Subota, 04.09.2010.

22:54

Samardžić: Ponižavanje bez nagrade

Pristankom na ublažavanje ionako razvodnjene rezolucije, Srbija pristaje na diktat zapadnih sila, kaže potpredsednik DSS-a Slobodan Samardžić za "Politiku".

Izvor: Politika

Samardžiæ: Ponižavanje bez nagrade IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

Sholy

pre 15 godina

eee...kako smaraju

Sta god da ova vlada uradi po pitanju Kosova, evo ovih iz DSSa da nam kazu kako je sada ovim potezom Kosovo definitivno izgubljeno.
Ista prica bila kad smo potpisali SSP, pa kad smo podneli tuzbu, pa kad smo pustili Euleks...sutra kad krenu pregovori pricace opet "vlast je zapečatila sudbinu zemlje i KiM"...

Patak Dača

pre 15 godina

I ovaj čovek drži neku katedru, on je profesor na fakultetu...

A ima još takvih kao on, koji su profesori, dr, mr, akademici i slični, koji negde nešto predaju, prosipaju pamet i znanje, formiraju ljude, nihove stavove i shvatanja...

Šta je to što ON i OSTALI takvi, mogu da prenesu drugim ljudima kao znanje, kao moral, kao stav???

iii

pre 15 godina

kad god se u medijima pomenu malverzacije u koje su umesani Bubalo ili vec neko od DSS ekipe, oni kroz par dana krenu da daju izjave o Kosovu...

precanin

pre 15 godina

Ti ne verujes, ali nisi siguran, da li bi bilo posledica ili ne ? Bio si u vlasti, bio na Kosovu i sta si uradio ? Svako kompromis koji je dosao sa strane bio je stetan za Srbiju , kome to pricas, Srbima koji zaboravljuju sta su juce jeli, a ne sta je bilo i kako si se ponasao Ti i tvoji pajtasi koji ste vodili ministarsva, kljucna za sudbinu drzave ? Samo ste usporavali, odbacivali kompromise, trosilo se novaca i vreme i ko je od toga imao koristi, a ko stete ? I sad opet pricas, sta treba i kako treba ? Kome to i dokle ces tako glasno razmisljati i pricati ? Ako obican nas, prost covek, zna da je Kosovo izgubljeno, zasto se nema hrabrosti jednom reci i da se agonija prekine ? Prekinite vec jednom stakvom sterilnom politikom, treba sa najviseg mesta jos sutra (bez odlaganje kraja) reci da je KOSOVO IZGUBLJENO, potpisivanjem kapitulacije u Kumanovu ! Svaka odbrana Kosova je izgubljeno vreme, novac, los standard gradjana, a ide u korist onima koji su imali novcane koristi ili sticali glasace "braneci" nesto sto je izgubljeno ! Sada je drugo vreme i treba drugacije razmisljati i ziveti ! Ako Ti tako nesto ne ne odgovara, niko Ti (i tvojim i svima koji tako mislite) ne brani, osnuj gerilu na Kosovu, pa brani izgubljenu teritoriju.

Dragan

pre 15 godina

Tačno, odgovorno i patriotski. preporučio bih svima jedan odličan članak koji govori o tome šta možemo da uradimo u postojećoj situaciji.
http://www.slobodanjovanovic.org/2010/08/27/dusan-prorokovic-cuvati-stanje/

nikolic

pre 15 godina

Gospodine Samardzicu,

Dss i Gosp. Kostunica imali ste mandat da sprovedete Vasu politiku na najbolji nacin. Niste tu postigli nista dobro za Srbiju, te Vase vreme trebalo bi da je proslo. Priblizavanje Rusiji ste ucinili kroz ne trzisnu prodaju tako znacajnog za Srbiju NIS-a. Vreme je da se u Srbiji ceni ono sto ste uradili na promenama na bolje dok ste Vi imali mandat, ne dok ga nemate da pricom se predstavite kao dobronamerni.

Zoran

pre 15 godina

ma za mizernu partiju kao sto je DSS me bas briga sta kazu. kako su posejali tako i zanju. neka se osvrnu u nazad kako su radili dok su bili na vlasti /zato sada nisu/, tada ne bismo videli dalje od kosova!

CSI Belgrade

pre 15 godina

Kosovo je de facto i de jure izgubljeno, ali hajde da vidim Srbina koji ce svoj potpis da stavi na takav akt!?
Ceda Jovanovic? Mislim da bi bilo fer makar mu ponuditi sansu.

Nenad

pre 15 godina

Zna se sta donosi politika konfrontacije sa zapadnim silama, pa ko voli nek izvoli. Zanimljivo je kako bi neki ljudi unistili celu zemlju zbog jednog prokletog mita. Pa Makedonija je isto bila Srpska zemlja a niko je nikada nije pomenuo.

Zoran šetač iz 1997. .

pre 15 godina

Skrenimo malo pažnju javnosti na DSS. Ima ova država ministra za Kosovo. Drugo, ovo isto je pre 5 dana rekao i Đorđe Vukadinović, a on sada brani politiku Borisa Tadića, kao i onaj Antonić. Duet sa NSPM. Da l da plačemo ili da se smejemo? Molim otpraše da napuste vlast, obnove "Otpor", jer "Samo ih (sve partije) gledamo", "Mnogo su svi isti". "Gotovi su".

milan

pre 15 godina

Samoponizenje smo doziveli u ono vreme koje vi iz DSS opet prizivate i koje vam je jedina "slamka" za koju se stalno hvatate. Danas moze samo da se proba sta se moze spasiti i ako se nesto moze spasiti to ce biti samo sminka neuspeha i pogresnih poteza proslih rezima i vlada. Vi Samardzicu nemate iz vaseg vremena vladavine ama bas nista cime bi se mogli okititi. Svi politicari i sadasnji i prosli kao da kriju od nas glavni razlog zasto gubimo Kosovo i Metohiju, onda kada se bude neko od vlasti ohrabrio to da kaze i ostane posle toga jos na vlasti tek onda cemo imati sanse da prebrodimo krizu Kosova i da gledamo u bolju buducnost.

dobrosav

pre 15 godina

Covek je potpuno u pravu ...neka mi neka samo kaze sta smo dobili od tog zapada za deset godina promena..samo pretnje i ucene... stvarno bi bila sramota da i ovoga puta popustimo pred ucenama i da omeksamo rezoluciju u tom slucaju stvarno kao narod ne vredimo nista kad nemamo ni stav ni karakter... ukinuo bi nam taj zapad pravo na i zivot , a gledamo svaki dan na tv njihovu farsu kako nas zele u EU, zele dobre odnose sa nama a mi bi zauzvrat trebali da se odreknemo svega, kakav smo mi to narod jadan i kukavan nista nam nije sveto prodali bi se za bilo kakvo lazno obecanje kao sto se i prodaju ovi na vlasti...malo im je bilo i sankcija i bombardovanja resili su da nas uniste do kraja...
EU ima alternativu svakako...

ko zna,zna

pre 15 godina

Je l mi to jos trubimo o necem sto nemamo. Ni ja ne dam onih 1000 evrica koje jos nisam video ali znam da mi pripadaju. Mada kod mene svi u kuci i dalje nemaju sta da obuku ipak im je lepo jer ih hranim i oblacim sa tim virtuelnim evricima. Trla baba lan da joj prodje dan.

Evropska Srbija

pre 15 godina

Ponizavanje je moj brko kada sleti Sergej Ivanov da izvrsi primopredaju vlasti izmedju tvog drugara Kostunice i Milosevica u vili Slobodana Milosevica par dana nakon 5-og oktobra.
Ponizavanje je moj brko Kada taj tvoj isti drugar sabotira sve posle, pa ostavi Radeta Markovica godinu dana posle svega da sefuje, a taj isti je pravodnazno osudjen za teske zlocine i robija , a vi ste ga stitili.
Ponizavanje je moj brko kada opet tvoj drugar podrzi oruzanu pobunu crvenih beretki i time kao tadasnji predsednik drzave izvede mini udar protiv premijera drzave, iaoko ste vise nego dobro bili obavesteni ko su Legija, Zvezdan, Gumar i ostala ekipa.
Ponizavenje je moj brko pismo koje pocinje sa Dragi Aco....
Ponizavanje je moj brko kada se prodaje odnosno otima imovina gradjana Srbije po kabinetima i kada se specijalno za to prave novi berzanski propisi.
Ponizavanje je moj brko kada vasi drugari Rusi na svom nacionalnom dnevniku kao slucajno kazu kako je Dr Zoran Djindjic bio kriminalac koji je zasluzio metak
Ponizavanje je moj brko kada vasi drugari rade manikir i pedikir , sisanje i sredjivanje prvooptuzenog za ubistvo premijera , pre odvodjenja kod istraznog sudije.
Ponizavanje je moj brko kada poklonite NIS Rusima i date vecinski paket akcija stranoj drzavi cime smo jedina zemlja u svetu koja je to uradila.
Moj brko mozemo nabrajati ponizavanja do sutra ovako.
Samo se ti ne ponizavas koji gle eto skoluje svoju decu u Engleskoj , kako nam ti kazes omrazenoj NATO zemlji.
Ti i ne znas sta je ponizenje , jer da znas verovatno ovo ne bi pricao.
Razumemo mi da moras to da pricas , da vas drze u saci drugari , jer dobro znate sta ste radili , a i mi gradjani to znamo jos bolje od vas.
Zamislite kakvo ce biti ponizenje kada pocne da se ceslja sve, a znajte da ce taj dan doci i to vrlo uskoro.
Jer je nama gradjanima dosta svih ponizenja.

Milton

pre 15 godina

Ovi komentari zagriženih DS-ovaca mi idu na nerve.
Treba ostaviti Predsednika Tadića da na "maestralan" način vodi politiku. Evo otišao je u Sloveniju mazohistički na partiju prijateljskog ubeđivanja da se mane ćoravog posla. Inače svi znaju da je rat izazvao Koštunica a ne ovi iz SPS-a, da je Dačić oduvek bio mirotvorac a da je Koštunica krajnje violentan tip.

Goran

pre 15 godina

U svom ludilu, DSS-ovci ponekad kažu nešto što je zvučalo razumno kada je to njima neko prepričavao. Nesreća je što zbog svog velikog autoriteta i dokazanog sprovođenja "državničke" politike diskredituju neke potencijalno dobre ideje i stavove. Moj iskren savet DSS-ovom kadru: idite svi u penziju i ućutite a vaš plan i program dajte nekom drugom, ko se nije neosporno dokazao kao diletant i lopuža, da sprovodi. Za kraj: Srdačan pozdrav za prepoštenog ex-premijera i da Bog da ostao "ex" bar koliko je to Jugoslavija

Bibili

pre 15 godina

ja samo ne razumem vasu urednicku politiku! Siguran sam da se ne slazete sa teorijama zavere i cinizmom Kostunice and sia, a opet ih uvek stavljate kao udaranu vest!

weber

pre 15 godina

Sve je to samo politicka akcija,
Ovi hoce sad da pokazu europi kako europa ima alternativu jer su nas dobro nagazili oko rezolucije. Sad..ajde nagazili oni nas ili mi njih?
Ali neko im mora reci da europa ima alternativu.
A ovi europljani ce da se uplase , sta ce i kud ce bez Srbije. Jedva cekaju da dodje Srbija i donese sa sobom svoje talasanje u aluminiumskom lavoru.

Beogradjanin

pre 15 godina

Ne bi bilo lose da neko Samardzicu kupi geografski atlas za peti razred osnovne skole, i da mu pokaze da se Srbija nalazi u Evropi.

Kada bi se nalazili u Aziji, mozda bi i trebali da imamo nekakve odnose sa Rusijom, mada bi tada mi bili ruski robovi u pravom smislu reci...

bane

pre 15 godina

svekolika drzavotvorna politika - e to kad cujem place mi se i padnem u duboku depresiju, aj molim vas nemojte vise da nas terorisete, okrenite se svojim porodicama

gari kuper

pre 15 godina

A sta nam je alternativa? Sta nam ti nudis genijalcu? Video sam sta smo imali pod vlascu DSS-a, povratak u 90-e..
Zato bolje ucuti..

Pjongjang

pre 15 godina

Trebalo je da mi privremeno suspendujemo SSP a da razvijamo trgovinske i sve druge odnose s Rusijom, s drugim državama sveta, a sada ima zemalja koje su ekonomski i bezbednosno ozbiljne“, obašnjava Samardžić.

Jeste, evo Severna Koreja na primer. Sto bismo i postali kada bi se pitali vi i vas sef, gospodine Samardzicu. Srecom pa ne pitate se.

pravnik

pre 15 godina

Ovog coveka kada vidim ocekujem da lupi neku glupost. Citao sam ceo intervju u Politici. nalupeta se covek ko Maxim. On bi da nas vrati u srednji vek. Kaze u intervjuu da treba ekonomske odnose razvijati sa zemljama koje nam daju podrsku a odustati od SSP i EU. A te zemlje su Rusija, Kina, Indija. Koji su to proizvodi koje mozemo u Kinu i Indiju gde su smestene sve relevantne industrije i gde je radna snaga neuporedivo jeftinija od nase. Primer. Kisobran na rasklapanje u radnji u taliji kosta 1 evro. A da ne govorim o transportnim troskovima. U Rusiju samo voce kada imaju para i mogu da klupe sta hoce . Nije to vise SSSR koji je kupovao od nas demode cipele i odecu. Kosovo. Njemu i njegovom vodji koji se jos nije probudio i dalje nije jasno da je Kosovo nezavisna drzava priznata od pedesetak drzava i kako bi on ponistio to priznanje, Kaze u intervjuu treba te zemlje ignorisati pa cak i tuziti. Oni se uplasili te izjave da im gace spadaju od straha. Da li te zemlje trebaju nama ili mi njima. Jadna je drzava koja ima takve politicare sa takvim razmisljanjima a covek jos profesor na FPN.

