Ponedeljak, 01.08.2016.

11:27

Hrvatski ministar kod spomenika teroristi: Hvala ti

Na otkrivanju spomenika ustaškom teroristi Miru Barešiću koji je 1971. ubio jugoslovenskog ambasadora bila su i dvojica ministara, javlja N1.

Izvor: Beta

Hrvatski ministar kod spomenika teroristi: Hvala ti IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

Keti S.

pre 7 godina

@EU,dZG

Dokle cete vi u Hrvatskoj da svojatate drzavno-pravni i kulturni identitet Ugarske/Austrougarske? Kada cete shvatiti i prihvatiti da od pocetka 12-og pa sve do kraja 20-og veka nikakva drzava Hrvatska nije postojala,te vase besmislene price o nekakvim hrvatskim granicama,samo su dokaz kakve politikantske gluposti vi ucite u sopstvenim skolama,nesto vrlo slicno makedonskoj "utripovanosti" o toboznjem antickom poreklu. Iskreno,iole normalnoj i elementarno obrazovanoj i skolovanoj osobi ne preostaje nista drugo,doli "da se krsti i rukama i nogama". TragikomeNdija,sto bi rekli vojvodjanski paori.

Petar

pre 7 godina

U kojoj fantaziji su granice Hrvatske izmišljene, to je najobičnija floskula. Granica s BIH je nepromjenjena preko 300 godina, granica sa Slovenijom je stara gotovo tisuću godina, granica s Madjarskom bar 500 godina, osim u Medjimurju. Tu je i Dubrovnik sa svojim granicama koje su stare stoljećima. Jedino gdje je mjenjana granica je na Dunavu, istočni Srijem je pripao Srbiji, a Hrvati su dobili dio Baranje, koji je stoljećima bio pod madjarskom vlašču. Malo koja zemlja u Europi ima tako dugo utvrdjene granice
(dZG, 01. avgust 2016 19:51) Haha. Grešiš. Dubrovnik nikad nije bio Hrvatska. Uvek je bio nezavisna republika, Aleksandar vam ga je poklonio. Dalje, Hrvatska, Dalmacija, Slavonija. Ok Hrvatske zemlje. A Istra?

EU

pre 7 godina

Grešiš. Dubrovnik nikad nije bio Hrvatska. Uvek je bio nezavisna republika, Aleksandar vam ga je poklonio. Dalje, Hrvatska, Dalmacija, Slavonija. Ok Hrvatske zemlje. A Istra?
(Petar, 01. avgust 2016 20:03)

kako ga onda Aleksander moze pokloniti ako je bio nezavisna republika....
DU je uvijek bio dio Hrvatske ili vezan za HR,
kad spominjes Istru,nisu je valjda trebali dati Srbiji,a sta je sa Bokom Kotorskom?

dZG

pre 7 godina

@dejan-minhen Cijeli Srijem je bio u sastavu Kraljevine Hrvatske-Slavonije praktički neprekidno od 1745. do 1918. Nije teško izguglati, zaista. Za razliku od Hrvatske, granice Srbije su se mjenjale u zadnjih 200 godina x puta, jedino je stalna granica prema BIH.

dZG

pre 7 godina

U kojoj fantaziji su granice Hrvatske izmišljene, to je najobičnija floskula. Granica s BIH je nepromjenjena preko 300 godina, granica sa Slovenijom je stara gotovo tisuću godina, granica s Madjarskom bar 500 godina, osim u Medjimurju. Tu je i Dubrovnik sa svojim granicama koje su stare stoljećima. Jedino gdje je mjenjana granica je na Dunavu, istočni Srijem je pripao Srbiji, a Hrvati su dobili dio Baranje, koji je stoljećima bio pod madjarskom vlašču. Malo koja zemlja u Europi ima tako dugo utvrdjene granice.

nesvest

pre 7 godina

(Petar, 1. avgust 2016 18:11) 
Problem i je što je većina nas Hrvata osjećala period '45 -'90 kao okupaciju. Odnosno pitanje za sve vas: kako se onda to zove kad neki narod prisilno živi u nekoj zajednici?
(panzer general, 01. avgust 2016 18:41)

Prisilno ste iscrtali granice, koje nikada pre niste imali i proglasili ih drzavnim? Te granice vas tako "izmucene" okupacijom, ne podsecaju na period "okupacije"? Ono sto ste radili pre "okupacije" nije vam predstavljalo problem?

Jovan

pre 7 godina

(Petar, 1. avgust 2016 18:11)
Problem i je što je većina nas Hrvata osjećala period '45 -'90 kao okupaciju.
Odnosno pitanje za sve vas: kako se onda to zove kad neki narod prisilno živi u nekoj zajednici?
(panzer general, 1. avgust 2016 18:41)
To se prijatelju zove "dobro si prošao s obzirom da si bio na pogrešnoj strani". Umesto što postavljaš takva pitanja, bolje se zapitaj kakav to narod voli da je okupiran Nemačkom - jednom stranom silom, a gnuša se ravnopravnog jedinstva sa narodima bliskog jezika i geografskog položaja? Meni s druge strane nije jasno šta je trebolo Srbima da Vas uopšte razmatraju kao partnere u federaciji ravnopravnih naroda. Hoćete smostalnost, ja bih Vas zaobišao u širokom luku iz mnogo razloga, pa budite samostalni koliko god želite...Svet je prevelik, a život prekratak da bi mi Srbi dangubili sa vama i vašim milenijumskim zezanjem oko neovisnosti...Na žalost, kao ni Vas ni nas ne vode genijalci, već je sasvim obrnuto...zato nemam ni jedne reči hvale ni za naše balvane koji očigledno ne znaju šta hoće...

Prota Mateja

pre 7 godina

(panzer general, 01. avgust 2016 18:41) Ni sam ne znam koliko puta sam bio u Hrvatskoj pre 90-ih od Dubrovnika doUle i od Zagreba do Slavonske PoŸege i ako ti kažeš da se većina Hrvata osećala kao sa su okupirani onda ja zaista ne znam šta je sa vama i gde sam ja to bio?

