Petak, 28.04.2017.

16:21

Parlament jednoglasno – Crna Gora ide u NATO

Skupština Crne Gore jednoglasno je, sa 46 glasova, usvojila Predlog zakona o potvrđivanju Severnoatlantskog ugovora.

Izvor: Tanjug

Parlament jednoglasno – Crna Gora ide u NATO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

Bgd-Cg

pre 7 godina

Šta ste se uhvatili Rusa, te zbogom Rusi, te tako nam treba kad smo rusofili, itd. Nisu nas Rusi napali ni 1914. ni 1941. ni 1999. Mi ne ulazimo u NATO prvo jer nas niko i ne zove, a drugo jer su nas bombardovali. Da bi ušli tamo, trebalo bi prvo tri puta da pojedemo to sto se ne jede, i da se smanjimo na beogradski pašaluk. Naši su interesi trenutno dijametralno suprotno njihovim.
Ulazak CG u NATO ne menja ništa, ni za njih, ni za nas. Osim sto postoji opasnost da se jednom nadjemo na suprotnim stranama, a onda znam da bi mi se đedovi i prađedovi tri puta u grobu okrenuli.

nemanja_drach

pre 7 godina

Ljude iz Srbije gledam ka bracu, sta vise imam prijatelja koliko god, cesto sam tamo, idem i na utakmice Zvijezde, ali mislim da je ovo potpuno pravilan i logican potez sto ulazimo u NATO, a samim tim sto cemo i u Evropu... Pogledajte bre sta se radi u Makedoniju, zahvatice i vas... Ne znam sta su to Rusi ucinjeli za `nas/vas` pa da ste im toliko naklonjeni... Svi vi koji podrzavate kao Rusiju recite mi jeste li bili kad ili planirate li ikad da podjete tamo ? Jel vam ljepse da putujete po Evropi lagano (toliko prelijepih gradova i svega) ili vam je draze u Rusiju da idete ? Jel vam draze da ste sigurni, mirni da vam neko nece napanut drzavu, ili mislite da ce vas Rusija spasit za razliku od proslih puta kad su `zvizdali i pravili se ludi`, ili ce vas spasit tih par aviona sto imate ? Razumijem ja to NATO nas bombardovao, Kosovo su nam oteli ali ako covjek nastavi da gleda u proslost i prema proslosti da se vodi onda ..... ne pise se dobro braco.. nikako ... Sve najbolje...

Sasa

pre 7 godina

Parafrazirao bih Čerčila:
Ko sa 20 hoće u Nato taj nema srca, ko sa 50 neće unato taj nema mozga.
Gde smo mi tu? Dvadesetogodišnjaci utelu staraca, izgleda ...

Mauro

pre 7 godina

Čestitke Crnoj Gori! U današnjem ludom svijetu u kojem je sve više prijetnji sa svih strana, jedini racionalan izbor je pristupiti onome za koga si siguran da će te u slučaju prijetnje zaista i zaštititi. Sve ostalo je put u propast i zato ne treba zaboraviti: napad na jednu od članica, smatra se napadom na čitav NATO savez. Što se tiče Zvezdanovog komentara, ne znam gdje on to živi pa je opća bijeda, ali mu poručujem: ako ti je bijeda, dođi u Istru. Ovdje nedostaje toliko radne snage da apsolutno svatko tko ima hrvatsko državljanstvo, dakle i bez ikakve škole, može dobiti posao za 600 eura+smještaj. Inače, moja sestra živi u Glini, radi u knjigovodstvu, ima 760 eura, muž joj radi kao automehaničar i ima 800 eura. Ima i lošijih, ali su na tim mjestima troškovi života daleko niži. Zato, Zvezdane, umjesto što kradeš bogu dane iskaljujući bijes na tipkovnici, zasuči rukave i počni raditi. Tako ćeš manje primjećivati "opštu bedu".

Neko ko je upućen

pre 7 godina

@djoka, Look up i Meister Jacob
Odmah ste nasrnuli na ovog Zvezdana, lik se možda nije dobro izrazio i ima pravopisne greške jer je brzo kucao. Kad je rekao da je opšta beda u Hrvatskoj, verovatno je mislio na sredinu u kojoj živi - pretpostavljam istočna Slavonija ili Baranja, jer su te regije zaista osiromašene i stanovništvo masovno odlazi u zapadnu Evropu, u potrazi za poslom. Ništa bolje stanje nije ni u sredinama poput Banije, Korduna, Like, Kninske krajine... Hoćete reći da je u Okučanima, Glini i Vojniću plata 800 eura?! Daj molim te! Da je tako, 90% izbeglih Srba bi se vratilo u to ''blagostanje'', ne bi preživljavali u Srbiji! Hrvatska nije samo Zagreb i primorje.
Zvezdan je rekao kakvo je stanje u njegovoj sredini u Hrvatskoj, koja je članica EU i NATO-a, a vi mu brže-bolje poručujete da se ''preseli u Srbiju''. Kakva mržnja!

vlada

pre 7 godina

Odluka skupštine cg je autonomna odluka izabranih predstavnika cg i ima sr poštovati jer je legitimna. Jedino što me buni je reakcija ovih botova po srbiji tipa mi smo okruženi pa moramo da uđemo u nato da nas ne bi tukao valjda. Ako je to jedini argument onda je bolje da ih jednostavno pustimo da to urade a ne da im se pridružujem u takvim namerama. Kao kad bi neko rekao sad su sve komšije protiv tebe pa ih pusti da ti rade sta hoce po tvojoj kući. Neka crnogoraca tamo gde su krenuli a videcemo kako ćeš ko proći.

Crnogorac

pre 7 godina

"zivim u hrvazskoj ovde je opsta beda pa sto im ne pomogne nato? ljudi to je samo da im placas clanarinu i da ti prodaju krseve od naoruzanja ne u nato ne u eu!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdan, 28. april 2017 19:41) "

Kakva gomila besmislica :D. TI govoriš o TERORISTIČKIM napadima, koji uopšte nisu u ingerenciji NATO, jer je to VOJNI SAVEZ, dakle bavi se klasičnim državnim prijatenjama. Inače, po tvojoj logici mora i da je RUsija dio NATO-a (St Peterburški metro prije nekoliko nedjelja, Čečenija, Beslan, pozorište u Moskvi itd itd.). Ili npr. Irak, koji ima na desetine terorističkih napada dnevno. Izrael? Ma daj, ljudi komentarišu a ne razumiju ni šta znači vojni savez, presmiješno.

Samosvesna gradjanka

pre 7 godina

Crnogrcima čestitam! Ali im i zavidim što su su njihovi predstavnici odlučili da Crna Gora postane članica NATO i žalim što Srbija ne želi da postane članica.

Negativni

pre 7 godina

Nije mi jasno zašto se mi osećamo pozvanim da komentarišemo crnogorsku odluku da udje u NATO? Ko nas bilo šta pita. To je njihova stvar i neka im je srećno. A mi, ako hoćemo, možemo gde god poželimo. I u ******* ***** ako hoćemo. Uvek su nam drugi krivi za sopstvenu glupost.

Samo pitam

pre 7 godina

Sto bi sami crnogorci rekli "nidje veze"!
Ali to na stranu,meni je fascinantna druga stvar:toliko komentara kao "necemo Ruse","izbavismo se od Rusa","najzad smo zapad",...,a 2/3 CG primorja kupili Rusi???
Pa kad ih se toliko gnusate "braco",sto ne odbiste stotine miliona evra kojima su Rusi kupili vrlo cesto i svakakve udzerice...
Sto vam ti velikodusnici i dobrotvori sa zapada ne kupise kuce,stanove,zemlju,kamen,...

Bane

pre 7 godina

(sasa jokic, 28. april 2017 17:30)

A dokle nas je doveo majke ti. Ti kao da si pao s Marsa pa neznaš da isti ti koji su bili u Slobino vreme su i dalje tu samo maskirani pa ih valjda ne vidiš. To što nam rade Rusi radi nam zato što naš valjani Predsednik / Premijer nas prodaje kao jefitnu radnu snagu. I ne rade samo Rusi ima tu još njih koji to isto rade samo ne izlazi u novinama.

djoka

pre 7 godina

zivim u hrvazskoj ovde je opsta beda pa sto im ne pomogne nato? ljudi to je samo da im placas clanarinu i da ti prodaju krseve od naoruzanja ne u nato ne u eu!
(zvezdan, 28. april 2017 19:41)
Pa ti se Zvezdane lepo preseli u Srbiju pa uživaj u blagostanju. Osim toga NATO je vojni savez i on nije dužan niti mu je cilj da pomaže ekonomiju bilo koje države.

djoka

pre 7 godina

Smesni su mi ovi nasi rusofili.Vole Rusiju vise nego Srbiju a da im sutra neko ponudi da se presele u Rusiju i da imaju rusku prosecnu platu ili da se presele u Ameriku ili Nemacku za njihovu prosecnu platu 90% bi odabralo mrski im zapad.Na NATO su gadljivi al' na dolare i evre nisu.

Meister Jakob

pre 7 godina

zivim u hrvazskoj ovde je opsta beda pa sto im ne pomogne nato? ljudi to je samo da im placas clanarinu i da ti prodaju krseve od naoruzanja ne u nato ne u eu!
(zvezdan, 28. april 2017 19:41)

Kao prvo, kakve veze ima ovaj komentar s ulaskom Crne Gore u NATO?
E moj Zvezdane, reci ti meni gdje u Hrvatskoj je "opšta beda" i gdje ti to živiš u Hrvatskoj?
U Hrvatskoj uopće nije bijeda, prosječna plaća u Hrvatskoj je skoro €800, Slavonija malo zaostaje ali je zato u Zagrebu prosjek preko €900, na obali je slična situacija, Istra je mislim najbogatija, po nezaposlenosti smo na 3. mjestu, nakon Grčke i Šanjolske.
A drugo ne prodaju oni nama krševe nego nam poklanjaju skoro novo naoružanje, kao npr. ove helikoptere, ali stvarno poklone a ne ko Rusi, poklanjaju Srbiji avione ali samo ako plate 200 miliona remont.
Nije da sad nešto strašno puno zarađujemo da se možemo mjeriti s Austrijom i Luksemburgom, ali definitivno nismo ni bijeda!

Look Up

pre 7 godina

"zivim u hrvazskoj ovde je opsta beda pa sto im ne pomogne nato? ljudi to je samo da im placas clanarinu i da ti prodaju krseve od naoruzanja ne u nato ne u eu!
(zvezdan, 28. april 2017 19:41) "

Nisam siguran đe se nalazi ta "Hrvazska", ali zanimljivo da je opšta bijeda, pošto je GDP zemalja NATO višestruko veći od ostatka planete ZAJEDNO. "Članarinu" uglavnom plaća Amerika već 70-tak godina, što je i suština Trampove zamjerke NATO-u. A što se tiče "krševa od naoružanja", dobro me nasmija! Američko, njemačko, francusko, britansko naoružanje je krš!? To je, druže, tehnološki vrh ljudske civilizacije. A i da je krš, bolji od makete, ako znaš na šta mislim. Da si mi zdravo.

freeman

pre 7 godina

@sasa jokic

Ne treba nama blokovsko svrstavanje, nego manje partokratije, zato zaostajemo a ne zbog neulazenja u NATO, kad vec nismo usli u EU i NATO '90-91. ne treba ni sada, losa bi to bila opklada jer njihovo vreme prolazi, nismo ko Austrija ali mozemo da postanemo, samo treba da pocistimo svoje redove, sami sebi smo najveca kocnica

antinato

pre 7 godina

ove što mlate o tome kako je članstvo u NATO garant nekakve bezbednosti da podsetim da je u Španiji kao članici NATO u jednom terorističkom napadu ubijeno preko 300 nedužnih civila na stanici Atoča u Madridu! (da ne pominjem ETU), U Francuskoj je u zadnjih par godina na stotine ljudi ubijeno u terorističkim napadima, U Belgiji isto, u Nemačkoj, Švedskoj... a sve su to članice NATO! Dakle, upravo je u NATO zemljama bezbednost trenutno najviše ugrožena!

Crnogorac

pre 7 godina

Ni mi ni vi nismo isto sto i Austrija ili Svajcarska. I moze li neko nabrojati jednu ex komunisticku zemlju koja je u EU a da nije prvo u NATO usla?

Sasa

pre 7 godina

Koliko ja vidim, realno moze se samo cestitati Crnoj Gori. Koliko ja kapiram, ovo im je bio poslednji voz inace raspad sistema. Mnogo mi je drago da se makar zemlje iz okruzenja stabilizuju. Pogotovo ako se radi o prijatelskom crnogorskom narodu. Bez sve sale i bez truncice ironije - sve cestitke!

