Aktuelno

Ponedeljak, 28.10.2019.

11:30

Bivša žena El Bagdadija: "Udala sam se za normalnog čoveka, predavača na Univerzitetu"

Izvor: B92

Bivša žena El Bagdadija: "Udala sam se za normalnog èoveka, predavaèa na Univerzitetu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

Zagor

pre 4 godine

@as: "Vise od 90% procenata muslimanskog sveta nisu teroristi.
Zasto njih religija nije napravila teroristima?" Onda su 10% muslimana teroristi? Meni je to vise nego dovoljno. Ja inace nisam iskljucivo pisao o muslimanima, nego o religiji kao takve. Ima fanatika i kod hriscana i kod Jevreja. Ali cinjenica je da se ljudi uglavnom ne rode kao psihopate, nego ih uticaj radikalnih ideologija, traume i vremenom stvorene psihoze vode na taj put. U ovom slucaju se radi o religiji, koja se koristi da bi se od coveka napravio ubica. Neko je kriv za to. Neko je kroz svoju propagandu i svoju agitaciju promenio svest coveka. Nekome sve to odgovara. A taj neko koristi religiju da bi izmanipulisao ljude, koji onda cine zlocine u ime te iste religije. Bilo koje. Primera ima dosta.

"Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj"

pre 4 godine

(Алекса, 28. oktobar 2019 16:07)


O "dobroti" i "toleranciji" islama prema hrišćanima u vreme muslimanske Otomanske okupacije zaista ne vredi trošiti reči, dovoljno je samo pomenuti šerijatski istutucijalizovano otimanje dece, takozvanu "Devširmu" kod balkanskih hrišćana upamćenu kao "Danak u krvi" i tu je već kraj te teme odmah na samom njenom početku. O ostalim zločinima nad hrišćanima u vleme otomanske muslimanske okupacije ne vredi ni raspravljati, na stotine hiljada (MILIONA!) blkanskih hrišćana je nestalo u vreme mračne otomanske okupacije.

shanker

pre 4 godine

amila nisi muslimanka nego melez ako ne postujes strinktno sve to...kao i ostali verski fanatici bilo koje vere...cera je uostalom izmisljena radi podele sveta..drugu svrhu ne vidim...kao nekad boja koze i dr....

as

pre 4 godine

@as: "Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu." Tvoj celi odgovor na situaciju ove zene na stranu, ali upravo religije stvaraju veliki broj ludaka. Ne one koji se rode sa psihickim poremecajem. Nego fanatike, koji nisu u stanju da reflektiraju to sto citaju. Ako citaju. U dosta slucajeva samo slusaju sta im drugi pricaju i onda krenu putem bez povratka. Sto nije problem bolesne individue, nego neduznih zrtava njegovog delovanja. Upravo je religija od El Bagdadija napravila psihopatu.
(Zagor, 28. oktobar 2019 15:01)

Vise od 90% procenata muslimanskog sveta nisu teroristi.
Zasto njih religija nije napravila teroristima?
Napravio ih je ludak(fanatik) koji religiju tumaci i propagira na svoj ludacki nacin a u poziciji je da utice na druge.
I dalje tu religija nije kriva nego poremeceni umovi.
A ovi sto se bune sto sam pomenuo rasizam verovatno rasizam tumace samo tako ako neko uzme motku,stavi belu kapuljacu i jurca i lincuje pripadnike druge rase..
Danas se rasizam sire tumaci i naravno da je ta Uefa u pravu sto svaku naznaku rasizma kaznjava.

"Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj"

pre 4 godine

Ja sam muslimanka.
Ne uspijevam se pronaci ni u cemu pobrojanom.
Naprotiv.
(Amila_, 28. oktobar 2019 16:46)


O tebi ne znamo ništa sem tog tvog imena, "Amila", na osnovu koga bi se reklo da si Arabljanka, pa jesi li Arabljanka ili nisi, a ako nisi, zbog čega moraš da imaš i arapsko ime ako si već muslimanska, što se ne bi zvala na primer "Svetlana", ali nee, ti moraš da imaš "muslimansko" (arapsko) ime, jer je islam tvojim roditeljima zabranio da imaš drugačije ime od onih kakva su arapska islamska imena, pošto u arapskom kuranu lepo piše da se deci mogu davati samo "lepa muslimanska(arapska) imena"!

U državama gde vlada arapski islamski šerujat zabranjuje se čak i sloboda veroispovesti, pošto je svima onima koji su se odrekli islama zaprećeno smrtnom kaznom koju mogu da izbegnu jedino ako se u roku od 3 dana predomisle!
Dakle, Islam čak i svojim vernicima zabranjuje slobodu veroispovesti!!!
Toliko o islamu i njegovim arapskim principima demokratije.

ss.petrovic@gmail.com

pre 4 godine

sve vere propovedaju poštovanje prema drugim religijama...e sad što ljudi na to drugačije gledaju i pravdajući religijom nameću svoje mišljenje i zbog toga čine i zločine to je nešto aasvim drugo. poštuj sebe i svoju religiju isto kao što poštuješ i drugu

Amerikanac

pre 4 godine

Cerka se zove Hogar ladno
(Spongebot, 28. oktobar 2019 12:36)

Čita se Hagar, Egipćanka i Avrahamova sluškinja, majka Išmaela oca Arapa. Popularno ime kod muslimana.

todor

pre 4 godine

Gde vlada islam, postoji fundamentalizam. Zene su obucene od glave do pete, ne voze auto, ne idu na koncerte, nisu edukovane. Muskarci ne piju alkohol, ne jedu prasece.. a zasto???? ( jer im Kuran zabranjuje,!!!!! a vec je 2019 god).Ratovi skoro svaki dan, djamije, i po ceo dan se cuje samo Alah ekber..... Gde je hristijanstvo, tamo je i moda, fustani, sakoa, marame, donji ves, dobar alkohol, dobra klopa, koncerti, fakulteti, bioskopi, teatri, sloboda izrazavanja.

Bosanac

pre 4 godine

sus je bio Semit bas kao i Muhamed, u pamet evropljani!!!(Bosanski medjed, 28. oktobar 2019 15:07)Islam je nastao u Aziji, među Arapima u Saudijskoj Arabiji, a hrišćanstvo je nastajalo u Rimskoj Imperiji na kojoj se bazira celokupna evropska civilizacija kod svih njenih država i svih njenih naroda (Rimsko pravo, latinski jezik, hrišćanstvo, istorija, filozofija, medicina, nauka...). Kome pripadate vi muslimani Bosne, Evropi ili Saudijskoj Arabiji i sa kim bi radije da delite civilizacijske vrednosti??? Islam je arapski uljez u Evropi.
("Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj", 28. oktobar 2019 16:50)A kome i kojoj crkvi pripadate vi Srbi, kad kažeš da je hrišćanstvo
nastalo u vrijeme rimske imperije tj. na zapadu? Zašto se onda okrećete prema Rusiji, čija teritorija je većinom u Aziji? Što se tiče Islama, vidi se da si zatucan i ograničen ko balkon.Ti ni o svojoj vjeri nemaš pojma a siguran sam da neznaš nabrojati ni deset božijih zapovjesti.Pokušao si da ispadneš frajer a ispo si glup, kao i većina tvojih istomišljenika.Znaš ti vrlo dobro koga mislim...

Cvrle

pre 4 godine

Sta ova jos radi u zivotu osim sto se non-stop udaje i radja decu?
(Eugen,

Sta moze da radi nepismena zena koja ne smije sama izaci iz kuce
nego da prihvati prvog ko joj ponudi brak?

Cvrle

pre 4 godine

Sta ova jos radi u zivotu osim sto se non-stop udaje i radja decu?
(Eugen,

Sta moze da radi nepismena zena koja ne smije sama izaci iz kuce nego da prihvati prvog ko joj ponudi brak?

Cica Mica

pre 4 godine

Ova zenska osoba je muslimanka koja dolazi iz Svedske. Ista ta Svedska je danas najveci izvoznik i uvoznik terorista u Evropi kao i Nemacka.To vam ja kazem iz prve ruke.

Dejan

pre 4 godine

"Udala sam se za normalnog čoveka, predavača na Univerzitetu"

pa nije baš da je predavao molekularnu biologiju, već teologiju i šerijat, baš se čudim kako je postao ekstreman. A delovao normalan, doveo drugu ženu kući nije rekao prvoj...i onda je postao ekstremista, hteo je da nametne šerijat svima...

jašta

pre 4 godine

9250
"Nakon svih njenih problema u Iraku i Siriji, gde se preselila posle invazije na Irak, Saga kaže da sada želi da živi u Evropi, a ne u arapskim zemljama."

