Petak, 24.06.2016.

20:47

Faraž prevario birače: Ne mogu da ispunim obećanje

Lider UKIP i jedan od inicijatora Bregzita Najdžel Faraž rekao je da ne može da garantuje da će se ispuniti jedno od glavnih obećanja te stranke tokom kampanje.

Izvor: Tanjug

Faraž prevario biraèe: Ne mogu da ispunim obeæanje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

john mcclane @ stiv

pre 7 godina

to nije tacan podatak. izvoz svih clanica EU u druge clanice EU varira od 44% (UK i Grcka) do 75% (Luxemburg i Belgija). Svi ostali su u tom dijapazonu, a prosek je na nivou EU je oko 60%. Srbija npr izvozi 63% od ukupnog izvoza u EU (21% u CEFTA i 7% u Rusiju itd). Uk izvoz samo u Bavarsku je veci bio nego izvoz UK u sve drzave BRIKS-a. To su pravi odnosi...

Leon

pre 7 godina

2.Više ne moraju da primaju strance iz EU po zakonu o slobodi rada
(dragan, 25. jun 2016 09:47)

Ovo ako prekrše to automatski znači da njihova roba podleže carini prilikom izvoza u EU

Verujte mi u UK se ništa neće promeniti, oni će možda izaći zvanično iz EU ali pošto su u toj EU bili kao polarni medvedi i bili toliko povlašćeni svi sporazumi će i dalje ostati na mestu i UK će i dalje ispunjavati svoje obaveze.

misko

pre 7 godina

Politika.Mislio je da će na politici odvajanja živeti večno ako ne uspe referendum ali suviše je uverljivo lagao da će vrlo sići sa političke scene i otići u zaborav.

stiv

pre 7 godina

Колико ли зараде британци од те уније? О томе не прича популист...
(мики, 25. jun 2016 09:54)

Nije tacno.
Postavljeno je pitanje u emisiji "Cameron&Farage". Tu je receno da je izvoz VB u EU 12%. Postoji snimak na You Tube.

Aleksandar

pre 7 godina

Oni imaju visoka ukupna primanja!!!
(Jocagomboca, 25. jun 2016 06:28)

Istina, al' njih ukupno sa sve prevodiocima, pismonošama i ostalom mašinerijom nema ni 50.000 na 510 miliona ljudi - to mu dođe manje od jednog ćate na 10.000 stanovnika. Poređenja radi, to je kao da u Srbiji celokupnu zakonodavnu i dobar deo izvršne i sudske vlasti čini nešto više od 700 ljudi.

To je smešno malo kakva god da su im primanja, ne otkinu oni ni procenat celokupnog EU budžeta. Sad, da l' su i to zaslužili ili nisu je diskutabilno, al' birokratska situacija u individualnim zemljama članicama kida dvocifrene procente za prilično sličan 'posao'. Englezi se i za to malo bune dok daleko, daleko veće pare jede njihova monarhija koja, za razliku od EU administracije, ne radi ama baš ništa korisno.

Al' dobro, uvek je lako narod naložiti upirući prstom u drugog... Sad će doći otrežnjenje al' je, bojim se, dockan...

Mozak operacije

pre 7 godina

Britancima i dalje neće trebati vize kao što ne trebaju ni Švajcarcima
BY 3.0)] (dragan, 25. jun 2016 09:47)


Polako, trebace.

leptirica

pre 7 godina

One navodne pare koje su izgubili vec sad, 200 milijardi funti zbog pada valute izgubile su velike banke a ti novci su ionako izmisljeni perom Hansa Christiana Andersena ili brace Grimm
(dado, 25. jun 2016 09:24)

Izgubio je svaki građanin jer novac koji fizički posjeduje vrijedi manje,odnosno funta vrijedi manje i mora doći do rasta cijena. Jednostavna matematika.

Swarog

pre 7 godina

Pa mislim... populizam na delu, da je obecao glasacima da ce novac od EU clanarine da preusmeri u naoruzanje ili tajne sluzbe ili da ce smanjiti poreze bogatima ko zna sta bi bilo. Ili jos bolje, zamislite da je iskreno objasnio da ce GB izlaskom iz unije u stvari da izgubi, te da im je "obecao" da ce minus da se nadoknadi iz budzeta za zdravstvo ili skolstvo:-). To obecanje bi mnogo lakse odrzao jer je mnogo realnije... Inace UK uplacuje 350 miliona nedeljno ali joj se vraca iz Brisela 240 tako da je neto clanarina oko 110 miliona Eura (ostale drzave placaju srazmerno ekonomskoj snazi vise jer je GB proslih decenija dobila odredjena izuzeca).

black adder

pre 7 godina

(zvezdarac, 25. jun 2016 09:13)
U pravu si, procitao sam na brzinu, te mi se ucinila smesnim ta brojka, al opet za zemlju kojoj je GDP 2500 milirardi dolara, i tih 18 milijardi je opet smesna brojka.
Tako da ipak ostajem pri tome da je ovaj tip Crna Guja, ponarocito nakon ovog priznanja "da se samo eto malo salio".
Ostalo je jos samo da im Merkelova kaze, "posle j... nema kajanja", i ovo ce najverovatnije biti jedan od vecih autogolova vidjenih u zadnjih 20-ak godina.

Voodoo

pre 7 godina

Ne znam zasto likujete toliko potencijalnom raspadu Eu, i vreme kada su svuda ratovi i beda, jedna unije zemalja, koja da nikada nije bila Marija Tereza i nije joj cilj bio da bude humanitarna unija, vec je ekonomska unija koja radi u svoju korist naravno, ali ipak, ljudi sirom sveta su podeljeni na sve moguce nacine, po religijama, boji, naciji, mrznja cveta svuda, verovali u boga ili prirodu u svakom slucaju svi ljudi su stvoreni od jednog od ta dva kao jedna vrsta u startu, a stalno unistavamo sami sebe. Buducnost coveka na ovoj planeti, nebitno da li je musliman, jevrejin ili hriscanin, beo ili crn, Rus ili Amer moze da postoji samo ako se nekim dzudom ujedinimo svi zajedno u borbi za opstanak, nazalost to ocigledno ne moze da se desi bez neke masovne katastrofe, tipa nuklearnog rata ili klimatske katastrafe, jer ljudi definitivno nisu dovoljno napredovali da se bez toga urazume i prestanu da unistavaju sami sebe i svoju planetu.

bogoljub

pre 7 godina

Cifra nije tacna. Znalo se u kampanji da je slagao. Drugo ne ide to tako daje se u bunar i pojela maca. Daje se deo od toga, a deo trosis ti direktno..i to sto se daje taj deo ima neki procentualan nacin vracanja. To Farage zna pa zato i ne moze da ispuni obecanje. Pitanje sta je dobit tu sve.
Ne ide bas to tako ovi daju pare, a ovi na kontu toga uzimaju dnevnice. Ne brinite i u britanskom parlamentu se uzimaju dnevnice kao i u srpskom. I siguran sam da u svakom postoje svoje nelogicnosti. Secate se onog naseg poslanika sto je naplacivao kao da je svaki dan putovao vranje beograd.

My name is Zlatan

pre 7 godina

@...18.2 milijarde funti je vb slala godinje u brisel...???...pa koliko taj brisel kosta evropske drzave zna li se...???...da, i sta mi trazimo tamo...???...to je skupa radnja za nas proletarijat...
(kraja, 24. jun 2016 23:24)
Ne sekiraj sebe kad vec nisi upućen. Nisu samo slali novac i povlačili su ga. Ovisno o tome koliki ti je BDP tj koliko je koja zemlja bogata toliko šalje u proračun. Hrvatska manje šalje nego joj je na raspolaganju za povlačenje. Najviše proračun puni Njemačka.

zaspravo

pre 7 godina

Rekao je da ce se te pare preusmeriti gde god britanci zele. Ne moze on nista da garantuje jer je to demokratija u kojoj narod odlucuje, a ne jedna osoba.

dragan

pre 7 godina

U parlamentu EU predlozi Engleza su u poprilično puta bili preglasani.Nemačko Francuski predlozi su prolazili.
1.Britanija je ostrvo,znači već su fizički otcepljeni
2.Više ne moraju da primaju strance iz EU po zakonu o slobodi rada
3.Britancima i dalje neće trebati vize kao što ne trebaju ni Švajcarcima
4.Njihove pare su samo njihove a tako i dugovi
5.Izbeglice,ćao
6.Ekonomija im je odlična a nema razloga da ne ostane
7.Energetski su nezavisni,nafta gas,vetroelektrane uz obale
8.Novi ugovori sa EU o odnosima u vezi sa svim i svačim
9.Bliskije veze sa Komonveltom
10.Australija,Novi Zeland i Britanija(jedna država)

šampioni laganja

pre 7 godina

Koliko je neiskusan ovaj britanski političar.Odmah kaže da ne može da ispuni obećanje. Čoveče, kažeš lepo da će biti za dve, najviše tri godine, pa tako tri, četiri puta, i već prođe decenija, a ovce su već uveliko zaboravile i šta si obećao. Ima i od nas Srba nešto da se nauči.

tigrimigri

pre 7 godina

Ne pamtim ni jednu nacionalisticku stranku ili politiku koja je dobro donijela svom narodu. To su samo emocije. Bice interesantno ovo sa UK

Dijaspora

pre 7 godina

Vučić izađe i kaže "Narod bi ionako birao kao Britanci, odbijam referendum. Ne zanima me mišljenje ulice i idiota". A pre samo mesec-dva za tog istog čoveka glasalo je pola države, pa ti sad reci. Kad je trebalo da ga dovedu na vlast, tad ga se i te kako ticalo mišljenje tih ljudi, a sad su to odjednom "ulica i idioti". Eeee, Srbi moji, nadam se da ćemo i ova vremena da preživimo.
(Stevan, 25. jun 2016 02:52)

Daleko od toga da branim Vučića, ni pomisli, ali nije nepoznato ustavno rešenje u Evropi da prvo Sud procenjuje ustavnost pitanja na referendumu, prihvata ga ili odbacuje u skladu sa čim se referendum (ne) može održati. Međunarodni odnosi, monetarna, fiskalna i odbrambena politika, na primer, ne mogu biti stvar odlučivanja svih građana na referendumu, jer prosto građani nisu dovoljno edukovani i na druge načine sposobni da donose odluke u okviru ovako usko-stručnih, a najšire-važnih i sveobuhvatno-obavezujućih tematika. Postoji ogromna razlika između parlamentarne i direktne demokratije, kao što se da videti na primeru britanskog referenduma. Iako najstarija demokratija na svetu, UK nema iskustava sa referendumima. Atmosfera i kampanje mogu da odluče referendum i glupa odluka može biti doneta. U Švajcarskoj ne može, ali Švajcarskoj tradicionalno nije nepoznato održavanje i par referenduma mesečno, kampanje i atmosfera tu ne mogu biti od presudnog uticaja, znaju Švajcarci sa referendumima... dok neki drugi ne znaju, misle da je fudbalska utakmica u pitanju.

