Ponedeljak, 08.08.2011.

07:11

Danas spajanje dve obale Save

Danas se podiže poslednji segment čeličnog elementa glavnog raspona mosta kod Ade Ciganlije, čemu će prisustvovati predsednik Srbije i gradonačelnik Beograda.

Izvor: Tanjug

Danas spajanje dve obale Save IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

milan

pre 12 godina

Samo u Srbiji može da se desi da neko otvara nezavršen most. Šta nam onda to govori? Srbijo, budi se dok te nisu načisto uništili.

Ivana

pre 12 godina

Zoran Đinđić i Nenad Bogdanović su radili za svoj narod, ‚dok Đilas i Tadić rade isključivo za svoj interes.Tadić je bio Đinđićev potrčko i propali vaterpolista, Đilas nije bio u DS-u dok je Đinđić bio živ. 400 miliona evra je Đilas stavio u sopstveni đžep. Raspišite izbore, potrebna nam je promena političke strategije kao i nove političke ideje. Vaše kredite će otplaćivati naše buduće generacije.

nada

pre 12 godina

Citajuci dosadasnje komentare, mogu samo da zakljucim: I OOVAJ MOST je jos jedan TRN u oku SVIMA koji su ne tako davno sa aplauzom pozdravljali razaranje Srbije, pogotovo rusenje mostova (u ime slobode i demokratije!?) Predpostavljam da ce radije plivati, nego nogom stupiti na ovaj most, ako ih slucajno, silom prilika put navede u ovaj kraj.

Lidija Šabac

pre 12 godina

DA su uložili novac u privredu, ne bi li je malo oporavili,rezultati se ne bi videli tako brzo,a ni njihovo delo ne bi moglo da se snimi iz aviona.Sada slikanje, a prva rata kredita kada će?

Mihailo79

pre 12 godina

Danas, da je srece, ovim mostom bi bile spojene ne samo dve obale, nego bi se, zbog ponosa glavnim gradom, spojili svi gradjani Srbije. Umesto da spoji, ovaj most je danas razdvojio Srbiju - na onu za koju ima most od 500 miliona evra i onu za koju nema most ni za 10 miliona dinara. Jabuka razdora je opet bacena. Volim Beograd, moj je grad, ali on je grad sirokog srca, a ne grad bahatosti. Ne pravite to od njega.

Dejan

pre 12 godina

Resenje nikakvo!!! Ovoj vlasti je izgleda bitan samo "poen" kako su izgradili most, a koliko je on koristan - nije bitno.
Saobracaj iz pravca Obrenovca preko Radnicke ulice ce biti jednako opterecen, a cak moze biti i zakrcenja saobracaja prilikom ukljucivanja i iskljucivanja sa novog mosta, isto kao i u slucaju Gazele (ako prolazite tuda, znate o cemu pricam). Ovaj most je bio u planu da se pravi ko zna koje godine, kada nisu racunali na ovoliko sirenje Beograda! Nemam nista protiv pravljenja mosta, ali vremena se menjaju i trebalo je bolje iskoristiti ove pare, koje su slozicete se veoma velike za Srbiju.

Boba

pre 12 godina

Most ce biti aktrakcija za turiste, u brosuri ce pisati-NAJSKUPLJI GRAD NA SVETU. Isto tako, bicemo knjiski primer kriminala i korupcije. Zbog ovakve vlasti Srbiji ce se smejati, iako to vec odavno rade.

aleksej

pre 12 godina

Nego mene interesuje kako da se vise sklonim sa biroa za nezaposlene i da samo mozda krenem pristojno da zivim, a most je stvarno lep nema sta. Pitam se koliko je ljudi moglo da se zaposli za tih pola milijardi eura koliko je on kostao...

Dule NS

pre 12 godina

-Tačno sam znao da ću odmah videti gomilu komentara tipa: A koliko će to da košta, a moglo je tri za cenu jednog, a moglo je ovo, a moglo je ono.... pa se onda javljaju raznorazni likovi sa "istančanim ukusom" kojima su grandiozni veliki objekti "fuuuujjj", pa onda raznorazni moralisti....

-Ljudi, pa da li ste sveni koliko ste DOSADNI?!
Zavidni ste i sujetni prema sopstvenom narodu, gradu i zemlji....
Pa treba da budete srećni što se išta gradi - i pogotovo što se gradi nešto tako veliko i grandiozno što treba da traje narednih 300 godina i više - nešto čemu se ceo svet divi! To je most dostojan jedne Evropske prestonice, a ne ćuprija na nekom potoku!
Ali vi ste navikli da se "grbavite" - shvatite da niste na pijaci da kupujete kod kineza troje gaća za cenu jednih! Ovo je MOST LJUDI - kao što reče Discovery - "arhitektonsko i tehnološko čudo"! Novi simbol prestonice...!
-Umesto da ste ponosni, vi ovde pametujete i pljujete non-stop!
Ne valja kada se ne gradi, ne valja kada se gradi... Vama pod milim bogom ništa ne valja! Svi ste najpametniji! Svi ste vrhunski stručnjaci i svi se u sve razumete! Pa takvog naroda nema nigde na svetu!

-Ja sam srećan što se u Srbiji KONAČNO GRADE I RADE PRAVE STVARI i nadam se da se neće zaustaviti samo na ovome, već da je ovo samo početak i da će CELA SRBIJA uskoro biti ovako veliko gradilište velikih i trajnih stvari!

moravko

pre 12 godina

Izgradnja mosta preko Ade Ciganlije i UMP nije bila bez protivnika u stručnim krugovima. Grupa devet autora, među kojima i prof. dr Ksenija Petovar, prof. dr Mihailo Maletin, prof. dr Slobodan Vukićević i arh. Branislav Jovin, u snažno kritičkom javnom pismu u januaru 2006. su ukazali na fizičku opasnost i urbanističku nepodobnost provlačenja magistralnog pravca kroz gradsko jezgro i ocenili da ovi planovi žiteljima Beograda donose „enormno skup i nefunkcionalan most na pogrešnom mestu“, nazivajući odluke gradskih vlasti „apsolutno neprihvatljivim improvizacijama“.

Wolly

pre 12 godina

Rekoše da će most da se završi do kraja ove godine a sada već pominju 2012, eto tako to radi DS, primili malo to od Mrkonjića sa rokovima. Ali dobro moćićemo peške preko mosta, ionako sve slabije koristimo automobile jer para za preskupo gorivo nema,kako bi i bilo kada na jedan litar goriva drava uzme cc 100 dinara akcize... A znamo da indirektni porezi su nepravični i da najviše pogadjaju siromašne...

Srle

pre 12 godina

@Dzoni

pozivas se na pamet i matematiku... sam si napisao na osnovu podataka sa sajta b92 da je za most bez pristupnih saobracajnica odvojeno 170 miliona eur od cega je 120 miliona kredit i 50 iz budzeta grada... a pre toga kazes da je 15 puta skuplji od mosta u Beskoj koji pristupnu saobracajnicu vec ima (put Beograd - Novi Sad). Cisto radi podsecanja most u Beskoj nije kompletan most nego dodatne trake na postojecem mostu, zatim most u beskoj je finansiran iz kredita iste te Evropske banke u vreme kada je ministar bio Velja Ilic, na tenderu sa kojeg je volsebno eliminisana domaca Mostogradnja jer je neko (ne zna se ko, kada i kako) u tedersku dokumentaciju dostavio dupli primerak finansijskih bilansa Mostogradnje razlicit od originalno prilozenog, sto je u svakoj zemlji krivicno delo ( kao kada bi inspekcija gazdi kafane nasla crnu i belu knjigu prometa samo mnogo teze u slucaju velike firme) i za to niko nikada nije odgovarao iako se Velja kleo da su ucinili sve da Mostogradnja dobije taj posao. Posao je dobio prvi sljedeci ponudjac a birala je Evropska banka, eliminacijom mostogradnje to je bila Alpina, cena koju je nudila mostogradnja bila je oko 50 mil eur, a Alpina je ponudila oko 104 miliona sto je i prihvaceno... zatim je Alpina na vecem delu radova angazovala Mostogradnju za oko 50 mil, prikazala oko 5 miliona EUR troskova izrade tenderske dokumentacije (mozes misliti gd eje to otislo) a ostatak zadrzala sebi... Na tom mostu po ugovoru sa Veljinim ministarstvom koje je predstavljalo drzavu Alpina kao izvodjac angazuje i placa nadzorni organ na gradnji mosta, sto je nezabelezen slucaj u svetu da nadzorni organ koji treba da stiti investitora ( u ovom slucaju drzavu ) od onoga sto se uraditi izvodjac bude placen i zavistan od samog izvodjaca ... pa cik neka se usudi da napise da je recimo neki stub slabije armiran od predvidjenog...

Dakle citav taj polu-most u Beskoj kostao je bez kamata oko 100 miliona EUR , ovaj na adi prema tvojim podacima bez saobracajnica za pristup 170 i nije polu most nego kompletan i nije 4 trake nego 6...pa ja sada tebe koji se pozivas na pamet pitam kojom matematikom si izracunao da je to 15 puta manje ???

Muka mi je...

pre 12 godina

Fascinantni komentari dezurnih hejtera. Vucicu, ako si vec toliko principijelan, daj predizborno obecanje da ces da srusis most kad dodjes na vlast pa od suta sazidaj 50 novih. Ili ne treba, ili je skup, ili je za promociju politicara... samo nije za prelazak sa jedne obale na drugu...

Ovima iz Vojvodine i centralne Srbije sto kukumavce kako sve pare idu u Beograd treba savetovati da kad oni dodju na vlast izaberu ledinu u centru Srbije pa tamo da zidaju mostove, valjda bi to bilo na korist svih gradjana, podjednako bi, jel'te, bilo udaljeno od svih mesta. U svim zemljama su najvece gradjevine u provinciji, to je bas prirodno...

Super Mario

pre 12 godina

@(bezimena, 8. avgust 2011 15:20)
Draga bezimena, sećamo se kako su Demokrate ukinule direktno biranje gradonačelnika kada se 2008 Dragan Djilas kandidovao jer tada niko živ nije znao za njega i jedino je mogao da pobedi svog glavnog takmaca tako što će Socijalistička partija srbije i Liberalno demokratska partija da udju u koaliciju sa Demokratskom strankom. To je bila čista prevara Beogradjana jer niti su LDP-ovci, niti Socijalisti glasali za to, ne može nijedan čovek da se nadje koji je glasao za takvu koaliciju. A o kasnijem priključenju radikala neću ni da govorim, samo je jadno objašnjenje Čedomira Jovanovića da ulazi u koaliciju sa SPS-om da "Beograd ne bi pao u radikalske ruke" a godinu dana kasnije isti ti radikali ulaze u Upravne odbore beogradskih preduzeća. Tako da je Djilas izbornom prevarom SPS-a i LDP-a došao na mesto gradonačelnika, a videćemo koja će mu sledeće prevara biti da bi ostao na vlasti. I ja sa tim nemam problem, da u Beogradu nije poskupeo Infostan, prevoz, parkiranje, obdenište, grejanje... A to da Vučić nigde nije radio je notorna glupost koja se provlači stalno, radio je i kao konobar, novinar, direktor hale Pinki... A šta je Djilas radio, osim što je monopolom sa prodajom TV vremena stekao milione evra? To smo mogli i ti ja da smo imali takav položaj. Neka pobedi najbolji.

radnik

pre 12 godina

jedva čekam da se političari sklone s mosta. on nije njihov, to je most gradjana srbije, oni će ga koristiti, ali boga mi - i prilično dugo otplaćivati...
kad gledam sa te neke umetničke strane, stvarno je lep. ali mislim da je za ovu privredu, ovaj BDP, takav most prosto preskup. uštede na gorivu, zagadjenju, vremenu, i svim drugim benefitima doneo bi i neki manje zahtevan projekat.

Osman

pre 12 godina

O kvalitetu mosta ćemo razgovarati za neku godinu. Moje mišljenje je da treba da shvatimo svoje realne mogućnosti i da se tako ponašamo.
Primer, moja plata je 39.000,00 dinara, jasno je da bi bilo odlično da na posao idem sa BMW-om (naravno novim), ali ja idem prevozom jer su to moje realne mogućnosti u ovom trenutku.
Sve drugo vodi u bankrot, kad god da se desio, desiće se ako ne budemo odgovorni...

x)

pre 12 godina

evo ovako...da i ja kazem svoje cenjeno misljenje....a nisam omladinac ni aktivista nijedne stranke, i kada svi pricaju da ce ovi leteti na sledecim izborma - ja se slazem - samo se pitam kime da ih zamenimo? zeznuta situacija...


elem, most je bio preko potreban beogradu. da rastereti saobracaj i da ljudi ne obilaze pola grada da bi presli reku...sve je to ok.

ali...trebalo je uzeti u obzir u kakvoj zemlji zivimo...pa i u kakvoj je situaciji ekonomija celog sveta...

beogradu je trebao samo funkcionalni most, za preci preko reke i za olabljavanje saobracaja.... sto se moglo za 4x manje para. ili je moglo da se napravi 4 mosta, sto je isto potrebno beogradu.


sad, ok, lep je mostic, sve je to super, bar je najzad izgradjen etc....


eto, ne znam ni sta sam hteo da kazem....lep je most, nije sporno. moglo je bolje i jeftinije i brze - ni to nije sporno.

bolje da postoji nego da ne postoji - to je najmanje sporno.