Krkut

pre 7 godina

Pod okriljem NATO-a urušava se Makedonija, Albanska himna im se peva u skupštini. Pod okriljem NATO-a Ukrajina je ostala bez dela teritorije. Toliko o sigurnosti njenih članica...

Realan Srbijanac

pre 7 godina

Tako se vodi spoljna politika, Slovenija, Hrvatska, sada i CG u NATO-u, jedino ce bedna i jadna Srbija da ostane ruska kolonija sa platama od 200 evra. Nije niti malo cudo sto svi pobegose od ruske gubernije Srbije 1991. Iskerene Cestitke Crnoj Gori!!!!

mary

pre 7 godina

@Sasa Jokic

BRAVO SASA! TACNO U CENTAR!

Koji je to problem s nama Srbima?
Vidimo,znamo, kako su prosle drzave u ruskom "zagrljaju", znamo kako je bilo Rusima proteranim u Sibir,znamo koliko je Rusa streljao Staljin sa svojim saradjicima, (znam,sad ce neko mudro da izjavi kako Staljin nije bio Rus,sto je tacno, ali uz njega su vladali ruski drzavljani, zar ne?)....i posle svega,deo Srba bi sa Rusima u konfederaciju!!!?!

Da li smo sigurni da smo normalni?!??

zvezdan

pre 7 godina

zivim u hrvazskoj ovde je opsta beda pa sto im ne pomogne nato? ljudi to je samo da im placas clanarinu i da ti prodaju krseve od naoruzanja ne u nato ne u eu!

Milane

pre 7 godina

Izmedju dva zla NATO i ruske okupacije i ja bi uvek izabrao NATO. To sto ce Srbija ostati vecita ruska produzena zaostala ruka na Balkanu i sto nam to vise steti nego koristi, je samo nastavljenje somoubilacke politike koja se ovde vodi vec 27 godina. Sve zemlje na Balkanu su u NATO i EU, jedino Srbija opet izmislja toplu vodu i rupe na saksijama. Zato nam tako dobro ide.

Look Up

pre 7 godina

"Pod okriljem NATO-a urušava se Makedonija, Albanska himna im se peva u skupštini. Pod okriljem NATO-a Ukrajina je ostala bez dela teritorije. Toliko o sigurnosti njenih članica...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Krkut, 28. april 2017 19:00) "

HAHAHA, pa nijedna od tih zemalja nije članica NATO! Naprotiv, ovo se u Makedoniji ne bi ni dogodilo da joj je Grčka otvorila vrata NATO. Kakva logika, upravo obrnuta!

sasa jokic

pre 7 godina

Freeman@ jel znas ti sta je BND ili ti GDP? Svajcarska cuva pola svetskih para, Austrija je najrazvijenija zemlja u Evropi, a sta smo i ko smo mi? Mi moramo da se integrisemo kroz zapadne saveze, da bi povecali standard, jer samostalno ne mozemo ni za struju i vodu da obezbedimo!
Alternativa je Rusija, ponavljam, procitaj feljton o NIS-u i mozda skapiras sta je izlaz!

QQLeLe

pre 7 godina

"Bravo ..sad su u savezu sa bracom amerima,turcima,albancima,hrvatima..
(adiogao, 28. april 2017 19:13)"

I Grcima, Bugarima, Rumunima, Česima... Ali, nismo ni ušli u NATO jer smo s nekim "braća", već zato što je to naš trenutni interes. To je onaj ključni momenat u vezi koga se mi ne razumijemo - primitivna logika krvi s jedne strane i realpolitička logika intelekta s druge. Pozdrav iz CG.

Look Up

pre 7 godina

"NATO=Amerika ako nisi znao. U Makedoniji imas americku vojnu bazu a formalno pristupanje je zapravo nemoguce zbog protivljenja Grcke. A oni su odavno procesu pridruzivanja. Sa Ukrajinom ista priča. Američki satelit koji uskoro formalno postaje nato članica.
(Krkut, 28. april 2017 19:31) "

Ne, druže, NATO nije jednako Amerika, ako nisi znao. Da jeste, NATO bi intervenisao kada je to Amerika tražila u npr. Iraku, ali su članice odbile Džordža Buša, što ga je privolilo da stvori tzv. "Koaliciju voljnih". Hvala što si priznao za Makedoniju - ona još od 2003. ne može da se učlani zbog Grčkog veta (eto primjera kako NATO nije Amerika, već suma svih članica), zbog čega se i nalazi na granici građanskog rata. Ova situacija u Makedoniji bila bi NEZAMISLIVA da je u NATO. Uz to, ne postoji američka vojna baza u Makedoniji. Ukrajina nije čak ni izrazila javnu želju za pristupanjem, a sve do početka 2014. imala je prorusko rukovodstvo (Janukovič). Da je članica NATO, ili da je u pristupnom procesu, Rusi joj ne bi mogli oteti dio teritorije, kao što jesu.
Ali, dosta, ne plaćaš mi časove.

Krkut

pre 7 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Krkut, 28. april 2017 19:00) "

NATO=Amerika ako nisi znao. U Makedoniji imas americku vojnu bazu a formalno pristupanje je zapravo nemoguce zbog protivljenja Grcke. A oni su odavno procesu pridruzivanja. Sa Ukrajinom ista priča. Američki satelit koji uskoro formalno postaje nato članica.

HanSolo

pre 7 godina

Pametno.. Razumeju da se samo tako može "odbraniti" od albanaca. Ako bude sukob NATO će biti neutralan.. Ne kao mi kao Kamikaze sa rusima.. "Pa oni su nas bombardovali".. Pa USA je i nemce, pa nemci francusku i Britaniju i obrtno.. Nemci ruse i obrtno.. I vidite gluposti,svi sarađuju jedni sa drugim za pare i prosperitet.. Samo smo mi glupi i tvrdoglavi, normalno samo na našu sobstvenu štetu.. Možemo mi pričati šta oćemo o Đukanoviću ali je on sam pametniji od svih naših tzv političara.. To je činjenica..

Arsen Lupiga

pre 7 godina

"Izdaja!
28. april 2017 16:23) "

Koga, čega? Slobe Miloševića? Pa CG je njemu rekla "zdravo" još 1997... ali je tada rekla zdravo i njegovoj politici, što Srbija ni dan-danas nije, zato vam se ovo i čini kao "izdaja".

Skywalker

pre 7 godina

Najsmješniji su mi ovi što traže referendum o spoljnopolitičkom i odbrambenom pitanju, iako 25 zemalja članica NATO nije imalo referendume. Imali smo jednom nešto tako, sa demonstracijama 1941. Nije se dobro završilo. Što onda ne bi pitali narod o svemu - npr. direktna demokratija pri usvajanju budžeta,socijalnim davanjima, fiskalnoj politici? Zašto mislite da je manje stručnih znanja potrebno za spoljnu politiku nego li za ekonomiju? Smiješno.

Dominatrix

pre 7 godina

Kao što svako razuman zna, ovo je nužan korak na putu ka EU ako ste bili komunistička država. Takođe, ovo znači da CG ulazi u EU 2020., to je praktično završena stvar. Jedino je neizvesno da li će ući sama ili sa nezavisnom Škotskom.

freeman

pre 7 godina

Necemo u NATO". A zasto? Dajte jedan opravdan razlog?

@sasa jokic

Zasto Austrija, Svajcarska nisu clanice, zasto Srbija MORA da udje? Daj neki valjan razlog za a ne "okruzeni smo sa svih strana!", pa kakav vam je to argument?

Делије Забјело

pre 7 godina

Lijepo bi bilo kad bi Rusi i Srbi shvatili da CG članstvo u NATO nije upereno protiv njih, već da garantuje teritorijalnu cjelovitost države u politički trusnom regionu.

Iako svi znamo da je Milova vladavina puna lopovluka i korupcije, spoljna politika i strateški put Crne Gore su bez greške.
(Milos, 28. april 2017 17:36)

Значи ако водиш спољну политику "без грешке" како ти рече, на унутрашњем плану можеш да радиш што те је воља! Кради, пљачкај, отимај... нема везе, битно да ти је спољна политика исправна! Занимљива логика.

nikolas

pre 7 godina

@(logika, 28. april 2017 17:51)
Mnogi koji su glasali za vlast u CG nisu za clanstvo u nato. A ako su toliko sigurni (sa 57%) u cemu je problem da raspisu redferendum.

Okolo

pre 7 godina

Živim u Podgorici i realno, ne znam nikoga ko je protiv ulaska u NATO, osim nekolicine penzionera. To vam je realno stanje u CG, pa vi mislite šta hoćete.

danguba

pre 7 godina

NATO jeste zlocinacka organizacija, medjutim, jedini racionalan potez je clanstvo.
Ovo pogotovo vazi za jednu malu, multinacionalnu i podijeljenu CG, okruzenu ne bas dobronamjernim komsijama.
A za nas nema nade..., uvijek cemo biti produzena ruka Rusije na Balkanu i gajiti iracionalnu ljubav prema Rusiji, koja nam kroz istoriju nista dobro nije donijela...

budvanin

pre 7 godina

Za raspisivanje referenduma bilo je potrebno 25 poslanika da pokrene inicijativu.Kao što vidite,ima poslanika koji nijesu za NATO,nijesu ni došli na Skupštinu,ali nema njihove inicijative.
Istorijskim,dostojansvenim danom na Cetinju,zauvjek zbogom balkanskom glibu.

Vukoje

pre 7 godina

Cestitke.. Braci Crnogorcima, Srbima , Srbima/Crnogorcima , Crnogorcima/Srbima i ostalima koji se protive ovom cinu poruka da realno sagledaju stanje stvari. CG je mala drzava, kao takva podlozna potkusurivanjima svih vrsta, kao neutralna je ugrozena. Sada je ako njena bezbednost garantovana. Razumem da je mnogima dosta vlasti 1 coveka i jedne partije, ali ako je sve sto su do sada uradili bilo lose, ovo je dobro. Videcete.

Vernici medju vama neka se mole za Srbiju da krene istim putem.

idi i ne okreci se sine

pre 7 godina

Izdaja!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kova, 28. april 2017 16:23)

A koga su to izdali? Sami sebe?

Millennium

pre 7 godina

I dalje se nasmejem kad se setim transparenta u Podgorici tokom bombardovanja. Gađajte i nas nijesmo gubavi. Kao posledica toga što ih nisu puno bombardovali u prvim danima rata. Inače, sada će krenuti žal domaćih natofila, ali ljudi treba da razumeju da Crna Gora i Srbija nisu isto, i da Zapad drugačije gleda na sve. Crna Gora je mala država, i iskreno, ovo ne menja puno šta, sem to da se sada krug zatvorio i da smo okruženi NATO zemljama, sem Makedonije. Imam utisak da mi i kada bi želeli u NATO da nas ne bi primili.

posmatrač

pre 7 godina

Čestitke Crnoj Gori!Siguran korak ka izlasku iz balkanskog gliba, koji rusi /namerno malm slovima/pokušavaju na sve načine da održe kao krizno žarište preko koga će ostvarivati svoj uticaj.Pogledajte samo šta rade u Makedoniji,sve će svakome biti jasno.Zbog toga,zbog rusa i njihvog uplitanja i mešetarenja na Balkanu Crna Gora je izabrala jedini racionalni korak ulaskom u NATO,što rusima jasno znači: dalje ruke od Crne Gore!

Miloš

pre 7 godina

Odluku donosi Parlament države čiji predsjednik ne smije niđe u inostranstvo osim Hrvatske i Albanije...
Po NATO standardu Crna Gora će imati 3000 vojnika, taman da obezbijede M*** bježaniju ako bilo 'ko navali...
A narod nit' se pita, nit' ima kruva nit' igara. Da je toliko truda uložio u podizanje standarda živjelo bi se bolje nego za pokojne nam Juge. Pretpostavljam da je za to potrebna pamet, a za ulazak u NATO je trebala samo poslušnost.
No vrijeme će da pokaže kakav je ovo bio potez. Ja ga ne proglašavam niti dobrim niti lošim, jedino me smeta što se iz demokratskih procedura potpuno izbacio demos.

srpski mazohizam i zelja da budemo najgori

pre 7 godina

Pametno, a mi prkosimo "zlom zapadu" i zivimo kao poslednja beda. Sta su Amerikanci uradili Japancima pa im danas Japanci godisnje izvoze 130-135 milijardi dolara godisnje a od njih uvoze duplo manje.

Amerikanac

pre 7 godina

Sada će te ratovati za druge i to gde vam se kaže.
(Alex, 28. april 2017 16:29)

Koliko uzak pogled. Poslace 1000 vojnika negde u pustinju, ali ce zato imati mir kuci.
Tvoj komentar je odlika srpskog naivnog mentaliteta, ali eto, zato svi udjose u taj nato i eu a mi ostasmo izgubljeni negde u vremenu i prostoru.

logika

pre 7 godina

"Demokratski front (DF) je organizovao protest zbog odluke da se, mimo referenduma, donese odluka o članstvu Crne Gore u NATO".

