Nedelja, 28.08.2016.

18:45

"Ja, kao Srbin u Hrvatskoj, slažem se s Milanovićem"

Članovi SDP nisu bili voljni da komentarišu reči Zorana Milanovića o Srbiji, ali se ipak neko oglasio – etnički Srbin i član SDP Željko Jovanović.

Izvor: B92

"Ja, kao Srbin u Hrvatskoj, slažem se s Milanoviæem" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

doktor

pre 7 godina

Srbi i Hrvati bi bili najbolje komšije na svetu da nije ovih balkanjeroskih političara, ti su spremni posvađati dva oka u glavi za svoje interese. Imam mnogo prijatelja Hrvata, uvek mi pomogli kad je trebalo kao i ja njima, bez pitanja je baš evo jedan od tih Hrvata prošle godine ustao u 3h noću i došao po mene u 50 km udaljeno Valjevo kad mi je prokuvao auto. Vidite to su drugari, ne Srbi, ne Hrvati, nego pravi drugari.

Sava Besarović

pre 7 godina

@ Melenci, 29. avgust 2016 10:26
Draga, mi Srbi smo, bežeći od turskog zuluma, bili prihvaćeni od Hrvata kao braća. Ljudi su se međusobno ženili, poštovali i prelazili na veru bračnog druga bez većih problema. Otrov se prosuo tek kad su gedžovani počeli da proklamuju zapadne srpske zemlje i prisilno pokatoličavanje. Loša je to politika, koja je kroz istoriju najviše naštetila Prečanima.
Pročitaš li donje komentare, videćeš da se ta politika delomično nastavlja. A ko što već neko reće: lako je tuđim k...m gloginje mlatit.
Pozdrav tebi i Srbiji.

stiže račun

pre 7 godina

Rezultat Milanovićevog istupa ćemo videti uskoro - na izborima!Lično ,mislim, da će dobiti dosta manje glasova nego na prošlim izborima, upravo zbog ovoga !

A.

pre 7 godina

"Uostalom, zar smo zaboravili kako su se ponašali, šta su činili i govorili Vučić i ekipa 90. u Hrvatskoj.“

Šta je netačno u ovoj rečenici, bez obzira da li je rekao Srbin ili Hrvat iz Hrvatske? Jedino to što "Vučić i ekipa" nisu to govorili u Hrvatskoj, nego u Srbiji. A videli smo 2012. da su i mnogi iz Srbije to zaboravili.
A ovog gospodina SDP-ovca smatram Milanovićevim obožavaocem, kao što i u Srbiji ima dosta Vučićevih obožavalaca.

Melenci

pre 7 godina

da budem jasna,nikako ne smatram Jovanovica izdajnikom srpskog roda,prosto covek je u Hrvatskoj rodjen,zivi i postuje zakone.To je sasvim normalno,cak i da politicki deluje u skladu sa strankom.Nedostaje samo razumevanje toga doba,pogotovu za izbeglice koji su nevini bas kao i on.Ta krutost deluje mi odbojno i neprihvatljivo.Ali,neka se bar jedan Srbin ponosi kako je prihvacen i kako nije upitna njegova egzistencija i kako se ne dovodi u pitanje njegov opstanak.Daj Boze da ih bude sto vise!

Tale

pre 7 godina

Iako je deo o manipulaciji političara rajom tačan, meni stalno upada u oko to što svi moraju odmah u prvoj rečenici da istaknu da su bili branitelji, jer šta - tvoje mišljenje ne bi bilo kredibilno u suprotnom? Ispada da s one strane Krke 25 godina kasnije i dalje najjači argument predstavlja to gde si bio '91.

Melenci

pre 7 godina

Maxx80,da se srbi pokatolice kako bi opstali u Hrvatskoj ili Austriji?Sve si rekao.Mada ne verujem da se to od srba trazilo.Narod,nevin narod je proteran iz svojih kuca jer je rat proizveo mrznju i nepoverenje.Dakle sve srpsko je moralo van Hrvatske.Druga i duga je prica sta je ko rekao i sta je ko cinio sto je daleko vaznije,u to vreme.Mozes se prilagoditi novonastaloj situaciji i biti lojalan drzavi u kojoj zivis,ali izdati sebe i svoje korene je krajnje bedno.

Nemanja

pre 7 godina

@10 000 x 5 o kakvoj ti velikoj Srbiji pricas majke ti ? Pa to je ideologija likova koji nikad nisu bili na vlasti, koji su na tu retoriku skupljali eto tek toliko glasova da dodju do narodne skupstine i dobiju neke funkcije preko kojih bi mogli da se bogate, kao u ostalom i svi politicari. Ono sto sigurno znam da vecinu Srba boli ona stvar za veliku Srbiju, svi mi zivimo u 60-70m2 i prevashodno razmiljamo kako da zaradimo dovoljno da taj prostor uredimo kudi kamo pristojno za normalan zivot. Tako da dragi susjedu, niti smo mi cetnici, niti zelimo veliku Srbiju, samo zelimo da zivimo pristojno.

deda

pre 7 godina

Bilo bi lepo kada bi hrvatski politicari prestali da poistovecuju Srbe i Srbiju sa Vucicem. Iako jesam,ja se ne osecam kao deo takve Srbije. A i od nas 7.200.000,za Vucica je bez njegovih partijskih drugara glasalo oko 1 mil sto je cetvrtina birackog tela. Svima njima mnogo je lakse da narodu bacaju prasinu u oci pricama o cetnistvu i ustastvu,nego da se bave pravim i sustinskim problemima. Sve cine kako bi sto duze ostali na vlasti,govore sve sto je potrebno da ih njihova rulja verno sledi. Ovi nasi cak ih sve i zaposljavaju ne bi li osigurali glas na sledecim izborima...

Вељко

pre 7 godina

Ја као србин из хрватске, који живи у Србији, мислим да је то политиканство, и да је њему баш добро , као и сваком ко је у политици. Националност: политичар. Све је речено.

memorija

pre 7 godina

Ovde se istorija menja brze od gaca. Pricaju se price koje istorijski ne stoje. Niti je Milosevic kriv za rat niti ga je zapoceo. Tudjman je promenio ustav, ukinuo Srbe kao konstitutivni narod, a zadrzao granice AVNOJa i oslanjao se na NDH. Slusamo gluposti o agresiji Srbije na Hrvatsku, a ZNG, za HDZ nesto kao SS, blokirao kasarne. Kada bismo gledali objektivno,za ono za sta Hrvati napadaju Seselja, tamo ne bi imali koga da kandiduju na izborima jos narednih 20 godina, svi su ucestvovali u toj vrsti progona Srba u Hrvatskoj i pri tome slave Bljesak i Oluju. Dakle, nista od dobrosusedskih odnosa dok ne pocnemo posteno da razgovaramo! Ni jedni ni drugi nemamo gde da odemo i moramo da zivimo jedni pored drugih, ali bar da postavimo stvari na svoje mesto.

Fruit of the loom

pre 7 godina

Drago mi je :
Da se predizborna kampanja bazira na unutrasnjoj politici druge drzave to samo znaci da su (svi)unutrasnji problemi Hrvatske reseni i sada zele da ucine region naprednijim.
Da se politicari sa vizijom za buducnost ne bave samo prosloscu vec pokusavaju da unaprede odnose zemalja radi ekonomskog boljitka.
Da se hrvatska i deo njenog naroda ne osecaju ugrozeno zbog politickog "oporavka" Srbije na medjunarodnoj diplomatskoj sceni

janko

pre 7 godina

@Maxx80 Slazem se sa vecinom posta. Opet,ne treba generalizovati. Ni ja,niti znam koga nikada nije omalovazavao nesrecne srpske izbeglice. Ono malo sto smo mogli,pomagali smo,a i sami smo u srbiji bez posla,siromasni i nikakvi. Slazem se da su svi trebali izbeci na zapad,mnogo bolje bi ziveli,ali to vazi i za nas iz srbije.

Bata Stojkovic

pre 7 godina

Nisu svi Srbibu Hrvatskoj kao Željko Jovanović. Zato neka govori u svoje ime. Ako je njemu dobro ti je njegova stvar. Ima onih kojima nije i nije na njemu da govori u njihovo ime.

Dragana

pre 7 godina

@Somborac
Ne znam samo zasto dobi ovolike minuse,a sve si upravu.I sta ako smo patriote?Otkad je to lose?Ili je jedino lose biti srpski patriota?Evo ja sam patriota-sudite mi.

crni

pre 7 godina

@Stefan

Iznosiš neistinu druže.
Nisam srpski nacionalista niti bilo kakav desni socijalista, ali ovakva dezinformacija mi prosto smeta. Nije Slobonan Milošević ninašta terao te Srbe, ne naprotiv. Bio sam mlad ali dovoljno svestan da znam o čemu se radi. Tu je po sredi bilo nešto sasvim milionstodeseto od onoga što ti kažeš. Da ne ulazim u probleme unutar SSSR i građanskog rata koji je vođen između Jermenije i Azerbejdžana i toga da kad su Nemci osetili priliku napravili onu čuvenu meku revoluciu i ujedinjenje. Dovoljno je da se kaže da se zbog tih i takvih prilika jedna zemlja, ili blok, osetila snažnom i počela da se meša u unutrašnja pitanja drugih država i na najbezočniji nači krši međunarodno pravo i povelje UNa o ljudskim pravima. Mi Hrvate i Muslimane nismo mogli da zadržimo u istoj državi sa nama, i to je u redu i to je njihovo pravo zagarantovano poveljom UN. Ali čekajte molim vas, zašto se to isto pravo oduzima i Srbima!? Zar taj narod nema prava na samoopredeljenje!? Srbi su tu vekovima, a mi znamo da republičke granice u Jugi nisu bile etničke. Nije to samo problem Afrike i kolonijalnih teritorija nekadašnjih imperija. Ne to je problem i same Evrope. Nije te Srbe niko terao na te stvari, ne, oni su sami tako glasali. Njihovo pravo na to. Nisu Srbi tamo bili neke izbeglice od Envera Hodže i sl. Oni su bili konstruktivan narod tamo. Zašto neki narodi po tebi i sličnima imaju to pravo, Nemci, Hrvati, Muslimani, Šiptari i sl, a drugi Srbi, Rusi, Kinezi, Kurdi ne!?

idi begaj

pre 7 godina

Nije dobro ovo vreme kada svako priča šta hoće.
Npr. Ja sam etnički hrvat u Srbiji i smatram da je od 90ih na ovamo moj narod počinio toliko zla da smo odmah iza Hitlera tako da sam sretan što sam se kao hrvat rodio i odrastao u Srbiji, daleko od mojih.

CiraPixi

pre 7 godina

Ljudi, problem je samo jedan, Srbija je poslednja komunisticka zemlja uz Belorusiju i Rusiju, i sva su sredstva dozvoljena protiv nje.
Kada Srbija prihvati ulogu koja joj pripada, a to je ekonomska i vojna super-sila na Balkanu, i minimalac dostigne 1000 evra, verujte nece biti nikakvih problema.Splicanin ce smeti da popije kavu i dobije kruh u pekari u Beogradu, a Beogradjanin popije kafu u Sibeniku i plati duplo, bez mrkih pogleda sa obe strane.Obestetite jedni druge, i da idemo dalje.Mali covek mora biti zadovoljan.

csc

pre 7 godina

Gospodine, ja, kao Srbin iz Srbije, nemam nista protiv ukoliko je Vas glas ujedno i glas vecine drzavljana Hrvatske, sve jedno koje su nacije. Medjutim, ja imam puno toga protiv kad samoproklamovani "braniteli", ukljucujuci i ove "nase", a koji, iz iskustva, od ucesca u ratu imaju prezderavanje u pozadini, uzmu sebi za pravo da govore u ime citavih grupa, nacija i drzava. Koliko ste svi vi valjano radili za Srbe, kao i Hrvate, pokazace se na narednim izborima u Hr. Do tad - cuti, sedi di si, ni za di si - nisi.

Dusan Markovic

pre 7 godina

Ti kao Srbin u Hrvatskoj moras da kazes ono sto moras, ti znas zasto. Znamo i mi, zato ti je oprosteno.
(Ja, 28. avgust 2016 21:48)

A kako je u Srbiji ???

