Nedelja, 13.02.2011.

14:32

G17: Odluke donose ljudi van Vlade

Odluke Vlade donose ljudi van institucija koji nemaju javnu ili političku odgovornost, tvrdi G17 plus, tražeći ozbiljne promene u Vladi, a ne promenu premijera.

Izvor: B92

G17: Odluke donose ljudi van Vlade IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

115 Komentari

Sortiraj po:

Regards from Kragujevac VERKO 81% - ZUTI 19%

pre 13 godina

Tako je Mladjo, reci istinu ma koliko bolela. Dokle ce vise zuti da manipulisu, dobar im petar skundric, a ne valja im dinkic. U Kragujevcu su "zuti zavrsili karijeru a nadam se i u ostatku Srbije.

gradjanin Osetije&Abhazije

pre 13 godina

Nadam se da ne odlucuju Rusi kao u slucaju Osetije i Abhazije.ako oni odlucuju onda ste ga definitivno ugasili.

гром

pre 13 godina

Овакве јаднике ни Виктор Игор, да је жив не би смислио.
Све сама јад и беда.

Miša J

pre 13 godina

Isti nesposobni ljudi u strankama koji su izabrali nesposobne ljude u vladi, će da biraju nove. Ljudi da li ima još neko ozbiljan ko misli da nije vreme za izbore?

novobeograđanin

pre 13 godina

Tačno! Najveći uticaj poslednjih godina imaju: Mišković,Beko,....i slični , ali nažalost i Šarić,Čume, Peconi,Keka, i...
Srbija je zbog toga toliko kriminalizovana.

smenitelj

pre 13 godina

Ma, treba promeniti i Cvetkovića i Dragina i Milosavljevića, ne mogu oni da rade bolje. Niko ih u tome nije ni do sada sprečavao... Rekonstrukcija treba da bude suštinska, a ne šminkerska. Odavno znamo da vlada sa ovakvim premijerom ne može da donosi odluke i da neko drugi stoji iza njih, dok svega nekoliko ministara nešto konkretno i radi. Sad kad je neko iz vlasti o tome progovorio, sad je problem? E, pa mene raduje da je neko iz vlasti, i to ne neko ko je najjači, to pitanje i pokrene!

Natasa

pre 13 godina

Gospode Boze!...Ima li kraja ovom ludilu? A sta smo vam mi? Pokusni kunici, kolateralna steta??? A ti Dinkicu, prestani da brines o nama...pokusacemo da sami brinemo o sebi, ako je to uopste u ovom okruzenju moguce...U stvari, u pravu si...vreme je da svoju sudbinu uzmemo u svoje ruke. Ti si nam odlican primer za to. Odlicno brines o sebi i svojim interesima...Ocigledno je da za ideale ginu samo budale...

jajana

pre 13 godina

Dno dna komentari u Utisku nedelje. Institucije ne funkcionišu, Vlada ne funkcioniše a oni kao donose institucionalne odluke. Kakav blam!

milan

pre 13 godina

Bez obzira koje greske je vlada pravila, najveca greska je s takvim partnerom uci u kolaciju, nadajmo se da je svim buducim potencionalnim partnerima jasno.

Dinkicu care

pre 13 godina

Tadija ako mali obori vladu iskoristi dzokera pozovi tvoju vajnu opoziciju cedu da izgurate mandat.LJudi ovo je bolje od realitia brod je pogodjen voda je prodrla znacajna steta nacinjena.Vidim neki pozivaju DSS videli smo ih u kolubari sta su radili, luka beograd.. nedo bog da se oni vrate, SPS nije ni S od Slobinog koji je sve drzao pod kontrolom i tajkune i mafiju sve znao se red pa jedan tadasnji predsednik Milutinovic danas zivi od penzije dok u danasnjim strankama portparoli voze X5tice, za DS nemam reci imali su priliku da prekinu Kolubaru i dr. kriminalne aktivnosti u zemlji oni to nisu ne bi im da vlast ni za 100godina.Svi ostali mogu.

Dzon Majnard Kejns

pre 13 godina

Do juce dok ste bili nokat i meso Dinkicu i dok niste poceli da se klackate, nisi pominjao nikakve vladare iz senke?
Sad je glavna direktiva u G17+ oprati ruke od svega, a ruke su vam do ramena u pekmezu. Narod sve pamti!

G17+DS= novi izbori!

brand name?

pre 13 godina

Mi 20 godina ne mozemo da sastavimo Vladu kojoj nije iskljucivi posao da pije narodu krv na slamcicu. I ako se ovih otarasimo samo ce neki novi i jos zedniji da zasednu za isti posao. Ne znam sta je resenje. Jel se mogu odnekle povoljno uvesti kvalitetni politicari? Neki provereni brand, japanski, svedski, nemacki...???

milezr

pre 13 godina

"Ministarka priznaje da u pojednim resorima ima problema, kao što su građevina, trgovina ili poljoprivreda, ali da to ne znači da te ministre treba i smeniti."

Ne, nego šta treba? Da se smeni kafe kuvarica, portir ili neka treća visoko odgovorna osoba iz ministarstava sa problemima? Ko će i kad da počne da snosi imalo odgovornosti?!

Sve vas treba najuriti odatle i ekspresno đuture udomiti u istražnom zatvoru. Uništili ste Srbiju i prezirem vas iz dna duše, svojim poslednjim atomom snage.

FATAMORGANA

pre 13 godina

PA ljudi ova gospoja prica kao da je dosla sa farme /cenim iskrenost pa i ako je slucajno izgovorena/, pa ovo je vlast zdravog RAZUMA.-jezim se STA nas ceka.

Ratomir

pre 13 godina

Ja mislim da je lik Srecka Sojica nastao po uzoru na Mladjana Dinkica. Samo sto je Sojic makar smesan dok je ovaj drugi vise nego zalostan i poguban ne samo za "preduzece" vec za celu zemlju. HOCEMO IZBORE DA VISE NE GLEDAMO OVAKVE!

krstivoje

pre 13 godina

AKO je sve navedeno tacno onda je to grubo krsenje USTAVA I TESKO KRIVICNO DELO,ako ne ovaj onda neki buduci tuzilac ce morati sve ove da podseti na svoja nedela.

Cernozem

pre 13 godina

Umesto "odluke donose ljudi izvan institucija, koji pri tom ne snose nikakvu javnu ni politicku odgovornost", mogao si lepo da kazes "odluke donose Krstic i Saper". Krace je formulisano, lakse se izgovara. :) :)

Zoran

pre 13 godina

Kad god vide da se ljulja brod, oni nesto izmisljaju i prestrojavaju se. Ovoga puta mislim da ce G17 nestati zauvek sa politicke scene.

Goran

pre 13 godina

Sve sto se desava,plod je dolaska na vlast imaginarno bolje ekipe od Milosevica,posle petog oktobra.Sada je jasno da su isti,u nekim stvarima i gori od Milosevica.Da zlo bude vece,opoziciju predvode ljudi koji su bili sluge Milosevica i Mirjane Markovic i za koje znamo kako su usrecili Srbiju.Nema nam spasa,sa DS ili SNS na celu,a potom sa satelitima - G17,LDP,SPS,SPO,Canak,Ljajic,NS,DSS,SRS i svi ostali su samo poput hijena koje interesuje licna,porodicna,partijska,rodbinska sreca i zbrinutost.Svi oni bave se samo sobom i novcem.Sve vlade posle Miloseviceve bile su kriminalne i ogrezle u svakakvim prljavim poslovima.To sto se G17 i DS svadjaju,a SNS samo gleda da se ovajdi na eventualnim izborima zbog trenutno dobrog rejtinga,uopste me ne zanima.Njima je Srbija i bolji zivot gradjana na poslednjem mestu.Kuku i lele svima nama.

Tine

pre 13 godina

Neverovatne komentare čitam na ovoj temi, kao Dinkić je zao, loš, jer hoće da sruši ovu, te srušio je onu vladu itd.
Pa zar je zlo srušiti ovu planetarno nesposovnu vladu i predsednika joj formalnog, i stvarnog ?
Umesto da ovacijama pozdravimo Dinkićeve iskrene doduše zakasnele izjave, ovde komentatori kukaju nad tim izjavama kao da hoće da sruši "Brankov Most". Strašno.
Pitam baš te komentatore, za kojom vladom patite koju je Dinkić srušio ? Kažite mi sreće vi ?

jajana

pre 13 godina

Pitajte gospodina Dinkića da li u svetu postoji partija koja otpušta svoje članove, i to još visokoobrazovane? Čisto sumnjam! A uz to ih još posle otkaza poziva na kućni broj telefona da ih pita da li su otpušteni!

gaga

pre 13 godina

Jedna od retkih osoba kojoj verujem, koja zna o cemu govori,koja radi za mlade ljude, i koja stoji sigurno iza svega sto govori i cini!!! eh da je vise Snezana!!!!

jajana

pre 13 godina

Ako se važne odluke donose van Vlade, ko je doneo odluku o otpuštanju Zastavinih radnika, kao i mnogih drugih? zar to nije bio dični ministar Dinkić? Valjda je tu odluku doneo u nekoj kafani ili ne znam već više gde!

aca

pre 13 godina

Vec vidjen scenario Dinkica.
Prvo udje u Vladu, posle dobro odmaklog mandanta je rusi, pa na izborima nastupa kao poluopozicija, tj. kiti se perjem za ono sto je bilo dobro a kritikuje sve lose pripisujuci drugima.
Tako je bilo sa Zivkovicem, dva puta sa Kostunicom, sada sa Cvetkovicem....
Deja vu.

sasa jokic

pre 13 godina

A G17 je sad ukapirao da Cvetkovic ne donosi odluke?! Nema veze, Tadic je morao da zna da ce Dinkic uraditi ponovo ono sto radi vec deset godina! Gledam ocu Samardzicku, pa ne znam da li da se smejem ili placem, ko je kod nas ministar u Vladi, strasno! Ali ko ce pametan u ovako korumpiranoj sredini da se bavi politikom?

petar

pre 13 godina

zašto je dinkić do sada ćutao? sad kad su svi u vladi sa sve predsednikom pukli sad je našao da isteruje pravdu. e pa sad je kasno i za njega i za vladu. želim im da ih narod što pre zaboravi. i da za sve nas postanu samo ružna prošlost.

Milan

pre 13 godina

Odluke donose oni koji su vladu i sastavljali pri tome kadrirajuci ne samo ministre nego i samog premijera. To su vodeci tajkuni ove zemlje, inace glavni sponzori i finansijeri politickih partija i njihovih vodja kako iz vlasti tako i iz opozicije. Svi akteri politickog zivota u Srbiji to dobro znaju, a sto se mene tice onaj ko na to javno ukaze i direktno imenuje spregu politike i krupnog kapitala te na taj nacin pokaze hrabrost i resenost u pokusaju zaustavljanja propadanja zemlje treba da dobije plebiscitarnu podrsku naroda. Da li ima takvih ljudi u Srpskoj politici ili su to jedino Brankica Stankovic i ljudi iz agencije za borbu protiv korupcije. Bez masovnog i snaznog narodnog pokreta na celu sa nekima od ovih ljudi pomoci Srbiji nema pa taman svakog meseca imali vanredne izbore.

