Aktuelno

Subota, 08.10.2016.

17:50

S ovih pet rečenica je počeo holokaust

Izvor: express.hr

S ovih pet reèenica je poèeo holokaust IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

sah 88

pre 9 godina

Referendum 19.08.1934 gde je glavno tema kampanje bila ucvrstiti Hitlera na vlast da bi se sproveli Ninberski zakoni za 38 394 848, 89,93 ( ja opet mslko iz glave pogresio rekao 95%, izvinjavam se ). Glavna tema tog glasanja bili ovi zakoni i legitemitrt za njihovo sprovodjenje, zato dati Hitleru ogromna ovlascenja i spijiti funkcije predsednika i premijera u jednu koju ce obavljati Firer. Citirao engleske i ruske istoricare! KAZA SE IZVINI BIO SI U PRAVU!!!!

sah 88

pre 9 godina

Na nemackoj jeziku lako proverljivo na priznatim izborima koji su i danas priznati 12.11.1933 godine od upisanih 45 178 701 glasaca na izbore izaslo 43 053 473 glasaca. Od izaslih za Adolfa Hitlera i njegovu partiju NSDAP glasalo 39 655 244, 92.1% ( ja rekao 94% izvinjavam se ) osvojili 96% parlamenta!!!! Toliko o mojoj verodostojnosti!

sah 88

pre 9 godina

@Dddd pa oni su ostvarivali i vece rast od sto posto i to u vise navrata ( po 200,300% ) i to u samo nekoliko meseci od 1931 do januara 1933. Drugo pogledaj broj glasova 12.11.1933 u apsllutnom iznosu oko 38 000 000 sto je fascinantno. Trece da moze da se nacukavaju glasovi je bih svugde imao 1000+. Cetvrto dobijam + zato sto je sve lako proverljivo. Peto sah ime prezime nadimak, 88 godiste. Sesto mnogo sam knjiga procitao na ovu temu.

Ddddd

pre 9 godina

Provalio sam kako ima toliko plusica. Decko manipulise odnosom preporuka. Stvarno jadno.

Za njega su izbori kada jedna jedina stranka izadje na izbore i dobije preko 100% glasova vise nego na izborima odrzanih pre 6 meseci.

"Der Hungerplan", "Generalplan Ost", pocni da trazis to.

Dddd

pre 9 godina

(John, 9. oktobar 2016 14:56)

Poslao sam 4 komentara o ovome, jedan su mi objavili. Nisam znao to za SAH, ali sam znao za broj "88"... Postoji komentar o tome dole moj.

Elem, on je prekjuce rekao da je Hitler dobio 94% na izborima (ne pricam o referendumu), sto je netacno. Hitler je dobio 33% i tada je prakticno dobio vlast (na zadnjim izborima je imao 44%).

Dddd

pre 9 godina

"У вези са Совјетима: Вође октобарске револуције су у великом броју били Јевреји (у значајно већој пропорцији него што је био удео Јевреја у становништву)."

Ovo je netacno. Jevreja je bilo 1.6% u komunistickoj partiji, a bili su u poziciji vlasti u 6% (Центральный исполнительный комитет СССР, Центральный комитет КПСС, Совет народных комиссаров РСФСР), a kao sto sam rekao, znacajnije figure jevrejskog porekla su do 1936 bile u zatvoru ili proterane u skoro svim sferama. Menjsevici su bili ti koji su bili pretezno Jevreji, ali ta frakcija je izgubila borbu za vlast sa boljsevicima pre revolucije.

"Комунизам је, ако тако може да се каже, "световни јудаизам"."

I dan danas postoji hriscanski komunizam, a sam komunizam je bio evolucija (francuskog) hriscanskog socijalizma.

"Лењин, и сам јеврејског порекла, је још пре смрти упозоравао на Стаљина, али је овај ипак доспео на власт."

Lenjin je imao dedu koji je bio Jevrejin, ali koji se preobratio u hriscanstvo. Znaci ni po jevrejskoj tradiciji (po majcinoj liniji), ali ni po ovim zakonima on ne bi bio Jevrejin (mada oni nisu primenjivani istocno od Rusije).

"Такође, похађао је и језуитску школу."

Netacno. Pohadjao je pravoslavnu skolu na ruskom jeziku (Тбилисская духовная семинария) koja je bila ogranak Ruske pravoslavne crkve i bio seminarista, kao i mnogo drugi komunisti u to doba (Dostojevski pise vise o njima).

X=iks

pre 9 godina

Medjutim da se ne salimo, cifre koje su upumpavane u zapadnu Nemacku su javne, radi se o milijardama, istocna iako siromasnija takodje je dobijala tonu novca. Razlog, neki su napisali dosta razloga, a jedan izostavljen po meni je da je kraj drugog svetskog rata zapravo pocetak Sad-Rusija, tj Kapitalizam-Komunizam sukoba. Nemacka je Amerima bila nacin da pokazu kako je kapitalizam mnogo bolji sistem i pokusaj uticaja na ostale zemlje Evrope, Berlinski zid je bio granica uticaja Komunizma u Evropi i Ameri i Englezi i Francuzi su ulagali milijarde u ekonomiju zap. Nemacke da se ta granica ne pomeri. etc. (Voodoo, 9. oktobar 2016 12:47)

Da, da, da... samo si zaboravio jos jednu stvar da pomenes. Postojala je jos jedna drzava u koju je, iz slicnih razloga, dugo bilo upumpavano isto toliko. Cik pogodi koja! Plus, ta drzava, ne samo da nije placala ratne reparacije, nego ih je dobijala. Ishod? Eno, cabar se jos pusi.

John

pre 9 godina

(sah 88, 8. oktobar 2016 18:41)
Preporučujem (+347)
Ne preporučujem (-25)

Poruka za ovih 347 - Da li ste svesni kome ste preporučili komentar?
Imate li predstavu šta "88" i "sah" znači?
Ako je nekome potrebno objašnjenje - evo:
sah nije šah, već je očigledno skraćenica od "Sieg Adolf Hitler" (Živeo AH)
88 - osmo slovo abecede je "H", dakle HH, što će reći - Hajl Hitler.

Dakle - preporučili ste komentar nekome ko se potpisuje kao neonacista. Plus što priča sa referendumom nema veze sa životom.

Voodoo

pre 9 godina

niko nemacku nije uzdigao do lidera evrope, nego sami nemci. kad ratuju - oni ratuju do poslednjeg. da, kad ubijaju, oni ubijaju do poslednjeg, a kad rade, oni rade i gledaju da zavrse posao. zato su velika nacija.
male nacije samo pricaju i kukaju, a slabo rade. prete svima okolo, a ne smeju da ratuju, pola ih dezertira. puna usta hrabrosti, a cim padne prvi tomahavk svi trk u podrum. posle punih 16 godina kukaju kao razmazeno derle.
(neutralni felsh, 08. oktobar 2016 20:47)
Obozavam ove ljude koji su nesto fascinirani Nemcima, i pravdaju ih vise nego oni sami sebe. Odavno kod nas postoji ono u narodu, kako su Nemci posebno vredni, disciplinovani i slicno, cak su i izreke neke nastale. Medjutim da se ne salimo, cifre koje su upumpavane u zapadnu Nemacku su javne, radi se o milijardama, istocna iako siromasnija takodje je dobijala tonu novca. Razlog, neki su napisali dosta razloga, a jedan izostavljen po meni je da je kraj drugog svetskog rata zapravo pocetak Sad-Rusija, tj Kapitalizam-Komunizam sukoba. Nemacka je Amerima bila nacin da pokazu kako je kapitalizam mnogo bolji sistem i pokusaj uticaja na ostale zemlje Evrope, Berlinski zid je bio granica uticaja Komunizma u Evropi i Ameri i Englezi i Francuzi su ulagali milijarde u ekonomiju zap. Nemacke da se ta granica ne pomeri. Nije bila bitna kazna za Nemacku zbog genocida, nije im bilo bitno kako sve to izgleda, samo je bili bitno da ojacu sebe i tamo i da se njihova ekonomija siri i na istok.

Dddd

pre 9 godina

(Cinjenice, 9. oktobar 2016 01:55)

Pogledaj mu ime. Sada uzmi ta dva broja sa koja se potpisuje i potrazi ih na Google-u. Videces njihovo znacenje...

Јабучило

pre 9 godina

У вези са Совјетима: Вође октобарске револуције су у великом броју били Јевреји (у значајно већој пропорцији него што је био удео Јевреја у становништву). Комунизам је, ако тако може да се каже, "световни јудаизам". Лењин, и сам јеврејског порекла, је још пре смрти упозоравао на Стаљина, али је овај ипак доспео на власт. Стаљин, иако један од најснажнијих светских вођа, имао је елементе параноје у понашању, а био је антисемита. Такође, похађао је и језуитску школу. Када се томе дода антисемитизам, посебно јак у Украјини, и далеко од непознатог у Русији, многе ствари постају очигледније и јасније. Али, ни царска Русија ни СССР нису спроводили систематско уништење Јевреја на начин на који су то радили нацисти. Зато те ствари нису исте и не смеју се изједначавати.

