Četvrtak, 11.03.2010.

12:38

Počinje izgradnja autoputa do CG

Izgradnja prve deonice autoputa Beograd - južni Jadran trebalo bi da počne krajem maja 2010, kaže ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović.

Izvor: Beta

Poèinje izgradnja autoputa do CG IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Tipolir

pre 16 godina

Nije mi jasno, zašto se bavite auto-putevima i ostalim cestama, kad imate toliko problema. Postoji jeftinija, bolja i pametnija varijanta. Premrežite Srbiju, vodenim kanalima, i postat če te interesantni turistima, kao nova Venecija, a i ne treba vam puno za kretanje. Vesla, jedra ili mala penta, dovoljno je da se vozite i uživate na vodi. Kanal napravite tako da ima mali pad, i kada gurnete čamac, lagano stižete u Crnu goru bez veslanja i ostalih troškova, prava uživancija.

POVEZUJEMO NASE GRADOVE

pre 16 godina

Koliko razumem, mi treba da gradimo autoput KA CG ali u SRBIJI kojim bismo POVEZALI NASE GRADOVE. Niko ne pomenu da se pogranicna podrucja prazne. Verovatno mislite da ljudima tamo ne treba autoput. Kakav autizam blaziranosti i arogancije.

Petar

pre 16 godina

Neverovatno koliko je provincijalna publika! Kao, ne treba nam autoput. Naravno da nam nije potreban ako imamo zelju da se pokrijemo po glavi i ne izlazimo iz kuce. Autoput je neophodan u svim pravcima i izmedju svakog mesta i to je najnormalnije. Da je sve u redu, bilo bi normalno da se regionalnim putevima voze oni koji zele da razgledaju okolinu, a autoputevima oni koji su fokusirani samo na prevoz.

Nenad Nikolić, Kuršumlija

pre 16 godina

Autoput Tirana-Merdare kreće sa izgradnjom, od toga Priština-Merdare (30km) će verovatno biti gotovo za godinu-dve. Od Merdara do Niša ima oko 90km, od čega vrlo povoljan teren 45km. Da li se neko zapitao koliki bi prihod bio od tih 90km? S obzirom na albansku dijasporu - ogroman. Plus krak za CG. Znači veći deo puta pravile bi druge države. A treba napraviti 90km, ne 255km. Bez da me neko pogrešno razume, do Čačka je autoput potreban, ibarska je samoubistvo.

Milos

pre 16 godina

'Transparentno' betonski putevi sa armaturom koji se grade po Americi za koje kazes da koštaju €18 po km su se po Srbiji gradili 50'ih nakon II sv rata! Danas je to podloga nakon čega dolazi asfaltna presvlaka. To znači da su nasi autoputevi (trebali biti) kvalitetniji i skuplji od Americkih betonskih mada sam primetio prosle godine vozeci od Vasingtona prema Njujorku da su i oni napokon poceli da postavljaju asfaltnu prevlaku koja je mnogo udobnija za voznju!

Markov

pre 16 godina

E da Bog da svim "političarima" sa genijalnim idejama da slomite osovinu putujući od Dedinja do Subotice.
Zemlja započetih projekata. Hajde više da završimo nešto pa da se prihvatimo novog.
Zaslužili smo da nas podele na spahiluke pa da nad nama vladaju, jer kako stvari stoje to će da bude bolje nego što sami sebe vodimo u provalije ...
(Nego da li je potrebno da npr. Vojvodina prizna Kosovo da dobije autoput kao što je CG uradila ? ;)

Miroslav

pre 16 godina

Re: Zasto ovo zovete " Beograd-Juzni Jadran ????
Recite slobodno Beograd-crnaGora ....

Zato sto je to sada Crna Gora a u buducnosti ko zna...

Sima

pre 16 godina

Pomorski pa zeleznicki saobracaj je naj isplativiji.
odakle vam ideja da za tri kamiona gradite auto put prema crnoj gori?
Jeste li zavrsili i zatvorili finansiku konstrukciju horgos,ns,bgd,nis,dimitrovgrad itd?
Ovo me debelo podseca na MOJE SELO LEPSE OD PARIZA.
Hrvati su pukli sa slicnom deonicom,zg split.Pa sad posto nam je mrkonjic sve na OOO RUK ,necemo ga kuditi jer nije bio u stanju da sagleda promasenu ili za ovaj trenutak ne isplativu.kome treba put neka ga krampa 30-40 godina se naplacivao polu auto put, i to po onim cudnim putarinama,i ta ista putarina niti je sebe isplatila do sad niti obezbedjuje profit za dalje investicije infrastrukturne

Luka Laban

pre 16 godina

Posto je zavrsen Koridor 10,sad mozemo do Crne Gore.Genijalno.
Bice bolje da do CG idemo preko Kosova.
Nis-Merdare da napravimo,pa preko PR I Peci,direkt u CG

JohnyBgood

pre 16 godina

E ovom Beogradjaninu je jasno da je ovo od vitalne vaznosti, svaki kilometar tog auto-puta skracuje putovanje (a o bezbednosti u odnosu na ovo cudo od Ibarske magistrale da i ne govorim) svima koji idu za Valjevo, Ljig, Cacak, Uzice, Zlatibor, Rasku oblast, istocnu RS, a i Crnu Goru. To se jednostavno MORA i KAD-TAD ce se izgraditi, kao sto je koridor 10 vec odavno morao da bude zavrsen i bruka je sto nije.

Umesto da pritiskamo ove nase feudalce CIME su se to svih ovih godina bavili i gde nam je do sada taj auto-put i obilaznica oko Beograda mi tu bez veze jedni na druge lajemo. Da su svih ovih godina gradili po 12 km i u Vojvodini, i dole prema Bugarskoj/Makedoniji, i prema Cacku, do sada bi to bilo skoro gotovo. A moze ova zemlja valjda svake godine da zavrsi 3x12=36 kilometara?

Najzad i ta nepodnosljivost prema citavom jednom narodu je totalno suluda. Nemam nikakvih iluzija o Milu i njegovim pajtosima ali su ovi sto strajkuju gladju u Niksicu po meni vrlo blizu ovih sto to rade u Lapovu. A Milovom usponu je sigurno doprinela arogancija (koja se ovde jos uvek oseca) a i pohlepa Milosevica i politicko-lopovske vrhuske iz Beograda koje se jos nismo resili. Nisu se Crnogorci (bar po meni) bas puno usrecili jer ih sada krade sopstvena kleptokratija ali mi je potpuno jasno razmisljanje "bolje mi je da me kradu ovi moji/lokalni jer ce tako bar nesto ovde da ostane, nego da me kradu iz nekog tamo Beograda pa da i ovde bude neka juzna pruga." Ne opametimo se, slicno ce se desiti i u Vojvodini.

Pod hitno ZAUZDAJMO ove nase politicare da ne kradu nego da rade ono sto im je posao. Da je tako ne bi se prepucavali auto-put kros Vojvodinu ili Ibarska magistrala, vec bi imali i jedno i drugo.

mkm

pre 16 godina

Ako ja dobro računam 2 milijarde dinara je 20 miliona evra, te kilometar košta 1,6 miliona a ne 16 kao što se ponavlja u komentarima.

gastarbajter

pre 16 godina

Imam 49 god,i vikendicu u Crnoj Gori!Siguran sam da ja taj autoput necu doziveti!Dve godine im treba za 12,5 km!A koliko im treba za ostatak!?

bata

pre 16 godina

To ce biti istoriski dan za Knezinu Tamnavsku,(knezina mala crnim zlatom obasjana ),posle proglasenja Knezevine Srbije proglasena je Knezina Tamnavska sa Knjazom Protom Matejom prvo zakonodavno vojvodstvo u Srbiji.Dugo je Tamnavski region bio u potpunoj tami gde su permanentno unistavani prirodni i ljudski resursi,bio je to region gde su komunisti tek 1958 osvojili vlast i odmazda je bila surova sve do danasnjih dana.A taj region ima preko 6 milijardi tona uglja a to je oko 6 milijardi tona sirove nafte.Savremenom tehnologijom se moze dobiti iz 4 tone uglja 1 tona dizela,tehnologija je cista i netruje ljude kao spalionice tj.gasne trovacnice termo elektrane.Godisnje se moze lagano dobiti 6 miliona tona dizela,Pancevo radi godisnje 2 miliona tona dizela.Tamnava da je pameti moze svoj autoput da finansira sama i da ga pozlati zlatnim prahom a ne da lici na zabit.No pamet je cudo i valjda ce se ovog dana poceti da desavaju cuda u Tamnavi.Taj autoput ce preporoditi zapadnu Srbiju i svojoj drzavi trostruko vratiti,pruza se sansa da region konacno ozivi.

neprijatelj pazite se

pre 16 godina

cisto da se zna, povodom prica kako Srbija nema interes u Crnoj Gori, prema zvanicnim podacima rep.zavoda za statistiku, Srbija je izvezla oko 800 miliona eura u CG

*bane*

pre 16 godina

* Šta sve Nas boli uvo što treba da se završi projekat, tender i nekoliko začkoljica - recite kada će biti završen i ako ne bude tako , zna se ko odgovara !! Sad još treba da se požalim, da mi bude žao Ministra ili desetak direktora koji su to sve već ugovorili !! hoćemo rezultate !!!

mina

pre 16 godina

pa ovo je visenego smesno. put kroz vojvodinu,ravnu ko tepsija, gradi se maltene 50 godina. obilaznica oko beogradaskoro 40.lepo je planirati ,ali cemu stogodisnji planovi .naravno, sveto kosta-studije, projekti...cemukada znamounapred da ce sve to zastariiti dok gradnja ine pocne.

Niski

pre 16 godina

Ne mogu da verujem,pa ovaj ostvaruje svoj suludi naum!? Pa nisu ni blizu da zavrse mnogo vaznijih stvari,a on opet politicki gradi!? Ovo ce biti jos jedna glupost u nizu! Za slikanje je ovo,za njegov "uspeh",o Boze pomozi! Kako sam srecan sto zivim u Nemackoj,zemlji reda!

petar

pre 16 godina

tender u aprilu, a pocetak radova u maju??? Malo neozbiljno za tako veliki posao... ili se vec zna ko ce raditi?
Meni ovo pre lici da ce da buldozeri zasciste 5km sume, politicari se slikaju i posle nikom nista. Vec vidjeno

drdza

pre 16 godina

E Srbi, Srbi... Ovi ... cg jedva cekali da se odcepe od nas a mi im auto put pravimo kako bi iz bg i ns (gde nas levate u svim poslovima) sto pre stigli u lijepu njihovu. Slazem se da se gradi taj a.put ali da putarina za ex-bracu bude 100eura za 12.5 km pa nek izvole. Srbi, nama smo sami sebi najveci neprijatelj

Graditelji potemkinovih sela

pre 16 godina

Kakva proliferacija autoputeva u Srbiji u proteklih 2 meseca.
Ne moze covek da sustigne vesti o novim putevima, evo sve vec pocinju. Podseca me na beogradske mostove. Svi obecavaju, daju imena, zabiju prve sipove, naprave 3 kilometra i onda sve ostane da stoji u blatu sledecih 30 godina.

Djura

pre 16 godina

Nije mi jasno zasto gradimo put ka toj nedodjiji?!Sve manje Srba ide u crnu goru na letovanje a oni su sve neljubazniji i to samo prema nama!

Nikola

pre 16 godina

Ja bih prvo zavrsio autoput od Novog Sada do Horgosa,kao i od Nisa do BG granice i MK granice.Tu su pare tu prolazi sav tranzit kroz Srbiju.Zavrsimo jedno pre nego sto pocinjemo drugo da radimo.Mislim stvarno ovo nema vise smisla pricaju svaki dan o Koridoru 10 a nikako da ga zavrsimo.

zzz

pre 16 godina

@''komplex inferiornosti?!''

Pa naravno da nije zbog ljetvanja,evo ja prvi ne ljetujem u CG,a zivim U Pg i imam nekretnine u Bd. Turizam mora da se reformise iz korjena. Mrznju prema crnogorskom narodu ispoljavate po ovim blogovima,toliko da se i ovim domacim ''srbima-crnogorcima'' prevrce zeludac,i pocinju da shvataju neke stvari. Da stvar bude jos gora,mrznju i prezir sam ''osjetio na svojoj kozi'',tj. sofersajbli na poslovnom putu u Beogradu,zbog crnogorske zastavice na retrovizoru.Ali razijem,nacionalistickih, idiota ima svugdje.
Vlade nam vode ''politicki i diplomatski rat'' Protiv Srbije do sad nijesam imao apsolutno nista,ali moja,kao i tolerancija drugih drzavljana Crne Gore ima granice..

Mrmot

pre 16 godina

SLAZEM SE SA ISGRADNJOM AUTO-PUTEVA KROZ SRBIJU!
Trebalo bi srbija bude ispresecana i povezana sa auto-putevima. Ovde se ne radi o Crnoj Gori vec o samoj Srbiji.
Ali u ovoj prici je smesno sto je samo 12,5 km.
Ali da se vodimo cinjenicom -
PUT OD 1000 MILJA POCINJE JEDNIM KORAKOM!

nebojša

pre 16 godina

Kao i svaki projekat kod nas pitanje je kad će se završiti i dal će se uopšte završiti. Ako se 12 kilometara gradi 2 godine, 250 kilometara će se graditi preko 40 godina. Valjda ću doživeti da se provozam tim putem
P.S. Imam 27 godina.