Mladen

pre 13 godina

Sve sve ali gde im je pamet bila kad su arogantnu i nadmenu g. Trivan izabrali za podparola. Svaki put kada nesto kaze izmomenta menjam kanal. Kadar vam je katastrofa gospodo, vise nemate moj glas! Jadni vi na sledecim izborima a jos jadniji mi posle njih kada nam se vrate oni stari lopovi. Samo monarhija ima buducnost!!!!!!

fantom

pre 13 godina

Pa sta onda i odluke G17 se ne donose u stranci nego u istim tim neformalnim centrima moci. Mladji jave sta ce da radi a ostali ionako samo klimaju glavom.

kokan87

pre 13 godina

Javna tajna da se naredjenja finansijera donose po poslovnim ruckovima koji se pacaju iz drzavne kase. Sta mislite zasto se zakon o finansiranju stranaka negde zagubio pred zasedanje skupstine...?

stručnost ispred politike

pre 13 godina

Stara priča - G17+ učestvuje u vlasti, a izlazi na izbore kao opozicija, što je stvarno jadno. Ali na žalost oni u Srbiji uvek mogu da nađu dovoljno ljudi koji nemaju pojma o čemu ja pričam.

Rale

pre 13 godina

Dokle vise da gledamo i slusamo ovu nesposobnu gospodu , vlada je pala u ocima gradjana i zato raspisite izbore. Raspisite izbore da kaznimo gospodu iz DS i ostalih kombi stranaka.

Саша Земун

pre 13 godina

Види се коме је заиста фотеља преча од свега,прво је почео са причом: Лагао сам да би Тадић победио! Затим је кренуо у отворен напад на све у влади, али не из разлога да би овоме народу и Србији било боље, већ зарад личне користи. Предосетио је Млађа да је време,да и ''ОВЕ'' изује из ципела. Добро су му послужили али рок трајања им је већ истекао , те је вођа бенда решио да замени свираче. Да ли ће успети да састави нови ''оркестар'' или ће му инструмент остати без жица? Сазнаћемо врло брзо. Април није далеко!

Micanovic Slavisa

pre 13 godina

Da se odluke donose van vlade,nije nista novo. U poslednjih par godina sve odluke se donese u kancelariji predsednika drzave.On je taj koji o svemu odlucuje,i koji se za sve pita. Ali kako radi tako nam i jeste... Govorilo se da je Milosevic diktator,a kojim imenom da nazovem Tadica? U cemu je razlika izmedju njih? Narodu su potrebne promene. Da bar cetiri godine ne gledamo iste ljude,da bar cetiri godine o nasoj sudboni ne odlucuje Tadic i kompanija. Izbori ODMAH!!!!

dejan

pre 13 godina

Ko se iole razume u politički sistem u parlamentarnoj demokratiji, taj zna da je ovo tičipan primer "krize vlade" i to ozbiljne te da su male šanse da se izbegnu parlamentarni izbori. Zato molim novinare da se ostave priča o nekakvoj "rekonstrukciji" vlade.

DINKIĆ JE MINISTAR OD 2004.

pre 13 godina

Dinkić je bio ministar ekonomije sve ove godine dok se u Kolubari kralo! Zar je moguće da ljudi ne shvataju da je sve vreme ON TU a tu je i Đelić a nisu analizili nastanak deficita i nisu reagovali?! Obojica neka idu kući i da se više ne pojave u politici!

WTF

pre 13 godina

Na vidiku je cepanje DS-a,
a zatim slede novi izbori. Jednu struju DS-a, Mladjo ce da proglasi dobrom i sposobnom i njoj ce da se pikloni. Mi gradjani od svega toga nemamo nista.

Miloš Ilić

pre 13 godina

More manimo se Dinkića i Cvetkovića. To je sitnica. Mene brine ko i šta nam ućutka Trivanovu i Tadića zadnjih nekoliko nedelja.

z

pre 13 godina

A kako to da je to od jednom zasmetalo? Vec su godinama u vladi, i sad ih uhvatio nekakav napad savesti? Dinkic ocigledno zeli da srusi jos jednu vladu da bi sedeo i u sledecoj.

*Rade*

pre 13 godina

Dinkić se ponaša ovako onda kad je potrebno i uvek je bio u pravu. Osuđuju ga, na pr. za obećanih 1000 eura po stanovniku, a to je bilo realno u trenutku izgovorene reči. Nije verovao u glupu politiku koju je vodio Koštunica i da će se NIS prodati bagatelno. Takođe je sada reagovao jer je stanje neodrživo i neizdrživo za građane. Tadić je kriv za svoj nesposoban kadar. Pa zar nije van pameti da premijer zajedljivo poziva prosvetare u Brisel na dogovor. Takva bahatost ne zaslužuje premijersko mesto u nikakvoj državi pa ni u Srbiji.

bivsi G

pre 13 godina

Najveci glumac je Dinkic i toliko je prepreden i losa osoba da mu ni clanovi ne veruju!!!! Kadrovi su mu 0 a zna se kako se dolazilo do posla zahvaljujuci Dejanu Jovanovicu, Dinkicu i slicnima iz tog okruzenja. Nije posao dobijao kvalitetan i strucan kadar vec radjacke veze, kratke suknje, evri, dinari... Nikad vise za G 17, za DS, SPS, LDP, SPO....
VERICU BARAC ZA PREDSEDNIKA!!

Nikola

pre 13 godina

Ova Vlada je talac sukoba unutar DS-a, razne struje sada kada se videlo šta rade i kako rade žele da sačuvaju ali to im sada neće pmoći! Sposobni NAPRED, nesposobni NAPOLJE!

Nesa_75

pre 13 godina

Dinkicu jedino preostaje da srusi i ovu vladu i da se dobro pripremi za naredne izbore. Zivi bili pa videli da ce sledecu koaliciju ciniti SNS-G17-SPS. Nisu slucajno Dinkic i Nikolic komsije.

dovla

pre 13 godina

"Po meni, najuspesniji politicar kojeg smo imali u poslednjih 10 godina je Voja Kostunica. On je sa 7% glasova bio i premijer u par navrata. "

Netacno. Za vreme prve Kostunicine vlade DSS je imao 53 poslanika ili 21%, za vreme druge 47 ili 19%, dok je DS sastavio Zivkovicevu vladu kada je imao samo 37 poslanika ili 15%.

mario maletic

pre 13 godina

Stvarno neverovatno sta se radi. Vlada se bavi sama sobom umesto rešavanjem gorućih pitanja u zemlji. Ne znamo mi građani sta se tu desava i koje odgovoran ali vidimo da ste svi vi u Vladi jako neodgovorni i nesposobni da rešite probleme koji se pred ovu zemlju postavljaju. Samo se medjusobno optuzujete. Hoćemo Izbore!!

Bucko razmisljam

pre 13 godina

Jadno je sasvim sigurno, ako ova Vlada "prezivi" jos koji dan onda se i ovde radi o "namestenoj igri" i obicnom obmanjivanu gradjana !
Dinkic kao "najveci kriticar Vlade" vrsi "pritisak na DS i njenog Predsednika Tadica da uvede "najsposobnije igrace" u igru, Tadic pod "pritiskom" menja par "znamenitih licnosti" u Vladi,
Dinkic kao "zadovoljan" sa "novim i sposobnim kadrovima" iz DS-a !
E pa kad je "cak i Dinkic" kao "najzesci kriticar" zadovoljan novim ljudima u Vladi, onda ne postoji zaista vise nikakav razlog da "narod" ne bude zadovoljan i da i dalje trazi SMENU VLASTI !
Licno verujem u takav "scenario", inace da nije tako i ako DS poseduje i trunkicu "karaktera", posle svih ovih najtezih optuzbi koje Dinkic upucuje na njihov racun (licno ne znam sta gore moze da im kaze a da ih ne isamara da bi ih uvredio ?) sami bi raskinuli "koaliciju" sa Dinkicem i njegovom strankom !
Kako bilo da bilo za NAS nazalost jos dugo, bolje biti NECE !

nikola88

pre 13 godina

ne treba smeniti samo premijera vec celu vladu, trebaju nam izbori pod hitno da bi nam bilo bolje, od kako je odrzan miting SNS-a poceli su svi iz vlasti da se javljaju i da cinkare druge sta su muljali.

daniloo

pre 13 godina

Ovo samo pokazuje koliko je demokratska stranka nesposobna kad ne moze da obuzda svoje koalicione partnere, potrebno je da preuzmu odgovrnost za pogresan izbor ( ocigledno je da je dinkic los izbor ) i da raspisu vanredne izbore!!

kobra

pre 13 godina

Da imamo premijera kao sto ga nemamo, on ne bi dozvolio da mu se jedan ministar ponasa na ovaj nacin. Nazalost nemamo ni premijera, ni vladu, ni ministre, imamo samo ulickanog predsednika!!

Milan Filipovic

pre 13 godina

Nikako ne mogu da se odlucim koje je gore od dva zla...
Sa druge strane siguran sam da bi bez DS G17 i ostalog dela "Evropske ekipe" svima bilo bolje.
Za dve godine je Srbija od slobodne zemlje postala kazamat u kome je SVE zabranjeno i kaznjivo.

Mile sa Dorcola

pre 13 godina

Sta ce covek ni kriv ni dužan sedi na mestu Premijera....razumem ja njega..zapalo ga tako...bože moj, pa i neki tamo ranije su bili slicni, pa sto ne bi i on mogao neku godinicu da prespava tako. A to sto bi nama odgovarao neki ekspert za ekonomiju na tom mestu...nema veze...i onako Dinkic radi za trojicu...mlad covek.Spavaci se ne bune.

Mlađa

pre 13 godina

Nama su potrebni ljudi od akcije, sa vizijom kako Srbija treba igledati! Sa radom i dobrim rezultatima (Dinkić, Šutanovac) a nesposobne treba najuriti!

Za Dinkića i o Dinkiću

pre 13 godina

Za Dinkića i o Dinkiću:

Deficit je razlika u troškovima u odnosu na prihode tokom budžetskog perioda.

Dinkić je bio ministar finansija u prvoj vladi Vojislava Koštunice.

Za ministra ekonomije i regionalnog razvoja u drugoj vladi Vojislava Koštunice Dinkić je izabran je 15. maja 2007.

Nakon izbora 2008, ponovo je izabran za ministra ekonomije i regionalnog razvoja u Vladi Mirka Cvetkovića.

BAŠ NAS JE LEPO RAZVIO!

Nišlija

pre 13 godina

Za promene! Ali ne sa Nikolićem, taj grobar je već pokazao kako vlada! Rekonstruišite Vladu i povedite Srbiju tamo gde joj je i mesto! U Srbiju!

che

pre 13 godina

Po meni, najuspesniji politicar kojeg smo imali u poslednjih 10 godina je Voja Kostunica. On je sa 7% glasova bio i premijer u par navrata. Ne podrzavam njegovu politiku, ali respektujem taj rezultat. Sledeci na listi je Mladjan Dinkic koji sa 3-5% glasova poslednjih 10 godina drzi najbitnije funkcije u vladi. Da nije bilo njega ne bi prvom sa ove liste tek tako videli ledja. Broj 3 - Ceda Jovanovic. Ko bi 1995-e rekao da ce taj lik biti zamenik premijera i tas na vagi koji odrzava vladu 2010-e? Najveci gubitnici su iz demokratske stranke. Imali su istorijsku priliku da Srbiji omoguce buducnost. Umesto toga, dozvolili su ovoj trojici da ih vuku za nos 10 godina. Mislim da je vreme da odu sa vlasti. Neki u opoziciju, a neki u zatvor.

BaneUtd

pre 13 godina

tadiću budi muško i otkači dinkića...narod će to donekle uvažiti i nećeš baš mnogo pući na izborima...ostaneš li sa dinkićem, propast ti je zagarantovana.

Goranovic

pre 13 godina

Ovog puta je Blagojevic potpuno u pravu. Ovom Zakonu o finansiranju stranaka koji Dinkic hoce da blokira bih jos dodao i Zakon o bankarstvu koji bi konacno trebao da zabrani samovolju banaka i prakse jednostranog podizanja kamata za vreme trajanja otplate kako im se hoce i koliko hoce. Dinkic je najvece zlo koje je zadesilo Srbiju u novijoj istoriji.

