Četvrtak, 12.08.2021.

09:15

Kon: Ako ne vakcinišu decu, roditelji biraju virus; Da li vi mislite da ovde sede neki idioti? VIDEO

Dr Predrag Kon izjavio za TV Prvu da roditelji koji ne žele da vakcinišu decu zapravo biraju virus. "Da li treba decu da pitamo hoće li se vakcinisati?"

Izvor: B92

Kon: Ako ne vakcinišu decu, roditelji biraju virus; Da li vi mislite da ovde sede neki idioti? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

Sasa

pre 2 godine

Odgovor na pitanje iz naslova je: DA.
"dr Kon je ponovio, još jednom, da su sve relevantne institucije u Srbiji odobrile upotrebu vakcine za decu".
Samo da pojasnimo, nisu institucije u Srbiji odobrile, institucije su samo uradile isto sto su uradile EU institucije, tj. po direktivi iz Brisela. Cisti prepisivaci koji ne misle svojom glavom. Na zalost, ej Srbijo medju sljivama...

L.

pre 2 godine

Nemam pojma o toj temi, ali imam decu. Kao potpunom laiku, nekako mi nedostaje jedan odgovor- šta je to toliko magično u cifri 12? Kako to da je neophodno vakcinisati dete od 12 godina a isto to nije potrebno sa detetom od 11 godina.
(Kant, 12. avgust 2021 10:12)

Da probam... Vecina dece u uzrastu od 12 godina je danas vec u pubertetu ili ulazi u pubertet, dolazi do promena u organizmu, ali i u ponasanju. Da su tek rodjene bebe samo umanjeni ljudi, onda nam ne bi trebali pedijatri, a verovatno ne bi bilo ni potrebe da ih roditelji hrane i peru, oblace i obuvaju, cuvaju od nevolja itd.

Drugi razlog bi mogao lezati u cinjenici da su ispitivanja vrsena u SAD-u, a oni imaju middle schools, sto odgovara nasem 6-8. razredu. To su deca od 11 do 13 godina u Americi. Mozda i to ima neke veze, drugacija organizacija nastave? Ipak mislim da je znacajniji pubertet i promena u ponasanju dece. A mozda je i cisto arbitrarna odluka, negde su morali postaviti granicu.

Bojan

pre 2 godine

Sram Vas bilo, to kako ste sebe nazvali, smatramo da ste u pravu! Prvo vakciniši sve punoletne osobe starije od 30 godina, ali sve! Strašno je koliko ste puni sebe, sram bilo celi krizni štab. Ako nemate uticaja na izvršnu vlast, onda bar radite svoj posao, lečite, manite se politike. A građani Republike Srbije, šra Vas beiga za virus, počinje nova sezona Zadruge....

miki

pre 2 godine

Pošto u naslovu se dr pita "da li mislimo da tamo sede idioti", verujem da onda možete da objavite komentar sa korišćenjem te reči i sa direktnim odgovorom. Evo, ja mislim da tamo sede idioti. Niko normalan ne može da gleda kako zatucan narod neće da se vakciniše, stavljam masku u prodavnici gde ima troje ljudi na 100 kvadrata, a onda uđem u pun kafić bez maske i pravim se kako je sve to normalno. Mere su glupe, vi ste doktore Kon načitani idiot (izvinjavam se zbog te reči, ali sami ste pitali). Da je ovaj narod pametniji u nekom proseku, onda ne bi slušali vas idiote, nego bi fino koristili maske svuda, izbegavali bi odlaske u kafane i tamo gde ima dosta ljudi, vakcinisali bi se skoro svi i opet bi pazili na sebe i bližnje. Ali zbog vas i uz pomoć još takvih istih u narodu, ovde su mere bezobrazno smešne, toliko je sve smešno, da mi dođe da plačem ali od tuge što živim u ovoj zemlji koja mrzi svoj narod i svi žive samo za sebe dok se prave da rade nešto za opšte dobro.

Bero Rakun

pre 2 godine

Posto ste javna licnost, obaveza vam je da stojite iza svake javno izgovorene reci.
Istina je da su se izjave potirale vremenom, i da cak ni vi niste jedinstveni koji to stav zastupate. Da podsetim od najsmesnijeg virusa svih vremena (na koju je ONAJ reagovao da niko nije izgovorio) do toga da ce biti malo mesta na grobljima (morbidno i nepotrebno da se na ovaj nacin nekome preti).
Ko god je vakcinisan sme da postavi pitanje sme li da mesa doze vakcine ili ne, da li ce dobiti odgovor od vas?
Ko god je nevakcinisan ima materijala da sumnja u ispravnost vakcina i opasnosti virusa, posto nema poverenja u vas.
Virus postoji, nema dalje price, ono cega nema je poverenje ljudi prema vama koji ste odgovorni za donosenje odluka. I vi licno nosite ogromnu odgovornost za to, kako smete da pustite koncerte i utakmice, PA CAK I IZBORE, a onda zakljucavanje zato sto je eto, narod kriv.
Tako da na vase pitanje da li mislimo da tu sede ludaci, odgovor se sam namece.

Razocarani Srbin

pre 2 godine

"Aman ljudi, da li neko veruje da ovde postoje neki idioti koji će staviti zdravlje dece iznad drugih stvari", podvukao je dr Kon i ponovio, još jednom, da su sve relevantne institucije u Srbiji odobrile upotrebu vakcine za decu. - JA MISLIM!!!
iz vise razloga, a navescu dva:
1. zdravstveni vrh koji vodi mere protiv epidemije je jako ispolitizovan i ne verujem im nista. Kada se okupi grupa ljudi, oni to osudjuju, kada vlast organizuje skupove-oni cute, da ne idem dalje slicne primere
2.Vakcinisanje dece podrzavam i normalna je stvar, ali za vakcine koje se sada daju. Ovo protiv COVID Je glupost. Prvo - na deci jos nije potpuno ispitana, drugo, deca jako slabo obolevaju,odnosno imaju laksu klinicku sliku. I to treba da bude poslednja opcija!!! Pre toga, "naterajte" odrasle da se vakcinisu, pa kada sve to uradite o ovome moze da se prica. Do tada vakcinisanje dece je nepotrebno!!!

123

pre 2 godine

To je prva stvar, a druga, svako ko se vakcinisao, bukvalno svako, smara ljude oko sebe JESI SE VAKCINISAO?
Kad kazem da nisam, aupomatski sledi pitanje, ŠTO, ŠTA ČEKAŠ?
Zatim krece agresivno na mene zasto bih trebao to da uradim.
Tako da prica ovog kvazi doktora ne pije vodu.
(kengur88, 12. avgust 2021 09:45)

Kakav antivakserski spin.

Apsolutno je sve, ali sve obrnuto.
Zapravo su protivnici vakcina neverovatno agresivni u nastupu i nastojanju da ubede ljude da se ne vakcinišu, a vakcinisanima da stave do znanja da su pogresili, da su glupi, da su debili.
Oni po televizijama urlaju, mlataraju rukama i sikću na ostale kako bi dokazali da su vakcine loše.
Ja sam se vakcinisao na sopstvenu odgovornost i nikad nikome nisam rekao da je bolje da se vakciniše, dok sam doziveo dosta da kazem neprijatnih izjava i izliva antivaksera kako nisam normalan, kako sam debil koji opravdava ovu vlast i podrzava sve njihove hirove.
Ne druze.Ni blizu.
Prestanite da vredjate ljude koji se vakcinišu!
(ajaJaZeMšipA, 12. avgust 2021 11:10)

Ja na nedeljnoj bazi dobijam komentare antivaksera tipa “Sad ti nije nista ali videces za par godina kad umres/dobijes rak/…” Proce tih par godina i onda ce prica biti videces za 10 godina, pa videces za 20,…

dejan

pre 2 godine

Obavezna vakcinacija svih.Tačka. Svi zdravi virusa nema.Sve ostale rasprave su glupost.Čitam ove komentare od-do ima i onih inteligentnih ali većina su dobri djaci koji su uglavnom bržali iz škole nisu pročitali dve lektire ali su super poznavaoci svih vakcina i oni sve znaju.Država je apsolutno kriva što im daje pravo izbora.

Pera

pre 2 godine

Dr Kon i njegove kolege rade najnezahvalniji posao na svetu, zastupaju nauku u jednoj neobrazovanoj i sujeverjem i predrasudama opterećenoj sredini.

Beli

pre 2 godine

Ispred prodavnice u mom selu pije se pivo po ceo dan.Ljudi pričaju samo o vakcini,svi su antivakseri i ni za živu glavu se niko nebi vakcinisao.Pitam se,pa možda taj narod zna nešto što mi ne znamo.

Pedna

pre 2 godine

Meni samo nije jasno kako neko ko vec godinu dana prica jednu pricu i pidrzava ili nececdaxse suprodstavi onima koji su dozvolili raznorazne utakmice ,koncerte i koji to i sada upravo dozvoljava ili ucestvuje u svemu tome ima pravo ili moral i sta ves da javno kaze i piziva na vakcinaciju dece?
Napravite javno snimanje i neka svi politicari i oni koji si sa nima na raznorazne nacine,politicari i iz vlasti i iz opozicine - izvedite sviju decu ,unycad i vakcinisite ih!
Onda cemo mi ostali poceti da razmisljamo - izgubili ste poverenje dragi doktore posle svega sto se desilo.
To je osnovni razlog smanjenje vakcinacije - i Vi i ostali dobro to znate ! Narod o ican ne veruje,a pogotovo ne da da se igrate sa decom.
Inace moja cela damilija je vakcinisana i nisam protiv! Naprotiv - verujem u nsuku!
Ali iskreno ne i Vama i svima oko Vas!

Slađan Ilić

pre 2 godine

Vakcinisan sam i svi moji (odrasli) članovi porodice su vakcinisani protiv kovida (kažem zbog mog stava o vakcinaciji). Zanima me što se skreće sa prave teme? A to je:
1.Što nisu vakcinisani zdravstveni radnici?
2.Što nije vakcinisana policija, vojska, prosveta...?
Svima njima je država poslodavac pa ima načina da stimuliše/destimuliše i da ne menja ustav/zakon.
Gde sve preskočiste pa dođoste do dece, za ime Boga!!!

ajaJaZeMšipA

pre 2 godine

To je prva stvar, a druga, svako ko se vakcinisao, bukvalno svako, smara ljude oko sebe JESI SE VAKCINISAO?
Kad kazem da nisam, aupomatski sledi pitanje, ŠTO, ŠTA ČEKAŠ?
Zatim krece agresivno na mene zasto bih trebao to da uradim.
Tako da prica ovog kvazi doktora ne pije vodu.
(kengur88, 12. avgust 2021 09:45)

Kakav antivakserski spin.