Vukašin Šuvaković

pre 15 godina

Ja ne dam Kosovo, ali ima dva problema> 1. mene niko ne pita 2. šta ćemo sa svim tim silnim ljudima koji sa pravom neće da žive sa nama?

kockalone

pre 15 godina

A DSS je do 2008. za Kosovo ucinio, sta? Samardzicu da nije resenje da podignemo u vazduh ona 2 Mig-a pa da im malo zapretimo? Za nas je najbolje da iskoristite jos neki lep dan u Belanovici.

Genijalac

pre 15 godina

Gospodine Samardzicu, mozda i da prekinemo sve odnose sa EU i da se okrenemo Bocvani i Svazilendu, ne mora Rusija. Mozemo i ka Tibetu, bicemo jaki saveznici, nece nam niko moci nista!

исти онај...

pre 15 godina

Позвао бих Самарџића да прода свој стан у центру Београда, купи исти такав у центру Приштине (нико га не спречава, а ако буде инцидената нека оде у неки њихов НВО или нека зове медије да га заштите) и онда ћу моћи да верујем у ту политику. До тада, лицемерни алавци, у пензију! Краља Петра су на носилима пребацивали до Крфа! Како вас није срамота?

Julius

pre 15 godina

Pa vidi-vidi ovaj politicki fosil, nasao da sada govori o suverenitetu i integritetu. A kakav je bio taj suverenitet i integritet dok si Ti brko i tvoj mentor bili na vlasti? Koji je vas doprinos cuvanju tog integriteta i suvereniteta, osim one famozne preambule u Ustavu, kakvu nema nijedan ustav na svetu!
Dzabe se javljas Samardzicu sa tvojim bajatim mantrama. Ne mozes vise da sakupljas politicke poene na temu Kosova. Narod te pamti kao destruktivnog politicara, pravi primerak propalog politicara, za antologiju politicke destruktivnosti. Zato nece vise da ti da sansu da se jos jednom pokazes, kako si za izolaciju Srbije i njenu pretvaranje u rusku guberniju.
Ako se za nekoga kaze da je izgubio vezu sa realnoscu, za ovog Samaradzica moze se reci da je nikada nije ni imao.

igorpl

pre 15 godina

Alo bre dosta više o temama o kosovu koje nije naše i nikada više neće biti. Ovde je teška kriza u državi i žrtvovati 8 miliona zarad nekoliko stotina hiljada koje je jeftinije iseliti i srediti im život u Srbiji nego ih držati u neizvesnosti i plaćati im sve i svašta.
Nemam ništa protiv tih ljudi tamo ali oni mora da su retko glupi kada gutaju sve što im ministri kažu. Umesto da su se svi skupili kao u stara dobra vremena pa kamp pred vladu i tražiti da im se nađe utočište i koliko toliko pošten život u Srbiji. Toliko je napuštenih sela i mesta za život jer ovde vlada bela kuga i centralizacija tj Beogradizacija. Ovako sve što još koju godinu dobijaju nesretnici to su te duple plate a šta će te kada toga ne bude? Ne znam je li neko skoro bio na Kosovu i video kakva je tamo situacija zapravo. Ono što gledamo na TV-u nije ni 1 od sto onoga što stvarno jeste tamo. I narod trpi i trpi. Služe tamo samo kao pijuni za neku propalu politiku i da se ne kaže da se tek tako olako izgubilo tih nesretnih 15 odsto teritorije.

Igor

pre 15 godina

Daj, bre, vise prekinite da nas smarate sa propalom politikom kosovskog boja! vi ste imali vasu sansu, sem spaljivanja ambasada, nista niste uradili, sada sedite i cutite. jedva cekam sledece izbore, pa da ni cenzus DSS ne predje, pa da vas vise ne gledamo...

pitam

pre 15 godina

A je l moze da vam Srbija plati jedan autobus pa vi svi iz DSS negde da odete gde cete biti vise cenjeni? Rusiju ili Belorusiju itd. Cisto da mozemo malo da udahnemo.

DeKOb

pre 15 godina

Ponizavanje, cika-Brko, je kad se prodaje NIS u bescenje, kad se koce istrage za ubistvo premijera, kad se saradjuje s kriminalcima i slicno. Ne vidim zasto je slihtanje Rusima moralno superiornije od bilo kog drugog slihtanja.
Ako vrednosti EU nisu vrednosti koje nam odgovaraju - 'ajmo svi pecine ili da cuvamo ovce, guslamo, sta li ...

Bucko razmisljam

pre 15 godina

Covek je potpuno u pravu !
"Srbi" jesu "Ruska nacionalna manjina" na Balkanu i iz tog razloga nijedan "evropski" narod na Balkanu ne moze jednostavno sa njima ziveti zajedno !
"Srbi" treba da se "okrenu" ka svojoj "maticnoj drzavi" Rusiji koja je jadnica ionako sva tuzna i napustena od svih koji su mogli da se oslobode njenog "majcinskog zagrljaja"!
A i kako bi "Srbi" preziveli sami medju tolikim narodima koji zive u evropskoj zajednici ako nemaju u pozadini Ruse da ih "brane" od "nastrtaja" "zapadne" CIVILIZACIJE kojima nije stalo do Mitova i "tradicije" od kojih se Srbija NIKADA nece odreci !
Ovi sa "zapada" kakvi su bi "Srbima" najverovatnije ukinuli i "brisanje nosa rukavom" iako je to vekovima "negovana tradicija" kao i "poljski WC" sto jasno pokazuje Rados Bajic u svojoj najgledanijoj Tv seriji "Selo gori a baba se ceslja" zbog cega mu je ceo politicki Vrh Srbije na celu sa Predsednikom Tadicem licnim posetama snimanju izrazio "veliku zahvalnost" zbog vracanja "Srba" svojim "tradicionalnim korenima" i na taj nacin pokazao "zapadu" da su "Srbi" odlucni da istraju u svom zahtevu da u EU udju samo sa "svojim identitetom" !
Srbija treba da se druzi sa onima koji ce je prihvatiti onakvom kakva jeste tj. sa Rusijom a ne sa "zapadom" koji Srbiju "uslovljava" PROMENAMA !
Puna podrska Gosp. Samardzicu !

Enver Kelmendi

pre 15 godina

Samardzic smatra da je posle 2008 godine nova vlast promenila politiku prema Kosovu. Zar niste gosp. Samardzicu 2.5 godine pregovarali u Becu sa albanskim zvanicnicima i niste nasli kompromis? Vi morate da objasnite narodu onu vasu genijalnu formulu "vise od autonomije a manje od nezavisnosti". Kada biste bili vi jos na vlasti vi bi sklopili pakt sa Rusijom i Belom Rusijom, po uzoru onog koji pociva ispod lipe.

Mario Bros

pre 15 godina

Danas nije dovoljno biti u pravu. Pa to vidi i DSS na izborima. Ljudi u Srbiji žele da naprave neku žrtvu nacionalnog zarad bolje ekonomije. Međutim ukoliko se nastavi sa ovom nestašicom, krizom, odpuštanjima i sličnim, onda će se to razumevanje zbog žrtve nacionalnog pretvoriti u bes prevarenih -ni EU(standard), ni Kosovo.

U tom smislu je on u pravu, i stvari idu u tom semru polako svaki dan, niti EU-niti Kosovo. Ovde je stvar u tome što mi ne možemo sada da uradimo mnogo ni po jednom od tih važnih pitanja. Nema para u budžetu i nema razumevanja za naš stav među najjačima u našem EU regionu.

To bi im ljudi i oprostili da nisu zabrljali na unutrašnjem planu toliko. Kakvo je opravdanje za Luku Beograd, Belvil, Šarića, "gasovod", vakcine protiv svinjskog gripa, akcije od "1000" evra, operacije kičme u Nemačkoj, divljanje cena, divljanje kursa, preskupe kredite, najniže plate u Evripi i visoke cene i stalna poskupljenja?

krava-muzara

pre 15 godina

Gos'n ima potpuno pravo.
Vrhunski stratezi, kad izmisle protivnika, onda prouce i njihovu taktiku. Gospodin Samardjic zna, jer je bio na vlasti kad su pregovarali sa albancima, da nikad i ni po kakvom kompromisu, i po cenu unistenja, albanci nece pristati da se vrate pod okrilje Srbije. Cemu onda mlatiti praznu slamu doveka?
Cemu onda "i, i" kada su mogli odmah "niti, niti".

!

pre 15 godina

Dokle vise ta prica o Rusiji, supersili!
Biljana Srbljanovic je to sumirala u Pescaniku kada je rekla "kada kupim Ruski kompjuter ili auto, onda cu poverovati".

Vukasin

pre 15 godina

Da covek ne poveruje kad cita ove komentare. Ispade da su nam krivi oni koji su se borili za nas interes, a da su nam dobri ovi sto se bore za interes EU i SAD. I posle se zalimo kad nam je sve naopako i lose u drzavi, a nikako da shvatimo da je do nas i nasih izbora...

Milan

pre 15 godina

Najveće samoponižavanje bez nagrade bilo bi nastaviti sa ovom pogrešnom politikom zbog koje smo odbili plan iz Rambujea, ušli u rat protiv NATO-a i na kraju izgubili Kosovo, osim ako ne želimo da se i dalje nagrađujemo neuspesima i propadanjem.
S obzirom da zbog tog gubitka ne osećamo nikakav fizički bol, nama i nije sasvim jasno da li jesmo ili nismo nešto izgubili, pa se priklanjamo pričama koje nam se više sviđaju.
Zato bi ove političare i njihove savetnike trebalo uštinuti ili podbosti iglom, ne bi li se malčice trgli i videli dokle su, svi zajedno, doveli državu Srbiju.

Nele

pre 15 godina

Ti si, Samardzicu, nasao da pricas, strasno. Ti koji si sa Kostunjavim na celu bio na vlasti kada je Kosovo proglasilo nezavisnost. Nemate bre, vi DSS'ovci, pravo rec da kazete na temu Kosova. Zasto ne odes dole sa svojom porodicom da zivis kad toliko volis to Kosovo. Ne bato, Kosovo svima sluzi za skupljanje politickih poena.

dovlab

pre 15 godina

Narod je pokoleban gospodo iz DS-a, reki ste da Evropa nema alternatovu, a sada odustajete od te politike! Kome verovati? Ovaj lik iz DSS-a samo istice vasu slabost da kazete istinu.

PATRIOTA

pre 15 godina

Hipoteticki receno, da je politika DSS-a ostala na sceni, rezultati bi bili sledeci:
- Usporavanje ili potpuno udaljavanje od Evropskih integracija
- Vezivanje za Rusuju itd. bi definitivno dovelo da zahladnjenja odnosa sa Zapadom
- Stanje na terenu, na prostoru Kosova bi se jos vise destabilizobalo
- verovatno bi jos neke drzave ubrzale priznavanje Kosova
..
Sada je dosao momenat da se mora postupati mudro, sto je najvaznije da SRBIJA ekonomski ojaca. Pitanje oko Kosova se ne moze resiti brzo i zato treba imati strpljenja.

Toza

pre 15 godina

Ako vam je g. Samardzicu stalo do ratovanja i inacenja, uzmite pusku i idite lepo dole na Kosovo. Nas obicne smrtnike ostavite na miru. Dosta mi je vase politike.

Nikola

pre 15 godina

Potpuno je u pravu, ne znam kakve mi to ekonomske odnose razvijamo sa evropom? Ti odnosi se izgleda samo svode na to da oni nama prodaju njihove proizvode i to bez placanja poreza na uvoz i time unistavaju nasu privredu. To mi vise lici na ekonmski krah Srbije nego na razvitak.

Informator

pre 15 godina

Koji behu ovi? Oni što kraduckaju ili oni što prave mitinge Kosovo za patike? Ili oni koji piju kafu sa prvo optuženim za ubistvo premijera?

Ua "licimuri"!

mile

pre 15 godina

Mislim da je ovo potpuno tacno: "Njihova politika je bila „i EU i KiM”, a sad je jasno da ni od jednog ni od drugog nema ništa, dakle od „i-i” došlo se do sadašnjeg „niti-niti”. Čak ni u nekom prikrivenom smislu trgovine, čega u politici ima, oni za politiku kojom su doveli do toga da se Kosovo o koncu drži za Srbiju nisu dobili ništa za Srbiju." Medjutim ima nesto sto Prof. Samardzic nije rekao u intervju: Od 2000. godine, nasi politicari su kupovali socijalni mir (a time i svoj opstanak na vlasti) stranim kreditima, koji su dobijani u zamenu za politicke ustupke (npr za pasivan stav drzave po pitanju secesije Kosova). Pri tome je nasa privreda i vojska unistena. DSS je dobrim delom ucestvovao u vlasti od 2000. pa samim tim snosi i svoj deo odgovornosti.