Arhivator

pre 7 godina

(panzer general, 1. avgust 2016 18:41)

Što volim ove bisere sa pričama "Većina Srba/Hrvata, ovih onih je znala/mislila/htela/osećala/doživljavala..."
Neko ih pitao? Išao od kuće do kuće i pitao "a kako ste vi doživljavali..."
Uostalom, 1918. niko "Hrvate" nije terao da se ujedine sa Srbijom.

Nego, što se tiče te "okupacije", kako to okupiraš sam sebe? I okupaciju od koga tačno? Od Srbije? Onoliko koliko je i Makedonija bila okupirana od Slovenije.

Zasto onda

pre 7 godina

@panzer general

A zasto ste onda trazili drzavu juznih Slovena 1918. godine? Niste silazili s grbace Aleksandru Karadjordjevicu dok to niste dobili, nego je tada bilo slatko prilepiti se sili pobednici u I Sv. ratu? Zasto ste ulazili u zajednicu u kojoj ste bili okupirani, zasto prosto niste, kao Nemci 1945, izdrzali teret porazene nacije?

Petar

pre 7 godina

Ovi što izjednačavaju ovog teroristu sa Principom, mešaju babe i žabe. Bosna je bila okupirana, a Hrvatska ne. Nisu Srbi osvojili Hrvatsku 1945. I Principov čin je bio teroristički akt, nije rešenje ubiti nekog ali nije ni isti slučaj.

panzer general

pre 7 godina

(Petar, 1. avgust 2016 18:11)
Problem i je što je većina nas Hrvata osjećala period '45 -'90 kao okupaciju.
Odnosno pitanje za sve vas: kako se onda to zove kad neki narod prisilno živi u nekoj zajednici?

Luka

pre 7 godina

Treba odati postovanje hrvatskim politicarima,koji su svesno ulazili u Jugoslaviju da bi preko nje trazili nezavisnost...i tu nema niceg spornog.
Zanimljivo je sto su Srbi prihvatili takvu "uniju"...a da ih je jedan francuski pregovarac prilikom stvaranja Versajskog mirovnog sporazuma pitao srpskog pregovaraca(koji je bio drustvu hrvata i slovenca):Sta ce vam ova dvojica?

D

pre 7 godina

@realno

Zaista? Princip je bio ubica, i nije zasluzio spomenik. Medjutim, Principov cin je bio samo casus belli, u smislu posledica koje su se ionako kuvale u tadasnjoj Evropi. Ovde hrvatski ministri klikcu nacistickoj tvorevini. To je isto? Ne bih rekao.

realno

pre 7 godina

Ово је као кад бисмо ми подигли споменик Пуниши Рачићу. У том случају би вриснули као Дајманов зеленко, а у принципу раде исто. Лицемерје до бесвести.
(fuj!, 1. avgust 2016 16:43)

Podigli ste Gavrilu Principu koji je napravio isto. Ne vidim da su Austrijanci vrisnuli niti bi mi zbog račića. Radite šta hoćete u svom dvorištu, ne tiće te nas se!

Arhivator

pre 7 godina

Jedna "zanimljivost". O ambasadoru Roloviću postoji članak na Vikipediji, i to na više jezika (Engleski, francuski, ruski, slovenački, srpski i hrvatski, plus srpskohrvatski).
U svakom članku piše da je ubijeno od strane "ustaških terorista"
U Srpsko-hrvatskom stoji "od hrvatskih ekstremista" (OK, to može da prođe)
U hrvatskom piše da je "smrtno ranjen od skupine hrvatskih AKTIVISTA".

Toliko.

Laki

pre 7 godina

@?!?
Naravno da su imali svoju nezavisnu državu i pre raspada Jugoslavije,samo što ti u to nisi upućen.
NDH je bila i ostala prva nezavisna država hrvatskog naroda,formirana od strane i u ime hrvatskog naroda.
U Hrvatskoj je trenutno na delu rehabilitacija te prve nezavisne države i njenih lidera.Jer ta država je bila jedna gnusna,odvratna i zločinačka tvorevina.I na delu je ispravljanje imidža te nakaze od prve države iskrivljavanjem istorijskih činjenica.

paks

pre 7 godina

Ne znam kako še ljudi uopšte usuđuju komentarisati ovo na jedan tako banalan način gde se automatski zauzima busija u zavisnosti da li ste Srbin ili Hrvat, a bez imalo detaljnijeg poznavanja biografija Barešića i Rolovića. Jeste Barešić bio ustaški terorista i ubica, samo nigde nije navedena i npr. Rolovićeva uloga u tzv. levim greškama u Crnoj Gori u proleće 1942. , a po službenoj verziji švedske policije Rolović je i prvi potegao pištolj, ima tu svega, a po mom skromnom mišljenju u ovom regionu već jako jako dugo prolaze isključivo ekstremisti krajnje desnice ili levice.
(Salonski levičar, 1. avgust 2016 12:56)
Da, i Rolović je sam sebe mučio i davio kaišem i sam je sebi zabranio da mu se ukaže pomoć?

fuj!

pre 7 godina

Ово је као кад бисмо ми подигли споменик Пуниши Рачићу. У том случају би вриснули као Дајманов зеленко, а у принципу раде исто. Лицемерје до бесвести.

AF

pre 7 godina

Rolovic je ubijen jer je otkrio saradnju Hrvatskih komunista I ustaske emigracije.baresic je bio clan Hrvatskog revolucionarnog bratstva I bio na direktnoj vezi sa hrvatskim komunistima.TO JE ISTINA.

Bora

pre 7 godina

"Vlada Ulofa Palmea je 10. oktobra 1985. godine 'zbog dobrog vladanja' preinačila doživotni zatvor ustaškom teroristi Barešiću u osamnaest godina robije."

A samo par meseci kasnije, u januaru 1986, u Stokholmu je ubijen švedski premijer Ulof Palme. Povezani događaji?

Lud sustigao zbunjenog

pre 7 godina

A sta kazu Crnogorci? Nas ubistvo ambasadora Rolovica pogadja vise nego njih? Predlazem da se mi bavimo nasim problemima! Jadno je raspirivati i goreti u nacionalnoj mrznji i mrznji uopste!

