Petak, 26.08.2016.

21:00

Dragan Jović za B92: Ne može fizičko jednom nedeljno...

Izvor: B92

Dragan Joviæ za B92: Ne može fizièko jednom nedeljno... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

karudijan

pre 7 godina

Ma samo sport, svi ce da postanu sampioni i da se obogate od toga...Sto bi rekli Atheist rap - rec dve o biznisu:"...es fabrike, svi napolje, svi na fudbal da trenirate. Ajd zdravo"

mrmlj

pre 7 godina

citam koliko ljudi pise kako je matematika nebitna i povezujem te komentare sa onima "ko to radi za vise od 25.000 mesecno?" na vestima o prosecnoj plati.

da li je moguce da je toliko vas u potpunosti promasilo poentu ucenja matematike?
evo, da se jasno i glasno kaze - poenta nije da zapamtite sve formule i "cake", da 20-30 godina kasnije znate da uradite sve sto ste ucili, nego da kroz ucenje matematike naucite da razmisljate na odredjeni nacin, da usvojite vestine resavanja problema, da znate da povezujete stvari.
isto kao sto poenta citanja knjige nije da zapamtite svaku recenicu koju ste procitali vec da uvidite stvari iz nekog drugog ugla, da razmislite o onome sto ste procitali i da mozda promeni vas pogled na svet.

Milan

pre 7 godina

@ksenija

Članarina u Gelebu je više nego duplo veća od pomenute plus se plaća svaki mesec dolazili na trening ili ne. Drugo, u Srbiji postoje 90 klubova iz kojih takođe izlaze šampioni, ali medijski oni ne mogu da dođu do izražaja. Niko ne zna trenere Dragane Gladović (Šabac) i Damira Fejzića (Vršac) koji su bili na OI u Londonu 2012, zapitajmo zašto se propagira samo jedan klub i jedan trener?
Ako ćemo pravo, ovo su lošije OI po pitanju TKD, London 3 tkd-sta - 1 zlato, Rio 2 tkd-sta - 1 srebro, ali mi uvek iz poraza pravimo pobede!

Ksenija

pre 7 godina

Vozdovac je velika opstina.Mislim da bi TK Galeb trebao da nadje pogodno mesto i oformi klub i na toj lokaciji.Clanarina recimo 2000 din da se privuku mladi sa malo nizom cenom,pa popusti za dvoje dece.Ne svidja mi se sto se ovde provlaci da Tijanini roditelji nisu imali da palacaju treninge.Njih je koliko sam procitao 4 .To je veliki iznos na mesecnom nivou,A svidja mi se sto drzava hoce da finansira talentovanu decu.U Zrenjaninu je tekvondo 1000 din mesecno.Zasto su cene u Beogradu tako visoke ?Kakvo nam je stanje u drzavi tako je u sportu,

LEGENDA

pre 7 godina

Iskreno i duboko poštovanje za Dragana Jovića, sav njegov rad i trud i sve ono što je rekao u ovom intervjuu. I da nam stvori još Milica i Tijani. Živeo!

Aleksandar

pre 7 godina

Moje dete trenira tekvondo na Vozdovcu .Uzas jedan sta se radi.Toliko se vrsi pritisak na roditelje da svoja sredstva ulazu na besmislena putovanja i takmicenja .To se zove manipulacija.Ima i napaljenih roditelja tako da je to dobitna kombinacija za OI?
(hogat, 27. avgust 2016 11:16)

Ima na Vozdovcu više klubova, probate par treninga u svakom i nađete šta vam odgovara, svako će vam dati par besplatnih probnih treninga!

boban

pre 7 godina

Crni pojas se dobija i sa 10 godina,i ako ti trener pokloni neki od prethodnih,a mozes i da zasluzis.Mada i vestina i znanje realno nemaju veze sa pojasom.Zasto pominjete TK Vidikovac kakve veze ima gde je ona pre bila? Mozda se javi i tk Beograd jer i tamo je bila.Generalno ko je bio spreman da ulozi u takmicara i veruje u njega? Tkd Galeb.Covek je gospodin ima imidz svetkog trenera.Ostali? Ne bih komentarisao

Bocko

pre 7 godina

Tijanin otac je rekao za novine da ih je Gale ,zbog teske finansijske situacije,oslobodio placanja clanarine kada je ona imala 11 godina.Kako onda nije najzasluzniji za njen razvoj,kada ju je sve to vreme trenirao u Galebu.Slazem se sa postidjenim profesorom fizickog.Bilo je zaist mnogo nepotizma i svakojake nestrucnosti u osnovnim i srednjim skolama,koji su mnoge talente udaljili od sporta.

Peđa

pre 7 godina

Koliko priče o sistemskom radu, a zaboravio da pomene da Tijana nije potekla iz njegovog kluba i da je tamo prešla neposredno pred crni pojas, te da su ona i njena sestra iako su presle iz manjeg kluba (TKD Vidikovac) dominirale u velikom Galebu, koji šatro razvija šampione od malih nogu. Sad da ga pitate ko u njegovom klubu ima koliko bodova za reprezentaciju sigurno da nema pojma, a ni niko od njegovog stručnog tima to ne zna. Vešto manipulisanje je veliki talenat. Njegov klub je jedan od najskupljih, a ovamo priča o sportu za sve!!!

poki

pre 7 godina

Fizičko svaki dan, ali ono šta deca žele. Izbaciti gimnastiku, uvedite sportove sa loptom, atletiku, plivanje i slično. Dosta je bilo prisile, komunističkog svi mogu sve. Ko šta želi, hoće ili može treba da se forsira i uvede. Tako će se napraviti šampioni, ne pod strahom i prisilom!

Silver Surfer

pre 7 godina

Najveci podbacaj je u periodu od trece godine do polaska u skolu. Tada pokret nije znacajan samo za igru, za otkrivanje neceg novog i upoznavanje sveta oko sebe vec i aktivno ucestvuje u razvoju mozga. Zanemarivanjem ili sputavanjem dece sa se krecu, trce, igraju razlicite igre, ustvari, dooprinosimo tome da se mozak ne razvija adekvatno. Mnogo razloga utice na to: prenatrpane vrticke grupe, potenciranje bezbednosti dece sto se cesto primenjuje tako sto deca sede, prezasticivanje od strane roditelja koji, nekad, i zbog najmanje ogrebotine znaju da naprave haos, zanemarenost nekih starih igara poput lastisa ili klikera koje uticu i na ovladavanje nekim vestinama kasnije neophodnim zaskolu, needukovanost roditelja, vaspitaca i nastavnika o znacaju motorickog razvoja.....
Onda, u skoli, dete ne moze da prati gradivo, pisanje, citanje ili matematika lose idu. I od dece koja ne bi trebalo da imaju nikakav problem pravimo decu sa problemom. I u ranom skolskom uzrastu moguce je otkloniti ove probleme ali ne pukim bubanjem skolskog gradiva. Da bi se ovo izbeglo potrebno je dati punu slobodu onima koji rade sa decom da pospesuju motoricki razvoj dece cak i po cenu neke ogrebotine ili modrice (i to je vrsta iskustvenog ucenja). Na taj nacin se stvara zdrava osnova koja omogucava adekvatan razvoj deteta a roditelje ne kosta nista . Profesionalni sport je sasvim druga prica.

Jovicu fireru

pre 7 godina

Cuti Dragane, proglasice te uskoro desnicarem i nacionalistom jer zelis zdravu omladinu i rezultate.
Gusis gradjansku slobodu.

marija

pre 7 godina

Sport nije samo medalja, to je bukvalno DUH, nacin zivota, princip... Fer ponasanje, postenje, pristojnost, upornost, mentalna stabilnost... Sve to. Kada se govori o sportu u Srbiji, koji je u zapecku, licno nikad ne mislim na ulaganje u medalje, vec na stanje svesti nacije. I vec sam pisala da mi sin trenira u Galebu, e pa vidite, kada se broji, moze da se broji na srpskom, a moze i na nekoliko jezika sveta pored srpskog. Pitajte one koji treniraju u Galebu na koliko jezika umeju da broje. Na puno. Pitajte zasto svi obozavaju svoje trenere i trude se, koliko zbog sebe, toliko i zbog njih, da i njima dokazu da su uspeli da nauce. I koliko postovanja imaju prema Galetu, pa se na polaganjima trude da se ne obrukaju, da ne obrukaju svoje trenere, ni sam klub. Ja imam dokaz u vidu poboljsanja motorike, ravnoteze, refleksa...,ne tezimo ka profesionalnom sportu. I zato uporno govorim da je i Galeb jedan od bitnih cinilaca u vaspitanju mog deteta. Velika pomoc. E na taj segment sporta treba obratiti paznju na nivou zemlje. Ne na medalje.

NikolaNS

pre 7 godina

@kibox
covek je u komentaru lepo napisao deca, znaci ne jedno dete, pa ti sad to sto si napisao pomnozi sa 2 ili 3 i vidi koliko izadje mesecno za decu, ne jedno dete.

B&W

pre 7 godina

@Kibox, 27. avgust 2016 10:25)
Gospodin Hogar je rekao decu ( množina) tako da 9.000 mesečno za npr. dvoje dece je u skladu sa vašim cenovnikom. Ne napadajte čoveka na prvu, kad je potpuno u pravu. Pozdrav.

hogat

pre 7 godina

Moje dete trenira tekvondo na Vozdovcu .Uzas jedan sta se radi.Toliko se vrsi pritisak na roditelje da svoja sredstva ulazu na besmislena putovanja i takmicenja .To se zove manipulacija.Ima i napaljenih roditelja tako da je to dobitna kombinacija za OI😂

Mirk

pre 7 godina

Matematika nejnebitniji predmet? Bas je matematika jedan od predmeta koji vredi uciti u skoli.
Zar Matematika iskljucuje fizicko? Meni su to bili omiljeni predmeti.
Predmeti koji se baziraju na pamcenju i reprodukovanju podataka su oni koje treba ukinuti ili bar ograniciti.
U danasnje vreme, kada se do informacija dolazi veoma lako, upravo takvi predmeti postaju suvisni.
Matematika nije samo sinus i kosinus, to je nacin razmisljanja.
Nije dakle dilema, matematika ili fizicko. I matematika i fizicko.

Kibox

pre 7 godina

Nisam opterećen da mi deca budu vrhunski sportisti, treniraju čas ovo čas ono. Važno je zbog razvoja, ali je isto tako tužno što mi treba 8-9.000 hiljada za članarinu mesečno e to ne znam kako da namaknem plus svako malo im treba nešto od opreme. Kada sam ja bio njihovih godina trenirao sam svake godine nešto drugo, i to besplatno, a da ne pričam kad odem u klub prvo pitanje jel imaš kopačke, kažem nemam, daju mi neke i cepaj na livadu.
To je problem, što ko nema para ne može ništa ni da trenira.
(hogar, 27. avgust 2016 09:52

Ee jeste sad, 8-9000. Ne preteruj. Ima tekvondo na Čukarickoj padini(ne pominjem naziv da ne bi ispalo da reklamiram) za 3000 mesecno, 3x nedeljno, vrhunski klub. Kosarka i slicno ima klubova oko 5000, fudbal nema saanse da je vise od 4000. Borilacki sportovi 3-4000 vrh glave, sve preko toga je bas teski bezobrazluk iako ja licno me bih dao vise od 3000-3500.
A za opremu za vecinu sportova ti trebaju patike, i za borilacke mozes par meseci da se slepas bez icega, u trenerci.

Milan

pre 7 godina

Izgleda da je ovaj trener najveća zvezda naše ekspedicije, možda nismo čuli za uspehe tekvondista, ali za uspehe ovog trenera ne možemo da ne čujemo, toliko voli da priča da mu je i sam ministar jednom rekao da ućuti, jer drugi nisu mogli doći do reči od njega na prijemu povodom osvajanja medalja!
Izgleda da ovolika zahvalnost MOS-u da se malo opravda za svoje "grehe" kod istih!

nista o nicemu

pre 7 godina

ja sam kao dete 80tih imao 4-5 dana fizičko .....i kad ga nema basket i fudbal posle skole iz verskih i drugih ubedjenja :-)
(eki, 26. avgust 2016 21:57)

Iz verskih ubedjenja 80tih dobili smo ono 90tih, ne bih rekao da je bilo produktivno.

