Ponedeljak, 15.10.2018.

13:11

Irinej na Cetinju poručio: Srbi i Crnogorci su jedan narod

Patrijarh Srpske pravoslavne crke Irinej poručio na Cetinju da su Srbi i Crnogorci jedan narod, a iako su podeljeni, ne znači da su razdeljeni.

Izvor: Tanjug

Irinej na Cetinju poruèio: Srbi i Crnogorci su jedan narod IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

24 Komentari

Sortiraj po:

srboljub

pre 5 godina

uopste nije fora u veri ljudi ja sam srbin iz sapca pa po nacinu zivota se razlikujem sa srbinom iz sombora npr iz cacka vranja leskovca negotina i slicno. fora je u nacinu zivota mentalitetu na cetinju sam ziveo vise puta po par meseci i doslovno tvrdim iste smo vere ali nismo isti. kao sto u zagrebu ima puno siptara oni njih zovu janjevci oni se ljudi totalno razlikuju od zagrepcana i to je tako.....

Goran

pre 5 godina

Dokle god budemo izjednacavali nacionalnost ili narodnost i veru , na ovim prostorima nece biti mira. Jesmo svi pravoslavci , ali nismo svi isti narod. Pustite ljude da se izjasnjavaju kako hoce, bice nam bolje svima. Kad kazem pustite, mislim na sve republike bivse Jugoslavije, jer ima i Makedonaca u Sloveniji. Pozdrav svim dobrim ljudima i pravim vernicima.

stranger

pre 5 godina

@ uskokovic, dobar komentar samo sto je jedna stvar vazna, srpstvo je nesto sto pripada i tebi a ne samo SPC i trenutnom trendu. ni meni se ne svidja iskljucivost koju danas gaje mnogi Srbi na celu sa SPC ali i to ce proci, bicemo mi opet normalni. Ne odrici se srpstva zbog budala.

Maksa

pre 5 godina

Pa dobro, neki su govorili tako, neki govore ovako. Ni jednima, ni drugima ne može se zabraniti da se izjašnjavaju onako kako se osećaju. Niko nema pravo da bilo kome nameće osećaj nacionalne pripadnosti.
(Mitar, 15. oktobar 2018 16:06)

Patrijarh je izneo svoje mišljenje, ništa niko tu nikome ne nameće. Inače skroz si u pravu, slažem se pa ni Srbima u Crnoj Gori.

Mitar

pre 5 godina

Само је рекао оно што је за себе говорио и краљ Никола и Крсто Поповић и Његош...слободно настави низ.
(Арса, 15. oktobar 2018 13:45)

Pa dobro, neki su govorili tako, neki govore ovako. Ni jednima, ni drugima ne može se zabraniti da se izjašnjavaju onako kako se osećaju. Niko nema pravo da bilo kome nameće osećaj nacionalne pripadnosti.

Boka

pre 5 godina

Ako je to isti narod da li to znači da su Srbijanci ustvari Crnogorci i da je Srbija ustvari Crna Gora i da je SPC ustvari CPC? Ili sam nešto krivo shvatio?

Dejan

pre 5 godina

Patrijarh nije negirao postojanje Crnogoraca, samo je rekao da je to isti narod. I ne znam sta je tu pogresio. Jedan deo naroda u CG se oseca kao sto su se osecali i Njegos i Kralj Nikola, kao Srbi-Crnogorci a drugi deo se oseca samo kao Crnogorci. Ja znam za primere oca i sina ili cak 2 brata gde se jedan oseca koa crnogorac a drugi kao srbin, ali je valjda jasno da su 2 brata isti narod.
Imaju isti jezik, osim ako nova slova ne cine neki novi jezik, imaju istu crkvu, osim ako Mirasa Dedejica ne smatrate za svestenika. Imaju istu istoriju.
Ja mislim da je problem u glavam onih Crnogoraca koj svoj identitet grade na antisrpstvu, koji misle/veruju da govore nekim posebnim jezikom, da imaju neku posebnu crkvu, koji misle da Njegos ili bilo koji velikan iz proslosti, da to nisu bili i Srbi osim sto su bili i Crnogorci.

