Nedelja, 01.02.2015.

12:06

Srbi na aerodromu u Donjecku VIDEO

Snimak Srba koji učestvuju u sukobu proruskih pobunjenika i ukrajinskih snaga u Donjecku osvanuo je na Jutjubu.

Izvor: B92

Srbi na aerodromu u Donjecku VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

john galt

pre 9 godina

U celoj prici nervira to sto, nije bitno da li postoje psi rata, vec za cije interese ratuju. Na nasim prostorima nikom nisu smetali, a cak i Alkaida je tu bila. Ni u onoj cuvenoj "braco moja muslimani, dihadom se ... brani", nije bitno ni sta, ni gde, vec od koga.

Nikola 108

pre 9 godina

Renoviranje aerodroma pred EURO2012 kostalo je 800 milki eura. Sve se plasim da ce Rusi da obnove ove jadne objekte i gradove.
(Adam, 1. februar 2015 13:19)

Obnovili su celu Ceceniju, zar ce im biti tesko da obnove....sacekajmo ishod rata. Ne zna se jos koliki deo ce se odcepiti od UKR.

Aster

pre 9 godina

Dosta su Srbi ginuli za tudje interese, pocev od prvog svetskog rata, preko drugog do sada... Srbi ne bi trebali dugo da ratuju i ginu ni zbog Rusa ni zbog Amera nego da se radjaju, ionako nas je malo ostalo.

scout

pre 9 godina

Citam komentare i cudim se kako stvari rezonuju pojedini komentatori, pa zar mislite da se neko ko svesno ide da ratuje "plasi zatvora"??? Zar mislite da su to "neobuceni civili" koji su uzeli puske zabave radi? Nije vam to ljudi moji painbol mec pa kada zavrsite idete na pivo sa drugarima, ovi su otisli da ratuju jer nemaju licnu perspektivu u svojoj zemlji, i sami su verovatno "ratni veterani" ostavljeni na milost i nemilost ulici, nase drustvo je okrenulo ledja svakome ko se na bilo koji nacin zrtvovao za ovu zemlju. Da me ne razume neko pogresno ja ih ne opravdavam ali mogu da ih razumem.

Lizdica

pre 9 godina

(Mladen Mladenovic, 1. februar 2015 13:59)

Tako je govorio i moj pokojni (pra)deda zatucano, prkosno i nepismeno. Jer, i medju najboljim postoji olos i korov a ovi su upravo to: Obest, nesvest, besvest i zelja za pucanjem i ubijanjem. I ti bi ih maltene proglasio herojima, zato sto su kukavice kukavice, a depotisti depotisti. Pravoslavlje ne stoji na nisanu puske nego u srcu i dusi svakog valjanog coveka. Bes, osveta nad nepravoslavnim mu ne prilici.

lud zbunjenog

pre 9 godina

Rusi se "za pravoslavlje" bore tako što napadaju zemlje u kojima je na poslednjim popisima živeo veći procenat pravoslavaca nego u samoj Rusiji, i vojno podržavaju lokalne separatističke pokrete (Moldavija, Gruzija, Ukrajina)!?!?

Ne daj Bože da i Rusi priznaju Kosovo, jer će onda i nas krenuti da napadaju

Ranko

pre 9 godina

Oduzeti im drzavljanstvo i zabraniti povratak. Do kada ce Srbija biti rasadnik placenika na svim stranama mozete naci ove polulikove. Legija stranaca, Blek Voter, prorusi ko zna jos gdje.

Homo iustus

pre 9 godina

Ratovati za drugu drzavu je po medjunarodnom pravu sasvim legitimno i legalno. Primer u istoriji je 200.000 kineskih dobrovoljaca tokom WW2 kao pomoc Severnoj Koreji protiv juga drzave koju su okupirali ameri.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Homo politicus, 1. februar 2015 13:01)

Ne. Ratovati uopšte nije legalno, osim kroz odluku Saveta bezbednosti Ujedinjih nacija. To je jedini opšteprihvaćeni izuzetak. Primer koji dajes nije bas od pre par godina, vec od pre osnivanja Ujedinjenih nacija.