Alexandar

pre 16 godina

@Price iz Nepricave

Taj put ce najverovatnije proci i kroz Nepricavu koju pominjes. To je put koji bi i Zapadnoj Srbiji trebalo da donese bolje dane. Zasto bi se i dalje ginulo po Ibarskoj magistrali? Zasto bi Zapadna Srbija trebalo da bude u gorem polozaju od drugih delova Srbije?
Nema ovaj put nikakve veze sa Crnom Gorom, vec sa jednim ne tako malim delom Srbije.
Toliko neumerenih i nicim argumentovanih negativnih komentara mi govori da u nasoj zemlji ima puno onih koji zapravo ne vole zemlju u kojoj zive. Ja sam inace Valjevac koji zivi u Beogradu i uvek mi je drago kada cujem neku lepu vest iz bilo kojeg dela Srbije. Volite svoju zemlju. Svaki njen deo.

Kompleks inferiornosti

pre 16 godina

½Pozdrav iz ''neprijateljske'' Crne Gore½

Slažem se, apsolutno, dragi prijatelju, da je ovaj autoput ekonomska nužnost, da će koristiti više Srbiji nego Crnoj Gori (naravno, ne zbog letovanja, postoje daleko bolje destinacije za istu cenu), ali sam zapanjen tvojom interpretacijom trenutnih odnosa izmedju naroda Srbije i Crne Gore... Mislim da je krajnje nekorektno trenutni animozitet gradjana Srbije prema zvaničnoj Podgorici poistovećivati sa mržnjom srpskog naroda prema crnogorskom...Stičem utisak da se prilično raduješ toj ½mržnji½ i da ti ona, na neki perverzan način, imponuje...

Priče iz Nepričave

pre 16 godina

@Ranko
"Ova vlast je neverovatna!!! Grade neke sulude auto puteve ka nekoj Crnoj Gori u koju iz Srbije vise niko cak ni na more ne ide!?!"
Izvini, gde ti vidiš da oni nešto grade?!

Republika Šumadija, Republika Vojvodina

pre 16 godina

Neophodno je okrenuti se pretnjama separatizmom... To je jedini jezik koji zvanični i nezvanični Beograd razume. Ne šalim se. Slažem se, zvuči smešno, izgleda suludo... Za sada...

Sava

pre 16 godina

Mi kao da smo pali sa kruske!Nisam mrzeo Sloba zato sto je lopov,nego zato sto nas je budalama pravio.Koga vi palite?Ove godine auto put ka CG,auto put koridor 10,obnova zeleznice,kupovina luke Bar,mostovi,mozda i metro....Pa to ne moze ni Svajcarska za godinu dana!Ako uradite jednu stvar od gomile navedenih imate moj glas.

Alex_KG

pre 16 godina

Koja su sramota ovi komentari negativni,pa ovo je strasno.Cekajte ljudi,pa da li to sto je juzna Srbija blizu Crne Gore i BOsne,da li to znaci da dole nikad dinar jedan zuti ne treba da se ulozi,"da vi ne biste ulagali u MIlovu drzavu",pa da onaj narod pocrka od gladi i bede i nemastine.O kakvom regionalnom razvoju mi pricamo ovde,kada su stavovi vecine ala 1990? BIce pre da je normalnije da se od svih 200 miliona evra koliko smo dobili od evropske investicione banke,ulozi u Beograd,kao sto i jeste,i to i tri projekta,u obilaznicu,rekonstrukciju Gazele i rekonstrukciju auto puta od Bubanj potoka pa do Surcina(iliti od ulaska do izlaska iz Beograda)...? Dakle posle nemojte govoriti da je Kosovo srce Srbije,kad to nije,niti ce ikada biti,vec lepo kazite "Beograd je srce Srbije",posto to i jeste i bice...a ja predlazem da se mi seljaci iz Sumadije i ostatka Srbije,da ne kazem unutrasnjosti kako vi volite da kazete ,da se svi mi preselimo u Beograd i da zajedno cekamo trenutak kada ce nas glavni grad postati ona socijalna bomba o kojoj su pisali !

Dragan

pre 16 godina

Valjda je trebalo prvo završiti obilaznicu oko Beograda, a ne samo da se otvaraju nova gradilišta u političke svrhe.
Može li u ovoj zemlji jedan posao da se uradi do kraja?

Milena

pre 16 godina

12,5 kilometara puta!!! Ako bi toliko i napravili svake godine, sto niko ni ne kaze da je plan, srpska deonica bi bila izgradjena kroz 20 godina! Svaka cast!

MUKNAVI

pre 16 godina

Neverovatno dobra vest,(nastavlja se sa izgradnjom ulice,od jednog oka do drugoga),iz jazbine tajkuna na Kopaoniku..Kalanovicka ,sta ima jos?...

Van Helsing

pre 16 godina

Da ne ulazim u polemiku da li treba ovaj autoput da se pravi, sve te autoputeve treba posle i održavati. Ni ovo što postoji se ne održava.

Igor

pre 16 godina

Molim Vas, kad neko kaze da NE ZELI da ulaze VISE svoj novac u CrnuGoru, to ne znaci da on nekoga mrzi, vec da ne zeli da ga vise iskoriscavaju ...

Komentari tipa : tamo (U CG) zivi ovoliko procenata Srba jednostavno ne piju vodu, to je brojcano kao jedan Leskovac (od koga su svi digli ruke), a sad taj isti jadni i bedni Leskovac treba da se zaduzuje (i da vraca) da crnogorcima finansira puteve , LUKU BAR i prugu ?????

Ali tako je to kad je nas predsednik (i dosta ministra u Vladi) covek koji nije rodjen u Srbiji i vodi poreklo iz CrneGore ...

DA LI JE U OVOM EKONOMSKOM TRENUTKU PRIORITET KUPOVINA LUKE BAR I IZGRADNJA PUTA I PRUGE DO CRNE GORE ?????

Prioritet je povezivanje sa Evropom, a ne sa Crnom Gorom...

dukees

pre 16 godina

koliko covek mora da bude neobrazovan i bez kritickog nacina razmisljanja pa da kaze da je ovo CRNOGORSKI AUTOPUT, samo zato sto vodi tamo?

Zele

pre 16 godina

Samo nek se gradi! Da je srece da koncesija nije propala, da je vec uradjeno dosta toga, svi bismo osetili boljitak. Tesko je citaocima B92, koji su veci evropejci od Evropljana i ekonomisti od ekonomista, dokazati da postoje i ljudi i firme koji ZAMISLITE, NISU u Beogradu ni u Novom Sadu. E sad zamislite da ljudi u zapadnoj i jugozapadnoj Srbiji isto imaju dan koji traje 24h, i da zele i imaju pravo da stignu negde brze i bezbednije. To sto se gradi Koridor 10, ne znaci da ne treba jos negde da se nesto zapocne. Svi vi se mnogo razumete u ekonomiju, a ne shvatate koliko ste umisljeni i netolerantni.

Nenad

pre 16 godina

Svi su vam preči od Vojvodine. Šta je sa putem Novi Sad - Beograd? Dokle ćete to da gradite i odugovlačite. Samo nas ovako zavlačite pa odosmo mi kada prekipi.

B78

pre 16 godina

Meni samo nije jasna jedna stvar. Razumem negativne komentare za Crnu Goru donekle iako tamo i dalje postoji veliki % stanovnistva koji je blago receno prijateljski nastrojeno ali kako vec jednom ne shvatite da Srbija treba da bude premrezena sa autoputevima a to ne znaci samo autoput kroz Vojvodinu i kroz Istocnu Srbiju vec i kroz Zapadnu Srbiju takodje jer tamo zivi ogroman % stanovnistva a ne samo koze. To treba uraditi i pored toga sto ovaj pravac verovatno nikad nece biti isplativ kao postojeci iz prostog razloga sto je to neophodno za razvitak Zapadne Srbije i Srbije u globalu.
Potom treba povezati ta dva autoputa recimo preko Kraljeva i Krusevca i onda immo manje vise povezanu Srbiju i mogucnost za investiciju u svim krajevima.
To sto taj kroz Zapadnu Srbiju autoput logicno ide ka Bosni ili ka Crnoj Gori je stvar geografije - pa gde ce drugo ici majku mu ka Francuskoj mozda ?!?!?!?! Ovo je odgovor na pitanje da li nam treba autoput u Zapadnoj Sbriji - TREBA VEOMA. Da li ovaj autoput treba da bude prioritet u odnosu na zavrsetak postojeceg - NE, Da li treba da kosta ovoliko - VEROVATNO NE. Da li je sramota sto im treba dve godine za ovoliko kilometara - DA. Da li je debilno sto su izabrali ovu deonicu - JESTE ali se ovde radi o marketingu jer je ovu deonicu najlakse uraditi i tako reci da su zapoceli posao ali ako ce i taj marketing dovesti do toga da gradjani makar na ovoj deonici imaju autoput SUPER.

Dajte bre radvojte malo stvari o kojima pricate i ne mislite samo na svoje selo

sinbad

pre 16 godina

Zar ovoliko negativnih komentara protiv razvoja zapadne i juzne Srbije gde zivi skoro 2 milona stanovnika??? Ovo mi lici na orkestriranu kampanju, nekoga kome nije stalo do razvoja Srbije, a zna se da je preduslov bilo kakvog razvoja, dobra infrastruktura. To sam zakljucio jer sam trazio misljenje nekoliko ljudi u mojoj okolini koji su svi, ali svi do jednog bili ZA izgradnju autoputa kroz zapadnu Srbiju. Jer ovo nije nikakav autoput za Crnu goru, nego je pre svega autoput kroz zapadnu Srbiju.

sima

pre 16 godina

Koliko zluradih komentara,pa zar mi sto zivimo u zapadnoj Srbiji nismo ljudi,pa zar nama ne trebaju autoputevi da se razvijamo ,ili mislite da samo pojedini delovi Srbije imaju tapiju na autoput!??

perasombor

pre 16 godina

Ajde samo prvo konacno zavrsite vec jednom auto-put Novi Sad-Horgos za ime Boga! I pocnite konacno da se brinete o putevima u Vojvodini. Hteli ste da vama ostane ingerencija nad regionalnim putevima u Vojvodina, pa hajde onda, pocnite! Vojvodina, zemlja rupa.

Ognjen

pre 16 godina

Znaci, kilometar auto puta na ovoj smesnoj deonici po sadasnjem kursu kostace neverovatnih 16 miliona evra !!! Najskuplja deonica auto puta kroz Sloveniju na mnogo zahtevnijem terenu je kostala 7,9 miliona evra po kilometru a kroz Hrvatsku ka dalmaciji gde je sve krs i kamen 9,5 miliona evra po kilometru,a treba videti samo bankine,osvetljenju kroz tunele, o kakvom je kvalitetu rec. Cak i zvucni zidovi.Pa da prave betonski auto put sa armaturom,kao u Americi,kilometar bi bio oko 18 miliona evra,i bio bi za godinu dana zavrsen. Ovakvo rasipnistvo budzetskih novaca je nedopustivo.Pa di ce vam dusa.
(Transparentno, 11. mart 2010 14:20)


Nisi dobro izračunao, kilometar je 1.6 miliona EUR. To je čak malo i potcenjeno.

slobodan

pre 16 godina

Cekaj... ako se ide levom obalom, onda opet jos jedan most preko Save negde kod Obrenovca... koji genijalci! Pa zar ne moze da se provuce od Orlovace put od 22m sirine?

more

pre 16 godina

stvarno nevjerovarno kakva mrznja prema crnoj gori!

pa sta vam je crna gora skrivila?
pa ti beogradski crnogorci se izjasnjavaju kao srbi i nemaju vise nikakve veze sa crnom gorom!
taj put ce vama prije svega koristiti, jer vi dolazite na more svako ljeto, a i dolazicete narednih godina u jos vecem broju ma koliko vi to negirali.
crna gora je priznala kosova jer je morala a ne htjela. amerika diktira svjetom a ne crna gora. to ste trebali naucit dosad a to ce uradit i srbija kad tad.

95% gradjana crne gore nema nista protiv srbije. ne znam otkud tolika mrznja.

i jos nesto. da nije bilo mila djukanovica i te "neke" crnr gore, 5 oktobra nebi ni bilo. zna se ko je podrzavao ds i spo kad je bilo najteze.

ovaj put je prvenstveno interes srbije!

Aleksandar

pre 16 godina

Dajte ljudi šta se ložite, sledeće tri vlade neće proširiti ibarsku magistralu do Čačka a ne da naprave autoput do Crne Gore. Realnost koliko se može napraviti se vidi na koridoru 10. Zar ne vidite koliko virtuelnih autoputeva se radi. Obećavaju više od hiljadu kilometara autoputeva (Crna gora, Rumunija, R. Srpska, Negotin, Bugarska, Kosovo, povezivanje istočne i zapadne srbije, Novi pazar ...) a realizacija par km godišnje poluautoputa kroz Vojvodinu. Nema para, samo uspešan politički marketing, sudeći po komentarima.

шумадинац

pre 16 godina

Ало себичњаци, најбоље да се гради само у Војводини и Бг. Срамота, чекамо тај ауто-пут кроз централну Србију деценијама, и опет некоме није јасно где иде ауто-пут, па кроз Шумадију,централну Србију, Обренвац,Уб,Лајковац(Ваљево),Љиг,Горњи Миллановац,Чачак(Краљево),Пожега(Ужице),Ариље,Ивањица,Сјеница.

Goran

pre 16 godina

Autoput Beograd-Novi Sad se gradio preko 10 godina. Ovaj koji predvidjeni, ce se verovatno graditi sledecih 50. A uz sve to ne vidim sta ce Srbiji ovaj autoput? Sada kad su otvorene granice, bolje da gradimo autoputeve koji ce nas lakse povezivati sa Evropom a ne ove koji vode u ambis.

Fica

pre 16 godina

Pravac je dobar ali je smer los...Evropa je na suportnoj strani.
Ajde da se spajamo sa Evropom a da ostvimo Crnogorce da brckaju noge u njihovoj bari.