Pošteno

pre 5 godina

Mnogi ljudi u Srbiji osećaju veliku bliskost sa narodom Crne Gore i Makedonije. Bilo bi lepo da taj osećaj bliskosti ostane zauvek bezobzira kako se politika razvija i kako Makedonci i Crnogorci žele svoju budućnost. Neka im je sa srećom!

Uskokovic

pre 5 godina

Само је рекао оно што је за себе говорио и краљ Никола и Крсто Поповић и Његош...слободно настави низ.
(Арса, 15. oktobar 2018 13:45)
Da, moji preci su za sebe govorili da su Crnogorci i Srbi. To nije sporno. Ali šta znači biti Srbin. Šta je nekada značilo biti Srbin a šta znači danas. Danas si Srbin ako vjeruješ SPC i ovom patrijarhu. Ja ne vjerujem. SPC nije moja crkva. To je za mene crkva para i mr¿nje. Tako ih ja vidim, ti ih vidiš drugačije. Uzgred 95% svještenika u CG su iz Bosanci ili Srbijanci. Nema Crnogoraca. Danas ako si Srbin moraš da mrziš sve okolo, Hrvate, Bosance, Albance, Liliputance. Ja ne mrzim. Moji stari su sa Albancima ¿ivjeli u miru i poštovanju. Pročitaj ¯ivot i običaji Arbanasa od Marka Miljanova. Danas ako si Srbin moraš da mrziš zapad i Ameriku. Ja ne mrzim. Naprotiv. Danas ako si Srbin moraš da obožavaš Rusiju i Putina. Ja ne obo¿avam. Naprotiv. Da li si pripadnik nekog naroda nema veze sa genetikom već sa načinom razmišljanja. Pominješ kralja Nikolu koji je od Srbije protjeran da nikada svoju zemlju ne vidi a dinastija Petrović-Njegoš koju je Crna Gora oboŸavala je izbačena. Jednostavno, ja ne želim da budem Srbin i da se svrstavam pod taj krov. Pojam srpstva je istorijski evoluirao u smjeru koji ja ne volim i ja ne ¿elim da me iko uvrštava tamo. Nismo (više) isti narod. Mislim da ti je jasno kojim smjerom Crna Gora ide i da to nije smjer kojim narod Srbije ide. Razmišljamo drugačije, nismo isti narod.

e viva montenegro

pre 5 godina

Svojataj do mile volje ! Crna Gora je nezavisna i clanica NATO pakta! A dali smo isti narod nebitno je u potpunosti jer smo gradjanska drzava i ta srednjovekovna bratimljena su primitivna! Pozdrav za sve gradjane Srbije!

Tarmi

pre 5 godina

"Bio sam prije 1969/1970 godine upravnik u Ostrogu, te sam tada imao priliku da posjetim gotovo cijelu Crnu Goru iz koje je i moja majka porijeklom, tako da imam bliskost sa Crnom Gorom. Raduje me što je sadašnja Crna Gora u odnosu na tadašnju u pogledu Crkve nešto što je normalno za Crnu Goru, da ima živu Crkvu, da ima sveštenstvo, monaštvo. Posebno me raduje što sam u prilici da budem ovdje zajedno sa Patrijarhom antiohijskim, Patrijarhom drevne hrišćanske apostolske Crkve koji nam svima donosi blagoslov svoj i Njegovu želju da u našem narodu vladaju sloga, mir i ljubav, ono što je normalno jer smo jedan narod, iako smo podijeljeni. Ali to ne znači da smo razdijeljini. Treba jedni druge da pomažemo i da budemo narod kakav Gospod i naša istorija očekuje i želi", poručio je Irinej.

