo nikad nisu bili isto!

Slike ne lazu

pre 7 godina

Da se nadovezem. General Gelen, Martin Borman, Jozef Mengele, Oto Skorzenji. Svi pomenuti se mogu videti na fotografijama nastalim na porodicnom druzenju sa familijom Bus u njihovoj kuci. U to vreme je Dzordz Bus Stariji bio mladic. Kasnije postao direktor CIA pa potpredsednik i na kraju predsednik SAD. A njegov sin postao predsednik SAD. Zanimljivo da ih nikada niko nije javno pitao za veze sa nacistima. Pitan se kako je to moguce u demokratskoj Anerici?

dufko

pre 7 godina

Ne, zna se gde su, čuva ih njihova domovina, koja brine za svoj narod za razliku od Srbije koja je izručila šakom i kapom i one koji ništa nisu uradili...

Karlo

pre 7 godina

Nije mi nikad bilo jasno to objasnjenje da je neko suvise star ili bolestan za zatvor. Ako je dokazano da su ubijali stotine ljudi i decu siguran sam da se nisu brinuli sto su ona suvise mlada da umru pa sto bi se mi sad sekirali za njih. To je i najprimernija kazna, da umru sami u bolovima i sopstvenoj prljavstini. Opet su racunovodje izracunali da ako po zakonu moraju da im pruze potrebnu nego to ce mnogo da kosta...a za zrtve ih nije briga, njih ionako ne mogu da vrate...pravda i pravo nikad nisu bili isto!

Mnogi su se izvukli

pre 7 godina

Dodao bih i Antu Pavelica koga niko nije ni trazio ni procesuirao posebno ne Tito.
Na srecu, kao lični cin, veliki heroj, antifašista, prvo partizan pa cetnik, Gdin Blagoje Jovovic ga je pronasao i smrtno ranio. U suprotnom bi verovatno Ante završio u dubokoj starosti u blagostanju.
U Beogradu postoje mnoge ulice izmišljenih heroja a Blagoja niko ne pominje.

dragan

pre 7 godina

To sto je neko prestar, i kao nije sposoban za sudjenje i zatvor je izrugiavanje pravei. Koliko god bio star, mogu mu se obzebediti zatvorski uslovi za zivot. Bitno je da spozna da je osudjen, a to moze i dementan, i da je u zatvoru do kraja zivota, da ga je pravda konacno stigla. I jos bitnije, da je to poruka svima koji izmicu pravdi.

Milos

pre 7 godina

Iz ovoga se vidi kako drzava moze da stane iza svojih vojnika koji su se za nju borili, pa cak i prekrsili ratno pravo i direktno cinili teske zlocine pritom je ta drzava izgubila taj rat.To se zove suverenost.A kod nas aktuelna vlast isporucuje svoje generale i vojnike koji su drzavu branili od agresije nekom sudu koji su osnovali oni koji su nas napali.I ne samo vojnike vec i legitimno izabranog predsednika koliko god on bio diktator. Da li jos neko misli da smo suvereni?

Human Pablo Don Fernando

pre 7 godina

kako to da su svi oni prestari i nesposobni za sudjenja, a ratko mladic koji ne zna gde je levo, posle ko zna koliko slogova i mozdanih udara jeste sposoban!!! a i sta je sa silnim zlocinima pocinjenih nad srbima sirom jugoslavije u drugom svetskom ratu, pa samo su u kraljevu nemci streljali nekoliko hiljada kraljevcana, pa djake u kragujevcu...i niko nikada nije odgovarao za te zlocine!!!

Ce Gevara?

pre 7 godina

Oto fon Braun je bio ss oficir.Amerikanci su ga slavili kao nacionalnog heroja ( zbog svemirskog programa) a Simon Vizental ga je potrazivao za zlocine.Inace je poznat kao tvorac WAU 1 i WAU 2 raketa za ww2.

drmr

pre 7 godina

A što bi nemci bilo koga izručili. Vrana vrani oči ne vadi. Veliko suđenje glavnim akterima je davno završeno. Ušli smo u razdoblje kada ovakve tekstove većina ne čita. Posle ovoga nastupa doba kada će isti ti žločinci biti proglašeni za nepravedno osuđene a ubrzo posle toga će biti proglašeni za heroje. I dizaće im se spomenici i nazivaće ulice po njima. Zvuči poznato?

Има их још...

pre 7 godina

Петар Брзица, усташки нацистички злочинац који је нпр. за само једну ноћ у Јасеновцу поставио "рекорд" заклавши 1360 логораша, већином Срба.

Обратите пажњу да је само тај број много већи од неких овде поменутих злочина и масакрираних целих места.

Пред крај рата је побегао у Сједињене Америчке Државе где му се губи сваки траг. Он је био на листи 59 нациста које су јеврејске организације тражиле од САД служби за имиграцију око 1970. Није ухваћен, нeки наводе због промене идентитета и сл.

Sremac

pre 7 godina

Kakve veze ima sto ne mogu da se brane na sudu. Ubijeni civili, zene i deca nisu bili u stanju da se bore i brane svoj zivot, pa to ovu stoku nije sprecilo da ih ubije. Sto bi nas zanimalo njihovo zdravstveno stanje i godine?

David

pre 7 godina

Brojni mega zločinci nikad nisu uhapšeni već su vladali do smrti. Skoro ni jedan komunistički zločinac koji su skrivili mučeničku smrt oko 100 mil. ljudi nikada nisu uhapšeni niti suđeni. Po kratkom postupku likvidirani su samo Čaušeskui. A Mao Ce Tung, Staljin, Lenjin, Pol Pot, Tito... Isto tako brojni fašisti ili nacionalisti su izmakli ruci pravde, kao i brojni ratni zločinci na raznim stranama. Ne ponovilo strašno zlo se nikad i nikom više. 20-to stoljeće je najkrvavije stoljeće u povijesti, to je stoljeće stradanja i patnje stotina milijuna nevinih ljudi.

zoran

pre 7 godina

zanimljivo da niko ne pita za one koji pobise 30.000.000 Rusa po gulazima u Sibiru !? Ili su oni nebitni jer su ih sami Rusi pobili od 1920 do 1941

Lukas aus Agram

pre 7 godina

Da se nadovezem. General Gelen, Martin Borman, Jozef Mengele, Oto Skorzenji. Svi pomenuti se mogu videti na fotografijama nastalim na porodicnom druzenju sa familijom Bus u njihovoj kuci. U to vreme je Dzordz Bus Stariji bio mladic. Kasnije postao direktor CIA pa potpredsednik i na kraju predsednik SAD. A njegov sin postao predsednik SAD. Zanimljivo da ih nikada niko nije javno pitao za veze sa nacistima. Pitan se kako je to moguce u demokratskoj Anerici?
(Slike ne lazu, 13. septembar 2016 19:57)

Već si nekoliko puta objavio ovaj kometar, a bez linka na tu famoznu sliku.
Martin Bormann se je ubio odmah nakon pada Berlina i tijelo su mu našli tek 1972., a Otto Skorzeny nije bio naci zločinac, držali su ga 3 godine u logoru i onda su ga saveznici pustili, nakon čega je otišao na par godina u Irsku i onda u Šapnjolsku odakle nije mrduo do kraja života 1975. kad je umro od raka pluća.
Ai Mengele nema šanse da je stigao do Sjeverne Amerike, prvo je bio nekih 15ak godina u Argentini a kad su 1960. Izraelci čopili Eichmanna zbrisao je u Paragvaj gdje je dobio njihovo državljanstvo gdje je proveo isto nekih 5-10 godina ali pod pritiskom Wiesenthala da ga izruče zbrisao je u Brazil gdje je na plaži u gradiću Embu dok se je kupao strefio ga moždani udar i utopio se 1979. i tijelo su mu iskopali 1985.

Џејмс 007Bond

pre 7 godina

А шта мислите колико су наших нацистичких и ,,западних сусједа,, (оних =U=) после 1945 збрисали у земље јужне Америке?
...
Али неке су партизани, а и четници пуно касније успели да скрате заглаву...

nista novo

pre 7 godina

Javna je tajna da su uz pomoc Vatikana o njegovih bozijih lica otisli preko okeana i tamo ziveli najnormalnije.
Nikada nije i nece Nemce napustiti ubedjenje o pripadnosti cuvenoj arijevskoj rasi.
I sada 85% njih misli ono sto AfD prica na glas, ali od Nemca nikada neces saznati sta misli, o njima naravno.

John

pre 7 godina

(Slike ne lazu, 13. septembar 2016 19:57)

Borman je poginuo u Berlinu '45 i telo mu je nađeno sedamdesetih. Oto Skorceni? On ne spada na ovaj spisak. Suđeno mu je za ratne zločine i oslobođen je pošto su u njegovu odbranu svedočili saveznički oficiri (Batalite paralelu sa Hagom, kad npr. Srbin bude svedočio u odbranu Nasera Orića onda možemo da razgovaramo). Da je zaista bio zločinac, ne bi ga posle angažovao Mosad, već bi s njim nešto drugo uradili.
A recimo na spisku fali Hajnrih Miler (šef Gestapoa) - nema nikakvih dokaza šta se desilo sa njim, ni da je pobegao ni da je poginuo.

