Aktuelno

Ponedeljak, 12.07.2021.

12:57

Počela proizvodnja nove Fabije FOTO

Poèela proizvodnja nove Fabije FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

Smuleco

pre 4 godine

Nema ovde automobila koji nije ispljuvan.Ja bih ovo rado kupio kao drugi automobil, za po gradu, ako bi mu cena bila oko 12k evra
Prva fabija koja spreda liči na nešto.
(Nebitan Lik, 13. jul 2021 13:42)

Spreda i okolo-pozadi, ne liči ni na šta!

sve je relativno

pre 4 godine

Ja imam potpuno drugačije, pozitivno iskustvo sa KIA/Hyundai, pošto sam vozio oba.
Nije bio grejač u pitanju, ali su bili letva volana, šolja amortizera, stabilizatori, treće štop svetlo.Sve to nakon tri godine starosti.
(Nebitan Lik, 13. jul 2021 13:36)

Super ako su ti priznali, nego me interesuje druga stvar, kako si uspeo da središ letvu i šolju nakon tri godine? Pričam iz perspektive i30 koji puni 12. god i približava se 350.000 km sa original amortizerima, šoljama i letvom.

Čiča Miloje

pre 4 godine

taj sandero, beše 1 zvezdica na ncap testu? kad hoćeš da neko pogine, daš mu dačiju?
(souvlaki & tzatziki,

Prvo se informiši, pa piši...
Jedna zvezdica na tom testu je jer nema koještarije poput meltimedije, kojekakvih senzora, televizora i sličnih, za mene, nepotrebnih stvari!
Inače, po mom mišljenju čak i opasnih, jer čačkanje po ekranima odvlači pažnju više nego telefon , pa mož" se izgine ...

Sta reci

pre 4 godine

@(Nebitan Lik, 13. jul 2021 13:42)

i30 druge generacije mogao u jednom trenutku da se uzme i za 10k evra. Inace je cena bila najcesce ili 10.5k ili 11k. Klotara, ali uopste nije los, narocito za te pare.

LoL

pre 4 godine

@(Malation, 13. jul 2021 09:58)

Znas kad ti ne verujem, jer za i30 prve generacije su imali sve na stanju uvek kad sam se raspitivao, a pitao sam za svakakve gluposti. Jednom se desilo da nemaju filter vazduha na stanju, ali dobili ga za 2 dana. Mada nisam bas odusevljen kvalitetom tih delova sto prodaju van garancije, ali su barem dosta jeftiniji od hyundai original delova (30-40%).

Zicco

pre 4 godine

@Malatio

Na Kodiaqu, 2017. crkla centrala AdBlue. U Srbiji na stanju nula komada. Čekao bez zamenakog automobila, mesec dana. Iskustva su razna, pravila nema.

Nebitan Lik

pre 4 godine

Nema ovde automobila koji nije ispljuvan.Ja bih ovo rado kupio kao drugi automobil, za po gradu, ako bi mu cena bila oko 12k evra
Prva fabija koja spreda liči na nešto.

Nebitan Lik

pre 4 godine

Ja imam potpuno drugačije, pozitivno iskustvo sa KIA/Hyundai, pošto sam vozio oba.
Nije bio grejač u pitanju, ali su bili letva volana, šolja amortizera, stabilizatori, treće štop svetlo.Sve to nakon tri godine starosti.

Pravedni

pre 4 godine

Udjete na konfigurator, maglenke ima samo u Style paketu 19.990€.
Sramota da uvode adaptivni tempomat kao obavezan sistem za bezbednost ,a jos niko nije obavezao ugradnju maglenki koje mogu po magli da spasu ko zna koliko zivota. Sramota

Malation

pre 4 godine

@srdjan

Kia i Hyundai garancije su strava samo na papiru, dok ne dođeš u realnu situaciju. Na Tucsonu 1.7crdi 2017. godište rikne mi grejač na 55.000km, odvezem auto u ovlašćeni servis, oni počnu da muljaju sa pričama kako je loše gorivo... ja uzmem uzorak i utvrdimo da nije loše gorivo u laoratoriji (koju platim, naravno) i onda im se pojavim sa izveštajem kad ono - gle nije sad više gorivo nego je grejač! Odjednom svi znaju da rade kako treba. Međutim, originalni grejač mukice nemaju na stanju već 3 meseca pa mi predlažu da ja kupim zamenski (?!) pa da mi oni ugrade taj, a kad stigne original, zvaće me da stave taj.
Sa druge strane, oteram službenu Škodu u servis i dobijem zamenski auto. Toliko o kanti škoda. Ma znaš kad ću da nasednem opet na te korejske bajke o kvalitetu... neće me videti nikad više!

Saša

pre 4 godine

"Bazna Dacia Sandero ima turbo motor od 90 ks i menjač sa 6 brzina. Da li sada vidite potrebu za" "ovakvim" komentarima..?"
(F31, 13. jul 2021 01:16)
Kolega, pošto vidim da me niste razumeli uopšte, uz dužno poštovanje, moj komentar se nije odnosio na poslovnu politiku fabrika, njihov je izbor
, koja će motorizacija biti početna u gami, a koja krajnja...Oni imaju profil svojih kupaca, prema kome i kreiraju svoje ponude. Ja sam samo izneo svoj stav da je meni fabia 1,2 HTP 64 KS bila i više nego dovoljna(a verujem da ima puno ljudi, koji dele ovaj moj sud..., npr. idealan je motor za mlade vozače-početnike, za ljude, koji automobil tretiraju kao prevozno sredstvo i za koje očekuju da im završi posao, itd...)
Tako da, u tom smislu izbor motorizacije u gami, koju Škoda praktikuje je po meni sasvim OK, imajući u vidu da je ovo vozilo iz tzv. B segmenta. Nadam se da Vam je sada jasniji smisao...

kraft

pre 4 godine

Vozim već pa skoro 20 godina Škode kao službeni automobil. I kad bih ja bio vlasnik fime uzimao bi kao flotni auto Škodu. Privatno vozim sasvim nešto drugo i nikad ne bih posedovao Škodu kao privatan auto. Što kažu mladi, da ne smaram, postoje razlozi zašto Škoda kao kompanijski auto i zašto ne Škoda kao privatni.

souvlaki & tzatziki

pre 4 godine

Bazna Dacia Sandero ima turbo motor od 90 ks i menjač sa 6 brzina. Da li sada vidite potrebu za" "ovakvim" komentarima..?
(F31, 13. jul 2021 01:16)

taj sandero, beše 1 zvezdica na ncap testu? kad hoćeš da neko pogine, daš mu dačiju?