Fica

pre 16 godina

Pravac je dobar ali je smer los...Evropa je na suportnoj strani.
Ajde da se spajamo sa Evropom a da ostvimo Crnogorce da brckaju noge u njihovoj bari.

Pingvin

pre 16 godina

Uh 455km. Nepuna 4 sata do Bara, Budve malo duze do HN i Dubrovnika. Zavrsis posao, sednes u kola i oko 6-7 uvece sedis na obali i kuliras!!! Beograd (takodje i Novi Sad) na MORU!!! Cak i brze nego (propalim) JATom sada.Ne mogu da verujem da se to nekome ne svidja!!! Jos i voz za 3-3.5 sata bio bi pun pogodak!!!

Bas Ja!

pre 16 godina

E ovo je stvarno (grand)show program!!!
Prvo Ub-Lajkovac, pa ce onda Ljig-Stavica, pa malo preko rudnika, pa oko Milanoca, pa 10-ak km oko Cacka, kroz OvcarskoKablarsku klisuru nece (tezak teren) pa opet ma lo oko Pozege pa tako do Uzica....

gledano iz aviona izgleda ce kao isprekidana linija na nekom dobrom auto putu!!!!

P.S. Nikada ga nece zavrsiti...

Petar Prečanin

pre 16 godina

Hvala na poruci!

Još jedan argument da Srbija od Horgoša do Požege ne postoji i neko ne želi ni da postoji ... a to nisu Vojvođani.

Sramm vas bilo što mi cepate Srbiju i udaljavate od nje, ali biće vaša volja.

pravnik

pre 16 godina

koliko ste glupi i ograniceni kako srbija finansira cg? jeli finansiranje to sto mi gradimo auto put do cacka i uzica kroz nasu zemlju ? kakve veze oni imaju s tim oni vec grade svoj deo bez nas??

Владан

pre 16 godina

Какав је интерес да се гради аутопут до Црне Горе? И они што су тамо имали станове и куће углавном су то продали? Толико антисрпске кампање тамо, а ми би још да се спајамо. Источна обала Јадрана (и јужно и северно)- далеко им лепа кућа. Онај ко је тамо спојен са Србијом, не треба му аутопут за даље повезивање. Ономе ко нас мрзи и ваздушним мостом ћемо бити далеко. Али наши политичари неразмишљају главом већ џепом (искњучиво у личном интересу).

tri..zo..ne

pre 16 godina

Čini mi se da je važnije napraviti ugovore o izgradnji i potpisati ih nego završiti bilo šta započeto (i za ugovor se dobije neka kinta)!!!
.
Bio sam ubeđen da opozicione partije ne mogu da se izore sa vladajućom koalicijom u vezi bilo koje teme koja nas trenutno okupira! Međitim ni pozicija ni opozicija ne žele rešenje nijedne afere, nijednog problema, nijedne ideje....
.
Samo je bitno kod koga je novac i ko koliko može da zagrabi...

ne vjerujem

pre 16 godina

ja znam da su vas Milo&co uvrijedili i izigrali povjerenje ali jeste li vi dezurni graktaci sjesni koliko ljudi zivi u zapadnoj srbiji???? zato i mi zelimo da se na racun toga spojim sa vama autoputem.... ako ste vi normalni...

levo-desno

pre 16 godina

"Prema opštim studijama izvodljivosti deonice autoputa do Crne Gore, od Beograda do Obrenovca trebalo bi da se gradi levom obalom reke
Save", kazala je ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović.

Najpre je autoput planiran levom obalom, pa za vreme Velje Ilica kao ministra desnom stranom, sada opet levom :D

Toliko o ozbiljnosti "projekta"

Transparentno

pre 16 godina

Znaci, kilometar auto puta na ovoj smesnoj deonici po sadasnjem kursu kostace neverovatnih 16 miliona evra !!! Najskuplja deonica auto puta kroz Sloveniju na mnogo zahtevnijem terenu je kostala 7,9 miliona evra po kilometru a kroz Hrvatsku ka dalmaciji gde je sve krs i kamen 9,5 miliona evra po kilometru,a treba videti samo bankine,osvetljenju kroz tunele, o kakvom je kvalitetu rec. Cak i zvucni zidovi.Pa da prave betonski auto put sa armaturom,kao u Americi,kilometar bi bio oko 18 miliona evra,i bio bi za godinu dana zavrsen. Ovakvo rasipnistvo budzetskih novaca je nedopustivo.Pa di ce vam dusa.

MioDrag

pre 16 godina

Slažem se sa svim komentarima do sad.
Svaki put kada bih napisao komentar u vezi crnogorskog lobija, isti nije bio odobren od administratora. Ne znam zašto, jer ni u jednom nisam koristio jezik netolerancije ili sl. Uprkos tome, ipak pišem ponovo. Dotični lobi je decenijama trn u oku poreskih obveznika Srbije. To nije stvar nacionalizma, već zdravog razuma, ali i zakona. I to svi znaju. I to smeta velikom broju ljudi. I nikom ništa...

Srba

pre 16 godina

Ja se nebi bunio da mogu da odem normalnim putem do Zlatibora i Uzica, a i do Crne Gore... sto da ne.
Ovdje je samo problem sto smo mi previse lepi i pametni i ne svidja nam se okruzenje...
Pitam se, ako je na istoku Srbija do Tokija, koliko je na jugu?

sremac

pre 16 godina

Ma nece oni nikada uraditi taj autoput, bilo bi sjajno da urade to parce od Beograda do Obrenovca i ono drugo, Ub-Lajkovac... ali cisto sumnjam i da ce to ikad uraditi.

Namera im ne bi bila losa ali da je pre toga Srbija premrezena autoputevima po vaznijim pravcima, ovako deluje samo kao jos jedna jeftina politicka manipulacija. Iz kojih razloga bumo videki brzo...

zzz

pre 16 godina

Ajde da vam preko 50% izvoza nije vezano za teritoriju Crne Gore,pa da razumijem to kukanje,kao da taj put nece koristiti Srbiji vise nego Crnoj Gori.. vas pece Crnogorska nezavisnost,tu je generator tolike mrznje,koja postaje patoloska...Nego nemate dzabe probleme u odnosima sa svim zemljama regiona...
Bivsa braco,pomirite se sa time,put je ekonomska nuznost obije drzave ma koliko nas mrzjeli (ili mi vas),ekonomska saradnja mora biti na najvisem nivou u obostranu korist!
Pozdrav iz ''neprijateljske'' Crne Gore

Petar

pre 16 godina

NAPRED u razvoj infrastrukture crneGore (ili kako Tadic kaze "...istorijski san..") : Kupovina Luke Bar i izgradnja puta i pruge do crneGore ...

(ovo cemo mi ovce iz Srbije finansirati)

Beckerek

pre 16 godina

O Boze, dve godine za 12,5km Autoputa.
Nadam se da , i ako mi se sin rodio tek Novembra meseca prosle godine, bar moji unuci moci da putuju bezbedno, Autoputem do Uzica!
Mislim da kada bih se udruzio sa deset svojih komsija, isto uspeo da uradim tih 12km za dve godine a da nemamo tesku mehanizaciju. Dajte nam deset lopata i troje kolica i za te dve Milijarde dinara cemo zavrsiti cak i pre roka.

pl

pre 16 godina

Od Lajkovca do Uba 2 000 000 000 din za 10tak km,pa nama sada ništa drugo ni ne treba,i tako idemo u ambis ,pa ajde kao što pre da stignemo.Rumunija je tržište od 20tak miliona ljudi pa ništa,šta bi sa banatskom magistralom?

Srdjan

pre 16 godina

Za ovaj put je Tadic rekao da je "istorijski san" (verovatno njegov i ostalih crnogoraca koji zive u Srbiji.)

Zasto ovo zovete " Beograd-Juzni Jadran ????
Recite slobodno Beograd-crnaGora ....

Ili je ovo marketinski trik da narod u Srbiji misli da i Srbija ovde ima neke interese a ne samo CrneGora ...

Crnogorski lobi je ulozio dosta napora ministarko Kalanovic (nisam siguran da li sam dobro akcentovao prezime, sto se izvinjavam), jer je to izlaz CrnojGori u Evropu ...

A recite i ovom narodu, da to radimo iz NIP-a jer EU ne daje kredite za ovaj, za celu evropu i svet, nebitan pravac ...

To je i onda "strasna " investicija u Luku Bar ... i izgradnja pruge do Crne Gore ...

Crnogorski lobi iz Srbije na sve nacine pokusava da nasim novcem pomaze svoju domovinu (CrnuGoru), ali crnojGori nema pomoci a to ce i biti definitivan ekonomski propast Srbije ...

Pogledajte analizu prof. ekon. fakulteta :

"...Treba reći jasno i glasno: autoput Beograd–južni Jadran nije deo evropskih prioriteta i u njemu Evropa ne vidi svoje mesto..."
http://starisajt.nspm.rs/ekonomskapolitika/2007_acimovic1.htm

Potpisimo peticiju protiv ulaganja u Luku Bar u izgradnju puta i pruge do CrneGore : www.usrbiji.com/peticija.aspx

miodrag

pre 16 godina

BRAVO za srpsku Vladu ! 12.5 km kroz ravnicu srpski stručnjaci će graditi 2 godine, što će reći do bratske republike min 60 godina . Da li će biti Srba ovde za 60 godina.

Srdjan

pre 16 godina

Za ovaj put je Tadic rekao da je "istorijski san" (verovatno njegov i ostalih crnogoraca koji zive u Srbiji.)

Zasto ovo zovete " Beograd-Juzni Jadran ????
Recite slobodno Beograd-crnaGora ....

Ili je ovo marketinski trik da narod u Srbiji misli da i Srbija ovde ima neke interese a ne samo CrneGora ...

Crnogorski lobi je ulozio dosta napora ministarko Kalanovic (nisam siguran da li sam dobro akcentovao prezime, sto se izvinjavam), jer je to izlaz CrnojGori u Evropu ...

A recite i ovom narodu, da to radimo iz NIP-a jer EU ne daje kredite za ovaj, za celu evropu i svet, nebitan pravac ...

To je i onda "strasna " investicija u Luku Bar ... i izgradnja pruge do Crne Gore ...

Crnogorski lobi iz Srbije na sve nacine pokusava da nasim novcem pomaze svoju domovinu (CrnuGoru), ali crnojGori nema pomoci a to ce i biti definitivan ekonomski propast Srbije ...

Pogledajte analizu prof. ekon. fakulteta :

"...Treba reći jasno i glasno: autoput Beograd–južni Jadran nije deo evropskih prioriteta i u njemu Evropa ne vidi svoje mesto..."
http://starisajt.nspm.rs/ekonomskapolitika/2007_acimovic1.htm

Potpisimo peticiju protiv ulaganja u Luku Bar u izgradnju puta i pruge do CrneGore : www.usrbiji.com/peticija.aspx

Beckerek

pre 16 godina

O Boze, dve godine za 12,5km Autoputa.
Nadam se da , i ako mi se sin rodio tek Novembra meseca prosle godine, bar moji unuci moci da putuju bezbedno, Autoputem do Uzica!
Mislim da kada bih se udruzio sa deset svojih komsija, isto uspeo da uradim tih 12km za dve godine a da nemamo tesku mehanizaciju. Dajte nam deset lopata i troje kolica i za te dve Milijarde dinara cemo zavrsiti cak i pre roka.

pl

pre 16 godina

Od Lajkovca do Uba 2 000 000 000 din za 10tak km,pa nama sada ništa drugo ni ne treba,i tako idemo u ambis ,pa ajde kao što pre da stignemo.Rumunija je tržište od 20tak miliona ljudi pa ništa,šta bi sa banatskom magistralom?

miodrag

pre 16 godina

BRAVO za srpsku Vladu ! 12.5 km kroz ravnicu srpski stručnjaci će graditi 2 godine, što će reći do bratske republike min 60 godina . Da li će biti Srba ovde za 60 godina.

шумадинац

pre 16 godina

Ало себичњаци, најбоље да се гради само у Војводини и Бг. Срамота, чекамо тај ауто-пут кроз централну Србију деценијама, и опет некоме није јасно где иде ауто-пут, па кроз Шумадију,централну Србију, Обренвац,Уб,Лајковац(Ваљево),Љиг,Горњи Миллановац,Чачак(Краљево),Пожега(Ужице),Ариље,Ивањица,Сјеница.

Petar

pre 16 godina

NAPRED u razvoj infrastrukture crneGore (ili kako Tadic kaze "...istorijski san..") : Kupovina Luke Bar i izgradnja puta i pruge do crneGore ...

(ovo cemo mi ovce iz Srbije finansirati)

B78

pre 16 godina

Meni samo nije jasna jedna stvar. Razumem negativne komentare za Crnu Goru donekle iako tamo i dalje postoji veliki % stanovnistva koji je blago receno prijateljski nastrojeno ali kako vec jednom ne shvatite da Srbija treba da bude premrezena sa autoputevima a to ne znaci samo autoput kroz Vojvodinu i kroz Istocnu Srbiju vec i kroz Zapadnu Srbiju takodje jer tamo zivi ogroman % stanovnistva a ne samo koze. To treba uraditi i pored toga sto ovaj pravac verovatno nikad nece biti isplativ kao postojeci iz prostog razloga sto je to neophodno za razvitak Zapadne Srbije i Srbije u globalu.
Potom treba povezati ta dva autoputa recimo preko Kraljeva i Krusevca i onda immo manje vise povezanu Srbiju i mogucnost za investiciju u svim krajevima.
To sto taj kroz Zapadnu Srbiju autoput logicno ide ka Bosni ili ka Crnoj Gori je stvar geografije - pa gde ce drugo ici majku mu ka Francuskoj mozda ?!?!?!?! Ovo je odgovor na pitanje da li nam treba autoput u Zapadnoj Sbriji - TREBA VEOMA. Da li ovaj autoput treba da bude prioritet u odnosu na zavrsetak postojeceg - NE, Da li treba da kosta ovoliko - VEROVATNO NE. Da li je sramota sto im treba dve godine za ovoliko kilometara - DA. Da li je debilno sto su izabrali ovu deonicu - JESTE ali se ovde radi o marketingu jer je ovu deonicu najlakse uraditi i tako reci da su zapoceli posao ali ako ce i taj marketing dovesti do toga da gradjani makar na ovoj deonici imaju autoput SUPER.

