Utorak, 22.09.2015.

09:12

Milanović: Šaraj malo, šalji ih u Mađarsku

Hrvatski zvaničnici optužili Srbiju da ima "dogovor sa Mađarskom" i da organizovano šalje izbeglice u Hrvatsku. Najavljeno zatvaranje prelaza Bajakovo-Batrovci.

Izvor: Beta

Milanoviæ: Šaraj malo, šalji ih u Maðarsku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

miki

pre 8 godina

Ja sam iz Skoplja.

Sto se tice zemalja-koridor, mislim da se Srbija najbolje ponela prema izbeglicama.

A ovaj premier Hrvatske, izjavom koju daje, samo pokazuje kakav je on, t.j. narod koji zastupa. Kao, mi nismo odavde, ali nije brate Nemac, pa nije ni odande. Stvarno me zanima gde se sami Hrvati uvrstavaju!?
Kaze, salji to malo levo, malo desno..kao da je stoka!!

Ja tamo ne idem vec 14 godina, od kad me zadrzali ceo dan na granici kod Duborvnika jer je tada bio konflikt u MK, sa obrazlozenjem da najverovarnije mozda ima bombe u mom prtljagu, a ja idem na nekoliko dana kod drugarici u Splitu..

Ne znam, nekako su mi antipaticni..Srbi su generalno kud kamo simpaticniji i drustveniji narod.

R2D2

pre 8 godina

Saraj malo,? Haha, ako je ovo gospodin Milanovic stvarno rekao onda kakav komentar da napisem? Ljudi pa ovo je sramota koliko god smesno bilo.... Mada moram da se smejem...

Da nismo primili izbeglice Grcka i Makedonija bi pukle

pre 8 godina

E,pa "susjedi",saramo,sad cemo malo da saljemo i u Bosnu,pa onda opet malo u Madjarsku pa malo opet kod vas pa kad nam otvore neko poglavlje u pregovorima sa EU a mi cemo malo da ih zadrzimo kod nas,kad zapne negde u pregovorima mi cemo opet da saljemo :) Cudno da nas niste optuzili za deal sa Turskom:)

DAVOR

pre 8 godina

Ljudi pa sada sam se setio oni kopiraju Austrougarsku i njihov carinski rat protiv Srbije. Samo sto su Austrougari bili gospoda pa nisu salali gulanferske note.

Zoran

pre 8 godina

Nekada su ti ljudi bili emigranti ili imigranti. Sada nisu ni jedno ni drugo nego migranti.

Nije pozeljno da se forsira da odlaze odnekud, a jos manje da se ima obaveza da ih neko primi.

Licemerstvo nevidjenih razmera.

4noge.dobre-2noge.lose

pre 8 godina

a jesu culi politicari za diplomatiju i razgovor? ako ti nesto smeta ili u nesto sumnjas - dogovoris se, popricas, razjasnis, a ne odmah radikalna resenja, zatvaranje granica i slicno.

Sne

pre 8 godina

Milanović se iz petnih žila trudi da bude "civiliziranoo i kulturno". Kod svake njegove rečenice osećam prizvuk "mi smo Hrvati pojam civilizacije i idem u EU tamo ću razgovarati isto tako sa civiliziranim (tamo neće biti Srba, oni nisu u EU, a mi Hrvati jesmo, a to je opet jer smo mi civilizirani i kulturni)".
Mislim da je zaboravio koliko njihovih firmi radi u SRB, IDEA, Roda i dr. kad već priča o ekonomskoj šteti.

joe the greith

pre 8 godina

joj, i nas i vas znadu da ****, ali OVAJ nas Milance je ****** teske kategorije...
ovo sto radi srbiji, radi nama godinama, ko coravo pile...ni da ga skuvas -ni da ga ostvis za rasplod...
P.S. di ste nasli tako lipu njegovu sliku, to se kod nas nemoz naci...

Petar

pre 8 godina

Šta vam je, čovek je dobrim delom u pravu. Ako ovi naši već hoće da glume neki most i faktor na balkanu onda neka organizuju te putanje izbeglica. Naravno za uzvrat tražiš da se to plati na neki način.

Snoop Dogg (YU u

pre 8 godina

Ovi naši-vaši političari uopšte ne komuniciraju,niti imaju bilo kakvu vezu. Ali zato svi znaju da naprave glupost,da naprave glupu reakciju i daju glupu izjavu.
*P.S. To bi sve drugačije trebalo da bude., i da sam ja političar,- najviše bi se družio sa svim našim Južnim Slovenima (sa kojima imamo isti jezik),pa bi imali izuzetno usaglašenu politiku i iste postupke. ( A družio bi se i sa ostalima : Mađarima,Rumunima,Bugarima i Albancima), pa bi i političke procene bile bolje i ne bi bilo ovolikih političkih mimoilaženja koje svima prave štetu...

Elemental

pre 8 godina

Lik koji daje izjavu kao premijer drzave " Saraj TO malo " , gde se TO ljudsko bice bori za egzistenciju i goli zivot , govori tacno sve o ovom coveku. To nije stoka druze , a ja sam ponosan na nasu drzavu i nase ljude i na nacin razmisljanja koji posedujemo koji je izgleda i najhumaniji i najevropskiji u citavoj EU kojoj mi ne pripadamo. Izgleda da je to razlog.

nev

pre 8 godina

@
(Hrvoje, 22. septembar 2015 14:31)"
Vidis nasa drzava je tolerantna. Gledamo na njih kao na ljude a ne zivotinje. Zato kad udju fino se popisu i puste da po zakonu idu gde zele a nasi prevoznici shodno potraznji odgovaraju ponudom.
Sto se tice HR pali ste posle 3 dana, saljete ih vi organizovano za Sloveniju i Madjarsku a nas kritikujete sto im omogucavamo pravo slobodnog kretanja(zato su u satorima pored autobuske a ne u prihvatnim centrima). Ako je to manjak "kontrole" onda mi je zao zemlje sa kontrolom jer vise lice na Naci tvorevine a ne demokratske zemlje.
Sledece niste se bunili kad su oni isli ka Madjarskoj ali sad kad ima zid i kad nemogu proci vi se bunite zasto mi ih neusmeravamo. Isto tako je neloogicno nas optuziti za manjak kontrole a istovremeno da ih kontrolisano vodimo do hrvatske. Koja logika.
Madjari su zatvarali granice sa obe strane pa ako je bilo stete onda je bila obostrana mada su oni propustali teretne kamione. Ono sto vi radite je jednostrano zatvaranje granice samo za teretnjake sa nase strane sto se zove ekonomski embargo i time pokusavate da ucenite nas da kontroisemo izbeglice.
Ono sto svi vi zaboravljate je da su dosli preko Grcke, da je rat u Siriji poceo od strane US Turske i Saudije na cijoj ste vi strani bili te snosite odgovornost(nemoj mi govoriti da je zbog Asada jer bi pobuna bila i u Kuwaitu i u Saudiji ali te pobune se desavaju samo u 'neprijateljskim po US zemljama).
Sto resavajte vi vase EU probleme a nadam se da ce nasi sad vama isto tako udariti kontru da naprave istu stetu i drzati do u minut koliko ce te vi drzati vi vasu blokadu. Jos kad bi nasi se organizovali pa poceli preko polja da vam ih doturaju bilo bi jos bolje.

Saramantni Dzoe

pre 8 godina

Pa ljudi dragi...molim vas da se svi opametimo. Dosta svadja, mislimo na nasu buducnost. Ovako vise ne ide. PS) ipak mi se cini da vas je Zoki procitao, i ne krivim ga niti malo za povucene mjere.

Nikola

pre 8 godina

A nista zabraniti raznim Idejama i Merkatoroma da se dopunjuju robom iz Hrvatske na mesec dana, pa neka se Todoric i Milanovic rasprave posle oko toga.

dragan1982

pre 8 godina

(Hrvoje, 22. septembar 2015 14:31)

to sto srbija radi se zove pomoc izbeglicama,kod nas svako moze da udje i da izadje jer smo slobodna zemlja.ne mozes ti ljudima -izbeglicama zabraniti da prodju kroz tvoju drzavu kad nemaju kud..ako nisi znao,srbija je cele godine do sredinom augusta slala izbeglice u madjarsku,postedili smo vas,znaci imali ste vise od 8 meseci da razmislite sta ce te raditi.kad je dosao red na vas vi ste se raspali zbog 30.000 izbeglice od kojih su 27 hiljada vec napustili vasu zemlju.nemoj te se zatvarati sujsedi ,morate da budete otvoreni za sve i da pomazete svakom ko je u nevolji ,kao sto to srbija radi ...

Smajli

pre 8 godina

Napraviti Park mira na autoputu Beograd-Zagreb. Obesmisliti im autoput dok im koncesionari ne izvade i zlatne zube iz glave. Naš izvoz ide u zemlje EU uglavnom preko Mađarske.

Mario HR

pre 8 godina

Dragi Srbi, molim vas oprostite na ovom i drugim kretenskim potezima iz Hrvatske. Naš premijer je poludio. Ništa osobno. Sva sreća pa su izbori blizu. No hard feelings :-)

Rango

pre 8 godina

Popravka, kraš , cedevita, pik, jamnica, faks, ronhill, zvečevo...? 
Ko će to da kupuje više?
(Boris, 22. septembar 2015 13:24)
ajde ne lupetaj. kao da je neko i kupovao. udeo tih proizvoda na tržištu sa sličnim proizvodima nije ni 5%

Usvesemesa

pre 8 godina

@Burgi Za ovih nedelju dana trebalo je da shvatite da zvanicni granicni prelazi i mesta gde migranti ulaze u vasu zemlju nemaju nikakve veze jedno s drugim..

Slobo

pre 8 godina

Bistar je ovaj Milanović ko pčelica.A kada su svi iºli na Maïarsku pre Hrvatske jesmo li onda imali dil sa hrvatima protiv maïara?Ja bih lično prema Hrvatskoj stavio ne žicu nego ogradu od 10 metara i zabetonirao sve putne prelaze sa njom!

miro split

pre 8 godina

Koristit vic o položaju crnaca u JAR za vrime rasne segregacije da bi opisa situaciju u kojoj se nalaze na tisuće izbezumljeni ljudi može samo potpuno bešćutan čovik.Zar su oni ljudi,žena i dica obična mokraća i fekalija s kojom ne znamo šta ćemo?
Po svemu sudeći za večinu civilizirane i visoko moralne Evrope oni su i gore od toga.Niko normalan ne može vjerovat da je problem organizirat skup EU,Amerike,Rusije,pa i zemalja koje luk nisu ni jele ni mirisale,a pogođene su ovom seobom naroda i pronać barem privremeno rješenje za ovu seobu biblijski razmjera.Zar je moguće da se sve svodi na ping pong prepucavanja?
Svak zdravog razuma zna šta je razlog ovih događanja.NATO i Amerika sa svojim vazalima,a tu smo i mi vjerna Hrvatska su stvorili haos u kojem je nemoguće živit i sad se ne zna i ne želi nosit sa posljedicama svoje gramzivosti.Ljudima se za zlo uzima što spašavaju gole živote i šta biže iz sukoba u kojem se zlo sukobilo sa još većim zlom.
Države više ni ne postoje,one nisu tu zbog nas nego zbog interesa kapitala.Svi smo mi budući Sirijci.
Zapitajte se sutra šta će bit sa vašom djecom i unucima,ako ne zbog ratova,onda zbog globalni klimatski pojava.Uljuljkani smo u sigurnost i nepromjenjivost ove zapadne civilizacije i mi koji smo još prije koje desetljeće imali kolone i kolone vlastiti izbjeglica sa stravičnim pričama.
Sad smo se našli da o ovim jadnim Iračanima,Sirijcima,Afganistancima pričamo ka o fekalijama.
Loši smo ljudi,a lošim ljudima se povjest ponavlja.