Nikola

pre 7 godina

Juce citam clanak o tome kako NY Times hvali Beograd, a onda razocaran i desetine negativnih komentara (i stotine preporuka istih) o tome kako je BG kasaba, selo, katastrofa... Kako je lepo videti i ljude koji pozitivno gledaju na stvari. Verujem da je u pristupu i nacinu gledanja na zivot najveca razlika izmedju uspesnih i neuspesnih ljudi. Bravo, Jovicu!

gore ruke tri, cet'ri

pre 7 godina

Gale objasnio sustinu sporta u jednom intervjuu, pa majstore! Ovo je za arhivu. Elem, mnogi banalizuju fizicke aktivnosti ne gledajuci sustinu. Deca od malena moraju da usvajaju automatizme. Ustajanja, spremanja, dolaska na vreme, dogovora, razgovora i postovanja autoriteta. Niz malih a velikih zivotnih stvari. Sve se to moze prakticno proci kroz bilo koji sport. Ma i folklor, ples. Evo karate ili dzudo npr. Klubova ima svuda, clanarine svima prihvatljive. Ne moraju se napraviti sampioni ali to dete izlazi sa stecenim navikama. Niko ne iskljucuje da isto to dete moze biti i IT strucnjak. Zadrigli kabadahija sigurno nece biti, a to je vec velika pobeda. Na nama je ciniti, Dragana Jovica ima ako ih trazite.

vostani carice

pre 7 godina

moja deca kod uciteljice i nemaju fizicko....rade matematiku , kazu to je vaznije!?...i pricali smo pedagogu skole ,i direktoru skole ,i opet nista .!!!(dusan, 26. avgust 2016 22:52)

FIZICKO JE 10 PUTA VAZNIJE OD MATEMATIKE

belzebub

pre 7 godina

Nastavnik fizičkog treba da bude kao lični trener holivudskih zvezda i radi sa svakim detetom individualno. Program prilagođen za svako dete. Rad na generalnoj fizičkoj spremnosti (kardio, fleksibilnost, snaga, izdržljivost). Rad na fizičkom obrazovanju, kad izađu iz škole da znaju sve što im je potrebno od ishrane do izbora vežbi da održavaju zdravo i funkcionalno telo do kraja života.

Profesionalni sport nema veze sa zdravljem. I osim povremene kolektivne histerije u medijima, nema neke preterane koristi za društvo. Opsesija medaljama je potpuno beskorisna. Evo Amerikanci imaju hiper kompetetivan sistem pravljenja sportista još u školama i brojem medalje razvale sve na olimpijadi, ali nacija koja je takođe sinonim za ulični kriminal, lošu ishranu, gojaznosti i gomilom zdravstvenih problema koji dolaze uz nju.

Školski program pravi kolekcija neambicioznih istrošenih baba i deda onako pomodarski, odokativno i napamet, bez jasno definisanog cilja. Tako da imate gomilu nepotrebnih stvari a izostavljeno je ono što će direktno definisati kvalitet vašeg života, kao što su kvalitetno i smisleno fizičko/zdravstveno obrazovanje, ekonomija i preduzetništvo, socijalne veštine, itd.

Ali... da ne tupim dalje. Navalite sa minusima :)

hogar

pre 7 godina

Nisam opterećen da mi deca budu vrhunski sportisti, treniraju čas ovo čas ono. Važno je zbog razvoja, ali je isto tako tužno što mi treba 8-9.000 hiljada za članarinu mesečno e to ne znam kako da namaknem plus svako malo im treba nešto od opreme. Kada sam ja bio njihovih godina trenirao sam svake godine nešto drugo, i to besplatno, a da ne pričam kad odem u klub prvo pitanje jel imaš kopačke, kažem nemam, daju mi neke i cepaj na livadu.
To je problem, što ko nema para ne može ništa ni da trenira.

Game of thrones

pre 7 godina

Kad se napravi rezultat sve je bajno i sjajno .Pobednici koriste svojih 5 min i to to tako treba da bude.Ali ta priča o sistematskom ulaganju i pomoći države koja je ovde izneta vređa inteligenciju bar nas koji smo u tkd.Razumem da treba da se dobiju pare ali bar pertle da vire.Ta Tijana je bandal naučila u nekom 2 klubu pa nisam čuo ni hvala tom čoveku.U prošloj godini je osvojeno preko 20 medalja sto evropskih i svetskih u svim selekcijama pa nisu samo OI merilo.Gde su ta deca, kao nacionalni trener valjda treba spomenuti i nekog van Galeba.Ali ko je ispod kruške taj jede kruške a ostali mogu da gledaju.Srbija!

HanSolo

pre 7 godina

Tačno! Gledajte koje nacije su u svetskom vrhu?! U svim tim nacijama učenici imaju fizički čak i tri puta nedeljno.. Neradi se o nekim fizičkim spremnosti neko u tome da se probudi interesovanje za sport deci, a ne da igraju tv igrice kao danas.. A i dokazano je da deca bolje uče sa što više fizičkim časova.. Samo to još nije došlo do nas... Mi smo 50 godina iza svih.. Kod nas, Rusa i kod Bugara se isto tako "pametno" i najviše puši u evropi.. Šta Evropa zna.. Oni nisu tako razvijeni kao mi i rusi.. Užas..

kakav naslov takav komentar

pre 7 godina

Ulaganje u skolski sport je sistemsko ulaganje koje ne postoji u Srbiji. Ali se svi prave blesavi. Lako je dati novac osvajacu medalje, treba ulagati u buducnost i nove generacije. Nazalost to se ovde nece desiti jer o tim stvarima odlucuju diletanti i neznalice.

marko

pre 7 godina

Da odgovorim komentatoru koji je rekao da je matematika najnebitniji predmet. Postovani ja sam bivsi sportista koji je trenirao odbojku a sada pratim gotovo svaki sport. Problem je sto vi i dok pisete ovaj komentar uopste ne razmisljate kako recimo funkcionise telefon, kompjuter to su vama orudja za rad ali neko ih je morao stvoriti. Dakle sport jeste bitan ali je u ovoj euforiji oko OI pomalo postao precenjena kategorija. Gospodin je iznimno uspesan u svom poslu i ovu nagradu od 40 000€ je zasluzio daleko vise nego oni politicari koji je stavljaju u dzep. Ali zar nisu zasluzili hirurzi, naucnici i sl. Jesu, ali je ne dobijaju, nego imaju sramotno male plate pa cak i u odnosu na nagradjene sportiste.

Komsa

pre 7 godina

Trenirao sam tkd 90ih godina u Galebu i imao prilike da radim 5 godina sa Galetom na pocetku njegove karijere. Covek je i tada bio odlican trener, veliki covek i jako dobar motivator. Disciplinu je uvek drzao na nivou i s vremene na vreme nas je propitivao o uspehu u skoli. Ko je u dnevniku imao jedinice i dvojke nije mogao da trenira dok ih ne popravi. Zelim mu puno srece u daljem radu, a roditeljima savet da ko posalje dete na tkd od malih nogu, nece se pokajati (ja za moje nisam :)).

milojko

pre 7 godina

Sve ovo može da bude tačno i prihvatljivo. Ipak, pitanje je izbor sporta. Ko ili šta bira sportove prioritete? Kako je Srbija postala najbolja u svetu u vaterpolu kad bar pola njenih građana ne ume da pliva? Ili u ovoj istočnjačkoj veštini koja ne privlači ničim posmatrača. To nije naša tradicija ni nas stil ma koliko neko to forsirao. Cilj je masovan sport a ovo nikada neće postati.

Zeka

pre 7 godina

U Madjarskoj je uvedeno fizicko svaki dan, sto se ogleda i zdravlju nacije plus u uspesima u raznim sportovima. Umesto Zvezde i Partizana u fudbalu, sponzori bi za istr pare mogli da finansiraju 10 malih sportova u kojima bismo imali svetske i olimpijske sampione. Sta se desilo sa dizacima tegova, nekada smo bili sila, to je veoma jeftin sport!

Pitagora rules

pre 7 godina

moja deca kod uciteljice i nemaju fizicko....rade matematiku , kazu to je vaznije!?...i pricali smo pedagogu skole ,i direktoru skole ,i opet nista .!!!

@(dusan, 26. avgust 2016 22:52)


Matematika je najmanje bitan predmet u skoli kojim se kroz nase skolstvo decenijama unazad opteteguju generacije i generacije ucenika, nama su iz matematike potrebne neke najosnovnije stvari poput racunskoi operacija i izracunavanja povrsine ili zapremine necega, sve ostalo kao sto su: polinomi, binomi, trinomi, jednacine sa jednom, dve, tri ili petsto nepoznatih, sinusi, kosinusi i sve te ostale gluposti si nam NEBITNE za zivot, onima kojima to treba neka takve stvari uce na fakultetu i cao zdravo, vaznije je da znamo bar dva strana jezika i to ce nam vise vredeti nego bilo sta drugo, uz to malo informatike, istorije, geografije, biologije i fizicko, a sve ostalo mrs!

nikola

pre 7 godina

Upravo tako. Buducnost jedne drzave lezi u omladini,koja treba biti zdrava,a zdrave navike se delimicno sticu na casovima fizickog vaspitanja. Ovaj sistem gde se matematika forsira zarad 5-10 ucenika je u potpunosti zastareo.

Jovan

pre 7 godina

Ne mislim da treba da se uradi neko "pooštravanje discipline" na časovima fizičkom kao što je neko napisao ranije u komemtarima, već da se krene sa potpuno drugim pristupom. Da ti časovi budu bazirani na zdravoj fizičkoj aktivnosti, a ne na vežbama kojima će se ocenjivati nečije fizičke sposobnosti. Bitno je da deca budu aktivna i da učestvuju. Manje je bitno ko može da uradi više zgibova ili da više golova. Takođe smatram da je ocenjivanje ovog predmeta pogrešno.

velimir d, osnovna skola prvi maj

pre 7 godina

ja sam unistio mnogo talenata jer sam bio los sudia i favorizirao sam ucenike. to nema veze jel ucitelj ili nastavnik fizickog vaspitanja ako je covek loseg karaktera, nepotizm, favorisanje. Nastavnici i ucitelji svi predmeta trebaju da se rekritiraju iz sporta. ako ti mozes da motivises sebe i tako mozes da motivise decu, a ako covek nemoze da motivise sebe kako da motivises druge. Ja se stidim jer sam bio slab nastavnik fizickog ali sad je kasno jer sam penzioner i nemogu vreme vratiti u nazad da ispravim gresku--- .

marija

pre 7 godina

Sin mi trenira u Galebu vec par godina, tako da imam uvid u funkcionisanje ovog kluba. Sve sto je Dragan Jovic ovde izneo, apsolutno je istinitito. On je covek sporta, u najcistijem smislu, i ne pravi samo osvajace medalja-iz njegovog kluba izlaze dobri ljudi. On razume sport, njegovu sustinu i vaznost, i njegove reci bi trebalo da imaju veci odjek. Treba ga saslusati i usvojiti ono sto on prica. Nije fokus samo na najtalentovanijima, na onima koji "mogu nesto da osvoje", sustina je u samom sportu.

rad red disciplina

pre 7 godina

Covek je potpuno u pravu kad je rekao da danas deca samo bleje i uopste nemaju nikakvog interesa ni odgovornosti, a mislim da sport gradi upravo te karakteristike.

Ne volim da budem taj lik koji drobi, kao neki napaceni hejter klinaca i mladih, ali stvarno bi trebalo da se poradi na tome, niko ne moze da mi kaze da za to nema para da se poostri disciplina na obicnom casu fizickog. Sta vredi i da imaju svaki dan cas fizickog, kad nastavnik ne radi nista s njima. Bace im loptu, mozda i budu igrali fudbal ili stagod.

CarloNS

pre 7 godina

Amaterski sport je zdrav po više osnova. Profesionalni sport je u suštini loš po društvo jer stvara mnogo neuspešnih koje je kasnije teško integrisati u društvo.

Sportski analiticar

pre 7 godina

To da li smo sportska nacija zavisi od kriterijuma koji uzmemo. Ako uzmemo kao kriterijum sportske uspehe u prethodnim godinama - jesmo, sportski uspesi u odnosu na velicinu zemlje i broj stanovnika - jesmo, ulaganja u sport - nismo. Ali u realnosti vi kada vidite prosecan cas fizickog vaspitanja videcete pet njih koji rade, ostali sede u farmerkama pored i satro su na ,,postedi'', devojke su jos gore jer se svake nedelje vade na menstruaciju i slicno, kao da cetiri ciklusa mesecno imaju. O uslovima u skolama da ne pricamo, po sto djaka u jednu salu. Time dovodimo u situaciju da talentovana deca nemaju gde da se pokazu i zavole neki sport, osim ako ne treniraju pored skole neki sport.

menjacnica

pre 7 godina

@majstor kvaris.U pravu si ,razlog je sto nije iz Galeba.Pitajte Galeta ko mu je nalazio talente.Svaki klub koji ima reprezentativca dobija dodatna srestva....itd itd.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Више часове музичког и ликовног, више теорије, мање праксе. Гарантујем да би то дало резултате пре него више часова физичког, из веома простог разлога - ко воли, тај се спортом бави и након школе, и преко распуста. Али зато нема ко да учи децу шта је то уметност а шта није, шта уметност нуди и како оплемењује. Битно да се безнадежно форсира математика за по пет талента у разреду, остали гледају да прођу. Углавном, постојећи систем образовања је у 21. веку потпуно бесмислен, посебно у добу када су медији на сваком уређају који постоји а нико их не разуме.

