61 Komentari

Sortiraj po:

Ратомир

pre 2 godine

Верски обред приликом сахрањивања кућног љубимца? Мени то изгледа као чист сатанизам!

Miki

pre 2 godine

Oboooožavam životinje, ali su to ipak životinje, ne ljudi. Da je Bog hteo, dao bi im pamet, sami da prave kuće, sahranjuju se... Bilest, kao i mnoštvo drugih, dolazi od "naprednog" zapada. Milijrda ljudi, a sedam ljubimaca, koji će na kraju jesti sami sebe, ljudi neće biti da ih hrane.

CATAPA

pre 2 godine

Nisam ni za groblja ljubimaca. Ali treba da postoji krematorijum gde bi se taj posao obavio dostojanstveno i poštujući želje vlasnika. To bi čak imalo i dobar edukativni karakter; više njih bi i za sebe odabralo takav kraj. Veliki broj ljudi se za zakopavanje odlučuju prostom inercijom, a pristojnom kremacijom ljubimaca bi ta inercija oslabila.

Da li će crkva da učestvuje u sahranama ljubimaca? Ne tiče me se, to je stvar crkve, dakle sveštenika i pripadnika koje bilo crkve. Ne pripadam ni jednoj, a ni moj pas.

stara skola

pre 2 godine

Da da. U mom kraju se prodavnica decje garderobe "Svrca" pre neku godinu preregistrovala u prodavnicu opreme za kucne ljubimce. Isto ime ali umesto bebe logo je postao mali beli ker. Kum Crni kaze to je zato jer ove moderne zene sa obrvama danas radjaju samo male bele kerove. Da lice na oca.
Salu na stranu - ima citava generacija jedna psihicki bolesna, mahom zene ali ima i muskaraca u poslednje vreme vidim... Nesrecni ljudi, bez dece, mahom... bez ljubavi po pravilu... tuga brt...

Tera

pre 2 godine

Hvala bogu ne verujem u boga i slicne gluposti, te nemam problem s ovim.
(drmr, 1. februar 2024 13:43)

Prva pomisao mi je bila, kako ces pred Svetog Petra? A druga? Sta je taj covek toliko zgresio da vec vekovima svaki dan a mozda i nocu ceka novoumrle na ulazu u raj i ispituje ih jednog po jednog. Mada ni to ne znam kako postize kad dnevno umre preko 100000 hriscana?

Cheda

pre 2 godine

Ako ovi iz SPC napipaju da i za to kinta moze da se marne ima da ispevaju i bogougodni tekst! Vec vidim..." i podaj rajsko naselje rabu bozijem Dzekiju"

Дрндоје

pre 2 godine

Зар нису пред тим вашим "званичним" Богом сва бића једнака? Или опет лицемерје?
(Зашто не, 1. februar 2024 14:02)

Срећом па си ти само лицемерно биће

Eto

pre 2 godine

Nit sam vernik niti imam ljubimce. I ne znam što se to dvoje povezuju. Valjda imaju pravo vlasnici da žale svog ljubimca na način koji oni misle da je prikladan. Ako tako naravno ne ugrožavaju druge.

lolz

pre 2 godine

Porez na pse u gradovima smesta hocemo. Komunalnoj da se dozvoli da u civilu setaju po parkovima i pisu kazne za ne kupljenje izmeta, na licu mesta 5k, 2.5 ako platis do 5 radnih dana.

Rob Sinji

pre 2 godine

Зар нису пред тим вашим "званичним" Богом сва бића једнака? Или опет лицемерје?
(Зашто не, 1. februar 2024 14:02)

Iako sam ateista moram da vas razočaram ali ni u jednoj religiji nisu jednaki ljudi sa psima i mačkama . Zapravo vaše pitanje je licemerno .
A eto ideje za biznis -POLJUB - Pop za ljubimce. Bogoslovija poželjna ali nije obavezna. Krštenja i opela a može i egzorcizam ako krade papuče.
A to porodilište za ljubimce je super ideja ako neki pismen vetrinar čita ovo.

dude

pre 2 godine

Vlasnici kerova su za psihijatrijsko posmatranje
(a, 01. februar 2024 13:32)

da. ne razumem te lujke koje šeću kerove.
umesto da ko ljudi loču pivo pred zadrugom ili bacaju zadnji dinar po kladionicama.
boles ne bira.

joca

pre 2 godine

Na stranu ovo za zivotinje i kerove, ali kako onda imaju odbrede za zgdade,mostove,brodove,tenkove,avione? jel ko isto u verskim knjigama?