Ne razumijem šta je od rečenog provokacija i gdje je patrijarh rekao da Crnogorci ne postoje? Hvala unaprijed na razjašnjenju.

cinik

pre 5 godina

И даље српска "теорија" да Црногорци не постоје. Долази као гост и каже- ви не постојите, ви сте Срби. И сада опет, Срби угрожени .(slobodan petrovic, 15. oktobar 2018 13:34)Само је рекао оно што је за себе говорио и краљ Никола и Крсто Поповић и Његош...слободно настави низ.
(Арса, 15. oktobar 2018 13:45)

I ja sebe mogu da smatram germanom, to ne znaci onda da su Srbi izmisljena nacija germanskog porekla, svako ima pravo da sebe smatra kako hoce.

slobodan petrovic

pre 5 godina

И даље српска "теорија" да Црногорци не постоје. Долази као гост и каже- ви не постојите, ви сте Срби.
И сада опет, Срби угрожени .

Арса

pre 5 godina

И даље српска "теорија" да Црногорци не постоје. Долази као гост и каже- ви не постојите, ви сте Срби. 
И сада опет, Срби угрожени .
(slobodan petrovic, 15. oktobar 2018 13:34)

Само је рекао оно што је за себе говорио и краљ Никола и Крсто Поповић и Његош...слободно настави низ.

ns

pre 5 godina

Pop opet provocira,a onda ce da se bune kad ga stave na tu famoznu listu nepozeljnih. A i mediji samo pricaju i zakuvavaju... Zasto ni jedan mediji nije pisao o divnom intoniranju nase himne u Pg,tako nesto dostojanstveno nismo doziveli i ne zamislivo je da bilo ko to dozivi u regionu. A mi smo njihovoj i svakom drugoj himni vecito zvizdali..

Арса

pre 5 godina

И даље српска "теорија" да Црногорци не постоје. Долази као гост и каже- ви не постојите, ви сте Срби. 
И сада опет, Срби угрожени .
(slobodan petrovic, 15. oktobar 2018 13:34)

Само је рекао оно што је за себе говорио и краљ Никола и Крсто Поповић и Његош...слободно настави низ.

e viva montenegro

pre 5 godina

Svojataj do mile volje ! Crna Gora je nezavisna i clanica NATO pakta! A dali smo isti narod nebitno je u potpunosti jer smo gradjanska drzava i ta srednjovekovna bratimljena su primitivna! Pozdrav za sve gradjane Srbije!

ns

pre 5 godina

Pop opet provocira,a onda ce da se bune kad ga stave na tu famoznu listu nepozeljnih. A i mediji samo pricaju i zakuvavaju... Zasto ni jedan mediji nije pisao o divnom intoniranju nase himne u Pg,tako nesto dostojanstveno nismo doziveli i ne zamislivo je da bilo ko to dozivi u regionu. A mi smo njihovoj i svakom drugoj himni vecito zvizdali..

slobodan petrovic

pre 5 godina

И даље српска "теорија" да Црногорци не постоје. Долази као гост и каже- ви не постојите, ви сте Срби.
И сада опет, Срби угрожени .

Tarmi

pre 5 godina

"Bio sam prije 1969/1970 godine upravnik u Ostrogu, te sam tada imao priliku da posjetim gotovo cijelu Crnu Goru iz koje je i moja majka porijeklom, tako da imam bliskost sa Crnom Gorom. Raduje me što je sadašnja Crna Gora u odnosu na tadašnju u pogledu Crkve nešto što je normalno za Crnu Goru, da ima živu Crkvu, da ima sveštenstvo, monaštvo. Posebno me raduje što sam u prilici da budem ovdje zajedno sa Patrijarhom antiohijskim, Patrijarhom drevne hrišćanske apostolske Crkve koji nam svima donosi blagoslov svoj i Njegovu želju da u našem narodu vladaju sloga, mir i ljubav, ono što je normalno jer smo jedan narod, iako smo podijeljeni. Ali to ne znači da smo razdijeljini. Treba jedni druge da pomažemo i da budemo narod kakav Gospod i naša istorija očekuje i želi", poručio je Irinej.