Dajte bre radvojte malo stvari o kojima pricate i ne mislite samo na svoje selo

Transparentno

pre 16 godina

Znaci, kilometar auto puta na ovoj smesnoj deonici po sadasnjem kursu kostace neverovatnih 16 miliona evra !!! Najskuplja deonica auto puta kroz Sloveniju na mnogo zahtevnijem terenu je kostala 7,9 miliona evra po kilometru a kroz Hrvatsku ka dalmaciji gde je sve krs i kamen 9,5 miliona evra po kilometru,a treba videti samo bankine,osvetljenju kroz tunele, o kakvom je kvalitetu rec. Cak i zvucni zidovi.Pa da prave betonski auto put sa armaturom,kao u Americi,kilometar bi bio oko 18 miliona evra,i bio bi za godinu dana zavrsen. Ovakvo rasipnistvo budzetskih novaca je nedopustivo.Pa di ce vam dusa.

Bas Ja!

pre 16 godina

E ovo je stvarno (grand)show program!!!
Prvo Ub-Lajkovac, pa ce onda Ljig-Stavica, pa malo preko rudnika, pa oko Milanoca, pa 10-ak km oko Cacka, kroz OvcarskoKablarsku klisuru nece (tezak teren) pa opet ma lo oko Pozege pa tako do Uzica....

gledano iz aviona izgleda ce kao isprekidana linija na nekom dobrom auto putu!!!!

P.S. Nikada ga nece zavrsiti...

Alex_KG

pre 16 godina

Koja su sramota ovi komentari negativni,pa ovo je strasno.Cekajte ljudi,pa da li to sto je juzna Srbija blizu Crne Gore i BOsne,da li to znaci da dole nikad dinar jedan zuti ne treba da se ulozi,"da vi ne biste ulagali u MIlovu drzavu",pa da onaj narod pocrka od gladi i bede i nemastine.O kakvom regionalnom razvoju mi pricamo ovde,kada su stavovi vecine ala 1990? BIce pre da je normalnije da se od svih 200 miliona evra koliko smo dobili od evropske investicione banke,ulozi u Beograd,kao sto i jeste,i to i tri projekta,u obilaznicu,rekonstrukciju Gazele i rekonstrukciju auto puta od Bubanj potoka pa do Surcina(iliti od ulaska do izlaska iz Beograda)...? Dakle posle nemojte govoriti da je Kosovo srce Srbije,kad to nije,niti ce ikada biti,vec lepo kazite "Beograd je srce Srbije",posto to i jeste i bice...a ja predlazem da se mi seljaci iz Sumadije i ostatka Srbije,da ne kazem unutrasnjosti kako vi volite da kazete ,da se svi mi preselimo u Beograd i da zajedno cekamo trenutak kada ce nas glavni grad postati ona socijalna bomba o kojoj su pisali !

MioDrag

pre 16 godina

Slažem se sa svim komentarima do sad.
Svaki put kada bih napisao komentar u vezi crnogorskog lobija, isti nije bio odobren od administratora. Ne znam zašto, jer ni u jednom nisam koristio jezik netolerancije ili sl. Uprkos tome, ipak pišem ponovo. Dotični lobi je decenijama trn u oku poreskih obveznika Srbije. To nije stvar nacionalizma, već zdravog razuma, ali i zakona. I to svi znaju. I to smeta velikom broju ljudi. I nikom ništa...

sima

pre 16 godina

Koliko zluradih komentara,pa zar mi sto zivimo u zapadnoj Srbiji nismo ljudi,pa zar nama ne trebaju autoputevi da se razvijamo ,ili mislite da samo pojedini delovi Srbije imaju tapiju na autoput!??

Srba

pre 16 godina

Ja se nebi bunio da mogu da odem normalnim putem do Zlatibora i Uzica, a i do Crne Gore... sto da ne.
Ovdje je samo problem sto smo mi previse lepi i pametni i ne svidja nam se okruzenje...
Pitam se, ako je na istoku Srbija do Tokija, koliko je na jugu?

Nikola

pre 16 godina

Ja bih prvo zavrsio autoput od Novog Sada do Horgosa,kao i od Nisa do BG granice i MK granice.Tu su pare tu prolazi sav tranzit kroz Srbiju.Zavrsimo jedno pre nego sto pocinjemo drugo da radimo.Mislim stvarno ovo nema vise smisla pricaju svaki dan o Koridoru 10 a nikako da ga zavrsimo.

Nenad

pre 16 godina

Svi su vam preči od Vojvodine. Šta je sa putem Novi Sad - Beograd? Dokle ćete to da gradite i odugovlačite. Samo nas ovako zavlačite pa odosmo mi kada prekipi.

Alexandar

pre 16 godina

@Price iz Nepricave

Taj put ce najverovatnije proci i kroz Nepricavu koju pominjes. To je put koji bi i Zapadnoj Srbiji trebalo da donese bolje dane. Zasto bi se i dalje ginulo po Ibarskoj magistrali? Zasto bi Zapadna Srbija trebalo da bude u gorem polozaju od drugih delova Srbije?
Nema ovaj put nikakve veze sa Crnom Gorom, vec sa jednim ne tako malim delom Srbije.
Toliko neumerenih i nicim argumentovanih negativnih komentara mi govori da u nasoj zemlji ima puno onih koji zapravo ne vole zemlju u kojoj zive. Ja sam inace Valjevac koji zivi u Beogradu i uvek mi je drago kada cujem neku lepu vest iz bilo kojeg dela Srbije. Volite svoju zemlju. Svaki njen deo.

Sava

pre 16 godina

Mi kao da smo pali sa kruske!Nisam mrzeo Sloba zato sto je lopov,nego zato sto nas je budalama pravio.Koga vi palite?Ove godine auto put ka CG,auto put koridor 10,obnova zeleznice,kupovina luke Bar,mostovi,mozda i metro....Pa to ne moze ni Svajcarska za godinu dana!Ako uradite jednu stvar od gomile navedenih imate moj glas.

Petar Prečanin

pre 16 godina

Hvala na poruci!

Još jedan argument da Srbija od Horgoša do Požege ne postoji i neko ne želi ni da postoji ... a to nisu Vojvođani.

Sramm vas bilo što mi cepate Srbiju i udaljavate od nje, ali biće vaša volja.

pravnik

pre 16 godina

koliko ste glupi i ograniceni kako srbija finansira cg? jeli finansiranje to sto mi gradimo auto put do cacka i uzica kroz nasu zemlju ? kakve veze oni imaju s tim oni vec grade svoj deo bez nas??

sinbad

pre 16 godina

Zar ovoliko negativnih komentara protiv razvoja zapadne i juzne Srbije gde zivi skoro 2 milona stanovnika??? Ovo mi lici na orkestriranu kampanju, nekoga kome nije stalo do razvoja Srbije, a zna se da je preduslov bilo kakvog razvoja, dobra infrastruktura. To sam zakljucio jer sam trazio misljenje nekoliko ljudi u mojoj okolini koji su svi, ali svi do jednog bili ZA izgradnju autoputa kroz zapadnu Srbiju. Jer ovo nije nikakav autoput za Crnu goru, nego je pre svega autoput kroz zapadnu Srbiju.

Kompleks inferiornosti

pre 16 godina

½Pozdrav iz ''neprijateljske'' Crne Gore½

Slažem se, apsolutno, dragi prijatelju, da je ovaj autoput ekonomska nužnost, da će koristiti više Srbiji nego Crnoj Gori (naravno, ne zbog letovanja, postoje daleko bolje destinacije za istu cenu), ali sam zapanjen tvojom interpretacijom trenutnih odnosa izmedju naroda Srbije i Crne Gore... Mislim da je krajnje nekorektno trenutni animozitet gradjana Srbije prema zvaničnoj Podgorici poistovećivati sa mržnjom srpskog naroda prema crnogorskom...Stičem utisak da se prilično raduješ toj ½mržnji½ i da ti ona, na neki perverzan način, imponuje...

Pingvin

pre 16 godina

Uh 455km. Nepuna 4 sata do Bara, Budve malo duze do HN i Dubrovnika. Zavrsis posao, sednes u kola i oko 6-7 uvece sedis na obali i kuliras!!! Beograd (takodje i Novi Sad) na MORU!!! Cak i brze nego (propalim) JATom sada.Ne mogu da verujem da se to nekome ne svidja!!! Jos i voz za 3-3.5 sata bio bi pun pogodak!!!

Republika Šumadija, Republika Vojvodina

pre 16 godina

Neophodno je okrenuti se pretnjama separatizmom... To je jedini jezik koji zvanični i nezvanični Beograd razume. Ne šalim se. Slažem se, zvuči smešno, izgleda suludo... Za sada...

levo-desno

pre 16 godina

"Prema opštim studijama izvodljivosti deonice autoputa do Crne Gore, od Beograda do Obrenovca trebalo bi da se gradi levom obalom reke
Save", kazala je ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović.

Najpre je autoput planiran levom obalom, pa za vreme Velje Ilica kao ministra desnom stranom, sada opet levom :D

Toliko o ozbiljnosti "projekta"

ne vjerujem

pre 16 godina

ja znam da su vas Milo&co uvrijedili i izigrali povjerenje ali jeste li vi dezurni graktaci sjesni koliko ljudi zivi u zapadnoj srbiji???? zato i mi zelimo da se na racun toga spojim sa vama autoputem.... ako ste vi normalni...

Владан

pre 16 godina

Какав је интерес да се гради аутопут до Црне Горе? И они што су тамо имали станове и куће углавном су то продали? Толико антисрпске кампање тамо, а ми би још да се спајамо. Источна обала Јадрана (и јужно и северно)- далеко им лепа кућа. Онај ко је тамо спојен са Србијом, не треба му аутопут за даље повезивање. Ономе ко нас мрзи и ваздушним мостом ћемо бити далеко. Али наши политичари неразмишљају главом већ џепом (искњучиво у личном интересу).

Milena

pre 16 godina

12,5 kilometara puta!!! Ako bi toliko i napravili svake godine, sto niko ni ne kaze da je plan, srpska deonica bi bila izgradjena kroz 20 godina! Svaka cast!

Fica

pre 16 godina

Pravac je dobar ali je smer los...Evropa je na suportnoj strani.
Ajde da se spajamo sa Evropom a da ostvimo Crnogorce da brckaju noge u njihovoj bari.

Zele

pre 16 godina

Samo nek se gradi! Da je srece da koncesija nije propala, da je vec uradjeno dosta toga, svi bismo osetili boljitak. Tesko je citaocima B92, koji su veci evropejci od Evropljana i ekonomisti od ekonomista, dokazati da postoje i ljudi i firme koji ZAMISLITE, NISU u Beogradu ni u Novom Sadu. E sad zamislite da ljudi u zapadnoj i jugozapadnoj Srbiji isto imaju dan koji traje 24h, i da zele i imaju pravo da stignu negde brze i bezbednije. To sto se gradi Koridor 10, ne znaci da ne treba jos negde da se nesto zapocne. Svi vi se mnogo razumete u ekonomiju, a ne shvatate koliko ste umisljeni i netolerantni.

Ognjen

pre 16 godina

Znaci, kilometar auto puta na ovoj smesnoj deonici po sadasnjem kursu kostace neverovatnih 16 miliona evra !!! Najskuplja deonica auto puta kroz Sloveniju na mnogo zahtevnijem terenu je kostala 7,9 miliona evra po kilometru a kroz Hrvatsku ka dalmaciji gde je sve krs i kamen 9,5 miliona evra po kilometru,a treba videti samo bankine,osvetljenju kroz tunele, o kakvom je kvalitetu rec. Cak i zvucni zidovi.Pa da prave betonski auto put sa armaturom,kao u Americi,kilometar bi bio oko 18 miliona evra,i bio bi za godinu dana zavrsen. Ovakvo rasipnistvo budzetskih novaca je nedopustivo.Pa di ce vam dusa.
(Transparentno, 11. mart 2010 14:20)


Nisi dobro izračunao, kilometar je 1.6 miliona EUR. To je čak malo i potcenjeno.

Dragan

pre 16 godina

Valjda je trebalo prvo završiti obilaznicu oko Beograda, a ne samo da se otvaraju nova gradilišta u političke svrhe.
Može li u ovoj zemlji jedan posao da se uradi do kraja?

Aleksandar

pre 16 godina

Dajte ljudi šta se ložite, sledeće tri vlade neće proširiti ibarsku magistralu do Čačka a ne da naprave autoput do Crne Gore. Realnost koliko se može napraviti se vidi na koridoru 10. Zar ne vidite koliko virtuelnih autoputeva se radi. Obećavaju više od hiljadu kilometara autoputeva (Crna gora, Rumunija, R. Srpska, Negotin, Bugarska, Kosovo, povezivanje istočne i zapadne srbije, Novi pazar ...) a realizacija par km godišnje poluautoputa kroz Vojvodinu. Nema para, samo uspešan politički marketing, sudeći po komentarima.