Pudu Vopaj

pre 9 godina

Sve je to isti olos, kao i internacionalna HOS brigada u HR i BIH '91 , Mudzahedini u BIh '93 , ruski dobrovoljacki odred u BIH '93 , vehabije iz BIH i Sandzaka u Siriji, ovi cetnici u Ukraini!Sve je to isti olos!

Petar

pre 9 godina

Kakvi pravoslavci, kakve pravoslavne zemlje? Jel njima neko rekao da idu u verski rat, neki krstaski pohod, sta li? Koja religija je dominantna u Ukrajini i na koji nacin je pravoslavno hriscanstvo ugrozeno u Ukrajini? Na kraju krajeva, koja je razlika izmedju ovih nasih verskih fanaticnih ratnika i onih islamistickih? Izvozimo teroriste i verske fanatike, divno.

brr

pre 9 godina

Zazelili se ljudi rata,dugo nije bilo rata na ovim prostorima! Slave pobede kao i u hrvatsku sto se islo,a onda za 4-5 godina bezanija,ko je mogo u ono vreme reci,91,da ce sloba vratiti hrvatskoj bez rata istocnu slavoniju! Da vukovar nece biti srpski a toliko ljudi izginilo fa bi se on osvojio!! Tako i ovaj rat.!! Ukrajinci su zamrzili ruse za sva vremena i nece se pomiriti s gubitkom delova ukrajine!! A putin...ako mu se u nekom trenutku ucini da se ne isplati tuci tamo za neke teritorije,pored tolike svoje drzave,evo mirovnog plana i reintegracije istoka ukrajine nazad u svoju drzavu! Bez putina su ne mocni,proce kao srbi u oluji!! Mediji u rusiji bi sve to naravno predstavili kao mudru odluku velikog vođe...a narod??? Ma tko pita narod!!!

Ajdin Mertiqi

pre 9 godina

Ovo su vam gospodo pravoslavni teroristi, jer ucestvuju u teroru na teritoriji jedne suverene drzave, Ukrajine. Ako nisu, a kako biste ih vi nazvali?

Homo politicus

pre 9 godina

Ratovati za drugu drzavu je po medjunarodnom pravu sasvim legitimno i legalno. Primer u istoriji je 200.000 kineskih dobrovoljaca tokom WW2 kao pomoc Severnoj Koreji protiv juga drzave koju su okupirali ameri.

Pa sta?

pre 9 godina

Ako su otisli iz uverenja, sta ima tu lose. U svakom ratu ima dobrovoljaca. Dokle postuju pravila ratovanja, nema nikakvih problema. Ako su otisli zbog para, takvi idu zbog para bilo gde da im plate.

filip

pre 9 godina

U sukobu dve pretezno pravoslavne zemlje sta znaci poklic "Sloboda za sve pravoslavne zemlje"? Takođe, da li to znači da zemlje koje nisu pravoslavne ne terba da budu slobodne?

Rade

pre 9 godina

I sada ovo nisu ekstremisti, radikalni pravoslavci i sve ostalo sto se stavlja na dusu drugima....a da ovi su "civilizovani" borci, sve je to ista fela u drugacijim nosnjama, metodama i kapama. Pitam se hoce li ih vlasti procesuirati ili im dozvoliti da se vrate kao "heroji" mada ovde nemaju sta da traze valjda su "oslobodili" sve sto im se dozvolilo.

Adam

pre 9 godina

Braco Srbi, samo da vam javim da ratujete protiv brace pravoslavaca. U UKR zivi tek 4% katolika ali sasvim na drugom kraju UKR, uopste ne tu gde ste vi. Ove neznalice podrzavaju separatizam i rade za svoje kratkovide interese a protiv interesa svoje drzave i svih nas.
Renoviranje aerodroma pred EURO2012 kostalo je 800 milki eura. Sve se plasim da ce Rusi da obnove ove jadne objekte i gradove.

sandra

pre 9 godina

Sta bi sa onim zakonom koji zabranjuje gradjanima Srbije da ratuju u stranim zemljama? Koliko mi se cini, deo ovih "patriota" koji ratuju u UKR vec se vratio u SRB i nikom nista. Na aerodromu su ih kako pitali gde su bili, sta su radili i pustili ih. Zasto im nije po Zakonu sudjeno i zasto nisu u zatvoru? To ce verovatno vaziti samo za Sandzaklije koji se bore u IS. E, zakon treba jednako da vazi za sve. Meni su isti i ovi sto se bore u UKR i oni u Siriji. Svi oni ucestvuju u ratovima u inostranstvu, nemaju veze sa njim i verovatno cine zlocine. Sta ako nekom po povratku pukne film pa zapucaju i u BGD,NS, NP...