Maxx80

pre 7 godina

Ovo je jako nezgodna tema. Lako je biti Srbin u Srbiji, tesko je biti Srbin u muslimanskoj federaciji ili u Hr. Ali sa jednim velikim ali. Srbi koji su sve izgubili trebali su krenuti sa onom kolonom umesto u, za njih svoj narod i majku Srbiju, u Austriju. Austrija ili Madjarska bi im sve dale. Ali oni su hteli u svoj narod. I Srbi iz Bih i Srbi iz Krajine. I sta su dobili? Stavljeni su na dno drustva, ziveli po supama i nisu dobili sansu da rade sem na crno po brentama njivama i stovaristima. A ljudi odavde su ih gledali ususkani u svojim kucama i poslovima i pricali izbeglice nece da rade. Tako da sigurno mogu reci bolje bi im bilo da Su uzeli katolicanstvo i presli u hrvate ili makar priznali tu drzavu njihovu. Ovako ostace neke izbeglice dok su zivi i njihova deca i unuci. Unistene sudbine. Zato razumem ovog coveka, on nastoji da se prilagodi okolnostima u kojima zivi njegova porodica. I bolje zivi nego neki nesretnik koji kopa kanale po istocnoj Srbiji a u stvari je inzenjer ili profesor ali avaj izbeglava neka kopa. e To vam je tako. Ja sam realan.

crni

pre 7 godina

To što si ti rekao da si Srbin, meni je isto kao da je Milanović rekao da je Srbin. To verovatno i jeste tako. U genetskom smislu vi ste neosporno Srbi, to je čak i dokazano odavno, a i najnovijim istraživanjima. Tako da vi Milanovići, Jovanovići, Zoranovići i sl ste svi Srbi, to je činjenica, ali samo genetski, što skoro ništa i ne znači, jer ljudi nemaju genetsko pamćenje, da znanje prenose preko genetskog materijala. Nisu ljudi Guaoldi iz Zvezdane Kapije da se rađaju takvi. Onda bi se rađali pametni i škole nam ne bi trebala. Mnogo je bitnije i najbitnije šta je neko po duhu, jer to je ono što čini srž nekog naroda, a ne kakvih varijacija ima u svom DNK. Mani te se više priče o genima i poreklu. Pitanje je da li ste vi po duhu pripadnik nekog naroda, jer jedino je to merodavno. To je identitet i to se stiče. Čovek se vaspitava kao to i to prihvata, a telo je više kao prevozno sredstvo, hardver. Zato je bolje za tebe da se lepo izjasniš kao Hrvat, što i jesi očigledno, a ne da praviš budalu od sebe. Uostalom Hrvatska je puna takvih. Hrvate najvećim delom, sigurno najmanje 2/3 čine upravo takvi, genetski odsrbi i odrodi.

Somborac

pre 7 godina

@Borisavljević Rade
Ovo ''patriJota'' je postala toliko izlizana fraza, da više nije ni simpatična već počinje da smara, iz razloga što autošovinisti tim izrazom etiketiraju svakog ko se ne slaže sa njihovim stavovima, da su Srbi krivi za sva zla ovog sveta, itd... O kakvom ''velikosrpstvu'' pričate? Koji je to srpski političar u poslednje vreme dao neku ''velikosrpsku'' izjavu?! Da nije možda veličanje ustaštva na svakom koraku, napadi na Srbe u Hrvatskoj, iscrtavanje grafita sa pretećim porukama na pravoslavnim crkvama, znak velikosrpstva? Da nije možda velikosrpstvo i to što im ministri nose ustaške kape, i izjavljuju kako im je žao što nisu išli u okupaciju Banja Luke?! A što se tiče Jovanovića, on i ne može biti izdajnik niti je imao koga izdati, jer je oduvek bio Srbin samo ''na papiru'', jedan od tzv. podobnih Srba koje je Tuđman okupio oko sebe, da bi, eto pokazao međunarodnoj zajednici kako je Hrvatska ''demokracijska'' zemlja u kojoj Srbi nisu ugroženi, a ovamo je sa strane sprovodio etničko čišćenje!

...

pre 7 godina

Bašibozluk, bagra i brabonjci ustali da obnove Dušanovo carstvo. Srbi su samo protiv onoga ko bi hteo da ih makar malo opameti, a oduševljeno kliču svakome ko ih još više zaglupljuje, unazađuje i unesrećuje. Žalosno je što su Srbi u civilizacijskom i kulturnom pogledu ostali na nivou na kome su bili pre sto godina. Oni nisu u sukobu sa svetom, već sa samima sobom, vraćajući se na šajkaču i opanak iz kojih su jedva izašli. Bio sam i ostao Srbin, ali nisam bolesna zadribanda i Srbenda. Takvi su izdali i osramotili srpski narod i narugali se njegovoj slavnoj istoriji.

Koča Popović, početkom devedesetih

Banjalučanin

pre 7 godina

@Zmaj
Hrvatska je ta koja je od početka ove godine krenula da se miješa u unutrašnja pitanja Srbije... U vašoj zemlji je nekih mjesec dana trajala histerija zbog oslobađajuće presude Šešelju, pa čak i kad se čitala presuda Radovanu Karadžiću (s kim tek nemate nikakve veze), to je kod vas bila udarna vijest sedmice, i na televizijama ste pravili političke emisije posvećene njemu. Božo Petrov izjavljuje kako Srbija nije prošla katarzu (bitno je da ste je vi prošli, svaki dan nam to dokazujete), a Karamarko Republiku Srpsku naziva ''ta tvorevina'', na što mu niko iz Srbije nije odgovorio. A sad, kad su političari iz Srbije konačno stali u odbranu srpskih nacionalnih interesa, vama smeta... Vi i dalje mlatite o ''velikosrpstvu'', dok svakodnevno veličate ustaštvo na sve strane, i napadate Srbe koji tamo žive! Gledajte u svoje dvorište, i štitite Srbe koji tamo žive od sve češćih napada, jer su oni državljani vaše zemlje, pa onda ni Srbija neće imati potrebe da reaguje!

Vitez

pre 7 godina

I dalje se misli da Srbi u Hr moraju biti na istoj liniji sa Srbijom i to Srbijom exradikala Vučića, Nikolića i ekipe ?

Jer gdje je ta ekipa "branila" Srbe istih tamo više nema.

Stefan

pre 7 godina

Generalno ima smisla to sto Jovanovic govori da je Srbija imala pametnijeg vodju od Miilosevica danas bi Srba bilo u Hrvatskoj daleko vise. Mislim da budemo potpuno jasni u Hrvatskoj su uvek zeleli da se rese Srba, za ustase znamo vec, hrvatski komunisti su se pobrinuli da se genocid prikrije , za vreme Jugoslavije su usput ukinuli Srbima sve kulturno-drustvene institucije koje su imali, krajevi u kojima su ziveli su stalno nazivani pasivnima zato sto niko nije ulagao u njih i niko nije zeleo da se Srpska populacija regenerise nego da se odseli ili asimilira. Medjutim u situcaciji kao takvoj tebi ne treba neka budala kao Milosevic nego ti treba neko pametan. Milosevic je sam dar bio za sve Hrvatske nacionaliste. A sto se tice Milovanovica nije problem njegovo misljenje o Beogradu, problem je njegovo "fuckanje" za izraz "za dom spremni" kao i njegova recenica u mojoj obitelji pomirba je pocela 1946 kad je njegov otac oprostio njegovom svekrvu ustastvo. Pa druze Zoka lako je bilo tvom caci oprostiti nisu stradali njegovi nego Srbi. I ja oprastam Nemcima napad na Francusku ako se sa kojom Nemicom ozenim neka njena porodica zna da ja njima oprastam napad na Francusku.

Limanac

pre 7 godina

Koliki moraš da budeš bednik, pa da omalovažavanje jednog naroda pravdaš? Ja sam prvi protivnik ovih na vlasti u Srbiji, ali Milanović nije govorio o vlastima u Srbiji, već o narodu. Uostalom, ništa novo. I u SFRJ su postojali profesionalni Mađari, Albanci, Makedonci, Srbi... Pošto je u većini oblasti postojao nacionalni ključ, uvek su pojedinci to koristili i izigravali pripadnike određenog naroda, drugih kvalifikacija nisu ni imali.
Milošević je imao "poštene" Albance, Hrvate.... Mihalj Kertes je imao onu čuvenu izjavu autonomašima: "Ako se ja kao Mađar ne plašim Srba, zašto se Srbi plaše Srba?"
E izjava ovog nesretnog Jovanovića je nešto slično.

....

pre 7 godina

Srbi su vec stotinama godina unazad u dilemi pod cijim uticajem moraju ziveti. Zrtva zlobne geopolitike! Hrvatska drzava je stvorena na nacionalizmu i mrznji, najvise prema srbima. Nisu hrvati tokom 90tih morali osvajati teritorije na kojima su vecinski ziveli srbi, vec vekovima, a svakako na teritoriji hrvatske .
Danasnji politicari su najveci protivnici svom narodu, pa onda demokratskim slobodarskim vrednostima. Kad cujem Milanovica ili ovog nesretnika, etnickog srbina, onda za trenutak zaboravim sve dobro na svetu, i oni su razlog sto gradjani razvijaju mrznju umesto tolerancije i razumevanja. Takve ljude treba zatvoriti dozivotno da ne truju zdrav razum!

Vitez

pre 7 godina

Inače bilo bi zanimljivo vidjeti hoće li SDP izgubiti glasove u "srpskim" sredinama ili će Pupovac konačno profitirati pa iza sebe i imati kolki-tolki legitimitet da se predstavlja kao glavni hrvatski Srbin. (Od oko 150k Srba s pravom glasa, Pupovca i njegovu listu zaokruži njih oko 15ak tisuća... )

Kondor

pre 7 godina

E moj Jovanoviću,super bi bilo da odluke donosite vi,a ne Brisel,kao što je i sa nama.Pa,mi i vi ne možemo da mrdnemo bez Brisela.Što je u neku ruku i dobro,jer poznajući nas,opet bi zaratili.Prvo zbog izbeglica,pa sada zbog zakona o jurisdikciji.

zemunik

pre 7 godina

slavonka@ rata tada ne bi bilo, jednostavno, a najvjerojatnije bi ostala Juga ali bez socijalizma i bili bi u EU vec nakon 5 godina, ali drug Milosevic i onda ostala cetnicka klika je htjela i sto su dobili, koliko je Srbija danas "veca" koliko bogatija i koliko je majki u Nisu, Kragujevcu i po cijeloj Srbiji plakalo za svojim sinovima. Pitate se zasto je Milanovic ovakav ili velika vecina Hrvata zato jer vidimo iste ljude imenom i prezimenom i iste ideje, je da su se preobukli ali ideje su tu samo trenutno vojne ni ekonomske snage nema,, ali je sigurno kad bi je bilo da bi postupili isto.

Maja

pre 7 godina

Ali duso, em si branitelj em ti, kako rece, HDZ kreirao probleme u zivotu. A Milanovic je divan jer je samo izvredjao Tvoj narod.Meni je Vas gospodine zao jer nista gore nema nego ne biti to sto jesi u ovom kratkom zivotu. P.S.Za Tomu Nikolica, cetnickog vojvodu i magistra necega i za ''demokratu'' Vucica ne mislim nista dobro, naprotiv. A tek za mutnu vodu Dacica da ne govorim. Isto sto i za prostacinu i sovinistu Milanovica. Daleko im lepa kuca, svi ste vi politicatri na Balkanu ZLO, samo za se i podase!

10 000 x 5

pre 7 godina

"Srbin i hrvatski branitelj?!?
ha ha ha.... Monti Pajton,ne?!"

Takvih ima preko 10 000 u Hrvatskoj, koji su etnički Srbi a politički Hrvati, i koji su u Domovinskom ratu bili hrvatski branitelji. Naravno tako razmišljaju i članovi njihovih obitelji kojih ima bar 4-5 puta toliko. Dakle najmanje oko 50 000 etničkh hrvatskih Srba u Hrvatskoj su politički Hrvati koji Hrvatsku smatraju svojom domovinom i koji žele izgraditi svoj život u Hrvatskoj a ne u Srbiji niti u velikoj Srbiji. Kroz čitavu hrvatsku povijest bilo je pravoslavaca, Vlaha, etničkh Srba koji su bili vrlo odani svojoj domovini Hrvatskoj i koji su se i oružjem borili za Hrvatsku. Ne znam zašto je to nekima u Srbiji toliko nevjerojatno i čudno? To su činjenice. Brjni etnicki Srbi su bili politički Hrvati.

Swedenonline

pre 7 godina

Nikome nije palo na pamet da svi nasi Srbi koji su sada u Hrvatskoj mogu bez problema kao i Hrvati da napuste Hrvatsku i odu da rade i zive u EU. Koliko shvatam da je puno vise etnickih Hrvata koji se odlucuju na taj potez nego li manjina u Hrvatskoj. Od koga oni beze?

Vujke

pre 7 godina

"Ja lično, kao Srbin u Hrvatskoj, uz to i hrvatski branitelj...". U suštini, ovaj čovek govori istinu. Zaboravio je samo da kaže da je katoličke veroispovesti, kao i većina današnjih tzv. Hrvata.

Himzo Hladovina

pre 7 godina

Daj bre sendvičari ostavite se više Hrvatske i radikalskog baljezganja. Gledajte od čega ćete da preživite, a da ne zavlačite ruku u džep poštenog naroda i huškate. Vi ste, tako dokoni i nepismeni, sa sve nesposobnim vođom i uvlakačima, najveći problem Balkana, a ne Hrvati, Vatikan, CIA i marsovci. Uzmite konačno da nešto radite, obrazujte tu decu malo, umesto što ih učite da budu političari, fudbaleri, pevaljke i kriminalci.