јако и до самог краја

pre 7 godina

И на факултете! Од основне лепо прави професори физичког, ангажовани по потреби, програм усклађен са узрастом и одма' друга песма. Крш дифоваца блеји без посла. Срамота је како смо запуштени, а 'оћемо медаље. Да не причам о редовима у болницама. Младих људи. Срамота је да једна просечна здрава, права девојка не може обичан козлић да прескочи. О момцима да не причамо, ми као клинци ко се не узвере уѕ конопац и врати у секунди мора да вежба сам и спаси се блама.
Драгане господине алал вера и хвала!

Komša

pre 7 godina

@Milan
Naravno.Motoričke vežbe,malo gimnastike,atletike...
Od 5. tek sportovi.I to možemo u školama.Samo škole imaju mogućnosti za tako nešto - svaka škola u opštini bi morala da ima jedan tim iz nekok sporta -košarka,odbojka,rukomet,borilački sportovi...bolje plaćati stručne ljude za to nego uhlebljavati nastavnike veronauke i gradjanskog.Ranije je bar jedna škola u svakoj opštini imala streljačku sekciju - koliko koštaju te puške vazdušne da deca treniraju?
Ne koristimo pravilni resurse koje imamo .
I noje to komunizam ,to je stvar organizacije.Ameri imaju takav sistem.Francizi eksperimentišu sa internatima i prave pomak neki u basketu npr.
Ministarstva školstva,zdravstva ,sporta bi morala zajedno da naprave plan.Izvodljivo je.
Govorim o amaterskom sportu,koji može da napravi dobru bazu za profesionalni ali i da skloni decu sa ulica i poboljša ukupno zdravlje nacije.

Igor

pre 7 godina

Kad jednom odes u bolnicu i lezis 7 dana u krevetu i vidis kako doktor prekoputa u operacionoj sali spasi za to vreme 20 zivota, svih uzrasta i razlicitih stanja onda shvatis da sportisti nisu najbolje sto ova zemlja ima. Samo su marketinski propraceni da svi znaju. Koliko samo nastavnika, profesora, uciteljica, doktora, vatrogasaca ima koji za mizeriju od plate izvode decu na pravi put, spasavaju zivote i cine da se ovaj sistem ne raspadne. Vrhunski sportisti su samo izuzetak a nikako pravilo. Fizicko vaspitanje je osnov a necija medalja na olimpijadi kao sedmica na lotou. Odnosno, sedmica na lotou je ucestalija posto za 4 godine imamo 8 medalja a za to vreme oko 30 ljudi dobije sedmicu gde je verovatnoca jedan na prema 36 miliona.

Sport za sve

pre 7 godina

"...da Ministarstvo uvede časove barem dva ili tri časa fizičkog u sedam dana..."

To je uvedeno već pre nekoliko godina. Na primer, đaci V razreda imaju fizičko vaspitanje dva puta nedeljno, plus jednom nedeljno izborni sport.

Osim toga, priprema i selektovanje sportista za olimpijske igre, svetska i evropska prvenstva, osvajanje medalja, itd. već odavno su postali biznis, i to u celom svetu. Masovni, amaterski sport jeste nešto sasvim drugo, i za to je suštinski važna uloga države u finansiranju neprofitnih, rekreativnih sportskih aktivnosti, bez akcenta na takmičenje, nagrade i sportsku slavu. A od kvantiteta uvek će se naći i kvalitet, koji će preći u profesionalni sport pod profesionalnim uslovima, i, u krajnjoj liniji, osvajati medalje.

Srdjan

pre 7 godina

Imam klinca od sest godina koji igra fudbal skoro dve godine.Naravno to nije treniranje kao sto deca od 9-10 godina treniraju, ali detetu prija.Nijedan trening ne propusta, jedva ceka da krene.Sa 4 godine smo muku mucili sa njim, nemiran i nerazuman, u vrticu su nas upozoravali da je mnogo nemiran i nestasan.Sada je odgovoran i uvek spreman za saradnju.Siguran sam da je sport dosta uticao na njega.Muskulatura i konstitucija apsolutno sportska, moze da trci do sutra.Milina ga gledati.Savet roditeljima sa malom decom, na sport cim postanu sposobni da koliko toliko isprate zahteve trenera.I naravno bez nekih ambicija, treba stvoriti zdrav temelj, to je jedino vazno.

C i n i k

pre 7 godina

Nastavnicima fizickog,u osnovnim skolama,zabranjeno je da drze fizicko deci od 1 do 4 razreda,casove im fizickog drze ucitelji,2 x sedmicno,uglavnom im bace fudbal da igraju. A onda je u 5 razredu dockan da 2 x nedeljno bilo sta urade sa decom. Deca moraju od 1 razreda da se navikavaju na casove fizickog, koji nisu samo fudbal u dvoristu.. U Eu casove fizickog od 1 razreda drze nastavnici fizickog,to je prilika da se zapazi sklonost deteta kako bi do 8 razreda to dete izgradilo sebe kroz neki sport,rukomet,basket,skok u dalj,plivanje..a sada na ovaj nacin,roditelji moraju decu od 1 razreda da vode na neki sport o svom trosku?

Kuki

pre 7 godina

Bravo za predlog. Drzava, drustvo, mediji treba da rade na promociji raznih sportova. Evo na primer sada je to prilika za tekvondo, rvanje, timske sportove. Ali zasto ne promovisati recimo i karate, sport u kom smo tradicionalno dobri, a od Tokija je olimpijski sport. Boks, gimbastika zaboravljeni sportovi, narocito gimnastika. Ako vec brojimo medalje bivsih drzava u kojima smo ziveli treba da znamo da smo prvee medalje na OI osvojili upravo u gimnastici, i da nam je to najtrofejniji sport posle rvanja. I covek je upravu, prvo treba poceti u skolama, usmeriti decu u sto vise sportova. Tu treba i pomoc medija, koji treba da promovisu sto vise sportova i sto vise sampiona. Da deci uzori postanu sportski sampioni, a ne razne starlete, pevacice, kriminalci...

my way

pre 7 godina

У теквондоу изгледа нема веза, плаћања места у екипи, мама и тата, менаџера...свега онога што уништава децу. Свака част!

Majstor Kvaris

pre 7 godina

A zasto niko ne pominje Nadicu Bozanic.. Kadetsku prvakinju Evrope i vicešampionku sveta prosle godine.. Do 52 kg ja mislim... Mozda zato sto nije iz Galeba.. ili postoji neki drugi razlog..??

dusan

pre 7 godina

moja deca kod uciteljice i nemaju fizicko....rade matematiku , kazu to je vaznije!?...i pricali smo pedagogu skole ,i direktoru skole ,i opet nista .!!!

karlo

pre 7 godina

Sve mu je na mestu. Jedino ono za casove fizickog... Deca od 5. Do 8. Razreda imaju tri casa nedeljno ( 2 redovna i 1 cas izabranog sporta ) a ne jedan ili nijedan!

Kaktus

pre 7 godina

Nije valjda da nešto sistemski nije u redu? Nemojte Gdine Joviću sekirati Premijera i botove. Moraće da sazove press konferenciju a oni treću smenu flooda po portalima.

Nikola

pre 7 godina

Ovo je jedan od boljih tekstova koji sam procitao vezanih za sport. Jednostavno se vidi da je pravi covek na pravom mestu i ima znanja i iskustva o celokupnom sistemu funkcionisanja sporta i problemima u njemu.

Offensive Rebound

pre 7 godina

Covek zna znanje. Da je bar 10% ovakvih ljudi u svim nasim sportskim savezima, nama bi puno bolje islo. Ovako pogledajte samo rukometni,teniski,fudbalski savez, bruka i sramota sto naravno i pokazuju rezultati, pametnom dosta..

Toto-ko-tunjo

pre 7 godina

"Moram da istaknem da je to o čemu pričamo, ulaganje sopstvenih sredstava i tome slično, bilo nekada. Sada imamo iza sebe državu, Olimpijski komitet, Ministarstvo za omladinu i sport koji tu decu, koju sam ja već prepoznao i koja su već napravila nekakav rezultat, stavljaju u grupe – koje finansiraju razvojni programi – što je jako bitno"


Ajmo zuti. 3, 2, 1...

nikola

pre 7 godina

Ja sam bio budala, trenirao sam T. tamo pocetkom 90-ih godina u klubu Beograd, tada smo bili jači u svakom smislu od Galeba (Galeta), na kraju kapiram da mi je klub vodila grupa napaljenih likova bez ikakvog plana koja nam je samo pomerila kosti i zglobove, zbog cega i danas imam problema, dok je Gale znao znanje, jbg nije imao ko da mi kaze. Pozdrav coveku.

Milan

pre 7 godina

Fizicko vaspitanje bi trebalo da predaju profesori fizicke kulture, posebno u mladjim razredima i u vrticima, tada je decije telo najosetljivije. I nemoj da neko kaze da uciteljice i vaspitacice to rade dobro, jer ne rade,ne mogu isto da rade uciteljice koje su za fizicko ofrlje edukovane i profesori fizicke kulture koji se 5 godina skoluju za to. Pozdrav

Milan

pre 7 godina

Fizicko vaspitanje bi trebalo da predaju profesori fizicke kulture, posebno u mladjim razredima i u vrticima, tada je decije telo najosetljivije. I nemoj da neko kaze da uciteljice i vaspitacice to rade dobro, jer ne rade,ne mogu isto da rade uciteljice koje su za fizicko ofrlje edukovane i profesori fizicke kulture koji se 5 godina skoluju za to. Pozdrav

Igor

pre 7 godina

Kad jednom odes u bolnicu i lezis 7 dana u krevetu i vidis kako doktor prekoputa u operacionoj sali spasi za to vreme 20 zivota, svih uzrasta i razlicitih stanja onda shvatis da sportisti nisu najbolje sto ova zemlja ima. Samo su marketinski propraceni da svi znaju. Koliko samo nastavnika, profesora, uciteljica, doktora, vatrogasaca ima koji za mizeriju od plate izvode decu na pravi put, spasavaju zivote i cine da se ovaj sistem ne raspadne. Vrhunski sportisti su samo izuzetak a nikako pravilo. Fizicko vaspitanje je osnov a necija medalja na olimpijadi kao sedmica na lotou. Odnosno, sedmica na lotou je ucestalija posto za 4 godine imamo 8 medalja a za to vreme oko 30 ljudi dobije sedmicu gde je verovatnoca jedan na prema 36 miliona.

dusan

pre 7 godina

moja deca kod uciteljice i nemaju fizicko....rade matematiku , kazu to je vaznije!?...i pricali smo pedagogu skole ,i direktoru skole ,i opet nista .!!!

Srdjan

pre 7 godina

Imam klinca od sest godina koji igra fudbal skoro dve godine.Naravno to nije treniranje kao sto deca od 9-10 godina treniraju, ali detetu prija.Nijedan trening ne propusta, jedva ceka da krene.Sa 4 godine smo muku mucili sa njim, nemiran i nerazuman, u vrticu su nas upozoravali da je mnogo nemiran i nestasan.Sada je odgovoran i uvek spreman za saradnju.Siguran sam da je sport dosta uticao na njega.Muskulatura i konstitucija apsolutno sportska, moze da trci do sutra.Milina ga gledati.Savet roditeljima sa malom decom, na sport cim postanu sposobni da koliko toliko isprate zahteve trenera.I naravno bez nekih ambicija, treba stvoriti zdrav temelj, to je jedino vazno.

Kaktus

pre 7 godina

Nije valjda da nešto sistemski nije u redu? Nemojte Gdine Joviću sekirati Premijera i botove. Moraće da sazove press konferenciju a oni treću smenu flooda po portalima.

CarloNS

pre 7 godina

Amaterski sport je zdrav po više osnova. Profesionalni sport je u suštini loš po društvo jer stvara mnogo neuspešnih koje je kasnije teško integrisati u društvo.

nikola

pre 7 godina

Ja sam bio budala, trenirao sam T. tamo pocetkom 90-ih godina u klubu Beograd, tada smo bili jači u svakom smislu od Galeba (Galeta), na kraju kapiram da mi je klub vodila grupa napaljenih likova bez ikakvog plana koja nam je samo pomerila kosti i zglobove, zbog cega i danas imam problema, dok je Gale znao znanje, jbg nije imao ko da mi kaze. Pozdrav coveku.

C i n i k

pre 7 godina

Nastavnicima fizickog,u osnovnim skolama,zabranjeno je da drze fizicko deci od 1 do 4 razreda,casove im fizickog drze ucitelji,2 x sedmicno,uglavnom im bace fudbal da igraju. A onda je u 5 razredu dockan da 2 x nedeljno bilo sta urade sa decom. Deca moraju od 1 razreda da se navikavaju na casove fizickog, koji nisu samo fudbal u dvoristu.. U Eu casove fizickog od 1 razreda drze nastavnici fizickog,to je prilika da se zapazi sklonost deteta kako bi do 8 razreda to dete izgradilo sebe kroz neki sport,rukomet,basket,skok u dalj,plivanje..a sada na ovaj nacin,roditelji moraju decu od 1 razreda da vode na neki sport o svom trosku?