Mihailo

pre 9 godina

Ukri nude parcele i državljanstvo stranim državljanima koji se bore na strani fašističke hunte - http://rusvesna.su/news/1422744973

Da li i njih planirate da pljujete u komentarima ili samo Srbe koji se zajedno sa ukrajinskim Rusima bore protiv američkih marioneta u Kijevu?

Nemanja C

pre 9 godina

@Pa šta: mi trpimo packe (i to od obe strane, pošto nas ima na obe strane) zbog te njihove ideologije. Uz to, daleko od toga da ideoloski ratnici vise postuju običaje rata i daleko od toga da neće spojiti lepo i korisno i uzeti koju kintu.

dexy

pre 9 godina

Izdajnici srpskog roda, pomažu jakima da okupiraju slabe. Tako su i nama radili amerikanci na Kosovu, a ovi izdajnici su potpisali kapitulaciju i podvijenog repa napustili Kosovo i prepustili ga okupatoru. Lako je kad si na strani sile, ali na muci se poznsju junaci, što ovi sa snimka nikako nisu!

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Nisam za to da bilo koji gradjanin Srbije ide u ratove koji se ne ticu njihove otadzbine ali, slusam ove neosnovane i priglupe napade, koji dolaze od istih onih koji nisu hteli da brane ni Srbiju. Ovde su za dobrovoljce i one koji su se odazvali vojnom pozivu, govorili da idu da kradu televizore i sporete pa mi nije jasno sta ovi kradu u Donjecku? Defetisti, dezerteru i kukavici je svaki rodoljub patriJota ili, jos bolje, zlocinac, spreman za Hag. Uostalom zar u rartu protiv Srba i Srbije nije ratovala internacionalna bagra skupljena sa svih strana. Zar smo zaboravili price o "uspesima" Holadndjana, Nemaca, Ukrajinaca, Albanaca, Turaka, Arapa, Sudanaca i svog ostalog ljudskog korova, koji je dosao da se boroi protiv Srba?

Bosanac

pre 9 godina

Isti problem kao kod nas, samo kod nas idu u Siriju budale a kod vas u Ukrajnu, kao bore se jedni za Islam a drugi za Pravoslavlje, a u biti bore se pare a svojim zemljama nanose stetu jer zapad misli da je zbog tih 10 do 100 ljudi citava drzava takva zaostala

Mare

pre 9 godina

Na aerodromu je masakrirano više od 30 ukrajinskih vojnika. Sad znamo da je među zverima koje su to uradile bilo i Srba. Mada me to ništa i ne čudi, jer znamo šta su isti ti i takvi radili u Bosni i na Kosovu.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Nisam za to da bilo koji gradjanin Srbije ide u ratove koji se ne ticu njihove otadzbine ali, slusam ove neosnovane i priglupe napade, koji dolaze od istih onih koji nisu hteli da brane ni Srbiju. Ovde su za dobrovoljce i one koji su se odazvali vojnom pozivu, govorili da idu da kradu televizore i sporete pa mi nije jasno sta ovi kradu u Donjecku? Defetisti, dezerteru i kukavici je svaki rodoljub patriJota ili, jos bolje, zlocinac, spreman za Hag. Uostalom zar u rartu protiv Srba i Srbije nije ratovala internacionalna bagra skupljena sa svih strana. Zar smo zaboravili price o "uspesima" Holadndjana, Nemaca, Ukrajinaca, Albanaca, Turaka, Arapa, Sudanaca i svog ostalog ljudskog korova, koji je dosao da se boroi protiv Srba?

Homo politicus

pre 9 godina

Ratovati za drugu drzavu je po medjunarodnom pravu sasvim legitimno i legalno. Primer u istoriji je 200.000 kineskih dobrovoljaca tokom WW2 kao pomoc Severnoj Koreji protiv juga drzave koju su okupirali ameri.