Mrki

pre 7 godina

Nije on za Hrvate terorista. Oni su uvek želeli svoju čistu državu, problem je što Srbi hoće biti njihova braća po svaku cenu i to u interesu Nemačke.

Goxon

pre 7 godina

NDH se ponovo budi. I poljaci se čude kako se fašizam brzo probudio u Hrvatskoj. Bio sam sa jednim poljakom koji mi je rekao da sve više njihovih mladih nacista ide u Hrvatsku na "druženja" i da u Poljskoj je mišljenje da je to trenutno najfašističkija zemlja u Evropi. I mi Srbi iz Rep. Srpske se slažemo. Propagandna mašinerija im radi punom parom. Popljuvali su i nazvali debaklom koncert narodnjaka u Splitu a nisu niti jednu fotografiju publike objavili a objavljivali su da su redovi za kartu. Nazivaju to "srpski pir" u 2016. god. ? Jadan narod, paćenici.

Hulkenberg

pre 7 godina

Oni nisu "odlepili"...vi ste "odlepili" jer vam oci i mozak ama bas nicemu ne sluze!!!Oni su to sto su,oni su svi ustase i to ptice na grani znaju,samo srbi glupi tunjavi nikako da shvate,i onda se pojavi ovaj neo-komunisticki retard Salonski Levicar koji redovno dodje da poravna ustase i zaklane srbe u istu kategoriju i nadje tako neki apstraktni umobolni nacin da spaja nespojivo i uci srbe da treba da zaboravljaju,nikad ne spominju,da se ne bune,i da tako mirno docekaju opet neki sledeci Jasenovac.Njemu ce komentar da objave,a meni vjerovatno ne.E to je problem Srbije,sto se i u Srbiji radi protiv srba i Srbije,i to masovno!!!

stiven k.

pre 7 godina

Salonski levičaru,

Pa šta ako je Rolović i zapucao prvi, video je da je ovaj došao da ga ubije na radnom mestu, u ambasadi. Nije Rolović dočekao Barišića na ulici, pa pucao u njega. Razmisli malo o tome.
Što se tiče "lijevih skretanja" u Crnoj Gori, to sa ovim slučajem nema baš nikakve veze, čoveče.

Pop Milo Jovovic

pre 7 godina

Omladino - Mr.Proper, krpe i cetke u ruke i da se svaki spomenik iz Narodno-oslobodilackog rata oglanca u Srbiji i trava pocupa i stavi sveze cvece. Nema veceg blaga od antifasistickog nasledja ove zemlje. I nema veceg dna i zla od ovih fasista ma koje nacionalnosti bili. SF-SL

?!?

pre 7 godina

Hrvatski narod je osećao nepravdu...? Kakvu? Što su bili pod Austro-ugarima? Što su sami ušli u Jugoslaviju, niko ih brate mili nije terao na to. Nikad nisu imali svoju nezavisnu državu sve dok je nisu stvorili raspadom Jugoslavije u krvoproliću. Jel im neko branio pismo, jezik, veru, slobodu kretanja?

Џејмс 007Bond

pre 7 godina

Моје мало место у Јужнобачком округу има ТРИ партизанско-антифашистичка споменика.

И не само моје место, него је и цела Србија пуна таквих споменика.

А споменици су лице културе и лице историје, и по њима се види какав је и народ.

И док су неки и по споменицима антифашисти, други су по споменицима ФАШИСТИ.

А исти смо народ, исти нам је језик и порекло, и разлика је само у вери и идеологији.

briga me

pre 7 godina

Iskreno me ne zanima sta Hrvatska radi, ali moram da primetim da domaci elitisti i antifasisti maksimalno ingorisu sve ovo, kao da im je jedini cilj uvek bio autosovinazm tj. antisrbizam? Sramno!

Salonski levičar

pre 7 godina

Ne znam kako še ljudi uopšte usuđuju komentarisati ovo na jedan tako banalan način gde se automatski zauzima busija u zavisnosti da li ste Srbin ili Hrvat, a bez imalo detaljnijeg poznavanja biografija Barešića i Rolovića. Jeste Barešić bio ustaški terorista i ubica, samo nigde nije navedena i npr. Rolovićeva uloga u tzv. levim greškama u Crnoj Gori u proleće 1942. , a po službenoj verziji švedske policije Rolović je i prvi potegao pištolj, ima tu svega, a po mom skromnom mišljenju u ovom regionu već jako jako dugo prolaze isključivo ekstremisti krajnje desnice ili levice.

Џејмс 007Bond

pre 7 godina

Моје мало место у Јужнобачком округу има ТРИ партизанско-антифашистичка споменика.

И не само моје место, него је и цела Србија пуна таквих споменика.

А споменици су лице културе и лице историје, и по њима се види какав је и народ.

И док су неки и по споменицима антифашисти, други су по споменицима ФАШИСТИ.

А исти смо народ, исти нам је језик и порекло, и разлика је само у вери и идеологији.

?!?

pre 7 godina

Hrvatski narod je osećao nepravdu...? Kakvu? Što su bili pod Austro-ugarima? Što su sami ušli u Jugoslaviju, niko ih brate mili nije terao na to. Nikad nisu imali svoju nezavisnu državu sve dok je nisu stvorili raspadom Jugoslavije u krvoproliću. Jel im neko branio pismo, jezik, veru, slobodu kretanja?

briga me

pre 7 godina

Iskreno me ne zanima sta Hrvatska radi, ali moram da primetim da domaci elitisti i antifasisti maksimalno ingorisu sve ovo, kao da im je jedini cilj uvek bio autosovinazm tj. antisrbizam? Sramno!

Hulkenberg

pre 7 godina

Oni nisu "odlepili"...vi ste "odlepili" jer vam oci i mozak ama bas nicemu ne sluze!!!Oni su to sto su,oni su svi ustase i to ptice na grani znaju,samo srbi glupi tunjavi nikako da shvate,i onda se pojavi ovaj neo-komunisticki retard Salonski Levicar koji redovno dodje da poravna ustase i zaklane srbe u istu kategoriju i nadje tako neki apstraktni umobolni nacin da spaja nespojivo i uci srbe da treba da zaboravljaju,nikad ne spominju,da se ne bune,i da tako mirno docekaju opet neki sledeci Jasenovac.Njemu ce komentar da objave,a meni vjerovatno ne.E to je problem Srbije,sto se i u Srbiji radi protiv srba i Srbije,i to masovno!!!