DJOKICA - SRBIJANAC

pre 7 godina

Ne zamaraj nas sa fabrikovanom propagandom, malo je onih koji se u Hrvatskoj i Srbiji Zakopčavaju na leđa, činjenice (tj dokazi) postoje, mladi se u Srbiji i Hrvatskoj masovno iseljavaju, ne zbog ljubavi prema državi - otadžbini nego zbog bez-perspektivnosti za život u sopstvenoj zemlji - zemljama, a ti kao i sva ostala politička prostitucija, tražiš malo prostora, da ukradeš u Hrvatskoj (SRBINE - POKVARENI) ono što se može Politički ukrasti, teško Srbima (ma gde bili) sa takvima kao što si ti, daleko ti lepa kuća.

DaSa

pre 7 godina

Evo i ja sam Srbin i ja se slazem sa onim Srbinom Milanovicem, mi Srbi jesmo saka jada ali Hrvati koji su uzev i u svemu tezili da budu veci od nas su u ovom slucaju uspeli, mnogo mnogo su veci od nas jadnici i ja im to priznajem i cestitam.

Borisavljević Rade

pre 7 godina

Očekuju se polupismeni velikosrbi da nam objasne kako je ovaj čovek izdajnik, dok su oni najveće internet patrijote (uz Vučići-Dačićija), pa bi opet da šalju tuđu decu u ratove, dok otimaju oko sebe šakom i kapom. Očekuje se poziv u oslobođenje srpskih zemalja, do granice Karlobag-Karlovac-Ogulin, itd...
Ne zaslužujemo ništa bolje od ovoga što živimo decenijama, jer smo nekultivisana i neobrazovana bahata rulja. Na čelu sa najgorima među sobom koji nas "vode u budućnost". Sve smo uništili i nećemo prestati dok ne uništimo sve.

CATAPA

pre 7 godina

Ima nešto totalno suludo već u tome da je srpska vlast u verbalnom ratu sa hrvatskom opozicijom. U tome je još i najmanje bitno to što su u pravu sve što kažu za one druge.
Kako i ne bi bili? Vučić i Milanović su praktično isti, ono što se kaže "braća po materi".

Difovac

pre 7 godina

Ocigledno je da je dotični Srbin ustvari licno potomak pokatolicenog Srbina za vreme NDH!!!
Hrvati uvek nadju neki primerak koji delima i pričom bude veći Hrvat od njih samih!!!
(Pedja, 28. avgust 2016 19:53)
Samo mitomanišete !
"Ovog" nismo našli , sam se javio :)

slavonka

pre 7 godina

Mnogo bismo bolje prosli da nas Sloba, Arkan, Vucic i svi Srbi iz Srbije koji Hrvata u zivotu nisu videli, nisu stitili. Vise bi nas ostalo tamo gde su nam i preci vekovima ziveli. Znamo mi to dobro, a oni koji mere srpstvo i odredjuju ko treba, a ko ne trba da bude Srbin, nemaju nikakva prava da se time bave. Lako je tudjim k....m gloginje mlatiti. Molimo vas da nas vise ne stitite.

рајко

pre 7 godina

доста више о хрватској и њиховом изборном трком. срби окрените се нашој држави и проблемима.

milisav

pre 7 godina

Mislim da je Milanović napravio potez karijere, odličan marketinški trik, koji će mu sigurno doneti puno glasova na predstojećim izborima.

Blatine

pre 7 godina

Ja,Srbin protjeran iz Splita kao dijete se ne slažem sa vama i Milanovićem, ali nedvojbeno branim pravo svatkoga pa i vas na vlastitito stajalište .Ipak nemate pravo generalizovati sve nas jer moj otac Srbin i majka Hrvatica nisu bili instrumetalizovani od strane bilo koga , a pogotovo ne od tadašnje vlasti u Srbiji , a ti koji su nam prijetili i protjerali nas su možda bili vaši saborci.Ako vi pak podržavate stav Milanovića da ste pripadnik naroda koji on vidi kao "šaku jada" to je vaš stav u kome se dezavuirate vlastiti narod i kojim govorite o sebi kao beskičmenjaku.Uporedite samo vojne pobjede na Kolubari i Ceru ili proboj Solunskog fronta sa "najvećom pobjedom" hrvatskog vojnika u "Oluji" .Gospodine "Oluja" je započela 1991.za većinu nas Srba u gradovima .

dragan

pre 7 godina

Evo jos jednog Milanovica...doduse za neku deceniju,kada mu se porod bude busao da imaju dedu ustasu,ovaj branitelja. Tebe je mukice Simo Matavulj sasvim lepo opisao jos 1901.

Pedja

pre 7 godina

Ocigledno je da je dotični Srbin ustvari licno potomak pokatolicenog Srbina za vreme NDH!!!
Hrvati uvek nadju neki primerak koji delima i pričom bude veći Hrvat od njih samih!!!

marko

pre 7 godina

Јовановићу, џаба се трудиш, увек ћеш бити сумњив ма колико тукао по својима и улизивао се. Предложио бих ти да промениш презиме и тако се твоји потомци опуштено провлаче испод радара који ће бити постављен још дуго дуго времена. Мора тако, не сме да буде опуштања.

djuro022

pre 7 godina

Tako je, samo opravdati partijskog šefa, nije bitno šta je rekao, u to ne ulazi, jer avaj to je navodno samo žvaka za branitelje, a inače Milanović i SDP su urbana gerila. Moje mišljenje o ovom ovakvom gospodinu Srbinu i o Milanoviću iznela je gospođa Rudan.

dragan

pre 7 godina

Ne mozes nikako oprati vodju i suvise je prolupao!A ako SDP uspe izgubiti ove izbore to ce biti antologijski rezultat!Prethodna vlada se samourusila,predsednik HDZa podneo ostavku zbog korupcije i vi ih ne mozete dobiti!Milanovic je genije!

Zagreb

pre 7 godina

O evo i ovog, čuva svoju fotelju, naravno razumijem ga pa protiv vožda ne smije reći ništa protiv. Samo mi nije jasno Jovanoviću kako ti ne smeta voždovo izmišljanje dede ustaše i živo fućkanje za najveći fašistički pozdrav, i sav taj lažni igrokaz koji se meni kao vašem bivšem glasaču i ljevičaru gadi, a sve zarad glasova nekog tko nikad za vas neće glasati? Šteta, a imali ste pobjedu nadomak ruke. Pitam se što vam je ovo trebalo i tko vam je takvu kampanju savjetovao? Bio sam vaš dugogodišnji glasač a sada više nikad za sdp.

srpkinja

pre 7 godina

Slažem se s Milanovićem, u Srbiji je na vlasti “zna se ko“, etnotrgovci koji Srbe u Hrvatskoj koriste kad im trebaju za potkusurivanja i dnevno političke, nikada državničke interese. Uostalom, zar smo zaboravili kako su se ponašali, šta su činili i govorili Vučić i ekipa 90. u Hrvatskoj“.

E ja moram da se slozim sa ovim covekom, sve je istina!

banat

pre 7 godina

Lepo zbori Jovanović, ali je samo pobrkao sled stvari. Milanović je opljuvao celu jednu naciju, i prozivao drugu državu zbog zakona koji je usvojen 2003. uz saglasnost Hrvatske i EU. Posle "šaraj, brate", "barbara s one strane" i sličnih kvalifikacija, druženja sa tzv. braniocima (u praksi videli tri dana rata i mnogo dana paljenja i pljačke), izjava Jovanovića je čista politika. Imali smo i mi mnogo takvih "poštenih" Albanaca i Hrvata.

Zmaj

pre 7 godina

Milanović je afirmativan prema Srbima u Hrvatskoj a opak prema Srbijancima koji bi se miješali u unutarnje stvari Hrvatske. Zapravo Milanović je poguban za velikosrbijansku politiku.

angela

pre 7 godina

branitelj ovo branitelj ono... ko su to hrvatski branitelji? prosto receno to je nesto kao piroman koji namerno izazove pozar a onda kao ide da ga gasi pa se nazove vatrogascem.
likovi koji su sa fudbalskih stadiona jurcali u rat, provocirali i huskali na sugradjane srpske nacionalnosti, razno razni ekstremisti sa dva zuba u glavi diktiraju ponasanje na hrvatskoj politickoj sceni. to najvise govori o tome koliko su milanovic i njemu slicni jadni i nesposobni.

Mikael Hansen

pre 7 godina

" Molim raznorazne kvazidušebrižnike, od Klema, preko Hasanbegovića i Plenkovića, do Vulina, Šešelja i Vučića, da mene i druge manjine u Hrvatskoj poštede svoje brige, jer sve glavobolje koje sam u Rijeci i Hrvatskoj imao kao pripadnik nacionalne manjine, imao sam i još imam samo zbog HDZ i njihovih satelita“, zaključio je Jovanović."

Suština izrečena u jednoj rečenici ...

dragan

pre 7 godina

Evo jos jednog Milanovica...doduse za neku deceniju,kada mu se porod bude busao da imaju dedu ustasu,ovaj branitelja. Tebe je mukice Simo Matavulj sasvim lepo opisao jos 1901.

Blatine

pre 7 godina

Ja,Srbin protjeran iz Splita kao dijete se ne slažem sa vama i Milanovićem, ali nedvojbeno branim pravo svatkoga pa i vas na vlastitito stajalište .Ipak nemate pravo generalizovati sve nas jer moj otac Srbin i majka Hrvatica nisu bili instrumetalizovani od strane bilo koga , a pogotovo ne od tadašnje vlasti u Srbiji , a ti koji su nam prijetili i protjerali nas su možda bili vaši saborci.Ako vi pak podržavate stav Milanovića da ste pripadnik naroda koji on vidi kao "šaku jada" to je vaš stav u kome se dezavuirate vlastiti narod i kojim govorite o sebi kao beskičmenjaku.Uporedite samo vojne pobjede na Kolubari i Ceru ili proboj Solunskog fronta sa "najvećom pobjedom" hrvatskog vojnika u "Oluji" .Gospodine "Oluja" je započela 1991.za većinu nas Srba u gradovima .

slavonka

pre 7 godina

Mnogo bismo bolje prosli da nas Sloba, Arkan, Vucic i svi Srbi iz Srbije koji Hrvata u zivotu nisu videli, nisu stitili. Vise bi nas ostalo tamo gde su nam i preci vekovima ziveli. Znamo mi to dobro, a oni koji mere srpstvo i odredjuju ko treba, a ko ne trba da bude Srbin, nemaju nikakva prava da se time bave. Lako je tudjim k....m gloginje mlatiti. Molimo vas da nas vise ne stitite.

marko

pre 7 godina

Јовановићу, џаба се трудиш, увек ћеш бити сумњив ма колико тукао по својима и улизивао се. Предложио бих ти да промениш презиме и тако се твоји потомци опуштено провлаче испод радара који ће бити постављен још дуго дуго времена. Мора тако, не сме да буде опуштања.

Himzo Hladovina

pre 7 godina

Daj bre sendvičari ostavite se više Hrvatske i radikalskog baljezganja. Gledajte od čega ćete da preživite, a da ne zavlačite ruku u džep poštenog naroda i huškate. Vi ste, tako dokoni i nepismeni, sa sve nesposobnim vođom i uvlakačima, najveći problem Balkana, a ne Hrvati, Vatikan, CIA i marsovci. Uzmite konačno da nešto radite, obrazujte tu decu malo, umesto što ih učite da budu političari, fudbaleri, pevaljke i kriminalci.

Borisavljević Rade

pre 7 godina

Očekuju se polupismeni velikosrbi da nam objasne kako je ovaj čovek izdajnik, dok su oni najveće internet patrijote (uz Vučići-Dačićija), pa bi opet da šalju tuđu decu u ratove, dok otimaju oko sebe šakom i kapom. Očekuje se poziv u oslobođenje srpskih zemalja, do granice Karlobag-Karlovac-Ogulin, itd...
Ne zaslužujemo ništa bolje od ovoga što živimo decenijama, jer smo nekultivisana i neobrazovana bahata rulja. Na čelu sa najgorima među sobom koji nas "vode u budućnost". Sve smo uništili i nećemo prestati dok ne uništimo sve.

srpkinja

pre 7 godina

Slažem se s Milanovićem, u Srbiji je na vlasti “zna se ko“, etnotrgovci koji Srbe u Hrvatskoj koriste kad im trebaju za potkusurivanja i dnevno političke, nikada državničke interese. Uostalom, zar smo zaboravili kako su se ponašali, šta su činili i govorili Vučić i ekipa 90. u Hrvatskoj“.

E ja moram da se slozim sa ovim covekom, sve je istina!