Što se tiče Bušovih - batali teorije zavere. Ali ako ti je toliko stalo, ima jedna bolja - "Bermen heard from Skorzeny that he had personally suffocated Nikola Tesla on January 6, 1943, assisted by fellow-Nazi Reinhard Gehlen. Tesla was then 86 years old."

Lukas aus Agram

pre 7 godina

@slike ne lažu

Ajde, ne lupetaj!
Martin Bormann se ubio nakon pada Berlina i tijelo su mu našli tek '72. a Otto Skorzeny nije bio naci zločinac, bio je 3 godine nakon rata u logoru i onda su ga saveznici pustili. Na par godina je otišao u Irsku i onda u Španjolsku otkuda nije mrdnuo cijeli život.

CENTURION

pre 7 godina

Gelen je postao sef BND, ostalo sto si odvalio je samo tebi znano. Skorceni je bio figura, cisto da bi Nemacka imala nekog ko bi po legendi mogao da parira Britanskim komandosima.

Milos

pre 7 godina

Tolikr zlocine ucinise a zove po 100 godina, kako to da tumacima....Ako ih je Bog ostavio da zive u muci i mislima da ih progone citav svoj zivot onda razumem i neka.....

Ivan

pre 7 godina

Niko nije pobegao od pravde.Kazna stigne kad tad pa makar i na onom svetu.Samo je problem što se bezbožnicima to nemože dokazati pa se zato i ne plaše.

Vujke

pre 7 godina

Na stotine nacistickih ubica i zlocinaca nije kaznjeno. Oni su se posle 45 god. slobodno setali svetom. Da li je njih neko trazio ili kaznio? Ne. Kao u Jugoslaviji. Promenili uniformu i sve je bilo u redu.

"nema sta nisam citao"

pre 7 godina

Najjaci su ovi koji prvo spominju Mao-a, Staljina, Tita, a ovde se prica o nacistima. Jasno da je cilj relativizacija komunista i nacista. E pa nece moci drugovi, komunisti su ti koji su dali najvise zrtava za oslobodjenje i odbranu od nacista. Ne demokrate, ne kraljevine, vec komunisti, isti oni koji su i posle rata i podigli zemlju na noge za neverovatno vreme, sto nije poslo za rukom na ovom prostoru nikom. I dokle god je to tako, ima da se dubokim naklonom pozdravite sa komunistima. A te fore draza i ekipa, radili su sa nacistima, to im je kao ljaga, a od kreativnosti su jedino napravili kazan za rakiju i razanj. Hvala i dovidjenja, zivite u svojim atarima od mitova.

Јабучило

pre 7 godina

"Престар", "нарушеног здравља", "дементан". Док су чинили зло, сваки је био у пуној снази, не марећи за жртве. А сада уживају. А када би их неко убио, одговарао би као за човека.
На делу је ревизија историје, а погана идеологија се враћа у новом руху.

20kinte

pre 7 godina

Oto Sorseznji nije bio zločinac. Ako gledamo Balkan, da ratovao je ovde, učestvovao u izgradnji pontona preko naših reka. Bio je neprijatelj, ali ne i ratni zločinac. Pored toga što je bio otac modernog nekonvencionalnog ratovanja, odradio je par akcija koje su u vojnim udzbenicima, od spasavanja Musolinija preko otmice sina M. Hortija. Ono što je moglo da mu legalno skine glavu, a jeste i mnogim njegovim saborcima, je to što su posle dana D svesno nosili američke uniforme i mesecima dovodili do ludila saveznike svojim sabotažama - ispod američkih ili britanskih uniformi NISU nosili nemačke, što se smatralo kršenjem pravila ratovanja te su oni koji su uhvaćeni streljani. Skorseznji je zarobljen, prčkano je po njegovoj istoriji ali nisu nikada našli bilo šta inkriminišuće. Za Centuriona dole koji kaže da je Oto služio kao poster, naravno da jeste, ali mu to ne osporava vojnička dostignuća. Svako bi u sred rata na poster stavio čoveka koga pogodi šrapnel u glavu, a ovaj odbije morfijum, stavi krpu oko rane i nastavi da se bori. Inače, posle rata dugo je vodio Paladin, grupu za obučavanje spec. jedinica, a njihove usluge je, pored recimo Gadafija, sigurno, mada nezvanično, koristila i SFRJ.
Ne treba stavljati koljače i vojnike u isti koš, mada je to najlakša zabluda sa istorijske distance.

Rusi

pre 7 godina

Nadam se da ce jednog dana ljudi da shvate, amerika nije usla u rat da bi spasila Evropu. Oni su usli u rat da koliko toliko sacuvaju nemce da ih braca Rusi ne pregaze ko pijan gov*a.

John

pre 7 godina

(Ce Gevara?, 13. septembar 2016 22:02)

Fon Braun (Verner, a ne Oto) je bio toliki nacista da su ga nacisti uhapsili pod sumnjom da je komunista.
Amerikance je odveo u svemir i na Mesec, slavili bi i tebe da si im to omogućio.
Ni Rusi nisu bili gadljivi na nemačke naučnike. Na primer, Manfred Fon Arden - učestvovao u njihovom nuklearnom programu. Kada je zarobljen lično mu je Berija pretio da će da bude ubijen, a kasnije je dobio Staljinovu nagradu i Medalju Lenjina (Manfred, ne Berija).
Jedini problem im je bio što ih nisu imali u izobilju. To je i bila poenta operacije "Spajalica" - "Da ih pohvatamo mi pre nego što to isto urade Rusi"
Plus što je neistina da ga je Vizental tražio zbog zločina.
I rakete nisu WAU, već V, a čita se "fau".

russia forever

pre 7 godina

hitler staljin tito spomenulo se ne povratilo se..
(b, 13. septembar 2016 19:56)
Ajde ti prvo opet u osnovnu na pravopis a te k onda prelistaj istoriju a teeek onda komentarisi...

dragan

pre 7 godina

Na Histori kažu da posle osuđenih dvadesetak iz vrha rajha više nije bilo interesovanja ni kod zapada ni kod istoka za hvatanje i suđenja za zločine a spremao se i hladan rat

#logika

pre 7 godina

(zoran, 13. septembar 2016 21:29)
30.000.000 mrtvih u gulazima? Fascinantno da postoje ljudi koji jos uvek veruju u ove hladnoratovske nebuloze.. Imas google, nadji demografiju Sovjetske Rusije, i pogledaj kako se kretao broj stanovnika..
-1920: 137.000.000
-1941: 196.000.000
-1946: 170.000.000 (usled ww2)
-1959: 200.000.000
-1977: 250.000.000
Pa ko je pobio tolike ljude ako se populacija ovako brzo povecavala??

A sto se tice prosecnog zivotnog veka, 1900. je bio 32,3 godine, 1926. 44,4 godine, a 1959. 68,6 godina, i u tom trenutku je bio veci nego zivotni vek u SAD. O Staljinu i ostalima nemam nista lepo da kazem, ali to nije razlog da se izmisljaju neke brojke od 30.000.000 ubijenih ljudi.

Dragan

pre 7 godina

1. Gerhard Zomer - Nemačka (Italija)
Nece da mu sude jer je bolestan?! Alo, ovaj covek nije konkurisao za pilota aviona ili ronioca niti ga trazi Real Madrig ili Barcelona pa da mora da ima zdravstveno uverenje! Upstalom, i u zatvorima postoje bolnice.

Ojha

pre 7 godina

Ovakve moralne nakaze u ljudskom obliku dozive duboku starost, a oko mene za nepunih pet godina je otislo sijaset najboljih ljudi koje sam ikad upoznao i to svi relativno mladi, od najgorih bolesti... Ovaj zivot nije pravedan...

Varangian

pre 7 godina

@Ce Gevara?, 13. septembar 2016 22:02
Wernher (von Braun), ne Oto. I da, Amerikanci su ga slavili kao nacionalnog heroja. I trebali su. Štaviše, ceo svet bi ga trebao slaviti. Uz Ciolkovskog, von Braun je najzaslužniji za to što smo načinili prve korake u osvajanju svemira. Bio je član NSDAP-a, ali sve upućuje na to da je istoj pristupio iz istog razloga iz koga brojni ljudi (naročito mladi) u Srbiji (a i šire) pristupaju strankama koje su u datom momentu u vlasti - dakle, ne iz ubeđenja, već iz želje za nekakvim materijalnim obezbeđenjem. Da li je, dakle, bio nepopravljivi, nepokajani nacista? To je još uvek predmet debata, ali verovatno ne. Za razliku od Hubertusa Strugholda. Njegov status u SS je takođe vrlo čudan - bio je član i imao nekakav čin (ekvivalent majora, ili beše pukovnika), ali nije bio član Waffen SS (koliko mi je poznato). Da li je znao za tretman zarobljenika, prisilni rad, mučenja? Da. Da li je mogao zaista uraditi nešto da to spreči? Ne. Na kraju, ne postoje dokazi da je ikada lično učestvovao u zločinima.