Dragan

pre 8 godina

Resenje problema treba da bude na nivou nekadasnje "Jugoslavije". Dakle gledajmo na problem kao globalni prostor koji zelimo da odbranimo i to je prostor bivse zajednicke drzave. Zato zajedno posaljimo zahtev EU da se utice na Tursku i Grcku. Zajedno smo jaci.
Nema to veze sa EU. To ima veze sa Balkanom i Sredozemljem.

Tereza plemenita Glembay

pre 8 godina

Kako nesretno sročena populistička demagogija od ovog premijera u pokušaju.
(Darko, 22. septembar 2015 12:42)

Možda je za tebe on premijer u pokušaju ali on radi ono što ja kao građanka Hrvatske i želim. Primili smo koliko smo mogli, pomogli smo koliko smo mogli.Nismo dužni pomagati preko mogućnosti, zatvaraj granicu.Nek se riješi ovo što je ušlo pa ćemo vidjeti za dalje.

MarkoPFC

pre 8 godina

Hrvatska raspodjeljuje izbjeglice u Sloveniju i Mađarsku.Srbija u dogovoru s Mađarima šalje izbjeglice samo u Hrvatsku. Vrijeme je za zatvaranje granice ogradom, pa nek Srbija bude centar za izbjeglice.
(daska, 22. septembar 2015 12:25)

Pa Srbija je mesecima usmeravala izbeglice kroz Madjarsku zasto se tada nije oglasio Milanovic da kaze da to nije fer i da se malo šara. Problem je sto su izbeglice htele da idu tom rutom a kada su Madjari zatvorili fizicki granicu onda su krenuli prema Hrvatskoj.

Jura

pre 8 godina

Srbija uopće ne vozi izbjeglice na granicu, već eto slučajno se pojavila potreba za izvanrednim linijama za Suboticu i Šid iz Preševa

Sasa Niš

pre 8 godina

Hrvatski premijer je u pravu. Trebamo zajednički naći rešenje. Po meni treba uvesti zabranu kretanja i ulaska u Srbiju, Bugarsku, Makedoniju, Albaniju grčkih kamiona i automobila, kao i zabraniti bilo kakav saobraćaj ka Grčkoj. Grčka bi momentalno počela da primenjuje zakone prema migrantima.

Šaraj

pre 8 godina

Mislila sam da samo mi u Srbiji nemamo sreće na izborima. Raduje me da su Hrvati, naša braća po izborima, i da su izabrali za premijera ovog "Šaraj "- Milanovića.

Igor

pre 8 godina

Ako Milanović nastavi da se nadmeće sa ha-de-zeom oko toga ko je veći patriota izgubiće 100%. Ne može on da bude veći patriota od ha-de-zea! Da je malo pametniji i dolučniji svima bi nam bilo bolje.

Hrvoje

pre 8 godina

Dobro vam je reka Milanović.Kod vas nema nikakvog reda,migranti ulaze,šetaju,izlaze di oni žele (tako kaže i vaš premijer).Pa kakva je to država?A sad ste još i u dogovoru s mađarima pa ih sve šajete nama.Šaljite u sve zemlje oko vas (pa i u Mađarsku) inače će se sve granice prema vama zatvoriti.Uradite nešto-organizirajte se.Mi ih njima šaljemo bez obzira što su zatvorili granicu.

mario

pre 8 godina

"Milanović je dodao da će u Briselu, "gde neće biti Vučića i ekipe", razgovarati o tome kako da se izbeglička kriza reši na izvoru - u Grčkoj i Turskoj."

E to si dobro rekao.

Karamustafa

pre 8 godina

Vi te izbjeglice ne kontrolirate, puštate ih da lutaju sami bez nadzora i kontrole pa samim tim nemate sa njima nikakvih problema. Mi ih besplatno vozimo vlakovima, autobusima a bogami i automobilima, spavaju u čvrstim objektima i kampovima i nemamo sreću ko vi da ih istovarimo dalje. Slovenci i Mađari drže svoje granice. No kako god, ovo stanje odgovara i vama i nama tj. političarima. i može potrajati
(krista, 22. septembar 2015 13:21)

O cemu ti pricas covece? U Srbiji u nekoliko gradova, postoje prihvatni centri gde izbeglice dobijaju hranu, medicinsku negu i pomoc, prenociste ukoliko zele. Pored toga uz put postoje info punktovi gde mogu dobiti informacije koje ih zanimaju, posebna prihvatilista za majke sa decom, sada su uvedeni i aparati da bi mogli da podizu novac koji im rodbina salje... Na ulasku u Srbiju drzava ih registruje i izdaje dokument na osnovu kojega se mogu kretati potpuno slobodno celom Srbijom 72 sata, posle toga su duzni da traze azil. Drzava ih razvozi autobusima gde oni hoce da idu, bilo prema Beogradu, Novom Sadu, Kanjizi, Subotici, granicnim prelazima ka Hrvatskoj, Madjarskoj ili Rumuniji. Imaju pravo da traze azil i u Srbiji, ali oni to ne zele, vec zele dalje. Ne odredjuje im Srbija gde ce da prelaze granicu, jer to nema pravo.

Vas izgleda potpuno pogresno informisu o tome sta se desava u Srbiji.

Cekajte hr

pre 8 godina

Cekajte hr!
Pa pre par meseci vam je onaj Ceh mislim Jedlicka usao na teritoriju mimo granicnog prelaza i vi ste njemu i svima koji su bili sa njim naplatili kazne od preko 300 eura i pustili ih.
Zasto sada ne naplacujete kazne?
A ako nemaju novca sve u buvaru?

krista

pre 8 godina

Skeptik
U pravu si u svemu osim u jednom. Vi te izbjeglice ne kontrolirate, puštate ih da lutaju sami bez nadzora i kontrole pa samim tim nemate sa njima nikakvih problema. Mi ih besplatno vozimo vlakovima, autobusima a bogami i automobilima, spavaju u čvrstim objektima i kampovima i nemamo sreću ko vi da ih istovarimo dalje. Slovenci i Mađari drže svoje granice. No kako god, ovo stanje odgovara i vama i nama tj. političarima. i može potrajati

skeptik

pre 8 godina

Ako vi date da vas vi izrađuju ne znači da i mi moramo. Zašto bi vam otvorili granicu kad nam nekontrolirano šaljete ljude?!? Mađarima ništa jer se njima uvlačite. Preplitki ste dragi susjedi. Uvalili ste se i sad su svi krivi
(Burgi, 22. septembar 2015 10:36)
Lupis ovako nesto i ostanes ziv. Mi smao izbeglicku krizu imali celo leto, vi tek nedelju dana. Zapitaj se zasto. Gde su to izbeglice preko Srbije isle celo leto? Pa preko Madjarske. Koliko preko Hrvatske? Nijedan. Sta se sada promenili Serloce pa idu preko Hrvatske? Razmisli pa se javi. Pomoci cu ti, jedna rec pocinje sa O.

Vukašin iz Kragujevca

pre 8 godina

Ludnica je u Hrvatskoj, kanda, otključana. ne treba proveravati.
Već mesecima Srbija niti šalje izbeglice u Madjarsku, niti sada u Hrvatsku. Oni idu kud su naumili.
Prestali su da idu ka Madjarskoj iz prostog razloga što ne mogu ući, zbog zida, suzavca, nasilja, itd. Prva alternativa bila im je Hrvatska, a idu i ka Sloveniji. I kakve sve to ima veze sa Srbijom?
Nama na hiljade dnevno stiže iz Makedonije, a kod njih iz Grčke, zemlje EU.
Jednom rečju, Hrvatskoj će Srbija biti kriva i zbog ozonskog omotača.

DAVOR

pre 8 godina

Sve zavisi dali zauzimate prijateljski ili neprijateljski stav prema nekoj zemlji. Mogli ste Milanovicu reci i da je Srbija tri meseca usmeravala izbeglice iskljucivo prema Madjarskoj i tako vam dala vremena da se pripremite za ovaj egzodus koji je pogodio celu Evropu.

gorca

pre 8 godina

Ne organizuje drzava Srbija to gde ce izbeglice ici nego se ljudi samj krecu kako im volja i ako su se preusmerili prema Hrvatskoj to je zato sto su Madjari zidom potpuno zatvorili granicu pa im je normalno lakse da idu tamo gde ih nece hapsiti i osudjivati na visegodisnje kazne zatvora zbog ilegalnog prelaska. To i Milanovic normalno zna samo se pravi lud da bi vršio pritisak da Srbija pocne da se slicno ponaša kao Madjarska i ljudima ogranicava slobodu kretanja usmeravajuci ih tamo gde ne zele da idu ili jos bolje za EU članice zadrzavajuci ih sve kod sebe. A posto ovo normalno ne moze, mozda i nece biti losa stvar da i Srbija Hrvatskom vrati milobza drago da se malo rasteretimo od hrvstske robe na rafovima nasim trgovina. U Hrvatskoj jedva da mogu da se nadju nekoliko srpskih brendova po radnjama.

pozdrav iz zagreba

pre 8 godina

u hr je u jeku predizborna kampanja, a ono što hdz spotiče sdp-u je njihovo prosrpstvo i jugofilstvo. tako da ove milanovićeve izjave treba gledati u tom kontekstu, jer ovime jako dobiva kod glasača desnog centra. da to i vučiću paše je vrlo jasno. tako da ne treba da se ložimo jedni na druge, nego na naše retardirane političare.

Prota Mateja

pre 8 godina

Madjari jesu podigli ogradu da spreče ilegalne prelaske granice ali nisu onemogućili promet robe i ljudi kao što to čine Hrvati i još brane neodbranjivo. Amerikanci imaju ogradu prema Meksiku ali su im granični prelazi otvoreni.