F31

pre 4 godine

"Kod nove fabije, normalno, kao kod svih automobila B segmenta imate u ponudi početnu, slabiju motorizaciju(koja je nekome uzgred rečeno sasvim dovoljna), a imate i top ponudu na kraju od 150 KS(koja je po meni i za automobile C segmenta i više nego dovoljna...), tako da svako može da izabere prema svojim afinitetima i finansijama ono što želi. U tom smislu,ja ne vidim potrebu za ovakvim komentarima...
(Saša, 12. jul 2021 16:25)"

Bazna Dacia Sandero ima turbo motor od 90 ks i menjač sa 6 brzina. Da li sada vidite potrebu za" "ovakvim" komentarima..?

Guliver

pre 4 godine

Kada stanu da kukaju kako je slab motor sa malo snage. Druze kupujes auto tog segmenta pretezno za vozanje po gradu,sta si ocekivao da ides kao ferrari. Ma daj bre. Brate ako hoces da budes brz taj auto nije u tvom domenu interesovanja i preskocis vest i komentar. Prelijepa fabia po mojem misljenju.
(kiklop, 12. jul 2021 16:38)

Slazem se. Lepuskasta is slabasna...

Čiča Miloje

pre 4 godine

Kada stanu da kukaju kako je slab motor sa malo snage. Druze kupujes auto tog segmenta pretezno za vozanje po gradu,sta si ocekivao da ides kao ferrari. Ma daj bre. Brate ako hoces da budes brz taj auto nije u tvom domenu interesovanja i preskocis vest i komentar. Prelijepa fabia po mojem misljenju.
(kiklop, 12. jul 2021 16:38)

Pričaš a ne znaš... Imao sam fabiju 1.4 16 V sport, 100 ks... Išla je super, 180-190 po skali na 6000 obrtaja (crveno je na 6.500)... ali na uzbrdici na semaforu sa uključenom klimom morao sam da krećem pod ručnom i jakim gasom...ili da iskljulujem klimu... Inače to je motor VW, igradjuje se i u polo . Kao da ima motor od renoa 4...Sve ispod 100 ks sa klimom je katastrofa!

V for Vendeta

pre 4 godine

Bazičnu verziju pokreće 3-cilindarski 1.0 atmosferac koji se nudi u opcijama sa 65 ili 80 KS, a u obe varijante razvija maksimalni obrtni moment od 93 Nm.


Pa ovo je 10ks i 14 Nm bolje od Juga, samo sto je dosta teži auto, pa nesto imam rezerve.
Zakonom bi trebalo zabraniti te kosačice koje j realnosti troše viši i zagadjuju više od normalnih 1.4+ motora

only human

pre 4 godine

Kada stanu da kukaju kako je slab motor sa malo snage. Druze kupujes auto tog segmenta pretezno za vozanje po gradu,sta si ocekivao da ides kao ferrari. Ma daj bre. Brate ako hoces da budes brz taj auto nije u tvom domenu interesovanja i preskocis vest i komentar. Prelijepa fabia po mojem misljenju.
(kiklop, 12. jul 2021 16:38)
Mislim da je veci problem sto ova sklopacija sa tim baznim "za po gradu" motorom kosta verovatno od "samo" 13.990,00€ klot... daj boze manuelnu klimu da ima . Da je ispod 9.000,00€ kao sto je bila pre pa da covek i razmisli i prihvati jalovih 97 nm obrtnog momenta u kombinaciji sa 5-obrzinskim manuelnim menjacem.

souvlaki & tzatziki

pre 4 godine

Kada stanu da kukaju kako je slab motor sa malo snage. Druze kupujes auto tog segmenta pretezno za vozanje po gradu
(kiklop, 12. jul 2021 16:38)

evo ih stotine natovarenih do poslednjeg atoma na autoputu ka/iz grčke. siluju motor na svakoj uzbrdici. pričaj mi o tome kako se fabije sa slabim motorom uzimaju samo za po gradu, molim te.

Задњица испред душе

pre 4 godine

Спрдамо се са новим моделима а узимамо кредите да би купили ауто од 2000 евра.

bakicar

pre 4 godine

Čemu ova hromirana maska, to je toliko pretenciozno, treba ljudi da se ufuraju da je to nekakav Maserati, misliš da voziš Bentli šta već?!

BnT

pre 4 godine

Ako ovaj automobil kosta 15 000 evra, daleko smo od neke opste mobilnosti za gradjane Srbije. Dok se proizvodio Yugo, Zastava 101, Fica veci procenat je mogao da priusti automobil.
Bilo i lepo procitati nesto o sledecim modelima koji kostaju izmedju 3 i 5 000. Cudno je da ih niko ne uvozi.