R

pre 9 godina

Progona Jevreja je bilo i pre Staljina u carskoj Rusiji i to u mnogo gorem obliku. Pored Nemacke u Madjarskoj i Hrvatskoj su se desile najgore stvari.

sah 88

pre 9 godina

@Ante Bot mislim da sam taj podatak procitao u knjizi Marija H. Martinesa Rubija Adolf Hitler, ali moguce i nekoj drugoj jer o njima samo kuci imam 40-50 knjiga, a broja se ne zna koliko sam ih procitao ukupno.

Dddd

pre 9 godina

"Ти си професор историје као што сам ја Мерилин Монро.
(А. Петров, 8. oktobar 2016 23:06)"

Sta je netacno rekao? Postojali su jevrejski odredi u komunistickoj partiji ("Евсекция") koji su bili zaduzeni za "unistenje tradicionalnog jevrejskog zivota". Sve znacajnije figure koje su imale jevrejsko poreklo su bile proterane, ubijene ili zatvorene do 1936 (kasnije i ubijene od strane NKVD do 1941). Komunisticka partija u SSSR je verovala u globalnu jevrejsku zaveru, a rec "cionizam" koristila da bi ugnjetavala i ubijala Jevreje.

Vidi "дело врачей" ili "zavera doktora" u kojoj Staljin optuzuje moskovske doktore pretezno jevrejskog porekla da planiraju da ubiju Sovjetske lidere.

Takodje "Proces s protistátním spikleneckým centrem Rudolfa Slánského" u Cehoslovackoj, 1953, gde je 11 Jevreja optuzeno da radi sa Titom u "cionisticko-trockijevoj zaveri".

Samo su nastavili vekovnu tradiciju u carskoj Rusiji.



Zasto je Holokaust izdvojen toliko? Zato sto su Jevreji bili manjina u Evropi, nisu imali nikakva sredstva da se odbrane, prava su im bila oduzeta u Nemackoj, a 55-78% Jevreja je ubijeno, sto je veci procenat od bilo koje druge populacije (Sovjetski Savez - 15% ako se ne varam).

Cinjenice

pre 9 godina

"Ninberske zakone nisu uveli nacisti samoinicijativno, vec su se o njemu izjasnjavali svi Nemci na referendumu i glasali za sa preko 95%!!!!!"
Molim Vas da mi kazete odakle Vam ovakav podatak. Dakle da je uopste bilo refernduma, to su zakoni koji su usvojeni na nimberskom mitingu nacisticke partije,

Goran

pre 9 godina

"Ove zakona su izglasali svi Nemci na referenduma sa preko 95% glasova za! Nisu ih uveli nscisti samoinicijativno i bez znanja naroda, mimo njihova volje, vec uz njihovu saglasnost i punu podrsku.
(sah 88, 08. oktobar 2016 20:10)"

I Milosevica je narod izabrao, a imamo i svezije (vrlo sveze) primere kolektivnog ludila u nasem narodu.

Antisha

pre 9 godina

Kako je mogice da su Nemci orosli ovako "jeftino" za najveci genocid nakon onog genocida americkih indijanaca!?
Kako je moguce da je takvoj naciji, koja je izazvala dva svetska rata, dopusteno da se uzdinge do lidera Eveope!?
Treba pitati Britance, naravno.
(sasa jokic, 8. oktobar 2016 19:12

Nego koga bi ti za lidera Europe da je sposobniji? Jugoslaviju mozda?! Ili da je cijela Europa bila kao Istocni Blok na krilima bratske Rusije, tocnije Sovjeta...
Ljudi manite se mitomanije, sve vas je manje tu s tendencijom opadanja pa ti vidi, kad se opet ponadate da je dosao trenutak propadanja mrskog zapada oni ce se snaci, a vi, gde cete vi, kako rece Voja Seselj.

rajvosa

pre 9 godina

Ah da,,, mogli ste napisati o stradanju Jermena kao sto je ovaj gospodin predlozio, ali npr i kako su Rusi pocistili sve sto im se naslo na putu kada su od Moskve dosli do Vladivostoka, pa nisu tu zivjeli samo skakavci.
Ili se mozda po nekim ovdje humanitet priznaje samo toboznjim saveznicima ili vjerskoj sabraci.

@

pre 9 godina

@Profesor istorije
Profesore, a sta bi sa Spancima? Oni deportovali skoro sve Jevreje jos u 15 veku? Ostatak pokatolicili ili spalili na lomaci. A kasnije pobili one koji su se doseljavali? To ti ne smeta jel tako? U gulazima su radili zatvorenici, u konc. logorima su ljudi spaljivani. Razlika je ocigledna.

John

pre 9 godina

(dokle više, 8. oktobar 2016 20:11)

1. Jevreji ne koriste naziv Holokaust, već to nazivaju "Šoa" (nesreća ili propast, na hebrejskom). Čak se može reći i da ne vole naziv "Holokaust" pa je glupo tvrditi "da su ga prisvojili i napravili robnu marku od njega" (ovo drugo je posebno bezobrazno - zamisli da ti neko kaže kako su Srbi od Jasenovca napravili robnu marku)
2. Najranija upotreba termina "Holokaust" u engleskom jeziku (engleski je izraz, svi ostali jezici su samo preuzeli) je još u XIX veku a i dan danas se koristi da označi i druge stvari a ne samo genocid nad Jevrejima (npr. "nuklearni holokaust")
A Čerčil je koristio naziv "Holokaust" da opiše genocid nad Jermenima.
3. Koren reči je grčki - "holos" i "kaustos" i označava prinošenje životinjske žrtve Bogu (ili Bogovima), s tim što se životinja spaljuje - jedan od razloga zašto Jevreji ne vole ovaj izraz (Ako treba da objašnjavam, onda stvarno...)

Јабучило

pre 9 godina

"U skladu s time, pojedini protestantski i rimokatolički sveštenici bili proglašeni Jevrejima samo zato što su to bili njihovi preci."

Значи, само због тога што су моје 3 или 4 бабе/деде црнци, и мене ће прогласити црнцем? Заиста необично.

А. Петров

pre 9 godina

@ (Profesor istorije, 08. oktobar 2016 20:09)
Ти си професор историје као што сам ја Мерилин Монро.

stop licemerju

pre 9 godina

sah 88: sta mislis da je u srbiji bio isti referendum 1935 kako bi srbi glasali? jevreje su progonili u celoj evropi. tek u 20. veku zapadna evropa je prestala sa progonom(osim njemacke naravno). na istoku imate pogrom, masovno klanje milion jevreja u ruskoj imperiji, potom u sovjetskom savezu. u srbiji i jugi diskriminacija i napadi na jevreje bili su normalna stvar.

Mali od Bg

pre 9 godina

Samo su grupa ljudi ili nekad tek jedan covek odgovorni za to, a ostali slepo prate, bez pogovora. To se u psihologiji cini mi se zove "opravdan zlocin". Prouci malo ovo, dosta toga bude jasnije, cak i u samoj politici i kad nema zlocina poput ovog. Pozz

razuma bez

pre 9 godina

Књучно је ко је њега финансирао и довео на власт.Хенри Форд
и други крупни индустријалци,... су ипак само део приче.Иза
њега је стајала много већа "машинерија".Ко је спашавао
нацисте ,тај их је и створио.Хитлер је само њихова марионета.
(рас, 8. oktobar 2016 20:15) # Link komentara

Neverovatno je da neko ko je toliko upucen u "sve svetske tajne" i "zavere protivu vaskolikog srBstva i pravoslavlja" poput tebe, bude toliko nepismen...

dragan

pre 9 godina

Slično zakonu tkzv republike Srbije jedino je umesto Rajha i Nemačke stavljena Srbija.O pogromu je donet plan još 1936 g i trebalo je biti u tri faze (izvor Histori).Nigde se ne spominju sloveni i ostale nacije.Zar bi SSSR sa njima sarađivao da su spominjali slovene.

12

pre 9 godina

~~~
Kako je mogice da su Nemci orosli ovako "jeftino" za najveci genocid nakon onog genocida americkih indijanaca!?
~~~


Zato sto su u to doba mnogi istrazivali tzv. "eugeniku", "nauku" o oblicima lubanja i slicna istrazivanja. Amerikanci su '20-ih godina imali zakon koji je nista drugo nego rasni zakon - prema kojem su se u USA mogli useljavati samo ljudi "nordijske rase".

Nisu Nijemci bili iznimka nego su otisli najdalje u svemu tome. Svi su imali "putra na glavi".

Hump Vegner

pre 9 godina

Sada zamislite nakon holokausta Jevreji idu u Bratstvo i jedinstvo sa Nemcima? To mogu samo Srbi, pa je i razumno ono divljanje nakon sto su drugi napustili Jugoslaviju. Opsednutost drugima i Jugoslovenski identitet su ucinili svoje.