Bojan J.

pre 15 godina

Ne znam za vas ali meni je vece ponizavanje da mi DSS kroji sudbinu nego te "zapadne sile". Barem one imaju mogucnost da stvari naprave onako kako treba, ako ne i volju. Sve sto ovi nasi imaju su prazne price.

Dragoljub

pre 15 godina

Apologetsko ponasanje i nekriticko uzdisanje bilo koje strane zemlje ne moze se smatrati patriotizmom, ma na kojoj strani sveta se ta drzava nalazi. Samardziceva izjava, osim hvalospeva Rusiji, ne sadrzi valjane argumente zasto nije trebalo prihvatiti Euleks, a pogotovo zasto bi mi trebalo da ponistimo SSP, koji verovatno vise koristi nama nego EU.

Predrag

pre 15 godina

Koga interesuje vase misljenje gospodine Samardzicu? Vi ste se pokazali u predhodnom periodu a kako vidim pokusavate da se vratite na politicku scenu tako sto biste da Srbija ostane poslednja zemlja u Evropi van Evrope. Okanite se molim vas demagogije i dajte vec jednom da se uozbiljimo i da neko od politicara preuzme odgovornost pa da otvoreno kaze narodu istinu da je Kosovo postalo nezavisna drzava. Politicka i svaka druga situacija je takva da mi vise ne mozemo nista da uradimo da bi se ta cinjenica (nezavisnost KiM) promenila. Molim vas prestanite da gurate Srbiju u propast dajte sansu ovim mladim ljudima koji zele da izadju iz tog sivila i zele da se okrenu pozitivnim vrednostima civilizovanog sveta. Braneci Kosovo izgubicemo Vojvodinu i ko zna sta jos ne. Hvala!

Bojan Jankovic

pre 15 godina

Pa sta! Zar nije bolje pristati na diktat sila nego im prkositi? Mi ocigledno imamo jedan istorijski problem koji moramo sada da razresimo.

Dosta je Srbija usamljeno na svoju stetu isterivala neku nepostojecu kosmicku pravdu dok joj se ostatak sveta smejao. DOSTA!

Ovom iz DSS-a nije problem da svoju decu skoluje u skolama tih "zapadnih sila" a sirotom narodu (ili kako oni vole da kazu, masama) je nasao da prodaje neke svoje prazne price.

zok

pre 15 godina

Pitam se da li to simpaticni deda brka nama prodaje mu.a za bubrege, kad se zna (ili se varam), da mu sinovi biju debele zarade od te iste EU u tamo nekim kancelarijama, a on ovde kao izigrava nekog patriotu i buni narod protiv onih koji mu decu lebom hrane. Neka me neko ispravi ako nisam dobro informisan, u suprotnom cikica sa brcicima da se poklopi usima. Hvala!

zex

pre 15 godina

Koliko godina Srbiji treba da se nauci pameti 20, 100, 1000 ???
koju smo uzaludnu bitku dobili protiv jacih i koliko smo do sad imali posledica povodom toga?
Je l ovaj gospodin "normalan" ?

Atticus

pre 15 godina

Prof. Samardžićeve (apsolutno tačne) izjave mogu da se dopune sledećim činjenicama: Upravo formulacija pitanja Međunarodnom sudu pravde je poslužila kao katalizator za pro-albanski projekt EU i SAD. Srbija nije uložila prigovor, niti je tražila sazivanje hitne sednice SB UN zbog pristrasnosti Suda, koji je suprotno Rez. 1244 i Ustavnom okviru UNMIKA prihvatio pisani podnesak tzv. "Vlade Kosova" kao odgovor na zahtev Suda da se "autori" tzv. Deklaracije nezavisnosti izjasne. I da bi apsurd bio još veći, u obrazloženju MSP se navodi da su ti autori samo grupa građana Kosova!? Na sve to vlast samo šalje pedesatak emisara-kurira, navodno u cilju sprečavanja daljih priznanja i UN podnosi jednu mlitavu i mizernu Rezoluciju, kako bi javnosti skrenula pažnju sa debakla koji nam priređuje.
Druga činjenica je tzv. Evropska mapa puta, kojom se Srbija obavezuje pred EU da će konstruktivno sarađivati u pitanjima koja se tiču Kosova. Prema EU, Srbija treba da uspostavi dobrosusedske odnose sa državom Kosovo, radi zajedničke evropske budućnosti. Kada g. Tadić trvdi da mu niko nikad nije tražio da prizna Kosovo, to je možda i tačno. Nema potrebe, Tadić & Co.čine sasvim dovoljno.

legenda

pre 15 godina

"On naglašava da je trebalo da se okrenemo i Rusiji, a ne samo Evropi."
A je li? A kako bi bilo da se svi vi okrenete realnosto i da pocnete nesto konstruktivno da radite, umesto sto kradete bogu dane a nama gradjanima pare i tako u krug. Radite nesto! Pocnite od svog stana, pospremite ga, poklonite paznju svojoj deci, saslusajte ih, pa onda ocistite malo ispred zgrade, pa onda pomozite starijim od vas oko nabavke namirnica. Posle idite i obidjite neko sirotiste, pa zatvor, pa porodiliste i smislite, ako ste vec za to placeni, kako da poboljsate njima zivot. Dosta politike, radite nesto napokon! Muka nam je svima od izjava i demagogije i prepucavanja. Jasno je ko dan sta je sa Kosovom i nikakva rezolucija nece pomoci. Ali propascemo skroz ako napokon ne shvatimo da moramo da ustanemo i radimo.

besan

pre 15 godina

Od reči do reči se slažem. Ovoliko podaničko-poltronskog ponašanja postaje blago rečeno nepodnošljivo.
Evropa ima alternativu, jednu i jedinu, a zove se - Srbija.
Ne želim u EU na način koji nam je očigledno predodređen, makar nikada i ne ušli.
Znam, Evropa neće zbog toga da pati, ali verujte neću ni ja. Ni mnogo ljudi koje znam, koji su do pre par meseci bili veoma okoreli evropejci...

g4

pre 15 godina

Kad su Rusi bili na kolenima, mi smo se junacili i kacili sa Zapadom, danas kad zele i mogu da nam pomognu, mi poslusnicki radimo protiv sebe. Sve naopako.

Aman Zaman

pre 15 godina

A odakle je opet iznikao ovaj sa razdeljkom? Jel'to onaj koji bi hteo da nas Rusi nisu oslobodili 44. vec da sada dodju da nas oslobadjaju? Na sledece izbore neka izadje sa parolom "Rusija i kgb nemaju alternativu" :-(

Maxim

pre 15 godina

U pravu si Samardžiću potpuno.
Nikako da te nagradi tvoj gospodar Koštunica, a bio si aktivan i kao ministar i sada kao... Šta si ti sad?

Drago_Severac

pre 15 godina

Ako ti se ide u Rusiji ama ide bre niko te brani, ali idi sam, ako ti se ide na drugim regionima sveta kako ih ti nazivas *ekonomski i bezbednosno ozbiljne drzave* (verovatno misli na Kinu i Indiju) idi bre cevece i povedi sa sobom Voju......

Bgd

pre 15 godina

Vi ste nam i zakuvali corbu, da ste ista radili za vreme svog mandata za Kosovo mozda bi i imali neke sanse. Na Slobi i vama je najveca odgovornost za gubitak Kosova. Ono je i postalo nezavisno za vreme vase vladavine. Vi ste ga branili molebanom??? Da li vi smatrate da imate ikakvo pravo na komentar. DSS-u je i mesto na djubristu istorije gde je trenutno i nadam se da ce tu i ostati.

saba

pre 15 godina

Najgori su ovi iz Dss oni predalii prokockali Kosovo dok su na vlasti bili sad bi drugima da citaju lekcije. A ovaj lik se namlatio para na racun Kosova i njegov mentor, bolje vam je bar vasa partija da se pokrijete usima. Jer sumnjam da ste cisti pred zakonom samo dok se udje u pozadinu desavanja vase vladavine.

Glas Juga

pre 15 godina

Ne mogu da verujem, ali Samardzic je potpuno u pravu sto se tice ove teme... inace svi su oni ista bagra, samo je bitno ko ce vise da strpa u dzep.

Od izvora informacija dva putica

pre 15 godina

Da ste vi sposobniji, DS bi morao vise da se potrudi u svemu. Ovako, njima je lako da rade sta zele, a vi se pokrijte usima, umesto sto nastavljate sa nesuvislim Kalimero komentarima. Pamet u glavu...

sasa jokic

pre 15 godina

Pa sto nisi poslao sinove u Rusiju na studije, nego u Evropu?! Ti pricas nesto o interesima Srbije i saradnji sa zapadom, a sta ste Vi radili sa Rusima?! Dali ste im kompletan energetski sektor, sto je ravno veleizdaji, a sta ste dobili?! NISTA, veliko NISTA, sem usluge za pomoc pri dolasku na vlast, svi znamo kako!

Bgd

pre 15 godina

Vi ste nam i zakuvali corbu, da ste ista radili za vreme svog mandata za Kosovo mozda bi i imali neke sanse. Na Slobi i vama je najveca odgovornost za gubitak Kosova. Ono je i postalo nezavisno za vreme vase vladavine. Vi ste ga branili molebanom??? Da li vi smatrate da imate ikakvo pravo na komentar. DSS-u je i mesto na djubristu istorije gde je trenutno i nadam se da ce tu i ostati.

besan

pre 15 godina

Od reči do reči se slažem. Ovoliko podaničko-poltronskog ponašanja postaje blago rečeno nepodnošljivo.
Evropa ima alternativu, jednu i jedinu, a zove se - Srbija.
Ne želim u EU na način koji nam je očigledno predodređen, makar nikada i ne ušli.
Znam, Evropa neće zbog toga da pati, ali verujte neću ni ja. Ni mnogo ljudi koje znam, koji su do pre par meseci bili veoma okoreli evropejci...

Toza

pre 15 godina

Ako vam je g. Samardzicu stalo do ratovanja i inacenja, uzmite pusku i idite lepo dole na Kosovo. Nas obicne smrtnike ostavite na miru. Dosta mi je vase politike.

sasa jokic

pre 15 godina

Pa sto nisi poslao sinove u Rusiju na studije, nego u Evropu?! Ti pricas nesto o interesima Srbije i saradnji sa zapadom, a sta ste Vi radili sa Rusima?! Dali ste im kompletan energetski sektor, sto je ravno veleizdaji, a sta ste dobili?! NISTA, veliko NISTA, sem usluge za pomoc pri dolasku na vlast, svi znamo kako!

Nele

pre 15 godina

Ti si, Samardzicu, nasao da pricas, strasno. Ti koji si sa Kostunjavim na celu bio na vlasti kada je Kosovo proglasilo nezavisnost. Nemate bre, vi DSS'ovci, pravo rec da kazete na temu Kosova. Zasto ne odes dole sa svojom porodicom da zivis kad toliko volis to Kosovo. Ne bato, Kosovo svima sluzi za skupljanje politickih poena.

zok

pre 15 godina

Pitam se da li to simpaticni deda brka nama prodaje mu.a za bubrege, kad se zna (ili se varam), da mu sinovi biju debele zarade od te iste EU u tamo nekim kancelarijama, a on ovde kao izigrava nekog patriotu i buni narod protiv onih koji mu decu lebom hrane. Neka me neko ispravi ako nisam dobro informisan, u suprotnom cikica sa brcicima da se poklopi usima. Hvala!

Informator

pre 15 godina

Koji behu ovi? Oni što kraduckaju ili oni što prave mitinge Kosovo za patike? Ili oni koji piju kafu sa prvo optuženim za ubistvo premijera?

Ua "licimuri"!

g4

pre 15 godina

Kad su Rusi bili na kolenima, mi smo se junacili i kacili sa Zapadom, danas kad zele i mogu da nam pomognu, mi poslusnicki radimo protiv sebe. Sve naopako.

Drago_Severac

pre 15 godina

Ako ti se ide u Rusiji ama ide bre niko te brani, ali idi sam, ako ti se ide na drugim regionima sveta kako ih ti nazivas *ekonomski i bezbednosno ozbiljne drzave* (verovatno misli na Kinu i Indiju) idi bre cevece i povedi sa sobom Voju......

Atticus

pre 15 godina

Prof. Samardžićeve (apsolutno tačne) izjave mogu da se dopune sledećim činjenicama: Upravo formulacija pitanja Međunarodnom sudu pravde je poslužila kao katalizator za pro-albanski projekt EU i SAD. Srbija nije uložila prigovor, niti je tražila sazivanje hitne sednice SB UN zbog pristrasnosti Suda, koji je suprotno Rez. 1244 i Ustavnom okviru UNMIKA prihvatio pisani podnesak tzv. "Vlade Kosova" kao odgovor na zahtev Suda da se "autori" tzv. Deklaracije nezavisnosti izjasne. I da bi apsurd bio još veći, u obrazloženju MSP se navodi da su ti autori samo grupa građana Kosova!? Na sve to vlast samo šalje pedesatak emisara-kurira, navodno u cilju sprečavanja daljih priznanja i UN podnosi jednu mlitavu i mizernu Rezoluciju, kako bi javnosti skrenula pažnju sa debakla koji nam priređuje.
Druga činjenica je tzv. Evropska mapa puta, kojom se Srbija obavezuje pred EU da će konstruktivno sarađivati u pitanjima koja se tiču Kosova. Prema EU, Srbija treba da uspostavi dobrosusedske odnose sa državom Kosovo, radi zajedničke evropske budućnosti. Kada g. Tadić trvdi da mu niko nikad nije tražio da prizna Kosovo, to je možda i tačno. Nema potrebe, Tadić & Co.čine sasvim dovoljno.

