Subota, 06.08.2016.

09:09

Čikago: Policija ubila još jednog nenaoružanog crnca VIDEO

Policija iz Čikaga objavila je snimak akcije u kojoj je ubijen Afroamerikanac Pol O’Nil. Snimak su mnogi opisali “šokantnim“.

Izvor: B92

Èikago: Policija ubila još jednog nenaoružanog crnca VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Zoki

pre 7 godina

Snimak pokazuje nedostatak treninga i višak stresa. Celu ovu jurnjavu koja je završila tragično je mogao da reši jedan policijski pas koji bi stigao i zadržao begunca dok policija ne dođe. Stiče se utisak da je policija pucala jer nije mogla više da trči, a ne zato što su im bili ugroženi životi.

Stevan

pre 7 godina

Alo divljaci, pa nije vam to Somalija, gde se ne zna red i zakon, gde svi kradu, ponašaju se kao gangsteri, i niko im reč ne kaže-jel si krao? Ideš u zatvor? Nećeš u zatvor, bežiš od policije? Bićeš upucan, odstreljen kao jelen kapitalac. Nakon toga mogu da pozovu hitnu da te pokupi i komunalce da počiste i operu ulicu...i život se nastavlja jer lopovima nije mesto među normalnim ljudima. Zamisli molim te, momak ukrao auto, slupao ga, umalo udario policajca, oni ga jure, on beži, ko zna šta mu je na pameti...i šta oni treba da rade? Da ga mole? Da mu uruče mirišljavu pozivnicu? Kako da ne.

v

pre 7 godina

Sve one koji odobravaju ovakva ubistva pitam dal bi tako podržali i ako bi naša policija ovako postupala.
(goranh, 6. avgust 2016 14:52)

Bajo, nama upravo i treba ovakva policija, jer bi se ovi nasi krimosi konacno dozvali pameti i smirili. Sigurno ne bi upucali tebe mirnog gradjanina.

dzukele laju po frizeraju

pre 7 godina

@petar
Bolje ti je da ne komentarises evropsko zakonodavstvo i sudsku praksu.U zemljama koje si naveo,za ubistvo 70,80 ljudi,dobija se 20 godina zatvora,sto samo po sebi nije normalno.A takodje mozes i da zaradis tuzbom protiv drzave koja ti nije omogucila da se u zatvoru osecas kao u hotelu sa 5 zvezdica.Koje vrednosti te zemlje promovisu i kakvu poruku salju?

Petar

pre 7 godina

Americki mentalitet NARODA je slican srpskom samo u jednoj stvari: To je prostiji narod, ne kao Evropljani, siroviji.

Sve ostalo nema veze sa srpskim: Odnos prema poslu, nebo i zemlja. Kad ti kaze da ce nesto da ti pomogne, ne sekiraj se, to ce sigurno biti uradjeno.
I narod DALEKO otvoreniji nego Srbi.

(Zoran, 6. avgust 2016 14:24)

Ne vidim ijedanrazlog za spominjanje posla ili bilo cega drugog., ovde je rec o agresivnosti,primitivizmu, sadizmu i destruktivnom karakteru koji im je zajednicki. Sto se da videti i iz ovih komentara gde se na bilo koji nacin pronalazi opravdanje za ovo sto gledamo, bas kao sto o dobar deo populacije u USA radi. Bilo bi interesantno procitati komentare na isti snimak na nekom sajtu u Norveskoj,Svedskoj, itd....naravno, ne racunajuci komentare balkanskih gastarbajtera.

kupus

pre 7 godina

Doktori su kasnije potvrdili da je O’Nil upucan u leđa, što se može videti na snimku nakon što su policajci zadražili da ispruži ruke kako bi mu stavili lisice.
“Pucali su i na nas, je l tako?“, čuje se da je upitao jedan od policajaca iako O’Nil nije imao oružje.

Ovde je sve jasno. Prosto je neverovatno da neko brani policiju. Ljudima se pričinilo da je on pucao na njih. Koji su to mozgovi majko moja...

dking

pre 7 godina

Pravi naslov bi bio: Policija eliminisala kriminalca koji kod sebe slučajno nije imao oružje!". Da, da, lupajte minuse koliko vam volja. Mogao je kreten da zgazi neko dete.

Saki

pre 7 godina

(Predrag, 06. avgust 2016 14:06 On jeste ugrozio život drugih ljudi sa pokušajem da pobegne ali sa ovakvom poterom i pucnjavom je policija isto ili više ugrozila živote ljudi,ali policija treba da bude obučena i da zna kako da reaguje da ne bi bila viša """dara nego mera""".u ovom slučaju se policija ponašala kao i kriminalac što se tiče ugrožavanja života ljudi u naseljenom mestu

Predrag

pre 7 godina

(Pat, 06. avgust 2016 12:55). Niko ne brani kriminalca!! Ali za kradju auta nije zakonom odredjena SMRTNA KAZNA!!!!!! Ovakve potere i pucanje u njegovom pravcu su preterane za pokušaj hapšenja kradljivca auta,a ako još dodamo da prilikom pucnjave u naseljenom području velika verovatnoća da budu pogodjeni još nevini ljudi,onda je cijena koja može da se plati zaista previsoka
(Saki, 6. avgust 2016 13:20) # Link komentara

Niko na njega nije pucao zato sto je ukrao automobil, vec zato sto je bezao i hteo da zgazi policajca i dovodio u opasnost zivote drugih ljudi.

Predrag

pre 7 godina

Zar ima ljudi koji su toliko okrutni i krvožedni da opravdavaju ovakvo ubistvo?
Znači, ukrao auto, bežao policiji i zbog toga je zaslužio da umre? Ljudi, šta je sa vama? Čak ni Hamurabijev zakonik nije bio toliko okrutan, bar je propisivao princip taliona.
I vrhunac, majka je trebalo bolje da ga vaspita pa zato šta ima ona da podnosi tužbu? Suludo je o ovome i raspravljati.

Trebalo je da završi na dugogodišnjoj robiji, a ne u sanduku.
(ius, 6. avgust 2016 10:46) # Link komentara

Ne, nije trebalo da umre zbog toga sto je ukrao automobil, vec zbog toga sto je pokusao za zgazi policajca i ugrozio zivote ljudi oko sebe zbog te jurnjave. Meni je otac policajac u penziji, i sta sam ja trebao da ga sahranim jer je neki debil hteo da krade kola, a on nije smeo da puca u tog degenerika koji opet, jako dobro zna da ne sme to da radi. Daj Boze da policija i kod nas pocne ovako da se ponasa, a ne da strepi sta ce biti ako nagazi na zulj nekom ko je blizak vlasti. Podrska policiji!

Veliki brat

pre 7 godina

@(Mile, 6. avgust 2016 13:02)
I šta kažeš, nije mu bila namera da pregazi policajca, nego da zaobiđe auto kojim je policija htela da mu blokira prolaz? I policija je ta koja je inicirala sve sudare?


Ta policijska vozila imaju uključenu ROTACIJU, i ako je vozilo na sred ulice, to podrazumeva da se ZAUSTAVIŠ, a ne da gaziš preko njih i nastaviš da bežiš!


Je l' ti u Srbiji tako voziš, kad naiđeš na vozilo policije sa uključenom rotacijom na sred ulice?

Šta misliš da li bi u Srbiji pucali na tebe ili ne?


Nakon toga njima je dozvoljeno da pucaju u njega, jer je pokušao da ubije službeno lice, i tu više nije bitno da li je naoružan ili ne, mada kad trče za njim, ako ne mogu da ga sustignu, oni će pucati.

Uostalom, ako upadne u nečiju kuću, može tamo da pronađe oružje i napravi mnogo veći belaj.



Sećate se onog slučaja gde je lik star oko 20 godina, sa 2 ili 3 ortaka dogovorio provalu u susednu kuću kad je mislio da vlasnik nije tu. Ali, vlasnik je bio tu, čuo neku buku u prizemlju, pojavio se na stepeništu i pripucao. Jedan od ortaka tog lika je ranjen, a drugi UBIJEN. A ovaj koji je to organizovao, odgovara za UBISTVO!



A u Srbiji provalnika morate da poslužite kafom i pićem, inače možete da odgovarate za nanošenje povreda ili protivzakonito zadržavanje.

Dakle, u Srbiji NEMATE pravo da zadržite PROVALNIKA!!!!
A u SAD možete na njega i da pucate! Pametnom dosta.

Achitwn

pre 7 godina

pronicljivi, 06. avgust 2016 10:32)
To sucpretpostavke koje su postale cinjenica kad se sve zavrsilo. Policija u americi ne barata sa pretpostavkama. Ovlastenja su jasna i precizna i ovaj kriminalac ih je prekoracio.

Zoran

pre 7 godina

"Americki i srpski mentalitet su poprilicno slicni. Isti nivo nehumanosti i primitivizma. USA je zemlja velikih ekonomskih sloboda,ali skoro nikakvih ljudskih."

Americki mentalitet NARODA je slican srpskom samo u jednoj stvari: To je prostiji narod, ne kao Evropljani, siroviji.

Sve ostalo nema veze sa srpskim: Odnos prema poslu, nebo i zemlja. Kad ti kaze da ce nesto da ti pomogne, ne sekiraj se, to ce sigurno biti uradjeno.
I narod DALEKO otvoreniji nego Srbi.

Ja sam u mestu gde nema Srba na 100km okolo. I tako 16 godina. I ne vidim da mi iko nedostaje.

Zoran

pre 7 godina

Sasvim normnalno i drago mi je da se tako radi. Ovde u Americi ako ne radis sta ti se kaze, bez obzira da li imas pistolj ili ne, policija vadi pistolj i opominje te da uradis sta ti je receno. Ako ne uradis puca. Oni kad bi cekali da lopov prvi potegne, ginuli bi nevidjeno.

A vi po Srbiji prvo sredite svoju drzavu, da nemate mito, korupciju, da vam deca ne odlaze bas u ovu Ameriku, pa se onda javite.