Cule

pre 13 godina

Dok se oni cerupaju medjusobno, nas na "Dnevniku" prepadaju pricama o novim poskupljenjima "koja su neminovna". Zato nam i jeste ovako - samo se sobom bave, a svojim poslom nikako.

Kvazimodo Sorabius

pre 13 godina

"Nesposobni ministri" ili "experti lopovi" - pitanje je sad!
(Šta bi sa Tomičinim vakcinama "za svinjarijski grip", od skoro 50 miliona eura, čika Mišku isplaćeno, ali koliko su experti dobili?
Da li im zato više OVA vlada ne treba?
Okreni obrni - Mlađi se bliži kraj karijere, pa samo mlatara po žabokrečini...

imagine

pre 13 godina

Sledite gest Bahreinskog kralja, koji da bi podigao rejting, poklonio svakom gradjaninu po 2650 dolara. Vi bar poklonite po 2650 dinara, s obzirom na vasu praznu kasu i sadasnji rejting???

Brano

pre 13 godina

Ja sam od uvijek simpatizer DS, ali mislim da su izbori jedino rjesenje za Srbiju! Gradjani ne treba da budu taoci vlade, koja ocigledno nije u stanju da se nosi sa problemima! Za DS je najbolje da na izbore ide sama, a prije toga da vide fdje su pogrijesili i da se otarase kadrova koji su tu samo zarad licnog profita! Na kraju, ni biti u opoziciji nije katastrofa, ako narod izabere SNS onda treba dati sansu Nikolicu!

Suša, dugotrajna

pre 13 godina

Dinkićeva stranka, prema koalicionom ugovoru, zadužena je sa 5 resora:
1. ekonomija i regionalni razvoj,
2. NIP,
3. zdravstvo
4. telekomunikacije i informaciono društvo,
5. omladina i sport.

Nešto mi ne zvuči racionalno objašnjenje dežurnog deesovskog analitičara po kome je do spora došlo kad se na dnevnom redu nalazi izmena zakona o finansiranju stranaka, već mi prilično racionalnije izgleda da je do spora došlo oko podele potencijalnog tala od prodaje Telekoma (resor pod br. 4).

Inače, funkcionisanje navedenih 5 resora pod patronatom G17, ne izgleda mi ništa bolje i manje problematično od ostalih 19. Jednostavo, vertikalna, koaliciono-stranačka (čitaj: partokratska) hijerahija u funkcionisanju Vlade možda je dobra za same partokratske strukture, ali za državu jeste veoma štetna. U takvom poretku političke moći i odnosa, besmisleno je kada Dinkić izjavi da resorima kojima upravlja DS, zapravo, iz senke upravljaju pojedini tajkuni, dok u slučaju resora pod patronatom G17 to nije slučaj. Suština je u tome da su sve stranke koje nose vlast upletene u raznorazne međusobno manje ili više povezane interesne dilove, ali je sada presahnula bara, pa neki krokodili javno, a neki tajno, počinju međusobnu borbu za ono malo preostale vode koja im život znači.

UJED PCELE

pre 13 godina

Za neverovati je. Potpredsednik vlade i lider g-17 Mladjan Dinkic izjavljuje da je Mirko Cvetkovic Tadicev izbor i da o njegovom (Tadicevom) ukusu ne treba raspravljati. Mozda ce nekome ova recenica biti smesna, ali, nazalost, ona pokazuje pravo stanje sistema u Srbiji. Predsednik drzave Boris Tadic, koji je sebe jednom nazvao prosrpskim, izabrao je premijera vlade na osnovu ukusa. Kao da je birao jelo u ekspres restoranu, a ne coveka koji ce svojim intelektom, politickim uticajem i ekonomskim znanjem voditi drzavu koja ima deset miliona stanovnika. Skoro i da nije bitno da li ce u njoj sedeti ljudi od odgovornosti ili ce to biti naredjane djakonije na traci. Pre deset godina smo izgleda bili izmanipulisani, pre sedam godina nas je neko debelo kaznio ovim sadasnjim, a danas, dok nam drzava propada i narod umire od gladi, ministri razgovaraju o ukusima. To je Srbija u kojoj cemo ostvarivati ljudska prava i u kojoj ce nasa deca ostati da razvijaju svoja znanja.

Amelie

pre 13 godina

Dok smišljate i lomite se oko rekonstrukcije, na koju vam je Mlađa ukazivao, snage koje su nas dovele dovde vrebaju iz senke da iskoriste nezadovoljstvo građana, a da pri tome ne nude niti mogu da učine bilo šta bolje. Zato verujmo da ćete biti mudri i odlučni, i što pre rešiti postojeći problem.

Pat pozicija

pre 13 godina

Opet ce kao rezultat raznoraznih "dogovora", da dobijemo neke nakaradne zakone sa puno nekakvih dvosmislenih propisa i nekakvih taksi, ogranicenja i najbitnije, dozvola za ovo i ono, kako bi se onaj sto treba nesto da zavrsi, doveo u poziciju da, ili plati tom i tom, ili da ceka dok mu se ne ogadi da ceka. Ispasce neki monstrum propisi nalik onoj da proglase kola deset godina stara sa preko 2000 kubika luksuznim, ili da i pored placanja radio i tv predplate, ako slusam radio u poslasticarnici, makar to bila i strana radio stanica, moram nekakvim udruzenjima da placam reket. Ima takvih na pretek primera. Stvoren je takav poslovni ambijent koji ide samo na ruku advokatima koji su se za svoja "prava" izborili, i niko vise i ne spominje fiskalne kase. Bitno je da su nam muzikanti i advokati zadovoljni.

Vladimir Arsic

pre 13 godina

Dinkic mora da srusi Vladu i izazove vanredne izbore pre nego se donese novi izborni zakon i uvede vecinski sistem. U slucaju vecinskog izbornog sistema, G17+ odnosno URS verovatno nece ni uci u Parlament (kao i mnogi drugi).

Zato pribegava svom oprobanom manevru: distancira se od Vlade koja je izgubila podrsku u narodu, iznosi prljav ves na videlo te se time gradi borcem za istinu i pravdu, a u isto vreme i pere ruke od odgovornosti za posledice rada Vlade u kojoj je ucestvovao sa svojom strankom. Kada dodju na red izbori, ulazi u dil sa dobitnicima i tako imamo vecite ministre iz G17+...

Tako gledano, u ovom trenutku su svi koalicioni partneri DS-a prinudjeni da obore Vladu i izdejstvuju nove izbore pre novog izbornog zakona, jer SNS i DS bi sada mnogo vise odgovarao vecinski sistem.

Vlada = Obicna grupa gradjana

pre 13 godina

Stvar je vrlo jasna i ne trebaju nam nagadjanja iz Cesida. Dinkic je prozivanje od strane sekretara Ilica shvatio kao direktan udar na njega iz vrha DS i ovo je sad kontra napad. Da izbori nisu blizu sve bi ovo bilo zataskano, a ovako...

soulfood

pre 13 godina

Kada je obelodanjena buduca vlada DS/SNS, Dinkicu i Dacicu jedini izbor je da se izbore da prezive, Videli smo kako preti Dinkic, sad je Dacic sa ministarstvom sile na redu.

Mladjo nestani

pre 13 godina

Odlazi Dinki ne mozemo vise da te trpimo. Ojadio si nas svetski. Reputacija ti je na debeloj kamati. Oprosti se od nas pa zar nisi dovoljno se kajmaka nakupio a? Kada ce ti biti dosta? Pa misli malo i na nas 'leba ti ugojenog.

Covece gde je granica tvog bezobrazluka, ti kao da za sramotu ne znas?

Neverni Toma

pre 13 godina

TADIĆ :"Tražiš smenu Premijera"? DINKIĆ:. "Da , tražim"! .TADIĆ:"Znači tražiš smenu Cvetkovića"? DINKIĆ: " ma NE , ne tražim ".

dragan

pre 13 godina

je l' to isti onaj Marko Blagojević koji je ucestvovao u kradji na referendumu za ustav srbije? jos ga vidim kako se preznojava dok izgovara rezultate i da nije bilo nepravilnosti. SRAMOTA

dragan

pre 13 godina

je l' to isti onaj Marko Blagojević koji je ucestvovao u kradji na referendumu za ustav srbije? jos ga vidim kako se preznojava dok izgovara rezultate i da nije bilo nepravilnosti. SRAMOTA

Goranovic

pre 13 godina

Ovog puta je Blagojevic potpuno u pravu. Ovom Zakonu o finansiranju stranaka koji Dinkic hoce da blokira bih jos dodao i Zakon o bankarstvu koji bi konacno trebao da zabrani samovolju banaka i prakse jednostranog podizanja kamata za vreme trajanja otplate kako im se hoce i koliko hoce. Dinkic je najvece zlo koje je zadesilo Srbiju u novijoj istoriji.

Mladjo nestani

pre 13 godina

Odlazi Dinki ne mozemo vise da te trpimo. Ojadio si nas svetski. Reputacija ti je na debeloj kamati. Oprosti se od nas pa zar nisi dovoljno se kajmaka nakupio a? Kada ce ti biti dosta? Pa misli malo i na nas 'leba ti ugojenog.

Covece gde je granica tvog bezobrazluka, ti kao da za sramotu ne znas?

Neverni Toma

pre 13 godina

TADIĆ :"Tražiš smenu Premijera"? DINKIĆ:. "Da , tražim"! .TADIĆ:"Znači tražiš smenu Cvetkovića"? DINKIĆ: " ma NE , ne tražim ".

Vladimir Arsic

pre 13 godina

Dinkic mora da srusi Vladu i izazove vanredne izbore pre nego se donese novi izborni zakon i uvede vecinski sistem. U slucaju vecinskog izbornog sistema, G17+ odnosno URS verovatno nece ni uci u Parlament (kao i mnogi drugi).

Zato pribegava svom oprobanom manevru: distancira se od Vlade koja je izgubila podrsku u narodu, iznosi prljav ves na videlo te se time gradi borcem za istinu i pravdu, a u isto vreme i pere ruke od odgovornosti za posledice rada Vlade u kojoj je ucestvovao sa svojom strankom. Kada dodju na red izbori, ulazi u dil sa dobitnicima i tako imamo vecite ministre iz G17+...

Tako gledano, u ovom trenutku su svi koalicioni partneri DS-a prinudjeni da obore Vladu i izdejstvuju nove izbore pre novog izbornog zakona, jer SNS i DS bi sada mnogo vise odgovarao vecinski sistem.

che

pre 13 godina

Po meni, najuspesniji politicar kojeg smo imali u poslednjih 10 godina je Voja Kostunica. On je sa 7% glasova bio i premijer u par navrata. Ne podrzavam njegovu politiku, ali respektujem taj rezultat. Sledeci na listi je Mladjan Dinkic koji sa 3-5% glasova poslednjih 10 godina drzi najbitnije funkcije u vladi. Da nije bilo njega ne bi prvom sa ove liste tek tako videli ledja. Broj 3 - Ceda Jovanovic. Ko bi 1995-e rekao da ce taj lik biti zamenik premijera i tas na vagi koji odrzava vladu 2010-e? Najveci gubitnici su iz demokratske stranke. Imali su istorijsku priliku da Srbiji omoguce buducnost. Umesto toga, dozvolili su ovoj trojici da ih vuku za nos 10 godina. Mislim da je vreme da odu sa vlasti. Neki u opoziciju, a neki u zatvor.

Vlada = Obicna grupa gradjana

pre 13 godina

Stvar je vrlo jasna i ne trebaju nam nagadjanja iz Cesida. Dinkic je prozivanje od strane sekretara Ilica shvatio kao direktan udar na njega iz vrha DS i ovo je sad kontra napad. Da izbori nisu blizu sve bi ovo bilo zataskano, a ovako...

