Nedelja, 15.12.2013.

Barselona - Pariz za samo šest sati

Nakon nekoliko meseci odlaganja, otvorena je prva direktna linija brze železnice koja povezuje Barselonu i Pariz, prenose francuski mediji.

Barselona - Pariz za samo šest sati IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 10 godina

Evo raspada se EU, Katalonija se otcepljuje, policija prebija gladne Spance i Francuze kojinemaju leba da jedu, a kamoli da putuju. Truli zapad.
(Rusofilicar, 15. decembar 2013 20:05)

A pruge u Rumuniji, Bugarskoj, Grčkoj, Portugalu, pa i Itaiji nekako zaboravljaš (jesu na višem nivou od naših, ali njih zemlje EU nisu bombardovale i držale pod sankcijama, npr ...)

pre 10 godina

Voz je za krace destinacije ok. Ali za one od 500km i dalje, avion je bolji izbor.
A karta za Marselj iz Pariza moze da bude 105eura ali u Marselj ne bih isao da me neko moli. Tamo cete pokrasti za najmanje 5 puta vise od toga. A u sigurnost Spanske i Francuske zeleznice i nisam bas najsigurniji.

pre 10 godina

Prosli vikend sam isao na liniji Pariz-Rotterdam.Dva sata i 25 minuta.Posto sam isao u Hag taksi me je kostao 20 evra. Da sam isao avionom putovanje duplo i vise nego duplo.Treba dva sata pre poletanja. Amstedma_Pariz ili Rotterdam- Pariz 45 minuta pa izlazak iz aviona pa voz ili taxi od CDG do Garre de Lion. Voz polako preuzima primat nad avionom.U vozu kao u avinu.Udobna sedista,sva moguca stampa,posluzenje.A mi se jos vozimo i prljavim vagonima gde duva na sve strane i to 40 na sat.Eeej Srbijo

Peki

Od Berlina do Hamburga ima malo vise nego od od Beograda do Nisa (300 km). Ako se putuje ICE vozom (koji je sporiji od ovog francuskog TGV), put traje sat i po. Od centra grada do centra grada. Dovoljno je doci na stanicu par minuta pred polazak, ne kao na aerodromu 90 minuta ranije. Povratna karta, ako se kupi barem dve nedelje ranije, moze da se nadje za manje od 50 evra (ako se kupuje direktno pred put, kosta i do 120). Milina od putovanja. Sad zamislite to u Srbiji, udjes u voz, procitas novine, popijes kafu i vec si u Nisu. Ponavljam, to je izvodljivo i tehnologijom manje naprednom od ovih metak vozova. Nismo ni svesni koja smo rupcaga od zemlje.

pre 10 godina

"Karta za put od Barselone do Pariza (u jednom pravcu) može se naći već za 59 evra"

Kod nase smrdljive zeleznice karta Beograd-Bec kosta toliko, a putovanje traje skromnih 12 sati

pre 10 godina

Ja sam leteo pre 2 nedelje od frankfurt to barcelone sa lufthansom za 89 eura(u tu cenu su bile ukljucene sve aerodromske takse, check-in prtljag i obrok u avionu)... a let je trajao oko 1h40min... Ne shvatam zasto bi neko isao vozom 6+ casova kada moze za manje od 2 sata po povoljnijoj ceni..
(Misa_NS, 15. decembar 2013 22:45)

Isao si 1h 40min, ali + 2 sata pre leta si morao doci na aerodrom...kada si sleteo na odrednicu morao si da uzmesh autobuc do centra grada , ili gde vec ides..to je novih 1-2 sata..tako da te izadje 4h40 - 5h 40min.
Prednost ovih super vozova je sto idesh od centra do centra grada. Takodje ne moras biti satima pre polaska voza na peronu...i.t.d...

pre 10 godina

Odlično, samo me interesuje cena karte. Za 1,25h vožnje Pariz-Brisel sam platio 140 EUR povratnu kartu pre 10 godina (nisam znao da bi me autobus koštao samo 30 EUR).