Goran

pre 2 godine

Meni se čini da čoek ne "voli" životinje već voli da ih ima, uzgaja, jede, pazi, mazi i sahranjuje, voli da ih šiša i opema i da ih oblači, svašta nešto čoek voli da čini sa životinjama ali to ne znači da ih "voli".

Radovanko

pre 2 godine

Čuvali smo našeg mešanca mezimca Garija 16 godina i zakopali ga pored reke gde je voleo da trči. Nije šetalište, već suprotna obala koja je nepristupačna. Smestili ga u zemlju pored oraha, na kome sam urezao veliko ćirilično slovo "G", a u tim trenucima se čula zvona sa obližnje crkve.

Aco_Braco

pre 2 godine

Ko ima kintu nek kupi livadu van bg i nek napravi privatno groblje. Bolje ti nego drzava dok se nije setila da i tu lezi kinta

teorija zavere

pre 2 godine

Vlasnici kučića me nerviraju zbog mnogo stvari, ali ne vidim ništa loše u tome da se napravi groblje kućnih ljubimaca. Ne vidim ništa loše ni u tome da zapale sveću. I ta bića imaju dušu i njih je neko voleo. Naravno ne bih dozvolio da se stavlja krst, polumesec ili Davidova zvezda. To bi već bilo ruganje religijama.

Djido

pre 2 godine

Ja bih dozvolio da se pale sveće samo onim ljubimcima, sve jedno jesu li psi, mačke, prasići ili papagaji samo ako su prethodno, dok su bili živi bili kršteni. Kako da nekrštenom stvoru pališ sveće.

Зашто не

pre 2 godine

Зар нису пред тим вашим "званичним" Богом сва бића једнака? Или опет лицемерје?

Grtalica

pre 2 godine

Ok je da se osveštaju automobili, kafići, temelji kuće, itd, ali je protivno hrišćanskim pravilima sve vezano za kućne ljubimce? Nisam vernik i ne razumem se u ovu materiju, samo pitam. Meni deluje nelogično.

Nisam robot/android, majke mi

pre 2 godine

Dosao covek kod biskupa da mu sahrani psa I ocita opelo. Kaze ne dolazi u obzir opelo za psa, Kako vam to pada na pamet! Steta, rece covek, bio sam spreman da platim koliko god da kosta. Sacekajte, rece biskupa, sto mi odmah niste rekli da je vas pas katolik!

LuKa

pre 2 godine

Kakva polemika.Pop da se zove ako ti je umrla ribica ili hracak.Mislim da treba da se osnuje crkva za kucne ljubimce.I onda kad ostanes bez hrcka dodje hrcak pop ili rbica pop ili pas pop.Tako nesto.Treba izabrati i patrijaha svih kucnih ljubimaca i naravno kad se sastaje vrh Srbiji i on(kucni ljubimac patrijarh svih kucnih ljubimaca) da bude na tom sastanku.Mislim da je ovo pravo resenje.Zadusnice bi mogle u buducnosti da budu i za elekticne uredjaje, odecu i obucu.

hhhdf

pre 2 godine

Зар нису пред тим вашим "званичним" Богом сва бића једнака? Или опет лицемерје?
(Зашто не, 01. februar 2024 14:02)

Pred Bogom nisu sva bica jednaka, covek je stvoren prema Bozjem oblicju. Na poslednji dan stvaranja, Bog je rekao: “Da nacinimo coveka po svom oblicju, kao sto smo mi”(Prva Mojsijeva 1:26). Nema licemerja, ima zdravog razuma.

@realKomentator

pre 2 godine

Životinje nemaju besmrtnu dušu i ne razlikuju dobro od zla. Sa njihovom smrću njihovo postojanje se završava te stoga molitve za njih nemaju nikakvu svrhu.
Čovekova duša je bogolika i za nju važe drugačiji zakoni.

Kajblo

pre 2 godine

Зар нису пред тим вашим "званичним" Богом сва бића једнака? Или опет лицемерје?
(Зашто не, 1. februar 2024 14:02)

Nije licemerje i ne postoji "zvanično" - postoji samo jedna istina. Životinje su divne,ali je Čovek iznad njih - načinjen je prema božijem liku i ima u sebi prisutan sveti Duh kao i slobodnu volju.
Taj Duh u čoveku može posrnuti i postati zao, dok su životinje uvek u neutralnoj konstanti, isključivo vođene instiktima.