Usput, Ernesto "Che" Guevara je za razliku od von Brauna bio neko ko je aktivno učestvovao u egzekucijama zarobljenika, sociopata (za šta postoje brojni dokazi), rasista (ne govorim o izjavama - verovatno netačnim - koje mu se obično pripusuju, već o mišljenju koje je imao o Angolskim borcima). A ljudi ga ipak slave, dok von Brauna...
Lično mislim da je jedina pozitivna stvar kod Chea, bila ta što je voleo poeziju Keatsa i Nerude.

John

pre 7 godina

Oto Skorzenji se javno pohvalio da je licno ubio Nikolu Teslu tako sto ga je ugusio jastukom u hotelskoj sobi u Njujorku 1943.
(slike ne lazu, 14. septembar 2016 11:22)

O ovoj budalaštini pojma nisi imao dok juče ja to nisam stavio u svoj komentar. Sad si bukvalno preko noći postao stručnjak za to. Rekao bi čovek da si bio prisutan to veče u hotelu...
ZNAM - ti si Oto Skorceni za koga je lično Mengele napravio lek protiv smrti.

A sad malo o Skorceniju (ali ozbiljno, dakle slobodno možeš prestati dalje da čitaš, nije za tebe).

Suđeno mu je na takozvanom "Dahau procesu" pod optužbom za upotrebu nedozvoljenih sredstava borbe - da je njegova jedinica nosila američke uniforme tokom bitke u Ardenima. Skorceni je to priznao. Ali se poslednjeg dana suđenja pojavio potpukovnik RAF-a (za vreme rata agent SOE, odlikovan Džordžovim krstom, Legijom časti, Ratnim krstom...) i svedočio da su Britanci, preciznije on lično i njegovi operativci radili to isto.

boki

pre 7 godina

Kako bi bilo da UN udare sankcije nemackoj koja je sada ujedinjena naprimer zamrzavanjem imovine u inostranstvu plus embrgo na naftu dok ih sve ne pronadju zive ili mrtve.

Ima nade

pre 7 godina

I danas, na žalost, ima zloičana nad nevinim ljudima, ali ipak se nešto bitno mijenja u stavovima ljudi. Imam dojam da se razina svijesti o nužnosti etičnog ponašanja znatno podigla. Svijet se ipak nezaustavljivo razvija prema boljem. I međunarodno pravo danas reagira i šalje poruku da se ne može provoditi agresivna i zločinačka politika bez međunarodne kazne. To je dobra poruka za sve ljude a posebno za one slabije koji bi postali lak plijen.

Ananas

pre 7 godina

Ja koliko znam Pavelica je Titova udba tražila posle ww2 i našli su ga '58 u južnoj americi gde je plaćeni ubica iz udbe završio "posao"

John

pre 7 godina

i niko nikada nije odgovarao za te zlocine!!!
(Human Pablo Don Fernando, 13. septembar 2016 21:05)

Niko. Ako izuzmeš osuđene na "Talačkom procesu" 1948 - Feldmaršale Lista i Vajksa, generala Rendulića... (Beme se ubio pre suđenja).

Uzgred, streljanja u Kraljevu i Kragujevcu se ratni zločin isključivo zbog broja pobijenih (što piše i u presudi). Po tada važećem ratnom pravu, okupaciona vlast (svaka, ne samo nemačka) je imala pravo da sprovodi mere odmazde nad stanovništvom, uključujući tu i streljanje. Problem je bio to što su streljai nesrazmerno.
Drugim rečima - da su streljali 100-200 ljudi bilo bi nikom ništa.1

Igor D.

pre 7 godina

Hm... zanimljivo da niko ne pominje onu čuvenu teoriju da je i sam Hitler umro kasnije u Argentini (doduše, navodno 60-ih - nije dočekao duboku starost jer je prilično bolovao), s obzirom na taj sumnjivi nalaz poređenjem otiska vilice lobanje (nekog) izgorelog leša sa zubarskim kartonom...

Lukas aus Agram

pre 7 godina

A recimo na spisku fali Hajnrih Miler (šef Gestapoa) - nema nikakvih dokaza šta se desilo sa njim, ni da je pobegao ni da je poginuo.
(John, 13. septembar 2016 20:55)

Potkrala ti se greškica, šef SS-a i Gestapoa se je zvao Heinrich Himmler, ne Miler.
I točno je šta si rekao, ima bezbroj teroija kako je skončao, Englezi su file zapečatili na 100 godina, do 2045., nadam se da ću tada biti živ, imat ću 68 godina. Najvjerojatnija je teorija da su ga ubili da Ameri i Rusi ne bi saznali o njihovom pregovaranju s Himmlerom, jer je Himmler dok je Hitler još bio živ ponudio Eisenhoweru bezuvjetnu predaju koji su onda odbili.

russia forever

pre 7 godina

A što bi nemci bilo koga izručili. Vrana vrani oči ne vadi. Veliko suđenje glavnim akterima je davno završeno. Ušli smo u razdoblje kada ovakve tekstove većina ne čita. Posle ovoga nastupa doba kada će isti ti žločinci biti proglašeni za nepravedno osuđene a ubrzo posle toga će biti proglašeni za heroje. I dizaće im se spomenici i nazivaće ulice po njima. Zvuči poznato?
(drmr, 13. septembar 2016 21:29)

Da. Mislis na Djindjica..

Mikloš

pre 7 godina

Nevažno da li su nacistički, fašistički, komunistički, islamistički ili ovi, oni, bitno da nisu odgovarali. Na žalost mnogi zločinci su se izvuklii bez kazne. Još tragićnije je da su mnogi uživali sve moguće povlastice počasti i doživjeli duboku starost privilegirani. To je još neshvatljivije.

Kako drugacije

pre 7 godina

O ovome bih mogao da pisem danima, koliko sam citao, gledao i ucio o WW2...
Ali jedna stvar mi upada u oko kod komentara...pogresno misljenje o Skorzeny-u.
Covek je bio samo maskota tadasnje Nemacke propagande - karijera mu je bila traganje, po nalogu Himlera, za Svetim Gralom i kao spasao je Musolinija (u vec dogovorenoj primopredaji sa Italijanskim cuvarima).

PS. Mnogo je zlocinaca, ali to je bio globalni rat - tesko je tu naci nevinu personu, na svim stranama!

John

pre 7 godina

Potkrala ti se greškica, šef SS-a i Gestapoa se je zvao Heinrich Himmler, ne Miler.
(Lukas aus Agram, 13. septembar 2016 23:31)

Nije greška. Na ovoga mislim: https://en.wikipedia.org/wiki/Heinrich_M%C3%BCller_(Gestapo)
Himler je bio nadležan za sve nemaćke bezbednosne strukture, uključujući i Gestapo (otprilike, ministar unutrašnjih poslova), a Miler je bio šef samo Gestapoa (direktor policije, načelnik...)

vase ime

pre 7 godina

Gelen je postao sef BND, ostalo sto si odvalio je samo tebi znano. Skorceni je bio figura...
(CENTURION, 13. septembar 2016 21:27)

Martin Bormann se je ubio odmah nakon pada Berlina i tijelo su mu našli tek 1972., a Otto Skorzeny nije bio naci zločinac, držali su ga 3 godine u logoru i onda su ga saveznici pustili, nakon čega je otišao na par godina u Irsku i onda u Šapnjolsku odakle nije mrduo do kraja života 1975. kad je umro od raka pluća.
Ai Mengele nema šanse da je stigao do Sjeverne Amerike, prvo je bio nekih 15ak godina u Argentini a kad su 1960. Izraelci čopili Eichmanna zbrisao je u Paragvaj gdje je dobio njihovo državljanstvo gdje je proveo isto nekih 5-10 godina ali pod pritiskom Wiesenthala da ga izruče zbrisao je u Brazil gdje je na plaži u gradiću Embu dok se je kupao strefio ga moždani udar i utopio se 1979. i tijelo su mu iskopali 1985.
(Lukas aus Agram, 13. septembar 2016 21:01)

Gelen je penziju primao od CIA i to je zvanican podatak, nije tajna. A za vreme Hitlera bio nacisticki general. Kako objasniti taj fenomen? Skorcenji je obavio mnoge konkretne zlocine/ubistva i bio je jedno vreme pratilac Hitlera. Nakon rata uzivao u slobodi i lagodnom zivotu. Ko ga je finansirao i zasto? Postoje fotke(google) sa jedne svadbe u SAD posle rata gde su medju zvanicama Skorzenji, Gelen, Borman i Mengele. Lukas, nije li cudno da su svi koje si nabrojao dugo ziveli, a da se nije znalo sta su tacno radili nego se to naknadno "saznalo"?