Vecito u minusu

pre 7 godina

(Mister No)A kazna za kradju automobila u Americi je smrtna?Bolje bi prosao u nekoj islamskoj zemlji tamo bi mu odsekli samo ruku!!

ius

pre 7 godina

(Predrag, 6. avgust 2016 14:03) # Link komentara

Sva sreća pa postoje državni organi koji će hladne glve i bez predrasuda da presude da li će neko da umre ili ne, a ne komentatori. Da se gomila komentatora pita, polovini stanovništva bi presudili momentalno. Jer, šta će nam država, red, zakoni?
Kao što rekoh, ovaj osumnjičeni je trebalo da završi u zatoru, ne u sanduku. Smeta vam što je on doveo u opasnost druge ljude (sa čim se slažem), ali nije problem što policajci skoro bezglavo pucaju po naseljenom području, ne razmišljajući o tome da li će da pogode nekog? Malo nerazumno, zar ne?
Hipotetičko pitanje: Da li biste voleli da vas ili člana vaše porodice na sudu zastupa neko ko razmišlja kao vi? Da treba da izgubite život zbog nečega?
Želeli biste da se naši policajci ponašaju ovako? Znači, kad je žena koja je ilegalno prodavala lubenice napala policajca i ugrozila ga, trebalo je da završi kako? Prebijena? Još gore? Bože dragi.
I u mojoj porodici je bilo policajaca, da se razumemo. To i dalje ne znači da mogu da rade šta hoće i da pucaju kad hoće, pogotovo ne u leđa nenaoružanom beguncu. Podrška policajcima koji deluju u okviru svojih ovlašćenja i bez upotrebe prekomerne sile.
p.s. Svako na snimku vidi ono što mu odgovara da podupre svoje tvrdnje. To je trebalo sud da odluči.

D61

pre 7 godina

Kako li naši sude, nema kamere, ništa javno, znaju oni šta rade. Povedu onog mučenika sa foto aparatom, on uslika poneku i to je to...

Predrag

pre 7 godina

Vrlo jednostavno. Da nije UKRAO taj auto sad bi bio živ. Toliko.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MisterNo, 6. avgust 2016 13:18) # Link komentara

Bravo! Sustina i poruka u tri reci!!!

balkanikum smorius

pre 7 godina

(only fools and horses, 6. avgust 2016 09:58)

Nije policija bogom dana, niti su policajci neka visa rasa. I oni imaju zakone i procedure koje moraju da ispune, a tvoja samovoljna ovlas konstatacija da je zasluzio da ga ubiju na mestu je jadna i ne prolazi u SAD, otud i sakrivanje snimaka i korupcija medju "kolegama". Muka mi je te price kada relativizujete odgovornost samih policajaca kao da su andjeli sa neba, paladini. Ovakve stvari se ne resavaju na ovaj nacin, to je svakom jasno ko poznaje zakon i red. Da, i kriminalci imaju prava. Bar je tako u SAD i to je tako sa razlogom koji brdjanski balkanski mozak tesko moze da shvati i zato je tu gde jeste.

Mile

pre 7 godina

Ja ne vidim da je zeleo namerno da pregazi policajca, jer da jeste imao je laksu metu sa druge strane policijskog auta. Ocigledno je zeleo da izbegne sudar sa policijskim automobilom koji se parkirao ispred njega da ga izblokira, a u istom trenutku mu je policajac koji je izasao sa vozacevog sedista istrcao pod auto i srecom se sklonio. Dalje se vidi kako pokusava da izbegne policijski SUV koji skrece u njega i pravi ceoni sudar. Dakle, ni govora o pokusaju da se pregazi policajac jer je sve sudare inicirala policija. Americka policija je potpuno nesposobna za bilo sta drugo osim da ubije. Cak ni da ubiju ne znaju kad ih po gradu lovi ratni veteran iz afganistana pa ih izgine brdo. U Americi je teze zavrsiti frizersku skolu nego policijsku obuku.

Petar

pre 7 godina

Americki i srpski mentalitet su poprilicno slicni. Isti nivo nehumanosti i primitivizma. USA je zemlja velikih ekonomskih sloboda,ali skoro nikakvih ljudskih. Ubijaju se,zive u strahu i paranoji. Policija im je uplasena a sve zbog njih samih i velike kolicine oruzja u opticaju. Njihov problem,ali ovo nije normalno. Da li se vi pitate sta se desava sa psihom coveka koji je ubio nekoga i koje sve to posledice ostavlja? Pogledajte u drugim zemljama kako policija resava ovakve situacije. U krajnjem slucaju i da je pobegao,bila bi manja steta. Ovi ljudi su sadisti i cekali su opravdanje da ubiju nekoga. To je jedina istina. Imali su pucne upozorenje, pucnje pored njega, pucnje u noge...ako su vec toliko debeli i bez kondicije pa ne mogu da ga stignu ili barem pogode tejzerom. Na kraju ispade da su izvrsili egzekuciju sa ledja, nenaoruzanog, mrsavog i priglupog coveka.

deda je cinik

pre 7 godina

(realan zr, 6. avgust 2016 09:43)

Da ga onesposobe tejzerom recimo, umesto sto mu pucaju u ledja? Za koji ocin sluzi obuka i oprema ako ces samo da izvadis pistolj i pucas? I cemu sakrivanje video snimka itd ako su radili posao kako treba? Ako to nije indicija da posao nisu uradili po propisu, onda ne znam sta je. Svi ste vi "realni", mislite da je danas 13. vek izgleda pa se drugacije ne moze. Jel si tako reagovao i za zenu koju su hapsili zbog lubenica? I ona je ucinila "ilegalno delo". Posto je policajac bio tada udaren, zar nisu trebali da je odmah prebiju ili ubiju? Naucite se vise, ako cete da glumite tehnicku ispravnost i zakon, onda morate da poznajete isti, kao i procedure. A vi mislite da je pozakonu odmah pistolj i pucaj. Po cemu je to drugacije od "zakona" na bliskom istoku, od dzamahirije?

teofil2

pre 7 godina

Nažalost ,nije više medju živima,al sam je kriv.Mogao je automobilom da ubije više ljudi pre nego što je stao,izmedju ostalog proleteo je i pored policajca koji ga je zaustavljao.
Samo u Srbiji je moguće da Vam ukradu kola i nikom ništa,samo u Srbiji je moguće da lopovi provale u kuću i nikom ništa.
Ovo je Amerika i pokazuju svima kako se treba braniti od lopova.

Saki

pre 7 godina

(Pat, 06. avgust 2016 12:55). Niko ne brani kriminalca!! Ali za kradju auta nije zakonom odredjena SMRTNA KAZNA!!!!!! Ovakve potere i pucanje u njegovom pravcu su preterane za pokušaj hapšenja kradljivca auta,a ako još dodamo da prilikom pucnjave u naseljenom području velika verovatnoća da budu pogodjeni još nevini ljudi,onda je cijena koja može da se plati zaista previsoka

ten yard penalty

pre 7 godina

“Pucali su i na nas, je l tako?“, čuje se da je upitao jedan od policajaca iako O’Nil nije imao oružje.

"JESTE,KOLEGA...RECIMO DA JE TAKO..."

Saki

pre 7 godina

Policija u Americi u ovakvim i sličnim poterama kao da je inspirisana holivudskim filmovima,samo na žalost upucani je nije više ustao posle snimljene scene!!!

mm

pre 7 godina

Na you tube imate na desetine snimaka ovakvih potera gde helikopter prati ove begunce a prenose televizije. Iskreno njihova policija je tragikomična. Njih 200 sa stotinu kola jure jednog coveka i ne znaju da ga presretnu. Potere traju nekada satima. Ovde se jasno vidi da su se istripovali da je begunac pucao na njih, gledaju pancir i ne nalaze nikakve tragove. Da sumiramo, upucali su lika koji je nenaoružan. U drugim slucajevima ovakve potere se zavrsavaju gde begunac koji je uhvacen u zasedi pokusava da pobegne ali ubrzo biva uhapsen. Ovde policajac puca bez ikakvog rezona osim da ubije. Da se ovo dešava kod nas mogu zamisliti kakva bi histerija nastala i kako bi se pricalo o nesposobnosti policije,vlade itd

Surovi

pre 7 godina

"Svi vi što opravdavate ovo zanemarujete nekoliko činjenica - u trenutku kad je UPUCAN S LEĐA, nije bio u automobilu i nije bio naoružan. I da li bi isti postupak bio da je u pitanju bio belac?"

Mozda bi bilo isto,ali verovatno da ne bi.

Postoji mnogo ljudi na svetu koji ne zasluzuju da zive,ali policija nije ta koja treba da presudjuje,ne zato sto ne moze,vec zato sto tu postoji granica koju je veoma lako preci i onda bi svako bio ugrozen samovoljom pojedinaca,koji bi trebali da nas cuvaju.
Zato postoje sudovi,advokati i glomazna administracija,koja bi trebalo da skloni iz drusva ljude koji moraju biti sklonjeni.To negde funkcionise,negde ne,ali je bitno da postoji.

Sto se tice USa ,ne treba zaboraviti da je to drzava sa najvise oruzja u privatnim rukama na svetu,posto se tamo slobodno prodaje.Samim tim postoji pretpostavka da ako neko bezi od policije ,da je opasan i naoruzan.Pretpostaviti da nije,bilo bi suvise opasno!

U celoj toj prici treba uzeti u obzir da su crnci najmanje produktivan sloj drustva,da su neverovatno lenji i 90% crnacke populacije koristi soc.pomoc,te su plodno tle za kriminal.Zasto je to tako,nije sada tema,li je cinjenica da je policija u stalnom strahu da ce neko pucati na njih.
Amerika je policijska zemlja,iako se dice demokratijom,posto je policijski sistem toliko jak i efikasan,da svako ko cini prekrsaj,ma koliko beznacajan,mora da racuna na predvidjenu kaznu.Nigde nije lakse otici u zatvor neko u USA.

Liberal

pre 7 godina

Trebao je da uci skolu i cita knjige. Ali lakse je krasti i napadati ljude po ulici i drogirati se. Isto vazi i za ove nase nasilnike po rivi.

Pat

pre 7 godina

Ne mogu da verujem koliko komentatora brani kriminalca! Pa šta ako je bežao nenaoružan? Zašto je bežao? Zašto nije stao? Šta je trebalo da radi policija, da ga love golim rukama, pa ako pobegne nikom ništa? Jel niste nikad čuli ono "stani ili ću pucati"? Ako je bio nevin, mogao je da se lepo preda i sve super, ne bi mu ni dlaka falila, jer su "afroamerikanci" ionako zaštićeni kao beli medvedi u Americi.

ns posmatrac

pre 7 godina

upotrebio je auto kao oruzje - probao je da zgazi jednog policajca i zabio se u drugi policiski auto.

u evropi za ovo nebi pucali ali u americi bi u svakon drzavi pucali.

takva su pravila kod njih i to svi znaju.

marko

pre 7 godina

Meni su ovi komentari opravdavanja jezivi. Po vama se kradja i bezanje od policije treba kazniti streljanjem!?
Covek je ubijen dok je nenaouruzan trcao. Okrenut ledjima! Ej bre, pa nije policija tu da sudi, vec da ga izvede pred sud! Nije tu da se sveti zato sto se zakucao u njihov automobil. Oni smeju da pucaju samo ako se puca na njih!
Ovaj bolesnik reseta kao da igra Counter Strike! Pa ako je neko ugrozio okolinu, to je on. Mogao je bez problema da pogodi nekog prolaznika.
Jezivi ste mi. Nije ni cudo sto ovaj svet ide do vraga.