Vujke

pre 7 godina

"Ja lično, kao Srbin u Hrvatskoj, uz to i hrvatski branitelj...". U suštini, ovaj čovek govori istinu. Zaboravio je samo da kaže da je katoličke veroispovesti, kao i većina današnjih tzv. Hrvata.

angela

pre 7 godina

branitelj ovo branitelj ono... ko su to hrvatski branitelji? prosto receno to je nesto kao piroman koji namerno izazove pozar a onda kao ide da ga gasi pa se nazove vatrogascem.
likovi koji su sa fudbalskih stadiona jurcali u rat, provocirali i huskali na sugradjane srpske nacionalnosti, razno razni ekstremisti sa dva zuba u glavi diktiraju ponasanje na hrvatskoj politickoj sceni. to najvise govori o tome koliko su milanovic i njemu slicni jadni i nesposobni.

Pedja

pre 7 godina

Ocigledno je da je dotični Srbin ustvari licno potomak pokatolicenog Srbina za vreme NDH!!!
Hrvati uvek nadju neki primerak koji delima i pričom bude veći Hrvat od njih samih!!!

banat

pre 7 godina

Lepo zbori Jovanović, ali je samo pobrkao sled stvari. Milanović je opljuvao celu jednu naciju, i prozivao drugu državu zbog zakona koji je usvojen 2003. uz saglasnost Hrvatske i EU. Posle "šaraj, brate", "barbara s one strane" i sličnih kvalifikacija, druženja sa tzv. braniocima (u praksi videli tri dana rata i mnogo dana paljenja i pljačke), izjava Jovanovića je čista politika. Imali smo i mi mnogo takvih "poštenih" Albanaca i Hrvata.

Difovac

pre 7 godina

Ocigledno je da je dotični Srbin ustvari licno potomak pokatolicenog Srbina za vreme NDH!!!
Hrvati uvek nadju neki primerak koji delima i pričom bude veći Hrvat od njih samih!!!
(Pedja, 28. avgust 2016 19:53)
Samo mitomanišete !
"Ovog" nismo našli , sam se javio :)

Zagreb

pre 7 godina

O evo i ovog, čuva svoju fotelju, naravno razumijem ga pa protiv vožda ne smije reći ništa protiv. Samo mi nije jasno Jovanoviću kako ti ne smeta voždovo izmišljanje dede ustaše i živo fućkanje za najveći fašistički pozdrav, i sav taj lažni igrokaz koji se meni kao vašem bivšem glasaču i ljevičaru gadi, a sve zarad glasova nekog tko nikad za vas neće glasati? Šteta, a imali ste pobjedu nadomak ruke. Pitam se što vam je ovo trebalo i tko vam je takvu kampanju savjetovao? Bio sam vaš dugogodišnji glasač a sada više nikad za sdp.

Mikael Hansen

pre 7 godina

" Molim raznorazne kvazidušebrižnike, od Klema, preko Hasanbegovića i Plenkovića, do Vulina, Šešelja i Vučića, da mene i druge manjine u Hrvatskoj poštede svoje brige, jer sve glavobolje koje sam u Rijeci i Hrvatskoj imao kao pripadnik nacionalne manjine, imao sam i još imam samo zbog HDZ i njihovih satelita“, zaključio je Jovanović."

Suština izrečena u jednoj rečenici ...

djuro022

pre 7 godina

Tako je, samo opravdati partijskog šefa, nije bitno šta je rekao, u to ne ulazi, jer avaj to je navodno samo žvaka za branitelje, a inače Milanović i SDP su urbana gerila. Moje mišljenje o ovom ovakvom gospodinu Srbinu i o Milanoviću iznela je gospođa Rudan.

Zmaj

pre 7 godina

Milanović je afirmativan prema Srbima u Hrvatskoj a opak prema Srbijancima koji bi se miješali u unutarnje stvari Hrvatske. Zapravo Milanović je poguban za velikosrbijansku politiku.

crni

pre 7 godina

To što si ti rekao da si Srbin, meni je isto kao da je Milanović rekao da je Srbin. To verovatno i jeste tako. U genetskom smislu vi ste neosporno Srbi, to je čak i dokazano odavno, a i najnovijim istraživanjima. Tako da vi Milanovići, Jovanovići, Zoranovići i sl ste svi Srbi, to je činjenica, ali samo genetski, što skoro ništa i ne znači, jer ljudi nemaju genetsko pamćenje, da znanje prenose preko genetskog materijala. Nisu ljudi Guaoldi iz Zvezdane Kapije da se rađaju takvi. Onda bi se rađali pametni i škole nam ne bi trebala. Mnogo je bitnije i najbitnije šta je neko po duhu, jer to je ono što čini srž nekog naroda, a ne kakvih varijacija ima u svom DNK. Mani te se više priče o genima i poreklu. Pitanje je da li ste vi po duhu pripadnik nekog naroda, jer jedino je to merodavno. To je identitet i to se stiče. Čovek se vaspitava kao to i to prihvata, a telo je više kao prevozno sredstvo, hardver. Zato je bolje za tebe da se lepo izjasniš kao Hrvat, što i jesi očigledno, a ne da praviš budalu od sebe. Uostalom Hrvatska je puna takvih. Hrvate najvećim delom, sigurno najmanje 2/3 čine upravo takvi, genetski odsrbi i odrodi.

Somborac

pre 7 godina

@Borisavljević Rade
Ovo ''patriJota'' je postala toliko izlizana fraza, da više nije ni simpatična već počinje da smara, iz razloga što autošovinisti tim izrazom etiketiraju svakog ko se ne slaže sa njihovim stavovima, da su Srbi krivi za sva zla ovog sveta, itd... O kakvom ''velikosrpstvu'' pričate? Koji je to srpski političar u poslednje vreme dao neku ''velikosrpsku'' izjavu?! Da nije možda veličanje ustaštva na svakom koraku, napadi na Srbe u Hrvatskoj, iscrtavanje grafita sa pretećim porukama na pravoslavnim crkvama, znak velikosrpstva? Da nije možda velikosrpstvo i to što im ministri nose ustaške kape, i izjavljuju kako im je žao što nisu išli u okupaciju Banja Luke?! A što se tiče Jovanovića, on i ne može biti izdajnik niti je imao koga izdati, jer je oduvek bio Srbin samo ''na papiru'', jedan od tzv. podobnih Srba koje je Tuđman okupio oko sebe, da bi, eto pokazao međunarodnoj zajednici kako je Hrvatska ''demokracijska'' zemlja u kojoj Srbi nisu ugroženi, a ovamo je sa strane sprovodio etničko čišćenje!

10 000 x 5

pre 7 godina

"Srbin i hrvatski branitelj?!?
ha ha ha.... Monti Pajton,ne?!"

Takvih ima preko 10 000 u Hrvatskoj, koji su etnički Srbi a politički Hrvati, i koji su u Domovinskom ratu bili hrvatski branitelji. Naravno tako razmišljaju i članovi njihovih obitelji kojih ima bar 4-5 puta toliko. Dakle najmanje oko 50 000 etničkh hrvatskih Srba u Hrvatskoj su politički Hrvati koji Hrvatsku smatraju svojom domovinom i koji žele izgraditi svoj život u Hrvatskoj a ne u Srbiji niti u velikoj Srbiji. Kroz čitavu hrvatsku povijest bilo je pravoslavaca, Vlaha, etničkh Srba koji su bili vrlo odani svojoj domovini Hrvatskoj i koji su se i oružjem borili za Hrvatsku. Ne znam zašto je to nekima u Srbiji toliko nevjerojatno i čudno? To su činjenice. Brjni etnicki Srbi su bili politički Hrvati.

DJOKICA - SRBIJANAC

pre 7 godina

Ne zamaraj nas sa fabrikovanom propagandom, malo je onih koji se u Hrvatskoj i Srbiji Zakopčavaju na leđa, činjenice (tj dokazi) postoje, mladi se u Srbiji i Hrvatskoj masovno iseljavaju, ne zbog ljubavi prema državi - otadžbini nego zbog bez-perspektivnosti za život u sopstvenoj zemlji - zemljama, a ti kao i sva ostala politička prostitucija, tražiš malo prostora, da ukradeš u Hrvatskoj (SRBINE - POKVARENI) ono što se može Politički ukrasti, teško Srbima (ma gde bili) sa takvima kao što si ti, daleko ti lepa kuća.

...

pre 7 godina

Bašibozluk, bagra i brabonjci ustali da obnove Dušanovo carstvo. Srbi su samo protiv onoga ko bi hteo da ih makar malo opameti, a oduševljeno kliču svakome ko ih još više zaglupljuje, unazađuje i unesrećuje. Žalosno je što su Srbi u civilizacijskom i kulturnom pogledu ostali na nivou na kome su bili pre sto godina. Oni nisu u sukobu sa svetom, već sa samima sobom, vraćajući se na šajkaču i opanak iz kojih su jedva izašli. Bio sam i ostao Srbin, ali nisam bolesna zadribanda i Srbenda. Takvi su izdali i osramotili srpski narod i narugali se njegovoj slavnoj istoriji.

Koča Popović, početkom devedesetih

Maja

pre 7 godina

Ali duso, em si branitelj em ti, kako rece, HDZ kreirao probleme u zivotu. A Milanovic je divan jer je samo izvredjao Tvoj narod.Meni je Vas gospodine zao jer nista gore nema nego ne biti to sto jesi u ovom kratkom zivotu. P.S.Za Tomu Nikolica, cetnickog vojvodu i magistra necega i za ''demokratu'' Vucica ne mislim nista dobro, naprotiv. A tek za mutnu vodu Dacica da ne govorim. Isto sto i za prostacinu i sovinistu Milanovica. Daleko im lepa kuca, svi ste vi politicatri na Balkanu ZLO, samo za se i podase!

dragan

pre 7 godina

Ne mozes nikako oprati vodju i suvise je prolupao!A ako SDP uspe izgubiti ove izbore to ce biti antologijski rezultat!Prethodna vlada se samourusila,predsednik HDZa podneo ostavku zbog korupcije i vi ih ne mozete dobiti!Milanovic je genije!

Maxx80

pre 7 godina

Ovo je jako nezgodna tema. Lako je biti Srbin u Srbiji, tesko je biti Srbin u muslimanskoj federaciji ili u Hr. Ali sa jednim velikim ali. Srbi koji su sve izgubili trebali su krenuti sa onom kolonom umesto u, za njih svoj narod i majku Srbiju, u Austriju. Austrija ili Madjarska bi im sve dale. Ali oni su hteli u svoj narod. I Srbi iz Bih i Srbi iz Krajine. I sta su dobili? Stavljeni su na dno drustva, ziveli po supama i nisu dobili sansu da rade sem na crno po brentama njivama i stovaristima. A ljudi odavde su ih gledali ususkani u svojim kucama i poslovima i pricali izbeglice nece da rade. Tako da sigurno mogu reci bolje bi im bilo da Su uzeli katolicanstvo i presli u hrvate ili makar priznali tu drzavu njihovu. Ovako ostace neke izbeglice dok su zivi i njihova deca i unuci. Unistene sudbine. Zato razumem ovog coveka, on nastoji da se prilagodi okolnostima u kojima zivi njegova porodica. I bolje zivi nego neki nesretnik koji kopa kanale po istocnoj Srbiji a u stvari je inzenjer ili profesor ali avaj izbeglava neka kopa. e To vam je tako. Ja sam realan.

Stefan

pre 7 godina

Generalno ima smisla to sto Jovanovic govori da je Srbija imala pametnijeg vodju od Miilosevica danas bi Srba bilo u Hrvatskoj daleko vise. Mislim da budemo potpuno jasni u Hrvatskoj su uvek zeleli da se rese Srba, za ustase znamo vec, hrvatski komunisti su se pobrinuli da se genocid prikrije , za vreme Jugoslavije su usput ukinuli Srbima sve kulturno-drustvene institucije koje su imali, krajevi u kojima su ziveli su stalno nazivani pasivnima zato sto niko nije ulagao u njih i niko nije zeleo da se Srpska populacija regenerise nego da se odseli ili asimilira. Medjutim u situcaciji kao takvoj tebi ne treba neka budala kao Milosevic nego ti treba neko pametan. Milosevic je sam dar bio za sve Hrvatske nacionaliste. A sto se tice Milovanovica nije problem njegovo misljenje o Beogradu, problem je njegovo "fuckanje" za izraz "za dom spremni" kao i njegova recenica u mojoj obitelji pomirba je pocela 1946 kad je njegov otac oprostio njegovom svekrvu ustastvo. Pa druze Zoka lako je bilo tvom caci oprostiti nisu stradali njegovi nego Srbi. I ja oprastam Nemcima napad na Francusku ako se sa kojom Nemicom ozenim neka njena porodica zna da ja njima oprastam napad na Francusku.

zemunik

pre 7 godina

slavonka@ rata tada ne bi bilo, jednostavno, a najvjerojatnije bi ostala Juga ali bez socijalizma i bili bi u EU vec nakon 5 godina, ali drug Milosevic i onda ostala cetnicka klika je htjela i sto su dobili, koliko je Srbija danas "veca" koliko bogatija i koliko je majki u Nisu, Kragujevcu i po cijeloj Srbiji plakalo za svojim sinovima. Pitate se zasto je Milanovic ovakav ili velika vecina Hrvata zato jer vidimo iste ljude imenom i prezimenom i iste ideje, je da su se preobukli ali ideje su tu samo trenutno vojne ni ekonomske snage nema,, ali je sigurno kad bi je bilo da bi postupili isto.