Profesor istorije

pre 9 godina

Molio bih da pogledate, (ima verovatno i na Google) da nisu samo Nemci vrsili segregaciju i progon Jevreja. Strahovit progon doziveli su i u SSSR-u, za vreme Staljina, samo sto SSSR nije imao konc. logore u nemackom stilu, vec gulage po Sibiru.

neutralni felsh

pre 9 godina

Kako je mogice da su Nemci orosli ovako "jeftino" za najveci genocid nakon onog genocida americkih indijanaca!? 
Kako je moguce da je takvoj naciji, koja je izazvala dva svetska rata, dopusteno da se uzdinge do lidera Eveope!? 
Treba pitati Britance, naravno.
(sasa jokic, 08. oktobar 2016 19:12)


niko nemacku nije uzdigao do lidera evrope, nego sami nemci. kad ratuju - oni ratuju do poslednjeg. da, kad ubijaju, oni ubijaju do poslednjeg, a kad rade, oni rade i gledaju da zavrse posao. zato su velika nacija.
male nacije samo pricaju i kukaju, a slabo rade. prete svima okolo, a ne smeju da ratuju, pola ih dezertira. puna usta hrabrosti, a cim padne prvi tomahavk svi trk u podrum. posle punih 16 godina kukaju kao razmazeno derle.

srb

pre 9 godina

@sasa jokic nije britanski novac usao u nemacku nakon drugog sv rata nego americki...pokupili su sve njihove doktore, ucene ljude i svakoga ko moze da uradi nesto na prosperitetu zemlje a u samu nemacku upumpavali novac da bi ih podigli iz rusevina

рас

pre 9 godina

Књучно је ко је њега финансирао и довео на власт.Хенри Форд
и други крупни индустријалци,... су ипак само део приче.Иза
њега је стајала много већа "машинерија".Ко је спашавао
нацисте ,тај их је и створио.Хитлер је само њихова марионета.

Okolina bg-a

pre 9 godina

Moj pradeda je došao iz CG. Deda bio oženjen srpkinjom, keva mi je srpkinja. A meni psuju majku crnogorsku kad god mogu. Ne treba da idemo u Nemačku za na(R)cizam...

milan

pre 9 godina

@ForeverSRB ,daleko od toga da sam Hitlerov pristalica,ali je opsta zabluda da su svi Nemci tada bili plavi. Nacisti su plavu kosu i uopsteno nordijske karakteristike videli kao ideal, ne nesto sto nuzno svi moraju imati. Bilo kako bilo, jedni od najvecih zlocinaca 20. veka.

dokle više

pre 9 godina

Jel mora baš svaki drugi dan nešto o Holokaustu? Hajde malo nešto i o stradanju drugih naroda... Jermena, recimo... Za šta je i prvobitno upotrebljen naziv holokaust, pa su ga posle prisvojili i napravili čak zaštićenu robnu marku od toga. A o stradanju Srba i ostalih od tih istih nacista? Ili od ustaša? Zar je samo stradanje Jevreja bitno za ceo svet? Ostali nisu ljudi na istom nivou? Po čemu se to onda razlikuje od nacističke ideologije?

Meister Jakob

pre 9 godina

A jeste znali da su upravo njemački Jevreji prije Hitlera bili najveći njemački patriote pa čak i možda nacionalisti, 80% ni nisu bili Jevreji po vjeri, bili su kršćani, imali su samo jevrejsko porijeklo.
Vjerovali ili ne, čak 100000 Jevreja se je borilo u Hitlerovoj vojsci, bilo ih je čak i u SS-u, a pošto kao Jevreji nisu mogli u vojsku krivotvorili su dokemente.
Nakon tzv. Nirnberškog zakona kojim su bili definirani ne samo Arijevci i Jevreji, nego dvije dodatne kategorije, 1/2 Jevreji i 1/4 Jevreji, no oni su imali nešto bolji status od 100% Jevreja, njih nisu slali u konclogure i gasne komore.
A inače je među najvišim činovima bilo Jevreja, 22 generala i 7 admirala su bili Jevreji koje je onda Hitler lično "arijanizirao", Goeringova desna ruka Feldmarschall Milch je bio 1/2 Jevrej, po ocu. Njegova majka je otišla kod vlasti i dala izjavu da njen jevrejski muž nije otac njeno 6 djece nego njen ujak koji je mrtav, i na osnovu te izjave Hitler ga je arijanizirao. Kasnije je taj lik osuđen u Nirnbergu na doživotnu robiju za ratne zločine.

Ante Bot

pre 9 godina

Ninberske zakone nisu uveli nacisti samoinicijativno, vec su se o njemu izjasnjavali svi Nemci na referendumu i glasali za sa preko 95%!!!!!
(sah 88, 8. oktobar 2016 18:41)

Inače sebe smatram za vrhunskog stručnjaka o Hitleru, nacistima, 3.Reichu itd. Pogledao sam gomilu dokumentaraca na tu temu i puno o tome čitao, i nisam nikad naletio na taj referendum.
Evo guglam "Nürnberg Gesetz Referendum" i "Nuremberg Laws Referendum" i ništa!
Otkud tebi taj podatak, daj link!

sah 88

pre 9 godina

Ove zakona su izglasali svi Nemci na referenduma sa preko 95% glasova za! Nisu ih uveli nscisti samoinicijativno i bez znanja naroda, mimo njihova volje, vec uz njihovu saglasnost i punu podrsku.

Ovca

pre 9 godina

Videla sam ovaj dokument, šemu originalnu u muzeju holokausta u Jerusalimu. Jezivo. Ironija je da su nakon ovoga i sami Jevreji počeli tako da priznaju i da na taj način "pune" državu Izrael ljudstvom.

Profesor Doktor

pre 9 godina

Malo ste potcijenili broj ljudi koji su pobijeni u Holokaustu.
Nije "nekoliko miliona" nego preko 11 miliona, od čega 6 miliona Jevreja i 3 miliona Rusa, i tu ne računam Ruse koji su poginuli u bitkama nego ruske zarobljenike koji su pobijeni u konclogorima.

lokal-patriota

pre 9 godina

kad sam video dokaze i emisiju na tv-u da je doziveo duboku i prirodnu smrt u argentini kao i da su sve njegove naucnike ameri doveli sebi, sve sam sigurniji da je drugi svetski bio namestaljka i da se neko samo igrao sa tudjim zivotima a on bio pion! u svemu tome smo mi (srbi/sloveni), jevreji i romi izvukli deblji kraj. zasto ... ne znam

sasa jokic

pre 9 godina

Kako je mogice da su Nemci orosli ovako "jeftino" za najveci genocid nakon onog genocida americkih indijanaca!?
Kako je moguce da je takvoj naciji, koja je izazvala dva svetska rata, dopusteno da se uzdinge do lidera Eveope!?
Treba pitati Britance, naravno.

sah 88

pre 9 godina

Ninberske zakone nisu uveli nacisti samoinicijativno, vec su se o njemu izjasnjavali svi Nemci na referendumu i glasali za sa preko 95%!!!!!

sah 88

pre 9 godina

Ninberske zakone nisu uveli nacisti samoinicijativno, vec su se o njemu izjasnjavali svi Nemci na referendumu i glasali za sa preko 95%!!!!!

sasa jokic

pre 9 godina

Kako je mogice da su Nemci orosli ovako "jeftino" za najveci genocid nakon onog genocida americkih indijanaca!?
Kako je moguce da je takvoj naciji, koja je izazvala dva svetska rata, dopusteno da se uzdinge do lidera Eveope!?
Treba pitati Britance, naravno.

dokle više

pre 9 godina

Jel mora baš svaki drugi dan nešto o Holokaustu? Hajde malo nešto i o stradanju drugih naroda... Jermena, recimo... Za šta je i prvobitno upotrebljen naziv holokaust, pa su ga posle prisvojili i napravili čak zaštićenu robnu marku od toga. A o stradanju Srba i ostalih od tih istih nacista? Ili od ustaša? Zar je samo stradanje Jevreja bitno za ceo svet? Ostali nisu ljudi na istom nivou? Po čemu se to onda razlikuje od nacističke ideologije?

sah 88

pre 9 godina

Ove zakona su izglasali svi Nemci na referenduma sa preko 95% glasova za! Nisu ih uveli nscisti samoinicijativno i bez znanja naroda, mimo njihova volje, vec uz njihovu saglasnost i punu podrsku.

рас

pre 9 godina

Књучно је ко је њега финансирао и довео на власт.Хенри Форд
и други крупни индустријалци,... су ипак само део приче.Иза
њега је стајала много већа "машинерија".Ко је спашавао
нацисте ,тај их је и створио.Хитлер је само њихова марионета.

Profesor istorije

pre 9 godina

Molio bih da pogledate, (ima verovatno i na Google) da nisu samo Nemci vrsili segregaciju i progon Jevreja. Strahovit progon doziveli su i u SSSR-u, za vreme Staljina, samo sto SSSR nije imao konc. logore u nemackom stilu, vec gulage po Sibiru.

lokal-patriota

pre 9 godina

kad sam video dokaze i emisiju na tv-u da je doziveo duboku i prirodnu smrt u argentini kao i da su sve njegove naucnike ameri doveli sebi, sve sam sigurniji da je drugi svetski bio namestaljka i da se neko samo igrao sa tudjim zivotima a on bio pion! u svemu tome smo mi (srbi/sloveni), jevreji i romi izvukli deblji kraj. zasto ... ne znam

neutralni felsh

pre 9 godina

Kako je mogice da su Nemci orosli ovako "jeftino" za najveci genocid nakon onog genocida americkih indijanaca!? 
Kako je moguce da je takvoj naciji, koja je izazvala dva svetska rata, dopusteno da se uzdinge do lidera Eveope!? 
Treba pitati Britance, naravno.
(sasa jokic, 08. oktobar 2016 19:12)


niko nemacku nije uzdigao do lidera evrope, nego sami nemci. kad ratuju - oni ratuju do poslednjeg. da, kad ubijaju, oni ubijaju do poslednjeg, a kad rade, oni rade i gledaju da zavrse posao. zato su velika nacija.
male nacije samo pricaju i kukaju, a slabo rade. prete svima okolo, a ne smeju da ratuju, pola ih dezertira. puna usta hrabrosti, a cim padne prvi tomahavk svi trk u podrum. posle punih 16 godina kukaju kao razmazeno derle.