AF

pre 7 godina

Rolovic je ubijen jer je otkrio saradnju Hrvatskih komunista I ustaske emigracije.baresic je bio clan Hrvatskog revolucionarnog bratstva I bio na direktnoj vezi sa hrvatskim komunistima.TO JE ISTINA.

Goxon

pre 7 godina

NDH se ponovo budi. I poljaci se čude kako se fašizam brzo probudio u Hrvatskoj. Bio sam sa jednim poljakom koji mi je rekao da sve više njihovih mladih nacista ide u Hrvatsku na "druženja" i da u Poljskoj je mišljenje da je to trenutno najfašističkija zemlja u Evropi. I mi Srbi iz Rep. Srpske se slažemo. Propagandna mašinerija im radi punom parom. Popljuvali su i nazvali debaklom koncert narodnjaka u Splitu a nisu niti jednu fotografiju publike objavili a objavljivali su da su redovi za kartu. Nazivaju to "srpski pir" u 2016. god. ? Jadan narod, paćenici.

Pop Milo Jovovic

pre 7 godina

Omladino - Mr.Proper, krpe i cetke u ruke i da se svaki spomenik iz Narodno-oslobodilackog rata oglanca u Srbiji i trava pocupa i stavi sveze cvece. Nema veceg blaga od antifasistickog nasledja ove zemlje. I nema veceg dna i zla od ovih fasista ma koje nacionalnosti bili. SF-SL

stiven k.

pre 7 godina

Salonski levičaru,

Pa šta ako je Rolović i zapucao prvi, video je da je ovaj došao da ga ubije na radnom mestu, u ambasadi. Nije Rolović dočekao Barišića na ulici, pa pucao u njega. Razmisli malo o tome.
Što se tiče "lijevih skretanja" u Crnoj Gori, to sa ovim slučajem nema baš nikakve veze, čoveče.

Mrki

pre 7 godina

Nije on za Hrvate terorista. Oni su uvek želeli svoju čistu državu, problem je što Srbi hoće biti njihova braća po svaku cenu i to u interesu Nemačke.

Bora

pre 7 godina

"Vlada Ulofa Palmea je 10. oktobra 1985. godine 'zbog dobrog vladanja' preinačila doživotni zatvor ustaškom teroristi Barešiću u osamnaest godina robije."

A samo par meseci kasnije, u januaru 1986, u Stokholmu je ubijen švedski premijer Ulof Palme. Povezani događaji?

Arhivator

pre 7 godina

Jedna "zanimljivost". O ambasadoru Roloviću postoji članak na Vikipediji, i to na više jezika (Engleski, francuski, ruski, slovenački, srpski i hrvatski, plus srpskohrvatski).
U svakom članku piše da je ubijeno od strane "ustaških terorista"
U Srpsko-hrvatskom stoji "od hrvatskih ekstremista" (OK, to može da prođe)
U hrvatskom piše da je "smrtno ranjen od skupine hrvatskih AKTIVISTA".

Toliko.

Laki

pre 7 godina

@?!?
Naravno da su imali svoju nezavisnu državu i pre raspada Jugoslavije,samo što ti u to nisi upućen.
NDH je bila i ostala prva nezavisna država hrvatskog naroda,formirana od strane i u ime hrvatskog naroda.
U Hrvatskoj je trenutno na delu rehabilitacija te prve nezavisne države i njenih lidera.Jer ta država je bila jedna gnusna,odvratna i zločinačka tvorevina.I na delu je ispravljanje imidža te nakaze od prve države iskrivljavanjem istorijskih činjenica.

Luka

pre 7 godina

Treba odati postovanje hrvatskim politicarima,koji su svesno ulazili u Jugoslaviju da bi preko nje trazili nezavisnost...i tu nema niceg spornog.
Zanimljivo je sto su Srbi prihvatili takvu "uniju"...a da ih je jedan francuski pregovarac prilikom stvaranja Versajskog mirovnog sporazuma pitao srpskog pregovaraca(koji je bio drustvu hrvata i slovenca):Sta ce vam ova dvojica?

paks

pre 7 godina

Ne znam kako še ljudi uopšte usuđuju komentarisati ovo na jedan tako banalan način gde se automatski zauzima busija u zavisnosti da li ste Srbin ili Hrvat, a bez imalo detaljnijeg poznavanja biografija Barešića i Rolovića. Jeste Barešić bio ustaški terorista i ubica, samo nigde nije navedena i npr. Rolovićeva uloga u tzv. levim greškama u Crnoj Gori u proleće 1942. , a po službenoj verziji švedske policije Rolović je i prvi potegao pištolj, ima tu svega, a po mom skromnom mišljenju u ovom regionu već jako jako dugo prolaze isključivo ekstremisti krajnje desnice ili levice.
(Salonski levičar, 1. avgust 2016 12:56)
Da, i Rolović je sam sebe mučio i davio kaišem i sam je sebi zabranio da mu se ukaže pomoć?

fuj!

pre 7 godina

Ово је као кад бисмо ми подигли споменик Пуниши Рачићу. У том случају би вриснули као Дајманов зеленко, а у принципу раде исто. Лицемерје до бесвести.

D

pre 7 godina

@realno

Zaista? Princip je bio ubica, i nije zasluzio spomenik. Medjutim, Principov cin je bio samo casus belli, u smislu posledica koje su se ionako kuvale u tadasnjoj Evropi. Ovde hrvatski ministri klikcu nacistickoj tvorevini. To je isto? Ne bih rekao.

Lud sustigao zbunjenog

pre 7 godina

A sta kazu Crnogorci? Nas ubistvo ambasadora Rolovica pogadja vise nego njih? Predlazem da se mi bavimo nasim problemima! Jadno je raspirivati i goreti u nacionalnoj mrznji i mrznji uopste!

Petar

pre 7 godina

Ovi što izjednačavaju ovog teroristu sa Principom, mešaju babe i žabe. Bosna je bila okupirana, a Hrvatska ne. Nisu Srbi osvojili Hrvatsku 1945. I Principov čin je bio teroristički akt, nije rešenje ubiti nekog ali nije ni isti slučaj.