Priče iz Nepričave

pre 16 godina

@Ranko
"Ova vlast je neverovatna!!! Grade neke sulude auto puteve ka nekoj Crnoj Gori u koju iz Srbije vise niko cak ni na more ne ide!?!"
Izvini, gde ti vidiš da oni nešto grade?!

sremac

pre 16 godina

Ma nece oni nikada uraditi taj autoput, bilo bi sjajno da urade to parce od Beograda do Obrenovca i ono drugo, Ub-Lajkovac... ali cisto sumnjam i da ce to ikad uraditi.

Namera im ne bi bila losa ali da je pre toga Srbija premrezena autoputevima po vaznijim pravcima, ovako deluje samo kao jos jedna jeftina politicka manipulacija. Iz kojih razloga bumo videki brzo...

slobodan

pre 16 godina

Cekaj... ako se ide levom obalom, onda opet jos jedan most preko Save negde kod Obrenovca... koji genijalci! Pa zar ne moze da se provuce od Orlovace put od 22m sirine?

dukees

pre 16 godina

koliko covek mora da bude neobrazovan i bez kritickog nacina razmisljanja pa da kaze da je ovo CRNOGORSKI AUTOPUT, samo zato sto vodi tamo?

Djura

pre 16 godina

Nije mi jasno zasto gradimo put ka toj nedodjiji?!Sve manje Srba ide u crnu goru na letovanje a oni su sve neljubazniji i to samo prema nama!

more

pre 16 godina

stvarno nevjerovarno kakva mrznja prema crnoj gori!

pa sta vam je crna gora skrivila?
pa ti beogradski crnogorci se izjasnjavaju kao srbi i nemaju vise nikakve veze sa crnom gorom!
taj put ce vama prije svega koristiti, jer vi dolazite na more svako ljeto, a i dolazicete narednih godina u jos vecem broju ma koliko vi to negirali.
crna gora je priznala kosova jer je morala a ne htjela. amerika diktira svjetom a ne crna gora. to ste trebali naucit dosad a to ce uradit i srbija kad tad.

95% gradjana crne gore nema nista protiv srbije. ne znam otkud tolika mrznja.

i jos nesto. da nije bilo mila djukanovica i te "neke" crnr gore, 5 oktobra nebi ni bilo. zna se ko je podrzavao ds i spo kad je bilo najteze.

ovaj put je prvenstveno interes srbije!

perasombor

pre 16 godina

Ajde samo prvo konacno zavrsite vec jednom auto-put Novi Sad-Horgos za ime Boga! I pocnite konacno da se brinete o putevima u Vojvodini. Hteli ste da vama ostane ingerencija nad regionalnim putevima u Vojvodina, pa hajde onda, pocnite! Vojvodina, zemlja rupa.

zzz

pre 16 godina

Ajde da vam preko 50% izvoza nije vezano za teritoriju Crne Gore,pa da razumijem to kukanje,kao da taj put nece koristiti Srbiji vise nego Crnoj Gori.. vas pece Crnogorska nezavisnost,tu je generator tolike mrznje,koja postaje patoloska...Nego nemate dzabe probleme u odnosima sa svim zemljama regiona...
Bivsa braco,pomirite se sa time,put je ekonomska nuznost obije drzave ma koliko nas mrzjeli (ili mi vas),ekonomska saradnja mora biti na najvisem nivou u obostranu korist!
Pozdrav iz ''neprijateljske'' Crne Gore

Igor

pre 16 godina

Molim Vas, kad neko kaze da NE ZELI da ulaze VISE svoj novac u CrnuGoru, to ne znaci da on nekoga mrzi, vec da ne zeli da ga vise iskoriscavaju ...

Komentari tipa : tamo (U CG) zivi ovoliko procenata Srba jednostavno ne piju vodu, to je brojcano kao jedan Leskovac (od koga su svi digli ruke), a sad taj isti jadni i bedni Leskovac treba da se zaduzuje (i da vraca) da crnogorcima finansira puteve , LUKU BAR i prugu ?????

Ali tako je to kad je nas predsednik (i dosta ministra u Vladi) covek koji nije rodjen u Srbiji i vodi poreklo iz CrneGore ...

DA LI JE U OVOM EKONOMSKOM TRENUTKU PRIORITET KUPOVINA LUKE BAR I IZGRADNJA PUTA I PRUGE DO CRNE GORE ?????

Prioritet je povezivanje sa Evropom, a ne sa Crnom Gorom...

zzz

pre 16 godina

@''komplex inferiornosti?!''

Pa naravno da nije zbog ljetvanja,evo ja prvi ne ljetujem u CG,a zivim U Pg i imam nekretnine u Bd. Turizam mora da se reformise iz korjena. Mrznju prema crnogorskom narodu ispoljavate po ovim blogovima,toliko da se i ovim domacim ''srbima-crnogorcima'' prevrce zeludac,i pocinju da shvataju neke stvari. Da stvar bude jos gora,mrznju i prezir sam ''osjetio na svojoj kozi'',tj. sofersajbli na poslovnom putu u Beogradu,zbog crnogorske zastavice na retrovizoru.Ali razijem,nacionalistickih, idiota ima svugdje.
Vlade nam vode ''politicki i diplomatski rat'' Protiv Srbije do sad nijesam imao apsolutno nista,ali moja,kao i tolerancija drugih drzavljana Crne Gore ima granice..

tri..zo..ne

pre 16 godina

Čini mi se da je važnije napraviti ugovore o izgradnji i potpisati ih nego završiti bilo šta započeto (i za ugovor se dobije neka kinta)!!!
.
Bio sam ubeđen da opozicione partije ne mogu da se izore sa vladajućom koalicijom u vezi bilo koje teme koja nas trenutno okupira! Međitim ni pozicija ni opozicija ne žele rešenje nijedne afere, nijednog problema, nijedne ideje....
.
Samo je bitno kod koga je novac i ko koliko može da zagrabi...

Mrmot

pre 16 godina

SLAZEM SE SA ISGRADNJOM AUTO-PUTEVA KROZ SRBIJU!
Trebalo bi srbija bude ispresecana i povezana sa auto-putevima. Ovde se ne radi o Crnoj Gori vec o samoj Srbiji.
Ali u ovoj prici je smesno sto je samo 12,5 km.
Ali da se vodimo cinjenicom -
PUT OD 1000 MILJA POCINJE JEDNIM KORAKOM!

Fica

pre 16 godina

Pravac je dobar ali je smer los...Evropa je na suportnoj strani.
Ajde da se spajamo sa Evropom a da ostvimo Crnogorce da brckaju noge u njihovoj bari.

MUKNAVI

pre 16 godina

Neverovatno dobra vest,(nastavlja se sa izgradnjom ulice,od jednog oka do drugoga),iz jazbine tajkuna na Kopaoniku..Kalanovicka ,sta ima jos?...

nebojša

pre 16 godina

Kao i svaki projekat kod nas pitanje je kad će se završiti i dal će se uopšte završiti. Ako se 12 kilometara gradi 2 godine, 250 kilometara će se graditi preko 40 godina. Valjda ću doživeti da se provozam tim putem
P.S. Imam 27 godina.

Goran

pre 16 godina

Autoput Beograd-Novi Sad se gradio preko 10 godina. Ovaj koji predvidjeni, ce se verovatno graditi sledecih 50. A uz sve to ne vidim sta ce Srbiji ovaj autoput? Sada kad su otvorene granice, bolje da gradimo autoputeve koji ce nas lakse povezivati sa Evropom a ne ove koji vode u ambis.

Van Helsing

pre 16 godina

Da ne ulazim u polemiku da li treba ovaj autoput da se pravi, sve te autoputeve treba posle i održavati. Ni ovo što postoji se ne održava.

JohnyBgood

pre 16 godina

E ovom Beogradjaninu je jasno da je ovo od vitalne vaznosti, svaki kilometar tog auto-puta skracuje putovanje (a o bezbednosti u odnosu na ovo cudo od Ibarske magistrale da i ne govorim) svima koji idu za Valjevo, Ljig, Cacak, Uzice, Zlatibor, Rasku oblast, istocnu RS, a i Crnu Goru. To se jednostavno MORA i KAD-TAD ce se izgraditi, kao sto je koridor 10 vec odavno morao da bude zavrsen i bruka je sto nije.

Umesto da pritiskamo ove nase feudalce CIME su se to svih ovih godina bavili i gde nam je do sada taj auto-put i obilaznica oko Beograda mi tu bez veze jedni na druge lajemo. Da su svih ovih godina gradili po 12 km i u Vojvodini, i dole prema Bugarskoj/Makedoniji, i prema Cacku, do sada bi to bilo skoro gotovo. A moze ova zemlja valjda svake godine da zavrsi 3x12=36 kilometara?

Najzad i ta nepodnosljivost prema citavom jednom narodu je totalno suluda. Nemam nikakvih iluzija o Milu i njegovim pajtosima ali su ovi sto strajkuju gladju u Niksicu po meni vrlo blizu ovih sto to rade u Lapovu. A Milovom usponu je sigurno doprinela arogancija (koja se ovde jos uvek oseca) a i pohlepa Milosevica i politicko-lopovske vrhuske iz Beograda koje se jos nismo resili. Nisu se Crnogorci (bar po meni) bas puno usrecili jer ih sada krade sopstvena kleptokratija ali mi je potpuno jasno razmisljanje "bolje mi je da me kradu ovi moji/lokalni jer ce tako bar nesto ovde da ostane, nego da me kradu iz nekog tamo Beograda pa da i ovde bude neka juzna pruga." Ne opametimo se, slicno ce se desiti i u Vojvodini.

Pod hitno ZAUZDAJMO ove nase politicare da ne kradu nego da rade ono sto im je posao. Da je tako ne bi se prepucavali auto-put kros Vojvodinu ili Ibarska magistrala, vec bi imali i jedno i drugo.

Nenad Nikolić, Kuršumlija

pre 16 godina

Autoput Tirana-Merdare kreće sa izgradnjom, od toga Priština-Merdare (30km) će verovatno biti gotovo za godinu-dve. Od Merdara do Niša ima oko 90km, od čega vrlo povoljan teren 45km. Da li se neko zapitao koliki bi prihod bio od tih 90km? S obzirom na albansku dijasporu - ogroman. Plus krak za CG. Znači veći deo puta pravile bi druge države. A treba napraviti 90km, ne 255km. Bez da me neko pogrešno razume, do Čačka je autoput potreban, ibarska je samoubistvo.

mkm

pre 16 godina

Ako ja dobro računam 2 milijarde dinara je 20 miliona evra, te kilometar košta 1,6 miliona a ne 16 kao što se ponavlja u komentarima.

Luka Laban

pre 16 godina

Posto je zavrsen Koridor 10,sad mozemo do Crne Gore.Genijalno.
Bice bolje da do CG idemo preko Kosova.
Nis-Merdare da napravimo,pa preko PR I Peci,direkt u CG

mina

pre 16 godina

pa ovo je visenego smesno. put kroz vojvodinu,ravnu ko tepsija, gradi se maltene 50 godina. obilaznica oko beogradaskoro 40.lepo je planirati ,ali cemu stogodisnji planovi .naravno, sveto kosta-studije, projekti...cemukada znamounapred da ce sve to zastariiti dok gradnja ine pocne.

neprijatelj pazite se

pre 16 godina

cisto da se zna, povodom prica kako Srbija nema interes u Crnoj Gori, prema zvanicnim podacima rep.zavoda za statistiku, Srbija je izvezla oko 800 miliona eura u CG

Petar

pre 16 godina

Neverovatno koliko je provincijalna publika! Kao, ne treba nam autoput. Naravno da nam nije potreban ako imamo zelju da se pokrijemo po glavi i ne izlazimo iz kuce. Autoput je neophodan u svim pravcima i izmedju svakog mesta i to je najnormalnije. Da je sve u redu, bilo bi normalno da se regionalnim putevima voze oni koji zele da razgledaju okolinu, a autoputevima oni koji su fokusirani samo na prevoz.

drdza

pre 16 godina

E Srbi, Srbi... Ovi ... cg jedva cekali da se odcepe od nas a mi im auto put pravimo kako bi iz bg i ns (gde nas levate u svim poslovima) sto pre stigli u lijepu njihovu. Slazem se da se gradi taj a.put ali da putarina za ex-bracu bude 100eura za 12.5 km pa nek izvole. Srbi, nama smo sami sebi najveci neprijatelj

Markov

pre 16 godina

E da Bog da svim "političarima" sa genijalnim idejama da slomite osovinu putujući od Dedinja do Subotice.
Zemlja započetih projekata. Hajde više da završimo nešto pa da se prihvatimo novog.
Zaslužili smo da nas podele na spahiluke pa da nad nama vladaju, jer kako stvari stoje to će da bude bolje nego što sami sebe vodimo u provalije ...
(Nego da li je potrebno da npr. Vojvodina prizna Kosovo da dobije autoput kao što je CG uradila ? ;)

petar

pre 16 godina

tender u aprilu, a pocetak radova u maju??? Malo neozbiljno za tako veliki posao... ili se vec zna ko ce raditi?
Meni ovo pre lici da ce da buldozeri zasciste 5km sume, politicari se slikaju i posle nikom nista. Vec vidjeno

Niski

pre 16 godina

Ne mogu da verujem,pa ovaj ostvaruje svoj suludi naum!? Pa nisu ni blizu da zavrse mnogo vaznijih stvari,a on opet politicki gradi!? Ovo ce biti jos jedna glupost u nizu! Za slikanje je ovo,za njegov "uspeh",o Boze pomozi! Kako sam srecan sto zivim u Nemackoj,zemlji reda!

bata

pre 16 godina

To ce biti istoriski dan za Knezinu Tamnavsku,(knezina mala crnim zlatom obasjana ),posle proglasenja Knezevine Srbije proglasena je Knezina Tamnavska sa Knjazom Protom Matejom prvo zakonodavno vojvodstvo u Srbiji.Dugo je Tamnavski region bio u potpunoj tami gde su permanentno unistavani prirodni i ljudski resursi,bio je to region gde su komunisti tek 1958 osvojili vlast i odmazda je bila surova sve do danasnjih dana.A taj region ima preko 6 milijardi tona uglja a to je oko 6 milijardi tona sirove nafte.Savremenom tehnologijom se moze dobiti iz 4 tone uglja 1 tona dizela,tehnologija je cista i netruje ljude kao spalionice tj.gasne trovacnice termo elektrane.Godisnje se moze lagano dobiti 6 miliona tona dizela,Pancevo radi godisnje 2 miliona tona dizela.Tamnava da je pameti moze svoj autoput da finansira sama i da ga pozlati zlatnim prahom a ne da lici na zabit.No pamet je cudo i valjda ce se ovog dana poceti da desavaju cuda u Tamnavi.Taj autoput ce preporoditi zapadnu Srbiju i svojoj drzavi trostruko vratiti,pruza se sansa da region konacno ozivi.

gastarbajter

pre 16 godina

Imam 49 god,i vikendicu u Crnoj Gori!Siguran sam da ja taj autoput necu doziveti!Dve godine im treba za 12,5 km!A koliko im treba za ostatak!?