Legenda

pre 7 godina

Nešto mi govori da njihovi policajci jedva čekaju i najmanji povod da upucaju crnca (pa makar ukrao samo žvake iz samoposluge). Iz dana u dan postaje očiglednije da u Americi vlada TEŽAK rasizam. Što ne nauče nešto od kanađana?! Kanada je po svim pitanjima, naročito bezbednosti i socijalne pravde, jedno 100 godina ispred njih.

???

pre 7 godina

Sve je u redu osim jedne stvari. Nakon sto su ga upucali trebali su da mu pruze prvu pomoc a ne da ga vezu lisicama i ostave da iskrvari na smrt.

JM

pre 7 godina

Da su ga roditelji vaspitavali i usmeravali kako treba, ne bi sad bio u sanduku. Ako policija ima ovlascenje da puca a pritom je to znao, receno mu je da stane i da se preda, ne znam sta je ocekivao...Da ce tek tako da pobegne? Hoce, isparice!
U svakom slucaju jedan mlad zivot je propao.
A mogao je izabrati posao, skolu, putovanja, porodicu...
Al ipak bese draza kradja automobila, kriminal i smrt.

Robert

pre 7 godina

Ovde je sve ok, ali me podsetilo koliko mi smeta sto policija sme da primeni i nesrazmernu silu i likvidira opasnost, a obican gradjanin (kod nas), ako zeli da izbegne robiju, moze samo da se brani i jos da pazi da ne povredi ozbiljno napadaca, tj. odgovori nesrazmernom silom. Ne daj boze sa ga ubijes u samoodbrani.

Saki

pre 7 godina

Pa on ima 18 god.i da je bio nenaoružan,zašto mora da se ubije i ti pucajući u ledja,a to što je bežao može biti da zna šta ga čeka

pravi policajci

pre 7 godina

ljudi pa sta ocekivati kada bezis od policije,sa ukradenim automobilom a pri tome skoro i da zgazis jednog?To nije rasizam nego potera.Ne sumnjam da bi isto postupili i da je belac bio u pitanju!Gari ti si kriv,zivis tamo i znas da ce pucati na tebe ukoliko nastavis sa s****** i ne zaustavis se.Meni izgleda kao da je mladic sam izazvao svoju sudbinu.Mogao je ostati ziv da se predao pri bezanju od jednih ili dvoje policijskih kola.Saucesce roditeljima,ali oni su ga pogresno vaspitali. Ako si vec u drugoj zemlji prilagodi se zakonima te zemlje ukoliko zelis opstanak i uspeh.Nikome nista dobro nije donelo razbojnistvo!

Barry Ferguson

pre 7 godina

Smesno je sto snimak sve pokazuje , a neko i dalje prica o rasizmu. Da sam na mestu tih momaka , bio bih ponosan sto ta budala u poteri nije pobila nevine ljude. Pa treba li da cekaju neku Nicu ili sta ?

Android 17

pre 7 godina

Sve sto sam video je da je lik bezao od policije, umalo udario jednog od njih, i zakucao se u kola. Ne znam sta je prethodilo, ali ne mogu reci da deluje nevino.

beowolf-_46

pre 7 godina

neverovatna je tolika podrska za red , rad i policiju pa nemojte da se cudite ako i po nasim zemljama pocnu da ubijaju zbog crvenog ... a pa ne , to se vec desilo . nista , nastavite normalne zivote sve je cool . prilagodite se uslovima zemlje u kojoj zivite

ius

pre 7 godina

Zar ima ljudi koji su toliko okrutni i krvožedni da opravdavaju ovakvo ubistvo?
Znači, ukrao auto, bežao policiji i zbog toga je zaslužio da umre? Ljudi, šta je sa vama? Čak ni Hamurabijev zakonik nije bio toliko okrutan, bar je propisivao princip taliona.
I vrhunac, majka je trebalo bolje da ga vaspita pa zato šta ima ona da podnosi tužbu? Suludo je o ovome i raspravljati.

Trebalo je da završi na dugogodišnjoj robiji, a ne u sanduku.

pravilo sluzbe

pre 7 godina

zanimljivo sto svaki policajac ima na sebe prikacenu kameru. To bi kod nas trebalo da se sprovede pod obavezno. Da su policajci i gradjani bili ugrozeni to se jasno vidi na snimku ali drugi deo mi nije jasan? Kada su mladica prestupnika onesposobili tj. zaustavili mu vozilo zasto su pucali na njega kada su mogli da ga uhvate zivog ako pogledamo snimak ceo kraj je opkolila policija? Opet napominjem tu su kamere koje ce dati jasnu sliku sudijama tuzilastvu i ostalim organima pravde da li su policajci po zakonu prekoracili dozvoljenu silu.

pronicljivi

pre 7 godina

Svi vi što opravdavate ovo zanemarujete nekoliko činjenica - u trenutku kad je UPUCAN S LEĐA, nije bio u automobilu i nije bio naoružan. I da li bi isti postupak bio da je u pitanju bio belac?

Stefan

pre 7 godina

Znači kriminalac koji je ukrao pa slupao automobil u poteri, pokušao da pobegne policiji koja ga želi privesti, potencijalno opasan po policiju i po stanovništvo je eto nova 'žrtva' policije koja samo pokušava da radi svoj posao i zaštite sebe i građane.

only fools and horses

pre 7 godina

Pa ako ćemo iskreno, stvarno je ugrozio život policajaca tim ukradenim kolima. Prvo je pokušao da zgazi jednog namerno, posle se zabio u drugi policijski auto. A da ne pričamo da ugrožava sve oko sebe tom suludom vožnjom.
Interesantno je da ga juri ovoliki broj policajaca, ima ih 30-40. Pretpostavljam da je razlog rezidencijalna četvrt bolje stojećih građana, gde ovaj jurca sa kolima zamišljajući da je u GTA igrici.

boza

pre 7 godina

Ne znam sta bih rekao.Ovlascenja njihovih policajaca su ogromna.Mi ovde ne vidimo koliko vremena su jurili mladica.Mladic je verovatno ugrozio zivote obicnih ljudi.Mladic je verovatno ostetio druga vozila.
Siguran sam da su ga upozoravali preko zvucnika da se zaustavi.
Jasno je da nije zeleo da stane sto se i vidi gde direktno ide na policijska vozila.
Ono sto jeste ocigledno je to da policajci pucaju u gornji deo vozila cime direktno zele da onesposobe mladica i nazalost ubiju.To je zabrinjavajuce i uzasno.U Americi ukoliko bezis , policija puca u begunca.
Mladic ima 18 godina i ocigledno je napravio gresku ali da li ga je trebalo ubiti???????Ne
Da li je on trebao da stane ???????Da
Mislim da je morao da stane,ovakvih stvari u Americi je mnogo na dnevnom nivou.Ogromna zemlja,mnogo kriminala.Nazalost ovo je realnost.

Stefan

pre 7 godina

Znači kriminalac koji je ukrao pa slupao automobil u poteri, pokušao da pobegne policiji koja ga želi privesti, potencijalno opasan po policiju i po stanovništvo je eto nova 'žrtva' policije koja samo pokušava da radi svoj posao i zaštite sebe i građane.

only fools and horses

pre 7 godina

Pa ako ćemo iskreno, stvarno je ugrozio život policajaca tim ukradenim kolima. Prvo je pokušao da zgazi jednog namerno, posle se zabio u drugi policijski auto. A da ne pričamo da ugrožava sve oko sebe tom suludom vožnjom.
Interesantno je da ga juri ovoliki broj policajaca, ima ih 30-40. Pretpostavljam da je razlog rezidencijalna četvrt bolje stojećih građana, gde ovaj jurca sa kolima zamišljajući da je u GTA igrici.

Android 17

pre 7 godina

Sve sto sam video je da je lik bezao od policije, umalo udario jednog od njih, i zakucao se u kola. Ne znam sta je prethodilo, ali ne mogu reci da deluje nevino.

boza

pre 7 godina

Ne znam sta bih rekao.Ovlascenja njihovih policajaca su ogromna.Mi ovde ne vidimo koliko vremena su jurili mladica.Mladic je verovatno ugrozio zivote obicnih ljudi.Mladic je verovatno ostetio druga vozila.
Siguran sam da su ga upozoravali preko zvucnika da se zaustavi.
Jasno je da nije zeleo da stane sto se i vidi gde direktno ide na policijska vozila.
Ono sto jeste ocigledno je to da policajci pucaju u gornji deo vozila cime direktno zele da onesposobe mladica i nazalost ubiju.To je zabrinjavajuce i uzasno.U Americi ukoliko bezis , policija puca u begunca.
Mladic ima 18 godina i ocigledno je napravio gresku ali da li ga je trebalo ubiti???????Ne
Da li je on trebao da stane ???????Da
Mislim da je morao da stane,ovakvih stvari u Americi je mnogo na dnevnom nivou.Ogromna zemlja,mnogo kriminala.Nazalost ovo je realnost.

Barry Ferguson

pre 7 godina

Smesno je sto snimak sve pokazuje , a neko i dalje prica o rasizmu. Da sam na mestu tih momaka , bio bih ponosan sto ta budala u poteri nije pobila nevine ljude. Pa treba li da cekaju neku Nicu ili sta ?

pravi policajci

pre 7 godina

ljudi pa sta ocekivati kada bezis od policije,sa ukradenim automobilom a pri tome skoro i da zgazis jednog?To nije rasizam nego potera.Ne sumnjam da bi isto postupili i da je belac bio u pitanju!Gari ti si kriv,zivis tamo i znas da ce pucati na tebe ukoliko nastavis sa s****** i ne zaustavis se.Meni izgleda kao da je mladic sam izazvao svoju sudbinu.Mogao je ostati ziv da se predao pri bezanju od jednih ili dvoje policijskih kola.Saucesce roditeljima,ali oni su ga pogresno vaspitali. Ako si vec u drugoj zemlji prilagodi se zakonima te zemlje ukoliko zelis opstanak i uspeh.Nikome nista dobro nije donelo razbojnistvo!

ius

pre 7 godina

Zar ima ljudi koji su toliko okrutni i krvožedni da opravdavaju ovakvo ubistvo?
Znači, ukrao auto, bežao policiji i zbog toga je zaslužio da umre? Ljudi, šta je sa vama? Čak ni Hamurabijev zakonik nije bio toliko okrutan, bar je propisivao princip taliona.
I vrhunac, majka je trebalo bolje da ga vaspita pa zato šta ima ona da podnosi tužbu? Suludo je o ovome i raspravljati.