Miloš

pre 8 godina

Srbija u dogovoru s Mađarima šalje izbjeglice samo u Hrvatsku. Vrijeme je za zatvaranje granice ogradom, pa nek Srbija bude centar za izbjeglice.
(daska, 22. septembar 2015 12:25)

Ako ogradu od 4 metra smatrate "dogovorom", onda da, dogovorili smo se sa Mađarskom.

daska

pre 8 godina

Hrvatska raspodjeljuje izbjeglice u Sloveniju i Mađarsku.Srbija u dogovoru s Mađarima šalje izbjeglice samo u Hrvatsku. Vrijeme je za zatvaranje granice ogradom, pa nek Srbija bude centar za izbjeglice.

senzor

pre 8 godina

Da nam je neko pre 20 godina rekao da ce se jednog dana Srbija i Hrvatska zakrviti oko Sirijaca, Avganistanaca, Pakistanaca i Afrikanaca, bio bi ismejan i proglasen ludim. Ko zna, mozda nas sledeci put zavade vanzemaljci, sve je moguce, svet se strahovito brzo menja...

Miloš

pre 8 godina

Ako vi date da vas vi izrađuju ne znači da i mi moramo. Zašto bi vam otvorili granicu kad nam nekontrolirano šaljete ljude?!? Mađarima ništa jer se njima uvlačite. Preplitki ste dragi susjedi. Uvalili ste se i sad su svi krivi
(Burgi, 22. septembar 2015 10:36)

Neću ništa da kažem, nego se javite vi kada završe Mađari bodljikavu žicu i ogradu od 4 metra i zaista zatvore granicu. Onda ću vas pitati što ne šaljete ljude u Mađarsku, a pre toga im recimo zašijete krila...

tacno ili tocno

pre 8 godina

Bas kao mi sto je gospodja Rudan predvidela,jedni zabrljaju,ocigledno namerno,a Evropa mora da sve to uredi!Naravno i da se svadja,sta drugo?
Sta mi imamo sa tim ratom,ni poceli,ni podrzavali,niti pozvali izbeglice,
a ovamo cirkus kod nas(mislim na ceo Balkan)!?

deks

pre 8 godina

Ako vi date da vas vi izrađuju ne znači da i mi moramo. Zašto bi vam otvorili granicu kad nam nekontrolirano šaljete ljude?!? Mađarima ništa jer se njima uvlačite. Preplitki ste dragi susjedi. Uvalili ste se i sad su svi krivi
(Burgi, 22. septembar 2015 10:36)
Sta bre lupas. Madjarska ih ne pusta da udju kakve veze to ima sa nama. Jer ti stvarno mislis da izbeglicama neko moze da naredi da idu gde hoce. Ici ce oni i u BIH ako treba pa preko Save u Hrvatsku. Mi smo samo tranzitne zemlje a njihov cilj je Nemacka.

Prota Mateja

pre 8 godina

Dobro Ostojiću œto ti ne probaš tim što su ušli da odrediš gde da idu. I kakva je razlika izmedju vas Hrvata i Madjara? Da niste nešto specijalno. Makedonija nam svaki dan doprema nove pa mi niti dižemo zidove niti zatvaramo granice a poput vas mogli bi da tražimo da ih Makedonija šalje prema Bugarskoj, članici EU koliko znam. Jako ste loši i pokvareni. Ćudim se onima koji bi opet u zajednicu sa vama. Ja ne bi ni u ludilu.

Realno

pre 8 godina

Ko jaci, taj kvaci!
Zato Srbi treba odmah da preusmjere sve izbjeglice prema Madjarskoj...ako nista drugo, da vidimo koliko ce dugo to lazno prijateljstvo sa Madjarima trajati!
(GlasBrisela, 22. septembar 2015 09:26)

A mozda bi trebali da budemo iskreni kao vi, pa da izbeglice saljemo vozovima sa naoruzanom pratnjom u susedne drzave

Toliko

pre 8 godina

Kad sam video da su pre neki dan Madjari razoruzali hrvatske policajce, shvatio sam koliko ovaj covek nema pojma sta radi i to ne mislim kao premijer ili politicar vec najosnovnija znanja kako funkcionise svet. Posalje naoruzane ljude u drugu zemlju i ne znam sta ocekuje. Smatram da su tu Madjari prikazili uzdrzanost, a mogli su mnogo vise od ovog razoruzavanja i ne verujem da bi neko stvarno mogao da im ozbiljno prigovori da su to i uradili. U svakom slucaju koliko ja vidim ovaj bi hteo da ne bude Orban tj. da ne gradi zid i stavlja vojsku, vec da Srbija sa ove strane njima resi problem. To je trebao da razmislja kad je slao one brodove sa kalasnjikovima kao "pomoc demokratskim procesima"...

nEUka

pre 8 godina

30000 uslo u Hrvatsku,27000 izaslo i ove 3000 ce isto tako,sta se zale kad ljudi samo prolaze kroz Hrvarsku i idu dalje,u Srbiju je uslo 200000 do sada,pa niko ne kuka,EU glumci dobrote kad je sve ok,cim se pojavi malo veci problem,odmah rasulo,toliko o EU buducnosti

Burgi

pre 8 godina

Ako vi date da vas vi izrađuju ne znači da i mi moramo. Zašto bi vam otvorili granicu kad nam nekontrolirano šaljete ljude?!? Mađarima ništa jer se njima uvlačite. Preplitki ste dragi susjedi. Uvalili ste se i sad su svi krivi

nikola

pre 8 godina

Izgleda da se srbi i madjari dogovorili da se izbeglice salju samo u hrvatsku, pa se ovi sada svete zatvaranjem prelaza ka hrvatskoj. igraju se igrice na sve strane. niko tu nije nevin.

Nik Sloter

pre 8 godina

Jel' to znaci da glupim Srbima necete slati Podravku, Kras, PIK i Janu ili cete to mozda preko Bosne? Ma da, samo blokirajte izvoz nase robe, a vi nama saljite vasu i ne brinite - vecina Srba ima kratko pamcenje pa ce opet da kupuju...

Skretnicar

pre 8 godina

Dragi Hrvati mozete terati sa planovima sve do slova E ( Sto rece Radovan III Deda dosao do slova e e do ... i dalje nije islo).
Sve drugo je paranoja kod suseda !

Kiza

pre 8 godina

Ostojić Ranko džaba vam sve HDZ će pobediti na izborima. Kada ćete već jednom shvatiti da ne treba sa njima da se utrkujete u nacionalizmu, jer to je teren na kome uvek gubite, naprosto kopija ne može biti biolja od originala.

Rambo

pre 8 godina

Pandur...nije ga briga za ekonomiju nego samo za pendrecenje...Uostalom nije put preko Hrvatske jedini...Oni ce biti najveci gubitnici a izbeglice nece prestajati da im dolaze.

popeye

pre 8 godina

Шта паметује, нису мигранти ни ишли на прелазе са Мађарском, већ преко њива, где су сад постављене ограде. Какве везе има прелаз?

deda NS

pre 8 godina

Kao i uvek, arogantni bez podloge. Cini mi se cak i da uzivaju u tome, jedino to i mogu. Zatvaraj te granice odmah prema njima, mozda oni misle da je nama teze, ali ako se prekine njihov izvoz robe, brzo ce se predomisliti.

Modern Savage

pre 8 godina

Pa ako bas insistirate na organizovanom prevozu migranata, moze i to, imate jako dugacku i komicnu granicu. Kad mogu da plove do Lezbosa i Lampeduze, Sava im nece predstavljati neki problem. Uz malo pomoc prijatelja, razume se...

GlasBrisela

pre 8 godina

Ko jaci, taj kvaci!
Zato Srbi treba odmah da preusmjere sve izbjeglice prema Madjarskoj...ako nista drugo, da vidimo koliko ce dugo to lazno prijateljstvo sa Madjarima trajati!

deda NS

pre 8 godina

Kao i uvek, arogantni bez podloge. Cini mi se cak i da uzivaju u tome, jedino to i mogu. Zatvaraj te granice odmah prema njima, mozda oni misle da je nama teze, ali ako se prekine njihov izvoz robe, brzo ce se predomisliti.

Kiza

pre 8 godina

Ostojić Ranko džaba vam sve HDZ će pobediti na izborima. Kada ćete već jednom shvatiti da ne treba sa njima da se utrkujete u nacionalizmu, jer to je teren na kome uvek gubite, naprosto kopija ne može biti biolja od originala.

popeye

pre 8 godina

Шта паметује, нису мигранти ни ишли на прелазе са Мађарском, већ преко њива, где су сад постављене ограде. Какве везе има прелаз?

Modern Savage

pre 8 godina

Pa ako bas insistirate na organizovanom prevozu migranata, moze i to, imate jako dugacku i komicnu granicu. Kad mogu da plove do Lezbosa i Lampeduze, Sava im nece predstavljati neki problem. Uz malo pomoc prijatelja, razume se...

Nik Sloter

pre 8 godina

Jel' to znaci da glupim Srbima necete slati Podravku, Kras, PIK i Janu ili cete to mozda preko Bosne? Ma da, samo blokirajte izvoz nase robe, a vi nama saljite vasu i ne brinite - vecina Srba ima kratko pamcenje pa ce opet da kupuju...

senzor

pre 8 godina

Da nam je neko pre 20 godina rekao da ce se jednog dana Srbija i Hrvatska zakrviti oko Sirijaca, Avganistanaca, Pakistanaca i Afrikanaca, bio bi ismejan i proglasen ludim. Ko zna, mozda nas sledeci put zavade vanzemaljci, sve je moguce, svet se strahovito brzo menja...

nEUka

pre 8 godina

30000 uslo u Hrvatsku,27000 izaslo i ove 3000 ce isto tako,sta se zale kad ljudi samo prolaze kroz Hrvarsku i idu dalje,u Srbiju je uslo 200000 do sada,pa niko ne kuka,EU glumci dobrote kad je sve ok,cim se pojavi malo veci problem,odmah rasulo,toliko o EU buducnosti

Miloš

pre 8 godina

Srbija u dogovoru s Mađarima šalje izbjeglice samo u Hrvatsku. Vrijeme je za zatvaranje granice ogradom, pa nek Srbija bude centar za izbjeglice.
(daska, 22. septembar 2015 12:25)

Ako ogradu od 4 metra smatrate "dogovorom", onda da, dogovorili smo se sa Mađarskom.

Rambo

pre 8 godina

Pandur...nije ga briga za ekonomiju nego samo za pendrecenje...Uostalom nije put preko Hrvatske jedini...Oni ce biti najveci gubitnici a izbeglice nece prestajati da im dolaze.

DAVOR

pre 8 godina

Sve zavisi dali zauzimate prijateljski ili neprijateljski stav prema nekoj zemlji. Mogli ste Milanovicu reci i da je Srbija tri meseca usmeravala izbeglice iskljucivo prema Madjarskoj i tako vam dala vremena da se pripremite za ovaj egzodus koji je pogodio celu Evropu.