Tata Nano
Renault KWID
Chery QQ
Hyundai Eon
Datsun Go
Maruti Suzuki Celerio
Alto K10

Nov automobil je nov automobil ma koliko bio low budget. Mislim da kredit za auto do 5000 evra na 7 godina moze da omoguci da se voze novi automobili koji manje zagadjuju na primer.

kiklop

pre 4 godine

Kada stanu da kukaju kako je slab motor sa malo snage. Druze kupujes auto tog segmenta pretezno za vozanje po gradu,sta si ocekivao da ides kao ferrari. Ma daj bre. Brate ako hoces da budes brz taj auto nije u tvom domenu interesovanja i preskocis vest i komentar. Prelijepa fabia po mojem misljenju.

Saša

pre 4 godine

""Bazičnu verziju pokreće 3-cilindarski 1.0 atmosferac koji se nudi u opcijama sa 65 ili 80 KS, a u obe varijante razvija maksimalni obrtni moment od 93 Nm."

Pa, to kida, to lomi, to se otima volan iz ruku...Ko će da vozi ovakav auto, da ga kontroliše?
Punih 10 godina sam se družio sa fabijom 1,2 HTP 64 KS, meni je uvek korektno odrađivala posao, bio sam suma sumarum jako zadovoljan njom(osim naravno slabosti, koje su donekle bile karakteristične za ceo VW koncern-nešto slabiji silent blokovi, lošija plastika elektropodizača stakala...)I dan danas(ostala je u porodici, kod brata), imam pozitivne emocije, kada je vidim na putu... Kod nove fabije, normalno, kao kod svih automobila B segmenta imate u ponudi početnu, slabiju motorizaciju(koja je nekome uzgred rečeno sasvim dovoljna), a imate i top ponudu na kraju od 150 KS(koja je po meni i za automobile C segmenta i više nego dovoljna...), tako da svako može da izabere prema svojim afinitetima i finansijama ono što želi. U tom smislu,ja ne vidim potrebu za ovakvim komentarima...

Marko

pre 4 godine

Vi sto kukate na slab motor, dodajte koju hiljadu i kupite 1.5TSI DSG i bicete prvi na semaforu u vecini slucajeva. I ta najjaca verzija ce pocinjati ispod 20.000.

Sa 22 si tropa

pre 4 godine

"Bazičnu verziju pokreće 3-cilindarski 1.0 atmosferac koji se nudi u opcijama sa 65 ili 80 KS, a u obe varijante razvija maksimalni obrtni moment od 93 Nm."

Pa, to kida, to lomi, to se otima volan iz ruku...Ko će da vozi ovakav auto, da ga kontroliše?

business ambition komercijalita

pre 4 godine

Meni je ključna nedoumica da li će nova fabija za tržište Srbije u baznoj verziji standardne opreme imati barem bolju bezbednosnu opremu od sadašnjeg (novog ) Sandera. Jer, svi znamo da je i Sandero prethodne generacije imao više air bagova čak i od fabije u prestižnom Monte Carlo izdanju (za tržište Srbije). I strah za život kod ono malo građana Srbije koji kao fizička lica kupuju škode je opravdan, dok životi potrošnih komercijalista nikada i nisu bili na ceni ni kod uvoznika Škode, a ni kod flotnih i budžetskih kupaca škoda u Srbiji. Jer, što se njih tiče, sa škoda za Srbiju je trebalo "poskidati" i one preostale air bagove. Pa i zato da škoda vozila za Srbiju budu lakša i samim time da imaju nižu emisiju C02 i budu više eco friendly ... A za glave srpskih komercijalista koga briga ...
Sa druge strane, odavno je postalo jasno i da je Sanderov motor TCe 90 uparen sa savremenijim menjačem nego li buduća fabija sa TSI 95, koja je, na žalost, "osudjena" na 5MT, za razliku od Sandera.

Sun ce

pre 4 godine

Dizajnom spolja se ne razlkuje mnogo od prethodne generacije. Jedino u dimenzijama i unutrašnjosti može da bude adut u prodaji novog modela?

Djorke

pre 4 godine

Najvise mrzim komentare tipa "Lici mi na ..." taj i taj auto, ali ... lici mi na Sandero spreda, boka i unutra - sto je zapravo dobro jer odpozadi ne lici ninasta.

kiklop

pre 4 godine

Kada stanu da kukaju kako je slab motor sa malo snage. Druze kupujes auto tog segmenta pretezno za vozanje po gradu,sta si ocekivao da ides kao ferrari. Ma daj bre. Brate ako hoces da budes brz taj auto nije u tvom domenu interesovanja i preskocis vest i komentar. Prelijepa fabia po mojem misljenju.

Sa 22 si tropa

pre 4 godine

"Bazičnu verziju pokreće 3-cilindarski 1.0 atmosferac koji se nudi u opcijama sa 65 ili 80 KS, a u obe varijante razvija maksimalni obrtni moment od 93 Nm."

Pa, to kida, to lomi, to se otima volan iz ruku...Ko će da vozi ovakav auto, da ga kontroliše?

business ambition komercijalita

pre 4 godine

Meni je ključna nedoumica da li će nova fabija za tržište Srbije u baznoj verziji standardne opreme imati barem bolju bezbednosnu opremu od sadašnjeg (novog ) Sandera. Jer, svi znamo da je i Sandero prethodne generacije imao više air bagova čak i od fabije u prestižnom Monte Carlo izdanju (za tržište Srbije). I strah za život kod ono malo građana Srbije koji kao fizička lica kupuju škode je opravdan, dok životi potrošnih komercijalista nikada i nisu bili na ceni ni kod uvoznika Škode, a ni kod flotnih i budžetskih kupaca škoda u Srbiji. Jer, što se njih tiče, sa škoda za Srbiju je trebalo "poskidati" i one preostale air bagove. Pa i zato da škoda vozila za Srbiju budu lakša i samim time da imaju nižu emisiju C02 i budu više eco friendly ... A za glave srpskih komercijalista koga briga ...
Sa druge strane, odavno je postalo jasno i da je Sanderov motor TCe 90 uparen sa savremenijim menjačem nego li buduća fabija sa TSI 95, koja je, na žalost, "osudjena" na 5MT, za razliku od Sandera.