Radovan III

pre 12 godina

120 miliona bez pristupnih saobraćajnica a sa pristupnim Bog te pitaj koliko, do sada oko 401 milion. Djilase, svaka čast za most, ali da znaš, metro će nam graditi neko drugi, neka hvala tebi, sve što nam ti napraviš skupo nas izadje.

MICA

pre 12 godina

Nazalost nas narod ce se uvek zaliti kada se nista ne radi,sto se ne radi?Kada se gradi i radi sto se gradi i radi,oni samo uzimaju novac nama siromasnima.Slazem se da smo siromasni ali ne zbog Borisa Tadica vec zbog mnogih ljudi koji su bili pre njega,nista se ne dogadja preko noci,za sve je potrebno vreme,ako mislite da cete se obogatiti preko noci,promeniti preko noci varate se:)Nasa ZEMLJA je mnogo propatila,propala ali ne mopze se oporaviti preko noci pogotovu o ovoj krizi koja i najmocnije zemlje rusi.Ne znam sta vi ocekujete da cete se jednog dana probuditi i da ce ispred vas biti stabilna zemlja,sa puno zaposlenih ljudi,svi imaju prava,nazalost nece za to je potreban rad kao i vremem,zajedno cemo mnogo uciniti nego ako samo jedan covek radi,Ako misli te da ce Vucic da promeni sve to odjednom varate se,pa videli ste kako je Nikolic nemocan organizovao proteste,zatim gladovao i naravno lecio se u PRIVATNOM KLINICKOM CENTRU, da li neko zna koliko to kosta,pa ako je nesto hteo vec da uradi mogao je taj novac da podeli ljudim a kojim a je to potrebno, nezbrinutoj deci, domacoj kuhinji, znate li koliko dece i ljudi gladuje a ON se bahati, ako neko zeli u necemu da uspe pa treba da se vidi njegov rad i trud a ne SAZALJENJE!

Srbija lider u strucnjacima mostogradnje

pre 12 godina

@madafaka

Ne razumem zasto se poredis sa Kinom? Patike koje kostaju u Kini 20$ ovde placas 200$ pa se ne bunis i ne pametujes!

Vuk

pre 12 godina

Dosta stručne javnosti se protivilo izgradnji mosta baš na toj lokaciji, em što močvarno zemljište podiže cenu mosta em što se tu gnezdi zaštićena vrsta ptica "kormoran". A opet sa druge strane tkz. "sajam" je već zakrčen a sav novi saobraćaj sa tog mosta će se upravo tu slivati, zašto bespotrebno za naše pare sebi pravimo problem bez problema?

bezimena

pre 12 godina

(Super Mario, 8. avgust 2011 14:46)

Vi ste super neozbiljni.
Beogradjani ne odlučuju ZAJEDNO, nego svaki pojedinac za sebe...žalim slučaj, Vaš kandidat nema nikakve šanse da dobije podršku Beogradana, tim pre što će se iduće godine gradonačelnik birati direktno!:) Djilas ZNA da RADI (pričanje mu slabije ide), to je pokazao a ono što je dobro ne treba menjati, dok Vučić, nikada, ništa, nigde, nije RADIO, demagog na kub, a najbolje mu ide nacionalistička i ratno-huškačka priča, sa uvredljivim izrazima i "pljuvanje u dalj".

p.s. A. Vučiću Beogradjani nikada nisu zaboravili i oprostili iživljavanje nad "Studiom B" npr. dok je onomad bio ministar za informacije u REŽIMU S. MILOŠEVIĆA!

Pantagruel

pre 12 godina

@Vojvodina
Nije lepo biti ideološki ostrašćen. Uvek sam prezirao komesarsku pamet, stečenu na instant kursevima, jer joj nedostaje stvarna erudicija i nije me briga koja ideologija je u pitanju, jer svaka ljudima sužava vidike
Most povezuje šumadijsku i sremsku obalu Save. Ja jedva čekam da proradi, jer će mi znatno skratiti put sa Banjice, Vidikovca, iz Rakovice ili Žarkova do Surčina, Jakova, Boljevaca, Kupinova... Kad hoću da pobegnem na salaš, jedem sremski paprikaš ili veslam po Obedskoj bari, meni sada treba sat vremena vožnje, jer moram prvo da uđem u centar grada (mravinjak), pa iz njega na Novi Beograd, pa Vojvođanskom ulicom do centra Surčina, pa od njega dalje. Kad izračunam gorivo, vreme, iskidane živce, odustanem i parkiram se na Adi iako znam da bih mnogo više uživao na prethodno pomenutim mestima koja su manje posećena i urbanizovana i za manje para bih dobio više zadovoljstva. Zato željno čekam da most bude pušten u saobraćaj.

Super Mario

pre 12 godina

@bezimena Izvini molim te, ali tu u Ustavu nigde ne piše da Predsednik Republike aka Boris Tadić otvara mostove i druge narodne svetkovine, usisava i vozi kombajn? A to da li će Vučić biti sledeći gradonačelnik odlučiće svi gradjani Beograda zajedno a ne ti.

Anonimus

pre 12 godina

U jucerasnjim komentarima sam objasnjavao moje vidjenje stvari koje je da naglasim apoliticno.

Sto se tice mosta,postoji jedan problem,bez obzira sto je iz gradskog budzeta,zaduzivanjem za isti grad ima manje novca za sledeci kapitalni projekat,a to je metro.

U prevodu,tih 100 miliona eura koji su dati za most zbog izgradnje pilona od 200metara i te visece konstrukcije ce biti uzeti od budzeta republike kada se bude gradio metro jer grad ne moze sam da ga finansira.

Stoga,padaju u vodu teorije da most ne treba da se tice ostatka Srbije,a ako je uopste vazno ja sam rodjeni Beogradjanin.

Miodrag

pre 12 godina

Koliko li se namučio A.Vučić da napiše ovoliko negativnih komentara o novom mostu!?Sećate se karikature koju je napravio o Djilasu kako pravi most(fiskulturna figura),a sad ne zna šta će od muke pa izmišlja kojekakve gluposti ...

Aleksandar Leka Rankovic

pre 12 godina

Pozdravaljam to što će Beograd dobiti još jedan most ali moram da iskritikuje cenu po kojoj je izgradjen. I da smo razvijena drzava pa bi se zapitali nad cifrom od 400 miliona evra koliko je do sada plaćeno za most. Mislim da se dosta ljudi tu ugradili i da se ne radi domaćinski, i to mi daje misao koliko će Beograd koštati metro ako ga ova ekipa sada na vlasti bude gradila? Iz tog jedinog razloga neću glasati za DS. Neću da ja iz cene infostana finansiram njihove dzepove.

inzenjer

pre 12 godina

Lepo je sto ce biti novog mosta bez obzira ko ga otvara, ali ja bih postavio dva pitanja. 1. Sta je vlast Demokratske stranke i DSS (do 2008.) i G17+ radila od 2001. do 2010, sto nisu sagradili nijedan most ili izvrsili bar obimne rekonstrukcije starih.
2. Zasto obnova Gazele traje 5 meseci vise nego vreme za koje je most prvobitno izgradjen. U oba slucaja videcemo da je vazno praviti kampanju i cirkus oko stvari koja treba da bude obicna. Ja cu samo podsetiti da su u Pesti od 1994. do 2003. izgradili cetiri nova mosta i pet starih kompletno rekonstruisali.

bezimena

pre 12 godina

@ (Bora, 8. avgust 2011 10:44)

Kada Kosovo NIJE bilo u krizi!? Ne mislite valjda da je Tadić trebao da sedi na balvanima!? Pa to neće ni gradjani Srbije.:)))
Prozivate Tadića potpuno bezveze, on nije monarh, već samo predsednik države, čija su ovlašćenja po Ustavu sledeća:
Nadležnost

Član 112

Predsednik Republike:

1. predstavlja Republiku Srbiju u zemlji i inostranstvu,

2. ukazom proglašava zakone, u skladu s Ustavom,

3. predlaže Narodnoj skupštini kandidata za predsednika Vlade, pošto sasluša mišljenje predstavnika izabranih izbornih lista,

4. predlaže Narodnoj skupštini nosioce funkcija, u skladu sa Ustavom i zakonom,

5. postavlja i opoziva ukazom ambasadore Republike Srbije na osnovu predloga Vlade,

6. prima akreditivna i opozivna pisma stranih diplomatskih predstavnika,

7. daje pomilovanja i odlikovanja,

8. vrši i druge poslove određene Ustavom.

Predsednik Republike, u skladu sa zakonom, komanduje Vojskom i postavlja, unapređuje i razrešava oficire Vojske Srbije.

p.s. samo glupan, ili zlobnik, može da poredi režim SPS sa bilo čime danas, razlika je k´o nebo i zemlja! Za vreme režima SM Srbija je samo RUŠENA, a sada se GRADI! Podsećanja radi, SPS je seckao vrpce na "pronadjenim Naftnim Poljima" po Vojvodini, fingirao početke gradnji kojih nije bilo i sve tome sl. a ovaj most je STVARAN i bio je preko potreban i Beogradu (u kome živi skoro 1/3 gradjana), i SRBIJI (transport ljudi i robe)!
Aktivisti SNS prenesite A. Vučiću, da on NIKADA NEĆE BITI GRADONAČELNIK BEOGRADA!

Gradjanin

pre 12 godina

Njihov najveci uspeh jeste beneficija njihovog polozaja, koja je za jednog zadovoljenje kompleksa pa misli da je lider, a za drugog, mogucnost nevidjenog bogacenja, sto je ovaj i iskoristio. Srbija od njih nema nista, postala je jedna od najsiromasnijih zemalja Evrope, a zbog nacionalisticke i pljackaroske politike je jedna neuredjena, siromasna zemlja u kojoj ce i dalje dominirati sarena laza zvana Kosovo, a za to vreme"izabrani" ce i dalje umnozavati svoja bogatstva.

madafaka

pre 12 godina

e srbijo sta si docekala, pravimo najskuplji mosta na svetu, za te pare kinezi naprave 10 mostova a mi pravimo 1, koje je ovo bacanje para...

Duki

pre 12 godina

Stvarno nema lepšeg ambijenta za slikanje pred izbore! A to što ćemo mi grcati u dugovima dok se kredit za taj most ne otplati, to nikoga ne zanima. Važno da je most lep, impozantan i preskup. Verujem da će slike Đilasa i Tadića na mostu biti jako lepe. Onako, sa osmesima, kako samo oni to umeju.

Brkonja

pre 12 godina

Most nam je bio preko potreban. Ponajvise funkcionalan, koliko ce ovaj biti to cemo videti. Ali ono sta nam nije trebalo je da imamo najskuplji most u najsiromasnijoj zemlji Evrope.

Jr

pre 12 godina

"Prema rezultatima dosadašnjih studija o mostu, prosečno vreme potrebno za putovanja bi bilo skraćeno za 30 minuta. Kod saobraćaja putničkih automobila, dnevna ušteda bi trebalo da bude oko 11 tona goriva i 100.000 pređenih kilometara"

30 Minuta x nas bar 250.000 koji ga dnevno prelazimo, je 125.000 sati x 97 Din (minimalac) + Gorivo =~ 140.000 eur dnevno - 1.000.000 medeljno - 52.000.000 Godisnje

E tolko taj most VREDI!

Jeca

pre 12 godina

sram vas bilo,pa taj ce most koristiti svima da predju preko njega...
ajde malo neke pozitive... ceo narod samo zna da pljuje i kritikuje... ako znate/mozete bolje,ajde da vas vidimo!!!!!!

gade mi se polako

pre 12 godina

neka se bar odreknu dnevnica i nek posalju u selo dukat na granici opstina trgoviste i bosiljgrad , ljudi traze od opstine - drzave samo troskove za naftu za potrebne gradjevinske masine da bi napravili odgovarajuci propust za reku koja im prilikom svake poplave odnese skromno napravljen ! pozdr.

Pedja

pre 12 godina

Ovi ce bar NESTO ostaviti iza sebe sto ce moci da koristi i drugim clanovima drustva...
SVI prethodno su samo kra(ducka)li, ovi napravise fakin' MOST! A onda si na meti svih, krao - ne krao...

Pod pretpostavkom da se nece srusiti :D , hvala im jer su "kraduci", uradili i nesto za druge, dok su ostali radeci NESTO, samo krali... Da nas sluzi ko Gazela. ;)
P.S. ne glasam za DS, verovali ili ne!

Roki

pre 12 godina

Pitam se samo koliko puta ce se slikati do izbora na ovom mostu, kad god bude zapelo za koji procenat, ajmo na most. Oprecna su misljenja i komentari oko cene mosta, vlast kaze nece biti skup, a opozocija da je preskup, moje misljenje je da " gde ima dima, ima i vatre".