Bojan Jankovic

pre 15 godina

Pa sta! Zar nije bolje pristati na diktat sila nego im prkositi? Mi ocigledno imamo jedan istorijski problem koji moramo sada da razresimo.

Dosta je Srbija usamljeno na svoju stetu isterivala neku nepostojecu kosmicku pravdu dok joj se ostatak sveta smejao. DOSTA!

Ovom iz DSS-a nije problem da svoju decu skoluje u skolama tih "zapadnih sila" a sirotom narodu (ili kako oni vole da kazu, masama) je nasao da prodaje neke svoje prazne price.

Nikola

pre 15 godina

Potpuno je u pravu, ne znam kakve mi to ekonomske odnose razvijamo sa evropom? Ti odnosi se izgleda samo svode na to da oni nama prodaju njihove proizvode i to bez placanja poreza na uvoz i time unistavaju nasu privredu. To mi vise lici na ekonmski krah Srbije nego na razvitak.

legenda

pre 15 godina

"On naglašava da je trebalo da se okrenemo i Rusiji, a ne samo Evropi."
A je li? A kako bi bilo da se svi vi okrenete realnosto i da pocnete nesto konstruktivno da radite, umesto sto kradete bogu dane a nama gradjanima pare i tako u krug. Radite nesto! Pocnite od svog stana, pospremite ga, poklonite paznju svojoj deci, saslusajte ih, pa onda ocistite malo ispred zgrade, pa onda pomozite starijim od vas oko nabavke namirnica. Posle idite i obidjite neko sirotiste, pa zatvor, pa porodiliste i smislite, ako ste vec za to placeni, kako da poboljsate njima zivot. Dosta politike, radite nesto napokon! Muka nam je svima od izjava i demagogije i prepucavanja. Jasno je ko dan sta je sa Kosovom i nikakva rezolucija nece pomoci. Ali propascemo skroz ako napokon ne shvatimo da moramo da ustanemo i radimo.

zex

pre 15 godina

Koliko godina Srbiji treba da se nauci pameti 20, 100, 1000 ???
koju smo uzaludnu bitku dobili protiv jacih i koliko smo do sad imali posledica povodom toga?
Je l ovaj gospodin "normalan" ?

Glas Juga

pre 15 godina

Ne mogu da verujem, ali Samardzic je potpuno u pravu sto se tice ove teme... inace svi su oni ista bagra, samo je bitno ko ce vise da strpa u dzep.

Bojan J.

pre 15 godina

Ne znam za vas ali meni je vece ponizavanje da mi DSS kroji sudbinu nego te "zapadne sile". Barem one imaju mogucnost da stvari naprave onako kako treba, ako ne i volju. Sve sto ovi nasi imaju su prazne price.

Aman Zaman

pre 15 godina

A odakle je opet iznikao ovaj sa razdeljkom? Jel'to onaj koji bi hteo da nas Rusi nisu oslobodili 44. vec da sada dodju da nas oslobadjaju? Na sledece izbore neka izadje sa parolom "Rusija i kgb nemaju alternativu" :-(

Predrag

pre 15 godina

Koga interesuje vase misljenje gospodine Samardzicu? Vi ste se pokazali u predhodnom periodu a kako vidim pokusavate da se vratite na politicku scenu tako sto biste da Srbija ostane poslednja zemlja u Evropi van Evrope. Okanite se molim vas demagogije i dajte vec jednom da se uozbiljimo i da neko od politicara preuzme odgovornost pa da otvoreno kaze narodu istinu da je Kosovo postalo nezavisna drzava. Politicka i svaka druga situacija je takva da mi vise ne mozemo nista da uradimo da bi se ta cinjenica (nezavisnost KiM) promenila. Molim vas prestanite da gurate Srbiju u propast dajte sansu ovim mladim ljudima koji zele da izadju iz tog sivila i zele da se okrenu pozitivnim vrednostima civilizovanog sveta. Braneci Kosovo izgubicemo Vojvodinu i ko zna sta jos ne. Hvala!

dovlab

pre 15 godina

Narod je pokoleban gospodo iz DS-a, reki ste da Evropa nema alternatovu, a sada odustajete od te politike! Kome verovati? Ovaj lik iz DSS-a samo istice vasu slabost da kazete istinu.

mile

pre 15 godina

Mislim da je ovo potpuno tacno: "Njihova politika je bila „i EU i KiM”, a sad je jasno da ni od jednog ni od drugog nema ništa, dakle od „i-i” došlo se do sadašnjeg „niti-niti”. Čak ni u nekom prikrivenom smislu trgovine, čega u politici ima, oni za politiku kojom su doveli do toga da se Kosovo o koncu drži za Srbiju nisu dobili ništa za Srbiju." Medjutim ima nesto sto Prof. Samardzic nije rekao u intervju: Od 2000. godine, nasi politicari su kupovali socijalni mir (a time i svoj opstanak na vlasti) stranim kreditima, koji su dobijani u zamenu za politicke ustupke (npr za pasivan stav drzave po pitanju secesije Kosova). Pri tome je nasa privreda i vojska unistena. DSS je dobrim delom ucestvovao u vlasti od 2000. pa samim tim snosi i svoj deo odgovornosti.

Evropska Srbija

pre 15 godina

Ponizavanje je moj brko kada sleti Sergej Ivanov da izvrsi primopredaju vlasti izmedju tvog drugara Kostunice i Milosevica u vili Slobodana Milosevica par dana nakon 5-og oktobra.
Ponizavanje je moj brko Kada taj tvoj isti drugar sabotira sve posle, pa ostavi Radeta Markovica godinu dana posle svega da sefuje, a taj isti je pravodnazno osudjen za teske zlocine i robija , a vi ste ga stitili.
Ponizavanje je moj brko kada opet tvoj drugar podrzi oruzanu pobunu crvenih beretki i time kao tadasnji predsednik drzave izvede mini udar protiv premijera drzave, iaoko ste vise nego dobro bili obavesteni ko su Legija, Zvezdan, Gumar i ostala ekipa.
Ponizavenje je moj brko pismo koje pocinje sa Dragi Aco....
Ponizavanje je moj brko kada se prodaje odnosno otima imovina gradjana Srbije po kabinetima i kada se specijalno za to prave novi berzanski propisi.
Ponizavanje je moj brko kada vasi drugari Rusi na svom nacionalnom dnevniku kao slucajno kazu kako je Dr Zoran Djindjic bio kriminalac koji je zasluzio metak
Ponizavanje je moj brko kada vasi drugari rade manikir i pedikir , sisanje i sredjivanje prvooptuzenog za ubistvo premijera , pre odvodjenja kod istraznog sudije.
Ponizavanje je moj brko kada poklonite NIS Rusima i date vecinski paket akcija stranoj drzavi cime smo jedina zemlja u svetu koja je to uradila.
Moj brko mozemo nabrajati ponizavanja do sutra ovako.
Samo se ti ne ponizavas koji gle eto skoluje svoju decu u Engleskoj , kako nam ti kazes omrazenoj NATO zemlji.
Ti i ne znas sta je ponizenje , jer da znas verovatno ovo ne bi pricao.
Razumemo mi da moras to da pricas , da vas drze u saci drugari , jer dobro znate sta ste radili , a i mi gradjani to znamo jos bolje od vas.
Zamislite kakvo ce biti ponizenje kada pocne da se ceslja sve, a znajte da ce taj dan doci i to vrlo uskoro.
Jer je nama gradjanima dosta svih ponizenja.

saba

pre 15 godina

Najgori su ovi iz Dss oni predalii prokockali Kosovo dok su na vlasti bili sad bi drugima da citaju lekcije. A ovaj lik se namlatio para na racun Kosova i njegov mentor, bolje vam je bar vasa partija da se pokrijete usima. Jer sumnjam da ste cisti pred zakonom samo dok se udje u pozadinu desavanja vase vladavine.

Maxim

pre 15 godina

U pravu si Samardžiću potpuno.
Nikako da te nagradi tvoj gospodar Koštunica, a bio si aktivan i kao ministar i sada kao... Šta si ti sad?

DeKOb

pre 15 godina

Ponizavanje, cika-Brko, je kad se prodaje NIS u bescenje, kad se koce istrage za ubistvo premijera, kad se saradjuje s kriminalcima i slicno. Ne vidim zasto je slihtanje Rusima moralno superiornije od bilo kog drugog slihtanja.
Ako vrednosti EU nisu vrednosti koje nam odgovaraju - 'ajmo svi pecine ili da cuvamo ovce, guslamo, sta li ...

Od izvora informacija dva putica

pre 15 godina

Da ste vi sposobniji, DS bi morao vise da se potrudi u svemu. Ovako, njima je lako da rade sta zele, a vi se pokrijte usima, umesto sto nastavljate sa nesuvislim Kalimero komentarima. Pamet u glavu...

pitam

pre 15 godina

A je l moze da vam Srbija plati jedan autobus pa vi svi iz DSS negde da odete gde cete biti vise cenjeni? Rusiju ili Belorusiju itd. Cisto da mozemo malo da udahnemo.

Vukašin Šuvaković

pre 15 godina

Ja ne dam Kosovo, ali ima dva problema> 1. mene niko ne pita 2. šta ćemo sa svim tim silnim ljudima koji sa pravom neće da žive sa nama?

!

pre 15 godina

Dokle vise ta prica o Rusiji, supersili!
Biljana Srbljanovic je to sumirala u Pescaniku kada je rekla "kada kupim Ruski kompjuter ili auto, onda cu poverovati".

Dragoljub

pre 15 godina

Apologetsko ponasanje i nekriticko uzdisanje bilo koje strane zemlje ne moze se smatrati patriotizmom, ma na kojoj strani sveta se ta drzava nalazi. Samardziceva izjava, osim hvalospeva Rusiji, ne sadrzi valjane argumente zasto nije trebalo prihvatiti Euleks, a pogotovo zasto bi mi trebalo da ponistimo SSP, koji verovatno vise koristi nama nego EU.

gari kuper

pre 15 godina

A sta nam je alternativa? Sta nam ti nudis genijalcu? Video sam sta smo imali pod vlascu DSS-a, povratak u 90-e..
Zato bolje ucuti..

precanin

pre 15 godina

Ti ne verujes, ali nisi siguran, da li bi bilo posledica ili ne ? Bio si u vlasti, bio na Kosovu i sta si uradio ? Svako kompromis koji je dosao sa strane bio je stetan za Srbiju , kome to pricas, Srbima koji zaboravljuju sta su juce jeli, a ne sta je bilo i kako si se ponasao Ti i tvoji pajtasi koji ste vodili ministarsva, kljucna za sudbinu drzave ? Samo ste usporavali, odbacivali kompromise, trosilo se novaca i vreme i ko je od toga imao koristi, a ko stete ? I sad opet pricas, sta treba i kako treba ? Kome to i dokle ces tako glasno razmisljati i pricati ? Ako obican nas, prost covek, zna da je Kosovo izgubljeno, zasto se nema hrabrosti jednom reci i da se agonija prekine ? Prekinite vec jednom stakvom sterilnom politikom, treba sa najviseg mesta jos sutra (bez odlaganje kraja) reci da je KOSOVO IZGUBLJENO, potpisivanjem kapitulacije u Kumanovu ! Svaka odbrana Kosova je izgubljeno vreme, novac, los standard gradjana, a ide u korist onima koji su imali novcane koristi ili sticali glasace "braneci" nesto sto je izgubljeno ! Sada je drugo vreme i treba drugacije razmisljati i ziveti ! Ako Ti tako nesto ne ne odgovara, niko Ti (i tvojim i svima koji tako mislite) ne brani, osnuj gerilu na Kosovu, pa brani izgubljenu teritoriju.

Beogradjanin

pre 15 godina

Ne bi bilo lose da neko Samardzicu kupi geografski atlas za peti razred osnovne skole, i da mu pokaze da se Srbija nalazi u Evropi.

Kada bi se nalazili u Aziji, mozda bi i trebali da imamo nekakve odnose sa Rusijom, mada bi tada mi bili ruski robovi u pravom smislu reci...

Enver Kelmendi

pre 15 godina

Samardzic smatra da je posle 2008 godine nova vlast promenila politiku prema Kosovu. Zar niste gosp. Samardzicu 2.5 godine pregovarali u Becu sa albanskim zvanicnicima i niste nasli kompromis? Vi morate da objasnite narodu onu vasu genijalnu formulu "vise od autonomije a manje od nezavisnosti". Kada biste bili vi jos na vlasti vi bi sklopili pakt sa Rusijom i Belom Rusijom, po uzoru onog koji pociva ispod lipe.