Posmatrac

pre 7 godina

Zaboravio je on jos neke stvari.
1. Nije 350 miliona, vec 190 miliona nedeljno.
2. To ne ide za "birokratske plate" vec za zajednicke poslove i fondove, koji se delom i vracaju u Britaniju.
3. Zbog prestanka vazenja raznih ugovora (carina, trgovinske olaksice i sl.) koje imas kao clan, Britanija ce morati izdvajati TAJ ISTI NOVAC kao dodatne troskove.
Znaci sve u svemu - presipanje iz supljeg u prazno.
Inace ekonomski je uvek bolje biti ujedinjen - na kraju krajeva ne drzis vojsku i policiju na granici, ne dizes zidove, pse cuvare, kamere. Ne placas carinike, ne gubis na proviziji kod menjanja valute....

dado

pre 7 godina

Nije bitno samo koliko uplacuje vec i beneficije koje ima kao clanica EU. Hrvatska je 2015 uplatila 836 mil eura a mogla je iz kase povuci milijardu i 800 mil. Ko nam je kriv sto nismo.Na zemlju poput UK koja je predvidjala da 2025 po sadasnjem rastu preskoci Njemacku kao najjacu ekonomiju Europe samo bezcarinski odnosi nose joj 10 milijardi dobiti. Nece Britanija propasti ali nece ni postati sila broj jedan u Europi. One navodne pare koje su izgubili vec sad, 200 milijardi funti zbog pada valute izgubile su velike banke a ti novci su ionako izmisljeni perom Hansa Christiana Andersena ili brace Grimm

2+2=5

pre 7 godina

зар су Вам толико испрани мозгови еу доктрином па процењујете пропаст британије без еу? осуђујете њихов поступак који је једноставно враћање суверенитета над законима њихове земље. људи су побегли од једноумља еу парламента где су стално надгласавани и били приморани да спроводе законе који нису у њиховом интересу. они не воле да су анексирани за разлику од нас!

cobo

pre 7 godina

kraja*
141,5 milijardi euro .Toliko bi bio bip cele Jugoslavije !
Znaci sva Juga bi radila za evropske opstinare !EU je rupa bez dna.
Gledao sam emisiju pre godina,covek u Grckoj ima plantazu naranci,okopavanje,prskanje,podasecanje,komplet njega,branje,vaganje,klasificiranje i transport da se iskipa niz jedno brdo i to sve da bi se izracunalo koliko ce vlasnik plantaze dobiti od EU,dok radnicka klasa nema para da svojoj deci kupi narance iste one koje je subvencionirala.EU je bure bez dna !

Max

pre 7 godina

Nažalost masovni mediji će progutati i ovu laž. To "obecanje" nije ni bilo njegovo već informacija koju je prezentovala kampanja sa kojom on nije bio ni na koji način povezan. "Obećanje" se sastojalo u tome da će Britanija moći da preusmeri u svoj zdravstveni fond 350 miliona funti koje sad svake nedelje uplaćuje u fond EU. Faraz je samo izneo svoje mišljenje da je to nerealisticno i da je pitanje da li će se ta sredstva usmeriti u zdravstvo, školstvo ili negde drugde.

Mikan

pre 7 godina

Svi političari lažu, baš svi, a narod se sistematski zaglupljuje i već je dovoljno glup, i kod nas a vidimo i u svetu, da glasa protiv sebe! Sad ?e sirotinja da se češe po Britaniji i biće im još gore nego pre, a špekulanti koji su gurali pitanje referenduma, plaćali i Kamerona i Faraža, preliće ogromnu sumu novca iz džepova sirotinje u svoje! Tragedija je u tome što nemamo moć da ne učestvujemo u ovoj igri.

Maja

pre 7 godina

To nista nije novo da politicari pred izbore obecavaju, pa posle pu pike ne vazi. Samo neki manje neki vise. Verovatno je Srbija na celu bar u ovoj disciplini

Milo za Drago

pre 7 godina

Trampa se odrzala oduvek!
Obecanje- za ocekivanje!
Samo se u politici moze prodavati nevidljiva roba,a da ide dobro i da se njoj odista svi raduju! Nevidljiva roba uvek ima svoje stalne musterije i zvuci svakome onako,- kao da je bas za njega i kao da mu pripada! Produzeno secanje kod naroda ne postoji! Vecini je dovoljno da prespava pa da promeni odluku ili zaboravi!

Jocagomboca

pre 7 godina

@kraja;kosta Brisel veoma mnogo zemlje clanice! Pre nekoliko dana, bio je snimak gde novinar pokusava da zaustavi poslanike koji su vec spakovali kofere i po hodnicima beze od novinara koji ih otvoreno pita zasto su dosli da podignu velike dnevnice a uopste nisu bili prisutni?!? Biloje pomalo smesno, ali u stvari porazavajuce! Oni imaju visoka ukupna primanja!!!

Veliki brat

pre 7 godina

Pa rekao je čovek da on lično to nije rekao, nego drugi predstavnici njegove stranke.

Drugo, zdravstvo u UK je poprilično dobro finansirano (pogledajte deo dokumentarca Majkla Mura kad poredi zdravstvo u SAD i UK).


Treće, glavna zamerka Faraža EU je bila vezana za Lisabonski sporazum (za koji je tvrdio da je zamena za Ustav EU koji nije prošao ratifikaciju), zatim izbor pojedinih političara za vodeće funkcije, kao što je predsednik Evropske komisije (tada bio Barozo - i pitao ga lepo Faraž KO je on, jer nikada nije čio za njega)....


Jednostavno, čovek je zastupao tezu da ljude koji vode EU treba da biraju GRAĐANI, a ne partokiratija u Briselu - otprilike kao kod nas, što gradonačelnike i poslanike biraju partije, a ne građani direktno!


Situacija nije svetla za EU, koja je napravljena da konkuriše SAD.

U SAD imate 15-ak sekretara (ekvivalent ministrima), od kojih su bitni 4-5 (odbrana, state department itd.).
U EU imate nekih funkcionera mali milion - pa ceo Brisel je evropska administracija.

Sećate se dokumentarca o tome kako poslanici EU parlamenta dolaze petkom ujutru da se potpištu da su došli i uzmu DNEVNICU i za taj dan, a potom idu direktno na aerodrom kako bi vikend proveli kod kuće - čak su mnogi dolazili sa KOFERIMA, pa kad vide kamere, pobegnu nazad u lift.
Obezbeđenje je posle 10 minuta izbacilo TV ekipu iz zgrade!!!

EU, dakle, kad se pogleda birokratija u Briselu, sve više liči na bivšu SFRJ, pa će imati sličnu budućnost.

Lems

pre 7 godina

Tipične nacionalističke laži i budalaštine. Mislim budimo realni, dugoročno će UK biti ok, no teško da će od brexita imati bilo kakve praktične koristi, ovaj potez je zasnovan na manipulativnim osećajima, brexitovci nemaju nikakve konkretne planove šta dalje i kako kiskoristiti novu poziciju za privredni boljitak. Pa priznaju da ni sami nisu očekivali da će rezultati biti ovakvi.

Jedina dobra stvar koja bi mogla da proizađe iz svega je to šta će Brisel možda biti prisiljen na reforme, deregulaciju i debirokratizaciju EU kako bi se smanjila opasnost daljnjeg separatizma, no problem je šta je UK bila najliberalnija zemlja EU i najviše je vukla reforme u tom pogledu tako da je pitanje imaju li socijalisti koji sada dominiraju EU kapacitete za povlačenje pravih poteza i smanjenje uplitanja u sve i svašta i gde treba i gde ne treba.

Stevan

pre 7 godina

Cisto da ne pomislite da smo samo mi Srbi glupi i naivni.
(Marija, 24. jun 2016 23:24)

Ali smo samo mi ovoliko glupi i naivni. Vučić izađe i kaže "Narod bi ionako birao kao Britanci, odbijam referendum. Ne zanima me mišljenje ulice i idiota". A pre samo mesec-dva za tog istog čoveka glasalo je pola države, pa ti sad reci. Kad je trebalo da ga dovedu na vlast, tad ga se i te kako ticalo mišljenje tih ljudi, a sad su to odjednom "ulica i idioti". Eeee, Srbi moji, nadam se da ćemo i ova vremena da preživimo.

black adder

pre 7 godina

Britanski Cipras (ili Varufakis), tj. levicarski prodavac magle.
A i tih 350 miliona su smesna cifra, za tako veliku drzavu. Ne mogu da verujem da su ih upecali sa tako jeftinim fazonom. Sta je za drzavu koja ima GDP 2500 milijardi dolara da izdvoji 350 miliona i za zdravstvo i 350 miliona funti za clanstvo u EU. Pa sve to zajedno je manje od jednog promila GDPa.
Cak i da to urade, cisto sumnjam da ce njihov zdravstveni sistem osetiti neku drasticnu promenu od tih para. Pa oni imaju skoro 70 miliona stanovnika, to mu dodje 5 funti po stanovniku za lecenje. Pa to ne bi pokrilo godisnje troskove lecenja ni u Srbiji u kojoj su plate 7-8 puta manje nego li u Britaniji.
A na sve to im i ovaj genijalac kaze, da se samo salio kada im je to obecao. I sve to nakon sto su izglasali referendum za izlazak.
Covek je ocigledno Crna Guja britanskog politickog zivota.