Ne razumijem šta je od rečenog provokacija i gdje je patrijarh rekao da Crnogorci ne postoje? Hvala unaprijed na razjašnjenju.

Uskokovic

pre 5 godina

Само је рекао оно што је за себе говорио и краљ Никола и Крсто Поповић и Његош...слободно настави низ.
(Арса, 15. oktobar 2018 13:45)
Da, moji preci su za sebe govorili da su Crnogorci i Srbi. To nije sporno. Ali šta znači biti Srbin. Šta je nekada značilo biti Srbin a šta znači danas. Danas si Srbin ako vjeruješ SPC i ovom patrijarhu. Ja ne vjerujem. SPC nije moja crkva. To je za mene crkva para i mr¿nje. Tako ih ja vidim, ti ih vidiš drugačije. Uzgred 95% svještenika u CG su iz Bosanci ili Srbijanci. Nema Crnogoraca. Danas ako si Srbin moraš da mrziš sve okolo, Hrvate, Bosance, Albance, Liliputance. Ja ne mrzim. Moji stari su sa Albancima ¿ivjeli u miru i poštovanju. Pročitaj ¯ivot i običaji Arbanasa od Marka Miljanova. Danas ako si Srbin moraš da mrziš zapad i Ameriku. Ja ne mrzim. Naprotiv. Danas ako si Srbin moraš da obožavaš Rusiju i Putina. Ja ne obo¿avam. Naprotiv. Da li si pripadnik nekog naroda nema veze sa genetikom već sa načinom razmišljanja. Pominješ kralja Nikolu koji je od Srbije protjeran da nikada svoju zemlju ne vidi a dinastija Petrović-Njegoš koju je Crna Gora oboŸavala je izbačena. Jednostavno, ja ne želim da budem Srbin i da se svrstavam pod taj krov. Pojam srpstva je istorijski evoluirao u smjeru koji ja ne volim i ja ne ¿elim da me iko uvrštava tamo. Nismo (više) isti narod. Mislim da ti je jasno kojim smjerom Crna Gora ide i da to nije smjer kojim narod Srbije ide. Razmišljamo drugačije, nismo isti narod.

Boka

pre 5 godina

Ako je to isti narod da li to znači da su Srbijanci ustvari Crnogorci i da je Srbija ustvari Crna Gora i da je SPC ustvari CPC? Ili sam nešto krivo shvatio?

Dejan

pre 5 godina

Patrijarh nije negirao postojanje Crnogoraca, samo je rekao da je to isti narod. I ne znam sta je tu pogresio. Jedan deo naroda u CG se oseca kao sto su se osecali i Njegos i Kralj Nikola, kao Srbi-Crnogorci a drugi deo se oseca samo kao Crnogorci. Ja znam za primere oca i sina ili cak 2 brata gde se jedan oseca koa crnogorac a drugi kao srbin, ali je valjda jasno da su 2 brata isti narod.
Imaju isti jezik, osim ako nova slova ne cine neki novi jezik, imaju istu crkvu, osim ako Mirasa Dedejica ne smatrate za svestenika. Imaju istu istoriju.
Ja mislim da je problem u glavam onih Crnogoraca koj svoj identitet grade na antisrpstvu, koji misle/veruju da govore nekim posebnim jezikom, da imaju neku posebnu crkvu, koji misle da Njegos ili bilo koji velikan iz proslosti, da to nisu bili i Srbi osim sto su bili i Crnogorci.

Pošteno

pre 5 godina

Mnogi ljudi u Srbiji osećaju veliku bliskost sa narodom Crne Gore i Makedonije. Bilo bi lepo da taj osećaj bliskosti ostane zauvek bezobzira kako se politika razvija i kako Makedonci i Crnogorci žele svoju budućnost. Neka im je sa srećom!