Jevropejac

Totalno je pogrešno kopirati Jevropu,nikad ih nećemo stići.Treba ići suprotno I ponuditi nešto Neviđeno,nešto što Jevropa samo može da sanja.
-Parna lokomotiva na "ekološko" gorivo..pelet,trinju,bio masu,noćurak..drveni vagoni sa furunom ,možeš se ogrejat ali I ispeći roštilj,kondukter ko Pavle Vujisić...Vreme polaska I dolaska...totalno Nebitno.Dodatno opremiti vagon sa alatom malo za razgibavanje a malo da se popravi pruga-gde zatreba.Na kraju puta svaki putnik dobija Diplomu I Zahvalnicu.Naravno ,po pravilima zdravog Jevropejskog života, sve Debelo naplatiti jer ako bude jeftino izgledaće neozbiljno I prosto.Još kad bi imali I Ćiru..

City Girl

AirSrbia, prvo nije klackanje po sinama, vec se radi o brzom vozu. Drugo, sam let avionom mozda traje 1 sat, ali tu treba uracunati put do aerodroma, obavezan dolazak 2 sata pre leta (nije to Nikola Tesla gde mozes da dodjes 50 minuta pre poletanja), cekanje na prtljag i td.

pre 10 godina

Kod nas vozovi ispadaju iz šina po nekoliko puta mesečno. Mogao bi Simonović da nsns prste izbroji koliko ispravnih pragova i metara šine ima od Šapca do Zvornika.

zoran

Ko Beograd - Nis, ako si srecan....kad vidim ove vozove na fotografiji, najezim se od pomisli da za mog zivota takva mashina nece osetiti prugu u Srbiji, a mozda i nece ni moja deca...uh, Sunce ti zarkovo u kojoj rupi smo mi...!!

boris

Kartu Pariz Lion TGV-om pre 5 godina sam platio 120 eura (povratnu) tako da čisto sumnjam da ovu liniju možete da nađete za 59. Možda u nekoj promociji ali u redovnom saobraćaju nema šanse. Vozovi su skuplji (s pravom) od low cost letova

pre 10 godina

Nis - Beograd od 6 do 9 sati sve zavisi kako je koji masinovodja raspolozen, neko ide 30 a neko 50 na sat...tako da onaj iz Barselone brze stigne u Pariz, nego mi iz Nisa u Beograd. Strasno, i jadno gde smo mi a gde su oni..i posle ce politicari da nam pricaju bajke zasto je to tako a nije onako :D

Tešić

Beograd-Budimpešta moze biti i kraće od 3 sata, ali to košta malo više. Ustvari, mnogo više. Nebitno je da li ću se vratiti iz Budimpešte za 2 ili 3 sata kad idem po kobasice.

pre 10 godina

TGV ide od Pariza za Marsej(774km)u proseku 2h45. Od Pariza do Barcelone ima 1039km, znaci 265km vise nego do Marseja i treba mu 6h00. Automobilom od Pariza do Barselone treba 9h00.

Silver Surfer

A do jednog sela u Vojvodini koje je oko 100 km udaljeno od Beograda putovao sam tri sata autobusom (uz obilazak svih zivih sela i zaesoka). A vozom kod nas ne bi smeo da putuje ni Ber Grils.

pre 10 godina

dana 07,12,2013 voz iz beograda je stigao na vreme 01 22 u suboticu ušli smo u voz izvršena je carinska kontrola otkačili lokomotivu i sat vremena čekali
na međunarodni iz mađarske za to vreme su ladno pustili dve kargo kompozicije dotle smo se smrzavali i kad sam pitao stanicu da li ćemo se smrznuti u vozu rekli su mi da se još malo strpim kad smo prešli u mađarsku ispred nas su pustili opet kargo iz srbije tako da su međunarodni priključili na jutarnji putnički koji je stigao u budimpeštu sa više od dva sata zakašnjenja ujutro u 8.oo povratna karta košta sub bp 18,5 eur za to ne mogu ni autobusom do ns i nazad... pa to ti je kad si siromah... to su glupe bajke kako uopšte može novinar da nasedne na ovakve nebuloze političara pa oni uopšte nisu upoznati sa stanjem i bez proverenih prethodnih analiza daju izjave samo radi političkih poena