Apsolutno je sve, ali sve obrnuto.
Zapravo su protivnici vakcina neverovatno agresivni u nastupu i nastojanju da ubede ljude da se ne vakcinišu, a vakcinisanima da stave do znanja da su pogresili, da su glupi, da su debili.
Oni po televizijama urlaju, mlataraju rukama i sikću na ostale kako bi dokazali da su vakcine loše.
Ja sam se vakcinisao na sopstvenu odgovornost i nikad nikome nisam rekao da je bolje da se vakciniše, dok sam doziveo dosta da kazem neprijatnih izjava i izliva antivaksera kako nisam normalan, kako sam debil koji opravdava ovu vlast i podrzava sve njihove hirove.
Ne druze.Ni blizu.
Prestanite da vredjate ljude koji se vakcinišu!

Ajk

pre 2 godine

Dobar dan, ovde virus!
Dete: Imam 15 godina!
Virus: A 15 godina, upisao si sad srednju školu?
Dete: Ne ja...ja... krenuo sam godinu kasnije, još uvek idem u osnovnu!!!
Virus: Daj đačku. hmmmm...u pravu si! Slobodan si!
Virus: Jel ima nekog starijeg u kući? Recimo neki srednjoškolac?
Dete: Nema..nema...sam sam u kući
Virus: Dobro...aj zdravo

Ovako sam doživeo doktorovu izjavu. I posle pita narod da li tamo sede neki i...ti? Stvarno doktore...taman posla!!!

Almanah

pre 2 godine

Kao i pre c19 tako i tokom istog a bogme i posle njega na raznim pitanjima drustvene stvarnosti, zivota i sl. znacajan broj gradjana Srbije pokazuje elementarnu nepismenost, elementarno odsustvo svesti o vremenu u kome zivi, elementarno nepoznavanje nauke, prirode, zdravlja, i obilatu aroganciju, sebicnost i bahatost. Voleo bih da se svaki antivakser obelezi nekim znakom. Da znam da je antivakser kad ga vidim negde. Da mu objasnim neke stvari. Onako kako se neke stvari objasnjavaju bahatim tupadzijama! Live!

Nikola

pre 2 godine

Drgai sunarodnici, nekima deluje da čujete čas jedno čas drugo. Treća doza ili ne, šoping u Italiji ili zaključavanje, pobedili smo virus pa novi talas. Ne varate se, medijiji prenose sve bez filtera a vlast jeste zbunila ljude. Zašto to rade ne znam, aku im odgovara podela po maskerima, antivakserima... Bitno je samo da ni doktori nemaju jedinstveno mišljenje, što govori da se ovo namerno radi. Žao mi je ljudi kojima su dnevna štampa izvor informacija, ali se nadam da će bar ukapirati koliko ništa ne znaju o koroni, i pomisliti o čemu svemu još ih lažu što saznaju kroz žutu štampu, fejsbuke, tv. Nauka ima odgovore, ali to nemožete shvatiti preko tv emisije, mora knjiga u ruke i stolica da se zagreje. Dok očekujete da vam neki novinar, fejsbuk strana ili yt video objasni o virusima, infekcijama, imunitetu, vakcinama... vi ste idalni kandidat za manipulaciju. Knjiga košta, a ovo drugo je besplatno, pa razmislite kako plaćate.

Мирковић

pre 2 godine

Ова пандемија ће трајати вечно јер је народ убеђен да је паметнији од научника.

Kalina je u pravu

pre 2 godine

Kako očekivati od roditelja buzdovana koji se ni sami nisu vakcinisali i koji više veruju nekoj babi Kurani sa interneta nego li naučnicima da daju pristanak za vakcinisanje dece?Prvo mora njih neko da edukuje i da oni shvate značaj vakcinisanja a to kod neukih ide jako sporo.Tu je država debelo zakazala.Poznajem nekoliko avaksa koji su jedva preživeli C-19 i bukvalno bi sad život dali za vakcinu.Nemojte da učite na sopstvenim greškama jer može biti kasno a i glupo je.

vukasin

pre 2 godine

Odakle sad informacija da vakcina stiti od oboljevanja? Cini mi se da to u praksi nije pokazano kao tacno. Ono sto jeste pokazano kao tacno je da vakcina stiti od ozbiljne zaraze (klinicke slike ili smrti) i da zato treba da je primamo. To da li ce neko imati 0 ili jako slabe simptome je nebitno, bitan je broj opasnih slucajeva jer onda ni bolnice ne budu preopterecene i zivot moze da nastavi svojim tokom.

Majka troje dece

pre 2 godine

Da nismo vakcinisani mi kao deca, tuberkuloza, variola vera i poliomijelitis bi i dalje harali ovim prostorima. Tetanus, difretija, pertusus, i male boginje bi i dalje odnosile malu decu. Vakcinacija je civilizacijska vrednost.

mile

pre 2 godine

Ne vezano što živimo u Srbiji i što su ovi manipulatori koji plasiraju informacije po potrebi ali ljudi moji pandemija je globalni problem. I ne znam zašto se toliko plašite i imate toliko nepoverenje prema najboljim svetskim naučnicima koji su pronašli te vakcine? Svi vi koji ste niste vakcinisali ste najobičnije kukavice koje produžavaju pandemiju i pomažu virusu da preživi, opstane, mutira i zagorčava nam život još dugo, dugo godina. To je realnost koje će te svi vi antivakseri biti svesni ali tek za neku godinu koliko treba da stigne od dole do glave..

Prevremeni penzioner

pre 2 godine

"Odgovarajući na pitanje da li roditelji odbijaju da vakcinišu decu jer kažu da nema dovoljno studija o tim vakcinama datim deci, član Kriznog štaba je je rekao da je to čista laž." Ok. Gde su te studije? Vakcinisan sam, ali u ovo opravdano sumnjam. NIKADA ni jednom detetu ne bih dao nešto nedovoljno ispitano, a ovde jednostavno nije bilo dovoljno vremena da se pokažu svi efekti. Jasno mi je da Kon neće odgovoriti, pa bih zamolio nekog upućenijeg da navede bar dve. Hvala!

Života

pre 2 godine

Пошро је доктор Кон рекао да деца незнају ништа о вирусу, а ни родитељи. Рекао бих после годину дана разних опречних изјава да ни доктори нису пуно бољи од одраслих. Набадају у мраку. Немам ништа против вакцинације, али ето Израел, Енглеска после свега огроман број заражених поново. Велики број вакцинисан. Једино смртност драстично мања код њих. Из тога произилази дете примило непримило, прележаће вирус.
(Гиле, 12. avgust 2021 09:55)

Jedino smrtnost je manja kažeš.. Pa šta ćeš više zemljače

Sin

pre 2 godine

Poštovani
poštujem struku i vakcinisao sam se,ali dok dtržava nije spremna da odgovorno stane iza vakcina koje nudi na koji način očekuje odgovornost pojedinca da prihvati nešto na svoju odgovornost.

Fajzerovac

pre 2 godine

Vakcinisani takođe prenose virus, dokazano i potvrđeno. Vakcinisanje dece nece smanjiti prenos virusa, a nece nista promeniti samoj deci.

Željka Gavrilović

pre 2 godine

Čovek koji je izjavio da su se ljudi sa skafanderima, u najtežim kovid uslovima, zaražavali na kafe - pauzi, NEKA ZAĆUTI ZAUVEK!

Korina

pre 2 godine

Ja sam se vakcinisala i ne razumem histeeiju protiv vakcina i to onih kiji su kao mali uredno primili sve vakcine. Ali ne razumem i ovo insistiranje na vakcinisanju dece ako drzava ne moze da natera medicinske i prosvetne radnike da se vakcinisu. Valjda postoji neki zdravorazumski redosled u vakcinaciji. Pa ako celo nastavno i pomocno osoblje skole stavi na uvid potvrde o vakcinaciji, onda moze da se razmislja i o vakcinaciji dece.

Kant

pre 2 godine

Nemam pojma o toj temi, ali imam decu. Kao potpunom laiku, nekako mi nedostaje jedan odgovor- šta je to toliko magično u cifri 12? Kako to da je neophodno vakcinisati dete od 12 godina a isto to nije potrebno sa detetom od 11 godina. Nemam ništa protiv dr Kona, ali ovakvo napadno insistiranje na vakcinaciji dece a bez jasnog objašnjenja osnovnih elemenata te ideje sve manje deluje ubedljivo. Da parafraziram dr Kona - ni mi van kriznog staba nismo bas idioti

aalborg

pre 2 godine

Insistiranje na vakcinaciji dece je pogresno. Deca ne oboljevaju ili imaju smesno blage klinicke slike. I vakcinisano i nevakcinisano dete je nosilac virusa pa je tu ucinak vakcine minoran. Vakcinacija odraslih treba da bude prioritet. Ipak, sa novim i novim sojevima virusa efikasnost svih vakcina je manja pa ce vakcinacija starim (postojecim) vakcinama biti besmislena za par godina. Vakcine ce morati da evoluiraju sa virusom.
(Deus, 12. avgust 2021 09:31)

A vi ste? Možete li nam dati izvore ovih informacija? Na koje studije se pozivate kada iznosite ove zaključke?

Jovan

pre 2 godine

Ja sam se vakcinisao i nastojim da budem društveno odgovoran. Roditelj sam troje maloletne dece. Vakcinacija dece vakcinama koje jesu ispitane ali nedovoljno ili eventualno nisu, mogu sa profesionalnoga aspekta da prihvatim tek pošto se sprovede potpuna vakcinacija punoletnih osoba. Stavljati na teret neukim roditeljima u pogledu medicinskih znajnja, odgovornost odluke o vakcinacoji je neetički sa aspekta medicinske struke. Moje lično mišljenje je da nakon skoro dve godine od pojave bolesti pojavljivanje Dr Kona sa ovakvim stavom vezanim za "idiote" gura me u populaciju sumnjičavih u izjave Dr Kona. Na reč ne verujem više ništa, molim vas da objavite dokumentaciju o odobrenju vakcina za decu i tko preuzima odgovornost za sporedne efekte kod dece.

Jovke

pre 2 godine

Spisak:
1 najsmesniji virus svih vremena!
2 nestace sa prvim jacim suncevim zracima!
3 imacemo puna groblja,umrlih od korone!
4 dezifikujte povrsine,nosite rukavice(ne nosite rukavice)!
5 koliko kostaju respiratori,koliko kostaju vakcine!
6 Cena maske 120 dinara,sada 5 dinara?!
7Vakcinisani ne mogu da se razbole,moze muzika u kaficima ali samo do 18 h zbog sirenja virusa?!
prosudite sami sta ste,i da li ste?!

Snazz

pre 2 godine

Svoju decu ako i kad ih budem imao vakcinisacu vakcinama kojim sam i ja vakcinisan koje nisu sklepane na brzinu i koje je 95% dece primilo a ovim vakcinama za koje se ispostavlja da nisu toliko efikasne da su brzinski napravljene da se veliki novac tu obrće i da se moraš vakcinisati svaki 5,6 mesec ne pada mi napamet ni mene i sutra moju decu.
(delija, 12. avgust 2021 09:58)

Prostom dedukcijom dolazimo do toga da bi ti i neke 2364. god mislio da za vakcinu treba 3 decenije da se napravi. Broj pluseva koji dobijaš za notornu glupost koju si napisao i činjenica da nam je tek 40% stanovništva vakcinisano govori koliko je naš narod neobrazovan i pritom pun sebe.