Te Kvondo

pre 12 godina

Jedva čekam da vidim most. Toliko se radujem svaki put kada prođem pored njega, stvarno je monumentalan. Političari će da se slikaju uvek, a važno je da ćemo mi građani Srbije dobiti novi most!

Proka

pre 12 godina

Most kosta 118 mil i to sve sa PDV-om, tako da ce taj novac opet otici u budzet, a koliko god da kosta prelep je i neophodan! Prilazne saobracajnice kostaju onoliko koliko su velike, a za ovaj most su povelike sa obe strane. Price Srbija radi, Beograd se gradi ovde "ne pije vodu" jer se most gradi iz gradskog, a ne republickog budzeta.

mex

pre 12 godina

Juče sam prolazio pored tog mosta,vidim počeke su obilaznice da su prave,mogu samo da zamislim koliko će na kraju sve da košta,novi krediti i zaduživanje nas očekuje.

nemaveze

pre 12 godina

Uvek sam bio protiv toga da se samo Beograd gradi, ali ovi negativni komentari znaju da nerviraju. Predlažem ovim negativcima da uzmu metlu u ruke i počnu čistiti ulice, možda tako malo i smire svoje frustracije; kada budu bili izbori, onda neka daju svoj glas kome hoće, jer i "nova" vlast će raditi što mu volja, tj. uglavnom će se u nadolazećim godinama pozivati na katastrofalne propuste sadašnje vlasti; naravno, u medjuvremenu će i oni sami praviti katastrofalne propuste. Čekaju nas lepi krugovi i vrteške!

D.

pre 12 godina

Most će kompletno biti gotov 2013. godine, a oni su već sada potrčali da se slikaju. Ovo je kao u najslavnije doba Milošpevićevog SPS-a, samo su sada akteri populista Tadić Boris i populista Đilas Dragan. Džaba im mostova, niko im više ne veruje; leteće sa vlasti na prvim izborima.

Miloš

pre 12 godina

Srbija neće biti normalna zemlja dok jedno jutro ne ustanemo i ne vidimo vesti u kojima stoji suvo saopštenje vlasti da je autoput, most, put,… otvoren za saobraćaj, bez ikakvih fotografisanja, presecanja vrpci i svečanih otvaranja.

Milos

pre 12 godina

Koliko će ga puta otvarati i slikati se na njemu? ..za poslednji segmed i spajanje, za prvi prelazak vozila, za otvaranje, za puštanje u saobraćaj , za prvi tramvaj koji predje, za izbore, za prvi rodjendan.. roditelji će da ga upropaste.

Борчанац

pre 12 godina

Није био никакав приоритет, али добро шта да се ради, сила Бога не моли. До тада мост краља Александра, односно мост Црвене армије, који данас носи још глупљи назив 'панчевачки' мост изгледа као паучина. Дакле једини мост на Дунаву.
Важно је да Београђани уживају у најскупљој грађевини.

PPeca@SER

pre 12 godina

"...i "nova" vlast će raditi što mu volja, tj. uglavnom će se u nadolazećim godinama pozivati na katastrofalne propuste sadašnje vlasti; naravno, u medjuvremenu će i oni sami praviti katastrofalne propuste. Čekaju nas lepi krugovi i vrteške!
(nemaveze, 8. avgust 2011 10:16) "

----------------------------------

Upravo si izneo osnovni postulat demokratije - mogucnost promene.
Sve tece, sve se manja... A ovi misle da ako su "zajahali" na osnovu demokratskih promena (a njima je u istoriji tu i smrt pok. Premijera Djindjica), onda su tu "Bogom dani". E nisu! Nek znaju.

BILJANA

pre 12 godina

Ne mogu da verujem da ste vecina nezadovoljni sa ovim mostom koji se gradi i svi pricate samo o ceni tog mosta ,umesto da budete srecni sto se most konacno zavrsava i drgi su uzimali kredite pa nisu napravili nista. Ovaj ce most biti za sve i one koji su uzimali i koji nisu.

Bora

pre 12 godina

E, sada se treba slikati i pokupiti slavu. Gde je bio Tadic za poslednjih 15 dana kada je trebalo biti na celu kosovske krize, a sada zuri na slikanje. Nigde ga nije bilo. Ne mogu da shvatim tog coveka.

Ањица

pre 12 godina

Не треба уопште расправљати о томе да ли је мост потребан или не! Слажем се да је Београд град у коме треба да буде и мост и више саобраћајница али... Мислим да највећи проблем лежи у томе да је мост грађен из кредита и да ће његова крајња вредност бити за дупло већ него што је планирана! У суштини није нам то баш за понос... У овом тренутку је, по мени, непотребно га толико експонирати, али схватам да је ово једна од главних тачака која ће служити владајућој коалкицију у њиховој предизборној кампањи!

ragandd@gmail.com

pre 12 godina

Most je morao da bude lep. Ono sto je lepo, kosta.
Nadam se da se necemo samo prisecati danasnjih vremena u stilu, "kako se nekada dobro zivelo... gradili su se mostovi..."

madjar

pre 12 godina

Ne lazite narod. Dva sinska koloseka su za tramvaj a ne za metro. Koloseci su siroki 1 m, znaci tramvajski a ne za metro koji koristi sirinu koloseka kao na zeleznici-1.435 m. To sto vi zovete "beogradski metro" nije metro nego tramvaj.

DZoni

pre 12 godina

15 puta skuplji od duplo duzeg mosta na Beski.Prica o 120 miliona eura su za malu decu kad i na ovom sajtu mozete da pronadjete vesti o zaduzivanju , 2006 je b92 objavio da se zaduzili sa 129 miliona eura dok su 50 miliona obezbedili iz budzeta, 2009 je B92 objavio da su na skupstini izglasali dodatno zaduzenje za pristupne saobracajnice od 70 miliona,pre nekoliko meseci B92 je objavio da su na sednici skustine Beograda izglasali dodatno zaduzenje za pristupne saobracajnice od 90 miliona.

"Cetvrtak, 17. decembar 2009.

Sedamdeset miliona evra kredita za pristupne saobracajnice mostu na Savi


Odluka o zaduženju u visini od 70 miliona evra, koju je donela Skupština grada na juce održanoj sednici, odnosi se na kredit Evropske investicione banke i koristice se iskljucivo za izgradnju pristupnih saobracajnica."



Ekonomija | cetvrtak 11.11.2010 | 16:25
Izvor: B92

Skupština Beograda odlucila je da kod Evropske investicione banke podigne kredit od 90 miliona evra za finansiranje izgradnje prilaznih puteva mostu. Otplata kredita ne može biti kraca od cetiri i duža od 25 godina, a rok isplate pocinje najkasnije do isteka perioda od pet godina."

Ukupno zaduzenje za most do SAD je 130 miliona za most "bez icega" i 160 za saobracajnice a iz budzeta je dato 170 miliona eura.To sve pise crno na belo i u glasniku koje izdaje upravo grad Beograd.Medjutim prava cena sa kamatama je duplo veca jer se otplacuje na 30 godina.Naravno posto u Srbiji zdrav razum je vec 20 godina u drugom planu moze da se prica i pise svasta a mediji Djilasa ne smeju da pipnu ,svi znamo i zbog cega.

23-ogodišnjak

pre 12 godina

Jest', most od ko zna koliko miliona su slučajno napravili ukrivo. Šta se ložite ljudi, volite da kritikujete, pa to je. Beton je, zamislite, deformabilan. Kao i svi ostali materijali na ovom svetu. A ovo je slika u toku gradnje, što znači da opterećenje još nije potpuno preneseno, i pilon u ravnoteži. A koliko se sećam, i treba da bude blago nagnut, ka čukaričkoj strani, jer nosi opterećenje koje je ka novobeogradskoj.
Ajde dosta više malodušnosti, jedan sjajan projekat je pri kraju, nismo takav dobili već preko 30 godina, a kritike pljušte na sve strane.

Sine, sunka se vole!

pre 12 godina

Djilas i Tadic na mostu kod Ade, da se vidi kako oni nesto grade, Djilas i Tadic na mostu kod Ade, a nema ih nigde kad su barikade!

PPeca@SER

pre 12 godina

Tiltuje u desno? Hmmmmm... naginjanje ka desnici nije dozvoljeno... Ajmo sad zvanice... povucite malo... Ooooooo-ruk!!! To nece nista da kosta, mozete da povucete za dzabe.

Matej

pre 12 godina

Već vidim ovaj most na predizbornim plakatima DS... Tadić i Đilas sa žutim šlemovima zagledani u budućnost... Na mostu-lideru u regionu...

kole

pre 12 godina

Đilas kaže da most bez saobraćajnica košta 120 mil. EUR. Izostavio je međutim da sa saobraćajnicama i delom koji su maznuli ide do 450 mil.

ragandd@gmail.com

pre 12 godina

Ma jok. Ne ciniti se. Sve su tako ukrivo napravili.
Napokon nesto u ovoj zemlji sto izgleda svetski. Koliko to znaci tek ce da se vidi8t

Matej

pre 12 godina

Već vidim ovaj most na predizbornim plakatima DS... Tadić i Đilas sa žutim šlemovima zagledani u budućnost... Na mostu-lideru u regionu...

kole

pre 12 godina

Đilas kaže da most bez saobraćajnica košta 120 mil. EUR. Izostavio je međutim da sa saobraćajnicama i delom koji su maznuli ide do 450 mil.

madjar

pre 12 godina

Ne lazite narod. Dva sinska koloseka su za tramvaj a ne za metro. Koloseci su siroki 1 m, znaci tramvajski a ne za metro koji koristi sirinu koloseka kao na zeleznici-1.435 m. To sto vi zovete "beogradski metro" nije metro nego tramvaj.

ragandd@gmail.com

pre 12 godina

Ma jok. Ne ciniti se. Sve su tako ukrivo napravili.
Napokon nesto u ovoj zemlji sto izgleda svetski. Koliko to znaci tek ce da se vidi8t

Sine, sunka se vole!

pre 12 godina

Djilas i Tadic na mostu kod Ade, da se vidi kako oni nesto grade, Djilas i Tadic na mostu kod Ade, a nema ih nigde kad su barikade!

DZoni

pre 12 godina

15 puta skuplji od duplo duzeg mosta na Beski.Prica o 120 miliona eura su za malu decu kad i na ovom sajtu mozete da pronadjete vesti o zaduzivanju , 2006 je b92 objavio da se zaduzili sa 129 miliona eura dok su 50 miliona obezbedili iz budzeta, 2009 je B92 objavio da su na skupstini izglasali dodatno zaduzenje za pristupne saobracajnice od 70 miliona,pre nekoliko meseci B92 je objavio da su na sednici skustine Beograda izglasali dodatno zaduzenje za pristupne saobracajnice od 90 miliona.

"Cetvrtak, 17. decembar 2009.

Sedamdeset miliona evra kredita za pristupne saobracajnice mostu na Savi


Odluka o zaduženju u visini od 70 miliona evra, koju je donela Skupština grada na juce održanoj sednici, odnosi se na kredit Evropske investicione banke i koristice se iskljucivo za izgradnju pristupnih saobracajnica."



Ekonomija | cetvrtak 11.11.2010 | 16:25
Izvor: B92

Skupština Beograda odlucila je da kod Evropske investicione banke podigne kredit od 90 miliona evra za finansiranje izgradnje prilaznih puteva mostu. Otplata kredita ne može biti kraca od cetiri i duža od 25 godina, a rok isplate pocinje najkasnije do isteka perioda od pet godina."

Ukupno zaduzenje za most do SAD je 130 miliona za most "bez icega" i 160 za saobracajnice a iz budzeta je dato 170 miliona eura.To sve pise crno na belo i u glasniku koje izdaje upravo grad Beograd.Medjutim prava cena sa kamatama je duplo veca jer se otplacuje na 30 godina.Naravno posto u Srbiji zdrav razum je vec 20 godina u drugom planu moze da se prica i pise svasta a mediji Djilasa ne smeju da pipnu ,svi znamo i zbog cega.

23-ogodišnjak

pre 12 godina

Jest', most od ko zna koliko miliona su slučajno napravili ukrivo. Šta se ložite ljudi, volite da kritikujete, pa to je. Beton je, zamislite, deformabilan. Kao i svi ostali materijali na ovom svetu. A ovo je slika u toku gradnje, što znači da opterećenje još nije potpuno preneseno, i pilon u ravnoteži. A koliko se sećam, i treba da bude blago nagnut, ka čukaričkoj strani, jer nosi opterećenje koje je ka novobeogradskoj.
Ajde dosta više malodušnosti, jedan sjajan projekat je pri kraju, nismo takav dobili već preko 30 godina, a kritike pljušte na sve strane.