Saga već ima skandinavsko ime. A i ćerka isto, mada nekako više muško. Još ako joj se malci zovu Sven, Olaf i Gunar to je to. Prava skandinavska familija.

Amila_

pre 4 godine

...islam je rasistička religija i krojena je po globalističkim interesimma arapskog sveta. Ako malo bolje razmislimo, sve što postoji u islamu je arapsko ili je arabizovano! Svi običaji, obredi, kultovi, verovanja u islamu su arapski! Arapska je i sva ostala islamska tradicija! Arapski je čak i bogoslužbeni jezik i bogoslužbeno pismo! Burke, hidžabi i ostala narodna nošnja su arapski! Imena i prezimena su arapska ili su arabizovana! Arabeske, kaligrafija i ostali nazovi umetnički stilovi u islamu su takođe arapski i još mnogo toga drugog, praktično SVE je arapsko!
Alah-arapsko ime Boga! Alahu egber - arapski pozdrav Bogu! Islam ne ostavlja ama baš ni delič prostora da se od drugih naroda ili religija usvoji nešto, naprotiv, apsolutno su isključivi po pitanju svega nearapskog to jest nemuslimanskog i po njima su samo oni vernici, a svi ostali koji nisu muslimani, to jest svi oni koji nisu poarabizovani su NEVERNICI, dakle klasičan rasizam i šovinizam!
("Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj", 28. oktobar 2019 13:58)

Ja sam muslimanka.
Ne uspijevam se pronaci ni u cemu pobrojanom.
Naprotiv.

dule

pre 4 godine

Prvoj ženi nije rekao da će da oženi drugu, sa ženama je komunicirao samo za večerom i to tako što je izdavao naređenja, svako malo bi naprasno nestao na par dana, bez ikakvog objašnjenja.


Zanimljiva definicija "normalnog čoveka". Kakvi su im tek onda ovi što su nenormalni.

Алекса

pre 4 godine

svi ostali koji nisu muslimani, to jest svi oni koji nisu poarabizovani su NEVERNICI, dakle klasičan rasizam i šovinizam!
("Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj"

На страну што си се излупетао (у већини европских земаља нема старих Јевреја или муслимана, отерани сви) док су рецимо у Отоманском Царству несметано живели Арапи и разни хришћански народи, тешко, али их нико није масовно расељавао (као рецимо Немци, Шпанци, Бугари, Румуни, Французи),расизам је англосаксонски изум (WASP изум). Муслимани не разликују боју коже...итд...али кад се већ Србином пишеш, пиши се ћирилицом, не унијатским писмом...

Silvester

pre 4 godine

Pobrkao si babe i žabe, u Iraku nisu ubijali decu krstaši u ime Hrista i hrišćanstva, nego belosvetski kriminalci. Niti jevreji ubijaju Palestince zbog religije. Nasuprot tome, uveliko se ubija u ime Islama, gotovo svuda u svetu. Zbog Islama se ubijalo i ovde, u Bosni, jer šta je Alijina Islamska deklaracija, ako ne varnica koja je potpalila rat u Bosni.

andreas kisser

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49) A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.Tvoja pitanje je rasizam.
(as, 28. oktobar 2019 12:34)

Pre nego sto upotrebis tako tesku rec, nauci prvo sta znaci rasizam.
(Straight Outta München, 28. oktobar 2019 13:30)

upotrebio je rec pravilno, to sto ti i "zoki" dozivljavate tu rec samo u skladu sa njenim lingvistickim znacenjem je problem vaseg nerazumevanja socioloskih pojmova. i nije problem samo sa ovim pojmom, vec generalno, na balkanu i dalje opstaju shvatanja drustva, nacije, drzave, ekonomije, u svojim originalnim 19.vekovnim originalima. tako danas imamo nakaradno tumacenje da nema drzave bez nacionalnog jezika i crkve (pa smo dobili bosanski jezik, crnogorsku crkrvu, itd.), da nema ekonomije bez fabrika i strugova (pa se npr. UK, prva post-industrijska nacija na svetu dozivljava kao raspala samo zato sto se otarasila prljave industrije i postala prva skills-based economy), na ovom primeru pokazujemo i koliko ne razumemo savremene politicke i socioloske pojmove, dok se u isto vreme lozimo na pojam 'autosovinista' koji inace ne postoji u politickim i drustvenim naukama i u upotrebi je jedino u poljskoj, madjarskoj i srbiji, itd. primera ima mnogo i pokazuju na zalost koliko smo kao drustvo, ne samo tehnoloski, vec generalno u ozbiljnom zaostatku za savremenim svetom.

"Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj"

pre 4 godine

Isus je bio Semit bas kao i Muhamed, u pamet evropljani!!!
(Bosanski medjed, 28. oktobar 2019 15:07)

Islam je nastao u Aziji, među Arapima u Saudijskoj Arabiji, a hrišćanstvo je nastajalo u Rimskoj Imperiji na kojoj se bazira celokupna evropska civilizacija kod svih njenih država i svih njenih naroda (Rimsko pravo, latinski jezik, hrišćanstvo, istorija, filozofija, medicina, nauka...). Kome pripadate vi muslimani Bosne, Evropi ili Saudijskoj Arabiji i sa kim bi radije da delite civilizacijske vrednosti??? Islam je arapski uljez u Evropi.

kraja

pre 4 godine

"За време санкција и окупације Ирака од стране хришћанских држава, као последица санкција у Ираку је умрло 800.000 деце. Хоћеш ли ти да постанеш будиста? Упс...мало је будизам котраверзан, због ових из Мијанмара....хоћеш ли да пређеш у Јудаизам? не...не чекај....Палестина..и то...није добра идеја...

Не чине религије злочине, злочине чине људи. Не зли људи, него људи који мисле да је то што раде у реду....а није. Није у реду терати муслиманку да пређе у хришћанство, овако перфидно као ти, или силом....свеједно"

...veoma perfidno spinovanje...
...neka procena kaze da muslimana ima oko milijardu i po na planeti...
...nigde nisam video proteste ENORMNIH razmera protiv onoga sto su isis i ostali teroristi pod parolom islama sprovodili u svetu...
...makar jedan omanji protest protiv fatve kojom se pozivaju vernici na ubistvo salmana rusdija...
...proteste protiv kamenovanja zena, smrtnih kazni nad istima, silovanja, a sve u ime islama...
...i opet, kad pobegnu od tog zivota koji im se diktira, u ime islama, gde god da dodju oni ponovo traze svoja verska prava, cuj traze, zahtevaju...
...zasto se za svoja prava ne bore u svojim zemljama...???
...pa jednostavno, ostali bi bez glave u roku od odmah...
...a ostatak sveta, evropu narocito, lako je zajeb***ti...
...narocito sa gramzivim politicarima koji za adekvatnu nadoknadu prodaju sve...

alex

pre 4 godine

Hoće svi u zapadnoj liberalnoj Evropi da žive kod bezbožnika a kad dodju tamo onda i dalje žive paralelni islamski način života koji je protiv svega što taj liberalni svijet proklamuje kao vrijednosti. To je po meni toliko bezobrazno i nepošteno

Zagor

pre 4 godine

@as: "Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu." Tvoj celi odgovor na situaciju ove zene na stranu, ali upravo religije stvaraju veliki broj ludaka. Ne one koji se rode sa psihickim poremecajem. Nego fanatike, koji nisu u stanju da reflektiraju to sto citaju. Ako citaju. U dosta slucajeva samo slusaju sta im drugi pricaju i onda krenu putem bez povratka. Sto nije problem bolesne individue, nego neduznih zrtava njegovog delovanja. Upravo je religija od El Bagdadija napravila psihopatu.

tatatatira

pre 4 godine

64

Cini mi se da je u islamu vrli cest slucaj da neko 'normalan' postane terorista.
Sad najnormalnine pitanje dai sh ikada uopste bili normalni sa stanovišta zapadne kulture ili su se samo dobro pretvarali?
(Dex, 28. oktobar 2019 14:46)

Pa i u Srbiji se cesto ispostavi da je fin i miran komsija zapravo teski psihopata!