Početak kraja

pre 7 godina

Istina je da Britanja šalje toliki nivac u Briesl. Naravno da on ne može preusmjerit taj novac kad nije na vlasti. EU je narodu uzela sigurnost, uzela posao, uzela penzije, uzela granice i natovarila mu terorizam i izbjeglice. Naravno da Britanci nisu glupi. Naravno da će i drugi tražiti referendum. EU je super za birokrate i za robovlasnike koji traže jeftinu radnu snagu, a za sve ostale je katastrofa. Potpisan je trgovinski sporazum sa Amerikom a narod ne zna o čemu se radi. Nisu ga objavili.

nn

pre 7 godina

Britanija je davala Evropskoj Uniji 13 milijardi evra godisnje. Engleska centralna banka je dala 250 milijardi funti da bi ublazila oscilacije kursa i zadrzala finansijsku stabilnost posle Brexita. Toliko...

john mcclane @ kraja

pre 7 godina

sve se zna i sve je javno ako te zaista zanima. EU kosta 120 milijardi evra godisnje ili ti 1% BDP EU. zauzvrat imaju trziste od 500 miliona ljudi na kom samo Nemacka ostvari 650 milijardi evra izvoza godisnje. Britanija oko 400 milijardi. Svega toga bez EU nema... normalnom je racunica jasna...

Dy Sejdic

pre 7 godina

Iskreno ja sam mislila da smo mi najjjgluplje ovce na svijetu! Sad ne znam dal da mi je drago ili da placem posto su englezi na nasem nivou. Glup- gluplji- najgluplji!

gulp

pre 7 godina

...18.2 milijarde funti je vb slala godinje u brisel...??? ...pa koliko taj brisel kosta evropske drzave zna li se...??? ...da, i sta mi trazimo tamo...??? ...to je skupa radnja za nas proletarijat...
(kraja, 24. jun 2016 23:24)

Britanci slali pa se delilo onima koji ne mogu da uplate 18 milijardi i sad ce Britanija kao da propadne...

Sabre

pre 7 godina

Sve mi ovo jako prija, moram priznati. Lepo je videti da nije samo nas narod glup i povodljiv, tj. pardon talac demokratskog sistema koji svaki glas jednako vrednuje, pa svaka lako povodljiva naivcina koja se nalozi na primitivce tipa Trampa, ovog lika ili vec nekog iz plejade nasih pastira. Englezi su se zestoko zeznuli, a svi koji su toga svesni su nazalost toga svesni bili i pre svega ovoga i verovatno se sada osecaju kao mi posle predjasnjih izbora..

Dule

pre 7 godina

(kraja, 24. jun 2016 23:24)
Zemlja ciji je godisnji GDP skoro 3 triliona(3,000,000,000,000) dolara, cifra od 18 milijardi(18 000 000 000) funta, je mala suma za benefit koji imaju od Evropske unije. Nazalost, neobrazovanijim i manje informisanim delom stanovnistva je lako manipulisati, pa ovakvi klovnovi kao Farage stupaju na delo. Uostalom, ni ta cifra od 350 miliona funti nedeljno nije tacna, nego je ustvari 190 miliona funti kad se prekalkulise, tako da je i to jedna od propagandnih prevara ovog referenduma.

NSP

pre 7 godina

Kakvo crno zdrastvo ko je lud da daje toliko u zdrastvo.Zna se po uzoru na Ujku Sem te pare lepo idu sad na nosace avione, rakete, helikoptere evo sad ce izaci i F-35 pa valja da se prati trend i zameni stari F-16 pa se uzme jedno stotinak komada i tako...

Nocni vuk

pre 7 godina

Ovo meni nije nikako jasno. U 21. veku, uz internet, TV, informacije na dohvat ruke da ovoliko ljudi veruje ovakvom klovnu, ili onom lažovu Ciprasu, ili sada u Nemačkoj sve popularniji AFD, ili Ukrajina i bokser, itd...
(Igor, 24. jun 2016 23:32)

E pa vidiš uz internet mnogo više, a TV mnogo manje možeš da naučiš dosta o svetu u kome živiš. Mnogo ljudi uviđa kakva je EU prevara i korporacijska tvorevina. I mnogi žele da se bore da izađu ili uopšte da ne uđu u takvu jednu diktaturu. Prirodno je da se onda ljudi kače za glavne protivnike EU, a to su sad uglavnom nacionalisti (bar im je prilepljena ta etiketa u pogrdnom smislu).
E sad teško je običnom čoveku da proceni ko će izdati a ko ne. Svi se sad prave pametni za Ciprasa, ali realno malo ljudi je znalo posle raspisivanja referenduma da će ih izdati, mislili su da će terati do kraja. Isto tako Vučić nije dobio prvi mandat zagovarajući EU, da se ne lažemo. On je dobio sve radikalske glasove a radikali nikad nisu bili za EU. Bar ne zvanično :)
Definitivno je EU loša stvar, a i zvaničnici koji nastupaju protiv EU su često nepravedno omalovažavani od strane vodećih medija. Lično pratim Faraža već neko vreme i sve što je rekao zadnjih par godina se i ostvarivalo. Možda nekima liči na klovna ali je veoma ozbiljan političar.

Aleksandar

pre 7 godina

Zato se Balkanci lože na Faraža - mnogo im liči na političare koje i sami biraju. A sad će i Englezi videti šta se dešava kad se slušaju takvi klovnovi...

dragan

pre 7 godina

Mudar potez UK. Vreme je da se kaze istina da se novac suludo rasipa u jedan promaseni politicki koncept. Placati neto 10 milijardi funti hohstaplere iz Briselske administracije ...to jedno kraljevstvo ocigledno vise nece. Prepametan potez.

Igor

pre 7 godina

Ovo meni nije nikako jasno. U 21. veku, uz internet, TV, informacije na dohvat ruke da ovoliko ljudi veruje ovakvom klovnu, ili onom lažovu Ciprasu, ili sada u Nemačkoj sve popularniji AFD, ili Ukrajina i bokser, itd...

kraja

pre 7 godina

...18.2 milijarde funti je vb slala godinje u brisel...???
...pa koliko taj brisel kosta evropske drzave zna li se...???
...da, i sta mi trazimo tamo...???
...to je skupa radnja za nas proletarijat...

aqvarius

pre 7 godina

Najveci "klovn" u Engleskoj politici.Kako se samo "normalni" ljudi lepe na velike lazi ovakvih populista meni nije jasno.Makedonija,Srbija i veci deo Europe,sve desnicari i populisti cija politika je "vetar i magla".

aqvarius

pre 7 godina

Najveci "klovn" u Engleskoj politici.Kako se samo "normalni" ljudi lepe na velike lazi ovakvih populista meni nije jasno.Makedonija,Srbija i veci deo Europe,sve desnicari i populisti cija politika je "vetar i magla".

Igor

pre 7 godina

Ovo meni nije nikako jasno. U 21. veku, uz internet, TV, informacije na dohvat ruke da ovoliko ljudi veruje ovakvom klovnu, ili onom lažovu Ciprasu, ili sada u Nemačkoj sve popularniji AFD, ili Ukrajina i bokser, itd...

kraja

pre 7 godina

...18.2 milijarde funti je vb slala godinje u brisel...???
...pa koliko taj brisel kosta evropske drzave zna li se...???
...da, i sta mi trazimo tamo...???
...to je skupa radnja za nas proletarijat...

šampioni laganja

pre 7 godina

Koliko je neiskusan ovaj britanski političar.Odmah kaže da ne može da ispuni obećanje. Čoveče, kažeš lepo da će biti za dve, najviše tri godine, pa tako tri, četiri puta, i već prođe decenija, a ovce su već uveliko zaboravile i šta si obećao. Ima i od nas Srba nešto da se nauči.

Aleksandar

pre 7 godina

Zato se Balkanci lože na Faraža - mnogo im liči na političare koje i sami biraju. A sad će i Englezi videti šta se dešava kad se slušaju takvi klovnovi...

john mcclane @ kraja

pre 7 godina

sve se zna i sve je javno ako te zaista zanima. EU kosta 120 milijardi evra godisnje ili ti 1% BDP EU. zauzvrat imaju trziste od 500 miliona ljudi na kom samo Nemacka ostvari 650 milijardi evra izvoza godisnje. Britanija oko 400 milijardi. Svega toga bez EU nema... normalnom je racunica jasna...

Stevan

pre 7 godina

Cisto da ne pomislite da smo samo mi Srbi glupi i naivni.
(Marija, 24. jun 2016 23:24)

Ali smo samo mi ovoliko glupi i naivni. Vučić izađe i kaže "Narod bi ionako birao kao Britanci, odbijam referendum. Ne zanima me mišljenje ulice i idiota". A pre samo mesec-dva za tog istog čoveka glasalo je pola države, pa ti sad reci. Kad je trebalo da ga dovedu na vlast, tad ga se i te kako ticalo mišljenje tih ljudi, a sad su to odjednom "ulica i idioti". Eeee, Srbi moji, nadam se da ćemo i ova vremena da preživimo.