Pa sta?

pre 9 godina

Ako su otisli iz uverenja, sta ima tu lose. U svakom ratu ima dobrovoljaca. Dokle postuju pravila ratovanja, nema nikakvih problema. Ako su otisli zbog para, takvi idu zbog para bilo gde da im plate.

Mihailo

pre 9 godina

Ukri nude parcele i državljanstvo stranim državljanima koji se bore na strani fašističke hunte - http://rusvesna.su/news/1422744973

Da li i njih planirate da pljujete u komentarima ili samo Srbe koji se zajedno sa ukrajinskim Rusima bore protiv američkih marioneta u Kijevu?

Mare

pre 9 godina

Na aerodromu je masakrirano više od 30 ukrajinskih vojnika. Sad znamo da je među zverima koje su to uradile bilo i Srba. Mada me to ništa i ne čudi, jer znamo šta su isti ti i takvi radili u Bosni i na Kosovu.

Ajdin Mertiqi

pre 9 godina

Ovo su vam gospodo pravoslavni teroristi, jer ucestvuju u teroru na teritoriji jedne suverene drzave, Ukrajine. Ako nisu, a kako biste ih vi nazvali?

filip

pre 9 godina

U sukobu dve pretezno pravoslavne zemlje sta znaci poklic "Sloboda za sve pravoslavne zemlje"? Takođe, da li to znači da zemlje koje nisu pravoslavne ne terba da budu slobodne?

Ranko

pre 9 godina

Oduzeti im drzavljanstvo i zabraniti povratak. Do kada ce Srbija biti rasadnik placenika na svim stranama mozete naci ove polulikove. Legija stranaca, Blek Voter, prorusi ko zna jos gdje.

sandra

pre 9 godina

Sta bi sa onim zakonom koji zabranjuje gradjanima Srbije da ratuju u stranim zemljama? Koliko mi se cini, deo ovih "patriota" koji ratuju u UKR vec se vratio u SRB i nikom nista. Na aerodromu su ih kako pitali gde su bili, sta su radili i pustili ih. Zasto im nije po Zakonu sudjeno i zasto nisu u zatvoru? To ce verovatno vaziti samo za Sandzaklije koji se bore u IS. E, zakon treba jednako da vazi za sve. Meni su isti i ovi sto se bore u UKR i oni u Siriji. Svi oni ucestvuju u ratovima u inostranstvu, nemaju veze sa njim i verovatno cine zlocine. Sta ako nekom po povratku pukne film pa zapucaju i u BGD,NS, NP...

brr

pre 9 godina

Zazelili se ljudi rata,dugo nije bilo rata na ovim prostorima! Slave pobede kao i u hrvatsku sto se islo,a onda za 4-5 godina bezanija,ko je mogo u ono vreme reci,91,da ce sloba vratiti hrvatskoj bez rata istocnu slavoniju! Da vukovar nece biti srpski a toliko ljudi izginilo fa bi se on osvojio!! Tako i ovaj rat.!! Ukrajinci su zamrzili ruse za sva vremena i nece se pomiriti s gubitkom delova ukrajine!! A putin...ako mu se u nekom trenutku ucini da se ne isplati tuci tamo za neke teritorije,pored tolike svoje drzave,evo mirovnog plana i reintegracije istoka ukrajine nazad u svoju drzavu! Bez putina su ne mocni,proce kao srbi u oluji!! Mediji u rusiji bi sve to naravno predstavili kao mudru odluku velikog vođe...a narod??? Ma tko pita narod!!!

Adam

pre 9 godina

Braco Srbi, samo da vam javim da ratujete protiv brace pravoslavaca. U UKR zivi tek 4% katolika ali sasvim na drugom kraju UKR, uopste ne tu gde ste vi. Ove neznalice podrzavaju separatizam i rade za svoje kratkovide interese a protiv interesa svoje drzave i svih nas.
Renoviranje aerodroma pred EURO2012 kostalo je 800 milki eura. Sve se plasim da ce Rusi da obnove ove jadne objekte i gradove.