Zemljoradnik

pre 2 godine

Insistiranje na vakcinaciji dece je pogresno. Deca ne oboljevaju ili imaju smesno blage klinicke slike. I vakcinisano i nevakcinisano dete je nosilac virusa pa je tu ucinak vakcine minoran. Vakcinacija odraslih treba da bude prioritet. Ipak, sa novim i novim sojevima virusa efikasnost svih vakcina je manja pa ce vakcinacija starim (postojecim) vakcinama biti besmislena za par godina. Vakcine ce morati da evoluiraju sa virusom.
(Deus, 12. avgust 2021 09:31)

- Vi ste virusolog, epidemiolog, objavljivali ste stručne radove u toj oblasti? Ljudi bavite se onim za šta ste kvalifikovani. To što vi i ja čitamo i “obrazujemo se” po internetu nema blage veze. Prepustite stručnima.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Čemu insistirati na vakcinaciji dece kada ista ne obolevaju? Vakcinišite doktore i medicinsko osoblje, vašu policiju i ceo javni sektor?! Decu pustite i ne maltretirajte!

teacher

pre 2 godine

Skroz sam bila za vakcine protiv kovida. Nisam antivakser, i ja i deca smo vakcinisani svim propisanim vakcinama, niti pristalica teorija zavere, daleko bilo. Ali sa novim desavanjima i istupima strucnjaka u javnosti se samo stvara konfuzija i protivljenje. Nevakcinisani ugrozavaju vakcinisane, te mora treca, peta, koja vec doza, te mora da se mesaju razlicite, pa ovako, pa onako...Imam utisak da niko nema pojma o cemu prica, da imaju zadatak da uvale vakcine, jer su date pare, je li, pa gre'ota da se baci, a i moraju pare da se daju za nove. Cini se da je sve biznis, i jedan veliki eksperiment, sto naucni, sto socioloski. Poverenje ne postoji jer se salju kontradiktorne informacije, a ljudi bi samo da zive normalno.

delija

pre 2 godine

Svoju decu ako i kad ih budem imao vakcinisacu vakcinama kojim sam i ja vakcinisan koje nisu sklepane na brzinu i koje je 95% dece primilo a ovim vakcinama za koje se ispostavlja da nisu toliko efikasne da su brzinski napravljene da se veliki novac tu obrće i da se moraš vakcinisati svaki 5,6 mesec ne pada mi napamet ni mene i sutra moju decu.

Deus

pre 2 godine

Insistiranje na vakcinaciji dece je pogresno. Deca ne oboljevaju ili imaju smesno blage klinicke slike. I vakcinisano i nevakcinisano dete je nosilac virusa pa je tu ucinak vakcine minoran. Vakcinacija odraslih treba da bude prioritet. Ipak, sa novim i novim sojevima virusa efikasnost svih vakcina je manja pa ce vakcinacija starim (postojecim) vakcinama biti besmislena za par godina. Vakcine ce morati da evoluiraju sa virusom.

Gospodine Kon

pre 2 godine

Ne znate vi gospoding Kon. Moja komsinica, ona sto "ne moze ocima da vas vidi" sa zavrsenom trogodisnjom frizerskom skolom... ona zna a vi ne - to se zove demokratija, gospodine Kon... ona misli za sve vas i mnogo gore stvari nego da ste "idioti"... jer sve ona zna... sad je njeno vreme... auto-tun se cuje iz kuce, obrve ove najmodernije klingonske nacrtane na ocima, usne kao bumbar da je ujeo, deca besprizorna, muz gastarbajter na svaka tri meseca - E ONA ZNA kako treba, sve u zivotu, a vi ne znate, nista, dobri moj gospodine Kon.

Srba

pre 2 godine

Vakcinisaću svoju decu kada vi "stručnjaci" budete znali većinu stvari o ovom virusu, a ne da svaki epidemiolog ima svoje mišljenje i što je najgore svako menja mišljenje na svakih 7 dana i tako sluđujete nas građane! Do tad pozdrav!

noe

pre 2 godine

Da se razumemo, ja sam se vakcinisao a samim tim preuzeo na sebe neki rizik jer ruku na srce nijedna vakcina nije dovoljno proverena. Prvo vakcinisite sve odrasle pa cemo videti. Decu NE dirajte!

Aca

pre 2 godine

Pa ko da vas shvati ozbiljno, kada vi jos nemate ni donete mere. Umesto da ste se vec na 200 slucajeva sastali i zakljucili sta cete da radite na 500, vi i dalje nemate zakazanu sednicu a stigli smo do hiljadu. Takvo ponasanje nisam video ni u jednoj evropskoj zemlji. Time ste vec izgubili svaki kredibilitet. A drugo, sve nase relevante institucije imaju toliko strucne ljude da sumnjam da mogu da zamene sijalicu a kamoli da procitaju izvestaje o vakcinama ili ne daj Boze da sami izvrse neko istrazivanje da bi nesto odobrili.

Goran

pre 2 godine

Niste vakcinisali ljude u zdravstvu, nastavnike, profesore, policiju, vosjsku, drzavne sluzbenike a pricate o deci. Probni balon dizajniran da skrene paznju sa brojnih afera aktuelne vlasti. Ne samo da necu pristati da vakcinisem dete, ne pristajem vise ni da mi dete sedi 8 sati u skoli sa maskom. Inace, osim dece, kompletna porodica mi je vakcinisana.

kengur88

pre 2 godine

"dodao je on i napomenuo da samo 12 antivakcinalista pokriva 73 posto interneta, oni su uticajni u i to je problem."
Evo ja se nisam vakcinisao, niti sam po drustvenim mrezama pisao da to drugi ne rade, kao i 100% ljudi koje ja znam da se nosu vakcinisali. Apsolutno niko iz mog okruzenja ko nije vakcinisan nije imao nikakvu "kampanju" protiv vakcina. Jednostavno je to mok izbor, cutim i radim kako mislim da treba, a zasto, ne bih ni ovde ulazio u to.
To je prva stvar, a druga, svako ko se vakcinisao, bukvalno svako, smara ljude oko sebe JESI SE VAKCINISAO?
Kad kazem da nisam, aupomatski sledi pitanje, ŠTO, ŠTA ČEKAŠ?
Zatim krece agresivno na mene zasto bih trebao to da uradim.
Tako da prica ovog kvazi doktora ne pije vodu.

Гиле

pre 2 godine

Пошро је доктор Кон рекао да деца незнају ништа о вирусу, а ни родитељи. Рекао бих после годину дана разних опречних изјава да ни доктори нису пуно бољи од одраслих. Набадају у мраку. Немам ништа против вакцинације, али ето Израел, Енглеска после свега огроман број заражених поново. Велики број вакцинисан. Једино смртност драстично мања код њих. Из тога произилази дете примило непримило, прележаће вирус.

Frka krka brka

pre 2 godine

Kon zapravo bira virus jer mu ne smetaju masovna okupljanja rizičnog tipa kao što su Guča i Beerfest što je van svake pameti posle novih brojki. Ako birate prokužavanje, a ovakve manifestacije su plastičan primer toga onda dopustite roditeljima da odlučuju kad će i šta će preduzeti za svoje dete. Ne menjajte više mišljenje kako dune vetar jer ste konstantno kontradiktorni.

Srba

pre 2 godine

Vakcinisaću svoju decu kada vi "stručnjaci" budete znali većinu stvari o ovom virusu, a ne da svaki epidemiolog ima svoje mišljenje i što je najgore svako menja mišljenje na svakih 7 dana i tako sluđujete nas građane! Do tad pozdrav!

teacher

pre 2 godine

Skroz sam bila za vakcine protiv kovida. Nisam antivakser, i ja i deca smo vakcinisani svim propisanim vakcinama, niti pristalica teorija zavere, daleko bilo. Ali sa novim desavanjima i istupima strucnjaka u javnosti se samo stvara konfuzija i protivljenje. Nevakcinisani ugrozavaju vakcinisane, te mora treca, peta, koja vec doza, te mora da se mesaju razlicite, pa ovako, pa onako...Imam utisak da niko nema pojma o cemu prica, da imaju zadatak da uvale vakcine, jer su date pare, je li, pa gre'ota da se baci, a i moraju pare da se daju za nove. Cini se da je sve biznis, i jedan veliki eksperiment, sto naucni, sto socioloski. Poverenje ne postoji jer se salju kontradiktorne informacije, a ljudi bi samo da zive normalno.

Deus

pre 2 godine

Insistiranje na vakcinaciji dece je pogresno. Deca ne oboljevaju ili imaju smesno blage klinicke slike. I vakcinisano i nevakcinisano dete je nosilac virusa pa je tu ucinak vakcine minoran. Vakcinacija odraslih treba da bude prioritet. Ipak, sa novim i novim sojevima virusa efikasnost svih vakcina je manja pa ce vakcinacija starim (postojecim) vakcinama biti besmislena za par godina. Vakcine ce morati da evoluiraju sa virusom.

kengur88

pre 2 godine

"dodao je on i napomenuo da samo 12 antivakcinalista pokriva 73 posto interneta, oni su uticajni u i to je problem."
Evo ja se nisam vakcinisao, niti sam po drustvenim mrezama pisao da to drugi ne rade, kao i 100% ljudi koje ja znam da se nosu vakcinisali. Apsolutno niko iz mog okruzenja ko nije vakcinisan nije imao nikakvu "kampanju" protiv vakcina. Jednostavno je to mok izbor, cutim i radim kako mislim da treba, a zasto, ne bih ni ovde ulazio u to.
To je prva stvar, a druga, svako ko se vakcinisao, bukvalno svako, smara ljude oko sebe JESI SE VAKCINISAO?
Kad kazem da nisam, aupomatski sledi pitanje, ŠTO, ŠTA ČEKAŠ?
Zatim krece agresivno na mene zasto bih trebao to da uradim.
Tako da prica ovog kvazi doktora ne pije vodu.

noe

pre 2 godine

Da se razumemo, ja sam se vakcinisao a samim tim preuzeo na sebe neki rizik jer ruku na srce nijedna vakcina nije dovoljno proverena. Prvo vakcinisite sve odrasle pa cemo videti. Decu NE dirajte!

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Čemu insistirati na vakcinaciji dece kada ista ne obolevaju? Vakcinišite doktore i medicinsko osoblje, vašu policiju i ceo javni sektor?! Decu pustite i ne maltretirajte!