Skretnicar

pre 8 godina

Dragi Hrvati mozete terati sa planovima sve do slova E ( Sto rece Radovan III Deda dosao do slova e e do ... i dalje nije islo).
Sve drugo je paranoja kod suseda !

pozdrav iz zagreba

pre 8 godina

u hr je u jeku predizborna kampanja, a ono što hdz spotiče sdp-u je njihovo prosrpstvo i jugofilstvo. tako da ove milanovićeve izjave treba gledati u tom kontekstu, jer ovime jako dobiva kod glasača desnog centra. da to i vučiću paše je vrlo jasno. tako da ne treba da se ložimo jedni na druge, nego na naše retardirane političare.

skeptik

pre 8 godina

Ako vi date da vas vi izrađuju ne znači da i mi moramo. Zašto bi vam otvorili granicu kad nam nekontrolirano šaljete ljude?!? Mađarima ništa jer se njima uvlačite. Preplitki ste dragi susjedi. Uvalili ste se i sad su svi krivi
(Burgi, 22. septembar 2015 10:36)
Lupis ovako nesto i ostanes ziv. Mi smao izbeglicku krizu imali celo leto, vi tek nedelju dana. Zapitaj se zasto. Gde su to izbeglice preko Srbije isle celo leto? Pa preko Madjarske. Koliko preko Hrvatske? Nijedan. Sta se sada promenili Serloce pa idu preko Hrvatske? Razmisli pa se javi. Pomoci cu ti, jedna rec pocinje sa O.

miro split

pre 8 godina

Koristit vic o položaju crnaca u JAR za vrime rasne segregacije da bi opisa situaciju u kojoj se nalaze na tisuće izbezumljeni ljudi može samo potpuno bešćutan čovik.Zar su oni ljudi,žena i dica obična mokraća i fekalija s kojom ne znamo šta ćemo?
Po svemu sudeći za večinu civilizirane i visoko moralne Evrope oni su i gore od toga.Niko normalan ne može vjerovat da je problem organizirat skup EU,Amerike,Rusije,pa i zemalja koje luk nisu ni jele ni mirisale,a pogođene su ovom seobom naroda i pronać barem privremeno rješenje za ovu seobu biblijski razmjera.Zar je moguće da se sve svodi na ping pong prepucavanja?
Svak zdravog razuma zna šta je razlog ovih događanja.NATO i Amerika sa svojim vazalima,a tu smo i mi vjerna Hrvatska su stvorili haos u kojem je nemoguće živit i sad se ne zna i ne želi nosit sa posljedicama svoje gramzivosti.Ljudima se za zlo uzima što spašavaju gole živote i šta biže iz sukoba u kojem se zlo sukobilo sa još većim zlom.
Države više ni ne postoje,one nisu tu zbog nas nego zbog interesa kapitala.Svi smo mi budući Sirijci.
Zapitajte se sutra šta će bit sa vašom djecom i unucima,ako ne zbog ratova,onda zbog globalni klimatski pojava.Uljuljkani smo u sigurnost i nepromjenjivost ove zapadne civilizacije i mi koji smo još prije koje desetljeće imali kolone i kolone vlastiti izbjeglica sa stravičnim pričama.
Sad smo se našli da o ovim jadnim Iračanima,Sirijcima,Afganistancima pričamo ka o fekalijama.
Loši smo ljudi,a lošim ljudima se povjest ponavlja.

Prota Mateja

pre 8 godina

Madjari jesu podigli ogradu da spreče ilegalne prelaske granice ali nisu onemogućili promet robe i ljudi kao što to čine Hrvati i još brane neodbranjivo. Amerikanci imaju ogradu prema Meksiku ali su im granični prelazi otvoreni.

Toliko

pre 8 godina

Kad sam video da su pre neki dan Madjari razoruzali hrvatske policajce, shvatio sam koliko ovaj covek nema pojma sta radi i to ne mislim kao premijer ili politicar vec najosnovnija znanja kako funkcionise svet. Posalje naoruzane ljude u drugu zemlju i ne znam sta ocekuje. Smatram da su tu Madjari prikazili uzdrzanost, a mogli su mnogo vise od ovog razoruzavanja i ne verujem da bi neko stvarno mogao da im ozbiljno prigovori da su to i uradili. U svakom slucaju koliko ja vidim ovaj bi hteo da ne bude Orban tj. da ne gradi zid i stavlja vojsku, vec da Srbija sa ove strane njima resi problem. To je trebao da razmislja kad je slao one brodove sa kalasnjikovima kao "pomoc demokratskim procesima"...

Vukašin iz Kragujevca

pre 8 godina

Ludnica je u Hrvatskoj, kanda, otključana. ne treba proveravati.
Već mesecima Srbija niti šalje izbeglice u Madjarsku, niti sada u Hrvatsku. Oni idu kud su naumili.
Prestali su da idu ka Madjarskoj iz prostog razloga što ne mogu ući, zbog zida, suzavca, nasilja, itd. Prva alternativa bila im je Hrvatska, a idu i ka Sloveniji. I kakve sve to ima veze sa Srbijom?
Nama na hiljade dnevno stiže iz Makedonije, a kod njih iz Grčke, zemlje EU.
Jednom rečju, Hrvatskoj će Srbija biti kriva i zbog ozonskog omotača.

deks

pre 8 godina

Ako vi date da vas vi izrađuju ne znači da i mi moramo. Zašto bi vam otvorili granicu kad nam nekontrolirano šaljete ljude?!? Mađarima ništa jer se njima uvlačite. Preplitki ste dragi susjedi. Uvalili ste se i sad su svi krivi
(Burgi, 22. septembar 2015 10:36)
Sta bre lupas. Madjarska ih ne pusta da udju kakve veze to ima sa nama. Jer ti stvarno mislis da izbeglicama neko moze da naredi da idu gde hoce. Ici ce oni i u BIH ako treba pa preko Save u Hrvatsku. Mi smo samo tranzitne zemlje a njihov cilj je Nemacka.

Realno

pre 8 godina

Ko jaci, taj kvaci!
Zato Srbi treba odmah da preusmjere sve izbjeglice prema Madjarskoj...ako nista drugo, da vidimo koliko ce dugo to lazno prijateljstvo sa Madjarima trajati!
(GlasBrisela, 22. septembar 2015 09:26)

A mozda bi trebali da budemo iskreni kao vi, pa da izbeglice saljemo vozovima sa naoruzanom pratnjom u susedne drzave

Prota Mateja

pre 8 godina

Dobro Ostojiću œto ti ne probaš tim što su ušli da odrediš gde da idu. I kakva je razlika izmedju vas Hrvata i Madjara? Da niste nešto specijalno. Makedonija nam svaki dan doprema nove pa mi niti dižemo zidove niti zatvaramo granice a poput vas mogli bi da tražimo da ih Makedonija šalje prema Bugarskoj, članici EU koliko znam. Jako ste loši i pokvareni. Ćudim se onima koji bi opet u zajednicu sa vama. Ja ne bi ni u ludilu.

MarkoPFC

pre 8 godina

Hrvatska raspodjeljuje izbjeglice u Sloveniju i Mađarsku.Srbija u dogovoru s Mađarima šalje izbjeglice samo u Hrvatsku. Vrijeme je za zatvaranje granice ogradom, pa nek Srbija bude centar za izbjeglice.
(daska, 22. septembar 2015 12:25)

Pa Srbija je mesecima usmeravala izbeglice kroz Madjarsku zasto se tada nije oglasio Milanovic da kaze da to nije fer i da se malo šara. Problem je sto su izbeglice htele da idu tom rutom a kada su Madjari zatvorili fizicki granicu onda su krenuli prema Hrvatskoj.

Karamustafa

pre 8 godina

Vi te izbjeglice ne kontrolirate, puštate ih da lutaju sami bez nadzora i kontrole pa samim tim nemate sa njima nikakvih problema. Mi ih besplatno vozimo vlakovima, autobusima a bogami i automobilima, spavaju u čvrstim objektima i kampovima i nemamo sreću ko vi da ih istovarimo dalje. Slovenci i Mađari drže svoje granice. No kako god, ovo stanje odgovara i vama i nama tj. političarima. i može potrajati
(krista, 22. septembar 2015 13:21)

O cemu ti pricas covece? U Srbiji u nekoliko gradova, postoje prihvatni centri gde izbeglice dobijaju hranu, medicinsku negu i pomoc, prenociste ukoliko zele. Pored toga uz put postoje info punktovi gde mogu dobiti informacije koje ih zanimaju, posebna prihvatilista za majke sa decom, sada su uvedeni i aparati da bi mogli da podizu novac koji im rodbina salje... Na ulasku u Srbiju drzava ih registruje i izdaje dokument na osnovu kojega se mogu kretati potpuno slobodno celom Srbijom 72 sata, posle toga su duzni da traze azil. Drzava ih razvozi autobusima gde oni hoce da idu, bilo prema Beogradu, Novom Sadu, Kanjizi, Subotici, granicnim prelazima ka Hrvatskoj, Madjarskoj ili Rumuniji. Imaju pravo da traze azil i u Srbiji, ali oni to ne zele, vec zele dalje. Ne odredjuje im Srbija gde ce da prelaze granicu, jer to nema pravo.

Vas izgleda potpuno pogresno informisu o tome sta se desava u Srbiji.

nikola

pre 8 godina

Izgleda da se srbi i madjari dogovorili da se izbeglice salju samo u hrvatsku, pa se ovi sada svete zatvaranjem prelaza ka hrvatskoj. igraju se igrice na sve strane. niko tu nije nevin.

Šaraj

pre 8 godina

Mislila sam da samo mi u Srbiji nemamo sreće na izborima. Raduje me da su Hrvati, naša braća po izborima, i da su izabrali za premijera ovog "Šaraj "- Milanovića.

Miloš

pre 8 godina

Ako vi date da vas vi izrađuju ne znači da i mi moramo. Zašto bi vam otvorili granicu kad nam nekontrolirano šaljete ljude?!? Mađarima ništa jer se njima uvlačite. Preplitki ste dragi susjedi. Uvalili ste se i sad su svi krivi
(Burgi, 22. septembar 2015 10:36)

Neću ništa da kažem, nego se javite vi kada završe Mađari bodljikavu žicu i ogradu od 4 metra i zaista zatvore granicu. Onda ću vas pitati što ne šaljete ljude u Mađarsku, a pre toga im recimo zašijete krila...