Bosanac

pre 9 godina

Isti problem kao kod nas, samo kod nas idu u Siriju budale a kod vas u Ukrajnu, kao bore se jedni za Islam a drugi za Pravoslavlje, a u biti bore se pare a svojim zemljama nanose stetu jer zapad misli da je zbog tih 10 do 100 ljudi citava drzava takva zaostala

scout

pre 9 godina

Citam komentare i cudim se kako stvari rezonuju pojedini komentatori, pa zar mislite da se neko ko svesno ide da ratuje "plasi zatvora"??? Zar mislite da su to "neobuceni civili" koji su uzeli puske zabave radi? Nije vam to ljudi moji painbol mec pa kada zavrsite idete na pivo sa drugarima, ovi su otisli da ratuju jer nemaju licnu perspektivu u svojoj zemlji, i sami su verovatno "ratni veterani" ostavljeni na milost i nemilost ulici, nase drustvo je okrenulo ledja svakome ko se na bilo koji nacin zrtvovao za ovu zemlju. Da me ne razume neko pogresno ja ih ne opravdavam ali mogu da ih razumem.

dexy

pre 9 godina

Izdajnici srpskog roda, pomažu jakima da okupiraju slabe. Tako su i nama radili amerikanci na Kosovu, a ovi izdajnici su potpisali kapitulaciju i podvijenog repa napustili Kosovo i prepustili ga okupatoru. Lako je kad si na strani sile, ali na muci se poznsju junaci, što ovi sa snimka nikako nisu!

Rade

pre 9 godina

I sada ovo nisu ekstremisti, radikalni pravoslavci i sve ostalo sto se stavlja na dusu drugima....a da ovi su "civilizovani" borci, sve je to ista fela u drugacijim nosnjama, metodama i kapama. Pitam se hoce li ih vlasti procesuirati ili im dozvoliti da se vrate kao "heroji" mada ovde nemaju sta da traze valjda su "oslobodili" sve sto im se dozvolilo.

Pudu Vopaj

pre 9 godina

Sve je to isti olos, kao i internacionalna HOS brigada u HR i BIH '91 , Mudzahedini u BIh '93 , ruski dobrovoljacki odred u BIH '93 , vehabije iz BIH i Sandzaka u Siriji, ovi cetnici u Ukraini!Sve je to isti olos!

Petar

pre 9 godina

Kakvi pravoslavci, kakve pravoslavne zemlje? Jel njima neko rekao da idu u verski rat, neki krstaski pohod, sta li? Koja religija je dominantna u Ukrajini i na koji nacin je pravoslavno hriscanstvo ugrozeno u Ukrajini? Na kraju krajeva, koja je razlika izmedju ovih nasih verskih fanaticnih ratnika i onih islamistickih? Izvozimo teroriste i verske fanatike, divno.

Lizdica

pre 9 godina

(Mladen Mladenovic, 1. februar 2015 13:59)

Tako je govorio i moj pokojni (pra)deda zatucano, prkosno i nepismeno. Jer, i medju najboljim postoji olos i korov a ovi su upravo to: Obest, nesvest, besvest i zelja za pucanjem i ubijanjem. I ti bi ih maltene proglasio herojima, zato sto su kukavice kukavice, a depotisti depotisti. Pravoslavlje ne stoji na nisanu puske nego u srcu i dusi svakog valjanog coveka. Bes, osveta nad nepravoslavnim mu ne prilici.

lud zbunjenog

pre 9 godina

Rusi se "za pravoslavlje" bore tako što napadaju zemlje u kojima je na poslednjim popisima živeo veći procenat pravoslavaca nego u samoj Rusiji, i vojno podržavaju lokalne separatističke pokrete (Moldavija, Gruzija, Ukrajina)!?!?

Ne daj Bože da i Rusi priznaju Kosovo, jer će onda i nas krenuti da napadaju

Homo iustus

pre 9 godina

Ratovati za drugu drzavu je po medjunarodnom pravu sasvim legitimno i legalno. Primer u istoriji je 200.000 kineskih dobrovoljaca tokom WW2 kao pomoc Severnoj Koreji protiv juga drzave koju su okupirali ameri.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Homo politicus, 1. februar 2015 13:01)

Ne. Ratovati uopšte nije legalno, osim kroz odluku Saveta bezbednosti Ujedinjih nacija. To je jedini opšteprihvaćeni izuzetak. Primer koji dajes nije bas od pre par godina, vec od pre osnivanja Ujedinjenih nacija.

