Svet 0

19.06.2026.

13:25

Šok potez saveznika; Tramp ovo nije očekivao

Izraelski ministar odbrane Izrael Kac izjavio je da će Izrael odlučno odgovoriti na svako kršenje primirja od strane Hezbolaha i da će izraelska vojska (IDF) ostati u južnom Libanu.

Izvor: Tanjug

Šok potez saveznika; Tramp ovo nije očekivao
EPA/SHAWN THEW

Podeli:

"Nećemo dozvoliti da se našim vojnicima i civilima nanese šteta, a svako kršenje primirja od strane Hezbolaha biće uzvraćeno velikom silom", naveo je Kac u saopštenju nakon što su u noćnim napadima poginula četiri izraelska vojnika, a više njih je ranjeno, preneo je Tajms of Izrael.

On je dodao da će izraelska vojska ostati u bezbednosnoj zoni u južnom Libanu, od obale do područja Bofortskih visova, kako bi zaštitila zajednice na severu Izraela i sprečila buduće pretnje.

Prema njegovim rečima, izraelske snage nastaviće da deluju protiv infrastrukture Hezbolaha u tom području, "kako pod zemljom tako i na površini".

Podsetimo, predsednik Sjedinjenih Američkih Država Donald Tramp izjavio je da Vašington ostaje posvećen miru i pozvao sve strane na Bliskom istoku da nastave da podržavaju pregovore, navodeći da očekuje potpuni prekid vatre na svim frontovima, uključujući Liban, libanski militantni pokret Hezbolah i Izrael. Detaljnije pročitajte u vesti: Tramp izneo nova očekivanja; Liban u fokusu

I premijer Izraela Benjamin Netanjahu snažno se usprotivio napuštanju izraelske vojske svoje bezbednosne zone na jugu Libana, uprkos memorandumu o razumevanju sa Iranom.

Podeli:

0 Komentari

Možda vas zanima

Velika akvizicija

Prodata poznata srpska kompanija: Kupili je Estonci

Estonska kompanija Piletilevi Group (PLG), najveća platforma za prodaju ulaznica u baltičkim zemljama i centralnoj Evropi, zvanično je preuzela 100% vlasništva nad beogradskom kompanijom Ticket Vision, vodećim prodavcem karata na tržištu Srbije.

11:55

9.11.2026.

2 d

Rast od 1,6 odsto

Od decembra raste minimalac; Građani nezadovoljni: "Sićušan iznos"

Francuska će od 1. decembra povećati minimalnu neto zaradu (SMIC) za 1,6 odsto na oko 1.502 evra mesečno, što je povećanje od približno 24 evra, najavio je danas ministar rada Žan-Pjer Farandu, ali sindikati su ovu meru označili kao nezadovoljavajuću.

21:52

9.11.2026.

2 d

Podeli: