Nedelja, 28.06.2015.

Srpski turisti se krili pod vodom od terorista

Grupa od 50 turista iz Srbije koji su letovali u Tunisu, sletela je danas nešto pre 12 sati na beogradski aerodrom "Nikola Tesla".

Izvor: Tanjug

Srpski turisti se krili pod vodom od terorista IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 8 godina

Od 60 naših turista samo se 7 vratilo. Ostalih 53 nastavili kao da nista nije bilo. Sigurno pivaju:"Ništa mi neće ovaj dan pokvarit..." Nemo'š virovat!

Paklena pomorandža

To vam je primer "ljudske empatije" desio se teroristički napad oni nece da se vrate ipak čovek je životinja zar ne .

pre 8 godina

A ja mislio da u tom hotelu čija je to plaža bila i koja je samo za goste tog hotela nije bilo ni jednog Srbina kad vidi oni pod vodom zato ih niko i nije mogao videti.

(Kiki, 28. jun 2015 19:56)

Hrabrost je ostavljena u Srbiji.:)Kad se ide na odmor,nepotrebne stvari ostaju u stanu,da ne smetaju.

pre 8 godina

Cetiri balona napunjena vodom, metak posle njih neuspeva da probusi peti balon. Dakle oko 80cm vode je dovoljno i to direktno sa cevi na prvi balon. Kako Discovery moze da spasi zivot bez da si svestan!

Sanja

Imam jedan predlog za drzavu, da se uvede taksa (popularan izbor ovih dana) na inostrane aranzmane, 500 dinara, i da se napravi fond za ovakve situacije, pa ko putuje, taj neka puni fond, i svima lepo. Ovi putuju na miru, a narodu sto jedva prezivljava niko ne zavlaci ruku u dzep.

pre 8 godina

Prosle godine sam sa porodicom letovao u Port el Kantui, Tunisu preko Sunline (mislim da su oni glavni dileri aranzmana za Tunis). Tunis nije za provod vec za porodicni odmor.Super smo se proveli,klinci uzivali, more super, vreme takodje, klopa ,nikakvih neprijatnosti nismo imali, svi su bili prijateljski nastrojeni i trudili se da nam ugode.Nigde nisam video zabradjene ribe, cak sta vise ne mali broj puta sam video na ulici namontirane klinke u kolima, cepa neki tuniski turbo folk ide se u neki provod. U hotelu su radili i muskarci i zene, u buticima isto. Sad port je pravljen za strance po uzoru na francuske marine dosta je cistije nego u Sus na primer. Iz Susa smo pobegli posle 2 sata od smrrada, prljavstine , djubreta uzas. Narod zivi kao mi '93 pa x 10.

pre 8 godina

Ma da,sad su svi bili blizu,na 50 metara,onaj klinac juce je gledao teroristu kako puca(a na Aerodromu se smeje i kezi),ovi danas nastavljaju istu pricu...Tacno sam znao sta ce da govore srpski turisti,juce sam ovo isto napisao,ali niko nije objavio.Ustvari lagao je i onaj klinac juce,lazu i ovi koji su se "krili pod vodom,pod camcima,uzas"...Bili su oni u Tunisu,ali ne na 50 m.,verovatno 50 km daleko.Da se ne lazemo...

@ (Milutin, 28. jun 2015 19:50)

Vidim, matematika i ekonomija ti idu od ruke, ali si se sa gramatikom debelo posvadjao!

Vezano za temu, datum charter leta se ne moze menjati, jer iz BG-a vozi sledecu turu, a iz Monastira vraca prethodnu! Niti je posao agencije da to radi, u ovakvom slucaju.

Ja sam otkazao letovanje za Tunis, i dobicemo drugu destinaciju za te pare, ali, da si ti pukao 1000 ili ko zna koliko jos (zavisno od usluge) eura, i da si ti iz svog dzepa odvajao to svaki dan u godini da bi se odmorio kao covek tih 10 dana, ili jos poceo da placas u ratama negde tamo u januaru, a sve ovo se desilo u junu (evo ga skoro cak i juli), pitao bih te koju bi pesmu pevao!

Ne samo ti, svi vi koji ste mnogo pametni sa tudjim zivotima i tudjim parama, a svoj ne umete da zivite kako treba!

@chombe
Ja sam bila u Tunisu pre 10 godina i isto je tako bilo. Evropljanke u sortsevima, kratkim haljinama i slicno su nesmetano i bez komentara setale po hotelima i bazenima, ali kada bi izasle tako u grad uvece gledali su ih popreko. To je prosto u opisu njihove kulture i religije. Sigurno nije provokativno oblacenje izazvalo ovakav pokolj niti bilo sta slicno. Uzrok je islamski ekstremizam.

pre 8 godina

@Miss S: Oni, Tunizani, ali i mnogi drugi muslimani koji zive u zemljama gde je zaziveo turizam, imaju slican problem zbog koga im se, slobodno se moze reci, licnost prilicno cepa, sto na kolektivnom planu uopste nije naivno. Sa jedne strane islam ih ogranicava u mnogim stvarima koji bi rado praktikovali, a onda vide da to turisti slobodno rade i ne bivaju kaznjeni zbog toga. Razapeti tako izmedju zelja i mogucnosti, povlace se i potiskuju problem, ali on, posto je neresen, izbija jos vecom snagom kroz agresiju koja kada se pojavi na kolektivnom planu moze dobiti i drugo ime. A, sto se tice terorizma i ostalih radikalizma, tu je situacija komplikovana. Zna se da SAD kontrolise vecinu takvih grupacija i da ih koristi radi svojih interesa, ali radje ne bih o tome.

Hvala Bogu,zivi su!!!