Dule

pre 7 godina

(kraja, 24. jun 2016 23:24)
Zemlja ciji je godisnji GDP skoro 3 triliona(3,000,000,000,000) dolara, cifra od 18 milijardi(18 000 000 000) funta, je mala suma za benefit koji imaju od Evropske unije. Nazalost, neobrazovanijim i manje informisanim delom stanovnistva je lako manipulisati, pa ovakvi klovnovi kao Farage stupaju na delo. Uostalom, ni ta cifra od 350 miliona funti nedeljno nije tacna, nego je ustvari 190 miliona funti kad se prekalkulise, tako da je i to jedna od propagandnih prevara ovog referenduma.

black adder

pre 7 godina

Britanski Cipras (ili Varufakis), tj. levicarski prodavac magle.
A i tih 350 miliona su smesna cifra, za tako veliku drzavu. Ne mogu da verujem da su ih upecali sa tako jeftinim fazonom. Sta je za drzavu koja ima GDP 2500 milijardi dolara da izdvoji 350 miliona i za zdravstvo i 350 miliona funti za clanstvo u EU. Pa sve to zajedno je manje od jednog promila GDPa.
Cak i da to urade, cisto sumnjam da ce njihov zdravstveni sistem osetiti neku drasticnu promenu od tih para. Pa oni imaju skoro 70 miliona stanovnika, to mu dodje 5 funti po stanovniku za lecenje. Pa to ne bi pokrilo godisnje troskove lecenja ni u Srbiji u kojoj su plate 7-8 puta manje nego li u Britaniji.
A na sve to im i ovaj genijalac kaze, da se samo salio kada im je to obecao. I sve to nakon sto su izglasali referendum za izlazak.
Covek je ocigledno Crna Guja britanskog politickog zivota.

nn

pre 7 godina

Britanija je davala Evropskoj Uniji 13 milijardi evra godisnje. Engleska centralna banka je dala 250 milijardi funti da bi ublazila oscilacije kursa i zadrzala finansijsku stabilnost posle Brexita. Toliko...

Posmatrac

pre 7 godina

Zaboravio je on jos neke stvari.
1. Nije 350 miliona, vec 190 miliona nedeljno.
2. To ne ide za "birokratske plate" vec za zajednicke poslove i fondove, koji se delom i vracaju u Britaniju.
3. Zbog prestanka vazenja raznih ugovora (carina, trgovinske olaksice i sl.) koje imas kao clan, Britanija ce morati izdvajati TAJ ISTI NOVAC kao dodatne troskove.
Znaci sve u svemu - presipanje iz supljeg u prazno.
Inace ekonomski je uvek bolje biti ujedinjen - na kraju krajeva ne drzis vojsku i policiju na granici, ne dizes zidove, pse cuvare, kamere. Ne placas carinike, ne gubis na proviziji kod menjanja valute....

Sabre

pre 7 godina

Sve mi ovo jako prija, moram priznati. Lepo je videti da nije samo nas narod glup i povodljiv, tj. pardon talac demokratskog sistema koji svaki glas jednako vrednuje, pa svaka lako povodljiva naivcina koja se nalozi na primitivce tipa Trampa, ovog lika ili vec nekog iz plejade nasih pastira. Englezi su se zestoko zeznuli, a svi koji su toga svesni su nazalost toga svesni bili i pre svega ovoga i verovatno se sada osecaju kao mi posle predjasnjih izbora..

NSP

pre 7 godina

Kakvo crno zdrastvo ko je lud da daje toliko u zdrastvo.Zna se po uzoru na Ujku Sem te pare lepo idu sad na nosace avione, rakete, helikoptere evo sad ce izaci i F-35 pa valja da se prati trend i zameni stari F-16 pa se uzme jedno stotinak komada i tako...

Mikan

pre 7 godina

Svi političari lažu, baš svi, a narod se sistematski zaglupljuje i već je dovoljno glup, i kod nas a vidimo i u svetu, da glasa protiv sebe! Sad ?e sirotinja da se češe po Britaniji i biće im još gore nego pre, a špekulanti koji su gurali pitanje referenduma, plaćali i Kamerona i Faraža, preliće ogromnu sumu novca iz džepova sirotinje u svoje! Tragedija je u tome što nemamo moć da ne učestvujemo u ovoj igri.

Dy Sejdic

pre 7 godina

Iskreno ja sam mislila da smo mi najjjgluplje ovce na svijetu! Sad ne znam dal da mi je drago ili da placem posto su englezi na nasem nivou. Glup- gluplji- najgluplji!

My name is Zlatan

pre 7 godina

@...18.2 milijarde funti je vb slala godinje u brisel...???...pa koliko taj brisel kosta evropske drzave zna li se...???...da, i sta mi trazimo tamo...???...to je skupa radnja za nas proletarijat...
(kraja, 24. jun 2016 23:24)
Ne sekiraj sebe kad vec nisi upućen. Nisu samo slali novac i povlačili su ga. Ovisno o tome koliki ti je BDP tj koliko je koja zemlja bogata toliko šalje u proračun. Hrvatska manje šalje nego joj je na raspolaganju za povlačenje. Najviše proračun puni Njemačka.

Veliki brat

pre 7 godina

Pa rekao je čovek da on lično to nije rekao, nego drugi predstavnici njegove stranke.

Drugo, zdravstvo u UK je poprilično dobro finansirano (pogledajte deo dokumentarca Majkla Mura kad poredi zdravstvo u SAD i UK).


Treće, glavna zamerka Faraža EU je bila vezana za Lisabonski sporazum (za koji je tvrdio da je zamena za Ustav EU koji nije prošao ratifikaciju), zatim izbor pojedinih političara za vodeće funkcije, kao što je predsednik Evropske komisije (tada bio Barozo - i pitao ga lepo Faraž KO je on, jer nikada nije čio za njega)....


Jednostavno, čovek je zastupao tezu da ljude koji vode EU treba da biraju GRAĐANI, a ne partokiratija u Briselu - otprilike kao kod nas, što gradonačelnike i poslanike biraju partije, a ne građani direktno!


Situacija nije svetla za EU, koja je napravljena da konkuriše SAD.

U SAD imate 15-ak sekretara (ekvivalent ministrima), od kojih su bitni 4-5 (odbrana, state department itd.).
U EU imate nekih funkcionera mali milion - pa ceo Brisel je evropska administracija.

Sećate se dokumentarca o tome kako poslanici EU parlamenta dolaze petkom ujutru da se potpištu da su došli i uzmu DNEVNICU i za taj dan, a potom idu direktno na aerodrom kako bi vikend proveli kod kuće - čak su mnogi dolazili sa KOFERIMA, pa kad vide kamere, pobegnu nazad u lift.
Obezbeđenje je posle 10 minuta izbacilo TV ekipu iz zgrade!!!

EU, dakle, kad se pogleda birokratija u Briselu, sve više liči na bivšu SFRJ, pa će imati sličnu budućnost.

tigrimigri

pre 7 godina

Ne pamtim ni jednu nacionalisticku stranku ili politiku koja je dobro donijela svom narodu. To su samo emocije. Bice interesantno ovo sa UK

Maja

pre 7 godina

To nista nije novo da politicari pred izbore obecavaju, pa posle pu pike ne vazi. Samo neki manje neki vise. Verovatno je Srbija na celu bar u ovoj disciplini

Početak kraja

pre 7 godina

Istina je da Britanja šalje toliki nivac u Briesl. Naravno da on ne može preusmjerit taj novac kad nije na vlasti. EU je narodu uzela sigurnost, uzela posao, uzela penzije, uzela granice i natovarila mu terorizam i izbjeglice. Naravno da Britanci nisu glupi. Naravno da će i drugi tražiti referendum. EU je super za birokrate i za robovlasnike koji traže jeftinu radnu snagu, a za sve ostale je katastrofa. Potpisan je trgovinski sporazum sa Amerikom a narod ne zna o čemu se radi. Nisu ga objavili.

bogoljub

pre 7 godina

Cifra nije tacna. Znalo se u kampanji da je slagao. Drugo ne ide to tako daje se u bunar i pojela maca. Daje se deo od toga, a deo trosis ti direktno..i to sto se daje taj deo ima neki procentualan nacin vracanja. To Farage zna pa zato i ne moze da ispuni obecanje. Pitanje sta je dobit tu sve.
Ne ide bas to tako ovi daju pare, a ovi na kontu toga uzimaju dnevnice. Ne brinite i u britanskom parlamentu se uzimaju dnevnice kao i u srpskom. I siguran sam da u svakom postoje svoje nelogicnosti. Secate se onog naseg poslanika sto je naplacivao kao da je svaki dan putovao vranje beograd.

Voodoo

pre 7 godina

Ne znam zasto likujete toliko potencijalnom raspadu Eu, i vreme kada su svuda ratovi i beda, jedna unije zemalja, koja da nikada nije bila Marija Tereza i nije joj cilj bio da bude humanitarna unija, vec je ekonomska unija koja radi u svoju korist naravno, ali ipak, ljudi sirom sveta su podeljeni na sve moguce nacine, po religijama, boji, naciji, mrznja cveta svuda, verovali u boga ili prirodu u svakom slucaju svi ljudi su stvoreni od jednog od ta dva kao jedna vrsta u startu, a stalno unistavamo sami sebe. Buducnost coveka na ovoj planeti, nebitno da li je musliman, jevrejin ili hriscanin, beo ili crn, Rus ili Amer moze da postoji samo ako se nekim dzudom ujedinimo svi zajedno u borbi za opstanak, nazalost to ocigledno ne moze da se desi bez neke masovne katastrofe, tipa nuklearnog rata ili klimatske katastrafe, jer ljudi definitivno nisu dovoljno napredovali da se bez toga urazume i prestanu da unistavaju sami sebe i svoju planetu.

Lems

pre 7 godina

Tipične nacionalističke laži i budalaštine. Mislim budimo realni, dugoročno će UK biti ok, no teško da će od brexita imati bilo kakve praktične koristi, ovaj potez je zasnovan na manipulativnim osećajima, brexitovci nemaju nikakve konkretne planove šta dalje i kako kiskoristiti novu poziciju za privredni boljitak. Pa priznaju da ni sami nisu očekivali da će rezultati biti ovakvi.

Jedina dobra stvar koja bi mogla da proizađe iz svega je to šta će Brisel možda biti prisiljen na reforme, deregulaciju i debirokratizaciju EU kako bi se smanjila opasnost daljnjeg separatizma, no problem je šta je UK bila najliberalnija zemlja EU i najviše je vukla reforme u tom pogledu tako da je pitanje imaju li socijalisti koji sada dominiraju EU kapacitete za povlačenje pravih poteza i smanjenje uplitanja u sve i svašta i gde treba i gde ne treba.

dado

pre 7 godina

Nije bitno samo koliko uplacuje vec i beneficije koje ima kao clanica EU. Hrvatska je 2015 uplatila 836 mil eura a mogla je iz kase povuci milijardu i 800 mil. Ko nam je kriv sto nismo.Na zemlju poput UK koja je predvidjala da 2025 po sadasnjem rastu preskoci Njemacku kao najjacu ekonomiju Europe samo bezcarinski odnosi nose joj 10 milijardi dobiti. Nece Britanija propasti ali nece ni postati sila broj jedan u Europi. One navodne pare koje su izgubili vec sad, 200 milijardi funti zbog pada valute izgubile su velike banke a ti novci su ionako izmisljeni perom Hansa Christiana Andersena ili brace Grimm

Milo za Drago

pre 7 godina

Trampa se odrzala oduvek!
Obecanje- za ocekivanje!
Samo se u politici moze prodavati nevidljiva roba,a da ide dobro i da se njoj odista svi raduju! Nevidljiva roba uvek ima svoje stalne musterije i zvuci svakome onako,- kao da je bas za njega i kao da mu pripada! Produzeno secanje kod naroda ne postoji! Vecini je dovoljno da prespava pa da promeni odluku ili zaboravi!

Max

pre 7 godina

Nažalost masovni mediji će progutati i ovu laž. To "obecanje" nije ni bilo njegovo već informacija koju je prezentovala kampanja sa kojom on nije bio ni na koji način povezan. "Obećanje" se sastojalo u tome da će Britanija moći da preusmeri u svoj zdravstveni fond 350 miliona funti koje sad svake nedelje uplaćuje u fond EU. Faraz je samo izneo svoje mišljenje da je to nerealisticno i da je pitanje da li će se ta sredstva usmeriti u zdravstvo, školstvo ili negde drugde.

Dijaspora

pre 7 godina

Vučić izađe i kaže "Narod bi ionako birao kao Britanci, odbijam referendum. Ne zanima me mišljenje ulice i idiota". A pre samo mesec-dva za tog istog čoveka glasalo je pola države, pa ti sad reci. Kad je trebalo da ga dovedu na vlast, tad ga se i te kako ticalo mišljenje tih ljudi, a sad su to odjednom "ulica i idioti". Eeee, Srbi moji, nadam se da ćemo i ova vremena da preživimo.
(Stevan, 25. jun 2016 02:52)

Daleko od toga da branim Vučića, ni pomisli, ali nije nepoznato ustavno rešenje u Evropi da prvo Sud procenjuje ustavnost pitanja na referendumu, prihvata ga ili odbacuje u skladu sa čim se referendum (ne) može održati. Međunarodni odnosi, monetarna, fiskalna i odbrambena politika, na primer, ne mogu biti stvar odlučivanja svih građana na referendumu, jer prosto građani nisu dovoljno edukovani i na druge načine sposobni da donose odluke u okviru ovako usko-stručnih, a najšire-važnih i sveobuhvatno-obavezujućih tematika. Postoji ogromna razlika između parlamentarne i direktne demokratije, kao što se da videti na primeru britanskog referenduma. Iako najstarija demokratija na svetu, UK nema iskustava sa referendumima. Atmosfera i kampanje mogu da odluče referendum i glupa odluka može biti doneta. U Švajcarskoj ne može, ali Švajcarskoj tradicionalno nije nepoznato održavanje i par referenduma mesečno, kampanje i atmosfera tu ne mogu biti od presudnog uticaja, znaju Švajcarci sa referendumima... dok neki drugi ne znaju, misle da je fudbalska utakmica u pitanju.

gulp

pre 7 godina

...18.2 milijarde funti je vb slala godinje u brisel...??? ...pa koliko taj brisel kosta evropske drzave zna li se...??? ...da, i sta mi trazimo tamo...??? ...to je skupa radnja za nas proletarijat...
(kraja, 24. jun 2016 23:24)

Britanci slali pa se delilo onima koji ne mogu da uplate 18 milijardi i sad ce Britanija kao da propadne...

Jocagomboca

pre 7 godina

@kraja;kosta Brisel veoma mnogo zemlje clanice! Pre nekoliko dana, bio je snimak gde novinar pokusava da zaustavi poslanike koji su vec spakovali kofere i po hodnicima beze od novinara koji ih otvoreno pita zasto su dosli da podignu velike dnevnice a uopste nisu bili prisutni?!? Biloje pomalo smesno, ali u stvari porazavajuce! Oni imaju visoka ukupna primanja!!!

2+2=5

pre 7 godina

зар су Вам толико испрани мозгови еу доктрином па процењујете пропаст британије без еу? осуђујете њихов поступак који је једноставно враћање суверенитета над законима њихове земље. људи су побегли од једноумља еу парламента где су стално надгласавани и били приморани да спроводе законе који нису у њиховом интересу. они не воле да су анексирани за разлику од нас!

Nocni vuk

pre 7 godina

Ovo meni nije nikako jasno. U 21. veku, uz internet, TV, informacije na dohvat ruke da ovoliko ljudi veruje ovakvom klovnu, ili onom lažovu Ciprasu, ili sada u Nemačkoj sve popularniji AFD, ili Ukrajina i bokser, itd...
(Igor, 24. jun 2016 23:32)

E pa vidiš uz internet mnogo više, a TV mnogo manje možeš da naučiš dosta o svetu u kome živiš. Mnogo ljudi uviđa kakva je EU prevara i korporacijska tvorevina. I mnogi žele da se bore da izađu ili uopšte da ne uđu u takvu jednu diktaturu. Prirodno je da se onda ljudi kače za glavne protivnike EU, a to su sad uglavnom nacionalisti (bar im je prilepljena ta etiketa u pogrdnom smislu).
E sad teško je običnom čoveku da proceni ko će izdati a ko ne. Svi se sad prave pametni za Ciprasa, ali realno malo ljudi je znalo posle raspisivanja referenduma da će ih izdati, mislili su da će terati do kraja. Isto tako Vučić nije dobio prvi mandat zagovarajući EU, da se ne lažemo. On je dobio sve radikalske glasove a radikali nikad nisu bili za EU. Bar ne zvanično :)
Definitivno je EU loša stvar, a i zvaničnici koji nastupaju protiv EU su često nepravedno omalovažavani od strane vodećih medija. Lično pratim Faraža već neko vreme i sve što je rekao zadnjih par godina se i ostvarivalo. Možda nekima liči na klovna ali je veoma ozbiljan političar.

dragan

pre 7 godina

Mudar potez UK. Vreme je da se kaze istina da se novac suludo rasipa u jedan promaseni politicki koncept. Placati neto 10 milijardi funti hohstaplere iz Briselske administracije ...to jedno kraljevstvo ocigledno vise nece. Prepametan potez.

dragan

pre 7 godina

U parlamentu EU predlozi Engleza su u poprilično puta bili preglasani.Nemačko Francuski predlozi su prolazili.
1.Britanija je ostrvo,znači već su fizički otcepljeni
2.Više ne moraju da primaju strance iz EU po zakonu o slobodi rada
3.Britancima i dalje neće trebati vize kao što ne trebaju ni Švajcarcima
4.Njihove pare su samo njihove a tako i dugovi
5.Izbeglice,ćao
6.Ekonomija im je odlična a nema razloga da ne ostane
7.Energetski su nezavisni,nafta gas,vetroelektrane uz obale
8.Novi ugovori sa EU o odnosima u vezi sa svim i svačim
9.Bliskije veze sa Komonveltom
10.Australija,Novi Zeland i Britanija(jedna država)

black adder

pre 7 godina

(zvezdarac, 25. jun 2016 09:13)
U pravu si, procitao sam na brzinu, te mi se ucinila smesnim ta brojka, al opet za zemlju kojoj je GDP 2500 milirardi dolara, i tih 18 milijardi je opet smesna brojka.
Tako da ipak ostajem pri tome da je ovaj tip Crna Guja, ponarocito nakon ovog priznanja "da se samo eto malo salio".
Ostalo je jos samo da im Merkelova kaze, "posle j... nema kajanja", i ovo ce najverovatnije biti jedan od vecih autogolova vidjenih u zadnjih 20-ak godina.

cobo

pre 7 godina

kraja*
141,5 milijardi euro .Toliko bi bio bip cele Jugoslavije !
Znaci sva Juga bi radila za evropske opstinare !EU je rupa bez dna.
Gledao sam emisiju pre godina,covek u Grckoj ima plantazu naranci,okopavanje,prskanje,podasecanje,komplet njega,branje,vaganje,klasificiranje i transport da se iskipa niz jedno brdo i to sve da bi se izracunalo koliko ce vlasnik plantaze dobiti od EU,dok radnicka klasa nema para da svojoj deci kupi narance iste one koje je subvencionirala.EU je bure bez dna !

Swarog

pre 7 godina

Pa mislim... populizam na delu, da je obecao glasacima da ce novac od EU clanarine da preusmeri u naoruzanje ili tajne sluzbe ili da ce smanjiti poreze bogatima ko zna sta bi bilo. Ili jos bolje, zamislite da je iskreno objasnio da ce GB izlaskom iz unije u stvari da izgubi, te da im je "obecao" da ce minus da se nadoknadi iz budzeta za zdravstvo ili skolstvo:-). To obecanje bi mnogo lakse odrzao jer je mnogo realnije... Inace UK uplacuje 350 miliona nedeljno ali joj se vraca iz Brisela 240 tako da je neto clanarina oko 110 miliona Eura (ostale drzave placaju srazmerno ekonomskoj snazi vise jer je GB proslih decenija dobila odredjena izuzeca).

zaspravo

pre 7 godina

Rekao je da ce se te pare preusmeriti gde god britanci zele. Ne moze on nista da garantuje jer je to demokratija u kojoj narod odlucuje, a ne jedna osoba.

leptirica

pre 7 godina

One navodne pare koje su izgubili vec sad, 200 milijardi funti zbog pada valute izgubile su velike banke a ti novci su ionako izmisljeni perom Hansa Christiana Andersena ili brace Grimm
(dado, 25. jun 2016 09:24)

Izgubio je svaki građanin jer novac koji fizički posjeduje vrijedi manje,odnosno funta vrijedi manje i mora doći do rasta cijena. Jednostavna matematika.