Okolina bg-a

pre 9 godina

Moj pradeda je došao iz CG. Deda bio oženjen srpkinjom, keva mi je srpkinja. A meni psuju majku crnogorsku kad god mogu. Ne treba da idemo u Nemačku za na(R)cizam...

Ante Bot

pre 9 godina

Ninberske zakone nisu uveli nacisti samoinicijativno, vec su se o njemu izjasnjavali svi Nemci na referendumu i glasali za sa preko 95%!!!!!
(sah 88, 8. oktobar 2016 18:41)

Inače sebe smatram za vrhunskog stručnjaka o Hitleru, nacistima, 3.Reichu itd. Pogledao sam gomilu dokumentaraca na tu temu i puno o tome čitao, i nisam nikad naletio na taj referendum.
Evo guglam "Nürnberg Gesetz Referendum" i "Nuremberg Laws Referendum" i ništa!
Otkud tebi taj podatak, daj link!

12

pre 9 godina

~~~
Kako je mogice da su Nemci orosli ovako "jeftino" za najveci genocid nakon onog genocida americkih indijanaca!?
~~~


Zato sto su u to doba mnogi istrazivali tzv. "eugeniku", "nauku" o oblicima lubanja i slicna istrazivanja. Amerikanci su '20-ih godina imali zakon koji je nista drugo nego rasni zakon - prema kojem su se u USA mogli useljavati samo ljudi "nordijske rase".

Nisu Nijemci bili iznimka nego su otisli najdalje u svemu tome. Svi su imali "putra na glavi".

razuma bez

pre 9 godina

Књучно је ко је њега финансирао и довео на власт.Хенри Форд
и други крупни индустријалци,... су ипак само део приче.Иза
њега је стајала много већа "машинерија".Ко је спашавао
нацисте ,тај их је и створио.Хитлер је само њихова марионета.
(рас, 8. oktobar 2016 20:15) # Link komentara

Neverovatno je da neko ko je toliko upucen u "sve svetske tajne" i "zavere protivu vaskolikog srBstva i pravoslavlja" poput tebe, bude toliko nepismen...

sah 88

pre 9 godina

@Ante Bot mislim da sam taj podatak procitao u knjizi Marija H. Martinesa Rubija Adolf Hitler, ali moguce i nekoj drugoj jer o njima samo kuci imam 40-50 knjiga, a broja se ne zna koliko sam ih procitao ukupno.

Goran

pre 9 godina

"Ove zakona su izglasali svi Nemci na referenduma sa preko 95% glasova za! Nisu ih uveli nscisti samoinicijativno i bez znanja naroda, mimo njihova volje, vec uz njihovu saglasnost i punu podrsku.
(sah 88, 08. oktobar 2016 20:10)"

I Milosevica je narod izabrao, a imamo i svezije (vrlo sveze) primere kolektivnog ludila u nasem narodu.

John

pre 9 godina

(dokle više, 8. oktobar 2016 20:11)

1. Jevreji ne koriste naziv Holokaust, već to nazivaju "Šoa" (nesreća ili propast, na hebrejskom). Čak se može reći i da ne vole naziv "Holokaust" pa je glupo tvrditi "da su ga prisvojili i napravili robnu marku od njega" (ovo drugo je posebno bezobrazno - zamisli da ti neko kaže kako su Srbi od Jasenovca napravili robnu marku)
2. Najranija upotreba termina "Holokaust" u engleskom jeziku (engleski je izraz, svi ostali jezici su samo preuzeli) je još u XIX veku a i dan danas se koristi da označi i druge stvari a ne samo genocid nad Jevrejima (npr. "nuklearni holokaust")
A Čerčil je koristio naziv "Holokaust" da opiše genocid nad Jermenima.
3. Koren reči je grčki - "holos" i "kaustos" i označava prinošenje životinjske žrtve Bogu (ili Bogovima), s tim što se životinja spaljuje - jedan od razloga zašto Jevreji ne vole ovaj izraz (Ako treba da objašnjavam, onda stvarno...)

milan

pre 9 godina

@ForeverSRB ,daleko od toga da sam Hitlerov pristalica,ali je opsta zabluda da su svi Nemci tada bili plavi. Nacisti su plavu kosu i uopsteno nordijske karakteristike videli kao ideal, ne nesto sto nuzno svi moraju imati. Bilo kako bilo, jedni od najvecih zlocinaca 20. veka.

Meister Jakob

pre 9 godina

A jeste znali da su upravo njemački Jevreji prije Hitlera bili najveći njemački patriote pa čak i možda nacionalisti, 80% ni nisu bili Jevreji po vjeri, bili su kršćani, imali su samo jevrejsko porijeklo.
Vjerovali ili ne, čak 100000 Jevreja se je borilo u Hitlerovoj vojsci, bilo ih je čak i u SS-u, a pošto kao Jevreji nisu mogli u vojsku krivotvorili su dokemente.
Nakon tzv. Nirnberškog zakona kojim su bili definirani ne samo Arijevci i Jevreji, nego dvije dodatne kategorije, 1/2 Jevreji i 1/4 Jevreji, no oni su imali nešto bolji status od 100% Jevreja, njih nisu slali u konclogure i gasne komore.
A inače je među najvišim činovima bilo Jevreja, 22 generala i 7 admirala su bili Jevreji koje je onda Hitler lično "arijanizirao", Goeringova desna ruka Feldmarschall Milch je bio 1/2 Jevrej, po ocu. Njegova majka je otišla kod vlasti i dala izjavu da njen jevrejski muž nije otac njeno 6 djece nego njen ujak koji je mrtav, i na osnovu te izjave Hitler ga je arijanizirao. Kasnije je taj lik osuđen u Nirnbergu na doživotnu robiju za ratne zločine.

Hump Vegner

pre 9 godina

Sada zamislite nakon holokausta Jevreji idu u Bratstvo i jedinstvo sa Nemcima? To mogu samo Srbi, pa je i razumno ono divljanje nakon sto su drugi napustili Jugoslaviju. Opsednutost drugima i Jugoslovenski identitet su ucinili svoje.

Ovca

pre 9 godina

Videla sam ovaj dokument, šemu originalnu u muzeju holokausta u Jerusalimu. Jezivo. Ironija je da su nakon ovoga i sami Jevreji počeli tako da priznaju i da na taj način "pune" državu Izrael ljudstvom.

Profesor Doktor

pre 9 godina

Malo ste potcijenili broj ljudi koji su pobijeni u Holokaustu.
Nije "nekoliko miliona" nego preko 11 miliona, od čega 6 miliona Jevreja i 3 miliona Rusa, i tu ne računam Ruse koji su poginuli u bitkama nego ruske zarobljenike koji su pobijeni u konclogorima.

Antisha

pre 9 godina

Kako je mogice da su Nemci orosli ovako "jeftino" za najveci genocid nakon onog genocida americkih indijanaca!?
Kako je moguce da je takvoj naciji, koja je izazvala dva svetska rata, dopusteno da se uzdinge do lidera Eveope!?
Treba pitati Britance, naravno.
(sasa jokic, 8. oktobar 2016 19:12

Nego koga bi ti za lidera Europe da je sposobniji? Jugoslaviju mozda?! Ili da je cijela Europa bila kao Istocni Blok na krilima bratske Rusije, tocnije Sovjeta...
Ljudi manite se mitomanije, sve vas je manje tu s tendencijom opadanja pa ti vidi, kad se opet ponadate da je dosao trenutak propadanja mrskog zapada oni ce se snaci, a vi, gde cete vi, kako rece Voja Seselj.

srb

pre 9 godina

@sasa jokic nije britanski novac usao u nemacku nakon drugog sv rata nego americki...pokupili su sve njihove doktore, ucene ljude i svakoga ko moze da uradi nesto na prosperitetu zemlje a u samu nemacku upumpavali novac da bi ih podigli iz rusevina

rajvosa

pre 9 godina

Ah da,,, mogli ste napisati o stradanju Jermena kao sto je ovaj gospodin predlozio, ali npr i kako su Rusi pocistili sve sto im se naslo na putu kada su od Moskve dosli do Vladivostoka, pa nisu tu zivjeli samo skakavci.
Ili se mozda po nekim ovdje humanitet priznaje samo toboznjim saveznicima ili vjerskoj sabraci.

Dddd

pre 9 godina

"Ти си професор историје као што сам ја Мерилин Монро.
(А. Петров, 8. oktobar 2016 23:06)"

Sta je netacno rekao? Postojali su jevrejski odredi u komunistickoj partiji ("Евсекция") koji su bili zaduzeni za "unistenje tradicionalnog jevrejskog zivota". Sve znacajnije figure koje su imale jevrejsko poreklo su bile proterane, ubijene ili zatvorene do 1936 (kasnije i ubijene od strane NKVD do 1941). Komunisticka partija u SSSR je verovala u globalnu jevrejsku zaveru, a rec "cionizam" koristila da bi ugnjetavala i ubijala Jevreje.