Nikola

pre 7 godina

Ovo je jedan od boljih tekstova koji sam procitao vezanih za sport. Jednostavno se vidi da je pravi covek na pravom mestu i ima znanja i iskustva o celokupnom sistemu funkcionisanja sporta i problemima u njemu.

јако и до самог краја

pre 7 godina

И на факултете! Од основне лепо прави професори физичког, ангажовани по потреби, програм усклађен са узрастом и одма' друга песма. Крш дифоваца блеји без посла. Срамота је како смо запуштени, а 'оћемо медаље. Да не причам о редовима у болницама. Младих људи. Срамота је да једна просечна здрава, права девојка не може обичан козлић да прескочи. О момцима да не причамо, ми као клинци ко се не узвере уѕ конопац и врати у секунди мора да вежба сам и спаси се блама.
Драгане господине алал вера и хвала!

rad red disciplina

pre 7 godina

Covek je potpuno u pravu kad je rekao da danas deca samo bleje i uopste nemaju nikakvog interesa ni odgovornosti, a mislim da sport gradi upravo te karakteristike.

Ne volim da budem taj lik koji drobi, kao neki napaceni hejter klinaca i mladih, ali stvarno bi trebalo da se poradi na tome, niko ne moze da mi kaze da za to nema para da se poostri disciplina na obicnom casu fizickog. Sta vredi i da imaju svaki dan cas fizickog, kad nastavnik ne radi nista s njima. Bace im loptu, mozda i budu igrali fudbal ili stagod.

Sportski analiticar

pre 7 godina

To da li smo sportska nacija zavisi od kriterijuma koji uzmemo. Ako uzmemo kao kriterijum sportske uspehe u prethodnim godinama - jesmo, sportski uspesi u odnosu na velicinu zemlje i broj stanovnika - jesmo, ulaganja u sport - nismo. Ali u realnosti vi kada vidite prosecan cas fizickog vaspitanja videcete pet njih koji rade, ostali sede u farmerkama pored i satro su na ,,postedi'', devojke su jos gore jer se svake nedelje vade na menstruaciju i slicno, kao da cetiri ciklusa mesecno imaju. O uslovima u skolama da ne pricamo, po sto djaka u jednu salu. Time dovodimo u situaciju da talentovana deca nemaju gde da se pokazu i zavole neki sport, osim ako ne treniraju pored skole neki sport.

Majstor Kvaris

pre 7 godina

A zasto niko ne pominje Nadicu Bozanic.. Kadetsku prvakinju Evrope i vicešampionku sveta prosle godine.. Do 52 kg ja mislim... Mozda zato sto nije iz Galeba.. ili postoji neki drugi razlog..??

my way

pre 7 godina

У теквондоу изгледа нема веза, плаћања места у екипи, мама и тата, менаџера...свега онога што уништава децу. Свака част!

Komša

pre 7 godina

@Milan
Naravno.Motoričke vežbe,malo gimnastike,atletike...
Od 5. tek sportovi.I to možemo u školama.Samo škole imaju mogućnosti za tako nešto - svaka škola u opštini bi morala da ima jedan tim iz nekok sporta -košarka,odbojka,rukomet,borilački sportovi...bolje plaćati stručne ljude za to nego uhlebljavati nastavnike veronauke i gradjanskog.Ranije je bar jedna škola u svakoj opštini imala streljačku sekciju - koliko koštaju te puške vazdušne da deca treniraju?
Ne koristimo pravilni resurse koje imamo .
I noje to komunizam ,to je stvar organizacije.Ameri imaju takav sistem.Francizi eksperimentišu sa internatima i prave pomak neki u basketu npr.
Ministarstva školstva,zdravstva ,sporta bi morala zajedno da naprave plan.Izvodljivo je.
Govorim o amaterskom sportu,koji može da napravi dobru bazu za profesionalni ali i da skloni decu sa ulica i poboljša ukupno zdravlje nacije.

Offensive Rebound

pre 7 godina

Covek zna znanje. Da je bar 10% ovakvih ljudi u svim nasim sportskim savezima, nama bi puno bolje islo. Ovako pogledajte samo rukometni,teniski,fudbalski savez, bruka i sramota sto naravno i pokazuju rezultati, pametnom dosta..

Sport za sve

pre 7 godina

"...da Ministarstvo uvede časove barem dva ili tri časa fizičkog u sedam dana..."

To je uvedeno već pre nekoliko godina. Na primer, đaci V razreda imaju fizičko vaspitanje dva puta nedeljno, plus jednom nedeljno izborni sport.

Osim toga, priprema i selektovanje sportista za olimpijske igre, svetska i evropska prvenstva, osvajanje medalja, itd. već odavno su postali biznis, i to u celom svetu. Masovni, amaterski sport jeste nešto sasvim drugo, i za to je suštinski važna uloga države u finansiranju neprofitnih, rekreativnih sportskih aktivnosti, bez akcenta na takmičenje, nagrade i sportsku slavu. A od kvantiteta uvek će se naći i kvalitet, koji će preći u profesionalni sport pod profesionalnim uslovima, i, u krajnjoj liniji, osvajati medalje.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Више часове музичког и ликовног, више теорије, мање праксе. Гарантујем да би то дало резултате пре него више часова физичког, из веома простог разлога - ко воли, тај се спортом бави и након школе, и преко распуста. Али зато нема ко да учи децу шта је то уметност а шта није, шта уметност нуди и како оплемењује. Битно да се безнадежно форсира математика за по пет талента у разреду, остали гледају да прођу. Углавном, постојећи систем образовања је у 21. веку потпуно бесмислен, посебно у добу када су медији на сваком уређају који постоји а нико их не разуме.

marko

pre 7 godina

Da odgovorim komentatoru koji je rekao da je matematika najnebitniji predmet. Postovani ja sam bivsi sportista koji je trenirao odbojku a sada pratim gotovo svaki sport. Problem je sto vi i dok pisete ovaj komentar uopste ne razmisljate kako recimo funkcionise telefon, kompjuter to su vama orudja za rad ali neko ih je morao stvoriti. Dakle sport jeste bitan ali je u ovoj euforiji oko OI pomalo postao precenjena kategorija. Gospodin je iznimno uspesan u svom poslu i ovu nagradu od 40 000€ je zasluzio daleko vise nego oni politicari koji je stavljaju u dzep. Ali zar nisu zasluzili hirurzi, naucnici i sl. Jesu, ali je ne dobijaju, nego imaju sramotno male plate pa cak i u odnosu na nagradjene sportiste.

Komsa

pre 7 godina

Trenirao sam tkd 90ih godina u Galebu i imao prilike da radim 5 godina sa Galetom na pocetku njegove karijere. Covek je i tada bio odlican trener, veliki covek i jako dobar motivator. Disciplinu je uvek drzao na nivou i s vremene na vreme nas je propitivao o uspehu u skoli. Ko je u dnevniku imao jedinice i dvojke nije mogao da trenira dok ih ne popravi. Zelim mu puno srece u daljem radu, a roditeljima savet da ko posalje dete na tkd od malih nogu, nece se pokajati (ja za moje nisam :)).

karlo

pre 7 godina

Sve mu je na mestu. Jedino ono za casove fizickog... Deca od 5. Do 8. Razreda imaju tri casa nedeljno ( 2 redovna i 1 cas izabranog sporta ) a ne jedan ili nijedan!

hogar

pre 7 godina

Nisam opterećen da mi deca budu vrhunski sportisti, treniraju čas ovo čas ono. Važno je zbog razvoja, ali je isto tako tužno što mi treba 8-9.000 hiljada za članarinu mesečno e to ne znam kako da namaknem plus svako malo im treba nešto od opreme. Kada sam ja bio njihovih godina trenirao sam svake godine nešto drugo, i to besplatno, a da ne pričam kad odem u klub prvo pitanje jel imaš kopačke, kažem nemam, daju mi neke i cepaj na livadu.
To je problem, što ko nema para ne može ništa ni da trenira.

Kuki

pre 7 godina

Bravo za predlog. Drzava, drustvo, mediji treba da rade na promociji raznih sportova. Evo na primer sada je to prilika za tekvondo, rvanje, timske sportove. Ali zasto ne promovisati recimo i karate, sport u kom smo tradicionalno dobri, a od Tokija je olimpijski sport. Boks, gimbastika zaboravljeni sportovi, narocito gimnastika. Ako vec brojimo medalje bivsih drzava u kojima smo ziveli treba da znamo da smo prvee medalje na OI osvojili upravo u gimnastici, i da nam je to najtrofejniji sport posle rvanja. I covek je upravu, prvo treba poceti u skolama, usmeriti decu u sto vise sportova. Tu treba i pomoc medija, koji treba da promovisu sto vise sportova i sto vise sampiona. Da deci uzori postanu sportski sampioni, a ne razne starlete, pevacice, kriminalci...

Jovan

pre 7 godina

Ne mislim da treba da se uradi neko "pooštravanje discipline" na časovima fizičkom kao što je neko napisao ranije u komemtarima, već da se krene sa potpuno drugim pristupom. Da ti časovi budu bazirani na zdravoj fizičkoj aktivnosti, a ne na vežbama kojima će se ocenjivati nečije fizičke sposobnosti. Bitno je da deca budu aktivna i da učestvuju. Manje je bitno ko može da uradi više zgibova ili da više golova. Takođe smatram da je ocenjivanje ovog predmeta pogrešno.

Game of thrones

pre 7 godina

Kad se napravi rezultat sve je bajno i sjajno .Pobednici koriste svojih 5 min i to to tako treba da bude.Ali ta priča o sistematskom ulaganju i pomoći države koja je ovde izneta vređa inteligenciju bar nas koji smo u tkd.Razumem da treba da se dobiju pare ali bar pertle da vire.Ta Tijana je bandal naučila u nekom 2 klubu pa nisam čuo ni hvala tom čoveku.U prošloj godini je osvojeno preko 20 medalja sto evropskih i svetskih u svim selekcijama pa nisu samo OI merilo.Gde su ta deca, kao nacionalni trener valjda treba spomenuti i nekog van Galeba.Ali ko je ispod kruške taj jede kruške a ostali mogu da gledaju.Srbija!

Pitagora rules

pre 7 godina

moja deca kod uciteljice i nemaju fizicko....rade matematiku , kazu to je vaznije!?...i pricali smo pedagogu skole ,i direktoru skole ,i opet nista .!!!

@(dusan, 26. avgust 2016 22:52)


Matematika je najmanje bitan predmet u skoli kojim se kroz nase skolstvo decenijama unazad opteteguju generacije i generacije ucenika, nama su iz matematike potrebne neke najosnovnije stvari poput racunskoi operacija i izracunavanja povrsine ili zapremine necega, sve ostalo kao sto su: polinomi, binomi, trinomi, jednacine sa jednom, dve, tri ili petsto nepoznatih, sinusi, kosinusi i sve te ostale gluposti si nam NEBITNE za zivot, onima kojima to treba neka takve stvari uce na fakultetu i cao zdravo, vaznije je da znamo bar dva strana jezika i to ce nam vise vredeti nego bilo sta drugo, uz to malo informatike, istorije, geografije, biologije i fizicko, a sve ostalo mrs!

belzebub

pre 7 godina

Nastavnik fizičkog treba da bude kao lični trener holivudskih zvezda i radi sa svakim detetom individualno. Program prilagođen za svako dete. Rad na generalnoj fizičkoj spremnosti (kardio, fleksibilnost, snaga, izdržljivost). Rad na fizičkom obrazovanju, kad izađu iz škole da znaju sve što im je potrebno od ishrane do izbora vežbi da održavaju zdravo i funkcionalno telo do kraja života.

Profesionalni sport nema veze sa zdravljem. I osim povremene kolektivne histerije u medijima, nema neke preterane koristi za društvo. Opsesija medaljama je potpuno beskorisna. Evo Amerikanci imaju hiper kompetetivan sistem pravljenja sportista još u školama i brojem medalje razvale sve na olimpijadi, ali nacija koja je takođe sinonim za ulični kriminal, lošu ishranu, gojaznosti i gomilom zdravstvenih problema koji dolaze uz nju.

Školski program pravi kolekcija neambicioznih istrošenih baba i deda onako pomodarski, odokativno i napamet, bez jasno definisanog cilja. Tako da imate gomilu nepotrebnih stvari a izostavljeno je ono što će direktno definisati kvalitet vašeg života, kao što su kvalitetno i smisleno fizičko/zdravstveno obrazovanje, ekonomija i preduzetništvo, socijalne veštine, itd.

Ali... da ne tupim dalje. Navalite sa minusima :)

marija

pre 7 godina

Sin mi trenira u Galebu vec par godina, tako da imam uvid u funkcionisanje ovog kluba. Sve sto je Dragan Jovic ovde izneo, apsolutno je istinitito. On je covek sporta, u najcistijem smislu, i ne pravi samo osvajace medalja-iz njegovog kluba izlaze dobri ljudi. On razume sport, njegovu sustinu i vaznost, i njegove reci bi trebalo da imaju veci odjek. Treba ga saslusati i usvojiti ono sto on prica. Nije fokus samo na najtalentovanijima, na onima koji "mogu nesto da osvoje", sustina je u samom sportu.