Nikola

pre 2 godine

Ne znam baš da životinje nemaju slobodnu volju kad pomislim na lavove, tigrove, ajkule, kitove ubice,...

Deluju mi poprilično slobodne volje.

Black

pre 2 godine

A inače su ljudi puni vere kod nas? Splavaruše se polugole udaju u crkvama. Muškarci vise po kladionicama. Nikada veći promet droge. Ljudi bukvalno mrze jedni druge po ulicama i gledaju koga da zeznu i za najmanje stvari. O praznoverju i ulaženju u razna tumačenja astrologa, numerologa, gatara, vračara i ostalih ne vredi ni pričati. I sada je problem groblje za kućne ljubimce? Brate, ako je to najveći problem u našem društvu onda nam sigurno nema spasa.

todos

pre 2 godine

Ја сам моје љубимце сахранио у дворишту и изнад њих посадио по дрво руже, јако лепо изгледају. Не интересује ме шта други мисле по том питању. Док сам ј жив ја знам и мене се тиче...

ima tu mnogo posla

pre 2 godine

Trebalo bi izmisliti novu veru za pse. Vrhovno bozanstvo recimo da bude u obliku nemackog ovcara zato sto je on preteca svih rasa. I crkva da postoji a vlasnici recimo idu na sluzenje subotom u 18h.
I naravno da se uvedu svetci: sveti Hund, sveti Beli ocnjak, sveta Lajka....
Groblja vec postoje

Sledece sto treba uvesti porodilista za kuce, bioskope, restorane...

Коча

pre 2 godine

Не видим разлог да се не оснује посебна верска организација која би у свом опису имала обреде за животиње. Данас и онако постоји на стотине верских организација са безброј обреда и обичаја. Једна организација мање више са још једном обичајем не би ништа променила. Наравно, да се региструје званично и плаћа порезе и доприносе!

Nikola

pre 2 godine

U vreme kad su pisani hrišćanski kanoni nije bilo kućnih ljubimaca, tako da tu ne vidim ništa što nije u redu. Ionako je to groblje deo biznisa da se zaradi novac, grobno mesto košta, nema tu emocija samo biznis.

Slobodan

pre 2 godine

Predlazem smer na Teoloskom fakultetu na kojem bi se obrazovali svestenici za kucne ljubimce. Njima bi bilo zabranjeno da rade obrede za ljude poput sahrane, vencanja, krstenja, lomljenja slavskog kolaca, itd. a "obicnim" svestenicima bilo bi zabranjeno da rade obrede za zivotinje. Na taj nacin bila bi povucena linija razgranicenja izmedju verskih obreda za ljude i za kucne ljubimce.

todos

pre 2 godine

Ја сам моје љубимце сахранио у дворишту и изнад њих посадио по дрво руже, јако лепо изгледају. Не интересује ме шта други мисле по том питању. Док сам ј жив ја знам и мене се тиче...

ima tu mnogo posla

pre 2 godine

Trebalo bi izmisliti novu veru za pse. Vrhovno bozanstvo recimo da bude u obliku nemackog ovcara zato sto je on preteca svih rasa. I crkva da postoji a vlasnici recimo idu na sluzenje subotom u 18h.
I naravno da se uvedu svetci: sveti Hund, sveti Beli ocnjak, sveta Lajka....
Groblja vec postoje

Sledece sto treba uvesti porodilista za kuce, bioskope, restorane...

Radovanko

pre 2 godine

Čuvali smo našeg mešanca mezimca Garija 16 godina i zakopali ga pored reke gde je voleo da trči. Nije šetalište, već suprotna obala koja je nepristupačna. Smestili ga u zemlju pored oraha, na kome sam urezao veliko ćirilično slovo "G", a u tim trenucima se čula zvona sa obližnje crkve.

Nikola

pre 2 godine

U vreme kad su pisani hrišćanski kanoni nije bilo kućnih ljubimaca, tako da tu ne vidim ništa što nije u redu. Ionako je to groblje deo biznisa da se zaradi novac, grobno mesto košta, nema tu emocija samo biznis.