Te Kvondo

pre 12 godina

Jedva čekam da vidim most. Toliko se radujem svaki put kada prođem pored njega, stvarno je monumentalan. Političari će da se slikaju uvek, a važno je da ćemo mi građani Srbije dobiti novi most!

nemaveze

pre 12 godina

Uvek sam bio protiv toga da se samo Beograd gradi, ali ovi negativni komentari znaju da nerviraju. Predlažem ovim negativcima da uzmu metlu u ruke i počnu čistiti ulice, možda tako malo i smire svoje frustracije; kada budu bili izbori, onda neka daju svoj glas kome hoće, jer i "nova" vlast će raditi što mu volja, tj. uglavnom će se u nadolazećim godinama pozivati na katastrofalne propuste sadašnje vlasti; naravno, u medjuvremenu će i oni sami praviti katastrofalne propuste. Čekaju nas lepi krugovi i vrteške!

Jeca

pre 12 godina

sram vas bilo,pa taj ce most koristiti svima da predju preko njega...
ajde malo neke pozitive... ceo narod samo zna da pljuje i kritikuje... ako znate/mozete bolje,ajde da vas vidimo!!!!!!

Pedja

pre 12 godina

Ovi ce bar NESTO ostaviti iza sebe sto ce moci da koristi i drugim clanovima drustva...
SVI prethodno su samo kra(ducka)li, ovi napravise fakin' MOST! A onda si na meti svih, krao - ne krao...

Pod pretpostavkom da se nece srusiti :D , hvala im jer su "kraduci", uradili i nesto za druge, dok su ostali radeci NESTO, samo krali... Da nas sluzi ko Gazela. ;)
P.S. ne glasam za DS, verovali ili ne!

Miloš

pre 12 godina

Srbija neće biti normalna zemlja dok jedno jutro ne ustanemo i ne vidimo vesti u kojima stoji suvo saopštenje vlasti da je autoput, most, put,… otvoren za saobraćaj, bez ikakvih fotografisanja, presecanja vrpci i svečanih otvaranja.

Proka

pre 12 godina

Most kosta 118 mil i to sve sa PDV-om, tako da ce taj novac opet otici u budzet, a koliko god da kosta prelep je i neophodan! Prilazne saobracajnice kostaju onoliko koliko su velike, a za ovaj most su povelike sa obe strane. Price Srbija radi, Beograd se gradi ovde "ne pije vodu" jer se most gradi iz gradskog, a ne republickog budzeta.

bezimena

pre 12 godina

@ (Bora, 8. avgust 2011 10:44)

Kada Kosovo NIJE bilo u krizi!? Ne mislite valjda da je Tadić trebao da sedi na balvanima!? Pa to neće ni gradjani Srbije.:)))
Prozivate Tadića potpuno bezveze, on nije monarh, već samo predsednik države, čija su ovlašćenja po Ustavu sledeća:
Nadležnost

Član 112

Predsednik Republike:

1. predstavlja Republiku Srbiju u zemlji i inostranstvu,

2. ukazom proglašava zakone, u skladu s Ustavom,

3. predlaže Narodnoj skupštini kandidata za predsednika Vlade, pošto sasluša mišljenje predstavnika izabranih izbornih lista,

4. predlaže Narodnoj skupštini nosioce funkcija, u skladu sa Ustavom i zakonom,

5. postavlja i opoziva ukazom ambasadore Republike Srbije na osnovu predloga Vlade,

6. prima akreditivna i opozivna pisma stranih diplomatskih predstavnika,

7. daje pomilovanja i odlikovanja,

8. vrši i druge poslove određene Ustavom.

Predsednik Republike, u skladu sa zakonom, komanduje Vojskom i postavlja, unapređuje i razrešava oficire Vojske Srbije.

p.s. samo glupan, ili zlobnik, može da poredi režim SPS sa bilo čime danas, razlika je k´o nebo i zemlja! Za vreme režima SM Srbija je samo RUŠENA, a sada se GRADI! Podsećanja radi, SPS je seckao vrpce na "pronadjenim Naftnim Poljima" po Vojvodini, fingirao početke gradnji kojih nije bilo i sve tome sl. a ovaj most je STVARAN i bio je preko potreban i Beogradu (u kome živi skoro 1/3 gradjana), i SRBIJI (transport ljudi i robe)!
Aktivisti SNS prenesite A. Vučiću, da on NIKADA NEĆE BITI GRADONAČELNIK BEOGRADA!

Jr

pre 12 godina

"Prema rezultatima dosadašnjih studija o mostu, prosečno vreme potrebno za putovanja bi bilo skraćeno za 30 minuta. Kod saobraćaja putničkih automobila, dnevna ušteda bi trebalo da bude oko 11 tona goriva i 100.000 pređenih kilometara"

30 Minuta x nas bar 250.000 koji ga dnevno prelazimo, je 125.000 sati x 97 Din (minimalac) + Gorivo =~ 140.000 eur dnevno - 1.000.000 medeljno - 52.000.000 Godisnje

E tolko taj most VREDI!

BILJANA

pre 12 godina

Ne mogu da verujem da ste vecina nezadovoljni sa ovim mostom koji se gradi i svi pricate samo o ceni tog mosta ,umesto da budete srecni sto se most konacno zavrsava i drgi su uzimali kredite pa nisu napravili nista. Ovaj ce most biti za sve i one koji su uzimali i koji nisu.

Ањица

pre 12 godina

Не треба уопште расправљати о томе да ли је мост потребан или не! Слажем се да је Београд град у коме треба да буде и мост и више саобраћајница али... Мислим да највећи проблем лежи у томе да је мост грађен из кредита и да ће његова крајња вредност бити за дупло већ него што је планирана! У суштини није нам то баш за понос... У овом тренутку је, по мени, непотребно га толико експонирати, али схватам да је ово једна од главних тачака која ће служити владајућој коалкицију у њиховој предизборној кампањи!

D.

pre 12 godina

Most će kompletno biti gotov 2013. godine, a oni su već sada potrčali da se slikaju. Ovo je kao u najslavnije doba Milošpevićevog SPS-a, samo su sada akteri populista Tadić Boris i populista Đilas Dragan. Džaba im mostova, niko im više ne veruje; leteće sa vlasti na prvim izborima.

ragandd@gmail.com

pre 12 godina

Most je morao da bude lep. Ono sto je lepo, kosta.
Nadam se da se necemo samo prisecati danasnjih vremena u stilu, "kako se nekada dobro zivelo... gradili su se mostovi..."

bezimena

pre 12 godina

(Super Mario, 8. avgust 2011 14:46)

Vi ste super neozbiljni.
Beogradjani ne odlučuju ZAJEDNO, nego svaki pojedinac za sebe...žalim slučaj, Vaš kandidat nema nikakve šanse da dobije podršku Beogradana, tim pre što će se iduće godine gradonačelnik birati direktno!:) Djilas ZNA da RADI (pričanje mu slabije ide), to je pokazao a ono što je dobro ne treba menjati, dok Vučić, nikada, ništa, nigde, nije RADIO, demagog na kub, a najbolje mu ide nacionalistička i ratno-huškačka priča, sa uvredljivim izrazima i "pljuvanje u dalj".

p.s. A. Vučiću Beogradjani nikada nisu zaboravili i oprostili iživljavanje nad "Studiom B" npr. dok je onomad bio ministar za informacije u REŽIMU S. MILOŠEVIĆA!

Milos

pre 12 godina

Koliko će ga puta otvarati i slikati se na njemu? ..za poslednji segmed i spajanje, za prvi prelazak vozila, za otvaranje, za puštanje u saobraćaj , za prvi tramvaj koji predje, za izbore, za prvi rodjendan.. roditelji će da ga upropaste.

Bora

pre 12 godina

E, sada se treba slikati i pokupiti slavu. Gde je bio Tadic za poslednjih 15 dana kada je trebalo biti na celu kosovske krize, a sada zuri na slikanje. Nigde ga nije bilo. Ne mogu da shvatim tog coveka.

Brkonja

pre 12 godina

Most nam je bio preko potreban. Ponajvise funkcionalan, koliko ce ovaj biti to cemo videti. Ali ono sta nam nije trebalo je da imamo najskuplji most u najsiromasnijoj zemlji Evrope.

Roki

pre 12 godina

Pitam se samo koliko puta ce se slikati do izbora na ovom mostu, kad god bude zapelo za koji procenat, ajmo na most. Oprecna su misljenja i komentari oko cene mosta, vlast kaze nece biti skup, a opozocija da je preskup, moje misljenje je da " gde ima dima, ima i vatre".

madafaka

pre 12 godina

e srbijo sta si docekala, pravimo najskuplji mosta na svetu, za te pare kinezi naprave 10 mostova a mi pravimo 1, koje je ovo bacanje para...

Super Mario

pre 12 godina

@(bezimena, 8. avgust 2011 15:20)
Draga bezimena, sećamo se kako su Demokrate ukinule direktno biranje gradonačelnika kada se 2008 Dragan Djilas kandidovao jer tada niko živ nije znao za njega i jedino je mogao da pobedi svog glavnog takmaca tako što će Socijalistička partija srbije i Liberalno demokratska partija da udju u koaliciju sa Demokratskom strankom. To je bila čista prevara Beogradjana jer niti su LDP-ovci, niti Socijalisti glasali za to, ne može nijedan čovek da se nadje koji je glasao za takvu koaliciju. A o kasnijem priključenju radikala neću ni da govorim, samo je jadno objašnjenje Čedomira Jovanovića da ulazi u koaliciju sa SPS-om da "Beograd ne bi pao u radikalske ruke" a godinu dana kasnije isti ti radikali ulaze u Upravne odbore beogradskih preduzeća. Tako da je Djilas izbornom prevarom SPS-a i LDP-a došao na mesto gradonačelnika, a videćemo koja će mu sledeće prevara biti da bi ostao na vlasti. I ja sa tim nemam problem, da u Beogradu nije poskupeo Infostan, prevoz, parkiranje, obdenište, grejanje... A to da Vučić nigde nije radio je notorna glupost koja se provlači stalno, radio je i kao konobar, novinar, direktor hale Pinki... A šta je Djilas radio, osim što je monopolom sa prodajom TV vremena stekao milione evra? To smo mogli i ti ja da smo imali takav položaj. Neka pobedi najbolji.

Miodrag

pre 12 godina

Koliko li se namučio A.Vučić da napiše ovoliko negativnih komentara o novom mostu!?Sećate se karikature koju je napravio o Djilasu kako pravi most(fiskulturna figura),a sad ne zna šta će od muke pa izmišlja kojekakve gluposti ...

PPeca@SER

pre 12 godina

Tiltuje u desno? Hmmmmm... naginjanje ka desnici nije dozvoljeno... Ajmo sad zvanice... povucite malo... Ooooooo-ruk!!! To nece nista da kosta, mozete da povucete za dzabe.

Super Mario

pre 12 godina

@bezimena Izvini molim te, ali tu u Ustavu nigde ne piše da Predsednik Republike aka Boris Tadić otvara mostove i druge narodne svetkovine, usisava i vozi kombajn? A to da li će Vučić biti sledeći gradonačelnik odlučiće svi gradjani Beograda zajedno a ne ti.

gade mi se polako

pre 12 godina

neka se bar odreknu dnevnica i nek posalju u selo dukat na granici opstina trgoviste i bosiljgrad , ljudi traze od opstine - drzave samo troskove za naftu za potrebne gradjevinske masine da bi napravili odgovarajuci propust za reku koja im prilikom svake poplave odnese skromno napravljen ! pozdr.

Gradjanin

pre 12 godina

Njihov najveci uspeh jeste beneficija njihovog polozaja, koja je za jednog zadovoljenje kompleksa pa misli da je lider, a za drugog, mogucnost nevidjenog bogacenja, sto je ovaj i iskoristio. Srbija od njih nema nista, postala je jedna od najsiromasnijih zemalja Evrope, a zbog nacionalisticke i pljackaroske politike je jedna neuredjena, siromasna zemlja u kojoj ce i dalje dominirati sarena laza zvana Kosovo, a za to vreme"izabrani" ce i dalje umnozavati svoja bogatstva.

Duki

pre 12 godina

Stvarno nema lepšeg ambijenta za slikanje pred izbore! A to što ćemo mi grcati u dugovima dok se kredit za taj most ne otplati, to nikoga ne zanima. Važno da je most lep, impozantan i preskup. Verujem da će slike Đilasa i Tadića na mostu biti jako lepe. Onako, sa osmesima, kako samo oni to umeju.

Pantagruel

pre 12 godina

@Vojvodina
Nije lepo biti ideološki ostrašćen. Uvek sam prezirao komesarsku pamet, stečenu na instant kursevima, jer joj nedostaje stvarna erudicija i nije me briga koja ideologija je u pitanju, jer svaka ljudima sužava vidike
Most povezuje šumadijsku i sremsku obalu Save. Ja jedva čekam da proradi, jer će mi znatno skratiti put sa Banjice, Vidikovca, iz Rakovice ili Žarkova do Surčina, Jakova, Boljevaca, Kupinova... Kad hoću da pobegnem na salaš, jedem sremski paprikaš ili veslam po Obedskoj bari, meni sada treba sat vremena vožnje, jer moram prvo da uđem u centar grada (mravinjak), pa iz njega na Novi Beograd, pa Vojvođanskom ulicom do centra Surčina, pa od njega dalje. Kad izračunam gorivo, vreme, iskidane živce, odustanem i parkiram se na Adi iako znam da bih mnogo više uživao na prethodno pomenutim mestima koja su manje posećena i urbanizovana i za manje para bih dobio više zadovoljstva. Zato željno čekam da most bude pušten u saobraćaj.