Miloš Ilić

pre 13 godina

More manimo se Dinkića i Cvetkovića. To je sitnica. Mene brine ko i šta nam ućutka Trivanovu i Tadića zadnjih nekoliko nedelja.

BaneUtd

pre 13 godina

tadiću budi muško i otkači dinkića...narod će to donekle uvažiti i nećeš baš mnogo pući na izborima...ostaneš li sa dinkićem, propast ti je zagarantovana.

Brano

pre 13 godina

Ja sam od uvijek simpatizer DS, ali mislim da su izbori jedino rjesenje za Srbiju! Gradjani ne treba da budu taoci vlade, koja ocigledno nije u stanju da se nosi sa problemima! Za DS je najbolje da na izbore ide sama, a prije toga da vide fdje su pogrijesili i da se otarase kadrova koji su tu samo zarad licnog profita! Na kraju, ni biti u opoziciji nije katastrofa, ako narod izabere SNS onda treba dati sansu Nikolicu!

Cule

pre 13 godina

Dok se oni cerupaju medjusobno, nas na "Dnevniku" prepadaju pricama o novim poskupljenjima "koja su neminovna". Zato nam i jeste ovako - samo se sobom bave, a svojim poslom nikako.

bivsi G

pre 13 godina

Najveci glumac je Dinkic i toliko je prepreden i losa osoba da mu ni clanovi ne veruju!!!! Kadrovi su mu 0 a zna se kako se dolazilo do posla zahvaljujuci Dejanu Jovanovicu, Dinkicu i slicnima iz tog okruzenja. Nije posao dobijao kvalitetan i strucan kadar vec radjacke veze, kratke suknje, evri, dinari... Nikad vise za G 17, za DS, SPS, LDP, SPO....
VERICU BARAC ZA PREDSEDNIKA!!

Za Dinkića i o Dinkiću

pre 13 godina

Za Dinkića i o Dinkiću:

Deficit je razlika u troškovima u odnosu na prihode tokom budžetskog perioda.

Dinkić je bio ministar finansija u prvoj vladi Vojislava Koštunice.

Za ministra ekonomije i regionalnog razvoja u drugoj vladi Vojislava Koštunice Dinkić je izabran je 15. maja 2007.

Nakon izbora 2008, ponovo je izabran za ministra ekonomije i regionalnog razvoja u Vladi Mirka Cvetkovića.

BAŠ NAS JE LEPO RAZVIO!

kobra

pre 13 godina

Da imamo premijera kao sto ga nemamo, on ne bi dozvolio da mu se jedan ministar ponasa na ovaj nacin. Nazalost nemamo ni premijera, ni vladu, ni ministre, imamo samo ulickanog predsednika!!

UJED PCELE

pre 13 godina

Za neverovati je. Potpredsednik vlade i lider g-17 Mladjan Dinkic izjavljuje da je Mirko Cvetkovic Tadicev izbor i da o njegovom (Tadicevom) ukusu ne treba raspravljati. Mozda ce nekome ova recenica biti smesna, ali, nazalost, ona pokazuje pravo stanje sistema u Srbiji. Predsednik drzave Boris Tadic, koji je sebe jednom nazvao prosrpskim, izabrao je premijera vlade na osnovu ukusa. Kao da je birao jelo u ekspres restoranu, a ne coveka koji ce svojim intelektom, politickim uticajem i ekonomskim znanjem voditi drzavu koja ima deset miliona stanovnika. Skoro i da nije bitno da li ce u njoj sedeti ljudi od odgovornosti ili ce to biti naredjane djakonije na traci. Pre deset godina smo izgleda bili izmanipulisani, pre sedam godina nas je neko debelo kaznio ovim sadasnjim, a danas, dok nam drzava propada i narod umire od gladi, ministri razgovaraju o ukusima. To je Srbija u kojoj cemo ostvarivati ljudska prava i u kojoj ce nasa deca ostati da razvijaju svoja znanja.

DINKIĆ JE MINISTAR OD 2004.

pre 13 godina

Dinkić je bio ministar ekonomije sve ove godine dok se u Kolubari kralo! Zar je moguće da ljudi ne shvataju da je sve vreme ON TU a tu je i Đelić a nisu analizili nastanak deficita i nisu reagovali?! Obojica neka idu kući i da se više ne pojave u politici!

Kvazimodo Sorabius

pre 13 godina

"Nesposobni ministri" ili "experti lopovi" - pitanje je sad!
(Šta bi sa Tomičinim vakcinama "za svinjarijski grip", od skoro 50 miliona eura, čika Mišku isplaćeno, ali koliko su experti dobili?
Da li im zato više OVA vlada ne treba?
Okreni obrni - Mlađi se bliži kraj karijere, pa samo mlatara po žabokrečini...

Suša, dugotrajna

pre 13 godina

Dinkićeva stranka, prema koalicionom ugovoru, zadužena je sa 5 resora:
1. ekonomija i regionalni razvoj,
2. NIP,
3. zdravstvo
4. telekomunikacije i informaciono društvo,
5. omladina i sport.

Nešto mi ne zvuči racionalno objašnjenje dežurnog deesovskog analitičara po kome je do spora došlo kad se na dnevnom redu nalazi izmena zakona o finansiranju stranaka, već mi prilično racionalnije izgleda da je do spora došlo oko podele potencijalnog tala od prodaje Telekoma (resor pod br. 4).

Inače, funkcionisanje navedenih 5 resora pod patronatom G17, ne izgleda mi ništa bolje i manje problematično od ostalih 19. Jednostavo, vertikalna, koaliciono-stranačka (čitaj: partokratska) hijerahija u funkcionisanju Vlade možda je dobra za same partokratske strukture, ali za državu jeste veoma štetna. U takvom poretku političke moći i odnosa, besmisleno je kada Dinkić izjavi da resorima kojima upravlja DS, zapravo, iz senke upravljaju pojedini tajkuni, dok u slučaju resora pod patronatom G17 to nije slučaj. Suština je u tome da su sve stranke koje nose vlast upletene u raznorazne međusobno manje ili više povezane interesne dilove, ali je sada presahnula bara, pa neki krokodili javno, a neki tajno, počinju međusobnu borbu za ono malo preostale vode koja im život znači.

aca

pre 13 godina

Vec vidjen scenario Dinkica.
Prvo udje u Vladu, posle dobro odmaklog mandanta je rusi, pa na izborima nastupa kao poluopozicija, tj. kiti se perjem za ono sto je bilo dobro a kritikuje sve lose pripisujuci drugima.
Tako je bilo sa Zivkovicem, dva puta sa Kostunicom, sada sa Cvetkovicem....
Deja vu.

petar

pre 13 godina

zašto je dinkić do sada ćutao? sad kad su svi u vladi sa sve predsednikom pukli sad je našao da isteruje pravdu. e pa sad je kasno i za njega i za vladu. želim im da ih narod što pre zaboravi. i da za sve nas postanu samo ružna prošlost.

z

pre 13 godina

A kako to da je to od jednom zasmetalo? Vec su godinama u vladi, i sad ih uhvatio nekakav napad savesti? Dinkic ocigledno zeli da srusi jos jednu vladu da bi sedeo i u sledecoj.

daniloo

pre 13 godina

Ovo samo pokazuje koliko je demokratska stranka nesposobna kad ne moze da obuzda svoje koalicione partnere, potrebno je da preuzmu odgovrnost za pogresan izbor ( ocigledno je da je dinkic los izbor ) i da raspisu vanredne izbore!!

Milan Filipovic

pre 13 godina

Nikako ne mogu da se odlucim koje je gore od dva zla...
Sa druge strane siguran sam da bi bez DS G17 i ostalog dela "Evropske ekipe" svima bilo bolje.
Za dve godine je Srbija od slobodne zemlje postala kazamat u kome je SVE zabranjeno i kaznjivo.

kokan87

pre 13 godina

Javna tajna da se naredjenja finansijera donose po poslovnim ruckovima koji se pacaju iz drzavne kase. Sta mislite zasto se zakon o finansiranju stranaka negde zagubio pred zasedanje skupstine...?

Pat pozicija

pre 13 godina

Opet ce kao rezultat raznoraznih "dogovora", da dobijemo neke nakaradne zakone sa puno nekakvih dvosmislenih propisa i nekakvih taksi, ogranicenja i najbitnije, dozvola za ovo i ono, kako bi se onaj sto treba nesto da zavrsi, doveo u poziciju da, ili plati tom i tom, ili da ceka dok mu se ne ogadi da ceka. Ispasce neki monstrum propisi nalik onoj da proglase kola deset godina stara sa preko 2000 kubika luksuznim, ili da i pored placanja radio i tv predplate, ako slusam radio u poslasticarnici, makar to bila i strana radio stanica, moram nekakvim udruzenjima da placam reket. Ima takvih na pretek primera. Stvoren je takav poslovni ambijent koji ide samo na ruku advokatima koji su se za svoja "prava" izborili, i niko vise i ne spominje fiskalne kase. Bitno je da su nam muzikanti i advokati zadovoljni.

Саша Земун

pre 13 godina

Види се коме је заиста фотеља преча од свега,прво је почео са причом: Лагао сам да би Тадић победио! Затим је кренуо у отворен напад на све у влади, али не из разлога да би овоме народу и Србији било боље, већ зарад личне користи. Предосетио је Млађа да је време,да и ''ОВЕ'' изује из ципела. Добро су му послужили али рок трајања им је већ истекао , те је вођа бенда решио да замени свираче. Да ли ће успети да састави нови ''оркестар'' или ће му инструмент остати без жица? Сазнаћемо врло брзо. Април није далеко!

imagine

pre 13 godina

Sledite gest Bahreinskog kralja, koji da bi podigao rejting, poklonio svakom gradjaninu po 2650 dolara. Vi bar poklonite po 2650 dinara, s obzirom na vasu praznu kasu i sadasnji rejting???

soulfood

pre 13 godina

Kada je obelodanjena buduca vlada DS/SNS, Dinkicu i Dacicu jedini izbor je da se izbore da prezive, Videli smo kako preti Dinkic, sad je Dacic sa ministarstvom sile na redu.

Bucko razmisljam

pre 13 godina

Jadno je sasvim sigurno, ako ova Vlada "prezivi" jos koji dan onda se i ovde radi o "namestenoj igri" i obicnom obmanjivanu gradjana !
Dinkic kao "najveci kriticar Vlade" vrsi "pritisak na DS i njenog Predsednika Tadica da uvede "najsposobnije igrace" u igru, Tadic pod "pritiskom" menja par "znamenitih licnosti" u Vladi,
Dinkic kao "zadovoljan" sa "novim i sposobnim kadrovima" iz DS-a !
E pa kad je "cak i Dinkic" kao "najzesci kriticar" zadovoljan novim ljudima u Vladi, onda ne postoji zaista vise nikakav razlog da "narod" ne bude zadovoljan i da i dalje trazi SMENU VLASTI !
Licno verujem u takav "scenario", inace da nije tako i ako DS poseduje i trunkicu "karaktera", posle svih ovih najtezih optuzbi koje Dinkic upucuje na njihov racun (licno ne znam sta gore moze da im kaze a da ih ne isamara da bi ih uvredio ?) sami bi raskinuli "koaliciju" sa Dinkicem i njegovom strankom !
Kako bilo da bilo za NAS nazalost jos dugo, bolje biti NECE !

WTF

pre 13 godina

Na vidiku je cepanje DS-a,
a zatim slede novi izbori. Jednu struju DS-a, Mladjo ce da proglasi dobrom i sposobnom i njoj ce da se pikloni. Mi gradjani od svega toga nemamo nista.