Vidi "дело врачей" ili "zavera doktora" u kojoj Staljin optuzuje moskovske doktore pretezno jevrejskog porekla da planiraju da ubiju Sovjetske lidere.

Takodje "Proces s protistátním spikleneckým centrem Rudolfa Slánského" u Cehoslovackoj, 1953, gde je 11 Jevreja optuzeno da radi sa Titom u "cionisticko-trockijevoj zaveri".

Samo su nastavili vekovnu tradiciju u carskoj Rusiji.



Zasto je Holokaust izdvojen toliko? Zato sto su Jevreji bili manjina u Evropi, nisu imali nikakva sredstva da se odbrane, prava su im bila oduzeta u Nemackoj, a 55-78% Jevreja je ubijeno, sto je veci procenat od bilo koje druge populacije (Sovjetski Savez - 15% ako se ne varam).

sah 88

pre 9 godina

@Dddd pa oni su ostvarivali i vece rast od sto posto i to u vise navrata ( po 200,300% ) i to u samo nekoliko meseci od 1931 do januara 1933. Drugo pogledaj broj glasova 12.11.1933 u apsllutnom iznosu oko 38 000 000 sto je fascinantno. Trece da moze da se nacukavaju glasovi je bih svugde imao 1000+. Cetvrto dobijam + zato sto je sve lako proverljivo. Peto sah ime prezime nadimak, 88 godiste. Sesto mnogo sam knjiga procitao na ovu temu.

sah 88

pre 9 godina

Na nemackoj jeziku lako proverljivo na priznatim izborima koji su i danas priznati 12.11.1933 godine od upisanih 45 178 701 glasaca na izbore izaslo 43 053 473 glasaca. Od izaslih za Adolfa Hitlera i njegovu partiju NSDAP glasalo 39 655 244, 92.1% ( ja rekao 94% izvinjavam se ) osvojili 96% parlamenta!!!! Toliko o mojoj verodostojnosti!

stop licemerju

pre 9 godina

sah 88: sta mislis da je u srbiji bio isti referendum 1935 kako bi srbi glasali? jevreje su progonili u celoj evropi. tek u 20. veku zapadna evropa je prestala sa progonom(osim njemacke naravno). na istoku imate pogrom, masovno klanje milion jevreja u ruskoj imperiji, potom u sovjetskom savezu. u srbiji i jugi diskriminacija i napadi na jevreje bili su normalna stvar.

Cinjenice

pre 9 godina

"Ninberske zakone nisu uveli nacisti samoinicijativno, vec su se o njemu izjasnjavali svi Nemci na referendumu i glasali za sa preko 95%!!!!!"
Molim Vas da mi kazete odakle Vam ovakav podatak. Dakle da je uopste bilo refernduma, to su zakoni koji su usvojeni na nimberskom mitingu nacisticke partije,

@

pre 9 godina

@Profesor istorije
Profesore, a sta bi sa Spancima? Oni deportovali skoro sve Jevreje jos u 15 veku? Ostatak pokatolicili ili spalili na lomaci. A kasnije pobili one koji su se doseljavali? To ti ne smeta jel tako? U gulazima su radili zatvorenici, u konc. logorima su ljudi spaljivani. Razlika je ocigledna.

R

pre 9 godina

Progona Jevreja je bilo i pre Staljina u carskoj Rusiji i to u mnogo gorem obliku. Pored Nemacke u Madjarskoj i Hrvatskoj su se desile najgore stvari.

John

pre 9 godina

(sah 88, 8. oktobar 2016 18:41)
Preporučujem (+347)
Ne preporučujem (-25)

Poruka za ovih 347 - Da li ste svesni kome ste preporučili komentar?
Imate li predstavu šta "88" i "sah" znači?
Ako je nekome potrebno objašnjenje - evo:
sah nije šah, već je očigledno skraćenica od "Sieg Adolf Hitler" (Živeo AH)
88 - osmo slovo abecede je "H", dakle HH, što će reći - Hajl Hitler.

Dakle - preporučili ste komentar nekome ko se potpisuje kao neonacista. Plus što priča sa referendumom nema veze sa životom.

sah 88

pre 9 godina

Referendum 19.08.1934 gde je glavno tema kampanje bila ucvrstiti Hitlera na vlast da bi se sproveli Ninberski zakoni za 38 394 848, 89,93 ( ja opet mslko iz glave pogresio rekao 95%, izvinjavam se ). Glavna tema tog glasanja bili ovi zakoni i legitemitrt za njihovo sprovodjenje, zato dati Hitleru ogromna ovlascenja i spijiti funkcije predsednika i premijera u jednu koju ce obavljati Firer. Citirao engleske i ruske istoricare! KAZA SE IZVINI BIO SI U PRAVU!!!!

dragan

pre 9 godina

Slično zakonu tkzv republike Srbije jedino je umesto Rajha i Nemačke stavljena Srbija.O pogromu je donet plan još 1936 g i trebalo je biti u tri faze (izvor Histori).Nigde se ne spominju sloveni i ostale nacije.Zar bi SSSR sa njima sarađivao da su spominjali slovene.

Mali od Bg

pre 9 godina

Samo su grupa ljudi ili nekad tek jedan covek odgovorni za to, a ostali slepo prate, bez pogovora. To se u psihologiji cini mi se zove "opravdan zlocin". Prouci malo ovo, dosta toga bude jasnije, cak i u samoj politici i kad nema zlocina poput ovog. Pozz

Voodoo

pre 9 godina

niko nemacku nije uzdigao do lidera evrope, nego sami nemci. kad ratuju - oni ratuju do poslednjeg. da, kad ubijaju, oni ubijaju do poslednjeg, a kad rade, oni rade i gledaju da zavrse posao. zato su velika nacija.
male nacije samo pricaju i kukaju, a slabo rade. prete svima okolo, a ne smeju da ratuju, pola ih dezertira. puna usta hrabrosti, a cim padne prvi tomahavk svi trk u podrum. posle punih 16 godina kukaju kao razmazeno derle.
(neutralni felsh, 08. oktobar 2016 20:47)
Obozavam ove ljude koji su nesto fascinirani Nemcima, i pravdaju ih vise nego oni sami sebe. Odavno kod nas postoji ono u narodu, kako su Nemci posebno vredni, disciplinovani i slicno, cak su i izreke neke nastale. Medjutim da se ne salimo, cifre koje su upumpavane u zapadnu Nemacku su javne, radi se o milijardama, istocna iako siromasnija takodje je dobijala tonu novca. Razlog, neki su napisali dosta razloga, a jedan izostavljen po meni je da je kraj drugog svetskog rata zapravo pocetak Sad-Rusija, tj Kapitalizam-Komunizam sukoba. Nemacka je Amerima bila nacin da pokazu kako je kapitalizam mnogo bolji sistem i pokusaj uticaja na ostale zemlje Evrope, Berlinski zid je bio granica uticaja Komunizma u Evropi i Ameri i Englezi i Francuzi su ulagali milijarde u ekonomiju zap. Nemacke da se ta granica ne pomeri. Nije bila bitna kazna za Nemacku zbog genocida, nije im bilo bitno kako sve to izgleda, samo je bili bitno da ojacu sebe i tamo i da se njihova ekonomija siri i na istok.

Dddd

pre 9 godina

(John, 9. oktobar 2016 14:56)

Poslao sam 4 komentara o ovome, jedan su mi objavili. Nisam znao to za SAH, ali sam znao za broj "88"... Postoji komentar o tome dole moj.

Elem, on je prekjuce rekao da je Hitler dobio 94% na izborima (ne pricam o referendumu), sto je netacno. Hitler je dobio 33% i tada je prakticno dobio vlast (na zadnjim izborima je imao 44%).

Ddddd

pre 9 godina

Provalio sam kako ima toliko plusica. Decko manipulise odnosom preporuka. Stvarno jadno.

Za njega su izbori kada jedna jedina stranka izadje na izbore i dobije preko 100% glasova vise nego na izborima odrzanih pre 6 meseci.

"Der Hungerplan", "Generalplan Ost", pocni da trazis to.

Јабучило

pre 9 godina

"U skladu s time, pojedini protestantski i rimokatolički sveštenici bili proglašeni Jevrejima samo zato što su to bili njihovi preci."

Значи, само због тога што су моје 3 или 4 бабе/деде црнци, и мене ће прогласити црнцем? Заиста необично.

Dddd

pre 9 godina

(Cinjenice, 9. oktobar 2016 01:55)

Pogledaj mu ime. Sada uzmi ta dva broja sa koja se potpisuje i potrazi ih na Google-u. Videces njihovo znacenje...

Јабучило

pre 9 godina

У вези са Совјетима: Вође октобарске револуције су у великом броју били Јевреји (у значајно већој пропорцији него што је био удео Јевреја у становништву). Комунизам је, ако тако може да се каже, "световни јудаизам". Лењин, и сам јеврејског порекла, је још пре смрти упозоравао на Стаљина, али је овај ипак доспео на власт. Стаљин, иако један од најснажнијих светских вођа, имао је елементе параноје у понашању, а био је антисемита. Такође, похађао је и језуитску школу. Када се томе дода антисемитизам, посебно јак у Украјини, и далеко од непознатог у Русији, многе ствари постају очигледније и јасније. Али, ни царска Русија ни СССР нису спроводили систематско уништење Јевреја на начин на који су то радили нацисти. Зато те ствари нису исте и не смеју се изједначавати.