Goran

pre 2 godine

Niste vakcinisali ljude u zdravstvu, nastavnike, profesore, policiju, vosjsku, drzavne sluzbenike a pricate o deci. Probni balon dizajniran da skrene paznju sa brojnih afera aktuelne vlasti. Ne samo da necu pristati da vakcinisem dete, ne pristajem vise ni da mi dete sedi 8 sati u skoli sa maskom. Inace, osim dece, kompletna porodica mi je vakcinisana.

Jovke

pre 2 godine

Spisak:
1 najsmesniji virus svih vremena!
2 nestace sa prvim jacim suncevim zracima!
3 imacemo puna groblja,umrlih od korone!
4 dezifikujte povrsine,nosite rukavice(ne nosite rukavice)!
5 koliko kostaju respiratori,koliko kostaju vakcine!
6 Cena maske 120 dinara,sada 5 dinara?!
7Vakcinisani ne mogu da se razbole,moze muzika u kaficima ali samo do 18 h zbog sirenja virusa?!
prosudite sami sta ste,i da li ste?!

Frka krka brka

pre 2 godine

Kon zapravo bira virus jer mu ne smetaju masovna okupljanja rizičnog tipa kao što su Guča i Beerfest što je van svake pameti posle novih brojki. Ako birate prokužavanje, a ovakve manifestacije su plastičan primer toga onda dopustite roditeljima da odlučuju kad će i šta će preduzeti za svoje dete. Ne menjajte više mišljenje kako dune vetar jer ste konstantno kontradiktorni.

delija

pre 2 godine

Svoju decu ako i kad ih budem imao vakcinisacu vakcinama kojim sam i ja vakcinisan koje nisu sklepane na brzinu i koje je 95% dece primilo a ovim vakcinama za koje se ispostavlja da nisu toliko efikasne da su brzinski napravljene da se veliki novac tu obrće i da se moraš vakcinisati svaki 5,6 mesec ne pada mi napamet ni mene i sutra moju decu.

Željka Gavrilović

pre 2 godine

Čovek koji je izjavio da su se ljudi sa skafanderima, u najtežim kovid uslovima, zaražavali na kafe - pauzi, NEKA ZAĆUTI ZAUVEK!

Aca

pre 2 godine

Pa ko da vas shvati ozbiljno, kada vi jos nemate ni donete mere. Umesto da ste se vec na 200 slucajeva sastali i zakljucili sta cete da radite na 500, vi i dalje nemate zakazanu sednicu a stigli smo do hiljadu. Takvo ponasanje nisam video ni u jednoj evropskoj zemlji. Time ste vec izgubili svaki kredibilitet. A drugo, sve nase relevante institucije imaju toliko strucne ljude da sumnjam da mogu da zamene sijalicu a kamoli da procitaju izvestaje o vakcinama ili ne daj Boze da sami izvrse neko istrazivanje da bi nesto odobrili.

Ajk

pre 2 godine

Dobar dan, ovde virus!
Dete: Imam 15 godina!
Virus: A 15 godina, upisao si sad srednju školu?
Dete: Ne ja...ja... krenuo sam godinu kasnije, još uvek idem u osnovnu!!!
Virus: Daj đačku. hmmmm...u pravu si! Slobodan si!
Virus: Jel ima nekog starijeg u kući? Recimo neki srednjoškolac?
Dete: Nema..nema...sam sam u kući
Virus: Dobro...aj zdravo

Ovako sam doživeo doktorovu izjavu. I posle pita narod da li tamo sede neki i...ti? Stvarno doktore...taman posla!!!

Гиле

pre 2 godine

Пошро је доктор Кон рекао да деца незнају ништа о вирусу, а ни родитељи. Рекао бих после годину дана разних опречних изјава да ни доктори нису пуно бољи од одраслих. Набадају у мраку. Немам ништа против вакцинације, али ето Израел, Енглеска после свега огроман број заражених поново. Велики број вакцинисан. Једино смртност драстично мања код њих. Из тога произилази дете примило непримило, прележаће вирус.

Kant

pre 2 godine

Nemam pojma o toj temi, ali imam decu. Kao potpunom laiku, nekako mi nedostaje jedan odgovor- šta je to toliko magično u cifri 12? Kako to da je neophodno vakcinisati dete od 12 godina a isto to nije potrebno sa detetom od 11 godina. Nemam ništa protiv dr Kona, ali ovakvo napadno insistiranje na vakcinaciji dece a bez jasnog objašnjenja osnovnih elemenata te ideje sve manje deluje ubedljivo. Da parafraziram dr Kona - ni mi van kriznog staba nismo bas idioti

Slađan Ilić

pre 2 godine

Vakcinisan sam i svi moji (odrasli) članovi porodice su vakcinisani protiv kovida (kažem zbog mog stava o vakcinaciji). Zanima me što se skreće sa prave teme? A to je:
1.Što nisu vakcinisani zdravstveni radnici?
2.Što nije vakcinisana policija, vojska, prosveta...?
Svima njima je država poslodavac pa ima načina da stimuliše/destimuliše i da ne menja ustav/zakon.
Gde sve preskočiste pa dođoste do dece, za ime Boga!!!

Pedna

pre 2 godine

Meni samo nije jasno kako neko ko vec godinu dana prica jednu pricu i pidrzava ili nececdaxse suprodstavi onima koji su dozvolili raznorazne utakmice ,koncerte i koji to i sada upravo dozvoljava ili ucestvuje u svemu tome ima pravo ili moral i sta ves da javno kaze i piziva na vakcinaciju dece?
Napravite javno snimanje i neka svi politicari i oni koji si sa nima na raznorazne nacine,politicari i iz vlasti i iz opozicine - izvedite sviju decu ,unycad i vakcinisite ih!
Onda cemo mi ostali poceti da razmisljamo - izgubili ste poverenje dragi doktore posle svega sto se desilo.
To je osnovni razlog smanjenje vakcinacije - i Vi i ostali dobro to znate ! Narod o ican ne veruje,a pogotovo ne da da se igrate sa decom.
Inace moja cela damilija je vakcinisana i nisam protiv! Naprotiv - verujem u nsuku!
Ali iskreno ne i Vama i svima oko Vas!

Jovan

pre 2 godine

Ja sam se vakcinisao i nastojim da budem društveno odgovoran. Roditelj sam troje maloletne dece. Vakcinacija dece vakcinama koje jesu ispitane ali nedovoljno ili eventualno nisu, mogu sa profesionalnoga aspekta da prihvatim tek pošto se sprovede potpuna vakcinacija punoletnih osoba. Stavljati na teret neukim roditeljima u pogledu medicinskih znajnja, odgovornost odluke o vakcinacoji je neetički sa aspekta medicinske struke. Moje lično mišljenje je da nakon skoro dve godine od pojave bolesti pojavljivanje Dr Kona sa ovakvim stavom vezanim za "idiote" gura me u populaciju sumnjičavih u izjave Dr Kona. Na reč ne verujem više ništa, molim vas da objavite dokumentaciju o odobrenju vakcina za decu i tko preuzima odgovornost za sporedne efekte kod dece.

Prevremeni penzioner

pre 2 godine

"Odgovarajući na pitanje da li roditelji odbijaju da vakcinišu decu jer kažu da nema dovoljno studija o tim vakcinama datim deci, član Kriznog štaba je je rekao da je to čista laž." Ok. Gde su te studije? Vakcinisan sam, ali u ovo opravdano sumnjam. NIKADA ni jednom detetu ne bih dao nešto nedovoljno ispitano, a ovde jednostavno nije bilo dovoljno vremena da se pokažu svi efekti. Jasno mi je da Kon neće odgovoriti, pa bih zamolio nekog upućenijeg da navede bar dve. Hvala!

Fajzerovac

pre 2 godine

Vakcinisani takođe prenose virus, dokazano i potvrđeno. Vakcinisanje dece nece smanjiti prenos virusa, a nece nista promeniti samoj deci.

Sin

pre 2 godine

Poštovani
poštujem struku i vakcinisao sam se,ali dok dtržava nije spremna da odgovorno stane iza vakcina koje nudi na koji način očekuje odgovornost pojedinca da prihvati nešto na svoju odgovornost.

Gospodine Kon

pre 2 godine

Ne znate vi gospoding Kon. Moja komsinica, ona sto "ne moze ocima da vas vidi" sa zavrsenom trogodisnjom frizerskom skolom... ona zna a vi ne - to se zove demokratija, gospodine Kon... ona misli za sve vas i mnogo gore stvari nego da ste "idioti"... jer sve ona zna... sad je njeno vreme... auto-tun se cuje iz kuce, obrve ove najmodernije klingonske nacrtane na ocima, usne kao bumbar da je ujeo, deca besprizorna, muz gastarbajter na svaka tri meseca - E ONA ZNA kako treba, sve u zivotu, a vi ne znate, nista, dobri moj gospodine Kon.

miki

pre 2 godine

Pošto u naslovu se dr pita "da li mislimo da tamo sede idioti", verujem da onda možete da objavite komentar sa korišćenjem te reči i sa direktnim odgovorom. Evo, ja mislim da tamo sede idioti. Niko normalan ne može da gleda kako zatucan narod neće da se vakciniše, stavljam masku u prodavnici gde ima troje ljudi na 100 kvadrata, a onda uđem u pun kafić bez maske i pravim se kako je sve to normalno. Mere su glupe, vi ste doktore Kon načitani idiot (izvinjavam se zbog te reči, ali sami ste pitali). Da je ovaj narod pametniji u nekom proseku, onda ne bi slušali vas idiote, nego bi fino koristili maske svuda, izbegavali bi odlaske u kafane i tamo gde ima dosta ljudi, vakcinisali bi se skoro svi i opet bi pazili na sebe i bližnje. Ali zbog vas i uz pomoć još takvih istih u narodu, ovde su mere bezobrazno smešne, toliko je sve smešno, da mi dođe da plačem ali od tuge što živim u ovoj zemlji koja mrzi svoj narod i svi žive samo za sebe dok se prave da rade nešto za opšte dobro.

Razocarani Srbin

pre 2 godine

"Aman ljudi, da li neko veruje da ovde postoje neki idioti koji će staviti zdravlje dece iznad drugih stvari", podvukao je dr Kon i ponovio, još jednom, da su sve relevantne institucije u Srbiji odobrile upotrebu vakcine za decu. - JA MISLIM!!!
iz vise razloga, a navescu dva:
1. zdravstveni vrh koji vodi mere protiv epidemije je jako ispolitizovan i ne verujem im nista. Kada se okupi grupa ljudi, oni to osudjuju, kada vlast organizuje skupove-oni cute, da ne idem dalje slicne primere
2.Vakcinisanje dece podrzavam i normalna je stvar, ali za vakcine koje se sada daju. Ovo protiv COVID Je glupost. Prvo - na deci jos nije potpuno ispitana, drugo, deca jako slabo obolevaju,odnosno imaju laksu klinicku sliku. I to treba da bude poslednja opcija!!! Pre toga, "naterajte" odrasle da se vakcinisu, pa kada sve to uradite o ovome moze da se prica. Do tada vakcinisanje dece je nepotrebno!!!