Nesa_75

pre 13 godina

Dinkicu jedino preostaje da srusi i ovu vladu i da se dobro pripremi za naredne izbore. Zivi bili pa videli da ce sledecu koaliciju ciniti SNS-G17-SPS. Nisu slucajno Dinkic i Nikolic komsije.

Rale

pre 13 godina

Dokle vise da gledamo i slusamo ovu nesposobnu gospodu , vlada je pala u ocima gradjana i zato raspisite izbore. Raspisite izbore da kaznimo gospodu iz DS i ostalih kombi stranaka.

sasa jokic

pre 13 godina

A G17 je sad ukapirao da Cvetkovic ne donosi odluke?! Nema veze, Tadic je morao da zna da ce Dinkic uraditi ponovo ono sto radi vec deset godina! Gledam ocu Samardzicku, pa ne znam da li da se smejem ili placem, ko je kod nas ministar u Vladi, strasno! Ali ko ce pametan u ovako korumpiranoj sredini da se bavi politikom?

dejan

pre 13 godina

Ko se iole razume u politički sistem u parlamentarnoj demokratiji, taj zna da je ovo tičipan primer "krize vlade" i to ozbiljne te da su male šanse da se izbegnu parlamentarni izbori. Zato molim novinare da se ostave priča o nekakvoj "rekonstrukciji" vlade.

Mladen

pre 13 godina

Sve sve ali gde im je pamet bila kad su arogantnu i nadmenu g. Trivan izabrali za podparola. Svaki put kada nesto kaze izmomenta menjam kanal. Kadar vam je katastrofa gospodo, vise nemate moj glas! Jadni vi na sledecim izborima a jos jadniji mi posle njih kada nam se vrate oni stari lopovi. Samo monarhija ima buducnost!!!!!!

Milan

pre 13 godina

Odluke donose oni koji su vladu i sastavljali pri tome kadrirajuci ne samo ministre nego i samog premijera. To su vodeci tajkuni ove zemlje, inace glavni sponzori i finansijeri politickih partija i njihovih vodja kako iz vlasti tako i iz opozicije. Svi akteri politickog zivota u Srbiji to dobro znaju, a sto se mene tice onaj ko na to javno ukaze i direktno imenuje spregu politike i krupnog kapitala te na taj nacin pokaze hrabrost i resenost u pokusaju zaustavljanja propadanja zemlje treba da dobije plebiscitarnu podrsku naroda. Da li ima takvih ljudi u Srpskoj politici ili su to jedino Brankica Stankovic i ljudi iz agencije za borbu protiv korupcije. Bez masovnog i snaznog narodnog pokreta na celu sa nekima od ovih ljudi pomoci Srbiji nema pa taman svakog meseca imali vanredne izbore.

mario maletic

pre 13 godina

Stvarno neverovatno sta se radi. Vlada se bavi sama sobom umesto rešavanjem gorućih pitanja u zemlji. Ne znamo mi građani sta se tu desava i koje odgovoran ali vidimo da ste svi vi u Vladi jako neodgovorni i nesposobni da rešite probleme koji se pred ovu zemlju postavljaju. Samo se medjusobno optuzujete. Hoćemo Izbore!!

nikola88

pre 13 godina

ne treba smeniti samo premijera vec celu vladu, trebaju nam izbori pod hitno da bi nam bilo bolje, od kako je odrzan miting SNS-a poceli su svi iz vlasti da se javljaju i da cinkare druge sta su muljali.

Nikola

pre 13 godina

Ova Vlada je talac sukoba unutar DS-a, razne struje sada kada se videlo šta rade i kako rade žele da sačuvaju ali to im sada neće pmoći! Sposobni NAPRED, nesposobni NAPOLJE!

Mile sa Dorcola

pre 13 godina

Sta ce covek ni kriv ni dužan sedi na mestu Premijera....razumem ja njega..zapalo ga tako...bože moj, pa i neki tamo ranije su bili slicni, pa sto ne bi i on mogao neku godinicu da prespava tako. A to sto bi nama odgovarao neki ekspert za ekonomiju na tom mestu...nema veze...i onako Dinkic radi za trojicu...mlad covek.Spavaci se ne bune.

Nišlija

pre 13 godina

Za promene! Ali ne sa Nikolićem, taj grobar je već pokazao kako vlada! Rekonstruišite Vladu i povedite Srbiju tamo gde joj je i mesto! U Srbiju!

Zoran

pre 13 godina

Kad god vide da se ljulja brod, oni nesto izmisljaju i prestrojavaju se. Ovoga puta mislim da ce G17 nestati zauvek sa politicke scene.

dovla

pre 13 godina

"Po meni, najuspesniji politicar kojeg smo imali u poslednjih 10 godina je Voja Kostunica. On je sa 7% glasova bio i premijer u par navrata. "

Netacno. Za vreme prve Kostunicine vlade DSS je imao 53 poslanika ili 21%, za vreme druge 47 ili 19%, dok je DS sastavio Zivkovicevu vladu kada je imao samo 37 poslanika ili 15%.

stručnost ispred politike

pre 13 godina

Stara priča - G17+ učestvuje u vlasti, a izlazi na izbore kao opozicija, što je stvarno jadno. Ali na žalost oni u Srbiji uvek mogu da nađu dovoljno ljudi koji nemaju pojma o čemu ja pričam.

*Rade*

pre 13 godina

Dinkić se ponaša ovako onda kad je potrebno i uvek je bio u pravu. Osuđuju ga, na pr. za obećanih 1000 eura po stanovniku, a to je bilo realno u trenutku izgovorene reči. Nije verovao u glupu politiku koju je vodio Koštunica i da će se NIS prodati bagatelno. Takođe je sada reagovao jer je stanje neodrživo i neizdrživo za građane. Tadić je kriv za svoj nesposoban kadar. Pa zar nije van pameti da premijer zajedljivo poziva prosvetare u Brisel na dogovor. Takva bahatost ne zaslužuje premijersko mesto u nikakvoj državi pa ni u Srbiji.

fantom

pre 13 godina

Pa sta onda i odluke G17 se ne donose u stranci nego u istim tim neformalnim centrima moci. Mladji jave sta ce da radi a ostali ionako samo klimaju glavom.

Cernozem

pre 13 godina

Umesto "odluke donose ljudi izvan institucija, koji pri tom ne snose nikakvu javnu ni politicku odgovornost", mogao si lepo da kazes "odluke donose Krstic i Saper". Krace je formulisano, lakse se izgovara. :) :)

brand name?

pre 13 godina

Mi 20 godina ne mozemo da sastavimo Vladu kojoj nije iskljucivi posao da pije narodu krv na slamcicu. I ako se ovih otarasimo samo ce neki novi i jos zedniji da zasednu za isti posao. Ne znam sta je resenje. Jel se mogu odnekle povoljno uvesti kvalitetni politicari? Neki provereni brand, japanski, svedski, nemacki...???

Micanovic Slavisa

pre 13 godina

Da se odluke donose van vlade,nije nista novo. U poslednjih par godina sve odluke se donese u kancelariji predsednika drzave.On je taj koji o svemu odlucuje,i koji se za sve pita. Ali kako radi tako nam i jeste... Govorilo se da je Milosevic diktator,a kojim imenom da nazovem Tadica? U cemu je razlika izmedju njih? Narodu su potrebne promene. Da bar cetiri godine ne gledamo iste ljude,da bar cetiri godine o nasoj sudboni ne odlucuje Tadic i kompanija. Izbori ODMAH!!!!

Amelie

pre 13 godina

Dok smišljate i lomite se oko rekonstrukcije, na koju vam je Mlađa ukazivao, snage koje su nas dovele dovde vrebaju iz senke da iskoriste nezadovoljstvo građana, a da pri tome ne nude niti mogu da učine bilo šta bolje. Zato verujmo da ćete biti mudri i odlučni, i što pre rešiti postojeći problem.

jajana

pre 13 godina

Pitajte gospodina Dinkića da li u svetu postoji partija koja otpušta svoje članove, i to još visokoobrazovane? Čisto sumnjam! A uz to ih još posle otkaza poziva na kućni broj telefona da ih pita da li su otpušteni!

Goran

pre 13 godina

Sve sto se desava,plod je dolaska na vlast imaginarno bolje ekipe od Milosevica,posle petog oktobra.Sada je jasno da su isti,u nekim stvarima i gori od Milosevica.Da zlo bude vece,opoziciju predvode ljudi koji su bili sluge Milosevica i Mirjane Markovic i za koje znamo kako su usrecili Srbiju.Nema nam spasa,sa DS ili SNS na celu,a potom sa satelitima - G17,LDP,SPS,SPO,Canak,Ljajic,NS,DSS,SRS i svi ostali su samo poput hijena koje interesuje licna,porodicna,partijska,rodbinska sreca i zbrinutost.Svi oni bave se samo sobom i novcem.Sve vlade posle Miloseviceve bile su kriminalne i ogrezle u svakakvim prljavim poslovima.To sto se G17 i DS svadjaju,a SNS samo gleda da se ovajdi na eventualnim izborima zbog trenutno dobrog rejtinga,uopste me ne zanima.Njima je Srbija i bolji zivot gradjana na poslednjem mestu.Kuku i lele svima nama.

Ratomir

pre 13 godina

Ja mislim da je lik Srecka Sojica nastao po uzoru na Mladjana Dinkica. Samo sto je Sojic makar smesan dok je ovaj drugi vise nego zalostan i poguban ne samo za "preduzece" vec za celu zemlju. HOCEMO IZBORE DA VISE NE GLEDAMO OVAKVE!

Tine

pre 13 godina

Neverovatne komentare čitam na ovoj temi, kao Dinkić je zao, loš, jer hoće da sruši ovu, te srušio je onu vladu itd.
Pa zar je zlo srušiti ovu planetarno nesposovnu vladu i predsednika joj formalnog, i stvarnog ?
Umesto da ovacijama pozdravimo Dinkićeve iskrene doduše zakasnele izjave, ovde komentatori kukaju nad tim izjavama kao da hoće da sruši "Brankov Most". Strašno.
Pitam baš te komentatore, za kojom vladom patite koju je Dinkić srušio ? Kažite mi sreće vi ?

Mlađa

pre 13 godina

Nama su potrebni ljudi od akcije, sa vizijom kako Srbija treba igledati! Sa radom i dobrim rezultatima (Dinkić, Šutanovac) a nesposobne treba najuriti!

milezr

pre 13 godina

"Ministarka priznaje da u pojednim resorima ima problema, kao što su građevina, trgovina ili poljoprivreda, ali da to ne znači da te ministre treba i smeniti."

Ne, nego šta treba? Da se smeni kafe kuvarica, portir ili neka treća visoko odgovorna osoba iz ministarstava sa problemima? Ko će i kad da počne da snosi imalo odgovornosti?!

Sve vas treba najuriti odatle i ekspresno đuture udomiti u istražnom zatvoru. Uništili ste Srbiju i prezirem vas iz dna duše, svojim poslednjim atomom snage.

jajana

pre 13 godina

Ako se važne odluke donose van Vlade, ko je doneo odluku o otpuštanju Zastavinih radnika, kao i mnogih drugih? zar to nije bio dični ministar Dinkić? Valjda je tu odluku doneo u nekoj kafani ili ne znam već više gde!

krstivoje

pre 13 godina

AKO je sve navedeno tacno onda je to grubo krsenje USTAVA I TESKO KRIVICNO DELO,ako ne ovaj onda neki buduci tuzilac ce morati sve ove da podseti na svoja nedela.