Mitar

pre 5 godina

Само је рекао оно што је за себе говорио и краљ Никола и Крсто Поповић и Његош...слободно настави низ.
(Арса, 15. oktobar 2018 13:45)

Pa dobro, neki su govorili tako, neki govore ovako. Ni jednima, ni drugima ne može se zabraniti da se izjašnjavaju onako kako se osećaju. Niko nema pravo da bilo kome nameće osećaj nacionalne pripadnosti.

cinik

pre 5 godina

И даље српска "теорија" да Црногорци не постоје. Долази као гост и каже- ви не постојите, ви сте Срби. И сада опет, Срби угрожени .(slobodan petrovic, 15. oktobar 2018 13:34)Само је рекао оно што је за себе говорио и краљ Никола и Крсто Поповић и Његош...слободно настави низ.
(Арса, 15. oktobar 2018 13:45)

I ja sebe mogu da smatram germanom, to ne znaci onda da su Srbi izmisljena nacija germanskog porekla, svako ima pravo da sebe smatra kako hoce.

Goran

pre 5 godina

Dokle god budemo izjednacavali nacionalnost ili narodnost i veru , na ovim prostorima nece biti mira. Jesmo svi pravoslavci , ali nismo svi isti narod. Pustite ljude da se izjasnjavaju kako hoce, bice nam bolje svima. Kad kazem pustite, mislim na sve republike bivse Jugoslavije, jer ima i Makedonaca u Sloveniji. Pozdrav svim dobrim ljudima i pravim vernicima.

stranger

pre 5 godina

@ uskokovic, dobar komentar samo sto je jedna stvar vazna, srpstvo je nesto sto pripada i tebi a ne samo SPC i trenutnom trendu. ni meni se ne svidja iskljucivost koju danas gaje mnogi Srbi na celu sa SPC ali i to ce proci, bicemo mi opet normalni. Ne odrici se srpstva zbog budala.

Maksa

pre 5 godina

Pa dobro, neki su govorili tako, neki govore ovako. Ni jednima, ni drugima ne može se zabraniti da se izjašnjavaju onako kako se osećaju. Niko nema pravo da bilo kome nameće osećaj nacionalne pripadnosti.
(Mitar, 15. oktobar 2018 16:06)

Patrijarh je izneo svoje mišljenje, ništa niko tu nikome ne nameće. Inače skroz si u pravu, slažem se pa ni Srbima u Crnoj Gori.

srboljub

pre 5 godina

uopste nije fora u veri ljudi ja sam srbin iz sapca pa po nacinu zivota se razlikujem sa srbinom iz sombora npr iz cacka vranja leskovca negotina i slicno. fora je u nacinu zivota mentalitetu na cetinju sam ziveo vise puta po par meseci i doslovno tvrdim iste smo vere ali nismo isti. kao sto u zagrebu ima puno siptara oni njih zovu janjevci oni se ljudi totalno razlikuju od zagrepcana i to je tako.....

slobodan petrovic

pre 5 godina

И даље српска "теорија" да Црногорци не постоје. Долази као гост и каже- ви не постојите, ви сте Срби.
И сада опет, Срби угрожени .

e viva montenegro

pre 5 godina

Svojataj do mile volje ! Crna Gora je nezavisna i clanica NATO pakta! A dali smo isti narod nebitno je u potpunosti jer smo gradjanska drzava i ta srednjovekovna bratimljena su primitivna! Pozdrav za sve gradjane Srbije!

ns

pre 5 godina

Pop opet provocira,a onda ce da se bune kad ga stave na tu famoznu listu nepozeljnih. A i mediji samo pricaju i zakuvavaju... Zasto ni jedan mediji nije pisao o divnom intoniranju nase himne u Pg,tako nesto dostojanstveno nismo doziveli i ne zamislivo je da bilo ko to dozivi u regionu. A mi smo njihovoj i svakom drugoj himni vecito zvizdali..

Арса

pre 5 godina

И даље српска "теорија" да Црногорци не постоје. Долази као гост и каже- ви не постојите, ви сте Срби. 
И сада опет, Срби угрожени .
(slobodan petrovic, 15. oktobar 2018 13:34)

Само је рекао оно што је за себе говорио и краљ Никола и Крсто Поповић и Његош...слободно настави низ.