Jovan

pre 7 godina

(Petar, 1. avgust 2016 18:11)
Problem i je što je većina nas Hrvata osjećala period '45 -'90 kao okupaciju.
Odnosno pitanje za sve vas: kako se onda to zove kad neki narod prisilno živi u nekoj zajednici?
(panzer general, 1. avgust 2016 18:41)
To se prijatelju zove "dobro si prošao s obzirom da si bio na pogrešnoj strani". Umesto što postavljaš takva pitanja, bolje se zapitaj kakav to narod voli da je okupiran Nemačkom - jednom stranom silom, a gnuša se ravnopravnog jedinstva sa narodima bliskog jezika i geografskog položaja? Meni s druge strane nije jasno šta je trebolo Srbima da Vas uopšte razmatraju kao partnere u federaciji ravnopravnih naroda. Hoćete smostalnost, ja bih Vas zaobišao u širokom luku iz mnogo razloga, pa budite samostalni koliko god želite...Svet je prevelik, a život prekratak da bi mi Srbi dangubili sa vama i vašim milenijumskim zezanjem oko neovisnosti...Na žalost, kao ni Vas ni nas ne vode genijalci, već je sasvim obrnuto...zato nemam ni jedne reči hvale ni za naše balvane koji očigledno ne znaju šta hoće...

Salonski levičar

pre 7 godina

Ne znam kako še ljudi uopšte usuđuju komentarisati ovo na jedan tako banalan način gde se automatski zauzima busija u zavisnosti da li ste Srbin ili Hrvat, a bez imalo detaljnijeg poznavanja biografija Barešića i Rolovića. Jeste Barešić bio ustaški terorista i ubica, samo nigde nije navedena i npr. Rolovićeva uloga u tzv. levim greškama u Crnoj Gori u proleće 1942. , a po službenoj verziji švedske policije Rolović je i prvi potegao pištolj, ima tu svega, a po mom skromnom mišljenju u ovom regionu već jako jako dugo prolaze isključivo ekstremisti krajnje desnice ili levice.

Zasto onda

pre 7 godina

@panzer general

A zasto ste onda trazili drzavu juznih Slovena 1918. godine? Niste silazili s grbace Aleksandru Karadjordjevicu dok to niste dobili, nego je tada bilo slatko prilepiti se sili pobednici u I Sv. ratu? Zasto ste ulazili u zajednicu u kojoj ste bili okupirani, zasto prosto niste, kao Nemci 1945, izdrzali teret porazene nacije?

nesvest

pre 7 godina

(Petar, 1. avgust 2016 18:11) 
Problem i je što je većina nas Hrvata osjećala period '45 -'90 kao okupaciju. Odnosno pitanje za sve vas: kako se onda to zove kad neki narod prisilno živi u nekoj zajednici?
(panzer general, 01. avgust 2016 18:41)

Prisilno ste iscrtali granice, koje nikada pre niste imali i proglasili ih drzavnim? Te granice vas tako "izmucene" okupacijom, ne podsecaju na period "okupacije"? Ono sto ste radili pre "okupacije" nije vam predstavljalo problem?

Prota Mateja

pre 7 godina

(panzer general, 01. avgust 2016 18:41) Ni sam ne znam koliko puta sam bio u Hrvatskoj pre 90-ih od Dubrovnika doUle i od Zagreba do Slavonske PoŸege i ako ti kažeš da se većina Hrvata osećala kao sa su okupirani onda ja zaista ne znam šta je sa vama i gde sam ja to bio?

Arhivator

pre 7 godina

(panzer general, 1. avgust 2016 18:41)

Što volim ove bisere sa pričama "Većina Srba/Hrvata, ovih onih je znala/mislila/htela/osećala/doživljavala..."
Neko ih pitao? Išao od kuće do kuće i pitao "a kako ste vi doživljavali..."
Uostalom, 1918. niko "Hrvate" nije terao da se ujedine sa Srbijom.

Nego, što se tiče te "okupacije", kako to okupiraš sam sebe? I okupaciju od koga tačno? Od Srbije? Onoliko koliko je i Makedonija bila okupirana od Slovenije.

realno

pre 7 godina

Ово је као кад бисмо ми подигли споменик Пуниши Рачићу. У том случају би вриснули као Дајманов зеленко, а у принципу раде исто. Лицемерје до бесвести.
(fuj!, 1. avgust 2016 16:43)

Podigli ste Gavrilu Principu koji je napravio isto. Ne vidim da su Austrijanci vrisnuli niti bi mi zbog račića. Radite šta hoćete u svom dvorištu, ne tiće te nas se!

Petar

pre 7 godina

U kojoj fantaziji su granice Hrvatske izmišljene, to je najobičnija floskula. Granica s BIH je nepromjenjena preko 300 godina, granica sa Slovenijom je stara gotovo tisuću godina, granica s Madjarskom bar 500 godina, osim u Medjimurju. Tu je i Dubrovnik sa svojim granicama koje su stare stoljećima. Jedino gdje je mjenjana granica je na Dunavu, istočni Srijem je pripao Srbiji, a Hrvati su dobili dio Baranje, koji je stoljećima bio pod madjarskom vlašču. Malo koja zemlja u Europi ima tako dugo utvrdjene granice
(dZG, 01. avgust 2016 19:51) Haha. Grešiš. Dubrovnik nikad nije bio Hrvatska. Uvek je bio nezavisna republika, Aleksandar vam ga je poklonio. Dalje, Hrvatska, Dalmacija, Slavonija. Ok Hrvatske zemlje. A Istra?

dZG

pre 7 godina

U kojoj fantaziji su granice Hrvatske izmišljene, to je najobičnija floskula. Granica s BIH je nepromjenjena preko 300 godina, granica sa Slovenijom je stara gotovo tisuću godina, granica s Madjarskom bar 500 godina, osim u Medjimurju. Tu je i Dubrovnik sa svojim granicama koje su stare stoljećima. Jedino gdje je mjenjana granica je na Dunavu, istočni Srijem je pripao Srbiji, a Hrvati su dobili dio Baranje, koji je stoljećima bio pod madjarskom vlašču. Malo koja zemlja u Europi ima tako dugo utvrdjene granice.