FATAMORGANA

pre 13 godina

PA ljudi ova gospoja prica kao da je dosla sa farme /cenim iskrenost pa i ako je slucajno izgovorena/, pa ovo je vlast zdravog RAZUMA.-jezim se STA nas ceka.

gaga

pre 13 godina

Jedna od retkih osoba kojoj verujem, koja zna o cemu govori,koja radi za mlade ljude, i koja stoji sigurno iza svega sto govori i cini!!! eh da je vise Snezana!!!!

novobeograđanin

pre 13 godina

Tačno! Najveći uticaj poslednjih godina imaju: Mišković,Beko,....i slični , ali nažalost i Šarić,Čume, Peconi,Keka, i...
Srbija je zbog toga toliko kriminalizovana.

smenitelj

pre 13 godina

Ma, treba promeniti i Cvetkovića i Dragina i Milosavljevića, ne mogu oni da rade bolje. Niko ih u tome nije ni do sada sprečavao... Rekonstrukcija treba da bude suštinska, a ne šminkerska. Odavno znamo da vlada sa ovakvim premijerom ne može da donosi odluke i da neko drugi stoji iza njih, dok svega nekoliko ministara nešto konkretno i radi. Sad kad je neko iz vlasti o tome progovorio, sad je problem? E, pa mene raduje da je neko iz vlasti, i to ne neko ko je najjači, to pitanje i pokrene!

гром

pre 13 godina

Овакве јаднике ни Виктор Игор, да је жив не би смислио.
Све сама јад и беда.

gradjanin Osetije&Abhazije

pre 13 godina

Nadam se da ne odlucuju Rusi kao u slucaju Osetije i Abhazije.ako oni odlucuju onda ste ga definitivno ugasili.

Natasa

pre 13 godina

Gospode Boze!...Ima li kraja ovom ludilu? A sta smo vam mi? Pokusni kunici, kolateralna steta??? A ti Dinkicu, prestani da brines o nama...pokusacemo da sami brinemo o sebi, ako je to uopste u ovom okruzenju moguce...U stvari, u pravu si...vreme je da svoju sudbinu uzmemo u svoje ruke. Ti si nam odlican primer za to. Odlicno brines o sebi i svojim interesima...Ocigledno je da za ideale ginu samo budale...

Dzon Majnard Kejns

pre 13 godina

Do juce dok ste bili nokat i meso Dinkicu i dok niste poceli da se klackate, nisi pominjao nikakve vladare iz senke?
Sad je glavna direktiva u G17+ oprati ruke od svega, a ruke su vam do ramena u pekmezu. Narod sve pamti!

G17+DS= novi izbori!

jajana

pre 13 godina

Dno dna komentari u Utisku nedelje. Institucije ne funkcionišu, Vlada ne funkcioniše a oni kao donose institucionalne odluke. Kakav blam!

Miša J

pre 13 godina

Isti nesposobni ljudi u strankama koji su izabrali nesposobne ljude u vladi, će da biraju nove. Ljudi da li ima još neko ozbiljan ko misli da nije vreme za izbore?

Dinkicu care

pre 13 godina

Tadija ako mali obori vladu iskoristi dzokera pozovi tvoju vajnu opoziciju cedu da izgurate mandat.LJudi ovo je bolje od realitia brod je pogodjen voda je prodrla znacajna steta nacinjena.Vidim neki pozivaju DSS videli smo ih u kolubari sta su radili, luka beograd.. nedo bog da se oni vrate, SPS nije ni S od Slobinog koji je sve drzao pod kontrolom i tajkune i mafiju sve znao se red pa jedan tadasnji predsednik Milutinovic danas zivi od penzije dok u danasnjim strankama portparoli voze X5tice, za DS nemam reci imali su priliku da prekinu Kolubaru i dr. kriminalne aktivnosti u zemlji oni to nisu ne bi im da vlast ni za 100godina.Svi ostali mogu.

Regards from Kragujevac VERKO 81% - ZUTI 19%

pre 13 godina

Tako je Mladjo, reci istinu ma koliko bolela. Dokle ce vise zuti da manipulisu, dobar im petar skundric, a ne valja im dinkic. U Kragujevcu su "zuti zavrsili karijeru a nadam se i u ostatku Srbije.

milan

pre 13 godina

Bez obzira koje greske je vlada pravila, najveca greska je s takvim partnerom uci u kolaciju, nadajmo se da je svim buducim potencionalnim partnerima jasno.

*Rade*

pre 13 godina

Dinkić se ponaša ovako onda kad je potrebno i uvek je bio u pravu. Osuđuju ga, na pr. za obećanih 1000 eura po stanovniku, a to je bilo realno u trenutku izgovorene reči. Nije verovao u glupu politiku koju je vodio Koštunica i da će se NIS prodati bagatelno. Takođe je sada reagovao jer je stanje neodrživo i neizdrživo za građane. Tadić je kriv za svoj nesposoban kadar. Pa zar nije van pameti da premijer zajedljivo poziva prosvetare u Brisel na dogovor. Takva bahatost ne zaslužuje premijersko mesto u nikakvoj državi pa ni u Srbiji.

Amelie

pre 13 godina

Dok smišljate i lomite se oko rekonstrukcije, na koju vam je Mlađa ukazivao, snage koje su nas dovele dovde vrebaju iz senke da iskoriste nezadovoljstvo građana, a da pri tome ne nude niti mogu da učine bilo šta bolje. Zato verujmo da ćete biti mudri i odlučni, i što pre rešiti postojeći problem.

Mlađa

pre 13 godina

Nama su potrebni ljudi od akcije, sa vizijom kako Srbija treba igledati! Sa radom i dobrim rezultatima (Dinkić, Šutanovac) a nesposobne treba najuriti!

gaga

pre 13 godina

Jedna od retkih osoba kojoj verujem, koja zna o cemu govori,koja radi za mlade ljude, i koja stoji sigurno iza svega sto govori i cini!!! eh da je vise Snezana!!!!

che

pre 13 godina

Po meni, najuspesniji politicar kojeg smo imali u poslednjih 10 godina je Voja Kostunica. On je sa 7% glasova bio i premijer u par navrata. Ne podrzavam njegovu politiku, ali respektujem taj rezultat. Sledeci na listi je Mladjan Dinkic koji sa 3-5% glasova poslednjih 10 godina drzi najbitnije funkcije u vladi. Da nije bilo njega ne bi prvom sa ove liste tek tako videli ledja. Broj 3 - Ceda Jovanovic. Ko bi 1995-e rekao da ce taj lik biti zamenik premijera i tas na vagi koji odrzava vladu 2010-e? Najveci gubitnici su iz demokratske stranke. Imali su istorijsku priliku da Srbiji omoguce buducnost. Umesto toga, dozvolili su ovoj trojici da ih vuku za nos 10 godina. Mislim da je vreme da odu sa vlasti. Neki u opoziciju, a neki u zatvor.

Nišlija

pre 13 godina

Za promene! Ali ne sa Nikolićem, taj grobar je već pokazao kako vlada! Rekonstruišite Vladu i povedite Srbiju tamo gde joj je i mesto! U Srbiju!

dragan

pre 13 godina

je l' to isti onaj Marko Blagojević koji je ucestvovao u kradji na referendumu za ustav srbije? jos ga vidim kako se preznojava dok izgovara rezultate i da nije bilo nepravilnosti. SRAMOTA

Brano

pre 13 godina

Ja sam od uvijek simpatizer DS, ali mislim da su izbori jedino rjesenje za Srbiju! Gradjani ne treba da budu taoci vlade, koja ocigledno nije u stanju da se nosi sa problemima! Za DS je najbolje da na izbore ide sama, a prije toga da vide fdje su pogrijesili i da se otarase kadrova koji su tu samo zarad licnog profita! Na kraju, ni biti u opoziciji nije katastrofa, ako narod izabere SNS onda treba dati sansu Nikolicu!

Mladjo nestani

pre 13 godina

Odlazi Dinki ne mozemo vise da te trpimo. Ojadio si nas svetski. Reputacija ti je na debeloj kamati. Oprosti se od nas pa zar nisi dovoljno se kajmaka nakupio a? Kada ce ti biti dosta? Pa misli malo i na nas 'leba ti ugojenog.

Covece gde je granica tvog bezobrazluka, ti kao da za sramotu ne znas?

BaneUtd

pre 13 godina

tadiću budi muško i otkači dinkića...narod će to donekle uvažiti i nećeš baš mnogo pući na izborima...ostaneš li sa dinkićem, propast ti je zagarantovana.

Nesa_75

pre 13 godina

Dinkicu jedino preostaje da srusi i ovu vladu i da se dobro pripremi za naredne izbore. Zivi bili pa videli da ce sledecu koaliciju ciniti SNS-G17-SPS. Nisu slucajno Dinkic i Nikolic komsije.

bivsi G

pre 13 godina

Najveci glumac je Dinkic i toliko je prepreden i losa osoba da mu ni clanovi ne veruju!!!! Kadrovi su mu 0 a zna se kako se dolazilo do posla zahvaljujuci Dejanu Jovanovicu, Dinkicu i slicnima iz tog okruzenja. Nije posao dobijao kvalitetan i strucan kadar vec radjacke veze, kratke suknje, evri, dinari... Nikad vise za G 17, za DS, SPS, LDP, SPO....
VERICU BARAC ZA PREDSEDNIKA!!

DINKIĆ JE MINISTAR OD 2004.

pre 13 godina

Dinkić je bio ministar ekonomije sve ove godine dok se u Kolubari kralo! Zar je moguće da ljudi ne shvataju da je sve vreme ON TU a tu je i Đelić a nisu analizili nastanak deficita i nisu reagovali?! Obojica neka idu kući i da se više ne pojave u politici!

Goranovic

pre 13 godina

Ovog puta je Blagojevic potpuno u pravu. Ovom Zakonu o finansiranju stranaka koji Dinkic hoce da blokira bih jos dodao i Zakon o bankarstvu koji bi konacno trebao da zabrani samovolju banaka i prakse jednostranog podizanja kamata za vreme trajanja otplate kako im se hoce i koliko hoce. Dinkic je najvece zlo koje je zadesilo Srbiju u novijoj istoriji.

Milan Filipovic

pre 13 godina

Nikako ne mogu da se odlucim koje je gore od dva zla...
Sa druge strane siguran sam da bi bez DS G17 i ostalog dela "Evropske ekipe" svima bilo bolje.
Za dve godine je Srbija od slobodne zemlje postala kazamat u kome je SVE zabranjeno i kaznjivo.

imagine

pre 13 godina

Sledite gest Bahreinskog kralja, koji da bi podigao rejting, poklonio svakom gradjaninu po 2650 dolara. Vi bar poklonite po 2650 dinara, s obzirom na vasu praznu kasu i sadasnji rejting???

dovla

pre 13 godina

"Po meni, najuspesniji politicar kojeg smo imali u poslednjih 10 godina je Voja Kostunica. On je sa 7% glasova bio i premijer u par navrata. "

Netacno. Za vreme prve Kostunicine vlade DSS je imao 53 poslanika ili 21%, za vreme druge 47 ili 19%, dok je DS sastavio Zivkovicevu vladu kada je imao samo 37 poslanika ili 15%.

Саша Земун

pre 13 godina

Види се коме је заиста фотеља преча од свега,прво је почео са причом: Лагао сам да би Тадић победио! Затим је кренуо у отворен напад на све у влади, али не из разлога да би овоме народу и Србији било боље, већ зарад личне користи. Предосетио је Млађа да је време,да и ''ОВЕ'' изује из ципела. Добро су му послужили али рок трајања им је већ истекао , те је вођа бенда решио да замени свираче. Да ли ће успети да састави нови ''оркестар'' или ће му инструмент остати без жица? Сазнаћемо врло брзо. Април није далеко!

WTF

pre 13 godina

Na vidiku je cepanje DS-a,
a zatim slede novi izbori. Jednu struju DS-a, Mladjo ce da proglasi dobrom i sposobnom i njoj ce da se pikloni. Mi gradjani od svega toga nemamo nista.