DaSa

pre 7 godina

Evo i ja sam Srbin i ja se slazem sa onim Srbinom Milanovicem, mi Srbi jesmo saka jada ali Hrvati koji su uzev i u svemu tezili da budu veci od nas su u ovom slucaju uspeli, mnogo mnogo su veci od nas jadnici i ja im to priznajem i cestitam.

Vitez

pre 7 godina

I dalje se misli da Srbi u Hr moraju biti na istoj liniji sa Srbijom i to Srbijom exradikala Vučića, Nikolića i ekipe ?

Jer gdje je ta ekipa "branila" Srbe istih tamo više nema.

Banjalučanin

pre 7 godina

@Zmaj
Hrvatska je ta koja je od početka ove godine krenula da se miješa u unutrašnja pitanja Srbije... U vašoj zemlji je nekih mjesec dana trajala histerija zbog oslobađajuće presude Šešelju, pa čak i kad se čitala presuda Radovanu Karadžiću (s kim tek nemate nikakve veze), to je kod vas bila udarna vijest sedmice, i na televizijama ste pravili političke emisije posvećene njemu. Božo Petrov izjavljuje kako Srbija nije prošla katarzu (bitno je da ste je vi prošli, svaki dan nam to dokazujete), a Karamarko Republiku Srpsku naziva ''ta tvorevina'', na što mu niko iz Srbije nije odgovorio. A sad, kad su političari iz Srbije konačno stali u odbranu srpskih nacionalnih interesa, vama smeta... Vi i dalje mlatite o ''velikosrpstvu'', dok svakodnevno veličate ustaštvo na sve strane, i napadate Srbe koji tamo žive! Gledajte u svoje dvorište, i štitite Srbe koji tamo žive od sve češćih napada, jer su oni državljani vaše zemlje, pa onda ni Srbija neće imati potrebe da reaguje!

рајко

pre 7 godina

доста више о хрватској и њиховом изборном трком. срби окрените се нашој држави и проблемима.

Limanac

pre 7 godina

Koliki moraš da budeš bednik, pa da omalovažavanje jednog naroda pravdaš? Ja sam prvi protivnik ovih na vlasti u Srbiji, ali Milanović nije govorio o vlastima u Srbiji, već o narodu. Uostalom, ništa novo. I u SFRJ su postojali profesionalni Mađari, Albanci, Makedonci, Srbi... Pošto je u većini oblasti postojao nacionalni ključ, uvek su pojedinci to koristili i izigravali pripadnike određenog naroda, drugih kvalifikacija nisu ni imali.
Milošević je imao "poštene" Albance, Hrvate.... Mihalj Kertes je imao onu čuvenu izjavu autonomašima: "Ako se ja kao Mađar ne plašim Srba, zašto se Srbi plaše Srba?"
E izjava ovog nesretnog Jovanovića je nešto slično.

....

pre 7 godina

Srbi su vec stotinama godina unazad u dilemi pod cijim uticajem moraju ziveti. Zrtva zlobne geopolitike! Hrvatska drzava je stvorena na nacionalizmu i mrznji, najvise prema srbima. Nisu hrvati tokom 90tih morali osvajati teritorije na kojima su vecinski ziveli srbi, vec vekovima, a svakako na teritoriji hrvatske .
Danasnji politicari su najveci protivnici svom narodu, pa onda demokratskim slobodarskim vrednostima. Kad cujem Milanovica ili ovog nesretnika, etnickog srbina, onda za trenutak zaboravim sve dobro na svetu, i oni su razlog sto gradjani razvijaju mrznju umesto tolerancije i razumevanja. Takve ljude treba zatvoriti dozivotno da ne truju zdrav razum!

Вељко

pre 7 godina

Ја као србин из хрватске, који живи у Србији, мислим да је то политиканство, и да је њему баш добро , као и сваком ко је у политици. Националност: политичар. Све је речено.

memorija

pre 7 godina

Ovde se istorija menja brze od gaca. Pricaju se price koje istorijski ne stoje. Niti je Milosevic kriv za rat niti ga je zapoceo. Tudjman je promenio ustav, ukinuo Srbe kao konstitutivni narod, a zadrzao granice AVNOJa i oslanjao se na NDH. Slusamo gluposti o agresiji Srbije na Hrvatsku, a ZNG, za HDZ nesto kao SS, blokirao kasarne. Kada bismo gledali objektivno,za ono za sta Hrvati napadaju Seselja, tamo ne bi imali koga da kandiduju na izborima jos narednih 20 godina, svi su ucestvovali u toj vrsti progona Srba u Hrvatskoj i pri tome slave Bljesak i Oluju. Dakle, nista od dobrosusedskih odnosa dok ne pocnemo posteno da razgovaramo! Ni jedni ni drugi nemamo gde da odemo i moramo da zivimo jedni pored drugih, ali bar da postavimo stvari na svoje mesto.

Swedenonline

pre 7 godina

Nikome nije palo na pamet da svi nasi Srbi koji su sada u Hrvatskoj mogu bez problema kao i Hrvati da napuste Hrvatsku i odu da rade i zive u EU. Koliko shvatam da je puno vise etnickih Hrvata koji se odlucuju na taj potez nego li manjina u Hrvatskoj. Od koga oni beze?

Kondor

pre 7 godina

E moj Jovanoviću,super bi bilo da odluke donosite vi,a ne Brisel,kao što je i sa nama.Pa,mi i vi ne možemo da mrdnemo bez Brisela.Što je u neku ruku i dobro,jer poznajući nas,opet bi zaratili.Prvo zbog izbeglica,pa sada zbog zakona o jurisdikciji.

Vitez

pre 7 godina

Inače bilo bi zanimljivo vidjeti hoće li SDP izgubiti glasove u "srpskim" sredinama ili će Pupovac konačno profitirati pa iza sebe i imati kolki-tolki legitimitet da se predstavlja kao glavni hrvatski Srbin. (Od oko 150k Srba s pravom glasa, Pupovca i njegovu listu zaokruži njih oko 15ak tisuća... )

deda

pre 7 godina

Bilo bi lepo kada bi hrvatski politicari prestali da poistovecuju Srbe i Srbiju sa Vucicem. Iako jesam,ja se ne osecam kao deo takve Srbije. A i od nas 7.200.000,za Vucica je bez njegovih partijskih drugara glasalo oko 1 mil sto je cetvrtina birackog tela. Svima njima mnogo je lakse da narodu bacaju prasinu u oci pricama o cetnistvu i ustastvu,nego da se bave pravim i sustinskim problemima. Sve cine kako bi sto duze ostali na vlasti,govore sve sto je potrebno da ih njihova rulja verno sledi. Ovi nasi cak ih sve i zaposljavaju ne bi li osigurali glas na sledecim izborima...

milisav

pre 7 godina

Mislim da je Milanović napravio potez karijere, odličan marketinški trik, koji će mu sigurno doneti puno glasova na predstojećim izborima.

CATAPA

pre 7 godina

Ima nešto totalno suludo već u tome da je srpska vlast u verbalnom ratu sa hrvatskom opozicijom. U tome je još i najmanje bitno to što su u pravu sve što kažu za one druge.
Kako i ne bi bili? Vučić i Milanović su praktično isti, ono što se kaže "braća po materi".

A.

pre 7 godina

"Uostalom, zar smo zaboravili kako su se ponašali, šta su činili i govorili Vučić i ekipa 90. u Hrvatskoj.“

Šta je netačno u ovoj rečenici, bez obzira da li je rekao Srbin ili Hrvat iz Hrvatske? Jedino to što "Vučić i ekipa" nisu to govorili u Hrvatskoj, nego u Srbiji. A videli smo 2012. da su i mnogi iz Srbije to zaboravili.
A ovog gospodina SDP-ovca smatram Milanovićevim obožavaocem, kao što i u Srbiji ima dosta Vučićevih obožavalaca.

Sava Besarović

pre 7 godina

@ Melenci, 29. avgust 2016 10:26
Draga, mi Srbi smo, bežeći od turskog zuluma, bili prihvaćeni od Hrvata kao braća. Ljudi su se međusobno ženili, poštovali i prelazili na veru bračnog druga bez većih problema. Otrov se prosuo tek kad su gedžovani počeli da proklamuju zapadne srpske zemlje i prisilno pokatoličavanje. Loša je to politika, koja je kroz istoriju najviše naštetila Prečanima.
Pročitaš li donje komentare, videćeš da se ta politika delomično nastavlja. A ko što već neko reće: lako je tuđim k...m gloginje mlatit.
Pozdrav tebi i Srbiji.

Nemanja

pre 7 godina

@10 000 x 5 o kakvoj ti velikoj Srbiji pricas majke ti ? Pa to je ideologija likova koji nikad nisu bili na vlasti, koji su na tu retoriku skupljali eto tek toliko glasova da dodju do narodne skupstine i dobiju neke funkcije preko kojih bi mogli da se bogate, kao u ostalom i svi politicari. Ono sto sigurno znam da vecinu Srba boli ona stvar za veliku Srbiju, svi mi zivimo u 60-70m2 i prevashodno razmiljamo kako da zaradimo dovoljno da taj prostor uredimo kudi kamo pristojno za normalan zivot. Tako da dragi susjedu, niti smo mi cetnici, niti zelimo veliku Srbiju, samo zelimo da zivimo pristojno.

idi begaj

pre 7 godina

Nije dobro ovo vreme kada svako priča šta hoće.
Npr. Ja sam etnički hrvat u Srbiji i smatram da je od 90ih na ovamo moj narod počinio toliko zla da smo odmah iza Hitlera tako da sam sretan što sam se kao hrvat rodio i odrastao u Srbiji, daleko od mojih.

crni

pre 7 godina

@Stefan

Iznosiš neistinu druže.
Nisam srpski nacionalista niti bilo kakav desni socijalista, ali ovakva dezinformacija mi prosto smeta. Nije Slobonan Milošević ninašta terao te Srbe, ne naprotiv. Bio sam mlad ali dovoljno svestan da znam o čemu se radi. Tu je po sredi bilo nešto sasvim milionstodeseto od onoga što ti kažeš. Da ne ulazim u probleme unutar SSSR i građanskog rata koji je vođen između Jermenije i Azerbejdžana i toga da kad su Nemci osetili priliku napravili onu čuvenu meku revoluciu i ujedinjenje. Dovoljno je da se kaže da se zbog tih i takvih prilika jedna zemlja, ili blok, osetila snažnom i počela da se meša u unutrašnja pitanja drugih država i na najbezočniji nači krši međunarodno pravo i povelje UNa o ljudskim pravima. Mi Hrvate i Muslimane nismo mogli da zadržimo u istoj državi sa nama, i to je u redu i to je njihovo pravo zagarantovano poveljom UN. Ali čekajte molim vas, zašto se to isto pravo oduzima i Srbima!? Zar taj narod nema prava na samoopredeljenje!? Srbi su tu vekovima, a mi znamo da republičke granice u Jugi nisu bile etničke. Nije to samo problem Afrike i kolonijalnih teritorija nekadašnjih imperija. Ne to je problem i same Evrope. Nije te Srbe niko terao na te stvari, ne, oni su sami tako glasali. Njihovo pravo na to. Nisu Srbi tamo bili neke izbeglice od Envera Hodže i sl. Oni su bili konstruktivan narod tamo. Zašto neki narodi po tebi i sličnima imaju to pravo, Nemci, Hrvati, Muslimani, Šiptari i sl, a drugi Srbi, Rusi, Kinezi, Kurdi ne!?

Tale

pre 7 godina

Iako je deo o manipulaciji političara rajom tačan, meni stalno upada u oko to što svi moraju odmah u prvoj rečenici da istaknu da su bili branitelji, jer šta - tvoje mišljenje ne bi bilo kredibilno u suprotnom? Ispada da s one strane Krke 25 godina kasnije i dalje najjači argument predstavlja to gde si bio '91.

Melenci

pre 7 godina

da budem jasna,nikako ne smatram Jovanovica izdajnikom srpskog roda,prosto covek je u Hrvatskoj rodjen,zivi i postuje zakone.To je sasvim normalno,cak i da politicki deluje u skladu sa strankom.Nedostaje samo razumevanje toga doba,pogotovu za izbeglice koji su nevini bas kao i on.Ta krutost deluje mi odbojno i neprihvatljivo.Ali,neka se bar jedan Srbin ponosi kako je prihvacen i kako nije upitna njegova egzistencija i kako se ne dovodi u pitanje njegov opstanak.Daj Boze da ih bude sto vise!