Gospodo iz "Demokratskog" fronta, za članstvo crne Gore u NATO glasali 46 poslanika, od 81 njih, a to znači oko 57% i to je apsolutno i legaln i legitimna odluka. Pogotovo da su glasali PREDSTAVNICI stranaka koje se zalagali za članstvo u NATO i pre glasanja a njih je glasao NAROD Crne Gore.

Ako narod nije hteo u NATO onda ne bi bi glasao za ove ljude. A to znači da taj famozni referendum je završen još od daja održzavanja izbora koje neko hteo da ruši silom, tj. državnim pućem.

Bez Morala Nema Coveka

pre 7 godina

Tako ti je to kad nemas ni cast ni obraz. Izdali sve svoje za parce hleba, koje ce se kad tad pojesti. A posle sta? Pamtice se samo bruka i sramota.

HaHa

pre 7 godina

Sada će te ratovati za druge i to gde vam se kaže.
(Alex, 28. april 2017 16:29)

Dubrovnik, Konavli, Hercegovina... Pretpostavljam da si na to mislio.

soj crnogorski rod srpski

pre 7 godina

Zbogom nekada Srpska Sparto.

@Vojvoda Momcilo

Nije to tako tragicno, jer srpska Sparta zivi u srcima svih onih ljudi koji ne ljube lance, bilo da oni dolaze sa Zapada ili Istoka

Aleksandar M.

pre 7 godina

Prodali ste veru za NATO veceru braco Crnogorci, kralj Nikola i Njegos u grobu vam se prevrcu, izdali ste Rusiju a ruskog dvoglavog orla na zastavi nosite, sramota...

adriano_galliani

pre 7 godina

Не знам шта ми чекамо. Буквално смо једина држава изван НАТО-а а ускоро и ЕУ у окружењу, буквално смо опкољени. Нема нам друге.

iPodgorica

pre 7 godina

"Zbogom nekada Srpska Sparto.
(Vojvoda Momcilo, 28. april 2017 16:26)"

Tako je, sad smo Atina. Pozdrav iz (de facto) države članice NATO-a.

Milos

pre 7 godina

Lijepo bi bilo kad bi Rusi i Srbi shvatili da CG članstvo u NATO nije upereno protiv njih, već da garantuje teritorijalnu cjelovitost države u politički trusnom regionu.

Iako svi znamo da je Milova vladavina puna lopovluka i korupcije, spoljna politika i strateški put Crne Gore su bez greške.

moralni gmizavac

pre 7 godina

@mlekadzija

Mila za cara? Pa Milo je trenutno jedino predsjednik partije. Za razliku od nekih kod kojih je jedna osoba predsjednik, premijer i koordinator svih sluzbi bezbjednosti. Pa ti vidi ko je blizi carskom prestolu.

Milan Indjija

pre 7 godina

Cestitke Crnoj Gori na ulasku u NATO, a koliko skoro i u EU. Mi cemo ostati na vecnoj margini evropske lestvice u svemu. Ostati u zagrljaju ruske cizme i sluziti za potkusurivanje njihovoj sferi interesovanja. Nego,, koliko mi ono imamo veza sa Rusima? Ekonomskih, poslovnih...? Koliko ruskih firmi posluje u Srbiji? Koliko ruskih donacija primamo? Odgovor je nikakvih, nijedna, nista...Tako da ostajemo u nekom nasem matriksu i izmisljeno, bratstvu, za koje iskreno Ruse bas briga. Ionako sa svim zemljama u okruzenju, a koje su u NATO i EU, imaju bilje i iskrenije odnise, nego sa nama.

Neko iz mase

pre 7 godina

Tako radi odgovorno rukovodstvo jede male države kada je suočeno napadima. Prikloni se savezu gde će biti zaštićeni. A ne kao mi naša i "neutralnost" koja će da nas svede na Beogradski pašaluk za 30 godina.Sve čestitke bratskoj Crnoj Gori.

Jeste

pre 7 godina

Sad cemo imati jedinstvenu priliku da vidimo kako ce u Crnoj Gori da krene, ili nece, pa cemo da vidimo da li je to posledica ulaska u Nato. Ako se plate ne dignu na 1000 EUR , a standard ostane isti, dzaba. U CG se sa platom od 500EUR moze preziviti kao u Srbiji sa platom od 430.

Da vidimo kako ce izlazak iz "zagraljaja" Moskve uticati na napredak ekonomije.

MonteneGringo

pre 7 godina

Licno prezirem NATO! Protiv sam ulaska ako slusam srce, ali nama ovo u ovim vrememenima ocajnicki treba jer ako nebi usli u NATO zapad bi nas ucjenjivao preko albanskog lobija.
Dakle pred nam je bio izbor ili NATO ili Rusija, a onda imate rat sa Albancima.

Pogledajte sto se desava u MKD...

Dok se jos par godina geopoliticka scena ne promijeni mi kao drzava nemamo druge opcije.

Ja bih radje volio da smo moglu kako dati Rusima i Kinezima da imaju vojne baze pa da nam placaju pa da zivimo kao grofovi. ali nas elita tako ne razmislja jer bi ih zapad razapeo preko medija u vezi kriminala i korupcije i tako ih poslao u politicku istoriju i u zatvore.
Msm to ce njih svakako sacekati samoovako kupuju naklonost zapada i vrijeme.

Dakle jedina pozitivna stvar vezana za NATO je taj albanski faktor i to je glavni razlog zasto biramo NATO.

Rusi ne mogu da nam ponude alternativu iz razloga sto smo mali i za njih nezainteresovani i sto smo fizicki daleko.
Srbija je druga prica...vec teritorija, vise ljudi i sl.

Amerikanac

pre 7 godina

Svaka cast! Gledajte svoj interes i ono sto je najbolje za Crnu Goru, a ne da vam crkva i rusofilski fanatici ispiraju mozak.
Da bog da i nama tu srecu da uskoro udjemo u nato.

Spinoza

pre 7 godina

Ovo je najponosniji dan svakog časnog i poštenog građanina Crne Gore, ma kako se izjašnjavao. Konačno smo tamo gdje pripadamo, integralni dio Zapada. A rusofili i drugi izdajnici koji su slali našu omladinu na klanje za tuđe ratove i htjeli da pobiju sopostveni narod pri pokušaju puča prošle godine - eto im Rusije, neka idu prvim letom i sretno im bilo!

sasa jokic

pre 7 godina

Citajte u Blicu sta su nam Rusi uradili sa NIS-om i nasim zaposlenima, i onda skinite kapu Crnogorcima!
Problem Srbije je od vajkada iracionalna ljubav prema Rusiji. Koliko je nemoguce objasniti razloge za toliku ljubav, toliko je nemoguce odvratiti nekoga od iste, jer je to cisto patoloska stvar.
Politicari jedini imaju opravdan razlog, na njihovom su platnom spisku, ali narod....narod je problem.
Ono sto mi govori da se nikada necemo opametiti i koliko smo u ruskoj saci vidi se svakodnevno na televiziji. "Necemo u NATO". A zasto? Dajte jedan opravdan razlog? Pricate o dotrajalim mihovima za koje treba da date pare kao da su novi!? Rogozin nam se podsmeva, donosi maketu S-300....ponizavaju nas svaki dan, ali ne "Mi necemo u NATO".
Pa da nas taj NATO nije bombardovao, Sloba bi i danas bio na vlasti!!! Trebalo nam je otreznjenje, ponizenje da skapiramo dokle nas je taj zlotvor doveo, da nas bombarduju u sred Evrope u 21. Veku!
A gde su bili Rusi, nasa braca? Prvi zapalili sa Kosova!

Steel tribute

pre 7 godina

Hvala na cestitkama. Nisam ono bas 100% ubijedjen da je ovo dobro ali bio sam za ovo, valjda nismo pogrijesili.

Volio bi da nam dosta pametnih ljudi sa ovog portala dodje da zivi dolje, trebaju nam pametni ljudi!

Dragan

pre 7 godina

Skupstina ima 81 poslanika,46 glasalo za,postoje jos minimum 5 poslanika koji su za,neopredeljeno je oko 15,protiv nema vise od 15 poslanika.Dakle,ne postoji vise od 20 % poslanika koji su protiv ulaska u Nato.

Posmatrač

pre 7 godina

Milo kaže da to "nije bio njihov rat"...
Ako je tako, zašto u ekipi za pregovore u Rambujeu nije bilo njihovog predstavnika, koji bi se zalagao za prihvatanje svih uslova međunarodne zajednice?

Amerikanac

pre 7 godina

Svaka cast! Gledajte svoj interes i ono sto je najbolje za Crnu Goru, a ne da vam crkva i rusofilski fanatici ispiraju mozak.
Da bog da i nama tu srecu da uskoro udjemo u nato.

sasa jokic

pre 7 godina

Citajte u Blicu sta su nam Rusi uradili sa NIS-om i nasim zaposlenima, i onda skinite kapu Crnogorcima!
Problem Srbije je od vajkada iracionalna ljubav prema Rusiji. Koliko je nemoguce objasniti razloge za toliku ljubav, toliko je nemoguce odvratiti nekoga od iste, jer je to cisto patoloska stvar.
Politicari jedini imaju opravdan razlog, na njihovom su platnom spisku, ali narod....narod je problem.
Ono sto mi govori da se nikada necemo opametiti i koliko smo u ruskoj saci vidi se svakodnevno na televiziji. "Necemo u NATO". A zasto? Dajte jedan opravdan razlog? Pricate o dotrajalim mihovima za koje treba da date pare kao da su novi!? Rogozin nam se podsmeva, donosi maketu S-300....ponizavaju nas svaki dan, ali ne "Mi necemo u NATO".
Pa da nas taj NATO nije bombardovao, Sloba bi i danas bio na vlasti!!! Trebalo nam je otreznjenje, ponizenje da skapiramo dokle nas je taj zlotvor doveo, da nas bombarduju u sred Evrope u 21. Veku!
A gde su bili Rusi, nasa braca? Prvi zapalili sa Kosova!

Spinoza

pre 7 godina

Ovo je najponosniji dan svakog časnog i poštenog građanina Crne Gore, ma kako se izjašnjavao. Konačno smo tamo gdje pripadamo, integralni dio Zapada. A rusofili i drugi izdajnici koji su slali našu omladinu na klanje za tuđe ratove i htjeli da pobiju sopostveni narod pri pokušaju puča prošle godine - eto im Rusije, neka idu prvim letom i sretno im bilo!

Okolo

pre 7 godina

Živim u Podgorici i realno, ne znam nikoga ko je protiv ulaska u NATO, osim nekolicine penzionera. To vam je realno stanje u CG, pa vi mislite šta hoćete.

Arsen Lupiga

pre 7 godina

"Izdaja!
28. april 2017 16:23) "

Koga, čega? Slobe Miloševića? Pa CG je njemu rekla "zdravo" još 1997... ali je tada rekla zdravo i njegovoj politici, što Srbija ni dan-danas nije, zato vam se ovo i čini kao "izdaja".

Realan Srbijanac

pre 7 godina

Tako se vodi spoljna politika, Slovenija, Hrvatska, sada i CG u NATO-u, jedino ce bedna i jadna Srbija da ostane ruska kolonija sa platama od 200 evra. Nije niti malo cudo sto svi pobegose od ruske gubernije Srbije 1991. Iskerene Cestitke Crnoj Gori!!!!

Milan Indjija

pre 7 godina

Cestitke Crnoj Gori na ulasku u NATO, a koliko skoro i u EU. Mi cemo ostati na vecnoj margini evropske lestvice u svemu. Ostati u zagrljaju ruske cizme i sluziti za potkusurivanje njihovoj sferi interesovanja. Nego,, koliko mi ono imamo veza sa Rusima? Ekonomskih, poslovnih...? Koliko ruskih firmi posluje u Srbiji? Koliko ruskih donacija primamo? Odgovor je nikakvih, nijedna, nista...Tako da ostajemo u nekom nasem matriksu i izmisljeno, bratstvu, za koje iskreno Ruse bas briga. Ionako sa svim zemljama u okruzenju, a koje su u NATO i EU, imaju bilje i iskrenije odnise, nego sa nama.