Igor

pre 15 godina

Daj, bre, vise prekinite da nas smarate sa propalom politikom kosovskog boja! vi ste imali vasu sansu, sem spaljivanja ambasada, nista niste uradili, sada sedite i cutite. jedva cekam sledece izbore, pa da ni cenzus DSS ne predje, pa da vas vise ne gledamo...

iii

pre 15 godina

kad god se u medijima pomenu malverzacije u koje su umesani Bubalo ili vec neko od DSS ekipe, oni kroz par dana krenu da daju izjave o Kosovu...

PATRIOTA

pre 15 godina

Hipoteticki receno, da je politika DSS-a ostala na sceni, rezultati bi bili sledeci:
- Usporavanje ili potpuno udaljavanje od Evropskih integracija
- Vezivanje za Rusuju itd. bi definitivno dovelo da zahladnjenja odnosa sa Zapadom
- Stanje na terenu, na prostoru Kosova bi se jos vise destabilizobalo
- verovatno bi jos neke drzave ubrzale priznavanje Kosova
..
Sada je dosao momenat da se mora postupati mudro, sto je najvaznije da SRBIJA ekonomski ojaca. Pitanje oko Kosova se ne moze resiti brzo i zato treba imati strpljenja.

Bucko razmisljam

pre 15 godina

Covek je potpuno u pravu !
"Srbi" jesu "Ruska nacionalna manjina" na Balkanu i iz tog razloga nijedan "evropski" narod na Balkanu ne moze jednostavno sa njima ziveti zajedno !
"Srbi" treba da se "okrenu" ka svojoj "maticnoj drzavi" Rusiji koja je jadnica ionako sva tuzna i napustena od svih koji su mogli da se oslobode njenog "majcinskog zagrljaja"!
A i kako bi "Srbi" preziveli sami medju tolikim narodima koji zive u evropskoj zajednici ako nemaju u pozadini Ruse da ih "brane" od "nastrtaja" "zapadne" CIVILIZACIJE kojima nije stalo do Mitova i "tradicije" od kojih se Srbija NIKADA nece odreci !
Ovi sa "zapada" kakvi su bi "Srbima" najverovatnije ukinuli i "brisanje nosa rukavom" iako je to vekovima "negovana tradicija" kao i "poljski WC" sto jasno pokazuje Rados Bajic u svojoj najgledanijoj Tv seriji "Selo gori a baba se ceslja" zbog cega mu je ceo politicki Vrh Srbije na celu sa Predsednikom Tadicem licnim posetama snimanju izrazio "veliku zahvalnost" zbog vracanja "Srba" svojim "tradicionalnim korenima" i na taj nacin pokazao "zapadu" da su "Srbi" odlucni da istraju u svom zahtevu da u EU udju samo sa "svojim identitetom" !
Srbija treba da se druzi sa onima koji ce je prihvatiti onakvom kakva jeste tj. sa Rusijom a ne sa "zapadom" koji Srbiju "uslovljava" PROMENAMA !
Puna podrska Gosp. Samardzicu !

Patak Dača

pre 15 godina

I ovaj čovek drži neku katedru, on je profesor na fakultetu...

A ima još takvih kao on, koji su profesori, dr, mr, akademici i slični, koji negde nešto predaju, prosipaju pamet i znanje, formiraju ljude, nihove stavove i shvatanja...

Šta je to što ON i OSTALI takvi, mogu da prenesu drugim ljudima kao znanje, kao moral, kao stav???

исти онај...

pre 15 godina

Позвао бих Самарџића да прода свој стан у центру Београда, купи исти такав у центру Приштине (нико га не спречава, а ако буде инцидената нека оде у неки њихов НВО или нека зове медије да га заштите) и онда ћу моћи да верујем у ту политику. До тада, лицемерни алавци, у пензију! Краља Петра су на носилима пребацивали до Крфа! Како вас није срамота?

Genijalac

pre 15 godina

Gospodine Samardzicu, mozda i da prekinemo sve odnose sa EU i da se okrenemo Bocvani i Svazilendu, ne mora Rusija. Mozemo i ka Tibetu, bicemo jaki saveznici, nece nam niko moci nista!

pravnik

pre 15 godina

Ovog coveka kada vidim ocekujem da lupi neku glupost. Citao sam ceo intervju u Politici. nalupeta se covek ko Maxim. On bi da nas vrati u srednji vek. Kaze u intervjuu da treba ekonomske odnose razvijati sa zemljama koje nam daju podrsku a odustati od SSP i EU. A te zemlje su Rusija, Kina, Indija. Koji su to proizvodi koje mozemo u Kinu i Indiju gde su smestene sve relevantne industrije i gde je radna snaga neuporedivo jeftinija od nase. Primer. Kisobran na rasklapanje u radnji u taliji kosta 1 evro. A da ne govorim o transportnim troskovima. U Rusiju samo voce kada imaju para i mogu da klupe sta hoce . Nije to vise SSSR koji je kupovao od nas demode cipele i odecu. Kosovo. Njemu i njegovom vodji koji se jos nije probudio i dalje nije jasno da je Kosovo nezavisna drzava priznata od pedesetak drzava i kako bi on ponistio to priznanje, Kaze u intervjuu treba te zemlje ignorisati pa cak i tuziti. Oni se uplasili te izjave da im gace spadaju od straha. Da li te zemlje trebaju nama ili mi njima. Jadna je drzava koja ima takve politicare sa takvim razmisljanjima a covek jos profesor na FPN.

Julius

pre 15 godina

Pa vidi-vidi ovaj politicki fosil, nasao da sada govori o suverenitetu i integritetu. A kakav je bio taj suverenitet i integritet dok si Ti brko i tvoj mentor bili na vlasti? Koji je vas doprinos cuvanju tog integriteta i suvereniteta, osim one famozne preambule u Ustavu, kakvu nema nijedan ustav na svetu!
Dzabe se javljas Samardzicu sa tvojim bajatim mantrama. Ne mozes vise da sakupljas politicke poene na temu Kosova. Narod te pamti kao destruktivnog politicara, pravi primerak propalog politicara, za antologiju politicke destruktivnosti. Zato nece vise da ti da sansu da se jos jednom pokazes, kako si za izolaciju Srbije i njenu pretvaranje u rusku guberniju.
Ako se za nekoga kaze da je izgubio vezu sa realnoscu, za ovog Samaradzica moze se reci da je nikada nije ni imao.

nikolic

pre 15 godina

Gospodine Samardzicu,

Dss i Gosp. Kostunica imali ste mandat da sprovedete Vasu politiku na najbolji nacin. Niste tu postigli nista dobro za Srbiju, te Vase vreme trebalo bi da je proslo. Priblizavanje Rusiji ste ucinili kroz ne trzisnu prodaju tako znacajnog za Srbiju NIS-a. Vreme je da se u Srbiji ceni ono sto ste uradili na promenama na bolje dok ste Vi imali mandat, ne dok ga nemate da pricom se predstavite kao dobronamerni.

Pjongjang

pre 15 godina

Trebalo je da mi privremeno suspendujemo SSP a da razvijamo trgovinske i sve druge odnose s Rusijom, s drugim državama sveta, a sada ima zemalja koje su ekonomski i bezbednosno ozbiljne“, obašnjava Samardžić.

Jeste, evo Severna Koreja na primer. Sto bismo i postali kada bi se pitali vi i vas sef, gospodine Samardzicu. Srecom pa ne pitate se.

Nenad

pre 15 godina

Zna se sta donosi politika konfrontacije sa zapadnim silama, pa ko voli nek izvoli. Zanimljivo je kako bi neki ljudi unistili celu zemlju zbog jednog prokletog mita. Pa Makedonija je isto bila Srpska zemlja a niko je nikada nije pomenuo.

Dragan

pre 15 godina

Tačno, odgovorno i patriotski. preporučio bih svima jedan odličan članak koji govori o tome šta možemo da uradimo u postojećoj situaciji.
http://www.slobodanjovanovic.org/2010/08/27/dusan-prorokovic-cuvati-stanje/

ko zna,zna

pre 15 godina

Je l mi to jos trubimo o necem sto nemamo. Ni ja ne dam onih 1000 evrica koje jos nisam video ali znam da mi pripadaju. Mada kod mene svi u kuci i dalje nemaju sta da obuku ipak im je lepo jer ih hranim i oblacim sa tim virtuelnim evricima. Trla baba lan da joj prodje dan.

kockalone

pre 15 godina

A DSS je do 2008. za Kosovo ucinio, sta? Samardzicu da nije resenje da podignemo u vazduh ona 2 Mig-a pa da im malo zapretimo? Za nas je najbolje da iskoristite jos neki lep dan u Belanovici.

Zoran

pre 15 godina

ma za mizernu partiju kao sto je DSS me bas briga sta kazu. kako su posejali tako i zanju. neka se osvrnu u nazad kako su radili dok su bili na vlasti /zato sada nisu/, tada ne bismo videli dalje od kosova!

Vukasin

pre 15 godina

Da covek ne poveruje kad cita ove komentare. Ispade da su nam krivi oni koji su se borili za nas interes, a da su nam dobri ovi sto se bore za interes EU i SAD. I posle se zalimo kad nam je sve naopako i lose u drzavi, a nikako da shvatimo da je do nas i nasih izbora...

dobrosav

pre 15 godina

Covek je potpuno u pravu ...neka mi neka samo kaze sta smo dobili od tog zapada za deset godina promena..samo pretnje i ucene... stvarno bi bila sramota da i ovoga puta popustimo pred ucenama i da omeksamo rezoluciju u tom slucaju stvarno kao narod ne vredimo nista kad nemamo ni stav ni karakter... ukinuo bi nam taj zapad pravo na i zivot , a gledamo svaki dan na tv njihovu farsu kako nas zele u EU, zele dobre odnose sa nama a mi bi zauzvrat trebali da se odreknemo svega, kakav smo mi to narod jadan i kukavan nista nam nije sveto prodali bi se za bilo kakvo lazno obecanje kao sto se i prodaju ovi na vlasti...malo im je bilo i sankcija i bombardovanja resili su da nas uniste do kraja...
EU ima alternativu svakako...

CSI Belgrade

pre 15 godina

Kosovo je de facto i de jure izgubljeno, ali hajde da vidim Srbina koji ce svoj potpis da stavi na takav akt!?
Ceda Jovanovic? Mislim da bi bilo fer makar mu ponuditi sansu.

Mario Bros

pre 15 godina

Danas nije dovoljno biti u pravu. Pa to vidi i DSS na izborima. Ljudi u Srbiji žele da naprave neku žrtvu nacionalnog zarad bolje ekonomije. Međutim ukoliko se nastavi sa ovom nestašicom, krizom, odpuštanjima i sličnim, onda će se to razumevanje zbog žrtve nacionalnog pretvoriti u bes prevarenih -ni EU(standard), ni Kosovo.

U tom smislu je on u pravu, i stvari idu u tom semru polako svaki dan, niti EU-niti Kosovo. Ovde je stvar u tome što mi ne možemo sada da uradimo mnogo ni po jednom od tih važnih pitanja. Nema para u budžetu i nema razumevanja za naš stav među najjačima u našem EU regionu.

To bi im ljudi i oprostili da nisu zabrljali na unutrašnjem planu toliko. Kakvo je opravdanje za Luku Beograd, Belvil, Šarića, "gasovod", vakcine protiv svinjskog gripa, akcije od "1000" evra, operacije kičme u Nemačkoj, divljanje cena, divljanje kursa, preskupe kredite, najniže plate u Evripi i visoke cene i stalna poskupljenja?

igorpl

pre 15 godina

Alo bre dosta više o temama o kosovu koje nije naše i nikada više neće biti. Ovde je teška kriza u državi i žrtvovati 8 miliona zarad nekoliko stotina hiljada koje je jeftinije iseliti i srediti im život u Srbiji nego ih držati u neizvesnosti i plaćati im sve i svašta.
Nemam ništa protiv tih ljudi tamo ali oni mora da su retko glupi kada gutaju sve što im ministri kažu. Umesto da su se svi skupili kao u stara dobra vremena pa kamp pred vladu i tražiti da im se nađe utočište i koliko toliko pošten život u Srbiji. Toliko je napuštenih sela i mesta za život jer ovde vlada bela kuga i centralizacija tj Beogradizacija. Ovako sve što još koju godinu dobijaju nesretnici to su te duple plate a šta će te kada toga ne bude? Ne znam je li neko skoro bio na Kosovu i video kakva je tamo situacija zapravo. Ono što gledamo na TV-u nije ni 1 od sto onoga što stvarno jeste tamo. I narod trpi i trpi. Služe tamo samo kao pijuni za neku propalu politiku i da se ne kaže da se tek tako olako izgubilo tih nesretnih 15 odsto teritorije.

bane

pre 15 godina

svekolika drzavotvorna politika - e to kad cujem place mi se i padnem u duboku depresiju, aj molim vas nemojte vise da nas terorisete, okrenite se svojim porodicama

krava-muzara

pre 15 godina

Gos'n ima potpuno pravo.
Vrhunski stratezi, kad izmisle protivnika, onda prouce i njihovu taktiku. Gospodin Samardjic zna, jer je bio na vlasti kad su pregovarali sa albancima, da nikad i ni po kakvom kompromisu, i po cenu unistenja, albanci nece pristati da se vrate pod okrilje Srbije. Cemu onda mlatiti praznu slamu doveka?
Cemu onda "i, i" kada su mogli odmah "niti, niti".

milan

pre 15 godina

Samoponizenje smo doziveli u ono vreme koje vi iz DSS opet prizivate i koje vam je jedina "slamka" za koju se stalno hvatate. Danas moze samo da se proba sta se moze spasiti i ako se nesto moze spasiti to ce biti samo sminka neuspeha i pogresnih poteza proslih rezima i vlada. Vi Samardzicu nemate iz vaseg vremena vladavine ama bas nista cime bi se mogli okititi. Svi politicari i sadasnji i prosli kao da kriju od nas glavni razlog zasto gubimo Kosovo i Metohiju, onda kada se bude neko od vlasti ohrabrio to da kaze i ostane posle toga jos na vlasti tek onda cemo imati sanse da prebrodimo krizu Kosova i da gledamo u bolju buducnost.

weber

pre 15 godina

Sve je to samo politicka akcija,
Ovi hoce sad da pokazu europi kako europa ima alternativu jer su nas dobro nagazili oko rezolucije. Sad..ajde nagazili oni nas ili mi njih?
Ali neko im mora reci da europa ima alternativu.
A ovi europljani ce da se uplase , sta ce i kud ce bez Srbije. Jedva cekaju da dodje Srbija i donese sa sobom svoje talasanje u aluminiumskom lavoru.