А. Петров

pre 9 godina

@ (Profesor istorije, 08. oktobar 2016 20:09)
Ти си професор историје као што сам ја Мерилин Монро.

X=iks

pre 9 godina

Medjutim da se ne salimo, cifre koje su upumpavane u zapadnu Nemacku su javne, radi se o milijardama, istocna iako siromasnija takodje je dobijala tonu novca. Razlog, neki su napisali dosta razloga, a jedan izostavljen po meni je da je kraj drugog svetskog rata zapravo pocetak Sad-Rusija, tj Kapitalizam-Komunizam sukoba. Nemacka je Amerima bila nacin da pokazu kako je kapitalizam mnogo bolji sistem i pokusaj uticaja na ostale zemlje Evrope, Berlinski zid je bio granica uticaja Komunizma u Evropi i Ameri i Englezi i Francuzi su ulagali milijarde u ekonomiju zap. Nemacke da se ta granica ne pomeri. etc. (Voodoo, 9. oktobar 2016 12:47)

Da, da, da... samo si zaboravio jos jednu stvar da pomenes. Postojala je jos jedna drzava u koju je, iz slicnih razloga, dugo bilo upumpavano isto toliko. Cik pogodi koja! Plus, ta drzava, ne samo da nije placala ratne reparacije, nego ih je dobijala. Ishod? Eno, cabar se jos pusi.

Dddd

pre 9 godina

"У вези са Совјетима: Вође октобарске револуције су у великом броју били Јевреји (у значајно већој пропорцији него што је био удео Јевреја у становништву)."

Ovo je netacno. Jevreja je bilo 1.6% u komunistickoj partiji, a bili su u poziciji vlasti u 6% (Центральный исполнительный комитет СССР, Центральный комитет КПСС, Совет народных комиссаров РСФСР), a kao sto sam rekao, znacajnije figure jevrejskog porekla su do 1936 bile u zatvoru ili proterane u skoro svim sferama. Menjsevici su bili ti koji su bili pretezno Jevreji, ali ta frakcija je izgubila borbu za vlast sa boljsevicima pre revolucije.

"Комунизам је, ако тако може да се каже, "световни јудаизам"."

I dan danas postoji hriscanski komunizam, a sam komunizam je bio evolucija (francuskog) hriscanskog socijalizma.

"Лењин, и сам јеврејског порекла, је још пре смрти упозоравао на Стаљина, али је овај ипак доспео на власт."

Lenjin je imao dedu koji je bio Jevrejin, ali koji se preobratio u hriscanstvo. Znaci ni po jevrejskoj tradiciji (po majcinoj liniji), ali ni po ovim zakonima on ne bi bio Jevrejin (mada oni nisu primenjivani istocno od Rusije).

"Такође, похађао је и језуитску школу."

Netacno. Pohadjao je pravoslavnu skolu na ruskom jeziku (Тбилисская духовная семинария) koja je bila ogranak Ruske pravoslavne crkve i bio seminarista, kao i mnogo drugi komunisti u to doba (Dostojevski pise vise o njima).

lokal-patriota

pre 9 godina

kad sam video dokaze i emisiju na tv-u da je doziveo duboku i prirodnu smrt u argentini kao i da su sve njegove naucnike ameri doveli sebi, sve sam sigurniji da je drugi svetski bio namestaljka i da se neko samo igrao sa tudjim zivotima a on bio pion! u svemu tome smo mi (srbi/sloveni), jevreji i romi izvukli deblji kraj. zasto ... ne znam

sasa jokic

pre 9 godina

Kako je mogice da su Nemci orosli ovako "jeftino" za najveci genocid nakon onog genocida americkih indijanaca!?
Kako je moguce da je takvoj naciji, koja je izazvala dva svetska rata, dopusteno da se uzdinge do lidera Eveope!?
Treba pitati Britance, naravno.

dokle više

pre 9 godina

Jel mora baš svaki drugi dan nešto o Holokaustu? Hajde malo nešto i o stradanju drugih naroda... Jermena, recimo... Za šta je i prvobitno upotrebljen naziv holokaust, pa su ga posle prisvojili i napravili čak zaštićenu robnu marku od toga. A o stradanju Srba i ostalih od tih istih nacista? Ili od ustaša? Zar je samo stradanje Jevreja bitno za ceo svet? Ostali nisu ljudi na istom nivou? Po čemu se to onda razlikuje od nacističke ideologije?

Profesor istorije

pre 9 godina

Molio bih da pogledate, (ima verovatno i na Google) da nisu samo Nemci vrsili segregaciju i progon Jevreja. Strahovit progon doziveli su i u SSSR-u, za vreme Staljina, samo sto SSSR nije imao konc. logore u nemackom stilu, vec gulage po Sibiru.

рас

pre 9 godina

Књучно је ко је њега финансирао и довео на власт.Хенри Форд
и други крупни индустријалци,... су ипак само део приче.Иза
њега је стајала много већа "машинерија".Ко је спашавао
нацисте ,тај их је и створио.Хитлер је само њихова марионета.

sah 88

pre 9 godina

Ninberske zakone nisu uveli nacisti samoinicijativno, vec su se o njemu izjasnjavali svi Nemci na referendumu i glasali za sa preko 95%!!!!!

sah 88

pre 9 godina

Ove zakona su izglasali svi Nemci na referenduma sa preko 95% glasova za! Nisu ih uveli nscisti samoinicijativno i bez znanja naroda, mimo njihova volje, vec uz njihovu saglasnost i punu podrsku.

Cinjenice

pre 9 godina

"Ninberske zakone nisu uveli nacisti samoinicijativno, vec su se o njemu izjasnjavali svi Nemci na referendumu i glasali za sa preko 95%!!!!!"
Molim Vas da mi kazete odakle Vam ovakav podatak. Dakle da je uopste bilo refernduma, to su zakoni koji su usvojeni na nimberskom mitingu nacisticke partije,

Dddd

pre 9 godina

(Cinjenice, 9. oktobar 2016 01:55)

Pogledaj mu ime. Sada uzmi ta dva broja sa koja se potpisuje i potrazi ih na Google-u. Videces njihovo znacenje...

neutralni felsh

pre 9 godina

Kako je mogice da su Nemci orosli ovako "jeftino" za najveci genocid nakon onog genocida americkih indijanaca!? 
Kako je moguce da je takvoj naciji, koja je izazvala dva svetska rata, dopusteno da se uzdinge do lidera Eveope!? 
Treba pitati Britance, naravno.
(sasa jokic, 08. oktobar 2016 19:12)


niko nemacku nije uzdigao do lidera evrope, nego sami nemci. kad ratuju - oni ratuju do poslednjeg. da, kad ubijaju, oni ubijaju do poslednjeg, a kad rade, oni rade i gledaju da zavrse posao. zato su velika nacija.
male nacije samo pricaju i kukaju, a slabo rade. prete svima okolo, a ne smeju da ratuju, pola ih dezertira. puna usta hrabrosti, a cim padne prvi tomahavk svi trk u podrum. posle punih 16 godina kukaju kao razmazeno derle.

dragan

pre 9 godina

Slično zakonu tkzv republike Srbije jedino je umesto Rajha i Nemačke stavljena Srbija.O pogromu je donet plan još 1936 g i trebalo je biti u tri faze (izvor Histori).Nigde se ne spominju sloveni i ostale nacije.Zar bi SSSR sa njima sarađivao da su spominjali slovene.

razuma bez

pre 9 godina

Књучно је ко је њега финансирао и довео на власт.Хенри Форд
и други крупни индустријалци,... су ипак само део приче.Иза
њега је стајала много већа "машинерија".Ко је спашавао
нацисте ,тај их је и створио.Хитлер је само њихова марионета.
(рас, 8. oktobar 2016 20:15) # Link komentara

Neverovatno je da neko ko je toliko upucen u "sve svetske tajne" i "zavere protivu vaskolikog srBstva i pravoslavlja" poput tebe, bude toliko nepismen...

А. Петров

pre 9 godina

@ (Profesor istorije, 08. oktobar 2016 20:09)
Ти си професор историје као што сам ја Мерилин Монро.

John

pre 9 godina

(sah 88, 8. oktobar 2016 18:41)
Preporučujem (+347)
Ne preporučujem (-25)

Poruka za ovih 347 - Da li ste svesni kome ste preporučili komentar?
Imate li predstavu šta "88" i "sah" znači?
Ako je nekome potrebno objašnjenje - evo:
sah nije šah, već je očigledno skraćenica od "Sieg Adolf Hitler" (Živeo AH)
88 - osmo slovo abecede je "H", dakle HH, što će reći - Hajl Hitler.

Dakle - preporučili ste komentar nekome ko se potpisuje kao neonacista. Plus što priča sa referendumom nema veze sa životom.

Dddd

pre 9 godina

(John, 9. oktobar 2016 14:56)

Poslao sam 4 komentara o ovome, jedan su mi objavili. Nisam znao to za SAH, ali sam znao za broj "88"... Postoji komentar o tome dole moj.

Elem, on je prekjuce rekao da je Hitler dobio 94% na izborima (ne pricam o referendumu), sto je netacno. Hitler je dobio 33% i tada je prakticno dobio vlast (na zadnjim izborima je imao 44%).