Varangian

pre 7 godina

@"nema sta nisam citao", 14. septembar 2016 07:10
(Ali i sve dežurne commie apologete.)
Gospodo - pardon - "drugovi" komunisti, suočite se već jednom s istinom. I komunizam i nacizam su Zlo. Dve totalitarne ideologije koje su, između sebe, odgovorne za smrt preko 140 miliona ljudi. Komunisti su "oslobađali" Europu - i svet - od nacista. Naravno. Nakon što su inicijalno omogućili tim istim nacistima da pokrenu proizvodnju ratne opreme. A u međuvremenu u savezništvu s njima rasparčavali Poljsku.
Lokalni komunisti nisu krenuli u "oslobađanje" okupirane Jugoslavije aprila 1941. - kada je ista okupirana - već u junu, nakon početka operacije "Barbarossa". Što svakog razumnog može dovesti do nepobitnog zaključka kako lokalni komunisti i ne bi podigli ustanak/ustanke protiv okupatora, da je savezništvo između Reicha i SSSR-a (pakt Ribbentrop-Molotov) opstalo.
Glede "podizanja zemlje na noge" nakon WWII, kada će se komunisti suočiti i s činjenicom da je isto sprovedeno kroz jedan od najgorih primera eksploatacije radne snage u novijoj istoriji? Na koji god način ih pokušali glorifikovati, radne akcije su bile upravo to - eksploatacija radne snage. I sve u režiji političkog sistema koji je za jedan od svojih osnovnih ciljeva imao borbu protiv eksploatacije radnika. Oh, the irony.
A šta je i sa svim onim što su commies prosto uništili po dolasku na vlast? Znače li ikom među komunistima, commie apologetama i simpatizerima, imena "Rogožarski", "Zmaj" (pre-WWII), "Ikarus" (pre-WWII)?

Povidon

pre 7 godina

(Milos, 13. septembar 2016 21:28)
Nemacka je velika sila a mi smo mala, bedna i nebitna tacka na karti sveta koja zavisi od takvih kao sto je Nemacka. Cak je i takvoj sili bio pogazen suverenitet kada su u sred Nemacke osudili i obesili vecinu rukovodilaca drzave i nacisticke partije dok su Rusi kontrolisali istok Nemacke do 1991g. Danas Nemacka moze da ne izruci zlocinca jer je sila a mi moramo. I da, Milosevic nije bio legitimno izabran za predsednika SRJ vec je pogazio ustav i sam sebe proglasio za predsednika i ako nije imao pravo na treci mandat.

car

pre 7 godina

Mislis na Vernera fon Brauna. Raketni inzenjer i direktor NASA. Naucnika kao on svaka bi se drzava otimala. inace tvorac je V2 rakete i otac merkuri programa. Zhvaljujuci njemu danas imamo gps, satelite ...istrazivanje svemira.

John

pre 7 godina

(Varangian, 14. septembar 2016 16:48)

Apsolutno svi koji su insistirali da su i komunizam i fašizam/nacizam dva podjednaka zla su uvek završavali na strani fašista.
Svi vi "Herren Revisionisten" postojite samo zahvaljujući onima koje toliko prezirete - komunistima.

"u savezništvu s njima"
Pakt o nenapadanju nije savezništvo. Da si ga bar jednom pročitao znao bi to.

"već u junu"
A kad je trebalo? Već 18. aprila? Podigao si toliko ustanaka pa znaš koliko je vremena potrebno za to? I to u državi koja je upravo ostala bez više od 300 hiljada vojno sposobnih muškaraca.

"do nepobitnog zaključka"
Jedino što je Staljin rekao da moraju odložiti rat sa NEmačkom što je više moguće, jer '39 i '40 nemaju nikakve šanse protiv njih (a i '41 je bilo blizu), ali koga je briga za činjenice kad imamo "nepobitne zaključke"

"Na koji god način ih pokušali glorifikovati, radne akcije su bile upravo to - eksploatacija radne snage"
Sa sve prisilnim utovarivanjem u kamione i stočne vagone, boravak iza bodljikave žice gde ih je više pomrlo nego što se vratilo...

"Ikarus, Rogožarski..."
Misliš - Soko Mostar, IKL Beograd, Ikarus (posle 2SR,)...

John

pre 7 godina

Ako je Skorcenji presao da radi za SAD i Britance
(2 i 2 su 4, 15. septembar 2016 11:23)

Skorceni nikada nije radio ni za SAD ni za Britance. Radio je prvo za Egipat, a potom za Izrael.
U bajke ne verujem, kao ni u laži, izmišljotine i podmetačine kojima se očigledno služiš.

P.S. Ne postoji SkorceNJi, već SkorceNi.

BGpoznanik

pre 7 godina

Da se nadovezem. General Gelen, Martin Borman, Jozef Mengele, Oto Skorzenji. Svi pomenuti se mogu videti na fotografijama nastalim na porodicnom druzenju sa familijom Bus u njihovoj kuci. U to vreme je Dzordz Bus Stariji bio mladic. Kasnije postao direktor CIA pa potpredsednik i na kraju predsednik SAD. A njegov sin postao predsednik SAD. Zanimljivo da ih nikada niko nije javno pitao za veze sa nacistima. Pitan se kako je to moguce u demokratskoj Anerici?
(Slike ne lazu, 13. septembar 2016 19:57)

Izvini al kako. Borman se ubio u Berlinu DNK analiza je pokazala, a Mengele se krio ko pacov ostatak zivota. Gelen jeste poceo da radi za Amere posle rata i bio general vojske i osnivac BND

ja

pre 7 godina

Žive dugo zato što nisu spoznali strahotu koju su počinili i žive kao miševi. Neki ovde spominju kosmičku pravdu a ja sam mišljenja da je to ustvari ta kosmička pravda jer da su svesni šta su učinili davno bi umrli.

Voodoo

pre 7 godina

Da li su Nemci ikog izrucili, smejurija, a danas izigravaju neku silu i faktor, umesto oni da budu pod sankcijama za ne resavanje statusa zlocinaca.

slike ne lazu

pre 7 godina

Oto Sorseznji nije bio zločinac. Bio je neprijatelj, ali ne i ratni zločinac. Pored toga što je bio otac modernog nekonvencionalnog ratovanja, odradio je par akcija koje su u vojnim udzbenicima, od spasavanja Musolinija preko otmice sina M. Hortija. Ono što je moglo da mu legalno skine glavu, a jeste i mnogim njegovim saborcima, je to što su posle dana D svesno nosili američke uniforme i mesecima dovodili do ludila saveznike svojim sabotažama - ispod američkih ili britanskih uniformi NISU nosili nemačke, što se smatralo kršenjem pravila ratovanja te su oni koji su uhvaćeni streljani. Skorseznji je zarobljen, prčkano je po njegovoj istoriji ali nisu nikada našli bilo šta inkriminišuće.
Ne treba stavljati koljače i vojnike u isti koš, mada je to najlakša zabluda sa istorijske distance.
(20kinte, 14. septembar 2016 09:20)

Skorzenji jeste bio zlocinac! Izvori na koje se pozivas da je on cist su ISKLJUCIVO zapadni. Onaj ko ga je angazovao, odlucio je da on "nije" zlocinac. Oto Skorzenji se javno pohvalio da je licno ubio Nikolu Teslu tako sto ga je ugusio jastukom u hotelskoj sobi u Njujorku 1943. Do ubistva je doslo jer Tesla nije zeleo da radi za naciste, a ovi su se plasili da neko njegovo novo oruzje ne padne u ruke Amerima ili Rusima. Inace, asistent u Teslinoj laboratoriji je bio Dzordz Bus(ranije prezime Scherf) Stariji. A Oto Skorzenji je bio kucni prijatelj porodice Bus. Kasnije Dzordz Bus postaje direktor CIA i predsednik SAD, a nacisti slobodno setaju Amerikom.

?

pre 7 godina

@Mnogi su se izvukli
Ma jok, niko ga nije trazio ni jurio, zato je ovaj bezao... Od cetnika nije bezao jer su cetnici i ustase zajedno bezali od partizana. A Pavelic sa Drazom bio veliki drugar, saveznik, nijednu bitku nisu vodili jedan protiv drugog, zajedno su pomagali nacistima.

2 i 2 su 4

pre 7 godina

A sad malo o Skorceniju (ali ozbiljno, dakle slobodno možeš prestati dalje da čitaš, nije za tebe).

Suđeno mu je na takozvanom "Dahau procesu" pod optužbom za upotrebu nedozvoljenih sredstava borbe - da je njegova jedinica nosila američke uniforme tokom bitke u Ardenima. Skorceni je to priznao. Ali se poslednjeg dana suđenja pojavio potpukovnik RAF-a (za vreme rata agent SOE, odlikovan Džordžovim krstom, Legijom časti, Ratnim krstom...) i svedočio da su Britanci, preciznije on lično i njegovi operativci radili to isto.
(John, 14. septembar 2016 14:03)

Ako je Skorcenji presao da radi za SAD i Britance pa zar je cudno da su Britanci i Amerikanci "presudili" da nije kriv? Isti scenario kao za Nasera Orica, Tacija, Haradinaja, Limaja, Gotovinu... Svi su oni oslobodjeni krivice jer je sud odlucio da nisu ratni zlocinci, a samo zato sto su saveznici sa onima koji kontrolisu rad suda. A svi znamo da pomenuti jesu zlocinci jer se njihove zrtve nisu same poubijale. Prema tome, ti i dalje veruj u bajke, to nije zabranjeno.

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 7 godina

Da. To je zbog toga što tzv. medjunarodna zajednica, na čelu sa državom, u kojoj su na početku bizoni bila najveća populacija, nije uvela sankcije Nemačkoj.