Zoran šetač iz 1997. .

pre 15 godina

Skrenimo malo pažnju javnosti na DSS. Ima ova država ministra za Kosovo. Drugo, ovo isto je pre 5 dana rekao i Đorđe Vukadinović, a on sada brani politiku Borisa Tadića, kao i onaj Antonić. Duet sa NSPM. Da l da plačemo ili da se smejemo? Molim otpraše da napuste vlast, obnove "Otpor", jer "Samo ih (sve partije) gledamo", "Mnogo su svi isti". "Gotovi su".

Milton

pre 15 godina

Ovi komentari zagriženih DS-ovaca mi idu na nerve.
Treba ostaviti Predsednika Tadića da na "maestralan" način vodi politiku. Evo otišao je u Sloveniju mazohistički na partiju prijateljskog ubeđivanja da se mane ćoravog posla. Inače svi znaju da je rat izazvao Koštunica a ne ovi iz SPS-a, da je Dačić oduvek bio mirotvorac a da je Koštunica krajnje violentan tip.

Bibili

pre 15 godina

ja samo ne razumem vasu urednicku politiku! Siguran sam da se ne slazete sa teorijama zavere i cinizmom Kostunice and sia, a opet ih uvek stavljate kao udaranu vest!

Milan

pre 15 godina

Najveće samoponižavanje bez nagrade bilo bi nastaviti sa ovom pogrešnom politikom zbog koje smo odbili plan iz Rambujea, ušli u rat protiv NATO-a i na kraju izgubili Kosovo, osim ako ne želimo da se i dalje nagrađujemo neuspesima i propadanjem.
S obzirom da zbog tog gubitka ne osećamo nikakav fizički bol, nama i nije sasvim jasno da li jesmo ili nismo nešto izgubili, pa se priklanjamo pričama koje nam se više sviđaju.
Zato bi ove političare i njihove savetnike trebalo uštinuti ili podbosti iglom, ne bi li se malčice trgli i videli dokle su, svi zajedno, doveli državu Srbiju.

Goran

pre 15 godina

U svom ludilu, DSS-ovci ponekad kažu nešto što je zvučalo razumno kada je to njima neko prepričavao. Nesreća je što zbog svog velikog autoriteta i dokazanog sprovođenja "državničke" politike diskredituju neke potencijalno dobre ideje i stavove. Moj iskren savet DSS-ovom kadru: idite svi u penziju i ućutite a vaš plan i program dajte nekom drugom, ko se nije neosporno dokazao kao diletant i lopuža, da sprovodi. Za kraj: Srdačan pozdrav za prepoštenog ex-premijera i da Bog da ostao "ex" bar koliko je to Jugoslavija

Sholy

pre 15 godina

eee...kako smaraju

Sta god da ova vlada uradi po pitanju Kosova, evo ovih iz DSSa da nam kazu kako je sada ovim potezom Kosovo definitivno izgubljeno.
Ista prica bila kad smo potpisali SSP, pa kad smo podneli tuzbu, pa kad smo pustili Euleks...sutra kad krenu pregovori pricace opet "vlast je zapečatila sudbinu zemlje i KiM"...

besan

pre 15 godina

Od reči do reči se slažem. Ovoliko podaničko-poltronskog ponašanja postaje blago rečeno nepodnošljivo.
Evropa ima alternativu, jednu i jedinu, a zove se - Srbija.
Ne želim u EU na način koji nam je očigledno predodređen, makar nikada i ne ušli.
Znam, Evropa neće zbog toga da pati, ali verujte neću ni ja. Ni mnogo ljudi koje znam, koji su do pre par meseci bili veoma okoreli evropejci...

Bgd

pre 15 godina

Vi ste nam i zakuvali corbu, da ste ista radili za vreme svog mandata za Kosovo mozda bi i imali neke sanse. Na Slobi i vama je najveca odgovornost za gubitak Kosova. Ono je i postalo nezavisno za vreme vase vladavine. Vi ste ga branili molebanom??? Da li vi smatrate da imate ikakvo pravo na komentar. DSS-u je i mesto na djubristu istorije gde je trenutno i nadam se da ce tu i ostati.

Nikola

pre 15 godina

Potpuno je u pravu, ne znam kakve mi to ekonomske odnose razvijamo sa evropom? Ti odnosi se izgleda samo svode na to da oni nama prodaju njihove proizvode i to bez placanja poreza na uvoz i time unistavaju nasu privredu. To mi vise lici na ekonmski krah Srbije nego na razvitak.

Toza

pre 15 godina

Ako vam je g. Samardzicu stalo do ratovanja i inacenja, uzmite pusku i idite lepo dole na Kosovo. Nas obicne smrtnike ostavite na miru. Dosta mi je vase politike.

g4

pre 15 godina

Kad su Rusi bili na kolenima, mi smo se junacili i kacili sa Zapadom, danas kad zele i mogu da nam pomognu, mi poslusnicki radimo protiv sebe. Sve naopako.

Nele

pre 15 godina

Ti si, Samardzicu, nasao da pricas, strasno. Ti koji si sa Kostunjavim na celu bio na vlasti kada je Kosovo proglasilo nezavisnost. Nemate bre, vi DSS'ovci, pravo rec da kazete na temu Kosova. Zasto ne odes dole sa svojom porodicom da zivis kad toliko volis to Kosovo. Ne bato, Kosovo svima sluzi za skupljanje politickih poena.

Glas Juga

pre 15 godina

Ne mogu da verujem, ali Samardzic je potpuno u pravu sto se tice ove teme... inace svi su oni ista bagra, samo je bitno ko ce vise da strpa u dzep.

PATRIOTA

pre 15 godina

Hipoteticki receno, da je politika DSS-a ostala na sceni, rezultati bi bili sledeci:
- Usporavanje ili potpuno udaljavanje od Evropskih integracija
- Vezivanje za Rusuju itd. bi definitivno dovelo da zahladnjenja odnosa sa Zapadom
- Stanje na terenu, na prostoru Kosova bi se jos vise destabilizobalo
- verovatno bi jos neke drzave ubrzale priznavanje Kosova
..
Sada je dosao momenat da se mora postupati mudro, sto je najvaznije da SRBIJA ekonomski ojaca. Pitanje oko Kosova se ne moze resiti brzo i zato treba imati strpljenja.

sasa jokic

pre 15 godina

Pa sto nisi poslao sinove u Rusiju na studije, nego u Evropu?! Ti pricas nesto o interesima Srbije i saradnji sa zapadom, a sta ste Vi radili sa Rusima?! Dali ste im kompletan energetski sektor, sto je ravno veleizdaji, a sta ste dobili?! NISTA, veliko NISTA, sem usluge za pomoc pri dolasku na vlast, svi znamo kako!

Informator

pre 15 godina

Koji behu ovi? Oni što kraduckaju ili oni što prave mitinge Kosovo za patike? Ili oni koji piju kafu sa prvo optuženim za ubistvo premijera?

Ua "licimuri"!

dobrosav

pre 15 godina

Covek je potpuno u pravu ...neka mi neka samo kaze sta smo dobili od tog zapada za deset godina promena..samo pretnje i ucene... stvarno bi bila sramota da i ovoga puta popustimo pred ucenama i da omeksamo rezoluciju u tom slucaju stvarno kao narod ne vredimo nista kad nemamo ni stav ni karakter... ukinuo bi nam taj zapad pravo na i zivot , a gledamo svaki dan na tv njihovu farsu kako nas zele u EU, zele dobre odnose sa nama a mi bi zauzvrat trebali da se odreknemo svega, kakav smo mi to narod jadan i kukavan nista nam nije sveto prodali bi se za bilo kakvo lazno obecanje kao sto se i prodaju ovi na vlasti...malo im je bilo i sankcija i bombardovanja resili su da nas uniste do kraja...
EU ima alternativu svakako...

Bojan J.

pre 15 godina

Ne znam za vas ali meni je vece ponizavanje da mi DSS kroji sudbinu nego te "zapadne sile". Barem one imaju mogucnost da stvari naprave onako kako treba, ako ne i volju. Sve sto ovi nasi imaju su prazne price.

Drago_Severac

pre 15 godina

Ako ti se ide u Rusiji ama ide bre niko te brani, ali idi sam, ako ti se ide na drugim regionima sveta kako ih ti nazivas *ekonomski i bezbednosno ozbiljne drzave* (verovatno misli na Kinu i Indiju) idi bre cevece i povedi sa sobom Voju......

saba

pre 15 godina

Najgori su ovi iz Dss oni predalii prokockali Kosovo dok su na vlasti bili sad bi drugima da citaju lekcije. A ovaj lik se namlatio para na racun Kosova i njegov mentor, bolje vam je bar vasa partija da se pokrijete usima. Jer sumnjam da ste cisti pred zakonom samo dok se udje u pozadinu desavanja vase vladavine.

Maxim

pre 15 godina

U pravu si Samardžiću potpuno.
Nikako da te nagradi tvoj gospodar Koštunica, a bio si aktivan i kao ministar i sada kao... Šta si ti sad?

Predrag

pre 15 godina

Koga interesuje vase misljenje gospodine Samardzicu? Vi ste se pokazali u predhodnom periodu a kako vidim pokusavate da se vratite na politicku scenu tako sto biste da Srbija ostane poslednja zemlja u Evropi van Evrope. Okanite se molim vas demagogije i dajte vec jednom da se uozbiljimo i da neko od politicara preuzme odgovornost pa da otvoreno kaze narodu istinu da je Kosovo postalo nezavisna drzava. Politicka i svaka druga situacija je takva da mi vise ne mozemo nista da uradimo da bi se ta cinjenica (nezavisnost KiM) promenila. Molim vas prestanite da gurate Srbiju u propast dajte sansu ovim mladim ljudima koji zele da izadju iz tog sivila i zele da se okrenu pozitivnim vrednostima civilizovanog sveta. Braneci Kosovo izgubicemo Vojvodinu i ko zna sta jos ne. Hvala!

Aman Zaman

pre 15 godina

A odakle je opet iznikao ovaj sa razdeljkom? Jel'to onaj koji bi hteo da nas Rusi nisu oslobodili 44. vec da sada dodju da nas oslobadjaju? Na sledece izbore neka izadje sa parolom "Rusija i kgb nemaju alternativu" :-(

Atticus

pre 15 godina

Prof. Samardžićeve (apsolutno tačne) izjave mogu da se dopune sledećim činjenicama: Upravo formulacija pitanja Međunarodnom sudu pravde je poslužila kao katalizator za pro-albanski projekt EU i SAD. Srbija nije uložila prigovor, niti je tražila sazivanje hitne sednice SB UN zbog pristrasnosti Suda, koji je suprotno Rez. 1244 i Ustavnom okviru UNMIKA prihvatio pisani podnesak tzv. "Vlade Kosova" kao odgovor na zahtev Suda da se "autori" tzv. Deklaracije nezavisnosti izjasne. I da bi apsurd bio još veći, u obrazloženju MSP se navodi da su ti autori samo grupa građana Kosova!? Na sve to vlast samo šalje pedesatak emisara-kurira, navodno u cilju sprečavanja daljih priznanja i UN podnosi jednu mlitavu i mizernu Rezoluciju, kako bi javnosti skrenula pažnju sa debakla koji nam priređuje.
Druga činjenica je tzv. Evropska mapa puta, kojom se Srbija obavezuje pred EU da će konstruktivno sarađivati u pitanjima koja se tiču Kosova. Prema EU, Srbija treba da uspostavi dobrosusedske odnose sa državom Kosovo, radi zajedničke evropske budućnosti. Kada g. Tadić trvdi da mu niko nikad nije tražio da prizna Kosovo, to je možda i tačno. Nema potrebe, Tadić & Co.čine sasvim dovoljno.