Saša

pre 4 godine

""Bazičnu verziju pokreće 3-cilindarski 1.0 atmosferac koji se nudi u opcijama sa 65 ili 80 KS, a u obe varijante razvija maksimalni obrtni moment od 93 Nm."

Pa, to kida, to lomi, to se otima volan iz ruku...Ko će da vozi ovakav auto, da ga kontroliše?
Punih 10 godina sam se družio sa fabijom 1,2 HTP 64 KS, meni je uvek korektno odrađivala posao, bio sam suma sumarum jako zadovoljan njom(osim naravno slabosti, koje su donekle bile karakteristične za ceo VW koncern-nešto slabiji silent blokovi, lošija plastika elektropodizača stakala...)I dan danas(ostala je u porodici, kod brata), imam pozitivne emocije, kada je vidim na putu... Kod nove fabije, normalno, kao kod svih automobila B segmenta imate u ponudi početnu, slabiju motorizaciju(koja je nekome uzgred rečeno sasvim dovoljna), a imate i top ponudu na kraju od 150 KS(koja je po meni i za automobile C segmenta i više nego dovoljna...), tako da svako može da izabere prema svojim afinitetima i finansijama ono što želi. U tom smislu,ja ne vidim potrebu za ovakvim komentarima...

Marko

pre 4 godine

Vi sto kukate na slab motor, dodajte koju hiljadu i kupite 1.5TSI DSG i bicete prvi na semaforu u vecini slucajeva. I ta najjaca verzija ce pocinjati ispod 20.000.

Djorke

pre 4 godine

Najvise mrzim komentare tipa "Lici mi na ..." taj i taj auto, ali ... lici mi na Sandero spreda, boka i unutra - sto je zapravo dobro jer odpozadi ne lici ninasta.

Задњица испред душе

pre 4 godine

Спрдамо се са новим моделима а узимамо кредите да би купили ауто од 2000 евра.

only human

pre 4 godine

Kada stanu da kukaju kako je slab motor sa malo snage. Druze kupujes auto tog segmenta pretezno za vozanje po gradu,sta si ocekivao da ides kao ferrari. Ma daj bre. Brate ako hoces da budes brz taj auto nije u tvom domenu interesovanja i preskocis vest i komentar. Prelijepa fabia po mojem misljenju.
(kiklop, 12. jul 2021 16:38)
Mislim da je veci problem sto ova sklopacija sa tim baznim "za po gradu" motorom kosta verovatno od "samo" 13.990,00€ klot... daj boze manuelnu klimu da ima . Da je ispod 9.000,00€ kao sto je bila pre pa da covek i razmisli i prihvati jalovih 97 nm obrtnog momenta u kombinaciji sa 5-obrzinskim manuelnim menjacem.

V for Vendeta

pre 4 godine

Bazičnu verziju pokreće 3-cilindarski 1.0 atmosferac koji se nudi u opcijama sa 65 ili 80 KS, a u obe varijante razvija maksimalni obrtni moment od 93 Nm.


Pa ovo je 10ks i 14 Nm bolje od Juga, samo sto je dosta teži auto, pa nesto imam rezerve.
Zakonom bi trebalo zabraniti te kosačice koje j realnosti troše viši i zagadjuju više od normalnih 1.4+ motora

Malation

pre 4 godine

@srdjan

Kia i Hyundai garancije su strava samo na papiru, dok ne dođeš u realnu situaciju. Na Tucsonu 1.7crdi 2017. godište rikne mi grejač na 55.000km, odvezem auto u ovlašćeni servis, oni počnu da muljaju sa pričama kako je loše gorivo... ja uzmem uzorak i utvrdimo da nije loše gorivo u laoratoriji (koju platim, naravno) i onda im se pojavim sa izveštajem kad ono - gle nije sad više gorivo nego je grejač! Odjednom svi znaju da rade kako treba. Međutim, originalni grejač mukice nemaju na stanju već 3 meseca pa mi predlažu da ja kupim zamenski (?!) pa da mi oni ugrade taj, a kad stigne original, zvaće me da stave taj.
Sa druge strane, oteram službenu Škodu u servis i dobijem zamenski auto. Toliko o kanti škoda. Ma znaš kad ću da nasednem opet na te korejske bajke o kvalitetu... neće me videti nikad više!

F31

pre 4 godine

"Kod nove fabije, normalno, kao kod svih automobila B segmenta imate u ponudi početnu, slabiju motorizaciju(koja je nekome uzgred rečeno sasvim dovoljna), a imate i top ponudu na kraju od 150 KS(koja je po meni i za automobile C segmenta i više nego dovoljna...), tako da svako može da izabere prema svojim afinitetima i finansijama ono što želi. U tom smislu,ja ne vidim potrebu za ovakvim komentarima...
(Saša, 12. jul 2021 16:25)"

Bazna Dacia Sandero ima turbo motor od 90 ks i menjač sa 6 brzina. Da li sada vidite potrebu za" "ovakvim" komentarima..?

souvlaki & tzatziki

pre 4 godine

Kada stanu da kukaju kako je slab motor sa malo snage. Druze kupujes auto tog segmenta pretezno za vozanje po gradu
(kiklop, 12. jul 2021 16:38)

evo ih stotine natovarenih do poslednjeg atoma na autoputu ka/iz grčke. siluju motor na svakoj uzbrdici. pričaj mi o tome kako se fabije sa slabim motorom uzimaju samo za po gradu, molim te.