Sima

pre 16 godina

Pomorski pa zeleznicki saobracaj je naj isplativiji.
odakle vam ideja da za tri kamiona gradite auto put prema crnoj gori?
Jeste li zavrsili i zatvorili finansiku konstrukciju horgos,ns,bgd,nis,dimitrovgrad itd?
Ovo me debelo podseca na MOJE SELO LEPSE OD PARIZA.
Hrvati su pukli sa slicnom deonicom,zg split.Pa sad posto nam je mrkonjic sve na OOO RUK ,necemo ga kuditi jer nije bio u stanju da sagleda promasenu ili za ovaj trenutak ne isplativu.kome treba put neka ga krampa 30-40 godina se naplacivao polu auto put, i to po onim cudnim putarinama,i ta ista putarina niti je sebe isplatila do sad niti obezbedjuje profit za dalje investicije infrastrukturne

POVEZUJEMO NASE GRADOVE

pre 16 godina

Koliko razumem, mi treba da gradimo autoput KA CG ali u SRBIJI kojim bismo POVEZALI NASE GRADOVE. Niko ne pomenu da se pogranicna podrucja prazne. Verovatno mislite da ljudima tamo ne treba autoput. Kakav autizam blaziranosti i arogancije.

Miroslav

pre 16 godina

Re: Zasto ovo zovete " Beograd-Juzni Jadran ????
Recite slobodno Beograd-crnaGora ....

Zato sto je to sada Crna Gora a u buducnosti ko zna...

*bane*

pre 16 godina

* Šta sve Nas boli uvo što treba da se završi projekat, tender i nekoliko začkoljica - recite kada će biti završen i ako ne bude tako , zna se ko odgovara !! Sad još treba da se požalim, da mi bude žao Ministra ili desetak direktora koji su to sve već ugovorili !! hoćemo rezultate !!!

Graditelji potemkinovih sela

pre 16 godina

Kakva proliferacija autoputeva u Srbiji u proteklih 2 meseca.
Ne moze covek da sustigne vesti o novim putevima, evo sve vec pocinju. Podseca me na beogradske mostove. Svi obecavaju, daju imena, zabiju prve sipove, naprave 3 kilometra i onda sve ostane da stoji u blatu sledecih 30 godina.

Milos

pre 16 godina

'Transparentno' betonski putevi sa armaturom koji se grade po Americi za koje kazes da koštaju €18 po km su se po Srbiji gradili 50'ih nakon II sv rata! Danas je to podloga nakon čega dolazi asfaltna presvlaka. To znači da su nasi autoputevi (trebali biti) kvalitetniji i skuplji od Americkih betonskih mada sam primetio prosle godine vozeci od Vasingtona prema Njujorku da su i oni napokon poceli da postavljaju asfaltnu prevlaku koja je mnogo udobnija za voznju!

Tipolir

pre 16 godina

Nije mi jasno, zašto se bavite auto-putevima i ostalim cestama, kad imate toliko problema. Postoji jeftinija, bolja i pametnija varijanta. Premrežite Srbiju, vodenim kanalima, i postat če te interesantni turistima, kao nova Venecija, a i ne treba vam puno za kretanje. Vesla, jedra ili mala penta, dovoljno je da se vozite i uživate na vodi. Kanal napravite tako da ima mali pad, i kada gurnete čamac, lagano stižete u Crnu goru bez veslanja i ostalih troškova, prava uživancija.

zzz

pre 16 godina

Ajde da vam preko 50% izvoza nije vezano za teritoriju Crne Gore,pa da razumijem to kukanje,kao da taj put nece koristiti Srbiji vise nego Crnoj Gori.. vas pece Crnogorska nezavisnost,tu je generator tolike mrznje,koja postaje patoloska...Nego nemate dzabe probleme u odnosima sa svim zemljama regiona...
Bivsa braco,pomirite se sa time,put je ekonomska nuznost obije drzave ma koliko nas mrzjeli (ili mi vas),ekonomska saradnja mora biti na najvisem nivou u obostranu korist!
Pozdrav iz ''neprijateljske'' Crne Gore

more

pre 16 godina

stvarno nevjerovarno kakva mrznja prema crnoj gori!

pa sta vam je crna gora skrivila?
pa ti beogradski crnogorci se izjasnjavaju kao srbi i nemaju vise nikakve veze sa crnom gorom!
taj put ce vama prije svega koristiti, jer vi dolazite na more svako ljeto, a i dolazicete narednih godina u jos vecem broju ma koliko vi to negirali.
crna gora je priznala kosova jer je morala a ne htjela. amerika diktira svjetom a ne crna gora. to ste trebali naucit dosad a to ce uradit i srbija kad tad.

95% gradjana crne gore nema nista protiv srbije. ne znam otkud tolika mrznja.

i jos nesto. da nije bilo mila djukanovica i te "neke" crnr gore, 5 oktobra nebi ni bilo. zna se ko je podrzavao ds i spo kad je bilo najteze.

ovaj put je prvenstveno interes srbije!

Srdjan

pre 16 godina

Za ovaj put je Tadic rekao da je "istorijski san" (verovatno njegov i ostalih crnogoraca koji zive u Srbiji.)

Zasto ovo zovete " Beograd-Juzni Jadran ????
Recite slobodno Beograd-crnaGora ....

Ili je ovo marketinski trik da narod u Srbiji misli da i Srbija ovde ima neke interese a ne samo CrneGora ...

Crnogorski lobi je ulozio dosta napora ministarko Kalanovic (nisam siguran da li sam dobro akcentovao prezime, sto se izvinjavam), jer je to izlaz CrnojGori u Evropu ...

A recite i ovom narodu, da to radimo iz NIP-a jer EU ne daje kredite za ovaj, za celu evropu i svet, nebitan pravac ...

To je i onda "strasna " investicija u Luku Bar ... i izgradnja pruge do Crne Gore ...

Crnogorski lobi iz Srbije na sve nacine pokusava da nasim novcem pomaze svoju domovinu (CrnuGoru), ali crnojGori nema pomoci a to ce i biti definitivan ekonomski propast Srbije ...

Pogledajte analizu prof. ekon. fakulteta :

"...Treba reći jasno i glasno: autoput Beograd–južni Jadran nije deo evropskih prioriteta i u njemu Evropa ne vidi svoje mesto..."
http://starisajt.nspm.rs/ekonomskapolitika/2007_acimovic1.htm

Potpisimo peticiju protiv ulaganja u Luku Bar u izgradnju puta i pruge do CrneGore : www.usrbiji.com/peticija.aspx

zzz

pre 16 godina

@''komplex inferiornosti?!''

Pa naravno da nije zbog ljetvanja,evo ja prvi ne ljetujem u CG,a zivim U Pg i imam nekretnine u Bd. Turizam mora da se reformise iz korjena. Mrznju prema crnogorskom narodu ispoljavate po ovim blogovima,toliko da se i ovim domacim ''srbima-crnogorcima'' prevrce zeludac,i pocinju da shvataju neke stvari. Da stvar bude jos gora,mrznju i prezir sam ''osjetio na svojoj kozi'',tj. sofersajbli na poslovnom putu u Beogradu,zbog crnogorske zastavice na retrovizoru.Ali razijem,nacionalistickih, idiota ima svugdje.
Vlade nam vode ''politicki i diplomatski rat'' Protiv Srbije do sad nijesam imao apsolutno nista,ali moja,kao i tolerancija drugih drzavljana Crne Gore ima granice..

Владан

pre 16 godina

Какав је интерес да се гради аутопут до Црне Горе? И они што су тамо имали станове и куће углавном су то продали? Толико антисрпске кампање тамо, а ми би још да се спајамо. Источна обала Јадрана (и јужно и северно)- далеко им лепа кућа. Онај ко је тамо спојен са Србијом, не треба му аутопут за даље повезивање. Ономе ко нас мрзи и ваздушним мостом ћемо бити далеко. Али наши политичари неразмишљају главом већ џепом (искњучиво у личном интересу).

Djura

pre 16 godina

Nije mi jasno zasto gradimo put ka toj nedodjiji?!Sve manje Srba ide u crnu goru na letovanje a oni su sve neljubazniji i to samo prema nama!

pravnik

pre 16 godina

koliko ste glupi i ograniceni kako srbija finansira cg? jeli finansiranje to sto mi gradimo auto put do cacka i uzica kroz nasu zemlju ? kakve veze oni imaju s tim oni vec grade svoj deo bez nas??

Dragan

pre 16 godina

Valjda je trebalo prvo završiti obilaznicu oko Beograda, a ne samo da se otvaraju nova gradilišta u političke svrhe.
Može li u ovoj zemlji jedan posao da se uradi do kraja?

шумадинац

pre 16 godina

Ало себичњаци, најбоље да се гради само у Војводини и Бг. Срамота, чекамо тај ауто-пут кроз централну Србију деценијама, и опет некоме није јасно где иде ауто-пут, па кроз Шумадију,централну Србију, Обренвац,Уб,Лајковац(Ваљево),Љиг,Горњи Миллановац,Чачак(Краљево),Пожега(Ужице),Ариље,Ивањица,Сјеница.

Nenad

pre 16 godina

Svi su vam preči od Vojvodine. Šta je sa putem Novi Sad - Beograd? Dokle ćete to da gradite i odugovlačite. Samo nas ovako zavlačite pa odosmo mi kada prekipi.

Goran

pre 16 godina

Autoput Beograd-Novi Sad se gradio preko 10 godina. Ovaj koji predvidjeni, ce se verovatno graditi sledecih 50. A uz sve to ne vidim sta ce Srbiji ovaj autoput? Sada kad su otvorene granice, bolje da gradimo autoputeve koji ce nas lakse povezivati sa Evropom a ne ove koji vode u ambis.

Fica

pre 16 godina

Pravac je dobar ali je smer los...Evropa je na suportnoj strani.
Ajde da se spajamo sa Evropom a da ostvimo Crnogorce da brckaju noge u njihovoj bari.

Pingvin

pre 16 godina

Uh 455km. Nepuna 4 sata do Bara, Budve malo duze do HN i Dubrovnika. Zavrsis posao, sednes u kola i oko 6-7 uvece sedis na obali i kuliras!!! Beograd (takodje i Novi Sad) na MORU!!! Cak i brze nego (propalim) JATom sada.Ne mogu da verujem da se to nekome ne svidja!!! Jos i voz za 3-3.5 sata bio bi pun pogodak!!!

Igor

pre 16 godina

Molim Vas, kad neko kaze da NE ZELI da ulaze VISE svoj novac u CrnuGoru, to ne znaci da on nekoga mrzi, vec da ne zeli da ga vise iskoriscavaju ...

Komentari tipa : tamo (U CG) zivi ovoliko procenata Srba jednostavno ne piju vodu, to je brojcano kao jedan Leskovac (od koga su svi digli ruke), a sad taj isti jadni i bedni Leskovac treba da se zaduzuje (i da vraca) da crnogorcima finansira puteve , LUKU BAR i prugu ?????

Ali tako je to kad je nas predsednik (i dosta ministra u Vladi) covek koji nije rodjen u Srbiji i vodi poreklo iz CrneGore ...

DA LI JE U OVOM EKONOMSKOM TRENUTKU PRIORITET KUPOVINA LUKE BAR I IZGRADNJA PUTA I PRUGE DO CRNE GORE ?????

Prioritet je povezivanje sa Evropom, a ne sa Crnom Gorom...

Mrmot

pre 16 godina

SLAZEM SE SA ISGRADNJOM AUTO-PUTEVA KROZ SRBIJU!
Trebalo bi srbija bude ispresecana i povezana sa auto-putevima. Ovde se ne radi o Crnoj Gori vec o samoj Srbiji.
Ali u ovoj prici je smesno sto je samo 12,5 km.
Ali da se vodimo cinjenicom -
PUT OD 1000 MILJA POCINJE JEDNIM KORAKOM!

Fica

pre 16 godina

Pravac je dobar ali je smer los...Evropa je na suportnoj strani.
Ajde da se spajamo sa Evropom a da ostvimo Crnogorce da brckaju noge u njihovoj bari.