Bojan Jankovic

pre 15 godina

Pa sta! Zar nije bolje pristati na diktat sila nego im prkositi? Mi ocigledno imamo jedan istorijski problem koji moramo sada da razresimo.

Dosta je Srbija usamljeno na svoju stetu isterivala neku nepostojecu kosmicku pravdu dok joj se ostatak sveta smejao. DOSTA!

Ovom iz DSS-a nije problem da svoju decu skoluje u skolama tih "zapadnih sila" a sirotom narodu (ili kako oni vole da kazu, masama) je nasao da prodaje neke svoje prazne price.

!

pre 15 godina

Dokle vise ta prica o Rusiji, supersili!
Biljana Srbljanovic je to sumirala u Pescaniku kada je rekla "kada kupim Ruski kompjuter ili auto, onda cu poverovati".

zex

pre 15 godina

Koliko godina Srbiji treba da se nauci pameti 20, 100, 1000 ???
koju smo uzaludnu bitku dobili protiv jacih i koliko smo do sad imali posledica povodom toga?
Je l ovaj gospodin "normalan" ?

Bucko razmisljam

pre 15 godina

Covek je potpuno u pravu !
"Srbi" jesu "Ruska nacionalna manjina" na Balkanu i iz tog razloga nijedan "evropski" narod na Balkanu ne moze jednostavno sa njima ziveti zajedno !
"Srbi" treba da se "okrenu" ka svojoj "maticnoj drzavi" Rusiji koja je jadnica ionako sva tuzna i napustena od svih koji su mogli da se oslobode njenog "majcinskog zagrljaja"!
A i kako bi "Srbi" preziveli sami medju tolikim narodima koji zive u evropskoj zajednici ako nemaju u pozadini Ruse da ih "brane" od "nastrtaja" "zapadne" CIVILIZACIJE kojima nije stalo do Mitova i "tradicije" od kojih se Srbija NIKADA nece odreci !
Ovi sa "zapada" kakvi su bi "Srbima" najverovatnije ukinuli i "brisanje nosa rukavom" iako je to vekovima "negovana tradicija" kao i "poljski WC" sto jasno pokazuje Rados Bajic u svojoj najgledanijoj Tv seriji "Selo gori a baba se ceslja" zbog cega mu je ceo politicki Vrh Srbije na celu sa Predsednikom Tadicem licnim posetama snimanju izrazio "veliku zahvalnost" zbog vracanja "Srba" svojim "tradicionalnim korenima" i na taj nacin pokazao "zapadu" da su "Srbi" odlucni da istraju u svom zahtevu da u EU udju samo sa "svojim identitetom" !
Srbija treba da se druzi sa onima koji ce je prihvatiti onakvom kakva jeste tj. sa Rusijom a ne sa "zapadom" koji Srbiju "uslovljava" PROMENAMA !
Puna podrska Gosp. Samardzicu !

legenda

pre 15 godina

"On naglašava da je trebalo da se okrenemo i Rusiji, a ne samo Evropi."
A je li? A kako bi bilo da se svi vi okrenete realnosto i da pocnete nesto konstruktivno da radite, umesto sto kradete bogu dane a nama gradjanima pare i tako u krug. Radite nesto! Pocnite od svog stana, pospremite ga, poklonite paznju svojoj deci, saslusajte ih, pa onda ocistite malo ispred zgrade, pa onda pomozite starijim od vas oko nabavke namirnica. Posle idite i obidjite neko sirotiste, pa zatvor, pa porodiliste i smislite, ako ste vec za to placeni, kako da poboljsate njima zivot. Dosta politike, radite nesto napokon! Muka nam je svima od izjava i demagogije i prepucavanja. Jasno je ko dan sta je sa Kosovom i nikakva rezolucija nece pomoci. Ali propascemo skroz ako napokon ne shvatimo da moramo da ustanemo i radimo.

zok

pre 15 godina

Pitam se da li to simpaticni deda brka nama prodaje mu.a za bubrege, kad se zna (ili se varam), da mu sinovi biju debele zarade od te iste EU u tamo nekim kancelarijama, a on ovde kao izigrava nekog patriotu i buni narod protiv onih koji mu decu lebom hrane. Neka me neko ispravi ako nisam dobro informisan, u suprotnom cikica sa brcicima da se poklopi usima. Hvala!

DeKOb

pre 15 godina

Ponizavanje, cika-Brko, je kad se prodaje NIS u bescenje, kad se koce istrage za ubistvo premijera, kad se saradjuje s kriminalcima i slicno. Ne vidim zasto je slihtanje Rusima moralno superiornije od bilo kog drugog slihtanja.
Ako vrednosti EU nisu vrednosti koje nam odgovaraju - 'ajmo svi pecine ili da cuvamo ovce, guslamo, sta li ...

Enver Kelmendi

pre 15 godina

Samardzic smatra da je posle 2008 godine nova vlast promenila politiku prema Kosovu. Zar niste gosp. Samardzicu 2.5 godine pregovarali u Becu sa albanskim zvanicnicima i niste nasli kompromis? Vi morate da objasnite narodu onu vasu genijalnu formulu "vise od autonomije a manje od nezavisnosti". Kada biste bili vi jos na vlasti vi bi sklopili pakt sa Rusijom i Belom Rusijom, po uzoru onog koji pociva ispod lipe.

Igor

pre 15 godina

Daj, bre, vise prekinite da nas smarate sa propalom politikom kosovskog boja! vi ste imali vasu sansu, sem spaljivanja ambasada, nista niste uradili, sada sedite i cutite. jedva cekam sledece izbore, pa da ni cenzus DSS ne predje, pa da vas vise ne gledamo...

Dragoljub

pre 15 godina

Apologetsko ponasanje i nekriticko uzdisanje bilo koje strane zemlje ne moze se smatrati patriotizmom, ma na kojoj strani sveta se ta drzava nalazi. Samardziceva izjava, osim hvalospeva Rusiji, ne sadrzi valjane argumente zasto nije trebalo prihvatiti Euleks, a pogotovo zasto bi mi trebalo da ponistimo SSP, koji verovatno vise koristi nama nego EU.

dovlab

pre 15 godina

Narod je pokoleban gospodo iz DS-a, reki ste da Evropa nema alternatovu, a sada odustajete od te politike! Kome verovati? Ovaj lik iz DSS-a samo istice vasu slabost da kazete istinu.

Zoran

pre 15 godina

ma za mizernu partiju kao sto je DSS me bas briga sta kazu. kako su posejali tako i zanju. neka se osvrnu u nazad kako su radili dok su bili na vlasti /zato sada nisu/, tada ne bismo videli dalje od kosova!

pitam

pre 15 godina

A je l moze da vam Srbija plati jedan autobus pa vi svi iz DSS negde da odete gde cete biti vise cenjeni? Rusiju ili Belorusiju itd. Cisto da mozemo malo da udahnemo.

Patak Dača

pre 15 godina

I ovaj čovek drži neku katedru, on je profesor na fakultetu...

A ima još takvih kao on, koji su profesori, dr, mr, akademici i slični, koji negde nešto predaju, prosipaju pamet i znanje, formiraju ljude, nihove stavove i shvatanja...

Šta je to što ON i OSTALI takvi, mogu da prenesu drugim ljudima kao znanje, kao moral, kao stav???

krava-muzara

pre 15 godina

Gos'n ima potpuno pravo.
Vrhunski stratezi, kad izmisle protivnika, onda prouce i njihovu taktiku. Gospodin Samardjic zna, jer je bio na vlasti kad su pregovarali sa albancima, da nikad i ni po kakvom kompromisu, i po cenu unistenja, albanci nece pristati da se vrate pod okrilje Srbije. Cemu onda mlatiti praznu slamu doveka?
Cemu onda "i, i" kada su mogli odmah "niti, niti".

Dragan

pre 15 godina

Tačno, odgovorno i patriotski. preporučio bih svima jedan odličan članak koji govori o tome šta možemo da uradimo u postojećoj situaciji.
http://www.slobodanjovanovic.org/2010/08/27/dusan-prorokovic-cuvati-stanje/

CSI Belgrade

pre 15 godina

Kosovo je de facto i de jure izgubljeno, ali hajde da vidim Srbina koji ce svoj potpis da stavi na takav akt!?
Ceda Jovanovic? Mislim da bi bilo fer makar mu ponuditi sansu.

precanin

pre 15 godina

Ti ne verujes, ali nisi siguran, da li bi bilo posledica ili ne ? Bio si u vlasti, bio na Kosovu i sta si uradio ? Svako kompromis koji je dosao sa strane bio je stetan za Srbiju , kome to pricas, Srbima koji zaboravljuju sta su juce jeli, a ne sta je bilo i kako si se ponasao Ti i tvoji pajtasi koji ste vodili ministarsva, kljucna za sudbinu drzave ? Samo ste usporavali, odbacivali kompromise, trosilo se novaca i vreme i ko je od toga imao koristi, a ko stete ? I sad opet pricas, sta treba i kako treba ? Kome to i dokle ces tako glasno razmisljati i pricati ? Ako obican nas, prost covek, zna da je Kosovo izgubljeno, zasto se nema hrabrosti jednom reci i da se agonija prekine ? Prekinite vec jednom stakvom sterilnom politikom, treba sa najviseg mesta jos sutra (bez odlaganje kraja) reci da je KOSOVO IZGUBLJENO, potpisivanjem kapitulacije u Kumanovu ! Svaka odbrana Kosova je izgubljeno vreme, novac, los standard gradjana, a ide u korist onima koji su imali novcane koristi ili sticali glasace "braneci" nesto sto je izgubljeno ! Sada je drugo vreme i treba drugacije razmisljati i ziveti ! Ako Ti tako nesto ne ne odgovara, niko Ti (i tvojim i svima koji tako mislite) ne brani, osnuj gerilu na Kosovu, pa brani izgubljenu teritoriju.

Evropska Srbija

pre 15 godina

Ponizavanje je moj brko kada sleti Sergej Ivanov da izvrsi primopredaju vlasti izmedju tvog drugara Kostunice i Milosevica u vili Slobodana Milosevica par dana nakon 5-og oktobra.
Ponizavanje je moj brko Kada taj tvoj isti drugar sabotira sve posle, pa ostavi Radeta Markovica godinu dana posle svega da sefuje, a taj isti je pravodnazno osudjen za teske zlocine i robija , a vi ste ga stitili.
Ponizavanje je moj brko kada opet tvoj drugar podrzi oruzanu pobunu crvenih beretki i time kao tadasnji predsednik drzave izvede mini udar protiv premijera drzave, iaoko ste vise nego dobro bili obavesteni ko su Legija, Zvezdan, Gumar i ostala ekipa.
Ponizavenje je moj brko pismo koje pocinje sa Dragi Aco....
Ponizavanje je moj brko kada se prodaje odnosno otima imovina gradjana Srbije po kabinetima i kada se specijalno za to prave novi berzanski propisi.
Ponizavanje je moj brko kada vasi drugari Rusi na svom nacionalnom dnevniku kao slucajno kazu kako je Dr Zoran Djindjic bio kriminalac koji je zasluzio metak
Ponizavanje je moj brko kada vasi drugari rade manikir i pedikir , sisanje i sredjivanje prvooptuzenog za ubistvo premijera , pre odvodjenja kod istraznog sudije.
Ponizavanje je moj brko kada poklonite NIS Rusima i date vecinski paket akcija stranoj drzavi cime smo jedina zemlja u svetu koja je to uradila.
Moj brko mozemo nabrajati ponizavanja do sutra ovako.
Samo se ti ne ponizavas koji gle eto skoluje svoju decu u Engleskoj , kako nam ti kazes omrazenoj NATO zemlji.
Ti i ne znas sta je ponizenje , jer da znas verovatno ovo ne bi pricao.
Razumemo mi da moras to da pricas , da vas drze u saci drugari , jer dobro znate sta ste radili , a i mi gradjani to znamo jos bolje od vas.
Zamislite kakvo ce biti ponizenje kada pocne da se ceslja sve, a znajte da ce taj dan doci i to vrlo uskoro.
Jer je nama gradjanima dosta svih ponizenja.

Milan

pre 15 godina

Najveće samoponižavanje bez nagrade bilo bi nastaviti sa ovom pogrešnom politikom zbog koje smo odbili plan iz Rambujea, ušli u rat protiv NATO-a i na kraju izgubili Kosovo, osim ako ne želimo da se i dalje nagrađujemo neuspesima i propadanjem.
S obzirom da zbog tog gubitka ne osećamo nikakav fizički bol, nama i nije sasvim jasno da li jesmo ili nismo nešto izgubili, pa se priklanjamo pričama koje nam se više sviđaju.
Zato bi ove političare i njihove savetnike trebalo uštinuti ili podbosti iglom, ne bi li se malčice trgli i videli dokle su, svi zajedno, doveli državu Srbiju.