Зашто не

pre 2 godine

Зар нису пред тим вашим "званичним" Богом сва бића једнака? Или опет лицемерје?

Slobodan

pre 2 godine

Predlazem smer na Teoloskom fakultetu na kojem bi se obrazovali svestenici za kucne ljubimce. Njima bi bilo zabranjeno da rade obrede za ljude poput sahrane, vencanja, krstenja, lomljenja slavskog kolaca, itd. a "obicnim" svestenicima bilo bi zabranjeno da rade obrede za zivotinje. Na taj nacin bila bi povucena linija razgranicenja izmedju verskih obreda za ljude i za kucne ljubimce.

Коча

pre 2 godine

Не видим разлог да се не оснује посебна верска организација која би у свом опису имала обреде за животиње. Данас и онако постоји на стотине верских организација са безброј обреда и обичаја. Једна организација мање више са још једном обичајем не би ништа променила. Наравно, да се региструје званично и плаћа порезе и доприносе!

Cheda

pre 2 godine

Ako ovi iz SPC napipaju da i za to kinta moze da se marne ima da ispevaju i bogougodni tekst! Vec vidim..." i podaj rajsko naselje rabu bozijem Dzekiju"

Black

pre 2 godine

A inače su ljudi puni vere kod nas? Splavaruše se polugole udaju u crkvama. Muškarci vise po kladionicama. Nikada veći promet droge. Ljudi bukvalno mrze jedni druge po ulicama i gledaju koga da zeznu i za najmanje stvari. O praznoverju i ulaženju u razna tumačenja astrologa, numerologa, gatara, vračara i ostalih ne vredi ni pričati. I sada je problem groblje za kućne ljubimce? Brate, ako je to najveći problem u našem društvu onda nam sigurno nema spasa.

lolz

pre 2 godine

Porez na pse u gradovima smesta hocemo. Komunalnoj da se dozvoli da u civilu setaju po parkovima i pisu kazne za ne kupljenje izmeta, na licu mesta 5k, 2.5 ako platis do 5 radnih dana.

Miki

pre 2 godine

Oboooožavam životinje, ali su to ipak životinje, ne ljudi. Da je Bog hteo, dao bi im pamet, sami da prave kuće, sahranjuju se... Bilest, kao i mnoštvo drugih, dolazi od "naprednog" zapada. Milijrda ljudi, a sedam ljubimaca, koji će na kraju jesti sami sebe, ljudi neće biti da ih hrane.

CATAPA

pre 2 godine

Nisam ni za groblja ljubimaca. Ali treba da postoji krematorijum gde bi se taj posao obavio dostojanstveno i poštujući želje vlasnika. To bi čak imalo i dobar edukativni karakter; više njih bi i za sebe odabralo takav kraj. Veliki broj ljudi se za zakopavanje odlučuju prostom inercijom, a pristojnom kremacijom ljubimaca bi ta inercija oslabila.

Da li će crkva da učestvuje u sahranama ljubimaca? Ne tiče me se, to je stvar crkve, dakle sveštenika i pripadnika koje bilo crkve. Ne pripadam ni jednoj, a ni moj pas.

Дрндоје

pre 2 godine

Зар нису пред тим вашим "званичним" Богом сва бића једнака? Или опет лицемерје?
(Зашто не, 1. februar 2024 14:02)

Срећом па си ти само лицемерно биће

stara skola

pre 2 godine

Da da. U mom kraju se prodavnica decje garderobe "Svrca" pre neku godinu preregistrovala u prodavnicu opreme za kucne ljubimce. Isto ime ali umesto bebe logo je postao mali beli ker. Kum Crni kaze to je zato jer ove moderne zene sa obrvama danas radjaju samo male bele kerove. Da lice na oca.
Salu na stranu - ima citava generacija jedna psihicki bolesna, mahom zene ali ima i muskaraca u poslednje vreme vidim... Nesrecni ljudi, bez dece, mahom... bez ljubavi po pravilu... tuga brt...

LuKa

pre 2 godine

Kakva polemika.Pop da se zove ako ti je umrla ribica ili hracak.Mislim da treba da se osnuje crkva za kucne ljubimce.I onda kad ostanes bez hrcka dodje hrcak pop ili rbica pop ili pas pop.Tako nesto.Treba izabrati i patrijaha svih kucnih ljubimaca i naravno kad se sastaje vrh Srbiji i on(kucni ljubimac patrijarh svih kucnih ljubimaca) da bude na tom sastanku.Mislim da je ovo pravo resenje.Zadusnice bi mogle u buducnosti da budu i za elekticne uredjaje, odecu i obucu.