Uskokovic

pre 5 godina

Само је рекао оно што је за себе говорио и краљ Никола и Крсто Поповић и Његош...слободно настави низ.
(Арса, 15. oktobar 2018 13:45)
Da, moji preci su za sebe govorili da su Crnogorci i Srbi. To nije sporno. Ali šta znači biti Srbin. Šta je nekada značilo biti Srbin a šta znači danas. Danas si Srbin ako vjeruješ SPC i ovom patrijarhu. Ja ne vjerujem. SPC nije moja crkva. To je za mene crkva para i mr¿nje. Tako ih ja vidim, ti ih vidiš drugačije. Uzgred 95% svještenika u CG su iz Bosanci ili Srbijanci. Nema Crnogoraca. Danas ako si Srbin moraš da mrziš sve okolo, Hrvate, Bosance, Albance, Liliputance. Ja ne mrzim. Moji stari su sa Albancima ¿ivjeli u miru i poštovanju. Pročitaj ¯ivot i običaji Arbanasa od Marka Miljanova. Danas ako si Srbin moraš da mrziš zapad i Ameriku. Ja ne mrzim. Naprotiv. Danas ako si Srbin moraš da obožavaš Rusiju i Putina. Ja ne obo¿avam. Naprotiv. Da li si pripadnik nekog naroda nema veze sa genetikom već sa načinom razmišljanja. Pominješ kralja Nikolu koji je od Srbije protjeran da nikada svoju zemlju ne vidi a dinastija Petrović-Njegoš koju je Crna Gora oboŸavala je izbačena. Jednostavno, ja ne želim da budem Srbin i da se svrstavam pod taj krov. Pojam srpstva je istorijski evoluirao u smjeru koji ja ne volim i ja ne ¿elim da me iko uvrštava tamo. Nismo (više) isti narod. Mislim da ti je jasno kojim smjerom Crna Gora ide i da to nije smjer kojim narod Srbije ide. Razmišljamo drugačije, nismo isti narod.

Tarmi

pre 5 godina

"Bio sam prije 1969/1970 godine upravnik u Ostrogu, te sam tada imao priliku da posjetim gotovo cijelu Crnu Goru iz koje je i moja majka porijeklom, tako da imam bliskost sa Crnom Gorom. Raduje me što je sadašnja Crna Gora u odnosu na tadašnju u pogledu Crkve nešto što je normalno za Crnu Goru, da ima živu Crkvu, da ima sveštenstvo, monaštvo. Posebno me raduje što sam u prilici da budem ovdje zajedno sa Patrijarhom antiohijskim, Patrijarhom drevne hrišćanske apostolske Crkve koji nam svima donosi blagoslov svoj i Njegovu želju da u našem narodu vladaju sloga, mir i ljubav, ono što je normalno jer smo jedan narod, iako smo podijeljeni. Ali to ne znači da smo razdijeljini. Treba jedni druge da pomažemo i da budemo narod kakav Gospod i naša istorija očekuje i želi", poručio je Irinej.

Ne razumijem šta je od rečenog provokacija i gdje je patrijarh rekao da Crnogorci ne postoje? Hvala unaprijed na razjašnjenju.

Boka

pre 5 godina

Ako je to isti narod da li to znači da su Srbijanci ustvari Crnogorci i da je Srbija ustvari Crna Gora i da je SPC ustvari CPC? Ili sam nešto krivo shvatio?