Mozak operacije

pre 7 godina

Britancima i dalje neće trebati vize kao što ne trebaju ni Švajcarcima
BY 3.0)] (dragan, 25. jun 2016 09:47)


Polako, trebace.

Aleksandar

pre 7 godina

Oni imaju visoka ukupna primanja!!!
(Jocagomboca, 25. jun 2016 06:28)

Istina, al' njih ukupno sa sve prevodiocima, pismonošama i ostalom mašinerijom nema ni 50.000 na 510 miliona ljudi - to mu dođe manje od jednog ćate na 10.000 stanovnika. Poređenja radi, to je kao da u Srbiji celokupnu zakonodavnu i dobar deo izvršne i sudske vlasti čini nešto više od 700 ljudi.

To je smešno malo kakva god da su im primanja, ne otkinu oni ni procenat celokupnog EU budžeta. Sad, da l' su i to zaslužili ili nisu je diskutabilno, al' birokratska situacija u individualnim zemljama članicama kida dvocifrene procente za prilično sličan 'posao'. Englezi se i za to malo bune dok daleko, daleko veće pare jede njihova monarhija koja, za razliku od EU administracije, ne radi ama baš ništa korisno.

Al' dobro, uvek je lako narod naložiti upirući prstom u drugog... Sad će doći otrežnjenje al' je, bojim se, dockan...

Leon

pre 7 godina

2.Više ne moraju da primaju strance iz EU po zakonu o slobodi rada
(dragan, 25. jun 2016 09:47)

Ovo ako prekrše to automatski znači da njihova roba podleže carini prilikom izvoza u EU

Verujte mi u UK se ništa neće promeniti, oni će možda izaći zvanično iz EU ali pošto su u toj EU bili kao polarni medvedi i bili toliko povlašćeni svi sporazumi će i dalje ostati na mestu i UK će i dalje ispunjavati svoje obaveze.

misko

pre 7 godina

Politika.Mislio je da će na politici odvajanja živeti večno ako ne uspe referendum ali suviše je uverljivo lagao da će vrlo sići sa političke scene i otići u zaborav.

stiv

pre 7 godina

Колико ли зараде британци од те уније? О томе не прича популист...
(мики, 25. jun 2016 09:54)

Nije tacno.
Postavljeno je pitanje u emisiji "Cameron&Farage". Tu je receno da je izvoz VB u EU 12%. Postoji snimak na You Tube.

john mcclane @ stiv

pre 7 godina

to nije tacan podatak. izvoz svih clanica EU u druge clanice EU varira od 44% (UK i Grcka) do 75% (Luxemburg i Belgija). Svi ostali su u tom dijapazonu, a prosek je na nivou EU je oko 60%. Srbija npr izvozi 63% od ukupnog izvoza u EU (21% u CEFTA i 7% u Rusiju itd). Uk izvoz samo u Bavarsku je veci bio nego izvoz UK u sve drzave BRIKS-a. To su pravi odnosi...

kraja

pre 7 godina

...18.2 milijarde funti je vb slala godinje u brisel...???
...pa koliko taj brisel kosta evropske drzave zna li se...???
...da, i sta mi trazimo tamo...???
...to je skupa radnja za nas proletarijat...

aqvarius

pre 7 godina

Najveci "klovn" u Engleskoj politici.Kako se samo "normalni" ljudi lepe na velike lazi ovakvih populista meni nije jasno.Makedonija,Srbija i veci deo Europe,sve desnicari i populisti cija politika je "vetar i magla".

Igor

pre 7 godina

Ovo meni nije nikako jasno. U 21. veku, uz internet, TV, informacije na dohvat ruke da ovoliko ljudi veruje ovakvom klovnu, ili onom lažovu Ciprasu, ili sada u Nemačkoj sve popularniji AFD, ili Ukrajina i bokser, itd...

Nocni vuk

pre 7 godina

Ovo meni nije nikako jasno. U 21. veku, uz internet, TV, informacije na dohvat ruke da ovoliko ljudi veruje ovakvom klovnu, ili onom lažovu Ciprasu, ili sada u Nemačkoj sve popularniji AFD, ili Ukrajina i bokser, itd...
(Igor, 24. jun 2016 23:32)

E pa vidiš uz internet mnogo više, a TV mnogo manje možeš da naučiš dosta o svetu u kome živiš. Mnogo ljudi uviđa kakva je EU prevara i korporacijska tvorevina. I mnogi žele da se bore da izađu ili uopšte da ne uđu u takvu jednu diktaturu. Prirodno je da se onda ljudi kače za glavne protivnike EU, a to su sad uglavnom nacionalisti (bar im je prilepljena ta etiketa u pogrdnom smislu).
E sad teško je običnom čoveku da proceni ko će izdati a ko ne. Svi se sad prave pametni za Ciprasa, ali realno malo ljudi je znalo posle raspisivanja referenduma da će ih izdati, mislili su da će terati do kraja. Isto tako Vučić nije dobio prvi mandat zagovarajući EU, da se ne lažemo. On je dobio sve radikalske glasove a radikali nikad nisu bili za EU. Bar ne zvanično :)
Definitivno je EU loša stvar, a i zvaničnici koji nastupaju protiv EU su često nepravedno omalovažavani od strane vodećih medija. Lično pratim Faraža već neko vreme i sve što je rekao zadnjih par godina se i ostvarivalo. Možda nekima liči na klovna ali je veoma ozbiljan političar.

dragan

pre 7 godina

Mudar potez UK. Vreme je da se kaze istina da se novac suludo rasipa u jedan promaseni politicki koncept. Placati neto 10 milijardi funti hohstaplere iz Briselske administracije ...to jedno kraljevstvo ocigledno vise nece. Prepametan potez.

Početak kraja

pre 7 godina

Istina je da Britanja šalje toliki nivac u Briesl. Naravno da on ne može preusmjerit taj novac kad nije na vlasti. EU je narodu uzela sigurnost, uzela posao, uzela penzije, uzela granice i natovarila mu terorizam i izbjeglice. Naravno da Britanci nisu glupi. Naravno da će i drugi tražiti referendum. EU je super za birokrate i za robovlasnike koji traže jeftinu radnu snagu, a za sve ostale je katastrofa. Potpisan je trgovinski sporazum sa Amerikom a narod ne zna o čemu se radi. Nisu ga objavili.

cobo

pre 7 godina

kraja*
141,5 milijardi euro .Toliko bi bio bip cele Jugoslavije !
Znaci sva Juga bi radila za evropske opstinare !EU je rupa bez dna.
Gledao sam emisiju pre godina,covek u Grckoj ima plantazu naranci,okopavanje,prskanje,podasecanje,komplet njega,branje,vaganje,klasificiranje i transport da se iskipa niz jedno brdo i to sve da bi se izracunalo koliko ce vlasnik plantaze dobiti od EU,dok radnicka klasa nema para da svojoj deci kupi narance iste one koje je subvencionirala.EU je bure bez dna !

2+2=5

pre 7 godina

зар су Вам толико испрани мозгови еу доктрином па процењујете пропаст британије без еу? осуђујете њихов поступак који је једноставно враћање суверенитета над законима њихове земље. људи су побегли од једноумља еу парламента где су стално надгласавани и били приморани да спроводе законе који нису у њиховом интересу. они не воле да су анексирани за разлику од нас!

dragan

pre 7 godina

U parlamentu EU predlozi Engleza su u poprilično puta bili preglasani.Nemačko Francuski predlozi su prolazili.
1.Britanija je ostrvo,znači već su fizički otcepljeni
2.Više ne moraju da primaju strance iz EU po zakonu o slobodi rada
3.Britancima i dalje neće trebati vize kao što ne trebaju ni Švajcarcima
4.Njihove pare su samo njihove a tako i dugovi
5.Izbeglice,ćao
6.Ekonomija im je odlična a nema razloga da ne ostane
7.Energetski su nezavisni,nafta gas,vetroelektrane uz obale
8.Novi ugovori sa EU o odnosima u vezi sa svim i svačim
9.Bliskije veze sa Komonveltom
10.Australija,Novi Zeland i Britanija(jedna država)

Max

pre 7 godina

Nažalost masovni mediji će progutati i ovu laž. To "obecanje" nije ni bilo njegovo već informacija koju je prezentovala kampanja sa kojom on nije bio ni na koji način povezan. "Obećanje" se sastojalo u tome da će Britanija moći da preusmeri u svoj zdravstveni fond 350 miliona funti koje sad svake nedelje uplaćuje u fond EU. Faraz je samo izneo svoje mišljenje da je to nerealisticno i da je pitanje da li će se ta sredstva usmeriti u zdravstvo, školstvo ili negde drugde.

zaspravo

pre 7 godina

Rekao je da ce se te pare preusmeriti gde god britanci zele. Ne moze on nista da garantuje jer je to demokratija u kojoj narod odlucuje, a ne jedna osoba.

Dy Sejdic

pre 7 godina

Iskreno ja sam mislila da smo mi najjjgluplje ovce na svijetu! Sad ne znam dal da mi je drago ili da placem posto su englezi na nasem nivou. Glup- gluplji- najgluplji!

gulp

pre 7 godina

...18.2 milijarde funti je vb slala godinje u brisel...??? ...pa koliko taj brisel kosta evropske drzave zna li se...??? ...da, i sta mi trazimo tamo...??? ...to je skupa radnja za nas proletarijat...
(kraja, 24. jun 2016 23:24)

Britanci slali pa se delilo onima koji ne mogu da uplate 18 milijardi i sad ce Britanija kao da propadne...