Djido

pre 2 godine

Ja bih dozvolio da se pale sveće samo onim ljubimcima, sve jedno jesu li psi, mačke, prasići ili papagaji samo ako su prethodno, dok su bili živi bili kršteni. Kako da nekrštenom stvoru pališ sveće.

dude

pre 2 godine

Vlasnici kerova su za psihijatrijsko posmatranje
(a, 01. februar 2024 13:32)

da. ne razumem te lujke koje šeću kerove.
umesto da ko ljudi loču pivo pred zadrugom ili bacaju zadnji dinar po kladionicama.
boles ne bira.

joca

pre 2 godine

Na stranu ovo za zivotinje i kerove, ali kako onda imaju odbrede za zgdade,mostove,brodove,tenkove,avione? jel ko isto u verskim knjigama?

hhhdf

pre 2 godine

Зар нису пред тим вашим "званичним" Богом сва бића једнака? Или опет лицемерје?
(Зашто не, 01. februar 2024 14:02)

Pred Bogom nisu sva bica jednaka, covek je stvoren prema Bozjem oblicju. Na poslednji dan stvaranja, Bog je rekao: “Da nacinimo coveka po svom oblicju, kao sto smo mi”(Prva Mojsijeva 1:26). Nema licemerja, ima zdravog razuma.

Grtalica

pre 2 godine

Ok je da se osveštaju automobili, kafići, temelji kuće, itd, ali je protivno hrišćanskim pravilima sve vezano za kućne ljubimce? Nisam vernik i ne razumem se u ovu materiju, samo pitam. Meni deluje nelogično.

Eto

pre 2 godine

Nit sam vernik niti imam ljubimce. I ne znam što se to dvoje povezuju. Valjda imaju pravo vlasnici da žale svog ljubimca na način koji oni misle da je prikladan. Ako tako naravno ne ugrožavaju druge.

Rob Sinji

pre 2 godine

Зар нису пред тим вашим "званичним" Богом сва бића једнака? Или опет лицемерје?
(Зашто не, 1. februar 2024 14:02)

Iako sam ateista moram da vas razočaram ali ni u jednoj religiji nisu jednaki ljudi sa psima i mačkama . Zapravo vaše pitanje je licemerno .
A eto ideje za biznis -POLJUB - Pop za ljubimce. Bogoslovija poželjna ali nije obavezna. Krštenja i opela a može i egzorcizam ako krade papuče.
A to porodilište za ljubimce je super ideja ako neki pismen vetrinar čita ovo.

Kajblo

pre 2 godine

Зар нису пред тим вашим "званичним" Богом сва бића једнака? Или опет лицемерје?
(Зашто не, 1. februar 2024 14:02)

Nije licemerje i ne postoji "zvanično" - postoji samo jedna istina. Životinje su divne,ali je Čovek iznad njih - načinjen je prema božijem liku i ima u sebi prisutan sveti Duh kao i slobodnu volju.
Taj Duh u čoveku može posrnuti i postati zao, dok su životinje uvek u neutralnoj konstanti, isključivo vođene instiktima.

Nikola

pre 2 godine

Ne znam baš da životinje nemaju slobodnu volju kad pomislim na lavove, tigrove, ajkule, kitove ubice,...

Deluju mi poprilično slobodne volje.

@realKomentator

pre 2 godine

Životinje nemaju besmrtnu dušu i ne razlikuju dobro od zla. Sa njihovom smrću njihovo postojanje se završava te stoga molitve za njih nemaju nikakvu svrhu.
Čovekova duša je bogolika i za nju važe drugačiji zakoni.

Nisam robot/android, majke mi

pre 2 godine

Dosao covek kod biskupa da mu sahrani psa I ocita opelo. Kaze ne dolazi u obzir opelo za psa, Kako vam to pada na pamet! Steta, rece covek, bio sam spreman da platim koliko god da kosta. Sacekajte, rece biskupa, sto mi odmah niste rekli da je vas pas katolik!

Ратомир

pre 2 godine

Верски обред приликом сахрањивања кућног љубимца? Мени то изгледа као чист сатанизам!