David

pre 7 godina

Brojni mega zločinci nikad nisu uhapšeni već su vladali do smrti. Skoro ni jedan komunistički zločinac koji su skrivili mučeničku smrt oko 100 mil. ljudi nikada nisu uhapšeni niti suđeni. Po kratkom postupku likvidirani su samo Čaušeskui. A Mao Ce Tung, Staljin, Lenjin, Pol Pot, Tito... Isto tako brojni fašisti ili nacionalisti su izmakli ruci pravde, kao i brojni ratni zločinci na raznim stranama. Ne ponovilo strašno zlo se nikad i nikom više. 20-to stoljeće je najkrvavije stoljeće u povijesti, to je stoljeće stradanja i patnje stotina milijuna nevinih ljudi.

zoran

pre 7 godina

zanimljivo da niko ne pita za one koji pobise 30.000.000 Rusa po gulazima u Sibiru !? Ili su oni nebitni jer su ih sami Rusi pobili od 1920 do 1941

dufko

pre 7 godina

Ne, zna se gde su, čuva ih njihova domovina, koja brine za svoj narod za razliku od Srbije koja je izručila šakom i kapom i one koji ništa nisu uradili...

Slike ne lazu

pre 7 godina

Da se nadovezem. General Gelen, Martin Borman, Jozef Mengele, Oto Skorzenji. Svi pomenuti se mogu videti na fotografijama nastalim na porodicnom druzenju sa familijom Bus u njihovoj kuci. U to vreme je Dzordz Bus Stariji bio mladic. Kasnije postao direktor CIA pa potpredsednik i na kraju predsednik SAD. A njegov sin postao predsednik SAD. Zanimljivo da ih nikada niko nije javno pitao za veze sa nacistima. Pitan se kako je to moguce u demokratskoj Anerici?

Ima nade

pre 7 godina

I danas, na žalost, ima zloičana nad nevinim ljudima, ali ipak se nešto bitno mijenja u stavovima ljudi. Imam dojam da se razina svijesti o nužnosti etičnog ponašanja znatno podigla. Svijet se ipak nezaustavljivo razvija prema boljem. I međunarodno pravo danas reagira i šalje poruku da se ne može provoditi agresivna i zločinačka politika bez međunarodne kazne. To je dobra poruka za sve ljude a posebno za one slabije koji bi postali lak plijen.

Ivan

pre 7 godina

Niko nije pobegao od pravde.Kazna stigne kad tad pa makar i na onom svetu.Samo je problem što se bezbožnicima to nemože dokazati pa se zato i ne plaše.

Mnogi su se izvukli

pre 7 godina

Dodao bih i Antu Pavelica koga niko nije ni trazio ni procesuirao posebno ne Tito.
Na srecu, kao lični cin, veliki heroj, antifašista, prvo partizan pa cetnik, Gdin Blagoje Jovovic ga je pronasao i smrtno ranio. U suprotnom bi verovatno Ante završio u dubokoj starosti u blagostanju.
U Beogradu postoje mnoge ulice izmišljenih heroja a Blagoja niko ne pominje.

Milos

pre 7 godina

Iz ovoga se vidi kako drzava moze da stane iza svojih vojnika koji su se za nju borili, pa cak i prekrsili ratno pravo i direktno cinili teske zlocine pritom je ta drzava izgubila taj rat.To se zove suverenost.A kod nas aktuelna vlast isporucuje svoje generale i vojnike koji su drzavu branili od agresije nekom sudu koji su osnovali oni koji su nas napali.I ne samo vojnike vec i legitimno izabranog predsednika koliko god on bio diktator. Da li jos neko misli da smo suvereni?

Ce Gevara?

pre 7 godina

Oto fon Braun je bio ss oficir.Amerikanci su ga slavili kao nacionalnog heroja ( zbog svemirskog programa) a Simon Vizental ga je potrazivao za zlocine.Inace je poznat kao tvorac WAU 1 i WAU 2 raketa za ww2.

Human Pablo Don Fernando

pre 7 godina

kako to da su svi oni prestari i nesposobni za sudjenja, a ratko mladic koji ne zna gde je levo, posle ko zna koliko slogova i mozdanih udara jeste sposoban!!! a i sta je sa silnim zlocinima pocinjenih nad srbima sirom jugoslavije u drugom svetskom ratu, pa samo su u kraljevu nemci streljali nekoliko hiljada kraljevcana, pa djake u kragujevcu...i niko nikada nije odgovarao za te zlocine!!!

Lukas aus Agram

pre 7 godina

@slike ne lažu

Ajde, ne lupetaj!
Martin Bormann se ubio nakon pada Berlina i tijelo su mu našli tek '72. a Otto Skorzeny nije bio naci zločinac, bio je 3 godine nakon rata u logoru i onda su ga saveznici pustili. Na par godina je otišao u Irsku i onda u Španjolsku otkuda nije mrdnuo cijeli život.

drmr

pre 7 godina

A što bi nemci bilo koga izručili. Vrana vrani oči ne vadi. Veliko suđenje glavnim akterima je davno završeno. Ušli smo u razdoblje kada ovakve tekstove većina ne čita. Posle ovoga nastupa doba kada će isti ti žločinci biti proglašeni za nepravedno osuđene a ubrzo posle toga će biti proglašeni za heroje. I dizaće im se spomenici i nazivaće ulice po njima. Zvuči poznato?

Lukas aus Agram

pre 7 godina

Da se nadovezem. General Gelen, Martin Borman, Jozef Mengele, Oto Skorzenji. Svi pomenuti se mogu videti na fotografijama nastalim na porodicnom druzenju sa familijom Bus u njihovoj kuci. U to vreme je Dzordz Bus Stariji bio mladic. Kasnije postao direktor CIA pa potpredsednik i na kraju predsednik SAD. A njegov sin postao predsednik SAD. Zanimljivo da ih nikada niko nije javno pitao za veze sa nacistima. Pitan se kako je to moguce u demokratskoj Anerici?
(Slike ne lazu, 13. septembar 2016 19:57)

Već si nekoliko puta objavio ovaj kometar, a bez linka na tu famoznu sliku.
Martin Bormann se je ubio odmah nakon pada Berlina i tijelo su mu našli tek 1972., a Otto Skorzeny nije bio naci zločinac, držali su ga 3 godine u logoru i onda su ga saveznici pustili, nakon čega je otišao na par godina u Irsku i onda u Šapnjolsku odakle nije mrduo do kraja života 1975. kad je umro od raka pluća.
Ai Mengele nema šanse da je stigao do Sjeverne Amerike, prvo je bio nekih 15ak godina u Argentini a kad su 1960. Izraelci čopili Eichmanna zbrisao je u Paragvaj gdje je dobio njihovo državljanstvo gdje je proveo isto nekih 5-10 godina ali pod pritiskom Wiesenthala da ga izruče zbrisao je u Brazil gdje je na plaži u gradiću Embu dok se je kupao strefio ga moždani udar i utopio se 1979. i tijelo su mu iskopali 1985.

"nema sta nisam citao"

pre 7 godina

Najjaci su ovi koji prvo spominju Mao-a, Staljina, Tita, a ovde se prica o nacistima. Jasno da je cilj relativizacija komunista i nacista. E pa nece moci drugovi, komunisti su ti koji su dali najvise zrtava za oslobodjenje i odbranu od nacista. Ne demokrate, ne kraljevine, vec komunisti, isti oni koji su i posle rata i podigli zemlju na noge za neverovatno vreme, sto nije poslo za rukom na ovom prostoru nikom. I dokle god je to tako, ima da se dubokim naklonom pozdravite sa komunistima. A te fore draza i ekipa, radili su sa nacistima, to im je kao ljaga, a od kreativnosti su jedino napravili kazan za rakiju i razanj. Hvala i dovidjenja, zivite u svojim atarima od mitova.

nista novo

pre 7 godina

Javna je tajna da su uz pomoc Vatikana o njegovih bozijih lica otisli preko okeana i tamo ziveli najnormalnije.
Nikada nije i nece Nemce napustiti ubedjenje o pripadnosti cuvenoj arijevskoj rasi.
I sada 85% njih misli ono sto AfD prica na glas, ali od Nemca nikada neces saznati sta misli, o njima naravno.

John

pre 7 godina

(Slike ne lazu, 13. septembar 2016 19:57)

Borman je poginuo u Berlinu '45 i telo mu je nađeno sedamdesetih. Oto Skorceni? On ne spada na ovaj spisak. Suđeno mu je za ratne zločine i oslobođen je pošto su u njegovu odbranu svedočili saveznički oficiri (Batalite paralelu sa Hagom, kad npr. Srbin bude svedočio u odbranu Nasera Orića onda možemo da razgovaramo). Da je zaista bio zločinac, ne bi ga posle angažovao Mosad, već bi s njim nešto drugo uradili.
A recimo na spisku fali Hajnrih Miler (šef Gestapoa) - nema nikakvih dokaza šta se desilo sa njim, ni da je pobegao ni da je poginuo.