Elemental

pre 8 godina

Lik koji daje izjavu kao premijer drzave " Saraj TO malo " , gde se TO ljudsko bice bori za egzistenciju i goli zivot , govori tacno sve o ovom coveku. To nije stoka druze , a ja sam ponosan na nasu drzavu i nase ljude i na nacin razmisljanja koji posedujemo koji je izgleda i najhumaniji i najevropskiji u citavoj EU kojoj mi ne pripadamo. Izgleda da je to razlog.

gorca

pre 8 godina

Ne organizuje drzava Srbija to gde ce izbeglice ici nego se ljudi samj krecu kako im volja i ako su se preusmerili prema Hrvatskoj to je zato sto su Madjari zidom potpuno zatvorili granicu pa im je normalno lakse da idu tamo gde ih nece hapsiti i osudjivati na visegodisnje kazne zatvora zbog ilegalnog prelaska. To i Milanovic normalno zna samo se pravi lud da bi vršio pritisak da Srbija pocne da se slicno ponaša kao Madjarska i ljudima ogranicava slobodu kretanja usmeravajuci ih tamo gde ne zele da idu ili jos bolje za EU članice zadrzavajuci ih sve kod sebe. A posto ovo normalno ne moze, mozda i nece biti losa stvar da i Srbija Hrvatskom vrati milobza drago da se malo rasteretimo od hrvstske robe na rafovima nasim trgovina. U Hrvatskoj jedva da mogu da se nadju nekoliko srpskih brendova po radnjama.

Cekajte hr

pre 8 godina

Cekajte hr!
Pa pre par meseci vam je onaj Ceh mislim Jedlicka usao na teritoriju mimo granicnog prelaza i vi ste njemu i svima koji su bili sa njim naplatili kazne od preko 300 eura i pustili ih.
Zasto sada ne naplacujete kazne?
A ako nemaju novca sve u buvaru?

tacno ili tocno

pre 8 godina

Bas kao mi sto je gospodja Rudan predvidela,jedni zabrljaju,ocigledno namerno,a Evropa mora da sve to uredi!Naravno i da se svadja,sta drugo?
Sta mi imamo sa tim ratom,ni poceli,ni podrzavali,niti pozvali izbeglice,
a ovamo cirkus kod nas(mislim na ceo Balkan)!?

GlasBrisela

pre 8 godina

Ko jaci, taj kvaci!
Zato Srbi treba odmah da preusmjere sve izbjeglice prema Madjarskoj...ako nista drugo, da vidimo koliko ce dugo to lazno prijateljstvo sa Madjarima trajati!

Mario HR

pre 8 godina

Dragi Srbi, molim vas oprostite na ovom i drugim kretenskim potezima iz Hrvatske. Naš premijer je poludio. Ništa osobno. Sva sreća pa su izbori blizu. No hard feelings :-)

daska

pre 8 godina

Hrvatska raspodjeljuje izbjeglice u Sloveniju i Mađarsku.Srbija u dogovoru s Mađarima šalje izbjeglice samo u Hrvatsku. Vrijeme je za zatvaranje granice ogradom, pa nek Srbija bude centar za izbjeglice.

mario

pre 8 godina

"Milanović je dodao da će u Briselu, "gde neće biti Vučića i ekipe", razgovarati o tome kako da se izbeglička kriza reši na izvoru - u Grčkoj i Turskoj."

E to si dobro rekao.

joe the greith

pre 8 godina

joj, i nas i vas znadu da ****, ali OVAJ nas Milance je ****** teske kategorije...
ovo sto radi srbiji, radi nama godinama, ko coravo pile...ni da ga skuvas -ni da ga ostvis za rasplod...
P.S. di ste nasli tako lipu njegovu sliku, to se kod nas nemoz naci...

Smajli

pre 8 godina

Napraviti Park mira na autoputu Beograd-Zagreb. Obesmisliti im autoput dok im koncesionari ne izvade i zlatne zube iz glave. Naš izvoz ide u zemlje EU uglavnom preko Mađarske.

Burgi

pre 8 godina

Ako vi date da vas vi izrađuju ne znači da i mi moramo. Zašto bi vam otvorili granicu kad nam nekontrolirano šaljete ljude?!? Mađarima ništa jer se njima uvlačite. Preplitki ste dragi susjedi. Uvalili ste se i sad su svi krivi

Sne

pre 8 godina

Milanović se iz petnih žila trudi da bude "civiliziranoo i kulturno". Kod svake njegove rečenice osećam prizvuk "mi smo Hrvati pojam civilizacije i idem u EU tamo ću razgovarati isto tako sa civiliziranim (tamo neće biti Srba, oni nisu u EU, a mi Hrvati jesmo, a to je opet jer smo mi civilizirani i kulturni)".
Mislim da je zaboravio koliko njihovih firmi radi u SRB, IDEA, Roda i dr. kad već priča o ekonomskoj šteti.

Igor

pre 8 godina

Ako Milanović nastavi da se nadmeće sa ha-de-zeom oko toga ko je veći patriota izgubiće 100%. Ne može on da bude veći patriota od ha-de-zea! Da je malo pametniji i dolučniji svima bi nam bilo bolje.

DAVOR

pre 8 godina

Ljudi pa sada sam se setio oni kopiraju Austrougarsku i njihov carinski rat protiv Srbije. Samo sto su Austrougari bili gospoda pa nisu salali gulanferske note.

Sasa Niš

pre 8 godina

Hrvatski premijer je u pravu. Trebamo zajednički naći rešenje. Po meni treba uvesti zabranu kretanja i ulaska u Srbiju, Bugarsku, Makedoniju, Albaniju grčkih kamiona i automobila, kao i zabraniti bilo kakav saobraćaj ka Grčkoj. Grčka bi momentalno počela da primenjuje zakone prema migrantima.

Nikola

pre 8 godina

A nista zabraniti raznim Idejama i Merkatoroma da se dopunjuju robom iz Hrvatske na mesec dana, pa neka se Todoric i Milanovic rasprave posle oko toga.

nev

pre 8 godina

@
(Hrvoje, 22. septembar 2015 14:31)"
Vidis nasa drzava je tolerantna. Gledamo na njih kao na ljude a ne zivotinje. Zato kad udju fino se popisu i puste da po zakonu idu gde zele a nasi prevoznici shodno potraznji odgovaraju ponudom.
Sto se tice HR pali ste posle 3 dana, saljete ih vi organizovano za Sloveniju i Madjarsku a nas kritikujete sto im omogucavamo pravo slobodnog kretanja(zato su u satorima pored autobuske a ne u prihvatnim centrima). Ako je to manjak "kontrole" onda mi je zao zemlje sa kontrolom jer vise lice na Naci tvorevine a ne demokratske zemlje.
Sledece niste se bunili kad su oni isli ka Madjarskoj ali sad kad ima zid i kad nemogu proci vi se bunite zasto mi ih neusmeravamo. Isto tako je neloogicno nas optuziti za manjak kontrole a istovremeno da ih kontrolisano vodimo do hrvatske. Koja logika.
Madjari su zatvarali granice sa obe strane pa ako je bilo stete onda je bila obostrana mada su oni propustali teretne kamione. Ono sto vi radite je jednostrano zatvaranje granice samo za teretnjake sa nase strane sto se zove ekonomski embargo i time pokusavate da ucenite nas da kontroisemo izbeglice.
Ono sto svi vi zaboravljate je da su dosli preko Grcke, da je rat u Siriji poceo od strane US Turske i Saudije na cijoj ste vi strani bili te snosite odgovornost(nemoj mi govoriti da je zbog Asada jer bi pobuna bila i u Kuwaitu i u Saudiji ali te pobune se desavaju samo u 'neprijateljskim po US zemljama).
Sto resavajte vi vase EU probleme a nadam se da ce nasi sad vama isto tako udariti kontru da naprave istu stetu i drzati do u minut koliko ce te vi drzati vi vasu blokadu. Jos kad bi nasi se organizovali pa poceli preko polja da vam ih doturaju bilo bi jos bolje.

Slobo

pre 8 godina

Bistar je ovaj Milanović ko pčelica.A kada su svi iºli na Maïarsku pre Hrvatske jesmo li onda imali dil sa hrvatima protiv maïara?Ja bih lično prema Hrvatskoj stavio ne žicu nego ogradu od 10 metara i zabetonirao sve putne prelaze sa njom!

krista

pre 8 godina

Skeptik
U pravu si u svemu osim u jednom. Vi te izbjeglice ne kontrolirate, puštate ih da lutaju sami bez nadzora i kontrole pa samim tim nemate sa njima nikakvih problema. Mi ih besplatno vozimo vlakovima, autobusima a bogami i automobilima, spavaju u čvrstim objektima i kampovima i nemamo sreću ko vi da ih istovarimo dalje. Slovenci i Mađari drže svoje granice. No kako god, ovo stanje odgovara i vama i nama tj. političarima. i može potrajati

Tereza plemenita Glembay

pre 8 godina

Kako nesretno sročena populistička demagogija od ovog premijera u pokušaju.
(Darko, 22. septembar 2015 12:42)

Možda je za tebe on premijer u pokušaju ali on radi ono što ja kao građanka Hrvatske i želim. Primili smo koliko smo mogli, pomogli smo koliko smo mogli.Nismo dužni pomagati preko mogućnosti, zatvaraj granicu.Nek se riješi ovo što je ušlo pa ćemo vidjeti za dalje.

Jura

pre 8 godina

Srbija uopće ne vozi izbjeglice na granicu, već eto slučajno se pojavila potreba za izvanrednim linijama za Suboticu i Šid iz Preševa

Hrvoje

pre 8 godina

Dobro vam je reka Milanović.Kod vas nema nikakvog reda,migranti ulaze,šetaju,izlaze di oni žele (tako kaže i vaš premijer).Pa kakva je to država?A sad ste još i u dogovoru s mađarima pa ih sve šajete nama.Šaljite u sve zemlje oko vas (pa i u Mađarsku) inače će se sve granice prema vama zatvoriti.Uradite nešto-organizirajte se.Mi ih njima šaljemo bez obzira što su zatvorili granicu.

Saramantni Dzoe

pre 8 godina

Pa ljudi dragi...molim vas da se svi opametimo. Dosta svadja, mislimo na nasu buducnost. Ovako vise ne ide. PS) ipak mi se cini da vas je Zoki procitao, i ne krivim ga niti malo za povucene mjere.

dragan1982

pre 8 godina

(Hrvoje, 22. septembar 2015 14:31)

to sto srbija radi se zove pomoc izbeglicama,kod nas svako moze da udje i da izadje jer smo slobodna zemlja.ne mozes ti ljudima -izbeglicama zabraniti da prodju kroz tvoju drzavu kad nemaju kud..ako nisi znao,srbija je cele godine do sredinom augusta slala izbeglice u madjarsku,postedili smo vas,znaci imali ste vise od 8 meseci da razmislite sta ce te raditi.kad je dosao red na vas vi ste se raspali zbog 30.000 izbeglice od kojih su 27 hiljada vec napustili vasu zemlju.nemoj te se zatvarati sujsedi ,morate da budete otvoreni za sve i da pomazete svakom ko je u nevolji ,kao sto to srbija radi ...

Rango

pre 8 godina

Popravka, kraš , cedevita, pik, jamnica, faks, ronhill, zvečevo...? 
Ko će to da kupuje više?
(Boris, 22. septembar 2015 13:24)
ajde ne lupetaj. kao da je neko i kupovao. udeo tih proizvoda na tržištu sa sličnim proizvodima nije ni 5%

Dragan

pre 8 godina

Resenje problema treba da bude na nivou nekadasnje "Jugoslavije". Dakle gledajmo na problem kao globalni prostor koji zelimo da odbranimo i to je prostor bivse zajednicke drzave. Zato zajedno posaljimo zahtev EU da se utice na Tursku i Grcku. Zajedno smo jaci.
Nema to veze sa EU. To ima veze sa Balkanom i Sredozemljem.