Trebalo je da završi na dugogodišnjoj robiji, a ne u sanduku.

pravilo sluzbe

pre 7 godina

zanimljivo sto svaki policajac ima na sebe prikacenu kameru. To bi kod nas trebalo da se sprovede pod obavezno. Da su policajci i gradjani bili ugrozeni to se jasno vidi na snimku ali drugi deo mi nije jasan? Kada su mladica prestupnika onesposobili tj. zaustavili mu vozilo zasto su pucali na njega kada su mogli da ga uhvate zivog ako pogledamo snimak ceo kraj je opkolila policija? Opet napominjem tu su kamere koje ce dati jasnu sliku sudijama tuzilastvu i ostalim organima pravde da li su policajci po zakonu prekoracili dozvoljenu silu.

marko

pre 7 godina

Meni su ovi komentari opravdavanja jezivi. Po vama se kradja i bezanje od policije treba kazniti streljanjem!?
Covek je ubijen dok je nenaouruzan trcao. Okrenut ledjima! Ej bre, pa nije policija tu da sudi, vec da ga izvede pred sud! Nije tu da se sveti zato sto se zakucao u njihov automobil. Oni smeju da pucaju samo ako se puca na njih!
Ovaj bolesnik reseta kao da igra Counter Strike! Pa ako je neko ugrozio okolinu, to je on. Mogao je bez problema da pogodi nekog prolaznika.
Jezivi ste mi. Nije ni cudo sto ovaj svet ide do vraga.

pronicljivi

pre 7 godina

Svi vi što opravdavate ovo zanemarujete nekoliko činjenica - u trenutku kad je UPUCAN S LEĐA, nije bio u automobilu i nije bio naoružan. I da li bi isti postupak bio da je u pitanju bio belac?

ns posmatrac

pre 7 godina

upotrebio je auto kao oruzje - probao je da zgazi jednog policajca i zabio se u drugi policiski auto.

u evropi za ovo nebi pucali ali u americi bi u svakon drzavi pucali.

takva su pravila kod njih i to svi znaju.

JM

pre 7 godina

Da su ga roditelji vaspitavali i usmeravali kako treba, ne bi sad bio u sanduku. Ako policija ima ovlascenje da puca a pritom je to znao, receno mu je da stane i da se preda, ne znam sta je ocekivao...Da ce tek tako da pobegne? Hoce, isparice!
U svakom slucaju jedan mlad zivot je propao.
A mogao je izabrati posao, skolu, putovanja, porodicu...
Al ipak bese draza kradja automobila, kriminal i smrt.

Robert

pre 7 godina

Ovde je sve ok, ali me podsetilo koliko mi smeta sto policija sme da primeni i nesrazmernu silu i likvidira opasnost, a obican gradjanin (kod nas), ako zeli da izbegne robiju, moze samo da se brani i jos da pazi da ne povredi ozbiljno napadaca, tj. odgovori nesrazmernom silom. Ne daj boze sa ga ubijes u samoodbrani.

beowolf-_46

pre 7 godina

neverovatna je tolika podrska za red , rad i policiju pa nemojte da se cudite ako i po nasim zemljama pocnu da ubijaju zbog crvenog ... a pa ne , to se vec desilo . nista , nastavite normalne zivote sve je cool . prilagodite se uslovima zemlje u kojoj zivite

Veliki brat

pre 7 godina

@(Mile, 6. avgust 2016 13:02)
I šta kažeš, nije mu bila namera da pregazi policajca, nego da zaobiđe auto kojim je policija htela da mu blokira prolaz? I policija je ta koja je inicirala sve sudare?


Ta policijska vozila imaju uključenu ROTACIJU, i ako je vozilo na sred ulice, to podrazumeva da se ZAUSTAVIŠ, a ne da gaziš preko njih i nastaviš da bežiš!


Je l' ti u Srbiji tako voziš, kad naiđeš na vozilo policije sa uključenom rotacijom na sred ulice?

Šta misliš da li bi u Srbiji pucali na tebe ili ne?


Nakon toga njima je dozvoljeno da pucaju u njega, jer je pokušao da ubije službeno lice, i tu više nije bitno da li je naoružan ili ne, mada kad trče za njim, ako ne mogu da ga sustignu, oni će pucati.

Uostalom, ako upadne u nečiju kuću, može tamo da pronađe oružje i napravi mnogo veći belaj.



Sećate se onog slučaja gde je lik star oko 20 godina, sa 2 ili 3 ortaka dogovorio provalu u susednu kuću kad je mislio da vlasnik nije tu. Ali, vlasnik je bio tu, čuo neku buku u prizemlju, pojavio se na stepeništu i pripucao. Jedan od ortaka tog lika je ranjen, a drugi UBIJEN. A ovaj koji je to organizovao, odgovara za UBISTVO!



A u Srbiji provalnika morate da poslužite kafom i pićem, inače možete da odgovarate za nanošenje povreda ili protivzakonito zadržavanje.

Dakle, u Srbiji NEMATE pravo da zadržite PROVALNIKA!!!!
A u SAD možete na njega i da pucate! Pametnom dosta.

Pat

pre 7 godina

Ne mogu da verujem koliko komentatora brani kriminalca! Pa šta ako je bežao nenaoružan? Zašto je bežao? Zašto nije stao? Šta je trebalo da radi policija, da ga love golim rukama, pa ako pobegne nikom ništa? Jel niste nikad čuli ono "stani ili ću pucati"? Ako je bio nevin, mogao je da se lepo preda i sve super, ne bi mu ni dlaka falila, jer su "afroamerikanci" ionako zaštićeni kao beli medvedi u Americi.

???

pre 7 godina

Sve je u redu osim jedne stvari. Nakon sto su ga upucali trebali su da mu pruze prvu pomoc a ne da ga vezu lisicama i ostave da iskrvari na smrt.

teofil2

pre 7 godina

Nažalost ,nije više medju živima,al sam je kriv.Mogao je automobilom da ubije više ljudi pre nego što je stao,izmedju ostalog proleteo je i pored policajca koji ga je zaustavljao.
Samo u Srbiji je moguće da Vam ukradu kola i nikom ništa,samo u Srbiji je moguće da lopovi provale u kuću i nikom ništa.
Ovo je Amerika i pokazuju svima kako se treba braniti od lopova.

dking

pre 7 godina

Pravi naslov bi bio: Policija eliminisala kriminalca koji kod sebe slučajno nije imao oružje!". Da, da, lupajte minuse koliko vam volja. Mogao je kreten da zgazi neko dete.

Liberal

pre 7 godina

Trebao je da uci skolu i cita knjige. Ali lakse je krasti i napadati ljude po ulici i drogirati se. Isto vazi i za ove nase nasilnike po rivi.

Surovi

pre 7 godina

"Svi vi što opravdavate ovo zanemarujete nekoliko činjenica - u trenutku kad je UPUCAN S LEĐA, nije bio u automobilu i nije bio naoružan. I da li bi isti postupak bio da je u pitanju bio belac?"

Mozda bi bilo isto,ali verovatno da ne bi.

Postoji mnogo ljudi na svetu koji ne zasluzuju da zive,ali policija nije ta koja treba da presudjuje,ne zato sto ne moze,vec zato sto tu postoji granica koju je veoma lako preci i onda bi svako bio ugrozen samovoljom pojedinaca,koji bi trebali da nas cuvaju.
Zato postoje sudovi,advokati i glomazna administracija,koja bi trebalo da skloni iz drusva ljude koji moraju biti sklonjeni.To negde funkcionise,negde ne,ali je bitno da postoji.

Sto se tice USa ,ne treba zaboraviti da je to drzava sa najvise oruzja u privatnim rukama na svetu,posto se tamo slobodno prodaje.Samim tim postoji pretpostavka da ako neko bezi od policije ,da je opasan i naoruzan.Pretpostaviti da nije,bilo bi suvise opasno!

U celoj toj prici treba uzeti u obzir da su crnci najmanje produktivan sloj drustva,da su neverovatno lenji i 90% crnacke populacije koristi soc.pomoc,te su plodno tle za kriminal.Zasto je to tako,nije sada tema,li je cinjenica da je policija u stalnom strahu da ce neko pucati na njih.
Amerika je policijska zemlja,iako se dice demokratijom,posto je policijski sistem toliko jak i efikasan,da svako ko cini prekrsaj,ma koliko beznacajan,mora da racuna na predvidjenu kaznu.Nigde nije lakse otici u zatvor neko u USA.

Predrag

pre 7 godina

Vrlo jednostavno. Da nije UKRAO taj auto sad bi bio živ. Toliko.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MisterNo, 6. avgust 2016 13:18) # Link komentara

Bravo! Sustina i poruka u tri reci!!!

Saki

pre 7 godina

Pa on ima 18 god.i da je bio nenaoružan,zašto mora da se ubije i ti pucajući u ledja,a to što je bežao može biti da zna šta ga čeka

Legenda

pre 7 godina

Nešto mi govori da njihovi policajci jedva čekaju i najmanji povod da upucaju crnca (pa makar ukrao samo žvake iz samoposluge). Iz dana u dan postaje očiglednije da u Americi vlada TEŽAK rasizam. Što ne nauče nešto od kanađana?! Kanada je po svim pitanjima, naročito bezbednosti i socijalne pravde, jedno 100 godina ispred njih.

v

pre 7 godina

Sve one koji odobravaju ovakva ubistva pitam dal bi tako podržali i ako bi naša policija ovako postupala.
(goranh, 6. avgust 2016 14:52)

Bajo, nama upravo i treba ovakva policija, jer bi se ovi nasi krimosi konacno dozvali pameti i smirili. Sigurno ne bi upucali tebe mirnog gradjanina.

mm

pre 7 godina

Na you tube imate na desetine snimaka ovakvih potera gde helikopter prati ove begunce a prenose televizije. Iskreno njihova policija je tragikomična. Njih 200 sa stotinu kola jure jednog coveka i ne znaju da ga presretnu. Potere traju nekada satima. Ovde se jasno vidi da su se istripovali da je begunac pucao na njih, gledaju pancir i ne nalaze nikakve tragove. Da sumiramo, upucali su lika koji je nenaoružan. U drugim slucajevima ovakve potere se zavrsavaju gde begunac koji je uhvacen u zasedi pokusava da pobegne ali ubrzo biva uhapsen. Ovde policajac puca bez ikakvog rezona osim da ubije. Da se ovo dešava kod nas mogu zamisliti kakva bi histerija nastala i kako bi se pricalo o nesposobnosti policije,vlade itd

Zoran

pre 7 godina

Sasvim normnalno i drago mi je da se tako radi. Ovde u Americi ako ne radis sta ti se kaze, bez obzira da li imas pistolj ili ne, policija vadi pistolj i opominje te da uradis sta ti je receno. Ako ne uradis puca. Oni kad bi cekali da lopov prvi potegne, ginuli bi nevidjeno.