Melenci

pre 7 godina

Maxx80,da se srbi pokatolice kako bi opstali u Hrvatskoj ili Austriji?Sve si rekao.Mada ne verujem da se to od srba trazilo.Narod,nevin narod je proteran iz svojih kuca jer je rat proizveo mrznju i nepoverenje.Dakle sve srpsko je moralo van Hrvatske.Druga i duga je prica sta je ko rekao i sta je ko cinio sto je daleko vaznije,u to vreme.Mozes se prilagoditi novonastaloj situaciji i biti lojalan drzavi u kojoj zivis,ali izdati sebe i svoje korene je krajnje bedno.

Bata Stojkovic

pre 7 godina

Nisu svi Srbibu Hrvatskoj kao Željko Jovanović. Zato neka govori u svoje ime. Ako je njemu dobro ti je njegova stvar. Ima onih kojima nije i nije na njemu da govori u njihovo ime.

doktor

pre 7 godina

Srbi i Hrvati bi bili najbolje komšije na svetu da nije ovih balkanjeroskih političara, ti su spremni posvađati dva oka u glavi za svoje interese. Imam mnogo prijatelja Hrvata, uvek mi pomogli kad je trebalo kao i ja njima, bez pitanja je baš evo jedan od tih Hrvata prošle godine ustao u 3h noću i došao po mene u 50 km udaljeno Valjevo kad mi je prokuvao auto. Vidite to su drugari, ne Srbi, ne Hrvati, nego pravi drugari.

Dusan Markovic

pre 7 godina

Ti kao Srbin u Hrvatskoj moras da kazes ono sto moras, ti znas zasto. Znamo i mi, zato ti je oprosteno.
(Ja, 28. avgust 2016 21:48)

A kako je u Srbiji ???

csc

pre 7 godina

Gospodine, ja, kao Srbin iz Srbije, nemam nista protiv ukoliko je Vas glas ujedno i glas vecine drzavljana Hrvatske, sve jedno koje su nacije. Medjutim, ja imam puno toga protiv kad samoproklamovani "braniteli", ukljucujuci i ove "nase", a koji, iz iskustva, od ucesca u ratu imaju prezderavanje u pozadini, uzmu sebi za pravo da govore u ime citavih grupa, nacija i drzava. Koliko ste svi vi valjano radili za Srbe, kao i Hrvate, pokazace se na narednim izborima u Hr. Do tad - cuti, sedi di si, ni za di si - nisi.

CiraPixi

pre 7 godina

Ljudi, problem je samo jedan, Srbija je poslednja komunisticka zemlja uz Belorusiju i Rusiju, i sva su sredstva dozvoljena protiv nje.
Kada Srbija prihvati ulogu koja joj pripada, a to je ekonomska i vojna super-sila na Balkanu, i minimalac dostigne 1000 evra, verujte nece biti nikakvih problema.Splicanin ce smeti da popije kavu i dobije kruh u pekari u Beogradu, a Beogradjanin popije kafu u Sibeniku i plati duplo, bez mrkih pogleda sa obe strane.Obestetite jedni druge, i da idemo dalje.Mali covek mora biti zadovoljan.

Dragana

pre 7 godina

@Somborac
Ne znam samo zasto dobi ovolike minuse,a sve si upravu.I sta ako smo patriote?Otkad je to lose?Ili je jedino lose biti srpski patriota?Evo ja sam patriota-sudite mi.

stiže račun

pre 7 godina

Rezultat Milanovićevog istupa ćemo videti uskoro - na izborima!Lično ,mislim, da će dobiti dosta manje glasova nego na prošlim izborima, upravo zbog ovoga !

janko

pre 7 godina

@Maxx80 Slazem se sa vecinom posta. Opet,ne treba generalizovati. Ni ja,niti znam koga nikada nije omalovazavao nesrecne srpske izbeglice. Ono malo sto smo mogli,pomagali smo,a i sami smo u srbiji bez posla,siromasni i nikakvi. Slazem se da su svi trebali izbeci na zapad,mnogo bolje bi ziveli,ali to vazi i za nas iz srbije.

Fruit of the loom

pre 7 godina

Drago mi je :
Da se predizborna kampanja bazira na unutrasnjoj politici druge drzave to samo znaci da su (svi)unutrasnji problemi Hrvatske reseni i sada zele da ucine region naprednijim.
Da se politicari sa vizijom za buducnost ne bave samo prosloscu vec pokusavaju da unaprede odnose zemalja radi ekonomskog boljitka.
Da se hrvatska i deo njenog naroda ne osecaju ugrozeno zbog politickog "oporavka" Srbije na medjunarodnoj diplomatskoj sceni

Zmaj

pre 7 godina

Milanović je afirmativan prema Srbima u Hrvatskoj a opak prema Srbijancima koji bi se miješali u unutarnje stvari Hrvatske. Zapravo Milanović je poguban za velikosrbijansku politiku.

slavonka

pre 7 godina

Mnogo bismo bolje prosli da nas Sloba, Arkan, Vucic i svi Srbi iz Srbije koji Hrvata u zivotu nisu videli, nisu stitili. Vise bi nas ostalo tamo gde su nam i preci vekovima ziveli. Znamo mi to dobro, a oni koji mere srpstvo i odredjuju ko treba, a ko ne trba da bude Srbin, nemaju nikakva prava da se time bave. Lako je tudjim k....m gloginje mlatiti. Molimo vas da nas vise ne stitite.

Borisavljević Rade

pre 7 godina

Očekuju se polupismeni velikosrbi da nam objasne kako je ovaj čovek izdajnik, dok su oni najveće internet patrijote (uz Vučići-Dačićija), pa bi opet da šalju tuđu decu u ratove, dok otimaju oko sebe šakom i kapom. Očekuje se poziv u oslobođenje srpskih zemalja, do granice Karlobag-Karlovac-Ogulin, itd...
Ne zaslužujemo ništa bolje od ovoga što živimo decenijama, jer smo nekultivisana i neobrazovana bahata rulja. Na čelu sa najgorima među sobom koji nas "vode u budućnost". Sve smo uništili i nećemo prestati dok ne uništimo sve.

Pedja

pre 7 godina

Ocigledno je da je dotični Srbin ustvari licno potomak pokatolicenog Srbina za vreme NDH!!!
Hrvati uvek nadju neki primerak koji delima i pričom bude veći Hrvat od njih samih!!!

Vujke

pre 7 godina

"Ja lično, kao Srbin u Hrvatskoj, uz to i hrvatski branitelj...". U suštini, ovaj čovek govori istinu. Zaboravio je samo da kaže da je katoličke veroispovesti, kao i većina današnjih tzv. Hrvata.

dragan

pre 7 godina

Evo jos jednog Milanovica...doduse za neku deceniju,kada mu se porod bude busao da imaju dedu ustasu,ovaj branitelja. Tebe je mukice Simo Matavulj sasvim lepo opisao jos 1901.

Blatine

pre 7 godina

Ja,Srbin protjeran iz Splita kao dijete se ne slažem sa vama i Milanovićem, ali nedvojbeno branim pravo svatkoga pa i vas na vlastitito stajalište .Ipak nemate pravo generalizovati sve nas jer moj otac Srbin i majka Hrvatica nisu bili instrumetalizovani od strane bilo koga , a pogotovo ne od tadašnje vlasti u Srbiji , a ti koji su nam prijetili i protjerali nas su možda bili vaši saborci.Ako vi pak podržavate stav Milanovića da ste pripadnik naroda koji on vidi kao "šaku jada" to je vaš stav u kome se dezavuirate vlastiti narod i kojim govorite o sebi kao beskičmenjaku.Uporedite samo vojne pobjede na Kolubari i Ceru ili proboj Solunskog fronta sa "najvećom pobjedom" hrvatskog vojnika u "Oluji" .Gospodine "Oluja" je započela 1991.za većinu nas Srba u gradovima .

srpkinja

pre 7 godina

Slažem se s Milanovićem, u Srbiji je na vlasti “zna se ko“, etnotrgovci koji Srbe u Hrvatskoj koriste kad im trebaju za potkusurivanja i dnevno političke, nikada državničke interese. Uostalom, zar smo zaboravili kako su se ponašali, šta su činili i govorili Vučić i ekipa 90. u Hrvatskoj“.

E ja moram da se slozim sa ovim covekom, sve je istina!

crni

pre 7 godina

To što si ti rekao da si Srbin, meni je isto kao da je Milanović rekao da je Srbin. To verovatno i jeste tako. U genetskom smislu vi ste neosporno Srbi, to je čak i dokazano odavno, a i najnovijim istraživanjima. Tako da vi Milanovići, Jovanovići, Zoranovići i sl ste svi Srbi, to je činjenica, ali samo genetski, što skoro ništa i ne znači, jer ljudi nemaju genetsko pamćenje, da znanje prenose preko genetskog materijala. Nisu ljudi Guaoldi iz Zvezdane Kapije da se rađaju takvi. Onda bi se rađali pametni i škole nam ne bi trebala. Mnogo je bitnije i najbitnije šta je neko po duhu, jer to je ono što čini srž nekog naroda, a ne kakvih varijacija ima u svom DNK. Mani te se više priče o genima i poreklu. Pitanje je da li ste vi po duhu pripadnik nekog naroda, jer jedino je to merodavno. To je identitet i to se stiče. Čovek se vaspitava kao to i to prihvata, a telo je više kao prevozno sredstvo, hardver. Zato je bolje za tebe da se lepo izjasniš kao Hrvat, što i jesi očigledno, a ne da praviš budalu od sebe. Uostalom Hrvatska je puna takvih. Hrvate najvećim delom, sigurno najmanje 2/3 čine upravo takvi, genetski odsrbi i odrodi.

Difovac

pre 7 godina

Ocigledno je da je dotični Srbin ustvari licno potomak pokatolicenog Srbina za vreme NDH!!!
Hrvati uvek nadju neki primerak koji delima i pričom bude veći Hrvat od njih samih!!!
(Pedja, 28. avgust 2016 19:53)
Samo mitomanišete !
"Ovog" nismo našli , sam se javio :)

Himzo Hladovina

pre 7 godina

Daj bre sendvičari ostavite se više Hrvatske i radikalskog baljezganja. Gledajte od čega ćete da preživite, a da ne zavlačite ruku u džep poštenog naroda i huškate. Vi ste, tako dokoni i nepismeni, sa sve nesposobnim vođom i uvlakačima, najveći problem Balkana, a ne Hrvati, Vatikan, CIA i marsovci. Uzmite konačno da nešto radite, obrazujte tu decu malo, umesto što ih učite da budu političari, fudbaleri, pevaljke i kriminalci.

angela

pre 7 godina

branitelj ovo branitelj ono... ko su to hrvatski branitelji? prosto receno to je nesto kao piroman koji namerno izazove pozar a onda kao ide da ga gasi pa se nazove vatrogascem.
likovi koji su sa fudbalskih stadiona jurcali u rat, provocirali i huskali na sugradjane srpske nacionalnosti, razno razni ekstremisti sa dva zuba u glavi diktiraju ponasanje na hrvatskoj politickoj sceni. to najvise govori o tome koliko su milanovic i njemu slicni jadni i nesposobni.

Somborac

pre 7 godina

@Borisavljević Rade
Ovo ''patriJota'' je postala toliko izlizana fraza, da više nije ni simpatična već počinje da smara, iz razloga što autošovinisti tim izrazom etiketiraju svakog ko se ne slaže sa njihovim stavovima, da su Srbi krivi za sva zla ovog sveta, itd... O kakvom ''velikosrpstvu'' pričate? Koji je to srpski političar u poslednje vreme dao neku ''velikosrpsku'' izjavu?! Da nije možda veličanje ustaštva na svakom koraku, napadi na Srbe u Hrvatskoj, iscrtavanje grafita sa pretećim porukama na pravoslavnim crkvama, znak velikosrpstva? Da nije možda velikosrpstvo i to što im ministri nose ustaške kape, i izjavljuju kako im je žao što nisu išli u okupaciju Banja Luke?! A što se tiče Jovanovića, on i ne može biti izdajnik niti je imao koga izdati, jer je oduvek bio Srbin samo ''na papiru'', jedan od tzv. podobnih Srba koje je Tuđman okupio oko sebe, da bi, eto pokazao međunarodnoj zajednici kako je Hrvatska ''demokracijska'' zemlja u kojoj Srbi nisu ugroženi, a ovamo je sa strane sprovodio etničko čišćenje!

marko

pre 7 godina

Јовановићу, џаба се трудиш, увек ћеш бити сумњив ма колико тукао по својима и улизивао се. Предложио бих ти да промениш презиме и тако се твоји потомци опуштено провлаче испод радара који ће бити постављен још дуго дуго времена. Мора тако, не сме да буде опуштања.

Mikael Hansen

pre 7 godina

" Molim raznorazne kvazidušebrižnike, od Klema, preko Hasanbegovića i Plenkovića, do Vulina, Šešelja i Vučića, da mene i druge manjine u Hrvatskoj poštede svoje brige, jer sve glavobolje koje sam u Rijeci i Hrvatskoj imao kao pripadnik nacionalne manjine, imao sam i još imam samo zbog HDZ i njihovih satelita“, zaključio je Jovanović."