Zeka

pre 7 godina

U Madjarskoj je uvedeno fizicko svaki dan, sto se ogleda i zdravlju nacije plus u uspesima u raznim sportovima. Umesto Zvezde i Partizana u fudbalu, sponzori bi za istr pare mogli da finansiraju 10 malih sportova u kojima bismo imali svetske i olimpijske sampione. Sta se desilo sa dizacima tegova, nekada smo bili sila, to je veoma jeftin sport!

Mirk

pre 7 godina

Matematika nejnebitniji predmet? Bas je matematika jedan od predmeta koji vredi uciti u skoli.
Zar Matematika iskljucuje fizicko? Meni su to bili omiljeni predmeti.
Predmeti koji se baziraju na pamcenju i reprodukovanju podataka su oni koje treba ukinuti ili bar ograniciti.
U danasnje vreme, kada se do informacija dolazi veoma lako, upravo takvi predmeti postaju suvisni.
Matematika nije samo sinus i kosinus, to je nacin razmisljanja.
Nije dakle dilema, matematika ili fizicko. I matematika i fizicko.

Peđa

pre 7 godina

Koliko priče o sistemskom radu, a zaboravio da pomene da Tijana nije potekla iz njegovog kluba i da je tamo prešla neposredno pred crni pojas, te da su ona i njena sestra iako su presle iz manjeg kluba (TKD Vidikovac) dominirale u velikom Galebu, koji šatro razvija šampione od malih nogu. Sad da ga pitate ko u njegovom klubu ima koliko bodova za reprezentaciju sigurno da nema pojma, a ni niko od njegovog stručnog tima to ne zna. Vešto manipulisanje je veliki talenat. Njegov klub je jedan od najskupljih, a ovamo priča o sportu za sve!!!

menjacnica

pre 7 godina

@majstor kvaris.U pravu si ,razlog je sto nije iz Galeba.Pitajte Galeta ko mu je nalazio talente.Svaki klub koji ima reprezentativca dobija dodatna srestva....itd itd.

vostani carice

pre 7 godina

moja deca kod uciteljice i nemaju fizicko....rade matematiku , kazu to je vaznije!?...i pricali smo pedagogu skole ,i direktoru skole ,i opet nista .!!!(dusan, 26. avgust 2016 22:52)

FIZICKO JE 10 PUTA VAZNIJE OD MATEMATIKE

Nikola

pre 7 godina

Juce citam clanak o tome kako NY Times hvali Beograd, a onda razocaran i desetine negativnih komentara (i stotine preporuka istih) o tome kako je BG kasaba, selo, katastrofa... Kako je lepo videti i ljude koji pozitivno gledaju na stvari. Verujem da je u pristupu i nacinu gledanja na zivot najveca razlika izmedju uspesnih i neuspesnih ljudi. Bravo, Jovicu!

nikola

pre 7 godina

Upravo tako. Buducnost jedne drzave lezi u omladini,koja treba biti zdrava,a zdrave navike se delimicno sticu na casovima fizickog vaspitanja. Ovaj sistem gde se matematika forsira zarad 5-10 ucenika je u potpunosti zastareo.

mrmlj

pre 7 godina

citam koliko ljudi pise kako je matematika nebitna i povezujem te komentare sa onima "ko to radi za vise od 25.000 mesecno?" na vestima o prosecnoj plati.

da li je moguce da je toliko vas u potpunosti promasilo poentu ucenja matematike?
evo, da se jasno i glasno kaze - poenta nije da zapamtite sve formule i "cake", da 20-30 godina kasnije znate da uradite sve sto ste ucili, nego da kroz ucenje matematike naucite da razmisljate na odredjeni nacin, da usvojite vestine resavanja problema, da znate da povezujete stvari.
isto kao sto poenta citanja knjige nije da zapamtite svaku recenicu koju ste procitali vec da uvidite stvari iz nekog drugog ugla, da razmislite o onome sto ste procitali i da mozda promeni vas pogled na svet.

HanSolo

pre 7 godina

Tačno! Gledajte koje nacije su u svetskom vrhu?! U svim tim nacijama učenici imaju fizički čak i tri puta nedeljno.. Neradi se o nekim fizičkim spremnosti neko u tome da se probudi interesovanje za sport deci, a ne da igraju tv igrice kao danas.. A i dokazano je da deca bolje uče sa što više fizičkim časova.. Samo to još nije došlo do nas... Mi smo 50 godina iza svih.. Kod nas, Rusa i kod Bugara se isto tako "pametno" i najviše puši u evropi.. Šta Evropa zna.. Oni nisu tako razvijeni kao mi i rusi.. Užas..

Milan

pre 7 godina

Izgleda da je ovaj trener najveća zvezda naše ekspedicije, možda nismo čuli za uspehe tekvondista, ali za uspehe ovog trenera ne možemo da ne čujemo, toliko voli da priča da mu je i sam ministar jednom rekao da ućuti, jer drugi nisu mogli doći do reči od njega na prijemu povodom osvajanja medalja!
Izgleda da ovolika zahvalnost MOS-u da se malo opravda za svoje "grehe" kod istih!

gore ruke tri, cet'ri

pre 7 godina

Gale objasnio sustinu sporta u jednom intervjuu, pa majstore! Ovo je za arhivu. Elem, mnogi banalizuju fizicke aktivnosti ne gledajuci sustinu. Deca od malena moraju da usvajaju automatizme. Ustajanja, spremanja, dolaska na vreme, dogovora, razgovora i postovanja autoriteta. Niz malih a velikih zivotnih stvari. Sve se to moze prakticno proci kroz bilo koji sport. Ma i folklor, ples. Evo karate ili dzudo npr. Klubova ima svuda, clanarine svima prihvatljive. Ne moraju se napraviti sampioni ali to dete izlazi sa stecenim navikama. Niko ne iskljucuje da isto to dete moze biti i IT strucnjak. Zadrigli kabadahija sigurno nece biti, a to je vec velika pobeda. Na nama je ciniti, Dragana Jovica ima ako ih trazite.

Milan

pre 7 godina

@ksenija

Članarina u Gelebu je više nego duplo veća od pomenute plus se plaća svaki mesec dolazili na trening ili ne. Drugo, u Srbiji postoje 90 klubova iz kojih takođe izlaze šampioni, ali medijski oni ne mogu da dođu do izražaja. Niko ne zna trenere Dragane Gladović (Šabac) i Damira Fejzića (Vršac) koji su bili na OI u Londonu 2012, zapitajmo zašto se propagira samo jedan klub i jedan trener?
Ako ćemo pravo, ovo su lošije OI po pitanju TKD, London 3 tkd-sta - 1 zlato, Rio 2 tkd-sta - 1 srebro, ali mi uvek iz poraza pravimo pobede!

marija

pre 7 godina

Sport nije samo medalja, to je bukvalno DUH, nacin zivota, princip... Fer ponasanje, postenje, pristojnost, upornost, mentalna stabilnost... Sve to. Kada se govori o sportu u Srbiji, koji je u zapecku, licno nikad ne mislim na ulaganje u medalje, vec na stanje svesti nacije. I vec sam pisala da mi sin trenira u Galebu, e pa vidite, kada se broji, moze da se broji na srpskom, a moze i na nekoliko jezika sveta pored srpskog. Pitajte one koji treniraju u Galebu na koliko jezika umeju da broje. Na puno. Pitajte zasto svi obozavaju svoje trenere i trude se, koliko zbog sebe, toliko i zbog njih, da i njima dokazu da su uspeli da nauce. I koliko postovanja imaju prema Galetu, pa se na polaganjima trude da se ne obrukaju, da ne obrukaju svoje trenere, ni sam klub. Ja imam dokaz u vidu poboljsanja motorike, ravnoteze, refleksa...,ne tezimo ka profesionalnom sportu. I zato uporno govorim da je i Galeb jedan od bitnih cinilaca u vaspitanju mog deteta. Velika pomoc. E na taj segment sporta treba obratiti paznju na nivou zemlje. Ne na medalje.

kakav naslov takav komentar

pre 7 godina

Ulaganje u skolski sport je sistemsko ulaganje koje ne postoji u Srbiji. Ali se svi prave blesavi. Lako je dati novac osvajacu medalje, treba ulagati u buducnost i nove generacije. Nazalost to se ovde nece desiti jer o tim stvarima odlucuju diletanti i neznalice.

Aleksandar

pre 7 godina

Moje dete trenira tekvondo na Vozdovcu .Uzas jedan sta se radi.Toliko se vrsi pritisak na roditelje da svoja sredstva ulazu na besmislena putovanja i takmicenja .To se zove manipulacija.Ima i napaljenih roditelja tako da je to dobitna kombinacija za OI?
(hogat, 27. avgust 2016 11:16)

Ima na Vozdovcu više klubova, probate par treninga u svakom i nađete šta vam odgovara, svako će vam dati par besplatnih probnih treninga!

Jovicu fireru

pre 7 godina

Cuti Dragane, proglasice te uskoro desnicarem i nacionalistom jer zelis zdravu omladinu i rezultate.
Gusis gradjansku slobodu.

poki

pre 7 godina

Fizičko svaki dan, ali ono šta deca žele. Izbaciti gimnastiku, uvedite sportove sa loptom, atletiku, plivanje i slično. Dosta je bilo prisile, komunističkog svi mogu sve. Ko šta želi, hoće ili može treba da se forsira i uvede. Tako će se napraviti šampioni, ne pod strahom i prisilom!

Silver Surfer

pre 7 godina

Najveci podbacaj je u periodu od trece godine do polaska u skolu. Tada pokret nije znacajan samo za igru, za otkrivanje neceg novog i upoznavanje sveta oko sebe vec i aktivno ucestvuje u razvoju mozga. Zanemarivanjem ili sputavanjem dece sa se krecu, trce, igraju razlicite igre, ustvari, dooprinosimo tome da se mozak ne razvija adekvatno. Mnogo razloga utice na to: prenatrpane vrticke grupe, potenciranje bezbednosti dece sto se cesto primenjuje tako sto deca sede, prezasticivanje od strane roditelja koji, nekad, i zbog najmanje ogrebotine znaju da naprave haos, zanemarenost nekih starih igara poput lastisa ili klikera koje uticu i na ovladavanje nekim vestinama kasnije neophodnim zaskolu, needukovanost roditelja, vaspitaca i nastavnika o znacaju motorickog razvoja.....
Onda, u skoli, dete ne moze da prati gradivo, pisanje, citanje ili matematika lose idu. I od dece koja ne bi trebalo da imaju nikakav problem pravimo decu sa problemom. I u ranom skolskom uzrastu moguce je otkloniti ove probleme ali ne pukim bubanjem skolskog gradiva. Da bi se ovo izbeglo potrebno je dati punu slobodu onima koji rade sa decom da pospesuju motoricki razvoj dece cak i po cenu neke ogrebotine ili modrice (i to je vrsta iskustvenog ucenja). Na taj nacin se stvara zdrava osnova koja omogucava adekvatan razvoj deteta a roditelje ne kosta nista . Profesionalni sport je sasvim druga prica.

LEGENDA

pre 7 godina

Iskreno i duboko poštovanje za Dragana Jovića, sav njegov rad i trud i sve ono što je rekao u ovom intervjuu. I da nam stvori još Milica i Tijani. Živeo!

milojko

pre 7 godina

Sve ovo može da bude tačno i prihvatljivo. Ipak, pitanje je izbor sporta. Ko ili šta bira sportove prioritete? Kako je Srbija postala najbolja u svetu u vaterpolu kad bar pola njenih građana ne ume da pliva? Ili u ovoj istočnjačkoj veštini koja ne privlači ničim posmatrača. To nije naša tradicija ni nas stil ma koliko neko to forsirao. Cilj je masovan sport a ovo nikada neće postati.

hogat

pre 7 godina

Moje dete trenira tekvondo na Vozdovcu .Uzas jedan sta se radi.Toliko se vrsi pritisak na roditelje da svoja sredstva ulazu na besmislena putovanja i takmicenja .To se zove manipulacija.Ima i napaljenih roditelja tako da je to dobitna kombinacija za OI😂

Ksenija

pre 7 godina

Vozdovac je velika opstina.Mislim da bi TK Galeb trebao da nadje pogodno mesto i oformi klub i na toj lokaciji.Clanarina recimo 2000 din da se privuku mladi sa malo nizom cenom,pa popusti za dvoje dece.Ne svidja mi se sto se ovde provlaci da Tijanini roditelji nisu imali da palacaju treninge.Njih je koliko sam procitao 4 .To je veliki iznos na mesecnom nivou,A svidja mi se sto drzava hoce da finansira talentovanu decu.U Zrenjaninu je tekvondo 1000 din mesecno.Zasto su cene u Beogradu tako visoke ?Kakvo nam je stanje u drzavi tako je u sportu,

Toto-ko-tunjo

pre 7 godina

"Moram da istaknem da je to o čemu pričamo, ulaganje sopstvenih sredstava i tome slično, bilo nekada. Sada imamo iza sebe državu, Olimpijski komitet, Ministarstvo za omladinu i sport koji tu decu, koju sam ja već prepoznao i koja su već napravila nekakav rezultat, stavljaju u grupe – koje finansiraju razvojni programi – što je jako bitno"


Ajmo zuti. 3, 2, 1...