Алекса

pre 4 godine

Isus je bio Semit bas kao i Muhamed, u pamet evropljani!!!
(Bosanski medjed, 28. oktobar 2019 15:07)

Твој чукундеда је био Србин као и мој чукундеда, Европљанин, а са Исусом и Мухамедом везе имаш као и ја.....

marica, kriv, razumevanje...

pre 4 godine

ovaj as ko uefa, sve sto kaze rec protiv necega drugog je rasizam, koga briga sta znace reci vazno je mlatiti njima ko tudjim po koprivama - inace bas opisani scanirio bio u onoj seriji tiranin od pre par godina, on je bio opbican profesor na univerzitetu a onda je postao vodja fanatika, jos samo da se otkrije da je tajno bio i gej i scenario 100 posto isti

Komša

pre 4 godine

Završetak sage o Sagi pročitaćete u njenoj knjizi - Moj život sa El Bagdadijem .
Zašto El Bagdadi nije voleo boraniju ,za koji klub je navijao,da li je hrkao dok spava i još mnogo toga saznacete za samo 120$.Od 2020 u vašim knjižarama..

Prle

pre 4 godine

@DragaN sto ti ne promenis religiju? Da nije previse pravoslavaca u Evropi? I odkud to da je Evropa samo Hriscanski kontinent i da polezu pravo na njega? Kako to da postoje hriscani i na bliskom istoku? Ne pricaj gluposti, ti i slicni tebi.

Dex

pre 4 godine

Cini mi se da je u islamu vrli cest slucaj da neko 'normalan' postane terorista.
Sad najnormalnine pitanje dai sh ikada uopste bili normalni sa stanovišta zapadne kulture ili su se samo dobro pretvarali?

dragaN

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?
(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49)

A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.
Tvoja pitanje je rasizam.
(as, 28. oktobar 2019 12:34)

Pa ako religija ne utice na ludilo, onda evo pitanje za tebe, zasto hoce da se preseli bas u Evropu? Sto se ne preseli u Dubai, Kuvajt, Tursku...?

Aleksa

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?
(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49)

Ево хришћанин да ти нешто каже:

За време санкција и окупације Ирака од стране хришћанских држава, као последица санкција у Ираку је умрло 800.000 деце. Хоћеш ли ти да постанеш будиста? Упс...мало је будизам котраверзан, због ових из Мијанмара....хоћеш ли да пређеш у Јудаизам? не...не чекај....Палестина..и то...није добра идеја...

Не чине религије злочине, злочине чине људи. Не зли људи, него људи који мисле да је то што раде у реду....а није. Није у реду терати муслиманку да пређе у хришћанство, овако перфидно као ти, или силом....свеједно

Simke

pre 4 godine

El Bagdadi i cerka Hogar. Koga vi zavitlavate? Dali je i ovah ziveo u pecini na aparatima za dijalizu vise od 10 godina? Naucna fantastika, nemaju vise snage ni za smislena imena negativaca.

don kihot

pre 4 godine

Sad ce Srbija da objasni sta je i kako bilo, i sta je prava istina!
(Jumko, 28. oktobar 2019 12:10)

Ne...Srbija ceka tebe da nam objasnis!

rent

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?
(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49)

A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.
Tvoja pitanje je rasizam.
(as, 28. oktobar 2019 12:34)
Jok nije... Ne kazem za Islam samo već i za druge... Postoje ludaci to je tačno, ali kad taj ludak procita u nekoj svetoj knjizi da ako ubija nevernike ici ce u raj sa 70 devica, onda jeste i knjiga kriva...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

“Ovog teroristu SAD su dugo tražile, a američki predsednik Donald Tramp rekao je da je vojna operacija u kojoj je ubijen vođa Islamske države Abu Bakr al Bagdadi značajnija od one u kojoj je ubijen Osama bin Laden 2011. godine tokom Obamine vladavine”.
-Jok reće moj bivši kolega je imao težu akciju sa Bin Ladenom....Kao jedan čovek samo na višem nivou....

Straight Outta München

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49) A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.Tvoja pitanje je rasizam.
(as, 28. oktobar 2019 12:34)

Pre nego sto upotrebis tako tesku rec, nauci prvo sta znaci rasizam.

"Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj"

pre 4 godine

A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.
Tvoja pitanje je rasizam.
(as, 28. oktobar 2019 12:34)


Pa i nije baš tako, islam je rasistička religija i krojena je po globalističkim interesimma arapskog sveta. Ako malo bolje razmislimo, sve što postoji u islamu je arapsko ili je arabizovano! Svi običaji, obredi, kultovi, verovanja u islamu su arapski! Arapska je i sva ostala islamska tradicija! Arapski je čak i bogoslužbeni jezik i bogoslužbeno pismo! Burke, hidžabi i ostala narodna nošnja su arapski! Imena i prezimena su arapska ili su arabizovana! Arabeske, kaligrafija i ostali nazovi umetnički stilovi u islamu su takođe arapski i još mnogo toga drugog, praktično SVE je arapsko!
Alah-arapsko ime Boga! Alahu egber - arapski pozdrav Bogu! Islam ne ostavlja ama baš ni delič prostora da se od drugih naroda ili religija usvoji nešto, naprotiv, apsolutno su isključivi po pitanju svega nearapskog to jest nemuslimanskog i po njima su samo oni vernici, a svi ostali koji nisu muslimani, to jest svi oni koji nisu poarabizovani su NEVERNICI, dakle klasičan rasizam i šovinizam!

Momcilo

pre 4 godine

Nije problem zemlja vec islam. Evropa je najbolja zbog boljih ljudi. Ne moraju da se sele vec da se okrenu Bogu i da isteraju zlo, satanizam i islam sto sa vlasti sto iz sopstvenih dusa i bice u Evropi svejedno dal zive u africi il aziji.

as

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?
(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49)

A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.
Tvoja pitanje je rasizam.

Пера

pre 4 godine

Класика, Американци прво створе терористичку организацију и њеног лидера, а онда га убију и униште исту. Холивудски сценарио, на крају испадну хероји.

dragaN

pre 4 godine

"Nakon svih njenih problema u Iraku i Siriji, gde se preselila posle invazije na Irak, Saga kaže da sada želi da živi u Evropi, a ne u arapskim zemljama."

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?

Пера

pre 4 godine

Класика, Американци прво створе терористичку организацију и њеног лидера, а онда га убију и униште исту. Холивудски сценарио, на крају испадну хероји.

as

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?
(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49)

A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.
Tvoja pitanje je rasizam.

dragaN

pre 4 godine

"Nakon svih njenih problema u Iraku i Siriji, gde se preselila posle invazije na Irak, Saga kaže da sada želi da živi u Evropi, a ne u arapskim zemljama."

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?

"Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj"

pre 4 godine

A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.
Tvoja pitanje je rasizam.
(as, 28. oktobar 2019 12:34)


Pa i nije baš tako, islam je rasistička religija i krojena je po globalističkim interesimma arapskog sveta. Ako malo bolje razmislimo, sve što postoji u islamu je arapsko ili je arabizovano! Svi običaji, obredi, kultovi, verovanja u islamu su arapski! Arapska je i sva ostala islamska tradicija! Arapski je čak i bogoslužbeni jezik i bogoslužbeno pismo! Burke, hidžabi i ostala narodna nošnja su arapski! Imena i prezimena su arapska ili su arabizovana! Arabeske, kaligrafija i ostali nazovi umetnički stilovi u islamu su takođe arapski i još mnogo toga drugog, praktično SVE je arapsko!
Alah-arapsko ime Boga! Alahu egber - arapski pozdrav Bogu! Islam ne ostavlja ama baš ni delič prostora da se od drugih naroda ili religija usvoji nešto, naprotiv, apsolutno su isključivi po pitanju svega nearapskog to jest nemuslimanskog i po njima su samo oni vernici, a svi ostali koji nisu muslimani, to jest svi oni koji nisu poarabizovani su NEVERNICI, dakle klasičan rasizam i šovinizam!

Komša

pre 4 godine

Završetak sage o Sagi pročitaćete u njenoj knjizi - Moj život sa El Bagdadijem .
Zašto El Bagdadi nije voleo boraniju ,za koji klub je navijao,da li je hrkao dok spava i još mnogo toga saznacete za samo 120$.Od 2020 u vašim knjižarama..

Dejan

pre 4 godine

"Udala sam se za normalnog čoveka, predavača na Univerzitetu"

pa nije baš da je predavao molekularnu biologiju, već teologiju i šerijat, baš se čudim kako je postao ekstreman. A delovao normalan, doveo drugu ženu kući nije rekao prvoj...i onda je postao ekstremista, hteo je da nametne šerijat svima...

"Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj"

pre 4 godine

Isus je bio Semit bas kao i Muhamed, u pamet evropljani!!!
(Bosanski medjed, 28. oktobar 2019 15:07)

Islam je nastao u Aziji, među Arapima u Saudijskoj Arabiji, a hrišćanstvo je nastajalo u Rimskoj Imperiji na kojoj se bazira celokupna evropska civilizacija kod svih njenih država i svih njenih naroda (Rimsko pravo, latinski jezik, hrišćanstvo, istorija, filozofija, medicina, nauka...). Kome pripadate vi muslimani Bosne, Evropi ili Saudijskoj Arabiji i sa kim bi radije da delite civilizacijske vrednosti??? Islam je arapski uljez u Evropi.

Cvrle

pre 4 godine

Sta ova jos radi u zivotu osim sto se non-stop udaje i radja decu?
(Eugen,

Sta moze da radi nepismena zena koja ne smije sama izaci iz kuce nego da prihvati prvog ko joj ponudi brak?

dule

pre 4 godine

Prvoj ženi nije rekao da će da oženi drugu, sa ženama je komunicirao samo za večerom i to tako što je izdavao naređenja, svako malo bi naprasno nestao na par dana, bez ikakvog objašnjenja.


Zanimljiva definicija "normalnog čoveka". Kakvi su im tek onda ovi što su nenormalni.

Aleksa

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?
(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49)

Ево хришћанин да ти нешто каже:

За време санкција и окупације Ирака од стране хришћанских држава, као последица санкција у Ираку је умрло 800.000 деце. Хоћеш ли ти да постанеш будиста? Упс...мало је будизам котраверзан, због ових из Мијанмара....хоћеш ли да пређеш у Јудаизам? не...не чекај....Палестина..и то...није добра идеја...

Не чине религије злочине, злочине чине људи. Не зли људи, него људи који мисле да је то што раде у реду....а није. Није у реду терати муслиманку да пређе у хришћанство, овако перфидно као ти, или силом....свеједно

dragaN

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?
(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49)

A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.
Tvoja pitanje je rasizam.
(as, 28. oktobar 2019 12:34)

Pa ako religija ne utice na ludilo, onda evo pitanje za tebe, zasto hoce da se preseli bas u Evropu? Sto se ne preseli u Dubai, Kuvajt, Tursku...?

rent

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?
(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49)

A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.
Tvoja pitanje je rasizam.
(as, 28. oktobar 2019 12:34)
Jok nije... Ne kazem za Islam samo već i za druge... Postoje ludaci to je tačno, ali kad taj ludak procita u nekoj svetoj knjizi da ako ubija nevernike ici ce u raj sa 70 devica, onda jeste i knjiga kriva...

alex

pre 4 godine

Hoće svi u zapadnoj liberalnoj Evropi da žive kod bezbožnika a kad dodju tamo onda i dalje žive paralelni islamski način života koji je protiv svega što taj liberalni svijet proklamuje kao vrijednosti. To je po meni toliko bezobrazno i nepošteno

Silvester

pre 4 godine

Pobrkao si babe i žabe, u Iraku nisu ubijali decu krstaši u ime Hrista i hrišćanstva, nego belosvetski kriminalci. Niti jevreji ubijaju Palestince zbog religije. Nasuprot tome, uveliko se ubija u ime Islama, gotovo svuda u svetu. Zbog Islama se ubijalo i ovde, u Bosni, jer šta je Alijina Islamska deklaracija, ako ne varnica koja je potpalila rat u Bosni.

kraja

pre 4 godine

"За време санкција и окупације Ирака од стране хришћанских држава, као последица санкција у Ираку је умрло 800.000 деце. Хоћеш ли ти да постанеш будиста? Упс...мало је будизам котраверзан, због ових из Мијанмара....хоћеш ли да пређеш у Јудаизам? не...не чекај....Палестина..и то...није добра идеја...

Не чине религије злочине, злочине чине људи. Не зли људи, него људи који мисле да је то што раде у реду....а није. Није у реду терати муслиманку да пређе у хришћанство, овако перфидно као ти, или силом....свеједно"

...veoma perfidno spinovanje...
...neka procena kaze da muslimana ima oko milijardu i po na planeti...
...nigde nisam video proteste ENORMNIH razmera protiv onoga sto su isis i ostali teroristi pod parolom islama sprovodili u svetu...
...makar jedan omanji protest protiv fatve kojom se pozivaju vernici na ubistvo salmana rusdija...
...proteste protiv kamenovanja zena, smrtnih kazni nad istima, silovanja, a sve u ime islama...
...i opet, kad pobegnu od tog zivota koji im se diktira, u ime islama, gde god da dodju oni ponovo traze svoja verska prava, cuj traze, zahtevaju...
...zasto se za svoja prava ne bore u svojim zemljama...???
...pa jednostavno, ostali bi bez glave u roku od odmah...
...a ostatak sveta, evropu narocito, lako je zajeb***ti...
...narocito sa gramzivim politicarima koji za adekvatnu nadoknadu prodaju sve...

"Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj"

pre 4 godine

Ja sam muslimanka.
Ne uspijevam se pronaci ni u cemu pobrojanom.
Naprotiv.
(Amila_, 28. oktobar 2019 16:46)


O tebi ne znamo ništa sem tog tvog imena, "Amila", na osnovu koga bi se reklo da si Arabljanka, pa jesi li Arabljanka ili nisi, a ako nisi, zbog čega moraš da imaš i arapsko ime ako si već muslimanska, što se ne bi zvala na primer "Svetlana", ali nee, ti moraš da imaš "muslimansko" (arapsko) ime, jer je islam tvojim roditeljima zabranio da imaš drugačije ime od onih kakva su arapska islamska imena, pošto u arapskom kuranu lepo piše da se deci mogu davati samo "lepa muslimanska(arapska) imena"!

U državama gde vlada arapski islamski šerujat zabranjuje se čak i sloboda veroispovesti, pošto je svima onima koji su se odrekli islama zaprećeno smrtnom kaznom koju mogu da izbegnu jedino ako se u roku od 3 dana predomisle!
Dakle, Islam čak i svojim vernicima zabranjuje slobodu veroispovesti!!!
Toliko o islamu i njegovim arapskim principima demokratije.

Dex

pre 4 godine

Cini mi se da je u islamu vrli cest slucaj da neko 'normalan' postane terorista.
Sad najnormalnine pitanje dai sh ikada uopste bili normalni sa stanovišta zapadne kulture ili su se samo dobro pretvarali?

Zagor

pre 4 godine

@as: "Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu." Tvoj celi odgovor na situaciju ove zene na stranu, ali upravo religije stvaraju veliki broj ludaka. Ne one koji se rode sa psihickim poremecajem. Nego fanatike, koji nisu u stanju da reflektiraju to sto citaju. Ako citaju. U dosta slucajeva samo slusaju sta im drugi pricaju i onda krenu putem bez povratka. Sto nije problem bolesne individue, nego neduznih zrtava njegovog delovanja. Upravo je religija od El Bagdadija napravila psihopatu.

Алекса

pre 4 godine

Isus je bio Semit bas kao i Muhamed, u pamet evropljani!!!
(Bosanski medjed, 28. oktobar 2019 15:07)

Твој чукундеда је био Србин као и мој чукундеда, Европљанин, а са Исусом и Мухамедом везе имаш као и ја.....

jašta

pre 4 godine

9250
"Nakon svih njenih problema u Iraku i Siriji, gde se preselila posle invazije na Irak, Saga kaže da sada želi da živi u Evropi, a ne u arapskim zemljama."

Saga već ima skandinavsko ime. A i ćerka isto, mada nekako više muško. Još ako joj se malci zovu Sven, Olaf i Gunar to je to. Prava skandinavska familija.

don kihot

pre 4 godine

Sad ce Srbija da objasni sta je i kako bilo, i sta je prava istina!
(Jumko, 28. oktobar 2019 12:10)

Ne...Srbija ceka tebe da nam objasnis!

todor

pre 4 godine

Gde vlada islam, postoji fundamentalizam. Zene su obucene od glave do pete, ne voze auto, ne idu na koncerte, nisu edukovane. Muskarci ne piju alkohol, ne jedu prasece.. a zasto???? ( jer im Kuran zabranjuje,!!!!! a vec je 2019 god).Ratovi skoro svaki dan, djamije, i po ceo dan se cuje samo Alah ekber..... Gde je hristijanstvo, tamo je i moda, fustani, sakoa, marame, donji ves, dobar alkohol, dobra klopa, koncerti, fakulteti, bioskopi, teatri, sloboda izrazavanja.

"Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj"

pre 4 godine

(Алекса, 28. oktobar 2019 16:07)


O "dobroti" i "toleranciji" islama prema hrišćanima u vreme muslimanske Otomanske okupacije zaista ne vredi trošiti reči, dovoljno je samo pomenuti šerijatski istutucijalizovano otimanje dece, takozvanu "Devširmu" kod balkanskih hrišćana upamćenu kao "Danak u krvi" i tu je već kraj te teme odmah na samom njenom početku. O ostalim zločinima nad hrišćanima u vleme otomanske muslimanske okupacije ne vredi ni raspravljati, na stotine hiljada (MILIONA!) blkanskih hrišćana je nestalo u vreme mračne otomanske okupacije.

Cvrle

pre 4 godine

Sta ova jos radi u zivotu osim sto se non-stop udaje i radja decu?
(Eugen,

Sta moze da radi nepismena zena koja ne smije sama izaci iz kuce
nego da prihvati prvog ko joj ponudi brak?

tatatatira

pre 4 godine

64

Cini mi se da je u islamu vrli cest slucaj da neko 'normalan' postane terorista.
Sad najnormalnine pitanje dai sh ikada uopste bili normalni sa stanovišta zapadne kulture ili su se samo dobro pretvarali?
(Dex, 28. oktobar 2019 14:46)

Pa i u Srbiji se cesto ispostavi da je fin i miran komsija zapravo teski psihopata!

Straight Outta München

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49) A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.Tvoja pitanje je rasizam.
(as, 28. oktobar 2019 12:34)

Pre nego sto upotrebis tako tesku rec, nauci prvo sta znaci rasizam.

andreas kisser

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49) A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.Tvoja pitanje je rasizam.
(as, 28. oktobar 2019 12:34)

Pre nego sto upotrebis tako tesku rec, nauci prvo sta znaci rasizam.
(Straight Outta München, 28. oktobar 2019 13:30)

upotrebio je rec pravilno, to sto ti i "zoki" dozivljavate tu rec samo u skladu sa njenim lingvistickim znacenjem je problem vaseg nerazumevanja socioloskih pojmova. i nije problem samo sa ovim pojmom, vec generalno, na balkanu i dalje opstaju shvatanja drustva, nacije, drzave, ekonomije, u svojim originalnim 19.vekovnim originalima. tako danas imamo nakaradno tumacenje da nema drzave bez nacionalnog jezika i crkve (pa smo dobili bosanski jezik, crnogorsku crkrvu, itd.), da nema ekonomije bez fabrika i strugova (pa se npr. UK, prva post-industrijska nacija na svetu dozivljava kao raspala samo zato sto se otarasila prljave industrije i postala prva skills-based economy), na ovom primeru pokazujemo i koliko ne razumemo savremene politicke i socioloske pojmove, dok se u isto vreme lozimo na pojam 'autosovinista' koji inace ne postoji u politickim i drustvenim naukama i u upotrebi je jedino u poljskoj, madjarskoj i srbiji, itd. primera ima mnogo i pokazuju na zalost koliko smo kao drustvo, ne samo tehnoloski, vec generalno u ozbiljnom zaostatku za savremenim svetom.

Amila_

pre 4 godine

...islam je rasistička religija i krojena je po globalističkim interesimma arapskog sveta. Ako malo bolje razmislimo, sve što postoji u islamu je arapsko ili je arabizovano! Svi običaji, obredi, kultovi, verovanja u islamu su arapski! Arapska je i sva ostala islamska tradicija! Arapski je čak i bogoslužbeni jezik i bogoslužbeno pismo! Burke, hidžabi i ostala narodna nošnja su arapski! Imena i prezimena su arapska ili su arabizovana! Arabeske, kaligrafija i ostali nazovi umetnički stilovi u islamu su takođe arapski i još mnogo toga drugog, praktično SVE je arapsko!
Alah-arapsko ime Boga! Alahu egber - arapski pozdrav Bogu! Islam ne ostavlja ama baš ni delič prostora da se od drugih naroda ili religija usvoji nešto, naprotiv, apsolutno su isključivi po pitanju svega nearapskog to jest nemuslimanskog i po njima su samo oni vernici, a svi ostali koji nisu muslimani, to jest svi oni koji nisu poarabizovani su NEVERNICI, dakle klasičan rasizam i šovinizam!
("Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj", 28. oktobar 2019 13:58)

Ja sam muslimanka.
Ne uspijevam se pronaci ni u cemu pobrojanom.
Naprotiv.

Momcilo

pre 4 godine

Nije problem zemlja vec islam. Evropa je najbolja zbog boljih ljudi. Ne moraju da se sele vec da se okrenu Bogu i da isteraju zlo, satanizam i islam sto sa vlasti sto iz sopstvenih dusa i bice u Evropi svejedno dal zive u africi il aziji.

Prle

pre 4 godine

@DragaN sto ti ne promenis religiju? Da nije previse pravoslavaca u Evropi? I odkud to da je Evropa samo Hriscanski kontinent i da polezu pravo na njega? Kako to da postoje hriscani i na bliskom istoku? Ne pricaj gluposti, ti i slicni tebi.

Cica Mica

pre 4 godine

Ova zenska osoba je muslimanka koja dolazi iz Svedske. Ista ta Svedska je danas najveci izvoznik i uvoznik terorista u Evropi kao i Nemacka.To vam ja kazem iz prve ruke.

Amerikanac

pre 4 godine

Cerka se zove Hogar ladno
(Spongebot, 28. oktobar 2019 12:36)

Čita se Hagar, Egipćanka i Avrahamova sluškinja, majka Išmaela oca Arapa. Popularno ime kod muslimana.

Zagor

pre 4 godine

@as: "Vise od 90% procenata muslimanskog sveta nisu teroristi.
Zasto njih religija nije napravila teroristima?" Onda su 10% muslimana teroristi? Meni je to vise nego dovoljno. Ja inace nisam iskljucivo pisao o muslimanima, nego o religiji kao takve. Ima fanatika i kod hriscana i kod Jevreja. Ali cinjenica je da se ljudi uglavnom ne rode kao psihopate, nego ih uticaj radikalnih ideologija, traume i vremenom stvorene psihoze vode na taj put. U ovom slucaju se radi o religiji, koja se koristi da bi se od coveka napravio ubica. Neko je kriv za to. Neko je kroz svoju propagandu i svoju agitaciju promenio svest coveka. Nekome sve to odgovara. A taj neko koristi religiju da bi izmanipulisao ljude, koji onda cine zlocine u ime te iste religije. Bilo koje. Primera ima dosta.

Алекса

pre 4 godine

svi ostali koji nisu muslimani, to jest svi oni koji nisu poarabizovani su NEVERNICI, dakle klasičan rasizam i šovinizam!
("Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj"

На страну што си се излупетао (у већини европских земаља нема старих Јевреја или муслимана, отерани сви) док су рецимо у Отоманском Царству несметано живели Арапи и разни хришћански народи, тешко, али их нико није масовно расељавао (као рецимо Немци, Шпанци, Бугари, Румуни, Французи),расизам је англосаксонски изум (WASP изум). Муслимани не разликују боју коже...итд...али кад се већ Србином пишеш, пиши се ћирилицом, не унијатским писмом...

Simke

pre 4 godine

El Bagdadi i cerka Hogar. Koga vi zavitlavate? Dali je i ovah ziveo u pecini na aparatima za dijalizu vise od 10 godina? Naucna fantastika, nemaju vise snage ni za smislena imena negativaca.

marica, kriv, razumevanje...

pre 4 godine

ovaj as ko uefa, sve sto kaze rec protiv necega drugog je rasizam, koga briga sta znace reci vazno je mlatiti njima ko tudjim po koprivama - inace bas opisani scanirio bio u onoj seriji tiranin od pre par godina, on je bio opbican profesor na univerzitetu a onda je postao vodja fanatika, jos samo da se otkrije da je tajno bio i gej i scenario 100 posto isti

ss.petrovic@gmail.com

pre 4 godine

sve vere propovedaju poštovanje prema drugim religijama...e sad što ljudi na to drugačije gledaju i pravdajući religijom nameću svoje mišljenje i zbog toga čine i zločine to je nešto aasvim drugo. poštuj sebe i svoju religiju isto kao što poštuješ i drugu

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

“Ovog teroristu SAD su dugo tražile, a američki predsednik Donald Tramp rekao je da je vojna operacija u kojoj je ubijen vođa Islamske države Abu Bakr al Bagdadi značajnija od one u kojoj je ubijen Osama bin Laden 2011. godine tokom Obamine vladavine”.
-Jok reće moj bivši kolega je imao težu akciju sa Bin Ladenom....Kao jedan čovek samo na višem nivou....