Bero Rakun

pre 2 godine

Posto ste javna licnost, obaveza vam je da stojite iza svake javno izgovorene reci.
Istina je da su se izjave potirale vremenom, i da cak ni vi niste jedinstveni koji to stav zastupate. Da podsetim od najsmesnijeg virusa svih vremena (na koju je ONAJ reagovao da niko nije izgovorio) do toga da ce biti malo mesta na grobljima (morbidno i nepotrebno da se na ovaj nacin nekome preti).
Ko god je vakcinisan sme da postavi pitanje sme li da mesa doze vakcine ili ne, da li ce dobiti odgovor od vas?
Ko god je nevakcinisan ima materijala da sumnja u ispravnost vakcina i opasnosti virusa, posto nema poverenja u vas.
Virus postoji, nema dalje price, ono cega nema je poverenje ljudi prema vama koji ste odgovorni za donosenje odluka. I vi licno nosite ogromnu odgovornost za to, kako smete da pustite koncerte i utakmice, PA CAK I IZBORE, a onda zakljucavanje zato sto je eto, narod kriv.
Tako da na vase pitanje da li mislimo da tu sede ludaci, odgovor se sam namece.

Nikola

pre 2 godine

Drgai sunarodnici, nekima deluje da čujete čas jedno čas drugo. Treća doza ili ne, šoping u Italiji ili zaključavanje, pobedili smo virus pa novi talas. Ne varate se, medijiji prenose sve bez filtera a vlast jeste zbunila ljude. Zašto to rade ne znam, aku im odgovara podela po maskerima, antivakserima... Bitno je samo da ni doktori nemaju jedinstveno mišljenje, što govori da se ovo namerno radi. Žao mi je ljudi kojima su dnevna štampa izvor informacija, ali se nadam da će bar ukapirati koliko ništa ne znaju o koroni, i pomisliti o čemu svemu još ih lažu što saznaju kroz žutu štampu, fejsbuke, tv. Nauka ima odgovore, ali to nemožete shvatiti preko tv emisije, mora knjiga u ruke i stolica da se zagreje. Dok očekujete da vam neki novinar, fejsbuk strana ili yt video objasni o virusima, infekcijama, imunitetu, vakcinama... vi ste idalni kandidat za manipulaciju. Knjiga košta, a ovo drugo je besplatno, pa razmislite kako plaćate.

Мирковић

pre 2 godine

Ова пандемија ће трајати вечно јер је народ убеђен да је паметнији од научника.

ajaJaZeMšipA

pre 2 godine

To je prva stvar, a druga, svako ko se vakcinisao, bukvalno svako, smara ljude oko sebe JESI SE VAKCINISAO?
Kad kazem da nisam, aupomatski sledi pitanje, ŠTO, ŠTA ČEKAŠ?
Zatim krece agresivno na mene zasto bih trebao to da uradim.
Tako da prica ovog kvazi doktora ne pije vodu.
(kengur88, 12. avgust 2021 09:45)

Kakav antivakserski spin.

Apsolutno je sve, ali sve obrnuto.
Zapravo su protivnici vakcina neverovatno agresivni u nastupu i nastojanju da ubede ljude da se ne vakcinišu, a vakcinisanima da stave do znanja da su pogresili, da su glupi, da su debili.
Oni po televizijama urlaju, mlataraju rukama i sikću na ostale kako bi dokazali da su vakcine loše.
Ja sam se vakcinisao na sopstvenu odgovornost i nikad nikome nisam rekao da je bolje da se vakciniše, dok sam doziveo dosta da kazem neprijatnih izjava i izliva antivaksera kako nisam normalan, kako sam debil koji opravdava ovu vlast i podrzava sve njihove hirove.
Ne druze.Ni blizu.
Prestanite da vredjate ljude koji se vakcinišu!

Korina

pre 2 godine

Ja sam se vakcinisala i ne razumem histeeiju protiv vakcina i to onih kiji su kao mali uredno primili sve vakcine. Ali ne razumem i ovo insistiranje na vakcinisanju dece ako drzava ne moze da natera medicinske i prosvetne radnike da se vakcinisu. Valjda postoji neki zdravorazumski redosled u vakcinaciji. Pa ako celo nastavno i pomocno osoblje skole stavi na uvid potvrde o vakcinaciji, onda moze da se razmislja i o vakcinaciji dece.

vukasin

pre 2 godine

Odakle sad informacija da vakcina stiti od oboljevanja? Cini mi se da to u praksi nije pokazano kao tacno. Ono sto jeste pokazano kao tacno je da vakcina stiti od ozbiljne zaraze (klinicke slike ili smrti) i da zato treba da je primamo. To da li ce neko imati 0 ili jako slabe simptome je nebitno, bitan je broj opasnih slucajeva jer onda ni bolnice ne budu preopterecene i zivot moze da nastavi svojim tokom.

Beli

pre 2 godine

Ispred prodavnice u mom selu pije se pivo po ceo dan.Ljudi pričaju samo o vakcini,svi su antivakseri i ni za živu glavu se niko nebi vakcinisao.Pitam se,pa možda taj narod zna nešto što mi ne znamo.

Bojan

pre 2 godine

Sram Vas bilo, to kako ste sebe nazvali, smatramo da ste u pravu! Prvo vakciniši sve punoletne osobe starije od 30 godina, ali sve! Strašno je koliko ste puni sebe, sram bilo celi krizni štab. Ako nemate uticaja na izvršnu vlast, onda bar radite svoj posao, lečite, manite se politike. A građani Republike Srbije, šra Vas beiga za virus, počinje nova sezona Zadruge....

Kalina je u pravu

pre 2 godine

Kako očekivati od roditelja buzdovana koji se ni sami nisu vakcinisali i koji više veruju nekoj babi Kurani sa interneta nego li naučnicima da daju pristanak za vakcinisanje dece?Prvo mora njih neko da edukuje i da oni shvate značaj vakcinisanja a to kod neukih ide jako sporo.Tu je država debelo zakazala.Poznajem nekoliko avaksa koji su jedva preživeli C-19 i bukvalno bi sad život dali za vakcinu.Nemojte da učite na sopstvenim greškama jer može biti kasno a i glupo je.

Snazz

pre 2 godine

Svoju decu ako i kad ih budem imao vakcinisacu vakcinama kojim sam i ja vakcinisan koje nisu sklepane na brzinu i koje je 95% dece primilo a ovim vakcinama za koje se ispostavlja da nisu toliko efikasne da su brzinski napravljene da se veliki novac tu obrće i da se moraš vakcinisati svaki 5,6 mesec ne pada mi napamet ni mene i sutra moju decu.
(delija, 12. avgust 2021 09:58)

Prostom dedukcijom dolazimo do toga da bi ti i neke 2364. god mislio da za vakcinu treba 3 decenije da se napravi. Broj pluseva koji dobijaš za notornu glupost koju si napisao i činjenica da nam je tek 40% stanovništva vakcinisano govori koliko je naš narod neobrazovan i pritom pun sebe.

Pera

pre 2 godine

Dr Kon i njegove kolege rade najnezahvalniji posao na svetu, zastupaju nauku u jednoj neobrazovanoj i sujeverjem i predrasudama opterećenoj sredini.

Života

pre 2 godine

Пошро је доктор Кон рекао да деца незнају ништа о вирусу, а ни родитељи. Рекао бих после годину дана разних опречних изјава да ни доктори нису пуно бољи од одраслих. Набадају у мраку. Немам ништа против вакцинације, али ето Израел, Енглеска после свега огроман број заражених поново. Велики број вакцинисан. Једино смртност драстично мања код њих. Из тога произилази дете примило непримило, прележаће вирус.
(Гиле, 12. avgust 2021 09:55)

Jedino smrtnost je manja kažeš.. Pa šta ćeš više zemljače

Majka troje dece

pre 2 godine

Da nismo vakcinisani mi kao deca, tuberkuloza, variola vera i poliomijelitis bi i dalje harali ovim prostorima. Tetanus, difretija, pertusus, i male boginje bi i dalje odnosile malu decu. Vakcinacija je civilizacijska vrednost.

123

pre 2 godine

To je prva stvar, a druga, svako ko se vakcinisao, bukvalno svako, smara ljude oko sebe JESI SE VAKCINISAO?
Kad kazem da nisam, aupomatski sledi pitanje, ŠTO, ŠTA ČEKAŠ?
Zatim krece agresivno na mene zasto bih trebao to da uradim.
Tako da prica ovog kvazi doktora ne pije vodu.
(kengur88, 12. avgust 2021 09:45)

Kakav antivakserski spin.

Apsolutno je sve, ali sve obrnuto.
Zapravo su protivnici vakcina neverovatno agresivni u nastupu i nastojanju da ubede ljude da se ne vakcinišu, a vakcinisanima da stave do znanja da su pogresili, da su glupi, da su debili.
Oni po televizijama urlaju, mlataraju rukama i sikću na ostale kako bi dokazali da su vakcine loše.
Ja sam se vakcinisao na sopstvenu odgovornost i nikad nikome nisam rekao da je bolje da se vakciniše, dok sam doziveo dosta da kazem neprijatnih izjava i izliva antivaksera kako nisam normalan, kako sam debil koji opravdava ovu vlast i podrzava sve njihove hirove.
Ne druze.Ni blizu.
Prestanite da vredjate ljude koji se vakcinišu!
(ajaJaZeMšipA, 12. avgust 2021 11:10)

Ja na nedeljnoj bazi dobijam komentare antivaksera tipa “Sad ti nije nista ali videces za par godina kad umres/dobijes rak/…” Proce tih par godina i onda ce prica biti videces za 10 godina, pa videces za 20,…

mile

pre 2 godine

Ne vezano što živimo u Srbiji i što su ovi manipulatori koji plasiraju informacije po potrebi ali ljudi moji pandemija je globalni problem. I ne znam zašto se toliko plašite i imate toliko nepoverenje prema najboljim svetskim naučnicima koji su pronašli te vakcine? Svi vi koji ste niste vakcinisali ste najobičnije kukavice koje produžavaju pandemiju i pomažu virusu da preživi, opstane, mutira i zagorčava nam život još dugo, dugo godina. To je realnost koje će te svi vi antivakseri biti svesni ali tek za neku godinu koliko treba da stigne od dole do glave..

aalborg

pre 2 godine

Insistiranje na vakcinaciji dece je pogresno. Deca ne oboljevaju ili imaju smesno blage klinicke slike. I vakcinisano i nevakcinisano dete je nosilac virusa pa je tu ucinak vakcine minoran. Vakcinacija odraslih treba da bude prioritet. Ipak, sa novim i novim sojevima virusa efikasnost svih vakcina je manja pa ce vakcinacija starim (postojecim) vakcinama biti besmislena za par godina. Vakcine ce morati da evoluiraju sa virusom.
(Deus, 12. avgust 2021 09:31)

A vi ste? Možete li nam dati izvore ovih informacija? Na koje studije se pozivate kada iznosite ove zaključke?