A vi po Srbiji prvo sredite svoju drzavu, da nemate mito, korupciju, da vam deca ne odlaze bas u ovu Ameriku, pa se onda javite.

Predrag

pre 7 godina

(Pat, 06. avgust 2016 12:55). Niko ne brani kriminalca!! Ali za kradju auta nije zakonom odredjena SMRTNA KAZNA!!!!!! Ovakve potere i pucanje u njegovom pravcu su preterane za pokušaj hapšenja kradljivca auta,a ako još dodamo da prilikom pucnjave u naseljenom području velika verovatnoća da budu pogodjeni još nevini ljudi,onda je cijena koja može da se plati zaista previsoka
(Saki, 6. avgust 2016 13:20) # Link komentara

Niko na njega nije pucao zato sto je ukrao automobil, vec zato sto je bezao i hteo da zgazi policajca i dovodio u opasnost zivote drugih ljudi.

deda je cinik

pre 7 godina

(realan zr, 6. avgust 2016 09:43)

Da ga onesposobe tejzerom recimo, umesto sto mu pucaju u ledja? Za koji ocin sluzi obuka i oprema ako ces samo da izvadis pistolj i pucas? I cemu sakrivanje video snimka itd ako su radili posao kako treba? Ako to nije indicija da posao nisu uradili po propisu, onda ne znam sta je. Svi ste vi "realni", mislite da je danas 13. vek izgleda pa se drugacije ne moze. Jel si tako reagovao i za zenu koju su hapsili zbog lubenica? I ona je ucinila "ilegalno delo". Posto je policajac bio tada udaren, zar nisu trebali da je odmah prebiju ili ubiju? Naucite se vise, ako cete da glumite tehnicku ispravnost i zakon, onda morate da poznajete isti, kao i procedure. A vi mislite da je pozakonu odmah pistolj i pucaj. Po cemu je to drugacije od "zakona" na bliskom istoku, od dzamahirije?

kupus

pre 7 godina

Doktori su kasnije potvrdili da je O’Nil upucan u leđa, što se može videti na snimku nakon što su policajci zadražili da ispruži ruke kako bi mu stavili lisice.
“Pucali su i na nas, je l tako?“, čuje se da je upitao jedan od policajaca iako O’Nil nije imao oružje.

Ovde je sve jasno. Prosto je neverovatno da neko brani policiju. Ljudima se pričinilo da je on pucao na njih. Koji su to mozgovi majko moja...

Petar

pre 7 godina

Americki i srpski mentalitet su poprilicno slicni. Isti nivo nehumanosti i primitivizma. USA je zemlja velikih ekonomskih sloboda,ali skoro nikakvih ljudskih. Ubijaju se,zive u strahu i paranoji. Policija im je uplasena a sve zbog njih samih i velike kolicine oruzja u opticaju. Njihov problem,ali ovo nije normalno. Da li se vi pitate sta se desava sa psihom coveka koji je ubio nekoga i koje sve to posledice ostavlja? Pogledajte u drugim zemljama kako policija resava ovakve situacije. U krajnjem slucaju i da je pobegao,bila bi manja steta. Ovi ljudi su sadisti i cekali su opravdanje da ubiju nekoga. To je jedina istina. Imali su pucne upozorenje, pucnje pored njega, pucnje u noge...ako su vec toliko debeli i bez kondicije pa ne mogu da ga stignu ili barem pogode tejzerom. Na kraju ispade da su izvrsili egzekuciju sa ledja, nenaoruzanog, mrsavog i priglupog coveka.

Mile

pre 7 godina

Ja ne vidim da je zeleo namerno da pregazi policajca, jer da jeste imao je laksu metu sa druge strane policijskog auta. Ocigledno je zeleo da izbegne sudar sa policijskim automobilom koji se parkirao ispred njega da ga izblokira, a u istom trenutku mu je policajac koji je izasao sa vozacevog sedista istrcao pod auto i srecom se sklonio. Dalje se vidi kako pokusava da izbegne policijski SUV koji skrece u njega i pravi ceoni sudar. Dakle, ni govora o pokusaju da se pregazi policajac jer je sve sudare inicirala policija. Americka policija je potpuno nesposobna za bilo sta drugo osim da ubije. Cak ni da ubiju ne znaju kad ih po gradu lovi ratni veteran iz afganistana pa ih izgine brdo. U Americi je teze zavrsiti frizersku skolu nego policijsku obuku.

Saki

pre 7 godina

(Pat, 06. avgust 2016 12:55). Niko ne brani kriminalca!! Ali za kradju auta nije zakonom odredjena SMRTNA KAZNA!!!!!! Ovakve potere i pucanje u njegovom pravcu su preterane za pokušaj hapšenja kradljivca auta,a ako još dodamo da prilikom pucnjave u naseljenom području velika verovatnoća da budu pogodjeni još nevini ljudi,onda je cijena koja može da se plati zaista previsoka

ten yard penalty

pre 7 godina

“Pucali su i na nas, je l tako?“, čuje se da je upitao jedan od policajaca iako O’Nil nije imao oružje.

"JESTE,KOLEGA...RECIMO DA JE TAKO..."

balkanikum smorius

pre 7 godina

(only fools and horses, 6. avgust 2016 09:58)

Nije policija bogom dana, niti su policajci neka visa rasa. I oni imaju zakone i procedure koje moraju da ispune, a tvoja samovoljna ovlas konstatacija da je zasluzio da ga ubiju na mestu je jadna i ne prolazi u SAD, otud i sakrivanje snimaka i korupcija medju "kolegama". Muka mi je te price kada relativizujete odgovornost samih policajaca kao da su andjeli sa neba, paladini. Ovakve stvari se ne resavaju na ovaj nacin, to je svakom jasno ko poznaje zakon i red. Da, i kriminalci imaju prava. Bar je tako u SAD i to je tako sa razlogom koji brdjanski balkanski mozak tesko moze da shvati i zato je tu gde jeste.

Predrag

pre 7 godina

Zar ima ljudi koji su toliko okrutni i krvožedni da opravdavaju ovakvo ubistvo?
Znači, ukrao auto, bežao policiji i zbog toga je zaslužio da umre? Ljudi, šta je sa vama? Čak ni Hamurabijev zakonik nije bio toliko okrutan, bar je propisivao princip taliona.
I vrhunac, majka je trebalo bolje da ga vaspita pa zato šta ima ona da podnosi tužbu? Suludo je o ovome i raspravljati.

Trebalo je da završi na dugogodišnjoj robiji, a ne u sanduku.
(ius, 6. avgust 2016 10:46) # Link komentara

Ne, nije trebalo da umre zbog toga sto je ukrao automobil, vec zbog toga sto je pokusao za zgazi policajca i ugrozio zivote ljudi oko sebe zbog te jurnjave. Meni je otac policajac u penziji, i sta sam ja trebao da ga sahranim jer je neki debil hteo da krade kola, a on nije smeo da puca u tog degenerika koji opet, jako dobro zna da ne sme to da radi. Daj Boze da policija i kod nas pocne ovako da se ponasa, a ne da strepi sta ce biti ako nagazi na zulj nekom ko je blizak vlasti. Podrska policiji!

ius

pre 7 godina

(Predrag, 6. avgust 2016 14:03) # Link komentara

Sva sreća pa postoje državni organi koji će hladne glve i bez predrasuda da presude da li će neko da umre ili ne, a ne komentatori. Da se gomila komentatora pita, polovini stanovništva bi presudili momentalno. Jer, šta će nam država, red, zakoni?
Kao što rekoh, ovaj osumnjičeni je trebalo da završi u zatoru, ne u sanduku. Smeta vam što je on doveo u opasnost druge ljude (sa čim se slažem), ali nije problem što policajci skoro bezglavo pucaju po naseljenom području, ne razmišljajući o tome da li će da pogode nekog? Malo nerazumno, zar ne?
Hipotetičko pitanje: Da li biste voleli da vas ili člana vaše porodice na sudu zastupa neko ko razmišlja kao vi? Da treba da izgubite život zbog nečega?
Želeli biste da se naši policajci ponašaju ovako? Znači, kad je žena koja je ilegalno prodavala lubenice napala policajca i ugrozila ga, trebalo je da završi kako? Prebijena? Još gore? Bože dragi.
I u mojoj porodici je bilo policajaca, da se razumemo. To i dalje ne znači da mogu da rade šta hoće i da pucaju kad hoće, pogotovo ne u leđa nenaoružanom beguncu. Podrška policajcima koji deluju u okviru svojih ovlašćenja i bez upotrebe prekomerne sile.
p.s. Svako na snimku vidi ono što mu odgovara da podupre svoje tvrdnje. To je trebalo sud da odluči.

Saki

pre 7 godina

(Predrag, 06. avgust 2016 14:06 On jeste ugrozio život drugih ljudi sa pokušajem da pobegne ali sa ovakvom poterom i pucnjavom je policija isto ili više ugrozila živote ljudi,ali policija treba da bude obučena i da zna kako da reaguje da ne bi bila viša """dara nego mera""".u ovom slučaju se policija ponašala kao i kriminalac što se tiče ugrožavanja života ljudi u naseljenom mestu

Vecito u minusu

pre 7 godina

(Mister No)A kazna za kradju automobila u Americi je smrtna?Bolje bi prosao u nekoj islamskoj zemlji tamo bi mu odsekli samo ruku!!

dzukele laju po frizeraju

pre 7 godina

@petar
Bolje ti je da ne komentarises evropsko zakonodavstvo i sudsku praksu.U zemljama koje si naveo,za ubistvo 70,80 ljudi,dobija se 20 godina zatvora,sto samo po sebi nije normalno.A takodje mozes i da zaradis tuzbom protiv drzave koja ti nije omogucila da se u zatvoru osecas kao u hotelu sa 5 zvezdica.Koje vrednosti te zemlje promovisu i kakvu poruku salju?