Bosanac

pre 4 godine

sus je bio Semit bas kao i Muhamed, u pamet evropljani!!!(Bosanski medjed, 28. oktobar 2019 15:07)Islam je nastao u Aziji, među Arapima u Saudijskoj Arabiji, a hrišćanstvo je nastajalo u Rimskoj Imperiji na kojoj se bazira celokupna evropska civilizacija kod svih njenih država i svih njenih naroda (Rimsko pravo, latinski jezik, hrišćanstvo, istorija, filozofija, medicina, nauka...). Kome pripadate vi muslimani Bosne, Evropi ili Saudijskoj Arabiji i sa kim bi radije da delite civilizacijske vrednosti??? Islam je arapski uljez u Evropi.
("Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj", 28. oktobar 2019 16:50)A kome i kojoj crkvi pripadate vi Srbi, kad kažeš da je hrišćanstvo
nastalo u vrijeme rimske imperije tj. na zapadu? Zašto se onda okrećete prema Rusiji, čija teritorija je većinom u Aziji? Što se tiče Islama, vidi se da si zatucan i ograničen ko balkon.Ti ni o svojoj vjeri nemaš pojma a siguran sam da neznaš nabrojati ni deset božijih zapovjesti.Pokušao si da ispadneš frajer a ispo si glup, kao i većina tvojih istomišljenika.Znaš ti vrlo dobro koga mislim...

shanker

pre 4 godine

amila nisi muslimanka nego melez ako ne postujes strinktno sve to...kao i ostali verski fanatici bilo koje vere...cera je uostalom izmisljena radi podele sveta..drugu svrhu ne vidim...kao nekad boja koze i dr....

as

pre 4 godine

@as: "Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu." Tvoj celi odgovor na situaciju ove zene na stranu, ali upravo religije stvaraju veliki broj ludaka. Ne one koji se rode sa psihickim poremecajem. Nego fanatike, koji nisu u stanju da reflektiraju to sto citaju. Ako citaju. U dosta slucajeva samo slusaju sta im drugi pricaju i onda krenu putem bez povratka. Sto nije problem bolesne individue, nego neduznih zrtava njegovog delovanja. Upravo je religija od El Bagdadija napravila psihopatu.
(Zagor, 28. oktobar 2019 15:01)

Vise od 90% procenata muslimanskog sveta nisu teroristi.
Zasto njih religija nije napravila teroristima?
Napravio ih je ludak(fanatik) koji religiju tumaci i propagira na svoj ludacki nacin a u poziciji je da utice na druge.
I dalje tu religija nije kriva nego poremeceni umovi.
A ovi sto se bune sto sam pomenuo rasizam verovatno rasizam tumace samo tako ako neko uzme motku,stavi belu kapuljacu i jurca i lincuje pripadnike druge rase..
Danas se rasizam sire tumaci i naravno da je ta Uefa u pravu sto svaku naznaku rasizma kaznjava.

as

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?
(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49)

A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.
Tvoja pitanje je rasizam.

dragaN

pre 4 godine

"Nakon svih njenih problema u Iraku i Siriji, gde se preselila posle invazije na Irak, Saga kaže da sada želi da živi u Evropi, a ne u arapskim zemljama."

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?

Amila_

pre 4 godine

...islam je rasistička religija i krojena je po globalističkim interesimma arapskog sveta. Ako malo bolje razmislimo, sve što postoji u islamu je arapsko ili je arabizovano! Svi običaji, obredi, kultovi, verovanja u islamu su arapski! Arapska je i sva ostala islamska tradicija! Arapski je čak i bogoslužbeni jezik i bogoslužbeno pismo! Burke, hidžabi i ostala narodna nošnja su arapski! Imena i prezimena su arapska ili su arabizovana! Arabeske, kaligrafija i ostali nazovi umetnički stilovi u islamu su takođe arapski i još mnogo toga drugog, praktično SVE je arapsko!
Alah-arapsko ime Boga! Alahu egber - arapski pozdrav Bogu! Islam ne ostavlja ama baš ni delič prostora da se od drugih naroda ili religija usvoji nešto, naprotiv, apsolutno su isključivi po pitanju svega nearapskog to jest nemuslimanskog i po njima su samo oni vernici, a svi ostali koji nisu muslimani, to jest svi oni koji nisu poarabizovani su NEVERNICI, dakle klasičan rasizam i šovinizam!
("Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj", 28. oktobar 2019 13:58)

Ja sam muslimanka.
Ne uspijevam se pronaci ni u cemu pobrojanom.
Naprotiv.

Алекса

pre 4 godine

svi ostali koji nisu muslimani, to jest svi oni koji nisu poarabizovani su NEVERNICI, dakle klasičan rasizam i šovinizam!
("Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj"

На страну што си се излупетао (у већини европских земаља нема старих Јевреја или муслимана, отерани сви) док су рецимо у Отоманском Царству несметано живели Арапи и разни хришћански народи, тешко, али их нико није масовно расељавао (као рецимо Немци, Шпанци, Бугари, Румуни, Французи),расизам је англосаксонски изум (WASP изум). Муслимани не разликују боју коже...итд...али кад се већ Србином пишеш, пиши се ћирилицом, не унијатским писмом...

Prle

pre 4 godine

@DragaN sto ti ne promenis religiju? Da nije previse pravoslavaca u Evropi? I odkud to da je Evropa samo Hriscanski kontinent i da polezu pravo na njega? Kako to da postoje hriscani i na bliskom istoku? Ne pricaj gluposti, ti i slicni tebi.

Пера

pre 4 godine

Класика, Американци прво створе терористичку организацију и њеног лидера, а онда га убију и униште исту. Холивудски сценарио, на крају испадну хероји.

Bosanac

pre 4 godine

sus je bio Semit bas kao i Muhamed, u pamet evropljani!!!(Bosanski medjed, 28. oktobar 2019 15:07)Islam je nastao u Aziji, među Arapima u Saudijskoj Arabiji, a hrišćanstvo je nastajalo u Rimskoj Imperiji na kojoj se bazira celokupna evropska civilizacija kod svih njenih država i svih njenih naroda (Rimsko pravo, latinski jezik, hrišćanstvo, istorija, filozofija, medicina, nauka...). Kome pripadate vi muslimani Bosne, Evropi ili Saudijskoj Arabiji i sa kim bi radije da delite civilizacijske vrednosti??? Islam je arapski uljez u Evropi.
("Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj", 28. oktobar 2019 16:50)A kome i kojoj crkvi pripadate vi Srbi, kad kažeš da je hrišćanstvo
nastalo u vrijeme rimske imperije tj. na zapadu? Zašto se onda okrećete prema Rusiji, čija teritorija je većinom u Aziji? Što se tiče Islama, vidi se da si zatucan i ograničen ko balkon.Ti ni o svojoj vjeri nemaš pojma a siguran sam da neznaš nabrojati ni deset božijih zapovjesti.Pokušao si da ispadneš frajer a ispo si glup, kao i većina tvojih istomišljenika.Znaš ti vrlo dobro koga mislim...

"Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj"

pre 4 godine

Isus je bio Semit bas kao i Muhamed, u pamet evropljani!!!
(Bosanski medjed, 28. oktobar 2019 15:07)

Islam je nastao u Aziji, među Arapima u Saudijskoj Arabiji, a hrišćanstvo je nastajalo u Rimskoj Imperiji na kojoj se bazira celokupna evropska civilizacija kod svih njenih država i svih njenih naroda (Rimsko pravo, latinski jezik, hrišćanstvo, istorija, filozofija, medicina, nauka...). Kome pripadate vi muslimani Bosne, Evropi ili Saudijskoj Arabiji i sa kim bi radije da delite civilizacijske vrednosti??? Islam je arapski uljez u Evropi.

andreas kisser

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49) A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.Tvoja pitanje je rasizam.
(as, 28. oktobar 2019 12:34)

Pre nego sto upotrebis tako tesku rec, nauci prvo sta znaci rasizam.
(Straight Outta München, 28. oktobar 2019 13:30)

upotrebio je rec pravilno, to sto ti i "zoki" dozivljavate tu rec samo u skladu sa njenim lingvistickim znacenjem je problem vaseg nerazumevanja socioloskih pojmova. i nije problem samo sa ovim pojmom, vec generalno, na balkanu i dalje opstaju shvatanja drustva, nacije, drzave, ekonomije, u svojim originalnim 19.vekovnim originalima. tako danas imamo nakaradno tumacenje da nema drzave bez nacionalnog jezika i crkve (pa smo dobili bosanski jezik, crnogorsku crkrvu, itd.), da nema ekonomije bez fabrika i strugova (pa se npr. UK, prva post-industrijska nacija na svetu dozivljava kao raspala samo zato sto se otarasila prljave industrije i postala prva skills-based economy), na ovom primeru pokazujemo i koliko ne razumemo savremene politicke i socioloske pojmove, dok se u isto vreme lozimo na pojam 'autosovinista' koji inace ne postoji u politickim i drustvenim naukama i u upotrebi je jedino u poljskoj, madjarskoj i srbiji, itd. primera ima mnogo i pokazuju na zalost koliko smo kao drustvo, ne samo tehnoloski, vec generalno u ozbiljnom zaostatku za savremenim svetom.