Usvesemesa

pre 8 godina

@Burgi Za ovih nedelju dana trebalo je da shvatite da zvanicni granicni prelazi i mesta gde migranti ulaze u vasu zemlju nemaju nikakve veze jedno s drugim..

4noge.dobre-2noge.lose

pre 8 godina

a jesu culi politicari za diplomatiju i razgovor? ako ti nesto smeta ili u nesto sumnjas - dogovoris se, popricas, razjasnis, a ne odmah radikalna resenja, zatvaranje granica i slicno.

Petar

pre 8 godina

Šta vam je, čovek je dobrim delom u pravu. Ako ovi naši već hoće da glume neki most i faktor na balkanu onda neka organizuju te putanje izbeglica. Naravno za uzvrat tražiš da se to plati na neki način.

R2D2

pre 8 godina

Saraj malo,? Haha, ako je ovo gospodin Milanovic stvarno rekao onda kakav komentar da napisem? Ljudi pa ovo je sramota koliko god smesno bilo.... Mada moram da se smejem...

Snoop Dogg (YU u

pre 8 godina

Ovi naši-vaši političari uopšte ne komuniciraju,niti imaju bilo kakvu vezu. Ali zato svi znaju da naprave glupost,da naprave glupu reakciju i daju glupu izjavu.
*P.S. To bi sve drugačije trebalo da bude., i da sam ja političar,- najviše bi se družio sa svim našim Južnim Slovenima (sa kojima imamo isti jezik),pa bi imali izuzetno usaglašenu politiku i iste postupke. ( A družio bi se i sa ostalima : Mađarima,Rumunima,Bugarima i Albancima), pa bi i političke procene bile bolje i ne bi bilo ovolikih političkih mimoilaženja koje svima prave štetu...

Da nismo primili izbeglice Grcka i Makedonija bi pukle

pre 8 godina

E,pa "susjedi",saramo,sad cemo malo da saljemo i u Bosnu,pa onda opet malo u Madjarsku pa malo opet kod vas pa kad nam otvore neko poglavlje u pregovorima sa EU a mi cemo malo da ih zadrzimo kod nas,kad zapne negde u pregovorima mi cemo opet da saljemo :) Cudno da nas niste optuzili za deal sa Turskom:)

miki

pre 8 godina

Ja sam iz Skoplja.

Sto se tice zemalja-koridor, mislim da se Srbija najbolje ponela prema izbeglicama.

A ovaj premier Hrvatske, izjavom koju daje, samo pokazuje kakav je on, t.j. narod koji zastupa. Kao, mi nismo odavde, ali nije brate Nemac, pa nije ni odande. Stvarno me zanima gde se sami Hrvati uvrstavaju!?
Kaze, salji to malo levo, malo desno..kao da je stoka!!

Ja tamo ne idem vec 14 godina, od kad me zadrzali ceo dan na granici kod Duborvnika jer je tada bio konflikt u MK, sa obrazlozenjem da najverovarnije mozda ima bombe u mom prtljagu, a ja idem na nekoliko dana kod drugarici u Splitu..

Ne znam, nekako su mi antipaticni..Srbi su generalno kud kamo simpaticniji i drustveniji narod.

Zoran

pre 8 godina

Nekada su ti ljudi bili emigranti ili imigranti. Sada nisu ni jedno ni drugo nego migranti.

Nije pozeljno da se forsira da odlaze odnekud, a jos manje da se ima obaveza da ih neko primi.

Licemerstvo nevidjenih razmera.

GlasBrisela

pre 8 godina

Ko jaci, taj kvaci!
Zato Srbi treba odmah da preusmjere sve izbjeglice prema Madjarskoj...ako nista drugo, da vidimo koliko ce dugo to lazno prijateljstvo sa Madjarima trajati!

Burgi

pre 8 godina

Ako vi date da vas vi izrađuju ne znači da i mi moramo. Zašto bi vam otvorili granicu kad nam nekontrolirano šaljete ljude?!? Mađarima ništa jer se njima uvlačite. Preplitki ste dragi susjedi. Uvalili ste se i sad su svi krivi

Hrvoje

pre 8 godina

Dobro vam je reka Milanović.Kod vas nema nikakvog reda,migranti ulaze,šetaju,izlaze di oni žele (tako kaže i vaš premijer).Pa kakva je to država?A sad ste još i u dogovoru s mađarima pa ih sve šajete nama.Šaljite u sve zemlje oko vas (pa i u Mađarsku) inače će se sve granice prema vama zatvoriti.Uradite nešto-organizirajte se.Mi ih njima šaljemo bez obzira što su zatvorili granicu.

daska

pre 8 godina

Hrvatska raspodjeljuje izbjeglice u Sloveniju i Mađarsku.Srbija u dogovoru s Mađarima šalje izbjeglice samo u Hrvatsku. Vrijeme je za zatvaranje granice ogradom, pa nek Srbija bude centar za izbjeglice.

Tereza plemenita Glembay

pre 8 godina

Kako nesretno sročena populistička demagogija od ovog premijera u pokušaju.
(Darko, 22. septembar 2015 12:42)

Možda je za tebe on premijer u pokušaju ali on radi ono što ja kao građanka Hrvatske i želim. Primili smo koliko smo mogli, pomogli smo koliko smo mogli.Nismo dužni pomagati preko mogućnosti, zatvaraj granicu.Nek se riješi ovo što je ušlo pa ćemo vidjeti za dalje.

deda NS

pre 8 godina

Kao i uvek, arogantni bez podloge. Cini mi se cak i da uzivaju u tome, jedino to i mogu. Zatvaraj te granice odmah prema njima, mozda oni misle da je nama teze, ali ako se prekine njihov izvoz robe, brzo ce se predomisliti.

krista

pre 8 godina

Skeptik
U pravu si u svemu osim u jednom. Vi te izbjeglice ne kontrolirate, puštate ih da lutaju sami bez nadzora i kontrole pa samim tim nemate sa njima nikakvih problema. Mi ih besplatno vozimo vlakovima, autobusima a bogami i automobilima, spavaju u čvrstim objektima i kampovima i nemamo sreću ko vi da ih istovarimo dalje. Slovenci i Mađari drže svoje granice. No kako god, ovo stanje odgovara i vama i nama tj. političarima. i može potrajati

Saramantni Dzoe

pre 8 godina

Pa ljudi dragi...molim vas da se svi opametimo. Dosta svadja, mislimo na nasu buducnost. Ovako vise ne ide. PS) ipak mi se cini da vas je Zoki procitao, i ne krivim ga niti malo za povucene mjere.

Elemental

pre 8 godina

Lik koji daje izjavu kao premijer drzave " Saraj TO malo " , gde se TO ljudsko bice bori za egzistenciju i goli zivot , govori tacno sve o ovom coveku. To nije stoka druze , a ja sam ponosan na nasu drzavu i nase ljude i na nacin razmisljanja koji posedujemo koji je izgleda i najhumaniji i najevropskiji u citavoj EU kojoj mi ne pripadamo. Izgleda da je to razlog.

Sasa Niš

pre 8 godina

Hrvatski premijer je u pravu. Trebamo zajednički naći rešenje. Po meni treba uvesti zabranu kretanja i ulaska u Srbiju, Bugarsku, Makedoniju, Albaniju grčkih kamiona i automobila, kao i zabraniti bilo kakav saobraćaj ka Grčkoj. Grčka bi momentalno počela da primenjuje zakone prema migrantima.

Toliko

pre 8 godina

Kad sam video da su pre neki dan Madjari razoruzali hrvatske policajce, shvatio sam koliko ovaj covek nema pojma sta radi i to ne mislim kao premijer ili politicar vec najosnovnija znanja kako funkcionise svet. Posalje naoruzane ljude u drugu zemlju i ne znam sta ocekuje. Smatram da su tu Madjari prikazili uzdrzanost, a mogli su mnogo vise od ovog razoruzavanja i ne verujem da bi neko stvarno mogao da im ozbiljno prigovori da su to i uradili. U svakom slucaju koliko ja vidim ovaj bi hteo da ne bude Orban tj. da ne gradi zid i stavlja vojsku, vec da Srbija sa ove strane njima resi problem. To je trebao da razmislja kad je slao one brodove sa kalasnjikovima kao "pomoc demokratskim procesima"...

Jura

pre 8 godina

Srbija uopće ne vozi izbjeglice na granicu, već eto slučajno se pojavila potreba za izvanrednim linijama za Suboticu i Šid iz Preševa

Rango

pre 8 godina

Popravka, kraš , cedevita, pik, jamnica, faks, ronhill, zvečevo...? 
Ko će to da kupuje više?
(Boris, 22. septembar 2015 13:24)
ajde ne lupetaj. kao da je neko i kupovao. udeo tih proizvoda na tržištu sa sličnim proizvodima nije ni 5%

Prota Mateja

pre 8 godina

Dobro Ostojiću œto ti ne probaš tim što su ušli da odrediš gde da idu. I kakva je razlika izmedju vas Hrvata i Madjara? Da niste nešto specijalno. Makedonija nam svaki dan doprema nove pa mi niti dižemo zidove niti zatvaramo granice a poput vas mogli bi da tražimo da ih Makedonija šalje prema Bugarskoj, članici EU koliko znam. Jako ste loši i pokvareni. Ćudim se onima koji bi opet u zajednicu sa vama. Ja ne bi ni u ludilu.

nEUka

pre 8 godina

30000 uslo u Hrvatsku,27000 izaslo i ove 3000 ce isto tako,sta se zale kad ljudi samo prolaze kroz Hrvarsku i idu dalje,u Srbiju je uslo 200000 do sada,pa niko ne kuka,EU glumci dobrote kad je sve ok,cim se pojavi malo veci problem,odmah rasulo,toliko o EU buducnosti

Kiza

pre 8 godina

Ostojić Ranko džaba vam sve HDZ će pobediti na izborima. Kada ćete već jednom shvatiti da ne treba sa njima da se utrkujete u nacionalizmu, jer to je teren na kome uvek gubite, naprosto kopija ne može biti biolja od originala.

Modern Savage

pre 8 godina

Pa ako bas insistirate na organizovanom prevozu migranata, moze i to, imate jako dugacku i komicnu granicu. Kad mogu da plove do Lezbosa i Lampeduze, Sava im nece predstavljati neki problem. Uz malo pomoc prijatelja, razume se...

Rambo

pre 8 godina

Pandur...nije ga briga za ekonomiju nego samo za pendrecenje...Uostalom nije put preko Hrvatske jedini...Oni ce biti najveci gubitnici a izbeglice nece prestajati da im dolaze.