NSP

pre 7 godina

Kakvo crno zdrastvo ko je lud da daje toliko u zdrastvo.Zna se po uzoru na Ujku Sem te pare lepo idu sad na nosace avione, rakete, helikoptere evo sad ce izaci i F-35 pa valja da se prati trend i zameni stari F-16 pa se uzme jedno stotinak komada i tako...

Aleksandar

pre 7 godina

Zato se Balkanci lože na Faraža - mnogo im liči na političare koje i sami biraju. A sad će i Englezi videti šta se dešava kad se slušaju takvi klovnovi...

black adder

pre 7 godina

Britanski Cipras (ili Varufakis), tj. levicarski prodavac magle.
A i tih 350 miliona su smesna cifra, za tako veliku drzavu. Ne mogu da verujem da su ih upecali sa tako jeftinim fazonom. Sta je za drzavu koja ima GDP 2500 milijardi dolara da izdvoji 350 miliona i za zdravstvo i 350 miliona funti za clanstvo u EU. Pa sve to zajedno je manje od jednog promila GDPa.
Cak i da to urade, cisto sumnjam da ce njihov zdravstveni sistem osetiti neku drasticnu promenu od tih para. Pa oni imaju skoro 70 miliona stanovnika, to mu dodje 5 funti po stanovniku za lecenje. Pa to ne bi pokrilo godisnje troskove lecenja ni u Srbiji u kojoj su plate 7-8 puta manje nego li u Britaniji.
A na sve to im i ovaj genijalac kaze, da se samo salio kada im je to obecao. I sve to nakon sto su izglasali referendum za izlazak.
Covek je ocigledno Crna Guja britanskog politickog zivota.

Dule

pre 7 godina

(kraja, 24. jun 2016 23:24)
Zemlja ciji je godisnji GDP skoro 3 triliona(3,000,000,000,000) dolara, cifra od 18 milijardi(18 000 000 000) funta, je mala suma za benefit koji imaju od Evropske unije. Nazalost, neobrazovanijim i manje informisanim delom stanovnistva je lako manipulisati, pa ovakvi klovnovi kao Farage stupaju na delo. Uostalom, ni ta cifra od 350 miliona funti nedeljno nije tacna, nego je ustvari 190 miliona funti kad se prekalkulise, tako da je i to jedna od propagandnih prevara ovog referenduma.

nn

pre 7 godina

Britanija je davala Evropskoj Uniji 13 milijardi evra godisnje. Engleska centralna banka je dala 250 milijardi funti da bi ublazila oscilacije kursa i zadrzala finansijsku stabilnost posle Brexita. Toliko...

Veliki brat

pre 7 godina

Pa rekao je čovek da on lično to nije rekao, nego drugi predstavnici njegove stranke.

Drugo, zdravstvo u UK je poprilično dobro finansirano (pogledajte deo dokumentarca Majkla Mura kad poredi zdravstvo u SAD i UK).


Treće, glavna zamerka Faraža EU je bila vezana za Lisabonski sporazum (za koji je tvrdio da je zamena za Ustav EU koji nije prošao ratifikaciju), zatim izbor pojedinih političara za vodeće funkcije, kao što je predsednik Evropske komisije (tada bio Barozo - i pitao ga lepo Faraž KO je on, jer nikada nije čio za njega)....


Jednostavno, čovek je zastupao tezu da ljude koji vode EU treba da biraju GRAĐANI, a ne partokiratija u Briselu - otprilike kao kod nas, što gradonačelnike i poslanike biraju partije, a ne građani direktno!


Situacija nije svetla za EU, koja je napravljena da konkuriše SAD.

U SAD imate 15-ak sekretara (ekvivalent ministrima), od kojih su bitni 4-5 (odbrana, state department itd.).
U EU imate nekih funkcionera mali milion - pa ceo Brisel je evropska administracija.

Sećate se dokumentarca o tome kako poslanici EU parlamenta dolaze petkom ujutru da se potpištu da su došli i uzmu DNEVNICU i za taj dan, a potom idu direktno na aerodrom kako bi vikend proveli kod kuće - čak su mnogi dolazili sa KOFERIMA, pa kad vide kamere, pobegnu nazad u lift.
Obezbeđenje je posle 10 minuta izbacilo TV ekipu iz zgrade!!!

EU, dakle, kad se pogleda birokratija u Briselu, sve više liči na bivšu SFRJ, pa će imati sličnu budućnost.

Posmatrac

pre 7 godina

Zaboravio je on jos neke stvari.
1. Nije 350 miliona, vec 190 miliona nedeljno.
2. To ne ide za "birokratske plate" vec za zajednicke poslove i fondove, koji se delom i vracaju u Britaniju.
3. Zbog prestanka vazenja raznih ugovora (carina, trgovinske olaksice i sl.) koje imas kao clan, Britanija ce morati izdvajati TAJ ISTI NOVAC kao dodatne troskove.
Znaci sve u svemu - presipanje iz supljeg u prazno.
Inace ekonomski je uvek bolje biti ujedinjen - na kraju krajeva ne drzis vojsku i policiju na granici, ne dizes zidove, pse cuvare, kamere. Ne placas carinike, ne gubis na proviziji kod menjanja valute....

Voodoo

pre 7 godina

Ne znam zasto likujete toliko potencijalnom raspadu Eu, i vreme kada su svuda ratovi i beda, jedna unije zemalja, koja da nikada nije bila Marija Tereza i nije joj cilj bio da bude humanitarna unija, vec je ekonomska unija koja radi u svoju korist naravno, ali ipak, ljudi sirom sveta su podeljeni na sve moguce nacine, po religijama, boji, naciji, mrznja cveta svuda, verovali u boga ili prirodu u svakom slucaju svi ljudi su stvoreni od jednog od ta dva kao jedna vrsta u startu, a stalno unistavamo sami sebe. Buducnost coveka na ovoj planeti, nebitno da li je musliman, jevrejin ili hriscanin, beo ili crn, Rus ili Amer moze da postoji samo ako se nekim dzudom ujedinimo svi zajedno u borbi za opstanak, nazalost to ocigledno ne moze da se desi bez neke masovne katastrofe, tipa nuklearnog rata ili klimatske katastrafe, jer ljudi definitivno nisu dovoljno napredovali da se bez toga urazume i prestanu da unistavaju sami sebe i svoju planetu.

My name is Zlatan

pre 7 godina

@...18.2 milijarde funti je vb slala godinje u brisel...???...pa koliko taj brisel kosta evropske drzave zna li se...???...da, i sta mi trazimo tamo...???...to je skupa radnja za nas proletarijat...
(kraja, 24. jun 2016 23:24)
Ne sekiraj sebe kad vec nisi upućen. Nisu samo slali novac i povlačili su ga. Ovisno o tome koliki ti je BDP tj koliko je koja zemlja bogata toliko šalje u proračun. Hrvatska manje šalje nego joj je na raspolaganju za povlačenje. Najviše proračun puni Njemačka.

stiv

pre 7 godina

Колико ли зараде британци од те уније? О томе не прича популист...
(мики, 25. jun 2016 09:54)

Nije tacno.
Postavljeno je pitanje u emisiji "Cameron&Farage". Tu je receno da je izvoz VB u EU 12%. Postoji snimak na You Tube.

Stevan

pre 7 godina

Cisto da ne pomislite da smo samo mi Srbi glupi i naivni.
(Marija, 24. jun 2016 23:24)

Ali smo samo mi ovoliko glupi i naivni. Vučić izađe i kaže "Narod bi ionako birao kao Britanci, odbijam referendum. Ne zanima me mišljenje ulice i idiota". A pre samo mesec-dva za tog istog čoveka glasalo je pola države, pa ti sad reci. Kad je trebalo da ga dovedu na vlast, tad ga se i te kako ticalo mišljenje tih ljudi, a sad su to odjednom "ulica i idioti". Eeee, Srbi moji, nadam se da ćemo i ova vremena da preživimo.

dado

pre 7 godina

Nije bitno samo koliko uplacuje vec i beneficije koje ima kao clanica EU. Hrvatska je 2015 uplatila 836 mil eura a mogla je iz kase povuci milijardu i 800 mil. Ko nam je kriv sto nismo.Na zemlju poput UK koja je predvidjala da 2025 po sadasnjem rastu preskoci Njemacku kao najjacu ekonomiju Europe samo bezcarinski odnosi nose joj 10 milijardi dobiti. Nece Britanija propasti ali nece ni postati sila broj jedan u Europi. One navodne pare koje su izgubili vec sad, 200 milijardi funti zbog pada valute izgubile su velike banke a ti novci su ionako izmisljeni perom Hansa Christiana Andersena ili brace Grimm

Sabre

pre 7 godina

Sve mi ovo jako prija, moram priznati. Lepo je videti da nije samo nas narod glup i povodljiv, tj. pardon talac demokratskog sistema koji svaki glas jednako vrednuje, pa svaka lako povodljiva naivcina koja se nalozi na primitivce tipa Trampa, ovog lika ili vec nekog iz plejade nasih pastira. Englezi su se zestoko zeznuli, a svi koji su toga svesni su nazalost toga svesni bili i pre svega ovoga i verovatno se sada osecaju kao mi posle predjasnjih izbora..

john mcclane @ kraja

pre 7 godina

sve se zna i sve je javno ako te zaista zanima. EU kosta 120 milijardi evra godisnje ili ti 1% BDP EU. zauzvrat imaju trziste od 500 miliona ljudi na kom samo Nemacka ostvari 650 milijardi evra izvoza godisnje. Britanija oko 400 milijardi. Svega toga bez EU nema... normalnom je racunica jasna...

Jocagomboca

pre 7 godina

@kraja;kosta Brisel veoma mnogo zemlje clanice! Pre nekoliko dana, bio je snimak gde novinar pokusava da zaustavi poslanike koji su vec spakovali kofere i po hodnicima beze od novinara koji ih otvoreno pita zasto su dosli da podignu velike dnevnice a uopste nisu bili prisutni?!? Biloje pomalo smesno, ali u stvari porazavajuce! Oni imaju visoka ukupna primanja!!!