Amerikanac

pre 7 godina

Sada će te ratovati za druge i to gde vam se kaže.
(Alex, 28. april 2017 16:29)

Koliko uzak pogled. Poslace 1000 vojnika negde u pustinju, ali ce zato imati mir kuci.
Tvoj komentar je odlika srpskog naivnog mentaliteta, ali eto, zato svi udjose u taj nato i eu a mi ostasmo izgubljeni negde u vremenu i prostoru.

adriano_galliani

pre 7 godina

Не знам шта ми чекамо. Буквално смо једина држава изван НАТО-а а ускоро и ЕУ у окружењу, буквално смо опкољени. Нема нам друге.

HaHa

pre 7 godina

Sada će te ratovati za druge i to gde vam se kaže.
(Alex, 28. april 2017 16:29)

Dubrovnik, Konavli, Hercegovina... Pretpostavljam da si na to mislio.

srpski mazohizam i zelja da budemo najgori

pre 7 godina

Pametno, a mi prkosimo "zlom zapadu" i zivimo kao poslednja beda. Sta su Amerikanci uradili Japancima pa im danas Japanci godisnje izvoze 130-135 milijardi dolara godisnje a od njih uvoze duplo manje.

moralni gmizavac

pre 7 godina

@mlekadzija

Mila za cara? Pa Milo je trenutno jedino predsjednik partije. Za razliku od nekih kod kojih je jedna osoba predsjednik, premijer i koordinator svih sluzbi bezbjednosti. Pa ti vidi ko je blizi carskom prestolu.

Milane

pre 7 godina

Izmedju dva zla NATO i ruske okupacije i ja bi uvek izabrao NATO. To sto ce Srbija ostati vecita ruska produzena zaostala ruka na Balkanu i sto nam to vise steti nego koristi, je samo nastavljenje somoubilacke politike koja se ovde vodi vec 27 godina. Sve zemlje na Balkanu su u NATO i EU, jedino Srbija opet izmislja toplu vodu i rupe na saksijama. Zato nam tako dobro ide.

Neko iz mase

pre 7 godina

Tako radi odgovorno rukovodstvo jede male države kada je suočeno napadima. Prikloni se savezu gde će biti zaštićeni. A ne kao mi naša i "neutralnost" koja će da nas svede na Beogradski pašaluk za 30 godina.Sve čestitke bratskoj Crnoj Gori.

posmatrač

pre 7 godina

Čestitke Crnoj Gori!Siguran korak ka izlasku iz balkanskog gliba, koji rusi /namerno malm slovima/pokušavaju na sve načine da održe kao krizno žarište preko koga će ostvarivati svoj uticaj.Pogledajte samo šta rade u Makedoniji,sve će svakome biti jasno.Zbog toga,zbog rusa i njihvog uplitanja i mešetarenja na Balkanu Crna Gora je izabrala jedini racionalni korak ulaskom u NATO,što rusima jasno znači: dalje ruke od Crne Gore!

iPodgorica

pre 7 godina

"Zbogom nekada Srpska Sparto.
(Vojvoda Momcilo, 28. april 2017 16:26)"

Tako je, sad smo Atina. Pozdrav iz (de facto) države članice NATO-a.

Milos

pre 7 godina

Lijepo bi bilo kad bi Rusi i Srbi shvatili da CG članstvo u NATO nije upereno protiv njih, već da garantuje teritorijalnu cjelovitost države u politički trusnom regionu.

Iako svi znamo da je Milova vladavina puna lopovluka i korupcije, spoljna politika i strateški put Crne Gore su bez greške.

Sasa

pre 7 godina

Koliko ja vidim, realno moze se samo cestitati Crnoj Gori. Koliko ja kapiram, ovo im je bio poslednji voz inace raspad sistema. Mnogo mi je drago da se makar zemlje iz okruzenja stabilizuju. Pogotovo ako se radi o prijatelskom crnogorskom narodu. Bez sve sale i bez truncice ironije - sve cestitke!

QQLeLe

pre 7 godina

"Bravo ..sad su u savezu sa bracom amerima,turcima,albancima,hrvatima..
(adiogao, 28. april 2017 19:13)"

I Grcima, Bugarima, Rumunima, Česima... Ali, nismo ni ušli u NATO jer smo s nekim "braća", već zato što je to naš trenutni interes. To je onaj ključni momenat u vezi koga se mi ne razumijemo - primitivna logika krvi s jedne strane i realpolitička logika intelekta s druge. Pozdrav iz CG.

danguba

pre 7 godina

NATO jeste zlocinacka organizacija, medjutim, jedini racionalan potez je clanstvo.
Ovo pogotovo vazi za jednu malu, multinacionalnu i podijeljenu CG, okruzenu ne bas dobronamjernim komsijama.
A za nas nema nade..., uvijek cemo biti produzena ruka Rusije na Balkanu i gajiti iracionalnu ljubav prema Rusiji, koja nam kroz istoriju nista dobro nije donijela...

mary

pre 7 godina

@Sasa Jokic

BRAVO SASA! TACNO U CENTAR!

Koji je to problem s nama Srbima?
Vidimo,znamo, kako su prosle drzave u ruskom "zagrljaju", znamo kako je bilo Rusima proteranim u Sibir,znamo koliko je Rusa streljao Staljin sa svojim saradjicima, (znam,sad ce neko mudro da izjavi kako Staljin nije bio Rus,sto je tacno, ali uz njega su vladali ruski drzavljani, zar ne?)....i posle svega,deo Srba bi sa Rusima u konfederaciju!!!?!

Da li smo sigurni da smo normalni?!??

idi i ne okreci se sine

pre 7 godina

Izdaja!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kova, 28. april 2017 16:23)

A koga su to izdali? Sami sebe?

djoka

pre 7 godina

Smesni su mi ovi nasi rusofili.Vole Rusiju vise nego Srbiju a da im sutra neko ponudi da se presele u Rusiju i da imaju rusku prosecnu platu ili da se presele u Ameriku ili Nemacku za njihovu prosecnu platu 90% bi odabralo mrski im zapad.Na NATO su gadljivi al' na dolare i evre nisu.

HanSolo

pre 7 godina

Pametno.. Razumeju da se samo tako može "odbraniti" od albanaca. Ako bude sukob NATO će biti neutralan.. Ne kao mi kao Kamikaze sa rusima.. "Pa oni su nas bombardovali".. Pa USA je i nemce, pa nemci francusku i Britaniju i obrtno.. Nemci ruse i obrtno.. I vidite gluposti,svi sarađuju jedni sa drugim za pare i prosperitet.. Samo smo mi glupi i tvrdoglavi, normalno samo na našu sobstvenu štetu.. Možemo mi pričati šta oćemo o Đukanoviću ali je on sam pametniji od svih naših tzv političara.. To je činjenica..

logika

pre 7 godina

"Demokratski front (DF) je organizovao protest zbog odluke da se, mimo referenduma, donese odluka o članstvu Crne Gore u NATO".

Gospodo iz "Demokratskog" fronta, za članstvo crne Gore u NATO glasali 46 poslanika, od 81 njih, a to znači oko 57% i to je apsolutno i legaln i legitimna odluka. Pogotovo da su glasali PREDSTAVNICI stranaka koje se zalagali za članstvo u NATO i pre glasanja a njih je glasao NAROD Crne Gore.

Ako narod nije hteo u NATO onda ne bi bi glasao za ove ljude. A to znači da taj famozni referendum je završen još od daja održzavanja izbora koje neko hteo da ruši silom, tj. državnim pućem.

Look Up

pre 7 godina

"Pod okriljem NATO-a urušava se Makedonija, Albanska himna im se peva u skupštini. Pod okriljem NATO-a Ukrajina je ostala bez dela teritorije. Toliko o sigurnosti njenih članica...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Krkut, 28. april 2017 19:00) "

HAHAHA, pa nijedna od tih zemalja nije članica NATO! Naprotiv, ovo se u Makedoniji ne bi ni dogodilo da joj je Grčka otvorila vrata NATO. Kakva logika, upravo obrnuta!

Dragan

pre 7 godina

Skupstina ima 81 poslanika,46 glasalo za,postoje jos minimum 5 poslanika koji su za,neopredeljeno je oko 15,protiv nema vise od 15 poslanika.Dakle,ne postoji vise od 20 % poslanika koji su protiv ulaska u Nato.

Vukoje

pre 7 godina

Cestitke.. Braci Crnogorcima, Srbima , Srbima/Crnogorcima , Crnogorcima/Srbima i ostalima koji se protive ovom cinu poruka da realno sagledaju stanje stvari. CG je mala drzava, kao takva podlozna potkusurivanjima svih vrsta, kao neutralna je ugrozena. Sada je ako njena bezbednost garantovana. Razumem da je mnogima dosta vlasti 1 coveka i jedne partije, ali ako je sve sto su do sada uradili bilo lose, ovo je dobro. Videcete.

Vernici medju vama neka se mole za Srbiju da krene istim putem.

soj crnogorski rod srpski

pre 7 godina

Zbogom nekada Srpska Sparto.

@Vojvoda Momcilo

Nije to tako tragicno, jer srpska Sparta zivi u srcima svih onih ljudi koji ne ljube lance, bilo da oni dolaze sa Zapada ili Istoka

budvanin

pre 7 godina

Za raspisivanje referenduma bilo je potrebno 25 poslanika da pokrene inicijativu.Kao što vidite,ima poslanika koji nijesu za NATO,nijesu ni došli na Skupštinu,ali nema njihove inicijative.
Istorijskim,dostojansvenim danom na Cetinju,zauvjek zbogom balkanskom glibu.

Steel tribute

pre 7 godina

Hvala na cestitkama. Nisam ono bas 100% ubijedjen da je ovo dobro ali bio sam za ovo, valjda nismo pogrijesili.

Volio bi da nam dosta pametnih ljudi sa ovog portala dodje da zivi dolje, trebaju nam pametni ljudi!

Posmatrač

pre 7 godina

Milo kaže da to "nije bio njihov rat"...
Ako je tako, zašto u ekipi za pregovore u Rambujeu nije bilo njihovog predstavnika, koji bi se zalagao za prihvatanje svih uslova međunarodne zajednice?

Aleksandar M.

pre 7 godina

Prodali ste veru za NATO veceru braco Crnogorci, kralj Nikola i Njegos u grobu vam se prevrcu, izdali ste Rusiju a ruskog dvoglavog orla na zastavi nosite, sramota...

Millennium

pre 7 godina

I dalje se nasmejem kad se setim transparenta u Podgorici tokom bombardovanja. Gađajte i nas nijesmo gubavi. Kao posledica toga što ih nisu puno bombardovali u prvim danima rata. Inače, sada će krenuti žal domaćih natofila, ali ljudi treba da razumeju da Crna Gora i Srbija nisu isto, i da Zapad drugačije gleda na sve. Crna Gora je mala država, i iskreno, ovo ne menja puno šta, sem to da se sada krug zatvorio i da smo okruženi NATO zemljama, sem Makedonije. Imam utisak da mi i kada bi želeli u NATO da nas ne bi primili.

Bez Morala Nema Coveka

pre 7 godina

Tako ti je to kad nemas ni cast ni obraz. Izdali sve svoje za parce hleba, koje ce se kad tad pojesti. A posle sta? Pamtice se samo bruka i sramota.

Dominatrix

pre 7 godina

Kao što svako razuman zna, ovo je nužan korak na putu ka EU ako ste bili komunistička država. Takođe, ovo znači da CG ulazi u EU 2020., to je praktično završena stvar. Jedino je neizvesno da li će ući sama ili sa nezavisnom Škotskom.

Skywalker

pre 7 godina

Najsmješniji su mi ovi što traže referendum o spoljnopolitičkom i odbrambenom pitanju, iako 25 zemalja članica NATO nije imalo referendume. Imali smo jednom nešto tako, sa demonstracijama 1941. Nije se dobro završilo. Što onda ne bi pitali narod o svemu - npr. direktna demokratija pri usvajanju budžeta,socijalnim davanjima, fiskalnoj politici? Zašto mislite da je manje stručnih znanja potrebno za spoljnu politiku nego li za ekonomiju? Smiješno.

freeman

pre 7 godina

Necemo u NATO". A zasto? Dajte jedan opravdan razlog?

@sasa jokic

Zasto Austrija, Svajcarska nisu clanice, zasto Srbija MORA da udje? Daj neki valjan razlog za a ne "okruzeni smo sa svih strana!", pa kakav vam je to argument?

Look Up

pre 7 godina

"zivim u hrvazskoj ovde je opsta beda pa sto im ne pomogne nato? ljudi to je samo da im placas clanarinu i da ti prodaju krseve od naoruzanja ne u nato ne u eu!
(zvezdan, 28. april 2017 19:41) "

Nisam siguran đe se nalazi ta "Hrvazska", ali zanimljivo da je opšta bijeda, pošto je GDP zemalja NATO višestruko veći od ostatka planete ZAJEDNO. "Članarinu" uglavnom plaća Amerika već 70-tak godina, što je i suština Trampove zamjerke NATO-u. A što se tiče "krševa od naoružanja", dobro me nasmija! Američko, njemačko, francusko, britansko naoružanje je krš!? To je, druže, tehnološki vrh ljudske civilizacije. A i da je krš, bolji od makete, ako znaš na šta mislim. Da si mi zdravo.