Nemanja C

pre 9 godina

@Pa šta: mi trpimo packe (i to od obe strane, pošto nas ima na obe strane) zbog te njihove ideologije. Uz to, daleko od toga da ideoloski ratnici vise postuju običaje rata i daleko od toga da neće spojiti lepo i korisno i uzeti koju kintu.

Nikola 108

pre 9 godina

Renoviranje aerodroma pred EURO2012 kostalo je 800 milki eura. Sve se plasim da ce Rusi da obnove ove jadne objekte i gradove.
(Adam, 1. februar 2015 13:19)

Obnovili su celu Ceceniju, zar ce im biti tesko da obnove....sacekajmo ishod rata. Ne zna se jos koliki deo ce se odcepiti od UKR.

Aster

pre 9 godina

Dosta su Srbi ginuli za tudje interese, pocev od prvog svetskog rata, preko drugog do sada... Srbi ne bi trebali dugo da ratuju i ginu ni zbog Rusa ni zbog Amera nego da se radjaju, ionako nas je malo ostalo.

john galt

pre 9 godina

U celoj prici nervira to sto, nije bitno da li postoje psi rata, vec za cije interese ratuju. Na nasim prostorima nikom nisu smetali, a cak i Alkaida je tu bila. Ni u onoj cuvenoj "braco moja muslimani, dihadom se ... brani", nije bitno ni sta, ni gde, vec od koga.

Mare

pre 9 godina

Na aerodromu je masakrirano više od 30 ukrajinskih vojnika. Sad znamo da je među zverima koje su to uradile bilo i Srba. Mada me to ništa i ne čudi, jer znamo šta su isti ti i takvi radili u Bosni i na Kosovu.

Ajdin Mertiqi

pre 9 godina

Ovo su vam gospodo pravoslavni teroristi, jer ucestvuju u teroru na teritoriji jedne suverene drzave, Ukrajine. Ako nisu, a kako biste ih vi nazvali?

Ranko

pre 9 godina

Oduzeti im drzavljanstvo i zabraniti povratak. Do kada ce Srbija biti rasadnik placenika na svim stranama mozete naci ove polulikove. Legija stranaca, Blek Voter, prorusi ko zna jos gdje.

dexy

pre 9 godina

Izdajnici srpskog roda, pomažu jakima da okupiraju slabe. Tako su i nama radili amerikanci na Kosovu, a ovi izdajnici su potpisali kapitulaciju i podvijenog repa napustili Kosovo i prepustili ga okupatoru. Lako je kad si na strani sile, ali na muci se poznsju junaci, što ovi sa snimka nikako nisu!

sandra

pre 9 godina

Sta bi sa onim zakonom koji zabranjuje gradjanima Srbije da ratuju u stranim zemljama? Koliko mi se cini, deo ovih "patriota" koji ratuju u UKR vec se vratio u SRB i nikom nista. Na aerodromu su ih kako pitali gde su bili, sta su radili i pustili ih. Zasto im nije po Zakonu sudjeno i zasto nisu u zatvoru? To ce verovatno vaziti samo za Sandzaklije koji se bore u IS. E, zakon treba jednako da vazi za sve. Meni su isti i ovi sto se bore u UKR i oni u Siriji. Svi oni ucestvuju u ratovima u inostranstvu, nemaju veze sa njim i verovatno cine zlocine. Sta ako nekom po povratku pukne film pa zapucaju i u BGD,NS, NP...

Rade

pre 9 godina

I sada ovo nisu ekstremisti, radikalni pravoslavci i sve ostalo sto se stavlja na dusu drugima....a da ovi su "civilizovani" borci, sve je to ista fela u drugacijim nosnjama, metodama i kapama. Pitam se hoce li ih vlasti procesuirati ili im dozvoliti da se vrate kao "heroji" mada ovde nemaju sta da traze valjda su "oslobodili" sve sto im se dozvolilo.