Achitwn

pre 7 godina

pronicljivi, 06. avgust 2016 10:32)
To sucpretpostavke koje su postale cinjenica kad se sve zavrsilo. Policija u americi ne barata sa pretpostavkama. Ovlastenja su jasna i precizna i ovaj kriminalac ih je prekoracio.

Saki

pre 7 godina

Policija u Americi u ovakvim i sličnim poterama kao da je inspirisana holivudskim filmovima,samo na žalost upucani je nije više ustao posle snimljene scene!!!

Zoran

pre 7 godina

"Americki i srpski mentalitet su poprilicno slicni. Isti nivo nehumanosti i primitivizma. USA je zemlja velikih ekonomskih sloboda,ali skoro nikakvih ljudskih."

Americki mentalitet NARODA je slican srpskom samo u jednoj stvari: To je prostiji narod, ne kao Evropljani, siroviji.

Sve ostalo nema veze sa srpskim: Odnos prema poslu, nebo i zemlja. Kad ti kaze da ce nesto da ti pomogne, ne sekiraj se, to ce sigurno biti uradjeno.
I narod DALEKO otvoreniji nego Srbi.

Ja sam u mestu gde nema Srba na 100km okolo. I tako 16 godina. I ne vidim da mi iko nedostaje.

Petar

pre 7 godina

Americki mentalitet NARODA je slican srpskom samo u jednoj stvari: To je prostiji narod, ne kao Evropljani, siroviji.

Sve ostalo nema veze sa srpskim: Odnos prema poslu, nebo i zemlja. Kad ti kaze da ce nesto da ti pomogne, ne sekiraj se, to ce sigurno biti uradjeno.
I narod DALEKO otvoreniji nego Srbi.

(Zoran, 6. avgust 2016 14:24)

Ne vidim ijedanrazlog za spominjanje posla ili bilo cega drugog., ovde je rec o agresivnosti,primitivizmu, sadizmu i destruktivnom karakteru koji im je zajednicki. Sto se da videti i iz ovih komentara gde se na bilo koji nacin pronalazi opravdanje za ovo sto gledamo, bas kao sto o dobar deo populacije u USA radi. Bilo bi interesantno procitati komentare na isti snimak na nekom sajtu u Norveskoj,Svedskoj, itd....naravno, ne racunajuci komentare balkanskih gastarbajtera.

Stevan

pre 7 godina

Alo divljaci, pa nije vam to Somalija, gde se ne zna red i zakon, gde svi kradu, ponašaju se kao gangsteri, i niko im reč ne kaže-jel si krao? Ideš u zatvor? Nećeš u zatvor, bežiš od policije? Bićeš upucan, odstreljen kao jelen kapitalac. Nakon toga mogu da pozovu hitnu da te pokupi i komunalce da počiste i operu ulicu...i život se nastavlja jer lopovima nije mesto među normalnim ljudima. Zamisli molim te, momak ukrao auto, slupao ga, umalo udario policajca, oni ga jure, on beži, ko zna šta mu je na pameti...i šta oni treba da rade? Da ga mole? Da mu uruče mirišljavu pozivnicu? Kako da ne.

D61

pre 7 godina

Kako li naši sude, nema kamere, ništa javno, znaju oni šta rade. Povedu onog mučenika sa foto aparatom, on uslika poneku i to je to...

Zoki

pre 7 godina

Snimak pokazuje nedostatak treninga i višak stresa. Celu ovu jurnjavu koja je završila tragično je mogao da reši jedan policijski pas koji bi stigao i zadržao begunca dok policija ne dođe. Stiče se utisak da je policija pucala jer nije mogla više da trči, a ne zato što su im bili ugroženi životi.

ius

pre 7 godina

Zar ima ljudi koji su toliko okrutni i krvožedni da opravdavaju ovakvo ubistvo?
Znači, ukrao auto, bežao policiji i zbog toga je zaslužio da umre? Ljudi, šta je sa vama? Čak ni Hamurabijev zakonik nije bio toliko okrutan, bar je propisivao princip taliona.
I vrhunac, majka je trebalo bolje da ga vaspita pa zato šta ima ona da podnosi tužbu? Suludo je o ovome i raspravljati.

Trebalo je da završi na dugogodišnjoj robiji, a ne u sanduku.

Stefan

pre 7 godina

Znači kriminalac koji je ukrao pa slupao automobil u poteri, pokušao da pobegne policiji koja ga želi privesti, potencijalno opasan po policiju i po stanovništvo je eto nova 'žrtva' policije koja samo pokušava da radi svoj posao i zaštite sebe i građane.

Saki

pre 7 godina

Pa on ima 18 god.i da je bio nenaoružan,zašto mora da se ubije i ti pucajući u ledja,a to što je bežao može biti da zna šta ga čeka

pronicljivi

pre 7 godina

Svi vi što opravdavate ovo zanemarujete nekoliko činjenica - u trenutku kad je UPUCAN S LEĐA, nije bio u automobilu i nije bio naoružan. I da li bi isti postupak bio da je u pitanju bio belac?

marko

pre 7 godina

Meni su ovi komentari opravdavanja jezivi. Po vama se kradja i bezanje od policije treba kazniti streljanjem!?
Covek je ubijen dok je nenaouruzan trcao. Okrenut ledjima! Ej bre, pa nije policija tu da sudi, vec da ga izvede pred sud! Nije tu da se sveti zato sto se zakucao u njihov automobil. Oni smeju da pucaju samo ako se puca na njih!
Ovaj bolesnik reseta kao da igra Counter Strike! Pa ako je neko ugrozio okolinu, to je on. Mogao je bez problema da pogodi nekog prolaznika.
Jezivi ste mi. Nije ni cudo sto ovaj svet ide do vraga.

Barry Ferguson

pre 7 godina

Smesno je sto snimak sve pokazuje , a neko i dalje prica o rasizmu. Da sam na mestu tih momaka , bio bih ponosan sto ta budala u poteri nije pobila nevine ljude. Pa treba li da cekaju neku Nicu ili sta ?

beowolf-_46

pre 7 godina

neverovatna je tolika podrska za red , rad i policiju pa nemojte da se cudite ako i po nasim zemljama pocnu da ubijaju zbog crvenog ... a pa ne , to se vec desilo . nista , nastavite normalne zivote sve je cool . prilagodite se uslovima zemlje u kojoj zivite

Pat

pre 7 godina

Ne mogu da verujem koliko komentatora brani kriminalca! Pa šta ako je bežao nenaoružan? Zašto je bežao? Zašto nije stao? Šta je trebalo da radi policija, da ga love golim rukama, pa ako pobegne nikom ništa? Jel niste nikad čuli ono "stani ili ću pucati"? Ako je bio nevin, mogao je da se lepo preda i sve super, ne bi mu ni dlaka falila, jer su "afroamerikanci" ionako zaštićeni kao beli medvedi u Americi.

JM

pre 7 godina

Da su ga roditelji vaspitavali i usmeravali kako treba, ne bi sad bio u sanduku. Ako policija ima ovlascenje da puca a pritom je to znao, receno mu je da stane i da se preda, ne znam sta je ocekivao...Da ce tek tako da pobegne? Hoce, isparice!
U svakom slucaju jedan mlad zivot je propao.
A mogao je izabrati posao, skolu, putovanja, porodicu...
Al ipak bese draza kradja automobila, kriminal i smrt.

boza

pre 7 godina

Ne znam sta bih rekao.Ovlascenja njihovih policajaca su ogromna.Mi ovde ne vidimo koliko vremena su jurili mladica.Mladic je verovatno ugrozio zivote obicnih ljudi.Mladic je verovatno ostetio druga vozila.
Siguran sam da su ga upozoravali preko zvucnika da se zaustavi.
Jasno je da nije zeleo da stane sto se i vidi gde direktno ide na policijska vozila.
Ono sto jeste ocigledno je to da policajci pucaju u gornji deo vozila cime direktno zele da onesposobe mladica i nazalost ubiju.To je zabrinjavajuce i uzasno.U Americi ukoliko bezis , policija puca u begunca.
Mladic ima 18 godina i ocigledno je napravio gresku ali da li ga je trebalo ubiti???????Ne
Da li je on trebao da stane ???????Da
Mislim da je morao da stane,ovakvih stvari u Americi je mnogo na dnevnom nivou.Ogromna zemlja,mnogo kriminala.Nazalost ovo je realnost.

only fools and horses

pre 7 godina

Pa ako ćemo iskreno, stvarno je ugrozio život policajaca tim ukradenim kolima. Prvo je pokušao da zgazi jednog namerno, posle se zabio u drugi policijski auto. A da ne pričamo da ugrožava sve oko sebe tom suludom vožnjom.
Interesantno je da ga juri ovoliki broj policajaca, ima ih 30-40. Pretpostavljam da je razlog rezidencijalna četvrt bolje stojećih građana, gde ovaj jurca sa kolima zamišljajući da je u GTA igrici.

Mile

pre 7 godina

Ja ne vidim da je zeleo namerno da pregazi policajca, jer da jeste imao je laksu metu sa druge strane policijskog auta. Ocigledno je zeleo da izbegne sudar sa policijskim automobilom koji se parkirao ispred njega da ga izblokira, a u istom trenutku mu je policajac koji je izasao sa vozacevog sedista istrcao pod auto i srecom se sklonio. Dalje se vidi kako pokusava da izbegne policijski SUV koji skrece u njega i pravi ceoni sudar. Dakle, ni govora o pokusaju da se pregazi policajac jer je sve sudare inicirala policija. Americka policija je potpuno nesposobna za bilo sta drugo osim da ubije. Cak ni da ubiju ne znaju kad ih po gradu lovi ratni veteran iz afganistana pa ih izgine brdo. U Americi je teze zavrsiti frizersku skolu nego policijsku obuku.

pravi policajci

pre 7 godina

ljudi pa sta ocekivati kada bezis od policije,sa ukradenim automobilom a pri tome skoro i da zgazis jednog?To nije rasizam nego potera.Ne sumnjam da bi isto postupili i da je belac bio u pitanju!Gari ti si kriv,zivis tamo i znas da ce pucati na tebe ukoliko nastavis sa s****** i ne zaustavis se.Meni izgleda kao da je mladic sam izazvao svoju sudbinu.Mogao je ostati ziv da se predao pri bezanju od jednih ili dvoje policijskih kola.Saucesce roditeljima,ali oni su ga pogresno vaspitali. Ako si vec u drugoj zemlji prilagodi se zakonima te zemlje ukoliko zelis opstanak i uspeh.Nikome nista dobro nije donelo razbojnistvo!