Tera

pre 2 godine

Hvala bogu ne verujem u boga i slicne gluposti, te nemam problem s ovim.
(drmr, 1. februar 2024 13:43)

Prva pomisao mi je bila, kako ces pred Svetog Petra? A druga? Sta je taj covek toliko zgresio da vec vekovima svaki dan a mozda i nocu ceka novoumrle na ulazu u raj i ispituje ih jednog po jednog. Mada ni to ne znam kako postize kad dnevno umre preko 100000 hriscana?

teorija zavere

pre 2 godine

Vlasnici kučića me nerviraju zbog mnogo stvari, ali ne vidim ništa loše u tome da se napravi groblje kućnih ljubimaca. Ne vidim ništa loše ni u tome da zapale sveću. I ta bića imaju dušu i njih je neko voleo. Naravno ne bih dozvolio da se stavlja krst, polumesec ili Davidova zvezda. To bi već bilo ruganje religijama.

Goran

pre 2 godine

Meni se čini da čoek ne "voli" životinje već voli da ih ima, uzgaja, jede, pazi, mazi i sahranjuje, voli da ih šiša i opema i da ih oblači, svašta nešto čoek voli da čini sa životinjama ali to ne znači da ih "voli".

Aco_Braco

pre 2 godine

Ko ima kintu nek kupi livadu van bg i nek napravi privatno groblje. Bolje ti nego drzava dok se nije setila da i tu lezi kinta

Зашто не

pre 2 godine

Зар нису пред тим вашим "званичним" Богом сва бића једнака? Или опет лицемерје?

Коча

pre 2 godine

Не видим разлог да се не оснује посебна верска организација која би у свом опису имала обреде за животиње. Данас и онако постоји на стотине верских организација са безброј обреда и обичаја. Једна организација мање више са још једном обичајем не би ништа променила. Наравно, да се региструје званично и плаћа порезе и доприносе!

Slobodan

pre 2 godine

Predlazem smer na Teoloskom fakultetu na kojem bi se obrazovali svestenici za kucne ljubimce. Njima bi bilo zabranjeno da rade obrede za ljude poput sahrane, vencanja, krstenja, lomljenja slavskog kolaca, itd. a "obicnim" svestenicima bilo bi zabranjeno da rade obrede za zivotinje. Na taj nacin bila bi povucena linija razgranicenja izmedju verskih obreda za ljude i za kucne ljubimce.

ima tu mnogo posla

pre 2 godine

Trebalo bi izmisliti novu veru za pse. Vrhovno bozanstvo recimo da bude u obliku nemackog ovcara zato sto je on preteca svih rasa. I crkva da postoji a vlasnici recimo idu na sluzenje subotom u 18h.
I naravno da se uvedu svetci: sveti Hund, sveti Beli ocnjak, sveta Lajka....
Groblja vec postoje

Sledece sto treba uvesti porodilista za kuce, bioskope, restorane...

Nikola

pre 2 godine

U vreme kad su pisani hrišćanski kanoni nije bilo kućnih ljubimaca, tako da tu ne vidim ništa što nije u redu. Ionako je to groblje deo biznisa da se zaradi novac, grobno mesto košta, nema tu emocija samo biznis.

Radovanko

pre 2 godine

Čuvali smo našeg mešanca mezimca Garija 16 godina i zakopali ga pored reke gde je voleo da trči. Nije šetalište, već suprotna obala koja je nepristupačna. Smestili ga u zemlju pored oraha, na kome sam urezao veliko ćirilično slovo "G", a u tim trenucima se čula zvona sa obližnje crkve.

stara skola

pre 2 godine

Da da. U mom kraju se prodavnica decje garderobe "Svrca" pre neku godinu preregistrovala u prodavnicu opreme za kucne ljubimce. Isto ime ali umesto bebe logo je postao mali beli ker. Kum Crni kaze to je zato jer ove moderne zene sa obrvama danas radjaju samo male bele kerove. Da lice na oca.
Salu na stranu - ima citava generacija jedna psihicki bolesna, mahom zene ali ima i muskaraca u poslednje vreme vidim... Nesrecni ljudi, bez dece, mahom... bez ljubavi po pravilu... tuga brt...