Ddddd

pre 9 godina

Provalio sam kako ima toliko plusica. Decko manipulise odnosom preporuka. Stvarno jadno.

Za njega su izbori kada jedna jedina stranka izadje na izbore i dobije preko 100% glasova vise nego na izborima odrzanih pre 6 meseci.

"Der Hungerplan", "Generalplan Ost", pocni da trazis to.

Meister Jakob

pre 9 godina

A jeste znali da su upravo njemački Jevreji prije Hitlera bili najveći njemački patriote pa čak i možda nacionalisti, 80% ni nisu bili Jevreji po vjeri, bili su kršćani, imali su samo jevrejsko porijeklo.
Vjerovali ili ne, čak 100000 Jevreja se je borilo u Hitlerovoj vojsci, bilo ih je čak i u SS-u, a pošto kao Jevreji nisu mogli u vojsku krivotvorili su dokemente.
Nakon tzv. Nirnberškog zakona kojim su bili definirani ne samo Arijevci i Jevreji, nego dvije dodatne kategorije, 1/2 Jevreji i 1/4 Jevreji, no oni su imali nešto bolji status od 100% Jevreja, njih nisu slali u konclogure i gasne komore.
A inače je među najvišim činovima bilo Jevreja, 22 generala i 7 admirala su bili Jevreji koje je onda Hitler lično "arijanizirao", Goeringova desna ruka Feldmarschall Milch je bio 1/2 Jevrej, po ocu. Njegova majka je otišla kod vlasti i dala izjavu da njen jevrejski muž nije otac njeno 6 djece nego njen ujak koji je mrtav, i na osnovu te izjave Hitler ga je arijanizirao. Kasnije je taj lik osuđen u Nirnbergu na doživotnu robiju za ratne zločine.

Јабучило

pre 9 godina

"U skladu s time, pojedini protestantski i rimokatolički sveštenici bili proglašeni Jevrejima samo zato što su to bili njihovi preci."

Значи, само због тога што су моје 3 или 4 бабе/деде црнци, и мене ће прогласити црнцем? Заиста необично.

Јабучило

pre 9 godina

У вези са Совјетима: Вође октобарске револуције су у великом броју били Јевреји (у значајно већој пропорцији него што је био удео Јевреја у становништву). Комунизам је, ако тако може да се каже, "световни јудаизам". Лењин, и сам јеврејског порекла, је још пре смрти упозоравао на Стаљина, али је овај ипак доспео на власт. Стаљин, иако један од најснажнијих светских вођа, имао је елементе параноје у понашању, а био је антисемита. Такође, похађао је и језуитску школу. Када се томе дода антисемитизам, посебно јак у Украјини, и далеко од непознатог у Русији, многе ствари постају очигледније и јасније. Али, ни царска Русија ни СССР нису спроводили систематско уништење Јевреја на начин на који су то радили нацисти. Зато те ствари нису исте и не смеју се изједначавати.

Okolina bg-a

pre 9 godina

Moj pradeda je došao iz CG. Deda bio oženjen srpkinjom, keva mi je srpkinja. A meni psuju majku crnogorsku kad god mogu. Ne treba da idemo u Nemačku za na(R)cizam...

Hump Vegner

pre 9 godina

Sada zamislite nakon holokausta Jevreji idu u Bratstvo i jedinstvo sa Nemcima? To mogu samo Srbi, pa je i razumno ono divljanje nakon sto su drugi napustili Jugoslaviju. Opsednutost drugima i Jugoslovenski identitet su ucinili svoje.

@

pre 9 godina

@Profesor istorije
Profesore, a sta bi sa Spancima? Oni deportovali skoro sve Jevreje jos u 15 veku? Ostatak pokatolicili ili spalili na lomaci. A kasnije pobili one koji su se doseljavali? To ti ne smeta jel tako? U gulazima su radili zatvorenici, u konc. logorima su ljudi spaljivani. Razlika je ocigledna.

Voodoo

pre 9 godina

niko nemacku nije uzdigao do lidera evrope, nego sami nemci. kad ratuju - oni ratuju do poslednjeg. da, kad ubijaju, oni ubijaju do poslednjeg, a kad rade, oni rade i gledaju da zavrse posao. zato su velika nacija.
male nacije samo pricaju i kukaju, a slabo rade. prete svima okolo, a ne smeju da ratuju, pola ih dezertira. puna usta hrabrosti, a cim padne prvi tomahavk svi trk u podrum. posle punih 16 godina kukaju kao razmazeno derle.
(neutralni felsh, 08. oktobar 2016 20:47)
Obozavam ove ljude koji su nesto fascinirani Nemcima, i pravdaju ih vise nego oni sami sebe. Odavno kod nas postoji ono u narodu, kako su Nemci posebno vredni, disciplinovani i slicno, cak su i izreke neke nastale. Medjutim da se ne salimo, cifre koje su upumpavane u zapadnu Nemacku su javne, radi se o milijardama, istocna iako siromasnija takodje je dobijala tonu novca. Razlog, neki su napisali dosta razloga, a jedan izostavljen po meni je da je kraj drugog svetskog rata zapravo pocetak Sad-Rusija, tj Kapitalizam-Komunizam sukoba. Nemacka je Amerima bila nacin da pokazu kako je kapitalizam mnogo bolji sistem i pokusaj uticaja na ostale zemlje Evrope, Berlinski zid je bio granica uticaja Komunizma u Evropi i Ameri i Englezi i Francuzi su ulagali milijarde u ekonomiju zap. Nemacke da se ta granica ne pomeri. Nije bila bitna kazna za Nemacku zbog genocida, nije im bilo bitno kako sve to izgleda, samo je bili bitno da ojacu sebe i tamo i da se njihova ekonomija siri i na istok.

sah 88

pre 9 godina

@Dddd pa oni su ostvarivali i vece rast od sto posto i to u vise navrata ( po 200,300% ) i to u samo nekoliko meseci od 1931 do januara 1933. Drugo pogledaj broj glasova 12.11.1933 u apsllutnom iznosu oko 38 000 000 sto je fascinantno. Trece da moze da se nacukavaju glasovi je bih svugde imao 1000+. Cetvrto dobijam + zato sto je sve lako proverljivo. Peto sah ime prezime nadimak, 88 godiste. Sesto mnogo sam knjiga procitao na ovu temu.

sah 88

pre 9 godina

Na nemackoj jeziku lako proverljivo na priznatim izborima koji su i danas priznati 12.11.1933 godine od upisanih 45 178 701 glasaca na izbore izaslo 43 053 473 glasaca. Od izaslih za Adolfa Hitlera i njegovu partiju NSDAP glasalo 39 655 244, 92.1% ( ja rekao 94% izvinjavam se ) osvojili 96% parlamenta!!!! Toliko o mojoj verodostojnosti!

sah 88

pre 9 godina

Referendum 19.08.1934 gde je glavno tema kampanje bila ucvrstiti Hitlera na vlast da bi se sproveli Ninberski zakoni za 38 394 848, 89,93 ( ja opet mslko iz glave pogresio rekao 95%, izvinjavam se ). Glavna tema tog glasanja bili ovi zakoni i legitemitrt za njihovo sprovodjenje, zato dati Hitleru ogromna ovlascenja i spijiti funkcije predsednika i premijera u jednu koju ce obavljati Firer. Citirao engleske i ruske istoricare! KAZA SE IZVINI BIO SI U PRAVU!!!!

Profesor Doktor

pre 9 godina

Malo ste potcijenili broj ljudi koji su pobijeni u Holokaustu.
Nije "nekoliko miliona" nego preko 11 miliona, od čega 6 miliona Jevreja i 3 miliona Rusa, i tu ne računam Ruse koji su poginuli u bitkama nego ruske zarobljenike koji su pobijeni u konclogorima.

Antisha

pre 9 godina

Kako je mogice da su Nemci orosli ovako "jeftino" za najveci genocid nakon onog genocida americkih indijanaca!?
Kako je moguce da je takvoj naciji, koja je izazvala dva svetska rata, dopusteno da se uzdinge do lidera Eveope!?
Treba pitati Britance, naravno.
(sasa jokic, 8. oktobar 2016 19:12

Nego koga bi ti za lidera Europe da je sposobniji? Jugoslaviju mozda?! Ili da je cijela Europa bila kao Istocni Blok na krilima bratske Rusije, tocnije Sovjeta...
Ljudi manite se mitomanije, sve vas je manje tu s tendencijom opadanja pa ti vidi, kad se opet ponadate da je dosao trenutak propadanja mrskog zapada oni ce se snaci, a vi, gde cete vi, kako rece Voja Seselj.