Legenda

pre 7 godina

Nešto mi govori da njihovi policajci jedva čekaju i najmanji povod da upucaju crnca (pa makar ukrao samo žvake iz samoposluge). Iz dana u dan postaje očiglednije da u Americi vlada TEŽAK rasizam. Što ne nauče nešto od kanađana?! Kanada je po svim pitanjima, naročito bezbednosti i socijalne pravde, jedno 100 godina ispred njih.

Android 17

pre 7 godina

Sve sto sam video je da je lik bezao od policije, umalo udario jednog od njih, i zakucao se u kola. Ne znam sta je prethodilo, ali ne mogu reci da deluje nevino.

kupus

pre 7 godina

Doktori su kasnije potvrdili da je O’Nil upucan u leđa, što se može videti na snimku nakon što su policajci zadražili da ispruži ruke kako bi mu stavili lisice.
“Pucali su i na nas, je l tako?“, čuje se da je upitao jedan od policajaca iako O’Nil nije imao oružje.

Ovde je sve jasno. Prosto je neverovatno da neko brani policiju. Ljudima se pričinilo da je on pucao na njih. Koji su to mozgovi majko moja...

v

pre 7 godina

Sve one koji odobravaju ovakva ubistva pitam dal bi tako podržali i ako bi naša policija ovako postupala.
(goranh, 6. avgust 2016 14:52)

Bajo, nama upravo i treba ovakva policija, jer bi se ovi nasi krimosi konacno dozvali pameti i smirili. Sigurno ne bi upucali tebe mirnog gradjanina.

Predrag

pre 7 godina

Zar ima ljudi koji su toliko okrutni i krvožedni da opravdavaju ovakvo ubistvo?
Znači, ukrao auto, bežao policiji i zbog toga je zaslužio da umre? Ljudi, šta je sa vama? Čak ni Hamurabijev zakonik nije bio toliko okrutan, bar je propisivao princip taliona.
I vrhunac, majka je trebalo bolje da ga vaspita pa zato šta ima ona da podnosi tužbu? Suludo je o ovome i raspravljati.

Trebalo je da završi na dugogodišnjoj robiji, a ne u sanduku.
(ius, 6. avgust 2016 10:46) # Link komentara

Ne, nije trebalo da umre zbog toga sto je ukrao automobil, vec zbog toga sto je pokusao za zgazi policajca i ugrozio zivote ljudi oko sebe zbog te jurnjave. Meni je otac policajac u penziji, i sta sam ja trebao da ga sahranim jer je neki debil hteo da krade kola, a on nije smeo da puca u tog degenerika koji opet, jako dobro zna da ne sme to da radi. Daj Boze da policija i kod nas pocne ovako da se ponasa, a ne da strepi sta ce biti ako nagazi na zulj nekom ko je blizak vlasti. Podrska policiji!

dking

pre 7 godina

Pravi naslov bi bio: Policija eliminisala kriminalca koji kod sebe slučajno nije imao oružje!". Da, da, lupajte minuse koliko vam volja. Mogao je kreten da zgazi neko dete.

Petar

pre 7 godina

Americki i srpski mentalitet su poprilicno slicni. Isti nivo nehumanosti i primitivizma. USA je zemlja velikih ekonomskih sloboda,ali skoro nikakvih ljudskih. Ubijaju se,zive u strahu i paranoji. Policija im je uplasena a sve zbog njih samih i velike kolicine oruzja u opticaju. Njihov problem,ali ovo nije normalno. Da li se vi pitate sta se desava sa psihom coveka koji je ubio nekoga i koje sve to posledice ostavlja? Pogledajte u drugim zemljama kako policija resava ovakve situacije. U krajnjem slucaju i da je pobegao,bila bi manja steta. Ovi ljudi su sadisti i cekali su opravdanje da ubiju nekoga. To je jedina istina. Imali su pucne upozorenje, pucnje pored njega, pucnje u noge...ako su vec toliko debeli i bez kondicije pa ne mogu da ga stignu ili barem pogode tejzerom. Na kraju ispade da su izvrsili egzekuciju sa ledja, nenaoruzanog, mrsavog i priglupog coveka.

Predrag

pre 7 godina

(Pat, 06. avgust 2016 12:55). Niko ne brani kriminalca!! Ali za kradju auta nije zakonom odredjena SMRTNA KAZNA!!!!!! Ovakve potere i pucanje u njegovom pravcu su preterane za pokušaj hapšenja kradljivca auta,a ako još dodamo da prilikom pucnjave u naseljenom području velika verovatnoća da budu pogodjeni još nevini ljudi,onda je cijena koja može da se plati zaista previsoka
(Saki, 6. avgust 2016 13:20) # Link komentara

Niko na njega nije pucao zato sto je ukrao automobil, vec zato sto je bezao i hteo da zgazi policajca i dovodio u opasnost zivote drugih ljudi.

ns posmatrac

pre 7 godina

upotrebio je auto kao oruzje - probao je da zgazi jednog policajca i zabio se u drugi policiski auto.

u evropi za ovo nebi pucali ali u americi bi u svakon drzavi pucali.

takva su pravila kod njih i to svi znaju.

mm

pre 7 godina

Na you tube imate na desetine snimaka ovakvih potera gde helikopter prati ove begunce a prenose televizije. Iskreno njihova policija je tragikomična. Njih 200 sa stotinu kola jure jednog coveka i ne znaju da ga presretnu. Potere traju nekada satima. Ovde se jasno vidi da su se istripovali da je begunac pucao na njih, gledaju pancir i ne nalaze nikakve tragove. Da sumiramo, upucali su lika koji je nenaoružan. U drugim slucajevima ovakve potere se zavrsavaju gde begunac koji je uhvacen u zasedi pokusava da pobegne ali ubrzo biva uhapsen. Ovde policajac puca bez ikakvog rezona osim da ubije. Da se ovo dešava kod nas mogu zamisliti kakva bi histerija nastala i kako bi se pricalo o nesposobnosti policije,vlade itd

Saki

pre 7 godina

Policija u Americi u ovakvim i sličnim poterama kao da je inspirisana holivudskim filmovima,samo na žalost upucani je nije više ustao posle snimljene scene!!!

Saki

pre 7 godina

(Pat, 06. avgust 2016 12:55). Niko ne brani kriminalca!! Ali za kradju auta nije zakonom odredjena SMRTNA KAZNA!!!!!! Ovakve potere i pucanje u njegovom pravcu su preterane za pokušaj hapšenja kradljivca auta,a ako još dodamo da prilikom pucnjave u naseljenom području velika verovatnoća da budu pogodjeni još nevini ljudi,onda je cijena koja može da se plati zaista previsoka

Zoran

pre 7 godina

"Americki i srpski mentalitet su poprilicno slicni. Isti nivo nehumanosti i primitivizma. USA je zemlja velikih ekonomskih sloboda,ali skoro nikakvih ljudskih."

Americki mentalitet NARODA je slican srpskom samo u jednoj stvari: To je prostiji narod, ne kao Evropljani, siroviji.

Sve ostalo nema veze sa srpskim: Odnos prema poslu, nebo i zemlja. Kad ti kaze da ce nesto da ti pomogne, ne sekiraj se, to ce sigurno biti uradjeno.
I narod DALEKO otvoreniji nego Srbi.

Ja sam u mestu gde nema Srba na 100km okolo. I tako 16 godina. I ne vidim da mi iko nedostaje.

???

pre 7 godina

Sve je u redu osim jedne stvari. Nakon sto su ga upucali trebali su da mu pruze prvu pomoc a ne da ga vezu lisicama i ostave da iskrvari na smrt.

Liberal

pre 7 godina

Trebao je da uci skolu i cita knjige. Ali lakse je krasti i napadati ljude po ulici i drogirati se. Isto vazi i za ove nase nasilnike po rivi.

Petar

pre 7 godina

Americki mentalitet NARODA je slican srpskom samo u jednoj stvari: To je prostiji narod, ne kao Evropljani, siroviji.

Sve ostalo nema veze sa srpskim: Odnos prema poslu, nebo i zemlja. Kad ti kaze da ce nesto da ti pomogne, ne sekiraj se, to ce sigurno biti uradjeno.
I narod DALEKO otvoreniji nego Srbi.

(Zoran, 6. avgust 2016 14:24)

Ne vidim ijedanrazlog za spominjanje posla ili bilo cega drugog., ovde je rec o agresivnosti,primitivizmu, sadizmu i destruktivnom karakteru koji im je zajednicki. Sto se da videti i iz ovih komentara gde se na bilo koji nacin pronalazi opravdanje za ovo sto gledamo, bas kao sto o dobar deo populacije u USA radi. Bilo bi interesantno procitati komentare na isti snimak na nekom sajtu u Norveskoj,Svedskoj, itd....naravno, ne racunajuci komentare balkanskih gastarbajtera.

deda je cinik

pre 7 godina

(realan zr, 6. avgust 2016 09:43)

Da ga onesposobe tejzerom recimo, umesto sto mu pucaju u ledja? Za koji ocin sluzi obuka i oprema ako ces samo da izvadis pistolj i pucas? I cemu sakrivanje video snimka itd ako su radili posao kako treba? Ako to nije indicija da posao nisu uradili po propisu, onda ne znam sta je. Svi ste vi "realni", mislite da je danas 13. vek izgleda pa se drugacije ne moze. Jel si tako reagovao i za zenu koju su hapsili zbog lubenica? I ona je ucinila "ilegalno delo". Posto je policajac bio tada udaren, zar nisu trebali da je odmah prebiju ili ubiju? Naucite se vise, ako cete da glumite tehnicku ispravnost i zakon, onda morate da poznajete isti, kao i procedure. A vi mislite da je pozakonu odmah pistolj i pucaj. Po cemu je to drugacije od "zakona" na bliskom istoku, od dzamahirije?

Zoran

pre 7 godina

Sasvim normnalno i drago mi je da se tako radi. Ovde u Americi ako ne radis sta ti se kaze, bez obzira da li imas pistolj ili ne, policija vadi pistolj i opominje te da uradis sta ti je receno. Ako ne uradis puca. Oni kad bi cekali da lopov prvi potegne, ginuli bi nevidjeno.

A vi po Srbiji prvo sredite svoju drzavu, da nemate mito, korupciju, da vam deca ne odlaze bas u ovu Ameriku, pa se onda javite.

Surovi

pre 7 godina

"Svi vi što opravdavate ovo zanemarujete nekoliko činjenica - u trenutku kad je UPUCAN S LEĐA, nije bio u automobilu i nije bio naoružan. I da li bi isti postupak bio da je u pitanju bio belac?"