B&W

pre 7 godina

@Kibox, 27. avgust 2016 10:25)
Gospodin Hogar je rekao decu ( množina) tako da 9.000 mesečno za npr. dvoje dece je u skladu sa vašim cenovnikom. Ne napadajte čoveka na prvu, kad je potpuno u pravu. Pozdrav.

nista o nicemu

pre 7 godina

ja sam kao dete 80tih imao 4-5 dana fizičko .....i kad ga nema basket i fudbal posle skole iz verskih i drugih ubedjenja :-)
(eki, 26. avgust 2016 21:57)

Iz verskih ubedjenja 80tih dobili smo ono 90tih, ne bih rekao da je bilo produktivno.

NikolaNS

pre 7 godina

@kibox
covek je u komentaru lepo napisao deca, znaci ne jedno dete, pa ti sad to sto si napisao pomnozi sa 2 ili 3 i vidi koliko izadje mesecno za decu, ne jedno dete.

Kibox

pre 7 godina

Nisam opterećen da mi deca budu vrhunski sportisti, treniraju čas ovo čas ono. Važno je zbog razvoja, ali je isto tako tužno što mi treba 8-9.000 hiljada za članarinu mesečno e to ne znam kako da namaknem plus svako malo im treba nešto od opreme. Kada sam ja bio njihovih godina trenirao sam svake godine nešto drugo, i to besplatno, a da ne pričam kad odem u klub prvo pitanje jel imaš kopačke, kažem nemam, daju mi neke i cepaj na livadu.
To je problem, što ko nema para ne može ništa ni da trenira.
(hogar, 27. avgust 2016 09:52

Ee jeste sad, 8-9000. Ne preteruj. Ima tekvondo na Čukarickoj padini(ne pominjem naziv da ne bi ispalo da reklamiram) za 3000 mesecno, 3x nedeljno, vrhunski klub. Kosarka i slicno ima klubova oko 5000, fudbal nema saanse da je vise od 4000. Borilacki sportovi 3-4000 vrh glave, sve preko toga je bas teski bezobrazluk iako ja licno me bih dao vise od 3000-3500.
A za opremu za vecinu sportova ti trebaju patike, i za borilacke mozes par meseci da se slepas bez icega, u trenerci.

boban

pre 7 godina

Crni pojas se dobija i sa 10 godina,i ako ti trener pokloni neki od prethodnih,a mozes i da zasluzis.Mada i vestina i znanje realno nemaju veze sa pojasom.Zasto pominjete TK Vidikovac kakve veze ima gde je ona pre bila? Mozda se javi i tk Beograd jer i tamo je bila.Generalno ko je bio spreman da ulozi u takmicara i veruje u njega? Tkd Galeb.Covek je gospodin ima imidz svetkog trenera.Ostali? Ne bih komentarisao

velimir d, osnovna skola prvi maj

pre 7 godina

ja sam unistio mnogo talenata jer sam bio los sudia i favorizirao sam ucenike. to nema veze jel ucitelj ili nastavnik fizickog vaspitanja ako je covek loseg karaktera, nepotizm, favorisanje. Nastavnici i ucitelji svi predmeta trebaju da se rekritiraju iz sporta. ako ti mozes da motivises sebe i tako mozes da motivise decu, a ako covek nemoze da motivise sebe kako da motivises druge. Ja se stidim jer sam bio slab nastavnik fizickog ali sad je kasno jer sam penzioner i nemogu vreme vratiti u nazad da ispravim gresku--- .

Bocko

pre 7 godina

Tijanin otac je rekao za novine da ih je Gale ,zbog teske finansijske situacije,oslobodio placanja clanarine kada je ona imala 11 godina.Kako onda nije najzasluzniji za njen razvoj,kada ju je sve to vreme trenirao u Galebu.Slazem se sa postidjenim profesorom fizickog.Bilo je zaist mnogo nepotizma i svakojake nestrucnosti u osnovnim i srednjim skolama,koji su mnoge talente udaljili od sporta.

karudijan

pre 7 godina

Ma samo sport, svi ce da postanu sampioni i da se obogate od toga...Sto bi rekli Atheist rap - rec dve o biznisu:"...es fabrike, svi napolje, svi na fudbal da trenirate. Ajd zdravo"

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Више часове музичког и ликовног, више теорије, мање праксе. Гарантујем да би то дало резултате пре него више часова физичког, из веома простог разлога - ко воли, тај се спортом бави и након школе, и преко распуста. Али зато нема ко да учи децу шта је то уметност а шта није, шта уметност нуди и како оплемењује. Битно да се безнадежно форсира математика за по пет талента у разреду, остали гледају да прођу. Углавном, постојећи систем образовања је у 21. веку потпуно бесмислен, посебно у добу када су медији на сваком уређају који постоји а нико их не разуме.

Toto-ko-tunjo

pre 7 godina

"Moram da istaknem da je to o čemu pričamo, ulaganje sopstvenih sredstava i tome slično, bilo nekada. Sada imamo iza sebe državu, Olimpijski komitet, Ministarstvo za omladinu i sport koji tu decu, koju sam ja već prepoznao i koja su već napravila nekakav rezultat, stavljaju u grupe – koje finansiraju razvojni programi – što je jako bitno"


Ajmo zuti. 3, 2, 1...

Pitagora rules

pre 7 godina

moja deca kod uciteljice i nemaju fizicko....rade matematiku , kazu to je vaznije!?...i pricali smo pedagogu skole ,i direktoru skole ,i opet nista .!!!

@(dusan, 26. avgust 2016 22:52)


Matematika je najmanje bitan predmet u skoli kojim se kroz nase skolstvo decenijama unazad opteteguju generacije i generacije ucenika, nama su iz matematike potrebne neke najosnovnije stvari poput racunskoi operacija i izracunavanja povrsine ili zapremine necega, sve ostalo kao sto su: polinomi, binomi, trinomi, jednacine sa jednom, dve, tri ili petsto nepoznatih, sinusi, kosinusi i sve te ostale gluposti si nam NEBITNE za zivot, onima kojima to treba neka takve stvari uce na fakultetu i cao zdravo, vaznije je da znamo bar dva strana jezika i to ce nam vise vredeti nego bilo sta drugo, uz to malo informatike, istorije, geografije, biologije i fizicko, a sve ostalo mrs!

karlo

pre 7 godina

Sve mu je na mestu. Jedino ono za casove fizickog... Deca od 5. Do 8. Razreda imaju tri casa nedeljno ( 2 redovna i 1 cas izabranog sporta ) a ne jedan ili nijedan!

dusan

pre 7 godina

moja deca kod uciteljice i nemaju fizicko....rade matematiku , kazu to je vaznije!?...i pricali smo pedagogu skole ,i direktoru skole ,i opet nista .!!!

јако и до самог краја

pre 7 godina

И на факултете! Од основне лепо прави професори физичког, ангажовани по потреби, програм усклађен са узрастом и одма' друга песма. Крш дифоваца блеји без посла. Срамота је како смо запуштени, а 'оћемо медаље. Да не причам о редовима у болницама. Младих људи. Срамота је да једна просечна здрава, права девојка не може обичан козлић да прескочи. О момцима да не причамо, ми као клинци ко се не узвере уѕ конопац и врати у секунди мора да вежба сам и спаси се блама.
Драгане господине алал вера и хвала!

nista o nicemu

pre 7 godina

ja sam kao dete 80tih imao 4-5 dana fizičko .....i kad ga nema basket i fudbal posle skole iz verskih i drugih ubedjenja :-)
(eki, 26. avgust 2016 21:57)

Iz verskih ubedjenja 80tih dobili smo ono 90tih, ne bih rekao da je bilo produktivno.

vostani carice

pre 7 godina

moja deca kod uciteljice i nemaju fizicko....rade matematiku , kazu to je vaznije!?...i pricali smo pedagogu skole ,i direktoru skole ,i opet nista .!!!(dusan, 26. avgust 2016 22:52)

FIZICKO JE 10 PUTA VAZNIJE OD MATEMATIKE

Milan

pre 7 godina

Fizicko vaspitanje bi trebalo da predaju profesori fizicke kulture, posebno u mladjim razredima i u vrticima, tada je decije telo najosetljivije. I nemoj da neko kaze da uciteljice i vaspitacice to rade dobro, jer ne rade,ne mogu isto da rade uciteljice koje su za fizicko ofrlje edukovane i profesori fizicke kulture koji se 5 godina skoluju za to. Pozdrav

Igor

pre 7 godina

Kad jednom odes u bolnicu i lezis 7 dana u krevetu i vidis kako doktor prekoputa u operacionoj sali spasi za to vreme 20 zivota, svih uzrasta i razlicitih stanja onda shvatis da sportisti nisu najbolje sto ova zemlja ima. Samo su marketinski propraceni da svi znaju. Koliko samo nastavnika, profesora, uciteljica, doktora, vatrogasaca ima koji za mizeriju od plate izvode decu na pravi put, spasavaju zivote i cine da se ovaj sistem ne raspadne. Vrhunski sportisti su samo izuzetak a nikako pravilo. Fizicko vaspitanje je osnov a necija medalja na olimpijadi kao sedmica na lotou. Odnosno, sedmica na lotou je ucestalija posto za 4 godine imamo 8 medalja a za to vreme oko 30 ljudi dobije sedmicu gde je verovatnoca jedan na prema 36 miliona.

velimir d, osnovna skola prvi maj

pre 7 godina

ja sam unistio mnogo talenata jer sam bio los sudia i favorizirao sam ucenike. to nema veze jel ucitelj ili nastavnik fizickog vaspitanja ako je covek loseg karaktera, nepotizm, favorisanje. Nastavnici i ucitelji svi predmeta trebaju da se rekritiraju iz sporta. ako ti mozes da motivises sebe i tako mozes da motivise decu, a ako covek nemoze da motivise sebe kako da motivises druge. Ja se stidim jer sam bio slab nastavnik fizickog ali sad je kasno jer sam penzioner i nemogu vreme vratiti u nazad da ispravim gresku--- .

Majstor Kvaris

pre 7 godina

A zasto niko ne pominje Nadicu Bozanic.. Kadetsku prvakinju Evrope i vicešampionku sveta prosle godine.. Do 52 kg ja mislim... Mozda zato sto nije iz Galeba.. ili postoji neki drugi razlog..??

CarloNS

pre 7 godina

Amaterski sport je zdrav po više osnova. Profesionalni sport je u suštini loš po društvo jer stvara mnogo neuspešnih koje je kasnije teško integrisati u društvo.

Milan

pre 7 godina

Izgleda da je ovaj trener najveća zvezda naše ekspedicije, možda nismo čuli za uspehe tekvondista, ali za uspehe ovog trenera ne možemo da ne čujemo, toliko voli da priča da mu je i sam ministar jednom rekao da ućuti, jer drugi nisu mogli doći do reči od njega na prijemu povodom osvajanja medalja!
Izgleda da ovolika zahvalnost MOS-u da se malo opravda za svoje "grehe" kod istih!

C i n i k

pre 7 godina

Nastavnicima fizickog,u osnovnim skolama,zabranjeno je da drze fizicko deci od 1 do 4 razreda,casove im fizickog drze ucitelji,2 x sedmicno,uglavnom im bace fudbal da igraju. A onda je u 5 razredu dockan da 2 x nedeljno bilo sta urade sa decom. Deca moraju od 1 razreda da se navikavaju na casove fizickog, koji nisu samo fudbal u dvoristu.. U Eu casove fizickog od 1 razreda drze nastavnici fizickog,to je prilika da se zapazi sklonost deteta kako bi do 8 razreda to dete izgradilo sebe kroz neki sport,rukomet,basket,skok u dalj,plivanje..a sada na ovaj nacin,roditelji moraju decu od 1 razreda da vode na neki sport o svom trosku?

milojko

pre 7 godina

Sve ovo može da bude tačno i prihvatljivo. Ipak, pitanje je izbor sporta. Ko ili šta bira sportove prioritete? Kako je Srbija postala najbolja u svetu u vaterpolu kad bar pola njenih građana ne ume da pliva? Ili u ovoj istočnjačkoj veštini koja ne privlači ničim posmatrača. To nije naša tradicija ni nas stil ma koliko neko to forsirao. Cilj je masovan sport a ovo nikada neće postati.

Kaktus

pre 7 godina

Nije valjda da nešto sistemski nije u redu? Nemojte Gdine Joviću sekirati Premijera i botove. Moraće da sazove press konferenciju a oni treću smenu flooda po portalima.

boban

pre 7 godina

Crni pojas se dobija i sa 10 godina,i ako ti trener pokloni neki od prethodnih,a mozes i da zasluzis.Mada i vestina i znanje realno nemaju veze sa pojasom.Zasto pominjete TK Vidikovac kakve veze ima gde je ona pre bila? Mozda se javi i tk Beograd jer i tamo je bila.Generalno ko je bio spreman da ulozi u takmicara i veruje u njega? Tkd Galeb.Covek je gospodin ima imidz svetkog trenera.Ostali? Ne bih komentarisao

rad red disciplina

pre 7 godina

Covek je potpuno u pravu kad je rekao da danas deca samo bleje i uopste nemaju nikakvog interesa ni odgovornosti, a mislim da sport gradi upravo te karakteristike.