Čiča Miloje

pre 4 godine

Kada stanu da kukaju kako je slab motor sa malo snage. Druze kupujes auto tog segmenta pretezno za vozanje po gradu,sta si ocekivao da ides kao ferrari. Ma daj bre. Brate ako hoces da budes brz taj auto nije u tvom domenu interesovanja i preskocis vest i komentar. Prelijepa fabia po mojem misljenju.
(kiklop, 12. jul 2021 16:38)

Pričaš a ne znaš... Imao sam fabiju 1.4 16 V sport, 100 ks... Išla je super, 180-190 po skali na 6000 obrtaja (crveno je na 6.500)... ali na uzbrdici na semaforu sa uključenom klimom morao sam da krećem pod ručnom i jakim gasom...ili da iskljulujem klimu... Inače to je motor VW, igradjuje se i u polo . Kao da ima motor od renoa 4...Sve ispod 100 ks sa klimom je katastrofa!

Sun ce

pre 4 godine

Dizajnom spolja se ne razlkuje mnogo od prethodne generacije. Jedino u dimenzijama i unutrašnjosti može da bude adut u prodaji novog modela?

Zicco

pre 4 godine

@Malatio

Na Kodiaqu, 2017. crkla centrala AdBlue. U Srbiji na stanju nula komada. Čekao bez zamenakog automobila, mesec dana. Iskustva su razna, pravila nema.

Guliver

pre 4 godine

Kada stanu da kukaju kako je slab motor sa malo snage. Druze kupujes auto tog segmenta pretezno za vozanje po gradu,sta si ocekivao da ides kao ferrari. Ma daj bre. Brate ako hoces da budes brz taj auto nije u tvom domenu interesovanja i preskocis vest i komentar. Prelijepa fabia po mojem misljenju.
(kiklop, 12. jul 2021 16:38)

Slazem se. Lepuskasta is slabasna...

Nebitan Lik

pre 4 godine

Nema ovde automobila koji nije ispljuvan.Ja bih ovo rado kupio kao drugi automobil, za po gradu, ako bi mu cena bila oko 12k evra
Prva fabija koja spreda liči na nešto.

kraft

pre 4 godine

Vozim već pa skoro 20 godina Škode kao službeni automobil. I kad bih ja bio vlasnik fime uzimao bi kao flotni auto Škodu. Privatno vozim sasvim nešto drugo i nikad ne bih posedovao Škodu kao privatan auto. Što kažu mladi, da ne smaram, postoje razlozi zašto Škoda kao kompanijski auto i zašto ne Škoda kao privatni.

Pravedni

pre 4 godine

Udjete na konfigurator, maglenke ima samo u Style paketu 19.990€.
Sramota da uvode adaptivni tempomat kao obavezan sistem za bezbednost ,a jos niko nije obavezao ugradnju maglenki koje mogu po magli da spasu ko zna koliko zivota. Sramota

BnT

pre 4 godine

Ako ovaj automobil kosta 15 000 evra, daleko smo od neke opste mobilnosti za gradjane Srbije. Dok se proizvodio Yugo, Zastava 101, Fica veci procenat je mogao da priusti automobil.
Bilo i lepo procitati nesto o sledecim modelima koji kostaju izmedju 3 i 5 000. Cudno je da ih niko ne uvozi.

Tata Nano
Renault KWID
Chery QQ
Hyundai Eon
Datsun Go
Maruti Suzuki Celerio
Alto K10

Nov automobil je nov automobil ma koliko bio low budget. Mislim da kredit za auto do 5000 evra na 7 godina moze da omoguci da se voze novi automobili koji manje zagadjuju na primer.

bakicar

pre 4 godine

Čemu ova hromirana maska, to je toliko pretenciozno, treba ljudi da se ufuraju da je to nekakav Maserati, misliš da voziš Bentli šta već?!

Saša

pre 4 godine

"Bazna Dacia Sandero ima turbo motor od 90 ks i menjač sa 6 brzina. Da li sada vidite potrebu za" "ovakvim" komentarima..?"
(F31, 13. jul 2021 01:16)
Kolega, pošto vidim da me niste razumeli uopšte, uz dužno poštovanje, moj komentar se nije odnosio na poslovnu politiku fabrika, njihov je izbor
, koja će motorizacija biti početna u gami, a koja krajnja...Oni imaju profil svojih kupaca, prema kome i kreiraju svoje ponude. Ja sam samo izneo svoj stav da je meni fabia 1,2 HTP 64 KS bila i više nego dovoljna(a verujem da ima puno ljudi, koji dele ovaj moj sud..., npr. idealan je motor za mlade vozače-početnike, za ljude, koji automobil tretiraju kao prevozno sredstvo i za koje očekuju da im završi posao, itd...)
Tako da, u tom smislu izbor motorizacije u gami, koju Škoda praktikuje je po meni sasvim OK, imajući u vidu da je ovo vozilo iz tzv. B segmenta. Nadam se da Vam je sada jasniji smisao...

Sta reci

pre 4 godine

@(Nebitan Lik, 13. jul 2021 13:42)

i30 druge generacije mogao u jednom trenutku da se uzme i za 10k evra. Inace je cena bila najcesce ili 10.5k ili 11k. Klotara, ali uopste nije los, narocito za te pare.

souvlaki & tzatziki

pre 4 godine

Bazna Dacia Sandero ima turbo motor od 90 ks i menjač sa 6 brzina. Da li sada vidite potrebu za" "ovakvim" komentarima..?
(F31, 13. jul 2021 01:16)

taj sandero, beše 1 zvezdica na ncap testu? kad hoćeš da neko pogine, daš mu dačiju?

LoL

pre 4 godine

@(Malation, 13. jul 2021 09:58)

Znas kad ti ne verujem, jer za i30 prve generacije su imali sve na stanju uvek kad sam se raspitivao, a pitao sam za svakakve gluposti. Jednom se desilo da nemaju filter vazduha na stanju, ali dobili ga za 2 dana. Mada nisam bas odusevljen kvalitetom tih delova sto prodaju van garancije, ali su barem dosta jeftiniji od hyundai original delova (30-40%).