Mozda bi bilo isto,ali verovatno da ne bi.

Postoji mnogo ljudi na svetu koji ne zasluzuju da zive,ali policija nije ta koja treba da presudjuje,ne zato sto ne moze,vec zato sto tu postoji granica koju je veoma lako preci i onda bi svako bio ugrozen samovoljom pojedinaca,koji bi trebali da nas cuvaju.
Zato postoje sudovi,advokati i glomazna administracija,koja bi trebalo da skloni iz drusva ljude koji moraju biti sklonjeni.To negde funkcionise,negde ne,ali je bitno da postoji.

Sto se tice USa ,ne treba zaboraviti da je to drzava sa najvise oruzja u privatnim rukama na svetu,posto se tamo slobodno prodaje.Samim tim postoji pretpostavka da ako neko bezi od policije ,da je opasan i naoruzan.Pretpostaviti da nije,bilo bi suvise opasno!

U celoj toj prici treba uzeti u obzir da su crnci najmanje produktivan sloj drustva,da su neverovatno lenji i 90% crnacke populacije koristi soc.pomoc,te su plodno tle za kriminal.Zasto je to tako,nije sada tema,li je cinjenica da je policija u stalnom strahu da ce neko pucati na njih.
Amerika je policijska zemlja,iako se dice demokratijom,posto je policijski sistem toliko jak i efikasan,da svako ko cini prekrsaj,ma koliko beznacajan,mora da racuna na predvidjenu kaznu.Nigde nije lakse otici u zatvor neko u USA.

teofil2

pre 7 godina

Nažalost ,nije više medju živima,al sam je kriv.Mogao je automobilom da ubije više ljudi pre nego što je stao,izmedju ostalog proleteo je i pored policajca koji ga je zaustavljao.
Samo u Srbiji je moguće da Vam ukradu kola i nikom ništa,samo u Srbiji je moguće da lopovi provale u kuću i nikom ništa.
Ovo je Amerika i pokazuju svima kako se treba braniti od lopova.

Predrag

pre 7 godina

Vrlo jednostavno. Da nije UKRAO taj auto sad bi bio živ. Toliko.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MisterNo, 6. avgust 2016 13:18) # Link komentara

Bravo! Sustina i poruka u tri reci!!!

balkanikum smorius

pre 7 godina

(only fools and horses, 6. avgust 2016 09:58)

Nije policija bogom dana, niti su policajci neka visa rasa. I oni imaju zakone i procedure koje moraju da ispune, a tvoja samovoljna ovlas konstatacija da je zasluzio da ga ubiju na mestu je jadna i ne prolazi u SAD, otud i sakrivanje snimaka i korupcija medju "kolegama". Muka mi je te price kada relativizujete odgovornost samih policajaca kao da su andjeli sa neba, paladini. Ovakve stvari se ne resavaju na ovaj nacin, to je svakom jasno ko poznaje zakon i red. Da, i kriminalci imaju prava. Bar je tako u SAD i to je tako sa razlogom koji brdjanski balkanski mozak tesko moze da shvati i zato je tu gde jeste.

Achitwn

pre 7 godina

pronicljivi, 06. avgust 2016 10:32)
To sucpretpostavke koje su postale cinjenica kad se sve zavrsilo. Policija u americi ne barata sa pretpostavkama. Ovlastenja su jasna i precizna i ovaj kriminalac ih je prekoracio.

Vecito u minusu

pre 7 godina

(Mister No)A kazna za kradju automobila u Americi je smrtna?Bolje bi prosao u nekoj islamskoj zemlji tamo bi mu odsekli samo ruku!!

ius

pre 7 godina

(Predrag, 6. avgust 2016 14:03) # Link komentara

Sva sreća pa postoje državni organi koji će hladne glve i bez predrasuda da presude da li će neko da umre ili ne, a ne komentatori. Da se gomila komentatora pita, polovini stanovništva bi presudili momentalno. Jer, šta će nam država, red, zakoni?
Kao što rekoh, ovaj osumnjičeni je trebalo da završi u zatoru, ne u sanduku. Smeta vam što je on doveo u opasnost druge ljude (sa čim se slažem), ali nije problem što policajci skoro bezglavo pucaju po naseljenom području, ne razmišljajući o tome da li će da pogode nekog? Malo nerazumno, zar ne?
Hipotetičko pitanje: Da li biste voleli da vas ili člana vaše porodice na sudu zastupa neko ko razmišlja kao vi? Da treba da izgubite život zbog nečega?
Želeli biste da se naši policajci ponašaju ovako? Znači, kad je žena koja je ilegalno prodavala lubenice napala policajca i ugrozila ga, trebalo je da završi kako? Prebijena? Još gore? Bože dragi.
I u mojoj porodici je bilo policajaca, da se razumemo. To i dalje ne znači da mogu da rade šta hoće i da pucaju kad hoće, pogotovo ne u leđa nenaoružanom beguncu. Podrška policajcima koji deluju u okviru svojih ovlašćenja i bez upotrebe prekomerne sile.
p.s. Svako na snimku vidi ono što mu odgovara da podupre svoje tvrdnje. To je trebalo sud da odluči.

Saki

pre 7 godina

(Predrag, 06. avgust 2016 14:06 On jeste ugrozio život drugih ljudi sa pokušajem da pobegne ali sa ovakvom poterom i pucnjavom je policija isto ili više ugrozila živote ljudi,ali policija treba da bude obučena i da zna kako da reaguje da ne bi bila viša """dara nego mera""".u ovom slučaju se policija ponašala kao i kriminalac što se tiče ugrožavanja života ljudi u naseljenom mestu

pravilo sluzbe

pre 7 godina

zanimljivo sto svaki policajac ima na sebe prikacenu kameru. To bi kod nas trebalo da se sprovede pod obavezno. Da su policajci i gradjani bili ugrozeni to se jasno vidi na snimku ali drugi deo mi nije jasan? Kada su mladica prestupnika onesposobili tj. zaustavili mu vozilo zasto su pucali na njega kada su mogli da ga uhvate zivog ako pogledamo snimak ceo kraj je opkolila policija? Opet napominjem tu su kamere koje ce dati jasnu sliku sudijama tuzilastvu i ostalim organima pravde da li su policajci po zakonu prekoracili dozvoljenu silu.

ten yard penalty

pre 7 godina

“Pucali su i na nas, je l tako?“, čuje se da je upitao jedan od policajaca iako O’Nil nije imao oružje.

"JESTE,KOLEGA...RECIMO DA JE TAKO..."

Veliki brat

pre 7 godina

@(Mile, 6. avgust 2016 13:02)
I šta kažeš, nije mu bila namera da pregazi policajca, nego da zaobiđe auto kojim je policija htela da mu blokira prolaz? I policija je ta koja je inicirala sve sudare?


Ta policijska vozila imaju uključenu ROTACIJU, i ako je vozilo na sred ulice, to podrazumeva da se ZAUSTAVIŠ, a ne da gaziš preko njih i nastaviš da bežiš!


Je l' ti u Srbiji tako voziš, kad naiđeš na vozilo policije sa uključenom rotacijom na sred ulice?

Šta misliš da li bi u Srbiji pucali na tebe ili ne?


Nakon toga njima je dozvoljeno da pucaju u njega, jer je pokušao da ubije službeno lice, i tu više nije bitno da li je naoružan ili ne, mada kad trče za njim, ako ne mogu da ga sustignu, oni će pucati.

Uostalom, ako upadne u nečiju kuću, može tamo da pronađe oružje i napravi mnogo veći belaj.



Sećate se onog slučaja gde je lik star oko 20 godina, sa 2 ili 3 ortaka dogovorio provalu u susednu kuću kad je mislio da vlasnik nije tu. Ali, vlasnik je bio tu, čuo neku buku u prizemlju, pojavio se na stepeništu i pripucao. Jedan od ortaka tog lika je ranjen, a drugi UBIJEN. A ovaj koji je to organizovao, odgovara za UBISTVO!



A u Srbiji provalnika morate da poslužite kafom i pićem, inače možete da odgovarate za nanošenje povreda ili protivzakonito zadržavanje.

Dakle, u Srbiji NEMATE pravo da zadržite PROVALNIKA!!!!
A u SAD možete na njega i da pucate! Pametnom dosta.

Stevan

pre 7 godina

Alo divljaci, pa nije vam to Somalija, gde se ne zna red i zakon, gde svi kradu, ponašaju se kao gangsteri, i niko im reč ne kaže-jel si krao? Ideš u zatvor? Nećeš u zatvor, bežiš od policije? Bićeš upucan, odstreljen kao jelen kapitalac. Nakon toga mogu da pozovu hitnu da te pokupi i komunalce da počiste i operu ulicu...i život se nastavlja jer lopovima nije mesto među normalnim ljudima. Zamisli molim te, momak ukrao auto, slupao ga, umalo udario policajca, oni ga jure, on beži, ko zna šta mu je na pameti...i šta oni treba da rade? Da ga mole? Da mu uruče mirišljavu pozivnicu? Kako da ne.

D61

pre 7 godina

Kako li naši sude, nema kamere, ništa javno, znaju oni šta rade. Povedu onog mučenika sa foto aparatom, on uslika poneku i to je to...

dzukele laju po frizeraju

pre 7 godina

@petar
Bolje ti je da ne komentarises evropsko zakonodavstvo i sudsku praksu.U zemljama koje si naveo,za ubistvo 70,80 ljudi,dobija se 20 godina zatvora,sto samo po sebi nije normalno.A takodje mozes i da zaradis tuzbom protiv drzave koja ti nije omogucila da se u zatvoru osecas kao u hotelu sa 5 zvezdica.Koje vrednosti te zemlje promovisu i kakvu poruku salju?

Robert

pre 7 godina

Ovde je sve ok, ali me podsetilo koliko mi smeta sto policija sme da primeni i nesrazmernu silu i likvidira opasnost, a obican gradjanin (kod nas), ako zeli da izbegne robiju, moze samo da se brani i jos da pazi da ne povredi ozbiljno napadaca, tj. odgovori nesrazmernom silom. Ne daj boze sa ga ubijes u samoodbrani.

Zoki

pre 7 godina

Snimak pokazuje nedostatak treninga i višak stresa. Celu ovu jurnjavu koja je završila tragično je mogao da reši jedan policijski pas koji bi stigao i zadržao begunca dok policija ne dođe. Stiče se utisak da je policija pucala jer nije mogla više da trči, a ne zato što su im bili ugroženi životi.