X=iks

pre 9 godina

Medjutim da se ne salimo, cifre koje su upumpavane u zapadnu Nemacku su javne, radi se o milijardama, istocna iako siromasnija takodje je dobijala tonu novca. Razlog, neki su napisali dosta razloga, a jedan izostavljen po meni je da je kraj drugog svetskog rata zapravo pocetak Sad-Rusija, tj Kapitalizam-Komunizam sukoba. Nemacka je Amerima bila nacin da pokazu kako je kapitalizam mnogo bolji sistem i pokusaj uticaja na ostale zemlje Evrope, Berlinski zid je bio granica uticaja Komunizma u Evropi i Ameri i Englezi i Francuzi su ulagali milijarde u ekonomiju zap. Nemacke da se ta granica ne pomeri. etc. (Voodoo, 9. oktobar 2016 12:47)

Da, da, da... samo si zaboravio jos jednu stvar da pomenes. Postojala je jos jedna drzava u koju je, iz slicnih razloga, dugo bilo upumpavano isto toliko. Cik pogodi koja! Plus, ta drzava, ne samo da nije placala ratne reparacije, nego ih je dobijala. Ishod? Eno, cabar se jos pusi.

srb

pre 9 godina

@sasa jokic nije britanski novac usao u nemacku nakon drugog sv rata nego americki...pokupili su sve njihove doktore, ucene ljude i svakoga ko moze da uradi nesto na prosperitetu zemlje a u samu nemacku upumpavali novac da bi ih podigli iz rusevina

Goran

pre 9 godina

"Ove zakona su izglasali svi Nemci na referenduma sa preko 95% glasova za! Nisu ih uveli nscisti samoinicijativno i bez znanja naroda, mimo njihova volje, vec uz njihovu saglasnost i punu podrsku.
(sah 88, 08. oktobar 2016 20:10)"

I Milosevica je narod izabrao, a imamo i svezije (vrlo sveze) primere kolektivnog ludila u nasem narodu.

Ante Bot

pre 9 godina

Ninberske zakone nisu uveli nacisti samoinicijativno, vec su se o njemu izjasnjavali svi Nemci na referendumu i glasali za sa preko 95%!!!!!
(sah 88, 8. oktobar 2016 18:41)

Inače sebe smatram za vrhunskog stručnjaka o Hitleru, nacistima, 3.Reichu itd. Pogledao sam gomilu dokumentaraca na tu temu i puno o tome čitao, i nisam nikad naletio na taj referendum.
Evo guglam "Nürnberg Gesetz Referendum" i "Nuremberg Laws Referendum" i ništa!
Otkud tebi taj podatak, daj link!

12

pre 9 godina

~~~
Kako je mogice da su Nemci orosli ovako "jeftino" za najveci genocid nakon onog genocida americkih indijanaca!?
~~~


Zato sto su u to doba mnogi istrazivali tzv. "eugeniku", "nauku" o oblicima lubanja i slicna istrazivanja. Amerikanci su '20-ih godina imali zakon koji je nista drugo nego rasni zakon - prema kojem su se u USA mogli useljavati samo ljudi "nordijske rase".

Nisu Nijemci bili iznimka nego su otisli najdalje u svemu tome. Svi su imali "putra na glavi".

Mali od Bg

pre 9 godina

Samo su grupa ljudi ili nekad tek jedan covek odgovorni za to, a ostali slepo prate, bez pogovora. To se u psihologiji cini mi se zove "opravdan zlocin". Prouci malo ovo, dosta toga bude jasnije, cak i u samoj politici i kad nema zlocina poput ovog. Pozz

stop licemerju

pre 9 godina

sah 88: sta mislis da je u srbiji bio isti referendum 1935 kako bi srbi glasali? jevreje su progonili u celoj evropi. tek u 20. veku zapadna evropa je prestala sa progonom(osim njemacke naravno). na istoku imate pogrom, masovno klanje milion jevreja u ruskoj imperiji, potom u sovjetskom savezu. u srbiji i jugi diskriminacija i napadi na jevreje bili su normalna stvar.

rajvosa

pre 9 godina

Ah da,,, mogli ste napisati o stradanju Jermena kao sto je ovaj gospodin predlozio, ali npr i kako su Rusi pocistili sve sto im se naslo na putu kada su od Moskve dosli do Vladivostoka, pa nisu tu zivjeli samo skakavci.
Ili se mozda po nekim ovdje humanitet priznaje samo toboznjim saveznicima ili vjerskoj sabraci.

sah 88

pre 9 godina

@Ante Bot mislim da sam taj podatak procitao u knjizi Marija H. Martinesa Rubija Adolf Hitler, ali moguce i nekoj drugoj jer o njima samo kuci imam 40-50 knjiga, a broja se ne zna koliko sam ih procitao ukupno.

Ovca

pre 9 godina

Videla sam ovaj dokument, šemu originalnu u muzeju holokausta u Jerusalimu. Jezivo. Ironija je da su nakon ovoga i sami Jevreji počeli tako da priznaju i da na taj način "pune" državu Izrael ljudstvom.

milan

pre 9 godina

@ForeverSRB ,daleko od toga da sam Hitlerov pristalica,ali je opsta zabluda da su svi Nemci tada bili plavi. Nacisti su plavu kosu i uopsteno nordijske karakteristike videli kao ideal, ne nesto sto nuzno svi moraju imati. Bilo kako bilo, jedni od najvecih zlocinaca 20. veka.

John

pre 9 godina

(dokle više, 8. oktobar 2016 20:11)

1. Jevreji ne koriste naziv Holokaust, već to nazivaju "Šoa" (nesreća ili propast, na hebrejskom). Čak se može reći i da ne vole naziv "Holokaust" pa je glupo tvrditi "da su ga prisvojili i napravili robnu marku od njega" (ovo drugo je posebno bezobrazno - zamisli da ti neko kaže kako su Srbi od Jasenovca napravili robnu marku)
2. Najranija upotreba termina "Holokaust" u engleskom jeziku (engleski je izraz, svi ostali jezici su samo preuzeli) je još u XIX veku a i dan danas se koristi da označi i druge stvari a ne samo genocid nad Jevrejima (npr. "nuklearni holokaust")
A Čerčil je koristio naziv "Holokaust" da opiše genocid nad Jermenima.
3. Koren reči je grčki - "holos" i "kaustos" i označava prinošenje životinjske žrtve Bogu (ili Bogovima), s tim što se životinja spaljuje - jedan od razloga zašto Jevreji ne vole ovaj izraz (Ako treba da objašnjavam, onda stvarno...)

Dddd

pre 9 godina

"Ти си професор историје као што сам ја Мерилин Монро.
(А. Петров, 8. oktobar 2016 23:06)"

Sta je netacno rekao? Postojali su jevrejski odredi u komunistickoj partiji ("Евсекция") koji su bili zaduzeni za "unistenje tradicionalnog jevrejskog zivota". Sve znacajnije figure koje su imale jevrejsko poreklo su bile proterane, ubijene ili zatvorene do 1936 (kasnije i ubijene od strane NKVD do 1941). Komunisticka partija u SSSR je verovala u globalnu jevrejsku zaveru, a rec "cionizam" koristila da bi ugnjetavala i ubijala Jevreje.

Vidi "дело врачей" ili "zavera doktora" u kojoj Staljin optuzuje moskovske doktore pretezno jevrejskog porekla da planiraju da ubiju Sovjetske lidere.

Takodje "Proces s protistátním spikleneckým centrem Rudolfa Slánského" u Cehoslovackoj, 1953, gde je 11 Jevreja optuzeno da radi sa Titom u "cionisticko-trockijevoj zaveri".

Samo su nastavili vekovnu tradiciju u carskoj Rusiji.



Zasto je Holokaust izdvojen toliko? Zato sto su Jevreji bili manjina u Evropi, nisu imali nikakva sredstva da se odbrane, prava su im bila oduzeta u Nemackoj, a 55-78% Jevreja je ubijeno, sto je veci procenat od bilo koje druge populacije (Sovjetski Savez - 15% ako se ne varam).

Dddd

pre 9 godina

"У вези са Совјетима: Вође октобарске револуције су у великом броју били Јевреји (у значајно већој пропорцији него што је био удео Јевреја у становништву)."

Ovo je netacno. Jevreja je bilo 1.6% u komunistickoj partiji, a bili su u poziciji vlasti u 6% (Центральный исполнительный комитет СССР, Центральный комитет КПСС, Совет народных комиссаров РСФСР), a kao sto sam rekao, znacajnije figure jevrejskog porekla su do 1936 bile u zatvoru ili proterane u skoro svim sferama. Menjsevici su bili ti koji su bili pretezno Jevreji, ali ta frakcija je izgubila borbu za vlast sa boljsevicima pre revolucije.

"Комунизам је, ако тако може да се каже, "световни јудаизам"."

I dan danas postoji hriscanski komunizam, a sam komunizam je bio evolucija (francuskog) hriscanskog socijalizma.

"Лењин, и сам јеврејског порекла, је још пре смрти упозоравао на Стаљина, али је овај ипак доспео на власт."

Lenjin je imao dedu koji je bio Jevrejin, ali koji se preobratio u hriscanstvo. Znaci ni po jevrejskoj tradiciji (po majcinoj liniji), ali ni po ovim zakonima on ne bi bio Jevrejin (mada oni nisu primenjivani istocno od Rusije).

"Такође, похађао је и језуитску школу."

Netacno. Pohadjao je pravoslavnu skolu na ruskom jeziku (Тбилисская духовная семинария) koja je bila ogranak Ruske pravoslavne crkve i bio seminarista, kao i mnogo drugi komunisti u to doba (Dostojevski pise vise o njima).

R

pre 9 godina

Progona Jevreja je bilo i pre Staljina u carskoj Rusiji i to u mnogo gorem obliku. Pored Nemacke u Madjarskoj i Hrvatskoj su se desile najgore stvari.