Miki

pre 2 godine

Oboooožavam životinje, ali su to ipak životinje, ne ljudi. Da je Bog hteo, dao bi im pamet, sami da prave kuće, sahranjuju se... Bilest, kao i mnoštvo drugih, dolazi od "naprednog" zapada. Milijrda ljudi, a sedam ljubimaca, koji će na kraju jesti sami sebe, ljudi neće biti da ih hrane.

Cheda

pre 2 godine

Ako ovi iz SPC napipaju da i za to kinta moze da se marne ima da ispevaju i bogougodni tekst! Vec vidim..." i podaj rajsko naselje rabu bozijem Dzekiju"

@realKomentator

pre 2 godine

Životinje nemaju besmrtnu dušu i ne razlikuju dobro od zla. Sa njihovom smrću njihovo postojanje se završava te stoga molitve za njih nemaju nikakvu svrhu.
Čovekova duša je bogolika i za nju važe drugačiji zakoni.

dude

pre 2 godine

Vlasnici kerova su za psihijatrijsko posmatranje
(a, 01. februar 2024 13:32)

da. ne razumem te lujke koje šeću kerove.
umesto da ko ljudi loču pivo pred zadrugom ili bacaju zadnji dinar po kladionicama.
boles ne bira.

Tera

pre 2 godine

Hvala bogu ne verujem u boga i slicne gluposti, te nemam problem s ovim.
(drmr, 1. februar 2024 13:43)

Prva pomisao mi je bila, kako ces pred Svetog Petra? A druga? Sta je taj covek toliko zgresio da vec vekovima svaki dan a mozda i nocu ceka novoumrle na ulazu u raj i ispituje ih jednog po jednog. Mada ni to ne znam kako postize kad dnevno umre preko 100000 hriscana?

todos

pre 2 godine

Ја сам моје љубимце сахранио у дворишту и изнад њих посадио по дрво руже, јако лепо изгледају. Не интересује ме шта други мисле по том питању. Док сам ј жив ја знам и мене се тиче...

Nisam robot/android, majke mi

pre 2 godine

Dosao covek kod biskupa da mu sahrani psa I ocita opelo. Kaze ne dolazi u obzir opelo za psa, Kako vam to pada na pamet! Steta, rece covek, bio sam spreman da platim koliko god da kosta. Sacekajte, rece biskupa, sto mi odmah niste rekli da je vas pas katolik!

Djido

pre 2 godine

Ja bih dozvolio da se pale sveće samo onim ljubimcima, sve jedno jesu li psi, mačke, prasići ili papagaji samo ako su prethodno, dok su bili živi bili kršteni. Kako da nekrštenom stvoru pališ sveće.

Grtalica

pre 2 godine

Ok je da se osveštaju automobili, kafići, temelji kuće, itd, ali je protivno hrišćanskim pravilima sve vezano za kućne ljubimce? Nisam vernik i ne razumem se u ovu materiju, samo pitam. Meni deluje nelogično.

joca

pre 2 godine

Na stranu ovo za zivotinje i kerove, ali kako onda imaju odbrede za zgdade,mostove,brodove,tenkove,avione? jel ko isto u verskim knjigama?

lolz

pre 2 godine

Porez na pse u gradovima smesta hocemo. Komunalnoj da se dozvoli da u civilu setaju po parkovima i pisu kazne za ne kupljenje izmeta, na licu mesta 5k, 2.5 ako platis do 5 radnih dana.

CATAPA

pre 2 godine

Nisam ni za groblja ljubimaca. Ali treba da postoji krematorijum gde bi se taj posao obavio dostojanstveno i poštujući želje vlasnika. To bi čak imalo i dobar edukativni karakter; više njih bi i za sebe odabralo takav kraj. Veliki broj ljudi se za zakopavanje odlučuju prostom inercijom, a pristojnom kremacijom ljubimaca bi ta inercija oslabila.

Da li će crkva da učestvuje u sahranama ljubimaca? Ne tiče me se, to je stvar crkve, dakle sveštenika i pripadnika koje bilo crkve. Ne pripadam ni jednoj, a ni moj pas.

Ратомир

pre 2 godine

Верски обред приликом сахрањивања кућног љубимца? Мени то изгледа као чист сатанизам!