Борчанац

pre 12 godina

Није био никакав приоритет, али добро шта да се ради, сила Бога не моли. До тада мост краља Александра, односно мост Црвене армије, који данас носи још глупљи назив 'панчевачки' мост изгледа као паучина. Дакле једини мост на Дунаву.
Важно је да Београђани уживају у најскупљој грађевини.

Srbija lider u strucnjacima mostogradnje

pre 12 godina

@madafaka

Ne razumem zasto se poredis sa Kinom? Patike koje kostaju u Kini 20$ ovde placas 200$ pa se ne bunis i ne pametujes!

Dule NS

pre 12 godina

-Tačno sam znao da ću odmah videti gomilu komentara tipa: A koliko će to da košta, a moglo je tri za cenu jednog, a moglo je ovo, a moglo je ono.... pa se onda javljaju raznorazni likovi sa "istančanim ukusom" kojima su grandiozni veliki objekti "fuuuujjj", pa onda raznorazni moralisti....

-Ljudi, pa da li ste sveni koliko ste DOSADNI?!
Zavidni ste i sujetni prema sopstvenom narodu, gradu i zemlji....
Pa treba da budete srećni što se išta gradi - i pogotovo što se gradi nešto tako veliko i grandiozno što treba da traje narednih 300 godina i više - nešto čemu se ceo svet divi! To je most dostojan jedne Evropske prestonice, a ne ćuprija na nekom potoku!
Ali vi ste navikli da se "grbavite" - shvatite da niste na pijaci da kupujete kod kineza troje gaća za cenu jednih! Ovo je MOST LJUDI - kao što reče Discovery - "arhitektonsko i tehnološko čudo"! Novi simbol prestonice...!
-Umesto da ste ponosni, vi ovde pametujete i pljujete non-stop!
Ne valja kada se ne gradi, ne valja kada se gradi... Vama pod milim bogom ništa ne valja! Svi ste najpametniji! Svi ste vrhunski stručnjaci i svi se u sve razumete! Pa takvog naroda nema nigde na svetu!

-Ja sam srećan što se u Srbiji KONAČNO GRADE I RADE PRAVE STVARI i nadam se da se neće zaustaviti samo na ovome, već da je ovo samo početak i da će CELA SRBIJA uskoro biti ovako veliko gradilište velikih i trajnih stvari!

inzenjer

pre 12 godina

Lepo je sto ce biti novog mosta bez obzira ko ga otvara, ali ja bih postavio dva pitanja. 1. Sta je vlast Demokratske stranke i DSS (do 2008.) i G17+ radila od 2001. do 2010, sto nisu sagradili nijedan most ili izvrsili bar obimne rekonstrukcije starih.
2. Zasto obnova Gazele traje 5 meseci vise nego vreme za koje je most prvobitno izgradjen. U oba slucaja videcemo da je vazno praviti kampanju i cirkus oko stvari koja treba da bude obicna. Ja cu samo podsetiti da su u Pesti od 1994. do 2003. izgradili cetiri nova mosta i pet starih kompletno rekonstruisali.

Radovan III

pre 12 godina

120 miliona bez pristupnih saobraćajnica a sa pristupnim Bog te pitaj koliko, do sada oko 401 milion. Djilase, svaka čast za most, ali da znaš, metro će nam graditi neko drugi, neka hvala tebi, sve što nam ti napraviš skupo nas izadje.

mex

pre 12 godina

Juče sam prolazio pored tog mosta,vidim počeke su obilaznice da su prave,mogu samo da zamislim koliko će na kraju sve da košta,novi krediti i zaduživanje nas očekuje.

Osman

pre 12 godina

O kvalitetu mosta ćemo razgovarati za neku godinu. Moje mišljenje je da treba da shvatimo svoje realne mogućnosti i da se tako ponašamo.
Primer, moja plata je 39.000,00 dinara, jasno je da bi bilo odlično da na posao idem sa BMW-om (naravno novim), ali ja idem prevozom jer su to moje realne mogućnosti u ovom trenutku.
Sve drugo vodi u bankrot, kad god da se desio, desiće se ako ne budemo odgovorni...

Anonimus

pre 12 godina

U jucerasnjim komentarima sam objasnjavao moje vidjenje stvari koje je da naglasim apoliticno.

Sto se tice mosta,postoji jedan problem,bez obzira sto je iz gradskog budzeta,zaduzivanjem za isti grad ima manje novca za sledeci kapitalni projekat,a to je metro.

U prevodu,tih 100 miliona eura koji su dati za most zbog izgradnje pilona od 200metara i te visece konstrukcije ce biti uzeti od budzeta republike kada se bude gradio metro jer grad ne moze sam da ga finansira.

Stoga,padaju u vodu teorije da most ne treba da se tice ostatka Srbije,a ako je uopste vazno ja sam rodjeni Beogradjanin.

Aleksandar Leka Rankovic

pre 12 godina

Pozdravaljam to što će Beograd dobiti još jedan most ali moram da iskritikuje cenu po kojoj je izgradjen. I da smo razvijena drzava pa bi se zapitali nad cifrom od 400 miliona evra koliko je do sada plaćeno za most. Mislim da se dosta ljudi tu ugradili i da se ne radi domaćinski, i to mi daje misao koliko će Beograd koštati metro ako ga ova ekipa sada na vlasti bude gradila? Iz tog jedinog razloga neću glasati za DS. Neću da ja iz cene infostana finansiram njihove dzepove.

PPeca@SER

pre 12 godina

"...i "nova" vlast će raditi što mu volja, tj. uglavnom će se u nadolazećim godinama pozivati na katastrofalne propuste sadašnje vlasti; naravno, u medjuvremenu će i oni sami praviti katastrofalne propuste. Čekaju nas lepi krugovi i vrteške!
(nemaveze, 8. avgust 2011 10:16) "

----------------------------------

Upravo si izneo osnovni postulat demokratije - mogucnost promene.
Sve tece, sve se manja... A ovi misle da ako su "zajahali" na osnovu demokratskih promena (a njima je u istoriji tu i smrt pok. Premijera Djindjica), onda su tu "Bogom dani". E nisu! Nek znaju.

x)

pre 12 godina

evo ovako...da i ja kazem svoje cenjeno misljenje....a nisam omladinac ni aktivista nijedne stranke, i kada svi pricaju da ce ovi leteti na sledecim izborma - ja se slazem - samo se pitam kime da ih zamenimo? zeznuta situacija...


elem, most je bio preko potreban beogradu. da rastereti saobracaj i da ljudi ne obilaze pola grada da bi presli reku...sve je to ok.

ali...trebalo je uzeti u obzir u kakvoj zemlji zivimo...pa i u kakvoj je situaciji ekonomija celog sveta...

beogradu je trebao samo funkcionalni most, za preci preko reke i za olabljavanje saobracaja.... sto se moglo za 4x manje para. ili je moglo da se napravi 4 mosta, sto je isto potrebno beogradu.


sad, ok, lep je mostic, sve je to super, bar je najzad izgradjen etc....


eto, ne znam ni sta sam hteo da kazem....lep je most, nije sporno. moglo je bolje i jeftinije i brze - ni to nije sporno.

bolje da postoji nego da ne postoji - to je najmanje sporno.

MICA

pre 12 godina

Nazalost nas narod ce se uvek zaliti kada se nista ne radi,sto se ne radi?Kada se gradi i radi sto se gradi i radi,oni samo uzimaju novac nama siromasnima.Slazem se da smo siromasni ali ne zbog Borisa Tadica vec zbog mnogih ljudi koji su bili pre njega,nista se ne dogadja preko noci,za sve je potrebno vreme,ako mislite da cete se obogatiti preko noci,promeniti preko noci varate se:)Nasa ZEMLJA je mnogo propatila,propala ali ne mopze se oporaviti preko noci pogotovu o ovoj krizi koja i najmocnije zemlje rusi.Ne znam sta vi ocekujete da cete se jednog dana probuditi i da ce ispred vas biti stabilna zemlja,sa puno zaposlenih ljudi,svi imaju prava,nazalost nece za to je potreban rad kao i vremem,zajedno cemo mnogo uciniti nego ako samo jedan covek radi,Ako misli te da ce Vucic da promeni sve to odjednom varate se,pa videli ste kako je Nikolic nemocan organizovao proteste,zatim gladovao i naravno lecio se u PRIVATNOM KLINICKOM CENTRU, da li neko zna koliko to kosta,pa ako je nesto hteo vec da uradi mogao je taj novac da podeli ljudim a kojim a je to potrebno, nezbrinutoj deci, domacoj kuhinji, znate li koliko dece i ljudi gladuje a ON se bahati, ako neko zeli u necemu da uspe pa treba da se vidi njegov rad i trud a ne SAZALJENJE!

Vuk

pre 12 godina

Dosta stručne javnosti se protivilo izgradnji mosta baš na toj lokaciji, em što močvarno zemljište podiže cenu mosta em što se tu gnezdi zaštićena vrsta ptica "kormoran". A opet sa druge strane tkz. "sajam" je već zakrčen a sav novi saobraćaj sa tog mosta će se upravo tu slivati, zašto bespotrebno za naše pare sebi pravimo problem bez problema?

radnik

pre 12 godina

jedva čekam da se političari sklone s mosta. on nije njihov, to je most gradjana srbije, oni će ga koristiti, ali boga mi - i prilično dugo otplaćivati...
kad gledam sa te neke umetničke strane, stvarno je lep. ali mislim da je za ovu privredu, ovaj BDP, takav most prosto preskup. uštede na gorivu, zagadjenju, vremenu, i svim drugim benefitima doneo bi i neki manje zahtevan projekat.

Wolly

pre 12 godina

Rekoše da će most da se završi do kraja ove godine a sada već pominju 2012, eto tako to radi DS, primili malo to od Mrkonjića sa rokovima. Ali dobro moćićemo peške preko mosta, ionako sve slabije koristimo automobile jer para za preskupo gorivo nema,kako bi i bilo kada na jedan litar goriva drava uzme cc 100 dinara akcize... A znamo da indirektni porezi su nepravični i da najviše pogadjaju siromašne...

Dejan

pre 12 godina

Resenje nikakvo!!! Ovoj vlasti je izgleda bitan samo "poen" kako su izgradili most, a koliko je on koristan - nije bitno.
Saobracaj iz pravca Obrenovca preko Radnicke ulice ce biti jednako opterecen, a cak moze biti i zakrcenja saobracaja prilikom ukljucivanja i iskljucivanja sa novog mosta, isto kao i u slucaju Gazele (ako prolazite tuda, znate o cemu pricam). Ovaj most je bio u planu da se pravi ko zna koje godine, kada nisu racunali na ovoliko sirenje Beograda! Nemam nista protiv pravljenja mosta, ali vremena se menjaju i trebalo je bolje iskoristiti ove pare, koje su slozicete se veoma velike za Srbiju.

moravko

pre 12 godina

Izgradnja mosta preko Ade Ciganlije i UMP nije bila bez protivnika u stručnim krugovima. Grupa devet autora, među kojima i prof. dr Ksenija Petovar, prof. dr Mihailo Maletin, prof. dr Slobodan Vukićević i arh. Branislav Jovin, u snažno kritičkom javnom pismu u januaru 2006. su ukazali na fizičku opasnost i urbanističku nepodobnost provlačenja magistralnog pravca kroz gradsko jezgro i ocenili da ovi planovi žiteljima Beograda donose „enormno skup i nefunkcionalan most na pogrešnom mestu“, nazivajući odluke gradskih vlasti „apsolutno neprihvatljivim improvizacijama“.

Srle

pre 12 godina

@Dzoni

pozivas se na pamet i matematiku... sam si napisao na osnovu podataka sa sajta b92 da je za most bez pristupnih saobracajnica odvojeno 170 miliona eur od cega je 120 miliona kredit i 50 iz budzeta grada... a pre toga kazes da je 15 puta skuplji od mosta u Beskoj koji pristupnu saobracajnicu vec ima (put Beograd - Novi Sad). Cisto radi podsecanja most u Beskoj nije kompletan most nego dodatne trake na postojecem mostu, zatim most u beskoj je finansiran iz kredita iste te Evropske banke u vreme kada je ministar bio Velja Ilic, na tenderu sa kojeg je volsebno eliminisana domaca Mostogradnja jer je neko (ne zna se ko, kada i kako) u tedersku dokumentaciju dostavio dupli primerak finansijskih bilansa Mostogradnje razlicit od originalno prilozenog, sto je u svakoj zemlji krivicno delo ( kao kada bi inspekcija gazdi kafane nasla crnu i belu knjigu prometa samo mnogo teze u slucaju velike firme) i za to niko nikada nije odgovarao iako se Velja kleo da su ucinili sve da Mostogradnja dobije taj posao. Posao je dobio prvi sljedeci ponudjac a birala je Evropska banka, eliminacijom mostogradnje to je bila Alpina, cena koju je nudila mostogradnja bila je oko 50 mil eur, a Alpina je ponudila oko 104 miliona sto je i prihvaceno... zatim je Alpina na vecem delu radova angazovala Mostogradnju za oko 50 mil, prikazala oko 5 miliona EUR troskova izrade tenderske dokumentacije (mozes misliti gd eje to otislo) a ostatak zadrzala sebi... Na tom mostu po ugovoru sa Veljinim ministarstvom koje je predstavljalo drzavu Alpina kao izvodjac angazuje i placa nadzorni organ na gradnji mosta, sto je nezabelezen slucaj u svetu da nadzorni organ koji treba da stiti investitora ( u ovom slucaju drzavu ) od onoga sto se uraditi izvodjac bude placen i zavistan od samog izvodjaca ... pa cik neka se usudi da napise da je recimo neki stub slabije armiran od predvidjenog...