Samosvesna gradjanka

pre 7 godina

Crnogrcima čestitam! Ali im i zavidim što su su njihovi predstavnici odlučili da Crna Gora postane članica NATO i žalim što Srbija ne želi da postane članica.

Делије Забјело

pre 7 godina

Lijepo bi bilo kad bi Rusi i Srbi shvatili da CG članstvo u NATO nije upereno protiv njih, već da garantuje teritorijalnu cjelovitost države u politički trusnom regionu.

Iako svi znamo da je Milova vladavina puna lopovluka i korupcije, spoljna politika i strateški put Crne Gore su bez greške.
(Milos, 28. april 2017 17:36)

Значи ако водиш спољну политику "без грешке" како ти рече, на унутрашњем плану можеш да радиш што те је воља! Кради, пљачкај, отимај... нема везе, битно да ти је спољна политика исправна! Занимљива логика.

Meister Jakob

pre 7 godina

zivim u hrvazskoj ovde je opsta beda pa sto im ne pomogne nato? ljudi to je samo da im placas clanarinu i da ti prodaju krseve od naoruzanja ne u nato ne u eu!
(zvezdan, 28. april 2017 19:41)

Kao prvo, kakve veze ima ovaj komentar s ulaskom Crne Gore u NATO?
E moj Zvezdane, reci ti meni gdje u Hrvatskoj je "opšta beda" i gdje ti to živiš u Hrvatskoj?
U Hrvatskoj uopće nije bijeda, prosječna plaća u Hrvatskoj je skoro €800, Slavonija malo zaostaje ali je zato u Zagrebu prosjek preko €900, na obali je slična situacija, Istra je mislim najbogatija, po nezaposlenosti smo na 3. mjestu, nakon Grčke i Šanjolske.
A drugo ne prodaju oni nama krševe nego nam poklanjaju skoro novo naoružanje, kao npr. ove helikoptere, ali stvarno poklone a ne ko Rusi, poklanjaju Srbiji avione ali samo ako plate 200 miliona remont.
Nije da sad nešto strašno puno zarađujemo da se možemo mjeriti s Austrijom i Luksemburgom, ali definitivno nismo ni bijeda!

Miloš

pre 7 godina

Odluku donosi Parlament države čiji predsjednik ne smije niđe u inostranstvo osim Hrvatske i Albanije...
Po NATO standardu Crna Gora će imati 3000 vojnika, taman da obezbijede M*** bježaniju ako bilo 'ko navali...
A narod nit' se pita, nit' ima kruva nit' igara. Da je toliko truda uložio u podizanje standarda živjelo bi se bolje nego za pokojne nam Juge. Pretpostavljam da je za to potrebna pamet, a za ulazak u NATO je trebala samo poslušnost.
No vrijeme će da pokaže kakav je ovo bio potez. Ja ga ne proglašavam niti dobrim niti lošim, jedino me smeta što se iz demokratskih procedura potpuno izbacio demos.

Look Up

pre 7 godina

"NATO=Amerika ako nisi znao. U Makedoniji imas americku vojnu bazu a formalno pristupanje je zapravo nemoguce zbog protivljenja Grcke. A oni su odavno procesu pridruzivanja. Sa Ukrajinom ista priča. Američki satelit koji uskoro formalno postaje nato članica.
(Krkut, 28. april 2017 19:31) "

Ne, druže, NATO nije jednako Amerika, ako nisi znao. Da jeste, NATO bi intervenisao kada je to Amerika tražila u npr. Iraku, ali su članice odbile Džordža Buša, što ga je privolilo da stvori tzv. "Koaliciju voljnih". Hvala što si priznao za Makedoniju - ona još od 2003. ne može da se učlani zbog Grčkog veta (eto primjera kako NATO nije Amerika, već suma svih članica), zbog čega se i nalazi na granici građanskog rata. Ova situacija u Makedoniji bila bi NEZAMISLIVA da je u NATO. Uz to, ne postoji američka vojna baza u Makedoniji. Ukrajina nije čak ni izrazila javnu želju za pristupanjem, a sve do početka 2014. imala je prorusko rukovodstvo (Janukovič). Da je članica NATO, ili da je u pristupnom procesu, Rusi joj ne bi mogli oteti dio teritorije, kao što jesu.
Ali, dosta, ne plaćaš mi časove.

Negativni

pre 7 godina

Nije mi jasno zašto se mi osećamo pozvanim da komentarišemo crnogorsku odluku da udje u NATO? Ko nas bilo šta pita. To je njihova stvar i neka im je srećno. A mi, ako hoćemo, možemo gde god poželimo. I u ******* ***** ako hoćemo. Uvek su nam drugi krivi za sopstvenu glupost.

Jeste

pre 7 godina

Sad cemo imati jedinstvenu priliku da vidimo kako ce u Crnoj Gori da krene, ili nece, pa cemo da vidimo da li je to posledica ulaska u Nato. Ako se plate ne dignu na 1000 EUR , a standard ostane isti, dzaba. U CG se sa platom od 500EUR moze preziviti kao u Srbiji sa platom od 430.

Da vidimo kako ce izlazak iz "zagraljaja" Moskve uticati na napredak ekonomije.

sasa jokic

pre 7 godina

Freeman@ jel znas ti sta je BND ili ti GDP? Svajcarska cuva pola svetskih para, Austrija je najrazvijenija zemlja u Evropi, a sta smo i ko smo mi? Mi moramo da se integrisemo kroz zapadne saveze, da bi povecali standard, jer samostalno ne mozemo ni za struju i vodu da obezbedimo!
Alternativa je Rusija, ponavljam, procitaj feljton o NIS-u i mozda skapiras sta je izlaz!

djoka

pre 7 godina

zivim u hrvazskoj ovde je opsta beda pa sto im ne pomogne nato? ljudi to je samo da im placas clanarinu i da ti prodaju krseve od naoruzanja ne u nato ne u eu!
(zvezdan, 28. april 2017 19:41)
Pa ti se Zvezdane lepo preseli u Srbiju pa uživaj u blagostanju. Osim toga NATO je vojni savez i on nije dužan niti mu je cilj da pomaže ekonomiju bilo koje države.

MonteneGringo

pre 7 godina

Licno prezirem NATO! Protiv sam ulaska ako slusam srce, ali nama ovo u ovim vrememenima ocajnicki treba jer ako nebi usli u NATO zapad bi nas ucjenjivao preko albanskog lobija.
Dakle pred nam je bio izbor ili NATO ili Rusija, a onda imate rat sa Albancima.

Pogledajte sto se desava u MKD...

Dok se jos par godina geopoliticka scena ne promijeni mi kao drzava nemamo druge opcije.

Ja bih radje volio da smo moglu kako dati Rusima i Kinezima da imaju vojne baze pa da nam placaju pa da zivimo kao grofovi. ali nas elita tako ne razmislja jer bi ih zapad razapeo preko medija u vezi kriminala i korupcije i tako ih poslao u politicku istoriju i u zatvore.
Msm to ce njih svakako sacekati samoovako kupuju naklonost zapada i vrijeme.

Dakle jedina pozitivna stvar vezana za NATO je taj albanski faktor i to je glavni razlog zasto biramo NATO.

Rusi ne mogu da nam ponude alternativu iz razloga sto smo mali i za njih nezainteresovani i sto smo fizicki daleko.
Srbija je druga prica...vec teritorija, vise ljudi i sl.

nikolas

pre 7 godina

@(logika, 28. april 2017 17:51)
Mnogi koji su glasali za vlast u CG nisu za clanstvo u nato. A ako su toliko sigurni (sa 57%) u cemu je problem da raspisu redferendum.

Bane

pre 7 godina

(sasa jokic, 28. april 2017 17:30)

A dokle nas je doveo majke ti. Ti kao da si pao s Marsa pa neznaš da isti ti koji su bili u Slobino vreme su i dalje tu samo maskirani pa ih valjda ne vidiš. To što nam rade Rusi radi nam zato što naš valjani Predsednik / Premijer nas prodaje kao jefitnu radnu snagu. I ne rade samo Rusi ima tu još njih koji to isto rade samo ne izlazi u novinama.

Crnogorac

pre 7 godina

"zivim u hrvazskoj ovde je opsta beda pa sto im ne pomogne nato? ljudi to je samo da im placas clanarinu i da ti prodaju krseve od naoruzanja ne u nato ne u eu!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdan, 28. april 2017 19:41) "

Kakva gomila besmislica :D. TI govoriš o TERORISTIČKIM napadima, koji uopšte nisu u ingerenciji NATO, jer je to VOJNI SAVEZ, dakle bavi se klasičnim državnim prijatenjama. Inače, po tvojoj logici mora i da je RUsija dio NATO-a (St Peterburški metro prije nekoliko nedjelja, Čečenija, Beslan, pozorište u Moskvi itd itd.). Ili npr. Irak, koji ima na desetine terorističkih napada dnevno. Izrael? Ma daj, ljudi komentarišu a ne razumiju ni šta znači vojni savez, presmiješno.

Crnogorac

pre 7 godina

Ni mi ni vi nismo isto sto i Austrija ili Svajcarska. I moze li neko nabrojati jednu ex komunisticku zemlju koja je u EU a da nije prvo u NATO usla?

Krkut

pre 7 godina

Pod okriljem NATO-a urušava se Makedonija, Albanska himna im se peva u skupštini. Pod okriljem NATO-a Ukrajina je ostala bez dela teritorije. Toliko o sigurnosti njenih članica...

Samo pitam

pre 7 godina

Sto bi sami crnogorci rekli "nidje veze"!
Ali to na stranu,meni je fascinantna druga stvar:toliko komentara kao "necemo Ruse","izbavismo se od Rusa","najzad smo zapad",...,a 2/3 CG primorja kupili Rusi???
Pa kad ih se toliko gnusate "braco",sto ne odbiste stotine miliona evra kojima su Rusi kupili vrlo cesto i svakakve udzerice...
Sto vam ti velikodusnici i dobrotvori sa zapada ne kupise kuce,stanove,zemlju,kamen,...

zvezdan

pre 7 godina

zivim u hrvazskoj ovde je opsta beda pa sto im ne pomogne nato? ljudi to je samo da im placas clanarinu i da ti prodaju krseve od naoruzanja ne u nato ne u eu!

Mauro

pre 7 godina

Čestitke Crnoj Gori! U današnjem ludom svijetu u kojem je sve više prijetnji sa svih strana, jedini racionalan izbor je pristupiti onome za koga si siguran da će te u slučaju prijetnje zaista i zaštititi. Sve ostalo je put u propast i zato ne treba zaboraviti: napad na jednu od članica, smatra se napadom na čitav NATO savez. Što se tiče Zvezdanovog komentara, ne znam gdje on to živi pa je opća bijeda, ali mu poručujem: ako ti je bijeda, dođi u Istru. Ovdje nedostaje toliko radne snage da apsolutno svatko tko ima hrvatsko državljanstvo, dakle i bez ikakve škole, može dobiti posao za 600 eura+smještaj. Inače, moja sestra živi u Glini, radi u knjigovodstvu, ima 760 eura, muž joj radi kao automehaničar i ima 800 eura. Ima i lošijih, ali su na tim mjestima troškovi života daleko niži. Zato, Zvezdane, umjesto što kradeš bogu dane iskaljujući bijes na tipkovnici, zasuči rukave i počni raditi. Tako ćeš manje primjećivati "opštu bedu".

antinato

pre 7 godina

ove što mlate o tome kako je članstvo u NATO garant nekakve bezbednosti da podsetim da je u Španiji kao članici NATO u jednom terorističkom napadu ubijeno preko 300 nedužnih civila na stanici Atoča u Madridu! (da ne pominjem ETU), U Francuskoj je u zadnjih par godina na stotine ljudi ubijeno u terorističkim napadima, U Belgiji isto, u Nemačkoj, Švedskoj... a sve su to članice NATO! Dakle, upravo je u NATO zemljama bezbednost trenutno najviše ugrožena!

freeman

pre 7 godina

@sasa jokic

Ne treba nama blokovsko svrstavanje, nego manje partokratije, zato zaostajemo a ne zbog neulazenja u NATO, kad vec nismo usli u EU i NATO '90-91. ne treba ni sada, losa bi to bila opklada jer njihovo vreme prolazi, nismo ko Austrija ali mozemo da postanemo, samo treba da pocistimo svoje redove, sami sebi smo najveca kocnica

nemanja_drach

pre 7 godina

Ljude iz Srbije gledam ka bracu, sta vise imam prijatelja koliko god, cesto sam tamo, idem i na utakmice Zvijezde, ali mislim da je ovo potpuno pravilan i logican potez sto ulazimo u NATO, a samim tim sto cemo i u Evropu... Pogledajte bre sta se radi u Makedoniju, zahvatice i vas... Ne znam sta su to Rusi ucinjeli za `nas/vas` pa da ste im toliko naklonjeni... Svi vi koji podrzavate kao Rusiju recite mi jeste li bili kad ili planirate li ikad da podjete tamo ? Jel vam ljepse da putujete po Evropi lagano (toliko prelijepih gradova i svega) ili vam je draze u Rusiju da idete ? Jel vam draze da ste sigurni, mirni da vam neko nece napanut drzavu, ili mislite da ce vas Rusija spasit za razliku od proslih puta kad su `zvizdali i pravili se ludi`, ili ce vas spasit tih par aviona sto imate ? Razumijem ja to NATO nas bombardovao, Kosovo su nam oteli ali ako covjek nastavi da gleda u proslost i prema proslosti da se vodi onda ..... ne pise se dobro braco.. nikako ... Sve najbolje...