Keti S.

pre 7 godina

@EU,dZG

Dokle cete vi u Hrvatskoj da svojatate drzavno-pravni i kulturni identitet Ugarske/Austrougarske? Kada cete shvatiti i prihvatiti da od pocetka 12-og pa sve do kraja 20-og veka nikakva drzava Hrvatska nije postojala,te vase besmislene price o nekakvim hrvatskim granicama,samo su dokaz kakve politikantske gluposti vi ucite u sopstvenim skolama,nesto vrlo slicno makedonskoj "utripovanosti" o toboznjem antickom poreklu. Iskreno,iole normalnoj i elementarno obrazovanoj i skolovanoj osobi ne preostaje nista drugo,doli "da se krsti i rukama i nogama". TragikomeNdija,sto bi rekli vojvodjanski paori.

panzer general

pre 7 godina

(Petar, 1. avgust 2016 18:11)
Problem i je što je većina nas Hrvata osjećala period '45 -'90 kao okupaciju.
Odnosno pitanje za sve vas: kako se onda to zove kad neki narod prisilno živi u nekoj zajednici?

dZG

pre 7 godina

@dejan-minhen Cijeli Srijem je bio u sastavu Kraljevine Hrvatske-Slavonije praktički neprekidno od 1745. do 1918. Nije teško izguglati, zaista. Za razliku od Hrvatske, granice Srbije su se mjenjale u zadnjih 200 godina x puta, jedino je stalna granica prema BIH.

EU

pre 7 godina

Grešiš. Dubrovnik nikad nije bio Hrvatska. Uvek je bio nezavisna republika, Aleksandar vam ga je poklonio. Dalje, Hrvatska, Dalmacija, Slavonija. Ok Hrvatske zemlje. A Istra?
(Petar, 01. avgust 2016 20:03)

kako ga onda Aleksander moze pokloniti ako je bio nezavisna republika....
DU je uvijek bio dio Hrvatske ili vezan za HR,
kad spominjes Istru,nisu je valjda trebali dati Srbiji,a sta je sa Bokom Kotorskom?

Salonski levičar

pre 7 godina

Ne znam kako še ljudi uopšte usuđuju komentarisati ovo na jedan tako banalan način gde se automatski zauzima busija u zavisnosti da li ste Srbin ili Hrvat, a bez imalo detaljnijeg poznavanja biografija Barešića i Rolovića. Jeste Barešić bio ustaški terorista i ubica, samo nigde nije navedena i npr. Rolovićeva uloga u tzv. levim greškama u Crnoj Gori u proleće 1942. , a po službenoj verziji švedske policije Rolović je i prvi potegao pištolj, ima tu svega, a po mom skromnom mišljenju u ovom regionu već jako jako dugo prolaze isključivo ekstremisti krajnje desnice ili levice.

realno

pre 7 godina

Ово је као кад бисмо ми подигли споменик Пуниши Рачићу. У том случају би вриснули као Дајманов зеленко, а у принципу раде исто. Лицемерје до бесвести.
(fuj!, 1. avgust 2016 16:43)

Podigli ste Gavrilu Principu koji je napravio isto. Ne vidim da su Austrijanci vrisnuli niti bi mi zbog račića. Radite šta hoćete u svom dvorištu, ne tiće te nas se!

Lud sustigao zbunjenog

pre 7 godina

A sta kazu Crnogorci? Nas ubistvo ambasadora Rolovica pogadja vise nego njih? Predlazem da se mi bavimo nasim problemima! Jadno je raspirivati i goreti u nacionalnoj mrznji i mrznji uopste!

panzer general

pre 7 godina

(Petar, 1. avgust 2016 18:11)
Problem i je što je većina nas Hrvata osjećala period '45 -'90 kao okupaciju.
Odnosno pitanje za sve vas: kako se onda to zove kad neki narod prisilno živi u nekoj zajednici?

?!?

pre 7 godina

Hrvatski narod je osećao nepravdu...? Kakvu? Što su bili pod Austro-ugarima? Što su sami ušli u Jugoslaviju, niko ih brate mili nije terao na to. Nikad nisu imali svoju nezavisnu državu sve dok je nisu stvorili raspadom Jugoslavije u krvoproliću. Jel im neko branio pismo, jezik, veru, slobodu kretanja?

Џејмс 007Bond

pre 7 godina

Моје мало место у Јужнобачком округу има ТРИ партизанско-антифашистичка споменика.

И не само моје место, него је и цела Србија пуна таквих споменика.

А споменици су лице културе и лице историје, и по њима се види какав је и народ.

И док су неки и по споменицима антифашисти, други су по споменицима ФАШИСТИ.

А исти смо народ, исти нам је језик и порекло, и разлика је само у вери и идеологији.

Pop Milo Jovovic

pre 7 godina

Omladino - Mr.Proper, krpe i cetke u ruke i da se svaki spomenik iz Narodno-oslobodilackog rata oglanca u Srbiji i trava pocupa i stavi sveze cvece. Nema veceg blaga od antifasistickog nasledja ove zemlje. I nema veceg dna i zla od ovih fasista ma koje nacionalnosti bili. SF-SL

dZG

pre 7 godina

U kojoj fantaziji su granice Hrvatske izmišljene, to je najobičnija floskula. Granica s BIH je nepromjenjena preko 300 godina, granica sa Slovenijom je stara gotovo tisuću godina, granica s Madjarskom bar 500 godina, osim u Medjimurju. Tu je i Dubrovnik sa svojim granicama koje su stare stoljećima. Jedino gdje je mjenjana granica je na Dunavu, istočni Srijem je pripao Srbiji, a Hrvati su dobili dio Baranje, koji je stoljećima bio pod madjarskom vlašču. Malo koja zemlja u Europi ima tako dugo utvrdjene granice.