Dakle citav taj polu-most u Beskoj kostao je bez kamata oko 100 miliona EUR , ovaj na adi prema tvojim podacima bez saobracajnica za pristup 170 i nije polu most nego kompletan i nije 4 trake nego 6...pa ja sada tebe koji se pozivas na pamet pitam kojom matematikom si izracunao da je to 15 puta manje ???

Boba

pre 12 godina

Most ce biti aktrakcija za turiste, u brosuri ce pisati-NAJSKUPLJI GRAD NA SVETU. Isto tako, bicemo knjiski primer kriminala i korupcije. Zbog ovakve vlasti Srbiji ce se smejati, iako to vec odavno rade.

Muka mi je...

pre 12 godina

Fascinantni komentari dezurnih hejtera. Vucicu, ako si vec toliko principijelan, daj predizborno obecanje da ces da srusis most kad dodjes na vlast pa od suta sazidaj 50 novih. Ili ne treba, ili je skup, ili je za promociju politicara... samo nije za prelazak sa jedne obale na drugu...

Ovima iz Vojvodine i centralne Srbije sto kukumavce kako sve pare idu u Beograd treba savetovati da kad oni dodju na vlast izaberu ledinu u centru Srbije pa tamo da zidaju mostove, valjda bi to bilo na korist svih gradjana, podjednako bi, jel'te, bilo udaljeno od svih mesta. U svim zemljama su najvece gradjevine u provinciji, to je bas prirodno...

aleksej

pre 12 godina

Nego mene interesuje kako da se vise sklonim sa biroa za nezaposlene i da samo mozda krenem pristojno da zivim, a most je stvarno lep nema sta. Pitam se koliko je ljudi moglo da se zaposli za tih pola milijardi eura koliko je on kostao...

nada

pre 12 godina

Citajuci dosadasnje komentare, mogu samo da zakljucim: I OOVAJ MOST je jos jedan TRN u oku SVIMA koji su ne tako davno sa aplauzom pozdravljali razaranje Srbije, pogotovo rusenje mostova (u ime slobode i demokratije!?) Predpostavljam da ce radije plivati, nego nogom stupiti na ovaj most, ako ih slucajno, silom prilika put navede u ovaj kraj.

Mihailo79

pre 12 godina

Danas, da je srece, ovim mostom bi bile spojene ne samo dve obale, nego bi se, zbog ponosa glavnim gradom, spojili svi gradjani Srbije. Umesto da spoji, ovaj most je danas razdvojio Srbiju - na onu za koju ima most od 500 miliona evra i onu za koju nema most ni za 10 miliona dinara. Jabuka razdora je opet bacena. Volim Beograd, moj je grad, ali on je grad sirokog srca, a ne grad bahatosti. Ne pravite to od njega.

Lidija Šabac

pre 12 godina

DA su uložili novac u privredu, ne bi li je malo oporavili,rezultati se ne bi videli tako brzo,a ni njihovo delo ne bi moglo da se snimi iz aviona.Sada slikanje, a prva rata kredita kada će?

Ivana

pre 12 godina

Zoran Đinđić i Nenad Bogdanović su radili za svoj narod, ‚dok Đilas i Tadić rade isključivo za svoj interes.Tadić je bio Đinđićev potrčko i propali vaterpolista, Đilas nije bio u DS-u dok je Đinđić bio živ. 400 miliona evra je Đilas stavio u sopstveni đžep. Raspišite izbore, potrebna nam je promena političke strategije kao i nove političke ideje. Vaše kredite će otplaćivati naše buduće generacije.

milan

pre 12 godina

Samo u Srbiji može da se desi da neko otvara nezavršen most. Šta nam onda to govori? Srbijo, budi se dok te nisu načisto uništili.

kole

pre 12 godina

Đilas kaže da most bez saobraćajnica košta 120 mil. EUR. Izostavio je međutim da sa saobraćajnicama i delom koji su maznuli ide do 450 mil.

Sine, sunka se vole!

pre 12 godina

Djilas i Tadic na mostu kod Ade, da se vidi kako oni nesto grade, Djilas i Tadic na mostu kod Ade, a nema ih nigde kad su barikade!

madjar

pre 12 godina

Ne lazite narod. Dva sinska koloseka su za tramvaj a ne za metro. Koloseci su siroki 1 m, znaci tramvajski a ne za metro koji koristi sirinu koloseka kao na zeleznici-1.435 m. To sto vi zovete "beogradski metro" nije metro nego tramvaj.

Matej

pre 12 godina

Već vidim ovaj most na predizbornim plakatima DS... Tadić i Đilas sa žutim šlemovima zagledani u budućnost... Na mostu-lideru u regionu...

madafaka

pre 12 godina

e srbijo sta si docekala, pravimo najskuplji mosta na svetu, za te pare kinezi naprave 10 mostova a mi pravimo 1, koje je ovo bacanje para...

Bora

pre 12 godina

E, sada se treba slikati i pokupiti slavu. Gde je bio Tadic za poslednjih 15 dana kada je trebalo biti na celu kosovske krize, a sada zuri na slikanje. Nigde ga nije bilo. Ne mogu da shvatim tog coveka.

23-ogodišnjak

pre 12 godina

Jest', most od ko zna koliko miliona su slučajno napravili ukrivo. Šta se ložite ljudi, volite da kritikujete, pa to je. Beton je, zamislite, deformabilan. Kao i svi ostali materijali na ovom svetu. A ovo je slika u toku gradnje, što znači da opterećenje još nije potpuno preneseno, i pilon u ravnoteži. A koliko se sećam, i treba da bude blago nagnut, ka čukaričkoj strani, jer nosi opterećenje koje je ka novobeogradskoj.
Ajde dosta više malodušnosti, jedan sjajan projekat je pri kraju, nismo takav dobili već preko 30 godina, a kritike pljušte na sve strane.

mex

pre 12 godina

Juče sam prolazio pored tog mosta,vidim počeke su obilaznice da su prave,mogu samo da zamislim koliko će na kraju sve da košta,novi krediti i zaduživanje nas očekuje.

Ањица

pre 12 godina

Не треба уопште расправљати о томе да ли је мост потребан или не! Слажем се да је Београд град у коме треба да буде и мост и више саобраћајница али... Мислим да највећи проблем лежи у томе да је мост грађен из кредита и да ће његова крајња вредност бити за дупло већ него што је планирана! У суштини није нам то баш за понос... У овом тренутку је, по мени, непотребно га толико експонирати, али схватам да је ово једна од главних тачака која ће служити владајућој коалкицију у њиховој предизборној кампањи!

D.

pre 12 godina

Most će kompletno biti gotov 2013. godine, a oni su već sada potrčali da se slikaju. Ovo je kao u najslavnije doba Milošpevićevog SPS-a, samo su sada akteri populista Tadić Boris i populista Đilas Dragan. Džaba im mostova, niko im više ne veruje; leteće sa vlasti na prvim izborima.

DZoni

pre 12 godina

15 puta skuplji od duplo duzeg mosta na Beski.Prica o 120 miliona eura su za malu decu kad i na ovom sajtu mozete da pronadjete vesti o zaduzivanju , 2006 je b92 objavio da se zaduzili sa 129 miliona eura dok su 50 miliona obezbedili iz budzeta, 2009 je B92 objavio da su na skupstini izglasali dodatno zaduzenje za pristupne saobracajnice od 70 miliona,pre nekoliko meseci B92 je objavio da su na sednici skustine Beograda izglasali dodatno zaduzenje za pristupne saobracajnice od 90 miliona.

"Cetvrtak, 17. decembar 2009.

Sedamdeset miliona evra kredita za pristupne saobracajnice mostu na Savi


Odluka o zaduženju u visini od 70 miliona evra, koju je donela Skupština grada na juce održanoj sednici, odnosi se na kredit Evropske investicione banke i koristice se iskljucivo za izgradnju pristupnih saobracajnica."



Ekonomija | cetvrtak 11.11.2010 | 16:25
Izvor: B92

Skupština Beograda odlucila je da kod Evropske investicione banke podigne kredit od 90 miliona evra za finansiranje izgradnje prilaznih puteva mostu. Otplata kredita ne može biti kraca od cetiri i duža od 25 godina, a rok isplate pocinje najkasnije do isteka perioda od pet godina."

Ukupno zaduzenje za most do SAD je 130 miliona za most "bez icega" i 160 za saobracajnice a iz budzeta je dato 170 miliona eura.To sve pise crno na belo i u glasniku koje izdaje upravo grad Beograd.Medjutim prava cena sa kamatama je duplo veca jer se otplacuje na 30 godina.Naravno posto u Srbiji zdrav razum je vec 20 godina u drugom planu moze da se prica i pise svasta a mediji Djilasa ne smeju da pipnu ,svi znamo i zbog cega.

ragandd@gmail.com

pre 12 godina

Ma jok. Ne ciniti se. Sve su tako ukrivo napravili.
Napokon nesto u ovoj zemlji sto izgleda svetski. Koliko to znaci tek ce da se vidi8t

PPeca@SER

pre 12 godina

Tiltuje u desno? Hmmmmm... naginjanje ka desnici nije dozvoljeno... Ajmo sad zvanice... povucite malo... Ooooooo-ruk!!! To nece nista da kosta, mozete da povucete za dzabe.

Proka

pre 12 godina

Most kosta 118 mil i to sve sa PDV-om, tako da ce taj novac opet otici u budzet, a koliko god da kosta prelep je i neophodan! Prilazne saobracajnice kostaju onoliko koliko su velike, a za ovaj most su povelike sa obe strane. Price Srbija radi, Beograd se gradi ovde "ne pije vodu" jer se most gradi iz gradskog, a ne republickog budzeta.

Jeca

pre 12 godina

sram vas bilo,pa taj ce most koristiti svima da predju preko njega...
ajde malo neke pozitive... ceo narod samo zna da pljuje i kritikuje... ako znate/mozete bolje,ajde da vas vidimo!!!!!!

bezimena

pre 12 godina

@ (Bora, 8. avgust 2011 10:44)

Kada Kosovo NIJE bilo u krizi!? Ne mislite valjda da je Tadić trebao da sedi na balvanima!? Pa to neće ni gradjani Srbije.:)))
Prozivate Tadića potpuno bezveze, on nije monarh, već samo predsednik države, čija su ovlašćenja po Ustavu sledeća:
Nadležnost

Član 112

Predsednik Republike:

1. predstavlja Republiku Srbiju u zemlji i inostranstvu,

2. ukazom proglašava zakone, u skladu s Ustavom,

3. predlaže Narodnoj skupštini kandidata za predsednika Vlade, pošto sasluša mišljenje predstavnika izabranih izbornih lista,

4. predlaže Narodnoj skupštini nosioce funkcija, u skladu sa Ustavom i zakonom,

5. postavlja i opoziva ukazom ambasadore Republike Srbije na osnovu predloga Vlade,

6. prima akreditivna i opozivna pisma stranih diplomatskih predstavnika,

7. daje pomilovanja i odlikovanja,

8. vrši i druge poslove određene Ustavom.

Predsednik Republike, u skladu sa zakonom, komanduje Vojskom i postavlja, unapređuje i razrešava oficire Vojske Srbije.

p.s. samo glupan, ili zlobnik, može da poredi režim SPS sa bilo čime danas, razlika je k´o nebo i zemlja! Za vreme režima SM Srbija je samo RUŠENA, a sada se GRADI! Podsećanja radi, SPS je seckao vrpce na "pronadjenim Naftnim Poljima" po Vojvodini, fingirao početke gradnji kojih nije bilo i sve tome sl. a ovaj most je STVARAN i bio je preko potreban i Beogradu (u kome živi skoro 1/3 gradjana), i SRBIJI (transport ljudi i robe)!
Aktivisti SNS prenesite A. Vučiću, da on NIKADA NEĆE BITI GRADONAČELNIK BEOGRADA!

Борчанац

pre 12 godina

Није био никакав приоритет, али добро шта да се ради, сила Бога не моли. До тада мост краља Александра, односно мост Црвене армије, који данас носи још глупљи назив 'панчевачки' мост изгледа као паучина. Дакле једини мост на Дунаву.
Важно је да Београђани уживају у најскупљој грађевини.