Lems

pre 7 godina

Tipične nacionalističke laži i budalaštine. Mislim budimo realni, dugoročno će UK biti ok, no teško da će od brexita imati bilo kakve praktične koristi, ovaj potez je zasnovan na manipulativnim osećajima, brexitovci nemaju nikakve konkretne planove šta dalje i kako kiskoristiti novu poziciju za privredni boljitak. Pa priznaju da ni sami nisu očekivali da će rezultati biti ovakvi.

Jedina dobra stvar koja bi mogla da proizađe iz svega je to šta će Brisel možda biti prisiljen na reforme, deregulaciju i debirokratizaciju EU kako bi se smanjila opasnost daljnjeg separatizma, no problem je šta je UK bila najliberalnija zemlja EU i najviše je vukla reforme u tom pogledu tako da je pitanje imaju li socijalisti koji sada dominiraju EU kapacitete za povlačenje pravih poteza i smanjenje uplitanja u sve i svašta i gde treba i gde ne treba.

šampioni laganja

pre 7 godina

Koliko je neiskusan ovaj britanski političar.Odmah kaže da ne može da ispuni obećanje. Čoveče, kažeš lepo da će biti za dve, najviše tri godine, pa tako tri, četiri puta, i već prođe decenija, a ovce su već uveliko zaboravile i šta si obećao. Ima i od nas Srba nešto da se nauči.

tigrimigri

pre 7 godina

Ne pamtim ni jednu nacionalisticku stranku ili politiku koja je dobro donijela svom narodu. To su samo emocije. Bice interesantno ovo sa UK

Dijaspora

pre 7 godina

Vučić izađe i kaže "Narod bi ionako birao kao Britanci, odbijam referendum. Ne zanima me mišljenje ulice i idiota". A pre samo mesec-dva za tog istog čoveka glasalo je pola države, pa ti sad reci. Kad je trebalo da ga dovedu na vlast, tad ga se i te kako ticalo mišljenje tih ljudi, a sad su to odjednom "ulica i idioti". Eeee, Srbi moji, nadam se da ćemo i ova vremena da preživimo.
(Stevan, 25. jun 2016 02:52)

Daleko od toga da branim Vučića, ni pomisli, ali nije nepoznato ustavno rešenje u Evropi da prvo Sud procenjuje ustavnost pitanja na referendumu, prihvata ga ili odbacuje u skladu sa čim se referendum (ne) može održati. Međunarodni odnosi, monetarna, fiskalna i odbrambena politika, na primer, ne mogu biti stvar odlučivanja svih građana na referendumu, jer prosto građani nisu dovoljno edukovani i na druge načine sposobni da donose odluke u okviru ovako usko-stručnih, a najšire-važnih i sveobuhvatno-obavezujućih tematika. Postoji ogromna razlika između parlamentarne i direktne demokratije, kao što se da videti na primeru britanskog referenduma. Iako najstarija demokratija na svetu, UK nema iskustava sa referendumima. Atmosfera i kampanje mogu da odluče referendum i glupa odluka može biti doneta. U Švajcarskoj ne može, ali Švajcarskoj tradicionalno nije nepoznato održavanje i par referenduma mesečno, kampanje i atmosfera tu ne mogu biti od presudnog uticaja, znaju Švajcarci sa referendumima... dok neki drugi ne znaju, misle da je fudbalska utakmica u pitanju.

Mikan

pre 7 godina

Svi političari lažu, baš svi, a narod se sistematski zaglupljuje i već je dovoljno glup, i kod nas a vidimo i u svetu, da glasa protiv sebe! Sad ?e sirotinja da se češe po Britaniji i biće im još gore nego pre, a špekulanti koji su gurali pitanje referenduma, plaćali i Kamerona i Faraža, preliće ogromnu sumu novca iz džepova sirotinje u svoje! Tragedija je u tome što nemamo moć da ne učestvujemo u ovoj igri.

bogoljub

pre 7 godina

Cifra nije tacna. Znalo se u kampanji da je slagao. Drugo ne ide to tako daje se u bunar i pojela maca. Daje se deo od toga, a deo trosis ti direktno..i to sto se daje taj deo ima neki procentualan nacin vracanja. To Farage zna pa zato i ne moze da ispuni obecanje. Pitanje sta je dobit tu sve.
Ne ide bas to tako ovi daju pare, a ovi na kontu toga uzimaju dnevnice. Ne brinite i u britanskom parlamentu se uzimaju dnevnice kao i u srpskom. I siguran sam da u svakom postoje svoje nelogicnosti. Secate se onog naseg poslanika sto je naplacivao kao da je svaki dan putovao vranje beograd.

Leon

pre 7 godina

2.Više ne moraju da primaju strance iz EU po zakonu o slobodi rada
(dragan, 25. jun 2016 09:47)

Ovo ako prekrše to automatski znači da njihova roba podleže carini prilikom izvoza u EU

Verujte mi u UK se ništa neće promeniti, oni će možda izaći zvanično iz EU ali pošto su u toj EU bili kao polarni medvedi i bili toliko povlašćeni svi sporazumi će i dalje ostati na mestu i UK će i dalje ispunjavati svoje obaveze.

Maja

pre 7 godina

To nista nije novo da politicari pred izbore obecavaju, pa posle pu pike ne vazi. Samo neki manje neki vise. Verovatno je Srbija na celu bar u ovoj disciplini

Mozak operacije

pre 7 godina

Britancima i dalje neće trebati vize kao što ne trebaju ni Švajcarcima
BY 3.0)] (dragan, 25. jun 2016 09:47)


Polako, trebace.

Milo za Drago

pre 7 godina

Trampa se odrzala oduvek!
Obecanje- za ocekivanje!
Samo se u politici moze prodavati nevidljiva roba,a da ide dobro i da se njoj odista svi raduju! Nevidljiva roba uvek ima svoje stalne musterije i zvuci svakome onako,- kao da je bas za njega i kao da mu pripada! Produzeno secanje kod naroda ne postoji! Vecini je dovoljno da prespava pa da promeni odluku ili zaboravi!

Swarog

pre 7 godina

Pa mislim... populizam na delu, da je obecao glasacima da ce novac od EU clanarine da preusmeri u naoruzanje ili tajne sluzbe ili da ce smanjiti poreze bogatima ko zna sta bi bilo. Ili jos bolje, zamislite da je iskreno objasnio da ce GB izlaskom iz unije u stvari da izgubi, te da im je "obecao" da ce minus da se nadoknadi iz budzeta za zdravstvo ili skolstvo:-). To obecanje bi mnogo lakse odrzao jer je mnogo realnije... Inace UK uplacuje 350 miliona nedeljno ali joj se vraca iz Brisela 240 tako da je neto clanarina oko 110 miliona Eura (ostale drzave placaju srazmerno ekonomskoj snazi vise jer je GB proslih decenija dobila odredjena izuzeca).

leptirica

pre 7 godina

One navodne pare koje su izgubili vec sad, 200 milijardi funti zbog pada valute izgubile su velike banke a ti novci su ionako izmisljeni perom Hansa Christiana Andersena ili brace Grimm
(dado, 25. jun 2016 09:24)

Izgubio je svaki građanin jer novac koji fizički posjeduje vrijedi manje,odnosno funta vrijedi manje i mora doći do rasta cijena. Jednostavna matematika.

Aleksandar

pre 7 godina

Oni imaju visoka ukupna primanja!!!
(Jocagomboca, 25. jun 2016 06:28)

Istina, al' njih ukupno sa sve prevodiocima, pismonošama i ostalom mašinerijom nema ni 50.000 na 510 miliona ljudi - to mu dođe manje od jednog ćate na 10.000 stanovnika. Poređenja radi, to je kao da u Srbiji celokupnu zakonodavnu i dobar deo izvršne i sudske vlasti čini nešto više od 700 ljudi.

To je smešno malo kakva god da su im primanja, ne otkinu oni ni procenat celokupnog EU budžeta. Sad, da l' su i to zaslužili ili nisu je diskutabilno, al' birokratska situacija u individualnim zemljama članicama kida dvocifrene procente za prilično sličan 'posao'. Englezi se i za to malo bune dok daleko, daleko veće pare jede njihova monarhija koja, za razliku od EU administracije, ne radi ama baš ništa korisno.

Al' dobro, uvek je lako narod naložiti upirući prstom u drugog... Sad će doći otrežnjenje al' je, bojim se, dockan...

black adder

pre 7 godina

(zvezdarac, 25. jun 2016 09:13)
U pravu si, procitao sam na brzinu, te mi se ucinila smesnim ta brojka, al opet za zemlju kojoj je GDP 2500 milirardi dolara, i tih 18 milijardi je opet smesna brojka.
Tako da ipak ostajem pri tome da je ovaj tip Crna Guja, ponarocito nakon ovog priznanja "da se samo eto malo salio".
Ostalo je jos samo da im Merkelova kaze, "posle j... nema kajanja", i ovo ce najverovatnije biti jedan od vecih autogolova vidjenih u zadnjih 20-ak godina.

misko

pre 7 godina

Politika.Mislio je da će na politici odvajanja živeti večno ako ne uspe referendum ali suviše je uverljivo lagao da će vrlo sići sa političke scene i otići u zaborav.

john mcclane @ stiv

pre 7 godina

to nije tacan podatak. izvoz svih clanica EU u druge clanice EU varira od 44% (UK i Grcka) do 75% (Luxemburg i Belgija). Svi ostali su u tom dijapazonu, a prosek je na nivou EU je oko 60%. Srbija npr izvozi 63% od ukupnog izvoza u EU (21% u CEFTA i 7% u Rusiju itd). Uk izvoz samo u Bavarsku je veci bio nego izvoz UK u sve drzave BRIKS-a. To su pravi odnosi...