brr

pre 9 godina

Zazelili se ljudi rata,dugo nije bilo rata na ovim prostorima! Slave pobede kao i u hrvatsku sto se islo,a onda za 4-5 godina bezanija,ko je mogo u ono vreme reci,91,da ce sloba vratiti hrvatskoj bez rata istocnu slavoniju! Da vukovar nece biti srpski a toliko ljudi izginilo fa bi se on osvojio!! Tako i ovaj rat.!! Ukrajinci su zamrzili ruse za sva vremena i nece se pomiriti s gubitkom delova ukrajine!! A putin...ako mu se u nekom trenutku ucini da se ne isplati tuci tamo za neke teritorije,pored tolike svoje drzave,evo mirovnog plana i reintegracije istoka ukrajine nazad u svoju drzavu! Bez putina su ne mocni,proce kao srbi u oluji!! Mediji u rusiji bi sve to naravno predstavili kao mudru odluku velikog vođe...a narod??? Ma tko pita narod!!!

Adam

pre 9 godina

Braco Srbi, samo da vam javim da ratujete protiv brace pravoslavaca. U UKR zivi tek 4% katolika ali sasvim na drugom kraju UKR, uopste ne tu gde ste vi. Ove neznalice podrzavaju separatizam i rade za svoje kratkovide interese a protiv interesa svoje drzave i svih nas.
Renoviranje aerodroma pred EURO2012 kostalo je 800 milki eura. Sve se plasim da ce Rusi da obnove ove jadne objekte i gradove.

filip

pre 9 godina

U sukobu dve pretezno pravoslavne zemlje sta znaci poklic "Sloboda za sve pravoslavne zemlje"? Takođe, da li to znači da zemlje koje nisu pravoslavne ne terba da budu slobodne?

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Nisam za to da bilo koji gradjanin Srbije ide u ratove koji se ne ticu njihove otadzbine ali, slusam ove neosnovane i priglupe napade, koji dolaze od istih onih koji nisu hteli da brane ni Srbiju. Ovde su za dobrovoljce i one koji su se odazvali vojnom pozivu, govorili da idu da kradu televizore i sporete pa mi nije jasno sta ovi kradu u Donjecku? Defetisti, dezerteru i kukavici je svaki rodoljub patriJota ili, jos bolje, zlocinac, spreman za Hag. Uostalom zar u rartu protiv Srba i Srbije nije ratovala internacionalna bagra skupljena sa svih strana. Zar smo zaboravili price o "uspesima" Holadndjana, Nemaca, Ukrajinaca, Albanaca, Turaka, Arapa, Sudanaca i svog ostalog ljudskog korova, koji je dosao da se boroi protiv Srba?

Homo politicus

pre 9 godina

Ratovati za drugu drzavu je po medjunarodnom pravu sasvim legitimno i legalno. Primer u istoriji je 200.000 kineskih dobrovoljaca tokom WW2 kao pomoc Severnoj Koreji protiv juga drzave koju su okupirali ameri.

lud zbunjenog

pre 9 godina

Rusi se "za pravoslavlje" bore tako što napadaju zemlje u kojima je na poslednjim popisima živeo veći procenat pravoslavaca nego u samoj Rusiji, i vojno podržavaju lokalne separatističke pokrete (Moldavija, Gruzija, Ukrajina)!?!?

Ne daj Bože da i Rusi priznaju Kosovo, jer će onda i nas krenuti da napadaju

Mihailo

pre 9 godina

Ukri nude parcele i državljanstvo stranim državljanima koji se bore na strani fašističke hunte - http://rusvesna.su/news/1422744973

Da li i njih planirate da pljujete u komentarima ili samo Srbe koji se zajedno sa ukrajinskim Rusima bore protiv američkih marioneta u Kijevu?

Homo iustus

pre 9 godina

Ratovati za drugu drzavu je po medjunarodnom pravu sasvim legitimno i legalno. Primer u istoriji je 200.000 kineskih dobrovoljaca tokom WW2 kao pomoc Severnoj Koreji protiv juga drzave koju su okupirali ameri.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Homo politicus, 1. februar 2015 13:01)

Ne. Ratovati uopšte nije legalno, osim kroz odluku Saveta bezbednosti Ujedinjih nacija. To je jedini opšteprihvaćeni izuzetak. Primer koji dajes nije bas od pre par godina, vec od pre osnivanja Ujedinjenih nacija.