Goxon

pre 7 godina

NDH se ponovo budi. I poljaci se čude kako se fašizam brzo probudio u Hrvatskoj. Bio sam sa jednim poljakom koji mi je rekao da sve više njihovih mladih nacista ide u Hrvatsku na "druženja" i da u Poljskoj je mišljenje da je to trenutno najfašističkija zemlja u Evropi. I mi Srbi iz Rep. Srpske se slažemo. Propagandna mašinerija im radi punom parom. Popljuvali su i nazvali debaklom koncert narodnjaka u Splitu a nisu niti jednu fotografiju publike objavili a objavljivali su da su redovi za kartu. Nazivaju to "srpski pir" u 2016. god. ? Jadan narod, paćenici.

briga me

pre 7 godina

Iskreno me ne zanima sta Hrvatska radi, ali moram da primetim da domaci elitisti i antifasisti maksimalno ingorisu sve ovo, kao da im je jedini cilj uvek bio autosovinazm tj. antisrbizam? Sramno!

Hulkenberg

pre 7 godina

Oni nisu "odlepili"...vi ste "odlepili" jer vam oci i mozak ama bas nicemu ne sluze!!!Oni su to sto su,oni su svi ustase i to ptice na grani znaju,samo srbi glupi tunjavi nikako da shvate,i onda se pojavi ovaj neo-komunisticki retard Salonski Levicar koji redovno dodje da poravna ustase i zaklane srbe u istu kategoriju i nadje tako neki apstraktni umobolni nacin da spaja nespojivo i uci srbe da treba da zaboravljaju,nikad ne spominju,da se ne bune,i da tako mirno docekaju opet neki sledeci Jasenovac.Njemu ce komentar da objave,a meni vjerovatno ne.E to je problem Srbije,sto se i u Srbiji radi protiv srba i Srbije,i to masovno!!!

EU

pre 7 godina

Grešiš. Dubrovnik nikad nije bio Hrvatska. Uvek je bio nezavisna republika, Aleksandar vam ga je poklonio. Dalje, Hrvatska, Dalmacija, Slavonija. Ok Hrvatske zemlje. A Istra?
(Petar, 01. avgust 2016 20:03)

kako ga onda Aleksander moze pokloniti ako je bio nezavisna republika....
DU je uvijek bio dio Hrvatske ili vezan za HR,
kad spominjes Istru,nisu je valjda trebali dati Srbiji,a sta je sa Bokom Kotorskom?

D

pre 7 godina

@realno

Zaista? Princip je bio ubica, i nije zasluzio spomenik. Medjutim, Principov cin je bio samo casus belli, u smislu posledica koje su se ionako kuvale u tadasnjoj Evropi. Ovde hrvatski ministri klikcu nacistickoj tvorevini. To je isto? Ne bih rekao.

stiven k.

pre 7 godina

Salonski levičaru,

Pa šta ako je Rolović i zapucao prvi, video je da je ovaj došao da ga ubije na radnom mestu, u ambasadi. Nije Rolović dočekao Barišića na ulici, pa pucao u njega. Razmisli malo o tome.
Što se tiče "lijevih skretanja" u Crnoj Gori, to sa ovim slučajem nema baš nikakve veze, čoveče.

paks

pre 7 godina

Ne znam kako še ljudi uopšte usuđuju komentarisati ovo na jedan tako banalan način gde se automatski zauzima busija u zavisnosti da li ste Srbin ili Hrvat, a bez imalo detaljnijeg poznavanja biografija Barešića i Rolovića. Jeste Barešić bio ustaški terorista i ubica, samo nigde nije navedena i npr. Rolovićeva uloga u tzv. levim greškama u Crnoj Gori u proleće 1942. , a po službenoj verziji švedske policije Rolović je i prvi potegao pištolj, ima tu svega, a po mom skromnom mišljenju u ovom regionu već jako jako dugo prolaze isključivo ekstremisti krajnje desnice ili levice.
(Salonski levičar, 1. avgust 2016 12:56)
Da, i Rolović je sam sebe mučio i davio kaišem i sam je sebi zabranio da mu se ukaže pomoć?

AF

pre 7 godina

Rolovic je ubijen jer je otkrio saradnju Hrvatskih komunista I ustaske emigracije.baresic je bio clan Hrvatskog revolucionarnog bratstva I bio na direktnoj vezi sa hrvatskim komunistima.TO JE ISTINA.

dZG

pre 7 godina

@dejan-minhen Cijeli Srijem je bio u sastavu Kraljevine Hrvatske-Slavonije praktički neprekidno od 1745. do 1918. Nije teško izguglati, zaista. Za razliku od Hrvatske, granice Srbije su se mjenjale u zadnjih 200 godina x puta, jedino je stalna granica prema BIH.

Mrki

pre 7 godina

Nije on za Hrvate terorista. Oni su uvek želeli svoju čistu državu, problem je što Srbi hoće biti njihova braća po svaku cenu i to u interesu Nemačke.

Bora

pre 7 godina

"Vlada Ulofa Palmea je 10. oktobra 1985. godine 'zbog dobrog vladanja' preinačila doživotni zatvor ustaškom teroristi Barešiću u osamnaest godina robije."

A samo par meseci kasnije, u januaru 1986, u Stokholmu je ubijen švedski premijer Ulof Palme. Povezani događaji?

Laki

pre 7 godina

@?!?
Naravno da su imali svoju nezavisnu državu i pre raspada Jugoslavije,samo što ti u to nisi upućen.
NDH je bila i ostala prva nezavisna država hrvatskog naroda,formirana od strane i u ime hrvatskog naroda.
U Hrvatskoj je trenutno na delu rehabilitacija te prve nezavisne države i njenih lidera.Jer ta država je bila jedna gnusna,odvratna i zločinačka tvorevina.I na delu je ispravljanje imidža te nakaze od prve države iskrivljavanjem istorijskih činjenica.

fuj!

pre 7 godina

Ово је као кад бисмо ми подигли споменик Пуниши Рачићу. У том случају би вриснули као Дајманов зеленко, а у принципу раде исто. Лицемерје до бесвести.

Petar

pre 7 godina

Ovi što izjednačavaju ovog teroristu sa Principom, mešaju babe i žabe. Bosna je bila okupirana, a Hrvatska ne. Nisu Srbi osvojili Hrvatsku 1945. I Principov čin je bio teroristički akt, nije rešenje ubiti nekog ali nije ni isti slučaj.