Zemljoradnik

pre 2 godine

Insistiranje na vakcinaciji dece je pogresno. Deca ne oboljevaju ili imaju smesno blage klinicke slike. I vakcinisano i nevakcinisano dete je nosilac virusa pa je tu ucinak vakcine minoran. Vakcinacija odraslih treba da bude prioritet. Ipak, sa novim i novim sojevima virusa efikasnost svih vakcina je manja pa ce vakcinacija starim (postojecim) vakcinama biti besmislena za par godina. Vakcine ce morati da evoluiraju sa virusom.
(Deus, 12. avgust 2021 09:31)

- Vi ste virusolog, epidemiolog, objavljivali ste stručne radove u toj oblasti? Ljudi bavite se onim za šta ste kvalifikovani. To što vi i ja čitamo i “obrazujemo se” po internetu nema blage veze. Prepustite stručnima.

Almanah

pre 2 godine

Kao i pre c19 tako i tokom istog a bogme i posle njega na raznim pitanjima drustvene stvarnosti, zivota i sl. znacajan broj gradjana Srbije pokazuje elementarnu nepismenost, elementarno odsustvo svesti o vremenu u kome zivi, elementarno nepoznavanje nauke, prirode, zdravlja, i obilatu aroganciju, sebicnost i bahatost. Voleo bih da se svaki antivakser obelezi nekim znakom. Da znam da je antivakser kad ga vidim negde. Da mu objasnim neke stvari. Onako kako se neke stvari objasnjavaju bahatim tupadzijama! Live!

Sasa

pre 2 godine

Odgovor na pitanje iz naslova je: DA.
"dr Kon je ponovio, još jednom, da su sve relevantne institucije u Srbiji odobrile upotrebu vakcine za decu".
Samo da pojasnimo, nisu institucije u Srbiji odobrile, institucije su samo uradile isto sto su uradile EU institucije, tj. po direktivi iz Brisela. Cisti prepisivaci koji ne misle svojom glavom. Na zalost, ej Srbijo medju sljivama...

dejan

pre 2 godine

Obavezna vakcinacija svih.Tačka. Svi zdravi virusa nema.Sve ostale rasprave su glupost.Čitam ove komentare od-do ima i onih inteligentnih ali većina su dobri djaci koji su uglavnom bržali iz škole nisu pročitali dve lektire ali su super poznavaoci svih vakcina i oni sve znaju.Država je apsolutno kriva što im daje pravo izbora.

L.

pre 2 godine

Nemam pojma o toj temi, ali imam decu. Kao potpunom laiku, nekako mi nedostaje jedan odgovor- šta je to toliko magično u cifri 12? Kako to da je neophodno vakcinisati dete od 12 godina a isto to nije potrebno sa detetom od 11 godina.
(Kant, 12. avgust 2021 10:12)

Da probam... Vecina dece u uzrastu od 12 godina je danas vec u pubertetu ili ulazi u pubertet, dolazi do promena u organizmu, ali i u ponasanju. Da su tek rodjene bebe samo umanjeni ljudi, onda nam ne bi trebali pedijatri, a verovatno ne bi bilo ni potrebe da ih roditelji hrane i peru, oblace i obuvaju, cuvaju od nevolja itd.

Drugi razlog bi mogao lezati u cinjenici da su ispitivanja vrsena u SAD-u, a oni imaju middle schools, sto odgovara nasem 6-8. razredu. To su deca od 11 do 13 godina u Americi. Mozda i to ima neke veze, drugacija organizacija nastave? Ipak mislim da je znacajniji pubertet i promena u ponasanju dece. A mozda je i cisto arbitrarna odluka, negde su morali postaviti granicu.

Gospodine Kon

pre 2 godine

Ne znate vi gospoding Kon. Moja komsinica, ona sto "ne moze ocima da vas vidi" sa zavrsenom trogodisnjom frizerskom skolom... ona zna a vi ne - to se zove demokratija, gospodine Kon... ona misli za sve vas i mnogo gore stvari nego da ste "idioti"... jer sve ona zna... sad je njeno vreme... auto-tun se cuje iz kuce, obrve ove najmodernije klingonske nacrtane na ocima, usne kao bumbar da je ujeo, deca besprizorna, muz gastarbajter na svaka tri meseca - E ONA ZNA kako treba, sve u zivotu, a vi ne znate, nista, dobri moj gospodine Kon.

Мирковић

pre 2 godine

Ова пандемија ће трајати вечно јер је народ убеђен да је паметнији од научника.

Kalina je u pravu

pre 2 godine

Kako očekivati od roditelja buzdovana koji se ni sami nisu vakcinisali i koji više veruju nekoj babi Kurani sa interneta nego li naučnicima da daju pristanak za vakcinisanje dece?Prvo mora njih neko da edukuje i da oni shvate značaj vakcinisanja a to kod neukih ide jako sporo.Tu je država debelo zakazala.Poznajem nekoliko avaksa koji su jedva preživeli C-19 i bukvalno bi sad život dali za vakcinu.Nemojte da učite na sopstvenim greškama jer može biti kasno a i glupo je.

Pera

pre 2 godine

Dr Kon i njegove kolege rade najnezahvalniji posao na svetu, zastupaju nauku u jednoj neobrazovanoj i sujeverjem i predrasudama opterećenoj sredini.

ajaJaZeMšipA

pre 2 godine

To je prva stvar, a druga, svako ko se vakcinisao, bukvalno svako, smara ljude oko sebe JESI SE VAKCINISAO?
Kad kazem da nisam, aupomatski sledi pitanje, ŠTO, ŠTA ČEKAŠ?
Zatim krece agresivno na mene zasto bih trebao to da uradim.
Tako da prica ovog kvazi doktora ne pije vodu.
(kengur88, 12. avgust 2021 09:45)

Kakav antivakserski spin.

Apsolutno je sve, ali sve obrnuto.
Zapravo su protivnici vakcina neverovatno agresivni u nastupu i nastojanju da ubede ljude da se ne vakcinišu, a vakcinisanima da stave do znanja da su pogresili, da su glupi, da su debili.
Oni po televizijama urlaju, mlataraju rukama i sikću na ostale kako bi dokazali da su vakcine loše.
Ja sam se vakcinisao na sopstvenu odgovornost i nikad nikome nisam rekao da je bolje da se vakciniše, dok sam doziveo dosta da kazem neprijatnih izjava i izliva antivaksera kako nisam normalan, kako sam debil koji opravdava ovu vlast i podrzava sve njihove hirove.
Ne druze.Ni blizu.
Prestanite da vredjate ljude koji se vakcinišu!

Snazz

pre 2 godine

Svoju decu ako i kad ih budem imao vakcinisacu vakcinama kojim sam i ja vakcinisan koje nisu sklepane na brzinu i koje je 95% dece primilo a ovim vakcinama za koje se ispostavlja da nisu toliko efikasne da su brzinski napravljene da se veliki novac tu obrće i da se moraš vakcinisati svaki 5,6 mesec ne pada mi napamet ni mene i sutra moju decu.
(delija, 12. avgust 2021 09:58)

Prostom dedukcijom dolazimo do toga da bi ti i neke 2364. god mislio da za vakcinu treba 3 decenije da se napravi. Broj pluseva koji dobijaš za notornu glupost koju si napisao i činjenica da nam je tek 40% stanovništva vakcinisano govori koliko je naš narod neobrazovan i pritom pun sebe.

dejan

pre 2 godine

Obavezna vakcinacija svih.Tačka. Svi zdravi virusa nema.Sve ostale rasprave su glupost.Čitam ove komentare od-do ima i onih inteligentnih ali većina su dobri djaci koji su uglavnom bržali iz škole nisu pročitali dve lektire ali su super poznavaoci svih vakcina i oni sve znaju.Država je apsolutno kriva što im daje pravo izbora.

mile

pre 2 godine

Ne vezano što živimo u Srbiji i što su ovi manipulatori koji plasiraju informacije po potrebi ali ljudi moji pandemija je globalni problem. I ne znam zašto se toliko plašite i imate toliko nepoverenje prema najboljim svetskim naučnicima koji su pronašli te vakcine? Svi vi koji ste niste vakcinisali ste najobičnije kukavice koje produžavaju pandemiju i pomažu virusu da preživi, opstane, mutira i zagorčava nam život još dugo, dugo godina. To je realnost koje će te svi vi antivakseri biti svesni ali tek za neku godinu koliko treba da stigne od dole do glave..

Almanah

pre 2 godine

Kao i pre c19 tako i tokom istog a bogme i posle njega na raznim pitanjima drustvene stvarnosti, zivota i sl. znacajan broj gradjana Srbije pokazuje elementarnu nepismenost, elementarno odsustvo svesti o vremenu u kome zivi, elementarno nepoznavanje nauke, prirode, zdravlja, i obilatu aroganciju, sebicnost i bahatost. Voleo bih da se svaki antivakser obelezi nekim znakom. Da znam da je antivakser kad ga vidim negde. Da mu objasnim neke stvari. Onako kako se neke stvari objasnjavaju bahatim tupadzijama! Live!

123

pre 2 godine

To je prva stvar, a druga, svako ko se vakcinisao, bukvalno svako, smara ljude oko sebe JESI SE VAKCINISAO?
Kad kazem da nisam, aupomatski sledi pitanje, ŠTO, ŠTA ČEKAŠ?
Zatim krece agresivno na mene zasto bih trebao to da uradim.
Tako da prica ovog kvazi doktora ne pije vodu.
(kengur88, 12. avgust 2021 09:45)

Kakav antivakserski spin.

Apsolutno je sve, ali sve obrnuto.
Zapravo su protivnici vakcina neverovatno agresivni u nastupu i nastojanju da ubede ljude da se ne vakcinišu, a vakcinisanima da stave do znanja da su pogresili, da su glupi, da su debili.
Oni po televizijama urlaju, mlataraju rukama i sikću na ostale kako bi dokazali da su vakcine loše.
Ja sam se vakcinisao na sopstvenu odgovornost i nikad nikome nisam rekao da je bolje da se vakciniše, dok sam doziveo dosta da kazem neprijatnih izjava i izliva antivaksera kako nisam normalan, kako sam debil koji opravdava ovu vlast i podrzava sve njihove hirove.
Ne druze.Ni blizu.
Prestanite da vredjate ljude koji se vakcinišu!
(ajaJaZeMšipA, 12. avgust 2021 11:10)

Ja na nedeljnoj bazi dobijam komentare antivaksera tipa “Sad ti nije nista ali videces za par godina kad umres/dobijes rak/…” Proce tih par godina i onda ce prica biti videces za 10 godina, pa videces za 20,…

Majka troje dece

pre 2 godine

Da nismo vakcinisani mi kao deca, tuberkuloza, variola vera i poliomijelitis bi i dalje harali ovim prostorima. Tetanus, difretija, pertusus, i male boginje bi i dalje odnosile malu decu. Vakcinacija je civilizacijska vrednost.