Čiča Miloje

pre 4 godine

taj sandero, beše 1 zvezdica na ncap testu? kad hoćeš da neko pogine, daš mu dačiju?
(souvlaki & tzatziki,

Prvo se informiši, pa piši...
Jedna zvezdica na tom testu je jer nema koještarije poput meltimedije, kojekakvih senzora, televizora i sličnih, za mene, nepotrebnih stvari!
Inače, po mom mišljenju čak i opasnih, jer čačkanje po ekranima odvlači pažnju više nego telefon , pa mož" se izgine ...

Nebitan Lik

pre 4 godine

Ja imam potpuno drugačije, pozitivno iskustvo sa KIA/Hyundai, pošto sam vozio oba.
Nije bio grejač u pitanju, ali su bili letva volana, šolja amortizera, stabilizatori, treće štop svetlo.Sve to nakon tri godine starosti.

sve je relativno

pre 4 godine

Ja imam potpuno drugačije, pozitivno iskustvo sa KIA/Hyundai, pošto sam vozio oba.
Nije bio grejač u pitanju, ali su bili letva volana, šolja amortizera, stabilizatori, treće štop svetlo.Sve to nakon tri godine starosti.
(Nebitan Lik, 13. jul 2021 13:36)

Super ako su ti priznali, nego me interesuje druga stvar, kako si uspeo da središ letvu i šolju nakon tri godine? Pričam iz perspektive i30 koji puni 12. god i približava se 350.000 km sa original amortizerima, šoljama i letvom.

Smuleco

pre 4 godine

Nema ovde automobila koji nije ispljuvan.Ja bih ovo rado kupio kao drugi automobil, za po gradu, ako bi mu cena bila oko 12k evra
Prva fabija koja spreda liči na nešto.
(Nebitan Lik, 13. jul 2021 13:42)

Spreda i okolo-pozadi, ne liči ni na šta!

Sa 22 si tropa

pre 4 godine

"Bazičnu verziju pokreće 3-cilindarski 1.0 atmosferac koji se nudi u opcijama sa 65 ili 80 KS, a u obe varijante razvija maksimalni obrtni moment od 93 Nm."

Pa, to kida, to lomi, to se otima volan iz ruku...Ko će da vozi ovakav auto, da ga kontroliše?

kiklop

pre 4 godine

Kada stanu da kukaju kako je slab motor sa malo snage. Druze kupujes auto tog segmenta pretezno za vozanje po gradu,sta si ocekivao da ides kao ferrari. Ma daj bre. Brate ako hoces da budes brz taj auto nije u tvom domenu interesovanja i preskocis vest i komentar. Prelijepa fabia po mojem misljenju.

souvlaki & tzatziki

pre 4 godine

Bazna Dacia Sandero ima turbo motor od 90 ks i menjač sa 6 brzina. Da li sada vidite potrebu za" "ovakvim" komentarima..?
(F31, 13. jul 2021 01:16)

taj sandero, beše 1 zvezdica na ncap testu? kad hoćeš da neko pogine, daš mu dačiju?

Marko

pre 4 godine

Vi sto kukate na slab motor, dodajte koju hiljadu i kupite 1.5TSI DSG i bicete prvi na semaforu u vecini slucajeva. I ta najjaca verzija ce pocinjati ispod 20.000.

Saša

pre 4 godine

""Bazičnu verziju pokreće 3-cilindarski 1.0 atmosferac koji se nudi u opcijama sa 65 ili 80 KS, a u obe varijante razvija maksimalni obrtni moment od 93 Nm."

Pa, to kida, to lomi, to se otima volan iz ruku...Ko će da vozi ovakav auto, da ga kontroliše?
Punih 10 godina sam se družio sa fabijom 1,2 HTP 64 KS, meni je uvek korektno odrađivala posao, bio sam suma sumarum jako zadovoljan njom(osim naravno slabosti, koje su donekle bile karakteristične za ceo VW koncern-nešto slabiji silent blokovi, lošija plastika elektropodizača stakala...)I dan danas(ostala je u porodici, kod brata), imam pozitivne emocije, kada je vidim na putu... Kod nove fabije, normalno, kao kod svih automobila B segmenta imate u ponudi početnu, slabiju motorizaciju(koja je nekome uzgred rečeno sasvim dovoljna), a imate i top ponudu na kraju od 150 KS(koja je po meni i za automobile C segmenta i više nego dovoljna...), tako da svako može da izabere prema svojim afinitetima i finansijama ono što želi. U tom smislu,ja ne vidim potrebu za ovakvim komentarima...

Djorke

pre 4 godine

Najvise mrzim komentare tipa "Lici mi na ..." taj i taj auto, ali ... lici mi na Sandero spreda, boka i unutra - sto je zapravo dobro jer odpozadi ne lici ninasta.

BnT

pre 4 godine

Ako ovaj automobil kosta 15 000 evra, daleko smo od neke opste mobilnosti za gradjane Srbije. Dok se proizvodio Yugo, Zastava 101, Fica veci procenat je mogao da priusti automobil.
Bilo i lepo procitati nesto o sledecim modelima koji kostaju izmedju 3 i 5 000. Cudno je da ih niko ne uvozi.