Što se tiče Bušovih - batali teorije zavere. Ali ako ti je toliko stalo, ima jedna bolja - "Bermen heard from Skorzeny that he had personally suffocated Nikola Tesla on January 6, 1943, assisted by fellow-Nazi Reinhard Gehlen. Tesla was then 86 years old."

Има их још...

pre 7 godina

Петар Брзица, усташки нацистички злочинац који је нпр. за само једну ноћ у Јасеновцу поставио "рекорд" заклавши 1360 логораша, већином Срба.

Обратите пажњу да је само тај број много већи од неких овде поменутих злочина и масакрираних целих места.

Пред крај рата је побегао у Сједињене Америчке Државе где му се губи сваки траг. Он је био на листи 59 нациста које су јеврејске организације тражиле од САД служби за имиграцију око 1970. Није ухваћен, нeки наводе због промене идентитета и сл.

russia forever

pre 7 godina

A što bi nemci bilo koga izručili. Vrana vrani oči ne vadi. Veliko suđenje glavnim akterima je davno završeno. Ušli smo u razdoblje kada ovakve tekstove većina ne čita. Posle ovoga nastupa doba kada će isti ti žločinci biti proglašeni za nepravedno osuđene a ubrzo posle toga će biti proglašeni za heroje. I dizaće im se spomenici i nazivaće ulice po njima. Zvuči poznato?
(drmr, 13. septembar 2016 21:29)

Da. Mislis na Djindjica..

Џејмс 007Bond

pre 7 godina

А шта мислите колико су наших нацистичких и ,,западних сусједа,, (оних =U=) после 1945 збрисали у земље јужне Америке?
...
Али неке су партизани, а и четници пуно касније успели да скрате заглаву...

Varangian

pre 7 godina

@Ce Gevara?, 13. septembar 2016 22:02
Wernher (von Braun), ne Oto. I da, Amerikanci su ga slavili kao nacionalnog heroja. I trebali su. Štaviše, ceo svet bi ga trebao slaviti. Uz Ciolkovskog, von Braun je najzaslužniji za to što smo načinili prve korake u osvajanju svemira. Bio je član NSDAP-a, ali sve upućuje na to da je istoj pristupio iz istog razloga iz koga brojni ljudi (naročito mladi) u Srbiji (a i šire) pristupaju strankama koje su u datom momentu u vlasti - dakle, ne iz ubeđenja, već iz želje za nekakvim materijalnim obezbeđenjem. Da li je, dakle, bio nepopravljivi, nepokajani nacista? To je još uvek predmet debata, ali verovatno ne. Za razliku od Hubertusa Strugholda. Njegov status u SS je takođe vrlo čudan - bio je član i imao nekakav čin (ekvivalent majora, ili beše pukovnika), ali nije bio član Waffen SS (koliko mi je poznato). Da li je znao za tretman zarobljenika, prisilni rad, mučenja? Da. Da li je mogao zaista uraditi nešto da to spreči? Ne. Na kraju, ne postoje dokazi da je ikada lično učestvovao u zločinima.

Usput, Ernesto "Che" Guevara je za razliku od von Brauna bio neko ko je aktivno učestvovao u egzekucijama zarobljenika, sociopata (za šta postoje brojni dokazi), rasista (ne govorim o izjavama - verovatno netačnim - koje mu se obično pripusuju, već o mišljenju koje je imao o Angolskim borcima). A ljudi ga ipak slave, dok von Brauna...
Lično mislim da je jedina pozitivna stvar kod Chea, bila ta što je voleo poeziju Keatsa i Nerude.

Milos

pre 7 godina

Tolikr zlocine ucinise a zove po 100 godina, kako to da tumacima....Ako ih je Bog ostavio da zive u muci i mislima da ih progone citav svoj zivot onda razumem i neka.....

Karlo

pre 7 godina

Nije mi nikad bilo jasno to objasnjenje da je neko suvise star ili bolestan za zatvor. Ako je dokazano da su ubijali stotine ljudi i decu siguran sam da se nisu brinuli sto su ona suvise mlada da umru pa sto bi se mi sad sekirali za njih. To je i najprimernija kazna, da umru sami u bolovima i sopstvenoj prljavstini. Opet su racunovodje izracunali da ako po zakonu moraju da im pruze potrebnu nego to ce mnogo da kosta...a za zrtve ih nije briga, njih ionako ne mogu da vrate...pravda i pravo nikad nisu bili isto!

Rusi

pre 7 godina

Nadam se da ce jednog dana ljudi da shvate, amerika nije usla u rat da bi spasila Evropu. Oni su usli u rat da koliko toliko sacuvaju nemce da ih braca Rusi ne pregaze ko pijan gov*a.

dragan

pre 7 godina

To sto je neko prestar, i kao nije sposoban za sudjenje i zatvor je izrugiavanje pravei. Koliko god bio star, mogu mu se obzebediti zatvorski uslovi za zivot. Bitno je da spozna da je osudjen, a to moze i dementan, i da je u zatvoru do kraja zivota, da ga je pravda konacno stigla. I jos bitnije, da je to poruka svima koji izmicu pravdi.

Varangian

pre 7 godina

@"nema sta nisam citao", 14. septembar 2016 07:10
(Ali i sve dežurne commie apologete.)
Gospodo - pardon - "drugovi" komunisti, suočite se već jednom s istinom. I komunizam i nacizam su Zlo. Dve totalitarne ideologije koje su, između sebe, odgovorne za smrt preko 140 miliona ljudi. Komunisti su "oslobađali" Europu - i svet - od nacista. Naravno. Nakon što su inicijalno omogućili tim istim nacistima da pokrenu proizvodnju ratne opreme. A u međuvremenu u savezništvu s njima rasparčavali Poljsku.
Lokalni komunisti nisu krenuli u "oslobađanje" okupirane Jugoslavije aprila 1941. - kada je ista okupirana - već u junu, nakon početka operacije "Barbarossa". Što svakog razumnog može dovesti do nepobitnog zaključka kako lokalni komunisti i ne bi podigli ustanak/ustanke protiv okupatora, da je savezništvo između Reicha i SSSR-a (pakt Ribbentrop-Molotov) opstalo.
Glede "podizanja zemlje na noge" nakon WWII, kada će se komunisti suočiti i s činjenicom da je isto sprovedeno kroz jedan od najgorih primera eksploatacije radne snage u novijoj istoriji? Na koji god način ih pokušali glorifikovati, radne akcije su bile upravo to - eksploatacija radne snage. I sve u režiji političkog sistema koji je za jedan od svojih osnovnih ciljeva imao borbu protiv eksploatacije radnika. Oh, the irony.
A šta je i sa svim onim što su commies prosto uništili po dolasku na vlast? Znače li ikom među komunistima, commie apologetama i simpatizerima, imena "Rogožarski", "Zmaj" (pre-WWII), "Ikarus" (pre-WWII)?

CENTURION

pre 7 godina

Gelen je postao sef BND, ostalo sto si odvalio je samo tebi znano. Skorceni je bio figura, cisto da bi Nemacka imala nekog ko bi po legendi mogao da parira Britanskim komandosima.

vase ime

pre 7 godina

Gelen je postao sef BND, ostalo sto si odvalio je samo tebi znano. Skorceni je bio figura...
(CENTURION, 13. septembar 2016 21:27)

Martin Bormann se je ubio odmah nakon pada Berlina i tijelo su mu našli tek 1972., a Otto Skorzeny nije bio naci zločinac, držali su ga 3 godine u logoru i onda su ga saveznici pustili, nakon čega je otišao na par godina u Irsku i onda u Šapnjolsku odakle nije mrduo do kraja života 1975. kad je umro od raka pluća.
Ai Mengele nema šanse da je stigao do Sjeverne Amerike, prvo je bio nekih 15ak godina u Argentini a kad su 1960. Izraelci čopili Eichmanna zbrisao je u Paragvaj gdje je dobio njihovo državljanstvo gdje je proveo isto nekih 5-10 godina ali pod pritiskom Wiesenthala da ga izruče zbrisao je u Brazil gdje je na plaži u gradiću Embu dok se je kupao strefio ga moždani udar i utopio se 1979. i tijelo su mu iskopali 1985.
(Lukas aus Agram, 13. septembar 2016 21:01)

Gelen je penziju primao od CIA i to je zvanican podatak, nije tajna. A za vreme Hitlera bio nacisticki general. Kako objasniti taj fenomen? Skorcenji je obavio mnoge konkretne zlocine/ubistva i bio je jedno vreme pratilac Hitlera. Nakon rata uzivao u slobodi i lagodnom zivotu. Ko ga je finansirao i zasto? Postoje fotke(google) sa jedne svadbe u SAD posle rata gde su medju zvanicama Skorzenji, Gelen, Borman i Mengele. Lukas, nije li cudno da su svi koje si nabrojao dugo ziveli, a da se nije znalo sta su tacno radili nego se to naknadno "saznalo"?