Suština izrečena u jednoj rečenici ...

10 000 x 5

pre 7 godina

"Srbin i hrvatski branitelj?!?
ha ha ha.... Monti Pajton,ne?!"

Takvih ima preko 10 000 u Hrvatskoj, koji su etnički Srbi a politički Hrvati, i koji su u Domovinskom ratu bili hrvatski branitelji. Naravno tako razmišljaju i članovi njihovih obitelji kojih ima bar 4-5 puta toliko. Dakle najmanje oko 50 000 etničkh hrvatskih Srba u Hrvatskoj su politički Hrvati koji Hrvatsku smatraju svojom domovinom i koji žele izgraditi svoj život u Hrvatskoj a ne u Srbiji niti u velikoj Srbiji. Kroz čitavu hrvatsku povijest bilo je pravoslavaca, Vlaha, etničkh Srba koji su bili vrlo odani svojoj domovini Hrvatskoj i koji su se i oružjem borili za Hrvatsku. Ne znam zašto je to nekima u Srbiji toliko nevjerojatno i čudno? To su činjenice. Brjni etnicki Srbi su bili politički Hrvati.

banat

pre 7 godina

Lepo zbori Jovanović, ali je samo pobrkao sled stvari. Milanović je opljuvao celu jednu naciju, i prozivao drugu državu zbog zakona koji je usvojen 2003. uz saglasnost Hrvatske i EU. Posle "šaraj, brate", "barbara s one strane" i sličnih kvalifikacija, druženja sa tzv. braniocima (u praksi videli tri dana rata i mnogo dana paljenja i pljačke), izjava Jovanovića je čista politika. Imali smo i mi mnogo takvih "poštenih" Albanaca i Hrvata.

DJOKICA - SRBIJANAC

pre 7 godina

Ne zamaraj nas sa fabrikovanom propagandom, malo je onih koji se u Hrvatskoj i Srbiji Zakopčavaju na leđa, činjenice (tj dokazi) postoje, mladi se u Srbiji i Hrvatskoj masovno iseljavaju, ne zbog ljubavi prema državi - otadžbini nego zbog bez-perspektivnosti za život u sopstvenoj zemlji - zemljama, a ti kao i sva ostala politička prostitucija, tražiš malo prostora, da ukradeš u Hrvatskoj (SRBINE - POKVARENI) ono što se može Politički ukrasti, teško Srbima (ma gde bili) sa takvima kao što si ti, daleko ti lepa kuća.

Maxx80

pre 7 godina

Ovo je jako nezgodna tema. Lako je biti Srbin u Srbiji, tesko je biti Srbin u muslimanskoj federaciji ili u Hr. Ali sa jednim velikim ali. Srbi koji su sve izgubili trebali su krenuti sa onom kolonom umesto u, za njih svoj narod i majku Srbiju, u Austriju. Austrija ili Madjarska bi im sve dale. Ali oni su hteli u svoj narod. I Srbi iz Bih i Srbi iz Krajine. I sta su dobili? Stavljeni su na dno drustva, ziveli po supama i nisu dobili sansu da rade sem na crno po brentama njivama i stovaristima. A ljudi odavde su ih gledali ususkani u svojim kucama i poslovima i pricali izbeglice nece da rade. Tako da sigurno mogu reci bolje bi im bilo da Su uzeli katolicanstvo i presli u hrvate ili makar priznali tu drzavu njihovu. Ovako ostace neke izbeglice dok su zivi i njihova deca i unuci. Unistene sudbine. Zato razumem ovog coveka, on nastoji da se prilagodi okolnostima u kojima zivi njegova porodica. I bolje zivi nego neki nesretnik koji kopa kanale po istocnoj Srbiji a u stvari je inzenjer ili profesor ali avaj izbeglava neka kopa. e To vam je tako. Ja sam realan.

zemunik

pre 7 godina

slavonka@ rata tada ne bi bilo, jednostavno, a najvjerojatnije bi ostala Juga ali bez socijalizma i bili bi u EU vec nakon 5 godina, ali drug Milosevic i onda ostala cetnicka klika je htjela i sto su dobili, koliko je Srbija danas "veca" koliko bogatija i koliko je majki u Nisu, Kragujevcu i po cijeloj Srbiji plakalo za svojim sinovima. Pitate se zasto je Milanovic ovakav ili velika vecina Hrvata zato jer vidimo iste ljude imenom i prezimenom i iste ideje, je da su se preobukli ali ideje su tu samo trenutno vojne ni ekonomske snage nema,, ali je sigurno kad bi je bilo da bi postupili isto.

Zagreb

pre 7 godina

O evo i ovog, čuva svoju fotelju, naravno razumijem ga pa protiv vožda ne smije reći ništa protiv. Samo mi nije jasno Jovanoviću kako ti ne smeta voždovo izmišljanje dede ustaše i živo fućkanje za najveći fašistički pozdrav, i sav taj lažni igrokaz koji se meni kao vašem bivšem glasaču i ljevičaru gadi, a sve zarad glasova nekog tko nikad za vas neće glasati? Šteta, a imali ste pobjedu nadomak ruke. Pitam se što vam je ovo trebalo i tko vam je takvu kampanju savjetovao? Bio sam vaš dugogodišnji glasač a sada više nikad za sdp.

....

pre 7 godina

Srbi su vec stotinama godina unazad u dilemi pod cijim uticajem moraju ziveti. Zrtva zlobne geopolitike! Hrvatska drzava je stvorena na nacionalizmu i mrznji, najvise prema srbima. Nisu hrvati tokom 90tih morali osvajati teritorije na kojima su vecinski ziveli srbi, vec vekovima, a svakako na teritoriji hrvatske .
Danasnji politicari su najveci protivnici svom narodu, pa onda demokratskim slobodarskim vrednostima. Kad cujem Milanovica ili ovog nesretnika, etnickog srbina, onda za trenutak zaboravim sve dobro na svetu, i oni su razlog sto gradjani razvijaju mrznju umesto tolerancije i razumevanja. Takve ljude treba zatvoriti dozivotno da ne truju zdrav razum!

Banjalučanin

pre 7 godina

@Zmaj
Hrvatska je ta koja je od početka ove godine krenula da se miješa u unutrašnja pitanja Srbije... U vašoj zemlji je nekih mjesec dana trajala histerija zbog oslobađajuće presude Šešelju, pa čak i kad se čitala presuda Radovanu Karadžiću (s kim tek nemate nikakve veze), to je kod vas bila udarna vijest sedmice, i na televizijama ste pravili političke emisije posvećene njemu. Božo Petrov izjavljuje kako Srbija nije prošla katarzu (bitno je da ste je vi prošli, svaki dan nam to dokazujete), a Karamarko Republiku Srpsku naziva ''ta tvorevina'', na što mu niko iz Srbije nije odgovorio. A sad, kad su političari iz Srbije konačno stali u odbranu srpskih nacionalnih interesa, vama smeta... Vi i dalje mlatite o ''velikosrpstvu'', dok svakodnevno veličate ustaštvo na sve strane, i napadate Srbe koji tamo žive! Gledajte u svoje dvorište, i štitite Srbe koji tamo žive od sve češćih napada, jer su oni državljani vaše zemlje, pa onda ni Srbija neće imati potrebe da reaguje!

memorija

pre 7 godina

Ovde se istorija menja brze od gaca. Pricaju se price koje istorijski ne stoje. Niti je Milosevic kriv za rat niti ga je zapoceo. Tudjman je promenio ustav, ukinuo Srbe kao konstitutivni narod, a zadrzao granice AVNOJa i oslanjao se na NDH. Slusamo gluposti o agresiji Srbije na Hrvatsku, a ZNG, za HDZ nesto kao SS, blokirao kasarne. Kada bismo gledali objektivno,za ono za sta Hrvati napadaju Seselja, tamo ne bi imali koga da kandiduju na izborima jos narednih 20 godina, svi su ucestvovali u toj vrsti progona Srba u Hrvatskoj i pri tome slave Bljesak i Oluju. Dakle, nista od dobrosusedskih odnosa dok ne pocnemo posteno da razgovaramo! Ni jedni ni drugi nemamo gde da odemo i moramo da zivimo jedni pored drugih, ali bar da postavimo stvari na svoje mesto.

djuro022

pre 7 godina

Tako je, samo opravdati partijskog šefa, nije bitno šta je rekao, u to ne ulazi, jer avaj to je navodno samo žvaka za branitelje, a inače Milanović i SDP su urbana gerila. Moje mišljenje o ovom ovakvom gospodinu Srbinu i o Milanoviću iznela je gospođa Rudan.

...

pre 7 godina

Bašibozluk, bagra i brabonjci ustali da obnove Dušanovo carstvo. Srbi su samo protiv onoga ko bi hteo da ih makar malo opameti, a oduševljeno kliču svakome ko ih još više zaglupljuje, unazađuje i unesrećuje. Žalosno je što su Srbi u civilizacijskom i kulturnom pogledu ostali na nivou na kome su bili pre sto godina. Oni nisu u sukobu sa svetom, već sa samima sobom, vraćajući se na šajkaču i opanak iz kojih su jedva izašli. Bio sam i ostao Srbin, ali nisam bolesna zadribanda i Srbenda. Takvi su izdali i osramotili srpski narod i narugali se njegovoj slavnoj istoriji.

Koča Popović, početkom devedesetih

Stefan

pre 7 godina

Generalno ima smisla to sto Jovanovic govori da je Srbija imala pametnijeg vodju od Miilosevica danas bi Srba bilo u Hrvatskoj daleko vise. Mislim da budemo potpuno jasni u Hrvatskoj su uvek zeleli da se rese Srba, za ustase znamo vec, hrvatski komunisti su se pobrinuli da se genocid prikrije , za vreme Jugoslavije su usput ukinuli Srbima sve kulturno-drustvene institucije koje su imali, krajevi u kojima su ziveli su stalno nazivani pasivnima zato sto niko nije ulagao u njih i niko nije zeleo da se Srpska populacija regenerise nego da se odseli ili asimilira. Medjutim u situcaciji kao takvoj tebi ne treba neka budala kao Milosevic nego ti treba neko pametan. Milosevic je sam dar bio za sve Hrvatske nacionaliste. A sto se tice Milovanovica nije problem njegovo misljenje o Beogradu, problem je njegovo "fuckanje" za izraz "za dom spremni" kao i njegova recenica u mojoj obitelji pomirba je pocela 1946 kad je njegov otac oprostio njegovom svekrvu ustastvo. Pa druze Zoka lako je bilo tvom caci oprostiti nisu stradali njegovi nego Srbi. I ja oprastam Nemcima napad na Francusku ako se sa kojom Nemicom ozenim neka njena porodica zna da ja njima oprastam napad na Francusku.

idi begaj

pre 7 godina

Nije dobro ovo vreme kada svako priča šta hoće.
Npr. Ja sam etnički hrvat u Srbiji i smatram da je od 90ih na ovamo moj narod počinio toliko zla da smo odmah iza Hitlera tako da sam sretan što sam se kao hrvat rodio i odrastao u Srbiji, daleko od mojih.

DaSa

pre 7 godina

Evo i ja sam Srbin i ja se slazem sa onim Srbinom Milanovicem, mi Srbi jesmo saka jada ali Hrvati koji su uzev i u svemu tezili da budu veci od nas su u ovom slucaju uspeli, mnogo mnogo su veci od nas jadnici i ja im to priznajem i cestitam.

dragan

pre 7 godina

Ne mozes nikako oprati vodju i suvise je prolupao!A ako SDP uspe izgubiti ove izbore to ce biti antologijski rezultat!Prethodna vlada se samourusila,predsednik HDZa podneo ostavku zbog korupcije i vi ih ne mozete dobiti!Milanovic je genije!

Limanac

pre 7 godina

Koliki moraš da budeš bednik, pa da omalovažavanje jednog naroda pravdaš? Ja sam prvi protivnik ovih na vlasti u Srbiji, ali Milanović nije govorio o vlastima u Srbiji, već o narodu. Uostalom, ništa novo. I u SFRJ su postojali profesionalni Mađari, Albanci, Makedonci, Srbi... Pošto je u većini oblasti postojao nacionalni ključ, uvek su pojedinci to koristili i izigravali pripadnike određenog naroda, drugih kvalifikacija nisu ni imali.
Milošević je imao "poštene" Albance, Hrvate.... Mihalj Kertes je imao onu čuvenu izjavu autonomašima: "Ako se ja kao Mađar ne plašim Srba, zašto se Srbi plaše Srba?"
E izjava ovog nesretnog Jovanovića je nešto slično.

Vitez

pre 7 godina

I dalje se misli da Srbi u Hr moraju biti na istoj liniji sa Srbijom i to Srbijom exradikala Vučića, Nikolića i ekipe ?