Tata Nano
Renault KWID
Chery QQ
Hyundai Eon
Datsun Go
Maruti Suzuki Celerio
Alto K10

Nov automobil je nov automobil ma koliko bio low budget. Mislim da kredit za auto do 5000 evra na 7 godina moze da omoguci da se voze novi automobili koji manje zagadjuju na primer.

business ambition komercijalita

pre 4 godine

Meni je ključna nedoumica da li će nova fabija za tržište Srbije u baznoj verziji standardne opreme imati barem bolju bezbednosnu opremu od sadašnjeg (novog ) Sandera. Jer, svi znamo da je i Sandero prethodne generacije imao više air bagova čak i od fabije u prestižnom Monte Carlo izdanju (za tržište Srbije). I strah za život kod ono malo građana Srbije koji kao fizička lica kupuju škode je opravdan, dok životi potrošnih komercijalista nikada i nisu bili na ceni ni kod uvoznika Škode, a ni kod flotnih i budžetskih kupaca škoda u Srbiji. Jer, što se njih tiče, sa škoda za Srbiju je trebalo "poskidati" i one preostale air bagove. Pa i zato da škoda vozila za Srbiju budu lakša i samim time da imaju nižu emisiju C02 i budu više eco friendly ... A za glave srpskih komercijalista koga briga ...
Sa druge strane, odavno je postalo jasno i da je Sanderov motor TCe 90 uparen sa savremenijim menjačem nego li buduća fabija sa TSI 95, koja je, na žalost, "osudjena" na 5MT, za razliku od Sandera.

F31

pre 4 godine

"Kod nove fabije, normalno, kao kod svih automobila B segmenta imate u ponudi početnu, slabiju motorizaciju(koja je nekome uzgred rečeno sasvim dovoljna), a imate i top ponudu na kraju od 150 KS(koja je po meni i za automobile C segmenta i više nego dovoljna...), tako da svako može da izabere prema svojim afinitetima i finansijama ono što želi. U tom smislu,ja ne vidim potrebu za ovakvim komentarima...
(Saša, 12. jul 2021 16:25)"

Bazna Dacia Sandero ima turbo motor od 90 ks i menjač sa 6 brzina. Da li sada vidite potrebu za" "ovakvim" komentarima..?

Sun ce

pre 4 godine

Dizajnom spolja se ne razlkuje mnogo od prethodne generacije. Jedino u dimenzijama i unutrašnjosti može da bude adut u prodaji novog modela?

Malation

pre 4 godine

@srdjan

Kia i Hyundai garancije su strava samo na papiru, dok ne dođeš u realnu situaciju. Na Tucsonu 1.7crdi 2017. godište rikne mi grejač na 55.000km, odvezem auto u ovlašćeni servis, oni počnu da muljaju sa pričama kako je loše gorivo... ja uzmem uzorak i utvrdimo da nije loše gorivo u laoratoriji (koju platim, naravno) i onda im se pojavim sa izveštajem kad ono - gle nije sad više gorivo nego je grejač! Odjednom svi znaju da rade kako treba. Međutim, originalni grejač mukice nemaju na stanju već 3 meseca pa mi predlažu da ja kupim zamenski (?!) pa da mi oni ugrade taj, a kad stigne original, zvaće me da stave taj.
Sa druge strane, oteram službenu Škodu u servis i dobijem zamenski auto. Toliko o kanti škoda. Ma znaš kad ću da nasednem opet na te korejske bajke o kvalitetu... neće me videti nikad više!

Čiča Miloje

pre 4 godine

Kada stanu da kukaju kako je slab motor sa malo snage. Druze kupujes auto tog segmenta pretezno za vozanje po gradu,sta si ocekivao da ides kao ferrari. Ma daj bre. Brate ako hoces da budes brz taj auto nije u tvom domenu interesovanja i preskocis vest i komentar. Prelijepa fabia po mojem misljenju.
(kiklop, 12. jul 2021 16:38)

Pričaš a ne znaš... Imao sam fabiju 1.4 16 V sport, 100 ks... Išla je super, 180-190 po skali na 6000 obrtaja (crveno je na 6.500)... ali na uzbrdici na semaforu sa uključenom klimom morao sam da krećem pod ručnom i jakim gasom...ili da iskljulujem klimu... Inače to je motor VW, igradjuje se i u polo . Kao da ima motor od renoa 4...Sve ispod 100 ks sa klimom je katastrofa!

Guliver

pre 4 godine

Kada stanu da kukaju kako je slab motor sa malo snage. Druze kupujes auto tog segmenta pretezno za vozanje po gradu,sta si ocekivao da ides kao ferrari. Ma daj bre. Brate ako hoces da budes brz taj auto nije u tvom domenu interesovanja i preskocis vest i komentar. Prelijepa fabia po mojem misljenju.
(kiklop, 12. jul 2021 16:38)

Slazem se. Lepuskasta is slabasna...

bakicar

pre 4 godine

Čemu ova hromirana maska, to je toliko pretenciozno, treba ljudi da se ufuraju da je to nekakav Maserati, misliš da voziš Bentli šta već?!

Saša

pre 4 godine

"Bazna Dacia Sandero ima turbo motor od 90 ks i menjač sa 6 brzina. Da li sada vidite potrebu za" "ovakvim" komentarima..?"
(F31, 13. jul 2021 01:16)
Kolega, pošto vidim da me niste razumeli uopšte, uz dužno poštovanje, moj komentar se nije odnosio na poslovnu politiku fabrika, njihov je izbor
, koja će motorizacija biti početna u gami, a koja krajnja...Oni imaju profil svojih kupaca, prema kome i kreiraju svoje ponude. Ja sam samo izneo svoj stav da je meni fabia 1,2 HTP 64 KS bila i više nego dovoljna(a verujem da ima puno ljudi, koji dele ovaj moj sud..., npr. idealan je motor za mlade vozače-početnike, za ljude, koji automobil tretiraju kao prevozno sredstvo i za koje očekuju da im završi posao, itd...)
Tako da, u tom smislu izbor motorizacije u gami, koju Škoda praktikuje je po meni sasvim OK, imajući u vidu da je ovo vozilo iz tzv. B segmenta. Nadam se da Vam je sada jasniji smisao...