slike ne lazu

pre 7 godina

Oto Sorseznji nije bio zločinac. Bio je neprijatelj, ali ne i ratni zločinac. Pored toga što je bio otac modernog nekonvencionalnog ratovanja, odradio je par akcija koje su u vojnim udzbenicima, od spasavanja Musolinija preko otmice sina M. Hortija. Ono što je moglo da mu legalno skine glavu, a jeste i mnogim njegovim saborcima, je to što su posle dana D svesno nosili američke uniforme i mesecima dovodili do ludila saveznike svojim sabotažama - ispod američkih ili britanskih uniformi NISU nosili nemačke, što se smatralo kršenjem pravila ratovanja te su oni koji su uhvaćeni streljani. Skorseznji je zarobljen, prčkano je po njegovoj istoriji ali nisu nikada našli bilo šta inkriminišuće.
Ne treba stavljati koljače i vojnike u isti koš, mada je to najlakša zabluda sa istorijske distance.
(20kinte, 14. septembar 2016 09:20)

Skorzenji jeste bio zlocinac! Izvori na koje se pozivas da je on cist su ISKLJUCIVO zapadni. Onaj ko ga je angazovao, odlucio je da on "nije" zlocinac. Oto Skorzenji se javno pohvalio da je licno ubio Nikolu Teslu tako sto ga je ugusio jastukom u hotelskoj sobi u Njujorku 1943. Do ubistva je doslo jer Tesla nije zeleo da radi za naciste, a ovi su se plasili da neko njegovo novo oruzje ne padne u ruke Amerima ili Rusima. Inace, asistent u Teslinoj laboratoriji je bio Dzordz Bus(ranije prezime Scherf) Stariji. A Oto Skorzenji je bio kucni prijatelj porodice Bus. Kasnije Dzordz Bus postaje direktor CIA i predsednik SAD, a nacisti slobodno setaju Amerikom.

20kinte

pre 7 godina

Oto Sorseznji nije bio zločinac. Ako gledamo Balkan, da ratovao je ovde, učestvovao u izgradnji pontona preko naših reka. Bio je neprijatelj, ali ne i ratni zločinac. Pored toga što je bio otac modernog nekonvencionalnog ratovanja, odradio je par akcija koje su u vojnim udzbenicima, od spasavanja Musolinija preko otmice sina M. Hortija. Ono što je moglo da mu legalno skine glavu, a jeste i mnogim njegovim saborcima, je to što su posle dana D svesno nosili američke uniforme i mesecima dovodili do ludila saveznike svojim sabotažama - ispod američkih ili britanskih uniformi NISU nosili nemačke, što se smatralo kršenjem pravila ratovanja te su oni koji su uhvaćeni streljani. Skorseznji je zarobljen, prčkano je po njegovoj istoriji ali nisu nikada našli bilo šta inkriminišuće. Za Centuriona dole koji kaže da je Oto služio kao poster, naravno da jeste, ali mu to ne osporava vojnička dostignuća. Svako bi u sred rata na poster stavio čoveka koga pogodi šrapnel u glavu, a ovaj odbije morfijum, stavi krpu oko rane i nastavi da se bori. Inače, posle rata dugo je vodio Paladin, grupu za obučavanje spec. jedinica, a njihove usluge je, pored recimo Gadafija, sigurno, mada nezvanično, koristila i SFRJ.
Ne treba stavljati koljače i vojnike u isti koš, mada je to najlakša zabluda sa istorijske distance.

Sremac

pre 7 godina

Kakve veze ima sto ne mogu da se brane na sudu. Ubijeni civili, zene i deca nisu bili u stanju da se bore i brane svoj zivot, pa to ovu stoku nije sprecilo da ih ubije. Sto bi nas zanimalo njihovo zdravstveno stanje i godine?

Ananas

pre 7 godina

Ja koliko znam Pavelica je Titova udba tražila posle ww2 i našli su ga '58 u južnoj americi gde je plaćeni ubica iz udbe završio "posao"

russia forever

pre 7 godina

hitler staljin tito spomenulo se ne povratilo se..
(b, 13. septembar 2016 19:56)
Ajde ti prvo opet u osnovnu na pravopis a te k onda prelistaj istoriju a teeek onda komentarisi...

car

pre 7 godina

Mislis na Vernera fon Brauna. Raketni inzenjer i direktor NASA. Naucnika kao on svaka bi se drzava otimala. inace tvorac je V2 rakete i otac merkuri programa. Zhvaljujuci njemu danas imamo gps, satelite ...istrazivanje svemira.

Vujke

pre 7 godina

Na stotine nacistickih ubica i zlocinaca nije kaznjeno. Oni su se posle 45 god. slobodno setali svetom. Da li je njih neko trazio ili kaznio? Ne. Kao u Jugoslaviji. Promenili uniformu i sve je bilo u redu.

John

pre 7 godina

(Varangian, 14. septembar 2016 16:48)

Apsolutno svi koji su insistirali da su i komunizam i fašizam/nacizam dva podjednaka zla su uvek završavali na strani fašista.
Svi vi "Herren Revisionisten" postojite samo zahvaljujući onima koje toliko prezirete - komunistima.

"u savezništvu s njima"
Pakt o nenapadanju nije savezništvo. Da si ga bar jednom pročitao znao bi to.

"već u junu"
A kad je trebalo? Već 18. aprila? Podigao si toliko ustanaka pa znaš koliko je vremena potrebno za to? I to u državi koja je upravo ostala bez više od 300 hiljada vojno sposobnih muškaraca.

"do nepobitnog zaključka"
Jedino što je Staljin rekao da moraju odložiti rat sa NEmačkom što je više moguće, jer '39 i '40 nemaju nikakve šanse protiv njih (a i '41 je bilo blizu), ali koga je briga za činjenice kad imamo "nepobitne zaključke"

"Na koji god način ih pokušali glorifikovati, radne akcije su bile upravo to - eksploatacija radne snage"
Sa sve prisilnim utovarivanjem u kamione i stočne vagone, boravak iza bodljikave žice gde ih je više pomrlo nego što se vratilo...

"Ikarus, Rogožarski..."
Misliš - Soko Mostar, IKL Beograd, Ikarus (posle 2SR,)...

Kako drugacije

pre 7 godina

O ovome bih mogao da pisem danima, koliko sam citao, gledao i ucio o WW2...
Ali jedna stvar mi upada u oko kod komentara...pogresno misljenje o Skorzeny-u.
Covek je bio samo maskota tadasnje Nemacke propagande - karijera mu je bila traganje, po nalogu Himlera, za Svetim Gralom i kao spasao je Musolinija (u vec dogovorenoj primopredaji sa Italijanskim cuvarima).

PS. Mnogo je zlocinaca, ali to je bio globalni rat - tesko je tu naci nevinu personu, na svim stranama!

Povidon

pre 7 godina

(Milos, 13. septembar 2016 21:28)
Nemacka je velika sila a mi smo mala, bedna i nebitna tacka na karti sveta koja zavisi od takvih kao sto je Nemacka. Cak je i takvoj sili bio pogazen suverenitet kada su u sred Nemacke osudili i obesili vecinu rukovodilaca drzave i nacisticke partije dok su Rusi kontrolisali istok Nemacke do 1991g. Danas Nemacka moze da ne izruci zlocinca jer je sila a mi moramo. I da, Milosevic nije bio legitimno izabran za predsednika SRJ vec je pogazio ustav i sam sebe proglasio za predsednika i ako nije imao pravo na treci mandat.

John

pre 7 godina

i niko nikada nije odgovarao za te zlocine!!!
(Human Pablo Don Fernando, 13. septembar 2016 21:05)

Niko. Ako izuzmeš osuđene na "Talačkom procesu" 1948 - Feldmaršale Lista i Vajksa, generala Rendulića... (Beme se ubio pre suđenja).

Uzgred, streljanja u Kraljevu i Kragujevcu se ratni zločin isključivo zbog broja pobijenih (što piše i u presudi). Po tada važećem ratnom pravu, okupaciona vlast (svaka, ne samo nemačka) je imala pravo da sprovodi mere odmazde nad stanovništvom, uključujući tu i streljanje. Problem je bio to što su streljai nesrazmerno.
Drugim rečima - da su streljali 100-200 ljudi bilo bi nikom ništa.1

Јабучило

pre 7 godina

"Престар", "нарушеног здравља", "дементан". Док су чинили зло, сваки је био у пуној снази, не марећи за жртве. А сада уживају. А када би их неко убио, одговарао би као за човека.
На делу је ревизија историје, а погана идеологија се враћа у новом руху.

Voodoo

pre 7 godina

Da li su Nemci ikog izrucili, smejurija, a danas izigravaju neku silu i faktor, umesto oni da budu pod sankcijama za ne resavanje statusa zlocinaca.

2 i 2 su 4

pre 7 godina

A sad malo o Skorceniju (ali ozbiljno, dakle slobodno možeš prestati dalje da čitaš, nije za tebe).