Krkut

pre 7 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Krkut, 28. april 2017 19:00) "

NATO=Amerika ako nisi znao. U Makedoniji imas americku vojnu bazu a formalno pristupanje je zapravo nemoguce zbog protivljenja Grcke. A oni su odavno procesu pridruzivanja. Sa Ukrajinom ista priča. Američki satelit koji uskoro formalno postaje nato članica.

Sasa

pre 7 godina

Parafrazirao bih Čerčila:
Ko sa 20 hoće u Nato taj nema srca, ko sa 50 neće unato taj nema mozga.
Gde smo mi tu? Dvadesetogodišnjaci utelu staraca, izgleda ...

Neko ko je upućen

pre 7 godina

@djoka, Look up i Meister Jacob
Odmah ste nasrnuli na ovog Zvezdana, lik se možda nije dobro izrazio i ima pravopisne greške jer je brzo kucao. Kad je rekao da je opšta beda u Hrvatskoj, verovatno je mislio na sredinu u kojoj živi - pretpostavljam istočna Slavonija ili Baranja, jer su te regije zaista osiromašene i stanovništvo masovno odlazi u zapadnu Evropu, u potrazi za poslom. Ništa bolje stanje nije ni u sredinama poput Banije, Korduna, Like, Kninske krajine... Hoćete reći da je u Okučanima, Glini i Vojniću plata 800 eura?! Daj molim te! Da je tako, 90% izbeglih Srba bi se vratilo u to ''blagostanje'', ne bi preživljavali u Srbiji! Hrvatska nije samo Zagreb i primorje.
Zvezdan je rekao kakvo je stanje u njegovoj sredini u Hrvatskoj, koja je članica EU i NATO-a, a vi mu brže-bolje poručujete da se ''preseli u Srbiju''. Kakva mržnja!

vlada

pre 7 godina

Odluka skupštine cg je autonomna odluka izabranih predstavnika cg i ima sr poštovati jer je legitimna. Jedino što me buni je reakcija ovih botova po srbiji tipa mi smo okruženi pa moramo da uđemo u nato da nas ne bi tukao valjda. Ako je to jedini argument onda je bolje da ih jednostavno pustimo da to urade a ne da im se pridružujem u takvim namerama. Kao kad bi neko rekao sad su sve komšije protiv tebe pa ih pusti da ti rade sta hoce po tvojoj kući. Neka crnogoraca tamo gde su krenuli a videcemo kako ćeš ko proći.

Bgd-Cg

pre 7 godina

Šta ste se uhvatili Rusa, te zbogom Rusi, te tako nam treba kad smo rusofili, itd. Nisu nas Rusi napali ni 1914. ni 1941. ni 1999. Mi ne ulazimo u NATO prvo jer nas niko i ne zove, a drugo jer su nas bombardovali. Da bi ušli tamo, trebalo bi prvo tri puta da pojedemo to sto se ne jede, i da se smanjimo na beogradski pašaluk. Naši su interesi trenutno dijametralno suprotno njihovim.
Ulazak CG u NATO ne menja ništa, ni za njih, ni za nas. Osim sto postoji opasnost da se jednom nadjemo na suprotnim stranama, a onda znam da bi mi se đedovi i prađedovi tri puta u grobu okrenuli.

Amerikanac

pre 7 godina

Svaka cast! Gledajte svoj interes i ono sto je najbolje za Crnu Goru, a ne da vam crkva i rusofilski fanatici ispiraju mozak.
Da bog da i nama tu srecu da uskoro udjemo u nato.

Aleksandar M.

pre 7 godina

Prodali ste veru za NATO veceru braco Crnogorci, kralj Nikola i Njegos u grobu vam se prevrcu, izdali ste Rusiju a ruskog dvoglavog orla na zastavi nosite, sramota...

Bez Morala Nema Coveka

pre 7 godina

Tako ti je to kad nemas ni cast ni obraz. Izdali sve svoje za parce hleba, koje ce se kad tad pojesti. A posle sta? Pamtice se samo bruka i sramota.

sasa jokic

pre 7 godina

Citajte u Blicu sta su nam Rusi uradili sa NIS-om i nasim zaposlenima, i onda skinite kapu Crnogorcima!
Problem Srbije je od vajkada iracionalna ljubav prema Rusiji. Koliko je nemoguce objasniti razloge za toliku ljubav, toliko je nemoguce odvratiti nekoga od iste, jer je to cisto patoloska stvar.
Politicari jedini imaju opravdan razlog, na njihovom su platnom spisku, ali narod....narod je problem.
Ono sto mi govori da se nikada necemo opametiti i koliko smo u ruskoj saci vidi se svakodnevno na televiziji. "Necemo u NATO". A zasto? Dajte jedan opravdan razlog? Pricate o dotrajalim mihovima za koje treba da date pare kao da su novi!? Rogozin nam se podsmeva, donosi maketu S-300....ponizavaju nas svaki dan, ali ne "Mi necemo u NATO".
Pa da nas taj NATO nije bombardovao, Sloba bi i danas bio na vlasti!!! Trebalo nam je otreznjenje, ponizenje da skapiramo dokle nas je taj zlotvor doveo, da nas bombarduju u sred Evrope u 21. Veku!
A gde su bili Rusi, nasa braca? Prvi zapalili sa Kosova!

adriano_galliani

pre 7 godina

Не знам шта ми чекамо. Буквално смо једина држава изван НАТО-а а ускоро и ЕУ у окружењу, буквално смо опкољени. Нема нам друге.

Spinoza

pre 7 godina

Ovo je najponosniji dan svakog časnog i poštenog građanina Crne Gore, ma kako se izjašnjavao. Konačno smo tamo gdje pripadamo, integralni dio Zapada. A rusofili i drugi izdajnici koji su slali našu omladinu na klanje za tuđe ratove i htjeli da pobiju sopostveni narod pri pokušaju puča prošle godine - eto im Rusije, neka idu prvim letom i sretno im bilo!

Miloš

pre 7 godina

Odluku donosi Parlament države čiji predsjednik ne smije niđe u inostranstvo osim Hrvatske i Albanije...
Po NATO standardu Crna Gora će imati 3000 vojnika, taman da obezbijede M*** bježaniju ako bilo 'ko navali...
A narod nit' se pita, nit' ima kruva nit' igara. Da je toliko truda uložio u podizanje standarda živjelo bi se bolje nego za pokojne nam Juge. Pretpostavljam da je za to potrebna pamet, a za ulazak u NATO je trebala samo poslušnost.
No vrijeme će da pokaže kakav je ovo bio potez. Ja ga ne proglašavam niti dobrim niti lošim, jedino me smeta što se iz demokratskih procedura potpuno izbacio demos.

Krkut

pre 7 godina

Pod okriljem NATO-a urušava se Makedonija, Albanska himna im se peva u skupštini. Pod okriljem NATO-a Ukrajina je ostala bez dela teritorije. Toliko o sigurnosti njenih članica...

Amerikanac

pre 7 godina

Sada će te ratovati za druge i to gde vam se kaže.
(Alex, 28. april 2017 16:29)

Koliko uzak pogled. Poslace 1000 vojnika negde u pustinju, ali ce zato imati mir kuci.
Tvoj komentar je odlika srpskog naivnog mentaliteta, ali eto, zato svi udjose u taj nato i eu a mi ostasmo izgubljeni negde u vremenu i prostoru.

nikolas

pre 7 godina

@(logika, 28. april 2017 17:51)
Mnogi koji su glasali za vlast u CG nisu za clanstvo u nato. A ako su toliko sigurni (sa 57%) u cemu je problem da raspisu redferendum.

Milan Indjija

pre 7 godina

Cestitke Crnoj Gori na ulasku u NATO, a koliko skoro i u EU. Mi cemo ostati na vecnoj margini evropske lestvice u svemu. Ostati u zagrljaju ruske cizme i sluziti za potkusurivanje njihovoj sferi interesovanja. Nego,, koliko mi ono imamo veza sa Rusima? Ekonomskih, poslovnih...? Koliko ruskih firmi posluje u Srbiji? Koliko ruskih donacija primamo? Odgovor je nikakvih, nijedna, nista...Tako da ostajemo u nekom nasem matriksu i izmisljeno, bratstvu, za koje iskreno Ruse bas briga. Ionako sa svim zemljama u okruzenju, a koje su u NATO i EU, imaju bilje i iskrenije odnise, nego sa nama.

zvezdan

pre 7 godina

zivim u hrvazskoj ovde je opsta beda pa sto im ne pomogne nato? ljudi to je samo da im placas clanarinu i da ti prodaju krseve od naoruzanja ne u nato ne u eu!

srpski mazohizam i zelja da budemo najgori

pre 7 godina

Pametno, a mi prkosimo "zlom zapadu" i zivimo kao poslednja beda. Sta su Amerikanci uradili Japancima pa im danas Japanci godisnje izvoze 130-135 milijardi dolara godisnje a od njih uvoze duplo manje.

freeman

pre 7 godina

Necemo u NATO". A zasto? Dajte jedan opravdan razlog?

@sasa jokic

Zasto Austrija, Svajcarska nisu clanice, zasto Srbija MORA da udje? Daj neki valjan razlog za a ne "okruzeni smo sa svih strana!", pa kakav vam je to argument?

iPodgorica

pre 7 godina

"Zbogom nekada Srpska Sparto.
(Vojvoda Momcilo, 28. april 2017 16:26)"

Tako je, sad smo Atina. Pozdrav iz (de facto) države članice NATO-a.

soj crnogorski rod srpski

pre 7 godina

Zbogom nekada Srpska Sparto.

@Vojvoda Momcilo

Nije to tako tragicno, jer srpska Sparta zivi u srcima svih onih ljudi koji ne ljube lance, bilo da oni dolaze sa Zapada ili Istoka

MonteneGringo

pre 7 godina

Licno prezirem NATO! Protiv sam ulaska ako slusam srce, ali nama ovo u ovim vrememenima ocajnicki treba jer ako nebi usli u NATO zapad bi nas ucjenjivao preko albanskog lobija.
Dakle pred nam je bio izbor ili NATO ili Rusija, a onda imate rat sa Albancima.

Pogledajte sto se desava u MKD...

Dok se jos par godina geopoliticka scena ne promijeni mi kao drzava nemamo druge opcije.

Ja bih radje volio da smo moglu kako dati Rusima i Kinezima da imaju vojne baze pa da nam placaju pa da zivimo kao grofovi. ali nas elita tako ne razmislja jer bi ih zapad razapeo preko medija u vezi kriminala i korupcije i tako ih poslao u politicku istoriju i u zatvore.
Msm to ce njih svakako sacekati samoovako kupuju naklonost zapada i vrijeme.

Dakle jedina pozitivna stvar vezana za NATO je taj albanski faktor i to je glavni razlog zasto biramo NATO.

Rusi ne mogu da nam ponude alternativu iz razloga sto smo mali i za njih nezainteresovani i sto smo fizicki daleko.
Srbija je druga prica...vec teritorija, vise ljudi i sl.

Neko iz mase

pre 7 godina

Tako radi odgovorno rukovodstvo jede male države kada je suočeno napadima. Prikloni se savezu gde će biti zaštićeni. A ne kao mi naša i "neutralnost" koja će da nas svede na Beogradski pašaluk za 30 godina.Sve čestitke bratskoj Crnoj Gori.

posmatrač

pre 7 godina

Čestitke Crnoj Gori!Siguran korak ka izlasku iz balkanskog gliba, koji rusi /namerno malm slovima/pokušavaju na sve načine da održe kao krizno žarište preko koga će ostvarivati svoj uticaj.Pogledajte samo šta rade u Makedoniji,sve će svakome biti jasno.Zbog toga,zbog rusa i njihvog uplitanja i mešetarenja na Balkanu Crna Gora je izabrala jedini racionalni korak ulaskom u NATO,što rusima jasno znači: dalje ruke od Crne Gore!