Ne volim da budem taj lik koji drobi, kao neki napaceni hejter klinaca i mladih, ali stvarno bi trebalo da se poradi na tome, niko ne moze da mi kaze da za to nema para da se poostri disciplina na obicnom casu fizickog. Sta vredi i da imaju svaki dan cas fizickog, kad nastavnik ne radi nista s njima. Bace im loptu, mozda i budu igrali fudbal ili stagod.

Kibox

pre 7 godina

Nisam opterećen da mi deca budu vrhunski sportisti, treniraju čas ovo čas ono. Važno je zbog razvoja, ali je isto tako tužno što mi treba 8-9.000 hiljada za članarinu mesečno e to ne znam kako da namaknem plus svako malo im treba nešto od opreme. Kada sam ja bio njihovih godina trenirao sam svake godine nešto drugo, i to besplatno, a da ne pričam kad odem u klub prvo pitanje jel imaš kopačke, kažem nemam, daju mi neke i cepaj na livadu.
To je problem, što ko nema para ne može ništa ni da trenira.
(hogar, 27. avgust 2016 09:52

Ee jeste sad, 8-9000. Ne preteruj. Ima tekvondo na Čukarickoj padini(ne pominjem naziv da ne bi ispalo da reklamiram) za 3000 mesecno, 3x nedeljno, vrhunski klub. Kosarka i slicno ima klubova oko 5000, fudbal nema saanse da je vise od 4000. Borilacki sportovi 3-4000 vrh glave, sve preko toga je bas teski bezobrazluk iako ja licno me bih dao vise od 3000-3500.
A za opremu za vecinu sportova ti trebaju patike, i za borilacke mozes par meseci da se slepas bez icega, u trenerci.

Peđa

pre 7 godina

Koliko priče o sistemskom radu, a zaboravio da pomene da Tijana nije potekla iz njegovog kluba i da je tamo prešla neposredno pred crni pojas, te da su ona i njena sestra iako su presle iz manjeg kluba (TKD Vidikovac) dominirale u velikom Galebu, koji šatro razvija šampione od malih nogu. Sad da ga pitate ko u njegovom klubu ima koliko bodova za reprezentaciju sigurno da nema pojma, a ni niko od njegovog stručnog tima to ne zna. Vešto manipulisanje je veliki talenat. Njegov klub je jedan od najskupljih, a ovamo priča o sportu za sve!!!

Milan

pre 7 godina

@ksenija

Članarina u Gelebu je više nego duplo veća od pomenute plus se plaća svaki mesec dolazili na trening ili ne. Drugo, u Srbiji postoje 90 klubova iz kojih takođe izlaze šampioni, ali medijski oni ne mogu da dođu do izražaja. Niko ne zna trenere Dragane Gladović (Šabac) i Damira Fejzića (Vršac) koji su bili na OI u Londonu 2012, zapitajmo zašto se propagira samo jedan klub i jedan trener?
Ako ćemo pravo, ovo su lošije OI po pitanju TKD, London 3 tkd-sta - 1 zlato, Rio 2 tkd-sta - 1 srebro, ali mi uvek iz poraza pravimo pobede!

Bocko

pre 7 godina

Tijanin otac je rekao za novine da ih je Gale ,zbog teske finansijske situacije,oslobodio placanja clanarine kada je ona imala 11 godina.Kako onda nije najzasluzniji za njen razvoj,kada ju je sve to vreme trenirao u Galebu.Slazem se sa postidjenim profesorom fizickog.Bilo je zaist mnogo nepotizma i svakojake nestrucnosti u osnovnim i srednjim skolama,koji su mnoge talente udaljili od sporta.

Srdjan

pre 7 godina

Imam klinca od sest godina koji igra fudbal skoro dve godine.Naravno to nije treniranje kao sto deca od 9-10 godina treniraju, ali detetu prija.Nijedan trening ne propusta, jedva ceka da krene.Sa 4 godine smo muku mucili sa njim, nemiran i nerazuman, u vrticu su nas upozoravali da je mnogo nemiran i nestasan.Sada je odgovoran i uvek spreman za saradnju.Siguran sam da je sport dosta uticao na njega.Muskulatura i konstitucija apsolutno sportska, moze da trci do sutra.Milina ga gledati.Savet roditeljima sa malom decom, na sport cim postanu sposobni da koliko toliko isprate zahteve trenera.I naravno bez nekih ambicija, treba stvoriti zdrav temelj, to je jedino vazno.

nikola

pre 7 godina

Upravo tako. Buducnost jedne drzave lezi u omladini,koja treba biti zdrava,a zdrave navike se delimicno sticu na casovima fizickog vaspitanja. Ovaj sistem gde se matematika forsira zarad 5-10 ucenika je u potpunosti zastareo.

HanSolo

pre 7 godina

Tačno! Gledajte koje nacije su u svetskom vrhu?! U svim tim nacijama učenici imaju fizički čak i tri puta nedeljno.. Neradi se o nekim fizičkim spremnosti neko u tome da se probudi interesovanje za sport deci, a ne da igraju tv igrice kao danas.. A i dokazano je da deca bolje uče sa što više fizičkim časova.. Samo to još nije došlo do nas... Mi smo 50 godina iza svih.. Kod nas, Rusa i kod Bugara se isto tako "pametno" i najviše puši u evropi.. Šta Evropa zna.. Oni nisu tako razvijeni kao mi i rusi.. Užas..

Kuki

pre 7 godina

Bravo za predlog. Drzava, drustvo, mediji treba da rade na promociji raznih sportova. Evo na primer sada je to prilika za tekvondo, rvanje, timske sportove. Ali zasto ne promovisati recimo i karate, sport u kom smo tradicionalno dobri, a od Tokija je olimpijski sport. Boks, gimbastika zaboravljeni sportovi, narocito gimnastika. Ako vec brojimo medalje bivsih drzava u kojima smo ziveli treba da znamo da smo prvee medalje na OI osvojili upravo u gimnastici, i da nam je to najtrofejniji sport posle rvanja. I covek je upravu, prvo treba poceti u skolama, usmeriti decu u sto vise sportova. Tu treba i pomoc medija, koji treba da promovisu sto vise sportova i sto vise sampiona. Da deci uzori postanu sportski sampioni, a ne razne starlete, pevacice, kriminalci...

Game of thrones

pre 7 godina

Kad se napravi rezultat sve je bajno i sjajno .Pobednici koriste svojih 5 min i to to tako treba da bude.Ali ta priča o sistematskom ulaganju i pomoći države koja je ovde izneta vređa inteligenciju bar nas koji smo u tkd.Razumem da treba da se dobiju pare ali bar pertle da vire.Ta Tijana je bandal naučila u nekom 2 klubu pa nisam čuo ni hvala tom čoveku.U prošloj godini je osvojeno preko 20 medalja sto evropskih i svetskih u svim selekcijama pa nisu samo OI merilo.Gde su ta deca, kao nacionalni trener valjda treba spomenuti i nekog van Galeba.Ali ko je ispod kruške taj jede kruške a ostali mogu da gledaju.Srbija!

Sportski analiticar

pre 7 godina

To da li smo sportska nacija zavisi od kriterijuma koji uzmemo. Ako uzmemo kao kriterijum sportske uspehe u prethodnim godinama - jesmo, sportski uspesi u odnosu na velicinu zemlje i broj stanovnika - jesmo, ulaganja u sport - nismo. Ali u realnosti vi kada vidite prosecan cas fizickog vaspitanja videcete pet njih koji rade, ostali sede u farmerkama pored i satro su na ,,postedi'', devojke su jos gore jer se svake nedelje vade na menstruaciju i slicno, kao da cetiri ciklusa mesecno imaju. O uslovima u skolama da ne pricamo, po sto djaka u jednu salu. Time dovodimo u situaciju da talentovana deca nemaju gde da se pokazu i zavole neki sport, osim ako ne treniraju pored skole neki sport.

belzebub

pre 7 godina

Nastavnik fizičkog treba da bude kao lični trener holivudskih zvezda i radi sa svakim detetom individualno. Program prilagođen za svako dete. Rad na generalnoj fizičkoj spremnosti (kardio, fleksibilnost, snaga, izdržljivost). Rad na fizičkom obrazovanju, kad izađu iz škole da znaju sve što im je potrebno od ishrane do izbora vežbi da održavaju zdravo i funkcionalno telo do kraja života.

Profesionalni sport nema veze sa zdravljem. I osim povremene kolektivne histerije u medijima, nema neke preterane koristi za društvo. Opsesija medaljama je potpuno beskorisna. Evo Amerikanci imaju hiper kompetetivan sistem pravljenja sportista još u školama i brojem medalje razvale sve na olimpijadi, ali nacija koja je takođe sinonim za ulični kriminal, lošu ishranu, gojaznosti i gomilom zdravstvenih problema koji dolaze uz nju.

Školski program pravi kolekcija neambicioznih istrošenih baba i deda onako pomodarski, odokativno i napamet, bez jasno definisanog cilja. Tako da imate gomilu nepotrebnih stvari a izostavljeno je ono što će direktno definisati kvalitet vašeg života, kao što su kvalitetno i smisleno fizičko/zdravstveno obrazovanje, ekonomija i preduzetništvo, socijalne veštine, itd.

Ali... da ne tupim dalje. Navalite sa minusima :)

poki

pre 7 godina

Fizičko svaki dan, ali ono šta deca žele. Izbaciti gimnastiku, uvedite sportove sa loptom, atletiku, plivanje i slično. Dosta je bilo prisile, komunističkog svi mogu sve. Ko šta želi, hoće ili može treba da se forsira i uvede. Tako će se napraviti šampioni, ne pod strahom i prisilom!

LEGENDA

pre 7 godina

Iskreno i duboko poštovanje za Dragana Jovića, sav njegov rad i trud i sve ono što je rekao u ovom intervjuu. I da nam stvori još Milica i Tijani. Živeo!

Nikola

pre 7 godina

Ovo je jedan od boljih tekstova koji sam procitao vezanih za sport. Jednostavno se vidi da je pravi covek na pravom mestu i ima znanja i iskustva o celokupnom sistemu funkcionisanja sporta i problemima u njemu.

Mirk

pre 7 godina

Matematika nejnebitniji predmet? Bas je matematika jedan od predmeta koji vredi uciti u skoli.
Zar Matematika iskljucuje fizicko? Meni su to bili omiljeni predmeti.
Predmeti koji se baziraju na pamcenju i reprodukovanju podataka su oni koje treba ukinuti ili bar ograniciti.
U danasnje vreme, kada se do informacija dolazi veoma lako, upravo takvi predmeti postaju suvisni.
Matematika nije samo sinus i kosinus, to je nacin razmisljanja.
Nije dakle dilema, matematika ili fizicko. I matematika i fizicko.

Offensive Rebound

pre 7 godina

Covek zna znanje. Da je bar 10% ovakvih ljudi u svim nasim sportskim savezima, nama bi puno bolje islo. Ovako pogledajte samo rukometni,teniski,fudbalski savez, bruka i sramota sto naravno i pokazuju rezultati, pametnom dosta..

nikola

pre 7 godina

Ja sam bio budala, trenirao sam T. tamo pocetkom 90-ih godina u klubu Beograd, tada smo bili jači u svakom smislu od Galeba (Galeta), na kraju kapiram da mi je klub vodila grupa napaljenih likova bez ikakvog plana koja nam je samo pomerila kosti i zglobove, zbog cega i danas imam problema, dok je Gale znao znanje, jbg nije imao ko da mi kaze. Pozdrav coveku.

Komša

pre 7 godina

@Milan
Naravno.Motoričke vežbe,malo gimnastike,atletike...
Od 5. tek sportovi.I to možemo u školama.Samo škole imaju mogućnosti za tako nešto - svaka škola u opštini bi morala da ima jedan tim iz nekok sporta -košarka,odbojka,rukomet,borilački sportovi...bolje plaćati stručne ljude za to nego uhlebljavati nastavnike veronauke i gradjanskog.Ranije je bar jedna škola u svakoj opštini imala streljačku sekciju - koliko koštaju te puške vazdušne da deca treniraju?
Ne koristimo pravilni resurse koje imamo .
I noje to komunizam ,to je stvar organizacije.Ameri imaju takav sistem.Francizi eksperimentišu sa internatima i prave pomak neki u basketu npr.
Ministarstva školstva,zdravstva ,sporta bi morala zajedno da naprave plan.Izvodljivo je.
Govorim o amaterskom sportu,koji može da napravi dobru bazu za profesionalni ali i da skloni decu sa ulica i poboljša ukupno zdravlje nacije.

menjacnica

pre 7 godina

@majstor kvaris.U pravu si ,razlog je sto nije iz Galeba.Pitajte Galeta ko mu je nalazio talente.Svaki klub koji ima reprezentativca dobija dodatna srestva....itd itd.