Aleksa

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?
(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49)

Ево хришћанин да ти нешто каже:

За време санкција и окупације Ирака од стране хришћанских држава, као последица санкција у Ираку је умрло 800.000 деце. Хоћеш ли ти да постанеш будиста? Упс...мало је будизам котраверзан, због ових из Мијанмара....хоћеш ли да пређеш у Јудаизам? не...не чекај....Палестина..и то...није добра идеја...

Не чине религије злочине, злочине чине људи. Не зли људи, него људи који мисле да је то што раде у реду....а није. Није у реду терати муслиманку да пређе у хришћанство, овако перфидно као ти, или силом....свеједно

"Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj"

pre 4 godine

A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.
Tvoja pitanje je rasizam.
(as, 28. oktobar 2019 12:34)


Pa i nije baš tako, islam je rasistička religija i krojena je po globalističkim interesimma arapskog sveta. Ako malo bolje razmislimo, sve što postoji u islamu je arapsko ili je arabizovano! Svi običaji, obredi, kultovi, verovanja u islamu su arapski! Arapska je i sva ostala islamska tradicija! Arapski je čak i bogoslužbeni jezik i bogoslužbeno pismo! Burke, hidžabi i ostala narodna nošnja su arapski! Imena i prezimena su arapska ili su arabizovana! Arabeske, kaligrafija i ostali nazovi umetnički stilovi u islamu su takođe arapski i još mnogo toga drugog, praktično SVE je arapsko!
Alah-arapsko ime Boga! Alahu egber - arapski pozdrav Bogu! Islam ne ostavlja ama baš ni delič prostora da se od drugih naroda ili religija usvoji nešto, naprotiv, apsolutno su isključivi po pitanju svega nearapskog to jest nemuslimanskog i po njima su samo oni vernici, a svi ostali koji nisu muslimani, to jest svi oni koji nisu poarabizovani su NEVERNICI, dakle klasičan rasizam i šovinizam!

Momcilo

pre 4 godine

Nije problem zemlja vec islam. Evropa je najbolja zbog boljih ljudi. Ne moraju da se sele vec da se okrenu Bogu i da isteraju zlo, satanizam i islam sto sa vlasti sto iz sopstvenih dusa i bice u Evropi svejedno dal zive u africi il aziji.

Simke

pre 4 godine

El Bagdadi i cerka Hogar. Koga vi zavitlavate? Dali je i ovah ziveo u pecini na aparatima za dijalizu vise od 10 godina? Naucna fantastika, nemaju vise snage ni za smislena imena negativaca.

as

pre 4 godine

@as: "Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu." Tvoj celi odgovor na situaciju ove zene na stranu, ali upravo religije stvaraju veliki broj ludaka. Ne one koji se rode sa psihickim poremecajem. Nego fanatike, koji nisu u stanju da reflektiraju to sto citaju. Ako citaju. U dosta slucajeva samo slusaju sta im drugi pricaju i onda krenu putem bez povratka. Sto nije problem bolesne individue, nego neduznih zrtava njegovog delovanja. Upravo je religija od El Bagdadija napravila psihopatu.
(Zagor, 28. oktobar 2019 15:01)

Vise od 90% procenata muslimanskog sveta nisu teroristi.
Zasto njih religija nije napravila teroristima?
Napravio ih je ludak(fanatik) koji religiju tumaci i propagira na svoj ludacki nacin a u poziciji je da utice na druge.
I dalje tu religija nije kriva nego poremeceni umovi.
A ovi sto se bune sto sam pomenuo rasizam verovatno rasizam tumace samo tako ako neko uzme motku,stavi belu kapuljacu i jurca i lincuje pripadnike druge rase..
Danas se rasizam sire tumaci i naravno da je ta Uefa u pravu sto svaku naznaku rasizma kaznjava.

Silvester

pre 4 godine

Pobrkao si babe i žabe, u Iraku nisu ubijali decu krstaši u ime Hrista i hrišćanstva, nego belosvetski kriminalci. Niti jevreji ubijaju Palestince zbog religije. Nasuprot tome, uveliko se ubija u ime Islama, gotovo svuda u svetu. Zbog Islama se ubijalo i ovde, u Bosni, jer šta je Alijina Islamska deklaracija, ako ne varnica koja je potpalila rat u Bosni.

rent

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?
(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49)

A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.
Tvoja pitanje je rasizam.
(as, 28. oktobar 2019 12:34)
Jok nije... Ne kazem za Islam samo već i za druge... Postoje ludaci to je tačno, ali kad taj ludak procita u nekoj svetoj knjizi da ako ubija nevernike ici ce u raj sa 70 devica, onda jeste i knjiga kriva...

Straight Outta München

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49) A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.Tvoja pitanje je rasizam.
(as, 28. oktobar 2019 12:34)

Pre nego sto upotrebis tako tesku rec, nauci prvo sta znaci rasizam.

don kihot

pre 4 godine

Sad ce Srbija da objasni sta je i kako bilo, i sta je prava istina!
(Jumko, 28. oktobar 2019 12:10)

Ne...Srbija ceka tebe da nam objasnis!

dragaN

pre 4 godine

A da li ces decu prevesti u drugu religiju? Ne moras u hriscanstvo, mozes i u budizam, judauzam, nemam nista protiv...Da li ces to uraditi?
(dragaN, 28. oktobar 2019 11:49)

A zasto bi?!Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu.
Tvoja pitanje je rasizam.
(as, 28. oktobar 2019 12:34)

Pa ako religija ne utice na ludilo, onda evo pitanje za tebe, zasto hoce da se preseli bas u Evropu? Sto se ne preseli u Dubai, Kuvajt, Tursku...?

Komša

pre 4 godine

Završetak sage o Sagi pročitaćete u njenoj knjizi - Moj život sa El Bagdadijem .
Zašto El Bagdadi nije voleo boraniju ,za koji klub je navijao,da li je hrkao dok spava i još mnogo toga saznacete za samo 120$.Od 2020 u vašim knjižarama..

kraja

pre 4 godine

"За време санкција и окупације Ирака од стране хришћанских држава, као последица санкција у Ираку је умрло 800.000 деце. Хоћеш ли ти да постанеш будиста? Упс...мало је будизам котраверзан, због ових из Мијанмара....хоћеш ли да пређеш у Јудаизам? не...не чекај....Палестина..и то...није добра идеја...

Не чине религије злочине, злочине чине људи. Не зли људи, него људи који мисле да је то што раде у реду....а није. Није у реду терати муслиманку да пређе у хришћанство, овако перфидно као ти, или силом....свеједно"

...veoma perfidno spinovanje...
...neka procena kaze da muslimana ima oko milijardu i po na planeti...
...nigde nisam video proteste ENORMNIH razmera protiv onoga sto su isis i ostali teroristi pod parolom islama sprovodili u svetu...
...makar jedan omanji protest protiv fatve kojom se pozivaju vernici na ubistvo salmana rusdija...
...proteste protiv kamenovanja zena, smrtnih kazni nad istima, silovanja, a sve u ime islama...
...i opet, kad pobegnu od tog zivota koji im se diktira, u ime islama, gde god da dodju oni ponovo traze svoja verska prava, cuj traze, zahtevaju...
...zasto se za svoja prava ne bore u svojim zemljama...???
...pa jednostavno, ostali bi bez glave u roku od odmah...
...a ostatak sveta, evropu narocito, lako je zajeb***ti...
...narocito sa gramzivim politicarima koji za adekvatnu nadoknadu prodaju sve...

tatatatira

pre 4 godine

64

Cini mi se da je u islamu vrli cest slucaj da neko 'normalan' postane terorista.
Sad najnormalnine pitanje dai sh ikada uopste bili normalni sa stanovišta zapadne kulture ili su se samo dobro pretvarali?
(Dex, 28. oktobar 2019 14:46)

Pa i u Srbiji se cesto ispostavi da je fin i miran komsija zapravo teski psihopata!

"Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj"

pre 4 godine

(Алекса, 28. oktobar 2019 16:07)


O "dobroti" i "toleranciji" islama prema hrišćanima u vreme muslimanske Otomanske okupacije zaista ne vredi trošiti reči, dovoljno je samo pomenuti šerijatski istutucijalizovano otimanje dece, takozvanu "Devširmu" kod balkanskih hrišćana upamćenu kao "Danak u krvi" i tu je već kraj te teme odmah na samom njenom početku. O ostalim zločinima nad hrišćanima u vleme otomanske muslimanske okupacije ne vredi ni raspravljati, na stotine hiljada (MILIONA!) blkanskih hrišćana je nestalo u vreme mračne otomanske okupacije.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

“Ovog teroristu SAD su dugo tražile, a američki predsednik Donald Tramp rekao je da je vojna operacija u kojoj je ubijen vođa Islamske države Abu Bakr al Bagdadi značajnija od one u kojoj je ubijen Osama bin Laden 2011. godine tokom Obamine vladavine”.
-Jok reće moj bivši kolega je imao težu akciju sa Bin Ladenom....Kao jedan čovek samo na višem nivou....

Dex

pre 4 godine

Cini mi se da je u islamu vrli cest slucaj da neko 'normalan' postane terorista.
Sad najnormalnine pitanje dai sh ikada uopste bili normalni sa stanovišta zapadne kulture ili su se samo dobro pretvarali?

"Stefan Tvrtko u Hrista Boga kralj Srba Bosne i Primorskoj"

pre 4 godine

Ja sam muslimanka.
Ne uspijevam se pronaci ni u cemu pobrojanom.
Naprotiv.
(Amila_, 28. oktobar 2019 16:46)


O tebi ne znamo ništa sem tog tvog imena, "Amila", na osnovu koga bi se reklo da si Arabljanka, pa jesi li Arabljanka ili nisi, a ako nisi, zbog čega moraš da imaš i arapsko ime ako si već muslimanska, što se ne bi zvala na primer "Svetlana", ali nee, ti moraš da imaš "muslimansko" (arapsko) ime, jer je islam tvojim roditeljima zabranio da imaš drugačije ime od onih kakva su arapska islamska imena, pošto u arapskom kuranu lepo piše da se deci mogu davati samo "lepa muslimanska(arapska) imena"!

U državama gde vlada arapski islamski šerujat zabranjuje se čak i sloboda veroispovesti, pošto je svima onima koji su se odrekli islama zaprećeno smrtnom kaznom koju mogu da izbegnu jedino ako se u roku od 3 dana predomisle!
Dakle, Islam čak i svojim vernicima zabranjuje slobodu veroispovesti!!!
Toliko o islamu i njegovim arapskim principima demokratije.

Cvrle

pre 4 godine

Sta ova jos radi u zivotu osim sto se non-stop udaje i radja decu?
(Eugen,

Sta moze da radi nepismena zena koja ne smije sama izaci iz kuce nego da prihvati prvog ko joj ponudi brak?

todor

pre 4 godine

Gde vlada islam, postoji fundamentalizam. Zene su obucene od glave do pete, ne voze auto, ne idu na koncerte, nisu edukovane. Muskarci ne piju alkohol, ne jedu prasece.. a zasto???? ( jer im Kuran zabranjuje,!!!!! a vec je 2019 god).Ratovi skoro svaki dan, djamije, i po ceo dan se cuje samo Alah ekber..... Gde je hristijanstvo, tamo je i moda, fustani, sakoa, marame, donji ves, dobar alkohol, dobra klopa, koncerti, fakulteti, bioskopi, teatri, sloboda izrazavanja.

Zagor

pre 4 godine

@as: "Pa nije religija kriva sto postoje ludaci na ovom svetu." Tvoj celi odgovor na situaciju ove zene na stranu, ali upravo religije stvaraju veliki broj ludaka. Ne one koji se rode sa psihickim poremecajem. Nego fanatike, koji nisu u stanju da reflektiraju to sto citaju. Ako citaju. U dosta slucajeva samo slusaju sta im drugi pricaju i onda krenu putem bez povratka. Sto nije problem bolesne individue, nego neduznih zrtava njegovog delovanja. Upravo je religija od El Bagdadija napravila psihopatu.

alex

pre 4 godine

Hoće svi u zapadnoj liberalnoj Evropi da žive kod bezbožnika a kad dodju tamo onda i dalje žive paralelni islamski način života koji je protiv svega što taj liberalni svijet proklamuje kao vrijednosti. To je po meni toliko bezobrazno i nepošteno

jašta

pre 4 godine

9250
"Nakon svih njenih problema u Iraku i Siriji, gde se preselila posle invazije na Irak, Saga kaže da sada želi da živi u Evropi, a ne u arapskim zemljama."

Saga već ima skandinavsko ime. A i ćerka isto, mada nekako više muško. Još ako joj se malci zovu Sven, Olaf i Gunar to je to. Prava skandinavska familija.

shanker

pre 4 godine

amila nisi muslimanka nego melez ako ne postujes strinktno sve to...kao i ostali verski fanatici bilo koje vere...cera je uostalom izmisljena radi podele sveta..drugu svrhu ne vidim...kao nekad boja koze i dr....

Cica Mica

pre 4 godine

Ova zenska osoba je muslimanka koja dolazi iz Svedske. Ista ta Svedska je danas najveci izvoznik i uvoznik terorista u Evropi kao i Nemacka.To vam ja kazem iz prve ruke.

Dejan

pre 4 godine

"Udala sam se za normalnog čoveka, predavača na Univerzitetu"

pa nije baš da je predavao molekularnu biologiju, već teologiju i šerijat, baš se čudim kako je postao ekstreman. A delovao normalan, doveo drugu ženu kući nije rekao prvoj...i onda je postao ekstremista, hteo je da nametne šerijat svima...

Zagor

pre 4 godine

@as: "Vise od 90% procenata muslimanskog sveta nisu teroristi.
Zasto njih religija nije napravila teroristima?" Onda su 10% muslimana teroristi? Meni je to vise nego dovoljno. Ja inace nisam iskljucivo pisao o muslimanima, nego o religiji kao takve. Ima fanatika i kod hriscana i kod Jevreja. Ali cinjenica je da se ljudi uglavnom ne rode kao psihopate, nego ih uticaj radikalnih ideologija, traume i vremenom stvorene psihoze vode na taj put. U ovom slucaju se radi o religiji, koja se koristi da bi se od coveka napravio ubica. Neko je kriv za to. Neko je kroz svoju propagandu i svoju agitaciju promenio svest coveka. Nekome sve to odgovara. A taj neko koristi religiju da bi izmanipulisao ljude, koji onda cine zlocine u ime te iste religije. Bilo koje. Primera ima dosta.

Алекса

pre 4 godine

Isus je bio Semit bas kao i Muhamed, u pamet evropljani!!!
(Bosanski medjed, 28. oktobar 2019 15:07)

Твој чукундеда је био Србин као и мој чукундеда, Европљанин, а са Исусом и Мухамедом везе имаш као и ја.....

marica, kriv, razumevanje...

pre 4 godine

ovaj as ko uefa, sve sto kaze rec protiv necega drugog je rasizam, koga briga sta znace reci vazno je mlatiti njima ko tudjim po koprivama - inace bas opisani scanirio bio u onoj seriji tiranin od pre par godina, on je bio opbican profesor na univerzitetu a onda je postao vodja fanatika, jos samo da se otkrije da je tajno bio i gej i scenario 100 posto isti

ss.petrovic@gmail.com

pre 4 godine

sve vere propovedaju poštovanje prema drugim religijama...e sad što ljudi na to drugačije gledaju i pravdajući religijom nameću svoje mišljenje i zbog toga čine i zločine to je nešto aasvim drugo. poštuj sebe i svoju religiju isto kao što poštuješ i drugu

dule

pre 4 godine

Prvoj ženi nije rekao da će da oženi drugu, sa ženama je komunicirao samo za večerom i to tako što je izdavao naređenja, svako malo bi naprasno nestao na par dana, bez ikakvog objašnjenja.


Zanimljiva definicija "normalnog čoveka". Kakvi su im tek onda ovi što su nenormalni.

Cvrle

pre 4 godine

Sta ova jos radi u zivotu osim sto se non-stop udaje i radja decu?
(Eugen,

Sta moze da radi nepismena zena koja ne smije sama izaci iz kuce
nego da prihvati prvog ko joj ponudi brak?

Amerikanac

pre 4 godine

Cerka se zove Hogar ladno
(Spongebot, 28. oktobar 2019 12:36)

Čita se Hagar, Egipćanka i Avrahamova sluškinja, majka Išmaela oca Arapa. Popularno ime kod muslimana.