Transparentno

pre 16 godina

Znaci, kilometar auto puta na ovoj smesnoj deonici po sadasnjem kursu kostace neverovatnih 16 miliona evra !!! Najskuplja deonica auto puta kroz Sloveniju na mnogo zahtevnijem terenu je kostala 7,9 miliona evra po kilometru a kroz Hrvatsku ka dalmaciji gde je sve krs i kamen 9,5 miliona evra po kilometru,a treba videti samo bankine,osvetljenju kroz tunele, o kakvom je kvalitetu rec. Cak i zvucni zidovi.Pa da prave betonski auto put sa armaturom,kao u Americi,kilometar bi bio oko 18 miliona evra,i bio bi za godinu dana zavrsen. Ovakvo rasipnistvo budzetskih novaca je nedopustivo.Pa di ce vam dusa.

Priče iz Nepričave

pre 16 godina

@Ranko
"Ova vlast je neverovatna!!! Grade neke sulude auto puteve ka nekoj Crnoj Gori u koju iz Srbije vise niko cak ni na more ne ide!?!"
Izvini, gde ti vidiš da oni nešto grade?!

Petar

pre 16 godina

NAPRED u razvoj infrastrukture crneGore (ili kako Tadic kaze "...istorijski san..") : Kupovina Luke Bar i izgradnja puta i pruge do crneGore ...

(ovo cemo mi ovce iz Srbije finansirati)

Republika Šumadija, Republika Vojvodina

pre 16 godina

Neophodno je okrenuti se pretnjama separatizmom... To je jedini jezik koji zvanični i nezvanični Beograd razume. Ne šalim se. Slažem se, zvuči smešno, izgleda suludo... Za sada...

pl

pre 16 godina

Od Lajkovca do Uba 2 000 000 000 din za 10tak km,pa nama sada ništa drugo ni ne treba,i tako idemo u ambis ,pa ajde kao što pre da stignemo.Rumunija je tržište od 20tak miliona ljudi pa ništa,šta bi sa banatskom magistralom?

Srba

pre 16 godina

Ja se nebi bunio da mogu da odem normalnim putem do Zlatibora i Uzica, a i do Crne Gore... sto da ne.
Ovdje je samo problem sto smo mi previse lepi i pametni i ne svidja nam se okruzenje...
Pitam se, ako je na istoku Srbija do Tokija, koliko je na jugu?

dukees

pre 16 godina

koliko covek mora da bude neobrazovan i bez kritickog nacina razmisljanja pa da kaze da je ovo CRNOGORSKI AUTOPUT, samo zato sto vodi tamo?

Alex_KG

pre 16 godina

Koja su sramota ovi komentari negativni,pa ovo je strasno.Cekajte ljudi,pa da li to sto je juzna Srbija blizu Crne Gore i BOsne,da li to znaci da dole nikad dinar jedan zuti ne treba da se ulozi,"da vi ne biste ulagali u MIlovu drzavu",pa da onaj narod pocrka od gladi i bede i nemastine.O kakvom regionalnom razvoju mi pricamo ovde,kada su stavovi vecine ala 1990? BIce pre da je normalnije da se od svih 200 miliona evra koliko smo dobili od evropske investicione banke,ulozi u Beograd,kao sto i jeste,i to i tri projekta,u obilaznicu,rekonstrukciju Gazele i rekonstrukciju auto puta od Bubanj potoka pa do Surcina(iliti od ulaska do izlaska iz Beograda)...? Dakle posle nemojte govoriti da je Kosovo srce Srbije,kad to nije,niti ce ikada biti,vec lepo kazite "Beograd je srce Srbije",posto to i jeste i bice...a ja predlazem da se mi seljaci iz Sumadije i ostatka Srbije,da ne kazem unutrasnjosti kako vi volite da kazete ,da se svi mi preselimo u Beograd i da zajedno cekamo trenutak kada ce nas glavni grad postati ona socijalna bomba o kojoj su pisali !

MioDrag

pre 16 godina

Slažem se sa svim komentarima do sad.
Svaki put kada bih napisao komentar u vezi crnogorskog lobija, isti nije bio odobren od administratora. Ne znam zašto, jer ni u jednom nisam koristio jezik netolerancije ili sl. Uprkos tome, ipak pišem ponovo. Dotični lobi je decenijama trn u oku poreskih obveznika Srbije. To nije stvar nacionalizma, već zdravog razuma, ali i zakona. I to svi znaju. I to smeta velikom broju ljudi. I nikom ništa...

MUKNAVI

pre 16 godina

Neverovatno dobra vest,(nastavlja se sa izgradnjom ulice,od jednog oka do drugoga),iz jazbine tajkuna na Kopaoniku..Kalanovicka ,sta ima jos?...

Kompleks inferiornosti

pre 16 godina

½Pozdrav iz ''neprijateljske'' Crne Gore½

Slažem se, apsolutno, dragi prijatelju, da je ovaj autoput ekonomska nužnost, da će koristiti više Srbiji nego Crnoj Gori (naravno, ne zbog letovanja, postoje daleko bolje destinacije za istu cenu), ali sam zapanjen tvojom interpretacijom trenutnih odnosa izmedju naroda Srbije i Crne Gore... Mislim da je krajnje nekorektno trenutni animozitet gradjana Srbije prema zvaničnoj Podgorici poistovećivati sa mržnjom srpskog naroda prema crnogorskom...Stičem utisak da se prilično raduješ toj ½mržnji½ i da ti ona, na neki perverzan način, imponuje...

sremac

pre 16 godina

Ma nece oni nikada uraditi taj autoput, bilo bi sjajno da urade to parce od Beograda do Obrenovca i ono drugo, Ub-Lajkovac... ali cisto sumnjam i da ce to ikad uraditi.

Namera im ne bi bila losa ali da je pre toga Srbija premrezena autoputevima po vaznijim pravcima, ovako deluje samo kao jos jedna jeftina politicka manipulacija. Iz kojih razloga bumo videki brzo...

ne vjerujem

pre 16 godina

ja znam da su vas Milo&co uvrijedili i izigrali povjerenje ali jeste li vi dezurni graktaci sjesni koliko ljudi zivi u zapadnoj srbiji???? zato i mi zelimo da se na racun toga spojim sa vama autoputem.... ako ste vi normalni...

B78

pre 16 godina

Meni samo nije jasna jedna stvar. Razumem negativne komentare za Crnu Goru donekle iako tamo i dalje postoji veliki % stanovnistva koji je blago receno prijateljski nastrojeno ali kako vec jednom ne shvatite da Srbija treba da bude premrezena sa autoputevima a to ne znaci samo autoput kroz Vojvodinu i kroz Istocnu Srbiju vec i kroz Zapadnu Srbiju takodje jer tamo zivi ogroman % stanovnistva a ne samo koze. To treba uraditi i pored toga sto ovaj pravac verovatno nikad nece biti isplativ kao postojeci iz prostog razloga sto je to neophodno za razvitak Zapadne Srbije i Srbije u globalu.
Potom treba povezati ta dva autoputa recimo preko Kraljeva i Krusevca i onda immo manje vise povezanu Srbiju i mogucnost za investiciju u svim krajevima.
To sto taj kroz Zapadnu Srbiju autoput logicno ide ka Bosni ili ka Crnoj Gori je stvar geografije - pa gde ce drugo ici majku mu ka Francuskoj mozda ?!?!?!?! Ovo je odgovor na pitanje da li nam treba autoput u Zapadnoj Sbriji - TREBA VEOMA. Da li ovaj autoput treba da bude prioritet u odnosu na zavrsetak postojeceg - NE, Da li treba da kosta ovoliko - VEROVATNO NE. Da li je sramota sto im treba dve godine za ovoliko kilometara - DA. Da li je debilno sto su izabrali ovu deonicu - JESTE ali se ovde radi o marketingu jer je ovu deonicu najlakse uraditi i tako reci da su zapoceli posao ali ako ce i taj marketing dovesti do toga da gradjani makar na ovoj deonici imaju autoput SUPER.

Dajte bre radvojte malo stvari o kojima pricate i ne mislite samo na svoje selo

sinbad

pre 16 godina

Zar ovoliko negativnih komentara protiv razvoja zapadne i juzne Srbije gde zivi skoro 2 milona stanovnika??? Ovo mi lici na orkestriranu kampanju, nekoga kome nije stalo do razvoja Srbije, a zna se da je preduslov bilo kakvog razvoja, dobra infrastruktura. To sam zakljucio jer sam trazio misljenje nekoliko ljudi u mojoj okolini koji su svi, ali svi do jednog bili ZA izgradnju autoputa kroz zapadnu Srbiju. Jer ovo nije nikakav autoput za Crnu goru, nego je pre svega autoput kroz zapadnu Srbiju.

sima

pre 16 godina

Koliko zluradih komentara,pa zar mi sto zivimo u zapadnoj Srbiji nismo ljudi,pa zar nama ne trebaju autoputevi da se razvijamo ,ili mislite da samo pojedini delovi Srbije imaju tapiju na autoput!??

Van Helsing

pre 16 godina

Da ne ulazim u polemiku da li treba ovaj autoput da se pravi, sve te autoputeve treba posle i održavati. Ni ovo što postoji se ne održava.

Petar Prečanin

pre 16 godina

Hvala na poruci!

Još jedan argument da Srbija od Horgoša do Požege ne postoji i neko ne želi ni da postoji ... a to nisu Vojvođani.

Sramm vas bilo što mi cepate Srbiju i udaljavate od nje, ali biće vaša volja.

Zele

pre 16 godina

Samo nek se gradi! Da je srece da koncesija nije propala, da je vec uradjeno dosta toga, svi bismo osetili boljitak. Tesko je citaocima B92, koji su veci evropejci od Evropljana i ekonomisti od ekonomista, dokazati da postoje i ljudi i firme koji ZAMISLITE, NISU u Beogradu ni u Novom Sadu. E sad zamislite da ljudi u zapadnoj i jugozapadnoj Srbiji isto imaju dan koji traje 24h, i da zele i imaju pravo da stignu negde brze i bezbednije. To sto se gradi Koridor 10, ne znaci da ne treba jos negde da se nesto zapocne. Svi vi se mnogo razumete u ekonomiju, a ne shvatate koliko ste umisljeni i netolerantni.

Nikola

pre 16 godina

Ja bih prvo zavrsio autoput od Novog Sada do Horgosa,kao i od Nisa do BG granice i MK granice.Tu su pare tu prolazi sav tranzit kroz Srbiju.Zavrsimo jedno pre nego sto pocinjemo drugo da radimo.Mislim stvarno ovo nema vise smisla pricaju svaki dan o Koridoru 10 a nikako da ga zavrsimo.

Petar

pre 16 godina

Neverovatno koliko je provincijalna publika! Kao, ne treba nam autoput. Naravno da nam nije potreban ako imamo zelju da se pokrijemo po glavi i ne izlazimo iz kuce. Autoput je neophodan u svim pravcima i izmedju svakog mesta i to je najnormalnije. Da je sve u redu, bilo bi normalno da se regionalnim putevima voze oni koji zele da razgledaju okolinu, a autoputevima oni koji su fokusirani samo na prevoz.

miodrag

pre 16 godina

BRAVO za srpsku Vladu ! 12.5 km kroz ravnicu srpski stručnjaci će graditi 2 godine, što će reći do bratske republike min 60 godina . Da li će biti Srba ovde za 60 godina.

perasombor

pre 16 godina

Ajde samo prvo konacno zavrsite vec jednom auto-put Novi Sad-Horgos za ime Boga! I pocnite konacno da se brinete o putevima u Vojvodini. Hteli ste da vama ostane ingerencija nad regionalnim putevima u Vojvodina, pa hajde onda, pocnite! Vojvodina, zemlja rupa.

drdza

pre 16 godina

E Srbi, Srbi... Ovi ... cg jedva cekali da se odcepe od nas a mi im auto put pravimo kako bi iz bg i ns (gde nas levate u svim poslovima) sto pre stigli u lijepu njihovu. Slazem se da se gradi taj a.put ali da putarina za ex-bracu bude 100eura za 12.5 km pa nek izvole. Srbi, nama smo sami sebi najveci neprijatelj

Milena

pre 16 godina

12,5 kilometara puta!!! Ako bi toliko i napravili svake godine, sto niko ni ne kaze da je plan, srpska deonica bi bila izgradjena kroz 20 godina! Svaka cast!

Sava

pre 16 godina

Mi kao da smo pali sa kruske!Nisam mrzeo Sloba zato sto je lopov,nego zato sto nas je budalama pravio.Koga vi palite?Ove godine auto put ka CG,auto put koridor 10,obnova zeleznice,kupovina luke Bar,mostovi,mozda i metro....Pa to ne moze ni Svajcarska za godinu dana!Ako uradite jednu stvar od gomile navedenih imate moj glas.

Alexandar

pre 16 godina

@Price iz Nepricave

Taj put ce najverovatnije proci i kroz Nepricavu koju pominjes. To je put koji bi i Zapadnoj Srbiji trebalo da donese bolje dane. Zasto bi se i dalje ginulo po Ibarskoj magistrali? Zasto bi Zapadna Srbija trebalo da bude u gorem polozaju od drugih delova Srbije?
Nema ovaj put nikakve veze sa Crnom Gorom, vec sa jednim ne tako malim delom Srbije.
Toliko neumerenih i nicim argumentovanih negativnih komentara mi govori da u nasoj zemlji ima puno onih koji zapravo ne vole zemlju u kojoj zive. Ja sam inace Valjevac koji zivi u Beogradu i uvek mi je drago kada cujem neku lepu vest iz bilo kojeg dela Srbije. Volite svoju zemlju. Svaki njen deo.

Graditelji potemkinovih sela

pre 16 godina

Kakva proliferacija autoputeva u Srbiji u proteklih 2 meseca.
Ne moze covek da sustigne vesti o novim putevima, evo sve vec pocinju. Podseca me na beogradske mostove. Svi obecavaju, daju imena, zabiju prve sipove, naprave 3 kilometra i onda sve ostane da stoji u blatu sledecih 30 godina.

gastarbajter

pre 16 godina

Imam 49 god,i vikendicu u Crnoj Gori!Siguran sam da ja taj autoput necu doziveti!Dve godine im treba za 12,5 km!A koliko im treba za ostatak!?