Pravedni

pre 4 godine

Udjete na konfigurator, maglenke ima samo u Style paketu 19.990€.
Sramota da uvode adaptivni tempomat kao obavezan sistem za bezbednost ,a jos niko nije obavezao ugradnju maglenki koje mogu po magli da spasu ko zna koliko zivota. Sramota

souvlaki & tzatziki

pre 4 godine

Kada stanu da kukaju kako je slab motor sa malo snage. Druze kupujes auto tog segmenta pretezno za vozanje po gradu
(kiklop, 12. jul 2021 16:38)

evo ih stotine natovarenih do poslednjeg atoma na autoputu ka/iz grčke. siluju motor na svakoj uzbrdici. pričaj mi o tome kako se fabije sa slabim motorom uzimaju samo za po gradu, molim te.

V for Vendeta

pre 4 godine

Bazičnu verziju pokreće 3-cilindarski 1.0 atmosferac koji se nudi u opcijama sa 65 ili 80 KS, a u obe varijante razvija maksimalni obrtni moment od 93 Nm.


Pa ovo je 10ks i 14 Nm bolje od Juga, samo sto je dosta teži auto, pa nesto imam rezerve.
Zakonom bi trebalo zabraniti te kosačice koje j realnosti troše viši i zagadjuju više od normalnih 1.4+ motora

only human

pre 4 godine

Kada stanu da kukaju kako je slab motor sa malo snage. Druze kupujes auto tog segmenta pretezno za vozanje po gradu,sta si ocekivao da ides kao ferrari. Ma daj bre. Brate ako hoces da budes brz taj auto nije u tvom domenu interesovanja i preskocis vest i komentar. Prelijepa fabia po mojem misljenju.
(kiklop, 12. jul 2021 16:38)
Mislim da je veci problem sto ova sklopacija sa tim baznim "za po gradu" motorom kosta verovatno od "samo" 13.990,00€ klot... daj boze manuelnu klimu da ima . Da je ispod 9.000,00€ kao sto je bila pre pa da covek i razmisli i prihvati jalovih 97 nm obrtnog momenta u kombinaciji sa 5-obrzinskim manuelnim menjacem.

kraft

pre 4 godine

Vozim već pa skoro 20 godina Škode kao službeni automobil. I kad bih ja bio vlasnik fime uzimao bi kao flotni auto Škodu. Privatno vozim sasvim nešto drugo i nikad ne bih posedovao Škodu kao privatan auto. Što kažu mladi, da ne smaram, postoje razlozi zašto Škoda kao kompanijski auto i zašto ne Škoda kao privatni.

Nebitan Lik

pre 4 godine

Ja imam potpuno drugačije, pozitivno iskustvo sa KIA/Hyundai, pošto sam vozio oba.
Nije bio grejač u pitanju, ali su bili letva volana, šolja amortizera, stabilizatori, treće štop svetlo.Sve to nakon tri godine starosti.

Задњица испред душе

pre 4 godine

Спрдамо се са новим моделима а узимамо кредите да би купили ауто од 2000 евра.

Nebitan Lik

pre 4 godine

Nema ovde automobila koji nije ispljuvan.Ja bih ovo rado kupio kao drugi automobil, za po gradu, ako bi mu cena bila oko 12k evra
Prva fabija koja spreda liči na nešto.

Čiča Miloje

pre 4 godine

taj sandero, beše 1 zvezdica na ncap testu? kad hoćeš da neko pogine, daš mu dačiju?
(souvlaki & tzatziki,

Prvo se informiši, pa piši...
Jedna zvezdica na tom testu je jer nema koještarije poput meltimedije, kojekakvih senzora, televizora i sličnih, za mene, nepotrebnih stvari!
Inače, po mom mišljenju čak i opasnih, jer čačkanje po ekranima odvlači pažnju više nego telefon , pa mož" se izgine ...

LoL

pre 4 godine

@(Malation, 13. jul 2021 09:58)

Znas kad ti ne verujem, jer za i30 prve generacije su imali sve na stanju uvek kad sam se raspitivao, a pitao sam za svakakve gluposti. Jednom se desilo da nemaju filter vazduha na stanju, ali dobili ga za 2 dana. Mada nisam bas odusevljen kvalitetom tih delova sto prodaju van garancije, ali su barem dosta jeftiniji od hyundai original delova (30-40%).

sve je relativno

pre 4 godine

Ja imam potpuno drugačije, pozitivno iskustvo sa KIA/Hyundai, pošto sam vozio oba.
Nije bio grejač u pitanju, ali su bili letva volana, šolja amortizera, stabilizatori, treće štop svetlo.Sve to nakon tri godine starosti.
(Nebitan Lik, 13. jul 2021 13:36)

Super ako su ti priznali, nego me interesuje druga stvar, kako si uspeo da središ letvu i šolju nakon tri godine? Pričam iz perspektive i30 koji puni 12. god i približava se 350.000 km sa original amortizerima, šoljama i letvom.

Sta reci

pre 4 godine

@(Nebitan Lik, 13. jul 2021 13:42)

i30 druge generacije mogao u jednom trenutku da se uzme i za 10k evra. Inace je cena bila najcesce ili 10.5k ili 11k. Klotara, ali uopste nije los, narocito za te pare.

Smuleco

pre 4 godine

Nema ovde automobila koji nije ispljuvan.Ja bih ovo rado kupio kao drugi automobil, za po gradu, ako bi mu cena bila oko 12k evra
Prva fabija koja spreda liči na nešto.
(Nebitan Lik, 13. jul 2021 13:42)

Spreda i okolo-pozadi, ne liči ni na šta!

Zicco

pre 4 godine

@Malatio

Na Kodiaqu, 2017. crkla centrala AdBlue. U Srbiji na stanju nula komada. Čekao bez zamenakog automobila, mesec dana. Iskustva su razna, pravila nema.