Neverni Toma

pre 13 godina

TADIĆ :"Tražiš smenu Premijera"? DINKIĆ:. "Da , tražim"! .TADIĆ:"Znači tražiš smenu Cvetkovića"? DINKIĆ: " ma NE , ne tražim ".

daniloo

pre 13 godina

Ovo samo pokazuje koliko je demokratska stranka nesposobna kad ne moze da obuzda svoje koalicione partnere, potrebno je da preuzmu odgovrnost za pogresan izbor ( ocigledno je da je dinkic los izbor ) i da raspisu vanredne izbore!!

Tine

pre 13 godina

Neverovatne komentare čitam na ovoj temi, kao Dinkić je zao, loš, jer hoće da sruši ovu, te srušio je onu vladu itd.
Pa zar je zlo srušiti ovu planetarno nesposovnu vladu i predsednika joj formalnog, i stvarnog ?
Umesto da ovacijama pozdravimo Dinkićeve iskrene doduše zakasnele izjave, ovde komentatori kukaju nad tim izjavama kao da hoće da sruši "Brankov Most". Strašno.
Pitam baš te komentatore, za kojom vladom patite koju je Dinkić srušio ? Kažite mi sreće vi ?

Rale

pre 13 godina

Dokle vise da gledamo i slusamo ovu nesposobnu gospodu , vlada je pala u ocima gradjana i zato raspisite izbore. Raspisite izbore da kaznimo gospodu iz DS i ostalih kombi stranaka.

Kvazimodo Sorabius

pre 13 godina

"Nesposobni ministri" ili "experti lopovi" - pitanje je sad!
(Šta bi sa Tomičinim vakcinama "za svinjarijski grip", od skoro 50 miliona eura, čika Mišku isplaćeno, ali koliko su experti dobili?
Da li im zato više OVA vlada ne treba?
Okreni obrni - Mlađi se bliži kraj karijere, pa samo mlatara po žabokrečini...

nikola88

pre 13 godina

ne treba smeniti samo premijera vec celu vladu, trebaju nam izbori pod hitno da bi nam bilo bolje, od kako je odrzan miting SNS-a poceli su svi iz vlasti da se javljaju i da cinkare druge sta su muljali.

Mladen

pre 13 godina

Sve sve ali gde im je pamet bila kad su arogantnu i nadmenu g. Trivan izabrali za podparola. Svaki put kada nesto kaze izmomenta menjam kanal. Kadar vam je katastrofa gospodo, vise nemate moj glas! Jadni vi na sledecim izborima a jos jadniji mi posle njih kada nam se vrate oni stari lopovi. Samo monarhija ima buducnost!!!!!!

soulfood

pre 13 godina

Kada je obelodanjena buduca vlada DS/SNS, Dinkicu i Dacicu jedini izbor je da se izbore da prezive, Videli smo kako preti Dinkic, sad je Dacic sa ministarstvom sile na redu.

Nikola

pre 13 godina

Ova Vlada je talac sukoba unutar DS-a, razne struje sada kada se videlo šta rade i kako rade žele da sačuvaju ali to im sada neće pmoći! Sposobni NAPRED, nesposobni NAPOLJE!

z

pre 13 godina

A kako to da je to od jednom zasmetalo? Vec su godinama u vladi, i sad ih uhvatio nekakav napad savesti? Dinkic ocigledno zeli da srusi jos jednu vladu da bi sedeo i u sledecoj.

jajana

pre 13 godina

Pitajte gospodina Dinkića da li u svetu postoji partija koja otpušta svoje članove, i to još visokoobrazovane? Čisto sumnjam! A uz to ih još posle otkaza poziva na kućni broj telefona da ih pita da li su otpušteni!

UJED PCELE

pre 13 godina

Za neverovati je. Potpredsednik vlade i lider g-17 Mladjan Dinkic izjavljuje da je Mirko Cvetkovic Tadicev izbor i da o njegovom (Tadicevom) ukusu ne treba raspravljati. Mozda ce nekome ova recenica biti smesna, ali, nazalost, ona pokazuje pravo stanje sistema u Srbiji. Predsednik drzave Boris Tadic, koji je sebe jednom nazvao prosrpskim, izabrao je premijera vlade na osnovu ukusa. Kao da je birao jelo u ekspres restoranu, a ne coveka koji ce svojim intelektom, politickim uticajem i ekonomskim znanjem voditi drzavu koja ima deset miliona stanovnika. Skoro i da nije bitno da li ce u njoj sedeti ljudi od odgovornosti ili ce to biti naredjane djakonije na traci. Pre deset godina smo izgleda bili izmanipulisani, pre sedam godina nas je neko debelo kaznio ovim sadasnjim, a danas, dok nam drzava propada i narod umire od gladi, ministri razgovaraju o ukusima. To je Srbija u kojoj cemo ostvarivati ljudska prava i u kojoj ce nasa deca ostati da razvijaju svoja znanja.

jajana

pre 13 godina

Ako se važne odluke donose van Vlade, ko je doneo odluku o otpuštanju Zastavinih radnika, kao i mnogih drugih? zar to nije bio dični ministar Dinkić? Valjda je tu odluku doneo u nekoj kafani ili ne znam već više gde!

Vladimir Arsic

pre 13 godina

Dinkic mora da srusi Vladu i izazove vanredne izbore pre nego se donese novi izborni zakon i uvede vecinski sistem. U slucaju vecinskog izbornog sistema, G17+ odnosno URS verovatno nece ni uci u Parlament (kao i mnogi drugi).

Zato pribegava svom oprobanom manevru: distancira se od Vlade koja je izgubila podrsku u narodu, iznosi prljav ves na videlo te se time gradi borcem za istinu i pravdu, a u isto vreme i pere ruke od odgovornosti za posledice rada Vlade u kojoj je ucestvovao sa svojom strankom. Kada dodju na red izbori, ulazi u dil sa dobitnicima i tako imamo vecite ministre iz G17+...

Tako gledano, u ovom trenutku su svi koalicioni partneri DS-a prinudjeni da obore Vladu i izdejstvuju nove izbore pre novog izbornog zakona, jer SNS i DS bi sada mnogo vise odgovarao vecinski sistem.

Suša, dugotrajna

pre 13 godina

Dinkićeva stranka, prema koalicionom ugovoru, zadužena je sa 5 resora:
1. ekonomija i regionalni razvoj,
2. NIP,
3. zdravstvo
4. telekomunikacije i informaciono društvo,
5. omladina i sport.

Nešto mi ne zvuči racionalno objašnjenje dežurnog deesovskog analitičara po kome je do spora došlo kad se na dnevnom redu nalazi izmena zakona o finansiranju stranaka, već mi prilično racionalnije izgleda da je do spora došlo oko podele potencijalnog tala od prodaje Telekoma (resor pod br. 4).

Inače, funkcionisanje navedenih 5 resora pod patronatom G17, ne izgleda mi ništa bolje i manje problematično od ostalih 19. Jednostavo, vertikalna, koaliciono-stranačka (čitaj: partokratska) hijerahija u funkcionisanju Vlade možda je dobra za same partokratske strukture, ali za državu jeste veoma štetna. U takvom poretku političke moći i odnosa, besmisleno je kada Dinkić izjavi da resorima kojima upravlja DS, zapravo, iz senke upravljaju pojedini tajkuni, dok u slučaju resora pod patronatom G17 to nije slučaj. Suština je u tome da su sve stranke koje nose vlast upletene u raznorazne međusobno manje ili više povezane interesne dilove, ali je sada presahnula bara, pa neki krokodili javno, a neki tajno, počinju međusobnu borbu za ono malo preostale vode koja im život znači.

Mile sa Dorcola

pre 13 godina

Sta ce covek ni kriv ni dužan sedi na mestu Premijera....razumem ja njega..zapalo ga tako...bože moj, pa i neki tamo ranije su bili slicni, pa sto ne bi i on mogao neku godinicu da prespava tako. A to sto bi nama odgovarao neki ekspert za ekonomiju na tom mestu...nema veze...i onako Dinkic radi za trojicu...mlad covek.Spavaci se ne bune.

aca

pre 13 godina

Vec vidjen scenario Dinkica.
Prvo udje u Vladu, posle dobro odmaklog mandanta je rusi, pa na izborima nastupa kao poluopozicija, tj. kiti se perjem za ono sto je bilo dobro a kritikuje sve lose pripisujuci drugima.
Tako je bilo sa Zivkovicem, dva puta sa Kostunicom, sada sa Cvetkovicem....
Deja vu.

Bucko razmisljam

pre 13 godina

Jadno je sasvim sigurno, ako ova Vlada "prezivi" jos koji dan onda se i ovde radi o "namestenoj igri" i obicnom obmanjivanu gradjana !
Dinkic kao "najveci kriticar Vlade" vrsi "pritisak na DS i njenog Predsednika Tadica da uvede "najsposobnije igrace" u igru, Tadic pod "pritiskom" menja par "znamenitih licnosti" u Vladi,
Dinkic kao "zadovoljan" sa "novim i sposobnim kadrovima" iz DS-a !
E pa kad je "cak i Dinkic" kao "najzesci kriticar" zadovoljan novim ljudima u Vladi, onda ne postoji zaista vise nikakav razlog da "narod" ne bude zadovoljan i da i dalje trazi SMENU VLASTI !
Licno verujem u takav "scenario", inace da nije tako i ako DS poseduje i trunkicu "karaktera", posle svih ovih najtezih optuzbi koje Dinkic upucuje na njihov racun (licno ne znam sta gore moze da im kaze a da ih ne isamara da bi ih uvredio ?) sami bi raskinuli "koaliciju" sa Dinkicem i njegovom strankom !
Kako bilo da bilo za NAS nazalost jos dugo, bolje biti NECE !

dejan

pre 13 godina

Ko se iole razume u politički sistem u parlamentarnoj demokratiji, taj zna da je ovo tičipan primer "krize vlade" i to ozbiljne te da su male šanse da se izbegnu parlamentarni izbori. Zato molim novinare da se ostave priča o nekakvoj "rekonstrukciji" vlade.

stručnost ispred politike

pre 13 godina

Stara priča - G17+ učestvuje u vlasti, a izlazi na izbore kao opozicija, što je stvarno jadno. Ali na žalost oni u Srbiji uvek mogu da nađu dovoljno ljudi koji nemaju pojma o čemu ja pričam.

Goran

pre 13 godina

Sve sto se desava,plod je dolaska na vlast imaginarno bolje ekipe od Milosevica,posle petog oktobra.Sada je jasno da su isti,u nekim stvarima i gori od Milosevica.Da zlo bude vece,opoziciju predvode ljudi koji su bili sluge Milosevica i Mirjane Markovic i za koje znamo kako su usrecili Srbiju.Nema nam spasa,sa DS ili SNS na celu,a potom sa satelitima - G17,LDP,SPS,SPO,Canak,Ljajic,NS,DSS,SRS i svi ostali su samo poput hijena koje interesuje licna,porodicna,partijska,rodbinska sreca i zbrinutost.Svi oni bave se samo sobom i novcem.Sve vlade posle Miloseviceve bile su kriminalne i ogrezle u svakakvim prljavim poslovima.To sto se G17 i DS svadjaju,a SNS samo gleda da se ovajdi na eventualnim izborima zbog trenutno dobrog rejtinga,uopste me ne zanima.Njima je Srbija i bolji zivot gradjana na poslednjem mestu.Kuku i lele svima nama.

Zoran

pre 13 godina

Kad god vide da se ljulja brod, oni nesto izmisljaju i prestrojavaju se. Ovoga puta mislim da ce G17 nestati zauvek sa politicke scene.