Luka Laban

pre 16 godina

Posto je zavrsen Koridor 10,sad mozemo do Crne Gore.Genijalno.
Bice bolje da do CG idemo preko Kosova.
Nis-Merdare da napravimo,pa preko PR I Peci,direkt u CG

levo-desno

pre 16 godina

"Prema opštim studijama izvodljivosti deonice autoputa do Crne Gore, od Beograda do Obrenovca trebalo bi da se gradi levom obalom reke
Save", kazala je ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović.

Najpre je autoput planiran levom obalom, pa za vreme Velje Ilica kao ministra desnom stranom, sada opet levom :D

Toliko o ozbiljnosti "projekta"

Sima

pre 16 godina

Pomorski pa zeleznicki saobracaj je naj isplativiji.
odakle vam ideja da za tri kamiona gradite auto put prema crnoj gori?
Jeste li zavrsili i zatvorili finansiku konstrukciju horgos,ns,bgd,nis,dimitrovgrad itd?
Ovo me debelo podseca na MOJE SELO LEPSE OD PARIZA.
Hrvati su pukli sa slicnom deonicom,zg split.Pa sad posto nam je mrkonjic sve na OOO RUK ,necemo ga kuditi jer nije bio u stanju da sagleda promasenu ili za ovaj trenutak ne isplativu.kome treba put neka ga krampa 30-40 godina se naplacivao polu auto put, i to po onim cudnim putarinama,i ta ista putarina niti je sebe isplatila do sad niti obezbedjuje profit za dalje investicije infrastrukturne

Beckerek

pre 16 godina

O Boze, dve godine za 12,5km Autoputa.
Nadam se da , i ako mi se sin rodio tek Novembra meseca prosle godine, bar moji unuci moci da putuju bezbedno, Autoputem do Uzica!
Mislim da kada bih se udruzio sa deset svojih komsija, isto uspeo da uradim tih 12km za dve godine a da nemamo tesku mehanizaciju. Dajte nam deset lopata i troje kolica i za te dve Milijarde dinara cemo zavrsiti cak i pre roka.

tri..zo..ne

pre 16 godina

Čini mi se da je važnije napraviti ugovore o izgradnji i potpisati ih nego završiti bilo šta započeto (i za ugovor se dobije neka kinta)!!!
.
Bio sam ubeđen da opozicione partije ne mogu da se izore sa vladajućom koalicijom u vezi bilo koje teme koja nas trenutno okupira! Međitim ni pozicija ni opozicija ne žele rešenje nijedne afere, nijednog problema, nijedne ideje....
.
Samo je bitno kod koga je novac i ko koliko može da zagrabi...

Bas Ja!

pre 16 godina

E ovo je stvarno (grand)show program!!!
Prvo Ub-Lajkovac, pa ce onda Ljig-Stavica, pa malo preko rudnika, pa oko Milanoca, pa 10-ak km oko Cacka, kroz OvcarskoKablarsku klisuru nece (tezak teren) pa opet ma lo oko Pozege pa tako do Uzica....

gledano iz aviona izgleda ce kao isprekidana linija na nekom dobrom auto putu!!!!

P.S. Nikada ga nece zavrsiti...

slobodan

pre 16 godina

Cekaj... ako se ide levom obalom, onda opet jos jedan most preko Save negde kod Obrenovca... koji genijalci! Pa zar ne moze da se provuce od Orlovace put od 22m sirine?

Ognjen

pre 16 godina

Znaci, kilometar auto puta na ovoj smesnoj deonici po sadasnjem kursu kostace neverovatnih 16 miliona evra !!! Najskuplja deonica auto puta kroz Sloveniju na mnogo zahtevnijem terenu je kostala 7,9 miliona evra po kilometru a kroz Hrvatsku ka dalmaciji gde je sve krs i kamen 9,5 miliona evra po kilometru,a treba videti samo bankine,osvetljenju kroz tunele, o kakvom je kvalitetu rec. Cak i zvucni zidovi.Pa da prave betonski auto put sa armaturom,kao u Americi,kilometar bi bio oko 18 miliona evra,i bio bi za godinu dana zavrsen. Ovakvo rasipnistvo budzetskih novaca je nedopustivo.Pa di ce vam dusa.
(Transparentno, 11. mart 2010 14:20)


Nisi dobro izračunao, kilometar je 1.6 miliona EUR. To je čak malo i potcenjeno.

petar

pre 16 godina

tender u aprilu, a pocetak radova u maju??? Malo neozbiljno za tako veliki posao... ili se vec zna ko ce raditi?
Meni ovo pre lici da ce da buldozeri zasciste 5km sume, politicari se slikaju i posle nikom nista. Vec vidjeno

Niski

pre 16 godina

Ne mogu da verujem,pa ovaj ostvaruje svoj suludi naum!? Pa nisu ni blizu da zavrse mnogo vaznijih stvari,a on opet politicki gradi!? Ovo ce biti jos jedna glupost u nizu! Za slikanje je ovo,za njegov "uspeh",o Boze pomozi! Kako sam srecan sto zivim u Nemackoj,zemlji reda!

JohnyBgood

pre 16 godina

E ovom Beogradjaninu je jasno da je ovo od vitalne vaznosti, svaki kilometar tog auto-puta skracuje putovanje (a o bezbednosti u odnosu na ovo cudo od Ibarske magistrale da i ne govorim) svima koji idu za Valjevo, Ljig, Cacak, Uzice, Zlatibor, Rasku oblast, istocnu RS, a i Crnu Goru. To se jednostavno MORA i KAD-TAD ce se izgraditi, kao sto je koridor 10 vec odavno morao da bude zavrsen i bruka je sto nije.

Umesto da pritiskamo ove nase feudalce CIME su se to svih ovih godina bavili i gde nam je do sada taj auto-put i obilaznica oko Beograda mi tu bez veze jedni na druge lajemo. Da su svih ovih godina gradili po 12 km i u Vojvodini, i dole prema Bugarskoj/Makedoniji, i prema Cacku, do sada bi to bilo skoro gotovo. A moze ova zemlja valjda svake godine da zavrsi 3x12=36 kilometara?

Najzad i ta nepodnosljivost prema citavom jednom narodu je totalno suluda. Nemam nikakvih iluzija o Milu i njegovim pajtosima ali su ovi sto strajkuju gladju u Niksicu po meni vrlo blizu ovih sto to rade u Lapovu. A Milovom usponu je sigurno doprinela arogancija (koja se ovde jos uvek oseca) a i pohlepa Milosevica i politicko-lopovske vrhuske iz Beograda koje se jos nismo resili. Nisu se Crnogorci (bar po meni) bas puno usrecili jer ih sada krade sopstvena kleptokratija ali mi je potpuno jasno razmisljanje "bolje mi je da me kradu ovi moji/lokalni jer ce tako bar nesto ovde da ostane, nego da me kradu iz nekog tamo Beograda pa da i ovde bude neka juzna pruga." Ne opametimo se, slicno ce se desiti i u Vojvodini.

Pod hitno ZAUZDAJMO ove nase politicare da ne kradu nego da rade ono sto im je posao. Da je tako ne bi se prepucavali auto-put kros Vojvodinu ili Ibarska magistrala, vec bi imali i jedno i drugo.

Aleksandar

pre 16 godina

Dajte ljudi šta se ložite, sledeće tri vlade neće proširiti ibarsku magistralu do Čačka a ne da naprave autoput do Crne Gore. Realnost koliko se može napraviti se vidi na koridoru 10. Zar ne vidite koliko virtuelnih autoputeva se radi. Obećavaju više od hiljadu kilometara autoputeva (Crna gora, Rumunija, R. Srpska, Negotin, Bugarska, Kosovo, povezivanje istočne i zapadne srbije, Novi pazar ...) a realizacija par km godišnje poluautoputa kroz Vojvodinu. Nema para, samo uspešan politički marketing, sudeći po komentarima.

nebojša

pre 16 godina

Kao i svaki projekat kod nas pitanje je kad će se završiti i dal će se uopšte završiti. Ako se 12 kilometara gradi 2 godine, 250 kilometara će se graditi preko 40 godina. Valjda ću doživeti da se provozam tim putem
P.S. Imam 27 godina.

*bane*

pre 16 godina

* Šta sve Nas boli uvo što treba da se završi projekat, tender i nekoliko začkoljica - recite kada će biti završen i ako ne bude tako , zna se ko odgovara !! Sad još treba da se požalim, da mi bude žao Ministra ili desetak direktora koji su to sve već ugovorili !! hoćemo rezultate !!!

mina

pre 16 godina

pa ovo je visenego smesno. put kroz vojvodinu,ravnu ko tepsija, gradi se maltene 50 godina. obilaznica oko beogradaskoro 40.lepo je planirati ,ali cemu stogodisnji planovi .naravno, sveto kosta-studije, projekti...cemukada znamounapred da ce sve to zastariiti dok gradnja ine pocne.

bata

pre 16 godina

To ce biti istoriski dan za Knezinu Tamnavsku,(knezina mala crnim zlatom obasjana ),posle proglasenja Knezevine Srbije proglasena je Knezina Tamnavska sa Knjazom Protom Matejom prvo zakonodavno vojvodstvo u Srbiji.Dugo je Tamnavski region bio u potpunoj tami gde su permanentno unistavani prirodni i ljudski resursi,bio je to region gde su komunisti tek 1958 osvojili vlast i odmazda je bila surova sve do danasnjih dana.A taj region ima preko 6 milijardi tona uglja a to je oko 6 milijardi tona sirove nafte.Savremenom tehnologijom se moze dobiti iz 4 tone uglja 1 tona dizela,tehnologija je cista i netruje ljude kao spalionice tj.gasne trovacnice termo elektrane.Godisnje se moze lagano dobiti 6 miliona tona dizela,Pancevo radi godisnje 2 miliona tona dizela.Tamnava da je pameti moze svoj autoput da finansira sama i da ga pozlati zlatnim prahom a ne da lici na zabit.No pamet je cudo i valjda ce se ovog dana poceti da desavaju cuda u Tamnavi.Taj autoput ce preporoditi zapadnu Srbiju i svojoj drzavi trostruko vratiti,pruza se sansa da region konacno ozivi.

neprijatelj pazite se

pre 16 godina

cisto da se zna, povodom prica kako Srbija nema interes u Crnoj Gori, prema zvanicnim podacima rep.zavoda za statistiku, Srbija je izvezla oko 800 miliona eura u CG

mkm

pre 16 godina

Ako ja dobro računam 2 milijarde dinara je 20 miliona evra, te kilometar košta 1,6 miliona a ne 16 kao što se ponavlja u komentarima.

Miroslav

pre 16 godina

Re: Zasto ovo zovete " Beograd-Juzni Jadran ????
Recite slobodno Beograd-crnaGora ....

Zato sto je to sada Crna Gora a u buducnosti ko zna...

Markov

pre 16 godina

E da Bog da svim "političarima" sa genijalnim idejama da slomite osovinu putujući od Dedinja do Subotice.
Zemlja započetih projekata. Hajde više da završimo nešto pa da se prihvatimo novog.
Zaslužili smo da nas podele na spahiluke pa da nad nama vladaju, jer kako stvari stoje to će da bude bolje nego što sami sebe vodimo u provalije ...
(Nego da li je potrebno da npr. Vojvodina prizna Kosovo da dobije autoput kao što je CG uradila ? ;)

Milos

pre 16 godina

'Transparentno' betonski putevi sa armaturom koji se grade po Americi za koje kazes da koštaju €18 po km su se po Srbiji gradili 50'ih nakon II sv rata! Danas je to podloga nakon čega dolazi asfaltna presvlaka. To znači da su nasi autoputevi (trebali biti) kvalitetniji i skuplji od Americkih betonskih mada sam primetio prosle godine vozeci od Vasingtona prema Njujorku da su i oni napokon poceli da postavljaju asfaltnu prevlaku koja je mnogo udobnija za voznju!

Nenad Nikolić, Kuršumlija

pre 16 godina

Autoput Tirana-Merdare kreće sa izgradnjom, od toga Priština-Merdare (30km) će verovatno biti gotovo za godinu-dve. Od Merdara do Niša ima oko 90km, od čega vrlo povoljan teren 45km. Da li se neko zapitao koliki bi prihod bio od tih 90km? S obzirom na albansku dijasporu - ogroman. Plus krak za CG. Znači veći deo puta pravile bi druge države. A treba napraviti 90km, ne 255km. Bez da me neko pogrešno razume, do Čačka je autoput potreban, ibarska je samoubistvo.

POVEZUJEMO NASE GRADOVE

pre 16 godina

Koliko razumem, mi treba da gradimo autoput KA CG ali u SRBIJI kojim bismo POVEZALI NASE GRADOVE. Niko ne pomenu da se pogranicna podrucja prazne. Verovatno mislite da ljudima tamo ne treba autoput. Kakav autizam blaziranosti i arogancije.

Tipolir

pre 16 godina

Nije mi jasno, zašto se bavite auto-putevima i ostalim cestama, kad imate toliko problema. Postoji jeftinija, bolja i pametnija varijanta. Premrežite Srbiju, vodenim kanalima, i postat če te interesantni turistima, kao nova Venecija, a i ne treba vam puno za kretanje. Vesla, jedra ili mala penta, dovoljno je da se vozite i uživate na vodi. Kanal napravite tako da ima mali pad, i kada gurnete čamac, lagano stižete u Crnu goru bez veslanja i ostalih troškova, prava uživancija.