Jer gdje je ta ekipa "branila" Srbe istih tamo više nema.

crni

pre 7 godina

@Stefan

Iznosiš neistinu druže.
Nisam srpski nacionalista niti bilo kakav desni socijalista, ali ovakva dezinformacija mi prosto smeta. Nije Slobonan Milošević ninašta terao te Srbe, ne naprotiv. Bio sam mlad ali dovoljno svestan da znam o čemu se radi. Tu je po sredi bilo nešto sasvim milionstodeseto od onoga što ti kažeš. Da ne ulazim u probleme unutar SSSR i građanskog rata koji je vođen između Jermenije i Azerbejdžana i toga da kad su Nemci osetili priliku napravili onu čuvenu meku revoluciu i ujedinjenje. Dovoljno je da se kaže da se zbog tih i takvih prilika jedna zemlja, ili blok, osetila snažnom i počela da se meša u unutrašnja pitanja drugih država i na najbezočniji nači krši međunarodno pravo i povelje UNa o ljudskim pravima. Mi Hrvate i Muslimane nismo mogli da zadržimo u istoj državi sa nama, i to je u redu i to je njihovo pravo zagarantovano poveljom UN. Ali čekajte molim vas, zašto se to isto pravo oduzima i Srbima!? Zar taj narod nema prava na samoopredeljenje!? Srbi su tu vekovima, a mi znamo da republičke granice u Jugi nisu bile etničke. Nije to samo problem Afrike i kolonijalnih teritorija nekadašnjih imperija. Ne to je problem i same Evrope. Nije te Srbe niko terao na te stvari, ne, oni su sami tako glasali. Njihovo pravo na to. Nisu Srbi tamo bili neke izbeglice od Envera Hodže i sl. Oni su bili konstruktivan narod tamo. Zašto neki narodi po tebi i sličnima imaju to pravo, Nemci, Hrvati, Muslimani, Šiptari i sl, a drugi Srbi, Rusi, Kinezi, Kurdi ne!?

Sava Besarović

pre 7 godina

@ Melenci, 29. avgust 2016 10:26
Draga, mi Srbi smo, bežeći od turskog zuluma, bili prihvaćeni od Hrvata kao braća. Ljudi su se međusobno ženili, poštovali i prelazili na veru bračnog druga bez većih problema. Otrov se prosuo tek kad su gedžovani počeli da proklamuju zapadne srpske zemlje i prisilno pokatoličavanje. Loša je to politika, koja je kroz istoriju najviše naštetila Prečanima.
Pročitaš li donje komentare, videćeš da se ta politika delomično nastavlja. A ko što već neko reće: lako je tuđim k...m gloginje mlatit.
Pozdrav tebi i Srbiji.

Maja

pre 7 godina

Ali duso, em si branitelj em ti, kako rece, HDZ kreirao probleme u zivotu. A Milanovic je divan jer je samo izvredjao Tvoj narod.Meni je Vas gospodine zao jer nista gore nema nego ne biti to sto jesi u ovom kratkom zivotu. P.S.Za Tomu Nikolica, cetnickog vojvodu i magistra necega i za ''demokratu'' Vucica ne mislim nista dobro, naprotiv. A tek za mutnu vodu Dacica da ne govorim. Isto sto i za prostacinu i sovinistu Milanovica. Daleko im lepa kuca, svi ste vi politicatri na Balkanu ZLO, samo za se i podase!

Melenci

pre 7 godina

Maxx80,da se srbi pokatolice kako bi opstali u Hrvatskoj ili Austriji?Sve si rekao.Mada ne verujem da se to od srba trazilo.Narod,nevin narod je proteran iz svojih kuca jer je rat proizveo mrznju i nepoverenje.Dakle sve srpsko je moralo van Hrvatske.Druga i duga je prica sta je ko rekao i sta je ko cinio sto je daleko vaznije,u to vreme.Mozes se prilagoditi novonastaloj situaciji i biti lojalan drzavi u kojoj zivis,ali izdati sebe i svoje korene je krajnje bedno.

Kondor

pre 7 godina

E moj Jovanoviću,super bi bilo da odluke donosite vi,a ne Brisel,kao što je i sa nama.Pa,mi i vi ne možemo da mrdnemo bez Brisela.Što je u neku ruku i dobro,jer poznajući nas,opet bi zaratili.Prvo zbog izbeglica,pa sada zbog zakona o jurisdikciji.

Nemanja

pre 7 godina

@10 000 x 5 o kakvoj ti velikoj Srbiji pricas majke ti ? Pa to je ideologija likova koji nikad nisu bili na vlasti, koji su na tu retoriku skupljali eto tek toliko glasova da dodju do narodne skupstine i dobiju neke funkcije preko kojih bi mogli da se bogate, kao u ostalom i svi politicari. Ono sto sigurno znam da vecinu Srba boli ona stvar za veliku Srbiju, svi mi zivimo u 60-70m2 i prevashodno razmiljamo kako da zaradimo dovoljno da taj prostor uredimo kudi kamo pristojno za normalan zivot. Tako da dragi susjedu, niti smo mi cetnici, niti zelimo veliku Srbiju, samo zelimo da zivimo pristojno.

Swedenonline

pre 7 godina

Nikome nije palo na pamet da svi nasi Srbi koji su sada u Hrvatskoj mogu bez problema kao i Hrvati da napuste Hrvatsku i odu da rade i zive u EU. Koliko shvatam da je puno vise etnickih Hrvata koji se odlucuju na taj potez nego li manjina u Hrvatskoj. Od koga oni beze?

CiraPixi

pre 7 godina

Ljudi, problem je samo jedan, Srbija je poslednja komunisticka zemlja uz Belorusiju i Rusiju, i sva su sredstva dozvoljena protiv nje.
Kada Srbija prihvati ulogu koja joj pripada, a to je ekonomska i vojna super-sila na Balkanu, i minimalac dostigne 1000 evra, verujte nece biti nikakvih problema.Splicanin ce smeti da popije kavu i dobije kruh u pekari u Beogradu, a Beogradjanin popije kafu u Sibeniku i plati duplo, bez mrkih pogleda sa obe strane.Obestetite jedni druge, i da idemo dalje.Mali covek mora biti zadovoljan.

CATAPA

pre 7 godina

Ima nešto totalno suludo već u tome da je srpska vlast u verbalnom ratu sa hrvatskom opozicijom. U tome je još i najmanje bitno to što su u pravu sve što kažu za one druge.
Kako i ne bi bili? Vučić i Milanović su praktično isti, ono što se kaže "braća po materi".

milisav

pre 7 godina

Mislim da je Milanović napravio potez karijere, odličan marketinški trik, koji će mu sigurno doneti puno glasova na predstojećim izborima.

Dusan Markovic

pre 7 godina

Ti kao Srbin u Hrvatskoj moras da kazes ono sto moras, ti znas zasto. Znamo i mi, zato ti je oprosteno.
(Ja, 28. avgust 2016 21:48)

A kako je u Srbiji ???

Bata Stojkovic

pre 7 godina

Nisu svi Srbibu Hrvatskoj kao Željko Jovanović. Zato neka govori u svoje ime. Ako je njemu dobro ti je njegova stvar. Ima onih kojima nije i nije na njemu da govori u njihovo ime.

Vitez

pre 7 godina

Inače bilo bi zanimljivo vidjeti hoće li SDP izgubiti glasove u "srpskim" sredinama ili će Pupovac konačno profitirati pa iza sebe i imati kolki-tolki legitimitet da se predstavlja kao glavni hrvatski Srbin. (Od oko 150k Srba s pravom glasa, Pupovca i njegovu listu zaokruži njih oko 15ak tisuća... )

Melenci

pre 7 godina

da budem jasna,nikako ne smatram Jovanovica izdajnikom srpskog roda,prosto covek je u Hrvatskoj rodjen,zivi i postuje zakone.To je sasvim normalno,cak i da politicki deluje u skladu sa strankom.Nedostaje samo razumevanje toga doba,pogotovu za izbeglice koji su nevini bas kao i on.Ta krutost deluje mi odbojno i neprihvatljivo.Ali,neka se bar jedan Srbin ponosi kako je prihvacen i kako nije upitna njegova egzistencija i kako se ne dovodi u pitanje njegov opstanak.Daj Boze da ih bude sto vise!

Fruit of the loom

pre 7 godina

Drago mi je :
Da se predizborna kampanja bazira na unutrasnjoj politici druge drzave to samo znaci da su (svi)unutrasnji problemi Hrvatske reseni i sada zele da ucine region naprednijim.
Da se politicari sa vizijom za buducnost ne bave samo prosloscu vec pokusavaju da unaprede odnose zemalja radi ekonomskog boljitka.
Da se hrvatska i deo njenog naroda ne osecaju ugrozeno zbog politickog "oporavka" Srbije na medjunarodnoj diplomatskoj sceni

A.

pre 7 godina

"Uostalom, zar smo zaboravili kako su se ponašali, šta su činili i govorili Vučić i ekipa 90. u Hrvatskoj.“

Šta je netačno u ovoj rečenici, bez obzira da li je rekao Srbin ili Hrvat iz Hrvatske? Jedino to što "Vučić i ekipa" nisu to govorili u Hrvatskoj, nego u Srbiji. A videli smo 2012. da su i mnogi iz Srbije to zaboravili.
A ovog gospodina SDP-ovca smatram Milanovićevim obožavaocem, kao što i u Srbiji ima dosta Vučićevih obožavalaca.

csc

pre 7 godina

Gospodine, ja, kao Srbin iz Srbije, nemam nista protiv ukoliko je Vas glas ujedno i glas vecine drzavljana Hrvatske, sve jedno koje su nacije. Medjutim, ja imam puno toga protiv kad samoproklamovani "braniteli", ukljucujuci i ove "nase", a koji, iz iskustva, od ucesca u ratu imaju prezderavanje u pozadini, uzmu sebi za pravo da govore u ime citavih grupa, nacija i drzava. Koliko ste svi vi valjano radili za Srbe, kao i Hrvate, pokazace se na narednim izborima u Hr. Do tad - cuti, sedi di si, ni za di si - nisi.

Dragana

pre 7 godina

@Somborac
Ne znam samo zasto dobi ovolike minuse,a sve si upravu.I sta ako smo patriote?Otkad je to lose?Ili je jedino lose biti srpski patriota?Evo ja sam patriota-sudite mi.

stiže račun

pre 7 godina

Rezultat Milanovićevog istupa ćemo videti uskoro - na izborima!Lično ,mislim, da će dobiti dosta manje glasova nego na prošlim izborima, upravo zbog ovoga !

deda

pre 7 godina

Bilo bi lepo kada bi hrvatski politicari prestali da poistovecuju Srbe i Srbiju sa Vucicem. Iako jesam,ja se ne osecam kao deo takve Srbije. A i od nas 7.200.000,za Vucica je bez njegovih partijskih drugara glasalo oko 1 mil sto je cetvrtina birackog tela. Svima njima mnogo je lakse da narodu bacaju prasinu u oci pricama o cetnistvu i ustastvu,nego da se bave pravim i sustinskim problemima. Sve cine kako bi sto duze ostali na vlasti,govore sve sto je potrebno da ih njihova rulja verno sledi. Ovi nasi cak ih sve i zaposljavaju ne bi li osigurali glas na sledecim izborima...

Вељко

pre 7 godina

Ја као србин из хрватске, који живи у Србији, мислим да је то политиканство, и да је њему баш добро , као и сваком ко је у политици. Националност: политичар. Све је речено.

Tale

pre 7 godina

Iako je deo o manipulaciji političara rajom tačan, meni stalno upada u oko to što svi moraju odmah u prvoj rečenici da istaknu da su bili branitelji, jer šta - tvoje mišljenje ne bi bilo kredibilno u suprotnom? Ispada da s one strane Krke 25 godina kasnije i dalje najjači argument predstavlja to gde si bio '91.

doktor

pre 7 godina

Srbi i Hrvati bi bili najbolje komšije na svetu da nije ovih balkanjeroskih političara, ti su spremni posvađati dva oka u glavi za svoje interese. Imam mnogo prijatelja Hrvata, uvek mi pomogli kad je trebalo kao i ja njima, bez pitanja je baš evo jedan od tih Hrvata prošle godine ustao u 3h noću i došao po mene u 50 km udaljeno Valjevo kad mi je prokuvao auto. Vidite to su drugari, ne Srbi, ne Hrvati, nego pravi drugari.

janko

pre 7 godina

@Maxx80 Slazem se sa vecinom posta. Opet,ne treba generalizovati. Ni ja,niti znam koga nikada nije omalovazavao nesrecne srpske izbeglice. Ono malo sto smo mogli,pomagali smo,a i sami smo u srbiji bez posla,siromasni i nikakvi. Slazem se da su svi trebali izbeci na zapad,mnogo bolje bi ziveli,ali to vazi i za nas iz srbije.

рајко

pre 7 godina

доста више о хрватској и њиховом изборном трком. срби окрените се нашој држави и проблемима.