Arhivator

pre 7 godina

Jedna "zanimljivost". O ambasadoru Roloviću postoji članak na Vikipediji, i to na više jezika (Engleski, francuski, ruski, slovenački, srpski i hrvatski, plus srpskohrvatski).
U svakom članku piše da je ubijeno od strane "ustaških terorista"
U Srpsko-hrvatskom stoji "od hrvatskih ekstremista" (OK, to može da prođe)
U hrvatskom piše da je "smrtno ranjen od skupine hrvatskih AKTIVISTA".

Toliko.

Luka

pre 7 godina

Treba odati postovanje hrvatskim politicarima,koji su svesno ulazili u Jugoslaviju da bi preko nje trazili nezavisnost...i tu nema niceg spornog.
Zanimljivo je sto su Srbi prihvatili takvu "uniju"...a da ih je jedan francuski pregovarac prilikom stvaranja Versajskog mirovnog sporazuma pitao srpskog pregovaraca(koji je bio drustvu hrvata i slovenca):Sta ce vam ova dvojica?

Petar

pre 7 godina

U kojoj fantaziji su granice Hrvatske izmišljene, to je najobičnija floskula. Granica s BIH je nepromjenjena preko 300 godina, granica sa Slovenijom je stara gotovo tisuću godina, granica s Madjarskom bar 500 godina, osim u Medjimurju. Tu je i Dubrovnik sa svojim granicama koje su stare stoljećima. Jedino gdje je mjenjana granica je na Dunavu, istočni Srijem je pripao Srbiji, a Hrvati su dobili dio Baranje, koji je stoljećima bio pod madjarskom vlašču. Malo koja zemlja u Europi ima tako dugo utvrdjene granice
(dZG, 01. avgust 2016 19:51) Haha. Grešiš. Dubrovnik nikad nije bio Hrvatska. Uvek je bio nezavisna republika, Aleksandar vam ga je poklonio. Dalje, Hrvatska, Dalmacija, Slavonija. Ok Hrvatske zemlje. A Istra?

nesvest

pre 7 godina

(Petar, 1. avgust 2016 18:11) 
Problem i je što je većina nas Hrvata osjećala period '45 -'90 kao okupaciju. Odnosno pitanje za sve vas: kako se onda to zove kad neki narod prisilno živi u nekoj zajednici?
(panzer general, 01. avgust 2016 18:41)

Prisilno ste iscrtali granice, koje nikada pre niste imali i proglasili ih drzavnim? Te granice vas tako "izmucene" okupacijom, ne podsecaju na period "okupacije"? Ono sto ste radili pre "okupacije" nije vam predstavljalo problem?

Arhivator

pre 7 godina

(panzer general, 1. avgust 2016 18:41)

Što volim ove bisere sa pričama "Većina Srba/Hrvata, ovih onih je znala/mislila/htela/osećala/doživljavala..."
Neko ih pitao? Išao od kuće do kuće i pitao "a kako ste vi doživljavali..."
Uostalom, 1918. niko "Hrvate" nije terao da se ujedine sa Srbijom.

Nego, što se tiče te "okupacije", kako to okupiraš sam sebe? I okupaciju od koga tačno? Od Srbije? Onoliko koliko je i Makedonija bila okupirana od Slovenije.

Jovan

pre 7 godina

(Petar, 1. avgust 2016 18:11)
Problem i je što je većina nas Hrvata osjećala period '45 -'90 kao okupaciju.
Odnosno pitanje za sve vas: kako se onda to zove kad neki narod prisilno živi u nekoj zajednici?
(panzer general, 1. avgust 2016 18:41)
To se prijatelju zove "dobro si prošao s obzirom da si bio na pogrešnoj strani". Umesto što postavljaš takva pitanja, bolje se zapitaj kakav to narod voli da je okupiran Nemačkom - jednom stranom silom, a gnuša se ravnopravnog jedinstva sa narodima bliskog jezika i geografskog položaja? Meni s druge strane nije jasno šta je trebolo Srbima da Vas uopšte razmatraju kao partnere u federaciji ravnopravnih naroda. Hoćete smostalnost, ja bih Vas zaobišao u širokom luku iz mnogo razloga, pa budite samostalni koliko god želite...Svet je prevelik, a život prekratak da bi mi Srbi dangubili sa vama i vašim milenijumskim zezanjem oko neovisnosti...Na žalost, kao ni Vas ni nas ne vode genijalci, već je sasvim obrnuto...zato nemam ni jedne reči hvale ni za naše balvane koji očigledno ne znaju šta hoće...

Zasto onda

pre 7 godina

@panzer general

A zasto ste onda trazili drzavu juznih Slovena 1918. godine? Niste silazili s grbace Aleksandru Karadjordjevicu dok to niste dobili, nego je tada bilo slatko prilepiti se sili pobednici u I Sv. ratu? Zasto ste ulazili u zajednicu u kojoj ste bili okupirani, zasto prosto niste, kao Nemci 1945, izdrzali teret porazene nacije?

Prota Mateja

pre 7 godina

(panzer general, 01. avgust 2016 18:41) Ni sam ne znam koliko puta sam bio u Hrvatskoj pre 90-ih od Dubrovnika doUle i od Zagreba do Slavonske PoŸege i ako ti kažeš da se većina Hrvata osećala kao sa su okupirani onda ja zaista ne znam šta je sa vama i gde sam ja to bio?

Keti S.

pre 7 godina

@EU,dZG

Dokle cete vi u Hrvatskoj da svojatate drzavno-pravni i kulturni identitet Ugarske/Austrougarske? Kada cete shvatiti i prihvatiti da od pocetka 12-og pa sve do kraja 20-og veka nikakva drzava Hrvatska nije postojala,te vase besmislene price o nekakvim hrvatskim granicama,samo su dokaz kakve politikantske gluposti vi ucite u sopstvenim skolama,nesto vrlo slicno makedonskoj "utripovanosti" o toboznjem antickom poreklu. Iskreno,iole normalnoj i elementarno obrazovanoj i skolovanoj osobi ne preostaje nista drugo,doli "da se krsti i rukama i nogama". TragikomeNdija,sto bi rekli vojvodjanski paori.