Skretnicar

pre 8 godina

Dragi Hrvati mozete terati sa planovima sve do slova E ( Sto rece Radovan III Deda dosao do slova e e do ... i dalje nije islo).
Sve drugo je paranoja kod suseda !

Nik Sloter

pre 8 godina

Jel' to znaci da glupim Srbima necete slati Podravku, Kras, PIK i Janu ili cete to mozda preko Bosne? Ma da, samo blokirajte izvoz nase robe, a vi nama saljite vasu i ne brinite - vecina Srba ima kratko pamcenje pa ce opet da kupuju...

Realno

pre 8 godina

Ko jaci, taj kvaci!
Zato Srbi treba odmah da preusmjere sve izbjeglice prema Madjarskoj...ako nista drugo, da vidimo koliko ce dugo to lazno prijateljstvo sa Madjarima trajati!
(GlasBrisela, 22. septembar 2015 09:26)

A mozda bi trebali da budemo iskreni kao vi, pa da izbeglice saljemo vozovima sa naoruzanom pratnjom u susedne drzave

gorca

pre 8 godina

Ne organizuje drzava Srbija to gde ce izbeglice ici nego se ljudi samj krecu kako im volja i ako su se preusmerili prema Hrvatskoj to je zato sto su Madjari zidom potpuno zatvorili granicu pa im je normalno lakse da idu tamo gde ih nece hapsiti i osudjivati na visegodisnje kazne zatvora zbog ilegalnog prelaska. To i Milanovic normalno zna samo se pravi lud da bi vršio pritisak da Srbija pocne da se slicno ponaša kao Madjarska i ljudima ogranicava slobodu kretanja usmeravajuci ih tamo gde ne zele da idu ili jos bolje za EU članice zadrzavajuci ih sve kod sebe. A posto ovo normalno ne moze, mozda i nece biti losa stvar da i Srbija Hrvatskom vrati milobza drago da se malo rasteretimo od hrvstske robe na rafovima nasim trgovina. U Hrvatskoj jedva da mogu da se nadju nekoliko srpskih brendova po radnjama.

Petar

pre 8 godina

Šta vam je, čovek je dobrim delom u pravu. Ako ovi naši već hoće da glume neki most i faktor na balkanu onda neka organizuju te putanje izbeglica. Naravno za uzvrat tražiš da se to plati na neki način.

skeptik

pre 8 godina

Ako vi date da vas vi izrađuju ne znači da i mi moramo. Zašto bi vam otvorili granicu kad nam nekontrolirano šaljete ljude?!? Mađarima ništa jer se njima uvlačite. Preplitki ste dragi susjedi. Uvalili ste se i sad su svi krivi
(Burgi, 22. septembar 2015 10:36)
Lupis ovako nesto i ostanes ziv. Mi smao izbeglicku krizu imali celo leto, vi tek nedelju dana. Zapitaj se zasto. Gde su to izbeglice preko Srbije isle celo leto? Pa preko Madjarske. Koliko preko Hrvatske? Nijedan. Sta se sada promenili Serloce pa idu preko Hrvatske? Razmisli pa se javi. Pomoci cu ti, jedna rec pocinje sa O.

deks

pre 8 godina

Ako vi date da vas vi izrađuju ne znači da i mi moramo. Zašto bi vam otvorili granicu kad nam nekontrolirano šaljete ljude?!? Mađarima ništa jer se njima uvlačite. Preplitki ste dragi susjedi. Uvalili ste se i sad su svi krivi
(Burgi, 22. septembar 2015 10:36)
Sta bre lupas. Madjarska ih ne pusta da udju kakve veze to ima sa nama. Jer ti stvarno mislis da izbeglicama neko moze da naredi da idu gde hoce. Ici ce oni i u BIH ako treba pa preko Save u Hrvatsku. Mi smo samo tranzitne zemlje a njihov cilj je Nemacka.

popeye

pre 8 godina

Шта паметује, нису мигранти ни ишли на прелазе са Мађарском, већ преко њива, где су сад постављене ограде. Какве везе има прелаз?

mario

pre 8 godina

"Milanović je dodao da će u Briselu, "gde neće biti Vučića i ekipe", razgovarati o tome kako da se izbeglička kriza reši na izvoru - u Grčkoj i Turskoj."

E to si dobro rekao.

DAVOR

pre 8 godina

Sve zavisi dali zauzimate prijateljski ili neprijateljski stav prema nekoj zemlji. Mogli ste Milanovicu reci i da je Srbija tri meseca usmeravala izbeglice iskljucivo prema Madjarskoj i tako vam dala vremena da se pripremite za ovaj egzodus koji je pogodio celu Evropu.

Vukašin iz Kragujevca

pre 8 godina

Ludnica je u Hrvatskoj, kanda, otključana. ne treba proveravati.
Već mesecima Srbija niti šalje izbeglice u Madjarsku, niti sada u Hrvatsku. Oni idu kud su naumili.
Prestali su da idu ka Madjarskoj iz prostog razloga što ne mogu ući, zbog zida, suzavca, nasilja, itd. Prva alternativa bila im je Hrvatska, a idu i ka Sloveniji. I kakve sve to ima veze sa Srbijom?
Nama na hiljade dnevno stiže iz Makedonije, a kod njih iz Grčke, zemlje EU.
Jednom rečju, Hrvatskoj će Srbija biti kriva i zbog ozonskog omotača.

pozdrav iz zagreba

pre 8 godina

u hr je u jeku predizborna kampanja, a ono što hdz spotiče sdp-u je njihovo prosrpstvo i jugofilstvo. tako da ove milanovićeve izjave treba gledati u tom kontekstu, jer ovime jako dobiva kod glasača desnog centra. da to i vučiću paše je vrlo jasno. tako da ne treba da se ložimo jedni na druge, nego na naše retardirane političare.

Cekajte hr

pre 8 godina

Cekajte hr!
Pa pre par meseci vam je onaj Ceh mislim Jedlicka usao na teritoriju mimo granicnog prelaza i vi ste njemu i svima koji su bili sa njim naplatili kazne od preko 300 eura i pustili ih.
Zasto sada ne naplacujete kazne?
A ako nemaju novca sve u buvaru?

miro split

pre 8 godina

Koristit vic o položaju crnaca u JAR za vrime rasne segregacije da bi opisa situaciju u kojoj se nalaze na tisuće izbezumljeni ljudi može samo potpuno bešćutan čovik.Zar su oni ljudi,žena i dica obična mokraća i fekalija s kojom ne znamo šta ćemo?
Po svemu sudeći za večinu civilizirane i visoko moralne Evrope oni su i gore od toga.Niko normalan ne može vjerovat da je problem organizirat skup EU,Amerike,Rusije,pa i zemalja koje luk nisu ni jele ni mirisale,a pogođene su ovom seobom naroda i pronać barem privremeno rješenje za ovu seobu biblijski razmjera.Zar je moguće da se sve svodi na ping pong prepucavanja?
Svak zdravog razuma zna šta je razlog ovih događanja.NATO i Amerika sa svojim vazalima,a tu smo i mi vjerna Hrvatska su stvorili haos u kojem je nemoguće živit i sad se ne zna i ne želi nosit sa posljedicama svoje gramzivosti.Ljudima se za zlo uzima što spašavaju gole živote i šta biže iz sukoba u kojem se zlo sukobilo sa još većim zlom.
Države više ni ne postoje,one nisu tu zbog nas nego zbog interesa kapitala.Svi smo mi budući Sirijci.
Zapitajte se sutra šta će bit sa vašom djecom i unucima,ako ne zbog ratova,onda zbog globalni klimatski pojava.Uljuljkani smo u sigurnost i nepromjenjivost ove zapadne civilizacije i mi koji smo još prije koje desetljeće imali kolone i kolone vlastiti izbjeglica sa stravičnim pričama.
Sad smo se našli da o ovim jadnim Iračanima,Sirijcima,Afganistancima pričamo ka o fekalijama.
Loši smo ljudi,a lošim ljudima se povjest ponavlja.

nikola

pre 8 godina

Izgleda da se srbi i madjari dogovorili da se izbeglice salju samo u hrvatsku, pa se ovi sada svete zatvaranjem prelaza ka hrvatskoj. igraju se igrice na sve strane. niko tu nije nevin.

Prota Mateja

pre 8 godina

Madjari jesu podigli ogradu da spreče ilegalne prelaske granice ali nisu onemogućili promet robe i ljudi kao što to čine Hrvati i još brane neodbranjivo. Amerikanci imaju ogradu prema Meksiku ali su im granični prelazi otvoreni.

Mario HR

pre 8 godina

Dragi Srbi, molim vas oprostite na ovom i drugim kretenskim potezima iz Hrvatske. Naš premijer je poludio. Ništa osobno. Sva sreća pa su izbori blizu. No hard feelings :-)

miki

pre 8 godina

Ja sam iz Skoplja.

Sto se tice zemalja-koridor, mislim da se Srbija najbolje ponela prema izbeglicama.

A ovaj premier Hrvatske, izjavom koju daje, samo pokazuje kakav je on, t.j. narod koji zastupa. Kao, mi nismo odavde, ali nije brate Nemac, pa nije ni odande. Stvarno me zanima gde se sami Hrvati uvrstavaju!?
Kaze, salji to malo levo, malo desno..kao da je stoka!!

Ja tamo ne idem vec 14 godina, od kad me zadrzali ceo dan na granici kod Duborvnika jer je tada bio konflikt u MK, sa obrazlozenjem da najverovarnije mozda ima bombe u mom prtljagu, a ja idem na nekoliko dana kod drugarici u Splitu..

Ne znam, nekako su mi antipaticni..Srbi su generalno kud kamo simpaticniji i drustveniji narod.

Miloš

pre 8 godina

Ako vi date da vas vi izrađuju ne znači da i mi moramo. Zašto bi vam otvorili granicu kad nam nekontrolirano šaljete ljude?!? Mađarima ništa jer se njima uvlačite. Preplitki ste dragi susjedi. Uvalili ste se i sad su svi krivi
(Burgi, 22. septembar 2015 10:36)

Neću ništa da kažem, nego se javite vi kada završe Mađari bodljikavu žicu i ogradu od 4 metra i zaista zatvore granicu. Onda ću vas pitati što ne šaljete ljude u Mađarsku, a pre toga im recimo zašijete krila...

Miloš

pre 8 godina

Srbija u dogovoru s Mađarima šalje izbjeglice samo u Hrvatsku. Vrijeme je za zatvaranje granice ogradom, pa nek Srbija bude centar za izbjeglice.
(daska, 22. septembar 2015 12:25)

Ako ogradu od 4 metra smatrate "dogovorom", onda da, dogovorili smo se sa Mađarskom.