Suđeno mu je na takozvanom "Dahau procesu" pod optužbom za upotrebu nedozvoljenih sredstava borbe - da je njegova jedinica nosila američke uniforme tokom bitke u Ardenima. Skorceni je to priznao. Ali se poslednjeg dana suđenja pojavio potpukovnik RAF-a (za vreme rata agent SOE, odlikovan Džordžovim krstom, Legijom časti, Ratnim krstom...) i svedočio da su Britanci, preciznije on lično i njegovi operativci radili to isto.
(John, 14. septembar 2016 14:03)

Ako je Skorcenji presao da radi za SAD i Britance pa zar je cudno da su Britanci i Amerikanci "presudili" da nije kriv? Isti scenario kao za Nasera Orica, Tacija, Haradinaja, Limaja, Gotovinu... Svi su oni oslobodjeni krivice jer je sud odlucio da nisu ratni zlocinci, a samo zato sto su saveznici sa onima koji kontrolisu rad suda. A svi znamo da pomenuti jesu zlocinci jer se njihove zrtve nisu same poubijale. Prema tome, ti i dalje veruj u bajke, to nije zabranjeno.

#logika

pre 7 godina

(zoran, 13. septembar 2016 21:29)
30.000.000 mrtvih u gulazima? Fascinantno da postoje ljudi koji jos uvek veruju u ove hladnoratovske nebuloze.. Imas google, nadji demografiju Sovjetske Rusije, i pogledaj kako se kretao broj stanovnika..
-1920: 137.000.000
-1941: 196.000.000
-1946: 170.000.000 (usled ww2)
-1959: 200.000.000
-1977: 250.000.000
Pa ko je pobio tolike ljude ako se populacija ovako brzo povecavala??

A sto se tice prosecnog zivotnog veka, 1900. je bio 32,3 godine, 1926. 44,4 godine, a 1959. 68,6 godina, i u tom trenutku je bio veci nego zivotni vek u SAD. O Staljinu i ostalima nemam nista lepo da kazem, ali to nije razlog da se izmisljaju neke brojke od 30.000.000 ubijenih ljudi.

ja

pre 7 godina

Žive dugo zato što nisu spoznali strahotu koju su počinili i žive kao miševi. Neki ovde spominju kosmičku pravdu a ja sam mišljenja da je to ustvari ta kosmička pravda jer da su svesni šta su učinili davno bi umrli.

Igor D.

pre 7 godina

Hm... zanimljivo da niko ne pominje onu čuvenu teoriju da je i sam Hitler umro kasnije u Argentini (doduše, navodno 60-ih - nije dočekao duboku starost jer je prilično bolovao), s obzirom na taj sumnjivi nalaz poređenjem otiska vilice lobanje (nekog) izgorelog leša sa zubarskim kartonom...

BGpoznanik

pre 7 godina

Da se nadovezem. General Gelen, Martin Borman, Jozef Mengele, Oto Skorzenji. Svi pomenuti se mogu videti na fotografijama nastalim na porodicnom druzenju sa familijom Bus u njihovoj kuci. U to vreme je Dzordz Bus Stariji bio mladic. Kasnije postao direktor CIA pa potpredsednik i na kraju predsednik SAD. A njegov sin postao predsednik SAD. Zanimljivo da ih nikada niko nije javno pitao za veze sa nacistima. Pitan se kako je to moguce u demokratskoj Anerici?
(Slike ne lazu, 13. septembar 2016 19:57)

Izvini al kako. Borman se ubio u Berlinu DNK analiza je pokazala, a Mengele se krio ko pacov ostatak zivota. Gelen jeste poceo da radi za Amere posle rata i bio general vojske i osnivac BND

John

pre 7 godina

(Ce Gevara?, 13. septembar 2016 22:02)

Fon Braun (Verner, a ne Oto) je bio toliki nacista da su ga nacisti uhapsili pod sumnjom da je komunista.
Amerikance je odveo u svemir i na Mesec, slavili bi i tebe da si im to omogućio.
Ni Rusi nisu bili gadljivi na nemačke naučnike. Na primer, Manfred Fon Arden - učestvovao u njihovom nuklearnom programu. Kada je zarobljen lično mu je Berija pretio da će da bude ubijen, a kasnije je dobio Staljinovu nagradu i Medalju Lenjina (Manfred, ne Berija).
Jedini problem im je bio što ih nisu imali u izobilju. To je i bila poenta operacije "Spajalica" - "Da ih pohvatamo mi pre nego što to isto urade Rusi"
Plus što je neistina da ga je Vizental tražio zbog zločina.
I rakete nisu WAU, već V, a čita se "fau".

Lukas aus Agram

pre 7 godina

A recimo na spisku fali Hajnrih Miler (šef Gestapoa) - nema nikakvih dokaza šta se desilo sa njim, ni da je pobegao ni da je poginuo.
(John, 13. septembar 2016 20:55)

Potkrala ti se greškica, šef SS-a i Gestapoa se je zvao Heinrich Himmler, ne Miler.
I točno je šta si rekao, ima bezbroj teroija kako je skončao, Englezi su file zapečatili na 100 godina, do 2045., nadam se da ću tada biti živ, imat ću 68 godina. Najvjerojatnija je teorija da su ga ubili da Ameri i Rusi ne bi saznali o njihovom pregovaranju s Himmlerom, jer je Himmler dok je Hitler još bio živ ponudio Eisenhoweru bezuvjetnu predaju koji su onda odbili.

Mikloš

pre 7 godina

Nevažno da li su nacistički, fašistički, komunistički, islamistički ili ovi, oni, bitno da nisu odgovarali. Na žalost mnogi zločinci su se izvuklii bez kazne. Još tragićnije je da su mnogi uživali sve moguće povlastice počasti i doživjeli duboku starost privilegirani. To je još neshvatljivije.

Dragan

pre 7 godina

1. Gerhard Zomer - Nemačka (Italija)
Nece da mu sude jer je bolestan?! Alo, ovaj covek nije konkurisao za pilota aviona ili ronioca niti ga trazi Real Madrig ili Barcelona pa da mora da ima zdravstveno uverenje! Upstalom, i u zatvorima postoje bolnice.

Ojha

pre 7 godina

Ovakve moralne nakaze u ljudskom obliku dozive duboku starost, a oko mene za nepunih pet godina je otislo sijaset najboljih ljudi koje sam ikad upoznao i to svi relativno mladi, od najgorih bolesti... Ovaj zivot nije pravedan...

dragan

pre 7 godina

Na Histori kažu da posle osuđenih dvadesetak iz vrha rajha više nije bilo interesovanja ni kod zapada ni kod istoka za hvatanje i suđenja za zločine a spremao se i hladan rat

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 7 godina

Da. To je zbog toga što tzv. medjunarodna zajednica, na čelu sa državom, u kojoj su na početku bizoni bila najveća populacija, nije uvela sankcije Nemačkoj.

?

pre 7 godina

@Mnogi su se izvukli
Ma jok, niko ga nije trazio ni jurio, zato je ovaj bezao... Od cetnika nije bezao jer su cetnici i ustase zajedno bezali od partizana. A Pavelic sa Drazom bio veliki drugar, saveznik, nijednu bitku nisu vodili jedan protiv drugog, zajedno su pomagali nacistima.

boki

pre 7 godina

Kako bi bilo da UN udare sankcije nemackoj koja je sada ujedinjena naprimer zamrzavanjem imovine u inostranstvu plus embrgo na naftu dok ih sve ne pronadju zive ili mrtve.

John

pre 7 godina

Potkrala ti se greškica, šef SS-a i Gestapoa se je zvao Heinrich Himmler, ne Miler.
(Lukas aus Agram, 13. septembar 2016 23:31)

Nije greška. Na ovoga mislim: https://en.wikipedia.org/wiki/Heinrich_M%C3%BCller_(Gestapo)
Himler je bio nadležan za sve nemaćke bezbednosne strukture, uključujući i Gestapo (otprilike, ministar unutrašnjih poslova), a Miler je bio šef samo Gestapoa (direktor policije, načelnik...)

John

pre 7 godina

Oto Skorzenji se javno pohvalio da je licno ubio Nikolu Teslu tako sto ga je ugusio jastukom u hotelskoj sobi u Njujorku 1943.
(slike ne lazu, 14. septembar 2016 11:22)

O ovoj budalaštini pojma nisi imao dok juče ja to nisam stavio u svoj komentar. Sad si bukvalno preko noći postao stručnjak za to. Rekao bi čovek da si bio prisutan to veče u hotelu...
ZNAM - ti si Oto Skorceni za koga je lično Mengele napravio lek protiv smrti.

A sad malo o Skorceniju (ali ozbiljno, dakle slobodno možeš prestati dalje da čitaš, nije za tebe).

Suđeno mu je na takozvanom "Dahau procesu" pod optužbom za upotrebu nedozvoljenih sredstava borbe - da je njegova jedinica nosila američke uniforme tokom bitke u Ardenima. Skorceni je to priznao. Ali se poslednjeg dana suđenja pojavio potpukovnik RAF-a (za vreme rata agent SOE, odlikovan Džordžovim krstom, Legijom časti, Ratnim krstom...) i svedočio da su Britanci, preciznije on lično i njegovi operativci radili to isto.

John

pre 7 godina

Ako je Skorcenji presao da radi za SAD i Britance
(2 i 2 su 4, 15. septembar 2016 11:23)

Skorceni nikada nije radio ni za SAD ni za Britance. Radio je prvo za Egipat, a potom za Izrael.
U bajke ne verujem, kao ni u laži, izmišljotine i podmetačine kojima se očigledno služiš.

P.S. Ne postoji SkorceNJi, već SkorceNi.