Od izvora informacija dva putica

pre 15 godina

Da ste vi sposobniji, DS bi morao vise da se potrudi u svemu. Ovako, njima je lako da rade sta zele, a vi se pokrijte usima, umesto sto nastavljate sa nesuvislim Kalimero komentarima. Pamet u glavu...

gari kuper

pre 15 godina

A sta nam je alternativa? Sta nam ti nudis genijalcu? Video sam sta smo imali pod vlascu DSS-a, povratak u 90-e..
Zato bolje ucuti..

nikolic

pre 15 godina

Gospodine Samardzicu,

Dss i Gosp. Kostunica imali ste mandat da sprovedete Vasu politiku na najbolji nacin. Niste tu postigli nista dobro za Srbiju, te Vase vreme trebalo bi da je proslo. Priblizavanje Rusiji ste ucinili kroz ne trzisnu prodaju tako znacajnog za Srbiju NIS-a. Vreme je da se u Srbiji ceni ono sto ste uradili na promenama na bolje dok ste Vi imali mandat, ne dok ga nemate da pricom se predstavite kao dobronamerni.

Vukasin

pre 15 godina

Da covek ne poveruje kad cita ove komentare. Ispade da su nam krivi oni koji su se borili za nas interes, a da su nam dobri ovi sto se bore za interes EU i SAD. I posle se zalimo kad nam je sve naopako i lose u drzavi, a nikako da shvatimo da je do nas i nasih izbora...

Julius

pre 15 godina

Pa vidi-vidi ovaj politicki fosil, nasao da sada govori o suverenitetu i integritetu. A kakav je bio taj suverenitet i integritet dok si Ti brko i tvoj mentor bili na vlasti? Koji je vas doprinos cuvanju tog integriteta i suvereniteta, osim one famozne preambule u Ustavu, kakvu nema nijedan ustav na svetu!
Dzabe se javljas Samardzicu sa tvojim bajatim mantrama. Ne mozes vise da sakupljas politicke poene na temu Kosova. Narod te pamti kao destruktivnog politicara, pravi primerak propalog politicara, za antologiju politicke destruktivnosti. Zato nece vise da ti da sansu da se jos jednom pokazes, kako si za izolaciju Srbije i njenu pretvaranje u rusku guberniju.
Ako se za nekoga kaze da je izgubio vezu sa realnoscu, za ovog Samaradzica moze se reci da je nikada nije ni imao.

Beogradjanin

pre 15 godina

Ne bi bilo lose da neko Samardzicu kupi geografski atlas za peti razred osnovne skole, i da mu pokaze da se Srbija nalazi u Evropi.

Kada bi se nalazili u Aziji, mozda bi i trebali da imamo nekakve odnose sa Rusijom, mada bi tada mi bili ruski robovi u pravom smislu reci...

igorpl

pre 15 godina

Alo bre dosta više o temama o kosovu koje nije naše i nikada više neće biti. Ovde je teška kriza u državi i žrtvovati 8 miliona zarad nekoliko stotina hiljada koje je jeftinije iseliti i srediti im život u Srbiji nego ih držati u neizvesnosti i plaćati im sve i svašta.
Nemam ništa protiv tih ljudi tamo ali oni mora da su retko glupi kada gutaju sve što im ministri kažu. Umesto da su se svi skupili kao u stara dobra vremena pa kamp pred vladu i tražiti da im se nađe utočište i koliko toliko pošten život u Srbiji. Toliko je napuštenih sela i mesta za život jer ovde vlada bela kuga i centralizacija tj Beogradizacija. Ovako sve što još koju godinu dobijaju nesretnici to su te duple plate a šta će te kada toga ne bude? Ne znam je li neko skoro bio na Kosovu i video kakva je tamo situacija zapravo. Ono što gledamo na TV-u nije ni 1 od sto onoga što stvarno jeste tamo. I narod trpi i trpi. Služe tamo samo kao pijuni za neku propalu politiku i da se ne kaže da se tek tako olako izgubilo tih nesretnih 15 odsto teritorije.

iii

pre 15 godina

kad god se u medijima pomenu malverzacije u koje su umesani Bubalo ili vec neko od DSS ekipe, oni kroz par dana krenu da daju izjave o Kosovu...

pravnik

pre 15 godina

Ovog coveka kada vidim ocekujem da lupi neku glupost. Citao sam ceo intervju u Politici. nalupeta se covek ko Maxim. On bi da nas vrati u srednji vek. Kaze u intervjuu da treba ekonomske odnose razvijati sa zemljama koje nam daju podrsku a odustati od SSP i EU. A te zemlje su Rusija, Kina, Indija. Koji su to proizvodi koje mozemo u Kinu i Indiju gde su smestene sve relevantne industrije i gde je radna snaga neuporedivo jeftinija od nase. Primer. Kisobran na rasklapanje u radnji u taliji kosta 1 evro. A da ne govorim o transportnim troskovima. U Rusiju samo voce kada imaju para i mogu da klupe sta hoce . Nije to vise SSSR koji je kupovao od nas demode cipele i odecu. Kosovo. Njemu i njegovom vodji koji se jos nije probudio i dalje nije jasno da je Kosovo nezavisna drzava priznata od pedesetak drzava i kako bi on ponistio to priznanje, Kaze u intervjuu treba te zemlje ignorisati pa cak i tuziti. Oni se uplasili te izjave da im gace spadaju od straha. Da li te zemlje trebaju nama ili mi njima. Jadna je drzava koja ima takve politicare sa takvim razmisljanjima a covek jos profesor na FPN.

Bibili

pre 15 godina

ja samo ne razumem vasu urednicku politiku! Siguran sam da se ne slazete sa teorijama zavere i cinizmom Kostunice and sia, a opet ih uvek stavljate kao udaranu vest!

Genijalac

pre 15 godina

Gospodine Samardzicu, mozda i da prekinemo sve odnose sa EU i da se okrenemo Bocvani i Svazilendu, ne mora Rusija. Mozemo i ka Tibetu, bicemo jaki saveznici, nece nam niko moci nista!

kockalone

pre 15 godina

A DSS je do 2008. za Kosovo ucinio, sta? Samardzicu da nije resenje da podignemo u vazduh ona 2 Mig-a pa da im malo zapretimo? Za nas je najbolje da iskoristite jos neki lep dan u Belanovici.

исти онај...

pre 15 godina

Позвао бих Самарџића да прода свој стан у центру Београда, купи исти такав у центру Приштине (нико га не спречава, а ако буде инцидената нека оде у неки њихов НВО или нека зове медије да га заштите) и онда ћу моћи да верујем у ту политику. До тада, лицемерни алавци, у пензију! Краља Петра су на носилима пребацивали до Крфа! Како вас није срамота?

bane

pre 15 godina

svekolika drzavotvorna politika - e to kad cujem place mi se i padnem u duboku depresiju, aj molim vas nemojte vise da nas terorisete, okrenite se svojim porodicama

Milton

pre 15 godina

Ovi komentari zagriženih DS-ovaca mi idu na nerve.
Treba ostaviti Predsednika Tadića da na "maestralan" način vodi politiku. Evo otišao je u Sloveniju mazohistički na partiju prijateljskog ubeđivanja da se mane ćoravog posla. Inače svi znaju da je rat izazvao Koštunica a ne ovi iz SPS-a, da je Dačić oduvek bio mirotvorac a da je Koštunica krajnje violentan tip.

Nenad

pre 15 godina

Zna se sta donosi politika konfrontacije sa zapadnim silama, pa ko voli nek izvoli. Zanimljivo je kako bi neki ljudi unistili celu zemlju zbog jednog prokletog mita. Pa Makedonija je isto bila Srpska zemlja a niko je nikada nije pomenuo.

Goran

pre 15 godina

U svom ludilu, DSS-ovci ponekad kažu nešto što je zvučalo razumno kada je to njima neko prepričavao. Nesreća je što zbog svog velikog autoriteta i dokazanog sprovođenja "državničke" politike diskredituju neke potencijalno dobre ideje i stavove. Moj iskren savet DSS-ovom kadru: idite svi u penziju i ućutite a vaš plan i program dajte nekom drugom, ko se nije neosporno dokazao kao diletant i lopuža, da sprovodi. Za kraj: Srdačan pozdrav za prepoštenog ex-premijera i da Bog da ostao "ex" bar koliko je to Jugoslavija

weber

pre 15 godina

Sve je to samo politicka akcija,
Ovi hoce sad da pokazu europi kako europa ima alternativu jer su nas dobro nagazili oko rezolucije. Sad..ajde nagazili oni nas ili mi njih?
Ali neko im mora reci da europa ima alternativu.
A ovi europljani ce da se uplase , sta ce i kud ce bez Srbije. Jedva cekaju da dodje Srbija i donese sa sobom svoje talasanje u aluminiumskom lavoru.

milan

pre 15 godina

Samoponizenje smo doziveli u ono vreme koje vi iz DSS opet prizivate i koje vam je jedina "slamka" za koju se stalno hvatate. Danas moze samo da se proba sta se moze spasiti i ako se nesto moze spasiti to ce biti samo sminka neuspeha i pogresnih poteza proslih rezima i vlada. Vi Samardzicu nemate iz vaseg vremena vladavine ama bas nista cime bi se mogli okititi. Svi politicari i sadasnji i prosli kao da kriju od nas glavni razlog zasto gubimo Kosovo i Metohiju, onda kada se bude neko od vlasti ohrabrio to da kaze i ostane posle toga jos na vlasti tek onda cemo imati sanse da prebrodimo krizu Kosova i da gledamo u bolju buducnost.

ko zna,zna

pre 15 godina

Je l mi to jos trubimo o necem sto nemamo. Ni ja ne dam onih 1000 evrica koje jos nisam video ali znam da mi pripadaju. Mada kod mene svi u kuci i dalje nemaju sta da obuku ipak im je lepo jer ih hranim i oblacim sa tim virtuelnim evricima. Trla baba lan da joj prodje dan.

mile

pre 15 godina

Mislim da je ovo potpuno tacno: "Njihova politika je bila „i EU i KiM”, a sad je jasno da ni od jednog ni od drugog nema ništa, dakle od „i-i” došlo se do sadašnjeg „niti-niti”. Čak ni u nekom prikrivenom smislu trgovine, čega u politici ima, oni za politiku kojom su doveli do toga da se Kosovo o koncu drži za Srbiju nisu dobili ništa za Srbiju." Medjutim ima nesto sto Prof. Samardzic nije rekao u intervju: Od 2000. godine, nasi politicari su kupovali socijalni mir (a time i svoj opstanak na vlasti) stranim kreditima, koji su dobijani u zamenu za politicke ustupke (npr za pasivan stav drzave po pitanju secesije Kosova). Pri tome je nasa privreda i vojska unistena. DSS je dobrim delom ucestvovao u vlasti od 2000. pa samim tim snosi i svoj deo odgovornosti.

Vukašin Šuvaković

pre 15 godina

Ja ne dam Kosovo, ali ima dva problema> 1. mene niko ne pita 2. šta ćemo sa svim tim silnim ljudima koji sa pravom neće da žive sa nama?

Pjongjang

pre 15 godina

Trebalo je da mi privremeno suspendujemo SSP a da razvijamo trgovinske i sve druge odnose s Rusijom, s drugim državama sveta, a sada ima zemalja koje su ekonomski i bezbednosno ozbiljne“, obašnjava Samardžić.

Jeste, evo Severna Koreja na primer. Sto bismo i postali kada bi se pitali vi i vas sef, gospodine Samardzicu. Srecom pa ne pitate se.

Mario Bros

pre 15 godina

Danas nije dovoljno biti u pravu. Pa to vidi i DSS na izborima. Ljudi u Srbiji žele da naprave neku žrtvu nacionalnog zarad bolje ekonomije. Međutim ukoliko se nastavi sa ovom nestašicom, krizom, odpuštanjima i sličnim, onda će se to razumevanje zbog žrtve nacionalnog pretvoriti u bes prevarenih -ni EU(standard), ni Kosovo.

U tom smislu je on u pravu, i stvari idu u tom semru polako svaki dan, niti EU-niti Kosovo. Ovde je stvar u tome što mi ne možemo sada da uradimo mnogo ni po jednom od tih važnih pitanja. Nema para u budžetu i nema razumevanja za naš stav među najjačima u našem EU regionu.

To bi im ljudi i oprostili da nisu zabrljali na unutrašnjem planu toliko. Kakvo je opravdanje za Luku Beograd, Belvil, Šarića, "gasovod", vakcine protiv svinjskog gripa, akcije od "1000" evra, operacije kičme u Nemačkoj, divljanje cena, divljanje kursa, preskupe kredite, najniže plate u Evripi i visoke cene i stalna poskupljenja?

Sholy

pre 15 godina

eee...kako smaraju

Sta god da ova vlada uradi po pitanju Kosova, evo ovih iz DSSa da nam kazu kako je sada ovim potezom Kosovo definitivno izgubljeno.
Ista prica bila kad smo potpisali SSP, pa kad smo podneli tuzbu, pa kad smo pustili Euleks...sutra kad krenu pregovori pricace opet "vlast je zapečatila sudbinu zemlje i KiM"...

Zoran šetač iz 1997. .

pre 15 godina

Skrenimo malo pažnju javnosti na DSS. Ima ova država ministra za Kosovo. Drugo, ovo isto je pre 5 dana rekao i Đorđe Vukadinović, a on sada brani politiku Borisa Tadića, kao i onaj Antonić. Duet sa NSPM. Da l da plačemo ili da se smejemo? Molim otpraše da napuste vlast, obnove "Otpor", jer "Samo ih (sve partije) gledamo", "Mnogo su svi isti". "Gotovi su".