Pudu Vopaj

pre 9 godina

Sve je to isti olos, kao i internacionalna HOS brigada u HR i BIH '91 , Mudzahedini u BIh '93 , ruski dobrovoljacki odred u BIH '93 , vehabije iz BIH i Sandzaka u Siriji, ovi cetnici u Ukraini!Sve je to isti olos!

Nemanja C

pre 9 godina

@Pa šta: mi trpimo packe (i to od obe strane, pošto nas ima na obe strane) zbog te njihove ideologije. Uz to, daleko od toga da ideoloski ratnici vise postuju običaje rata i daleko od toga da neće spojiti lepo i korisno i uzeti koju kintu.

Pa sta?

pre 9 godina

Ako su otisli iz uverenja, sta ima tu lose. U svakom ratu ima dobrovoljaca. Dokle postuju pravila ratovanja, nema nikakvih problema. Ako su otisli zbog para, takvi idu zbog para bilo gde da im plate.

Petar

pre 9 godina

Kakvi pravoslavci, kakve pravoslavne zemlje? Jel njima neko rekao da idu u verski rat, neki krstaski pohod, sta li? Koja religija je dominantna u Ukrajini i na koji nacin je pravoslavno hriscanstvo ugrozeno u Ukrajini? Na kraju krajeva, koja je razlika izmedju ovih nasih verskih fanaticnih ratnika i onih islamistickih? Izvozimo teroriste i verske fanatike, divno.

Lizdica

pre 9 godina

(Mladen Mladenovic, 1. februar 2015 13:59)

Tako je govorio i moj pokojni (pra)deda zatucano, prkosno i nepismeno. Jer, i medju najboljim postoji olos i korov a ovi su upravo to: Obest, nesvest, besvest i zelja za pucanjem i ubijanjem. I ti bi ih maltene proglasio herojima, zato sto su kukavice kukavice, a depotisti depotisti. Pravoslavlje ne stoji na nisanu puske nego u srcu i dusi svakog valjanog coveka. Bes, osveta nad nepravoslavnim mu ne prilici.

Bosanac

pre 9 godina

Isti problem kao kod nas, samo kod nas idu u Siriju budale a kod vas u Ukrajnu, kao bore se jedni za Islam a drugi za Pravoslavlje, a u biti bore se pare a svojim zemljama nanose stetu jer zapad misli da je zbog tih 10 do 100 ljudi citava drzava takva zaostala

scout

pre 9 godina

Citam komentare i cudim se kako stvari rezonuju pojedini komentatori, pa zar mislite da se neko ko svesno ide da ratuje "plasi zatvora"??? Zar mislite da su to "neobuceni civili" koji su uzeli puske zabave radi? Nije vam to ljudi moji painbol mec pa kada zavrsite idete na pivo sa drugarima, ovi su otisli da ratuju jer nemaju licnu perspektivu u svojoj zemlji, i sami su verovatno "ratni veterani" ostavljeni na milost i nemilost ulici, nase drustvo je okrenulo ledja svakome ko se na bilo koji nacin zrtvovao za ovu zemlju. Da me ne razume neko pogresno ja ih ne opravdavam ali mogu da ih razumem.

Nikola 108

pre 9 godina

Renoviranje aerodroma pred EURO2012 kostalo je 800 milki eura. Sve se plasim da ce Rusi da obnove ove jadne objekte i gradove.
(Adam, 1. februar 2015 13:19)

Obnovili su celu Ceceniju, zar ce im biti tesko da obnove....sacekajmo ishod rata. Ne zna se jos koliki deo ce se odcepiti od UKR.

Aster

pre 9 godina

Dosta su Srbi ginuli za tudje interese, pocev od prvog svetskog rata, preko drugog do sada... Srbi ne bi trebali dugo da ratuju i ginu ni zbog Rusa ni zbog Amera nego da se radjaju, ionako nas je malo ostalo.

john galt

pre 9 godina

U celoj prici nervira to sto, nije bitno da li postoje psi rata, vec za cije interese ratuju. Na nasim prostorima nikom nisu smetali, a cak i Alkaida je tu bila. Ni u onoj cuvenoj "braco moja muslimani, dihadom se ... brani", nije bitno ni sta, ni gde, vec od koga.