Realan Srbijanac

pre 7 godina

Tako se vodi spoljna politika, Slovenija, Hrvatska, sada i CG u NATO-u, jedino ce bedna i jadna Srbija da ostane ruska kolonija sa platama od 200 evra. Nije niti malo cudo sto svi pobegose od ruske gubernije Srbije 1991. Iskerene Cestitke Crnoj Gori!!!!

Steel tribute

pre 7 godina

Hvala na cestitkama. Nisam ono bas 100% ubijedjen da je ovo dobro ali bio sam za ovo, valjda nismo pogrijesili.

Volio bi da nam dosta pametnih ljudi sa ovog portala dodje da zivi dolje, trebaju nam pametni ljudi!

Milane

pre 7 godina

Izmedju dva zla NATO i ruske okupacije i ja bi uvek izabrao NATO. To sto ce Srbija ostati vecita ruska produzena zaostala ruka na Balkanu i sto nam to vise steti nego koristi, je samo nastavljenje somoubilacke politike koja se ovde vodi vec 27 godina. Sve zemlje na Balkanu su u NATO i EU, jedino Srbija opet izmislja toplu vodu i rupe na saksijama. Zato nam tako dobro ide.

HaHa

pre 7 godina

Sada će te ratovati za druge i to gde vam se kaže.
(Alex, 28. april 2017 16:29)

Dubrovnik, Konavli, Hercegovina... Pretpostavljam da si na to mislio.

Posmatrač

pre 7 godina

Milo kaže da to "nije bio njihov rat"...
Ako je tako, zašto u ekipi za pregovore u Rambujeu nije bilo njihovog predstavnika, koji bi se zalagao za prihvatanje svih uslova međunarodne zajednice?

Arsen Lupiga

pre 7 godina

"Izdaja!
28. april 2017 16:23) "

Koga, čega? Slobe Miloševića? Pa CG je njemu rekla "zdravo" još 1997... ali je tada rekla zdravo i njegovoj politici, što Srbija ni dan-danas nije, zato vam se ovo i čini kao "izdaja".

Vukoje

pre 7 godina

Cestitke.. Braci Crnogorcima, Srbima , Srbima/Crnogorcima , Crnogorcima/Srbima i ostalima koji se protive ovom cinu poruka da realno sagledaju stanje stvari. CG je mala drzava, kao takva podlozna potkusurivanjima svih vrsta, kao neutralna je ugrozena. Sada je ako njena bezbednost garantovana. Razumem da je mnogima dosta vlasti 1 coveka i jedne partije, ali ako je sve sto su do sada uradili bilo lose, ovo je dobro. Videcete.

Vernici medju vama neka se mole za Srbiju da krene istim putem.

Делије Забјело

pre 7 godina

Lijepo bi bilo kad bi Rusi i Srbi shvatili da CG članstvo u NATO nije upereno protiv njih, već da garantuje teritorijalnu cjelovitost države u politički trusnom regionu.

Iako svi znamo da je Milova vladavina puna lopovluka i korupcije, spoljna politika i strateški put Crne Gore su bez greške.
(Milos, 28. april 2017 17:36)

Значи ако водиш спољну политику "без грешке" како ти рече, на унутрашњем плану можеш да радиш што те је воља! Кради, пљачкај, отимај... нема везе, битно да ти је спољна политика исправна! Занимљива логика.

Okolo

pre 7 godina

Živim u Podgorici i realno, ne znam nikoga ko je protiv ulaska u NATO, osim nekolicine penzionera. To vam je realno stanje u CG, pa vi mislite šta hoćete.

danguba

pre 7 godina

NATO jeste zlocinacka organizacija, medjutim, jedini racionalan potez je clanstvo.
Ovo pogotovo vazi za jednu malu, multinacionalnu i podijeljenu CG, okruzenu ne bas dobronamjernim komsijama.
A za nas nema nade..., uvijek cemo biti produzena ruka Rusije na Balkanu i gajiti iracionalnu ljubav prema Rusiji, koja nam kroz istoriju nista dobro nije donijela...

QQLeLe

pre 7 godina

"Bravo ..sad su u savezu sa bracom amerima,turcima,albancima,hrvatima..
(adiogao, 28. april 2017 19:13)"

I Grcima, Bugarima, Rumunima, Česima... Ali, nismo ni ušli u NATO jer smo s nekim "braća", već zato što je to naš trenutni interes. To je onaj ključni momenat u vezi koga se mi ne razumijemo - primitivna logika krvi s jedne strane i realpolitička logika intelekta s druge. Pozdrav iz CG.

antinato

pre 7 godina

ove što mlate o tome kako je članstvo u NATO garant nekakve bezbednosti da podsetim da je u Španiji kao članici NATO u jednom terorističkom napadu ubijeno preko 300 nedužnih civila na stanici Atoča u Madridu! (da ne pominjem ETU), U Francuskoj je u zadnjih par godina na stotine ljudi ubijeno u terorističkim napadima, U Belgiji isto, u Nemačkoj, Švedskoj... a sve su to članice NATO! Dakle, upravo je u NATO zemljama bezbednost trenutno najviše ugrožena!

Milos

pre 7 godina

Lijepo bi bilo kad bi Rusi i Srbi shvatili da CG članstvo u NATO nije upereno protiv njih, već da garantuje teritorijalnu cjelovitost države u politički trusnom regionu.

Iako svi znamo da je Milova vladavina puna lopovluka i korupcije, spoljna politika i strateški put Crne Gore su bez greške.

budvanin

pre 7 godina

Za raspisivanje referenduma bilo je potrebno 25 poslanika da pokrene inicijativu.Kao što vidite,ima poslanika koji nijesu za NATO,nijesu ni došli na Skupštinu,ali nema njihove inicijative.
Istorijskim,dostojansvenim danom na Cetinju,zauvjek zbogom balkanskom glibu.

logika

pre 7 godina

"Demokratski front (DF) je organizovao protest zbog odluke da se, mimo referenduma, donese odluka o članstvu Crne Gore u NATO".

Gospodo iz "Demokratskog" fronta, za članstvo crne Gore u NATO glasali 46 poslanika, od 81 njih, a to znači oko 57% i to je apsolutno i legaln i legitimna odluka. Pogotovo da su glasali PREDSTAVNICI stranaka koje se zalagali za članstvo u NATO i pre glasanja a njih je glasao NAROD Crne Gore.

Ako narod nije hteo u NATO onda ne bi bi glasao za ove ljude. A to znači da taj famozni referendum je završen još od daja održzavanja izbora koje neko hteo da ruši silom, tj. državnim pućem.

moralni gmizavac

pre 7 godina

@mlekadzija

Mila za cara? Pa Milo je trenutno jedino predsjednik partije. Za razliku od nekih kod kojih je jedna osoba predsjednik, premijer i koordinator svih sluzbi bezbjednosti. Pa ti vidi ko je blizi carskom prestolu.

Jeste

pre 7 godina

Sad cemo imati jedinstvenu priliku da vidimo kako ce u Crnoj Gori da krene, ili nece, pa cemo da vidimo da li je to posledica ulaska u Nato. Ako se plate ne dignu na 1000 EUR , a standard ostane isti, dzaba. U CG se sa platom od 500EUR moze preziviti kao u Srbiji sa platom od 430.

Da vidimo kako ce izlazak iz "zagraljaja" Moskve uticati na napredak ekonomije.

Sasa

pre 7 godina

Koliko ja vidim, realno moze se samo cestitati Crnoj Gori. Koliko ja kapiram, ovo im je bio poslednji voz inace raspad sistema. Mnogo mi je drago da se makar zemlje iz okruzenja stabilizuju. Pogotovo ako se radi o prijatelskom crnogorskom narodu. Bez sve sale i bez truncice ironije - sve cestitke!

mary

pre 7 godina

@Sasa Jokic

BRAVO SASA! TACNO U CENTAR!

Koji je to problem s nama Srbima?
Vidimo,znamo, kako su prosle drzave u ruskom "zagrljaju", znamo kako je bilo Rusima proteranim u Sibir,znamo koliko je Rusa streljao Staljin sa svojim saradjicima, (znam,sad ce neko mudro da izjavi kako Staljin nije bio Rus,sto je tacno, ali uz njega su vladali ruski drzavljani, zar ne?)....i posle svega,deo Srba bi sa Rusima u konfederaciju!!!?!

Da li smo sigurni da smo normalni?!??

Krkut

pre 7 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Krkut, 28. april 2017 19:00) "

NATO=Amerika ako nisi znao. U Makedoniji imas americku vojnu bazu a formalno pristupanje je zapravo nemoguce zbog protivljenja Grcke. A oni su odavno procesu pridruzivanja. Sa Ukrajinom ista priča. Američki satelit koji uskoro formalno postaje nato članica.

Samosvesna gradjanka

pre 7 godina

Crnogrcima čestitam! Ali im i zavidim što su su njihovi predstavnici odlučili da Crna Gora postane članica NATO i žalim što Srbija ne želi da postane članica.

Look Up

pre 7 godina

"Pod okriljem NATO-a urušava se Makedonija, Albanska himna im se peva u skupštini. Pod okriljem NATO-a Ukrajina je ostala bez dela teritorije. Toliko o sigurnosti njenih članica...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Krkut, 28. april 2017 19:00) "

HAHAHA, pa nijedna od tih zemalja nije članica NATO! Naprotiv, ovo se u Makedoniji ne bi ni dogodilo da joj je Grčka otvorila vrata NATO. Kakva logika, upravo obrnuta!

Dragan

pre 7 godina

Skupstina ima 81 poslanika,46 glasalo za,postoje jos minimum 5 poslanika koji su za,neopredeljeno je oko 15,protiv nema vise od 15 poslanika.Dakle,ne postoji vise od 20 % poslanika koji su protiv ulaska u Nato.

Samo pitam

pre 7 godina

Sto bi sami crnogorci rekli "nidje veze"!
Ali to na stranu,meni je fascinantna druga stvar:toliko komentara kao "necemo Ruse","izbavismo se od Rusa","najzad smo zapad",...,a 2/3 CG primorja kupili Rusi???
Pa kad ih se toliko gnusate "braco",sto ne odbiste stotine miliona evra kojima su Rusi kupili vrlo cesto i svakakve udzerice...
Sto vam ti velikodusnici i dobrotvori sa zapada ne kupise kuce,stanove,zemlju,kamen,...

HanSolo

pre 7 godina

Pametno.. Razumeju da se samo tako može "odbraniti" od albanaca. Ako bude sukob NATO će biti neutralan.. Ne kao mi kao Kamikaze sa rusima.. "Pa oni su nas bombardovali".. Pa USA je i nemce, pa nemci francusku i Britaniju i obrtno.. Nemci ruse i obrtno.. I vidite gluposti,svi sarađuju jedni sa drugim za pare i prosperitet.. Samo smo mi glupi i tvrdoglavi, normalno samo na našu sobstvenu štetu.. Možemo mi pričati šta oćemo o Đukanoviću ali je on sam pametniji od svih naših tzv političara.. To je činjenica..

Meister Jakob

pre 7 godina

zivim u hrvazskoj ovde je opsta beda pa sto im ne pomogne nato? ljudi to je samo da im placas clanarinu i da ti prodaju krseve od naoruzanja ne u nato ne u eu!
(zvezdan, 28. april 2017 19:41)

Kao prvo, kakve veze ima ovaj komentar s ulaskom Crne Gore u NATO?
E moj Zvezdane, reci ti meni gdje u Hrvatskoj je "opšta beda" i gdje ti to živiš u Hrvatskoj?
U Hrvatskoj uopće nije bijeda, prosječna plaća u Hrvatskoj je skoro €800, Slavonija malo zaostaje ali je zato u Zagrebu prosjek preko €900, na obali je slična situacija, Istra je mislim najbogatija, po nezaposlenosti smo na 3. mjestu, nakon Grčke i Šanjolske.
A drugo ne prodaju oni nama krševe nego nam poklanjaju skoro novo naoružanje, kao npr. ove helikoptere, ali stvarno poklone a ne ko Rusi, poklanjaju Srbiji avione ali samo ako plate 200 miliona remont.
Nije da sad nešto strašno puno zarađujemo da se možemo mjeriti s Austrijom i Luksemburgom, ali definitivno nismo ni bijeda!