Duki

pre 12 godina

Stvarno nema lepšeg ambijenta za slikanje pred izbore! A to što ćemo mi grcati u dugovima dok se kredit za taj most ne otplati, to nikoga ne zanima. Važno da je most lep, impozantan i preskup. Verujem da će slike Đilasa i Tadića na mostu biti jako lepe. Onako, sa osmesima, kako samo oni to umeju.

Pedja

pre 12 godina

Ovi ce bar NESTO ostaviti iza sebe sto ce moci da koristi i drugim clanovima drustva...
SVI prethodno su samo kra(ducka)li, ovi napravise fakin' MOST! A onda si na meti svih, krao - ne krao...

Pod pretpostavkom da se nece srusiti :D , hvala im jer su "kraduci", uradili i nesto za druge, dok su ostali radeci NESTO, samo krali... Da nas sluzi ko Gazela. ;)
P.S. ne glasam za DS, verovali ili ne!

Milos

pre 12 godina

Koliko će ga puta otvarati i slikati se na njemu? ..za poslednji segmed i spajanje, za prvi prelazak vozila, za otvaranje, za puštanje u saobraćaj , za prvi tramvaj koji predje, za izbore, za prvi rodjendan.. roditelji će da ga upropaste.

nemaveze

pre 12 godina

Uvek sam bio protiv toga da se samo Beograd gradi, ali ovi negativni komentari znaju da nerviraju. Predlažem ovim negativcima da uzmu metlu u ruke i počnu čistiti ulice, možda tako malo i smire svoje frustracije; kada budu bili izbori, onda neka daju svoj glas kome hoće, jer i "nova" vlast će raditi što mu volja, tj. uglavnom će se u nadolazećim godinama pozivati na katastrofalne propuste sadašnje vlasti; naravno, u medjuvremenu će i oni sami praviti katastrofalne propuste. Čekaju nas lepi krugovi i vrteške!

Roki

pre 12 godina

Pitam se samo koliko puta ce se slikati do izbora na ovom mostu, kad god bude zapelo za koji procenat, ajmo na most. Oprecna su misljenja i komentari oko cene mosta, vlast kaze nece biti skup, a opozocija da je preskup, moje misljenje je da " gde ima dima, ima i vatre".

Te Kvondo

pre 12 godina

Jedva čekam da vidim most. Toliko se radujem svaki put kada prođem pored njega, stvarno je monumentalan. Političari će da se slikaju uvek, a važno je da ćemo mi građani Srbije dobiti novi most!

BILJANA

pre 12 godina

Ne mogu da verujem da ste vecina nezadovoljni sa ovim mostom koji se gradi i svi pricate samo o ceni tog mosta ,umesto da budete srecni sto se most konacno zavrsava i drgi su uzimali kredite pa nisu napravili nista. Ovaj ce most biti za sve i one koji su uzimali i koji nisu.

Dule NS

pre 12 godina

-Tačno sam znao da ću odmah videti gomilu komentara tipa: A koliko će to da košta, a moglo je tri za cenu jednog, a moglo je ovo, a moglo je ono.... pa se onda javljaju raznorazni likovi sa "istančanim ukusom" kojima su grandiozni veliki objekti "fuuuujjj", pa onda raznorazni moralisti....

-Ljudi, pa da li ste sveni koliko ste DOSADNI?!
Zavidni ste i sujetni prema sopstvenom narodu, gradu i zemlji....
Pa treba da budete srećni što se išta gradi - i pogotovo što se gradi nešto tako veliko i grandiozno što treba da traje narednih 300 godina i više - nešto čemu se ceo svet divi! To je most dostojan jedne Evropske prestonice, a ne ćuprija na nekom potoku!
Ali vi ste navikli da se "grbavite" - shvatite da niste na pijaci da kupujete kod kineza troje gaća za cenu jednih! Ovo je MOST LJUDI - kao što reče Discovery - "arhitektonsko i tehnološko čudo"! Novi simbol prestonice...!
-Umesto da ste ponosni, vi ovde pametujete i pljujete non-stop!
Ne valja kada se ne gradi, ne valja kada se gradi... Vama pod milim bogom ništa ne valja! Svi ste najpametniji! Svi ste vrhunski stručnjaci i svi se u sve razumete! Pa takvog naroda nema nigde na svetu!

-Ja sam srećan što se u Srbiji KONAČNO GRADE I RADE PRAVE STVARI i nadam se da se neće zaustaviti samo na ovome, već da je ovo samo početak i da će CELA SRBIJA uskoro biti ovako veliko gradilište velikih i trajnih stvari!

Aleksandar Leka Rankovic

pre 12 godina

Pozdravaljam to što će Beograd dobiti još jedan most ali moram da iskritikuje cenu po kojoj je izgradjen. I da smo razvijena drzava pa bi se zapitali nad cifrom od 400 miliona evra koliko je do sada plaćeno za most. Mislim da se dosta ljudi tu ugradili i da se ne radi domaćinski, i to mi daje misao koliko će Beograd koštati metro ako ga ova ekipa sada na vlasti bude gradila? Iz tog jedinog razloga neću glasati za DS. Neću da ja iz cene infostana finansiram njihove dzepove.

Brkonja

pre 12 godina

Most nam je bio preko potreban. Ponajvise funkcionalan, koliko ce ovaj biti to cemo videti. Ali ono sta nam nije trebalo je da imamo najskuplji most u najsiromasnijoj zemlji Evrope.

PPeca@SER

pre 12 godina

"...i "nova" vlast će raditi što mu volja, tj. uglavnom će se u nadolazećim godinama pozivati na katastrofalne propuste sadašnje vlasti; naravno, u medjuvremenu će i oni sami praviti katastrofalne propuste. Čekaju nas lepi krugovi i vrteške!
(nemaveze, 8. avgust 2011 10:16) "

----------------------------------

Upravo si izneo osnovni postulat demokratije - mogucnost promene.
Sve tece, sve se manja... A ovi misle da ako su "zajahali" na osnovu demokratskih promena (a njima je u istoriji tu i smrt pok. Premijera Djindjica), onda su tu "Bogom dani". E nisu! Nek znaju.

ragandd@gmail.com

pre 12 godina

Most je morao da bude lep. Ono sto je lepo, kosta.
Nadam se da se necemo samo prisecati danasnjih vremena u stilu, "kako se nekada dobro zivelo... gradili su se mostovi..."

Super Mario

pre 12 godina

@bezimena Izvini molim te, ali tu u Ustavu nigde ne piše da Predsednik Republike aka Boris Tadić otvara mostove i druge narodne svetkovine, usisava i vozi kombajn? A to da li će Vučić biti sledeći gradonačelnik odlučiće svi gradjani Beograda zajedno a ne ti.

Super Mario

pre 12 godina

@(bezimena, 8. avgust 2011 15:20)
Draga bezimena, sećamo se kako su Demokrate ukinule direktno biranje gradonačelnika kada se 2008 Dragan Djilas kandidovao jer tada niko živ nije znao za njega i jedino je mogao da pobedi svog glavnog takmaca tako što će Socijalistička partija srbije i Liberalno demokratska partija da udju u koaliciju sa Demokratskom strankom. To je bila čista prevara Beogradjana jer niti su LDP-ovci, niti Socijalisti glasali za to, ne može nijedan čovek da se nadje koji je glasao za takvu koaliciju. A o kasnijem priključenju radikala neću ni da govorim, samo je jadno objašnjenje Čedomira Jovanovića da ulazi u koaliciju sa SPS-om da "Beograd ne bi pao u radikalske ruke" a godinu dana kasnije isti ti radikali ulaze u Upravne odbore beogradskih preduzeća. Tako da je Djilas izbornom prevarom SPS-a i LDP-a došao na mesto gradonačelnika, a videćemo koja će mu sledeće prevara biti da bi ostao na vlasti. I ja sa tim nemam problem, da u Beogradu nije poskupeo Infostan, prevoz, parkiranje, obdenište, grejanje... A to da Vučić nigde nije radio je notorna glupost koja se provlači stalno, radio je i kao konobar, novinar, direktor hale Pinki... A šta je Djilas radio, osim što je monopolom sa prodajom TV vremena stekao milione evra? To smo mogli i ti ja da smo imali takav položaj. Neka pobedi najbolji.

Miodrag

pre 12 godina

Koliko li se namučio A.Vučić da napiše ovoliko negativnih komentara o novom mostu!?Sećate se karikature koju je napravio o Djilasu kako pravi most(fiskulturna figura),a sad ne zna šta će od muke pa izmišlja kojekakve gluposti ...

Radovan III

pre 12 godina

120 miliona bez pristupnih saobraćajnica a sa pristupnim Bog te pitaj koliko, do sada oko 401 milion. Djilase, svaka čast za most, ali da znaš, metro će nam graditi neko drugi, neka hvala tebi, sve što nam ti napraviš skupo nas izadje.

bezimena

pre 12 godina

(Super Mario, 8. avgust 2011 14:46)

Vi ste super neozbiljni.
Beogradjani ne odlučuju ZAJEDNO, nego svaki pojedinac za sebe...žalim slučaj, Vaš kandidat nema nikakve šanse da dobije podršku Beogradana, tim pre što će se iduće godine gradonačelnik birati direktno!:) Djilas ZNA da RADI (pričanje mu slabije ide), to je pokazao a ono što je dobro ne treba menjati, dok Vučić, nikada, ništa, nigde, nije RADIO, demagog na kub, a najbolje mu ide nacionalistička i ratno-huškačka priča, sa uvredljivim izrazima i "pljuvanje u dalj".

p.s. A. Vučiću Beogradjani nikada nisu zaboravili i oprostili iživljavanje nad "Studiom B" npr. dok je onomad bio ministar za informacije u REŽIMU S. MILOŠEVIĆA!

gade mi se polako

pre 12 godina

neka se bar odreknu dnevnica i nek posalju u selo dukat na granici opstina trgoviste i bosiljgrad , ljudi traze od opstine - drzave samo troskove za naftu za potrebne gradjevinske masine da bi napravili odgovarajuci propust za reku koja im prilikom svake poplave odnese skromno napravljen ! pozdr.

Muka mi je...

pre 12 godina

Fascinantni komentari dezurnih hejtera. Vucicu, ako si vec toliko principijelan, daj predizborno obecanje da ces da srusis most kad dodjes na vlast pa od suta sazidaj 50 novih. Ili ne treba, ili je skup, ili je za promociju politicara... samo nije za prelazak sa jedne obale na drugu...

Ovima iz Vojvodine i centralne Srbije sto kukumavce kako sve pare idu u Beograd treba savetovati da kad oni dodju na vlast izaberu ledinu u centru Srbije pa tamo da zidaju mostove, valjda bi to bilo na korist svih gradjana, podjednako bi, jel'te, bilo udaljeno od svih mesta. U svim zemljama su najvece gradjevine u provinciji, to je bas prirodno...

Miloš

pre 12 godina

Srbija neće biti normalna zemlja dok jedno jutro ne ustanemo i ne vidimo vesti u kojima stoji suvo saopštenje vlasti da je autoput, most, put,… otvoren za saobraćaj, bez ikakvih fotografisanja, presecanja vrpci i svečanih otvaranja.

Gradjanin

pre 12 godina

Njihov najveci uspeh jeste beneficija njihovog polozaja, koja je za jednog zadovoljenje kompleksa pa misli da je lider, a za drugog, mogucnost nevidjenog bogacenja, sto je ovaj i iskoristio. Srbija od njih nema nista, postala je jedna od najsiromasnijih zemalja Evrope, a zbog nacionalisticke i pljackaroske politike je jedna neuredjena, siromasna zemlja u kojoj ce i dalje dominirati sarena laza zvana Kosovo, a za to vreme"izabrani" ce i dalje umnozavati svoja bogatstva.

inzenjer

pre 12 godina

Lepo je sto ce biti novog mosta bez obzira ko ga otvara, ali ja bih postavio dva pitanja. 1. Sta je vlast Demokratske stranke i DSS (do 2008.) i G17+ radila od 2001. do 2010, sto nisu sagradili nijedan most ili izvrsili bar obimne rekonstrukcije starih.
2. Zasto obnova Gazele traje 5 meseci vise nego vreme za koje je most prvobitno izgradjen. U oba slucaja videcemo da je vazno praviti kampanju i cirkus oko stvari koja treba da bude obicna. Ja cu samo podsetiti da su u Pesti od 1994. do 2003. izgradili cetiri nova mosta i pet starih kompletno rekonstruisali.

Jr

pre 12 godina

"Prema rezultatima dosadašnjih studija o mostu, prosečno vreme potrebno za putovanja bi bilo skraćeno za 30 minuta. Kod saobraćaja putničkih automobila, dnevna ušteda bi trebalo da bude oko 11 tona goriva i 100.000 pređenih kilometara"

30 Minuta x nas bar 250.000 koji ga dnevno prelazimo, je 125.000 sati x 97 Din (minimalac) + Gorivo =~ 140.000 eur dnevno - 1.000.000 medeljno - 52.000.000 Godisnje

E tolko taj most VREDI!