Goran

pre 2 godine

Meni se čini da čoek ne "voli" životinje već voli da ih ima, uzgaja, jede, pazi, mazi i sahranjuje, voli da ih šiša i opema i da ih oblači, svašta nešto čoek voli da čini sa životinjama ali to ne znači da ih "voli".

teorija zavere

pre 2 godine

Vlasnici kučića me nerviraju zbog mnogo stvari, ali ne vidim ništa loše u tome da se napravi groblje kućnih ljubimaca. Ne vidim ništa loše ni u tome da zapale sveću. I ta bića imaju dušu i njih je neko voleo. Naravno ne bih dozvolio da se stavlja krst, polumesec ili Davidova zvezda. To bi već bilo ruganje religijama.

Eto

pre 2 godine

Nit sam vernik niti imam ljubimce. I ne znam što se to dvoje povezuju. Valjda imaju pravo vlasnici da žale svog ljubimca na način koji oni misle da je prikladan. Ako tako naravno ne ugrožavaju druge.

Kajblo

pre 2 godine

Зар нису пред тим вашим "званичним" Богом сва бића једнака? Или опет лицемерје?
(Зашто не, 1. februar 2024 14:02)

Nije licemerje i ne postoji "zvanično" - postoji samo jedna istina. Životinje su divne,ali je Čovek iznad njih - načinjen je prema božijem liku i ima u sebi prisutan sveti Duh kao i slobodnu volju.
Taj Duh u čoveku može posrnuti i postati zao, dok su životinje uvek u neutralnoj konstanti, isključivo vođene instiktima.

hhhdf

pre 2 godine

Зар нису пред тим вашим "званичним" Богом сва бића једнака? Или опет лицемерје?
(Зашто не, 01. februar 2024 14:02)

Pred Bogom nisu sva bica jednaka, covek je stvoren prema Bozjem oblicju. Na poslednji dan stvaranja, Bog je rekao: “Da nacinimo coveka po svom oblicju, kao sto smo mi”(Prva Mojsijeva 1:26). Nema licemerja, ima zdravog razuma.

Дрндоје

pre 2 godine

Зар нису пред тим вашим "званичним" Богом сва бића једнака? Или опет лицемерје?
(Зашто не, 1. februar 2024 14:02)

Срећом па си ти само лицемерно биће

Rob Sinji

pre 2 godine

Зар нису пред тим вашим "званичним" Богом сва бића једнака? Или опет лицемерје?
(Зашто не, 1. februar 2024 14:02)

Iako sam ateista moram da vas razočaram ali ni u jednoj religiji nisu jednaki ljudi sa psima i mačkama . Zapravo vaše pitanje je licemerno .
A eto ideje za biznis -POLJUB - Pop za ljubimce. Bogoslovija poželjna ali nije obavezna. Krštenja i opela a može i egzorcizam ako krade papuče.
A to porodilište za ljubimce je super ideja ako neki pismen vetrinar čita ovo.

Black

pre 2 godine

A inače su ljudi puni vere kod nas? Splavaruše se polugole udaju u crkvama. Muškarci vise po kladionicama. Nikada veći promet droge. Ljudi bukvalno mrze jedni druge po ulicama i gledaju koga da zeznu i za najmanje stvari. O praznoverju i ulaženju u razna tumačenja astrologa, numerologa, gatara, vračara i ostalih ne vredi ni pričati. I sada je problem groblje za kućne ljubimce? Brate, ako je to najveći problem u našem društvu onda nam sigurno nema spasa.

LuKa

pre 2 godine

Kakva polemika.Pop da se zove ako ti je umrla ribica ili hracak.Mislim da treba da se osnuje crkva za kucne ljubimce.I onda kad ostanes bez hrcka dodje hrcak pop ili rbica pop ili pas pop.Tako nesto.Treba izabrati i patrijaha svih kucnih ljubimaca i naravno kad se sastaje vrh Srbiji i on(kucni ljubimac patrijarh svih kucnih ljubimaca) da bude na tom sastanku.Mislim da je ovo pravo resenje.Zadusnice bi mogle u buducnosti da budu i za elekticne uredjaje, odecu i obucu.

Aco_Braco

pre 2 godine

Ko ima kintu nek kupi livadu van bg i nek napravi privatno groblje. Bolje ti nego drzava dok se nije setila da i tu lezi kinta

Nikola

pre 2 godine

Ne znam baš da životinje nemaju slobodnu volju kad pomislim na lavove, tigrove, ajkule, kitove ubice,...

Deluju mi poprilično slobodne volje.