Ratomir

pre 13 godina

Ja mislim da je lik Srecka Sojica nastao po uzoru na Mladjana Dinkica. Samo sto je Sojic makar smesan dok je ovaj drugi vise nego zalostan i poguban ne samo za "preduzece" vec za celu zemlju. HOCEMO IZBORE DA VISE NE GLEDAMO OVAKVE!

Cule

pre 13 godina

Dok se oni cerupaju medjusobno, nas na "Dnevniku" prepadaju pricama o novim poskupljenjima "koja su neminovna". Zato nam i jeste ovako - samo se sobom bave, a svojim poslom nikako.

Za Dinkića i o Dinkiću

pre 13 godina

Za Dinkića i o Dinkiću:

Deficit je razlika u troškovima u odnosu na prihode tokom budžetskog perioda.

Dinkić je bio ministar finansija u prvoj vladi Vojislava Koštunice.

Za ministra ekonomije i regionalnog razvoja u drugoj vladi Vojislava Koštunice Dinkić je izabran je 15. maja 2007.

Nakon izbora 2008, ponovo je izabran za ministra ekonomije i regionalnog razvoja u Vladi Mirka Cvetkovića.

BAŠ NAS JE LEPO RAZVIO!

fantom

pre 13 godina

Pa sta onda i odluke G17 se ne donose u stranci nego u istim tim neformalnim centrima moci. Mladji jave sta ce da radi a ostali ionako samo klimaju glavom.

Vlada = Obicna grupa gradjana

pre 13 godina

Stvar je vrlo jasna i ne trebaju nam nagadjanja iz Cesida. Dinkic je prozivanje od strane sekretara Ilica shvatio kao direktan udar na njega iz vrha DS i ovo je sad kontra napad. Da izbori nisu blizu sve bi ovo bilo zataskano, a ovako...

Miloš Ilić

pre 13 godina

More manimo se Dinkića i Cvetkovića. To je sitnica. Mene brine ko i šta nam ućutka Trivanovu i Tadića zadnjih nekoliko nedelja.

Micanovic Slavisa

pre 13 godina

Da se odluke donose van vlade,nije nista novo. U poslednjih par godina sve odluke se donese u kancelariji predsednika drzave.On je taj koji o svemu odlucuje,i koji se za sve pita. Ali kako radi tako nam i jeste... Govorilo se da je Milosevic diktator,a kojim imenom da nazovem Tadica? U cemu je razlika izmedju njih? Narodu su potrebne promene. Da bar cetiri godine ne gledamo iste ljude,da bar cetiri godine o nasoj sudboni ne odlucuje Tadic i kompanija. Izbori ODMAH!!!!

sasa jokic

pre 13 godina

A G17 je sad ukapirao da Cvetkovic ne donosi odluke?! Nema veze, Tadic je morao da zna da ce Dinkic uraditi ponovo ono sto radi vec deset godina! Gledam ocu Samardzicku, pa ne znam da li da se smejem ili placem, ko je kod nas ministar u Vladi, strasno! Ali ko ce pametan u ovako korumpiranoj sredini da se bavi politikom?

Milan

pre 13 godina

Odluke donose oni koji su vladu i sastavljali pri tome kadrirajuci ne samo ministre nego i samog premijera. To su vodeci tajkuni ove zemlje, inace glavni sponzori i finansijeri politickih partija i njihovih vodja kako iz vlasti tako i iz opozicije. Svi akteri politickog zivota u Srbiji to dobro znaju, a sto se mene tice onaj ko na to javno ukaze i direktno imenuje spregu politike i krupnog kapitala te na taj nacin pokaze hrabrost i resenost u pokusaju zaustavljanja propadanja zemlje treba da dobije plebiscitarnu podrsku naroda. Da li ima takvih ljudi u Srpskoj politici ili su to jedino Brankica Stankovic i ljudi iz agencije za borbu protiv korupcije. Bez masovnog i snaznog narodnog pokreta na celu sa nekima od ovih ljudi pomoci Srbiji nema pa taman svakog meseca imali vanredne izbore.

petar

pre 13 godina

zašto je dinkić do sada ćutao? sad kad su svi u vladi sa sve predsednikom pukli sad je našao da isteruje pravdu. e pa sad je kasno i za njega i za vladu. želim im da ih narod što pre zaboravi. i da za sve nas postanu samo ružna prošlost.

kobra

pre 13 godina

Da imamo premijera kao sto ga nemamo, on ne bi dozvolio da mu se jedan ministar ponasa na ovaj nacin. Nazalost nemamo ni premijera, ni vladu, ni ministre, imamo samo ulickanog predsednika!!

kokan87

pre 13 godina

Javna tajna da se naredjenja finansijera donose po poslovnim ruckovima koji se pacaju iz drzavne kase. Sta mislite zasto se zakon o finansiranju stranaka negde zagubio pred zasedanje skupstine...?

FATAMORGANA

pre 13 godina

PA ljudi ova gospoja prica kao da je dosla sa farme /cenim iskrenost pa i ako je slucajno izgovorena/, pa ovo je vlast zdravog RAZUMA.-jezim se STA nas ceka.

brand name?

pre 13 godina

Mi 20 godina ne mozemo da sastavimo Vladu kojoj nije iskljucivi posao da pije narodu krv na slamcicu. I ako se ovih otarasimo samo ce neki novi i jos zedniji da zasednu za isti posao. Ne znam sta je resenje. Jel se mogu odnekle povoljno uvesti kvalitetni politicari? Neki provereni brand, japanski, svedski, nemacki...???

Pat pozicija

pre 13 godina

Opet ce kao rezultat raznoraznih "dogovora", da dobijemo neke nakaradne zakone sa puno nekakvih dvosmislenih propisa i nekakvih taksi, ogranicenja i najbitnije, dozvola za ovo i ono, kako bi se onaj sto treba nesto da zavrsi, doveo u poziciju da, ili plati tom i tom, ili da ceka dok mu se ne ogadi da ceka. Ispasce neki monstrum propisi nalik onoj da proglase kola deset godina stara sa preko 2000 kubika luksuznim, ili da i pored placanja radio i tv predplate, ako slusam radio u poslasticarnici, makar to bila i strana radio stanica, moram nekakvim udruzenjima da placam reket. Ima takvih na pretek primera. Stvoren je takav poslovni ambijent koji ide samo na ruku advokatima koji su se za svoja "prava" izborili, i niko vise i ne spominje fiskalne kase. Bitno je da su nam muzikanti i advokati zadovoljni.

mario maletic

pre 13 godina

Stvarno neverovatno sta se radi. Vlada se bavi sama sobom umesto rešavanjem gorućih pitanja u zemlji. Ne znamo mi građani sta se tu desava i koje odgovoran ali vidimo da ste svi vi u Vladi jako neodgovorni i nesposobni da rešite probleme koji se pred ovu zemlju postavljaju. Samo se medjusobno optuzujete. Hoćemo Izbore!!

milan

pre 13 godina

Bez obzira koje greske je vlada pravila, najveca greska je s takvim partnerom uci u kolaciju, nadajmo se da je svim buducim potencionalnim partnerima jasno.

jajana

pre 13 godina

Dno dna komentari u Utisku nedelje. Institucije ne funkcionišu, Vlada ne funkcioniše a oni kao donose institucionalne odluke. Kakav blam!

гром

pre 13 godina

Овакве јаднике ни Виктор Игор, да је жив не би смислио.
Све сама јад и беда.

krstivoje

pre 13 godina

AKO je sve navedeno tacno onda je to grubo krsenje USTAVA I TESKO KRIVICNO DELO,ako ne ovaj onda neki buduci tuzilac ce morati sve ove da podseti na svoja nedela.

Cernozem

pre 13 godina

Umesto "odluke donose ljudi izvan institucija, koji pri tom ne snose nikakvu javnu ni politicku odgovornost", mogao si lepo da kazes "odluke donose Krstic i Saper". Krace je formulisano, lakse se izgovara. :) :)

milezr

pre 13 godina

"Ministarka priznaje da u pojednim resorima ima problema, kao što su građevina, trgovina ili poljoprivreda, ali da to ne znači da te ministre treba i smeniti."

Ne, nego šta treba? Da se smeni kafe kuvarica, portir ili neka treća visoko odgovorna osoba iz ministarstava sa problemima? Ko će i kad da počne da snosi imalo odgovornosti?!

Sve vas treba najuriti odatle i ekspresno đuture udomiti u istražnom zatvoru. Uništili ste Srbiju i prezirem vas iz dna duše, svojim poslednjim atomom snage.

Natasa

pre 13 godina

Gospode Boze!...Ima li kraja ovom ludilu? A sta smo vam mi? Pokusni kunici, kolateralna steta??? A ti Dinkicu, prestani da brines o nama...pokusacemo da sami brinemo o sebi, ako je to uopste u ovom okruzenju moguce...U stvari, u pravu si...vreme je da svoju sudbinu uzmemo u svoje ruke. Ti si nam odlican primer za to. Odlicno brines o sebi i svojim interesima...Ocigledno je da za ideale ginu samo budale...

Dzon Majnard Kejns

pre 13 godina

Do juce dok ste bili nokat i meso Dinkicu i dok niste poceli da se klackate, nisi pominjao nikakve vladare iz senke?
Sad je glavna direktiva u G17+ oprati ruke od svega, a ruke su vam do ramena u pekmezu. Narod sve pamti!

G17+DS= novi izbori!

Dinkicu care

pre 13 godina

Tadija ako mali obori vladu iskoristi dzokera pozovi tvoju vajnu opoziciju cedu da izgurate mandat.LJudi ovo je bolje od realitia brod je pogodjen voda je prodrla znacajna steta nacinjena.Vidim neki pozivaju DSS videli smo ih u kolubari sta su radili, luka beograd.. nedo bog da se oni vrate, SPS nije ni S od Slobinog koji je sve drzao pod kontrolom i tajkune i mafiju sve znao se red pa jedan tadasnji predsednik Milutinovic danas zivi od penzije dok u danasnjim strankama portparoli voze X5tice, za DS nemam reci imali su priliku da prekinu Kolubaru i dr. kriminalne aktivnosti u zemlji oni to nisu ne bi im da vlast ni za 100godina.Svi ostali mogu.

novobeograđanin

pre 13 godina

Tačno! Najveći uticaj poslednjih godina imaju: Mišković,Beko,....i slični , ali nažalost i Šarić,Čume, Peconi,Keka, i...
Srbija je zbog toga toliko kriminalizovana.

smenitelj

pre 13 godina

Ma, treba promeniti i Cvetkovića i Dragina i Milosavljevića, ne mogu oni da rade bolje. Niko ih u tome nije ni do sada sprečavao... Rekonstrukcija treba da bude suštinska, a ne šminkerska. Odavno znamo da vlada sa ovakvim premijerom ne može da donosi odluke i da neko drugi stoji iza njih, dok svega nekoliko ministara nešto konkretno i radi. Sad kad je neko iz vlasti o tome progovorio, sad je problem? E, pa mene raduje da je neko iz vlasti, i to ne neko ko je najjači, to pitanje i pokrene!

Miša J

pre 13 godina

Isti nesposobni ljudi u strankama koji su izabrali nesposobne ljude u vladi, će da biraju nove. Ljudi da li ima još neko ozbiljan ko misli da nije vreme za izbore?

gradjanin Osetije&Abhazije

pre 13 godina

Nadam se da ne odlucuju Rusi kao u slucaju Osetije i Abhazije.ako oni odlucuju onda ste ga definitivno ugasili.

Regards from Kragujevac VERKO 81% - ZUTI 19%

pre 13 godina

Tako je Mladjo, reci istinu ma koliko bolela. Dokle ce vise zuti da manipulisu, dobar im petar skundric, a ne valja im dinkic. U Kragujevcu su "zuti zavrsili karijeru a nadam se i u ostatku Srbije.