Zemljoradnik

pre 2 godine

Insistiranje na vakcinaciji dece je pogresno. Deca ne oboljevaju ili imaju smesno blage klinicke slike. I vakcinisano i nevakcinisano dete je nosilac virusa pa je tu ucinak vakcine minoran. Vakcinacija odraslih treba da bude prioritet. Ipak, sa novim i novim sojevima virusa efikasnost svih vakcina je manja pa ce vakcinacija starim (postojecim) vakcinama biti besmislena za par godina. Vakcine ce morati da evoluiraju sa virusom.
(Deus, 12. avgust 2021 09:31)

- Vi ste virusolog, epidemiolog, objavljivali ste stručne radove u toj oblasti? Ljudi bavite se onim za šta ste kvalifikovani. To što vi i ja čitamo i “obrazujemo se” po internetu nema blage veze. Prepustite stručnima.

aalborg

pre 2 godine

Insistiranje na vakcinaciji dece je pogresno. Deca ne oboljevaju ili imaju smesno blage klinicke slike. I vakcinisano i nevakcinisano dete je nosilac virusa pa je tu ucinak vakcine minoran. Vakcinacija odraslih treba da bude prioritet. Ipak, sa novim i novim sojevima virusa efikasnost svih vakcina je manja pa ce vakcinacija starim (postojecim) vakcinama biti besmislena za par godina. Vakcine ce morati da evoluiraju sa virusom.
(Deus, 12. avgust 2021 09:31)

A vi ste? Možete li nam dati izvore ovih informacija? Na koje studije se pozivate kada iznosite ove zaključke?

Deus

pre 2 godine

Insistiranje na vakcinaciji dece je pogresno. Deca ne oboljevaju ili imaju smesno blage klinicke slike. I vakcinisano i nevakcinisano dete je nosilac virusa pa je tu ucinak vakcine minoran. Vakcinacija odraslih treba da bude prioritet. Ipak, sa novim i novim sojevima virusa efikasnost svih vakcina je manja pa ce vakcinacija starim (postojecim) vakcinama biti besmislena za par godina. Vakcine ce morati da evoluiraju sa virusom.

Beli

pre 2 godine

Ispred prodavnice u mom selu pije se pivo po ceo dan.Ljudi pričaju samo o vakcini,svi su antivakseri i ni za živu glavu se niko nebi vakcinisao.Pitam se,pa možda taj narod zna nešto što mi ne znamo.

Života

pre 2 godine

Пошро је доктор Кон рекао да деца незнају ништа о вирусу, а ни родитељи. Рекао бих после годину дана разних опречних изјава да ни доктори нису пуно бољи од одраслих. Набадају у мраку. Немам ништа против вакцинације, али ето Израел, Енглеска после свега огроман број заражених поново. Велики број вакцинисан. Једино смртност драстично мања код њих. Из тога произилази дете примило непримило, прележаће вирус.
(Гиле, 12. avgust 2021 09:55)

Jedino smrtnost je manja kažeš.. Pa šta ćeš više zemljače

kengur88

pre 2 godine

"dodao je on i napomenuo da samo 12 antivakcinalista pokriva 73 posto interneta, oni su uticajni u i to je problem."
Evo ja se nisam vakcinisao, niti sam po drustvenim mrezama pisao da to drugi ne rade, kao i 100% ljudi koje ja znam da se nosu vakcinisali. Apsolutno niko iz mog okruzenja ko nije vakcinisan nije imao nikakvu "kampanju" protiv vakcina. Jednostavno je to mok izbor, cutim i radim kako mislim da treba, a zasto, ne bih ni ovde ulazio u to.
To je prva stvar, a druga, svako ko se vakcinisao, bukvalno svako, smara ljude oko sebe JESI SE VAKCINISAO?
Kad kazem da nisam, aupomatski sledi pitanje, ŠTO, ŠTA ČEKAŠ?
Zatim krece agresivno na mene zasto bih trebao to da uradim.
Tako da prica ovog kvazi doktora ne pije vodu.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Čemu insistirati na vakcinaciji dece kada ista ne obolevaju? Vakcinišite doktore i medicinsko osoblje, vašu policiju i ceo javni sektor?! Decu pustite i ne maltretirajte!

Srba

pre 2 godine

Vakcinisaću svoju decu kada vi "stručnjaci" budete znali većinu stvari o ovom virusu, a ne da svaki epidemiolog ima svoje mišljenje i što je najgore svako menja mišljenje na svakih 7 dana i tako sluđujete nas građane! Do tad pozdrav!

delija

pre 2 godine

Svoju decu ako i kad ih budem imao vakcinisacu vakcinama kojim sam i ja vakcinisan koje nisu sklepane na brzinu i koje je 95% dece primilo a ovim vakcinama za koje se ispostavlja da nisu toliko efikasne da su brzinski napravljene da se veliki novac tu obrće i da se moraš vakcinisati svaki 5,6 mesec ne pada mi napamet ni mene i sutra moju decu.

L.

pre 2 godine

Nemam pojma o toj temi, ali imam decu. Kao potpunom laiku, nekako mi nedostaje jedan odgovor- šta je to toliko magično u cifri 12? Kako to da je neophodno vakcinisati dete od 12 godina a isto to nije potrebno sa detetom od 11 godina.
(Kant, 12. avgust 2021 10:12)

Da probam... Vecina dece u uzrastu od 12 godina je danas vec u pubertetu ili ulazi u pubertet, dolazi do promena u organizmu, ali i u ponasanju. Da su tek rodjene bebe samo umanjeni ljudi, onda nam ne bi trebali pedijatri, a verovatno ne bi bilo ni potrebe da ih roditelji hrane i peru, oblace i obuvaju, cuvaju od nevolja itd.

Drugi razlog bi mogao lezati u cinjenici da su ispitivanja vrsena u SAD-u, a oni imaju middle schools, sto odgovara nasem 6-8. razredu. To su deca od 11 do 13 godina u Americi. Mozda i to ima neke veze, drugacija organizacija nastave? Ipak mislim da je znacajniji pubertet i promena u ponasanju dece. A mozda je i cisto arbitrarna odluka, negde su morali postaviti granicu.

Slađan Ilić

pre 2 godine

Vakcinisan sam i svi moji (odrasli) članovi porodice su vakcinisani protiv kovida (kažem zbog mog stava o vakcinaciji). Zanima me što se skreće sa prave teme? A to je:
1.Što nisu vakcinisani zdravstveni radnici?
2.Što nije vakcinisana policija, vojska, prosveta...?
Svima njima je država poslodavac pa ima načina da stimuliše/destimuliše i da ne menja ustav/zakon.
Gde sve preskočiste pa dođoste do dece, za ime Boga!!!

noe

pre 2 godine

Da se razumemo, ja sam se vakcinisao a samim tim preuzeo na sebe neki rizik jer ruku na srce nijedna vakcina nije dovoljno proverena. Prvo vakcinisite sve odrasle pa cemo videti. Decu NE dirajte!

teacher

pre 2 godine

Skroz sam bila za vakcine protiv kovida. Nisam antivakser, i ja i deca smo vakcinisani svim propisanim vakcinama, niti pristalica teorija zavere, daleko bilo. Ali sa novim desavanjima i istupima strucnjaka u javnosti se samo stvara konfuzija i protivljenje. Nevakcinisani ugrozavaju vakcinisane, te mora treca, peta, koja vec doza, te mora da se mesaju razlicite, pa ovako, pa onako...Imam utisak da niko nema pojma o cemu prica, da imaju zadatak da uvale vakcine, jer su date pare, je li, pa gre'ota da se baci, a i moraju pare da se daju za nove. Cini se da je sve biznis, i jedan veliki eksperiment, sto naucni, sto socioloski. Poverenje ne postoji jer se salju kontradiktorne informacije, a ljudi bi samo da zive normalno.

Bojan

pre 2 godine

Sram Vas bilo, to kako ste sebe nazvali, smatramo da ste u pravu! Prvo vakciniši sve punoletne osobe starije od 30 godina, ali sve! Strašno je koliko ste puni sebe, sram bilo celi krizni štab. Ako nemate uticaja na izvršnu vlast, onda bar radite svoj posao, lečite, manite se politike. A građani Republike Srbije, šra Vas beiga za virus, počinje nova sezona Zadruge....

Goran

pre 2 godine

Niste vakcinisali ljude u zdravstvu, nastavnike, profesore, policiju, vosjsku, drzavne sluzbenike a pricate o deci. Probni balon dizajniran da skrene paznju sa brojnih afera aktuelne vlasti. Ne samo da necu pristati da vakcinisem dete, ne pristajem vise ni da mi dete sedi 8 sati u skoli sa maskom. Inace, osim dece, kompletna porodica mi je vakcinisana.

Ajk

pre 2 godine

Dobar dan, ovde virus!
Dete: Imam 15 godina!
Virus: A 15 godina, upisao si sad srednju školu?
Dete: Ne ja...ja... krenuo sam godinu kasnije, još uvek idem u osnovnu!!!
Virus: Daj đačku. hmmmm...u pravu si! Slobodan si!
Virus: Jel ima nekog starijeg u kući? Recimo neki srednjoškolac?
Dete: Nema..nema...sam sam u kući
Virus: Dobro...aj zdravo

Ovako sam doživeo doktorovu izjavu. I posle pita narod da li tamo sede neki i...ti? Stvarno doktore...taman posla!!!

Korina

pre 2 godine

Ja sam se vakcinisala i ne razumem histeeiju protiv vakcina i to onih kiji su kao mali uredno primili sve vakcine. Ali ne razumem i ovo insistiranje na vakcinisanju dece ako drzava ne moze da natera medicinske i prosvetne radnike da se vakcinisu. Valjda postoji neki zdravorazumski redosled u vakcinaciji. Pa ako celo nastavno i pomocno osoblje skole stavi na uvid potvrde o vakcinaciji, onda moze da se razmislja i o vakcinaciji dece.

miki

pre 2 godine

Pošto u naslovu se dr pita "da li mislimo da tamo sede idioti", verujem da onda možete da objavite komentar sa korišćenjem te reči i sa direktnim odgovorom. Evo, ja mislim da tamo sede idioti. Niko normalan ne može da gleda kako zatucan narod neće da se vakciniše, stavljam masku u prodavnici gde ima troje ljudi na 100 kvadrata, a onda uđem u pun kafić bez maske i pravim se kako je sve to normalno. Mere su glupe, vi ste doktore Kon načitani idiot (izvinjavam se zbog te reči, ali sami ste pitali). Da je ovaj narod pametniji u nekom proseku, onda ne bi slušali vas idiote, nego bi fino koristili maske svuda, izbegavali bi odlaske u kafane i tamo gde ima dosta ljudi, vakcinisali bi se skoro svi i opet bi pazili na sebe i bližnje. Ali zbog vas i uz pomoć još takvih istih u narodu, ovde su mere bezobrazno smešne, toliko je sve smešno, da mi dođe da plačem ali od tuge što živim u ovoj zemlji koja mrzi svoj narod i svi žive samo za sebe dok se prave da rade nešto za opšte dobro.