Dejan

pre 5 godina

Patrijarh nije negirao postojanje Crnogoraca, samo je rekao da je to isti narod. I ne znam sta je tu pogresio. Jedan deo naroda u CG se oseca kao sto su se osecali i Njegos i Kralj Nikola, kao Srbi-Crnogorci a drugi deo se oseca samo kao Crnogorci. Ja znam za primere oca i sina ili cak 2 brata gde se jedan oseca koa crnogorac a drugi kao srbin, ali je valjda jasno da su 2 brata isti narod.
Imaju isti jezik, osim ako nova slova ne cine neki novi jezik, imaju istu crkvu, osim ako Mirasa Dedejica ne smatrate za svestenika. Imaju istu istoriju.
Ja mislim da je problem u glavam onih Crnogoraca koj svoj identitet grade na antisrpstvu, koji misle/veruju da govore nekim posebnim jezikom, da imaju neku posebnu crkvu, koji misle da Njegos ili bilo koji velikan iz proslosti, da to nisu bili i Srbi osim sto su bili i Crnogorci.

Mitar

pre 5 godina

Само је рекао оно што је за себе говорио и краљ Никола и Крсто Поповић и Његош...слободно настави низ.
(Арса, 15. oktobar 2018 13:45)

Pa dobro, neki su govorili tako, neki govore ovako. Ni jednima, ni drugima ne može se zabraniti da se izjašnjavaju onako kako se osećaju. Niko nema pravo da bilo kome nameće osećaj nacionalne pripadnosti.

cinik

pre 5 godina

И даље српска "теорија" да Црногорци не постоје. Долази као гост и каже- ви не постојите, ви сте Срби. И сада опет, Срби угрожени .(slobodan petrovic, 15. oktobar 2018 13:34)Само је рекао оно што је за себе говорио и краљ Никола и Крсто Поповић и Његош...слободно настави низ.
(Арса, 15. oktobar 2018 13:45)

I ja sebe mogu da smatram germanom, to ne znaci onda da su Srbi izmisljena nacija germanskog porekla, svako ima pravo da sebe smatra kako hoce.

Goran

pre 5 godina

Dokle god budemo izjednacavali nacionalnost ili narodnost i veru , na ovim prostorima nece biti mira. Jesmo svi pravoslavci , ali nismo svi isti narod. Pustite ljude da se izjasnjavaju kako hoce, bice nam bolje svima. Kad kazem pustite, mislim na sve republike bivse Jugoslavije, jer ima i Makedonaca u Sloveniji. Pozdrav svim dobrim ljudima i pravim vernicima.

Pošteno

pre 5 godina

Mnogi ljudi u Srbiji osećaju veliku bliskost sa narodom Crne Gore i Makedonije. Bilo bi lepo da taj osećaj bliskosti ostane zauvek bezobzira kako se politika razvija i kako Makedonci i Crnogorci žele svoju budućnost. Neka im je sa srećom!

stranger

pre 5 godina

@ uskokovic, dobar komentar samo sto je jedna stvar vazna, srpstvo je nesto sto pripada i tebi a ne samo SPC i trenutnom trendu. ni meni se ne svidja iskljucivost koju danas gaje mnogi Srbi na celu sa SPC ali i to ce proci, bicemo mi opet normalni. Ne odrici se srpstva zbog budala.

srboljub

pre 5 godina

uopste nije fora u veri ljudi ja sam srbin iz sapca pa po nacinu zivota se razlikujem sa srbinom iz sombora npr iz cacka vranja leskovca negotina i slicno. fora je u nacinu zivota mentalitetu na cetinju sam ziveo vise puta po par meseci i doslovno tvrdim iste smo vere ali nismo isti. kao sto u zagrebu ima puno siptara oni njih zovu janjevci oni se ljudi totalno razlikuju od zagrepcana i to je tako.....

Maksa

pre 5 godina

Pa dobro, neki su govorili tako, neki govore ovako. Ni jednima, ni drugima ne može se zabraniti da se izjašnjavaju onako kako se osećaju. Niko nema pravo da bilo kome nameće osećaj nacionalne pripadnosti.
(Mitar, 15. oktobar 2018 16:06)

Patrijarh je izneo svoje mišljenje, ništa niko tu nikome ne nameće. Inače skroz si u pravu, slažem se pa ni Srbima u Crnoj Gori.