Nikola

pre 7 godina

Juce citam clanak o tome kako NY Times hvali Beograd, a onda razocaran i desetine negativnih komentara (i stotine preporuka istih) o tome kako je BG kasaba, selo, katastrofa... Kako je lepo videti i ljude koji pozitivno gledaju na stvari. Verujem da je u pristupu i nacinu gledanja na zivot najveca razlika izmedju uspesnih i neuspesnih ljudi. Bravo, Jovicu!

hogar

pre 7 godina

Nisam opterećen da mi deca budu vrhunski sportisti, treniraju čas ovo čas ono. Važno je zbog razvoja, ali je isto tako tužno što mi treba 8-9.000 hiljada za članarinu mesečno e to ne znam kako da namaknem plus svako malo im treba nešto od opreme. Kada sam ja bio njihovih godina trenirao sam svake godine nešto drugo, i to besplatno, a da ne pričam kad odem u klub prvo pitanje jel imaš kopačke, kažem nemam, daju mi neke i cepaj na livadu.
To je problem, što ko nema para ne može ništa ni da trenira.

my way

pre 7 godina

У теквондоу изгледа нема веза, плаћања места у екипи, мама и тата, менаџера...свега онога што уништава децу. Свака част!

marija

pre 7 godina

Sin mi trenira u Galebu vec par godina, tako da imam uvid u funkcionisanje ovog kluba. Sve sto je Dragan Jovic ovde izneo, apsolutno je istinitito. On je covek sporta, u najcistijem smislu, i ne pravi samo osvajace medalja-iz njegovog kluba izlaze dobri ljudi. On razume sport, njegovu sustinu i vaznost, i njegove reci bi trebalo da imaju veci odjek. Treba ga saslusati i usvojiti ono sto on prica. Nije fokus samo na najtalentovanijima, na onima koji "mogu nesto da osvoje", sustina je u samom sportu.

Jovan

pre 7 godina

Ne mislim da treba da se uradi neko "pooštravanje discipline" na časovima fizičkom kao što je neko napisao ranije u komemtarima, već da se krene sa potpuno drugim pristupom. Da ti časovi budu bazirani na zdravoj fizičkoj aktivnosti, a ne na vežbama kojima će se ocenjivati nečije fizičke sposobnosti. Bitno je da deca budu aktivna i da učestvuju. Manje je bitno ko može da uradi više zgibova ili da više golova. Takođe smatram da je ocenjivanje ovog predmeta pogrešno.

marko

pre 7 godina

Da odgovorim komentatoru koji je rekao da je matematika najnebitniji predmet. Postovani ja sam bivsi sportista koji je trenirao odbojku a sada pratim gotovo svaki sport. Problem je sto vi i dok pisete ovaj komentar uopste ne razmisljate kako recimo funkcionise telefon, kompjuter to su vama orudja za rad ali neko ih je morao stvoriti. Dakle sport jeste bitan ali je u ovoj euforiji oko OI pomalo postao precenjena kategorija. Gospodin je iznimno uspesan u svom poslu i ovu nagradu od 40 000€ je zasluzio daleko vise nego oni politicari koji je stavljaju u dzep. Ali zar nisu zasluzili hirurzi, naucnici i sl. Jesu, ali je ne dobijaju, nego imaju sramotno male plate pa cak i u odnosu na nagradjene sportiste.

Jovicu fireru

pre 7 godina

Cuti Dragane, proglasice te uskoro desnicarem i nacionalistom jer zelis zdravu omladinu i rezultate.
Gusis gradjansku slobodu.

Sport za sve

pre 7 godina

"...da Ministarstvo uvede časove barem dva ili tri časa fizičkog u sedam dana..."

To je uvedeno već pre nekoliko godina. Na primer, đaci V razreda imaju fizičko vaspitanje dva puta nedeljno, plus jednom nedeljno izborni sport.

Osim toga, priprema i selektovanje sportista za olimpijske igre, svetska i evropska prvenstva, osvajanje medalja, itd. već odavno su postali biznis, i to u celom svetu. Masovni, amaterski sport jeste nešto sasvim drugo, i za to je suštinski važna uloga države u finansiranju neprofitnih, rekreativnih sportskih aktivnosti, bez akcenta na takmičenje, nagrade i sportsku slavu. A od kvantiteta uvek će se naći i kvalitet, koji će preći u profesionalni sport pod profesionalnim uslovima, i, u krajnjoj liniji, osvajati medalje.

Zeka

pre 7 godina

U Madjarskoj je uvedeno fizicko svaki dan, sto se ogleda i zdravlju nacije plus u uspesima u raznim sportovima. Umesto Zvezde i Partizana u fudbalu, sponzori bi za istr pare mogli da finansiraju 10 malih sportova u kojima bismo imali svetske i olimpijske sampione. Sta se desilo sa dizacima tegova, nekada smo bili sila, to je veoma jeftin sport!

Komsa

pre 7 godina

Trenirao sam tkd 90ih godina u Galebu i imao prilike da radim 5 godina sa Galetom na pocetku njegove karijere. Covek je i tada bio odlican trener, veliki covek i jako dobar motivator. Disciplinu je uvek drzao na nivou i s vremene na vreme nas je propitivao o uspehu u skoli. Ko je u dnevniku imao jedinice i dvojke nije mogao da trenira dok ih ne popravi. Zelim mu puno srece u daljem radu, a roditeljima savet da ko posalje dete na tkd od malih nogu, nece se pokajati (ja za moje nisam :)).

gore ruke tri, cet'ri

pre 7 godina

Gale objasnio sustinu sporta u jednom intervjuu, pa majstore! Ovo je za arhivu. Elem, mnogi banalizuju fizicke aktivnosti ne gledajuci sustinu. Deca od malena moraju da usvajaju automatizme. Ustajanja, spremanja, dolaska na vreme, dogovora, razgovora i postovanja autoriteta. Niz malih a velikih zivotnih stvari. Sve se to moze prakticno proci kroz bilo koji sport. Ma i folklor, ples. Evo karate ili dzudo npr. Klubova ima svuda, clanarine svima prihvatljive. Ne moraju se napraviti sampioni ali to dete izlazi sa stecenim navikama. Niko ne iskljucuje da isto to dete moze biti i IT strucnjak. Zadrigli kabadahija sigurno nece biti, a to je vec velika pobeda. Na nama je ciniti, Dragana Jovica ima ako ih trazite.

kakav naslov takav komentar

pre 7 godina

Ulaganje u skolski sport je sistemsko ulaganje koje ne postoji u Srbiji. Ali se svi prave blesavi. Lako je dati novac osvajacu medalje, treba ulagati u buducnost i nove generacije. Nazalost to se ovde nece desiti jer o tim stvarima odlucuju diletanti i neznalice.

marija

pre 7 godina

Sport nije samo medalja, to je bukvalno DUH, nacin zivota, princip... Fer ponasanje, postenje, pristojnost, upornost, mentalna stabilnost... Sve to. Kada se govori o sportu u Srbiji, koji je u zapecku, licno nikad ne mislim na ulaganje u medalje, vec na stanje svesti nacije. I vec sam pisala da mi sin trenira u Galebu, e pa vidite, kada se broji, moze da se broji na srpskom, a moze i na nekoliko jezika sveta pored srpskog. Pitajte one koji treniraju u Galebu na koliko jezika umeju da broje. Na puno. Pitajte zasto svi obozavaju svoje trenere i trude se, koliko zbog sebe, toliko i zbog njih, da i njima dokazu da su uspeli da nauce. I koliko postovanja imaju prema Galetu, pa se na polaganjima trude da se ne obrukaju, da ne obrukaju svoje trenere, ni sam klub. Ja imam dokaz u vidu poboljsanja motorike, ravnoteze, refleksa...,ne tezimo ka profesionalnom sportu. I zato uporno govorim da je i Galeb jedan od bitnih cinilaca u vaspitanju mog deteta. Velika pomoc. E na taj segment sporta treba obratiti paznju na nivou zemlje. Ne na medalje.

Aleksandar

pre 7 godina

Moje dete trenira tekvondo na Vozdovcu .Uzas jedan sta se radi.Toliko se vrsi pritisak na roditelje da svoja sredstva ulazu na besmislena putovanja i takmicenja .To se zove manipulacija.Ima i napaljenih roditelja tako da je to dobitna kombinacija za OI?
(hogat, 27. avgust 2016 11:16)

Ima na Vozdovcu više klubova, probate par treninga u svakom i nađete šta vam odgovara, svako će vam dati par besplatnih probnih treninga!

karudijan

pre 7 godina

Ma samo sport, svi ce da postanu sampioni i da se obogate od toga...Sto bi rekli Atheist rap - rec dve o biznisu:"...es fabrike, svi napolje, svi na fudbal da trenirate. Ajd zdravo"

hogat

pre 7 godina

Moje dete trenira tekvondo na Vozdovcu .Uzas jedan sta se radi.Toliko se vrsi pritisak na roditelje da svoja sredstva ulazu na besmislena putovanja i takmicenja .To se zove manipulacija.Ima i napaljenih roditelja tako da je to dobitna kombinacija za OI😂

B&W

pre 7 godina

@Kibox, 27. avgust 2016 10:25)
Gospodin Hogar je rekao decu ( množina) tako da 9.000 mesečno za npr. dvoje dece je u skladu sa vašim cenovnikom. Ne napadajte čoveka na prvu, kad je potpuno u pravu. Pozdrav.

NikolaNS

pre 7 godina

@kibox
covek je u komentaru lepo napisao deca, znaci ne jedno dete, pa ti sad to sto si napisao pomnozi sa 2 ili 3 i vidi koliko izadje mesecno za decu, ne jedno dete.

Silver Surfer

pre 7 godina

Najveci podbacaj je u periodu od trece godine do polaska u skolu. Tada pokret nije znacajan samo za igru, za otkrivanje neceg novog i upoznavanje sveta oko sebe vec i aktivno ucestvuje u razvoju mozga. Zanemarivanjem ili sputavanjem dece sa se krecu, trce, igraju razlicite igre, ustvari, dooprinosimo tome da se mozak ne razvija adekvatno. Mnogo razloga utice na to: prenatrpane vrticke grupe, potenciranje bezbednosti dece sto se cesto primenjuje tako sto deca sede, prezasticivanje od strane roditelja koji, nekad, i zbog najmanje ogrebotine znaju da naprave haos, zanemarenost nekih starih igara poput lastisa ili klikera koje uticu i na ovladavanje nekim vestinama kasnije neophodnim zaskolu, needukovanost roditelja, vaspitaca i nastavnika o znacaju motorickog razvoja.....
Onda, u skoli, dete ne moze da prati gradivo, pisanje, citanje ili matematika lose idu. I od dece koja ne bi trebalo da imaju nikakav problem pravimo decu sa problemom. I u ranom skolskom uzrastu moguce je otkloniti ove probleme ali ne pukim bubanjem skolskog gradiva. Da bi se ovo izbeglo potrebno je dati punu slobodu onima koji rade sa decom da pospesuju motoricki razvoj dece cak i po cenu neke ogrebotine ili modrice (i to je vrsta iskustvenog ucenja). Na taj nacin se stvara zdrava osnova koja omogucava adekvatan razvoj deteta a roditelje ne kosta nista . Profesionalni sport je sasvim druga prica.

Ksenija

pre 7 godina

Vozdovac je velika opstina.Mislim da bi TK Galeb trebao da nadje pogodno mesto i oformi klub i na toj lokaciji.Clanarina recimo 2000 din da se privuku mladi sa malo nizom cenom,pa popusti za dvoje dece.Ne svidja mi se sto se ovde provlaci da Tijanini roditelji nisu imali da palacaju treninge.Njih je koliko sam procitao 4 .To je veliki iznos na mesecnom nivou,A svidja mi se sto drzava hoce da finansira talentovanu decu.U Zrenjaninu je tekvondo 1000 din mesecno.Zasto su cene u Beogradu tako visoke ?Kakvo nam je stanje u drzavi tako je u sportu,

mrmlj

pre 7 godina

citam koliko ljudi pise kako je matematika nebitna i povezujem te komentare sa onima "ko to radi za vise od 25.000 mesecno?" na vestima o prosecnoj plati.

da li je moguce da je toliko vas u potpunosti promasilo poentu ucenja matematike?
evo, da se jasno i glasno kaze - poenta nije da zapamtite sve formule i "cake", da 20-30 godina kasnije znate da uradite sve sto ste ucili, nego da kroz ucenje matematike naucite da razmisljate na odredjeni nacin, da usvojite vestine resavanja problema, da znate da povezujete stvari.
isto kao sto poenta citanja knjige nije da zapamtite svaku recenicu koju ste procitali vec da uvidite stvari iz nekog drugog ugla, da razmislite o onome sto ste procitali i da mozda promeni vas pogled na svet.