Pantagruel

pre 12 godina

@Vojvodina
Nije lepo biti ideološki ostrašćen. Uvek sam prezirao komesarsku pamet, stečenu na instant kursevima, jer joj nedostaje stvarna erudicija i nije me briga koja ideologija je u pitanju, jer svaka ljudima sužava vidike
Most povezuje šumadijsku i sremsku obalu Save. Ja jedva čekam da proradi, jer će mi znatno skratiti put sa Banjice, Vidikovca, iz Rakovice ili Žarkova do Surčina, Jakova, Boljevaca, Kupinova... Kad hoću da pobegnem na salaš, jedem sremski paprikaš ili veslam po Obedskoj bari, meni sada treba sat vremena vožnje, jer moram prvo da uđem u centar grada (mravinjak), pa iz njega na Novi Beograd, pa Vojvođanskom ulicom do centra Surčina, pa od njega dalje. Kad izračunam gorivo, vreme, iskidane živce, odustanem i parkiram se na Adi iako znam da bih mnogo više uživao na prethodno pomenutim mestima koja su manje posećena i urbanizovana i za manje para bih dobio više zadovoljstva. Zato željno čekam da most bude pušten u saobraćaj.

x)

pre 12 godina

evo ovako...da i ja kazem svoje cenjeno misljenje....a nisam omladinac ni aktivista nijedne stranke, i kada svi pricaju da ce ovi leteti na sledecim izborma - ja se slazem - samo se pitam kime da ih zamenimo? zeznuta situacija...


elem, most je bio preko potreban beogradu. da rastereti saobracaj i da ljudi ne obilaze pola grada da bi presli reku...sve je to ok.

ali...trebalo je uzeti u obzir u kakvoj zemlji zivimo...pa i u kakvoj je situaciji ekonomija celog sveta...

beogradu je trebao samo funkcionalni most, za preci preko reke i za olabljavanje saobracaja.... sto se moglo za 4x manje para. ili je moglo da se napravi 4 mosta, sto je isto potrebno beogradu.


sad, ok, lep je mostic, sve je to super, bar je najzad izgradjen etc....


eto, ne znam ni sta sam hteo da kazem....lep je most, nije sporno. moglo je bolje i jeftinije i brze - ni to nije sporno.

bolje da postoji nego da ne postoji - to je najmanje sporno.

Anonimus

pre 12 godina

U jucerasnjim komentarima sam objasnjavao moje vidjenje stvari koje je da naglasim apoliticno.

Sto se tice mosta,postoji jedan problem,bez obzira sto je iz gradskog budzeta,zaduzivanjem za isti grad ima manje novca za sledeci kapitalni projekat,a to je metro.

U prevodu,tih 100 miliona eura koji su dati za most zbog izgradnje pilona od 200metara i te visece konstrukcije ce biti uzeti od budzeta republike kada se bude gradio metro jer grad ne moze sam da ga finansira.

Stoga,padaju u vodu teorije da most ne treba da se tice ostatka Srbije,a ako je uopste vazno ja sam rodjeni Beogradjanin.

Vuk

pre 12 godina

Dosta stručne javnosti se protivilo izgradnji mosta baš na toj lokaciji, em što močvarno zemljište podiže cenu mosta em što se tu gnezdi zaštićena vrsta ptica "kormoran". A opet sa druge strane tkz. "sajam" je već zakrčen a sav novi saobraćaj sa tog mosta će se upravo tu slivati, zašto bespotrebno za naše pare sebi pravimo problem bez problema?

Srbija lider u strucnjacima mostogradnje

pre 12 godina

@madafaka

Ne razumem zasto se poredis sa Kinom? Patike koje kostaju u Kini 20$ ovde placas 200$ pa se ne bunis i ne pametujes!

Boba

pre 12 godina

Most ce biti aktrakcija za turiste, u brosuri ce pisati-NAJSKUPLJI GRAD NA SVETU. Isto tako, bicemo knjiski primer kriminala i korupcije. Zbog ovakve vlasti Srbiji ce se smejati, iako to vec odavno rade.

radnik

pre 12 godina

jedva čekam da se političari sklone s mosta. on nije njihov, to je most gradjana srbije, oni će ga koristiti, ali boga mi - i prilično dugo otplaćivati...
kad gledam sa te neke umetničke strane, stvarno je lep. ali mislim da je za ovu privredu, ovaj BDP, takav most prosto preskup. uštede na gorivu, zagadjenju, vremenu, i svim drugim benefitima doneo bi i neki manje zahtevan projekat.

nada

pre 12 godina

Citajuci dosadasnje komentare, mogu samo da zakljucim: I OOVAJ MOST je jos jedan TRN u oku SVIMA koji su ne tako davno sa aplauzom pozdravljali razaranje Srbije, pogotovo rusenje mostova (u ime slobode i demokratije!?) Predpostavljam da ce radije plivati, nego nogom stupiti na ovaj most, ako ih slucajno, silom prilika put navede u ovaj kraj.

MICA

pre 12 godina

Nazalost nas narod ce se uvek zaliti kada se nista ne radi,sto se ne radi?Kada se gradi i radi sto se gradi i radi,oni samo uzimaju novac nama siromasnima.Slazem se da smo siromasni ali ne zbog Borisa Tadica vec zbog mnogih ljudi koji su bili pre njega,nista se ne dogadja preko noci,za sve je potrebno vreme,ako mislite da cete se obogatiti preko noci,promeniti preko noci varate se:)Nasa ZEMLJA je mnogo propatila,propala ali ne mopze se oporaviti preko noci pogotovu o ovoj krizi koja i najmocnije zemlje rusi.Ne znam sta vi ocekujete da cete se jednog dana probuditi i da ce ispred vas biti stabilna zemlja,sa puno zaposlenih ljudi,svi imaju prava,nazalost nece za to je potreban rad kao i vremem,zajedno cemo mnogo uciniti nego ako samo jedan covek radi,Ako misli te da ce Vucic da promeni sve to odjednom varate se,pa videli ste kako je Nikolic nemocan organizovao proteste,zatim gladovao i naravno lecio se u PRIVATNOM KLINICKOM CENTRU, da li neko zna koliko to kosta,pa ako je nesto hteo vec da uradi mogao je taj novac da podeli ljudim a kojim a je to potrebno, nezbrinutoj deci, domacoj kuhinji, znate li koliko dece i ljudi gladuje a ON se bahati, ako neko zeli u necemu da uspe pa treba da se vidi njegov rad i trud a ne SAZALJENJE!

Osman

pre 12 godina

O kvalitetu mosta ćemo razgovarati za neku godinu. Moje mišljenje je da treba da shvatimo svoje realne mogućnosti i da se tako ponašamo.
Primer, moja plata je 39.000,00 dinara, jasno je da bi bilo odlično da na posao idem sa BMW-om (naravno novim), ali ja idem prevozom jer su to moje realne mogućnosti u ovom trenutku.
Sve drugo vodi u bankrot, kad god da se desio, desiće se ako ne budemo odgovorni...

moravko

pre 12 godina

Izgradnja mosta preko Ade Ciganlije i UMP nije bila bez protivnika u stručnim krugovima. Grupa devet autora, među kojima i prof. dr Ksenija Petovar, prof. dr Mihailo Maletin, prof. dr Slobodan Vukićević i arh. Branislav Jovin, u snažno kritičkom javnom pismu u januaru 2006. su ukazali na fizičku opasnost i urbanističku nepodobnost provlačenja magistralnog pravca kroz gradsko jezgro i ocenili da ovi planovi žiteljima Beograda donose „enormno skup i nefunkcionalan most na pogrešnom mestu“, nazivajući odluke gradskih vlasti „apsolutno neprihvatljivim improvizacijama“.

aleksej

pre 12 godina

Nego mene interesuje kako da se vise sklonim sa biroa za nezaposlene i da samo mozda krenem pristojno da zivim, a most je stvarno lep nema sta. Pitam se koliko je ljudi moglo da se zaposli za tih pola milijardi eura koliko je on kostao...

Wolly

pre 12 godina

Rekoše da će most da se završi do kraja ove godine a sada već pominju 2012, eto tako to radi DS, primili malo to od Mrkonjića sa rokovima. Ali dobro moćićemo peške preko mosta, ionako sve slabije koristimo automobile jer para za preskupo gorivo nema,kako bi i bilo kada na jedan litar goriva drava uzme cc 100 dinara akcize... A znamo da indirektni porezi su nepravični i da najviše pogadjaju siromašne...

Dejan

pre 12 godina

Resenje nikakvo!!! Ovoj vlasti je izgleda bitan samo "poen" kako su izgradili most, a koliko je on koristan - nije bitno.
Saobracaj iz pravca Obrenovca preko Radnicke ulice ce biti jednako opterecen, a cak moze biti i zakrcenja saobracaja prilikom ukljucivanja i iskljucivanja sa novog mosta, isto kao i u slucaju Gazele (ako prolazite tuda, znate o cemu pricam). Ovaj most je bio u planu da se pravi ko zna koje godine, kada nisu racunali na ovoliko sirenje Beograda! Nemam nista protiv pravljenja mosta, ali vremena se menjaju i trebalo je bolje iskoristiti ove pare, koje su slozicete se veoma velike za Srbiju.

Mihailo79

pre 12 godina

Danas, da je srece, ovim mostom bi bile spojene ne samo dve obale, nego bi se, zbog ponosa glavnim gradom, spojili svi gradjani Srbije. Umesto da spoji, ovaj most je danas razdvojio Srbiju - na onu za koju ima most od 500 miliona evra i onu za koju nema most ni za 10 miliona dinara. Jabuka razdora je opet bacena. Volim Beograd, moj je grad, ali on je grad sirokog srca, a ne grad bahatosti. Ne pravite to od njega.

Lidija Šabac

pre 12 godina

DA su uložili novac u privredu, ne bi li je malo oporavili,rezultati se ne bi videli tako brzo,a ni njihovo delo ne bi moglo da se snimi iz aviona.Sada slikanje, a prva rata kredita kada će?

Ivana

pre 12 godina

Zoran Đinđić i Nenad Bogdanović su radili za svoj narod, ‚dok Đilas i Tadić rade isključivo za svoj interes.Tadić je bio Đinđićev potrčko i propali vaterpolista, Đilas nije bio u DS-u dok je Đinđić bio živ. 400 miliona evra je Đilas stavio u sopstveni đžep. Raspišite izbore, potrebna nam je promena političke strategije kao i nove političke ideje. Vaše kredite će otplaćivati naše buduće generacije.

Srle

pre 12 godina

@Dzoni

pozivas se na pamet i matematiku... sam si napisao na osnovu podataka sa sajta b92 da je za most bez pristupnih saobracajnica odvojeno 170 miliona eur od cega je 120 miliona kredit i 50 iz budzeta grada... a pre toga kazes da je 15 puta skuplji od mosta u Beskoj koji pristupnu saobracajnicu vec ima (put Beograd - Novi Sad). Cisto radi podsecanja most u Beskoj nije kompletan most nego dodatne trake na postojecem mostu, zatim most u beskoj je finansiran iz kredita iste te Evropske banke u vreme kada je ministar bio Velja Ilic, na tenderu sa kojeg je volsebno eliminisana domaca Mostogradnja jer je neko (ne zna se ko, kada i kako) u tedersku dokumentaciju dostavio dupli primerak finansijskih bilansa Mostogradnje razlicit od originalno prilozenog, sto je u svakoj zemlji krivicno delo ( kao kada bi inspekcija gazdi kafane nasla crnu i belu knjigu prometa samo mnogo teze u slucaju velike firme) i za to niko nikada nije odgovarao iako se Velja kleo da su ucinili sve da Mostogradnja dobije taj posao. Posao je dobio prvi sljedeci ponudjac a birala je Evropska banka, eliminacijom mostogradnje to je bila Alpina, cena koju je nudila mostogradnja bila je oko 50 mil eur, a Alpina je ponudila oko 104 miliona sto je i prihvaceno... zatim je Alpina na vecem delu radova angazovala Mostogradnju za oko 50 mil, prikazala oko 5 miliona EUR troskova izrade tenderske dokumentacije (mozes misliti gd eje to otislo) a ostatak zadrzala sebi... Na tom mostu po ugovoru sa Veljinim ministarstvom koje je predstavljalo drzavu Alpina kao izvodjac angazuje i placa nadzorni organ na gradnji mosta, sto je nezabelezen slucaj u svetu da nadzorni organ koji treba da stiti investitora ( u ovom slucaju drzavu ) od onoga sto se uraditi izvodjac bude placen i zavistan od samog izvodjaca ... pa cik neka se usudi da napise da je recimo neki stub slabije armiran od predvidjenog...

Dakle citav taj polu-most u Beskoj kostao je bez kamata oko 100 miliona EUR , ovaj na adi prema tvojim podacima bez saobracajnica za pristup 170 i nije polu most nego kompletan i nije 4 trake nego 6...pa ja sada tebe koji se pozivas na pamet pitam kojom matematikom si izracunao da je to 15 puta manje ???

milan

pre 12 godina

Samo u Srbiji može da se desi da neko otvara nezavršen most. Šta nam onda to govori? Srbijo, budi se dok te nisu načisto uništili.