Look Up

pre 7 godina

"zivim u hrvazskoj ovde je opsta beda pa sto im ne pomogne nato? ljudi to je samo da im placas clanarinu i da ti prodaju krseve od naoruzanja ne u nato ne u eu!
(zvezdan, 28. april 2017 19:41) "

Nisam siguran đe se nalazi ta "Hrvazska", ali zanimljivo da je opšta bijeda, pošto je GDP zemalja NATO višestruko veći od ostatka planete ZAJEDNO. "Članarinu" uglavnom plaća Amerika već 70-tak godina, što je i suština Trampove zamjerke NATO-u. A što se tiče "krševa od naoružanja", dobro me nasmija! Američko, njemačko, francusko, britansko naoružanje je krš!? To je, druže, tehnološki vrh ljudske civilizacije. A i da je krš, bolji od makete, ako znaš na šta mislim. Da si mi zdravo.

Millennium

pre 7 godina

I dalje se nasmejem kad se setim transparenta u Podgorici tokom bombardovanja. Gađajte i nas nijesmo gubavi. Kao posledica toga što ih nisu puno bombardovali u prvim danima rata. Inače, sada će krenuti žal domaćih natofila, ali ljudi treba da razumeju da Crna Gora i Srbija nisu isto, i da Zapad drugačije gleda na sve. Crna Gora je mala država, i iskreno, ovo ne menja puno šta, sem to da se sada krug zatvorio i da smo okruženi NATO zemljama, sem Makedonije. Imam utisak da mi i kada bi želeli u NATO da nas ne bi primili.

djoka

pre 7 godina

zivim u hrvazskoj ovde je opsta beda pa sto im ne pomogne nato? ljudi to je samo da im placas clanarinu i da ti prodaju krseve od naoruzanja ne u nato ne u eu!
(zvezdan, 28. april 2017 19:41)
Pa ti se Zvezdane lepo preseli u Srbiju pa uživaj u blagostanju. Osim toga NATO je vojni savez i on nije dužan niti mu je cilj da pomaže ekonomiju bilo koje države.

idi i ne okreci se sine

pre 7 godina

Izdaja!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kova, 28. april 2017 16:23)

A koga su to izdali? Sami sebe?

djoka

pre 7 godina

Smesni su mi ovi nasi rusofili.Vole Rusiju vise nego Srbiju a da im sutra neko ponudi da se presele u Rusiju i da imaju rusku prosecnu platu ili da se presele u Ameriku ili Nemacku za njihovu prosecnu platu 90% bi odabralo mrski im zapad.Na NATO su gadljivi al' na dolare i evre nisu.

Skywalker

pre 7 godina

Najsmješniji su mi ovi što traže referendum o spoljnopolitičkom i odbrambenom pitanju, iako 25 zemalja članica NATO nije imalo referendume. Imali smo jednom nešto tako, sa demonstracijama 1941. Nije se dobro završilo. Što onda ne bi pitali narod o svemu - npr. direktna demokratija pri usvajanju budžeta,socijalnim davanjima, fiskalnoj politici? Zašto mislite da je manje stručnih znanja potrebno za spoljnu politiku nego li za ekonomiju? Smiješno.

freeman

pre 7 godina

@sasa jokic

Ne treba nama blokovsko svrstavanje, nego manje partokratije, zato zaostajemo a ne zbog neulazenja u NATO, kad vec nismo usli u EU i NATO '90-91. ne treba ni sada, losa bi to bila opklada jer njihovo vreme prolazi, nismo ko Austrija ali mozemo da postanemo, samo treba da pocistimo svoje redove, sami sebi smo najveca kocnica

Look Up

pre 7 godina

"NATO=Amerika ako nisi znao. U Makedoniji imas americku vojnu bazu a formalno pristupanje je zapravo nemoguce zbog protivljenja Grcke. A oni su odavno procesu pridruzivanja. Sa Ukrajinom ista priča. Američki satelit koji uskoro formalno postaje nato članica.
(Krkut, 28. april 2017 19:31) "

Ne, druže, NATO nije jednako Amerika, ako nisi znao. Da jeste, NATO bi intervenisao kada je to Amerika tražila u npr. Iraku, ali su članice odbile Džordža Buša, što ga je privolilo da stvori tzv. "Koaliciju voljnih". Hvala što si priznao za Makedoniju - ona još od 2003. ne može da se učlani zbog Grčkog veta (eto primjera kako NATO nije Amerika, već suma svih članica), zbog čega se i nalazi na granici građanskog rata. Ova situacija u Makedoniji bila bi NEZAMISLIVA da je u NATO. Uz to, ne postoji američka vojna baza u Makedoniji. Ukrajina nije čak ni izrazila javnu želju za pristupanjem, a sve do početka 2014. imala je prorusko rukovodstvo (Janukovič). Da je članica NATO, ili da je u pristupnom procesu, Rusi joj ne bi mogli oteti dio teritorije, kao što jesu.
Ali, dosta, ne plaćaš mi časove.

Dominatrix

pre 7 godina

Kao što svako razuman zna, ovo je nužan korak na putu ka EU ako ste bili komunistička država. Takođe, ovo znači da CG ulazi u EU 2020., to je praktično završena stvar. Jedino je neizvesno da li će ući sama ili sa nezavisnom Škotskom.

sasa jokic

pre 7 godina

Freeman@ jel znas ti sta je BND ili ti GDP? Svajcarska cuva pola svetskih para, Austrija je najrazvijenija zemlja u Evropi, a sta smo i ko smo mi? Mi moramo da se integrisemo kroz zapadne saveze, da bi povecali standard, jer samostalno ne mozemo ni za struju i vodu da obezbedimo!
Alternativa je Rusija, ponavljam, procitaj feljton o NIS-u i mozda skapiras sta je izlaz!

Crnogorac

pre 7 godina

"zivim u hrvazskoj ovde je opsta beda pa sto im ne pomogne nato? ljudi to je samo da im placas clanarinu i da ti prodaju krseve od naoruzanja ne u nato ne u eu!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdan, 28. april 2017 19:41) "

Kakva gomila besmislica :D. TI govoriš o TERORISTIČKIM napadima, koji uopšte nisu u ingerenciji NATO, jer je to VOJNI SAVEZ, dakle bavi se klasičnim državnim prijatenjama. Inače, po tvojoj logici mora i da je RUsija dio NATO-a (St Peterburški metro prije nekoliko nedjelja, Čečenija, Beslan, pozorište u Moskvi itd itd.). Ili npr. Irak, koji ima na desetine terorističkih napada dnevno. Izrael? Ma daj, ljudi komentarišu a ne razumiju ni šta znači vojni savez, presmiješno.

Neko ko je upućen

pre 7 godina

@djoka, Look up i Meister Jacob
Odmah ste nasrnuli na ovog Zvezdana, lik se možda nije dobro izrazio i ima pravopisne greške jer je brzo kucao. Kad je rekao da je opšta beda u Hrvatskoj, verovatno je mislio na sredinu u kojoj živi - pretpostavljam istočna Slavonija ili Baranja, jer su te regije zaista osiromašene i stanovništvo masovno odlazi u zapadnu Evropu, u potrazi za poslom. Ništa bolje stanje nije ni u sredinama poput Banije, Korduna, Like, Kninske krajine... Hoćete reći da je u Okučanima, Glini i Vojniću plata 800 eura?! Daj molim te! Da je tako, 90% izbeglih Srba bi se vratilo u to ''blagostanje'', ne bi preživljavali u Srbiji! Hrvatska nije samo Zagreb i primorje.
Zvezdan je rekao kakvo je stanje u njegovoj sredini u Hrvatskoj, koja je članica EU i NATO-a, a vi mu brže-bolje poručujete da se ''preseli u Srbiju''. Kakva mržnja!

Negativni

pre 7 godina

Nije mi jasno zašto se mi osećamo pozvanim da komentarišemo crnogorsku odluku da udje u NATO? Ko nas bilo šta pita. To je njihova stvar i neka im je srećno. A mi, ako hoćemo, možemo gde god poželimo. I u ******* ***** ako hoćemo. Uvek su nam drugi krivi za sopstvenu glupost.

Bane

pre 7 godina

(sasa jokic, 28. april 2017 17:30)

A dokle nas je doveo majke ti. Ti kao da si pao s Marsa pa neznaš da isti ti koji su bili u Slobino vreme su i dalje tu samo maskirani pa ih valjda ne vidiš. To što nam rade Rusi radi nam zato što naš valjani Predsednik / Premijer nas prodaje kao jefitnu radnu snagu. I ne rade samo Rusi ima tu još njih koji to isto rade samo ne izlazi u novinama.

vlada

pre 7 godina

Odluka skupštine cg je autonomna odluka izabranih predstavnika cg i ima sr poštovati jer je legitimna. Jedino što me buni je reakcija ovih botova po srbiji tipa mi smo okruženi pa moramo da uđemo u nato da nas ne bi tukao valjda. Ako je to jedini argument onda je bolje da ih jednostavno pustimo da to urade a ne da im se pridružujem u takvim namerama. Kao kad bi neko rekao sad su sve komšije protiv tebe pa ih pusti da ti rade sta hoce po tvojoj kući. Neka crnogoraca tamo gde su krenuli a videcemo kako ćeš ko proći.

nemanja_drach

pre 7 godina

Ljude iz Srbije gledam ka bracu, sta vise imam prijatelja koliko god, cesto sam tamo, idem i na utakmice Zvijezde, ali mislim da je ovo potpuno pravilan i logican potez sto ulazimo u NATO, a samim tim sto cemo i u Evropu... Pogledajte bre sta se radi u Makedoniju, zahvatice i vas... Ne znam sta su to Rusi ucinjeli za `nas/vas` pa da ste im toliko naklonjeni... Svi vi koji podrzavate kao Rusiju recite mi jeste li bili kad ili planirate li ikad da podjete tamo ? Jel vam ljepse da putujete po Evropi lagano (toliko prelijepih gradova i svega) ili vam je draze u Rusiju da idete ? Jel vam draze da ste sigurni, mirni da vam neko nece napanut drzavu, ili mislite da ce vas Rusija spasit za razliku od proslih puta kad su `zvizdali i pravili se ludi`, ili ce vas spasit tih par aviona sto imate ? Razumijem ja to NATO nas bombardovao, Kosovo su nam oteli ali ako covjek nastavi da gleda u proslost i prema proslosti da se vodi onda ..... ne pise se dobro braco.. nikako ... Sve najbolje...

Bgd-Cg

pre 7 godina

Šta ste se uhvatili Rusa, te zbogom Rusi, te tako nam treba kad smo rusofili, itd. Nisu nas Rusi napali ni 1914. ni 1941. ni 1999. Mi ne ulazimo u NATO prvo jer nas niko i ne zove, a drugo jer su nas bombardovali. Da bi ušli tamo, trebalo bi prvo tri puta da pojedemo to sto se ne jede, i da se smanjimo na beogradski pašaluk. Naši su interesi trenutno dijametralno suprotno njihovim.
Ulazak CG u NATO ne menja ništa, ni za njih, ni za nas. Osim sto postoji opasnost da se jednom nadjemo na suprotnim stranama, a onda znam da bi mi se đedovi i prađedovi tri puta u grobu okrenuli.

Crnogorac

pre 7 godina

Ni mi ni vi nismo isto sto i Austrija ili Svajcarska. I moze li neko nabrojati jednu ex komunisticku zemlju koja je u EU a da nije prvo u NATO usla?

Sasa

pre 7 godina

Parafrazirao bih Čerčila:
Ko sa 20 hoće u Nato taj nema srca, ko sa 50 neće unato taj nema mozga.
Gde smo mi tu? Dvadesetogodišnjaci utelu staraca, izgleda ...

Mauro

pre 7 godina

Čestitke Crnoj Gori! U današnjem ludom svijetu u kojem je sve više prijetnji sa svih strana, jedini racionalan izbor je pristupiti onome za koga si siguran da će te u slučaju prijetnje zaista i zaštititi. Sve ostalo je put u propast i zato ne treba zaboraviti: napad na jednu od članica, smatra se napadom na čitav NATO savez. Što se tiče Zvezdanovog komentara, ne znam gdje on to živi pa je opća bijeda, ali mu poručujem: ako ti je bijeda, dođi u Istru. Ovdje nedostaje toliko radne snage da apsolutno svatko tko ima hrvatsko državljanstvo, dakle i bez ikakve škole, može dobiti posao za 600 eura+smještaj. Inače, moja sestra živi u Glini, radi u knjigovodstvu, ima 760 eura, muž joj radi kao automehaničar i ima 800 eura. Ima i lošijih, ali su na tim mjestima troškovi života daleko niži. Zato, Zvezdane, umjesto što kradeš bogu dane iskaljujući bijes na tipkovnici, zasuči rukave i počni raditi. Tako ćeš manje primjećivati "opštu bedu".