Гиле

pre 2 godine

Пошро је доктор Кон рекао да деца незнају ништа о вирусу, а ни родитељи. Рекао бих после годину дана разних опречних изјава да ни доктори нису пуно бољи од одраслих. Набадају у мраку. Немам ништа против вакцинације, али ето Израел, Енглеска после свега огроман број заражених поново. Велики број вакцинисан. Једино смртност драстично мања код њих. Из тога произилази дете примило непримило, прележаће вирус.

Nikola

pre 2 godine

Drgai sunarodnici, nekima deluje da čujete čas jedno čas drugo. Treća doza ili ne, šoping u Italiji ili zaključavanje, pobedili smo virus pa novi talas. Ne varate se, medijiji prenose sve bez filtera a vlast jeste zbunila ljude. Zašto to rade ne znam, aku im odgovara podela po maskerima, antivakserima... Bitno je samo da ni doktori nemaju jedinstveno mišljenje, što govori da se ovo namerno radi. Žao mi je ljudi kojima su dnevna štampa izvor informacija, ali se nadam da će bar ukapirati koliko ništa ne znaju o koroni, i pomisliti o čemu svemu još ih lažu što saznaju kroz žutu štampu, fejsbuke, tv. Nauka ima odgovore, ali to nemožete shvatiti preko tv emisije, mora knjiga u ruke i stolica da se zagreje. Dok očekujete da vam neki novinar, fejsbuk strana ili yt video objasni o virusima, infekcijama, imunitetu, vakcinama... vi ste idalni kandidat za manipulaciju. Knjiga košta, a ovo drugo je besplatno, pa razmislite kako plaćate.

Aca

pre 2 godine

Pa ko da vas shvati ozbiljno, kada vi jos nemate ni donete mere. Umesto da ste se vec na 200 slucajeva sastali i zakljucili sta cete da radite na 500, vi i dalje nemate zakazanu sednicu a stigli smo do hiljadu. Takvo ponasanje nisam video ni u jednoj evropskoj zemlji. Time ste vec izgubili svaki kredibilitet. A drugo, sve nase relevante institucije imaju toliko strucne ljude da sumnjam da mogu da zamene sijalicu a kamoli da procitaju izvestaje o vakcinama ili ne daj Boze da sami izvrse neko istrazivanje da bi nesto odobrili.

Frka krka brka

pre 2 godine

Kon zapravo bira virus jer mu ne smetaju masovna okupljanja rizičnog tipa kao što su Guča i Beerfest što je van svake pameti posle novih brojki. Ako birate prokužavanje, a ovakve manifestacije su plastičan primer toga onda dopustite roditeljima da odlučuju kad će i šta će preduzeti za svoje dete. Ne menjajte više mišljenje kako dune vetar jer ste konstantno kontradiktorni.

Fajzerovac

pre 2 godine

Vakcinisani takođe prenose virus, dokazano i potvrđeno. Vakcinisanje dece nece smanjiti prenos virusa, a nece nista promeniti samoj deci.

Pedna

pre 2 godine

Meni samo nije jasno kako neko ko vec godinu dana prica jednu pricu i pidrzava ili nececdaxse suprodstavi onima koji su dozvolili raznorazne utakmice ,koncerte i koji to i sada upravo dozvoljava ili ucestvuje u svemu tome ima pravo ili moral i sta ves da javno kaze i piziva na vakcinaciju dece?
Napravite javno snimanje i neka svi politicari i oni koji si sa nima na raznorazne nacine,politicari i iz vlasti i iz opozicine - izvedite sviju decu ,unycad i vakcinisite ih!
Onda cemo mi ostali poceti da razmisljamo - izgubili ste poverenje dragi doktore posle svega sto se desilo.
To je osnovni razlog smanjenje vakcinacije - i Vi i ostali dobro to znate ! Narod o ican ne veruje,a pogotovo ne da da se igrate sa decom.
Inace moja cela damilija je vakcinisana i nisam protiv! Naprotiv - verujem u nsuku!
Ali iskreno ne i Vama i svima oko Vas!

Prevremeni penzioner

pre 2 godine

"Odgovarajući na pitanje da li roditelji odbijaju da vakcinišu decu jer kažu da nema dovoljno studija o tim vakcinama datim deci, član Kriznog štaba je je rekao da je to čista laž." Ok. Gde su te studije? Vakcinisan sam, ali u ovo opravdano sumnjam. NIKADA ni jednom detetu ne bih dao nešto nedovoljno ispitano, a ovde jednostavno nije bilo dovoljno vremena da se pokažu svi efekti. Jasno mi je da Kon neće odgovoriti, pa bih zamolio nekog upućenijeg da navede bar dve. Hvala!

Jovke

pre 2 godine

Spisak:
1 najsmesniji virus svih vremena!
2 nestace sa prvim jacim suncevim zracima!
3 imacemo puna groblja,umrlih od korone!
4 dezifikujte povrsine,nosite rukavice(ne nosite rukavice)!
5 koliko kostaju respiratori,koliko kostaju vakcine!
6 Cena maske 120 dinara,sada 5 dinara?!
7Vakcinisani ne mogu da se razbole,moze muzika u kaficima ali samo do 18 h zbog sirenja virusa?!
prosudite sami sta ste,i da li ste?!

vukasin

pre 2 godine

Odakle sad informacija da vakcina stiti od oboljevanja? Cini mi se da to u praksi nije pokazano kao tacno. Ono sto jeste pokazano kao tacno je da vakcina stiti od ozbiljne zaraze (klinicke slike ili smrti) i da zato treba da je primamo. To da li ce neko imati 0 ili jako slabe simptome je nebitno, bitan je broj opasnih slucajeva jer onda ni bolnice ne budu preopterecene i zivot moze da nastavi svojim tokom.

Razocarani Srbin

pre 2 godine

"Aman ljudi, da li neko veruje da ovde postoje neki idioti koji će staviti zdravlje dece iznad drugih stvari", podvukao je dr Kon i ponovio, još jednom, da su sve relevantne institucije u Srbiji odobrile upotrebu vakcine za decu. - JA MISLIM!!!
iz vise razloga, a navescu dva:
1. zdravstveni vrh koji vodi mere protiv epidemije je jako ispolitizovan i ne verujem im nista. Kada se okupi grupa ljudi, oni to osudjuju, kada vlast organizuje skupove-oni cute, da ne idem dalje slicne primere
2.Vakcinisanje dece podrzavam i normalna je stvar, ali za vakcine koje se sada daju. Ovo protiv COVID Je glupost. Prvo - na deci jos nije potpuno ispitana, drugo, deca jako slabo obolevaju,odnosno imaju laksu klinicku sliku. I to treba da bude poslednja opcija!!! Pre toga, "naterajte" odrasle da se vakcinisu, pa kada sve to uradite o ovome moze da se prica. Do tada vakcinisanje dece je nepotrebno!!!

Željka Gavrilović

pre 2 godine

Čovek koji je izjavio da su se ljudi sa skafanderima, u najtežim kovid uslovima, zaražavali na kafe - pauzi, NEKA ZAĆUTI ZAUVEK!

Jovan

pre 2 godine

Ja sam se vakcinisao i nastojim da budem društveno odgovoran. Roditelj sam troje maloletne dece. Vakcinacija dece vakcinama koje jesu ispitane ali nedovoljno ili eventualno nisu, mogu sa profesionalnoga aspekta da prihvatim tek pošto se sprovede potpuna vakcinacija punoletnih osoba. Stavljati na teret neukim roditeljima u pogledu medicinskih znajnja, odgovornost odluke o vakcinacoji je neetički sa aspekta medicinske struke. Moje lično mišljenje je da nakon skoro dve godine od pojave bolesti pojavljivanje Dr Kona sa ovakvim stavom vezanim za "idiote" gura me u populaciju sumnjičavih u izjave Dr Kona. Na reč ne verujem više ništa, molim vas da objavite dokumentaciju o odobrenju vakcina za decu i tko preuzima odgovornost za sporedne efekte kod dece.

Sin

pre 2 godine

Poštovani
poštujem struku i vakcinisao sam se,ali dok dtržava nije spremna da odgovorno stane iza vakcina koje nudi na koji način očekuje odgovornost pojedinca da prihvati nešto na svoju odgovornost.

Kant

pre 2 godine

Nemam pojma o toj temi, ali imam decu. Kao potpunom laiku, nekako mi nedostaje jedan odgovor- šta je to toliko magično u cifri 12? Kako to da je neophodno vakcinisati dete od 12 godina a isto to nije potrebno sa detetom od 11 godina. Nemam ništa protiv dr Kona, ali ovakvo napadno insistiranje na vakcinaciji dece a bez jasnog objašnjenja osnovnih elemenata te ideje sve manje deluje ubedljivo. Da parafraziram dr Kona - ni mi van kriznog staba nismo bas idioti

Bero Rakun

pre 2 godine

Posto ste javna licnost, obaveza vam je da stojite iza svake javno izgovorene reci.
Istina je da su se izjave potirale vremenom, i da cak ni vi niste jedinstveni koji to stav zastupate. Da podsetim od najsmesnijeg virusa svih vremena (na koju je ONAJ reagovao da niko nije izgovorio) do toga da ce biti malo mesta na grobljima (morbidno i nepotrebno da se na ovaj nacin nekome preti).
Ko god je vakcinisan sme da postavi pitanje sme li da mesa doze vakcine ili ne, da li ce dobiti odgovor od vas?
Ko god je nevakcinisan ima materijala da sumnja u ispravnost vakcina i opasnosti virusa, posto nema poverenja u vas.
Virus postoji, nema dalje price, ono cega nema je poverenje ljudi prema vama koji ste odgovorni za donosenje odluka. I vi licno nosite ogromnu odgovornost za to, kako smete da pustite koncerte i utakmice, PA CAK I IZBORE, a onda zakljucavanje zato sto je eto, narod kriv.
Tako da na vase pitanje da li mislimo da tu sede ludaci, odgovor se sam namece.

Sasa

pre 2 godine

Odgovor na pitanje iz naslova je: DA.
"dr Kon je ponovio, još jednom, da su sve relevantne institucije u Srbiji odobrile upotrebu vakcine za decu".
Samo da pojasnimo, nisu institucije u Srbiji odobrile, institucije su samo uradile isto sto su uradile EU institucije, tj. po direktivi iz Brisela. Cisti prepisivaci koji ne misle svojom glavom. Na zalost, ej Srbijo medju sljivama...