MarkoPFC

pre 8 godina

Hrvatska raspodjeljuje izbjeglice u Sloveniju i Mađarsku.Srbija u dogovoru s Mađarima šalje izbjeglice samo u Hrvatsku. Vrijeme je za zatvaranje granice ogradom, pa nek Srbija bude centar za izbjeglice.
(daska, 22. septembar 2015 12:25)

Pa Srbija je mesecima usmeravala izbeglice kroz Madjarsku zasto se tada nije oglasio Milanovic da kaze da to nije fer i da se malo šara. Problem je sto su izbeglice htele da idu tom rutom a kada su Madjari zatvorili fizicki granicu onda su krenuli prema Hrvatskoj.

nev

pre 8 godina

@
(Hrvoje, 22. septembar 2015 14:31)"
Vidis nasa drzava je tolerantna. Gledamo na njih kao na ljude a ne zivotinje. Zato kad udju fino se popisu i puste da po zakonu idu gde zele a nasi prevoznici shodno potraznji odgovaraju ponudom.
Sto se tice HR pali ste posle 3 dana, saljete ih vi organizovano za Sloveniju i Madjarsku a nas kritikujete sto im omogucavamo pravo slobodnog kretanja(zato su u satorima pored autobuske a ne u prihvatnim centrima). Ako je to manjak "kontrole" onda mi je zao zemlje sa kontrolom jer vise lice na Naci tvorevine a ne demokratske zemlje.
Sledece niste se bunili kad su oni isli ka Madjarskoj ali sad kad ima zid i kad nemogu proci vi se bunite zasto mi ih neusmeravamo. Isto tako je neloogicno nas optuziti za manjak kontrole a istovremeno da ih kontrolisano vodimo do hrvatske. Koja logika.
Madjari su zatvarali granice sa obe strane pa ako je bilo stete onda je bila obostrana mada su oni propustali teretne kamione. Ono sto vi radite je jednostrano zatvaranje granice samo za teretnjake sa nase strane sto se zove ekonomski embargo i time pokusavate da ucenite nas da kontroisemo izbeglice.
Ono sto svi vi zaboravljate je da su dosli preko Grcke, da je rat u Siriji poceo od strane US Turske i Saudije na cijoj ste vi strani bili te snosite odgovornost(nemoj mi govoriti da je zbog Asada jer bi pobuna bila i u Kuwaitu i u Saudiji ali te pobune se desavaju samo u 'neprijateljskim po US zemljama).
Sto resavajte vi vase EU probleme a nadam se da ce nasi sad vama isto tako udariti kontru da naprave istu stetu i drzati do u minut koliko ce te vi drzati vi vasu blokadu. Jos kad bi nasi se organizovali pa poceli preko polja da vam ih doturaju bilo bi jos bolje.

dragan1982

pre 8 godina

(Hrvoje, 22. septembar 2015 14:31)

to sto srbija radi se zove pomoc izbeglicama,kod nas svako moze da udje i da izadje jer smo slobodna zemlja.ne mozes ti ljudima -izbeglicama zabraniti da prodju kroz tvoju drzavu kad nemaju kud..ako nisi znao,srbija je cele godine do sredinom augusta slala izbeglice u madjarsku,postedili smo vas,znaci imali ste vise od 8 meseci da razmislite sta ce te raditi.kad je dosao red na vas vi ste se raspali zbog 30.000 izbeglice od kojih su 27 hiljada vec napustili vasu zemlju.nemoj te se zatvarati sujsedi ,morate da budete otvoreni za sve i da pomazete svakom ko je u nevolji ,kao sto to srbija radi ...

Karamustafa

pre 8 godina

Vi te izbjeglice ne kontrolirate, puštate ih da lutaju sami bez nadzora i kontrole pa samim tim nemate sa njima nikakvih problema. Mi ih besplatno vozimo vlakovima, autobusima a bogami i automobilima, spavaju u čvrstim objektima i kampovima i nemamo sreću ko vi da ih istovarimo dalje. Slovenci i Mađari drže svoje granice. No kako god, ovo stanje odgovara i vama i nama tj. političarima. i može potrajati
(krista, 22. septembar 2015 13:21)

O cemu ti pricas covece? U Srbiji u nekoliko gradova, postoje prihvatni centri gde izbeglice dobijaju hranu, medicinsku negu i pomoc, prenociste ukoliko zele. Pored toga uz put postoje info punktovi gde mogu dobiti informacije koje ih zanimaju, posebna prihvatilista za majke sa decom, sada su uvedeni i aparati da bi mogli da podizu novac koji im rodbina salje... Na ulasku u Srbiju drzava ih registruje i izdaje dokument na osnovu kojega se mogu kretati potpuno slobodno celom Srbijom 72 sata, posle toga su duzni da traze azil. Drzava ih razvozi autobusima gde oni hoce da idu, bilo prema Beogradu, Novom Sadu, Kanjizi, Subotici, granicnim prelazima ka Hrvatskoj, Madjarskoj ili Rumuniji. Imaju pravo da traze azil i u Srbiji, ali oni to ne zele, vec zele dalje. Ne odredjuje im Srbija gde ce da prelaze granicu, jer to nema pravo.

Vas izgleda potpuno pogresno informisu o tome sta se desava u Srbiji.

Dragan

pre 8 godina

Resenje problema treba da bude na nivou nekadasnje "Jugoslavije". Dakle gledajmo na problem kao globalni prostor koji zelimo da odbranimo i to je prostor bivse zajednicke drzave. Zato zajedno posaljimo zahtev EU da se utice na Tursku i Grcku. Zajedno smo jaci.
Nema to veze sa EU. To ima veze sa Balkanom i Sredozemljem.

Smajli

pre 8 godina

Napraviti Park mira na autoputu Beograd-Zagreb. Obesmisliti im autoput dok im koncesionari ne izvade i zlatne zube iz glave. Naš izvoz ide u zemlje EU uglavnom preko Mađarske.

DAVOR

pre 8 godina

Ljudi pa sada sam se setio oni kopiraju Austrougarsku i njihov carinski rat protiv Srbije. Samo sto su Austrougari bili gospoda pa nisu salali gulanferske note.

Igor

pre 8 godina

Ako Milanović nastavi da se nadmeće sa ha-de-zeom oko toga ko je veći patriota izgubiće 100%. Ne može on da bude veći patriota od ha-de-zea! Da je malo pametniji i dolučniji svima bi nam bilo bolje.

Slobo

pre 8 godina

Bistar je ovaj Milanović ko pčelica.A kada su svi iºli na Maïarsku pre Hrvatske jesmo li onda imali dil sa hrvatima protiv maïara?Ja bih lično prema Hrvatskoj stavio ne žicu nego ogradu od 10 metara i zabetonirao sve putne prelaze sa njom!

Sne

pre 8 godina

Milanović se iz petnih žila trudi da bude "civiliziranoo i kulturno". Kod svake njegove rečenice osećam prizvuk "mi smo Hrvati pojam civilizacije i idem u EU tamo ću razgovarati isto tako sa civiliziranim (tamo neće biti Srba, oni nisu u EU, a mi Hrvati jesmo, a to je opet jer smo mi civilizirani i kulturni)".
Mislim da je zaboravio koliko njihovih firmi radi u SRB, IDEA, Roda i dr. kad već priča o ekonomskoj šteti.

joe the greith

pre 8 godina

joj, i nas i vas znadu da ****, ali OVAJ nas Milance je ****** teske kategorije...
ovo sto radi srbiji, radi nama godinama, ko coravo pile...ni da ga skuvas -ni da ga ostvis za rasplod...
P.S. di ste nasli tako lipu njegovu sliku, to se kod nas nemoz naci...

senzor

pre 8 godina

Da nam je neko pre 20 godina rekao da ce se jednog dana Srbija i Hrvatska zakrviti oko Sirijaca, Avganistanaca, Pakistanaca i Afrikanaca, bio bi ismejan i proglasen ludim. Ko zna, mozda nas sledeci put zavade vanzemaljci, sve je moguce, svet se strahovito brzo menja...

Nikola

pre 8 godina

A nista zabraniti raznim Idejama i Merkatoroma da se dopunjuju robom iz Hrvatske na mesec dana, pa neka se Todoric i Milanovic rasprave posle oko toga.

Zoran

pre 8 godina

Nekada su ti ljudi bili emigranti ili imigranti. Sada nisu ni jedno ni drugo nego migranti.

Nije pozeljno da se forsira da odlaze odnekud, a jos manje da se ima obaveza da ih neko primi.

Licemerstvo nevidjenih razmera.

Šaraj

pre 8 godina

Mislila sam da samo mi u Srbiji nemamo sreće na izborima. Raduje me da su Hrvati, naša braća po izborima, i da su izabrali za premijera ovog "Šaraj "- Milanovića.

Snoop Dogg (YU u

pre 8 godina

Ovi naši-vaši političari uopšte ne komuniciraju,niti imaju bilo kakvu vezu. Ali zato svi znaju da naprave glupost,da naprave glupu reakciju i daju glupu izjavu.
*P.S. To bi sve drugačije trebalo da bude., i da sam ja političar,- najviše bi se družio sa svim našim Južnim Slovenima (sa kojima imamo isti jezik),pa bi imali izuzetno usaglašenu politiku i iste postupke. ( A družio bi se i sa ostalima : Mađarima,Rumunima,Bugarima i Albancima), pa bi i političke procene bile bolje i ne bi bilo ovolikih političkih mimoilaženja koje svima prave štetu...

tacno ili tocno

pre 8 godina

Bas kao mi sto je gospodja Rudan predvidela,jedni zabrljaju,ocigledno namerno,a Evropa mora da sve to uredi!Naravno i da se svadja,sta drugo?
Sta mi imamo sa tim ratom,ni poceli,ni podrzavali,niti pozvali izbeglice,
a ovamo cirkus kod nas(mislim na ceo Balkan)!?

Usvesemesa

pre 8 godina

@Burgi Za ovih nedelju dana trebalo je da shvatite da zvanicni granicni prelazi i mesta gde migranti ulaze u vasu zemlju nemaju nikakve veze jedno s drugim..

4noge.dobre-2noge.lose

pre 8 godina

a jesu culi politicari za diplomatiju i razgovor? ako ti nesto smeta ili u nesto sumnjas - dogovoris se, popricas, razjasnis, a ne odmah radikalna resenja, zatvaranje granica i slicno.

R2D2

pre 8 godina

Saraj malo,? Haha, ako je ovo gospodin Milanovic stvarno rekao onda kakav komentar da napisem? Ljudi pa ovo je sramota koliko god smesno bilo.... Mada moram da se smejem...

Da nismo primili izbeglice Grcka i Makedonija bi pukle

pre 8 godina

E,pa "susjedi",saramo,sad cemo malo da saljemo i u Bosnu,pa onda opet malo u Madjarsku pa malo opet kod vas pa kad nam otvore neko poglavlje u pregovorima sa EU a mi cemo malo da ih zadrzimo kod nas,kad zapne negde u pregovorima mi cemo opet da saljemo :) Cudno da nas niste optuzili za deal sa Turskom:)