A vi sto kritikujete slanje aviona je da su oni taj avion platili a i da nisu drzava je duzna pomoci svakom poreskom obavezniku Srbije!!!

A otkud tebi da i na ovaj nacin mozda nije mogao biti spasen neciji zivot.
Otkud ti znas da mozda nije spreman i drugi napad, jel su Britanci rekli da postoji mogucnost za jos neki napad. Jel si spreman da se kockas sa tudjim zivotima, da oni cekaju jos par dana na povratak kuci.
Ovome sto je predlagao da se pomeri carter let umesto slanja aviona..pa jel ti mislis da se samo mi pitamo, a ne i Tunizani, jel ti mislis da je tako lako i moguce nabaviti dozvole i pomerati let kako hoces.
Pa nismo jedina zemlja koja izvlaci svoje turiste.
I nemojte meni pricati o polit.marketingu, ja za ove nisam ni glasala, ali drzava ponekad pored zdrav.zastite (posto navodis bolesne itd) ima duznost i da zastiti svoje gradjane u vanrednim okolnostima.
Nego mi je muka koliko je malicioznosti isplivalo iz nasih ljudi ovih dana koji se ne solidarisu sa nasim ljudima iz ciste ljubomore sto ovi imaju para za Tunis, a oni ne..neki bi maltene zeleli da se ovi nikad nisu ni vratili tako se da zakljuciti po nekim komentarima.

pre 8 godina

Što reče neko dole, ni sekunde ne bih mogla da leškarim na mestu gde je, koliko juče, ubijeno toliko ljudi. Da li je moguće da su toliko operisani od emocija ? Pravi pokazatelj koliko su ljudi surovi, pobogu nisu letovanje platili džak dukata...A tek ovi što su sinoć otputovali, nemam reči.

aleks

Ja sam na Adi videla ljude kako sede i suncaju se, piju pica, fotkaju dok na metar od njih lezi utopljenik pokriven peskirom. Nije nesto neuobicajeno cak vole ljudi te morbidnosti.

Da, kostace te citavih 10 para!
Pa ne saljemo flotu, nego jedan avion..i koliko to moze da kosta po glavi stanovnika.
Nasi ljudi su prosli ovakav stres, treba da budemo srecni sto su preziveli jer su bili u hotelu odmah do napadnutog..i ti brojis 10 para.
(Nina, 28. jun 2015 17:50)

Danas koshta ovo 10 para sutra koshta ono 10 para. A kad pitam di su moje pare za lokalni dom zdravlja, ono nema. Ma nesme da me koshta ni prebijene pare. Jer tako radi odgovorna vlast. Ti nekapirash da uz ovih 10 para koje odu na avion, ode josh 30 para na lopovluk vlastodrzaca koji se uz sve to ugrade jer im sve ovo daje opravdanje za to.

@Nina
Neki drugi nasi ljudi o kojima neces citati u vestima nece preziveti jer nemaju novca za lecenje i leze u bolnicama koje nemaju potrebne instrumente za lecenje. Nema novca. Ali zato ima novca da se salje avion u Tunis. Idi sada lepo i proveri koliko kosta ta avantura, koliko kosta samo gorivo, pa odrzavanje, plate osoblja i takse. Za taj novac nekom je mogao biti spasen zivot. A ovako je potrosen da se neki ljudi, koji VEC IMAJU PLACEN POVRATAK ranije dovedu kuci.

pre 8 godina

Letovao sam dva puta u Tunisu i primetio sam, sto nije bilo tesko, da je lokalno stanovnistvo veoma ljubomorno na strane turiste znog slobodnog ponasanja, potrosackog mentaliteta, zenskog oblacenja i sl. Ja sam im objasnjavao, na skromnom engleskom, da nije bas sve to tako, da sam i sam "prosecni bednik" koji ne zivi nikakvim lagodnim zivotom, da zene i nisu toliko raspusne, mozda malo vise na odmoru, ali dzaba, nisu mi verovali.Negativna energija se osecala na svakom koraku, i nisam uopste iznenadjen sto se ovo desilo.

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

Predizborna kampanja traje li traje, o trošku budžeta, dok nam se npr. bolnice raspadaju!

Ovi turisti su u paketu za letovanje već PLATILI povratak! Sve što je trebalo da se uradi, to je da turističke agencije organizuju ranije već plaćen let za Srbiju, kao što su uradile engleske!

(Nina, 28. jun 2015 17:50)

Nema potrebe ni za tim jednim avionom jer su svi ti ljudi platili put, boravak i povratak. Samo je trebalo pomeriti carter let koji je vec placen.
Tako je zarad jeftinih politickih poena pre tri meseca izgubljeno 7 zivota u helikopterskoj nesreci. Cudi me da niko iz vlade nije licno otisao u "spasilacku misiju" u Tunis.

pre 8 godina

sta su jos radili, dakle, sve ronioci i hrabri, i oni koji su sa terasa gledali kako odvoze mrtve, strasno, sta li ce mo jos citati na ovu temu

pre 8 godina

Drzava o nasem trosku posalje avion koji prima 100++ putnika i doveze 31.Ostali valjda misle da nece vise teroristi i da je sve proslo.Ja ne bih mogao da se opustim i odmaram.Ne iz straha
vec bi me bilo sramota i neprijatno da se izlezavam na nekoliko metara ili u okolini mesta gde su toliki potpuno nevini ljudi hladnokrvno pobijeni.U svakom slucaju neka im je sa srecom.

pre 8 godina

Nije da nešto montiram ali turisti iz Hrvatske nisu htjeli kući nego nastavili ljetovanje putem u Saharu. Ili smo toliko siromašna zemlja da ne možemo slati avion po one koji imaju pa odu tamo ili su naši građani prokleto hrabri što mnogi znaju i to odavno.